Četvrtak, 21.11.2013.

12:38

Šešelj traži slobodu i 12 miliona €

Lider radikala Vojislav Šešelj predao je danas podnesak Haškom tribunalu u kom traži oslobađanje i nadoknadu štete za godine provedene u pritvoru, javlja Fonet.

Izvor: FoNet

Šešelj traži slobodu i 12 miliona € IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

MONARHIJA

pre 10 godina

Ovih dana se otkopava najveća masovna grobnica (Tomašica) u Evropi posle drugog sv.rata.Ako Šešelj dobije 12mil.neka sebi zadrži 2 a deset podeli porodicama čiji su članovi završili u masovnoj grobnici.

Stampedo

pre 10 godina

Ovi naprednjaci su jaki samo kada treba da pisu komentare. Do juce su nosili bedzeve i lepili plakate a sada s ponosom sprovode politiku LDP i druze se sa Draskovicem. Pa ako se ne plasite Seselja, sto ga onda tamo drzite? Ziveo Seselj

Sasa

pre 10 godina

Nisam ni ja radikal, ali jedva cekam da Seselj izadje ispred bine u Skupstini i oplete po SNSu, SPSu, DSu, DSSu, LDPu....... po svom SRSu. Svi su oni gori od njega.

abit

pre 10 godina

Voja kao "vrsni pravnik"treba da zna da haskim statutom ne,a pravo na odstetu za godine koje proveo u "pritvoru". Prema tome, Seki ne uzbudjuj se, i nece te pustiti, em neces dobiti nista od toga..hehhe

A?

pre 10 godina

Nisam radikal. Ali, da coveka ovoliko godina drze BEZ presude??? Hag je jedno zlocinacko udruzenje... Najosnovnija ljudska prava su tamo ispostovana samo sudijama, i tuziocima. Sloboda i Seselju, i svima ostalima sa podrucja ex YU!

Pametnjaković

pre 10 godina

Meni je najsmešnije što narod Srbije ne zna da je Šešelj zapadni čovek i da je ovo sve pozorište. Čiji mislite da su Vučić i Nikolić? Ovo je sve organizovano pretvaranje Srbije u farmu jeftine fizičke radne snage koja će služiti zapadnim kompanijama i njihovim fabrikama i ceo proces traje već nekoliko decenija.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Da se razumemo?!Gospodin Šešelj je na pravdi Boga robijao svih ovih godina i red je da sud plati za svoje dugogodišnje iživljavanje nad nevinim čovekom a on je nevin sve dok mu se ne dokažu ti "ENORMNI" zločini za koje ga optužuju?!Ako to nisu uspeli da dokažu 12 godina, postavlja se pitanje o kakvom je zločinu ovde reč. Da li o tim "ENORMNIM" zločinima gospodina Šešelja ili o zločinu koji nad ovom jedinkom sprovodi ova monstruozna sudska skalamerija?!Znam da će mnogi na osnovu ličnih impresija, simpatija i nesimpatija, donositi zaključke o Šešelju pa i presudjivati mu, kao i da će nivo te mržnje veoma podići najava njegovog zahteva za obeštećenjem,koje gospodin Šešelj s pravom zahteva ali, u suštini gospodin Šešelj je danas najzloupotrebljavanija jedinka na svetu. Pred očima svetske elite, pred očima "velikih" nacija i velikih intelektualaca odvija se gaženje najosnovnijih ljudskih prava ovoga čoveka. ZAMISLITE, 12 GODINA U PRITVORU??????

Петар Миловановић

pre 10 godina

Uslov za nastavak postupka, po praksi Tribunala, jeste da se novi sudija upozna s predmetom, odnosno da pročita čitav spis sa suđenja Šešelju. Alternativa je da proces Šešelju počne ispočetka, što pravnici u Hagu smatraju malo verovatnim. И тако неколико пута да почне процес испочетка, а човек лежи толике године због вербалног деликта! За време бугарске окупације у два наврата, бугарски војник који удара 25 батина србину, збуни се негде око 21. ударца, па крене испочетка да удара 25 батина и тако неколико пута! Сматрам да мало тражи за надокнаду штете од робијања у том циркусу од међународног суда! Ја лично за себе тражим од евроамериканаца 10 милијарди долара за претрпљену штету током ратова деведесетих година прошлога века. Шта после свега рећи за „међународну правду“, једино да тога никада није било, поготово код ових крвопија евроамериканаца! А ова будала што се представља као (za ideale ginu budale, 21. novembar 2013 14:29), треба да се добровољно пријави да робија у хашком казамату и верујем да ће му испунити жељу, па нека живи у „хотелу с 2 звездице и броји својих 12 милиона евра!

za ideale ginu budale

pre 10 godina

Tu smo dakle! NOVAC je u pitanju! I ja bih se za toliki novac dobrovoljno prijavio u Hag i bio smešten u hotelu sa 2 zvezdice. Odvojen od porodice? Da mi je toliko stalo do porodice ne bih radio to što sam radio. Nemojmo se lagati, najveća ideologija u današnje vreme je novac i pohlepa!

