Sreda, 02.10.2013.

20:42

Vučić: Besmislena odluka Prištine

Potpredsednik vlade Aleksandar Vučić izjavio je<a href="http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=10&dd=02&nav_category=640&nav_id=760576" class="text-link" target= "_blank"> da je odluka Prištine da zabrani dolazak zvaničnika Srbije na Kosovo dok traje izborna kampanja</a> besmislena.

Izvor: B92

Vuèiæ: Besmislena odluka Prištine IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

7555555

pre 10 godina

Odluka Pristine da zabrani dolazak zvanicnika Srbije na Kosovo dok traje izborna kampanja je besmislena, a Srbija ne sme da dozvoli da njena reakcija bude zloupotrebljena.

ORAO - PAO - SOKO - DOLAZI

pre 10 godina

Ovo je mamac za Srbiju od strane Pristine. Srbija mora pazljivo da povlaci uravnotezene, promisljene poteze da ne bi izazvala reakcije sa zapada. Ovaj potez Pristine mora da bude adekvatno osudjen i predstavljen zvanicnicima EU kao krsenje potpisanog briselskog sporazuma. Deluje jednostavno, ali nije bas tako, treba uloziti puno strpljenja i dobre volje. Albanci jedva cekaju na neku nasu ishitrenu odluku, najvise bi im odgovaralo da sada mi budemo ti koji ce prekinuti pregovore.

perke

pre 10 godina

Dobro je Vucic rekao da nasa reakcija ne sme biti zloupotrebljena!Zapad i Pristina to jedva cekaju!Vucic ima veci autoritet na zapadu i mislim da ce izdejstvovati ukidanje ove zabrane!

singapurćani

pre 10 godina

Treba se adekvatno odgovoriti na ovakav stav Prištine, i mislim da će naši naći pravi odgovor, samo da se Dačić ne petlja previše.

Quan Chi

pre 10 godina

Srbija mora pažljivo da povlači uravnotežene poteze da ne bi izazvala reakcije sa zapada. Ovaj potez Prištine mora da bude adekvatno osuđen i predstavljen zvaničnicima Eu kao kršenje briselskog sporazuma. Deluje jednostavno, ali nije baš tako, treba uložiti puno strpljenja i dobre volje...

Natalija

pre 10 godina

Naravno da je ovo provokacija i besmislica. Prištinske vlasti će učiniti sve što budu mogle da spreče masovnu izlaznost Srba na izborima, kako Srpska lista ne bi odnela ubedljivu pobedu. Na našim vlastima je da svim raspoloživim sredstvima ove pokušaje osujete.

Srbin 100%

pre 10 godina

Ovo je nazalost ocekivana opstrukcija privremenih institucija u Pristini koji ovime dovode u pitanje legalnost izbornog procesa

juca

pre 10 godina

Zasto dzaba komentarisete, kada ce Evropa reci kako ce biti. Pitala bih sta bi sa novim radnim mestima, fabrikama koje se po ko zna koji put otvaraju, uplatnicama za infostan , struju, stanovi su vam mozda topli. O poskupljenjma da ne govorim, pa se pitam dali da verujem vestima ili sopstvenom novcaniku. Pogledajte ko ima vise od 2 hiljde u novcaniku I stavite prst na celo.

Penzioner

pre 10 godina

Besmislena odluka Pristine da zabrani dolazak zvanicnika Srbije na Kosovo dok traje izborna kampanja.Na ovo mora da se reaguje pod hitno,jer vidi se da su vlasti na Kosovu spremne na sve kako bi dobili izbore.

Toni/Split

pre 10 godina

e sad bi Kosovari da imaju malo grama u mozgu trebali reci da ne mogu jamciti sigurnost gospodinu dacicu po uzoru na ona zbivanja tj otkazivanja gay parade,bilo bi zanimljivo

MajaMM

pre 10 godina

sasvim se slazem. ne treba niko da ponizava srbiju, al na to treba da ukazu i evropski zvanicnici koji su valjda do sada shvatili da se Srbija pridrzava dogovorenog, a ti koji pokusavaju drugacije..stati na put toj bahatosti.

Jole

pre 10 godina

Sve su to stvari na koje trebamo da racunamo, a opet ne znam koja bi protiv mera bila adekvatna.U pravu je Vucic kad kaze da bi se nas postupak zloupotrebio.

zoran

pre 10 godina

Vicepremijer je apsolutno u pravu, ovo je krajnje bezobrazno i neprimereno ponasanje Pristinskih vlasti sa ociglednim ciljem da sprece srpski narod da izadju na izbore!
(monotonija, 3. oktobar 2013 02:22)

Nije on VICEPREMIJER, prijatelju. ON je podpredsednik Vlade i osim njega ima ih valjda još tri...četiri... E sad što je on uzurpirao vlast pa postao veći katolik od Pape, to će nam se olupati o glavu jer Gospodin Vučić nema dovoljan državnički kapacitet za posao koji obvlja. Zapetljao se k'o pile u kudelje jer je počeo istovremeno na nekoliko strana a to je teško. Ipak, nije on ni Zoran Đinđić a kamo li Napoleon iako pokušava uporno sebe tako da okarakteriše...

OKnO

pre 10 godina

Podržavam u potpunosti tvoje stavove Vučiću, ali ipak sam ja emotivac i naivac, ti bi ipak trebao biti hladan i pragmatičan političar, pa razmisli još jednom.
Proces pregovora se odvija između Beograda i Brisela, "lideri" Kosova su tu samo pro forme, i klimaju kako im Brisel kaže. Nije isključeno da je ovaj potez upravo tražen iz Brisela, na šta ukazuje i jedinstven stav "zvaničnika" Kosova, a zašto je do toga došlo ti i Dačić jedini znate.
Već ste nas sve ponizili raznim glupostima u Briselu, a moj deda je imao izreku:"Ako već jedeš go..a, jedi ih do kraja!", inače je sve ovo bilo džaba.
Ponižavajuće je da i posle svega što ste ti i Dačić "uradili", visoka zvaničnica Ketrin i dalje više ceni Tačija&Co.
Pamet u glavu Vučiću, ksno je sada za emocije i demagogiju, seti se zašto si uopšte podržavao te izbore, i ponovo se preračunaj.

Janko

pre 10 godina

Odluka jeste besmislena, normalizacija odnosa je očigledno jedostrana i o tome treba obavestiti EU. Moraju reagovati i narediti da se besmislena odluka poništi. Ili izbora neće biti, bar na severu Kosova.

nemanja

pre 10 godina

Još jedna bitna stvar, kako država Srbija gleda na svoje Kosovo i na svoje građane za koje kaže da pripadaju i dalje državi Srbiji. Lično ja imam problem da svojoj majci izvadim državljanstvo R. Srbije. Rođena u bg-u, udata u bg-u, rodila nas četvoro, ima ličnu kartu R. Srbije izdate u Beogradu, godinama unazad vadila i pasoš i od 2007 ne može državljanstvo da izvadi u bg već knjige premeštene u opštini rođenja oca. Sve je to donekle ok da joj otac nije roden na Kosovu. evo već teče šesta godina kako se mučimo da joj izvadimo državljanstvo, a država nam stalno šalje dopise kako treba da podnesemo novi zahtev za upis u knjigu državljana. o.O ??? Čekajte malo gospodo, pa da li je ona strani državljanin pa da podnosi zahtev za nešto što joj rođenjem pripada? Nešto se ne bih složio da me rodila Adrina Lima.... Novi zahtev košta 11 hiljada, ko će to da plati? Tako država Srbija tretira svoje građane koji su čak rođeni u beogradu, mogu misliti kakve muke tek imaju oni koji su stvarno rođeni na KiM. I još jedna stvar, ako čitaš ovo Vučiću, briga me šta ćeš da radiš sutra sa Kosovom, nekad sam se i potresao, ali sredi da kevi izvadim državljanstvo da ga ne plaćam jer joj sleduje pravo po rođenju! Sredite da ljudi već jednom normalno funkcionšu!

