Utorak, 12.11.2013.

11:34

"Granice Balkana se još razmatraju"

Ambasador Rusije u Beogradu Aleksandar Čepurin ocenio je da Balkan nije najstabilniji region u Evropi i da i dalje postoji opasnost od potencijalnih sukoba.

Izvor: Tanjug

"Granice Balkana se još razmatraju" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

SirOliver

pre 10 godina

Ruski ambasador je u pravu jer nekim zemljama jos uvek nije jasno da je vreme konflikata proslo pa su uzeli za pravo da kroje "nove" granice,tu pre svega misli na ponasanje Turske i Albanije u regionu. Zato moramo dalje razvijati dobre odnose sa tako mocnom zemljom ciji se autoritet postuje svuda u svetu.

Serbinum

pre 10 godina

Dragi Bože,koliko se samo nepismenih duduka javilo i ostavilo komentar?Rusi su nas zasigurno napali 1914.Istu stvar ti grozni Rusi ponoviše i 1941.Zatim nas ubijedi jedan pravi prijatelj našeg naroda,rodom iz Zagorja,da ti isti Rusi to planiraše i 1948.Ponoviše zli Rusi,sve po redu i 1991,1992,1995,1999,2003,isprobaše na nama novo naoružanje,zasijaše naš životni prostor u Srbiji,RS-u,KiM čak osiromašenim uranijumom,a mi nezahvalni.Kroz istoriju,sprovodiše nad nama prima noctis i danak u krvi,nabijaše nas na kolac,po starom ruskom običaju.A mi slijepi,nikako da se okrenemo,provjerenim prijateljima,Njemcima,Austrijancima,Mađarima,Turcima,Amerima i dragim nam Hrvatima ,Šiptarima i Bošnjacima.Od mrskih Rusa,samo su nam gori Pravoslavni Grci i Crnogorci.A najgori od svih su Oni koji se Srbima nazivaju,a žive u BiH i Hrvatskoj.Njih je istorija najviše mazila kroz razne logore u Doboju,Jasenovcu,Jadovnu,St.Gradišci,Jastrebarskog,Gospiću i Velebitu,.....A mi to ništa ne vidimo,licemjeri jedni.

ivan

pre 10 godina

@proka

Jos da ti i poveruje neko kako su "jadni" Nemci uspeli samo uz svoj rad da dodju u situaciju u kojoj se sada nalaze.

Imas li ti prijatelju predstavu koliko je para uslo u "zapadnu Nemacku" od strane Amerike, Britanije, Francuske da bi se vratila u normalu ?
Realno, cela Nemacka je zasluzila sudbinu Istocne Nemacke, da bude jedan ogroman zatvor, ali, interesi Zapadnjaka su bili ogromni da bi pustili Nemacku niz vodu, kao sto su trebali... Cak i Rusi imali dobru ideju, da naprave od Nemacke veliki zatvor i molim lepo, zasluzili su. Ali, svesno ulazuci u Nemacku, znali su oni tamo u Americi da kada postane opet najaca ekonomski u Evropi nema nista od ujedinjenja Evrope, sto i jeste cilj, zasto da imaju konkurenciju jedne ujedinjene Evrope kada se ovako sa polu-uspelom EU mnogo lakse manipulise...

dr

pre 10 godina

Došao je Šojgu sa migovima i pvo sistemima pod miškom. Naravno, spremnim za prodaju. Međutim, omalena uboga Srbija izgleda ni pomoću robnog kredita neće kupiti ništa, pa se i ruski ambasador kao slučajno oglašava sa pričama o mogućem prekomponovanju granica. Nažalost, ovde su u pravu i ne mogu da shvate da smo toliko slomljeni. Nepojmljivo im je da neko može da bude toliko indolentan nad sopstvenom sudbinom. Oni su ojačali i vrlo brzo zaboravili gde su do skoro i sami bili (u istom blatu), pa sad valjda forsiraju sopstveni ego.

Бојан Илић

pre 10 godina

Freddie?!
Pa slicna ekipa kao u Drugom svetskom ratu:
fasisti okupatori i sluge ( na jednoj strani) i Srbi sa "pravednicima"( ispalili nas milion puta svi) na drugoj strani!

RUGOVSKA KLISURA

pre 10 godina

(Ne mozete da nam pljunete pod prozor, 12. novembar 2013 19:28)
Da da, strani oficiri su bili zacudjeni kakvu tehniku imamo, ali zaboravljas rodjo da spomenes da je to bila tehnika SFRJ koja je dosla na kosovo iz hrvatske i bosne. I jos nesto, dali te neko pita kad ga sretnes kako si ili kako si bijo???? Pozdrav
PS. zahvaljujem b92 na objavljenom komentaru jer nije cesto slucaj iako su moji komentari korektni.

Milos

pre 10 godina

Dela a ne reci kaze stara poslovica. Vratite vojsku na Kosovo vi Rusi bar to mozete ili su i vama Ameri zabranili to? Ne trebaju nam raspevani kozaci i prazne reci podrske bez pokrica.

Ironija

pre 10 godina

Dodje Rus da mi prica o istoriji ciji narod ne moze da funkcionise bez diktature! Covek koji pripada narodu koji je sam sebe prepolovio, skoro istrebio samo zbog politike. Sam Staljin je pobio 50.000.000 Rusa, i to mu je slavna istorija. Gde ste bili 99-e? Sad podrzavate Srbiju jer smo vam dali (poklonili) naftu i sad vam dajemo zemlju za "Juzni tok"... Vi ste samo obrnuta replika Amerike! Goli interes!

Ne mozete da nam pljunete pod prozor

pre 10 godina

@ (Trebevic, 12. novembar 2013 18:19)
Rekao bih ti mnogo toga ali to ne bi bilo objavljeno. Ali znaj da ja i mnogi drugo to misle. ;)

1999. godine mostovi su se branili ljudima, par vodova je drzalo granicu ka aljbancima koju su napadali teroristi predvodjeni stranim placenicima i stranim agentima kojima je to struka, pomognuti bombardovanje, nasi su toliko bolji bili da su na kraju jedino resenje nasli u tepih bombama a ni to nije prevagnulo. Sa nikakvom tehnikom srusen je f117 i jos dosta drugih aviona, za tu tehniku dosta.
Procitaj utiske nato oficira koji su usli na KiM kada su se nase snage povukle, nisu verovali koliko tehnike imamo, koliko smo mamaca imali. Procitaj takodje da su nasi ljudi modernizovali dve godine pre bombardovanja sisteme pvo jer smo saznali za bombardovanje a godinu pre bombardovanja su politicari prodali te sisteme. Takodje procitaj da nam Rusi nisu hteli isporuciti pvo odnosno da su nas iskoristili da bi dobili neke pomoci zapada. Procitaj i izvestaje nato oficira koji su mesec dana posle pocetka agresije bili protiv kopnene invazije. Pretrazi zasto je klark smenjen.
Pored toga sto nas ucenjuju i zapad i istok mi smo NESTO, a vi koji Trebevicu ste pomognuti od zapada ili istoka ste opet NISTA!

русвај

pre 10 godina

@ Zavadi pa vladaj... njet spasibo. Videli smo '99 koliki ste nam prijatelji.
(Beojadjen, 12. novembar 2013 11:42)
Не, бато. '99 смо видели колики су нам пријатељи ови "твоји". Ниси прочитао текст, прекопирао си коментар као и сваки други робот.

olja volja

pre 10 godina

Kao da je pricao maloj deci. Prozirno i ogoljelo do zla boga. Nema vise one Srbije prijatelju koju biste vi Rusi pozeleli. Srbija je uskoro u EU i u NATO, i nikom ni naum ne pada da se dobrovoljno stavi u gvozdena ruska klesta. Put srbije je ucrtan.

Trebevic

pre 10 godina

Zavadi pa vladaj... njet spasibo. Videli smo '99 koliki ste nam prijatelji.
(Beojadjen, 12. novembar 2013 11:42)

Pa oni su htjeli da vam pomognu, al kad su vidjeli da se svi krijete po podrumima rekli ljudi "ma zdravo".
Jenom su Rusi usli u rat zbog vas, ali tada ste se bar borili, a ne ko sad sve podrumasi pa hajde Rusija u WW3 zbog vas.

Vrštanin

pre 10 godina

U ovoj konferrnciji je učestvovao i "dr" Deđanski. Blago nama kad imamo ko da nam priča o istoriji i geopolitičkim pitanjima...

rt

pre 10 godina

Ovako prica diplomata ciji su stavovi u interesu Srbije. Rusija ako nista drugo nikada nije bacila ni jednu bombu na Srbiju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Homo politicus, 12. novembar 2013 17:56)

Pa nije bacila nijednu bombu ali je vrlo rado žrtvovala Srbe za svoje interese.

Nukleaka nam treba.

pre 10 godina

Dajte nam koju nuklearku za pocetak.
I koji S400 da se nadje.
Pustite to tapsanje po ramenu,vec ste nas
ostavili na cedilu par puta.

Grunf

pre 10 godina

Manje više ništa novo nije rekao.Više od jednog veka se vodi borma izmedju Ruske imperije koja podržava pravoslavnu Srbiju,Nemačke imeprije koja podržava Hrvate katolike i Turske koja podržava muslimane-bošnjake.Odlično nas "podržavaju".Na kraju krajeva uvek nekako ispalo da u sukobu tri imperije najveću profit izvuče SAD.Pa zar SFRJ nije baš ni bila tako loša pravedna ideja ali ideja koja je imala za cilj sukobe.Večiti sukob balansa.Ne morate da nam objašnjavate da je Srbija uvek koleterallna šteta u interesima velikih imperija.Ko je taj koji je odavno započeo prekrajanje geografske karte Evrope biti sprečen i od koga da taj posao ne završi.Da nsite to možda Vi Rusi?Imali ste priliku da nam pomognete pašto niste.Umaršilrali ste u prištinu sa onim tenkovima do aerodroma i zašto ste otišli ako ste nam toliki prijatelji.Zašto niste ostali da budete balans,da pomognete Srbima nego opet nas poturate kao kukavica jaje.Ako hoćete da povratite Rusku imperiju samo izvolite ali potrudte se da nas zaobidjete.Niko od nas ne boji našu istoriju u crno.Ona je takva kakva je inaša je.Vi vašu bojite u šta god hoćete.Nemam ništa protiv Rusa ali mi je muka kada neo priča o bratsvu i prijateljstvu i proda Vas za šaku dolara kada Vam jedva nos viri iz živog blata.Pa zar nije ideja pojedinih grupa da stvara marionetske države sa korumpiranim političarima.Pa ko je obojio mnoge zemlje u crno.Da nije možda narod il injihove vodje koje su imale razne oerverzne fantazije za isto tako šaku dolara.

Drno vodo

pre 10 godina

Nagovestava covek raspad BiH kao i kocni Makedonsko-Grcko-Srpski obracun sa cifsama 2016.Zivi bili pa videli
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (legionar, 12. novembar 2013 16:56)
# Link komentara

Za tvoju informaciju Bosanske patriote su spremni za konačan odgovor svim neprijateljima ma ko bio....neraduj se prerano i razmisli ko bi opet najgore prošao ali ovaj put ni Bosanci neće biti samo žrtve i na kraju ne prizivaj mečku pred svoja vrata bratac...

Перица

pre 10 godina

@Domagoj

Домагоје, слажем се. Ето, слава Аустралије треба да буде Свети Никола као заштитник осуђених и заточених.

proka

pre 10 godina

Bilo ko sa imalo funkcionalnog mozga u lobanji zna da ne treba verovati zapadu niti istoku.
Ja ne verujuem, niti Amerikancima, niti Rusima i to je jedna dobra lekcija koju je svi trebalo da naucimo od Tita.
To sve sto Amerika sada radi sa NSA-om, Rusija radi isto, to sto Amerika radi u manipulisanju drugih drzava, Rusija radi isto, sto Amerika zatvara Internet, Rusija radi isto.
Jedina razlika je sto smo "navilki" na Rusiju da pravi s**** a Amerija je arogantnija u svojim radnjama pa je slasnije mrzeti ih vise (iako su obadva realno jednako losi).
U svakom slucaju mi gubimo tako sto prodajemo zadnjicu za pare i neki idiotski osecaj bratstva koji realno ne postoji. Postoje samo interesi.
Srbija treba da bude samo na svojoj strani i da se ne priblizava suvise niti istoku niti zapadu.
Mi treba da gradimo svoje, ne drugi za nas.
Mi treba do proizvedemo nesto vredno, ne drugi za nas.
Mi treba da pomognemo sami sebi tako da nam niko drugi ne treba.
Nemci su za 60 godina otisli od porusene, izbombardovane, podeljene na 2 dela, nacije do vodece ekonomske sile u Evropi. To je uspeh jednog naroda i koliko god ih mrzeli, oni predstavljaju ono sto realno svi zelimo od Srbije.
Sta je to u mozgu Srpskog naroda sto nedostaje da tako napredujemo a Nemci i cak Jevreji imaju? Sami provalite.

