Četvrtak, 24.10.2013.

15:14

Odbijen zahtev za ponovni postupak

Krivično vanpretresno veće Višeg suda u Beogradu donelo je rešenje kojim je odbijen zahtev za ponavljanje krivičnog postupka vođenog zbog ubistva Brisa Tatona.

Izvor: B92

Odbijen zahtev za ponovni postupak IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

popeye

pre 10 godina

@Istina
Постоји документ да је момак легитимисан од полицајца и да му је написана казна за непрописно паркирање. Документ није уважен на суђењу само зато што момак није хтео да га потпише полицајцу приликом уручења, на шта по закону има право ако није сагласан са изнетим у документу.
Но, важно је да се само коментарише, иако се не зна.

Pitanje

pre 10 godina

Sta reci, a ne uzeti u razmatranje izjave kljucnih svedoka...u ovoj drzavi nema pravde i pravicnosti. Sramota je da pojedini ljudi robijaju nevini.
(Homo politicus, 24. oktobar 2013 16:25)

A ko su to kljucni svedoci?! Pa njihove izjave su uzete u obzir tokom postupka! Ovo dvoje su "izronili" posle 2 godine, eto kao nisu znali kome da se jave, a izjave im se ne poklapaju ni sa snimkom razgovora sa HP, ni sa snimkom izjave RTS-u... Zato ne lupaj!

Istina

pre 10 godina

@zapanjena- nije tacno da je dokazano da nije bio tu, vec samo da mu auto nije bio tu, jer je kazna za parkiranje napisana na drugom mestu, a policajac je svedocio da vlasnik auta NIJE bio prisutan. Zato ne izmisljaj i zapanji se ponovo!

Neko iz publike

pre 10 godina

Ovo sto advokatica prica nije tacno. Bubanja frizerka je odmah po dogadjaju Hitnoj pomoci rekla da vidi decka koji lezi dole i kada su je pitali jel sam skocio rekla je da ne zna. Postoji snimak razgovora, u predmetu je. Crepulja obezbedjenje je RTS-u odmah po dogadjaju rekao da je video decka koji lezi dole i da ne zna kako se to desilo. Postoji snimak RTS-a, u predmetu je. Oboje su samo pokusali da LAŽU pred sudom i to posle dve godine...vrlo nevesto. Procenite zasto?!

Petar

pre 10 godina

ovako nesto da se desilo bilo kome od vas u francuskoj ili bilo kojoj drugoj evropskoj drzavi nebi vasi roditelji dobili za vas ni 1 euro,a da nepricamo o sudjenju i tako dalje,jer bi bio u pitanju jedan srbin,
dok vi gazite po vasim sugradjanima,zato lepo i prolazite pa jedete nokte i zivite kao psi
(voja, 24. oktobar 2013 16:50)

Ma nemoj, a gde to? Jel znas da u tim evropskim drzavama zivi bar par miliona Srba i nesto ne cujem da ih neko proganja, tuce ili ubija. U civilizovanim drzavama ubice i nasilnici idu u ZATVOR i tu je kraj price, kapiras? Vrlo jednostavno. I mani se sa tom pricom da treba da stitimo nasilnike jer su zaboga srpske nacionalnosti, pa ih to valjda izuzima iz krivicne odgovornosti? Ne verujem koje price vi prodajete ovde...

Pasuljević

pre 10 godina

@zapanjena, 24. oktobar 2013 18:31

Zašto biste bili zapanjeni? Zapanjena je bila javnost kad se ubistvo dogodilo. A presedan, kad bi u našem sudu postojao, i treba da bude. Krajnje je vreme da se spreči divljanje raznih bandi, neko reče da kaznu ne treba smanjivati u slučaju podeljene odgovornosti a ja predlažem da se kazna multiplikuje, tj. da se poveća. Ako ne mislimo da nam neki srpski Kju-Klaks-Klan ubija po zemlji. A pravne začkoljice i advokati bez duše, su rutina, na njih ne treba obraćati pažnju. Jeste li čuli za javno mnjenje? Pa, ono se ovde jasno javlja, kamo sreće da se to češće dešava.

Dragan

pre 10 godina

Čitam;cit."Advokatica Zora Dobričan Nikodinović, branitelka Ivana Grkovića, koji je osuđen kao jedan od organizatora napada, najavila je žalbu na ovo rešenje.

“Crepulja je Tatonu prvi prišao, dok je Bubanja prva zvala hitnu pomoć. Njih dvoje su jedini koji su imali bilo kakav konktat sa njim, posredan ili neposredan, i neverovatno mi je da njihov iskaz nije bitan za sud”, rekla je ona i podsetila sa su to dvoje svedoka jedini tvrdili da nisu navijači bacilli Tatona sa stepenica, već da je sam skočio u ponor."
G-dju advokaticu za klučnog svedoka, ona je sve ovo što je rekla videla? Ili ja nisam dobro pročitao? Svaki dan obračuni nahuškanih maloletnih navijača kulminiraju gotovo u svakom gradu u Srbiji, te je pitanje dana kada će ponovo neko izgubiti glavu što navija za neki klub! Pitanje je samo DOKLE više?

Pravda svima

pre 10 godina

Stavarno nije u redu da komentrišete nešto u šte niste upućeni ni malo.
Da, krivi su za premlaćivanje.
Da, neko je odgovoran za njegovu smrt. Ali ne, nije ga njih 12 bacilo dole ako je uopšte bačen.
Ne nisu krivi za teško ubistvo sa predumišljajem njih 12. Već, možda, par njih ukoliko su ga bacili.
Da, osudili su jednog dečka na 7,5 godina a da nije ni bio tu. Imaju dokaz, zapisnik policajca koji mu je u to vreme pisao kaznu za parkiranje, da nije bio tu.
Ali ne, bitno je ušlihtati se zemlji EU!!! To je u ovoj zemlji najbitnije.
Lepo je rekla majka jednog od osuđenih (onog koji nije bio tu) "Molim Vas sudite im u Francuskoj".
Nema snimaka kamera a mesto dogadjaja pokriva najmanje 10. Samo snimci kamera na prilazu su prikazane na sudjenju. Na tim snimcina se vidi ko je ucestvovao što potvrđuje da tog jadnog dečka nije bilo tu.

Svako zaslužuje pošteno suđenje pa i ovi nasilnici. Nisu imali ni P od poštenog suđenja već namešten proces koji služi dnevnoj politici.

postoji zakon treba ga sprovoditi

pre 10 godina

Koliko smo propali kao narod, kako vas nije sramotavda pokusavate opravdati ove sramotu. Nema tu pametovanja , cim su se udruyili i poneli rekviyite pa valjda je i najvecem slepcu jasno. Svima po 40 god pa nek onda vide i drugi sta ih ceka. Kad se sudi po zakonu a isti sprovodi ovakvima se staje na kraj, samo tako i nema druge.

dulau

pre 10 godina

Au pa dal je moguce. Mi mislimo da smo zemlja huligana i samim tim su ovi momci krivi. Nebitno je da li jesmo ili nismo, slucaj treba na osnovu dokaza i resiti ! Ako se ubistvo desi u Engleskoj, da li cemo odmah posumnjati na huligane?

za primer slicnim neljudima

pre 10 godina

(zapanjena, 24. oktobar 2013 18:31)
Nije uopste dokazano da je taj bio na drugom mestu, postoji samo izjava svedoka o tome. A to nije dovoljan dokaz (posebno kad se zna kako se u Srbiji dolazi do izjava svedoka)

Antiprotivan

pre 10 godina

@"Nevjerovatna glupost je osuditi toliko ljudi za ubistvo JEDNOG covjeka. Sve i da je ubijen (u sta sumnjam) to nije moglo uraditi trinaest ljudi.
(ssss, 24. oktobar 2013 17:01)"

Pomračenje............

