Sreda, 20.11.2013.

20:31

"Za dom spremni" nije krivično delo

Policijska uprava u Zagrebu nije utvrdila elemente krivičnog dela u uzvikavanju Josipa Šimunića „Za dom spremni“ i „Hajmo ustaše“.

Izvor: B92

"Za dom spremni" nije krivièno delo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

190 Komentari

Sortiraj po:

Dragan

pre 10 godina

Pa naravno da ''Za dom spremni'' nije krivicno delo u Hrvatskoj! U Hrvatskoj je to uobicajeni pozdrav, nesto kao ''dobar dan''.

Joze Smole

pre 10 godina

Nema ovde nista kaznjivo.Ja sam ovo protumacio da je covek rekao da hrvatska reprezentacija ostaje doma (za dom spremni) i ne ide u Brazil.Publika je tu odluku gromoglasno prihvatila.Ostaje jos da to potvrdi Fifa.Ona treba i da odluci ko ce umesto njih ici ako su oni zele ostati doma.

brzo

pre 10 godina

aleksandar petrovic, drazen petrovic, aleksandar stankovic cista hrvatska imena, al zamalo
(zokac, 21. novembar 2013 01:24)

Izvini druze ali kakve veze ima ovaj tvoj post sa ovom temom i svi ostali slicni? I molim te reci mi a koja su to hrvatska imena i prezimena, posto vidim dobro si upucen u tu oblast?

tebi treba pomoć

pre 10 godina

Ја сам већ довољно срећан што нисам ваш.
@ Гане

evo ga, srpski Joe Šimunić... samo da ti velim da za dva tjedna ženim Srpkinju koju volim i koja će biti moja... pozz od zaljubljenog Hrvata...

Гане

pre 10 godina

Ја вам од срца желим да освојите ово светско првенство.
И да будете најсрећнији на целом свету.
Ја сам већ довољно срећан што нисам ваш.

Dodatak

pre 10 godina

@mb, 20. novembar 2013 23:52

Ta tri dignuta prsta dizu politicari i u Svajcarskoj kada polazu zakletvu u ime svetog trojstva.
Srpski pozdrav je bio s tri spojena prsta, kao kad se krstimo. Ovaj novi je uveo SPO.

Zlatan Zebic

pre 10 godina

Jednom recju - katastrofa. Ustaski p(r)ozivi samo reflektuju kompleks nize vrednosti jednog dela naroda koji i pored svega treba da vrednuje i neguje antifasisticku tekovinu istog tog slobodarskog naroda.
Ovako, dno se samo naslucuje.. Nemojte nisko padati draga moja braco Hrvati..

Milan

pre 10 godina

*imamo i mi nacionalistickih 'pesnika', samo sto nikog ne zanimaju.. ako bas inzistiras iskopat cu ti pokoji stih o srbima.*

Jovan Ducic nije nikakav nacionalisticki pesnik vec bivsi poslanik i ambasador drzave u koju smo vas mi nasom dobrom voljom ubacili.

Dota 2

pre 10 godina

Ne cu da komentarisem Policijsku uprava u Zagrebu ali sta me vise zabrinjava da skoro nema ni jednog ili vrlo malo hrvata na B92 koji se protive tome vec naprotiv.

aloo

pre 10 godina

ne znam oko cega se stvorio toliki cirkus pa neka rade sta hoce a usputno zasto bi to i bilo krivicno delo ne potece taj pozdrav iz 41' vec mnogo ranije tako da...

rotkod

pre 10 godina

Za polu pismene... Učili su vas u školi, da su četnici i ustaše isto!? Nije to isto, ustaše su za razliku od nas nisu imali svoje zatvorene klubove, počev od Gospićkih jama, pa do najpoznatijeg srpsko-jevrejskog kluba Jasenovac...

"Dok nam Njemci drže leđa"

pre 10 godina

He, he, kako ste hrabri. U stilu "Ma šta je k'o je rek'o, zeko je rek'o".
Sve što ste imali reći na tu temu imali ste priliku od 1991. - 1995. Fala, do viđenja.
P.S. Što se tiče WW2, to su sve Rusi napravili, njima kapa dolje...

rotkod

pre 10 godina

Samo da dodam, da su tri prsta, razdvojena, simbol ustaša i Pavelića, a neobrazovani i tupi srbi, moji srbi, to prikazuju, misleći da dobro rade, a trebaju te prste spojiti, jer sveto trojstvo je spojeno, a ne razdvojeno... I da objasnim dinarsku kokardu, ista kao i srpska, samo što dvoglavi orao ima u kandžama zmiju, ovo je od strane popa Đuića smišljeno, zmija je simbol nevolja koje su zadesile srpski narod na tim prostorima...
Činjenica je da postoji iskrivljena slika u glavama, kao i izjednačavanje zločina ustaša i četnika... To nije ni slično...

zg

pre 10 godina

ej moje komsije jeste umisljeni mislite da ste glavni na balkanu i da samo vi zasluzujete drzavu i konstantno ismijavate sve ostale narode ex yu a ustvari ste vi ti koje niko nedozivljava i nepravite se fini zaboravljate kakve sve pjesme vasi navijaci pjevaju i kolko puta ste zapalili hr zastavu i da nezaboravim slikanje mihajlovica sa natpisom vukovar na cirilici a svi znamo kakvo to znacenje ima

XIII_Apostol

pre 10 godina

I onda smo mi sa severa i juga huligani i nacionalisti kad razvijemo zastavu Kosovo je srce Srbije!!!! Ili kad svira himna Srbije, boze moj uplase se Hrvati,eto opet cetnika. Pa koliko Hrvati kukaju da su ih cetnici klali ispada da je pola Hrvatske bilo u cetnicima. A onda JSO za kraj koncerta " Hriste Boze....."

mb

pre 10 godina

tri prsta cetnicki simboli onda se "za dom spremni" ne mora smatrati ustaskim.
(Brazil, 20. novembar 2013 23:07)

A većina srba zapravo nije svjesna da su tri prsta prije njih koristili ustaše (pa i sam Pavelić) prilikom polaganja prisege (zakletve) pa po tome ispada da i oni veličaju ustaštvo. A zapravo pozdrav s tri uzdignuta prsta su prvi kao pozdrav koristi pripadnici SS jedinica ( I od njih su ga preuzele ustaše). Ta tri prsta predstavljaju Sveto trojstvo (otac, sin i duh sveti)

mica2

pre 10 godina

Oni zive na mrznji prema srbima jer drugih kvaliteta nemaju! Nikolu Teslu svojataju iako mu je otac bio pravoslavni pop, cak su mu i ulicu dali u centru Zagreba, ali ne na cirilici, jer svojih velikana ni nemaju. Strasno je koliko je to ljigavo! Sta bi znacila pobeda nad velikim timom kao sto je Island ako se ta pobeda ne bi iskazala kroz mrznju prema srbima - nista!

Domagoj

pre 10 godina

Wikipedija?!
Sve si mi objasnio....
(Бојан Илић, 20. novembar 2013 23:21)

A šta oćeš? Doktorat da ti napišem. Ionako niša od toga ne želiš vidjeti ni prihvatiti. Hrvatska postoji puno puno dulje od tih 20 godina koje si spomenuo. Ako se ti ne možeš pomiriti s time ja ti tu ne mogu pomoći.
Pusa bok. :P

Feniks

pre 10 godina

Molim Hrvate, aman ne pominjite više Dražu i četnike. Aman ljudi kako vas nije sramota. Pa u Drugom svetskom ratu NDH je obuhvatila trećinu današnje Vojvodine, logor Staro Sajmište koji se nalazi u centru Beograda bio je u sastavu NDH. Draža i četnici nisu napravili Jasenovac, Jadovno i ostale logore koji su vama dika i ponos i koje bi ponovo napravili. Draža i četnici su se suprostavili USTAŠSTVU koje vi propagirate i dan danas. Tačno Srbija nije postojala 1941, bila je okupirana od strane Ustaša, fašista i nacista... Ali hvala bogu postojala je Kneževina,Kraljevina, Carevina Srbija... Tuđman je lepo rekao 1992: Jedino smo ratom mogli ostvariti tisućuljetnji san o neovisnoj Hrvatskoj. A vi se samo tešite kako Srbija nije postojala, postojaće Srbija uvek i biće uvek poput feniksa. Pozdravila vas Natalijina ramonda, ovo će nadam se u godinama, decenijama i vekovima koji dolaze biti simbol rađanja Srbije iz pepela. Na kraju ću citirati deo Pesme o Hrvatima, Jovana Dučića koja vas "junake" itekako opisuje:
Branio si zemlju od nejači naše
Iz kolevke pio krv nevine dece
Pod znamenje srama uz ime Ustaše
Stavio si Hrista, Slobodu i Svece.

S tuđinskim si kamom puzio po blatu,
s krvološtvom zvera, pogane hijene,
da bi mučki udar s leđa dao Bratu,
i ubio porod u utrobi žene.

U bezumlju gledaš ko će nove kame,
Oštrije i ljuće opet da ti skuje,
Čiju li ćeš pušku obesit o rame,
ko najbolje ume da ti komanduje.

Бојан Илић

pre 10 godina

Realni?!
Pa odlucite se vec jednom ko se...?!
Svaki put me iznenadite...
Drazen Petrovic je inace isto od tih "marsovaca" koje spominjes i nema veze sa Srbima....:-))))

grant

pre 10 godina

(freddie, 20. novembar 2013 23:05)

kukasti krst je stoljećima bio simbol pozitive u indiji a onda ga je hitler preuzeo (krakove mu obrnuo) i od tada je strogo zabranjen.

da li je kukasti krst bio staroindijsko, starošvedsko ili staromađarsko obilježje apsolutno je irelevantno.

pod njime su vršeni neviđeni zločini nad jevrejima a isto tako pod za dom spremni vršen je genocid nad Srbima 4 godine. I zato Srbi imaju pravo da protestiraju.

Serbinum

pre 10 godina

Džo Šimunić jedared izjavi za jednog igrača iz stuba srpstva:"Moj brat Pantela je čudo od čoveka". I jeste čudo,kad si mu ti brat.

goran

pre 10 godina

Aj u 100 marke da hrvati ne idu na svestsko; FIFA ce ih kazniti i poslati Svedjane (kao izvlacice kuglice):):):)
Aaaa, sta kazete na scenario koji su sami zamesili!!!

freddie

pre 10 godina

Pokusacu neutralno da napisem kometar, premda je tesko.Znate sta hrvati ja vam i vjerujem da je to stari pozdrav pa su ga ustase zloupotrebile.Samo jedna cinjenica a to je da je kukasti krst i ispruzena ruka isto tako staro obiljezje, pa ga nacisti preuzeli i zloupotrebili e sad ono najvaznije:Probajte to pokazati u Njemackoj pa cete vidjeti kako cete proci.
(max, 20. novembar 2013 22:27)

kukasti kriz nikako nije staronjemacko obiljezje tako da ako vidis njemca sa kukastim slobodno mozes zakljuciti da se radi o neonacisti. a ako vidis indijca sa kukastim krizem (koji je btw drukcije okrenut) onda tocno znas o cemu se radi. tu zabune nema.

Brazil

pre 10 godina

Ajde sta se palite komsije. Ovo se ne tice Srbije nego je to nas "problem".

Ako za vas nisu kokarde i tri prsta cetnicki simboli onda se "za dom spremni" ne mora smatrati ustaskim. Cinjenica je da je ta retorika, i kod vas i kod nas, koristena od ekstrema i naravno da mi to svi subjektivno dozivljavamo, nema tu puno mjesta objektivnosti nazalost. Ali je i cinjenica da su ti simboli nastali prije cetnika i ustasa. Iako smatram da Simunicu nije bilo potrebno ovo, pogotovo kad u Hrvatskoj imamo vec dosta problema.

A nekim gospodinima koju spominju taj nas tisucljetni san: Ponosni smo sta imamo drzavu koja nam se branila kroz stoljeca, tako kao sta ste vi ponosni na samostalnost od turskog okupatora.

jozo, daj kruha

pre 10 godina

@Brazil
Iz pijeteta prema žrtvama ustaških zločina nije primereno koristiti njihove pozdrave. Ali izgleda da bi i vi malo da nastavite gde su oni stali.

Zika

pre 10 godina

Naši, da su sada pametni, treba da svim silama lobiraju da mu se zabrani učestvovanje na SP u Brazilu.
(genius, 20. novembar 2013 21:08)

Ma samo da komsiji crkne krava:-)

deki

pre 10 godina

Njihova drzava je na tom "za dom spremni" nastala pa zasto bi onda to osudjivali. Simunic je samo artikulisao ono sto cela nacija misli. I taj poklic moze samo jos da zasmeta nekom nihovom ministru sa "slucajnim" srpskim imenom

muamua

pre 10 godina

serdar,izvini ,a ko je tebe spomenuo...ako je moja poruka iznad tvoje to ne znaci da sam tebi odgovarao...a sad uzdahni i izdahni...

Примеро Гериљеро

pre 10 godina

Па још су 1989.г. покушали преименовати Трг жртава фашизма у Трг усташких несташлука, а ви се чудите што "за дом, спремни" није кривично дело.