Iskander-M Kaljiningrad

pre 10 godina

Rusi dajte nam taj PVO S-300 i mig-35, jer onda smo ubedljiviji u razgovorima.Srbi nikada nece ostati duzni Rusima za taj gest.

doc holiday

pre 10 godina

"Srbija na pravoj strani u dva svetska rata" ... da .. samo sto Srbi danas uporno hoce sebe da svrstaju na stranu porazenih u II svetskom ratu stalnim revizijama istorije i rehabilitacijama saradnika okupatora..( npr: nova serija na RTSu )
Zato nam se i desava to sto nam se desava...

VOJVODINA

pre 10 godina

Ne mogu da svarim te Ruse pa to ti je. Svi su pobegli glavom bez obzira od njih, jedino ih Srbi vole, naravno jer su po obicaju najpametniji, a drugi nemaju pojma. Sa Rusijom treba saradjivati na ravnopravnim osnovama od koje za promenu i mi imamo neke koristi! Osim toga njihovo nepriznavanje Kosova kosta jako puno i za tu uslugu su dobili NIS i milijarde i jos im nije dosta. Oni su ti koji lansiraju pricu o pravoslavnoj braci, neuki narod se popali, pa onda Rusi to sve lepo naplate. Osim toga Rusi nas vecito huskaju na rat i preko nasih ledja kontriraju zapadu i mi smo im samo sredstvo za potkusurivanje. Daleko im lepa kuca i sto dalje od njih. Ukoliko se budemo okretali njima crno nam se pise.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Ovakva upozorenja najviše uzbude ovejane domaće dezertere i defetiste, kojima u pomoć odmah skoče naša bivša i zabrinuta "braća"?!A pitanja na koja treba odgovoriti sasvim jasno pokazuju "ispraznost i zlonamernost" u rečima gospodina ambasadora. Ona prostzo "bodu" oči i glase:
-Da li nam je već uzet deo teritorije?
-Da li stalno slušamo upozorenja od naših suseda kako se trebaju rešiti granice,normalno, pod time se podrazumeva na srpsku štetu?
-Da li nam se svakodnevno serviraju pokušaji revizije istorije, ne toliko zbog nauke i istine jer je "revizionistima" do nauke i istoine kao do lanjskog snega već, zbog revizije granica, koje su nastale tokom te "nepravedne" istorije?
Mislim da je prirodna pojava da pojedinci imaju neku vrstu neodredjenog straha, koji prerasta u paranoju, od rata i ratnih sukoba?! Nnormalno je i što se javljaju zainteresovani "stranci" koje su tek juče dobili neke državbolike tvorevine ali, nemojmo, zarad takvih, da od iskrenih prijatelja stvaramo neprijatelje. Ovo ne važi naravno za one Srbe, koji očekuju da ih drugi hrani i brani. Rusi mogu samo da nam pomognu. Da budu na našoj strani i da nam prodaju savršenije oružje a ostalo, moramo sami. Sloboda i teritorije se čuvaju i stiču oružjem. Drugačiji način ne postoji.

Robert

pre 10 godina

Kad pomislim da juzni tok gde se najvise izgradjuje odmah pomislim na Vojvodinu ! Ma da li je moguce, da je ova poruka: necemo da poslujemo sa Srbijom?

asdf

pre 10 godina

Mi smo toliko krvi prolili zbog toga sto su nas politicari gurnuli na stranu Rusa u novijoj istoriji da je to strasno. Oni nas i dalje tretiraju kao odstupnicu a dok po nama gaze ovi nas jos vise cede i drze u zivotu nekako kao... pomazu nam valjda. A njihovi puleni u punoj protekciji.

Srbin

pre 10 godina

@samo da pitam srbe, na osnovu kojih kriterija proglasavate ucesnike u ww1 'pravom' i 'pogresnom' stranom u sukobu???!??!?
(freddie, 12. novembar 2013 13:10)

Guglaj.

crni domino

pre 10 godina

Da, da, razmatraju se kao i sa Juznom Osetijom.
Sve se plasim da bi ste nas pomogli kao kao ono 1999 sa S300, ili Karadjordju 1812.
Sto nam ne izrucite Miru Markovic i Karica!?
Gledate samo vase i interese Rusije.
Lozite tu nepismene patrijote!

planina

pre 10 godina

Tako je Brco Rusi. Sve ce doci na svoje mjesto, Rusija jaca a time i pravda. Ja sam bio izbjeblica, i osjecam odlicno o cemu vi pricate Gospodine Ambasadore.
Bog napravi Rusiju, da svijet bude koliko tolkio pravedan.
Najvise je Srba protjeano, a jedini Srbi odgovaraju za etnicka ciscenja.
Jaka Rusija pravedji svijet, evo samo nedavno spasise Siriju od katastrofe.
Kad je bila Rusija slaba, puce Irak i jos nije dosao sebi, i ko zna kad ce

Silvester

pre 10 godina

Rusija je kapitulirala u 1. svetskom ratu, pobedila u 2., kapitulirala kao SSSR u Hladnom ratu. Srbija...hm... SFRJ je poražena, sa njom i Srbija iako pere ruke od nje... Nekako su mi srpski i ruski narod veliki gubitnici 20. veka, nakon svih onih žrtava i nezavidne situacije u kojoj se danas nalaze. Ne računam manjinu ultrabogataša koji su se napljačkali dok su im države propadale.

Obrenovici, Ferdinand, Stjepan Radic, Jugoslavija

pre 10 godina

Koga cete sad da etnicki ocistite. Vojvodinu valjda. Neka se spremi Novi Sad, samo u zivo meso.

Jovan

pre 10 godina

Sa „braćom“ samo mudro i na distanci. Do sada su svi „zajednički projekti“ koštali milione srpskih glava. Sada plaćamo milijardama u novcu.
Nadam se da će sledeći korak biti i definitivan razlaz, a eventualna saradnja isključivo na ravnopravnim osnovama, bez mahinacija floskulama o „bratstvu među Pravoslavnim narodima“, bez zaluđivanja i novih poklanjanja poput NIS-a.
Predaleko je Rusija da bi Srbiji bila prioritet i ozbiljan oslonac, u bilo kom pogledu i smislu.

drvobradi

pre 10 godina

"Granice Balkana se još razmatraju" Sve u sklopu sa vestima o Juznom toku i Srbijagasu, gde premijer jedne zemlje pita direktora ruske firme sta on misli o restruktuiranju srpske firme koja pravi gubitak od 300M EUR.

Alex1

pre 10 godina

"Granice takozvanih balkanskih zemalja se i dan-danas aktivno razmatraju."

Aha, EU i USA su rekle jasno da nema promena granica na Balkanu. Prema, tome, ne ložite nas, dosta ste nam vremena "pojeli", oko 10 godina.

Beograđanin onaj stari

pre 10 godina

Zavadi pa vladaj... njet spasibo. Videli smo '99 koliki ste nam prijatelji.
(Beojadjen, 12. novembar 2013 11:42)

Ovo je nivo iz filma "3 karte za Holivud", amer ili rus.
Idiotska je odluka Rusija ili Amerika, danas Srbija u eri globalizma ima zadatak da ne svakog prijatelja, nego da lobira za svaku situaciju koja joj ide u korist, nema veze sa koje strane stiže.

milan

pre 10 godina

Ko to menja istoriju mi čujemo samo jednu stranu da o tome govori a od drugih ne čujemo ništa. Gospodine ambasadoru zaboravili ste jedan važan faktor koji i danas kao i prije se lomi ovde na Balkanu a to je crkva kako jedna tako i druga, svaka se boji da popusti ili da promeni taktiku pa uvek samo govore u ekstremi a nikako o pameti.

Coco Bill

pre 10 godina

Gosn Čepurin zar ne bi pre nekoliko meseci neko istraživanje u "majčici" Rusiji gde vaš narod proglasi Nemce kao najomiljenije ???!! Pa tu behu već stari Ruski prijatelji, još iz doba carske rusije Francuzi. Na visokom mestu se kotiraše Italijani i Englezi, pa čak i Amerikanci ???!! Nas nije bilo nigde u tim "ljubimcima" ruskog naroda. Doduše ne bi nas ni među najomraženijim narodom gde behu Litvanci ili Letonci, pa čini mi se Ukrajinci, dakle uglavnom narodi iz bivšeg SSSR-a. Sad ne razum šta hoćete, od nas ?! Da se zameramo vašim "najomiljenijum" narodima ?! Da bijemo vaše bitke da bude, niste to vi, nego eto "nemogući" Srbi ?! Konuzin nas je prozivao u stilu "dal ovde ima Srba", a sa tog istog Kosova vaši izđoše još isto veče ?! Sad nam vi prodajete....ako to napišem neće mi objaviti komentar.

Alek

pre 10 godina

Sto ste vi Rusi bili blagodarivi prema malim narodima dok ste stvsrali carstva i imperije . Koliko ste vi samo dusa poslali na onaj svet , jasno uvek sa vasim blagoslovom.

olga

pre 10 godina

Imajući u vidu pamet Srba očekujem nove sukobe.Nije tu još završeno. Apsolutno je u pravu;Srbi stalno zveckaju oružjem podržani od Rusa .Rusima treba Srbija da bi se konfrotirali sa SAD-i ja sa ubeđena da će kod vas biti svega.Rusiji odgovara građanski rat u Srbiji i oni će vam i pomoći da u to uđete-.Hvala bogu kada sam napustila tu tvorevinu koju vi zovete državom.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

ovi rusi samo podrivaju nesto
onda pobegnu kad treba da se pokazu
(nemanja, 12. novembar 2013 13:26)
--------------------------------------
Rusi nemaju razloga da "podgrevaju". Oni samo upozoravaju na ono što je tako očigledno i što naši susedi i ne kriju. Od početka sukoba na Balkanu pa do danas, učvrstilo se uverenje da sve što od prava pripada drugim narodina ne odnosi se obavezno i na Srbe. Svi su imali svoja pojedinačna i nacionalna prava, osim Srba i Srbije. Svi su činili zločine sa time što su zločini drugih bili u "demokratske i oslobodilačke " svrhe a srpski u svrhu "velikosrpskohhegemonističkih" težnji?!Kao što su nam oduzeli prava kao narodu, kao što su nam oduzeli teritorije, mogu uvek, u svakom momentu, poželeti da nam oduzmu još jer, smatraju da su na to stekli pravo. Gospodin Ambasador samo lepo, diplomatskim jezikom skreće pažnju. Srbija mora, da se naoružava lakim ali efikasnim naoružanjem, da edukuje i osposobljava vojne i policijske snage koje će uvek biti u "top formi" i spremne da se na zemlji odupru svakom neprijatelju.Nemojmo se zamlaćivati i uljukvivati idiotskim pričama da žemo svi živeti u EU gde NEMA GRANICA?! Tamo se veoma dobro znaju granice i smatraju se svetinjama bez obzira što su carinske rampe podignute. Moramo ovom narodu objasniti da su CARINA i DRŽAVNA GRANICA dva odvojena pojma. Inače, očekivati od bilo koga da umesto nas brani našu slobodu i naše nacionalne granice, predstavlja vrhunsku maloumnost.

MONARHIJA

pre 10 godina

Ako je dozvoljeno pitanje za ambasadora-ko su kozaci u bosni?Da nisu potomci prve kozačke divizije vermahta,koju je Hitler poslao u Jugoslaviju?

Nemanja

pre 10 godina

Ma da, Rusi nas vole toliko da je to neverovatno. Ne zavaravajmo se. Ja zaista osećam nekakvu duhovnu bliskost sa Rusima što je i logično ali politika je sasvim nešto drugo što se i dokazalo.
Dobili smo nezavisnost 1878 u Berlinu, gde je na kongresu izvršena revizija Sanstefanskog ugovora koji je Rusija nametnula Turskoj i balkanskim zemljama. Tada su Rusi stvorili Veliku Bugarsku, a Srbija nije dobila gotovo ništa od teritorijalnih zahteva. Kompletna južna Srbija, deo Kosova, Makedonija...
Evo, skoro je baš na ovom sajtu bila vest o tome koje narode Rusi smatraju najbliskijim. Znate na kom mestu od 10 najbližih se mi nalazimo - Ne nalazimo se!
Ajmo malo realno da pričamo, a ne kroz emocije. Rusi nas vole onoliko koliko zajedničke interese imamo i tačka.

komsija

pre 10 godina

Cista diversija! Srbija ne priblizava Rusiji. Ona priblizava Evropi i bas zbog toga gospodin postane ljubomoran. Balkan nikada do danas je video toliku burnu sradnju izmedju drzava i naroda Balkana. Sigurno da jos ima da se radi i mi balkaci cemo to raditi videvsi na prespektivu i ne na proslosti i flokusima tipa "bili smo uvek na strani pobednika". Pobednik ili porazan nije vazno. Svi moraju da idu napraed....