Nemanja-BS

pre 10 godina

Ne podrzavam navijace ali ovo me podseca na 15. vek i paljenje vestica! Neko kaze vestica si i odmah na lomacu! Tako neko rekao bacili su ga i odmah po 30god zatvora. Da su se potukli,jesu ali kakva logika da su ga bacili? Mnogo logicnije je da je pokusao da bezi i kao stranac nije znao da je iza ograde rupa od 10m!

zapanjena

pre 10 godina

Proces sam pratila.Nešto tu nije kako treba,posebno zbog jednog okrivljenog koji je bio na drugom mestu,dokazano.Znači jedno dete robija nevino.Fertutma koja je napravljena od tog slučaja nema blage veze s pravom i s pravdom.Ono što je možda pitanje nad pitanjima je ova ostrašćenost prisutna u javnosti za olako osuđivanje i radovanje tuđoj nesreći.Dosta putujem po EU nigde ne vidoh ovoliko krvoločnosti u javnim debatama.Ubiše i ono Romsko dete pre par meseci poreklom iz Srbije u Parizu.Bio kratak tekst.Dato u proceduru.Ne podržavam nasilje,ali ostrašćenost je kao pomračenje uma.Treba li da se pitam kako bi ova Gospoda što su za i tako treba pisala i rasuđivala da je neko od njihovih u ovoj Igri.Ili ko po starom dobrom običaju.Nema zakona,al kad treba naći rupu kaj ne?Tužna.Raspadnuta.Srbija.Nama neprijatelji ne trebaju,dovoljni smo sami sebi.Svakako da treba sve uzeti u obzir,tako je svugde u svetu gde se poštuje Zakon.No,za to je već potrebna Država,a pošto je Srbija distorzirala,preostaje nam samo da otrčimo u šupu i doživimo fras.Oni koji to još uvek mogu.Ovim drugima preporučujem da se kamena ne laćaju.U glavu se vraća.

za primer slicnim neljudima

pre 10 godina

Sta reci, a ne uzeti u razmatranje izjave kljucnih svedoka...u ovoj drzavi nema pravde i pravicnosti. Sramota je da pojedini ljudi robijaju nevini.
(Homo politicus, 24. oktobar 2013 16:25)

Niti su nevini, niti su ljudi. Nevini nisu jer su Tatona pretukli (pa bacili ga ili skocio onako u soku i strahu - nebitno) a ljudi nisu jer se ljudi ne okupljaju da nekog lome zato sto navija za neki tamo klub o kom 99% te stoke i ne zna nista. Trebao je svako od njih, pojedinacno, dobiti 120 godina, a ne svi ukupno

cox

pre 10 godina

Vlada, potpuno si u pravu. Kada si u gomili onda si junak nad junacima, a kada treba odgovarati za zločin onda cviliš. Kakvi su to ljudi ili neljudi. Da u njima ima imalo ljudskosti, bar u nekima, oni bi rekli istinu i odbacili krivicu sa drugih. Ovako se vidi kakvi su to 'junaci'. A vi što ih kao štitite, prekrstite se i pomolite se Bogu da niko od vaših koje volite ne prođe kao jadni Bris.Malo se zamislite i pokušajte da osetite kako je njemu bilo u zadnjim trenucima života.

Mita

pre 10 godina

@Marko
Ti bi Marko,verovatno našao "razumno objašnjenje" i za onog žandarma,koji pucao u nesrećnu ženu?
Verovatno bi i tu video zaveru protiv Srbije...

duh

pre 10 godina

Ova presuda za ubistvo (da se razumemo u potpunosti podrzavam kaznjavanje krivaca) je 90% politicka i ona je tada 2010. god. predstavljala skroman politicki doprinos na putu za EU koju iskreno podrzavam, ali ne na nacin zbog cega ce se nasa deca stideti kroz 20 ili 30 godina, kao sto se ja danas stidim Otpora i pesnice.
...u ovom konkretnom slucaju drzava je uradila posao "milosrdnog andjela" prema uglavnom pubertetlijama i to 14 za 1'og.
...bravooo a koliko ljudi zeli da skoci sa zgrade ili preko grane jer ova ga drzava na to motivise, da li ce te nekad izvaditi brvno iz svoga oka? da li ce iko za to da odgovara?

preki sud

pre 10 godina

"Nevjerovatna glupost je osuditi toliko ljudi za ubistvo JEDNOG covjeka. Sve i da je ubijen (u sta sumnjam) to nije moglo uraditi trinaest ljudi.
(ssss, 24. oktobar 2013 17:01)"

Ne, stavise, to je prava stvar i uvodjenje kaznjavanja "zajednickog zlocinackog poduhvata" u nase pravo.
1) Ubica se sigurno nalazi medju osudjenima.
2) Niko od njih ne zeli da ga otkrije.
3) Kljucna stvar je da u tom slucaju krivica se NE razbija na trinaest delova i kazna po pojedincu bude trinaest puta manja.
4) Tako se sprecava stvaranje kukavickih smrdljivih grupa koje izvrse zlocin i sakriju se iza "ucestvovanja u tuci" tamo gde je ucinjeno ubistvo sa predumisljajem, nadajuci se da ce za izvrseni zlocin dobiti manju kaznu. Coveka vise nema, a oni bi za par godina izasli iz zatvora.
5) Ubistvo u grupi se odlikuje svodjenjem pojedinacnih odgovornosti na neku nedefinisanu coporativnu odgovornost grupe gde zapravo niko nije kriv. Osuda "zajednickog zlocinackog poduhvata" vraca odgovornost tamo gde joj je mesto - na licni nivo. Kad ubijes coveka, ne sme da bude zaklona nigde, pa ni iza saucesnika.
6) Ovakva presuda bi trebalo da smanji nekaznjena divljanja navijackih grupa, razbojnickih bandi, demonstranata i svih onih koji rado potezu pojam "gradjanskih prava" kad treba izvrdati odgovornost.

Ati Radeon 4850

pre 10 godina

(Marko, 24. oktobar 2013 16:58)

Da upoznat sam sa dokumentacijom i prema svoj toj dokumentaciji Taton nije ziv,to je najvaznija stvar u celoj toj dokumentaciji.Kazu porodice optuzenih da je Taton sam skocio,pa je l to mozda olaksavajuca okolnost za njih?Pa i da je skocio sam,skocio je zato sto je bio nateran na to,iz straha zato sto je njih petnaest krenulo na njega sa sipkama,lancima,motkama,ciglama...Pa ko normalan ne bi pokusao da skoci i pobegne?Znaci,sve i da je tako,Taton je mrtav zbog njih.Nije skakao zato sto voli da skace,nego iz straha,koji je u takoj situaciji normalna stvar.Kazes navijacu Partizana izbili oko u Briselu a mi cutimo.Pa je l isto ubiti nekoga i izbiti mu oko?Taj sto je ostao bez oka je ziv,a Taton ne vidi vise ni na jedno oko.

Uros

pre 10 godina

Sta ste bre zapenili, mi smo okupirana zemlja. Kao i pre 60 godin 10 srpskih mladica za jednog francuza. Dobro je barem sto su pohvatali navijace, pa makar bili i na drugom kraju grada, mogli su da streljaju 10 decaka iz skolskih klupa.

Vlada

pre 10 godina

@Marko - ima toliko huliganskih grupa na fejsbuku na kojima mozete kad god da prosipate svoj zuc, braneci one koji mogucnost odbrane nisu dali drugima. Bio sam na utakmicama u EU i mogu da kazem da sam se uverio da se moze lepo navijati i bez stoke huliganske koja se ovde zapatila poput korova. Price o iskopanom oku u Francuskoj su deplasirane lovacke price, jer se ovde ne radi o utakmici sa francuskim sudovima i "oko za oko, zub za zub", vec o postovanju zakona Republike Srbije po kome ne smes da se udruzis, oderes nekog od batina i bacis ga u smrt sa ili bez razloga.

Mita

pre 10 godina

@Marko
Kako te nije sramota?Ovde je u pitanju ubistvo,a ne telesna povreda.Ja bi ih osudio na 1000 godina,a opšte je poznato čime se bave "navijači" u ovoj zemlji,od droge,do ubistva...A ovi "navijači" su izvršili svirepo ubistvo,i to pred 1000 svedoka,i za to MORA da se odgovara!A,te fore od Cecine frizerke,možeš da prosipaš negde drugde,i ne znam kakvo ćeš ti poštovanje imati od bilo koga,kada na jedno kukavičko i svirepo ubistvo tako gledaš...
I kada ćemo više da shvatimo da je Zemlja okrugla i da Bris Taton,NIJE izvršio samoubistvo...?

