Ponedeljak, 09.12.2013.

11:33

Deset znakova da je on psihopata

Izvor: Super žena

Deset znakova da je on psihopata IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

N.N.Lice

pre 9 godina

Čitam i tekst i kometare. Ne zna se šta je površnije.. Ako smo mi psihopate, zato što fini, slatkorečivi i ovakvi i onakvi, onda ste vi dame, naprosto, kurve. Jer vi ste te koje se smeškaju, trepću i ćute, zarad nekih interesa, koji su pritom uglavnom finansijske prirode. Dok one druge pripadnice lepšeg pola, koje su malo visprenije dodju i na neku poziciju ako pored treptanja umeju i da belnu, zato TIĆUŠ bičarke, preteraste ga...

Chi

pre 9 godina

Vidi ih ovde, sve poštene, udate i nesrećne... Da niste i same psiho pa prevarite muškarca da ste normalne da vas oženi pa posle kukate, a prethono sedite trepćete smeškate se i kako stavite prsten ili zatrudnite, odma se menja list i pokazuje pravo iskoskonsko žensko lice. Kurvinsko i pokvareno. I nema dalje. Večito krivite muškarce za sve svoje frustracije, a u stvari ste vi te koje su primitivne i pre svega sebične... I tako...

savet?

pre 10 godina

I sta da radim sad kad sam u svemu ovome prepoznala svog muza? Postoji li nacin da se takvo ponasanje malo koriguje da je podnosljivije ili je jedno resenje - razlaz?

Razvedena od dotičnog

pre 10 godina

Ja sam sada naučila da takve tipove , maniluplatore i narcise, kakav je moj bivši muž, prepoznajem i da se ne pecam. Kao magnet sam bila za mamine sinove i maaze, generalno slabe i manipulativne muškarce. Sad više ne.

Ne mora čovek da bude psiholog. Samo treba da oslušne kao sa strane, kad razovara sa tom osobom, gde razgovor klizi? Na primer, ćutite i slušate, Ako neko priča samo o sebi, uvlači vas u svoje teme, hvali sebe i nema takta da sa tim stane, i pusti vas, oslušne vas, onda nema dovoljno empatije. Ne misli na drugog, već samo na sebe, opterećena sobom i svojim problemima i takva vam ne treba, sve jedno kojeg pola...

Osim toga, narcisi su opterećeni spoljnim stvarima, dokazivanjem na profesionalnom planu, u sportu, hobiju i oni mogu da budu dobar izvor saznanja, ali za razmenu osećanja nemaju pojma. Oni smatraju da ako su nešto učinili za svoju slavu, da su time i vredni vaše ljubavi i ljute se ako vi tražite razmenu osećanja, oni tu sposobnost nemaju. Ne umeju da se nesebično posvećuju.
Ne mogu psiholozi to da opišu, niti da daju neke mere i pravila, svako mora da se opeče sa po nekom osobom i da nauči svoja pravila...

Emi

pre 10 godina

Mislim da se u tekstu govori o sociopati a ne o psihopati. Takve osobe definitivno postoje, bila, dozivela, jos uvek ne mogu da verujem sta me snaslo.
Svi mi smo se prema nekome nekada ponasali kao sto je napisano u tekstu ali nekad, 1-2 puta i naravno ne znaci da je neko psihopata zato sto mu se vise ne dopadate ali... ako se neko tako konstantno ponasa u svojim vezama onda je to crveno svetlo da ce se tako poneti i prema vama, pre ili kasnije, cim se pobunite da necete da igrate ulogu koju vam je on namenio. Najgore od svega je sto vam takva osoba celo vreme zapravo govori sve o sebi, ali vi mislite da ste upravo vi Ta, ona prava zbog koje ce se on pojaviti u drugom izdanju. Samo treba pazljivo slusati sta vam prica o bivsim devojkama, prijeteljima, rodbini...On je uvek zrtva i ako prekinete vezu iz konkretnog razloga, naci ce nacin da se opravda, da obnovi vezu ali samo zato da bi je on posle prekinuo.
Ovo sve se odnosi i na zene s tim sto kada zena naleti na nekog takvog, mnogo teze i bolnije izadje iz svega toga nego kad je obrnuta situacija.

Jovan

pre 10 godina

Misljenja sam da je psihologija jedna od najkotroverznijih i najupitnijih naucnih disciplina. Mislim, toliko dijametralno suprotnih teorija teza, postavki, i vecinom svaki autor psihoanaliticar(mislim naravno na kreatore svih tih raznih teorija) uglavnom polazi od svojih premisa i preko nekih svojih metodoloskih procesa dolazi do svojih nekih konkluzija. Ocito je to i u ovom tekstu, u deset ponudjenih tacaka. Mislim, iskreno, po ovom kako je opisano, barem za prvih pet tacaka, garantujem da 90% ljudi(muskaraca i zena) moze da se pronadje. Ispada da je sve 'manipulacija', 'taktika', 'proracunatost' i laskanje(odnosno davanje komplimenata) i slicnost u interesovanjima(sta fali biti sto slicniji, imati sto vise istih interesovanja...?)i pokazivanje slabosti(tzv patetika), i seks..itd. A sta ako mi se recimo zenska osoba toliko svidi vec na prvom sastanku ili sastancima da prosto ono sto kazem kroz komplimente zaista i mislim, znaci tad nisam normalan? Zanimljivo. ili npr ako mi je u zivotu tesko pa zelim to da podelim, ispricam, onda ispada 'patetika', ili npr ako me je neka bivsa povredila(ili smatram da jeste), ispada da se ne sme nista reci o tome..kao da je 'obaveza' da se o bivsim partnerkama misli sve ok(cak i ono sto nije bilo ok) Ili ne znam, ako je recimo muskarac blizak sa majkom onda se to svrstava maltene u nenormalnost a ako se zali na postupke majke onda ispada da je i to nenormalnost..itd. Zanimljivo. Mislim...'psihoanaliticari' i njihove teorije i teze...

Egzebeće

pre 10 godina

Ovi tzv. psihopatski sipmtomi jesu proizvod evoutivnog odnosno instiktivnog, i najčešće se javljaju kao proizvod reakcije na nedovoljno zrelo ponašanje druge strane. Ljudi često ne razumeju neki drugi jezik osim ovog jezika koji recimo ne ostavlja mogućnost za borbu istim tim sredstvima, a odlikuje se u „kombinacijama“ koje nisu proizvod ljubavi ili je ta druga strana infantilna, lažna, nesikrena, tako da je muški odgovor na obmanu naravno obmana...druga strana priče su parovi ispunjeni dobrom i otvorenom komunikacijom, ljubavlju i razumevanjem. Tu biste mogle da zateknete psihopatu u jednom sasvim drugom izdanju. ..Prema tome, nema potrebe da lažno tešite sebe, jer naplate u životu za prečice, trikove i ostale samoobmane uvek stižu. Šta se očekuje? Da žensko bude prefrigano, lažno, zlurado, a muškarac naivan, dobar i glup? Šta bi se onda reklo ako se ovako kaže da je psihopata? Ako imate prava osećanja i ophođenje za nekog muškarca, onda možete očekivati i da bude Džek, i da bude pažljiv, osećajan, nežan...u suprotnom vam ostaje da se tešite putem medija, i zato ti servisi i postoje, da se proda ono što se traži, da se kupi lažna uteha.

Razvedena od dotičnog

pre 10 godina

Klasifikacije i dijagnoze o nečijoj ličnosti uvek su bile stvar nijansi.
Ja ne bih filozofirala o deset znakova. Samo o jednom: proverite da li neko prema vama nerealno čini mnogo više nego što je za njega dobro u tom trenutku. Ako je odgovor da, nije bitno da li je psihopata, narcis koji se reklamira, ili jednostavno osoba sa nedovoljno samopouzdanja.
Takva, odn.takav, nije ni za poslovnu, ni za ljubavnu vezu i trguje da bi žrtvom dobio više i kontrolisao, imao vas u vlasti.
Kad se jednom tome oduprete, baciće u vodu sve što ste uložili u odnos i prognati vas, ocrniti, biti nasilan, makar imali desetoro dece s njim...

Manipulacija ide od nesrećnog detinjstva, preko neizlečivih neistraženih bolesti, teorije zavere da su svi protiv njega jer je on najbolji... Manipulator hrani vaš ego, osećate se da ste najhumanija osoba na svetu, najvoljenija, obožavana do imbecilnosti.
Prekinućete drugarstva i kontakte, prilagodićete svoj život njemu, ali problem nije u njemu, samo u VAMA, što ne volite sebe dovoljno, pa vam takva osoba treba da popunjavate svoje nedovršenosti.

Dve decenije sam izgubila u humanosti prema mužu i ocu moje dece, da bi me odbacio na moju sreću na kraju, i hvala bogu što je pronašao novu žrtvu. Sama sam ga birala u ranoj mladosti, previše mlada i nesigurna da se oduprem manipulaciji.
Jako je inteligentan, pleni, sposoban, načitan, obrazovan, vredan, talentovan za sve živo. Smlatio me s tim da sam dve decenije verovala u njega...

