Ponedeljak, 18.11.2013.

10:22

Vukovar: Podela na "dve Hrvatske"

Hrvatski državni vrh odustao od kolone sećanja u Vukovaru, <a href="http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=11&dd=18&nav_category=64&nav_id=778657" class="text-link" target= "_blank">prilikom obeležavanja 22 godine od ulaska JNA u taj grad</a>, nakon što je formirana "nezvanična" kolona.

Izvor: B92

Vukovar: Podela na "dve Hrvatske" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

miro

pre 10 godina

Gospodin Đakula je u pravu kada kaže da Srbi i Hrvati iz Vukovara moraju zajedno izgrađivati Vukovar i dogovarati se o ključnim problemima života u tom slomljenom gradu. jedini način da se to postigne je potpuna politička integracija Srba u Hrvatski korpus.Dokle god srbi budu nazivati Hrvate ustašama do tada će Ustaše živjeti. Onog trena kada prestanu to govoriti Ustaše će nestati sa scene. Udba je radi sebe namjerno spominjala Ustašku emigraciju kako bi ona sama jačala u onoj jugoslaviji. 68 godina nakon drugog svjetskog rata u Srbiji izgleda kao da se je sve to događalo prije 68 dana. za nas Hrvate drugi svjetski rat je arhaična poviest ili davno svršeno vrijeme dok kod građana Srbije dobije se osjećaj kao da vas svako jutro bude s događajima iz toga prohujalog rata. Ostavite se ratova i junaka i uhvatite se u utrku za boljim životom pa nećete misliti na rat i junake. nema junaka ima samo poginulih.

kele

pre 10 godina

A vi dragi Beograđani, budite opet fini, pa dočekajte Doris Dragović sa punom salom. Ko se ne sjeća iste tokom rata, neka progugla ili pita starije.

Sg

pre 10 godina

@LF i Djuro Da znate za stid i da imate imalo osecaja za istinu, nebi ste se javljali na ove nase portale.Vec je vise puta danas napisano kako je pocelo u Vukovaru, ubistvom 150 Srba, od strane vasih ustasa.Niste ocekivali odbranu, iz predjasnjih ratova navikli ste da se silite na nejakim.Ovo je samo mala naplata za veliki dug.Ne treba nam ruka pomirenja od takvih likova kao vi.

beograd

pre 10 godina

Zašto mogu Francuska i Njemačka a mi ne? Evo zašto. Kad bi sad otišao u Francusku i pitao tko je kriv za rat, Francuzi bi rekli - 'Nijemci su krivi, oni su ubijali itd.' A kad bi otišao u Njemačku i pitao tko je kriv za rat, oni bi rekli 'Mi smo krivi za rat, mi smo ubijali...' E pa, dok će to Srbi napokon priznati, ja prva ću se pomiriti sa svakim stanovnikom Srbije :) Dok se prestane izjednačavati agresor i žrtva, dok se Domovinski rat prestane nazivati građanskim, dok se naši (hrvatski) političari prestanu svima i svakome ispričavati i miriti strane bez da srede stanje u Hrvatskoj, tek onda će pomirenje biti moguće. U Vukovaru neka se pronađu nestali, neka netko odgovara za njih, neka se grad obnovi i sredi da stanovnici imaju budućnost onda neka se krene pričati o ćirilici. Jer ovo je naglo i prerano. I nisu mi jasni ljudi koji ne shvaćaju tolike proteste oko ćirilice. Nije bitno pismo, bitna je pozadina iza njega, koga to pismo predstavlja.
(L.F., 18. novembar 2013 23:36)

inače srbija nije učestvovala u ratu, tako da je taj rat stvarno građanski, tvoj je problem što srbe iz hrvatske gledaš kao strance i okupatore, pa je za tebe agresije jedne države na drugu, ok slažem se da je bilo paravojnih formacija i dobrovoljaca iz srbije, ali bilo je i dobrovoljaca iz svih zemalja sveta, naprimer na kosovu su ratovali dobrovoljci iz albanije, jel to znači da je srbija bila u ratu sa albanijom

ЈоГ

pre 10 godina

(Jašta, 18. novembar 2013 23:23)

Потписујем све, и само да додам да је још пре тога у Сплиту подивљала руља живог ЗАДАВИЛА војника ЈНА, иначе Македонца, нека му је лака земља. Хрватска је ХТЕЛА рат и насиље јер правно није могла са собом извести из заједничке државе један конститутивни народ који то није хтео. Исти проблем је био у БиХ па отуда опет рат и насиље, док, гле чуда, ни у Македонији ни у Словенији није било проблема. И не заборавимо да је Хрватска блокирала повлачење ЈНА из Словеније, јер Србима и Србији није било ни на крај памети да тамо ратују.

Наравно, Срби, а и Црногорци, су у рату правили и злочине и глупости (рецимо напад на Дубровник), али се никада не сме заборавити како је све почело.

ПС И унапред да одговорим онима који ће рећи "па Срби су били мањина, шта су хтели", да ли би онда исто правило применили на Хрвате у БиХ и поготово ФБиХ?

IronMan

pre 10 godina

@(L.F., 18. novembar 2013 23:36) Što će reći da su francuzi i nemci shvatili ko je kriv i prihvatili situaciju, a vi hrvati nikako da prihvatite odgovornost! I još nešto: Ko je kriv za Jasenovac i "oluju", jel i za to treba da se izvinjavamo i prihvatimo odgovornost ili smo i za to sami krivi?!

Daredevil

pre 10 godina

(L.F., 18. novembar 2013 23:36)
Kako te nije sram!?
Ti govoriš ko je agresor ko je žrtva,nije građanski rat!?
A šta je?
Koga ste proterali 1995 godine iz svoje države,koliko ste civila pobili,koliko imovine otuđili,kuća zapalili?Regularna vojska Republike Hrvatske potpognuta policijom napravila etničko čišćenje.
Niste se izvinili,ni izvinili za zločine nad srpskom decom ženama,starcima i nejjači u Drugom Svetskom Ratu,zašto na dan proboja u Jasenovcu nemate kolone,ili ne dopustite Srbima,Jevrejima i Romima kolonu sećanja?Pa niste u stanju pustiti nijedan dokumentarac o Jasenovcu!?
Zato što nemate obraza,perete ruke da to niste bili vi,pa taj Vukovar je kap u moru kakva ste zverstva radili u drugom svetskom ratu.Gde su njihova tela!?Gde su najmiliji naših očeva,majki,deda i baka?Bacali ste nas u jame,rupe,kreč,peći u reke!?
Šta je HV radio u Bosni 90-tih nakon Vukovara,koliko zločina,u Ahmićima ste poklali Bošnjake,svoje saveznike....
Kako te nije samo sram da nekome morališeš,o kako li te nije samo sram....

Jašta

pre 10 godina

Rat u Vukovaru su započeli hrvatski ekstremisti, koje je okupio Tomislav Merčep, i to dobro znaju i vukovarski Srbi i Hrvati, samo što se ovi drugi prave da ne znaju... Oni su prvi i zapucali na tada još uvijek regularnu vojsku JNA, koja je bila izrazito mješovitog sastava, jer je u njoj tada bilo i Srba, i Bošnjaka, i Makedonaca, Mađara iz Vojvodine itd... Poslije se ta borba pretvorila u bitku za grad. Međutim, i prije nego što je bilo ko sa srpske strane opalio ijedan metak, u Vukovaru i okolnim mjestima Merčepovci su ubili na stotine Srba, uglavnom bogatijih i viđenijih ljudi, odvodili ih iz njihovih kuća pod izgovorom da idu na informativni razgovor i obično ih likvidirali i bacali tijela u Dunav. Isto se radilo i u Osijeku, samo što je tamo Glavaš bio gospodar života i smrti... Srbi se masovno otpuštaju sa posla, kreću maltretiranja i prijetnje na javnim mjestima, tu i tamo se minira poneki srpski kafić ili trgovina, i sve je to dalo do znanja tamošnjim Srbima da nisu poželjni i da im preostaje seliti se ili ostati, tražiti zaštitu od JNA i boriti se za svoje ognjište. Ja Hrvatima mogu samo da čestitam na fantastično osmišljenoj propagandi, jer su o Vukovaru, gradu u kome su prve žrtve bili srpski civili (porodica Čečavac), napravili mit, kako je to grad koji su eto Srbi iz čista mira odlučili porušiti, a da Hrvati nisu učestvovali u tome, jer oni su nevini, taj grad je za njih svetinja, bla bla bla... Klasična mitomanija!

L.F.

pre 10 godina

@(dado, 18. novembar 2013 12:36)
Rezultat je puno mrtve djece, sravnjen grad sa zemljom, puni džepovi profitera i posijana mržnja za još jedan novi rat. Čestitamo, zlo je pobjedilo, kao što uvijek pobjedi na ovim prostorima. Zašto mogu Njemačka i Francuska a ne možemo mi? l.p. iz Hrvatske.

Zašto mogu Francuska i Njemačka a mi ne? Evo zašto. Kad bi sad otišao u Francusku i pitao tko je kriv za rat, Francuzi bi rekli - 'Nijemci su krivi, oni su ubijali itd.' A kad bi otišao u Njemačku i pitao tko je kriv za rat, oni bi rekli 'Mi smo krivi za rat, mi smo ubijali...' E pa, dok će to Srbi napokon priznati, ja prva ću se pomiriti sa svakim stanovnikom Srbije :) Dok se prestane izjednačavati agresor i žrtva, dok se Domovinski rat prestane nazivati građanskim, dok se naši (hrvatski) političari prestanu svima i svakome ispričavati i miriti strane bez da srede stanje u Hrvatskoj, tek onda će pomirenje biti moguće. U Vukovaru neka se pronađu nestali, neka netko odgovara za njih, neka se grad obnovi i sredi da stanovnici imaju budućnost onda neka se krene pričati o ćirilici. Jer ovo je naglo i prerano. I nisu mi jasni ljudi koji ne shvaćaju tolike proteste oko ćirilice. Nije bitno pismo, bitna je pozadina iza njega, koga to pismo predstavlja.

A.M.

pre 10 godina

Ljudi,nisam ekspert na ovom polju ali rekao bih da Hrvatska prolazi kroz period političkog i kulturnog sazrevanja. Kao i Srbija na kraju krajeva. Još par decenija će proći pre nego što se ovakvi ispadi sa obe strane zaustave. A što se tiče gotovine i njemu sličnih biće popularni još par godina,onda će ih EU marginalizovati jer u EU nema mesta za nacionalizam,što naravno važi i za nas. Jednostavno je, svi generali iz 90ih koji su učestvovali u Građanskom Ratu su nacionalističko simboli i kao takvi za njih nema mesta u EU. Ovim mini tekstom nisam želeo nikoga da uvredim već sam samo ponudio svoje opažanje. A što se tiče ćirilice,pa mislim da je više sramota ali i blagi kompleks baziran na maksimalnom udaljavanju sa bilo čim što ima veze sa Srbijom i to će takodje proći isto kao i naš Obraz jer jednostavno ih niko ne voli,ne zaista,samo klimamo glavama kako bi izbegli sukob sa sredinom u kojoj živimo. Što bi rekla moja baba "Treba nji jedno 3-4 policajca ili obična građana da izvuzgaju pa posle nek teraju šegu i prave štetu državi." Ovo naravno važi za sve nacionaliste ne samo naše ili tuđe.

Djuro

pre 10 godina

Je l','91. Vukovar je bio miran grad,nitko nikoga tama nije zlostavljao,nitko nikoga nije ubija i zarobljavao, a onda je došla 'zloćinaćka'(srbo-komunistićko-ćetnićka) JNA(bila još SFRJ) i počela da ubija, mirne, nedužne ljude. U Splitu ustaša nije zadavio vojnika(nedužno nečije dijete)na vojnom transporteru. U zapadnoj bosni '95. su neke 'agresorske' snage napadale postrojbe hrvatske vojske,a nije bilo ubijanja i protjerivanja pučanstava od tih 'postojbi', koje su uz pomoć NATO bombardera stigle do Bočca(iznad BL), je l', hr. 'postrojbe' nijesu izvršila agresiju na drugu državu? Hravtski zrakoplovi (zrakomlati ili kak' se već zovu) nijesu bombardrali kolonu izbjeglica između N.Grada i Prijedora? Fašistima se jedino sa ironijom mogu obraćati.

hiper

pre 10 godina

Ne slažem se da je Hrvatska zbog podvale koju su napravili grupa koja se je sama sebe proglasila stožerom. Narod iz kolone sjećanja njih nekih stotinjak tisuća nije imao pojma zašto ih je netko usmjeravao kuda će se kretati. Za ovo što se je dogodilo Vladi u Vukovaru slobodno možemo reći da je uspjela podvala jedne grupe ljudi nezadovoljnih vladinim radom i načinom provođenja nekih zakonskih odredbi. Jedinstvo hrvatskog naroda se najbolje vidi u tome što su se došli pokloniti poginulim borcima i drugim žrtvama Vukovara ljudi iz cijele Hrvatske. Pametnom dosta. Ova vlada nije kompetentna voditi hrvatsku državu jer nemaju dostatnog iskustva a preuzeli su opljačkanu državu. Sanader i Vidošević su samo kap u moru. Službeni podatci CIA-e govore da je iz Hrvatske isisano preko 27 milijardi Eura, a još sigurno toliko ima i u pokradenim nekretninama.

