Ponedeljak, 18.11.2013.

10:01

Žurnal: Tumbaković ili Stojković?

Kako piše Sportski žurnal, Ljubiša Tumbaković i Dragan Stojković najozbiljniji su kandidati da naslede Sinišu Mihajlovića na mestu selektora Srbije.

Izvor: B92

Žurnal: Tumbakoviæ ili Stojkoviæ? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

160 Komentari

Sortiraj po:

bgd/bl/93

pre 10 godina

ni jedan ni drugi! ajmo dalje, spisak!mislim da je vreme da navijaci odluce o selektoru. i da se odluka ne donosi preko noci. sad ima vremena, ne zurimo...

Gargamel

pre 10 godina

Jedini pravi kandidati su: 1.Miroslav Djukic(Valensija),2.Aleksandar Stanojevic(Peking Guan),3.Ivica Jovanovic(Al Nasr)i Ljubinko Drulovic.

mirko kojotovski

pre 10 godina

Bilo kog Svabu da dovedete napravice haos u savezu i poceti od temelja.Rehagel Grcka.Ima njih dosta slobodnih.Felix Magat je strah i trepet ali ne verujem da bi prihvatio.Mozda Mateus ili Nojrora.Nebitno ko samo da je Svaba i tu nema muljanja.

Monteri iz Jajca

pre 10 godina

Ako nastavimo nasu tradicuju da uvek postoji i gore resenje selektor ce biti Tumbakovic! Piksi mi je previse ozbiljan i pametan covek da se petlja u ovakvom FSS-u! Ali sve u svemu ko god dodje prolupace za 6 meseci, setite se kako je normalan bio Bata Miha na pocetku a na cega sad lici!

cika moki

pre 10 godina

Drulovic i Djukic su ozbiljni i pametni ljudi. Sto se tice Piksija, mislim da je previse zapetljao, svadjama i sl. On je izmislio fudbal za ceo FSS, ali bi sve rezultovalo ulazenjem u rovove, svadjom posle prvog kiksa i sl.

Luka_Aleksandrov Hamburg

pre 10 godina

Hajnkes je odbio Monako i Kineze, koji su hteli da mu placaju 15 mil. evra godisnje, da bi sad preuzeo Srbiju?? Malo morgen. Ako mene pitate, Mihajlovic je trebao da ostane, napravio neki sistem. Reprezentacija sve bolje izgledala. Ovako ko god da dodje, opet sve iznova..I opet smo na pocetku! Dobre domace trenere nemamo, dobar stranac ne radi ispod dva mil. evra., nemamo ni to. A i cisto sumnjam da bi izasao na kraj sa nasim mentalitetom. Tako da, obrni okreni u kanalu smo..

Sasa

pre 10 godina

Nikada mi u istoriji nismo imali selektora velikog kalibra. Solidne tu i tamo, ali neke trenerske veličine nikada! Birajmo najmanje zlo. Iako sam Partizanovac glasam za Muslina. Deluje mi kao čvrsta ruka.

Realan

pre 10 godina

Eto vam, otisao je Miha a vi mislili da ce Ferguson da dodje hahaha. Sad uzivajte kad budemo igrali bunker i nabivali loptu i gubili od San Marina ..... ali nebrinite bice Ljajic u sastavu

aca

pre 10 godina

ja stvarno ne znam zasto ovoliko pljuvanje po Tumbakovicu, ljudi moji pa pitajte Savu Milosevica, Sasu Curcica, Ivicu Kralja, Dragana Cirica, Sasu Ilica, Ivana Tomica, Nadja, to su sve igraci koje je Tumba stvorio, ali to je bilo '93,'94...zaboravljaju da je Partizan tada imao sistem igre, igralo se kratkim pasevima, sa jakim centraforom koji je pored napadacke igre morao da zna da igra i ledjima ka golu, kada je kao martinela delio lopte levo i desno...kako vas nije sramota da najtrofejnijeg trenera posle raspada SFRJ blatite, pa covek je za Mihu izmislio fudbal...dzaba ja ovo pisem kad uglavnom ovde komentarisu deca od 12-16g. selektor mora da bude covek koji ima preko 50g, i koji ima barem 15 sezona, i koji je radio sa zvezdama, mangupima, pa dovoljan vam je jedan Djani Curcic svaki dan, dal uopste imate predstavu kakav je to talenat bio, a jedini period kada je bio ozbiljan u karijeri je kod Tumbe...zalosno je koliko mladi danas ne poznaju IGRU

Dortmund 162 km

pre 10 godina

Feliks Magat pa da im presedne sto ih menadjeri guraju u reprezentaciju. Samo sto tesko da imamo 20ak hitnih pomoci u okolini Stare Pazove.

Jande Civotarum

pre 10 godina

Jednostavno treba napraviti listu onih koji mogu da nesto naprave sa timom koji je jos u fazi "stvaranja", takvom timu potreban je mladji trener, zato evo moje liste:1.Nikolic 2. Pixi 3.Prosinecki 4.Drulovic 5.DJukic6..bilo ko u nizu Jokanovica,Tumbakovica,Mateusa,Gulita,Rajevca,Kataneca,Muslina,Stanojevica....
Sto se tice stranaca neko je prije mene spomenuo Hajnkesa,jedino ozbiljno trenersko ime svako drugo podpada pod 6.Mozda bi se moglo razmisliti i o D.Stepanovicu ali onda ne vrijedi prica o mladjem treneru

branko

pre 10 godina

Предлажем вам (б92) да уместо бесмислене, петпарачке али народу богоугодне лицитације именима кандидада за селектора, покрените озбиљну кампању о начину избора и условима које треба поставити будућем селектору. Моје мишљење о томе:
Корак 1: расписати јавни конкурс. У њему јасно нагласити следеће три ствари:
• Од селектора се јасно захтева пласман на завршни турнир ПЕ
• Селектор ће имати фиксну месечну плату која ће бити договорена, а условно и награду која ће зависити од оствареног резултата
• Сваки кандидат треба да приликом пријављивања достави референце и поднесу свој план
Најбитније од свега, по мом мишљењу је питање пара. Ако је тачно оно шtо је писало у новинама, Антићева плата је била скандалозна а и Михајловићева безобразно висока за услове живота у Србији. Никомо на свету, укључујући Муриња, Србија не сме дати толику месечну плату за услуге у фудбалу!!! Ужас над ужасима је што та плата није била везана за резултате. Страшно! Сад треба усвојити чврсту одлуку да фиксна месечна плата селекиору не може да прелази рецимо 8.000 евра. Друго питање је награда за остварени успех. Будући да ти резултати доносе и милионски приход, не бих имао ништа против да се та награда изражава и у стоитинама хиљада евра. Једна награда би била сам пласман на ЕП а друга зависно од резултата на њему. Сигуран сам да би ове услове прихватио неко од озбиљних фудбалских стручњака.

Štilcovana Katabolcna

pre 10 godina

Poslednji i jedini selektor reprezentacije koji je "ponikao" u Crvenoj Zvezdi, igrački ili trenerski, a da je odveo reprezentaciju na veliko takmičenje bio je Miljan Miljanić. Na dva prvenstva sveta je bio selektor i oba puta je bilo katastrofa. Posle njega iz Crvene Zvezde selektori su bili redom: Ivan Toplak , Milan Živadinović, Milovan Đorić, Dejan Savićević, Vladimir Petrović i Siniša Mihajlović. Posle prvih pet navedenih ostala je pustoš. Videćemo šta je ostalo posle Siniše. Tako da sam skeptik po pitanju Piksija, a i Tumba nije rešenje koje bi me obradovalo. Moj predlog je Bora Milutinović.

bez dileme

pre 10 godina

Pixi je najbolje resenje. Gledao sam njegovo predavanje na visoj skoli za sportske trenere i mogu reci da je izuzetno skolovan,moderan,elokventan i autoritativan trener. Pokazao se kao uspesan trener u Japanu i mnogo ga cene sve kolege. I dalje je spreman da uci i saradjuje sa najvecim svetskim trenerskim velicinama,sto govori da nije sujetan i da zna da uvek ima prostora za napredak. Dok je vodio Zvezdu i FSJ imao je zapazene rezultate,poznaje stanje u savezu i zna kakvi vetrovi duvaju bolje od bilo koga drugog. Veliko ZA za Piksija!

Davor

pre 10 godina

A ko ce zameniti rukovodstvo FSS ?Toleta i ekipu? Lako ce Srbija za selektora nego da odu konacno grobari srpskog fudbala zadnjih 20 godina...Ako je Vec rekao da ide u decembru koja je poenta da on postavlja selektora? I jedva cekam da SPS padne na sledecim izborima pa da konacno vise ne gledamo njihove "kadrove" (jeste politicki malo ali jedno bez drugog ne ide kod nas.Pa tako i mislim da je jedini razlog sto je doticni jos tu bas zbog politickih veza)

objektivno realan

pre 10 godina

Stojković, Subotić, Nastasić, Kolarov, Ivanović, Matić, Tadić, Ljajić, Tošić, Marković i Mitrović.A tu su i Sulejmani, Đuričić, Basta, Djordjevic, Biševac. I ne mozete da se plasirate? Bruka. Šta bi dali Holanđani ili Nemci da imaju ovakvu odbarnu? Kakvu to ekipu ima Ukrajina, Švedska? Ibrahimović i ostala buranija.

Vasilevs

pre 10 godina

Piksi bez dileme. On bi ove momke odveo na Evropsko prvenstvo sasvim sigurno. Ima ime, autoritet, solidno trenersko iskustvo, želju za dokazivanjem. Nema govora, ako je on u kombinaciji, bio bi dobar izbor.

Mr. O

pre 10 godina

Ma kakav Novi selektor..... Ne moze da bira selektora covek koji napusta FSS za 2 nedelje... pa posle onaj koji bude zamenio Karadzica da kaze e pa ja kad sam dosao celo FSS selektor je vec bio tu... lepo neka stave nekoga na VD selektora, i onko ne ucestvujemo u takmicenjima sledecih godinu dana pa vremena ima na pretek... da se ne dovede neki idiot koji podmaldjuje reprezentaciju... za reprezentaciju igra 11 najboljih u datom trenutku... a ne da se sramotimo protiv timova koji su 2-3 puta slabiji od nas... Znaci lagano... odlazak Karadzica.... dovedemo ljude koji se razumeju u fudbal... pa se lepo napravi sistem u kojem cemo stalno da igramo... a onda samo menjas igrace u zavisnosti kojih 11 su najbolji u tom trenutku... a svako dete ume da kaze 11 igraca Srbije koji su najbolji... samo treba trener da ih ukomponuje... da TRENER...

