Petak, 08.11.2013.

00:09

U toku sastanak Biroa o huliganima

Oko 13.20 počeo sastanak Biroa za koordinaciju službi bezbednosti, koji je sazvao Aleksandar Vučić. Glavna tema sednice problemi s huliganima na stadionima.

Izvor: B92

U toku sastanak Biroa o huliganima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

124 Komentari

Sortiraj po:

Beba

pre 10 godina

Koliko sami sebi steta mozemo da nacinimo, to ne moze niko! Pitam se zasto je to uvek gurano pod tepih, zar da cutanjem i dalje podsticemo vandalizam?! Borba protiv toga, kao i protiv bilo kog drugog oblika kriminala, je neophodna.

20303030

pre 10 godina

Vucic ocigledno ima jasne ciljeve i zna sta radi, zato pohvale za istrajnost u nemilosrdnoj borbi protiv kriminala, i vise nije moguce igrati se sa drzavom.

Nikola Vesic

pre 10 godina

Vreme je da se drzava obracuna sa huliganima, sto ostrije to bolje, naravno razlikovati navijace od izgrednika. Na stadionima napraviti atmosferu u kojoj ce roditelji moci sa decom na miru da dodju i navijaju.

zoran

pre 10 godina

konacno da se stane na put nasilju, a ne da se precutkuje i povladjuje nasilnicima..neki su te nasilnike koristili i za svoje interese, u obracunu sa protivnicima...

Mandarina

pre 10 godina

Ljudi sa viskom energije, to treba ubaciti u neke fabrike da rade i proizvode nesto korisno za drustvo , pa da vidis da li bi imali energije za divljanje!!!!

rista

pre 10 godina

Krajnje je vreme da se stane na put ovakvom ponasanju .Ovo zaista nema nikakve veze ni sa navijanjem ni sa fudbalom ni sa sportom uopste.

Zoki bokser

pre 10 godina

Problem sa hiliganima (navijac + kriminalac), je odavno mogao biti resen.
Samo problem je sto postoji veza sa policijom, a i sudovima.
Kada se desi da policija privede huligane, oni dobiju packe i aj kuci.
Tako je bile nekada, sada ce stvari da se promene, ubedjen sam u to.
Malo nam je jedan Vucic da se rese svi problemi.

balkanac

pre 10 godina

Smatram da je Demokratija nesto najgore sto se dogodilo covecanstvu.
(sone, 8. novembar 2013 09:33)

-- Ne, nego Srbiji. Ljudi su to tamo shvatili kao: radi sta hoces, kradi kolko mozes, jer si (bes)konacno slobodan.
(matula ZG, 8. novembar 2013 09:54)

Isto je u vecini ex-yu drzavica i dobar dio krivice je u patrijarhalnom mentalitetu drustva koje onda bira patrijarhalne vodje cvrste ruke i ocekuje da iskljucivo drzava glumi strogog tatu i disciplinira divlju djecu kao nekad u Jugoslaviji, a da sami gradjani vise nemaju nikakvu odgovornost nakon sta jednom u 4 godine biraju tu vlast nego samo kukaju po internetu kad im se ne svidjaju neke pojave u drustvu. Naravno da je represivni aparat odgovoran za sankcioniranje huliganizma, korupcije itd... al kad je drustvo apaticno, pasivno i nezainteresirano ili jos gore ako divljanje po stadionima smatra sastavnim dijelom "kulture" nekog drustva onda je iluzorno ocekivati da se i drzava tim bavi. Sa korupcijom je jos gora situacija. Svi pljuju po korumpiranim politicarima, a svima je sasvim normalno podmitit doktora ili policajca. Demonstrira se protiv cirilice u Vukovaru ili gay parade u Beogradu kao da su to glavni problemi u drzavi, a kad su rak rane drustva u pitanju svi samo znamo pljuvat iz fotelje. Uglavnom zivimo u drustvima kakva smo sami stvorili i bolje ni ne zasluzujemo kad smo ovce.

Djordje

pre 10 godina

Pa mora Vucic svuda da reaguje kako bi uveo red u drzavi a naseg ministra policije ama bas nista ne interesuje!Takav ministar policije bih mogao biti i ja,ne mesa se u svoj posao i ocekuje da ce samo da se sredi!Potrudi se i ti malo Dacicu,zasuci rukave i radi za sta si placen!

LOST BOYS

pre 10 godina

Trudnice nam umiru u bolnicama zbog nemara, mita,...
Rešenje: Ispitati, pohapsiti i kazniti SVE ODGOVORNE !!

Huligani divljaju...
Rešenje: Očigledno da vaspitavanje ne pomaže. MILICIJO,UDRI BAGRU !!!

Narkomanija u porastu...
Rešenje: U zavisnosti od vrste krivičnog dela- AUTOMATSKI U ZATVOR BEZ PRAVA ŽALBE !!

Krađa i pronevera...
Rešenje: JAVNO OSUDITI I KAZNITI

Naravno, pod hitno vratiti smrtnu kaznu, pa da vidim ko bi se ogrešio o zakon, odnosno, ko bi i pomislio da ga prekrši?!

Ne postoji strah od kazne i to je uzrok svog ZLA koje nas snađe u zadnjih 30 godina.

zvrk

pre 10 godina

Kakvi sastanci više bre??Pa to je trebalo biti pohapšeno u protekla 24h!? Te iste vodje se sad baškare po Bg-u vozikaju audijima i bmw od fakulteta,staža,rada,jel??

Markan

pre 10 godina

Ako neko stvarno hoce onda za mesec dana moze da sredi stvar sa huliganima!Jak zakon,sposoobna policija i nemilosrdno pravosudje!Naravno sve to mora neko da pokrene a moramo priznati da je za to najsposobniji Vucic,hteli mi to ili ne!U svakom slucaju podrzavam borbu protiv huligana i samo hrabro!

Vladimir

pre 10 godina

Koje su ovo igrarije i prodavanje magle! Sns prvo pusti ko zna koliko osudjenika na slobodu a danas se, navodno, zalazu za borbu protiv onih koje su pustili iz zatvora? Gde je mozak? Ko je pustio Urosa Misica, ko je pustio Kimija itd.. Da ne pricamo da niko nije osuzdjen od velikih zverki za kriminal.

Achernar

pre 10 godina

Ti navijacki huligani su inace dokoni ljudi, mada u slobodno vreme valjaju drogu. Ova drzava treba da se pobrie za njihovo zaposljavanje.

Moon

pre 10 godina

Kad se sredi haos u sportu, kad se ljudi nauce osnovnoj kulturi i postovanju, bice znak da se ovaj narod dozvao pameti. Tek smo na pocetku dugog puta, mnogo posla ima nova vlada. Al uvesce se red u drzavi valjda nekad.

Ils

pre 10 godina

Gospodine Vucicu, da li možete da nam kažete koliko ima navijača, a koliko huligana na prosecnoj utakmici u Srbiji. Koji normalan covek bi se usudio da ode na Derbi??? Nazovite stvari već jednom pravim imenom! 99 posto navijača kod nas i jesu huligani!!!!

Beli Glasački Listić

pre 10 godina

Uspešno se vodi borba protiv organizovanog kriminala!
A šta ćema sa huliganima?
E..., pa to je malo teže!
Samim tim što su huligani i ne organizovani, teže im je pohvatati konce.

Zaniah

pre 10 godina

Navijacke grupe su leglo kriminala, i generalno sport u nasoj zemlji. Vodje navijaca su inace ljudi iz krimogenom prosloscu, pa dodje na isto.

monk

pre 10 godina

Godinam je sa huliganima sarađivano valjda je nekom tada bilo tako u interesu. pred tim velikim problemom se žmurilo i danas kada su oni dostigli razmere da se na utakmice nesme otići iz bezbednosnih razloga sada postaje veliki problem. Dačić je i pre dve godine i danas bio ministar policije. I prema tome slobodno mogu reći da on nema mehanima da reši taj problem. Očigledno da će se obratiti ponovo Vučiću za pomoć.

Skydog

pre 10 godina

Čemu više priče za malu decu?Jednu grupaciju čuva Dačić,drugu Vučić,oni treći nisu mnogo bitni.Zakoni se primenjuju selektivno,tj.nikako i tu je kraj priče.Farsa od sastanaka raznih biroa i tela je samo jedan od dokaza da pravna država na ovim prostorima ne funkcioniše.I neće dok se za sve pitaju političari,odnosno stranke.

natasa

pre 10 godina

Odavno mi je jasno da nase politicare nicega nije sramota, ali ovakvim obracanjem naciji koja huligane gleda na delu vec decenijama, jeste najblaze receno, bezobrazluk. Sam Dacic kaze da je i njegova stranka s njima saradjivala (gledala blagonaklono na njih, to mu dodje na isto), a sad ce kao da se obracunaju s njima za par dana. Svi oni imaju svoje favorite medju huliganima, koji, uzgred, nisu huligani, vec osvedoceni kriminalci, s debelim dosijeima u policiji. Pre ce s njima postici dogovor, nego sto ce bilo ko biti uhapsen, samo gledajte.

Onako

pre 10 godina

O čemu bre ovi govore? Kakav Biro? Kakve komisije i anketni odbori? Je li postoje zakoni u ovoj zemlji? Postoje. Onda ih gospodo primenite, a ne da nam mažete oči ovim glupostim dok sa druge strane dogovarate primirje...

gargamel

pre 10 godina

Huliganstvo je uzelo tolike mere kod omladine, da je pocelo da se granici sa samim ludilom. Sve vise se samo cuje na TV - u pretucem, izboden, zavrsio u urgentnom centru gde se bore za njegov zivot itd. Stop huliganstvu, vreme je da Vucic stane i ovom problemu na put,kao sto staje mitu i korupciji.

Lukas

pre 10 godina

Naši sportisti su uvek bili nadprosečni. Nadam se da će Vučić uspeti sa iskorenjivanjem korupcije I huliganstva u sportu, tada će kvalitet još više isplivati.

Ivana Slavic

pre 10 godina

Ma samo da se pomerimo sa mrtve tacke. Stanje postaje sve gore i mora se stati na put divljastvu. Pogledajte snimak derbija. Slika govori kao 1000 reci.

Natalija

pre 10 godina

Službe su ih stvorile red je sada i da ih demontiraju! Samo se meni nešto "javlja" da će umesto demontaže ovo biti zamazivanje očiju narodu. Eto narode kako mi brinemo o redu i poretku. Cela 3 časa smo raspravljali o huliganima i napravili na desetine komisija koje će da ispitaju te navode da li su to zaista huligani...nema od toga ništa, zašto? Ovde je NAMERNO U protekle 23 godine UNIŠTENA KULTURA, PROSVETA,MORAL. Umesto kulture prosvete i morala koje bi stvorile "stabilnu evropsku Srbiju" imali smo ratove, teoriju zavere, mržnju, netoleranciju (1990-2000) A posle ubistva Đinđića imali smo poricanje ratnih poraza i nastavrak "ratne ideologije u rukavicama". Znači radi se o teškoj POLITIČKOJ BOLESTI "političkom sifilisu" koji jede biološku masu društva. A službe će da taj sifilis leče babskim vradzbinama i aspirinima.

Nemanja ★

pre 10 godina

Zabraniti ulaz na stadion huliganskim grupama.
Pa da li nešto može biti lakše i jednostavnije od ovog rešenja?

Svi drugi problemi će nestati kada na stadionu ne bude transparenata "stoka, grobari, delije, četnici, ekstremi, ..." i slični infantilni i debilni nazivi za huliganske grupe.

Zabranite ulaz na stadion huliganskim grupama!

nikolas

pre 10 godina

Dosta su povezani i organizovani,samim tim ocekuje se veca spremnost izvrsnih organa za koje je odlucno Vucic spreman da predvodi tim do resenja

Peca

pre 10 godina

Huligani ne mogu biti iznad drzave i zakona. Prethodne vlasti zanemarli su ovaj problem, ponekad mi se cini cak i namerno. Medjuti, tome se danas mora stati na put.

Markan

pre 10 godina

Sta je policija do sada radila po pitnju huligna? Nista! Mnogi politicari podrzavali su huligane jer su im trebali na mitinzima itd. Ne bi se huligani tako slobodno ponasali da nemaju zastitu pojedinih politicara.