Lolypoly

pre 10 godina

Šta reći o narodu koji bi da uvede pravilo da ukoliko pripadnika drugog naroda ima 50%onda tek dobija status nacionalne manjine. Koji su to mozgovi ?

juca

pre 10 godina

Izgleda da im Hag zasoli corbu. Nadam se da je i Tompson pevao. Bila pre dva meseca u Cavtatu i Dubrovniku i nikada vise. Oni koji vam pricaju da je tamo OK, lazu.

Daredevil

pre 10 godina

(Daredevil, 18. novembar 2013 16:04)

Hrvati su dovoljno kažnjeni radi ustaških zločina i NDH. Ili bi ti oko za oko, zub za zub? A kao veliki antifašisti.
(Domagoj, 18. novembar 2013 17:21)

Kažnjeni dovoljno.....NISTE
Pa ja bih ono po Starom Zavetu... hrišćanski....
Uspeli ste i od ovoga napraviti farsu,svaka vam čast...
P.S.promeni si nick u DEMAGOG bolje ti stoji..

Бојан Илић

pre 10 godina

Domagoj!
Ja nisam antifasista niti fasista!
Samo sam jedan od par milijardi na kugli zemaljskoj!
Trudim se da budem vernik ali sam gresan kao i svi!
Ja bih "oko za oko" ali samo sa ustasama i ovakvim olosem kome je kriv neko jer pise cirilicu, jer se krsti sa tri prsta, jer je iste nacije kao neki olos koji je u ime iste te nacije pocinio zlocin....
Procitaj dragi Domagoj , nemoj da na pomen Jasenovca osetis odmah mrznju, procitaj izjave svedoka Hrvata, nemoj Srba....
Ja bih dragi Domagoj za to "oko za oko" i neka gorim u paklu zajedno sa tim krvnicima....

HanSolo

pre 10 godina

Znate koja je razlika između nas i vas? Ta što je u koloni i Milorad Pupovac. A sad vi u svom zaostalom pravoslavnoretrogradnom pašaluku zamislite nekog Albanca s Kosova u nekoj svojoj koloni. I zato smo miljama ispred vas. I zato Balkan počinje na Dunavu i Savi. Pozdrav iz EU.
(VU, 18. novembar 2013 11:29)

Šta napadaš Albance? Oni su bre kulturni za vas. Znaš kod njih su table na ćirilicom bez problema.. Ćuti bre slepac i pokrij se sa ušima i nauči se svoju "divnu" istoriju.. A ne znaš ni geografiju.. Ali Pitaj tvoje drugare u EU Nemce da ti kažu gde počinje Balkan, "kroatski" pametnjakoviću.. Pa ti bolje prvo pogledaj šta tvoji katolički "fini i kulturni" popovi rade sa decom pa onda pljuj po pravoslavstvu .. Ti si u stvari onaj standardni iskompleksirani kroatski ... što pravi mržnju između dva skoro ista naroda, ali kad čujem tebe i tebi sličnih samo sam ponosan što ne moram da živim u istom državom..

Domagoj

pre 10 godina

(Daredevil, 18. novembar 2013 16:04)

Hrvati su dovoljno kažnjeni radi ustaških zločina i NDH. Ili bi ti oko za oko, zub za zub? A kao veliki antifašisti.

blato

pre 10 godina

Meni je ovde bilo interesantno pojavljivanje Gotovine. Pre par dana je u Hagu istekao rok za pokretanje zalbe na presudu kojom je oslobodjen. Do tog dana je bio uz vlast jer je postojala mogucnost da mu zatrebaju. Sada, kada je opasnost prosla, okrenuo plocu. Nije se dugo cekalo da pokaze svoje pravo lice.

pola - pola ZG

pre 10 godina

kakve 2 kolone ?!
bila je jedna kolona ili mimohod u kojo je bilo 100.000 ljudi.
s druge strane je stajalo 100-200 političara i 500 policajaca koji ih čuvaju.
narod ih odje... i to je to. kraj priče.
(susjed, 18. novembar 2013 15:53)

Kolona u kojoj su zločesti patuljak i te kako odgovoran za početak s...nja u Vukovaru, bolesnik koji si umišlja da je pjevač i zli mantijaši - ne hvala... Nikada neće biti i moja. Režija: HDZ.
I budi siguran da tako misli velika, ali šutljiva većina u HR!
Ovo što su danas napravili - mrak je mrakova...

Daredevil

pre 10 godina

Mozda bi vi voljeli da je tako,ali dvadeset clanova hrvatske vlade ,pedeset njihovih poslusnika i diplomatski zbor(sve skupa sto ljudi)nazivati hrvatskom,,,,,ma hajte molim vas..Bila je jedna hrvatska od sedamdeset tisuca ljudi na celu sa onima sa kojima smo se borili,a ovi podrumasi iz 91,kad su vidjeli da su popusi.i,svra tise kod jovana na rakiju i vesalicu i razgulise za Zagreb,,,,,,samo jos Koji dan i bit cemo slobodni
(hrvat iz vukovara, 18. novembar 2013 16:00)
A ti brže bolje na SRPSKI sajt da nam to saopštiš jelda?
Pa dodji na rakiju i vešalicu baš ćemo da ti se obradujemo......

Daredevil

pre 10 godina

@ (Deki, 18. novembar 2013 15:05)

Čitaj malo i šta je bilo pre 1991, možda u periodu 1941-45 u Slavoniji konkretno.
A za ovoga što upoređuje četnike i ustaše, mislim da četnici nisu imali koncentracione logore, a pogotovo koncetracioni logor za decu (srpsku) jedini zabeležen na tlu Evrope.
Pa ako vama Hrvatina nije problem što je tupson maneken ustaštva u hr, onda se ponosite njim, šta drugo da vam kažem...

srbosjek

pre 10 godina

Da drage komsije te Srbe sto mirno u koloni idu vi najvise volite, mirno da se oda posta, mirno pod noz pa u Savu... Gde je ta Hrvatska kojoj je ovo 10% ekstremista? Pre ce biti da imamo 90% 'normalnih' koji mrze Srbe a 10% 'ekstremista' koji su tolerantni.

my way

pre 10 godina

@dado
Ko je poceo sa ratom i ubijanjem zna se. I u Vukovaru su pre sukoba Mercepove horde ubile najmanje 150 srpskih civila, minirale srpske kuce i napadnuta je JNA. Onaj ko je slao hrvatsku decu u neonacisticku paravojsku da krene sa ubijanjem taj za tebe nije ludak, jel? To sto su neki vojnici dosli iz Srbije kao pojacanje ne cini ih nikakvim agresorima, bas kao sto ne bi ni Hrvate da je neko u Srbiji udario na JNA, neki narod i svakoga ko ne bi zeleo da bude deo tog zlocinackog projekta rusenja Jugoslavije. Veruj, u tom drugom slucaju bi ljudi iz Srbije licno stali uz jugoslovenske vojnike, ko god i odakle god da su. Ali, to je to, kad neko falsifikuje istoriju, neoustase i teroriste proglasi za branitelje i veterane, a zlocinacki krvavi rat koji su poceli za domovinski i ne treba da cude ovakve stvari.

Kodek36

pre 10 godina

Iguman Nemanja- Srbi ne treba da glasaju za SDP, Srbi imaju svoje predstavnike i srpske stranke i za njih treba da glasaju jer samo srpski predstavnici mogu da stite i pomazu Srbe, to im SDP nece omoguciti a tacno je da je SDSS bio deo Sanaderove vlade ali to je uobicajena praksa u evropskim drzavama, manjina samo na taj nacin moze da ostvari neka prava, ako nije deo vlasti ne moze nista jer na maticnu drzavu na zalost ne moze da se osloni.

partibrejker

pre 10 godina

@zgslavac - da s tom malom razlikom sto su cetnici bili na strani saveznika, a ustase na strani hitlera. te dve stvari, pobro, nisu isto.

Mario HR

pre 10 godina

Ako mogu samo kratko sa ove strane granice: Jako mi je žao što se sve ovo u dijelu javnosti doživljava kao nova epizoda sukoba Srba i Hrvata. Ja sam na strani Stožera, ali nisam protiv Srba. Ja imam problem samo sa hrvatskom Vladom a ne i sa Srbima u Hrvatskoj. Lijepi pozdrav i hvala na objektivnom izvještavanju - hrvatskim medijima dominiraju samo i jedino Milanovićevi agitpropovi i ništa se u njima pametno ne da pročitati.

ima nas koji pamtimo

pre 10 godina

Za Vukovarsku tragediju zahvalite Mercepu. Koliko me pamcenje sluzi on je mnogo ranije pocinio zlocine i inicirao intervenciju JNA. I da ne zaboravim, zasto on nije u zatvoru?

hrvat iz vukovara

pre 10 godina

Mozda bi vi voljeli da je tako,ali dvadeset clanova hrvatske vlade ,pedeset njihovih poslusnika i diplomatski zbor(sve skupa sto ljudi)nazivati hrvatskom,,,,,ma hajte molim vas..Bila je jedna hrvatska od sedamdeset tisuca ljudi na celu sa onima sa kojima smo se borili,a ovi podrumasi iz 91,kad su vidjeli da su popusi.i,svra tise kod jovana na rakiju i vesalicu i razgulise za Zagreb,,,,,,samo jos Koji dan i bit cemo slobodni

Xepoj

pre 10 godina

@VU a znas koja je jos razlika izmedju nas i vas, to sto kod nas "pravoslavnoretrogradnih" ne postoji "opcija" kao kod vas da ubijes dete ili zenu i onda odes do fratra i platis novcem da te razresi greha, takodje je i razlika to sto mi nikada nismo imali kao vi "napredni" logor za ubijanje dece tipa Jadovno, a imali smo svoju drzavu oduvek kao i danas koja nije deo nikakve vece ili tudje drzave, tako da cu te zamoliti da pre nego pocnes da pises komentar objektivno nabrojis sve razlike medju nama, narocito ove kljucne koje sam ja naveo.

Deki

pre 10 godina

Stalno čitam kako su se Srbi branili i nisu dirali ništa što nije njihovo, a po ovim podacima možete vidjeti da nekadašnja općina Vukovar kao i mjesto Vukovar imalo hrvatsku većinu. http://hr.wikipedia.org/wiki/Dodatak:Popis_stanovni%C5%A1tva_u_Hrvatskoj_1991.:_Vukovar
Toj općini je pripadao i Ilok gdje su gotovo samo bili Hrvati a pao je pod 'RSK', selo Bogdanovci je bilo spaljeno do temelja, u selu Lovas su 30-ak civila bacili u minsko polje i u mnogim drugim selima koja su imala isključivo hrvatsku većinu.

susjed

pre 10 godina

kakve 2 kolone ?!
bila je jedna kolona ili mimohod u kojo je bilo 100.000 ljudi.
s druge strane je stajalo 100-200 političara i 500 policajaca koji ih čuvaju.
narod ih odje... i to je to. kraj priče.

chu

pre 10 godina

@Deki: manje vise isto na nivou opstine, % u maloj vecini na strani Hrvata. To samo govori da je za ove ljude najbolje resenje bila jedna drzava: SFR Jugoslavija, hteli oni to da prihvate ili ne!

Sg

pre 10 godina

@VU Najveca je razlika, sto smo mi ljudi a vi niste.Ispred nas ste samo po pocinjenim zlocinima kroz blizu i dalju istoriju.Zar vam je trebala EU, da saznate istinu, da ste najneobrazovanija clanica?

neko_iz_mase

pre 10 godina

A sto maltretirate te ljude? Nije vam dosta bio rat pa biste da nastavite?
Ako nece cerilicu nece i kraj price pustite ih da zive malo normalnije...

vlada

pre 10 godina

E stvarno su vise preterali sa necim sto je bilo pre 22. godine. B92 ne vadi iz usta Hrvatsku.

