Nedelja, 17.11.2013.

00:01

Zatvorena birališta na Kosovu

U tri biračka centra u severnom delu Kosovske Mitrovice održani su ponovljeni izbori, birališta zatvorena u 19h. Glasovi se broje u Kosovu polju.

Izvor: B92

Zatvorena birališta na Kosovu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

125 Komentari

Sortiraj po:

andrea

pre 10 godina

Povecana izlaznost je rezultat napora vlade koja se trudila da ljudima objasni sta ce za njih znaciti to sto ce izaci da glasaju.S druge strane i povecane mere bezbednosti su uticale da se ljudi osete sigurnijim i zasticenijim.Najbitnije je da ce gradonacelnik Severne Mitrovice biti Srbin!!!

Srbin 100%

pre 10 godina

Sa sigurnoscu mogu da tvrdim da su danas najveci pobednici izbora kosovski Srbi koji nisu dozvolili da neko drugi odlucuje o njihovoj sudbini

OPREDELITE - SE - VEC - JEDNOM

pre 10 godina

Ono u sto sam siguran da Srbi u Kosovskoj Mitrovici nece ponoviti gresku od pre dve nedelje, sada je sve jasno i razotkriveno u vezi bojkota.Srbi su shvatili da im je ovo danas poslednja sansa da odluce osvojojndaljoj buducnosti kako svoje tako i svoje dece. Znaci kada drzava hoce da obezbedi uslove onda sve protekne bez nekih problema.

Aleksandar

pre 10 godina

Da su EULEKS i KFOR obezbedjivali bolje izbore 3 novembra sad ne bi se morali ponavljati ovi izbori u Mitrovici na ova tri biracka mesta.

nije iskljuceno

pre 10 godina

(Srboljub, 17. novembar 2013 19:45)
Nista nije nemoguce.Ko zna koje ce nam zadovoljstvo pripremiti Vucic i ova njegova jadna kamarila.
Jednom nam je Milosevic izvodio tenkove na ulice a sve se ponavlja,ovaj je isto tako na sve spreman da bi ostao na vlasti.
Glasovi ljudi sa Kosova bili su presudni da prvo Toma dobije,dobrim delom i ovi na republickim izborima, pa evo kako im je vraceno sve domacinski.

sasa

pre 10 godina

Večeras se završava izdajnička priča Vučića i Dačića.Plaćeni da priznaju nezavisnost Kosmeta,oni su to,kao pravi janičari,odradili profesionalno.Gase kompletnu srpsku državnu Upravu na severu Kosmeta,prete narodu,svom narodu,da mora da glasa na ovim izborima,mediji u Srbiji šire laži,na sve strane govor mržnje prema onima koji ne žele nezavisni Kosmet,koji ne prihvataju ovu izdajničku politiku.Samo se nadam da će se nekada suditi Vučiću,Dačiću,Vulinu za ovu prodaju svoje zemlje.Svi narodi su osudili svoje izdajnike,nadam se da će i srpski.(ps.nadam se da će konačno jedan slobodan komentar ugledati svetlost dana)

Југ Богдан

pre 10 godina

Сада је потпуно јасно да су ови избори не само незаконити и неспојиви са правним системом државе Србије, већ су и потпуно нелегитимни, будући да су спроведени у до сада незабележеној атмосфери терора, претњи и уцена грађана.

Упркос свему томе, данас је, не рачунајући 3. новембар, забележена најмања излазност у историји локалних избора у Косовској Митровици!

Ненад

pre 10 godina

Дакле, пошто је бојкот успео, кутије су пребачене у Косово Поље, а гласови ће се бројати у Приштини. РТС и Б92 јављају да не треба очекивати резултате вечерас, иако се ради о малој количини гасачких листића. Слоба би данас био поносан на своје ученике. Организовано гласање са руководиоцима у колони 2 по 2 (слика у прилогу), застрашивање, претње уцене и опет 20% изашлих. Пантић каже, 10 пута већа излазност, што указује да је пре 2 недеље она била 2%. Све у свему - тужан дан... Али и опомена, за све нас који живимо на територији централне Србије, на шта је све ова власт спремна.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1465403_418231008304283_1040784287_n.jpg

Ddule

pre 10 godina

Najzad je sve islo kako treba, velika pobeda za sve Srbe a javise za Mitrovcanine.
Od sutra pocne boljitak. Ima da curi novac od svih strane, BG, PR i EU.
Predvidjam da za 10 godina, sever Kosova bice ko Monaco danas.
Cestitam na pobedu i Ivanovica i onog iz "Srpske" (ne secam se imena).

kiwi

pre 10 godina

Narod je izabrao... BOJKOT! 80% srba je bojkotovalo izbore, a gradonačelnik će imati podršku od 10%. U svakom slučaju nelegitimna vlast! Ali EU poltroni u Beogradu će objaviti nekakvu izbornu pobedu. Srba izgleda ima još samo u RS i KiM. Nedajte se braćo!

Srboljub

pre 10 godina

Od srca zelim da predstojeci izbori za gradsku skupstinu u Beogradu, februar '14. (i istovremeni? opsti) budu organizovani na isti nacin - s oklopnim transporterima po ulicama, smotrom specijalnih jedinica oko glasackih mesta i dugim cevima na ulazu u biraliste.

Nije fer da samo Srbi na Kosovu i Metohiji "uzivaju u povlasticama" nikad vidjenog izbornog postupka.

Željko

pre 10 godina

Pretnje,laži,ucene,lova,kad ono izašlo 4500 ljudi od 26000, sve sa Albancima i izbeglicama sa Kosova iz Srbije. Čestitam uspeh Vučiću, Dačiću i Tačiju.

vaske

pre 10 godina

Ovo je već mnogu normalnija atmosfera za glasanja, i verujem da će Srbi ovoga puta izaći na glasanje i da će i Severna Mitrovica imati Srbina za predsednika opštine, a da će Severna Mitrovica biti administrativni centar Zajednice Srpskih Opština, kao što je i planirano.

Вања

pre 10 godina

Tврдњом да је данас гласало 10 пута више људи него 3. новембра Пантић признаје да пре две недеље бојкот у потпуности успео, односно да је, према Пантићевим рачуницама, тада гласало мањео од 2 посто Срба.

gustav

pre 10 godina

ljudi sta vam je, mora vulin da tera narod da glasa, gde ce da se manekenise drugo i da presvlaci jakne sa logoima naci znakova i ratne cizme. folira narod u ime nacionalizma, a dusu prodaje za brisel, pa makar da sekretarise vucicu u pregovorima. ovaj covek je primer svega necasnog, menja misljenja, predomislja se, slihta se vucicu samo da bi ostao na vlasti. nije samo lova u pitanju, ima nesto i u moci i popularnosti. curice vole opasne momke

Aleksandar

pre 10 godina

@(jelena, 17. novembar 2013 15:17)

Arthisarijev plan je bio bolji od Briselskog sporazuma, samo što su tada današnji proponenti ovog sporazuma bacali drvlje i kamenje na Arthisarija. Nije prvi put da samoproklamovane patriote odbijaju dobre sporazume da bi na posletku, posle mnogo mrcvarenja, pristali na daleko manje nego što im je bilo obećano prvog puta. Šta ćeš kad prvi put nije bilo politički oportuno da se pristane...

A narod... ma ko mari za narod? Uostalom, sam taj narod je takve birao pa neka uživa u plodovima svog izbora.

polarna veverica

pre 10 godina

Drago mi je što nema incidenata i što niko ne presreće i ne vređa ljude koji izlaze da glasaju i omoguće sebi i svojoj deci svetliju budućnost!

Gradjanin

pre 10 godina

@даће господ бог да вам се овакви као нама избори, организују и у србији. са овима на власти, заиграће мечка и на ваша врата. да ми није жалосно шта је данас у косовској митровици, било би смешно. србија је данас поражена и понижена.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (koсмет, 17. novembar 2013 13:22)

Ne, ne.. Bog je dao malo pameti bivsim radikalima, pa se tako nesto nece desiti u Srbiji.
A i da se desi, mi bi ih zubima znas vec sta. Ne bismo gledali kao vi da slusamo Kostunicu, Crkvu i Zveri, pa da nam bude jos gore.

Kome nije jasno, niti se glasa za Kosovo, niti za Srbiju, glasa se za polozaj Srba koji zive na Kosovu. Hoce li albanca za gradoncelnika ili naseg.
Nezavisnost niko ne moze da opovrgne u narednih bar 100 godina.
Sve ostalo je prica ko ce uzimati lovu iz raznih fondova (kosovskog, srpskog i evropskog).

Archi

pre 10 godina

Kada se zavrse izbori, Vlada Srbije mora priznati rezultate tih izbora, a time je konacno priznala Kosovo van zakona i Ustava Srbije zbog cega bi nas drzavni vrh trebao da ide u zatvor. Nije nama Taci nista kriv jer se on bori za svoju drzavu, krivac je Vlada Srbije.

Whiplash

pre 10 godina

(koсмет, 17. novembar 2013 13:22)
A lepo ti da primaš platu iz Srbije i ništa da ne radiš a ovamo kuneš tu istu državu koja ti plaća duplu platu?

Mali Zeka

pre 10 godina

Dobro je što nema onih provokatora koji rade po direktivama pojedinaca kojima će smetati srpska vlast u bavljenju sumnjiivim i nezakonitim poslovima!!!

Andol

pre 10 godina

(re:, 17. novembar 2013 12:42)

To sto se tebi ne dopada ta "tvorevina" ne znaci da je ona ono sto ti smatras da jeste.

Malo je licemerno toliko biti protiv nacionalizma drugih naroda a istovremeno tolerisati svoj, licni, nacionalizam. Ti si taj koji pati od dubokog nacionalizma, resi prvo taj problem a tek onda deli lekcije drugima za njihov nacionalizam, moze?

I drugo. Ne, dragi moj. Nije Kosovo rezultat Albanskog nacionalizma. Da je tako, Kosovo bi danas bilo deo Albanije a na Kosovu ne bi bilo nijednog jedinog srbina. Kosovo, onakvo kakvo danas jeste, je rezultat dubokih i bolnih kompromisa. I sama zastava Kosova ima vise slicnosti sa srpskom nego sa albanskom zastavom (plava boja). Takodje, ustav R. Kosovo sadrzi vise prava za srbe nego sto imaju srbi u srbiji.

Nego, tebi nisu problem prava srpske manjine na Kosovu, tebi jedino ne odgovara nista sto pocinje sa Republika Kosovo...

jelena

pre 10 godina

@Petar S Potrazi na netu i procitaj pakete zakona Ahtisarijevog plana pa ces sam uvideti da je briselski sporazum u osnovi to, sve tu lepo pise, i koje ce nadleznosti ima zajednica srpskih opstina, kako ce biti regulisano skolstvo, zdravstvo, kako ce se vrsiti finansiranje...

????

pre 10 godina

A sta ce biti ako su Srbi iz KM glasali za albansku listu??? Zbog inata usmerenog ka BGD izdaji!!! Njima je tamo svejedno ko ih laze Taci ili Dacic!!!

Misljenje

pre 10 godina

Нећу говорити о тортури и притисцима прећуткиваним од стране домаћих медија који се спроводе над противницима избора расписаних од стране трговаца људских оргнана и нарко - дилера, већ ћу навести сљедећу информацију:

Привремени орган општине Косовска Митровица на 15. седници 12. новембра 2013. године, а на основу безбедносне процене о „нарушавању јавног реда и мира 3. новембра 2013. године“, издао је препоруку директорима јавних поредузећа и установа у Косовској Митровици да се у недељу, 17. новембра окупе са својим радницима и члановима њихових породица и организовано оду на бирачка места за гласање, према утврђеном распореду.

.

Milan

pre 10 godina

"ХИТНО! ХИТНО! ХИТНО!
Обезбеђење Крстимира Пантића претукла двојицу радника испред зграде ЈКП Стандард који су одбили да изађу на гласање. Обојица су пребачена у болницу у Косовској Митровици где је докторима забрањено да говоре о њиховом здравственом стању."