Darko

pre 10 godina

To je tvoja vojska Vucicu.Kada su ovi isti 2010. rusili Beograd,gospodin potpredsednik je tada okrivio vlast za rusilacke pogone.Skandirali su protiv "izdajnika" Tadica sto prodade Kosovo non stop.A sad kad je "izdaja" Kosova mnogo ociglednija,nijednog grafita,nijednog skandiranja.Aktiviraces ti njih ponovo po potrebi.

sistem

pre 10 godina

-napravit novi alkatraz (jer je za srbe to jedino resenje)
- zaposlit nove radnike u njemu
- napravit zakonske kazne od MIN 5g do MAX 30g (huligan, politicar, ubojica, itd)

Sta dobijamo:

- nova radna mesta
- smanjen broj nezaposlenih
- mirna setnja gradom
- fudbal u procvatu
- čistiji grad i manje stetocina
- besplatna radna snaga u zatvoru
- SRBIJU

Ja

pre 10 godina

Voleo bih da gresim, ali ovo je samo jos jedno tresenje gore kako bi se uspesno rodio mis. Ne moze se u jednoj potpuno osiromasenoj zemlji sprovoditi sistemska akcija. Ne zbog nedostatka volje, vec zbog nedostatka para. A volje ima. Vidimo da svakim danom "navijacke grupe" postaju sve silnije. Niko nije reagovao kada su kapitenu Partizana skinuli traku, kada su Zvezdini igraci predali dresove, kada su zapaljene tribine. Postoji zakon, ali nedostaje para za njegovo sprovodjenje. Vazno je bilo da se kazni predsednik drzave sto je pio sampanjac na stadionu. Sada kada se navijacki rat prenosi na ulice i kada konacno izbija na videlo sustina postojanja "navijackih grupa" nema akcije. Zelim da verujem da ce ovo sastancenje doneti prihvatljivo resenje. Nisam siguran da moze bilo sta da se uradi sto bi trebalo da poprimi sitemski karakter borbe protiv organizovanog kriminala. Ovo ce doneti samo jednokratno resenje kao i do sada. Stradace neko od vodja, grupa, a sve u cilju da se stvori prostor za nekog drugog. To je srpska realnost koja je sve gora, narocito od kada je SPS ponovo zagospodario ovom zonom.

М. Н. Лазар

pre 10 godina

О хулиганима ће да одлучују они, који су Миладина Ковачевића уводили у Скупштину.

Gargamel

pre 10 godina

Dobro je Vucic rekao to nisu navijaci, to su huligani. I tu treba da se pravi razlika. Zdravi ljudi vole sport i kriminalcima nije mesto ni u sportu, ni u okviru Upravnih odbora sportskih klubova ni na tribinama.

Sanija Z

pre 10 godina

Dosta je bilo "demokratije" u ovoj zemlji, u kojoj su razni huligani harali, vreme je da im se više stane na put. Podrška Vučiću da ovu zemlju konačno sredi, i dovede u normalne društvene tokove.

Dejan Djokic

pre 10 godina

Vučiću i Dačiću, držite policiju i sve službe bezbednosti i svu moć – ako hitno ne rešite ovo ludilo rasizma, fašista, huligana i nasilja u Srbiji – sklonite se!!!

BranimiRS

pre 10 godina

Ma, palite! Hocu da kazem- Ma, bjezite, ne vjerujemo vasim ispraznim obecanjima. Odlucno protiv navijaca-huligana i politicara-licemjera

sone

pre 10 godina

Huliganizam produkt Demokratije koju su nam je uveo Dos 2000-te pod parolom slobode i boljeg zivota.Danas posle 12 godina vidimo da nije tako pokusavamo da se probudimo iz utopije zvana Demokratija ali svaki pokusaj je uzaludan.Smatram da je Demokratija nesto najgore sto se dogodilo covecanstvu.

Klasika

pre 10 godina

Ti tako zvani najvatreniji navijači su najveća šteta za naše timove i naš imidž u evropi. To su najklasičniji huligani i treba ih se što pre rešiti.

Srelle

pre 10 godina

Ovo sto se sada desava samo je posledica decenijskog nerada i nebrige drzave. Sada, kada pale stadione i skole, kao smo iznenadjeni i kriv nam Vucic. Izvinite ali krivac se jos pre dve godine iselio iz Nemanjine i sada razmislja o „povratku na scenu“. E, bas „jedva“ cekam...

Svetozar

pre 10 godina

Engleska je resila problem huligana. Srbija bi trebala da prepise zakon i da ga sprovodi na identican nacin. Kada prvi huligan bude sa stadiona odveden kod sudije po kratkom postupku a potom u zatvor, tada mozemo reci da se nesto menja po tom pitanju.

Miodrag

pre 10 godina

Da bi se stalo na kraj huliganima, treba promeniti kompletne zakone...Pa kad za "nerede" bude robija po 10-15 godina, nece smeti ni da pisnu...Inace su kukavice i smeju da prave probleme samo zato sto znaju da nece nadrljati...Valjda samo u nasoj zemlji napad na uniformisano lice prodje skoro pa nekaznjeno..Ne podrzavam paradu ni malo,ali kakvi su to zakoni, kad se skup(kakav god da je) mora odloziti zbog huligana!? Pa treba da budu takve kazne da im ne padne napamet ni da dobacuju, a ne da gadjaju policajce kamenicama, plus u takvim slucajevima treba dati policiji otvorene ruke,a ne da moraju otprilike pisati izvestaj zasto su skinuli pendrek...I jos jednom napominjem da su to kukavice koje prave probleme samo zato sto znaju da nece biti vecih posledica,sta god da naprave...

Timotije

pre 10 godina

Ovo temi treba pristupiti na jako ozbiljan nacin. Nije samo problem u zakonu, problem je u sprovodjenju zakona. Podrzavam napore vicepremijera i nadam se da cemo uskoro na stadionima imati navijace a ne huligane i kriminalce.

D

pre 10 godina

Pravi navijači i ljubitelji sporta ne smeju zbog huligana i vandalista da odu i isprate spotredke priredbe, jer se plaše za svoju bezbednost. Ti koji prave haos kako na utakmicama tako i na proteklim izborima na Kosovu treba da budu kažnjeni. Pokušavalo se i ranije sa sličnim akcijama, ali se nije istrajalo. Vučić je odlučan u ovoj akciji i neće odustajati dok odgovorni ne budu snosili krivicu za svoje ponašanje(ne ponašanje). Ne razumem potrebe tih koji prave haos da rade to što rade.

matula ZG

pre 10 godina

Smatram da je Demokratija nesto najgore sto se dogodilo covecanstvu.
(sone, 8. novembar 2013 09:33)

-- Ne, nego Srbiji. Ljudi su to tamo shvatili kao: radi sta hoces, kradi kolko mozes, jer si (bes)konacno slobodan.

biberce

pre 10 godina

Ovako stanje je nasledjeno i svaki pokusaj da se nesto promeni je uzaludan,jer kad se moglo nesto uciniti to nije uradjeno.Huliganizam se razvijao brze od drzave a Demokratija je sve to negovala jer joj je odgovaralo takvo stanje zato sto samo iz takvog stanja Demokratija profitira i odrzva se.Ova vlada ima moc a huligani snagu,moc i snaga dolaze u stalnu koaliziju u kojoj nema pobednika.

Dejan

pre 10 godina

Pozravam vicepremijera i zelim mu da istraje u svojim naporima da resi ovaj ozbiljan problem.Da se navijaci vrate na stadione, huligani napoolje.

Panonski

pre 10 godina

Konacno da se resi i ova stvar koja znam nije najvaznija, ali zaista jeste vazna. Unazad koliko decenija, grupa hiligana terorise ostatak navijaca, i do sada je prolazilo. Siguran sam da ce Vucic sada konacno pokazati cvrstu ruku, i da ce oni sa dvadesetak i vise krivicnih prijava konacno zavrsiti u zatvoru gde im je i mesto.

Kosovka

pre 10 godina

Zelje i ambicije pojedinaca dovode u pitanje drzavnu stabilnost i to ne moze da bude u redu niti sme da se dozvoli da se taj problem vuce jos dugo .

Zoran

pre 10 godina

Ako drzava uspe da resi problem sa huliganima to ce biti jos jedan pokazatelj napretka i puta na kome se nalazimo. Mislim da mora da se vrati vreme kada su na utakmice dolazili ljubitelji sporta.

Samo napred

pre 10 godina

Pravi navijači i ljubitelji sporta ne smeju zbog huligana i vandalista da odu i isprate spotredke priredbe, jer se plaše za svoju bezbednost. Ti koji prave haos kako na utakmicama tako i na proteklim izborima na Kosovu treba da budu kažnjeni. Pokušavalo se i ranije sa sličnim akcijama, ali se nije istrajalo. Vučić je odlučan u ovoj akciji i neće odustajati dok odgovorni ne budu snosili krivicu za svoje ponašanje(ne ponašanje). Ne razumem potrebe tih koji prave haos da rade to što rade.

Panta

pre 10 godina

Država mora da se izbori da se svako u Srbiji oseća sigurnim, a pogotovo ako nosi navijački dres. Huliganima se zna gde im je mesto, policija, država ima težak zadatak. Problem postoji godinama ali ga niko nije rešavao. Sad je narastao toliko da se hitno mora rešavati. Ovo spada u klasični kriminal i tako treba tretirati.

koka mozag

pre 10 godina

Tek kad se oslobodi rak-rane Kosovo, Srbija ce se moci posvetiti sebi i svojim teskim unutarnjim problemima. Slicnih problema kao sto ih ima Srbija u ovom momentu nema ni jedna drzava Evrope.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Potpredsednik Vlade i šef Biroa za koordinaciju službi bezbednosti Aleksandar Vučić zakazao je za danas sednicu biroa na kojoj će biti reči o problemu huligana.

NIKO nije jaci od "drzave" a kamo li od Aleksandra Vučića !
Ne bio ja u kozi tih huligana !

Dija89

pre 10 godina

Bezbednost naroda je neophodna, zato je krajnje vreme da neko stane na put huliganima i kriminalcima. Svako ko radi sa one strane zakona mora biti sankcionisan za svoje postupke i verujem da ce Vucic uspeti da iskoreni ovu opaku bolest iz Srbije.

daće bog

pre 10 godina

Daće bog da se jednom zauvek zaustavi ova bulumenta vandala i kriminalaca zbogkojih normalan svet ne može da ide na utakmice i kao nekada roditelji povedu decu na utakmicu i uživaju i navijaju. Ovo se pretvorilo u huliganstvo i kriminal. Pod hitno obučiti policiju da se obnračuna sa ovakvima i sudstvo i tužilaštvo neka rade svoj posao i ovakve drže u zatvoru gde im je i mesto. N adam se da će Vučić naći način da se i ovaj problem uskoro reši.

Branislav

pre 10 godina

Ovo se pod hitno mora spreciti jer postaje alarmantno.Ne samo sto su uspostavili svoju "paralelnu"vlast i sama odredjuje sta sme a sta ne da se odrzi u Srbiji..utakmice,parade,izbori...sad su krenuli da napadaju i skole,prolaznike sa obezezjima koji se njima nedopadaju,vrhunac je jucerasnji napad zapaljivim napravama na OS Maksim Gorki na Dusanovcu....STOP

ivans

pre 10 godina

Gospodinu Vucicu svaka cast kada u moru problema koje ima drzava Srbija nalazi snage da resi jedan od najvecih problema koji preti da destabilizuje drzavu i da skloni sa ulice ljude koji se kriju iza navijackih grupa a u stvari su obicni kriminalci..svaka cast i samo napred

STEFAN

pre 10 godina

Veliki problem treba rešiti ,jasno mi je što su tribine na sportskim dogašajima prazne jer niko ne želi da mu se nešto desi daleko bilo, sećam se vremena kada sam sa tatom išao na sve sportske događaje od fudbala do boksa tada sam jedv znao da razlikujem ekipe i znam da je uvek bio proble da se uše i izađe jer su gužve bile ogromne a danas su na tim istim događanjima samo huligani i poneki pošteni građanin kome preti opasnost da se živ vrati kući, veoma ozbiljan problem jednog društva pa ga ozbiljno mora i rešavati.Dajem podršku ovoj borbi da se konačno iskorene te horde besnih huligana .

