Sreda, 25.09.2013.

11:14

"Žao mi je što se plaše građana"

Smenjeni gradonačelnik Dragan Đilas poručio da mu je "žao što se vlast plaši građana i personalnog izbora" i da bi izbore u Beogradu trebalo raspisati što pre.

Izvor: B92

"Žao mi je što se plaše graðana" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Avenger

pre 10 godina

Izbore bi trebalo raspisati što pre, ali tu ima dva velika problema...
Vidite, gradonačelniče - lako je onima koji se ne ravnaju pred izbore, nego su "stalno pod lupom", stalno jednako rade. A ovima koji pojma nemaju ni ko bi im bio kandidat - kako da se snađu za manje od nekoliko meseci?!

Kolarski

pre 10 godina

Imacete prilike da cujete glas naroda gospodine Djilas, nemojte biti toliko ubedjeni da gradjani Vas zele, bas naprotiv velika vecina ne zeli da cuje za DS !

Danijel Daki

pre 10 godina

Slušajući Dilasa i Stefanovića, lako je odlučiti se na čijoj strani biti. Stefanović kao pametan, staložen i kulturan čovek u ovom slučaju nema ama baš nikakvu konkurenciju!

strujni udar

pre 10 godina

Halo nazadnjaci, što ste navalili da komentarišete Đilasa i Ds kad su vam toliko nebitni i slabi. Meni kada je nešto nebitno ja to i ne vidim. Ali vi znate ko je opasan po vas zato ste ga napali ko hijene. I da vas naučim nešto neznalice, poenta vlasti je preuzeti odgovornost i raditi u korist naroda i države, a ne uništavanje opozicije, a vi samo ovo drugo radite.

problem...

pre 10 godina

Koja smesna izjava...Zao mi je sto se plasi vlast gradjana! Ovo moze da izgovori samo covek koji je nekritican prema sebi i u svakome vidi problem...Kao oni se plase a on se ne plasi!On je med i mleko,nema boljeg...Nasi politicari kad odlaze sa vlasti nikad sebi ne priznaju ono najjednostavnije...Da sam dobro radio ne bi me smenili!Nisu ga smenili politicari,nego gradjani...Oni su samo predstavnici gradjana u demokratskoj drzavi...Pa tako ga je smenila vecina gradjana.A da su gradjani znali kako se radilo u Srbiji,sigurno bi to bilo mnogo ranije!Ali nisu znali.I to ne znanje su skupo platili!.

Stefan

pre 10 godina

U čitavoj ovoj priči Dragan Djilas nije žrtva već poražena strana u političkom konfliktu vodjenom istim onim "oružjem" koje je upravo on na velika vrata vratio u politiku u Srbiji. Juče mu se kao bumerang vratilo njegovo sopstveno delovanje iz 2008, kada je prevrnuo nebo i zemlju da SPS natera da istupi iz potpisanog koalicionog sporazuma sa radikalima i DSS-om. Sad se desilo sasvim isto, samo su uloge obrnute. Lično ne podržavam ni jedne ni druge, samo konstatujem da su žalopojke iz DS duboko licemerne. Sami ste promovisali politiku preslikanih koalicija sa republike u Beogradu - pa sad gledajte kako to funkcioniše u izmenjenim ulogama. Opasno je igrati se sa demokratskim sistemom, jer pre ili kasnije sami možete postati žrtva kvazi-pravila koja ste nametnuli.

Pedja

pre 10 godina

Izbori u Zemunu dovoljno pokazuju kakva je izborna volja građana.
(Vlada Zemunac, 25. septembar 2013 15:12)
Pa sto onda SNS ne raspise izbore kada je tako? Raspise lepo izbore i ubedljivo pobedi i osvoji komotnu vecinu u gradskoj skupstini. Ako vec kokodacete da ste toliko jaci onda raspisite izbore i pobedite Djilasa kada ste toliko sigurni!

veterinarBG

pre 10 godina

Ja kao rođena Beograđanka, jedino se plašim, da ponovo ne izigrate i onu nekolicinu koji još uvek nose crne naočare, ne vide mnogo toga, i veruju vam. Ja kao i velika većina žitelja ovog grada, iza kojih želite da se skrijete, doduše neuspešno, nikada više vam nećemo ukazati poverenje.
(acta est fabula, 25. septembar 2013 12:04)
Niste Vi,gospodjo,videli Beograd ni na slici...Mozda pri prolasku za Grmovac ili Busije.Da jeste,videli bi BAS mnogo toga lepog cega nije bilo pre 5-6 godina...bas mnogo.Ono cega je malo je srpska pamet i secanje...

malditamujer

pre 10 godina

ponovo beznadje. imali su 12 godina da nesto urade, srede ovu jadnu drzavu, ali nisu hteli ili smeli ili umeli... vaskrsli su lopove i kriminalce (sps) i ojacali ove preobrazene radikale. i sta sad? nista. pasos u ruke, barem nam ne trebaju vize, i u potragu za boljim zivotim. ne mogu vise da gledam kako ovaj blesav narod hvali vucica i njegove nepismene kadrove, guta pricu o tzv.borbi protiv korupcije i nestranackom zaposljavanju! stvarnost je potpuno drugacija - vucicevi kumovi i prijatelji su na celu javnih preduzeca, menjaju se sistematizacije da bi se zaposlili stranacki, polupismeni kadrovi sa singidunuma, megatrendova i nekakvih visih skola, ko o tome javno progovori dobija otkaz, skolovanom i strucnom kadru se preporucuje da nadje posao u privatnim firmama ako im ne odgovara, kupuju se nova vozila iako su prethodni vec obnovili vozni park, namestaju se poslovi rodjacima, kumovima...

crna guja

pre 10 godina

On je rekao da neće ostaviti Beograd i Beograđane na cedilu, i da će u narednih 30 dana nastaviti da radi svoj posao sa svojim timom ljudi.

Velika greska, ostavi ih odma' na cedilu, da bleje, jer samo to znaju da rade!!!

Linija otpora

pre 10 godina

Ne forsirajte toliko Beograd-sta je sa unutrasnjost nase drzave, nije sva pamet u BG-u!!!
(g, 25. septembar 2013 12:50)
E pa kada ovakav komentar dobije 4x vise minusa nego plusa onda znamo da je nesto trulo u drzavi Srbiji. 30 godina se ne vodi racuna o ostatku Srbije, odmah posle Titove smrti se zapostavila Srbija i sva paznja i pare usmerene u Bgd, ali ne da bi se tamo nesto napravilo vec pokralo. Kada budete promenili stav da kada se Beograd razvija i Srbija se razvija u kada se Srbija razvija i Beograd ce tada ce se konacno nesto lepo desavati u Srbiji...Do tada, novosedeoci Beograda od II Sv. rata pa na ovamo unistavaju i Beograd i Srbiju...Sramno je ovoliko minusa za grad od nepunih 2 miliona spram ostatka Srbije od 5 miliona. I nemojte onda da se cudite kada gde god da u Srbiji spomenete da ste iz Beograda ljudi po defaultu vas mrko gledaju, eto po ovim ocenama vidite da ste sami krivi...

Srpin

pre 10 godina

Ma nemoj, Đilas bi da samo Beogradu bude dobro a mi ostali pocrkasmo! Šta su beograđani toliko posebni da se izdvajaju? Ako je svima nama loše što da ne bude i njima?

zaus

pre 10 godina

ko o cemu u srbiji samo o izborima.srbiju su izvukli iz krize otvorili na stotine fabrika,zaposlili 500.000 hiljada radnika legalno i sada su ostali jos izbori.sve su resili ali samo laznim obecanjima.jadna srbija i jadan je kamen i njiva u tebi.

curly sue

pre 10 godina

Nije mi jasno zašto demokrate misle da svaki komentar koji favorizuje SNS ili minus na komentar koji favorizuje DS dolazi od članova SNS? Evo ja npr. nisam član i lupam minuse na komentare koji nemaju veze s vezom, tipa ,,Vraćaju se '90, zavodi se diktatura", ali i na ,,Mislim (smatram) da je gospodin Vučić najbolji". Ne možete da poreknete da SNS trenutno ima najveću podršku. Pa kao radikali su 2008. imali 38% na izborima, zašto mislite da sad imaju išta manje? Ja, kao objektivni posmatrač, imam osećaj da se u ovoj zemlji prvi put nešto radi, i to od strane ljudi koji se nisu bogatili na račun građana Srbije (pod ovo ne spada SPS, oni rade samo kad se naredi). I EU je čak po prvi put stvarno zadovoljna napretkom. :P

Mališa

pre 10 godina

Đilasovi apeli neće uroditi plodom jer su niski i ponižavajući kao i uvek, a čovek je plus kontradiktoran pošto menja mišljenja i stavove kako njemu odgovara da bi skupio političke poene, ali uzalud. Sam je tražio da se uvede da se gradonačelnik na bira na neposrednim izborima, a sada bi izbore jer mu se nema kud i koristi to kao oružje protiv vlasti iako zna da ne bi pobedio svakako. A i trebao je otići sa vlasti čim su izbori završeni, a ne da dočeka da mu se stranka raspada i ugled pada.

Bosko

pre 10 godina

Alo! Ovi GMO radikali i nazalost njihova deca koju placaju da bi lupali minuse protiv postulata demokratije, koliko su ta deca imala godina 1991 godine, kada su mi ti, tj. ovi na vlasti sada nazalost moju a srecu njihovu, upropastili zivot???!!!

Ko prezivi....pricace

pre 10 godina

E pa posle 12 godina ste sisli. Iskreno voleo bi da se mase papirima istragama i ostalim stvarima.I treba. Ako si neposteno radio za to moras da odgovaras! Jel se plasite odgovornosti i svega sto ste radili 12 godina?! to je kljucno pitanje
(info, 25. septembar 2013 11:45)

VOLELA BIH KADA BI GLEDALI INSAJDER '90-TIH GODINA!!!

MISLIM DA SE SVE KOKICE OVOGA SVETA NE BI POJELE KOLIKO BI INSAJDER TRAJAO I TRAJO I TRAJAO I TRAJAO!!!
HAPSECI SVE CLANOVE DS-a, SAMO POKAZUJU KOLIKO SU NEMOCNI DA SE NA CIVILIZOVAN NACIN NEKOME "SUPROTSTAVE"!

KAKVE SU ODUVEK SAMO KAPANJE PRAVILI,
DELILI SENDVICE ZA PRELAZAK LJUDI PREKO MOSTA, JER SU U BGD-u GUZVE TOLIKE DA NAROD DOK STIGNE KUCI OGLADNI! A ONDA GRADONACELNIK "NAPRAVI" MOST, PARDON TRECI SE ZAVRSAVA - AAAAAA NEEEE, SKUPO"!
Nastavak kampanje - isti spot - MOJE DETE NEMOZE U VRTIC JER NEMA MESTA!!! NICU JEDAN ZA DRUGIM U SVIM DELOVIMA GRADA....AAAAAAAAAAA, NEEEEEEEEE - PREZADUZENOST!!!!!!!!!!

Vidimo se u martu....ako do tada prezivimo!

delboy

pre 10 godina

ma samo se vi prepucavajte ..ispada da su u ovoj zemlji i gradu svi posteni i nevini a narod lepo zivi..nego udaraj minuse i pluseve a zivot prodje...

