Pcela
pre 5 godina
Film "Sjaj u travi"
Sreda, 09.10.2013.
18:12
Izvor: Izvor: B92, Guardian
pre 5 godina
Film "Sjaj u travi"
pre 10 godina
odlican je "When a Man Loves a Woman"
pre 10 godina
Moulin Rouge, naravno. "The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return."
pre 10 godina
Beleznica, tj. The Notebook. Definitivno.
pre 10 godina
PS. I love you
pre 10 godina
What dreams may come.
pre 10 godina
The Notebook (2004te film) naj!
pre 10 godina
Trilogija Before (sunrise, sunset, midnight) bez premca.
Žil i Džim i Hana i njene sestre zaista jesu odlični filmovi, ali nikako nisu romantični.
Erik Romer je imao jedna jako romantičan film, Letnja Priča.
Pa onda, gde su Pevajmo na kiši, Amerikanac u Parizu, Mulen Ruž, The art of getting by, Četiri venčanja i sahrana, Notting Hill, Jarry Maguire, Svetlosti velegrada...
I naravno, već spominjani Doručak kod Tifanije i Nebo nad Berlinom, kao neprikosnoveni. Prosto neverovatno da ta dva filma nema na vrhu liste.
pre 10 godina
Odličnu scenu ste izabrali iz "In the Mood of Love". Ta scena je primer kako je teško dočarati osećanje koje jednostavan pogled osobe u prolazu ostavlja na protagonistu. Vrlo je jednostavno snimiti sam prolaz i pogled, ali režiser mora dodatno da se potrudi i prethodnim scenama "pripremi" gledaoca za taj trenutak i dočara mu emotivno stanje u kom se protagonista nalazio u trenutku susreta. "In the Mood of Love" je primer filma koji pokušava da prenese osećanja, umesto da površno nabacuje slike i guši se u zapletu, kao što je slučaj sa većinom filmova današnjice. Da li je u tome uspeo ili ne, to je subjektivno pitanje za svakog gledaoca, jer svaki pojedinac ovakve filmove doživljava na svoj način, u svom kontekstu.
pre 10 godina
The Brown Bunny -;)
pre 10 godina
Po meni najromantičnija filmska scena, ikada snimljena, je scena iz filma "Miris žene", u kojoj slepi oficir (Al Paćino) pleše tango sa nepoznatom, prelepom devojkom. Romantični su i svi filmovi sa Odri Hepbern, zatim "Zaljubljivanje", "Smešna devojka" (B. Strejsend i R. Redford), "Nothing Hill", "Oficir s ružom" (Ksenija Pajić, Ž. Laušević) itd.
pre 10 godina
@Marija
Evo,jedan od onih koji je gledao "Kratak susret",ne znam zasto su ga rangirali tako nisko na listi.Recimo "Kazablanka" je nezaboravan film,mada iako ima romantike,meni to vise lici na ratnu dramu.Nema recimo filma "Moja Afrika" i "Devojka koju sam voleo".To su dobri filmovi,a sto se "Zil i Dzim" tice,dobro je sto su ga izabrali,mada osim romantike ovaj film ima i druge simobolike,tako da nije bas pravi romanticni film.Jeste da govori o ljubavi dva coveka razlicitih nacionalnosti prema jednoj zeni,koju prekida rat,ali bi po meni ovo pre bio jedan antiratni film,naravno sa temom romantike.Iskreno kad bih birao koji cu da gledam odabrao bih sjajni "Apartman" sa D.Lemonom i Sirli Mek Lejn,ili Dorucak kod Tifanija.Naravno ni "Pacijent" nije za bacanje,ali vidim da su neki razliciti kriterijumi korisceni,tako da se mnogi filmovi nisu nasli medju prvih deset.Romantika se cesto koristi kao univerzalna tema za jednu pricu,ali bitan je i kontekst u kome se ta romanticna radnja desava,tako da su ovde isprepletani filmovi koji i nisu samo "romanticni".
pre 10 godina
'Notorious' ako se smatra romanticnim filmom bi jos stavio na listu.
pre 10 godina
Najbolji filmovi,po mom mišljenju su "Prohujalo sa vihorom" i "Kazablanka"
pre 10 godina
Zaljubljivanje sa Robertom de Nirom i Meril Strip. A tu su i Mostovi okruga Medison, Dama s kamelijama svakako!
pre 10 godina
The Only Thrill (Diane Keaton and Sam Spepard)
pre 10 godina
"Gegen die wand", od novijih, "Kasablanka" od starijih i "Sutra ujutru" od naših.
pre 10 godina
PRAZNIK U RIMU
pre 10 godina
sweet november
pre 10 godina
The Nothebook - u ovom veku mu nema ravnog.
pre 10 godina
najteži žanr pošto se bavi najvažnijom temom ljubavlju. žanr je najteži jer je podložan klišeu koji ne primete gledaoci obuzeti sadržajem ili sopstvenom emocionalnom nezreloščću. tesko mi je napraviti listu, nisam dosta odgledao od ovih predloga iz komentara. jedan od omiljenih a da nije spomenut noćni portir sa šarlotom rempling i dik bogardeom.
pre 10 godina
Chasing Amy
pre 10 godina
A gde je na listi Valter brani Sarajevo?
pre 10 godina
E moji vi… e moji vi! Žao mi vas je sve koji nabrajate kojekakve gluposti, a niko da pomene "500 days of summer". Mnogo toga ste propustili ako to niste pogledali i zbog toga mi vas je veoma žao!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ali obavezno!, 9. oktobar 2013 23:51)
Ti uporedjujes filmove koji traju decenijama sa nekom tinejdz limunadom i jos nekog sazaljevas!? Sramota je uopste i napisati takav komentar!
pre 10 godina
Posto su svi crno bijeli evo da dodam ja neke u boji ...
