Sreda, 25.09.2013.

08:01

Đilas: Tek sada neću da ćutim

Smenjen sam jer sam progovorio o tome da se u Srbiji uvodi diktatura. Ako vodite Beograd, nemate pravo da ćutite, kaže smenjeni gradonačelnik Dragan Đilas.

Izvor: Blic

Ðilas: Tek sada neæu da æutim IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Danijel Daki

pre 10 godina

Đilas se služi zastrašivanjem naroda. Tako je isto govorio da će Srbija biti bliža ratovima nego ulasku u EU ako Vučić i Nikolić dođu na vlast. Ispostavilo se da te njegove insinuacije nemaju nikakvih dodirnih tačaka sa stvarnošću...

Ovcar

pre 10 godina

Zasto ste do sada cutali bivsi gradonacelnice? Je l' zato sto ste imali fotelju? Mislili ste da cete dozivotno sedeti u njoj, a sada kada je vise nemate onda vise necete da cutite... Zasto? Zato sto je vama stalo samo do fotelje.

Srbin 100%

pre 10 godina

Ja zaista ne razumem na osnovu kojih relevatnih cinjenica i faktora je Djilas dosao do zakljucka da se uvodi diktatura...a mislim da ni on ne bi mogao da odgovori na to pitanje

Jana

pre 10 godina

Ko gubi ima pravo i da se ljuti a sve sto rogovoris treba da imas neke dokaze da bi ti se verovala,mada ja pre mislim da ce o tebi drugi progovoriti.

sve se plaća

pre 10 godina

@sheldon kuper "... umesto da ste onda doneli zakon o direktnom izboru gradonačelnika i predsednika opština sa mehanizmima da kroz izborni sistem skupština ne može da blokira rad gradonačelnika imali bi ste sad čistu situaciju."Čoveče odakle si ti(iki si suvše mlad pa ne znaš) pa taj zakon je važio ali ga je DS promenio, zato što im tada nije odgovaralo?

student je zapalio

pre 10 godina

@Raša, Đilas je pre neki dan rekao da se obogatio pre ulaska u politiku, pa šta je onda rizikovao?Pa kad se to obogatio, kao student?

vodoinstalater

pre 10 godina

Ne sekirajte se gos.Đilas. učini li su Vam uslugu što su Vas opravadano smenili ,pa imaće te više vremena za Vašu posrnulu DS,za Košarkaški savez Srbije kao i za poslovanje Vaših preostalih 14 firmi.
(ljubo bivši glasač Ds, 25. septembar 2013 10:03)


LJubo, a ti nađi vremena pa prečešljaj malo pravopis srpskog jezika. Ako si prezauzet, onda ne lupetaj ovde po komentarima.

promenite malo ploču

pre 10 godina

O čemu ti čoveče pričaš?O našoj deci, moje dete je izgubilo posao dok ste vi bili na vlasti, o Miloševiću i kompaniji, vi ste vratili SPS u život i poništili 5.oktobar, samo vi nemojte da pričate o tome.

Firma koju si juce prodao

pre 10 godina

Pa ako si cutao i sad planiras da progovoris onda si jos veci krivac za ovo sto se desava i tebi i gradjanima..a cutao si da bi zadrzao fotelju hm?

Stanislava

pre 10 godina

Ne znam za podatak da je Djilas i cutao o necemu, a to sto je Blic pod njegovom ingerencijom i slobodan medijski prostor to je druga prica. Djilas samo kuka i a nista konkretno korisno da ucini od kada je na sceni.

Жекс

pre 10 godina

Драгане, немој да си дете, буди узвишен и у овим тренуцима. Нико други Ти није крив за ово што се догађа. Превише лично си све схватио...

Tijana

pre 10 godina

Ja ne verujem šta čitam!Pa zar Đilas može da govori o budućnosti naše dece,a svi smo ostetili na sopstvenoj koži šta nam je učinjeno za vreme vlasti DS-a!

Glup

pre 10 godina

Ima li novi ljudi
koji mogu da izadju na izbore ovde je teren otvoren za novog coveka posto su svi stari isti. Ali bilo ko da preuzme vlast nema sta da vodi razumite to NEMA STA. Sve je srozano na nulu i sta vise imam da pisem.

Amos

pre 10 godina

Malo je smesno da Djilas/DS sad kuka nad 'nedemokratskim' smenjivanjima, kad se uzmu u obzir svi oni izbori na kojima je najvise glasova dobijala Seseljeva SRS, a DS i ostali ipak uzimali vlast pomocu raznih 'principijelnih' koalicija.
Uostalom - demokratija znaci "vladavina naroda", tj implicitno "vladavina VECINE naroda", a ne vladavina stranke sa najvise glasova. Nemas vecinu - dakle nema zasto da vladas.

zoran J

pre 10 godina

Gospodine Mervile, vaš komentar je papagajski jer ponavljate ono što nije istina. Da nije bilo Boga da nam udeli bolju proljoprivrednu proizvodnju (kiša) i Fiata (koji je završen za vreme prethodne Vlade) rezultati ove Vlade bi bili po SVIM parametrima znatno gori jer: (1)meri se društveni proizvod a čak i ovogodišnji je "napumpan" parama iz kredita, (2) budžet se slabo puni (deficit na nivou prethodne godine) i pored upumpanih milijardi para na potrošnju, sami tim i PDV, (3) direktnih stranih investicija je 5 puta manje nego u poslednjoh godini Cvetkovićeve Vlade, (4) diletanti troše milijarde u javnim preduzećima, samo republička imaju gubitak od 800 miliona €, (4) nikakva reforma nije pokrenuta, (5) NE HAPSE SE NAJVEĆI LOPOVI U POZADINI -Agrobanka,Galenika itd SPS, Azotara SNS, Kolubara Palmina. LAŽIMA ili BEZ DOKAZA se diskvalifikuju politički protivnici a svoji takodje lažima čuvaju (minisar Knežević). Ja sam kao član DS glasao za Nikolića u drugom krugu i budite uvereni da su tu prevagu Nikoliču doneli i članovi DS koji su tražili promene. Danas ja moram da se zbog ove svoje gluposti izvinim celom pokoljenju, jer smo doveli "zmiju u dečiju kolevku". Nije Djičas vredan da se oko njega diže prašina, ali eliminisanjem njega samo širimo otrov kroz sopstveni krvotok do konačne sepse i smrti. A pogledajte i transformaciju Dačića poslednjih mesec dana, od korektnog političara do CIRKUSKE ZVEZDE sa nastupom i komentarima koji ne dolikuju dostojanstvu Premijera.

Goran Krajnovic

pre 10 godina

Postovani g.Djilas,svaki normalan beogradjanin bi Vas pitao, sto ste do sada cutali.Najverovatnije Vam je odgovaralo tako,a sad vam odgovara ovako.Ne mislim da ce za vama neko zaplakati kao sto nas ni novi nece usreciti.Vazno je ipak u svemu da je ta Vasa nedodirljivost zavrsena, kao nauk onima sto dolaze.Manipulacija diktaturom,ako nemate cim drugim je jadna i pokazuje nemoc jer je Vasa vladavina bila slican oblik 'demokratskog' ponasanja.Ova promena me ni malo ne uzbudjuje kao normalnog beogrdjanina.

zoran

pre 10 godina

Tako je Dragane!!!

Nisi ćutao i rekao si otvoreno Slobodanu Miloševiću, javno, u lice, da ne radi kako treba i da će zemlju da odvede u propast što se kasnije i desilo i još uvek se dešava. To je bilo 1991. kda je zbog toga mogla i glava da se izgubi. Mnogi su i nastradali...

Samo napred, druže! Zovi, prvi izlazim na ulicu da te podržim. Tokom devedesetih, kada smo bili u akciji da sklonoimo ove koji su opet došli, n isam propustio NI JEDAN protest. Nagutao sam se suzavca tako da sam postao imun....

jelica

pre 10 godina

tadić je platio na predsedničkim izborima a đilas a nivou grada povampirenje crvene bande plus osnivanje sns kao pandam radikalima. niko vam nije kriv zato što ne znate da stavite crtu sa kime će te u koaliciju- ne mogu da shvatim da su ovi monstrumi i dokazani loši ljudi bili prihvatljiviji od bivših partnera dos‚a sad pamet u glavu i učite iz učijenih grešaka ako budemo ostali iole normalni nakon vladavine najvećeg šljama koje je srbija imala

Maestro

pre 10 godina

Pobogu ljudi, pa vratili su SPS u zivot zato sto je narod na izborima dao SPS-u moc da bude spona. Da to nije uradio DS uradila bi SNS i
jos 2008 bi imali ovo sto sada imamo. A 2012 i 17 posto Dacicu?

precanin

pre 10 godina

Braco Srbi ! Posle vise od 20 god. lutanja po trnju i bespucu Vucic je pronasao svoj put ! Dragi Bog je uslisio njegove muke, molbe i nadanja i poslao Vam je Vucica ! Rezultati se vide vec od prvog dana dolaskom Vucica na Vlast ! Zato se svakodnevno molite za Vucica da potraje, jer samo on moze da Vas spase i pokaze pravi put koji vodi u bolju buducnost , blagostanje i mir ! Neka Vam Braco Bog bude u pomoci, nisam Vam dusman !!!

SUNCOKRET

pre 10 godina

Valjda je Djilas znao sta je politika. A to je da si nekada gore a nekada dole. Uostalom politika je vaganje, pregovaranje, racunica. Dojucerasnji koalicioni partner SPS ga je juce srusio. Trebao je biti spreman na to, jer ko ima vecinu taj i odlucuje. Takav je princip. A Djilas je u ovom trenutku nema.

kg

pre 10 godina

Novi Sad, Zajecar, Beograd... Na redu je Kragujevac?
Otimannje fotelja i prekrajanje izborne volje gradjana?
Kukavicki potezi, a prodaju nam pricu o hrabrosti

zzzzzz

pre 10 godina

Sta dok nije dosao SNS na vlast prosle godine bilo je super.Ma daj te molim vas kratkog ste pamcenja ,ja nisam.Zuti su nas toliko upropastili i zbog njihiv politike"prodaj sve sto vredi" ogroman broj ljudi osta bez posla.Ne mogu vise da se svega podsecam.Tako da DS nikad vise a vi kako hocete.

Ja

pre 10 godina

" Lider DS dodaje da ne bi voleo da uslede protesti zbog njegove smene."! Ovo mi lici na javni poziv na protest! Veoma mudro sa njegove strane. Ali nece ni tako nista postici...
(petar, 25. septembar 2013 08:44)

Ma i da jeste javni poziv, niko nece ni izaci da protestuje. DS nije sposobna ni da izrezira protest jer ne moze vise da sakupi ljude za to. Idite pa se opet bratimajte sa Dacicem i SPS-om. Jedva smo se ih otarasili 2000. i mudri Solomon se snjima zbratimio i ovi nas ponovo zajasili.

B.Lugosi

pre 10 godina

Ivica je na tom mestu NE zahvaljujući "lošoj matematici", već zbog lošeg odrađenog 5. oktobra, tj. zbog toga što je sve učinjeno da se spreči da dođe do rumunskog scenarija, koji je morao da se dogodi kako danas ne bi imali ovo što imamo!

milan.radenkovic

pre 10 godina

Evo da dam svoj prvi komentar.
Kada je 5.oktobra trebalo da se zaista uradi lustracija, nije.
Ta greska je NEPOPRAVLJIVA. To je bila sansa.
Sada, tj. od tog pogresnog koraka, sve ide nepovratno u ambis.
i tacka. Nema bolje, nece biti, i ako prihvatimo to
bar necemo izgubiti razum, a mozda i dusu.

ljubo bivši glasač Ds

pre 10 godina

Ne sekirajte se gos.Đilas. učini li su Vam uslugu što su Vas opravadano smenili ,pa imaće te više vremena za Vašu posrnulu DS,za Košarkaški savez Srbije kao i za poslovanje Vaših preostalih 14 firmi.

