Petak, 29.11.2013.

13:33

EU: Ne pristajemo na ruski "veto"

Evropska unija neće pristati na ruski "veto" na veze sa bivšim sovjetskim republikama, rekao je predsednik Evropske komisije Žoze Manuel Barozo.

Izvor: Tanjug

EU: Ne pristajemo na ruski "veto" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Ddule

pre 10 godina

Zemljaci, moji! Ja sam samo jedan privrednik/zemljoradnik. Ipak me zanima zasto nasi idu svugdje po belom svetu, samo u Rusiju NE?! I oni koji su otisli, pokajali su se i traze pomoc drzave da se vrate nazad, a drzave nema nigdje, jer sve prodato/predato u Moskvu!
Postali smo gubernija preko noci, a narod jos ne zna nista! A jos gore, novi vladar nazvao Srbiju "kurvu" koja ne zna skim ide!!

Ja, realno, Rusofil

pre 10 godina

@Ger-mann

Ja sam dragec bio više puta u SSSR-u, Istočnoj i Zapadnoj Nemačkoj, kao i u Rusiji i SR Nemačkoj ( Moskva, Lenjingrad, Kijev, Jalta, Minhen, Berlin, Lajpcig, Nirnberg...)! A ti? Mislim da su ti jedina "inostranstva" Trst, Sutomore i Paralija!

Ger-mann

pre 10 godina

(Ja, realno, Rusofil, 29. novembar 2013 15:38) - ti prijatelju znas o Nemackoj i o Rusiji samo onoliko koliko cujes iz nekih prica koje ti se svide, pa te price (koje nemaju inace veze sa mozgom) zapamtis. Da si bio i video, drugacije bi pevao

krastavcevic

pre 10 godina

E, a do 1989 drhtali ste od SSSR-a...
(Igor, 29. novembar 2013 14:48)

Ma sta nam naprica Hrvoje! Cak i Staljin nije smeo da napadne Jugoslaviju, a ovi posle su sa Titom bili super sa njim! Uzmi malo knjige i vidi Jalta, konferencija 1945, dogovoreno da Jugoslavija bude pod uticajem Rusa i Zapada 50%:50%, jedino mi van vojnih paktova!

Русофил београдски

pre 10 godina

Rusofili, jel stedite u rubljama ili evrima?
(Predrag, 29. novembar 2013 17:37)

Ni jedno ni drugo, isključivo švajcarski franak! Sigurica.

@

pre 10 godina

Svetlana Fox
Ne bih rekao da su SAD najjaca sila.
Doslo je do toga da oni moraju da pitaju Ruse ako zele nesto da urade (primer Sirije i Irana), a Rusi ne moraju nikoga da pitaju ( primer Gruzije).
Pre 10-15 godina situacija je bila suprotna.
SAD i dalje na papiru imaju vise saveznika, ali u praksi to nije bas tako ( niko od "saveznika" nije ih podrzao kada su htelu da napadnu Siriju).
Da se razumemo, vojno su izjednaceni, 2 daleko najvece sile, ali politicki SAD nazaduju dok su Rusi u ekspanziji.

Milos

pre 10 godina

Mnogo volim ove situacije kada Rusija odvali šamarčinu EU i SAD.
Jeste da od toga nemamo nikave koristi, ali to je onaj osećaj kao kada te grupa siledžija isprebija i dok ležiš na zemlji vidiš da su i oni naleteli na jačeg koji ih dobro oplavi, u političkom smislu.
(Radovan, 29. novembar 2013 13:45)

To se, druze, zove kompleks. A taj sto ti mislis da je jaci, je jos gori siledzija i to znaju svi ruski susedi. Prema nama, "braci" su posebno bahati sto dokazuju primitivne lecije njihovih pijanih ambasadora, ucene oko Juznog toka i uslove gore nego za NATO zemlje ne treba ni komentarisati.

Mala

pre 10 godina

Ih, ta nemojte kasti. Vi, koji "udarate" veto kom stignete, na čelu sa svojim američkim šefom, jerbo su mali i slabi; vi, koji maltretirate i ucenjujete pola sveta; vi koji bombardujete (a posebno me raduje što su Nemci to iznova i iznova i iznova uradili Srbima) - pa kako vas bre nije sramota. Takvo licemerje i takav bezobrazluk se opet ponavlja - pa nikad SSSR, niti carska, niti bilo kakva Rusija nije (kao Englezi, Amerikanci, Francuzi i uvek za rat i osvajanje raspoloženi Nemci) bila kolonizator.
I, valjda je i najveća budala shvatila taj prizeman, jeftin i perfidan cilj tkz. Zapadne Europe i Amerike. Pametnom dosta.

Mile

pre 10 godina

Ja ne vidim u čemu je problem? Ako EU konstantno uvodi nove uslove pojedinim zemljama, zašto sada padaju u očaj kada jasno govore da im ne trebaju. Samo kada je pitanje okretanja protiv EU onda se plaše te iste zemlje.

goran

pre 10 godina

EU: Ne pristajemo na ruski "veto"... a mislite da vas neko pita da li pristajete ili ne ? ponudite bolje uslove od Rusije pa cete se onda pitati, na sarene laze vise niko ne pada,pogotovu sto svi vide da ste sve slabiji i slabiji i da vam je unija na staklenim nogama ,Ukrajina je ocigledan primer kako treba postupiti ,to je prosta trgovina ,da ste ponudili vise od Rusa imali biste Ukrajinu u svojoj interesnoj zoni,ovako Rus je ekonomski jaci i tacka !!!

ja

pre 10 godina

Samo steta sto vas Rusi vise nista ne pitaju i ne traze od vas pristanak.
Ne mozete im nista, jaci su, zato bolje da prihvatite realnost i cutite.

Bolero

pre 10 godina

Kakav veto covece , pa samo su rekli mi placamo racun, a vi ste hteli te racune da uvaljujete istim tim Ukrajincima da placaju, nemate lovu, i cutite, takva zajednica kao bivsi SSSR i nije potrebna nikom, bez para nema ni muzike, uostalom nikad niste ni imali lovu, uvek ste pretakali pljackom trecih zemalja od azije preko afrike, kako vam se cefnulo, nije ni cudo sto je pola populacije odleprsalo u beli svet , od australije, preko amerike, jedva su docekali da odu i sad kao prodajete neku demokratiju i blagostanje , a nema pas zasta da vas ujede.

Светлана Fox

pre 10 godina

@UF - Doslo novo vreme, sad su Rusi najjaci i svet se mora tome prilagoditi. Ko se ne prilagodi nastradace, kao sto smo mi nastradali jer nismo na vreme shvatili ko je bio glavni 90-tih.