Notingh Hill, Love and other drugs , Notebook :)
pre 10 godina
Roman Holiday
pre 10 godina
"Nezaboravna romansa",sa Keri Grantom i Deborom Ker,pre svih.Svakako bih uvrstio i "Beleznicu",zatim "Havana" sa R. Redfordom,"Begstvo" sa Stiv McKvinom,"Titanik",Prohujalo sa vihorom","Dok si ti spavao" sa Sandrom Bulok.
pre 10 godina
Niko u komentarima nije spomenuo film Kada je Hari sreo Sali.
pre 10 godina
Diskretni šarm buržoazije.
pre 10 godina
Engleski pacijent, Rebeka, Praznik u Rimu, Prica iz L.A., Kad je Hari sreo Sali.
pre 10 godina
Ocigledno je da niko od navedenih komentatora nije gledao antologijski "Kratak susret", film prepun emocija, a bez imalo patetike.Bez konkurencije zasluzuje prvo mesto.Inace u spisak se moze dodati i "Mostovi okruga Medison", sa briljantnim glumcima Meril Strip i Klint Istvudom.
pre 10 godina
Uzas!
pre 10 godina
kazablanka od starijih I veliki getsbi od novijih
pre 10 godina
pedro almodovar "visoke potpetice"
pre 10 godina
"Memoari jedne gejše", "Neprijatelj pred vratima", "Osveta", "So na nasim telima", "Mesecina".
pre 10 godina
A "Sjaj u travu"?A "Terminator 2",ono kad mora da se istopi u zelezari? (Bakster Stokman, 09. oktobar 2013 19:50)
Druze! Svaka cast! Uvek zaplacem kada Arnold krene da se spusta na kraju, T2
pre 10 godina
Najromanticniji film je ... svaki film s Batom Zivojinovicem.
pre 10 godina
Orkanski visovi!!!!
pre 10 godina
Po meni mozda najlepse romanticne scene ima najnoviji film o king kongu, scena na klizalistu je neopisiva. i samo da dodam, nikada ga nisam posmatrao kao avanturisticki film nego bas kao jednu neobicnu ljubavnu romansu jedne gorile zaljubljenog u lepoticu.
pre 10 godina
1 дан живота - стари мексикански ;)
pre 10 godina
Lista je odlična, moji favoriti su "Kratki susret" i "Raspoložen za ljubav"... a utisci van liste su romantične heroine - Meril Strip (Zaljubljivanje, Ženska francuskog poručnika, Iz Afrike, Mostovi okruga Medison); Mišel Fajfer (Doba nevinosti, Opasne veze, Frenki i Džoni); Ema Tomson (Ostaci dana, Razum i osećajnost); Meg Rajan (Kad je Hari sreo Seli, Besani u Sijetlu); Žilijet Binoš, Gong Li...
pre 10 godina
Splendor in the Grass-odnosno 'Sjaj u travi' i neponovljiva,prelepa Natalie Wood,sa takodje sjajnim Warren-om Beatty-jem,i poslednja scena u filmu jeste nesto na sta nikad ne mogu da ostanem imun,ma koliko se trudio.Odglumljeno je,snimljeno,kao da nije odglumljeno ili snimljeno,kao da zivot sam po sebi i potvrdjuje onu nepobitnu cinjenicu da su sve zaista velike ljubavi tuzne.Koga ta scena izmedju to dvoje mladih koji su se voleli do ludila i vole se i dalje i ako su ih zivotne okolnosti zauvek razdvojile,i koji i pored ljubavi koju i dalje osecaju i koju ce osecati vecno,ipak odlucuju da puste jedno drugo,a sve zarad onog drugog i njegove srece,time nedvosmisleno pokazujuci da se i dalje vole,i da nastave svoje zivote odvojeno,po meni je vrhunski dokaz ljubavi koja je nesebicna i koja zna za zrtvu i koja je ma koliko beskrajno tuzna time bila,zapravo samo dobija na svojoj lepoti i tezini.Splendor in the Grass forever!
pre 10 godina
dodala bih na listu i 'Tigar i sneg', 'Razum i osecajnost', 'Engleski pacijent'..
pre 10 godina
1) Orhanski Visovi 2) Prohujalo sa vihorom 3) Apple tree.... Oni kojo su gledali ove filmove znaju o cemu pricam!
pre 10 godina
Lete Ždralovi, pa svi ostali.
pre 10 godina
,.Mostovi okruga Madison''film koji ostavlja bez daha?Jedini film koji pamtim iz te branše.
pre 10 godina
Beleznica, neopravdano izostavljen film. Divna ljubavna prica, odlicni glumci, koji su docarali ljubav glavnih likova...
pre 10 godina
To have and have not, film na čijem snimanju su se zaljubili Bogart i Bekol
pre 10 godina
ANA KARENJINA!
pre 10 godina
Walk to remember
pre 10 godina
,,sjaj u travi,, Elia Kazan
pre 10 godina
Shining Through, Legends of the Fall, Notting Hill, Ghost, An Affair To Remember, Love Story, The Last of the Mohicans, Breakfast at Tiffany's, Roman Holliday, pored nekih u spisku redakcije i sa spiska iz komentara.
pre 10 godina
kad porastem biću kengur :))
pre 10 godina
Baran, iranski film o bezuslovnoj ljubavi.
pre 10 godina
"Svedok" - zbog scene u garaži!
pre 10 godina
E moji vi… e moji vi! Žao mi vas je sve koji nabrajate kojekakve gluposti, a niko da pomene "500 days of summer". Mnogo toga ste propustili ako to niste pogledali i zbog toga mi vas je veoma žao!
pre 10 godina
Mozda ne ceo film ali scena kada Harry Dean Stanton i Nastassja Kinski razgovaraju telefonom u ''Paris, Texas'' za mene je nesto najromanticnije i najdirljivije sto sam video na filmu. I ''Casablanca'', naravno.
pre 10 godina
Bez razmisljanja, to je "Kratak susret", stara verzija, sa Trevor Hauardom, a odmah zatim "Kazablanka"
pre 10 godina
Dr. Zhivago? Love Story? Mozda bih ubacio i "Osvetu" sa Kevin Kostnerom...
pre 10 godina
Tom & Viv
pre 10 godina
"Ceo jedan zivot" Kloda Lelusa.
pre 10 godina
Pokajanje sa Keira Knightley James McAvoy.
pre 10 godina
P.S. I love you
pre 10 godina
sjaj u travi i imaitacija života,zaljubljivanje naravno
pre 10 godina
Nas domaci iz doba SFRJ ,, Za srecu je potrebno troje,,
pre 10 godina
Praznik u Rimu.
pre 10 godina
Ima jedan interesantan film koji bi trebalo dodati na ovu listu a to je Die grosse Liebe (Velika ljubav) iz 1942 snimljen u Nemackoj i prikazivan za vreme rata.
pre 10 godina
Ostaci dana...Entoni Hopkins i Ema Tompson... najbolji koji sam ikad gledao.
pre 10 godina
Dodala bih i " Mostove okruga Medison "...Prelijepa i u isto vrijeme tuzna ljubavna prica.
pre 10 godina
U ljubavi ne postoji happy end. Prave ljubavi su samo tuzne.
pre 10 godina
Žil i Džim je odličan, ali po meni uopšte nije romantičan film. Na primer, "The Way We Were", Barbra Streisand, Robert Redford.
pre 10 godina
Dorucak kod Tifanija ili Praznik u Rimu.Ipak je Odri kraljica!