Diki M

pre 10 godina

Gospodine Đilas, slažem se da je Miloševićev sistem bio totalitaran, da je rapidno urušavanje sistema u zemlji progredirano išlo uzlaznom putanjom za vreme njegove vladavine. Ako smem da pitam a šta ste vi uradili posle petog oktobra, sem što ste još brže nastavili sa urušavanjem? Uništili ste mnoge gigante lošim privatizacijama. Dizvolili ste tajkunima da u potaji vladaju ovom zemljom. I sami ste se enormno bogatili jer ste napravili takav sistem da vam to bude omogućeno.I zašto da izađemo ponovo na ulice, da vam dozvolimo da opet nastavite isto!!!!!!!!!!!!

Iza Brda

pre 10 godina

Svi ovi dogadjaji u zadnjih 13. godina su plod dve neuradjene stvari:
1. Lustracije
2. Otvaranja dosijea UDBE
Ovako...Batrgaćemo se u živom blatu, "vadićemo" jedni drugima oči, gledaćemo preko tudjeg plota, zavist će da nas izjeda i ubija. Što je i cilj kreatora ovakvog sistema i društva. Da bi se u miru, i bez publike radilo na daljem čerupanju države i budžeta.
Mrcvarenje od danas do sutra je naša sadašnjost, i naša budućnost.

ivica

pre 10 godina

Pa jel ti mislis da smo mi glupi, vreme Milosevica i njegove politike ste bas ti,Tadic,Ceda i Kostunica poceli da vracate kad ste vratili Dacica u politicki zivot.Digli ste ga iz mrtvih 2004-e.

kupon br 1

pre 10 godina

Ovo reče čovek koji je do skoro kontrolisao skoro sve medije.
Đilas kao gradonačelnik ništa nije govorio i ćutao je: zašto smo se prošle godine smrzavali a grejanje smo plaćali suvim zlatom, zašto GSP ima toliko malo autobusa na ulici i a gužve su neopisive (o bus plusu suvišo je sad govoriti), ćutao je o ceni mosta (koji je najaskuplji na svetu po metru kvadratnom, kubnom) i svih radova. Da li treba da spomenem info stan i firma koja je dobila posao.
Đilas ovako govori zato što su mediji ćutali, samo ću dodati PRESS. Ovakva pravila funkcionisanja uveli su tadić i Đilas i zato treba da se pokriju ušima.

P.S Bus Plus o ovome nešto moram da kažem. To je klasičan tip preduzeća koji osnivaju naši političari. Ta preduzeća ili firme rade kao poserdnici između dva državna preduzeća ili njihova preduzeća posluju sa državom. Takođe vrlo je indikativno kako njihove firme dobiju pare za neke projekte. Svi oni koji imaju takva preduzeća po meni treba da idu na robiju. Samo da ne kažu da su radili po zakonu, jer bi ja te koji su glasali za takve zakone obesio na prvi luster i dobio pravu LUSTRACIJU.

dani opasnog življenja

pre 10 godina

došlo je vreme zlih ljudi. toliko odvratnih, stravičnih i zlonamernih komentara povodom ovog varvarskog čina, da je sasvim normalno da nas obuzima strah od svega što čine i što će tek činiti. ne znaju kako, čime, s kim, ali hoće sve i odmah. amateri i neznalice će nam krojiti život, a oni koji ih podržavaju, snose takođe odgovornost.

Mervile

pre 10 godina

"Danas niko ko se bavi politikom nema pravo da ćuti dok vlast Srbiju populistički vodi u ekonomsku katastrofu. Niko nema pravo da zbog svoje nesposobnosti zajedno sa Krstićem i Radulovićem odluzima budućnost našoj deci. Onaj ko za godinu i po zaduži zemlju za šest milijardi evra, a izgradi manje od 10 kilometara autoputa mora da položi račun" Pa danasnje stanje stvari je posledica predhodne vlasti koja je bila ekstremno nesposobna i bavila se uglavnom svojim interesima. Politika Tadica koju je ex gradonacelnik podrzavao (iskljucivo iz interesa da bi dosao na njegovo mesto znajuci da je takva politika osudjena na propast). Na sve to ex gradonacelnik je uspeo da potpuno dotuce DS iznutra (nezadovoljstvo clanova DS polupismenim kadrovima koji su sada na vrhu stranke je poprilicno). Stvorili ste milje za ovakav razvoj dogadjaja. Najveci deo koji je podrzavao 5 oktobar danas uglavnom vas ne podrzava. Ne podrzavaju ni drugu stranu. Prosto nemaju izbor. Predlozi koje sada govorite su zakasneli kada ih govore ljudi koji imaju kontinuitet sa predhodnom garniturom. Nije dovoljno sto je otisla Tadiceva linija. Potrebno je da nestanu sva lica iz proslosti (Vi, Ceda, Sutanovac, Zoran Zivkovic, Dusan Petrovic, ...). Mozda bi u iste ove predloge onda i verovali ako ih neko drugi nekompromitovan iznese.

bios

pre 10 godina

samo ti vrti tu šuplju priču o smenjivanju jer si mnogo pričao. ti jesi mnogo pričao ali ništa pametno nisi rekao za sve ove godine i zbog toga sigurno nisi smenjen. tvoje demokrate su podigle sps iz mrtvih, a onda je taj vaskrsli sps zaigrao kolo sa radikalima bez bedža. i šta se desilo? ništaaaaa! nema razlike! nije nam ni malo bolje sa tomom i vučićem ali nije nam ni ništa gore bez vas. isto to će se videti i na primeru beograda za koji mesec. a tvoji jalovi pokušaji da izigravaš opoziciju su tragikomični. zato ćuti i pokušaj da se okružiš nekim pametnijim političarima od sebe samog, jer si već dokazao i pokazao da nisi sposoban da budeš lider opozicije.

Ivča

pre 10 godina

Lako je voditi glavni grad kad cela drzava radi za njega. Mi nemamo ni bioskop, ni zatvoren bazen, ni parkic za decu kako treba. Svi za Beograd!

govedina

pre 10 godina

@bios .. nemaju dugme 100+ ali evo ti ovako ++++.... tvojih i mojih istomisljenika je manje od 1% nazalost.. ali zato je na hiljade njih sto se medjusobno prozivaju kako su sns botovi, ds botovi, itd... a i jedni i drugi smrde za za male pare, zive u ruglu od drzave, i svi su hipnotisani svojim vodjama, i tripuju kako ce oni uraditi ovo ili ono... a vec decenijama je : svako jutro isti q kada otvorim novine...

nonsens

pre 10 godina

Gospodine Đilas, mnogi su petog oktobra protestovali danima,u beznađu svega što nas je snašlo. Nadu smo videli u demokratskim promenama, a šta smo dobili, promene za mogućnost nekolicine vas da se bogatite. Razočarali ste ovaj narod vašim postupcima. Zapitajte se zašto ste izgubili kredibilitet na svim nivoima vlasti. Gospodine Đilas postali ste persona non grata, neće narod opet na ulice da bi odbranio vaše velike lične apetite. Kako naš narod kaže ko pogreši jednom može mu se oprostita neznanje, drugi put, a treći put je već velika glupost, e pa ovaj narod više neće da čini gluposti.

Luka .M.

pre 10 godina

Poštovani gospodine Djilas,
vi ste vratili miloševićeve ljude na vlast to vam se obilo o glavu.
Ja posle te 2008 sam odustao od srbije....žao mi je ali sve je ovo vaša krivica....šta je trebalo da Dačić bilo šta dogovara sa vama......ko se mača lati od mača i gine...

Buduci DS

pre 10 godina

Naravno nisam glasao za DS na proslim izborima, ali posle ovog poteza sns-a, sps-a i ostalih, vrlo verovatno cu se uclaniti u DS! Nisam zagovornik njihove politike, coveka koji je vodio grad, iako je imao dobre stvari koje je uradio, ali posle godinu dana i koji mesec, na ovaj nacin smeniti grdsku vlast, je u najmanju ruku i najblaze receno TRAGIKOMICNO!

veoma obavesteni

pre 10 godina

Gospodine Djilas. Smenjeni ste bezpravno i podlo. Najveci nacionalista
koji mrzi sve koji mogu bolje i korisineje za Srbiju raditi je Vucic pre
svega. Covek koji nikada nebi bio vicepremijer u Srbiji bez pomoci
Amerike koja ima za cilj samo nezavisnost Kosova. To je jedan od najpodlijih politicara u Srbiji. Dacic je blaga kopija njega. Pogledajte
sta su uradili za ovih godinu dana u Srbiji. Narod sve vise pada u bedu,
zemlju su prezaduzili a o ugledu Srbije na zapadu da ne govorim. Nije
nikakva slucajnost da ovu trojku Milosevicevih naslednika niko i ne zeli
primiti na razgovore osim u Briselu pod organizacijom Amerike. EU sa
jednom jakom Nemackom nemoze i nece trpeti da u neposrednoj blizini
vlada diktatura, ali vi ne mozete sami protiv njih. Vreme kada je narod izasao na ulicama Beograda petog Oktobra nije pogodno. Narod ima
strah vise nego za vreme Miosevica. Zivim u zemlji Evropske Unije i
primecujem sa koliko skepticnosti sefovi drzava, pre svega gospodja
Merkel koja ni posle godinuipo dana nijednog od ove trojice nije udostojila sastanka, gledaju na politicka zbivanja u Srbiji. Ocigledno da se diktatura jednog coveka zahuktava zato iskoristite legitimno pravo, time necete biti izdajnik Srbije, i potrazite pomoc od EU, ukazite na krsenje zakona ove vlasti koji bi sto pre u clanstvo Evropske Unije. To vam je i obaveza prema narodu Srbije. Mislim i siguran sam da bi se uz pomoc EU demokratija ponovo vratila u Srbiju. Sa ovom sadasnjom vlascu Srbija nikada nece postati clan Evropske Unije. Mislim da su prosla vremena kada je Amerika odlucivala koje ce zemlje moci u EU. Sada imate razloga potraziti podrsku Evropske Unije.

sheldon kuper

pre 10 godina

Pusti sad smenu, SPS je došao glave demokratama i u potpunosti se ''osvetio'' za poraz 2000te. Mislili ste sa đavolom tikve saditi umesto da ste išli pravim putem i reformisali zemlju i pre svega mentalitet. Uveli ste u stranci autokratiju, bojite se da budete opozicija, nema vas među ljudima, imate strančke oligarhe koji čuvaju poziciju, nema unutrašnje borbe i slobode govora i kritike. Kad budete promenuli politiku i ljude i birači će vam se vratiti. Sve je to i rezltat Tadićeve autokrtaije i stanja u kojem je bila DS. Pusti sad smenu, umesto da ste onda doneli zakon o direktnom izboru gradonačelnika i predsednika opština sa mehanizmima da kroz izborni sistem skupština ne može da blokira rad gradonačelnika imali bi ste sad čistu situaciju. Moj glas nećete dobiti dok god budete išli u koaliciju sa SPS i na lokalima. Naparvite otklon prema politici crvenih koja nas je dovela dovde...

