Sreda, 04.12.2013.

11:51

EU - Neki bi napolje, a neki u nju

EU, koja je sve nepoželjnija među svojim članicama, i dalje je privlačna za zemlje van nje zbog demokratskh vrednosti i životnog standarda, navodi Frans pres.

Izvor: Beta

EU - Neki bi napolje, a neki u nju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

Aristotel

pre 10 godina

Boki znalac,

mnogo si veliki "znalac". Ocigledno te i ne interesuje EU, zato si i neobavesten, uspavao si se kao pojedini politicari u Srbiji. Zaista je i vise nego ocigledno.

Boki Znalac

pre 10 godina

"Mala privreda i jeste odlika EU. Lupate gluposti.
(Aristotel, 4. decembar 2013 16:57)"

To je bilo nekad prijatelju, pre 20-30 godina. Danas svetom, a i EU, vladaju monopoli, a mala tzv porodična privreda je uništena, a sa njom i srednji stalež!

mom

pre 10 godina

U EU bi da udju samo oni idoktrinirani budalastinama iz medija koje finansiraju interesne grupe radi ekspanzije EU trzista.
Svi ocekuju neko volsebno i neopisivo poboljsanje. Kao sto mi je jedan prijatelj iz Hrvatske rekao: super je sto smo usli u EU, sad mogu konacno da odem iz ove drzave da radim ko covek u drugoj drzavi...
Evo, vidim, Portugal, Grcka, Spanija, Rumunija, Hrvatska, Bugarska...ma sve procvetalo od kad je u EU...divota jedna.
(Realista, 4. decembar 2013 15:39)

Izgleda da ipak jeste u poredjenju sa nama. U Vojvodini vlada prava pomama za Madjarskim pasosima, a u istocnoj Srbiji za Bugarskim, a svi "ljuti" Krajisnici koji "nikada nisu nista da imaju sa Hrvatima" ponosito nose "putovnice".

Nenad

pre 10 godina

Sve u svemu sirotinja misli da ce se najesti iz kazana bogatih, smesno ali neizvodljivo, kazan je dobro osmisljen da iz njega mirise prijatan miris koji mami ali su ivice tog kazana dobro brusene da u njega nemoze da zahvati sirotinja, sve vrednosti EU, lstinski gledano moze svaka drzava sebi da priusti, trgovina je stvar ponude i potraznje, ako imate sta da prodate drugi ce kupiti, pa ni tu ne vidim paniku, e samo je stvar mentaliteta i shatanja cinjenice da se sve moze ako postoji pamet, ljubav prema svojoj drzavi i osecanje odgovornosti prema pokolenjima koja dolazi.

Vojvođanin-Mađar

pre 10 godina

Čitam ove komentare i ne mogu da verujem da se još na takav način razmišlja.U stvari u opšte se ne razmišlja!Ludilo.Nije ni čudo što smo propali.Pa ne želi Srbija u Europu iz sentimentalnih razloga,ili zbog demokratskih vrednosti! Srbiji je potreban novac,europski fondovi!Jednostavno Srbija nema izbora,jer su je naši političari,u kontinuitetu,doveli do ekonomske propasti,bankrota!Ko ovo ne razume,onda je psihički ograničen,ili je finansijski situiran,te ne oseća ni malo teškoću preživljavanja u Srbiji,pa piše glupe komentare.Na žalost,takvih komentara ima i među našim političarima,pa se ne čudim što je Srbija u živom blatu!

Aristotel

pre 10 godina

(Braćala, 4. decembar 2013 14:53)

Mala privreda i jeste odlika EU. Lupate gluposti.
Uostalom, EU podstice razvoj malih i srednjih preduzeca i preduzetnika, koja cak i ako propadnu, ne znaci da propada i vlasnik. Nije to, bracala, kao kod nas - ako imas hipoteku za kredit, a biznis ti propadne, ne mora da znaci da ces morati i da se oprostis od imovine. Raspitaj se malo bolje.

mattko

pre 10 godina

@boban,nis
Nekako mi te misli ipak zvuce zlonamerno. EU nije propala i nece a HR i BUL su punopravne clanice. Jeste da je propao Varsavski savez u kome je bila Bugarska i sve jugoslovenske drzave u kojima je bila Hrvatska tu si delimicno u pravu.

Realista

pre 10 godina

U EU bi da udju samo oni idoktrinirani budalastinama iz medija koje finansiraju interesne grupe radi ekspanzije EU trzista.
Svi ocekuju neko volsebno i neopisivo poboljsanje. Kao sto mi je jedan prijatelj iz Hrvatske rekao: super je sto smo usli u EU, sad mogu konacno da odem iz ove drzave da radim ko covek u drugoj drzavi...
Evo, vidim, Portugal, Grcka, Spanija, Rumunija, Hrvatska, Bugarska...ma sve procvetalo od kad je u EU...divota jedna.

true

pre 10 godina

pa niko vas ne tera da udjete u eu.to je vaša stvar.za nas u sloveniji je svakako bolje da smo ušli u eu.ako bi ostali u jugoslaviji sad bi nam bila prosječna plata najmanje duplo manja ako ne i više.sad svi pričate kako je dobro bilo u jugoslaviji.istina je da je bilo ali tada su bila druga vremena.tada je i u italiji,francuskoj,nemačkoj,....pa i u sad bilo dobro a sad nije više tako dobro ali opet bolje nego kod vas ili u bosni ili u makedoniji.sada bi u jogoslaviji bilo dobro samo ako bi ušli svi mi čitava jugoslavija u eu zajedno.ali niste htjeli sa nama.kod nas je bilo devetdesetih evropa sada ili nikada.hvala bogu supeli smo.sretno.

ekonomista, iskusni

pre 10 godina

(Perke, 4. decembar 2013 13:35)

Bez ljutnje vidi se da si student ekonomije! A troškovi života?Ne mogu samo plate da se gledaju. Znaš li da su recimo u Holandiji ili Italiji troškovi živoota ( porezi, takse, grejanje, kirije, komunalije..)bar 2 puta veći nego u Srbiji? Da skratim priču, da bi se živelo na otprilike istom, prosečnom nivou, u Roterdamu ti treba 1700 evra, Rimu 1500, a u Beogradu 600!

mom

pre 10 godina

Bez ljutnje vidi se da si student ekonomije! A troškovi života?Ne mogu samo plate da se gledaju. Znaš li da su recimo u Holandiji ili Italiji troškovi živoota ( porezi, takse, grejanje, kirije, komunalije..)bar 2 puta veći nego u Srbiji? Da skratim priču, da bi se živelo na otprilike istom, prosečnom nivou, u Roterdamu ti treba 1700 evra, Rimu 1500, a u Beogradu 600!
(ekonomista, iskusni, 4. decembar 2013 15:10)

Bez ljutnje, ali troškovi života u Rimu i Roterdamu nisu 2 puta veći, već možda neznatno veći, i to se odnosi na komunalije i poreze, za koje barem dobiješ nešto zauzvrat(kvalitetno grejanje, odličnu zdravstvenu i socijalnu zaštitu, neuporedivo bolje školstvo nego u Srbiji, dobre puteve, itd.). Cene u maloprodaji su skoro iste. Plus u Roterdamu i Rimu je neuporedivo lakše naći posao sa platom 1500 Evra, nego u Beogradu naći bilo kakav posao, a o kamatnim stopama za kredite i da ne govorim.