pre 10 godina
Sibirski berberin?
pre 10 godina
Štefica Cvek i Bata Životinja - U raljama života.
pre 10 godina
A Dzulija Roberts cita i izjeda je ljubomora.
pre 10 godina
Sjaj U Travi, pa 3 mesta pa Prohujalo Sa Vihorom, pa 10 mesta prazno, pa onda idu ostali.
pre 10 godina
od ovih po meni prvi je veciti sjaj besprekornog uma,dodala bih jos bram stoker-ovu drakulu i frankie&johnny.
pre 10 godina
...'' The way we were'', prelijep film, izmami koju suzu:) Glavni glumci su Barbra Streisand i Robert Redford.
pre 10 godina
Citam komentare... The Notebook i Titanic su dva filma koja ne zasluzuju ni trunku hype-a koji dobijaju. Plitki i krajnje glupi. Dok je Eternal sunshine of the spotless mind remek delo, mozda nije romantican ali i Vertigo je odlican film. Adjustment bureau, nije los (nije ni odlican, osrednji); a i adaptiran je na osnovu knjige jednog od najboljih (ako ne i najboljeg) sci fi autora.
pre 10 godina
Zanimljivo da na listu nije ušao film "The notebook", za koji jedno 60% žena sa kojima sam u poslednjih 5 godina vodio razgovore o filmovima kaže da je najromantičniji film ikada, a isti sam video x puta na romantičnim listama korisnika na IMDb :-)
Sa tog aspekta gledano, eto nema ni Titanika :-)
A anketom očigledno nisu obuhvaćene američke tinejdžerke, jer ne vidim ni "Twilight" sagu (bljuv) :-) ...
Ja lično sam odgledao 6 od ovih 10 nabrojanih, slažem se da se uklapaju u naziv liste, a na nju bih dodao još 2, francuski Amelie(ili Čudesna sudbina Amelije Pulen), i po meni najromantičniji film ikada, indijski "Valley of flowers" reditelja Pana Nalina, film posle čijeg sam gledanja, iako sebe smatram tipično balkanski čvrstim muškarcem teškim na emocijama, pustio i par suza, kasnije neko vreme bio po malo opsednut glavnom glumicom Milen Žampanoa, takođe film je uticao i na moja religijska shvatanja približavajući me nekim idejama budizma... jednom rečju smatram da je ovo remek-delo dragulj kinematografije i filmova na temu velikih ljubavi, ako imate vremena odgledajte ga, može se naći na netu, da ja poznatiji široj publici mislim da bi našao mesta na ovakvoj i sličnim listama.
pre 10 godina
..."Desant na Drvar".
pre 10 godina
"Roman Holiday", "Eternal Sunshine of the Spotless Mind", "Before Sunrise".
pre 10 godina
@ricky Prelep, ali pretuzan film. Cudi me da nema The Notebook i A walk to remember.
pre 10 godina
Devojacki most
pre 10 godina
Tesna koža...
pre 10 godina
Miris zene i kazablanka
pre 10 godina
Apartman je ubedljivo najbolji. Preporucujem ga svima koji ga nisu gledali, veoma toplo.
pre 10 godina
Arabeska, Cajkovski i ljubitelji muzike, Dracula - Kopolina verzija, Ghost...
pre 10 godina
En kongelig affære sa nevjerovatnim Mads-om Mikkelsen-om kao glavnim protagonistom! Dobar je i The Wrestler (nikad bolji Rourke i uvijek simpatična Marisa Tomei)!
pre 10 godina
Moj favorit je More ljubavi...
pre 10 godina
Gledala sam neke od ovih filmova i dobri su, ali moj favorit je ipak "Čudesna sudbina Amelije Pulen" :)
pre 10 godina
The Nothebook (Beleznica) 100%!
pre 10 godina
A walk to remember je najemotivniji i najromantičniji film ikada po meni... ko je gledao zna o čemu pričam.
pre 10 godina
A gde je Prohujalo sa vihorom?
pre 10 godina
Po meni najbolji romanticni film koji sam gledao jeste "If Only"... Ko je gledao zna o cemu je rec..
pre 10 godina
Umri muski!
pre 10 godina
Žikina dinastija
pre 10 godina
Titanik...
pre 10 godina
A "Sjaj u travu"?A "Terminator 2",ono kad mora da se istopi u zelezari?
pre 10 godina
The Notebook
pre 10 godina
"Dear John"
pre 10 godina
The Nothebook!
pre 10 godina
A gde je The Notebook? Sleepless in Seatle?
pre 10 godina
A "Sjaj u travu"?A "Terminator 2",ono kad mora da se istopi u zelezari?
pre 10 godina
Dorucak kod Tifanija ili Praznik u Rimu.Ipak je Odri kraljica!
pre 10 godina
Žikina dinastija
pre 10 godina
A gde je Prohujalo sa vihorom?
pre 10 godina
Gledala sam neke od ovih filmova i dobri su, ali moj favorit je ipak "Čudesna sudbina Amelije Pulen" :)
pre 10 godina
Sibirski berberin?
pre 10 godina
A Dzulija Roberts cita i izjeda je ljubomora.
pre 10 godina
Umri muski!
pre 10 godina
Dodala bih i " Mostove okruga Medison "...Prelijepa i u isto vrijeme tuzna ljubavna prica.
pre 10 godina
A gde je The Notebook? Sleepless in Seatle?
pre 10 godina
Ostaci dana...Entoni Hopkins i Ema Tompson... najbolji koji sam ikad gledao.
pre 10 godina
...'' The way we were'', prelijep film, izmami koju suzu:) Glavni glumci su Barbra Streisand i Robert Redford.
pre 10 godina
Žil i Džim je odličan, ali po meni uopšte nije romantičan film. Na primer, "The Way We Were", Barbra Streisand, Robert Redford.
pre 10 godina
Praznik u Rimu.
pre 10 godina
Štefica Cvek i Bata Životinja - U raljama života.
pre 10 godina
..."Desant na Drvar".
pre 10 godina
Sjaj U Travi, pa 3 mesta pa Prohujalo Sa Vihorom, pa 10 mesta prazno, pa onda idu ostali.
pre 10 godina
Mozda ne ceo film ali scena kada Harry Dean Stanton i Nastassja Kinski razgovaraju telefonom u ''Paris, Texas'' za mene je nesto najromanticnije i najdirljivije sto sam video na filmu. I ''Casablanca'', naravno.
