Ponedeljak, 23.09.2013.

15:28

SNS: Imamo podršku za BG

SNS veruje da ima većinu za izglasavanje nepoverenja gradonačelniku Beograda Draganu Đilasu i da je "prirodno da u narednih šest meseci bude izbora u Beogradu".

Izvor: B92

SNS: Imamo podršku za BG IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Dzoni Bgd

pre 10 godina

Djilas je gotov i tu nema price. Nije se rodio u toj fotelji iako je mislio da jeste. Lepo nas narod kaze "Mozes da radis sta hoces, ali ne i dokle hoces".

AFRICKA SLJIVA

pre 10 godina

Kidisu hijene na lava,mnogo ih ima,a lav sam.Izgleda ce domoroci da dodju sa motkama da pomognu Lavu.Ipak su hijene lesinari,a Lav je kralj zivotinja.

Liki

pre 10 godina

Prirodno je da Đilas više ne bude gradonačelnik.Dosta više kalkulacija i prolongiranja,građani Beograda žele promenu vlasti i to što pre!

ljubitelj burleski

pre 10 godina

A Maja je potvrda o poštenju i stručnosti onih koji bi da sruše beogradske glasove za Djilasa za gradonačelnika.E baš ste svi s njOm na čelu za dobro posmatranje .Kome li ovakvi mogu nešto da ponude, osim totalne propasti.Ili ovaj od juče, čija se vojska ,,komentatora,, neprestano,, raznim imenima krštena,, javlja o svemu u svačemu,onako,,stručno,, i nepogrešivo istim rečnikom,baš kao da je po diktatu ,ili se mi varamo ,nemamo one naočari da,nam ih udele,pa da progledamo na njihov način.Sve su ,,sredili,, u celoj zemlji, pa će i Beograd,,onako kako su ga ,,sredili,, posle Mitinga za one u Hagu.Na sreu, oni koji traže izbore, a mole Boga da se nedese,, kao što reče,,naš ,šarmantni,, Premijer , nisu iz DS,a nego baš ovakvi,koji na drugi način neumeju nit su umeli da se dočepaju vlasti. Način ne menjaju od kada postoje, samo su srednje slovo promenili,to im je cela,,prekompozicija,, dobro znanih ,,muzičara,, i njihove ,,muzike,, imali smo prilike da ih dobro i vidimo i slušamo u proteklih 26 godina,samo su sada bez majica preko odela, i nenose čaše za polivanje po ostalima koji nisu njima po volji.Koji li su eksperti ,i manipulatori s zaduženjima, kreditima ,dugovima u koje su zavili celu zemlju, pokrivanjem največih pljačkaša za po koji glas više, sa ovim pajacima na sceni gradske Skupštine, Jovičiem i Mladenovićem ,dovoljno je samo im pročitati,,biografije, fale samo dveri,obraz ,i ostali klerofašisti koji su njihov izum,i ,potpora,, za svaki slučaj, I ,KVORUM,BESTIJALNIH.

banana republic

pre 10 godina

Evo,imam ja predlog,kao gradjanin Novog Sada,dajte vi nama tog lopova Djilasa,a vi uzmite ovog eksperta i postenjacinu Vucevica.

dexydjole

pre 10 godina

Dajte nekom novom da pokaže šta zna kao gradonačelnik. Mislim da bilo ko iz SNS-a da bude gradonačelnik biće dobro jer njihova reč ima neku težinu i veru da će to funkcionisati. Nemožemo znati da li je to tačno ako ne probamo.

"hocemo jos vlasti",i jos i jos dok ne dosadimo narodu

pre 10 godina

Da li to znaci,ukoliko ostvarite svoju prljavu ideju o smeni DJilasa,novi rebalans budzeta?Setite se samo da ste Beogradu debelo smanjili budzet,i sada kao,DJilas kriv za nenamensko trosenje.Jedini cilj vam je njegova smena,a to sto nemate nikakve ideje,pa cak ni kandidata,nema veze.To bi isto bilo kao kada bi fudbalski sudija iskljucio iz igre golmana a ne ubaci zamenu.Stvarno ste smesni i jadni i vlasti gladni.

maximus

pre 10 godina

Vidim Vi imate sve stručnjake u DSu, pa sve zivo pokradose, i nama tece med i mleko...vadili ste se na Milosevica 12 godina...vise ste vladali od njega,ja sam vise zaradjivao dok je on bio na vlast5i, a vi sve zivo ste prodali,a sve gore zivimo

zeka

pre 10 godina

Kada je 2008. DS naterao socijaliste da podrže vlast DS u Beogradu, jer u suprotnom neće biti zajedničke republičke vlasti, to je tada bilo demokratski. Zašto sličan zahtev danas ne bi bio demokratski?

ivan

pre 10 godina

KOliko mi je poznato građani su izabrali svoje odbornike u gradskoj kući. Odbornici imaju puni kapacitet kako da postave tako i da smene gradonačelnika. Prema tome, ako postoji većina za smenu sadašnjeg gradonačelnika onda nema nikakve potrebe za raspisivanjem izbora u Beogradu a li niko ih i ne isključuje.

DaMjaN

pre 10 godina

Podrška svih građana je usmerena prema onima koji ulažu ogromne napore da se aktuelno stanje popravi, da se stvore uslovi koji će doprineti bitnim i značajnim promenama i što je najvažnije da se smene svi oni koji kao cilj svog delovanja nemaju „interes Srbije“, nego „lični interes“. Zaista da bi se moglo krenuti napred, mora se stanje u svim oblastima rada i života drastično izmeniti. Smena Đilasa je samo jedan korak na tom putu.

mister no

pre 10 godina

Imam utisak da se predugo govori o tome. Ono što je zaista važno je da Đilas ode što pre kako bi se izbegla dalja zaduživanja.I slazem se sa g. Stefanovicem izbori ce biti najbolje resenje i razuverice neverne tome koji tvrde da gradjani Beograda podrzavaju Djilasa.
(rile, 23. septembar 2013 21:16)

Ako Djilas treba da ode zbog zaduzivanja gradjana...iako se vidi gde su pare otisle, most,ulice,skole, vrtici, ambulante........reci mi onda gde treba da odu SNS i SPS za rekordno zabelezeno zaduzivanje drzave za 6 milijardi u roku od godinu dana, koje su samo tako otisle, pojelo se!!
Pa nemaju ni kandidata za gradonacelnika, kampanja ce im se svesti na Vuciceva gostovanja, Vuciceve plakate, dzabe prevoz i sipatizeri ce se loziti kao da ce im Vucic biti gradonacelnik!! Lako je manipulisati taj sloj gradjana a Vucic i ekipa to vesto koriste 20 godina!!
Samo sto je vecina ipak za coveka koji je nesto uradio i koji zna sta radi!!

Piki

pre 10 godina

Ako je 2008 godine bilo legitimno da se prekomponuje vlast kao na republici i u tadasnje vreme Vucic izvisi za gradonacelnika jer je sps odlucio da poslusa Tadica, sto sad ne bi bilo legitimno da sps pravi vlast sa sns. Izgleda demokrate kad vrse prekomponovanje to je uredu ali ako to radi druga stranka onda nije uredu.

rista

pre 10 godina

Doslo je vreme da dodje do promene vlasti u Beogradu, jednostavno dogorelo je do noktiju , sve gore i gore se zivi.Samo promenama do boljeg zivota za sve ,ako treba raspisati izbore i promene su sigurne.

rista

pre 10 godina

Sadasnji gradonacelnik neki kazu radio je u interesu Beogradjana. Ja mislim suprotno mnogo ga je zaduzio ,potom lazni tenderi namestani stranackim,gradskim funkcionerima,rodbinske i tajkunske veze,s,malverzacije i kradje na svakom koraku a vise cemo tek saznati posle smene vlasti jer mnogo toga se prikriva

bozza

pre 10 godina

posle svih manipulacija, afera, kojekakvih likova postavljenih na veoma visoka i odgovorna mesta, ja treba da poverujem da cete sprovesti fer i korektne izbore u BG? Kladim se da ce opet biti neka afera sa dzakovima, ovaj put u kontra smeru

Moka

pre 10 godina

Raspisite izbore i doticnom gospodinu pokazite, kako se na posten nacin dolazi na vlast , da ne bude opet kako su naprednjaci na prevaru preuzeli vlast .Ne dozvolite da budemo kao oni. Zelim da mirne savesti Beograd pocne normalno da funkcionise sa novim gradonacelnikom , koji je stvarno izabran voljom gradjana.

Predrag O.

pre 10 godina

@ Milice, Milice, 23. septembar 2013 21:51

To sto je Milica rekla je javna tajna koja ce se ubrzo i dokumentovati! zivi bili pa videli...

kik

pre 10 godina

Vuciceva zivotna zelja je bila gradonacelnik Bg dok je bio u radikalima. Nekoliko puta je pokusao ali su ga zeznuli ovi iz SPS. Sada je napokon doslo vreme

demian

pre 10 godina

Jadno je to sto se cela prica ovih nesrecnika iz SNS a svodi na pljuvanje Djilasa. Niko ni jednog sekunda ne pominje STA je to sto ce uciniti bolje za Beograd?! Ono malo puvalo iz SNS a, Jovičić ne bi znao ni mesnu zajednicu da vodi a galami po ceo dan!

shimano

pre 10 godina

ok smenićete djilasa pa ćete godinu dana da kukate kako je upropastio te ovo te ono, divićete se sebi kako ste lepi,mudri,najpopularniji,pozivaćete se na "volju" naroda pa kad sve to prodje vučko će sa suzom u oku i drhtavim glasom reći kako čak ni mi sns-ovci nemamo ideje ni kadar. no dobro,uvek ima patriJota van srbije koji će zarad ljubavi prema našoj zemlji i glavnom gradu doći da nesebično pomognu.

Indigo

pre 10 godina

Ne znam da li ce biti bas ubedljiva pobeda SNS-a na izborima...ipak je Djilas mnoge zaduzio u vidu zaposljavanja u JP,sad je red da mu oni vrate glasovima na izborima!

Ja

pre 10 godina

Radim u jednom gradskom preduzecu, pred penzijom sam, za svoj radni vek nisam videla ovo sto gledam poslednjih godina, cista pljacka Beogradjana. Bila sam za Djilasa, ali sam sada iz petnih zila protiv njega.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (MilicaBg, 23. septembar 2013 21:00)
E......nemoj,batali

Ja

pre 10 godina

ok smenićete djilasa pa ćete godinu dana da kukate kako je upropastio te ovo te ono, divićete se sebi kako ste lepi,mudri,najpopularniji,pozivaćete se na "volju" naroda pa kad sve to prodje vučko će sa suzom u oku i drhtavim glasom reći kako čak ni mi sns-ovci nemamo ideje ni kadar. no dobro,uvek ima patriJota van srbije koji će zarad ljubavi prema našoj zemlji i glavnom gradu doći da nesebično pomognu.
(shimano, 23. septembar 2013 22:18)

A sta se drugo ocekuje da rade.Kako ce samo da nateraju gradjane da placaju prevoz a do juce su pozivali na tihi bojkot istog.