Whiplash

pre 10 godina

Vikend patrijote inace poreklom sa Kosova umesto što pišete komentare po b92 bolje se spremite pa pravac kosovo na glasanje osim ako naravno već niste rasprodali imovinu albancima pa sada iz neke vile u Beogradu vičete Kosovo je Srbija

Nikola

pre 10 godina

@ne znam zasto
Kada ostanes bez poreza iz Vojvodine I Raske onda neces imati ni za racunar I internet.

Sta ti je demokratija,oklopnim vozilima teraju ljude na glasanje!

shansa

pre 10 godina

julinovci su izvrsili invaziju na sajt b92 i negativno ocenjuju sve koji ne misle kao njihov vodja vulin, a vecina ih je ovde. tacno ih ima koliko i u stranci njihovog vodje, kako se ono zove pokret socijalista, saka jada - stotinak. ne znam samo sto ne komentarisu, mozda nemaju sta da kazu pametno, kao i njihov lider - huskac rata, vec samo ocenjuju komentare. o vucicu, koga si sve doveo na vlast?ljubice ti taj i trticnu kost, ali ne okreci mu ledja tako lako, nabo je noz davno i slobi u koga se kleo

Petar S.

pre 10 godina

BAS da vidim kako ce to ovi izbori na KIM da sacuvaju Suverenitet Srbije na Kosovu (IM), toliko puta proklamovanoj u predizbornoj kampanji SNSa i SPSa na zadnjim izborima u Srbiji (posto, eto ima nas sa malo boljom memorijom pa se secamo).

Prema nekim komentarima ovde (za koje ne znam dali su tacni, mada me nebi iznenadilo da jesu), MUP Srbije i "sluzba" obezbedjuju "slobodu" izbora, a samo kad se setim, na proslim izborima u Srbiji, Dacic je hapsio I to sa Zandarmerijom, PRED KAMERAMA onu dvojicu Mucenika (KZK) sto su se izgubili u maraku pa su presli granicu, a sada obezbedjuju izbore koje je raspisao niko drugi nego HASIM TACI.

One koji spominju neophodnost sprovodjenja "Briselskog sporazuma" bih podsetio da taj sporazum ZVANICNO NIKADA NIJE OBJAVLJEN u Srbiji.
Objavljen je samo PARAF tog sporazuma ne zvanicno. http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=04&dd=19&nav_id=706671

Prema tome mi ni ne znamo sta u njegovoj finalnoj verziji pise, a CEKALI SMO DOVOLJNO DUGO na objavljivanje.
na koje generalno imam bar 6 zamerki uz konstataciju da je svo to moglo pametnije da se izvede. Ali o tome drugom prilikom. Zbog broja dozvoljenih karaktrera.

Sve to na stranu, Tadic je napravio KATASTROFALNU gresku kad je dozvolio izmestanje pregovora o KiM iz UNa u Brisel.

Sto se ove vlasti tice ocigledno je da ima inicijativu. MOC da tu inicijativu sprovede.

Ali ima I O-D-G-O-V-O-R-N-O-S-T ZA POSLEDICE i OBECANJA iz kampanje.

Bilo kako bilo, cekamo.

nepismenifilozof

pre 10 godina

Danas gubi taci i dss-kad ovo procitam ne znam dali uopste autor teksta zna za sta se danas na kosovo glasa- gospodine od sutra taci je oficialno legalan premijer svima koji zive u ne zavisno kosovo pa i oni koji se ne slazu i predstavljajuse kao patrioti to su pravila igre tako i beograd mora da ih prizna a sta ces ti da mislis to je tvoje demokratsko pravo

marina

pre 10 godina

(БОЈКОТ, 17. novembar 2013 08:46)
Lako je tebi iz centralne Srbije poodržavati bojkot, kao što je lako i Koštunici i Samardžiću iz udobnih stanova u Beogradu podržavati bojkot, a i Marku Jakšiću i ekipi oko njega pošto već imaju odstupnicu u Beogradu.

ja znam

pre 10 godina

@ne znam zasto@ Ostavi se matori fejsbucenja i tvitovanja pa idi u vocnjak da beres jabuke ako drugo ne znas, ja sam u tvojim godinama dobio drugo dete, bio podstanar i supruga mi nije radila nigde (ne radi ni dan danas) ali je ne kukam vec se borim i radim!!!
PS i Volim Srbiju i Volim KiM!!!

XXX

pre 10 godina

Srbija je postala zemlja gde se bezpogovorno sluša vlast i izvršavaju njena naređenja. Zemlja gde više narod nije bitan, dal' je reč o pojedincu, ili stotinu, 10 000, 100 000, ili više Srba, to više nije bitno, niko nije bitan do "opšteg dobra" koje samo vlast može da odredi i utvrdi. Nikada nećemo mi da prosperiramo, makar nas bukvalno sutra primili u EU, jer se tako lako odrićemo svojih ljudi?! Kako da pored svih načela demokratije koje smo primili od naših mentora Amerikanace, koji ni jednog svog čoveka (makar najveći zločinac) neće da prepuste na milost, ili nemilost neprijatelju, ne primismo ni jedno načelo koje se tiče patriotizma i brige za čoveka?

Псков

pre 10 godina

@Whiplash Свим Србима је стало до наших сународника на КиМ и знамо колико се муче и колико им је тешко доле!!! Ја лично нисам толико храбар. А што ти не идеш доле да живиш? Пошто ти је вероватно мозак испран да се тамо само шверцује, да сви раде у државним институцијама, и да је боље него у централној Србији. Боље ти то нама реци?

Aleksandar

pre 10 godina

@(re:, 17. novembar 2013 12:42)

A zašto ti misliš da Srbi treba da se ugledaju na, da te citiram, "albanske nacoše" i da rade isto što su i oni radili? Zar te roditelji nisu učili da se treba ugledati na bolje, a ne na gore od sebe?

koсмет

pre 10 godina

даће господ бог да вам се овакви као нама избори, организују и у србији. са овима на власти, заиграће мечка и на ваша врата. да ми није жалосно шта је данас у косовској митровици, било би смешно. србија је данас поражена и понижена.

re:

pre 10 godina

@Andol

Ta tvorevina na Kosovu je upravo to: albanski nacionalisticki projekat zaostao iz 19. veka tj. albanska nacionalisticka paradrzava i nista vise jer tu tvorevinu niko osim albanskih nacionalista nije ni hteo. Tvorevina u kojoj su heroji likovi kao Jasari tesko da je drzava svih.
Izgleda da si momak doziveo tesku amneziju jer kazes da: "Bojkotovanje institucija nije nikad nikome donelo dobro a nece ni srbima." Bojkotovanje, pravljenje paralelnih sistema, nepostovanje zakona, neizalzenje na izbore, odbijanje da s eintegrisete koje ste vi Albanci praktikovali DECENIJAMA je vama donelo paradzravu na Kosovu. Slazemo se da to nikome drugome nije dobro ali makar ste vi albanski nacosi sretni, zar ne?

Sale

pre 10 godina

Izlaznost je potrebna da bi Srbi priznali Briselski sporazum! Kako reče naš Dačić,Srbi će imati kancelariju u Briselu, gde će se, umesto njega, "boriti" za svoja prava! Smešno i tužno-do bola!

тоша

pre 10 godina

Ово није други круг већ поновљени први круг који је био поништен због насилног прекида гласања.

ne znam zasto

pre 10 godina

Aman ljudi manite se Kosova ja imam 25 godina i zivim sa bratom i mamom!Sticajem okolnosti dobio sam otkaz pre dva meseca zivimo od mamine plate....i mogu da vam kazem da pred kraj meseca nekad nemamo za hleb...Znam da nikoga to ne zanima ali eto ipak reko da napisem..

skretnicar

pre 10 godina

U slucaju da Gradonacelnik S.Mitrovice bude albanac,da li i onda treba da ga placa Srbija ? Ili u tom slucaju neplacati nikoga a pare dati za zaposljvavanje mladih u Srbiji.
JA SAM LICNO DA SE ZA KOSOVO U SLUCAJU DA ALBANCI POBEDE NE DA NI DINAR !

Nutella

pre 10 godina

Ruzna slika sa vojnicima sa puskama ali nazalost to je potrebno da bi se zadrzao red i da bi se sprecilo da opet pobede hiligani i batinasi iz redova nove koalicije Taci-Kostunica.

Milan

pre 10 godina

Kad pogleda covek malo komentare na ovoj vesti i dobro ih analizira videce da su SNS-ovci danas radili skraceno do 11:30 (sto je i u redu imajuci u vidu da je danas nedelja). Naime do 11:30 videcete komentare i hvalospeve prvom potpredsedniku vlade koji su puni pluseva a posle 11:30 većina komentatora je protiv ovih laznih izbora i ti komentari imaju vise pluseva nego minusa. Srbi bojkotujte lazne izbore i laznu državu Kosovo!!!

Titanik

pre 10 godina

znaci, Julinovo šlihtanje vučiću preko jadnog kosovskog naroda ima smisla... vidim, promenio je i uniformu. ova jaša mu lepše stoji. mora da mu je i nju odabrao vučić, bespogovorno ga vulin sluša svuda i u svakoj situaciji. ''ćuti, samo neka sam na funkciji''.

Drugi put

pre 10 godina

Duge cevi, porodična "idila", direktori u "ljubavi" sa radnicima, uplašena i zabrinuta lica građana, zemljotres da razbije "monotoniju", neizvesnost...- to je slika u Mitrovici severnoj, danas!
p.s. Možda imam "ludu sreću" što nisam rođen na KiM;

Bata Mirkovic

pre 10 godina

E sada ste priznali Kosovo kao drzavu! Zato sto su ovo Kosovski izbori a ne Srpski budimo realni. Skoro sve je priznato od strane Srbije. Kada se moze putovati kroz Srbiju licnim kartama gde stoji Republila Kosova! Sta je to onda? Zasto neputuju u Rusiju tim licnim kartama? Nemoj vise da lazete narod.

kmv

pre 10 godina

Danas gubi Taci, danas gubi DSS. (Operator, 17. novembar 2013 12:32) Koliko treba da budes ogranicen, pa da napises ovakav komentar? Sve se unapred znalo. kako ovi iz vlasti znaju unapred da ce pobediti srpska? ucenjuju ljude, prete. da izadju na glasanj, i tako ih predaju Taciju na tacni. ukljuci mozak iskljuci SNS-SPS zaglupljivanje.

Aleksandar

pre 10 godina

Neću da se mešam u živote drugih ljudi - da li će glasati ili neće to zavisi isključivo od njih i šta oni misle da je bolje, ko sam ja da im govorim šta treba da rade?

Ja samo imam komentar na medije - preteraste! Ovoliko ne izveštavate ni o američkim predsedničkim izborima koji imaju daleko, daleko više uticaja na nas nego neki lokalni izbori u susednoj državi. Skroz razumem komentatore koji kažu da neće paliti TV a ni otvarati frižider da im neki tamo beznačajni izbori ne iskoče.

Andol

pre 10 godina

(srba, 17. novembar 2013 02:23)

Ne znam da li ti je neko rekao ako ponovis istu rec nekoliko puta ona postaje istina ali tvoj komentar nema veze sa realnoscu.

Ne postoji "albanska drzava kosovo" nego postoji Kosovo kao drzava svih gradjana i gradjanki koji tamo zive. Ako mislis da je Kosovo "albanska drzava" zato sto je premijer Albanac onda je i Amerika africka drzava jer ima predsednika coveka koji je africkog porekla.

Srbi na Kosovu treba da zgrabe sansu i postanu deo sistema R. Kosovo jer ce tako uspeti da iskoriste sve legalne mogucnosti da postaju veoma vazan faktor na Kosovu. Institucije i odluke koje one donose se menjaju iznutra a ne lazeci sebe kako one ne postoje. Bojkotovanje institucija nije nikad nikome donelo dobro a nece ni srbima.

Kad-tad ce se morati postovati institucije samo je pitanje kad taj dan dolazi... da li ce biti Srba na Kosovu?

hari

pre 10 godina

imate na netu od koliko sati koja firma sa direktorom treba da glasa...toliko o fer izborima..nadam se da ce bog dati svakom po zasluzi..i onima protiv i ovima koji su za...pravda

CCCC

pre 10 godina

E da su nas tako obezbedjivali 17 Marta 2004 imalo bi ko i da glasa.A da ovo su Kosovski izbori tako drzava treba da stiti svoje ljude kad ih napadaju.