Cipiripi

pre 10 godina

Ocigledno je da na sve moguce nacine pokusavaju da opstruisu rad i nase angazovanje. Sigurna sam da ce se i za ovaj problem naci adekvatno resenje, kao i uvek do sada.

novica952

pre 10 godina

Besmislena ili ne odluka je takva kakvu je saopštio vicepremijer iz prištine Kuči a potvrdi ministar spoljnih poslova Hodžaj i i potvrdio da ovu odlu priština neće promeniti.najčudnije u svemu je dali je ova odluka prištine donesena bez konsultovanja sa svojim lobistima ili je to sama odluka Tačija i kompanije.Sada je prilika da Vučić šremijer dačić i predsednik Nikolić kako kaže sam Vučić donesu mudru odluku i povuču prave poteze koji će sprečiti da se Srbija stalno ponižava i da priština na ovaj način opstruira izborni proces na bazi briselskog sporazuma shvatajući da će Srbi na osnovu svih indicija zadržati da upravljaju severom Kosova i da je opcija stvaranja zajednice opština realna opcija.

žirant

pre 10 godina

Samo vrše pritisak i čekaju kiks Dačića, pošto on svojim ishitrenim odlukama često nanese više štete nego koristi kada su u pitanju pregovori sa Prištinom.

socijalista,antikomunista

pre 10 godina

...zapravo vrlo je smislena, jer se demonstrira drzavni karakter tzv. " republic Kosova" vezan za izbore proistekle kao posledica Brusselskog " sporazuma" koga si ti Alek, na sva usta hvalio kao dobar po integritet Srbije. I sta ces sada, gospodine " reformatoru"???

Stanislava

pre 10 godina

Drzava mora da preduzme neophodne mere kako bi se i ovaj problem resio, naravno u okviru svojih ingerencija. Maksimalno se trude da nam otezaju sam proces, svaki put ali do sada nisu imali sanse, sigurna sam da im se i ovaj pokusaj nece isplatiti.Kao i svi prethodni.

Grunf

pre 10 godina

Neprimerena, iracionalna i besmislena.Samo bih najviše mogao da se složim da je neprimerena.Iracionalna i besmislena sigurno nije.Odluka je i te kako smislena i racionalna.Za poslednjih pedesetak godina rekao bih da su njihove odluke i dela i te kako smislene i jako racionalne.Cilji vizija njihovih dela su se sotvarile.Naše odluke su iracionalne i besmislene.Oni su imali viziju neku ideju koliko me god ona bolela i ispaštam i dan danas i moje dete i unuci ako bog da da doživim će ispaštati upravo te neprimerene iracionalne i besmilsene odluke.Slažem se isto tako da su ponižavajuće.Ja samo ne bih razlog tražio u njima nego u nama.O tome treba da pričate ali kako da pričate Vas trojica kada ste upravo Vi doprineli i najvećim delom zalužni za poniženja koja doživljavamo unazad nešto više od 20 godina.Vi ste imali ideju koja znamo kako se završila.Ideju velike Srbije.Koliko je to Velika Srbija svedoci smo.Kako god bilo i kada god stignu ta šačica poklamovanih političara sa KiM nam lupi packu.Šta ćemo još sve progutati to samo sveti bog zna zahvaljujući Vašim besmislenim odlukama.

Demagogije za izvoz

pre 10 godina

Pa i sta se trpate tamo gde vam nije mesto?! Da krenemo istorijski.. Pre rata u nas dobili asimilacijom i natalitetom;
Rat smo izgubili;
Vi ste de facto priznali Kosovo.
Opet pitam - sta se trpate gde vam nije mesto? Pitam vas, dokle cete da mazete oci javnosti kvazi patriJotskim izjavama o Kosovu? Kad cete shvatiti da vecinu u Srbiji ne interesuje ta teritorija vise vec napaceni ljudi? Da moze sa se prosaje demagogija, najbogatija zemlja na planeti bi bili...

Liberal

pre 10 godina

Za sve ove sto misle da je odluka Pristine besmislena. Kako bi bilo da madjarski premijer ili bilo koji drugi premijer dodje u Srbiju pa izigrava nesto pred izbore sa svojom nacionalnom manjinom... Oni su sada drzava hteli mi to ili ne da priznamo. I ja sam Srbin i da ne patim kao taj nesrecni narod dole ali samo sam realan. sto se oni pre integrisu i kako tako makar i neku osnovnu anatomiju izbore time bolje. Zato...

SirOliver

pre 10 godina

To je ispravno.A takodje alarmirati medjunarodnu zajednicu,koja nam deli packe zbog ne odrzavanja parade a kada se mnogo dublje krse ljudska prava-cute.Da li bi trebalo da sumnjamo u dobre namere EU.???

monotonija

pre 10 godina

Vicepremijer je apsolutno u pravu, ovo je krajnje bezobrazno i neprimereno ponasanje Pristinskih vlasti sa ociglednim ciljem da sprece srpski narod da izadju na izbore!

Miroslav D.

pre 10 godina

Najvaznije je da drzavni vrh, na celu sa Vucicem, dobro razmisli sta raditi u ovom trenutku, i da budu jedinstveni i da posalje jasnu poruku Srbima sa Kosova.

Taske

pre 10 godina

Zasto vecina poredi trenutnu situaciju sa vladavinom Milosevica? I Dacic i Vucic su ljudi na mestu i rade korektno svoj posao, ali... Nama Srbima niko ne valja...

KostIC

pre 10 godina

Dobro smisljena strategija Pristine je da nas izbace iz koloseka . Trezveno razmislite i ne padajte na njihove igre ,zbog ne odlaska u Strpce.

Šef

pre 10 godina

(Kole, 02. oktobar 2013 21:56)

Vasa izjava je toliko paušalna da ni neko naivno dete neće poverovati u nju, ako je neko radio na jedinstvu Srba onda je to Vucic.

boridza

pre 10 godina

Bezobrazluk prištinskih vlasti se mnogo puta do sada pokazao. Vremenom će i ovi iz EU shvatiti sa kim imaju posla, odnosno da su oni ti koji koče bilo kakav vid saradnje i dogovora, a ne mi. Vučić ne deli srpski narod. Naprotiv, trudi se da ga ujedini, a to se vidi iz svake njegove odluke i akcije. I sada želi da se konsultuje i sa Nikolićem i Dačićem, pa i ostalim članovima Vlade, kako bi svi zauzeli jedinstven stav.

poredjenje

pre 10 godina

:Beograd -- Potpredsednik vlade Aleksandar Vučić iyjavio je da je odluka Prištine da zabrani dolazak zvaničnika Srbije na Kosovo dok traje izborna kampanja besmislena.