Sapun

pre 10 godina

Dodjite prvo na Prajd pa onda da vidimo kako cemo dalje.

SNS je ne samo demokratska stranka, nego i najcivilizovana u Balkanu.

Izlazimo svi... pa da zatvorimo usta svakome.

Ocemo Vucica na celu kolone!

Nevidljiva xy

pre 10 godina

Lose vam kalkulacije komentatori,sve je gotovo u vezi vaseg dragog lidera. Nista nije vecno,pa ni zloupotreba polozaja potpomognuta od mnogih..ali svi ce doci na red...

rile

pre 10 godina

Imam utisak da se predugo govori o tome. Ono što je zaista važno je da Đilas ode što pre kako bi se izbegla dalja zaduživanja.I slazem se sa g. Stefanovicem izbori ce biti najbolje resenje i razuverice neverne tome koji tvrde da gradjani Beograda podrzavaju Djilasa.

Koben

pre 10 godina

(Odbornik, 23. septembar 2013 20:30)
Да си заиста одборник знао би да кад се доносе важне одлуке нема болести. Да ли треба да те подсетим случаја Јелене Триван, кад су је довукли у скупштину буквално из болнице да би гласала, а жена тек оперисана?!

MilicaBg

pre 10 godina

Radim u jednom gradskom preduzecu, pred penzijom sam, za svoj radni vek nisam videla ovo sto gledam poslednjih godina, cista pljacka Beogradjana. Bila sam za Djilasa, ali sam sada iz petnih zila protiv njega.

Tatjana

pre 10 godina

Beograd je zasluzio bolju vlast.Zasluzili su Beogradjani jeftiniji prevoz,kvalitetnije zdravstvo,bolje skole...Nije to islo kako valja u prethodnom periodu.Zato se nadamo boljem sutra.

Neprilagodjena

pre 10 godina

Kada vec Djilas trazi izbore,evo,zelja ce mu biti ispunjena!I saglasna sam sa ovim rokom,treba te izbore pripremiti,ne moze se danas odluciti da se ide na izbore i sutra vec da budu odrzani!

Carpe diem

pre 10 godina

Kako god to neko definisao,normalno ili ne,izbori su prava opcija.to je prilika da se svi uvere koliku podrsku uzivaju u birackom telu.

ravnoteža

pre 10 godina

Zbog bahatosti DS je izgubio republičke izbore. SNS je postao još bahatiji za jednu godinu. Ne treba rušiti gradsku vlast, ako zbog ničeg drugog onda zbog ravnoteže.

kako je Sizife?

pre 10 godina

SNS ima podršku većine, a Đilas je istu izgubio jer je DS rasparčana.
(Maya, 23. septembar 2013 20:19)
Sve ovo što nam se dešava posledica je minulog rada i nerada!

Marko R.

pre 10 godina

Ako smene Đilasa a ne izaberu svog gradonačelnika, biće to veliki poraz za SNS, jer će tako sami priznati da uošte nemaju ljude koji su sposobni da vode Beograd. Ako smene Đilasa i postave svog gradonačelnika, biće to veliki poraz SNS jer će svi videti da oni uopšte nisu u stanju da vode Beograd. Ako smene Đilasa i postave gradonačelnika iz SPS-a biće to, opet, poraz SNS-a... Mnogo opcija i svaka, već na srednji rok - gubitnička. Đilas zato može mirno da čeka sutrašnju sednicu Skupštine grada.

Nenad

pre 10 godina

Nema valda pamitnije posla nego da svuda traži vlast. Jer je vlast najbitnije? Ima od toga mnogo važnije pitanje za mene. Pitam vladajuću stranku inače nisma član nijedne partije i ne želim da budem jer ču uvek reči istinu bez obzira ko je i ko bude na valsti. Zašto radnicima FAS Sombor rekli da nemaju dovojno pare da vodi slučaj protiv njihovog poslodavca kada mesecima nisu primili platu kada već više od jedne godine nije za njih plačeno zdravstveno osiguranje. Za to nema para al da se dodje do vlasti bilo gde za toga ima. Zašto se povečao cena struje i svim ostalima a plate ne. Narod gladuje a naročito penzioneri. Tu U novom Sadu jedna baka meni se žalila da ima 12 OOO dinar penzije a sad dobila za stan gde sama živi da palti porez za imovinu 7 OOO dinara. Bakici je umreo muž i sin i sama je jedva je isplatio dadžbine a kupi najosnovnije hleb mleko svaki dan i ako ostane onda možda i meso i to rasporedi za više dana. Ja sam privatnik i mogu reči prošle godine je bio loše a sad je ubitačan ubija me siva ekonomija. Nap ijcama šverceri prodaju svašta čak i hranu ne plačaju porez nikome a ja redovno plačam sve i kad kod mene dodje inspekcija i slučajno nadje najmanju grešku plačao bi minimalno 1O OOOdinara a kad uhvati švercera on za kaznu plača najviše 3 OOO dinara. Gde je tu istina. Oni pričaju jedno borba protiv sive ekonomije al kazna je veča ako si prijavjen.

gole

pre 10 godina

Kada je Djilas izabran za gradonacelnika , izabran je većinom u Skupštini. Ali ta većina više odavno vise ne postoji, i zato je krajnje vreme da bude smenjen-i slazem se da bi izbori bili najbolje resenje

Milice, Milice

pre 10 godina

Radim u jednom gradskom preduzecu, pred penzijom sam, za svoj radni vek nisam videla ovo sto gledam poslednjih godina, cista pljacka Beogradjana. Bila sam za Djilasa, ali sam sada iz petnih zila protiv njega.
(MilicaBg, 23. septembar 2013 21:00)

Milice, Milice, malo lagis, aaaaa!!! Nos ti do ovde izaso!
Zamisli molim te!
Boze, boze, na sta ste vi sve spremni! Verujem da imas 20tak god, da patis da budes Karleusa, skupljas pare da napumpas usta ili vec jesi, upravo si polomila i drugi vestacki nokat rolajuci misa i lupajuci minus i plus, a ovaj komentar si ostavila upravo kada ti se zavrsila turska serija!

Bila si za Djilasa, a sada vise nisi, ma zamisli!!!
Idi bolje procitaj neku knjigu, prosiri malo svoje vidike, ajde!

Hajduk Stanko

pre 10 godina

Jadni li smo mi kad jedna stranka odlučuje o bilo čijoj smeni
(Jadno, 23. septembar 2013 15:44)

Da, do skoro se sve pitao DS.
(loler, 23. septembar 2013 16:17)
Ako dobro razmislis videces da si u ogromnoj zabludi

Odbornik

pre 10 godina

NBG DEMOKRATA,

Alooooooo.Procitaj sta sam napisao.Ne mogu da sakupe 56.Nema kvoruma.Jedan bolestan nema kvoruma. Ne vazi vecina.Kvorum daje 56 prisutnih.Ako ima kvoruma onda tajno glasanje (ako ima demokratije) i onda iznenadjenje

Ddule

pre 10 godina

Ja se bojim da ukoliko SNS-ovski vrh ne izlazi 28.09.2013. na celu Prajda, izgubit ce najmanje 40% glasaca. A iako izlazi, izgubit ce isti procenat, ako ne i jos vise.

Ne daj boze da izlazi Djilas, jer onda ce on osigurati mesto lidera BG bar za sledecih 8 godina.

Politika je cudo, gora nego ovaj novi iPhone sa (fingerprint readear) "Touch ID". Sve vazne informacije idu kod lidere Prajda.
Pa njih je vise nego sto to mi obicni zemljaci mislimo, ima ih svugdje oko nas!

pterodaktil

pre 10 godina

Vrh jedne stranke odlučuje o smeni ministara, dovođenju stranaca, smenjivanju gradonačelnika glavnog grada... Jesmo mi još republika, ono - demokratska, sa skupštinom i to?

Radio Mileva

pre 10 godina

Strucni kadar ds-a pokazao je sta ume,ne zna se ko je gori i ko je vise ojadio drzavu.Sto se tice SNS-a sigurna sam da imaju boljeg kandidata od Djilasa,mnogo boljeg.

ivan78bg

pre 10 godina

A jel imate podrshku za novu gradsku vlast?RUSIMO DJILASA A VIDECEMO STA CEMO POSLE..ODGVORNO NEMA SHT...STA DRUGO I OCEKIVATIO OD CRVENO CRNE KOALICIJE.....

Grunf

pre 10 godina

Dakle izborna volja je sledeća:DS 50 mandata,SNS 37,SPS-PUPS-JS 13 i DSS 10 mandata.Pet stranaka da ruši nekoga što je prirodno da bude gradonačelnik sa osvojenim mandataima. E sada zašto ste klimoglavci jer vas tako vaš ljubljeni Aleksandar Veliki i zove.Vama je sasvim svejedno što ste osvojili najviše poslaničkih mesta u republičkom parlamentu a Premijer je iz SPS-a.Vi očigledno i ne znate za koga ste glasali.Predesdnik DSS-a Vas je okarakterisao kao stranku koja vuče u sunovrat Srbiju a Vi s njima rušite gardonočelnika.Dakle nije tačno da Aleksandar Veliki nema problem ni sa čim.Najveći problem mu je glasačko telo koje se kreće i ponaša kao balvan kad upadne u bujicu vode pa gde udari.Nemate pojam da nosite kamen oko vrata koji se zove SPS.DS je kažnjen jer je vaskrasao SPS i vratio u politički život Srbije a Vi ste ih nalili kerozinom i nemojte se iznenaditi njihovom dupliranom rezultatu na sledećim izborima.Nikada nisam glasao za SPS ali Ivice moram da ti odam priznanje da ih vozaš žedne preko vode kako hoćeš (DS i SNS).Šta god da ti padne na pamet ostvariš.Ne bi me iznenadilo da budeš i Gradonačelnik garad Beograda.I budi majstore što ti da vučeš kola kada možeš da držiš uzde.Ući ćeš u političku istoriju.Premijer,Ministar policije koji je sa dve stranke osvojio 14,7% glasova od jedva izaščih 60% i sada budeš gradonačelnik sa 9,13%.U stvari SNS -ovci su glasali za tebe po svojoj prilici.Lepo te prozovu Ministar 3 u 1.Bravo šmekeru.Ševaj majstore dok vidiš da može.

gori

pre 10 godina

ovo je sramota!djilas je najbolji gradonačelnik,za njegovih 5 godina se Beograd preporodio! gazela, mostovi, bulevar, itd. ...beogradjani znaju to da cene!

