Ponedeljak, 14.10.2013.

13:44

Podrška sugrađanki, blokada Ibarske

Stotine stanovnika Ljiga blokirali Ibarsku magistralu u znak podrške sugrađanki Nataši Matijević koja mora da vrati ćerku suprugu u Hrvatskoj. Protest završen.

Izvor: B92

Podrška sugraðanki, blokada Ibarske IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

65 Komentari

Sortiraj po:

Dusan

pre 10 godina

Njoj se ne uzima dete trajno, vec se trazi da dete poseti oca u Hrvatsku. To je sve. Doticna trazi da drzava Srbija ne dozvoli ocu njegovo osnovno pravo, a to je da vidi svoje dete.

мастиф

pre 10 godina

aleksandar grozni, 15. oktobar 2013 03:51 Битно је да ти сумЉаш. Мајка није добила старатељство, чека се коначна одлука, и за то време не можеш напуштати земљу. Сама је крива.

aleksandar grozni

pre 10 godina

Vidim u konentarima da neko pita zasto dete apriori mora da pripadne majci?.Pa zato sto je tebe tvoja majka garantovano rodila a da li te je taj koji se vodi kao otac i napravio, pitanje je?.Jer kada bi se sprovela DNKa analiza oceva i dece, mnogo njih bi popadalo u nesvest od iznenadjenja. Pa nisu Jevreji ludi sto se deci naznacava poreklo po majci, a ne kao kod nas po ocu.

aleksandar grozni

pre 10 godina

Ne mogu da verujem dokle doseze amaterizam naseg nazovimo ga pravosudja. Hrvatski sud dete dodelio majci sto je i po pravdi i po bogu pravicno, a nas sud nasoj drzavljanki presudjuje da dete vrati ocu i to stranom drzavljaninu, da normalan covek pomisli da je to neka sala. Tog sudiju koji je doneo takvu presudu treba hitno proveriti jer ne mogu da verujem da je on uopste mogao da zavrsi pravni fakultet, a osnovano sumljam da je diplomu kupio kao mnogi novokomponovani politicari koji su uz jedva zavrsenu srednju ili osnovnu skolu, odjedared prosvetili se i gle cuda u poznim godinama postali intelektualci, sa dva padeza. Za takvu presudu taj ili ta sudija mora biti onemogucen da se bavi bilo kojom vrstop prava u ovoj drzavi, i da smo iole kvalitetan narod, morali smo da se svi dignemo izadjemo na ulicu i razjurimo ovakve pravne eksperte, a ovoj zeni pomognemo da moze i dalje da bude samo majka svom detetu. Auuu Srbijo sta si docekala?.

milanko

pre 10 godina

Ja stvarno ne rzumem, vi ste generalno poremeceni bilo da ste nacionalisti al izgleda sad su takvi out a in su oni koji nisu al toliko su optereceni time da nisu nacionalisti da opet samo misle o tome da nekim slucajem ne ipsadne da jesu pa odlaze u drugu krajnjost. Za Boga miloga, ovde nije rec o tome sto je otac hrvat a majka srpkinja, ako je sud i to u ZG dokazao da je otac nasilnik i a zena je pretrpela traume o cemu vi pricate, alo? Dokazanom nasilniku treba da preda dete i da bude srecna... ali ona je majka! I kakve su sad to price fazona pazi s kim stupas u brak itd.. Il mene je moja zena ojadila ja ovoj ne verujem itd.Jel ljudima pise na celu da imaju poremecaj i da ce zlostavljati porodicu?? Nemojte mi reci da niste videli u blizem okruzenju kako neko zlostavlja porodicu. I naravno da je dete pogotovo tog uzrasta uvek vise vezano za majku i to neuporedivo.. Muka mi je zaista posle ovih komentara i stvarno ne nzm kakvi to ljudi zive oko nas. Na kraju njemu ona nije zabranila da vidja dete al joj je sigurno bitno da bude na sigurnoj teritoriji u ovom slucaju roditeljskoj kuci gde ce biti zasticena fizicki i finansijski. Odvratni ste mi svi!

psiholog

pre 10 godina

Stvarno ne bih sad da se upustam u spekulacije o njihovim bracnim odnosima i razmiricama posto je besmisleno, a i ne interesuje me.

Hteo sam da prokomentarisem neke od komentara koji naglasavaju da dete uvek treba da pripadne majci. To nije tacno. Naravno, sudovi obicno po inerciji dodeljuju dete majci, ali vek vise decenija se nauka slaze u tome da to cesto nije u najboljem interesu deteta. Prosto je neistina da su majke samim tim sto su zene adekvatniji roditelji, da je dete vezano za njih vise itd. To varira od slucaja do slucaja i od toga kako su roditelji podelili brigu o detetu, kakav je ko od njih imao odnos s detetom itd., dakle nema generalizacija. Odavno vec zene nisu sve redom domacice koje samo sede u kuci i brinu o deci (sto shvatanje da majka uvek treba da bude staratelj podrazumeva). Osim u slucajevima nasilja, zanemarivanja i slicnog, za dete je najbolje da roditelji dele starateljstvo ili makar odluke koje se odnose na dete, da ono provodi sto vise vremena i sa jednim i sa drugim (dakle ne svaki drugi vikend sa onim ko nema starateljstvo) i da roditelji jednostavno prihvate da mada vise nisu u braku i dalje imaju dete koje ih vezuje i da budu saradnici u njegovom vaspitavanju a ne neprijatelji koji se prepucavaju preko njega (sto je vrlo cesto slucaj), jer to uvek za konacnu zrtvu ima dete.

Jedno vreme sam silom prilika radio u skoli mada je to daleko od moje specijalnosti i ne mozete verovati kakvih uzasa sam se nagledao i naslusao u situacijama razvoda.

Dinamo Zagreb

pre 10 godina

Najgore je sad, što se cijela priča svodi na pitanje nacionalnosti. Šta bi sad dovijeka to dijete trebalo biti odvojeno od oca? U ovoj priči su svi gubitnici, a najviše dijete. A sve oni koji podržavaju ovakve situacije pitam kako bi se oni osjećali da su na mjestu oca? Treba naći zajednički jezik ponajprije u interesu dijeteta, a ne prodavati propagandu.

iii

pre 10 godina

Malo je problematicno sto ona javno kaze da nema materijalnih uslova da posalje dete u Hrvatsku? Ako tvrdi da nema 3000din za autobusku kartu, logicno je da sud misli da ona ne moze adekvatno da brine o tom detetu. Ljubav je ljubav, ali za zivot treba i hrane i odece, ne zive deca samo od ljubavi...

Rada

pre 10 godina

Vidi ti Ljigovaca, kakva napredna "gradjanska svest" i politicki aktivizam sve za bolje sutra Srbije i srpskog naroda mozda se prosiri i na druga doduse manja vazna pitanja za zivot u Srbiji...nego videsmo li i jedan protest ili blokadu protiv oslobadjanja Pahomija...deca su deca ili nisu...???

Duci0167

pre 10 godina

Narod sudi i presudjuje a bez slusanja i druge strane. Hocete prestati sa inkvizicijom? I ja sam ozlojedjen sudstvom koje je sramota za svoj naziv ali ... Prebacivati sada loptu na nacionalnost je veoma nisko! Voleo bi sa cujem i drugu stranu ako vec hocemo da se igramo prava. Vi ste sveli pricu na "On je hrvatski nacionalista i nasilnik koji joj branio da doji srpskim mlekom",tako nekako? LM,pre svega devojke i mladici u brak ulazite sa poznatom osobom iz ljubavi i prijateljstva a ne zato sto je doslo vreme i neko vam rekao da mora tako. Paticete ceo zivot a PRVENSTVENO ce dete patiti. Za vas brzoplete me manje vise bas briga. Ja sam u brak stupio sa predivnom osobom koja mi je bila drugarica oko 10 god. i mogu vam reci da nista dragocenije u zivotu nemam. Razmislite po 100 puta kad ulazite u brak a pogotovo kad odlucite da imate dete. DETE NIJE IGRACKA!

moje iskustvo

pre 10 godina

moja bivsa supruga se zarekla da mi nece dozvoliti da vidim dete, nakon ravoda braka. od tada je proslo 14 godina, a ja dete vidjam povremeno i pored sudskog resenja o razvodu koje uredjuje vidjanje na maksimlnom nivou. posle zalbi sudu, tuzbi za izvrsenje, koje sam obustavljao jer izvrsenje izgleda tako da policija dovodi dete da se vidja sa oocem(!), bivsa me je tuzila za neplacanje alimentacije. na sudu sam izvadio sve dokaze protiv toga, i posle je tuzio za lazno svedocenje, a njenog advokata za iznudu! preselo mi je bilo vise! dakle, posle presude koju je sud doneo u moju korist, u oba slučaja, jedno vreme je bila mirna, a onda ponovo počela. niko mi ne može nadoknaditi vreme neprovedeno sa detetom, a ni detetu! majka ima oreol mučenice, jadne, ostavljene zene koju muz ne potpomaze(!!!) a ja oreol zlikovca i pored mojih nastojanja, pomoci, podrske (i detetu, i zeninim roditeljima), cak i bivsoj zeni, kojoj sam pronasao posao i i dalje joj placam maksimalnu alimentaciju! ali, majka je majka? i ovi transparenti "majka se voli najvise..." su budalasti! kakva je majka osoba koja ne dozvoljava detetu da vidi oca, truje ga protiv njega... podatak da sam sa detetom u odlicnim odnosima, majci smeta do ludila. ne ulazim u ko je kriv u ovoj priči iz vesti, samo sa vama delim moj slučaj! ovim putem kažem da je zakon koji postoji da se dete dodeljuje majci, bez obzira na njen karakter, kvalitet ili pamet i dobrotu, nakaradan! otac često može biti bolja majka detetu od majke!

davidovica

pre 10 godina

hajde da čujemo i oca. majka tvrdi da je bila žrtva zlostavljanja. sud izgleda da je utvrdio da nije bilo baš tako. to je onaj isti sud koji je dao severininom bivšem mužu milanu da kao privremenu meru viđanja sa sinom svaki vikend. da pitam sve razvedene očeve u srbiji koliko njih ima taj model viđanja. prosečan razvedeni otac u srbiji viđa svoje dete svake srede po dva sata i svaki drugi vikend. i ja sam razveden i već se godinu dana borim za starateljstvo nad sinom. i znam kroz koju diskriminaciju prolazim u lokalnom centru za socijalno. tako da se malo stišaju strasti. na primeru milana ja mislim da hrvatski centar i sudstvo više gledaju interes deteta a ne interes majke. za razliku od srpskog sudstva i srpskog centra za socijalni rad.

Maga Vračević

pre 10 godina

Za @razveden: Zašto dovodite u vezu vidjanje deteta sa izdržavanjem?!? Pa ne plaća se alimentacija za susrete sa roditeljem, pobogu čoveče! Dete treba da raste, hrani se, oblači, ide u školu, uči jezike i kada ga vi ne vidjate. To je i vaše dete i nije ono krivo što vi niste umeli da nadjete adekvatnu partnerku za život.

KomeNdija na seoski način

pre 10 godina

@ Moleriks, 14. oktobar 2013 15:47
Da! Smejem se prvo sebi, pa onda tebi, i na kraju svima nama, jer smo Srbi!
Izmedju ovoga i "jogurt revolucije", razlike su samo u nijansi. Ako razumeš moju spontanu misao!