--------------------------------

Bas me zanima dali bi mi u vrijeme lokalnih izbora dozvolili zvanicnicima iz Madzarske da setaju po Vojvodini, idu od jednog do dugog grada i agituju za samo jednu madzarsku stranku, a nipodastavaju druge madzarske stranke, nazivaju ih 'izdajnickim', 'prodatim'. A i te stranke isto tako ucestvuju na lokalnim izborima u Vojvodini

CiCkO

pre 10 godina

Ovo je stvarno bezobrazluk vlade Kosova! Naravno da Srbija ne sme trpeti ponizenja! Treba hladne glave doneti racionalnu i pravu odluku!

mrfreedom

pre 10 godina

Nego sta nego cvrst stav. Ovi sto se javljaju i u svemu vide mutljavinu neka se malo pogledaju u ogledalo. Lopov u svima vidi lolova, mufljuz mufljuza a lazov u svima lazova. Ako u svemu vidite nesto lose hajde se malo sagledajte.

VLADA LAMBADA

pre 10 godina

Vučić je u pravu, ovo je prava besmislica i bezobrazluk vlade Kosova da bez ikakvog argumenta i objašnjnja zabrani dolazak zvaničnika na Kosovo do kraja kampanje.

ukile

pre 10 godina

Pristina ce sada na sve nacine pokusati da spreci Srbe da izadju na izbore, jer znju oni kakva je srpska volja i to njima nikako ne ide u korist.

Мр.Гоод

pre 10 godina

(Smor, 2. oktobar 2013 21:49)
Па у тој Милошевићевој влади Вучић је био министар, а Дачић портпарол СПС!

Vlajko Zemun

pre 10 godina

Ovo nije samo besmislica, već i pravi bezobrazluk prištinskih vlasti. EU mora da reaguje i spreči samovolju bahatih političara sa Kosova.

GI

pre 10 godina

Вучићу, Ваш, наш и на крају и мој премијер прети да ће прекинути преговоре са ПР, и то прети Бриселу.
Сети се Србијо, сети се армијо родитеља, браћо, сестара, кумова... Сетите се и Ви Вучићу, или је настало колективно брисање 90-их из наших мозгова, како смо прошли када је Дачићева екипа са Вама претила Бриселу због тог истог Косова.
Сетимо се базе у Авијану, Томанавка, колатералне штете.... Жртве не спомињем из поштовања према њима самима и свој родбини.
Србијо укључи мозак, на грешкама се учи, само малоумни понављају грешке, као и они што су повратници у казамате.
Јесмо ли изабрали малоумне или робијаше који никада нису одслужили дуг према овом народу и земљи, нисан ни за "жуто предузеће" али ови су такви манипулатори да то вређа здрав разум.
Мислите о томе.

Predrag

pre 10 godina

Sad PR savetnici Vucica ne znaju sta ce.
Izbori se blize.
Nema carobnih stapica.
Trebaju i evropski i oni drugi glasovi...
I reformski i Krkobabicevi...
I Dacicevi i Dinkicevi...
E,moj Vucicu,a toliko toga si mogao bez ikakvih PR strucnjaka...
Samo da si iskren bio.

Ljubomir

pre 10 godina

Potrebno je da I EU vidi cime se Kosovski politicari sluze vec vise decenija.
(Vuk Zima, 2. oktobar 2013 21:39)

Da, da... EU nema pojma ni o cemu, pa ce sad posle 20 godina unistavanja Srbije da okrene curak naopako i da "progleda" s kim ima posla sa albanske strane.

Di vas nadjose tako slabe pamecu?

prokleta avlija

pre 10 godina

državnički nema šta...znači sad kad ste skontali da nema ništa od datuma u januaru i da tu činjenicu nećete moći koristiti na izborima na proleće sad možete da radite šta hoćete...sledeće je zahtev da se na kosovo vrate srpska vojska i policija...oćete li vi bogataši na vlasti napokon pustiti ovaj narod da živi normalno!!!

Smor

pre 10 godina

Pojedinci ponavljaju kao papagaji : Srbija je prodala Kosovo, Srbija je prodala Kosovo. Dosta vise sa tim nebulozama . Ako je Kosovo prodato onda je to ucinjeno za vreme Milosevica, kada je povukao vojsku sa Kosova. Zato nemojte vise da pricate gluposti. Ova vlada nista nije prodala!

crna guja

pre 10 godina

"Srbija ne sme dozvoliti i trpeti poniženja", istakao Vučić.

Izgleda da ti je slabo pamcenje, gos'n Prvi: pa i tvom tatici, Tomi Diplomi, nisu dozvolili da provede Bozic na Kosovu, pa sto ste sad toliko iznenadjeni i uvredjeni, predali ste Kosovo i sad niste tamo pozeljni, sta nije jasno, nisu oni Srbende da se ne secaju ko ste i sta ste bili do nedavno!!!
Dzaba vam cvikeri i skupa odela (uzgred, otkud vam pare da ih kupujete, s obzirom na vasa primanja, mozda bi trebalo da pokrenemo neku istragu!!!), ispod kragne vam vire radikali i julovci!!!

Smor

pre 10 godina

Pojedinci ponavljaju kao papagaji : Srbija je prodala Kosovo, Srbija je prodala Kosovo. Dosta vise sa tim nebulozama . Ako je Kosovo prodato onda je to ucinjeno za vreme Milosevica, kada je povukao vojsku sa Kosova. Zato nemojte vise da pricate gluposti. Ova vlada nista nije prodala!

crna guja

pre 10 godina

"Srbija ne sme dozvoliti i trpeti poniženja", istakao Vučić.

Izgleda da ti je slabo pamcenje, gos'n Prvi: pa i tvom tatici, Tomi Diplomi, nisu dozvolili da provede Bozic na Kosovu, pa sto ste sad toliko iznenadjeni i uvredjeni, predali ste Kosovo i sad niste tamo pozeljni, sta nije jasno, nisu oni Srbende da se ne secaju ko ste i sta ste bili do nedavno!!!
Dzaba vam cvikeri i skupa odela (uzgred, otkud vam pare da ih kupujete, s obzirom na vasa primanja, mozda bi trebalo da pokrenemo neku istragu!!!), ispod kragne vam vire radikali i julovci!!!

GI

pre 10 godina

Вучићу, Ваш, наш и на крају и мој премијер прети да ће прекинути преговоре са ПР, и то прети Бриселу.
Сети се Србијо, сети се армијо родитеља, браћо, сестара, кумова... Сетите се и Ви Вучићу, или је настало колективно брисање 90-их из наших мозгова, како смо прошли када је Дачићева екипа са Вама претила Бриселу због тог истог Косова.
Сетимо се базе у Авијану, Томанавка, колатералне штете.... Жртве не спомињем из поштовања према њима самима и свој родбини.
Србијо укључи мозак, на грешкама се учи, само малоумни понављају грешке, као и они што су повратници у казамате.
Јесмо ли изабрали малоумне или робијаше који никада нису одслужили дуг према овом народу и земљи, нисан ни за "жуто предузеће" али ови су такви манипулатори да то вређа здрав разум.
Мислите о томе.

prokleta avlija

pre 10 godina

državnički nema šta...znači sad kad ste skontali da nema ništa od datuma u januaru i da tu činjenicu nećete moći koristiti na izborima na proleće sad možete da radite šta hoćete...sledeće je zahtev da se na kosovo vrate srpska vojska i policija...oćete li vi bogataši na vlasti napokon pustiti ovaj narod da živi normalno!!!