Realni

pre 10 godina

Ne znam otkuda Vama Srbima ideja da su Hrvati ikada potekli od Vaseg naroda. Mi smo potpuno drugaciji narod perzijskog porijekla koji je samo igrom slucaja prihvatio slavenski jezik (dok istovremeno npr. Madjari su zadrzali svoj). Isto tako, genetska istrazivanja potvrdjuju da nemamo veze jedni s drugima. Vi nosite vise tursko-grcki genski marker, dok kod nas prevladava iransko-indijski --> to je jos jedan dokaz. Zato, molim Vas lijepo da nas ne svojatate, drzite se Vi sebe i svojih pjesnika poput tog famoznog J. Ducica kojeg stalno citirate, a nas Hrvate (N. Tesla, D. Petrovic itd.) pustite na miru.

beograd

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala. Mi ćemo ga uvijek koristiti, ako nekom smeta to je njegova stvar, bez ljutnje
(Marko, 20. novembar 2013 21:15)

niste imali državu do 41., fašistička ndh vam je prva samostalna i nezavisna država u istoriji, a da u pravu si, u vreme ndh srbija nije postojala kao država, bila je okupirana i rascepana

de

pre 10 godina

Citajuci hrvatske komentare i tu pateticnu paradu provincijalnog narcis-sovinizma, zaista se postavlja pitanje, odakle takva Hrvatska, sa takvim mentalnim sklopom u EU? Nisu ni za maloazijsku zajednicu.

pokatoliceni Srbin - hrvat

pre 10 godina

Možda bi trebalo samo vas da se stidimo......A da se ne bojimo...to je već poznata stvar
(ponosan HRVAT, 20. novembar 2013 21:29)

Dok vam Nemci drze ledja nikog se ne bojite, a kad nema Nemaca...Bleiburg :)

freddie

pre 10 godina

Hrvati su najhrabriji narod na svetu ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.(Jovan Ducic)(Pesnik, 20. novembar 2013 21:00)

imamo i mi nacionalistickih 'pesnika', samo sto nikog ne zanimaju.. ako bas inzistiras iskopat cu ti pokoji stih o srbima..?!?

max

pre 10 godina

Pokusacu neutralno da napisem kometar, premda je tesko.Znate sta hrvati ja vam i vjerujem da je to stari pozdrav pa su ga ustase zloupotrebile.Samo jedna cinjenica a to je da je kukasti krst i ispruzena ruka isto tako staro obiljezje, pa ga nacisti preuzeli i zloupotrebili e sad ono najvaznije:Probajte to pokazati u Njemackoj pa cete vidjeti kako cete proci.Zamidlite u Njemackoj da igrac pokaze to i da cijeli stadion isto ispruzi ruku.To je nemoguce, kod vas to jeste.Svane imaju respekt prema proslosti i zrtvama sto se za ves ne moze reci.To se ne radi pa makar to bio povjesni vas pozdrav.Da sam uspio napisati komentar a da vas ne uvredim, svaka mi cast i jedan veliki minus za mene

carls barkli

pre 10 godina

Hrvati su najhrabriji narod na svetu ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.

(Jovan Ducic)
(Pesnik, 20. novembar 2013 21:00)
Možda bi trebalo samo vas da se stidimo......A da se ne bojimo...to je već poznata stvar
(ponosan HRVAT, 20. novembar 2013 21:29)

Da, da, mnogo ste ratoborni, pa kad dobijete po njonji, posle pevate Danke Dojcland...

karanfil aga

pre 10 godina

Sta ocekivati od porazenih u I i II sv.ratu? U Brazilu ce ostati 10ak dana.. Ali,ja im ne zameram nisu bili u j.Africi pa su uzbudjeni!

Dejan

pre 10 godina

Pa ne znam šta je ovde tako šokantno. Veća senzacija bi bila da Joe Šimunić u egzaltiranom stanju peva recimo "Waving flags" od K'naan-a

zvekete

pre 10 godina

CIni mi se da je ovim potezom zavrsio karijeru u reprezentaciji!
Niko vise nece zazaliti od njega kad ga kazne, adios brazil!!! Hehehehe...

koko

pre 10 godina

vi snimate film o draži i četnicima i nikom ništa, normalno jel, a jedan pozdrav koji su prisvojili ustaše a potiče davno prije njih izaziva sablasan.

nikad vise takve vojske nece biti

pre 10 godina

Možda bi trebalo samo vas da se stidimo......A da se ne bojimo...to je već poznata stvar
(ponosan HRVAT, 20. novembar 2013 21:29)

Dok vam Nemci drze ledja nikog se ne bojite, a kad nema Nemaca...Bleiburg :)
(pokatoliceni Srbin - hrvat, 20. novembar 2013 22:24)

Da su se Ustase ostale boriti kod Maribora i Dravograda nebi englezi nista mogli ni sa sto milja partizana ni rusa sto posto,al Ustase nasjele na predaju i da ce biti pravedno sudjeni,sudjeni su po kratkom postupku... A cetnici su se pokazali kakvi su borci na Kupresu,od tisucu i pedeset ostalo ih samo deset..a Ustasa bilo 84 vojnika...

freddie

pre 10 godina

Srbija je postojala pre Hrvatske kao sto danasnji Hrvati poticu od Srba, tj pokatoliceni SrbiVidis da pises ovde srpskim jezikom, sve razumes sta mi pisemo
(spremte se spremte cetnici, 20. novembar 2013 22:09)

1: fala bogu da postoji internet i google translate pa covjek moze provjerit na stranim izvorima neke podatke..
i pod 2: nisu li i vasi znanstvenici ustvrdili da kao nacija imate IZNIMNO nizak nivo znanja iz povjesti?!? bilo nedavno i ovdje na b92..!?

Dule Silni

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala...
(Marko, 20. novembar 2013 21:15)

U pravu si tada nije postojala Srbija, postojala je KRALJEVINA, a i CAREVINA Srbija.

Serdar

pre 10 godina

(muamua, 20. novembar 2013 21:18)
Znaci ja sam troll,a da ni sam to ne znam,onda je po tebi troll ovaj komentar koji je na vrhu po plusevima zato sto je covek citirao Srpskog pesnika,ti ako nemas sta pametno da napises onda cuvaj za sebe pridike,sad ja tebi ovde treba da objasnjavam smisao mog pisanja.

P.S Ne znam koliko imas godina ali ne mogu da verujem da jos nisi shvatio da Hrvati gledaju kroz nas Srbe,zato sto smo mi smisao Hrvatskog postojanja kada nas nebi bilo nebi bilo ni Hrvata,i upravo zbog toga uvek ali uvek uporedjujem nas i Hrvate upravo zbog toga sto se ne mozemo uporedjivati jer sta vise mi smo puno bolji od Hrvata.I ne znam odakle ti to da sam troll.

Milutin

pre 10 godina

Da, da, i "Hajmo ustaše" je takođe stari hrvatski masovni pozdrav od 100 godina pre ustaša a i nije mislio ništa loše, jer je igrao za dom, i kome smeta to je njegova stvar... ?! Pa dokle ove gluposti bre? Vi u Hrvatskoj imate definitivno ozbiljan, veoma zapušten problem koji niko ne želi da rešava. Znate šta, možete deset puta da se umuvate u deset EU, da učestvujete na 15 sledećih svetskih - ali ljudi u Srbiji, ovakvi kakvi su, za vas su gospoda. Za vas sam navijao i sada mi je još užasnije da gledam i čitam sve ovo.

Nataeos

pre 10 godina

To bi bilo isto kada bi se Nemacki fudbaler na kraju utakmice okrenuo navijacima i uzviknuo u mikrofon :- Zig ! A ovi mu gromoglasno odgovorili - HEIL !Naravno to se u jednoj civilizovanoj Nemackoj nikada nece desiti.Ali u Hrvatskoj je sve moguce.
(Dejan, 20. novembar 2013 21:10)
Desilo se jednom u toj Nemačkoj, nemoj biti toliko siguran da neće ponovo!! Vidiš i sam da su ljudi plitke pameti!

spremte se spremte cetnici

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala. Mi ćemo ga uvijek koristiti, ako nekom smeta to je njegova stvar, bez ljutnje
(Marko, 20. novembar 2013 21:15)

Srbija je postojala pre Hrvatske kao sto danasnji Hrvati poticu od Srba, tj pokatoliceni Srbi

Vidis da pises ovde srpskim jezikom, sve razumes sta mi pisemo

Domagoj

pre 10 godina

Inace ste samostalna drzava tek 20-ak godina... Naravno ako racunas NDH onda ste jos malo stariji!
To ti je potvrdio ministar u Kninu kada je na proslavi rekao "ostvarili smo tisuculjetni san o neovisnosti"...
A ti sad lupetaj i lazi samog sebe....
(Бојан Илић, 20. novembar 2013 21:51)

Kako? Zašto? Tom logikom vi ste samostalna država svega desetak godina??

Sad ozbiljno...
Te priče o tisućljetnom snu su nametnute devedesetih od domaćih političara koji su se htjeli prikazati kao "osloboditelji", ne znajući kako je Hrvatski narod i proteklih tisuću godina bio slobodan iako je kao "robovao" pod stranim vladarima. Nikakve razlike nije bilo između Hrvatske prije personalne unije s Mađarskom i Hrvatske nakon iste. Pa ni mađarskim povjesničarima ne pada na pamet osporavati da je Hrvatska zadržala izrazito visok stupanj samostalnosti nakon 1102., kao što im ne pada na pamet ni dolazak Anžuvinaca na vlast nazivati propašću mađarske državnosti.

Više mi i ne stane puno toga u komentar, a ti ako si voljan nešto naučiti evo ti par linkova...

http://en.wikipedia.org/wiki/Croatia#Prehistory_and_antiquity
http://en.wikipedia.org/wiki/Pannonian_Croatia
http://en.wikipedia.org/wiki/Dalmatian_Croatia
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Croatia_%28medieval%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Croatia_%28Habsburg%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Croatia-Slavonia

Al naravno, zašto se uopće trudim, ionako su sve to samo lupetanja i laži... :(

for doom ready

pre 10 godina

Za ove sto se prave naivni i pitaju sta je tu lose, zamislite kad bi Njemacki reprezentativac nakon pobede uzviknuo "Sieg Heil!" (jer eto covek samo slavi pobedu) sta bi mu se desilo, i onda ce vam biti jasno koliko ste vi (Hrvatska) a koliko Njemacka ucinili na denacifikaciji nacije.

53567

pre 10 godina

Najveca tragedija za nas i Hrvate, kao i za ceo establisment ove dve zemlje, je da licimo kao jaje jajetu. I nasa bi policija ili tuzilastvo reklo istu stvar, a savez bi cutao. Mozemo mi da trazimo razlike i da cepamo dlaku na pola, ali istina je bolna, a to da smo kao braca blizanci. Tuzno.
(Labud, 20. novembar 2013 21:06)

Katolik i pravoslavac braca blizanci?? A gde to ima ?? Nije nista tuzno nego zalosno..

Labud

pre 10 godina

Najveca tragedija za nas i Hrvate, kao i za ceo establisment ove dve zemlje, je da licimo kao jaje jajetu. I nasa bi policija ili tuzilastvo reklo istu stvar, a savez bi cutao. Mozemo mi da trazimo razlike i da cepamo dlaku na pola, ali istina je bolna, a to da smo kao braca blizanci. Tuzno.

Бојан Илић

pre 10 godina

Маrko!
Inace ste samostalna drzava tek 20-ak godina... Naravno ako racunas NDH onda ste jos malo stariji!
To ti je potvrdio ministar u Kninu kada je na proslavi rekao "ostvarili smo tisuculjetni san o neovisnosti"...
A ti sad lupetaj i lazi samog sebe....

MarkoBG

pre 10 godina

A samo nas UEFA optužuje za rasizam i mržnju!

Izvor B92:

"Evropska fudbalska unija pokrenula je postupak protiv Fudbalskog saveza Srbije zbog navodnog rasizma na utakmici mlade reprezentacije i Belgije."

Kako niko da shvati da je nereda na stadionima uvek bilo i biće. Engleska, Italija, Argentina, pa svuda u svetu.

Pa i taj rasizam uvek će ga biti!

Rasizam i divljanje na stadionima NE MOŽE DA SE ISKORENI

Memory

pre 10 godina

Naravno da delovanje Ljube Miloša i Maksa Luburića nije krivično delo u Hrvatskoj, što će kao svedok potvrditi potpuno neutralna Hrvatska navijačica Sonja Biserko. Ali je zato pisanje ćirilicom u Hrvatskoj teško krivično i genocidno delo protiv države i Hrvatskog naroda.

Serdar

pre 10 godina

(muamua, 20. novembar 2013 21:18)
Ajde procitaj jos jednom sta sam napisao i duboko udahni i izdahni, pa mi napisi sta si zakljucio!

boris

pre 10 godina

Najveca tragedija za nas i Hrvate, kao i za ceo establisment ove dve zemlje, je da licimo kao jaje jajetu. I nasa bi policija ili tuzilastvo reklo istu stvar, a savez bi cutao. Mozemo mi da trazimo razlike i da cepamo dlaku na pola, ali istina je bolna, a to da smo kao braca blizanci. Tuzno.
(Labud, 20. novembar 2013 21:06)

Istina. Savršeno točno.

Serdar

pre 10 godina

Dobro dosli na Balkan,zemlju paradoksa,evo dokaza:
1.Uz poklice "Za dom spremni" i "hajmo ustase" prisvajane tudje teritorije i vrseni nezapamceni zlocini kakav svet nije video i ne vredja nikoga,tako bar kazu Hrvati.
2.Pesma "Mars na Drinu",koja je posvecena Srpskoj pobednickoj vojsci iz prvog svetskog rata koja je bila bitku sa okupatorima,nije prisvajala nicije teritorije i nije vrsila zlocine,zaboga vredja Hrvate kad je cuju.

talalaj

pre 10 godina

Ovi rvcati otvoreno o ustastvu a nama prete kao da smo mi a ne oni rasisti. Pa gde ta evrtopa ide sramota a mi sve ovo mirno gledamo. Napisao bih jos nesto ali mi komentar nece objaviti iz njima poznatih razloga , pa sad vidite sta se radi u zemlji Srbiji medu sljivama

Miroljub

pre 10 godina

Pa bas zato sto Hrvati nikada nisu snosili odgovornost, a Ustaski poglavnici krivicu za zlocine koji su vrsili neduznim ljudima samo zato sto su drugaciji, zato sto su to sto jesu, zato se danas ustastvo osim u krajnje losem kontekstu moze spominjati i u neutralnom i jos se moze bit iznenadjen reakcijama, kao da mi svi ne znamo kolike su razmere bestijalnosti Hrvata i u Prvom i u Drugom, ali i u ovom poslednjem ratu. Ali s obzirom gde je odrastao i rodjen ovaj momak, dakle u Australiji postojbini ustaske emigracije i njihovih potomaka, nisam zacudjen ovim postupkom, a jos manje konstatacijom da u takvim izjavama nema krivicnog dela.

