Petak, 11.10.2013.

15:01

"Nema podela u SNS-u"

Predsednik Srpske napredne stranke Aleksandar Vučić kaže da nema podele u SNS-u, a da svako ko želi da ga smeni može da pokrene proceduru prema statutu stranke.

Izvor: Tanjug

"Nema podela u SNS-u" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

za pismene...

pre 10 godina

Aleksandar@
Ima li koji zuckasti,da se ne upeca bas na odredjenu rec ,pa cak i kad se pogresno napise...Mislio je covek na lobiranje,lobije ili spinovanje,spin ili botovi vam,botovi vas...Nisam clan SNS stranke a ni mafije...Zavrsio sam faks,diplomu mi stavili ispod saksije sa cveckama,mislim da je u pitanju...lucky bamboo ili u prevodu srecni bambus!Kazu da donosi srecu!I tako posla zbog ovih tvojih pismenih,nema pa nema!

dane 13

pre 10 godina

Jasno je da ima onih kojima smetaju promene u Srbiji, smeta sto su godinama unazad navikli da uzivaju privilegije koje idu uz funkciju. Aleksandar Vucic je odlucan u tome da svako mora da radi svoj posao odgovorno i bez povlastica a ocigledno je da protivnika tome ima i u redovima pozicije i opozicije. Dobro je sto Vucica ovakve stvari ne plase, naprotiv mislim da ga samo jos vise podsticu i jacaju.

Sasa Tramp

pre 10 godina

Naravno da ima podele. Posto je opste poznato da je svaka stranka interesna grupa i da su strankama ljudi koji su iz nekog interesa, oni su lojalni i vredni sve dok imaju interesa, a prestaju to da budu istog trenutka kada im se ne ispuni to sto zele.
Jedino ne mogu da razumem da li su ljudi toliko glupi pa ne mogu da shvate da samo oni u vrhu te piramide ostvare svoj interes.

Najbolji komentar

pre 10 godina

Najbolji komentar na B92 svih vremena:"Mi smo svakako u kanalu...Mi Srbi smo poznati po mitomaniji,i zato podrzavam ideju kanala "Morava"...Ako treba da biramo velicinu kanala u kojem cemo zavrsiti,mislim da karakteru srpskog naroda jedino odgovara da to bude neki VELIKI,ISTORIJSKI I DUBOK kanal...Nema smisla da zavrsimo u nekom plicaku,to nema smisla...Nema smisla da NEBESKI NAROD zavrsi u OBICNOM KANALU!!!" Komentar sam procitao na vesti: "Predsednik Vladi: Gradite kanal",ali taj komentar je toliko univerzalan,da moze da se napise za svaku vest koja je povezana sa Srbijom.Ne znam koje napisao ovaj komentar,ali ovo kao da je napisao Z.Djindjic...ISTINA,METAFORA I IRONIJA!!! Veliko hvala nepoznatom coveku koji je napisao komentar...

Srbin100%

pre 10 godina

Cak i da postoji neka grupa nezadovoljnih u SNS-u kako to neki mediji navode,oni apsolutno nemaju nikakvu podrsku u vodecim strukturama stranke i svaki njihov pokusaj bunta bi bio neuspesan

Zoran

pre 10 godina

''srbine'' mislim da niste u pravu, naravno da svaka stranka ima svoje fakultetski obrazovane ljude i ljude sa srednjom strucnom kao i bogate i siromasne...nije vazno kako je ko obrazovan i koliko ko ima vec da svi imaju isti cilj,da podrze ono u sta veruju i naravno da podrze ljude koji ih vode.

Nebojša

pre 10 godina

Čovek se rodi takav - ili se plaši ili ne. A nije jednostavno. Dirnuo je u osinje gnezdo A ne plaši se. Vučić radi ispravno, zato se ne boji.

cacanin

pre 10 godina

Kako te više nije sramota? Za godinu ipo dana još ne znamo ko je pokrao izbore, ko te prisluškivao, ko ti preti, gde su kiparske pare, gde su milijarde investicija u prvoj godini vlade, gde je odelo za dinkića (ne monistarsko i savetničko)???(jaa, 11. oktobar 2013 20:09)

Zasto minusi na ovaj komentar???
Prosto i pitanje na mestu, sam ih je Vucic trazio u kampanji?

Odin

pre 10 godina

Sada će na sve moguće načine pokušati da oslabe SNS kao stranku jer se ona zauzela da pokrene Srbiju i stavi je na noge al neće im to poći za rukom.

ljubica

pre 10 godina

Cela Srbija nema sposobnijeg politicara od Vucica. I zasto bi iko iz SNS hteo da ga smeni? I ko bi uoste mogao da ga zameni? To su obicne zlonamerne price.

dragan

pre 10 godina

Nemojte se deliti bar do dolaska Seselja.On ce se za sve vas pobrinuti.Zar mislite da ce sve ostati na vasem lopovluku? Obicno drzave i narodi posle ovakvih bira jos gore to je staro pravilo.

GoranZ

pre 10 godina

Ne može se reći da je to baš podela, ali neko strujanje postoji. Možda to donosi kvalitet više. Toma je potreban kao sidro, stabilnost i bez njega SNS ne postoji. Njegove odmerene izjave uvek imaju utemeljenje u stvarnosti. Nema preterivanja, lažne skromnosti, plitkog samoreklamerstva. Bez Tome, SNS bi bio kao brod u oluji kojim komanduje ludi kapetan.

Kontraudar tajkuna

pre 10 godina

Ukoliko lideru SNS A.Vučiću "nisu dovoljno dobri stranački kadrovi" za visoke funkcije u "institucijama izvršne vlasti" te, zato mora da "uvozi odgovarajuće, čak, iz inostranstva", onda to podstiće "nezadovoljstvo i podele", koje vode u neminovno "slabljenje" i "cepanje stranke"?!
Da bi takav scenario predupredio lider SNS A.Vučić "pod hitno da podnese ostavku" na sve stranačke i državničke funkcije, inače, dovodi u pitanje "stranačko jedinstvo i podršku" na duži rok, a "igra se i sa sudbinom zemlje i naroda"?!

Branka Petrovic

pre 10 godina

Svugde, ama bas svugde i medju prijateljima i u porodici i na poslu i u drzavi i u svakoj stranci je potrebna sloga, saradnja i dogovor. To je osnovno za uspeh bilo koga u bilo cemu

brige-bez

pre 10 godina

Vučić pokušava da uspostavi i održi neki red u "svojoj kući", ali uvek se nađe neki pametni komšija da ga blati po komšiluku..
Toga je uvek bilo pa se više i ne obaziremo !

Milena

pre 10 godina

Mnogima koji bi hteli da u SNS ima podela,pusti sanak se nece ostvariti.Nikad SNS nije bila jaca i kompaktnija nego sada.Ovakve izjave o podeli su zlonamerne i imaju za cilj da obore rejtig SNS koji udara u 50 posto.Ali,to se nece dogoditi.SNS ostaje jaka.

Hogar

pre 10 godina

Kako nema podele?Pročitajte izjave mladog ministra Krstića koji šakom i kapom deli otkaze i proglašava viškove,smanjuje plate.Šta mislite koliko je doprineo izjavama padu popularnosti SNS-a koji ga je svesrdno preporučio?
Kada se "spozna" koji su efekti takvih izjava po popularnost SNS-a koji je do pre nekoliko dana imao naklonost skoro 50 % glasačkog tela a danas već može da se meri sa DS-om...šta mislite da li će biti podela ?

jaa

pre 10 godina

Kako te više nije sramota? Za godinu ipo dana još ne znamo ko je pokrao izbore, ko te prisluškivao, ko ti preti, gde su kiparske pare, gde su milijarde investicija u prvoj godini vlade, gde je odelo za dinkića (ne monistarsko i savetničko)???