Zoka87

pre 10 godina

Cela nasa drzava je prepuna huigana i kriminalaca, ne smes nigde slobodno da se kreces. A niko do sada nije nista preuzeo povodom toga. Aleksandar Vucic j mlad i pametan covek, znamo da ce se boriti protiv toga dok ih sve ne smesti tamo gde im je mesto. Verujemo u njega i SNS kao stranka ima punu podrsku naroda..

Milenica D.

pre 10 godina

Nasilju svake vrste treba stati na put, izgrednike propisno sankcionisati, a sve one koji stoje iza njih i štite ih razotkriti i javno izneti ko su oni. Svako ima pravo da voli i bude navijač svog tima ali zar to mora da se krije da ne bi bio napadan od strane suprotnih tabora. Hoću da svoje dete slobodno odvedem na utakmicu, a ne strepim da li će doći do sukoba huligana-navijača. Sport služi svuda u svetu da se ljudi zbliže, druže, vole pa bi tako trebalo da bude i kod nas. Ali nema sumnje da će Vučić, kao i sve do sada čega se latio, uspešno rešiti i ovaj problem. Što se tiče izbora na Kosovu tvrdnja da se zna ko je sve šta radio za vreme izbora tačna je 100% i svi dokazi su predati svima onima koji treba da preduzimaju dalje radnje.

pariska tetka

pre 10 godina

Uz pomoć tehnike ukazati na krikinalce koji su se uvuklji među navijače ,ali i sami navijači treba da ukažu na one kojima nije samo cilj sportsko navijanje.

veracruz

pre 10 godina

Nikad situacija sa huliganskim narko-bandama ne bi ovoliko eskalirala da nisu imale podršku iz uprava klubova, pre svih iz večitih rivala. Jednim poštenim čišćenjem Zvezde i Partizana na svim nivoima i Srbija će postati bolje mesto za život.

Jole

pre 10 godina

Bice ludila na stadionima i ulicama sve dok se huligani osecaju jacim od drzave ali onog trenutka kada im se nakace lanci na noge i kramp u ruke i krenu na radnu akciju po centru Beograda splasnuce im ludilo.

Mia

pre 10 godina

Huligane treba proterati iz rukovodstva klubova. Kada se bude prestalo da se plaćaju "navijači" onda će se oni sami povući sa stadiona jer neće imati interesa da divljaju po stadionima .

Zoki B.C.

pre 10 godina

Rečeno i biće učinjeno jer Vučiću se može verovati. Valjda ću za par meseci moći da odem na utakmicu i uživam nerazmišljajući dali će mi neki "navijač" razbiti glavu ili polomiti auto. Samo napred, imate punu podršku svih ljubitelja sporta.

volođa

pre 10 godina

@(Vlado, 8. novembar 2013 02:01)

Ipak sam mišljenja da su huligani postali navijači,a ne obratno.
Jer huligani su aktivni i na drugim poljima,kao huligani.
Pravi navijač navija samo na sportskoj manifestaciji,van nje radi drugi posao.

Dragan Šapić

pre 10 godina

Stvarno je nebitno za koji klub navija kriminalac kao i čiju člansku kartu ima. Jedino važno je krivično delo koje je počinio, kao i da ga stigne odgovarajuća kazna što je pre moguće.

CANE - SREMAC 54

pre 10 godina

Mora se stati na put vanadalizmu, kriminalu hocu da kad odem na stadion da ne razmiljam sta moze da mi se desi nego da idem kako bi uzivao i sportski navijao.Cinjenica je da nam se kriminal uvukao u sve sfere zivota,poslovanja i nije lako to iskoreniti preko noci,ali je jako bitno da se pocelo raditi na tome i zato samo napred u tome.

Dejan

pre 10 godina

Zasto svih ovih godina niko nije imao hrabrosti da se upusti u borbu protiv krimosa u dresovima nego su cekali da se pojavi Vucic i pokrene celu pricu?Sta bi bilo da nije Vucic tu,na sta bi Srbija izgledala?Zato najmanje sto mozemo je da podrzimo Vucica i pustimo ga da radi!

Vlado

pre 10 godina

U srbiji kao isvuda u svetu bi trebalo da postoje navijacke grupe koje ce podrzavati svoje timove ali te navijacke grupe traba kontrolisati s obzirom da su navijaci u srbiji postali huligani i narko dileri koji sebi za pravodaju dosta stvari i takve organizacije treba razbiti jer je to lavina koja ako uhvati maha jednog dana moze biti velika pretnja gradovima u kojim se nalaze.

NIKOLA

pre 10 godina

Mora se stati na put vanadalizmu, kriminalu hocu da kad odem na stadion da ne razmiljam sta moze da mi se desi nego da idem kako bi uzivao i sportski navijao.Cinjenica je da nam se kriminal uvukao u sve sfere zivota ,poslovanja i nije lako to iskoreniti preko noci,ali je jako bitno da se pocelo raditi na tome i zato samo napred u tome.

sasa

pre 10 godina

Ono se desilo na Kosovu je naravo za svaku osudu zasto i dokle cemo ici sami portiv sebe,kriminal, huliganstvo nikad nikom nisu dobro doneli pa nece ni sad.Treba privesti i kazniti sve koji su ucestovali u tome strasno je da smo postali sami sebi neprijatelji.

STANIJA

pre 10 godina

Danas, ne smeš reći nikome za koga navijaš, jer zbog toga možeš da nastradaš. Ja sam pre nekoliko dana bila svedok jednog krvavog obračuna, koji se desio na Obrenovačkom putu, između navijača Crvene zvezde i Partizana, u kojem je povređeno mnogo slučajnih prolaznika, polupano je nekoliko automobila i dva autobusa. Ovakva dešavanja na putevima ne smeju postati deo svakodnevnice, i zbog toga se mora stati na put predvodnicima ovih grupa u čijim rukama razjarena masa navijača postaje razorno oružje.

Buxi

pre 10 godina

Sve u svemu akcija ne bi smela da bude traljava. Poenta je uhapsiti jezgro svih navijačkih grupa i držati ih pod bravom. Ujedno uskladiti da to ne bude klasična represija.

Vlajko Zemun

pre 10 godina

Red je da neko stane na put tim razularenim hordama. Sramota je da u jednoj zakonodavnoj državi niko ne može da kontroliše nekolicinu kriminalaca koji diriguju masom.

goran

pre 10 godina

Godinama je kriminal cvetao i to niko nije sankcionisamo zato sto je tako svima odgovaralo ,pa zar cilj sporta nije da uzivamo u njemu, a ne da se plasimo da dodjemo na stadion.A sto se tice incidenata na Kosovu to je tek zalosno dokle cemo da idemo jedni na druge brat na brata red mora da postoji da se uvede i treba kazniti sve koji su u tome ucetovali.

Ivan 1992

pre 10 godina

Huligani vladaju gradom, diluju, ubijaju i uteruju strah u koske beogradjanima! Nasa deca najvise ispastaju zbog toga, zivimo jako tesko, nemaju ideale, pa iste nalaze na ulici, prethodna vlast je drzavu dovela do toga! Imam 21 godinu i vec 5 godina radim za 16 hiljada mesecno na svu srecu tu su roditelji da mi pomognu koliko toliko, ali sta ce oni ciji roditelji ne rade ili rade za iste pare, pa logicno okrecu se kriminalu i lakoj lovi, nadam se da ce Vucic izasi na kraj i sa ovim problem i pokazati narodu ko nas je sve ove godine vodio!

zoran

pre 10 godina

Sad kada se Gospodin Vicic uhvati u kostac sa huliganima ima bre svi da pobegnu u misiju rupu. Sve cega se Gospodin Vucic latio uspesno se zavrsilo. I to brzo i tacno na vreme. U Ponedeljak a najkasnije do Djurdjeva dana...

Srbin 100%

pre 10 godina

Potrebno je pokrenuti inicijativu za uvodjenje mnogo strozijih kaznenih mera za huligansko ponasanje na sportskim dogadjajima jer samo na taj nacin mozemo stati na put divljackom ponasanju pojedinih navijackih grupa koje ocigledno misle da su jace od drzave

STANIJA

pre 10 godina

Danas, ne smeš reći nikome za koga navijaš, jer zbog toga možeš da nastradaš. Ja sam pre nekoliko dana bila svedok jednog krvavog obračuna, koji se desio na Obrenovačkom putu, između navijača Crvene zvezde i Partizana, u kojem je povređeno mnogo slučajnih prolaznika, polupano je nekoliko automobila i dva autobusa. Ovakva dešavanja na putevima ne smeju postati deo svakodnevnice, i zbog toga se mora stati na put predvodnicima ovih grupa u čijim rukama razjarena masa navijača postaje razorno oružje.

Zaniah

pre 10 godina

Navijacke grupe su leglo kriminala, i generalno sport u nasoj zemlji. Vodje navijaca su inace ljudi iz krimogenom prosloscu, pa dodje na isto.

Moon

pre 10 godina

Kad se sredi haos u sportu, kad se ljudi nauce osnovnoj kulturi i postovanju, bice znak da se ovaj narod dozvao pameti. Tek smo na pocetku dugog puta, mnogo posla ima nova vlada. Al uvesce se red u drzavi valjda nekad.

Zoran

pre 10 godina

Ako drzava uspe da resi problem sa huliganima to ce biti jos jedan pokazatelj napretka i puta na kome se nalazimo. Mislim da mora da se vrati vreme kada su na utakmice dolazili ljubitelji sporta.

matula ZG

pre 10 godina

Smatram da je Demokratija nesto najgore sto se dogodilo covecanstvu.
(sone, 8. novembar 2013 09:33)

-- Ne, nego Srbiji. Ljudi su to tamo shvatili kao: radi sta hoces, kradi kolko mozes, jer si (bes)konacno slobodan.

Srbin 100%

pre 10 godina

Potrebno je pokrenuti inicijativu za uvodjenje mnogo strozijih kaznenih mera za huligansko ponasanje na sportskim dogadjajima jer samo na taj nacin mozemo stati na put divljackom ponasanju pojedinih navijackih grupa koje ocigledno misle da su jace od drzave

rista

pre 10 godina

Krajnje je vreme da se stane na put ovakvom ponasanju .Ovo zaista nema nikakve veze ni sa navijanjem ni sa fudbalom ni sa sportom uopste.

Svetozar

pre 10 godina

Engleska je resila problem huligana. Srbija bi trebala da prepise zakon i da ga sprovodi na identican nacin. Kada prvi huligan bude sa stadiona odveden kod sudije po kratkom postupku a potom u zatvor, tada mozemo reci da se nesto menja po tom pitanju.

gargamel

pre 10 godina

Huliganstvo je uzelo tolike mere kod omladine, da je pocelo da se granici sa samim ludilom. Sve vise se samo cuje na TV - u pretucem, izboden, zavrsio u urgentnom centru gde se bore za njegov zivot itd. Stop huliganstvu, vreme je da Vucic stane i ovom problemu na put,kao sto staje mitu i korupciji.

LOST BOYS

pre 10 godina

Trudnice nam umiru u bolnicama zbog nemara, mita,...
Rešenje: Ispitati, pohapsiti i kazniti SVE ODGOVORNE !!

Huligani divljaju...
Rešenje: Očigledno da vaspitavanje ne pomaže. MILICIJO,UDRI BAGRU !!!

Narkomanija u porastu...
Rešenje: U zavisnosti od vrste krivičnog dela- AUTOMATSKI U ZATVOR BEZ PRAVA ŽALBE !!

Krađa i pronevera...
Rešenje: JAVNO OSUDITI I KAZNITI

Naravno, pod hitno vratiti smrtnu kaznu, pa da vidim ko bi se ogrešio o zakon, odnosno, ko bi i pomislio da ga prekrši?!

Ne postoji strah od kazne i to je uzrok svog ZLA koje nas snađe u zadnjih 30 godina.