3p-NS

pre 10 godina

Poreklom sam Rus i kazem vam okrenite se Evropi ,Rusija nema ni svoje gradjane da nahrani. Sve sto je u Rusiji valjalo razbezalo se po svetu.

џокер 036

pre 10 godina

немојте да нас заступате и браните само речима....,.....где је с 400....хоћемо дела, а не празне приче

nećete u brazil

pre 10 godina

Dace bog srbiji jos jednu sansu da ispravi dosad stvoreno pa sve do karlobaga!!
(Dan Australia, 12. novembar 2013 12:15)

"""""""""""""""""""""""""""""

tebi definitivno nema pomoći......:)

neko

pre 10 godina

kao sto je Ministar privrede otkrio toplu vodu da strane investicije nemaju blage veze sa razvojem unistene privrede, evo i ja da otkrijem rupu na saksiji - kada bi se postovala prava Srba i drzave Srbije na Balkanu, kao sto se postuju prava svih ostalih naroda i drzava, ne bi bilo nikakvih problema. Problemi su nastali jer svi dozivljavaju obespravljenu Srbiju kao plen za grabez!!!

jovanSRB

pre 10 godina

"Srbija je i u Prvom i u Drugom svetskom ratu napravila pravilan izbor i uvek bila na strani pobednika", naglasio j e ambasador Ruske Federacije.

Trenutna situacija mi govori da po interese Srbije to nisu bili pravilni izbori...

Перица

pre 10 godina

Боже ме сачувај толиких добротвора... колики сте порез платили, а колико избегли?

Русија није увек била на нашој страни, али од свих сила је била највише. И не само то - са Русијом имамо највише заједничких интереса. Са Енглеском и Немачком најмање.

123

pre 10 godina

Evo stizu ruski bezbednjaci da nam objasne kako ne treba da se uljuljkujemo i zadovoljavamo nekim bezveznim mirom! Treba vala 'raniti decu pa slati u bratske ratove, protiv jedne brace a zajedno sa drugom. Za krst casni, morsku obalu i naftne izvore!
Daleko je Balkan, mora Rusija naci neke budale da ginu za nju. Dosta su oni sami ginuli.

mr

pre 10 godina

Jel to ona Rusija sto je bila sklopila pakt sa fasistickom Nemackom pa kad ih je Hitler zeznuo oni se ipak predomislili? Hvala vam puno za sve, naravno i '99. godinu kada ste pobegli posle drugog dana sa Kosova. Ne znam cija ste vi braca, ali moja niste sigurno, ako zbog niceg drugog onda zbog toga sto nas i dan danas sputavate i derete sa vasim "bratskim" kreditima sa najvisim mogucim kamatnim stopama. Da ne sirim dalje pricu...

katica

pre 10 godina

Za geostrateške interese Rusije nestabilan Balkan je "kec u rukavu" za destabilizaciju Evrope. Koristili ste Miru, Slobu, Voje i & da za rad vaših geostrateških interesa destabilizuju Balkan '90 godina, "gurnuli" ste nas čak u rat sa Nato (pregovori u Rambujeu) i to vam očiti nije bilo dovoljno. Do god Srbija bude Ruska gubernija ima sa vama samo dalje da PROPADA I NESTAJE.

brzi

pre 10 godina

Rusima opet ponestaje mušterija za njihovo lako naoružanje i traže budale da se sukobe, da bi oni mogli profitirati. Žalost jeste samo u tome što na Balkanu ima takvih budala u izobilje u svim zemljama. ko da s eiz istorije niko nije ništa naučio, maratoci još uvek teku krugove i nezna se kada če biti poslednji a o časntnome ni da ne pričamo.

XXL

pre 10 godina

Sta kaze ambasador? Srbija i Rusija su bile saveznice u II svetskom ratu? Ali tada nije ni bilo Srbije i Rusije! Osim, naravno, onih okupacionih tvorevina koje su u Srbiji i Rusiji stvorili nacisti. To nije niko priznavao osim Hitlera. Postojali su samo SSSR i Jugoslavija. Da li pod Srbijom ambasador podrazumeva nedicevce i cetnicke grupacije, a pod Rusijom vlasovce i kozacke SS divizije? U realnom svetu, ruski i srpski nacionalisti su, zajedno s nemackim nacistima, do nogu bili potuceni od sovjetskih i jugoslovenskih komunista, koji su bili jedini pobednici u ratu, zajedno sa svojim anglo-americkim saveznicima. Falsifikovanje istorije nece proci.

Aleksa

pre 10 godina

Naravno da biste VI to želeli, kako bi i dalje mogli mafijaškim metodama da sprovodite svoje intetese preko nas, a na taj jadni region! Blago nama sa VAMA ...

Milos

pre 10 godina

"Treba naći rešenja koja mogu da zadovolje većinu Srba i koja bi omogućila Srbiji u južnom delu da zahvaljujući tim rešenjima oseća da ima bezbednost", ocenio je Čepurin

Nisam znao da se i Čepurin zalaze da Srbija udje u NATO!?!

pero

pre 10 godina

Rusi u poredjenju sa drugim silama su najbolji za Srbe. Nikada im nisu pomogli ali ni odmogli za razliku od drugih koji su konstantno radili ovo drugo.Ali tesko je pomoci Srbima kada i oni sami sebi ne znaju pomoci.

freddie

pre 10 godina

nema sanse, pametniji ljudi izvana koji su 'smirivali' stanje su pazili da nakon rata osiguraju kakvu- takvu vojnu uravnotezenost u regiji. sad kad nitko ne moze napasti nikoga a da unaprijed ne racuna sa ogromnim gubicima moze se reci da su svi na balkanu u svojevrsnom 'patu'.. tome dodajte i ucjene sa financijskom pomoci i raznoraznim clanstvima u 'ovom' i 'onom', i vidjet cete da su sanse za eskalaciju realno ispod minimalne..

Русија цени себе!

pre 10 godina

Србија и Русија су и у Првом и у Другом светском рату били на страни добра! Нажалост, овде се покушава порећи антифашистичка партизанска борба. Погледајмо Русе како они величанствено обележавају победу над нацизмом и фашизмом, која је извојевана уз велике жртве. То су праве патриоте, чије је сећање на ове велике победе над злом живо, подстицајно за нове генерације Руса и непресушно за слободарску традицију! Нека нам Руси и у томе буду савезници!

Sasho

pre 10 godina

I sta cemo ako nas ponovo zapad ili turci ponovo pritisnu?Hocete li opet da nas ostavite kao Jeljcin za kako se prica 20miliona dolara!Mnogo smo mali i siromasni da bi gubili vreme u vasim geopolitickim nadmudrivanjima,a usput nas Srba u Srbiji ima iz godine u godinu sve manje i manje!

1948 po drugi put

pre 10 godina

po čerupinu, izgleda da rusi od 'prijatelja' imaju još samo srbe. gde se denuše ostali prijateljski, slovenski narodi koje su jašili decenijama?

matrix

pre 10 godina

U oba rata smo bili na pobedniockoj strani, 100% istina,
U oba rata smo platili stravicnu cenu pobede.
Da nismo toliko izginuli bilo bi nas duplo vise i bili bi mnogo respektabilniji faktor makar na ovom nasem prostoru.
Mislim da se to treba svaki dan podsecati, nikada ne zaboraviti, kako bi izvukli pouku za buducnost.

Munja

pre 10 godina

"Treba naći rešenja koja mogu da zadovolje većinu Srba i koja bi omogućila Srbiji u južnom delu da zahvaljujući tim rešenjima oseća da ima bezbednost", ocenio je Čepurin.

Akcenat u ovoj izjavi je u onom: "oseca da ima bezbednost". Znaci ne da je ima, vec da oseca da je ima. Kao u onoj reklami za steznik za telo. Steze ti kukove, struk i stomak, ali i dalje si debeo. Koja smejurija. Pa ovo je cisto laganje.

popeye

pre 10 godina

Звоно звони за буђење и узбуну. У памет се Срби, Чепурин није тек тамо неко и необавештен човек.

XXL

pre 10 godina

Sta kaze ambasador? Srbija i Rusija su bile saveznice u II svetskom ratu? Ali tada nije ni bilo Srbije i Rusije! Osim, naravno, onih okupacionih tvorevina koje su u Srbiji i Rusiji stvorili nacisti. To nije niko priznavao osim Hitlera. Postojali su samo SSSR i Jugoslavija. Da li pod Srbijom ambasador podrazumeva nedicevce i cetnicke grupacije, a pod Rusijom vlasovce i kozacke SS divizije? U realnom svetu, ruski i srpski nacionalisti su, zajedno s nemackim nacistima, do nogu bili potuceni od sovjetskih i jugoslovenskih komunista, koji su bili jedini pobednici u ratu, zajedno sa svojim anglo-americkim saveznicima. Falsifikovanje istorije nece proci.

matrix

pre 10 godina

U oba rata smo bili na pobedniockoj strani, 100% istina,
U oba rata smo platili stravicnu cenu pobede.
Da nismo toliko izginuli bilo bi nas duplo vise i bili bi mnogo respektabilniji faktor makar na ovom nasem prostoru.
Mislim da se to treba svaki dan podsecati, nikada ne zaboraviti, kako bi izvukli pouku za buducnost.

Sasho

pre 10 godina

I sta cemo ako nas ponovo zapad ili turci ponovo pritisnu?Hocete li opet da nas ostavite kao Jeljcin za kako se prica 20miliona dolara!Mnogo smo mali i siromasni da bi gubili vreme u vasim geopolitickim nadmudrivanjima,a usput nas Srba u Srbiji ima iz godine u godinu sve manje i manje!

1948 po drugi put

pre 10 godina

po čerupinu, izgleda da rusi od 'prijatelja' imaju još samo srbe. gde se denuše ostali prijateljski, slovenski narodi koje su jašili decenijama?

3p-NS

pre 10 godina

Poreklom sam Rus i kazem vam okrenite se Evropi ,Rusija nema ni svoje gradjane da nahrani. Sve sto je u Rusiji valjalo razbezalo se po svetu.

pero

pre 10 godina

Rusi u poredjenju sa drugim silama su najbolji za Srbe. Nikada im nisu pomogli ali ni odmogli za razliku od drugih koji su konstantno radili ovo drugo.Ali tesko je pomoci Srbima kada i oni sami sebi ne znaju pomoci.

Aleksa

pre 10 godina

Naravno da biste VI to želeli, kako bi i dalje mogli mafijaškim metodama da sprovodite svoje intetese preko nas, a na taj jadni region! Blago nama sa VAMA ...

nećete u brazil

pre 10 godina

Dace bog srbiji jos jednu sansu da ispravi dosad stvoreno pa sve do karlobaga!!
(Dan Australia, 12. novembar 2013 12:15)

"""""""""""""""""""""""""""""

tebi definitivno nema pomoći......:)

mr

pre 10 godina

Jel to ona Rusija sto je bila sklopila pakt sa fasistickom Nemackom pa kad ih je Hitler zeznuo oni se ipak predomislili? Hvala vam puno za sve, naravno i '99. godinu kada ste pobegli posle drugog dana sa Kosova. Ne znam cija ste vi braca, ali moja niste sigurno, ako zbog niceg drugog onda zbog toga sto nas i dan danas sputavate i derete sa vasim "bratskim" kreditima sa najvisim mogucim kamatnim stopama. Da ne sirim dalje pricu...