Није Русија најјача, далеко од тога. САД су и даље најјача светска сила и то ће бити и у наредном периоду. Међутим, прошло је време када су и они могли да без питања раде шта хоће. Свет се променио и даље ће се мењати, а тешко је замислити да ће се мењати у корист ЕУ. Заправо, једино што је готово сигурно јесте да ће ЕУ губити на утицају.

Magomed

pre 10 godina

Evo bree, EU samo što se nije raspala, USA isto, nema, sa Istoka dolazi sloboda :D, buducnost :D, tehnologija :D, ljudska prava :D, tamo su Sirbistanska braća "stanovi" :D. Kosovo se vraća, Krajina takodjerrrr :D. Eee bože, čudim se otkuda Sirbistan u Europi, Europa je nekako na višem stupnju za Sirbistan :D

bre bre

pre 10 godina

Ta Belorusija i Ukrajina su najviše pretrpeli žrtava u II sv. ratu ali se uvek govorilo da je izginulo 20 miliona Rusa. Prema tome tako će im biti opet kad postanu Ruska gubernija.

kondor

pre 10 godina

Opet krenuli Nijemci na Rusiju.Nakon samo 70 godina.Sofisticirane nove metode tipa red sarene laze,red "demokratije",pa red "Nato-a",pa malo spijunaze po komsiluku...I onda pljus.Sad ste dobili samar,sagnite se na cvoku i ti Angela da se izvines i da budes mirna,jer...Dolazi zima,duga i hladna,a gas je nas...Joooooj ljepote,kako bi ih samo ja maltretirao...

moc

pre 10 godina

Koliko je samo Putin samara podelio Amerima i Evropljanima u poslednjih nekoliko meseci i ne cudi sto ovi iz EU umisljaju da je Rusima bitno njihovo misljenje o bilo cemu... halucinacije...

@

pre 10 godina

Pristali vi ili ne, isto vam se pise...
Znamo iz skustva....
Sa jacim nema pregovora nego ima da slusate i cutite, kao sto smo mi vas slusali.

aha

pre 10 godina

Kakva je ovo glupost? Kakvih bre 50-60%?
A sto ne kazete koliki rast su zabelezile u odnosu na osamdesete? Lako je zabeleziti rast u odnosu na 90 kada su se privrede svih zemalja istocne Evrope srozale na najnize grane.
A sto se pristanka tice, ne secam se da su vam Rusi trazili dozvolu za bilo sta.

Berezovski

pre 10 godina

Ukraina nece dobiti od EU namenjenih 120 milijardi, zato cemo mi lakse do nama namenjenih 10 milijardi. Niko ne vidi korist u ovome? E Srbi moji. Nisu bitne pare, ni EU ni Rusija, ako ne primecujete mogucnosti i prilike pred vama. Razmisljajte malo, na kraju se vi sve pitate, a ne neki politicari, firme i drzave. Vi ste ti koji necete ili hocete da jedete, ucite, radite.

drmatoriks

pre 10 godina

Sve je više glasova razuma sa raznih strana i sve više država koje odustaju od ulaska u Evropsku Uniju - Island, Ukrajina, Jermenija, uskoro i Moldavija. Neke od članica će uskoro izaći iz EU, i to je pitanje dana. Samo za našu jadnu i sve jadniju olupinu od države sa klovnovima na kormilu, Evropska Unija i dalje nema alternativu. Iako svi vidimo da nas to vodi u propast i da smo sve bedniji što smo bliže EU, Stanlio i Olio i dalje nas vuku u pogubni zagrljaj Brisela. Dokle?

aleksa

pre 10 godina

(bre bre, 29. novembar 2013 16:11)
Uvek, ali bas uvek se pisalo o narodu SSSR-a, o Sovjetskoj crvenoj armiji. Nikada o Rusiji. Imate problem kao i vecina naroda sa ovih prostora koji SSSR vezuje samo za Rusiju.

Homo politicus

pre 10 godina

Opa. Pocele su da padaju teske reci od strane Baroza i kompanije. Sta je bilo, zagrizli ste prst a sad hocete celu ruku. E pa dok ste mirno posmatrali raspad SSSR-a i Jugoslavije i divili se postignutim sada je doslo vreme kada se ne mogu vise ugnjetavati zemlje kao onda.

Ja, realno, Rusofil

pre 10 godina

EU, propala zajednica, Nemačka prćija, puca, nema snage da se odupre Rusiji i Kini, slabi resursi, preskupa radna snaga, kolonija i neokolonija sve manje, "bela kuga", "obojeni kvartovi" u gradovima i gradićima sve veći i veći, droga, alkohol, depresija, beznađe, sivilo......nije čudo što niko više neće tamo, a vidim i Hrvati, koji poslednji uđoše, su "presrećni"...jedino ih Šimunić i slični "usrećuju"..

UF

pre 10 godina

A Putina kao sto vidimo, bas mnooogooo interesuje pristaje li EU ili ne. Taj vise ni Ameriku ne respektuje a kamoli Evropu.
Doslo novo vreme, sad su Rusi najjaci i svet se mora tome prilagoditi. Ko se ne prilagodi nastradace, kao sto smo mi nastradali jer nismo na vreme shvatili ko je bio glavni 90-tih.

expert

pre 10 godina

"Era ograničenog suvereniteta je gotova", rekao je Baroso.

Reče čovek čija EU i saveznik SAD neograničeno ograničavaju suverenitet drugih država, gdegod stignu.

Vladimir

pre 10 godina

Ovde ima još onih koji se pozivaju i hvale demokratijom kao nekakvom vrednošću i tekovinom. Najvrednijim idealom i smislom života.
Nešto sam knjiga (istorijskih i filozofskih) pročitao, a autoritete koji se pozivaju i prizivaju demokratiju nisam našao.
Dakle, u pitanju je jedno sistemsko trovanje, indoktrinisanje i zatupljivanje gomile koja ne pokušava da preispita ono što joj se servira.
Valjda mi je ta exkluzivnost i nedodirljivost demokratije najogavnija od svega. Pa i u ovim komentarima.

x

pre 10 godina

Morao sam da prestanem da čitam posle izjave: "Era ograničenog suvereniteta je gotova". Ne volim da ne pročitam, a da komentarišem, ali realno - kako čitati posle takve nerealne izjave (čitaj: posle takvog vređanja inteligencije).

Stanko

pre 10 godina

Koja je to lakrdija kada EU priča o poštovanju Medjunarodnog prava.

A po kom to pravu nama otimate teritoriju i još pritom koristite naše siromaštvo kako bi nas privoleli da saradjujemo sa takozvanom državom Kosovo.