Zemunac

pre 10 godina

Mrgud

Ajde da sklonimo po strani Republiku.Vec sta su za 20 godina uradili u Zemunu.Vozd Vucic je bio direktor SRC Pinki.Sta je uradjeno? NISTA. Jedino sto su uspeli su da otmu Magistrat i da srede oko Magistrata. Produzenje i obnovu keja je uradila gradska vlast. I ono sto su dali izbeglicama morala je gradska vlast da ispravlja njihove brljotine.A te izbeglice vratile gradu na izborima pre par meseci

Peterson

pre 10 godina

Zasto se Djilas vec kandiduje za gradonacelnika, ako prizeljkuje parlamentarne izbore? Koga misli da kandiduje za premijersku poziciju? Cvetkovica opet? Gangulu? Balsu? Genijalno.

NevidljiviX

pre 10 godina

Suplji su ovi satro ne radikali! Kadar nula, odbori rasulo, ovo sto su udomili vec pocelo da krade naveliko jer znaju za skraceni rok trajanja! Sve u svemu lopine!

Leon

pre 10 godina

Samo recite naprednjaci, sta ste to uradili da se zivi bolje...i nemojte da spinujete ove botovske lagarije sa kojima stelujete sliku u javnosti, nego stvarno imajte herca pa recite sta je to bolje! Ne mozete? Pa zato sto je sve gore i gore!A vam ce kraj brzo doci!

djomla

pre 10 godina

Pravicemo mi zute od blata! Ovi ce da nas dokusure! Zute smo relativno lako sklonili, a sa ovima cemo imati muke! Ako posmatramo vecno pateticnog i zamisljenog ppv koji stalno ima neke X Y Z razloge i stalno nesto mistifikuje, onda treba da budemo svesni cime ce se sve sluziti. A kada rasprodaju ono sto zuti nisu i kada postanemo americko-arapska tj.masonska kolonija, kajacemo se ali ce biti kasno!

R. Marković

pre 10 godina

Ako je 60 odbornika glasalo za smenu Đilasa, ne vidim razlog da se vade "mačevi iz korica", da se govori o diktaturi i slično. A izbori koji će biti za 6 meseci otkloniće sve dileme. Predlažem Vučiću da pozove Đilasa i gospodu iz DS-a da napišu izborni zakon i da se po tom zakonu glasa i bira vlast ne samo u Beogradu nego svuda. Ko ima većinu ona će se potvrditi po svakom zakonu. Mada izborne zakone nije pisala SNS već DS. Kako da su ti zakani bili dobri, pa sad nevaljaju.

Malo vise od kruga dvojke

pre 10 godina

Ovo sto se desava sa Beogradom samo stvara jos veci inat pismenih i obrazovanih gradjana Prestonice.Sve sto je rekao Djilas u pravu je sto posto.Treba im minimum 6 meseci da pocnu koliko vec sutra preko svijih partijskih glasila Kurira i Informera da pronalaze afere da je Beograd zaduzen sa 3 milijarde evra da je Djilas u svoj dzep strpao 2 milijarde evra da su direktori komunalnih preduzeca a clanovi DS-a strpali po 100 miliona evra a njihove porodice po 10 miliona evra itd.Takodje ovaj novopeceni dR sa Megasegatren univerziteta po parkovima kao njegov sef mase nekakvim papirima na kojima nista ne pise.Mogao je i toalet papirom da mase

Branko

pre 10 godina

Чекај бре побратиме, па зашто сте укинули избор градоначелника на директним изборима. Мењали сте закон зато што нисте могли да смените Смиљка Костића ни на опозиву чак вас је победио још убедљивије него ли на изборима. Ви хоћете да мењате закон према потребама појединаца како би увек остали на власт, демократски нема шта.

ne secate se sta je bilo

pre 10 godina

@zrad

bitno da se ne secate sta su vase vodje pricale pre 3-4 godine, a sta sada. To se ne secate
Ovim je zavrsena svaka polemika sa botovima


@ info

ma 120 godina, ma 5 vekova na vlasti dosmanlije jedne... ups cekaj to je neko drugi pricao...

Super Mario

pre 10 godina

Zaista ne vidim šta je loše u državnju preskonferencije na otvorenom? I Djilas i mnogi drugi su to radili.Mnogo si nervozan Dragane što su te smenili, polako, nije se srušio ceo svet.

BebaX

pre 10 godina

Masonerija uzvraca udarac komunisti se vracaju na mala vrata...nazalost nezrelost naroda za demokratiju im je to dozvolila...demokratija nije primenjena na pravi nacin i u pravom vremenu a rezultat tome je povratak sekte...

rimljaninX

pre 10 godina

Zivi se nikada gore! Zasto? Znam da imaju spremne odgovore na sve i znam koji su, ali ne znam sto trpimo to laganje! Davili su nas sa izborima kao zmija zabu, pola godine 'oce ili nece, te smisljaj razloge za i protiv i na kraju rekonstrukcija nekim pajacima koji su tu da amortizuju poraz!

Aleksandar

pre 10 godina

Jedni su sklonjeni plisanom revolucijom, drugi su sklonjeni mehanizmom koji su sami napravili i primenili, a ovi koji bi da dodju ili ce doci, treba dobro da razmisle kako ce proci ako ponove isto...ne gine im po grbaci, ali ovog puta stvarno...krajnje je vreme

Vlada87

pre 10 godina

Volim da vidim Vucica i njegove poltrone kako se sada slade pobedom...samo mi nije jasno u svoj toj slasti kako ne znaju da to sto rade ima da ih stigne? Pricaju o promenljivosti i zameljivosti,postavljanju novog sistema i slicno, a sistem koji postavljaju pravi se tako da ne ostane niko ko bi ga mogao promeniti!

Mrgud

pre 10 godina

Samo bih pitao SNS sta su uradili za ovo vreme koliko imaju vlast u republici? Nemoj da mi pricaju o otvaranju pregovora i resenju Kosova, za to znamo da im je bio zadatak, nego neka kazu kako su poboljsali zivot gradjana!

branko

pre 10 godina

Beograd i beogradjani su na velikom ispitu.Da li da prepustimo vlast onima koji su nas odveli u ratove,inflacije,izolacije a to su preruseni radikali i socijalisti to su isti ljudi prerusenu u kvazi evropljne.NE DAMO BEOGRAD!!!

strong

pre 10 godina

Zbog toga što nije došlo do 06.Oktobra i lustracije,zbog ubistva Zorana Đinđića,zbog dolaska Tadića na čelo stranke,zbog vašeg preuzimanja stranke DS je u situaciji u kojoj jeste.Vučić samo nastavlja da radi ono što je uvek i radio samo što sada ima podršku SAD u tome.Kada vi počnete sa pričom kako su vam Dveri vrlo bliske i kada nastavite da radite ono što je Tadić počeo da primate u stranku bivše julaše i ostale karijeriste...Koji naravno sada pohrliše u SNS jer prirodno tamo i pripadaju...CRVENO-CRNA koalicija sada vlada zahvaljujući vama i vašem prethodniku...Kada neki osamnestogodišnjak pročita novine i sluša vesti siguran sam da misli da je Đinđić pravio ratove i megainflaciju a da je Milošević predvodio demokratsku opoziciju.O Nikoliću i Vučiću u tom slučaju ima predstavu da su ljudi koji ne da se nisu kleli u crkvi,ležali ispred džipa i tražili tepih bombardovanje već da su bili i jesu odraz same istine i dobrote...Eto zato smo svi gde jesmo a vi i dalje gledajte na sebe kao demokratu!

Klema

pre 10 godina

Srbija je u totalnom mraku!
Ovo su devedeste zavijene u celofan sve sa mašnicom i čokoladicom sa ukusom mentola.
Mediji ćute, nevladine organizacije ćute, EU ćuti, jer se čeka da crveno-crna bratija legalizuje prodaju Kosova.
Kada konačno progovore, biće kasno!
Otpor ponovo!
p.s. Da li živite bolje u poslednjih godinu dana? Ako ne, onda barem uključite mozak!

Nebojsa

pre 10 godina

Naravno da ce biti namestenih afera i mahanja papirima. Pa SNS je tako i dosao na vlast. Secate se "pokradenih izbora" izmedju dva izborna kruga?

Ovo je 21. vek, 13 godina posle 5. oktobra???

pre 10 godina

Suđenje bez suda.
Kompletan slučaj je na "Majke mi..."
Strašno.
Stvarno sad treba da zahtevamo istragu i rezultate objavljene na istim stranicama po kojima je bacano blato.
Uporedo, izboruiti se za direktan izbor gradonačelnika. Ne mora da znači da će biti g.Đilas, ali hoćemo pravo direktnog izbora. Ljudi u lokalu najbolje znaju kakav je ko.

nada ZR

pre 10 godina

greska,ne plase se oni gradjana jer nemaju razloga za to.Pogotovo se ne plase DS.Ovo je njihovo vreme koje ce trajati sve dok ne pocnu da rade ono sto su radili predhodnici.Srbiju nisu unazadili stranci nisu cak ni bombe vec nas covek.Nas covek je ojadio Srbiju,korupcijom,mitom,reketima.Hotel je morao da se napravi,i morao je da naprvi bas taj covek,morao je da se izmeni prvobitan projekat i jos da se ukade koji ar zemljista,to je moralo.Jer covek ce da plati velike pare da se to resi,i resilo se jer ko da odbije ponudu od koje moxe lepo da zivi do kraja zivota.Taj princip tkz,poslovanja je kod nas.Zato treba sacekati a mozda i docekati nastavak politike DS.Tada ce biti velikog straha mozda i veceg nego sto ga ima sada DS.

tako to ide

pre 10 godina

Ispred Maksija u Ulici vojvode Stepe na Voždovcu, pult one grupe "1398" (grupa koja je pritom ispečatirala i unakazila sve fasade, gde god ima mesta - krst i ta njihova brojka).
Skupljaju sada SLOBODNO neke potpise...

acta est fabula

pre 10 godina

Ja kao rođena Beograđanka, jedino se plašim, da ponovo ne izigrate i onu nekolicinu koji još uvek nose crne naočare, ne vide mnogo toga, i veruju vam. Ja kao i velika većina žitelja ovog grada, iza kojih želite da se skrijete, doduše neuspešno, nikada više vam nećemo ukazati poverenje.

Nikola original

pre 10 godina

Iskreno,mislim da je ovo ta greška koju sam očekivao,opet je nezasita žeđ za otimanjem nadjačala logiku.Smena Đilasa mora biti pokretačka snaga za sve one koji ne žele da im na vlasti budu oni koji su ovu naciju doveli do ruba propasti pa se još i ironično zahvaljuju za 5.oktobar,samo čini mi se da zaboravljaju da je pred nama još puno 5.oktobara i da sledeći put neće biti Koštunice da ih sve zaštiti i aneksira.Ostanak na mestu gradonačelnika samo bi dao materijala crveno crnoj koaliciji da blati DS skrećući pažnju sa svih onih katastrofalnih stvari koje rade po Srbiji.Ovi neobavešteni kažu da su za smenu zbog metroa pošto valjda misle da Beograd treba da ima sistem kao u Njujorku ili Londonu,a sa druge strane se žale na prevelika zaduživanja.Pa pitam ja vas gospodo a koliko bi se zadužili kada bi pravili taj njihov tkz.teški metro,e pa sigurno koju milijardicu evra više ali šta je to za našeg gospodara on uvek može da pozajmi 2-3 milke od svog ortaka u belom ogrtaču.Da je Dragan bio loš sigurno mu građani ne bi dali drugi mandat sa toliko ubedljivom razlikom u odnosu na Mudroga,ali šta da se radi,alavost i žeđ za vlašću su u nas Srba stara,dobro poznata osobina.i na kraju još jednom da se zahvalim Suncu i Banani jer nisu ni svesni koliko su ubrzali svoj pad,a sns botovima kojih ovde uvek ima posavetovao bi da je sada trenutak da naplate za sve ono zbog čega su žrtvovali svoje JA i ubace se u neko javno gradsko preduzeće,vreme je da se i vi malo omastite.