Bojan

pre 10 godina

(kloniti ga se, 10. decembar 2013 16:53)

Kad malo razmislim, poznajem jednog takvog :) I to ga bas pogodi sa svim recenim se dobro uklapa!
Ne znam samo da li se taj skup osobina moze povezati sa psihopatskim poremecajem.. ili je nesto blaze u pitanju...

kloniti ga se

pre 10 godina

slatkoreciv, voli da flertuje, udeljuje komplimente, izuzetno mu je stalo da se drugima dopadne, vodi racuna iskljucivo o sebi i svojim potrebama, manipulise drugima, stavlja ih u funkciju radi ostvarenja sosptvenih ciljeva; nepredvidiv, cas ga ima pa nestane, sujetan, uvredljiv, egocentrican, nema osecaj empatije prema drugima i jos mnogo sto sta.....

ivanhoe

pre 10 godina

Ima tu istine s tim sto ima i gluposti. Ovo sa sex-om veze nema jer bas suprotno psihopata ne moze da izadje iz sebe i poveze se s drugim bicem i ekstremno su egocentricni. Drugo, sve ovo podjednako vazi i za zene. Slazem se da su veoma cesto ljudi na kljucnim pozicijama psihopate ali to ne zato sto su vecina inteligentnih ljudi psihopate vec sto kad se u jednoj osobi koncentrise visoka inteligencija i bezosecajnost to je savrsena kombibacija za put do vrha pa ce prirodno ti ljudi biti u prednosti. Ne radi se ni o korusnoj mutaciji jer svaka jedinka koja deluje samo u svom interesu a ne u inreresu zajednice pre ili kasnije bica od zajednice odbacena bio to alfa muzjak koji zlostavlja i ne brine o clanovima u coporu vukova, lavova ili simpanzi ili je to Kaligula, Neron, Napoleon, Hitler, Staljin...

pahuljica

pre 10 godina

(zoran, 9. decembar 2013 22:40)

Ne slažem se.Kako ko.Ja sebe ovde ne pronalazim kao ni ljude sa kojima sada kontaktiram.Ali sam iz teksta prepoznala nekoga sa kim sam bila.Žao mi je zbog vremena koje sam provela sa njim,baš mi to nije trebalo ,a isto hvala mu što se tada pojavio da me primerom nauči kakvih treba da se klonim.Bila sam mala i neiskvarena i nisam tada znala kakvih sve vrsta ljudi ima na ovom svetu.Sada sam malo veća, isto neiskvarena i kad prepoznam simptome,samo se sklonim i nastavim svojim putem, pa im nisam zanimljiva.

Gale

pre 10 godina

ništa novo nisu rekli. psihopata je uvek psihopata,samo ga morate objektivno posmatrati. oči ih odaju,Bog im je dao specifičan pogled.

drug stari

pre 10 godina

Koja gomila gluposti je ovde napisana, da je to opasno! Psihopata je prazna osoba, bez emocija tj. ne razume sta je tuga, sta je radost, sta je empatija, ne podnosi zivotinje i nema straha u sebi! Ovo što je g-din novinar/ka napiso/la je SOCIOPATA!

p.s. Ako nekog zanima odakle to znam, ovo je skoro sve isto (kao da je prepisivano) kao u knjizi Psihijatrija -2 god.Med.Fak.

MisterZ

pre 10 godina

A kako da prepoznate zenu psihopatu? Pa, isto ovo sve samo x 10! Zene su vece psihopate od muskaraca, ako vec uporedjujemo na ovome! Koliko ja znam, ovo radi svaki zaljubljeni muskarac koji ne zna gde je levo od ljubavi. Udovoljava zeni u sexu, voli sve sto i ona iako ne voli to ni pod razno, laska, patetise, odaje svoje tajne iz proslosti, kuka kad ga nesto boli ne bi li vam privukao paznju da se malo sazalite i bolje se ophodite! Hello? O cemu mi pricamo ovde, o psihopatama? Pa onda smo mi svi psihopate ako gledamo sve ovo navedeno? Igrarije, zavlacenje, odbacivanje, to je vama razlog da nekog nazovete psihopatom? Pazite se vi onih skrivenih psihopata, koji nicemu ne pridodaju vaznost. Bolelo, ne bolelo, voleo, ne voleo, kome je to sve ravno, takav kad prsne, taj vam naslanja, maltene, pistolj na glavu, nema vrdanja vise, postale ste rob u haosu. A to sto se sarlatan neki igra sa vama, njemu se moze... Ako vas neko voli, nece se igrati sa vama do stadiuma psihopate i upreze vas da vucete kocije. Zlatan je sve dok vas ne bije!

srdjan

pre 10 godina

nm, sta sve ljudi nece napisati, psihopata sam tim se dichim....
uzgred da napisem jos i ovo
"boli me uvo ko sta misli da sam"
a znam da jesam sve sto ljudi misle da nisam, jer da sam sto misle da jesam odavno bi oboleo i bilo bi mi lose kao sto bese kad verovah u sve to sto nisam

Sociopata

pre 10 godina

Koliko srte vi izgorele, pa to je strasno... Mislite da prvi lik koji vas dobro opegla sigurno nije normalan... otkud Vi da probudite takvu strast u njemu... realno... mada... mozda on zamislja vasu sexy sestru u tom trenutku... :P :D
A ako situaciju obrnete sto se pola tice, dobijete najnormalniju zenu... Please...

sasha

pre 10 godina

@psiholog: " Dvoje psihopata mogu biti u strastvenim i burnim odnosima ali bez emotivne bliskosti vec sa opsesijama i posesivnoscu zbog dozivljala da im partner 'pripada'... " bio u takvoj vezi nevjerovatno iskustvo ali i jako bolesno..zadnjih godinu dana bili smo ubjedeni da ce neko nekog ubiti..trebalo mi je dugo vremena da se rehabilitujem, iako smatram da nisam psihopata (pogotovo prema opisu iz teksta) ali kada premotam film sta sam sve radio u tom periodu def sam bio psihopata..treba biti umjeren u svemu pa i u ljubavi dugovjecnost lezi u istina srodnoj dusi bez nekih cestih i neobjasnjivih izliva emocija bar tako razmisljam

zoran

pre 10 godina

Ma, ima da ukinem sex da me glava ne boli.

Covek je malo kompleksniji od navedenih 10 tacaka. Ovaj clanak me potsetio na astroloshke opise lichnosti. Praktichno covek sebe mozi naci u svakom znaku.
Svaki zivi covek se krece od psihopate do sveca. Obe strane su u njemu. Onaj ko uspe da ujedini obe i u isti mah se izdigne iznad polariteta, taj je saznao neshto. Ostali sa sigurnosne distance, tu pogotovo bih uvrstio 99% psihologa i psihijatara, opisuju neshto sto sami nisu u mogucnosti da prodju. U strahu, sede u svojim toplim sobama i kroz knjige prouchavaju choveka..!!

Srecno na putu do sebe....moze biti jako trnovito, naporno...dopustite da vas kritikuju i pljuju...opisuju i svrstavaju u kateogorije, ali prodjite kao slon kroz selo na koga psi laju. Da li ce se osvrnuti..? Nece, siguran u sebe, stabilnim korakom koracha ka svom cilju.

Srecno

Jelena

pre 10 godina

Bila sam sa psihopatom. Malo je falilo da se udam za njega. Hvala Bogu da sam na vreme shvatila sa kim imam posla i prosla sam bez posledica (psihickih i fizickih). Devojke, sirom otvorite oci!

Lillith

pre 10 godina

Ovo do poslednje reci I svakog zareza opisuje mog bivseg decka. Nakon raskida pretnje samoubistvom, izjave ljubavi, pa onda psovke I pljuvanje, onda cvece I jos izjava ljubavi... Jako strasno. Ako bi dobio uctivo 'Zdravo' na ulici uvrteo bi da ga obozavam. Traumaticno iskustvo.

i tako to

pre 10 godina

Ono što Vam psiholozi koji su komentarisali ovu vest ne želi kazati jeste da većina psihologa i psihijatara nemaju blage veze da li se radi o poremećaju ili o korisnoj evolutivnoj adaptaciji. Koliko tužno ili bizarno zvučalo psihopatija i visoka inteligencija su u visokoj korelaciji, većina pojedinaca koja ima psihopatiju pozicionirana je na najvišim granama ljudske civilizacije: korporacijama, na čelnim mestima država, religijskih pokreta u sportu, ekonomiji i armijama a imaju i natprosečnu privlačnost kod suprotnog pola i veliki broj seksualnih partnera i partnerki...oni u situacijama stresa reaguju proračunato i hladne glave. Takođe, sudeći prema enormnom broju novo-obolelih predviđa se da će kao poremećaj u budućnosti premašiti i depresiju pa je predviđaju poremećajem budućnosti.

vonjko

pre 10 godina

9 od 10 tacaka definise moju bivsu devojku :-)

svaki put kad' sam je izkulirao bila je nadrealno dobra prema meni (skupi pokloni, putovanja, lud sex...) I tako dva tri dana... a kada sam je poslao tamo gde (ne)treba da se salje, I to na najgrublji moguci nacin, zvala je vise puta cisto da vidi kako sam... kada sam uzvratio njen poziv o'ladila me u sekundi... lol

blabla

pre 10 godina

psihopata je osoba bez emocija. Nema unutrasnjeg osecaja za dobro i lose vec samo spoljnih nametnutih kroz zakone i obicaje. Tako da psihopata moze da provede ceo zivot kao "normalna" osoba, da ima porodicu, da se ponasa fenomenalno i prema zeni i prema deci, da bude dobar na poslu zato sto je to prihvatio kao neko pravilo drustva ali pri tom nikad se nece razviti ni jedna prava emocija kod njega. Isto vazi i za zenskog psiha.