pre 10 godina
E moji vi… e moji vi! Žao mi vas je sve koji nabrajate kojekakve gluposti, a niko da pomene "500 days of summer". Mnogo toga ste propustili ako to niste pogledali i zbog toga mi vas je veoma žao!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ali obavezno!, 9. oktobar 2013 23:51)
Ti uporedjujes filmove koji traju decenijama sa nekom tinejdz limunadom i jos nekog sazaljevas!? Sramota je uopste i napisati takav komentar!
pre 10 godina
Splendor in the Grass-odnosno 'Sjaj u travi' i neponovljiva,prelepa Natalie Wood,sa takodje sjajnim Warren-om Beatty-jem,i poslednja scena u filmu jeste nesto na sta nikad ne mogu da ostanem imun,ma koliko se trudio.Odglumljeno je,snimljeno,kao da nije odglumljeno ili snimljeno,kao da zivot sam po sebi i potvrdjuje onu nepobitnu cinjenicu da su sve zaista velike ljubavi tuzne.Koga ta scena izmedju to dvoje mladih koji su se voleli do ludila i vole se i dalje i ako su ih zivotne okolnosti zauvek razdvojile,i koji i pored ljubavi koju i dalje osecaju i koju ce osecati vecno,ipak odlucuju da puste jedno drugo,a sve zarad onog drugog i njegove srece,time nedvosmisleno pokazujuci da se i dalje vole,i da nastave svoje zivote odvojeno,po meni je vrhunski dokaz ljubavi koja je nesebicna i koja zna za zrtvu i koja je ma koliko beskrajno tuzna time bila,zapravo samo dobija na svojoj lepoti i tezini.Splendor in the Grass forever!
pre 10 godina
Tesna koža...
pre 10 godina
The Notebook
pre 10 godina
Zanimljivo da na listu nije ušao film "The notebook", za koji jedno 60% žena sa kojima sam u poslednjih 5 godina vodio razgovore o filmovima kaže da je najromantičniji film ikada, a isti sam video x puta na romantičnim listama korisnika na IMDb :-)
Sa tog aspekta gledano, eto nema ni Titanika :-)
A anketom očigledno nisu obuhvaćene američke tinejdžerke, jer ne vidim ni "Twilight" sagu (bljuv) :-) ...
Ja lično sam odgledao 6 od ovih 10 nabrojanih, slažem se da se uklapaju u naziv liste, a na nju bih dodao još 2, francuski Amelie(ili Čudesna sudbina Amelije Pulen), i po meni najromantičniji film ikada, indijski "Valley of flowers" reditelja Pana Nalina, film posle čijeg sam gledanja, iako sebe smatram tipično balkanski čvrstim muškarcem teškim na emocijama, pustio i par suza, kasnije neko vreme bio po malo opsednut glavnom glumicom Milen Žampanoa, takođe film je uticao i na moja religijska shvatanja približavajući me nekim idejama budizma... jednom rečju smatram da je ovo remek-delo dragulj kinematografije i filmova na temu velikih ljubavi, ako imate vremena odgledajte ga, može se naći na netu, da ja poznatiji široj publici mislim da bi našao mesta na ovakvoj i sličnim listama.
pre 10 godina
Miris zene i kazablanka
pre 10 godina
U ljubavi ne postoji happy end. Prave ljubavi su samo tuzne.
pre 10 godina
The Nothebook (Beleznica) 100%!
pre 10 godina
Apartman je ubedljivo najbolji. Preporucujem ga svima koji ga nisu gledali, veoma toplo.
pre 10 godina
Dr. Zhivago? Love Story? Mozda bih ubacio i "Osvetu" sa Kevin Kostnerom...
pre 10 godina
The Nothebook!
pre 10 godina
Titanik...
pre 10 godina
"Roman Holiday", "Eternal Sunshine of the Spotless Mind", "Before Sunrise".
pre 10 godina
od ovih po meni prvi je veciti sjaj besprekornog uma,dodala bih jos bram stoker-ovu drakulu i frankie&johnny.
pre 10 godina
Citam komentare... The Notebook i Titanic su dva filma koja ne zasluzuju ni trunku hype-a koji dobijaju. Plitki i krajnje glupi. Dok je Eternal sunshine of the spotless mind remek delo, mozda nije romantican ali i Vertigo je odlican film. Adjustment bureau, nije los (nije ni odlican, osrednji); a i adaptiran je na osnovu knjige jednog od najboljih (ako ne i najboljeg) sci fi autora.
pre 10 godina
A "Sjaj u travu"?A "Terminator 2",ono kad mora da se istopi u zelezari? (Bakster Stokman, 09. oktobar 2013 19:50)
Druze! Svaka cast! Uvek zaplacem kada Arnold krene da se spusta na kraju, T2
pre 10 godina
P.S. I love you
pre 10 godina
Zaljubljivanje sa Robertom de Nirom i Meril Strip. A tu su i Mostovi okruga Medison, Dama s kamelijama svakako!
pre 10 godina
Bez razmisljanja, to je "Kratak susret", stara verzija, sa Trevor Hauardom, a odmah zatim "Kazablanka"
pre 10 godina
,.Mostovi okruga Madison''film koji ostavlja bez daha?Jedini film koji pamtim iz te branše.
pre 10 godina
Devojacki most
pre 10 godina
Ocigledno je da niko od navedenih komentatora nije gledao antologijski "Kratak susret", film prepun emocija, a bez imalo patetike.Bez konkurencije zasluzuje prvo mesto.Inace u spisak se moze dodati i "Mostovi okruga Medison", sa briljantnim glumcima Meril Strip i Klint Istvudom.
pre 10 godina
@ricky Prelep, ali pretuzan film. Cudi me da nema The Notebook i A walk to remember.
pre 10 godina
Beleznica, neopravdano izostavljen film. Divna ljubavna prica, odlicni glumci, koji su docarali ljubav glavnih likova...
pre 10 godina
,,sjaj u travi,, Elia Kazan
pre 10 godina
En kongelig affære sa nevjerovatnim Mads-om Mikkelsen-om kao glavnim protagonistom! Dobar je i The Wrestler (nikad bolji Rourke i uvijek simpatična Marisa Tomei)!
pre 10 godina
Orkanski visovi!!!!
pre 10 godina
dodala bih na listu i 'Tigar i sneg', 'Razum i osecajnost', 'Engleski pacijent'..
pre 10 godina
Lista je odlična, moji favoriti su "Kratki susret" i "Raspoložen za ljubav"... a utisci van liste su romantične heroine - Meril Strip (Zaljubljivanje, Ženska francuskog poručnika, Iz Afrike, Mostovi okruga Medison); Mišel Fajfer (Doba nevinosti, Opasne veze, Frenki i Džoni); Ema Tomson (Ostaci dana, Razum i osećajnost); Meg Rajan (Kad je Hari sreo Seli, Besani u Sijetlu); Žilijet Binoš, Gong Li...