Nemanja

pre 10 godina

Ma da, Rusi nas vole toliko da je to neverovatno. Ne zavaravajmo se. Ja zaista osećam nekakvu duhovnu bliskost sa Rusima što je i logično ali politika je sasvim nešto drugo što se i dokazalo.
Dobili smo nezavisnost 1878 u Berlinu, gde je na kongresu izvršena revizija Sanstefanskog ugovora koji je Rusija nametnula Turskoj i balkanskim zemljama. Tada su Rusi stvorili Veliku Bugarsku, a Srbija nije dobila gotovo ništa od teritorijalnih zahteva. Kompletna južna Srbija, deo Kosova, Makedonija...
Evo, skoro je baš na ovom sajtu bila vest o tome koje narode Rusi smatraju najbliskijim. Znate na kom mestu od 10 najbližih se mi nalazimo - Ne nalazimo se!
Ajmo malo realno da pričamo, a ne kroz emocije. Rusi nas vole onoliko koliko zajedničke interese imamo i tačka.

popeye

pre 10 godina

Звоно звони за буђење и узбуну. У памет се Срби, Чепурин није тек тамо неко и необавештен човек.

katica

pre 10 godina

Za geostrateške interese Rusije nestabilan Balkan je "kec u rukavu" za destabilizaciju Evrope. Koristili ste Miru, Slobu, Voje i & da za rad vaših geostrateških interesa destabilizuju Balkan '90 godina, "gurnuli" ste nas čak u rat sa Nato (pregovori u Rambujeu) i to vam očiti nije bilo dovoljno. Do god Srbija bude Ruska gubernija ima sa vama samo dalje da PROPADA I NESTAJE.

Русија цени себе!

pre 10 godina

Србија и Русија су и у Првом и у Другом светском рату били на страни добра! Нажалост, овде се покушава порећи антифашистичка партизанска борба. Погледајмо Русе како они величанствено обележавају победу над нацизмом и фашизмом, која је извојевана уз велике жртве. То су праве патриоте, чије је сећање на ове велике победе над злом живо, подстицајно за нове генерације Руса и непресушно за слободарску традицију! Нека нам Руси и у томе буду савезници!

Coco Bill

pre 10 godina

Gosn Čepurin zar ne bi pre nekoliko meseci neko istraživanje u "majčici" Rusiji gde vaš narod proglasi Nemce kao najomiljenije ???!! Pa tu behu već stari Ruski prijatelji, još iz doba carske rusije Francuzi. Na visokom mestu se kotiraše Italijani i Englezi, pa čak i Amerikanci ???!! Nas nije bilo nigde u tim "ljubimcima" ruskog naroda. Doduše ne bi nas ni među najomraženijim narodom gde behu Litvanci ili Letonci, pa čini mi se Ukrajinci, dakle uglavnom narodi iz bivšeg SSSR-a. Sad ne razum šta hoćete, od nas ?! Da se zameramo vašim "najomiljenijum" narodima ?! Da bijemo vaše bitke da bude, niste to vi, nego eto "nemogući" Srbi ?! Konuzin nas je prozivao u stilu "dal ovde ima Srba", a sa tog istog Kosova vaši izđoše još isto veče ?! Sad nam vi prodajete....ako to napišem neće mi objaviti komentar.

Munja

pre 10 godina

"Treba naći rešenja koja mogu da zadovolje većinu Srba i koja bi omogućila Srbiji u južnom delu da zahvaljujući tim rešenjima oseća da ima bezbednost", ocenio je Čepurin.

Akcenat u ovoj izjavi je u onom: "oseca da ima bezbednost". Znaci ne da je ima, vec da oseca da je ima. Kao u onoj reklami za steznik za telo. Steze ti kukove, struk i stomak, ali i dalje si debeo. Koja smejurija. Pa ovo je cisto laganje.

Alek

pre 10 godina

Sto ste vi Rusi bili blagodarivi prema malim narodima dok ste stvsrali carstva i imperije . Koliko ste vi samo dusa poslali na onaj svet , jasno uvek sa vasim blagoslovom.

jovanSRB

pre 10 godina

"Srbija je i u Prvom i u Drugom svetskom ratu napravila pravilan izbor i uvek bila na strani pobednika", naglasio j e ambasador Ruske Federacije.

Trenutna situacija mi govori da po interese Srbije to nisu bili pravilni izbori...

123

pre 10 godina

Evo stizu ruski bezbednjaci da nam objasne kako ne treba da se uljuljkujemo i zadovoljavamo nekim bezveznim mirom! Treba vala 'raniti decu pa slati u bratske ratove, protiv jedne brace a zajedno sa drugom. Za krst casni, morsku obalu i naftne izvore!
Daleko je Balkan, mora Rusija naci neke budale da ginu za nju. Dosta su oni sami ginuli.

brzi

pre 10 godina

Rusima opet ponestaje mušterija za njihovo lako naoružanje i traže budale da se sukobe, da bi oni mogli profitirati. Žalost jeste samo u tome što na Balkanu ima takvih budala u izobilje u svim zemljama. ko da s eiz istorije niko nije ništa naučio, maratoci još uvek teku krugove i nezna se kada če biti poslednji a o časntnome ni da ne pričamo.

olga

pre 10 godina

Imajući u vidu pamet Srba očekujem nove sukobe.Nije tu još završeno. Apsolutno je u pravu;Srbi stalno zveckaju oružjem podržani od Rusa .Rusima treba Srbija da bi se konfrotirali sa SAD-i ja sa ubeđena da će kod vas biti svega.Rusiji odgovara građanski rat u Srbiji i oni će vam i pomoći da u to uđete-.Hvala bogu kada sam napustila tu tvorevinu koju vi zovete državom.

Milos

pre 10 godina

"Treba naći rešenja koja mogu da zadovolje većinu Srba i koja bi omogućila Srbiji u južnom delu da zahvaljujući tim rešenjima oseća da ima bezbednost", ocenio je Čepurin

Nisam znao da se i Čepurin zalaze da Srbija udje u NATO!?!

freddie

pre 10 godina

nema sanse, pametniji ljudi izvana koji su 'smirivali' stanje su pazili da nakon rata osiguraju kakvu- takvu vojnu uravnotezenost u regiji. sad kad nitko ne moze napasti nikoga a da unaprijed ne racuna sa ogromnim gubicima moze se reci da su svi na balkanu u svojevrsnom 'patu'.. tome dodajte i ucjene sa financijskom pomoci i raznoraznim clanstvima u 'ovom' i 'onom', i vidjet cete da su sanse za eskalaciju realno ispod minimalne..

Mladen Mladenović

pre 10 godina

ovi rusi samo podrivaju nesto
onda pobegnu kad treba da se pokazu
(nemanja, 12. novembar 2013 13:26)
--------------------------------------
Rusi nemaju razloga da "podgrevaju". Oni samo upozoravaju na ono što je tako očigledno i što naši susedi i ne kriju. Od početka sukoba na Balkanu pa do danas, učvrstilo se uverenje da sve što od prava pripada drugim narodina ne odnosi se obavezno i na Srbe. Svi su imali svoja pojedinačna i nacionalna prava, osim Srba i Srbije. Svi su činili zločine sa time što su zločini drugih bili u "demokratske i oslobodilačke " svrhe a srpski u svrhu "velikosrpskohhegemonističkih" težnji?!Kao što su nam oduzeli prava kao narodu, kao što su nam oduzeli teritorije, mogu uvek, u svakom momentu, poželeti da nam oduzmu još jer, smatraju da su na to stekli pravo. Gospodin Ambasador samo lepo, diplomatskim jezikom skreće pažnju. Srbija mora, da se naoružava lakim ali efikasnim naoružanjem, da edukuje i osposobljava vojne i policijske snage koje će uvek biti u "top formi" i spremne da se na zemlji odupru svakom neprijatelju.Nemojmo se zamlaćivati i uljukvivati idiotskim pričama da žemo svi živeti u EU gde NEMA GRANICA?! Tamo se veoma dobro znaju granice i smatraju se svetinjama bez obzira što su carinske rampe podignute. Moramo ovom narodu objasniti da su CARINA i DRŽAVNA GRANICA dva odvojena pojma. Inače, očekivati od bilo koga da umesto nas brani našu slobodu i naše nacionalne granice, predstavlja vrhunsku maloumnost.

komsija

pre 10 godina

Cista diversija! Srbija ne priblizava Rusiji. Ona priblizava Evropi i bas zbog toga gospodin postane ljubomoran. Balkan nikada do danas je video toliku burnu sradnju izmedju drzava i naroda Balkana. Sigurno da jos ima da se radi i mi balkaci cemo to raditi videvsi na prespektivu i ne na proslosti i flokusima tipa "bili smo uvek na strani pobednika". Pobednik ili porazan nije vazno. Svi moraju da idu napraed....

neko

pre 10 godina

kao sto je Ministar privrede otkrio toplu vodu da strane investicije nemaju blage veze sa razvojem unistene privrede, evo i ja da otkrijem rupu na saksiji - kada bi se postovala prava Srba i drzave Srbije na Balkanu, kao sto se postuju prava svih ostalih naroda i drzava, ne bi bilo nikakvih problema. Problemi su nastali jer svi dozivljavaju obespravljenu Srbiju kao plen za grabez!!!

VOJVODINA

pre 10 godina

Ne mogu da svarim te Ruse pa to ti je. Svi su pobegli glavom bez obzira od njih, jedino ih Srbi vole, naravno jer su po obicaju najpametniji, a drugi nemaju pojma. Sa Rusijom treba saradjivati na ravnopravnim osnovama od koje za promenu i mi imamo neke koristi! Osim toga njihovo nepriznavanje Kosova kosta jako puno i za tu uslugu su dobili NIS i milijarde i jos im nije dosta. Oni su ti koji lansiraju pricu o pravoslavnoj braci, neuki narod se popali, pa onda Rusi to sve lepo naplate. Osim toga Rusi nas vecito huskaju na rat i preko nasih ledja kontriraju zapadu i mi smo im samo sredstvo za potkusurivanje. Daleko im lepa kuca i sto dalje od njih. Ukoliko se budemo okretali njima crno nam se pise.

Перица

pre 10 godina

Боже ме сачувај толиких добротвора... колики сте порез платили, а колико избегли?

Русија није увек била на нашој страни, али од свих сила је била највише. И не само то - са Русијом имамо највише заједничких интереса. Са Енглеском и Немачком најмање.

џокер 036

pre 10 godina

немојте да нас заступате и браните само речима....,.....где је с 400....хоћемо дела, а не празне приче

crni domino

pre 10 godina

Da, da, razmatraju se kao i sa Juznom Osetijom.
Sve se plasim da bi ste nas pomogli kao kao ono 1999 sa S300, ili Karadjordju 1812.
Sto nam ne izrucite Miru Markovic i Karica!?
Gledate samo vase i interese Rusije.
Lozite tu nepismene patrijote!

Ironija

pre 10 godina

Dodje Rus da mi prica o istoriji ciji narod ne moze da funkcionise bez diktature! Covek koji pripada narodu koji je sam sebe prepolovio, skoro istrebio samo zbog politike. Sam Staljin je pobio 50.000.000 Rusa, i to mu je slavna istorija. Gde ste bili 99-e? Sad podrzavate Srbiju jer smo vam dali (poklonili) naftu i sad vam dajemo zemlju za "Juzni tok"... Vi ste samo obrnuta replika Amerike! Goli interes!

Alex1

pre 10 godina

"Granice takozvanih balkanskih zemalja se i dan-danas aktivno razmatraju."

Aha, EU i USA su rekle jasno da nema promena granica na Balkanu. Prema, tome, ne ložite nas, dosta ste nam vremena "pojeli", oko 10 godina.

MONARHIJA

pre 10 godina

Ako je dozvoljeno pitanje za ambasadora-ko su kozaci u bosni?Da nisu potomci prve kozačke divizije vermahta,koju je Hitler poslao u Jugoslaviju?

proka

pre 10 godina

Bilo ko sa imalo funkcionalnog mozga u lobanji zna da ne treba verovati zapadu niti istoku.
Ja ne verujuem, niti Amerikancima, niti Rusima i to je jedna dobra lekcija koju je svi trebalo da naucimo od Tita.
To sve sto Amerika sada radi sa NSA-om, Rusija radi isto, to sto Amerika radi u manipulisanju drugih drzava, Rusija radi isto, sto Amerika zatvara Internet, Rusija radi isto.
Jedina razlika je sto smo "navilki" na Rusiju da pravi s**** a Amerija je arogantnija u svojim radnjama pa je slasnije mrzeti ih vise (iako su obadva realno jednako losi).
U svakom slucaju mi gubimo tako sto prodajemo zadnjicu za pare i neki idiotski osecaj bratstva koji realno ne postoji. Postoje samo interesi.
Srbija treba da bude samo na svojoj strani i da se ne priblizava suvise niti istoku niti zapadu.
Mi treba da gradimo svoje, ne drugi za nas.
Mi treba do proizvedemo nesto vredno, ne drugi za nas.
Mi treba da pomognemo sami sebi tako da nam niko drugi ne treba.
Nemci su za 60 godina otisli od porusene, izbombardovane, podeljene na 2 dela, nacije do vodece ekonomske sile u Evropi. To je uspeh jednog naroda i koliko god ih mrzeli, oni predstavljaju ono sto realno svi zelimo od Srbije.
Sta je to u mozgu Srpskog naroda sto nedostaje da tako napredujemo a Nemci i cak Jevreji imaju? Sami provalite.