NBG DEMOKRATA

pre 10 godina

@ "Nisam siguran da opozicija moze da sakupi 56 odbornika za kvorum.Dovoljno da jedan ne dodje kvoruma nema.Sada krece kontra udarac DS-a. Pravljenje kvoruma.Ja sam odbornik. Cekam prebrojavanje. Cekamo svi mi
(Odbornik, 23. septembar 2013 17:48)":
Ako si ti odbornik ja nikad nisam bio. A jesam... Dakle... Ako nema kvoruma nema ni sednice. Ako nema sednice, prinudna uprava. I tako blize i tako dalje...

nada22

pre 10 godina

Jel ovo način smanjivanja troškova budžeta?
Umesto IZBORA gde se građani koliko-toliko pitaju (a to koštaaaa!), "vlasnici" fotelja odlučuju KO na KOJU fotelju ima pravo (kao to je BESPLATNO?!). Onaj ko mnogo RADI, umesto da ČUVA mesto, gubi povernje FOTELJAŠA!

Grunf

pre 10 godina

Neverovatno je ono što se dogadja u Srbiji.Zaitsa kada čovek vrati film ko su bre svi ovi ljudi koji su na političkoj sceni u Srbiji i koji kroje kapu nama..Zamislite samo političke koalicijeu Srbiji.Imamo koaliciju na nivou republike SNS-SPS.Pa imamo DS-SPS u Beogradu.Po Serbiji je sve iznešano.Kada je "krempita" u pitanju svako sa svakim može.Koja je politička ideja nema veze važno je samo ko će veći deo krempite zahvatiti.Možeš misliti sada DSS i SNS zajedno podnose inicijativu zbog Beogradjana a isti Voja KOštunica optužuje SNS da vodi Srbiju u sunovrat.Dakle SNS vodi Srbiju u sunovrat a Beograd gde je.Čitam često komentare i dodele pluseve i minuse.Ako se neko šali u redu ali ako neko zaista na pojedine tekstove komentatora dodeljuje toliki broj minusa Srbija je u još u težem problemu nego 90-tih godina.Odjednom kada su najvljene malo veće investicije u gradu odmah se sve ustalasalo.Vukovi počeli da zavijaju.Uostalom izgleda onaj sastanak "Beogard na vodi" ili kako se već zvaše šta bi sa tim.Sada nam SNS priča kako će dokazati malverzacije u Beogradu.Ama majstori šta ste bre vi dokazali.Da li ste vi srpska tužilačka starnka ili Srpska forenzička stranka.Šta god bili ni jedan Vam posao ne ide.Batalite se bre gluposti.Pa svako zna da vrana vrani oko ne vadi.To ste svi vi zajedno poakzali unazad 23 godine u svbakom sekundu vašeg političkog delovanja bilo da ste pozicija ili opozicija (na sve aktere političke scene mislim).Retzltat Vašeg rada svi dobro osećamo kako živimo.

Zloćko

pre 10 godina

Očekivano je bilo, mislim da beogradjani čekaju na ovaj korak vec pola godine...a posto je izgubio u gradu mora ce da pllati ceh kao Tadić! upropastio je i stranku i grad

Gradjanin Beograda

pre 10 godina

Ocigledno je da je Aleksandar Vucic umirio jastrebove iz Beograda.Mnogo se ocekivalo od sednice GO SNS-a. Nisu izasli sa predlogom kako rusiti Djilasa, nisu izasli sa kandidatom.Ocigledno je da nemaju'Strucnjaka". Mozda cekaju dogovor sa Djulijanijem.A najsmesnije je sto 9 odbornika SPS-a ruse gradonacelnika.Skupo ce paltiti ovaj potez

MilanCh

pre 10 godina

Bas napredno kad godinu dana ne mogu da smene gradonacelnika Beograda. Sta da ocekujemo kad budu na vlasti u glavnom gradu? Prezaduzenja kao i u republickom budzetu?

pera kojot genije

pre 10 godina

@Mebijus: izgleda da ti niko nije objasnio, iz bot centrale, da Njuz net ne objavljuje prave vesti, to je veb stranica koja objavljuje šaljive tekstove u formi vesti...

EU Citizen

pre 10 godina

Ko pita gradjane? Ako vrh koji je gladan vlasti odlucuje o svemu. Razumeo bi da je SNS ostvario natpolovicnu vecinu.Koliko su samo bili ucveljeni posle proslogodisnjih izbora pri mogucnosti da DS i SPS ponovo formiraju vlast. Stalno su trolali da je narod glasao za promene.A taj narod samo 2% vise glasova od DS-a.U Beogradu su posteno izgubili i to ubedljivo. Perkomponovanje je izum Srbije.U samo dve nedeljeu Nemackoj odrzani pokrajinski izbori u Bavarskoj i parlamentarni.I nije ista vlast.I nikome tamo ne pada napamet da je prekomponuje po ugledu na parlamentarnu vecinu.Tamo se postuje glas naroda.Nema ucene

winston

pre 10 godina

Imate sada 6 meseci da totalno upropastite imedj Djilasa. Da se pojavi neki kriminalac kao onaj sto je svercovaju cigaterte, i optuzi Djilasa za nesto. Lil mozda da ga uhapse zbog mosta? Ko zna, ali ovo je staro radikalsko posao, dobro poznat, samo mislim da cete ovaj put sami sebe z ! I ako kazete da vas gradjani BG podrzavaju, to je laz, i to ste vi izmislili. Sigurno neceju nekoga iz SNS. Niko mene nije pito.

Odbornik

pre 10 godina

Nisam siguran da opozicija moze da sakupi 56 odbornika za kvorum.Dovoljno da jedan ne dodje kvoruma nema.Sada krece kontra udarac DS-a. Pravljenje kvoruma.Ja sam odbornik. Cekam prebrojavanje. Cekamo svi mi

Mebijus

pre 10 godina

Odavno je jasno da li će, ostalo je bilo samo pitanje kada i kako. A jedva čekam mirne proteste komunalnih policajaca i kontrolora, to će biti događaj za pamćenje!

lajneri iz podruma

pre 10 godina

strašno, porazno, kakav je današnji pregled vesti: skoro 50% naslova odnosi se na smenu vlasti (đilasa) u bgd! zar u ovoj državi nema važnijih, uregentnijih tema, problema milion, cene astronomskom brzinom prazne naše džepove, a režimlije svu svoju kadrovsku bedu usmerile ka beogradu.
sramota!

BRATAC - SAČULATAC

pre 10 godina

SNS je mnogo puta do sada dokazao da sve odluke koje donosi su iskljucivo u interesu grdjana. Takodje i danas na predsednistvu stranke doneti odluku koja ce biti u interesu gradjana Beograda. . Kojim nacinom ce doci do promene vlasti, verujem da gradjanima nije ni toliko bitno, koliko zelimo tu promenu,samo nemojmo da se varamo tim sto problem BG nije jedini. Ima tu dosta gradova u Srbiji gde DS vlada bez ikakvih rezultata i podrske gradjana.

zeka

pre 10 godina

Kada je 2008. DS naterao socijaliste da podrže vlast DS u Beogradu, jer u suprotnom neće biti zajedničke republičke vlasti, to je tada bilo demokratski. Zašto sličan zahtev danas ne bi bio demokratski?

maximus

pre 10 godina

Vidim Vi imate sve stručnjake u DSu, pa sve zivo pokradose, i nama tece med i mleko...vadili ste se na Milosevica 12 godina...vise ste vladali od njega,ja sam vise zaradjivao dok je on bio na vlast5i, a vi sve zivo ste prodali,a sve gore zivimo

Carpe diem

pre 10 godina

Kako god to neko definisao,normalno ili ne,izbori su prava opcija.to je prilika da se svi uvere koliku podrsku uzivaju u birackom telu.

BRATAC - SAČULATAC

pre 10 godina

SNS je mnogo puta do sada dokazao da sve odluke koje donosi su iskljucivo u interesu grdjana. Takodje i danas na predsednistvu stranke doneti odluku koja ce biti u interesu gradjana Beograda. . Kojim nacinom ce doci do promene vlasti, verujem da gradjanima nije ni toliko bitno, koliko zelimo tu promenu,samo nemojmo da se varamo tim sto problem BG nije jedini. Ima tu dosta gradova u Srbiji gde DS vlada bez ikakvih rezultata i podrske gradjana.

lajneri iz podruma

pre 10 godina

strašno, porazno, kakav je današnji pregled vesti: skoro 50% naslova odnosi se na smenu vlasti (đilasa) u bgd! zar u ovoj državi nema važnijih, uregentnijih tema, problema milion, cene astronomskom brzinom prazne naše džepove, a režimlije svu svoju kadrovsku bedu usmerile ka beogradu.
sramota!

gole

pre 10 godina

Kada je Djilas izabran za gradonacelnika , izabran je većinom u Skupštini. Ali ta većina više odavno vise ne postoji, i zato je krajnje vreme da bude smenjen-i slazem se da bi izbori bili najbolje resenje

rile

pre 10 godina

Imam utisak da se predugo govori o tome. Ono što je zaista važno je da Đilas ode što pre kako bi se izbegla dalja zaduživanja.I slazem se sa g. Stefanovicem izbori ce biti najbolje resenje i razuverice neverne tome koji tvrde da gradjani Beograda podrzavaju Djilasa.

Koben

pre 10 godina

(Odbornik, 23. septembar 2013 20:30)
Да си заиста одборник знао би да кад се доносе важне одлуке нема болести. Да ли треба да те подсетим случаја Јелене Триван, кад су је довукли у скупштину буквално из болнице да би гласала, а жена тек оперисана?!

Nevidljiva xy

pre 10 godina

Lose vam kalkulacije komentatori,sve je gotovo u vezi vaseg dragog lidera. Nista nije vecno,pa ni zloupotreba polozaja potpomognuta od mnogih..ali svi ce doci na red...

kako je Sizife?

pre 10 godina

SNS ima podršku većine, a Đilas je istu izgubio jer je DS rasparčana.
(Maya, 23. septembar 2013 20:19)
Sve ovo što nam se dešava posledica je minulog rada i nerada!