Hogar

pre 10 godina

...i ubeđen sam da će dobiti novac.Na slobodi će biti onoga trenutka kada sadašnja vlast više ne bude bila po volji zapada...jer njegovim izlaskom saznaće se mnogo o čemu se sada ćuti

djole

pre 10 godina

Da Miskovic posalje svoju bulumentu od advokayta, posmatraca, savetnika i ostalih umnih ljudi evrope, oslobodili bi ga za 24h. Inace, mislim da nam treba jedna takva osoba, sada, da podeli packe lopovima i malo dovede u red opoziciju, koje mislim da nema. A kada nema opozicije, vlast radi sta hoce, sto je upravo nas problem. Nema nikoga da kritikuje lose poteze vlasti, da upozorava na kradju i ostale malverzacije, da blokira eventualno stetne ugovore. Kada macke nema, misevi kolo vode.

V

pre 10 godina

Mozete da ga volite ili ne volite, jer kada je Seselj u pitanju ne postoji sredina. Za moje stavove on je previse radikalan i ekstreman, ali jedno mu moram priznati, jedan je od retkih na politickoj sceni, koji je ostao dosledan. Mozda i jedini koji se ne menja kako vetar duva. Slagala se sa njim ili ne, to je za svako postovanje i dalje nema. Danas je malo ljudi koji cvrsto stoje iza onoga u sta veruju, po bilo koju cenu. Da ne govorimo o "pritvoru" koji traje vise od deset godina, sto je najveci presedan ikad. Prosipaju nam ovde svaki dan razliciti zvanicnici EU kako moramo biti uredjena drzava i postovati evropske standarde, a na svakom koraku isplivavaju njihove nesavrsenosti, nepravda, samovolja...to se ljudi zove licemerje. Kao covek koji je isao sam protiv svih mora se reci da ih je na sudjenju u svim aspektima potukao, ponizio i za mene je pobedio ma kakva presuda bila. Zelim mu sve najbolje i da se ova farsa zavrsi sto pre.

Specijalac

pre 10 godina

Možete da ga volite, možete da ga mrzite, ali morate priznati da je raskantao onu sprdnju od suda, sa sve sudijama, tužiocima i ostalim učesnicima! Gomila njegovih izjava iz izlaganja i ispitivanja će ostati zapamćene za sva vremena. Lično, omiljena mi je ona "...od Hansa Holcijusa, pa na dalje!"

matori

pre 10 godina

Lud čovek!
On misli da je u nekom zatvoru u Srbiji, pa će mu nekakav "nezavisan sud" odobriti oslobađanje i naknadu štete...
Bolje da prebrojava dane, koji su mu još preostali u ovom "filmu".

logika

pre 10 godina

On vec frtalj godina robija nizašta dok srpski sudovi oslobađaju albanske zločince. Jadni li smo...
(Džoni, 21. novembar 2013 13:07)

Odlična logoka, malo je na nivou trogodišnjeg deteta, ali nije loše. Vidim, već si iz fotelje, kao i svaki "pravi" Srbin, presudio da je tamo "nizašta", a ako ništa drugo, trebalo bi ga pustiti jer su neki drugi zlikovci (opet si ti presudio da su zlikovci)na slobodi. Odlično rezonovanje!

Pretpostavka

pre 10 godina

Pustice ga samo ako Ameri imaju interes da malo oslabe Vucica i kompaniju.
Tako da mozda nije toliko neverovatno da ga puste. Ako se naruse odnosi Amera i EU sa Vucicem evo Sekija vani. Hehehe

zoran

pre 10 godina

Citam komentare i ne verujem. Dakle '90 se vracaju na velika vrata. Velicate Slobodana Milosevica, Tomu, Seselja... a Djindjic i Curuvija nam se prevrcu u grobu. Ja sam tih '90 bio dete, cokoladu sam jeo jednom mesecno, odrastao sam na margarinu i hlebu iz zamrzivaca. Proklete bile, ne ponovile se. Sram vas bilo.

SRS-SPS-SNS?

pre 10 godina

Kako rekoh u potpisu samo se srednje slovo menja.... iskreno nemam nista protiv Voje i stvarno bi trebalo da puste coveka kuci. Ali ako se osvrnem na period od 2003, od kada je u Hagu pa do danas 2013 sta smo doziveli?
1. Pljacke kroz montirane privatizacije
2. Kosovo proglasilo nezavisnost
Mislim da nema potrebe ici u detalje to je savrseno odradio Isajder u svojim emisijama.
Ja se samo pitam drzi li ga EU u Hagu dok se njihov scenario ne zavrsi?
O sadasnjoj vlasti i citavom politickom "miljeu" ne bih u detalje ali mi jako "zaparalo" usi o mogucoj koaliciji izmedju SPO i SNS!!!?
Secam se kao da je juce bilo, Vuk (Brankovic?) uz Tadica recituje stihove prozivajuci Dacica i nazivajuci ga izdajnikom..... A sta sad? Iskreno vreme je da Voja dodje kuci i malo razmota svu ovu bandu sa sve Kostunicom na celu pa i sve ostale za njim.... u 3 lepe...

expert

pre 10 godina

Slazem se da bi trebalo da dobije odstetu. Ali, znate sta ce se desiti u praksi? Osudice ga na taman na kaznu zatvora koliko je proveo u pritvoru i izacice odmah nakon izricinja presude. Time ce Hag sebi dati alibi da ga nije drzao nezakonito u pritvoru, a isto tako ce ga pustiti na slobodu. O isplati stete nece biti ni reci.
(unbekannt, 21. novembar 2013 13:09)

Da, ali će do tada proći još nekoliko godina. Teoretski, Šešelj će se najkasnije naći na slobodi 2025 (ukoliko bude živ i ne osude ga za još neki sporedan slučaj), jer se tad navršava 2 trećine kazne koju tužilaštvo traži plus ono što treba da odleži za nepoštovanje suda. Biće svega 2 godine stariji nego što je Koštunica sada, ima fore da se vrati u politiku.