Grunf

pre 10 godina

Nema razloga da poričeš nešto što je očigledno.U SNS-postoje dve struje jedna naklonjena Rusiji(starija garda,bivši spsovci,julovci) i mladja naklonjena zapadnim vrednostima.Vas dvojica izgledaate kao jedan u klin drugi u ploču.Da li će tebe neko smeniti je samo pitanje percepcije odbora gde vide svoju veću korist.S tobom ili Tomom.To i sam znaš.Inače o selektivnoj borbi protiv korupcije da li je ima li ne pa zar je to važno.Hajde i to da kažemo selektvno dovedi do kraja.Neki su uhapšeni i ?Šta je uradilo tužilaštvo.Ništa.To što je neko podigao 10 ili. 1000 optužnica pa šta kada nije donesena ni jedna presuda.O mišljenju gradjana ja se ne bih izjašnjavao.Vrlo brzo ćeš uvideti da nije se tako lepo kako te uljujkuju i zasiapju informacijama.Nije mi još nešto jasno zašto stalno pominješ Miškovića i Djilasa.Prihvati to sportski kao poraz.Izašao si na teren i izgubio.Idemo dalje.Ja razumem da su to dve jako bolne tačke za tebe jer toliko reči trošiš na dve osobe koje ne znam čime zaslužuju da budu toliko pominjane od stane potpredsednika Vlade.Jednog si godinama optuživao tvrdio da imaš dokaze i posle godinu dana zatvora ništa.S drugim si imao vrlo konkretne razgovore o projektu Beograd na Vodi pa ti ni on sada ne valja.Prodje onaj famozni jun za šarića doduše nisi rekao jun koje godine i?Tvoja noćna mora je sopstvena stranka.Ona ti je postala breme na ledjima koje ne možeš da izneseš.Tu leže svi virusi koje te muče.Džaba što ti radiš kada 90% SNS-a urušava tvoj rad.Oni te ruše

LikeLikeLikeLike

pre 10 godina

Vučiću svaka čast na spretnosti i britkosti u odgovorima bilo novinarima bilo opoziciji. To samo može čovek kome je savest čista i ko je profesionalac povrh svega.

Sasa jokic

pre 10 godina

Da li se secate koliko je Kostunicu trebalo da sa 85% podrske pasne na 10%?
Vucic se jos uvek odrzava na najave i pricu. Kada narod shvati da je to sve (na zalost) prazna prica, bice kasno za sve.
Pa ko je Tomi kupio stan od ar ipo? Pa da li mislite da ce On sada da dozvoli da ih Vucic hapsi?
Da li stvarno verujete u bratsku ljubav sa Seikom posle jednog susreta?
Da li mislite da Misko, Beko, Djilas i ostali tajkuni sede skrstenih ruku i cekaju da ih tek tako pohapse?
Ko se bori oko prvog coveka BIA ako ne Toma i Vucic, sta mislite zasto?
Ne znam da li ce Srbija da se smeje ili da place kada shvati da je ovo sve jedna velika sarena laza (Krstic).

dejan

pre 10 godina

moram da primetim da su SNS VOJNICI postali pismeniji i da su dobro navezbali pisanje komentara,cak ima odredjene sofisticiranosti. Samo mi se cini da sve dolazi od istog tekstopisca,dajte malo maste... i kao prave patriJote, molim vas pisite cirilicom.

Rajka2

pre 10 godina

Verovatno da kao i u svum strankama ima nezadovoljnih i ambicioznih ljudi, ali one sa bolesnim ambicijama ce Aco spustiti na zemlju, u to ne sumnjam. Treba imati zaista veliku petlju i dovoljno energije da bi se pratio jedan ovakav covek.

srbin

pre 10 godina

Clan sam SNS od osnivanja i naravno da ima podela na Tomine pristalice ( vecinom stariji clanovi,sa srednjom strucnom spremom, koji bi kroz politiku do lične koristi )i Vuciceve pristalice ( vecinom mlade,obrazovane ljude koji bih da pomognu Srbiji ) a podela ima u vise od pola Opštinskih odbora SNS po celoj Srbiji.

Zoran

pre 10 godina

Ne znam stvarno sto bi bilo ikakvih podela u stranci kad su i onako vodeci i u najmanju ruku receno efikasni u onome sto rade. Mislio sam da nikada nece doci kod nas ali sam se prevario da ljudi koji su uspesni u svojos struci budu ministri za isto a ne da nam ministar sporta bude ekonomista a ministar odbrane pravnik. Moram priznati da sam do sada,kao obican gradjanin, zadovoljan radom vlade.

Biljana

pre 10 godina

SNS nije bio nikad jači, a tek će napredovati posle ove borbe, rešenih privatizacija i sprovedenih ekonomskih mera. Neko se šalio o podeli i smeni?

Dragan Šapić

pre 10 godina

Sigurno ima podela u pojedinim lokalnim odborima kao i u svim strankama gde se razni ljudi bore za sopstvene interese, ali to nije bitno dokle god je vrh stranke odgovoran i jedinstven i drži se usvojenih principa, što je naprednjacima i donelo veliku popularnost u narodu.

Djoda

pre 10 godina

opet ponavljam kao papagaj...covek kome su najblizi saradnici Goran Vesic i Nebojsa Covic i kome 90% kadrova cine megatrendovci je obican prodavac magle! Samo slepci ne vide sta sa radi,borac protiv korupcije hapsi a nikog u zatvorima nema,desna ruka mu neko ko je unistio (pokrao) kk i fk cz ,a sta tek reci za pudlicu iz Zeleznika? Botovi lupajte minuse,lazite sami sebe!!! PS. Zaboravio sam i Kokezu kao i pojedine dir. Javnih preduzeca koji su u svojim okruzenjima poznati po ''postenju''!

Milicica

pre 10 godina

Da su svi i u SNS i u drugim stranklama cvecke - nisu, ali ove iz SNS ce Aca svojom energijom ili priterati po bozjoj volji, ili proterati.

ha ha ha

pre 10 godina

(bole, 11. oktobar 2013 16:24)

Ali stvarno botovi ne citaju komentare ti napises za SNS nije kao DS,a ovi te onda nalupaju minusima mozda jeste kao DS pa su te zato nalupali.pozdrav

banex

pre 10 godina

DS vise nije na vlasti pa shodno tome ni drzavne institucije ne rade po njihovim nalozima.
(gela, 11. oktobar 2013 16:10)
Što je najgore još postoje sudije koje su pod uticajem korumpiranih političara i tajkuna, a dokaz tome je po hitnom postupku doneta odluka na žalbu Miškovića, iako 13000 žalbi običnih smrtnika čeka, i čeka će još dugo, i sada kada povodom tog slučaja Vučić samo konstatuje ovu činjenicu, da 13000 žalbi čeka, a da se Miškovićeva rešava u najkraćem mogućem roku, odmah se nađu neki koji to protumače kao pritisak na sud.

svevekovni Lenjin

pre 10 godina

U svakoj stranci ima kukolja koji bi da napreduje iako nema sposobnosti za to! (Prosinecki, 11. oktobar 2013 17:00)
"mangupi u sopstvenim redovima" - svugde i na svakom mestu. Samo ih treba prepoznati i izolovati! Često nije lako! Najumiljatiji i najposlušniji!

poljubac

pre 10 godina

Ne deluje da u SNS-u ima podele, nasuprot deluju kao jedna velika celina a uvek će biti onih koji bi želeli da zamene lidera stranke pogotovo kad su u pitanju najpopularnije stranke, sto je tiče Vučića on zamenu nema tako da svi koji su i pomislili da mogu da ga zamene pogrešili su.

potreba sukoba mišljenja nesporna...

pre 10 godina

Ukoliko ima unutar stranackih razlicitih misljenja ne mora da znaci da ima podele u stranci. (Nikola, 11. oktobar 2013 16:01)
Ma nije valjda da se zalažemo za vreme jednoumlja. Ni sudar na raskrsnici svi ne vide isto, što bi u politici bili istomišljenici?

gela

pre 10 godina

Proslo je vreme i Miskovica i sto jos vaznije Djilasa. Vladimir Todoric izgleda jos nije shvatio da DS vise nije na vlasti pa shodno tome ni drzavne institucije ne rade po njihovim nalozima.