Ljupce

pre 10 godina

"Era ograničenog suvereniteta je gotova" - jel to znaci neka drzava Evropske unije moze da odbije prodaju genetski modifikovane hrane na svojoj teritoriji?

Mita

pre 10 godina

Mnogo volim ove situacije kada Rusija odvali šamarčinu EU i SAD.
Jeste da od toga nemamo nikave koristi, ali to je onaj osećaj kao kada te grupa siledžija isprebija i dok ležiš na zemlji vidiš da su i oni naleteli na jačeg koji ih dobro oplavi, u političkom smislu.
(Radovan, 29. novembar 2013 13:45)

Ne,to se zove - da komši crkne krava.

...

pre 10 godina

Kakva glupost, da bi pristali na nesto prvo treba neko da ih pita za dozvolu.
A kao sto vidimo, Rusiji ni na pamet ne pada da pita EU za pristanak povodom bilo cega.
Cak se i Amerika povlaci pred Rusijom u poslednje vreme, tako da EU moze samo da cuti i nada se da ce se Putin zadovoljiti sadasnjim granicama u Evropi....
Ova EU prica me podseca na nase politicare kad pocnu da pricaju kako mi necemo pristati na ovo ili ono, a realno niko nas nista ne pita.

Ciciban

pre 10 godina

Izvini Baroso hoces da kazes da u EU nije ogranicen suverenitet?Dosta vise mazanja i spinovanja,samo kod totalnih neznalica moze proci vasa prica.Svako ali svako ko je malo se pozabavio sa EU zna da je EU je definisana kao: FEDERACIJA u monetarnim odnosima, poljoprivredi, trgovini и zastiti zivotne sredine; KONFEDERACIJA u socijalnoj i ekonomskoj politici, zastiti potrosaca, unutrasnjoj politici i kao MEDJUNARODNA ORGANIZACIJA u spoljnoj politici.Za pamatne dosta.

nisam ex Yu nostalgičan, bolje ovako, bgd

pre 10 godina

E, a do 1989 drhtali ste od SSSR-a...
(Igor, 29. novembar 2013 14:48)

U zabludi si! Ko ti je to rekao? Možda si se ti plašio,velika većina ne! Putovali smo i u Trst, ali i London, Amsterdam,Pariz.. sa Titovim pasošem, samo ga pokažeš, ne otvaraš, ne gledaju ni sliku, na granicama samo kažu "izvolte"...a na aerodromu "Šeremetjevo" u Mosvi,gledaju foto, u torbi žvake, CARERA farmerke, vunicu....i isto ulaziš brzo... "pažalujsta".....srećna vremena state Juge!

serb_alien

pre 10 godina

Oho, cuj ti njega! Principi medjunarodnog prava!?!? Mislio sam da je to prestalo da postoji onog dana kada je prva drzava priznala nezavisnost Kosova. Ili principi mozda postoje samo po potrebi?

Vatra

pre 10 godina

To je suprotno svim principima međunarodnog prava", rekao je Baroso.

Ajde. Ma nemoj, a kad otmete Kosovo suprotno medjunarodnom parvu, bombardujete Jugoslaviju bez pristanka UN-a, bacate kasetne bombe i osiromaseni uranijum onda medjunarodna prava nisu bitna. Uh sto volim sto ste popasli samarcinu stoko siledzijska. Kako je krenulo ima usi da vam zvone i ima da prsti na sve strane. Sakupile se vaske da terorisu jednu malu zemlju, ajde sad da vas vidim gmizavci licemerni.

Dragan Torbica

pre 10 godina

Džabe se busate, Rusi vam neće prepustiti Ukrajinu apsolutno nikada. Po cenu rata; građanskog u Ukrajini ili nekog većeg, svejedno.

Kiza

pre 10 godina

Zli Rusi, a Evropa taman htela da primi u svoje okrilje Ukrajinu pošto je zaključila da je ova ispunila standarde u svih 826 milona poglavlja.

Светлана

pre 10 godina

..."Купи војске колико ти драго, под Сталаћа, кад је теби драго. Удри Сталаћ, како ти је драго, ја ти дибра не дам ни једнога...".

Srdjan

pre 10 godina

Bezvizni rezim za Belorusiju? Zar ne bese to nedemokratska zemlja gde vlada diktator?
Neverovatno. Pre par nedelja lideri EU su bili nadmeni prema Ukrajini, a sad su ko popi*ani.

Radovan

pre 10 godina

Mnogo volim ove situacije kada Rusija odvali šamarčinu EU i SAD.
Jeste da od toga nemamo nikave koristi, ali to je onaj osećaj kao kada te grupa siledžija isprebija i dok ležiš na zemlji vidiš da su i oni naleteli na jačeg koji ih dobro oplavi, u političkom smislu.

Radovan

pre 10 godina

Mnogo volim ove situacije kada Rusija odvali šamarčinu EU i SAD.
Jeste da od toga nemamo nikave koristi, ali to je onaj osećaj kao kada te grupa siledžija isprebija i dok ležiš na zemlji vidiš da su i oni naleteli na jačeg koji ih dobro oplavi, u političkom smislu.

Srdjan

pre 10 godina

Bezvizni rezim za Belorusiju? Zar ne bese to nedemokratska zemlja gde vlada diktator?
Neverovatno. Pre par nedelja lideri EU su bili nadmeni prema Ukrajini, a sad su ko popi*ani.

Kiza

pre 10 godina

Zli Rusi, a Evropa taman htela da primi u svoje okrilje Ukrajinu pošto je zaključila da je ova ispunila standarde u svih 826 milona poglavlja.

Dragan Torbica

pre 10 godina

Džabe se busate, Rusi vam neće prepustiti Ukrajinu apsolutno nikada. Po cenu rata; građanskog u Ukrajini ili nekog većeg, svejedno.

expert

pre 10 godina

"Era ograničenog suvereniteta je gotova", rekao je Baroso.

Reče čovek čija EU i saveznik SAD neograničeno ograničavaju suverenitet drugih država, gdegod stignu.

Vatra

pre 10 godina

To je suprotno svim principima međunarodnog prava", rekao je Baroso.

Ajde. Ma nemoj, a kad otmete Kosovo suprotno medjunarodnom parvu, bombardujete Jugoslaviju bez pristanka UN-a, bacate kasetne bombe i osiromaseni uranijum onda medjunarodna prava nisu bitna. Uh sto volim sto ste popasli samarcinu stoko siledzijska. Kako je krenulo ima usi da vam zvone i ima da prsti na sve strane. Sakupile se vaske da terorisu jednu malu zemlju, ajde sad da vas vidim gmizavci licemerni.

