Nedelja, 13.10.2013.

12:52

Nikolić: Ispitaćemo Cvijanov slučaj

Radomir Nikolić kaže da će stranački organi ispitati da li kritike Vladimira Cvijana na račun SNS predstavljaju "kršenje stranačke discipline".

Izvor: Beta

Nikoliæ: Ispitaæemo Cvijanov sluèaj IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

161 Komentari

Sortiraj po:

Nenad Đorić

pre 10 godina

Gospodin Goati sam sebe postavlja u ulogu "analitičara" u poslednjih 14 godina . Osim što je kumovao nastanku G17 a zatim G17+, što dovodi u pitanje dobronamernost i objektivnost jednog "analitičara", čujem da je i dobar šahista. Za Srbiju bi bolje bilo da je nastavio da se bavi rešavanjem šahovskih problema.

Srbin 100%

pre 10 godina

Cvijan je ovakvim svojim istupom u medijima sebe svrstao u grupu ljudi koja na sve nacine pokusava da diskredituje dosadasnje uspehe borbe protiv korupcije

Dragan

pre 10 godina

Ovaj Cvijan je potpuno nebitan u celoj priči. Meni nešto drugo pada u oči. SNS postaje porodična firma - "Nikolić i sinovi". Kao porodica Asad u Siriji ili Kim u Severnoj Koreji. Ovog mladog očigledno spremaju za naslednika. Počeo je od nekog sitnog funkcionerčića u Kragujevcu, a sad je već Predsednik Izvršnog odbora SNS. Evo ga već svaki dan u medijima. Politika je veoma unosan biznis u Srbiji, može od toga jako lepo da se živi. Kad vidim ovako nešto, sve one Vučićeve priče o borbi protiv nepotizma i korupcije padaju u vodu. Na žalost ni opozicione stranke nisu ništa bolje. Srbija je jako daleko od demokratije.

bojan1980

pre 10 godina

Citam pojedine komentare i ne verujem. DS-ovci i ostali ovo Vam stvarno nije dobra sansa da optuzite naprednjake za jednoumlje i stranacku diktaturu. Clan stranke, bilo koje, koji se javno sastaje sa ljudima protiv kojih su podignute krivicne prijave i da iznosi misljenja u medijima o tim optuznicama zasluzuje osudu i stranke i drustva kao celine. Koji su njegovi argumenti ja ne znam, kao i koji su mu motivi. Neka se bavi advokaturom i brani koga hoce. Nije mu mesto u politici

Musa

pre 10 godina

Sta je bre ova nazadnjacka stranka ?
Privatno preduzece gospodina Diplome i njegovih pajtosa preletaca , gde deca treba da nastave tatinim stopama ? Tesko nama ...

Anja

pre 10 godina

Nije strasno sto je Cvijan izneo svoje misljenje ali ako se vidjao sa Miskovicem nisu tu cista posla i treba proveriti sta je pozadina napada preko drustvenih mreza. Vucic treba da nastavi posao koji je zapoceo i ja mu zelim srecu a ovi sto se plase pravde neka stave prst na celo.

Laura

pre 10 godina

Mnoge stranke su propale zbog primanja preletača , oni su zlo za svaku partiju, to su ljudi koji gledaju samo lične interese , zato Vucicu hitno ocisti i Cvijana i sve koji su presli iz drugih stranaka onda kada je SNS dosao na vlast.

TEKSTOPISAC

pre 10 godina

Samim dolaskom Vladimira Cvijana u stranku imao sam rezervu. Sumnjao sam da je prelazak Cvijana u SNS iz redova najvecih politickih protivnika vezan iz ubedjenja,jer se politika tih stranaka totalno razlikuje. Potvrdilo se da ti preletaci kada se ne nadju i ne kapitalizuju svoj licni interes u bivsoj stranci, po pravilu ne donose nista dobrog stranci u koju dolaze jer oni samo gledaju svoj licni interes.Ovaj slucaj nece biti jedini jer je evidentno da je Aleksandar Vucic navukao gnev stranackih kolega kada ih je preskocio u dodeli fotelja. Dovodjenjem stranaca isplivala je pohlepa na povsinu kod pojedinaca,to je dobro jer ce sada ostati oni pravi kojima je Srbija na prvom mestu i na srcu. Samo je pitanje imaju li gradjani Srbije i Srbija snage za jos jednu bitku. Stranka sto hitnije treba da reaguje jer kako se kaze bolje je spreciti nego leciti. Cvijan neka ide u korpu za smece kao sto su to uradili Delic, Pelevic.

jel' tako botine?

pre 10 godina

Neka se vrati Cvijan kod Djilasa pa neka zajedno kafenisu sa Miskovicem a ne da radi iza ledja Vucicu i minira istrage protiv tajkuna!Sad se vidi,sad se zna ko se kome dopada!
(preletac, 13. oktobar 2013 17:26)

A Vucic i Nikolic da se vrate Seselju u SRS!

Liberal

pre 10 godina

Doćiće glave naprednjacima PRELETAČI,kao što su došli glave SPS,DSS i DS.Srećno vam bilo naprednjaci,"zaigrala mečka i pred vašim vratima".

idi begaj

pre 10 godina

A sta mislite ko je bio glavni pokretac i pravni savetnika za onu smejuriju sa dzakovim??? Naravno Cvijan. On je dao pravni savet da za to nece moci da budu tuzeni ni optuzeni a da ce imati velikog efekta. Tad je bio dobar...ali izgleda da se coveku na kraju sve ogadilo..verovatno i stomak advokata ima neke granice...mada je to teskopoverovati..
Pa naprednjaci, neka su vam "srecni" svi preletaci...

nikad robom, nikad bot

pre 10 godina

Botovi, sada morate malo i da mislite, dosta ste bili navijaci. U sustini, sa Vucicem vam se lose pise, bicete jakooo gladni. Dok on shvati, treba mu 20-25 godina.

Nemke

pre 10 godina

Zar se nisu dosta obogatili oni ljudi kojima je odgovarala prosla vlast pa sad oce jos ili je to strah da slucajno ne budu liseni slobode...

cika Milos

pre 10 godina

Tajkunski advokat neka se vrati u DS tamo mu je ekipa!
(Zeljko, 13. oktobar 2013 17:38)

He,he..nece da moze...Sad kad ste ga vi iskvarili i naucili raznim marifetlucima tipa, dzakovi...itd...Ne hvala!!! Mozete da zadrzite i sve ostale preletace iz svih drugih stranaka na koje ste bili ponosni...
Stari kazu: Cime se budale ponose, toga se pametni stide...
Na kraju krajeva, svi vi iz SNS-a ste preletaci: iz SRS u SNS..

ZoranNS

pre 10 godina

"Nikolić: Ispitaćemo Cvijanov slučaj", predlažem ispitivače/ča iz Zmajeva povodom izbora u Vrbasu, koji su samo odveli čoveka u kancelariju SNS, oni to dobro rade.

Vesnik promena

pre 10 godina

Bogami, ovo mirise na promene! Cvijan je upravo u vreme neprikosnovene popularnosti DS-a, izasao iz te partije, upravo sukobivsi se zbog sudstva. I to je bio pocetak kraja ove partije. Sada, u vreme najvece popularnosti SNS-a, opet se sukobljava i sa njima, opet zbog sudskih procesa. Pocelo je...

Milić od bačve

pre 10 godina

Posle serija Breaking Bad, Prison Break & Lost, ova iz naše produkcije, definitivno je najbolja. Žao mi je samo što je stranci neće razumeti.

ma nisu valjda pare u pitanju..?

pre 10 godina

Oduvek sam govorila da preletaci nisu potrebni SNS-u,pogotovu oni koji su poput Cvijana (Cat Woman, 13. oktobar 2013 17:32)
Prikrivanje kad tad mora prestati . A onda se pokže pravo lice! Pelević je bar bio pošteniji!

PARIS

pre 10 godina

Nikolicu! Bolje ti i Antic nama kazite: Ko ga je poslao kod ''Miska''
Iako ja tu ne vidim nista lose!
Miskovic je nevin sve dok se ne dokaze suprotno! Sta bi rekli za one koji su cak i saradjivali sa: ''Bananom'', Saricem i da ne nabrajam sve mutne radnje pa nikome nije falila ni dlaka sa glave!

Vesna

pre 10 godina

Ma sta ima da se ispituje,Cvijana treba iskljuciti iz stranke.Ako neko ne zeli da podrzi borbu protiv kriminala nego se sastaje sa tajkunima,sta tu ima da se ispituje.Pod hitno mu dati sut kartu,pa neka ide kod Miskovica.

miroslav

pre 10 godina

A sta mislite da odmah platite coveku za dusevni bol, kao svim kriminalcima koji su dosada procesuirani, pa oslobodjeni. Ajde' ne zamlacujte ovaj narod znamo sve patriotske igre jos od ubistva Djindjica.

nenad009

pre 10 godina

@(mrfreedom, 13. oktobar 2013 13:14)

"Ko izda jednom izdace ponovo." To si pametno rekao, samo pitam se da li si takodje mislio na Vucica i Nikolica jer se to i na njih odnosi!

cika Milos

pre 10 godina

Tajkunski advokat neka se vrati u DS tamo mu je ekipa!
(Zeljko, 13. oktobar 2013 17:38)

He,he..nece da moze...Sad kad ste ga vi iskvarili i naucili raznim marifetlucima tipa, dzakovi...itd...Ne hvala!!! Mozete da zadrzite i sve ostale preletace iz svih drugih stranaka na koje ste bili ponosni...
Stari kazu: Cime se budale ponose, toga se pametni stide...
Na kraju krajeva, svi vi iz SNS-a ste preletaci: iz SRS u SNS..

Gabi

pre 10 godina

Sada će SNS da pokaže svoje viđenje demokratije, tj. ko iznese drugačije mišljenje od Vučkovog, biće smesta uklonjen! Dobrodošli u "modernu demokratsku Srbiju!"

Mile realista

pre 10 godina

Eto, i zvanicno pocinje diktatura gosn Vucica i njegove bande, koja vise nije u stanju da sakrije svoju mafijasku i pohlepnu prirodu.
A svima vama koji cete da nalupate minuse na ovaj moj komentar, zelim srecu i nadam se da ne znate sta radite.

6. oktobar

pre 10 godina

Kako je sve bilo idilcno u Aprilu 2010....
[link]
(6. oktobar, 13. oktobar 2013 14:01)

# Link komentara
Preporučujem (+50)
Ne preporučujem (-106)

Cekajte bre malo BOT-ovi...Hocete da kazete da zvanicni izvestaj sa sajta SNS-a nije tacan?????? Sta vam tu sad smeta...Sta je sa onim delovima ljudske psihe koja se zove SAVEST? Sta je sa onim delom ljudskog organizma koji se zove MOZAK??? Sta je sa onim delom ljudskosti koje se zove istinoljublje???
Mislim, dragi moji, da su vam izmedju ostalog i te tri stvari amputirali kad su vam odsekli i onu cetvrtu...

SKUPA KAFA

pre 10 godina

Praksa odlazaka na kafu kod nekada najmocnijeg coveka u Srbiji se nastavlja,nije Cvijan prodao Vucica nego srpski narod.Pogazio je dato obecanje i ukazano poverenje da ce se truditi i raditi na modernizaciji Srbije i pronalazenju resenja za izlazak iz krize,a izgleda da je pronasao samo put za licnu korist.Ovo je ujedno pokazatelj da se svest i alavost srpskih politicara nije se nazalost promenila i da sustinski nismo daleko odmakli,iako smo svedoci da pojedinci uporno pokusavaju da stvore zdravo jezgro koje bi sluzilo kao lek za ozdravljenje nacije.Steta sto su u manjini

Dragan Jurić

pre 10 godina

Koliko sam ja shvatio,ukoliko neko u SNS razmišlja svojom glavom taj je načisto nagraisao!? Ovaj Cvijan nikad mi nije bio simpatičan,ali sad menjam mišljenje. Uostalom,ova stranka uvek je ličila na stado ovaca koje,sve do jedne,isto poslušno bleje za svojim pastirom...

DACO

pre 10 godina

Nema tu mnogo razmisljanja,treba izbaciti svakog ko podriva autoritet Vucica i obesmisljava borbu protiv kriminala!Neka se vrati kod Djilasa paa neka tamo pametuje i brani Miskovica!

Vesko

pre 10 godina

(Marija Bogdanović, 13. oktobar 2013 16:34)
Ne mozes zabraniti nikome da se uclani u stranku ali mozes definisti politicko ponasanje staturom stranke,i svako delovanje mimo statuta se kaznjava,bar je tako u svim strankama u Srbiji

preletac

pre 10 godina

Neka se vrati Cvijan kod Djilasa pa neka zajedno kafenisu sa Miskovicem a ne da radi iza ledja Vucicu i minira istrage protiv tajkuna!Sad se vidi,sad se zna ko se kome dopada!

Šetač

pre 10 godina

U DS bio nezadovoljan,tražio više,odbili ga on prešao u SNS verujući da će to tamo dobiti,pa kad ni tamo nije dobio,očito sada traži drugog poslodavca,ili ga je već našao.

Penzioner

pre 10 godina

Stranacki organi SNS-a treba da ispitaju da li kritike Vladimira Cvijana na racun SNS-a predstavljaju kršenje stranacke discipline...

Nasa borba

pre 10 godina

Kako da verujem coveku kome je glad za popularnosti jaca od borbe protiv kriminala,kome je Miskovic blizi od Vucica,kome je interes vazniji od pravde,kome je postenje strana rec!Cvijan nikad i nije trebao da dodje u Sns i treba ga odmah izbaciti!

novosadjanin

pre 10 godina

@ovde se ne zna: Pa smesni su, sami sebi uskacu u usta nespretnim izjavama. A ja odoh da napravim kokice i snimim sve, planiram da prodam prava na scenario nekoj TV kuci iz Ekvadora.

stici ce vas...

pre 10 godina

Kad je Cvijan napustio DS i pljuvao ih onda je bio super,postenjacina,mladi strucnjak.I primise ga u SNS sa puno zadovoljstva.A sad odjednom ne valja?