Carpe diem

pre 10 godina

Izbori na KIM-u su raspisani u skladu sa odredbama Briselskog sporazuma.Moramo da shvatimo da Srbija njima ne priznaje nezavisnost Kosova, naprotiv, nastavlja da se bori za ono što je njeno, a što neko protivpravno želi da joj oduzme. Bojkotom nećemo ništa postići. Da smo slušali DSS KIM bi odavno bila nezavisna ili bi došlo do rata i krvoprolića.

имуј

pre 10 godina

Срби треба да раде све што су радили Албанци деведесетих, а то је бојкот свих институција албанске криминалне државе која је у својој бити шовинистичка

pera

pre 10 godina

ovo je smesno organizovano na glasanje ?? to se svidelo sns i sps pa su preneli i u srbiju recimo vrbas!!! samo sa im se neusladi ??? ako su ovo slobodni izbori ja sam papa!!!!

Uroš

pre 10 godina

Hvala Bogu, sve protiče mirno. Važno je da Srbi u Mitrovici mogu sami da odluče, bez pritisaka i straha da izađu na glasane. U 21. veku nažalost još uvek neke slobode su ponekad uskraćene, kad huligani uzimaju pravo u svoje ruke. Danas je drugačija slika. Verujem da će Srbi uraditi ono što je u njihovom i državnom interesu.

Telma

pre 10 godina

Srbima u Kosovskoj Mitrovici danas je, ponovo, dopusteno da glasaju za svoju sudbinu i svoju buducnost. Ne smeju da podlegnu nikakvim ucenama i pritiscima koji ce danas, posebno, da budu izrazeni. vec moraju da se odupru svima koji ne misle dobro ni o buducnosti svoje dece, ni Srbije. Ovim izborima Srbi su dobili mogucnost da izaberu svoje rukovodstvo koje ce da ih vodi u buducem periodu. Drzava Srbija je ucinila sve kako bi im se obezbedili uslovi da ponovo izadju na izbore i svoj glas daju srpskim kandidatima. I srpski vrh je u prethodnih nekoliko dana ucinio sve sto je mogao kako bi danasnji izbori bili realizovani na najbolji moguci nacin. Pre svega, vicepremijer, Aleksandar Vucic je i odlaskom na Kosovo i Metohije pokazao snaznu zelju da Srbi danas izadju na izbore i da u narednom periodu imaju svoju vlast. Takodje, u pregovorima sa evropskim zvanicnicima, obezbedejna je veca bezbednost svih Srba jer su pojacane medjunarodne snage na svim izbornim punktovima. Dakle, draga braco i sestre u Kosovskoj Mitrovici, ubedjena sam da cete danas da pokazete i dokazete da ste potomci srpskih junaka koji su svoje zivote dali zarad odbrane casti i dostojanstva. Naravno, vi cete cast, dostojanstvo i buducnost da opredelite na demokatski nacin birajuci one koji ce da vam u narednom periodu obezbede da imate i prava i slobode gradjana na Kosovu i Metohiji.

EPET

pre 10 godina

Bojkot do pobede! I suprotna strana je decenijama bojkotovala nase izbore i na kraju su za to nagradjeni od strane velikih sila.
(Dragan, 17. novembar 2013 09:44)
Bojkot ne može da uspe ako za to nema podrške velikih sila, i Albanci su za sve svoje bojkote imali tu podršku, a Srbi tu podršku nemaju, i to je realnost, koju mi motamo prihvatiti, i zbog toga treba izaći na izboe i uzeti vlast u Severnoj Mtrovici.

Миљојко

pre 10 godina

Реалност, Срби функционишу по законима Србије (чак је несрећни Пантић руководилац привременог органа кога је именовала влада Србије), а управо се овим изборима та реалност покушава променити и Србима наметнути албанске институције и албанска држава.
Све то се патетично забашурује некаквом причом о томе које ће националности бити градоначелник, јадно да јадније не може бити.

vlada milic

pre 10 godina

posto vidim da u clanku pise da inicijativa srpska i pantic spremaju slavlje ja bih sad najvise zeleo da slavlje napravi oliver ivanovic. u inat vucicu i dacicu i stefanovicu i vulinu i onom djuricu koji se ne skidaju sa tv dvadeset dana i pricaju ako ne pobedi pantic onda ce gradonacelnik biti albanac. e pa gospodo i oliver ivanovic je srbin kao i onaj liberal ili vi opet delite srbe na podobne i nepodobne kao sto ste delili devedesetih.

ocekuje se

pre 10 godina

Ocekuje se izlazonost nikad veca.Bice svi uspesno sprovedeni na glasanje!da iskaozu svoju volju.A cim grane prolece krece seoba Srba na sever.Sve vec vidjeno.

dana

pre 10 godina

Posle prvog kruga izbora očekujem da su Srbi na kosovu stvorili jednu realnu sliku zbog čega treba izaći i glasati. Da ovoga puta neće preovladati uticaj onih koji sede u Beogradu i pokušavaju da miniraju svaku odluku sadašnje vlade bila ona dobra ili ne.

Kapadokija

pre 10 godina

Podrzavam izlazak gradjana na izbore, treba se boriti svim legitimnim i legalnim sredstvima. Ako ipak ne pobedi srpski kandidat, znacemo da je sve ucinjeno. Neka malo saradjuju Srbi severno od Ibra.

gricko

pre 10 godina

U kakvoj mi zemlji zivimo da covek ne moze slobodno da izadje da glasa...
Pa to je strasno. Dobro je sto su pojacali mere bezbednosti. Nadam se da ce sve proteci dobro. bas mi je zao tih ljudi na KIM i mogu samo da zamislim koliko im je tesko...

Dragan

pre 10 godina

Bojkot do pobede! I suprotna strana je decenijama bojkotovala nase izbore i na kraju su za to nagradjeni od strane velikih sila. Podrska bojkotu, stop otimanju Srbije!

Whiplash

pre 10 godina

(srba, 17. novembar 2013 02:23)

A sto ti lepo ne odes da zivis dole na Kosovo kad ti je toliko stalo do njega nego prosipas patriJotozam preko interneta?

Rade

pre 10 godina

Da je ovakvo obezbeđenje biračkih mesta bilo i pre dve nedelje, ne bi bilo današnjeg ponavljanja izbora. Verujem da će Srbi, rasterećeni pretnji ekstremista izaći na izbore i dobiti svoju vlast.To je svima potrebno, i Srbima koji žive u Kosovskoj Mitrovici i državi Srbiji.

jedan neutralni

pre 10 godina

Dobro,mnogi ovde zele da ne uspeju ovi izbori,ali mene interesuje sta ondasta ce onda da se desi,kako ce vam biti i kakva vam je buducnost? De,recite
sam jer verovatno znate zta zelite! Znam da Vucko,Dacic i svi ostali nesto tu stalno manipulisu i naravno sve u "vasu korist",ali sta vi zelite da sa
neuspehom postignete? Recite vec jednom.

Dragan Maric

pre 10 godina

TRI PRSTENA obezbedjenja?
I "medjunarodna zajednica" to podrzava, "slobodne" izbore na kojima se glasaci uteruju ne samo ucenama i podmicivanjem, vec i policijom , Vucicevom/Dacicevom "sluzbom" i KFOR-om??

БОЈКОТ

pre 10 godina

Поред припадника ЦЗ у близини бирачких места присутни су и припадници српског МУП-а. Могу ли ово бити слободни и демократски избори ако су присутни око бирачких места припадници КФОР-а, ЕУЛЕКС-а, КПС, ЦЗ и МУП-а Р. Србије. Разлог више за БОЈКОТ.

srba

pre 10 godina

U novinskom članku nigde ne piše koja država je raspisala izbore, i koji su razlozi bojkota izbora većinskog dela Srba iz Kosovske Mitrovice? Zašto se skoro u svim beogradskim medijima krije podatak da po Briselskom sporazumu (odredjivanje STATUSA Kosova kao nove albanske države) izbore je raspisala nova albanska dežava Kosovo? - A Srbi bojkotuju izbore jer ne žele da glasaju na otetu teritoriju tkz (Albanska država KiM), nego hoće da Srbijs raspiše izbore? Sadašnja političko-medijska ofanziva Srbije na Kosovu predstavlja političko nasilje nad Srbima da izadju na lokalne izbore i prihvate-priznaju novu albansku državu Kosovo?

EPET

pre 10 godina

Bojkot do pobede! I suprotna strana je decenijama bojkotovala nase izbore i na kraju su za to nagradjeni od strane velikih sila.
(Dragan, 17. novembar 2013 09:44)
Bojkot ne može da uspe ako za to nema podrške velikih sila, i Albanci su za sve svoje bojkote imali tu podršku, a Srbi tu podršku nemaju, i to je realnost, koju mi motamo prihvatiti, i zbog toga treba izaći na izboe i uzeti vlast u Severnoj Mtrovici.

Andol

pre 10 godina

(re:, 17. novembar 2013 12:42)

To sto se tebi ne dopada ta "tvorevina" ne znaci da je ona ono sto ti smatras da jeste.

Malo je licemerno toliko biti protiv nacionalizma drugih naroda a istovremeno tolerisati svoj, licni, nacionalizam. Ti si taj koji pati od dubokog nacionalizma, resi prvo taj problem a tek onda deli lekcije drugima za njihov nacionalizam, moze?

I drugo. Ne, dragi moj. Nije Kosovo rezultat Albanskog nacionalizma. Da je tako, Kosovo bi danas bilo deo Albanije a na Kosovu ne bi bilo nijednog jedinog srbina. Kosovo, onakvo kakvo danas jeste, je rezultat dubokih i bolnih kompromisa. I sama zastava Kosova ima vise slicnosti sa srpskom nego sa albanskom zastavom (plava boja). Takodje, ustav R. Kosovo sadrzi vise prava za srbe nego sto imaju srbi u srbiji.

Nego, tebi nisu problem prava srpske manjine na Kosovu, tebi jedino ne odgovara nista sto pocinje sa Republika Kosovo...

Whiplash

pre 10 godina

Vikend patrijote inace poreklom sa Kosova umesto što pišete komentare po b92 bolje se spremite pa pravac kosovo na glasanje osim ako naravno već niste rasprodali imovinu albancima pa sada iz neke vile u Beogradu vičete Kosovo je Srbija

Whiplash

pre 10 godina

(koсмет, 17. novembar 2013 13:22)
A lepo ti da primaš platu iz Srbije i ništa da ne radiš a ovamo kuneš tu istu državu koja ti plaća duplu platu?

srba

pre 10 godina

U novinskom članku nigde ne piše koja država je raspisala izbore, i koji su razlozi bojkota izbora većinskog dela Srba iz Kosovske Mitrovice? Zašto se skoro u svim beogradskim medijima krije podatak da po Briselskom sporazumu (odredjivanje STATUSA Kosova kao nove albanske države) izbore je raspisala nova albanska dežava Kosovo? - A Srbi bojkotuju izbore jer ne žele da glasaju na otetu teritoriju tkz (Albanska država KiM), nego hoće da Srbijs raspiše izbore? Sadašnja političko-medijska ofanziva Srbije na Kosovu predstavlja političko nasilje nad Srbima da izadju na lokalne izbore i prihvate-priznaju novu albansku državu Kosovo?

Kapadokija

pre 10 godina

Podrzavam izlazak gradjana na izbore, treba se boriti svim legitimnim i legalnim sredstvima. Ako ipak ne pobedi srpski kandidat, znacemo da je sve ucinjeno. Neka malo saradjuju Srbi severno od Ibra.

gricko

pre 10 godina

U kakvoj mi zemlji zivimo da covek ne moze slobodno da izadje da glasa...
Pa to je strasno. Dobro je sto su pojacali mere bezbednosti. Nadam se da ce sve proteci dobro. bas mi je zao tih ljudi na KIM i mogu samo da zamislim koliko im je tesko...