Djura

pre 10 godina

Ha-ha-ha, Tumbaković??? Miho vrati se sve ti je oprošteno. Danima već govorim drugarima da je najbolje da Mihajlović ostane selektor, baš zbog toga jer će sledeći biti mnogo gori. Ako bude Tumbaković to će prevazići moje strahove pošto to neće biti mnogo gori nego najgori.

А,да формирате селекторску комисију oд њих &#

pre 10 godina

Доживотно забранити бављење фудбалом генијалцима који су предложили ову двојицу...

Tumba

pre 10 godina

Koliko sve u vezi vodjstva nase A selekcije, sa Toletom na celu FSS, lici na potpuni besmisao, ne bi me cudilo da za selektora dovedu Limenog iz Ef-Ka Radnicki - Ratkovo

Gregor

pre 10 godina

Ako je na prvom mestu kvalitet struke, onda svakako selektorska komisija u sastavu Bata Djora, Miodrag Jesic, Milan Stojadinovic, Vuk Rasovic, Milorad Kosanovic i Jirgen Reber, spoj mladosti i iskustva, sa uplivom stranog trenerskog kvaliteta.

Iznogud

pre 10 godina

Ocigledno neko planski unistava Srpski fudbal. Cuj tumba??? Znaci uvek postoji gori. Bora Milutinovic, Muslin, Piksi, Antic, Bozovic, to su donekle resenja, a tumba, to je smesno

nikolaa

pre 10 godina

Ljubinko Drulovic, Miroslav Djukic, Ivan Jovanovic sa Kipra. To su ljudi koji su zasluzili mesto. A umesto njih pojavio se Tumbakovic koji nema nijedan rezultat iza sebe u poslednjih 10 godina. Jos ce na kraju da kazu kako je Tumbakovica narod zeleo

zan obi

pre 10 godina

alo, koji bre tumbakovic bre ljudi? sta je taj u zivotu postigao u fudbalu osim u nasoj bednoj ligi. jesu ovi u fss, sa onim sto necu ni ime da mu pomenem na celu, ludi il' im noge smrde?! nego, to je samo nastavak njihove politike "dovodi neznalice i vladaj". pizon, miha, tumba. ima li kraja? nece predsednik nikad da ode ako tumba dodje

garavi

pre 10 godina

al vam izborrrrrr ? pa onda bih mogao i ja da budem trener ! aj piksi ok al de bre nadjoste ovog . kakvi likovi . odu na par godina u zambiju , kinu , mongoliju , i oterani odande dolaze ovde kao strucnjaci i to veliki .

Marko

pre 10 godina

Treba nastaviti sa Mihajlovicem, jer mi dokazanog trenera koji bi prihvatio mesto selektora nemamo. Mhajlovic je i pored gresaka napravio odlicnih stvari, svi mladi igraci su dobili sansu i dalje ih dobijaju (zivkovic,jojic) Iskristalisao se mlad tim koji bi trebao da napadne evropsko prvenstvo.

Labud

pre 10 godina

Secam se pre jedno 10 i kusur godina Brakus je na radiju smislio novu igru koja se zvala Tumbe i Kovinjala. Tumbu, zvani 5arda, cemo uzeti samo ako smo potpuno ludi. Nadam se da je Tole zapamtio Tumbinu veleizdaju kada je podrzao Savu za predsednika Partizana i da mu nece dati posao. Samo mi Partizanovci znamo kakva je nesreca Tumba. Pa on je spoj Rasovica i Vermeza. Njihov fudbalski otac. Kao Grobar kazem dajte bar Pixija, ne moze gori biti od Tumbe. Kao sto sam i znao, i na ovim stranicama komentarisa, plakacemo za Mihajlovicem.

prorok

pre 10 godina

Ako je istina da FSS rspolaze odredjenim sredstvima, ako je istina da nam je cilj uspeh nase reprezentacije onda bi bilo lukavo i pametno angazovati coveka koji ima rezultate a trenutno je slobodan. ,,Jupp Heynckes".

Sizif

pre 10 godina

Realno Santrača ili Blaža Ćirovića,mada ni Ljupko Petrović ili Muslin nijesu za baciti,od stranih eventualno Klemente ili Zenga odlična riješenja,ili pak Lotar Mateus,dobro i Pinto je perspektivan.

aca

pre 10 godina

imam preko 30.g.simpatizer sam Zvezde, ne navijac, ali Tumbakovic je idealno resenje, pa on je stvorio onaj mocni Partizan pocetkom 90-tih, i sto je najbitnije uvek je znao da napravi igru...i bitna stvar ima dovoljno godina, zivotnog iskustva, mangup, ne mogu ovi klinci fore da mu prodaju...i naravno sa njim na celu Ljajic se vraca u reprezentaciju

Bob Sent Kler

pre 10 godina

Iako sam grobar, obe ruke dizem za Pikseta :-)
Izuzetno sam ga postovao kao fudbalera, po mojim kriterijumima pravi igrac i vodja, prosto ne moze da bude neuspesan ni kao selektor.

wlado

pre 10 godina

ja bi pozvao petka aka sestka, imao je najveci uspeh od svih dosadasnjih trenera u poslednjih 10 godina sa najmanjom platom!

druga opcija bi mi bila zivadinovic, covek iz naroda sto se kaze, mozda se ne razume u fudbal, ali voli srbiju.

dragan

pre 10 godina

Ljubisa Tumbakovic?!
Šta su njegove reference? Titule u ligi Srbije i Crne Gore tokom sankcija? To sto Partizan za njegovog doba NI JEDNOM nije dobio nikoga na strani u međunarodnim utakmicama? To što je u Grčkoj dobio otkaz posle šest mesci? Ili to sto "rastura" u Kini? Mihajlovic je za njega - Anćeloti lično.
Porediti Piksija koji je igračka legenda i dugogodišnji trener u japanskoj ligi (za klasu jačoj od naše) i Tumbakovica - pa to je idiotizam!
Ali, mi smo majstori da sve upropastimo. Kad vec nismo otisli ne SP,bar smo sklopili tim koji pokušava da igra MODERAN FUDBAL. I sade neko hoće "Tumbu"! Ma dođavola više i srpski fudbal!

schmilo

pre 10 godina

Grobar sam, ali dajte Piksija! Tumba je više lik za Kineze i našu domaću ligu, to mu je vrhunac.
(SQI, 18. novembar 2013 10:54)
E svaka ti cast. Komentar baziran na objektivnom sagledavanju stvari a nekoj navijackoj ostrascenosti. I slazem se, Tumba je krajnje neadekvatan. Moze on da ima koliko god titula sa Partizanom ali to nije nikakva preporuka. Ni Pixi nije bog zna sta bolji ali je barem van ove zemlje bio prvak s nekim klubom

crnobeli delija

pre 10 godina

Drulovic ili Stanojevic, NIKAKO Tumbakovic, Stojkovic je ovde ostavio dosta "zle krvi", imao bi puno problema van vodjenja reprezentacije.

Gregor

pre 10 godina

Djukic je pred otkazom u Valensiji, trebalo bi sacekati razvoj situacije tu, pa ukoliko se ukaze prilika, njega angazovati. Stanojevic se pokazao kao dobar i perspektivan trener, iako ima angazman, trebalo bi ga razmotriti. Jovanovic koji je vodio Apoel je ozbiljan strucnjak, iskusan i Apoel je sa njim igrao moderan fudbal. Ova trojica se po meni izdvajaju medju nasim trenerima. Stranci su uglavnom skupi i ne trpe uplitanje u izbor igraca pa bi tu od starta moglo biti problema. Raijkard mi prvi pada na pamet od stranaca bez angazmana, ali ih sigurno ima jos...Svi navedeni imaju bolje kvalifikacije od Piksija/Tumbe.

smejem se

pre 10 godina

Ako je jedan LJUBISA TUMBAKOVIC izbor,onda Miho molim te ostani.Ovo je teska smejurija,ovde se svesno radi na sahranjivanju naseg jadnog fudbala.

bob

pre 10 godina

da nam je fudbalski savez bar malo pri pameti Drulovic bi vec vodio ovu nasu reprezentaciju,ne mogu da verujem da se on najmanje pominje u ovoj prici!

Navijac

pre 10 godina

Praksa je pokazala da nijedan selektor mladji od 50 godina ni sa jednom jedinom reprezentacijomu belom svetu nije postigao nikakav uspeh.Tumba osim sa Partizanom nikakav uspeh nigde nije kao trener postigao

Pedja

pre 10 godina

Ne treba nijedan. Prvo sto treba je da se izaberenovo rukovodstvo FSS, a zatim ono da izabere novog selektora. Znaci slektor treba da bude izabran od onog rukovodstva koje ce biti odgovorno za izbor selektora.

Kol

pre 10 godina

Kad se vec frljamo sa imenima sto ne legenda zivadinovic ili milojko pantic npr. Stojkovic sa gorepomenutima nema veze covek sigurno nece prihvatiti da opet udje u blato, u Japanu ga gledaju kao boga tamo nek ostane ako je pametan ili zapadna evropa!

Urezano na Ušatom 1991.

pre 10 godina

Пиксето је финансијски уништио Звезду, а какав је тренер говори јасно и позиција његове Нагоје. Знао је ИГРАТИ фудбал, али као функционер или тренер је потпуна дилеја. Ако ОН може, тако полуписмен, онда СВАКО МОЖЕ бити селектор или тренер. Па ЧАК и ја.

Nebojsa

pre 10 godina

Da li Sinisa Mihajlovic preuzima italijansku Sampdoriju videcemo sutra ili najkasnije u sredu .
Netreba trcati sa licitiranjem za novog selektora ko zna da li je ta informacija tacna ili mozda probni balon da li ce se neko upecati.
U svakom slucaju neko ce se iz saveza obratiti ili mozda sam Mihajlovic da vise nije selektor ako do toga dodje .
Posle moze da se prica o buducem selektoru sad da pricamo je neozbiljno

nevaljali_bane

pre 10 godina

О Пиксију као кандидату за селектора не би да коментаришем, пошто ми његов досадашњи тренерски рад није познат. А, о Тумбаковићу, куку нама па тај човек док је тренирао Партизан никад није прошао прво коло неког европског такмичења!?
(Де ли је Север, 18. novembar 2013 10:49)

Prosao je on i Njukastl u kupu kupova, i Sporting iz Lisabona, izbacivao Svedjane, igrao ravnopravno sa Lacijom.. Nije bas da nije. Njegova je nesreca sto je bio trener u vremenu kada nije postojala liga uefa. Dakle jos u vreme eliminacija. Mi sad samo mozemo da sanjamo da prodjemo takve ekipe. Nisam onaj koji misli da on bas nema pojma, ipak je iznedrio dosta dobrih i mladih igraca u njegovom periodu, od Krstajica, Kezmana, Lazovica, itd. Ja sam vise razocaran u njegove ljudske kvalitete, nego sto sumnjam da nije u stanju da radi sa mladim igracima. A neko u cije ljudske osobine sumnjamo ne moze biti selektor, posebno kada menadzeri glavno kolo vode. I to je jedini razlog zasto on nije za selektora, a mozda i najvazniji. Ma da ponavaljam, tesko koji ce imati odresene ruke, i za vreme Antica, Stankela i Pantela su bili nerazdvojivi, i ako nijedan nije bio za reprezentaciju..