Milan

pre 10 godina

Kada si Dragane Djilasu bio u nekoj duelskoj emisiji, kada si to bio na nekom programu gde su bila pitanja gledaoca, kada si odgovarao na pitanja novinara koja ti nisu odgovarala, kada si ti to bio protiv formiranja gradske i republicke vlade sa istim tim SPS-om i PUPSom ciji dogtovori takodje nisu bili po volji njihovih a bogami ni tvojih glasaca!

Problem je u tome sto se ti nikada nisi plasio gradjana jer si mislio da mozes ici samo gore ka mestu predsenika Vlade i predsednika Srbije a ne dole sa mesta gradonacelnika.

Vodio si partiju kao firmu ali si zaboravio da je i tvoja firma bila vodjena zahvaljujuci vezama u vlasti i nezvanicnom monopolu koji si imao a ne tvom geniju pa ti se sada i posao i partija raspadaju kada nisi na vlasti jer vise nije dovoljni biti samo Dragan Djilas pa da ti se svi klanjanju!

Nikola Milanovic

pre 10 godina

Istraga protiv Djilasa? Naravno neka se konacno utvrdi sta je sa njim pa ako je kriv neka ide u zatvor ako nije neka se prestane sa tim. Ovo je jedina drzava u kojoj na naslovnoj strani moze osvanuti za nekoga da je lopov i prevarant i ne znam sta jos a da nista nije dokazano preko suda sto novine cini sudijama ili dzelatima? Nema veze sa nezavisnoscu medija nego sa objavljivanjem tacnih informacija. A Djilas ako je tacno i pola od onoga sto mu se pripisuje bi trebao biti u zatvoru dugo.

sasa

pre 10 godina

ja mislim da ce sada, kad je skinut djilas, poteci med i mleko beogradom! cuo sam to i od predsednika beogradskog snsa, i od ministarke mihailovic, direktnog izvestaca iz vucicevih snova, pa sam sad miran. a, to sto smo gladni, to je bilo zbog djilasa, danas nam vec stizu pecene seve i divlje svinje! hola-hoj-ho-la-huj! preserecan sam ja, s djilasom i bez njega!

Gandalf

pre 10 godina

Ne volim DS, skoro pa uopste ALI postalo mi je mucno i besmisleno da citam komentare.Znaci vi iz SNS ste uzas teski. Razlika izmedju vas i ostalih koji su ista ... je u tome sto prosto iritirate i uzasno nervirate narod vasim stranackim komentarima. Kako koja vest izadje, tako se sjate partijski misevi koji otplacuju bedne plate, pisuci komentare na portalima. Jadni ste stvarno. Sve ovo je proverena stvar jer znam jednog takvog bednika koji to i radi za vas. DS je los ali vi ste jos i jadni.

precious moments

pre 10 godina

Sasvim se slažem s tim da bi izbore valjalo raspisati što pre. Tako bismo saznali kakva je volja građana (ista ili se promenila u odnosu na to kakva je bila pre nekoliko godina).

Natalija Nikolić

pre 10 godina

Đilas se pravi naivan ko “pariska sobarica”. Javila sam se zato da kažem da su tako oduvek radile komuniste “smenjivale koga su god hteli” a i “hapsile političke protivnike”. Oni vladaju (vlast sa dede, na sina pa na unuka) 1945-2013 ne samo što vladaju personalno nego je i sistem vladanja ostao isti opisao ga Orvel u “1984” i “Životinjskoj farmi”. Zato i jesmo tako neuspešna država. Taj siste se dokazao u svetu da je apsolutno neuspešan jer koristi negatvnu energiju ljudi. Zapadni građanski sistem se pokazao toliko nadmoćnim i uspešnim jer koristi pozitivnu energiju ljudi.
Ps. Najveći protivnik komunista su oduvek bili "građani" i građanka kultura" zato smo sada 2013 g u Evropi jedina zemlja gde građana praktično ima "zanemarljiv broj" pa nam se zato životi odvijau u apsolutnom društvenom haosu!

Dragan

pre 10 godina

Ja poštujem vaš rad,rezultate koje ste postigli,objekte koje ostavljate i koje ste izgradili,viziju koju ste imali,osećanja i razumevanja koja ste pokazali,grad dostojan čoveka sa daljom perspektivon....Ne razumem šta se nudi,kako,ko,vide li dalje od nosa ili partijske knjižice?Ruše vas predizborne"afere",ko zna koji pokušaj da konačno dobijemo metro kao realno izvestan,spore dozvole za gradnju,spinovanje vesti i priprema terena već danima?Nisam član niti jedne stranke ali svaka čast za sve urađeno.Hvala.Mali čovek,profesor.

zrad

pre 10 godina

Ima nas koji se sećamo da je upravo DS promenila izborni zakon o izboru gradonačelnika. Sada opet želite da ga vratite.
Ima nas koji se sećamo da je upravo DS ucenila SPS zbog Beograda.

info

pre 10 godina

E pa posle 12 godina ste sisli. Iskreno voleo bi da se mase papirima istragama i ostalim stvarima.I treba. Ako si neposteno radio za to moras da odgovaras! Jel se plasite odgovornosti i svega sto ste radili 12 godina?! to je kljucno pitanje

Vlada

pre 10 godina

Gandra Djilas jednostavno nije dobar lider jedne politicke stranke. Ne nosi sa sobom nikakvu sebi svojstvenu ideju. Sustinski, ne znam da li je on za EU ili je do deo visegodisnjeg programa DS-a koji je Djindjic zapoceo, a on jednostavno nasledio, bez mnogo razumevanja. Bio je OK gradonacelnik, imao je propusta, smenjen je "po PS-u". Ne vidim zasto se buni. DS-u ce odgovarati da bude malo u potpunoj opoziciji, da se ocisti od karijerista koji su izgubili sisu doilju i da pronadje neku novu ideju i vodilju, kojom ce privuci birace. Evo, kao primer: EU je ispricana prica, ali tu je mnogo socijalnih problema, huligana, besa, nekulture, ogromne administracije, produhovljenje ove isprazne, besne nacije, prava manjina, decentralizacija, raspala infrastruktura, nezavisno sudstvo...ima 1000 tema koje mogu da iskoriste ljudi u DS-u i da predloze konkretne mere za njihovo resenje.

Dušan

pre 10 godina

ali g. Đilas, Očekujete istrage? Zašto vam to smeta? Beograđani upravo sa nestrpljenjem čekaju istrage koje pominjete. Te istrage će propasti i svakako neće dokazati ništa što bi bilo na vašu štetu... zar je moguće drugačije?

Sačekaćemo ih na krivini

pre 10 godina

Svejedno je, kad tad će biti izbori i mi ćemo reći šta mislimo o njihovoj vlasti i na republičkom nivou i o pokušaju vladanja privremenim merama na gradskom nivou. BG je trećina Srbije, sa nama su našli da se zezaju?

pera kojot

pre 10 godina

@ac
slazem se sa tobom. Kada vlast bude pocela da se plasi naroda onda je to prava vlast. Politicare PLACA NAROD, politicari su tu ZBOG NARODA, politicari su odgovorni i polazu racune NARODU.
E kada to budu shvatili bice sve u redu.

KoleM

pre 10 godina

Dole desno na slici vidim Dejana Vasovica, veoma sposobnog čoveka, radio sam neki posao sa njim i čovek je pun znanja, sposoban, razložan ne verujem da će SNSovci naći čoveka takvog kalibra. Verujem da je i sada efektivno radio sve poslove jer ne verujem da su Bjelić i slični u stanju da obavljaju složene poslove.

zrad

pre 10 godina

Ima nas koji se sećamo da je upravo DS promenila izborni zakon o izboru gradonačelnika. Sada opet želite da ga vratite.
Ima nas koji se sećamo da je upravo DS ucenila SPS zbog Beograda.

info

pre 10 godina

E pa posle 12 godina ste sisli. Iskreno voleo bi da se mase papirima istragama i ostalim stvarima.I treba. Ako si neposteno radio za to moras da odgovaras! Jel se plasite odgovornosti i svega sto ste radili 12 godina?! to je kljucno pitanje

acta est fabula

pre 10 godina

Ja kao rođena Beograđanka, jedino se plašim, da ponovo ne izigrate i onu nekolicinu koji još uvek nose crne naočare, ne vide mnogo toga, i veruju vam. Ja kao i velika većina žitelja ovog grada, iza kojih želite da se skrijete, doduše neuspešno, nikada više vam nećemo ukazati poverenje.

Milan

pre 10 godina

Kada si Dragane Djilasu bio u nekoj duelskoj emisiji, kada si to bio na nekom programu gde su bila pitanja gledaoca, kada si odgovarao na pitanja novinara koja ti nisu odgovarala, kada si ti to bio protiv formiranja gradske i republicke vlade sa istim tim SPS-om i PUPSom ciji dogtovori takodje nisu bili po volji njihovih a bogami ni tvojih glasaca!

Problem je u tome sto se ti nikada nisi plasio gradjana jer si mislio da mozes ici samo gore ka mestu predsenika Vlade i predsednika Srbije a ne dole sa mesta gradonacelnika.

Vodio si partiju kao firmu ali si zaboravio da je i tvoja firma bila vodjena zahvaljujuci vezama u vlasti i nezvanicnom monopolu koji si imao a ne tvom geniju pa ti se sada i posao i partija raspadaju kada nisi na vlasti jer vise nije dovoljni biti samo Dragan Djilas pa da ti se svi klanjanju!

Peterson

pre 10 godina

Zasto se Djilas vec kandiduje za gradonacelnika, ako prizeljkuje parlamentarne izbore? Koga misli da kandiduje za premijersku poziciju? Cvetkovica opet? Gangulu? Balsu? Genijalno.

R. Marković

pre 10 godina

Ako je 60 odbornika glasalo za smenu Đilasa, ne vidim razlog da se vade "mačevi iz korica", da se govori o diktaturi i slično. A izbori koji će biti za 6 meseci otkloniće sve dileme. Predlažem Vučiću da pozove Đilasa i gospodu iz DS-a da napišu izborni zakon i da se po tom zakonu glasa i bira vlast ne samo u Beogradu nego svuda. Ko ima većinu ona će se potvrditi po svakom zakonu. Mada izborne zakone nije pisala SNS već DS. Kako da su ti zakani bili dobri, pa sad nevaljaju.

Ko prezivi....pricace

pre 10 godina

E pa posle 12 godina ste sisli. Iskreno voleo bi da se mase papirima istragama i ostalim stvarima.I treba. Ako si neposteno radio za to moras da odgovaras! Jel se plasite odgovornosti i svega sto ste radili 12 godina?! to je kljucno pitanje
(info, 25. septembar 2013 11:45)

VOLELA BIH KADA BI GLEDALI INSAJDER '90-TIH GODINA!!!

MISLIM DA SE SVE KOKICE OVOGA SVETA NE BI POJELE KOLIKO BI INSAJDER TRAJAO I TRAJO I TRAJAO I TRAJAO!!!
HAPSECI SVE CLANOVE DS-a, SAMO POKAZUJU KOLIKO SU NEMOCNI DA SE NA CIVILIZOVAN NACIN NEKOME "SUPROTSTAVE"!