Zloćko

pre 10 godina

Očekivano je bilo, mislim da beogradjani čekaju na ovaj korak vec pola godine...a posto je izgubio u gradu mora ce da pllati ceh kao Tadić! upropastio je i stranku i grad

MilicaBg

pre 10 godina

Radim u jednom gradskom preduzecu, pred penzijom sam, za svoj radni vek nisam videla ovo sto gledam poslednjih godina, cista pljacka Beogradjana. Bila sam za Djilasa, ali sam sada iz petnih zila protiv njega.

Tatjana

pre 10 godina

Beograd je zasluzio bolju vlast.Zasluzili su Beogradjani jeftiniji prevoz,kvalitetnije zdravstvo,bolje skole...Nije to islo kako valja u prethodnom periodu.Zato se nadamo boljem sutra.

Radio Mileva

pre 10 godina

Strucni kadar ds-a pokazao je sta ume,ne zna se ko je gori i ko je vise ojadio drzavu.Sto se tice SNS-a sigurna sam da imaju boljeg kandidata od Djilasa,mnogo boljeg.

Neprilagodjena

pre 10 godina

Kada vec Djilas trazi izbore,evo,zelja ce mu biti ispunjena!I saglasna sam sa ovim rokom,treba te izbore pripremiti,ne moze se danas odluciti da se ide na izbore i sutra vec da budu odrzani!

winston

pre 10 godina

Imate sada 6 meseci da totalno upropastite imedj Djilasa. Da se pojavi neki kriminalac kao onaj sto je svercovaju cigaterte, i optuzi Djilasa za nesto. Lil mozda da ga uhapse zbog mosta? Ko zna, ali ovo je staro radikalsko posao, dobro poznat, samo mislim da cete ovaj put sami sebe z ! I ako kazete da vas gradjani BG podrzavaju, to je laz, i to ste vi izmislili. Sigurno neceju nekoga iz SNS. Niko mene nije pito.

DaMjaN

pre 10 godina

Podrška svih građana je usmerena prema onima koji ulažu ogromne napore da se aktuelno stanje popravi, da se stvore uslovi koji će doprineti bitnim i značajnim promenama i što je najvažnije da se smene svi oni koji kao cilj svog delovanja nemaju „interes Srbije“, nego „lični interes“. Zaista da bi se moglo krenuti napred, mora se stanje u svim oblastima rada i života drastično izmeniti. Smena Đilasa je samo jedan korak na tom putu.

Predrag O.

pre 10 godina

@ Milice, Milice, 23. septembar 2013 21:51

To sto je Milica rekla je javna tajna koja ce se ubrzo i dokumentovati! zivi bili pa videli...

Mebijus

pre 10 godina

Odavno je jasno da li će, ostalo je bilo samo pitanje kada i kako. A jedva čekam mirne proteste komunalnih policajaca i kontrolora, to će biti događaj za pamćenje!

NBG DEMOKRATA

pre 10 godina

@ "Nisam siguran da opozicija moze da sakupi 56 odbornika za kvorum.Dovoljno da jedan ne dodje kvoruma nema.Sada krece kontra udarac DS-a. Pravljenje kvoruma.Ja sam odbornik. Cekam prebrojavanje. Cekamo svi mi
(Odbornik, 23. septembar 2013 17:48)":
Ako si ti odbornik ja nikad nisam bio. A jesam... Dakle... Ako nema kvoruma nema ni sednice. Ako nema sednice, prinudna uprava. I tako blize i tako dalje...

rista

pre 10 godina

Doslo je vreme da dodje do promene vlasti u Beogradu, jednostavno dogorelo je do noktiju , sve gore i gore se zivi.Samo promenama do boljeg zivota za sve ,ako treba raspisati izbore i promene su sigurne.

Gradjanin Beograda

pre 10 godina

Ocigledno je da je Aleksandar Vucic umirio jastrebove iz Beograda.Mnogo se ocekivalo od sednice GO SNS-a. Nisu izasli sa predlogom kako rusiti Djilasa, nisu izasli sa kandidatom.Ocigledno je da nemaju'Strucnjaka". Mozda cekaju dogovor sa Djulijanijem.A najsmesnije je sto 9 odbornika SPS-a ruse gradonacelnika.Skupo ce paltiti ovaj potez

rista

pre 10 godina

Sadasnji gradonacelnik neki kazu radio je u interesu Beogradjana. Ja mislim suprotno mnogo ga je zaduzio ,potom lazni tenderi namestani stranackim,gradskim funkcionerima,rodbinske i tajkunske veze,s,malverzacije i kradje na svakom koraku a vise cemo tek saznati posle smene vlasti jer mnogo toga se prikriva

Piki

pre 10 godina

Ako je 2008 godine bilo legitimno da se prekomponuje vlast kao na republici i u tadasnje vreme Vucic izvisi za gradonacelnika jer je sps odlucio da poslusa Tadica, sto sad ne bi bilo legitimno da sps pravi vlast sa sns. Izgleda demokrate kad vrse prekomponovanje to je uredu ali ako to radi druga stranka onda nije uredu.

EU Citizen

pre 10 godina

Ko pita gradjane? Ako vrh koji je gladan vlasti odlucuje o svemu. Razumeo bi da je SNS ostvario natpolovicnu vecinu.Koliko su samo bili ucveljeni posle proslogodisnjih izbora pri mogucnosti da DS i SPS ponovo formiraju vlast. Stalno su trolali da je narod glasao za promene.A taj narod samo 2% vise glasova od DS-a.U Beogradu su posteno izgubili i to ubedljivo. Perkomponovanje je izum Srbije.U samo dve nedeljeu Nemackoj odrzani pokrajinski izbori u Bavarskoj i parlamentarni.I nije ista vlast.I nikome tamo ne pada napamet da je prekomponuje po ugledu na parlamentarnu vecinu.Tamo se postuje glas naroda.Nema ucene

gori

pre 10 godina

ovo je sramota!djilas je najbolji gradonačelnik,za njegovih 5 godina se Beograd preporodio! gazela, mostovi, bulevar, itd. ...beogradjani znaju to da cene!

ivan

pre 10 godina

KOliko mi je poznato građani su izabrali svoje odbornike u gradskoj kući. Odbornici imaju puni kapacitet kako da postave tako i da smene gradonačelnika. Prema tome, ako postoji većina za smenu sadašnjeg gradonačelnika onda nema nikakve potrebe za raspisivanjem izbora u Beogradu a li niko ih i ne isključuje.

MilanCh

pre 10 godina

Bas napredno kad godinu dana ne mogu da smene gradonacelnika Beograda. Sta da ocekujemo kad budu na vlasti u glavnom gradu? Prezaduzenja kao i u republickom budzetu?

Grunf

pre 10 godina

Neverovatno je ono što se dogadja u Srbiji.Zaitsa kada čovek vrati film ko su bre svi ovi ljudi koji su na političkoj sceni u Srbiji i koji kroje kapu nama..Zamislite samo političke koalicijeu Srbiji.Imamo koaliciju na nivou republike SNS-SPS.Pa imamo DS-SPS u Beogradu.Po Serbiji je sve iznešano.Kada je "krempita" u pitanju svako sa svakim može.Koja je politička ideja nema veze važno je samo ko će veći deo krempite zahvatiti.Možeš misliti sada DSS i SNS zajedno podnose inicijativu zbog Beogradjana a isti Voja KOštunica optužuje SNS da vodi Srbiju u sunovrat.Dakle SNS vodi Srbiju u sunovrat a Beograd gde je.Čitam često komentare i dodele pluseve i minuse.Ako se neko šali u redu ali ako neko zaista na pojedine tekstove komentatora dodeljuje toliki broj minusa Srbija je u još u težem problemu nego 90-tih godina.Odjednom kada su najvljene malo veće investicije u gradu odmah se sve ustalasalo.Vukovi počeli da zavijaju.Uostalom izgleda onaj sastanak "Beogard na vodi" ili kako se već zvaše šta bi sa tim.Sada nam SNS priča kako će dokazati malverzacije u Beogradu.Ama majstori šta ste bre vi dokazali.Da li ste vi srpska tužilačka starnka ili Srpska forenzička stranka.Šta god bili ni jedan Vam posao ne ide.Batalite se bre gluposti.Pa svako zna da vrana vrani oko ne vadi.To ste svi vi zajedno poakzali unazad 23 godine u svbakom sekundu vašeg političkog delovanja bilo da ste pozicija ili opozicija (na sve aktere političke scene mislim).Retzltat Vašeg rada svi dobro osećamo kako živimo.

pera kojot genije

pre 10 godina

@Mebijus: izgleda da ti niko nije objasnio, iz bot centrale, da Njuz net ne objavljuje prave vesti, to je veb stranica koja objavljuje šaljive tekstove u formi vesti...

Indigo

pre 10 godina

Ne znam da li ce biti bas ubedljiva pobeda SNS-a na izborima...ipak je Djilas mnoge zaduzio u vidu zaposljavanja u JP,sad je red da mu oni vrate glasovima na izborima!

Odbornik

pre 10 godina

Nisam siguran da opozicija moze da sakupi 56 odbornika za kvorum.Dovoljno da jedan ne dodje kvoruma nema.Sada krece kontra udarac DS-a. Pravljenje kvoruma.Ja sam odbornik. Cekam prebrojavanje. Cekamo svi mi

Milice, Milice

pre 10 godina

Radim u jednom gradskom preduzecu, pred penzijom sam, za svoj radni vek nisam videla ovo sto gledam poslednjih godina, cista pljacka Beogradjana. Bila sam za Djilasa, ali sam sada iz petnih zila protiv njega.
(MilicaBg, 23. septembar 2013 21:00)

Milice, Milice, malo lagis, aaaaa!!! Nos ti do ovde izaso!
Zamisli molim te!
Boze, boze, na sta ste vi sve spremni! Verujem da imas 20tak god, da patis da budes Karleusa, skupljas pare da napumpas usta ili vec jesi, upravo si polomila i drugi vestacki nokat rolajuci misa i lupajuci minus i plus, a ovaj komentar si ostavila upravo kada ti se zavrsila turska serija!

Bila si za Djilasa, a sada vise nisi, ma zamisli!!!
Idi bolje procitaj neku knjigu, prosiri malo svoje vidike, ajde!