Kad su Vucic i Toma razbucali SRS,napustili i napljuvali Seselja tad je to bilo u redu.A sad je tako nesto problem?

Koji ste "licimuri" vi "napredni" ja nemam reci...

sanja

pre 10 godina

Što se tiče Cvijana naprednjaci su pogrešili,i svoje greške trebaju pod hitno ispraviti. Ljudi kojima je lični interes ispred interesa naroda nisu potrebni u redovima naprednjaka.

Разочарани Напредњак

pre 10 godina

Како овог татиног сина није срамота да се јавља, па он је лично распустио и уништио 15 одбора СНС у Србији (Смедерево, Шабац, Ваљево, Пирот, Јагодина, Панчево...) и довео највећи шљам, криминалце и прелетаче који хоће да сруђе Вучића и сачувају все оно што су стекли пљачакјући државу претходних година....

Grčanski pecaroš

pre 10 godina

Prema svim njegovim pisanjima po tviteru mislim da je Cvijan sve rekao. On je samo običan advokat, da li je uspešan u svom poslu- ne znam niti me zanima.
Zadnju reče će dati Sud sa svojom konačnom presudom da li je neko kriv ili je oslobođen optužnice.

Zoran

pre 10 godina

Kakav je covek ovaj Cvijan..ide iz stranke u stranku kao iz butika u butik i nigde mu neodgovara,kada je izasao iz DS-a i presao u jacu stranku pljuvao ih je na sva usta sada kada ima vece interese pljuje SNS, takvom coveku bi trebalo zabraniti da se bavi politikom na bilo koji nacin.

Duh vremena

pre 10 godina

Cvijan je samo svojim ispadima potvrdio da mu nije mesto u naprednoj stranci,on cak nema ni viziju da menja stvari vec je obican poltron I covek interesa.To je I dokazao susretom sa svojim pretpostavljenim Miskovicem,gazdom demokrata pomocu kojih se I obogatio.

Milan

pre 10 godina

Ovaj covek ode iz stranke jer ipak ima neki zanat kojim moze da se bavi. Za razliku od njega, u stranci ce ostati svi oni anonimni slinavi balavanderi od dvadeset i kusur leta koji nam kontaminiraju tv aparate, jer sta ce mucenici drugo da rade nego da se drze ajatolahu za nogavicu.

Miškovićevi

pre 10 godina

Kako to da nikome nije čudno i sumnjivo to što je posle sastanka sa Miškovićem Cvijan počeo da menja svoju priču. SNS je bio dobar, a sada odjednom kritike. Kako odjednom sve to.

Nishlija

pre 10 godina

A koji to akt SNS reguliše stranačku disciplinu pošto je Radomirov nakaradni Pravilnik o radu opštinskih i gradskih odbora povučen sa Glavnog odbora još u januaru ?

profiterska

pre 10 godina

vlast, uticaj, moć, kontrola, to je ono što ih spaja, ideologija je prazna reč za te profitere i tu nema razlika u odnosu na druge partije, ma šta pričali naprednjaci.
a sve kriju kao zmija noge...

Кумрија

pre 10 godina

Мишко буши владајућу странку и спрема се да преузме државу, а раја ликује и весели се томе. Срећно нам било са газда Мишком!

stevan

pre 10 godina

Kakve veze ima Novakovicevo hapsenje sa SNS? Ili mozda ima? Cvijan je mera beznacaja stranke iz koje je preleteo a bogami i znacaja one u koju je preleteo. Ako cenite da ce opet da preleti vi SNS - ovci treba debelo da se zamislite. Cvijan na tom polju nepravi greske. Truli ste nazadnjaci iznutra. Suplji ko supalj zub. Partija populizma, lazi i obmane.

Quan Chi

pre 10 godina

Svako ko misli da može bolje, pametnije i efikasnije neka osnuje svoju stranku i neka bije svoje bitke. I neka povede sve svoje istomišljenike i tako učini uslugu Sns.

BEZ BUKE

pre 10 godina

ne treba dizati toliku prasinu oko cvijana i njemu slicnih, toga je bilo i bice.mediji samo zbog tiraza zloupotrebljavaju ovakve teme pa im ne treba davati povoda. u pitanju je unjutrapartijski problem koji se vrlo lako i bez buke moze resiti.i pretresti ko sve sedi vucicuz iza ledja, ko je tu, kome su PRVENSTVENI INTERESI NARODA, SNS PA ZATIM LICNI. IMA SVEGA U GLAVNOM ODBORU, TREBA GA PRETRESTI.

Pero KM

pre 10 godina

Najsmesniji su mi komentari tipa "Ko jednom izda izdace opet". I prvo na sta pomislim su Vucic, Toma,Jorgovanka... kad ono booom Cvijan. I opet pitanje za sve nas, kakvo i koliko nam je secanje, i nadam se da nije kao u kokoske- nedelju dana. Odvratno je da nam o izdaji i preletanju pricaju oni koji su izdali kuma, oni koji su izdali zakletvu u crkvi, oni koji ne postuju zakletvu nad Ustavom svoje zemlje. Ljigavo do bola.

simo

pre 10 godina

Ovi sto se zale na preletanje iz stranke u stranku, neka pogledaju svoje osnivace...I covjek je u pravu...A, Babic da kupi Pravopis da ga razumemo.

boli nas briga

pre 10 godina

E jadna je nasa svest, ovde svi raspravljaju o Cvijanovom karakteru i sukobu u SNS-u a niko se ne zapita da li te njegove izjave imaju osnova. Jer on govori o nelegalnom hapsenju, protekcionizmu itd....Nas izgleda samo interesuje da li je on ljigavac ili ne, a da li neko krsi ustav zabole nas uvo.

djuro

pre 10 godina

to je super u Srbiji

tata ili deda napravi stranku, pa zaposli svoje

sta je ovaj decko uradio u svom zivotu, da odlucuje o sudbini svih nas

tugo, Srbijo!!!!!

crni domino

pre 10 godina

U SNSu su ostali: onaj sto ga cesto "potapaju", pozarevljanin se nesto ucutao(?); Knezevc je sklonjen, Cvijan nece vise da ih podrzava; ostala je plavusa koja ume nesto da kaze u vezi stranke, ali nista pametno u vezi posla.
Svi ostali su politicki duduci, pa i onaj sto je zbog posla "napustio stranku i gura sina u javni zivot.
Onaj koji je "Samo ja" politicki je bolesna licnost zbog psiholoskog dejstva skracenice DS, na njega.
Nisu svesni koliko toga ima da ispituju, a tek koliko ce biti ispitivani kada odu sa vlasti!
Brod se bas zaljuljao, a uskoro cemo videti kako je kormilar izvukao i okrpio brod, kome se js uvek nezna namena!

Boris

pre 10 godina

Ha, ha, sad su svi SNS-ovci protiv Cvijana, kao da je on sam kriv što je član SNS-a. Pa glavni krivac je onaj ko ga je pozvao i primio u SNS, i još mu namestio mesto poslanika. Taj krivac je ustvari izdao svoju stranku, Cvijan je samo izdao tuđu stranku!

ZoranNS

pre 10 godina

Cvijan je jedan od rušilaca Reforme sudstva, i sada će svi bez izuzetka biti vraćeni, pošto SNS nije nparavio selekciju ko je dobro radio a ko nije.

Bojan

pre 10 godina

A da li će Nikolić ispitati i Maju Gojković? Kneževića za sef i aflatoksin? Stupara za privatizaciju? koštunicu za pare za Kosovo? Pups za troduple funkcije? Bajatovića za krađu svega oko gasa ?

MONARHIJA

pre 10 godina

Iz ovezemlje je odneto pedesetak milijardi dolara i to se zna.Da bi to bilo moguce radnici su sutnuti na ulicu i pretvoreni u bednike.Vreme je da se vlast bez milosti obracuna sa zlikovcima koji su svom narodu oderali kozu.Sluge zlikovaaca.potplaceni novinari i ostala bagra treba da osete ruku pravde.

biberce

pre 10 godina

Cvijan svoj ne rad pokusava da izvuce ovakim ponasanjem i izjavama tako je radio i u DS-u tako radi i u SNS-u tako da ocekujem da ga vidim i u nekoj trecoj stranci.

Reformator

pre 10 godina

Cvijan je izdao DS, izdaće i SNS. Slon je političkim ispadima i aferama. Ovde se suštinsko pitanje da li je on ovde samo glasnogovornik političkih moćnika, naprimer,Olivera Antića, odnosno predsednika Nikolića. Ako je tako onda smo u problemu jer su tajkuni uspeli da novcem "probuše" SNS. Ako je to tačno onda su reforme koje radi Vučić dovedeno u pitanje. Ako je to tačno onda je Srbija u velikom problemu.

toza

pre 10 godina

Gospodo iz SNS kada prestanete da delite građane po partskoj pripadnosti mnoge stvar će vam biti jasnije (naježio sam se kada sam video jedan od kometara koji pominje DS gene). Od kada ste došli na vlast jedino što zdušno radite je marketing. Znate vi dobro gde leži problem u SNSu. Znate vi ko vuče sve konce i ko je autokrata. Ko lupa rukama o sto i čija se jedino važi. A vi sve to trpite i uvlačite se sve dublje i dublje. Cvijan je nebitan i one je samo paradigma šta vas sve zajedno očekuje. Nadam se samo da će u Srbiji biti dovoljno pameti i da nećemo svi zajedno završiti u blatu u koje nas uvlačite.

mitar

pre 10 godina

Najbolje bi bilo da stranka odmah reaguje da ne ceka da im takvi ljudi kao sto je Cvijan unistava ugled samim tim sto se sastao sa Miskovicem treba da bude izbacen da ne govorimo o ovim neprimerenim komentarima

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Tesko nalazim reci kojima bih mogao docarati svoje zodovoljstvo zbog vaseg "glodanja" sa nadom da cete se "poglodati nacisto" pa cu se posluziti citiranjem Vuka Jeremica: "Evo prevrcem stolove od srece" !

Sasa

pre 10 godina

Sta je sa izdajnicima SNS-a u Dimitrovgradu,koji su usli u vlast suprotno naredbi Izvrsnog odbora SNS-a.
Nikolicu/mladji/ ti ni njima nista ne mozes, a kamoli Cvijanu.

Novi Sad

pre 10 godina

Cvijan je pravo lice političara!!! Ali, neka, baš volim. SNS se kleo u njega, izdajnika, i sad neka jedu šta su zakuvali. Stiglo ih ono što su radili DS.

nada ZR

pre 10 godina

Meni je mucno slusati Cvijana,jer to je takav ljigavac da ga ne pozeli nijedna stranka.Molim te da on suruje sa Miskovicem,a ovaj hvala Bogu je kupio pola politicara?To ne pominje mudro nego ga zulja Novakovic.U to ne moze da poveruje ni malo dete,jer boli njega uvo za Novakovica.SNS ne treba da ga iskjluci nek se sam iskljuci.Moze posle samo u advokate jer takvi ne trebaju nikom.Svaka stranka ima Cvijana a neke i po nekoliko.Sta su ti pare,nije ni cudo sto nam deca ne znaju staje to voleti domovinu,patriotizam.

Gass

pre 10 godina

"Cvijana treba izbaciti odmah iz stranke. Ali kao prvo nije trebao biti ni primljen. Ko izda jednom izdace ponovo. Mozda je u pravu, ali mozda i nije, i to se ne radi tako. Zbog svog egoizma pravi veliku destabilizaciju. Ima SNS dosta takvih preletaca, koji iz licnog interesa menjaju stranku. Ne samo SNS, vecina politicara je takvo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mrfreedom, 13. oktobar 2013 13:14)"

Izdaja, preletači, egoizam, lični interesi... SNS-ovci misle da smo zaboravili kako je nestala njihova stranka.

milos

pre 10 godina

Napravljeni ste vestacki i tako cete zavrsiti. Kada je dosao kod vas dobio je mig da dodje i sada kada odlazi isto to radi na neciji mig. Sto bi rekao Nebojsa Covic pre jedno desetak godina "Nista u Srbiji nije slucajno".

6. oktobar

pre 10 godina

Kako je sve bilo idilcno u Aprilu 2010....
http://www.sns.org.rs/lat/novosti/vesti/vladimir-cvijanbivsi-generalni-sekretar-predsednistva-srbije-presao-u-sns

DRAGANA

pre 10 godina

Mnogi prelaze iz stranke u stranku i to je normalno ali da neko javno propagira nešto što nije stav stranke to je nedopustivo i verujem da će se SNS složiti da muu nije više mesto među njima.

Diskriminisani demokrata

pre 10 godina

Ovaj covek je otisao iz moje stranke i tako pokazao svoje lice, mislite da se nije sastajao sa Miskovicem i dok je radio kod Tadica u kabinetu? Koliko taj tajni zna toliko je mutan kao ne znam ni ja koja voda. Ako je jednom zeznuo, zeznuce ponovo i ovakvim ponasanjem je samo pokazao ko je i kakav je. Iskreno se nadam da ce ovakav covek biti izbacen i stranke, ja bih mu licno zabranio da se bavi politikom za ceo zivot, neka zaradjuje za zivot kao i obicni pravnici kada se vec dici da je pravnik

NisEkspres

pre 10 godina

"U principu to se radi na sednici Predsedništva, čiji je on član, zatim u organima stranke. Ako se ne slažeš sa nečim, ne ideš prvo u medije sa takvim stavom" Tako treba da se radi a ne izgleda preletaci koji samo imaju interes u stranci. Ako imas nesto da kazes nemoj odmah javno nego tamo gde treba

drazen mihic

pre 10 godina

ovi komentari iz sns-a stalno govore o preletacima, ako jednom izda
izdace uvjek, koji iz licnog interesa menjaju stranku, itd a zaboravili
su iz koje strake su nastali, ili misle na sebe u tim komentarima...

mrfreedom

pre 10 godina

Cvijana treba izbaciti odmah iz stranke. Ali kao prvo nije trebao biti ni primljen. Ko izda jednom izdace ponovo. Mozda je u pravu, ali mozda i nije, i to se ne radi tako. Zbog svog egoizma pravi veliku destabilizaciju. Ima SNS dosta takvih preletaca, koji iz licnog interesa menjaju stranku. Ne samo SNS, vecina politicara je takvo.