Cvijio

pre 10 godina

Diktatura - vladavina jednog coveka.. Nije Djilas dobio podrsku gradjana Beograda nego DS i to Tadicev koji je nakon izbora reformisan. Ta podrska nije vecinska, jer da jeste ovo prekomponovanje ne bi bilo ni teoretski ni prakticno izvodljivo.. A mozemo se prisetiti i ranijih republickih izbora na kojima je SRS redovno dobijao taknu "vecinsku" podrsku gradjana pa je raznim nakaradnim koalicijama DS odrzavan na vlasti 6 godina. Zato je danas tu gde jeste..
Budimo realni, na zalost, Demokratska stranka je najmanje "demokratska" u Srbiji i dok bude tako, u velikom smo problemu kao drustvo

Istina

pre 10 godina

Pregazilo ga vreme... DS nije bio u stanju da odgovori na sadasnje izazove, a da li ce to uspeti SNS ostaje da se vidi. Previse lopovluka i korupcije obelezava vlast DS-a, a rezultati slabi. Izbori i odlazak u opoziciju su lekoviti. Uporedimo samo Zorana Djindjica sa Draganom Djilasom - odmah je jasno da sup romene preko potrebne .

Mika 2

pre 10 godina

pa ko je bio u koaliciji sa SPS- om 5 godina i potpisao deklaraciju o pomirenju. moja baba. Sami ste svojom bahatošću i lopovlukom vratili na vlast staru ekipu.

micko

pre 10 godina

Slazem se da SNS uvodi diktaturu... Ali takodje moram da napomenem da kad smo skinuli Slobu 2000. godine da diktaturu nismo prekinuli vec je i nova vlast nastavila...

Obrni okrenu - narodu je isto, sve gore i gore... Samo se vi na vlasti smenjujete i to je to... Boljitka nema niti ce ga biti

vladar

pre 10 godina

Da je krao-krao je, da je lagao-lagao je to je neizbežno za tu felu. Političar je po definiciji kleptoman. Ali je potpuno u pravu za diktaturu. Mi koji smo to već doživeli dobro se sećamo kako to počinje. A počinje upravo kako su ovi započeli. Đilasova smena je samo jedan korak u nizu koji su već preduzeti. Stalno nam drže pažnju spoljnom politikom a u istto vreme se obračunavaju sa svima koji im smetaju da zauzmu sve. Bežanija ko može

Raša

pre 10 godina

Napunili su nam uši o Đilasu - tajkunu, pa smo i zaboravili da je on na političku scenu stupio još 1991g. u vreme najveće popularnosti S.Miloševića.
Tada je hrabro, i na zaprepašćenje svih onih koji su virili iz Slobine guzice, rizikujući svoju budućnost na fakultetu, u lice skresao vladaru Srbije ono što niko nije smeo da kaže - istinu.

marko

pre 10 godina

Bas naprotiv, nema tu nikakve diktature. To ti je demokratija moj Dragane. Kada su radikali bili najveca partija u parlamentu nisu bili na vlasti. Sto se sada zalis sami ste izabrali da se gradonacelnik bira u skupstini grada a ne neposredno. Ja ti zameram isto sto i gdja Vesna Pesic: 'ne mozes se baviti politikom i biznisom'.
Nadam se da ce nova vlast biti uspesnija od prethodne.

Sandra I.

pre 10 godina

Mislim da diktatura o kojoj je ovde rec, zapravo postoji u poslednjih nekoliko decenija i godina. Samo sto to neki tada nisu zeleli nikako da priznaju da zemlju kontrolise jedan covek i nekolicina oko njega. Kontrolisana su preduzeca, veliki giganti, zato je i doslo do zatvaranja svih firmi koje su hranile vecinu porodica u Srbiji. Mnogo toga je uradjeno po naredjenu pojedinca, sto je bilo na stetu samih gradjana Srbije, ali je o tome cutano tada.

Boris

pre 10 godina

Ko uvodi diktaturu? Onaj s kojim si hteo u vladu, onaj koji ti je bivsu zenu smestio u EBRD, ili onaj sto si ga hvalio do pre neki dan?

Ili si mislio na Tadica, koji se osam godina u sve mesao ,a nije uradio nista?

Nadam se da ce te smeniti sa mesta predsednika DS sto pre. Gotovo je sa silom , pretnjama, i izbacivanjem neistomoisljenika iz stranke.

Najveca kazna za tebe ce tek uslediti: Niko te se vise nece plasiti.

dzoki

pre 10 godina

Ne razumem sto se buni Djilas. Pa na legalan i demokratski nacin je smenjen. Uradio je i dobre i lose stvari za Beograd (nasim parama). Dobro je sto imamo most,nove vrtice i skole. Lose je sto je napravljena takva situacija u gradu da ko hoce legalno da radi to moze veoma tesko i za male pare jer je sve radjeno preko veza i stranke-tenderi,grad.dozvole. Lose je sto je opet doneo zakon koji je ustavni sud proglasio kao neustavan (alkohol posle 22h). itd

Dumi Kladovo

pre 10 godina

Treba stalno ponavljati ono sta su radili i devedesetih isti ljudi jer je to istina.Oni su lagali istinu, kradja glasova dokazano da su to SNS uradio. Pa optuzbe za FIAT.Non stop.Propali proekat, velika kradja i odose oni da se slikajui u FIATU.
Ne vredi sa ovakvim narodom samo na lepe reci.
Predlazem da svi odbornici i poslanici nose stiropor u odbornickim to jest poslnickim klupama.To je za pocetak..Kasnije kese za glasackim listicima, pa polaganje ispita na daljinu...
Dumi Kladovo

Mane

pre 10 godina

haha, protesti zbog smene Đilasa?! Pa šta ovaj čovek sebi umišlja, da je neko toliko lud za njim u Beogradu? Da se malo više vozio svojim Bus-Minusom video bi šta narod zaista misli o njemu. Ne kažem da će ovi "nazadnjaci" biti išta bolji, ali lično mi je drago kad se kazni bahatost makar i na ovaj način. Naravno, namerno kažem Bus-Minus, jer otkad je uveden karte su skoro duplo poskupele (pre tri godine karta je bila 42 dinara), a buseva je manje. Doduše, i gužve u autobusima su manje, jer se sve manje ljudi vozi njima, mogima je isplativije da se voze svojim autom. Ali, onima koji se voze besnim autima s pratnjom i rotacijama ovo ništa ne znači, jer za njih gužve nema. Zato sad kmečanje i patetika kad je smenjen. Čuj, nije za proteste, ma važi, evo baš smo mislili

Marko

pre 10 godina

Pocni sa pricom od sebe i svog dvorista. Ne likujem nad ovim sto se dogadja demokratama, ali su debelo zasluzili. Da li ih je bilo briga za mnoge radnike i njihove porodice koje su u lopovskim privatizacijama pretvoreni u sirotinju,a ljudi bliski vlasti u osione bogatase?! Da li treba da zalim ako se takvima nesto lose desi?! NE, NEGO CU NAZDRAVITI I RECI NEKA SE NJIMA I NJIHOVIM PORODICAMA VRATI ISTO "RAZUMEVANJE" ( I JOS MALKO VISE) KOJE SU POKAZALI ZA NESRECNE RADNICKE PORODICE. Sto ne kazes formulu bogacenja da se i mi obicni gradjani obogatimo?! Da mozda ne treba da spavamo na "tetkinom" ekspertskom kaucu, pa da nam "sine" ideja, k'o nekima koje znamo. A sto se tice Vucica i ekipe - sit sam spanske serije sa aferom i hapsenjem bogataskog lopova,hranjenjem dzabe u zatvoru i onda pustanjem sa gratis narukvicom - ako zaista zelis borbu protiv kriminala i korupcije, ne izmisljaj toplu vodu, pogledaj lepo kako je to Tito uradio posle Drugog svetskog rata i stvorio DRZAVU,postovanu i od samih gradjana i u svetu!

petar

pre 10 godina

" Lider DS dodaje da ne bi voleo da uslede protesti zbog njegove smene."! Ovo mi lici na javni poziv na protest! Veoma mudro sa njegove strane. Ali nece ni tako nista postici...

ja

pre 10 godina

diktatura gluposti i neznanja. hocu na protest ali za nove i prave ljude. pravo izbora i glasa je u ovoj zemlji obespravljeno i izmanipulisano.

marko

pre 10 godina

Bas naprotiv, nema tu nikakve diktature. To ti je demokratija moj Dragane. Kada su radikali bili najveca partija u parlamentu nisu bili na vlasti. Sto se sada zalis sami ste izabrali da se gradonacelnik bira u skupstini grada a ne neposredno. Ja ti zameram isto sto i gdja Vesna Pesic: 'ne mozes se baviti politikom i biznisom'.
Nadam se da ce nova vlast biti uspesnija od prethodne.

kupon br 1

pre 10 godina

Ovo reče čovek koji je do skoro kontrolisao skoro sve medije.
Đilas kao gradonačelnik ništa nije govorio i ćutao je: zašto smo se prošle godine smrzavali a grejanje smo plaćali suvim zlatom, zašto GSP ima toliko malo autobusa na ulici i a gužve su neopisive (o bus plusu suvišo je sad govoriti), ćutao je o ceni mosta (koji je najaskuplji na svetu po metru kvadratnom, kubnom) i svih radova. Da li treba da spomenem info stan i firma koja je dobila posao.
Đilas ovako govori zato što su mediji ćutali, samo ću dodati PRESS. Ovakva pravila funkcionisanja uveli su tadić i Đilas i zato treba da se pokriju ušima.

P.S Bus Plus o ovome nešto moram da kažem. To je klasičan tip preduzeća koji osnivaju naši političari. Ta preduzeća ili firme rade kao poserdnici između dva državna preduzeća ili njihova preduzeća posluju sa državom. Takođe vrlo je indikativno kako njihove firme dobiju pare za neke projekte. Svi oni koji imaju takva preduzeća po meni treba da idu na robiju. Samo da ne kažu da su radili po zakonu, jer bi ja te koji su glasali za takve zakone obesio na prvi luster i dobio pravu LUSTRACIJU.

petar

pre 10 godina

" Lider DS dodaje da ne bi voleo da uslede protesti zbog njegove smene."! Ovo mi lici na javni poziv na protest! Veoma mudro sa njegove strane. Ali nece ni tako nista postici...

Diki M

pre 10 godina

Gospodine Đilas, slažem se da je Miloševićev sistem bio totalitaran, da je rapidno urušavanje sistema u zemlji progredirano išlo uzlaznom putanjom za vreme njegove vladavine. Ako smem da pitam a šta ste vi uradili posle petog oktobra, sem što ste još brže nastavili sa urušavanjem? Uništili ste mnoge gigante lošim privatizacijama. Dizvolili ste tajkunima da u potaji vladaju ovom zemljom. I sami ste se enormno bogatili jer ste napravili takav sistem da vam to bude omogućeno.I zašto da izađemo ponovo na ulice, da vam dozvolimo da opet nastavite isto!!!!!!!!!!!!

Luka .M.

pre 10 godina

Poštovani gospodine Djilas,
vi ste vratili miloševićeve ljude na vlast to vam se obilo o glavu.
Ja posle te 2008 sam odustao od srbije....žao mi je ali sve je ovo vaša krivica....šta je trebalo da Dačić bilo šta dogovara sa vama......ko se mača lati od mača i gine...

ljubo bivši glasač Ds

pre 10 godina

Ne sekirajte se gos.Đilas. učini li su Vam uslugu što su Vas opravadano smenili ,pa imaće te više vremena za Vašu posrnulu DS,za Košarkaški savez Srbije kao i za poslovanje Vaših preostalih 14 firmi.

micko

pre 10 godina

Slazem se da SNS uvodi diktaturu... Ali takodje moram da napomenem da kad smo skinuli Slobu 2000. godine da diktaturu nismo prekinuli vec je i nova vlast nastavila...