Nukleaka nam treba.

pre 10 godina

Dajte nam koju nuklearku za pocetak.
I koji S400 da se nadje.
Pustite to tapsanje po ramenu,vec ste nas
ostavili na cedilu par puta.

Drno vodo

pre 10 godina

Nagovestava covek raspad BiH kao i kocni Makedonsko-Grcko-Srpski obracun sa cifsama 2016.Zivi bili pa videli
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (legionar, 12. novembar 2013 16:56)
# Link komentara

Za tvoju informaciju Bosanske patriote su spremni za konačan odgovor svim neprijateljima ma ko bio....neraduj se prerano i razmisli ko bi opet najgore prošao ali ovaj put ni Bosanci neće biti samo žrtve i na kraju ne prizivaj mečku pred svoja vrata bratac...

Jovan

pre 10 godina

Sa „braćom“ samo mudro i na distanci. Do sada su svi „zajednički projekti“ koštali milione srpskih glava. Sada plaćamo milijardama u novcu.
Nadam se da će sledeći korak biti i definitivan razlaz, a eventualna saradnja isključivo na ravnopravnim osnovama, bez mahinacija floskulama o „bratstvu među Pravoslavnim narodima“, bez zaluđivanja i novih poklanjanja poput NIS-a.
Predaleko je Rusija da bi Srbiji bila prioritet i ozbiljan oslonac, u bilo kom pogledu i smislu.

Grunf

pre 10 godina

Manje više ništa novo nije rekao.Više od jednog veka se vodi borma izmedju Ruske imperije koja podržava pravoslavnu Srbiju,Nemačke imeprije koja podržava Hrvate katolike i Turske koja podržava muslimane-bošnjake.Odlično nas "podržavaju".Na kraju krajeva uvek nekako ispalo da u sukobu tri imperije najveću profit izvuče SAD.Pa zar SFRJ nije baš ni bila tako loša pravedna ideja ali ideja koja je imala za cilj sukobe.Večiti sukob balansa.Ne morate da nam objašnjavate da je Srbija uvek koleterallna šteta u interesima velikih imperija.Ko je taj koji je odavno započeo prekrajanje geografske karte Evrope biti sprečen i od koga da taj posao ne završi.Da nsite to možda Vi Rusi?Imali ste priliku da nam pomognete pašto niste.Umaršilrali ste u prištinu sa onim tenkovima do aerodroma i zašto ste otišli ako ste nam toliki prijatelji.Zašto niste ostali da budete balans,da pomognete Srbima nego opet nas poturate kao kukavica jaje.Ako hoćete da povratite Rusku imperiju samo izvolite ali potrudte se da nas zaobidjete.Niko od nas ne boji našu istoriju u crno.Ona je takva kakva je inaša je.Vi vašu bojite u šta god hoćete.Nemam ništa protiv Rusa ali mi je muka kada neo priča o bratsvu i prijateljstvu i proda Vas za šaku dolara kada Vam jedva nos viri iz živog blata.Pa zar nije ideja pojedinih grupa da stvara marionetske države sa korumpiranim političarima.Pa ko je obojio mnoge zemlje u crno.Da nije možda narod il injihove vodje koje su imale razne oerverzne fantazije za isto tako šaku dolara.

Srbin

pre 10 godina

@samo da pitam srbe, na osnovu kojih kriterija proglasavate ucesnike u ww1 'pravom' i 'pogresnom' stranom u sukobu???!??!?
(freddie, 12. novembar 2013 13:10)

Guglaj.

Obrenovici, Ferdinand, Stjepan Radic, Jugoslavija

pre 10 godina

Koga cete sad da etnicki ocistite. Vojvodinu valjda. Neka se spremi Novi Sad, samo u zivo meso.

Beograđanin onaj stari

pre 10 godina

Zavadi pa vladaj... njet spasibo. Videli smo '99 koliki ste nam prijatelji.
(Beojadjen, 12. novembar 2013 11:42)

Ovo je nivo iz filma "3 karte za Holivud", amer ili rus.
Idiotska je odluka Rusija ili Amerika, danas Srbija u eri globalizma ima zadatak da ne svakog prijatelja, nego da lobira za svaku situaciju koja joj ide u korist, nema veze sa koje strane stiže.

doc holiday

pre 10 godina

"Srbija na pravoj strani u dva svetska rata" ... da .. samo sto Srbi danas uporno hoce sebe da svrstaju na stranu porazenih u II svetskom ratu stalnim revizijama istorije i rehabilitacijama saradnika okupatora..( npr: nova serija na RTSu )
Zato nam se i desava to sto nam se desava...

olja volja

pre 10 godina

Kao da je pricao maloj deci. Prozirno i ogoljelo do zla boga. Nema vise one Srbije prijatelju koju biste vi Rusi pozeleli. Srbija je uskoro u EU i u NATO, i nikom ni naum ne pada da se dobrovoljno stavi u gvozdena ruska klesta. Put srbije je ucrtan.

drvobradi

pre 10 godina

"Granice Balkana se još razmatraju" Sve u sklopu sa vestima o Juznom toku i Srbijagasu, gde premijer jedne zemlje pita direktora ruske firme sta on misli o restruktuiranju srpske firme koja pravi gubitak od 300M EUR.

asdf

pre 10 godina

Mi smo toliko krvi prolili zbog toga sto su nas politicari gurnuli na stranu Rusa u novijoj istoriji da je to strasno. Oni nas i dalje tretiraju kao odstupnicu a dok po nama gaze ovi nas jos vise cede i drze u zivotu nekako kao... pomazu nam valjda. A njihovi puleni u punoj protekciji.

rt

pre 10 godina

Ovako prica diplomata ciji su stavovi u interesu Srbije. Rusija ako nista drugo nikada nije bacila ni jednu bombu na Srbiju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Homo politicus, 12. novembar 2013 17:56)

Pa nije bacila nijednu bombu ali je vrlo rado žrtvovala Srbe za svoje interese.

milan

pre 10 godina

Ko to menja istoriju mi čujemo samo jednu stranu da o tome govori a od drugih ne čujemo ništa. Gospodine ambasadoru zaboravili ste jedan važan faktor koji i danas kao i prije se lomi ovde na Balkanu a to je crkva kako jedna tako i druga, svaka se boji da popusti ili da promeni taktiku pa uvek samo govore u ekstremi a nikako o pameti.

Silvester

pre 10 godina

Rusija je kapitulirala u 1. svetskom ratu, pobedila u 2., kapitulirala kao SSSR u Hladnom ratu. Srbija...hm... SFRJ je poražena, sa njom i Srbija iako pere ruke od nje... Nekako su mi srpski i ruski narod veliki gubitnici 20. veka, nakon svih onih žrtava i nezavidne situacije u kojoj se danas nalaze. Ne računam manjinu ultrabogataša koji su se napljačkali dok su im države propadale.

Ne mozete da nam pljunete pod prozor

pre 10 godina

@ (Trebevic, 12. novembar 2013 18:19)
Rekao bih ti mnogo toga ali to ne bi bilo objavljeno. Ali znaj da ja i mnogi drugo to misle. ;)

1999. godine mostovi su se branili ljudima, par vodova je drzalo granicu ka aljbancima koju su napadali teroristi predvodjeni stranim placenicima i stranim agentima kojima je to struka, pomognuti bombardovanje, nasi su toliko bolji bili da su na kraju jedino resenje nasli u tepih bombama a ni to nije prevagnulo. Sa nikakvom tehnikom srusen je f117 i jos dosta drugih aviona, za tu tehniku dosta.
Procitaj utiske nato oficira koji su usli na KiM kada su se nase snage povukle, nisu verovali koliko tehnike imamo, koliko smo mamaca imali. Procitaj takodje da su nasi ljudi modernizovali dve godine pre bombardovanja sisteme pvo jer smo saznali za bombardovanje a godinu pre bombardovanja su politicari prodali te sisteme. Takodje procitaj da nam Rusi nisu hteli isporuciti pvo odnosno da su nas iskoristili da bi dobili neke pomoci zapada. Procitaj i izvestaje nato oficira koji su mesec dana posle pocetka agresije bili protiv kopnene invazije. Pretrazi zasto je klark smenjen.
Pored toga sto nas ucenjuju i zapad i istok mi smo NESTO, a vi koji Trebevicu ste pomognuti od zapada ili istoka ste opet NISTA!

Trebevic

pre 10 godina

Zavadi pa vladaj... njet spasibo. Videli smo '99 koliki ste nam prijatelji.
(Beojadjen, 12. novembar 2013 11:42)

Pa oni su htjeli da vam pomognu, al kad su vidjeli da se svi krijete po podrumima rekli ljudi "ma zdravo".
Jenom su Rusi usli u rat zbog vas, ali tada ste se bar borili, a ne ko sad sve podrumasi pa hajde Rusija u WW3 zbog vas.

Iskander-M Kaljiningrad

pre 10 godina

Rusi dajte nam taj PVO S-300 i mig-35, jer onda smo ubedljiviji u razgovorima.Srbi nikada nece ostati duzni Rusima za taj gest.

planina

pre 10 godina

Tako je Brco Rusi. Sve ce doci na svoje mjesto, Rusija jaca a time i pravda. Ja sam bio izbjeblica, i osjecam odlicno o cemu vi pricate Gospodine Ambasadore.
Bog napravi Rusiju, da svijet bude koliko tolkio pravedan.
Najvise je Srba protjeano, a jedini Srbi odgovaraju za etnicka ciscenja.
Jaka Rusija pravedji svijet, evo samo nedavno spasise Siriju od katastrofe.
Kad je bila Rusija slaba, puce Irak i jos nije dosao sebi, i ko zna kad ce

русвај

pre 10 godina

@ Zavadi pa vladaj... njet spasibo. Videli smo '99 koliki ste nam prijatelji.
(Beojadjen, 12. novembar 2013 11:42)
Не, бато. '99 смо видели колики су нам пријатељи ови "твоји". Ниси прочитао текст, прекопирао си коментар као и сваки други робот.

Robert

pre 10 godina

Kad pomislim da juzni tok gde se najvise izgradjuje odmah pomislim na Vojvodinu ! Ma da li je moguce, da je ova poruka: necemo da poslujemo sa Srbijom?

Перица

pre 10 godina

@Domagoj

Домагоје, слажем се. Ето, слава Аустралије треба да буде Свети Никола као заштитник осуђених и заточених.

Milos

pre 10 godina

Dela a ne reci kaze stara poslovica. Vratite vojsku na Kosovo vi Rusi bar to mozete ili su i vama Ameri zabranili to? Ne trebaju nam raspevani kozaci i prazne reci podrske bez pokrica.

Vrštanin

pre 10 godina

U ovoj konferrnciji je učestvovao i "dr" Deđanski. Blago nama kad imamo ko da nam priča o istoriji i geopolitičkim pitanjima...

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Ovakva upozorenja najviše uzbude ovejane domaće dezertere i defetiste, kojima u pomoć odmah skoče naša bivša i zabrinuta "braća"?!A pitanja na koja treba odgovoriti sasvim jasno pokazuju "ispraznost i zlonamernost" u rečima gospodina ambasadora. Ona prostzo "bodu" oči i glase:
-Da li nam je već uzet deo teritorije?
-Da li stalno slušamo upozorenja od naših suseda kako se trebaju rešiti granice,normalno, pod time se podrazumeva na srpsku štetu?
-Da li nam se svakodnevno serviraju pokušaji revizije istorije, ne toliko zbog nauke i istine jer je "revizionistima" do nauke i istoine kao do lanjskog snega već, zbog revizije granica, koje su nastale tokom te "nepravedne" istorije?
Mislim da je prirodna pojava da pojedinci imaju neku vrstu neodredjenog straha, koji prerasta u paranoju, od rata i ratnih sukoba?! Nnormalno je i što se javljaju zainteresovani "stranci" koje su tek juče dobili neke državbolike tvorevine ali, nemojmo, zarad takvih, da od iskrenih prijatelja stvaramo neprijatelje. Ovo ne važi naravno za one Srbe, koji očekuju da ih drugi hrani i brani. Rusi mogu samo da nam pomognu. Da budu na našoj strani i da nam prodaju savršenije oružje a ostalo, moramo sami. Sloboda i teritorije se čuvaju i stiču oružjem. Drugačiji način ne postoji.