Terra Nova

pre 10 godina

Nedopustivo ponašanje jednog pravnika i detinjastvo izražavanje nezadovoljstva preko tvitera. Organi stranke moraju sankcionisati Cvijana i evidentan je pokušaj skretanja pažnje na sebe jer je medijski marginalizovan i ovo je pokušaj jeftine promocije.

ovde se ne zna....

pre 10 godina

Kritike na racun sns-a? Ili kritike na racun sudstva? Izgleda da je to jedno isto, ocigledno... Ili to bar ovi iz sns-a tako vide, iako se trude svugde da kazu da je sudstvo nezavisno njihovi clanovi misle drugacije.
Tj. Ovako to moze da glasi." cvijan je izreko kritike na racun sudstva da su optuznice smesne, a posto smo mi tj. Sns dizali optuznice to je kritika na nas racun".... Ne?

Mp3

pre 10 godina

"Cvijan je potvrdio da se sastao sa biznismenom Miroslavom Miškovićem, dok u isto vreme javno kritikuje rad stranke, što je Nikolić ocenio "neprikladnim". Takvog coveka protiv koga se SNS "bori" po meni treba hitno izbaciti iz stranke jer ne radi u interesu naroda i same stranke ciji je clan

IBJ

pre 10 godina

Opet ta najsvetija od svih radikalskih reči: "ISPIAĆEMO". Svi su oni neki ispitivači, detektivi, islednici, agenti obaveštajci... svi bi da ispituju a niko ništa drugo neće (ili ne ume) da radi.

star

pre 10 godina

Nisam znao da su kritike za sudstvo odmah i kritike za sns! Sad se vec stvarno vidi da je svemoguci utripovao da je on sve i samo on! Ko nije sa njima taj jenodmah izdajnik inprotiv Srbije! Lepo vam rade amerikanci kapanju!!

Mare

pre 10 godina

Ako je sve ovo od navedenog tacno, svakako ga treba iskljuciti iz stranke jer je zaista nepotrebno da neko kvari sav trud koji Vucic ulaze u ovu stranku! SNS radi posteno i odgovorno i takvi ljudi im i trebaju!

pilula

pre 10 godina

ja ne razumem sta ima da se ispita. covek ode do miskovica, bekove novosti objave da je bio, a on, pritisnut na delanje procurelom informacijom, sutradan vec objavljuje `principijelne' razloge koji sabotiraju obracun sns sa `korupcijom' (odnosno `ds-om', ko kako gleda). miskovic kupio sebi malu pukotinu u sns-u koji ga je hapsio.
jedino sto se jos moze ispitati je koje su pare u pitanju, tj. koliko kosta cvijanova principijelnost. (sada verovatno manje, sa svakim presvlacenjem dresa cena opada)
cvijan - paradigma svega sto je lose u srpskoj politici!

Google

pre 10 godina

Iskreno se nadam da ce predsednistvo stranke odluciti da ovog goluba preletaca sa ociglednim interesom narusavanja ugleda stranke, izbaciti iz stranke. Ovakvi ljudi u SNS nisu potrebni.

fokus

pre 10 godina

Valjda prvo treba da se ispita jel on govori istinu kada kaze da se u Srbiji dizu politicki motivisane optuznice,to je bitno za nas,a ne da li je on prekrsio stranacku disciplinu ili ne?

Grunf

pre 10 godina

Evo i ja da se složim da ne bude da samo kudim.Prljav veš ostaje u kući.Potpuno se slažem.Vaš je problem zašto je sve ovo došlo do medija pa sami čistite svoje djubre u kući.Ima tu medjutim nešto drugo.Djubreta u sopstvenom dvorištu imate puno.Isuviše imate goluba prevrtača.Oni će polako kako vreme bude prolazilo nicati kao pečurke.Jednog trenutka će se stvoriti kritična masa koja neće imati nikakvu potrebu da ruši predsednika SNS-a jer će stranka urušiti sama od sebe i pocepati na dva dela.To je neminovan put SNS-a.U narednom periodu će sve više isplivavati po neki "Cvijan".Ispitivali Vi to ili ne šteta je već napravljena.Podsetiću Vas samo na onu glupost DS-a kada je zabeležen glas Nede Arnerić koja nije ni bila u parlamentu.Takvih primera imate koliko hoćete.Kada predsednik stranke sa najvećim simpatijama naroda izlazi sa izjavama da zna kako će završiti.Da visoki funkcioner SNS-a izlazi u javnost sa izjavom da njega samo mogu fizički zaustaviti i na kraju da njega mogu smeniti u koliko je to mišljenje stranke brod se opasno zaljuljao.Nemam nikave simpatije prema SNS-u ali ispravljajte pramac dok možete.Talsi Vas lupaju s boka i to ne valja.Upravo zbog nekonrolisanog priliva goluba prevrtača politička scena Srbije i jeste ovoliko jadna i nesretna.Od desnice do levice zarad ličnog interesa Izmedju ostalog zato Srbija i izgleda kao pijani vozač.Ide Levom trakom pa gazi lagano belu liniju pa udje u desnu traku a eto vozači iza slepo slede pijanca,misle vljda da tako treba.

Treptac

pre 10 godina

Svako ko ne postuje nacela za koja se stranka nalaze, shodno tome treba i da odgovara. Mislim da je nedopustivo za jednog funkcionera da nezadovoljstvo iskazuje na drustvenim mrezama, a o susretu sa Miskovicem svaki komentar je suvisan.

Momica

pre 10 godina

Vidi se iz aviona da je ovo direktana napad na Vucica i sns jer da je hteo dobronamerno da kritikuje ne bi pisao po tviteru vec bi izneo na nekom od zatvorenih sastanaka.

Konto

pre 10 godina

Meni je ponasanje gospodina Cvijana ispod svakog moralnog nivoa. Ali ne krivim njega, jer ko jednom izda, izdace opet. Uostalom, pogledajte mu samo pogled. Da li vam uliva poverenje ?

Marko

pre 10 godina

SNS je toliko ogrezla u korupciji da je bukvalno svi tajkuni finansiraju, samo treba lepo istraznim organima i gradjanima objasne gde su te pare....
Uzas, i takvi nam vode drzavu!

RkE-KoKe!

pre 10 godina

Pamet u glavu sine Rade!
Pusti danas da Vucic otrese Cvijana, I nece biti spasa ni za tebe i tvoje.

Zorana zna da se namesti kad treba, to znas i sam. A Bati Santosu, Kokezi, Nesi silni ili Nikoli Petrovicu, ti sine nisi ni do kolena.

Pamet u glavu! Cvijan govori istinu, bez obzira sto svi ostali cute!

veca-pereca

pre 10 godina

ako tako kaze sin,tako ce i biti..ne bio on kalfa umesto kalfe...hahaha, al prvo da najave pa onda da ispitaju, i naravno procesuiraju...

simeon

pre 10 godina

a bilo vam je ok kada je pljuvao po DS u na isti nacin, trebali ste znati da vas isto ceka. Covek je ljigavac i oba puta je gledao svoj interes, odnosno ti ispadi su ne uslisavanje njegovih zahteva i dominacija njegove sujete

fgpm

pre 10 godina

Pitanje stranačke discipline je stvar SNS- a!
Međutim, nešto mnogo važnije treba da bude na dnevnom redu stranačkih organa: POREKLO IMOVINE svih članova, naročito ljudi iz vrha...

ZEKA

pre 10 godina

Sumnjao sam uvek da je prelazak Cvijana u SNS iz redova najvecih protivnika vezan iz ubedjenja,jer se politika tih stranaka totalno razlikuje.Potvrdilo se da ti tkz preletaci po pravilu ne donose nista dobrog toj stranci jer oni samo gledaju svoj interes,kako je prodao prethodne tako je sada i ove.Ovaj slucaj nece biti jedini jer je evidentno da je Vucic navukao gnev stranackih kolega kada ih je preskocio u dodeli fotelja.Dovodjenjem stranaca isplivala je pohlepa na povsinu kod pojedinaca,to je dobro jer ce sada ostati oni pravi kojima je Srbija na prvom mestu.Samo je pitanje imaju li gradjani Srbije i Srbija snage za jos jedne bitke.

nenad sremac

pre 10 godina

Slažem se sa Nikolićem. Moj utisak je da Cvijan namerno radi kako bi izašao iz stranke ipokušao da uruši ugled stranke kao i rad Aleksandra Vučiića zarad šaku evrića.

Serbet

pre 10 godina

Covek koji se sastajao sa Miskovicem da i dalje bude u stranci, ja da sam na mestu Vucica i Nikolica bez razmisljanja bih izbacio ovakvog coveka iz stranke.

Johny-Bg

pre 10 godina

Tako vam je kad imate Udbase u redovima stranke.
Prvi zadatak iz UDBE mu je bio da sroza DS, kad je to uradio prebacio se u SNS i sad je aktiviran da sroza SNS.
A vi i dalje nemojte da otvarate dosijea UDBE.

MajdaMM

pre 10 godina

Za nekog ko se hvali poznavanjem prava i zakona, mnogo je jeftino (ma koliki iznos bio)usao u ovu pricu.Odgovornost u radu, nezasluzuje kritiku, a podmitljivost svakako ne zasluzuje pohvalu. Postovati pravila i disciplinu, te ispitati i postupiti po istim u slucaju gospodina- narod to ocekuje.

IBJ

pre 10 godina

Opet ta najsvetija od svih radikalskih reči: "ISPIAĆEMO". Svi su oni neki ispitivači, detektivi, islednici, agenti obaveštajci... svi bi da ispituju a niko ništa drugo neće (ili ne ume) da radi.

RkE-KoKe!

pre 10 godina

Pamet u glavu sine Rade!
Pusti danas da Vucic otrese Cvijana, I nece biti spasa ni za tebe i tvoje.

Zorana zna da se namesti kad treba, to znas i sam. A Bati Santosu, Kokezi, Nesi silni ili Nikoli Petrovicu, ti sine nisi ni do kolena.

Pamet u glavu! Cvijan govori istinu, bez obzira sto svi ostali cute!

ovde se ne zna....

pre 10 godina

Kritike na racun sns-a? Ili kritike na racun sudstva? Izgleda da je to jedno isto, ocigledno... Ili to bar ovi iz sns-a tako vide, iako se trude svugde da kazu da je sudstvo nezavisno njihovi clanovi misle drugacije.
Tj. Ovako to moze da glasi." cvijan je izreko kritike na racun sudstva da su optuznice smesne, a posto smo mi tj. Sns dizali optuznice to je kritika na nas racun".... Ne?

mrfreedom

pre 10 godina

Cvijana treba izbaciti odmah iz stranke. Ali kao prvo nije trebao biti ni primljen. Ko izda jednom izdace ponovo. Mozda je u pravu, ali mozda i nije, i to se ne radi tako. Zbog svog egoizma pravi veliku destabilizaciju. Ima SNS dosta takvih preletaca, koji iz licnog interesa menjaju stranku. Ne samo SNS, vecina politicara je takvo.

simeon

pre 10 godina

a bilo vam je ok kada je pljuvao po DS u na isti nacin, trebali ste znati da vas isto ceka. Covek je ljigavac i oba puta je gledao svoj interes, odnosno ti ispadi su ne uslisavanje njegovih zahteva i dominacija njegove sujete

Diskriminisani demokrata

pre 10 godina

Ovaj covek je otisao iz moje stranke i tako pokazao svoje lice, mislite da se nije sastajao sa Miskovicem i dok je radio kod Tadica u kabinetu? Koliko taj tajni zna toliko je mutan kao ne znam ni ja koja voda. Ako je jednom zeznuo, zeznuce ponovo i ovakvim ponasanjem je samo pokazao ko je i kakav je. Iskreno se nadam da ce ovakav covek biti izbacen i stranke, ja bih mu licno zabranio da se bavi politikom za ceo zivot, neka zaradjuje za zivot kao i obicni pravnici kada se vec dici da je pravnik

ZEKA

pre 10 godina

Sumnjao sam uvek da je prelazak Cvijana u SNS iz redova najvecih protivnika vezan iz ubedjenja,jer se politika tih stranaka totalno razlikuje.Potvrdilo se da ti tkz preletaci po pravilu ne donose nista dobrog toj stranci jer oni samo gledaju svoj interes,kako je prodao prethodne tako je sada i ove.Ovaj slucaj nece biti jedini jer je evidentno da je Vucic navukao gnev stranackih kolega kada ih je preskocio u dodeli fotelja.Dovodjenjem stranaca isplivala je pohlepa na povsinu kod pojedinaca,to je dobro jer ce sada ostati oni pravi kojima je Srbija na prvom mestu.Samo je pitanje imaju li gradjani Srbije i Srbija snage za jos jedne bitke.

pilula

pre 10 godina

ja ne razumem sta ima da se ispita. covek ode do miskovica, bekove novosti objave da je bio, a on, pritisnut na delanje procurelom informacijom, sutradan vec objavljuje `principijelne' razloge koji sabotiraju obracun sns sa `korupcijom' (odnosno `ds-om', ko kako gleda). miskovic kupio sebi malu pukotinu u sns-u koji ga je hapsio.
jedino sto se jos moze ispitati je koje su pare u pitanju, tj. koliko kosta cvijanova principijelnost. (sada verovatno manje, sa svakim presvlacenjem dresa cena opada)
cvijan - paradigma svega sto je lose u srpskoj politici!

Miškovićevi

pre 10 godina

Kako to da nikome nije čudno i sumnjivo to što je posle sastanka sa Miškovićem Cvijan počeo da menja svoju priču. SNS je bio dobar, a sada odjednom kritike. Kako odjednom sve to.