Nutella

pre 10 godina

Ruzna slika sa vojnicima sa puskama ali nazalost to je potrebno da bi se zadrzao red i da bi se sprecilo da opet pobede hiligani i batinasi iz redova nove koalicije Taci-Kostunica.

marina

pre 10 godina

(БОЈКОТ, 17. novembar 2013 08:46)
Lako je tebi iz centralne Srbije poodržavati bojkot, kao što je lako i Koštunici i Samardžiću iz udobnih stanova u Beogradu podržavati bojkot, a i Marku Jakšiću i ekipi oko njega pošto već imaju odstupnicu u Beogradu.

dana

pre 10 godina

Posle prvog kruga izbora očekujem da su Srbi na kosovu stvorili jednu realnu sliku zbog čega treba izaći i glasati. Da ovoga puta neće preovladati uticaj onih koji sede u Beogradu i pokušavaju da miniraju svaku odluku sadašnje vlade bila ona dobra ili ne.

Rade

pre 10 godina

Da je ovakvo obezbeđenje biračkih mesta bilo i pre dve nedelje, ne bi bilo današnjeg ponavljanja izbora. Verujem da će Srbi, rasterećeni pretnji ekstremista izaći na izbore i dobiti svoju vlast.To je svima potrebno, i Srbima koji žive u Kosovskoj Mitrovici i državi Srbiji.

Telma

pre 10 godina

Srbima u Kosovskoj Mitrovici danas je, ponovo, dopusteno da glasaju za svoju sudbinu i svoju buducnost. Ne smeju da podlegnu nikakvim ucenama i pritiscima koji ce danas, posebno, da budu izrazeni. vec moraju da se odupru svima koji ne misle dobro ni o buducnosti svoje dece, ni Srbije. Ovim izborima Srbi su dobili mogucnost da izaberu svoje rukovodstvo koje ce da ih vodi u buducem periodu. Drzava Srbija je ucinila sve kako bi im se obezbedili uslovi da ponovo izadju na izbore i svoj glas daju srpskim kandidatima. I srpski vrh je u prethodnih nekoliko dana ucinio sve sto je mogao kako bi danasnji izbori bili realizovani na najbolji moguci nacin. Pre svega, vicepremijer, Aleksandar Vucic je i odlaskom na Kosovo i Metohije pokazao snaznu zelju da Srbi danas izadju na izbore i da u narednom periodu imaju svoju vlast. Takodje, u pregovorima sa evropskim zvanicnicima, obezbedejna je veca bezbednost svih Srba jer su pojacane medjunarodne snage na svim izbornim punktovima. Dakle, draga braco i sestre u Kosovskoj Mitrovici, ubedjena sam da cete danas da pokazete i dokazete da ste potomci srpskih junaka koji su svoje zivote dali zarad odbrane casti i dostojanstva. Naravno, vi cete cast, dostojanstvo i buducnost da opredelite na demokatski nacin birajuci one koji ce da vam u narednom periodu obezbede da imate i prava i slobode gradjana na Kosovu i Metohiji.

Uroš

pre 10 godina

Hvala Bogu, sve protiče mirno. Važno je da Srbi u Mitrovici mogu sami da odluče, bez pritisaka i straha da izađu na glasane. U 21. veku nažalost još uvek neke slobode su ponekad uskraćene, kad huligani uzimaju pravo u svoje ruke. Danas je drugačija slika. Verujem da će Srbi uraditi ono što je u njihovom i državnom interesu.

ne znam zasto

pre 10 godina

Aman ljudi manite se Kosova ja imam 25 godina i zivim sa bratom i mamom!Sticajem okolnosti dobio sam otkaz pre dva meseca zivimo od mamine plate....i mogu da vam kazem da pred kraj meseca nekad nemamo za hleb...Znam da nikoga to ne zanima ali eto ipak reko da napisem..

Aleksandar

pre 10 godina

@(re:, 17. novembar 2013 12:42)

A zašto ti misliš da Srbi treba da se ugledaju na, da te citiram, "albanske nacoše" i da rade isto što su i oni radili? Zar te roditelji nisu učili da se treba ugledati na bolje, a ne na gore od sebe?

vaske

pre 10 godina

Ovo je već mnogu normalnija atmosfera za glasanja, i verujem da će Srbi ovoga puta izaći na glasanje i da će i Severna Mitrovica imati Srbina za predsednika opštine, a da će Severna Mitrovica biti administrativni centar Zajednice Srpskih Opština, kao što je i planirano.

Carpe diem

pre 10 godina

Izbori na KIM-u su raspisani u skladu sa odredbama Briselskog sporazuma.Moramo da shvatimo da Srbija njima ne priznaje nezavisnost Kosova, naprotiv, nastavlja da se bori za ono što je njeno, a što neko protivpravno želi da joj oduzme. Bojkotom nećemo ništa postići. Da smo slušali DSS KIM bi odavno bila nezavisna ili bi došlo do rata i krvoprolića.

polarna veverica

pre 10 godina

Drago mi je što nema incidenata i što niko ne presreće i ne vređa ljude koji izlaze da glasaju i omoguće sebi i svojoj deci svetliju budućnost!

Mali Zeka

pre 10 godina

Dobro je što nema onih provokatora koji rade po direktivama pojedinaca kojima će smetati srpska vlast u bavljenju sumnjiivim i nezakonitim poslovima!!!

kmv

pre 10 godina

Danas gubi Taci, danas gubi DSS. (Operator, 17. novembar 2013 12:32) Koliko treba da budes ogranicen, pa da napises ovakav komentar? Sve se unapred znalo. kako ovi iz vlasti znaju unapred da ce pobediti srpska? ucenjuju ljude, prete. da izadju na glasanj, i tako ih predaju Taciju na tacni. ukljuci mozak iskljuci SNS-SPS zaglupljivanje.

Bata Mirkovic

pre 10 godina

E sada ste priznali Kosovo kao drzavu! Zato sto su ovo Kosovski izbori a ne Srpski budimo realni. Skoro sve je priznato od strane Srbije. Kada se moze putovati kroz Srbiju licnim kartama gde stoji Republila Kosova! Sta je to onda? Zasto neputuju u Rusiju tim licnim kartama? Nemoj vise da lazete narod.

Dragan

pre 10 godina

Bojkot do pobede! I suprotna strana je decenijama bojkotovala nase izbore i na kraju su za to nagradjeni od strane velikih sila. Podrska bojkotu, stop otimanju Srbije!

Milan

pre 10 godina

"ХИТНО! ХИТНО! ХИТНО!
Обезбеђење Крстимира Пантића претукла двојицу радника испред зграде ЈКП Стандард који су одбили да изађу на гласање. Обојица су пребачена у болницу у Косовској Митровици где је докторима забрањено да говоре о њиховом здравственом стању."

hari

pre 10 godina

imate na netu od koliko sati koja firma sa direktorom treba da glasa...toliko o fer izborima..nadam se da ce bog dati svakom po zasluzi..i onima protiv i ovima koji su za...pravda

????

pre 10 godina

A sta ce biti ako su Srbi iz KM glasali za albansku listu??? Zbog inata usmerenog ka BGD izdaji!!! Njima je tamo svejedno ko ih laze Taci ili Dacic!!!

skretnicar

pre 10 godina

U slucaju da Gradonacelnik S.Mitrovice bude albanac,da li i onda treba da ga placa Srbija ? Ili u tom slucaju neplacati nikoga a pare dati za zaposljvavanje mladih u Srbiji.
JA SAM LICNO DA SE ZA KOSOVO U SLUCAJU DA ALBANCI POBEDE NE DA NI DINAR !

re:

pre 10 godina

@Andol

Ta tvorevina na Kosovu je upravo to: albanski nacionalisticki projekat zaostao iz 19. veka tj. albanska nacionalisticka paradrzava i nista vise jer tu tvorevinu niko osim albanskih nacionalista nije ni hteo. Tvorevina u kojoj su heroji likovi kao Jasari tesko da je drzava svih.
Izgleda da si momak doziveo tesku amneziju jer kazes da: "Bojkotovanje institucija nije nikad nikome donelo dobro a nece ni srbima." Bojkotovanje, pravljenje paralelnih sistema, nepostovanje zakona, neizalzenje na izbore, odbijanje da s eintegrisete koje ste vi Albanci praktikovali DECENIJAMA je vama donelo paradzravu na Kosovu. Slazemo se da to nikome drugome nije dobro ali makar ste vi albanski nacosi sretni, zar ne?

Titanik

pre 10 godina

znaci, Julinovo šlihtanje vučiću preko jadnog kosovskog naroda ima smisla... vidim, promenio je i uniformu. ova jaša mu lepše stoji. mora da mu je i nju odabrao vučić, bespogovorno ga vulin sluša svuda i u svakoj situaciji. ''ćuti, samo neka sam na funkciji''.

Nikola

pre 10 godina

@ne znam zasto
Kada ostanes bez poreza iz Vojvodine I Raske onda neces imati ni za racunar I internet.

Sta ti je demokratija,oklopnim vozilima teraju ljude na glasanje!

pera

pre 10 godina

ovo je smesno organizovano na glasanje ?? to se svidelo sns i sps pa su preneli i u srbiju recimo vrbas!!! samo sa im se neusladi ??? ako su ovo slobodni izbori ja sam papa!!!!

Sale

pre 10 godina

Izlaznost je potrebna da bi Srbi priznali Briselski sporazum! Kako reče naš Dačić,Srbi će imati kancelariju u Briselu, gde će se, umesto njega, "boriti" za svoja prava! Smešno i tužno-do bola!

Milan

pre 10 godina

Kad pogleda covek malo komentare na ovoj vesti i dobro ih analizira videce da su SNS-ovci danas radili skraceno do 11:30 (sto je i u redu imajuci u vidu da je danas nedelja). Naime do 11:30 videcete komentare i hvalospeve prvom potpredsedniku vlade koji su puni pluseva a posle 11:30 većina komentatora je protiv ovih laznih izbora i ti komentari imaju vise pluseva nego minusa. Srbi bojkotujte lazne izbore i laznu državu Kosovo!!!

имуј

pre 10 godina

Срби треба да раде све што су радили Албанци деведесетих, а то је бојкот свих институција албанске криминалне државе која је у својој бити шовинистичка

БОЈКОТ

pre 10 godina

Поред припадника ЦЗ у близини бирачких места присутни су и припадници српског МУП-а. Могу ли ово бити слободни и демократски избори ако су присутни око бирачких места припадници КФОР-а, ЕУЛЕКС-а, КПС, ЦЗ и МУП-а Р. Србије. Разлог више за БОЈКОТ.

gustav

pre 10 godina

ljudi sta vam je, mora vulin da tera narod da glasa, gde ce da se manekenise drugo i da presvlaci jakne sa logoima naci znakova i ratne cizme. folira narod u ime nacionalizma, a dusu prodaje za brisel, pa makar da sekretarise vucicu u pregovorima. ovaj covek je primer svega necasnog, menja misljenja, predomislja se, slihta se vucicu samo da bi ostao na vlasti. nije samo lova u pitanju, ima nesto i u moci i popularnosti. curice vole opasne momke

Вања

pre 10 godina

Tврдњом да је данас гласало 10 пута више људи него 3. новембра Пантић признаје да пре две недеље бојкот у потпуности успео, односно да је, према Пантићевим рачуницама, тада гласало мањео од 2 посто Срба.

koсмет

pre 10 godina

даће господ бог да вам се овакви као нама избори, организују и у србији. са овима на власти, заиграће мечка и на ваша врата. да ми није жалосно шта је данас у косовској митровици, било би смешно. србија је данас поражена и понижена.

vlada milic

pre 10 godina

posto vidim da u clanku pise da inicijativa srpska i pantic spremaju slavlje ja bih sad najvise zeleo da slavlje napravi oliver ivanovic. u inat vucicu i dacicu i stefanovicu i vulinu i onom djuricu koji se ne skidaju sa tv dvadeset dana i pricaju ako ne pobedi pantic onda ce gradonacelnik biti albanac. e pa gospodo i oliver ivanovic je srbin kao i onaj liberal ili vi opet delite srbe na podobne i nepodobne kao sto ste delili devedesetih.