Tard

pre 10 godina

(infoministarski, 11. oktobar 2013 15:21)

Nije u svakoj drugoj vesti zbog lepih očiju, nego zbog rada, on ima o čemu da priča, on nudi neka rešenja, ima dela, bori se da izađemo na kraj sa problemima... Mnogima ne treba odmor, jer većina voli da čuje šta se radi i koji su planovi za dalje. To što opoziciju pojede zavist, druga je stvar, mogli su i oni da rade kao Vučić da su imali volje, još se hvališe kadrovima i sposobnošću, a totalno nas onesposobiše.

Laik

pre 10 godina

Vrativši se s posla (koji srećnik !), pročitah ovaj tekst, komentare i setih se jednog drugog teksta koji sam juče pročitao. Naime, jedna mlada Ruskinja u avgustu mesecu javila se na konkurs za posao. U oglasu je stajalo da traže mlade koji vole da "surfuju" na netu i budu deo uspešnog tima. Kada je otišla na intervju, zapazila je da u jednoj prostoriji zaposleni objavljuju postove na društvenim mrežama, a oni u drugoj prostoriji pišu komentare. I sve to za 775 dolara mesečno.
Pišem ovo jer je neverovatna podudarnost broja pozitivnih ili negativnih komentara o Vučiću. Na afirmativni komentar tačno 151-153 "lajkova", na kritički isto toliko minusa. Nemojte mi reći da to neko radi iz hobija ?!

Diktator

pre 10 godina

Ima itekako, jedan po jedan prevareni član SNS izlazi i ulaz ološ...a nezadovoljstvo se ogleda u tome da Vučić postavlja na funkcije kumove, rođake, prijatelje, klimoglavce...pa se stiče utisak da su svi u SNS neznalice i nestručni, što nije tačno, ali ti sposobni su u drugom planu, jer nisu klimoglavci i po volju Vučića...Diktatura u SNS je očigledna i ozbiljni ljudi na to ne pristaju i povlače se. Najbolji primer ulizivanja Vučiću, a sve kako ne bi bio smenjen jer je nesposoban i neznalica, je Cvetanović, gradonačelnik Leskovca, koji daje odlikovanje Vučiću, a sve kako bi sačuvao fotelju.

zlatan

pre 10 godina

Podele u SNS -u prizeljkuju njihovi politicki protivnici. SNS ima najvecu podrsku gradjana , a Vucic jos vecu kao politicar na srpskoj politickoj sceni tako da je i pomisao o njegovoj smeni sasvim nerealna i niko je i ne trazi.

Avakum

pre 10 godina

Моћницима није лако стати за врат. Уз ту борбу Вучић има и велики посао да подигне ниво у СНС и да створи моћан тим, да склони позере и буздоване. Желим му срећу!

Sale 25

pre 10 godina

Ne mogu svi isto da misle jer da je tako to bi bilo jednoumlje. Svako ima pravo da iznese svoje mišljenje, predlog, o kome se raspravlja i nađe najbolje rešenje. Ko kaže da se uvek usvoji Vučićev predlog u svemu, ali on je pokretač svih preduzetih mera, čovek koga malo ko u njegovom radu može da prati. Verovatno postoje oni koji nisu zadovoljni time što traži red, rad i disciplinu i samo takvi mogu da žele i traže njegovu smenu, ali ne pitaju se samo oni već i svi koji ga podržavaju u svemu.

TEKSTOPISAC

pre 10 godina

Srbija je demokratska zemlja u kojoj uvek svako onaj ko smatra da neko dobro ne radi moze zahtevati da se taj smeni, ali traziti da se smeni Aleksandar Vucic to je kao da sebi secete ruku ili nogu. Tako nesto traziti u ovom trenutku je ravno samoubistvu, jer on ima toliko poverenje gradjana Srbije da ni jedan politicar u Srbiji do sada nije imao. Ovo je pokusaj opozicije da unese nemir u SNS narvno to im nece uspeti. Na kraju svaki onaj clan SNS-a koji nije u stanju da prati predsednika moze bez ikakvih problema da izadje iz stranke.

Obrenovčanin

pre 10 godina

Teško je kada imaš toliko njih koji ti rade o glavi,koji čekaju i 1 tvoj mali pogrešni korak da te sapletu. Dosta je takvih oko Vučića,smeju mu se,ulaguju,uvlače,kako god to hoćete.. a iza leđa sve najgore,potkopavaju i prave dilove sa onima kojima je moć novca jedina moć na ovom svetu. Znao sam to od samog početka,znao je to i Vučić.. ali ko sam ja da mu to pričam..

mm

pre 10 godina

Sve je to lepo, ali ja se sećam vremena kada je govorio: srpska radikalna stranka je potpuno monolitna, nema nikakvih podela - i slično. A onda se SRS raspao. Znači, kad ima nesuglasica, najbolje je tvrditi da ih nema i da je sve u redu. Ista priča...ništa novo.

nidža

pre 10 godina

Vreme jednoumlja i bespogovorne poslušnosti je davno iza nas. A različito mišljenje i stavovi oko rešavanja nespornih problema je poželjno i neminovno.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Predsednik Srpske napredne stranke Aleksandar Vučić kaže da nema podele u SNS-u,

I to me zabole da li u SNS ima ili nema podela !
Sto se mene licno tice mozete da se "glodate dok se ne poglodate" !

infoministarski

pre 10 godina

čovek 'bez uticaja na medije' u svakoj drugoj vesti u medijima, trudi se da 'ne privuče pažnju'....?!
kad bi nas barem malo pustio da se odmorimo od njega i njegovih umnih izjava....

nidža

pre 10 godina

Vreme jednoumlja i bespogovorne poslušnosti je davno iza nas. A različito mišljenje i stavovi oko rešavanja nespornih problema je poželjno i neminovno.

potreba sukoba mišljenja nesporna...

pre 10 godina

Ukoliko ima unutar stranackih razlicitih misljenja ne mora da znaci da ima podele u stranci. (Nikola, 11. oktobar 2013 16:01)
Ma nije valjda da se zalažemo za vreme jednoumlja. Ni sudar na raskrsnici svi ne vide isto, što bi u politici bili istomišljenici?

Tard

pre 10 godina

(infoministarski, 11. oktobar 2013 15:21)

Nije u svakoj drugoj vesti zbog lepih očiju, nego zbog rada, on ima o čemu da priča, on nudi neka rešenja, ima dela, bori se da izađemo na kraj sa problemima... Mnogima ne treba odmor, jer većina voli da čuje šta se radi i koji su planovi za dalje. To što opoziciju pojede zavist, druga je stvar, mogli su i oni da rade kao Vučić da su imali volje, još se hvališe kadrovima i sposobnošću, a totalno nas onesposobiše.

Avakum

pre 10 godina

Моћницима није лако стати за врат. Уз ту борбу Вучић има и велики посао да подигне ниво у СНС и да створи моћан тим, да склони позере и буздоване. Желим му срећу!

gela

pre 10 godina

Proslo je vreme i Miskovica i sto jos vaznije Djilasa. Vladimir Todoric izgleda jos nije shvatio da DS vise nije na vlasti pa shodno tome ni drzavne institucije ne rade po njihovim nalozima.

zlatan

pre 10 godina

Podele u SNS -u prizeljkuju njihovi politicki protivnici. SNS ima najvecu podrsku gradjana , a Vucic jos vecu kao politicar na srpskoj politickoj sceni tako da je i pomisao o njegovoj smeni sasvim nerealna i niko je i ne trazi.

banex

pre 10 godina

DS vise nije na vlasti pa shodno tome ni drzavne institucije ne rade po njihovim nalozima.
(gela, 11. oktobar 2013 16:10)
Što je najgore još postoje sudije koje su pod uticajem korumpiranih političara i tajkuna, a dokaz tome je po hitnom postupku doneta odluka na žalbu Miškovića, iako 13000 žalbi običnih smrtnika čeka, i čeka će još dugo, i sada kada povodom tog slučaja Vučić samo konstatuje ovu činjenicu, da 13000 žalbi čeka, a da se Miškovićeva rešava u najkraćem mogućem roku, odmah se nađu neki koji to protumače kao pritisak na sud.