Ja, realno, Rusofil

pre 10 godina

EU, propala zajednica, Nemačka prćija, puca, nema snage da se odupre Rusiji i Kini, slabi resursi, preskupa radna snaga, kolonija i neokolonija sve manje, "bela kuga", "obojeni kvartovi" u gradovima i gradićima sve veći i veći, droga, alkohol, depresija, beznađe, sivilo......nije čudo što niko više neće tamo, a vidim i Hrvati, koji poslednji uđoše, su "presrećni"...jedino ih Šimunić i slični "usrećuju"..

Stanko

pre 10 godina

Koja je to lakrdija kada EU priča o poštovanju Medjunarodnog prava.

A po kom to pravu nama otimate teritoriju i još pritom koristite naše siromaštvo kako bi nas privoleli da saradjujemo sa takozvanom državom Kosovo.

drmatoriks

pre 10 godina

Sve je više glasova razuma sa raznih strana i sve više država koje odustaju od ulaska u Evropsku Uniju - Island, Ukrajina, Jermenija, uskoro i Moldavija. Neke od članica će uskoro izaći iz EU, i to je pitanje dana. Samo za našu jadnu i sve jadniju olupinu od države sa klovnovima na kormilu, Evropska Unija i dalje nema alternativu. Iako svi vidimo da nas to vodi u propast i da smo sve bedniji što smo bliže EU, Stanlio i Olio i dalje nas vuku u pogubni zagrljaj Brisela. Dokle?

UF

pre 10 godina

A Putina kao sto vidimo, bas mnooogooo interesuje pristaje li EU ili ne. Taj vise ni Ameriku ne respektuje a kamoli Evropu.
Doslo novo vreme, sad su Rusi najjaci i svet se mora tome prilagoditi. Ko se ne prilagodi nastradace, kao sto smo mi nastradali jer nismo na vreme shvatili ko je bio glavni 90-tih.

x

pre 10 godina

Morao sam da prestanem da čitam posle izjave: "Era ograničenog suvereniteta je gotova". Ne volim da ne pročitam, a da komentarišem, ali realno - kako čitati posle takve nerealne izjave (čitaj: posle takvog vređanja inteligencije).

ja

pre 10 godina

Samo steta sto vas Rusi vise nista ne pitaju i ne traze od vas pristanak.
Ne mozete im nista, jaci su, zato bolje da prihvatite realnost i cutite.

Ljupce

pre 10 godina

"Era ograničenog suvereniteta je gotova" - jel to znaci neka drzava Evropske unije moze da odbije prodaju genetski modifikovane hrane na svojoj teritoriji?

goran

pre 10 godina

EU: Ne pristajemo na ruski "veto"... a mislite da vas neko pita da li pristajete ili ne ? ponudite bolje uslove od Rusije pa cete se onda pitati, na sarene laze vise niko ne pada,pogotovu sto svi vide da ste sve slabiji i slabiji i da vam je unija na staklenim nogama ,Ukrajina je ocigledan primer kako treba postupiti ,to je prosta trgovina ,da ste ponudili vise od Rusa imali biste Ukrajinu u svojoj interesnoj zoni,ovako Rus je ekonomski jaci i tacka !!!

...

pre 10 godina

Kakva glupost, da bi pristali na nesto prvo treba neko da ih pita za dozvolu.
A kao sto vidimo, Rusiji ni na pamet ne pada da pita EU za pristanak povodom bilo cega.
Cak se i Amerika povlaci pred Rusijom u poslednje vreme, tako da EU moze samo da cuti i nada se da ce se Putin zadovoljiti sadasnjim granicama u Evropi....
Ova EU prica me podseca na nase politicare kad pocnu da pricaju kako mi necemo pristati na ovo ili ono, a realno niko nas nista ne pita.

Светлана

pre 10 godina

..."Купи војске колико ти драго, под Сталаћа, кад је теби драго. Удри Сталаћ, како ти је драго, ја ти дибра не дам ни једнога...".

serb_alien

pre 10 godina

Oho, cuj ti njega! Principi medjunarodnog prava!?!? Mislio sam da je to prestalo da postoji onog dana kada je prva drzava priznala nezavisnost Kosova. Ili principi mozda postoje samo po potrebi?

Bolero

pre 10 godina

Kakav veto covece , pa samo su rekli mi placamo racun, a vi ste hteli te racune da uvaljujete istim tim Ukrajincima da placaju, nemate lovu, i cutite, takva zajednica kao bivsi SSSR i nije potrebna nikom, bez para nema ni muzike, uostalom nikad niste ni imali lovu, uvek ste pretakali pljackom trecih zemalja od azije preko afrike, kako vam se cefnulo, nije ni cudo sto je pola populacije odleprsalo u beli svet , od australije, preko amerike, jedva su docekali da odu i sad kao prodajete neku demokratiju i blagostanje , a nema pas zasta da vas ujede.

Mile

pre 10 godina

Ja ne vidim u čemu je problem? Ako EU konstantno uvodi nove uslove pojedinim zemljama, zašto sada padaju u očaj kada jasno govore da im ne trebaju. Samo kada je pitanje okretanja protiv EU onda se plaše te iste zemlje.

Ciciban

pre 10 godina

Izvini Baroso hoces da kazes da u EU nije ogranicen suverenitet?Dosta vise mazanja i spinovanja,samo kod totalnih neznalica moze proci vasa prica.Svako ali svako ko je malo se pozabavio sa EU zna da je EU je definisana kao: FEDERACIJA u monetarnim odnosima, poljoprivredi, trgovini и zastiti zivotne sredine; KONFEDERACIJA u socijalnoj i ekonomskoj politici, zastiti potrosaca, unutrasnjoj politici i kao MEDJUNARODNA ORGANIZACIJA u spoljnoj politici.Za pamatne dosta.

Vladimir

pre 10 godina

Ovde ima još onih koji se pozivaju i hvale demokratijom kao nekakvom vrednošću i tekovinom. Najvrednijim idealom i smislom života.
Nešto sam knjiga (istorijskih i filozofskih) pročitao, a autoritete koji se pozivaju i prizivaju demokratiju nisam našao.
Dakle, u pitanju je jedno sistemsko trovanje, indoktrinisanje i zatupljivanje gomile koja ne pokušava da preispita ono što joj se servira.
Valjda mi je ta exkluzivnost i nedodirljivost demokratije najogavnija od svega. Pa i u ovim komentarima.

moc

pre 10 godina

Koliko je samo Putin samara podelio Amerima i Evropljanima u poslednjih nekoliko meseci i ne cudi sto ovi iz EU umisljaju da je Rusima bitno njihovo misljenje o bilo cemu... halucinacije...

kondor

pre 10 godina

Opet krenuli Nijemci na Rusiju.Nakon samo 70 godina.Sofisticirane nove metode tipa red sarene laze,red "demokratije",pa red "Nato-a",pa malo spijunaze po komsiluku...I onda pljus.Sad ste dobili samar,sagnite se na cvoku i ti Angela da se izvines i da budes mirna,jer...Dolazi zima,duga i hladna,a gas je nas...Joooooj ljepote,kako bi ih samo ja maltretirao...