Marko

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala. Mi ćemo ga uvijek koristiti, ako nekom smeta to je njegova stvar, bez ljutnje

2+2=4 (i sada i 1941.g)

pre 10 godina

Након утакмице, Шимунић истрчао поново на терен, латио се микрофона, поздрави публику, а навијачи на трибинама одушевљени, у екстази, УСТАШЕ и отпоздравише му.

Geometar

pre 10 godina

Verovatno svi Hrvati osecaju da je ova Hrvatska pravna naslednica one Paveliceve. Koliko god njihova vlast pokusava da to zataska, narod ne moze da krije to.

Kriger

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala. Mi ćemo ga uvijek koristiti, ako nekom smeta to je njegova stvar, bez ljutnje
(Marko, 20. novembar 2013 21:15)

Xaxaxaxa,pa da nije Kurda Hrvati bi bili najgori na svetu sto se drzavnosti tice...1102. godina deluje tako daleko...

Nesa

pre 10 godina

Pa bice - tresla se gora... On je i ranije imao stravicne ispade pa nikom nista. Protiv Srbije udario Sulejmanija da je to bilo za zatvor, a potom 'ladno igrao protiv Islanda. To je lik koji je uspio da u jednoj utakmici dobije 3 zuta kartona prije nego su ga napokon istjerali s terena. To je.. kratko receno "ja ustadoh, za mnom svi .. ".

ponosan HRVAT

pre 10 godina

Hrvati su najhrabriji narod na svetu ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.

(Jovan Ducic)
(Pesnik, 20. novembar 2013 21:00)
Možda bi trebalo samo vas da se stidimo......A da se ne bojimo...to je već poznata stvar

sasa

pre 10 godina

vole nas samo kad dodju da nam uzmu pare a nase budale trce da ih vide da pevaju na koncerte.posle nas opet pljuju ali i mi smo krivi jer ne cenimo sebe i jedan drugom podmecemo nogu dok se svi ostali pomazu.

muamua

pre 10 godina

zasto se dozvoljava trolovanje teme time kakvi smo MI...OVDE se pise o tome kakvi su oni...sta me briga bre za marsh na drinu i ostala poredjenja...u hrvatskoj je zakonom zabranjeno za dom spremni

Dejan

pre 10 godina

To bi bilo isto kada bi se Nemacki fudbaler na kraju utakmice okrenuo navijacima i uzviknuo u mikrofon :

- Zig ! A ovi mu gromoglasno odgovorili - HEIL !

Naravno to se u jednoj civilizovanoj Nemackoj nikada nece desiti.

Ali u Hrvatskoj je sve moguce.

Andra

pre 10 godina

Posle ovih par recenica teksta sta normalan, obican gradjanin ove drzave, a tek Srbin moze da kaze i da li uopste i moze od ozlojadjenosti bilo sta reci. Kolika je to kolicina peska bacenog u oci svim zrtvama ustaske(hrvatske) bestijalnosti i onima koji sve sto se desavalo od 41. do 45. posredno osecaju kao veliku bol jednog( srpskog) naroda. Necu reci da sam zapanjem, jer bi to znacilo da sam naivan, a to svakako u svojih 50 i kusur nisam, ali sam svakako besan na potpunu nonsalantnost i licemerje u izjavi pripadnika zagrebacke policijske uprave. Nikada nisam ziveo u zabludi "bratstva i jedinstva" kada smo toboze svi bili jedno, a ustvari se znalo od malena u jaslicama, pa osnovnoj, srednjoj i na poslu ko je ko i ko je sta. Svaka druga prica je neistinita i pogubna po one mlade ljude koji posle nas dolaze, a treba da formiraju odredjen stav o onom vremenu i da neguju kulturu secanja, kako na svoje greske, tako i na uspehe. I da ne duzim, Hrvatska cini marginalizovana grupa istinskih antifasista, a vecinu cine oni koji se ne boje da otvoreno zastupaju fasizam i one koji su to latentno, ali se ne da prilika da svoju prirodu spoznaju. Nek je na cast svakom pa i Simunicu.

jajajaja

pre 10 godina

Pa naravno da nije, ja se slazem da nije. ali da li ga treba kazniti, i njega i NSH? pa naravno da treba, sramota je sta je uradio i u tome ga podrzao ceo stadion. I jos nesto, nismo mi nista bolji, nemojmo se zavaravati i tesiti ovim stvarima. Sto bi se reklo, ocistimo prvo svoje dvoriste da bi kritikovali tudje

rs

pre 10 godina

on je sportista a ne politicar a sport ima za cilj da spaja ljude a ne da ih fasisticko ustaskim uzvicima navodi i podstice na nasilje. fifa treba da ga suspenduje i nedozvoli da sa tom bolesnom ideologijom ide u brazil

Miro Croatia

pre 10 godina

Za dom spremni..i sta je tu lose????To znaci da voli svoju domovinu svim svojim srcem i svom dusom svojom..Ajde Srbi malo razmislite da je to rekao Vidic,da li biste pljuvalji po njemu ili.....????

banat uber alles

pre 10 godina

što reče minimax...ja sedoh svi sedoše, ja ustah svi ustaše...

a ovi što se pozivaju na 500 godina i kako to nema veze sa ndh...pa ni nacisti nisu izmislili svastiku al' nam je ipak prva asocijacija hitler i nacizam...

Adam

pre 10 godina

Evropa se ujedinila na antifasizmu kao kljucnoj vrednosti, a sada su im je u savezu i drustvi koje otvoreno velica fasizam. Samo kaznom za fudbalera, klub, navijace, reprezentaciju, problem nece biti resen. Tesko onima koji od Istorije nisu nista naucili.

Bijek

pre 10 godina

Po istom principu nije krivično delo ni pozdravljati se sa Sieg Heil. Nadam se da će Hrvatski narod imati hrabrosti da se suoči sa svojom prošlošću ali i sa sadašnjošću.

nikola

pre 10 godina

Ovo nije,ali zato jeste kada grupa mladica nosi srpske zastave u hrvatskoj pre par godina ili ako neko ima tetovazu Draze Mihajlovica pa ne moze ni da udje u zemlju ili "ne daj Boze" ako na patici ima usiveno 4 ocila usred hrvatske(Raduljica svojevremeno).Cekam samo i opanke da zabrane.

Jagr

pre 10 godina

Pa sta da ocekujemo drugo od vas, nego da nije, najbolje da cete priznati da jeste. Smesno. Ali to sto vi kazete je nebitno, cucemo sta ce reci iz FIFA. Nadam se da letite ili nesto slicno.

muamua

pre 10 godina

zar u hrvatskoj nije zakonom zabranjeno uzvikivanje za dom spremni...alo ljudi pa oni se sa zastavama sa ustaskim grbom ne ovim koji je sada njihov grb vec drugim sa prvom belom kockicom slikaju i pojavljuju na stadionima

Mihailo

pre 10 godina

U urliku "Hajmo ustaše" nema elemenata krivičnog dela? Zanimljivo, posebno to što takvo viđenje dolazi od naroda koji se izuzetno istakao u antifašističkoj borbi. Ili oni to hoće tako da predstave... Hrvati su stari preletači na pobedničku stranu, veoma nekvalitetni ljudi, navikli na gospodara i komandovanje, koje su sa radošću prihvatali. Posebno ako se radi o sprovođenju zločina nad nedužnima i onima koji ne mogu da se brane. Ipak, kada dođe vreme da se menja uniforma, bez problema i osećanja pogažene časti i ideala, to se uradi.
U svakom slučaju, svaka čast. Ako ovakvo stanje stvari promeni stav bar jednog Srbina koji ima iole pozitivno mišljenje o Hrvatima, ja lično ću biti veoma srećan.

CROCOP

pre 10 godina

sto prije prihvatite da ste porazeni i da necete vise imat ovakvu sansu(stimac) to bolje za navijace u srbiji...ovako se samo zivcirate bezveze a nista necete promijenit

Branko

pre 10 godina

Pa naravno da kod Vas u Hrvatskoj, to nije protiv zakonito. To je svima jasno. Gospodo draga , hvala dragom Bogu da ne živimo vise u istoj državi. Uvek ste bili dovoljni sami sebi.

grr

pre 10 godina

Josip Šimunić je uspio pokvariti naizgled savršenu večer, dečki su napokon poginuli na terenu dali sve od sebe i napokon odigrali kako se spada i u rangu s njihovim mogućnostima, i umjesto da svi pričajo o Hrvatskoj i o igri koju su prikazali svi pričaju o Šimuniću koji veliča fašizam, Šimuniću srami, a vas pitam što ste već zaboravili utakmicu na Marakani, kad se palila zastava, stavili ste natpis Vukovar, a znate kako to Hrvate boli, nama nisu dali jučer da stavimo veliki natpis Zapamtite Vukovar, Fifa je naredila da se skine taj natpis.

Dejan

pre 10 godina

To bi bilo isto kada bi se Nemacki fudbaler na kraju utakmice okrenuo navijacima i uzviknuo u mikrofon :

- Zig ! A ovi mu gromoglasno odgovorili - HEIL !

Naravno to se u jednoj civilizovanoj Nemackoj nikada nece desiti.

Ali u Hrvatskoj je sve moguce.

Serdar

pre 10 godina

Dobro dosli na Balkan,zemlju paradoksa,evo dokaza:
1.Uz poklice "Za dom spremni" i "hajmo ustase" prisvajane tudje teritorije i vrseni nezapamceni zlocini kakav svet nije video i ne vredja nikoga,tako bar kazu Hrvati.
2.Pesma "Mars na Drinu",koja je posvecena Srpskoj pobednickoj vojsci iz prvog svetskog rata koja je bila bitku sa okupatorima,nije prisvajala nicije teritorije i nije vrsila zlocine,zaboga vredja Hrvate kad je cuju.

rs

pre 10 godina

on je sportista a ne politicar a sport ima za cilj da spaja ljude a ne da ih fasisticko ustaskim uzvicima navodi i podstice na nasilje. fifa treba da ga suspenduje i nedozvoli da sa tom bolesnom ideologijom ide u brazil

Branko

pre 10 godina

Pa naravno da kod Vas u Hrvatskoj, to nije protiv zakonito. To je svima jasno. Gospodo draga , hvala dragom Bogu da ne živimo vise u istoj državi. Uvek ste bili dovoljni sami sebi.

Geometar

pre 10 godina

Verovatno svi Hrvati osecaju da je ova Hrvatska pravna naslednica one Paveliceve. Koliko god njihova vlast pokusava da to zataska, narod ne moze da krije to.

Гане

pre 10 godina

Ја вам од срца желим да освојите ово светско првенство.
И да будете најсрећнији на целом свету.
Ја сам већ довољно срећан што нисам ваш.

Mihailo

pre 10 godina

U urliku "Hajmo ustaše" nema elemenata krivičnog dela? Zanimljivo, posebno to što takvo viđenje dolazi od naroda koji se izuzetno istakao u antifašističkoj borbi. Ili oni to hoće tako da predstave... Hrvati su stari preletači na pobedničku stranu, veoma nekvalitetni ljudi, navikli na gospodara i komandovanje, koje su sa radošću prihvatali. Posebno ako se radi o sprovođenju zločina nad nedužnima i onima koji ne mogu da se brane. Ipak, kada dođe vreme da se menja uniforma, bez problema i osećanja pogažene časti i ideala, to se uradi.
U svakom slučaju, svaka čast. Ako ovakvo stanje stvari promeni stav bar jednog Srbina koji ima iole pozitivno mišljenje o Hrvatima, ja lično ću biti veoma srećan.

spremte se spremte cetnici

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala. Mi ćemo ga uvijek koristiti, ako nekom smeta to je njegova stvar, bez ljutnje
(Marko, 20. novembar 2013 21:15)

Srbija je postojala pre Hrvatske kao sto danasnji Hrvati poticu od Srba, tj pokatoliceni Srbi

Vidis da pises ovde srpskim jezikom, sve razumes sta mi pisemo

Feniks

pre 10 godina

Molim Hrvate, aman ne pominjite više Dražu i četnike. Aman ljudi kako vas nije sramota. Pa u Drugom svetskom ratu NDH je obuhvatila trećinu današnje Vojvodine, logor Staro Sajmište koji se nalazi u centru Beograda bio je u sastavu NDH. Draža i četnici nisu napravili Jasenovac, Jadovno i ostale logore koji su vama dika i ponos i koje bi ponovo napravili. Draža i četnici su se suprostavili USTAŠSTVU koje vi propagirate i dan danas. Tačno Srbija nije postojala 1941, bila je okupirana od strane Ustaša, fašista i nacista... Ali hvala bogu postojala je Kneževina,Kraljevina, Carevina Srbija... Tuđman je lepo rekao 1992: Jedino smo ratom mogli ostvariti tisućuljetnji san o neovisnoj Hrvatskoj. A vi se samo tešite kako Srbija nije postojala, postojaće Srbija uvek i biće uvek poput feniksa. Pozdravila vas Natalijina ramonda, ovo će nadam se u godinama, decenijama i vekovima koji dolaze biti simbol rađanja Srbije iz pepela. Na kraju ću citirati deo Pesme o Hrvatima, Jovana Dučića koja vas "junake" itekako opisuje:
Branio si zemlju od nejači naše
Iz kolevke pio krv nevine dece
Pod znamenje srama uz ime Ustaše
Stavio si Hrista, Slobodu i Svece.

S tuđinskim si kamom puzio po blatu,
s krvološtvom zvera, pogane hijene,
da bi mučki udar s leđa dao Bratu,
i ubio porod u utrobi žene.

U bezumlju gledaš ko će nove kame,
Oštrije i ljuće opet da ti skuje,
Čiju li ćeš pušku obesit o rame,
ko najbolje ume da ti komanduje.

sasa

pre 10 godina

vole nas samo kad dodju da nam uzmu pare a nase budale trce da ih vide da pevaju na koncerte.posle nas opet pljuju ali i mi smo krivi jer ne cenimo sebe i jedan drugom podmecemo nogu dok se svi ostali pomazu.

nikola

pre 10 godina

Ovo nije,ali zato jeste kada grupa mladica nosi srpske zastave u hrvatskoj pre par godina ili ako neko ima tetovazu Draze Mihajlovica pa ne moze ni da udje u zemlju ili "ne daj Boze" ako na patici ima usiveno 4 ocila usred hrvatske(Raduljica svojevremeno).Cekam samo i opanke da zabrane.

mica2

pre 10 godina

Oni zive na mrznji prema srbima jer drugih kvaliteta nemaju! Nikolu Teslu svojataju iako mu je otac bio pravoslavni pop, cak su mu i ulicu dali u centru Zagreba, ali ne na cirilici, jer svojih velikana ni nemaju. Strasno je koliko je to ljigavo! Sta bi znacila pobeda nad velikim timom kao sto je Island ako se ta pobeda ne bi iskazala kroz mrznju prema srbima - nista!

banat uber alles

pre 10 godina

što reče minimax...ja sedoh svi sedoše, ja ustah svi ustaše...

a ovi što se pozivaju na 500 godina i kako to nema veze sa ndh...pa ni nacisti nisu izmislili svastiku al' nam je ipak prva asocijacija hitler i nacizam...

max

pre 10 godina

Pokusacu neutralno da napisem kometar, premda je tesko.Znate sta hrvati ja vam i vjerujem da je to stari pozdrav pa su ga ustase zloupotrebile.Samo jedna cinjenica a to je da je kukasti krst i ispruzena ruka isto tako staro obiljezje, pa ga nacisti preuzeli i zloupotrebili e sad ono najvaznije:Probajte to pokazati u Njemackoj pa cete vidjeti kako cete proci.Zamidlite u Njemackoj da igrac pokaze to i da cijeli stadion isto ispruzi ruku.To je nemoguce, kod vas to jeste.Svane imaju respekt prema proslosti i zrtvama sto se za ves ne moze reci.To se ne radi pa makar to bio povjesni vas pozdrav.Da sam uspio napisati komentar a da vas ne uvredim, svaka mi cast i jedan veliki minus za mene

grant

pre 10 godina

(freddie, 20. novembar 2013 23:05)

kukasti krst je stoljećima bio simbol pozitive u indiji a onda ga je hitler preuzeo (krakove mu obrnuo) i od tada je strogo zabranjen.

da li je kukasti krst bio staroindijsko, starošvedsko ili staromađarsko obilježje apsolutno je irelevantno.

pod njime su vršeni neviđeni zločini nad jevrejima a isto tako pod za dom spremni vršen je genocid nad Srbima 4 godine. I zato Srbi imaju pravo da protestiraju.

Memory

pre 10 godina

Naravno da delovanje Ljube Miloša i Maksa Luburića nije krivično delo u Hrvatskoj, što će kao svedok potvrditi potpuno neutralna Hrvatska navijačica Sonja Biserko. Ali je zato pisanje ćirilicom u Hrvatskoj teško krivično i genocidno delo protiv države i Hrvatskog naroda.

Miroljub

pre 10 godina

Pa bas zato sto Hrvati nikada nisu snosili odgovornost, a Ustaski poglavnici krivicu za zlocine koji su vrsili neduznim ljudima samo zato sto su drugaciji, zato sto su to sto jesu, zato se danas ustastvo osim u krajnje losem kontekstu moze spominjati i u neutralnom i jos se moze bit iznenadjen reakcijama, kao da mi svi ne znamo kolike su razmere bestijalnosti Hrvata i u Prvom i u Drugom, ali i u ovom poslednjem ratu. Ali s obzirom gde je odrastao i rodjen ovaj momak, dakle u Australiji postojbini ustaske emigracije i njihovih potomaka, nisam zacudjen ovim postupkom, a jos manje konstatacijom da u takvim izjavama nema krivicnog dela.

Andra

pre 10 godina

Posle ovih par recenica teksta sta normalan, obican gradjanin ove drzave, a tek Srbin moze da kaze i da li uopste i moze od ozlojadjenosti bilo sta reci. Kolika je to kolicina peska bacenog u oci svim zrtvama ustaske(hrvatske) bestijalnosti i onima koji sve sto se desavalo od 41. do 45. posredno osecaju kao veliku bol jednog( srpskog) naroda. Necu reci da sam zapanjem, jer bi to znacilo da sam naivan, a to svakako u svojih 50 i kusur nisam, ali sam svakako besan na potpunu nonsalantnost i licemerje u izjavi pripadnika zagrebacke policijske uprave. Nikada nisam ziveo u zabludi "bratstva i jedinstva" kada smo toboze svi bili jedno, a ustvari se znalo od malena u jaslicama, pa osnovnoj, srednjoj i na poslu ko je ko i ko je sta. Svaka druga prica je neistinita i pogubna po one mlade ljude koji posle nas dolaze, a treba da formiraju odredjen stav o onom vremenu i da neguju kulturu secanja, kako na svoje greske, tako i na uspehe. I da ne duzim, Hrvatska cini marginalizovana grupa istinskih antifasista, a vecinu cine oni koji se ne boje da otvoreno zastupaju fasizam i one koji su to latentno, ali se ne da prilika da svoju prirodu spoznaju. Nek je na cast svakom pa i Simunicu.

Bijek

pre 10 godina

Po istom principu nije krivično delo ni pozdravljati se sa Sieg Heil. Nadam se da će Hrvatski narod imati hrabrosti da se suoči sa svojom prošlošću ali i sa sadašnjošću.

Бојан Илић

pre 10 godina

Маrko!
Inace ste samostalna drzava tek 20-ak godina... Naravno ako racunas NDH onda ste jos malo stariji!
To ti je potvrdio ministar u Kninu kada je na proslavi rekao "ostvarili smo tisuculjetni san o neovisnosti"...
A ti sad lupetaj i lazi samog sebe....

pokatoliceni Srbin - hrvat

pre 10 godina

Možda bi trebalo samo vas da se stidimo......A da se ne bojimo...to je već poznata stvar
(ponosan HRVAT, 20. novembar 2013 21:29)

Dok vam Nemci drze ledja nikog se ne bojite, a kad nema Nemaca...Bleiburg :)

Nesa

pre 10 godina

Pa bice - tresla se gora... On je i ranije imao stravicne ispade pa nikom nista. Protiv Srbije udario Sulejmanija da je to bilo za zatvor, a potom 'ladno igrao protiv Islanda. To je lik koji je uspio da u jednoj utakmici dobije 3 zuta kartona prije nego su ga napokon istjerali s terena. To je.. kratko receno "ja ustadoh, za mnom svi .. ".

rotkod

pre 10 godina

Za polu pismene... Učili su vas u školi, da su četnici i ustaše isto!? Nije to isto, ustaše su za razliku od nas nisu imali svoje zatvorene klubove, počev od Gospićkih jama, pa do najpoznatijeg srpsko-jevrejskog kluba Jasenovac...

Kriger

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala. Mi ćemo ga uvijek koristiti, ako nekom smeta to je njegova stvar, bez ljutnje
(Marko, 20. novembar 2013 21:15)

Xaxaxaxa,pa da nije Kurda Hrvati bi bili najgori na svetu sto se drzavnosti tice...1102. godina deluje tako daleko...

carls barkli

pre 10 godina

Hrvati su najhrabriji narod na svetu ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.

(Jovan Ducic)
(Pesnik, 20. novembar 2013 21:00)
Možda bi trebalo samo vas da se stidimo......A da se ne bojimo...to je već poznata stvar
(ponosan HRVAT, 20. novembar 2013 21:29)

Da, da, mnogo ste ratoborni, pa kad dobijete po njonji, posle pevate Danke Dojcland...

Labud

pre 10 godina

Najveca tragedija za nas i Hrvate, kao i za ceo establisment ove dve zemlje, je da licimo kao jaje jajetu. I nasa bi policija ili tuzilastvo reklo istu stvar, a savez bi cutao. Mozemo mi da trazimo razlike i da cepamo dlaku na pola, ali istina je bolna, a to da smo kao braca blizanci. Tuzno.

Примеро Гериљеро

pre 10 godina

Па још су 1989.г. покушали преименовати Трг жртава фашизма у Трг усташких несташлука, а ви се чудите што "за дом, спремни" није кривично дело.

Dule Silni

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala...
(Marko, 20. novembar 2013 21:15)

U pravu si tada nije postojala Srbija, postojala je KRALJEVINA, a i CAREVINA Srbija.

2+2=4 (i sada i 1941.g)

pre 10 godina

Након утакмице, Шимунић истрчао поново на терен, латио се микрофона, поздрави публику, а навијачи на трибинама одушевљени, у екстази, УСТАШЕ и отпоздравише му.

Dodatak

pre 10 godina

@mb, 20. novembar 2013 23:52

Ta tri dignuta prsta dizu politicari i u Svajcarskoj kada polazu zakletvu u ime svetog trojstva.
Srpski pozdrav je bio s tri spojena prsta, kao kad se krstimo. Ovaj novi je uveo SPO.

beograd

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala. Mi ćemo ga uvijek koristiti, ako nekom smeta to je njegova stvar, bez ljutnje
(Marko, 20. novembar 2013 21:15)

niste imali državu do 41., fašistička ndh vam je prva samostalna i nezavisna država u istoriji, a da u pravu si, u vreme ndh srbija nije postojala kao država, bila je okupirana i rascepana

Milutin

pre 10 godina

Da, da, i "Hajmo ustaše" je takođe stari hrvatski masovni pozdrav od 100 godina pre ustaša a i nije mislio ništa loše, jer je igrao za dom, i kome smeta to je njegova stvar... ?! Pa dokle ove gluposti bre? Vi u Hrvatskoj imate definitivno ozbiljan, veoma zapušten problem koji niko ne želi da rešava. Znate šta, možete deset puta da se umuvate u deset EU, da učestvujete na 15 sledećih svetskih - ali ljudi u Srbiji, ovakvi kakvi su, za vas su gospoda. Za vas sam navijao i sada mi je još užasnije da gledam i čitam sve ovo.

goran

pre 10 godina

Aj u 100 marke da hrvati ne idu na svestsko; FIFA ce ih kazniti i poslati Svedjane (kao izvlacice kuglice):):):)
Aaaa, sta kazete na scenario koji su sami zamesili!!!

de

pre 10 godina

Citajuci hrvatske komentare i tu pateticnu paradu provincijalnog narcis-sovinizma, zaista se postavlja pitanje, odakle takva Hrvatska, sa takvim mentalnim sklopom u EU? Nisu ni za maloazijsku zajednicu.

jozo, daj kruha

pre 10 godina

@Brazil
Iz pijeteta prema žrtvama ustaških zločina nije primereno koristiti njihove pozdrave. Ali izgleda da bi i vi malo da nastavite gde su oni stali.

muamua

pre 10 godina

zasto se dozvoljava trolovanje teme time kakvi smo MI...OVDE se pise o tome kakvi su oni...sta me briga bre za marsh na drinu i ostala poredjenja...u hrvatskoj je zakonom zabranjeno za dom spremni

mb

pre 10 godina

tri prsta cetnicki simboli onda se "za dom spremni" ne mora smatrati ustaskim.
(Brazil, 20. novembar 2013 23:07)

A većina srba zapravo nije svjesna da su tri prsta prije njih koristili ustaše (pa i sam Pavelić) prilikom polaganja prisege (zakletve) pa po tome ispada da i oni veličaju ustaštvo. A zapravo pozdrav s tri uzdignuta prsta su prvi kao pozdrav koristi pripadnici SS jedinica ( I od njih su ga preuzele ustaše). Ta tri prsta predstavljaju Sveto trojstvo (otac, sin i duh sveti)

muamua

pre 10 godina

zar u hrvatskoj nije zakonom zabranjeno uzvikivanje za dom spremni...alo ljudi pa oni se sa zastavama sa ustaskim grbom ne ovim koji je sada njihov grb vec drugim sa prvom belom kockicom slikaju i pojavljuju na stadionima

XIII_Apostol

pre 10 godina

I onda smo mi sa severa i juga huligani i nacionalisti kad razvijemo zastavu Kosovo je srce Srbije!!!! Ili kad svira himna Srbije, boze moj uplase se Hrvati,eto opet cetnika. Pa koliko Hrvati kukaju da su ih cetnici klali ispada da je pola Hrvatske bilo u cetnicima. A onda JSO za kraj koncerta " Hriste Boze....."

rotkod

pre 10 godina

Samo da dodam, da su tri prsta, razdvojena, simbol ustaša i Pavelića, a neobrazovani i tupi srbi, moji srbi, to prikazuju, misleći da dobro rade, a trebaju te prste spojiti, jer sveto trojstvo je spojeno, a ne razdvojeno... I da objasnim dinarsku kokardu, ista kao i srpska, samo što dvoglavi orao ima u kandžama zmiju, ovo je od strane popa Đuića smišljeno, zmija je simbol nevolja koje su zadesile srpski narod na tim prostorima...
Činjenica je da postoji iskrivljena slika u glavama, kao i izjednačavanje zločina ustaša i četnika... To nije ni slično...

Jagr

pre 10 godina

Pa sta da ocekujemo drugo od vas, nego da nije, najbolje da cete priznati da jeste. Smesno. Ali to sto vi kazete je nebitno, cucemo sta ce reci iz FIFA. Nadam se da letite ili nesto slicno.

Adam

pre 10 godina

Evropa se ujedinila na antifasizmu kao kljucnoj vrednosti, a sada su im je u savezu i drustvi koje otvoreno velica fasizam. Samo kaznom za fudbalera, klub, navijace, reprezentaciju, problem nece biti resen. Tesko onima koji od Istorije nisu nista naucili.

karanfil aga

pre 10 godina

Sta ocekivati od porazenih u I i II sv.ratu? U Brazilu ce ostati 10ak dana.. Ali,ja im ne zameram nisu bili u j.Africi pa su uzbudjeni!

for doom ready

pre 10 godina

Za ove sto se prave naivni i pitaju sta je tu lose, zamislite kad bi Njemacki reprezentativac nakon pobede uzviknuo "Sieg Heil!" (jer eto covek samo slavi pobedu) sta bi mu se desilo, i onda ce vam biti jasno koliko ste vi (Hrvatska) a koliko Njemacka ucinili na denacifikaciji nacije.

zg

pre 10 godina

ej moje komsije jeste umisljeni mislite da ste glavni na balkanu i da samo vi zasluzujete drzavu i konstantno ismijavate sve ostale narode ex yu a ustvari ste vi ti koje niko nedozivljava i nepravite se fini zaboravljate kakve sve pjesme vasi navijaci pjevaju i kolko puta ste zapalili hr zastavu i da nezaboravim slikanje mihajlovica sa natpisom vukovar na cirilici a svi znamo kakvo to znacenje ima

deki

pre 10 godina

Njihova drzava je na tom "za dom spremni" nastala pa zasto bi onda to osudjivali. Simunic je samo artikulisao ono sto cela nacija misli. I taj poklic moze samo jos da zasmeta nekom nihovom ministru sa "slucajnim" srpskim imenom

Serbinum

pre 10 godina

Džo Šimunić jedared izjavi za jednog igrača iz stuba srpstva:"Moj brat Pantela je čudo od čoveka". I jeste čudo,kad si mu ti brat.

boris

pre 10 godina

Najveca tragedija za nas i Hrvate, kao i za ceo establisment ove dve zemlje, je da licimo kao jaje jajetu. I nasa bi policija ili tuzilastvo reklo istu stvar, a savez bi cutao. Mozemo mi da trazimo razlike i da cepamo dlaku na pola, ali istina je bolna, a to da smo kao braca blizanci. Tuzno.
(Labud, 20. novembar 2013 21:06)

Istina. Savršeno točno.

Brazil

pre 10 godina

Ajde sta se palite komsije. Ovo se ne tice Srbije nego je to nas "problem".

Ako za vas nisu kokarde i tri prsta cetnicki simboli onda se "za dom spremni" ne mora smatrati ustaskim. Cinjenica je da je ta retorika, i kod vas i kod nas, koristena od ekstrema i naravno da mi to svi subjektivno dozivljavamo, nema tu puno mjesta objektivnosti nazalost. Ali je i cinjenica da su ti simboli nastali prije cetnika i ustasa. Iako smatram da Simunicu nije bilo potrebno ovo, pogotovo kad u Hrvatskoj imamo vec dosta problema.

A nekim gospodinima koju spominju taj nas tisucljetni san: Ponosni smo sta imamo drzavu koja nam se branila kroz stoljeca, tako kao sta ste vi ponosni na samostalnost od turskog okupatora.

grr

pre 10 godina

Josip Šimunić je uspio pokvariti naizgled savršenu večer, dečki su napokon poginuli na terenu dali sve od sebe i napokon odigrali kako se spada i u rangu s njihovim mogućnostima, i umjesto da svi pričajo o Hrvatskoj i o igri koju su prikazali svi pričaju o Šimuniću koji veliča fašizam, Šimuniću srami, a vas pitam što ste već zaboravili utakmicu na Marakani, kad se palila zastava, stavili ste natpis Vukovar, a znate kako to Hrvate boli, nama nisu dali jučer da stavimo veliki natpis Zapamtite Vukovar, Fifa je naredila da se skine taj natpis.

Nataeos

pre 10 godina

To bi bilo isto kada bi se Nemacki fudbaler na kraju utakmice okrenuo navijacima i uzviknuo u mikrofon :- Zig ! A ovi mu gromoglasno odgovorili - HEIL !Naravno to se u jednoj civilizovanoj Nemackoj nikada nece desiti.Ali u Hrvatskoj je sve moguce.
(Dejan, 20. novembar 2013 21:10)
Desilo se jednom u toj Nemačkoj, nemoj biti toliko siguran da neće ponovo!! Vidiš i sam da su ljudi plitke pameti!

Marko

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala. Mi ćemo ga uvijek koristiti, ako nekom smeta to je njegova stvar, bez ljutnje

Realni

pre 10 godina

Ne znam otkuda Vama Srbima ideja da su Hrvati ikada potekli od Vaseg naroda. Mi smo potpuno drugaciji narod perzijskog porijekla koji je samo igrom slucaja prihvatio slavenski jezik (dok istovremeno npr. Madjari su zadrzali svoj). Isto tako, genetska istrazivanja potvrdjuju da nemamo veze jedni s drugima. Vi nosite vise tursko-grcki genski marker, dok kod nas prevladava iransko-indijski --> to je jos jedan dokaz. Zato, molim Vas lijepo da nas ne svojatate, drzite se Vi sebe i svojih pjesnika poput tog famoznog J. Ducica kojeg stalno citirate, a nas Hrvate (N. Tesla, D. Petrovic itd.) pustite na miru.

Zika

pre 10 godina

Naši, da su sada pametni, treba da svim silama lobiraju da mu se zabrani učestvovanje na SP u Brazilu.
(genius, 20. novembar 2013 21:08)

Ma samo da komsiji crkne krava:-)

Domagoj

pre 10 godina

Wikipedija?!
Sve si mi objasnio....
(Бојан Илић, 20. novembar 2013 23:21)

A šta oćeš? Doktorat da ti napišem. Ionako niša od toga ne želiš vidjeti ni prihvatiti. Hrvatska postoji puno puno dulje od tih 20 godina koje si spomenuo. Ako se ti ne možeš pomiriti s time ja ti tu ne mogu pomoći.
Pusa bok. :P

talalaj

pre 10 godina

Ovi rvcati otvoreno o ustastvu a nama prete kao da smo mi a ne oni rasisti. Pa gde ta evrtopa ide sramota a mi sve ovo mirno gledamo. Napisao bih jos nesto ali mi komentar nece objaviti iz njima poznatih razloga , pa sad vidite sta se radi u zemlji Srbiji medu sljivama

freddie

pre 10 godina

Srbija je postojala pre Hrvatske kao sto danasnji Hrvati poticu od Srba, tj pokatoliceni SrbiVidis da pises ovde srpskim jezikom, sve razumes sta mi pisemo
(spremte se spremte cetnici, 20. novembar 2013 22:09)

1: fala bogu da postoji internet i google translate pa covjek moze provjerit na stranim izvorima neke podatke..
i pod 2: nisu li i vasi znanstvenici ustvrdili da kao nacija imate IZNIMNO nizak nivo znanja iz povjesti?!? bilo nedavno i ovdje na b92..!?

Бојан Илић

pre 10 godina

Realni?!
Pa odlucite se vec jednom ko se...?!
Svaki put me iznenadite...
Drazen Petrovic je inace isto od tih "marsovaca" koje spominjes i nema veze sa Srbima....:-))))

ponosan HRVAT

pre 10 godina

Hrvati su najhrabriji narod na svetu ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.

(Jovan Ducic)
(Pesnik, 20. novembar 2013 21:00)
Možda bi trebalo samo vas da se stidimo......A da se ne bojimo...to je već poznata stvar

freddie

pre 10 godina

Hrvati su najhrabriji narod na svetu ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.(Jovan Ducic)(Pesnik, 20. novembar 2013 21:00)

imamo i mi nacionalistickih 'pesnika', samo sto nikog ne zanimaju.. ako bas inzistiras iskopat cu ti pokoji stih o srbima..?!?

Miro Croatia

pre 10 godina

Za dom spremni..i sta je tu lose????To znaci da voli svoju domovinu svim svojim srcem i svom dusom svojom..Ajde Srbi malo razmislite da je to rekao Vidic,da li biste pljuvalji po njemu ili.....????

nikad vise takve vojske nece biti

pre 10 godina

Možda bi trebalo samo vas da se stidimo......A da se ne bojimo...to je već poznata stvar
(ponosan HRVAT, 20. novembar 2013 21:29)

Dok vam Nemci drze ledja nikog se ne bojite, a kad nema Nemaca...Bleiburg :)
(pokatoliceni Srbin - hrvat, 20. novembar 2013 22:24)

Da su se Ustase ostale boriti kod Maribora i Dravograda nebi englezi nista mogli ni sa sto milja partizana ni rusa sto posto,al Ustase nasjele na predaju i da ce biti pravedno sudjeni,sudjeni su po kratkom postupku... A cetnici su se pokazali kakvi su borci na Kupresu,od tisucu i pedeset ostalo ih samo deset..a Ustasa bilo 84 vojnika...

koko

pre 10 godina

vi snimate film o draži i četnicima i nikom ništa, normalno jel, a jedan pozdrav koji su prisvojili ustaše a potiče davno prije njih izaziva sablasan.

CROCOP

pre 10 godina

sto prije prihvatite da ste porazeni i da necete vise imat ovakvu sansu(stimac) to bolje za navijace u srbiji...ovako se samo zivcirate bezveze a nista necete promijenit

jajajaja

pre 10 godina

Pa naravno da nije, ja se slazem da nije. ali da li ga treba kazniti, i njega i NSH? pa naravno da treba, sramota je sta je uradio i u tome ga podrzao ceo stadion. I jos nesto, nismo mi nista bolji, nemojmo se zavaravati i tesiti ovim stvarima. Sto bi se reklo, ocistimo prvo svoje dvoriste da bi kritikovali tudje

freddie

pre 10 godina

Pokusacu neutralno da napisem kometar, premda je tesko.Znate sta hrvati ja vam i vjerujem da je to stari pozdrav pa su ga ustase zloupotrebile.Samo jedna cinjenica a to je da je kukasti krst i ispruzena ruka isto tako staro obiljezje, pa ga nacisti preuzeli i zloupotrebili e sad ono najvaznije:Probajte to pokazati u Njemackoj pa cete vidjeti kako cete proci.
(max, 20. novembar 2013 22:27)

kukasti kriz nikako nije staronjemacko obiljezje tako da ako vidis njemca sa kukastim slobodno mozes zakljuciti da se radi o neonacisti. a ako vidis indijca sa kukastim krizem (koji je btw drukcije okrenut) onda tocno znas o cemu se radi. tu zabune nema.

Domagoj

pre 10 godina

Inace ste samostalna drzava tek 20-ak godina... Naravno ako racunas NDH onda ste jos malo stariji!
To ti je potvrdio ministar u Kninu kada je na proslavi rekao "ostvarili smo tisuculjetni san o neovisnosti"...
A ti sad lupetaj i lazi samog sebe....
(Бојан Илић, 20. novembar 2013 21:51)

Kako? Zašto? Tom logikom vi ste samostalna država svega desetak godina??

Sad ozbiljno...
Te priče o tisućljetnom snu su nametnute devedesetih od domaćih političara koji su se htjeli prikazati kao "osloboditelji", ne znajući kako je Hrvatski narod i proteklih tisuću godina bio slobodan iako je kao "robovao" pod stranim vladarima. Nikakve razlike nije bilo između Hrvatske prije personalne unije s Mađarskom i Hrvatske nakon iste. Pa ni mađarskim povjesničarima ne pada na pamet osporavati da je Hrvatska zadržala izrazito visok stupanj samostalnosti nakon 1102., kao što im ne pada na pamet ni dolazak Anžuvinaca na vlast nazivati propašću mađarske državnosti.

Više mi i ne stane puno toga u komentar, a ti ako si voljan nešto naučiti evo ti par linkova...

http://en.wikipedia.org/wiki/Croatia#Prehistory_and_antiquity
http://en.wikipedia.org/wiki/Pannonian_Croatia
http://en.wikipedia.org/wiki/Dalmatian_Croatia
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Croatia_%28medieval%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Croatia_%28Habsburg%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Croatia-Slavonia

Al naravno, zašto se uopće trudim, ionako su sve to samo lupetanja i laži... :(

zvekete

pre 10 godina

CIni mi se da je ovim potezom zavrsio karijeru u reprezentaciji!
Niko vise nece zazaliti od njega kad ga kazne, adios brazil!!! Hehehehe...

Serdar

pre 10 godina

(muamua, 20. novembar 2013 21:18)
Znaci ja sam troll,a da ni sam to ne znam,onda je po tebi troll ovaj komentar koji je na vrhu po plusevima zato sto je covek citirao Srpskog pesnika,ti ako nemas sta pametno da napises onda cuvaj za sebe pridike,sad ja tebi ovde treba da objasnjavam smisao mog pisanja.

P.S Ne znam koliko imas godina ali ne mogu da verujem da jos nisi shvatio da Hrvati gledaju kroz nas Srbe,zato sto smo mi smisao Hrvatskog postojanja kada nas nebi bilo nebi bilo ni Hrvata,i upravo zbog toga uvek ali uvek uporedjujem nas i Hrvate upravo zbog toga sto se ne mozemo uporedjivati jer sta vise mi smo puno bolji od Hrvata.I ne znam odakle ti to da sam troll.

tebi treba pomoć

pre 10 godina

Ја сам већ довољно срећан што нисам ваш.
@ Гане

evo ga, srpski Joe Šimunić... samo da ti velim da za dva tjedna ženim Srpkinju koju volim i koja će biti moja... pozz od zaljubljenog Hrvata...