Skeptik

pre 10 godina

Posle svega što se dogodilo u poslednjih petnaestak godina (u uniji i oko nje), samo još budala bi u ovom trenutku želeo da uđe. Srećom, sve više ljudi to uviđa i vreme radi protiv samoubilačke politike koju vodi aktuelna vlast.

Pametnjaković

pre 10 godina

"Navodi se i da je, uprkos teškoćama pri integraciji, proevropsko osećanje jako i na Balkanu, koji se takođe oslobodio komunizma pre no što je zapao u rat tokom devedesetih."

Neko definitivno treba da im javi da su kod nas sve vreme komunjare na vlasti, ma koji naziv partije ili koalicije da je u pitanju.

info

pre 10 godina

Kada bi Rusi usavrsili ekonomiju u ugledu na zapadnu Evropu,pa kada bi uveli kulturnu disciplinu kao sto je u Kini.U tome slucaju ceo balkan imnoge druge zemlje okrenule bi se prema Rusiji.

Branko

pre 10 godina

@(Perke, 4. decembar 2013 13:35)
Okupacija bi dala daleko bolje i brže rezultate ali je skupa za okupatora. Jedino nam preostaje da sami uđemo u jaram. Ovako osakaćena država lopovskom privatizacijom, bez industrije i poljoprivrede, moraće da se zadužuje da bi izdržavala 2 birokratije, jednu u Briselu a drugu u Beogradu. Perspektiva nam je kao perspektiva kockara koji se "vadi".

Braćala

pre 10 godina

Eu= kapitalizam, kapitalizam= smrt maloj privredi, smrt male privrede= robovanje u korist velikih firmi, robovanje u korist velikih firmi=monopol, monopol= povećanje cena, povećanje cena= loš životni standard, loš životni standard=povećanje siromaštva, povećanje siromaštva=nezadovoljstvo naroda, nezadovoljstvo naroda= eu, eu=robovanje za ekonomski jače zemlje i njihov kapital....

Rusofob!!!

pre 10 godina

Izmedju EU i Rusije uvek biram EU. Rusija je marcna totalitarsiticka azijatska zemlja, dok svi Srbi hoce da zive i rade u EU zemlajama. Pogledajte ko je sve otisao za EU , milioni gastosa, a ko za Rusiju pa ce vam biti jasno gde je bolje.

nikola

pre 10 godina

Ljudi koji ne zele da Srbija pristupi EU tajkuni,kriminalci,politicari oni prave kampanju protiv Evropske Unije zato sto njima ne odgovora da se Srbija otvori, kao zemlja i da konacno otvorimo nasu ekonomiju i granice.Srbija pripada EU zato sto smo uvek bili Evropa.

3p-NS

pre 10 godina

EU ce biti u krizi sve dok se njene granice ne zaokruze. Koliko dugo se pricalo da ce zapad da propadne (truli kapitaliisti) ali to se nikad nije desilo ,samo su drugi propadali. Unija je jos u svom nastajanju ,cilj je nesto slicno USA.

crazyserbs

pre 10 godina

full house@
sta sam ako nisam Srbin,ako se izjasnim ko Srbin ne mora da znaci da sam cetnik,huligan,da nemam skolu,da ne podrzavam jednakost da nrzim sve oko sebe...cist primer su ti gastarbajteri(inace sam isti)koji se busaju u junacke grudi ali jedva cekaju da se ukrcaju u low coast avion i da se vrate u EU.Ukratko,dokle god mi u Srbiji ne prestanemo da mastamo i ispijamo kafe po kafanama i prestanemo medjusobno da se krademo ne pomaze nama niko!!!

mujcinovic salih

pre 10 godina

Voleo bih kad bi napisali koje zemlje zele da napuste uniju!Ja ne znam nijednu?Srbije sto se tice sigurno ce nam biti bolje kad se nadjemo tamo.Ulaskom u EU stvorice se barijera samovolji nasih politicara i takozvanoj uniji poslodavaca.Ono najvaznije distanciracemo se od rusije?

zoran

pre 10 godina

Sa izuzetkom Rumunije I Bugarske koje su u toj EU potpuno marginalizovane (a primljene pod diktatom SAD), EU je katoličko-protestantsko društvo.

Che

pre 10 godina

Voleo bih kad bi napisali koje zemlje zele da napuste uniju!Ja ne znam nijednu?Srbije sto se tice sigurno ce nam biti bolje kad se nadjemo tamo.Ulaskom u EU stvorice se barijera samovolji nasih politicara i takozvanoj uniji poslodavaca.Ono najvaznije distanciracemo se od rusije?
(mujcinovic salih, 04. decembar 2013 13:12)

Engleska na prvom mestu koja ce i izaci na revferendum za nekoliko godina o istupanju iz EU ili ostanku, zatim Nemci su vecinom protiv EU, jer svi zavise od nih, Italijani su sve vise okrenuti protiv eu....

A kako Srbiji moze da bude bolje, kad je jedna Grcka najsiromasnina zemlja EU....a mi smo svetlosnu godinu ispod njih?
Vi evrofanatici ste gori rusofila...eu eu eu...kao papagaji od 2000....a eu ni na vidiku, a vec je kraj 2013. godine....eu eu eu....a eu ni do 2020. nece primati nove clanice, a kamoli da je Srbija medju njima.

Magistar

pre 10 godina

NAJsiromasnija Drazava u Evropi a nećka se na sve strane! Ja kao prosecan intelektualac, imenom i dušom Srbin, zaposlen u nemačkoj firmi i prihvacen bez ikakvih prerasuda! Gradim sa solidnom platom kuću, podržavam roditelje u Srbiji i imam dva Automobila novijeg tipa... Ajde sad mi recite šta bi me teralo da mrzim Svabe ili EU?? To stu su zlo naneli mom narodu ne mogu da prezalim, ali kome da se inatim kada me ovde cene i postuju..?! Prodana duša - sigurno NE, jer uvek pokušavam naglasiti moje srpske korene i slovensku dušu !

Božidar, Beograd

pre 10 godina

Ma da se razumemo,za EU i USA Ukrajina je samo usputna stanica! Krajnji cilj je Sibir, prirodnim resursima ubedljivo najbogatiji deo zemljine kugle!
Ali, na njihovu žalost,posle poslušnih Gorbačova i Jelcina, desio im se Putin! Kraj priče, a evo i link: http://www.vesti-online.com/Vesti/Kolumne/208331/Bitka-za-Sibir-