Светлана Fox

pre 10 godina

@UF - Doslo novo vreme, sad su Rusi najjaci i svet se mora tome prilagoditi. Ko se ne prilagodi nastradace, kao sto smo mi nastradali jer nismo na vreme shvatili ko je bio glavni 90-tih.


Није Русија најјача, далеко од тога. САД су и даље најјача светска сила и то ће бити и у наредном периоду. Међутим, прошло је време када су и они могли да без питања раде шта хоће. Свет се променио и даље ће се мењати, а тешко је замислити да ће се мењати у корист ЕУ. Заправо, једино што је готово сигурно јесте да ће ЕУ губити на утицају.

Homo politicus

pre 10 godina

Opa. Pocele su da padaju teske reci od strane Baroza i kompanije. Sta je bilo, zagrizli ste prst a sad hocete celu ruku. E pa dok ste mirno posmatrali raspad SSSR-a i Jugoslavije i divili se postignutim sada je doslo vreme kada se ne mogu vise ugnjetavati zemlje kao onda.

@

pre 10 godina

Pristali vi ili ne, isto vam se pise...
Znamo iz skustva....
Sa jacim nema pregovora nego ima da slusate i cutite, kao sto smo mi vas slusali.

aha

pre 10 godina

Kakva je ovo glupost? Kakvih bre 50-60%?
A sto ne kazete koliki rast su zabelezile u odnosu na osamdesete? Lako je zabeleziti rast u odnosu na 90 kada su se privrede svih zemalja istocne Evrope srozale na najnize grane.
A sto se pristanka tice, ne secam se da su vam Rusi trazili dozvolu za bilo sta.

nisam ex Yu nostalgičan, bolje ovako, bgd

pre 10 godina

E, a do 1989 drhtali ste od SSSR-a...
(Igor, 29. novembar 2013 14:48)

U zabludi si! Ko ti je to rekao? Možda si se ti plašio,velika većina ne! Putovali smo i u Trst, ali i London, Amsterdam,Pariz.. sa Titovim pasošem, samo ga pokažeš, ne otvaraš, ne gledaju ni sliku, na granicama samo kažu "izvolte"...a na aerodromu "Šeremetjevo" u Mosvi,gledaju foto, u torbi žvake, CARERA farmerke, vunicu....i isto ulaziš brzo... "pažalujsta".....srećna vremena state Juge!

Mita

pre 10 godina

Mnogo volim ove situacije kada Rusija odvali šamarčinu EU i SAD.
Jeste da od toga nemamo nikave koristi, ali to je onaj osećaj kao kada te grupa siledžija isprebija i dok ležiš na zemlji vidiš da su i oni naleteli na jačeg koji ih dobro oplavi, u političkom smislu.
(Radovan, 29. novembar 2013 13:45)

Ne,to se zove - da komši crkne krava.

Mala

pre 10 godina

Ih, ta nemojte kasti. Vi, koji "udarate" veto kom stignete, na čelu sa svojim američkim šefom, jerbo su mali i slabi; vi, koji maltretirate i ucenjujete pola sveta; vi koji bombardujete (a posebno me raduje što su Nemci to iznova i iznova i iznova uradili Srbima) - pa kako vas bre nije sramota. Takvo licemerje i takav bezobrazluk se opet ponavlja - pa nikad SSSR, niti carska, niti bilo kakva Rusija nije (kao Englezi, Amerikanci, Francuzi i uvek za rat i osvajanje raspoloženi Nemci) bila kolonizator.
I, valjda je i najveća budala shvatila taj prizeman, jeftin i perfidan cilj tkz. Zapadne Europe i Amerike. Pametnom dosta.

aleksa

pre 10 godina

(bre bre, 29. novembar 2013 16:11)
Uvek, ali bas uvek se pisalo o narodu SSSR-a, o Sovjetskoj crvenoj armiji. Nikada o Rusiji. Imate problem kao i vecina naroda sa ovih prostora koji SSSR vezuje samo za Rusiju.

Русофил београдски

pre 10 godina

Rusofili, jel stedite u rubljama ili evrima?
(Predrag, 29. novembar 2013 17:37)

Ni jedno ni drugo, isključivo švajcarski franak! Sigurica.

@

pre 10 godina

Svetlana Fox
Ne bih rekao da su SAD najjaca sila.
Doslo je do toga da oni moraju da pitaju Ruse ako zele nesto da urade (primer Sirije i Irana), a Rusi ne moraju nikoga da pitaju ( primer Gruzije).
Pre 10-15 godina situacija je bila suprotna.
SAD i dalje na papiru imaju vise saveznika, ali u praksi to nije bas tako ( niko od "saveznika" nije ih podrzao kada su htelu da napadnu Siriju).
Da se razumemo, vojno su izjednaceni, 2 daleko najvece sile, ali politicki SAD nazaduju dok su Rusi u ekspanziji.

Magomed

pre 10 godina

Evo bree, EU samo što se nije raspala, USA isto, nema, sa Istoka dolazi sloboda :D, buducnost :D, tehnologija :D, ljudska prava :D, tamo su Sirbistanska braća "stanovi" :D. Kosovo se vraća, Krajina takodjerrrr :D. Eee bože, čudim se otkuda Sirbistan u Europi, Europa je nekako na višem stupnju za Sirbistan :D

bre bre

pre 10 godina

Ta Belorusija i Ukrajina su najviše pretrpeli žrtava u II sv. ratu ali se uvek govorilo da je izginulo 20 miliona Rusa. Prema tome tako će im biti opet kad postanu Ruska gubernija.

Ja, realno, Rusofil

pre 10 godina

@Ger-mann

Ja sam dragec bio više puta u SSSR-u, Istočnoj i Zapadnoj Nemačkoj, kao i u Rusiji i SR Nemačkoj ( Moskva, Lenjingrad, Kijev, Jalta, Minhen, Berlin, Lajpcig, Nirnberg...)! A ti? Mislim da su ti jedina "inostranstva" Trst, Sutomore i Paralija!

Berezovski

pre 10 godina

Ukraina nece dobiti od EU namenjenih 120 milijardi, zato cemo mi lakse do nama namenjenih 10 milijardi. Niko ne vidi korist u ovome? E Srbi moji. Nisu bitne pare, ni EU ni Rusija, ako ne primecujete mogucnosti i prilike pred vama. Razmisljajte malo, na kraju se vi sve pitate, a ne neki politicari, firme i drzave. Vi ste ti koji necete ili hocete da jedete, ucite, radite.