Dejan

pre 10 godina

Pa ne znam šta je ovde tako šokantno. Veća senzacija bi bila da Joe Šimunić u egzaltiranom stanju peva recimo "Waving flags" od K'naan-a

"Dok nam Njemci drže leđa"

pre 10 godina

He, he, kako ste hrabri. U stilu "Ma šta je k'o je rek'o, zeko je rek'o".
Sve što ste imali reći na tu temu imali ste priliku od 1991. - 1995. Fala, do viđenja.
P.S. Što se tiče WW2, to su sve Rusi napravili, njima kapa dolje...

Milan

pre 10 godina

*imamo i mi nacionalistickih 'pesnika', samo sto nikog ne zanimaju.. ako bas inzistiras iskopat cu ti pokoji stih o srbima.*

Jovan Ducic nije nikakav nacionalisticki pesnik vec bivsi poslanik i ambasador drzave u koju smo vas mi nasom dobrom voljom ubacili.

brzo

pre 10 godina

aleksandar petrovic, drazen petrovic, aleksandar stankovic cista hrvatska imena, al zamalo
(zokac, 21. novembar 2013 01:24)

Izvini druze ali kakve veze ima ovaj tvoj post sa ovom temom i svi ostali slicni? I molim te reci mi a koja su to hrvatska imena i prezimena, posto vidim dobro si upucen u tu oblast?

53567

pre 10 godina

Najveca tragedija za nas i Hrvate, kao i za ceo establisment ove dve zemlje, je da licimo kao jaje jajetu. I nasa bi policija ili tuzilastvo reklo istu stvar, a savez bi cutao. Mozemo mi da trazimo razlike i da cepamo dlaku na pola, ali istina je bolna, a to da smo kao braca blizanci. Tuzno.
(Labud, 20. novembar 2013 21:06)

Katolik i pravoslavac braca blizanci?? A gde to ima ?? Nije nista tuzno nego zalosno..

Dota 2

pre 10 godina

Ne cu da komentarisem Policijsku uprava u Zagrebu ali sta me vise zabrinjava da skoro nema ni jednog ili vrlo malo hrvata na B92 koji se protive tome vec naprotiv.

MarkoBG

pre 10 godina

A samo nas UEFA optužuje za rasizam i mržnju!

Izvor B92:

"Evropska fudbalska unija pokrenula je postupak protiv Fudbalskog saveza Srbije zbog navodnog rasizma na utakmici mlade reprezentacije i Belgije."

Kako niko da shvati da je nereda na stadionima uvek bilo i biće. Engleska, Italija, Argentina, pa svuda u svetu.

Pa i taj rasizam uvek će ga biti!

Rasizam i divljanje na stadionima NE MOŽE DA SE ISKORENI

Zlatan Zebic

pre 10 godina

Jednom recju - katastrofa. Ustaski p(r)ozivi samo reflektuju kompleks nize vrednosti jednog dela naroda koji i pored svega treba da vrednuje i neguje antifasisticku tekovinu istog tog slobodarskog naroda.
Ovako, dno se samo naslucuje.. Nemojte nisko padati draga moja braco Hrvati..

aloo

pre 10 godina

ne znam oko cega se stvorio toliki cirkus pa neka rade sta hoce a usputno zasto bi to i bilo krivicno delo ne potece taj pozdrav iz 41' vec mnogo ranije tako da...

muamua

pre 10 godina

serdar,izvini ,a ko je tebe spomenuo...ako je moja poruka iznad tvoje to ne znaci da sam tebi odgovarao...a sad uzdahni i izdahni...

Serdar

pre 10 godina

(muamua, 20. novembar 2013 21:18)
Ajde procitaj jos jednom sta sam napisao i duboko udahni i izdahni, pa mi napisi sta si zakljucio!

Dragan

pre 10 godina

Pa naravno da ''Za dom spremni'' nije krivicno delo u Hrvatskoj! U Hrvatskoj je to uobicajeni pozdrav, nesto kao ''dobar dan''.

Joze Smole

pre 10 godina

Nema ovde nista kaznjivo.Ja sam ovo protumacio da je covek rekao da hrvatska reprezentacija ostaje doma (za dom spremni) i ne ide u Brazil.Publika je tu odluku gromoglasno prihvatila.Ostaje jos da to potvrdi Fifa.Ona treba i da odluci ko ce umesto njih ici ako su oni zele ostati doma.

Marko

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala. Mi ćemo ga uvijek koristiti, ako nekom smeta to je njegova stvar, bez ljutnje

Miro Croatia

pre 10 godina

Za dom spremni..i sta je tu lose????To znaci da voli svoju domovinu svim svojim srcem i svom dusom svojom..Ajde Srbi malo razmislite da je to rekao Vidic,da li biste pljuvalji po njemu ili.....????

Domagoj

pre 10 godina

Wikipedija?!
Sve si mi objasnio....
(Бојан Илић, 20. novembar 2013 23:21)

A šta oćeš? Doktorat da ti napišem. Ionako niša od toga ne želiš vidjeti ni prihvatiti. Hrvatska postoji puno puno dulje od tih 20 godina koje si spomenuo. Ako se ti ne možeš pomiriti s time ja ti tu ne mogu pomoći.
Pusa bok. :P

zg

pre 10 godina

ej moje komsije jeste umisljeni mislite da ste glavni na balkanu i da samo vi zasluzujete drzavu i konstantno ismijavate sve ostale narode ex yu a ustvari ste vi ti koje niko nedozivljava i nepravite se fini zaboravljate kakve sve pjesme vasi navijaci pjevaju i kolko puta ste zapalili hr zastavu i da nezaboravim slikanje mihajlovica sa natpisom vukovar na cirilici a svi znamo kakvo to znacenje ima

ponosan HRVAT

pre 10 godina

Hrvati su najhrabriji narod na svetu ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.

(Jovan Ducic)
(Pesnik, 20. novembar 2013 21:00)
Možda bi trebalo samo vas da se stidimo......A da se ne bojimo...to je već poznata stvar

Labud

pre 10 godina

Najveca tragedija za nas i Hrvate, kao i za ceo establisment ove dve zemlje, je da licimo kao jaje jajetu. I nasa bi policija ili tuzilastvo reklo istu stvar, a savez bi cutao. Mozemo mi da trazimo razlike i da cepamo dlaku na pola, ali istina je bolna, a to da smo kao braca blizanci. Tuzno.

CROCOP

pre 10 godina

sto prije prihvatite da ste porazeni i da necete vise imat ovakvu sansu(stimac) to bolje za navijace u srbiji...ovako se samo zivcirate bezveze a nista necete promijenit

Realni

pre 10 godina

Ne znam otkuda Vama Srbima ideja da su Hrvati ikada potekli od Vaseg naroda. Mi smo potpuno drugaciji narod perzijskog porijekla koji je samo igrom slucaja prihvatio slavenski jezik (dok istovremeno npr. Madjari su zadrzali svoj). Isto tako, genetska istrazivanja potvrdjuju da nemamo veze jedni s drugima. Vi nosite vise tursko-grcki genski marker, dok kod nas prevladava iransko-indijski --> to je jos jedan dokaz. Zato, molim Vas lijepo da nas ne svojatate, drzite se Vi sebe i svojih pjesnika poput tog famoznog J. Ducica kojeg stalno citirate, a nas Hrvate (N. Tesla, D. Petrovic itd.) pustite na miru.

koko

pre 10 godina

vi snimate film o draži i četnicima i nikom ništa, normalno jel, a jedan pozdrav koji su prisvojili ustaše a potiče davno prije njih izaziva sablasan.

grr

pre 10 godina

Josip Šimunić je uspio pokvariti naizgled savršenu večer, dečki su napokon poginuli na terenu dali sve od sebe i napokon odigrali kako se spada i u rangu s njihovim mogućnostima, i umjesto da svi pričajo o Hrvatskoj i o igri koju su prikazali svi pričaju o Šimuniću koji veliča fašizam, Šimuniću srami, a vas pitam što ste već zaboravili utakmicu na Marakani, kad se palila zastava, stavili ste natpis Vukovar, a znate kako to Hrvate boli, nama nisu dali jučer da stavimo veliki natpis Zapamtite Vukovar, Fifa je naredila da se skine taj natpis.

nikad vise takve vojske nece biti

pre 10 godina

Možda bi trebalo samo vas da se stidimo......A da se ne bojimo...to je već poznata stvar
(ponosan HRVAT, 20. novembar 2013 21:29)

Dok vam Nemci drze ledja nikog se ne bojite, a kad nema Nemaca...Bleiburg :)
(pokatoliceni Srbin - hrvat, 20. novembar 2013 22:24)

Da su se Ustase ostale boriti kod Maribora i Dravograda nebi englezi nista mogli ni sa sto milja partizana ni rusa sto posto,al Ustase nasjele na predaju i da ce biti pravedno sudjeni,sudjeni su po kratkom postupku... A cetnici su se pokazali kakvi su borci na Kupresu,od tisucu i pedeset ostalo ih samo deset..a Ustasa bilo 84 vojnika...

Brazil

pre 10 godina

Ajde sta se palite komsije. Ovo se ne tice Srbije nego je to nas "problem".

Ako za vas nisu kokarde i tri prsta cetnicki simboli onda se "za dom spremni" ne mora smatrati ustaskim. Cinjenica je da je ta retorika, i kod vas i kod nas, koristena od ekstrema i naravno da mi to svi subjektivno dozivljavamo, nema tu puno mjesta objektivnosti nazalost. Ali je i cinjenica da su ti simboli nastali prije cetnika i ustasa. Iako smatram da Simunicu nije bilo potrebno ovo, pogotovo kad u Hrvatskoj imamo vec dosta problema.

A nekim gospodinima koju spominju taj nas tisucljetni san: Ponosni smo sta imamo drzavu koja nam se branila kroz stoljeca, tako kao sta ste vi ponosni na samostalnost od turskog okupatora.

freddie

pre 10 godina

Hrvati su najhrabriji narod na svetu ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.(Jovan Ducic)(Pesnik, 20. novembar 2013 21:00)

imamo i mi nacionalistickih 'pesnika', samo sto nikog ne zanimaju.. ako bas inzistiras iskopat cu ti pokoji stih o srbima..?!?

freddie

pre 10 godina

Srbija je postojala pre Hrvatske kao sto danasnji Hrvati poticu od Srba, tj pokatoliceni SrbiVidis da pises ovde srpskim jezikom, sve razumes sta mi pisemo
(spremte se spremte cetnici, 20. novembar 2013 22:09)

1: fala bogu da postoji internet i google translate pa covjek moze provjerit na stranim izvorima neke podatke..
i pod 2: nisu li i vasi znanstvenici ustvrdili da kao nacija imate IZNIMNO nizak nivo znanja iz povjesti?!? bilo nedavno i ovdje na b92..!?

"Dok nam Njemci drže leđa"

pre 10 godina

He, he, kako ste hrabri. U stilu "Ma šta je k'o je rek'o, zeko je rek'o".
Sve što ste imali reći na tu temu imali ste priliku od 1991. - 1995. Fala, do viđenja.
P.S. Što se tiče WW2, to su sve Rusi napravili, njima kapa dolje...

Domagoj

pre 10 godina

Inace ste samostalna drzava tek 20-ak godina... Naravno ako racunas NDH onda ste jos malo stariji!
To ti je potvrdio ministar u Kninu kada je na proslavi rekao "ostvarili smo tisuculjetni san o neovisnosti"...
A ti sad lupetaj i lazi samog sebe....
(Бојан Илић, 20. novembar 2013 21:51)

Kako? Zašto? Tom logikom vi ste samostalna država svega desetak godina??

Sad ozbiljno...
Te priče o tisućljetnom snu su nametnute devedesetih od domaćih političara koji su se htjeli prikazati kao "osloboditelji", ne znajući kako je Hrvatski narod i proteklih tisuću godina bio slobodan iako je kao "robovao" pod stranim vladarima. Nikakve razlike nije bilo između Hrvatske prije personalne unije s Mađarskom i Hrvatske nakon iste. Pa ni mađarskim povjesničarima ne pada na pamet osporavati da je Hrvatska zadržala izrazito visok stupanj samostalnosti nakon 1102., kao što im ne pada na pamet ni dolazak Anžuvinaca na vlast nazivati propašću mađarske državnosti.