KAKVE SU ODUVEK SAMO KAPANJE PRAVILI,
DELILI SENDVICE ZA PRELAZAK LJUDI PREKO MOSTA, JER SU U BGD-u GUZVE TOLIKE DA NAROD DOK STIGNE KUCI OGLADNI! A ONDA GRADONACELNIK "NAPRAVI" MOST, PARDON TRECI SE ZAVRSAVA - AAAAAA NEEEE, SKUPO"!
Nastavak kampanje - isti spot - MOJE DETE NEMOZE U VRTIC JER NEMA MESTA!!! NICU JEDAN ZA DRUGIM U SVIM DELOVIMA GRADA....AAAAAAAAAAA, NEEEEEEEEE - PREZADUZENOST!!!!!!!!!!

Vidimo se u martu....ako do tada prezivimo!

Branko

pre 10 godina

Чекај бре побратиме, па зашто сте укинули избор градоначелника на директним изборима. Мењали сте закон зато што нисте могли да смените Смиљка Костића ни на опозиву чак вас је победио још убедљивије него ли на изборима. Ви хоћете да мењате закон према потребама појединаца како би увек остали на власт, демократски нема шта.

Vlada

pre 10 godina

Gandra Djilas jednostavno nije dobar lider jedne politicke stranke. Ne nosi sa sobom nikakvu sebi svojstvenu ideju. Sustinski, ne znam da li je on za EU ili je do deo visegodisnjeg programa DS-a koji je Djindjic zapoceo, a on jednostavno nasledio, bez mnogo razumevanja. Bio je OK gradonacelnik, imao je propusta, smenjen je "po PS-u". Ne vidim zasto se buni. DS-u ce odgovarati da bude malo u potpunoj opoziciji, da se ocisti od karijerista koji su izgubili sisu doilju i da pronadje neku novu ideju i vodilju, kojom ce privuci birace. Evo, kao primer: EU je ispricana prica, ali tu je mnogo socijalnih problema, huligana, besa, nekulture, ogromne administracije, produhovljenje ove isprazne, besne nacije, prava manjina, decentralizacija, raspala infrastruktura, nezavisno sudstvo...ima 1000 tema koje mogu da iskoriste ljudi u DS-u i da predloze konkretne mere za njihovo resenje.

strong

pre 10 godina

Zbog toga što nije došlo do 06.Oktobra i lustracije,zbog ubistva Zorana Đinđića,zbog dolaska Tadića na čelo stranke,zbog vašeg preuzimanja stranke DS je u situaciji u kojoj jeste.Vučić samo nastavlja da radi ono što je uvek i radio samo što sada ima podršku SAD u tome.Kada vi počnete sa pričom kako su vam Dveri vrlo bliske i kada nastavite da radite ono što je Tadić počeo da primate u stranku bivše julaše i ostale karijeriste...Koji naravno sada pohrliše u SNS jer prirodno tamo i pripadaju...CRVENO-CRNA koalicija sada vlada zahvaljujući vama i vašem prethodniku...Kada neki osamnestogodišnjak pročita novine i sluša vesti siguran sam da misli da je Đinđić pravio ratove i megainflaciju a da je Milošević predvodio demokratsku opoziciju.O Nikoliću i Vučiću u tom slučaju ima predstavu da su ljudi koji ne da se nisu kleli u crkvi,ležali ispred džipa i tražili tepih bombardovanje već da su bili i jesu odraz same istine i dobrote...Eto zato smo svi gde jesmo a vi i dalje gledajte na sebe kao demokratu!

Srpin

pre 10 godina

Ma nemoj, Đilas bi da samo Beogradu bude dobro a mi ostali pocrkasmo! Šta su beograđani toliko posebni da se izdvajaju? Ako je svima nama loše što da ne bude i njima?

Gandalf

pre 10 godina

Ne volim DS, skoro pa uopste ALI postalo mi je mucno i besmisleno da citam komentare.Znaci vi iz SNS ste uzas teski. Razlika izmedju vas i ostalih koji su ista ... je u tome sto prosto iritirate i uzasno nervirate narod vasim stranackim komentarima. Kako koja vest izadje, tako se sjate partijski misevi koji otplacuju bedne plate, pisuci komentare na portalima. Jadni ste stvarno. Sve ovo je proverena stvar jer znam jednog takvog bednika koji to i radi za vas. DS je los ali vi ste jos i jadni.

nada ZR

pre 10 godina

greska,ne plase se oni gradjana jer nemaju razloga za to.Pogotovo se ne plase DS.Ovo je njihovo vreme koje ce trajati sve dok ne pocnu da rade ono sto su radili predhodnici.Srbiju nisu unazadili stranci nisu cak ni bombe vec nas covek.Nas covek je ojadio Srbiju,korupcijom,mitom,reketima.Hotel je morao da se napravi,i morao je da naprvi bas taj covek,morao je da se izmeni prvobitan projekat i jos da se ukade koji ar zemljista,to je moralo.Jer covek ce da plati velike pare da se to resi,i resilo se jer ko da odbije ponudu od koje moxe lepo da zivi do kraja zivota.Taj princip tkz,poslovanja je kod nas.Zato treba sacekati a mozda i docekati nastavak politike DS.Tada ce biti velikog straha mozda i veceg nego sto ga ima sada DS.

Nebojsa

pre 10 godina

Naravno da ce biti namestenih afera i mahanja papirima. Pa SNS je tako i dosao na vlast. Secate se "pokradenih izbora" izmedju dva izborna kruga?

Natalija Nikolić

pre 10 godina

Đilas se pravi naivan ko “pariska sobarica”. Javila sam se zato da kažem da su tako oduvek radile komuniste “smenjivale koga su god hteli” a i “hapsile političke protivnike”. Oni vladaju (vlast sa dede, na sina pa na unuka) 1945-2013 ne samo što vladaju personalno nego je i sistem vladanja ostao isti opisao ga Orvel u “1984” i “Životinjskoj farmi”. Zato i jesmo tako neuspešna država. Taj siste se dokazao u svetu da je apsolutno neuspešan jer koristi negatvnu energiju ljudi. Zapadni građanski sistem se pokazao toliko nadmoćnim i uspešnim jer koristi pozitivnu energiju ljudi.
Ps. Najveći protivnik komunista su oduvek bili "građani" i građanka kultura" zato smo sada 2013 g u Evropi jedina zemlja gde građana praktično ima "zanemarljiv broj" pa nam se zato životi odvijau u apsolutnom društvenom haosu!

Nikola Milanovic

pre 10 godina

Istraga protiv Djilasa? Naravno neka se konacno utvrdi sta je sa njim pa ako je kriv neka ide u zatvor ako nije neka se prestane sa tim. Ovo je jedina drzava u kojoj na naslovnoj strani moze osvanuti za nekoga da je lopov i prevarant i ne znam sta jos a da nista nije dokazano preko suda sto novine cini sudijama ili dzelatima? Nema veze sa nezavisnoscu medija nego sa objavljivanjem tacnih informacija. A Djilas ako je tacno i pola od onoga sto mu se pripisuje bi trebao biti u zatvoru dugo.

djomla

pre 10 godina

Pravicemo mi zute od blata! Ovi ce da nas dokusure! Zute smo relativno lako sklonili, a sa ovima cemo imati muke! Ako posmatramo vecno pateticnog i zamisljenog ppv koji stalno ima neke X Y Z razloge i stalno nesto mistifikuje, onda treba da budemo svesni cime ce se sve sluziti. A kada rasprodaju ono sto zuti nisu i kada postanemo americko-arapska tj.masonska kolonija, kajacemo se ali ce biti kasno!

Sačekaćemo ih na krivini

pre 10 godina

Svejedno je, kad tad će biti izbori i mi ćemo reći šta mislimo o njihovoj vlasti i na republičkom nivou i o pokušaju vladanja privremenim merama na gradskom nivou. BG je trećina Srbije, sa nama su našli da se zezaju?

KoleM

pre 10 godina

Dole desno na slici vidim Dejana Vasovica, veoma sposobnog čoveka, radio sam neki posao sa njim i čovek je pun znanja, sposoban, razložan ne verujem da će SNSovci naći čoveka takvog kalibra. Verujem da je i sada efektivno radio sve poslove jer ne verujem da su Bjelić i slični u stanju da obavljaju složene poslove.

Klema

pre 10 godina

Srbija je u totalnom mraku!
Ovo su devedeste zavijene u celofan sve sa mašnicom i čokoladicom sa ukusom mentola.
Mediji ćute, nevladine organizacije ćute, EU ćuti, jer se čeka da crveno-crna bratija legalizuje prodaju Kosova.
Kada konačno progovore, biće kasno!
Otpor ponovo!
p.s. Da li živite bolje u poslednjih godinu dana? Ako ne, onda barem uključite mozak!

Dušan

pre 10 godina

ali g. Đilas, Očekujete istrage? Zašto vam to smeta? Beograđani upravo sa nestrpljenjem čekaju istrage koje pominjete. Te istrage će propasti i svakako neće dokazati ništa što bi bilo na vašu štetu... zar je moguće drugačije?

Nikola original

pre 10 godina

Iskreno,mislim da je ovo ta greška koju sam očekivao,opet je nezasita žeđ za otimanjem nadjačala logiku.Smena Đilasa mora biti pokretačka snaga za sve one koji ne žele da im na vlasti budu oni koji su ovu naciju doveli do ruba propasti pa se još i ironično zahvaljuju za 5.oktobar,samo čini mi se da zaboravljaju da je pred nama još puno 5.oktobara i da sledeći put neće biti Koštunice da ih sve zaštiti i aneksira.Ostanak na mestu gradonačelnika samo bi dao materijala crveno crnoj koaliciji da blati DS skrećući pažnju sa svih onih katastrofalnih stvari koje rade po Srbiji.Ovi neobavešteni kažu da su za smenu zbog metroa pošto valjda misle da Beograd treba da ima sistem kao u Njujorku ili Londonu,a sa druge strane se žale na prevelika zaduživanja.Pa pitam ja vas gospodo a koliko bi se zadužili kada bi pravili taj njihov tkz.teški metro,e pa sigurno koju milijardicu evra više ali šta je to za našeg gospodara on uvek može da pozajmi 2-3 milke od svog ortaka u belom ogrtaču.Da je Dragan bio loš sigurno mu građani ne bi dali drugi mandat sa toliko ubedljivom razlikom u odnosu na Mudroga,ali šta da se radi,alavost i žeđ za vlašću su u nas Srba stara,dobro poznata osobina.i na kraju još jednom da se zahvalim Suncu i Banani jer nisu ni svesni koliko su ubrzali svoj pad,a sns botovima kojih ovde uvek ima posavetovao bi da je sada trenutak da naplate za sve ono zbog čega su žrtvovali svoje JA i ubace se u neko javno gradsko preduzeće,vreme je da se i vi malo omastite.

branko

pre 10 godina

Beograd i beogradjani su na velikom ispitu.Da li da prepustimo vlast onima koji su nas odveli u ratove,inflacije,izolacije a to su preruseni radikali i socijalisti to su isti ljudi prerusenu u kvazi evropljne.NE DAMO BEOGRAD!!!