Navijac

pre 10 godina

Marko,

Nisi li ti onaj koji peva "Uvek ce te voleti grobari sa juga"kojinse dernja na istom tom jugu ili u Pioniru i tri sata posle utakmice. Evo ja cu da ti kazem. Imam priliku da sam upoznat sa predmetom. Obnova se trazi dve godine posto je otac jednog od prvo optuzenih inace policajac kada je otisao upenziju.Nalazio "svedoke" koji ni teorretski nisu mogli da vide sta se desilo. I navodjenje na smoubitstvo je takodje krivicno delo a samoubistvo nije se dogodilo.. Kada pominjes Brisel ko je izazvao sukob? Naravno grobari. Ipravna odluka vanraspravnog veca

в

pre 10 godina

Мени је фасцинантно како су људи који пишу коментаре убеђени у кривицу или невиност навијача као да су били на лицу места. Ако сте сведоци, јавите се адвокатима. Јадан дечко што погибе, али ова убеђења стварно нису здрава. 'Ајд сад минуси...

Sanja

pre 10 godina

@Marko

Zgrozena sam tvojim komentarom! Takvoj osobi kao ti mogu da pozelim samo jedno-da bog da ti neko u porodici poginuo kao Bris Taton! Sram te bilo!

Homo politicus

pre 10 godina

Tacno tako... pogazeno je jedno od osnovnih nacela krivicnog prava a to je "nacelo indvidualne subjektivne odgovornosti" odnosno nije utvrdjeno tko je gurnuo zrtvu sa stepenista. Ovo je presedan

ssss

pre 10 godina

Nevjerovatna glupost je osuditi toliko ljudi za ubistvo JEDNOG covjeka. Sve i da je ubijen (u sta sumnjam) to nije moglo uraditi trinaest ljudi.

lopatamo i dalje

pre 10 godina

za koga bravo? sram vas bilo "gospodo".. dokazi i druga strana u Srbiji nije bitna! Zabavljate narod sa stadionima, kamerama, samponima i pecurkama... a robija za 14 (i slovima, CETRNAEST) ljudi vam je STA?! izdrzite!

Homo politicus

pre 10 godina

Sta reci, a ne uzeti u razmatranje izjave kljucnih svedoka...u ovoj drzavi nema pravde i pravicnosti. Sramota je da pojedini ljudi robijaju nevini.

giga

pre 10 godina

kakva bre dobra vest? sta znate o ovome, momke su osudili bez ikakvih dokaza na tolke godine... a za ubistvo srbina se dobija 8 godina... to je sramota...

Marko

pre 10 godina

Navijacu Partizana su 2010 godine u Briselu izbili oko,nikome od vas nije palo na pamet da napise bilo sta o tome...decko je napadnut iz cista mira.Ovde imamo slucaj gde za jedno "ubistvo" kazna bude 123 godine zatvora sto je apsolutni presedan!Utrkujete se ovde da podrzite ovu presudu,a jeste li upoznati sa dokumentacijom?Imate li ikakav uvid u ovaj slucaj?Znate li za Stefana Velickovica?Zasto je taj decko u zatvoru?Mnogo je pitanja,a odgovora nigde.Dajte i ulicu Brisu Tatonu,ponizite se po ko zna koji put a onda cete mozda i shvatiti zasto vas niko na kugli zemaljskoj ne postuje!A hvala Bogu ni ne treba!

voja

pre 10 godina

ovako nesto da se desilo bilo kome od vas u francuskoj ili bilo kojoj drugoj evropskoj drzavi nebi vasi roditelji dobili za vas ni 1 euro,a da nepricamo o sudjenju i tako dalje,jer bi bio u pitanju jedan srbin,
dok vi gazite po vasim sugradjanima,zato lepo i prolazite pa jedete nokte i zivite kao psi

Sanja 011

pre 10 godina

"Nisi navijaci bacili Tatona sa stepenica vec je sam skocio u ponor"!!! kaze advokat jednog od okrivljenih...Pa stvarno,to nema veze sa zdravom pamecu...

dokazi

pre 10 godina

Advokatica bi trebalo da zna da osim izjave svedoka (koji mogu i lazno da svedoce), da se mogu uzeti i materijalni dokazi i vestacenje.
Ne znamo sve podatke da bi mi kvalifikovali sudski postupak.

Krej

pre 10 godina

Ako su krivi, neka robijaju i milijardu godina sto se mene tice.

Ako ima (novih) dokaza, proverite koliko su ozbiljni i presudite onako kako treba u skladu sa njima. Jel ima iskaza? Super - uzmite poligraf pa redom testirajte sve.

Nesposobnjakovici.

pravda za

pre 10 godina

Znači ništa od "Pravda za grobare",
biće ipak samo robija za Grobare

Kada bi država efikasno i strogo procesuirala sve slučajeve navijačkog huliganizma, kao i one koji ih finansiraju, pomažu i brane, brzo bi se stvari dovele u red i bilo bi na stadionima bezbedno kao u pozorištu.

Nama je svaka druga utakmica označena kao visoko rizična, kordoni policije okupiraju prostor oko stadiona od ranog jutra, hiljade policajaca, hiljade dnevnica, ogromne pare država baca zbog fanatika.

Vlada

pre 10 godina

Svaka cast!!! Samo onaj apelacioni "sud" opet da ne ponisti presudu. Kakve su to spletko, neverovatno. Ubacuju potplacene frizerke i cuvare garaza da izmisljaju price, kao decko je "sam skocio". Ispada da je Taton bio i suicidalan, pa je odlucio da se ubije bas u Beogradu pred utakmicu, dok su slucajno pored njega prolazili miroljubivi navijaci partizana, koji su ga spasavali, pa mu naneli malo povreda prilikom akcije "pomozimo pritovnickim navijacima, stranicma". Sram da bude proklete barabe, iskasapili coveka, bacili ga sa stepenista, ubili kao pseto, pa sad "junacki" kmece kad treba da idu u corku.

Vlada

pre 10 godina

Svaka cast!!! Samo onaj apelacioni "sud" opet da ne ponisti presudu. Kakve su to spletko, neverovatno. Ubacuju potplacene frizerke i cuvare garaza da izmisljaju price, kao decko je "sam skocio". Ispada da je Taton bio i suicidalan, pa je odlucio da se ubije bas u Beogradu pred utakmicu, dok su slucajno pored njega prolazili miroljubivi navijaci partizana, koji su ga spasavali, pa mu naneli malo povreda prilikom akcije "pomozimo pritovnickim navijacima, stranicma". Sram da bude proklete barabe, iskasapili coveka, bacili ga sa stepenista, ubili kao pseto, pa sad "junacki" kmece kad treba da idu u corku.

pravda za

pre 10 godina

Znači ništa od "Pravda za grobare",
biće ipak samo robija za Grobare

Kada bi država efikasno i strogo procesuirala sve slučajeve navijačkog huliganizma, kao i one koji ih finansiraju, pomažu i brane, brzo bi se stvari dovele u red i bilo bi na stadionima bezbedno kao u pozorištu.

Nama je svaka druga utakmica označena kao visoko rizična, kordoni policije okupiraju prostor oko stadiona od ranog jutra, hiljade policajaca, hiljade dnevnica, ogromne pare država baca zbog fanatika.

za primer slicnim neljudima

pre 10 godina

Sta reci, a ne uzeti u razmatranje izjave kljucnih svedoka...u ovoj drzavi nema pravde i pravicnosti. Sramota je da pojedini ljudi robijaju nevini.
(Homo politicus, 24. oktobar 2013 16:25)

Niti su nevini, niti su ljudi. Nevini nisu jer su Tatona pretukli (pa bacili ga ili skocio onako u soku i strahu - nebitno) a ljudi nisu jer se ljudi ne okupljaju da nekog lome zato sto navija za neki tamo klub o kom 99% te stoke i ne zna nista. Trebao je svako od njih, pojedinacno, dobiti 120 godina, a ne svi ukupno

Ati Radeon 4850

pre 10 godina

(Marko, 24. oktobar 2013 16:58)

Da upoznat sam sa dokumentacijom i prema svoj toj dokumentaciji Taton nije ziv,to je najvaznija stvar u celoj toj dokumentaciji.Kazu porodice optuzenih da je Taton sam skocio,pa je l to mozda olaksavajuca okolnost za njih?Pa i da je skocio sam,skocio je zato sto je bio nateran na to,iz straha zato sto je njih petnaest krenulo na njega sa sipkama,lancima,motkama,ciglama...Pa ko normalan ne bi pokusao da skoci i pobegne?Znaci,sve i da je tako,Taton je mrtav zbog njih.Nije skakao zato sto voli da skace,nego iz straha,koji je u takoj situaciji normalna stvar.Kazes navijacu Partizana izbili oko u Briselu a mi cutimo.Pa je l isto ubiti nekoga i izbiti mu oko?Taj sto je ostao bez oka je ziv,a Taton ne vidi vise ni na jedno oko.