pre 10 godina
PRAZNIK U RIMU
pre 10 godina
"Dear John"
pre 10 godina
Arabeska, Cajkovski i ljubitelji muzike, Dracula - Kopolina verzija, Ghost...
pre 10 godina
kad porastem biću kengur :))
pre 10 godina
pedro almodovar "visoke potpetice"
pre 10 godina
Pokajanje sa Keira Knightley James McAvoy.
pre 10 godina
1) Orhanski Visovi 2) Prohujalo sa vihorom 3) Apple tree.... Oni kojo su gledali ove filmove znaju o cemu pricam!
pre 10 godina
Engleski pacijent, Rebeka, Praznik u Rimu, Prica iz L.A., Kad je Hari sreo Sali.
pre 10 godina
The Nothebook - u ovom veku mu nema ravnog.
pre 10 godina
Trilogija Before (sunrise, sunset, midnight) bez premca.
Žil i Džim i Hana i njene sestre zaista jesu odlični filmovi, ali nikako nisu romantični.
Erik Romer je imao jedna jako romantičan film, Letnja Priča.
Pa onda, gde su Pevajmo na kiši, Amerikanac u Parizu, Mulen Ruž, The art of getting by, Četiri venčanja i sahrana, Notting Hill, Jarry Maguire, Svetlosti velegrada...
I naravno, već spominjani Doručak kod Tifanije i Nebo nad Berlinom, kao neprikosnoveni. Prosto neverovatno da ta dva filma nema na vrhu liste.
pre 10 godina
Niko u komentarima nije spomenuo film Kada je Hari sreo Sali.
pre 10 godina
Nas domaci iz doba SFRJ ,, Za srecu je potrebno troje,,
pre 10 godina
sjaj u travi i imaitacija života,zaljubljivanje naravno
pre 10 godina
Najbolji filmovi,po mom mišljenju su "Prohujalo sa vihorom" i "Kazablanka"
pre 10 godina
Po meni najbolji romanticni film koji sam gledao jeste "If Only"... Ko je gledao zna o cemu je rec..
pre 10 godina
@Marija
Evo,jedan od onih koji je gledao "Kratak susret",ne znam zasto su ga rangirali tako nisko na listi.Recimo "Kazablanka" je nezaboravan film,mada iako ima romantike,meni to vise lici na ratnu dramu.Nema recimo filma "Moja Afrika" i "Devojka koju sam voleo".To su dobri filmovi,a sto se "Zil i Dzim" tice,dobro je sto su ga izabrali,mada osim romantike ovaj film ima i druge simobolike,tako da nije bas pravi romanticni film.Jeste da govori o ljubavi dva coveka razlicitih nacionalnosti prema jednoj zeni,koju prekida rat,ali bi po meni ovo pre bio jedan antiratni film,naravno sa temom romantike.Iskreno kad bih birao koji cu da gledam odabrao bih sjajni "Apartman" sa D.Lemonom i Sirli Mek Lejn,ili Dorucak kod Tifanija.Naravno ni "Pacijent" nije za bacanje,ali vidim da su neki razliciti kriterijumi korisceni,tako da se mnogi filmovi nisu nasli medju prvih deset.Romantika se cesto koristi kao univerzalna tema za jednu pricu,ali bitan je i kontekst u kome se ta romanticna radnja desava,tako da su ovde isprepletani filmovi koji i nisu samo "romanticni".
pre 10 godina
A walk to remember je najemotivniji i najromantičniji film ikada po meni... ko je gledao zna o čemu pričam.
pre 10 godina
Ima jedan interesantan film koji bi trebalo dodati na ovu listu a to je Die grosse Liebe (Velika ljubav) iz 1942 snimljen u Nemackoj i prikazivan za vreme rata.
pre 10 godina
"Ceo jedan zivot" Kloda Lelusa.
pre 10 godina
Po meni mozda najlepse romanticne scene ima najnoviji film o king kongu, scena na klizalistu je neopisiva. i samo da dodam, nikada ga nisam posmatrao kao avanturisticki film nego bas kao jednu neobicnu ljubavnu romansu jedne gorile zaljubljenog u lepoticu.
pre 10 godina
najteži žanr pošto se bavi najvažnijom temom ljubavlju. žanr je najteži jer je podložan klišeu koji ne primete gledaoci obuzeti sadržajem ili sopstvenom emocionalnom nezreloščću. tesko mi je napraviti listu, nisam dosta odgledao od ovih predloga iz komentara. jedan od omiljenih a da nije spomenut noćni portir sa šarlotom rempling i dik bogardeom.
pre 10 godina
Chasing Amy
pre 10 godina
"Svedok" - zbog scene u garaži!
pre 10 godina
Shining Through, Legends of the Fall, Notting Hill, Ghost, An Affair To Remember, Love Story, The Last of the Mohicans, Breakfast at Tiffany's, Roman Holliday, pored nekih u spisku redakcije i sa spiska iz komentara.
pre 10 godina
Roman Holiday
pre 10 godina
Po meni najromantičnija filmska scena, ikada snimljena, je scena iz filma "Miris žene", u kojoj slepi oficir (Al Paćino) pleše tango sa nepoznatom, prelepom devojkom. Romantični su i svi filmovi sa Odri Hepbern, zatim "Zaljubljivanje", "Smešna devojka" (B. Strejsend i R. Redford), "Nothing Hill", "Oficir s ružom" (Ksenija Pajić, Ž. Laušević) itd.
pre 10 godina
Odličnu scenu ste izabrali iz "In the Mood of Love". Ta scena je primer kako je teško dočarati osećanje koje jednostavan pogled osobe u prolazu ostavlja na protagonistu. Vrlo je jednostavno snimiti sam prolaz i pogled, ali režiser mora dodatno da se potrudi i prethodnim scenama "pripremi" gledaoca za taj trenutak i dočara mu emotivno stanje u kom se protagonista nalazio u trenutku susreta. "In the Mood of Love" je primer filma koji pokušava da prenese osećanja, umesto da površno nabacuje slike i guši se u zapletu, kao što je slučaj sa većinom filmova današnjice. Da li je u tome uspeo ili ne, to je subjektivno pitanje za svakog gledaoca, jer svaki pojedinac ovakve filmove doživljava na svoj način, u svom kontekstu.
pre 10 godina
PS. I love you
pre 10 godina
Moj favorit je More ljubavi...
pre 10 godina
1 дан живота - стари мексикански ;)
pre 10 godina
"Gegen die wand", od novijih, "Kasablanka" od starijih i "Sutra ujutru" od naših.