.

pre 10 godina

ljudi pa ovaj tumbalovic je pre 3 meseca oteran iz kineske lige jer nije bio kadar da vodi tim koji je pri dnu tabele a kadar je da vodi reprezentaciju??? ma ajte molim vas

menaĐerski savez Srbije

pre 10 godina

Navijam za Zvezdu ali bih voleo da dođe Tumba, da ostanu Tole i Ćurković i da ako može Falji dobije neku zvaničnu funkciju.
Da ogolimo stvari više!

milos

pre 10 godina

Imamo jos vrhunskih strucnjaka : Kosanovic, Dostanic, pa onaj Kristic iz Zvezde, a tu je i ona dileja sto je vezivao sal na ruci u Zvezdi - Djurovski, a mozda i veliki povratak strucnjaka Pizona.

klikovceto

pre 10 godina

izmedju ove dvojce prije bih tumbu, al da se ja pitam selektor bi bio ljubinko drulović, čovjek se pokazao kao igrač,trener a prije svega kao čovjek! on bi najbolje mitivisao ekipu

Miki

pre 10 godina

Stojković nikako, on je jedan od glavnih krivaca za neuspeh '98 kada smo imali reprezentaciju koja je po individualnom kvalitetu bila među 4-5 najboljih na svetu.

Stojković je određivao ko će biti pozvan, a ko ne, tako recimo Rambo Petković nije smeo biti pozvan, kakva će se taktika igrati, a kakva ne, a svi znaju da smo odigrali vrlo bledo prvenstvo.

Tako da je praktično on već i bio selektor...

Boki

pre 10 godina

Grobar sam ali bih vise voleo Piksi da dodje. Jedino mi je diskutabilno koliko bi mogao da se koncentrise samo na reprezentaciju, s' obzirom na njegove obaveze i poslove u japanu.

veliki strumf

pre 10 godina

Antic, Djukic, Drulovic, Rajevac, Okuka, pa cak i Stanojevic, iako je mlad, bili bi bolja resenja. Yko je zaista dilema izmedju ove dvojice - pa Piksi naravno.

Bane

pre 10 godina

Ni jedan. Kad god je selektor bio bivsi igrac ili trener Zvezde ili Partizana, uvek su se zalili pristalice suprotnog tima kako su njihovi igraci zapostavljeni. A i na tribinama zvizduci. Treba nam neutralan trener koji ne trpi pritiske. Ali pre toga mora da ode Karadzic.

Mad4Red

pre 10 godina

A sto ne bi Stanojevic, bivsi trener Partizana, mlad perspektivan zna kako je raditi pod pritiskom... Ali normalno bez Toleta, ovo kazem kao veliki Zvezdas!!!

Де ли је Север

pre 10 godina

О Пиксију као кандидату за селектора не би да коментаришем, пошто ми његов досадашњи тренерски рад није познат. А, о Тумбаковићу, куку нама па тај човек док је тренирао Партизан никад није прошао прво коло неког европског такмичења!?

Aron

pre 10 godina

Najbolje rešenje bi bio Slavoljub Muslin,odličan trener,autoritet i gospodin.A od ove dvojce,šta ja znam,mislim da bi piksi bio bolje rešenje.

nemanja

pre 10 godina

Aha, znaci Stojkovic. Mislim da je vec degutantno da se Tumbakovic spominje kao selektor, ja mislim jos od 1998. na ovamo, kad god bi se postavila dilema oko imena selektora, Tumba bi bio uvek jedan od najblizih, a onda onaj drugi bude selektor. Da se razumemo, mislim da je Stojkovic ok resenje, ali bilo bi fer i Tumbakovicu konacno dati sansu. Svakako, dobro je ako su ova dva imena u kombinaciji, jer sve ostalo sto valja, nema sanse da dodje, pre svega Djukic, a onda i Antic, Jovanovic, Stanojevic, Drulovic... Mislim da od Mihe tesko moze da dodje gori.

nevaljali_bane

pre 10 godina

Eto vam ga sad, vi koji ste likovali juce za Mihajlovica.. xD Pravda za Mihu! Mogu samo da zamislim kako bi ga razapeli na krst da je Pils-Lajt bio igrac Partizana nekada.. I shvatite, nije problem u Mihi ili nekom trecem selektoru, oni svi imaju jako mali prostor za manevar. Sta mislim sa time? Mogu minimalno da uticu na sastav, eto to mislim. Ali to minimalno vise nije dovljno da se ode na mondijal. Nemamo mi vise toliko dobrih igraca koji mogu da nadomeste dvojicu u sastavu koji popunjavaju broj. Lako je bilo sa Mijatovicem, onda je mogao i Brnovic da bude u sastavu. Jedan od 100 primera koji se vuce i dan danas kroz nas i nekadasnji fudbal bivse SFRJ. I onda je Sehad Susic morao da igra ponekad zbog Safeta, ili Zoran Vujovic zbog Zlatka, i ako i jedan i drugi nisu trebali biti u sastavu.. Prokleti smo jednostavno, korupcija se uvukla u sve sfere zivota. Kraj nam je blizu braco, fudbal je tu sasvim marginalna stvar koji samo moze da odslikava stanje u drzavi.

bnae

pre 10 godina

A zasto ne Rajevac? Kad je mogao Ganu maltene do polufinala, mogao bi s nasima da izbori makar EVROPSKO. Uz to pokazao je da ume sa mladima, doveo je i podmladjenu Ganu do finala KAN-a ako se dobro secam... mislite Vi u savezu o tome, a i Vi novinari mozete malo medijsku paznju o kandidatima da prosirite... Bora Milutinovic?!

Bane

pre 10 godina

Divota. Aj u 20 maraka da ce pored ovih da se pojave i imena Plavog, Pizona, Dostanica, Jankovica ili Đorića.
Ma Santrac je za sve bio keva.

KD

pre 10 godina

Ne razumem zašto se uopšte licitira sa imenom novog selektora, kada treba za mesec dana da dobijemo novo rukovodstvo FSS, pa neka ga oni predlažu, i odgovaraju za njegov rad ?
Da neće možda opet Tole da nam bira selektora ???
Ko će posle da preuzme odgovornost za to ?

Savo Bačić

pre 10 godina

Teško i jednom i drugom, jer uspeh im je uspeh zagarantovan samo u slučaju ako(kao i Antić) kažu NE raznoraznim ucenama(ili lovatorskim dogovorima) menadžera preko FSS. Ako bi u tome uspeli, iako sam Grobar, mišljenja sam da je Pixi u ovom izboru bolji kandidat.

menaĐerski savez Srbije

pre 10 godina

Navijam za Zvezdu ali bih voleo da dođe Tumba, da ostanu Tole i Ćurković i da ako može Falji dobije neku zvaničnu funkciju.
Da ogolimo stvari više!

milos

pre 10 godina

Imamo jos vrhunskih strucnjaka : Kosanovic, Dostanic, pa onaj Kristic iz Zvezde, a tu je i ona dileja sto je vezivao sal na ruci u Zvezdi - Djurovski, a mozda i veliki povratak strucnjaka Pizona.

Bane

pre 10 godina

Divota. Aj u 20 maraka da ce pored ovih da se pojave i imena Plavog, Pizona, Dostanica, Jankovica ili Đorića.
Ma Santrac je za sve bio keva.

Aron

pre 10 godina

Najbolje rešenje bi bio Slavoljub Muslin,odličan trener,autoritet i gospodin.A od ove dvojce,šta ja znam,mislim da bi piksi bio bolje rešenje.

.

pre 10 godina

ljudi pa ovaj tumbalovic je pre 3 meseca oteran iz kineske lige jer nije bio kadar da vodi tim koji je pri dnu tabele a kadar je da vodi reprezentaciju??? ma ajte molim vas

Де ли је Север

pre 10 godina

О Пиксију као кандидату за селектора не би да коментаришем, пошто ми његов досадашњи тренерски рад није познат. А, о Тумбаковићу, куку нама па тај човек док је тренирао Партизан никад није прошао прво коло неког европског такмичења!?

veliki strumf

pre 10 godina

Antic, Djukic, Drulovic, Rajevac, Okuka, pa cak i Stanojevic, iako je mlad, bili bi bolja resenja. Yko je zaista dilema izmedju ove dvojice - pa Piksi naravno.

nevaljali_bane

pre 10 godina

Eto vam ga sad, vi koji ste likovali juce za Mihajlovica.. xD Pravda za Mihu! Mogu samo da zamislim kako bi ga razapeli na krst da je Pils-Lajt bio igrac Partizana nekada.. I shvatite, nije problem u Mihi ili nekom trecem selektoru, oni svi imaju jako mali prostor za manevar. Sta mislim sa time? Mogu minimalno da uticu na sastav, eto to mislim. Ali to minimalno vise nije dovljno da se ode na mondijal. Nemamo mi vise toliko dobrih igraca koji mogu da nadomeste dvojicu u sastavu koji popunjavaju broj. Lako je bilo sa Mijatovicem, onda je mogao i Brnovic da bude u sastavu. Jedan od 100 primera koji se vuce i dan danas kroz nas i nekadasnji fudbal bivse SFRJ. I onda je Sehad Susic morao da igra ponekad zbog Safeta, ili Zoran Vujovic zbog Zlatka, i ako i jedan i drugi nisu trebali biti u sastavu.. Prokleti smo jednostavno, korupcija se uvukla u sve sfere zivota. Kraj nam je blizu braco, fudbal je tu sasvim marginalna stvar koji samo moze da odslikava stanje u drzavi.

Mad4Red

pre 10 godina

A sto ne bi Stanojevic, bivsi trener Partizana, mlad perspektivan zna kako je raditi pod pritiskom... Ali normalno bez Toleta, ovo kazem kao veliki Zvezdas!!!