Krej

pre 10 godina

Ako su krivi, neka robijaju i milijardu godina sto se mene tice.

Ako ima (novih) dokaza, proverite koliko su ozbiljni i presudite onako kako treba u skladu sa njima. Jel ima iskaza? Super - uzmite poligraf pa redom testirajte sve.

Nesposobnjakovici.

Mita

pre 10 godina

@Marko
Kako te nije sramota?Ovde je u pitanju ubistvo,a ne telesna povreda.Ja bi ih osudio na 1000 godina,a opšte je poznato čime se bave "navijači" u ovoj zemlji,od droge,do ubistva...A ovi "navijači" su izvršili svirepo ubistvo,i to pred 1000 svedoka,i za to MORA da se odgovara!A,te fore od Cecine frizerke,možeš da prosipaš negde drugde,i ne znam kakvo ćeš ti poštovanje imati od bilo koga,kada na jedno kukavičko i svirepo ubistvo tako gledaš...
I kada ćemo više da shvatimo da je Zemlja okrugla i da Bris Taton,NIJE izvršio samoubistvo...?

Sanja 011

pre 10 godina

"Nisi navijaci bacili Tatona sa stepenica vec je sam skocio u ponor"!!! kaze advokat jednog od okrivljenih...Pa stvarno,to nema veze sa zdravom pamecu...

preki sud

pre 10 godina

"Nevjerovatna glupost je osuditi toliko ljudi za ubistvo JEDNOG covjeka. Sve i da je ubijen (u sta sumnjam) to nije moglo uraditi trinaest ljudi.
(ssss, 24. oktobar 2013 17:01)"

Ne, stavise, to je prava stvar i uvodjenje kaznjavanja "zajednickog zlocinackog poduhvata" u nase pravo.
1) Ubica se sigurno nalazi medju osudjenima.
2) Niko od njih ne zeli da ga otkrije.
3) Kljucna stvar je da u tom slucaju krivica se NE razbija na trinaest delova i kazna po pojedincu bude trinaest puta manja.
4) Tako se sprecava stvaranje kukavickih smrdljivih grupa koje izvrse zlocin i sakriju se iza "ucestvovanja u tuci" tamo gde je ucinjeno ubistvo sa predumisljajem, nadajuci se da ce za izvrseni zlocin dobiti manju kaznu. Coveka vise nema, a oni bi za par godina izasli iz zatvora.
5) Ubistvo u grupi se odlikuje svodjenjem pojedinacnih odgovornosti na neku nedefinisanu coporativnu odgovornost grupe gde zapravo niko nije kriv. Osuda "zajednickog zlocinackog poduhvata" vraca odgovornost tamo gde joj je mesto - na licni nivo. Kad ubijes coveka, ne sme da bude zaklona nigde, pa ni iza saucesnika.
6) Ovakva presuda bi trebalo da smanji nekaznjena divljanja navijackih grupa, razbojnickih bandi, demonstranata i svih onih koji rado potezu pojam "gradjanskih prava" kad treba izvrdati odgovornost.

Navijac

pre 10 godina

Marko,

Nisi li ti onaj koji peva "Uvek ce te voleti grobari sa juga"kojinse dernja na istom tom jugu ili u Pioniru i tri sata posle utakmice. Evo ja cu da ti kazem. Imam priliku da sam upoznat sa predmetom. Obnova se trazi dve godine posto je otac jednog od prvo optuzenih inace policajac kada je otisao upenziju.Nalazio "svedoke" koji ni teorretski nisu mogli da vide sta se desilo. I navodjenje na smoubitstvo je takodje krivicno delo a samoubistvo nije se dogodilo.. Kada pominjes Brisel ko je izazvao sukob? Naravno grobari. Ipravna odluka vanraspravnog veca

Marko

pre 10 godina

Navijacu Partizana su 2010 godine u Briselu izbili oko,nikome od vas nije palo na pamet da napise bilo sta o tome...decko je napadnut iz cista mira.Ovde imamo slucaj gde za jedno "ubistvo" kazna bude 123 godine zatvora sto je apsolutni presedan!Utrkujete se ovde da podrzite ovu presudu,a jeste li upoznati sa dokumentacijom?Imate li ikakav uvid u ovaj slucaj?Znate li za Stefana Velickovica?Zasto je taj decko u zatvoru?Mnogo je pitanja,a odgovora nigde.Dajte i ulicu Brisu Tatonu,ponizite se po ko zna koji put a onda cete mozda i shvatiti zasto vas niko na kugli zemaljskoj ne postuje!A hvala Bogu ni ne treba!

Vlada

pre 10 godina

@Marko - ima toliko huliganskih grupa na fejsbuku na kojima mozete kad god da prosipate svoj zuc, braneci one koji mogucnost odbrane nisu dali drugima. Bio sam na utakmicama u EU i mogu da kazem da sam se uverio da se moze lepo navijati i bez stoke huliganske koja se ovde zapatila poput korova. Price o iskopanom oku u Francuskoj su deplasirane lovacke price, jer se ovde ne radi o utakmici sa francuskim sudovima i "oko za oko, zub za zub", vec o postovanju zakona Republike Srbije po kome ne smes da se udruzis, oderes nekog od batina i bacis ga u smrt sa ili bez razloga.

Sanja

pre 10 godina

@Marko

Zgrozena sam tvojim komentarom! Takvoj osobi kao ti mogu da pozelim samo jedno-da bog da ti neko u porodici poginuo kao Bris Taton! Sram te bilo!

Mita

pre 10 godina

@Marko
Ti bi Marko,verovatno našao "razumno objašnjenje" i za onog žandarma,koji pucao u nesrećnu ženu?
Verovatno bi i tu video zaveru protiv Srbije...

cox

pre 10 godina

Vlada, potpuno si u pravu. Kada si u gomili onda si junak nad junacima, a kada treba odgovarati za zločin onda cviliš. Kakvi su to ljudi ili neljudi. Da u njima ima imalo ljudskosti, bar u nekima, oni bi rekli istinu i odbacili krivicu sa drugih. Ovako se vidi kakvi su to 'junaci'. A vi što ih kao štitite, prekrstite se i pomolite se Bogu da niko od vaših koje volite ne prođe kao jadni Bris.Malo se zamislite i pokušajte da osetite kako je njemu bilo u zadnjim trenucima života.

giga

pre 10 godina

kakva bre dobra vest? sta znate o ovome, momke su osudili bez ikakvih dokaza na tolke godine... a za ubistvo srbina se dobija 8 godina... to je sramota...

Homo politicus

pre 10 godina

Sta reci, a ne uzeti u razmatranje izjave kljucnih svedoka...u ovoj drzavi nema pravde i pravicnosti. Sramota je da pojedini ljudi robijaju nevini.

dokazi

pre 10 godina

Advokatica bi trebalo da zna da osim izjave svedoka (koji mogu i lazno da svedoce), da se mogu uzeti i materijalni dokazi i vestacenje.
Ne znamo sve podatke da bi mi kvalifikovali sudski postupak.

zapanjena

pre 10 godina

Proces sam pratila.Nešto tu nije kako treba,posebno zbog jednog okrivljenog koji je bio na drugom mestu,dokazano.Znači jedno dete robija nevino.Fertutma koja je napravljena od tog slučaja nema blage veze s pravom i s pravdom.Ono što je možda pitanje nad pitanjima je ova ostrašćenost prisutna u javnosti za olako osuđivanje i radovanje tuđoj nesreći.Dosta putujem po EU nigde ne vidoh ovoliko krvoločnosti u javnim debatama.Ubiše i ono Romsko dete pre par meseci poreklom iz Srbije u Parizu.Bio kratak tekst.Dato u proceduru.Ne podržavam nasilje,ali ostrašćenost je kao pomračenje uma.Treba li da se pitam kako bi ova Gospoda što su za i tako treba pisala i rasuđivala da je neko od njihovih u ovoj Igri.Ili ko po starom dobrom običaju.Nema zakona,al kad treba naći rupu kaj ne?Tužna.Raspadnuta.Srbija.Nama neprijatelji ne trebaju,dovoljni smo sami sebi.Svakako da treba sve uzeti u obzir,tako je svugde u svetu gde se poštuje Zakon.No,za to je već potrebna Država,a pošto je Srbija distorzirala,preostaje nam samo da otrčimo u šupu i doživimo fras.Oni koji to još uvek mogu.Ovim drugima preporučujem da se kamena ne laćaju.U glavu se vraća.