Student

pre 10 godina

Mozemo mi pisati komentare i mudrovati ovdje, ali za muku znaju samo oni koji su sve ovo osjetili na svojoj kozi. Prije svega se postavlja najvece pitanje: "Zasto su se vjencali ako nisu sposobni da osnuju porodicu i izvedu djecu na pravi put?" U ovom i slicnim slucajevima osidjujem oba roditelja!!! Zasto da ispasta dijete? Zbog cega i zbog koga? Zbog budala koje nepromisljenim potezima unistavaju svoje (manje vazno) i zivote neduzne djece? Molim vas... Drzava (a i pravosudje), kakva je takva je... vec odavno znamo da od nje samo kriminalci imaju korist... sta jos reci, a ne zaplakati. Zao mi je samo tog neduznog djeteta.

Hrvoje

pre 10 godina

...
Zao mi je i majke i djeteta, a i Roberta. Ovako da se obitelj razvlaci pred sudovima, blokiraju ceste, spominju nacije u javnosti je strasno. Sad jos samo da pitate malu Reu koga vise voli: mamu ili tatu? strasna trauma za dijete.

razveden

pre 10 godina

Na zalost nema potrebe da sabiram i dva i dva vrlo dobro znam koliko treba da placam mesecno sto i radim .Prvo ja nisam nicim izazvao urusavanje braka , sve sto sam trazio to je bilo da se malo uspori sa nekim stvarima jer ako je normalno da se studira ceo zivot a ne posvecuje detetu koje imamo ne znam ko tu nije u pravu ?? Cak sta vise moja bivsa supruga je na moje insistiranje magistrirala !
Kad sam rekao pitam se sta ja tu placam mislio sam : od 2 x nedeljeno svelo se na 1x mesecno vidjanje deteta , sud uospte nije reagovao na moje zalbe povodom toga .
Gotovo je nemoguce dokazati da zivi u bilo kakvoj zajednici sada posto nije zvanicna .
Najtuznije od svega je sto pocinje da se desava kao da sam izveo komsijino dete u grad ili zooloski vrt itd , moje dete me vise ne zove ni tata nego po imenu ( vise je nego ocigledan neciji uticaj ).
Ne kazem ima raznoraznog sveta i svakakvih slucajeva ali ovo oko maltretiranja je postalo sada jedno od najjacih oruzja , moja bivsa zena mi je nekoliko puta u nastupima besa pretila sigurnom kucom , oticice tamo pa ce mi namestiti policiju itd pa dete nikad necu vise videti i jos mi se smejala u zgradi suda pred advokatom ( verovatno je on uputio u te stvari ).Sto se mene licno tice ja sam totalno razocaran u sistem i defiitivno vise necu imati dece u zivotu , jer sve i da zelim tesko da bih mogao jos jedno da izdrzavam sa nekom normalnom osobom koju bih eventualno nasao .
Zato kazem ne verujem dok se ne cuju sve strane u ovom slucaju !

Nenad, nezavisna oblast Niš

pre 10 godina

Ako je dete rođeno u Hrvatskoj, od roditelja građanina Hrvatske, gospođa mama sada može samo da se valja po prašini - moraćemo da vratimo dete ocu. Odugovlačenjem ćemo jedino dobiti plaćanje još jedne odštete od milion dolara, kao za onog Miladina, i opet ćemo morati da vratimo dete. Gospođi, kao i svim ženama koje će se udati za strane državljane i roditi dete van Srbije - budite veoma, veoma...pažljive. Hiljadu puta proverite ko je ta osoba. Država Srbija nije u stanju da vas u tom slučaju zaštiti u istoj meri u kojoj bi to činila u slučaju da je suprug-nasilnik građanin Srbije. Žao mi je ovo žene. Još više mi je žao devojčice koju ćemo verovatno morati da odvojimo od majke i vratimo ko zna kakvom...

po_lule_duvana

pre 10 godina

@(Hope, 14. oktobar 2013 16:36)
Gospodjo/Gospodine korisnik "Razveden" je apsolutno upravu. Cinjenica da je tek otplatio kredit za diplomske studije/master studije ne daje za pravo zeni da bez konsultacije podriva bracni zajednicu novim izdacima. Normalno je da se malo stane na loptu, a ne da muskarac bude tovarno magare.
On njoj nije uskratio karijernu podrsku, vec ona njemu bracnu...

Nazalost.

pre 10 godina

Sud u HR je dao dete na staranje majci, ali nije smela da napusti zemlju bez pismenog pristanka muza. Posto je napustila HR bez pristanka muza to se smatra kao kindapovanje, takav je zakon svuda u svetu, i nas sud je morao tako da postupi.

Ivan

pre 10 godina

@(razveden, 14. oktobar 2013 15:52)

Uzmi advokata. Ako bivša žena živi sa odraslim muškarcom u zajednici onda možda možete preko suda dobiti, da ne plaćate više. Onda te pare štedite pa ćerkici platite školovanje u inostranstvu. Na kraju ipak je vaša.

darko

pre 10 godina

Kada se sledeći put tako "spontano" okupite, vi u Ljigu, a i u ostalim mestima Srbije, gledajte da jednim istim rukopisom ne budu ispisani svi plakati na "protestu".
Razmišljajte malo.
(KomeNdija na seoski način, 14. oktobar 2013 15:06)

Super, to sam i ja primetio. Sve podrska Nikolicu, naprednjacima. Jos samo da su pozvaliu prvog potpredsednika, pardon premijera iz senke, da on presudi koje u pravu. :-) Blamaza. Samo u Srbiji moze da zatvara put kako kome padne na pamet, jer se njima malo protestvuje.

bob.e.lee

pre 10 godina

Kako je dosla u Srbiju, mislim da je to osnovno pitanje. Roditelj ne moze ni da predje granicu Hrvatska - Srbija da nema saglasnost onog drugog, prema tome ili je ilegalno izasla iz Hrvatske ili je legalno izasla u kom slucaju je kidnapovanje tesko dokazivo?

Egelius

pre 10 godina

@(Aleksandar)

Vi malo brkate pojmove - otac nikada nije izgubio pravo na roditeljstvo nego na primarno starateljstvo znaci kao glavni staralac. Glavni ili primarni staralac nema pravo da relocira dete van drzave i ako to zeli mora imati presudu suda koji to dozvoljava iz opavdanih razloga sto ona nije imala. Dete ce biti vraceno tamo odakle je nezakonito odvedeno a kome drugom nego ocu koji nije potpuno izgubio starateljtvo nego samo primarno starateljstvo.....ne znam uotsalom zasto i nas sud bio protiv nase drzavljanke.

RS

pre 10 godina

Prekrsila je medjunarodno ratifikovani zakon koji vazi u vecini zemlaja sada kako to obicno biva sa nama u igru ulazi mrznja prema "srpskom mleku" dovoljno da narod spontano stavi balvane. Na hiljade dece i zena su ugrozeni
i izlozeni nasilju kriminal i korupcija u sudovima i policiji svaki dan a narod se kao u ovom slucaju "gradjanski osvestio" ....cirkus.

Block

pre 10 godina

'Ajd da ne pravimo politicki cirkus od svega, ovo nema veze sa nacionalnim pitanjem, vec se radi o porodicnoj svadji gde je sporno starateljstvom nad detetom. Na zalost ni prvo ni poslednje.

Ako je dete rodjeno u Hrvatskoj od oca Hrvata, ocito da ima hrvatsko drzavljanstvo. Cinjenica da je majka sa detetom bez znanja bioloskog oca napustila zemlju cije drzavljanstvo ima to dete. Sud ovo mora da okarakterise kao otmicu, tj. nije imao drugo resenje.

E sad dal' je ovaj lik nasilnik ili ne, nemam pojma. Nigde se ne navodi da li je majka trazila lekarsku pomoc zbog batina, gde su svedoci nasilja, da li je prijavljivala nasilje policiji, da li ga je tuzila zbog nasilja i da li tom coveku uopste ikada dokazano nasilje u nekim drugim okolnostima (alkoholicar, narkoman, siledzija...). Izgleda se sve svodi samo na izjavu majke bez i jednog dokaza, pa ne bi bilo prvi put da zena optuzi muza za nasilje kako bi dobila starateljstvo za detetom, iako sam kaze da nema uslova da ga odgaja.

Znaci da batalimo politiku, jer ce nam se vrlo lako desiti neki kontra primer pa cemo kukati. A za proteste - pa ovako ce sutra gradjani Ljiga da sprece da otac dodj i vidi dete, jer oni smatraju da ne treba. Najgore kad ulica pocne da sprovodi svoje zakone. Za kraj ne treba nam novi slucaj Kovacevic.

Aleksandar

pre 10 godina

za (Egelius, 14. oktobar 2013 15:55)

Malo brkate pojmove - sue je ovde presudio u korist majke - starateljstvo je njeno tokom trajanja brakorazvodnog postupka.

Prema članu 3, tačka 1B konvencije, roditelj koji traži vraćanje deteta u Hrvatsku, mora da ima pravo, odnosno da vrši pravo starateljstva, što u ovom slučaju nije imao.

Tako da ostaje da se razjasni, zašto je niži sud TRI puta potezao neki predmet, iako viši je obarao njihovu odluku već dva puta. I da li su čista posla ovde.

Hope

pre 10 godina

@Razveden
Procitajte svoj komentar, saberite sve troskove vezane za dete, podelite ih na dva dela i onda sami odgovorite na pitanja koja ste postavili. Ne placate vi hirove nego ucestvujete u finansiranju sopstvenog deteta. Ili mozda mislite da majka treba da snosi sve troskove podizanja deteta?

Simerijanac Anarhista

pre 10 godina

kakva je ovo drzava? po nasem ustavu zabranjeno je izrucivati kriminalce trecim zemljama, cak se i o interpolovim poternicama diskutuje i potrebno je specijalno odobrenje, ali zato nema problema da se nevino dete isporuci ocu nasilniku?

Toma

pre 10 godina

da li vi mozete vjerovati osobi koja izjavi ovako nesto?

- Robert mi nije dozvoljavao ni da dojim Reu jer je tvrdio da moje mleko nije dovoljno dobro. Morala sam zbog toga, na njegovo insistiranje da idem kod lekara i da se pregledam. Razlog za to je, ubeđena sam, što nije želeo da se naše dete hrani mlekom Srpkinje - iznosi potresne i gotovo neverovatne detalje Nataša iz života sa Zagrepčaninom.

Moleriks

pre 10 godina

@KomeNdija na seoski način

U svakoj demokratskoj zemlji ljudi se okupljaju da protestvuju protiv zloupotreba vlasti. U svakoj demokratskoj zemlji volonteri i ljudi od ideala organizuju ovakve demonstracije, pripremaju transparente, brinu se o logistici i sl. Nazalost u svakoj zemlji i ima i dezurnih lezilebovica poput tebe, koji ne bi mrdnuli dupe da nekom pomognu ali su jos spremni da kritikuju i podsmejavaju se. Kome se smejes? Sebi se smejes, da parafraziram Gogolja!

Nikad nikome izvini

pre 10 godina

Eh to Srpsko sudstvo preposteno...pa kad bi bio obrnut slucaj...da je nesrecna zena iz Hrvatske muz bi joj bio minimum u Hagu...Jadni smo i bedni do bola...BRAVO ZA NAROD I GRADJANE LJIGA!!!

Miroslav

pre 10 godina

Možda je sudija uzeo lovu!
Jos samo da mu isplate i onaj deo i ako je svo vreme primao platu,od dva tri milina din, za dusevni bol sto nije bio valjda reizabran prosli put,i on je svoju karijeru zavrsio
Konto u banci pun,a pravda,ma ko jos mari za pravo i pravdu

4m

pre 10 godina

nije mi samo jasno sta je ta zena trazila sa takvim manijakom. nemoguce je da se on tek u braku pokazao kakav je. zasto se udala za nacionalistu. to je sigurno morao pokazati na prvom, drugom sastanku. i jos kako sam ukapirala dosta je i stariji od nje??? kad ovakve stvari dospeju na medjunarodne sudove to je prava katastrofa. treba imati zivaca sve to da se izdrzi.

z

pre 10 godina

Cudi me okupljanje na bilo koju temu izuzev placenicko-izbornu mada s obzirom na stanje nacije ovako nesto potencijalno moze da okupi dosta sveta a boga mi i da pretvori u ko zna sta

vampirbg

pre 10 godina

I kakve ovo veze ima sa svim ljudima koji to ne interesuje i koji pokusavaju da putuju tom magistralom? Ako im se ne svidja presuda nek idu sudiji ispred kuce.

Branko

pre 10 godina

Pa da, sada ce mene da maltretiraju sa svojim licnim problemima. Ja putujem tuda i ne zanima me ni ona ni njeno dete ni njen muz ni njen problem.

Che Guevara

pre 10 godina

Sama cinjenica da je oduzimanje deteta od majke Natase zakazano za 16.10. jasno govori o tome da tu nije vodjeno racuna i o interesima deteta niti moze biti reci o ljubavi prema samom detetu,vec je takvom odlukom rukovodio bes prema samoj majci kao i zelja da joj se zada naj-nizi udarac.A cinjenica da je sud odobrio takav stav oca ukazuje na to koliko je korumpiran. Jer svi znamo da je 16.10.Natasin rodjendan. PA GDE JE TU LJUBAV PREMA DETETU-PROCENITE SAMI!

KomeNdija na seoski način

pre 10 godina

Kada se sledeći put tako "spontano" okupite, vi u Ljigu, a i u ostalim mestima Srbije, gledajte da jednim istim rukopisom ne budu ispisani svi plakati na "protestu".
Razmišljajte malo.

razveden

pre 10 godina

Ne znam zasto je apriori normalno da dete pripadne majci ?
Pitanje je prvo sta je prava istina u celoj ovoj situaciji ?
Ja sam se razveo prosle godine jer je moja bivsa supruga odlucila da me napusti jer je '' sprecavam to jest sputavam u karijeri ''.
Naime tek sam otplatio kredit bio za njene studije a zena je resila da doktorira , kad sam rekao da malo uspori i da je potrebno da se vise posvetimo detetu nastao jaz jer eto meni je krivo pa je hvatam na dete itd.
Te turbulencije su trajale nekih 6-7 meseci da bi me nakon toga napustila i odvela cerkicu od 4 godine .
Nedugo posle toga sam cuo da se uselila kod izvesnog '' kolege '', u medjuvrmenu smo se razveli , sud je dodelio bez imalo pogleda u cenjenice dete majci a ja sad treba da placam alimentaciju za sta ? Njen novi zivot sa nevecanim suprugom ? pod firmom to je iznos za dete ?
Ma dajte molim vas , jedanput nedeljno imam pravo da vidjam dete sto je u praksi u stvari jedanput mesecno ( izgovori : bolesna je mala , vodi je na rodjendan kod drugarice iz komsiluka itd ).
Sta sam ja u celoj prici ? ispao sam donor koji jos treba da izdrzava tudje hirove ! Nemojte olako donositi zakljucke ovde u vezi raznih slucajeva dok se ne cuje cela pozadina .

Aca

pre 10 godina

Pa znate li kad bi Hrvatsi sud donio odluku protiv svog drzavljanina a u korist Srpskog? Nikad! E to govoru o nama samima kakav smo narod bez samopostovanja.

Realista

pre 10 godina

Pravi momenat i prilika i povod da se srpski narod "digne" protiv sile i nepravde i zavera ocigledno uperenog protiv celog srpskog naroda...smesni ste.

Egelius

pre 10 godina

Kako je sud uopste mogao doneti takvu presudu?
Sta se to desava sa sudstvom?
(skandinavac)

zato sto po medjunarodnim konvencijama ni jedan roditelj ne moze odvesti dete van granica bez saglasnosti onog drugog cak i kada ima starateljstvo nad detetom. Ako to uradi to se zove "kidnapovanje". Ona je to morala znati pre nego je odlucila da uzme zakon u svoje ruke. Kao so bi sada "mitingasi istine" da urade.

gradjanin

pre 10 godina

Iako je povod mucan, za mene je ovo tracak svetla. Ipak, makar u tragovima, postoji gradjanska Srbija. Jos je lepse sto to nije u Beogradu, gde se to radi uglavnom za starne grantove.

milan

pre 10 godina

Malo objasnjenje za one koji nisu do sada culi za ovaj slucaj. Zena upoznala Hrvata, otisla tamo i udala se. Dobili cerku. Poceo da je bije. Pobegla sa cerkom u sigurnu kucu u Zagrebu. Vratila se u Srbiju. Muz podneo tuzbu u Hrvatskoj da mu je otela cerku, sud presudio u njegovu korist. Lokalni sud u Ljigu podrzao odluku Hrvatskog suda i nalozio zeni da preda cerku. Gradjani Ljiga se pobunili i blokirali Ibarsku.

Frenki

pre 10 godina

Bravo za gradjansku akciju.

PS. Neka mi neko objasni zašto država treba sada da plaća odštetu ranije nereizabranim sudijama i tužiocima. Pa oni su i smenjeni zbog ovakvog i sličnog načina sudjenja, i to nema veze sa tim ko je na vlasti, već sa pravdom. Sudije masovno loše, sporo rade a neretko i pod uticajem vansudskih faktora. Apelacioni sud posebna priča, njih bi same trebalo osuditi da odleže malo. Što su naneli bola i nepravde gradjanima Srbije ni broja se ne zna.

Кривокапић

pre 10 godina

Не могу да верујем да је ово одлука суда. Свуда у свету деца остају мајци поготову ако је отац био насилник као што је длучај овде.
Свака част грађанима на савести.

uff

pre 10 godina

Za one koji, poput mene, ne znaju ništa više od ovoga što ovde piše, o ovom slučaju, treba potražiti po netu, ovde je solidno objašnjeno: http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/351171/Srbijo-ne-otimaj-mi-dete
"U međuvremenu sud u Zagrebu je Nataši Matijević dodelio starateljstvo nad Reom, do konačnog rešenja, ali je Robert njen nestanak i nestanak ćerke Ree prijavio Interpolu i pokrenuo postupak po Haškoj konvenciji o otmici dece. Valjevski sud je, postupajući po konvenciji, 2011. godine doneo presudu u korist Roberta koju je Viši sud oborio. Od tada je tri puta Osnovni sud potvrđivao svoju prvobitnu presudu, a Viši sud je obarao. Konačno, doneta je presuda koja je do kraja zagorčala život Nataši i Rei."

Circulus Vitiosus

pre 10 godina

Majka UVEK treba da dobije starateljstvo, ukoliko za to ne postije nepremostive prepreke poput nemogucnosti izdrzavanja deteta, teskih bolesti, zavisnosti ili kriminalnog dosijea. Ne sumnjam da je ova zena prava majka, u suprotnim ne bi ovoliko ljudi pokazalo ljubav i solidarnost sa njom! Puna podrska!!!

milan

pre 10 godina

Malo objasnjenje za one koji nisu do sada culi za ovaj slucaj. Zena upoznala Hrvata, otisla tamo i udala se. Dobili cerku. Poceo da je bije. Pobegla sa cerkom u sigurnu kucu u Zagrebu. Vratila se u Srbiju. Muz podneo tuzbu u Hrvatskoj da mu je otela cerku, sud presudio u njegovu korist. Lokalni sud u Ljigu podrzao odluku Hrvatskog suda i nalozio zeni da preda cerku. Gradjani Ljiga se pobunili i blokirali Ibarsku.

Кривокапић

pre 10 godina

Не могу да верујем да је ово одлука суда. Свуда у свету деца остају мајци поготову ако је отац био насилник као што је длучај овде.
Свака част грађанима на савести.

razveden

pre 10 godina

Ne znam zasto je apriori normalno da dete pripadne majci ?
Pitanje je prvo sta je prava istina u celoj ovoj situaciji ?
Ja sam se razveo prosle godine jer je moja bivsa supruga odlucila da me napusti jer je '' sprecavam to jest sputavam u karijeri ''.
Naime tek sam otplatio kredit bio za njene studije a zena je resila da doktorira , kad sam rekao da malo uspori i da je potrebno da se vise posvetimo detetu nastao jaz jer eto meni je krivo pa je hvatam na dete itd.
Te turbulencije su trajale nekih 6-7 meseci da bi me nakon toga napustila i odvela cerkicu od 4 godine .
Nedugo posle toga sam cuo da se uselila kod izvesnog '' kolege '', u medjuvrmenu smo se razveli , sud je dodelio bez imalo pogleda u cenjenice dete majci a ja sad treba da placam alimentaciju za sta ? Njen novi zivot sa nevecanim suprugom ? pod firmom to je iznos za dete ?
Ma dajte molim vas , jedanput nedeljno imam pravo da vidjam dete sto je u praksi u stvari jedanput mesecno ( izgovori : bolesna je mala , vodi je na rodjendan kod drugarice iz komsiluka itd ).
Sta sam ja u celoj prici ? ispao sam donor koji jos treba da izdrzava tudje hirove ! Nemojte olako donositi zakljucke ovde u vezi raznih slucajeva dok se ne cuje cela pozadina .

uff

pre 10 godina

Za one koji, poput mene, ne znaju ništa više od ovoga što ovde piše, o ovom slučaju, treba potražiti po netu, ovde je solidno objašnjeno: http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/351171/Srbijo-ne-otimaj-mi-dete
"U međuvremenu sud u Zagrebu je Nataši Matijević dodelio starateljstvo nad Reom, do konačnog rešenja, ali je Robert njen nestanak i nestanak ćerke Ree prijavio Interpolu i pokrenuo postupak po Haškoj konvenciji o otmici dece. Valjevski sud je, postupajući po konvenciji, 2011. godine doneo presudu u korist Roberta koju je Viši sud oborio. Od tada je tri puta Osnovni sud potvrđivao svoju prvobitnu presudu, a Viši sud je obarao. Konačno, doneta je presuda koja je do kraja zagorčala život Nataši i Rei."

Frenki

pre 10 godina

Bravo za gradjansku akciju.

PS. Neka mi neko objasni zašto država treba sada da plaća odštetu ranije nereizabranim sudijama i tužiocima. Pa oni su i smenjeni zbog ovakvog i sličnog načina sudjenja, i to nema veze sa tim ko je na vlasti, već sa pravdom. Sudije masovno loše, sporo rade a neretko i pod uticajem vansudskih faktora. Apelacioni sud posebna priča, njih bi same trebalo osuditi da odleže malo. Što su naneli bola i nepravde gradjanima Srbije ni broja se ne zna.

Circulus Vitiosus

pre 10 godina

Majka UVEK treba da dobije starateljstvo, ukoliko za to ne postije nepremostive prepreke poput nemogucnosti izdrzavanja deteta, teskih bolesti, zavisnosti ili kriminalnog dosijea. Ne sumnjam da je ova zena prava majka, u suprotnim ne bi ovoliko ljudi pokazalo ljubav i solidarnost sa njom! Puna podrska!!!

Aca

pre 10 godina

Pa znate li kad bi Hrvatsi sud donio odluku protiv svog drzavljanina a u korist Srpskog? Nikad! E to govoru o nama samima kakav smo narod bez samopostovanja.

Moleriks

pre 10 godina

@KomeNdija na seoski način

U svakoj demokratskoj zemlji ljudi se okupljaju da protestvuju protiv zloupotreba vlasti. U svakoj demokratskoj zemlji volonteri i ljudi od ideala organizuju ovakve demonstracije, pripremaju transparente, brinu se o logistici i sl. Nazalost u svakoj zemlji i ima i dezurnih lezilebovica poput tebe, koji ne bi mrdnuli dupe da nekom pomognu ali su jos spremni da kritikuju i podsmejavaju se. Kome se smejes? Sebi se smejes, da parafraziram Gogolja!

KomeNdija na seoski način

pre 10 godina

Kada se sledeći put tako "spontano" okupite, vi u Ljigu, a i u ostalim mestima Srbije, gledajte da jednim istim rukopisom ne budu ispisani svi plakati na "protestu".
Razmišljajte malo.

Egelius

pre 10 godina

Kako je sud uopste mogao doneti takvu presudu?
Sta se to desava sa sudstvom?
(skandinavac)

zato sto po medjunarodnim konvencijama ni jedan roditelj ne moze odvesti dete van granica bez saglasnosti onog drugog cak i kada ima starateljstvo nad detetom. Ako to uradi to se zove "kidnapovanje". Ona je to morala znati pre nego je odlucila da uzme zakon u svoje ruke. Kao so bi sada "mitingasi istine" da urade.

Nikad nikome izvini

pre 10 godina

Eh to Srpsko sudstvo preposteno...pa kad bi bio obrnut slucaj...da je nesrecna zena iz Hrvatske muz bi joj bio minimum u Hagu...Jadni smo i bedni do bola...BRAVO ZA NAROD I GRADJANE LJIGA!!!

Che Guevara

pre 10 godina

Sama cinjenica da je oduzimanje deteta od majke Natase zakazano za 16.10. jasno govori o tome da tu nije vodjeno racuna i o interesima deteta niti moze biti reci o ljubavi prema samom detetu,vec je takvom odlukom rukovodio bes prema samoj majci kao i zelja da joj se zada naj-nizi udarac.A cinjenica da je sud odobrio takav stav oca ukazuje na to koliko je korumpiran. Jer svi znamo da je 16.10.Natasin rodjendan. PA GDE JE TU LJUBAV PREMA DETETU-PROCENITE SAMI!

Nazalost.

pre 10 godina

Sud u HR je dao dete na staranje majci, ali nije smela da napusti zemlju bez pismenog pristanka muza. Posto je napustila HR bez pristanka muza to se smatra kao kindapovanje, takav je zakon svuda u svetu, i nas sud je morao tako da postupi.

Block

pre 10 godina

'Ajd da ne pravimo politicki cirkus od svega, ovo nema veze sa nacionalnim pitanjem, vec se radi o porodicnoj svadji gde je sporno starateljstvom nad detetom. Na zalost ni prvo ni poslednje.

Ako je dete rodjeno u Hrvatskoj od oca Hrvata, ocito da ima hrvatsko drzavljanstvo. Cinjenica da je majka sa detetom bez znanja bioloskog oca napustila zemlju cije drzavljanstvo ima to dete. Sud ovo mora da okarakterise kao otmicu, tj. nije imao drugo resenje.

E sad dal' je ovaj lik nasilnik ili ne, nemam pojma. Nigde se ne navodi da li je majka trazila lekarsku pomoc zbog batina, gde su svedoci nasilja, da li je prijavljivala nasilje policiji, da li ga je tuzila zbog nasilja i da li tom coveku uopste ikada dokazano nasilje u nekim drugim okolnostima (alkoholicar, narkoman, siledzija...). Izgleda se sve svodi samo na izjavu majke bez i jednog dokaza, pa ne bi bilo prvi put da zena optuzi muza za nasilje kako bi dobila starateljstvo za detetom, iako sam kaze da nema uslova da ga odgaja.

Znaci da batalimo politiku, jer ce nam se vrlo lako desiti neki kontra primer pa cemo kukati. A za proteste - pa ovako ce sutra gradjani Ljiga da sprece da otac dodj i vidi dete, jer oni smatraju da ne treba. Najgore kad ulica pocne da sprovodi svoje zakone. Za kraj ne treba nam novi slucaj Kovacevic.

gradjanin

pre 10 godina

Iako je povod mucan, za mene je ovo tracak svetla. Ipak, makar u tragovima, postoji gradjanska Srbija. Jos je lepse sto to nije u Beogradu, gde se to radi uglavnom za starne grantove.

Toma

pre 10 godina

da li vi mozete vjerovati osobi koja izjavi ovako nesto?

- Robert mi nije dozvoljavao ni da dojim Reu jer je tvrdio da moje mleko nije dovoljno dobro. Morala sam zbog toga, na njegovo insistiranje da idem kod lekara i da se pregledam. Razlog za to je, ubeđena sam, što nije želeo da se naše dete hrani mlekom Srpkinje - iznosi potresne i gotovo neverovatne detalje Nataša iz života sa Zagrepčaninom.

razveden

pre 10 godina

Na zalost nema potrebe da sabiram i dva i dva vrlo dobro znam koliko treba da placam mesecno sto i radim .Prvo ja nisam nicim izazvao urusavanje braka , sve sto sam trazio to je bilo da se malo uspori sa nekim stvarima jer ako je normalno da se studira ceo zivot a ne posvecuje detetu koje imamo ne znam ko tu nije u pravu ?? Cak sta vise moja bivsa supruga je na moje insistiranje magistrirala !
Kad sam rekao pitam se sta ja tu placam mislio sam : od 2 x nedeljeno svelo se na 1x mesecno vidjanje deteta , sud uospte nije reagovao na moje zalbe povodom toga .
Gotovo je nemoguce dokazati da zivi u bilo kakvoj zajednici sada posto nije zvanicna .
Najtuznije od svega je sto pocinje da se desava kao da sam izveo komsijino dete u grad ili zooloski vrt itd , moje dete me vise ne zove ni tata nego po imenu ( vise je nego ocigledan neciji uticaj ).
Ne kazem ima raznoraznog sveta i svakakvih slucajeva ali ovo oko maltretiranja je postalo sada jedno od najjacih oruzja , moja bivsa zena mi je nekoliko puta u nastupima besa pretila sigurnom kucom , oticice tamo pa ce mi namestiti policiju itd pa dete nikad necu vise videti i jos mi se smejala u zgradi suda pred advokatom ( verovatno je on uputio u te stvari ).Sto se mene licno tice ja sam totalno razocaran u sistem i defiitivno vise necu imati dece u zivotu , jer sve i da zelim tesko da bih mogao jos jedno da izdrzavam sa nekom normalnom osobom koju bih eventualno nasao .
Zato kazem ne verujem dok se ne cuju sve strane u ovom slucaju !

po_lule_duvana

pre 10 godina

@(Hope, 14. oktobar 2013 16:36)
Gospodjo/Gospodine korisnik "Razveden" je apsolutno upravu. Cinjenica da je tek otplatio kredit za diplomske studije/master studije ne daje za pravo zeni da bez konsultacije podriva bracni zajednicu novim izdacima. Normalno je da se malo stane na loptu, a ne da muskarac bude tovarno magare.
On njoj nije uskratio karijernu podrsku, vec ona njemu bracnu...

Aleksandar

pre 10 godina

za (Egelius, 14. oktobar 2013 15:55)

Malo brkate pojmove - sue je ovde presudio u korist majke - starateljstvo je njeno tokom trajanja brakorazvodnog postupka.

Prema članu 3, tačka 1B konvencije, roditelj koji traži vraćanje deteta u Hrvatsku, mora da ima pravo, odnosno da vrši pravo starateljstva, što u ovom slučaju nije imao.

Tako da ostaje da se razjasni, zašto je niži sud TRI puta potezao neki predmet, iako viši je obarao njihovu odluku već dva puta. I da li su čista posla ovde.

Hrvoje

pre 10 godina

...
Zao mi je i majke i djeteta, a i Roberta. Ovako da se obitelj razvlaci pred sudovima, blokiraju ceste, spominju nacije u javnosti je strasno. Sad jos samo da pitate malu Reu koga vise voli: mamu ili tatu? strasna trauma za dijete.

Miroslav

pre 10 godina

Možda je sudija uzeo lovu!
Jos samo da mu isplate i onaj deo i ako je svo vreme primao platu,od dva tri milina din, za dusevni bol sto nije bio valjda reizabran prosli put,i on je svoju karijeru zavrsio
Konto u banci pun,a pravda,ma ko jos mari za pravo i pravdu

Branko

pre 10 godina

Pa da, sada ce mene da maltretiraju sa svojim licnim problemima. Ja putujem tuda i ne zanima me ni ona ni njeno dete ni njen muz ni njen problem.

Simerijanac Anarhista

pre 10 godina

kakva je ovo drzava? po nasem ustavu zabranjeno je izrucivati kriminalce trecim zemljama, cak se i o interpolovim poternicama diskutuje i potrebno je specijalno odobrenje, ali zato nema problema da se nevino dete isporuci ocu nasilniku?

darko

pre 10 godina

Kada se sledeći put tako "spontano" okupite, vi u Ljigu, a i u ostalim mestima Srbije, gledajte da jednim istim rukopisom ne budu ispisani svi plakati na "protestu".
Razmišljajte malo.
(KomeNdija na seoski način, 14. oktobar 2013 15:06)

Super, to sam i ja primetio. Sve podrska Nikolicu, naprednjacima. Jos samo da su pozvaliu prvog potpredsednika, pardon premijera iz senke, da on presudi koje u pravu. :-) Blamaza. Samo u Srbiji moze da zatvara put kako kome padne na pamet, jer se njima malo protestvuje.

vampirbg

pre 10 godina

I kakve ovo veze ima sa svim ljudima koji to ne interesuje i koji pokusavaju da putuju tom magistralom? Ako im se ne svidja presuda nek idu sudiji ispred kuce.

bob.e.lee

pre 10 godina

Kako je dosla u Srbiju, mislim da je to osnovno pitanje. Roditelj ne moze ni da predje granicu Hrvatska - Srbija da nema saglasnost onog drugog, prema tome ili je ilegalno izasla iz Hrvatske ili je legalno izasla u kom slucaju je kidnapovanje tesko dokazivo?

z

pre 10 godina

Cudi me okupljanje na bilo koju temu izuzev placenicko-izbornu mada s obzirom na stanje nacije ovako nesto potencijalno moze da okupi dosta sveta a boga mi i da pretvori u ko zna sta

Realista

pre 10 godina

Pravi momenat i prilika i povod da se srpski narod "digne" protiv sile i nepravde i zavera ocigledno uperenog protiv celog srpskog naroda...smesni ste.

moje iskustvo

pre 10 godina

moja bivsa supruga se zarekla da mi nece dozvoliti da vidim dete, nakon ravoda braka. od tada je proslo 14 godina, a ja dete vidjam povremeno i pored sudskog resenja o razvodu koje uredjuje vidjanje na maksimlnom nivou. posle zalbi sudu, tuzbi za izvrsenje, koje sam obustavljao jer izvrsenje izgleda tako da policija dovodi dete da se vidja sa oocem(!), bivsa me je tuzila za neplacanje alimentacije. na sudu sam izvadio sve dokaze protiv toga, i posle je tuzio za lazno svedocenje, a njenog advokata za iznudu! preselo mi je bilo vise! dakle, posle presude koju je sud doneo u moju korist, u oba slučaja, jedno vreme je bila mirna, a onda ponovo počela. niko mi ne može nadoknaditi vreme neprovedeno sa detetom, a ni detetu! majka ima oreol mučenice, jadne, ostavljene zene koju muz ne potpomaze(!!!) a ja oreol zlikovca i pored mojih nastojanja, pomoci, podrske (i detetu, i zeninim roditeljima), cak i bivsoj zeni, kojoj sam pronasao posao i i dalje joj placam maksimalnu alimentaciju! ali, majka je majka? i ovi transparenti "majka se voli najvise..." su budalasti! kakva je majka osoba koja ne dozvoljava detetu da vidi oca, truje ga protiv njega... podatak da sam sa detetom u odlicnim odnosima, majci smeta do ludila. ne ulazim u ko je kriv u ovoj priči iz vesti, samo sa vama delim moj slučaj! ovim putem kažem da je zakon koji postoji da se dete dodeljuje majci, bez obzira na njen karakter, kvalitet ili pamet i dobrotu, nakaradan! otac često može biti bolja majka detetu od majke!

Ivan

pre 10 godina

@(razveden, 14. oktobar 2013 15:52)

Uzmi advokata. Ako bivša žena živi sa odraslim muškarcom u zajednici onda možda možete preko suda dobiti, da ne plaćate više. Onda te pare štedite pa ćerkici platite školovanje u inostranstvu. Na kraju ipak je vaša.

4m

pre 10 godina

nije mi samo jasno sta je ta zena trazila sa takvim manijakom. nemoguce je da se on tek u braku pokazao kakav je. zasto se udala za nacionalistu. to je sigurno morao pokazati na prvom, drugom sastanku. i jos kako sam ukapirala dosta je i stariji od nje??? kad ovakve stvari dospeju na medjunarodne sudove to je prava katastrofa. treba imati zivaca sve to da se izdrzi.

Nenad, nezavisna oblast Niš

pre 10 godina

Ako je dete rođeno u Hrvatskoj, od roditelja građanina Hrvatske, gospođa mama sada može samo da se valja po prašini - moraćemo da vratimo dete ocu. Odugovlačenjem ćemo jedino dobiti plaćanje još jedne odštete od milion dolara, kao za onog Miladina, i opet ćemo morati da vratimo dete. Gospođi, kao i svim ženama koje će se udati za strane državljane i roditi dete van Srbije - budite veoma, veoma...pažljive. Hiljadu puta proverite ko je ta osoba. Država Srbija nije u stanju da vas u tom slučaju zaštiti u istoj meri u kojoj bi to činila u slučaju da je suprug-nasilnik građanin Srbije. Žao mi je ovo žene. Još više mi je žao devojčice koju ćemo verovatno morati da odvojimo od majke i vratimo ko zna kakvom...

RS

pre 10 godina

Prekrsila je medjunarodno ratifikovani zakon koji vazi u vecini zemlaja sada kako to obicno biva sa nama u igru ulazi mrznja prema "srpskom mleku" dovoljno da narod spontano stavi balvane. Na hiljade dece i zena su ugrozeni
i izlozeni nasilju kriminal i korupcija u sudovima i policiji svaki dan a narod se kao u ovom slucaju "gradjanski osvestio" ....cirkus.

Egelius

pre 10 godina

@(Aleksandar)

Vi malo brkate pojmove - otac nikada nije izgubio pravo na roditeljstvo nego na primarno starateljstvo znaci kao glavni staralac. Glavni ili primarni staralac nema pravo da relocira dete van drzave i ako to zeli mora imati presudu suda koji to dozvoljava iz opavdanih razloga sto ona nije imala. Dete ce biti vraceno tamo odakle je nezakonito odvedeno a kome drugom nego ocu koji nije potpuno izgubio starateljtvo nego samo primarno starateljstvo.....ne znam uotsalom zasto i nas sud bio protiv nase drzavljanke.

Hope

pre 10 godina

@Razveden
Procitajte svoj komentar, saberite sve troskove vezane za dete, podelite ih na dva dela i onda sami odgovorite na pitanja koja ste postavili. Ne placate vi hirove nego ucestvujete u finansiranju sopstvenog deteta. Ili mozda mislite da majka treba da snosi sve troskove podizanja deteta?

Rada

pre 10 godina

Vidi ti Ljigovaca, kakva napredna "gradjanska svest" i politicki aktivizam sve za bolje sutra Srbije i srpskog naroda mozda se prosiri i na druga doduse manja vazna pitanja za zivot u Srbiji...nego videsmo li i jedan protest ili blokadu protiv oslobadjanja Pahomija...deca su deca ili nisu...???

Duci0167

pre 10 godina

Narod sudi i presudjuje a bez slusanja i druge strane. Hocete prestati sa inkvizicijom? I ja sam ozlojedjen sudstvom koje je sramota za svoj naziv ali ... Prebacivati sada loptu na nacionalnost je veoma nisko! Voleo bi sa cujem i drugu stranu ako vec hocemo da se igramo prava. Vi ste sveli pricu na "On je hrvatski nacionalista i nasilnik koji joj branio da doji srpskim mlekom",tako nekako? LM,pre svega devojke i mladici u brak ulazite sa poznatom osobom iz ljubavi i prijateljstva a ne zato sto je doslo vreme i neko vam rekao da mora tako. Paticete ceo zivot a PRVENSTVENO ce dete patiti. Za vas brzoplete me manje vise bas briga. Ja sam u brak stupio sa predivnom osobom koja mi je bila drugarica oko 10 god. i mogu vam reci da nista dragocenije u zivotu nemam. Razmislite po 100 puta kad ulazite u brak a pogotovo kad odlucite da imate dete. DETE NIJE IGRACKA!

davidovica

pre 10 godina

hajde da čujemo i oca. majka tvrdi da je bila žrtva zlostavljanja. sud izgleda da je utvrdio da nije bilo baš tako. to je onaj isti sud koji je dao severininom bivšem mužu milanu da kao privremenu meru viđanja sa sinom svaki vikend. da pitam sve razvedene očeve u srbiji koliko njih ima taj model viđanja. prosečan razvedeni otac u srbiji viđa svoje dete svake srede po dva sata i svaki drugi vikend. i ja sam razveden i već se godinu dana borim za starateljstvo nad sinom. i znam kroz koju diskriminaciju prolazim u lokalnom centru za socijalno. tako da se malo stišaju strasti. na primeru milana ja mislim da hrvatski centar i sudstvo više gledaju interes deteta a ne interes majke. za razliku od srpskog sudstva i srpskog centra za socijalni rad.

aleksandar grozni

pre 10 godina

Vidim u konentarima da neko pita zasto dete apriori mora da pripadne majci?.Pa zato sto je tebe tvoja majka garantovano rodila a da li te je taj koji se vodi kao otac i napravio, pitanje je?.Jer kada bi se sprovela DNKa analiza oceva i dece, mnogo njih bi popadalo u nesvest od iznenadjenja. Pa nisu Jevreji ludi sto se deci naznacava poreklo po majci, a ne kao kod nas po ocu.

KomeNdija na seoski način

pre 10 godina

@ Moleriks, 14. oktobar 2013 15:47
Da! Smejem se prvo sebi, pa onda tebi, i na kraju svima nama, jer smo Srbi!
Izmedju ovoga i "jogurt revolucije", razlike su samo u nijansi. Ako razumeš moju spontanu misao!

aleksandar grozni

pre 10 godina

Ne mogu da verujem dokle doseze amaterizam naseg nazovimo ga pravosudja. Hrvatski sud dete dodelio majci sto je i po pravdi i po bogu pravicno, a nas sud nasoj drzavljanki presudjuje da dete vrati ocu i to stranom drzavljaninu, da normalan covek pomisli da je to neka sala. Tog sudiju koji je doneo takvu presudu treba hitno proveriti jer ne mogu da verujem da je on uopste mogao da zavrsi pravni fakultet, a osnovano sumljam da je diplomu kupio kao mnogi novokomponovani politicari koji su uz jedva zavrsenu srednju ili osnovnu skolu, odjedared prosvetili se i gle cuda u poznim godinama postali intelektualci, sa dva padeza. Za takvu presudu taj ili ta sudija mora biti onemogucen da se bavi bilo kojom vrstop prava u ovoj drzavi, i da smo iole kvalitetan narod, morali smo da se svi dignemo izadjemo na ulicu i razjurimo ovakve pravne eksperte, a ovoj zeni pomognemo da moze i dalje da bude samo majka svom detetu. Auuu Srbijo sta si docekala?.

milanko

pre 10 godina

Ja stvarno ne rzumem, vi ste generalno poremeceni bilo da ste nacionalisti al izgleda sad su takvi out a in su oni koji nisu al toliko su optereceni time da nisu nacionalisti da opet samo misle o tome da nekim slucajem ne ipsadne da jesu pa odlaze u drugu krajnjost. Za Boga miloga, ovde nije rec o tome sto je otac hrvat a majka srpkinja, ako je sud i to u ZG dokazao da je otac nasilnik i a zena je pretrpela traume o cemu vi pricate, alo? Dokazanom nasilniku treba da preda dete i da bude srecna... ali ona je majka! I kakve su sad to price fazona pazi s kim stupas u brak itd.. Il mene je moja zena ojadila ja ovoj ne verujem itd.Jel ljudima pise na celu da imaju poremecaj i da ce zlostavljati porodicu?? Nemojte mi reci da niste videli u blizem okruzenju kako neko zlostavlja porodicu. I naravno da je dete pogotovo tog uzrasta uvek vise vezano za majku i to neuporedivo.. Muka mi je zaista posle ovih komentara i stvarno ne nzm kakvi to ljudi zive oko nas. Na kraju njemu ona nije zabranila da vidja dete al joj je sigurno bitno da bude na sigurnoj teritoriji u ovom slucaju roditeljskoj kuci gde ce biti zasticena fizicki i finansijski. Odvratni ste mi svi!

Maga Vračević

pre 10 godina

Za @razveden: Zašto dovodite u vezu vidjanje deteta sa izdržavanjem?!? Pa ne plaća se alimentacija za susrete sa roditeljem, pobogu čoveče! Dete treba da raste, hrani se, oblači, ide u školu, uči jezike i kada ga vi ne vidjate. To je i vaše dete i nije ono krivo što vi niste umeli da nadjete adekvatnu partnerku za život.

iii

pre 10 godina

Malo je problematicno sto ona javno kaze da nema materijalnih uslova da posalje dete u Hrvatsku? Ako tvrdi da nema 3000din za autobusku kartu, logicno je da sud misli da ona ne moze adekvatno da brine o tom detetu. Ljubav je ljubav, ali za zivot treba i hrane i odece, ne zive deca samo od ljubavi...

Dinamo Zagreb

pre 10 godina

Najgore je sad, što se cijela priča svodi na pitanje nacionalnosti. Šta bi sad dovijeka to dijete trebalo biti odvojeno od oca? U ovoj priči su svi gubitnici, a najviše dijete. A sve oni koji podržavaju ovakve situacije pitam kako bi se oni osjećali da su na mjestu oca? Treba naći zajednički jezik ponajprije u interesu dijeteta, a ne prodavati propagandu.

Student

pre 10 godina

Mozemo mi pisati komentare i mudrovati ovdje, ali za muku znaju samo oni koji su sve ovo osjetili na svojoj kozi. Prije svega se postavlja najvece pitanje: "Zasto su se vjencali ako nisu sposobni da osnuju porodicu i izvedu djecu na pravi put?" U ovom i slicnim slucajevima osidjujem oba roditelja!!! Zasto da ispasta dijete? Zbog cega i zbog koga? Zbog budala koje nepromisljenim potezima unistavaju svoje (manje vazno) i zivote neduzne djece? Molim vas... Drzava (a i pravosudje), kakva je takva je... vec odavno znamo da od nje samo kriminalci imaju korist... sta jos reci, a ne zaplakati. Zao mi je samo tog neduznog djeteta.

psiholog

pre 10 godina

Stvarno ne bih sad da se upustam u spekulacije o njihovim bracnim odnosima i razmiricama posto je besmisleno, a i ne interesuje me.

Hteo sam da prokomentarisem neke od komentara koji naglasavaju da dete uvek treba da pripadne majci. To nije tacno. Naravno, sudovi obicno po inerciji dodeljuju dete majci, ali vek vise decenija se nauka slaze u tome da to cesto nije u najboljem interesu deteta. Prosto je neistina da su majke samim tim sto su zene adekvatniji roditelji, da je dete vezano za njih vise itd. To varira od slucaja do slucaja i od toga kako su roditelji podelili brigu o detetu, kakav je ko od njih imao odnos s detetom itd., dakle nema generalizacija. Odavno vec zene nisu sve redom domacice koje samo sede u kuci i brinu o deci (sto shvatanje da majka uvek treba da bude staratelj podrazumeva). Osim u slucajevima nasilja, zanemarivanja i slicnog, za dete je najbolje da roditelji dele starateljstvo ili makar odluke koje se odnose na dete, da ono provodi sto vise vremena i sa jednim i sa drugim (dakle ne svaki drugi vikend sa onim ko nema starateljstvo) i da roditelji jednostavno prihvate da mada vise nisu u braku i dalje imaju dete koje ih vezuje i da budu saradnici u njegovom vaspitavanju a ne neprijatelji koji se prepucavaju preko njega (sto je vrlo cesto slucaj), jer to uvek za konacnu zrtvu ima dete.

Jedno vreme sam silom prilika radio u skoli mada je to daleko od moje specijalnosti i ne mozete verovati kakvih uzasa sam se nagledao i naslusao u situacijama razvoda.

мастиф

pre 10 godina

aleksandar grozni, 15. oktobar 2013 03:51 Битно је да ти сумЉаш. Мајка није добила старатељство, чека се коначна одлука, и за то време не можеш напуштати земљу. Сама је крива.

Dusan

pre 10 godina

Njoj se ne uzima dete trajno, vec se trazi da dete poseti oca u Hrvatsku. To je sve. Doticna trazi da drzava Srbija ne dozvoli ocu njegovo osnovno pravo, a to je da vidi svoje dete.

KomeNdija na seoski način

pre 10 godina

Kada se sledeći put tako "spontano" okupite, vi u Ljigu, a i u ostalim mestima Srbije, gledajte da jednim istim rukopisom ne budu ispisani svi plakati na "protestu".
Razmišljajte malo.

Branko

pre 10 godina

Pa da, sada ce mene da maltretiraju sa svojim licnim problemima. Ja putujem tuda i ne zanima me ni ona ni njeno dete ni njen muz ni njen problem.

Circulus Vitiosus

pre 10 godina

Majka UVEK treba da dobije starateljstvo, ukoliko za to ne postije nepremostive prepreke poput nemogucnosti izdrzavanja deteta, teskih bolesti, zavisnosti ili kriminalnog dosijea. Ne sumnjam da je ova zena prava majka, u suprotnim ne bi ovoliko ljudi pokazalo ljubav i solidarnost sa njom! Puna podrska!!!

Egelius

pre 10 godina

Kako je sud uopste mogao doneti takvu presudu?
Sta se to desava sa sudstvom?
(skandinavac)

zato sto po medjunarodnim konvencijama ni jedan roditelj ne moze odvesti dete van granica bez saglasnosti onog drugog cak i kada ima starateljstvo nad detetom. Ako to uradi to se zove "kidnapovanje". Ona je to morala znati pre nego je odlucila da uzme zakon u svoje ruke. Kao so bi sada "mitingasi istine" da urade.

vampirbg

pre 10 godina

I kakve ovo veze ima sa svim ljudima koji to ne interesuje i koji pokusavaju da putuju tom magistralom? Ako im se ne svidja presuda nek idu sudiji ispred kuce.

Realista

pre 10 godina

Pravi momenat i prilika i povod da se srpski narod "digne" protiv sile i nepravde i zavera ocigledno uperenog protiv celog srpskog naroda...smesni ste.

Hope

pre 10 godina

@Razveden
Procitajte svoj komentar, saberite sve troskove vezane za dete, podelite ih na dva dela i onda sami odgovorite na pitanja koja ste postavili. Ne placate vi hirove nego ucestvujete u finansiranju sopstvenog deteta. Ili mozda mislite da majka treba da snosi sve troskove podizanja deteta?

Toma

pre 10 godina

da li vi mozete vjerovati osobi koja izjavi ovako nesto?

- Robert mi nije dozvoljavao ni da dojim Reu jer je tvrdio da moje mleko nije dovoljno dobro. Morala sam zbog toga, na njegovo insistiranje da idem kod lekara i da se pregledam. Razlog za to je, ubeđena sam, što nije želeo da se naše dete hrani mlekom Srpkinje - iznosi potresne i gotovo neverovatne detalje Nataša iz života sa Zagrepčaninom.

Aca

pre 10 godina

Pa znate li kad bi Hrvatsi sud donio odluku protiv svog drzavljanina a u korist Srpskog? Nikad! E to govoru o nama samima kakav smo narod bez samopostovanja.

razveden

pre 10 godina

Ne znam zasto je apriori normalno da dete pripadne majci ?
Pitanje je prvo sta je prava istina u celoj ovoj situaciji ?
Ja sam se razveo prosle godine jer je moja bivsa supruga odlucila da me napusti jer je '' sprecavam to jest sputavam u karijeri ''.
Naime tek sam otplatio kredit bio za njene studije a zena je resila da doktorira , kad sam rekao da malo uspori i da je potrebno da se vise posvetimo detetu nastao jaz jer eto meni je krivo pa je hvatam na dete itd.
Te turbulencije su trajale nekih 6-7 meseci da bi me nakon toga napustila i odvela cerkicu od 4 godine .
Nedugo posle toga sam cuo da se uselila kod izvesnog '' kolege '', u medjuvrmenu smo se razveli , sud je dodelio bez imalo pogleda u cenjenice dete majci a ja sad treba da placam alimentaciju za sta ? Njen novi zivot sa nevecanim suprugom ? pod firmom to je iznos za dete ?
Ma dajte molim vas , jedanput nedeljno imam pravo da vidjam dete sto je u praksi u stvari jedanput mesecno ( izgovori : bolesna je mala , vodi je na rodjendan kod drugarice iz komsiluka itd ).
Sta sam ja u celoj prici ? ispao sam donor koji jos treba da izdrzava tudje hirove ! Nemojte olako donositi zakljucke ovde u vezi raznih slucajeva dok se ne cuje cela pozadina .

4m

pre 10 godina

nije mi samo jasno sta je ta zena trazila sa takvim manijakom. nemoguce je da se on tek u braku pokazao kakav je. zasto se udala za nacionalistu. to je sigurno morao pokazati na prvom, drugom sastanku. i jos kako sam ukapirala dosta je i stariji od nje??? kad ovakve stvari dospeju na medjunarodne sudove to je prava katastrofa. treba imati zivaca sve to da se izdrzi.

Кривокапић

pre 10 godina

Не могу да верујем да је ово одлука суда. Свуда у свету деца остају мајци поготову ако је отац био насилник као што је длучај овде.
Свака част грађанима на савести.

darko

pre 10 godina

Kada se sledeći put tako "spontano" okupite, vi u Ljigu, a i u ostalim mestima Srbije, gledajte da jednim istim rukopisom ne budu ispisani svi plakati na "protestu".
Razmišljajte malo.
(KomeNdija na seoski način, 14. oktobar 2013 15:06)

Super, to sam i ja primetio. Sve podrska Nikolicu, naprednjacima. Jos samo da su pozvaliu prvog potpredsednika, pardon premijera iz senke, da on presudi koje u pravu. :-) Blamaza. Samo u Srbiji moze da zatvara put kako kome padne na pamet, jer se njima malo protestvuje.

Nenad, nezavisna oblast Niš

pre 10 godina

Ako je dete rođeno u Hrvatskoj, od roditelja građanina Hrvatske, gospođa mama sada može samo da se valja po prašini - moraćemo da vratimo dete ocu. Odugovlačenjem ćemo jedino dobiti plaćanje još jedne odštete od milion dolara, kao za onog Miladina, i opet ćemo morati da vratimo dete. Gospođi, kao i svim ženama koje će se udati za strane državljane i roditi dete van Srbije - budite veoma, veoma...pažljive. Hiljadu puta proverite ko je ta osoba. Država Srbija nije u stanju da vas u tom slučaju zaštiti u istoj meri u kojoj bi to činila u slučaju da je suprug-nasilnik građanin Srbije. Žao mi je ovo žene. Još više mi je žao devojčice koju ćemo verovatno morati da odvojimo od majke i vratimo ko zna kakvom...

Che Guevara

pre 10 godina

Sama cinjenica da je oduzimanje deteta od majke Natase zakazano za 16.10. jasno govori o tome da tu nije vodjeno racuna i o interesima deteta niti moze biti reci o ljubavi prema samom detetu,vec je takvom odlukom rukovodio bes prema samoj majci kao i zelja da joj se zada naj-nizi udarac.A cinjenica da je sud odobrio takav stav oca ukazuje na to koliko je korumpiran. Jer svi znamo da je 16.10.Natasin rodjendan. PA GDE JE TU LJUBAV PREMA DETETU-PROCENITE SAMI!

Nikad nikome izvini

pre 10 godina

Eh to Srpsko sudstvo preposteno...pa kad bi bio obrnut slucaj...da je nesrecna zena iz Hrvatske muz bi joj bio minimum u Hagu...Jadni smo i bedni do bola...BRAVO ZA NAROD I GRADJANE LJIGA!!!

Block

pre 10 godina

'Ajd da ne pravimo politicki cirkus od svega, ovo nema veze sa nacionalnim pitanjem, vec se radi o porodicnoj svadji gde je sporno starateljstvom nad detetom. Na zalost ni prvo ni poslednje.

Ako je dete rodjeno u Hrvatskoj od oca Hrvata, ocito da ima hrvatsko drzavljanstvo. Cinjenica da je majka sa detetom bez znanja bioloskog oca napustila zemlju cije drzavljanstvo ima to dete. Sud ovo mora da okarakterise kao otmicu, tj. nije imao drugo resenje.

E sad dal' je ovaj lik nasilnik ili ne, nemam pojma. Nigde se ne navodi da li je majka trazila lekarsku pomoc zbog batina, gde su svedoci nasilja, da li je prijavljivala nasilje policiji, da li ga je tuzila zbog nasilja i da li tom coveku uopste ikada dokazano nasilje u nekim drugim okolnostima (alkoholicar, narkoman, siledzija...). Izgleda se sve svodi samo na izjavu majke bez i jednog dokaza, pa ne bi bilo prvi put da zena optuzi muza za nasilje kako bi dobila starateljstvo za detetom, iako sam kaze da nema uslova da ga odgaja.

Znaci da batalimo politiku, jer ce nam se vrlo lako desiti neki kontra primer pa cemo kukati. A za proteste - pa ovako ce sutra gradjani Ljiga da sprece da otac dodj i vidi dete, jer oni smatraju da ne treba. Najgore kad ulica pocne da sprovodi svoje zakone. Za kraj ne treba nam novi slucaj Kovacevic.

Simerijanac Anarhista

pre 10 godina

kakva je ovo drzava? po nasem ustavu zabranjeno je izrucivati kriminalce trecim zemljama, cak se i o interpolovim poternicama diskutuje i potrebno je specijalno odobrenje, ali zato nema problema da se nevino dete isporuci ocu nasilniku?

RS

pre 10 godina

Prekrsila je medjunarodno ratifikovani zakon koji vazi u vecini zemlaja sada kako to obicno biva sa nama u igru ulazi mrznja prema "srpskom mleku" dovoljno da narod spontano stavi balvane. Na hiljade dece i zena su ugrozeni
i izlozeni nasilju kriminal i korupcija u sudovima i policiji svaki dan a narod se kao u ovom slucaju "gradjanski osvestio" ....cirkus.

gradjanin

pre 10 godina

Iako je povod mucan, za mene je ovo tracak svetla. Ipak, makar u tragovima, postoji gradjanska Srbija. Jos je lepse sto to nije u Beogradu, gde se to radi uglavnom za starne grantove.

Rada

pre 10 godina

Vidi ti Ljigovaca, kakva napredna "gradjanska svest" i politicki aktivizam sve za bolje sutra Srbije i srpskog naroda mozda se prosiri i na druga doduse manja vazna pitanja za zivot u Srbiji...nego videsmo li i jedan protest ili blokadu protiv oslobadjanja Pahomija...deca su deca ili nisu...???

milan

pre 10 godina

Malo objasnjenje za one koji nisu do sada culi za ovaj slucaj. Zena upoznala Hrvata, otisla tamo i udala se. Dobili cerku. Poceo da je bije. Pobegla sa cerkom u sigurnu kucu u Zagrebu. Vratila se u Srbiju. Muz podneo tuzbu u Hrvatskoj da mu je otela cerku, sud presudio u njegovu korist. Lokalni sud u Ljigu podrzao odluku Hrvatskog suda i nalozio zeni da preda cerku. Gradjani Ljiga se pobunili i blokirali Ibarsku.

Moleriks

pre 10 godina

@KomeNdija na seoski način

U svakoj demokratskoj zemlji ljudi se okupljaju da protestvuju protiv zloupotreba vlasti. U svakoj demokratskoj zemlji volonteri i ljudi od ideala organizuju ovakve demonstracije, pripremaju transparente, brinu se o logistici i sl. Nazalost u svakoj zemlji i ima i dezurnih lezilebovica poput tebe, koji ne bi mrdnuli dupe da nekom pomognu ali su jos spremni da kritikuju i podsmejavaju se. Kome se smejes? Sebi se smejes, da parafraziram Gogolja!

Frenki

pre 10 godina

Bravo za gradjansku akciju.

PS. Neka mi neko objasni zašto država treba sada da plaća odštetu ranije nereizabranim sudijama i tužiocima. Pa oni su i smenjeni zbog ovakvog i sličnog načina sudjenja, i to nema veze sa tim ko je na vlasti, već sa pravdom. Sudije masovno loše, sporo rade a neretko i pod uticajem vansudskih faktora. Apelacioni sud posebna priča, njih bi same trebalo osuditi da odleže malo. Što su naneli bola i nepravde gradjanima Srbije ni broja se ne zna.

uff

pre 10 godina

Za one koji, poput mene, ne znaju ništa više od ovoga što ovde piše, o ovom slučaju, treba potražiti po netu, ovde je solidno objašnjeno: http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/351171/Srbijo-ne-otimaj-mi-dete
"U međuvremenu sud u Zagrebu je Nataši Matijević dodelio starateljstvo nad Reom, do konačnog rešenja, ali je Robert njen nestanak i nestanak ćerke Ree prijavio Interpolu i pokrenuo postupak po Haškoj konvenciji o otmici dece. Valjevski sud je, postupajući po konvenciji, 2011. godine doneo presudu u korist Roberta koju je Viši sud oborio. Od tada je tri puta Osnovni sud potvrđivao svoju prvobitnu presudu, a Viši sud je obarao. Konačno, doneta je presuda koja je do kraja zagorčala život Nataši i Rei."

Nazalost.

pre 10 godina

Sud u HR je dao dete na staranje majci, ali nije smela da napusti zemlju bez pismenog pristanka muza. Posto je napustila HR bez pristanka muza to se smatra kao kindapovanje, takav je zakon svuda u svetu, i nas sud je morao tako da postupi.

razveden

pre 10 godina

Na zalost nema potrebe da sabiram i dva i dva vrlo dobro znam koliko treba da placam mesecno sto i radim .Prvo ja nisam nicim izazvao urusavanje braka , sve sto sam trazio to je bilo da se malo uspori sa nekim stvarima jer ako je normalno da se studira ceo zivot a ne posvecuje detetu koje imamo ne znam ko tu nije u pravu ?? Cak sta vise moja bivsa supruga je na moje insistiranje magistrirala !
Kad sam rekao pitam se sta ja tu placam mislio sam : od 2 x nedeljeno svelo se na 1x mesecno vidjanje deteta , sud uospte nije reagovao na moje zalbe povodom toga .
Gotovo je nemoguce dokazati da zivi u bilo kakvoj zajednici sada posto nije zvanicna .
Najtuznije od svega je sto pocinje da se desava kao da sam izveo komsijino dete u grad ili zooloski vrt itd , moje dete me vise ne zove ni tata nego po imenu ( vise je nego ocigledan neciji uticaj ).
Ne kazem ima raznoraznog sveta i svakakvih slucajeva ali ovo oko maltretiranja je postalo sada jedno od najjacih oruzja , moja bivsa zena mi je nekoliko puta u nastupima besa pretila sigurnom kucom , oticice tamo pa ce mi namestiti policiju itd pa dete nikad necu vise videti i jos mi se smejala u zgradi suda pred advokatom ( verovatno je on uputio u te stvari ).Sto se mene licno tice ja sam totalno razocaran u sistem i defiitivno vise necu imati dece u zivotu , jer sve i da zelim tesko da bih mogao jos jedno da izdrzavam sa nekom normalnom osobom koju bih eventualno nasao .
Zato kazem ne verujem dok se ne cuju sve strane u ovom slucaju !

Aleksandar

pre 10 godina

za (Egelius, 14. oktobar 2013 15:55)

Malo brkate pojmove - sue je ovde presudio u korist majke - starateljstvo je njeno tokom trajanja brakorazvodnog postupka.

Prema članu 3, tačka 1B konvencije, roditelj koji traži vraćanje deteta u Hrvatsku, mora da ima pravo, odnosno da vrši pravo starateljstva, što u ovom slučaju nije imao.

Tako da ostaje da se razjasni, zašto je niži sud TRI puta potezao neki predmet, iako viši je obarao njihovu odluku već dva puta. I da li su čista posla ovde.

po_lule_duvana

pre 10 godina

@(Hope, 14. oktobar 2013 16:36)
Gospodjo/Gospodine korisnik "Razveden" je apsolutno upravu. Cinjenica da je tek otplatio kredit za diplomske studije/master studije ne daje za pravo zeni da bez konsultacije podriva bracni zajednicu novim izdacima. Normalno je da se malo stane na loptu, a ne da muskarac bude tovarno magare.
On njoj nije uskratio karijernu podrsku, vec ona njemu bracnu...

Dusan

pre 10 godina

Njoj se ne uzima dete trajno, vec se trazi da dete poseti oca u Hrvatsku. To je sve. Doticna trazi da drzava Srbija ne dozvoli ocu njegovo osnovno pravo, a to je da vidi svoje dete.

Hrvoje

pre 10 godina

...
Zao mi je i majke i djeteta, a i Roberta. Ovako da se obitelj razvlaci pred sudovima, blokiraju ceste, spominju nacije u javnosti je strasno. Sad jos samo da pitate malu Reu koga vise voli: mamu ili tatu? strasna trauma za dijete.

Maga Vračević

pre 10 godina

Za @razveden: Zašto dovodite u vezu vidjanje deteta sa izdržavanjem?!? Pa ne plaća se alimentacija za susrete sa roditeljem, pobogu čoveče! Dete treba da raste, hrani se, oblači, ide u školu, uči jezike i kada ga vi ne vidjate. To je i vaše dete i nije ono krivo što vi niste umeli da nadjete adekvatnu partnerku za život.

aleksandar grozni

pre 10 godina

Vidim u konentarima da neko pita zasto dete apriori mora da pripadne majci?.Pa zato sto je tebe tvoja majka garantovano rodila a da li te je taj koji se vodi kao otac i napravio, pitanje je?.Jer kada bi se sprovela DNKa analiza oceva i dece, mnogo njih bi popadalo u nesvest od iznenadjenja. Pa nisu Jevreji ludi sto se deci naznacava poreklo po majci, a ne kao kod nas po ocu.

Miroslav

pre 10 godina

Možda je sudija uzeo lovu!
Jos samo da mu isplate i onaj deo i ako je svo vreme primao platu,od dva tri milina din, za dusevni bol sto nije bio valjda reizabran prosli put,i on je svoju karijeru zavrsio
Konto u banci pun,a pravda,ma ko jos mari za pravo i pravdu

Duci0167

pre 10 godina

Narod sudi i presudjuje a bez slusanja i druge strane. Hocete prestati sa inkvizicijom? I ja sam ozlojedjen sudstvom koje je sramota za svoj naziv ali ... Prebacivati sada loptu na nacionalnost je veoma nisko! Voleo bi sa cujem i drugu stranu ako vec hocemo da se igramo prava. Vi ste sveli pricu na "On je hrvatski nacionalista i nasilnik koji joj branio da doji srpskim mlekom",tako nekako? LM,pre svega devojke i mladici u brak ulazite sa poznatom osobom iz ljubavi i prijateljstva a ne zato sto je doslo vreme i neko vam rekao da mora tako. Paticete ceo zivot a PRVENSTVENO ce dete patiti. Za vas brzoplete me manje vise bas briga. Ja sam u brak stupio sa predivnom osobom koja mi je bila drugarica oko 10 god. i mogu vam reci da nista dragocenije u zivotu nemam. Razmislite po 100 puta kad ulazite u brak a pogotovo kad odlucite da imate dete. DETE NIJE IGRACKA!

aleksandar grozni

pre 10 godina

Ne mogu da verujem dokle doseze amaterizam naseg nazovimo ga pravosudja. Hrvatski sud dete dodelio majci sto je i po pravdi i po bogu pravicno, a nas sud nasoj drzavljanki presudjuje da dete vrati ocu i to stranom drzavljaninu, da normalan covek pomisli da je to neka sala. Tog sudiju koji je doneo takvu presudu treba hitno proveriti jer ne mogu da verujem da je on uopste mogao da zavrsi pravni fakultet, a osnovano sumljam da je diplomu kupio kao mnogi novokomponovani politicari koji su uz jedva zavrsenu srednju ili osnovnu skolu, odjedared prosvetili se i gle cuda u poznim godinama postali intelektualci, sa dva padeza. Za takvu presudu taj ili ta sudija mora biti onemogucen da se bavi bilo kojom vrstop prava u ovoj drzavi, i da smo iole kvalitetan narod, morali smo da se svi dignemo izadjemo na ulicu i razjurimo ovakve pravne eksperte, a ovoj zeni pomognemo da moze i dalje da bude samo majka svom detetu. Auuu Srbijo sta si docekala?.

bob.e.lee

pre 10 godina

Kako je dosla u Srbiju, mislim da je to osnovno pitanje. Roditelj ne moze ni da predje granicu Hrvatska - Srbija da nema saglasnost onog drugog, prema tome ili je ilegalno izasla iz Hrvatske ili je legalno izasla u kom slucaju je kidnapovanje tesko dokazivo?

milanko

pre 10 godina

Ja stvarno ne rzumem, vi ste generalno poremeceni bilo da ste nacionalisti al izgleda sad su takvi out a in su oni koji nisu al toliko su optereceni time da nisu nacionalisti da opet samo misle o tome da nekim slucajem ne ipsadne da jesu pa odlaze u drugu krajnjost. Za Boga miloga, ovde nije rec o tome sto je otac hrvat a majka srpkinja, ako je sud i to u ZG dokazao da je otac nasilnik i a zena je pretrpela traume o cemu vi pricate, alo? Dokazanom nasilniku treba da preda dete i da bude srecna... ali ona je majka! I kakve su sad to price fazona pazi s kim stupas u brak itd.. Il mene je moja zena ojadila ja ovoj ne verujem itd.Jel ljudima pise na celu da imaju poremecaj i da ce zlostavljati porodicu?? Nemojte mi reci da niste videli u blizem okruzenju kako neko zlostavlja porodicu. I naravno da je dete pogotovo tog uzrasta uvek vise vezano za majku i to neuporedivo.. Muka mi je zaista posle ovih komentara i stvarno ne nzm kakvi to ljudi zive oko nas. Na kraju njemu ona nije zabranila da vidja dete al joj je sigurno bitno da bude na sigurnoj teritoriji u ovom slucaju roditeljskoj kuci gde ce biti zasticena fizicki i finansijski. Odvratni ste mi svi!

moje iskustvo

pre 10 godina

moja bivsa supruga se zarekla da mi nece dozvoliti da vidim dete, nakon ravoda braka. od tada je proslo 14 godina, a ja dete vidjam povremeno i pored sudskog resenja o razvodu koje uredjuje vidjanje na maksimlnom nivou. posle zalbi sudu, tuzbi za izvrsenje, koje sam obustavljao jer izvrsenje izgleda tako da policija dovodi dete da se vidja sa oocem(!), bivsa me je tuzila za neplacanje alimentacije. na sudu sam izvadio sve dokaze protiv toga, i posle je tuzio za lazno svedocenje, a njenog advokata za iznudu! preselo mi je bilo vise! dakle, posle presude koju je sud doneo u moju korist, u oba slučaja, jedno vreme je bila mirna, a onda ponovo počela. niko mi ne može nadoknaditi vreme neprovedeno sa detetom, a ni detetu! majka ima oreol mučenice, jadne, ostavljene zene koju muz ne potpomaze(!!!) a ja oreol zlikovca i pored mojih nastojanja, pomoci, podrske (i detetu, i zeninim roditeljima), cak i bivsoj zeni, kojoj sam pronasao posao i i dalje joj placam maksimalnu alimentaciju! ali, majka je majka? i ovi transparenti "majka se voli najvise..." su budalasti! kakva je majka osoba koja ne dozvoljava detetu da vidi oca, truje ga protiv njega... podatak da sam sa detetom u odlicnim odnosima, majci smeta do ludila. ne ulazim u ko je kriv u ovoj priči iz vesti, samo sa vama delim moj slučaj! ovim putem kažem da je zakon koji postoji da se dete dodeljuje majci, bez obzira na njen karakter, kvalitet ili pamet i dobrotu, nakaradan! otac često može biti bolja majka detetu od majke!

мастиф

pre 10 godina

aleksandar grozni, 15. oktobar 2013 03:51 Битно је да ти сумЉаш. Мајка није добила старатељство, чека се коначна одлука, и за то време не можеш напуштати земљу. Сама је крива.

z

pre 10 godina

Cudi me okupljanje na bilo koju temu izuzev placenicko-izbornu mada s obzirom na stanje nacije ovako nesto potencijalno moze da okupi dosta sveta a boga mi i da pretvori u ko zna sta

Egelius

pre 10 godina

@(Aleksandar)

Vi malo brkate pojmove - otac nikada nije izgubio pravo na roditeljstvo nego na primarno starateljstvo znaci kao glavni staralac. Glavni ili primarni staralac nema pravo da relocira dete van drzave i ako to zeli mora imati presudu suda koji to dozvoljava iz opavdanih razloga sto ona nije imala. Dete ce biti vraceno tamo odakle je nezakonito odvedeno a kome drugom nego ocu koji nije potpuno izgubio starateljtvo nego samo primarno starateljstvo.....ne znam uotsalom zasto i nas sud bio protiv nase drzavljanke.

Ivan

pre 10 godina

@(razveden, 14. oktobar 2013 15:52)

Uzmi advokata. Ako bivša žena živi sa odraslim muškarcom u zajednici onda možda možete preko suda dobiti, da ne plaćate više. Onda te pare štedite pa ćerkici platite školovanje u inostranstvu. Na kraju ipak je vaša.

KomeNdija na seoski način

pre 10 godina

@ Moleriks, 14. oktobar 2013 15:47
Da! Smejem se prvo sebi, pa onda tebi, i na kraju svima nama, jer smo Srbi!
Izmedju ovoga i "jogurt revolucije", razlike su samo u nijansi. Ako razumeš moju spontanu misao!

iii

pre 10 godina

Malo je problematicno sto ona javno kaze da nema materijalnih uslova da posalje dete u Hrvatsku? Ako tvrdi da nema 3000din za autobusku kartu, logicno je da sud misli da ona ne moze adekvatno da brine o tom detetu. Ljubav je ljubav, ali za zivot treba i hrane i odece, ne zive deca samo od ljubavi...

davidovica

pre 10 godina

hajde da čujemo i oca. majka tvrdi da je bila žrtva zlostavljanja. sud izgleda da je utvrdio da nije bilo baš tako. to je onaj isti sud koji je dao severininom bivšem mužu milanu da kao privremenu meru viđanja sa sinom svaki vikend. da pitam sve razvedene očeve u srbiji koliko njih ima taj model viđanja. prosečan razvedeni otac u srbiji viđa svoje dete svake srede po dva sata i svaki drugi vikend. i ja sam razveden i već se godinu dana borim za starateljstvo nad sinom. i znam kroz koju diskriminaciju prolazim u lokalnom centru za socijalno. tako da se malo stišaju strasti. na primeru milana ja mislim da hrvatski centar i sudstvo više gledaju interes deteta a ne interes majke. za razliku od srpskog sudstva i srpskog centra za socijalni rad.

psiholog

pre 10 godina

Stvarno ne bih sad da se upustam u spekulacije o njihovim bracnim odnosima i razmiricama posto je besmisleno, a i ne interesuje me.

Hteo sam da prokomentarisem neke od komentara koji naglasavaju da dete uvek treba da pripadne majci. To nije tacno. Naravno, sudovi obicno po inerciji dodeljuju dete majci, ali vek vise decenija se nauka slaze u tome da to cesto nije u najboljem interesu deteta. Prosto je neistina da su majke samim tim sto su zene adekvatniji roditelji, da je dete vezano za njih vise itd. To varira od slucaja do slucaja i od toga kako su roditelji podelili brigu o detetu, kakav je ko od njih imao odnos s detetom itd., dakle nema generalizacija. Odavno vec zene nisu sve redom domacice koje samo sede u kuci i brinu o deci (sto shvatanje da majka uvek treba da bude staratelj podrazumeva). Osim u slucajevima nasilja, zanemarivanja i slicnog, za dete je najbolje da roditelji dele starateljstvo ili makar odluke koje se odnose na dete, da ono provodi sto vise vremena i sa jednim i sa drugim (dakle ne svaki drugi vikend sa onim ko nema starateljstvo) i da roditelji jednostavno prihvate da mada vise nisu u braku i dalje imaju dete koje ih vezuje i da budu saradnici u njegovom vaspitavanju a ne neprijatelji koji se prepucavaju preko njega (sto je vrlo cesto slucaj), jer to uvek za konacnu zrtvu ima dete.

Jedno vreme sam silom prilika radio u skoli mada je to daleko od moje specijalnosti i ne mozete verovati kakvih uzasa sam se nagledao i naslusao u situacijama razvoda.

Dinamo Zagreb

pre 10 godina

Najgore je sad, što se cijela priča svodi na pitanje nacionalnosti. Šta bi sad dovijeka to dijete trebalo biti odvojeno od oca? U ovoj priči su svi gubitnici, a najviše dijete. A sve oni koji podržavaju ovakve situacije pitam kako bi se oni osjećali da su na mjestu oca? Treba naći zajednički jezik ponajprije u interesu dijeteta, a ne prodavati propagandu.

Student

pre 10 godina

Mozemo mi pisati komentare i mudrovati ovdje, ali za muku znaju samo oni koji su sve ovo osjetili na svojoj kozi. Prije svega se postavlja najvece pitanje: "Zasto su se vjencali ako nisu sposobni da osnuju porodicu i izvedu djecu na pravi put?" U ovom i slicnim slucajevima osidjujem oba roditelja!!! Zasto da ispasta dijete? Zbog cega i zbog koga? Zbog budala koje nepromisljenim potezima unistavaju svoje (manje vazno) i zivote neduzne djece? Molim vas... Drzava (a i pravosudje), kakva je takva je... vec odavno znamo da od nje samo kriminalci imaju korist... sta jos reci, a ne zaplakati. Zao mi je samo tog neduznog djeteta.