Obrni okrenu - narodu je isto, sve gore i gore... Samo se vi na vlasti smenjujete i to je to... Boljitka nema niti ce ga biti

Goran Krajnovic

pre 10 godina

Postovani g.Djilas,svaki normalan beogradjanin bi Vas pitao, sto ste do sada cutali.Najverovatnije Vam je odgovaralo tako,a sad vam odgovara ovako.Ne mislim da ce za vama neko zaplakati kao sto nas ni novi nece usreciti.Vazno je ipak u svemu da je ta Vasa nedodirljivost zavrsena, kao nauk onima sto dolaze.Manipulacija diktaturom,ako nemate cim drugim je jadna i pokazuje nemoc jer je Vasa vladavina bila slican oblik 'demokratskog' ponasanja.Ova promena me ni malo ne uzbudjuje kao normalnog beogrdjanina.

Mika 2

pre 10 godina

pa ko je bio u koaliciji sa SPS- om 5 godina i potpisao deklaraciju o pomirenju. moja baba. Sami ste svojom bahatošću i lopovlukom vratili na vlast staru ekipu.

zzzzzz

pre 10 godina

Sta dok nije dosao SNS na vlast prosle godine bilo je super.Ma daj te molim vas kratkog ste pamcenja ,ja nisam.Zuti su nas toliko upropastili i zbog njihiv politike"prodaj sve sto vredi" ogroman broj ljudi osta bez posla.Ne mogu vise da se svega podsecam.Tako da DS nikad vise a vi kako hocete.

Amos

pre 10 godina

Malo je smesno da Djilas/DS sad kuka nad 'nedemokratskim' smenjivanjima, kad se uzmu u obzir svi oni izbori na kojima je najvise glasova dobijala Seseljeva SRS, a DS i ostali ipak uzimali vlast pomocu raznih 'principijelnih' koalicija.
Uostalom - demokratija znaci "vladavina naroda", tj implicitno "vladavina VECINE naroda", a ne vladavina stranke sa najvise glasova. Nemas vecinu - dakle nema zasto da vladas.

dzoki

pre 10 godina

Ne razumem sto se buni Djilas. Pa na legalan i demokratski nacin je smenjen. Uradio je i dobre i lose stvari za Beograd (nasim parama). Dobro je sto imamo most,nove vrtice i skole. Lose je sto je napravljena takva situacija u gradu da ko hoce legalno da radi to moze veoma tesko i za male pare jer je sve radjeno preko veza i stranke-tenderi,grad.dozvole. Lose je sto je opet doneo zakon koji je ustavni sud proglasio kao neustavan (alkohol posle 22h). itd

Ja

pre 10 godina

" Lider DS dodaje da ne bi voleo da uslede protesti zbog njegove smene."! Ovo mi lici na javni poziv na protest! Veoma mudro sa njegove strane. Ali nece ni tako nista postici...
(petar, 25. septembar 2013 08:44)

Ma i da jeste javni poziv, niko nece ni izaci da protestuje. DS nije sposobna ni da izrezira protest jer ne moze vise da sakupi ljude za to. Idite pa se opet bratimajte sa Dacicem i SPS-om. Jedva smo se ih otarasili 2000. i mudri Solomon se snjima zbratimio i ovi nas ponovo zajasili.

promenite malo ploču

pre 10 godina

O čemu ti čoveče pričaš?O našoj deci, moje dete je izgubilo posao dok ste vi bili na vlasti, o Miloševiću i kompaniji, vi ste vratili SPS u život i poništili 5.oktobar, samo vi nemojte da pričate o tome.

Firma koju si juce prodao

pre 10 godina

Pa ako si cutao i sad planiras da progovoris onda si jos veci krivac za ovo sto se desava i tebi i gradjanima..a cutao si da bi zadrzao fotelju hm?

Tijana

pre 10 godina

Ja ne verujem šta čitam!Pa zar Đilas može da govori o budućnosti naše dece,a svi smo ostetili na sopstvenoj koži šta nam je učinjeno za vreme vlasti DS-a!

Stanislava

pre 10 godina

Ne znam za podatak da je Djilas i cutao o necemu, a to sto je Blic pod njegovom ingerencijom i slobodan medijski prostor to je druga prica. Djilas samo kuka i a nista konkretno korisno da ucini od kada je na sceni.

Marko

pre 10 godina

Pocni sa pricom od sebe i svog dvorista. Ne likujem nad ovim sto se dogadja demokratama, ali su debelo zasluzili. Da li ih je bilo briga za mnoge radnike i njihove porodice koje su u lopovskim privatizacijama pretvoreni u sirotinju,a ljudi bliski vlasti u osione bogatase?! Da li treba da zalim ako se takvima nesto lose desi?! NE, NEGO CU NAZDRAVITI I RECI NEKA SE NJIMA I NJIHOVIM PORODICAMA VRATI ISTO "RAZUMEVANJE" ( I JOS MALKO VISE) KOJE SU POKAZALI ZA NESRECNE RADNICKE PORODICE. Sto ne kazes formulu bogacenja da se i mi obicni gradjani obogatimo?! Da mozda ne treba da spavamo na "tetkinom" ekspertskom kaucu, pa da nam "sine" ideja, k'o nekima koje znamo. A sto se tice Vucica i ekipe - sit sam spanske serije sa aferom i hapsenjem bogataskog lopova,hranjenjem dzabe u zatvoru i onda pustanjem sa gratis narukvicom - ako zaista zelis borbu protiv kriminala i korupcije, ne izmisljaj toplu vodu, pogledaj lepo kako je to Tito uradio posle Drugog svetskog rata i stvorio DRZAVU,postovanu i od samih gradjana i u svetu!

sheldon kuper

pre 10 godina

Pusti sad smenu, SPS je došao glave demokratama i u potpunosti se ''osvetio'' za poraz 2000te. Mislili ste sa đavolom tikve saditi umesto da ste išli pravim putem i reformisali zemlju i pre svega mentalitet. Uveli ste u stranci autokratiju, bojite se da budete opozicija, nema vas među ljudima, imate strančke oligarhe koji čuvaju poziciju, nema unutrašnje borbe i slobode govora i kritike. Kad budete promenuli politiku i ljude i birači će vam se vratiti. Sve je to i rezltat Tadićeve autokrtaije i stanja u kojem je bila DS. Pusti sad smenu, umesto da ste onda doneli zakon o direktnom izboru gradonačelnika i predsednika opština sa mehanizmima da kroz izborni sistem skupština ne može da blokira rad gradonačelnika imali bi ste sad čistu situaciju. Moj glas nećete dobiti dok god budete išli u koaliciju sa SPS i na lokalima. Naparvite otklon prema politici crvenih koja nas je dovela dovde...

Raša

pre 10 godina

Napunili su nam uši o Đilasu - tajkunu, pa smo i zaboravili da je on na političku scenu stupio još 1991g. u vreme najveće popularnosti S.Miloševića.
Tada je hrabro, i na zaprepašćenje svih onih koji su virili iz Slobine guzice, rizikujući svoju budućnost na fakultetu, u lice skresao vladaru Srbije ono što niko nije smeo da kaže - istinu.

nonsens

pre 10 godina

Gospodine Đilas, mnogi su petog oktobra protestovali danima,u beznađu svega što nas je snašlo. Nadu smo videli u demokratskim promenama, a šta smo dobili, promene za mogućnost nekolicine vas da se bogatite. Razočarali ste ovaj narod vašim postupcima. Zapitajte se zašto ste izgubili kredibilitet na svim nivoima vlasti. Gospodine Đilas postali ste persona non grata, neće narod opet na ulice da bi odbranio vaše velike lične apetite. Kako naš narod kaže ko pogreši jednom može mu se oprostita neznanje, drugi put, a treći put je već velika glupost, e pa ovaj narod više neće da čini gluposti.

Sandra I.

pre 10 godina

Mislim da diktatura o kojoj je ovde rec, zapravo postoji u poslednjih nekoliko decenija i godina. Samo sto to neki tada nisu zeleli nikako da priznaju da zemlju kontrolise jedan covek i nekolicina oko njega. Kontrolisana su preduzeca, veliki giganti, zato je i doslo do zatvaranja svih firmi koje su hranile vecinu porodica u Srbiji. Mnogo toga je uradjeno po naredjenu pojedinca, sto je bilo na stetu samih gradjana Srbije, ali je o tome cutano tada.

Buduci DS

pre 10 godina

Naravno nisam glasao za DS na proslim izborima, ali posle ovog poteza sns-a, sps-a i ostalih, vrlo verovatno cu se uclaniti u DS! Nisam zagovornik njihove politike, coveka koji je vodio grad, iako je imao dobre stvari koje je uradio, ali posle godinu dana i koji mesec, na ovaj nacin smeniti grdsku vlast, je u najmanju ruku i najblaze receno TRAGIKOMICNO!

vladar

pre 10 godina

Da je krao-krao je, da je lagao-lagao je to je neizbežno za tu felu. Političar je po definiciji kleptoman. Ali je potpuno u pravu za diktaturu. Mi koji smo to već doživeli dobro se sećamo kako to počinje. A počinje upravo kako su ovi započeli. Đilasova smena je samo jedan korak u nizu koji su već preduzeti. Stalno nam drže pažnju spoljnom politikom a u istto vreme se obračunavaju sa svima koji im smetaju da zauzmu sve. Bežanija ko može

Cvijio

pre 10 godina

Diktatura - vladavina jednog coveka.. Nije Djilas dobio podrsku gradjana Beograda nego DS i to Tadicev koji je nakon izbora reformisan. Ta podrska nije vecinska, jer da jeste ovo prekomponovanje ne bi bilo ni teoretski ni prakticno izvodljivo.. A mozemo se prisetiti i ranijih republickih izbora na kojima je SRS redovno dobijao taknu "vecinsku" podrsku gradjana pa je raznim nakaradnim koalicijama DS odrzavan na vlasti 6 godina. Zato je danas tu gde jeste..
Budimo realni, na zalost, Demokratska stranka je najmanje "demokratska" u Srbiji i dok bude tako, u velikom smo problemu kao drustvo

ja

pre 10 godina

diktatura gluposti i neznanja. hocu na protest ali za nove i prave ljude. pravo izbora i glasa je u ovoj zemlji obespravljeno i izmanipulisano.

Mervile

pre 10 godina

"Danas niko ko se bavi politikom nema pravo da ćuti dok vlast Srbiju populistički vodi u ekonomsku katastrofu. Niko nema pravo da zbog svoje nesposobnosti zajedno sa Krstićem i Radulovićem odluzima budućnost našoj deci. Onaj ko za godinu i po zaduži zemlju za šest milijardi evra, a izgradi manje od 10 kilometara autoputa mora da položi račun" Pa danasnje stanje stvari je posledica predhodne vlasti koja je bila ekstremno nesposobna i bavila se uglavnom svojim interesima. Politika Tadica koju je ex gradonacelnik podrzavao (iskljucivo iz interesa da bi dosao na njegovo mesto znajuci da je takva politika osudjena na propast). Na sve to ex gradonacelnik je uspeo da potpuno dotuce DS iznutra (nezadovoljstvo clanova DS polupismenim kadrovima koji su sada na vrhu stranke je poprilicno). Stvorili ste milje za ovakav razvoj dogadjaja. Najveci deo koji je podrzavao 5 oktobar danas uglavnom vas ne podrzava. Ne podrzavaju ni drugu stranu. Prosto nemaju izbor. Predlozi koje sada govorite su zakasneli kada ih govore ljudi koji imaju kontinuitet sa predhodnom garniturom. Nije dovoljno sto je otisla Tadiceva linija. Potrebno je da nestanu sva lica iz proslosti (Vi, Ceda, Sutanovac, Zoran Zivkovic, Dusan Petrovic, ...). Mozda bi u iste ove predloge onda i verovali ako ih neko drugi nekompromitovan iznese.

bios

pre 10 godina

samo ti vrti tu šuplju priču o smenjivanju jer si mnogo pričao. ti jesi mnogo pričao ali ništa pametno nisi rekao za sve ove godine i zbog toga sigurno nisi smenjen. tvoje demokrate su podigle sps iz mrtvih, a onda je taj vaskrsli sps zaigrao kolo sa radikalima bez bedža. i šta se desilo? ništaaaaa! nema razlike! nije nam ni malo bolje sa tomom i vučićem ali nije nam ni ništa gore bez vas. isto to će se videti i na primeru beograda za koji mesec. a tvoji jalovi pokušaji da izigravaš opoziciju su tragikomični. zato ćuti i pokušaj da se okružiš nekim pametnijim političarima od sebe samog, jer si već dokazao i pokazao da nisi sposoban da budeš lider opozicije.