pre 10 godina
Beleznica, tj. The Notebook. Definitivno.
pre 10 godina
A gde je na listi Valter brani Sarajevo?
pre 10 godina
odlican je "When a Man Loves a Woman"
pre 10 godina
ANA KARENJINA!
pre 10 godina
Walk to remember
pre 10 godina
kazablanka od starijih I veliki getsbi od novijih
pre 10 godina
Lete Ždralovi, pa svi ostali.
pre 10 godina
E moji vi… e moji vi! Žao mi vas je sve koji nabrajate kojekakve gluposti, a niko da pomene "500 days of summer". Mnogo toga ste propustili ako to niste pogledali i zbog toga mi vas je veoma žao!
pre 10 godina
Najromanticniji film je ... svaki film s Batom Zivojinovicem.
pre 10 godina
Baran, iranski film o bezuslovnoj ljubavi.
pre 10 godina
To have and have not, film na čijem snimanju su se zaljubili Bogart i Bekol
pre 10 godina
"Nezaboravna romansa",sa Keri Grantom i Deborom Ker,pre svih.Svakako bih uvrstio i "Beleznicu",zatim "Havana" sa R. Redfordom,"Begstvo" sa Stiv McKvinom,"Titanik",Prohujalo sa vihorom","Dok si ti spavao" sa Sandrom Bulok.
pre 10 godina
Posto su svi crno bijeli evo da dodam ja neke u boji ...
Notingh Hill, Love and other drugs , Notebook :)
pre 10 godina
sweet november
pre 10 godina
The Notebook (2004te film) naj!
pre 10 godina
Tom & Viv
pre 10 godina
"Memoari jedne gejše", "Neprijatelj pred vratima", "Osveta", "So na nasim telima", "Mesecina".
pre 10 godina
Diskretni šarm buržoazije.
pre 10 godina
The Only Thrill (Diane Keaton and Sam Spepard)
pre 10 godina
'Notorious' ako se smatra romanticnim filmom bi jos stavio na listu.
pre 10 godina
Moulin Rouge, naravno. "The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return."
pre 5 godina
Film "Sjaj u travi"
pre 10 godina
Uzas!
pre 10 godina
What dreams may come.
pre 10 godina
The Brown Bunny -;)
pre 10 godina
A gde je The Notebook? Sleepless in Seatle?
pre 10 godina
The Nothebook!
pre 10 godina
Titanik...
pre 10 godina
The Nothebook (Beleznica) 100%!
pre 10 godina
The Notebook
pre 10 godina
U ljubavi ne postoji happy end. Prave ljubavi su samo tuzne.
pre 10 godina
P.S. I love you
pre 10 godina
E moji vi… e moji vi! Žao mi vas je sve koji nabrajate kojekakve gluposti, a niko da pomene "500 days of summer". Mnogo toga ste propustili ako to niste pogledali i zbog toga mi vas je veoma žao!
pre 10 godina
Žikina dinastija
pre 10 godina
Gledala sam neke od ovih filmova i dobri su, ali moj favorit je ipak "Čudesna sudbina Amelije Pulen" :)
pre 10 godina
Tesna koža...
pre 10 godina
"Dear John"
pre 10 godina
Citam komentare... The Notebook i Titanic su dva filma koja ne zasluzuju ni trunku hype-a koji dobijaju. Plitki i krajnje glupi. Dok je Eternal sunshine of the spotless mind remek delo, mozda nije romantican ali i Vertigo je odlican film. Adjustment bureau, nije los (nije ni odlican, osrednji); a i adaptiran je na osnovu knjige jednog od najboljih (ako ne i najboljeg) sci fi autora.
pre 10 godina
Umri muski!
pre 10 godina
A walk to remember je najemotivniji i najromantičniji film ikada po meni... ko je gledao zna o čemu pričam.
pre 10 godina
@ricky Prelep, ali pretuzan film. Cudi me da nema The Notebook i A walk to remember.
pre 10 godina
Pokajanje sa Keira Knightley James McAvoy.
pre 10 godina
Zanimljivo da na listu nije ušao film "The notebook", za koji jedno 60% žena sa kojima sam u poslednjih 5 godina vodio razgovore o filmovima kaže da je najromantičniji film ikada, a isti sam video x puta na romantičnim listama korisnika na IMDb :-)
Sa tog aspekta gledano, eto nema ni Titanika :-)
A anketom očigledno nisu obuhvaćene američke tinejdžerke, jer ne vidim ni "Twilight" sagu (bljuv) :-) ...
Ja lično sam odgledao 6 od ovih 10 nabrojanih, slažem se da se uklapaju u naziv liste, a na nju bih dodao još 2, francuski Amelie(ili Čudesna sudbina Amelije Pulen), i po meni najromantičniji film ikada, indijski "Valley of flowers" reditelja Pana Nalina, film posle čijeg sam gledanja, iako sebe smatram tipično balkanski čvrstim muškarcem teškim na emocijama, pustio i par suza, kasnije neko vreme bio po malo opsednut glavnom glumicom Milen Žampanoa, takođe film je uticao i na moja religijska shvatanja približavajući me nekim idejama budizma... jednom rečju smatram da je ovo remek-delo dragulj kinematografije i filmova na temu velikih ljubavi, ako imate vremena odgledajte ga, može se naći na netu, da ja poznatiji široj publici mislim da bi našao mesta na ovakvoj i sličnim listama.
pre 10 godina
The Nothebook - u ovom veku mu nema ravnog.
pre 10 godina
Devojacki most
pre 10 godina
Štefica Cvek i Bata Životinja - U raljama života.
pre 10 godina
Dodala bih i " Mostove okruga Medison "...Prelijepa i u isto vrijeme tuzna ljubavna prica.
pre 10 godina
..."Desant na Drvar".
pre 10 godina
od ovih po meni prvi je veciti sjaj besprekornog uma,dodala bih jos bram stoker-ovu drakulu i frankie&johnny.
pre 10 godina
A "Sjaj u travu"?A "Terminator 2",ono kad mora da se istopi u zelezari?
pre 10 godina
Beleznica, neopravdano izostavljen film. Divna ljubavna prica, odlicni glumci, koji su docarali ljubav glavnih likova...
pre 10 godina
Sjaj U Travi, pa 3 mesta pa Prohujalo Sa Vihorom, pa 10 mesta prazno, pa onda idu ostali.
pre 10 godina
ANA KARENJINA!
pre 10 godina
Posto su svi crno bijeli evo da dodam ja neke u boji ...
