Ponedeljak, 28.10.2013.

07:18

DS za sve osim za ujedinjenje

Kako saznaje B92, DS je za sve oblike saradnje sa LDP i pripremaju predlog zajedničkog političkog nastupa, ali u DS-u ne razmišljaju o ujedinjenju sa LDP-om.

Izvor: B92

DS za sve osim za ujedinjenje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

198 Komentari

Sortiraj po:

varvara

pre 10 godina

DS kao i uvek svodi sve na pricu umesto na akciju. Eeee, dok vi pregovarate, neko radi na tome da nama sutra bude bolje. Nema vise druge sanse, sve ste vec prokockali. A i Srbija nema vise sansi, ovo je poslednja, koju kako mi se cini trentna vlast nece prokockati. Sem toga 12 god. je i previse da bi se dokazalo sta ko zna i moze. Ne hvala...

Avenger

pre 10 godina

Botovi, skoro 200 postova... Što vas toliko "zanimaju" dve "marginalne", "beznačajne" stranke, "koje će jedva preći cenzus"? :)

Дамир

pre 10 godina

Сваки пут када неко тоне хвата се и за најмању сламку спаса. Шта се може добити спајањем ове две странеке? Вероватно ни они сами не знају, важно је само да се нешто дешава и да буди актуелни.

marko90

pre 10 godina

Dobitna kombinacija!Bingo!!!
A Jeremic "podrzava" ovu kombinaciju....
Pa neka se dokusure do kraja zajedno i nestanu ionako nicemu ne sluze sto su i dokazali sami!

emilija

pre 10 godina

Čeda i Đilas kao nešto dogovaraju, a istina je da i jedan i drugi jedva čekaju da ih Vučić pozove u neku postizbornu koaliciju, i da se prikače na "voz" koji Srbiju sigurnim koracima vodi napred. Međutim, slaba vajda od toga. Ostaje im samo da se nadaju, jer neće Vučić sa onima koji su, svojim bahatim i neodgovornim odnosom prema vlasti, unazadili ovu zemlju.

MIrko

pre 10 godina

Podrzavam ujedinjenje DS-a i LDP-a i smatram da su zajedno mnogo jaci i da samo ujedinjeni mogu da ostvare bolji rezultat na izborima, nadam se da ce zajedno makar preci cenzus, uspeh ce im biti ako doguraju do 16 posto. SNS je previse jaka stranka da bi se protiv nje borili kao pojedinci, drago mi je da si oni to shvatili.

LIDER - kako to prazno zvuči...

pre 10 godina

Potpuno je svejedno , da li se ove dve partije ujedinile ili ne. I DS i LDP polako ali sigurno idu ka zaboravu.
(Sokolac, 29. oktobar 2013 04:55)
Spasti ih može samo korenita smena vrhova obe grupacije. Biznis biznisu a politika politici!

Milenko

pre 10 godina

Ceda i Djilas bi trebali da sednu ali svako u svoju stranku i da malo preslisaju svoje kadrove sta su to uradili od Beograda. Mislim da tu lezi kljuc problema za tako lose pozicioniranje DS-a i LDP-a na politickoj sceni Srbije.

zanimljiv predlog - kolektivno predsedništvo...

pre 10 godina

Jedna stranka, dva lidera, još 4-5 potencijalnih vođa… Ma ne biva to. Iz tih su se razloga i razišli!

Tanja

pre 10 godina

Skupila se stara ekipica pa se dogovaraju kako da zastite svoj teskom mukom stecen kapital!E pa ne verujem da ce te uspeti u tome!I dok su bili na vlasti nisu znali da urade nista kako treba pa ne verujem da su sad nesto naucili!

Nevena

pre 10 godina

Ceda,Djilas,Pajtic?!Pa to nema gore kombinacije!Dosta nam je vise experimenata,setite se kako je bilo kad su oni bili na vlasti i ko je tad postao bogatas!

Keti S.

pre 10 godina

Postujem Cedomira Jovanovica i usudicu se da kazem da sam vrlo verovatno jedna od retkuh koja shvata i postuje njegovu zrtvu "prljanja ruku,da bi ocistio Srbiju"ali nazalost ogromna vecina gradjana Srbije tu njegovu zrtvu uopste ne shvata,te je stoga za DS bilo kakvo ujedinjavanje sa LDP-om mac sa dve ostrice.Saradnja po pitanju zajednickih interesa DA,ali stvaranje nekakve nove,jedne stranke apsolutno NE!Takodje u domenu ekonomije LDP-u je daleko blizi SNS,a ne DS koji nastoji da se artikulise kao klasicna evropska stranka levog centra,i koja kao takva daleko vise zastupa interese srednje klase i siromasnijih radnickih i seljackih slojeva,a ne krupnog kapitala kao sto je to slucaj sa SNS-om i LDP-om.Nazalost vecina pripadnika siromasnijh drustvenih slojeva u nasoj zemlji se daleko vise "lozi"na populisticke,desnocentristicke stranke tipa SNS-a,sto je izraz velike obrazovne inferiornosti,te potpune politicke nepismenosti vecine nasih radnika i seoskog stanovnistva.Zato DS mora naci nacina da te ljude politicki obrazuje, a da s druge strane jedan od prioriteta kada je razvoj drzave u pitanju,bude obrazovanje,ali istinsko,a ne "megatrendovsko".Samo se na taj nacin moze smanjiti broj izmanipulisanih,odnosno stvoriti politicki i gradjanski zreli biraci koji ce se u svom birackom opredeljenju rukovoditi programom stranke,jer ga kao takvog bar najvecim delom razumeju i jasno podrzavaju.U protivnom populisticke stranke ce uvek biti u prednosti.

Jelena

pre 10 godina

Ceda je Djindjicevo dete... Ceda je prirodni partner DS oduvek bio i bice! I jedini pravi i dosledni covek koji sprovodi Djindjicevu politiku! Ja sam ZA ujedinjenje, odnosno to je nekako vise vracanje na Djindjicev DS za koji sam uvek za!

PRIJATELJI - SE - STICU - A - NE - DODAJU

pre 10 godina

Imaju oni dosta razlicitosti, njih ne spoji niko. To samo bacaju gradjanima i clanstvu kao postoji sansa da se spoje u jednu stranku, to bi bilo ljubav izmedju macke i misa. Kao prvo ne bi mogli da se dogovore ko ce biti sef stranke. DS trolovi su naucili da budu vodeci dominantni, oni bi smatrali LDP kao udavacu, prvo pitanje bi bilo sta ste doneli u bracnu zajednicu.

toza

pre 10 godina

Dragi sns-ovci, dezurna internet smeno, od vas covek ne moze da procita ni jednu vest na ovom sajtu. ni ovi drugi nisu bili cvecke, ali vi toliko ne trpite bilo kakav drugaciji stav, cak ni na internetu, cak ni u bezazlenim komentarima na vesti, da je to u stvari zastrasujuce.

Uostalom, kolicina nervoze koju pokazujete kod svake aktivnosti opozicije je bas zanimljiva. tako se ne ponasa superiorna politicka opcija, vec ona koja zna, duboko u sebi, da je prodala narodu rog za svecu, kao i da to nikada ne traje dugo...
(v, 28. oktobar 2013 14:48)
Bravo za komentar. Potpisujem

Пера

pre 10 godina

Као члан ДС од марта 90. против сам било каквог удруживања са ЛДП. Ако се то догоди губити глас мене и моје породице, а богами и већине мојих пријатеља.

@Roks, smucilo se i meni

pre 10 godina

Smucile su se i meni vesti kad ce da poleti prvi i jedini avion za Dubai, kad se vraca, da li je stigao...
Ne možemo da promenimo ništa u životu osim sami sebe.

Chada Rockbreaker

pre 10 godina

Bila bi to super stranka DSLDP.Zamislite kada se spoji ekspert Đilas sa fantastičnim Čedom, kakva bi to bila brutalna sila koja bi za par meseci spasla našu zemlju.Živela nova ujedinjena stranka koja će nam doneti izuzetno svetlu i prosperitetnu budućnost.

raci

pre 10 godina

obrni okreni, nama svejedno. srbiju necete promeniti, niste ni do sad, tako da-whats the point. takodje aktuelni isto tako, mrka kapa gradjanima.

roks

pre 10 godina

E vala mi se ovaj i naslov i prica smucili i dosadili. Ne vidim kome je to vise zanimljivo a imam i utisak kao da time prete na neki nacin a to mi se ne dopada. Promenite plocu, pokvarice se

Branko

pre 10 godina

Čedo, ideja ti je odlična i treba je proširiti i na druge stranke, naročito na Ljajićevu koji ima ugled u celom biračkom telu. Ali Čedo, treba biti pošten, i razdvojiti žito od kukolja... kao što svi napadamo SNS (SRS) i SPS zbog prošlosti, isto tako glavne aktere povampirenja ovih stranaka i ljudi sumnjivog bogatstva i bahatosti, treba odstraniti iz ove priče. Mi čestiti i ponosni LDP-ovci ne vidimo u ovoj priči Tadića, Šutanovca, Homena, Malovićku, Čomićku, Trivanku, Rakića, nikoga iz ZZS, Vuka Draškovića, a iz naših redova (jer narod pamti) odstraniti bahatu bivšu VD Predsednika Srbija - Natašu Mićić. Tako oformljena grupa će predstavljati oštricu mača u borbi protiv povampirenih crveno-crnih.

sale1

pre 10 godina

auuuuuuuuuuu bre ljudi sta se radi ???!!! sramota !!! LDP &DS zajedno,e moj Cedo nisko si pao, a mozda si i uvek bio tako nisko samo nismo zeleli da poverujemo u to

Borko i Bojan

pre 10 godina

Hajde lepo da Borko Stefanović i Bojan Đurić naprave jedinstvenu stranku od DS-a i LDP-a i otarase se i Đilasa i Čede i ostale balast-ekipe (dobro baš, ako mora, neka zadrže i Pajtića, nije ni on loš). Borko i Bojan su se, bar do sada, ponašali kao razumni ljudi. Za takvu kombinaciju bih rado glasao.

Gazda Jevrem

pre 10 godina

Konačno jedna lepa vest! Vreme je da se gradjanstvo probudi iz zimskog sna koji traje predugo za naše uslove. Ovo vraća veru u bolje sutra.

beli listic zauvek

pre 10 godina

@Nevena 011

Draga Nevena,
Zaista mi je sve jedno da li ce vladati DS ili SNS. LDP ili SPS.

Podjednako su losi a izmedju dva zla pravilan izbor ne postoji.

Dejan Djokic

pre 10 godina

Dobro je, udruzuju se NORMALNI LJUDI, bar znamo za sta se zalazu godinama, sa ovim prevrtljivcima Vucicem i Dacicem ne znas sta te sutra ceka, a kamoli za godinu dana!

Uros

pre 10 godina

Ja sam pricao o republickom nivou a tu je bio na vlasti od 2007 do 2008 to sam zaboravio reci ali je to prekratak vremenski period.A sto se tice Beograda mislim da niko ne moze reci da se nista nije uradilo po pitanju poboljsanja zivota Beogradjana.

Uros

pre 10 godina

Za vasu informaciju Ldp jedini dosad nije bio u vlasti i samim tim nije imo priliku nist da promeni.A ovu saradnju sa zutima uopste ne podrzavam jel su oni dosad imali priliku da urade nesto od Srbija ali nista nisu uradili.Tako da ja mislim da trebamo da damo priliku Ldp.

nesa

pre 10 godina

Bice sastanak,poceo sastanak,zavrsen sastanak,izjavili su da ce nastaviti sa sastankom...Kakve ,,bljutave,,vesti i jos ,,bljutavija,,nasa medijska,ali i druga stvarnost.

SNS prevaranti-neznalice

pre 10 godina

(SNS neznalice, 28. oktobar 2013 12:46)
Kad kažeš Stefanović, jel misliš na Borka, u narodu poznatijeg kao FUSNOTA?
(kolina, 28. oktobar 2013 12:58)

Ne, ne mislim na Borka Stefanovića koji se uzalud borio da ne dozvoli da se KiM pojavljuje kao država na međunarodnim skupovima gde učestvuje i R Srbija, jer je ovaj režim lagano dao Kosovo i Metohiju, a zarad podrške EU ovom režimu. Mislim na Nebojšu Stefanovića, kome u biografiji stoji gde je radio i šta je radio, ništa ne izmišljam, a kako su prošla ta preduzeća i to se zna - propala su. Pitajte radnike AD Jabuka kako su propali i ko ih je strovalio u bankrot - dolazak Nebojše Stefanovića i naprednjačke ekipe bio je fatalan za radnike-preduzeće...za preduzeće nije bilo spasa, bankrotirali su, a radnici ostali na ulici, ali ne samo to, već je to direktno uticalo i na sunovrat SOS marketa, pošto im je najveći dužnik bila Jabuka AD. Uostalom, sve vi to jako dobro znate, svi u SNS znaju ko je neznalica, ali kum nije dugme, a od kuma...hehehe...

kolina

pre 10 godina

kum nije dugme, a od kuma...hehehe...
(SNS prevaranti-neznalice, 28. oktobar 2013 14:37)
Znam ja da kum nije dugme još od kako je Kole "kupio" 3 šećerane za 3 evra.

v

pre 10 godina

Dragi sns-ovci, dezurna internet smeno, od vas covek ne moze da procita ni jednu vest na ovom sajtu. ni ovi drugi nisu bili cvecke, ali vi toliko ne trpite bilo kakav drugaciji stav, cak ni na internetu, cak ni u bezazlenim komentarima na vesti, da je to u stvari zastrasujuce.