Leon

pre 10 godina

Samo recite naprednjaci, sta ste to uradili da se zivi bolje...i nemojte da spinujete ove botovske lagarije sa kojima stelujete sliku u javnosti, nego stvarno imajte herca pa recite sta je to bolje! Ne mozete? Pa zato sto je sve gore i gore!A vam ce kraj brzo doci!

sasa

pre 10 godina

ja mislim da ce sada, kad je skinut djilas, poteci med i mleko beogradom! cuo sam to i od predsednika beogradskog snsa, i od ministarke mihailovic, direktnog izvestaca iz vucicevih snova, pa sam sad miran. a, to sto smo gladni, to je bilo zbog djilasa, danas nam vec stizu pecene seve i divlje svinje! hola-hoj-ho-la-huj! preserecan sam ja, s djilasom i bez njega!

NevidljiviX

pre 10 godina

Suplji su ovi satro ne radikali! Kadar nula, odbori rasulo, ovo sto su udomili vec pocelo da krade naveliko jer znaju za skraceni rok trajanja! Sve u svemu lopine!

Vlada87

pre 10 godina

Volim da vidim Vucica i njegove poltrone kako se sada slade pobedom...samo mi nije jasno u svoj toj slasti kako ne znaju da to sto rade ima da ih stigne? Pricaju o promenljivosti i zameljivosti,postavljanju novog sistema i slicno, a sistem koji postavljaju pravi se tako da ne ostane niko ko bi ga mogao promeniti!

Malo vise od kruga dvojke

pre 10 godina

Ovo sto se desava sa Beogradom samo stvara jos veci inat pismenih i obrazovanih gradjana Prestonice.Sve sto je rekao Djilas u pravu je sto posto.Treba im minimum 6 meseci da pocnu koliko vec sutra preko svijih partijskih glasila Kurira i Informera da pronalaze afere da je Beograd zaduzen sa 3 milijarde evra da je Djilas u svoj dzep strpao 2 milijarde evra da su direktori komunalnih preduzeca a clanovi DS-a strpali po 100 miliona evra a njihove porodice po 10 miliona evra itd.Takodje ovaj novopeceni dR sa Megasegatren univerziteta po parkovima kao njegov sef mase nekakvim papirima na kojima nista ne pise.Mogao je i toalet papirom da mase

Mrgud

pre 10 godina

Samo bih pitao SNS sta su uradili za ovo vreme koliko imaju vlast u republici? Nemoj da mi pricaju o otvaranju pregovora i resenju Kosova, za to znamo da im je bio zadatak, nego neka kazu kako su poboljsali zivot gradjana!

Zemunac

pre 10 godina

Mrgud

Ajde da sklonimo po strani Republiku.Vec sta su za 20 godina uradili u Zemunu.Vozd Vucic je bio direktor SRC Pinki.Sta je uradjeno? NISTA. Jedino sto su uspeli su da otmu Magistrat i da srede oko Magistrata. Produzenje i obnovu keja je uradila gradska vlast. I ono sto su dali izbeglicama morala je gradska vlast da ispravlja njihove brljotine.A te izbeglice vratile gradu na izborima pre par meseci

Dragan

pre 10 godina

Ja poštujem vaš rad,rezultate koje ste postigli,objekte koje ostavljate i koje ste izgradili,viziju koju ste imali,osećanja i razumevanja koja ste pokazali,grad dostojan čoveka sa daljom perspektivon....Ne razumem šta se nudi,kako,ko,vide li dalje od nosa ili partijske knjižice?Ruše vas predizborne"afere",ko zna koji pokušaj da konačno dobijemo metro kao realno izvestan,spore dozvole za gradnju,spinovanje vesti i priprema terena već danima?Nisam član niti jedne stranke ali svaka čast za sve urađeno.Hvala.Mali čovek,profesor.

tako to ide

pre 10 godina

Ispred Maksija u Ulici vojvode Stepe na Voždovcu, pult one grupe "1398" (grupa koja je pritom ispečatirala i unakazila sve fasade, gde god ima mesta - krst i ta njihova brojka).
Skupljaju sada SLOBODNO neke potpise...

Ovo je 21. vek, 13 godina posle 5. oktobra???

pre 10 godina

Suđenje bez suda.
Kompletan slučaj je na "Majke mi..."
Strašno.
Stvarno sad treba da zahtevamo istragu i rezultate objavljene na istim stranicama po kojima je bacano blato.
Uporedo, izboruiti se za direktan izbor gradonačelnika. Ne mora da znači da će biti g.Đilas, ali hoćemo pravo direktnog izbora. Ljudi u lokalu najbolje znaju kakav je ko.

BebaX

pre 10 godina

Masonerija uzvraca udarac komunisti se vracaju na mala vrata...nazalost nezrelost naroda za demokratiju im je to dozvolila...demokratija nije primenjena na pravi nacin i u pravom vremenu a rezultat tome je povratak sekte...

rimljaninX

pre 10 godina

Zivi se nikada gore! Zasto? Znam da imaju spremne odgovore na sve i znam koji su, ali ne znam sto trpimo to laganje! Davili su nas sa izborima kao zmija zabu, pola godine 'oce ili nece, te smisljaj razloge za i protiv i na kraju rekonstrukcija nekim pajacima koji su tu da amortizuju poraz!

Bosko

pre 10 godina

Alo! Ovi GMO radikali i nazalost njihova deca koju placaju da bi lupali minuse protiv postulata demokratije, koliko su ta deca imala godina 1991 godine, kada su mi ti, tj. ovi na vlasti sada nazalost moju a srecu njihovu, upropastili zivot???!!!

pera kojot

pre 10 godina

@ac
slazem se sa tobom. Kada vlast bude pocela da se plasi naroda onda je to prava vlast. Politicare PLACA NAROD, politicari su tu ZBOG NARODA, politicari su odgovorni i polazu racune NARODU.
E kada to budu shvatili bice sve u redu.

precious moments

pre 10 godina

Sasvim se slažem s tim da bi izbore valjalo raspisati što pre. Tako bismo saznali kakva je volja građana (ista ili se promenila u odnosu na to kakva je bila pre nekoliko godina).

delboy

pre 10 godina

ma samo se vi prepucavajte ..ispada da su u ovoj zemlji i gradu svi posteni i nevini a narod lepo zivi..nego udaraj minuse i pluseve a zivot prodje...

Aleksandar

pre 10 godina

Jedni su sklonjeni plisanom revolucijom, drugi su sklonjeni mehanizmom koji su sami napravili i primenili, a ovi koji bi da dodju ili ce doci, treba dobro da razmisle kako ce proci ako ponove isto...ne gine im po grbaci, ali ovog puta stvarno...krajnje je vreme

malditamujer

pre 10 godina

ponovo beznadje. imali su 12 godina da nesto urade, srede ovu jadnu drzavu, ali nisu hteli ili smeli ili umeli... vaskrsli su lopove i kriminalce (sps) i ojacali ove preobrazene radikale. i sta sad? nista. pasos u ruke, barem nam ne trebaju vize, i u potragu za boljim zivotim. ne mogu vise da gledam kako ovaj blesav narod hvali vucica i njegove nepismene kadrove, guta pricu o tzv.borbi protiv korupcije i nestranackom zaposljavanju! stvarnost je potpuno drugacija - vucicevi kumovi i prijatelji su na celu javnih preduzeca, menjaju se sistematizacije da bi se zaposlili stranacki, polupismeni kadrovi sa singidunuma, megatrendova i nekakvih visih skola, ko o tome javno progovori dobija otkaz, skolovanom i strucnom kadru se preporucuje da nadje posao u privatnim firmama ako im ne odgovara, kupuju se nova vozila iako su prethodni vec obnovili vozni park, namestaju se poslovi rodjacima, kumovima...

Pedja

pre 10 godina

Izbori u Zemunu dovoljno pokazuju kakva je izborna volja građana.
(Vlada Zemunac, 25. septembar 2013 15:12)
Pa sto onda SNS ne raspise izbore kada je tako? Raspise lepo izbore i ubedljivo pobedi i osvoji komotnu vecinu u gradskoj skupstini. Ako vec kokodacete da ste toliko jaci onda raspisite izbore i pobedite Djilasa kada ste toliko sigurni!

veterinarBG

pre 10 godina

Ja kao rođena Beograđanka, jedino se plašim, da ponovo ne izigrate i onu nekolicinu koji još uvek nose crne naočare, ne vide mnogo toga, i veruju vam. Ja kao i velika većina žitelja ovog grada, iza kojih želite da se skrijete, doduše neuspešno, nikada više vam nećemo ukazati poverenje.
(acta est fabula, 25. septembar 2013 12:04)
Niste Vi,gospodjo,videli Beograd ni na slici...Mozda pri prolasku za Grmovac ili Busije.Da jeste,videli bi BAS mnogo toga lepog cega nije bilo pre 5-6 godina...bas mnogo.Ono cega je malo je srpska pamet i secanje...

ne secate se sta je bilo

pre 10 godina

@zrad

bitno da se ne secate sta su vase vodje pricale pre 3-4 godine, a sta sada. To se ne secate
Ovim je zavrsena svaka polemika sa botovima


@ info

ma 120 godina, ma 5 vekova na vlasti dosmanlije jedne... ups cekaj to je neko drugi pricao...

crna guja

pre 10 godina

On je rekao da neće ostaviti Beograd i Beograđane na cedilu, i da će u narednih 30 dana nastaviti da radi svoj posao sa svojim timom ljudi.

Velika greska, ostavi ih odma' na cedilu, da bleje, jer samo to znaju da rade!!!

Linija otpora

pre 10 godina

Ne forsirajte toliko Beograd-sta je sa unutrasnjost nase drzave, nije sva pamet u BG-u!!!
(g, 25. septembar 2013 12:50)
E pa kada ovakav komentar dobije 4x vise minusa nego plusa onda znamo da je nesto trulo u drzavi Srbiji. 30 godina se ne vodi racuna o ostatku Srbije, odmah posle Titove smrti se zapostavila Srbija i sva paznja i pare usmerene u Bgd, ali ne da bi se tamo nesto napravilo vec pokralo. Kada budete promenili stav da kada se Beograd razvija i Srbija se razvija u kada se Srbija razvija i Beograd ce tada ce se konacno nesto lepo desavati u Srbiji...Do tada, novosedeoci Beograda od II Sv. rata pa na ovamo unistavaju i Beograd i Srbiju...Sramno je ovoliko minusa za grad od nepunih 2 miliona spram ostatka Srbije od 5 miliona. I nemojte onda da se cudite kada gde god da u Srbiji spomenete da ste iz Beograda ljudi po defaultu vas mrko gledaju, eto po ovim ocenama vidite da ste sami krivi...

zaus

pre 10 godina

ko o cemu u srbiji samo o izborima.srbiju su izvukli iz krize otvorili na stotine fabrika,zaposlili 500.000 hiljada radnika legalno i sada su ostali jos izbori.sve su resili ali samo laznim obecanjima.jadna srbija i jadan je kamen i njiva u tebi.

curly sue

pre 10 godina

Nije mi jasno zašto demokrate misle da svaki komentar koji favorizuje SNS ili minus na komentar koji favorizuje DS dolazi od članova SNS? Evo ja npr. nisam član i lupam minuse na komentare koji nemaju veze s vezom, tipa ,,Vraćaju se '90, zavodi se diktatura", ali i na ,,Mislim (smatram) da je gospodin Vučić najbolji". Ne možete da poreknete da SNS trenutno ima najveću podršku. Pa kao radikali su 2008. imali 38% na izborima, zašto mislite da sad imaju išta manje? Ja, kao objektivni posmatrač, imam osećaj da se u ovoj zemlji prvi put nešto radi, i to od strane ljudi koji se nisu bogatili na račun građana Srbije (pod ovo ne spada SPS, oni rade samo kad se naredi). I EU je čak po prvi put stvarno zadovoljna napretkom. :P

Super Mario

pre 10 godina

Zaista ne vidim šta je loše u državnju preskonferencije na otvorenom? I Djilas i mnogi drugi su to radili.Mnogo si nervozan Dragane što su te smenili, polako, nije se srušio ceo svet.