.

pre 10 godina

Ajde bas da vidim kako bi devojke reagovale da im na prvom sastanku momak ne udeli nikakav komplimenta, da bude ozbiljan dok se ona sale ili ispricaju neki vic a narocito kada bi im napomenuo da misli da su debele i da bi trebale da smrsaju.
Ja cu da probam, a ako pocne da se ljuti ima da joj uvalim ovaj clanak da procita, pa da shvati da sam normalan :))

zabrinjavajuce

pre 10 godina

Seks je vrlo cesto sredstvo za izrazavanje dominacije. Ukoliko se ta osoba ne interesuje za vas kao licnost, treba da se zamislite.

aaa

pre 10 godina

Znaci ako se ne smeje na sale koje pricaju stidljive devojke vec ih samo bledo gleda i to na prvom sastanku onda je normalan i pravi tip za vezu?
Po ovome, na prvom sastanku obavezno mora da hvali sve bivse devojke i prica kako su savrsene, a ako kojim slucajem devojka sa kojom je na sastanku ima koji kilogram viska normalan covek mora da joj kaze da je debela i da mu se uopse ne svidja!?
Kad dodje do seksa obavezno da misli samo na sebe, jer ako pokusa da udovolji i devojci onda je psihopata...
Sad, ako nekada lupi i u sali kaze da je lud onda to mora biti istina. A tek ako posle nekog vremena pocne da se "hladi" e onda je definitivno psihopata, jer ne postoji sansa da je mozda devojka prestala da mu se svidja jel tako? Ako muskarac nije zainteresovan onda je definitivo lud... nema drugog objasnjenja.
Ne daj Boze da pocne da vas upoznaje sa svojim drugaricama ili drugovima, bolje da vas ne upoznaje sa njemu bliskim osobama, jer to je znak da je psihopata.
Ako vas ne zove po 100 puta dnevno onda vas ignorise, psihopata jedan!!!
Ako se posvadjate pa on pozeli da se pomirite e onda je definitivno ludak neki i bezite od njega!!!
Ne zna covek vise dal da vam veruje:)

Kronos

pre 10 godina

SUPER ZENA:)

Savrseno ste opisali jednu moju bisu devojku ali ja je i dalje negde volem ;)

PS: mora da je imala viska testosterona u sebi i brijala brkove ali to nisam primetio haha

stranac, 1952

pre 10 godina

Idem odmah, da se izvinim mojoj suprugi, jer sam tek posle 40. godina braka ustanovio, da sam prihopata!
Odgovor supruge, najbolje od svih: pa ko bi izdržao 40. godina sa Normalnim!???:)

sanjuro

pre 10 godina

Previse generalno napisano i terminologija je nerazjasnjena. Naime, vecinu ovih "simptoma" poseduju osobe sa blazom formom autizma, pa se za ogromnu vecinu njih ne moze reci da su psihopate. Ti ljudi jednostavno nemaju isti mehanizam emocija kao neurotipicne osobe i manje ili vise su socijalno nejaki. Ljudi sa takvim poremecajem vec imaju dovoljno problema da pronadju sebi partnera, pa im ovakav vid medijskog savetovanja ne treba. Ako se neko dvoumi da li partnera treba da pokusa da razume ili da bezi od njega glavom bez obzira, psihopate forsiraju kontakt ocima izrazito prodornim pogledom, dok autisticne osobe najcesce kriju pogled i drze kontakt ocima na minimumu.

OMMP

pre 10 godina

Hm... Ovo dođe više opis nekoga sa teškim kompleksima, po svoj prilici inferiornosti zaodenutog za superiornost, nego psihopatija. Psihopatija, inače, nije bolest nego poremećaj ličnosti, tako da se ne leči već tretira ili kulturno adekvatno oblikuje. Manipulativnost, egocentričnost, narcisoidnost (ova dva pojma su pomenuta u tekstu ali nužno ne znači da ne opisuju i druge malforacije ličnosti), rudimentarni moralni kod, koristoljubivost, svirepost, nedostatak empatije, zapravo potpuno ispražnjeno, neemotivno biće. Ljuštura. Senka. Takva kakva jeste, sa svom silom sopstvene neshvaćene nesrećne prirode, ljeska se u životu sa jedinom ambicijom bolesne nadređenosti ama baš svima, ne tek nekim probranim, slabijim "metama", samo su tehnike i metode, kad se pregledaju zanemarivo razlikuju. Još nešto. Obzirom na njihovu hladnu prirodu, često im se pripisuju harizmatičnost (kao neobjašnjiva, magnetska privlačnost) i visoka inteligencija. Harizma i njena zamena za njenu zloćudnu stranu u psihopatiji je razumljiva, jer ignorisanje budi interesovanje, zar ne? Što se tiče inteligencije, došlo je do zamene sa stvarnim mentalnim vrednostima i sposobnostima zbog neporecive arogancije psihopata. Istraživanja koja su sprovedena o ovim nosferatuima su pokazala da su najčešće prosečno inteligentni ili zanemarivo natprosečno. Biće da im je maksima "Ono sam što mislim da jesam"

Nenad, Skopje

pre 10 godina

po ovome tekstu ispade da psihopate imaju neke od najvrednijih ljudskih osobina: altruisti su,djentlameni, macho ljubavnici.loše osobine kao sebicnost i posesivnost su svojstvene za svakog partnera u zavisnosti u kojoj je fazi veza.mislim da se o vako bitnim temama trebaju izjasniti i najkompetentni-psihijatri,a ne da o tome brljazgaju novinari.ili ja imam problem što je moj stereotip o psihopati stvaran na modelu holivuda.

psiholog

pre 10 godina

Egocentrizam, nametanje misljenja i stava, netolerancija razlicitog misljenja i ponasanja, navika. Rigidnost u misljenju, poznavanje i manipulisanje socijalnim normama ali ne i primena istih. Narcizam i visoko izrazena potreba za kontrolom i posesivnost ne zbog emotivne vezanosti vec zbog dobiti koje ima iz odnosa. Opterecenost fizickim izgledom je samo manifestacija povrsnosti koja dominira u svim aspektima zivota.
Najcesce ulaze u odnos sa pasivno zavisnim licnostima koje ce ih gledati sa divljenjem i predstavlja prototip sado-mazohistickog odnosa. Dvoje psihopata mogu biti u strastvenim i burnim odnosima ali bez emotivne bliskosti vec sa opsesijama i posesivnoscu zbog dozivljala da im partner 'pripada'... Eto, odgovor na naslov.

Nina 2008

pre 10 godina

Ne sumnjam u dobronamernost autora (autorke) teksta, samo licnost psihopata je izuzetno slozena da bi se svela na deset tacaka prepoznavanja. Svi mi intuitivno osecamo kada necije ponasanje nije ok, ali nazalost cesto negiramo upozoravajuce signale tako da se desava da pojedine zene i muskarci nepotrebno dugo ostaju u vezi koja im steti.

Polupsihopata?

pre 10 godina

A sta ako imam 4 osobine od ovih navedenih? Jesam onda polupsihopata? I moja devojka ima neke navedene osobine. Da li mi kada se spojimo postajemo psihopata?

Posto mi nista nije jasno, idem kod psihijatra.

Ako me zatvore, recite Skarleti Johanson da je volim!

Polupsihopata?

pre 10 godina

A sta ako imam 4 osobine od ovih navedenih? Jesam onda polupsihopata? I moja devojka ima neke navedene osobine. Da li mi kada se spojimo postajemo psihopata?

Posto mi nista nije jasno, idem kod psihijatra.

Ako me zatvore, recite Skarleti Johanson da je volim!

.

pre 10 godina

Ajde bas da vidim kako bi devojke reagovale da im na prvom sastanku momak ne udeli nikakav komplimenta, da bude ozbiljan dok se ona sale ili ispricaju neki vic a narocito kada bi im napomenuo da misli da su debele i da bi trebale da smrsaju.
Ja cu da probam, a ako pocne da se ljuti ima da joj uvalim ovaj clanak da procita, pa da shvati da sam normalan :))

aaa

pre 10 godina

Znaci ako se ne smeje na sale koje pricaju stidljive devojke vec ih samo bledo gleda i to na prvom sastanku onda je normalan i pravi tip za vezu?
Po ovome, na prvom sastanku obavezno mora da hvali sve bivse devojke i prica kako su savrsene, a ako kojim slucajem devojka sa kojom je na sastanku ima koji kilogram viska normalan covek mora da joj kaze da je debela i da mu se uopse ne svidja!?
Kad dodje do seksa obavezno da misli samo na sebe, jer ako pokusa da udovolji i devojci onda je psihopata...
Sad, ako nekada lupi i u sali kaze da je lud onda to mora biti istina. A tek ako posle nekog vremena pocne da se "hladi" e onda je definitivno psihopata, jer ne postoji sansa da je mozda devojka prestala da mu se svidja jel tako? Ako muskarac nije zainteresovan onda je definitivo lud... nema drugog objasnjenja.
Ne daj Boze da pocne da vas upoznaje sa svojim drugaricama ili drugovima, bolje da vas ne upoznaje sa njemu bliskim osobama, jer to je znak da je psihopata.
Ako vas ne zove po 100 puta dnevno onda vas ignorise, psihopata jedan!!!
Ako se posvadjate pa on pozeli da se pomirite e onda je definitivno ludak neki i bezite od njega!!!
Ne zna covek vise dal da vam veruje:)

stranac, 1952

pre 10 godina

Idem odmah, da se izvinim mojoj suprugi, jer sam tek posle 40. godina braka ustanovio, da sam prihopata!
Odgovor supruge, najbolje od svih: pa ko bi izdržao 40. godina sa Normalnim!???:)

Nina 2008

pre 10 godina

Ne sumnjam u dobronamernost autora (autorke) teksta, samo licnost psihopata je izuzetno slozena da bi se svela na deset tacaka prepoznavanja. Svi mi intuitivno osecamo kada necije ponasanje nije ok, ali nazalost cesto negiramo upozoravajuce signale tako da se desava da pojedine zene i muskarci nepotrebno dugo ostaju u vezi koja im steti.

psiholog

pre 10 godina

Egocentrizam, nametanje misljenja i stava, netolerancija razlicitog misljenja i ponasanja, navika. Rigidnost u misljenju, poznavanje i manipulisanje socijalnim normama ali ne i primena istih. Narcizam i visoko izrazena potreba za kontrolom i posesivnost ne zbog emotivne vezanosti vec zbog dobiti koje ima iz odnosa. Opterecenost fizickim izgledom je samo manifestacija povrsnosti koja dominira u svim aspektima zivota.
Najcesce ulaze u odnos sa pasivno zavisnim licnostima koje ce ih gledati sa divljenjem i predstavlja prototip sado-mazohistickog odnosa. Dvoje psihopata mogu biti u strastvenim i burnim odnosima ali bez emotivne bliskosti vec sa opsesijama i posesivnoscu zbog dozivljala da im partner 'pripada'... Eto, odgovor na naslov.

blabla

pre 10 godina

psihopata je osoba bez emocija. Nema unutrasnjeg osecaja za dobro i lose vec samo spoljnih nametnutih kroz zakone i obicaje. Tako da psihopata moze da provede ceo zivot kao "normalna" osoba, da ima porodicu, da se ponasa fenomenalno i prema zeni i prema deci, da bude dobar na poslu zato sto je to prihvatio kao neko pravilo drustva ali pri tom nikad se nece razviti ni jedna prava emocija kod njega. Isto vazi i za zenskog psiha.