Uostalom, kolicina nervoze koju pokazujete kod svake aktivnosti opozicije je bas zanimljiva. tako se ne ponasa superiorna politicka opcija, vec ona koja zna, duboko u sebi, da je prodala narodu rog za svecu, kao i da to nikada ne traje dugo...

TADIJA

pre 10 godina

Za vasu informaciju Ldp jedini dosad nije bio u vlasti i samim tim nije imo priliku nist da promeni.
(Uros, 28. oktobar 2013 14:15)
Bio je LDP na vlasti u Beogradu od 2008 do 2012, a Čeda, koji je ustvari LDP, ne samo da je bio na vlasti nego je bio i potpredsednik vlade.

toplica

pre 10 godina

(Nevena 011, 28. oktobar 2013 13:29)
Bitno je da su konačno u Srbiji, dolaskom Vučića na vlast, oni koji kradu počeli za te svoje krađe da odgovaraju, a ne da budu ugledni građani, i pripadnici tzv. "srpskog džet-seta".

Milan L. 021

pre 10 godina

Pepeljuge,Pcelice,Bajadere,Nutelle...(nastavak sledi...)Pogledaj njihove komentare,nadam se da ce ti sve biti jasno...Ako je tebi sve ovo ok,onda nista
(Nevena 011, 28. oktobar 2013 13:29)
Šta fali tim komentarima? Ne vidim u tim komentarima ništa vulgarno i nekulturno, kao što se može videti vrlo često u komentarima DS trolova.

O__O

pre 10 godina

''Razumno je da DS pregovara sa LDP-om ili bilo kojom durgom partijom,ali voditi pregovore sa covekom koji je u sudnici optuzen da je naoruzao "zemunski klan",atentatore na premijera Srbije, zaista je kamen oko vrata DS.Djilas gubi pozicije u stranci i pocinje praviti gluposti.''
(Borko, 28. oktobar 2013 13:02)

Hahahahaha,
Pozdrav za ekipu iz DB-a(bia-e), pozdravlja vas otvaranje dosijea.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Počeo sastanak DS-LDP

Nadam se da je to ujedno i početak KRAJA ove NAKARADNE Vlasti sastavljene iz "ZAKRPA" preteklih od stranaka koje su 90-tih godina vec jednom UNISTILE SRBIJU !

Joni

pre 10 godina

Dva dobro nafatirana tajkuna bi da se udruže i da se ponovo dočepaju masti i slasti. Ono što je za njih dobro, za nas bi bilo pogubno. Dobro smo mi na sopstvenoj koži osetili njihovo umeće.

malo strpljenja

pre 10 godina

Vucicevi uvlakaci, strpite se malo.
Sad kad ovaj vas dodje iz UAE pa krene sa čipovima, sofisticiranim raketama i ko zna sta ce jos da izmisli, imacete mnogo vise materijala.
Dzabe krecite po ovoj dvojici.Mi koji ne volimo vasu diku i ponos ne padamo na vase jeftine komentare.Kad hvalite vodju i njegove gluposti bar se slatko smejemo.

Nevena 011

pre 10 godina

@beli listic zauvek:shvatam da si razocaran,rezigniran,ali u tom slucaju ce na vlast doci oni za koje budu glasale razne Pepeljuge,Pcelice,Bajadere,Nutelle...(nastavak sledi...)Pogledaj njihove komentare,nadam se da ce ti sve biti jasno...Ako je tebi sve ovo ok,onda nista

HIHIHIVAN

pre 10 godina

O saradnji ldp i ds bice samo saopstenje, kurtoazno, da su razmatzrali stanje na politickoj sceni srbije i da je u toku formiranje jednoumlja jer sns ima natpolovicnu podrsku gradjana srbije.
(poslovi, 28. oktobar 2013 13:17)
Ma ja misli da saopštenje neće moći da prođe bez priče o povratku 90-tih, o doktaturi, o kontroli medija. To uvek potegnu kada hoće da kritikuju vlast, a da predlože neka konkretna rešenja nema šanse. Čeda i Đilas u obični demagozi, i ništa više od toga.

Mao Molina

pre 10 godina

I jedna i druga stranka idu u istoriju...prirodno je da se pojavi NOVA STRANKA....Zoran Živković ima ...iskustva i energiju da povuče napred...

BIZ MIS MEN

pre 10 godina

Čedi i Đilasu je stalo do Srbije, a i do DS-a i LDP-a, k'o do 'lanskog snega. Navaćarili su se oni. Razvili biznise. Ne treba njima više politika. Sad bi oni polako da se iz nje izvuku. Što bi rek'o naš narod: "Dala baba banku da u kolo uđe, a sada bi dala dve da iz kola izađe".

Borko

pre 10 godina

Razumno je da DS pregovara sa LDP-om ili bilo kojom durgom partijom,ali voditi pregovore sa covekom koji je u sudnici optuzen da je naoruzao "zemunski klan",atentatore na premijera Srbije, zaista je kamen oko vrata DS.Djilas gubi pozicije u stranci i pocinje praviti gluposti.

poslovi

pre 10 godina

dva politicka tajkuna ceda i djilas , koja su od 2ooo do ovamo na najbolji nacin iskoristili vlast i politiku za licno bogacenje, pricace kako da prevare vlast i vucica , komisiju za korupciju, tuzilasdtvo, sudove i policiju, da zadrze sto vise nelegalnih para i da ne bude provere porekla imovine.
o saradnji ldp i ds bice samo saopstenje, kurtoazno, da su razmatzrali stanje na politickoj sceni srbije i da je u toku formiranje jednoumlja jer sns ima natpolovicnu podrsku gradjana srbije.

nenad

pre 10 godina

ovi ako se udruze imace manje glasova nego da su samostalno izasli, dva lika koja pre oktobarskog prevrata nisu imala nista a danas milioneri sa plejboj stilom zivota hoce da se udruze i da nas ubede da ce nam biti bolje, takvi bi u normalnom svetu bili u apsu ili bi ih narod lincovao, ovo kao da neko rezira da vucic osvoji apsolutnu vecinu, bice to interesantni izbori

SNS neznalice

pre 10 godina

Dva milti-milionera se sastala da bistre politiku i da pametuju sirotinji sta treba da radi.
(takovo, 28. oktobar 2013 11:27)

Ne, nego će Stefanović, Jovičić i ekipa da pametuju sirotinji šta treba da rade, jer su se ,,dokazali kao uspešni privrednici''...jedan(Stefanović) je bio finsnijski ,,stručnjak'' u 4 preduzeća i sva 4 su bankrotirala, a radnici ostali na ulici, a ovaj drugi(Jovičić) osim lepljenja plakata, organizovanja klinaca da piskaraju hvalospeve o Vučiću... ništa u životu nije ni radio...

konacno

pre 10 godina

Evo konacno od jutros i vesti gde Vuciceve internet brigade mogu da dodju do punog izrazaja.
Vec sam se zabrinula za njih od jutros, sta ce jadni da rade citav dan.Onaj njihov, da ne kazem sta radi po UAE, pa ne mogu da mu upucuju hvalospeve dok se ne vrati sa punim avionom para i to naravno nacionalnom kompanijo Etihad.

Jocko

pre 10 godina

Ako oni ne mogu da se dogovore oko osnovnih stvari kako onda narod da im veruje a znamo se dosta dugo gospodo gledamo vas 20 godina tacno znamo ko je ko zato vas dvojica lepo saradjujte na poslovnom planu a ove prazne price o odbrani demokratije zaboravite

Nebojša

pre 10 godina

Prosto ne mogu da zamislim da DS razmišlja o nekom udruživanju sa LDP. Programski su jako različiti, karakter i profil predsednika stranaka nikako ne vodi jedinstvu stranaka. A nekad najvećoj stranci u Srbiji ne dolikuje da se približava stranci koja jedva da prelazi cenzus.

terek

pre 10 godina

Đilas spominje i sada, a i pre neki dan projekat "Beograd na vodi", kao da će sada taj projekat da stane pošto on više nije gradonačelnik. Vučić je sa Đilasom razgovarao o tom projektu, ne zato što je on Dragan Đilas, već zato što je on u tom momentu bio gradonačenik Beograda, i ništa tu nema sporno. Ko god posle beogradskih izbora bude gradonačelnik Beograda, a šanse da to bude ponovo Đilas su u domenu naučne fantastike, Vučić će sa gradonačelnikom Beograda nastaviti da sarađuje na tom projektu. Očigledno je da je Đilas mislio da će na taj način da se prbliži Vučiću, i da ostane na poziciji gradonačelnika, ali se prevario.

Bajadera

pre 10 godina

Kad su pocele da se ljuljaju fotelje i da se gube glasovi biraca, mozemo i zajedno samo da zadrzimo pozicije...E jadna nam je opozicija!!!

Siniša

pre 10 godina

Ako je nebitna saradnja, udruživanje, opozicije zašto ste se uzbudili radikali...Odakle vam novac za prljavu kampanju, ko plaća tabloide, ko je platio troškove za bal vampira...video sam u privim redovima mnogo tajkuna koji su ojadili Srbiji i koji danas duguju državi za poreze i komunalije na stotine miliona evra...
A što se tiče ovih razgovora između DS i LDP oko saradnje... od te saradnje nema ništa, to je prevara-maska Čede Jovanovića, on se priklonio radikalima, jer mu treba kredit za privatno preduzeće...to je svima jasno i ne znam zašto Đilas gubi vreme. LDP je kao nekad SPO i SRS, lažna opozicija, a i jedni i drugi su sarađivali sa SPS. DS je jedina opoziciona partija ovom nakaradnom režimu i svaki glas za lažnu opoziciju(URS, LP, DSS...) je glas za režim. Prema tome, ako glasate za LDP glasali ste za prepakovane radikale.

Vlado

pre 10 godina

Mislim da je bolje da podrze vladajucu stranku i njene ciljeve i pokusaju zajednickim snagama da ovu zemlju sto bolje i brze da izvedu na pravi put nego sto se pokusavaju da preotmu vlast.

Grčanski pecaroš

pre 10 godina

Dva bivša partijska sabborca, Nekoliko godina u različitm stranka a danas su sa tendencuijom fuzionisanja istih.
Naravučenije: Ko vas ne zna skupo bi vas platio

đuvegija

pre 10 godina

Ja sam za to da se za ove što su oplaćkali Srbiju, a koji, po rečima Đilasa, sada nemaju ni za advokate, skupi dobrovoljni prilog od onih koje su oplaćkali, tj. od građana Srbije.

orhideja

pre 10 godina

Zajednickim nastupom na izborima obe stranke ce doziveti poraz sto ce biti jasan pokazatelj da je doslo vreme da se menjaju lideri stranaka koji vec duze vrememe figuriraju na politickoj sceni bez rezultata.

Veselin

pre 10 godina

Боже мили! Чуда великога!
Кад се ћаше по земљи Србији,
По Србији земљи да преврне
И да друга постане судија.
Veselin

Dragojlo

pre 10 godina

Ove dve stranke mogu samo da razgovaraju o tome kako da predju cenzus. Jer je i DS propao skroz. Raspada im se stranka na sve strane. Nece mi iznenaditi ako smene Djilasa.

Operator

pre 10 godina

"Mene mnogo više pogađa što neki ljudi koji sede u pritvoru, a nemaju ni za advokate, ja moram da im pomognem da bi se ljudi uopšte branili"

Djilas je ovog puta sa ovom izjavom nadmasio samog sebe, ali stvarno.

Nolika Tot

pre 10 godina

Potpuno je jasno da Čeda, a pogotovo Đilas eventualnom predizbornom koalicijom žele da izbegnu bruku na izborima u Beogradu, a i na eventualnim parlamentarnim izborima. LDP u Beogradu, gde je nekada bi najjači, prošle godine nije ni prešao cenzus, a i na parlamentarnim izborima je uvek na granici cenzusa, pa vrlo lako može da klizne ispod cenzusa, dok DS na drugoj strani želi da izbegne bruku da padne ispod 10% podrške, što bi bilo sramota za Demokratsku Stranku, ali sa Đilasom se ništa bolje i ne može očevitati. Uništio je DS, a to tvrdoglavo neće da prizna.

Saša

pre 10 godina

"On je dodao da je siguran da su pravi glasači LDP-a i DS proevropski"

Dakle, ovakav nedostatak bilo kakve veze sa narodom je neverovatan. Uprkos belim listićima, izbornom porazu od prošle godine, vrtoglavom padu rejtinga ovi i dalje ko pokvarena ploča.

dana

pre 10 godina

Po nekim ovde komentarima zaključika bih da ovi ljudi nikada nisu bili na vlasti. Međutim pa nismo tako kratke pameti da zaboravimo život u prethodnih 12 godina.

Orhideja

pre 10 godina

Dogovorate se već mesec dana i samo se pitam oko čega toliko diskutujete i šta usaglašavate? Ako imate iste ciljeve i iste ideje pokupite više i ostale političke satelite oko te '' nove '' koalicije i pred gradjane na raport da čujemo svi za šta se zalažete.

crna guja

pre 10 godina

Ne zna se ko je bogatiji od ove dvojice, ko se vise razbacuje parama, a nama popuju o postenju i radu..
(NemanjaBB, 28. oktobar 2013 08:59)

Naravno, inteligentni su i sposobni, nisu oni kao ovi vasi clanovi koji, da im Veliki brat ne kaze kako, ne bi znali sami ni nos da obrisu!!!

strmi

pre 10 godina

Naravno, inteligentni su i sposobni, nisu oni kao ovi vasi clanovi koji, da im Veliki brat ne kaze kako, ne bi znali sami ni nos da obrisu!!!
(crna guja, 28. oktobar 2013 10:03)
Da su sposobni da ukradu to dobor zna cela Srbija, a posledice te njihove sposobnosti Srbija će još dugo da oseća.