Serbinum

pre 10 godina

Dragi Bože,koliko se samo nepismenih duduka javilo i ostavilo komentar?Rusi su nas zasigurno napali 1914.Istu stvar ti grozni Rusi ponoviše i 1941.Zatim nas ubijedi jedan pravi prijatelj našeg naroda,rodom iz Zagorja,da ti isti Rusi to planiraše i 1948.Ponoviše zli Rusi,sve po redu i 1991,1992,1995,1999,2003,isprobaše na nama novo naoružanje,zasijaše naš životni prostor u Srbiji,RS-u,KiM čak osiromašenim uranijumom,a mi nezahvalni.Kroz istoriju,sprovodiše nad nama prima noctis i danak u krvi,nabijaše nas na kolac,po starom ruskom običaju.A mi slijepi,nikako da se okrenemo,provjerenim prijateljima,Njemcima,Austrijancima,Mađarima,Turcima,Amerima i dragim nam Hrvatima ,Šiptarima i Bošnjacima.Od mrskih Rusa,samo su nam gori Pravoslavni Grci i Crnogorci.A najgori od svih su Oni koji se Srbima nazivaju,a žive u BiH i Hrvatskoj.Njih je istorija najviše mazila kroz razne logore u Doboju,Jasenovcu,Jadovnu,St.Gradišci,Jastrebarskog,Gospiću i Velebitu,.....A mi to ništa ne vidimo,licemjeri jedni.

Бојан Илић

pre 10 godina

Freddie?!
Pa slicna ekipa kao u Drugom svetskom ratu:
fasisti okupatori i sluge ( na jednoj strani) i Srbi sa "pravednicima"( ispalili nas milion puta svi) na drugoj strani!

ivan

pre 10 godina

@proka

Jos da ti i poveruje neko kako su "jadni" Nemci uspeli samo uz svoj rad da dodju u situaciju u kojoj se sada nalaze.

Imas li ti prijatelju predstavu koliko je para uslo u "zapadnu Nemacku" od strane Amerike, Britanije, Francuske da bi se vratila u normalu ?
Realno, cela Nemacka je zasluzila sudbinu Istocne Nemacke, da bude jedan ogroman zatvor, ali, interesi Zapadnjaka su bili ogromni da bi pustili Nemacku niz vodu, kao sto su trebali... Cak i Rusi imali dobru ideju, da naprave od Nemacke veliki zatvor i molim lepo, zasluzili su. Ali, svesno ulazuci u Nemacku, znali su oni tamo u Americi da kada postane opet najaca ekonomski u Evropi nema nista od ujedinjenja Evrope, sto i jeste cilj, zasto da imaju konkurenciju jedne ujedinjene Evrope kada se ovako sa polu-uspelom EU mnogo lakse manipulise...

RUGOVSKA KLISURA

pre 10 godina

(Ne mozete da nam pljunete pod prozor, 12. novembar 2013 19:28)
Da da, strani oficiri su bili zacudjeni kakvu tehniku imamo, ali zaboravljas rodjo da spomenes da je to bila tehnika SFRJ koja je dosla na kosovo iz hrvatske i bosne. I jos nesto, dali te neko pita kad ga sretnes kako si ili kako si bijo???? Pozdrav
PS. zahvaljujem b92 na objavljenom komentaru jer nije cesto slucaj iako su moji komentari korektni.

dr

pre 10 godina

Došao je Šojgu sa migovima i pvo sistemima pod miškom. Naravno, spremnim za prodaju. Međutim, omalena uboga Srbija izgleda ni pomoću robnog kredita neće kupiti ništa, pa se i ruski ambasador kao slučajno oglašava sa pričama o mogućem prekomponovanju granica. Nažalost, ovde su u pravu i ne mogu da shvate da smo toliko slomljeni. Nepojmljivo im je da neko može da bude toliko indolentan nad sopstvenom sudbinom. Oni su ojačali i vrlo brzo zaboravili gde su do skoro i sami bili (u istom blatu), pa sad valjda forsiraju sopstveni ego.

SirOliver

pre 10 godina

Ruski ambasador je u pravu jer nekim zemljama jos uvek nije jasno da je vreme konflikata proslo pa su uzeli za pravo da kroje "nove" granice,tu pre svega misli na ponasanje Turske i Albanije u regionu. Zato moramo dalje razvijati dobre odnose sa tako mocnom zemljom ciji se autoritet postuje svuda u svetu.

XXL

pre 10 godina

Sta kaze ambasador? Srbija i Rusija su bile saveznice u II svetskom ratu? Ali tada nije ni bilo Srbije i Rusije! Osim, naravno, onih okupacionih tvorevina koje su u Srbiji i Rusiji stvorili nacisti. To nije niko priznavao osim Hitlera. Postojali su samo SSSR i Jugoslavija. Da li pod Srbijom ambasador podrazumeva nedicevce i cetnicke grupacije, a pod Rusijom vlasovce i kozacke SS divizije? U realnom svetu, ruski i srpski nacionalisti su, zajedno s nemackim nacistima, do nogu bili potuceni od sovjetskih i jugoslovenskih komunista, koji su bili jedini pobednici u ratu, zajedno sa svojim anglo-americkim saveznicima. Falsifikovanje istorije nece proci.

pero

pre 10 godina

Rusi u poredjenju sa drugim silama su najbolji za Srbe. Nikada im nisu pomogli ali ni odmogli za razliku od drugih koji su konstantno radili ovo drugo.Ali tesko je pomoci Srbima kada i oni sami sebi ne znaju pomoci.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

ovi rusi samo podrivaju nesto
onda pobegnu kad treba da se pokazu
(nemanja, 12. novembar 2013 13:26)
--------------------------------------
Rusi nemaju razloga da "podgrevaju". Oni samo upozoravaju na ono što je tako očigledno i što naši susedi i ne kriju. Od početka sukoba na Balkanu pa do danas, učvrstilo se uverenje da sve što od prava pripada drugim narodina ne odnosi se obavezno i na Srbe. Svi su imali svoja pojedinačna i nacionalna prava, osim Srba i Srbije. Svi su činili zločine sa time što su zločini drugih bili u "demokratske i oslobodilačke " svrhe a srpski u svrhu "velikosrpskohhegemonističkih" težnji?!Kao što su nam oduzeli prava kao narodu, kao što su nam oduzeli teritorije, mogu uvek, u svakom momentu, poželeti da nam oduzmu još jer, smatraju da su na to stekli pravo. Gospodin Ambasador samo lepo, diplomatskim jezikom skreće pažnju. Srbija mora, da se naoružava lakim ali efikasnim naoružanjem, da edukuje i osposobljava vojne i policijske snage koje će uvek biti u "top formi" i spremne da se na zemlji odupru svakom neprijatelju.Nemojmo se zamlaćivati i uljukvivati idiotskim pričama da žemo svi živeti u EU gde NEMA GRANICA?! Tamo se veoma dobro znaju granice i smatraju se svetinjama bez obzira što su carinske rampe podignute. Moramo ovom narodu objasniti da su CARINA i DRŽAVNA GRANICA dva odvojena pojma. Inače, očekivati od bilo koga da umesto nas brani našu slobodu i naše nacionalne granice, predstavlja vrhunsku maloumnost.

Milos

pre 10 godina

"Treba naći rešenja koja mogu da zadovolje većinu Srba i koja bi omogućila Srbiji u južnom delu da zahvaljujući tim rešenjima oseća da ima bezbednost", ocenio je Čepurin

Nisam znao da se i Čepurin zalaze da Srbija udje u NATO!?!

1948 po drugi put

pre 10 godina

po čerupinu, izgleda da rusi od 'prijatelja' imaju još samo srbe. gde se denuše ostali prijateljski, slovenski narodi koje su jašili decenijama?

Aleksa

pre 10 godina

Naravno da biste VI to želeli, kako bi i dalje mogli mafijaškim metodama da sprovodite svoje intetese preko nas, a na taj jadni region! Blago nama sa VAMA ...

popeye

pre 10 godina

Звоно звони за буђење и узбуну. У памет се Срби, Чепурин није тек тамо неко и необавештен човек.

planina

pre 10 godina

Tako je Brco Rusi. Sve ce doci na svoje mjesto, Rusija jaca a time i pravda. Ja sam bio izbjeblica, i osjecam odlicno o cemu vi pricate Gospodine Ambasadore.
Bog napravi Rusiju, da svijet bude koliko tolkio pravedan.
Najvise je Srba protjeano, a jedini Srbi odgovaraju za etnicka ciscenja.
Jaka Rusija pravedji svijet, evo samo nedavno spasise Siriju od katastrofe.
Kad je bila Rusija slaba, puce Irak i jos nije dosao sebi, i ko zna kad ce

Русија цени себе!

pre 10 godina

Србија и Русија су и у Првом и у Другом светском рату били на страни добра! Нажалост, овде се покушава порећи антифашистичка партизанска борба. Погледајмо Русе како они величанствено обележавају победу над нацизмом и фашизмом, која је извојевана уз велике жртве. То су праве патриоте, чије је сећање на ове велике победе над злом живо, подстицајно за нове генерације Руса и непресушно за слободарску традицију! Нека нам Руси и у томе буду савезници!

Sasho

pre 10 godina

I sta cemo ako nas ponovo zapad ili turci ponovo pritisnu?Hocete li opet da nas ostavite kao Jeljcin za kako se prica 20miliona dolara!Mnogo smo mali i siromasni da bi gubili vreme u vasim geopolitickim nadmudrivanjima,a usput nas Srba u Srbiji ima iz godine u godinu sve manje i manje!

Перица

pre 10 godina

Боже ме сачувај толиких добротвора... колики сте порез платили, а колико избегли?

Русија није увек била на нашој страни, али од свих сила је била највише. И не само то - са Русијом имамо највише заједничких интереса. Са Енглеском и Немачком најмање.

Drno vodo

pre 10 godina

Nagovestava covek raspad BiH kao i kocni Makedonsko-Grcko-Srpski obracun sa cifsama 2016.Zivi bili pa videli
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (legionar, 12. novembar 2013 16:56)
# Link komentara

Za tvoju informaciju Bosanske patriote su spremni za konačan odgovor svim neprijateljima ma ko bio....neraduj se prerano i razmisli ko bi opet najgore prošao ali ovaj put ni Bosanci neće biti samo žrtve i na kraju ne prizivaj mečku pred svoja vrata bratac...

Trebevic

pre 10 godina

Zavadi pa vladaj... njet spasibo. Videli smo '99 koliki ste nam prijatelji.
(Beojadjen, 12. novembar 2013 11:42)

Pa oni su htjeli da vam pomognu, al kad su vidjeli da se svi krijete po podrumima rekli ljudi "ma zdravo".
Jenom su Rusi usli u rat zbog vas, ali tada ste se bar borili, a ne ko sad sve podrumasi pa hajde Rusija u WW3 zbog vas.

nećete u brazil

pre 10 godina

Dace bog srbiji jos jednu sansu da ispravi dosad stvoreno pa sve do karlobaga!!
(Dan Australia, 12. novembar 2013 12:15)

"""""""""""""""""""""""""""""

tebi definitivno nema pomoći......:)

3p-NS

pre 10 godina

Poreklom sam Rus i kazem vam okrenite se Evropi ,Rusija nema ni svoje gradjane da nahrani. Sve sto je u Rusiji valjalo razbezalo se po svetu.