Nenad, Skopje

pre 10 godina

po ovome tekstu ispade da psihopate imaju neke od najvrednijih ljudskih osobina: altruisti su,djentlameni, macho ljubavnici.loše osobine kao sebicnost i posesivnost su svojstvene za svakog partnera u zavisnosti u kojoj je fazi veza.mislim da se o vako bitnim temama trebaju izjasniti i najkompetentni-psihijatri,a ne da o tome brljazgaju novinari.ili ja imam problem što je moj stereotip o psihopati stvaran na modelu holivuda.

OMMP

pre 10 godina

Hm... Ovo dođe više opis nekoga sa teškim kompleksima, po svoj prilici inferiornosti zaodenutog za superiornost, nego psihopatija. Psihopatija, inače, nije bolest nego poremećaj ličnosti, tako da se ne leči već tretira ili kulturno adekvatno oblikuje. Manipulativnost, egocentričnost, narcisoidnost (ova dva pojma su pomenuta u tekstu ali nužno ne znači da ne opisuju i druge malforacije ličnosti), rudimentarni moralni kod, koristoljubivost, svirepost, nedostatak empatije, zapravo potpuno ispražnjeno, neemotivno biće. Ljuštura. Senka. Takva kakva jeste, sa svom silom sopstvene neshvaćene nesrećne prirode, ljeska se u životu sa jedinom ambicijom bolesne nadređenosti ama baš svima, ne tek nekim probranim, slabijim "metama", samo su tehnike i metode, kad se pregledaju zanemarivo razlikuju. Još nešto. Obzirom na njihovu hladnu prirodu, često im se pripisuju harizmatičnost (kao neobjašnjiva, magnetska privlačnost) i visoka inteligencija. Harizma i njena zamena za njenu zloćudnu stranu u psihopatiji je razumljiva, jer ignorisanje budi interesovanje, zar ne? Što se tiče inteligencije, došlo je do zamene sa stvarnim mentalnim vrednostima i sposobnostima zbog neporecive arogancije psihopata. Istraživanja koja su sprovedena o ovim nosferatuima su pokazala da su najčešće prosečno inteligentni ili zanemarivo natprosečno. Biće da im je maksima "Ono sam što mislim da jesam"

Kronos

pre 10 godina

SUPER ZENA:)

Savrseno ste opisali jednu moju bisu devojku ali ja je i dalje negde volem ;)

PS: mora da je imala viska testosterona u sebi i brijala brkove ali to nisam primetio haha

vonjko

pre 10 godina

9 od 10 tacaka definise moju bivsu devojku :-)

svaki put kad' sam je izkulirao bila je nadrealno dobra prema meni (skupi pokloni, putovanja, lud sex...) I tako dva tri dana... a kada sam je poslao tamo gde (ne)treba da se salje, I to na najgrublji moguci nacin, zvala je vise puta cisto da vidi kako sam... kada sam uzvratio njen poziv o'ladila me u sekundi... lol

zabrinjavajuce

pre 10 godina

Seks je vrlo cesto sredstvo za izrazavanje dominacije. Ukoliko se ta osoba ne interesuje za vas kao licnost, treba da se zamislite.

Lillith

pre 10 godina

Ovo do poslednje reci I svakog zareza opisuje mog bivseg decka. Nakon raskida pretnje samoubistvom, izjave ljubavi, pa onda psovke I pljuvanje, onda cvece I jos izjava ljubavi... Jako strasno. Ako bi dobio uctivo 'Zdravo' na ulici uvrteo bi da ga obozavam. Traumaticno iskustvo.

Jelena

pre 10 godina

Bila sam sa psihopatom. Malo je falilo da se udam za njega. Hvala Bogu da sam na vreme shvatila sa kim imam posla i prosla sam bez posledica (psihickih i fizickih). Devojke, sirom otvorite oci!

sanjuro

pre 10 godina

Previse generalno napisano i terminologija je nerazjasnjena. Naime, vecinu ovih "simptoma" poseduju osobe sa blazom formom autizma, pa se za ogromnu vecinu njih ne moze reci da su psihopate. Ti ljudi jednostavno nemaju isti mehanizam emocija kao neurotipicne osobe i manje ili vise su socijalno nejaki. Ljudi sa takvim poremecajem vec imaju dovoljno problema da pronadju sebi partnera, pa im ovakav vid medijskog savetovanja ne treba. Ako se neko dvoumi da li partnera treba da pokusa da razume ili da bezi od njega glavom bez obzira, psihopate forsiraju kontakt ocima izrazito prodornim pogledom, dok autisticne osobe najcesce kriju pogled i drze kontakt ocima na minimumu.

i tako to

pre 10 godina

Ono što Vam psiholozi koji su komentarisali ovu vest ne želi kazati jeste da većina psihologa i psihijatara nemaju blage veze da li se radi o poremećaju ili o korisnoj evolutivnoj adaptaciji. Koliko tužno ili bizarno zvučalo psihopatija i visoka inteligencija su u visokoj korelaciji, većina pojedinaca koja ima psihopatiju pozicionirana je na najvišim granama ljudske civilizacije: korporacijama, na čelnim mestima država, religijskih pokreta u sportu, ekonomiji i armijama a imaju i natprosečnu privlačnost kod suprotnog pola i veliki broj seksualnih partnera i partnerki...oni u situacijama stresa reaguju proračunato i hladne glave. Takođe, sudeći prema enormnom broju novo-obolelih predviđa se da će kao poremećaj u budućnosti premašiti i depresiju pa je predviđaju poremećajem budućnosti.

zoran

pre 10 godina

Ma, ima da ukinem sex da me glava ne boli.

Covek je malo kompleksniji od navedenih 10 tacaka. Ovaj clanak me potsetio na astroloshke opise lichnosti. Praktichno covek sebe mozi naci u svakom znaku.
Svaki zivi covek se krece od psihopate do sveca. Obe strane su u njemu. Onaj ko uspe da ujedini obe i u isti mah se izdigne iznad polariteta, taj je saznao neshto. Ostali sa sigurnosne distance, tu pogotovo bih uvrstio 99% psihologa i psihijatara, opisuju neshto sto sami nisu u mogucnosti da prodju. U strahu, sede u svojim toplim sobama i kroz knjige prouchavaju choveka..!!

Srecno na putu do sebe....moze biti jako trnovito, naporno...dopustite da vas kritikuju i pljuju...opisuju i svrstavaju u kateogorije, ali prodjite kao slon kroz selo na koga psi laju. Da li ce se osvrnuti..? Nece, siguran u sebe, stabilnim korakom koracha ka svom cilju.

Srecno

sasha

pre 10 godina

@psiholog: " Dvoje psihopata mogu biti u strastvenim i burnim odnosima ali bez emotivne bliskosti vec sa opsesijama i posesivnoscu zbog dozivljala da im partner 'pripada'... " bio u takvoj vezi nevjerovatno iskustvo ali i jako bolesno..zadnjih godinu dana bili smo ubjedeni da ce neko nekog ubiti..trebalo mi je dugo vremena da se rehabilitujem, iako smatram da nisam psihopata (pogotovo prema opisu iz teksta) ali kada premotam film sta sam sve radio u tom periodu def sam bio psihopata..treba biti umjeren u svemu pa i u ljubavi dugovjecnost lezi u istina srodnoj dusi bez nekih cestih i neobjasnjivih izliva emocija bar tako razmisljam

Razvedena od dotičnog

pre 10 godina

Klasifikacije i dijagnoze o nečijoj ličnosti uvek su bile stvar nijansi.
Ja ne bih filozofirala o deset znakova. Samo o jednom: proverite da li neko prema vama nerealno čini mnogo više nego što je za njega dobro u tom trenutku. Ako je odgovor da, nije bitno da li je psihopata, narcis koji se reklamira, ili jednostavno osoba sa nedovoljno samopouzdanja.
Takva, odn.takav, nije ni za poslovnu, ni za ljubavnu vezu i trguje da bi žrtvom dobio više i kontrolisao, imao vas u vlasti.
Kad se jednom tome oduprete, baciće u vodu sve što ste uložili u odnos i prognati vas, ocrniti, biti nasilan, makar imali desetoro dece s njim...

Manipulacija ide od nesrećnog detinjstva, preko neizlečivih neistraženih bolesti, teorije zavere da su svi protiv njega jer je on najbolji... Manipulator hrani vaš ego, osećate se da ste najhumanija osoba na svetu, najvoljenija, obožavana do imbecilnosti.
Prekinućete drugarstva i kontakte, prilagodićete svoj život njemu, ali problem nije u njemu, samo u VAMA, što ne volite sebe dovoljno, pa vam takva osoba treba da popunjavate svoje nedovršenosti.