Vlajko

pre 10 godina

Razgovori DS i ldp-a su pucanj u prazno ocajnika koji pokusavaju posle debakla na svim nivoima da namaknu cenzus i tako se vrate u politicki zivot.

poluparazitska simbioza ...

pre 10 godina

Lele, ovi ima da pregovaraju do sledecih izbora i opet nece da postignu nikakav dogovor, komedija.
(Narandzasta korica, 28. oktobar 2013 09:43)
Sujeta i liderske ambicije i doveli su do cepanja stranke, sada ih samo svest o sopstvenoj neizvesnoj budućnosti tera na "dogovor".

Dužnik banci

pre 10 godina

DS i LDP mogu spojiti interesi da njihovi lideri očuvaju svoje biznise koje su stekli zahvaljujući politici dok su bili na vlasti. Ne vidim druge dodirne tačke oko kojih bi mogla da se napravi saradnja, inače bi bili u istoj stranci.

Maximus

pre 10 godina

LDP će sada svakako dobiti vise glasova od DSa, jer mislim da DS pada na dno lestvice zbog lošeg vođenja politike, možda kada bi se Tadić vratio za god. dana bi isplivali na 20%.

vlada sa zvezdare

pre 10 godina

meni je dovoljno to sto su oni bili na vlasti zadnjih 12 godina I imali istorijsku sansu da nesto urade za srbiju ali oni su uradili iskljucivo za sebe I njihove prijateljetakoda njihovs sastajanja nece doneti ama bas nista.

Djuradj

pre 10 godina

I udruženi i razdruženi nisu nikakva pretnja SNSu, jer su se SNSovci dokazali svojom ozbiljnošću, promenom kadrova čim se ne radi dobro, itd... dok su se DSovci ustoličili tj ufoteljili, a niko od njih nije radio kako treba.

Viki

pre 10 godina

Svi ovi botovi koji su se svojski potrudili da napišu negativan komentar prvo su trebali da negoduju što se Jovanović sastao sa njihovim Vučićem i što je nakon toga Jovanovićeva "Fidelinka" dobila kredit. No izgleda da to tako kod nas sada ide i da im je to normalno

Stanje prezira

pre 10 godina

Ko se borio istinski a ko deklerativno za ulazak u EU vidi se iz ove perspektive 2013. godine. Neki su nam tvrdili 5.oktobra da će mo pristupiti za pet do deset godina a mi smo i dalje toliko udaljeni.

desimirB

pre 10 godina

Ovo ce biti bas u nastavcima..dok svako uskladi svoje zahteve i uslovi onog drugog-zaboravice na sustinu dogovora, od koje i tako nema nista.

Mimilica

pre 10 godina

Zar njihove sve priče nisu već ispričane? Dokaz za to su njihovi brojni funkcioneri koji su u predhodnom sazivu uzimali šakom i kapom, ne trudeći se čak ni pokriće da pronađu, a sada dane provode u zatvoru... Gospodo, vi ste svoje rekli!!!

mesto rešavanja Beograd..?..

pre 10 godina

Pitam se samo tko je u međuvremenu popravio sopstvenu poziciju u odnosu na drugog sagovornika! Ma koliko govorili o iskrenom ulasku u pregovore!

Ako smem da kazem

pre 10 godina

Autogol za autogolom se nastavlja. Oni jure u EU, a mi smo za EU vrednosti! Znaci to je razlika koju ste uspeli da smislite! Cudno kad je Djilas bio na vlasti biznis mu je cvetao, a sad kad ima vremena na pretek rasprodaje sve da zamaze tragove!

metalno ojačli...

pre 10 godina

Budi se novi DOS držmo se za nos.
(Nebojša sa Zvezdare, 28. oktobar 2013 08:52)
S tim što su u međuvremenu drastično popravili "krvnu sliku"!

Angelina

pre 10 godina

Kao u mraku oni bauljaju, nemaju pojma sta ce sa sobom i kuda vode svoje stranke. Potpuno se predali i utonuli, nikakav smisao ne vidim ni da se ujedine, ni da se neujedine, neprimetni su potpuno.

Stanislava

pre 10 godina

Nama je vise nego potrebno da se ukinu male stranke i formira jedna koja ce da u sebi sadrzi sve te male, to je jedini nacin da se promeni nacin ucenjivanja koji je toliko dugo bio prisutan, dakle dva bloka, uvek se bira jedan ili drugi i to je to.

b

pre 10 godina

Meni je dosta "ujedinjavanja" opozicije...Preživeo sam i glasao za DEPOS, ZAJEDNO, DOS......i na kraju ispade da ste ISTI kao i "oni".
Ne Dragane,Ne Čedo...ne verujem više ni vama ni njima. Imali ste priliku da pokažete šta znate, šta možete, da pokažete da ste drugačiji, bolji...Niste iskoristili tu priliku i ja vam drugu šansu neću dati. Niste je zaslužili. Svaki dan gledam kako "vi" za koje sam se borio i glasao devedesetih živite sve bolje i raskošnije, kako "bivše" ne dirate i kako se talite sa njima a meni (i ogromnoj većini naroda) je sve gore. NE, više vam ne verujem, ispucali ste SVE kredite...A ni ovi koji trenutno vladaju nisu ni malo bolji ni gori od vas. Dakle zašto bih umesto jednih loših pomagao da vlast zajašu drugi loši?
Zbogom.

Nenad Sremac

pre 10 godina

Velike stranke i velike teme o njihovim političkim programima! Ne zanima ni one građane koji žive u krugu dvojke a kamoli ostale građane u zemlji.

Ilija Cvorovic

pre 10 godina

Procitah Djilasovu izjavu i zapade mi za oko ,citiram, mnogi nemaju da plate advokata. Kad se ne srusih sa stolice. Ma da li je moguce da je ovo izjavio? Ne verujem da toliko covek vredja inetligenciju ljudi koji su izgleda blesavi i ne znaju da svi ti koji su u pritvoru i vodi se istraga enormni bogatasi. Dovoljno je samo pogledati ko njih brani i koliko kostaju ti advokati.

beli listic zauvek

pre 10 godina

Ja sam tokom celih devedesetih setao za opoziciju, lupao u serpe, gulio djonove, kampovao i VEROVAO im. Verovao da ce sve krenuti na bolje cim skinemo SPS-JUL-SRS.....
Medjutim razocarenje je krenulo vec 6. oktobra kada je gomila najgorih likova iz bivseg rezima bez problema i bez pitanja samo promenla stranacki dres i nastavila nesmetano da se bogati i bahati na nasoj grbaci samo sa drugom clanskom kartom u dzepu.
DS, DSS, G17, SPO, LDP, LSV....su imali OGROMNU SANSU da urade nesto, da pokrenu drzavu, da raskinu sa devedesetim ali to im izgleda nije bilo u interesu. Pokazalo se da im je jedini interes licni budjelar i da ni od cega ne prezaju ukljucujuci cak i saradnju sa bivsim SPSovcima, JULovcima....A za mene, najruznija scena u srpskoj politici poslednjih godina je bioa onaj cuveni basket izmedju bivseg predsednika i Ivice Dacica uz uzajamno oplakivanje preminulih lidera!!!! Ja sam se zgrozio kada sam to video.
Ne treba im dati jos jednu sansu. Zaista je ne zasluzuju. Jedino resenje je beli listic jer niko na politickoj sceni Srbije ne zasluzuje da se za njega glasa

Petkana

pre 10 godina

Ni DS ni LDP nisu prave opozione stranke. Njihove kritike i reci nemaju tezinu, samim tim sto su sve ovo o cemu sada govore, imali sansu da sprovedu u delo, a nisu je iskoristili,najvise kada govorimo o DS-u. I nije mi jasno da li je Dragan stvarno u tolikoj paranoji od nekakvog, po njemu, bezrazloznog ataka na njega i politickog progona?! Ili se folira…

miroslav

pre 10 godina

pred izbore na vozdovcu i u beogradu ldp i ds moraju usaglasiti kampanju u napadima na sns kako bi ldp ostao iznad cenzusa a ds imao bar 16 do 2o podstm poverenja biraca. ako im je to cilj, kasno su se setili, mislim da su svojim ponasanjem u proteklih 13 godina toliko sebe licno i ds kompromitovali da im vozdovcani i beogradjani nece nista verovati i da ce njihova zajednica strategija biti slom na svim predstojecim izborima.djilas i jovanovic nemaju sta da traze na politckoj sceni beograda i srbije, jedino kao politicki tajkuni mogu se dogovarati o poslovnoj saradnji.

Ivana

pre 10 godina

Valjda je potpuno logično da ds i ldp imaju sličnije stavove međusobno, nego sa sns-om, ne vidim zašto se uopšte polemiše. Mada, u politici je sve moguće.

Kovac Lenka

pre 10 godina

E bas mi je zao sto ti tvoji siromasi nemaju ni za advokate, nemas da brines, ako su posteno radili nema potrebe da im pomazes. Ne prolazi Vam prica o politickom progonu, nismo mi ludi. Sve kao neki mucenici a Ceda u jahtu od 100 000 evrica.

hipopotamus

pre 10 godina

meni nista nije jasno, cas ove dve stranke, cas Ceda i sns, ne znam...u svakom slucaju zanimljivo kretanje ldp, a ds smera nesto opasno, kao lisice gladne

b

pre 10 godina

Meni je dosta "ujedinjavanja" opozicije...Preživeo sam i glasao za DEPOS, ZAJEDNO, DOS......i na kraju ispade da ste ISTI kao i "oni".
Ne Dragane,Ne Čedo...ne verujem više ni vama ni njima. Imali ste priliku da pokažete šta znate, šta možete, da pokažete da ste drugačiji, bolji...Niste iskoristili tu priliku i ja vam drugu šansu neću dati. Niste je zaslužili. Svaki dan gledam kako "vi" za koje sam se borio i glasao devedesetih živite sve bolje i raskošnije, kako "bivše" ne dirate i kako se talite sa njima a meni (i ogromnoj većini naroda) je sve gore. NE, više vam ne verujem, ispucali ste SVE kredite...A ni ovi koji trenutno vladaju nisu ni malo bolji ni gori od vas. Dakle zašto bih umesto jednih loših pomagao da vlast zajašu drugi loši?
Zbogom.

beli listic zauvek

pre 10 godina

Ja sam tokom celih devedesetih setao za opoziciju, lupao u serpe, gulio djonove, kampovao i VEROVAO im. Verovao da ce sve krenuti na bolje cim skinemo SPS-JUL-SRS.....
Medjutim razocarenje je krenulo vec 6. oktobra kada je gomila najgorih likova iz bivseg rezima bez problema i bez pitanja samo promenla stranacki dres i nastavila nesmetano da se bogati i bahati na nasoj grbaci samo sa drugom clanskom kartom u dzepu.
DS, DSS, G17, SPO, LDP, LSV....su imali OGROMNU SANSU da urade nesto, da pokrenu drzavu, da raskinu sa devedesetim ali to im izgleda nije bilo u interesu. Pokazalo se da im je jedini interes licni budjelar i da ni od cega ne prezaju ukljucujuci cak i saradnju sa bivsim SPSovcima, JULovcima....A za mene, najruznija scena u srpskoj politici poslednjih godina je bioa onaj cuveni basket izmedju bivseg predsednika i Ivice Dacica uz uzajamno oplakivanje preminulih lidera!!!! Ja sam se zgrozio kada sam to video.
Ne treba im dati jos jednu sansu. Zaista je ne zasluzuju. Jedino resenje je beli listic jer niko na politickoj sceni Srbije ne zasluzuje da se za njega glasa

Ilija Cvorovic

pre 10 godina

Procitah Djilasovu izjavu i zapade mi za oko ,citiram, mnogi nemaju da plate advokata. Kad se ne srusih sa stolice. Ma da li je moguce da je ovo izjavio? Ne verujem da toliko covek vredja inetligenciju ljudi koji su izgleda blesavi i ne znaju da svi ti koji su u pritvoru i vodi se istraga enormni bogatasi. Dovoljno je samo pogledati ko njih brani i koliko kostaju ti advokati.

Kovac Lenka

pre 10 godina

E bas mi je zao sto ti tvoji siromasi nemaju ni za advokate, nemas da brines, ako su posteno radili nema potrebe da im pomazes. Ne prolazi Vam prica o politickom progonu, nismo mi ludi. Sve kao neki mucenici a Ceda u jahtu od 100 000 evrica.

Petkana

pre 10 godina

Ni DS ni LDP nisu prave opozione stranke. Njihove kritike i reci nemaju tezinu, samim tim sto su sve ovo o cemu sada govore, imali sansu da sprovedu u delo, a nisu je iskoristili,najvise kada govorimo o DS-u. I nije mi jasno da li je Dragan stvarno u tolikoj paranoji od nekakvog, po njemu, bezrazloznog ataka na njega i politickog progona?! Ili se folira…

Joni

pre 10 godina

Dva dobro nafatirana tajkuna bi da se udruže i da se ponovo dočepaju masti i slasti. Ono što je za njih dobro, za nas bi bilo pogubno. Dobro smo mi na sopstvenoj koži osetili njihovo umeće.

Nenad Sremac

pre 10 godina

Velike stranke i velike teme o njihovim političkim programima! Ne zanima ni one građane koji žive u krugu dvojke a kamoli ostale građane u zemlji.