GoranZ

pre 10 godina

Ne može se reći da je to baš podela, ali neko strujanje postoji. Možda to donosi kvalitet više. Toma je potreban kao sidro, stabilnost i bez njega SNS ne postoji. Njegove odmerene izjave uvek imaju utemeljenje u stvarnosti. Nema preterivanja, lažne skromnosti, plitkog samoreklamerstva. Bez Tome, SNS bi bio kao brod u oluji kojim komanduje ludi kapetan.

TEKSTOPISAC

pre 10 godina

Srbija je demokratska zemlja u kojoj uvek svako onaj ko smatra da neko dobro ne radi moze zahtevati da se taj smeni, ali traziti da se smeni Aleksandar Vucic to je kao da sebi secete ruku ili nogu. Tako nesto traziti u ovom trenutku je ravno samoubistvu, jer on ima toliko poverenje gradjana Srbije da ni jedan politicar u Srbiji do sada nije imao. Ovo je pokusaj opozicije da unese nemir u SNS narvno to im nece uspeti. Na kraju svaki onaj clan SNS-a koji nije u stanju da prati predsednika moze bez ikakvih problema da izadje iz stranke.

Milicica

pre 10 godina

Da su svi i u SNS i u drugim stranklama cvecke - nisu, ali ove iz SNS ce Aca svojom energijom ili priterati po bozjoj volji, ili proterati.

Sale 25

pre 10 godina

Ne mogu svi isto da misle jer da je tako to bi bilo jednoumlje. Svako ima pravo da iznese svoje mišljenje, predlog, o kome se raspravlja i nađe najbolje rešenje. Ko kaže da se uvek usvoji Vučićev predlog u svemu, ali on je pokretač svih preduzetih mera, čovek koga malo ko u njegovom radu može da prati. Verovatno postoje oni koji nisu zadovoljni time što traži red, rad i disciplinu i samo takvi mogu da žele i traže njegovu smenu, ali ne pitaju se samo oni već i svi koji ga podržavaju u svemu.

Srbin100%

pre 10 godina

Cak i da postoji neka grupa nezadovoljnih u SNS-u kako to neki mediji navode,oni apsolutno nemaju nikakvu podrsku u vodecim strukturama stranke i svaki njihov pokusaj bunta bi bio neuspesan

Zoran

pre 10 godina

''srbine'' mislim da niste u pravu, naravno da svaka stranka ima svoje fakultetski obrazovane ljude i ljude sa srednjom strucnom kao i bogate i siromasne...nije vazno kako je ko obrazovan i koliko ko ima vec da svi imaju isti cilj,da podrze ono u sta veruju i naravno da podrze ljude koji ih vode.

Dragan Šapić

pre 10 godina

Sigurno ima podela u pojedinim lokalnim odborima kao i u svim strankama gde se razni ljudi bore za sopstvene interese, ali to nije bitno dokle god je vrh stranke odgovoran i jedinstven i drži se usvojenih principa, što je naprednjacima i donelo veliku popularnost u narodu.

Odin

pre 10 godina

Sada će na sve moguće načine pokušati da oslabe SNS kao stranku jer se ona zauzela da pokrene Srbiju i stavi je na noge al neće im to poći za rukom.

Biljana

pre 10 godina

SNS nije bio nikad jači, a tek će napredovati posle ove borbe, rešenih privatizacija i sprovedenih ekonomskih mera. Neko se šalio o podeli i smeni?

Branka Petrovic

pre 10 godina

Svugde, ama bas svugde i medju prijateljima i u porodici i na poslu i u drzavi i u svakoj stranci je potrebna sloga, saradnja i dogovor. To je osnovno za uspeh bilo koga u bilo cemu

ljubica

pre 10 godina

Cela Srbija nema sposobnijeg politicara od Vucica. I zasto bi iko iz SNS hteo da ga smeni? I ko bi uoste mogao da ga zameni? To su obicne zlonamerne price.

Nebojša

pre 10 godina

Čovek se rodi takav - ili se plaši ili ne. A nije jednostavno. Dirnuo je u osinje gnezdo A ne plaši se. Vučić radi ispravno, zato se ne boji.

poljubac

pre 10 godina

Ne deluje da u SNS-u ima podele, nasuprot deluju kao jedna velika celina a uvek će biti onih koji bi želeli da zamene lidera stranke pogotovo kad su u pitanju najpopularnije stranke, sto je tiče Vučića on zamenu nema tako da svi koji su i pomislili da mogu da ga zamene pogrešili su.

brige-bez

pre 10 godina

Vučić pokušava da uspostavi i održi neki red u "svojoj kući", ali uvek se nađe neki pametni komšija da ga blati po komšiluku..
Toga je uvek bilo pa se više i ne obaziremo !

infoministarski

pre 10 godina

čovek 'bez uticaja na medije' u svakoj drugoj vesti u medijima, trudi se da 'ne privuče pažnju'....?!
kad bi nas barem malo pustio da se odmorimo od njega i njegovih umnih izjava....

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Predsednik Srpske napredne stranke Aleksandar Vučić kaže da nema podele u SNS-u,

I to me zabole da li u SNS ima ili nema podela !
Sto se mene licno tice mozete da se "glodate dok se ne poglodate" !

Laik

pre 10 godina

Vrativši se s posla (koji srećnik !), pročitah ovaj tekst, komentare i setih se jednog drugog teksta koji sam juče pročitao. Naime, jedna mlada Ruskinja u avgustu mesecu javila se na konkurs za posao. U oglasu je stajalo da traže mlade koji vole da "surfuju" na netu i budu deo uspešnog tima. Kada je otišla na intervju, zapazila je da u jednoj prostoriji zaposleni objavljuju postove na društvenim mrežama, a oni u drugoj prostoriji pišu komentare. I sve to za 775 dolara mesečno.
Pišem ovo jer je neverovatna podudarnost broja pozitivnih ili negativnih komentara o Vučiću. Na afirmativni komentar tačno 151-153 "lajkova", na kritički isto toliko minusa. Nemojte mi reći da to neko radi iz hobija ?!

Obrenovčanin

pre 10 godina

Teško je kada imaš toliko njih koji ti rade o glavi,koji čekaju i 1 tvoj mali pogrešni korak da te sapletu. Dosta je takvih oko Vučića,smeju mu se,ulaguju,uvlače,kako god to hoćete.. a iza leđa sve najgore,potkopavaju i prave dilove sa onima kojima je moć novca jedina moć na ovom svetu. Znao sam to od samog početka,znao je to i Vučić.. ali ko sam ja da mu to pričam..

Djoda

pre 10 godina

opet ponavljam kao papagaj...covek kome su najblizi saradnici Goran Vesic i Nebojsa Covic i kome 90% kadrova cine megatrendovci je obican prodavac magle! Samo slepci ne vide sta sa radi,borac protiv korupcije hapsi a nikog u zatvorima nema,desna ruka mu neko ko je unistio (pokrao) kk i fk cz ,a sta tek reci za pudlicu iz Zeleznika? Botovi lupajte minuse,lazite sami sebe!!! PS. Zaboravio sam i Kokezu kao i pojedine dir. Javnih preduzeca koji su u svojim okruzenjima poznati po ''postenju''!

jaa

pre 10 godina

Kako te više nije sramota? Za godinu ipo dana još ne znamo ko je pokrao izbore, ko te prisluškivao, ko ti preti, gde su kiparske pare, gde su milijarde investicija u prvoj godini vlade, gde je odelo za dinkića (ne monistarsko i savetničko)???