Dve decenije sam izgubila u humanosti prema mužu i ocu moje dece, da bi me odbacio na moju sreću na kraju, i hvala bogu što je pronašao novu žrtvu. Sama sam ga birala u ranoj mladosti, previše mlada i nesigurna da se oduprem manipulaciji.
Jako je inteligentan, pleni, sposoban, načitan, obrazovan, vredan, talentovan za sve živo. Smlatio me s tim da sam dve decenije verovala u njega...

Gale

pre 10 godina

ništa novo nisu rekli. psihopata je uvek psihopata,samo ga morate objektivno posmatrati. oči ih odaju,Bog im je dao specifičan pogled.

kloniti ga se

pre 10 godina

slatkoreciv, voli da flertuje, udeljuje komplimente, izuzetno mu je stalo da se drugima dopadne, vodi racuna iskljucivo o sebi i svojim potrebama, manipulise drugima, stavlja ih u funkciju radi ostvarenja sosptvenih ciljeva; nepredvidiv, cas ga ima pa nestane, sujetan, uvredljiv, egocentrican, nema osecaj empatije prema drugima i jos mnogo sto sta.....

drug stari

pre 10 godina

Koja gomila gluposti je ovde napisana, da je to opasno! Psihopata je prazna osoba, bez emocija tj. ne razume sta je tuga, sta je radost, sta je empatija, ne podnosi zivotinje i nema straha u sebi! Ovo što je g-din novinar/ka napiso/la je SOCIOPATA!

p.s. Ako nekog zanima odakle to znam, ovo je skoro sve isto (kao da je prepisivano) kao u knjizi Psihijatrija -2 god.Med.Fak.

pahuljica

pre 10 godina

(zoran, 9. decembar 2013 22:40)

Ne slažem se.Kako ko.Ja sebe ovde ne pronalazim kao ni ljude sa kojima sada kontaktiram.Ali sam iz teksta prepoznala nekoga sa kim sam bila.Žao mi je zbog vremena koje sam provela sa njim,baš mi to nije trebalo ,a isto hvala mu što se tada pojavio da me primerom nauči kakvih treba da se klonim.Bila sam mala i neiskvarena i nisam tada znala kakvih sve vrsta ljudi ima na ovom svetu.Sada sam malo veća, isto neiskvarena i kad prepoznam simptome,samo se sklonim i nastavim svojim putem, pa im nisam zanimljiva.

ivanhoe

pre 10 godina

Ima tu istine s tim sto ima i gluposti. Ovo sa sex-om veze nema jer bas suprotno psihopata ne moze da izadje iz sebe i poveze se s drugim bicem i ekstremno su egocentricni. Drugo, sve ovo podjednako vazi i za zene. Slazem se da su veoma cesto ljudi na kljucnim pozicijama psihopate ali to ne zato sto su vecina inteligentnih ljudi psihopate vec sto kad se u jednoj osobi koncentrise visoka inteligencija i bezosecajnost to je savrsena kombibacija za put do vrha pa ce prirodno ti ljudi biti u prednosti. Ne radi se ni o korusnoj mutaciji jer svaka jedinka koja deluje samo u svom interesu a ne u inreresu zajednice pre ili kasnije bica od zajednice odbacena bio to alfa muzjak koji zlostavlja i ne brine o clanovima u coporu vukova, lavova ili simpanzi ili je to Kaligula, Neron, Napoleon, Hitler, Staljin...

MisterZ

pre 10 godina

A kako da prepoznate zenu psihopatu? Pa, isto ovo sve samo x 10! Zene su vece psihopate od muskaraca, ako vec uporedjujemo na ovome! Koliko ja znam, ovo radi svaki zaljubljeni muskarac koji ne zna gde je levo od ljubavi. Udovoljava zeni u sexu, voli sve sto i ona iako ne voli to ni pod razno, laska, patetise, odaje svoje tajne iz proslosti, kuka kad ga nesto boli ne bi li vam privukao paznju da se malo sazalite i bolje se ophodite! Hello? O cemu mi pricamo ovde, o psihopatama? Pa onda smo mi svi psihopate ako gledamo sve ovo navedeno? Igrarije, zavlacenje, odbacivanje, to je vama razlog da nekog nazovete psihopatom? Pazite se vi onih skrivenih psihopata, koji nicemu ne pridodaju vaznost. Bolelo, ne bolelo, voleo, ne voleo, kome je to sve ravno, takav kad prsne, taj vam naslanja, maltene, pistolj na glavu, nema vrdanja vise, postale ste rob u haosu. A to sto se sarlatan neki igra sa vama, njemu se moze... Ako vas neko voli, nece se igrati sa vama do stadiuma psihopate i upreze vas da vucete kocije. Zlatan je sve dok vas ne bije!

Emi

pre 10 godina

Mislim da se u tekstu govori o sociopati a ne o psihopati. Takve osobe definitivno postoje, bila, dozivela, jos uvek ne mogu da verujem sta me snaslo.
Svi mi smo se prema nekome nekada ponasali kao sto je napisano u tekstu ali nekad, 1-2 puta i naravno ne znaci da je neko psihopata zato sto mu se vise ne dopadate ali... ako se neko tako konstantno ponasa u svojim vezama onda je to crveno svetlo da ce se tako poneti i prema vama, pre ili kasnije, cim se pobunite da necete da igrate ulogu koju vam je on namenio. Najgore od svega je sto vam takva osoba celo vreme zapravo govori sve o sebi, ali vi mislite da ste upravo vi Ta, ona prava zbog koje ce se on pojaviti u drugom izdanju. Samo treba pazljivo slusati sta vam prica o bivsim devojkama, prijeteljima, rodbini...On je uvek zrtva i ako prekinete vezu iz konkretnog razloga, naci ce nacin da se opravda, da obnovi vezu ali samo zato da bi je on posle prekinuo.
Ovo sve se odnosi i na zene s tim sto kada zena naleti na nekog takvog, mnogo teze i bolnije izadje iz svega toga nego kad je obrnuta situacija.

Jovan

pre 10 godina

Misljenja sam da je psihologija jedna od najkotroverznijih i najupitnijih naucnih disciplina. Mislim, toliko dijametralno suprotnih teorija teza, postavki, i vecinom svaki autor psihoanaliticar(mislim naravno na kreatore svih tih raznih teorija) uglavnom polazi od svojih premisa i preko nekih svojih metodoloskih procesa dolazi do svojih nekih konkluzija. Ocito je to i u ovom tekstu, u deset ponudjenih tacaka. Mislim, iskreno, po ovom kako je opisano, barem za prvih pet tacaka, garantujem da 90% ljudi(muskaraca i zena) moze da se pronadje. Ispada da je sve 'manipulacija', 'taktika', 'proracunatost' i laskanje(odnosno davanje komplimenata) i slicnost u interesovanjima(sta fali biti sto slicniji, imati sto vise istih interesovanja...?)i pokazivanje slabosti(tzv patetika), i seks..itd. A sta ako mi se recimo zenska osoba toliko svidi vec na prvom sastanku ili sastancima da prosto ono sto kazem kroz komplimente zaista i mislim, znaci tad nisam normalan? Zanimljivo. ili npr ako mi je u zivotu tesko pa zelim to da podelim, ispricam, onda ispada 'patetika', ili npr ako me je neka bivsa povredila(ili smatram da jeste), ispada da se ne sme nista reci o tome..kao da je 'obaveza' da se o bivsim partnerkama misli sve ok(cak i ono sto nije bilo ok) Ili ne znam, ako je recimo muskarac blizak sa majkom onda se to svrstava maltene u nenormalnost a ako se zali na postupke majke onda ispada da je i to nenormalnost..itd. Zanimljivo. Mislim...'psihoanaliticari' i njihove teorije i teze...

Razvedena od dotičnog

pre 10 godina

Ja sam sada naučila da takve tipove , maniluplatore i narcise, kakav je moj bivši muž, prepoznajem i da se ne pecam. Kao magnet sam bila za mamine sinove i maaze, generalno slabe i manipulativne muškarce. Sad više ne.

Ne mora čovek da bude psiholog. Samo treba da oslušne kao sa strane, kad razovara sa tom osobom, gde razgovor klizi? Na primer, ćutite i slušate, Ako neko priča samo o sebi, uvlači vas u svoje teme, hvali sebe i nema takta da sa tim stane, i pusti vas, oslušne vas, onda nema dovoljno empatije. Ne misli na drugog, već samo na sebe, opterećena sobom i svojim problemima i takva vam ne treba, sve jedno kojeg pola...

Osim toga, narcisi su opterećeni spoljnim stvarima, dokazivanjem na profesionalnom planu, u sportu, hobiju i oni mogu da budu dobar izvor saznanja, ali za razmenu osećanja nemaju pojma. Oni smatraju da ako su nešto učinili za svoju slavu, da su time i vredni vaše ljubavi i ljute se ako vi tražite razmenu osećanja, oni tu sposobnost nemaju. Ne umeju da se nesebično posvećuju.
Ne mogu psiholozi to da opišu, niti da daju neke mere i pravila, svako mora da se opeče sa po nekom osobom i da nauči svoja pravila...

Bojan

pre 10 godina

(kloniti ga se, 10. decembar 2013 16:53)

Kad malo razmislim, poznajem jednog takvog :) I to ga bas pogodi sa svim recenim se dobro uklapa!
Ne znam samo da li se taj skup osobina moze povezati sa psihopatskim poremecajem.. ili je nesto blaze u pitanju...

savet?

pre 10 godina

I sta da radim sad kad sam u svemu ovome prepoznala svog muza? Postoji li nacin da se takvo ponasanje malo koriguje da je podnosljivije ili je jedno resenje - razlaz?