Boris

pre 10 godina

Ko uvodi diktaturu? Onaj s kojim si hteo u vladu, onaj koji ti je bivsu zenu smestio u EBRD, ili onaj sto si ga hvalio do pre neki dan?

Ili si mislio na Tadica, koji se osam godina u sve mesao ,a nije uradio nista?

Nadam se da ce te smeniti sa mesta predsednika DS sto pre. Gotovo je sa silom , pretnjama, i izbacivanjem neistomoisljenika iz stranke.

Najveca kazna za tebe ce tek uslediti: Niko te se vise nece plasiti.

ivica

pre 10 godina

Pa jel ti mislis da smo mi glupi, vreme Milosevica i njegove politike ste bas ti,Tadic,Ceda i Kostunica poceli da vracate kad ste vratili Dacica u politicki zivot.Digli ste ga iz mrtvih 2004-e.

dani opasnog življenja

pre 10 godina

došlo je vreme zlih ljudi. toliko odvratnih, stravičnih i zlonamernih komentara povodom ovog varvarskog čina, da je sasvim normalno da nas obuzima strah od svega što čine i što će tek činiti. ne znaju kako, čime, s kim, ali hoće sve i odmah. amateri i neznalice će nam krojiti život, a oni koji ih podržavaju, snose takođe odgovornost.

veoma obavesteni

pre 10 godina

Gospodine Djilas. Smenjeni ste bezpravno i podlo. Najveci nacionalista
koji mrzi sve koji mogu bolje i korisineje za Srbiju raditi je Vucic pre
svega. Covek koji nikada nebi bio vicepremijer u Srbiji bez pomoci
Amerike koja ima za cilj samo nezavisnost Kosova. To je jedan od najpodlijih politicara u Srbiji. Dacic je blaga kopija njega. Pogledajte
sta su uradili za ovih godinu dana u Srbiji. Narod sve vise pada u bedu,
zemlju su prezaduzili a o ugledu Srbije na zapadu da ne govorim. Nije
nikakva slucajnost da ovu trojku Milosevicevih naslednika niko i ne zeli
primiti na razgovore osim u Briselu pod organizacijom Amerike. EU sa
jednom jakom Nemackom nemoze i nece trpeti da u neposrednoj blizini
vlada diktatura, ali vi ne mozete sami protiv njih. Vreme kada je narod izasao na ulicama Beograda petog Oktobra nije pogodno. Narod ima
strah vise nego za vreme Miosevica. Zivim u zemlji Evropske Unije i
primecujem sa koliko skepticnosti sefovi drzava, pre svega gospodja
Merkel koja ni posle godinuipo dana nijednog od ove trojice nije udostojila sastanka, gledaju na politicka zbivanja u Srbiji. Ocigledno da se diktatura jednog coveka zahuktava zato iskoristite legitimno pravo, time necete biti izdajnik Srbije, i potrazite pomoc od EU, ukazite na krsenje zakona ove vlasti koji bi sto pre u clanstvo Evropske Unije. To vam je i obaveza prema narodu Srbije. Mislim i siguran sam da bi se uz pomoc EU demokratija ponovo vratila u Srbiju. Sa ovom sadasnjom vlascu Srbija nikada nece postati clan Evropske Unije. Mislim da su prosla vremena kada je Amerika odlucivala koje ce zemlje moci u EU. Sada imate razloga potraziti podrsku Evropske Unije.

milan.radenkovic

pre 10 godina

Evo da dam svoj prvi komentar.
Kada je 5.oktobra trebalo da se zaista uradi lustracija, nije.
Ta greska je NEPOPRAVLJIVA. To je bila sansa.
Sada, tj. od tog pogresnog koraka, sve ide nepovratno u ambis.
i tacka. Nema bolje, nece biti, i ako prihvatimo to
bar necemo izgubiti razum, a mozda i dusu.

Iza Brda

pre 10 godina

Svi ovi dogadjaji u zadnjih 13. godina su plod dve neuradjene stvari:
1. Lustracije
2. Otvaranja dosijea UDBE
Ovako...Batrgaćemo se u živom blatu, "vadićemo" jedni drugima oči, gledaćemo preko tudjeg plota, zavist će da nas izjeda i ubija. Što je i cilj kreatora ovakvog sistema i društva. Da bi se u miru, i bez publike radilo na daljem čerupanju države i budžeta.
Mrcvarenje od danas do sutra je naša sadašnjost, i naša budućnost.

Mane

pre 10 godina

haha, protesti zbog smene Đilasa?! Pa šta ovaj čovek sebi umišlja, da je neko toliko lud za njim u Beogradu? Da se malo više vozio svojim Bus-Minusom video bi šta narod zaista misli o njemu. Ne kažem da će ovi "nazadnjaci" biti išta bolji, ali lično mi je drago kad se kazni bahatost makar i na ovaj način. Naravno, namerno kažem Bus-Minus, jer otkad je uveden karte su skoro duplo poskupele (pre tri godine karta je bila 42 dinara), a buseva je manje. Doduše, i gužve u autobusima su manje, jer se sve manje ljudi vozi njima, mogima je isplativije da se voze svojim autom. Ali, onima koji se voze besnim autima s pratnjom i rotacijama ovo ništa ne znači, jer za njih gužve nema. Zato sad kmečanje i patetika kad je smenjen. Čuj, nije za proteste, ma važi, evo baš smo mislili

govedina

pre 10 godina

@bios .. nemaju dugme 100+ ali evo ti ovako ++++.... tvojih i mojih istomisljenika je manje od 1% nazalost.. ali zato je na hiljade njih sto se medjusobno prozivaju kako su sns botovi, ds botovi, itd... a i jedni i drugi smrde za za male pare, zive u ruglu od drzave, i svi su hipnotisani svojim vodjama, i tripuju kako ce oni uraditi ovo ili ono... a vec decenijama je : svako jutro isti q kada otvorim novine...

Ivča

pre 10 godina

Lako je voditi glavni grad kad cela drzava radi za njega. Mi nemamo ni bioskop, ni zatvoren bazen, ni parkic za decu kako treba. Svi za Beograd!

Istina

pre 10 godina

Pregazilo ga vreme... DS nije bio u stanju da odgovori na sadasnje izazove, a da li ce to uspeti SNS ostaje da se vidi. Previse lopovluka i korupcije obelezava vlast DS-a, a rezultati slabi. Izbori i odlazak u opoziciju su lekoviti. Uporedimo samo Zorana Djindjica sa Draganom Djilasom - odmah je jasno da sup romene preko potrebne .

Dumi Kladovo

pre 10 godina

Treba stalno ponavljati ono sta su radili i devedesetih isti ljudi jer je to istina.Oni su lagali istinu, kradja glasova dokazano da su to SNS uradio. Pa optuzbe za FIAT.Non stop.Propali proekat, velika kradja i odose oni da se slikajui u FIATU.
Ne vredi sa ovakvim narodom samo na lepe reci.
Predlazem da svi odbornici i poslanici nose stiropor u odbornickim to jest poslnickim klupama.To je za pocetak..Kasnije kese za glasackim listicima, pa polaganje ispita na daljinu...
Dumi Kladovo

precanin

pre 10 godina

Braco Srbi ! Posle vise od 20 god. lutanja po trnju i bespucu Vucic je pronasao svoj put ! Dragi Bog je uslisio njegove muke, molbe i nadanja i poslao Vam je Vucica ! Rezultati se vide vec od prvog dana dolaskom Vucica na Vlast ! Zato se svakodnevno molite za Vucica da potraje, jer samo on moze da Vas spase i pokaze pravi put koji vodi u bolju buducnost , blagostanje i mir ! Neka Vam Braco Bog bude u pomoci, nisam Vam dusman !!!

zoran

pre 10 godina

Tako je Dragane!!!

Nisi ćutao i rekao si otvoreno Slobodanu Miloševiću, javno, u lice, da ne radi kako treba i da će zemlju da odvede u propast što se kasnije i desilo i još uvek se dešava. To je bilo 1991. kda je zbog toga mogla i glava da se izgubi. Mnogi su i nastradali...

Samo napred, druže! Zovi, prvi izlazim na ulicu da te podržim. Tokom devedesetih, kada smo bili u akciji da sklonoimo ove koji su opet došli, n isam propustio NI JEDAN protest. Nagutao sam se suzavca tako da sam postao imun....

kg

pre 10 godina

Novi Sad, Zajecar, Beograd... Na redu je Kragujevac?
Otimannje fotelja i prekrajanje izborne volje gradjana?
Kukavicki potezi, a prodaju nam pricu o hrabrosti

zoran J

pre 10 godina

Gospodine Mervile, vaš komentar je papagajski jer ponavljate ono što nije istina. Da nije bilo Boga da nam udeli bolju proljoprivrednu proizvodnju (kiša) i Fiata (koji je završen za vreme prethodne Vlade) rezultati ove Vlade bi bili po SVIM parametrima znatno gori jer: (1)meri se društveni proizvod a čak i ovogodišnji je "napumpan" parama iz kredita, (2) budžet se slabo puni (deficit na nivou prethodne godine) i pored upumpanih milijardi para na potrošnju, sami tim i PDV, (3) direktnih stranih investicija je 5 puta manje nego u poslednjoh godini Cvetkovićeve Vlade, (4) diletanti troše milijarde u javnim preduzećima, samo republička imaju gubitak od 800 miliona €, (4) nikakva reforma nije pokrenuta, (5) NE HAPSE SE NAJVEĆI LOPOVI U POZADINI -Agrobanka,Galenika itd SPS, Azotara SNS, Kolubara Palmina. LAŽIMA ili BEZ DOKAZA se diskvalifikuju politički protivnici a svoji takodje lažima čuvaju (minisar Knežević). Ja sam kao član DS glasao za Nikolića u drugom krugu i budite uvereni da su tu prevagu Nikoliču doneli i članovi DS koji su tražili promene. Danas ja moram da se zbog ove svoje gluposti izvinim celom pokoljenju, jer smo doveli "zmiju u dečiju kolevku". Nije Djičas vredan da se oko njega diže prašina, ali eliminisanjem njega samo širimo otrov kroz sopstveni krvotok do konačne sepse i smrti. A pogledajte i transformaciju Dačića poslednjih mesec dana, od korektnog političara do CIRKUSKE ZVEZDE sa nastupom i komentarima koji ne dolikuju dostojanstvu Premijera.

jelica

pre 10 godina

tadić je platio na predsedničkim izborima a đilas a nivou grada povampirenje crvene bande plus osnivanje sns kao pandam radikalima. niko vam nije kriv zato što ne znate da stavite crtu sa kime će te u koaliciju- ne mogu da shvatim da su ovi monstrumi i dokazani loši ljudi bili prihvatljiviji od bivših partnera dos‚a sad pamet u glavu i učite iz učijenih grešaka ako budemo ostali iole normalni nakon vladavine najvećeg šljama koje je srbija imala

B.Lugosi

pre 10 godina

Ivica je na tom mestu NE zahvaljujući "lošoj matematici", već zbog lošeg odrađenog 5. oktobra, tj. zbog toga što je sve učinjeno da se spreči da dođe do rumunskog scenarija, koji je morao da se dogodi kako danas ne bi imali ovo što imamo!

vodoinstalater

pre 10 godina

Ne sekirajte se gos.Đilas. učini li su Vam uslugu što su Vas opravadano smenili ,pa imaće te više vremena za Vašu posrnulu DS,za Košarkaški savez Srbije kao i za poslovanje Vaših preostalih 14 firmi.
(ljubo bivši glasač Ds, 25. septembar 2013 10:03)


LJubo, a ti nađi vremena pa prečešljaj malo pravopis srpskog jezika. Ako si prezauzet, onda ne lupetaj ovde po komentarima.

