Nedelja, 01.12.2013.

14:19

Voždovac: Vraćena lista DS

Tri od četiri izborne liste predate za lokalne izbore na Voždovcu u petak, <a href="http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=11&dd=29&nav_category=11&nav_id=783325" class="text-link" target= "_blank">među kojima i DS</a>, moraće da popune dokumentaciju i isprave nedostatke .

Izvor: Tanjug

Voždovac: Vraæena lista DS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

živi bili

pre 10 godina

Nadam se da ce nakon ovih izbora shvatiti da su proslost!!!
(hajdi, 2. decembar 2013 13:09)

Jok, vi ćete posle ovih izbora shvatiti da DS niti je prošlost, niti se raspada, niti se cepa na milion frakcija, i tako dalje...

samo pitam...

pre 10 godina

Meni stvarno nije jasno kako su do sada uvek bile potpune i kompletne! A isto smo radili i ništa nisu pitali! Ja sam onaj što nosi zastavu!

Narandzasta korica

pre 10 godina

Pa ovi iz DS-a nisu mogli da skupe ni dovoljan broj potpisa za kandidaturu a govore o izbornoj pobedi, stvarno smesno.

goran

pre 10 godina

Ala likuju nazadnjaci,ma nece vam ni ova prevara uspeti,oduvace vas DS za sva vremena sa Vozdovca.Nece vam pomoci ni vasi tradicionalni glasaci KOSOVARI.

Fany

pre 10 godina

Tako ce proci na izborima u opstini Vozdovac. Nece imati dovoljan broj glasova za pobedu. Kako su prosli na prethodnim opstinskim izborima, tako ce biti i ovde.

dijalektika...

pre 10 godina

O,o tresla se gora rodio se miš, fali 250 potpisa ,šta reči više.
(herc, 1. decembar 2013 22:56)
Prolaznost moći i uticaja - a nekad je bilo dovoljno smo se pojaviti sve sa kamerama i sva vrata se otvarala, bez kontrole i prebrojavanja!

Olja

pre 10 godina

Ovo samo pokazuje koliko ljudi veruju demokratskoj stranci koja je do juce vodila ovaj grad a sada ne moze da skupi 1700 potpisa. Inace koliko ja znam falsifikovanje tudjih potpisa je krivicno delo, zar ne?

5sm

pre 10 godina

Verovatno sada demokrate smisljaju neki pametan komentar kako je kod njih sve moglo a sada kada treba raditi po zakonu ne mogu da se uklope ili je to po njima opet neki politicki progon

Lusija

pre 10 godina

Kakav dramski zaplet oko lista na Voždovcu? I opet glavni junak je DS! Postoji zakon, postoji procedura koju svi moraju da prođu, pa ne vidim razlog da se bilo ko buni. Neka se otklone sve nepravilnosti i biće opet u izbornoj trci. Jupiii...

kosta

pre 10 godina

Više se gradilo u drugim opštinama nego kod nas na Voždovcu, a sad pred izbore DS-ovci pominju da se ovde najviše radilo, a sve to zahvaljujući njima.

kalimero

pre 10 godina

Ako je sve kao u clanku onda ovo pisanje o listi DS lici na losu reklamu te stranke i vjerovatno je dio izbornog programa SNS.

Srbin100%

pre 10 godina

DS ovakivm izjavama ocigledno pokusava da sakrije od javnosti cinjenicu da im je bilo potrebno suvise mnogo vremena da bi skupili iole ozbiljniji broj potpisa za kandidaturu

Mitar

pre 10 godina

Voždovac je najviše trepeo bahatost birokratske demokratske vlasti od svih opština u Beogradu, otud i nepoverenje sada kad treba da daju svoj potpis za njih.

Sovica

pre 10 godina

Ovo je zaista zabrinjavajuće, ako DS ne može da skupi dovoljno potpisa za kandidaturu, kakvi se rezultati očekuju na izborima. S' obzirom na značaj lokalnih izbora na Voždovcu, koji prethode izborima u gradu, ljudi koji vode DS moraju ozbiljno da shvate ovu situaciju, jer je očigledno da je došlo do značajnih promena u odnosu snaga dve najveće stranke.

StraleB

pre 10 godina

Ocigledno tesko podnose sto podrsku na Vozdovcu, bas kao i u svim drugim opstinama, kako Beograda, Vojvodine, to jest u celoj Srbiji su izgubili davno, pa pribegavaju onom sto su verovatno i ranije cinili,samo sto je broj sad poprilican falsifikovanih potpisa te ne moze da prodje i za njih ko zna sta su nudili i obecavali ljudima da im potpisu

Siniša

pre 10 godina

250 nevalidnih potpisa iz DS-a? to znaci falsifikovanih? Mizerija, svaki komentar je suvisan.
(xyz, 1. decembar 2013 21:57)

Ne, nego to znači da je neko ko je predhodno dao potpis za npr listu SNS, došao na čtand DS i NAMERNO dao potpis za listu DS, kako bi potpis bio nevažeći. To se desilo zbog toga što su funkcioneri DS mnogo, ali mnogo naivni i pojima nemaju sa kojim hoštaplerima (iz SNS) imaju posla i da moraju o svemu da vode računa, jer funkcioneri SNS sede i po ceo dan smišljaju prevare...sa tim aždajama ne može na kraj da izađe naivni Balša Božović, zbog toga sam i glasao da predsednik GO DS Beograd bude Šutanovac, jer on jako dobro poznaje radikalski sistem prevara i ne bi naseo na ovakve smicalice.

KRATKO JASNO

pre 10 godina

Ko ne skupi ili ima problema da skupi određen broj potpisa kao kotizaciju za izbornu trku, taj onda nema šta da traži na izborima.

tackica

pre 10 godina

Meni bode oci samo cinjenica da je u saopstenju DS broj 2500 "visestruko" veci od 1600. Ali znajuci matematiku kojom se prethodnih godina sluzio DS nista nas ne treba iznenaditi.

NiJedanOd

pre 10 godina

Nije mala stvar promasiti u brojanju potpisa za izbornu listu , ako su pokusali da na 2000potpisa prokrijumcare 250 , mozete misliti kakvu tek prevaru u izbornom danu pripremaju ?

Milan

pre 10 godina

Ajd, da se ne lazemo, svi znamo kako se skupljaju potpisi za lokalne izbore, jedan stranacki aktivista potpise za desetak drugara, komsija, rodbine i sad kad imamo 15 lista to znaci da je pokriveno vec oko 20.000 biraca, pa se potrefilo da DS-uu fale neki potpisi jer su predati vec "potpisali" za neku od prethodnih lista.
Pored sprdnje od nacina prikupljanja potpisa a to rade sve stranke, ipak se ovo ne bi dogodilo da je DS predao prvi ili drugi ili treci, jer bi tada mnogo manje "potpisa" bilo zauzeto (1 glasac moze da potpise samo 1 listu). Ovako kad predaju 15ti onda je vrlo moguce da se dogodi.