Srelle

pre 10 godina

Ovo sto se sada desava samo je posledica decenijskog nerada i nebrige drzave. Sada, kada pale stadione i skole, kao smo iznenadjeni i kriv nam Vucic. Izvinite ali krivac se jos pre dve godine iselio iz Nemanjine i sada razmislja o „povratku na scenu“. E, bas „jedva“ cekam...

Markan

pre 10 godina

Ako neko stvarno hoce onda za mesec dana moze da sredi stvar sa huliganima!Jak zakon,sposoobna policija i nemilosrdno pravosudje!Naravno sve to mora neko da pokrene a moramo priznati da je za to najsposobniji Vucic,hteli mi to ili ne!U svakom slucaju podrzavam borbu protiv huligana i samo hrabro!

Mandarina

pre 10 godina

Ljudi sa viskom energije, to treba ubaciti u neke fabrike da rade i proizvode nesto korisno za drustvo , pa da vidis da li bi imali energije za divljanje!!!!

goran

pre 10 godina

Godinama je kriminal cvetao i to niko nije sankcionisamo zato sto je tako svima odgovaralo ,pa zar cilj sporta nije da uzivamo u njemu, a ne da se plasimo da dodjemo na stadion.A sto se tice incidenata na Kosovu to je tek zalosno dokle cemo da idemo jedni na druge brat na brata red mora da postoji da se uvede i treba kazniti sve koji su u tome ucetovali.

Buxi

pre 10 godina

Sve u svemu akcija ne bi smela da bude traljava. Poenta je uhapsiti jezgro svih navijačkih grupa i držati ih pod bravom. Ujedno uskladiti da to ne bude klasična represija.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Potpredsednik Vlade i šef Biroa za koordinaciju službi bezbednosti Aleksandar Vučić zakazao je za danas sednicu biroa na kojoj će biti reči o problemu huligana.

NIKO nije jaci od "drzave" a kamo li od Aleksandra Vučića !
Ne bio ja u kozi tih huligana !

Miodrag

pre 10 godina

Da bi se stalo na kraj huliganima, treba promeniti kompletne zakone...Pa kad za "nerede" bude robija po 10-15 godina, nece smeti ni da pisnu...Inace su kukavice i smeju da prave probleme samo zato sto znaju da nece nadrljati...Valjda samo u nasoj zemlji napad na uniformisano lice prodje skoro pa nekaznjeno..Ne podrzavam paradu ni malo,ali kakvi su to zakoni, kad se skup(kakav god da je) mora odloziti zbog huligana!? Pa treba da budu takve kazne da im ne padne napamet ni da dobacuju, a ne da gadjaju policajce kamenicama, plus u takvim slucajevima treba dati policiji otvorene ruke,a ne da moraju otprilike pisati izvestaj zasto su skinuli pendrek...I jos jednom napominjem da su to kukavice koje prave probleme samo zato sto znaju da nece biti vecih posledica,sta god da naprave...

zoran

pre 10 godina

konacno da se stane na put nasilju, a ne da se precutkuje i povladjuje nasilnicima..neki su te nasilnike koristili i za svoje interese, u obracunu sa protivnicima...

Vlado

pre 10 godina

U srbiji kao isvuda u svetu bi trebalo da postoje navijacke grupe koje ce podrzavati svoje timove ali te navijacke grupe traba kontrolisati s obzirom da su navijaci u srbiji postali huligani i narko dileri koji sebi za pravodaju dosta stvari i takve organizacije treba razbiti jer je to lavina koja ako uhvati maha jednog dana moze biti velika pretnja gradovima u kojim se nalaze.

Ivana Slavic

pre 10 godina

Ma samo da se pomerimo sa mrtve tacke. Stanje postaje sve gore i mora se stati na put divljastvu. Pogledajte snimak derbija. Slika govori kao 1000 reci.

Djordje

pre 10 godina

Pa mora Vucic svuda da reaguje kako bi uveo red u drzavi a naseg ministra policije ama bas nista ne interesuje!Takav ministar policije bih mogao biti i ja,ne mesa se u svoj posao i ocekuje da ce samo da se sredi!Potrudi se i ti malo Dacicu,zasuci rukave i radi za sta si placen!

NIKOLA

pre 10 godina

Mora se stati na put vanadalizmu, kriminalu hocu da kad odem na stadion da ne razmiljam sta moze da mi se desi nego da idem kako bi uzivao i sportski navijao.Cinjenica je da nam se kriminal uvukao u sve sfere zivota ,poslovanja i nije lako to iskoreniti preko noci,ali je jako bitno da se pocelo raditi na tome i zato samo napred u tome.

Mia

pre 10 godina

Huligane treba proterati iz rukovodstva klubova. Kada se bude prestalo da se plaćaju "navijači" onda će se oni sami povući sa stadiona jer neće imati interesa da divljaju po stadionima .

daće bog

pre 10 godina

Daće bog da se jednom zauvek zaustavi ova bulumenta vandala i kriminalaca zbogkojih normalan svet ne može da ide na utakmice i kao nekada roditelji povedu decu na utakmicu i uživaju i navijaju. Ovo se pretvorilo u huliganstvo i kriminal. Pod hitno obučiti policiju da se obnračuna sa ovakvima i sudstvo i tužilaštvo neka rade svoj posao i ovakve drže u zatvoru gde im je i mesto. N adam se da će Vučić naći način da se i ovaj problem uskoro reši.

Dejan

pre 10 godina

Pozravam vicepremijera i zelim mu da istraje u svojim naporima da resi ovaj ozbiljan problem.Da se navijaci vrate na stadione, huligani napoolje.

Zoki bokser

pre 10 godina

Problem sa hiliganima (navijac + kriminalac), je odavno mogao biti resen.
Samo problem je sto postoji veza sa policijom, a i sudovima.
Kada se desi da policija privede huligane, oni dobiju packe i aj kuci.
Tako je bile nekada, sada ce stvari da se promene, ubedjen sam u to.
Malo nam je jedan Vucic da se rese svi problemi.

Ivan 1992

pre 10 godina

Huligani vladaju gradom, diluju, ubijaju i uteruju strah u koske beogradjanima! Nasa deca najvise ispastaju zbog toga, zivimo jako tesko, nemaju ideale, pa iste nalaze na ulici, prethodna vlast je drzavu dovela do toga! Imam 21 godinu i vec 5 godina radim za 16 hiljada mesecno na svu srecu tu su roditelji da mi pomognu koliko toliko, ali sta ce oni ciji roditelji ne rade ili rade za iste pare, pa logicno okrecu se kriminalu i lakoj lovi, nadam se da ce Vucic izasi na kraj i sa ovim problem i pokazati narodu ko nas je sve ove godine vodio!

CANE - SREMAC 54

pre 10 godina

Mora se stati na put vanadalizmu, kriminalu hocu da kad odem na stadion da ne razmiljam sta moze da mi se desi nego da idem kako bi uzivao i sportski navijao.Cinjenica je da nam se kriminal uvukao u sve sfere zivota,poslovanja i nije lako to iskoreniti preko noci,ali je jako bitno da se pocelo raditi na tome i zato samo napred u tome.

volođa

pre 10 godina

@(Vlado, 8. novembar 2013 02:01)

Ipak sam mišljenja da su huligani postali navijači,a ne obratno.
Jer huligani su aktivni i na drugim poljima,kao huligani.
Pravi navijač navija samo na sportskoj manifestaciji,van nje radi drugi posao.

monk

pre 10 godina

Godinam je sa huliganima sarađivano valjda je nekom tada bilo tako u interesu. pred tim velikim problemom se žmurilo i danas kada su oni dostigli razmere da se na utakmice nesme otići iz bezbednosnih razloga sada postaje veliki problem. Dačić je i pre dve godine i danas bio ministar policije. I prema tome slobodno mogu reći da on nema mehanima da reši taj problem. Očigledno da će se obratiti ponovo Vučiću za pomoć.

Milenica D.

pre 10 godina

Nasilju svake vrste treba stati na put, izgrednike propisno sankcionisati, a sve one koji stoje iza njih i štite ih razotkriti i javno izneti ko su oni. Svako ima pravo da voli i bude navijač svog tima ali zar to mora da se krije da ne bi bio napadan od strane suprotnih tabora. Hoću da svoje dete slobodno odvedem na utakmicu, a ne strepim da li će doći do sukoba huligana-navijača. Sport služi svuda u svetu da se ljudi zbliže, druže, vole pa bi tako trebalo da bude i kod nas. Ali nema sumnje da će Vučić, kao i sve do sada čega se latio, uspešno rešiti i ovaj problem. Što se tiče izbora na Kosovu tvrdnja da se zna ko je sve šta radio za vreme izbora tačna je 100% i svi dokazi su predati svima onima koji treba da preduzimaju dalje radnje.

D

pre 10 godina

Pravi navijači i ljubitelji sporta ne smeju zbog huligana i vandalista da odu i isprate spotredke priredbe, jer se plaše za svoju bezbednost. Ti koji prave haos kako na utakmicama tako i na proteklim izborima na Kosovu treba da budu kažnjeni. Pokušavalo se i ranije sa sličnim akcijama, ali se nije istrajalo. Vučić je odlučan u ovoj akciji i neće odustajati dok odgovorni ne budu snosili krivicu za svoje ponašanje(ne ponašanje). Ne razumem potrebe tih koji prave haos da rade to što rade.

Branislav

pre 10 godina

Ovo se pod hitno mora spreciti jer postaje alarmantno.Ne samo sto su uspostavili svoju "paralelnu"vlast i sama odredjuje sta sme a sta ne da se odrzi u Srbiji..utakmice,parade,izbori...sad su krenuli da napadaju i skole,prolaznike sa obezezjima koji se njima nedopadaju,vrhunac je jucerasnji napad zapaljivim napravama na OS Maksim Gorki na Dusanovcu....STOP

Timotije

pre 10 godina

Ovo temi treba pristupiti na jako ozbiljan nacin. Nije samo problem u zakonu, problem je u sprovodjenju zakona. Podrzavam napore vicepremijera i nadam se da cemo uskoro na stadionima imati navijace a ne huligane i kriminalce.

Gargamel

pre 10 godina

Dobro je Vucic rekao to nisu navijaci, to su huligani. I tu treba da se pravi razlika. Zdravi ljudi vole sport i kriminalcima nije mesto ni u sportu, ni u okviru Upravnih odbora sportskih klubova ni na tribinama.

sasa

pre 10 godina

Ono se desilo na Kosovu je naravo za svaku osudu zasto i dokle cemo ici sami portiv sebe,kriminal, huliganstvo nikad nikom nisu dobro doneli pa nece ni sad.Treba privesti i kazniti sve koji su ucestovali u tome strasno je da smo postali sami sebi neprijatelji.

Dragan Šapić

pre 10 godina

Stvarno je nebitno za koji klub navija kriminalac kao i čiju člansku kartu ima. Jedino važno je krivično delo koje je počinio, kao i da ga stigne odgovarajuća kazna što je pre moguće.

pariska tetka

pre 10 godina

Uz pomoć tehnike ukazati na krikinalce koji su se uvuklji među navijače ,ali i sami navijači treba da ukažu na one kojima nije samo cilj sportsko navijanje.

STEFAN

pre 10 godina

Veliki problem treba rešiti ,jasno mi je što su tribine na sportskim dogašajima prazne jer niko ne želi da mu se nešto desi daleko bilo, sećam se vremena kada sam sa tatom išao na sve sportske događaje od fudbala do boksa tada sam jedv znao da razlikujem ekipe i znam da je uvek bio proble da se uše i izađe jer su gužve bile ogromne a danas su na tim istim događanjima samo huligani i poneki pošteni građanin kome preti opasnost da se živ vrati kući, veoma ozbiljan problem jednog društva pa ga ozbiljno mora i rešavati.Dajem podršku ovoj borbi da se konačno iskorene te horde besnih huligana .

Kosovka

pre 10 godina

Zelje i ambicije pojedinaca dovode u pitanje drzavnu stabilnost i to ne moze da bude u redu niti sme da se dozvoli da se taj problem vuce jos dugo .