Glup

pre 10 godina

Ima li novi ljudi
koji mogu da izadju na izbore ovde je teren otvoren za novog coveka posto su svi stari isti. Ali bilo ko da preuzme vlast nema sta da vodi razumite to NEMA STA. Sve je srozano na nulu i sta vise imam da pisem.

Maestro

pre 10 godina

Pobogu ljudi, pa vratili su SPS u zivot zato sto je narod na izborima dao SPS-u moc da bude spona. Da to nije uradio DS uradila bi SNS i
jos 2008 bi imali ovo sto sada imamo. A 2012 i 17 posto Dacicu?

SUNCOKRET

pre 10 godina

Valjda je Djilas znao sta je politika. A to je da si nekada gore a nekada dole. Uostalom politika je vaganje, pregovaranje, racunica. Dojucerasnji koalicioni partner SPS ga je juce srusio. Trebao je biti spreman na to, jer ko ima vecinu taj i odlucuje. Takav je princip. A Djilas je u ovom trenutku nema.

Жекс

pre 10 godina

Драгане, немој да си дете, буди узвишен и у овим тренуцима. Нико други Ти није крив за ово што се догађа. Превише лично си све схватио...

sve se plaća

pre 10 godina

@sheldon kuper "... umesto da ste onda doneli zakon o direktnom izboru gradonačelnika i predsednika opština sa mehanizmima da kroz izborni sistem skupština ne može da blokira rad gradonačelnika imali bi ste sad čistu situaciju."Čoveče odakle si ti(iki si suvše mlad pa ne znaš) pa taj zakon je važio ali ga je DS promenio, zato što im tada nije odgovaralo?

student je zapalio

pre 10 godina

@Raša, Đilas je pre neki dan rekao da se obogatio pre ulaska u politiku, pa šta je onda rizikovao?Pa kad se to obogatio, kao student?

Srbin 100%

pre 10 godina

Ja zaista ne razumem na osnovu kojih relevatnih cinjenica i faktora je Djilas dosao do zakljucka da se uvodi diktatura...a mislim da ni on ne bi mogao da odgovori na to pitanje

Danijel Daki

pre 10 godina

Đilas se služi zastrašivanjem naroda. Tako je isto govorio da će Srbija biti bliža ratovima nego ulasku u EU ako Vučić i Nikolić dođu na vlast. Ispostavilo se da te njegove insinuacije nemaju nikakvih dodirnih tačaka sa stvarnošću...

Jana

pre 10 godina

Ko gubi ima pravo i da se ljuti a sve sto rogovoris treba da imas neke dokaze da bi ti se verovala,mada ja pre mislim da ce o tebi drugi progovoriti.

Ovcar

pre 10 godina

Zasto ste do sada cutali bivsi gradonacelnice? Je l' zato sto ste imali fotelju? Mislili ste da cete dozivotno sedeti u njoj, a sada kada je vise nemate onda vise necete da cutite... Zasto? Zato sto je vama stalo samo do fotelje.

precanin

pre 10 godina

Braco Srbi ! Posle vise od 20 god. lutanja po trnju i bespucu Vucic je pronasao svoj put ! Dragi Bog je uslisio njegove muke, molbe i nadanja i poslao Vam je Vucica ! Rezultati se vide vec od prvog dana dolaskom Vucica na Vlast ! Zato se svakodnevno molite za Vucica da potraje, jer samo on moze da Vas spase i pokaze pravi put koji vodi u bolju buducnost , blagostanje i mir ! Neka Vam Braco Bog bude u pomoci, nisam Vam dusman !!!

Ivča

pre 10 godina

Lako je voditi glavni grad kad cela drzava radi za njega. Mi nemamo ni bioskop, ni zatvoren bazen, ni parkic za decu kako treba. Svi za Beograd!

zoran

pre 10 godina

Tako je Dragane!!!

Nisi ćutao i rekao si otvoreno Slobodanu Miloševiću, javno, u lice, da ne radi kako treba i da će zemlju da odvede u propast što se kasnije i desilo i još uvek se dešava. To je bilo 1991. kda je zbog toga mogla i glava da se izgubi. Mnogi su i nastradali...

Samo napred, druže! Zovi, prvi izlazim na ulicu da te podržim. Tokom devedesetih, kada smo bili u akciji da sklonoimo ove koji su opet došli, n isam propustio NI JEDAN protest. Nagutao sam se suzavca tako da sam postao imun....

kg

pre 10 godina

Novi Sad, Zajecar, Beograd... Na redu je Kragujevac?
Otimannje fotelja i prekrajanje izborne volje gradjana?
Kukavicki potezi, a prodaju nam pricu o hrabrosti

jelica

pre 10 godina

tadić je platio na predsedničkim izborima a đilas a nivou grada povampirenje crvene bande plus osnivanje sns kao pandam radikalima. niko vam nije kriv zato što ne znate da stavite crtu sa kime će te u koaliciju- ne mogu da shvatim da su ovi monstrumi i dokazani loši ljudi bili prihvatljiviji od bivših partnera dos‚a sad pamet u glavu i učite iz učijenih grešaka ako budemo ostali iole normalni nakon vladavine najvećeg šljama koje je srbija imala

milan.radenkovic

pre 10 godina

Evo da dam svoj prvi komentar.
Kada je 5.oktobra trebalo da se zaista uradi lustracija, nije.
Ta greska je NEPOPRAVLJIVA. To je bila sansa.
Sada, tj. od tog pogresnog koraka, sve ide nepovratno u ambis.
i tacka. Nema bolje, nece biti, i ako prihvatimo to
bar necemo izgubiti razum, a mozda i dusu.

petar

pre 10 godina

" Lider DS dodaje da ne bi voleo da uslede protesti zbog njegove smene."! Ovo mi lici na javni poziv na protest! Veoma mudro sa njegove strane. Ali nece ni tako nista postici...

Glup

pre 10 godina

Ima li novi ljudi
koji mogu da izadju na izbore ovde je teren otvoren za novog coveka posto su svi stari isti. Ali bilo ko da preuzme vlast nema sta da vodi razumite to NEMA STA. Sve je srozano na nulu i sta vise imam da pisem.

marko

pre 10 godina

Bas naprotiv, nema tu nikakve diktature. To ti je demokratija moj Dragane. Kada su radikali bili najveca partija u parlamentu nisu bili na vlasti. Sto se sada zalis sami ste izabrali da se gradonacelnik bira u skupstini grada a ne neposredno. Ja ti zameram isto sto i gdja Vesna Pesic: 'ne mozes se baviti politikom i biznisom'.
Nadam se da ce nova vlast biti uspesnija od prethodne.

Iza Brda

pre 10 godina

Svi ovi dogadjaji u zadnjih 13. godina su plod dve neuradjene stvari:
1. Lustracije
2. Otvaranja dosijea UDBE
Ovako...Batrgaćemo se u živom blatu, "vadićemo" jedni drugima oči, gledaćemo preko tudjeg plota, zavist će da nas izjeda i ubija. Što je i cilj kreatora ovakvog sistema i društva. Da bi se u miru, i bez publike radilo na daljem čerupanju države i budžeta.
Mrcvarenje od danas do sutra je naša sadašnjost, i naša budućnost.

kupon br 1

pre 10 godina

Ovo reče čovek koji je do skoro kontrolisao skoro sve medije.
Đilas kao gradonačelnik ništa nije govorio i ćutao je: zašto smo se prošle godine smrzavali a grejanje smo plaćali suvim zlatom, zašto GSP ima toliko malo autobusa na ulici i a gužve su neopisive (o bus plusu suvišo je sad govoriti), ćutao je o ceni mosta (koji je najaskuplji na svetu po metru kvadratnom, kubnom) i svih radova. Da li treba da spomenem info stan i firma koja je dobila posao.
Đilas ovako govori zato što su mediji ćutali, samo ću dodati PRESS. Ovakva pravila funkcionisanja uveli su tadić i Đilas i zato treba da se pokriju ušima.

P.S Bus Plus o ovome nešto moram da kažem. To je klasičan tip preduzeća koji osnivaju naši političari. Ta preduzeća ili firme rade kao poserdnici između dva državna preduzeća ili njihova preduzeća posluju sa državom. Takođe vrlo je indikativno kako njihove firme dobiju pare za neke projekte. Svi oni koji imaju takva preduzeća po meni treba da idu na robiju. Samo da ne kažu da su radili po zakonu, jer bi ja te koji su glasali za takve zakone obesio na prvi luster i dobio pravu LUSTRACIJU.

veoma obavesteni

pre 10 godina

Gospodine Djilas. Smenjeni ste bezpravno i podlo. Najveci nacionalista
koji mrzi sve koji mogu bolje i korisineje za Srbiju raditi je Vucic pre
svega. Covek koji nikada nebi bio vicepremijer u Srbiji bez pomoci
Amerike koja ima za cilj samo nezavisnost Kosova. To je jedan od najpodlijih politicara u Srbiji. Dacic je blaga kopija njega. Pogledajte
sta su uradili za ovih godinu dana u Srbiji. Narod sve vise pada u bedu,
zemlju su prezaduzili a o ugledu Srbije na zapadu da ne govorim. Nije
nikakva slucajnost da ovu trojku Milosevicevih naslednika niko i ne zeli
primiti na razgovore osim u Briselu pod organizacijom Amerike. EU sa
jednom jakom Nemackom nemoze i nece trpeti da u neposrednoj blizini
vlada diktatura, ali vi ne mozete sami protiv njih. Vreme kada je narod izasao na ulicama Beograda petog Oktobra nije pogodno. Narod ima
strah vise nego za vreme Miosevica. Zivim u zemlji Evropske Unije i
primecujem sa koliko skepticnosti sefovi drzava, pre svega gospodja
Merkel koja ni posle godinuipo dana nijednog od ove trojice nije udostojila sastanka, gledaju na politicka zbivanja u Srbiji. Ocigledno da se diktatura jednog coveka zahuktava zato iskoristite legitimno pravo, time necete biti izdajnik Srbije, i potrazite pomoc od EU, ukazite na krsenje zakona ove vlasti koji bi sto pre u clanstvo Evropske Unije. To vam je i obaveza prema narodu Srbije. Mislim i siguran sam da bi se uz pomoc EU demokratija ponovo vratila u Srbiju. Sa ovom sadasnjom vlascu Srbija nikada nece postati clan Evropske Unije. Mislim da su prosla vremena kada je Amerika odlucivala koje ce zemlje moci u EU. Sada imate razloga potraziti podrsku Evropske Unije.

ljubo bivši glasač Ds

pre 10 godina

Ne sekirajte se gos.Đilas. učini li su Vam uslugu što su Vas opravadano smenili ,pa imaće te više vremena za Vašu posrnulu DS,za Košarkaški savez Srbije kao i za poslovanje Vaših preostalih 14 firmi.