Više mi i ne stane puno toga u komentar, a ti ako si voljan nešto naučiti evo ti par linkova...

http://en.wikipedia.org/wiki/Croatia#Prehistory_and_antiquity
http://en.wikipedia.org/wiki/Pannonian_Croatia
http://en.wikipedia.org/wiki/Dalmatian_Croatia
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Croatia_%28medieval%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Croatia_%28Habsburg%29
http://en.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Croatia-Slavonia

Al naravno, zašto se uopće trudim, ionako su sve to samo lupetanja i laži... :(

freddie

pre 10 godina

Pokusacu neutralno da napisem kometar, premda je tesko.Znate sta hrvati ja vam i vjerujem da je to stari pozdrav pa su ga ustase zloupotrebile.Samo jedna cinjenica a to je da je kukasti krst i ispruzena ruka isto tako staro obiljezje, pa ga nacisti preuzeli i zloupotrebili e sad ono najvaznije:Probajte to pokazati u Njemackoj pa cete vidjeti kako cete proci.
(max, 20. novembar 2013 22:27)

kukasti kriz nikako nije staronjemacko obiljezje tako da ako vidis njemca sa kukastim slobodno mozes zakljuciti da se radi o neonacisti. a ako vidis indijca sa kukastim krizem (koji je btw drukcije okrenut) onda tocno znas o cemu se radi. tu zabune nema.

spremte se spremte cetnici

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala. Mi ćemo ga uvijek koristiti, ako nekom smeta to je njegova stvar, bez ljutnje
(Marko, 20. novembar 2013 21:15)

Srbija je postojala pre Hrvatske kao sto danasnji Hrvati poticu od Srba, tj pokatoliceni Srbi

Vidis da pises ovde srpskim jezikom, sve razumes sta mi pisemo

Mihailo

pre 10 godina

U urliku "Hajmo ustaše" nema elemenata krivičnog dela? Zanimljivo, posebno to što takvo viđenje dolazi od naroda koji se izuzetno istakao u antifašističkoj borbi. Ili oni to hoće tako da predstave... Hrvati su stari preletači na pobedničku stranu, veoma nekvalitetni ljudi, navikli na gospodara i komandovanje, koje su sa radošću prihvatali. Posebno ako se radi o sprovođenju zločina nad nedužnima i onima koji ne mogu da se brane. Ipak, kada dođe vreme da se menja uniforma, bez problema i osećanja pogažene časti i ideala, to se uradi.
U svakom slučaju, svaka čast. Ako ovakvo stanje stvari promeni stav bar jednog Srbina koji ima iole pozitivno mišljenje o Hrvatima, ja lično ću biti veoma srećan.

53567

pre 10 godina

Najveca tragedija za nas i Hrvate, kao i za ceo establisment ove dve zemlje, je da licimo kao jaje jajetu. I nasa bi policija ili tuzilastvo reklo istu stvar, a savez bi cutao. Mozemo mi da trazimo razlike i da cepamo dlaku na pola, ali istina je bolna, a to da smo kao braca blizanci. Tuzno.
(Labud, 20. novembar 2013 21:06)

Katolik i pravoslavac braca blizanci?? A gde to ima ?? Nije nista tuzno nego zalosno..

MarkoBG

pre 10 godina

A samo nas UEFA optužuje za rasizam i mržnju!

Izvor B92:

"Evropska fudbalska unija pokrenula je postupak protiv Fudbalskog saveza Srbije zbog navodnog rasizma na utakmici mlade reprezentacije i Belgije."

Kako niko da shvati da je nereda na stadionima uvek bilo i biće. Engleska, Italija, Argentina, pa svuda u svetu.

Pa i taj rasizam uvek će ga biti!

Rasizam i divljanje na stadionima NE MOŽE DA SE ISKORENI

Serdar

pre 10 godina

Dobro dosli na Balkan,zemlju paradoksa,evo dokaza:
1.Uz poklice "Za dom spremni" i "hajmo ustase" prisvajane tudje teritorije i vrseni nezapamceni zlocini kakav svet nije video i ne vredja nikoga,tako bar kazu Hrvati.
2.Pesma "Mars na Drinu",koja je posvecena Srpskoj pobednickoj vojsci iz prvog svetskog rata koja je bila bitku sa okupatorima,nije prisvajala nicije teritorije i nije vrsila zlocine,zaboga vredja Hrvate kad je cuju.

boris

pre 10 godina

Najveca tragedija za nas i Hrvate, kao i za ceo establisment ove dve zemlje, je da licimo kao jaje jajetu. I nasa bi policija ili tuzilastvo reklo istu stvar, a savez bi cutao. Mozemo mi da trazimo razlike i da cepamo dlaku na pola, ali istina je bolna, a to da smo kao braca blizanci. Tuzno.
(Labud, 20. novembar 2013 21:06)

Istina. Savršeno točno.

mica2

pre 10 godina

Oni zive na mrznji prema srbima jer drugih kvaliteta nemaju! Nikolu Teslu svojataju iako mu je otac bio pravoslavni pop, cak su mu i ulicu dali u centru Zagreba, ali ne na cirilici, jer svojih velikana ni nemaju. Strasno je koliko je to ljigavo! Sta bi znacila pobeda nad velikim timom kao sto je Island ako se ta pobeda ne bi iskazala kroz mrznju prema srbima - nista!

jajajaja

pre 10 godina

Pa naravno da nije, ja se slazem da nije. ali da li ga treba kazniti, i njega i NSH? pa naravno da treba, sramota je sta je uradio i u tome ga podrzao ceo stadion. I jos nesto, nismo mi nista bolji, nemojmo se zavaravati i tesiti ovim stvarima. Sto bi se reklo, ocistimo prvo svoje dvoriste da bi kritikovali tudje

Dejan

pre 10 godina

To bi bilo isto kada bi se Nemacki fudbaler na kraju utakmice okrenuo navijacima i uzviknuo u mikrofon :

- Zig ! A ovi mu gromoglasno odgovorili - HEIL !

Naravno to se u jednoj civilizovanoj Nemackoj nikada nece desiti.

Ali u Hrvatskoj je sve moguce.

Feniks

pre 10 godina

Molim Hrvate, aman ne pominjite više Dražu i četnike. Aman ljudi kako vas nije sramota. Pa u Drugom svetskom ratu NDH je obuhvatila trećinu današnje Vojvodine, logor Staro Sajmište koji se nalazi u centru Beograda bio je u sastavu NDH. Draža i četnici nisu napravili Jasenovac, Jadovno i ostale logore koji su vama dika i ponos i koje bi ponovo napravili. Draža i četnici su se suprostavili USTAŠSTVU koje vi propagirate i dan danas. Tačno Srbija nije postojala 1941, bila je okupirana od strane Ustaša, fašista i nacista... Ali hvala bogu postojala je Kneževina,Kraljevina, Carevina Srbija... Tuđman je lepo rekao 1992: Jedino smo ratom mogli ostvariti tisućuljetnji san o neovisnoj Hrvatskoj. A vi se samo tešite kako Srbija nije postojala, postojaće Srbija uvek i biće uvek poput feniksa. Pozdravila vas Natalijina ramonda, ovo će nadam se u godinama, decenijama i vekovima koji dolaze biti simbol rađanja Srbije iz pepela. Na kraju ću citirati deo Pesme o Hrvatima, Jovana Dučića koja vas "junake" itekako opisuje:
Branio si zemlju od nejači naše
Iz kolevke pio krv nevine dece
Pod znamenje srama uz ime Ustaše
Stavio si Hrista, Slobodu i Svece.

S tuđinskim si kamom puzio po blatu,
s krvološtvom zvera, pogane hijene,
da bi mučki udar s leđa dao Bratu,
i ubio porod u utrobi žene.

U bezumlju gledaš ko će nove kame,
Oštrije i ljuće opet da ti skuje,
Čiju li ćeš pušku obesit o rame,
ko najbolje ume da ti komanduje.

mb

pre 10 godina

tri prsta cetnicki simboli onda se "za dom spremni" ne mora smatrati ustaskim.
(Brazil, 20. novembar 2013 23:07)

A većina srba zapravo nije svjesna da su tri prsta prije njih koristili ustaše (pa i sam Pavelić) prilikom polaganja prisege (zakletve) pa po tome ispada da i oni veličaju ustaštvo. A zapravo pozdrav s tri uzdignuta prsta su prvi kao pozdrav koristi pripadnici SS jedinica ( I od njih su ga preuzele ustaše). Ta tri prsta predstavljaju Sveto trojstvo (otac, sin i duh sveti)

Jagr

pre 10 godina

Pa sta da ocekujemo drugo od vas, nego da nije, najbolje da cete priznati da jeste. Smesno. Ali to sto vi kazete je nebitno, cucemo sta ce reci iz FIFA. Nadam se da letite ili nesto slicno.

Гане

pre 10 godina

Ја вам од срца желим да освојите ово светско првенство.
И да будете најсрећнији на целом свету.
Ја сам већ довољно срећан што нисам ваш.

carls barkli

pre 10 godina

Hrvati su najhrabriji narod na svetu ne zato što se ničega ne boje, nego zato što se ničega ne stide.

(Jovan Ducic)
(Pesnik, 20. novembar 2013 21:00)
Možda bi trebalo samo vas da se stidimo......A da se ne bojimo...to je već poznata stvar
(ponosan HRVAT, 20. novembar 2013 21:29)

Da, da, mnogo ste ratoborni, pa kad dobijete po njonji, posle pevate Danke Dojcland...

rotkod

pre 10 godina

Samo da dodam, da su tri prsta, razdvojena, simbol ustaša i Pavelića, a neobrazovani i tupi srbi, moji srbi, to prikazuju, misleći da dobro rade, a trebaju te prste spojiti, jer sveto trojstvo je spojeno, a ne razdvojeno... I da objasnim dinarsku kokardu, ista kao i srpska, samo što dvoglavi orao ima u kandžama zmiju, ovo je od strane popa Đuića smišljeno, zmija je simbol nevolja koje su zadesile srpski narod na tim prostorima...
Činjenica je da postoji iskrivljena slika u glavama, kao i izjednačavanje zločina ustaša i četnika... To nije ni slično...

rs

pre 10 godina

on je sportista a ne politicar a sport ima za cilj da spaja ljude a ne da ih fasisticko ustaskim uzvicima navodi i podstice na nasilje. fifa treba da ga suspenduje i nedozvoli da sa tom bolesnom ideologijom ide u brazil

beograd

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala. Mi ćemo ga uvijek koristiti, ako nekom smeta to je njegova stvar, bez ljutnje
(Marko, 20. novembar 2013 21:15)

niste imali državu do 41., fašistička ndh vam je prva samostalna i nezavisna država u istoriji, a da u pravu si, u vreme ndh srbija nije postojala kao država, bila je okupirana i rascepana

Zika

pre 10 godina

Naši, da su sada pametni, treba da svim silama lobiraju da mu se zabrani učestvovanje na SP u Brazilu.
(genius, 20. novembar 2013 21:08)

Ma samo da komsiji crkne krava:-)

tebi treba pomoć

pre 10 godina

Ја сам већ довољно срећан што нисам ваш.
@ Гане

evo ga, srpski Joe Šimunić... samo da ti velim da za dva tjedna ženim Srpkinju koju volim i koja će biti moja... pozz od zaljubljenog Hrvata...

pokatoliceni Srbin - hrvat

pre 10 godina

Možda bi trebalo samo vas da se stidimo......A da se ne bojimo...to je već poznata stvar
(ponosan HRVAT, 20. novembar 2013 21:29)

Dok vam Nemci drze ledja nikog se ne bojite, a kad nema Nemaca...Bleiburg :)

muamua

pre 10 godina

zasto se dozvoljava trolovanje teme time kakvi smo MI...OVDE se pise o tome kakvi su oni...sta me briga bre za marsh na drinu i ostala poredjenja...u hrvatskoj je zakonom zabranjeno za dom spremni

karanfil aga

pre 10 godina

Sta ocekivati od porazenih u I i II sv.ratu? U Brazilu ce ostati 10ak dana.. Ali,ja im ne zameram nisu bili u j.Africi pa su uzbudjeni!

Miroljub

pre 10 godina

Pa bas zato sto Hrvati nikada nisu snosili odgovornost, a Ustaski poglavnici krivicu za zlocine koji su vrsili neduznim ljudima samo zato sto su drugaciji, zato sto su to sto jesu, zato se danas ustastvo osim u krajnje losem kontekstu moze spominjati i u neutralnom i jos se moze bit iznenadjen reakcijama, kao da mi svi ne znamo kolike su razmere bestijalnosti Hrvata i u Prvom i u Drugom, ali i u ovom poslednjem ratu. Ali s obzirom gde je odrastao i rodjen ovaj momak, dakle u Australiji postojbini ustaske emigracije i njihovih potomaka, nisam zacudjen ovim postupkom, a jos manje konstatacijom da u takvim izjavama nema krivicnog dela.

Kriger

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala. Mi ćemo ga uvijek koristiti, ako nekom smeta to je njegova stvar, bez ljutnje
(Marko, 20. novembar 2013 21:15)

Xaxaxaxa,pa da nije Kurda Hrvati bi bili najgori na svetu sto se drzavnosti tice...1102. godina deluje tako daleko...

de

pre 10 godina

Citajuci hrvatske komentare i tu pateticnu paradu provincijalnog narcis-sovinizma, zaista se postavlja pitanje, odakle takva Hrvatska, sa takvim mentalnim sklopom u EU? Nisu ni za maloazijsku zajednicu.

rotkod

pre 10 godina

Za polu pismene... Učili su vas u školi, da su četnici i ustaše isto!? Nije to isto, ustaše su za razliku od nas nisu imali svoje zatvorene klubove, počev od Gospićkih jama, pa do najpoznatijeg srpsko-jevrejskog kluba Jasenovac...

goran

pre 10 godina

Aj u 100 marke da hrvati ne idu na svestsko; FIFA ce ih kazniti i poslati Svedjane (kao izvlacice kuglice):):):)
Aaaa, sta kazete na scenario koji su sami zamesili!!!

XIII_Apostol

pre 10 godina

I onda smo mi sa severa i juga huligani i nacionalisti kad razvijemo zastavu Kosovo je srce Srbije!!!! Ili kad svira himna Srbije, boze moj uplase se Hrvati,eto opet cetnika. Pa koliko Hrvati kukaju da su ih cetnici klali ispada da je pola Hrvatske bilo u cetnicima. A onda JSO za kraj koncerta " Hriste Boze....."

Branko

pre 10 godina

Pa naravno da kod Vas u Hrvatskoj, to nije protiv zakonito. To je svima jasno. Gospodo draga , hvala dragom Bogu da ne živimo vise u istoj državi. Uvek ste bili dovoljni sami sebi.

Geometar

pre 10 godina

Verovatno svi Hrvati osecaju da je ova Hrvatska pravna naslednica one Paveliceve. Koliko god njihova vlast pokusava da to zataska, narod ne moze da krije to.