Sasa jokic

pre 10 godina

Da li se secate koliko je Kostunicu trebalo da sa 85% podrske pasne na 10%?
Vucic se jos uvek odrzava na najave i pricu. Kada narod shvati da je to sve (na zalost) prazna prica, bice kasno za sve.
Pa ko je Tomi kupio stan od ar ipo? Pa da li mislite da ce On sada da dozvoli da ih Vucic hapsi?
Da li stvarno verujete u bratsku ljubav sa Seikom posle jednog susreta?
Da li mislite da Misko, Beko, Djilas i ostali tajkuni sede skrstenih ruku i cekaju da ih tek tako pohapse?
Ko se bori oko prvog coveka BIA ako ne Toma i Vucic, sta mislite zasto?
Ne znam da li ce Srbija da se smeje ili da place kada shvati da je ovo sve jedna velika sarena laza (Krstic).

Diktator

pre 10 godina

Ima itekako, jedan po jedan prevareni član SNS izlazi i ulaz ološ...a nezadovoljstvo se ogleda u tome da Vučić postavlja na funkcije kumove, rođake, prijatelje, klimoglavce...pa se stiče utisak da su svi u SNS neznalice i nestručni, što nije tačno, ali ti sposobni su u drugom planu, jer nisu klimoglavci i po volju Vučića...Diktatura u SNS je očigledna i ozbiljni ljudi na to ne pristaju i povlače se. Najbolji primer ulizivanja Vučiću, a sve kako ne bi bio smenjen jer je nesposoban i neznalica, je Cvetanović, gradonačelnik Leskovca, koji daje odlikovanje Vučiću, a sve kako bi sačuvao fotelju.

svevekovni Lenjin

pre 10 godina

U svakoj stranci ima kukolja koji bi da napreduje iako nema sposobnosti za to! (Prosinecki, 11. oktobar 2013 17:00)
"mangupi u sopstvenim redovima" - svugde i na svakom mestu. Samo ih treba prepoznati i izolovati! Često nije lako! Najumiljatiji i najposlušniji!

Grunf

pre 10 godina

Nema razloga da poričeš nešto što je očigledno.U SNS-postoje dve struje jedna naklonjena Rusiji(starija garda,bivši spsovci,julovci) i mladja naklonjena zapadnim vrednostima.Vas dvojica izgledaate kao jedan u klin drugi u ploču.Da li će tebe neko smeniti je samo pitanje percepcije odbora gde vide svoju veću korist.S tobom ili Tomom.To i sam znaš.Inače o selektivnoj borbi protiv korupcije da li je ima li ne pa zar je to važno.Hajde i to da kažemo selektvno dovedi do kraja.Neki su uhapšeni i ?Šta je uradilo tužilaštvo.Ništa.To što je neko podigao 10 ili. 1000 optužnica pa šta kada nije donesena ni jedna presuda.O mišljenju gradjana ja se ne bih izjašnjavao.Vrlo brzo ćeš uvideti da nije se tako lepo kako te uljujkuju i zasiapju informacijama.Nije mi još nešto jasno zašto stalno pominješ Miškovića i Djilasa.Prihvati to sportski kao poraz.Izašao si na teren i izgubio.Idemo dalje.Ja razumem da su to dve jako bolne tačke za tebe jer toliko reči trošiš na dve osobe koje ne znam čime zaslužuju da budu toliko pominjane od stane potpredsednika Vlade.Jednog si godinama optuživao tvrdio da imaš dokaze i posle godinu dana zatvora ništa.S drugim si imao vrlo konkretne razgovore o projektu Beograd na Vodi pa ti ni on sada ne valja.Prodje onaj famozni jun za šarića doduše nisi rekao jun koje godine i?Tvoja noćna mora je sopstvena stranka.Ona ti je postala breme na ledjima koje ne možeš da izneseš.Tu leže svi virusi koje te muče.Džaba što ti radiš kada 90% SNS-a urušava tvoj rad.Oni te ruše

srbin

pre 10 godina

Clan sam SNS od osnivanja i naravno da ima podela na Tomine pristalice ( vecinom stariji clanovi,sa srednjom strucnom spremom, koji bi kroz politiku do lične koristi )i Vuciceve pristalice ( vecinom mlade,obrazovane ljude koji bih da pomognu Srbiji ) a podela ima u vise od pola Opštinskih odbora SNS po celoj Srbiji.

dejan

pre 10 godina

moram da primetim da su SNS VOJNICI postali pismeniji i da su dobro navezbali pisanje komentara,cak ima odredjene sofisticiranosti. Samo mi se cini da sve dolazi od istog tekstopisca,dajte malo maste... i kao prave patriJote, molim vas pisite cirilicom.

cacanin

pre 10 godina

Kako te više nije sramota? Za godinu ipo dana još ne znamo ko je pokrao izbore, ko te prisluškivao, ko ti preti, gde su kiparske pare, gde su milijarde investicija u prvoj godini vlade, gde je odelo za dinkića (ne monistarsko i savetničko)???(jaa, 11. oktobar 2013 20:09)

Zasto minusi na ovaj komentar???
Prosto i pitanje na mestu, sam ih je Vucic trazio u kampanji?

mm

pre 10 godina

Sve je to lepo, ali ja se sećam vremena kada je govorio: srpska radikalna stranka je potpuno monolitna, nema nikakvih podela - i slično. A onda se SRS raspao. Znači, kad ima nesuglasica, najbolje je tvrditi da ih nema i da je sve u redu. Ista priča...ništa novo.

ha ha ha

pre 10 godina

(bole, 11. oktobar 2013 16:24)

Ali stvarno botovi ne citaju komentare ti napises za SNS nije kao DS,a ovi te onda nalupaju minusima mozda jeste kao DS pa su te zato nalupali.pozdrav

dragan

pre 10 godina

Nemojte se deliti bar do dolaska Seselja.On ce se za sve vas pobrinuti.Zar mislite da ce sve ostati na vasem lopovluku? Obicno drzave i narodi posle ovakvih bira jos gore to je staro pravilo.

Hogar

pre 10 godina

Kako nema podele?Pročitajte izjave mladog ministra Krstića koji šakom i kapom deli otkaze i proglašava viškove,smanjuje plate.Šta mislite koliko je doprineo izjavama padu popularnosti SNS-a koji ga je svesrdno preporučio?
Kada se "spozna" koji su efekti takvih izjava po popularnost SNS-a koji je do pre nekoliko dana imao naklonost skoro 50 % glasačkog tela a danas već može da se meri sa DS-om...šta mislite da li će biti podela ?

Kontraudar tajkuna

pre 10 godina

Ukoliko lideru SNS A.Vučiću "nisu dovoljno dobri stranački kadrovi" za visoke funkcije u "institucijama izvršne vlasti" te, zato mora da "uvozi odgovarajuće, čak, iz inostranstva", onda to podstiće "nezadovoljstvo i podele", koje vode u neminovno "slabljenje" i "cepanje stranke"?!
Da bi takav scenario predupredio lider SNS A.Vučić "pod hitno da podnese ostavku" na sve stranačke i državničke funkcije, inače, dovodi u pitanje "stranačko jedinstvo i podršku" na duži rok, a "igra se i sa sudbinom zemlje i naroda"?!

Sasa Tramp

pre 10 godina

Naravno da ima podele. Posto je opste poznato da je svaka stranka interesna grupa i da su strankama ljudi koji su iz nekog interesa, oni su lojalni i vredni sve dok imaju interesa, a prestaju to da budu istog trenutka kada im se ne ispuni to sto zele.
Jedino ne mogu da razumem da li su ljudi toliko glupi pa ne mogu da shvate da samo oni u vrhu te piramide ostvare svoj interes.

Najbolji komentar

pre 10 godina

Najbolji komentar na B92 svih vremena:"Mi smo svakako u kanalu...Mi Srbi smo poznati po mitomaniji,i zato podrzavam ideju kanala "Morava"...Ako treba da biramo velicinu kanala u kojem cemo zavrsiti,mislim da karakteru srpskog naroda jedino odgovara da to bude neki VELIKI,ISTORIJSKI I DUBOK kanal...Nema smisla da zavrsimo u nekom plicaku,to nema smisla...Nema smisla da NEBESKI NAROD zavrsi u OBICNOM KANALU!!!" Komentar sam procitao na vesti: "Predsednik Vladi: Gradite kanal",ali taj komentar je toliko univerzalan,da moze da se napise za svaku vest koja je povezana sa Srbijom.Ne znam koje napisao ovaj komentar,ali ovo kao da je napisao Z.Djindjic...ISTINA,METAFORA I IRONIJA!!! Veliko hvala nepoznatom coveku koji je napisao komentar...