в

pre 10 godina

Мени је фасцинантно како су људи који пишу коментаре убеђени у кривицу или невиност навијача као да су били на лицу места. Ако сте сведоци, јавите се адвокатима. Јадан дечко што погибе, али ова убеђења стварно нису здрава. 'Ајд сад минуси...

lopatamo i dalje

pre 10 godina

za koga bravo? sram vas bilo "gospodo".. dokazi i druga strana u Srbiji nije bitna! Zabavljate narod sa stadionima, kamerama, samponima i pecurkama... a robija za 14 (i slovima, CETRNAEST) ljudi vam je STA?! izdrzite!

voja

pre 10 godina

ovako nesto da se desilo bilo kome od vas u francuskoj ili bilo kojoj drugoj evropskoj drzavi nebi vasi roditelji dobili za vas ni 1 euro,a da nepricamo o sudjenju i tako dalje,jer bi bio u pitanju jedan srbin,
dok vi gazite po vasim sugradjanima,zato lepo i prolazite pa jedete nokte i zivite kao psi

duh

pre 10 godina

Ova presuda za ubistvo (da se razumemo u potpunosti podrzavam kaznjavanje krivaca) je 90% politicka i ona je tada 2010. god. predstavljala skroman politicki doprinos na putu za EU koju iskreno podrzavam, ali ne na nacin zbog cega ce se nasa deca stideti kroz 20 ili 30 godina, kao sto se ja danas stidim Otpora i pesnice.
...u ovom konkretnom slucaju drzava je uradila posao "milosrdnog andjela" prema uglavnom pubertetlijama i to 14 za 1'og.
...bravooo a koliko ljudi zeli da skoci sa zgrade ili preko grane jer ova ga drzava na to motivise, da li ce te nekad izvaditi brvno iz svoga oka? da li ce iko za to da odgovara?

Homo politicus

pre 10 godina

Tacno tako... pogazeno je jedno od osnovnih nacela krivicnog prava a to je "nacelo indvidualne subjektivne odgovornosti" odnosno nije utvrdjeno tko je gurnuo zrtvu sa stepenista. Ovo je presedan

Uros

pre 10 godina

Sta ste bre zapenili, mi smo okupirana zemlja. Kao i pre 60 godin 10 srpskih mladica za jednog francuza. Dobro je barem sto su pohvatali navijace, pa makar bili i na drugom kraju grada, mogli su da streljaju 10 decaka iz skolskih klupa.

ssss

pre 10 godina

Nevjerovatna glupost je osuditi toliko ljudi za ubistvo JEDNOG covjeka. Sve i da je ubijen (u sta sumnjam) to nije moglo uraditi trinaest ljudi.

Petar

pre 10 godina

ovako nesto da se desilo bilo kome od vas u francuskoj ili bilo kojoj drugoj evropskoj drzavi nebi vasi roditelji dobili za vas ni 1 euro,a da nepricamo o sudjenju i tako dalje,jer bi bio u pitanju jedan srbin,
dok vi gazite po vasim sugradjanima,zato lepo i prolazite pa jedete nokte i zivite kao psi
(voja, 24. oktobar 2013 16:50)

Ma nemoj, a gde to? Jel znas da u tim evropskim drzavama zivi bar par miliona Srba i nesto ne cujem da ih neko proganja, tuce ili ubija. U civilizovanim drzavama ubice i nasilnici idu u ZATVOR i tu je kraj price, kapiras? Vrlo jednostavno. I mani se sa tom pricom da treba da stitimo nasilnike jer su zaboga srpske nacionalnosti, pa ih to valjda izuzima iz krivicne odgovornosti? Ne verujem koje price vi prodajete ovde...

postoji zakon treba ga sprovoditi

pre 10 godina

Koliko smo propali kao narod, kako vas nije sramotavda pokusavate opravdati ove sramotu. Nema tu pametovanja , cim su se udruyili i poneli rekviyite pa valjda je i najvecem slepcu jasno. Svima po 40 god pa nek onda vide i drugi sta ih ceka. Kad se sudi po zakonu a isti sprovodi ovakvima se staje na kraj, samo tako i nema druge.

Pasuljević

pre 10 godina

@zapanjena, 24. oktobar 2013 18:31

Zašto biste bili zapanjeni? Zapanjena je bila javnost kad se ubistvo dogodilo. A presedan, kad bi u našem sudu postojao, i treba da bude. Krajnje je vreme da se spreči divljanje raznih bandi, neko reče da kaznu ne treba smanjivati u slučaju podeljene odgovornosti a ja predlažem da se kazna multiplikuje, tj. da se poveća. Ako ne mislimo da nam neki srpski Kju-Klaks-Klan ubija po zemlji. A pravne začkoljice i advokati bez duše, su rutina, na njih ne treba obraćati pažnju. Jeste li čuli za javno mnjenje? Pa, ono se ovde jasno javlja, kamo sreće da se to češće dešava.

Pravda svima

pre 10 godina

Stavarno nije u redu da komentrišete nešto u šte niste upućeni ni malo.
Da, krivi su za premlaćivanje.
Da, neko je odgovoran za njegovu smrt. Ali ne, nije ga njih 12 bacilo dole ako je uopšte bačen.
Ne nisu krivi za teško ubistvo sa predumišljajem njih 12. Već, možda, par njih ukoliko su ga bacili.
Da, osudili su jednog dečka na 7,5 godina a da nije ni bio tu. Imaju dokaz, zapisnik policajca koji mu je u to vreme pisao kaznu za parkiranje, da nije bio tu.
Ali ne, bitno je ušlihtati se zemlji EU!!! To je u ovoj zemlji najbitnije.
Lepo je rekla majka jednog od osuđenih (onog koji nije bio tu) "Molim Vas sudite im u Francuskoj".
Nema snimaka kamera a mesto dogadjaja pokriva najmanje 10. Samo snimci kamera na prilazu su prikazane na sudjenju. Na tim snimcina se vidi ko je ucestvovao što potvrđuje da tog jadnog dečka nije bilo tu.

Svako zaslužuje pošteno suđenje pa i ovi nasilnici. Nisu imali ni P od poštenog suđenja već namešten proces koji služi dnevnoj politici.

Antiprotivan

pre 10 godina

@"Nevjerovatna glupost je osuditi toliko ljudi za ubistvo JEDNOG covjeka. Sve i da je ubijen (u sta sumnjam) to nije moglo uraditi trinaest ljudi.
(ssss, 24. oktobar 2013 17:01)"

Pomračenje............

Neko iz publike

pre 10 godina

Ovo sto advokatica prica nije tacno. Bubanja frizerka je odmah po dogadjaju Hitnoj pomoci rekla da vidi decka koji lezi dole i kada su je pitali jel sam skocio rekla je da ne zna. Postoji snimak razgovora, u predmetu je. Crepulja obezbedjenje je RTS-u odmah po dogadjaju rekao da je video decka koji lezi dole i da ne zna kako se to desilo. Postoji snimak RTS-a, u predmetu je. Oboje su samo pokusali da LAŽU pred sudom i to posle dve godine...vrlo nevesto. Procenite zasto?!

Nemanja-BS

pre 10 godina

Ne podrzavam navijace ali ovo me podseca na 15. vek i paljenje vestica! Neko kaze vestica si i odmah na lomacu! Tako neko rekao bacili su ga i odmah po 30god zatvora. Da su se potukli,jesu ali kakva logika da su ga bacili? Mnogo logicnije je da je pokusao da bezi i kao stranac nije znao da je iza ograde rupa od 10m!