Grunf

pre 10 godina

Dakle izborna volja je sledeća:DS 50 mandata,SNS 37,SPS-PUPS-JS 13 i DSS 10 mandata.Pet stranaka da ruši nekoga što je prirodno da bude gradonačelnik sa osvojenim mandataima. E sada zašto ste klimoglavci jer vas tako vaš ljubljeni Aleksandar Veliki i zove.Vama je sasvim svejedno što ste osvojili najviše poslaničkih mesta u republičkom parlamentu a Premijer je iz SPS-a.Vi očigledno i ne znate za koga ste glasali.Predesdnik DSS-a Vas je okarakterisao kao stranku koja vuče u sunovrat Srbiju a Vi s njima rušite gardonočelnika.Dakle nije tačno da Aleksandar Veliki nema problem ni sa čim.Najveći problem mu je glasačko telo koje se kreće i ponaša kao balvan kad upadne u bujicu vode pa gde udari.Nemate pojam da nosite kamen oko vrata koji se zove SPS.DS je kažnjen jer je vaskrasao SPS i vratio u politički život Srbije a Vi ste ih nalili kerozinom i nemojte se iznenaditi njihovom dupliranom rezultatu na sledećim izborima.Nikada nisam glasao za SPS ali Ivice moram da ti odam priznanje da ih vozaš žedne preko vode kako hoćeš (DS i SNS).Šta god da ti padne na pamet ostvariš.Ne bi me iznenadilo da budeš i Gradonačelnik garad Beograda.I budi majstore što ti da vučeš kola kada možeš da držiš uzde.Ući ćeš u političku istoriju.Premijer,Ministar policije koji je sa dve stranke osvojio 14,7% glasova od jedva izaščih 60% i sada budeš gradonačelnik sa 9,13%.U stvari SNS -ovci su glasali za tebe po svojoj prilici.Lepo te prozovu Ministar 3 u 1.Bravo šmekeru.Ševaj majstore dok vidiš da može.

demian

pre 10 godina

Jadno je to sto se cela prica ovih nesrecnika iz SNS a svodi na pljuvanje Djilasa. Niko ni jednog sekunda ne pominje STA je to sto ce uciniti bolje za Beograd?! Ono malo puvalo iz SNS a, Jovičić ne bi znao ni mesnu zajednicu da vodi a galami po ceo dan!

nada22

pre 10 godina

Jel ovo način smanjivanja troškova budžeta?
Umesto IZBORA gde se građani koliko-toliko pitaju (a to koštaaaa!), "vlasnici" fotelja odlučuju KO na KOJU fotelju ima pravo (kao to je BESPLATNO?!). Onaj ko mnogo RADI, umesto da ČUVA mesto, gubi povernje FOTELJAŠA!

Marko R.

pre 10 godina

Ako smene Đilasa a ne izaberu svog gradonačelnika, biće to veliki poraz za SNS, jer će tako sami priznati da uošte nemaju ljude koji su sposobni da vode Beograd. Ako smene Đilasa i postave svog gradonačelnika, biće to veliki poraz SNS jer će svi videti da oni uopšte nisu u stanju da vode Beograd. Ako smene Đilasa i postave gradonačelnika iz SPS-a biće to, opet, poraz SNS-a... Mnogo opcija i svaka, već na srednji rok - gubitnička. Đilas zato može mirno da čeka sutrašnju sednicu Skupštine grada.

ravnoteža

pre 10 godina

Zbog bahatosti DS je izgubio republičke izbore. SNS je postao još bahatiji za jednu godinu. Ne treba rušiti gradsku vlast, ako zbog ničeg drugog onda zbog ravnoteže.

ivan78bg

pre 10 godina

A jel imate podrshku za novu gradsku vlast?RUSIMO DJILASA A VIDECEMO STA CEMO POSLE..ODGVORNO NEMA SHT...STA DRUGO I OCEKIVATIO OD CRVENO CRNE KOALICIJE.....

pterodaktil

pre 10 godina

Vrh jedne stranke odlučuje o smeni ministara, dovođenju stranaca, smenjivanju gradonačelnika glavnog grada... Jesmo mi još republika, ono - demokratska, sa skupštinom i to?

Ja

pre 10 godina

ok smenićete djilasa pa ćete godinu dana da kukate kako je upropastio te ovo te ono, divićete se sebi kako ste lepi,mudri,najpopularniji,pozivaćete se na "volju" naroda pa kad sve to prodje vučko će sa suzom u oku i drhtavim glasom reći kako čak ni mi sns-ovci nemamo ideje ni kadar. no dobro,uvek ima patriJota van srbije koji će zarad ljubavi prema našoj zemlji i glavnom gradu doći da nesebično pomognu.
(shimano, 23. septembar 2013 22:18)

A sta se drugo ocekuje da rade.Kako ce samo da nateraju gradjane da placaju prevoz a do juce su pozivali na tihi bojkot istog.

mister no

pre 10 godina

Imam utisak da se predugo govori o tome. Ono što je zaista važno je da Đilas ode što pre kako bi se izbegla dalja zaduživanja.I slazem se sa g. Stefanovicem izbori ce biti najbolje resenje i razuverice neverne tome koji tvrde da gradjani Beograda podrzavaju Djilasa.
(rile, 23. septembar 2013 21:16)

Ako Djilas treba da ode zbog zaduzivanja gradjana...iako se vidi gde su pare otisle, most,ulice,skole, vrtici, ambulante........reci mi onda gde treba da odu SNS i SPS za rekordno zabelezeno zaduzivanje drzave za 6 milijardi u roku od godinu dana, koje su samo tako otisle, pojelo se!!
Pa nemaju ni kandidata za gradonacelnika, kampanja ce im se svesti na Vuciceva gostovanja, Vuciceve plakate, dzabe prevoz i sipatizeri ce se loziti kao da ce im Vucic biti gradonacelnik!! Lako je manipulisati taj sloj gradjana a Vucic i ekipa to vesto koriste 20 godina!!
Samo sto je vecina ipak za coveka koji je nesto uradio i koji zna sta radi!!

Ja

pre 10 godina

Radim u jednom gradskom preduzecu, pred penzijom sam, za svoj radni vek nisam videla ovo sto gledam poslednjih godina, cista pljacka Beogradjana. Bila sam za Djilasa, ali sam sada iz petnih zila protiv njega.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (MilicaBg, 23. septembar 2013 21:00)
E......nemoj,batali

kik

pre 10 godina

Vuciceva zivotna zelja je bila gradonacelnik Bg dok je bio u radikalima. Nekoliko puta je pokusao ali su ga zeznuli ovi iz SPS. Sada je napokon doslo vreme

shimano

pre 10 godina

ok smenićete djilasa pa ćete godinu dana da kukate kako je upropastio te ovo te ono, divićete se sebi kako ste lepi,mudri,najpopularniji,pozivaćete se na "volju" naroda pa kad sve to prodje vučko će sa suzom u oku i drhtavim glasom reći kako čak ni mi sns-ovci nemamo ideje ni kadar. no dobro,uvek ima patriJota van srbije koji će zarad ljubavi prema našoj zemlji i glavnom gradu doći da nesebično pomognu.

bozza

pre 10 godina

posle svih manipulacija, afera, kojekakvih likova postavljenih na veoma visoka i odgovorna mesta, ja treba da poverujem da cete sprovesti fer i korektne izbore u BG? Kladim se da ce opet biti neka afera sa dzakovima, ovaj put u kontra smeru

Nenad

pre 10 godina

Nema valda pamitnije posla nego da svuda traži vlast. Jer je vlast najbitnije? Ima od toga mnogo važnije pitanje za mene. Pitam vladajuću stranku inače nisma član nijedne partije i ne želim da budem jer ču uvek reči istinu bez obzira ko je i ko bude na valsti. Zašto radnicima FAS Sombor rekli da nemaju dovojno pare da vodi slučaj protiv njihovog poslodavca kada mesecima nisu primili platu kada već više od jedne godine nije za njih plačeno zdravstveno osiguranje. Za to nema para al da se dodje do vlasti bilo gde za toga ima. Zašto se povečao cena struje i svim ostalima a plate ne. Narod gladuje a naročito penzioneri. Tu U novom Sadu jedna baka meni se žalila da ima 12 OOO dinar penzije a sad dobila za stan gde sama živi da palti porez za imovinu 7 OOO dinara. Bakici je umreo muž i sin i sama je jedva je isplatio dadžbine a kupi najosnovnije hleb mleko svaki dan i ako ostane onda možda i meso i to rasporedi za više dana. Ja sam privatnik i mogu reči prošle godine je bio loše a sad je ubitačan ubija me siva ekonomija. Nap ijcama šverceri prodaju svašta čak i hranu ne plačaju porez nikome a ja redovno plačam sve i kad kod mene dodje inspekcija i slučajno nadje najmanju grešku plačao bi minimalno 1O OOOdinara a kad uhvati švercera on za kaznu plača najviše 3 OOO dinara. Gde je tu istina. Oni pričaju jedno borba protiv sive ekonomije al kazna je veča ako si prijavjen.

Odbornik

pre 10 godina

NBG DEMOKRATA,

Alooooooo.Procitaj sta sam napisao.Ne mogu da sakupe 56.Nema kvoruma.Jedan bolestan nema kvoruma. Ne vazi vecina.Kvorum daje 56 prisutnih.Ako ima kvoruma onda tajno glasanje (ako ima demokratije) i onda iznenadjenje

Hajduk Stanko

pre 10 godina

Jadni li smo mi kad jedna stranka odlučuje o bilo čijoj smeni
(Jadno, 23. septembar 2013 15:44)

Da, do skoro se sve pitao DS.
(loler, 23. septembar 2013 16:17)
Ako dobro razmislis videces da si u ogromnoj zabludi

Sapun

pre 10 godina

Dodjite prvo na Prajd pa onda da vidimo kako cemo dalje.

SNS je ne samo demokratska stranka, nego i najcivilizovana u Balkanu.

Izlazimo svi... pa da zatvorimo usta svakome.

Ocemo Vucica na celu kolone!

Ddule

pre 10 godina

Ja se bojim da ukoliko SNS-ovski vrh ne izlazi 28.09.2013. na celu Prajda, izgubit ce najmanje 40% glasaca. A iako izlazi, izgubit ce isti procenat, ako ne i jos vise.

Ne daj boze da izlazi Djilas, jer onda ce on osigurati mesto lidera BG bar za sledecih 8 godina.

Politika je cudo, gora nego ovaj novi iPhone sa (fingerprint readear) "Touch ID". Sve vazne informacije idu kod lidere Prajda.
Pa njih je vise nego sto to mi obicni zemljaci mislimo, ima ih svugdje oko nas!

banana republic

pre 10 godina

Evo,imam ja predlog,kao gradjanin Novog Sada,dajte vi nama tog lopova Djilasa,a vi uzmite ovog eksperta i postenjacinu Vucevica.