Milos

pre 10 godina

Mnogo volim ove situacije kada Rusija odvali šamarčinu EU i SAD.
Jeste da od toga nemamo nikave koristi, ali to je onaj osećaj kao kada te grupa siledžija isprebija i dok ležiš na zemlji vidiš da su i oni naleteli na jačeg koji ih dobro oplavi, u političkom smislu.
(Radovan, 29. novembar 2013 13:45)

To se, druze, zove kompleks. A taj sto ti mislis da je jaci, je jos gori siledzija i to znaju svi ruski susedi. Prema nama, "braci" su posebno bahati sto dokazuju primitivne lecije njihovih pijanih ambasadora, ucene oko Juznog toka i uslove gore nego za NATO zemlje ne treba ni komentarisati.

Ddule

pre 10 godina

Zemljaci, moji! Ja sam samo jedan privrednik/zemljoradnik. Ipak me zanima zasto nasi idu svugdje po belom svetu, samo u Rusiju NE?! I oni koji su otisli, pokajali su se i traze pomoc drzave da se vrate nazad, a drzave nema nigdje, jer sve prodato/predato u Moskvu!
Postali smo gubernija preko noci, a narod jos ne zna nista! A jos gore, novi vladar nazvao Srbiju "kurvu" koja ne zna skim ide!!

krastavcevic

pre 10 godina

E, a do 1989 drhtali ste od SSSR-a...
(Igor, 29. novembar 2013 14:48)

Ma sta nam naprica Hrvoje! Cak i Staljin nije smeo da napadne Jugoslaviju, a ovi posle su sa Titom bili super sa njim! Uzmi malo knjige i vidi Jalta, konferencija 1945, dogovoreno da Jugoslavija bude pod uticajem Rusa i Zapada 50%:50%, jedino mi van vojnih paktova!

Ger-mann

pre 10 godina

(Ja, realno, Rusofil, 29. novembar 2013 15:38) - ti prijatelju znas o Nemackoj i o Rusiji samo onoliko koliko cujes iz nekih prica koje ti se svide, pa te price (koje nemaju inace veze sa mozgom) zapamtis. Da si bio i video, drugacije bi pevao

bre bre

pre 10 godina

Ta Belorusija i Ukrajina su najviše pretrpeli žrtava u II sv. ratu ali se uvek govorilo da je izginulo 20 miliona Rusa. Prema tome tako će im biti opet kad postanu Ruska gubernija.

Mita

pre 10 godina

Mnogo volim ove situacije kada Rusija odvali šamarčinu EU i SAD.
Jeste da od toga nemamo nikave koristi, ali to je onaj osećaj kao kada te grupa siledžija isprebija i dok ležiš na zemlji vidiš da su i oni naleteli na jačeg koji ih dobro oplavi, u političkom smislu.
(Radovan, 29. novembar 2013 13:45)

Ne,to se zove - da komši crkne krava.

Magomed

pre 10 godina

Evo bree, EU samo što se nije raspala, USA isto, nema, sa Istoka dolazi sloboda :D, buducnost :D, tehnologija :D, ljudska prava :D, tamo su Sirbistanska braća "stanovi" :D. Kosovo se vraća, Krajina takodjerrrr :D. Eee bože, čudim se otkuda Sirbistan u Europi, Europa je nekako na višem stupnju za Sirbistan :D

Radovan

pre 10 godina

Mnogo volim ove situacije kada Rusija odvali šamarčinu EU i SAD.
Jeste da od toga nemamo nikave koristi, ali to je onaj osećaj kao kada te grupa siledžija isprebija i dok ležiš na zemlji vidiš da su i oni naleteli na jačeg koji ih dobro oplavi, u političkom smislu.

nisam ex Yu nostalgičan, bolje ovako, bgd

pre 10 godina

E, a do 1989 drhtali ste od SSSR-a...
(Igor, 29. novembar 2013 14:48)

U zabludi si! Ko ti je to rekao? Možda si se ti plašio,velika većina ne! Putovali smo i u Trst, ali i London, Amsterdam,Pariz.. sa Titovim pasošem, samo ga pokažeš, ne otvaraš, ne gledaju ni sliku, na granicama samo kažu "izvolte"...a na aerodromu "Šeremetjevo" u Mosvi,gledaju foto, u torbi žvake, CARERA farmerke, vunicu....i isto ulaziš brzo... "pažalujsta".....srećna vremena state Juge!

Berezovski

pre 10 godina

Ukraina nece dobiti od EU namenjenih 120 milijardi, zato cemo mi lakse do nama namenjenih 10 milijardi. Niko ne vidi korist u ovome? E Srbi moji. Nisu bitne pare, ni EU ni Rusija, ako ne primecujete mogucnosti i prilike pred vama. Razmisljajte malo, na kraju se vi sve pitate, a ne neki politicari, firme i drzave. Vi ste ti koji necete ili hocete da jedete, ucite, radite.

Milos

pre 10 godina

Mnogo volim ove situacije kada Rusija odvali šamarčinu EU i SAD.
Jeste da od toga nemamo nikave koristi, ali to je onaj osećaj kao kada te grupa siledžija isprebija i dok ležiš na zemlji vidiš da su i oni naleteli na jačeg koji ih dobro oplavi, u političkom smislu.
(Radovan, 29. novembar 2013 13:45)

To se, druze, zove kompleks. A taj sto ti mislis da je jaci, je jos gori siledzija i to znaju svi ruski susedi. Prema nama, "braci" su posebno bahati sto dokazuju primitivne lecije njihovih pijanih ambasadora, ucene oko Juznog toka i uslove gore nego za NATO zemlje ne treba ni komentarisati.

Ja, realno, Rusofil

pre 10 godina

EU, propala zajednica, Nemačka prćija, puca, nema snage da se odupre Rusiji i Kini, slabi resursi, preskupa radna snaga, kolonija i neokolonija sve manje, "bela kuga", "obojeni kvartovi" u gradovima i gradićima sve veći i veći, droga, alkohol, depresija, beznađe, sivilo......nije čudo što niko više neće tamo, a vidim i Hrvati, koji poslednji uđoše, su "presrećni"...jedino ih Šimunić i slični "usrećuju"..

Srdjan

pre 10 godina

Bezvizni rezim za Belorusiju? Zar ne bese to nedemokratska zemlja gde vlada diktator?
Neverovatno. Pre par nedelja lideri EU su bili nadmeni prema Ukrajini, a sad su ko popi*ani.