Mališa

pre 10 godina

Đilasovi apeli neće uroditi plodom jer su niski i ponižavajući kao i uvek, a čovek je plus kontradiktoran pošto menja mišljenja i stavove kako njemu odgovara da bi skupio političke poene, ali uzalud. Sam je tražio da se uvede da se gradonačelnik na bira na neposrednim izborima, a sada bi izbore jer mu se nema kud i koristi to kao oružje protiv vlasti iako zna da ne bi pobedio svakako. A i trebao je otići sa vlasti čim su izbori završeni, a ne da dočeka da mu se stranka raspada i ugled pada.

Stefan

pre 10 godina

U čitavoj ovoj priči Dragan Djilas nije žrtva već poražena strana u političkom konfliktu vodjenom istim onim "oružjem" koje je upravo on na velika vrata vratio u politiku u Srbiji. Juče mu se kao bumerang vratilo njegovo sopstveno delovanje iz 2008, kada je prevrnuo nebo i zemlju da SPS natera da istupi iz potpisanog koalicionog sporazuma sa radikalima i DSS-om. Sad se desilo sasvim isto, samo su uloge obrnute. Lično ne podržavam ni jedne ni druge, samo konstatujem da su žalopojke iz DS duboko licemerne. Sami ste promovisali politiku preslikanih koalicija sa republike u Beogradu - pa sad gledajte kako to funkcioniše u izmenjenim ulogama. Opasno je igrati se sa demokratskim sistemom, jer pre ili kasnije sami možete postati žrtva kvazi-pravila koja ste nametnuli.

problem...

pre 10 godina

Koja smesna izjava...Zao mi je sto se plasi vlast gradjana! Ovo moze da izgovori samo covek koji je nekritican prema sebi i u svakome vidi problem...Kao oni se plase a on se ne plasi!On je med i mleko,nema boljeg...Nasi politicari kad odlaze sa vlasti nikad sebi ne priznaju ono najjednostavnije...Da sam dobro radio ne bi me smenili!Nisu ga smenili politicari,nego gradjani...Oni su samo predstavnici gradjana u demokratskoj drzavi...Pa tako ga je smenila vecina gradjana.A da su gradjani znali kako se radilo u Srbiji,sigurno bi to bilo mnogo ranije!Ali nisu znali.I to ne znanje su skupo platili!.

strujni udar

pre 10 godina

Halo nazadnjaci, što ste navalili da komentarišete Đilasa i Ds kad su vam toliko nebitni i slabi. Meni kada je nešto nebitno ja to i ne vidim. Ali vi znate ko je opasan po vas zato ste ga napali ko hijene. I da vas naučim nešto neznalice, poenta vlasti je preuzeti odgovornost i raditi u korist naroda i države, a ne uništavanje opozicije, a vi samo ovo drugo radite.

Danijel Daki

pre 10 godina

Slušajući Dilasa i Stefanovića, lako je odlučiti se na čijoj strani biti. Stefanović kao pametan, staložen i kulturan čovek u ovom slučaju nema ama baš nikakvu konkurenciju!

Kolarski

pre 10 godina

Imacete prilike da cujete glas naroda gospodine Djilas, nemojte biti toliko ubedjeni da gradjani Vas zele, bas naprotiv velika vecina ne zeli da cuje za DS !

Avenger

pre 10 godina

Izbore bi trebalo raspisati što pre, ali tu ima dva velika problema...
Vidite, gradonačelniče - lako je onima koji se ne ravnaju pred izbore, nego su "stalno pod lupom", stalno jednako rade. A ovima koji pojma nemaju ni ko bi im bio kandidat - kako da se snađu za manje od nekoliko meseci?!

Gandalf

pre 10 godina

Ne volim DS, skoro pa uopste ALI postalo mi je mucno i besmisleno da citam komentare.Znaci vi iz SNS ste uzas teski. Razlika izmedju vas i ostalih koji su ista ... je u tome sto prosto iritirate i uzasno nervirate narod vasim stranackim komentarima. Kako koja vest izadje, tako se sjate partijski misevi koji otplacuju bedne plate, pisuci komentare na portalima. Jadni ste stvarno. Sve ovo je proverena stvar jer znam jednog takvog bednika koji to i radi za vas. DS je los ali vi ste jos i jadni.

Nebojsa

pre 10 godina

Naravno da ce biti namestenih afera i mahanja papirima. Pa SNS je tako i dosao na vlast. Secate se "pokradenih izbora" izmedju dva izborna kruga?

Sačekaćemo ih na krivini

pre 10 godina

Svejedno je, kad tad će biti izbori i mi ćemo reći šta mislimo o njihovoj vlasti i na republičkom nivou i o pokušaju vladanja privremenim merama na gradskom nivou. BG je trećina Srbije, sa nama su našli da se zezaju?

BebaX

pre 10 godina

Masonerija uzvraca udarac komunisti se vracaju na mala vrata...nazalost nezrelost naroda za demokratiju im je to dozvolila...demokratija nije primenjena na pravi nacin i u pravom vremenu a rezultat tome je povratak sekte...

djomla

pre 10 godina

Pravicemo mi zute od blata! Ovi ce da nas dokusure! Zute smo relativno lako sklonili, a sa ovima cemo imati muke! Ako posmatramo vecno pateticnog i zamisljenog ppv koji stalno ima neke X Y Z razloge i stalno nesto mistifikuje, onda treba da budemo svesni cime ce se sve sluziti. A kada rasprodaju ono sto zuti nisu i kada postanemo americko-arapska tj.masonska kolonija, kajacemo se ali ce biti kasno!

Leon

pre 10 godina

Samo recite naprednjaci, sta ste to uradili da se zivi bolje...i nemojte da spinujete ove botovske lagarije sa kojima stelujete sliku u javnosti, nego stvarno imajte herca pa recite sta je to bolje! Ne mozete? Pa zato sto je sve gore i gore!A vam ce kraj brzo doci!

Pedja

pre 10 godina

Izbori u Zemunu dovoljno pokazuju kakva je izborna volja građana.
(Vlada Zemunac, 25. septembar 2013 15:12)
Pa sto onda SNS ne raspise izbore kada je tako? Raspise lepo izbore i ubedljivo pobedi i osvoji komotnu vecinu u gradskoj skupstini. Ako vec kokodacete da ste toliko jaci onda raspisite izbore i pobedite Djilasa kada ste toliko sigurni!

crna guja

pre 10 godina

On je rekao da neće ostaviti Beograd i Beograđane na cedilu, i da će u narednih 30 dana nastaviti da radi svoj posao sa svojim timom ljudi.

Velika greska, ostavi ih odma' na cedilu, da bleje, jer samo to znaju da rade!!!

Bosko

pre 10 godina

Alo! Ovi GMO radikali i nazalost njihova deca koju placaju da bi lupali minuse protiv postulata demokratije, koliko su ta deca imala godina 1991 godine, kada su mi ti, tj. ovi na vlasti sada nazalost moju a srecu njihovu, upropastili zivot???!!!

KoleM

pre 10 godina

Dole desno na slici vidim Dejana Vasovica, veoma sposobnog čoveka, radio sam neki posao sa njim i čovek je pun znanja, sposoban, razložan ne verujem da će SNSovci naći čoveka takvog kalibra. Verujem da je i sada efektivno radio sve poslove jer ne verujem da su Bjelić i slični u stanju da obavljaju složene poslove.

tako to ide

pre 10 godina

Ispred Maksija u Ulici vojvode Stepe na Voždovcu, pult one grupe "1398" (grupa koja je pritom ispečatirala i unakazila sve fasade, gde god ima mesta - krst i ta njihova brojka).
Skupljaju sada SLOBODNO neke potpise...

Nikola original

pre 10 godina

Iskreno,mislim da je ovo ta greška koju sam očekivao,opet je nezasita žeđ za otimanjem nadjačala logiku.Smena Đilasa mora biti pokretačka snaga za sve one koji ne žele da im na vlasti budu oni koji su ovu naciju doveli do ruba propasti pa se još i ironično zahvaljuju za 5.oktobar,samo čini mi se da zaboravljaju da je pred nama još puno 5.oktobara i da sledeći put neće biti Koštunice da ih sve zaštiti i aneksira.Ostanak na mestu gradonačelnika samo bi dao materijala crveno crnoj koaliciji da blati DS skrećući pažnju sa svih onih katastrofalnih stvari koje rade po Srbiji.Ovi neobavešteni kažu da su za smenu zbog metroa pošto valjda misle da Beograd treba da ima sistem kao u Njujorku ili Londonu,a sa druge strane se žale na prevelika zaduživanja.Pa pitam ja vas gospodo a koliko bi se zadužili kada bi pravili taj njihov tkz.teški metro,e pa sigurno koju milijardicu evra više ali šta je to za našeg gospodara on uvek može da pozajmi 2-3 milke od svog ortaka u belom ogrtaču.Da je Dragan bio loš sigurno mu građani ne bi dali drugi mandat sa toliko ubedljivom razlikom u odnosu na Mudroga,ali šta da se radi,alavost i žeđ za vlašću su u nas Srba stara,dobro poznata osobina.i na kraju još jednom da se zahvalim Suncu i Banani jer nisu ni svesni koliko su ubrzali svoj pad,a sns botovima kojih ovde uvek ima posavetovao bi da je sada trenutak da naplate za sve ono zbog čega su žrtvovali svoje JA i ubace se u neko javno gradsko preduzeće,vreme je da se i vi malo omastite.

Vlada87

pre 10 godina

Volim da vidim Vucica i njegove poltrone kako se sada slade pobedom...samo mi nije jasno u svoj toj slasti kako ne znaju da to sto rade ima da ih stigne? Pricaju o promenljivosti i zameljivosti,postavljanju novog sistema i slicno, a sistem koji postavljaju pravi se tako da ne ostane niko ko bi ga mogao promeniti!

rimljaninX

pre 10 godina

Zivi se nikada gore! Zasto? Znam da imaju spremne odgovore na sve i znam koji su, ali ne znam sto trpimo to laganje! Davili su nas sa izborima kao zmija zabu, pola godine 'oce ili nece, te smisljaj razloge za i protiv i na kraju rekonstrukcija nekim pajacima koji su tu da amortizuju poraz!

Mrgud

pre 10 godina

Samo bih pitao SNS sta su uradili za ovo vreme koliko imaju vlast u republici? Nemoj da mi pricaju o otvaranju pregovora i resenju Kosova, za to znamo da im je bio zadatak, nego neka kazu kako su poboljsali zivot gradjana!