Iskander-M Kaljiningrad

pre 10 godina

Rusi dajte nam taj PVO S-300 i mig-35, jer onda smo ubedljiviji u razgovorima.Srbi nikada nece ostati duzni Rusima za taj gest.

komsija

pre 10 godina

Cista diversija! Srbija ne priblizava Rusiji. Ona priblizava Evropi i bas zbog toga gospodin postane ljubomoran. Balkan nikada do danas je video toliku burnu sradnju izmedju drzava i naroda Balkana. Sigurno da jos ima da se radi i mi balkaci cemo to raditi videvsi na prespektivu i ne na proslosti i flokusima tipa "bili smo uvek na strani pobednika". Pobednik ili porazan nije vazno. Svi moraju da idu napraed....

matrix

pre 10 godina

U oba rata smo bili na pobedniockoj strani, 100% istina,
U oba rata smo platili stravicnu cenu pobede.
Da nismo toliko izginuli bilo bi nas duplo vise i bili bi mnogo respektabilniji faktor makar na ovom nasem prostoru.
Mislim da se to treba svaki dan podsecati, nikada ne zaboraviti, kako bi izvukli pouku za buducnost.

katica

pre 10 godina

Za geostrateške interese Rusije nestabilan Balkan je "kec u rukavu" za destabilizaciju Evrope. Koristili ste Miru, Slobu, Voje i & da za rad vaših geostrateških interesa destabilizuju Balkan '90 godina, "gurnuli" ste nas čak u rat sa Nato (pregovori u Rambujeu) i to vam očiti nije bilo dovoljno. Do god Srbija bude Ruska gubernija ima sa vama samo dalje da PROPADA I NESTAJE.

mr

pre 10 godina

Jel to ona Rusija sto je bila sklopila pakt sa fasistickom Nemackom pa kad ih je Hitler zeznuo oni se ipak predomislili? Hvala vam puno za sve, naravno i '99. godinu kada ste pobegli posle drugog dana sa Kosova. Ne znam cija ste vi braca, ali moja niste sigurno, ako zbog niceg drugog onda zbog toga sto nas i dan danas sputavate i derete sa vasim "bratskim" kreditima sa najvisim mogucim kamatnim stopama. Da ne sirim dalje pricu...

olga

pre 10 godina

Imajući u vidu pamet Srba očekujem nove sukobe.Nije tu još završeno. Apsolutno je u pravu;Srbi stalno zveckaju oružjem podržani od Rusa .Rusima treba Srbija da bi se konfrotirali sa SAD-i ja sa ubeđena da će kod vas biti svega.Rusiji odgovara građanski rat u Srbiji i oni će vam i pomoći da u to uđete-.Hvala bogu kada sam napustila tu tvorevinu koju vi zovete državom.

Obrenovici, Ferdinand, Stjepan Radic, Jugoslavija

pre 10 godina

Koga cete sad da etnicki ocistite. Vojvodinu valjda. Neka se spremi Novi Sad, samo u zivo meso.

Alek

pre 10 godina

Sto ste vi Rusi bili blagodarivi prema malim narodima dok ste stvsrali carstva i imperije . Koliko ste vi samo dusa poslali na onaj svet , jasno uvek sa vasim blagoslovom.

Munja

pre 10 godina

"Treba naći rešenja koja mogu da zadovolje većinu Srba i koja bi omogućila Srbiji u južnom delu da zahvaljujući tim rešenjima oseća da ima bezbednost", ocenio je Čepurin.

Akcenat u ovoj izjavi je u onom: "oseca da ima bezbednost". Znaci ne da je ima, vec da oseca da je ima. Kao u onoj reklami za steznik za telo. Steze ti kukove, struk i stomak, ali i dalje si debeo. Koja smejurija. Pa ovo je cisto laganje.

brzi

pre 10 godina

Rusima opet ponestaje mušterija za njihovo lako naoružanje i traže budale da se sukobe, da bi oni mogli profitirati. Žalost jeste samo u tome što na Balkanu ima takvih budala u izobilje u svim zemljama. ko da s eiz istorije niko nije ništa naučio, maratoci još uvek teku krugove i nezna se kada če biti poslednji a o časntnome ni da ne pričamo.

MONARHIJA

pre 10 godina

Ako je dozvoljeno pitanje za ambasadora-ko su kozaci u bosni?Da nisu potomci prve kozačke divizije vermahta,koju je Hitler poslao u Jugoslaviju?

Coco Bill

pre 10 godina

Gosn Čepurin zar ne bi pre nekoliko meseci neko istraživanje u "majčici" Rusiji gde vaš narod proglasi Nemce kao najomiljenije ???!! Pa tu behu već stari Ruski prijatelji, još iz doba carske rusije Francuzi. Na visokom mestu se kotiraše Italijani i Englezi, pa čak i Amerikanci ???!! Nas nije bilo nigde u tim "ljubimcima" ruskog naroda. Doduše ne bi nas ni među najomraženijim narodom gde behu Litvanci ili Letonci, pa čini mi se Ukrajinci, dakle uglavnom narodi iz bivšeg SSSR-a. Sad ne razum šta hoćete, od nas ?! Da se zameramo vašim "najomiljenijum" narodima ?! Da bijemo vaše bitke da bude, niste to vi, nego eto "nemogući" Srbi ?! Konuzin nas je prozivao u stilu "dal ovde ima Srba", a sa tog istog Kosova vaši izđoše još isto veče ?! Sad nam vi prodajete....ako to napišem neće mi objaviti komentar.

Nemanja

pre 10 godina

Ma da, Rusi nas vole toliko da je to neverovatno. Ne zavaravajmo se. Ja zaista osećam nekakvu duhovnu bliskost sa Rusima što je i logično ali politika je sasvim nešto drugo što se i dokazalo.
Dobili smo nezavisnost 1878 u Berlinu, gde je na kongresu izvršena revizija Sanstefanskog ugovora koji je Rusija nametnula Turskoj i balkanskim zemljama. Tada su Rusi stvorili Veliku Bugarsku, a Srbija nije dobila gotovo ništa od teritorijalnih zahteva. Kompletna južna Srbija, deo Kosova, Makedonija...
Evo, skoro je baš na ovom sajtu bila vest o tome koje narode Rusi smatraju najbliskijim. Znate na kom mestu od 10 najbližih se mi nalazimo - Ne nalazimo se!
Ajmo malo realno da pričamo, a ne kroz emocije. Rusi nas vole onoliko koliko zajedničke interese imamo i tačka.

123

pre 10 godina

Evo stizu ruski bezbednjaci da nam objasne kako ne treba da se uljuljkujemo i zadovoljavamo nekim bezveznim mirom! Treba vala 'raniti decu pa slati u bratske ratove, protiv jedne brace a zajedno sa drugom. Za krst casni, morsku obalu i naftne izvore!
Daleko je Balkan, mora Rusija naci neke budale da ginu za nju. Dosta su oni sami ginuli.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Ovakva upozorenja najviše uzbude ovejane domaće dezertere i defetiste, kojima u pomoć odmah skoče naša bivša i zabrinuta "braća"?!A pitanja na koja treba odgovoriti sasvim jasno pokazuju "ispraznost i zlonamernost" u rečima gospodina ambasadora. Ona prostzo "bodu" oči i glase:
-Da li nam je već uzet deo teritorije?
-Da li stalno slušamo upozorenja od naših suseda kako se trebaju rešiti granice,normalno, pod time se podrazumeva na srpsku štetu?
-Da li nam se svakodnevno serviraju pokušaji revizije istorije, ne toliko zbog nauke i istine jer je "revizionistima" do nauke i istoine kao do lanjskog snega već, zbog revizije granica, koje su nastale tokom te "nepravedne" istorije?
Mislim da je prirodna pojava da pojedinci imaju neku vrstu neodredjenog straha, koji prerasta u paranoju, od rata i ratnih sukoba?! Nnormalno je i što se javljaju zainteresovani "stranci" koje su tek juče dobili neke državbolike tvorevine ali, nemojmo, zarad takvih, da od iskrenih prijatelja stvaramo neprijatelje. Ovo ne važi naravno za one Srbe, koji očekuju da ih drugi hrani i brani. Rusi mogu samo da nam pomognu. Da budu na našoj strani i da nam prodaju savršenije oružje a ostalo, moramo sami. Sloboda i teritorije se čuvaju i stiču oružjem. Drugačiji način ne postoji.

neko

pre 10 godina

kao sto je Ministar privrede otkrio toplu vodu da strane investicije nemaju blage veze sa razvojem unistene privrede, evo i ja da otkrijem rupu na saksiji - kada bi se postovala prava Srba i drzave Srbije na Balkanu, kao sto se postuju prava svih ostalih naroda i drzava, ne bi bilo nikakvih problema. Problemi su nastali jer svi dozivljavaju obespravljenu Srbiju kao plen za grabez!!!

freddie

pre 10 godina

nema sanse, pametniji ljudi izvana koji su 'smirivali' stanje su pazili da nakon rata osiguraju kakvu- takvu vojnu uravnotezenost u regiji. sad kad nitko ne moze napasti nikoga a da unaprijed ne racuna sa ogromnim gubicima moze se reci da su svi na balkanu u svojevrsnom 'patu'.. tome dodajte i ucjene sa financijskom pomoci i raznoraznim clanstvima u 'ovom' i 'onom', i vidjet cete da su sanse za eskalaciju realno ispod minimalne..

VOJVODINA

pre 10 godina

Ne mogu da svarim te Ruse pa to ti je. Svi su pobegli glavom bez obzira od njih, jedino ih Srbi vole, naravno jer su po obicaju najpametniji, a drugi nemaju pojma. Sa Rusijom treba saradjivati na ravnopravnim osnovama od koje za promenu i mi imamo neke koristi! Osim toga njihovo nepriznavanje Kosova kosta jako puno i za tu uslugu su dobili NIS i milijarde i jos im nije dosta. Oni su ti koji lansiraju pricu o pravoslavnoj braci, neuki narod se popali, pa onda Rusi to sve lepo naplate. Osim toga Rusi nas vecito huskaju na rat i preko nasih ledja kontriraju zapadu i mi smo im samo sredstvo za potkusurivanje. Daleko im lepa kuca i sto dalje od njih. Ukoliko se budemo okretali njima crno nam se pise.

olja volja

pre 10 godina

Kao da je pricao maloj deci. Prozirno i ogoljelo do zla boga. Nema vise one Srbije prijatelju koju biste vi Rusi pozeleli. Srbija je uskoro u EU i u NATO, i nikom ni naum ne pada da se dobrovoljno stavi u gvozdena ruska klesta. Put srbije je ucrtan.

русвај

pre 10 godina

@ Zavadi pa vladaj... njet spasibo. Videli smo '99 koliki ste nam prijatelji.
(Beojadjen, 12. novembar 2013 11:42)
Не, бато. '99 смо видели колики су нам пријатељи ови "твоји". Ниси прочитао текст, прекопирао си коментар као и сваки други робот.

Alex1

pre 10 godina

"Granice takozvanih balkanskih zemalja se i dan-danas aktivno razmatraju."

Aha, EU i USA su rekle jasno da nema promena granica na Balkanu. Prema, tome, ne ložite nas, dosta ste nam vremena "pojeli", oko 10 godina.

Ironija

pre 10 godina

Dodje Rus da mi prica o istoriji ciji narod ne moze da funkcionise bez diktature! Covek koji pripada narodu koji je sam sebe prepolovio, skoro istrebio samo zbog politike. Sam Staljin je pobio 50.000.000 Rusa, i to mu je slavna istorija. Gde ste bili 99-e? Sad podrzavate Srbiju jer smo vam dali (poklonili) naftu i sad vam dajemo zemlju za "Juzni tok"... Vi ste samo obrnuta replika Amerike! Goli interes!

џокер 036

pre 10 godina

немојте да нас заступате и браните само речима....,.....где је с 400....хоћемо дела, а не празне приче

jovanSRB

pre 10 godina

"Srbija je i u Prvom i u Drugom svetskom ratu napravila pravilan izbor i uvek bila na strani pobednika", naglasio j e ambasador Ruske Federacije.

Trenutna situacija mi govori da po interese Srbije to nisu bili pravilni izbori...

Jovan

pre 10 godina

Sa „braćom“ samo mudro i na distanci. Do sada su svi „zajednički projekti“ koštali milione srpskih glava. Sada plaćamo milijardama u novcu.
Nadam se da će sledeći korak biti i definitivan razlaz, a eventualna saradnja isključivo na ravnopravnim osnovama, bez mahinacija floskulama o „bratstvu među Pravoslavnim narodima“, bez zaluđivanja i novih poklanjanja poput NIS-a.
Predaleko je Rusija da bi Srbiji bila prioritet i ozbiljan oslonac, u bilo kom pogledu i smislu.

Ne mozete da nam pljunete pod prozor

pre 10 godina

@ (Trebevic, 12. novembar 2013 18:19)
Rekao bih ti mnogo toga ali to ne bi bilo objavljeno. Ali znaj da ja i mnogi drugo to misle. ;)

1999. godine mostovi su se branili ljudima, par vodova je drzalo granicu ka aljbancima koju su napadali teroristi predvodjeni stranim placenicima i stranim agentima kojima je to struka, pomognuti bombardovanje, nasi su toliko bolji bili da su na kraju jedino resenje nasli u tepih bombama a ni to nije prevagnulo. Sa nikakvom tehnikom srusen je f117 i jos dosta drugih aviona, za tu tehniku dosta.
Procitaj utiske nato oficira koji su usli na KiM kada su se nase snage povukle, nisu verovali koliko tehnike imamo, koliko smo mamaca imali. Procitaj takodje da su nasi ljudi modernizovali dve godine pre bombardovanja sisteme pvo jer smo saznali za bombardovanje a godinu pre bombardovanja su politicari prodali te sisteme. Takodje procitaj da nam Rusi nisu hteli isporuciti pvo odnosno da su nas iskoristili da bi dobili neke pomoci zapada. Procitaj i izvestaje nato oficira koji su mesec dana posle pocetka agresije bili protiv kopnene invazije. Pretrazi zasto je klark smenjen.
Pored toga sto nas ucenjuju i zapad i istok mi smo NESTO, a vi koji Trebevicu ste pomognuti od zapada ili istoka ste opet NISTA!

ivan

pre 10 godina

@proka

Jos da ti i poveruje neko kako su "jadni" Nemci uspeli samo uz svoj rad da dodju u situaciju u kojoj se sada nalaze.