CIKA -TASA - IZ - VRBASA

pre 10 godina

Gle cuda velikog DS nije bila u stanju da sakupi validan broj potpisa prilikom predaje liste za izbore na Vozdovcu, zaista cudno. Ko ne skupi ili ima problema da skupi odredjen broj potpisa kao kotizaciju za izbornu trku, taj onda nema sta da trazi na izborima. Sto se tice ove druge dve liste sasvim je normalno da imaju problema jer su male stranke tek na pocetku svog politickog delovanja.

ajmo sad,u troskoku,hop,hop,hop

pre 10 godina

Izbori na Voždovcu, kao i pre toga izbori u Zemunu, će pokazati da DS više nema ni upola podrške među građanima Beograda, koliko je imao na izborima prošle godine, i da je odluka SNS-a da se ide na nove izbore u Beogradu potpuno opravdana jer nije dobro kad neko vlada Beogradom, ko nema podršku među građanima Beograda. Ista situacija je i u Vojvodini gde DS vlada bez podrške građana Vojvodine, a to sigurno nije dobro za Vojvodinu.
(beli, 1. decembar 2013 14:58)

Prekinite vise da uzimate Vojvodinu u usta!Jel' jasno?
A to pominjanje Zemuna,pa i Vozdovca je kompletan idiotizam.Zna se da u Zemunu DS nikad nije dobro prolazio,ali bas nikad.A eto i na prethodnim izborima na Vozdovcu je SNS bolje prosao.I sta tu nije jasno?

Nismo mi u Vojvodini svi sa pilecim mozgovima kao vi napredni pa da nam se misljenje menja svaki dan.

deki

pre 10 godina

Klasicno izivljavanje,izvinite molim vas ali kako mozete nekog da sprecite da u isto vreme potpise za tri liste,nazadnjaci stvarno idete na zivce,stvarate kontraefekat,obice vam se o glavu-samo tako

Mikisha

pre 10 godina

Ne mogu da shvatim gde lezi problem tako loseg funkcionisanja DS-a. Toliko su postali neozbiljni da je to nedopustivo partiji koja ima toliko poverenje gradjana. Mislim da je lose rukovodstvo odgovorno.

stomak mi se prevrce od ex-radikala

pre 10 godina

Eto još jednog dokaza da DS sve što radi radi ofrlje, a mi sve to treba mirno da posmatramo, šta sada hoće da nas ubede kako je lista ispravna, a vade se na politički progon za sve što su loše uradli!
(Adelaida, 1. decembar 2013 17:24)

Eto jos jednog dokaza kako radi Vucic jugend i botovske horde. Isprazni komentari, puni opstih mesta sa ciljem pljuvanja DS.

Drugu cete pesmu pevati kad Vucic zavrsi za rasprodajom drzave pa ga gazde puste niz vodu.Tad dolazi Seselj iz Haga a onda...
Pitacu vas onda...

Adelaida

pre 10 godina

Eto još jednog dokaza da DS sve što radi radi ofrlje, a mi sve to treba mirno da posmatramo, šta sada hoće da nas ubede kako je lista ispravna, a vade se na politički progon za sve što su loše uradli!

gerilac

pre 10 godina

Rezultati Vlade Srbije u poslednjih godinu i po dana, predvodjene Srpskom Radikalnom Strankom:
Pušteno kriminalaca iz zatvora: 2461
Objavljeno botovskih komentara i hvalospeva Vučiću: 11.345.678.995
Udareno pluseva na portalima: 1.145.789.675.444
Udareno minusa na portalima: 1.145.789.675.444
Kupljeno crnih kombinezona: 1
Iznajmljeno polovnih aviona: 1
Dodeljeno odlikovanja:1457
Uručeno džempera gostima iz UAE: 1
Direktne strane investicije:26,01 EUR

Arna

pre 10 godina

Stvarno nije u redu da ih vraćate, prvo što oni nisu navikli na to, a drugo mogli ste da uzmete dobre pare da prođe i takva manjkava lista!

anica

pre 10 godina

Ovo samo pokazuje pravu prirodu DS koji je izgubio svoje glasacko telo i podrsku gradjana,pa na prevaru pokusavaju da stvore laznu sliku medju narodom kako ih ljudi i dalje podrzavaju,sto nije istina.Uostalom,pokazace se i na rezultatima izbora na Vozdovcu.

Šta bude biće

pre 10 godina

Neki misle da je propust, neki da im je bila namera da se provuku. Greška je učinjena, pa neka analiziraju ko je odgovoran, ako su ozbiljna stranka. A gradski izbori se bliže ...

toliko od mene

pre 10 godina

Na sta je spala DS od kada je na njenom celu Djilas! Da ne moze da sakupi ni dovoljan broj validnih potpisa, e ljudi moji, i posle neko da mi kaze da je DS bolja sa Djilasom nego sa Tadicem?!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gane, 1. decembar 2013 14:41)

Bolja je bar 100 puta,jer u DS se kila BoTa vise nista ne pita.Da te podsetim on je "povampirio" Dacica i SPS.On je hteo da bude i predsednik drzave i predsednik stranke i premijer.
Sad u DS vise nije Petrovic,ne vidim vise Trivanku,Sutanovac se pritajio,ne spominje se ni Dulic...Svi oni zbog kojih je DS lose prosla na izborima.

A ako ti stvarno verujes da im fali tih 250 potpisa onda to govori sve o tebi i tvojoj naivnosti.

stari lisac

pre 10 godina

@sve isto
Poštovani ako vi ne vidite razliku između g.Živkovića i g.Đilasa i smatrate da je to isto, šta ostatak Srbije da misli o vašim liderima?
Radikali ili Naprednjaci? ISTO
Govor,ideja,misao,dela... ISTO

Mima 011

pre 10 godina

@bg:bravo za komentar!Bogu hvala ima nas jos puno koji isto mislimo! Vidimo se u martu (ili pre)na beogradskim izborima!Ne za SNS,ne za SPS!

steva

pre 10 godina

jeste da me đilas nervira, ali kad sam video onako tendecioznu vest o ovome na pinku,
odmah me je podsetilo na nekadašnje izveštavanje rts-a o opoziciji devedesetih...

tako da ... napred demokratija, dole socijalizam, zauvek!

Vuk Mujović

pre 10 godina

Ok, član sam Nove Stranke pa ne mogu da budem potpuno objektivan ali za sada od drugih nisam video su razmišljali o bilo kakvom planu za poboljšanje opštine Voždovac.

Ono šta je bitno za opštinu, a to je održavanje zelenih površina, škola, klinika, kao i digitalizacija opštinskih i školskih usluga, borba protiv narkotika, diskriminacije i nasilja među mladima je nešto što lako ulazi u godišnji budžet od 5 miliona evra.

Reforma (čitaj:iskorenjivanje korupcije) pijaca i komercijalnih centara ne samo što ne zahteva veći budžet već doprinosi povećanju postojećeg.

Ja se samo nadam da građani Voždovca neće dozvoliti da budu kolateralna šteta za vlast SNSa i DSa u borbi za Beograd jer ni jedna od te dve stranke nije iznela ideje za opštinu već samo kako će biti ''više para''. Istini za volju, nisu ni rekli za koga.

Pozivam sve koji mogu da izađu na glasanje i glasaju za koga god misle da će učiniti njihov život lakšim, ostajanje kod kuće će ga najverovatnije učiniti težim.

da ne veruje covek

pre 10 godina

Jel su te nedostatke utvrdili trenutni kadrovi iz SNS kojima je glavna preokupacija rostilj iz opstinske kantine.Kad god sam otisla citava zgrada je smrdela na cevape.
Uplasili se radikali da ne prorade beli listici a nadam se da hoce.

TheForce

pre 10 godina

Ako cemo realno, u cemu je razlika izmedju odredjenih garnitura na vlasti..? '98-99. sam radio za 100 maraka, gorivo je kostalo 5 dem/lit, rafovi po radnjama su bili prazni a bombe i rakete su fijukale. Ne znam ko je to danas siromasniji u odnosu na 90-te? Mozda ratni profiteri?

Jesam stariji 15 god, ali izlapeo nisam.

Dragoje

pre 10 godina

DS je nekada mogla za jedan dan da skupi 100.000 potpisa, a danas jedva skupe potrebni minimum. Sami su krivi za situaciju u kojoj se nalaze.

IlijaCV

pre 10 godina

Ako se ovakve stvari desavaju DS-u, sta treba da kazu mnogo manje partije. Ne sumnjam da ce se snaci za potpise koji nedostaju, ali sumnjam da ce biti zadovoljni rezultatom izbora.

danguba

pre 10 godina

Bice zanimljivo da vidimo koliko ce DS dobiti na Vozdovcu, ne bih da prejuidiciram, al cini mi se da je tamo ista situacija kao i u Zemunu.

NikolaBG

pre 10 godina

Sad je meni jasno zasto je Mandic prisao DS-u. Da pomogne prikupljanju potpisa, i pored njega, jos nedostaje. 48 sati je dovoljno da je nadje jos neki koji ne voli politicare.

Србојло, Суботиица.

pre 10 godina

Најозбиљнија странка, НОВА СТРАНКА показује свој квалитет, већ на старту! Подршка!

Alex

pre 10 godina

@sve isto: A za vreme prethodne vlasti Vučića/Nikolića/Dačića devedesetih, sve nam je bilo OK. Jesi li ti normalan? Da li si uopšte svestan šta si napisao? Kada si se ti rodio? Možda bi trebalo da pitaš roditelje. Pitaj hiljade onih koji su izgubili nekog u njihovim suludim ratovima

SNS prevaranti

pre 10 godina

Na sta je spala DS od kada je na njenom celu Djilas! Da ne moze da sakupi ni dovoljan broj validnih potpisa, e ljudi moji, i posle neko da mi kaze da je DS bolja sa Djilasom nego sa Tadicem?!
(Gane, 1. decembar 2013 14:41)

Pa sakupljen je dovoljan broj potpisa, 55 odbornika x 30 potpisa = 1650 potpisa, a predato je 2000 potpisa. Prema tome, ovih 250 nisu bitna, višak su...a to što nisu ,,validni'' znači da je neko potpisao još nekome, namerno, naravno...da bi se malo poigrao, a šta mislite kome može da padne na pamet ova igrarija...jer se potpisi prikupljuju u stranci, ali i na ulici od nepoznatih osoba, pa su se masovno članovi SNS potpisivali za listu DS. Kao deca se igrate.

bg

pre 10 godina

Nazadnjaci na sve moguce nacine pokusavaju da smanje rejting DSu,ali nece uspeti ,svi su vec videli koliko su zli i pokvareni.Da im nije izbeglica koje su se nastanile u Rusnju,Ripnju,Pinosavi itd imali bi manje od 5%.

Beograd

pre 10 godina

@ Dragana
Ahahahahahahahahah gospodin nepismeni Zivkovic i lokalne kafandzije u drugom pokushaju da krcme Srbiju?!?! Mislim da trenutne, ipak pismenije tj. barem one glavne, kafandzije i njihovi pajtosi im nece to dozvoliti... Zivkovic lol. Dobar vic u svakom slucaju.

sve isto ...

pre 10 godina

U cemu je razlika izmedju Zivkovica i Djilasa..Sve je to isto,samo sto je jedan bio u stranci nekada a drugi je danas!Ni u vreme jednoga ni u vreme drugoga Srbija i gradjani nisu videli nikakav boljitak..Oni su se menjali a mi sve vise propadali!Sve je ostalo na pustim obecanjima!Itako mi osiromasili,sto za njih dvojicu bas i ne mozemo reci!

prašina u očima

pre 10 godina

nema te ujdurme, tog radikalskog manira, tog primitivnog piljarskog ponašanja, koje manijačka opsednutost ds-om neće naterati naprednjake da se ne libe bilo čega. za njih, cilj opravdava sva sredstva.
ne pada im na pamet da se fokusiraju na stvarne probleme i rešenja.

Gane

pre 10 godina

Na sta je spala DS od kada je na njenom celu Djilas! Da ne moze da sakupi ni dovoljan broj validnih potpisa, e ljudi moji, i posle neko da mi kaze da je DS bolja sa Djilasom nego sa Tadicem?!

beli

pre 10 godina

Izbori na Voždovcu, kao i pre toga izbori u Zemunu, će pokazati da DS više nema ni upola podrške među građanima Beograda, koliko je imao na izborima prošle godine, i da je odluka SNS-a da se ide na nove izbore u Beogradu potpuno opravdana jer nije dobro kad neko vlada Beogradom, ko nema podršku među građanima Beograda. Ista situacija je i u Vojvodini gde DS vlada bez podrške građana Vojvodine, a to sigurno nije dobro za Vojvodinu.

bg

pre 10 godina

Nazadnjaci na sve moguce nacine pokusavaju da smanje rejting DSu,ali nece uspeti ,svi su vec videli koliko su zli i pokvareni.Da im nije izbeglica koje su se nastanile u Rusnju,Ripnju,Pinosavi itd imali bi manje od 5%.

Gane

pre 10 godina

Na sta je spala DS od kada je na njenom celu Djilas! Da ne moze da sakupi ni dovoljan broj validnih potpisa, e ljudi moji, i posle neko da mi kaze da je DS bolja sa Djilasom nego sa Tadicem?!

sve isto ...

pre 10 godina

U cemu je razlika izmedju Zivkovica i Djilasa..Sve je to isto,samo sto je jedan bio u stranci nekada a drugi je danas!Ni u vreme jednoga ni u vreme drugoga Srbija i gradjani nisu videli nikakav boljitak..Oni su se menjali a mi sve vise propadali!Sve je ostalo na pustim obecanjima!Itako mi osiromasili,sto za njih dvojicu bas i ne mozemo reci!

beli

pre 10 godina

Izbori na Voždovcu, kao i pre toga izbori u Zemunu, će pokazati da DS više nema ni upola podrške među građanima Beograda, koliko je imao na izborima prošle godine, i da je odluka SNS-a da se ide na nove izbore u Beogradu potpuno opravdana jer nije dobro kad neko vlada Beogradom, ko nema podršku među građanima Beograda. Ista situacija je i u Vojvodini gde DS vlada bez podrške građana Vojvodine, a to sigurno nije dobro za Vojvodinu.

Dragoje

pre 10 godina

DS je nekada mogla za jedan dan da skupi 100.000 potpisa, a danas jedva skupe potrebni minimum. Sami su krivi za situaciju u kojoj se nalaze.

danguba

pre 10 godina

Bice zanimljivo da vidimo koliko ce DS dobiti na Vozdovcu, ne bih da prejuidiciram, al cini mi se da je tamo ista situacija kao i u Zemunu.

steva

pre 10 godina

jeste da me đilas nervira, ali kad sam video onako tendecioznu vest o ovome na pinku,
odmah me je podsetilo na nekadašnje izveštavanje rts-a o opoziciji devedesetih...

tako da ... napred demokratija, dole socijalizam, zauvek!

anica

pre 10 godina

Ovo samo pokazuje pravu prirodu DS koji je izgubio svoje glasacko telo i podrsku gradjana,pa na prevaru pokusavaju da stvore laznu sliku medju narodom kako ih ljudi i dalje podrzavaju,sto nije istina.Uostalom,pokazace se i na rezultatima izbora na Vozdovcu.

gerilac

pre 10 godina

Rezultati Vlade Srbije u poslednjih godinu i po dana, predvodjene Srpskom Radikalnom Strankom:
Pušteno kriminalaca iz zatvora: 2461
Objavljeno botovskih komentara i hvalospeva Vučiću: 11.345.678.995
Udareno pluseva na portalima: 1.145.789.675.444
Udareno minusa na portalima: 1.145.789.675.444
Kupljeno crnih kombinezona: 1
Iznajmljeno polovnih aviona: 1
Dodeljeno odlikovanja:1457
Uručeno džempera gostima iz UAE: 1
Direktne strane investicije:26,01 EUR

Beograd

pre 10 godina

@ Dragana
Ahahahahahahahahah gospodin nepismeni Zivkovic i lokalne kafandzije u drugom pokushaju da krcme Srbiju?!?! Mislim da trenutne, ipak pismenije tj. barem one glavne, kafandzije i njihovi pajtosi im nece to dozvoliti... Zivkovic lol. Dobar vic u svakom slucaju.

IlijaCV

pre 10 godina

Ako se ovakve stvari desavaju DS-u, sta treba da kazu mnogo manje partije. Ne sumnjam da ce se snaci za potpise koji nedostaju, ali sumnjam da ce biti zadovoljni rezultatom izbora.

Adelaida

pre 10 godina

Eto još jednog dokaza da DS sve što radi radi ofrlje, a mi sve to treba mirno da posmatramo, šta sada hoće da nas ubede kako je lista ispravna, a vade se na politički progon za sve što su loše uradli!

prašina u očima

pre 10 godina

nema te ujdurme, tog radikalskog manira, tog primitivnog piljarskog ponašanja, koje manijačka opsednutost ds-om neće naterati naprednjake da se ne libe bilo čega. za njih, cilj opravdava sva sredstva.
ne pada im na pamet da se fokusiraju na stvarne probleme i rešenja.

Alex

pre 10 godina

@sve isto: A za vreme prethodne vlasti Vučića/Nikolića/Dačića devedesetih, sve nam je bilo OK. Jesi li ti normalan? Da li si uopšte svestan šta si napisao? Kada si se ti rodio? Možda bi trebalo da pitaš roditelje. Pitaj hiljade onih koji su izgubili nekog u njihovim suludim ratovima

da ne veruje covek

pre 10 godina

Jel su te nedostatke utvrdili trenutni kadrovi iz SNS kojima je glavna preokupacija rostilj iz opstinske kantine.Kad god sam otisla citava zgrada je smrdela na cevape.
Uplasili se radikali da ne prorade beli listici a nadam se da hoce.

Šta bude biće

pre 10 godina

Neki misle da je propust, neki da im je bila namera da se provuku. Greška je učinjena, pa neka analiziraju ko je odgovoran, ako su ozbiljna stranka. A gradski izbori se bliže ...

Mikisha

pre 10 godina

Ne mogu da shvatim gde lezi problem tako loseg funkcionisanja DS-a. Toliko su postali neozbiljni da je to nedopustivo partiji koja ima toliko poverenje gradjana. Mislim da je lose rukovodstvo odgovorno.

NiJedanOd

pre 10 godina

Nije mala stvar promasiti u brojanju potpisa za izbornu listu , ako su pokusali da na 2000potpisa prokrijumcare 250 , mozete misliti kakvu tek prevaru u izbornom danu pripremaju ?

CIKA -TASA - IZ - VRBASA

pre 10 godina

Gle cuda velikog DS nije bila u stanju da sakupi validan broj potpisa prilikom predaje liste za izbore na Vozdovcu, zaista cudno. Ko ne skupi ili ima problema da skupi odredjen broj potpisa kao kotizaciju za izbornu trku, taj onda nema sta da trazi na izborima. Sto se tice ove druge dve liste sasvim je normalno da imaju problema jer su male stranke tek na pocetku svog politickog delovanja.

stomak mi se prevrce od ex-radikala

pre 10 godina

Eto još jednog dokaza da DS sve što radi radi ofrlje, a mi sve to treba mirno da posmatramo, šta sada hoće da nas ubede kako je lista ispravna, a vade se na politički progon za sve što su loše uradli!
(Adelaida, 1. decembar 2013 17:24)

Eto jos jednog dokaza kako radi Vucic jugend i botovske horde. Isprazni komentari, puni opstih mesta sa ciljem pljuvanja DS.

Drugu cete pesmu pevati kad Vucic zavrsi za rasprodajom drzave pa ga gazde puste niz vodu.Tad dolazi Seselj iz Haga a onda...
Pitacu vas onda...

SNS prevaranti

pre 10 godina

Na sta je spala DS od kada je na njenom celu Djilas! Da ne moze da sakupi ni dovoljan broj validnih potpisa, e ljudi moji, i posle neko da mi kaze da je DS bolja sa Djilasom nego sa Tadicem?!
(Gane, 1. decembar 2013 14:41)

Pa sakupljen je dovoljan broj potpisa, 55 odbornika x 30 potpisa = 1650 potpisa, a predato je 2000 potpisa. Prema tome, ovih 250 nisu bitna, višak su...a to što nisu ,,validni'' znači da je neko potpisao još nekome, namerno, naravno...da bi se malo poigrao, a šta mislite kome može da padne na pamet ova igrarija...jer se potpisi prikupljuju u stranci, ali i na ulici od nepoznatih osoba, pa su se masovno članovi SNS potpisivali za listu DS. Kao deca se igrate.

TheForce

pre 10 godina

Ako cemo realno, u cemu je razlika izmedju odredjenih garnitura na vlasti..? '98-99. sam radio za 100 maraka, gorivo je kostalo 5 dem/lit, rafovi po radnjama su bili prazni a bombe i rakete su fijukale. Ne znam ko je to danas siromasniji u odnosu na 90-te? Mozda ratni profiteri?

Jesam stariji 15 god, ali izlapeo nisam.

ajmo sad,u troskoku,hop,hop,hop

pre 10 godina

Izbori na Voždovcu, kao i pre toga izbori u Zemunu, će pokazati da DS više nema ni upola podrške među građanima Beograda, koliko je imao na izborima prošle godine, i da je odluka SNS-a da se ide na nove izbore u Beogradu potpuno opravdana jer nije dobro kad neko vlada Beogradom, ko nema podršku među građanima Beograda. Ista situacija je i u Vojvodini gde DS vlada bez podrške građana Vojvodine, a to sigurno nije dobro za Vojvodinu.
(beli, 1. decembar 2013 14:58)

Prekinite vise da uzimate Vojvodinu u usta!Jel' jasno?
A to pominjanje Zemuna,pa i Vozdovca je kompletan idiotizam.Zna se da u Zemunu DS nikad nije dobro prolazio,ali bas nikad.A eto i na prethodnim izborima na Vozdovcu je SNS bolje prosao.I sta tu nije jasno?

Nismo mi u Vojvodini svi sa pilecim mozgovima kao vi napredni pa da nam se misljenje menja svaki dan.

Sovica

pre 10 godina

Ovo je zaista zabrinjavajuće, ako DS ne može da skupi dovoljno potpisa za kandidaturu, kakvi se rezultati očekuju na izborima. S' obzirom na značaj lokalnih izbora na Voždovcu, koji prethode izborima u gradu, ljudi koji vode DS moraju ozbiljno da shvate ovu situaciju, jer je očigledno da je došlo do značajnih promena u odnosu snaga dve najveće stranke.

stari lisac

pre 10 godina

@sve isto
Poštovani ako vi ne vidite razliku između g.Živkovića i g.Đilasa i smatrate da je to isto, šta ostatak Srbije da misli o vašim liderima?
Radikali ili Naprednjaci? ISTO
Govor,ideja,misao,dela... ISTO

Mitar

pre 10 godina

Voždovac je najviše trepeo bahatost birokratske demokratske vlasti od svih opština u Beogradu, otud i nepoverenje sada kad treba da daju svoj potpis za njih.

toliko od mene

pre 10 godina

Na sta je spala DS od kada je na njenom celu Djilas! Da ne moze da sakupi ni dovoljan broj validnih potpisa, e ljudi moji, i posle neko da mi kaze da je DS bolja sa Djilasom nego sa Tadicem?!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gane, 1. decembar 2013 14:41)

Bolja je bar 100 puta,jer u DS se kila BoTa vise nista ne pita.Da te podsetim on je "povampirio" Dacica i SPS.On je hteo da bude i predsednik drzave i predsednik stranke i premijer.
Sad u DS vise nije Petrovic,ne vidim vise Trivanku,Sutanovac se pritajio,ne spominje se ni Dulic...Svi oni zbog kojih je DS lose prosla na izborima.

A ako ti stvarno verujes da im fali tih 250 potpisa onda to govori sve o tebi i tvojoj naivnosti.

Mima 011

pre 10 godina

@bg:bravo za komentar!Bogu hvala ima nas jos puno koji isto mislimo! Vidimo se u martu (ili pre)na beogradskim izborima!Ne za SNS,ne za SPS!

StraleB

pre 10 godina

Ocigledno tesko podnose sto podrsku na Vozdovcu, bas kao i u svim drugim opstinama, kako Beograda, Vojvodine, to jest u celoj Srbiji su izgubili davno, pa pribegavaju onom sto su verovatno i ranije cinili,samo sto je broj sad poprilican falsifikovanih potpisa te ne moze da prodje i za njih ko zna sta su nudili i obecavali ljudima da im potpisu

NikolaBG

pre 10 godina

Sad je meni jasno zasto je Mandic prisao DS-u. Da pomogne prikupljanju potpisa, i pored njega, jos nedostaje. 48 sati je dovoljno da je nadje jos neki koji ne voli politicare.

deki

pre 10 godina

Klasicno izivljavanje,izvinite molim vas ali kako mozete nekog da sprecite da u isto vreme potpise za tri liste,nazadnjaci stvarno idete na zivce,stvarate kontraefekat,obice vam se o glavu-samo tako

tackica

pre 10 godina

Meni bode oci samo cinjenica da je u saopstenju DS broj 2500 "visestruko" veci od 1600. Ali znajuci matematiku kojom se prethodnih godina sluzio DS nista nas ne treba iznenaditi.

Vuk Mujović

pre 10 godina

Ok, član sam Nove Stranke pa ne mogu da budem potpuno objektivan ali za sada od drugih nisam video su razmišljali o bilo kakvom planu za poboljšanje opštine Voždovac.

Ono šta je bitno za opštinu, a to je održavanje zelenih površina, škola, klinika, kao i digitalizacija opštinskih i školskih usluga, borba protiv narkotika, diskriminacije i nasilja među mladima je nešto što lako ulazi u godišnji budžet od 5 miliona evra.

Reforma (čitaj:iskorenjivanje korupcije) pijaca i komercijalnih centara ne samo što ne zahteva veći budžet već doprinosi povećanju postojećeg.

Ja se samo nadam da građani Voždovca neće dozvoliti da budu kolateralna šteta za vlast SNSa i DSa u borbi za Beograd jer ni jedna od te dve stranke nije iznela ideje za opštinu već samo kako će biti ''više para''. Istini za volju, nisu ni rekli za koga.

Pozivam sve koji mogu da izađu na glasanje i glasaju za koga god misle da će učiniti njihov život lakšim, ostajanje kod kuće će ga najverovatnije učiniti težim.

Siniša

pre 10 godina

250 nevalidnih potpisa iz DS-a? to znaci falsifikovanih? Mizerija, svaki komentar je suvisan.
(xyz, 1. decembar 2013 21:57)

Ne, nego to znači da je neko ko je predhodno dao potpis za npr listu SNS, došao na čtand DS i NAMERNO dao potpis za listu DS, kako bi potpis bio nevažeći. To se desilo zbog toga što su funkcioneri DS mnogo, ali mnogo naivni i pojima nemaju sa kojim hoštaplerima (iz SNS) imaju posla i da moraju o svemu da vode računa, jer funkcioneri SNS sede i po ceo dan smišljaju prevare...sa tim aždajama ne može na kraj da izađe naivni Balša Božović, zbog toga sam i glasao da predsednik GO DS Beograd bude Šutanovac, jer on jako dobro poznaje radikalski sistem prevara i ne bi naseo na ovakve smicalice.

Milan

pre 10 godina

Ajd, da se ne lazemo, svi znamo kako se skupljaju potpisi za lokalne izbore, jedan stranacki aktivista potpise za desetak drugara, komsija, rodbine i sad kad imamo 15 lista to znaci da je pokriveno vec oko 20.000 biraca, pa se potrefilo da DS-uu fale neki potpisi jer su predati vec "potpisali" za neku od prethodnih lista.
Pored sprdnje od nacina prikupljanja potpisa a to rade sve stranke, ipak se ovo ne bi dogodilo da je DS predao prvi ili drugi ili treci, jer bi tada mnogo manje "potpisa" bilo zauzeto (1 glasac moze da potpise samo 1 listu). Ovako kad predaju 15ti onda je vrlo moguce da se dogodi.

Србојло, Суботиица.

pre 10 godina

Најозбиљнија странка, НОВА СТРАНКА показује свој квалитет, већ на старту! Подршка!

kalimero

pre 10 godina

Ako je sve kao u clanku onda ovo pisanje o listi DS lici na losu reklamu te stranke i vjerovatno je dio izbornog programa SNS.

Arna

pre 10 godina

Stvarno nije u redu da ih vraćate, prvo što oni nisu navikli na to, a drugo mogli ste da uzmete dobre pare da prođe i takva manjkava lista!

Srbin100%

pre 10 godina

DS ovakivm izjavama ocigledno pokusava da sakrije od javnosti cinjenicu da im je bilo potrebno suvise mnogo vremena da bi skupili iole ozbiljniji broj potpisa za kandidaturu

Fany

pre 10 godina

Tako ce proci na izborima u opstini Vozdovac. Nece imati dovoljan broj glasova za pobedu. Kako su prosli na prethodnim opstinskim izborima, tako ce biti i ovde.

samo pitam...

pre 10 godina

Meni stvarno nije jasno kako su do sada uvek bile potpune i kompletne! A isto smo radili i ništa nisu pitali! Ja sam onaj što nosi zastavu!

KRATKO JASNO

pre 10 godina

Ko ne skupi ili ima problema da skupi određen broj potpisa kao kotizaciju za izbornu trku, taj onda nema šta da traži na izborima.

kosta

pre 10 godina

Više se gradilo u drugim opštinama nego kod nas na Voždovcu, a sad pred izbore DS-ovci pominju da se ovde najviše radilo, a sve to zahvaljujući njima.

5sm

pre 10 godina

Verovatno sada demokrate smisljaju neki pametan komentar kako je kod njih sve moglo a sada kada treba raditi po zakonu ne mogu da se uklope ili je to po njima opet neki politicki progon

Lusija

pre 10 godina

Kakav dramski zaplet oko lista na Voždovcu? I opet glavni junak je DS! Postoji zakon, postoji procedura koju svi moraju da prođu, pa ne vidim razlog da se bilo ko buni. Neka se otklone sve nepravilnosti i biće opet u izbornoj trci. Jupiii...

Olja

pre 10 godina

Ovo samo pokazuje koliko ljudi veruju demokratskoj stranci koja je do juce vodila ovaj grad a sada ne moze da skupi 1700 potpisa. Inace koliko ja znam falsifikovanje tudjih potpisa je krivicno delo, zar ne?

dijalektika...

pre 10 godina

O,o tresla se gora rodio se miš, fali 250 potpisa ,šta reči više.
(herc, 1. decembar 2013 22:56)
Prolaznost moći i uticaja - a nekad je bilo dovoljno smo se pojaviti sve sa kamerama i sva vrata se otvarala, bez kontrole i prebrojavanja!

goran

pre 10 godina

Ala likuju nazadnjaci,ma nece vam ni ova prevara uspeti,oduvace vas DS za sva vremena sa Vozdovca.Nece vam pomoci ni vasi tradicionalni glasaci KOSOVARI.

Narandzasta korica

pre 10 godina

Pa ovi iz DS-a nisu mogli da skupe ni dovoljan broj potpisa za kandidaturu a govore o izbornoj pobedi, stvarno smesno.

živi bili

pre 10 godina

Nadam se da ce nakon ovih izbora shvatiti da su proslost!!!
(hajdi, 2. decembar 2013 13:09)

Jok, vi ćete posle ovih izbora shvatiti da DS niti je prošlost, niti se raspada, niti se cepa na milion frakcija, i tako dalje...

bg

pre 10 godina

Nazadnjaci na sve moguce nacine pokusavaju da smanje rejting DSu,ali nece uspeti ,svi su vec videli koliko su zli i pokvareni.Da im nije izbeglica koje su se nastanile u Rusnju,Ripnju,Pinosavi itd imali bi manje od 5%.

Gane

pre 10 godina

Na sta je spala DS od kada je na njenom celu Djilas! Da ne moze da sakupi ni dovoljan broj validnih potpisa, e ljudi moji, i posle neko da mi kaze da je DS bolja sa Djilasom nego sa Tadicem?!

steva

pre 10 godina

jeste da me đilas nervira, ali kad sam video onako tendecioznu vest o ovome na pinku,
odmah me je podsetilo na nekadašnje izveštavanje rts-a o opoziciji devedesetih...

tako da ... napred demokratija, dole socijalizam, zauvek!

gerilac

pre 10 godina

Rezultati Vlade Srbije u poslednjih godinu i po dana, predvodjene Srpskom Radikalnom Strankom:
Pušteno kriminalaca iz zatvora: 2461
Objavljeno botovskih komentara i hvalospeva Vučiću: 11.345.678.995
Udareno pluseva na portalima: 1.145.789.675.444
Udareno minusa na portalima: 1.145.789.675.444
Kupljeno crnih kombinezona: 1
Iznajmljeno polovnih aviona: 1
Dodeljeno odlikovanja:1457
Uručeno džempera gostima iz UAE: 1
Direktne strane investicije:26,01 EUR

sve isto ...

pre 10 godina

U cemu je razlika izmedju Zivkovica i Djilasa..Sve je to isto,samo sto je jedan bio u stranci nekada a drugi je danas!Ni u vreme jednoga ni u vreme drugoga Srbija i gradjani nisu videli nikakav boljitak..Oni su se menjali a mi sve vise propadali!Sve je ostalo na pustim obecanjima!Itako mi osiromasili,sto za njih dvojicu bas i ne mozemo reci!

Alex

pre 10 godina

@sve isto: A za vreme prethodne vlasti Vučića/Nikolića/Dačića devedesetih, sve nam je bilo OK. Jesi li ti normalan? Da li si uopšte svestan šta si napisao? Kada si se ti rodio? Možda bi trebalo da pitaš roditelje. Pitaj hiljade onih koji su izgubili nekog u njihovim suludim ratovima

anica

pre 10 godina

Ovo samo pokazuje pravu prirodu DS koji je izgubio svoje glasacko telo i podrsku gradjana,pa na prevaru pokusavaju da stvore laznu sliku medju narodom kako ih ljudi i dalje podrzavaju,sto nije istina.Uostalom,pokazace se i na rezultatima izbora na Vozdovcu.

da ne veruje covek

pre 10 godina

Jel su te nedostatke utvrdili trenutni kadrovi iz SNS kojima je glavna preokupacija rostilj iz opstinske kantine.Kad god sam otisla citava zgrada je smrdela na cevape.
Uplasili se radikali da ne prorade beli listici a nadam se da hoce.

prašina u očima

pre 10 godina

nema te ujdurme, tog radikalskog manira, tog primitivnog piljarskog ponašanja, koje manijačka opsednutost ds-om neće naterati naprednjake da se ne libe bilo čega. za njih, cilj opravdava sva sredstva.
ne pada im na pamet da se fokusiraju na stvarne probleme i rešenja.

SNS prevaranti

pre 10 godina

Na sta je spala DS od kada je na njenom celu Djilas! Da ne moze da sakupi ni dovoljan broj validnih potpisa, e ljudi moji, i posle neko da mi kaze da je DS bolja sa Djilasom nego sa Tadicem?!
(Gane, 1. decembar 2013 14:41)

Pa sakupljen je dovoljan broj potpisa, 55 odbornika x 30 potpisa = 1650 potpisa, a predato je 2000 potpisa. Prema tome, ovih 250 nisu bitna, višak su...a to što nisu ,,validni'' znači da je neko potpisao još nekome, namerno, naravno...da bi se malo poigrao, a šta mislite kome može da padne na pamet ova igrarija...jer se potpisi prikupljuju u stranci, ali i na ulici od nepoznatih osoba, pa su se masovno članovi SNS potpisivali za listu DS. Kao deca se igrate.

stari lisac

pre 10 godina

@sve isto
Poštovani ako vi ne vidite razliku između g.Živkovića i g.Đilasa i smatrate da je to isto, šta ostatak Srbije da misli o vašim liderima?
Radikali ili Naprednjaci? ISTO
Govor,ideja,misao,dela... ISTO

ajmo sad,u troskoku,hop,hop,hop

pre 10 godina

Izbori na Voždovcu, kao i pre toga izbori u Zemunu, će pokazati da DS više nema ni upola podrške među građanima Beograda, koliko je imao na izborima prošle godine, i da je odluka SNS-a da se ide na nove izbore u Beogradu potpuno opravdana jer nije dobro kad neko vlada Beogradom, ko nema podršku među građanima Beograda. Ista situacija je i u Vojvodini gde DS vlada bez podrške građana Vojvodine, a to sigurno nije dobro za Vojvodinu.
(beli, 1. decembar 2013 14:58)

Prekinite vise da uzimate Vojvodinu u usta!Jel' jasno?
A to pominjanje Zemuna,pa i Vozdovca je kompletan idiotizam.Zna se da u Zemunu DS nikad nije dobro prolazio,ali bas nikad.A eto i na prethodnim izborima na Vozdovcu je SNS bolje prosao.I sta tu nije jasno?