O__O

pre 10 godina

''Razumno je da DS pregovara sa LDP-om ili bilo kojom durgom partijom,ali voditi pregovore sa covekom koji je u sudnici optuzen da je naoruzao "zemunski klan",atentatore na premijera Srbije, zaista je kamen oko vrata DS.Djilas gubi pozicije u stranci i pocinje praviti gluposti.''
(Borko, 28. oktobar 2013 13:02)

Hahahahaha,
Pozdrav za ekipu iz DB-a(bia-e), pozdravlja vas otvaranje dosijea.

hipopotamus

pre 10 godina

meni nista nije jasno, cas ove dve stranke, cas Ceda i sns, ne znam...u svakom slucaju zanimljivo kretanje ldp, a ds smera nesto opasno, kao lisice gladne

nesa

pre 10 godina

Bice sastanak,poceo sastanak,zavrsen sastanak,izjavili su da ce nastaviti sa sastankom...Kakve ,,bljutave,,vesti i jos ,,bljutavija,,nasa medijska,ali i druga stvarnost.

Ako smem da kazem

pre 10 godina

Autogol za autogolom se nastavlja. Oni jure u EU, a mi smo za EU vrednosti! Znaci to je razlika koju ste uspeli da smislite! Cudno kad je Djilas bio na vlasti biznis mu je cvetao, a sad kad ima vremena na pretek rasprodaje sve da zamaze tragove!

kolina

pre 10 godina

kum nije dugme, a od kuma...hehehe...
(SNS prevaranti-neznalice, 28. oktobar 2013 14:37)
Znam ja da kum nije dugme još od kako je Kole "kupio" 3 šećerane za 3 evra.

vlada sa zvezdare

pre 10 godina

meni je dovoljno to sto su oni bili na vlasti zadnjih 12 godina I imali istorijsku sansu da nesto urade za srbiju ali oni su uradili iskljucivo za sebe I njihove prijateljetakoda njihovs sastajanja nece doneti ama bas nista.

TADIJA

pre 10 godina

Za vasu informaciju Ldp jedini dosad nije bio u vlasti i samim tim nije imo priliku nist da promeni.
(Uros, 28. oktobar 2013 14:15)
Bio je LDP na vlasti u Beogradu od 2008 do 2012, a Čeda, koji je ustvari LDP, ne samo da je bio na vlasti nego je bio i potpredsednik vlade.

sale1

pre 10 godina

auuuuuuuuuuu bre ljudi sta se radi ???!!! sramota !!! LDP &DS zajedno,e moj Cedo nisko si pao, a mozda si i uvek bio tako nisko samo nismo zeleli da poverujemo u to

miroslav

pre 10 godina

pred izbore na vozdovcu i u beogradu ldp i ds moraju usaglasiti kampanju u napadima na sns kako bi ldp ostao iznad cenzusa a ds imao bar 16 do 2o podstm poverenja biraca. ako im je to cilj, kasno su se setili, mislim da su svojim ponasanjem u proteklih 13 godina toliko sebe licno i ds kompromitovali da im vozdovcani i beogradjani nece nista verovati i da ce njihova zajednica strategija biti slom na svim predstojecim izborima.djilas i jovanovic nemaju sta da traze na politckoj sceni beograda i srbije, jedino kao politicki tajkuni mogu se dogovarati o poslovnoj saradnji.

Maximus

pre 10 godina

LDP će sada svakako dobiti vise glasova od DSa, jer mislim da DS pada na dno lestvice zbog lošeg vođenja politike, možda kada bi se Tadić vratio za god. dana bi isplivali na 20%.

poslovi

pre 10 godina

dva politicka tajkuna ceda i djilas , koja su od 2ooo do ovamo na najbolji nacin iskoristili vlast i politiku za licno bogacenje, pricace kako da prevare vlast i vucica , komisiju za korupciju, tuzilasdtvo, sudove i policiju, da zadrze sto vise nelegalnih para i da ne bude provere porekla imovine.
o saradnji ldp i ds bice samo saopstenje, kurtoazno, da su razmatzrali stanje na politickoj sceni srbije i da je u toku formiranje jednoumlja jer sns ima natpolovicnu podrsku gradjana srbije.

Angelina

pre 10 godina

Kao u mraku oni bauljaju, nemaju pojma sta ce sa sobom i kuda vode svoje stranke. Potpuno se predali i utonuli, nikakav smisao ne vidim ni da se ujedine, ni da se neujedine, neprimetni su potpuno.

Bajadera

pre 10 godina

Kad su pocele da se ljuljaju fotelje i da se gube glasovi biraca, mozemo i zajedno samo da zadrzimo pozicije...E jadna nam je opozicija!!!

BIZ MIS MEN

pre 10 godina

Čedi i Đilasu je stalo do Srbije, a i do DS-a i LDP-a, k'o do 'lanskog snega. Navaćarili su se oni. Razvili biznise. Ne treba njima više politika. Sad bi oni polako da se iz nje izvuku. Što bi rek'o naš narod: "Dala baba banku da u kolo uđe, a sada bi dala dve da iz kola izađe".

nenad

pre 10 godina

ovi ako se udruze imace manje glasova nego da su samostalno izasli, dva lika koja pre oktobarskog prevrata nisu imala nista a danas milioneri sa plejboj stilom zivota hoce da se udruze i da nas ubede da ce nam biti bolje, takvi bi u normalnom svetu bili u apsu ili bi ih narod lincovao, ovo kao da neko rezira da vucic osvoji apsolutnu vecinu, bice to interesantni izbori

Borko

pre 10 godina

Razumno je da DS pregovara sa LDP-om ili bilo kojom durgom partijom,ali voditi pregovore sa covekom koji je u sudnici optuzen da je naoruzao "zemunski klan",atentatore na premijera Srbije, zaista je kamen oko vrata DS.Djilas gubi pozicije u stranci i pocinje praviti gluposti.

Mimilica

pre 10 godina

Zar njihove sve priče nisu već ispričane? Dokaz za to su njihovi brojni funkcioneri koji su u predhodnom sazivu uzimali šakom i kapom, ne trudeći se čak ni pokriće da pronađu, a sada dane provode u zatvoru... Gospodo, vi ste svoje rekli!!!

toplica

pre 10 godina

(Nevena 011, 28. oktobar 2013 13:29)
Bitno je da su konačno u Srbiji, dolaskom Vučića na vlast, oni koji kradu počeli za te svoje krađe da odgovaraju, a ne da budu ugledni građani, i pripadnici tzv. "srpskog džet-seta".

Stanje prezira

pre 10 godina

Ko se borio istinski a ko deklerativno za ulazak u EU vidi se iz ove perspektive 2013. godine. Neki su nam tvrdili 5.oktobra da će mo pristupiti za pet do deset godina a mi smo i dalje toliko udaljeni.

Chada Rockbreaker

pre 10 godina

Bila bi to super stranka DSLDP.Zamislite kada se spoji ekspert Đilas sa fantastičnim Čedom, kakva bi to bila brutalna sila koja bi za par meseci spasla našu zemlju.Živela nova ujedinjena stranka koja će nam doneti izuzetno svetlu i prosperitetnu budućnost.

desimirB

pre 10 godina

Ovo ce biti bas u nastavcima..dok svako uskladi svoje zahteve i uslovi onog drugog-zaboravice na sustinu dogovora, od koje i tako nema nista.

Djuradj

pre 10 godina

I udruženi i razdruženi nisu nikakva pretnja SNSu, jer su se SNSovci dokazali svojom ozbiljnošću, promenom kadrova čim se ne radi dobro, itd... dok su se DSovci ustoličili tj ufoteljili, a niko od njih nije radio kako treba.

Grčanski pecaroš

pre 10 godina

Dva bivša partijska sabborca, Nekoliko godina u različitm stranka a danas su sa tendencuijom fuzionisanja istih.
Naravučenije: Ko vas ne zna skupo bi vas platio

Nolika Tot

pre 10 godina

Potpuno je jasno da Čeda, a pogotovo Đilas eventualnom predizbornom koalicijom žele da izbegnu bruku na izborima u Beogradu, a i na eventualnim parlamentarnim izborima. LDP u Beogradu, gde je nekada bi najjači, prošle godine nije ni prešao cenzus, a i na parlamentarnim izborima je uvek na granici cenzusa, pa vrlo lako može da klizne ispod cenzusa, dok DS na drugoj strani želi da izbegne bruku da padne ispod 10% podrške, što bi bilo sramota za Demokratsku Stranku, ali sa Đilasom se ništa bolje i ne može očevitati. Uništio je DS, a to tvrdoglavo neće da prizna.

poluparazitska simbioza ...

pre 10 godina

Lele, ovi ima da pregovaraju do sledecih izbora i opet nece da postignu nikakav dogovor, komedija.
(Narandzasta korica, 28. oktobar 2013 09:43)
Sujeta i liderske ambicije i doveli su do cepanja stranke, sada ih samo svest o sopstvenoj neizvesnoj budućnosti tera na "dogovor".

Jocko

pre 10 godina

Ako oni ne mogu da se dogovore oko osnovnih stvari kako onda narod da im veruje a znamo se dosta dugo gospodo gledamo vas 20 godina tacno znamo ko je ko zato vas dvojica lepo saradjujte na poslovnom planu a ove prazne price o odbrani demokratije zaboravite

HIHIHIVAN

pre 10 godina

O saradnji ldp i ds bice samo saopstenje, kurtoazno, da su razmatzrali stanje na politickoj sceni srbije i da je u toku formiranje jednoumlja jer sns ima natpolovicnu podrsku gradjana srbije.
(poslovi, 28. oktobar 2013 13:17)
Ma ja misli da saopštenje neće moći da prođe bez priče o povratku 90-tih, o doktaturi, o kontroli medija. To uvek potegnu kada hoće da kritikuju vlast, a da predlože neka konkretna rešenja nema šanse. Čeda i Đilas u obični demagozi, i ništa više od toga.

Milan L. 021

pre 10 godina

Pepeljuge,Pcelice,Bajadere,Nutelle...(nastavak sledi...)Pogledaj njihove komentare,nadam se da ce ti sve biti jasno...Ako je tebi sve ovo ok,onda nista
(Nevena 011, 28. oktobar 2013 13:29)
Šta fali tim komentarima? Ne vidim u tim komentarima ništa vulgarno i nekulturno, kao što se može videti vrlo često u komentarima DS trolova.

đuvegija

pre 10 godina

Ja sam za to da se za ove što su oplaćkali Srbiju, a koji, po rečima Đilasa, sada nemaju ni za advokate, skupi dobrovoljni prilog od onih koje su oplaćkali, tj. od građana Srbije.

mesto rešavanja Beograd..?..

pre 10 godina

Pitam se samo tko je u međuvremenu popravio sopstvenu poziciju u odnosu na drugog sagovornika! Ma koliko govorili o iskrenom ulasku u pregovore!

Saša

pre 10 godina

"On je dodao da je siguran da su pravi glasači LDP-a i DS proevropski"

Dakle, ovakav nedostatak bilo kakve veze sa narodom je neverovatan. Uprkos belim listićima, izbornom porazu od prošle godine, vrtoglavom padu rejtinga ovi i dalje ko pokvarena ploča.

dana

pre 10 godina

Po nekim ovde komentarima zaključika bih da ovi ljudi nikada nisu bili na vlasti. Međutim pa nismo tako kratke pameti da zaboravimo život u prethodnih 12 godina.

roks

pre 10 godina

E vala mi se ovaj i naslov i prica smucili i dosadili. Ne vidim kome je to vise zanimljivo a imam i utisak kao da time prete na neki nacin a to mi se ne dopada. Promenite plocu, pokvarice se

orhideja

pre 10 godina

Zajednickim nastupom na izborima obe stranke ce doziveti poraz sto ce biti jasan pokazatelj da je doslo vreme da se menjaju lideri stranaka koji vec duze vrememe figuriraju na politickoj sceni bez rezultata.

terek

pre 10 godina

Đilas spominje i sada, a i pre neki dan projekat "Beograd na vodi", kao da će sada taj projekat da stane pošto on više nije gradonačelnik. Vučić je sa Đilasom razgovarao o tom projektu, ne zato što je on Dragan Đilas, već zato što je on u tom momentu bio gradonačenik Beograda, i ništa tu nema sporno. Ko god posle beogradskih izbora bude gradonačelnik Beograda, a šanse da to bude ponovo Đilas su u domenu naučne fantastike, Vučić će sa gradonačelnikom Beograda nastaviti da sarađuje na tom projektu. Očigledno je da je Đilas mislio da će na taj način da se prbliži Vučiću, i da ostane na poziciji gradonačelnika, ali se prevario.

Dragojlo

pre 10 godina

Ove dve stranke mogu samo da razgovaraju o tome kako da predju cenzus. Jer je i DS propao skroz. Raspada im se stranka na sve strane. Nece mi iznenaditi ako smene Djilasa.

Operator

pre 10 godina

"Mene mnogo više pogađa što neki ljudi koji sede u pritvoru, a nemaju ni za advokate, ja moram da im pomognem da bi se ljudi uopšte branili"

Djilas je ovog puta sa ovom izjavom nadmasio samog sebe, ali stvarno.

Vlado

pre 10 godina

Mislim da je bolje da podrze vladajucu stranku i njene ciljeve i pokusaju zajednickim snagama da ovu zemlju sto bolje i brze da izvedu na pravi put nego sto se pokusavaju da preotmu vlast.

Nebojša

pre 10 godina

Prosto ne mogu da zamislim da DS razmišlja o nekom udruživanju sa LDP. Programski su jako različiti, karakter i profil predsednika stranaka nikako ne vodi jedinstvu stranaka. A nekad najvećoj stranci u Srbiji ne dolikuje da se približava stranci koja jedva da prelazi cenzus.