Notingh Hill, Love and other drugs , Notebook :)
pre 10 godina
A Dzulija Roberts cita i izjeda je ljubomora.
pre 10 godina
kad porastem biću kengur :))
pre 10 godina
En kongelig affære sa nevjerovatnim Mads-om Mikkelsen-om kao glavnim protagonistom! Dobar je i The Wrestler (nikad bolji Rourke i uvijek simpatična Marisa Tomei)!
pre 10 godina
The Notebook (2004te film) naj!
pre 10 godina
Po meni najbolji romanticni film koji sam gledao jeste "If Only"... Ko je gledao zna o cemu je rec..
pre 10 godina
Arabeska, Cajkovski i ljubitelji muzike, Dracula - Kopolina verzija, Ghost...
pre 10 godina
Moj favorit je More ljubavi...
pre 10 godina
Dr. Zhivago? Love Story? Mozda bih ubacio i "Osvetu" sa Kevin Kostnerom...
pre 10 godina
Sibirski berberin?
pre 10 godina
Beleznica, tj. The Notebook. Definitivno.
pre 10 godina
Shining Through, Legends of the Fall, Notting Hill, Ghost, An Affair To Remember, Love Story, The Last of the Mohicans, Breakfast at Tiffany's, Roman Holliday, pored nekih u spisku redakcije i sa spiska iz komentara.
pre 10 godina
A gde je na listi Valter brani Sarajevo?
pre 10 godina
Nas domaci iz doba SFRJ ,, Za srecu je potrebno troje,,
pre 10 godina
Najromanticniji film je ... svaki film s Batom Zivojinovicem.
pre 10 godina
"Nezaboravna romansa",sa Keri Grantom i Deborom Ker,pre svih.Svakako bih uvrstio i "Beleznicu",zatim "Havana" sa R. Redfordom,"Begstvo" sa Stiv McKvinom,"Titanik",Prohujalo sa vihorom","Dok si ti spavao" sa Sandrom Bulok.
pre 10 godina
A gde je Prohujalo sa vihorom?
pre 10 godina
Ostaci dana...Entoni Hopkins i Ema Tompson... najbolji koji sam ikad gledao.
pre 10 godina
"Memoari jedne gejše", "Neprijatelj pred vratima", "Osveta", "So na nasim telima", "Mesecina".
pre 10 godina
sweet november
pre 10 godina
PS. I love you
pre 10 godina
Miris zene i kazablanka
pre 10 godina
Uzas!
pre 10 godina
Niko u komentarima nije spomenuo film Kada je Hari sreo Sali.
pre 10 godina
Dorucak kod Tifanija ili Praznik u Rimu.Ipak je Odri kraljica!
pre 10 godina
...'' The way we were'', prelijep film, izmami koju suzu:) Glavni glumci su Barbra Streisand i Robert Redford.
pre 10 godina
Žil i Džim je odličan, ali po meni uopšte nije romantičan film. Na primer, "The Way We Were", Barbra Streisand, Robert Redford.
pre 10 godina
Po meni mozda najlepse romanticne scene ima najnoviji film o king kongu, scena na klizalistu je neopisiva. i samo da dodam, nikada ga nisam posmatrao kao avanturisticki film nego bas kao jednu neobicnu ljubavnu romansu jedne gorile zaljubljenog u lepoticu.
pre 10 godina
kazablanka od starijih I veliki getsbi od novijih
pre 10 godina
E moji vi… e moji vi! Žao mi vas je sve koji nabrajate kojekakve gluposti, a niko da pomene "500 days of summer". Mnogo toga ste propustili ako to niste pogledali i zbog toga mi vas je veoma žao!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ali obavezno!, 9. oktobar 2013 23:51)
Ti uporedjujes filmove koji traju decenijama sa nekom tinejdz limunadom i jos nekog sazaljevas!? Sramota je uopste i napisati takav komentar!
pre 10 godina
Moulin Rouge, naravno. "The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return."
pre 10 godina
Apartman je ubedljivo najbolji. Preporucujem ga svima koji ga nisu gledali, veoma toplo.
pre 10 godina
"Roman Holiday", "Eternal Sunshine of the Spotless Mind", "Before Sunrise".
pre 10 godina
Praznik u Rimu.
pre 10 godina
Mozda ne ceo film ali scena kada Harry Dean Stanton i Nastassja Kinski razgovaraju telefonom u ''Paris, Texas'' za mene je nesto najromanticnije i najdirljivije sto sam video na filmu. I ''Casablanca'', naravno.
pre 10 godina
Ima jedan interesantan film koji bi trebalo dodati na ovu listu a to je Die grosse Liebe (Velika ljubav) iz 1942 snimljen u Nemackoj i prikazivan za vreme rata.
pre 10 godina
Walk to remember
pre 10 godina
"Svedok" - zbog scene u garaži!
pre 10 godina
Splendor in the Grass-odnosno 'Sjaj u travi' i neponovljiva,prelepa Natalie Wood,sa takodje sjajnim Warren-om Beatty-jem,i poslednja scena u filmu jeste nesto na sta nikad ne mogu da ostanem imun,ma koliko se trudio.Odglumljeno je,snimljeno,kao da nije odglumljeno ili snimljeno,kao da zivot sam po sebi i potvrdjuje onu nepobitnu cinjenicu da su sve zaista velike ljubavi tuzne.Koga ta scena izmedju to dvoje mladih koji su se voleli do ludila i vole se i dalje i ako su ih zivotne okolnosti zauvek razdvojile,i koji i pored ljubavi koju i dalje osecaju i koju ce osecati vecno,ipak odlucuju da puste jedno drugo,a sve zarad onog drugog i njegove srece,time nedvosmisleno pokazujuci da se i dalje vole,i da nastave svoje zivote odvojeno,po meni je vrhunski dokaz ljubavi koja je nesebicna i koja zna za zrtvu i koja je ma koliko beskrajno tuzna time bila,zapravo samo dobija na svojoj lepoti i tezini.Splendor in the Grass forever!
pre 10 godina
Lista je odlična, moji favoriti su "Kratki susret" i "Raspoložen za ljubav"... a utisci van liste su romantične heroine - Meril Strip (Zaljubljivanje, Ženska francuskog poručnika, Iz Afrike, Mostovi okruga Medison); Mišel Fajfer (Doba nevinosti, Opasne veze, Frenki i Džoni); Ema Tomson (Ostaci dana, Razum i osećajnost); Meg Rajan (Kad je Hari sreo Seli, Besani u Sijetlu); Žilijet Binoš, Gong Li...
pre 10 godina
Chasing Amy
pre 10 godina
Trilogija Before (sunrise, sunset, midnight) bez premca.
Žil i Džim i Hana i njene sestre zaista jesu odlični filmovi, ali nikako nisu romantični.