Achernar

pre 10 godina

Ti navijacki huligani su inace dokoni ljudi, mada u slobodno vreme valjaju drogu. Ova drzava treba da se pobrie za njihovo zaposljavanje.

Vlajko Zemun

pre 10 godina

Red je da neko stane na put tim razularenim hordama. Sramota je da u jednoj zakonodavnoj državi niko ne može da kontroliše nekolicinu kriminalaca koji diriguju masom.

Dejan

pre 10 godina

Zasto svih ovih godina niko nije imao hrabrosti da se upusti u borbu protiv krimosa u dresovima nego su cekali da se pojavi Vucic i pokrene celu pricu?Sta bi bilo da nije Vucic tu,na sta bi Srbija izgledala?Zato najmanje sto mozemo je da podrzimo Vucica i pustimo ga da radi!

Zoka87

pre 10 godina

Cela nasa drzava je prepuna huigana i kriminalaca, ne smes nigde slobodno da se kreces. A niko do sada nije nista preuzeo povodom toga. Aleksandar Vucic j mlad i pametan covek, znamo da ce se boriti protiv toga dok ih sve ne smesti tamo gde im je mesto. Verujemo u njega i SNS kao stranka ima punu podrsku naroda..

Dija89

pre 10 godina

Bezbednost naroda je neophodna, zato je krajnje vreme da neko stane na put huliganima i kriminalcima. Svako ko radi sa one strane zakona mora biti sankcionisan za svoje postupke i verujem da ce Vucic uspeti da iskoreni ovu opaku bolest iz Srbije.

Panonski

pre 10 godina

Konacno da se resi i ova stvar koja znam nije najvaznija, ali zaista jeste vazna. Unazad koliko decenija, grupa hiligana terorise ostatak navijaca, i do sada je prolazilo. Siguran sam da ce Vucic sada konacno pokazati cvrstu ruku, i da ce oni sa dvadesetak i vise krivicnih prijava konacno zavrsiti u zatvoru gde im je i mesto.

Sanija Z

pre 10 godina

Dosta je bilo "demokratije" u ovoj zemlji, u kojoj su razni huligani harali, vreme je da im se više stane na put. Podrška Vučiću da ovu zemlju konačno sredi, i dovede u normalne društvene tokove.

Zoki B.C.

pre 10 godina

Rečeno i biće učinjeno jer Vučiću se može verovati. Valjda ću za par meseci moći da odem na utakmicu i uživam nerazmišljajući dali će mi neki "navijač" razbiti glavu ili polomiti auto. Samo napred, imate punu podršku svih ljubitelja sporta.

ivans

pre 10 godina

Gospodinu Vucicu svaka cast kada u moru problema koje ima drzava Srbija nalazi snage da resi jedan od najvecih problema koji preti da destabilizuje drzavu i da skloni sa ulice ljude koji se kriju iza navijackih grupa a u stvari su obicni kriminalci..svaka cast i samo napred

Peca

pre 10 godina

Huligani ne mogu biti iznad drzave i zakona. Prethodne vlasti zanemarli su ovaj problem, ponekad mi se cini cak i namerno. Medjuti, tome se danas mora stati na put.

nikolas

pre 10 godina

Dosta su povezani i organizovani,samim tim ocekuje se veca spremnost izvrsnih organa za koje je odlucno Vucic spreman da predvodi tim do resenja

Jole

pre 10 godina

Bice ludila na stadionima i ulicama sve dok se huligani osecaju jacim od drzave ali onog trenutka kada im se nakace lanci na noge i kramp u ruke i krenu na radnu akciju po centru Beograda splasnuce im ludilo.

Samo napred

pre 10 godina

Pravi navijači i ljubitelji sporta ne smeju zbog huligana i vandalista da odu i isprate spotredke priredbe, jer se plaše za svoju bezbednost. Ti koji prave haos kako na utakmicama tako i na proteklim izborima na Kosovu treba da budu kažnjeni. Pokušavalo se i ranije sa sličnim akcijama, ali se nije istrajalo. Vučić je odlučan u ovoj akciji i neće odustajati dok odgovorni ne budu snosili krivicu za svoje ponašanje(ne ponašanje). Ne razumem potrebe tih koji prave haos da rade to što rade.

Lukas

pre 10 godina

Naši sportisti su uvek bili nadprosečni. Nadam se da će Vučić uspeti sa iskorenjivanjem korupcije I huliganstva u sportu, tada će kvalitet još više isplivati.

Panta

pre 10 godina

Država mora da se izbori da se svako u Srbiji oseća sigurnim, a pogotovo ako nosi navijački dres. Huliganima se zna gde im je mesto, policija, država ima težak zadatak. Problem postoji godinama ali ga niko nije rešavao. Sad je narastao toliko da se hitno mora rešavati. Ovo spada u klasični kriminal i tako treba tretirati.

balkanac

pre 10 godina

Smatram da je Demokratija nesto najgore sto se dogodilo covecanstvu.
(sone, 8. novembar 2013 09:33)

-- Ne, nego Srbiji. Ljudi su to tamo shvatili kao: radi sta hoces, kradi kolko mozes, jer si (bes)konacno slobodan.
(matula ZG, 8. novembar 2013 09:54)

Isto je u vecini ex-yu drzavica i dobar dio krivice je u patrijarhalnom mentalitetu drustva koje onda bira patrijarhalne vodje cvrste ruke i ocekuje da iskljucivo drzava glumi strogog tatu i disciplinira divlju djecu kao nekad u Jugoslaviji, a da sami gradjani vise nemaju nikakvu odgovornost nakon sta jednom u 4 godine biraju tu vlast nego samo kukaju po internetu kad im se ne svidjaju neke pojave u drustvu. Naravno da je represivni aparat odgovoran za sankcioniranje huliganizma, korupcije itd... al kad je drustvo apaticno, pasivno i nezainteresirano ili jos gore ako divljanje po stadionima smatra sastavnim dijelom "kulture" nekog drustva onda je iluzorno ocekivati da se i drzava tim bavi. Sa korupcijom je jos gora situacija. Svi pljuju po korumpiranim politicarima, a svima je sasvim normalno podmitit doktora ili policajca. Demonstrira se protiv cirilice u Vukovaru ili gay parade u Beogradu kao da su to glavni problemi u drzavi, a kad su rak rane drustva u pitanju svi samo znamo pljuvat iz fotelje. Uglavnom zivimo u drustvima kakva smo sami stvorili i bolje ni ne zasluzujemo kad smo ovce.

Klasika

pre 10 godina

Ti tako zvani najvatreniji navijači su najveća šteta za naše timove i naš imidž u evropi. To su najklasičniji huligani i treba ih se što pre rešiti.

veracruz

pre 10 godina

Nikad situacija sa huliganskim narko-bandama ne bi ovoliko eskalirala da nisu imale podršku iz uprava klubova, pre svih iz večitih rivala. Jednim poštenim čišćenjem Zvezde i Partizana na svim nivoima i Srbija će postati bolje mesto za život.

Nemanja ★

pre 10 godina

Zabraniti ulaz na stadion huliganskim grupama.
Pa da li nešto može biti lakše i jednostavnije od ovog rešenja?

Svi drugi problemi će nestati kada na stadionu ne bude transparenata "stoka, grobari, delije, četnici, ekstremi, ..." i slični infantilni i debilni nazivi za huliganske grupe.

Zabranite ulaz na stadion huliganskim grupama!

sone

pre 10 godina

Huliganizam produkt Demokratije koju su nam je uveo Dos 2000-te pod parolom slobode i boljeg zivota.Danas posle 12 godina vidimo da nije tako pokusavamo da se probudimo iz utopije zvana Demokratija ali svaki pokusaj je uzaludan.Smatram da je Demokratija nesto najgore sto se dogodilo covecanstvu.

zoran

pre 10 godina

Sad kada se Gospodin Vicic uhvati u kostac sa huliganima ima bre svi da pobegnu u misiju rupu. Sve cega se Gospodin Vucic latio uspesno se zavrsilo. I to brzo i tacno na vreme. U Ponedeljak a najkasnije do Djurdjeva dana...

koka mozag

pre 10 godina

Tek kad se oslobodi rak-rane Kosovo, Srbija ce se moci posvetiti sebi i svojim teskim unutarnjim problemima. Slicnih problema kao sto ih ima Srbija u ovom momentu nema ni jedna drzava Evrope.

Darko

pre 10 godina

To je tvoja vojska Vucicu.Kada su ovi isti 2010. rusili Beograd,gospodin potpredsednik je tada okrivio vlast za rusilacke pogone.Skandirali su protiv "izdajnika" Tadica sto prodade Kosovo non stop.A sad kad je "izdaja" Kosova mnogo ociglednija,nijednog grafita,nijednog skandiranja.Aktiviraces ti njih ponovo po potrebi.

Natalija

pre 10 godina

Službe su ih stvorile red je sada i da ih demontiraju! Samo se meni nešto "javlja" da će umesto demontaže ovo biti zamazivanje očiju narodu. Eto narode kako mi brinemo o redu i poretku. Cela 3 časa smo raspravljali o huliganima i napravili na desetine komisija koje će da ispitaju te navode da li su to zaista huligani...nema od toga ništa, zašto? Ovde je NAMERNO U protekle 23 godine UNIŠTENA KULTURA, PROSVETA,MORAL. Umesto kulture prosvete i morala koje bi stvorile "stabilnu evropsku Srbiju" imali smo ratove, teoriju zavere, mržnju, netoleranciju (1990-2000) A posle ubistva Đinđića imali smo poricanje ratnih poraza i nastavrak "ratne ideologije u rukavicama". Znači radi se o teškoj POLITIČKOJ BOLESTI "političkom sifilisu" koji jede biološku masu društva. A službe će da taj sifilis leče babskim vradzbinama i aspirinima.

М. Н. Лазар

pre 10 godina

О хулиганима ће да одлучују они, који су Миладина Ковачевића уводили у Скупштину.

Markan

pre 10 godina

Sta je policija do sada radila po pitnju huligna? Nista! Mnogi politicari podrzavali su huligane jer su im trebali na mitinzima itd. Ne bi se huligani tako slobodno ponasali da nemaju zastitu pojedinih politicara.

Onako

pre 10 godina

O čemu bre ovi govore? Kakav Biro? Kakve komisije i anketni odbori? Je li postoje zakoni u ovoj zemlji? Postoje. Onda ih gospodo primenite, a ne da nam mažete oči ovim glupostim dok sa druge strane dogovarate primirje...

Dejan Djokic

pre 10 godina

Vučiću i Dačiću, držite policiju i sve službe bezbednosti i svu moć – ako hitno ne rešite ovo ludilo rasizma, fašista, huligana i nasilja u Srbiji – sklonite se!!!

sistem

pre 10 godina

-napravit novi alkatraz (jer je za srbe to jedino resenje)
- zaposlit nove radnike u njemu
- napravit zakonske kazne od MIN 5g do MAX 30g (huligan, politicar, ubojica, itd)

Sta dobijamo:

- nova radna mesta
- smanjen broj nezaposlenih
- mirna setnja gradom
- fudbal u procvatu
- čistiji grad i manje stetocina
- besplatna radna snaga u zatvoru
- SRBIJU

BranimiRS

pre 10 godina

Ma, palite! Hocu da kazem- Ma, bjezite, ne vjerujemo vasim ispraznim obecanjima. Odlucno protiv navijaca-huligana i politicara-licemjera

natasa

pre 10 godina

Odavno mi je jasno da nase politicare nicega nije sramota, ali ovakvim obracanjem naciji koja huligane gleda na delu vec decenijama, jeste najblaze receno, bezobrazluk. Sam Dacic kaze da je i njegova stranka s njima saradjivala (gledala blagonaklono na njih, to mu dodje na isto), a sad ce kao da se obracunaju s njima za par dana. Svi oni imaju svoje favorite medju huliganima, koji, uzgred, nisu huligani, vec osvedoceni kriminalci, s debelim dosijeima u policiji. Pre ce s njima postici dogovor, nego sto ce bilo ko biti uhapsen, samo gledajte.