Andra

pre 10 godina

Posle ovih par recenica teksta sta normalan, obican gradjanin ove drzave, a tek Srbin moze da kaze i da li uopste i moze od ozlojadjenosti bilo sta reci. Kolika je to kolicina peska bacenog u oci svim zrtvama ustaske(hrvatske) bestijalnosti i onima koji sve sto se desavalo od 41. do 45. posredno osecaju kao veliku bol jednog( srpskog) naroda. Necu reci da sam zapanjem, jer bi to znacilo da sam naivan, a to svakako u svojih 50 i kusur nisam, ali sam svakako besan na potpunu nonsalantnost i licemerje u izjavi pripadnika zagrebacke policijske uprave. Nikada nisam ziveo u zabludi "bratstva i jedinstva" kada smo toboze svi bili jedno, a ustvari se znalo od malena u jaslicama, pa osnovnoj, srednjoj i na poslu ko je ko i ko je sta. Svaka druga prica je neistinita i pogubna po one mlade ljude koji posle nas dolaze, a treba da formiraju odredjen stav o onom vremenu i da neguju kulturu secanja, kako na svoje greske, tako i na uspehe. I da ne duzim, Hrvatska cini marginalizovana grupa istinskih antifasista, a vecinu cine oni koji se ne boje da otvoreno zastupaju fasizam i one koji su to latentno, ali se ne da prilika da svoju prirodu spoznaju. Nek je na cast svakom pa i Simunicu.

Serdar

pre 10 godina

(muamua, 20. novembar 2013 21:18)
Ajde procitaj jos jednom sta sam napisao i duboko udahni i izdahni, pa mi napisi sta si zakljucio!

Serdar

pre 10 godina

(muamua, 20. novembar 2013 21:18)
Znaci ja sam troll,a da ni sam to ne znam,onda je po tebi troll ovaj komentar koji je na vrhu po plusevima zato sto je covek citirao Srpskog pesnika,ti ako nemas sta pametno da napises onda cuvaj za sebe pridike,sad ja tebi ovde treba da objasnjavam smisao mog pisanja.

P.S Ne znam koliko imas godina ali ne mogu da verujem da jos nisi shvatio da Hrvati gledaju kroz nas Srbe,zato sto smo mi smisao Hrvatskog postojanja kada nas nebi bilo nebi bilo ni Hrvata,i upravo zbog toga uvek ali uvek uporedjujem nas i Hrvate upravo zbog toga sto se ne mozemo uporedjivati jer sta vise mi smo puno bolji od Hrvata.I ne znam odakle ti to da sam troll.

Бојан Илић

pre 10 godina

Realni?!
Pa odlucite se vec jednom ko se...?!
Svaki put me iznenadite...
Drazen Petrovic je inace isto od tih "marsovaca" koje spominjes i nema veze sa Srbima....:-))))

aloo

pre 10 godina

ne znam oko cega se stvorio toliki cirkus pa neka rade sta hoce a usputno zasto bi to i bilo krivicno delo ne potece taj pozdrav iz 41' vec mnogo ranije tako da...

Bijek

pre 10 godina

Po istom principu nije krivično delo ni pozdravljati se sa Sieg Heil. Nadam se da će Hrvatski narod imati hrabrosti da se suoči sa svojom prošlošću ali i sa sadašnjošću.

sasa

pre 10 godina

vole nas samo kad dodju da nam uzmu pare a nase budale trce da ih vide da pevaju na koncerte.posle nas opet pljuju ali i mi smo krivi jer ne cenimo sebe i jedan drugom podmecemo nogu dok se svi ostali pomazu.

deki

pre 10 godina

Njihova drzava je na tom "za dom spremni" nastala pa zasto bi onda to osudjivali. Simunic je samo artikulisao ono sto cela nacija misli. I taj poklic moze samo jos da zasmeta nekom nihovom ministru sa "slucajnim" srpskim imenom

nikola

pre 10 godina

Ovo nije,ali zato jeste kada grupa mladica nosi srpske zastave u hrvatskoj pre par godina ili ako neko ima tetovazu Draze Mihajlovica pa ne moze ni da udje u zemlju ili "ne daj Boze" ako na patici ima usiveno 4 ocila usred hrvatske(Raduljica svojevremeno).Cekam samo i opanke da zabrane.

Nesa

pre 10 godina

Pa bice - tresla se gora... On je i ranije imao stravicne ispade pa nikom nista. Protiv Srbije udario Sulejmanija da je to bilo za zatvor, a potom 'ladno igrao protiv Islanda. To je lik koji je uspio da u jednoj utakmici dobije 3 zuta kartona prije nego su ga napokon istjerali s terena. To je.. kratko receno "ja ustadoh, za mnom svi .. ".

Dule Silni

pre 10 godina

Za dom spremni je patriotski izraz koji datira iz vremena kada srbija nije ni postojala...
(Marko, 20. novembar 2013 21:15)

U pravu si tada nije postojala Srbija, postojala je KRALJEVINA, a i CAREVINA Srbija.

zvekete

pre 10 godina

CIni mi se da je ovim potezom zavrsio karijeru u reprezentaciji!
Niko vise nece zazaliti od njega kad ga kazne, adios brazil!!! Hehehehe...

Milutin

pre 10 godina

Da, da, i "Hajmo ustaše" je takođe stari hrvatski masovni pozdrav od 100 godina pre ustaša a i nije mislio ništa loše, jer je igrao za dom, i kome smeta to je njegova stvar... ?! Pa dokle ove gluposti bre? Vi u Hrvatskoj imate definitivno ozbiljan, veoma zapušten problem koji niko ne želi da rešava. Znate šta, možete deset puta da se umuvate u deset EU, da učestvujete na 15 sledećih svetskih - ali ljudi u Srbiji, ovakvi kakvi su, za vas su gospoda. Za vas sam navijao i sada mi je još užasnije da gledam i čitam sve ovo.

Бојан Илић

pre 10 godina

Маrko!
Inace ste samostalna drzava tek 20-ak godina... Naravno ako racunas NDH onda ste jos malo stariji!
To ti je potvrdio ministar u Kninu kada je na proslavi rekao "ostvarili smo tisuculjetni san o neovisnosti"...
A ti sad lupetaj i lazi samog sebe....

grant

pre 10 godina

(freddie, 20. novembar 2013 23:05)

kukasti krst je stoljećima bio simbol pozitive u indiji a onda ga je hitler preuzeo (krakove mu obrnuo) i od tada je strogo zabranjen.

da li je kukasti krst bio staroindijsko, starošvedsko ili staromađarsko obilježje apsolutno je irelevantno.

pod njime su vršeni neviđeni zločini nad jevrejima a isto tako pod za dom spremni vršen je genocid nad Srbima 4 godine. I zato Srbi imaju pravo da protestiraju.

muamua

pre 10 godina

zar u hrvatskoj nije zakonom zabranjeno uzvikivanje za dom spremni...alo ljudi pa oni se sa zastavama sa ustaskim grbom ne ovim koji je sada njihov grb vec drugim sa prvom belom kockicom slikaju i pojavljuju na stadionima

Memory

pre 10 godina

Naravno da delovanje Ljube Miloša i Maksa Luburića nije krivično delo u Hrvatskoj, što će kao svedok potvrditi potpuno neutralna Hrvatska navijačica Sonja Biserko. Ali je zato pisanje ćirilicom u Hrvatskoj teško krivično i genocidno delo protiv države i Hrvatskog naroda.

Milan

pre 10 godina

*imamo i mi nacionalistickih 'pesnika', samo sto nikog ne zanimaju.. ako bas inzistiras iskopat cu ti pokoji stih o srbima.*

Jovan Ducic nije nikakav nacionalisticki pesnik vec bivsi poslanik i ambasador drzave u koju smo vas mi nasom dobrom voljom ubacili.

max

pre 10 godina

Pokusacu neutralno da napisem kometar, premda je tesko.Znate sta hrvati ja vam i vjerujem da je to stari pozdrav pa su ga ustase zloupotrebile.Samo jedna cinjenica a to je da je kukasti krst i ispruzena ruka isto tako staro obiljezje, pa ga nacisti preuzeli i zloupotrebili e sad ono najvaznije:Probajte to pokazati u Njemackoj pa cete vidjeti kako cete proci.Zamidlite u Njemackoj da igrac pokaze to i da cijeli stadion isto ispruzi ruku.To je nemoguce, kod vas to jeste.Svane imaju respekt prema proslosti i zrtvama sto se za ves ne moze reci.To se ne radi pa makar to bio povjesni vas pozdrav.Da sam uspio napisati komentar a da vas ne uvredim, svaka mi cast i jedan veliki minus za mene

Dodatak

pre 10 godina

@mb, 20. novembar 2013 23:52

Ta tri dignuta prsta dizu politicari i u Svajcarskoj kada polazu zakletvu u ime svetog trojstva.
Srpski pozdrav je bio s tri spojena prsta, kao kad se krstimo. Ovaj novi je uveo SPO.

banat uber alles

pre 10 godina

što reče minimax...ja sedoh svi sedoše, ja ustah svi ustaše...

a ovi što se pozivaju na 500 godina i kako to nema veze sa ndh...pa ni nacisti nisu izmislili svastiku al' nam je ipak prva asocijacija hitler i nacizam...

Adam

pre 10 godina

Evropa se ujedinila na antifasizmu kao kljucnoj vrednosti, a sada su im je u savezu i drustvi koje otvoreno velica fasizam. Samo kaznom za fudbalera, klub, navijace, reprezentaciju, problem nece biti resen. Tesko onima koji od Istorije nisu nista naucili.

talalaj

pre 10 godina

Ovi rvcati otvoreno o ustastvu a nama prete kao da smo mi a ne oni rasisti. Pa gde ta evrtopa ide sramota a mi sve ovo mirno gledamo. Napisao bih jos nesto ali mi komentar nece objaviti iz njima poznatih razloga , pa sad vidite sta se radi u zemlji Srbiji medu sljivama

Nataeos

pre 10 godina

To bi bilo isto kada bi se Nemacki fudbaler na kraju utakmice okrenuo navijacima i uzviknuo u mikrofon :- Zig ! A ovi mu gromoglasno odgovorili - HEIL !Naravno to se u jednoj civilizovanoj Nemackoj nikada nece desiti.Ali u Hrvatskoj je sve moguce.
(Dejan, 20. novembar 2013 21:10)
Desilo se jednom u toj Nemačkoj, nemoj biti toliko siguran da neće ponovo!! Vidiš i sam da su ljudi plitke pameti!

Dejan

pre 10 godina

Pa ne znam šta je ovde tako šokantno. Veća senzacija bi bila da Joe Šimunić u egzaltiranom stanju peva recimo "Waving flags" od K'naan-a

jozo, daj kruha

pre 10 godina

@Brazil
Iz pijeteta prema žrtvama ustaških zločina nije primereno koristiti njihove pozdrave. Ali izgleda da bi i vi malo da nastavite gde su oni stali.

brzo

pre 10 godina

aleksandar petrovic, drazen petrovic, aleksandar stankovic cista hrvatska imena, al zamalo
(zokac, 21. novembar 2013 01:24)

Izvini druze ali kakve veze ima ovaj tvoj post sa ovom temom i svi ostali slicni? I molim te reci mi a koja su to hrvatska imena i prezimena, posto vidim dobro si upucen u tu oblast?

Zlatan Zebic

pre 10 godina

Jednom recju - katastrofa. Ustaski p(r)ozivi samo reflektuju kompleks nize vrednosti jednog dela naroda koji i pored svega treba da vrednuje i neguje antifasisticku tekovinu istog tog slobodarskog naroda.
Ovako, dno se samo naslucuje.. Nemojte nisko padati draga moja braco Hrvati..

Примеро Гериљеро

pre 10 godina

Па још су 1989.г. покушали преименовати Трг жртава фашизма у Трг усташких несташлука, а ви се чудите што "за дом, спремни" није кривично дело.

Serbinum

pre 10 godina

Džo Šimunić jedared izjavi za jednog igrača iz stuba srpstva:"Moj brat Pantela je čudo od čoveka". I jeste čudo,kad si mu ti brat.

Dota 2

pre 10 godina

Ne cu da komentarisem Policijsku uprava u Zagrebu ali sta me vise zabrinjava da skoro nema ni jednog ili vrlo malo hrvata na B92 koji se protive tome vec naprotiv.

Dragan

pre 10 godina

Pa naravno da ''Za dom spremni'' nije krivicno delo u Hrvatskoj! U Hrvatskoj je to uobicajeni pozdrav, nesto kao ''dobar dan''.

for doom ready

pre 10 godina

Za ove sto se prave naivni i pitaju sta je tu lose, zamislite kad bi Njemacki reprezentativac nakon pobede uzviknuo "Sieg Heil!" (jer eto covek samo slavi pobedu) sta bi mu se desilo, i onda ce vam biti jasno koliko ste vi (Hrvatska) a koliko Njemacka ucinili na denacifikaciji nacije.

2+2=4 (i sada i 1941.g)

pre 10 godina

Након утакмице, Шимунић истрчао поново на терен, латио се микрофона, поздрави публику, а навијачи на трибинама одушевљени, у екстази, УСТАШЕ и отпоздравише му.

muamua

pre 10 godina

serdar,izvini ,a ko je tebe spomenuo...ako je moja poruka iznad tvoje to ne znaci da sam tebi odgovarao...a sad uzdahni i izdahni...

Joze Smole

pre 10 godina

Nema ovde nista kaznjivo.Ja sam ovo protumacio da je covek rekao da hrvatska reprezentacija ostaje doma (za dom spremni) i ne ide u Brazil.Publika je tu odluku gromoglasno prihvatila.Ostaje jos da to potvrdi Fifa.Ona treba i da odluci ko ce umesto njih ici ako su oni zele ostati doma.