Drugi put

pre 10 godina

Duge cevi, porodična "idila", direktori u "ljubavi" sa radnicima, uplašena i zabrinuta lica građana, zemljotres da razbije "monotoniju", neizvesnost...- to je slika u Mitrovici severnoj, danas!
p.s. Možda imam "ludu sreću" što nisam rođen na KiM;

Миљојко

pre 10 godina

Реалност, Срби функционишу по законима Србије (чак је несрећни Пантић руководилац привременог органа кога је именовала влада Србије), а управо се овим изборима та реалност покушава променити и Србима наметнути албанске институције и албанска држава.
Све то се патетично забашурује некаквом причом о томе које ће националности бити градоначелник, јадно да јадније не може бити.

Archi

pre 10 godina

Kada se zavrse izbori, Vlada Srbije mora priznati rezultate tih izbora, a time je konacno priznala Kosovo van zakona i Ustava Srbije zbog cega bi nas drzavni vrh trebao da ide u zatvor. Nije nama Taci nista kriv jer se on bori za svoju drzavu, krivac je Vlada Srbije.

Dragan Maric

pre 10 godina

TRI PRSTENA obezbedjenja?
I "medjunarodna zajednica" to podrzava, "slobodne" izbore na kojima se glasaci uteruju ne samo ucenama i podmicivanjem, vec i policijom , Vucicevom/Dacicevom "sluzbom" i KFOR-om??

nepismenifilozof

pre 10 godina

Danas gubi taci i dss-kad ovo procitam ne znam dali uopste autor teksta zna za sta se danas na kosovo glasa- gospodine od sutra taci je oficialno legalan premijer svima koji zive u ne zavisno kosovo pa i oni koji se ne slazu i predstavljajuse kao patrioti to su pravila igre tako i beograd mora da ih prizna a sta ces ti da mislis to je tvoje demokratsko pravo

shansa

pre 10 godina

julinovci su izvrsili invaziju na sajt b92 i negativno ocenjuju sve koji ne misle kao njihov vodja vulin, a vecina ih je ovde. tacno ih ima koliko i u stranci njihovog vodje, kako se ono zove pokret socijalista, saka jada - stotinak. ne znam samo sto ne komentarisu, mozda nemaju sta da kazu pametno, kao i njihov lider - huskac rata, vec samo ocenjuju komentare. o vucicu, koga si sve doveo na vlast?ljubice ti taj i trticnu kost, ali ne okreci mu ledja tako lako, nabo je noz davno i slobi u koga se kleo

Aleksandar

pre 10 godina

@(jelena, 17. novembar 2013 15:17)

Arthisarijev plan je bio bolji od Briselskog sporazuma, samo što su tada današnji proponenti ovog sporazuma bacali drvlje i kamenje na Arthisarija. Nije prvi put da samoproklamovane patriote odbijaju dobre sporazume da bi na posletku, posle mnogo mrcvarenja, pristali na daleko manje nego što im je bilo obećano prvog puta. Šta ćeš kad prvi put nije bilo politički oportuno da se pristane...

A narod... ma ko mari za narod? Uostalom, sam taj narod je takve birao pa neka uživa u plodovima svog izbora.

Misljenje

pre 10 godina

Нећу говорити о тортури и притисцима прећуткиваним од стране домаћих медија који се спроводе над противницима избора расписаних од стране трговаца људских оргнана и нарко - дилера, већ ћу навести сљедећу информацију:

Привремени орган општине Косовска Митровица на 15. седници 12. новембра 2013. године, а на основу безбедносне процене о „нарушавању јавног реда и мира 3. новембра 2013. године“, издао је препоруку директорима јавних поредузећа и установа у Косовској Митровици да се у недељу, 17. новембра окупе са својим радницима и члановима њихових породица и организовано оду на бирачка места за гласање, према утврђеном распореду.

.

ocekuje se

pre 10 godina

Ocekuje se izlazonost nikad veca.Bice svi uspesno sprovedeni na glasanje!da iskaozu svoju volju.A cim grane prolece krece seoba Srba na sever.Sve vec vidjeno.

Whiplash

pre 10 godina

(srba, 17. novembar 2013 02:23)

A sto ti lepo ne odes da zivis dole na Kosovo kad ti je toliko stalo do njega nego prosipas patriJotozam preko interneta?

Aleksandar

pre 10 godina

Neću da se mešam u živote drugih ljudi - da li će glasati ili neće to zavisi isključivo od njih i šta oni misle da je bolje, ko sam ja da im govorim šta treba da rade?

Ja samo imam komentar na medije - preteraste! Ovoliko ne izveštavate ni o američkim predsedničkim izborima koji imaju daleko, daleko više uticaja na nas nego neki lokalni izbori u susednoj državi. Skroz razumem komentatore koji kažu da neće paliti TV a ni otvarati frižider da im neki tamo beznačajni izbori ne iskoče.

XXX

pre 10 godina

Srbija je postala zemlja gde se bezpogovorno sluša vlast i izvršavaju njena naređenja. Zemlja gde više narod nije bitan, dal' je reč o pojedincu, ili stotinu, 10 000, 100 000, ili više Srba, to više nije bitno, niko nije bitan do "opšteg dobra" koje samo vlast može da odredi i utvrdi. Nikada nećemo mi da prosperiramo, makar nas bukvalno sutra primili u EU, jer se tako lako odrićemo svojih ljudi?! Kako da pored svih načela demokratije koje smo primili od naših mentora Amerikanace, koji ni jednog svog čoveka (makar najveći zločinac) neće da prepuste na milost, ili nemilost neprijatelju, ne primismo ni jedno načelo koje se tiče patriotizma i brige za čoveka?

CCCC

pre 10 godina

E da su nas tako obezbedjivali 17 Marta 2004 imalo bi ko i da glasa.A da ovo su Kosovski izbori tako drzava treba da stiti svoje ljude kad ih napadaju.

Andol

pre 10 godina

(srba, 17. novembar 2013 02:23)

Ne znam da li ti je neko rekao ako ponovis istu rec nekoliko puta ona postaje istina ali tvoj komentar nema veze sa realnoscu.

Ne postoji "albanska drzava kosovo" nego postoji Kosovo kao drzava svih gradjana i gradjanki koji tamo zive. Ako mislis da je Kosovo "albanska drzava" zato sto je premijer Albanac onda je i Amerika africka drzava jer ima predsednika coveka koji je africkog porekla.

Srbi na Kosovu treba da zgrabe sansu i postanu deo sistema R. Kosovo jer ce tako uspeti da iskoriste sve legalne mogucnosti da postaju veoma vazan faktor na Kosovu. Institucije i odluke koje one donose se menjaju iznutra a ne lazeci sebe kako one ne postoje. Bojkotovanje institucija nije nikad nikome donelo dobro a nece ni srbima.

Kad-tad ce se morati postovati institucije samo je pitanje kad taj dan dolazi... da li ce biti Srba na Kosovu?

тоша

pre 10 godina

Ово није други круг већ поновљени први круг који је био поништен због насилног прекида гласања.

jelena

pre 10 godina

@Petar S Potrazi na netu i procitaj pakete zakona Ahtisarijevog plana pa ces sam uvideti da je briselski sporazum u osnovi to, sve tu lepo pise, i koje ce nadleznosti ima zajednica srpskih opstina, kako ce biti regulisano skolstvo, zdravstvo, kako ce se vrsiti finansiranje...

Gradjanin

pre 10 godina

@даће господ бог да вам се овакви као нама избори, организују и у србији. са овима на власти, заиграће мечка и на ваша врата. да ми није жалосно шта је данас у косовској митровици, било би смешно. србија је данас поражена и понижена.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (koсмет, 17. novembar 2013 13:22)

Ne, ne.. Bog je dao malo pameti bivsim radikalima, pa se tako nesto nece desiti u Srbiji.
A i da se desi, mi bi ih zubima znas vec sta. Ne bismo gledali kao vi da slusamo Kostunicu, Crkvu i Zveri, pa da nam bude jos gore.

Kome nije jasno, niti se glasa za Kosovo, niti za Srbiju, glasa se za polozaj Srba koji zive na Kosovu. Hoce li albanca za gradoncelnika ili naseg.
Nezavisnost niko ne moze da opovrgne u narednih bar 100 godina.
Sve ostalo je prica ko ce uzimati lovu iz raznih fondova (kosovskog, srpskog i evropskog).

Petar S.

pre 10 godina

BAS da vidim kako ce to ovi izbori na KIM da sacuvaju Suverenitet Srbije na Kosovu (IM), toliko puta proklamovanoj u predizbornoj kampanji SNSa i SPSa na zadnjim izborima u Srbiji (posto, eto ima nas sa malo boljom memorijom pa se secamo).

Prema nekim komentarima ovde (za koje ne znam dali su tacni, mada me nebi iznenadilo da jesu), MUP Srbije i "sluzba" obezbedjuju "slobodu" izbora, a samo kad se setim, na proslim izborima u Srbiji, Dacic je hapsio I to sa Zandarmerijom, PRED KAMERAMA onu dvojicu Mucenika (KZK) sto su se izgubili u maraku pa su presli granicu, a sada obezbedjuju izbore koje je raspisao niko drugi nego HASIM TACI.

One koji spominju neophodnost sprovodjenja "Briselskog sporazuma" bih podsetio da taj sporazum ZVANICNO NIKADA NIJE OBJAVLJEN u Srbiji.
Objavljen je samo PARAF tog sporazuma ne zvanicno. http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=04&dd=19&nav_id=706671

Prema tome mi ni ne znamo sta u njegovoj finalnoj verziji pise, a CEKALI SMO DOVOLJNO DUGO na objavljivanje.
na koje generalno imam bar 6 zamerki uz konstataciju da je svo to moglo pametnije da se izvede. Ali o tome drugom prilikom. Zbog broja dozvoljenih karaktrera.

Sve to na stranu, Tadic je napravio KATASTROFALNU gresku kad je dozvolio izmestanje pregovora o KiM iz UNa u Brisel.

Sto se ove vlasti tice ocigledno je da ima inicijativu. MOC da tu inicijativu sprovede.

Ali ima I O-D-G-O-V-O-R-N-O-S-T ZA POSLEDICE i OBECANJA iz kampanje.

Bilo kako bilo, cekamo.

Псков

pre 10 godina

@Whiplash Свим Србима је стало до наших сународника на КиМ и знамо колико се муче и колико им је тешко доле!!! Ја лично нисам толико храбар. А што ти не идеш доле да живиш? Пошто ти је вероватно мозак испран да се тамо само шверцује, да сви раде у државним институцијама, и да је боље него у централној Србији. Боље ти то нама реци?

ja znam

pre 10 godina

@ne znam zasto@ Ostavi se matori fejsbucenja i tvitovanja pa idi u vocnjak da beres jabuke ako drugo ne znas, ja sam u tvojim godinama dobio drugo dete, bio podstanar i supruga mi nije radila nigde (ne radi ni dan danas) ali je ne kukam vec se borim i radim!!!
PS i Volim Srbiju i Volim KiM!!!

Југ Богдан

pre 10 godina

Сада је потпуно јасно да су ови избори не само незаконити и неспојиви са правним системом државе Србије, већ су и потпуно нелегитимни, будући да су спроведени у до сада незабележеној атмосфери терора, претњи и уцена грађана.

Упркос свему томе, данас је, не рачунајући 3. новембар, забележена најмања излазност у историји локалних избора у Косовској Митровици!

sasa

pre 10 godina

Večeras se završava izdajnička priča Vučića i Dačića.Plaćeni da priznaju nezavisnost Kosmeta,oni su to,kao pravi janičari,odradili profesionalno.Gase kompletnu srpsku državnu Upravu na severu Kosmeta,prete narodu,svom narodu,da mora da glasa na ovim izborima,mediji u Srbiji šire laži,na sve strane govor mržnje prema onima koji ne žele nezavisni Kosmet,koji ne prihvataju ovu izdajničku politiku.Samo se nadam da će se nekada suditi Vučiću,Dačiću,Vulinu za ovu prodaju svoje zemlje.Svi narodi su osudili svoje izdajnike,nadam se da će i srpski.(ps.nadam se da će konačno jedan slobodan komentar ugledati svetlost dana)

Željko

pre 10 godina

Pretnje,laži,ucene,lova,kad ono izašlo 4500 ljudi od 26000, sve sa Albancima i izbeglicama sa Kosova iz Srbije. Čestitam uspeh Vučiću, Dačiću i Tačiju.