Egzebeće

pre 10 godina

Ovi tzv. psihopatski sipmtomi jesu proizvod evoutivnog odnosno instiktivnog, i najčešće se javljaju kao proizvod reakcije na nedovoljno zrelo ponašanje druge strane. Ljudi često ne razumeju neki drugi jezik osim ovog jezika koji recimo ne ostavlja mogućnost za borbu istim tim sredstvima, a odlikuje se u „kombinacijama“ koje nisu proizvod ljubavi ili je ta druga strana infantilna, lažna, nesikrena, tako da je muški odgovor na obmanu naravno obmana...druga strana priče su parovi ispunjeni dobrom i otvorenom komunikacijom, ljubavlju i razumevanjem. Tu biste mogle da zateknete psihopatu u jednom sasvim drugom izdanju. ..Prema tome, nema potrebe da lažno tešite sebe, jer naplate u životu za prečice, trikove i ostale samoobmane uvek stižu. Šta se očekuje? Da žensko bude prefrigano, lažno, zlurado, a muškarac naivan, dobar i glup? Šta bi se onda reklo ako se ovako kaže da je psihopata? Ako imate prava osećanja i ophođenje za nekog muškarca, onda možete očekivati i da bude Džek, i da bude pažljiv, osećajan, nežan...u suprotnom vam ostaje da se tešite putem medija, i zato ti servisi i postoje, da se proda ono što se traži, da se kupi lažna uteha.

Sociopata

pre 10 godina

Koliko srte vi izgorele, pa to je strasno... Mislite da prvi lik koji vas dobro opegla sigurno nije normalan... otkud Vi da probudite takvu strast u njemu... realno... mada... mozda on zamislja vasu sexy sestru u tom trenutku... :P :D
A ako situaciju obrnete sto se pola tice, dobijete najnormalniju zenu... Please...

srdjan

pre 10 godina

nm, sta sve ljudi nece napisati, psihopata sam tim se dichim....
uzgred da napisem jos i ovo
"boli me uvo ko sta misli da sam"
a znam da jesam sve sto ljudi misle da nisam, jer da sam sto misle da jesam odavno bi oboleo i bilo bi mi lose kao sto bese kad verovah u sve to sto nisam

Chi

pre 9 godina

Vidi ih ovde, sve poštene, udate i nesrećne... Da niste i same psiho pa prevarite muškarca da ste normalne da vas oženi pa posle kukate, a prethono sedite trepćete smeškate se i kako stavite prsten ili zatrudnite, odma se menja list i pokazuje pravo iskoskonsko žensko lice. Kurvinsko i pokvareno. I nema dalje. Večito krivite muškarce za sve svoje frustracije, a u stvari ste vi te koje su primitivne i pre svega sebične... I tako...

N.N.Lice

pre 9 godina

Čitam i tekst i kometare. Ne zna se šta je površnije.. Ako smo mi psihopate, zato što fini, slatkorečivi i ovakvi i onakvi, onda ste vi dame, naprosto, kurve. Jer vi ste te koje se smeškaju, trepću i ćute, zarad nekih interesa, koji su pritom uglavnom finansijske prirode. Dok one druge pripadnice lepšeg pola, koje su malo visprenije dodju i na neku poziciju ako pored treptanja umeju i da belnu, zato TIĆUŠ bičarke, preteraste ga...

MisterZ

pre 10 godina

A kako da prepoznate zenu psihopatu? Pa, isto ovo sve samo x 10! Zene su vece psihopate od muskaraca, ako vec uporedjujemo na ovome! Koliko ja znam, ovo radi svaki zaljubljeni muskarac koji ne zna gde je levo od ljubavi. Udovoljava zeni u sexu, voli sve sto i ona iako ne voli to ni pod razno, laska, patetise, odaje svoje tajne iz proslosti, kuka kad ga nesto boli ne bi li vam privukao paznju da se malo sazalite i bolje se ophodite! Hello? O cemu mi pricamo ovde, o psihopatama? Pa onda smo mi svi psihopate ako gledamo sve ovo navedeno? Igrarije, zavlacenje, odbacivanje, to je vama razlog da nekog nazovete psihopatom? Pazite se vi onih skrivenih psihopata, koji nicemu ne pridodaju vaznost. Bolelo, ne bolelo, voleo, ne voleo, kome je to sve ravno, takav kad prsne, taj vam naslanja, maltene, pistolj na glavu, nema vrdanja vise, postale ste rob u haosu. A to sto se sarlatan neki igra sa vama, njemu se moze... Ako vas neko voli, nece se igrati sa vama do stadiuma psihopate i upreze vas da vucete kocije. Zlatan je sve dok vas ne bije!

Nenad, Skopje

pre 10 godina

po ovome tekstu ispade da psihopate imaju neke od najvrednijih ljudskih osobina: altruisti su,djentlameni, macho ljubavnici.loše osobine kao sebicnost i posesivnost su svojstvene za svakog partnera u zavisnosti u kojoj je fazi veza.mislim da se o vako bitnim temama trebaju izjasniti i najkompetentni-psihijatri,a ne da o tome brljazgaju novinari.ili ja imam problem što je moj stereotip o psihopati stvaran na modelu holivuda.

Sociopata

pre 10 godina

Koliko srte vi izgorele, pa to je strasno... Mislite da prvi lik koji vas dobro opegla sigurno nije normalan... otkud Vi da probudite takvu strast u njemu... realno... mada... mozda on zamislja vasu sexy sestru u tom trenutku... :P :D
A ako situaciju obrnete sto se pola tice, dobijete najnormalniju zenu... Please...

aaa

pre 10 godina

Znaci ako se ne smeje na sale koje pricaju stidljive devojke vec ih samo bledo gleda i to na prvom sastanku onda je normalan i pravi tip za vezu?
Po ovome, na prvom sastanku obavezno mora da hvali sve bivse devojke i prica kako su savrsene, a ako kojim slucajem devojka sa kojom je na sastanku ima koji kilogram viska normalan covek mora da joj kaze da je debela i da mu se uopse ne svidja!?
Kad dodje do seksa obavezno da misli samo na sebe, jer ako pokusa da udovolji i devojci onda je psihopata...
Sad, ako nekada lupi i u sali kaze da je lud onda to mora biti istina. A tek ako posle nekog vremena pocne da se "hladi" e onda je definitivno psihopata, jer ne postoji sansa da je mozda devojka prestala da mu se svidja jel tako? Ako muskarac nije zainteresovan onda je definitivo lud... nema drugog objasnjenja.
Ne daj Boze da pocne da vas upoznaje sa svojim drugaricama ili drugovima, bolje da vas ne upoznaje sa njemu bliskim osobama, jer to je znak da je psihopata.
Ako vas ne zove po 100 puta dnevno onda vas ignorise, psihopata jedan!!!
Ako se posvadjate pa on pozeli da se pomirite e onda je definitivno ludak neki i bezite od njega!!!
Ne zna covek vise dal da vam veruje:)

vonjko

pre 10 godina

9 od 10 tacaka definise moju bivsu devojku :-)

svaki put kad' sam je izkulirao bila je nadrealno dobra prema meni (skupi pokloni, putovanja, lud sex...) I tako dva tri dana... a kada sam je poslao tamo gde (ne)treba da se salje, I to na najgrublji moguci nacin, zvala je vise puta cisto da vidi kako sam... kada sam uzvratio njen poziv o'ladila me u sekundi... lol

zoran

pre 10 godina

Ma, ima da ukinem sex da me glava ne boli.

Covek je malo kompleksniji od navedenih 10 tacaka. Ovaj clanak me potsetio na astroloshke opise lichnosti. Praktichno covek sebe mozi naci u svakom znaku.
Svaki zivi covek se krece od psihopate do sveca. Obe strane su u njemu. Onaj ko uspe da ujedini obe i u isti mah se izdigne iznad polariteta, taj je saznao neshto. Ostali sa sigurnosne distance, tu pogotovo bih uvrstio 99% psihologa i psihijatara, opisuju neshto sto sami nisu u mogucnosti da prodju. U strahu, sede u svojim toplim sobama i kroz knjige prouchavaju choveka..!!

Srecno na putu do sebe....moze biti jako trnovito, naporno...dopustite da vas kritikuju i pljuju...opisuju i svrstavaju u kateogorije, ali prodjite kao slon kroz selo na koga psi laju. Da li ce se osvrnuti..? Nece, siguran u sebe, stabilnim korakom koracha ka svom cilju.

Srecno

sanjuro

pre 10 godina

Previse generalno napisano i terminologija je nerazjasnjena. Naime, vecinu ovih "simptoma" poseduju osobe sa blazom formom autizma, pa se za ogromnu vecinu njih ne moze reci da su psihopate. Ti ljudi jednostavno nemaju isti mehanizam emocija kao neurotipicne osobe i manje ili vise su socijalno nejaki. Ljudi sa takvim poremecajem vec imaju dovoljno problema da pronadju sebi partnera, pa im ovakav vid medijskog savetovanja ne treba. Ako se neko dvoumi da li partnera treba da pokusa da razume ili da bezi od njega glavom bez obzira, psihopate forsiraju kontakt ocima izrazito prodornim pogledom, dok autisticne osobe najcesce kriju pogled i drze kontakt ocima na minimumu.

i tako to

pre 10 godina

Ono što Vam psiholozi koji su komentarisali ovu vest ne želi kazati jeste da većina psihologa i psihijatara nemaju blage veze da li se radi o poremećaju ili o korisnoj evolutivnoj adaptaciji. Koliko tužno ili bizarno zvučalo psihopatija i visoka inteligencija su u visokoj korelaciji, većina pojedinaca koja ima psihopatiju pozicionirana je na najvišim granama ljudske civilizacije: korporacijama, na čelnim mestima država, religijskih pokreta u sportu, ekonomiji i armijama a imaju i natprosečnu privlačnost kod suprotnog pola i veliki broj seksualnih partnera i partnerki...oni u situacijama stresa reaguju proračunato i hladne glave. Takođe, sudeći prema enormnom broju novo-obolelih predviđa se da će kao poremećaj u budućnosti premašiti i depresiju pa je predviđaju poremećajem budućnosti.

Egzebeće

pre 10 godina

Ovi tzv. psihopatski sipmtomi jesu proizvod evoutivnog odnosno instiktivnog, i najčešće se javljaju kao proizvod reakcije na nedovoljno zrelo ponašanje druge strane. Ljudi često ne razumeju neki drugi jezik osim ovog jezika koji recimo ne ostavlja mogućnost za borbu istim tim sredstvima, a odlikuje se u „kombinacijama“ koje nisu proizvod ljubavi ili je ta druga strana infantilna, lažna, nesikrena, tako da je muški odgovor na obmanu naravno obmana...druga strana priče su parovi ispunjeni dobrom i otvorenom komunikacijom, ljubavlju i razumevanjem. Tu biste mogle da zateknete psihopatu u jednom sasvim drugom izdanju. ..Prema tome, nema potrebe da lažno tešite sebe, jer naplate u životu za prečice, trikove i ostale samoobmane uvek stižu. Šta se očekuje? Da žensko bude prefrigano, lažno, zlurado, a muškarac naivan, dobar i glup? Šta bi se onda reklo ako se ovako kaže da je psihopata? Ako imate prava osećanja i ophođenje za nekog muškarca, onda možete očekivati i da bude Džek, i da bude pažljiv, osećajan, nežan...u suprotnom vam ostaje da se tešite putem medija, i zato ti servisi i postoje, da se proda ono što se traži, da se kupi lažna uteha.

Jelena

pre 10 godina

Bila sam sa psihopatom. Malo je falilo da se udam za njega. Hvala Bogu da sam na vreme shvatila sa kim imam posla i prosla sam bez posledica (psihickih i fizickih). Devojke, sirom otvorite oci!

Polupsihopata?

pre 10 godina

A sta ako imam 4 osobine od ovih navedenih? Jesam onda polupsihopata? I moja devojka ima neke navedene osobine. Da li mi kada se spojimo postajemo psihopata?

Posto mi nista nije jasno, idem kod psihijatra.

Ako me zatvore, recite Skarleti Johanson da je volim!

Jovan

pre 10 godina

Misljenja sam da je psihologija jedna od najkotroverznijih i najupitnijih naucnih disciplina. Mislim, toliko dijametralno suprotnih teorija teza, postavki, i vecinom svaki autor psihoanaliticar(mislim naravno na kreatore svih tih raznih teorija) uglavnom polazi od svojih premisa i preko nekih svojih metodoloskih procesa dolazi do svojih nekih konkluzija. Ocito je to i u ovom tekstu, u deset ponudjenih tacaka. Mislim, iskreno, po ovom kako je opisano, barem za prvih pet tacaka, garantujem da 90% ljudi(muskaraca i zena) moze da se pronadje. Ispada da je sve 'manipulacija', 'taktika', 'proracunatost' i laskanje(odnosno davanje komplimenata) i slicnost u interesovanjima(sta fali biti sto slicniji, imati sto vise istih interesovanja...?)i pokazivanje slabosti(tzv patetika), i seks..itd. A sta ako mi se recimo zenska osoba toliko svidi vec na prvom sastanku ili sastancima da prosto ono sto kazem kroz komplimente zaista i mislim, znaci tad nisam normalan? Zanimljivo. ili npr ako mi je u zivotu tesko pa zelim to da podelim, ispricam, onda ispada 'patetika', ili npr ako me je neka bivsa povredila(ili smatram da jeste), ispada da se ne sme nista reci o tome..kao da je 'obaveza' da se o bivsim partnerkama misli sve ok(cak i ono sto nije bilo ok) Ili ne znam, ako je recimo muskarac blizak sa majkom onda se to svrstava maltene u nenormalnost a ako se zali na postupke majke onda ispada da je i to nenormalnost..itd. Zanimljivo. Mislim...'psihoanaliticari' i njihove teorije i teze...

srdjan

pre 10 godina

nm, sta sve ljudi nece napisati, psihopata sam tim se dichim....
uzgred da napisem jos i ovo
"boli me uvo ko sta misli da sam"
a znam da jesam sve sto ljudi misle da nisam, jer da sam sto misle da jesam odavno bi oboleo i bilo bi mi lose kao sto bese kad verovah u sve to sto nisam

psiholog

pre 10 godina

Egocentrizam, nametanje misljenja i stava, netolerancija razlicitog misljenja i ponasanja, navika. Rigidnost u misljenju, poznavanje i manipulisanje socijalnim normama ali ne i primena istih. Narcizam i visoko izrazena potreba za kontrolom i posesivnost ne zbog emotivne vezanosti vec zbog dobiti koje ima iz odnosa. Opterecenost fizickim izgledom je samo manifestacija povrsnosti koja dominira u svim aspektima zivota.
Najcesce ulaze u odnos sa pasivno zavisnim licnostima koje ce ih gledati sa divljenjem i predstavlja prototip sado-mazohistickog odnosa. Dvoje psihopata mogu biti u strastvenim i burnim odnosima ali bez emotivne bliskosti vec sa opsesijama i posesivnoscu zbog dozivljala da im partner 'pripada'... Eto, odgovor na naslov.

OMMP

pre 10 godina

Hm... Ovo dođe više opis nekoga sa teškim kompleksima, po svoj prilici inferiornosti zaodenutog za superiornost, nego psihopatija. Psihopatija, inače, nije bolest nego poremećaj ličnosti, tako da se ne leči već tretira ili kulturno adekvatno oblikuje. Manipulativnost, egocentričnost, narcisoidnost (ova dva pojma su pomenuta u tekstu ali nužno ne znači da ne opisuju i druge malforacije ličnosti), rudimentarni moralni kod, koristoljubivost, svirepost, nedostatak empatije, zapravo potpuno ispražnjeno, neemotivno biće. Ljuštura. Senka. Takva kakva jeste, sa svom silom sopstvene neshvaćene nesrećne prirode, ljeska se u životu sa jedinom ambicijom bolesne nadređenosti ama baš svima, ne tek nekim probranim, slabijim "metama", samo su tehnike i metode, kad se pregledaju zanemarivo razlikuju. Još nešto. Obzirom na njihovu hladnu prirodu, često im se pripisuju harizmatičnost (kao neobjašnjiva, magnetska privlačnost) i visoka inteligencija. Harizma i njena zamena za njenu zloćudnu stranu u psihopatiji je razumljiva, jer ignorisanje budi interesovanje, zar ne? Što se tiče inteligencije, došlo je do zamene sa stvarnim mentalnim vrednostima i sposobnostima zbog neporecive arogancije psihopata. Istraživanja koja su sprovedena o ovim nosferatuima su pokazala da su najčešće prosečno inteligentni ili zanemarivo natprosečno. Biće da im je maksima "Ono sam što mislim da jesam"

Kronos

pre 10 godina

SUPER ZENA:)

Savrseno ste opisali jednu moju bisu devojku ali ja je i dalje negde volem ;)

PS: mora da je imala viska testosterona u sebi i brijala brkove ali to nisam primetio haha

Razvedena od dotičnog

pre 10 godina

Klasifikacije i dijagnoze o nečijoj ličnosti uvek su bile stvar nijansi.
Ja ne bih filozofirala o deset znakova. Samo o jednom: proverite da li neko prema vama nerealno čini mnogo više nego što je za njega dobro u tom trenutku. Ako je odgovor da, nije bitno da li je psihopata, narcis koji se reklamira, ili jednostavno osoba sa nedovoljno samopouzdanja.
Takva, odn.takav, nije ni za poslovnu, ni za ljubavnu vezu i trguje da bi žrtvom dobio više i kontrolisao, imao vas u vlasti.
Kad se jednom tome oduprete, baciće u vodu sve što ste uložili u odnos i prognati vas, ocrniti, biti nasilan, makar imali desetoro dece s njim...

Manipulacija ide od nesrećnog detinjstva, preko neizlečivih neistraženih bolesti, teorije zavere da su svi protiv njega jer je on najbolji... Manipulator hrani vaš ego, osećate se da ste najhumanija osoba na svetu, najvoljenija, obožavana do imbecilnosti.
Prekinućete drugarstva i kontakte, prilagodićete svoj život njemu, ali problem nije u njemu, samo u VAMA, što ne volite sebe dovoljno, pa vam takva osoba treba da popunjavate svoje nedovršenosti.

Dve decenije sam izgubila u humanosti prema mužu i ocu moje dece, da bi me odbacio na moju sreću na kraju, i hvala bogu što je pronašao novu žrtvu. Sama sam ga birala u ranoj mladosti, previše mlada i nesigurna da se oduprem manipulaciji.
Jako je inteligentan, pleni, sposoban, načitan, obrazovan, vredan, talentovan za sve živo. Smlatio me s tim da sam dve decenije verovala u njega...

Emi

pre 10 godina

Mislim da se u tekstu govori o sociopati a ne o psihopati. Takve osobe definitivno postoje, bila, dozivela, jos uvek ne mogu da verujem sta me snaslo.
Svi mi smo se prema nekome nekada ponasali kao sto je napisano u tekstu ali nekad, 1-2 puta i naravno ne znaci da je neko psihopata zato sto mu se vise ne dopadate ali... ako se neko tako konstantno ponasa u svojim vezama onda je to crveno svetlo da ce se tako poneti i prema vama, pre ili kasnije, cim se pobunite da necete da igrate ulogu koju vam je on namenio. Najgore od svega je sto vam takva osoba celo vreme zapravo govori sve o sebi, ali vi mislite da ste upravo vi Ta, ona prava zbog koje ce se on pojaviti u drugom izdanju. Samo treba pazljivo slusati sta vam prica o bivsim devojkama, prijeteljima, rodbini...On je uvek zrtva i ako prekinete vezu iz konkretnog razloga, naci ce nacin da se opravda, da obnovi vezu ali samo zato da bi je on posle prekinuo.
Ovo sve se odnosi i na zene s tim sto kada zena naleti na nekog takvog, mnogo teze i bolnije izadje iz svega toga nego kad je obrnuta situacija.

blabla

pre 10 godina

psihopata je osoba bez emocija. Nema unutrasnjeg osecaja za dobro i lose vec samo spoljnih nametnutih kroz zakone i obicaje. Tako da psihopata moze da provede ceo zivot kao "normalna" osoba, da ima porodicu, da se ponasa fenomenalno i prema zeni i prema deci, da bude dobar na poslu zato sto je to prihvatio kao neko pravilo drustva ali pri tom nikad se nece razviti ni jedna prava emocija kod njega. Isto vazi i za zenskog psiha.

stranac, 1952

pre 10 godina

Idem odmah, da se izvinim mojoj suprugi, jer sam tek posle 40. godina braka ustanovio, da sam prihopata!
Odgovor supruge, najbolje od svih: pa ko bi izdržao 40. godina sa Normalnim!???:)

Lillith

pre 10 godina

Ovo do poslednje reci I svakog zareza opisuje mog bivseg decka. Nakon raskida pretnje samoubistvom, izjave ljubavi, pa onda psovke I pljuvanje, onda cvece I jos izjava ljubavi... Jako strasno. Ako bi dobio uctivo 'Zdravo' na ulici uvrteo bi da ga obozavam. Traumaticno iskustvo.

.

pre 10 godina

Ajde bas da vidim kako bi devojke reagovale da im na prvom sastanku momak ne udeli nikakav komplimenta, da bude ozbiljan dok se ona sale ili ispricaju neki vic a narocito kada bi im napomenuo da misli da su debele i da bi trebale da smrsaju.
Ja cu da probam, a ako pocne da se ljuti ima da joj uvalim ovaj clanak da procita, pa da shvati da sam normalan :))

Gale

pre 10 godina

ništa novo nisu rekli. psihopata je uvek psihopata,samo ga morate objektivno posmatrati. oči ih odaju,Bog im je dao specifičan pogled.

Nina 2008

pre 10 godina

Ne sumnjam u dobronamernost autora (autorke) teksta, samo licnost psihopata je izuzetno slozena da bi se svela na deset tacaka prepoznavanja. Svi mi intuitivno osecamo kada necije ponasanje nije ok, ali nazalost cesto negiramo upozoravajuce signale tako da se desava da pojedine zene i muskarci nepotrebno dugo ostaju u vezi koja im steti.

Razvedena od dotičnog

pre 10 godina

Ja sam sada naučila da takve tipove , maniluplatore i narcise, kakav je moj bivši muž, prepoznajem i da se ne pecam. Kao magnet sam bila za mamine sinove i maaze, generalno slabe i manipulativne muškarce. Sad više ne.

Ne mora čovek da bude psiholog. Samo treba da oslušne kao sa strane, kad razovara sa tom osobom, gde razgovor klizi? Na primer, ćutite i slušate, Ako neko priča samo o sebi, uvlači vas u svoje teme, hvali sebe i nema takta da sa tim stane, i pusti vas, oslušne vas, onda nema dovoljno empatije. Ne misli na drugog, već samo na sebe, opterećena sobom i svojim problemima i takva vam ne treba, sve jedno kojeg pola...

Osim toga, narcisi su opterećeni spoljnim stvarima, dokazivanjem na profesionalnom planu, u sportu, hobiju i oni mogu da budu dobar izvor saznanja, ali za razmenu osećanja nemaju pojma. Oni smatraju da ako su nešto učinili za svoju slavu, da su time i vredni vaše ljubavi i ljute se ako vi tražite razmenu osećanja, oni tu sposobnost nemaju. Ne umeju da se nesebično posvećuju.
Ne mogu psiholozi to da opišu, niti da daju neke mere i pravila, svako mora da se opeče sa po nekom osobom i da nauči svoja pravila...

Chi

pre 9 godina

Vidi ih ovde, sve poštene, udate i nesrećne... Da niste i same psiho pa prevarite muškarca da ste normalne da vas oženi pa posle kukate, a prethono sedite trepćete smeškate se i kako stavite prsten ili zatrudnite, odma se menja list i pokazuje pravo iskoskonsko žensko lice. Kurvinsko i pokvareno. I nema dalje. Večito krivite muškarce za sve svoje frustracije, a u stvari ste vi te koje su primitivne i pre svega sebične... I tako...

N.N.Lice

pre 9 godina

Čitam i tekst i kometare. Ne zna se šta je površnije.. Ako smo mi psihopate, zato što fini, slatkorečivi i ovakvi i onakvi, onda ste vi dame, naprosto, kurve. Jer vi ste te koje se smeškaju, trepću i ćute, zarad nekih interesa, koji su pritom uglavnom finansijske prirode. Dok one druge pripadnice lepšeg pola, koje su malo visprenije dodju i na neku poziciju ako pored treptanja umeju i da belnu, zato TIĆUŠ bičarke, preteraste ga...

zabrinjavajuce

pre 10 godina

Seks je vrlo cesto sredstvo za izrazavanje dominacije. Ukoliko se ta osoba ne interesuje za vas kao licnost, treba da se zamislite.

drug stari

pre 10 godina

Koja gomila gluposti je ovde napisana, da je to opasno! Psihopata je prazna osoba, bez emocija tj. ne razume sta je tuga, sta je radost, sta je empatija, ne podnosi zivotinje i nema straha u sebi! Ovo što je g-din novinar/ka napiso/la je SOCIOPATA!

p.s. Ako nekog zanima odakle to znam, ovo je skoro sve isto (kao da je prepisivano) kao u knjizi Psihijatrija -2 god.Med.Fak.

pahuljica

pre 10 godina

(zoran, 9. decembar 2013 22:40)

Ne slažem se.Kako ko.Ja sebe ovde ne pronalazim kao ni ljude sa kojima sada kontaktiram.Ali sam iz teksta prepoznala nekoga sa kim sam bila.Žao mi je zbog vremena koje sam provela sa njim,baš mi to nije trebalo ,a isto hvala mu što se tada pojavio da me primerom nauči kakvih treba da se klonim.Bila sam mala i neiskvarena i nisam tada znala kakvih sve vrsta ljudi ima na ovom svetu.Sada sam malo veća, isto neiskvarena i kad prepoznam simptome,samo se sklonim i nastavim svojim putem, pa im nisam zanimljiva.

kloniti ga se

pre 10 godina

slatkoreciv, voli da flertuje, udeljuje komplimente, izuzetno mu je stalo da se drugima dopadne, vodi racuna iskljucivo o sebi i svojim potrebama, manipulise drugima, stavlja ih u funkciju radi ostvarenja sosptvenih ciljeva; nepredvidiv, cas ga ima pa nestane, sujetan, uvredljiv, egocentrican, nema osecaj empatije prema drugima i jos mnogo sto sta.....

sasha

pre 10 godina

@psiholog: " Dvoje psihopata mogu biti u strastvenim i burnim odnosima ali bez emotivne bliskosti vec sa opsesijama i posesivnoscu zbog dozivljala da im partner 'pripada'... " bio u takvoj vezi nevjerovatno iskustvo ali i jako bolesno..zadnjih godinu dana bili smo ubjedeni da ce neko nekog ubiti..trebalo mi je dugo vremena da se rehabilitujem, iako smatram da nisam psihopata (pogotovo prema opisu iz teksta) ali kada premotam film sta sam sve radio u tom periodu def sam bio psihopata..treba biti umjeren u svemu pa i u ljubavi dugovjecnost lezi u istina srodnoj dusi bez nekih cestih i neobjasnjivih izliva emocija bar tako razmisljam

ivanhoe

pre 10 godina

Ima tu istine s tim sto ima i gluposti. Ovo sa sex-om veze nema jer bas suprotno psihopata ne moze da izadje iz sebe i poveze se s drugim bicem i ekstremno su egocentricni. Drugo, sve ovo podjednako vazi i za zene. Slazem se da su veoma cesto ljudi na kljucnim pozicijama psihopate ali to ne zato sto su vecina inteligentnih ljudi psihopate vec sto kad se u jednoj osobi koncentrise visoka inteligencija i bezosecajnost to je savrsena kombibacija za put do vrha pa ce prirodno ti ljudi biti u prednosti. Ne radi se ni o korusnoj mutaciji jer svaka jedinka koja deluje samo u svom interesu a ne u inreresu zajednice pre ili kasnije bica od zajednice odbacena bio to alfa muzjak koji zlostavlja i ne brine o clanovima u coporu vukova, lavova ili simpanzi ili je to Kaligula, Neron, Napoleon, Hitler, Staljin...

Bojan

pre 10 godina

(kloniti ga se, 10. decembar 2013 16:53)

Kad malo razmislim, poznajem jednog takvog :) I to ga bas pogodi sa svim recenim se dobro uklapa!
Ne znam samo da li se taj skup osobina moze povezati sa psihopatskim poremecajem.. ili je nesto blaze u pitanju...

savet?

pre 10 godina

I sta da radim sad kad sam u svemu ovome prepoznala svog muza? Postoji li nacin da se takvo ponasanje malo koriguje da je podnosljivije ili je jedno resenje - razlaz?