Bane

pre 10 godina

Ni jedan. Kad god je selektor bio bivsi igrac ili trener Zvezde ili Partizana, uvek su se zalili pristalice suprotnog tima kako su njihovi igraci zapostavljeni. A i na tribinama zvizduci. Treba nam neutralan trener koji ne trpi pritiske. Ali pre toga mora da ode Karadzic.

Boki

pre 10 godina

Grobar sam ali bih vise voleo Piksi da dodje. Jedino mi je diskutabilno koliko bi mogao da se koncentrise samo na reprezentaciju, s' obzirom na njegove obaveze i poslove u japanu.

klikovceto

pre 10 godina

izmedju ove dvojce prije bih tumbu, al da se ja pitam selektor bi bio ljubinko drulović, čovjek se pokazao kao igrač,trener a prije svega kao čovjek! on bi najbolje mitivisao ekipu

nemanja

pre 10 godina

Aha, znaci Stojkovic. Mislim da je vec degutantno da se Tumbakovic spominje kao selektor, ja mislim jos od 1998. na ovamo, kad god bi se postavila dilema oko imena selektora, Tumba bi bio uvek jedan od najblizih, a onda onaj drugi bude selektor. Da se razumemo, mislim da je Stojkovic ok resenje, ali bilo bi fer i Tumbakovicu konacno dati sansu. Svakako, dobro je ako su ova dva imena u kombinaciji, jer sve ostalo sto valja, nema sanse da dodje, pre svega Djukic, a onda i Antic, Jovanovic, Stanojevic, Drulovic... Mislim da od Mihe tesko moze da dodje gori.

А,да формирате селекторску комисију oд њих &#

pre 10 godina

Доживотно забранити бављење фудбалом генијалцима који су предложили ову двојицу...

Bob Sent Kler

pre 10 godina

Iako sam grobar, obe ruke dizem za Pikseta :-)
Izuzetno sam ga postovao kao fudbalera, po mojim kriterijumima pravi igrac i vodja, prosto ne moze da bude neuspesan ni kao selektor.

prorok

pre 10 godina

Ako je istina da FSS rspolaze odredjenim sredstvima, ako je istina da nam je cilj uspeh nase reprezentacije onda bi bilo lukavo i pametno angazovati coveka koji ima rezultate a trenutno je slobodan. ,,Jupp Heynckes".

Pedja

pre 10 godina

Ne treba nijedan. Prvo sto treba je da se izaberenovo rukovodstvo FSS, a zatim ono da izabere novog selektora. Znaci slektor treba da bude izabran od onog rukovodstva koje ce biti odgovorno za izbor selektora.

Gregor

pre 10 godina

Ako je na prvom mestu kvalitet struke, onda svakako selektorska komisija u sastavu Bata Djora, Miodrag Jesic, Milan Stojadinovic, Vuk Rasovic, Milorad Kosanovic i Jirgen Reber, spoj mladosti i iskustva, sa uplivom stranog trenerskog kvaliteta.

bez dileme

pre 10 godina

Pixi je najbolje resenje. Gledao sam njegovo predavanje na visoj skoli za sportske trenere i mogu reci da je izuzetno skolovan,moderan,elokventan i autoritativan trener. Pokazao se kao uspesan trener u Japanu i mnogo ga cene sve kolege. I dalje je spreman da uci i saradjuje sa najvecim svetskim trenerskim velicinama,sto govori da nije sujetan i da zna da uvek ima prostora za napredak. Dok je vodio Zvezdu i FSJ imao je zapazene rezultate,poznaje stanje u savezu i zna kakvi vetrovi duvaju bolje od bilo koga drugog. Veliko ZA za Piksija!

wlado

pre 10 godina

ja bi pozvao petka aka sestka, imao je najveci uspeh od svih dosadasnjih trenera u poslednjih 10 godina sa najmanjom platom!

druga opcija bi mi bila zivadinovic, covek iz naroda sto se kaze, mozda se ne razume u fudbal, ali voli srbiju.

smejem se

pre 10 godina

Ako je jedan LJUBISA TUMBAKOVIC izbor,onda Miho molim te ostani.Ovo je teska smejurija,ovde se svesno radi na sahranjivanju naseg jadnog fudbala.

objektivno realan

pre 10 godina

Stojković, Subotić, Nastasić, Kolarov, Ivanović, Matić, Tadić, Ljajić, Tošić, Marković i Mitrović.A tu su i Sulejmani, Đuričić, Basta, Djordjevic, Biševac. I ne mozete da se plasirate? Bruka. Šta bi dali Holanđani ili Nemci da imaju ovakvu odbarnu? Kakvu to ekipu ima Ukrajina, Švedska? Ibrahimović i ostala buranija.

Djura

pre 10 godina

Ha-ha-ha, Tumbaković??? Miho vrati se sve ti je oprošteno. Danima već govorim drugarima da je najbolje da Mihajlović ostane selektor, baš zbog toga jer će sledeći biti mnogo gori. Ako bude Tumbaković to će prevazići moje strahove pošto to neće biti mnogo gori nego najgori.

Vasilevs

pre 10 godina

Piksi bez dileme. On bi ove momke odveo na Evropsko prvenstvo sasvim sigurno. Ima ime, autoritet, solidno trenersko iskustvo, želju za dokazivanjem. Nema govora, ako je on u kombinaciji, bio bi dobar izbor.

Realan

pre 10 godina

Eto vam, otisao je Miha a vi mislili da ce Ferguson da dodje hahaha. Sad uzivajte kad budemo igrali bunker i nabivali loptu i gubili od San Marina ..... ali nebrinite bice Ljajic u sastavu

Sasa

pre 10 godina

Nikada mi u istoriji nismo imali selektora velikog kalibra. Solidne tu i tamo, ali neke trenerske veličine nikada! Birajmo najmanje zlo. Iako sam Partizanovac glasam za Muslina. Deluje mi kao čvrsta ruka.

Štilcovana Katabolcna

pre 10 godina

Poslednji i jedini selektor reprezentacije koji je "ponikao" u Crvenoj Zvezdi, igrački ili trenerski, a da je odveo reprezentaciju na veliko takmičenje bio je Miljan Miljanić. Na dva prvenstva sveta je bio selektor i oba puta je bilo katastrofa. Posle njega iz Crvene Zvezde selektori su bili redom: Ivan Toplak , Milan Živadinović, Milovan Đorić, Dejan Savićević, Vladimir Petrović i Siniša Mihajlović. Posle prvih pet navedenih ostala je pustoš. Videćemo šta je ostalo posle Siniše. Tako da sam skeptik po pitanju Piksija, a i Tumba nije rešenje koje bi me obradovalo. Moj predlog je Bora Milutinović.

Dortmund 162 km

pre 10 godina

Feliks Magat pa da im presedne sto ih menadjeri guraju u reprezentaciju. Samo sto tesko da imamo 20ak hitnih pomoci u okolini Stare Pazove.

nikolaa

pre 10 godina

Ljubinko Drulovic, Miroslav Djukic, Ivan Jovanovic sa Kipra. To su ljudi koji su zasluzili mesto. A umesto njih pojavio se Tumbakovic koji nema nijedan rezultat iza sebe u poslednjih 10 godina. Jos ce na kraju da kazu kako je Tumbakovica narod zeleo

bob

pre 10 godina

da nam je fudbalski savez bar malo pri pameti Drulovic bi vec vodio ovu nasu reprezentaciju,ne mogu da verujem da se on najmanje pominje u ovoj prici!

Navijac

pre 10 godina

Praksa je pokazala da nijedan selektor mladji od 50 godina ni sa jednom jedinom reprezentacijomu belom svetu nije postigao nikakav uspeh.Tumba osim sa Partizanom nikakav uspeh nigde nije kao trener postigao

Kol

pre 10 godina

Kad se vec frljamo sa imenima sto ne legenda zivadinovic ili milojko pantic npr. Stojkovic sa gorepomenutima nema veze covek sigurno nece prihvatiti da opet udje u blato, u Japanu ga gledaju kao boga tamo nek ostane ako je pametan ili zapadna evropa!

Marko

pre 10 godina

Treba nastaviti sa Mihajlovicem, jer mi dokazanog trenera koji bi prihvatio mesto selektora nemamo. Mhajlovic je i pored gresaka napravio odlicnih stvari, svi mladi igraci su dobili sansu i dalje ih dobijaju (zivkovic,jojic) Iskristalisao se mlad tim koji bi trebao da napadne evropsko prvenstvo.

aca

pre 10 godina

ja stvarno ne znam zasto ovoliko pljuvanje po Tumbakovicu, ljudi moji pa pitajte Savu Milosevica, Sasu Curcica, Ivicu Kralja, Dragana Cirica, Sasu Ilica, Ivana Tomica, Nadja, to su sve igraci koje je Tumba stvorio, ali to je bilo '93,'94...zaboravljaju da je Partizan tada imao sistem igre, igralo se kratkim pasevima, sa jakim centraforom koji je pored napadacke igre morao da zna da igra i ledjima ka golu, kada je kao martinela delio lopte levo i desno...kako vas nije sramota da najtrofejnijeg trenera posle raspada SFRJ blatite, pa covek je za Mihu izmislio fudbal...dzaba ja ovo pisem kad uglavnom ovde komentarisu deca od 12-16g. selektor mora da bude covek koji ima preko 50g, i koji ima barem 15 sezona, i koji je radio sa zvezdama, mangupima, pa dovoljan vam je jedan Djani Curcic svaki dan, dal uopste imate predstavu kakav je to talenat bio, a jedini period kada je bio ozbiljan u karijeri je kod Tumbe...zalosno je koliko mladi danas ne poznaju IGRU

branko

pre 10 godina

Предлажем вам (б92) да уместо бесмислене, петпарачке али народу богоугодне лицитације именима кандидада за селектора, покрените озбиљну кампању о начину избора и условима које треба поставити будућем селектору. Моје мишљење о томе:
Корак 1: расписати јавни конкурс. У њему јасно нагласити следеће три ствари:
• Од селектора се јасно захтева пласман на завршни турнир ПЕ
• Селектор ће имати фиксну месечну плату која ће бити договорена, а условно и награду која ће зависити од оствареног резултата
• Сваки кандидат треба да приликом пријављивања достави референце и поднесу свој план
Најбитније од свега, по мом мишљењу је питање пара. Ако је тачно оно шtо је писало у новинама, Антићева плата је била скандалозна а и Михајловићева безобразно висока за услове живота у Србији. Никомо на свету, укључујући Муриња, Србија не сме дати толику месечну плату за услуге у фудбалу!!! Ужас над ужасима је што та плата није била везана за резултате. Страшно! Сад треба усвојити чврсту одлуку да фиксна месечна плата селекиору не може да прелази рецимо 8.000 евра. Друго питање је награда за остварени успех. Будући да ти резултати доносе и милионски приход, не бих имао ништа против да се та награда изражава и у стоитинама хиљада евра. Једна награда би била сам пласман на ЕП а друга зависно од резултата на њему. Сигуран сам да би ове услове прихватио неко од озбиљних фудбалских стручњака.