Rajka2

pre 10 godina

Verovatno da kao i u svum strankama ima nezadovoljnih i ambicioznih ljudi, ali one sa bolesnim ambicijama ce Aco spustiti na zemlju, u to ne sumnjam. Treba imati zaista veliku petlju i dovoljno energije da bi se pratio jedan ovakav covek.

LikeLikeLikeLike

pre 10 godina

Vučiću svaka čast na spretnosti i britkosti u odgovorima bilo novinarima bilo opoziciji. To samo može čovek kome je savest čista i ko je profesionalac povrh svega.

Zoran

pre 10 godina

Ne znam stvarno sto bi bilo ikakvih podela u stranci kad su i onako vodeci i u najmanju ruku receno efikasni u onome sto rade. Mislio sam da nikada nece doci kod nas ali sam se prevario da ljudi koji su uspesni u svojos struci budu ministri za isto a ne da nam ministar sporta bude ekonomista a ministar odbrane pravnik. Moram priznati da sam do sada,kao obican gradjanin, zadovoljan radom vlade.

Milena

pre 10 godina

Mnogima koji bi hteli da u SNS ima podela,pusti sanak se nece ostvariti.Nikad SNS nije bila jaca i kompaktnija nego sada.Ovakve izjave o podeli su zlonamerne i imaju za cilj da obore rejtig SNS koji udara u 50 posto.Ali,to se nece dogoditi.SNS ostaje jaka.

dane 13

pre 10 godina

Jasno je da ima onih kojima smetaju promene u Srbiji, smeta sto su godinama unazad navikli da uzivaju privilegije koje idu uz funkciju. Aleksandar Vucic je odlucan u tome da svako mora da radi svoj posao odgovorno i bez povlastica a ocigledno je da protivnika tome ima i u redovima pozicije i opozicije. Dobro je sto Vucica ovakve stvari ne plase, naprotiv mislim da ga samo jos vise podsticu i jacaju.

za pismene...

pre 10 godina

Aleksandar@
Ima li koji zuckasti,da se ne upeca bas na odredjenu rec ,pa cak i kad se pogresno napise...Mislio je covek na lobiranje,lobije ili spinovanje,spin ili botovi vam,botovi vas...Nisam clan SNS stranke a ni mafije...Zavrsio sam faks,diplomu mi stavili ispod saksije sa cveckama,mislim da je u pitanju...lucky bamboo ili u prevodu srecni bambus!Kazu da donosi srecu!I tako posla zbog ovih tvojih pismenih,nema pa nema!

infoministarski

pre 10 godina

čovek 'bez uticaja na medije' u svakoj drugoj vesti u medijima, trudi se da 'ne privuče pažnju'....?!
kad bi nas barem malo pustio da se odmorimo od njega i njegovih umnih izjava....

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Predsednik Srpske napredne stranke Aleksandar Vučić kaže da nema podele u SNS-u,

I to me zabole da li u SNS ima ili nema podela !
Sto se mene licno tice mozete da se "glodate dok se ne poglodate" !

Diktator

pre 10 godina

Ima itekako, jedan po jedan prevareni član SNS izlazi i ulaz ološ...a nezadovoljstvo se ogleda u tome da Vučić postavlja na funkcije kumove, rođake, prijatelje, klimoglavce...pa se stiče utisak da su svi u SNS neznalice i nestručni, što nije tačno, ali ti sposobni su u drugom planu, jer nisu klimoglavci i po volju Vučića...Diktatura u SNS je očigledna i ozbiljni ljudi na to ne pristaju i povlače se. Najbolji primer ulizivanja Vučiću, a sve kako ne bi bio smenjen jer je nesposoban i neznalica, je Cvetanović, gradonačelnik Leskovca, koji daje odlikovanje Vučiću, a sve kako bi sačuvao fotelju.

Laik

pre 10 godina

Vrativši se s posla (koji srećnik !), pročitah ovaj tekst, komentare i setih se jednog drugog teksta koji sam juče pročitao. Naime, jedna mlada Ruskinja u avgustu mesecu javila se na konkurs za posao. U oglasu je stajalo da traže mlade koji vole da "surfuju" na netu i budu deo uspešnog tima. Kada je otišla na intervju, zapazila je da u jednoj prostoriji zaposleni objavljuju postove na društvenim mrežama, a oni u drugoj prostoriji pišu komentare. I sve to za 775 dolara mesečno.
Pišem ovo jer je neverovatna podudarnost broja pozitivnih ili negativnih komentara o Vučiću. Na afirmativni komentar tačno 151-153 "lajkova", na kritički isto toliko minusa. Nemojte mi reći da to neko radi iz hobija ?!

mm

pre 10 godina

Sve je to lepo, ali ja se sećam vremena kada je govorio: srpska radikalna stranka je potpuno monolitna, nema nikakvih podela - i slično. A onda se SRS raspao. Znači, kad ima nesuglasica, najbolje je tvrditi da ih nema i da je sve u redu. Ista priča...ništa novo.

ha ha ha

pre 10 godina

(bole, 11. oktobar 2013 16:24)

Ali stvarno botovi ne citaju komentare ti napises za SNS nije kao DS,a ovi te onda nalupaju minusima mozda jeste kao DS pa su te zato nalupali.pozdrav

Milena

pre 10 godina

Mnogima koji bi hteli da u SNS ima podela,pusti sanak se nece ostvariti.Nikad SNS nije bila jaca i kompaktnija nego sada.Ovakve izjave o podeli su zlonamerne i imaju za cilj da obore rejtig SNS koji udara u 50 posto.Ali,to se nece dogoditi.SNS ostaje jaka.

Najbolji komentar

pre 10 godina

Najbolji komentar na B92 svih vremena:"Mi smo svakako u kanalu...Mi Srbi smo poznati po mitomaniji,i zato podrzavam ideju kanala "Morava"...Ako treba da biramo velicinu kanala u kojem cemo zavrsiti,mislim da karakteru srpskog naroda jedino odgovara da to bude neki VELIKI,ISTORIJSKI I DUBOK kanal...Nema smisla da zavrsimo u nekom plicaku,to nema smisla...Nema smisla da NEBESKI NAROD zavrsi u OBICNOM KANALU!!!" Komentar sam procitao na vesti: "Predsednik Vladi: Gradite kanal",ali taj komentar je toliko univerzalan,da moze da se napise za svaku vest koja je povezana sa Srbijom.Ne znam koje napisao ovaj komentar,ali ovo kao da je napisao Z.Djindjic...ISTINA,METAFORA I IRONIJA!!! Veliko hvala nepoznatom coveku koji je napisao komentar...

Sasa Tramp

pre 10 godina

Naravno da ima podele. Posto je opste poznato da je svaka stranka interesna grupa i da su strankama ljudi koji su iz nekog interesa, oni su lojalni i vredni sve dok imaju interesa, a prestaju to da budu istog trenutka kada im se ne ispuni to sto zele.
Jedino ne mogu da razumem da li su ljudi toliko glupi pa ne mogu da shvate da samo oni u vrhu te piramide ostvare svoj interes.

jaa

pre 10 godina

Kako te više nije sramota? Za godinu ipo dana još ne znamo ko je pokrao izbore, ko te prisluškivao, ko ti preti, gde su kiparske pare, gde su milijarde investicija u prvoj godini vlade, gde je odelo za dinkića (ne monistarsko i savetničko)???