Perke

pre 10 godina

(slavko, 4. decembar 2013 12:49) Ne slazem se, ono sto mi moramo da shvatimo je da je Evropa, tj zapad korak ispred nas, razlog zasto njima vise ne odgovara EU 'zajednica' je zato sto su oni postigli odredjeni nivo demokratije i zivotnog standarda a to im je omogucila EU( a sloziemo se svi da je jako visok realno gledano, ako im ja prosecna plata u razvijenim drzavama 1000-1500e, a u Srbiji samo 350e) i sada zele u drugim sferama da napreduju jer gledaju u buducnost i EU im vise ne odgovara, dok mi zaostajemo taj korak, korak koji predstavlja uvodjenje demokratije, rast standarda,smanjenje korupcije, i zbog toga je nama potrebna EU, jer se pokazalo da mi sami to ne mozemo da postignemo.Prema tome, nas sledeci korak je priblizavanje EU, podizanje standarda, demokratije, iskorenjivanje korupcije..Pa hajde onda da i mi napravimo taj korak napravimo, podignemo standard, demokratiju.Neko ovo gleda iz drugog ugla, kako je i kod njih kriza, kako i njima opada standard, ali moramo shvatiti da nije isto kada neko ima prosecnu platu od 1000-1500e i plata mu se smanji za 100-200e( to je za njega kriza, ali uporedite to sa nekim ko ima platu od 350e kao sto je u Srbiji, pa razmislite u cijoj biste kozi bili).Jer cena hrane u Srbiji, i jos mnogo cega je identicna kao i u zemljama Eu, a plata 3-5x manja.Prema tome razum u glavu...Pozdrav od studenta ekonomije

FullHouse

pre 10 godina

nije problem da mi udjemo u EU ali je problem sto mi tamo ne pripadamo..mentalitet nam je razlicit,standard nam se nece pribliziti ni kad udjemo( ako udjemo),vrednosti nam se razlikuju a da ne pricam o radnoj etici..mi Srbi smo specifican narod,tezak ali pravedan,jako smo postali sujetni i iskompleksirani..dokle god ne resimo sta cemo mi medjusobno ne pomaze nama niko a kamoli EU..korupcija i moc nam je postalo zanimanje a ako ste proputovali malo evropom znacete o cemu pricam..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (crazyserbs, 4. decembar 2013 12:24)

Ne. Mentalitet sa EU nije isti samo nekima. Oni zbog kojih ova zemlja nekako i prezivljava su oni kojima je mentalitet isti kao EU mentalitet. Sa druge strane imamo ljude kojima je glavno zanimanje nacionalna pripadnost, koji nista ne rade u zivotu pa im je uteha za ego da kazu da su Srbi, kao da je rec Srbin najvisa tacka na skali koliko si kvalitetan covek. Takvi ljudi nista ne treba da se pitaju, jer ne znaju sta je dobro ni za njih, ni za ostale, ali nazalost, bas takvi se najvise pitaju.

Djoshica

pre 10 godina

Novinarska sugestivna delovanja na javno mnjenje. Kao da je reč o nekoj zaraženoj prostitutki. Pa kad krene sve naopako, kriva će nam biti zapadna kurva, što nas upropasti. Isto je bilo 90tih, novinari su raspirivali haos.

Русофил београдски

pre 10 godina

EU..korupcija i moc nam je postalo zanimanje a ako ste proputovali malo evropom znacete o cemu pricam..
(crazyserbs, 4. decembar 2013 12:24)

Ti prijatelju si u inostranstvu bio možda u Budvi, Paraliji i eventualno pre puno godina u Trstu! Korupcija postoji svuda, od Japana ( koji tz poklone poslovnim prijateljima čak i posebno knjiže i kontiraju), preko Italije, Španije, Grčke, Holandije, Britanije, USA, Rusije, Hrvatske, Bugarske...Evo hoće da uteraju Ukrajinu u EU, da bi usisavali njene resurse i približili se Moskvi! A šta kažeš na ovo da bi 52% građana EU voleli da njihove države izađu iz EU? Ljudi nisu budale,od EU ima koristi samo krupan kapital! Jedino ispadoše pametni Švajcarska, Norveška i Island, koji su na ponudu da uđu u EU rekli "ne hvala"! A Rotšildi i dalje štampaju u Britaniji funtu, nisu hteli evro!

eu kontrolor

pre 10 godina

i sta je sad, ko to 'oce da izadje? neko im brani? pa eu je k'o tramvaj - treba ti karta da udjes a izadjes kad 'oces, niko nista ne pita

crazyserbs

pre 10 godina

nije problem da mi udjemo u EU ali je problem sto mi tamo ne pripadamo..mentalitet nam je razlicit,standard nam se nece pribliziti ni kad udjemo( ako udjemo),vrednosti nam se razlikuju a da ne pricam o radnoj etici..mi Srbi smo specifican narod,tezak ali pravedan,jako smo postali sujetni i iskompleksirani..dokle god ne resimo sta cemo mi medjusobno ne pomaze nama niko a kamoli EU..korupcija i moc nam je postalo zanimanje a ako ste proputovali malo evropom znacete o cemu pricam..

grom

pre 10 godina

EU prevara veka. Stvorena da tri zemlje (Nemacka, Francuska I Engleska) imaju ogromno bescarinsko trziste. A ostali da rade za njih, naravno jeftino. Ajde sad fanatici EU ili smrt lupajte minuse.

slavko

pre 10 godina

Nije tačno da Srbija žudi za priključenjem u EU. To samo mediji forsiraju takvu priču, i pokušavaju da kreiraju priču onakvu kakva odgovara njihovim nalogodavcima. Kada bi se raspisao referendum u Srbiji sa pitanjem da li biste želeli da se Srbija priključi EU i NATO paktu videli biste pravi odgovor.

crazyserbs

pre 10 godina

nije problem da mi udjemo u EU ali je problem sto mi tamo ne pripadamo..mentalitet nam je razlicit,standard nam se nece pribliziti ni kad udjemo( ako udjemo),vrednosti nam se razlikuju a da ne pricam o radnoj etici..mi Srbi smo specifican narod,tezak ali pravedan,jako smo postali sujetni i iskompleksirani..dokle god ne resimo sta cemo mi medjusobno ne pomaze nama niko a kamoli EU..korupcija i moc nam je postalo zanimanje a ako ste proputovali malo evropom znacete o cemu pricam..

grom

pre 10 godina

EU prevara veka. Stvorena da tri zemlje (Nemacka, Francuska I Engleska) imaju ogromno bescarinsko trziste. A ostali da rade za njih, naravno jeftino. Ajde sad fanatici EU ili smrt lupajte minuse.

FullHouse

pre 10 godina

nije problem da mi udjemo u EU ali je problem sto mi tamo ne pripadamo..mentalitet nam je razlicit,standard nam se nece pribliziti ni kad udjemo( ako udjemo),vrednosti nam se razlikuju a da ne pricam o radnoj etici..mi Srbi smo specifican narod,tezak ali pravedan,jako smo postali sujetni i iskompleksirani..dokle god ne resimo sta cemo mi medjusobno ne pomaze nama niko a kamoli EU..korupcija i moc nam je postalo zanimanje a ako ste proputovali malo evropom znacete o cemu pricam..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (crazyserbs, 4. decembar 2013 12:24)

Ne. Mentalitet sa EU nije isti samo nekima. Oni zbog kojih ova zemlja nekako i prezivljava su oni kojima je mentalitet isti kao EU mentalitet. Sa druge strane imamo ljude kojima je glavno zanimanje nacionalna pripadnost, koji nista ne rade u zivotu pa im je uteha za ego da kazu da su Srbi, kao da je rec Srbin najvisa tacka na skali koliko si kvalitetan covek. Takvi ljudi nista ne treba da se pitaju, jer ne znaju sta je dobro ni za njih, ni za ostale, ali nazalost, bas takvi se najvise pitaju.

slavko

pre 10 godina

Nije tačno da Srbija žudi za priključenjem u EU. To samo mediji forsiraju takvu priču, i pokušavaju da kreiraju priču onakvu kakva odgovara njihovim nalogodavcima. Kada bi se raspisao referendum u Srbiji sa pitanjem da li biste želeli da se Srbija priključi EU i NATO paktu videli biste pravi odgovor.

Magistar

pre 10 godina

NAJsiromasnija Drazava u Evropi a nećka se na sve strane! Ja kao prosecan intelektualac, imenom i dušom Srbin, zaposlen u nemačkoj firmi i prihvacen bez ikakvih prerasuda! Gradim sa solidnom platom kuću, podržavam roditelje u Srbiji i imam dva Automobila novijeg tipa... Ajde sad mi recite šta bi me teralo da mrzim Svabe ili EU?? To stu su zlo naneli mom narodu ne mogu da prezalim, ali kome da se inatim kada me ovde cene i postuju..?! Prodana duša - sigurno NE, jer uvek pokušavam naglasiti moje srpske korene i slovensku dušu !

Che

pre 10 godina

Voleo bih kad bi napisali koje zemlje zele da napuste uniju!Ja ne znam nijednu?Srbije sto se tice sigurno ce nam biti bolje kad se nadjemo tamo.Ulaskom u EU stvorice se barijera samovolji nasih politicara i takozvanoj uniji poslodavaca.Ono najvaznije distanciracemo se od rusije?
(mujcinovic salih, 04. decembar 2013 13:12)

Engleska na prvom mestu koja ce i izaci na revferendum za nekoliko godina o istupanju iz EU ili ostanku, zatim Nemci su vecinom protiv EU, jer svi zavise od nih, Italijani su sve vise okrenuti protiv eu....

A kako Srbiji moze da bude bolje, kad je jedna Grcka najsiromasnina zemlja EU....a mi smo svetlosnu godinu ispod njih?
Vi evrofanatici ste gori rusofila...eu eu eu...kao papagaji od 2000....a eu ni na vidiku, a vec je kraj 2013. godine....eu eu eu....a eu ni do 2020. nece primati nove clanice, a kamoli da je Srbija medju njima.

Русофил београдски

pre 10 godina

EU..korupcija i moc nam je postalo zanimanje a ako ste proputovali malo evropom znacete o cemu pricam..
(crazyserbs, 4. decembar 2013 12:24)

Ti prijatelju si u inostranstvu bio možda u Budvi, Paraliji i eventualno pre puno godina u Trstu! Korupcija postoji svuda, od Japana ( koji tz poklone poslovnim prijateljima čak i posebno knjiže i kontiraju), preko Italije, Španije, Grčke, Holandije, Britanije, USA, Rusije, Hrvatske, Bugarske...Evo hoće da uteraju Ukrajinu u EU, da bi usisavali njene resurse i približili se Moskvi! A šta kažeš na ovo da bi 52% građana EU voleli da njihove države izađu iz EU? Ljudi nisu budale,od EU ima koristi samo krupan kapital! Jedino ispadoše pametni Švajcarska, Norveška i Island, koji su na ponudu da uđu u EU rekli "ne hvala"! A Rotšildi i dalje štampaju u Britaniji funtu, nisu hteli evro!

Božidar, Beograd

pre 10 godina

Ma da se razumemo,za EU i USA Ukrajina je samo usputna stanica! Krajnji cilj je Sibir, prirodnim resursima ubedljivo najbogatiji deo zemljine kugle!
Ali, na njihovu žalost,posle poslušnih Gorbačova i Jelcina, desio im se Putin! Kraj priče, a evo i link: http://www.vesti-online.com/Vesti/Kolumne/208331/Bitka-za-Sibir-

Branko

pre 10 godina

@(Perke, 4. decembar 2013 13:35)
Okupacija bi dala daleko bolje i brže rezultate ali je skupa za okupatora. Jedino nam preostaje da sami uđemo u jaram. Ovako osakaćena država lopovskom privatizacijom, bez industrije i poljoprivrede, moraće da se zadužuje da bi izdržavala 2 birokratije, jednu u Briselu a drugu u Beogradu. Perspektiva nam je kao perspektiva kockara koji se "vadi".

mujcinovic salih

pre 10 godina

Voleo bih kad bi napisali koje zemlje zele da napuste uniju!Ja ne znam nijednu?Srbije sto se tice sigurno ce nam biti bolje kad se nadjemo tamo.Ulaskom u EU stvorice se barijera samovolji nasih politicara i takozvanoj uniji poslodavaca.Ono najvaznije distanciracemo se od rusije?

Djoshica

pre 10 godina

Novinarska sugestivna delovanja na javno mnjenje. Kao da je reč o nekoj zaraženoj prostitutki. Pa kad krene sve naopako, kriva će nam biti zapadna kurva, što nas upropasti. Isto je bilo 90tih, novinari su raspirivali haos.

zoran

pre 10 godina

Sa izuzetkom Rumunije I Bugarske koje su u toj EU potpuno marginalizovane (a primljene pod diktatom SAD), EU je katoličko-protestantsko društvo.

crazyserbs

pre 10 godina

full house@
sta sam ako nisam Srbin,ako se izjasnim ko Srbin ne mora da znaci da sam cetnik,huligan,da nemam skolu,da ne podrzavam jednakost da nrzim sve oko sebe...cist primer su ti gastarbajteri(inace sam isti)koji se busaju u junacke grudi ali jedva cekaju da se ukrcaju u low coast avion i da se vrate u EU.Ukratko,dokle god mi u Srbiji ne prestanemo da mastamo i ispijamo kafe po kafanama i prestanemo medjusobno da se krademo ne pomaze nama niko!!!

Rusofob!!!

pre 10 godina

Izmedju EU i Rusije uvek biram EU. Rusija je marcna totalitarsiticka azijatska zemlja, dok svi Srbi hoce da zive i rade u EU zemlajama. Pogledajte ko je sve otisao za EU , milioni gastosa, a ko za Rusiju pa ce vam biti jasno gde je bolje.

Braćala

pre 10 godina

Eu= kapitalizam, kapitalizam= smrt maloj privredi, smrt male privrede= robovanje u korist velikih firmi, robovanje u korist velikih firmi=monopol, monopol= povećanje cena, povećanje cena= loš životni standard, loš životni standard=povećanje siromaštva, povećanje siromaštva=nezadovoljstvo naroda, nezadovoljstvo naroda= eu, eu=robovanje za ekonomski jače zemlje i njihov kapital....

Perke

pre 10 godina

(slavko, 4. decembar 2013 12:49) Ne slazem se, ono sto mi moramo da shvatimo je da je Evropa, tj zapad korak ispred nas, razlog zasto njima vise ne odgovara EU 'zajednica' je zato sto su oni postigli odredjeni nivo demokratije i zivotnog standarda a to im je omogucila EU( a sloziemo se svi da je jako visok realno gledano, ako im ja prosecna plata u razvijenim drzavama 1000-1500e, a u Srbiji samo 350e) i sada zele u drugim sferama da napreduju jer gledaju u buducnost i EU im vise ne odgovara, dok mi zaostajemo taj korak, korak koji predstavlja uvodjenje demokratije, rast standarda,smanjenje korupcije, i zbog toga je nama potrebna EU, jer se pokazalo da mi sami to ne mozemo da postignemo.Prema tome, nas sledeci korak je priblizavanje EU, podizanje standarda, demokratije, iskorenjivanje korupcije..Pa hajde onda da i mi napravimo taj korak napravimo, podignemo standard, demokratiju.Neko ovo gleda iz drugog ugla, kako je i kod njih kriza, kako i njima opada standard, ali moramo shvatiti da nije isto kada neko ima prosecnu platu od 1000-1500e i plata mu se smanji za 100-200e( to je za njega kriza, ali uporedite to sa nekim ko ima platu od 350e kao sto je u Srbiji, pa razmislite u cijoj biste kozi bili).Jer cena hrane u Srbiji, i jos mnogo cega je identicna kao i u zemljama Eu, a plata 3-5x manja.Prema tome razum u glavu...Pozdrav od studenta ekonomije

nikola

pre 10 godina

Ljudi koji ne zele da Srbija pristupi EU tajkuni,kriminalci,politicari oni prave kampanju protiv Evropske Unije zato sto njima ne odgovora da se Srbija otvori, kao zemlja i da konacno otvorimo nasu ekonomiju i granice.Srbija pripada EU zato sto smo uvek bili Evropa.

eu kontrolor

pre 10 godina

i sta je sad, ko to 'oce da izadje? neko im brani? pa eu je k'o tramvaj - treba ti karta da udjes a izadjes kad 'oces, niko nista ne pita

Skeptik

pre 10 godina

Posle svega što se dogodilo u poslednjih petnaestak godina (u uniji i oko nje), samo još budala bi u ovom trenutku želeo da uđe. Srećom, sve više ljudi to uviđa i vreme radi protiv samoubilačke politike koju vodi aktuelna vlast.

Pametnjaković

pre 10 godina

"Navodi se i da je, uprkos teškoćama pri integraciji, proevropsko osećanje jako i na Balkanu, koji se takođe oslobodio komunizma pre no što je zapao u rat tokom devedesetih."

Neko definitivno treba da im javi da su kod nas sve vreme komunjare na vlasti, ma koji naziv partije ili koalicije da je u pitanju.

info

pre 10 godina

Kada bi Rusi usavrsili ekonomiju u ugledu na zapadnu Evropu,pa kada bi uveli kulturnu disciplinu kao sto je u Kini.U tome slucaju ceo balkan imnoge druge zemlje okrenule bi se prema Rusiji.

3p-NS

pre 10 godina

EU ce biti u krizi sve dok se njene granice ne zaokruze. Koliko dugo se pricalo da ce zapad da propadne (truli kapitaliisti) ali to se nikad nije desilo ,samo su drugi propadali. Unija je jos u svom nastajanju ,cilj je nesto slicno USA.

ekonomista, iskusni

pre 10 godina

(Perke, 4. decembar 2013 13:35)

Bez ljutnje vidi se da si student ekonomije! A troškovi života?Ne mogu samo plate da se gledaju. Znaš li da su recimo u Holandiji ili Italiji troškovi živoota ( porezi, takse, grejanje, kirije, komunalije..)bar 2 puta veći nego u Srbiji? Da skratim priču, da bi se živelo na otprilike istom, prosečnom nivou, u Roterdamu ti treba 1700 evra, Rimu 1500, a u Beogradu 600!

Vojvođanin-Mađar

pre 10 godina

Čitam ove komentare i ne mogu da verujem da se još na takav način razmišlja.U stvari u opšte se ne razmišlja!Ludilo.Nije ni čudo što smo propali.Pa ne želi Srbija u Europu iz sentimentalnih razloga,ili zbog demokratskih vrednosti! Srbiji je potreban novac,europski fondovi!Jednostavno Srbija nema izbora,jer su je naši političari,u kontinuitetu,doveli do ekonomske propasti,bankrota!Ko ovo ne razume,onda je psihički ograničen,ili je finansijski situiran,te ne oseća ni malo teškoću preživljavanja u Srbiji,pa piše glupe komentare.Na žalost,takvih komentara ima i među našim političarima,pa se ne čudim što je Srbija u živom blatu!

Realista

pre 10 godina

U EU bi da udju samo oni idoktrinirani budalastinama iz medija koje finansiraju interesne grupe radi ekspanzije EU trzista.
Svi ocekuju neko volsebno i neopisivo poboljsanje. Kao sto mi je jedan prijatelj iz Hrvatske rekao: super je sto smo usli u EU, sad mogu konacno da odem iz ove drzave da radim ko covek u drugoj drzavi...
Evo, vidim, Portugal, Grcka, Spanija, Rumunija, Hrvatska, Bugarska...ma sve procvetalo od kad je u EU...divota jedna.

Nenad

pre 10 godina

Sve u svemu sirotinja misli da ce se najesti iz kazana bogatih, smesno ali neizvodljivo, kazan je dobro osmisljen da iz njega mirise prijatan miris koji mami ali su ivice tog kazana dobro brusene da u njega nemoze da zahvati sirotinja, sve vrednosti EU, lstinski gledano moze svaka drzava sebi da priusti, trgovina je stvar ponude i potraznje, ako imate sta da prodate drugi ce kupiti, pa ni tu ne vidim paniku, e samo je stvar mentaliteta i shatanja cinjenice da se sve moze ako postoji pamet, ljubav prema svojoj drzavi i osecanje odgovornosti prema pokolenjima koja dolazi.

mom

pre 10 godina

Bez ljutnje vidi se da si student ekonomije! A troškovi života?Ne mogu samo plate da se gledaju. Znaš li da su recimo u Holandiji ili Italiji troškovi živoota ( porezi, takse, grejanje, kirije, komunalije..)bar 2 puta veći nego u Srbiji? Da skratim priču, da bi se živelo na otprilike istom, prosečnom nivou, u Roterdamu ti treba 1700 evra, Rimu 1500, a u Beogradu 600!
(ekonomista, iskusni, 4. decembar 2013 15:10)

Bez ljutnje, ali troškovi života u Rimu i Roterdamu nisu 2 puta veći, već možda neznatno veći, i to se odnosi na komunalije i poreze, za koje barem dobiješ nešto zauzvrat(kvalitetno grejanje, odličnu zdravstvenu i socijalnu zaštitu, neuporedivo bolje školstvo nego u Srbiji, dobre puteve, itd.). Cene u maloprodaji su skoro iste. Plus u Roterdamu i Rimu je neuporedivo lakše naći posao sa platom 1500 Evra, nego u Beogradu naći bilo kakav posao, a o kamatnim stopama za kredite i da ne govorim.

mattko

pre 10 godina

@boban,nis
Nekako mi te misli ipak zvuce zlonamerno. EU nije propala i nece a HR i BUL su punopravne clanice. Jeste da je propao Varsavski savez u kome je bila Bugarska i sve jugoslovenske drzave u kojima je bila Hrvatska tu si delimicno u pravu.

Aristotel

pre 10 godina

(Braćala, 4. decembar 2013 14:53)

Mala privreda i jeste odlika EU. Lupate gluposti.
Uostalom, EU podstice razvoj malih i srednjih preduzeca i preduzetnika, koja cak i ako propadnu, ne znaci da propada i vlasnik. Nije to, bracala, kao kod nas - ako imas hipoteku za kredit, a biznis ti propadne, ne mora da znaci da ces morati i da se oprostis od imovine. Raspitaj se malo bolje.

true

pre 10 godina

pa niko vas ne tera da udjete u eu.to je vaša stvar.za nas u sloveniji je svakako bolje da smo ušli u eu.ako bi ostali u jugoslaviji sad bi nam bila prosječna plata najmanje duplo manja ako ne i više.sad svi pričate kako je dobro bilo u jugoslaviji.istina je da je bilo ali tada su bila druga vremena.tada je i u italiji,francuskoj,nemačkoj,....pa i u sad bilo dobro a sad nije više tako dobro ali opet bolje nego kod vas ili u bosni ili u makedoniji.sada bi u jogoslaviji bilo dobro samo ako bi ušli svi mi čitava jugoslavija u eu zajedno.ali niste htjeli sa nama.kod nas je bilo devetdesetih evropa sada ili nikada.hvala bogu supeli smo.sretno.

Boki Znalac

pre 10 godina

"Mala privreda i jeste odlika EU. Lupate gluposti.
(Aristotel, 4. decembar 2013 16:57)"

To je bilo nekad prijatelju, pre 20-30 godina. Danas svetom, a i EU, vladaju monopoli, a mala tzv porodična privreda je uništena, a sa njom i srednji stalež!

mom

pre 10 godina

U EU bi da udju samo oni idoktrinirani budalastinama iz medija koje finansiraju interesne grupe radi ekspanzije EU trzista.
Svi ocekuju neko volsebno i neopisivo poboljsanje. Kao sto mi je jedan prijatelj iz Hrvatske rekao: super je sto smo usli u EU, sad mogu konacno da odem iz ove drzave da radim ko covek u drugoj drzavi...
Evo, vidim, Portugal, Grcka, Spanija, Rumunija, Hrvatska, Bugarska...ma sve procvetalo od kad je u EU...divota jedna.
(Realista, 4. decembar 2013 15:39)

Izgleda da ipak jeste u poredjenju sa nama. U Vojvodini vlada prava pomama za Madjarskim pasosima, a u istocnoj Srbiji za Bugarskim, a svi "ljuti" Krajisnici koji "nikada nisu nista da imaju sa Hrvatima" ponosito nose "putovnice".

Aristotel

pre 10 godina

Boki znalac,

mnogo si veliki "znalac". Ocigledno te i ne interesuje EU, zato si i neobavesten, uspavao si se kao pojedini politicari u Srbiji. Zaista je i vise nego ocigledno.

grom

pre 10 godina

EU prevara veka. Stvorena da tri zemlje (Nemacka, Francuska I Engleska) imaju ogromno bescarinsko trziste. A ostali da rade za njih, naravno jeftino. Ajde sad fanatici EU ili smrt lupajte minuse.

mujcinovic salih

pre 10 godina

Voleo bih kad bi napisali koje zemlje zele da napuste uniju!Ja ne znam nijednu?Srbije sto se tice sigurno ce nam biti bolje kad se nadjemo tamo.Ulaskom u EU stvorice se barijera samovolji nasih politicara i takozvanoj uniji poslodavaca.Ono najvaznije distanciracemo se od rusije?

slavko

pre 10 godina

Nije tačno da Srbija žudi za priključenjem u EU. To samo mediji forsiraju takvu priču, i pokušavaju da kreiraju priču onakvu kakva odgovara njihovim nalogodavcima. Kada bi se raspisao referendum u Srbiji sa pitanjem da li biste želeli da se Srbija priključi EU i NATO paktu videli biste pravi odgovor.

nikola

pre 10 godina

Ljudi koji ne zele da Srbija pristupi EU tajkuni,kriminalci,politicari oni prave kampanju protiv Evropske Unije zato sto njima ne odgovora da se Srbija otvori, kao zemlja i da konacno otvorimo nasu ekonomiju i granice.Srbija pripada EU zato sto smo uvek bili Evropa.

crazyserbs

pre 10 godina

nije problem da mi udjemo u EU ali je problem sto mi tamo ne pripadamo..mentalitet nam je razlicit,standard nam se nece pribliziti ni kad udjemo( ako udjemo),vrednosti nam se razlikuju a da ne pricam o radnoj etici..mi Srbi smo specifican narod,tezak ali pravedan,jako smo postali sujetni i iskompleksirani..dokle god ne resimo sta cemo mi medjusobno ne pomaze nama niko a kamoli EU..korupcija i moc nam je postalo zanimanje a ako ste proputovali malo evropom znacete o cemu pricam..

Rusofob!!!

pre 10 godina

Izmedju EU i Rusije uvek biram EU. Rusija je marcna totalitarsiticka azijatska zemlja, dok svi Srbi hoce da zive i rade u EU zemlajama. Pogledajte ko je sve otisao za EU , milioni gastosa, a ko za Rusiju pa ce vam biti jasno gde je bolje.

zoran

pre 10 godina

Sa izuzetkom Rumunije I Bugarske koje su u toj EU potpuno marginalizovane (a primljene pod diktatom SAD), EU je katoličko-protestantsko društvo.

FullHouse

pre 10 godina

nije problem da mi udjemo u EU ali je problem sto mi tamo ne pripadamo..mentalitet nam je razlicit,standard nam se nece pribliziti ni kad udjemo( ako udjemo),vrednosti nam se razlikuju a da ne pricam o radnoj etici..mi Srbi smo specifican narod,tezak ali pravedan,jako smo postali sujetni i iskompleksirani..dokle god ne resimo sta cemo mi medjusobno ne pomaze nama niko a kamoli EU..korupcija i moc nam je postalo zanimanje a ako ste proputovali malo evropom znacete o cemu pricam..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (crazyserbs, 4. decembar 2013 12:24)

Ne. Mentalitet sa EU nije isti samo nekima. Oni zbog kojih ova zemlja nekako i prezivljava su oni kojima je mentalitet isti kao EU mentalitet. Sa druge strane imamo ljude kojima je glavno zanimanje nacionalna pripadnost, koji nista ne rade u zivotu pa im je uteha za ego da kazu da su Srbi, kao da je rec Srbin najvisa tacka na skali koliko si kvalitetan covek. Takvi ljudi nista ne treba da se pitaju, jer ne znaju sta je dobro ni za njih, ni za ostale, ali nazalost, bas takvi se najvise pitaju.

Božidar, Beograd

pre 10 godina

Ma da se razumemo,za EU i USA Ukrajina je samo usputna stanica! Krajnji cilj je Sibir, prirodnim resursima ubedljivo najbogatiji deo zemljine kugle!
Ali, na njihovu žalost,posle poslušnih Gorbačova i Jelcina, desio im se Putin! Kraj priče, a evo i link: http://www.vesti-online.com/Vesti/Kolumne/208331/Bitka-za-Sibir-

Che

pre 10 godina

Voleo bih kad bi napisali koje zemlje zele da napuste uniju!Ja ne znam nijednu?Srbije sto se tice sigurno ce nam biti bolje kad se nadjemo tamo.Ulaskom u EU stvorice se barijera samovolji nasih politicara i takozvanoj uniji poslodavaca.Ono najvaznije distanciracemo se od rusije?
(mujcinovic salih, 04. decembar 2013 13:12)

Engleska na prvom mestu koja ce i izaci na revferendum za nekoliko godina o istupanju iz EU ili ostanku, zatim Nemci su vecinom protiv EU, jer svi zavise od nih, Italijani su sve vise okrenuti protiv eu....

A kako Srbiji moze da bude bolje, kad je jedna Grcka najsiromasnina zemlja EU....a mi smo svetlosnu godinu ispod njih?
Vi evrofanatici ste gori rusofila...eu eu eu...kao papagaji od 2000....a eu ni na vidiku, a vec je kraj 2013. godine....eu eu eu....a eu ni do 2020. nece primati nove clanice, a kamoli da je Srbija medju njima.

eu kontrolor

pre 10 godina

i sta je sad, ko to 'oce da izadje? neko im brani? pa eu je k'o tramvaj - treba ti karta da udjes a izadjes kad 'oces, niko nista ne pita

Русофил београдски

pre 10 godina

EU..korupcija i moc nam je postalo zanimanje a ako ste proputovali malo evropom znacete o cemu pricam..
(crazyserbs, 4. decembar 2013 12:24)

Ti prijatelju si u inostranstvu bio možda u Budvi, Paraliji i eventualno pre puno godina u Trstu! Korupcija postoji svuda, od Japana ( koji tz poklone poslovnim prijateljima čak i posebno knjiže i kontiraju), preko Italije, Španije, Grčke, Holandije, Britanije, USA, Rusije, Hrvatske, Bugarske...Evo hoće da uteraju Ukrajinu u EU, da bi usisavali njene resurse i približili se Moskvi! A šta kažeš na ovo da bi 52% građana EU voleli da njihove države izađu iz EU? Ljudi nisu budale,od EU ima koristi samo krupan kapital! Jedino ispadoše pametni Švajcarska, Norveška i Island, koji su na ponudu da uđu u EU rekli "ne hvala"! A Rotšildi i dalje štampaju u Britaniji funtu, nisu hteli evro!

Magistar

pre 10 godina

NAJsiromasnija Drazava u Evropi a nećka se na sve strane! Ja kao prosecan intelektualac, imenom i dušom Srbin, zaposlen u nemačkoj firmi i prihvacen bez ikakvih prerasuda! Gradim sa solidnom platom kuću, podržavam roditelje u Srbiji i imam dva Automobila novijeg tipa... Ajde sad mi recite šta bi me teralo da mrzim Svabe ili EU?? To stu su zlo naneli mom narodu ne mogu da prezalim, ali kome da se inatim kada me ovde cene i postuju..?! Prodana duša - sigurno NE, jer uvek pokušavam naglasiti moje srpske korene i slovensku dušu !

Braćala

pre 10 godina

Eu= kapitalizam, kapitalizam= smrt maloj privredi, smrt male privrede= robovanje u korist velikih firmi, robovanje u korist velikih firmi=monopol, monopol= povećanje cena, povećanje cena= loš životni standard, loš životni standard=povećanje siromaštva, povećanje siromaštva=nezadovoljstvo naroda, nezadovoljstvo naroda= eu, eu=robovanje za ekonomski jače zemlje i njihov kapital....

Perke

pre 10 godina

(slavko, 4. decembar 2013 12:49) Ne slazem se, ono sto mi moramo da shvatimo je da je Evropa, tj zapad korak ispred nas, razlog zasto njima vise ne odgovara EU 'zajednica' je zato sto su oni postigli odredjeni nivo demokratije i zivotnog standarda a to im je omogucila EU( a sloziemo se svi da je jako visok realno gledano, ako im ja prosecna plata u razvijenim drzavama 1000-1500e, a u Srbiji samo 350e) i sada zele u drugim sferama da napreduju jer gledaju u buducnost i EU im vise ne odgovara, dok mi zaostajemo taj korak, korak koji predstavlja uvodjenje demokratije, rast standarda,smanjenje korupcije, i zbog toga je nama potrebna EU, jer se pokazalo da mi sami to ne mozemo da postignemo.Prema tome, nas sledeci korak je priblizavanje EU, podizanje standarda, demokratije, iskorenjivanje korupcije..Pa hajde onda da i mi napravimo taj korak napravimo, podignemo standard, demokratiju.Neko ovo gleda iz drugog ugla, kako je i kod njih kriza, kako i njima opada standard, ali moramo shvatiti da nije isto kada neko ima prosecnu platu od 1000-1500e i plata mu se smanji za 100-200e( to je za njega kriza, ali uporedite to sa nekim ko ima platu od 350e kao sto je u Srbiji, pa razmislite u cijoj biste kozi bili).Jer cena hrane u Srbiji, i jos mnogo cega je identicna kao i u zemljama Eu, a plata 3-5x manja.Prema tome razum u glavu...Pozdrav od studenta ekonomije

Djoshica

pre 10 godina

Novinarska sugestivna delovanja na javno mnjenje. Kao da je reč o nekoj zaraženoj prostitutki. Pa kad krene sve naopako, kriva će nam biti zapadna kurva, što nas upropasti. Isto je bilo 90tih, novinari su raspirivali haos.

3p-NS

pre 10 godina

EU ce biti u krizi sve dok se njene granice ne zaokruze. Koliko dugo se pricalo da ce zapad da propadne (truli kapitaliisti) ali to se nikad nije desilo ,samo su drugi propadali. Unija je jos u svom nastajanju ,cilj je nesto slicno USA.

Skeptik

pre 10 godina

Posle svega što se dogodilo u poslednjih petnaestak godina (u uniji i oko nje), samo još budala bi u ovom trenutku želeo da uđe. Srećom, sve više ljudi to uviđa i vreme radi protiv samoubilačke politike koju vodi aktuelna vlast.

true

pre 10 godina

pa niko vas ne tera da udjete u eu.to je vaša stvar.za nas u sloveniji je svakako bolje da smo ušli u eu.ako bi ostali u jugoslaviji sad bi nam bila prosječna plata najmanje duplo manja ako ne i više.sad svi pričate kako je dobro bilo u jugoslaviji.istina je da je bilo ali tada su bila druga vremena.tada je i u italiji,francuskoj,nemačkoj,....pa i u sad bilo dobro a sad nije više tako dobro ali opet bolje nego kod vas ili u bosni ili u makedoniji.sada bi u jogoslaviji bilo dobro samo ako bi ušli svi mi čitava jugoslavija u eu zajedno.ali niste htjeli sa nama.kod nas je bilo devetdesetih evropa sada ili nikada.hvala bogu supeli smo.sretno.

info

pre 10 godina

Kada bi Rusi usavrsili ekonomiju u ugledu na zapadnu Evropu,pa kada bi uveli kulturnu disciplinu kao sto je u Kini.U tome slucaju ceo balkan imnoge druge zemlje okrenule bi se prema Rusiji.

ekonomista, iskusni

pre 10 godina

(Perke, 4. decembar 2013 13:35)

Bez ljutnje vidi se da si student ekonomije! A troškovi života?Ne mogu samo plate da se gledaju. Znaš li da su recimo u Holandiji ili Italiji troškovi živoota ( porezi, takse, grejanje, kirije, komunalije..)bar 2 puta veći nego u Srbiji? Da skratim priču, da bi se živelo na otprilike istom, prosečnom nivou, u Roterdamu ti treba 1700 evra, Rimu 1500, a u Beogradu 600!

Vojvođanin-Mađar

pre 10 godina

Čitam ove komentare i ne mogu da verujem da se još na takav način razmišlja.U stvari u opšte se ne razmišlja!Ludilo.Nije ni čudo što smo propali.Pa ne želi Srbija u Europu iz sentimentalnih razloga,ili zbog demokratskih vrednosti! Srbiji je potreban novac,europski fondovi!Jednostavno Srbija nema izbora,jer su je naši političari,u kontinuitetu,doveli do ekonomske propasti,bankrota!Ko ovo ne razume,onda je psihički ograničen,ili je finansijski situiran,te ne oseća ni malo teškoću preživljavanja u Srbiji,pa piše glupe komentare.Na žalost,takvih komentara ima i među našim političarima,pa se ne čudim što je Srbija u živom blatu!

mattko

pre 10 godina

@boban,nis
Nekako mi te misli ipak zvuce zlonamerno. EU nije propala i nece a HR i BUL su punopravne clanice. Jeste da je propao Varsavski savez u kome je bila Bugarska i sve jugoslovenske drzave u kojima je bila Hrvatska tu si delimicno u pravu.

Branko

pre 10 godina

@(Perke, 4. decembar 2013 13:35)
Okupacija bi dala daleko bolje i brže rezultate ali je skupa za okupatora. Jedino nam preostaje da sami uđemo u jaram. Ovako osakaćena država lopovskom privatizacijom, bez industrije i poljoprivrede, moraće da se zadužuje da bi izdržavala 2 birokratije, jednu u Briselu a drugu u Beogradu. Perspektiva nam je kao perspektiva kockara koji se "vadi".

mom

pre 10 godina

Bez ljutnje vidi se da si student ekonomije! A troškovi života?Ne mogu samo plate da se gledaju. Znaš li da su recimo u Holandiji ili Italiji troškovi živoota ( porezi, takse, grejanje, kirije, komunalije..)bar 2 puta veći nego u Srbiji? Da skratim priču, da bi se živelo na otprilike istom, prosečnom nivou, u Roterdamu ti treba 1700 evra, Rimu 1500, a u Beogradu 600!
(ekonomista, iskusni, 4. decembar 2013 15:10)

Bez ljutnje, ali troškovi života u Rimu i Roterdamu nisu 2 puta veći, već možda neznatno veći, i to se odnosi na komunalije i poreze, za koje barem dobiješ nešto zauzvrat(kvalitetno grejanje, odličnu zdravstvenu i socijalnu zaštitu, neuporedivo bolje školstvo nego u Srbiji, dobre puteve, itd.). Cene u maloprodaji su skoro iste. Plus u Roterdamu i Rimu je neuporedivo lakše naći posao sa platom 1500 Evra, nego u Beogradu naći bilo kakav posao, a o kamatnim stopama za kredite i da ne govorim.

Pametnjaković

pre 10 godina

"Navodi se i da je, uprkos teškoćama pri integraciji, proevropsko osećanje jako i na Balkanu, koji se takođe oslobodio komunizma pre no što je zapao u rat tokom devedesetih."

Neko definitivno treba da im javi da su kod nas sve vreme komunjare na vlasti, ma koji naziv partije ili koalicije da je u pitanju.

Realista

pre 10 godina

U EU bi da udju samo oni idoktrinirani budalastinama iz medija koje finansiraju interesne grupe radi ekspanzije EU trzista.
Svi ocekuju neko volsebno i neopisivo poboljsanje. Kao sto mi je jedan prijatelj iz Hrvatske rekao: super je sto smo usli u EU, sad mogu konacno da odem iz ove drzave da radim ko covek u drugoj drzavi...
Evo, vidim, Portugal, Grcka, Spanija, Rumunija, Hrvatska, Bugarska...ma sve procvetalo od kad je u EU...divota jedna.

Aristotel

pre 10 godina

(Braćala, 4. decembar 2013 14:53)

Mala privreda i jeste odlika EU. Lupate gluposti.
Uostalom, EU podstice razvoj malih i srednjih preduzeca i preduzetnika, koja cak i ako propadnu, ne znaci da propada i vlasnik. Nije to, bracala, kao kod nas - ako imas hipoteku za kredit, a biznis ti propadne, ne mora da znaci da ces morati i da se oprostis od imovine. Raspitaj se malo bolje.

Nenad

pre 10 godina

Sve u svemu sirotinja misli da ce se najesti iz kazana bogatih, smesno ali neizvodljivo, kazan je dobro osmisljen da iz njega mirise prijatan miris koji mami ali su ivice tog kazana dobro brusene da u njega nemoze da zahvati sirotinja, sve vrednosti EU, lstinski gledano moze svaka drzava sebi da priusti, trgovina je stvar ponude i potraznje, ako imate sta da prodate drugi ce kupiti, pa ni tu ne vidim paniku, e samo je stvar mentaliteta i shatanja cinjenice da se sve moze ako postoji pamet, ljubav prema svojoj drzavi i osecanje odgovornosti prema pokolenjima koja dolazi.

mom

pre 10 godina

U EU bi da udju samo oni idoktrinirani budalastinama iz medija koje finansiraju interesne grupe radi ekspanzije EU trzista.
Svi ocekuju neko volsebno i neopisivo poboljsanje. Kao sto mi je jedan prijatelj iz Hrvatske rekao: super je sto smo usli u EU, sad mogu konacno da odem iz ove drzave da radim ko covek u drugoj drzavi...
Evo, vidim, Portugal, Grcka, Spanija, Rumunija, Hrvatska, Bugarska...ma sve procvetalo od kad je u EU...divota jedna.
(Realista, 4. decembar 2013 15:39)

Izgleda da ipak jeste u poredjenju sa nama. U Vojvodini vlada prava pomama za Madjarskim pasosima, a u istocnoj Srbiji za Bugarskim, a svi "ljuti" Krajisnici koji "nikada nisu nista da imaju sa Hrvatima" ponosito nose "putovnice".

crazyserbs

pre 10 godina

full house@
sta sam ako nisam Srbin,ako se izjasnim ko Srbin ne mora da znaci da sam cetnik,huligan,da nemam skolu,da ne podrzavam jednakost da nrzim sve oko sebe...cist primer su ti gastarbajteri(inace sam isti)koji se busaju u junacke grudi ali jedva cekaju da se ukrcaju u low coast avion i da se vrate u EU.Ukratko,dokle god mi u Srbiji ne prestanemo da mastamo i ispijamo kafe po kafanama i prestanemo medjusobno da se krademo ne pomaze nama niko!!!

Boki Znalac

pre 10 godina

"Mala privreda i jeste odlika EU. Lupate gluposti.
(Aristotel, 4. decembar 2013 16:57)"

To je bilo nekad prijatelju, pre 20-30 godina. Danas svetom, a i EU, vladaju monopoli, a mala tzv porodična privreda je uništena, a sa njom i srednji stalež!

Aristotel

pre 10 godina

Boki znalac,

mnogo si veliki "znalac". Ocigledno te i ne interesuje EU, zato si i neobavesten, uspavao si se kao pojedini politicari u Srbiji. Zaista je i vise nego ocigledno.