Imas li ti prijatelju predstavu koliko je para uslo u "zapadnu Nemacku" od strane Amerike, Britanije, Francuske da bi se vratila u normalu ?
Realno, cela Nemacka je zasluzila sudbinu Istocne Nemacke, da bude jedan ogroman zatvor, ali, interesi Zapadnjaka su bili ogromni da bi pustili Nemacku niz vodu, kao sto su trebali... Cak i Rusi imali dobru ideju, da naprave od Nemacke veliki zatvor i molim lepo, zasluzili su. Ali, svesno ulazuci u Nemacku, znali su oni tamo u Americi da kada postane opet najaca ekonomski u Evropi nema nista od ujedinjenja Evrope, sto i jeste cilj, zasto da imaju konkurenciju jedne ujedinjene Evrope kada se ovako sa polu-uspelom EU mnogo lakse manipulise...

doc holiday

pre 10 godina

"Srbija na pravoj strani u dva svetska rata" ... da .. samo sto Srbi danas uporno hoce sebe da svrstaju na stranu porazenih u II svetskom ratu stalnim revizijama istorije i rehabilitacijama saradnika okupatora..( npr: nova serija na RTSu )
Zato nam se i desava to sto nam se desava...

milan

pre 10 godina

Ko to menja istoriju mi čujemo samo jednu stranu da o tome govori a od drugih ne čujemo ništa. Gospodine ambasadoru zaboravili ste jedan važan faktor koji i danas kao i prije se lomi ovde na Balkanu a to je crkva kako jedna tako i druga, svaka se boji da popusti ili da promeni taktiku pa uvek samo govore u ekstremi a nikako o pameti.

rt

pre 10 godina

Ovako prica diplomata ciji su stavovi u interesu Srbije. Rusija ako nista drugo nikada nije bacila ni jednu bombu na Srbiju.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Homo politicus, 12. novembar 2013 17:56)

Pa nije bacila nijednu bombu ali je vrlo rado žrtvovala Srbe za svoje interese.

Serbinum

pre 10 godina

Dragi Bože,koliko se samo nepismenih duduka javilo i ostavilo komentar?Rusi su nas zasigurno napali 1914.Istu stvar ti grozni Rusi ponoviše i 1941.Zatim nas ubijedi jedan pravi prijatelj našeg naroda,rodom iz Zagorja,da ti isti Rusi to planiraše i 1948.Ponoviše zli Rusi,sve po redu i 1991,1992,1995,1999,2003,isprobaše na nama novo naoružanje,zasijaše naš životni prostor u Srbiji,RS-u,KiM čak osiromašenim uranijumom,a mi nezahvalni.Kroz istoriju,sprovodiše nad nama prima noctis i danak u krvi,nabijaše nas na kolac,po starom ruskom običaju.A mi slijepi,nikako da se okrenemo,provjerenim prijateljima,Njemcima,Austrijancima,Mađarima,Turcima,Amerima i dragim nam Hrvatima ,Šiptarima i Bošnjacima.Od mrskih Rusa,samo su nam gori Pravoslavni Grci i Crnogorci.A najgori od svih su Oni koji se Srbima nazivaju,a žive u BiH i Hrvatskoj.Njih je istorija najviše mazila kroz razne logore u Doboju,Jasenovcu,Jadovnu,St.Gradišci,Jastrebarskog,Gospiću i Velebitu,.....A mi to ništa ne vidimo,licemjeri jedni.

crni domino

pre 10 godina

Da, da, razmatraju se kao i sa Juznom Osetijom.
Sve se plasim da bi ste nas pomogli kao kao ono 1999 sa S300, ili Karadjordju 1812.
Sto nam ne izrucite Miru Markovic i Karica!?
Gledate samo vase i interese Rusije.
Lozite tu nepismene patrijote!

asdf

pre 10 godina

Mi smo toliko krvi prolili zbog toga sto su nas politicari gurnuli na stranu Rusa u novijoj istoriji da je to strasno. Oni nas i dalje tretiraju kao odstupnicu a dok po nama gaze ovi nas jos vise cede i drze u zivotu nekako kao... pomazu nam valjda. A njihovi puleni u punoj protekciji.

Nukleaka nam treba.

pre 10 godina

Dajte nam koju nuklearku za pocetak.
I koji S400 da se nadje.
Pustite to tapsanje po ramenu,vec ste nas
ostavili na cedilu par puta.

Milos

pre 10 godina

Dela a ne reci kaze stara poslovica. Vratite vojsku na Kosovo vi Rusi bar to mozete ili su i vama Ameri zabranili to? Ne trebaju nam raspevani kozaci i prazne reci podrske bez pokrica.

Beograđanin onaj stari

pre 10 godina

Zavadi pa vladaj... njet spasibo. Videli smo '99 koliki ste nam prijatelji.
(Beojadjen, 12. novembar 2013 11:42)

Ovo je nivo iz filma "3 karte za Holivud", amer ili rus.
Idiotska je odluka Rusija ili Amerika, danas Srbija u eri globalizma ima zadatak da ne svakog prijatelja, nego da lobira za svaku situaciju koja joj ide u korist, nema veze sa koje strane stiže.

Srbin

pre 10 godina

@samo da pitam srbe, na osnovu kojih kriterija proglasavate ucesnike u ww1 'pravom' i 'pogresnom' stranom u sukobu???!??!?
(freddie, 12. novembar 2013 13:10)

Guglaj.

Grunf

pre 10 godina

Manje više ništa novo nije rekao.Više od jednog veka se vodi borma izmedju Ruske imperije koja podržava pravoslavnu Srbiju,Nemačke imeprije koja podržava Hrvate katolike i Turske koja podržava muslimane-bošnjake.Odlično nas "podržavaju".Na kraju krajeva uvek nekako ispalo da u sukobu tri imperije najveću profit izvuče SAD.Pa zar SFRJ nije baš ni bila tako loša pravedna ideja ali ideja koja je imala za cilj sukobe.Večiti sukob balansa.Ne morate da nam objašnjavate da je Srbija uvek koleterallna šteta u interesima velikih imperija.Ko je taj koji je odavno započeo prekrajanje geografske karte Evrope biti sprečen i od koga da taj posao ne završi.Da nsite to možda Vi Rusi?Imali ste priliku da nam pomognete pašto niste.Umaršilrali ste u prištinu sa onim tenkovima do aerodroma i zašto ste otišli ako ste nam toliki prijatelji.Zašto niste ostali da budete balans,da pomognete Srbima nego opet nas poturate kao kukavica jaje.Ako hoćete da povratite Rusku imperiju samo izvolite ali potrudte se da nas zaobidjete.Niko od nas ne boji našu istoriju u crno.Ona je takva kakva je inaša je.Vi vašu bojite u šta god hoćete.Nemam ništa protiv Rusa ali mi je muka kada neo priča o bratsvu i prijateljstvu i proda Vas za šaku dolara kada Vam jedva nos viri iz živog blata.Pa zar nije ideja pojedinih grupa da stvara marionetske države sa korumpiranim političarima.Pa ko je obojio mnoge zemlje u crno.Da nije možda narod il injihove vodje koje su imale razne oerverzne fantazije za isto tako šaku dolara.

drvobradi

pre 10 godina

"Granice Balkana se još razmatraju" Sve u sklopu sa vestima o Juznom toku i Srbijagasu, gde premijer jedne zemlje pita direktora ruske firme sta on misli o restruktuiranju srpske firme koja pravi gubitak od 300M EUR.

Silvester

pre 10 godina

Rusija je kapitulirala u 1. svetskom ratu, pobedila u 2., kapitulirala kao SSSR u Hladnom ratu. Srbija...hm... SFRJ je poražena, sa njom i Srbija iako pere ruke od nje... Nekako su mi srpski i ruski narod veliki gubitnici 20. veka, nakon svih onih žrtava i nezavidne situacije u kojoj se danas nalaze. Ne računam manjinu ultrabogataša koji su se napljačkali dok su im države propadale.

Robert

pre 10 godina

Kad pomislim da juzni tok gde se najvise izgradjuje odmah pomislim na Vojvodinu ! Ma da li je moguce, da je ova poruka: necemo da poslujemo sa Srbijom?

SirOliver

pre 10 godina

Ruski ambasador je u pravu jer nekim zemljama jos uvek nije jasno da je vreme konflikata proslo pa su uzeli za pravo da kroje "nove" granice,tu pre svega misli na ponasanje Turske i Albanije u regionu. Zato moramo dalje razvijati dobre odnose sa tako mocnom zemljom ciji se autoritet postuje svuda u svetu.

dr

pre 10 godina

Došao je Šojgu sa migovima i pvo sistemima pod miškom. Naravno, spremnim za prodaju. Međutim, omalena uboga Srbija izgleda ni pomoću robnog kredita neće kupiti ništa, pa se i ruski ambasador kao slučajno oglašava sa pričama o mogućem prekomponovanju granica. Nažalost, ovde su u pravu i ne mogu da shvate da smo toliko slomljeni. Nepojmljivo im je da neko može da bude toliko indolentan nad sopstvenom sudbinom. Oni su ojačali i vrlo brzo zaboravili gde su do skoro i sami bili (u istom blatu), pa sad valjda forsiraju sopstveni ego.

Vrštanin

pre 10 godina

U ovoj konferrnciji je učestvovao i "dr" Deđanski. Blago nama kad imamo ko da nam priča o istoriji i geopolitičkim pitanjima...

proka

pre 10 godina

Bilo ko sa imalo funkcionalnog mozga u lobanji zna da ne treba verovati zapadu niti istoku.
Ja ne verujuem, niti Amerikancima, niti Rusima i to je jedna dobra lekcija koju je svi trebalo da naucimo od Tita.
To sve sto Amerika sada radi sa NSA-om, Rusija radi isto, to sto Amerika radi u manipulisanju drugih drzava, Rusija radi isto, sto Amerika zatvara Internet, Rusija radi isto.
Jedina razlika je sto smo "navilki" na Rusiju da pravi s**** a Amerija je arogantnija u svojim radnjama pa je slasnije mrzeti ih vise (iako su obadva realno jednako losi).
U svakom slucaju mi gubimo tako sto prodajemo zadnjicu za pare i neki idiotski osecaj bratstva koji realno ne postoji. Postoje samo interesi.
Srbija treba da bude samo na svojoj strani i da se ne priblizava suvise niti istoku niti zapadu.
Mi treba da gradimo svoje, ne drugi za nas.
Mi treba do proizvedemo nesto vredno, ne drugi za nas.
Mi treba da pomognemo sami sebi tako da nam niko drugi ne treba.
Nemci su za 60 godina otisli od porusene, izbombardovane, podeljene na 2 dela, nacije do vodece ekonomske sile u Evropi. To je uspeh jednog naroda i koliko god ih mrzeli, oni predstavljaju ono sto realno svi zelimo od Srbije.
Sta je to u mozgu Srpskog naroda sto nedostaje da tako napredujemo a Nemci i cak Jevreji imaju? Sami provalite.

Бојан Илић

pre 10 godina

Freddie?!
Pa slicna ekipa kao u Drugom svetskom ratu:
fasisti okupatori i sluge ( na jednoj strani) i Srbi sa "pravednicima"( ispalili nas milion puta svi) na drugoj strani!

RUGOVSKA KLISURA

pre 10 godina

(Ne mozete da nam pljunete pod prozor, 12. novembar 2013 19:28)
Da da, strani oficiri su bili zacudjeni kakvu tehniku imamo, ali zaboravljas rodjo da spomenes da je to bila tehnika SFRJ koja je dosla na kosovo iz hrvatske i bosne. I jos nesto, dali te neko pita kad ga sretnes kako si ili kako si bijo???? Pozdrav
PS. zahvaljujem b92 na objavljenom komentaru jer nije cesto slucaj iako su moji komentari korektni.

Перица

pre 10 godina

@Domagoj

Домагоје, слажем се. Ето, слава Аустралије треба да буде Свети Никола као заштитник осуђених и заточених.