UF

pre 10 godina

A Putina kao sto vidimo, bas mnooogooo interesuje pristaje li EU ili ne. Taj vise ni Ameriku ne respektuje a kamoli Evropu.
Doslo novo vreme, sad su Rusi najjaci i svet se mora tome prilagoditi. Ko se ne prilagodi nastradace, kao sto smo mi nastradali jer nismo na vreme shvatili ko je bio glavni 90-tih.

Dragan Torbica

pre 10 godina

Džabe se busate, Rusi vam neće prepustiti Ukrajinu apsolutno nikada. Po cenu rata; građanskog u Ukrajini ili nekog većeg, svejedno.

drmatoriks

pre 10 godina

Sve je više glasova razuma sa raznih strana i sve više država koje odustaju od ulaska u Evropsku Uniju - Island, Ukrajina, Jermenija, uskoro i Moldavija. Neke od članica će uskoro izaći iz EU, i to je pitanje dana. Samo za našu jadnu i sve jadniju olupinu od države sa klovnovima na kormilu, Evropska Unija i dalje nema alternativu. Iako svi vidimo da nas to vodi u propast i da smo sve bedniji što smo bliže EU, Stanlio i Olio i dalje nas vuku u pogubni zagrljaj Brisela. Dokle?

Светлана Fox

pre 10 godina

@UF - Doslo novo vreme, sad su Rusi najjaci i svet se mora tome prilagoditi. Ko se ne prilagodi nastradace, kao sto smo mi nastradali jer nismo na vreme shvatili ko je bio glavni 90-tih.


Није Русија најјача, далеко од тога. САД су и даље најјача светска сила и то ће бити и у наредном периоду. Међутим, прошло је време када су и они могли да без питања раде шта хоће. Свет се променио и даље ће се мењати, а тешко је замислити да ће се мењати у корист ЕУ. Заправо, једино што је готово сигурно јесте да ће ЕУ губити на утицају.

Vladimir

pre 10 godina

Ovde ima još onih koji se pozivaju i hvale demokratijom kao nekakvom vrednošću i tekovinom. Najvrednijim idealom i smislom života.
Nešto sam knjiga (istorijskih i filozofskih) pročitao, a autoritete koji se pozivaju i prizivaju demokratiju nisam našao.
Dakle, u pitanju je jedno sistemsko trovanje, indoktrinisanje i zatupljivanje gomile koja ne pokušava da preispita ono što joj se servira.
Valjda mi je ta exkluzivnost i nedodirljivost demokratije najogavnija od svega. Pa i u ovim komentarima.

ja

pre 10 godina

Samo steta sto vas Rusi vise nista ne pitaju i ne traze od vas pristanak.
Ne mozete im nista, jaci su, zato bolje da prihvatite realnost i cutite.

Kiza

pre 10 godina

Zli Rusi, a Evropa taman htela da primi u svoje okrilje Ukrajinu pošto je zaključila da je ova ispunila standarde u svih 826 milona poglavlja.

Ddule

pre 10 godina

Zemljaci, moji! Ja sam samo jedan privrednik/zemljoradnik. Ipak me zanima zasto nasi idu svugdje po belom svetu, samo u Rusiju NE?! I oni koji su otisli, pokajali su se i traze pomoc drzave da se vrate nazad, a drzave nema nigdje, jer sve prodato/predato u Moskvu!
Postali smo gubernija preko noci, a narod jos ne zna nista! A jos gore, novi vladar nazvao Srbiju "kurvu" koja ne zna skim ide!!

Stanko

pre 10 godina

Koja je to lakrdija kada EU priča o poštovanju Medjunarodnog prava.

A po kom to pravu nama otimate teritoriju i još pritom koristite naše siromaštvo kako bi nas privoleli da saradjujemo sa takozvanom državom Kosovo.

expert

pre 10 godina

"Era ograničenog suvereniteta je gotova", rekao je Baroso.

Reče čovek čija EU i saveznik SAD neograničeno ograničavaju suverenitet drugih država, gdegod stignu.

Ger-mann

pre 10 godina

(Ja, realno, Rusofil, 29. novembar 2013 15:38) - ti prijatelju znas o Nemackoj i o Rusiji samo onoliko koliko cujes iz nekih prica koje ti se svide, pa te price (koje nemaju inace veze sa mozgom) zapamtis. Da si bio i video, drugacije bi pevao

Светлана

pre 10 godina

..."Купи војске колико ти драго, под Сталаћа, кад је теби драго. Удри Сталаћ, како ти је драго, ја ти дибра не дам ни једнога...".

kondor

pre 10 godina

Opet krenuli Nijemci na Rusiju.Nakon samo 70 godina.Sofisticirane nove metode tipa red sarene laze,red "demokratije",pa red "Nato-a",pa malo spijunaze po komsiluku...I onda pljus.Sad ste dobili samar,sagnite se na cvoku i ti Angela da se izvines i da budes mirna,jer...Dolazi zima,duga i hladna,a gas je nas...Joooooj ljepote,kako bi ih samo ja maltretirao...

Vatra

pre 10 godina

To je suprotno svim principima međunarodnog prava", rekao je Baroso.

Ajde. Ma nemoj, a kad otmete Kosovo suprotno medjunarodnom parvu, bombardujete Jugoslaviju bez pristanka UN-a, bacate kasetne bombe i osiromaseni uranijum onda medjunarodna prava nisu bitna. Uh sto volim sto ste popasli samarcinu stoko siledzijska. Kako je krenulo ima usi da vam zvone i ima da prsti na sve strane. Sakupile se vaske da terorisu jednu malu zemlju, ajde sad da vas vidim gmizavci licemerni.

...

pre 10 godina

Kakva glupost, da bi pristali na nesto prvo treba neko da ih pita za dozvolu.
A kao sto vidimo, Rusiji ni na pamet ne pada da pita EU za pristanak povodom bilo cega.
Cak se i Amerika povlaci pred Rusijom u poslednje vreme, tako da EU moze samo da cuti i nada se da ce se Putin zadovoljiti sadasnjim granicama u Evropi....
Ova EU prica me podseca na nase politicare kad pocnu da pricaju kako mi necemo pristati na ovo ili ono, a realno niko nas nista ne pita.

x

pre 10 godina

Morao sam da prestanem da čitam posle izjave: "Era ograničenog suvereniteta je gotova". Ne volim da ne pročitam, a da komentarišem, ali realno - kako čitati posle takve nerealne izjave (čitaj: posle takvog vređanja inteligencije).