Ils

pre 10 godina

Gospodine Vucicu, da li možete da nam kažete koliko ima navijača, a koliko huligana na prosecnoj utakmici u Srbiji. Koji normalan covek bi se usudio da ode na Derbi??? Nazovite stvari već jednom pravim imenom! 99 posto navijača kod nas i jesu huligani!!!!

Ja

pre 10 godina

Voleo bih da gresim, ali ovo je samo jos jedno tresenje gore kako bi se uspesno rodio mis. Ne moze se u jednoj potpuno osiromasenoj zemlji sprovoditi sistemska akcija. Ne zbog nedostatka volje, vec zbog nedostatka para. A volje ima. Vidimo da svakim danom "navijacke grupe" postaju sve silnije. Niko nije reagovao kada su kapitenu Partizana skinuli traku, kada su Zvezdini igraci predali dresove, kada su zapaljene tribine. Postoji zakon, ali nedostaje para za njegovo sprovodjenje. Vazno je bilo da se kazni predsednik drzave sto je pio sampanjac na stadionu. Sada kada se navijacki rat prenosi na ulice i kada konacno izbija na videlo sustina postojanja "navijackih grupa" nema akcije. Zelim da verujem da ce ovo sastancenje doneti prihvatljivo resenje. Nisam siguran da moze bilo sta da se uradi sto bi trebalo da poprimi sitemski karakter borbe protiv organizovanog kriminala. Ovo ce doneti samo jednokratno resenje kao i do sada. Stradace neko od vodja, grupa, a sve u cilju da se stvori prostor za nekog drugog. To je srpska realnost koja je sve gora, narocito od kada je SPS ponovo zagospodario ovom zonom.

zvrk

pre 10 godina

Kakvi sastanci više bre??Pa to je trebalo biti pohapšeno u protekla 24h!? Te iste vodje se sad baškare po Bg-u vozikaju audijima i bmw od fakulteta,staža,rada,jel??

Skydog

pre 10 godina

Čemu više priče za malu decu?Jednu grupaciju čuva Dačić,drugu Vučić,oni treći nisu mnogo bitni.Zakoni se primenjuju selektivno,tj.nikako i tu je kraj priče.Farsa od sastanaka raznih biroa i tela je samo jedan od dokaza da pravna država na ovim prostorima ne funkcioniše.I neće dok se za sve pitaju političari,odnosno stranke.

Beli Glasački Listić

pre 10 godina

Uspešno se vodi borba protiv organizovanog kriminala!
A šta ćema sa huliganima?
E..., pa to je malo teže!
Samim tim što su huligani i ne organizovani, teže im je pohvatati konce.

Vladimir

pre 10 godina

Koje su ovo igrarije i prodavanje magle! Sns prvo pusti ko zna koliko osudjenika na slobodu a danas se, navodno, zalazu za borbu protiv onih koje su pustili iz zatvora? Gde je mozak? Ko je pustio Urosa Misica, ko je pustio Kimija itd.. Da ne pricamo da niko nije osuzdjen od velikih zverki za kriminal.

biberce

pre 10 godina

Ovako stanje je nasledjeno i svaki pokusaj da se nesto promeni je uzaludan,jer kad se moglo nesto uciniti to nije uradjeno.Huliganizam se razvijao brze od drzave a Demokratija je sve to negovala jer joj je odgovaralo takvo stanje zato sto samo iz takvog stanja Demokratija profitira i odrzva se.Ova vlada ima moc a huligani snagu,moc i snaga dolaze u stalnu koaliziju u kojoj nema pobednika.

Nikola Vesic

pre 10 godina

Vreme je da se drzava obracuna sa huliganima, sto ostrije to bolje, naravno razlikovati navijace od izgrednika. Na stadionima napraviti atmosferu u kojoj ce roditelji moci sa decom na miru da dodju i navijaju.

20303030

pre 10 godina

Vucic ocigledno ima jasne ciljeve i zna sta radi, zato pohvale za istrajnost u nemilosrdnoj borbi protiv kriminala, i vise nije moguce igrati se sa drzavom.

Beba

pre 10 godina

Koliko sami sebi steta mozemo da nacinimo, to ne moze niko! Pitam se zasto je to uvek gurano pod tepih, zar da cutanjem i dalje podsticemo vandalizam?! Borba protiv toga, kao i protiv bilo kog drugog oblika kriminala, je neophodna.

Ils

pre 10 godina

Gospodine Vucicu, da li možete da nam kažete koliko ima navijača, a koliko huligana na prosecnoj utakmici u Srbiji. Koji normalan covek bi se usudio da ode na Derbi??? Nazovite stvari već jednom pravim imenom! 99 posto navijača kod nas i jesu huligani!!!!

Skydog

pre 10 godina

Čemu više priče za malu decu?Jednu grupaciju čuva Dačić,drugu Vučić,oni treći nisu mnogo bitni.Zakoni se primenjuju selektivno,tj.nikako i tu je kraj priče.Farsa od sastanaka raznih biroa i tela je samo jedan od dokaza da pravna država na ovim prostorima ne funkcioniše.I neće dok se za sve pitaju političari,odnosno stranke.

zoran

pre 10 godina

Sad kada se Gospodin Vicic uhvati u kostac sa huliganima ima bre svi da pobegnu u misiju rupu. Sve cega se Gospodin Vucic latio uspesno se zavrsilo. I to brzo i tacno na vreme. U Ponedeljak a najkasnije do Djurdjeva dana...

Onako

pre 10 godina

O čemu bre ovi govore? Kakav Biro? Kakve komisije i anketni odbori? Je li postoje zakoni u ovoj zemlji? Postoje. Onda ih gospodo primenite, a ne da nam mažete oči ovim glupostim dok sa druge strane dogovarate primirje...

Ja

pre 10 godina

Voleo bih da gresim, ali ovo je samo jos jedno tresenje gore kako bi se uspesno rodio mis. Ne moze se u jednoj potpuno osiromasenoj zemlji sprovoditi sistemska akcija. Ne zbog nedostatka volje, vec zbog nedostatka para. A volje ima. Vidimo da svakim danom "navijacke grupe" postaju sve silnije. Niko nije reagovao kada su kapitenu Partizana skinuli traku, kada su Zvezdini igraci predali dresove, kada su zapaljene tribine. Postoji zakon, ali nedostaje para za njegovo sprovodjenje. Vazno je bilo da se kazni predsednik drzave sto je pio sampanjac na stadionu. Sada kada se navijacki rat prenosi na ulice i kada konacno izbija na videlo sustina postojanja "navijackih grupa" nema akcije. Zelim da verujem da ce ovo sastancenje doneti prihvatljivo resenje. Nisam siguran da moze bilo sta da se uradi sto bi trebalo da poprimi sitemski karakter borbe protiv organizovanog kriminala. Ovo ce doneti samo jednokratno resenje kao i do sada. Stradace neko od vodja, grupa, a sve u cilju da se stvori prostor za nekog drugog. To je srpska realnost koja je sve gora, narocito od kada je SPS ponovo zagospodario ovom zonom.

Vladimir

pre 10 godina

Koje su ovo igrarije i prodavanje magle! Sns prvo pusti ko zna koliko osudjenika na slobodu a danas se, navodno, zalazu za borbu protiv onih koje su pustili iz zatvora? Gde je mozak? Ko je pustio Urosa Misica, ko je pustio Kimija itd.. Da ne pricamo da niko nije osuzdjen od velikih zverki za kriminal.

BranimiRS

pre 10 godina

Ma, palite! Hocu da kazem- Ma, bjezite, ne vjerujemo vasim ispraznim obecanjima. Odlucno protiv navijaca-huligana i politicara-licemjera

М. Н. Лазар

pre 10 godina

О хулиганима ће да одлучују они, који су Миладина Ковачевића уводили у Скупштину.

Dejan Djokic

pre 10 godina

Vučiću i Dačiću, držite policiju i sve službe bezbednosti i svu moć – ako hitno ne rešite ovo ludilo rasizma, fašista, huligana i nasilja u Srbiji – sklonite se!!!

Darko

pre 10 godina

To je tvoja vojska Vucicu.Kada su ovi isti 2010. rusili Beograd,gospodin potpredsednik je tada okrivio vlast za rusilacke pogone.Skandirali su protiv "izdajnika" Tadica sto prodade Kosovo non stop.A sad kad je "izdaja" Kosova mnogo ociglednija,nijednog grafita,nijednog skandiranja.Aktiviraces ti njih ponovo po potrebi.

Natalija

pre 10 godina

Službe su ih stvorile red je sada i da ih demontiraju! Samo se meni nešto "javlja" da će umesto demontaže ovo biti zamazivanje očiju narodu. Eto narode kako mi brinemo o redu i poretku. Cela 3 časa smo raspravljali o huliganima i napravili na desetine komisija koje će da ispitaju te navode da li su to zaista huligani...nema od toga ništa, zašto? Ovde je NAMERNO U protekle 23 godine UNIŠTENA KULTURA, PROSVETA,MORAL. Umesto kulture prosvete i morala koje bi stvorile "stabilnu evropsku Srbiju" imali smo ratove, teoriju zavere, mržnju, netoleranciju (1990-2000) A posle ubistva Đinđića imali smo poricanje ratnih poraza i nastavrak "ratne ideologije u rukavicama". Znači radi se o teškoj POLITIČKOJ BOLESTI "političkom sifilisu" koji jede biološku masu društva. A službe će da taj sifilis leče babskim vradzbinama i aspirinima.

natasa

pre 10 godina

Odavno mi je jasno da nase politicare nicega nije sramota, ali ovakvim obracanjem naciji koja huligane gleda na delu vec decenijama, jeste najblaze receno, bezobrazluk. Sam Dacic kaze da je i njegova stranka s njima saradjivala (gledala blagonaklono na njih, to mu dodje na isto), a sad ce kao da se obracunaju s njima za par dana. Svi oni imaju svoje favorite medju huliganima, koji, uzgred, nisu huligani, vec osvedoceni kriminalci, s debelim dosijeima u policiji. Pre ce s njima postici dogovor, nego sto ce bilo ko biti uhapsen, samo gledajte.

biberce

pre 10 godina

Ovako stanje je nasledjeno i svaki pokusaj da se nesto promeni je uzaludan,jer kad se moglo nesto uciniti to nije uradjeno.Huliganizam se razvijao brze od drzave a Demokratija je sve to negovala jer joj je odgovaralo takvo stanje zato sto samo iz takvog stanja Demokratija profitira i odrzva se.Ova vlada ima moc a huligani snagu,moc i snaga dolaze u stalnu koaliziju u kojoj nema pobednika.

zvrk

pre 10 godina

Kakvi sastanci više bre??Pa to je trebalo biti pohapšeno u protekla 24h!? Te iste vodje se sad baškare po Bg-u vozikaju audijima i bmw od fakulteta,staža,rada,jel??

Beli Glasački Listić

pre 10 godina

Uspešno se vodi borba protiv organizovanog kriminala!
A šta ćema sa huliganima?
E..., pa to je malo teže!
Samim tim što su huligani i ne organizovani, teže im je pohvatati konce.

sistem

pre 10 godina

-napravit novi alkatraz (jer je za srbe to jedino resenje)
- zaposlit nove radnike u njemu
- napravit zakonske kazne od MIN 5g do MAX 30g (huligan, politicar, ubojica, itd)

Sta dobijamo:

- nova radna mesta
- smanjen broj nezaposlenih
- mirna setnja gradom
- fudbal u procvatu
- čistiji grad i manje stetocina
- besplatna radna snaga u zatvoru
- SRBIJU

Ivan 1992

pre 10 godina

Huligani vladaju gradom, diluju, ubijaju i uteruju strah u koske beogradjanima! Nasa deca najvise ispastaju zbog toga, zivimo jako tesko, nemaju ideale, pa iste nalaze na ulici, prethodna vlast je drzavu dovela do toga! Imam 21 godinu i vec 5 godina radim za 16 hiljada mesecno na svu srecu tu su roditelji da mi pomognu koliko toliko, ali sta ce oni ciji roditelji ne rade ili rade za iste pare, pa logicno okrecu se kriminalu i lakoj lovi, nadam se da ce Vucic izasi na kraj i sa ovim problem i pokazati narodu ko nas je sve ove godine vodio!