Mane

pre 10 godina

haha, protesti zbog smene Đilasa?! Pa šta ovaj čovek sebi umišlja, da je neko toliko lud za njim u Beogradu? Da se malo više vozio svojim Bus-Minusom video bi šta narod zaista misli o njemu. Ne kažem da će ovi "nazadnjaci" biti išta bolji, ali lično mi je drago kad se kazni bahatost makar i na ovaj način. Naravno, namerno kažem Bus-Minus, jer otkad je uveden karte su skoro duplo poskupele (pre tri godine karta je bila 42 dinara), a buseva je manje. Doduše, i gužve u autobusima su manje, jer se sve manje ljudi vozi njima, mogima je isplativije da se voze svojim autom. Ali, onima koji se voze besnim autima s pratnjom i rotacijama ovo ništa ne znači, jer za njih gužve nema. Zato sad kmečanje i patetika kad je smenjen. Čuj, nije za proteste, ma važi, evo baš smo mislili

dzoki

pre 10 godina

Ne razumem sto se buni Djilas. Pa na legalan i demokratski nacin je smenjen. Uradio je i dobre i lose stvari za Beograd (nasim parama). Dobro je sto imamo most,nove vrtice i skole. Lose je sto je napravljena takva situacija u gradu da ko hoce legalno da radi to moze veoma tesko i za male pare jer je sve radjeno preko veza i stranke-tenderi,grad.dozvole. Lose je sto je opet doneo zakon koji je ustavni sud proglasio kao neustavan (alkohol posle 22h). itd

Boris

pre 10 godina

Ko uvodi diktaturu? Onaj s kojim si hteo u vladu, onaj koji ti je bivsu zenu smestio u EBRD, ili onaj sto si ga hvalio do pre neki dan?

Ili si mislio na Tadica, koji se osam godina u sve mesao ,a nije uradio nista?

Nadam se da ce te smeniti sa mesta predsednika DS sto pre. Gotovo je sa silom , pretnjama, i izbacivanjem neistomoisljenika iz stranke.

Najveca kazna za tebe ce tek uslediti: Niko te se vise nece plasiti.

Mervile

pre 10 godina

"Danas niko ko se bavi politikom nema pravo da ćuti dok vlast Srbiju populistički vodi u ekonomsku katastrofu. Niko nema pravo da zbog svoje nesposobnosti zajedno sa Krstićem i Radulovićem odluzima budućnost našoj deci. Onaj ko za godinu i po zaduži zemlju za šest milijardi evra, a izgradi manje od 10 kilometara autoputa mora da položi račun" Pa danasnje stanje stvari je posledica predhodne vlasti koja je bila ekstremno nesposobna i bavila se uglavnom svojim interesima. Politika Tadica koju je ex gradonacelnik podrzavao (iskljucivo iz interesa da bi dosao na njegovo mesto znajuci da je takva politika osudjena na propast). Na sve to ex gradonacelnik je uspeo da potpuno dotuce DS iznutra (nezadovoljstvo clanova DS polupismenim kadrovima koji su sada na vrhu stranke je poprilicno). Stvorili ste milje za ovakav razvoj dogadjaja. Najveci deo koji je podrzavao 5 oktobar danas uglavnom vas ne podrzava. Ne podrzavaju ni drugu stranu. Prosto nemaju izbor. Predlozi koje sada govorite su zakasneli kada ih govore ljudi koji imaju kontinuitet sa predhodnom garniturom. Nije dovoljno sto je otisla Tadiceva linija. Potrebno je da nestanu sva lica iz proslosti (Vi, Ceda, Sutanovac, Zoran Zivkovic, Dusan Petrovic, ...). Mozda bi u iste ove predloge onda i verovali ako ih neko drugi nekompromitovan iznese.

Istina

pre 10 godina

Pregazilo ga vreme... DS nije bio u stanju da odgovori na sadasnje izazove, a da li ce to uspeti SNS ostaje da se vidi. Previse lopovluka i korupcije obelezava vlast DS-a, a rezultati slabi. Izbori i odlazak u opoziciju su lekoviti. Uporedimo samo Zorana Djindjica sa Draganom Djilasom - odmah je jasno da sup romene preko potrebne .

Diki M

pre 10 godina

Gospodine Đilas, slažem se da je Miloševićev sistem bio totalitaran, da je rapidno urušavanje sistema u zemlji progredirano išlo uzlaznom putanjom za vreme njegove vladavine. Ako smem da pitam a šta ste vi uradili posle petog oktobra, sem što ste još brže nastavili sa urušavanjem? Uništili ste mnoge gigante lošim privatizacijama. Dizvolili ste tajkunima da u potaji vladaju ovom zemljom. I sami ste se enormno bogatili jer ste napravili takav sistem da vam to bude omogućeno.I zašto da izađemo ponovo na ulice, da vam dozvolimo da opet nastavite isto!!!!!!!!!!!!

bios

pre 10 godina

samo ti vrti tu šuplju priču o smenjivanju jer si mnogo pričao. ti jesi mnogo pričao ali ništa pametno nisi rekao za sve ove godine i zbog toga sigurno nisi smenjen. tvoje demokrate su podigle sps iz mrtvih, a onda je taj vaskrsli sps zaigrao kolo sa radikalima bez bedža. i šta se desilo? ništaaaaa! nema razlike! nije nam ni malo bolje sa tomom i vučićem ali nije nam ni ništa gore bez vas. isto to će se videti i na primeru beograda za koji mesec. a tvoji jalovi pokušaji da izigravaš opoziciju su tragikomični. zato ćuti i pokušaj da se okružiš nekim pametnijim političarima od sebe samog, jer si već dokazao i pokazao da nisi sposoban da budeš lider opozicije.

Raša

pre 10 godina

Napunili su nam uši o Đilasu - tajkunu, pa smo i zaboravili da je on na političku scenu stupio još 1991g. u vreme najveće popularnosti S.Miloševića.
Tada je hrabro, i na zaprepašćenje svih onih koji su virili iz Slobine guzice, rizikujući svoju budućnost na fakultetu, u lice skresao vladaru Srbije ono što niko nije smeo da kaže - istinu.

Buduci DS

pre 10 godina

Naravno nisam glasao za DS na proslim izborima, ali posle ovog poteza sns-a, sps-a i ostalih, vrlo verovatno cu se uclaniti u DS! Nisam zagovornik njihove politike, coveka koji je vodio grad, iako je imao dobre stvari koje je uradio, ali posle godinu dana i koji mesec, na ovaj nacin smeniti grdsku vlast, je u najmanju ruku i najblaze receno TRAGIKOMICNO!

zzzzzz

pre 10 godina

Sta dok nije dosao SNS na vlast prosle godine bilo je super.Ma daj te molim vas kratkog ste pamcenja ,ja nisam.Zuti su nas toliko upropastili i zbog njihiv politike"prodaj sve sto vredi" ogroman broj ljudi osta bez posla.Ne mogu vise da se svega podsecam.Tako da DS nikad vise a vi kako hocete.

nonsens

pre 10 godina

Gospodine Đilas, mnogi su petog oktobra protestovali danima,u beznađu svega što nas je snašlo. Nadu smo videli u demokratskim promenama, a šta smo dobili, promene za mogućnost nekolicine vas da se bogatite. Razočarali ste ovaj narod vašim postupcima. Zapitajte se zašto ste izgubili kredibilitet na svim nivoima vlasti. Gospodine Đilas postali ste persona non grata, neće narod opet na ulice da bi odbranio vaše velike lične apetite. Kako naš narod kaže ko pogreši jednom može mu se oprostita neznanje, drugi put, a treći put je već velika glupost, e pa ovaj narod više neće da čini gluposti.

Cvijio

pre 10 godina

Diktatura - vladavina jednog coveka.. Nije Djilas dobio podrsku gradjana Beograda nego DS i to Tadicev koji je nakon izbora reformisan. Ta podrska nije vecinska, jer da jeste ovo prekomponovanje ne bi bilo ni teoretski ni prakticno izvodljivo.. A mozemo se prisetiti i ranijih republickih izbora na kojima je SRS redovno dobijao taknu "vecinsku" podrsku gradjana pa je raznim nakaradnim koalicijama DS odrzavan na vlasti 6 godina. Zato je danas tu gde jeste..
Budimo realni, na zalost, Demokratska stranka je najmanje "demokratska" u Srbiji i dok bude tako, u velikom smo problemu kao drustvo

Goran Krajnovic

pre 10 godina

Postovani g.Djilas,svaki normalan beogradjanin bi Vas pitao, sto ste do sada cutali.Najverovatnije Vam je odgovaralo tako,a sad vam odgovara ovako.Ne mislim da ce za vama neko zaplakati kao sto nas ni novi nece usreciti.Vazno je ipak u svemu da je ta Vasa nedodirljivost zavrsena, kao nauk onima sto dolaze.Manipulacija diktaturom,ako nemate cim drugim je jadna i pokazuje nemoc jer je Vasa vladavina bila slican oblik 'demokratskog' ponasanja.Ova promena me ni malo ne uzbudjuje kao normalnog beogrdjanina.

Marko

pre 10 godina

Pocni sa pricom od sebe i svog dvorista. Ne likujem nad ovim sto se dogadja demokratama, ali su debelo zasluzili. Da li ih je bilo briga za mnoge radnike i njihove porodice koje su u lopovskim privatizacijama pretvoreni u sirotinju,a ljudi bliski vlasti u osione bogatase?! Da li treba da zalim ako se takvima nesto lose desi?! NE, NEGO CU NAZDRAVITI I RECI NEKA SE NJIMA I NJIHOVIM PORODICAMA VRATI ISTO "RAZUMEVANJE" ( I JOS MALKO VISE) KOJE SU POKAZALI ZA NESRECNE RADNICKE PORODICE. Sto ne kazes formulu bogacenja da se i mi obicni gradjani obogatimo?! Da mozda ne treba da spavamo na "tetkinom" ekspertskom kaucu, pa da nam "sine" ideja, k'o nekima koje znamo. A sto se tice Vucica i ekipe - sit sam spanske serije sa aferom i hapsenjem bogataskog lopova,hranjenjem dzabe u zatvoru i onda pustanjem sa gratis narukvicom - ako zaista zelis borbu protiv kriminala i korupcije, ne izmisljaj toplu vodu, pogledaj lepo kako je to Tito uradio posle Drugog svetskog rata i stvorio DRZAVU,postovanu i od samih gradjana i u svetu!

Sandra I.

pre 10 godina

Mislim da diktatura o kojoj je ovde rec, zapravo postoji u poslednjih nekoliko decenija i godina. Samo sto to neki tada nisu zeleli nikako da priznaju da zemlju kontrolise jedan covek i nekolicina oko njega. Kontrolisana su preduzeca, veliki giganti, zato je i doslo do zatvaranja svih firmi koje su hranile vecinu porodica u Srbiji. Mnogo toga je uradjeno po naredjenu pojedinca, sto je bilo na stetu samih gradjana Srbije, ali je o tome cutano tada.

dani opasnog življenja

pre 10 godina

došlo je vreme zlih ljudi. toliko odvratnih, stravičnih i zlonamernih komentara povodom ovog varvarskog čina, da je sasvim normalno da nas obuzima strah od svega što čine i što će tek činiti. ne znaju kako, čime, s kim, ali hoće sve i odmah. amateri i neznalice će nam krojiti život, a oni koji ih podržavaju, snose takođe odgovornost.