Homo politicus

pre 10 godina

Opa. Pocele su da padaju teske reci od strane Baroza i kompanije. Sta je bilo, zagrizli ste prst a sad hocete celu ruku. E pa dok ste mirno posmatrali raspad SSSR-a i Jugoslavije i divili se postignutim sada je doslo vreme kada se ne mogu vise ugnjetavati zemlje kao onda.

moc

pre 10 godina

Koliko je samo Putin samara podelio Amerima i Evropljanima u poslednjih nekoliko meseci i ne cudi sto ovi iz EU umisljaju da je Rusima bitno njihovo misljenje o bilo cemu... halucinacije...

Bolero

pre 10 godina

Kakav veto covece , pa samo su rekli mi placamo racun, a vi ste hteli te racune da uvaljujete istim tim Ukrajincima da placaju, nemate lovu, i cutite, takva zajednica kao bivsi SSSR i nije potrebna nikom, bez para nema ni muzike, uostalom nikad niste ni imali lovu, uvek ste pretakali pljackom trecih zemalja od azije preko afrike, kako vam se cefnulo, nije ni cudo sto je pola populacije odleprsalo u beli svet , od australije, preko amerike, jedva su docekali da odu i sad kao prodajete neku demokratiju i blagostanje , a nema pas zasta da vas ujede.

@

pre 10 godina

Svetlana Fox
Ne bih rekao da su SAD najjaca sila.
Doslo je do toga da oni moraju da pitaju Ruse ako zele nesto da urade (primer Sirije i Irana), a Rusi ne moraju nikoga da pitaju ( primer Gruzije).
Pre 10-15 godina situacija je bila suprotna.
SAD i dalje na papiru imaju vise saveznika, ali u praksi to nije bas tako ( niko od "saveznika" nije ih podrzao kada su htelu da napadnu Siriju).
Da se razumemo, vojno su izjednaceni, 2 daleko najvece sile, ali politicki SAD nazaduju dok su Rusi u ekspanziji.

serb_alien

pre 10 godina

Oho, cuj ti njega! Principi medjunarodnog prava!?!? Mislio sam da je to prestalo da postoji onog dana kada je prva drzava priznala nezavisnost Kosova. Ili principi mozda postoje samo po potrebi?

aleksa

pre 10 godina

(bre bre, 29. novembar 2013 16:11)
Uvek, ali bas uvek se pisalo o narodu SSSR-a, o Sovjetskoj crvenoj armiji. Nikada o Rusiji. Imate problem kao i vecina naroda sa ovih prostora koji SSSR vezuje samo za Rusiju.

Mile

pre 10 godina

Ja ne vidim u čemu je problem? Ako EU konstantno uvodi nove uslove pojedinim zemljama, zašto sada padaju u očaj kada jasno govore da im ne trebaju. Samo kada je pitanje okretanja protiv EU onda se plaše te iste zemlje.

aha

pre 10 godina

Kakva je ovo glupost? Kakvih bre 50-60%?
A sto ne kazete koliki rast su zabelezile u odnosu na osamdesete? Lako je zabeleziti rast u odnosu na 90 kada su se privrede svih zemalja istocne Evrope srozale na najnize grane.
A sto se pristanka tice, ne secam se da su vam Rusi trazili dozvolu za bilo sta.

goran

pre 10 godina

EU: Ne pristajemo na ruski "veto"... a mislite da vas neko pita da li pristajete ili ne ? ponudite bolje uslove od Rusije pa cete se onda pitati, na sarene laze vise niko ne pada,pogotovu sto svi vide da ste sve slabiji i slabiji i da vam je unija na staklenim nogama ,Ukrajina je ocigledan primer kako treba postupiti ,to je prosta trgovina ,da ste ponudili vise od Rusa imali biste Ukrajinu u svojoj interesnoj zoni,ovako Rus je ekonomski jaci i tacka !!!

Русофил београдски

pre 10 godina

Rusofili, jel stedite u rubljama ili evrima?
(Predrag, 29. novembar 2013 17:37)

Ni jedno ni drugo, isključivo švajcarski franak! Sigurica.

Ciciban

pre 10 godina

Izvini Baroso hoces da kazes da u EU nije ogranicen suverenitet?Dosta vise mazanja i spinovanja,samo kod totalnih neznalica moze proci vasa prica.Svako ali svako ko je malo se pozabavio sa EU zna da je EU je definisana kao: FEDERACIJA u monetarnim odnosima, poljoprivredi, trgovini и zastiti zivotne sredine; KONFEDERACIJA u socijalnoj i ekonomskoj politici, zastiti potrosaca, unutrasnjoj politici i kao MEDJUNARODNA ORGANIZACIJA u spoljnoj politici.Za pamatne dosta.

Ljupce

pre 10 godina

"Era ograničenog suvereniteta je gotova" - jel to znaci neka drzava Evropske unije moze da odbije prodaju genetski modifikovane hrane na svojoj teritoriji?

@

pre 10 godina

Pristali vi ili ne, isto vam se pise...
Znamo iz skustva....
Sa jacim nema pregovora nego ima da slusate i cutite, kao sto smo mi vas slusali.

Mala

pre 10 godina

Ih, ta nemojte kasti. Vi, koji "udarate" veto kom stignete, na čelu sa svojim američkim šefom, jerbo su mali i slabi; vi, koji maltretirate i ucenjujete pola sveta; vi koji bombardujete (a posebno me raduje što su Nemci to iznova i iznova i iznova uradili Srbima) - pa kako vas bre nije sramota. Takvo licemerje i takav bezobrazluk se opet ponavlja - pa nikad SSSR, niti carska, niti bilo kakva Rusija nije (kao Englezi, Amerikanci, Francuzi i uvek za rat i osvajanje raspoloženi Nemci) bila kolonizator.
I, valjda je i najveća budala shvatila taj prizeman, jeftin i perfidan cilj tkz. Zapadne Europe i Amerike. Pametnom dosta.

krastavcevic

pre 10 godina

E, a do 1989 drhtali ste od SSSR-a...
(Igor, 29. novembar 2013 14:48)

Ma sta nam naprica Hrvoje! Cak i Staljin nije smeo da napadne Jugoslaviju, a ovi posle su sa Titom bili super sa njim! Uzmi malo knjige i vidi Jalta, konferencija 1945, dogovoreno da Jugoslavija bude pod uticajem Rusa i Zapada 50%:50%, jedino mi van vojnih paktova!

Ja, realno, Rusofil

pre 10 godina

@Ger-mann

Ja sam dragec bio više puta u SSSR-u, Istočnoj i Zapadnoj Nemačkoj, kao i u Rusiji i SR Nemačkoj ( Moskva, Lenjingrad, Kijev, Jalta, Minhen, Berlin, Lajpcig, Nirnberg...)! A ti? Mislim da su ti jedina "inostranstva" Trst, Sutomore i Paralija!