Ненад

pre 10 godina

Дакле, пошто је бојкот успео, кутије су пребачене у Косово Поље, а гласови ће се бројати у Приштини. РТС и Б92 јављају да не треба очекивати резултате вечерас, иако се ради о малој количини гасачких листића. Слоба би данас био поносан на своје ученике. Организовано гласање са руководиоцима у колони 2 по 2 (слика у прилогу), застрашивање, претње уцене и опет 20% изашлих. Пантић каже, 10 пута већа излазност, што указује да је пре 2 недеље она била 2%. Све у свему - тужан дан... Али и опомена, за све нас који живимо на територији централне Србије, на шта је све ова власт спремна.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1465403_418231008304283_1040784287_n.jpg

jedan neutralni

pre 10 godina

Dobro,mnogi ovde zele da ne uspeju ovi izbori,ali mene interesuje sta ondasta ce onda da se desi,kako ce vam biti i kakva vam je buducnost? De,recite
sam jer verovatno znate zta zelite! Znam da Vucko,Dacic i svi ostali nesto tu stalno manipulisu i naravno sve u "vasu korist",ali sta vi zelite da sa
neuspehom postignete? Recite vec jednom.

Ddule

pre 10 godina

Najzad je sve islo kako treba, velika pobeda za sve Srbe a javise za Mitrovcanine.
Od sutra pocne boljitak. Ima da curi novac od svih strane, BG, PR i EU.
Predvidjam da za 10 godina, sever Kosova bice ko Monaco danas.
Cestitam na pobedu i Ivanovica i onog iz "Srpske" (ne secam se imena).

Srboljub

pre 10 godina

Od srca zelim da predstojeci izbori za gradsku skupstinu u Beogradu, februar '14. (i istovremeni? opsti) budu organizovani na isti nacin - s oklopnim transporterima po ulicama, smotrom specijalnih jedinica oko glasackih mesta i dugim cevima na ulazu u biraliste.

Nije fer da samo Srbi na Kosovu i Metohiji "uzivaju u povlasticama" nikad vidjenog izbornog postupka.

kiwi

pre 10 godina

Narod je izabrao... BOJKOT! 80% srba je bojkotovalo izbore, a gradonačelnik će imati podršku od 10%. U svakom slučaju nelegitimna vlast! Ali EU poltroni u Beogradu će objaviti nekakvu izbornu pobedu. Srba izgleda ima još samo u RS i KiM. Nedajte se braćo!

nije iskljuceno

pre 10 godina

(Srboljub, 17. novembar 2013 19:45)
Nista nije nemoguce.Ko zna koje ce nam zadovoljstvo pripremiti Vucic i ova njegova jadna kamarila.
Jednom nam je Milosevic izvodio tenkove na ulice a sve se ponavlja,ovaj je isto tako na sve spreman da bi ostao na vlasti.
Glasovi ljudi sa Kosova bili su presudni da prvo Toma dobije,dobrim delom i ovi na republickim izborima, pa evo kako im je vraceno sve domacinski.

OPREDELITE - SE - VEC - JEDNOM

pre 10 godina

Ono u sto sam siguran da Srbi u Kosovskoj Mitrovici nece ponoviti gresku od pre dve nedelje, sada je sve jasno i razotkriveno u vezi bojkota.Srbi su shvatili da im je ovo danas poslednja sansa da odluce osvojojndaljoj buducnosti kako svoje tako i svoje dece. Znaci kada drzava hoce da obezbedi uslove onda sve protekne bez nekih problema.

Srbin 100%

pre 10 godina

Sa sigurnoscu mogu da tvrdim da su danas najveci pobednici izbora kosovski Srbi koji nisu dozvolili da neko drugi odlucuje o njihovoj sudbini

Aleksandar

pre 10 godina

Da su EULEKS i KFOR obezbedjivali bolje izbore 3 novembra sad ne bi se morali ponavljati ovi izbori u Mitrovici na ova tri biracka mesta.

andrea

pre 10 godina

Povecana izlaznost je rezultat napora vlade koja se trudila da ljudima objasni sta ce za njih znaciti to sto ce izaci da glasaju.S druge strane i povecane mere bezbednosti su uticale da se ljudi osete sigurnijim i zasticenijim.Najbitnije je da ce gradonacelnik Severne Mitrovice biti Srbin!!!

nije iskljuceno

pre 10 godina

(Srboljub, 17. novembar 2013 19:45)
Nista nije nemoguce.Ko zna koje ce nam zadovoljstvo pripremiti Vucic i ova njegova jadna kamarila.
Jednom nam je Milosevic izvodio tenkove na ulice a sve se ponavlja,ovaj je isto tako na sve spreman da bi ostao na vlasti.
Glasovi ljudi sa Kosova bili su presudni da prvo Toma dobije,dobrim delom i ovi na republickim izborima, pa evo kako im je vraceno sve domacinski.

sasa

pre 10 godina

Večeras se završava izdajnička priča Vučića i Dačića.Plaćeni da priznaju nezavisnost Kosmeta,oni su to,kao pravi janičari,odradili profesionalno.Gase kompletnu srpsku državnu Upravu na severu Kosmeta,prete narodu,svom narodu,da mora da glasa na ovim izborima,mediji u Srbiji šire laži,na sve strane govor mržnje prema onima koji ne žele nezavisni Kosmet,koji ne prihvataju ovu izdajničku politiku.Samo se nadam da će se nekada suditi Vučiću,Dačiću,Vulinu za ovu prodaju svoje zemlje.Svi narodi su osudili svoje izdajnike,nadam se da će i srpski.(ps.nadam se da će konačno jedan slobodan komentar ugledati svetlost dana)

Ненад

pre 10 godina

Дакле, пошто је бојкот успео, кутије су пребачене у Косово Поље, а гласови ће се бројати у Приштини. РТС и Б92 јављају да не треба очекивати резултате вечерас, иако се ради о малој количини гасачких листића. Слоба би данас био поносан на своје ученике. Организовано гласање са руководиоцима у колони 2 по 2 (слика у прилогу), застрашивање, претње уцене и опет 20% изашлих. Пантић каже, 10 пута већа излазност, што указује да је пре 2 недеље она била 2%. Све у свему - тужан дан... Али и опомена, за све нас који живимо на територији централне Србије, на шта је све ова власт спремна.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1465403_418231008304283_1040784287_n.jpg

srba

pre 10 godina

U novinskom članku nigde ne piše koja država je raspisala izbore, i koji su razlozi bojkota izbora većinskog dela Srba iz Kosovske Mitrovice? Zašto se skoro u svim beogradskim medijima krije podatak da po Briselskom sporazumu (odredjivanje STATUSA Kosova kao nove albanske države) izbore je raspisala nova albanska dežava Kosovo? - A Srbi bojkotuju izbore jer ne žele da glasaju na otetu teritoriju tkz (Albanska država KiM), nego hoće da Srbijs raspiše izbore? Sadašnja političko-medijska ofanziva Srbije na Kosovu predstavlja političko nasilje nad Srbima da izadju na lokalne izbore i prihvate-priznaju novu albansku državu Kosovo?

Dragan

pre 10 godina

Bojkot do pobede! I suprotna strana je decenijama bojkotovala nase izbore i na kraju su za to nagradjeni od strane velikih sila. Podrska bojkotu, stop otimanju Srbije!

Whiplash

pre 10 godina

(srba, 17. novembar 2013 02:23)

A sto ti lepo ne odes da zivis dole na Kosovo kad ti je toliko stalo do njega nego prosipas patriJotozam preko interneta?

Milan

pre 10 godina

"ХИТНО! ХИТНО! ХИТНО!
Обезбеђење Крстимира Пантића претукла двојицу радника испред зграде ЈКП Стандард који су одбили да изађу на гласање. Обојица су пребачена у болницу у Косовској Митровици где је докторима забрањено да говоре о њиховом здравственом стању."

имуј

pre 10 godina

Срби треба да раде све што су радили Албанци деведесетих, а то је бојкот свих институција албанске криминалне државе која је у својој бити шовинистичка

Nikola

pre 10 godina

@ne znam zasto
Kada ostanes bez poreza iz Vojvodine I Raske onda neces imati ni za racunar I internet.

Sta ti je demokratija,oklopnim vozilima teraju ljude na glasanje!

тоша

pre 10 godina

Ово није други круг већ поновљени први круг који је био поништен због насилног прекида гласања.

kmv

pre 10 godina

Danas gubi Taci, danas gubi DSS. (Operator, 17. novembar 2013 12:32) Koliko treba da budes ogranicen, pa da napises ovakav komentar? Sve se unapred znalo. kako ovi iz vlasti znaju unapred da ce pobediti srpska? ucenjuju ljude, prete. da izadju na glasanj, i tako ih predaju Taciju na tacni. ukljuci mozak iskljuci SNS-SPS zaglupljivanje.

Bata Mirkovic

pre 10 godina

E sada ste priznali Kosovo kao drzavu! Zato sto su ovo Kosovski izbori a ne Srpski budimo realni. Skoro sve je priznato od strane Srbije. Kada se moze putovati kroz Srbiju licnim kartama gde stoji Republila Kosova! Sta je to onda? Zasto neputuju u Rusiju tim licnim kartama? Nemoj vise da lazete narod.

Aleksandar

pre 10 godina

Neću da se mešam u živote drugih ljudi - da li će glasati ili neće to zavisi isključivo od njih i šta oni misle da je bolje, ko sam ja da im govorim šta treba da rade?

Ja samo imam komentar na medije - preteraste! Ovoliko ne izveštavate ni o američkim predsedničkim izborima koji imaju daleko, daleko više uticaja na nas nego neki lokalni izbori u susednoj državi. Skroz razumem komentatore koji kažu da neće paliti TV a ni otvarati frižider da im neki tamo beznačajni izbori ne iskoče.

БОЈКОТ

pre 10 godina

Поред припадника ЦЗ у близини бирачких места присутни су и припадници српског МУП-а. Могу ли ово бити слободни и демократски избори ако су присутни око бирачких места припадници КФОР-а, ЕУЛЕКС-а, КПС, ЦЗ и МУП-а Р. Србије. Разлог више за БОЈКОТ.

ocekuje se

pre 10 godina

Ocekuje se izlazonost nikad veca.Bice svi uspesno sprovedeni na glasanje!da iskaozu svoju volju.A cim grane prolece krece seoba Srba na sever.Sve vec vidjeno.

koсмет

pre 10 godina

даће господ бог да вам се овакви као нама избори, организују и у србији. са овима на власти, заиграће мечка и на ваша врата. да ми није жалосно шта је данас у косовској митровици, било би смешно. србија је данас поражена и понижена.

CCCC

pre 10 godina

E da su nas tako obezbedjivali 17 Marta 2004 imalo bi ko i da glasa.A da ovo su Kosovski izbori tako drzava treba da stiti svoje ljude kad ih napadaju.

kiwi

pre 10 godina

Narod je izabrao... BOJKOT! 80% srba je bojkotovalo izbore, a gradonačelnik će imati podršku od 10%. U svakom slučaju nelegitimna vlast! Ali EU poltroni u Beogradu će objaviti nekakvu izbornu pobedu. Srba izgleda ima još samo u RS i KiM. Nedajte se braćo!

Archi

pre 10 godina

Kada se zavrse izbori, Vlada Srbije mora priznati rezultate tih izbora, a time je konacno priznala Kosovo van zakona i Ustava Srbije zbog cega bi nas drzavni vrh trebao da ide u zatvor. Nije nama Taci nista kriv jer se on bori za svoju drzavu, krivac je Vlada Srbije.

Dragan Maric

pre 10 godina

TRI PRSTENA obezbedjenja?
I "medjunarodna zajednica" to podrzava, "slobodne" izbore na kojima se glasaci uteruju ne samo ucenama i podmicivanjem, vec i policijom , Vucicevom/Dacicevom "sluzbom" i KFOR-om??

Миљојко

pre 10 godina

Реалност, Срби функционишу по законима Србије (чак је несрећни Пантић руководилац привременог органа кога је именовала влада Србије), а управо се овим изборима та реалност покушава променити и Србима наметнути албанске институције и албанска држава.
Све то се патетично забашурује некаквом причом о томе које ће националности бити градоначелник, јадно да јадније не може бити.