Markan

pre 10 godina

Sta je policija do sada radila po pitnju huligna? Nista! Mnogi politicari podrzavali su huligane jer su im trebali na mitinzima itd. Ne bi se huligani tako slobodno ponasali da nemaju zastitu pojedinih politicara.

sone

pre 10 godina

Huliganizam produkt Demokratije koju su nam je uveo Dos 2000-te pod parolom slobode i boljeg zivota.Danas posle 12 godina vidimo da nije tako pokusavamo da se probudimo iz utopije zvana Demokratija ali svaki pokusaj je uzaludan.Smatram da je Demokratija nesto najgore sto se dogodilo covecanstvu.

NIKOLA

pre 10 godina

Mora se stati na put vanadalizmu, kriminalu hocu da kad odem na stadion da ne razmiljam sta moze da mi se desi nego da idem kako bi uzivao i sportski navijao.Cinjenica je da nam se kriminal uvukao u sve sfere zivota ,poslovanja i nije lako to iskoreniti preko noci,ali je jako bitno da se pocelo raditi na tome i zato samo napred u tome.

Zoran

pre 10 godina

Ako drzava uspe da resi problem sa huliganima to ce biti jos jedan pokazatelj napretka i puta na kome se nalazimo. Mislim da mora da se vrati vreme kada su na utakmice dolazili ljubitelji sporta.

Zoki B.C.

pre 10 godina

Rečeno i biće učinjeno jer Vučiću se može verovati. Valjda ću za par meseci moći da odem na utakmicu i uživam nerazmišljajući dali će mi neki "navijač" razbiti glavu ili polomiti auto. Samo napred, imate punu podršku svih ljubitelja sporta.

Sanija Z

pre 10 godina

Dosta je bilo "demokratije" u ovoj zemlji, u kojoj su razni huligani harali, vreme je da im se više stane na put. Podrška Vučiću da ovu zemlju konačno sredi, i dovede u normalne društvene tokove.

Dejan

pre 10 godina

Zasto svih ovih godina niko nije imao hrabrosti da se upusti u borbu protiv krimosa u dresovima nego su cekali da se pojavi Vucic i pokrene celu pricu?Sta bi bilo da nije Vucic tu,na sta bi Srbija izgledala?Zato najmanje sto mozemo je da podrzimo Vucica i pustimo ga da radi!

Zoka87

pre 10 godina

Cela nasa drzava je prepuna huigana i kriminalaca, ne smes nigde slobodno da se kreces. A niko do sada nije nista preuzeo povodom toga. Aleksandar Vucic j mlad i pametan covek, znamo da ce se boriti protiv toga dok ih sve ne smesti tamo gde im je mesto. Verujemo u njega i SNS kao stranka ima punu podrsku naroda..

Srelle

pre 10 godina

Ovo sto se sada desava samo je posledica decenijskog nerada i nebrige drzave. Sada, kada pale stadione i skole, kao smo iznenadjeni i kriv nam Vucic. Izvinite ali krivac se jos pre dve godine iselio iz Nemanjine i sada razmislja o „povratku na scenu“. E, bas „jedva“ cekam...

Srbin 100%

pre 10 godina

Potrebno je pokrenuti inicijativu za uvodjenje mnogo strozijih kaznenih mera za huligansko ponasanje na sportskim dogadjajima jer samo na taj nacin mozemo stati na put divljackom ponasanju pojedinih navijackih grupa koje ocigledno misle da su jace od drzave

Milenica D.

pre 10 godina

Nasilju svake vrste treba stati na put, izgrednike propisno sankcionisati, a sve one koji stoje iza njih i štite ih razotkriti i javno izneti ko su oni. Svako ima pravo da voli i bude navijač svog tima ali zar to mora da se krije da ne bi bio napadan od strane suprotnih tabora. Hoću da svoje dete slobodno odvedem na utakmicu, a ne strepim da li će doći do sukoba huligana-navijača. Sport služi svuda u svetu da se ljudi zbliže, druže, vole pa bi tako trebalo da bude i kod nas. Ali nema sumnje da će Vučić, kao i sve do sada čega se latio, uspešno rešiti i ovaj problem. Što se tiče izbora na Kosovu tvrdnja da se zna ko je sve šta radio za vreme izbora tačna je 100% i svi dokazi su predati svima onima koji treba da preduzimaju dalje radnje.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Potpredsednik Vlade i šef Biroa za koordinaciju službi bezbednosti Aleksandar Vučić zakazao je za danas sednicu biroa na kojoj će biti reči o problemu huligana.

NIKO nije jaci od "drzave" a kamo li od Aleksandra Vučića !
Ne bio ja u kozi tih huligana !

Dejan

pre 10 godina

Pozravam vicepremijera i zelim mu da istraje u svojim naporima da resi ovaj ozbiljan problem.Da se navijaci vrate na stadione, huligani napoolje.

Lukas

pre 10 godina

Naši sportisti su uvek bili nadprosečni. Nadam se da će Vučić uspeti sa iskorenjivanjem korupcije I huliganstva u sportu, tada će kvalitet još više isplivati.

ivans

pre 10 godina

Gospodinu Vucicu svaka cast kada u moru problema koje ima drzava Srbija nalazi snage da resi jedan od najvecih problema koji preti da destabilizuje drzavu i da skloni sa ulice ljude koji se kriju iza navijackih grupa a u stvari su obicni kriminalci..svaka cast i samo napred

Panonski

pre 10 godina

Konacno da se resi i ova stvar koja znam nije najvaznija, ali zaista jeste vazna. Unazad koliko decenija, grupa hiligana terorise ostatak navijaca, i do sada je prolazilo. Siguran sam da ce Vucic sada konacno pokazati cvrstu ruku, i da ce oni sa dvadesetak i vise krivicnih prijava konacno zavrsiti u zatvoru gde im je i mesto.

Buxi

pre 10 godina

Sve u svemu akcija ne bi smela da bude traljava. Poenta je uhapsiti jezgro svih navijačkih grupa i držati ih pod bravom. Ujedno uskladiti da to ne bude klasična represija.

koka mozag

pre 10 godina

Tek kad se oslobodi rak-rane Kosovo, Srbija ce se moci posvetiti sebi i svojim teskim unutarnjim problemima. Slicnih problema kao sto ih ima Srbija u ovom momentu nema ni jedna drzava Evrope.

gargamel

pre 10 godina

Huliganstvo je uzelo tolike mere kod omladine, da je pocelo da se granici sa samim ludilom. Sve vise se samo cuje na TV - u pretucem, izboden, zavrsio u urgentnom centru gde se bore za njegov zivot itd. Stop huliganstvu, vreme je da Vucic stane i ovom problemu na put,kao sto staje mitu i korupciji.

Vlajko Zemun

pre 10 godina

Red je da neko stane na put tim razularenim hordama. Sramota je da u jednoj zakonodavnoj državi niko ne može da kontroliše nekolicinu kriminalaca koji diriguju masom.

goran

pre 10 godina

Godinama je kriminal cvetao i to niko nije sankcionisamo zato sto je tako svima odgovaralo ,pa zar cilj sporta nije da uzivamo u njemu, a ne da se plasimo da dodjemo na stadion.A sto se tice incidenata na Kosovu to je tek zalosno dokle cemo da idemo jedni na druge brat na brata red mora da postoji da se uvede i treba kazniti sve koji su u tome ucetovali.

STANIJA

pre 10 godina

Danas, ne smeš reći nikome za koga navijaš, jer zbog toga možeš da nastradaš. Ja sam pre nekoliko dana bila svedok jednog krvavog obračuna, koji se desio na Obrenovačkom putu, između navijača Crvene zvezde i Partizana, u kojem je povređeno mnogo slučajnih prolaznika, polupano je nekoliko automobila i dva autobusa. Ovakva dešavanja na putevima ne smeju postati deo svakodnevnice, i zbog toga se mora stati na put predvodnicima ovih grupa u čijim rukama razjarena masa navijača postaje razorno oružje.

STEFAN

pre 10 godina

Veliki problem treba rešiti ,jasno mi je što su tribine na sportskim dogašajima prazne jer niko ne želi da mu se nešto desi daleko bilo, sećam se vremena kada sam sa tatom išao na sve sportske događaje od fudbala do boksa tada sam jedv znao da razlikujem ekipe i znam da je uvek bio proble da se uše i izađe jer su gužve bile ogromne a danas su na tim istim događanjima samo huligani i poneki pošteni građanin kome preti opasnost da se živ vrati kući, veoma ozbiljan problem jednog društva pa ga ozbiljno mora i rešavati.Dajem podršku ovoj borbi da se konačno iskorene te horde besnih huligana .

Dija89

pre 10 godina

Bezbednost naroda je neophodna, zato je krajnje vreme da neko stane na put huliganima i kriminalcima. Svako ko radi sa one strane zakona mora biti sankcionisan za svoje postupke i verujem da ce Vucic uspeti da iskoreni ovu opaku bolest iz Srbije.

D

pre 10 godina

Pravi navijači i ljubitelji sporta ne smeju zbog huligana i vandalista da odu i isprate spotredke priredbe, jer se plaše za svoju bezbednost. Ti koji prave haos kako na utakmicama tako i na proteklim izborima na Kosovu treba da budu kažnjeni. Pokušavalo se i ranije sa sličnim akcijama, ali se nije istrajalo. Vučić je odlučan u ovoj akciji i neće odustajati dok odgovorni ne budu snosili krivicu za svoje ponašanje(ne ponašanje). Ne razumem potrebe tih koji prave haos da rade to što rade.

matula ZG

pre 10 godina

Smatram da je Demokratija nesto najgore sto se dogodilo covecanstvu.
(sone, 8. novembar 2013 09:33)

-- Ne, nego Srbiji. Ljudi su to tamo shvatili kao: radi sta hoces, kradi kolko mozes, jer si (bes)konacno slobodan.

Peca

pre 10 godina

Huligani ne mogu biti iznad drzave i zakona. Prethodne vlasti zanemarli su ovaj problem, ponekad mi se cini cak i namerno. Medjuti, tome se danas mora stati na put.

nikolas

pre 10 godina

Dosta su povezani i organizovani,samim tim ocekuje se veca spremnost izvrsnih organa za koje je odlucno Vucic spreman da predvodi tim do resenja

Vlado

pre 10 godina

U srbiji kao isvuda u svetu bi trebalo da postoje navijacke grupe koje ce podrzavati svoje timove ali te navijacke grupe traba kontrolisati s obzirom da su navijaci u srbiji postali huligani i narko dileri koji sebi za pravodaju dosta stvari i takve organizacije treba razbiti jer je to lavina koja ako uhvati maha jednog dana moze biti velika pretnja gradovima u kojim se nalaze.

daće bog

pre 10 godina

Daće bog da se jednom zauvek zaustavi ova bulumenta vandala i kriminalaca zbogkojih normalan svet ne može da ide na utakmice i kao nekada roditelji povedu decu na utakmicu i uživaju i navijaju. Ovo se pretvorilo u huliganstvo i kriminal. Pod hitno obučiti policiju da se obnračuna sa ovakvima i sudstvo i tužilaštvo neka rade svoj posao i ovakve drže u zatvoru gde im je i mesto. N adam se da će Vučić naći način da se i ovaj problem uskoro reši.

Timotije

pre 10 godina

Ovo temi treba pristupiti na jako ozbiljan nacin. Nije samo problem u zakonu, problem je u sprovodjenju zakona. Podrzavam napore vicepremijera i nadam se da cemo uskoro na stadionima imati navijace a ne huligane i kriminalce.

Gargamel

pre 10 godina

Dobro je Vucic rekao to nisu navijaci, to su huligani. I tu treba da se pravi razlika. Zdravi ljudi vole sport i kriminalcima nije mesto ni u sportu, ni u okviru Upravnih odbora sportskih klubova ni na tribinama.

Markan

pre 10 godina

Ako neko stvarno hoce onda za mesec dana moze da sredi stvar sa huliganima!Jak zakon,sposoobna policija i nemilosrdno pravosudje!Naravno sve to mora neko da pokrene a moramo priznati da je za to najsposobniji Vucic,hteli mi to ili ne!U svakom slucaju podrzavam borbu protiv huligana i samo hrabro!