Vlajko

pre 10 godina

Razgovori DS i ldp-a su pucanj u prazno ocajnika koji pokusavaju posle debakla na svim nivoima da namaknu cenzus i tako se vrate u politicki zivot.

Dužnik banci

pre 10 godina

DS i LDP mogu spojiti interesi da njihovi lideri očuvaju svoje biznise koje su stekli zahvaljujući politici dok su bili na vlasti. Ne vidim druge dodirne tačke oko kojih bi mogla da se napravi saradnja, inače bi bili u istoj stranci.

PRIJATELJI - SE - STICU - A - NE - DODAJU

pre 10 godina

Imaju oni dosta razlicitosti, njih ne spoji niko. To samo bacaju gradjanima i clanstvu kao postoji sansa da se spoje u jednu stranku, to bi bilo ljubav izmedju macke i misa. Kao prvo ne bi mogli da se dogovore ko ce biti sef stranke. DS trolovi su naucili da budu vodeci dominantni, oni bi smatrali LDP kao udavacu, prvo pitanje bi bilo sta ste doneli u bracnu zajednicu.

strmi

pre 10 godina

Naravno, inteligentni su i sposobni, nisu oni kao ovi vasi clanovi koji, da im Veliki brat ne kaze kako, ne bi znali sami ni nos da obrisu!!!
(crna guja, 28. oktobar 2013 10:03)
Da su sposobni da ukradu to dobor zna cela Srbija, a posledice te njihove sposobnosti Srbija će još dugo da oseća.

zanimljiv predlog - kolektivno predsedništvo...

pre 10 godina

Jedna stranka, dva lidera, još 4-5 potencijalnih vođa… Ma ne biva to. Iz tih su se razloga i razišli!

Nevena

pre 10 godina

Ceda,Djilas,Pajtic?!Pa to nema gore kombinacije!Dosta nam je vise experimenata,setite se kako je bilo kad su oni bili na vlasti i ko je tad postao bogatas!

Tanja

pre 10 godina

Skupila se stara ekipica pa se dogovaraju kako da zastite svoj teskom mukom stecen kapital!E pa ne verujem da ce te uspeti u tome!I dok su bili na vlasti nisu znali da urade nista kako treba pa ne verujem da su sad nesto naucili!

v

pre 10 godina

Dragi sns-ovci, dezurna internet smeno, od vas covek ne moze da procita ni jednu vest na ovom sajtu. ni ovi drugi nisu bili cvecke, ali vi toliko ne trpite bilo kakav drugaciji stav, cak ni na internetu, cak ni u bezazlenim komentarima na vesti, da je to u stvari zastrasujuce.

Uostalom, kolicina nervoze koju pokazujete kod svake aktivnosti opozicije je bas zanimljiva. tako se ne ponasa superiorna politicka opcija, vec ona koja zna, duboko u sebi, da je prodala narodu rog za svecu, kao i da to nikada ne traje dugo...

Dejan Djokic

pre 10 godina

Dobro je, udruzuju se NORMALNI LJUDI, bar znamo za sta se zalazu godinama, sa ovim prevrtljivcima Vucicem i Dacicem ne znas sta te sutra ceka, a kamoli za godinu dana!

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Počeo sastanak DS-LDP

Nadam se da je to ujedno i početak KRAJA ove NAKARADNE Vlasti sastavljene iz "ZAKRPA" preteklih od stranaka koje su 90-tih godina vec jednom UNISTILE SRBIJU !

LIDER - kako to prazno zvuči...

pre 10 godina

Potpuno je svejedno , da li se ove dve partije ujedinile ili ne. I DS i LDP polako ali sigurno idu ka zaboravu.
(Sokolac, 29. oktobar 2013 04:55)
Spasti ih može samo korenita smena vrhova obe grupacije. Biznis biznisu a politika politici!

SNS prevaranti-neznalice

pre 10 godina

(SNS neznalice, 28. oktobar 2013 12:46)
Kad kažeš Stefanović, jel misliš na Borka, u narodu poznatijeg kao FUSNOTA?
(kolina, 28. oktobar 2013 12:58)

Ne, ne mislim na Borka Stefanovića koji se uzalud borio da ne dozvoli da se KiM pojavljuje kao država na međunarodnim skupovima gde učestvuje i R Srbija, jer je ovaj režim lagano dao Kosovo i Metohiju, a zarad podrške EU ovom režimu. Mislim na Nebojšu Stefanovića, kome u biografiji stoji gde je radio i šta je radio, ništa ne izmišljam, a kako su prošla ta preduzeća i to se zna - propala su. Pitajte radnike AD Jabuka kako su propali i ko ih je strovalio u bankrot - dolazak Nebojše Stefanovića i naprednjačke ekipe bio je fatalan za radnike-preduzeće...za preduzeće nije bilo spasa, bankrotirali su, a radnici ostali na ulici, ali ne samo to, već je to direktno uticalo i na sunovrat SOS marketa, pošto im je najveći dužnik bila Jabuka AD. Uostalom, sve vi to jako dobro znate, svi u SNS znaju ko je neznalica, ali kum nije dugme, a od kuma...hehehe...

Gazda Jevrem

pre 10 godina

Konačno jedna lepa vest! Vreme je da se gradjanstvo probudi iz zimskog sna koji traje predugo za naše uslove. Ovo vraća veru u bolje sutra.

malo strpljenja

pre 10 godina

Vucicevi uvlakaci, strpite se malo.
Sad kad ovaj vas dodje iz UAE pa krene sa čipovima, sofisticiranim raketama i ko zna sta ce jos da izmisli, imacete mnogo vise materijala.
Dzabe krecite po ovoj dvojici.Mi koji ne volimo vasu diku i ponos ne padamo na vase jeftine komentare.Kad hvalite vodju i njegove gluposti bar se slatko smejemo.

Mao Molina

pre 10 godina

I jedna i druga stranka idu u istoriju...prirodno je da se pojavi NOVA STRANKA....Zoran Živković ima ...iskustva i energiju da povuče napred...

beli listic zauvek

pre 10 godina

@Nevena 011

Draga Nevena,
Zaista mi je sve jedno da li ce vladati DS ili SNS. LDP ili SPS.

Podjednako su losi a izmedju dva zla pravilan izbor ne postoji.

konacno

pre 10 godina

Evo konacno od jutros i vesti gde Vuciceve internet brigade mogu da dodju do punog izrazaja.
Vec sam se zabrinula za njih od jutros, sta ce jadni da rade citav dan.Onaj njihov, da ne kazem sta radi po UAE, pa ne mogu da mu upucuju hvalospeve dok se ne vrati sa punim avionom para i to naravno nacionalnom kompanijo Etihad.

SNS neznalice

pre 10 godina

Dva milti-milionera se sastala da bistre politiku i da pametuju sirotinji sta treba da radi.
(takovo, 28. oktobar 2013 11:27)

Ne, nego će Stefanović, Jovičić i ekipa da pametuju sirotinji šta treba da rade, jer su se ,,dokazali kao uspešni privrednici''...jedan(Stefanović) je bio finsnijski ,,stručnjak'' u 4 preduzeća i sva 4 su bankrotirala, a radnici ostali na ulici, a ovaj drugi(Jovičić) osim lepljenja plakata, organizovanja klinaca da piskaraju hvalospeve o Vučiću... ništa u životu nije ni radio...

Viki

pre 10 godina

Svi ovi botovi koji su se svojski potrudili da napišu negativan komentar prvo su trebali da negoduju što se Jovanović sastao sa njihovim Vučićem i što je nakon toga Jovanovićeva "Fidelinka" dobila kredit. No izgleda da to tako kod nas sada ide i da im je to normalno

Uros

pre 10 godina

Ja sam pricao o republickom nivou a tu je bio na vlasti od 2007 do 2008 to sam zaboravio reci ali je to prekratak vremenski period.A sto se tice Beograda mislim da niko ne moze reci da se nista nije uradilo po pitanju poboljsanja zivota Beogradjana.

crna guja

pre 10 godina

Ne zna se ko je bogatiji od ove dvojice, ko se vise razbacuje parama, a nama popuju o postenju i radu..
(NemanjaBB, 28. oktobar 2013 08:59)

Naravno, inteligentni su i sposobni, nisu oni kao ovi vasi clanovi koji, da im Veliki brat ne kaze kako, ne bi znali sami ni nos da obrisu!!!

Ivana

pre 10 godina

Valjda je potpuno logično da ds i ldp imaju sličnije stavove međusobno, nego sa sns-om, ne vidim zašto se uopšte polemiše. Mada, u politici je sve moguće.

Nevena 011

pre 10 godina

@beli listic zauvek:shvatam da si razocaran,rezigniran,ali u tom slucaju ce na vlast doci oni za koje budu glasale razne Pepeljuge,Pcelice,Bajadere,Nutelle...(nastavak sledi...)Pogledaj njihove komentare,nadam se da ce ti sve biti jasno...Ako je tebi sve ovo ok,onda nista

Orhideja

pre 10 godina

Dogovorate se već mesec dana i samo se pitam oko čega toliko diskutujete i šta usaglašavate? Ako imate iste ciljeve i iste ideje pokupite više i ostale političke satelite oko te '' nove '' koalicije i pred gradjane na raport da čujemo svi za šta se zalažete.

toza

pre 10 godina

Dragi sns-ovci, dezurna internet smeno, od vas covek ne moze da procita ni jednu vest na ovom sajtu. ni ovi drugi nisu bili cvecke, ali vi toliko ne trpite bilo kakav drugaciji stav, cak ni na internetu, cak ni u bezazlenim komentarima na vesti, da je to u stvari zastrasujuce.

Uostalom, kolicina nervoze koju pokazujete kod svake aktivnosti opozicije je bas zanimljiva. tako se ne ponasa superiorna politicka opcija, vec ona koja zna, duboko u sebi, da je prodala narodu rog za svecu, kao i da to nikada ne traje dugo...
(v, 28. oktobar 2013 14:48)
Bravo za komentar. Potpisujem

Siniša

pre 10 godina

Ako je nebitna saradnja, udruživanje, opozicije zašto ste se uzbudili radikali...Odakle vam novac za prljavu kampanju, ko plaća tabloide, ko je platio troškove za bal vampira...video sam u privim redovima mnogo tajkuna koji su ojadili Srbiji i koji danas duguju državi za poreze i komunalije na stotine miliona evra...
A što se tiče ovih razgovora između DS i LDP oko saradnje... od te saradnje nema ništa, to je prevara-maska Čede Jovanovića, on se priklonio radikalima, jer mu treba kredit za privatno preduzeće...to je svima jasno i ne znam zašto Đilas gubi vreme. LDP je kao nekad SPO i SRS, lažna opozicija, a i jedni i drugi su sarađivali sa SPS. DS je jedina opoziciona partija ovom nakaradnom režimu i svaki glas za lažnu opoziciju(URS, LP, DSS...) je glas za režim. Prema tome, ako glasate za LDP glasali ste za prepakovane radikale.

@Roks, smucilo se i meni

pre 10 godina

Smucile su se i meni vesti kad ce da poleti prvi i jedini avion za Dubai, kad se vraca, da li je stigao...
Ne možemo da promenimo ništa u životu osim sami sebe.

Uros

pre 10 godina

Za vasu informaciju Ldp jedini dosad nije bio u vlasti i samim tim nije imo priliku nist da promeni.A ovu saradnju sa zutima uopste ne podrzavam jel su oni dosad imali priliku da urade nesto od Srbija ali nista nisu uradili.Tako da ja mislim da trebamo da damo priliku Ldp.

Branko

pre 10 godina

Čedo, ideja ti je odlična i treba je proširiti i na druge stranke, naročito na Ljajićevu koji ima ugled u celom biračkom telu. Ali Čedo, treba biti pošten, i razdvojiti žito od kukolja... kao što svi napadamo SNS (SRS) i SPS zbog prošlosti, isto tako glavne aktere povampirenja ovih stranaka i ljudi sumnjivog bogatstva i bahatosti, treba odstraniti iz ove priče. Mi čestiti i ponosni LDP-ovci ne vidimo u ovoj priči Tadića, Šutanovca, Homena, Malovićku, Čomićku, Trivanku, Rakića, nikoga iz ZZS, Vuka Draškovića, a iz naših redova (jer narod pamti) odstraniti bahatu bivšu VD Predsednika Srbija - Natašu Mićić. Tako oformljena grupa će predstavljati oštricu mača u borbi protiv povampirenih crveno-crnih.

raci

pre 10 godina

obrni okreni, nama svejedno. srbiju necete promeniti, niste ni do sad, tako da-whats the point. takodje aktuelni isto tako, mrka kapa gradjanima.

Пера

pre 10 godina

Као члан ДС од марта 90. против сам било каквог удруживања са ЛДП. Ако се то догоди губити глас мене и моје породице, а богами и већине мојих пријатеља.

metalno ojačli...

pre 10 godina

Budi se novi DOS držmo se za nos.
(Nebojša sa Zvezdare, 28. oktobar 2013 08:52)
S tim što su u međuvremenu drastično popravili "krvnu sliku"!

Borko i Bojan

pre 10 godina

Hajde lepo da Borko Stefanović i Bojan Đurić naprave jedinstvenu stranku od DS-a i LDP-a i otarase se i Đilasa i Čede i ostale balast-ekipe (dobro baš, ako mora, neka zadrže i Pajtića, nije ni on loš). Borko i Bojan su se, bar do sada, ponašali kao razumni ljudi. Za takvu kombinaciju bih rado glasao.

Stanislava

pre 10 godina

Nama je vise nego potrebno da se ukinu male stranke i formira jedna koja ce da u sebi sadrzi sve te male, to je jedini nacin da se promeni nacin ucenjivanja koji je toliko dugo bio prisutan, dakle dva bloka, uvek se bira jedan ili drugi i to je to.