Dragan-BGD

pre 10 godina

Taman je toliko u zatvoru koliko je nas 7 000 000 bilo zbog njega!
Da mene pitaju, ja bih ga pustio iz zatvora i prebacio u neku drugu ustanovu zatvorenog tipa, gde mu je i bilo mesto jos krajem '80-ih!

yoyogi

pre 10 godina

Nego sta, treba da ga oslobode.

Vise od 10 godina je tamo, oni (sudije)se redjali, na masnim expat platama, skolama za decu, dnevnicama...da bi njega drzali tamo da im odrzi to stanje. Sad dolaze i iz zemalja 3. sveta da se omaste na preostalim "pritvorenicima".
Sto i da ne trazi odstetu?

Koliko god da Seselja nisam voleo (cak, naprotiv), ovo je karikatura te haske "pravde".

Ne treba on da bude u Hagu ili u zatvoru, da ima Internet, gym, sah, biblioteku.
Neka sluzi kaznu, kao slobodan covek, u onome sto su njegovi protivnici od Srbije napravili.

lisica

pre 10 godina

Naravno da bi trebalo da ga puste..Ali to nikako nije realno.Iz razloga što su ovi bivši radikali na vlasti,što su maltene završili sa kosovom i što trebaju Evropi za nova pitanja koja će se otvoriti.A Seselj bi ih verovatno omeo u svemu tome.

dobacujem u prolazu

pre 10 godina

Totalno sam apolitična ali ne mogu da ne primetim ovo:

Najmlađi doktor nauka (u to vreme i tadašnjoj SFRJ) nam je u zatvoru, dok nam je "tek svršeni" (da ne kažem najstariji-jer samo nagađam) diplomac na čelu države.

govorit moskva

pre 10 godina

Malo je 28 godina.On i njegovo zamenici,pomocnjici a bogami i veci broj clanova njegove ULTRA DESTRUKTIVNE I OPASNE STRANKE TREBA DA BUDU OSUDJENI NA VISE DOZIVOTNIH ROBIJA.

unbekannt

pre 10 godina

Slazem se da bi trebalo da dobije odstetu. Ali, znate sta ce se desiti u praksi? Osudice ga na taman na kaznu zatvora koliko je proveo u pritvoru i izacice odmah nakon izricinja presude. Time ce Hag sebi dati alibi da ga nije drzao nezakonito u pritvoru, a isto tako ce ga pustiti na slobodu. O isplati stete nece biti ni reci.

Nemanja

pre 10 godina

Dajte mu i 120 miliona samo nam ga ne vracajte ako boga znate. Ovde je unistio sve cega se dotakao i osramotio nas za narednih 100 godina.

I.J.Kv

pre 10 godina

Izdrzi Vojo Vojvodo,Srbine najveci......plase te se i u zatvoru kad si... docek tebi bice veci nego bilo ciji boze daj sto pre, spremte se spremte pola miliona ljudi

POKAJNIK

pre 10 godina

Признајем да сам Шешеља мрзео деведесетих када је био уз Милошевића али после свега пратећи његово суђење у Хагу, схватио сам да је Шешељ у праву за све што је тамо рекао... Сад, Велика Британија, Нато и ЕУ јесу оличење зла данашњег света! То су лицемерне убице и зликовци!
Некада сам био за Србију у ЕУ, данас више нисам...

sale

pre 10 godina

Covek je u zatvoru tolike godine nepravedno,samo zato sto su ovi nasi vajni politicari verovatno dali neki signal tamo da ga ne pustaju.Treba da se hitno pusti i da mu se isplati ne ovoliko koliko trazi nego duplo.Godine je proveo u zatvoru ni zbog cega.

POKAJNIK

pre 10 godina

Признајем да сам Шешеља мрзео деведесетих када је био уз Милошевића али после свега пратећи његово суђење у Хагу, схватио сам да је Шешељ у праву за све што је тамо рекао... Сад, Велика Британија, Нато и ЕУ јесу оличење зла данашњег света! То су лицемерне убице и зликовци!
Некада сам био за Србију у ЕУ, данас више нисам...

sale

pre 10 godina

Covek je u zatvoru tolike godine nepravedno,samo zato sto su ovi nasi vajni politicari verovatno dali neki signal tamo da ga ne pustaju.Treba da se hitno pusti i da mu se isplati ne ovoliko koliko trazi nego duplo.Godine je proveo u zatvoru ni zbog cega.

I.J.Kv

pre 10 godina

Izdrzi Vojo Vojvodo,Srbine najveci......plase te se i u zatvoru kad si... docek tebi bice veci nego bilo ciji boze daj sto pre, spremte se spremte pola miliona ljudi

dobacujem u prolazu

pre 10 godina

Totalno sam apolitična ali ne mogu da ne primetim ovo:

Najmlađi doktor nauka (u to vreme i tadašnjoj SFRJ) nam je u zatvoru, dok nam je "tek svršeni" (da ne kažem najstariji-jer samo nagađam) diplomac na čelu države.

unbekannt

pre 10 godina

Slazem se da bi trebalo da dobije odstetu. Ali, znate sta ce se desiti u praksi? Osudice ga na taman na kaznu zatvora koliko je proveo u pritvoru i izacice odmah nakon izricinja presude. Time ce Hag sebi dati alibi da ga nije drzao nezakonito u pritvoru, a isto tako ce ga pustiti na slobodu. O isplati stete nece biti ni reci.