Drugi put

pre 10 godina

Duge cevi, porodična "idila", direktori u "ljubavi" sa radnicima, uplašena i zabrinuta lica građana, zemljotres da razbije "monotoniju", neizvesnost...- to je slika u Mitrovici severnoj, danas!
p.s. Možda imam "ludu sreću" što nisam rođen na KiM;

????

pre 10 godina

A sta ce biti ako su Srbi iz KM glasali za albansku listu??? Zbog inata usmerenog ka BGD izdaji!!! Njima je tamo svejedno ko ih laze Taci ili Dacic!!!

Misljenje

pre 10 godina

Нећу говорити о тортури и притисцима прећуткиваним од стране домаћих медија који се спроводе над противницима избора расписаних од стране трговаца људских оргнана и нарко - дилера, већ ћу навести сљедећу информацију:

Привремени орган општине Косовска Митровица на 15. седници 12. новембра 2013. године, а на основу безбедносне процене о „нарушавању јавног реда и мира 3. новембра 2013. године“, издао је препоруку директорима јавних поредузећа и установа у Косовској Митровици да се у недељу, 17. новембра окупе са својим радницима и члановима њихових породица и организовано оду на бирачка места за гласање, према утврђеном распореду.

.

Југ Богдан

pre 10 godina

Сада је потпуно јасно да су ови избори не само незаконити и неспојиви са правним системом државе Србије, већ су и потпуно нелегитимни, будући да су спроведени у до сада незабележеној атмосфери терора, претњи и уцена грађана.

Упркос свему томе, данас је, не рачунајући 3. новембар, забележена најмања излазност у историји локалних избора у Косовској Митровици!

Sale

pre 10 godina

Izlaznost je potrebna da bi Srbi priznali Briselski sporazum! Kako reče naš Dačić,Srbi će imati kancelariju u Briselu, gde će se, umesto njega, "boriti" za svoja prava! Smešno i tužno-do bola!

shansa

pre 10 godina

julinovci su izvrsili invaziju na sajt b92 i negativno ocenjuju sve koji ne misle kao njihov vodja vulin, a vecina ih je ovde. tacno ih ima koliko i u stranci njihovog vodje, kako se ono zove pokret socijalista, saka jada - stotinak. ne znam samo sto ne komentarisu, mozda nemaju sta da kazu pametno, kao i njihov lider - huskac rata, vec samo ocenjuju komentare. o vucicu, koga si sve doveo na vlast?ljubice ti taj i trticnu kost, ali ne okreci mu ledja tako lako, nabo je noz davno i slobi u koga se kleo

Ddule

pre 10 godina

Najzad je sve islo kako treba, velika pobeda za sve Srbe a javise za Mitrovcanine.
Od sutra pocne boljitak. Ima da curi novac od svih strane, BG, PR i EU.
Predvidjam da za 10 godina, sever Kosova bice ko Monaco danas.
Cestitam na pobedu i Ivanovica i onog iz "Srpske" (ne secam se imena).

Aleksandar

pre 10 godina

@(jelena, 17. novembar 2013 15:17)

Arthisarijev plan je bio bolji od Briselskog sporazuma, samo što su tada današnji proponenti ovog sporazuma bacali drvlje i kamenje na Arthisarija. Nije prvi put da samoproklamovane patriote odbijaju dobre sporazume da bi na posletku, posle mnogo mrcvarenja, pristali na daleko manje nego što im je bilo obećano prvog puta. Šta ćeš kad prvi put nije bilo politički oportuno da se pristane...

A narod... ma ko mari za narod? Uostalom, sam taj narod je takve birao pa neka uživa u plodovima svog izbora.

vlada milic

pre 10 godina

posto vidim da u clanku pise da inicijativa srpska i pantic spremaju slavlje ja bih sad najvise zeleo da slavlje napravi oliver ivanovic. u inat vucicu i dacicu i stefanovicu i vulinu i onom djuricu koji se ne skidaju sa tv dvadeset dana i pricaju ako ne pobedi pantic onda ce gradonacelnik biti albanac. e pa gospodo i oliver ivanovic je srbin kao i onaj liberal ili vi opet delite srbe na podobne i nepodobne kao sto ste delili devedesetih.

gustav

pre 10 godina

ljudi sta vam je, mora vulin da tera narod da glasa, gde ce da se manekenise drugo i da presvlaci jakne sa logoima naci znakova i ratne cizme. folira narod u ime nacionalizma, a dusu prodaje za brisel, pa makar da sekretarise vucicu u pregovorima. ovaj covek je primer svega necasnog, menja misljenja, predomislja se, slihta se vucicu samo da bi ostao na vlasti. nije samo lova u pitanju, ima nesto i u moci i popularnosti. curice vole opasne momke

Milan

pre 10 godina

Kad pogleda covek malo komentare na ovoj vesti i dobro ih analizira videce da su SNS-ovci danas radili skraceno do 11:30 (sto je i u redu imajuci u vidu da je danas nedelja). Naime do 11:30 videcete komentare i hvalospeve prvom potpredsedniku vlade koji su puni pluseva a posle 11:30 većina komentatora je protiv ovih laznih izbora i ti komentari imaju vise pluseva nego minusa. Srbi bojkotujte lazne izbore i laznu državu Kosovo!!!

Srboljub

pre 10 godina

Od srca zelim da predstojeci izbori za gradsku skupstinu u Beogradu, februar '14. (i istovremeni? opsti) budu organizovani na isti nacin - s oklopnim transporterima po ulicama, smotrom specijalnih jedinica oko glasackih mesta i dugim cevima na ulazu u biraliste.

Nije fer da samo Srbi na Kosovu i Metohiji "uzivaju u povlasticama" nikad vidjenog izbornog postupka.

nepismenifilozof

pre 10 godina

Danas gubi taci i dss-kad ovo procitam ne znam dali uopste autor teksta zna za sta se danas na kosovo glasa- gospodine od sutra taci je oficialno legalan premijer svima koji zive u ne zavisno kosovo pa i oni koji se ne slazu i predstavljajuse kao patrioti to su pravila igre tako i beograd mora da ih prizna a sta ces ti da mislis to je tvoje demokratsko pravo

XXX

pre 10 godina

Srbija je postala zemlja gde se bezpogovorno sluša vlast i izvršavaju njena naređenja. Zemlja gde više narod nije bitan, dal' je reč o pojedincu, ili stotinu, 10 000, 100 000, ili više Srba, to više nije bitno, niko nije bitan do "opšteg dobra" koje samo vlast može da odredi i utvrdi. Nikada nećemo mi da prosperiramo, makar nas bukvalno sutra primili u EU, jer se tako lako odrićemo svojih ljudi?! Kako da pored svih načela demokratije koje smo primili od naših mentora Amerikanace, koji ni jednog svog čoveka (makar najveći zločinac) neće da prepuste na milost, ili nemilost neprijatelju, ne primismo ni jedno načelo koje se tiče patriotizma i brige za čoveka?

pera

pre 10 godina

ovo je smesno organizovano na glasanje ?? to se svidelo sns i sps pa su preneli i u srbiju recimo vrbas!!! samo sa im se neusladi ??? ako su ovo slobodni izbori ja sam papa!!!!

Željko

pre 10 godina

Pretnje,laži,ucene,lova,kad ono izašlo 4500 ljudi od 26000, sve sa Albancima i izbeglicama sa Kosova iz Srbije. Čestitam uspeh Vučiću, Dačiću i Tačiju.

Titanik

pre 10 godina

znaci, Julinovo šlihtanje vučiću preko jadnog kosovskog naroda ima smisla... vidim, promenio je i uniformu. ova jaša mu lepše stoji. mora da mu je i nju odabrao vučić, bespogovorno ga vulin sluša svuda i u svakoj situaciji. ''ćuti, samo neka sam na funkciji''.

Gradjanin

pre 10 godina

@даће господ бог да вам се овакви као нама избори, организују и у србији. са овима на власти, заиграће мечка и на ваша врата. да ми није жалосно шта је данас у косовској митровици, било би смешно. србија је данас поражена и понижена.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (koсмет, 17. novembar 2013 13:22)

Ne, ne.. Bog je dao malo pameti bivsim radikalima, pa se tako nesto nece desiti u Srbiji.
A i da se desi, mi bi ih zubima znas vec sta. Ne bismo gledali kao vi da slusamo Kostunicu, Crkvu i Zveri, pa da nam bude jos gore.

Kome nije jasno, niti se glasa za Kosovo, niti za Srbiju, glasa se za polozaj Srba koji zive na Kosovu. Hoce li albanca za gradoncelnika ili naseg.
Nezavisnost niko ne moze da opovrgne u narednih bar 100 godina.
Sve ostalo je prica ko ce uzimati lovu iz raznih fondova (kosovskog, srpskog i evropskog).

EPET

pre 10 godina

Bojkot do pobede! I suprotna strana je decenijama bojkotovala nase izbore i na kraju su za to nagradjeni od strane velikih sila.
(Dragan, 17. novembar 2013 09:44)
Bojkot ne može da uspe ako za to nema podrške velikih sila, i Albanci su za sve svoje bojkote imali tu podršku, a Srbi tu podršku nemaju, i to je realnost, koju mi motamo prihvatiti, i zbog toga treba izaći na izboe i uzeti vlast u Severnoj Mtrovici.

jedan neutralni

pre 10 godina

Dobro,mnogi ovde zele da ne uspeju ovi izbori,ali mene interesuje sta ondasta ce onda da se desi,kako ce vam biti i kakva vam je buducnost? De,recite
sam jer verovatno znate zta zelite! Znam da Vucko,Dacic i svi ostali nesto tu stalno manipulisu i naravno sve u "vasu korist",ali sta vi zelite da sa
neuspehom postignete? Recite vec jednom.

Nutella

pre 10 godina

Ruzna slika sa vojnicima sa puskama ali nazalost to je potrebno da bi se zadrzao red i da bi se sprecilo da opet pobede hiligani i batinasi iz redova nove koalicije Taci-Kostunica.

Telma

pre 10 godina

Srbima u Kosovskoj Mitrovici danas je, ponovo, dopusteno da glasaju za svoju sudbinu i svoju buducnost. Ne smeju da podlegnu nikakvim ucenama i pritiscima koji ce danas, posebno, da budu izrazeni. vec moraju da se odupru svima koji ne misle dobro ni o buducnosti svoje dece, ni Srbije. Ovim izborima Srbi su dobili mogucnost da izaberu svoje rukovodstvo koje ce da ih vodi u buducem periodu. Drzava Srbija je ucinila sve kako bi im se obezbedili uslovi da ponovo izadju na izbore i svoj glas daju srpskim kandidatima. I srpski vrh je u prethodnih nekoliko dana ucinio sve sto je mogao kako bi danasnji izbori bili realizovani na najbolji moguci nacin. Pre svega, vicepremijer, Aleksandar Vucic je i odlaskom na Kosovo i Metohije pokazao snaznu zelju da Srbi danas izadju na izbore i da u narednom periodu imaju svoju vlast. Takodje, u pregovorima sa evropskim zvanicnicima, obezbedejna je veca bezbednost svih Srba jer su pojacane medjunarodne snage na svim izbornim punktovima. Dakle, draga braco i sestre u Kosovskoj Mitrovici, ubedjena sam da cete danas da pokazete i dokazete da ste potomci srpskih junaka koji su svoje zivote dali zarad odbrane casti i dostojanstva. Naravno, vi cete cast, dostojanstvo i buducnost da opredelite na demokatski nacin birajuci one koji ce da vam u narednom periodu obezbede da imate i prava i slobode gradjana na Kosovu i Metohiji.

Kapadokija

pre 10 godina

Podrzavam izlazak gradjana na izbore, treba se boriti svim legitimnim i legalnim sredstvima. Ako ipak ne pobedi srpski kandidat, znacemo da je sve ucinjeno. Neka malo saradjuju Srbi severno od Ibra.

Вања

pre 10 godina

Tврдњом да је данас гласало 10 пута више људи него 3. новембра Пантић признаје да пре две недеље бојкот у потпуности успео, односно да је, према Пантићевим рачуницама, тада гласало мањео од 2 посто Срба.