"hocemo jos vlasti",i jos i jos dok ne dosadimo narodu

pre 10 godina

Da li to znaci,ukoliko ostvarite svoju prljavu ideju o smeni DJilasa,novi rebalans budzeta?Setite se samo da ste Beogradu debelo smanjili budzet,i sada kao,DJilas kriv za nenamensko trosenje.Jedini cilj vam je njegova smena,a to sto nemate nikakve ideje,pa cak ni kandidata,nema veze.To bi isto bilo kao kada bi fudbalski sudija iskljucio iz igre golmana a ne ubaci zamenu.Stvarno ste smesni i jadni i vlasti gladni.

Moka

pre 10 godina

Raspisite izbore i doticnom gospodinu pokazite, kako se na posten nacin dolazi na vlast , da ne bude opet kako su naprednjaci na prevaru preuzeli vlast .Ne dozvolite da budemo kao oni. Zelim da mirne savesti Beograd pocne normalno da funkcionise sa novim gradonacelnikom , koji je stvarno izabran voljom gradjana.

ljubitelj burleski

pre 10 godina

A Maja je potvrda o poštenju i stručnosti onih koji bi da sruše beogradske glasove za Djilasa za gradonačelnika.E baš ste svi s njOm na čelu za dobro posmatranje .Kome li ovakvi mogu nešto da ponude, osim totalne propasti.Ili ovaj od juče, čija se vojska ,,komentatora,, neprestano,, raznim imenima krštena,, javlja o svemu u svačemu,onako,,stručno,, i nepogrešivo istim rečnikom,baš kao da je po diktatu ,ili se mi varamo ,nemamo one naočari da,nam ih udele,pa da progledamo na njihov način.Sve su ,,sredili,, u celoj zemlji, pa će i Beograd,,onako kako su ga ,,sredili,, posle Mitinga za one u Hagu.Na sreu, oni koji traže izbore, a mole Boga da se nedese,, kao što reče,,naš ,šarmantni,, Premijer , nisu iz DS,a nego baš ovakvi,koji na drugi način neumeju nit su umeli da se dočepaju vlasti. Način ne menjaju od kada postoje, samo su srednje slovo promenili,to im je cela,,prekompozicija,, dobro znanih ,,muzičara,, i njihove ,,muzike,, imali smo prilike da ih dobro i vidimo i slušamo u proteklih 26 godina,samo su sada bez majica preko odela, i nenose čaše za polivanje po ostalima koji nisu njima po volji.Koji li su eksperti ,i manipulatori s zaduženjima, kreditima ,dugovima u koje su zavili celu zemlju, pokrivanjem največih pljačkaša za po koji glas više, sa ovim pajacima na sceni gradske Skupštine, Jovičiem i Mladenovićem ,dovoljno je samo im pročitati,,biografije, fale samo dveri,obraz ,i ostali klerofašisti koji su njihov izum,i ,potpora,, za svaki slučaj, I ,KVORUM,BESTIJALNIH.

AFRICKA SLJIVA

pre 10 godina

Kidisu hijene na lava,mnogo ih ima,a lav sam.Izgleda ce domoroci da dodju sa motkama da pomognu Lavu.Ipak su hijene lesinari,a Lav je kralj zivotinja.

Dzoni Bgd

pre 10 godina

Djilas je gotov i tu nema price. Nije se rodio u toj fotelji iako je mislio da jeste. Lepo nas narod kaze "Mozes da radis sta hoces, ali ne i dokle hoces".

Liki

pre 10 godina

Prirodno je da Đilas više ne bude gradonačelnik.Dosta više kalkulacija i prolongiranja,građani Beograda žele promenu vlasti i to što pre!

dexydjole

pre 10 godina

Dajte nekom novom da pokaže šta zna kao gradonačelnik. Mislim da bilo ko iz SNS-a da bude gradonačelnik biće dobro jer njihova reč ima neku težinu i veru da će to funkcionisati. Nemožemo znati da li je to tačno ako ne probamo.

BRATAC - SAČULATAC

pre 10 godina

SNS je mnogo puta do sada dokazao da sve odluke koje donosi su iskljucivo u interesu grdjana. Takodje i danas na predsednistvu stranke doneti odluku koja ce biti u interesu gradjana Beograda. . Kojim nacinom ce doci do promene vlasti, verujem da gradjanima nije ni toliko bitno, koliko zelimo tu promenu,samo nemojmo da se varamo tim sto problem BG nije jedini. Ima tu dosta gradova u Srbiji gde DS vlada bez ikakvih rezultata i podrske gradjana.

demian

pre 10 godina

Jadno je to sto se cela prica ovih nesrecnika iz SNS a svodi na pljuvanje Djilasa. Niko ni jednog sekunda ne pominje STA je to sto ce uciniti bolje za Beograd?! Ono malo puvalo iz SNS a, Jovičić ne bi znao ni mesnu zajednicu da vodi a galami po ceo dan!

lajneri iz podruma

pre 10 godina

strašno, porazno, kakav je današnji pregled vesti: skoro 50% naslova odnosi se na smenu vlasti (đilasa) u bgd! zar u ovoj državi nema važnijih, uregentnijih tema, problema milion, cene astronomskom brzinom prazne naše džepove, a režimlije svu svoju kadrovsku bedu usmerile ka beogradu.
sramota!

Grunf

pre 10 godina

Dakle izborna volja je sledeća:DS 50 mandata,SNS 37,SPS-PUPS-JS 13 i DSS 10 mandata.Pet stranaka da ruši nekoga što je prirodno da bude gradonačelnik sa osvojenim mandataima. E sada zašto ste klimoglavci jer vas tako vaš ljubljeni Aleksandar Veliki i zove.Vama je sasvim svejedno što ste osvojili najviše poslaničkih mesta u republičkom parlamentu a Premijer je iz SPS-a.Vi očigledno i ne znate za koga ste glasali.Predesdnik DSS-a Vas je okarakterisao kao stranku koja vuče u sunovrat Srbiju a Vi s njima rušite gardonočelnika.Dakle nije tačno da Aleksandar Veliki nema problem ni sa čim.Najveći problem mu je glasačko telo koje se kreće i ponaša kao balvan kad upadne u bujicu vode pa gde udari.Nemate pojam da nosite kamen oko vrata koji se zove SPS.DS je kažnjen jer je vaskrasao SPS i vratio u politički život Srbije a Vi ste ih nalili kerozinom i nemojte se iznenaditi njihovom dupliranom rezultatu na sledećim izborima.Nikada nisam glasao za SPS ali Ivice moram da ti odam priznanje da ih vozaš žedne preko vode kako hoćeš (DS i SNS).Šta god da ti padne na pamet ostvariš.Ne bi me iznenadilo da budeš i Gradonačelnik garad Beograda.I budi majstore što ti da vučeš kola kada možeš da držiš uzde.Ući ćeš u političku istoriju.Premijer,Ministar policije koji je sa dve stranke osvojio 14,7% glasova od jedva izaščih 60% i sada budeš gradonačelnik sa 9,13%.U stvari SNS -ovci su glasali za tebe po svojoj prilici.Lepo te prozovu Ministar 3 u 1.Bravo šmekeru.Ševaj majstore dok vidiš da može.

gori

pre 10 godina

ovo je sramota!djilas je najbolji gradonačelnik,za njegovih 5 godina se Beograd preporodio! gazela, mostovi, bulevar, itd. ...beogradjani znaju to da cene!

winston

pre 10 godina

Imate sada 6 meseci da totalno upropastite imedj Djilasa. Da se pojavi neki kriminalac kao onaj sto je svercovaju cigaterte, i optuzi Djilasa za nesto. Lil mozda da ga uhapse zbog mosta? Ko zna, ali ovo je staro radikalsko posao, dobro poznat, samo mislim da cete ovaj put sami sebe z ! I ako kazete da vas gradjani BG podrzavaju, to je laz, i to ste vi izmislili. Sigurno neceju nekoga iz SNS. Niko mene nije pito.

Marko R.

pre 10 godina

Ako smene Đilasa a ne izaberu svog gradonačelnika, biće to veliki poraz za SNS, jer će tako sami priznati da uošte nemaju ljude koji su sposobni da vode Beograd. Ako smene Đilasa i postave svog gradonačelnika, biće to veliki poraz SNS jer će svi videti da oni uopšte nisu u stanju da vode Beograd. Ako smene Đilasa i postave gradonačelnika iz SPS-a biće to, opet, poraz SNS-a... Mnogo opcija i svaka, već na srednji rok - gubitnička. Đilas zato može mirno da čeka sutrašnju sednicu Skupštine grada.

ravnoteža

pre 10 godina

Zbog bahatosti DS je izgubio republičke izbore. SNS je postao još bahatiji za jednu godinu. Ne treba rušiti gradsku vlast, ako zbog ničeg drugog onda zbog ravnoteže.

EU Citizen

pre 10 godina

Ko pita gradjane? Ako vrh koji je gladan vlasti odlucuje o svemu. Razumeo bi da je SNS ostvario natpolovicnu vecinu.Koliko su samo bili ucveljeni posle proslogodisnjih izbora pri mogucnosti da DS i SPS ponovo formiraju vlast. Stalno su trolali da je narod glasao za promene.A taj narod samo 2% vise glasova od DS-a.U Beogradu su posteno izgubili i to ubedljivo. Perkomponovanje je izum Srbije.U samo dve nedeljeu Nemackoj odrzani pokrajinski izbori u Bavarskoj i parlamentarni.I nije ista vlast.I nikome tamo ne pada napamet da je prekomponuje po ugledu na parlamentarnu vecinu.Tamo se postuje glas naroda.Nema ucene

MilanCh

pre 10 godina

Bas napredno kad godinu dana ne mogu da smene gradonacelnika Beograda. Sta da ocekujemo kad budu na vlasti u glavnom gradu? Prezaduzenja kao i u republickom budzetu?

Ddule

pre 10 godina

Ja se bojim da ukoliko SNS-ovski vrh ne izlazi 28.09.2013. na celu Prajda, izgubit ce najmanje 40% glasaca. A iako izlazi, izgubit ce isti procenat, ako ne i jos vise.

Ne daj boze da izlazi Djilas, jer onda ce on osigurati mesto lidera BG bar za sledecih 8 godina.

Politika je cudo, gora nego ovaj novi iPhone sa (fingerprint readear) "Touch ID". Sve vazne informacije idu kod lidere Prajda.
Pa njih je vise nego sto to mi obicni zemljaci mislimo, ima ih svugdje oko nas!

ivan78bg

pre 10 godina

A jel imate podrshku za novu gradsku vlast?RUSIMO DJILASA A VIDECEMO STA CEMO POSLE..ODGVORNO NEMA SHT...STA DRUGO I OCEKIVATIO OD CRVENO CRNE KOALICIJE.....

pterodaktil

pre 10 godina

Vrh jedne stranke odlučuje o smeni ministara, dovođenju stranaca, smenjivanju gradonačelnika glavnog grada... Jesmo mi još republika, ono - demokratska, sa skupštinom i to?