Luka_Aleksandrov Hamburg

pre 10 godina

Hajnkes je odbio Monako i Kineze, koji su hteli da mu placaju 15 mil. evra godisnje, da bi sad preuzeo Srbiju?? Malo morgen. Ako mene pitate, Mihajlovic je trebao da ostane, napravio neki sistem. Reprezentacija sve bolje izgledala. Ovako ko god da dodje, opet sve iznova..I opet smo na pocetku! Dobre domace trenere nemamo, dobar stranac ne radi ispod dva mil. evra., nemamo ni to. A i cisto sumnjam da bi izasao na kraj sa nasim mentalitetom. Tako da, obrni okreni u kanalu smo..

cika moki

pre 10 godina

Drulovic i Djukic su ozbiljni i pametni ljudi. Sto se tice Piksija, mislim da je previse zapetljao, svadjama i sl. On je izmislio fudbal za ceo FSS, ali bi sve rezultovalo ulazenjem u rovove, svadjom posle prvog kiksa i sl.

Davor

pre 10 godina

A ko ce zameniti rukovodstvo FSS ?Toleta i ekipu? Lako ce Srbija za selektora nego da odu konacno grobari srpskog fudbala zadnjih 20 godina...Ako je Vec rekao da ide u decembru koja je poenta da on postavlja selektora? I jedva cekam da SPS padne na sledecim izborima pa da konacno vise ne gledamo njihove "kadrove" (jeste politicki malo ali jedno bez drugog ne ide kod nas.Pa tako i mislim da je jedini razlog sto je doticni jos tu bas zbog politickih veza)

bnae

pre 10 godina

A zasto ne Rajevac? Kad je mogao Ganu maltene do polufinala, mogao bi s nasima da izbori makar EVROPSKO. Uz to pokazao je da ume sa mladima, doveo je i podmladjenu Ganu do finala KAN-a ako se dobro secam... mislite Vi u savezu o tome, a i Vi novinari mozete malo medijsku paznju o kandidatima da prosirite... Bora Milutinovic?!

KD

pre 10 godina

Ne razumem zašto se uopšte licitira sa imenom novog selektora, kada treba za mesec dana da dobijemo novo rukovodstvo FSS, pa neka ga oni predlažu, i odgovaraju za njegov rad ?
Da neće možda opet Tole da nam bira selektora ???
Ko će posle da preuzme odgovornost za to ?

Savo Bačić

pre 10 godina

Teško i jednom i drugom, jer uspeh im je uspeh zagarantovan samo u slučaju ako(kao i Antić) kažu NE raznoraznim ucenama(ili lovatorskim dogovorima) menadžera preko FSS. Ako bi u tome uspeli, iako sam Grobar, mišljenja sam da je Pixi u ovom izboru bolji kandidat.

zan obi

pre 10 godina

alo, koji bre tumbakovic bre ljudi? sta je taj u zivotu postigao u fudbalu osim u nasoj bednoj ligi. jesu ovi u fss, sa onim sto necu ni ime da mu pomenem na celu, ludi il' im noge smrde?! nego, to je samo nastavak njihove politike "dovodi neznalice i vladaj". pizon, miha, tumba. ima li kraja? nece predsednik nikad da ode ako tumba dodje

aca

pre 10 godina

imam preko 30.g.simpatizer sam Zvezde, ne navijac, ali Tumbakovic je idealno resenje, pa on je stvorio onaj mocni Partizan pocetkom 90-tih, i sto je najbitnije uvek je znao da napravi igru...i bitna stvar ima dovoljno godina, zivotnog iskustva, mangup, ne mogu ovi klinci fore da mu prodaju...i naravno sa njim na celu Ljajic se vraca u reprezentaciju

mirko kojotovski

pre 10 godina

Bilo kog Svabu da dovedete napravice haos u savezu i poceti od temelja.Rehagel Grcka.Ima njih dosta slobodnih.Felix Magat je strah i trepet ali ne verujem da bi prihvatio.Mozda Mateus ili Nojrora.Nebitno ko samo da je Svaba i tu nema muljanja.

Urezano na Ušatom 1991.

pre 10 godina

Пиксето је финансијски уништио Звезду, а какав је тренер говори јасно и позиција његове Нагоје. Знао је ИГРАТИ фудбал, али као функционер или тренер је потпуна дилеја. Ако ОН може, тако полуписмен, онда СВАКО МОЖЕ бити селектор или тренер. Па ЧАК и ја.

Nebojsa

pre 10 godina

Da li Sinisa Mihajlovic preuzima italijansku Sampdoriju videcemo sutra ili najkasnije u sredu .
Netreba trcati sa licitiranjem za novog selektora ko zna da li je ta informacija tacna ili mozda probni balon da li ce se neko upecati.
U svakom slucaju neko ce se iz saveza obratiti ili mozda sam Mihajlovic da vise nije selektor ako do toga dodje .
Posle moze da se prica o buducem selektoru sad da pricamo je neozbiljno

dragan

pre 10 godina

Ljubisa Tumbakovic?!
Šta su njegove reference? Titule u ligi Srbije i Crne Gore tokom sankcija? To sto Partizan za njegovog doba NI JEDNOM nije dobio nikoga na strani u međunarodnim utakmicama? To što je u Grčkoj dobio otkaz posle šest mesci? Ili to sto "rastura" u Kini? Mihajlovic je za njega - Anćeloti lično.
Porediti Piksija koji je igračka legenda i dugogodišnji trener u japanskoj ligi (za klasu jačoj od naše) i Tumbakovica - pa to je idiotizam!
Ali, mi smo majstori da sve upropastimo. Kad vec nismo otisli ne SP,bar smo sklopili tim koji pokušava da igra MODERAN FUDBAL. I sade neko hoće "Tumbu"! Ma dođavola više i srpski fudbal!

Mr. O

pre 10 godina

Ma kakav Novi selektor..... Ne moze da bira selektora covek koji napusta FSS za 2 nedelje... pa posle onaj koji bude zamenio Karadzica da kaze e pa ja kad sam dosao celo FSS selektor je vec bio tu... lepo neka stave nekoga na VD selektora, i onko ne ucestvujemo u takmicenjima sledecih godinu dana pa vremena ima na pretek... da se ne dovede neki idiot koji podmaldjuje reprezentaciju... za reprezentaciju igra 11 najboljih u datom trenutku... a ne da se sramotimo protiv timova koji su 2-3 puta slabiji od nas... Znaci lagano... odlazak Karadzica.... dovedemo ljude koji se razumeju u fudbal... pa se lepo napravi sistem u kojem cemo stalno da igramo... a onda samo menjas igrace u zavisnosti kojih 11 su najbolji u tom trenutku... a svako dete ume da kaze 11 igraca Srbije koji su najbolji... samo treba trener da ih ukomponuje... da TRENER...

Tumba

pre 10 godina

Koliko sve u vezi vodjstva nase A selekcije, sa Toletom na celu FSS, lici na potpuni besmisao, ne bi me cudilo da za selektora dovedu Limenog iz Ef-Ka Radnicki - Ratkovo

Gregor

pre 10 godina

Djukic je pred otkazom u Valensiji, trebalo bi sacekati razvoj situacije tu, pa ukoliko se ukaze prilika, njega angazovati. Stanojevic se pokazao kao dobar i perspektivan trener, iako ima angazman, trebalo bi ga razmotriti. Jovanovic koji je vodio Apoel je ozbiljan strucnjak, iskusan i Apoel je sa njim igrao moderan fudbal. Ova trojica se po meni izdvajaju medju nasim trenerima. Stranci su uglavnom skupi i ne trpe uplitanje u izbor igraca pa bi tu od starta moglo biti problema. Raijkard mi prvi pada na pamet od stranaca bez angazmana, ali ih sigurno ima jos...Svi navedeni imaju bolje kvalifikacije od Piksija/Tumbe.

Labud

pre 10 godina

Secam se pre jedno 10 i kusur godina Brakus je na radiju smislio novu igru koja se zvala Tumbe i Kovinjala. Tumbu, zvani 5arda, cemo uzeti samo ako smo potpuno ludi. Nadam se da je Tole zapamtio Tumbinu veleizdaju kada je podrzao Savu za predsednika Partizana i da mu nece dati posao. Samo mi Partizanovci znamo kakva je nesreca Tumba. Pa on je spoj Rasovica i Vermeza. Njihov fudbalski otac. Kao Grobar kazem dajte bar Pixija, ne moze gori biti od Tumbe. Kao sto sam i znao, i na ovim stranicama komentarisa, plakacemo za Mihajlovicem.

Monteri iz Jajca

pre 10 godina

Ako nastavimo nasu tradicuju da uvek postoji i gore resenje selektor ce biti Tumbakovic! Piksi mi je previse ozbiljan i pametan covek da se petlja u ovakvom FSS-u! Ali sve u svemu ko god dodje prolupace za 6 meseci, setite se kako je normalan bio Bata Miha na pocetku a na cega sad lici!

nevaljali_bane

pre 10 godina

О Пиксију као кандидату за селектора не би да коментаришем, пошто ми његов досадашњи тренерски рад није познат. А, о Тумбаковићу, куку нама па тај човек док је тренирао Партизан никад није прошао прво коло неког европског такмичења!?
(Де ли је Север, 18. novembar 2013 10:49)

Prosao je on i Njukastl u kupu kupova, i Sporting iz Lisabona, izbacivao Svedjane, igrao ravnopravno sa Lacijom.. Nije bas da nije. Njegova je nesreca sto je bio trener u vremenu kada nije postojala liga uefa. Dakle jos u vreme eliminacija. Mi sad samo mozemo da sanjamo da prodjemo takve ekipe. Nisam onaj koji misli da on bas nema pojma, ipak je iznedrio dosta dobrih i mladih igraca u njegovom periodu, od Krstajica, Kezmana, Lazovica, itd. Ja sam vise razocaran u njegove ljudske kvalitete, nego sto sumnjam da nije u stanju da radi sa mladim igracima. A neko u cije ljudske osobine sumnjamo ne moze biti selektor, posebno kada menadzeri glavno kolo vode. I to je jedini razlog zasto on nije za selektora, a mozda i najvazniji. Ma da ponavaljam, tesko koji ce imati odresene ruke, i za vreme Antica, Stankela i Pantela su bili nerazdvojivi, i ako nijedan nije bio za reprezentaciju..