Мр.Гоод

pre 10 godina

(Smor, 2. oktobar 2013 21:49)
Па у тој Милошевићевој влади Вучић је био министар, а Дачић портпарол СПС!

Ljubomir

pre 10 godina

Potrebno je da I EU vidi cime se Kosovski politicari sluze vec vise decenija.
(Vuk Zima, 2. oktobar 2013 21:39)

Da, da... EU nema pojma ni o cemu, pa ce sad posle 20 godina unistavanja Srbije da okrene curak naopako i da "progleda" s kim ima posla sa albanske strane.

Di vas nadjose tako slabe pamecu?

Predrag

pre 10 godina

Sad PR savetnici Vucica ne znaju sta ce.
Izbori se blize.
Nema carobnih stapica.
Trebaju i evropski i oni drugi glasovi...
I reformski i Krkobabicevi...
I Dacicevi i Dinkicevi...
E,moj Vucicu,a toliko toga si mogao bez ikakvih PR strucnjaka...
Samo da si iskren bio.

nemanja

pre 10 godina

Još jedna bitna stvar, kako država Srbija gleda na svoje Kosovo i na svoje građane za koje kaže da pripadaju i dalje državi Srbiji. Lično ja imam problem da svojoj majci izvadim državljanstvo R. Srbije. Rođena u bg-u, udata u bg-u, rodila nas četvoro, ima ličnu kartu R. Srbije izdate u Beogradu, godinama unazad vadila i pasoš i od 2007 ne može državljanstvo da izvadi u bg već knjige premeštene u opštini rođenja oca. Sve je to donekle ok da joj otac nije roden na Kosovu. evo već teče šesta godina kako se mučimo da joj izvadimo državljanstvo, a država nam stalno šalje dopise kako treba da podnesemo novi zahtev za upis u knjigu državljana. o.O ??? Čekajte malo gospodo, pa da li je ona strani državljanin pa da podnosi zahtev za nešto što joj rođenjem pripada? Nešto se ne bih složio da me rodila Adrina Lima.... Novi zahtev košta 11 hiljada, ko će to da plati? Tako država Srbija tretira svoje građane koji su čak rođeni u beogradu, mogu misliti kakve muke tek imaju oni koji su stvarno rođeni na KiM. I još jedna stvar, ako čitaš ovo Vučiću, briga me šta ćeš da radiš sutra sa Kosovom, nekad sam se i potresao, ali sredi da kevi izvadim državljanstvo da ga ne plaćam jer joj sleduje pravo po rođenju! Sredite da ljudi već jednom normalno funkcionšu!

poredjenje

pre 10 godina

:Beograd -- Potpredsednik vlade Aleksandar Vučić iyjavio je da je odluka Prištine da zabrani dolazak zvaničnika Srbije na Kosovo dok traje izborna kampanja besmislena.

--------------------------------

Bas me zanima dali bi mi u vrijeme lokalnih izbora dozvolili zvanicnicima iz Madzarske da setaju po Vojvodini, idu od jednog do dugog grada i agituju za samo jednu madzarsku stranku, a nipodastavaju druge madzarske stranke, nazivaju ih 'izdajnickim', 'prodatim'. A i te stranke isto tako ucestvuju na lokalnim izborima u Vojvodini

Grunf

pre 10 godina

Neprimerena, iracionalna i besmislena.Samo bih najviše mogao da se složim da je neprimerena.Iracionalna i besmislena sigurno nije.Odluka je i te kako smislena i racionalna.Za poslednjih pedesetak godina rekao bih da su njihove odluke i dela i te kako smislene i jako racionalne.Cilji vizija njihovih dela su se sotvarile.Naše odluke su iracionalne i besmislene.Oni su imali viziju neku ideju koliko me god ona bolela i ispaštam i dan danas i moje dete i unuci ako bog da da doživim će ispaštati upravo te neprimerene iracionalne i besmilsene odluke.Slažem se isto tako da su ponižavajuće.Ja samo ne bih razlog tražio u njima nego u nama.O tome treba da pričate ali kako da pričate Vas trojica kada ste upravo Vi doprineli i najvećim delom zalužni za poniženja koja doživljavamo unazad nešto više od 20 godina.Vi ste imali ideju koja znamo kako se završila.Ideju velike Srbije.Koliko je to Velika Srbija svedoci smo.Kako god bilo i kada god stignu ta šačica poklamovanih političara sa KiM nam lupi packu.Šta ćemo još sve progutati to samo sveti bog zna zahvaljujući Vašim besmislenim odlukama.

socijalista,antikomunista

pre 10 godina

...zapravo vrlo je smislena, jer se demonstrira drzavni karakter tzv. " republic Kosova" vezan za izbore proistekle kao posledica Brusselskog " sporazuma" koga si ti Alek, na sva usta hvalio kao dobar po integritet Srbije. I sta ces sada, gospodine " reformatoru"???

Liberal

pre 10 godina

Za sve ove sto misle da je odluka Pristine besmislena. Kako bi bilo da madjarski premijer ili bilo koji drugi premijer dodje u Srbiju pa izigrava nesto pred izbore sa svojom nacionalnom manjinom... Oni su sada drzava hteli mi to ili ne da priznamo. I ja sam Srbin i da ne patim kao taj nesrecni narod dole ali samo sam realan. sto se oni pre integrisu i kako tako makar i neku osnovnu anatomiju izbore time bolje. Zato...

Demagogije za izvoz

pre 10 godina

Pa i sta se trpate tamo gde vam nije mesto?! Da krenemo istorijski.. Pre rata u nas dobili asimilacijom i natalitetom;
Rat smo izgubili;
Vi ste de facto priznali Kosovo.
Opet pitam - sta se trpate gde vam nije mesto? Pitam vas, dokle cete da mazete oci javnosti kvazi patriJotskim izjavama o Kosovu? Kad cete shvatiti da vecinu u Srbiji ne interesuje ta teritorija vise vec napaceni ljudi? Da moze sa se prosaje demagogija, najbogatija zemlja na planeti bi bili...

Toni/Split

pre 10 godina

e sad bi Kosovari da imaju malo grama u mozgu trebali reci da ne mogu jamciti sigurnost gospodinu dacicu po uzoru na ona zbivanja tj otkazivanja gay parade,bilo bi zanimljivo

zoran

pre 10 godina

Vicepremijer je apsolutno u pravu, ovo je krajnje bezobrazno i neprimereno ponasanje Pristinskih vlasti sa ociglednim ciljem da sprece srpski narod da izadju na izbore!
(monotonija, 3. oktobar 2013 02:22)

Nije on VICEPREMIJER, prijatelju. ON je podpredsednik Vlade i osim njega ima ih valjda još tri...četiri... E sad što je on uzurpirao vlast pa postao veći katolik od Pape, to će nam se olupati o glavu jer Gospodin Vučić nema dovoljan državnički kapacitet za posao koji obvlja. Zapetljao se k'o pile u kudelje jer je počeo istovremeno na nekoliko strana a to je teško. Ipak, nije on ni Zoran Đinđić a kamo li Napoleon iako pokušava uporno sebe tako da okarakteriše...

Vlajko Zemun

pre 10 godina

Ovo nije samo besmislica, već i pravi bezobrazluk prištinskih vlasti. EU mora da reaguje i spreči samovolju bahatih političara sa Kosova.

žirant

pre 10 godina

Samo vrše pritisak i čekaju kiks Dačića, pošto on svojim ishitrenim odlukama često nanese više štete nego koristi kada su u pitanju pregovori sa Prištinom.

VLADA LAMBADA

pre 10 godina

Vučić je u pravu, ovo je prava besmislica i bezobrazluk vlade Kosova da bez ikakvog argumenta i objašnjnja zabrani dolazak zvaničnika na Kosovo do kraja kampanje.

ukile

pre 10 godina

Pristina ce sada na sve nacine pokusati da spreci Srbe da izadju na izbore, jer znju oni kakva je srpska volja i to njima nikako ne ide u korist.

OKnO

pre 10 godina

Podržavam u potpunosti tvoje stavove Vučiću, ali ipak sam ja emotivac i naivac, ti bi ipak trebao biti hladan i pragmatičan političar, pa razmisli još jednom.
Proces pregovora se odvija između Beograda i Brisela, "lideri" Kosova su tu samo pro forme, i klimaju kako im Brisel kaže. Nije isključeno da je ovaj potez upravo tražen iz Brisela, na šta ukazuje i jedinstven stav "zvaničnika" Kosova, a zašto je do toga došlo ti i Dačić jedini znate.
Već ste nas sve ponizili raznim glupostima u Briselu, a moj deda je imao izreku:"Ako već jedeš go..a, jedi ih do kraja!", inače je sve ovo bilo džaba.
Ponižavajuće je da i posle svega što ste ti i Dačić "uradili", visoka zvaničnica Ketrin i dalje više ceni Tačija&Co.
Pamet u glavu Vučiću, ksno je sada za emocije i demagogiju, seti se zašto si uopšte podržavao te izbore, i ponovo se preračunaj.

mrfreedom

pre 10 godina

Nego sta nego cvrst stav. Ovi sto se javljaju i u svemu vide mutljavinu neka se malo pogledaju u ogledalo. Lopov u svima vidi lolova, mufljuz mufljuza a lazov u svima lazova. Ako u svemu vidite nesto lose hajde se malo sagledajte.

juca

pre 10 godina

Zasto dzaba komentarisete, kada ce Evropa reci kako ce biti. Pitala bih sta bi sa novim radnim mestima, fabrikama koje se po ko zna koji put otvaraju, uplatnicama za infostan , struju, stanovi su vam mozda topli. O poskupljenjma da ne govorim, pa se pitam dali da verujem vestima ili sopstvenom novcaniku. Pogledajte ko ima vise od 2 hiljde u novcaniku I stavite prst na celo.

KostIC

pre 10 godina

Dobro smisljena strategija Pristine je da nas izbace iz koloseka . Trezveno razmislite i ne padajte na njihove igre ,zbog ne odlaska u Strpce.

Janko

pre 10 godina

Odluka jeste besmislena, normalizacija odnosa je očigledno jedostrana i o tome treba obavestiti EU. Moraju reagovati i narediti da se besmislena odluka poništi. Ili izbora neće biti, bar na severu Kosova.

boridza

pre 10 godina

Bezobrazluk prištinskih vlasti se mnogo puta do sada pokazao. Vremenom će i ovi iz EU shvatiti sa kim imaju posla, odnosno da su oni ti koji koče bilo kakav vid saradnje i dogovora, a ne mi. Vučić ne deli srpski narod. Naprotiv, trudi se da ga ujedini, a to se vidi iz svake njegove odluke i akcije. I sada želi da se konsultuje i sa Nikolićem i Dačićem, pa i ostalim članovima Vlade, kako bi svi zauzeli jedinstven stav.

Miroslav D.

pre 10 godina

Najvaznije je da drzavni vrh, na celu sa Vucicem, dobro razmisli sta raditi u ovom trenutku, i da budu jedinstveni i da posalje jasnu poruku Srbima sa Kosova.

Cipiripi

pre 10 godina

Ocigledno je da na sve moguce nacine pokusavaju da opstruisu rad i nase angazovanje. Sigurna sam da ce se i za ovaj problem naci adekvatno resenje, kao i uvek do sada.

Stanislava

pre 10 godina

Drzava mora da preduzme neophodne mere kako bi se i ovaj problem resio, naravno u okviru svojih ingerencija. Maksimalno se trude da nam otezaju sam proces, svaki put ali do sada nisu imali sanse, sigurna sam da im se i ovaj pokusaj nece isplatiti.Kao i svi prethodni.

MajaMM

pre 10 godina

sasvim se slazem. ne treba niko da ponizava srbiju, al na to treba da ukazu i evropski zvanicnici koji su valjda do sada shvatili da se Srbija pridrzava dogovorenog, a ti koji pokusavaju drugacije..stati na put toj bahatosti.

Srbin 100%

pre 10 godina

Ovo je nazalost ocekivana opstrukcija privremenih institucija u Pristini koji ovime dovode u pitanje legalnost izbornog procesa

Natalija

pre 10 godina

Naravno da je ovo provokacija i besmislica. Prištinske vlasti će učiniti sve što budu mogle da spreče masovnu izlaznost Srba na izborima, kako Srpska lista ne bi odnela ubedljivu pobedu. Na našim vlastima je da svim raspoloživim sredstvima ove pokušaje osujete.

Quan Chi

pre 10 godina

Srbija mora pažljivo da povlači uravnotežene poteze da ne bi izazvala reakcije sa zapada. Ovaj potez Prištine mora da bude adekvatno osuđen i predstavljen zvaničnicima Eu kao kršenje briselskog sporazuma. Deluje jednostavno, ali nije baš tako, treba uložiti puno strpljenja i dobre volje...

CiCkO

pre 10 godina

Ovo je stvarno bezobrazluk vlade Kosova! Naravno da Srbija ne sme trpeti ponizenja! Treba hladne glave doneti racionalnu i pravu odluku!

SirOliver

pre 10 godina

To je ispravno.A takodje alarmirati medjunarodnu zajednicu,koja nam deli packe zbog ne odrzavanja parade a kada se mnogo dublje krse ljudska prava-cute.Da li bi trebalo da sumnjamo u dobre namere EU.???

novica952

pre 10 godina

Besmislena ili ne odluka je takva kakvu je saopštio vicepremijer iz prištine Kuči a potvrdi ministar spoljnih poslova Hodžaj i i potvrdio da ovu odlu priština neće promeniti.najčudnije u svemu je dali je ova odluka prištine donesena bez konsultovanja sa svojim lobistima ili je to sama odluka Tačija i kompanije.Sada je prilika da Vučić šremijer dačić i predsednik Nikolić kako kaže sam Vučić donesu mudru odluku i povuču prave poteze koji će sprečiti da se Srbija stalno ponižava i da priština na ovaj način opstruira izborni proces na bazi briselskog sporazuma shvatajući da će Srbi na osnovu svih indicija zadržati da upravljaju severom Kosova i da je opcija stvaranja zajednice opština realna opcija.

Jole

pre 10 godina

Sve su to stvari na koje trebamo da racunamo, a opet ne znam koja bi protiv mera bila adekvatna.U pravu je Vucic kad kaze da bi se nas postupak zloupotrebio.

Penzioner

pre 10 godina

Besmislena odluka Pristine da zabrani dolazak zvanicnika Srbije na Kosovo dok traje izborna kampanja.Na ovo mora da se reaguje pod hitno,jer vidi se da su vlasti na Kosovu spremne na sve kako bi dobili izbore.

ORAO - PAO - SOKO - DOLAZI

pre 10 godina

Ovo je mamac za Srbiju od strane Pristine. Srbija mora pazljivo da povlaci uravnotezene, promisljene poteze da ne bi izazvala reakcije sa zapada. Ovaj potez Pristine mora da bude adekvatno osudjen i predstavljen zvanicnicima EU kao krsenje potpisanog briselskog sporazuma. Deluje jednostavno, ali nije bas tako, treba uloziti puno strpljenja i dobre volje. Albanci jedva cekaju na neku nasu ishitrenu odluku, najvise bi im odgovaralo da sada mi budemo ti koji ce prekinuti pregovore.

7555555

pre 10 godina

Odluka Pristine da zabrani dolazak zvanicnika Srbije na Kosovo dok traje izborna kampanja je besmislena, a Srbija ne sme da dozvoli da njena reakcija bude zloupotrebljena.

Šef

pre 10 godina

(Kole, 02. oktobar 2013 21:56)

Vasa izjava je toliko paušalna da ni neko naivno dete neće poverovati u nju, ako je neko radio na jedinstvu Srba onda je to Vucic.

Taske

pre 10 godina

Zasto vecina poredi trenutnu situaciju sa vladavinom Milosevica? I Dacic i Vucic su ljudi na mestu i rade korektno svoj posao, ali... Nama Srbima niko ne valja...

monotonija

pre 10 godina

Vicepremijer je apsolutno u pravu, ovo je krajnje bezobrazno i neprimereno ponasanje Pristinskih vlasti sa ociglednim ciljem da sprece srpski narod da izadju na izbore!

singapurćani

pre 10 godina

Treba se adekvatno odgovoriti na ovakav stav Prištine, i mislim da će naši naći pravi odgovor, samo da se Dačić ne petlja previše.

perke

pre 10 godina

Dobro je Vucic rekao da nasa reakcija ne sme biti zloupotrebljena!Zapad i Pristina to jedva cekaju!Vucic ima veci autoritet na zapadu i mislim da ce izdejstvovati ukidanje ove zabrane!

crna guja

pre 10 godina

"Srbija ne sme dozvoliti i trpeti poniženja", istakao Vučić.

Izgleda da ti je slabo pamcenje, gos'n Prvi: pa i tvom tatici, Tomi Diplomi, nisu dozvolili da provede Bozic na Kosovu, pa sto ste sad toliko iznenadjeni i uvredjeni, predali ste Kosovo i sad niste tamo pozeljni, sta nije jasno, nisu oni Srbende da se ne secaju ko ste i sta ste bili do nedavno!!!
Dzaba vam cvikeri i skupa odela (uzgred, otkud vam pare da ih kupujete, s obzirom na vasa primanja, mozda bi trebalo da pokrenemo neku istragu!!!), ispod kragne vam vire radikali i julovci!!!

prokleta avlija

pre 10 godina

državnički nema šta...znači sad kad ste skontali da nema ništa od datuma u januaru i da tu činjenicu nećete moći koristiti na izborima na proleće sad možete da radite šta hoćete...sledeće je zahtev da se na kosovo vrate srpska vojska i policija...oćete li vi bogataši na vlasti napokon pustiti ovaj narod da živi normalno!!!

Smor

pre 10 godina

Pojedinci ponavljaju kao papagaji : Srbija je prodala Kosovo, Srbija je prodala Kosovo. Dosta vise sa tim nebulozama . Ako je Kosovo prodato onda je to ucinjeno za vreme Milosevica, kada je povukao vojsku sa Kosova. Zato nemojte vise da pricate gluposti. Ova vlada nista nije prodala!

Vlajko Zemun

pre 10 godina

Ovo nije samo besmislica, već i pravi bezobrazluk prištinskih vlasti. EU mora da reaguje i spreči samovolju bahatih političara sa Kosova.

VLADA LAMBADA

pre 10 godina

Vučić je u pravu, ovo je prava besmislica i bezobrazluk vlade Kosova da bez ikakvog argumenta i objašnjnja zabrani dolazak zvaničnika na Kosovo do kraja kampanje.

ukile

pre 10 godina

Pristina ce sada na sve nacine pokusati da spreci Srbe da izadju na izbore, jer znju oni kakva je srpska volja i to njima nikako ne ide u korist.

GI

pre 10 godina

Вучићу, Ваш, наш и на крају и мој премијер прети да ће прекинути преговоре са ПР, и то прети Бриселу.
Сети се Србијо, сети се армијо родитеља, браћо, сестара, кумова... Сетите се и Ви Вучићу, или је настало колективно брисање 90-их из наших мозгова, како смо прошли када је Дачићева екипа са Вама претила Бриселу због тог истог Косова.
Сетимо се базе у Авијану, Томанавка, колатералне штете.... Жртве не спомињем из поштовања према њима самима и свој родбини.
Србијо укључи мозак, на грешкама се учи, само малоумни понављају грешке, као и они што су повратници у казамате.
Јесмо ли изабрали малоумне или робијаше који никада нису одслужили дуг према овом народу и земљи, нисан ни за "жуто предузеће" али ови су такви манипулатори да то вређа здрав разум.
Мислите о томе.

Janko

pre 10 godina

Odluka jeste besmislena, normalizacija odnosa je očigledno jedostrana i o tome treba obavestiti EU. Moraju reagovati i narediti da se besmislena odluka poništi. Ili izbora neće biti, bar na severu Kosova.

Taske

pre 10 godina

Zasto vecina poredi trenutnu situaciju sa vladavinom Milosevica? I Dacic i Vucic su ljudi na mestu i rade korektno svoj posao, ali... Nama Srbima niko ne valja...

monotonija

pre 10 godina

Vicepremijer je apsolutno u pravu, ovo je krajnje bezobrazno i neprimereno ponasanje Pristinskih vlasti sa ociglednim ciljem da sprece srpski narod da izadju na izbore!

Šef

pre 10 godina

(Kole, 02. oktobar 2013 21:56)

Vasa izjava je toliko paušalna da ni neko naivno dete neće poverovati u nju, ako je neko radio na jedinstvu Srba onda je to Vucic.

Penzioner

pre 10 godina

Besmislena odluka Pristine da zabrani dolazak zvanicnika Srbije na Kosovo dok traje izborna kampanja.Na ovo mora da se reaguje pod hitno,jer vidi se da su vlasti na Kosovu spremne na sve kako bi dobili izbore.

CiCkO

pre 10 godina

Ovo je stvarno bezobrazluk vlade Kosova! Naravno da Srbija ne sme trpeti ponizenja! Treba hladne glave doneti racionalnu i pravu odluku!

boridza

pre 10 godina

Bezobrazluk prištinskih vlasti se mnogo puta do sada pokazao. Vremenom će i ovi iz EU shvatiti sa kim imaju posla, odnosno da su oni ti koji koče bilo kakav vid saradnje i dogovora, a ne mi. Vučić ne deli srpski narod. Naprotiv, trudi se da ga ujedini, a to se vidi iz svake njegove odluke i akcije. I sada želi da se konsultuje i sa Nikolićem i Dačićem, pa i ostalim članovima Vlade, kako bi svi zauzeli jedinstven stav.

Miroslav D.

pre 10 godina

Najvaznije je da drzavni vrh, na celu sa Vucicem, dobro razmisli sta raditi u ovom trenutku, i da budu jedinstveni i da posalje jasnu poruku Srbima sa Kosova.

SirOliver

pre 10 godina

To je ispravno.A takodje alarmirati medjunarodnu zajednicu,koja nam deli packe zbog ne odrzavanja parade a kada se mnogo dublje krse ljudska prava-cute.Da li bi trebalo da sumnjamo u dobre namere EU.???

novica952

pre 10 godina

Besmislena ili ne odluka je takva kakvu je saopštio vicepremijer iz prištine Kuči a potvrdi ministar spoljnih poslova Hodžaj i i potvrdio da ovu odlu priština neće promeniti.najčudnije u svemu je dali je ova odluka prištine donesena bez konsultovanja sa svojim lobistima ili je to sama odluka Tačija i kompanije.Sada je prilika da Vučić šremijer dačić i predsednik Nikolić kako kaže sam Vučić donesu mudru odluku i povuču prave poteze koji će sprečiti da se Srbija stalno ponižava i da priština na ovaj način opstruira izborni proces na bazi briselskog sporazuma shvatajući da će Srbi na osnovu svih indicija zadržati da upravljaju severom Kosova i da je opcija stvaranja zajednice opština realna opcija.

Stanislava

pre 10 godina

Drzava mora da preduzme neophodne mere kako bi se i ovaj problem resio, naravno u okviru svojih ingerencija. Maksimalno se trude da nam otezaju sam proces, svaki put ali do sada nisu imali sanse, sigurna sam da im se i ovaj pokusaj nece isplatiti.Kao i svi prethodni.

Srbin 100%

pre 10 godina

Ovo je nazalost ocekivana opstrukcija privremenih institucija u Pristini koji ovime dovode u pitanje legalnost izbornog procesa

Ljubomir

pre 10 godina

Potrebno je da I EU vidi cime se Kosovski politicari sluze vec vise decenija.
(Vuk Zima, 2. oktobar 2013 21:39)

Da, da... EU nema pojma ni o cemu, pa ce sad posle 20 godina unistavanja Srbije da okrene curak naopako i da "progleda" s kim ima posla sa albanske strane.

Di vas nadjose tako slabe pamecu?

Cipiripi

pre 10 godina

Ocigledno je da na sve moguce nacine pokusavaju da opstruisu rad i nase angazovanje. Sigurna sam da ce se i za ovaj problem naci adekvatno resenje, kao i uvek do sada.

MajaMM

pre 10 godina

sasvim se slazem. ne treba niko da ponizava srbiju, al na to treba da ukazu i evropski zvanicnici koji su valjda do sada shvatili da se Srbija pridrzava dogovorenog, a ti koji pokusavaju drugacije..stati na put toj bahatosti.

Predrag

pre 10 godina

Sad PR savetnici Vucica ne znaju sta ce.
Izbori se blize.
Nema carobnih stapica.
Trebaju i evropski i oni drugi glasovi...
I reformski i Krkobabicevi...
I Dacicevi i Dinkicevi...
E,moj Vucicu,a toliko toga si mogao bez ikakvih PR strucnjaka...
Samo da si iskren bio.

KostIC

pre 10 godina

Dobro smisljena strategija Pristine je da nas izbace iz koloseka . Trezveno razmislite i ne padajte na njihove igre ,zbog ne odlaska u Strpce.

Jole

pre 10 godina

Sve su to stvari na koje trebamo da racunamo, a opet ne znam koja bi protiv mera bila adekvatna.U pravu je Vucic kad kaze da bi se nas postupak zloupotrebio.

Мр.Гоод

pre 10 godina

(Smor, 2. oktobar 2013 21:49)
Па у тој Милошевићевој влади Вучић је био министар, а Дачић портпарол СПС!

Liberal

pre 10 godina

Za sve ove sto misle da je odluka Pristine besmislena. Kako bi bilo da madjarski premijer ili bilo koji drugi premijer dodje u Srbiju pa izigrava nesto pred izbore sa svojom nacionalnom manjinom... Oni su sada drzava hteli mi to ili ne da priznamo. I ja sam Srbin i da ne patim kao taj nesrecni narod dole ali samo sam realan. sto se oni pre integrisu i kako tako makar i neku osnovnu anatomiju izbore time bolje. Zato...

Quan Chi

pre 10 godina

Srbija mora pažljivo da povlači uravnotežene poteze da ne bi izazvala reakcije sa zapada. Ovaj potez Prištine mora da bude adekvatno osuđen i predstavljen zvaničnicima Eu kao kršenje briselskog sporazuma. Deluje jednostavno, ali nije baš tako, treba uložiti puno strpljenja i dobre volje...

singapurćani

pre 10 godina

Treba se adekvatno odgovoriti na ovakav stav Prištine, i mislim da će naši naći pravi odgovor, samo da se Dačić ne petlja previše.

žirant

pre 10 godina

Samo vrše pritisak i čekaju kiks Dačića, pošto on svojim ishitrenim odlukama često nanese više štete nego koristi kada su u pitanju pregovori sa Prištinom.

OKnO

pre 10 godina

Podržavam u potpunosti tvoje stavove Vučiću, ali ipak sam ja emotivac i naivac, ti bi ipak trebao biti hladan i pragmatičan političar, pa razmisli još jednom.
Proces pregovora se odvija između Beograda i Brisela, "lideri" Kosova su tu samo pro forme, i klimaju kako im Brisel kaže. Nije isključeno da je ovaj potez upravo tražen iz Brisela, na šta ukazuje i jedinstven stav "zvaničnika" Kosova, a zašto je do toga došlo ti i Dačić jedini znate.
Već ste nas sve ponizili raznim glupostima u Briselu, a moj deda je imao izreku:"Ako već jedeš go..a, jedi ih do kraja!", inače je sve ovo bilo džaba.
Ponižavajuće je da i posle svega što ste ti i Dačić "uradili", visoka zvaničnica Ketrin i dalje više ceni Tačija&Co.
Pamet u glavu Vučiću, ksno je sada za emocije i demagogiju, seti se zašto si uopšte podržavao te izbore, i ponovo se preračunaj.

Natalija

pre 10 godina

Naravno da je ovo provokacija i besmislica. Prištinske vlasti će učiniti sve što budu mogle da spreče masovnu izlaznost Srba na izborima, kako Srpska lista ne bi odnela ubedljivu pobedu. Na našim vlastima je da svim raspoloživim sredstvima ove pokušaje osujete.

perke

pre 10 godina

Dobro je Vucic rekao da nasa reakcija ne sme biti zloupotrebljena!Zapad i Pristina to jedva cekaju!Vucic ima veci autoritet na zapadu i mislim da ce izdejstvovati ukidanje ove zabrane!

poredjenje

pre 10 godina

:Beograd -- Potpredsednik vlade Aleksandar Vučić iyjavio je da je odluka Prištine da zabrani dolazak zvaničnika Srbije na Kosovo dok traje izborna kampanja besmislena.