SKUPA KAFA

pre 10 godina

Praksa odlazaka na kafu kod nekada najmocnijeg coveka u Srbiji se nastavlja,nije Cvijan prodao Vucica nego srpski narod.Pogazio je dato obecanje i ukazano poverenje da ce se truditi i raditi na modernizaciji Srbije i pronalazenju resenja za izlazak iz krize,a izgleda da je pronasao samo put za licnu korist.Ovo je ujedno pokazatelj da se svest i alavost srpskih politicara nije se nazalost promenila i da sustinski nismo daleko odmakli,iako smo svedoci da pojedinci uporno pokusavaju da stvore zdravo jezgro koje bi sluzilo kao lek za ozdravljenje nacije.Steta sto su u manjini

Konto

pre 10 godina

Meni je ponasanje gospodina Cvijana ispod svakog moralnog nivoa. Ali ne krivim njega, jer ko jednom izda, izdace opet. Uostalom, pogledajte mu samo pogled. Da li vam uliva poverenje ?

DRAGANA

pre 10 godina

Mnogi prelaze iz stranke u stranku i to je normalno ali da neko javno propagira nešto što nije stav stranke to je nedopustivo i verujem da će se SNS složiti da muu nije više mesto među njima.

Johny-Bg

pre 10 godina

Tako vam je kad imate Udbase u redovima stranke.
Prvi zadatak iz UDBE mu je bio da sroza DS, kad je to uradio prebacio se u SNS i sad je aktiviran da sroza SNS.
A vi i dalje nemojte da otvarate dosijea UDBE.

preletac

pre 10 godina

Neka se vrati Cvijan kod Djilasa pa neka zajedno kafenisu sa Miskovicem a ne da radi iza ledja Vucicu i minira istrage protiv tajkuna!Sad se vidi,sad se zna ko se kome dopada!

MajdaMM

pre 10 godina

Za nekog ko se hvali poznavanjem prava i zakona, mnogo je jeftino (ma koliki iznos bio)usao u ovu pricu.Odgovornost u radu, nezasluzuje kritiku, a podmitljivost svakako ne zasluzuje pohvalu. Postovati pravila i disciplinu, te ispitati i postupiti po istim u slucaju gospodina- narod to ocekuje.

Google

pre 10 godina

Iskreno se nadam da ce predsednistvo stranke odluciti da ovog goluba preletaca sa ociglednim interesom narusavanja ugleda stranke, izbaciti iz stranke. Ovakvi ljudi u SNS nisu potrebni.

nada ZR

pre 10 godina

Meni je mucno slusati Cvijana,jer to je takav ljigavac da ga ne pozeli nijedna stranka.Molim te da on suruje sa Miskovicem,a ovaj hvala Bogu je kupio pola politicara?To ne pominje mudro nego ga zulja Novakovic.U to ne moze da poveruje ni malo dete,jer boli njega uvo za Novakovica.SNS ne treba da ga iskjluci nek se sam iskljuci.Moze posle samo u advokate jer takvi ne trebaju nikom.Svaka stranka ima Cvijana a neke i po nekoliko.Sta su ti pare,nije ni cudo sto nam deca ne znaju staje to voleti domovinu,patriotizam.

Vesko

pre 10 godina

(Marija Bogdanović, 13. oktobar 2013 16:34)
Ne mozes zabraniti nikome da se uclani u stranku ali mozes definisti politicko ponasanje staturom stranke,i svako delovanje mimo statuta se kaznjava,bar je tako u svim strankama u Srbiji

nenad sremac

pre 10 godina

Slažem se sa Nikolićem. Moj utisak je da Cvijan namerno radi kako bi izašao iz stranke ipokušao da uruši ugled stranke kao i rad Aleksandra Vučiića zarad šaku evrića.

TEKSTOPISAC

pre 10 godina

Samim dolaskom Vladimira Cvijana u stranku imao sam rezervu. Sumnjao sam da je prelazak Cvijana u SNS iz redova najvecih politickih protivnika vezan iz ubedjenja,jer se politika tih stranaka totalno razlikuje. Potvrdilo se da ti preletaci kada se ne nadju i ne kapitalizuju svoj licni interes u bivsoj stranci, po pravilu ne donose nista dobrog stranci u koju dolaze jer oni samo gledaju svoj licni interes.Ovaj slucaj nece biti jedini jer je evidentno da je Aleksandar Vucic navukao gnev stranackih kolega kada ih je preskocio u dodeli fotelja. Dovodjenjem stranaca isplivala je pohlepa na povsinu kod pojedinaca,to je dobro jer ce sada ostati oni pravi kojima je Srbija na prvom mestu i na srcu. Samo je pitanje imaju li gradjani Srbije i Srbija snage za jos jednu bitku. Stranka sto hitnije treba da reaguje jer kako se kaze bolje je spreciti nego leciti. Cvijan neka ide u korpu za smece kao sto su to uradili Delic, Pelevic.

DACO

pre 10 godina

Nema tu mnogo razmisljanja,treba izbaciti svakog ko podriva autoritet Vucica i obesmisljava borbu protiv kriminala!Neka se vrati kod Djilasa paa neka tamo pametuje i brani Miskovica!

Šetač

pre 10 godina

U DS bio nezadovoljan,tražio više,odbili ga on prešao u SNS verujući da će to tamo dobiti,pa kad ni tamo nije dobio,očito sada traži drugog poslodavca,ili ga je već našao.

Momica

pre 10 godina

Vidi se iz aviona da je ovo direktana napad na Vucica i sns jer da je hteo dobronamerno da kritikuje ne bi pisao po tviteru vec bi izneo na nekom od zatvorenih sastanaka.

NisEkspres

pre 10 godina

"U principu to se radi na sednici Predsedništva, čiji je on član, zatim u organima stranke. Ako se ne slažeš sa nečim, ne ideš prvo u medije sa takvim stavom" Tako treba da se radi a ne izgleda preletaci koji samo imaju interes u stranci. Ako imas nesto da kazes nemoj odmah javno nego tamo gde treba

biberce

pre 10 godina

Cvijan svoj ne rad pokusava da izvuce ovakim ponasanjem i izjavama tako je radio i u DS-u tako radi i u SNS-u tako da ocekujem da ga vidim i u nekoj trecoj stranci.

Кумрија

pre 10 godina

Мишко буши владајућу странку и спрема се да преузме државу, а раја ликује и весели се томе. Срећно нам било са газда Мишком!

Duh vremena

pre 10 godina

Cvijan je samo svojim ispadima potvrdio da mu nije mesto u naprednoj stranci,on cak nema ni viziju da menja stvari vec je obican poltron I covek interesa.To je I dokazao susretom sa svojim pretpostavljenim Miskovicem,gazdom demokrata pomocu kojih se I obogatio.

Serbet

pre 10 godina

Covek koji se sastajao sa Miskovicem da i dalje bude u stranci, ja da sam na mestu Vucica i Nikolica bez razmisljanja bih izbacio ovakvog coveka iz stranke.

Grčanski pecaroš

pre 10 godina

Prema svim njegovim pisanjima po tviteru mislim da je Cvijan sve rekao. On je samo običan advokat, da li je uspešan u svom poslu- ne znam niti me zanima.
Zadnju reče će dati Sud sa svojom konačnom presudom da li je neko kriv ili je oslobođen optužnice.

Nasa borba

pre 10 godina

Kako da verujem coveku kome je glad za popularnosti jaca od borbe protiv kriminala,kome je Miskovic blizi od Vucica,kome je interes vazniji od pravde,kome je postenje strana rec!Cvijan nikad i nije trebao da dodje u Sns i treba ga odmah izbaciti!

Quan Chi

pre 10 godina

Svako ko misli da može bolje, pametnije i efikasnije neka osnuje svoju stranku i neka bije svoje bitke. I neka povede sve svoje istomišljenike i tako učini uslugu Sns.

Zoran

pre 10 godina

Kakav je covek ovaj Cvijan..ide iz stranke u stranku kao iz butika u butik i nigde mu neodgovara,kada je izasao iz DS-a i presao u jacu stranku pljuvao ih je na sva usta sada kada ima vece interese pljuje SNS, takvom coveku bi trebalo zabraniti da se bavi politikom na bilo koji nacin.

Anja

pre 10 godina

Nije strasno sto je Cvijan izneo svoje misljenje ali ako se vidjao sa Miskovicem nisu tu cista posla i treba proveriti sta je pozadina napada preko drustvenih mreza. Vucic treba da nastavi posao koji je zapoceo i ja mu zelim srecu a ovi sto se plase pravde neka stave prst na celo.

Vesna

pre 10 godina

Ma sta ima da se ispituje,Cvijana treba iskljuciti iz stranke.Ako neko ne zeli da podrzi borbu protiv kriminala nego se sastaje sa tajkunima,sta tu ima da se ispituje.Pod hitno mu dati sut kartu,pa neka ide kod Miskovica.

Laura

pre 10 godina

Mnoge stranke su propale zbog primanja preletača , oni su zlo za svaku partiju, to su ljudi koji gledaju samo lične interese , zato Vucicu hitno ocisti i Cvijana i sve koji su presli iz drugih stranaka onda kada je SNS dosao na vlast.

sanja

pre 10 godina

Što se tiče Cvijana naprednjaci su pogrešili,i svoje greške trebaju pod hitno ispraviti. Ljudi kojima je lični interes ispred interesa naroda nisu potrebni u redovima naprednjaka.

Nemke

pre 10 godina

Zar se nisu dosta obogatili oni ljudi kojima je odgovarala prosla vlast pa sad oce jos ili je to strah da slucajno ne budu liseni slobode...

BEZ BUKE

pre 10 godina

ne treba dizati toliku prasinu oko cvijana i njemu slicnih, toga je bilo i bice.mediji samo zbog tiraza zloupotrebljavaju ovakve teme pa im ne treba davati povoda. u pitanju je unjutrapartijski problem koji se vrlo lako i bez buke moze resiti.i pretresti ko sve sedi vucicuz iza ledja, ko je tu, kome su PRVENSTVENI INTERESI NARODA, SNS PA ZATIM LICNI. IMA SVEGA U GLAVNOM ODBORU, TREBA GA PRETRESTI.

ma nisu valjda pare u pitanju..?

pre 10 godina

Oduvek sam govorila da preletaci nisu potrebni SNS-u,pogotovu oni koji su poput Cvijana (Cat Woman, 13. oktobar 2013 17:32)
Prikrivanje kad tad mora prestati . A onda se pokže pravo lice! Pelević je bar bio pošteniji!

Terra Nova

pre 10 godina

Nedopustivo ponašanje jednog pravnika i detinjastvo izražavanje nezadovoljstva preko tvitera. Organi stranke moraju sankcionisati Cvijana i evidentan je pokušaj skretanja pažnje na sebe jer je medijski marginalizovan i ovo je pokušaj jeftine promocije.

Mp3

pre 10 godina

"Cvijan je potvrdio da se sastao sa biznismenom Miroslavom Miškovićem, dok u isto vreme javno kritikuje rad stranke, što je Nikolić ocenio "neprikladnim". Takvog coveka protiv koga se SNS "bori" po meni treba hitno izbaciti iz stranke jer ne radi u interesu naroda i same stranke ciji je clan

Mare

pre 10 godina

Ako je sve ovo od navedenog tacno, svakako ga treba iskljuciti iz stranke jer je zaista nepotrebno da neko kvari sav trud koji Vucic ulaze u ovu stranku! SNS radi posteno i odgovorno i takvi ljudi im i trebaju!

Treptac

pre 10 godina

Svako ko ne postuje nacela za koja se stranka nalaze, shodno tome treba i da odgovara. Mislim da je nedopustivo za jednog funkcionera da nezadovoljstvo iskazuje na drustvenim mrezama, a o susretu sa Miskovicem svaki komentar je suvisan.

Marko

pre 10 godina

SNS je toliko ogrezla u korupciji da je bukvalno svi tajkuni finansiraju, samo treba lepo istraznim organima i gradjanima objasne gde su te pare....
Uzas, i takvi nam vode drzavu!

MONARHIJA

pre 10 godina

Iz ovezemlje je odneto pedesetak milijardi dolara i to se zna.Da bi to bilo moguce radnici su sutnuti na ulicu i pretvoreni u bednike.Vreme je da se vlast bez milosti obracuna sa zlikovcima koji su svom narodu oderali kozu.Sluge zlikovaaca.potplaceni novinari i ostala bagra treba da osete ruku pravde.

Gass

pre 10 godina

"Cvijana treba izbaciti odmah iz stranke. Ali kao prvo nije trebao biti ni primljen. Ko izda jednom izdace ponovo. Mozda je u pravu, ali mozda i nije, i to se ne radi tako. Zbog svog egoizma pravi veliku destabilizaciju. Ima SNS dosta takvih preletaca, koji iz licnog interesa menjaju stranku. Ne samo SNS, vecina politicara je takvo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mrfreedom, 13. oktobar 2013 13:14)"

Izdaja, preletači, egoizam, lični interesi... SNS-ovci misle da smo zaboravili kako je nestala njihova stranka.

stici ce vas...

pre 10 godina

Kad je Cvijan napustio DS i pljuvao ih onda je bio super,postenjacina,mladi strucnjak.I primise ga u SNS sa puno zadovoljstva.A sad odjednom ne valja?

Kad su Vucic i Toma razbucali SRS,napustili i napljuvali Seselja tad je to bilo u redu.A sad je tako nesto problem?

Koji ste "licimuri" vi "napredni" ja nemam reci...

drazen mihic

pre 10 godina

ovi komentari iz sns-a stalno govore o preletacima, ako jednom izda
izdace uvjek, koji iz licnog interesa menjaju stranku, itd a zaboravili
su iz koje strake su nastali, ili misle na sebe u tim komentarima...