Malo vise od kruga dvojke

pre 10 godina

Ovo sto se desava sa Beogradom samo stvara jos veci inat pismenih i obrazovanih gradjana Prestonice.Sve sto je rekao Djilas u pravu je sto posto.Treba im minimum 6 meseci da pocnu koliko vec sutra preko svijih partijskih glasila Kurira i Informera da pronalaze afere da je Beograd zaduzen sa 3 milijarde evra da je Djilas u svoj dzep strpao 2 milijarde evra da su direktori komunalnih preduzeca a clanovi DS-a strpali po 100 miliona evra a njihove porodice po 10 miliona evra itd.Takodje ovaj novopeceni dR sa Megasegatren univerziteta po parkovima kao njegov sef mase nekakvim papirima na kojima nista ne pise.Mogao je i toalet papirom da mase

ne secate se sta je bilo

pre 10 godina

@zrad

bitno da se ne secate sta su vase vodje pricale pre 3-4 godine, a sta sada. To se ne secate
Ovim je zavrsena svaka polemika sa botovima


@ info

ma 120 godina, ma 5 vekova na vlasti dosmanlije jedne... ups cekaj to je neko drugi pricao...

veterinarBG

pre 10 godina

Ja kao rođena Beograđanka, jedino se plašim, da ponovo ne izigrate i onu nekolicinu koji još uvek nose crne naočare, ne vide mnogo toga, i veruju vam. Ja kao i velika većina žitelja ovog grada, iza kojih želite da se skrijete, doduše neuspešno, nikada više vam nećemo ukazati poverenje.
(acta est fabula, 25. septembar 2013 12:04)
Niste Vi,gospodjo,videli Beograd ni na slici...Mozda pri prolasku za Grmovac ili Busije.Da jeste,videli bi BAS mnogo toga lepog cega nije bilo pre 5-6 godina...bas mnogo.Ono cega je malo je srpska pamet i secanje...

branko

pre 10 godina

Beograd i beogradjani su na velikom ispitu.Da li da prepustimo vlast onima koji su nas odveli u ratove,inflacije,izolacije a to su preruseni radikali i socijalisti to su isti ljudi prerusenu u kvazi evropljne.NE DAMO BEOGRAD!!!

malditamujer

pre 10 godina

ponovo beznadje. imali su 12 godina da nesto urade, srede ovu jadnu drzavu, ali nisu hteli ili smeli ili umeli... vaskrsli su lopove i kriminalce (sps) i ojacali ove preobrazene radikale. i sta sad? nista. pasos u ruke, barem nam ne trebaju vize, i u potragu za boljim zivotim. ne mogu vise da gledam kako ovaj blesav narod hvali vucica i njegove nepismene kadrove, guta pricu o tzv.borbi protiv korupcije i nestranackom zaposljavanju! stvarnost je potpuno drugacija - vucicevi kumovi i prijatelji su na celu javnih preduzeca, menjaju se sistematizacije da bi se zaposlili stranacki, polupismeni kadrovi sa singidunuma, megatrendova i nekakvih visih skola, ko o tome javno progovori dobija otkaz, skolovanom i strucnom kadru se preporucuje da nadje posao u privatnim firmama ako im ne odgovara, kupuju se nova vozila iako su prethodni vec obnovili vozni park, namestaju se poslovi rodjacima, kumovima...

Zemunac

pre 10 godina

Mrgud

Ajde da sklonimo po strani Republiku.Vec sta su za 20 godina uradili u Zemunu.Vozd Vucic je bio direktor SRC Pinki.Sta je uradjeno? NISTA. Jedino sto su uspeli su da otmu Magistrat i da srede oko Magistrata. Produzenje i obnovu keja je uradila gradska vlast. I ono sto su dali izbeglicama morala je gradska vlast da ispravlja njihove brljotine.A te izbeglice vratile gradu na izborima pre par meseci

NevidljiviX

pre 10 godina

Suplji su ovi satro ne radikali! Kadar nula, odbori rasulo, ovo sto su udomili vec pocelo da krade naveliko jer znaju za skraceni rok trajanja! Sve u svemu lopine!

Dušan

pre 10 godina

ali g. Đilas, Očekujete istrage? Zašto vam to smeta? Beograđani upravo sa nestrpljenjem čekaju istrage koje pominjete. Te istrage će propasti i svakako neće dokazati ništa što bi bilo na vašu štetu... zar je moguće drugačije?

delboy

pre 10 godina

ma samo se vi prepucavajte ..ispada da su u ovoj zemlji i gradu svi posteni i nevini a narod lepo zivi..nego udaraj minuse i pluseve a zivot prodje...

info

pre 10 godina

E pa posle 12 godina ste sisli. Iskreno voleo bi da se mase papirima istragama i ostalim stvarima.I treba. Ako si neposteno radio za to moras da odgovaras! Jel se plasite odgovornosti i svega sto ste radili 12 godina?! to je kljucno pitanje

zaus

pre 10 godina

ko o cemu u srbiji samo o izborima.srbiju su izvukli iz krize otvorili na stotine fabrika,zaposlili 500.000 hiljada radnika legalno i sada su ostali jos izbori.sve su resili ali samo laznim obecanjima.jadna srbija i jadan je kamen i njiva u tebi.

Aleksandar

pre 10 godina

Jedni su sklonjeni plisanom revolucijom, drugi su sklonjeni mehanizmom koji su sami napravili i primenili, a ovi koji bi da dodju ili ce doci, treba dobro da razmisle kako ce proci ako ponove isto...ne gine im po grbaci, ali ovog puta stvarno...krajnje je vreme

zrad

pre 10 godina

Ima nas koji se sećamo da je upravo DS promenila izborni zakon o izboru gradonačelnika. Sada opet želite da ga vratite.
Ima nas koji se sećamo da je upravo DS ucenila SPS zbog Beograda.

Dragan

pre 10 godina

Ja poštujem vaš rad,rezultate koje ste postigli,objekte koje ostavljate i koje ste izgradili,viziju koju ste imali,osećanja i razumevanja koja ste pokazali,grad dostojan čoveka sa daljom perspektivon....Ne razumem šta se nudi,kako,ko,vide li dalje od nosa ili partijske knjižice?Ruše vas predizborne"afere",ko zna koji pokušaj da konačno dobijemo metro kao realno izvestan,spore dozvole za gradnju,spinovanje vesti i priprema terena već danima?Nisam član niti jedne stranke ali svaka čast za sve urađeno.Hvala.Mali čovek,profesor.

acta est fabula

pre 10 godina

Ja kao rođena Beograđanka, jedino se plašim, da ponovo ne izigrate i onu nekolicinu koji još uvek nose crne naočare, ne vide mnogo toga, i veruju vam. Ja kao i velika većina žitelja ovog grada, iza kojih želite da se skrijete, doduše neuspešno, nikada više vam nećemo ukazati poverenje.

Super Mario

pre 10 godina

Zaista ne vidim šta je loše u državnju preskonferencije na otvorenom? I Djilas i mnogi drugi su to radili.Mnogo si nervozan Dragane što su te smenili, polako, nije se srušio ceo svet.

Milan

pre 10 godina

Kada si Dragane Djilasu bio u nekoj duelskoj emisiji, kada si to bio na nekom programu gde su bila pitanja gledaoca, kada si odgovarao na pitanja novinara koja ti nisu odgovarala, kada si ti to bio protiv formiranja gradske i republicke vlade sa istim tim SPS-om i PUPSom ciji dogtovori takodje nisu bili po volji njihovih a bogami ni tvojih glasaca!

Problem je u tome sto se ti nikada nisi plasio gradjana jer si mislio da mozes ici samo gore ka mestu predsenika Vlade i predsednika Srbije a ne dole sa mesta gradonacelnika.

Vodio si partiju kao firmu ali si zaboravio da je i tvoja firma bila vodjena zahvaljujuci vezama u vlasti i nezvanicnom monopolu koji si imao a ne tvom geniju pa ti se sada i posao i partija raspadaju kada nisi na vlasti jer vise nije dovoljni biti samo Dragan Djilas pa da ti se svi klanjanju!

R. Marković

pre 10 godina

Ako je 60 odbornika glasalo za smenu Đilasa, ne vidim razlog da se vade "mačevi iz korica", da se govori o diktaturi i slično. A izbori koji će biti za 6 meseci otkloniće sve dileme. Predlažem Vučiću da pozove Đilasa i gospodu iz DS-a da napišu izborni zakon i da se po tom zakonu glasa i bira vlast ne samo u Beogradu nego svuda. Ko ima većinu ona će se potvrditi po svakom zakonu. Mada izborne zakone nije pisala SNS već DS. Kako da su ti zakani bili dobri, pa sad nevaljaju.

Vlada

pre 10 godina

Gandra Djilas jednostavno nije dobar lider jedne politicke stranke. Ne nosi sa sobom nikakvu sebi svojstvenu ideju. Sustinski, ne znam da li je on za EU ili je do deo visegodisnjeg programa DS-a koji je Djindjic zapoceo, a on jednostavno nasledio, bez mnogo razumevanja. Bio je OK gradonacelnik, imao je propusta, smenjen je "po PS-u". Ne vidim zasto se buni. DS-u ce odgovarati da bude malo u potpunoj opoziciji, da se ocisti od karijerista koji su izgubili sisu doilju i da pronadje neku novu ideju i vodilju, kojom ce privuci birace. Evo, kao primer: EU je ispricana prica, ali tu je mnogo socijalnih problema, huligana, besa, nekulture, ogromne administracije, produhovljenje ove isprazne, besne nacije, prava manjina, decentralizacija, raspala infrastruktura, nezavisno sudstvo...ima 1000 tema koje mogu da iskoriste ljudi u DS-u i da predloze konkretne mere za njihovo resenje.

Ovo je 21. vek, 13 godina posle 5. oktobra???

pre 10 godina

Suđenje bez suda.
Kompletan slučaj je na "Majke mi..."
Strašno.
Stvarno sad treba da zahtevamo istragu i rezultate objavljene na istim stranicama po kojima je bacano blato.
Uporedo, izboruiti se za direktan izbor gradonačelnika. Ne mora da znači da će biti g.Đilas, ali hoćemo pravo direktnog izbora. Ljudi u lokalu najbolje znaju kakav je ko.

Peterson

pre 10 godina

Zasto se Djilas vec kandiduje za gradonacelnika, ako prizeljkuje parlamentarne izbore? Koga misli da kandiduje za premijersku poziciju? Cvetkovica opet? Gangulu? Balsu? Genijalno.

Branko

pre 10 godina

Чекај бре побратиме, па зашто сте укинули избор градоначелника на директним изборима. Мењали сте закон зато што нисте могли да смените Смиљка Костића ни на опозиву чак вас је победио још убедљивије него ли на изборима. Ви хоћете да мењате закон према потребама појединаца како би увек остали на власт, демократски нема шта.

Ko prezivi....pricace

pre 10 godina

E pa posle 12 godina ste sisli. Iskreno voleo bi da se mase papirima istragama i ostalim stvarima.I treba. Ako si neposteno radio za to moras da odgovaras! Jel se plasite odgovornosti i svega sto ste radili 12 godina?! to je kljucno pitanje
(info, 25. septembar 2013 11:45)

VOLELA BIH KADA BI GLEDALI INSAJDER '90-TIH GODINA!!!

MISLIM DA SE SVE KOKICE OVOGA SVETA NE BI POJELE KOLIKO BI INSAJDER TRAJAO I TRAJO I TRAJAO I TRAJAO!!!
HAPSECI SVE CLANOVE DS-a, SAMO POKAZUJU KOLIKO SU NEMOCNI DA SE NA CIVILIZOVAN NACIN NEKOME "SUPROTSTAVE"!

KAKVE SU ODUVEK SAMO KAPANJE PRAVILI,
DELILI SENDVICE ZA PRELAZAK LJUDI PREKO MOSTA, JER SU U BGD-u GUZVE TOLIKE DA NAROD DOK STIGNE KUCI OGLADNI! A ONDA GRADONACELNIK "NAPRAVI" MOST, PARDON TRECI SE ZAVRSAVA - AAAAAA NEEEE, SKUPO"!
Nastavak kampanje - isti spot - MOJE DETE NEMOZE U VRTIC JER NEMA MESTA!!! NICU JEDAN ZA DRUGIM U SVIM DELOVIMA GRADA....AAAAAAAAAAA, NEEEEEEEEE - PREZADUZENOST!!!!!!!!!!