--------------------------------

Bas me zanima dali bi mi u vrijeme lokalnih izbora dozvolili zvanicnicima iz Madzarske da setaju po Vojvodini, idu od jednog do dugog grada i agituju za samo jednu madzarsku stranku, a nipodastavaju druge madzarske stranke, nazivaju ih 'izdajnickim', 'prodatim'. A i te stranke isto tako ucestvuju na lokalnim izborima u Vojvodini

Demagogije za izvoz

pre 10 godina

Pa i sta se trpate tamo gde vam nije mesto?! Da krenemo istorijski.. Pre rata u nas dobili asimilacijom i natalitetom;
Rat smo izgubili;
Vi ste de facto priznali Kosovo.
Opet pitam - sta se trpate gde vam nije mesto? Pitam vas, dokle cete da mazete oci javnosti kvazi patriJotskim izjavama o Kosovu? Kad cete shvatiti da vecinu u Srbiji ne interesuje ta teritorija vise vec napaceni ljudi? Da moze sa se prosaje demagogija, najbogatija zemlja na planeti bi bili...

nemanja

pre 10 godina

Još jedna bitna stvar, kako država Srbija gleda na svoje Kosovo i na svoje građane za koje kaže da pripadaju i dalje državi Srbiji. Lično ja imam problem da svojoj majci izvadim državljanstvo R. Srbije. Rođena u bg-u, udata u bg-u, rodila nas četvoro, ima ličnu kartu R. Srbije izdate u Beogradu, godinama unazad vadila i pasoš i od 2007 ne može državljanstvo da izvadi u bg već knjige premeštene u opštini rođenja oca. Sve je to donekle ok da joj otac nije roden na Kosovu. evo već teče šesta godina kako se mučimo da joj izvadimo državljanstvo, a država nam stalno šalje dopise kako treba da podnesemo novi zahtev za upis u knjigu državljana. o.O ??? Čekajte malo gospodo, pa da li je ona strani državljanin pa da podnosi zahtev za nešto što joj rođenjem pripada? Nešto se ne bih složio da me rodila Adrina Lima.... Novi zahtev košta 11 hiljada, ko će to da plati? Tako država Srbija tretira svoje građane koji su čak rođeni u beogradu, mogu misliti kakve muke tek imaju oni koji su stvarno rođeni na KiM. I još jedna stvar, ako čitaš ovo Vučiću, briga me šta ćeš da radiš sutra sa Kosovom, nekad sam se i potresao, ali sredi da kevi izvadim državljanstvo da ga ne plaćam jer joj sleduje pravo po rođenju! Sredite da ljudi već jednom normalno funkcionšu!

Toni/Split

pre 10 godina

e sad bi Kosovari da imaju malo grama u mozgu trebali reci da ne mogu jamciti sigurnost gospodinu dacicu po uzoru na ona zbivanja tj otkazivanja gay parade,bilo bi zanimljivo

zoran

pre 10 godina

Vicepremijer je apsolutno u pravu, ovo je krajnje bezobrazno i neprimereno ponasanje Pristinskih vlasti sa ociglednim ciljem da sprece srpski narod da izadju na izbore!
(monotonija, 3. oktobar 2013 02:22)

Nije on VICEPREMIJER, prijatelju. ON je podpredsednik Vlade i osim njega ima ih valjda još tri...četiri... E sad što je on uzurpirao vlast pa postao veći katolik od Pape, to će nam se olupati o glavu jer Gospodin Vučić nema dovoljan državnički kapacitet za posao koji obvlja. Zapetljao se k'o pile u kudelje jer je počeo istovremeno na nekoliko strana a to je teško. Ipak, nije on ni Zoran Đinđić a kamo li Napoleon iako pokušava uporno sebe tako da okarakteriše...

mrfreedom

pre 10 godina

Nego sta nego cvrst stav. Ovi sto se javljaju i u svemu vide mutljavinu neka se malo pogledaju u ogledalo. Lopov u svima vidi lolova, mufljuz mufljuza a lazov u svima lazova. Ako u svemu vidite nesto lose hajde se malo sagledajte.

Grunf

pre 10 godina

Neprimerena, iracionalna i besmislena.Samo bih najviše mogao da se složim da je neprimerena.Iracionalna i besmislena sigurno nije.Odluka je i te kako smislena i racionalna.Za poslednjih pedesetak godina rekao bih da su njihove odluke i dela i te kako smislene i jako racionalne.Cilji vizija njihovih dela su se sotvarile.Naše odluke su iracionalne i besmislene.Oni su imali viziju neku ideju koliko me god ona bolela i ispaštam i dan danas i moje dete i unuci ako bog da da doživim će ispaštati upravo te neprimerene iracionalne i besmilsene odluke.Slažem se isto tako da su ponižavajuće.Ja samo ne bih razlog tražio u njima nego u nama.O tome treba da pričate ali kako da pričate Vas trojica kada ste upravo Vi doprineli i najvećim delom zalužni za poniženja koja doživljavamo unazad nešto više od 20 godina.Vi ste imali ideju koja znamo kako se završila.Ideju velike Srbije.Koliko je to Velika Srbija svedoci smo.Kako god bilo i kada god stignu ta šačica poklamovanih političara sa KiM nam lupi packu.Šta ćemo još sve progutati to samo sveti bog zna zahvaljujući Vašim besmislenim odlukama.

socijalista,antikomunista

pre 10 godina

...zapravo vrlo je smislena, jer se demonstrira drzavni karakter tzv. " republic Kosova" vezan za izbore proistekle kao posledica Brusselskog " sporazuma" koga si ti Alek, na sva usta hvalio kao dobar po integritet Srbije. I sta ces sada, gospodine " reformatoru"???

juca

pre 10 godina

Zasto dzaba komentarisete, kada ce Evropa reci kako ce biti. Pitala bih sta bi sa novim radnim mestima, fabrikama koje se po ko zna koji put otvaraju, uplatnicama za infostan , struju, stanovi su vam mozda topli. O poskupljenjma da ne govorim, pa se pitam dali da verujem vestima ili sopstvenom novcaniku. Pogledajte ko ima vise od 2 hiljde u novcaniku I stavite prst na celo.

ORAO - PAO - SOKO - DOLAZI

pre 10 godina

Ovo je mamac za Srbiju od strane Pristine. Srbija mora pazljivo da povlaci uravnotezene, promisljene poteze da ne bi izazvala reakcije sa zapada. Ovaj potez Pristine mora da bude adekvatno osudjen i predstavljen zvanicnicima EU kao krsenje potpisanog briselskog sporazuma. Deluje jednostavno, ali nije bas tako, treba uloziti puno strpljenja i dobre volje. Albanci jedva cekaju na neku nasu ishitrenu odluku, najvise bi im odgovaralo da sada mi budemo ti koji ce prekinuti pregovore.

7555555

pre 10 godina

Odluka Pristine da zabrani dolazak zvanicnika Srbije na Kosovo dok traje izborna kampanja je besmislena, a Srbija ne sme da dozvoli da njena reakcija bude zloupotrebljena.