Specijalac

pre 10 godina

Možete da ga volite, možete da ga mrzite, ali morate priznati da je raskantao onu sprdnju od suda, sa sve sudijama, tužiocima i ostalim učesnicima! Gomila njegovih izjava iz izlaganja i ispitivanja će ostati zapamćene za sva vremena. Lično, omiljena mi je ona "...od Hansa Holcijusa, pa na dalje!"

V

pre 10 godina

Mozete da ga volite ili ne volite, jer kada je Seselj u pitanju ne postoji sredina. Za moje stavove on je previse radikalan i ekstreman, ali jedno mu moram priznati, jedan je od retkih na politickoj sceni, koji je ostao dosledan. Mozda i jedini koji se ne menja kako vetar duva. Slagala se sa njim ili ne, to je za svako postovanje i dalje nema. Danas je malo ljudi koji cvrsto stoje iza onoga u sta veruju, po bilo koju cenu. Da ne govorimo o "pritvoru" koji traje vise od deset godina, sto je najveci presedan ikad. Prosipaju nam ovde svaki dan razliciti zvanicnici EU kako moramo biti uredjena drzava i postovati evropske standarde, a na svakom koraku isplivavaju njihove nesavrsenosti, nepravda, samovolja...to se ljudi zove licemerje. Kao covek koji je isao sam protiv svih mora se reci da ih je na sudjenju u svim aspektima potukao, ponizio i za mene je pobedio ma kakva presuda bila. Zelim mu sve najbolje i da se ova farsa zavrsi sto pre.

Dragan-BGD

pre 10 godina

Taman je toliko u zatvoru koliko je nas 7 000 000 bilo zbog njega!
Da mene pitaju, ja bih ga pustio iz zatvora i prebacio u neku drugu ustanovu zatvorenog tipa, gde mu je i bilo mesto jos krajem '80-ih!

yoyogi

pre 10 godina

Nego sta, treba da ga oslobode.

Vise od 10 godina je tamo, oni (sudije)se redjali, na masnim expat platama, skolama za decu, dnevnicama...da bi njega drzali tamo da im odrzi to stanje. Sad dolaze i iz zemalja 3. sveta da se omaste na preostalim "pritvorenicima".
Sto i da ne trazi odstetu?

Koliko god da Seselja nisam voleo (cak, naprotiv), ovo je karikatura te haske "pravde".

Ne treba on da bude u Hagu ili u zatvoru, da ima Internet, gym, sah, biblioteku.
Neka sluzi kaznu, kao slobodan covek, u onome sto su njegovi protivnici od Srbije napravili.

govorit moskva

pre 10 godina

Malo je 28 godina.On i njegovo zamenici,pomocnjici a bogami i veci broj clanova njegove ULTRA DESTRUKTIVNE I OPASNE STRANKE TREBA DA BUDU OSUDJENI NA VISE DOZIVOTNIH ROBIJA.

zoran

pre 10 godina

Citam komentare i ne verujem. Dakle '90 se vracaju na velika vrata. Velicate Slobodana Milosevica, Tomu, Seselja... a Djindjic i Curuvija nam se prevrcu u grobu. Ja sam tih '90 bio dete, cokoladu sam jeo jednom mesecno, odrastao sam na margarinu i hlebu iz zamrzivaca. Proklete bile, ne ponovile se. Sram vas bilo.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Da se razumemo?!Gospodin Šešelj je na pravdi Boga robijao svih ovih godina i red je da sud plati za svoje dugogodišnje iživljavanje nad nevinim čovekom a on je nevin sve dok mu se ne dokažu ti "ENORMNI" zločini za koje ga optužuju?!Ako to nisu uspeli da dokažu 12 godina, postavlja se pitanje o kakvom je zločinu ovde reč. Da li o tim "ENORMNIM" zločinima gospodina Šešelja ili o zločinu koji nad ovom jedinkom sprovodi ova monstruozna sudska skalamerija?!Znam da će mnogi na osnovu ličnih impresija, simpatija i nesimpatija, donositi zaključke o Šešelju pa i presudjivati mu, kao i da će nivo te mržnje veoma podići najava njegovog zahteva za obeštećenjem,koje gospodin Šešelj s pravom zahteva ali, u suštini gospodin Šešelj je danas najzloupotrebljavanija jedinka na svetu. Pred očima svetske elite, pred očima "velikih" nacija i velikih intelektualaca odvija se gaženje najosnovnijih ljudskih prava ovoga čoveka. ZAMISLITE, 12 GODINA U PRITVORU??????

SRS-SPS-SNS?

pre 10 godina

Kako rekoh u potpisu samo se srednje slovo menja.... iskreno nemam nista protiv Voje i stvarno bi trebalo da puste coveka kuci. Ali ako se osvrnem na period od 2003, od kada je u Hagu pa do danas 2013 sta smo doziveli?
1. Pljacke kroz montirane privatizacije
2. Kosovo proglasilo nezavisnost
Mislim da nema potrebe ici u detalje to je savrseno odradio Isajder u svojim emisijama.
Ja se samo pitam drzi li ga EU u Hagu dok se njihov scenario ne zavrsi?
O sadasnjoj vlasti i citavom politickom "miljeu" ne bih u detalje ali mi jako "zaparalo" usi o mogucoj koaliciji izmedju SPO i SNS!!!?
Secam se kao da je juce bilo, Vuk (Brankovic?) uz Tadica recituje stihove prozivajuci Dacica i nazivajuci ga izdajnikom..... A sta sad? Iskreno vreme je da Voja dodje kuci i malo razmota svu ovu bandu sa sve Kostunicom na celu pa i sve ostale za njim.... u 3 lepe...