Sizif

pre 10 godina

Realno Santrača ili Blaža Ćirovića,mada ni Ljupko Petrović ili Muslin nijesu za baciti,od stranih eventualno Klemente ili Zenga odlična riješenja,ili pak Lotar Mateus,dobro i Pinto je perspektivan.

crnobeli delija

pre 10 godina

Drulovic ili Stanojevic, NIKAKO Tumbakovic, Stojkovic je ovde ostavio dosta "zle krvi", imao bi puno problema van vodjenja reprezentacije.

garavi

pre 10 godina

al vam izborrrrrr ? pa onda bih mogao i ja da budem trener ! aj piksi ok al de bre nadjoste ovog . kakvi likovi . odu na par godina u zambiju , kinu , mongoliju , i oterani odande dolaze ovde kao strucnjaci i to veliki .

schmilo

pre 10 godina

Grobar sam, ali dajte Piksija! Tumba je više lik za Kineze i našu domaću ligu, to mu je vrhunac.
(SQI, 18. novembar 2013 10:54)
E svaka ti cast. Komentar baziran na objektivnom sagledavanju stvari a nekoj navijackoj ostrascenosti. I slazem se, Tumba je krajnje neadekvatan. Moze on da ima koliko god titula sa Partizanom ali to nije nikakva preporuka. Ni Pixi nije bog zna sta bolji ali je barem van ove zemlje bio prvak s nekim klubom

Iznogud

pre 10 godina

Ocigledno neko planski unistava Srpski fudbal. Cuj tumba??? Znaci uvek postoji gori. Bora Milutinovic, Muslin, Piksi, Antic, Bozovic, to su donekle resenja, a tumba, to je smesno

Miki

pre 10 godina

Stojković nikako, on je jedan od glavnih krivaca za neuspeh '98 kada smo imali reprezentaciju koja je po individualnom kvalitetu bila među 4-5 najboljih na svetu.

Stojković je određivao ko će biti pozvan, a ko ne, tako recimo Rambo Petković nije smeo biti pozvan, kakva će se taktika igrati, a kakva ne, a svi znaju da smo odigrali vrlo bledo prvenstvo.

Tako da je praktično on već i bio selektor...

Jande Civotarum

pre 10 godina

Jednostavno treba napraviti listu onih koji mogu da nesto naprave sa timom koji je jos u fazi "stvaranja", takvom timu potreban je mladji trener, zato evo moje liste:1.Nikolic 2. Pixi 3.Prosinecki 4.Drulovic 5.DJukic6..bilo ko u nizu Jokanovica,Tumbakovica,Mateusa,Gulita,Rajevca,Kataneca,Muslina,Stanojevica....
Sto se tice stranaca neko je prije mene spomenuo Hajnkesa,jedino ozbiljno trenersko ime svako drugo podpada pod 6.Mozda bi se moglo razmisliti i o D.Stepanovicu ali onda ne vrijedi prica o mladjem treneru

Gargamel

pre 10 godina

Jedini pravi kandidati su: 1.Miroslav Djukic(Valensija),2.Aleksandar Stanojevic(Peking Guan),3.Ivica Jovanovic(Al Nasr)i Ljubinko Drulovic.

bgd/bl/93

pre 10 godina

ni jedan ni drugi! ajmo dalje, spisak!mislim da je vreme da navijaci odluce o selektoru. i da se odluka ne donosi preko noci. sad ima vremena, ne zurimo...

klikovceto

pre 10 godina

izmedju ove dvojce prije bih tumbu, al da se ja pitam selektor bi bio ljubinko drulović, čovjek se pokazao kao igrač,trener a prije svega kao čovjek! on bi najbolje mitivisao ekipu

Aron

pre 10 godina

Najbolje rešenje bi bio Slavoljub Muslin,odličan trener,autoritet i gospodin.A od ove dvojce,šta ja znam,mislim da bi piksi bio bolje rešenje.

nemanja

pre 10 godina

Aha, znaci Stojkovic. Mislim da je vec degutantno da se Tumbakovic spominje kao selektor, ja mislim jos od 1998. na ovamo, kad god bi se postavila dilema oko imena selektora, Tumba bi bio uvek jedan od najblizih, a onda onaj drugi bude selektor. Da se razumemo, mislim da je Stojkovic ok resenje, ali bilo bi fer i Tumbakovicu konacno dati sansu. Svakako, dobro je ako su ova dva imena u kombinaciji, jer sve ostalo sto valja, nema sanse da dodje, pre svega Djukic, a onda i Antic, Jovanovic, Stanojevic, Drulovic... Mislim da od Mihe tesko moze da dodje gori.

menaĐerski savez Srbije

pre 10 godina

Navijam za Zvezdu ali bih voleo da dođe Tumba, da ostanu Tole i Ćurković i da ako može Falji dobije neku zvaničnu funkciju.
Da ogolimo stvari više!

Sizif

pre 10 godina

Realno Santrača ili Blaža Ćirovića,mada ni Ljupko Petrović ili Muslin nijesu za baciti,od stranih eventualno Klemente ili Zenga odlična riješenja,ili pak Lotar Mateus,dobro i Pinto je perspektivan.

milos

pre 10 godina

Imamo jos vrhunskih strucnjaka : Kosanovic, Dostanic, pa onaj Kristic iz Zvezde, a tu je i ona dileja sto je vezivao sal na ruci u Zvezdi - Djurovski, a mozda i veliki povratak strucnjaka Pizona.

Marko

pre 10 godina

Treba nastaviti sa Mihajlovicem, jer mi dokazanog trenera koji bi prihvatio mesto selektora nemamo. Mhajlovic je i pored gresaka napravio odlicnih stvari, svi mladi igraci su dobili sansu i dalje ih dobijaju (zivkovic,jojic) Iskristalisao se mlad tim koji bi trebao da napadne evropsko prvenstvo.

nevaljali_bane

pre 10 godina

Eto vam ga sad, vi koji ste likovali juce za Mihajlovica.. xD Pravda za Mihu! Mogu samo da zamislim kako bi ga razapeli na krst da je Pils-Lajt bio igrac Partizana nekada.. I shvatite, nije problem u Mihi ili nekom trecem selektoru, oni svi imaju jako mali prostor za manevar. Sta mislim sa time? Mogu minimalno da uticu na sastav, eto to mislim. Ali to minimalno vise nije dovljno da se ode na mondijal. Nemamo mi vise toliko dobrih igraca koji mogu da nadomeste dvojicu u sastavu koji popunjavaju broj. Lako je bilo sa Mijatovicem, onda je mogao i Brnovic da bude u sastavu. Jedan od 100 primera koji se vuce i dan danas kroz nas i nekadasnji fudbal bivse SFRJ. I onda je Sehad Susic morao da igra ponekad zbog Safeta, ili Zoran Vujovic zbog Zlatka, i ako i jedan i drugi nisu trebali biti u sastavu.. Prokleti smo jednostavno, korupcija se uvukla u sve sfere zivota. Kraj nam je blizu braco, fudbal je tu sasvim marginalna stvar koji samo moze da odslikava stanje u drzavi.

Bane

pre 10 godina

Ni jedan. Kad god je selektor bio bivsi igrac ili trener Zvezde ili Partizana, uvek su se zalili pristalice suprotnog tima kako su njihovi igraci zapostavljeni. A i na tribinama zvizduci. Treba nam neutralan trener koji ne trpi pritiske. Ali pre toga mora da ode Karadzic.

aca

pre 10 godina

imam preko 30.g.simpatizer sam Zvezde, ne navijac, ali Tumbakovic je idealno resenje, pa on je stvorio onaj mocni Partizan pocetkom 90-tih, i sto je najbitnije uvek je znao da napravi igru...i bitna stvar ima dovoljno godina, zivotnog iskustva, mangup, ne mogu ovi klinci fore da mu prodaju...i naravno sa njim na celu Ljajic se vraca u reprezentaciju

Де ли је Север

pre 10 godina

О Пиксију као кандидату за селектора не би да коментаришем, пошто ми његов досадашњи тренерски рад није познат. А, о Тумбаковићу, куку нама па тај човек док је тренирао Партизан никад није прошао прво коло неког европског такмичења!?

Urezano na Ušatom 1991.

pre 10 godina

Пиксето је финансијски уништио Звезду, а какав је тренер говори јасно и позиција његове Нагоје. Знао је ИГРАТИ фудбал, али као функционер или тренер је потпуна дилеја. Ако ОН може, тако полуписмен, онда СВАКО МОЖЕ бити селектор или тренер. Па ЧАК и ја.

Mad4Red

pre 10 godina

A sto ne bi Stanojevic, bivsi trener Partizana, mlad perspektivan zna kako je raditi pod pritiskom... Ali normalno bez Toleta, ovo kazem kao veliki Zvezdas!!!

Jande Civotarum

pre 10 godina

Jednostavno treba napraviti listu onih koji mogu da nesto naprave sa timom koji je jos u fazi "stvaranja", takvom timu potreban je mladji trener, zato evo moje liste:1.Nikolic 2. Pixi 3.Prosinecki 4.Drulovic 5.DJukic6..bilo ko u nizu Jokanovica,Tumbakovica,Mateusa,Gulita,Rajevca,Kataneca,Muslina,Stanojevica....
Sto se tice stranaca neko je prije mene spomenuo Hajnkesa,jedino ozbiljno trenersko ime svako drugo podpada pod 6.Mozda bi se moglo razmisliti i o D.Stepanovicu ali onda ne vrijedi prica o mladjem treneru

.

pre 10 godina

ljudi pa ovaj tumbalovic je pre 3 meseca oteran iz kineske lige jer nije bio kadar da vodi tim koji je pri dnu tabele a kadar je da vodi reprezentaciju??? ma ajte molim vas

Bane

pre 10 godina

Divota. Aj u 20 maraka da ce pored ovih da se pojave i imena Plavog, Pizona, Dostanica, Jankovica ili Đorića.
Ma Santrac je za sve bio keva.

veliki strumf

pre 10 godina

Antic, Djukic, Drulovic, Rajevac, Okuka, pa cak i Stanojevic, iako je mlad, bili bi bolja resenja. Yko je zaista dilema izmedju ove dvojice - pa Piksi naravno.