Veselin

pre 10 godina

Боже мили! Чуда великога!
Кад се ћаше по земљи Србији,
По Србији земљи да преврне
И да друга постане судија.
Veselin

Jelena

pre 10 godina

Ceda je Djindjicevo dete... Ceda je prirodni partner DS oduvek bio i bice! I jedini pravi i dosledni covek koji sprovodi Djindjicevu politiku! Ja sam ZA ujedinjenje, odnosno to je nekako vise vracanje na Djindjicev DS za koji sam uvek za!

Keti S.

pre 10 godina

Postujem Cedomira Jovanovica i usudicu se da kazem da sam vrlo verovatno jedna od retkuh koja shvata i postuje njegovu zrtvu "prljanja ruku,da bi ocistio Srbiju"ali nazalost ogromna vecina gradjana Srbije tu njegovu zrtvu uopste ne shvata,te je stoga za DS bilo kakvo ujedinjavanje sa LDP-om mac sa dve ostrice.Saradnja po pitanju zajednickih interesa DA,ali stvaranje nekakve nove,jedne stranke apsolutno NE!Takodje u domenu ekonomije LDP-u je daleko blizi SNS,a ne DS koji nastoji da se artikulise kao klasicna evropska stranka levog centra,i koja kao takva daleko vise zastupa interese srednje klase i siromasnijih radnickih i seljackih slojeva,a ne krupnog kapitala kao sto je to slucaj sa SNS-om i LDP-om.Nazalost vecina pripadnika siromasnijh drustvenih slojeva u nasoj zemlji se daleko vise "lozi"na populisticke,desnocentristicke stranke tipa SNS-a,sto je izraz velike obrazovne inferiornosti,te potpune politicke nepismenosti vecine nasih radnika i seoskog stanovnistva.Zato DS mora naci nacina da te ljude politicki obrazuje, a da s druge strane jedan od prioriteta kada je razvoj drzave u pitanju,bude obrazovanje,ali istinsko,a ne "megatrendovsko".Samo se na taj nacin moze smanjiti broj izmanipulisanih,odnosno stvoriti politicki i gradjanski zreli biraci koji ce se u svom birackom opredeljenju rukovoditi programom stranke,jer ga kao takvog bar najvecim delom razumeju i jasno podrzavaju.U protivnom populisticke stranke ce uvek biti u prednosti.

Avenger

pre 10 godina

Botovi, skoro 200 postova... Što vas toliko "zanimaju" dve "marginalne", "beznačajne" stranke, "koje će jedva preći cenzus"? :)

MIrko

pre 10 godina

Podrzavam ujedinjenje DS-a i LDP-a i smatram da su zajedno mnogo jaci i da samo ujedinjeni mogu da ostvare bolji rezultat na izborima, nadam se da ce zajedno makar preci cenzus, uspeh ce im biti ako doguraju do 16 posto. SNS je previse jaka stranka da bi se protiv nje borili kao pojedinci, drago mi je da si oni to shvatili.

emilija

pre 10 godina

Čeda i Đilas kao nešto dogovaraju, a istina je da i jedan i drugi jedva čekaju da ih Vučić pozove u neku postizbornu koaliciju, i da se prikače na "voz" koji Srbiju sigurnim koracima vodi napred. Međutim, slaba vajda od toga. Ostaje im samo da se nadaju, jer neće Vučić sa onima koji su, svojim bahatim i neodgovornim odnosom prema vlasti, unazadili ovu zemlju.

marko90

pre 10 godina

Dobitna kombinacija!Bingo!!!
A Jeremic "podrzava" ovu kombinaciju....
Pa neka se dokusure do kraja zajedno i nestanu ionako nicemu ne sluze sto su i dokazali sami!

Дамир

pre 10 godina

Сваки пут када неко тоне хвата се и за најмању сламку спаса. Шта се може добити спајањем ове две странеке? Вероватно ни они сами не знају, важно је само да се нешто дешава и да буди актуелни.

Milenko

pre 10 godina

Ceda i Djilas bi trebali da sednu ali svako u svoju stranku i da malo preslisaju svoje kadrove sta su to uradili od Beograda. Mislim da tu lezi kljuc problema za tako lose pozicioniranje DS-a i LDP-a na politickoj sceni Srbije.

varvara

pre 10 godina

DS kao i uvek svodi sve na pricu umesto na akciju. Eeee, dok vi pregovarate, neko radi na tome da nama sutra bude bolje. Nema vise druge sanse, sve ste vec prokockali. A i Srbija nema vise sansi, ovo je poslednja, koju kako mi se cini trentna vlast nece prokockati. Sem toga 12 god. je i previse da bi se dokazalo sta ko zna i moze. Ne hvala...

Gazda Jevrem

pre 10 godina

Konačno jedna lepa vest! Vreme je da se gradjanstvo probudi iz zimskog sna koji traje predugo za naše uslove. Ovo vraća veru u bolje sutra.

Dejan Djokic

pre 10 godina

Dobro je, udruzuju se NORMALNI LJUDI, bar znamo za sta se zalazu godinama, sa ovim prevrtljivcima Vucicem i Dacicem ne znas sta te sutra ceka, a kamoli za godinu dana!

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Počeo sastanak DS-LDP

Nadam se da je to ujedno i početak KRAJA ove NAKARADNE Vlasti sastavljene iz "ZAKRPA" preteklih od stranaka koje su 90-tih godina vec jednom UNISTILE SRBIJU !

v

pre 10 godina

Dragi sns-ovci, dezurna internet smeno, od vas covek ne moze da procita ni jednu vest na ovom sajtu. ni ovi drugi nisu bili cvecke, ali vi toliko ne trpite bilo kakav drugaciji stav, cak ni na internetu, cak ni u bezazlenim komentarima na vesti, da je to u stvari zastrasujuce.

Uostalom, kolicina nervoze koju pokazujete kod svake aktivnosti opozicije je bas zanimljiva. tako se ne ponasa superiorna politicka opcija, vec ona koja zna, duboko u sebi, da je prodala narodu rog za svecu, kao i da to nikada ne traje dugo...

Uros

pre 10 godina

Ja sam pricao o republickom nivou a tu je bio na vlasti od 2007 do 2008 to sam zaboravio reci ali je to prekratak vremenski period.A sto se tice Beograda mislim da niko ne moze reci da se nista nije uradilo po pitanju poboljsanja zivota Beogradjana.

Ivana

pre 10 godina

Valjda je potpuno logično da ds i ldp imaju sličnije stavove međusobno, nego sa sns-om, ne vidim zašto se uopšte polemiše. Mada, u politici je sve moguće.

Uros

pre 10 godina

Za vasu informaciju Ldp jedini dosad nije bio u vlasti i samim tim nije imo priliku nist da promeni.A ovu saradnju sa zutima uopste ne podrzavam jel su oni dosad imali priliku da urade nesto od Srbija ali nista nisu uradili.Tako da ja mislim da trebamo da damo priliku Ldp.

Viki

pre 10 godina

Svi ovi botovi koji su se svojski potrudili da napišu negativan komentar prvo su trebali da negoduju što se Jovanović sastao sa njihovim Vučićem i što je nakon toga Jovanovićeva "Fidelinka" dobila kredit. No izgleda da to tako kod nas sada ide i da im je to normalno

SNS neznalice

pre 10 godina

Dva milti-milionera se sastala da bistre politiku i da pametuju sirotinji sta treba da radi.
(takovo, 28. oktobar 2013 11:27)

Ne, nego će Stefanović, Jovičić i ekipa da pametuju sirotinji šta treba da rade, jer su se ,,dokazali kao uspešni privrednici''...jedan(Stefanović) je bio finsnijski ,,stručnjak'' u 4 preduzeća i sva 4 su bankrotirala, a radnici ostali na ulici, a ovaj drugi(Jovičić) osim lepljenja plakata, organizovanja klinaca da piskaraju hvalospeve o Vučiću... ništa u životu nije ni radio...

Branko

pre 10 godina

Čedo, ideja ti je odlična i treba je proširiti i na druge stranke, naročito na Ljajićevu koji ima ugled u celom biračkom telu. Ali Čedo, treba biti pošten, i razdvojiti žito od kukolja... kao što svi napadamo SNS (SRS) i SPS zbog prošlosti, isto tako glavne aktere povampirenja ovih stranaka i ljudi sumnjivog bogatstva i bahatosti, treba odstraniti iz ove priče. Mi čestiti i ponosni LDP-ovci ne vidimo u ovoj priči Tadića, Šutanovca, Homena, Malovićku, Čomićku, Trivanku, Rakića, nikoga iz ZZS, Vuka Draškovića, a iz naših redova (jer narod pamti) odstraniti bahatu bivšu VD Predsednika Srbija - Natašu Mićić. Tako oformljena grupa će predstavljati oštricu mača u borbi protiv povampirenih crveno-crnih.

crna guja

pre 10 godina

Ne zna se ko je bogatiji od ove dvojice, ko se vise razbacuje parama, a nama popuju o postenju i radu..
(NemanjaBB, 28. oktobar 2013 08:59)

Naravno, inteligentni su i sposobni, nisu oni kao ovi vasi clanovi koji, da im Veliki brat ne kaze kako, ne bi znali sami ni nos da obrisu!!!

malo strpljenja

pre 10 godina

Vucicevi uvlakaci, strpite se malo.
Sad kad ovaj vas dodje iz UAE pa krene sa čipovima, sofisticiranim raketama i ko zna sta ce jos da izmisli, imacete mnogo vise materijala.
Dzabe krecite po ovoj dvojici.Mi koji ne volimo vasu diku i ponos ne padamo na vase jeftine komentare.Kad hvalite vodju i njegove gluposti bar se slatko smejemo.

metalno ojačli...

pre 10 godina

Budi se novi DOS držmo se za nos.
(Nebojša sa Zvezdare, 28. oktobar 2013 08:52)
S tim što su u međuvremenu drastično popravili "krvnu sliku"!

konacno

pre 10 godina

Evo konacno od jutros i vesti gde Vuciceve internet brigade mogu da dodju do punog izrazaja.
Vec sam se zabrinula za njih od jutros, sta ce jadni da rade citav dan.Onaj njihov, da ne kazem sta radi po UAE, pa ne mogu da mu upucuju hvalospeve dok se ne vrati sa punim avionom para i to naravno nacionalnom kompanijo Etihad.

SNS prevaranti-neznalice

pre 10 godina

(SNS neznalice, 28. oktobar 2013 12:46)
Kad kažeš Stefanović, jel misliš na Borka, u narodu poznatijeg kao FUSNOTA?
(kolina, 28. oktobar 2013 12:58)

Ne, ne mislim na Borka Stefanovića koji se uzalud borio da ne dozvoli da se KiM pojavljuje kao država na međunarodnim skupovima gde učestvuje i R Srbija, jer je ovaj režim lagano dao Kosovo i Metohiju, a zarad podrške EU ovom režimu. Mislim na Nebojšu Stefanovića, kome u biografiji stoji gde je radio i šta je radio, ništa ne izmišljam, a kako su prošla ta preduzeća i to se zna - propala su. Pitajte radnike AD Jabuka kako su propali i ko ih je strovalio u bankrot - dolazak Nebojše Stefanovića i naprednjačke ekipe bio je fatalan za radnike-preduzeće...za preduzeće nije bilo spasa, bankrotirali su, a radnici ostali na ulici, ali ne samo to, već je to direktno uticalo i na sunovrat SOS marketa, pošto im je najveći dužnik bila Jabuka AD. Uostalom, sve vi to jako dobro znate, svi u SNS znaju ko je neznalica, ali kum nije dugme, a od kuma...hehehe...

Nevena 011

pre 10 godina

@beli listic zauvek:shvatam da si razocaran,rezigniran,ali u tom slucaju ce na vlast doci oni za koje budu glasale razne Pepeljuge,Pcelice,Bajadere,Nutelle...(nastavak sledi...)Pogledaj njihove komentare,nadam se da ce ti sve biti jasno...Ako je tebi sve ovo ok,onda nista

Siniša

pre 10 godina

Ako je nebitna saradnja, udruživanje, opozicije zašto ste se uzbudili radikali...Odakle vam novac za prljavu kampanju, ko plaća tabloide, ko je platio troškove za bal vampira...video sam u privim redovima mnogo tajkuna koji su ojadili Srbiji i koji danas duguju državi za poreze i komunalije na stotine miliona evra...
A što se tiče ovih razgovora između DS i LDP oko saradnje... od te saradnje nema ništa, to je prevara-maska Čede Jovanovića, on se priklonio radikalima, jer mu treba kredit za privatno preduzeće...to je svima jasno i ne znam zašto Đilas gubi vreme. LDP je kao nekad SPO i SRS, lažna opozicija, a i jedni i drugi su sarađivali sa SPS. DS je jedina opoziciona partija ovom nakaradnom režimu i svaki glas za lažnu opoziciju(URS, LP, DSS...) je glas za režim. Prema tome, ako glasate za LDP glasali ste za prepakovane radikale.

@Roks, smucilo se i meni

pre 10 godina

Smucile su se i meni vesti kad ce da poleti prvi i jedini avion za Dubai, kad se vraca, da li je stigao...
Ne možemo da promenimo ništa u životu osim sami sebe.

toza

pre 10 godina

Dragi sns-ovci, dezurna internet smeno, od vas covek ne moze da procita ni jednu vest na ovom sajtu. ni ovi drugi nisu bili cvecke, ali vi toliko ne trpite bilo kakav drugaciji stav, cak ni na internetu, cak ni u bezazlenim komentarima na vesti, da je to u stvari zastrasujuce.

Uostalom, kolicina nervoze koju pokazujete kod svake aktivnosti opozicije je bas zanimljiva. tako se ne ponasa superiorna politicka opcija, vec ona koja zna, duboko u sebi, da je prodala narodu rog za svecu, kao i da to nikada ne traje dugo...
(v, 28. oktobar 2013 14:48)
Bravo za komentar. Potpisujem

Jelena

pre 10 godina

Ceda je Djindjicevo dete... Ceda je prirodni partner DS oduvek bio i bice! I jedini pravi i dosledni covek koji sprovodi Djindjicevu politiku! Ja sam ZA ujedinjenje, odnosno to je nekako vise vracanje na Djindjicev DS za koji sam uvek za!

Keti S.

pre 10 godina

Postujem Cedomira Jovanovica i usudicu se da kazem da sam vrlo verovatno jedna od retkuh koja shvata i postuje njegovu zrtvu "prljanja ruku,da bi ocistio Srbiju"ali nazalost ogromna vecina gradjana Srbije tu njegovu zrtvu uopste ne shvata,te je stoga za DS bilo kakvo ujedinjavanje sa LDP-om mac sa dve ostrice.Saradnja po pitanju zajednickih interesa DA,ali stvaranje nekakve nove,jedne stranke apsolutno NE!Takodje u domenu ekonomije LDP-u je daleko blizi SNS,a ne DS koji nastoji da se artikulise kao klasicna evropska stranka levog centra,i koja kao takva daleko vise zastupa interese srednje klase i siromasnijih radnickih i seljackih slojeva,a ne krupnog kapitala kao sto je to slucaj sa SNS-om i LDP-om.Nazalost vecina pripadnika siromasnijh drustvenih slojeva u nasoj zemlji se daleko vise "lozi"na populisticke,desnocentristicke stranke tipa SNS-a,sto je izraz velike obrazovne inferiornosti,te potpune politicke nepismenosti vecine nasih radnika i seoskog stanovnistva.Zato DS mora naci nacina da te ljude politicki obrazuje, a da s druge strane jedan od prioriteta kada je razvoj drzave u pitanju,bude obrazovanje,ali istinsko,a ne "megatrendovsko".Samo se na taj nacin moze smanjiti broj izmanipulisanih,odnosno stvoriti politicki i gradjanski zreli biraci koji ce se u svom birackom opredeljenju rukovoditi programom stranke,jer ga kao takvog bar najvecim delom razumeju i jasno podrzavaju.U protivnom populisticke stranke ce uvek biti u prednosti.

Milenko

pre 10 godina

Ceda i Djilas bi trebali da sednu ali svako u svoju stranku i da malo preslisaju svoje kadrove sta su to uradili od Beograda. Mislim da tu lezi kljuc problema za tako lose pozicioniranje DS-a i LDP-a na politickoj sceni Srbije.

MIrko

pre 10 godina

Podrzavam ujedinjenje DS-a i LDP-a i smatram da su zajedno mnogo jaci i da samo ujedinjeni mogu da ostvare bolji rezultat na izborima, nadam se da ce zajedno makar preci cenzus, uspeh ce im biti ako doguraju do 16 posto. SNS je previse jaka stranka da bi se protiv nje borili kao pojedinci, drago mi je da si oni to shvatili.

Mao Molina

pre 10 godina

I jedna i druga stranka idu u istoriju...prirodno je da se pojavi NOVA STRANKA....Zoran Živković ima ...iskustva i energiju da povuče napred...

Пера

pre 10 godina

Као члан ДС од марта 90. против сам било каквог удруживања са ЛДП. Ако се то догоди губити глас мене и моје породице, а богами и већине мојих пријатеља.

Borko i Bojan

pre 10 godina

Hajde lepo da Borko Stefanović i Bojan Đurić naprave jedinstvenu stranku od DS-a i LDP-a i otarase se i Đilasa i Čede i ostale balast-ekipe (dobro baš, ako mora, neka zadrže i Pajtića, nije ni on loš). Borko i Bojan su se, bar do sada, ponašali kao razumni ljudi. Za takvu kombinaciju bih rado glasao.

b

pre 10 godina

Meni je dosta "ujedinjavanja" opozicije...Preživeo sam i glasao za DEPOS, ZAJEDNO, DOS......i na kraju ispade da ste ISTI kao i "oni".
Ne Dragane,Ne Čedo...ne verujem više ni vama ni njima. Imali ste priliku da pokažete šta znate, šta možete, da pokažete da ste drugačiji, bolji...Niste iskoristili tu priliku i ja vam drugu šansu neću dati. Niste je zaslužili. Svaki dan gledam kako "vi" za koje sam se borio i glasao devedesetih živite sve bolje i raskošnije, kako "bivše" ne dirate i kako se talite sa njima a meni (i ogromnoj većini naroda) je sve gore. NE, više vam ne verujem, ispucali ste SVE kredite...A ni ovi koji trenutno vladaju nisu ni malo bolji ni gori od vas. Dakle zašto bih umesto jednih loših pomagao da vlast zajašu drugi loši?
Zbogom.

raci

pre 10 godina

obrni okreni, nama svejedno. srbiju necete promeniti, niste ni do sad, tako da-whats the point. takodje aktuelni isto tako, mrka kapa gradjanima.

Stanislava

pre 10 godina

Nama je vise nego potrebno da se ukinu male stranke i formira jedna koja ce da u sebi sadrzi sve te male, to je jedini nacin da se promeni nacin ucenjivanja koji je toliko dugo bio prisutan, dakle dva bloka, uvek se bira jedan ili drugi i to je to.

beli listic zauvek

pre 10 godina

@Nevena 011

Draga Nevena,
Zaista mi je sve jedno da li ce vladati DS ili SNS. LDP ili SPS.

Podjednako su losi a izmedju dva zla pravilan izbor ne postoji.

beli listic zauvek

pre 10 godina

Ja sam tokom celih devedesetih setao za opoziciju, lupao u serpe, gulio djonove, kampovao i VEROVAO im. Verovao da ce sve krenuti na bolje cim skinemo SPS-JUL-SRS.....
Medjutim razocarenje je krenulo vec 6. oktobra kada je gomila najgorih likova iz bivseg rezima bez problema i bez pitanja samo promenla stranacki dres i nastavila nesmetano da se bogati i bahati na nasoj grbaci samo sa drugom clanskom kartom u dzepu.
DS, DSS, G17, SPO, LDP, LSV....su imali OGROMNU SANSU da urade nesto, da pokrenu drzavu, da raskinu sa devedesetim ali to im izgleda nije bilo u interesu. Pokazalo se da im je jedini interes licni budjelar i da ni od cega ne prezaju ukljucujuci cak i saradnju sa bivsim SPSovcima, JULovcima....A za mene, najruznija scena u srpskoj politici poslednjih godina je bioa onaj cuveni basket izmedju bivseg predsednika i Ivice Dacica uz uzajamno oplakivanje preminulih lidera!!!! Ja sam se zgrozio kada sam to video.
Ne treba im dati jos jednu sansu. Zaista je ne zasluzuju. Jedino resenje je beli listic jer niko na politickoj sceni Srbije ne zasluzuje da se za njega glasa

Joni

pre 10 godina

Dva dobro nafatirana tajkuna bi da se udruže i da se ponovo dočepaju masti i slasti. Ono što je za njih dobro, za nas bi bilo pogubno. Dobro smo mi na sopstvenoj koži osetili njihovo umeće.

Ilija Cvorovic

pre 10 godina

Procitah Djilasovu izjavu i zapade mi za oko ,citiram, mnogi nemaju da plate advokata. Kad se ne srusih sa stolice. Ma da li je moguce da je ovo izjavio? Ne verujem da toliko covek vredja inetligenciju ljudi koji su izgleda blesavi i ne znaju da svi ti koji su u pritvoru i vodi se istraga enormni bogatasi. Dovoljno je samo pogledati ko njih brani i koliko kostaju ti advokati.

toplica

pre 10 godina

(Nevena 011, 28. oktobar 2013 13:29)
Bitno je da su konačno u Srbiji, dolaskom Vučića na vlast, oni koji kradu počeli za te svoje krađe da odgovaraju, a ne da budu ugledni građani, i pripadnici tzv. "srpskog džet-seta".

Veselin

pre 10 godina

Боже мили! Чуда великога!
Кад се ћаше по земљи Србији,
По Србији земљи да преврне
И да друга постане судија.
Veselin

sale1

pre 10 godina

auuuuuuuuuuu bre ljudi sta se radi ???!!! sramota !!! LDP &DS zajedno,e moj Cedo nisko si pao, a mozda si i uvek bio tako nisko samo nismo zeleli da poverujemo u to

Petkana

pre 10 godina

Ni DS ni LDP nisu prave opozione stranke. Njihove kritike i reci nemaju tezinu, samim tim sto su sve ovo o cemu sada govore, imali sansu da sprovedu u delo, a nisu je iskoristili,najvise kada govorimo o DS-u. I nije mi jasno da li je Dragan stvarno u tolikoj paranoji od nekakvog, po njemu, bezrazloznog ataka na njega i politickog progona?! Ili se folira…

Djuradj

pre 10 godina

I udruženi i razdruženi nisu nikakva pretnja SNSu, jer su se SNSovci dokazali svojom ozbiljnošću, promenom kadrova čim se ne radi dobro, itd... dok su se DSovci ustoličili tj ufoteljili, a niko od njih nije radio kako treba.

Nenad Sremac

pre 10 godina

Velike stranke i velike teme o njihovim političkim programima! Ne zanima ni one građane koji žive u krugu dvojke a kamoli ostale građane u zemlji.

poslovi

pre 10 godina

dva politicka tajkuna ceda i djilas , koja su od 2ooo do ovamo na najbolji nacin iskoristili vlast i politiku za licno bogacenje, pricace kako da prevare vlast i vucica , komisiju za korupciju, tuzilasdtvo, sudove i policiju, da zadrze sto vise nelegalnih para i da ne bude provere porekla imovine.
o saradnji ldp i ds bice samo saopstenje, kurtoazno, da su razmatzrali stanje na politickoj sceni srbije i da je u toku formiranje jednoumlja jer sns ima natpolovicnu podrsku gradjana srbije.

BIZ MIS MEN

pre 10 godina

Čedi i Đilasu je stalo do Srbije, a i do DS-a i LDP-a, k'o do 'lanskog snega. Navaćarili su se oni. Razvili biznise. Ne treba njima više politika. Sad bi oni polako da se iz nje izvuku. Što bi rek'o naš narod: "Dala baba banku da u kolo uđe, a sada bi dala dve da iz kola izađe".

Milan L. 021

pre 10 godina

Pepeljuge,Pcelice,Bajadere,Nutelle...(nastavak sledi...)Pogledaj njihove komentare,nadam se da ce ti sve biti jasno...Ako je tebi sve ovo ok,onda nista
(Nevena 011, 28. oktobar 2013 13:29)
Šta fali tim komentarima? Ne vidim u tim komentarima ništa vulgarno i nekulturno, kao što se može videti vrlo često u komentarima DS trolova.

TADIJA

pre 10 godina

Za vasu informaciju Ldp jedini dosad nije bio u vlasti i samim tim nije imo priliku nist da promeni.
(Uros, 28. oktobar 2013 14:15)
Bio je LDP na vlasti u Beogradu od 2008 do 2012, a Čeda, koji je ustvari LDP, ne samo da je bio na vlasti nego je bio i potpredsednik vlade.

nesa

pre 10 godina

Bice sastanak,poceo sastanak,zavrsen sastanak,izjavili su da ce nastaviti sa sastankom...Kakve ,,bljutave,,vesti i jos ,,bljutavija,,nasa medijska,ali i druga stvarnost.

Kovac Lenka

pre 10 godina

E bas mi je zao sto ti tvoji siromasi nemaju ni za advokate, nemas da brines, ako su posteno radili nema potrebe da im pomazes. Ne prolazi Vam prica o politickom progonu, nismo mi ludi. Sve kao neki mucenici a Ceda u jahtu od 100 000 evrica.

miroslav

pre 10 godina

pred izbore na vozdovcu i u beogradu ldp i ds moraju usaglasiti kampanju u napadima na sns kako bi ldp ostao iznad cenzusa a ds imao bar 16 do 2o podstm poverenja biraca. ako im je to cilj, kasno su se setili, mislim da su svojim ponasanjem u proteklih 13 godina toliko sebe licno i ds kompromitovali da im vozdovcani i beogradjani nece nista verovati i da ce njihova zajednica strategija biti slom na svim predstojecim izborima.djilas i jovanovic nemaju sta da traze na politckoj sceni beograda i srbije, jedino kao politicki tajkuni mogu se dogovarati o poslovnoj saradnji.

Borko

pre 10 godina

Razumno je da DS pregovara sa LDP-om ili bilo kojom durgom partijom,ali voditi pregovore sa covekom koji je u sudnici optuzen da je naoruzao "zemunski klan",atentatore na premijera Srbije, zaista je kamen oko vrata DS.Djilas gubi pozicije u stranci i pocinje praviti gluposti.

terek

pre 10 godina

Đilas spominje i sada, a i pre neki dan projekat "Beograd na vodi", kao da će sada taj projekat da stane pošto on više nije gradonačelnik. Vučić je sa Đilasom razgovarao o tom projektu, ne zato što je on Dragan Đilas, već zato što je on u tom momentu bio gradonačenik Beograda, i ništa tu nema sporno. Ko god posle beogradskih izbora bude gradonačelnik Beograda, a šanse da to bude ponovo Đilas su u domenu naučne fantastike, Vučić će sa gradonačelnikom Beograda nastaviti da sarađuje na tom projektu. Očigledno je da je Đilas mislio da će na taj način da se prbliži Vučiću, i da ostane na poziciji gradonačelnika, ali se prevario.

Ako smem da kazem

pre 10 godina

Autogol za autogolom se nastavlja. Oni jure u EU, a mi smo za EU vrednosti! Znaci to je razlika koju ste uspeli da smislite! Cudno kad je Djilas bio na vlasti biznis mu je cvetao, a sad kad ima vremena na pretek rasprodaje sve da zamaze tragove!

HIHIHIVAN

pre 10 godina

O saradnji ldp i ds bice samo saopstenje, kurtoazno, da su razmatzrali stanje na politickoj sceni srbije i da je u toku formiranje jednoumlja jer sns ima natpolovicnu podrsku gradjana srbije.
(poslovi, 28. oktobar 2013 13:17)
Ma ja misli da saopštenje neće moći da prođe bez priče o povratku 90-tih, o doktaturi, o kontroli medija. To uvek potegnu kada hoće da kritikuju vlast, a da predlože neka konkretna rešenja nema šanse. Čeda i Đilas u obični demagozi, i ništa više od toga.

Maximus

pre 10 godina

LDP će sada svakako dobiti vise glasova od DSa, jer mislim da DS pada na dno lestvice zbog lošeg vođenja politike, možda kada bi se Tadić vratio za god. dana bi isplivali na 20%.

vlada sa zvezdare

pre 10 godina

meni je dovoljno to sto su oni bili na vlasti zadnjih 12 godina I imali istorijsku sansu da nesto urade za srbiju ali oni su uradili iskljucivo za sebe I njihove prijateljetakoda njihovs sastajanja nece doneti ama bas nista.

Vlado

pre 10 godina

Mislim da je bolje da podrze vladajucu stranku i njene ciljeve i pokusaju zajednickim snagama da ovu zemlju sto bolje i brze da izvedu na pravi put nego sto se pokusavaju da preotmu vlast.

kolina

pre 10 godina

kum nije dugme, a od kuma...hehehe...
(SNS prevaranti-neznalice, 28. oktobar 2013 14:37)
Znam ja da kum nije dugme još od kako je Kole "kupio" 3 šećerane za 3 evra.

dana

pre 10 godina

Po nekim ovde komentarima zaključika bih da ovi ljudi nikada nisu bili na vlasti. Međutim pa nismo tako kratke pameti da zaboravimo život u prethodnih 12 godina.

Vlajko

pre 10 godina

Razgovori DS i ldp-a su pucanj u prazno ocajnika koji pokusavaju posle debakla na svim nivoima da namaknu cenzus i tako se vrate u politicki zivot.

strmi

pre 10 godina

Naravno, inteligentni su i sposobni, nisu oni kao ovi vasi clanovi koji, da im Veliki brat ne kaze kako, ne bi znali sami ni nos da obrisu!!!
(crna guja, 28. oktobar 2013 10:03)
Da su sposobni da ukradu to dobor zna cela Srbija, a posledice te njihove sposobnosti Srbija će još dugo da oseća.

Grčanski pecaroš

pre 10 godina

Dva bivša partijska sabborca, Nekoliko godina u različitm stranka a danas su sa tendencuijom fuzionisanja istih.
Naravučenije: Ko vas ne zna skupo bi vas platio

hipopotamus

pre 10 godina

meni nista nije jasno, cas ove dve stranke, cas Ceda i sns, ne znam...u svakom slucaju zanimljivo kretanje ldp, a ds smera nesto opasno, kao lisice gladne

Saša

pre 10 godina

"On je dodao da je siguran da su pravi glasači LDP-a i DS proevropski"

Dakle, ovakav nedostatak bilo kakve veze sa narodom je neverovatan. Uprkos belim listićima, izbornom porazu od prošle godine, vrtoglavom padu rejtinga ovi i dalje ko pokvarena ploča.

Operator

pre 10 godina

"Mene mnogo više pogađa što neki ljudi koji sede u pritvoru, a nemaju ni za advokate, ja moram da im pomognem da bi se ljudi uopšte branili"

Djilas je ovog puta sa ovom izjavom nadmasio samog sebe, ali stvarno.

Dužnik banci

pre 10 godina

DS i LDP mogu spojiti interesi da njihovi lideri očuvaju svoje biznise koje su stekli zahvaljujući politici dok su bili na vlasti. Ne vidim druge dodirne tačke oko kojih bi mogla da se napravi saradnja, inače bi bili u istoj stranci.

Angelina

pre 10 godina

Kao u mraku oni bauljaju, nemaju pojma sta ce sa sobom i kuda vode svoje stranke. Potpuno se predali i utonuli, nikakav smisao ne vidim ni da se ujedine, ni da se neujedine, neprimetni su potpuno.

Stanje prezira

pre 10 godina

Ko se borio istinski a ko deklerativno za ulazak u EU vidi se iz ove perspektive 2013. godine. Neki su nam tvrdili 5.oktobra da će mo pristupiti za pet do deset godina a mi smo i dalje toliko udaljeni.

Nolika Tot

pre 10 godina

Potpuno je jasno da Čeda, a pogotovo Đilas eventualnom predizbornom koalicijom žele da izbegnu bruku na izborima u Beogradu, a i na eventualnim parlamentarnim izborima. LDP u Beogradu, gde je nekada bi najjači, prošle godine nije ni prešao cenzus, a i na parlamentarnim izborima je uvek na granici cenzusa, pa vrlo lako može da klizne ispod cenzusa, dok DS na drugoj strani želi da izbegne bruku da padne ispod 10% podrške, što bi bilo sramota za Demokratsku Stranku, ali sa Đilasom se ništa bolje i ne može očevitati. Uništio je DS, a to tvrdoglavo neće da prizna.

Bajadera

pre 10 godina

Kad su pocele da se ljuljaju fotelje i da se gube glasovi biraca, mozemo i zajedno samo da zadrzimo pozicije...E jadna nam je opozicija!!!

poluparazitska simbioza ...

pre 10 godina

Lele, ovi ima da pregovaraju do sledecih izbora i opet nece da postignu nikakav dogovor, komedija.
(Narandzasta korica, 28. oktobar 2013 09:43)
Sujeta i liderske ambicije i doveli su do cepanja stranke, sada ih samo svest o sopstvenoj neizvesnoj budućnosti tera na "dogovor".

Dragojlo

pre 10 godina

Ove dve stranke mogu samo da razgovaraju o tome kako da predju cenzus. Jer je i DS propao skroz. Raspada im se stranka na sve strane. Nece mi iznenaditi ako smene Djilasa.

đuvegija

pre 10 godina

Ja sam za to da se za ove što su oplaćkali Srbiju, a koji, po rečima Đilasa, sada nemaju ni za advokate, skupi dobrovoljni prilog od onih koje su oplaćkali, tj. od građana Srbije.

Mimilica

pre 10 godina

Zar njihove sve priče nisu već ispričane? Dokaz za to su njihovi brojni funkcioneri koji su u predhodnom sazivu uzimali šakom i kapom, ne trudeći se čak ni pokriće da pronađu, a sada dane provode u zatvoru... Gospodo, vi ste svoje rekli!!!

Orhideja

pre 10 godina

Dogovorate se već mesec dana i samo se pitam oko čega toliko diskutujete i šta usaglašavate? Ako imate iste ciljeve i iste ideje pokupite više i ostale političke satelite oko te '' nove '' koalicije i pred gradjane na raport da čujemo svi za šta se zalažete.

orhideja

pre 10 godina

Zajednickim nastupom na izborima obe stranke ce doziveti poraz sto ce biti jasan pokazatelj da je doslo vreme da se menjaju lideri stranaka koji vec duze vrememe figuriraju na politickoj sceni bez rezultata.

O__O

pre 10 godina

''Razumno je da DS pregovara sa LDP-om ili bilo kojom durgom partijom,ali voditi pregovore sa covekom koji je u sudnici optuzen da je naoruzao "zemunski klan",atentatore na premijera Srbije, zaista je kamen oko vrata DS.Djilas gubi pozicije u stranci i pocinje praviti gluposti.''
(Borko, 28. oktobar 2013 13:02)

Hahahahaha,
Pozdrav za ekipu iz DB-a(bia-e), pozdravlja vas otvaranje dosijea.

roks

pre 10 godina

E vala mi se ovaj i naslov i prica smucili i dosadili. Ne vidim kome je to vise zanimljivo a imam i utisak kao da time prete na neki nacin a to mi se ne dopada. Promenite plocu, pokvarice se

Jocko

pre 10 godina

Ako oni ne mogu da se dogovore oko osnovnih stvari kako onda narod da im veruje a znamo se dosta dugo gospodo gledamo vas 20 godina tacno znamo ko je ko zato vas dvojica lepo saradjujte na poslovnom planu a ove prazne price o odbrani demokratije zaboravite

nenad

pre 10 godina

ovi ako se udruze imace manje glasova nego da su samostalno izasli, dva lika koja pre oktobarskog prevrata nisu imala nista a danas milioneri sa plejboj stilom zivota hoce da se udruze i da nas ubede da ce nam biti bolje, takvi bi u normalnom svetu bili u apsu ili bi ih narod lincovao, ovo kao da neko rezira da vucic osvoji apsolutnu vecinu, bice to interesantni izbori

Chada Rockbreaker

pre 10 godina

Bila bi to super stranka DSLDP.Zamislite kada se spoji ekspert Đilas sa fantastičnim Čedom, kakva bi to bila brutalna sila koja bi za par meseci spasla našu zemlju.Živela nova ujedinjena stranka koja će nam doneti izuzetno svetlu i prosperitetnu budućnost.

mesto rešavanja Beograd..?..

pre 10 godina

Pitam se samo tko je u međuvremenu popravio sopstvenu poziciju u odnosu na drugog sagovornika! Ma koliko govorili o iskrenom ulasku u pregovore!

desimirB

pre 10 godina

Ovo ce biti bas u nastavcima..dok svako uskladi svoje zahteve i uslovi onog drugog-zaboravice na sustinu dogovora, od koje i tako nema nista.

Nebojša

pre 10 godina

Prosto ne mogu da zamislim da DS razmišlja o nekom udruživanju sa LDP. Programski su jako različiti, karakter i profil predsednika stranaka nikako ne vodi jedinstvu stranaka. A nekad najvećoj stranci u Srbiji ne dolikuje da se približava stranci koja jedva da prelazi cenzus.

Tanja

pre 10 godina

Skupila se stara ekipica pa se dogovaraju kako da zastite svoj teskom mukom stecen kapital!E pa ne verujem da ce te uspeti u tome!I dok su bili na vlasti nisu znali da urade nista kako treba pa ne verujem da su sad nesto naucili!

emilija

pre 10 godina

Čeda i Đilas kao nešto dogovaraju, a istina je da i jedan i drugi jedva čekaju da ih Vučić pozove u neku postizbornu koaliciju, i da se prikače na "voz" koji Srbiju sigurnim koracima vodi napred. Međutim, slaba vajda od toga. Ostaje im samo da se nadaju, jer neće Vučić sa onima koji su, svojim bahatim i neodgovornim odnosom prema vlasti, unazadili ovu zemlju.

PRIJATELJI - SE - STICU - A - NE - DODAJU

pre 10 godina

Imaju oni dosta razlicitosti, njih ne spoji niko. To samo bacaju gradjanima i clanstvu kao postoji sansa da se spoje u jednu stranku, to bi bilo ljubav izmedju macke i misa. Kao prvo ne bi mogli da se dogovore ko ce biti sef stranke. DS trolovi su naucili da budu vodeci dominantni, oni bi smatrali LDP kao udavacu, prvo pitanje bi bilo sta ste doneli u bracnu zajednicu.

Nevena

pre 10 godina

Ceda,Djilas,Pajtic?!Pa to nema gore kombinacije!Dosta nam je vise experimenata,setite se kako je bilo kad su oni bili na vlasti i ko je tad postao bogatas!

zanimljiv predlog - kolektivno predsedništvo...

pre 10 godina

Jedna stranka, dva lidera, još 4-5 potencijalnih vođa… Ma ne biva to. Iz tih su se razloga i razišli!

LIDER - kako to prazno zvuči...

pre 10 godina

Potpuno je svejedno , da li se ove dve partije ujedinile ili ne. I DS i LDP polako ali sigurno idu ka zaboravu.
(Sokolac, 29. oktobar 2013 04:55)
Spasti ih može samo korenita smena vrhova obe grupacije. Biznis biznisu a politika politici!

marko90

pre 10 godina

Dobitna kombinacija!Bingo!!!
A Jeremic "podrzava" ovu kombinaciju....
Pa neka se dokusure do kraja zajedno i nestanu ionako nicemu ne sluze sto su i dokazali sami!

Дамир

pre 10 godina

Сваки пут када неко тоне хвата се и за најмању сламку спаса. Шта се може добити спајањем ове две странеке? Вероватно ни они сами не знају, важно је само да се нешто дешава и да буди актуелни.

Avenger

pre 10 godina

Botovi, skoro 200 postova... Što vas toliko "zanimaju" dve "marginalne", "beznačajne" stranke, "koje će jedva preći cenzus"? :)

varvara

pre 10 godina

DS kao i uvek svodi sve na pricu umesto na akciju. Eeee, dok vi pregovarate, neko radi na tome da nama sutra bude bolje. Nema vise druge sanse, sve ste vec prokockali. A i Srbija nema vise sansi, ovo je poslednja, koju kako mi se cini trentna vlast nece prokockati. Sem toga 12 god. je i previse da bi se dokazalo sta ko zna i moze. Ne hvala...