Djordje

pre 10 godina

Pa mora Vucic svuda da reaguje kako bi uveo red u drzavi a naseg ministra policije ama bas nista ne interesuje!Takav ministar policije bih mogao biti i ja,ne mesa se u svoj posao i ocekuje da ce samo da se sredi!Potrudi se i ti malo Dacicu,zasuci rukave i radi za sta si placen!

sasa

pre 10 godina

Ono se desilo na Kosovu je naravo za svaku osudu zasto i dokle cemo ici sami portiv sebe,kriminal, huliganstvo nikad nikom nisu dobro doneli pa nece ni sad.Treba privesti i kazniti sve koji su ucestovali u tome strasno je da smo postali sami sebi neprijatelji.

CANE - SREMAC 54

pre 10 godina

Mora se stati na put vanadalizmu, kriminalu hocu da kad odem na stadion da ne razmiljam sta moze da mi se desi nego da idem kako bi uzivao i sportski navijao.Cinjenica je da nam se kriminal uvukao u sve sfere zivota,poslovanja i nije lako to iskoreniti preko noci,ali je jako bitno da se pocelo raditi na tome i zato samo napred u tome.

Jole

pre 10 godina

Bice ludila na stadionima i ulicama sve dok se huligani osecaju jacim od drzave ali onog trenutka kada im se nakace lanci na noge i kramp u ruke i krenu na radnu akciju po centru Beograda splasnuce im ludilo.

Samo napred

pre 10 godina

Pravi navijači i ljubitelji sporta ne smeju zbog huligana i vandalista da odu i isprate spotredke priredbe, jer se plaše za svoju bezbednost. Ti koji prave haos kako na utakmicama tako i na proteklim izborima na Kosovu treba da budu kažnjeni. Pokušavalo se i ranije sa sličnim akcijama, ali se nije istrajalo. Vučić je odlučan u ovoj akciji i neće odustajati dok odgovorni ne budu snosili krivicu za svoje ponašanje(ne ponašanje). Ne razumem potrebe tih koji prave haos da rade to što rade.

Miodrag

pre 10 godina

Da bi se stalo na kraj huliganima, treba promeniti kompletne zakone...Pa kad za "nerede" bude robija po 10-15 godina, nece smeti ni da pisnu...Inace su kukavice i smeju da prave probleme samo zato sto znaju da nece nadrljati...Valjda samo u nasoj zemlji napad na uniformisano lice prodje skoro pa nekaznjeno..Ne podrzavam paradu ni malo,ali kakvi su to zakoni, kad se skup(kakav god da je) mora odloziti zbog huligana!? Pa treba da budu takve kazne da im ne padne napamet ni da dobacuju, a ne da gadjaju policajce kamenicama, plus u takvim slucajevima treba dati policiji otvorene ruke,a ne da moraju otprilike pisati izvestaj zasto su skinuli pendrek...I jos jednom napominjem da su to kukavice koje prave probleme samo zato sto znaju da nece biti vecih posledica,sta god da naprave...

volođa

pre 10 godina

@(Vlado, 8. novembar 2013 02:01)

Ipak sam mišljenja da su huligani postali navijači,a ne obratno.
Jer huligani su aktivni i na drugim poljima,kao huligani.
Pravi navijač navija samo na sportskoj manifestaciji,van nje radi drugi posao.

Panta

pre 10 godina

Država mora da se izbori da se svako u Srbiji oseća sigurnim, a pogotovo ako nosi navijački dres. Huliganima se zna gde im je mesto, policija, država ima težak zadatak. Problem postoji godinama ali ga niko nije rešavao. Sad je narastao toliko da se hitno mora rešavati. Ovo spada u klasični kriminal i tako treba tretirati.

Kosovka

pre 10 godina

Zelje i ambicije pojedinaca dovode u pitanje drzavnu stabilnost i to ne moze da bude u redu niti sme da se dozvoli da se taj problem vuce jos dugo .

Klasika

pre 10 godina

Ti tako zvani najvatreniji navijači su najveća šteta za naše timove i naš imidž u evropi. To su najklasičniji huligani i treba ih se što pre rešiti.

Ivana Slavic

pre 10 godina

Ma samo da se pomerimo sa mrtve tacke. Stanje postaje sve gore i mora se stati na put divljastvu. Pogledajte snimak derbija. Slika govori kao 1000 reci.

Nemanja ★

pre 10 godina

Zabraniti ulaz na stadion huliganskim grupama.
Pa da li nešto može biti lakše i jednostavnije od ovog rešenja?

Svi drugi problemi će nestati kada na stadionu ne bude transparenata "stoka, grobari, delije, četnici, ekstremi, ..." i slični infantilni i debilni nazivi za huliganske grupe.

Zabranite ulaz na stadion huliganskim grupama!

monk

pre 10 godina

Godinam je sa huliganima sarađivano valjda je nekom tada bilo tako u interesu. pred tim velikim problemom se žmurilo i danas kada su oni dostigli razmere da se na utakmice nesme otići iz bezbednosnih razloga sada postaje veliki problem. Dačić je i pre dve godine i danas bio ministar policije. I prema tome slobodno mogu reći da on nema mehanima da reši taj problem. Očigledno da će se obratiti ponovo Vučiću za pomoć.

Zaniah

pre 10 godina

Navijacke grupe su leglo kriminala, i generalno sport u nasoj zemlji. Vodje navijaca su inace ljudi iz krimogenom prosloscu, pa dodje na isto.

Achernar

pre 10 godina

Ti navijacki huligani su inace dokoni ljudi, mada u slobodno vreme valjaju drogu. Ova drzava treba da se pobrie za njihovo zaposljavanje.

LOST BOYS

pre 10 godina

Trudnice nam umiru u bolnicama zbog nemara, mita,...
Rešenje: Ispitati, pohapsiti i kazniti SVE ODGOVORNE !!

Huligani divljaju...
Rešenje: Očigledno da vaspitavanje ne pomaže. MILICIJO,UDRI BAGRU !!!

Narkomanija u porastu...
Rešenje: U zavisnosti od vrste krivičnog dela- AUTOMATSKI U ZATVOR BEZ PRAVA ŽALBE !!

Krađa i pronevera...
Rešenje: JAVNO OSUDITI I KAZNITI

Naravno, pod hitno vratiti smrtnu kaznu, pa da vidim ko bi se ogrešio o zakon, odnosno, ko bi i pomislio da ga prekrši?!

Ne postoji strah od kazne i to je uzrok svog ZLA koje nas snađe u zadnjih 30 godina.

balkanac

pre 10 godina

Smatram da je Demokratija nesto najgore sto se dogodilo covecanstvu.
(sone, 8. novembar 2013 09:33)

-- Ne, nego Srbiji. Ljudi su to tamo shvatili kao: radi sta hoces, kradi kolko mozes, jer si (bes)konacno slobodan.
(matula ZG, 8. novembar 2013 09:54)

Isto je u vecini ex-yu drzavica i dobar dio krivice je u patrijarhalnom mentalitetu drustva koje onda bira patrijarhalne vodje cvrste ruke i ocekuje da iskljucivo drzava glumi strogog tatu i disciplinira divlju djecu kao nekad u Jugoslaviji, a da sami gradjani vise nemaju nikakvu odgovornost nakon sta jednom u 4 godine biraju tu vlast nego samo kukaju po internetu kad im se ne svidjaju neke pojave u drustvu. Naravno da je represivni aparat odgovoran za sankcioniranje huliganizma, korupcije itd... al kad je drustvo apaticno, pasivno i nezainteresirano ili jos gore ako divljanje po stadionima smatra sastavnim dijelom "kulture" nekog drustva onda je iluzorno ocekivati da se i drzava tim bavi. Sa korupcijom je jos gora situacija. Svi pljuju po korumpiranim politicarima, a svima je sasvim normalno podmitit doktora ili policajca. Demonstrira se protiv cirilice u Vukovaru ili gay parade u Beogradu kao da su to glavni problemi u drzavi, a kad su rak rane drustva u pitanju svi samo znamo pljuvat iz fotelje. Uglavnom zivimo u drustvima kakva smo sami stvorili i bolje ni ne zasluzujemo kad smo ovce.

Dragan Šapić

pre 10 godina

Stvarno je nebitno za koji klub navija kriminalac kao i čiju člansku kartu ima. Jedino važno je krivično delo koje je počinio, kao i da ga stigne odgovarajuća kazna što je pre moguće.

veracruz

pre 10 godina

Nikad situacija sa huliganskim narko-bandama ne bi ovoliko eskalirala da nisu imale podršku iz uprava klubova, pre svih iz večitih rivala. Jednim poštenim čišćenjem Zvezde i Partizana na svim nivoima i Srbija će postati bolje mesto za život.

pariska tetka

pre 10 godina

Uz pomoć tehnike ukazati na krikinalce koji su se uvuklji među navijače ,ali i sami navijači treba da ukažu na one kojima nije samo cilj sportsko navijanje.

Mia

pre 10 godina

Huligane treba proterati iz rukovodstva klubova. Kada se bude prestalo da se plaćaju "navijači" onda će se oni sami povući sa stadiona jer neće imati interesa da divljaju po stadionima .

Branislav

pre 10 godina

Ovo se pod hitno mora spreciti jer postaje alarmantno.Ne samo sto su uspostavili svoju "paralelnu"vlast i sama odredjuje sta sme a sta ne da se odrzi u Srbiji..utakmice,parade,izbori...sad su krenuli da napadaju i skole,prolaznike sa obezezjima koji se njima nedopadaju,vrhunac je jucerasnji napad zapaljivim napravama na OS Maksim Gorki na Dusanovcu....STOP

Svetozar

pre 10 godina

Engleska je resila problem huligana. Srbija bi trebala da prepise zakon i da ga sprovodi na identican nacin. Kada prvi huligan bude sa stadiona odveden kod sudije po kratkom postupku a potom u zatvor, tada mozemo reci da se nesto menja po tom pitanju.

Moon

pre 10 godina

Kad se sredi haos u sportu, kad se ljudi nauce osnovnoj kulturi i postovanju, bice znak da se ovaj narod dozvao pameti. Tek smo na pocetku dugog puta, mnogo posla ima nova vlada. Al uvesce se red u drzavi valjda nekad.

Zoki bokser

pre 10 godina

Problem sa hiliganima (navijac + kriminalac), je odavno mogao biti resen.
Samo problem je sto postoji veza sa policijom, a i sudovima.
Kada se desi da policija privede huligane, oni dobiju packe i aj kuci.
Tako je bile nekada, sada ce stvari da se promene, ubedjen sam u to.
Malo nam je jedan Vucic da se rese svi problemi.

rista

pre 10 godina

Krajnje je vreme da se stane na put ovakvom ponasanju .Ovo zaista nema nikakve veze ni sa navijanjem ni sa fudbalom ni sa sportom uopste.

Mandarina

pre 10 godina

Ljudi sa viskom energije, to treba ubaciti u neke fabrike da rade i proizvode nesto korisno za drustvo , pa da vidis da li bi imali energije za divljanje!!!!

zoran

pre 10 godina

konacno da se stane na put nasilju, a ne da se precutkuje i povladjuje nasilnicima..neki su te nasilnike koristili i za svoje interese, u obracunu sa protivnicima...

Nikola Vesic

pre 10 godina

Vreme je da se drzava obracuna sa huliganima, sto ostrije to bolje, naravno razlikovati navijace od izgrednika. Na stadionima napraviti atmosferu u kojoj ce roditelji moci sa decom na miru da dodju i navijaju.

20303030

pre 10 godina

Vucic ocigledno ima jasne ciljeve i zna sta radi, zato pohvale za istrajnost u nemilosrdnoj borbi protiv kriminala, i vise nije moguce igrati se sa drzavom.

Beba

pre 10 godina

Koliko sami sebi steta mozemo da nacinimo, to ne moze niko! Pitam se zasto je to uvek gurano pod tepih, zar da cutanjem i dalje podsticemo vandalizam?! Borba protiv toga, kao i protiv bilo kog drugog oblika kriminala, je neophodna.