Odbornik

pre 10 godina

NBG DEMOKRATA,

Alooooooo.Procitaj sta sam napisao.Ne mogu da sakupe 56.Nema kvoruma.Jedan bolestan nema kvoruma. Ne vazi vecina.Kvorum daje 56 prisutnih.Ako ima kvoruma onda tajno glasanje (ako ima demokratije) i onda iznenadjenje

Hajduk Stanko

pre 10 godina

Jadni li smo mi kad jedna stranka odlučuje o bilo čijoj smeni
(Jadno, 23. septembar 2013 15:44)

Da, do skoro se sve pitao DS.
(loler, 23. septembar 2013 16:17)
Ako dobro razmislis videces da si u ogromnoj zabludi

Gradjanin Beograda

pre 10 godina

Ocigledno je da je Aleksandar Vucic umirio jastrebove iz Beograda.Mnogo se ocekivalo od sednice GO SNS-a. Nisu izasli sa predlogom kako rusiti Djilasa, nisu izasli sa kandidatom.Ocigledno je da nemaju'Strucnjaka". Mozda cekaju dogovor sa Djulijanijem.A najsmesnije je sto 9 odbornika SPS-a ruse gradonacelnika.Skupo ce paltiti ovaj potez

Grunf

pre 10 godina

Neverovatno je ono što se dogadja u Srbiji.Zaitsa kada čovek vrati film ko su bre svi ovi ljudi koji su na političkoj sceni u Srbiji i koji kroje kapu nama..Zamislite samo političke koalicijeu Srbiji.Imamo koaliciju na nivou republike SNS-SPS.Pa imamo DS-SPS u Beogradu.Po Serbiji je sve iznešano.Kada je "krempita" u pitanju svako sa svakim može.Koja je politička ideja nema veze važno je samo ko će veći deo krempite zahvatiti.Možeš misliti sada DSS i SNS zajedno podnose inicijativu zbog Beogradjana a isti Voja KOštunica optužuje SNS da vodi Srbiju u sunovrat.Dakle SNS vodi Srbiju u sunovrat a Beograd gde je.Čitam često komentare i dodele pluseve i minuse.Ako se neko šali u redu ali ako neko zaista na pojedine tekstove komentatora dodeljuje toliki broj minusa Srbija je u još u težem problemu nego 90-tih godina.Odjednom kada su najvljene malo veće investicije u gradu odmah se sve ustalasalo.Vukovi počeli da zavijaju.Uostalom izgleda onaj sastanak "Beogard na vodi" ili kako se već zvaše šta bi sa tim.Sada nam SNS priča kako će dokazati malverzacije u Beogradu.Ama majstori šta ste bre vi dokazali.Da li ste vi srpska tužilačka starnka ili Srpska forenzička stranka.Šta god bili ni jedan Vam posao ne ide.Batalite se bre gluposti.Pa svako zna da vrana vrani oko ne vadi.To ste svi vi zajedno poakzali unazad 23 godine u svbakom sekundu vašeg političkog delovanja bilo da ste pozicija ili opozicija (na sve aktere političke scene mislim).Retzltat Vašeg rada svi dobro osećamo kako živimo.

Milice, Milice

pre 10 godina

Radim u jednom gradskom preduzecu, pred penzijom sam, za svoj radni vek nisam videla ovo sto gledam poslednjih godina, cista pljacka Beogradjana. Bila sam za Djilasa, ali sam sada iz petnih zila protiv njega.
(MilicaBg, 23. septembar 2013 21:00)

Milice, Milice, malo lagis, aaaaa!!! Nos ti do ovde izaso!
Zamisli molim te!
Boze, boze, na sta ste vi sve spremni! Verujem da imas 20tak god, da patis da budes Karleusa, skupljas pare da napumpas usta ili vec jesi, upravo si polomila i drugi vestacki nokat rolajuci misa i lupajuci minus i plus, a ovaj komentar si ostavila upravo kada ti se zavrsila turska serija!

Bila si za Djilasa, a sada vise nisi, ma zamisli!!!
Idi bolje procitaj neku knjigu, prosiri malo svoje vidike, ajde!

shimano

pre 10 godina

ok smenićete djilasa pa ćete godinu dana da kukate kako je upropastio te ovo te ono, divićete se sebi kako ste lepi,mudri,najpopularniji,pozivaćete se na "volju" naroda pa kad sve to prodje vučko će sa suzom u oku i drhtavim glasom reći kako čak ni mi sns-ovci nemamo ideje ni kadar. no dobro,uvek ima patriJota van srbije koji će zarad ljubavi prema našoj zemlji i glavnom gradu doći da nesebično pomognu.

Odbornik

pre 10 godina

Nisam siguran da opozicija moze da sakupi 56 odbornika za kvorum.Dovoljno da jedan ne dodje kvoruma nema.Sada krece kontra udarac DS-a. Pravljenje kvoruma.Ja sam odbornik. Cekam prebrojavanje. Cekamo svi mi

Ja

pre 10 godina

ok smenićete djilasa pa ćete godinu dana da kukate kako je upropastio te ovo te ono, divićete se sebi kako ste lepi,mudri,najpopularniji,pozivaćete se na "volju" naroda pa kad sve to prodje vučko će sa suzom u oku i drhtavim glasom reći kako čak ni mi sns-ovci nemamo ideje ni kadar. no dobro,uvek ima patriJota van srbije koji će zarad ljubavi prema našoj zemlji i glavnom gradu doći da nesebično pomognu.
(shimano, 23. septembar 2013 22:18)

A sta se drugo ocekuje da rade.Kako ce samo da nateraju gradjane da placaju prevoz a do juce su pozivali na tihi bojkot istog.

pera kojot genije

pre 10 godina

@Mebijus: izgleda da ti niko nije objasnio, iz bot centrale, da Njuz net ne objavljuje prave vesti, to je veb stranica koja objavljuje šaljive tekstove u formi vesti...

Zloćko

pre 10 godina

Očekivano je bilo, mislim da beogradjani čekaju na ovaj korak vec pola godine...a posto je izgubio u gradu mora ce da pllati ceh kao Tadić! upropastio je i stranku i grad

bozza

pre 10 godina

posle svih manipulacija, afera, kojekakvih likova postavljenih na veoma visoka i odgovorna mesta, ja treba da poverujem da cete sprovesti fer i korektne izbore u BG? Kladim se da ce opet biti neka afera sa dzakovima, ovaj put u kontra smeru

kik

pre 10 godina

Vuciceva zivotna zelja je bila gradonacelnik Bg dok je bio u radikalima. Nekoliko puta je pokusao ali su ga zeznuli ovi iz SPS. Sada je napokon doslo vreme

Nenad

pre 10 godina

Nema valda pamitnije posla nego da svuda traži vlast. Jer je vlast najbitnije? Ima od toga mnogo važnije pitanje za mene. Pitam vladajuću stranku inače nisma član nijedne partije i ne želim da budem jer ču uvek reči istinu bez obzira ko je i ko bude na valsti. Zašto radnicima FAS Sombor rekli da nemaju dovojno pare da vodi slučaj protiv njihovog poslodavca kada mesecima nisu primili platu kada već više od jedne godine nije za njih plačeno zdravstveno osiguranje. Za to nema para al da se dodje do vlasti bilo gde za toga ima. Zašto se povečao cena struje i svim ostalima a plate ne. Narod gladuje a naročito penzioneri. Tu U novom Sadu jedna baka meni se žalila da ima 12 OOO dinar penzije a sad dobila za stan gde sama živi da palti porez za imovinu 7 OOO dinara. Bakici je umreo muž i sin i sama je jedva je isplatio dadžbine a kupi najosnovnije hleb mleko svaki dan i ako ostane onda možda i meso i to rasporedi za više dana. Ja sam privatnik i mogu reči prošle godine je bio loše a sad je ubitačan ubija me siva ekonomija. Nap ijcama šverceri prodaju svašta čak i hranu ne plačaju porez nikome a ja redovno plačam sve i kad kod mene dodje inspekcija i slučajno nadje najmanju grešku plačao bi minimalno 1O OOOdinara a kad uhvati švercera on za kaznu plača najviše 3 OOO dinara. Gde je tu istina. Oni pričaju jedno borba protiv sive ekonomije al kazna je veča ako si prijavjen.

Ja

pre 10 godina

Radim u jednom gradskom preduzecu, pred penzijom sam, za svoj radni vek nisam videla ovo sto gledam poslednjih godina, cista pljacka Beogradjana. Bila sam za Djilasa, ali sam sada iz petnih zila protiv njega.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (MilicaBg, 23. septembar 2013 21:00)
E......nemoj,batali

nada22

pre 10 godina

Jel ovo način smanjivanja troškova budžeta?
Umesto IZBORA gde se građani koliko-toliko pitaju (a to koštaaaa!), "vlasnici" fotelja odlučuju KO na KOJU fotelju ima pravo (kao to je BESPLATNO?!). Onaj ko mnogo RADI, umesto da ČUVA mesto, gubi povernje FOTELJAŠA!

Tatjana

pre 10 godina

Beograd je zasluzio bolju vlast.Zasluzili su Beogradjani jeftiniji prevoz,kvalitetnije zdravstvo,bolje skole...Nije to islo kako valja u prethodnom periodu.Zato se nadamo boljem sutra.

MilicaBg

pre 10 godina

Radim u jednom gradskom preduzecu, pred penzijom sam, za svoj radni vek nisam videla ovo sto gledam poslednjih godina, cista pljacka Beogradjana. Bila sam za Djilasa, ali sam sada iz petnih zila protiv njega.

Mebijus

pre 10 godina

Odavno je jasno da li će, ostalo je bilo samo pitanje kada i kako. A jedva čekam mirne proteste komunalnih policajaca i kontrolora, to će biti događaj za pamćenje!

Radio Mileva

pre 10 godina

Strucni kadar ds-a pokazao je sta ume,ne zna se ko je gori i ko je vise ojadio drzavu.Sto se tice SNS-a sigurna sam da imaju boljeg kandidata od Djilasa,mnogo boljeg.

rile

pre 10 godina

Imam utisak da se predugo govori o tome. Ono što je zaista važno je da Đilas ode što pre kako bi se izbegla dalja zaduživanja.I slazem se sa g. Stefanovicem izbori ce biti najbolje resenje i razuverice neverne tome koji tvrde da gradjani Beograda podrzavaju Djilasa.

DaMjaN

pre 10 godina

Podrška svih građana je usmerena prema onima koji ulažu ogromne napore da se aktuelno stanje popravi, da se stvore uslovi koji će doprineti bitnim i značajnim promenama i što je najvažnije da se smene svi oni koji kao cilj svog delovanja nemaju „interes Srbije“, nego „lični interes“. Zaista da bi se moglo krenuti napred, mora se stanje u svim oblastima rada i života drastično izmeniti. Smena Đilasa je samo jedan korak na tom putu.

rista

pre 10 godina

Doslo je vreme da dodje do promene vlasti u Beogradu, jednostavno dogorelo je do noktiju , sve gore i gore se zivi.Samo promenama do boljeg zivota za sve ,ako treba raspisati izbore i promene su sigurne.

gole

pre 10 godina

Kada je Djilas izabran za gradonacelnika , izabran je većinom u Skupštini. Ali ta većina više odavno vise ne postoji, i zato je krajnje vreme da bude smenjen-i slazem se da bi izbori bili najbolje resenje

Nevidljiva xy

pre 10 godina

Lose vam kalkulacije komentatori,sve je gotovo u vezi vaseg dragog lidera. Nista nije vecno,pa ni zloupotreba polozaja potpomognuta od mnogih..ali svi ce doci na red...

rista

pre 10 godina

Sadasnji gradonacelnik neki kazu radio je u interesu Beogradjana. Ja mislim suprotno mnogo ga je zaduzio ,potom lazni tenderi namestani stranackim,gradskim funkcionerima,rodbinske i tajkunske veze,s,malverzacije i kradje na svakom koraku a vise cemo tek saznati posle smene vlasti jer mnogo toga se prikriva

Indigo

pre 10 godina

Ne znam da li ce biti bas ubedljiva pobeda SNS-a na izborima...ipak je Djilas mnoge zaduzio u vidu zaposljavanja u JP,sad je red da mu oni vrate glasovima na izborima!

Piki

pre 10 godina

Ako je 2008 godine bilo legitimno da se prekomponuje vlast kao na republici i u tadasnje vreme Vucic izvisi za gradonacelnika jer je sps odlucio da poslusa Tadica, sto sad ne bi bilo legitimno da sps pravi vlast sa sns. Izgleda demokrate kad vrse prekomponovanje to je uredu ali ako to radi druga stranka onda nije uredu.

maximus

pre 10 godina

Vidim Vi imate sve stručnjake u DSu, pa sve zivo pokradose, i nama tece med i mleko...vadili ste se na Milosevica 12 godina...vise ste vladali od njega,ja sam vise zaradjivao dok je on bio na vlast5i, a vi sve zivo ste prodali,a sve gore zivimo

Neprilagodjena

pre 10 godina

Kada vec Djilas trazi izbore,evo,zelja ce mu biti ispunjena!I saglasna sam sa ovim rokom,treba te izbore pripremiti,ne moze se danas odluciti da se ide na izbore i sutra vec da budu odrzani!

kako je Sizife?

pre 10 godina

SNS ima podršku većine, a Đilas je istu izgubio jer je DS rasparčana.
(Maya, 23. septembar 2013 20:19)
Sve ovo što nam se dešava posledica je minulog rada i nerada!

Moka

pre 10 godina

Raspisite izbore i doticnom gospodinu pokazite, kako se na posten nacin dolazi na vlast , da ne bude opet kako su naprednjaci na prevaru preuzeli vlast .Ne dozvolite da budemo kao oni. Zelim da mirne savesti Beograd pocne normalno da funkcionise sa novim gradonacelnikom , koji je stvarno izabran voljom gradjana.

Sapun

pre 10 godina

Dodjite prvo na Prajd pa onda da vidimo kako cemo dalje.

SNS je ne samo demokratska stranka, nego i najcivilizovana u Balkanu.

Izlazimo svi... pa da zatvorimo usta svakome.

Ocemo Vucica na celu kolone!

zeka

pre 10 godina

Kada je 2008. DS naterao socijaliste da podrže vlast DS u Beogradu, jer u suprotnom neće biti zajedničke republičke vlasti, to je tada bilo demokratski. Zašto sličan zahtev danas ne bi bio demokratski?

NBG DEMOKRATA

pre 10 godina

@ "Nisam siguran da opozicija moze da sakupi 56 odbornika za kvorum.Dovoljno da jedan ne dodje kvoruma nema.Sada krece kontra udarac DS-a. Pravljenje kvoruma.Ja sam odbornik. Cekam prebrojavanje. Cekamo svi mi
(Odbornik, 23. septembar 2013 17:48)":
Ako si ti odbornik ja nikad nisam bio. A jesam... Dakle... Ako nema kvoruma nema ni sednice. Ako nema sednice, prinudna uprava. I tako blize i tako dalje...

Predrag O.

pre 10 godina

@ Milice, Milice, 23. septembar 2013 21:51

To sto je Milica rekla je javna tajna koja ce se ubrzo i dokumentovati! zivi bili pa videli...

ivan

pre 10 godina

KOliko mi je poznato građani su izabrali svoje odbornike u gradskoj kući. Odbornici imaju puni kapacitet kako da postave tako i da smene gradonačelnika. Prema tome, ako postoji većina za smenu sadašnjeg gradonačelnika onda nema nikakve potrebe za raspisivanjem izbora u Beogradu a li niko ih i ne isključuje.

Koben

pre 10 godina

(Odbornik, 23. septembar 2013 20:30)
Да си заиста одборник знао би да кад се доносе важне одлуке нема болести. Да ли треба да те подсетим случаја Јелене Триван, кад су је довукли у скупштину буквално из болнице да би гласала, а жена тек оперисана?!

Carpe diem

pre 10 godina

Kako god to neko definisao,normalno ili ne,izbori su prava opcija.to je prilika da se svi uvere koliku podrsku uzivaju u birackom telu.

Liki

pre 10 godina

Prirodno je da Đilas više ne bude gradonačelnik.Dosta više kalkulacija i prolongiranja,građani Beograda žele promenu vlasti i to što pre!

dexydjole

pre 10 godina

Dajte nekom novom da pokaže šta zna kao gradonačelnik. Mislim da bilo ko iz SNS-a da bude gradonačelnik biće dobro jer njihova reč ima neku težinu i veru da će to funkcionisati. Nemožemo znati da li je to tačno ako ne probamo.

Dzoni Bgd

pre 10 godina

Djilas je gotov i tu nema price. Nije se rodio u toj fotelji iako je mislio da jeste. Lepo nas narod kaze "Mozes da radis sta hoces, ali ne i dokle hoces".

mister no

pre 10 godina

Imam utisak da se predugo govori o tome. Ono što je zaista važno je da Đilas ode što pre kako bi se izbegla dalja zaduživanja.I slazem se sa g. Stefanovicem izbori ce biti najbolje resenje i razuverice neverne tome koji tvrde da gradjani Beograda podrzavaju Djilasa.
(rile, 23. septembar 2013 21:16)

Ako Djilas treba da ode zbog zaduzivanja gradjana...iako se vidi gde su pare otisle, most,ulice,skole, vrtici, ambulante........reci mi onda gde treba da odu SNS i SPS za rekordno zabelezeno zaduzivanje drzave za 6 milijardi u roku od godinu dana, koje su samo tako otisle, pojelo se!!
Pa nemaju ni kandidata za gradonacelnika, kampanja ce im se svesti na Vuciceva gostovanja, Vuciceve plakate, dzabe prevoz i sipatizeri ce se loziti kao da ce im Vucic biti gradonacelnik!! Lako je manipulisati taj sloj gradjana a Vucic i ekipa to vesto koriste 20 godina!!
Samo sto je vecina ipak za coveka koji je nesto uradio i koji zna sta radi!!

"hocemo jos vlasti",i jos i jos dok ne dosadimo narodu

pre 10 godina

Da li to znaci,ukoliko ostvarite svoju prljavu ideju o smeni DJilasa,novi rebalans budzeta?Setite se samo da ste Beogradu debelo smanjili budzet,i sada kao,DJilas kriv za nenamensko trosenje.Jedini cilj vam je njegova smena,a to sto nemate nikakve ideje,pa cak ni kandidata,nema veze.To bi isto bilo kao kada bi fudbalski sudija iskljucio iz igre golmana a ne ubaci zamenu.Stvarno ste smesni i jadni i vlasti gladni.

AFRICKA SLJIVA

pre 10 godina

Kidisu hijene na lava,mnogo ih ima,a lav sam.Izgleda ce domoroci da dodju sa motkama da pomognu Lavu.Ipak su hijene lesinari,a Lav je kralj zivotinja.

banana republic

pre 10 godina

Evo,imam ja predlog,kao gradjanin Novog Sada,dajte vi nama tog lopova Djilasa,a vi uzmite ovog eksperta i postenjacinu Vucevica.

ljubitelj burleski

pre 10 godina

A Maja je potvrda o poštenju i stručnosti onih koji bi da sruše beogradske glasove za Djilasa za gradonačelnika.E baš ste svi s njOm na čelu za dobro posmatranje .Kome li ovakvi mogu nešto da ponude, osim totalne propasti.Ili ovaj od juče, čija se vojska ,,komentatora,, neprestano,, raznim imenima krštena,, javlja o svemu u svačemu,onako,,stručno,, i nepogrešivo istim rečnikom,baš kao da je po diktatu ,ili se mi varamo ,nemamo one naočari da,nam ih udele,pa da progledamo na njihov način.Sve su ,,sredili,, u celoj zemlji, pa će i Beograd,,onako kako su ga ,,sredili,, posle Mitinga za one u Hagu.Na sreu, oni koji traže izbore, a mole Boga da se nedese,, kao što reče,,naš ,šarmantni,, Premijer , nisu iz DS,a nego baš ovakvi,koji na drugi način neumeju nit su umeli da se dočepaju vlasti. Način ne menjaju od kada postoje, samo su srednje slovo promenili,to im je cela,,prekompozicija,, dobro znanih ,,muzičara,, i njihove ,,muzike,, imali smo prilike da ih dobro i vidimo i slušamo u proteklih 26 godina,samo su sada bez majica preko odela, i nenose čaše za polivanje po ostalima koji nisu njima po volji.Koji li su eksperti ,i manipulatori s zaduženjima, kreditima ,dugovima u koje su zavili celu zemlju, pokrivanjem največih pljačkaša za po koji glas više, sa ovim pajacima na sceni gradske Skupštine, Jovičiem i Mladenovićem ,dovoljno je samo im pročitati,,biografije, fale samo dveri,obraz ,i ostali klerofašisti koji su njihov izum,i ,potpora,, za svaki slučaj, I ,KVORUM,BESTIJALNIH.