Dragan

pre 10 godina

Čitam;cit."Advokatica Zora Dobričan Nikodinović, branitelka Ivana Grkovića, koji je osuđen kao jedan od organizatora napada, najavila je žalbu na ovo rešenje.

“Crepulja je Tatonu prvi prišao, dok je Bubanja prva zvala hitnu pomoć. Njih dvoje su jedini koji su imali bilo kakav konktat sa njim, posredan ili neposredan, i neverovatno mi je da njihov iskaz nije bitan za sud”, rekla je ona i podsetila sa su to dvoje svedoka jedini tvrdili da nisu navijači bacilli Tatona sa stepenica, već da je sam skočio u ponor."
G-dju advokaticu za klučnog svedoka, ona je sve ovo što je rekla videla? Ili ja nisam dobro pročitao? Svaki dan obračuni nahuškanih maloletnih navijača kulminiraju gotovo u svakom gradu u Srbiji, te je pitanje dana kada će ponovo neko izgubiti glavu što navija za neki klub! Pitanje je samo DOKLE više?

Istina

pre 10 godina

@zapanjena- nije tacno da je dokazano da nije bio tu, vec samo da mu auto nije bio tu, jer je kazna za parkiranje napisana na drugom mestu, a policajac je svedocio da vlasnik auta NIJE bio prisutan. Zato ne izmisljaj i zapanji se ponovo!

Pitanje

pre 10 godina

Sta reci, a ne uzeti u razmatranje izjave kljucnih svedoka...u ovoj drzavi nema pravde i pravicnosti. Sramota je da pojedini ljudi robijaju nevini.
(Homo politicus, 24. oktobar 2013 16:25)

A ko su to kljucni svedoci?! Pa njihove izjave su uzete u obzir tokom postupka! Ovo dvoje su "izronili" posle 2 godine, eto kao nisu znali kome da se jave, a izjave im se ne poklapaju ni sa snimkom razgovora sa HP, ni sa snimkom izjave RTS-u... Zato ne lupaj!

za primer slicnim neljudima

pre 10 godina

(zapanjena, 24. oktobar 2013 18:31)
Nije uopste dokazano da je taj bio na drugom mestu, postoji samo izjava svedoka o tome. A to nije dovoljan dokaz (posebno kad se zna kako se u Srbiji dolazi do izjava svedoka)

popeye

pre 10 godina

@Istina
Постоји документ да је момак легитимисан од полицајца и да му је написана казна за непрописно паркирање. Документ није уважен на суђењу само зато што момак није хтео да га потпише полицајцу приликом уручења, на шта по закону има право ако није сагласан са изнетим у документу.
Но, важно је да се само коментарише, иако се не зна.

dulau

pre 10 godina

Au pa dal je moguce. Mi mislimo da smo zemlja huligana i samim tim su ovi momci krivi. Nebitno je da li jesmo ili nismo, slucaj treba na osnovu dokaza i resiti ! Ako se ubistvo desi u Engleskoj, da li cemo odmah posumnjati na huligane?

Marko

pre 10 godina

Navijacu Partizana su 2010 godine u Briselu izbili oko,nikome od vas nije palo na pamet da napise bilo sta o tome...decko je napadnut iz cista mira.Ovde imamo slucaj gde za jedno "ubistvo" kazna bude 123 godine zatvora sto je apsolutni presedan!Utrkujete se ovde da podrzite ovu presudu,a jeste li upoznati sa dokumentacijom?Imate li ikakav uvid u ovaj slucaj?Znate li za Stefana Velickovica?Zasto je taj decko u zatvoru?Mnogo je pitanja,a odgovora nigde.Dajte i ulicu Brisu Tatonu,ponizite se po ko zna koji put a onda cete mozda i shvatiti zasto vas niko na kugli zemaljskoj ne postuje!A hvala Bogu ni ne treba!

giga

pre 10 godina

kakva bre dobra vest? sta znate o ovome, momke su osudili bez ikakvih dokaza na tolke godine... a za ubistvo srbina se dobija 8 godina... to je sramota...

voja

pre 10 godina

ovako nesto da se desilo bilo kome od vas u francuskoj ili bilo kojoj drugoj evropskoj drzavi nebi vasi roditelji dobili za vas ni 1 euro,a da nepricamo o sudjenju i tako dalje,jer bi bio u pitanju jedan srbin,
dok vi gazite po vasim sugradjanima,zato lepo i prolazite pa jedete nokte i zivite kao psi

ssss

pre 10 godina

Nevjerovatna glupost je osuditi toliko ljudi za ubistvo JEDNOG covjeka. Sve i da je ubijen (u sta sumnjam) to nije moglo uraditi trinaest ljudi.

lopatamo i dalje

pre 10 godina

za koga bravo? sram vas bilo "gospodo".. dokazi i druga strana u Srbiji nije bitna! Zabavljate narod sa stadionima, kamerama, samponima i pecurkama... a robija za 14 (i slovima, CETRNAEST) ljudi vam je STA?! izdrzite!

Homo politicus

pre 10 godina

Sta reci, a ne uzeti u razmatranje izjave kljucnih svedoka...u ovoj drzavi nema pravde i pravicnosti. Sramota je da pojedini ljudi robijaju nevini.

Uros

pre 10 godina

Sta ste bre zapenili, mi smo okupirana zemlja. Kao i pre 60 godin 10 srpskih mladica za jednog francuza. Dobro je barem sto su pohvatali navijace, pa makar bili i na drugom kraju grada, mogli su da streljaju 10 decaka iz skolskih klupa.

Homo politicus

pre 10 godina

Tacno tako... pogazeno je jedno od osnovnih nacela krivicnog prava a to je "nacelo indvidualne subjektivne odgovornosti" odnosno nije utvrdjeno tko je gurnuo zrtvu sa stepenista. Ovo je presedan

Vlada

pre 10 godina

Svaka cast!!! Samo onaj apelacioni "sud" opet da ne ponisti presudu. Kakve su to spletko, neverovatno. Ubacuju potplacene frizerke i cuvare garaza da izmisljaju price, kao decko je "sam skocio". Ispada da je Taton bio i suicidalan, pa je odlucio da se ubije bas u Beogradu pred utakmicu, dok su slucajno pored njega prolazili miroljubivi navijaci partizana, koji su ga spasavali, pa mu naneli malo povreda prilikom akcije "pomozimo pritovnickim navijacima, stranicma". Sram da bude proklete barabe, iskasapili coveka, bacili ga sa stepenista, ubili kao pseto, pa sad "junacki" kmece kad treba da idu u corku.

zapanjena

pre 10 godina

Proces sam pratila.Nešto tu nije kako treba,posebno zbog jednog okrivljenog koji je bio na drugom mestu,dokazano.Znači jedno dete robija nevino.Fertutma koja je napravljena od tog slučaja nema blage veze s pravom i s pravdom.Ono što je možda pitanje nad pitanjima je ova ostrašćenost prisutna u javnosti za olako osuđivanje i radovanje tuđoj nesreći.Dosta putujem po EU nigde ne vidoh ovoliko krvoločnosti u javnim debatama.Ubiše i ono Romsko dete pre par meseci poreklom iz Srbije u Parizu.Bio kratak tekst.Dato u proceduru.Ne podržavam nasilje,ali ostrašćenost je kao pomračenje uma.Treba li da se pitam kako bi ova Gospoda što su za i tako treba pisala i rasuđivala da je neko od njihovih u ovoj Igri.Ili ko po starom dobrom običaju.Nema zakona,al kad treba naći rupu kaj ne?Tužna.Raspadnuta.Srbija.Nama neprijatelji ne trebaju,dovoljni smo sami sebi.Svakako da treba sve uzeti u obzir,tako je svugde u svetu gde se poštuje Zakon.No,za to je već potrebna Država,a pošto je Srbija distorzirala,preostaje nam samo da otrčimo u šupu i doživimo fras.Oni koji to još uvek mogu.Ovim drugima preporučujem da se kamena ne laćaju.U glavu se vraća.

duh

pre 10 godina

Ova presuda za ubistvo (da se razumemo u potpunosti podrzavam kaznjavanje krivaca) je 90% politicka i ona je tada 2010. god. predstavljala skroman politicki doprinos na putu za EU koju iskreno podrzavam, ali ne na nacin zbog cega ce se nasa deca stideti kroz 20 ili 30 godina, kao sto se ja danas stidim Otpora i pesnice.
...u ovom konkretnom slucaju drzava je uradila posao "milosrdnog andjela" prema uglavnom pubertetlijama i to 14 za 1'og.
...bravooo a koliko ljudi zeli da skoci sa zgrade ili preko grane jer ova ga drzava na to motivise, da li ce te nekad izvaditi brvno iz svoga oka? da li ce iko za to da odgovara?