Pretpostavka

pre 10 godina

Pustice ga samo ako Ameri imaju interes da malo oslabe Vucica i kompaniju.
Tako da mozda nije toliko neverovatno da ga puste. Ako se naruse odnosi Amera i EU sa Vucicem evo Sekija vani. Hehehe

lisica

pre 10 godina

Naravno da bi trebalo da ga puste..Ali to nikako nije realno.Iz razloga što su ovi bivši radikali na vlasti,što su maltene završili sa kosovom i što trebaju Evropi za nova pitanja koja će se otvoriti.A Seselj bi ih verovatno omeo u svemu tome.

djole

pre 10 godina

Da Miskovic posalje svoju bulumentu od advokayta, posmatraca, savetnika i ostalih umnih ljudi evrope, oslobodili bi ga za 24h. Inace, mislim da nam treba jedna takva osoba, sada, da podeli packe lopovima i malo dovede u red opoziciju, koje mislim da nema. A kada nema opozicije, vlast radi sta hoce, sto je upravo nas problem. Nema nikoga da kritikuje lose poteze vlasti, da upozorava na kradju i ostale malverzacije, da blokira eventualno stetne ugovore. Kada macke nema, misevi kolo vode.

Hogar

pre 10 godina

...i ubeđen sam da će dobiti novac.Na slobodi će biti onoga trenutka kada sadašnja vlast više ne bude bila po volji zapada...jer njegovim izlaskom saznaće se mnogo o čemu se sada ćuti

za ideale ginu budale

pre 10 godina

Tu smo dakle! NOVAC je u pitanju! I ja bih se za toliki novac dobrovoljno prijavio u Hag i bio smešten u hotelu sa 2 zvezdice. Odvojen od porodice? Da mi je toliko stalo do porodice ne bih radio to što sam radio. Nemojmo se lagati, najveća ideologija u današnje vreme je novac i pohlepa!

logika

pre 10 godina

On vec frtalj godina robija nizašta dok srpski sudovi oslobađaju albanske zločince. Jadni li smo...
(Džoni, 21. novembar 2013 13:07)

Odlična logoka, malo je na nivou trogodišnjeg deteta, ali nije loše. Vidim, već si iz fotelje, kao i svaki "pravi" Srbin, presudio da je tamo "nizašta", a ako ništa drugo, trebalo bi ga pustiti jer su neki drugi zlikovci (opet si ti presudio da su zlikovci)na slobodi. Odlično rezonovanje!

Pametnjaković

pre 10 godina

Meni je najsmešnije što narod Srbije ne zna da je Šešelj zapadni čovek i da je ovo sve pozorište. Čiji mislite da su Vučić i Nikolić? Ovo je sve organizovano pretvaranje Srbije u farmu jeftine fizičke radne snage koja će služiti zapadnim kompanijama i njihovim fabrikama i ceo proces traje već nekoliko decenija.

A?

pre 10 godina

Nisam radikal. Ali, da coveka ovoliko godina drze BEZ presude??? Hag je jedno zlocinacko udruzenje... Najosnovnija ljudska prava su tamo ispostovana samo sudijama, i tuziocima. Sloboda i Seselju, i svima ostalima sa podrucja ex YU!

Nemanja

pre 10 godina

Dajte mu i 120 miliona samo nam ga ne vracajte ako boga znate. Ovde je unistio sve cega se dotakao i osramotio nas za narednih 100 godina.

matori

pre 10 godina

Lud čovek!
On misli da je u nekom zatvoru u Srbiji, pa će mu nekakav "nezavisan sud" odobriti oslobađanje i naknadu štete...
Bolje da prebrojava dane, koji su mu još preostali u ovom "filmu".

Петар Миловановић

pre 10 godina

Uslov za nastavak postupka, po praksi Tribunala, jeste da se novi sudija upozna s predmetom, odnosno da pročita čitav spis sa suđenja Šešelju. Alternativa je da proces Šešelju počne ispočetka, što pravnici u Hagu smatraju malo verovatnim. И тако неколико пута да почне процес испочетка, а човек лежи толике године због вербалног деликта! За време бугарске окупације у два наврата, бугарски војник који удара 25 батина србину, збуни се негде око 21. ударца, па крене испочетка да удара 25 батина и тако неколико пута! Сматрам да мало тражи за надокнаду штете од робијања у том циркусу од међународног суда! Ја лично за себе тражим од евроамериканаца 10 милијарди долара за претрпљену штету током ратова деведесетих година прошлога века. Шта после свега рећи за „међународну правду“, једино да тога никада није било, поготово код ових крвопија евроамериканаца! А ова будала што се представља као (za ideale ginu budale, 21. novembar 2013 14:29), треба да се добровољно пријави да робија у хашком казамату и верујем да ће му испунити жељу, па нека живи у „хотелу с 2 звездице и броји својих 12 милиона евра!

Sasa

pre 10 godina

Nisam ni ja radikal, ali jedva cekam da Seselj izadje ispred bine u Skupstini i oplete po SNSu, SPSu, DSu, DSSu, LDPu....... po svom SRSu. Svi su oni gori od njega.