Sta nam to nabijate kao glavnu vest u najkrupniji prozor? Samo time potpirujete prostake koji su vec zapaljeni.

Ok, oni su takvi. Jedan deo njih (kao nasi zveri, dss i deo crkve) su ograniceni kao pegle, a sad biste mogli to da smestate u neke manje bitne vesti.
(Gradjanin, 18. novembar 2013 11:03)

NIŠTA VIŠE NE TREBA DODATI OVOM KOMENTARU. SVAKA ČAST!

Hrvatska je balkan

pre 10 godina

eto kako skretat temu sa ozbiljnih pitanja kao gospodarstvo, ...., ma sad se djelit na udbase i prave Hrvate, na komuniste i vjernike, i ponovo ajmo odbrana Vukovara od koga.....ti koji ovo rade bi jos htjeli koji medjunacijonalni izgred pa da bude kao slag na torti. A sve ovo politicki pojeni na koje se samo glupi biraci skupljaju kao muve oko g...na!

go

pre 10 godina

Strasno i ruzo je bilo pre 22 godine, danas je jos jadnije.
Dali ce stab postojati i nakon sledece 22 godine i dali ce spreciti gradnju nove dzamije.

zgslavac

pre 10 godina

Pjevač poznat po ustaškim pjesmama. Pa kod vas je predsjednik osoba poznata po sudjelovanju u četničkom pokretu i napadu na Hrvatsku pa što?

dado

pre 10 godina

Ustavni zakon koji je omogućio dvojezične ploče u Vukovaru je donio HDZ. I da je HDZ na vlasti nikakvih prosvjeda nebi bilo. Ovako je to buzdovan HDZ-a protiv SDP-a. Inače SDSS je najvjerniji HDZ-ov partner u zločinačkoj Sanaderovoj Vladi koja je opljačkala Hrvatsku, a te dugove će plaćati Hrvati kao i Srbi koji žive ili će živjeti u Hrvatskoj. Što se tiče samog Vukovara...mislim da tu ne treba puuno govoriti...imate slike...luđaci su slali djecu sa Beogradskog asfalta da ubijaju tuđu djecu. Rezultat je puno mrtve djece, sravnjen grad sa zemljom, puni džepovi profitera i posijana mržnja za još jedan novi rat. Čestitamo, zlo je pobjedilo, kao što uvijek pobjedi na ovim prostorima. Zašto mogu Njemačka i Francuska a ne možemo mi? l.p. iz Hrvatske.

tip i lik

pre 10 godina

evo, da odgovorim na pitanje u kojoj koloni je više ljudi, imaš na HRT 1 prijenos, uglavnom u ovome iza "stožera" je cca 100 000 ljudi, a u ovom di je vlada je 30 ljudi bilo, otišli su već za Zagreb i to samo diplomatski zbor, ministri i predsjednici.

Zemun grad SPO

pre 10 godina

Netrpeljivost prema pismu i kulturi drugog naroda, u današnje vreme, samo može izazvati podelu u sopstvenom i sramotu pred evropskim javnim mnjenjem.

Domagoj

pre 10 godina

(Iguman Nemanja, 18. novembar 2013 10:47)

Haha izgledniji je scenarij kako će HDZ ponovno na vlast, naravno u koaliciji s najverjnijim partnerom - SDSS-om. I svi će zaboraviti na ćirilicu, podjele, "ugroženost Srba"...

Bane NS

pre 10 godina

Dan sećanja treba da se obeležava i treba da se pamti ali treba da simboliše sećanje i pomen žrtvama rata (i sa jedne i sa druge strane) da vodi shvatanju terora rata, pomirenju i nauku da se tako nešto više ne ponovi, a ne dan sećanja na sam rat, ko je pobedio a ko je izgubio, ko je bio u pravu a ko nije i da opet podstiče mržnju među narodima, što nezvanična kolona u ovom slučaju čini mi se radi. Što bi rekli ako se ne volimo ne moramo da se mrzimo, mrzeti treba samo ratove i sve strahote i stradanja koje oni nose sa sobom.

jura

pre 10 godina

Ovo treba da nam bude lekcija kada dođu sledeći izbori u Hrvatskoj da shvatimo da moramo da svi koji imammo državljanstvo Hrvatske da glasamo za Josipovića za predsednika i Milanovićev SDP i da koncentrišemo srpske glasove njima jer ako oni izgube sledeće izbore Srbi će da ostanu bez jedine zaštite koju u današnjim uslovima imaju i biće prepušteni kerberima desnice a zna se šta onda sledi.
(Iguman Nemanja, 18. novembar 2013 10:47)

Takva propaganda se širila i 1991 i zna se što se dogodilo. Ne širi mržnju i ne diži strasti tamo gdje toga nema. Ploče u Vukovaru su bile potez vlasti da se napola ludi ljudi okrenu banalnim stvarima i da im se skrene pozornost sa uništenog i opljačkanog gospodarstva, novih poreza isl. gadarija što Vlast u HR radi...

Nole4ever

pre 10 godina

Znate koja je razlika između nas i vas? Ta što je u koloni i Milorad Pupovac. A sad vi u svom zaostalom pravoslavnoretrogradnom pašaluku zamislite nekog Albanca s Kosova u nekoj svojoj koloni. I zato smo miljama ispred vas. I zato Balkan počinje na Dunavu i Savi. Pozdrav iz EU.
(VU, 18. novembar 2013 11:29)
Dragi susjedu, porediš kruške i jabuke!
Samo vi uredjujte "vašu lijepu" sa tisućuljetnom povijesti i obilježavajte vaše "praznike"! Pustite više Srbiju da ide svojim putem! EU je nekom majka nekom maćeha! Svako dobro želim dragi susjedu!

Gradjanin

pre 10 godina

E stvarno su vise preterali sa necim sto je bilo pre 22. godine. B92 ne vadi iz usta Hrvatsku.

Sta nam to nabijate kao glavnu vest u najkrupniji prozor? Samo time potpirujete prostake koji su vec zapaljeni.

Ok, oni su takvi. Jedan deo njih (kao nasi zveri, dss i deo crkve) su ograniceni kao pegle, a sad biste mogli to da smestate u neke manje bitne vesti.

VU

pre 10 godina

Znate koja je razlika između nas i vas? Ta što je u koloni i Milorad Pupovac. A sad vi u svom zaostalom pravoslavnoretrogradnom pašaluku zamislite nekog Albanca s Kosova u nekoj svojoj koloni. I zato smo miljama ispred vas. I zato Balkan počinje na Dunavu i Savi. Pozdrav iz EU.

Zagor Te-Nej

pre 10 godina

"...predsatvnici Srpskog narodnog vijeća (SNV), predvođeni predsednikom Miloradom Pupovcem [...] će položiti vence za sve vukovarske žrtve, kako Hrvate tako i Srbe, koji su stradali u ratnoj 1991. godini." Pa zar i hrvatska vlada ne odaje postu SVIM zrtvama u Vukovaru, i Hrvatima i Srbima, ili se eksplicitno samo Hrvati "postuju"? Nadam se da ne. Stradali su i hrvatski i srpski neduzni civili. Za vojnike je druga prica. A sto se tice ove druge kolone, to je bilo za ocekivati. Pitanje je sada, u kojoj koloni ce da bude vise ljudi. U onoj zvanicnoj, drzavnoj, koja ima sva prava na to ili onoj "stabskoj", huskackoj, onih usijanih glava koji bi rado sutra opet uzeli puske u ruke da oteraju mrskog "neprijatelja", koji inace u Vukovaru zivi vec vekovima.

Iguman Nemanja

pre 10 godina

Pokazaše Hrvati svoje pravo antisrpsko lice i izdvojiše se svi iz zvanične organizacije kojom htedoše predsednik Josipović i premijer Milanović da pruže ruku pomirenja Srbima.

Ovo treba da nam bude lekcija kada dođu sledeći izbori u Hrvatskoj da shvatimo da moramo da svi koji imammo državljanstvo Hrvatske da glasamo za Josipovića za predsednika i Milanovićev SDP i da koncentrišemo srpske glasove njima jer ako oni izgube sledeće izbore Srbi će da ostanu bez jedine zaštite koju u današnjim uslovima imaju i biće prepušteni kerberima desnice a zna se šta onda sledi.

Aleksandar

pre 10 godina

Srpska posla...heheheehhe...:)...u svakom slucaju je dokaz onoga ,od cega hrvati beze godinama,nista po mentalitetu nisu gori od nas i obrnuto,i mogu oni u EU sa balkana ,ali balkan iz njih ne moze!

Aleksandar

pre 10 godina

Srpska posla...heheheehhe...:)...u svakom slucaju je dokaz onoga ,od cega hrvati beze godinama,nista po mentalitetu nisu gori od nas i obrnuto,i mogu oni u EU sa balkana ,ali balkan iz njih ne moze!

Iguman Nemanja

pre 10 godina

Pokazaše Hrvati svoje pravo antisrpsko lice i izdvojiše se svi iz zvanične organizacije kojom htedoše predsednik Josipović i premijer Milanović da pruže ruku pomirenja Srbima.

Ovo treba da nam bude lekcija kada dođu sledeći izbori u Hrvatskoj da shvatimo da moramo da svi koji imammo državljanstvo Hrvatske da glasamo za Josipovića za predsednika i Milanovićev SDP i da koncentrišemo srpske glasove njima jer ako oni izgube sledeće izbore Srbi će da ostanu bez jedine zaštite koju u današnjim uslovima imaju i biće prepušteni kerberima desnice a zna se šta onda sledi.

Nole4ever

pre 10 godina

Znate koja je razlika između nas i vas? Ta što je u koloni i Milorad Pupovac. A sad vi u svom zaostalom pravoslavnoretrogradnom pašaluku zamislite nekog Albanca s Kosova u nekoj svojoj koloni. I zato smo miljama ispred vas. I zato Balkan počinje na Dunavu i Savi. Pozdrav iz EU.
(VU, 18. novembar 2013 11:29)
Dragi susjedu, porediš kruške i jabuke!
Samo vi uredjujte "vašu lijepu" sa tisućuljetnom povijesti i obilježavajte vaše "praznike"! Pustite više Srbiju da ide svojim putem! EU je nekom majka nekom maćeha! Svako dobro želim dragi susjedu!

Zagor Te-Nej

pre 10 godina

"...predsatvnici Srpskog narodnog vijeća (SNV), predvođeni predsednikom Miloradom Pupovcem [...] će položiti vence za sve vukovarske žrtve, kako Hrvate tako i Srbe, koji su stradali u ratnoj 1991. godini." Pa zar i hrvatska vlada ne odaje postu SVIM zrtvama u Vukovaru, i Hrvatima i Srbima, ili se eksplicitno samo Hrvati "postuju"? Nadam se da ne. Stradali su i hrvatski i srpski neduzni civili. Za vojnike je druga prica. A sto se tice ove druge kolone, to je bilo za ocekivati. Pitanje je sada, u kojoj koloni ce da bude vise ljudi. U onoj zvanicnoj, drzavnoj, koja ima sva prava na to ili onoj "stabskoj", huskackoj, onih usijanih glava koji bi rado sutra opet uzeli puske u ruke da oteraju mrskog "neprijatelja", koji inace u Vukovaru zivi vec vekovima.

Domagoj

pre 10 godina

(Iguman Nemanja, 18. novembar 2013 10:47)

Haha izgledniji je scenarij kako će HDZ ponovno na vlast, naravno u koaliciji s najverjnijim partnerom - SDSS-om. I svi će zaboraviti na ćirilicu, podjele, "ugroženost Srba"...

jura

pre 10 godina

Ovo treba da nam bude lekcija kada dođu sledeći izbori u Hrvatskoj da shvatimo da moramo da svi koji imammo državljanstvo Hrvatske da glasamo za Josipovića za predsednika i Milanovićev SDP i da koncentrišemo srpske glasove njima jer ako oni izgube sledeće izbore Srbi će da ostanu bez jedine zaštite koju u današnjim uslovima imaju i biće prepušteni kerberima desnice a zna se šta onda sledi.
(Iguman Nemanja, 18. novembar 2013 10:47)

Takva propaganda se širila i 1991 i zna se što se dogodilo. Ne širi mržnju i ne diži strasti tamo gdje toga nema. Ploče u Vukovaru su bile potez vlasti da se napola ludi ljudi okrenu banalnim stvarima i da im se skrene pozornost sa uništenog i opljačkanog gospodarstva, novih poreza isl. gadarija što Vlast u HR radi...

VU

pre 10 godina

Znate koja je razlika između nas i vas? Ta što je u koloni i Milorad Pupovac. A sad vi u svom zaostalom pravoslavnoretrogradnom pašaluku zamislite nekog Albanca s Kosova u nekoj svojoj koloni. I zato smo miljama ispred vas. I zato Balkan počinje na Dunavu i Savi. Pozdrav iz EU.

zgslavac

pre 10 godina

Pjevač poznat po ustaškim pjesmama. Pa kod vas je predsjednik osoba poznata po sudjelovanju u četničkom pokretu i napadu na Hrvatsku pa što?

Bane NS

pre 10 godina

Dan sećanja treba da se obeležava i treba da se pamti ali treba da simboliše sećanje i pomen žrtvama rata (i sa jedne i sa druge strane) da vodi shvatanju terora rata, pomirenju i nauku da se tako nešto više ne ponovi, a ne dan sećanja na sam rat, ko je pobedio a ko je izgubio, ko je bio u pravu a ko nije i da opet podstiče mržnju među narodima, što nezvanična kolona u ovom slučaju čini mi se radi. Što bi rekli ako se ne volimo ne moramo da se mrzimo, mrzeti treba samo ratove i sve strahote i stradanja koje oni nose sa sobom.

Gradjanin

pre 10 godina

E stvarno su vise preterali sa necim sto je bilo pre 22. godine. B92 ne vadi iz usta Hrvatsku.

Sta nam to nabijate kao glavnu vest u najkrupniji prozor? Samo time potpirujete prostake koji su vec zapaljeni.

Ok, oni su takvi. Jedan deo njih (kao nasi zveri, dss i deo crkve) su ograniceni kao pegle, a sad biste mogli to da smestate u neke manje bitne vesti.

dado

pre 10 godina

Ustavni zakon koji je omogućio dvojezične ploče u Vukovaru je donio HDZ. I da je HDZ na vlasti nikakvih prosvjeda nebi bilo. Ovako je to buzdovan HDZ-a protiv SDP-a. Inače SDSS je najvjerniji HDZ-ov partner u zločinačkoj Sanaderovoj Vladi koja je opljačkala Hrvatsku, a te dugove će plaćati Hrvati kao i Srbi koji žive ili će živjeti u Hrvatskoj. Što se tiče samog Vukovara...mislim da tu ne treba puuno govoriti...imate slike...luđaci su slali djecu sa Beogradskog asfalta da ubijaju tuđu djecu. Rezultat je puno mrtve djece, sravnjen grad sa zemljom, puni džepovi profitera i posijana mržnja za još jedan novi rat. Čestitamo, zlo je pobjedilo, kao što uvijek pobjedi na ovim prostorima. Zašto mogu Njemačka i Francuska a ne možemo mi? l.p. iz Hrvatske.

Deki

pre 10 godina

Stalno čitam kako su se Srbi branili i nisu dirali ništa što nije njihovo, a po ovim podacima možete vidjeti da nekadašnja općina Vukovar kao i mjesto Vukovar imalo hrvatsku većinu. http://hr.wikipedia.org/wiki/Dodatak:Popis_stanovni%C5%A1tva_u_Hrvatskoj_1991.:_Vukovar
Toj općini je pripadao i Ilok gdje su gotovo samo bili Hrvati a pao je pod 'RSK', selo Bogdanovci je bilo spaljeno do temelja, u selu Lovas su 30-ak civila bacili u minsko polje i u mnogim drugim selima koja su imala isključivo hrvatsku većinu.

Zemun grad SPO

pre 10 godina

Netrpeljivost prema pismu i kulturi drugog naroda, u današnje vreme, samo može izazvati podelu u sopstvenom i sramotu pred evropskim javnim mnjenjem.

Hrvatska je balkan

pre 10 godina

eto kako skretat temu sa ozbiljnih pitanja kao gospodarstvo, ...., ma sad se djelit na udbase i prave Hrvate, na komuniste i vjernike, i ponovo ajmo odbrana Vukovara od koga.....ti koji ovo rade bi jos htjeli koji medjunacijonalni izgred pa da bude kao slag na torti. A sve ovo politicki pojeni na koje se samo glupi biraci skupljaju kao muve oko g...na!

vlada

pre 10 godina

E stvarno su vise preterali sa necim sto je bilo pre 22. godine. B92 ne vadi iz usta Hrvatsku.

Sta nam to nabijate kao glavnu vest u najkrupniji prozor? Samo time potpirujete prostake koji su vec zapaljeni.

Ok, oni su takvi. Jedan deo njih (kao nasi zveri, dss i deo crkve) su ograniceni kao pegle, a sad biste mogli to da smestate u neke manje bitne vesti.
(Gradjanin, 18. novembar 2013 11:03)

NIŠTA VIŠE NE TREBA DODATI OVOM KOMENTARU. SVAKA ČAST!

Xepoj

pre 10 godina

@VU a znas koja je jos razlika izmedju nas i vas, to sto kod nas "pravoslavnoretrogradnih" ne postoji "opcija" kao kod vas da ubijes dete ili zenu i onda odes do fratra i platis novcem da te razresi greha, takodje je i razlika to sto mi nikada nismo imali kao vi "napredni" logor za ubijanje dece tipa Jadovno, a imali smo svoju drzavu oduvek kao i danas koja nije deo nikakve vece ili tudje drzave, tako da cu te zamoliti da pre nego pocnes da pises komentar objektivno nabrojis sve razlike medju nama, narocito ove kljucne koje sam ja naveo.

neko_iz_mase

pre 10 godina

A sto maltretirate te ljude? Nije vam dosta bio rat pa biste da nastavite?
Ako nece cerilicu nece i kraj price pustite ih da zive malo normalnije...

ima nas koji pamtimo

pre 10 godina

Za Vukovarsku tragediju zahvalite Mercepu. Koliko me pamcenje sluzi on je mnogo ranije pocinio zlocine i inicirao intervenciju JNA. I da ne zaboravim, zasto on nije u zatvoru?

go

pre 10 godina

Strasno i ruzo je bilo pre 22 godine, danas je jos jadnije.
Dali ce stab postojati i nakon sledece 22 godine i dali ce spreciti gradnju nove dzamije.

Daredevil

pre 10 godina

@ (Deki, 18. novembar 2013 15:05)

Čitaj malo i šta je bilo pre 1991, možda u periodu 1941-45 u Slavoniji konkretno.
A za ovoga što upoređuje četnike i ustaše, mislim da četnici nisu imali koncentracione logore, a pogotovo koncetracioni logor za decu (srpsku) jedini zabeležen na tlu Evrope.
Pa ako vama Hrvatina nije problem što je tupson maneken ustaštva u hr, onda se ponosite njim, šta drugo da vam kažem...

my way

pre 10 godina

@dado
Ko je poceo sa ratom i ubijanjem zna se. I u Vukovaru su pre sukoba Mercepove horde ubile najmanje 150 srpskih civila, minirale srpske kuce i napadnuta je JNA. Onaj ko je slao hrvatsku decu u neonacisticku paravojsku da krene sa ubijanjem taj za tebe nije ludak, jel? To sto su neki vojnici dosli iz Srbije kao pojacanje ne cini ih nikakvim agresorima, bas kao sto ne bi ni Hrvate da je neko u Srbiji udario na JNA, neki narod i svakoga ko ne bi zeleo da bude deo tog zlocinackog projekta rusenja Jugoslavije. Veruj, u tom drugom slucaju bi ljudi iz Srbije licno stali uz jugoslovenske vojnike, ko god i odakle god da su. Ali, to je to, kad neko falsifikuje istoriju, neoustase i teroriste proglasi za branitelje i veterane, a zlocinacki krvavi rat koji su poceli za domovinski i ne treba da cude ovakve stvari.

pola - pola ZG

pre 10 godina

kakve 2 kolone ?!
bila je jedna kolona ili mimohod u kojo je bilo 100.000 ljudi.
s druge strane je stajalo 100-200 političara i 500 policajaca koji ih čuvaju.
narod ih odje... i to je to. kraj priče.
(susjed, 18. novembar 2013 15:53)

Kolona u kojoj su zločesti patuljak i te kako odgovoran za početak s...nja u Vukovaru, bolesnik koji si umišlja da je pjevač i zli mantijaši - ne hvala... Nikada neće biti i moja. Režija: HDZ.
I budi siguran da tako misli velika, ali šutljiva većina u HR!
Ovo što su danas napravili - mrak je mrakova...

tip i lik

pre 10 godina

evo, da odgovorim na pitanje u kojoj koloni je više ljudi, imaš na HRT 1 prijenos, uglavnom u ovome iza "stožera" je cca 100 000 ljudi, a u ovom di je vlada je 30 ljudi bilo, otišli su već za Zagreb i to samo diplomatski zbor, ministri i predsjednici.

partibrejker

pre 10 godina

@zgslavac - da s tom malom razlikom sto su cetnici bili na strani saveznika, a ustase na strani hitlera. te dve stvari, pobro, nisu isto.

HanSolo

pre 10 godina

Znate koja je razlika između nas i vas? Ta što je u koloni i Milorad Pupovac. A sad vi u svom zaostalom pravoslavnoretrogradnom pašaluku zamislite nekog Albanca s Kosova u nekoj svojoj koloni. I zato smo miljama ispred vas. I zato Balkan počinje na Dunavu i Savi. Pozdrav iz EU.
(VU, 18. novembar 2013 11:29)

Šta napadaš Albance? Oni su bre kulturni za vas. Znaš kod njih su table na ćirilicom bez problema.. Ćuti bre slepac i pokrij se sa ušima i nauči se svoju "divnu" istoriju.. A ne znaš ni geografiju.. Ali Pitaj tvoje drugare u EU Nemce da ti kažu gde počinje Balkan, "kroatski" pametnjakoviću.. Pa ti bolje prvo pogledaj šta tvoji katolički "fini i kulturni" popovi rade sa decom pa onda pljuj po pravoslavstvu .. Ti si u stvari onaj standardni iskompleksirani kroatski ... što pravi mržnju između dva skoro ista naroda, ali kad čujem tebe i tebi sličnih samo sam ponosan što ne moram da živim u istom državom..

Daredevil

pre 10 godina

Mozda bi vi voljeli da je tako,ali dvadeset clanova hrvatske vlade ,pedeset njihovih poslusnika i diplomatski zbor(sve skupa sto ljudi)nazivati hrvatskom,,,,,ma hajte molim vas..Bila je jedna hrvatska od sedamdeset tisuca ljudi na celu sa onima sa kojima smo se borili,a ovi podrumasi iz 91,kad su vidjeli da su popusi.i,svra tise kod jovana na rakiju i vesalicu i razgulise za Zagreb,,,,,,samo jos Koji dan i bit cemo slobodni
(hrvat iz vukovara, 18. novembar 2013 16:00)
A ti brže bolje na SRPSKI sajt da nam to saopštiš jelda?
Pa dodji na rakiju i vešalicu baš ćemo da ti se obradujemo......

susjed

pre 10 godina

kakve 2 kolone ?!
bila je jedna kolona ili mimohod u kojo je bilo 100.000 ljudi.
s druge strane je stajalo 100-200 političara i 500 policajaca koji ih čuvaju.
narod ih odje... i to je to. kraj priče.

srbosjek

pre 10 godina

Da drage komsije te Srbe sto mirno u koloni idu vi najvise volite, mirno da se oda posta, mirno pod noz pa u Savu... Gde je ta Hrvatska kojoj je ovo 10% ekstremista? Pre ce biti da imamo 90% 'normalnih' koji mrze Srbe a 10% 'ekstremista' koji su tolerantni.

Sg

pre 10 godina

@VU Najveca je razlika, sto smo mi ljudi a vi niste.Ispred nas ste samo po pocinjenim zlocinima kroz blizu i dalju istoriju.Zar vam je trebala EU, da saznate istinu, da ste najneobrazovanija clanica?

Mario HR

pre 10 godina

Ako mogu samo kratko sa ove strane granice: Jako mi je žao što se sve ovo u dijelu javnosti doživljava kao nova epizoda sukoba Srba i Hrvata. Ja sam na strani Stožera, ali nisam protiv Srba. Ja imam problem samo sa hrvatskom Vladom a ne i sa Srbima u Hrvatskoj. Lijepi pozdrav i hvala na objektivnom izvještavanju - hrvatskim medijima dominiraju samo i jedino Milanovićevi agitpropovi i ništa se u njima pametno ne da pročitati.

juca

pre 10 godina

Izgleda da im Hag zasoli corbu. Nadam se da je i Tompson pevao. Bila pre dva meseca u Cavtatu i Dubrovniku i nikada vise. Oni koji vam pricaju da je tamo OK, lazu.

Djuro

pre 10 godina

Je l','91. Vukovar je bio miran grad,nitko nikoga tama nije zlostavljao,nitko nikoga nije ubija i zarobljavao, a onda je došla 'zloćinaćka'(srbo-komunistićko-ćetnićka) JNA(bila još SFRJ) i počela da ubija, mirne, nedužne ljude. U Splitu ustaša nije zadavio vojnika(nedužno nečije dijete)na vojnom transporteru. U zapadnoj bosni '95. su neke 'agresorske' snage napadale postrojbe hrvatske vojske,a nije bilo ubijanja i protjerivanja pučanstava od tih 'postojbi', koje su uz pomoć NATO bombardera stigle do Bočca(iznad BL), je l', hr. 'postrojbe' nijesu izvršila agresiju na drugu državu? Hravtski zrakoplovi (zrakomlati ili kak' se već zovu) nijesu bombardrali kolonu izbjeglica između N.Grada i Prijedora? Fašistima se jedino sa ironijom mogu obraćati.

Jašta

pre 10 godina

Rat u Vukovaru su započeli hrvatski ekstremisti, koje je okupio Tomislav Merčep, i to dobro znaju i vukovarski Srbi i Hrvati, samo što se ovi drugi prave da ne znaju... Oni su prvi i zapucali na tada još uvijek regularnu vojsku JNA, koja je bila izrazito mješovitog sastava, jer je u njoj tada bilo i Srba, i Bošnjaka, i Makedonaca, Mađara iz Vojvodine itd... Poslije se ta borba pretvorila u bitku za grad. Međutim, i prije nego što je bilo ko sa srpske strane opalio ijedan metak, u Vukovaru i okolnim mjestima Merčepovci su ubili na stotine Srba, uglavnom bogatijih i viđenijih ljudi, odvodili ih iz njihovih kuća pod izgovorom da idu na informativni razgovor i obično ih likvidirali i bacali tijela u Dunav. Isto se radilo i u Osijeku, samo što je tamo Glavaš bio gospodar života i smrti... Srbi se masovno otpuštaju sa posla, kreću maltretiranja i prijetnje na javnim mjestima, tu i tamo se minira poneki srpski kafić ili trgovina, i sve je to dalo do znanja tamošnjim Srbima da nisu poželjni i da im preostaje seliti se ili ostati, tražiti zaštitu od JNA i boriti se za svoje ognjište. Ja Hrvatima mogu samo da čestitam na fantastično osmišljenoj propagandi, jer su o Vukovaru, gradu u kome su prve žrtve bili srpski civili (porodica Čečavac), napravili mit, kako je to grad koji su eto Srbi iz čista mira odlučili porušiti, a da Hrvati nisu učestvovali u tome, jer oni su nevini, taj grad je za njih svetinja, bla bla bla... Klasična mitomanija!

Daredevil

pre 10 godina

(Daredevil, 18. novembar 2013 16:04)

Hrvati su dovoljno kažnjeni radi ustaških zločina i NDH. Ili bi ti oko za oko, zub za zub? A kao veliki antifašisti.
(Domagoj, 18. novembar 2013 17:21)

Kažnjeni dovoljno.....NISTE
Pa ja bih ono po Starom Zavetu... hrišćanski....
Uspeli ste i od ovoga napraviti farsu,svaka vam čast...
P.S.promeni si nick u DEMAGOG bolje ti stoji..

Kodek36

pre 10 godina

Iguman Nemanja- Srbi ne treba da glasaju za SDP, Srbi imaju svoje predstavnike i srpske stranke i za njih treba da glasaju jer samo srpski predstavnici mogu da stite i pomazu Srbe, to im SDP nece omoguciti a tacno je da je SDSS bio deo Sanaderove vlade ali to je uobicajena praksa u evropskim drzavama, manjina samo na taj nacin moze da ostvari neka prava, ako nije deo vlasti ne moze nista jer na maticnu drzavu na zalost ne moze da se osloni.

L.F.

pre 10 godina

@(dado, 18. novembar 2013 12:36)
Rezultat je puno mrtve djece, sravnjen grad sa zemljom, puni džepovi profitera i posijana mržnja za još jedan novi rat. Čestitamo, zlo je pobjedilo, kao što uvijek pobjedi na ovim prostorima. Zašto mogu Njemačka i Francuska a ne možemo mi? l.p. iz Hrvatske.

Zašto mogu Francuska i Njemačka a mi ne? Evo zašto. Kad bi sad otišao u Francusku i pitao tko je kriv za rat, Francuzi bi rekli - 'Nijemci su krivi, oni su ubijali itd.' A kad bi otišao u Njemačku i pitao tko je kriv za rat, oni bi rekli 'Mi smo krivi za rat, mi smo ubijali...' E pa, dok će to Srbi napokon priznati, ja prva ću se pomiriti sa svakim stanovnikom Srbije :) Dok se prestane izjednačavati agresor i žrtva, dok se Domovinski rat prestane nazivati građanskim, dok se naši (hrvatski) političari prestanu svima i svakome ispričavati i miriti strane bez da srede stanje u Hrvatskoj, tek onda će pomirenje biti moguće. U Vukovaru neka se pronađu nestali, neka netko odgovara za njih, neka se grad obnovi i sredi da stanovnici imaju budućnost onda neka se krene pričati o ćirilici. Jer ovo je naglo i prerano. I nisu mi jasni ljudi koji ne shvaćaju tolike proteste oko ćirilice. Nije bitno pismo, bitna je pozadina iza njega, koga to pismo predstavlja.

blato

pre 10 godina

Meni je ovde bilo interesantno pojavljivanje Gotovine. Pre par dana je u Hagu istekao rok za pokretanje zalbe na presudu kojom je oslobodjen. Do tog dana je bio uz vlast jer je postojala mogucnost da mu zatrebaju. Sada, kada je opasnost prosla, okrenuo plocu. Nije se dugo cekalo da pokaze svoje pravo lice.

hrvat iz vukovara

pre 10 godina

Mozda bi vi voljeli da je tako,ali dvadeset clanova hrvatske vlade ,pedeset njihovih poslusnika i diplomatski zbor(sve skupa sto ljudi)nazivati hrvatskom,,,,,ma hajte molim vas..Bila je jedna hrvatska od sedamdeset tisuca ljudi na celu sa onima sa kojima smo se borili,a ovi podrumasi iz 91,kad su vidjeli da su popusi.i,svra tise kod jovana na rakiju i vesalicu i razgulise za Zagreb,,,,,,samo jos Koji dan i bit cemo slobodni

Domagoj

pre 10 godina

(Daredevil, 18. novembar 2013 16:04)

Hrvati su dovoljno kažnjeni radi ustaških zločina i NDH. Ili bi ti oko za oko, zub za zub? A kao veliki antifašisti.

Бојан Илић

pre 10 godina

Domagoj!
Ja nisam antifasista niti fasista!
Samo sam jedan od par milijardi na kugli zemaljskoj!
Trudim se da budem vernik ali sam gresan kao i svi!
Ja bih "oko za oko" ali samo sa ustasama i ovakvim olosem kome je kriv neko jer pise cirilicu, jer se krsti sa tri prsta, jer je iste nacije kao neki olos koji je u ime iste te nacije pocinio zlocin....
Procitaj dragi Domagoj , nemoj da na pomen Jasenovca osetis odmah mrznju, procitaj izjave svedoka Hrvata, nemoj Srba....
Ja bih dragi Domagoj za to "oko za oko" i neka gorim u paklu zajedno sa tim krvnicima....

Lolypoly

pre 10 godina

Šta reći o narodu koji bi da uvede pravilo da ukoliko pripadnika drugog naroda ima 50%onda tek dobija status nacionalne manjine. Koji su to mozgovi ?

hiper

pre 10 godina

Ne slažem se da je Hrvatska zbog podvale koju su napravili grupa koja se je sama sebe proglasila stožerom. Narod iz kolone sjećanja njih nekih stotinjak tisuća nije imao pojma zašto ih je netko usmjeravao kuda će se kretati. Za ovo što se je dogodilo Vladi u Vukovaru slobodno možemo reći da je uspjela podvala jedne grupe ljudi nezadovoljnih vladinim radom i načinom provođenja nekih zakonskih odredbi. Jedinstvo hrvatskog naroda se najbolje vidi u tome što su se došli pokloniti poginulim borcima i drugim žrtvama Vukovara ljudi iz cijele Hrvatske. Pametnom dosta. Ova vlada nije kompetentna voditi hrvatsku državu jer nemaju dostatnog iskustva a preuzeli su opljačkanu državu. Sanader i Vidošević su samo kap u moru. Službeni podatci CIA-e govore da je iz Hrvatske isisano preko 27 milijardi Eura, a još sigurno toliko ima i u pokradenim nekretninama.

chu

pre 10 godina

@Deki: manje vise isto na nivou opstine, % u maloj vecini na strani Hrvata. To samo govori da je za ove ljude najbolje resenje bila jedna drzava: SFR Jugoslavija, hteli oni to da prihvate ili ne!

A.M.

pre 10 godina

Ljudi,nisam ekspert na ovom polju ali rekao bih da Hrvatska prolazi kroz period političkog i kulturnog sazrevanja. Kao i Srbija na kraju krajeva. Još par decenija će proći pre nego što se ovakvi ispadi sa obe strane zaustave. A što se tiče gotovine i njemu sličnih biće popularni još par godina,onda će ih EU marginalizovati jer u EU nema mesta za nacionalizam,što naravno važi i za nas. Jednostavno je, svi generali iz 90ih koji su učestvovali u Građanskom Ratu su nacionalističko simboli i kao takvi za njih nema mesta u EU. Ovim mini tekstom nisam želeo nikoga da uvredim već sam samo ponudio svoje opažanje. A što se tiče ćirilice,pa mislim da je više sramota ali i blagi kompleks baziran na maksimalnom udaljavanju sa bilo čim što ima veze sa Srbijom i to će takodje proći isto kao i naš Obraz jer jednostavno ih niko ne voli,ne zaista,samo klimamo glavama kako bi izbegli sukob sa sredinom u kojoj živimo. Što bi rekla moja baba "Treba nji jedno 3-4 policajca ili obična građana da izvuzgaju pa posle nek teraju šegu i prave štetu državi." Ovo naravno važi za sve nacionaliste ne samo naše ili tuđe.

ЈоГ

pre 10 godina

(Jašta, 18. novembar 2013 23:23)

Потписујем све, и само да додам да је још пре тога у Сплиту подивљала руља живог ЗАДАВИЛА војника ЈНА, иначе Македонца, нека му је лака земља. Хрватска је ХТЕЛА рат и насиље јер правно није могла са собом извести из заједничке државе један конститутивни народ који то није хтео. Исти проблем је био у БиХ па отуда опет рат и насиље, док, гле чуда, ни у Македонији ни у Словенији није било проблема. И не заборавимо да је Хрватска блокирала повлачење ЈНА из Словеније, јер Србима и Србији није било ни на крај памети да тамо ратују.

Наравно, Срби, а и Црногорци, су у рату правили и злочине и глупости (рецимо напад на Дубровник), али се никада не сме заборавити како је све почело.

ПС И унапред да одговорим онима који ће рећи "па Срби су били мањина, шта су хтели", да ли би онда исто правило применили на Хрвате у БиХ и поготово ФБиХ?

kele

pre 10 godina

A vi dragi Beograđani, budite opet fini, pa dočekajte Doris Dragović sa punom salom. Ko se ne sjeća iste tokom rata, neka progugla ili pita starije.

Daredevil

pre 10 godina

(L.F., 18. novembar 2013 23:36)
Kako te nije sram!?
Ti govoriš ko je agresor ko je žrtva,nije građanski rat!?
A šta je?
Koga ste proterali 1995 godine iz svoje države,koliko ste civila pobili,koliko imovine otuđili,kuća zapalili?Regularna vojska Republike Hrvatske potpognuta policijom napravila etničko čišćenje.
Niste se izvinili,ni izvinili za zločine nad srpskom decom ženama,starcima i nejjači u Drugom Svetskom Ratu,zašto na dan proboja u Jasenovcu nemate kolone,ili ne dopustite Srbima,Jevrejima i Romima kolonu sećanja?Pa niste u stanju pustiti nijedan dokumentarac o Jasenovcu!?
Zato što nemate obraza,perete ruke da to niste bili vi,pa taj Vukovar je kap u moru kakva ste zverstva radili u drugom svetskom ratu.Gde su njihova tela!?Gde su najmiliji naših očeva,majki,deda i baka?Bacali ste nas u jame,rupe,kreč,peći u reke!?
Šta je HV radio u Bosni 90-tih nakon Vukovara,koliko zločina,u Ahmićima ste poklali Bošnjake,svoje saveznike....
Kako te nije samo sram da nekome morališeš,o kako li te nije samo sram....

Sg

pre 10 godina

@LF i Djuro Da znate za stid i da imate imalo osecaja za istinu, nebi ste se javljali na ove nase portale.Vec je vise puta danas napisano kako je pocelo u Vukovaru, ubistvom 150 Srba, od strane vasih ustasa.Niste ocekivali odbranu, iz predjasnjih ratova navikli ste da se silite na nejakim.Ovo je samo mala naplata za veliki dug.Ne treba nam ruka pomirenja od takvih likova kao vi.

beograd

pre 10 godina

Zašto mogu Francuska i Njemačka a mi ne? Evo zašto. Kad bi sad otišao u Francusku i pitao tko je kriv za rat, Francuzi bi rekli - 'Nijemci su krivi, oni su ubijali itd.' A kad bi otišao u Njemačku i pitao tko je kriv za rat, oni bi rekli 'Mi smo krivi za rat, mi smo ubijali...' E pa, dok će to Srbi napokon priznati, ja prva ću se pomiriti sa svakim stanovnikom Srbije :) Dok se prestane izjednačavati agresor i žrtva, dok se Domovinski rat prestane nazivati građanskim, dok se naši (hrvatski) političari prestanu svima i svakome ispričavati i miriti strane bez da srede stanje u Hrvatskoj, tek onda će pomirenje biti moguće. U Vukovaru neka se pronađu nestali, neka netko odgovara za njih, neka se grad obnovi i sredi da stanovnici imaju budućnost onda neka se krene pričati o ćirilici. Jer ovo je naglo i prerano. I nisu mi jasni ljudi koji ne shvaćaju tolike proteste oko ćirilice. Nije bitno pismo, bitna je pozadina iza njega, koga to pismo predstavlja.
(L.F., 18. novembar 2013 23:36)

inače srbija nije učestvovala u ratu, tako da je taj rat stvarno građanski, tvoj je problem što srbe iz hrvatske gledaš kao strance i okupatore, pa je za tebe agresije jedne države na drugu, ok slažem se da je bilo paravojnih formacija i dobrovoljaca iz srbije, ali bilo je i dobrovoljaca iz svih zemalja sveta, naprimer na kosovu su ratovali dobrovoljci iz albanije, jel to znači da je srbija bila u ratu sa albanijom

miro

pre 10 godina

Gospodin Đakula je u pravu kada kaže da Srbi i Hrvati iz Vukovara moraju zajedno izgrađivati Vukovar i dogovarati se o ključnim problemima života u tom slomljenom gradu. jedini način da se to postigne je potpuna politička integracija Srba u Hrvatski korpus.Dokle god srbi budu nazivati Hrvate ustašama do tada će Ustaše živjeti. Onog trena kada prestanu to govoriti Ustaše će nestati sa scene. Udba je radi sebe namjerno spominjala Ustašku emigraciju kako bi ona sama jačala u onoj jugoslaviji. 68 godina nakon drugog svjetskog rata u Srbiji izgleda kao da se je sve to događalo prije 68 dana. za nas Hrvate drugi svjetski rat je arhaična poviest ili davno svršeno vrijeme dok kod građana Srbije dobije se osjećaj kao da vas svako jutro bude s događajima iz toga prohujalog rata. Ostavite se ratova i junaka i uhvatite se u utrku za boljim životom pa nećete misliti na rat i junake. nema junaka ima samo poginulih.

IronMan

pre 10 godina

@(L.F., 18. novembar 2013 23:36) Što će reći da su francuzi i nemci shvatili ko je kriv i prihvatili situaciju, a vi hrvati nikako da prihvatite odgovornost! I još nešto: Ko je kriv za Jasenovac i "oluju", jel i za to treba da se izvinjavamo i prihvatimo odgovornost ili smo i za to sami krivi?!

VU

pre 10 godina

Znate koja je razlika između nas i vas? Ta što je u koloni i Milorad Pupovac. A sad vi u svom zaostalom pravoslavnoretrogradnom pašaluku zamislite nekog Albanca s Kosova u nekoj svojoj koloni. I zato smo miljama ispred vas. I zato Balkan počinje na Dunavu i Savi. Pozdrav iz EU.

Iguman Nemanja

pre 10 godina

Pokazaše Hrvati svoje pravo antisrpsko lice i izdvojiše se svi iz zvanične organizacije kojom htedoše predsednik Josipović i premijer Milanović da pruže ruku pomirenja Srbima.

Ovo treba da nam bude lekcija kada dođu sledeći izbori u Hrvatskoj da shvatimo da moramo da svi koji imammo državljanstvo Hrvatske da glasamo za Josipovića za predsednika i Milanovićev SDP i da koncentrišemo srpske glasove njima jer ako oni izgube sledeće izbore Srbi će da ostanu bez jedine zaštite koju u današnjim uslovima imaju i biće prepušteni kerberima desnice a zna se šta onda sledi.

jura

pre 10 godina

Ovo treba da nam bude lekcija kada dođu sledeći izbori u Hrvatskoj da shvatimo da moramo da svi koji imammo državljanstvo Hrvatske da glasamo za Josipovića za predsednika i Milanovićev SDP i da koncentrišemo srpske glasove njima jer ako oni izgube sledeće izbore Srbi će da ostanu bez jedine zaštite koju u današnjim uslovima imaju i biće prepušteni kerberima desnice a zna se šta onda sledi.
(Iguman Nemanja, 18. novembar 2013 10:47)

Takva propaganda se širila i 1991 i zna se što se dogodilo. Ne širi mržnju i ne diži strasti tamo gdje toga nema. Ploče u Vukovaru su bile potez vlasti da se napola ludi ljudi okrenu banalnim stvarima i da im se skrene pozornost sa uništenog i opljačkanog gospodarstva, novih poreza isl. gadarija što Vlast u HR radi...

Gradjanin

pre 10 godina

E stvarno su vise preterali sa necim sto je bilo pre 22. godine. B92 ne vadi iz usta Hrvatsku.

Sta nam to nabijate kao glavnu vest u najkrupniji prozor? Samo time potpirujete prostake koji su vec zapaljeni.

Ok, oni su takvi. Jedan deo njih (kao nasi zveri, dss i deo crkve) su ograniceni kao pegle, a sad biste mogli to da smestate u neke manje bitne vesti.

Deki

pre 10 godina

Stalno čitam kako su se Srbi branili i nisu dirali ništa što nije njihovo, a po ovim podacima možete vidjeti da nekadašnja općina Vukovar kao i mjesto Vukovar imalo hrvatsku većinu. http://hr.wikipedia.org/wiki/Dodatak:Popis_stanovni%C5%A1tva_u_Hrvatskoj_1991.:_Vukovar
Toj općini je pripadao i Ilok gdje su gotovo samo bili Hrvati a pao je pod 'RSK', selo Bogdanovci je bilo spaljeno do temelja, u selu Lovas su 30-ak civila bacili u minsko polje i u mnogim drugim selima koja su imala isključivo hrvatsku većinu.

zgslavac

pre 10 godina

Pjevač poznat po ustaškim pjesmama. Pa kod vas je predsjednik osoba poznata po sudjelovanju u četničkom pokretu i napadu na Hrvatsku pa što?

Nole4ever

pre 10 godina

Znate koja je razlika između nas i vas? Ta što je u koloni i Milorad Pupovac. A sad vi u svom zaostalom pravoslavnoretrogradnom pašaluku zamislite nekog Albanca s Kosova u nekoj svojoj koloni. I zato smo miljama ispred vas. I zato Balkan počinje na Dunavu i Savi. Pozdrav iz EU.
(VU, 18. novembar 2013 11:29)
Dragi susjedu, porediš kruške i jabuke!
Samo vi uredjujte "vašu lijepu" sa tisućuljetnom povijesti i obilježavajte vaše "praznike"! Pustite više Srbiju da ide svojim putem! EU je nekom majka nekom maćeha! Svako dobro želim dragi susjedu!

Aleksandar

pre 10 godina

Srpska posla...heheheehhe...:)...u svakom slucaju je dokaz onoga ,od cega hrvati beze godinama,nista po mentalitetu nisu gori od nas i obrnuto,i mogu oni u EU sa balkana ,ali balkan iz njih ne moze!

Zagor Te-Nej

pre 10 godina

"...predsatvnici Srpskog narodnog vijeća (SNV), predvođeni predsednikom Miloradom Pupovcem [...] će položiti vence za sve vukovarske žrtve, kako Hrvate tako i Srbe, koji su stradali u ratnoj 1991. godini." Pa zar i hrvatska vlada ne odaje postu SVIM zrtvama u Vukovaru, i Hrvatima i Srbima, ili se eksplicitno samo Hrvati "postuju"? Nadam se da ne. Stradali su i hrvatski i srpski neduzni civili. Za vojnike je druga prica. A sto se tice ove druge kolone, to je bilo za ocekivati. Pitanje je sada, u kojoj koloni ce da bude vise ljudi. U onoj zvanicnoj, drzavnoj, koja ima sva prava na to ili onoj "stabskoj", huskackoj, onih usijanih glava koji bi rado sutra opet uzeli puske u ruke da oteraju mrskog "neprijatelja", koji inace u Vukovaru zivi vec vekovima.

my way

pre 10 godina

@dado
Ko je poceo sa ratom i ubijanjem zna se. I u Vukovaru su pre sukoba Mercepove horde ubile najmanje 150 srpskih civila, minirale srpske kuce i napadnuta je JNA. Onaj ko je slao hrvatsku decu u neonacisticku paravojsku da krene sa ubijanjem taj za tebe nije ludak, jel? To sto su neki vojnici dosli iz Srbije kao pojacanje ne cini ih nikakvim agresorima, bas kao sto ne bi ni Hrvate da je neko u Srbiji udario na JNA, neki narod i svakoga ko ne bi zeleo da bude deo tog zlocinackog projekta rusenja Jugoslavije. Veruj, u tom drugom slucaju bi ljudi iz Srbije licno stali uz jugoslovenske vojnike, ko god i odakle god da su. Ali, to je to, kad neko falsifikuje istoriju, neoustase i teroriste proglasi za branitelje i veterane, a zlocinacki krvavi rat koji su poceli za domovinski i ne treba da cude ovakve stvari.

hrvat iz vukovara

pre 10 godina

Mozda bi vi voljeli da je tako,ali dvadeset clanova hrvatske vlade ,pedeset njihovih poslusnika i diplomatski zbor(sve skupa sto ljudi)nazivati hrvatskom,,,,,ma hajte molim vas..Bila je jedna hrvatska od sedamdeset tisuca ljudi na celu sa onima sa kojima smo se borili,a ovi podrumasi iz 91,kad su vidjeli da su popusi.i,svra tise kod jovana na rakiju i vesalicu i razgulise za Zagreb,,,,,,samo jos Koji dan i bit cemo slobodni

Domagoj

pre 10 godina

(Daredevil, 18. novembar 2013 16:04)

Hrvati su dovoljno kažnjeni radi ustaških zločina i NDH. Ili bi ti oko za oko, zub za zub? A kao veliki antifašisti.

neko_iz_mase

pre 10 godina

A sto maltretirate te ljude? Nije vam dosta bio rat pa biste da nastavite?
Ako nece cerilicu nece i kraj price pustite ih da zive malo normalnije...

susjed

pre 10 godina

kakve 2 kolone ?!
bila je jedna kolona ili mimohod u kojo je bilo 100.000 ljudi.
s druge strane je stajalo 100-200 političara i 500 policajaca koji ih čuvaju.
narod ih odje... i to je to. kraj priče.

vlada

pre 10 godina

E stvarno su vise preterali sa necim sto je bilo pre 22. godine. B92 ne vadi iz usta Hrvatsku.

Sta nam to nabijate kao glavnu vest u najkrupniji prozor? Samo time potpirujete prostake koji su vec zapaljeni.

Ok, oni su takvi. Jedan deo njih (kao nasi zveri, dss i deo crkve) su ograniceni kao pegle, a sad biste mogli to da smestate u neke manje bitne vesti.
(Gradjanin, 18. novembar 2013 11:03)

NIŠTA VIŠE NE TREBA DODATI OVOM KOMENTARU. SVAKA ČAST!

Xepoj

pre 10 godina

@VU a znas koja je jos razlika izmedju nas i vas, to sto kod nas "pravoslavnoretrogradnih" ne postoji "opcija" kao kod vas da ubijes dete ili zenu i onda odes do fratra i platis novcem da te razresi greha, takodje je i razlika to sto mi nikada nismo imali kao vi "napredni" logor za ubijanje dece tipa Jadovno, a imali smo svoju drzavu oduvek kao i danas koja nije deo nikakve vece ili tudje drzave, tako da cu te zamoliti da pre nego pocnes da pises komentar objektivno nabrojis sve razlike medju nama, narocito ove kljucne koje sam ja naveo.

blato

pre 10 godina

Meni je ovde bilo interesantno pojavljivanje Gotovine. Pre par dana je u Hagu istekao rok za pokretanje zalbe na presudu kojom je oslobodjen. Do tog dana je bio uz vlast jer je postojala mogucnost da mu zatrebaju. Sada, kada je opasnost prosla, okrenuo plocu. Nije se dugo cekalo da pokaze svoje pravo lice.

partibrejker

pre 10 godina

@zgslavac - da s tom malom razlikom sto su cetnici bili na strani saveznika, a ustase na strani hitlera. te dve stvari, pobro, nisu isto.

ima nas koji pamtimo

pre 10 godina

Za Vukovarsku tragediju zahvalite Mercepu. Koliko me pamcenje sluzi on je mnogo ranije pocinio zlocine i inicirao intervenciju JNA. I da ne zaboravim, zasto on nije u zatvoru?

chu

pre 10 godina

@Deki: manje vise isto na nivou opstine, % u maloj vecini na strani Hrvata. To samo govori da je za ove ljude najbolje resenje bila jedna drzava: SFR Jugoslavija, hteli oni to da prihvate ili ne!

Djuro

pre 10 godina

Je l','91. Vukovar je bio miran grad,nitko nikoga tama nije zlostavljao,nitko nikoga nije ubija i zarobljavao, a onda je došla 'zloćinaćka'(srbo-komunistićko-ćetnićka) JNA(bila još SFRJ) i počela da ubija, mirne, nedužne ljude. U Splitu ustaša nije zadavio vojnika(nedužno nečije dijete)na vojnom transporteru. U zapadnoj bosni '95. su neke 'agresorske' snage napadale postrojbe hrvatske vojske,a nije bilo ubijanja i protjerivanja pučanstava od tih 'postojbi', koje su uz pomoć NATO bombardera stigle do Bočca(iznad BL), je l', hr. 'postrojbe' nijesu izvršila agresiju na drugu državu? Hravtski zrakoplovi (zrakomlati ili kak' se već zovu) nijesu bombardrali kolonu izbjeglica između N.Grada i Prijedora? Fašistima se jedino sa ironijom mogu obraćati.

Sg

pre 10 godina

@VU Najveca je razlika, sto smo mi ljudi a vi niste.Ispred nas ste samo po pocinjenim zlocinima kroz blizu i dalju istoriju.Zar vam je trebala EU, da saznate istinu, da ste najneobrazovanija clanica?

Zemun grad SPO

pre 10 godina

Netrpeljivost prema pismu i kulturi drugog naroda, u današnje vreme, samo može izazvati podelu u sopstvenom i sramotu pred evropskim javnim mnjenjem.

Daredevil

pre 10 godina

@ (Deki, 18. novembar 2013 15:05)

Čitaj malo i šta je bilo pre 1991, možda u periodu 1941-45 u Slavoniji konkretno.
A za ovoga što upoređuje četnike i ustaše, mislim da četnici nisu imali koncentracione logore, a pogotovo koncetracioni logor za decu (srpsku) jedini zabeležen na tlu Evrope.
Pa ako vama Hrvatina nije problem što je tupson maneken ustaštva u hr, onda se ponosite njim, šta drugo da vam kažem...

Mario HR

pre 10 godina

Ako mogu samo kratko sa ove strane granice: Jako mi je žao što se sve ovo u dijelu javnosti doživljava kao nova epizoda sukoba Srba i Hrvata. Ja sam na strani Stožera, ali nisam protiv Srba. Ja imam problem samo sa hrvatskom Vladom a ne i sa Srbima u Hrvatskoj. Lijepi pozdrav i hvala na objektivnom izvještavanju - hrvatskim medijima dominiraju samo i jedino Milanovićevi agitpropovi i ništa se u njima pametno ne da pročitati.

pola - pola ZG

pre 10 godina

kakve 2 kolone ?!
bila je jedna kolona ili mimohod u kojo je bilo 100.000 ljudi.
s druge strane je stajalo 100-200 političara i 500 policajaca koji ih čuvaju.
narod ih odje... i to je to. kraj priče.
(susjed, 18. novembar 2013 15:53)

Kolona u kojoj su zločesti patuljak i te kako odgovoran za početak s...nja u Vukovaru, bolesnik koji si umišlja da je pjevač i zli mantijaši - ne hvala... Nikada neće biti i moja. Režija: HDZ.
I budi siguran da tako misli velika, ali šutljiva većina u HR!
Ovo što su danas napravili - mrak je mrakova...

Daredevil

pre 10 godina

(Daredevil, 18. novembar 2013 16:04)

Hrvati su dovoljno kažnjeni radi ustaških zločina i NDH. Ili bi ti oko za oko, zub za zub? A kao veliki antifašisti.
(Domagoj, 18. novembar 2013 17:21)

Kažnjeni dovoljno.....NISTE
Pa ja bih ono po Starom Zavetu... hrišćanski....
Uspeli ste i od ovoga napraviti farsu,svaka vam čast...
P.S.promeni si nick u DEMAGOG bolje ti stoji..

Jašta

pre 10 godina

Rat u Vukovaru su započeli hrvatski ekstremisti, koje je okupio Tomislav Merčep, i to dobro znaju i vukovarski Srbi i Hrvati, samo što se ovi drugi prave da ne znaju... Oni su prvi i zapucali na tada još uvijek regularnu vojsku JNA, koja je bila izrazito mješovitog sastava, jer je u njoj tada bilo i Srba, i Bošnjaka, i Makedonaca, Mađara iz Vojvodine itd... Poslije se ta borba pretvorila u bitku za grad. Međutim, i prije nego što je bilo ko sa srpske strane opalio ijedan metak, u Vukovaru i okolnim mjestima Merčepovci su ubili na stotine Srba, uglavnom bogatijih i viđenijih ljudi, odvodili ih iz njihovih kuća pod izgovorom da idu na informativni razgovor i obično ih likvidirali i bacali tijela u Dunav. Isto se radilo i u Osijeku, samo što je tamo Glavaš bio gospodar života i smrti... Srbi se masovno otpuštaju sa posla, kreću maltretiranja i prijetnje na javnim mjestima, tu i tamo se minira poneki srpski kafić ili trgovina, i sve je to dalo do znanja tamošnjim Srbima da nisu poželjni i da im preostaje seliti se ili ostati, tražiti zaštitu od JNA i boriti se za svoje ognjište. Ja Hrvatima mogu samo da čestitam na fantastično osmišljenoj propagandi, jer su o Vukovaru, gradu u kome su prve žrtve bili srpski civili (porodica Čečavac), napravili mit, kako je to grad koji su eto Srbi iz čista mira odlučili porušiti, a da Hrvati nisu učestvovali u tome, jer oni su nevini, taj grad je za njih svetinja, bla bla bla... Klasična mitomanija!

Bane NS

pre 10 godina

Dan sećanja treba da se obeležava i treba da se pamti ali treba da simboliše sećanje i pomen žrtvama rata (i sa jedne i sa druge strane) da vodi shvatanju terora rata, pomirenju i nauku da se tako nešto više ne ponovi, a ne dan sećanja na sam rat, ko je pobedio a ko je izgubio, ko je bio u pravu a ko nije i da opet podstiče mržnju među narodima, što nezvanična kolona u ovom slučaju čini mi se radi. Što bi rekli ako se ne volimo ne moramo da se mrzimo, mrzeti treba samo ratove i sve strahote i stradanja koje oni nose sa sobom.

HanSolo

pre 10 godina

Znate koja je razlika između nas i vas? Ta što je u koloni i Milorad Pupovac. A sad vi u svom zaostalom pravoslavnoretrogradnom pašaluku zamislite nekog Albanca s Kosova u nekoj svojoj koloni. I zato smo miljama ispred vas. I zato Balkan počinje na Dunavu i Savi. Pozdrav iz EU.
(VU, 18. novembar 2013 11:29)

Šta napadaš Albance? Oni su bre kulturni za vas. Znaš kod njih su table na ćirilicom bez problema.. Ćuti bre slepac i pokrij se sa ušima i nauči se svoju "divnu" istoriju.. A ne znaš ni geografiju.. Ali Pitaj tvoje drugare u EU Nemce da ti kažu gde počinje Balkan, "kroatski" pametnjakoviću.. Pa ti bolje prvo pogledaj šta tvoji katolički "fini i kulturni" popovi rade sa decom pa onda pljuj po pravoslavstvu .. Ti si u stvari onaj standardni iskompleksirani kroatski ... što pravi mržnju između dva skoro ista naroda, ali kad čujem tebe i tebi sličnih samo sam ponosan što ne moram da živim u istom državom..

L.F.

pre 10 godina

@(dado, 18. novembar 2013 12:36)
Rezultat je puno mrtve djece, sravnjen grad sa zemljom, puni džepovi profitera i posijana mržnja za još jedan novi rat. Čestitamo, zlo je pobjedilo, kao što uvijek pobjedi na ovim prostorima. Zašto mogu Njemačka i Francuska a ne možemo mi? l.p. iz Hrvatske.

Zašto mogu Francuska i Njemačka a mi ne? Evo zašto. Kad bi sad otišao u Francusku i pitao tko je kriv za rat, Francuzi bi rekli - 'Nijemci su krivi, oni su ubijali itd.' A kad bi otišao u Njemačku i pitao tko je kriv za rat, oni bi rekli 'Mi smo krivi za rat, mi smo ubijali...' E pa, dok će to Srbi napokon priznati, ja prva ću se pomiriti sa svakim stanovnikom Srbije :) Dok se prestane izjednačavati agresor i žrtva, dok se Domovinski rat prestane nazivati građanskim, dok se naši (hrvatski) političari prestanu svima i svakome ispričavati i miriti strane bez da srede stanje u Hrvatskoj, tek onda će pomirenje biti moguće. U Vukovaru neka se pronađu nestali, neka netko odgovara za njih, neka se grad obnovi i sredi da stanovnici imaju budućnost onda neka se krene pričati o ćirilici. Jer ovo je naglo i prerano. I nisu mi jasni ljudi koji ne shvaćaju tolike proteste oko ćirilice. Nije bitno pismo, bitna je pozadina iza njega, koga to pismo predstavlja.

Domagoj

pre 10 godina

(Iguman Nemanja, 18. novembar 2013 10:47)

Haha izgledniji je scenarij kako će HDZ ponovno na vlast, naravno u koaliciji s najverjnijim partnerom - SDSS-om. I svi će zaboraviti na ćirilicu, podjele, "ugroženost Srba"...

dado

pre 10 godina

Ustavni zakon koji je omogućio dvojezične ploče u Vukovaru je donio HDZ. I da je HDZ na vlasti nikakvih prosvjeda nebi bilo. Ovako je to buzdovan HDZ-a protiv SDP-a. Inače SDSS je najvjerniji HDZ-ov partner u zločinačkoj Sanaderovoj Vladi koja je opljačkala Hrvatsku, a te dugove će plaćati Hrvati kao i Srbi koji žive ili će živjeti u Hrvatskoj. Što se tiče samog Vukovara...mislim da tu ne treba puuno govoriti...imate slike...luđaci su slali djecu sa Beogradskog asfalta da ubijaju tuđu djecu. Rezultat je puno mrtve djece, sravnjen grad sa zemljom, puni džepovi profitera i posijana mržnja za još jedan novi rat. Čestitamo, zlo je pobjedilo, kao što uvijek pobjedi na ovim prostorima. Zašto mogu Njemačka i Francuska a ne možemo mi? l.p. iz Hrvatske.

juca

pre 10 godina

Izgleda da im Hag zasoli corbu. Nadam se da je i Tompson pevao. Bila pre dva meseca u Cavtatu i Dubrovniku i nikada vise. Oni koji vam pricaju da je tamo OK, lazu.