Carpe diem

pre 10 godina

Izbori na KIM-u su raspisani u skladu sa odredbama Briselskog sporazuma.Moramo da shvatimo da Srbija njima ne priznaje nezavisnost Kosova, naprotiv, nastavlja da se bori za ono što je njeno, a što neko protivpravno želi da joj oduzme. Bojkotom nećemo ništa postići. Da smo slušali DSS KIM bi odavno bila nezavisna ili bi došlo do rata i krvoprolića.

jelena

pre 10 godina

@Petar S Potrazi na netu i procitaj pakete zakona Ahtisarijevog plana pa ces sam uvideti da je briselski sporazum u osnovi to, sve tu lepo pise, i koje ce nadleznosti ima zajednica srpskih opstina, kako ce biti regulisano skolstvo, zdravstvo, kako ce se vrsiti finansiranje...

Псков

pre 10 godina

@Whiplash Свим Србима је стало до наших сународника на КиМ и знамо колико се муче и колико им је тешко доле!!! Ја лично нисам толико храбар. А што ти не идеш доле да живиш? Пошто ти је вероватно мозак испран да се тамо само шверцује, да сви раде у државним институцијама, и да је боље него у централној Србији. Боље ти то нама реци?

Andol

pre 10 godina

(srba, 17. novembar 2013 02:23)

Ne znam da li ti je neko rekao ako ponovis istu rec nekoliko puta ona postaje istina ali tvoj komentar nema veze sa realnoscu.

Ne postoji "albanska drzava kosovo" nego postoji Kosovo kao drzava svih gradjana i gradjanki koji tamo zive. Ako mislis da je Kosovo "albanska drzava" zato sto je premijer Albanac onda je i Amerika africka drzava jer ima predsednika coveka koji je africkog porekla.

Srbi na Kosovu treba da zgrabe sansu i postanu deo sistema R. Kosovo jer ce tako uspeti da iskoriste sve legalne mogucnosti da postaju veoma vazan faktor na Kosovu. Institucije i odluke koje one donose se menjaju iznutra a ne lazeci sebe kako one ne postoje. Bojkotovanje institucija nije nikad nikome donelo dobro a nece ni srbima.

Kad-tad ce se morati postovati institucije samo je pitanje kad taj dan dolazi... da li ce biti Srba na Kosovu?

gricko

pre 10 godina

U kakvoj mi zemlji zivimo da covek ne moze slobodno da izadje da glasa...
Pa to je strasno. Dobro je sto su pojacali mere bezbednosti. Nadam se da ce sve proteci dobro. bas mi je zao tih ljudi na KIM i mogu samo da zamislim koliko im je tesko...

Whiplash

pre 10 godina

Vikend patrijote inace poreklom sa Kosova umesto što pišete komentare po b92 bolje se spremite pa pravac kosovo na glasanje osim ako naravno već niste rasprodali imovinu albancima pa sada iz neke vile u Beogradu vičete Kosovo je Srbija

vaske

pre 10 godina

Ovo je već mnogu normalnija atmosfera za glasanja, i verujem da će Srbi ovoga puta izaći na glasanje i da će i Severna Mitrovica imati Srbina za predsednika opštine, a da će Severna Mitrovica biti administrativni centar Zajednice Srpskih Opština, kao što je i planirano.

ne znam zasto

pre 10 godina

Aman ljudi manite se Kosova ja imam 25 godina i zivim sa bratom i mamom!Sticajem okolnosti dobio sam otkaz pre dva meseca zivimo od mamine plate....i mogu da vam kazem da pred kraj meseca nekad nemamo za hleb...Znam da nikoga to ne zanima ali eto ipak reko da napisem..

Petar S.

pre 10 godina

BAS da vidim kako ce to ovi izbori na KIM da sacuvaju Suverenitet Srbije na Kosovu (IM), toliko puta proklamovanoj u predizbornoj kampanji SNSa i SPSa na zadnjim izborima u Srbiji (posto, eto ima nas sa malo boljom memorijom pa se secamo).

Prema nekim komentarima ovde (za koje ne znam dali su tacni, mada me nebi iznenadilo da jesu), MUP Srbije i "sluzba" obezbedjuju "slobodu" izbora, a samo kad se setim, na proslim izborima u Srbiji, Dacic je hapsio I to sa Zandarmerijom, PRED KAMERAMA onu dvojicu Mucenika (KZK) sto su se izgubili u maraku pa su presli granicu, a sada obezbedjuju izbore koje je raspisao niko drugi nego HASIM TACI.

One koji spominju neophodnost sprovodjenja "Briselskog sporazuma" bih podsetio da taj sporazum ZVANICNO NIKADA NIJE OBJAVLJEN u Srbiji.
Objavljen je samo PARAF tog sporazuma ne zvanicno. http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=04&dd=19&nav_id=706671

Prema tome mi ni ne znamo sta u njegovoj finalnoj verziji pise, a CEKALI SMO DOVOLJNO DUGO na objavljivanje.
na koje generalno imam bar 6 zamerki uz konstataciju da je svo to moglo pametnije da se izvede. Ali o tome drugom prilikom. Zbog broja dozvoljenih karaktrera.

Sve to na stranu, Tadic je napravio KATASTROFALNU gresku kad je dozvolio izmestanje pregovora o KiM iz UNa u Brisel.

Sto se ove vlasti tice ocigledno je da ima inicijativu. MOC da tu inicijativu sprovede.

Ali ima I O-D-G-O-V-O-R-N-O-S-T ZA POSLEDICE i OBECANJA iz kampanje.

Bilo kako bilo, cekamo.

Uroš

pre 10 godina

Hvala Bogu, sve protiče mirno. Važno je da Srbi u Mitrovici mogu sami da odluče, bez pritisaka i straha da izađu na glasane. U 21. veku nažalost još uvek neke slobode su ponekad uskraćene, kad huligani uzimaju pravo u svoje ruke. Danas je drugačija slika. Verujem da će Srbi uraditi ono što je u njihovom i državnom interesu.

Andol

pre 10 godina

(re:, 17. novembar 2013 12:42)

To sto se tebi ne dopada ta "tvorevina" ne znaci da je ona ono sto ti smatras da jeste.

Malo je licemerno toliko biti protiv nacionalizma drugih naroda a istovremeno tolerisati svoj, licni, nacionalizam. Ti si taj koji pati od dubokog nacionalizma, resi prvo taj problem a tek onda deli lekcije drugima za njihov nacionalizam, moze?

I drugo. Ne, dragi moj. Nije Kosovo rezultat Albanskog nacionalizma. Da je tako, Kosovo bi danas bilo deo Albanije a na Kosovu ne bi bilo nijednog jedinog srbina. Kosovo, onakvo kakvo danas jeste, je rezultat dubokih i bolnih kompromisa. I sama zastava Kosova ima vise slicnosti sa srpskom nego sa albanskom zastavom (plava boja). Takodje, ustav R. Kosovo sadrzi vise prava za srbe nego sto imaju srbi u srbiji.

Nego, tebi nisu problem prava srpske manjine na Kosovu, tebi jedino ne odgovara nista sto pocinje sa Republika Kosovo...

Whiplash

pre 10 godina

(koсмет, 17. novembar 2013 13:22)
A lepo ti da primaš platu iz Srbije i ništa da ne radiš a ovamo kuneš tu istu državu koja ti plaća duplu platu?

Rade

pre 10 godina

Da je ovakvo obezbeđenje biračkih mesta bilo i pre dve nedelje, ne bi bilo današnjeg ponavljanja izbora. Verujem da će Srbi, rasterećeni pretnji ekstremista izaći na izbore i dobiti svoju vlast.To je svima potrebno, i Srbima koji žive u Kosovskoj Mitrovici i državi Srbiji.

dana

pre 10 godina

Posle prvog kruga izbora očekujem da su Srbi na kosovu stvorili jednu realnu sliku zbog čega treba izaći i glasati. Da ovoga puta neće preovladati uticaj onih koji sede u Beogradu i pokušavaju da miniraju svaku odluku sadašnje vlade bila ona dobra ili ne.

ja znam

pre 10 godina

@ne znam zasto@ Ostavi se matori fejsbucenja i tvitovanja pa idi u vocnjak da beres jabuke ako drugo ne znas, ja sam u tvojim godinama dobio drugo dete, bio podstanar i supruga mi nije radila nigde (ne radi ni dan danas) ali je ne kukam vec se borim i radim!!!
PS i Volim Srbiju i Volim KiM!!!

marina

pre 10 godina

(БОЈКОТ, 17. novembar 2013 08:46)
Lako je tebi iz centralne Srbije poodržavati bojkot, kao što je lako i Koštunici i Samardžiću iz udobnih stanova u Beogradu podržavati bojkot, a i Marku Jakšiću i ekipi oko njega pošto već imaju odstupnicu u Beogradu.

skretnicar

pre 10 godina

U slucaju da Gradonacelnik S.Mitrovice bude albanac,da li i onda treba da ga placa Srbija ? Ili u tom slucaju neplacati nikoga a pare dati za zaposljvavanje mladih u Srbiji.
JA SAM LICNO DA SE ZA KOSOVO U SLUCAJU DA ALBANCI POBEDE NE DA NI DINAR !

re:

pre 10 godina

@Andol

Ta tvorevina na Kosovu je upravo to: albanski nacionalisticki projekat zaostao iz 19. veka tj. albanska nacionalisticka paradrzava i nista vise jer tu tvorevinu niko osim albanskih nacionalista nije ni hteo. Tvorevina u kojoj su heroji likovi kao Jasari tesko da je drzava svih.
Izgleda da si momak doziveo tesku amneziju jer kazes da: "Bojkotovanje institucija nije nikad nikome donelo dobro a nece ni srbima." Bojkotovanje, pravljenje paralelnih sistema, nepostovanje zakona, neizalzenje na izbore, odbijanje da s eintegrisete koje ste vi Albanci praktikovali DECENIJAMA je vama donelo paradzravu na Kosovu. Slazemo se da to nikome drugome nije dobro ali makar ste vi albanski nacosi sretni, zar ne?

polarna veverica

pre 10 godina

Drago mi je što nema incidenata i što niko ne presreće i ne vređa ljude koji izlaze da glasaju i omoguće sebi i svojoj deci svetliju budućnost!

Mali Zeka

pre 10 godina

Dobro je što nema onih provokatora koji rade po direktivama pojedinaca kojima će smetati srpska vlast u bavljenju sumnjiivim i nezakonitim poslovima!!!

Aleksandar

pre 10 godina

@(re:, 17. novembar 2013 12:42)

A zašto ti misliš da Srbi treba da se ugledaju na, da te citiram, "albanske nacoše" i da rade isto što su i oni radili? Zar te roditelji nisu učili da se treba ugledati na bolje, a ne na gore od sebe?

hari

pre 10 godina

imate na netu od koliko sati koja firma sa direktorom treba da glasa...toliko o fer izborima..nadam se da ce bog dati svakom po zasluzi..i onima protiv i ovima koji su za...pravda

Aleksandar

pre 10 godina

Da su EULEKS i KFOR obezbedjivali bolje izbore 3 novembra sad ne bi se morali ponavljati ovi izbori u Mitrovici na ova tri biracka mesta.

OPREDELITE - SE - VEC - JEDNOM

pre 10 godina

Ono u sto sam siguran da Srbi u Kosovskoj Mitrovici nece ponoviti gresku od pre dve nedelje, sada je sve jasno i razotkriveno u vezi bojkota.Srbi su shvatili da im je ovo danas poslednja sansa da odluce osvojojndaljoj buducnosti kako svoje tako i svoje dece. Znaci kada drzava hoce da obezbedi uslove onda sve protekne bez nekih problema.

Srbin 100%

pre 10 godina

Sa sigurnoscu mogu da tvrdim da su danas najveci pobednici izbora kosovski Srbi koji nisu dozvolili da neko drugi odlucuje o njihovoj sudbini

andrea

pre 10 godina

Povecana izlaznost je rezultat napora vlade koja se trudila da ljudima objasni sta ce za njih znaciti to sto ce izaci da glasaju.S druge strane i povecane mere bezbednosti su uticale da se ljudi osete sigurnijim i zasticenijim.Najbitnije je da ce gradonacelnik Severne Mitrovice biti Srbin!!!