А,да формирате селекторску комисију oд њих &#

pre 10 godina

Доживотно забранити бављење фудбалом генијалцима који су предложили ову двојицу...

aca

pre 10 godina

ja stvarno ne znam zasto ovoliko pljuvanje po Tumbakovicu, ljudi moji pa pitajte Savu Milosevica, Sasu Curcica, Ivicu Kralja, Dragana Cirica, Sasu Ilica, Ivana Tomica, Nadja, to su sve igraci koje je Tumba stvorio, ali to je bilo '93,'94...zaboravljaju da je Partizan tada imao sistem igre, igralo se kratkim pasevima, sa jakim centraforom koji je pored napadacke igre morao da zna da igra i ledjima ka golu, kada je kao martinela delio lopte levo i desno...kako vas nije sramota da najtrofejnijeg trenera posle raspada SFRJ blatite, pa covek je za Mihu izmislio fudbal...dzaba ja ovo pisem kad uglavnom ovde komentarisu deca od 12-16g. selektor mora da bude covek koji ima preko 50g, i koji ima barem 15 sezona, i koji je radio sa zvezdama, mangupima, pa dovoljan vam je jedan Djani Curcic svaki dan, dal uopste imate predstavu kakav je to talenat bio, a jedini period kada je bio ozbiljan u karijeri je kod Tumbe...zalosno je koliko mladi danas ne poznaju IGRU

Boki

pre 10 godina

Grobar sam ali bih vise voleo Piksi da dodje. Jedino mi je diskutabilno koliko bi mogao da se koncentrise samo na reprezentaciju, s' obzirom na njegove obaveze i poslove u japanu.

wlado

pre 10 godina

ja bi pozvao petka aka sestka, imao je najveci uspeh od svih dosadasnjih trenera u poslednjih 10 godina sa najmanjom platom!

druga opcija bi mi bila zivadinovic, covek iz naroda sto se kaze, mozda se ne razume u fudbal, ali voli srbiju.

Bob Sent Kler

pre 10 godina

Iako sam grobar, obe ruke dizem za Pikseta :-)
Izuzetno sam ga postovao kao fudbalera, po mojim kriterijumima pravi igrac i vodja, prosto ne moze da bude neuspesan ni kao selektor.

Vasilevs

pre 10 godina

Piksi bez dileme. On bi ove momke odveo na Evropsko prvenstvo sasvim sigurno. Ima ime, autoritet, solidno trenersko iskustvo, želju za dokazivanjem. Nema govora, ako je on u kombinaciji, bio bi dobar izbor.

branko

pre 10 godina

Предлажем вам (б92) да уместо бесмислене, петпарачке али народу богоугодне лицитације именима кандидада за селектора, покрените озбиљну кампању о начину избора и условима које треба поставити будућем селектору. Моје мишљење о томе:
Корак 1: расписати јавни конкурс. У њему јасно нагласити следеће три ствари:
• Од селектора се јасно захтева пласман на завршни турнир ПЕ
• Селектор ће имати фиксну месечну плату која ће бити договорена, а условно и награду која ће зависити од оствареног резултата
• Сваки кандидат треба да приликом пријављивања достави референце и поднесу свој план
Најбитније од свега, по мом мишљењу је питање пара. Ако је тачно оно шtо је писало у новинама, Антићева плата је била скандалозна а и Михајловићева безобразно висока за услове живота у Србији. Никомо на свету, укључујући Муриња, Србија не сме дати толику месечну плату за услуге у фудбалу!!! Ужас над ужасима је што та плата није била везана за резултате. Страшно! Сад треба усвојити чврсту одлуку да фиксна месечна плата селекиору не може да прелази рецимо 8.000 евра. Друго питање је награда за остварени успех. Будући да ти резултати доносе и милионски приход, не бих имао ништа против да се та награда изражава и у стоитинама хиљада евра. Једна награда би била сам пласман на ЕП а друга зависно од резултата на њему. Сигуран сам да би ове услове прихватио неко од озбиљних фудбалских стручњака.

Luka_Aleksandrov Hamburg

pre 10 godina

Hajnkes je odbio Monako i Kineze, koji su hteli da mu placaju 15 mil. evra godisnje, da bi sad preuzeo Srbiju?? Malo morgen. Ako mene pitate, Mihajlovic je trebao da ostane, napravio neki sistem. Reprezentacija sve bolje izgledala. Ovako ko god da dodje, opet sve iznova..I opet smo na pocetku! Dobre domace trenere nemamo, dobar stranac ne radi ispod dva mil. evra., nemamo ni to. A i cisto sumnjam da bi izasao na kraj sa nasim mentalitetom. Tako da, obrni okreni u kanalu smo..

bnae

pre 10 godina

A zasto ne Rajevac? Kad je mogao Ganu maltene do polufinala, mogao bi s nasima da izbori makar EVROPSKO. Uz to pokazao je da ume sa mladima, doveo je i podmladjenu Ganu do finala KAN-a ako se dobro secam... mislite Vi u savezu o tome, a i Vi novinari mozete malo medijsku paznju o kandidatima da prosirite... Bora Milutinovic?!

Miki

pre 10 godina

Stojković nikako, on je jedan od glavnih krivaca za neuspeh '98 kada smo imali reprezentaciju koja je po individualnom kvalitetu bila među 4-5 najboljih na svetu.

Stojković je određivao ko će biti pozvan, a ko ne, tako recimo Rambo Petković nije smeo biti pozvan, kakva će se taktika igrati, a kakva ne, a svi znaju da smo odigrali vrlo bledo prvenstvo.

Tako da je praktično on već i bio selektor...

Navijac

pre 10 godina

Praksa je pokazala da nijedan selektor mladji od 50 godina ni sa jednom jedinom reprezentacijomu belom svetu nije postigao nikakav uspeh.Tumba osim sa Partizanom nikakav uspeh nigde nije kao trener postigao

smejem se

pre 10 godina

Ako je jedan LJUBISA TUMBAKOVIC izbor,onda Miho molim te ostani.Ovo je teska smejurija,ovde se svesno radi na sahranjivanju naseg jadnog fudbala.

Realan

pre 10 godina

Eto vam, otisao je Miha a vi mislili da ce Ferguson da dodje hahaha. Sad uzivajte kad budemo igrali bunker i nabivali loptu i gubili od San Marina ..... ali nebrinite bice Ljajic u sastavu

bob

pre 10 godina

da nam je fudbalski savez bar malo pri pameti Drulovic bi vec vodio ovu nasu reprezentaciju,ne mogu da verujem da se on najmanje pominje u ovoj prici!

bez dileme

pre 10 godina

Pixi je najbolje resenje. Gledao sam njegovo predavanje na visoj skoli za sportske trenere i mogu reci da je izuzetno skolovan,moderan,elokventan i autoritativan trener. Pokazao se kao uspesan trener u Japanu i mnogo ga cene sve kolege. I dalje je spreman da uci i saradjuje sa najvecim svetskim trenerskim velicinama,sto govori da nije sujetan i da zna da uvek ima prostora za napredak. Dok je vodio Zvezdu i FSJ imao je zapazene rezultate,poznaje stanje u savezu i zna kakvi vetrovi duvaju bolje od bilo koga drugog. Veliko ZA za Piksija!

Štilcovana Katabolcna

pre 10 godina

Poslednji i jedini selektor reprezentacije koji je "ponikao" u Crvenoj Zvezdi, igrački ili trenerski, a da je odveo reprezentaciju na veliko takmičenje bio je Miljan Miljanić. Na dva prvenstva sveta je bio selektor i oba puta je bilo katastrofa. Posle njega iz Crvene Zvezde selektori su bili redom: Ivan Toplak , Milan Živadinović, Milovan Đorić, Dejan Savićević, Vladimir Petrović i Siniša Mihajlović. Posle prvih pet navedenih ostala je pustoš. Videćemo šta je ostalo posle Siniše. Tako da sam skeptik po pitanju Piksija, a i Tumba nije rešenje koje bi me obradovalo. Moj predlog je Bora Milutinović.

crnobeli delija

pre 10 godina

Drulovic ili Stanojevic, NIKAKO Tumbakovic, Stojkovic je ovde ostavio dosta "zle krvi", imao bi puno problema van vodjenja reprezentacije.

Dortmund 162 km

pre 10 godina

Feliks Magat pa da im presedne sto ih menadjeri guraju u reprezentaciju. Samo sto tesko da imamo 20ak hitnih pomoci u okolini Stare Pazove.

Savo Bačić

pre 10 godina

Teško i jednom i drugom, jer uspeh im je uspeh zagarantovan samo u slučaju ako(kao i Antić) kažu NE raznoraznim ucenama(ili lovatorskim dogovorima) menadžera preko FSS. Ako bi u tome uspeli, iako sam Grobar, mišljenja sam da je Pixi u ovom izboru bolji kandidat.

KD

pre 10 godina

Ne razumem zašto se uopšte licitira sa imenom novog selektora, kada treba za mesec dana da dobijemo novo rukovodstvo FSS, pa neka ga oni predlažu, i odgovaraju za njegov rad ?
Da neće možda opet Tole da nam bira selektora ???
Ko će posle da preuzme odgovornost za to ?

dragan

pre 10 godina

Ljubisa Tumbakovic?!
Šta su njegove reference? Titule u ligi Srbije i Crne Gore tokom sankcija? To sto Partizan za njegovog doba NI JEDNOM nije dobio nikoga na strani u međunarodnim utakmicama? To što je u Grčkoj dobio otkaz posle šest mesci? Ili to sto "rastura" u Kini? Mihajlovic je za njega - Anćeloti lično.
Porediti Piksija koji je igračka legenda i dugogodišnji trener u japanskoj ligi (za klasu jačoj od naše) i Tumbakovica - pa to je idiotizam!
Ali, mi smo majstori da sve upropastimo. Kad vec nismo otisli ne SP,bar smo sklopili tim koji pokušava da igra MODERAN FUDBAL. I sade neko hoće "Tumbu"! Ma dođavola više i srpski fudbal!

Pedja

pre 10 godina

Ne treba nijedan. Prvo sto treba je da se izaberenovo rukovodstvo FSS, a zatim ono da izabere novog selektora. Znaci slektor treba da bude izabran od onog rukovodstva koje ce biti odgovorno za izbor selektora.