Daredevil

pre 10 godina

Mozda bi vi voljeli da je tako,ali dvadeset clanova hrvatske vlade ,pedeset njihovih poslusnika i diplomatski zbor(sve skupa sto ljudi)nazivati hrvatskom,,,,,ma hajte molim vas..Bila je jedna hrvatska od sedamdeset tisuca ljudi na celu sa onima sa kojima smo se borili,a ovi podrumasi iz 91,kad su vidjeli da su popusi.i,svra tise kod jovana na rakiju i vesalicu i razgulise za Zagreb,,,,,,samo jos Koji dan i bit cemo slobodni
(hrvat iz vukovara, 18. novembar 2013 16:00)
A ti brže bolje na SRPSKI sajt da nam to saopštiš jelda?
Pa dodji na rakiju i vešalicu baš ćemo da ti se obradujemo......

Бојан Илић

pre 10 godina

Domagoj!
Ja nisam antifasista niti fasista!
Samo sam jedan od par milijardi na kugli zemaljskoj!
Trudim se da budem vernik ali sam gresan kao i svi!
Ja bih "oko za oko" ali samo sa ustasama i ovakvim olosem kome je kriv neko jer pise cirilicu, jer se krsti sa tri prsta, jer je iste nacije kao neki olos koji je u ime iste te nacije pocinio zlocin....
Procitaj dragi Domagoj , nemoj da na pomen Jasenovca osetis odmah mrznju, procitaj izjave svedoka Hrvata, nemoj Srba....
Ja bih dragi Domagoj za to "oko za oko" i neka gorim u paklu zajedno sa tim krvnicima....

srbosjek

pre 10 godina

Da drage komsije te Srbe sto mirno u koloni idu vi najvise volite, mirno da se oda posta, mirno pod noz pa u Savu... Gde je ta Hrvatska kojoj je ovo 10% ekstremista? Pre ce biti da imamo 90% 'normalnih' koji mrze Srbe a 10% 'ekstremista' koji su tolerantni.

A.M.

pre 10 godina

Ljudi,nisam ekspert na ovom polju ali rekao bih da Hrvatska prolazi kroz period političkog i kulturnog sazrevanja. Kao i Srbija na kraju krajeva. Još par decenija će proći pre nego što se ovakvi ispadi sa obe strane zaustave. A što se tiče gotovine i njemu sličnih biće popularni još par godina,onda će ih EU marginalizovati jer u EU nema mesta za nacionalizam,što naravno važi i za nas. Jednostavno je, svi generali iz 90ih koji su učestvovali u Građanskom Ratu su nacionalističko simboli i kao takvi za njih nema mesta u EU. Ovim mini tekstom nisam želeo nikoga da uvredim već sam samo ponudio svoje opažanje. A što se tiče ćirilice,pa mislim da je više sramota ali i blagi kompleks baziran na maksimalnom udaljavanju sa bilo čim što ima veze sa Srbijom i to će takodje proći isto kao i naš Obraz jer jednostavno ih niko ne voli,ne zaista,samo klimamo glavama kako bi izbegli sukob sa sredinom u kojoj živimo. Što bi rekla moja baba "Treba nji jedno 3-4 policajca ili obična građana da izvuzgaju pa posle nek teraju šegu i prave štetu državi." Ovo naravno važi za sve nacionaliste ne samo naše ili tuđe.

tip i lik

pre 10 godina

evo, da odgovorim na pitanje u kojoj koloni je više ljudi, imaš na HRT 1 prijenos, uglavnom u ovome iza "stožera" je cca 100 000 ljudi, a u ovom di je vlada je 30 ljudi bilo, otišli su već za Zagreb i to samo diplomatski zbor, ministri i predsjednici.

Lolypoly

pre 10 godina

Šta reći o narodu koji bi da uvede pravilo da ukoliko pripadnika drugog naroda ima 50%onda tek dobija status nacionalne manjine. Koji su to mozgovi ?

beograd

pre 10 godina

Zašto mogu Francuska i Njemačka a mi ne? Evo zašto. Kad bi sad otišao u Francusku i pitao tko je kriv za rat, Francuzi bi rekli - 'Nijemci su krivi, oni su ubijali itd.' A kad bi otišao u Njemačku i pitao tko je kriv za rat, oni bi rekli 'Mi smo krivi za rat, mi smo ubijali...' E pa, dok će to Srbi napokon priznati, ja prva ću se pomiriti sa svakim stanovnikom Srbije :) Dok se prestane izjednačavati agresor i žrtva, dok se Domovinski rat prestane nazivati građanskim, dok se naši (hrvatski) političari prestanu svima i svakome ispričavati i miriti strane bez da srede stanje u Hrvatskoj, tek onda će pomirenje biti moguće. U Vukovaru neka se pronađu nestali, neka netko odgovara za njih, neka se grad obnovi i sredi da stanovnici imaju budućnost onda neka se krene pričati o ćirilici. Jer ovo je naglo i prerano. I nisu mi jasni ljudi koji ne shvaćaju tolike proteste oko ćirilice. Nije bitno pismo, bitna je pozadina iza njega, koga to pismo predstavlja.
(L.F., 18. novembar 2013 23:36)

inače srbija nije učestvovala u ratu, tako da je taj rat stvarno građanski, tvoj je problem što srbe iz hrvatske gledaš kao strance i okupatore, pa je za tebe agresije jedne države na drugu, ok slažem se da je bilo paravojnih formacija i dobrovoljaca iz srbije, ali bilo je i dobrovoljaca iz svih zemalja sveta, naprimer na kosovu su ratovali dobrovoljci iz albanije, jel to znači da je srbija bila u ratu sa albanijom

Hrvatska je balkan

pre 10 godina

eto kako skretat temu sa ozbiljnih pitanja kao gospodarstvo, ...., ma sad se djelit na udbase i prave Hrvate, na komuniste i vjernike, i ponovo ajmo odbrana Vukovara od koga.....ti koji ovo rade bi jos htjeli koji medjunacijonalni izgred pa da bude kao slag na torti. A sve ovo politicki pojeni na koje se samo glupi biraci skupljaju kao muve oko g...na!

go

pre 10 godina

Strasno i ruzo je bilo pre 22 godine, danas je jos jadnije.
Dali ce stab postojati i nakon sledece 22 godine i dali ce spreciti gradnju nove dzamije.

Kodek36

pre 10 godina

Iguman Nemanja- Srbi ne treba da glasaju za SDP, Srbi imaju svoje predstavnike i srpske stranke i za njih treba da glasaju jer samo srpski predstavnici mogu da stite i pomazu Srbe, to im SDP nece omoguciti a tacno je da je SDSS bio deo Sanaderove vlade ali to je uobicajena praksa u evropskim drzavama, manjina samo na taj nacin moze da ostvari neka prava, ako nije deo vlasti ne moze nista jer na maticnu drzavu na zalost ne moze da se osloni.

hiper

pre 10 godina

Ne slažem se da je Hrvatska zbog podvale koju su napravili grupa koja se je sama sebe proglasila stožerom. Narod iz kolone sjećanja njih nekih stotinjak tisuća nije imao pojma zašto ih je netko usmjeravao kuda će se kretati. Za ovo što se je dogodilo Vladi u Vukovaru slobodno možemo reći da je uspjela podvala jedne grupe ljudi nezadovoljnih vladinim radom i načinom provođenja nekih zakonskih odredbi. Jedinstvo hrvatskog naroda se najbolje vidi u tome što su se došli pokloniti poginulim borcima i drugim žrtvama Vukovara ljudi iz cijele Hrvatske. Pametnom dosta. Ova vlada nije kompetentna voditi hrvatsku državu jer nemaju dostatnog iskustva a preuzeli su opljačkanu državu. Sanader i Vidošević su samo kap u moru. Službeni podatci CIA-e govore da je iz Hrvatske isisano preko 27 milijardi Eura, a još sigurno toliko ima i u pokradenim nekretninama.

Daredevil

pre 10 godina

(L.F., 18. novembar 2013 23:36)
Kako te nije sram!?
Ti govoriš ko je agresor ko je žrtva,nije građanski rat!?
A šta je?
Koga ste proterali 1995 godine iz svoje države,koliko ste civila pobili,koliko imovine otuđili,kuća zapalili?Regularna vojska Republike Hrvatske potpognuta policijom napravila etničko čišćenje.
Niste se izvinili,ni izvinili za zločine nad srpskom decom ženama,starcima i nejjači u Drugom Svetskom Ratu,zašto na dan proboja u Jasenovcu nemate kolone,ili ne dopustite Srbima,Jevrejima i Romima kolonu sećanja?Pa niste u stanju pustiti nijedan dokumentarac o Jasenovcu!?
Zato što nemate obraza,perete ruke da to niste bili vi,pa taj Vukovar je kap u moru kakva ste zverstva radili u drugom svetskom ratu.Gde su njihova tela!?Gde su najmiliji naših očeva,majki,deda i baka?Bacali ste nas u jame,rupe,kreč,peći u reke!?
Šta je HV radio u Bosni 90-tih nakon Vukovara,koliko zločina,u Ahmićima ste poklali Bošnjake,svoje saveznike....
Kako te nije samo sram da nekome morališeš,o kako li te nije samo sram....

Sg

pre 10 godina

@LF i Djuro Da znate za stid i da imate imalo osecaja za istinu, nebi ste se javljali na ove nase portale.Vec je vise puta danas napisano kako je pocelo u Vukovaru, ubistvom 150 Srba, od strane vasih ustasa.Niste ocekivali odbranu, iz predjasnjih ratova navikli ste da se silite na nejakim.Ovo je samo mala naplata za veliki dug.Ne treba nam ruka pomirenja od takvih likova kao vi.

ЈоГ

pre 10 godina

(Jašta, 18. novembar 2013 23:23)

Потписујем све, и само да додам да је још пре тога у Сплиту подивљала руља живог ЗАДАВИЛА војника ЈНА, иначе Македонца, нека му је лака земља. Хрватска је ХТЕЛА рат и насиље јер правно није могла са собом извести из заједничке државе један конститутивни народ који то није хтео. Исти проблем је био у БиХ па отуда опет рат и насиље, док, гле чуда, ни у Македонији ни у Словенији није било проблема. И не заборавимо да је Хрватска блокирала повлачење ЈНА из Словеније, јер Србима и Србији није било ни на крај памети да тамо ратују.

Наравно, Срби, а и Црногорци, су у рату правили и злочине и глупости (рецимо напад на Дубровник), али се никада не сме заборавити како је све почело.

ПС И унапред да одговорим онима који ће рећи "па Срби су били мањина, шта су хтели", да ли би онда исто правило применили на Хрвате у БиХ и поготово ФБиХ?

IronMan

pre 10 godina

@(L.F., 18. novembar 2013 23:36) Što će reći da su francuzi i nemci shvatili ko je kriv i prihvatili situaciju, a vi hrvati nikako da prihvatite odgovornost! I još nešto: Ko je kriv za Jasenovac i "oluju", jel i za to treba da se izvinjavamo i prihvatimo odgovornost ili smo i za to sami krivi?!

kele

pre 10 godina

A vi dragi Beograđani, budite opet fini, pa dočekajte Doris Dragović sa punom salom. Ko se ne sjeća iste tokom rata, neka progugla ili pita starije.

miro

pre 10 godina

Gospodin Đakula je u pravu kada kaže da Srbi i Hrvati iz Vukovara moraju zajedno izgrađivati Vukovar i dogovarati se o ključnim problemima života u tom slomljenom gradu. jedini način da se to postigne je potpuna politička integracija Srba u Hrvatski korpus.Dokle god srbi budu nazivati Hrvate ustašama do tada će Ustaše živjeti. Onog trena kada prestanu to govoriti Ustaše će nestati sa scene. Udba je radi sebe namjerno spominjala Ustašku emigraciju kako bi ona sama jačala u onoj jugoslaviji. 68 godina nakon drugog svjetskog rata u Srbiji izgleda kao da se je sve to događalo prije 68 dana. za nas Hrvate drugi svjetski rat je arhaična poviest ili davno svršeno vrijeme dok kod građana Srbije dobije se osjećaj kao da vas svako jutro bude s događajima iz toga prohujalog rata. Ostavite se ratova i junaka i uhvatite se u utrku za boljim životom pa nećete misliti na rat i junake. nema junaka ima samo poginulih.