Nismo mi u Vojvodini svi sa pilecim mozgovima kao vi napredni pa da nam se misljenje menja svaki dan.

stomak mi se prevrce od ex-radikala

pre 10 godina

Eto još jednog dokaza da DS sve što radi radi ofrlje, a mi sve to treba mirno da posmatramo, šta sada hoće da nas ubede kako je lista ispravna, a vade se na politički progon za sve što su loše uradli!
(Adelaida, 1. decembar 2013 17:24)

Eto jos jednog dokaza kako radi Vucic jugend i botovske horde. Isprazni komentari, puni opstih mesta sa ciljem pljuvanja DS.

Drugu cete pesmu pevati kad Vucic zavrsi za rasprodajom drzave pa ga gazde puste niz vodu.Tad dolazi Seselj iz Haga a onda...
Pitacu vas onda...

toliko od mene

pre 10 godina

Na sta je spala DS od kada je na njenom celu Djilas! Da ne moze da sakupi ni dovoljan broj validnih potpisa, e ljudi moji, i posle neko da mi kaze da je DS bolja sa Djilasom nego sa Tadicem?!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gane, 1. decembar 2013 14:41)

Bolja je bar 100 puta,jer u DS se kila BoTa vise nista ne pita.Da te podsetim on je "povampirio" Dacica i SPS.On je hteo da bude i predsednik drzave i predsednik stranke i premijer.
Sad u DS vise nije Petrovic,ne vidim vise Trivanku,Sutanovac se pritajio,ne spominje se ni Dulic...Svi oni zbog kojih je DS lose prosla na izborima.

A ako ti stvarno verujes da im fali tih 250 potpisa onda to govori sve o tebi i tvojoj naivnosti.

TheForce

pre 10 godina

Ako cemo realno, u cemu je razlika izmedju odredjenih garnitura na vlasti..? '98-99. sam radio za 100 maraka, gorivo je kostalo 5 dem/lit, rafovi po radnjama su bili prazni a bombe i rakete su fijukale. Ne znam ko je to danas siromasniji u odnosu na 90-te? Mozda ratni profiteri?

Jesam stariji 15 god, ali izlapeo nisam.

Србојло, Суботиица.

pre 10 godina

Најозбиљнија странка, НОВА СТРАНКА показује свој квалитет, већ на старту! Подршка!

Arna

pre 10 godina

Stvarno nije u redu da ih vraćate, prvo što oni nisu navikli na to, a drugo mogli ste da uzmete dobre pare da prođe i takva manjkava lista!

Mima 011

pre 10 godina

@bg:bravo za komentar!Bogu hvala ima nas jos puno koji isto mislimo! Vidimo se u martu (ili pre)na beogradskim izborima!Ne za SNS,ne za SPS!

deki

pre 10 godina

Klasicno izivljavanje,izvinite molim vas ali kako mozete nekog da sprecite da u isto vreme potpise za tri liste,nazadnjaci stvarno idete na zivce,stvarate kontraefekat,obice vam se o glavu-samo tako

beli

pre 10 godina

Izbori na Voždovcu, kao i pre toga izbori u Zemunu, će pokazati da DS više nema ni upola podrške među građanima Beograda, koliko je imao na izborima prošle godine, i da je odluka SNS-a da se ide na nove izbore u Beogradu potpuno opravdana jer nije dobro kad neko vlada Beogradom, ko nema podršku među građanima Beograda. Ista situacija je i u Vojvodini gde DS vlada bez podrške građana Vojvodine, a to sigurno nije dobro za Vojvodinu.

Vuk Mujović

pre 10 godina

Ok, član sam Nove Stranke pa ne mogu da budem potpuno objektivan ali za sada od drugih nisam video su razmišljali o bilo kakvom planu za poboljšanje opštine Voždovac.

Ono šta je bitno za opštinu, a to je održavanje zelenih površina, škola, klinika, kao i digitalizacija opštinskih i školskih usluga, borba protiv narkotika, diskriminacije i nasilja među mladima je nešto što lako ulazi u godišnji budžet od 5 miliona evra.

Reforma (čitaj:iskorenjivanje korupcije) pijaca i komercijalnih centara ne samo što ne zahteva veći budžet već doprinosi povećanju postojećeg.

Ja se samo nadam da građani Voždovca neće dozvoliti da budu kolateralna šteta za vlast SNSa i DSa u borbi za Beograd jer ni jedna od te dve stranke nije iznela ideje za opštinu već samo kako će biti ''više para''. Istini za volju, nisu ni rekli za koga.

Pozivam sve koji mogu da izađu na glasanje i glasaju za koga god misle da će učiniti njihov život lakšim, ostajanje kod kuće će ga najverovatnije učiniti težim.

Dragoje

pre 10 godina

DS je nekada mogla za jedan dan da skupi 100.000 potpisa, a danas jedva skupe potrebni minimum. Sami su krivi za situaciju u kojoj se nalaze.

danguba

pre 10 godina

Bice zanimljivo da vidimo koliko ce DS dobiti na Vozdovcu, ne bih da prejuidiciram, al cini mi se da je tamo ista situacija kao i u Zemunu.

Adelaida

pre 10 godina

Eto još jednog dokaza da DS sve što radi radi ofrlje, a mi sve to treba mirno da posmatramo, šta sada hoće da nas ubede kako je lista ispravna, a vade se na politički progon za sve što su loše uradli!

Milan

pre 10 godina

Ajd, da se ne lazemo, svi znamo kako se skupljaju potpisi za lokalne izbore, jedan stranacki aktivista potpise za desetak drugara, komsija, rodbine i sad kad imamo 15 lista to znaci da je pokriveno vec oko 20.000 biraca, pa se potrefilo da DS-uu fale neki potpisi jer su predati vec "potpisali" za neku od prethodnih lista.
Pored sprdnje od nacina prikupljanja potpisa a to rade sve stranke, ipak se ovo ne bi dogodilo da je DS predao prvi ili drugi ili treci, jer bi tada mnogo manje "potpisa" bilo zauzeto (1 glasac moze da potpise samo 1 listu). Ovako kad predaju 15ti onda je vrlo moguce da se dogodi.

IlijaCV

pre 10 godina

Ako se ovakve stvari desavaju DS-u, sta treba da kazu mnogo manje partije. Ne sumnjam da ce se snaci za potpise koji nedostaju, ali sumnjam da ce biti zadovoljni rezultatom izbora.

Beograd

pre 10 godina

@ Dragana
Ahahahahahahahahah gospodin nepismeni Zivkovic i lokalne kafandzije u drugom pokushaju da krcme Srbiju?!?! Mislim da trenutne, ipak pismenije tj. barem one glavne, kafandzije i njihovi pajtosi im nece to dozvoliti... Zivkovic lol. Dobar vic u svakom slucaju.

Mikisha

pre 10 godina

Ne mogu da shvatim gde lezi problem tako loseg funkcionisanja DS-a. Toliko su postali neozbiljni da je to nedopustivo partiji koja ima toliko poverenje gradjana. Mislim da je lose rukovodstvo odgovorno.

NikolaBG

pre 10 godina

Sad je meni jasno zasto je Mandic prisao DS-u. Da pomogne prikupljanju potpisa, i pored njega, jos nedostaje. 48 sati je dovoljno da je nadje jos neki koji ne voli politicare.

Šta bude biće

pre 10 godina

Neki misle da je propust, neki da im je bila namera da se provuku. Greška je učinjena, pa neka analiziraju ko je odgovoran, ako su ozbiljna stranka. A gradski izbori se bliže ...

NiJedanOd

pre 10 godina

Nije mala stvar promasiti u brojanju potpisa za izbornu listu , ako su pokusali da na 2000potpisa prokrijumcare 250 , mozete misliti kakvu tek prevaru u izbornom danu pripremaju ?

CIKA -TASA - IZ - VRBASA

pre 10 godina

Gle cuda velikog DS nije bila u stanju da sakupi validan broj potpisa prilikom predaje liste za izbore na Vozdovcu, zaista cudno. Ko ne skupi ili ima problema da skupi odredjen broj potpisa kao kotizaciju za izbornu trku, taj onda nema sta da trazi na izborima. Sto se tice ove druge dve liste sasvim je normalno da imaju problema jer su male stranke tek na pocetku svog politickog delovanja.

Srbin100%

pre 10 godina

DS ovakivm izjavama ocigledno pokusava da sakrije od javnosti cinjenicu da im je bilo potrebno suvise mnogo vremena da bi skupili iole ozbiljniji broj potpisa za kandidaturu

Mitar

pre 10 godina

Voždovac je najviše trepeo bahatost birokratske demokratske vlasti od svih opština u Beogradu, otud i nepoverenje sada kad treba da daju svoj potpis za njih.

StraleB

pre 10 godina

Ocigledno tesko podnose sto podrsku na Vozdovcu, bas kao i u svim drugim opstinama, kako Beograda, Vojvodine, to jest u celoj Srbiji su izgubili davno, pa pribegavaju onom sto su verovatno i ranije cinili,samo sto je broj sad poprilican falsifikovanih potpisa te ne moze da prodje i za njih ko zna sta su nudili i obecavali ljudima da im potpisu

Sovica

pre 10 godina

Ovo je zaista zabrinjavajuće, ako DS ne može da skupi dovoljno potpisa za kandidaturu, kakvi se rezultati očekuju na izborima. S' obzirom na značaj lokalnih izbora na Voždovcu, koji prethode izborima u gradu, ljudi koji vode DS moraju ozbiljno da shvate ovu situaciju, jer je očigledno da je došlo do značajnih promena u odnosu snaga dve najveće stranke.

tackica

pre 10 godina

Meni bode oci samo cinjenica da je u saopstenju DS broj 2500 "visestruko" veci od 1600. Ali znajuci matematiku kojom se prethodnih godina sluzio DS nista nas ne treba iznenaditi.

KRATKO JASNO

pre 10 godina

Ko ne skupi ili ima problema da skupi određen broj potpisa kao kotizaciju za izbornu trku, taj onda nema šta da traži na izborima.

kosta

pre 10 godina

Više se gradilo u drugim opštinama nego kod nas na Voždovcu, a sad pred izbore DS-ovci pominju da se ovde najviše radilo, a sve to zahvaljujući njima.

dijalektika...

pre 10 godina

O,o tresla se gora rodio se miš, fali 250 potpisa ,šta reči više.
(herc, 1. decembar 2013 22:56)
Prolaznost moći i uticaja - a nekad je bilo dovoljno smo se pojaviti sve sa kamerama i sva vrata se otvarala, bez kontrole i prebrojavanja!

kalimero

pre 10 godina

Ako je sve kao u clanku onda ovo pisanje o listi DS lici na losu reklamu te stranke i vjerovatno je dio izbornog programa SNS.

Fany

pre 10 godina

Tako ce proci na izborima u opstini Vozdovac. Nece imati dovoljan broj glasova za pobedu. Kako su prosli na prethodnim opstinskim izborima, tako ce biti i ovde.

Siniša

pre 10 godina

250 nevalidnih potpisa iz DS-a? to znaci falsifikovanih? Mizerija, svaki komentar je suvisan.
(xyz, 1. decembar 2013 21:57)

Ne, nego to znači da je neko ko je predhodno dao potpis za npr listu SNS, došao na čtand DS i NAMERNO dao potpis za listu DS, kako bi potpis bio nevažeći. To se desilo zbog toga što su funkcioneri DS mnogo, ali mnogo naivni i pojima nemaju sa kojim hoštaplerima (iz SNS) imaju posla i da moraju o svemu da vode računa, jer funkcioneri SNS sede i po ceo dan smišljaju prevare...sa tim aždajama ne može na kraj da izađe naivni Balša Božović, zbog toga sam i glasao da predsednik GO DS Beograd bude Šutanovac, jer on jako dobro poznaje radikalski sistem prevara i ne bi naseo na ovakve smicalice.

Lusija

pre 10 godina

Kakav dramski zaplet oko lista na Voždovcu? I opet glavni junak je DS! Postoji zakon, postoji procedura koju svi moraju da prođu, pa ne vidim razlog da se bilo ko buni. Neka se otklone sve nepravilnosti i biće opet u izbornoj trci. Jupiii...

Olja

pre 10 godina

Ovo samo pokazuje koliko ljudi veruju demokratskoj stranci koja je do juce vodila ovaj grad a sada ne moze da skupi 1700 potpisa. Inace koliko ja znam falsifikovanje tudjih potpisa je krivicno delo, zar ne?

goran

pre 10 godina

Ala likuju nazadnjaci,ma nece vam ni ova prevara uspeti,oduvace vas DS za sva vremena sa Vozdovca.Nece vam pomoci ni vasi tradicionalni glasaci KOSOVARI.

Narandzasta korica

pre 10 godina

Pa ovi iz DS-a nisu mogli da skupe ni dovoljan broj potpisa za kandidaturu a govore o izbornoj pobedi, stvarno smesno.

5sm

pre 10 godina

Verovatno sada demokrate smisljaju neki pametan komentar kako je kod njih sve moglo a sada kada treba raditi po zakonu ne mogu da se uklope ili je to po njima opet neki politicki progon

samo pitam...

pre 10 godina

Meni stvarno nije jasno kako su do sada uvek bile potpune i kompletne! A isto smo radili i ništa nisu pitali! Ja sam onaj što nosi zastavu!

živi bili

pre 10 godina

Nadam se da ce nakon ovih izbora shvatiti da su proslost!!!
(hajdi, 2. decembar 2013 13:09)

Jok, vi ćete posle ovih izbora shvatiti da DS niti je prošlost, niti se raspada, niti se cepa na milion frakcija, i tako dalje...