Sanja

pre 10 godina

@Marko

Zgrozena sam tvojim komentarom! Takvoj osobi kao ti mogu da pozelim samo jedno-da bog da ti neko u porodici poginuo kao Bris Taton! Sram te bilo!

pravda za

pre 10 godina

Znači ništa od "Pravda za grobare",
biće ipak samo robija za Grobare

Kada bi država efikasno i strogo procesuirala sve slučajeve navijačkog huliganizma, kao i one koji ih finansiraju, pomažu i brane, brzo bi se stvari dovele u red i bilo bi na stadionima bezbedno kao u pozorištu.

Nama je svaka druga utakmica označena kao visoko rizična, kordoni policije okupiraju prostor oko stadiona od ranog jutra, hiljade policajaca, hiljade dnevnica, ogromne pare država baca zbog fanatika.

в

pre 10 godina

Мени је фасцинантно како су људи који пишу коментаре убеђени у кривицу или невиност навијача као да су били на лицу места. Ако сте сведоци, јавите се адвокатима. Јадан дечко што погибе, али ова убеђења стварно нису здрава. 'Ајд сад минуси...

za primer slicnim neljudima

pre 10 godina

Sta reci, a ne uzeti u razmatranje izjave kljucnih svedoka...u ovoj drzavi nema pravde i pravicnosti. Sramota je da pojedini ljudi robijaju nevini.
(Homo politicus, 24. oktobar 2013 16:25)

Niti su nevini, niti su ljudi. Nevini nisu jer su Tatona pretukli (pa bacili ga ili skocio onako u soku i strahu - nebitno) a ljudi nisu jer se ljudi ne okupljaju da nekog lome zato sto navija za neki tamo klub o kom 99% te stoke i ne zna nista. Trebao je svako od njih, pojedinacno, dobiti 120 godina, a ne svi ukupno

Krej

pre 10 godina

Ako su krivi, neka robijaju i milijardu godina sto se mene tice.

Ako ima (novih) dokaza, proverite koliko su ozbiljni i presudite onako kako treba u skladu sa njima. Jel ima iskaza? Super - uzmite poligraf pa redom testirajte sve.

Nesposobnjakovici.

Sanja 011

pre 10 godina

"Nisi navijaci bacili Tatona sa stepenica vec je sam skocio u ponor"!!! kaze advokat jednog od okrivljenih...Pa stvarno,to nema veze sa zdravom pamecu...

preki sud

pre 10 godina

"Nevjerovatna glupost je osuditi toliko ljudi za ubistvo JEDNOG covjeka. Sve i da je ubijen (u sta sumnjam) to nije moglo uraditi trinaest ljudi.
(ssss, 24. oktobar 2013 17:01)"

Ne, stavise, to je prava stvar i uvodjenje kaznjavanja "zajednickog zlocinackog poduhvata" u nase pravo.
1) Ubica se sigurno nalazi medju osudjenima.
2) Niko od njih ne zeli da ga otkrije.
3) Kljucna stvar je da u tom slucaju krivica se NE razbija na trinaest delova i kazna po pojedincu bude trinaest puta manja.
4) Tako se sprecava stvaranje kukavickih smrdljivih grupa koje izvrse zlocin i sakriju se iza "ucestvovanja u tuci" tamo gde je ucinjeno ubistvo sa predumisljajem, nadajuci se da ce za izvrseni zlocin dobiti manju kaznu. Coveka vise nema, a oni bi za par godina izasli iz zatvora.
5) Ubistvo u grupi se odlikuje svodjenjem pojedinacnih odgovornosti na neku nedefinisanu coporativnu odgovornost grupe gde zapravo niko nije kriv. Osuda "zajednickog zlocinackog poduhvata" vraca odgovornost tamo gde joj je mesto - na licni nivo. Kad ubijes coveka, ne sme da bude zaklona nigde, pa ni iza saucesnika.
6) Ovakva presuda bi trebalo da smanji nekaznjena divljanja navijackih grupa, razbojnickih bandi, demonstranata i svih onih koji rado potezu pojam "gradjanskih prava" kad treba izvrdati odgovornost.

Ati Radeon 4850

pre 10 godina

(Marko, 24. oktobar 2013 16:58)

Da upoznat sam sa dokumentacijom i prema svoj toj dokumentaciji Taton nije ziv,to je najvaznija stvar u celoj toj dokumentaciji.Kazu porodice optuzenih da je Taton sam skocio,pa je l to mozda olaksavajuca okolnost za njih?Pa i da je skocio sam,skocio je zato sto je bio nateran na to,iz straha zato sto je njih petnaest krenulo na njega sa sipkama,lancima,motkama,ciglama...Pa ko normalan ne bi pokusao da skoci i pobegne?Znaci,sve i da je tako,Taton je mrtav zbog njih.Nije skakao zato sto voli da skace,nego iz straha,koji je u takoj situaciji normalna stvar.Kazes navijacu Partizana izbili oko u Briselu a mi cutimo.Pa je l isto ubiti nekoga i izbiti mu oko?Taj sto je ostao bez oka je ziv,a Taton ne vidi vise ni na jedno oko.

Navijac

pre 10 godina

Marko,

Nisi li ti onaj koji peva "Uvek ce te voleti grobari sa juga"kojinse dernja na istom tom jugu ili u Pioniru i tri sata posle utakmice. Evo ja cu da ti kazem. Imam priliku da sam upoznat sa predmetom. Obnova se trazi dve godine posto je otac jednog od prvo optuzenih inace policajac kada je otisao upenziju.Nalazio "svedoke" koji ni teorretski nisu mogli da vide sta se desilo. I navodjenje na smoubitstvo je takodje krivicno delo a samoubistvo nije se dogodilo.. Kada pominjes Brisel ko je izazvao sukob? Naravno grobari. Ipravna odluka vanraspravnog veca

Mita

pre 10 godina

@Marko
Kako te nije sramota?Ovde je u pitanju ubistvo,a ne telesna povreda.Ja bi ih osudio na 1000 godina,a opšte je poznato čime se bave "navijači" u ovoj zemlji,od droge,do ubistva...A ovi "navijači" su izvršili svirepo ubistvo,i to pred 1000 svedoka,i za to MORA da se odgovara!A,te fore od Cecine frizerke,možeš da prosipaš negde drugde,i ne znam kakvo ćeš ti poštovanje imati od bilo koga,kada na jedno kukavičko i svirepo ubistvo tako gledaš...
I kada ćemo više da shvatimo da je Zemlja okrugla i da Bris Taton,NIJE izvršio samoubistvo...?

Vlada

pre 10 godina

@Marko - ima toliko huliganskih grupa na fejsbuku na kojima mozete kad god da prosipate svoj zuc, braneci one koji mogucnost odbrane nisu dali drugima. Bio sam na utakmicama u EU i mogu da kazem da sam se uverio da se moze lepo navijati i bez stoke huliganske koja se ovde zapatila poput korova. Price o iskopanom oku u Francuskoj su deplasirane lovacke price, jer se ovde ne radi o utakmici sa francuskim sudovima i "oko za oko, zub za zub", vec o postovanju zakona Republike Srbije po kome ne smes da se udruzis, oderes nekog od batina i bacis ga u smrt sa ili bez razloga.

cox

pre 10 godina

Vlada, potpuno si u pravu. Kada si u gomili onda si junak nad junacima, a kada treba odgovarati za zločin onda cviliš. Kakvi su to ljudi ili neljudi. Da u njima ima imalo ljudskosti, bar u nekima, oni bi rekli istinu i odbacili krivicu sa drugih. Ovako se vidi kakvi su to 'junaci'. A vi što ih kao štitite, prekrstite se i pomolite se Bogu da niko od vaših koje volite ne prođe kao jadni Bris.Malo se zamislite i pokušajte da osetite kako je njemu bilo u zadnjim trenucima života.