Stampedo

pre 10 godina

Ovi naprednjaci su jaki samo kada treba da pisu komentare. Do juce su nosili bedzeve i lepili plakate a sada s ponosom sprovode politiku LDP i druze se sa Draskovicem. Pa ako se ne plasite Seselja, sto ga onda tamo drzite? Ziveo Seselj

expert

pre 10 godina

Slazem se da bi trebalo da dobije odstetu. Ali, znate sta ce se desiti u praksi? Osudice ga na taman na kaznu zatvora koliko je proveo u pritvoru i izacice odmah nakon izricinja presude. Time ce Hag sebi dati alibi da ga nije drzao nezakonito u pritvoru, a isto tako ce ga pustiti na slobodu. O isplati stete nece biti ni reci.
(unbekannt, 21. novembar 2013 13:09)

Da, ali će do tada proći još nekoliko godina. Teoretski, Šešelj će se najkasnije naći na slobodi 2025 (ukoliko bude živ i ne osude ga za još neki sporedan slučaj), jer se tad navršava 2 trećine kazne koju tužilaštvo traži plus ono što treba da odleži za nepoštovanje suda. Biće svega 2 godine stariji nego što je Koštunica sada, ima fore da se vrati u politiku.

abit

pre 10 godina

Voja kao "vrsni pravnik"treba da zna da haskim statutom ne,a pravo na odstetu za godine koje proveo u "pritvoru". Prema tome, Seki ne uzbudjuj se, i nece te pustiti, em neces dobiti nista od toga..hehhe

MONARHIJA

pre 10 godina

Ovih dana se otkopava najveća masovna grobnica (Tomašica) u Evropi posle drugog sv.rata.Ako Šešelj dobije 12mil.neka sebi zadrži 2 a deset podeli porodicama čiji su članovi završili u masovnoj grobnici.

Dragan-BGD

pre 10 godina

Taman je toliko u zatvoru koliko je nas 7 000 000 bilo zbog njega!
Da mene pitaju, ja bih ga pustio iz zatvora i prebacio u neku drugu ustanovu zatvorenog tipa, gde mu je i bilo mesto jos krajem '80-ih!

govorit moskva

pre 10 godina

Malo je 28 godina.On i njegovo zamenici,pomocnjici a bogami i veci broj clanova njegove ULTRA DESTRUKTIVNE I OPASNE STRANKE TREBA DA BUDU OSUDJENI NA VISE DOZIVOTNIH ROBIJA.

zoran

pre 10 godina

Citam komentare i ne verujem. Dakle '90 se vracaju na velika vrata. Velicate Slobodana Milosevica, Tomu, Seselja... a Djindjic i Curuvija nam se prevrcu u grobu. Ja sam tih '90 bio dete, cokoladu sam jeo jednom mesecno, odrastao sam na margarinu i hlebu iz zamrzivaca. Proklete bile, ne ponovile se. Sram vas bilo.

za ideale ginu budale

pre 10 godina

Tu smo dakle! NOVAC je u pitanju! I ja bih se za toliki novac dobrovoljno prijavio u Hag i bio smešten u hotelu sa 2 zvezdice. Odvojen od porodice? Da mi je toliko stalo do porodice ne bih radio to što sam radio. Nemojmo se lagati, najveća ideologija u današnje vreme je novac i pohlepa!

Nemanja

pre 10 godina

Dajte mu i 120 miliona samo nam ga ne vracajte ako boga znate. Ovde je unistio sve cega se dotakao i osramotio nas za narednih 100 godina.

matori

pre 10 godina

Lud čovek!
On misli da je u nekom zatvoru u Srbiji, pa će mu nekakav "nezavisan sud" odobriti oslobađanje i naknadu štete...
Bolje da prebrojava dane, koji su mu još preostali u ovom "filmu".

logika

pre 10 godina

On vec frtalj godina robija nizašta dok srpski sudovi oslobađaju albanske zločince. Jadni li smo...
(Džoni, 21. novembar 2013 13:07)

Odlična logoka, malo je na nivou trogodišnjeg deteta, ali nije loše. Vidim, već si iz fotelje, kao i svaki "pravi" Srbin, presudio da je tamo "nizašta", a ako ništa drugo, trebalo bi ga pustiti jer su neki drugi zlikovci (opet si ti presudio da su zlikovci)na slobodi. Odlično rezonovanje!

POKAJNIK

pre 10 godina

Признајем да сам Шешеља мрзео деведесетих када је био уз Милошевића али после свега пратећи његово суђење у Хагу, схватио сам да је Шешељ у праву за све што је тамо рекао... Сад, Велика Британија, Нато и ЕУ јесу оличење зла данашњег света! То су лицемерне убице и зликовци!
Некада сам био за Србију у ЕУ, данас више нисам...

I.J.Kv

pre 10 godina

Izdrzi Vojo Vojvodo,Srbine najveci......plase te se i u zatvoru kad si... docek tebi bice veci nego bilo ciji boze daj sto pre, spremte se spremte pola miliona ljudi

sale

pre 10 godina

Covek je u zatvoru tolike godine nepravedno,samo zato sto su ovi nasi vajni politicari verovatno dali neki signal tamo da ga ne pustaju.Treba da se hitno pusti i da mu se isplati ne ovoliko koliko trazi nego duplo.Godine je proveo u zatvoru ni zbog cega.