Iznogud

pre 10 godina

Ocigledno neko planski unistava Srpski fudbal. Cuj tumba??? Znaci uvek postoji gori. Bora Milutinovic, Muslin, Piksi, Antic, Bozovic, to su donekle resenja, a tumba, to je smesno

bgd/bl/93

pre 10 godina

ni jedan ni drugi! ajmo dalje, spisak!mislim da je vreme da navijaci odluce o selektoru. i da se odluka ne donosi preko noci. sad ima vremena, ne zurimo...

nevaljali_bane

pre 10 godina

О Пиксију као кандидату за селектора не би да коментаришем, пошто ми његов досадашњи тренерски рад није познат. А, о Тумбаковићу, куку нама па тај човек док је тренирао Партизан никад није прошао прво коло неког европског такмичења!?
(Де ли је Север, 18. novembar 2013 10:49)

Prosao je on i Njukastl u kupu kupova, i Sporting iz Lisabona, izbacivao Svedjane, igrao ravnopravno sa Lacijom.. Nije bas da nije. Njegova je nesreca sto je bio trener u vremenu kada nije postojala liga uefa. Dakle jos u vreme eliminacija. Mi sad samo mozemo da sanjamo da prodjemo takve ekipe. Nisam onaj koji misli da on bas nema pojma, ipak je iznedrio dosta dobrih i mladih igraca u njegovom periodu, od Krstajica, Kezmana, Lazovica, itd. Ja sam vise razocaran u njegove ljudske kvalitete, nego sto sumnjam da nije u stanju da radi sa mladim igracima. A neko u cije ljudske osobine sumnjamo ne moze biti selektor, posebno kada menadzeri glavno kolo vode. I to je jedini razlog zasto on nije za selektora, a mozda i najvazniji. Ma da ponavaljam, tesko koji ce imati odresene ruke, i za vreme Antica, Stankela i Pantela su bili nerazdvojivi, i ako nijedan nije bio za reprezentaciju..

Gregor

pre 10 godina

Djukic je pred otkazom u Valensiji, trebalo bi sacekati razvoj situacije tu, pa ukoliko se ukaze prilika, njega angazovati. Stanojevic se pokazao kao dobar i perspektivan trener, iako ima angazman, trebalo bi ga razmotriti. Jovanovic koji je vodio Apoel je ozbiljan strucnjak, iskusan i Apoel je sa njim igrao moderan fudbal. Ova trojica se po meni izdvajaju medju nasim trenerima. Stranci su uglavnom skupi i ne trpe uplitanje u izbor igraca pa bi tu od starta moglo biti problema. Raijkard mi prvi pada na pamet od stranaca bez angazmana, ali ih sigurno ima jos...Svi navedeni imaju bolje kvalifikacije od Piksija/Tumbe.

schmilo

pre 10 godina

Grobar sam, ali dajte Piksija! Tumba je više lik za Kineze i našu domaću ligu, to mu je vrhunac.
(SQI, 18. novembar 2013 10:54)
E svaka ti cast. Komentar baziran na objektivnom sagledavanju stvari a nekoj navijackoj ostrascenosti. I slazem se, Tumba je krajnje neadekvatan. Moze on da ima koliko god titula sa Partizanom ali to nije nikakva preporuka. Ni Pixi nije bog zna sta bolji ali je barem van ove zemlje bio prvak s nekim klubom

Labud

pre 10 godina

Secam se pre jedno 10 i kusur godina Brakus je na radiju smislio novu igru koja se zvala Tumbe i Kovinjala. Tumbu, zvani 5arda, cemo uzeti samo ako smo potpuno ludi. Nadam se da je Tole zapamtio Tumbinu veleizdaju kada je podrzao Savu za predsednika Partizana i da mu nece dati posao. Samo mi Partizanovci znamo kakva je nesreca Tumba. Pa on je spoj Rasovica i Vermeza. Njihov fudbalski otac. Kao Grobar kazem dajte bar Pixija, ne moze gori biti od Tumbe. Kao sto sam i znao, i na ovim stranicama komentarisa, plakacemo za Mihajlovicem.

prorok

pre 10 godina

Ako je istina da FSS rspolaze odredjenim sredstvima, ako je istina da nam je cilj uspeh nase reprezentacije onda bi bilo lukavo i pametno angazovati coveka koji ima rezultate a trenutno je slobodan. ,,Jupp Heynckes".

garavi

pre 10 godina

al vam izborrrrrr ? pa onda bih mogao i ja da budem trener ! aj piksi ok al de bre nadjoste ovog . kakvi likovi . odu na par godina u zambiju , kinu , mongoliju , i oterani odande dolaze ovde kao strucnjaci i to veliki .

Djura

pre 10 godina

Ha-ha-ha, Tumbaković??? Miho vrati se sve ti je oprošteno. Danima već govorim drugarima da je najbolje da Mihajlović ostane selektor, baš zbog toga jer će sledeći biti mnogo gori. Ako bude Tumbaković to će prevazići moje strahove pošto to neće biti mnogo gori nego najgori.

nikolaa

pre 10 godina

Ljubinko Drulovic, Miroslav Djukic, Ivan Jovanovic sa Kipra. To su ljudi koji su zasluzili mesto. A umesto njih pojavio se Tumbakovic koji nema nijedan rezultat iza sebe u poslednjih 10 godina. Jos ce na kraju da kazu kako je Tumbakovica narod zeleo

Gregor

pre 10 godina

Ako je na prvom mestu kvalitet struke, onda svakako selektorska komisija u sastavu Bata Djora, Miodrag Jesic, Milan Stojadinovic, Vuk Rasovic, Milorad Kosanovic i Jirgen Reber, spoj mladosti i iskustva, sa uplivom stranog trenerskog kvaliteta.

Davor

pre 10 godina

A ko ce zameniti rukovodstvo FSS ?Toleta i ekipu? Lako ce Srbija za selektora nego da odu konacno grobari srpskog fudbala zadnjih 20 godina...Ako je Vec rekao da ide u decembru koja je poenta da on postavlja selektora? I jedva cekam da SPS padne na sledecim izborima pa da konacno vise ne gledamo njihove "kadrove" (jeste politicki malo ali jedno bez drugog ne ide kod nas.Pa tako i mislim da je jedini razlog sto je doticni jos tu bas zbog politickih veza)

Sasa

pre 10 godina

Nikada mi u istoriji nismo imali selektora velikog kalibra. Solidne tu i tamo, ali neke trenerske veličine nikada! Birajmo najmanje zlo. Iako sam Partizanovac glasam za Muslina. Deluje mi kao čvrsta ruka.

cika moki

pre 10 godina

Drulovic i Djukic su ozbiljni i pametni ljudi. Sto se tice Piksija, mislim da je previse zapetljao, svadjama i sl. On je izmislio fudbal za ceo FSS, ali bi sve rezultovalo ulazenjem u rovove, svadjom posle prvog kiksa i sl.

Nebojsa

pre 10 godina

Da li Sinisa Mihajlovic preuzima italijansku Sampdoriju videcemo sutra ili najkasnije u sredu .
Netreba trcati sa licitiranjem za novog selektora ko zna da li je ta informacija tacna ili mozda probni balon da li ce se neko upecati.
U svakom slucaju neko ce se iz saveza obratiti ili mozda sam Mihajlovic da vise nije selektor ako do toga dodje .
Posle moze da se prica o buducem selektoru sad da pricamo je neozbiljno

Kol

pre 10 godina

Kad se vec frljamo sa imenima sto ne legenda zivadinovic ili milojko pantic npr. Stojkovic sa gorepomenutima nema veze covek sigurno nece prihvatiti da opet udje u blato, u Japanu ga gledaju kao boga tamo nek ostane ako je pametan ili zapadna evropa!

Mr. O

pre 10 godina

Ma kakav Novi selektor..... Ne moze da bira selektora covek koji napusta FSS za 2 nedelje... pa posle onaj koji bude zamenio Karadzica da kaze e pa ja kad sam dosao celo FSS selektor je vec bio tu... lepo neka stave nekoga na VD selektora, i onko ne ucestvujemo u takmicenjima sledecih godinu dana pa vremena ima na pretek... da se ne dovede neki idiot koji podmaldjuje reprezentaciju... za reprezentaciju igra 11 najboljih u datom trenutku... a ne da se sramotimo protiv timova koji su 2-3 puta slabiji od nas... Znaci lagano... odlazak Karadzica.... dovedemo ljude koji se razumeju u fudbal... pa se lepo napravi sistem u kojem cemo stalno da igramo... a onda samo menjas igrace u zavisnosti kojih 11 su najbolji u tom trenutku... a svako dete ume da kaze 11 igraca Srbije koji su najbolji... samo treba trener da ih ukomponuje... da TRENER...

zan obi

pre 10 godina

alo, koji bre tumbakovic bre ljudi? sta je taj u zivotu postigao u fudbalu osim u nasoj bednoj ligi. jesu ovi u fss, sa onim sto necu ni ime da mu pomenem na celu, ludi il' im noge smrde?! nego, to je samo nastavak njihove politike "dovodi neznalice i vladaj". pizon, miha, tumba. ima li kraja? nece predsednik nikad da ode ako tumba dodje

Tumba

pre 10 godina

Koliko sve u vezi vodjstva nase A selekcije, sa Toletom na celu FSS, lici na potpuni besmisao, ne bi me cudilo da za selektora dovedu Limenog iz Ef-Ka Radnicki - Ratkovo

objektivno realan

pre 10 godina

Stojković, Subotić, Nastasić, Kolarov, Ivanović, Matić, Tadić, Ljajić, Tošić, Marković i Mitrović.A tu su i Sulejmani, Đuričić, Basta, Djordjevic, Biševac. I ne mozete da se plasirate? Bruka. Šta bi dali Holanđani ili Nemci da imaju ovakvu odbarnu? Kakvu to ekipu ima Ukrajina, Švedska? Ibrahimović i ostala buranija.

Monteri iz Jajca

pre 10 godina

Ako nastavimo nasu tradicuju da uvek postoji i gore resenje selektor ce biti Tumbakovic! Piksi mi je previse ozbiljan i pametan covek da se petlja u ovakvom FSS-u! Ali sve u svemu ko god dodje prolupace za 6 meseci, setite se kako je normalan bio Bata Miha na pocetku a na cega sad lici!

mirko kojotovski

pre 10 godina

Bilo kog Svabu da dovedete napravice haos u savezu i poceti od temelja.Rehagel Grcka.Ima njih dosta slobodnih.Felix Magat je strah i trepet ali ne verujem da bi prihvatio.Mozda Mateus ili Nojrora.Nebitno ko samo da je Svaba i tu nema muljanja.

Gargamel

pre 10 godina

Jedini pravi kandidati su: 1.Miroslav Djukic(Valensija),2.Aleksandar Stanojevic(Peking Guan),3.Ivica Jovanovic(Al Nasr)i Ljubinko Drulovic.