Sasa jokic

pre 10 godina

Da li se secate koliko je Kostunicu trebalo da sa 85% podrske pasne na 10%?
Vucic se jos uvek odrzava na najave i pricu. Kada narod shvati da je to sve (na zalost) prazna prica, bice kasno za sve.
Pa ko je Tomi kupio stan od ar ipo? Pa da li mislite da ce On sada da dozvoli da ih Vucic hapsi?
Da li stvarno verujete u bratsku ljubav sa Seikom posle jednog susreta?
Da li mislite da Misko, Beko, Djilas i ostali tajkuni sede skrstenih ruku i cekaju da ih tek tako pohapse?
Ko se bori oko prvog coveka BIA ako ne Toma i Vucic, sta mislite zasto?
Ne znam da li ce Srbija da se smeje ili da place kada shvati da je ovo sve jedna velika sarena laza (Krstic).

Grunf

pre 10 godina

Nema razloga da poričeš nešto što je očigledno.U SNS-postoje dve struje jedna naklonjena Rusiji(starija garda,bivši spsovci,julovci) i mladja naklonjena zapadnim vrednostima.Vas dvojica izgledaate kao jedan u klin drugi u ploču.Da li će tebe neko smeniti je samo pitanje percepcije odbora gde vide svoju veću korist.S tobom ili Tomom.To i sam znaš.Inače o selektivnoj borbi protiv korupcije da li je ima li ne pa zar je to važno.Hajde i to da kažemo selektvno dovedi do kraja.Neki su uhapšeni i ?Šta je uradilo tužilaštvo.Ništa.To što je neko podigao 10 ili. 1000 optužnica pa šta kada nije donesena ni jedna presuda.O mišljenju gradjana ja se ne bih izjašnjavao.Vrlo brzo ćeš uvideti da nije se tako lepo kako te uljujkuju i zasiapju informacijama.Nije mi još nešto jasno zašto stalno pominješ Miškovića i Djilasa.Prihvati to sportski kao poraz.Izašao si na teren i izgubio.Idemo dalje.Ja razumem da su to dve jako bolne tačke za tebe jer toliko reči trošiš na dve osobe koje ne znam čime zaslužuju da budu toliko pominjane od stane potpredsednika Vlade.Jednog si godinama optuživao tvrdio da imaš dokaze i posle godinu dana zatvora ništa.S drugim si imao vrlo konkretne razgovore o projektu Beograd na Vodi pa ti ni on sada ne valja.Prodje onaj famozni jun za šarića doduše nisi rekao jun koje godine i?Tvoja noćna mora je sopstvena stranka.Ona ti je postala breme na ledjima koje ne možeš da izneseš.Tu leže svi virusi koje te muče.Džaba što ti radiš kada 90% SNS-a urušava tvoj rad.Oni te ruše

dejan

pre 10 godina

moram da primetim da su SNS VOJNICI postali pismeniji i da su dobro navezbali pisanje komentara,cak ima odredjene sofisticiranosti. Samo mi se cini da sve dolazi od istog tekstopisca,dajte malo maste... i kao prave patriJote, molim vas pisite cirilicom.

Djoda

pre 10 godina

opet ponavljam kao papagaj...covek kome su najblizi saradnici Goran Vesic i Nebojsa Covic i kome 90% kadrova cine megatrendovci je obican prodavac magle! Samo slepci ne vide sta sa radi,borac protiv korupcije hapsi a nikog u zatvorima nema,desna ruka mu neko ko je unistio (pokrao) kk i fk cz ,a sta tek reci za pudlicu iz Zeleznika? Botovi lupajte minuse,lazite sami sebe!!! PS. Zaboravio sam i Kokezu kao i pojedine dir. Javnih preduzeca koji su u svojim okruzenjima poznati po ''postenju''!

Kontraudar tajkuna

pre 10 godina

Ukoliko lideru SNS A.Vučiću "nisu dovoljno dobri stranački kadrovi" za visoke funkcije u "institucijama izvršne vlasti" te, zato mora da "uvozi odgovarajuće, čak, iz inostranstva", onda to podstiće "nezadovoljstvo i podele", koje vode u neminovno "slabljenje" i "cepanje stranke"?!
Da bi takav scenario predupredio lider SNS A.Vučić "pod hitno da podnese ostavku" na sve stranačke i državničke funkcije, inače, dovodi u pitanje "stranačko jedinstvo i podršku" na duži rok, a "igra se i sa sudbinom zemlje i naroda"?!

Hogar

pre 10 godina

Kako nema podele?Pročitajte izjave mladog ministra Krstića koji šakom i kapom deli otkaze i proglašava viškove,smanjuje plate.Šta mislite koliko je doprineo izjavama padu popularnosti SNS-a koji ga je svesrdno preporučio?
Kada se "spozna" koji su efekti takvih izjava po popularnost SNS-a koji je do pre nekoliko dana imao naklonost skoro 50 % glasačkog tela a danas već može da se meri sa DS-om...šta mislite da li će biti podela ?

dragan

pre 10 godina

Nemojte se deliti bar do dolaska Seselja.On ce se za sve vas pobrinuti.Zar mislite da ce sve ostati na vasem lopovluku? Obicno drzave i narodi posle ovakvih bira jos gore to je staro pravilo.

srbin

pre 10 godina

Clan sam SNS od osnivanja i naravno da ima podela na Tomine pristalice ( vecinom stariji clanovi,sa srednjom strucnom spremom, koji bi kroz politiku do lične koristi )i Vuciceve pristalice ( vecinom mlade,obrazovane ljude koji bih da pomognu Srbiji ) a podela ima u vise od pola Opštinskih odbora SNS po celoj Srbiji.

nidža

pre 10 godina

Vreme jednoumlja i bespogovorne poslušnosti je davno iza nas. A različito mišljenje i stavovi oko rešavanja nespornih problema je poželjno i neminovno.

cacanin

pre 10 godina

Kako te više nije sramota? Za godinu ipo dana još ne znamo ko je pokrao izbore, ko te prisluškivao, ko ti preti, gde su kiparske pare, gde su milijarde investicija u prvoj godini vlade, gde je odelo za dinkića (ne monistarsko i savetničko)???(jaa, 11. oktobar 2013 20:09)

Zasto minusi na ovaj komentar???
Prosto i pitanje na mestu, sam ih je Vucic trazio u kampanji?

svevekovni Lenjin

pre 10 godina

U svakoj stranci ima kukolja koji bi da napreduje iako nema sposobnosti za to! (Prosinecki, 11. oktobar 2013 17:00)
"mangupi u sopstvenim redovima" - svugde i na svakom mestu. Samo ih treba prepoznati i izolovati! Često nije lako! Najumiljatiji i najposlušniji!

zlatan

pre 10 godina

Podele u SNS -u prizeljkuju njihovi politicki protivnici. SNS ima najvecu podrsku gradjana , a Vucic jos vecu kao politicar na srpskoj politickoj sceni tako da je i pomisao o njegovoj smeni sasvim nerealna i niko je i ne trazi.

Biljana

pre 10 godina

SNS nije bio nikad jači, a tek će napredovati posle ove borbe, rešenih privatizacija i sprovedenih ekonomskih mera. Neko se šalio o podeli i smeni?

Tard

pre 10 godina

(infoministarski, 11. oktobar 2013 15:21)

Nije u svakoj drugoj vesti zbog lepih očiju, nego zbog rada, on ima o čemu da priča, on nudi neka rešenja, ima dela, bori se da izađemo na kraj sa problemima... Mnogima ne treba odmor, jer većina voli da čuje šta se radi i koji su planovi za dalje. To što opoziciju pojede zavist, druga je stvar, mogli su i oni da rade kao Vučić da su imali volje, još se hvališe kadrovima i sposobnošću, a totalno nas onesposobiše.

gela

pre 10 godina

Proslo je vreme i Miskovica i sto jos vaznije Djilasa. Vladimir Todoric izgleda jos nije shvatio da DS vise nije na vlasti pa shodno tome ni drzavne institucije ne rade po njihovim nalozima.

LikeLikeLikeLike

pre 10 godina

Vučiću svaka čast na spretnosti i britkosti u odgovorima bilo novinarima bilo opoziciji. To samo može čovek kome je savest čista i ko je profesionalac povrh svega.

Avakum

pre 10 godina

Моћницима није лако стати за врат. Уз ту борбу Вучић има и велики посао да подигне ниво у СНС и да створи моћан тим, да склони позере и буздоване. Желим му срећу!