Mita

pre 10 godina

@Marko
Ti bi Marko,verovatno našao "razumno objašnjenje" i za onog žandarma,koji pucao u nesrećnu ženu?
Verovatno bi i tu video zaveru protiv Srbije...

dokazi

pre 10 godina

Advokatica bi trebalo da zna da osim izjave svedoka (koji mogu i lazno da svedoce), da se mogu uzeti i materijalni dokazi i vestacenje.
Ne znamo sve podatke da bi mi kvalifikovali sudski postupak.

Pravda svima

pre 10 godina

Stavarno nije u redu da komentrišete nešto u šte niste upućeni ni malo.
Da, krivi su za premlaćivanje.
Da, neko je odgovoran za njegovu smrt. Ali ne, nije ga njih 12 bacilo dole ako je uopšte bačen.
Ne nisu krivi za teško ubistvo sa predumišljajem njih 12. Već, možda, par njih ukoliko su ga bacili.
Da, osudili su jednog dečka na 7,5 godina a da nije ni bio tu. Imaju dokaz, zapisnik policajca koji mu je u to vreme pisao kaznu za parkiranje, da nije bio tu.
Ali ne, bitno je ušlihtati se zemlji EU!!! To je u ovoj zemlji najbitnije.
Lepo je rekla majka jednog od osuđenih (onog koji nije bio tu) "Molim Vas sudite im u Francuskoj".
Nema snimaka kamera a mesto dogadjaja pokriva najmanje 10. Samo snimci kamera na prilazu su prikazane na sudjenju. Na tim snimcina se vidi ko je ucestvovao što potvrđuje da tog jadnog dečka nije bilo tu.

Svako zaslužuje pošteno suđenje pa i ovi nasilnici. Nisu imali ni P od poštenog suđenja već namešten proces koji služi dnevnoj politici.

Nemanja-BS

pre 10 godina

Ne podrzavam navijace ali ovo me podseca na 15. vek i paljenje vestica! Neko kaze vestica si i odmah na lomacu! Tako neko rekao bacili su ga i odmah po 30god zatvora. Da su se potukli,jesu ali kakva logika da su ga bacili? Mnogo logicnije je da je pokusao da bezi i kao stranac nije znao da je iza ograde rupa od 10m!

za primer slicnim neljudima

pre 10 godina

(zapanjena, 24. oktobar 2013 18:31)
Nije uopste dokazano da je taj bio na drugom mestu, postoji samo izjava svedoka o tome. A to nije dovoljan dokaz (posebno kad se zna kako se u Srbiji dolazi do izjava svedoka)

dulau

pre 10 godina

Au pa dal je moguce. Mi mislimo da smo zemlja huligana i samim tim su ovi momci krivi. Nebitno je da li jesmo ili nismo, slucaj treba na osnovu dokaza i resiti ! Ako se ubistvo desi u Engleskoj, da li cemo odmah posumnjati na huligane?

Antiprotivan

pre 10 godina

@"Nevjerovatna glupost je osuditi toliko ljudi za ubistvo JEDNOG covjeka. Sve i da je ubijen (u sta sumnjam) to nije moglo uraditi trinaest ljudi.
(ssss, 24. oktobar 2013 17:01)"

Pomračenje............

Dragan

pre 10 godina

Čitam;cit."Advokatica Zora Dobričan Nikodinović, branitelka Ivana Grkovića, koji je osuđen kao jedan od organizatora napada, najavila je žalbu na ovo rešenje.

“Crepulja je Tatonu prvi prišao, dok je Bubanja prva zvala hitnu pomoć. Njih dvoje su jedini koji su imali bilo kakav konktat sa njim, posredan ili neposredan, i neverovatno mi je da njihov iskaz nije bitan za sud”, rekla je ona i podsetila sa su to dvoje svedoka jedini tvrdili da nisu navijači bacilli Tatona sa stepenica, već da je sam skočio u ponor."
G-dju advokaticu za klučnog svedoka, ona je sve ovo što je rekla videla? Ili ja nisam dobro pročitao? Svaki dan obračuni nahuškanih maloletnih navijača kulminiraju gotovo u svakom gradu u Srbiji, te je pitanje dana kada će ponovo neko izgubiti glavu što navija za neki klub! Pitanje je samo DOKLE više?

popeye

pre 10 godina

@Istina
Постоји документ да је момак легитимисан од полицајца и да му је написана казна за непрописно паркирање. Документ није уважен на суђењу само зато што момак није хтео да га потпише полицајцу приликом уручења, на шта по закону има право ако није сагласан са изнетим у документу.
Но, важно је да се само коментарише, иако се не зна.

Petar

pre 10 godina

ovako nesto da se desilo bilo kome od vas u francuskoj ili bilo kojoj drugoj evropskoj drzavi nebi vasi roditelji dobili za vas ni 1 euro,a da nepricamo o sudjenju i tako dalje,jer bi bio u pitanju jedan srbin,
dok vi gazite po vasim sugradjanima,zato lepo i prolazite pa jedete nokte i zivite kao psi
(voja, 24. oktobar 2013 16:50)

Ma nemoj, a gde to? Jel znas da u tim evropskim drzavama zivi bar par miliona Srba i nesto ne cujem da ih neko proganja, tuce ili ubija. U civilizovanim drzavama ubice i nasilnici idu u ZATVOR i tu je kraj price, kapiras? Vrlo jednostavno. I mani se sa tom pricom da treba da stitimo nasilnike jer su zaboga srpske nacionalnosti, pa ih to valjda izuzima iz krivicne odgovornosti? Ne verujem koje price vi prodajete ovde...

Istina

pre 10 godina

@zapanjena- nije tacno da je dokazano da nije bio tu, vec samo da mu auto nije bio tu, jer je kazna za parkiranje napisana na drugom mestu, a policajac je svedocio da vlasnik auta NIJE bio prisutan. Zato ne izmisljaj i zapanji se ponovo!

postoji zakon treba ga sprovoditi

pre 10 godina

Koliko smo propali kao narod, kako vas nije sramotavda pokusavate opravdati ove sramotu. Nema tu pametovanja , cim su se udruyili i poneli rekviyite pa valjda je i najvecem slepcu jasno. Svima po 40 god pa nek onda vide i drugi sta ih ceka. Kad se sudi po zakonu a isti sprovodi ovakvima se staje na kraj, samo tako i nema druge.

Pasuljević

pre 10 godina

@zapanjena, 24. oktobar 2013 18:31

Zašto biste bili zapanjeni? Zapanjena je bila javnost kad se ubistvo dogodilo. A presedan, kad bi u našem sudu postojao, i treba da bude. Krajnje je vreme da se spreči divljanje raznih bandi, neko reče da kaznu ne treba smanjivati u slučaju podeljene odgovornosti a ja predlažem da se kazna multiplikuje, tj. da se poveća. Ako ne mislimo da nam neki srpski Kju-Klaks-Klan ubija po zemlji. A pravne začkoljice i advokati bez duše, su rutina, na njih ne treba obraćati pažnju. Jeste li čuli za javno mnjenje? Pa, ono se ovde jasno javlja, kamo sreće da se to češće dešava.

Neko iz publike

pre 10 godina

Ovo sto advokatica prica nije tacno. Bubanja frizerka je odmah po dogadjaju Hitnoj pomoci rekla da vidi decka koji lezi dole i kada su je pitali jel sam skocio rekla je da ne zna. Postoji snimak razgovora, u predmetu je. Crepulja obezbedjenje je RTS-u odmah po dogadjaju rekao da je video decka koji lezi dole i da ne zna kako se to desilo. Postoji snimak RTS-a, u predmetu je. Oboje su samo pokusali da LAŽU pred sudom i to posle dve godine...vrlo nevesto. Procenite zasto?!

Pitanje

pre 10 godina

Sta reci, a ne uzeti u razmatranje izjave kljucnih svedoka...u ovoj drzavi nema pravde i pravicnosti. Sramota je da pojedini ljudi robijaju nevini.
(Homo politicus, 24. oktobar 2013 16:25)

A ko su to kljucni svedoci?! Pa njihove izjave su uzete u obzir tokom postupka! Ovo dvoje su "izronili" posle 2 godine, eto kao nisu znali kome da se jave, a izjave im se ne poklapaju ni sa snimkom razgovora sa HP, ni sa snimkom izjave RTS-u... Zato ne lupaj!