Pametnjaković

pre 10 godina

Meni je najsmešnije što narod Srbije ne zna da je Šešelj zapadni čovek i da je ovo sve pozorište. Čiji mislite da su Vučić i Nikolić? Ovo je sve organizovano pretvaranje Srbije u farmu jeftine fizičke radne snage koja će služiti zapadnim kompanijama i njihovim fabrikama i ceo proces traje već nekoliko decenija.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Da se razumemo?!Gospodin Šešelj je na pravdi Boga robijao svih ovih godina i red je da sud plati za svoje dugogodišnje iživljavanje nad nevinim čovekom a on je nevin sve dok mu se ne dokažu ti "ENORMNI" zločini za koje ga optužuju?!Ako to nisu uspeli da dokažu 12 godina, postavlja se pitanje o kakvom je zločinu ovde reč. Da li o tim "ENORMNIM" zločinima gospodina Šešelja ili o zločinu koji nad ovom jedinkom sprovodi ova monstruozna sudska skalamerija?!Znam da će mnogi na osnovu ličnih impresija, simpatija i nesimpatija, donositi zaključke o Šešelju pa i presudjivati mu, kao i da će nivo te mržnje veoma podići najava njegovog zahteva za obeštećenjem,koje gospodin Šešelj s pravom zahteva ali, u suštini gospodin Šešelj je danas najzloupotrebljavanija jedinka na svetu. Pred očima svetske elite, pred očima "velikih" nacija i velikih intelektualaca odvija se gaženje najosnovnijih ljudskih prava ovoga čoveka. ZAMISLITE, 12 GODINA U PRITVORU??????

Specijalac

pre 10 godina

Možete da ga volite, možete da ga mrzite, ali morate priznati da je raskantao onu sprdnju od suda, sa sve sudijama, tužiocima i ostalim učesnicima! Gomila njegovih izjava iz izlaganja i ispitivanja će ostati zapamćene za sva vremena. Lično, omiljena mi je ona "...od Hansa Holcijusa, pa na dalje!"

expert

pre 10 godina

Slazem se da bi trebalo da dobije odstetu. Ali, znate sta ce se desiti u praksi? Osudice ga na taman na kaznu zatvora koliko je proveo u pritvoru i izacice odmah nakon izricinja presude. Time ce Hag sebi dati alibi da ga nije drzao nezakonito u pritvoru, a isto tako ce ga pustiti na slobodu. O isplati stete nece biti ni reci.
(unbekannt, 21. novembar 2013 13:09)

Da, ali će do tada proći još nekoliko godina. Teoretski, Šešelj će se najkasnije naći na slobodi 2025 (ukoliko bude živ i ne osude ga za još neki sporedan slučaj), jer se tad navršava 2 trećine kazne koju tužilaštvo traži plus ono što treba da odleži za nepoštovanje suda. Biće svega 2 godine stariji nego što je Koštunica sada, ima fore da se vrati u politiku.

abit

pre 10 godina

Voja kao "vrsni pravnik"treba da zna da haskim statutom ne,a pravo na odstetu za godine koje proveo u "pritvoru". Prema tome, Seki ne uzbudjuj se, i nece te pustiti, em neces dobiti nista od toga..hehhe

Pretpostavka

pre 10 godina

Pustice ga samo ako Ameri imaju interes da malo oslabe Vucica i kompaniju.
Tako da mozda nije toliko neverovatno da ga puste. Ako se naruse odnosi Amera i EU sa Vucicem evo Sekija vani. Hehehe

djole

pre 10 godina

Da Miskovic posalje svoju bulumentu od advokayta, posmatraca, savetnika i ostalih umnih ljudi evrope, oslobodili bi ga za 24h. Inace, mislim da nam treba jedna takva osoba, sada, da podeli packe lopovima i malo dovede u red opoziciju, koje mislim da nema. A kada nema opozicije, vlast radi sta hoce, sto je upravo nas problem. Nema nikoga da kritikuje lose poteze vlasti, da upozorava na kradju i ostale malverzacije, da blokira eventualno stetne ugovore. Kada macke nema, misevi kolo vode.

V

pre 10 godina

Mozete da ga volite ili ne volite, jer kada je Seselj u pitanju ne postoji sredina. Za moje stavove on je previse radikalan i ekstreman, ali jedno mu moram priznati, jedan je od retkih na politickoj sceni, koji je ostao dosledan. Mozda i jedini koji se ne menja kako vetar duva. Slagala se sa njim ili ne, to je za svako postovanje i dalje nema. Danas je malo ljudi koji cvrsto stoje iza onoga u sta veruju, po bilo koju cenu. Da ne govorimo o "pritvoru" koji traje vise od deset godina, sto je najveci presedan ikad. Prosipaju nam ovde svaki dan razliciti zvanicnici EU kako moramo biti uredjena drzava i postovati evropske standarde, a na svakom koraku isplivavaju njihove nesavrsenosti, nepravda, samovolja...to se ljudi zove licemerje. Kao covek koji je isao sam protiv svih mora se reci da ih je na sudjenju u svim aspektima potukao, ponizio i za mene je pobedio ma kakva presuda bila. Zelim mu sve najbolje i da se ova farsa zavrsi sto pre.