Pero KM

pre 10 godina

Najsmesniji su mi komentari tipa "Ko jednom izda izdace opet". I prvo na sta pomislim su Vucic, Toma,Jorgovanka... kad ono booom Cvijan. I opet pitanje za sve nas, kakvo i koliko nam je secanje, i nadam se da nije kao u kokoske- nedelju dana. Odvratno je da nam o izdaji i preletanju pricaju oni koji su izdali kuma, oni koji su izdali zakletvu u crkvi, oni koji ne postuju zakletvu nad Ustavom svoje zemlje. Ljigavo do bola.

fgpm

pre 10 godina

Pitanje stranačke discipline je stvar SNS- a!
Međutim, nešto mnogo važnije treba da bude na dnevnom redu stranačkih organa: POREKLO IMOVINE svih članova, naročito ljudi iz vrha...

star

pre 10 godina

Nisam znao da su kritike za sudstvo odmah i kritike za sns! Sad se vec stvarno vidi da je svemoguci utripovao da je on sve i samo on! Ko nije sa njima taj jenodmah izdajnik inprotiv Srbije! Lepo vam rade amerikanci kapanju!!

jel' tako botine?

pre 10 godina

Neka se vrati Cvijan kod Djilasa pa neka zajedno kafenisu sa Miskovicem a ne da radi iza ledja Vucicu i minira istrage protiv tajkuna!Sad se vidi,sad se zna ko se kome dopada!
(preletac, 13. oktobar 2013 17:26)

A Vucic i Nikolic da se vrate Seselju u SRS!

crni domino

pre 10 godina

U SNSu su ostali: onaj sto ga cesto "potapaju", pozarevljanin se nesto ucutao(?); Knezevc je sklonjen, Cvijan nece vise da ih podrzava; ostala je plavusa koja ume nesto da kaze u vezi stranke, ali nista pametno u vezi posla.
Svi ostali su politicki duduci, pa i onaj sto je zbog posla "napustio stranku i gura sina u javni zivot.
Onaj koji je "Samo ja" politicki je bolesna licnost zbog psiholoskog dejstva skracenice DS, na njega.
Nisu svesni koliko toga ima da ispituju, a tek koliko ce biti ispitivani kada odu sa vlasti!
Brod se bas zaljuljao, a uskoro cemo videti kako je kormilar izvukao i okrpio brod, kome se js uvek nezna namena!

Mile realista

pre 10 godina

Eto, i zvanicno pocinje diktatura gosn Vucica i njegove bande, koja vise nije u stanju da sakrije svoju mafijasku i pohlepnu prirodu.
A svima vama koji cete da nalupate minuse na ovaj moj komentar, zelim srecu i nadam se da ne znate sta radite.

toza

pre 10 godina

Gospodo iz SNS kada prestanete da delite građane po partskoj pripadnosti mnoge stvar će vam biti jasnije (naježio sam se kada sam video jedan od kometara koji pominje DS gene). Od kada ste došli na vlast jedino što zdušno radite je marketing. Znate vi dobro gde leži problem u SNSu. Znate vi ko vuče sve konce i ko je autokrata. Ko lupa rukama o sto i čija se jedino važi. A vi sve to trpite i uvlačite se sve dublje i dublje. Cvijan je nebitan i one je samo paradigma šta vas sve zajedno očekuje. Nadam se samo da će u Srbiji biti dovoljno pameti i da nećemo svi zajedno završiti u blatu u koje nas uvlačite.

fokus

pre 10 godina

Valjda prvo treba da se ispita jel on govori istinu kada kaze da se u Srbiji dizu politicki motivisane optuznice,to je bitno za nas,a ne da li je on prekrsio stranacku disciplinu ili ne?

6. oktobar

pre 10 godina

Kako je sve bilo idilcno u Aprilu 2010....
http://www.sns.org.rs/lat/novosti/vesti/vladimir-cvijanbivsi-generalni-sekretar-predsednistva-srbije-presao-u-sns

cika Milos

pre 10 godina

Tajkunski advokat neka se vrati u DS tamo mu je ekipa!
(Zeljko, 13. oktobar 2013 17:38)

He,he..nece da moze...Sad kad ste ga vi iskvarili i naucili raznim marifetlucima tipa, dzakovi...itd...Ne hvala!!! Mozete da zadrzite i sve ostale preletace iz svih drugih stranaka na koje ste bili ponosni...
Stari kazu: Cime se budale ponose, toga se pametni stide...
Na kraju krajeva, svi vi iz SNS-a ste preletaci: iz SRS u SNS..

milos

pre 10 godina

Napravljeni ste vestacki i tako cete zavrsiti. Kada je dosao kod vas dobio je mig da dodje i sada kada odlazi isto to radi na neciji mig. Sto bi rekao Nebojsa Covic pre jedno desetak godina "Nista u Srbiji nije slucajno".

Bojan

pre 10 godina

A da li će Nikolić ispitati i Maju Gojković? Kneževića za sef i aflatoksin? Stupara za privatizaciju? koštunicu za pare za Kosovo? Pups za troduple funkcije? Bajatovića za krađu svega oko gasa ?

PARIS

pre 10 godina

Nikolicu! Bolje ti i Antic nama kazite: Ko ga je poslao kod ''Miska''
Iako ja tu ne vidim nista lose!
Miskovic je nevin sve dok se ne dokaze suprotno! Sta bi rekli za one koji su cak i saradjivali sa: ''Bananom'', Saricem i da ne nabrajam sve mutne radnje pa nikome nije falila ni dlaka sa glave!

veca-pereca

pre 10 godina

ako tako kaze sin,tako ce i biti..ne bio on kalfa umesto kalfe...hahaha, al prvo da najave pa onda da ispitaju, i naravno procesuiraju...

Novi Sad

pre 10 godina

Cvijan je pravo lice političara!!! Ali, neka, baš volim. SNS se kleo u njega, izdajnika, i sad neka jedu šta su zakuvali. Stiglo ih ono što su radili DS.

Milan

pre 10 godina

Ovaj covek ode iz stranke jer ipak ima neki zanat kojim moze da se bavi. Za razliku od njega, u stranci ce ostati svi oni anonimni slinavi balavanderi od dvadeset i kusur leta koji nam kontaminiraju tv aparate, jer sta ce mucenici drugo da rade nego da se drze ajatolahu za nogavicu.

boli nas briga

pre 10 godina

E jadna je nasa svest, ovde svi raspravljaju o Cvijanovom karakteru i sukobu u SNS-u a niko se ne zapita da li te njegove izjave imaju osnova. Jer on govori o nelegalnom hapsenju, protekcionizmu itd....Nas izgleda samo interesuje da li je on ljigavac ili ne, a da li neko krsi ustav zabole nas uvo.

simo

pre 10 godina

Ovi sto se zale na preletanje iz stranke u stranku, neka pogledaju svoje osnivace...I covjek je u pravu...A, Babic da kupi Pravopis da ga razumemo.

Boris

pre 10 godina

Ha, ha, sad su svi SNS-ovci protiv Cvijana, kao da je on sam kriv što je član SNS-a. Pa glavni krivac je onaj ko ga je pozvao i primio u SNS, i još mu namestio mesto poslanika. Taj krivac je ustvari izdao svoju stranku, Cvijan je samo izdao tuđu stranku!

Gabi

pre 10 godina

Sada će SNS da pokaže svoje viđenje demokratije, tj. ko iznese drugačije mišljenje od Vučkovog, biće smesta uklonjen! Dobrodošli u "modernu demokratsku Srbiju!"

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Tesko nalazim reci kojima bih mogao docarati svoje zodovoljstvo zbog vaseg "glodanja" sa nadom da cete se "poglodati nacisto" pa cu se posluziti citiranjem Vuka Jeremica: "Evo prevrcem stolove od srece" !

idi begaj

pre 10 godina

A sta mislite ko je bio glavni pokretac i pravni savetnika za onu smejuriju sa dzakovim??? Naravno Cvijan. On je dao pravni savet da za to nece moci da budu tuzeni ni optuzeni a da ce imati velikog efekta. Tad je bio dobar...ali izgleda da se coveku na kraju sve ogadilo..verovatno i stomak advokata ima neke granice...mada je to teskopoverovati..
Pa naprednjaci, neka su vam "srecni" svi preletaci...

stevan

pre 10 godina

Kakve veze ima Novakovicevo hapsenje sa SNS? Ili mozda ima? Cvijan je mera beznacaja stranke iz koje je preleteo a bogami i znacaja one u koju je preleteo. Ako cenite da ce opet da preleti vi SNS - ovci treba debelo da se zamislite. Cvijan na tom polju nepravi greske. Truli ste nazadnjaci iznutra. Suplji ko supalj zub. Partija populizma, lazi i obmane.

nenad009

pre 10 godina

@(mrfreedom, 13. oktobar 2013 13:14)

"Ko izda jednom izdace ponovo." To si pametno rekao, samo pitam se da li si takodje mislio na Vucica i Nikolica jer se to i na njih odnosi!

djuro

pre 10 godina

to je super u Srbiji

tata ili deda napravi stranku, pa zaposli svoje

sta je ovaj decko uradio u svom zivotu, da odlucuje o sudbini svih nas

tugo, Srbijo!!!!!

Sasa

pre 10 godina

Sta je sa izdajnicima SNS-a u Dimitrovgradu,koji su usli u vlast suprotno naredbi Izvrsnog odbora SNS-a.
Nikolicu/mladji/ ti ni njima nista ne mozes, a kamoli Cvijanu.

Разочарани Напредњак

pre 10 godina

Како овог татиног сина није срамота да се јавља, па он је лично распустио и уништио 15 одбора СНС у Србији (Смедерево, Шабац, Ваљево, Пирот, Јагодина, Панчево...) и довео највећи шљам, криминалце и прелетаче који хоће да сруђе Вучића и сачувају все оно што су стекли пљачакјући државу претходних година....

6. oktobar

pre 10 godina

Kako je sve bilo idilcno u Aprilu 2010....
[link]
(6. oktobar, 13. oktobar 2013 14:01)

# Link komentara
Preporučujem (+50)
Ne preporučujem (-106)

Cekajte bre malo BOT-ovi...Hocete da kazete da zvanicni izvestaj sa sajta SNS-a nije tacan?????? Sta vam tu sad smeta...Sta je sa onim delovima ljudske psihe koja se zove SAVEST? Sta je sa onim delom ljudskog organizma koji se zove MOZAK??? Sta je sa onim delom ljudskosti koje se zove istinoljublje???
Mislim, dragi moji, da su vam izmedju ostalog i te tri stvari amputirali kad su vam odsekli i onu cetvrtu...

Grunf

pre 10 godina

Evo i ja da se složim da ne bude da samo kudim.Prljav veš ostaje u kući.Potpuno se slažem.Vaš je problem zašto je sve ovo došlo do medija pa sami čistite svoje djubre u kući.Ima tu medjutim nešto drugo.Djubreta u sopstvenom dvorištu imate puno.Isuviše imate goluba prevrtača.Oni će polako kako vreme bude prolazilo nicati kao pečurke.Jednog trenutka će se stvoriti kritična masa koja neće imati nikakvu potrebu da ruši predsednika SNS-a jer će stranka urušiti sama od sebe i pocepati na dva dela.To je neminovan put SNS-a.U narednom periodu će sve više isplivavati po neki "Cvijan".Ispitivali Vi to ili ne šteta je već napravljena.Podsetiću Vas samo na onu glupost DS-a kada je zabeležen glas Nede Arnerić koja nije ni bila u parlamentu.Takvih primera imate koliko hoćete.Kada predsednik stranke sa najvećim simpatijama naroda izlazi sa izjavama da zna kako će završiti.Da visoki funkcioner SNS-a izlazi u javnost sa izjavom da njega samo mogu fizički zaustaviti i na kraju da njega mogu smeniti u koliko je to mišljenje stranke brod se opasno zaljuljao.Nemam nikave simpatije prema SNS-u ali ispravljajte pramac dok možete.Talsi Vas lupaju s boka i to ne valja.Upravo zbog nekonrolisanog priliva goluba prevrtača politička scena Srbije i jeste ovoliko jadna i nesretna.Od desnice do levice zarad ličnog interesa Izmedju ostalog zato Srbija i izgleda kao pijani vozač.Ide Levom trakom pa gazi lagano belu liniju pa udje u desnu traku a eto vozači iza slepo slede pijanca,misle vljda da tako treba.

Vesnik promena

pre 10 godina

Bogami, ovo mirise na promene! Cvijan je upravo u vreme neprikosnovene popularnosti DS-a, izasao iz te partije, upravo sukobivsi se zbog sudstva. I to je bio pocetak kraja ove partije. Sada, u vreme najvece popularnosti SNS-a, opet se sukobljava i sa njima, opet zbog sudskih procesa. Pocelo je...

miroslav

pre 10 godina

A sta mislite da odmah platite coveku za dusevni bol, kao svim kriminalcima koji su dosada procesuirani, pa oslobodjeni. Ajde' ne zamlacujte ovaj narod znamo sve patriotske igre jos od ubistva Djindjica.

Dragan Jurić

pre 10 godina

Koliko sam ja shvatio,ukoliko neko u SNS razmišlja svojom glavom taj je načisto nagraisao!? Ovaj Cvijan nikad mi nije bio simpatičan,ali sad menjam mišljenje. Uostalom,ova stranka uvek je ličila na stado ovaca koje,sve do jedne,isto poslušno bleje za svojim pastirom...

Liberal

pre 10 godina

Doćiće glave naprednjacima PRELETAČI,kao što su došli glave SPS,DSS i DS.Srećno vam bilo naprednjaci,"zaigrala mečka i pred vašim vratima".

ZoranNS

pre 10 godina

"Nikolić: Ispitaćemo Cvijanov slučaj", predlažem ispitivače/ča iz Zmajeva povodom izbora u Vrbasu, koji su samo odveli čoveka u kancelariju SNS, oni to dobro rade.