TEKSTOPISAC

pre 10 godina

Srbija je demokratska zemlja u kojoj uvek svako onaj ko smatra da neko dobro ne radi moze zahtevati da se taj smeni, ali traziti da se smeni Aleksandar Vucic to je kao da sebi secete ruku ili nogu. Tako nesto traziti u ovom trenutku je ravno samoubistvu, jer on ima toliko poverenje gradjana Srbije da ni jedan politicar u Srbiji do sada nije imao. Ovo je pokusaj opozicije da unese nemir u SNS narvno to im nece uspeti. Na kraju svaki onaj clan SNS-a koji nije u stanju da prati predsednika moze bez ikakvih problema da izadje iz stranke.

poljubac

pre 10 godina

Ne deluje da u SNS-u ima podele, nasuprot deluju kao jedna velika celina a uvek će biti onih koji bi želeli da zamene lidera stranke pogotovo kad su u pitanju najpopularnije stranke, sto je tiče Vučića on zamenu nema tako da svi koji su i pomislili da mogu da ga zamene pogrešili su.

Milicica

pre 10 godina

Da su svi i u SNS i u drugim stranklama cvecke - nisu, ali ove iz SNS ce Aca svojom energijom ili priterati po bozjoj volji, ili proterati.

banex

pre 10 godina

DS vise nije na vlasti pa shodno tome ni drzavne institucije ne rade po njihovim nalozima.
(gela, 11. oktobar 2013 16:10)
Što je najgore još postoje sudije koje su pod uticajem korumpiranih političara i tajkuna, a dokaz tome je po hitnom postupku doneta odluka na žalbu Miškovića, iako 13000 žalbi običnih smrtnika čeka, i čeka će još dugo, i sada kada povodom tog slučaja Vučić samo konstatuje ovu činjenicu, da 13000 žalbi čeka, a da se Miškovićeva rešava u najkraćem mogućem roku, odmah se nađu neki koji to protumače kao pritisak na sud.

Zoran

pre 10 godina

Ne znam stvarno sto bi bilo ikakvih podela u stranci kad su i onako vodeci i u najmanju ruku receno efikasni u onome sto rade. Mislio sam da nikada nece doci kod nas ali sam se prevario da ljudi koji su uspesni u svojos struci budu ministri za isto a ne da nam ministar sporta bude ekonomista a ministar odbrane pravnik. Moram priznati da sam do sada,kao obican gradjanin, zadovoljan radom vlade.

ljubica

pre 10 godina

Cela Srbija nema sposobnijeg politicara od Vucica. I zasto bi iko iz SNS hteo da ga smeni? I ko bi uoste mogao da ga zameni? To su obicne zlonamerne price.

Rajka2

pre 10 godina

Verovatno da kao i u svum strankama ima nezadovoljnih i ambicioznih ljudi, ali one sa bolesnim ambicijama ce Aco spustiti na zemlju, u to ne sumnjam. Treba imati zaista veliku petlju i dovoljno energije da bi se pratio jedan ovakav covek.

Odin

pre 10 godina

Sada će na sve moguće načine pokušati da oslabe SNS kao stranku jer se ona zauzela da pokrene Srbiju i stavi je na noge al neće im to poći za rukom.

brige-bez

pre 10 godina

Vučić pokušava da uspostavi i održi neki red u "svojoj kući", ali uvek se nađe neki pametni komšija da ga blati po komšiluku..
Toga je uvek bilo pa se više i ne obaziremo !

Nebojša

pre 10 godina

Čovek se rodi takav - ili se plaši ili ne. A nije jednostavno. Dirnuo je u osinje gnezdo A ne plaši se. Vučić radi ispravno, zato se ne boji.

Sale 25

pre 10 godina

Ne mogu svi isto da misle jer da je tako to bi bilo jednoumlje. Svako ima pravo da iznese svoje mišljenje, predlog, o kome se raspravlja i nađe najbolje rešenje. Ko kaže da se uvek usvoji Vučićev predlog u svemu, ali on je pokretač svih preduzetih mera, čovek koga malo ko u njegovom radu može da prati. Verovatno postoje oni koji nisu zadovoljni time što traži red, rad i disciplinu i samo takvi mogu da žele i traže njegovu smenu, ali ne pitaju se samo oni već i svi koji ga podržavaju u svemu.

Dragan Šapić

pre 10 godina

Sigurno ima podela u pojedinim lokalnim odborima kao i u svim strankama gde se razni ljudi bore za sopstvene interese, ali to nije bitno dokle god je vrh stranke odgovoran i jedinstven i drži se usvojenih principa, što je naprednjacima i donelo veliku popularnost u narodu.

Obrenovčanin

pre 10 godina

Teško je kada imaš toliko njih koji ti rade o glavi,koji čekaju i 1 tvoj mali pogrešni korak da te sapletu. Dosta je takvih oko Vučića,smeju mu se,ulaguju,uvlače,kako god to hoćete.. a iza leđa sve najgore,potkopavaju i prave dilove sa onima kojima je moć novca jedina moć na ovom svetu. Znao sam to od samog početka,znao je to i Vučić.. ali ko sam ja da mu to pričam..

GoranZ

pre 10 godina

Ne može se reći da je to baš podela, ali neko strujanje postoji. Možda to donosi kvalitet više. Toma je potreban kao sidro, stabilnost i bez njega SNS ne postoji. Njegove odmerene izjave uvek imaju utemeljenje u stvarnosti. Nema preterivanja, lažne skromnosti, plitkog samoreklamerstva. Bez Tome, SNS bi bio kao brod u oluji kojim komanduje ludi kapetan.

Srbin100%

pre 10 godina

Cak i da postoji neka grupa nezadovoljnih u SNS-u kako to neki mediji navode,oni apsolutno nemaju nikakvu podrsku u vodecim strukturama stranke i svaki njihov pokusaj bunta bi bio neuspesan

Branka Petrovic

pre 10 godina

Svugde, ama bas svugde i medju prijateljima i u porodici i na poslu i u drzavi i u svakoj stranci je potrebna sloga, saradnja i dogovor. To je osnovno za uspeh bilo koga u bilo cemu

potreba sukoba mišljenja nesporna...

pre 10 godina

Ukoliko ima unutar stranackih razlicitih misljenja ne mora da znaci da ima podele u stranci. (Nikola, 11. oktobar 2013 16:01)
Ma nije valjda da se zalažemo za vreme jednoumlja. Ni sudar na raskrsnici svi ne vide isto, što bi u politici bili istomišljenici?

dane 13

pre 10 godina

Jasno je da ima onih kojima smetaju promene u Srbiji, smeta sto su godinama unazad navikli da uzivaju privilegije koje idu uz funkciju. Aleksandar Vucic je odlucan u tome da svako mora da radi svoj posao odgovorno i bez povlastica a ocigledno je da protivnika tome ima i u redovima pozicije i opozicije. Dobro je sto Vucica ovakve stvari ne plase, naprotiv mislim da ga samo jos vise podsticu i jacaju.

Zoran

pre 10 godina

''srbine'' mislim da niste u pravu, naravno da svaka stranka ima svoje fakultetski obrazovane ljude i ljude sa srednjom strucnom kao i bogate i siromasne...nije vazno kako je ko obrazovan i koliko ko ima vec da svi imaju isti cilj,da podrze ono u sta veruju i naravno da podrze ljude koji ih vode.

za pismene...

pre 10 godina

Aleksandar@
Ima li koji zuckasti,da se ne upeca bas na odredjenu rec ,pa cak i kad se pogresno napise...Mislio je covek na lobiranje,lobije ili spinovanje,spin ili botovi vam,botovi vas...Nisam clan SNS stranke a ni mafije...Zavrsio sam faks,diplomu mi stavili ispod saksije sa cveckama,mislim da je u pitanju...lucky bamboo ili u prevodu srecni bambus!Kazu da donosi srecu!I tako posla zbog ovih tvojih pismenih,nema pa nema!