Vidimo se u martu....ako do tada prezivimo!

Natalija Nikolić

pre 10 godina

Đilas se pravi naivan ko “pariska sobarica”. Javila sam se zato da kažem da su tako oduvek radile komuniste “smenjivale koga su god hteli” a i “hapsile političke protivnike”. Oni vladaju (vlast sa dede, na sina pa na unuka) 1945-2013 ne samo što vladaju personalno nego je i sistem vladanja ostao isti opisao ga Orvel u “1984” i “Životinjskoj farmi”. Zato i jesmo tako neuspešna država. Taj siste se dokazao u svetu da je apsolutno neuspešan jer koristi negatvnu energiju ljudi. Zapadni građanski sistem se pokazao toliko nadmoćnim i uspešnim jer koristi pozitivnu energiju ljudi.
Ps. Najveći protivnik komunista su oduvek bili "građani" i građanka kultura" zato smo sada 2013 g u Evropi jedina zemlja gde građana praktično ima "zanemarljiv broj" pa nam se zato životi odvijau u apsolutnom društvenom haosu!

curly sue

pre 10 godina

Nije mi jasno zašto demokrate misle da svaki komentar koji favorizuje SNS ili minus na komentar koji favorizuje DS dolazi od članova SNS? Evo ja npr. nisam član i lupam minuse na komentare koji nemaju veze s vezom, tipa ,,Vraćaju se '90, zavodi se diktatura", ali i na ,,Mislim (smatram) da je gospodin Vučić najbolji". Ne možete da poreknete da SNS trenutno ima najveću podršku. Pa kao radikali su 2008. imali 38% na izborima, zašto mislite da sad imaju išta manje? Ja, kao objektivni posmatrač, imam osećaj da se u ovoj zemlji prvi put nešto radi, i to od strane ljudi koji se nisu bogatili na račun građana Srbije (pod ovo ne spada SPS, oni rade samo kad se naredi). I EU je čak po prvi put stvarno zadovoljna napretkom. :P

Linija otpora

pre 10 godina

Ne forsirajte toliko Beograd-sta je sa unutrasnjost nase drzave, nije sva pamet u BG-u!!!
(g, 25. septembar 2013 12:50)
E pa kada ovakav komentar dobije 4x vise minusa nego plusa onda znamo da je nesto trulo u drzavi Srbiji. 30 godina se ne vodi racuna o ostatku Srbije, odmah posle Titove smrti se zapostavila Srbija i sva paznja i pare usmerene u Bgd, ali ne da bi se tamo nesto napravilo vec pokralo. Kada budete promenili stav da kada se Beograd razvija i Srbija se razvija u kada se Srbija razvija i Beograd ce tada ce se konacno nesto lepo desavati u Srbiji...Do tada, novosedeoci Beograda od II Sv. rata pa na ovamo unistavaju i Beograd i Srbiju...Sramno je ovoliko minusa za grad od nepunih 2 miliona spram ostatka Srbije od 5 miliona. I nemojte onda da se cudite kada gde god da u Srbiji spomenete da ste iz Beograda ljudi po defaultu vas mrko gledaju, eto po ovim ocenama vidite da ste sami krivi...

Srpin

pre 10 godina

Ma nemoj, Đilas bi da samo Beogradu bude dobro a mi ostali pocrkasmo! Šta su beograđani toliko posebni da se izdvajaju? Ako je svima nama loše što da ne bude i njima?

nada ZR

pre 10 godina

greska,ne plase se oni gradjana jer nemaju razloga za to.Pogotovo se ne plase DS.Ovo je njihovo vreme koje ce trajati sve dok ne pocnu da rade ono sto su radili predhodnici.Srbiju nisu unazadili stranci nisu cak ni bombe vec nas covek.Nas covek je ojadio Srbiju,korupcijom,mitom,reketima.Hotel je morao da se napravi,i morao je da naprvi bas taj covek,morao je da se izmeni prvobitan projekat i jos da se ukade koji ar zemljista,to je moralo.Jer covek ce da plati velike pare da se to resi,i resilo se jer ko da odbije ponudu od koje moxe lepo da zivi do kraja zivota.Taj princip tkz,poslovanja je kod nas.Zato treba sacekati a mozda i docekati nastavak politike DS.Tada ce biti velikog straha mozda i veceg nego sto ga ima sada DS.

Mališa

pre 10 godina

Đilasovi apeli neće uroditi plodom jer su niski i ponižavajući kao i uvek, a čovek je plus kontradiktoran pošto menja mišljenja i stavove kako njemu odgovara da bi skupio političke poene, ali uzalud. Sam je tražio da se uvede da se gradonačelnik na bira na neposrednim izborima, a sada bi izbore jer mu se nema kud i koristi to kao oružje protiv vlasti iako zna da ne bi pobedio svakako. A i trebao je otići sa vlasti čim su izbori završeni, a ne da dočeka da mu se stranka raspada i ugled pada.

strong

pre 10 godina

Zbog toga što nije došlo do 06.Oktobra i lustracije,zbog ubistva Zorana Đinđića,zbog dolaska Tadića na čelo stranke,zbog vašeg preuzimanja stranke DS je u situaciji u kojoj jeste.Vučić samo nastavlja da radi ono što je uvek i radio samo što sada ima podršku SAD u tome.Kada vi počnete sa pričom kako su vam Dveri vrlo bliske i kada nastavite da radite ono što je Tadić počeo da primate u stranku bivše julaše i ostale karijeriste...Koji naravno sada pohrliše u SNS jer prirodno tamo i pripadaju...CRVENO-CRNA koalicija sada vlada zahvaljujući vama i vašem prethodniku...Kada neki osamnestogodišnjak pročita novine i sluša vesti siguran sam da misli da je Đinđić pravio ratove i megainflaciju a da je Milošević predvodio demokratsku opoziciju.O Nikoliću i Vučiću u tom slučaju ima predstavu da su ljudi koji ne da se nisu kleli u crkvi,ležali ispred džipa i tražili tepih bombardovanje već da su bili i jesu odraz same istine i dobrote...Eto zato smo svi gde jesmo a vi i dalje gledajte na sebe kao demokratu!

Nikola Milanovic

pre 10 godina

Istraga protiv Djilasa? Naravno neka se konacno utvrdi sta je sa njim pa ako je kriv neka ide u zatvor ako nije neka se prestane sa tim. Ovo je jedina drzava u kojoj na naslovnoj strani moze osvanuti za nekoga da je lopov i prevarant i ne znam sta jos a da nista nije dokazano preko suda sto novine cini sudijama ili dzelatima? Nema veze sa nezavisnoscu medija nego sa objavljivanjem tacnih informacija. A Djilas ako je tacno i pola od onoga sto mu se pripisuje bi trebao biti u zatvoru dugo.

Klema

pre 10 godina

Srbija je u totalnom mraku!
Ovo su devedeste zavijene u celofan sve sa mašnicom i čokoladicom sa ukusom mentola.
Mediji ćute, nevladine organizacije ćute, EU ćuti, jer se čeka da crveno-crna bratija legalizuje prodaju Kosova.
Kada konačno progovore, biće kasno!
Otpor ponovo!
p.s. Da li živite bolje u poslednjih godinu dana? Ako ne, onda barem uključite mozak!

precious moments

pre 10 godina

Sasvim se slažem s tim da bi izbore valjalo raspisati što pre. Tako bismo saznali kakva je volja građana (ista ili se promenila u odnosu na to kakva je bila pre nekoliko godina).

sasa

pre 10 godina

ja mislim da ce sada, kad je skinut djilas, poteci med i mleko beogradom! cuo sam to i od predsednika beogradskog snsa, i od ministarke mihailovic, direktnog izvestaca iz vucicevih snova, pa sam sad miran. a, to sto smo gladni, to je bilo zbog djilasa, danas nam vec stizu pecene seve i divlje svinje! hola-hoj-ho-la-huj! preserecan sam ja, s djilasom i bez njega!

pera kojot

pre 10 godina

@ac
slazem se sa tobom. Kada vlast bude pocela da se plasi naroda onda je to prava vlast. Politicare PLACA NAROD, politicari su tu ZBOG NARODA, politicari su odgovorni i polazu racune NARODU.
E kada to budu shvatili bice sve u redu.

Danijel Daki

pre 10 godina

Slušajući Dilasa i Stefanovića, lako je odlučiti se na čijoj strani biti. Stefanović kao pametan, staložen i kulturan čovek u ovom slučaju nema ama baš nikakvu konkurenciju!

Kolarski

pre 10 godina

Imacete prilike da cujete glas naroda gospodine Djilas, nemojte biti toliko ubedjeni da gradjani Vas zele, bas naprotiv velika vecina ne zeli da cuje za DS !

problem...

pre 10 godina

Koja smesna izjava...Zao mi je sto se plasi vlast gradjana! Ovo moze da izgovori samo covek koji je nekritican prema sebi i u svakome vidi problem...Kao oni se plase a on se ne plasi!On je med i mleko,nema boljeg...Nasi politicari kad odlaze sa vlasti nikad sebi ne priznaju ono najjednostavnije...Da sam dobro radio ne bi me smenili!Nisu ga smenili politicari,nego gradjani...Oni su samo predstavnici gradjana u demokratskoj drzavi...Pa tako ga je smenila vecina gradjana.A da su gradjani znali kako se radilo u Srbiji,sigurno bi to bilo mnogo ranije!Ali nisu znali.I to ne znanje su skupo platili!.

strujni udar

pre 10 godina

Halo nazadnjaci, što ste navalili da komentarišete Đilasa i Ds kad su vam toliko nebitni i slabi. Meni kada je nešto nebitno ja to i ne vidim. Ali vi znate ko je opasan po vas zato ste ga napali ko hijene. I da vas naučim nešto neznalice, poenta vlasti je preuzeti odgovornost i raditi u korist naroda i države, a ne uništavanje opozicije, a vi samo ovo drugo radite.

Avenger

pre 10 godina

Izbore bi trebalo raspisati što pre, ali tu ima dva velika problema...
Vidite, gradonačelniče - lako je onima koji se ne ravnaju pred izbore, nego su "stalno pod lupom", stalno jednako rade. A ovima koji pojma nemaju ni ko bi im bio kandidat - kako da se snađu za manje od nekoliko meseci?!

Stefan

pre 10 godina

U čitavoj ovoj priči Dragan Djilas nije žrtva već poražena strana u političkom konfliktu vodjenom istim onim "oružjem" koje je upravo on na velika vrata vratio u politiku u Srbiji. Juče mu se kao bumerang vratilo njegovo sopstveno delovanje iz 2008, kada je prevrnuo nebo i zemlju da SPS natera da istupi iz potpisanog koalicionog sporazuma sa radikalima i DSS-om. Sad se desilo sasvim isto, samo su uloge obrnute. Lično ne podržavam ni jedne ni druge, samo konstatujem da su žalopojke iz DS duboko licemerne. Sami ste promovisali politiku preslikanih koalicija sa republike u Beogradu - pa sad gledajte kako to funkcioniše u izmenjenim ulogama. Opasno je igrati se sa demokratskim sistemom, jer pre ili kasnije sami možete postati žrtva kvazi-pravila koja ste nametnuli.