Milić od bačve

pre 10 godina

Posle serija Breaking Bad, Prison Break & Lost, ova iz naše produkcije, definitivno je najbolja. Žao mi je samo što je stranci neće razumeti.

nikad robom, nikad bot

pre 10 godina

Botovi, sada morate malo i da mislite, dosta ste bili navijaci. U sustini, sa Vucicem vam se lose pise, bicete jakooo gladni. Dok on shvati, treba mu 20-25 godina.

cika Milos

pre 10 godina

Tajkunski advokat neka se vrati u DS tamo mu je ekipa!
(Zeljko, 13. oktobar 2013 17:38)

He,he..nece da moze...Sad kad ste ga vi iskvarili i naucili raznim marifetlucima tipa, dzakovi...itd...Ne hvala!!! Mozete da zadrzite i sve ostale preletace iz svih drugih stranaka na koje ste bili ponosni...
Stari kazu: Cime se budale ponose, toga se pametni stide...
Na kraju krajeva, svi vi iz SNS-a ste preletaci: iz SRS u SNS..

profiterska

pre 10 godina

vlast, uticaj, moć, kontrola, to je ono što ih spaja, ideologija je prazna reč za te profitere i tu nema razlika u odnosu na druge partije, ma šta pričali naprednjaci.
a sve kriju kao zmija noge...

Nishlija

pre 10 godina

A koji to akt SNS reguliše stranačku disciplinu pošto je Radomirov nakaradni Pravilnik o radu opštinskih i gradskih odbora povučen sa Glavnog odbora još u januaru ?

novosadjanin

pre 10 godina

@ovde se ne zna: Pa smesni su, sami sebi uskacu u usta nespretnim izjavama. A ja odoh da napravim kokice i snimim sve, planiram da prodam prava na scenario nekoj TV kuci iz Ekvadora.

ZoranNS

pre 10 godina

Cvijan je jedan od rušilaca Reforme sudstva, i sada će svi bez izuzetka biti vraćeni, pošto SNS nije nparavio selekciju ko je dobro radio a ko nije.

Reformator

pre 10 godina

Cvijan je izdao DS, izdaće i SNS. Slon je političkim ispadima i aferama. Ovde se suštinsko pitanje da li je on ovde samo glasnogovornik političkih moćnika, naprimer,Olivera Antića, odnosno predsednika Nikolića. Ako je tako onda smo u problemu jer su tajkuni uspeli da novcem "probuše" SNS. Ako je to tačno onda su reforme koje radi Vučić dovedeno u pitanje. Ako je to tačno onda je Srbija u velikom problemu.

Penzioner

pre 10 godina

Stranacki organi SNS-a treba da ispitaju da li kritike Vladimira Cvijana na racun SNS-a predstavljaju kršenje stranacke discipline...

mitar

pre 10 godina

Najbolje bi bilo da stranka odmah reaguje da ne ceka da im takvi ljudi kao sto je Cvijan unistava ugled samim tim sto se sastao sa Miskovicem treba da bude izbacen da ne govorimo o ovim neprimerenim komentarima

Musa

pre 10 godina

Sta je bre ova nazadnjacka stranka ?
Privatno preduzece gospodina Diplome i njegovih pajtosa preletaca , gde deca treba da nastave tatinim stopama ? Tesko nama ...

bojan1980

pre 10 godina

Citam pojedine komentare i ne verujem. DS-ovci i ostali ovo Vam stvarno nije dobra sansa da optuzite naprednjake za jednoumlje i stranacku diktaturu. Clan stranke, bilo koje, koji se javno sastaje sa ljudima protiv kojih su podignute krivicne prijave i da iznosi misljenja u medijima o tim optuznicama zasluzuje osudu i stranke i drustva kao celine. Koji su njegovi argumenti ja ne znam, kao i koji su mu motivi. Neka se bavi advokaturom i brani koga hoce. Nije mu mesto u politici

Dragan

pre 10 godina

Ovaj Cvijan je potpuno nebitan u celoj priči. Meni nešto drugo pada u oči. SNS postaje porodična firma - "Nikolić i sinovi". Kao porodica Asad u Siriji ili Kim u Severnoj Koreji. Ovog mladog očigledno spremaju za naslednika. Počeo je od nekog sitnog funkcionerčića u Kragujevcu, a sad je već Predsednik Izvršnog odbora SNS. Evo ga već svaki dan u medijima. Politika je veoma unosan biznis u Srbiji, može od toga jako lepo da se živi. Kad vidim ovako nešto, sve one Vučićeve priče o borbi protiv nepotizma i korupcije padaju u vodu. Na žalost ni opozicione stranke nisu ništa bolje. Srbija je jako daleko od demokratije.

Srbin 100%

pre 10 godina

Cvijan je ovakvim svojim istupom u medijima sebe svrstao u grupu ljudi koja na sve nacine pokusava da diskredituje dosadasnje uspehe borbe protiv korupcije

Nenad Đorić

pre 10 godina

Gospodin Goati sam sebe postavlja u ulogu "analitičara" u poslednjih 14 godina . Osim što je kumovao nastanku G17 a zatim G17+, što dovodi u pitanje dobronamernost i objektivnost jednog "analitičara", čujem da je i dobar šahista. Za Srbiju bi bolje bilo da je nastavio da se bavi rešavanjem šahovskih problema.

RkE-KoKe!

pre 10 godina

Pamet u glavu sine Rade!
Pusti danas da Vucic otrese Cvijana, I nece biti spasa ni za tebe i tvoje.

Zorana zna da se namesti kad treba, to znas i sam. A Bati Santosu, Kokezi, Nesi silni ili Nikoli Petrovicu, ti sine nisi ni do kolena.

Pamet u glavu! Cvijan govori istinu, bez obzira sto svi ostali cute!

mitar

pre 10 godina

Najbolje bi bilo da stranka odmah reaguje da ne ceka da im takvi ljudi kao sto je Cvijan unistava ugled samim tim sto se sastao sa Miskovicem treba da bude izbacen da ne govorimo o ovim neprimerenim komentarima

6. oktobar

pre 10 godina

Kako je sve bilo idilcno u Aprilu 2010....
[link]
(6. oktobar, 13. oktobar 2013 14:01)

# Link komentara
Preporučujem (+50)
Ne preporučujem (-106)

Cekajte bre malo BOT-ovi...Hocete da kazete da zvanicni izvestaj sa sajta SNS-a nije tacan?????? Sta vam tu sad smeta...Sta je sa onim delovima ljudske psihe koja se zove SAVEST? Sta je sa onim delom ljudskog organizma koji se zove MOZAK??? Sta je sa onim delom ljudskosti koje se zove istinoljublje???
Mislim, dragi moji, da su vam izmedju ostalog i te tri stvari amputirali kad su vam odsekli i onu cetvrtu...

Gabi

pre 10 godina

Sada će SNS da pokaže svoje viđenje demokratije, tj. ko iznese drugačije mišljenje od Vučkovog, biće smesta uklonjen! Dobrodošli u "modernu demokratsku Srbiju!"

djuro

pre 10 godina

to je super u Srbiji

tata ili deda napravi stranku, pa zaposli svoje

sta je ovaj decko uradio u svom zivotu, da odlucuje o sudbini svih nas

tugo, Srbijo!!!!!

crni domino

pre 10 godina

U SNSu su ostali: onaj sto ga cesto "potapaju", pozarevljanin se nesto ucutao(?); Knezevc je sklonjen, Cvijan nece vise da ih podrzava; ostala je plavusa koja ume nesto da kaze u vezi stranke, ali nista pametno u vezi posla.
Svi ostali su politicki duduci, pa i onaj sto je zbog posla "napustio stranku i gura sina u javni zivot.
Onaj koji je "Samo ja" politicki je bolesna licnost zbog psiholoskog dejstva skracenice DS, na njega.
Nisu svesni koliko toga ima da ispituju, a tek koliko ce biti ispitivani kada odu sa vlasti!
Brod se bas zaljuljao, a uskoro cemo videti kako je kormilar izvukao i okrpio brod, kome se js uvek nezna namena!

simo

pre 10 godina

Ovi sto se zale na preletanje iz stranke u stranku, neka pogledaju svoje osnivace...I covjek je u pravu...A, Babic da kupi Pravopis da ga razumemo.

stici ce vas...

pre 10 godina

Kad je Cvijan napustio DS i pljuvao ih onda je bio super,postenjacina,mladi strucnjak.I primise ga u SNS sa puno zadovoljstva.A sad odjednom ne valja?

Kad su Vucic i Toma razbucali SRS,napustili i napljuvali Seselja tad je to bilo u redu.A sad je tako nesto problem?

Koji ste "licimuri" vi "napredni" ja nemam reci...

Sasa

pre 10 godina

Sta je sa izdajnicima SNS-a u Dimitrovgradu,koji su usli u vlast suprotno naredbi Izvrsnog odbora SNS-a.
Nikolicu/mladji/ ti ni njima nista ne mozes, a kamoli Cvijanu.

Разочарани Напредњак

pre 10 godina

Како овог татиног сина није срамота да се јавља, па он је лично распустио и уништио 15 одбора СНС у Србији (Смедерево, Шабац, Ваљево, Пирот, Јагодина, Панчево...) и довео највећи шљам, криминалце и прелетаче који хоће да сруђе Вучића и сачувају все оно што су стекли пљачакјући државу претходних година....

Penzioner

pre 10 godina

Stranacki organi SNS-a treba da ispitaju da li kritike Vladimira Cvijana na racun SNS-a predstavljaju kršenje stranacke discipline...

simeon

pre 10 godina

a bilo vam je ok kada je pljuvao po DS u na isti nacin, trebali ste znati da vas isto ceka. Covek je ljigavac i oba puta je gledao svoj interes, odnosno ti ispadi su ne uslisavanje njegovih zahteva i dominacija njegove sujete

Reformator

pre 10 godina

Cvijan je izdao DS, izdaće i SNS. Slon je političkim ispadima i aferama. Ovde se suštinsko pitanje da li je on ovde samo glasnogovornik političkih moćnika, naprimer,Olivera Antića, odnosno predsednika Nikolića. Ako je tako onda smo u problemu jer su tajkuni uspeli da novcem "probuše" SNS. Ako je to tačno onda su reforme koje radi Vučić dovedeno u pitanje. Ako je to tačno onda je Srbija u velikom problemu.

Gass

pre 10 godina

"Cvijana treba izbaciti odmah iz stranke. Ali kao prvo nije trebao biti ni primljen. Ko izda jednom izdace ponovo. Mozda je u pravu, ali mozda i nije, i to se ne radi tako. Zbog svog egoizma pravi veliku destabilizaciju. Ima SNS dosta takvih preletaca, koji iz licnog interesa menjaju stranku. Ne samo SNS, vecina politicara je takvo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mrfreedom, 13. oktobar 2013 13:14)"

Izdaja, preletači, egoizam, lični interesi... SNS-ovci misle da smo zaboravili kako je nestala njihova stranka.

Mile realista

pre 10 godina

Eto, i zvanicno pocinje diktatura gosn Vucica i njegove bande, koja vise nije u stanju da sakrije svoju mafijasku i pohlepnu prirodu.
A svima vama koji cete da nalupate minuse na ovaj moj komentar, zelim srecu i nadam se da ne znate sta radite.

PARIS

pre 10 godina

Nikolicu! Bolje ti i Antic nama kazite: Ko ga je poslao kod ''Miska''
Iako ja tu ne vidim nista lose!
Miskovic je nevin sve dok se ne dokaze suprotno! Sta bi rekli za one koji su cak i saradjivali sa: ''Bananom'', Saricem i da ne nabrajam sve mutne radnje pa nikome nije falila ni dlaka sa glave!

ovde se ne zna....

pre 10 godina

Kritike na racun sns-a? Ili kritike na racun sudstva? Izgleda da je to jedno isto, ocigledno... Ili to bar ovi iz sns-a tako vide, iako se trude svugde da kazu da je sudstvo nezavisno njihovi clanovi misle drugacije.
Tj. Ovako to moze da glasi." cvijan je izreko kritike na racun sudstva da su optuznice smesne, a posto smo mi tj. Sns dizali optuznice to je kritika na nas racun".... Ne?

idi begaj

pre 10 godina

A sta mislite ko je bio glavni pokretac i pravni savetnika za onu smejuriju sa dzakovim??? Naravno Cvijan. On je dao pravni savet da za to nece moci da budu tuzeni ni optuzeni a da ce imati velikog efekta. Tad je bio dobar...ali izgleda da se coveku na kraju sve ogadilo..verovatno i stomak advokata ima neke granice...mada je to teskopoverovati..
Pa naprednjaci, neka su vam "srecni" svi preletaci...

Marko

pre 10 godina

SNS je toliko ogrezla u korupciji da je bukvalno svi tajkuni finansiraju, samo treba lepo istraznim organima i gradjanima objasne gde su te pare....
Uzas, i takvi nam vode drzavu!

profiterska

pre 10 godina

vlast, uticaj, moć, kontrola, to je ono što ih spaja, ideologija je prazna reč za te profitere i tu nema razlika u odnosu na druge partije, ma šta pričali naprednjaci.
a sve kriju kao zmija noge...

jel' tako botine?

pre 10 godina

Neka se vrati Cvijan kod Djilasa pa neka zajedno kafenisu sa Miskovicem a ne da radi iza ledja Vucicu i minira istrage protiv tajkuna!Sad se vidi,sad se zna ko se kome dopada!
(preletac, 13. oktobar 2013 17:26)

A Vucic i Nikolic da se vrate Seselju u SRS!

Grunf

pre 10 godina

Evo i ja da se složim da ne bude da samo kudim.Prljav veš ostaje u kući.Potpuno se slažem.Vaš je problem zašto je sve ovo došlo do medija pa sami čistite svoje djubre u kući.Ima tu medjutim nešto drugo.Djubreta u sopstvenom dvorištu imate puno.Isuviše imate goluba prevrtača.Oni će polako kako vreme bude prolazilo nicati kao pečurke.Jednog trenutka će se stvoriti kritična masa koja neće imati nikakvu potrebu da ruši predsednika SNS-a jer će stranka urušiti sama od sebe i pocepati na dva dela.To je neminovan put SNS-a.U narednom periodu će sve više isplivavati po neki "Cvijan".Ispitivali Vi to ili ne šteta je već napravljena.Podsetiću Vas samo na onu glupost DS-a kada je zabeležen glas Nede Arnerić koja nije ni bila u parlamentu.Takvih primera imate koliko hoćete.Kada predsednik stranke sa najvećim simpatijama naroda izlazi sa izjavama da zna kako će završiti.Da visoki funkcioner SNS-a izlazi u javnost sa izjavom da njega samo mogu fizički zaustaviti i na kraju da njega mogu smeniti u koliko je to mišljenje stranke brod se opasno zaljuljao.Nemam nikave simpatije prema SNS-u ali ispravljajte pramac dok možete.Talsi Vas lupaju s boka i to ne valja.Upravo zbog nekonrolisanog priliva goluba prevrtača politička scena Srbije i jeste ovoliko jadna i nesretna.Od desnice do levice zarad ličnog interesa Izmedju ostalog zato Srbija i izgleda kao pijani vozač.Ide Levom trakom pa gazi lagano belu liniju pa udje u desnu traku a eto vozači iza slepo slede pijanca,misle vljda da tako treba.

Novi Sad

pre 10 godina

Cvijan je pravo lice političara!!! Ali, neka, baš volim. SNS se kleo u njega, izdajnika, i sad neka jedu šta su zakuvali. Stiglo ih ono što su radili DS.

cika Milos

pre 10 godina

Tajkunski advokat neka se vrati u DS tamo mu je ekipa!
(Zeljko, 13. oktobar 2013 17:38)

He,he..nece da moze...Sad kad ste ga vi iskvarili i naucili raznim marifetlucima tipa, dzakovi...itd...Ne hvala!!! Mozete da zadrzite i sve ostale preletace iz svih drugih stranaka na koje ste bili ponosni...
Stari kazu: Cime se budale ponose, toga se pametni stide...
Na kraju krajeva, svi vi iz SNS-a ste preletaci: iz SRS u SNS..

fokus

pre 10 godina

Valjda prvo treba da se ispita jel on govori istinu kada kaze da se u Srbiji dizu politicki motivisane optuznice,to je bitno za nas,a ne da li je on prekrsio stranacku disciplinu ili ne?

cika Milos

pre 10 godina

Tajkunski advokat neka se vrati u DS tamo mu je ekipa!
(Zeljko, 13. oktobar 2013 17:38)

He,he..nece da moze...Sad kad ste ga vi iskvarili i naucili raznim marifetlucima tipa, dzakovi...itd...Ne hvala!!! Mozete da zadrzite i sve ostale preletace iz svih drugih stranaka na koje ste bili ponosni...
Stari kazu: Cime se budale ponose, toga se pametni stide...
Na kraju krajeva, svi vi iz SNS-a ste preletaci: iz SRS u SNS..

nenad009

pre 10 godina

@(mrfreedom, 13. oktobar 2013 13:14)

"Ko izda jednom izdace ponovo." To si pametno rekao, samo pitam se da li si takodje mislio na Vucica i Nikolica jer se to i na njih odnosi!

milos

pre 10 godina

Napravljeni ste vestacki i tako cete zavrsiti. Kada je dosao kod vas dobio je mig da dodje i sada kada odlazi isto to radi na neciji mig. Sto bi rekao Nebojsa Covic pre jedno desetak godina "Nista u Srbiji nije slucajno".

IBJ

pre 10 godina

Opet ta najsvetija od svih radikalskih reči: "ISPIAĆEMO". Svi su oni neki ispitivači, detektivi, islednici, agenti obaveštajci... svi bi da ispituju a niko ništa drugo neće (ili ne ume) da radi.

novosadjanin

pre 10 godina

@ovde se ne zna: Pa smesni su, sami sebi uskacu u usta nespretnim izjavama. A ja odoh da napravim kokice i snimim sve, planiram da prodam prava na scenario nekoj TV kuci iz Ekvadora.

Vesnik promena

pre 10 godina

Bogami, ovo mirise na promene! Cvijan je upravo u vreme neprikosnovene popularnosti DS-a, izasao iz te partije, upravo sukobivsi se zbog sudstva. I to je bio pocetak kraja ove partije. Sada, u vreme najvece popularnosti SNS-a, opet se sukobljava i sa njima, opet zbog sudskih procesa. Pocelo je...

nikad robom, nikad bot

pre 10 godina

Botovi, sada morate malo i da mislite, dosta ste bili navijaci. U sustini, sa Vucicem vam se lose pise, bicete jakooo gladni. Dok on shvati, treba mu 20-25 godina.

ZoranNS

pre 10 godina

Cvijan je jedan od rušilaca Reforme sudstva, i sada će svi bez izuzetka biti vraćeni, pošto SNS nije nparavio selekciju ko je dobro radio a ko nije.

Pero KM

pre 10 godina

Najsmesniji su mi komentari tipa "Ko jednom izda izdace opet". I prvo na sta pomislim su Vucic, Toma,Jorgovanka... kad ono booom Cvijan. I opet pitanje za sve nas, kakvo i koliko nam je secanje, i nadam se da nije kao u kokoske- nedelju dana. Odvratno je da nam o izdaji i preletanju pricaju oni koji su izdali kuma, oni koji su izdali zakletvu u crkvi, oni koji ne postuju zakletvu nad Ustavom svoje zemlje. Ljigavo do bola.

stevan

pre 10 godina

Kakve veze ima Novakovicevo hapsenje sa SNS? Ili mozda ima? Cvijan je mera beznacaja stranke iz koje je preleteo a bogami i znacaja one u koju je preleteo. Ako cenite da ce opet da preleti vi SNS - ovci treba debelo da se zamislite. Cvijan na tom polju nepravi greske. Truli ste nazadnjaci iznutra. Suplji ko supalj zub. Partija populizma, lazi i obmane.

miroslav

pre 10 godina

A sta mislite da odmah platite coveku za dusevni bol, kao svim kriminalcima koji su dosada procesuirani, pa oslobodjeni. Ajde' ne zamlacujte ovaj narod znamo sve patriotske igre jos od ubistva Djindjica.

Dragan Jurić

pre 10 godina

Koliko sam ja shvatio,ukoliko neko u SNS razmišlja svojom glavom taj je načisto nagraisao!? Ovaj Cvijan nikad mi nije bio simpatičan,ali sad menjam mišljenje. Uostalom,ova stranka uvek je ličila na stado ovaca koje,sve do jedne,isto poslušno bleje za svojim pastirom...

ZoranNS

pre 10 godina

"Nikolić: Ispitaćemo Cvijanov slučaj", predlažem ispitivače/ča iz Zmajeva povodom izbora u Vrbasu, koji su samo odveli čoveka u kancelariju SNS, oni to dobro rade.

veca-pereca

pre 10 godina

ako tako kaze sin,tako ce i biti..ne bio on kalfa umesto kalfe...hahaha, al prvo da najave pa onda da ispitaju, i naravno procesuiraju...

Liberal

pre 10 godina

Doćiće glave naprednjacima PRELETAČI,kao što su došli glave SPS,DSS i DS.Srećno vam bilo naprednjaci,"zaigrala mečka i pred vašim vratima".

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Tesko nalazim reci kojima bih mogao docarati svoje zodovoljstvo zbog vaseg "glodanja" sa nadom da cete se "poglodati nacisto" pa cu se posluziti citiranjem Vuka Jeremica: "Evo prevrcem stolove od srece" !

Milan

pre 10 godina

Ovaj covek ode iz stranke jer ipak ima neki zanat kojim moze da se bavi. Za razliku od njega, u stranci ce ostati svi oni anonimni slinavi balavanderi od dvadeset i kusur leta koji nam kontaminiraju tv aparate, jer sta ce mucenici drugo da rade nego da se drze ajatolahu za nogavicu.

star

pre 10 godina

Nisam znao da su kritike za sudstvo odmah i kritike za sns! Sad se vec stvarno vidi da je svemoguci utripovao da je on sve i samo on! Ko nije sa njima taj jenodmah izdajnik inprotiv Srbije! Lepo vam rade amerikanci kapanju!!

Nishlija

pre 10 godina

A koji to akt SNS reguliše stranačku disciplinu pošto je Radomirov nakaradni Pravilnik o radu opštinskih i gradskih odbora povučen sa Glavnog odbora još u januaru ?

Milić od bačve

pre 10 godina

Posle serija Breaking Bad, Prison Break & Lost, ova iz naše produkcije, definitivno je najbolja. Žao mi je samo što je stranci neće razumeti.

boli nas briga

pre 10 godina

E jadna je nasa svest, ovde svi raspravljaju o Cvijanovom karakteru i sukobu u SNS-u a niko se ne zapita da li te njegove izjave imaju osnova. Jer on govori o nelegalnom hapsenju, protekcionizmu itd....Nas izgleda samo interesuje da li je on ljigavac ili ne, a da li neko krsi ustav zabole nas uvo.

toza

pre 10 godina

Gospodo iz SNS kada prestanete da delite građane po partskoj pripadnosti mnoge stvar će vam biti jasnije (naježio sam se kada sam video jedan od kometara koji pominje DS gene). Od kada ste došli na vlast jedino što zdušno radite je marketing. Znate vi dobro gde leži problem u SNSu. Znate vi ko vuče sve konce i ko je autokrata. Ko lupa rukama o sto i čija se jedino važi. A vi sve to trpite i uvlačite se sve dublje i dublje. Cvijan je nebitan i one je samo paradigma šta vas sve zajedno očekuje. Nadam se samo da će u Srbiji biti dovoljno pameti i da nećemo svi zajedno završiti u blatu u koje nas uvlačite.

Boris

pre 10 godina

Ha, ha, sad su svi SNS-ovci protiv Cvijana, kao da je on sam kriv što je član SNS-a. Pa glavni krivac je onaj ko ga je pozvao i primio u SNS, i još mu namestio mesto poslanika. Taj krivac je ustvari izdao svoju stranku, Cvijan je samo izdao tuđu stranku!

drazen mihic

pre 10 godina

ovi komentari iz sns-a stalno govore o preletacima, ako jednom izda
izdace uvjek, koji iz licnog interesa menjaju stranku, itd a zaboravili
su iz koje strake su nastali, ili misle na sebe u tim komentarima...

6. oktobar

pre 10 godina

Kako je sve bilo idilcno u Aprilu 2010....
http://www.sns.org.rs/lat/novosti/vesti/vladimir-cvijanbivsi-generalni-sekretar-predsednistva-srbije-presao-u-sns

fgpm

pre 10 godina

Pitanje stranačke discipline je stvar SNS- a!
Međutim, nešto mnogo važnije treba da bude na dnevnom redu stranačkih organa: POREKLO IMOVINE svih članova, naročito ljudi iz vrha...

mrfreedom

pre 10 godina

Cvijana treba izbaciti odmah iz stranke. Ali kao prvo nije trebao biti ni primljen. Ko izda jednom izdace ponovo. Mozda je u pravu, ali mozda i nije, i to se ne radi tako. Zbog svog egoizma pravi veliku destabilizaciju. Ima SNS dosta takvih preletaca, koji iz licnog interesa menjaju stranku. Ne samo SNS, vecina politicara je takvo.

MONARHIJA

pre 10 godina

Iz ovezemlje je odneto pedesetak milijardi dolara i to se zna.Da bi to bilo moguce radnici su sutnuti na ulicu i pretvoreni u bednike.Vreme je da se vlast bez milosti obracuna sa zlikovcima koji su svom narodu oderali kozu.Sluge zlikovaaca.potplaceni novinari i ostala bagra treba da osete ruku pravde.

Mare

pre 10 godina

Ako je sve ovo od navedenog tacno, svakako ga treba iskljuciti iz stranke jer je zaista nepotrebno da neko kvari sav trud koji Vucic ulaze u ovu stranku! SNS radi posteno i odgovorno i takvi ljudi im i trebaju!

nenad sremac

pre 10 godina

Slažem se sa Nikolićem. Moj utisak je da Cvijan namerno radi kako bi izašao iz stranke ipokušao da uruši ugled stranke kao i rad Aleksandra Vučiića zarad šaku evrića.

Momica

pre 10 godina

Vidi se iz aviona da je ovo direktana napad na Vucica i sns jer da je hteo dobronamerno da kritikuje ne bi pisao po tviteru vec bi izneo na nekom od zatvorenih sastanaka.

Mp3

pre 10 godina

"Cvijan je potvrdio da se sastao sa biznismenom Miroslavom Miškovićem, dok u isto vreme javno kritikuje rad stranke, što je Nikolić ocenio "neprikladnim". Takvog coveka protiv koga se SNS "bori" po meni treba hitno izbaciti iz stranke jer ne radi u interesu naroda i same stranke ciji je clan

Terra Nova

pre 10 godina

Nedopustivo ponašanje jednog pravnika i detinjastvo izražavanje nezadovoljstva preko tvitera. Organi stranke moraju sankcionisati Cvijana i evidentan je pokušaj skretanja pažnje na sebe jer je medijski marginalizovan i ovo je pokušaj jeftine promocije.

ZEKA

pre 10 godina

Sumnjao sam uvek da je prelazak Cvijana u SNS iz redova najvecih protivnika vezan iz ubedjenja,jer se politika tih stranaka totalno razlikuje.Potvrdilo se da ti tkz preletaci po pravilu ne donose nista dobrog toj stranci jer oni samo gledaju svoj interes,kako je prodao prethodne tako je sada i ove.Ovaj slucaj nece biti jedini jer je evidentno da je Vucic navukao gnev stranackih kolega kada ih je preskocio u dodeli fotelja.Dovodjenjem stranaca isplivala je pohlepa na povsinu kod pojedinaca,to je dobro jer ce sada ostati oni pravi kojima je Srbija na prvom mestu.Samo je pitanje imaju li gradjani Srbije i Srbija snage za jos jedne bitke.

nada ZR

pre 10 godina

Meni je mucno slusati Cvijana,jer to je takav ljigavac da ga ne pozeli nijedna stranka.Molim te da on suruje sa Miskovicem,a ovaj hvala Bogu je kupio pola politicara?To ne pominje mudro nego ga zulja Novakovic.U to ne moze da poveruje ni malo dete,jer boli njega uvo za Novakovica.SNS ne treba da ga iskjluci nek se sam iskljuci.Moze posle samo u advokate jer takvi ne trebaju nikom.Svaka stranka ima Cvijana a neke i po nekoliko.Sta su ti pare,nije ni cudo sto nam deca ne znaju staje to voleti domovinu,patriotizam.

preletac

pre 10 godina

Neka se vrati Cvijan kod Djilasa pa neka zajedno kafenisu sa Miskovicem a ne da radi iza ledja Vucicu i minira istrage protiv tajkuna!Sad se vidi,sad se zna ko se kome dopada!

Serbet

pre 10 godina

Covek koji se sastajao sa Miskovicem da i dalje bude u stranci, ja da sam na mestu Vucica i Nikolica bez razmisljanja bih izbacio ovakvog coveka iz stranke.

Miškovićevi

pre 10 godina

Kako to da nikome nije čudno i sumnjivo to što je posle sastanka sa Miškovićem Cvijan počeo da menja svoju priču. SNS je bio dobar, a sada odjednom kritike. Kako odjednom sve to.

Quan Chi

pre 10 godina

Svako ko misli da može bolje, pametnije i efikasnije neka osnuje svoju stranku i neka bije svoje bitke. I neka povede sve svoje istomišljenike i tako učini uslugu Sns.

pilula

pre 10 godina

ja ne razumem sta ima da se ispita. covek ode do miskovica, bekove novosti objave da je bio, a on, pritisnut na delanje procurelom informacijom, sutradan vec objavljuje `principijelne' razloge koji sabotiraju obracun sns sa `korupcijom' (odnosno `ds-om', ko kako gleda). miskovic kupio sebi malu pukotinu u sns-u koji ga je hapsio.
jedino sto se jos moze ispitati je koje su pare u pitanju, tj. koliko kosta cvijanova principijelnost. (sada verovatno manje, sa svakim presvlacenjem dresa cena opada)
cvijan - paradigma svega sto je lose u srpskoj politici!

Кумрија

pre 10 godina

Мишко буши владајућу странку и спрема се да преузме државу, а раја ликује и весели се томе. Срећно нам било са газда Мишком!

DACO

pre 10 godina

Nema tu mnogo razmisljanja,treba izbaciti svakog ko podriva autoritet Vucica i obesmisljava borbu protiv kriminala!Neka se vrati kod Djilasa paa neka tamo pametuje i brani Miskovica!

NisEkspres

pre 10 godina

"U principu to se radi na sednici Predsedništva, čiji je on član, zatim u organima stranke. Ako se ne slažeš sa nečim, ne ideš prvo u medije sa takvim stavom" Tako treba da se radi a ne izgleda preletaci koji samo imaju interes u stranci. Ako imas nesto da kazes nemoj odmah javno nego tamo gde treba

Google

pre 10 godina

Iskreno se nadam da ce predsednistvo stranke odluciti da ovog goluba preletaca sa ociglednim interesom narusavanja ugleda stranke, izbaciti iz stranke. Ovakvi ljudi u SNS nisu potrebni.

Konto

pre 10 godina

Meni je ponasanje gospodina Cvijana ispod svakog moralnog nivoa. Ali ne krivim njega, jer ko jednom izda, izdace opet. Uostalom, pogledajte mu samo pogled. Da li vam uliva poverenje ?

DRAGANA

pre 10 godina

Mnogi prelaze iz stranke u stranku i to je normalno ali da neko javno propagira nešto što nije stav stranke to je nedopustivo i verujem da će se SNS složiti da muu nije više mesto među njima.

BEZ BUKE

pre 10 godina

ne treba dizati toliku prasinu oko cvijana i njemu slicnih, toga je bilo i bice.mediji samo zbog tiraza zloupotrebljavaju ovakve teme pa im ne treba davati povoda. u pitanju je unjutrapartijski problem koji se vrlo lako i bez buke moze resiti.i pretresti ko sve sedi vucicuz iza ledja, ko je tu, kome su PRVENSTVENI INTERESI NARODA, SNS PA ZATIM LICNI. IMA SVEGA U GLAVNOM ODBORU, TREBA GA PRETRESTI.

Nasa borba

pre 10 godina

Kako da verujem coveku kome je glad za popularnosti jaca od borbe protiv kriminala,kome je Miskovic blizi od Vucica,kome je interes vazniji od pravde,kome je postenje strana rec!Cvijan nikad i nije trebao da dodje u Sns i treba ga odmah izbaciti!

Johny-Bg

pre 10 godina

Tako vam je kad imate Udbase u redovima stranke.
Prvi zadatak iz UDBE mu je bio da sroza DS, kad je to uradio prebacio se u SNS i sad je aktiviran da sroza SNS.
A vi i dalje nemojte da otvarate dosijea UDBE.

SKUPA KAFA

pre 10 godina

Praksa odlazaka na kafu kod nekada najmocnijeg coveka u Srbiji se nastavlja,nije Cvijan prodao Vucica nego srpski narod.Pogazio je dato obecanje i ukazano poverenje da ce se truditi i raditi na modernizaciji Srbije i pronalazenju resenja za izlazak iz krize,a izgleda da je pronasao samo put za licnu korist.Ovo je ujedno pokazatelj da se svest i alavost srpskih politicara nije se nazalost promenila i da sustinski nismo daleko odmakli,iako smo svedoci da pojedinci uporno pokusavaju da stvore zdravo jezgro koje bi sluzilo kao lek za ozdravljenje nacije.Steta sto su u manjini

Vesna

pre 10 godina

Ma sta ima da se ispituje,Cvijana treba iskljuciti iz stranke.Ako neko ne zeli da podrzi borbu protiv kriminala nego se sastaje sa tajkunima,sta tu ima da se ispituje.Pod hitno mu dati sut kartu,pa neka ide kod Miskovica.

Treptac

pre 10 godina

Svako ko ne postuje nacela za koja se stranka nalaze, shodno tome treba i da odgovara. Mislim da je nedopustivo za jednog funkcionera da nezadovoljstvo iskazuje na drustvenim mrezama, a o susretu sa Miskovicem svaki komentar je suvisan.

MajdaMM

pre 10 godina

Za nekog ko se hvali poznavanjem prava i zakona, mnogo je jeftino (ma koliki iznos bio)usao u ovu pricu.Odgovornost u radu, nezasluzuje kritiku, a podmitljivost svakako ne zasluzuje pohvalu. Postovati pravila i disciplinu, te ispitati i postupiti po istim u slucaju gospodina- narod to ocekuje.

biberce

pre 10 godina

Cvijan svoj ne rad pokusava da izvuce ovakim ponasanjem i izjavama tako je radio i u DS-u tako radi i u SNS-u tako da ocekujem da ga vidim i u nekoj trecoj stranci.

Vesko

pre 10 godina

(Marija Bogdanović, 13. oktobar 2013 16:34)
Ne mozes zabraniti nikome da se uclani u stranku ali mozes definisti politicko ponasanje staturom stranke,i svako delovanje mimo statuta se kaznjava,bar je tako u svim strankama u Srbiji

Duh vremena

pre 10 godina

Cvijan je samo svojim ispadima potvrdio da mu nije mesto u naprednoj stranci,on cak nema ni viziju da menja stvari vec je obican poltron I covek interesa.To je I dokazao susretom sa svojim pretpostavljenim Miskovicem,gazdom demokrata pomocu kojih se I obogatio.

TEKSTOPISAC

pre 10 godina

Samim dolaskom Vladimira Cvijana u stranku imao sam rezervu. Sumnjao sam da je prelazak Cvijana u SNS iz redova najvecih politickih protivnika vezan iz ubedjenja,jer se politika tih stranaka totalno razlikuje. Potvrdilo se da ti preletaci kada se ne nadju i ne kapitalizuju svoj licni interes u bivsoj stranci, po pravilu ne donose nista dobrog stranci u koju dolaze jer oni samo gledaju svoj licni interes.Ovaj slucaj nece biti jedini jer je evidentno da je Aleksandar Vucic navukao gnev stranackih kolega kada ih je preskocio u dodeli fotelja. Dovodjenjem stranaca isplivala je pohlepa na povsinu kod pojedinaca,to je dobro jer ce sada ostati oni pravi kojima je Srbija na prvom mestu i na srcu. Samo je pitanje imaju li gradjani Srbije i Srbija snage za jos jednu bitku. Stranka sto hitnije treba da reaguje jer kako se kaze bolje je spreciti nego leciti. Cvijan neka ide u korpu za smece kao sto su to uradili Delic, Pelevic.

sanja

pre 10 godina

Što se tiče Cvijana naprednjaci su pogrešili,i svoje greške trebaju pod hitno ispraviti. Ljudi kojima je lični interes ispred interesa naroda nisu potrebni u redovima naprednjaka.

Šetač

pre 10 godina

U DS bio nezadovoljan,tražio više,odbili ga on prešao u SNS verujući da će to tamo dobiti,pa kad ni tamo nije dobio,očito sada traži drugog poslodavca,ili ga je već našao.

Diskriminisani demokrata

pre 10 godina

Ovaj covek je otisao iz moje stranke i tako pokazao svoje lice, mislite da se nije sastajao sa Miskovicem i dok je radio kod Tadica u kabinetu? Koliko taj tajni zna toliko je mutan kao ne znam ni ja koja voda. Ako je jednom zeznuo, zeznuce ponovo i ovakvim ponasanjem je samo pokazao ko je i kakav je. Iskreno se nadam da ce ovakav covek biti izbacen i stranke, ja bih mu licno zabranio da se bavi politikom za ceo zivot, neka zaradjuje za zivot kao i obicni pravnici kada se vec dici da je pravnik

Grčanski pecaroš

pre 10 godina

Prema svim njegovim pisanjima po tviteru mislim da je Cvijan sve rekao. On je samo običan advokat, da li je uspešan u svom poslu- ne znam niti me zanima.
Zadnju reče će dati Sud sa svojom konačnom presudom da li je neko kriv ili je oslobođen optužnice.

Zoran

pre 10 godina

Kakav je covek ovaj Cvijan..ide iz stranke u stranku kao iz butika u butik i nigde mu neodgovara,kada je izasao iz DS-a i presao u jacu stranku pljuvao ih je na sva usta sada kada ima vece interese pljuje SNS, takvom coveku bi trebalo zabraniti da se bavi politikom na bilo koji nacin.

ma nisu valjda pare u pitanju..?

pre 10 godina

Oduvek sam govorila da preletaci nisu potrebni SNS-u,pogotovu oni koji su poput Cvijana (Cat Woman, 13. oktobar 2013 17:32)
Prikrivanje kad tad mora prestati . A onda se pokže pravo lice! Pelević je bar bio pošteniji!

Anja

pre 10 godina

Nije strasno sto je Cvijan izneo svoje misljenje ali ako se vidjao sa Miskovicem nisu tu cista posla i treba proveriti sta je pozadina napada preko drustvenih mreza. Vucic treba da nastavi posao koji je zapoceo i ja mu zelim srecu a ovi sto se plase pravde neka stave prst na celo.

Nemke

pre 10 godina

Zar se nisu dosta obogatili oni ljudi kojima je odgovarala prosla vlast pa sad oce jos ili je to strah da slucajno ne budu liseni slobode...

bojan1980

pre 10 godina

Citam pojedine komentare i ne verujem. DS-ovci i ostali ovo Vam stvarno nije dobra sansa da optuzite naprednjake za jednoumlje i stranacku diktaturu. Clan stranke, bilo koje, koji se javno sastaje sa ljudima protiv kojih su podignute krivicne prijave i da iznosi misljenja u medijima o tim optuznicama zasluzuje osudu i stranke i drustva kao celine. Koji su njegovi argumenti ja ne znam, kao i koji su mu motivi. Neka se bavi advokaturom i brani koga hoce. Nije mu mesto u politici

Bojan

pre 10 godina

A da li će Nikolić ispitati i Maju Gojković? Kneževića za sef i aflatoksin? Stupara za privatizaciju? koštunicu za pare za Kosovo? Pups za troduple funkcije? Bajatovića za krađu svega oko gasa ?

Laura

pre 10 godina

Mnoge stranke su propale zbog primanja preletača , oni su zlo za svaku partiju, to su ljudi koji gledaju samo lične interese , zato Vucicu hitno ocisti i Cvijana i sve koji su presli iz drugih stranaka onda kada je SNS dosao na vlast.

Musa

pre 10 godina

Sta je bre ova nazadnjacka stranka ?
Privatno preduzece gospodina Diplome i njegovih pajtosa preletaca , gde deca treba da nastave tatinim stopama ? Tesko nama ...

Dragan

pre 10 godina

Ovaj Cvijan je potpuno nebitan u celoj priči. Meni nešto drugo pada u oči. SNS postaje porodična firma - "Nikolić i sinovi". Kao porodica Asad u Siriji ili Kim u Severnoj Koreji. Ovog mladog očigledno spremaju za naslednika. Počeo je od nekog sitnog funkcionerčića u Kragujevcu, a sad je već Predsednik Izvršnog odbora SNS. Evo ga već svaki dan u medijima. Politika je veoma unosan biznis u Srbiji, može od toga jako lepo da se živi. Kad vidim ovako nešto, sve one Vučićeve priče o borbi protiv nepotizma i korupcije padaju u vodu. Na žalost ni opozicione stranke nisu ništa bolje. Srbija je jako daleko od demokratije.

Srbin 100%

pre 10 godina

Cvijan je ovakvim svojim istupom u medijima sebe svrstao u grupu ljudi koja na sve nacine pokusava da diskredituje dosadasnje uspehe borbe protiv korupcije

Nenad Đorić

pre 10 godina

Gospodin Goati sam sebe postavlja u ulogu "analitičara" u poslednjih 14 godina . Osim što je kumovao nastanku G17 a zatim G17+, što dovodi u pitanje dobronamernost i objektivnost jednog "analitičara", čujem da je i dobar šahista. Za Srbiju bi bolje bilo da je nastavio da se bavi rešavanjem šahovskih problema.