Hogar

pre 10 godina

...i ubeđen sam da će dobiti novac.Na slobodi će biti onoga trenutka kada sadašnja vlast više ne bude bila po volji zapada...jer njegovim izlaskom saznaće se mnogo o čemu se sada ćuti

Петар Миловановић

pre 10 godina

Uslov za nastavak postupka, po praksi Tribunala, jeste da se novi sudija upozna s predmetom, odnosno da pročita čitav spis sa suđenja Šešelju. Alternativa je da proces Šešelju počne ispočetka, što pravnici u Hagu smatraju malo verovatnim. И тако неколико пута да почне процес испочетка, а човек лежи толике године због вербалног деликта! За време бугарске окупације у два наврата, бугарски војник који удара 25 батина србину, збуни се негде око 21. ударца, па крене испочетка да удара 25 батина и тако неколико пута! Сматрам да мало тражи за надокнаду штете од робијања у том циркусу од међународног суда! Ја лично за себе тражим од евроамериканаца 10 милијарди долара за претрпљену штету током ратова деведесетих година прошлога века. Шта после свега рећи за „међународну правду“, једино да тога никада није било, поготово код ових крвопија евроамериканаца! А ова будала што се представља као (za ideale ginu budale, 21. novembar 2013 14:29), треба да се добровољно пријави да робија у хашком казамату и верујем да ће му испунити жељу, па нека живи у „хотелу с 2 звездице и броји својих 12 милиона евра!

A?

pre 10 godina

Nisam radikal. Ali, da coveka ovoliko godina drze BEZ presude??? Hag je jedno zlocinacko udruzenje... Najosnovnija ljudska prava su tamo ispostovana samo sudijama, i tuziocima. Sloboda i Seselju, i svima ostalima sa podrucja ex YU!

yoyogi

pre 10 godina

Nego sta, treba da ga oslobode.

Vise od 10 godina je tamo, oni (sudije)se redjali, na masnim expat platama, skolama za decu, dnevnicama...da bi njega drzali tamo da im odrzi to stanje. Sad dolaze i iz zemalja 3. sveta da se omaste na preostalim "pritvorenicima".
Sto i da ne trazi odstetu?

Koliko god da Seselja nisam voleo (cak, naprotiv), ovo je karikatura te haske "pravde".

Ne treba on da bude u Hagu ili u zatvoru, da ima Internet, gym, sah, biblioteku.
Neka sluzi kaznu, kao slobodan covek, u onome sto su njegovi protivnici od Srbije napravili.

dobacujem u prolazu

pre 10 godina

Totalno sam apolitična ali ne mogu da ne primetim ovo:

Najmlađi doktor nauka (u to vreme i tadašnjoj SFRJ) nam je u zatvoru, dok nam je "tek svršeni" (da ne kažem najstariji-jer samo nagađam) diplomac na čelu države.

SRS-SPS-SNS?

pre 10 godina

Kako rekoh u potpisu samo se srednje slovo menja.... iskreno nemam nista protiv Voje i stvarno bi trebalo da puste coveka kuci. Ali ako se osvrnem na period od 2003, od kada je u Hagu pa do danas 2013 sta smo doziveli?
1. Pljacke kroz montirane privatizacije
2. Kosovo proglasilo nezavisnost
Mislim da nema potrebe ici u detalje to je savrseno odradio Isajder u svojim emisijama.
Ja se samo pitam drzi li ga EU u Hagu dok se njihov scenario ne zavrsi?
O sadasnjoj vlasti i citavom politickom "miljeu" ne bih u detalje ali mi jako "zaparalo" usi o mogucoj koaliciji izmedju SPO i SNS!!!?
Secam se kao da je juce bilo, Vuk (Brankovic?) uz Tadica recituje stihove prozivajuci Dacica i nazivajuci ga izdajnikom..... A sta sad? Iskreno vreme je da Voja dodje kuci i malo razmota svu ovu bandu sa sve Kostunicom na celu pa i sve ostale za njim.... u 3 lepe...

lisica

pre 10 godina

Naravno da bi trebalo da ga puste..Ali to nikako nije realno.Iz razloga što su ovi bivši radikali na vlasti,što su maltene završili sa kosovom i što trebaju Evropi za nova pitanja koja će se otvoriti.A Seselj bi ih verovatno omeo u svemu tome.

Sasa

pre 10 godina

Nisam ni ja radikal, ali jedva cekam da Seselj izadje ispred bine u Skupstini i oplete po SNSu, SPSu, DSu, DSSu, LDPu....... po svom SRSu. Svi su oni gori od njega.

unbekannt

pre 10 godina

Slazem se da bi trebalo da dobije odstetu. Ali, znate sta ce se desiti u praksi? Osudice ga na taman na kaznu zatvora koliko je proveo u pritvoru i izacice odmah nakon izricinja presude. Time ce Hag sebi dati alibi da ga nije drzao nezakonito u pritvoru, a isto tako ce ga pustiti na slobodu. O isplati stete nece biti ni reci.

Stampedo

pre 10 godina

Ovi naprednjaci su jaki samo kada treba da pisu komentare. Do juce su nosili bedzeve i lepili plakate a sada s ponosom sprovode politiku LDP i druze se sa Draskovicem. Pa ako se ne plasite Seselja, sto ga onda tamo drzite? Ziveo Seselj

MONARHIJA

pre 10 godina

Ovih dana se otkopava najveća masovna grobnica (Tomašica) u Evropi posle drugog sv.rata.Ako Šešelj dobije 12mil.neka sebi zadrži 2 a deset podeli porodicama čiji su članovi završili u masovnoj grobnici.