Luka .M.

pre 10 godina

Poštovani gospodine Djilas,
vi ste vratili miloševićeve ljude na vlast to vam se obilo o glavu.
Ja posle te 2008 sam odustao od srbije....žao mi je ali sve je ovo vaša krivica....šta je trebalo da Dačić bilo šta dogovara sa vama......ko se mača lati od mača i gine...

vladar

pre 10 godina

Da je krao-krao je, da je lagao-lagao je to je neizbežno za tu felu. Političar je po definiciji kleptoman. Ali je potpuno u pravu za diktaturu. Mi koji smo to već doživeli dobro se sećamo kako to počinje. A počinje upravo kako su ovi započeli. Đilasova smena je samo jedan korak u nizu koji su već preduzeti. Stalno nam drže pažnju spoljnom politikom a u istto vreme se obračunavaju sa svima koji im smetaju da zauzmu sve. Bežanija ko može

Mika 2

pre 10 godina

pa ko je bio u koaliciji sa SPS- om 5 godina i potpisao deklaraciju o pomirenju. moja baba. Sami ste svojom bahatošću i lopovlukom vratili na vlast staru ekipu.

Amos

pre 10 godina

Malo je smesno da Djilas/DS sad kuka nad 'nedemokratskim' smenjivanjima, kad se uzmu u obzir svi oni izbori na kojima je najvise glasova dobijala Seseljeva SRS, a DS i ostali ipak uzimali vlast pomocu raznih 'principijelnih' koalicija.
Uostalom - demokratija znaci "vladavina naroda", tj implicitno "vladavina VECINE naroda", a ne vladavina stranke sa najvise glasova. Nemas vecinu - dakle nema zasto da vladas.

ivica

pre 10 godina

Pa jel ti mislis da smo mi glupi, vreme Milosevica i njegove politike ste bas ti,Tadic,Ceda i Kostunica poceli da vracate kad ste vratili Dacica u politicki zivot.Digli ste ga iz mrtvih 2004-e.

Dumi Kladovo

pre 10 godina

Treba stalno ponavljati ono sta su radili i devedesetih isti ljudi jer je to istina.Oni su lagali istinu, kradja glasova dokazano da su to SNS uradio. Pa optuzbe za FIAT.Non stop.Propali proekat, velika kradja i odose oni da se slikajui u FIATU.
Ne vredi sa ovakvim narodom samo na lepe reci.
Predlazem da svi odbornici i poslanici nose stiropor u odbornickim to jest poslnickim klupama.To je za pocetak..Kasnije kese za glasackim listicima, pa polaganje ispita na daljinu...
Dumi Kladovo

Ja

pre 10 godina

" Lider DS dodaje da ne bi voleo da uslede protesti zbog njegove smene."! Ovo mi lici na javni poziv na protest! Veoma mudro sa njegove strane. Ali nece ni tako nista postici...
(petar, 25. septembar 2013 08:44)

Ma i da jeste javni poziv, niko nece ni izaci da protestuje. DS nije sposobna ni da izrezira protest jer ne moze vise da sakupi ljude za to. Idite pa se opet bratimajte sa Dacicem i SPS-om. Jedva smo se ih otarasili 2000. i mudri Solomon se snjima zbratimio i ovi nas ponovo zajasili.

Tijana

pre 10 godina

Ja ne verujem šta čitam!Pa zar Đilas može da govori o budućnosti naše dece,a svi smo ostetili na sopstvenoj koži šta nam je učinjeno za vreme vlasti DS-a!

promenite malo ploču

pre 10 godina

O čemu ti čoveče pričaš?O našoj deci, moje dete je izgubilo posao dok ste vi bili na vlasti, o Miloševiću i kompaniji, vi ste vratili SPS u život i poništili 5.oktobar, samo vi nemojte da pričate o tome.

micko

pre 10 godina

Slazem se da SNS uvodi diktaturu... Ali takodje moram da napomenem da kad smo skinuli Slobu 2000. godine da diktaturu nismo prekinuli vec je i nova vlast nastavila...

Obrni okrenu - narodu je isto, sve gore i gore... Samo se vi na vlasti smenjujete i to je to... Boljitka nema niti ce ga biti

ja

pre 10 godina

diktatura gluposti i neznanja. hocu na protest ali za nove i prave ljude. pravo izbora i glasa je u ovoj zemlji obespravljeno i izmanipulisano.

Firma koju si juce prodao

pre 10 godina

Pa ako si cutao i sad planiras da progovoris onda si jos veci krivac za ovo sto se desava i tebi i gradjanima..a cutao si da bi zadrzao fotelju hm?

vodoinstalater

pre 10 godina

Ne sekirajte se gos.Đilas. učini li su Vam uslugu što su Vas opravadano smenili ,pa imaće te više vremena za Vašu posrnulu DS,za Košarkaški savez Srbije kao i za poslovanje Vaših preostalih 14 firmi.
(ljubo bivši glasač Ds, 25. septembar 2013 10:03)


LJubo, a ti nađi vremena pa prečešljaj malo pravopis srpskog jezika. Ako si prezauzet, onda ne lupetaj ovde po komentarima.

zoran J

pre 10 godina

Gospodine Mervile, vaš komentar je papagajski jer ponavljate ono što nije istina. Da nije bilo Boga da nam udeli bolju proljoprivrednu proizvodnju (kiša) i Fiata (koji je završen za vreme prethodne Vlade) rezultati ove Vlade bi bili po SVIM parametrima znatno gori jer: (1)meri se društveni proizvod a čak i ovogodišnji je "napumpan" parama iz kredita, (2) budžet se slabo puni (deficit na nivou prethodne godine) i pored upumpanih milijardi para na potrošnju, sami tim i PDV, (3) direktnih stranih investicija je 5 puta manje nego u poslednjoh godini Cvetkovićeve Vlade, (4) diletanti troše milijarde u javnim preduzećima, samo republička imaju gubitak od 800 miliona €, (4) nikakva reforma nije pokrenuta, (5) NE HAPSE SE NAJVEĆI LOPOVI U POZADINI -Agrobanka,Galenika itd SPS, Azotara SNS, Kolubara Palmina. LAŽIMA ili BEZ DOKAZA se diskvalifikuju politički protivnici a svoji takodje lažima čuvaju (minisar Knežević). Ja sam kao član DS glasao za Nikolića u drugom krugu i budite uvereni da su tu prevagu Nikoliču doneli i članovi DS koji su tražili promene. Danas ja moram da se zbog ove svoje gluposti izvinim celom pokoljenju, jer smo doveli "zmiju u dečiju kolevku". Nije Djičas vredan da se oko njega diže prašina, ali eliminisanjem njega samo širimo otrov kroz sopstveni krvotok do konačne sepse i smrti. A pogledajte i transformaciju Dačića poslednjih mesec dana, od korektnog političara do CIRKUSKE ZVEZDE sa nastupom i komentarima koji ne dolikuju dostojanstvu Premijera.

Stanislava

pre 10 godina

Ne znam za podatak da je Djilas i cutao o necemu, a to sto je Blic pod njegovom ingerencijom i slobodan medijski prostor to je druga prica. Djilas samo kuka i a nista konkretno korisno da ucini od kada je na sceni.

Жекс

pre 10 godina

Драгане, немој да си дете, буди узвишен и у овим тренуцима. Нико други Ти није крив за ово што се догађа. Превише лично си све схватио...

sheldon kuper

pre 10 godina

Pusti sad smenu, SPS je došao glave demokratama i u potpunosti se ''osvetio'' za poraz 2000te. Mislili ste sa đavolom tikve saditi umesto da ste išli pravim putem i reformisali zemlju i pre svega mentalitet. Uveli ste u stranci autokratiju, bojite se da budete opozicija, nema vas među ljudima, imate strančke oligarhe koji čuvaju poziciju, nema unutrašnje borbe i slobode govora i kritike. Kad budete promenuli politiku i ljude i birači će vam se vratiti. Sve je to i rezltat Tadićeve autokrtaije i stanja u kojem je bila DS. Pusti sad smenu, umesto da ste onda doneli zakon o direktnom izboru gradonačelnika i predsednika opština sa mehanizmima da kroz izborni sistem skupština ne može da blokira rad gradonačelnika imali bi ste sad čistu situaciju. Moj glas nećete dobiti dok god budete išli u koaliciju sa SPS i na lokalima. Naparvite otklon prema politici crvenih koja nas je dovela dovde...

SUNCOKRET

pre 10 godina

Valjda je Djilas znao sta je politika. A to je da si nekada gore a nekada dole. Uostalom politika je vaganje, pregovaranje, racunica. Dojucerasnji koalicioni partner SPS ga je juce srusio. Trebao je biti spreman na to, jer ko ima vecinu taj i odlucuje. Takav je princip. A Djilas je u ovom trenutku nema.

student je zapalio

pre 10 godina

@Raša, Đilas je pre neki dan rekao da se obogatio pre ulaska u politiku, pa šta je onda rizikovao?Pa kad se to obogatio, kao student?

Jana

pre 10 godina

Ko gubi ima pravo i da se ljuti a sve sto rogovoris treba da imas neke dokaze da bi ti se verovala,mada ja pre mislim da ce o tebi drugi progovoriti.

govedina

pre 10 godina

@bios .. nemaju dugme 100+ ali evo ti ovako ++++.... tvojih i mojih istomisljenika je manje od 1% nazalost.. ali zato je na hiljade njih sto se medjusobno prozivaju kako su sns botovi, ds botovi, itd... a i jedni i drugi smrde za za male pare, zive u ruglu od drzave, i svi su hipnotisani svojim vodjama, i tripuju kako ce oni uraditi ovo ili ono... a vec decenijama je : svako jutro isti q kada otvorim novine...

B.Lugosi

pre 10 godina

Ivica je na tom mestu NE zahvaljujući "lošoj matematici", već zbog lošeg odrađenog 5. oktobra, tj. zbog toga što je sve učinjeno da se spreči da dođe do rumunskog scenarija, koji je morao da se dogodi kako danas ne bi imali ovo što imamo!

Maestro

pre 10 godina

Pobogu ljudi, pa vratili su SPS u zivot zato sto je narod na izborima dao SPS-u moc da bude spona. Da to nije uradio DS uradila bi SNS i
jos 2008 bi imali ovo sto sada imamo. A 2012 i 17 posto Dacicu?

sve se plaća

pre 10 godina

@sheldon kuper "... umesto da ste onda doneli zakon o direktnom izboru gradonačelnika i predsednika opština sa mehanizmima da kroz izborni sistem skupština ne može da blokira rad gradonačelnika imali bi ste sad čistu situaciju."Čoveče odakle si ti(iki si suvše mlad pa ne znaš) pa taj zakon je važio ali ga je DS promenio, zato što im tada nije odgovaralo?

Srbin 100%

pre 10 godina

Ja zaista ne razumem na osnovu kojih relevatnih cinjenica i faktora je Djilas dosao do zakljucka da se uvodi diktatura...a mislim da ni on ne bi mogao da odgovori na to pitanje

Ovcar

pre 10 godina

Zasto ste do sada cutali bivsi gradonacelnice? Je l' zato sto ste imali fotelju? Mislili ste da cete dozivotno sedeti u njoj, a sada kada je vise nemate onda vise necete da cutite... Zasto? Zato sto je vama stalo samo do fotelje.

Danijel Daki

pre 10 godina

Đilas se služi zastrašivanjem naroda. Tako je isto govorio da će Srbija biti bliža ratovima nego ulasku u EU ako Vučić i Nikolić dođu na vlast. Ispostavilo se da te njegove insinuacije nemaju nikakvih dodirnih tačaka sa stvarnošću...