Erik Romer je imao jedna jako romantičan film, Letnja Priča.
Pa onda, gde su Pevajmo na kiši, Amerikanac u Parizu, Mulen Ruž, The art of getting by, Četiri venčanja i sahrana, Notting Hill, Jarry Maguire, Svetlosti velegrada...
I naravno, već spominjani Doručak kod Tifanije i Nebo nad Berlinom, kao neprikosnoveni. Prosto neverovatno da ta dva filma nema na vrhu liste.
pre 10 godina
Bez razmisljanja, to je "Kratak susret", stara verzija, sa Trevor Hauardom, a odmah zatim "Kazablanka"
pre 10 godina
Lete Ždralovi, pa svi ostali.
pre 10 godina
,.Mostovi okruga Madison''film koji ostavlja bez daha?Jedini film koji pamtim iz te branše.
pre 10 godina
A "Sjaj u travu"?A "Terminator 2",ono kad mora da se istopi u zelezari? (Bakster Stokman, 09. oktobar 2013 19:50)
Druze! Svaka cast! Uvek zaplacem kada Arnold krene da se spusta na kraju, T2
pre 10 godina
pedro almodovar "visoke potpetice"
pre 10 godina
Engleski pacijent, Rebeka, Praznik u Rimu, Prica iz L.A., Kad je Hari sreo Sali.
pre 10 godina
"Gegen die wand", od novijih, "Kasablanka" od starijih i "Sutra ujutru" od naših.
pre 10 godina
Tom & Viv
pre 10 godina
"Ceo jedan zivot" Kloda Lelusa.
pre 10 godina
Baran, iranski film o bezuslovnoj ljubavi.
pre 10 godina
To have and have not, film na čijem snimanju su se zaljubili Bogart i Bekol
pre 10 godina
dodala bih na listu i 'Tigar i sneg', 'Razum i osecajnost', 'Engleski pacijent'..
pre 10 godina
1) Orhanski Visovi 2) Prohujalo sa vihorom 3) Apple tree.... Oni kojo su gledali ove filmove znaju o cemu pricam!
pre 10 godina
,,sjaj u travi,, Elia Kazan
pre 10 godina
1 дан живота - стари мексикански ;)
pre 10 godina
Ocigledno je da niko od navedenih komentatora nije gledao antologijski "Kratak susret", film prepun emocija, a bez imalo patetike.Bez konkurencije zasluzuje prvo mesto.Inace u spisak se moze dodati i "Mostovi okruga Medison", sa briljantnim glumcima Meril Strip i Klint Istvudom.
pre 10 godina
Diskretni šarm buržoazije.
pre 10 godina
najteži žanr pošto se bavi najvažnijom temom ljubavlju. žanr je najteži jer je podložan klišeu koji ne primete gledaoci obuzeti sadržajem ili sopstvenom emocionalnom nezreloščću. tesko mi je napraviti listu, nisam dosta odgledao od ovih predloga iz komentara. jedan od omiljenih a da nije spomenut noćni portir sa šarlotom rempling i dik bogardeom.
pre 10 godina
The Only Thrill (Diane Keaton and Sam Spepard)
pre 10 godina
PRAZNIK U RIMU
pre 10 godina
Po meni najromantičnija filmska scena, ikada snimljena, je scena iz filma "Miris žene", u kojoj slepi oficir (Al Paćino) pleše tango sa nepoznatom, prelepom devojkom. Romantični su i svi filmovi sa Odri Hepbern, zatim "Zaljubljivanje", "Smešna devojka" (B. Strejsend i R. Redford), "Nothing Hill", "Oficir s ružom" (Ksenija Pajić, Ž. Laušević) itd.
pre 10 godina
odlican je "When a Man Loves a Woman"
pre 10 godina
Roman Holiday
pre 10 godina
Zaljubljivanje sa Robertom de Nirom i Meril Strip. A tu su i Mostovi okruga Medison, Dama s kamelijama svakako!
pre 10 godina
Najbolji filmovi,po mom mišljenju su "Prohujalo sa vihorom" i "Kazablanka"
pre 5 godina
Film "Sjaj u travi"
pre 10 godina
sjaj u travi i imaitacija života,zaljubljivanje naravno
pre 10 godina
Orkanski visovi!!!!
pre 10 godina
'Notorious' ako se smatra romanticnim filmom bi jos stavio na listu.
pre 10 godina
@Marija
Evo,jedan od onih koji je gledao "Kratak susret",ne znam zasto su ga rangirali tako nisko na listi.Recimo "Kazablanka" je nezaboravan film,mada iako ima romantike,meni to vise lici na ratnu dramu.Nema recimo filma "Moja Afrika" i "Devojka koju sam voleo".To su dobri filmovi,a sto se "Zil i Dzim" tice,dobro je sto su ga izabrali,mada osim romantike ovaj film ima i druge simobolike,tako da nije bas pravi romanticni film.Jeste da govori o ljubavi dva coveka razlicitih nacionalnosti prema jednoj zeni,koju prekida rat,ali bi po meni ovo pre bio jedan antiratni film,naravno sa temom romantike.Iskreno kad bih birao koji cu da gledam odabrao bih sjajni "Apartman" sa D.Lemonom i Sirli Mek Lejn,ili Dorucak kod Tifanija.Naravno ni "Pacijent" nije za bacanje,ali vidim da su neki razliciti kriterijumi korisceni,tako da se mnogi filmovi nisu nasli medju prvih deset.Romantika se cesto koristi kao univerzalna tema za jednu pricu,ali bitan je i kontekst u kome se ta romanticna radnja desava,tako da su ovde isprepletani filmovi koji i nisu samo "romanticni".
pre 10 godina
The Brown Bunny -;)
pre 10 godina
Odličnu scenu ste izabrali iz "In the Mood of Love". Ta scena je primer kako je teško dočarati osećanje koje jednostavan pogled osobe u prolazu ostavlja na protagonistu. Vrlo je jednostavno snimiti sam prolaz i pogled, ali režiser mora dodatno da se potrudi i prethodnim scenama "pripremi" gledaoca za taj trenutak i dočara mu emotivno stanje u kom se protagonista nalazio u trenutku susreta. "In the Mood of Love" je primer filma koji pokušava da prenese osećanja, umesto da površno nabacuje slike i guši se u zapletu, kao što je slučaj sa većinom filmova današnjice. Da li je u tome uspeo ili ne, to je subjektivno pitanje za svakog gledaoca, jer svaki pojedinac ovakve filmove doživljava na svoj način, u svom kontekstu.
pre 10 godina
What dreams may come.
103 Komentari
Sortiraj po: