Nedelja, 22.09.2013.

09:13

Dva scenarija za smenu Đilasa

Lideri SNS i SPS Aleksandar Vučić i Ivica Dačić razmatraju dve opcije promene vlasti u Beogradu i smenu Dragana Đilasa, saznaje Blic.

Izvor: Blic

Dva scenarija za smenu Ðilasa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

vgrad

pre 10 godina

Od izbora nema ništa, postaviće vam nekog bezličnog birokratu i tako do 2016..
To svaka vlast radi po Vojvodini i NS - onda je to "demokratski".... pa evo vam, uživajte.
(prvi veverko, 22. septembar 2013 12:06)
SNS i Aleksandar Vučić sigurno neće dozvoliti da se Đilas pravi žrtvom, svako rešenje biće privremeno a izbor gradonačelnika sigurno na izborima.kakva je strategija SPS-a videćemo.

Milijana Djuric

pre 10 godina

Ne treba dizati prasinu oko smene gradonacelnika Beograda, vec se previse odomacio, vreme mu je da se presabere, ni u stranci mu ne cvetaju ruze i tamo mu se drma presto.

Treći scenario

pre 10 godina

Kako vidim svaki dan, toliko ljudi odlazi da to nije normalno, da ne govorim o tome da 100.000 Vojvođana traži HU državljanstvo.
Treća opcija je da lepo ostane SNS građanstvo i vlada, onda nećete imati nikakvih problema...

Monarhista

pre 10 godina

Čim promene vlast u Beogradu, eto nama maloletničkog nasilja.
(Čuvajmo se Beograđani., 22. septembar 2013 10:50)

Sve će stati i zavladaće mrak! Ajde molim vas, stranački vojnici dosta više vaše histerije, na vlast se dolazi ali i silazi sa nje.
(Iva, 22. septembar 2013 11:45)

Niti sam dete, niti sam histeričan, niti stranački vojnik... Samo živim u Novom Sadu. I gledam ovim matorim očima kako se pljačka, prebija, otima...
A gde vi živite kad ne znate kako izgleda SNS uprava?

Sokolac

pre 10 godina

Smena vlasti u Beogradu je neophodna , a koji će se opcoje primenite za građane nije bitno.Aktuelna vlast u Beogradu na čelu sa Đilasom je odavno izgubila poverenje beograđana i zato je treba promeniti što pre.

paraglajder

pre 10 godina

Po meni, SNS je napravio dve ogromne greške, zbog kojih će i pasti - to sam rekao pre godinu dana, a i danas tako mislim.

Prvo - sto godina su bili opozicija, a svu energiju su (očito) trošili isključivo na pljuvanje vlasti; za to vreme mogli su da naprave konkretne programe, da skupe kvalitetan kadar, da se pristojan i kulturan svet ne šokira kad vidi "neke njihove", da radi konkretno - ne samo da obilazi neki Sirig od kuće do kuće ubirajući članarinu.

Drugo - trebali su odmah da krenu sa ekonomskim programom, a sa borbom protiv kriminala usput - jer to je proces koji traje doveka, dok je države.
Borba protiv korupcije ne samo da nije donela neke rezultate, nego se izrodila u svoju suprotnost... A to što je sopstvenim glasačima "borba" predstavljena kao nešto primarno, a POSLE ĆEMO ekonomiju - to se izrodilo u tragediju, kako svi osećamo na svom džepu.

Da su počeli odmah sa ekonomijom, za godinu i po bi se rezultati osetili makar malo, a imali bi 80% glasača, a ne 40% :). Ovako - pad je neminovan, pogotovo ako se dočepaju Beograda...

EU Citizen

pre 10 godina

Kakav narod - Taka i vlast! Narode, sto se trzate bez potrebe? Pa isti ste kao i oni. Pamatan narod u demokratkim zemljama rusi vlast koja ga ne slusa i postuje. Nama nedostaje pameti, obrazovanja i kulture. Mi smo jednosravno ba..gra, kako kaze moja baka.

vodoinstalater

pre 10 godina

Smeniti Djilasa nije lako.Vucic razmatra sve opcije i svestan je da mora da se promeni vlast.Beograd mora da dobije postenijeg gradonacelnika koji ce ih izbaviti iz dugova i da konacno gradjani budu zadovoljni radom i zivotom u Beogradu.
(Joker, 22. septembar 2013 18:02

A zaboravio si ono GOSPODIN ispred Vučić. Lupiće ti penale ovog meseca. Minus 20%.

Inače, Vučić će Beograd i Beograđane da izbavi iz dugova isto kao i celu Srbiju što izbavlja. Kuknjavom kako su "ovi pre nas" sve upropastili.

Alo, Jokeru, neće tvoje čkrabanje po netu i hvalospevi bez osnova upućeni poslodavcu doneti dobro ovom nesrećnom narodu, veruj mi...

Jeki

pre 10 godina

I treba ga smeniti, kako pre godinu dana nije spominjao izgradju metro nego sad kad vidi da mu se fotelja mrda, to je ono sto mu najvise zameram samoo se radilo pred izbore a izmedju su korisceni penzioneri, trudnice i deca za sticanje politickih poena.

SNS prevaranti

pre 10 godina

(bane, 22. septembar 2013 11:21)

Ala si izlupetao, radikalski, sve laž do laži... Gde ti živiš čoveće, u kom svetu... SNS je najveća prevara i to građani uviđaju, bez obzira na do sada neviđenu prljavu kampanju koju vode prepakovani radikali. Šta to u Beogradu nije urađeno, a obećano je - sve što je obećano to je i urađeno. Angažovali ste belosvetske hoštaplere i muljatore pa se još i hvalite. Sa druge strane, angažovanjem stranaca da uče Vučića dokazuje ono što odavno govorimo - da je Vučić neznalica, da je nesposoban, da su ljudi iz SNS neznalice, nesposobni...

danica

pre 10 godina

Ne razumem ove branioce Djilasa. Dragan Djilas ce glasovima odbornika Skupstine Beograda biti smenjen s mesta gradonacelnika. I niko ne objasni sta je tu tacno lose, nelegitimno ili nedemokratsko u mogucnosti da Djilas ode sa vlasti onako kako je na nju i dosao , glasovima gradskih odbornika.

Joker

pre 10 godina

Smeniti Djilasa nije lako.Vucic razmatra sve opcije i svestan je da mora da se promeni vlast.Beograd mora da dobije postenijeg gradonacelnika koji ce ih izbaviti iz dugova i da konacno gradjani budu zadovoljni radom i zivotom u Beogradu.

Glasač

pre 10 godina

Drago mi je što se ovde vide i druga mišljenja, a ne samo ostrašćena lupetanja onih kojima je SNS isprao mozak.

U tradiciji ovog naroda je da ne razmišlja svojom glavom, već da nekritički prihvata sve što mu servira neki "veliki vođa" koji je najpošteniji, najpravedniji, najpametniji i sve radi najbolje. Kult ličnosti nas je već više puta koštao previše, ali je taj mentalitet neuništiv. Bili smo i ostali ovce.

Molim sve Beograđane koji su protiv Đilasa da dobro razmisle svojom glavom šta je to Đilas loše uradio, da li je Beograd danas lepši, uređeniji, razvijeniji i bolji nego što je bio ranije. Koliko je vremena prošlo od kada je sagrađen bilo kakav most, od kada je kupljen neki tramvaj i od kada se pričalo o metrou. Razmislite i zašto vam toliko smeta taj beskrajno omraženi BusPlus, da li možda samo zato što sada morate da plaćate prevoz, a ranije niste? Napišite konkretno i argumentovano zašto smatrate da je Đilas loš gradonačelnik.

Ja sam Beograđanin koji vidi napredak u ovom gradu. Svi bismo želeli da je taj napredak još veći, da je ponešto urađeno bolje i lepše, možda kvalitetnije ili ekonomičnije, ali su rezultati tu. To što je Đilas zaradio navodno velike pare, a ja nisam, nije razlog da ga mrzim. Smatram da mu je to prednost. Oni koji tvrde da je nepošten, neka ga tuže umesto što vode prljavu kampanju preko tabloida. Što se tiče zaduživanja Beograda, država se za godinu dana zadužila mnogo više, a niko se ne buni. Ko bi bio kvalitetan protivkandidat Đilasu?

JovaNS

pre 10 godina

Znači, sad čekamo još jednu istorijsku sednicu Predsededništva na kojoj će Njegovo Prvopotpredsedničko Veličanstvo reći kako je u Srbiji danas sve bolje nego ikad. Jedino ga žulja taj Beograd... Ne znam samo 'oće li Pink direktno prenositi taj istorijski govor, ili ćemo gledati snimak. Predlažem da to bude snimak jer se onda "najefektniji potezi" mogu prikazati više puta uzastopno... I da: podržavam smenu Đilasa. Nije u redu da mi u Novom Sadu uživamo u prosperitetu koji nam je donela ova "napredna" vlast, dok se naši prijatelji i sunarodnici u Beogradu zlopate pod Đilasom.

zoran

pre 10 godina

@ Glasač, 22. septembar 2013 17:14

Na žalost, smenu Đilasa ne zagovaraju građani Beograda. Barem ne oni koji se ZAISTA tako osećaju. Njih je sve manje, druže dragi. U ovom gradu zamenili su ih neki drugi koji su došli OVDE ali se ne osećaju i ne ponašaju kao da su ODAVDE. Mogu oni biti i rođeni u Beogradu ali Građani (namerno veliko slovo) Beograda nikada nisu bili niti će biti.

Da ne bude zabune! Ista je situacija i u Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Subotici, Vranju ili Kragujevcu. Na kraju, u celoj Srbiji...

Na žalost!

Fender

pre 10 godina

Ja mislim da od svega ovoga nema ništa, tj. da se Dačić precenio malko. SNS svako malo objavljuje sad će i samo što nije, da stvarno žele - smenili bi Đilasa odavno. Vučić nikako nije glup čovek - ne samo da je rekao da nema kadrove za BG (nema ni za NS, kad smo već kod toga :D), nego je sasvim svestan da Vojvodina - a i EU motre samo tako šta radi sa Beogradom.

U situaciji gde se DS-u pridružuje LDP, a PUPS ima jasan stav - nema od ovoga ništa.

rada

pre 10 godina

99 posto komentara je napisano kao podrzka Djilasu I svi imaju preko 100 minusa, sto me ne potresa. Samo da znate da postojimo I da nas ima sve vise I vise. Pocnite nesto da radite, zaposljavate savetnike, rekonstruisete vladu I skidate Djilasa a narednih 6 mesci Pajtica. OVA VLADA JE GODINU I PO DANA NA VLASTI. Kakvu su im zemlju Demokrate ostavile. Kakvu su zemlju oni ostavili Demokratama.

zluradi

pre 10 godina

Tipicno za nesposobnjakovice! Posto ne znamo nista, hajde da srusimo one koji znaju. Pa u srpskom jeziku vec postoji poslovica za takve nakaze: Dva losa ubise Milosa!

Dr.

pre 10 godina

Koristili jedan, drugi ili smislili treci scenario nasa "voljena" vlada ce nam povecati poreze na imovinu. Povecali su neke cene a povecace i ostale. Zaposlice 100 a odpustiti hiljade ljudi. Kriminal ce i dalje biti u porastu, zdravstvo nastaviti da tone, kao i skolstvo, Mica ubica, salterska sluzbenica ce i dalje sprovoditi politiku FT1P...zivotni standard ce padati. Uskoro vise nece biti letovanja, zimovanje vec retko ko ima, ... idila vidjena ocima SNS i prirepaka.
NJIHOVI DZEPOVI PUNI A DZEPOVI GRADJANA PRAZNI!
U takvim okolnostima potpuno je svejedno kako ce se zvati gradonacelnik bilo kog grada u Srbiji, pa tako i Beograda.
Da jee ziv Orvel bi napisao "Beograd 2013"sa podnaslovom "Zivotinjska farma 2".

Dandi

pre 10 godina

Mi smo osudjeni da propadamo pa ovo nema nigde ....Toliko mi se smucila ova banda da nema vise gde ..A ponajviše KAMELEON ALEKSANDAR VUCIC KOJI JE JEDAN POKVARENI LISAC I OTIMACINE VLASTI SU SVE NJEGOVO MASLO PRIVESCI SAMO KLIMAJU GLAVOM..Ovako nikako nećemo postati normalna zemlja jer je ovakva hajducija u takvim zemljama zabranjena ili sasecena od strane naroda ...

Markan

pre 10 godina

Svima je jasno kao dan da ce izbora u Beogradu biti tako da nema potrebe odugovlaciti i igratise sa strpljenjem gradjana koji svakodnevno slusaju prepucavanja.

Kralj

pre 10 godina

Ovo je stvarno jako loše. Čovek je dobio 100000 više glasova od drugoplasiranog najjačeg štiha SNS-a. Iskreno, dibili ste izbore u Kikindi, Zaječaru i ostalim malim sredinama ali Beograd ne damo!

sisamo vesla

pre 10 godina

pitanje za ovu idi mi-dođi mi vlast: koliko scenarija imaju za vađenje ove zemlje iz krize, za reforme i ostale dobre stvari?
koga zamajavaju ovim fokusiranjem na otimačinu vlasti, vetrenjače, i ostale trice i kučine?

Miodrag

pre 10 godina

a najveca ironija je sto su ljajicevi odbornici izabrani glasovima ds-a! pa kad bi oni presli cenzus? i sad ce da rusi nosioca liste u korist glavnog protivnika? ludnica

zaluđeni

pre 10 godina

Za novog Gradonačelnika Beograda Cvijana ili Vjer'cu Radetu! Auh, Vjer'ca nije svukla bijeli T-shirt i nije skin'la bedž... Jeb'ga... Ne mere...

Posebni

pre 10 godina

Jadno i bedno. Prekrajaju narodnu volju na mucki nacin. Pa cak ni to ne mogu da sprovedu, nego ce morati da kupe jos jednog odbornika sa strane.

kako drugacije

pre 10 godina

Dzaba komentarisete, narod je nebitan, njima su bitne fotelje i moc..
To vam svakodnevno nedvosmisleno pricaju u svojim javnim nastupima, samo niko ne vidi od zaslepljenosti bajki koje nam plasiraju..
Zato i zivimo, tako kako zivimo-bedno.
PS. Mene bi bilo sramota, da bilo kog politicara molim za svoj bolji zivot..smatrao bi sebe nesposobnim, a neki ovde misle da ce im novi gradonacelnik doneti bolji zivot!?
Nema para, nema ni boljeg zivota, dok vam se "guzica ne oznoji", koji Vucic, Dacic, koji bakraci.

Biznis milioneri

pre 10 godina

Jedini nacin da nam krene i da sacuvamo drzavu je ...

''Đinan -- Bivši član Politbiroa Komunističke partije Kine Bo Silaj danas je osudjen na doživotni zatvor zbog korupcije i zloupotrebe vlasti, javile su agencije.''

zoran

pre 10 godina

@ bane, 22. septembar 2013 11:21

Da! Đilas i DS nisu imali ubedljivu većinu na Izborima za vlast u Beogradu. Bilo je bednih 36% (52 mesta, samo 4 manje od apsolutne većine) IZIŠLIH NA GLASANJE u odnosu na radikale 24% (35 mesta)
Zato su Radikali zamračili sve na Republičkom nivou. Imali su GRANDIOZNIH 24% (jedva 2% više od DS-a) izašlih a to je manje od 15% biračkog tela.

Prema tome, bane, sve zavisi sa koje strane se gleda...

Inače, Radikali i SPS će svim silama gledati da posao smene vlasti u Beogradu završe bez Izbora jer su svesni da bi bili katastrofalno poraženi, mnogo gore nego 2012., a to će da se odrazi i na njihovu popularnost naročito u Vojvodini gde isto kao i u Beogradu preuzimaju vlast špekulacijama a gde su ljudi ipak pragmatičniji od naroda iz ostalog dela Srbije.

Silvester

pre 10 godina

Stalno se pominje nerad, nesposobnost, loš rad političarskih garnitura... to je šminkanje stvarnosti. Ove oligarhije PLJAČKAJU narod najstrašnije, i zamena je teza da li će biti smenjene ili preglasane na izborima i tako neke gluposti. ZAMENA TEZA, ovde se radi o odsustvu bilo kakve političke snage da primeni zakon, pohapsi i osudi na duge robije sve ove zločinačke KLIKE koje sebe lažno predstavljaju kako nekakve političke opcije. Izbori su farsa, biraju se razna lica iste mafije. Kome to treba, mafijaška država i totalitarizam, u izbore niko ne veruje. Podvala je da je demokratija svedena samo na izbore u 4 godine. Gde je pravna država, slobodno sudstvo, mediji, slobodno tržište bez monopola, kroćenje birokratije, policija koja nema kriminalce u svojim redovima... NIŠTA! A samo kao papagaji se svi hvataju izborne volje, koja inače predstavlja tek izraz očajanja širokih narodnih masa koje pravog izbora i nemaju!

Najgrotesknije je što se sve ovo dešava na granici Evrope gde, ipak, nije ovako već je svetlosnim godinama daleko u svojim demokratskim standardima. Bez obzira na njihovu realnu plutokratiju, za nas su ljudi vekovima ispred. Mi kao hoćemo u Evropu? Pa ja ovo ne bih primio ni u Afriku...

prvi veverko

pre 10 godina

Od izbora nema ništa, postaviće vam nekog bezličnog birokratu i tako do 2016..
To svaka vlast radi po Vojvodini i NS - onda je to "demokratski".... pa evo vam, uživajte.

NY

pre 10 godina

bane

kako si samo utvrdio da je ova vlast izgubila legitimitet od proslih izbora??Ova vlast sada u Beogradu (DS) je osvojio 36,7% glasova.Posle toga je SNS drugi sa 25,2% glasova.O kakvom ti legitimitetu pricas. SNS na parlamentarnim izborima pobedio sa samo 2%.Mnogo bre citas Kurir i narucena istrazivanja.Da li je tebi merilo zemun sa izaslih 30% na izbore igde radikali vladaju dvadeset godina zbog izbeglica u Horizintima, Busije, Grmovac. Brojke su neumitne

Silvester

pre 10 godina

Ko god pobedi, Srbija gubi... ne zna se ko je od njih gori, a nameće se i odgovor - pa rade zajedno decenijama, to je ista ekipa koja glumi nekakve konflikte. Radi se samo o tome KOLIKO će ko da zgrabi, a ne dao Bog da iko od njih završi na robiji zbog pljačke naroda i države. Ista ekipa, isti udbaško-mafijaški tim, simulira višepartijski sistem. Totalitarizam uz konstantno spinovanje i zamajavanje. Pljačka i korupcija na svim nivoima. Braćo Srbi, bežite odavde koliko vas noge nose. Ovi nas vode do kamenog doba, bez milosti.

ivan78bg

pre 10 godina

Problem sa lokalnim vlastima je sto se njihov nerad i nesposobnost odmah vidi.Ali vec vidim izgovore radikala ako nedao bog budu vodili moj grad-prethodna vlast ima da im bude kriva za sve godinama.Tako se ponashaju na republickom nivou i posle godinu dana pricaju sta su radile demokrate pre...A i glavni covek u Beogradu im je iz Vrnjacke BAnje toliko o tome koliku podrshku imaju u Beogradu.Puci ce na lokalnim izborima kaos to su pukli i pre godinu dana..

Zmaj od Kosmaja

pre 10 godina

VUCICU, MOLIM TE, BUDI HRABAR, IZDRZI NAPADE U NOVINAMA I SMENI DJILASA...

NE ZATO STO JE BOLJI OD TEBE, A BOLJI JE!
ILI ZATO STO TE JE 2X POBEDIO, A POBEDIO TE JE POSTENO OBA PUTA!
NI ZATO STO JE NAJBOLJI GRADONACELNIK BEOGRADA IKADA, A SVI ZNAMO DA JESTE!

SMENI GA ZBOG NAS!
MI SMO GLASALI DA ON I NJEGOVI NE ZIVE VISE LEPO NEGO TI I TVOJI!
ZBOG NAS VUCICU, JER MI TEBE I KAD SMO GLADNI VOLIMO,
A MNOGO NAS JE I DECA SU NAM GLADNA OD KADA TI VLADAS!

toza

pre 10 godina

Sva ova prekomponovanja na lokalu pokazuju pravu suštinu vlasti u Srbiji. Samo potpuna vlast do zadnje mesne zajednice je prava vlast. Razlog tome je nespremnost naših političara da razgovaraju da razmenjuju ideje da istinski vode brigu o narodu. Ukoliko je vlast okrnjena onda može svašta da ispliva na površinu. Suština bi trebalo da bude jedinstvo različitosti a ne poltronstvo klimanje glavom i čekanje šta će veliki vođa da uradi. Zbog svega toga nama i ne treba onoliki parlament, vlada i hiljade zaposlenih na državnim jaslima. Takvi ništa novo neće doneti jer oni su tu da primaju plata i da što manje uključuju mozak. Dovoljan je jedan vođa koga ćemo da obožavamo do se potpuno ne ogoli istina a onda ispočetka u potragu za novim vođom, za osobom koja će rešiti sve naše problem.
Sve prethodne vlasti su funkcionisale na taj načan a ova sadašnja je sistem nedeljivosti vlasti i uzdanje u jednog čoveka dovela do savršenstva.
Svi rejtinzi političara i stranaka su farsa pošto su jedni te isti glasači pristalice svih političkih opcija koje će ih održati na mestu na kome jesu (naravno na budžetu i grbači onog malog broja građana Srbije koje niko ne zarezuje).
I na kraju u kakvu sposobnost građana ove napaćene zemlje se mi uzdamo. Dovoljno je pogledati komentare na vesti na ovom sajtu i lako zaključiti da smo mi narod bez mišljenja, bez želje da svojim radom nešto pokrenemo. Glavna preokupacija nam je da nam neko nešto da, donese i obezbedi zato što smo ga zdušno tapšali po ramenu.

LFC

pre 10 godina

Prvo ste kukali o izborima, pa kad ste shvatili da cete puci jer vam ocigledno treba 6 meseci priljave kampanje protiv Djilasa, sada se ide na ovu foru. Dajte izbore odmah, sto se plasite? Da vam Beogradjani pokazu da nece sega-mega strucnjake i ekipu...

Iva

pre 10 godina

Čim promene vlast u Beogradu, eto nama maloletničkog nasilja.
(Čuvajmo se Beograđani., 22. septembar 2013 10:50)

Sve će stati i zavladaće mrak! Ajde molim vas, stranački vojnici dosta više vaše histerije, na vlast se dolazi ali i silazi sa nje.

roger

pre 10 godina

Djilas za narod, Arapske pare za punjenje budzeta, a Srbi u Madjare. Ovo je sprdnja od drzave. Stalno neki Ministar izadje sa napadima na Djilasa, ne bavi se svojim resorom. Da neko misli na nas Beogradajane nebi Djilasa smenjivao pred zimu. Prinudna uprava, zatrpane ulice.

Kucica na Drini

pre 10 godina

Pre 15-20 godina kad su Toma i Vucic bili vazni faktori u vladi Srbije ,zejtin je bio 14 dinara i nigde ga nije bilo .Gurali smo se u redovima i tukli kao volovi za 2 litra . Ali narod u Srbiji ima kratko pamcenje i nicega se vise ne seca . Rece jedan komentator : izbori nisu zezanje , i covek je apsolutno u pravu . Sada se vidi sta su nam uradili protagonisti belih listica i super mekana politika Borisa Tadica . Iza Dragana Djilasa stoje fantasticni rezultati ( da ne nabrajam 20-30 stvari ). Setite se kako se suprostavio EU vezano za Rome ispod gazele ( raselio ih je na periferiju u pristojna kontejnerska naselja ). A sta ce se desiti ako ovi SNS-radikali, uz necasne radnje promene Djilasa . Beograd ce kao i Zemun preplaviti kiosci ,a Romi ce se vratiti ispod Gazele . E sad beogradjani, pamet u glavu i vidite sta vam valja ciniti za odbranu evropskog Beograda .

bane

pre 10 godina

Ova vlast je izgubila legitimitet još od prošlogodišnjih izbora i nije se smelo čekati ovako dugo da se formira nova vlast u Beogradu. Dragan Djilas nema većinu i ne znam na osnovu čega želi vlast kada je na vlast došao sklapanjem koalicije a ne ubedljivom pobedom kako on voli da tvrdi.
Često se zaboravlja ko je sve u njegovoj ekipi. Gradski menadžer mu je bivši Djindjićev vozač, čovek koji upravlja sa 100 mlrd. gradskog budžeta. Republička vlast dovodi sa Jejla Lazića, Štros Kana, Guzenbauera a ovi daju pare u ruke čoveku koji ima diplomu nepostojećeg prištinskog univerziteta, istovremeno kritikujući SNS i SPS da nemaju dobre kadrove. Takodje javnost malo zna da u Djilasovom gradskom aparatu i dalje sedi jedan broj funkcionera iz URS-a i LDP-a iako ove partije nisu uspele da predju cenzus.
U medjuvremenu je nastao veoma značajan pad podrške DS-u medju svim gradjanima Srbije pa i u Beogradu. Dragan Djilas mora da shvati da ne može ostati na silu na vlasti i da je ovu godinu dana proveo kao gradonačelnik bez podrške gradjana. Sada je tome došao kraj.

Sasa jokic

pre 10 godina

Nisam siguran da ce uspeti, obzirom da su se mnogo rasplinuli sa pretnjama po novinama.
Ako i uspeju, pitanje je koga ce postaviti za gradonacelnika? Mozda Djulijanija? Vulina? Basanovica? Mrkonjica? Kokeza?
Tinemo prema njihovom prirodnom okruzenju, devedesetim.

matori

pre 10 godina

Ja već duže vreme razmatram jedan (treći) scenario, po kojem bi svi ovi mufljuzi koji čine nekakvu vlast, trebali da budu maknuti sa tih pozicija (većina pravac u prugaste odore i odgovarajuće prostorije sa rešetkama), ali se još nisam opredelio da li to treba početi tokom nekog prepodneva, ili je bolje sačekati večernji sumrak...!
Kad pogledam oko sebe, ne treba mi mnogo mudrosti, pa da odmah zaključim da nama više nije sumrak, nego polako nastupa mrkla (crna) noć, i vreme je da se nešto učini ako mislimo da dočekamo (nekakvo) jutro, u kojem će da nam svane...

Terapeut Justin

pre 10 godina

Živa aktivnost ove vlasti,nema šta! Pola godine-uživamo u hapšenju jednog tajkuna, drugu lolovinu - kobajagi rekinstruisemo vladu i evo,sad ,kriza sadrzaja,rusenje gradske vlasti narednih 6 meseci. Tako da "ubise se od aktivnosti i posla". Dok mi blejimo.

Srbin

pre 10 godina

Evo nama u Novom Sadu je baš lepo sa opranim radikalima, koji su potkupljivanje došli na vlast. Novi Sad je kao ratna zona, kriminalci na sve strane i na sve to sve komunalije su poskupele. Sad će i BG da se usreći.
Još jedan dokaz za nesposobnost ovih opranih je i republička vlast koja do sad NIŠTA NIJE URADILA OD OBEĆANOG !

Mita

pre 10 godina

Svako ovde ima svoju opciju. Đilas misli da je njegova Hemingvejska ona, "Za kim zvone zvona", a u stvari on peva ove stihove "Toliko toga ja sam ti dao, a tako malo od tebe dobio, nevjerna zeno da sam bar znao,ne bih te nikada zavolio."! Svakako da su obadvojca smešni pošto će na kraju odlučiti spojeni prsti koji i ovako i onako sprovode svoj plan, Beograd na vodi! Tako da ako imamo lažnog premijera imamo i lažnog gradonačelnika, čisto da se zna :-)

Matematicar

pre 10 godina

Ne mora PUPS i Rasimova stranka da daju podrsku Djilasu.Dovoljno je da budu uzdrzani i ovi otimaci vlasti su pukli,jer SPS(sa PUPSOM) i SNS imaju isto odbornika ko DS. Cista matematika. SNS ima 27 SPS ima 9 a PUPS 4.I jos tome kada se doda i Rasimova stranka sa 4 odbornika eto rezultata.Ajde da vidimo

paraglajder

pre 10 godina

Samo se vi dogovarajte, opušteno, imamo mi sto kade. Zasad je npr. samo 210.000 mladih nezaposleno:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=09&dd=22&nav_id=756436

... Sigurno da nam je taj famozni Đilas najveća briga u državi. Još kad poskupi i gas, hrana, kućna hemija, grejanje... kako je najavljeno, biće ekstra, ali nema mesta panici, "država izlazi iz krize" i ostali citati g. Babića.

Sad, da kažem "samo vas gledamo" - možda i ne stoji, dosad je preko 60.000 Srba tražilo mađarsko državljanstvo, da ne govorim o ostalim vidovima odlaženja i "odlaženja", tako da - kako rekoh - opušteno.

preletaci

pre 10 godina

Sve ce da rese samo dok od nasih para plate nekom preletacu.A djilas bi trebao sam da podnese ostavku, da ne dozvoli da se ove mukice izivljavaju.
Pa neka dovedu nekog iz pecenjare ili sa estrade, pa ce da cveta Beograd.

neutralni

pre 10 godina

Ne tiče me se konkretno baš ništa, ali mi nešto nema logike: rušiti gradonačelnika samo da ga se sruši a posle neznamo šta ćemo? Makar posle njega bilo i gore, ali ajde da ga se ruši? Pobogu ljudi, ako nemate bolju opciju, ostavite ga dok ne nađete bolje! Nemojte da još više pogoršavate ionako tešku situaciju. Mislite malo i na građane, šta će to njima doneti ako grad bude pod prinudnom upravom. PRST NA ČELO!!!

Oliver

pre 10 godina

Poenta priče je da će svejedno da se smeni vlast u Beogradu, nije bitno na koji način... Ako dođe do toga da se čeka 6 meseci, nema problema, ali smatram da je to prolongiranje neizbežnog

Marko

pre 10 godina

Ja mislim da je, ako je tačna, ova priča odlika velikog nepoznavanja Zakona od strane ovih što hoće da smenjuju Djilasa. Ako u utorak i započne sednica, jedan od uslova za raspuštanje Skupštine je izgubljen, jer je sednica započela, pa i ako se ona prekine, ona je imala kvorum za početak i mogućnost uvodjenja prinudne uprave po osnovu toga što skupština nije zasedala duže od tri meseca, je odložen.
Ako i smene Djilasa na samoj sednici, ne postoji mogućnost da se ovaj ostavi da radi do izbora novog, jer je to nešto i što je nerealno očekivati a i nema nigde u zakonu odredbe da je smenjeni gradonačelnik u slučaju da se ne izabere njegov naslednik dužan da bude na mestu do izbora novog. To je obična glupost. A takodje i ograničen izbor novog gradonačelnika na 6 meseci??
Najjeftinija im je varijanta da u utorak nemaju kvorum i da se odmah steknu uslovi za uvodjenje privremenih mera. Ali sada je pitanje koliko to ide u prilog Dačiću da budu novi izbori? Ako bude novih izbora uticaj SPS-a u Beogradu će biti daleko manji nego što je to sada. Moći će bez SPS-a da se sastavi bilo kakva vlast.

lale

pre 10 godina

Daj vec jednom da se zavrsu sa ovom farsom! Prvo da izmenimo zakon tako da se omoguci direktno biranje gradonacelnika u svim gradovima tako cemo spreciti da odbirnici prelecu i formiraju drugaciju vlast. Svi smo svedici sta se desava na lokalu, prvo se formira jedna vlast pa se onda prekomponovanjem formira druga pa se oni posvadjaju i formiraju trecu vlast a narod u tim opstinama trpi... Predlazem da svi trazimo direktne izbore dosta vise sa ovom farsom....

mr b

pre 10 godina

pd dobro ljudi, stvarno nije smak sveta i ne treba da se pravi spanska serija u epizodama od smene djilasa.
ja sam bio zaista verni glasac ds, ali budimo objektivni - vlast u bgd-u je vec od 2000. bila problematicna: "gradski menadzeri" koji se bogate preko noci, burazerski aranzmani, divlja gradnja diljem beograda i legalizacija istih preko noci, unistavanje spomenika kulture uz podrsku gradskih i republickoh institucija, afere, lose i skupe komunalne sluzbe i tako dalje. do djilasa je to bilo kako-tako podnosljivo ali je covek stavrno preterao - pre svega mislim na sramnu aferu sa bus-plusom, reketiranje parking servisa i ogromne namete na gradskom nivou - od rezija do firmarina. neko kaze bebi paketici; kakvi crni paketici, treba da nam se skinu sa grbace sa reketiranjem, da sami zaradjujemo za svoju decu, a ne da nam otmaju, pa onda dele milostinju na kasicicu, kao da smo socijala.
dakle, budimo realni - uzasno su radili, nuzno je da odu i nema vise nikakvog izgovora niti uterivanja straha sa sns-om. taj fazon je vec provaljen i vise ne prolazi.

novica952

pre 10 godina

Daj jednom i to da završimo i da ne potraje kao rekonstrukcija, suština je cele priče da gradonačelnik Dragan Đilas ode sa funkcije što će verovatno izazvati i komešanje unuatr DS jer postoje jastrebovi koji bi verovatno posle toga izmakli i Đilasu stolicu lidera.ja se nadam da će Vučić i Dačić pronaći najbolje rešenje u intersu beograđana i da se ova farsa mora što pre okončati.Ako PUPS ostane na strani Đilasa i pokuša da ga spase to je već problem za SPS i možda za ukupnu vladajuću koaliciju koja mora da se pozabavi ovim problemom, jer ne može Milan Krkobabić da bude direktor pošta Srbije na mesto kojeg je došlao mimo kokursa na koji ga je postavila vlada a istovremeno da se suprostavlja vladajućoj većini.

Izvorinka

pre 10 godina

Videćemo šta će još da se desi...Pitanje je ko će da izda Đilasa u poslednjem momentu i da se okrene SNS-u. Uostalom, bitno je samo da se to desi

Gradjanin Srbije

pre 10 godina

Joj kako zelim da vidim face svih ovih kada oni koji glasaju za smenu Djilasa ne budu imali vecinu.Sta li ce tada da izmisle.Verovatno ce se glasanje ponavljati sve dok ne bude kako budu zeleli.Skupstina grada ima 110 odbornika.Nikada se nece na sednici pojaviti svi ama bas svi, barem dvadesetak ih nece biti.Svakome je jasno da nije u pitanju Djilas vec DS.Jer je na izborima pobedila lista DS-a.Da li DS ima pravo da postavi novog coveka ako hoce.Naravno da ima.Ali njima smeta DS.Smeta im i na kraju Djilasa jer vodi trecinu Srbije.Napravili bi oni matematiku i u Vojvodini.Ali malo morgen nemaju ni matematickih mogucnosti.Zato tamo kukaju za izborima.Nece se smiriti dok celu zemlju ne stave pod svoju kontrolu.I onda kazu da nema diktature

Nikola , Vracar

pre 10 godina

Ne znam kako vama, ali meni je potpuno sve jedno ko ce biti gradonacelnik.
Los Djilas ili neki podjednako los naprednjak...samo da nas ne gnjave mnogo sa tom pricom.
Djilas je realno prestao da se bavi gradonacelnickim poslom od kada je preuzeo stranku a i previse nas je zaduzivao za preskupe projekte a od naprednjaka ne znamo sta mozemo da ocekujemo (verovatno ne nesto mnogo dobro)..... Neka gradonacelnik bude onaj ko skupi vecinu u gradskoj skupstini i tacka!

miroslav

pre 10 godina

Kosovo smo vec zaboravili, hapsenja su postala dosadna, dok ne stignu pare, ajde da smenimo DJilasa. Aferim.
Pa smenite ga vec jednom, pa da vidimo sta znate u novom svetlu.
Pre 15-20 godina ste pokazali sta ne znate da radite i sve sto ste uradili uradili ste naopako, od cega narod vida rane i danas.
Videcemo sta cemo pricati o vama za sledecih 15 godina.

boki

pre 10 godina

Bruka ako se ovo desi puce i Beograd!!! Bilo je logicnije da shvate vrednosti coveka kao sto je gospodin Djilas i da shvate da bi mu trebslo dati neku mnogo vecu funkciju da celu Srbiju izvuce iz mraka u kome je jer ocigledno je on jedini politicar koji u ovoj zemlji vredi!!!Mozda zato i smeta????

Svi imamo odgovornost

pre 10 godina

Logično:
Prvo se glasa nepoverenje Đilasu, jer žele vlast, a onda postave Đilasa jer nemaju boljeg. Smatram da u toj varijanti Đilas treba da da ostavku. Moramo svi da znamo da crveno-crna koalicija iza sebe ima nekoliko mandata vlasti koja nas je upropastila, ali koja je poslužila toj koaliciji da se namaže svim bojama. Vrlo vešto sakrivaju svoje lopovluke, najčešće po principu "drž'te lopova", dok - svi znamo - imaju veliki problem sa kadrovima. Problematične diplome nam vladaju i vode nam državu u dalju ubrzanu propast u dužničko ropstvo.
Narod mora da zna da glasanje nije zezanje.

Grunf

pre 10 godina

Lideri ala računate svaka čast.Nego lideri imate li vi neke opcije za nas gradjane kako da nam se poveća kupovna moć.Da zdravstvo bude zdravstvo a ne da bolnica bude posledsnja stanica pred odlazak na dugi svet.Ima li negde nas u Vašim glavama.Prodje godinu i po dana i ? Sami sebe ste kao rekonstruisali. Našli neke kao koji nisu ispunili Vaša očekivanja.Pa što i sebe lideri ne promeniste.Nego posle ovoga znate ima Kuršumlijska banja. U njoj se rodi 9 dece za godinu.Znate tamo prodavnica radi jednom nedeljno i lekar dolazi jednom nedeljno.Verovali ili ne ima nekoliko desetina stasalih birača i iz poverljivih dkumenata sam dobio informaciju da se promenio politički uticaj i svest birača.Nakon Beograda odmah da idete u Kuršumlijsku Banju i narednih pola godine raspravljajte o promeni vlasti u Kuršumlijskoj banji.E da znate autobus ide jednom na dan pa da ne omašite.I ja svašta pričam.Vi nećete ići autobusom.Imate džipove MUP-a mada bolje helikopterom ovi džipovi danas nisu predvidjeni za tu deonicu puta.Ostavićete bregastu pa i to moramo da Vam plaćamo.Helikopter će obezbedi Ivica, dnevnice će potpiše bata Laki i šta Vas briga.Prikoljete prasence,možete ga ošurite u toploj vodi koja otiče onako bez veze.Dakle dogovorili smo se.Menjamo vlast u Beogradu jer glasači ionako ništa ne znaju i šta oni uopšte traže na biralištima a posle pravac Kuršumlijska banja.Kurš.Banja može bre da Vam bude modla šta bi vi sve uradili da nije Djilasa i Dulića.Gde bi ova Srbija stigla.

Viki

pre 10 godina

Imaju sva plana , kao napadaju neku državu. Doduše ne čudi me, Đilas je toliko dugo na mestu gradonačelnika Beograda da može da se smatra "Beogradskim diktatorom" :D

mr b

pre 10 godina

pd dobro ljudi, stvarno nije smak sveta i ne treba da se pravi spanska serija u epizodama od smene djilasa.
ja sam bio zaista verni glasac ds, ali budimo objektivni - vlast u bgd-u je vec od 2000. bila problematicna: "gradski menadzeri" koji se bogate preko noci, burazerski aranzmani, divlja gradnja diljem beograda i legalizacija istih preko noci, unistavanje spomenika kulture uz podrsku gradskih i republickoh institucija, afere, lose i skupe komunalne sluzbe i tako dalje. do djilasa je to bilo kako-tako podnosljivo ali je covek stavrno preterao - pre svega mislim na sramnu aferu sa bus-plusom, reketiranje parking servisa i ogromne namete na gradskom nivou - od rezija do firmarina. neko kaze bebi paketici; kakvi crni paketici, treba da nam se skinu sa grbace sa reketiranjem, da sami zaradjujemo za svoju decu, a ne da nam otmaju, pa onda dele milostinju na kasicicu, kao da smo socijala.
dakle, budimo realni - uzasno su radili, nuzno je da odu i nema vise nikakvog izgovora niti uterivanja straha sa sns-om. taj fazon je vec provaljen i vise ne prolazi.

bane

pre 10 godina

Ova vlast je izgubila legitimitet još od prošlogodišnjih izbora i nije se smelo čekati ovako dugo da se formira nova vlast u Beogradu. Dragan Djilas nema većinu i ne znam na osnovu čega želi vlast kada je na vlast došao sklapanjem koalicije a ne ubedljivom pobedom kako on voli da tvrdi.
Često se zaboravlja ko je sve u njegovoj ekipi. Gradski menadžer mu je bivši Djindjićev vozač, čovek koji upravlja sa 100 mlrd. gradskog budžeta. Republička vlast dovodi sa Jejla Lazića, Štros Kana, Guzenbauera a ovi daju pare u ruke čoveku koji ima diplomu nepostojećeg prištinskog univerziteta, istovremeno kritikujući SNS i SPS da nemaju dobre kadrove. Takodje javnost malo zna da u Djilasovom gradskom aparatu i dalje sedi jedan broj funkcionera iz URS-a i LDP-a iako ove partije nisu uspele da predju cenzus.
U medjuvremenu je nastao veoma značajan pad podrške DS-u medju svim gradjanima Srbije pa i u Beogradu. Dragan Djilas mora da shvati da ne može ostati na silu na vlasti i da je ovu godinu dana proveo kao gradonačelnik bez podrške gradjana. Sada je tome došao kraj.

novica952

pre 10 godina

Daj jednom i to da završimo i da ne potraje kao rekonstrukcija, suština je cele priče da gradonačelnik Dragan Đilas ode sa funkcije što će verovatno izazvati i komešanje unuatr DS jer postoje jastrebovi koji bi verovatno posle toga izmakli i Đilasu stolicu lidera.ja se nadam da će Vučić i Dačić pronaći najbolje rešenje u intersu beograđana i da se ova farsa mora što pre okončati.Ako PUPS ostane na strani Đilasa i pokuša da ga spase to je već problem za SPS i možda za ukupnu vladajuću koaliciju koja mora da se pozabavi ovim problemom, jer ne može Milan Krkobabić da bude direktor pošta Srbije na mesto kojeg je došlao mimo kokursa na koji ga je postavila vlada a istovremeno da se suprostavlja vladajućoj većini.

Viki

pre 10 godina

Imaju sva plana , kao napadaju neku državu. Doduše ne čudi me, Đilas je toliko dugo na mestu gradonačelnika Beograda da može da se smatra "Beogradskim diktatorom" :D

Iva

pre 10 godina

Čim promene vlast u Beogradu, eto nama maloletničkog nasilja.
(Čuvajmo se Beograđani., 22. septembar 2013 10:50)

Sve će stati i zavladaće mrak! Ajde molim vas, stranački vojnici dosta više vaše histerije, na vlast se dolazi ali i silazi sa nje.

Oliver

pre 10 godina

Poenta priče je da će svejedno da se smeni vlast u Beogradu, nije bitno na koji način... Ako dođe do toga da se čeka 6 meseci, nema problema, ali smatram da je to prolongiranje neizbežnog

Joker

pre 10 godina

Smeniti Djilasa nije lako.Vucic razmatra sve opcije i svestan je da mora da se promeni vlast.Beograd mora da dobije postenijeg gradonacelnika koji ce ih izbaviti iz dugova i da konacno gradjani budu zadovoljni radom i zivotom u Beogradu.

Jeki

pre 10 godina

I treba ga smeniti, kako pre godinu dana nije spominjao izgradju metro nego sad kad vidi da mu se fotelja mrda, to je ono sto mu najvise zameram samoo se radilo pred izbore a izmedju su korisceni penzioneri, trudnice i deca za sticanje politickih poena.

danica

pre 10 godina

Ne razumem ove branioce Djilasa. Dragan Djilas ce glasovima odbornika Skupstine Beograda biti smenjen s mesta gradonacelnika. I niko ne objasni sta je tu tacno lose, nelegitimno ili nedemokratsko u mogucnosti da Djilas ode sa vlasti onako kako je na nju i dosao , glasovima gradskih odbornika.

Sokolac

pre 10 godina

Smena vlasti u Beogradu je neophodna , a koji će se opcoje primenite za građane nije bitno.Aktuelna vlast u Beogradu na čelu sa Đilasom je odavno izgubila poverenje beograđana i zato je treba promeniti što pre.

Srbin

pre 10 godina

Evo nama u Novom Sadu je baš lepo sa opranim radikalima, koji su potkupljivanje došli na vlast. Novi Sad je kao ratna zona, kriminalci na sve strane i na sve to sve komunalije su poskupele. Sad će i BG da se usreći.
Još jedan dokaz za nesposobnost ovih opranih je i republička vlast koja do sad NIŠTA NIJE URADILA OD OBEĆANOG !

Izvorinka

pre 10 godina

Videćemo šta će još da se desi...Pitanje je ko će da izda Đilasa u poslednjem momentu i da se okrene SNS-u. Uostalom, bitno je samo da se to desi

Grunf

pre 10 godina

Lideri ala računate svaka čast.Nego lideri imate li vi neke opcije za nas gradjane kako da nam se poveća kupovna moć.Da zdravstvo bude zdravstvo a ne da bolnica bude posledsnja stanica pred odlazak na dugi svet.Ima li negde nas u Vašim glavama.Prodje godinu i po dana i ? Sami sebe ste kao rekonstruisali. Našli neke kao koji nisu ispunili Vaša očekivanja.Pa što i sebe lideri ne promeniste.Nego posle ovoga znate ima Kuršumlijska banja. U njoj se rodi 9 dece za godinu.Znate tamo prodavnica radi jednom nedeljno i lekar dolazi jednom nedeljno.Verovali ili ne ima nekoliko desetina stasalih birača i iz poverljivih dkumenata sam dobio informaciju da se promenio politički uticaj i svest birača.Nakon Beograda odmah da idete u Kuršumlijsku Banju i narednih pola godine raspravljajte o promeni vlasti u Kuršumlijskoj banji.E da znate autobus ide jednom na dan pa da ne omašite.I ja svašta pričam.Vi nećete ići autobusom.Imate džipove MUP-a mada bolje helikopterom ovi džipovi danas nisu predvidjeni za tu deonicu puta.Ostavićete bregastu pa i to moramo da Vam plaćamo.Helikopter će obezbedi Ivica, dnevnice će potpiše bata Laki i šta Vas briga.Prikoljete prasence,možete ga ošurite u toploj vodi koja otiče onako bez veze.Dakle dogovorili smo se.Menjamo vlast u Beogradu jer glasači ionako ništa ne znaju i šta oni uopšte traže na biralištima a posle pravac Kuršumlijska banja.Kurš.Banja može bre da Vam bude modla šta bi vi sve uradili da nije Djilasa i Dulića.Gde bi ova Srbija stigla.

miroslav

pre 10 godina

Kosovo smo vec zaboravili, hapsenja su postala dosadna, dok ne stignu pare, ajde da smenimo DJilasa. Aferim.
Pa smenite ga vec jednom, pa da vidimo sta znate u novom svetlu.
Pre 15-20 godina ste pokazali sta ne znate da radite i sve sto ste uradili uradili ste naopako, od cega narod vida rane i danas.
Videcemo sta cemo pricati o vama za sledecih 15 godina.

Svi imamo odgovornost

pre 10 godina

Logično:
Prvo se glasa nepoverenje Đilasu, jer žele vlast, a onda postave Đilasa jer nemaju boljeg. Smatram da u toj varijanti Đilas treba da da ostavku. Moramo svi da znamo da crveno-crna koalicija iza sebe ima nekoliko mandata vlasti koja nas je upropastila, ali koja je poslužila toj koaliciji da se namaže svim bojama. Vrlo vešto sakrivaju svoje lopovluke, najčešće po principu "drž'te lopova", dok - svi znamo - imaju veliki problem sa kadrovima. Problematične diplome nam vladaju i vode nam državu u dalju ubrzanu propast u dužničko ropstvo.
Narod mora da zna da glasanje nije zezanje.

boki

pre 10 godina

Bruka ako se ovo desi puce i Beograd!!! Bilo je logicnije da shvate vrednosti coveka kao sto je gospodin Djilas i da shvate da bi mu trebslo dati neku mnogo vecu funkciju da celu Srbiju izvuce iz mraka u kome je jer ocigledno je on jedini politicar koji u ovoj zemlji vredi!!!Mozda zato i smeta????

Gradjanin Srbije

pre 10 godina

Joj kako zelim da vidim face svih ovih kada oni koji glasaju za smenu Djilasa ne budu imali vecinu.Sta li ce tada da izmisle.Verovatno ce se glasanje ponavljati sve dok ne bude kako budu zeleli.Skupstina grada ima 110 odbornika.Nikada se nece na sednici pojaviti svi ama bas svi, barem dvadesetak ih nece biti.Svakome je jasno da nije u pitanju Djilas vec DS.Jer je na izborima pobedila lista DS-a.Da li DS ima pravo da postavi novog coveka ako hoce.Naravno da ima.Ali njima smeta DS.Smeta im i na kraju Djilasa jer vodi trecinu Srbije.Napravili bi oni matematiku i u Vojvodini.Ali malo morgen nemaju ni matematickih mogucnosti.Zato tamo kukaju za izborima.Nece se smiriti dok celu zemlju ne stave pod svoju kontrolu.I onda kazu da nema diktature

paraglajder

pre 10 godina

Samo se vi dogovarajte, opušteno, imamo mi sto kade. Zasad je npr. samo 210.000 mladih nezaposleno:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=09&dd=22&nav_id=756436

... Sigurno da nam je taj famozni Đilas najveća briga u državi. Još kad poskupi i gas, hrana, kućna hemija, grejanje... kako je najavljeno, biće ekstra, ali nema mesta panici, "država izlazi iz krize" i ostali citati g. Babića.

Sad, da kažem "samo vas gledamo" - možda i ne stoji, dosad je preko 60.000 Srba tražilo mađarsko državljanstvo, da ne govorim o ostalim vidovima odlaženja i "odlaženja", tako da - kako rekoh - opušteno.

neutralni

pre 10 godina

Ne tiče me se konkretno baš ništa, ali mi nešto nema logike: rušiti gradonačelnika samo da ga se sruši a posle neznamo šta ćemo? Makar posle njega bilo i gore, ali ajde da ga se ruši? Pobogu ljudi, ako nemate bolju opciju, ostavite ga dok ne nađete bolje! Nemojte da još više pogoršavate ionako tešku situaciju. Mislite malo i na građane, šta će to njima doneti ako grad bude pod prinudnom upravom. PRST NA ČELO!!!

preletaci

pre 10 godina

Sve ce da rese samo dok od nasih para plate nekom preletacu.A djilas bi trebao sam da podnese ostavku, da ne dozvoli da se ove mukice izivljavaju.
Pa neka dovedu nekog iz pecenjare ili sa estrade, pa ce da cveta Beograd.

lale

pre 10 godina

Daj vec jednom da se zavrsu sa ovom farsom! Prvo da izmenimo zakon tako da se omoguci direktno biranje gradonacelnika u svim gradovima tako cemo spreciti da odbirnici prelecu i formiraju drugaciju vlast. Svi smo svedici sta se desava na lokalu, prvo se formira jedna vlast pa se onda prekomponovanjem formira druga pa se oni posvadjaju i formiraju trecu vlast a narod u tim opstinama trpi... Predlazem da svi trazimo direktne izbore dosta vise sa ovom farsom....

roger

pre 10 godina

Djilas za narod, Arapske pare za punjenje budzeta, a Srbi u Madjare. Ovo je sprdnja od drzave. Stalno neki Ministar izadje sa napadima na Djilasa, ne bavi se svojim resorom. Da neko misli na nas Beogradajane nebi Djilasa smenjivao pred zimu. Prinudna uprava, zatrpane ulice.

Zmaj od Kosmaja

pre 10 godina

VUCICU, MOLIM TE, BUDI HRABAR, IZDRZI NAPADE U NOVINAMA I SMENI DJILASA...

NE ZATO STO JE BOLJI OD TEBE, A BOLJI JE!
ILI ZATO STO TE JE 2X POBEDIO, A POBEDIO TE JE POSTENO OBA PUTA!
NI ZATO STO JE NAJBOLJI GRADONACELNIK BEOGRADA IKADA, A SVI ZNAMO DA JESTE!

SMENI GA ZBOG NAS!
MI SMO GLASALI DA ON I NJEGOVI NE ZIVE VISE LEPO NEGO TI I TVOJI!
ZBOG NAS VUCICU, JER MI TEBE I KAD SMO GLADNI VOLIMO,
A MNOGO NAS JE I DECA SU NAM GLADNA OD KADA TI VLADAS!

ivan78bg

pre 10 godina

Problem sa lokalnim vlastima je sto se njihov nerad i nesposobnost odmah vidi.Ali vec vidim izgovore radikala ako nedao bog budu vodili moj grad-prethodna vlast ima da im bude kriva za sve godinama.Tako se ponashaju na republickom nivou i posle godinu dana pricaju sta su radile demokrate pre...A i glavni covek u Beogradu im je iz Vrnjacke BAnje toliko o tome koliku podrshku imaju u Beogradu.Puci ce na lokalnim izborima kaos to su pukli i pre godinu dana..

Sasa jokic

pre 10 godina

Nisam siguran da ce uspeti, obzirom da su se mnogo rasplinuli sa pretnjama po novinama.
Ako i uspeju, pitanje je koga ce postaviti za gradonacelnika? Mozda Djulijanija? Vulina? Basanovica? Mrkonjica? Kokeza?
Tinemo prema njihovom prirodnom okruzenju, devedesetim.

Matematicar

pre 10 godina

Ne mora PUPS i Rasimova stranka da daju podrsku Djilasu.Dovoljno je da budu uzdrzani i ovi otimaci vlasti su pukli,jer SPS(sa PUPSOM) i SNS imaju isto odbornika ko DS. Cista matematika. SNS ima 27 SPS ima 9 a PUPS 4.I jos tome kada se doda i Rasimova stranka sa 4 odbornika eto rezultata.Ajde da vidimo

LFC

pre 10 godina

Prvo ste kukali o izborima, pa kad ste shvatili da cete puci jer vam ocigledno treba 6 meseci priljave kampanje protiv Djilasa, sada se ide na ovu foru. Dajte izbore odmah, sto se plasite? Da vam Beogradjani pokazu da nece sega-mega strucnjake i ekipu...

Kucica na Drini

pre 10 godina

Pre 15-20 godina kad su Toma i Vucic bili vazni faktori u vladi Srbije ,zejtin je bio 14 dinara i nigde ga nije bilo .Gurali smo se u redovima i tukli kao volovi za 2 litra . Ali narod u Srbiji ima kratko pamcenje i nicega se vise ne seca . Rece jedan komentator : izbori nisu zezanje , i covek je apsolutno u pravu . Sada se vidi sta su nam uradili protagonisti belih listica i super mekana politika Borisa Tadica . Iza Dragana Djilasa stoje fantasticni rezultati ( da ne nabrajam 20-30 stvari ). Setite se kako se suprostavio EU vezano za Rome ispod gazele ( raselio ih je na periferiju u pristojna kontejnerska naselja ). A sta ce se desiti ako ovi SNS-radikali, uz necasne radnje promene Djilasa . Beograd ce kao i Zemun preplaviti kiosci ,a Romi ce se vratiti ispod Gazele . E sad beogradjani, pamet u glavu i vidite sta vam valja ciniti za odbranu evropskog Beograda .

Posebni

pre 10 godina

Jadno i bedno. Prekrajaju narodnu volju na mucki nacin. Pa cak ni to ne mogu da sprovedu, nego ce morati da kupe jos jednog odbornika sa strane.

Terapeut Justin

pre 10 godina

Živa aktivnost ove vlasti,nema šta! Pola godine-uživamo u hapšenju jednog tajkuna, drugu lolovinu - kobajagi rekinstruisemo vladu i evo,sad ,kriza sadrzaja,rusenje gradske vlasti narednih 6 meseci. Tako da "ubise se od aktivnosti i posla". Dok mi blejimo.

Mita

pre 10 godina

Svako ovde ima svoju opciju. Đilas misli da je njegova Hemingvejska ona, "Za kim zvone zvona", a u stvari on peva ove stihove "Toliko toga ja sam ti dao, a tako malo od tebe dobio, nevjerna zeno da sam bar znao,ne bih te nikada zavolio."! Svakako da su obadvojca smešni pošto će na kraju odlučiti spojeni prsti koji i ovako i onako sprovode svoj plan, Beograd na vodi! Tako da ako imamo lažnog premijera imamo i lažnog gradonačelnika, čisto da se zna :-)

NY

pre 10 godina

bane

kako si samo utvrdio da je ova vlast izgubila legitimitet od proslih izbora??Ova vlast sada u Beogradu (DS) je osvojio 36,7% glasova.Posle toga je SNS drugi sa 25,2% glasova.O kakvom ti legitimitetu pricas. SNS na parlamentarnim izborima pobedio sa samo 2%.Mnogo bre citas Kurir i narucena istrazivanja.Da li je tebi merilo zemun sa izaslih 30% na izbore igde radikali vladaju dvadeset godina zbog izbeglica u Horizintima, Busije, Grmovac. Brojke su neumitne

zoran

pre 10 godina

@ bane, 22. septembar 2013 11:21

Da! Đilas i DS nisu imali ubedljivu većinu na Izborima za vlast u Beogradu. Bilo je bednih 36% (52 mesta, samo 4 manje od apsolutne većine) IZIŠLIH NA GLASANJE u odnosu na radikale 24% (35 mesta)
Zato su Radikali zamračili sve na Republičkom nivou. Imali su GRANDIOZNIH 24% (jedva 2% više od DS-a) izašlih a to je manje od 15% biračkog tela.

Prema tome, bane, sve zavisi sa koje strane se gleda...

Inače, Radikali i SPS će svim silama gledati da posao smene vlasti u Beogradu završe bez Izbora jer su svesni da bi bili katastrofalno poraženi, mnogo gore nego 2012., a to će da se odrazi i na njihovu popularnost naročito u Vojvodini gde isto kao i u Beogradu preuzimaju vlast špekulacijama a gde su ljudi ipak pragmatičniji od naroda iz ostalog dela Srbije.

toza

pre 10 godina

Sva ova prekomponovanja na lokalu pokazuju pravu suštinu vlasti u Srbiji. Samo potpuna vlast do zadnje mesne zajednice je prava vlast. Razlog tome je nespremnost naših političara da razgovaraju da razmenjuju ideje da istinski vode brigu o narodu. Ukoliko je vlast okrnjena onda može svašta da ispliva na površinu. Suština bi trebalo da bude jedinstvo različitosti a ne poltronstvo klimanje glavom i čekanje šta će veliki vođa da uradi. Zbog svega toga nama i ne treba onoliki parlament, vlada i hiljade zaposlenih na državnim jaslima. Takvi ništa novo neće doneti jer oni su tu da primaju plata i da što manje uključuju mozak. Dovoljan je jedan vođa koga ćemo da obožavamo do se potpuno ne ogoli istina a onda ispočetka u potragu za novim vođom, za osobom koja će rešiti sve naše problem.
Sve prethodne vlasti su funkcionisale na taj načan a ova sadašnja je sistem nedeljivosti vlasti i uzdanje u jednog čoveka dovela do savršenstva.
Svi rejtinzi političara i stranaka su farsa pošto su jedni te isti glasači pristalice svih političkih opcija koje će ih održati na mestu na kome jesu (naravno na budžetu i grbači onog malog broja građana Srbije koje niko ne zarezuje).
I na kraju u kakvu sposobnost građana ove napaćene zemlje se mi uzdamo. Dovoljno je pogledati komentare na vesti na ovom sajtu i lako zaključiti da smo mi narod bez mišljenja, bez želje da svojim radom nešto pokrenemo. Glavna preokupacija nam je da nam neko nešto da, donese i obezbedi zato što smo ga zdušno tapšali po ramenu.

zaluđeni

pre 10 godina

Za novog Gradonačelnika Beograda Cvijana ili Vjer'cu Radetu! Auh, Vjer'ca nije svukla bijeli T-shirt i nije skin'la bedž... Jeb'ga... Ne mere...

Marko

pre 10 godina

Ja mislim da je, ako je tačna, ova priča odlika velikog nepoznavanja Zakona od strane ovih što hoće da smenjuju Djilasa. Ako u utorak i započne sednica, jedan od uslova za raspuštanje Skupštine je izgubljen, jer je sednica započela, pa i ako se ona prekine, ona je imala kvorum za početak i mogućnost uvodjenja prinudne uprave po osnovu toga što skupština nije zasedala duže od tri meseca, je odložen.
Ako i smene Djilasa na samoj sednici, ne postoji mogućnost da se ovaj ostavi da radi do izbora novog, jer je to nešto i što je nerealno očekivati a i nema nigde u zakonu odredbe da je smenjeni gradonačelnik u slučaju da se ne izabere njegov naslednik dužan da bude na mestu do izbora novog. To je obična glupost. A takodje i ograničen izbor novog gradonačelnika na 6 meseci??
Najjeftinija im je varijanta da u utorak nemaju kvorum i da se odmah steknu uslovi za uvodjenje privremenih mera. Ali sada je pitanje koliko to ide u prilog Dačiću da budu novi izbori? Ako bude novih izbora uticaj SPS-a u Beogradu će biti daleko manji nego što je to sada. Moći će bez SPS-a da se sastavi bilo kakva vlast.

kako drugacije

pre 10 godina

Dzaba komentarisete, narod je nebitan, njima su bitne fotelje i moc..
To vam svakodnevno nedvosmisleno pricaju u svojim javnim nastupima, samo niko ne vidi od zaslepljenosti bajki koje nam plasiraju..
Zato i zivimo, tako kako zivimo-bedno.
PS. Mene bi bilo sramota, da bilo kog politicara molim za svoj bolji zivot..smatrao bi sebe nesposobnim, a neki ovde misle da ce im novi gradonacelnik doneti bolji zivot!?
Nema para, nema ni boljeg zivota, dok vam se "guzica ne oznoji", koji Vucic, Dacic, koji bakraci.

Kralj

pre 10 godina

Ovo je stvarno jako loše. Čovek je dobio 100000 više glasova od drugoplasiranog najjačeg štiha SNS-a. Iskreno, dibili ste izbore u Kikindi, Zaječaru i ostalim malim sredinama ali Beograd ne damo!

Biznis milioneri

pre 10 godina

Jedini nacin da nam krene i da sacuvamo drzavu je ...

''Đinan -- Bivši član Politbiroa Komunističke partije Kine Bo Silaj danas je osudjen na doživotni zatvor zbog korupcije i zloupotrebe vlasti, javile su agencije.''

Dandi

pre 10 godina

Mi smo osudjeni da propadamo pa ovo nema nigde ....Toliko mi se smucila ova banda da nema vise gde ..A ponajviše KAMELEON ALEKSANDAR VUCIC KOJI JE JEDAN POKVARENI LISAC I OTIMACINE VLASTI SU SVE NJEGOVO MASLO PRIVESCI SAMO KLIMAJU GLAVOM..Ovako nikako nećemo postati normalna zemlja jer je ovakva hajducija u takvim zemljama zabranjena ili sasecena od strane naroda ...

sisamo vesla

pre 10 godina

pitanje za ovu idi mi-dođi mi vlast: koliko scenarija imaju za vađenje ove zemlje iz krize, za reforme i ostale dobre stvari?
koga zamajavaju ovim fokusiranjem na otimačinu vlasti, vetrenjače, i ostale trice i kučine?

prvi veverko

pre 10 godina

Od izbora nema ništa, postaviće vam nekog bezličnog birokratu i tako do 2016..
To svaka vlast radi po Vojvodini i NS - onda je to "demokratski".... pa evo vam, uživajte.

rada

pre 10 godina

99 posto komentara je napisano kao podrzka Djilasu I svi imaju preko 100 minusa, sto me ne potresa. Samo da znate da postojimo I da nas ima sve vise I vise. Pocnite nesto da radite, zaposljavate savetnike, rekonstruisete vladu I skidate Djilasa a narednih 6 mesci Pajtica. OVA VLADA JE GODINU I PO DANA NA VLASTI. Kakvu su im zemlju Demokrate ostavile. Kakvu su zemlju oni ostavili Demokratama.

Silvester

pre 10 godina

Stalno se pominje nerad, nesposobnost, loš rad političarskih garnitura... to je šminkanje stvarnosti. Ove oligarhije PLJAČKAJU narod najstrašnije, i zamena je teza da li će biti smenjene ili preglasane na izborima i tako neke gluposti. ZAMENA TEZA, ovde se radi o odsustvu bilo kakve političke snage da primeni zakon, pohapsi i osudi na duge robije sve ove zločinačke KLIKE koje sebe lažno predstavljaju kako nekakve političke opcije. Izbori su farsa, biraju se razna lica iste mafije. Kome to treba, mafijaška država i totalitarizam, u izbore niko ne veruje. Podvala je da je demokratija svedena samo na izbore u 4 godine. Gde je pravna država, slobodno sudstvo, mediji, slobodno tržište bez monopola, kroćenje birokratije, policija koja nema kriminalce u svojim redovima... NIŠTA! A samo kao papagaji se svi hvataju izborne volje, koja inače predstavlja tek izraz očajanja širokih narodnih masa koje pravog izbora i nemaju!

Najgrotesknije je što se sve ovo dešava na granici Evrope gde, ipak, nije ovako već je svetlosnim godinama daleko u svojim demokratskim standardima. Bez obzira na njihovu realnu plutokratiju, za nas su ljudi vekovima ispred. Mi kao hoćemo u Evropu? Pa ja ovo ne bih primio ni u Afriku...

Miodrag

pre 10 godina

a najveca ironija je sto su ljajicevi odbornici izabrani glasovima ds-a! pa kad bi oni presli cenzus? i sad ce da rusi nosioca liste u korist glavnog protivnika? ludnica

zluradi

pre 10 godina

Tipicno za nesposobnjakovice! Posto ne znamo nista, hajde da srusimo one koji znaju. Pa u srpskom jeziku vec postoji poslovica za takve nakaze: Dva losa ubise Milosa!

Dr.

pre 10 godina

Koristili jedan, drugi ili smislili treci scenario nasa "voljena" vlada ce nam povecati poreze na imovinu. Povecali su neke cene a povecace i ostale. Zaposlice 100 a odpustiti hiljade ljudi. Kriminal ce i dalje biti u porastu, zdravstvo nastaviti da tone, kao i skolstvo, Mica ubica, salterska sluzbenica ce i dalje sprovoditi politiku FT1P...zivotni standard ce padati. Uskoro vise nece biti letovanja, zimovanje vec retko ko ima, ... idila vidjena ocima SNS i prirepaka.
NJIHOVI DZEPOVI PUNI A DZEPOVI GRADJANA PRAZNI!
U takvim okolnostima potpuno je svejedno kako ce se zvati gradonacelnik bilo kog grada u Srbiji, pa tako i Beograda.
Da jee ziv Orvel bi napisao "Beograd 2013"sa podnaslovom "Zivotinjska farma 2".

Silvester

pre 10 godina

Ko god pobedi, Srbija gubi... ne zna se ko je od njih gori, a nameće se i odgovor - pa rade zajedno decenijama, to je ista ekipa koja glumi nekakve konflikte. Radi se samo o tome KOLIKO će ko da zgrabi, a ne dao Bog da iko od njih završi na robiji zbog pljačke naroda i države. Ista ekipa, isti udbaško-mafijaški tim, simulira višepartijski sistem. Totalitarizam uz konstantno spinovanje i zamajavanje. Pljačka i korupcija na svim nivoima. Braćo Srbi, bežite odavde koliko vas noge nose. Ovi nas vode do kamenog doba, bez milosti.

Fender

pre 10 godina

Ja mislim da od svega ovoga nema ništa, tj. da se Dačić precenio malko. SNS svako malo objavljuje sad će i samo što nije, da stvarno žele - smenili bi Đilasa odavno. Vučić nikako nije glup čovek - ne samo da je rekao da nema kadrove za BG (nema ni za NS, kad smo već kod toga :D), nego je sasvim svestan da Vojvodina - a i EU motre samo tako šta radi sa Beogradom.

U situaciji gde se DS-u pridružuje LDP, a PUPS ima jasan stav - nema od ovoga ništa.

matori

pre 10 godina

Ja već duže vreme razmatram jedan (treći) scenario, po kojem bi svi ovi mufljuzi koji čine nekakvu vlast, trebali da budu maknuti sa tih pozicija (većina pravac u prugaste odore i odgovarajuće prostorije sa rešetkama), ali se još nisam opredelio da li to treba početi tokom nekog prepodneva, ili je bolje sačekati večernji sumrak...!
Kad pogledam oko sebe, ne treba mi mnogo mudrosti, pa da odmah zaključim da nama više nije sumrak, nego polako nastupa mrkla (crna) noć, i vreme je da se nešto učini ako mislimo da dočekamo (nekakvo) jutro, u kojem će da nam svane...

Glasač

pre 10 godina

Drago mi je što se ovde vide i druga mišljenja, a ne samo ostrašćena lupetanja onih kojima je SNS isprao mozak.

U tradiciji ovog naroda je da ne razmišlja svojom glavom, već da nekritički prihvata sve što mu servira neki "veliki vođa" koji je najpošteniji, najpravedniji, najpametniji i sve radi najbolje. Kult ličnosti nas je već više puta koštao previše, ali je taj mentalitet neuništiv. Bili smo i ostali ovce.

Molim sve Beograđane koji su protiv Đilasa da dobro razmisle svojom glavom šta je to Đilas loše uradio, da li je Beograd danas lepši, uređeniji, razvijeniji i bolji nego što je bio ranije. Koliko je vremena prošlo od kada je sagrađen bilo kakav most, od kada je kupljen neki tramvaj i od kada se pričalo o metrou. Razmislite i zašto vam toliko smeta taj beskrajno omraženi BusPlus, da li možda samo zato što sada morate da plaćate prevoz, a ranije niste? Napišite konkretno i argumentovano zašto smatrate da je Đilas loš gradonačelnik.

Ja sam Beograđanin koji vidi napredak u ovom gradu. Svi bismo želeli da je taj napredak još veći, da je ponešto urađeno bolje i lepše, možda kvalitetnije ili ekonomičnije, ali su rezultati tu. To što je Đilas zaradio navodno velike pare, a ja nisam, nije razlog da ga mrzim. Smatram da mu je to prednost. Oni koji tvrde da je nepošten, neka ga tuže umesto što vode prljavu kampanju preko tabloida. Što se tiče zaduživanja Beograda, država se za godinu dana zadužila mnogo više, a niko se ne buni. Ko bi bio kvalitetan protivkandidat Đilasu?

JovaNS

pre 10 godina

Znači, sad čekamo još jednu istorijsku sednicu Predsededništva na kojoj će Njegovo Prvopotpredsedničko Veličanstvo reći kako je u Srbiji danas sve bolje nego ikad. Jedino ga žulja taj Beograd... Ne znam samo 'oće li Pink direktno prenositi taj istorijski govor, ili ćemo gledati snimak. Predlažem da to bude snimak jer se onda "najefektniji potezi" mogu prikazati više puta uzastopno... I da: podržavam smenu Đilasa. Nije u redu da mi u Novom Sadu uživamo u prosperitetu koji nam je donela ova "napredna" vlast, dok se naši prijatelji i sunarodnici u Beogradu zlopate pod Đilasom.

Nikola , Vracar

pre 10 godina

Ne znam kako vama, ali meni je potpuno sve jedno ko ce biti gradonacelnik.
Los Djilas ili neki podjednako los naprednjak...samo da nas ne gnjave mnogo sa tom pricom.
Djilas je realno prestao da se bavi gradonacelnickim poslom od kada je preuzeo stranku a i previse nas je zaduzivao za preskupe projekte a od naprednjaka ne znamo sta mozemo da ocekujemo (verovatno ne nesto mnogo dobro)..... Neka gradonacelnik bude onaj ko skupi vecinu u gradskoj skupstini i tacka!

Markan

pre 10 godina

Svima je jasno kao dan da ce izbora u Beogradu biti tako da nema potrebe odugovlaciti i igratise sa strpljenjem gradjana koji svakodnevno slusaju prepucavanja.

zoran

pre 10 godina

@ Glasač, 22. septembar 2013 17:14

Na žalost, smenu Đilasa ne zagovaraju građani Beograda. Barem ne oni koji se ZAISTA tako osećaju. Njih je sve manje, druže dragi. U ovom gradu zamenili su ih neki drugi koji su došli OVDE ali se ne osećaju i ne ponašaju kao da su ODAVDE. Mogu oni biti i rođeni u Beogradu ali Građani (namerno veliko slovo) Beograda nikada nisu bili niti će biti.

Da ne bude zabune! Ista je situacija i u Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Subotici, Vranju ili Kragujevcu. Na kraju, u celoj Srbiji...

Na žalost!

SNS prevaranti

pre 10 godina

(bane, 22. septembar 2013 11:21)

Ala si izlupetao, radikalski, sve laž do laži... Gde ti živiš čoveće, u kom svetu... SNS je najveća prevara i to građani uviđaju, bez obzira na do sada neviđenu prljavu kampanju koju vode prepakovani radikali. Šta to u Beogradu nije urađeno, a obećano je - sve što je obećano to je i urađeno. Angažovali ste belosvetske hoštaplere i muljatore pa se još i hvalite. Sa druge strane, angažovanjem stranaca da uče Vučića dokazuje ono što odavno govorimo - da je Vučić neznalica, da je nesposoban, da su ljudi iz SNS neznalice, nesposobni...

vodoinstalater

pre 10 godina

Smeniti Djilasa nije lako.Vucic razmatra sve opcije i svestan je da mora da se promeni vlast.Beograd mora da dobije postenijeg gradonacelnika koji ce ih izbaviti iz dugova i da konacno gradjani budu zadovoljni radom i zivotom u Beogradu.
(Joker, 22. septembar 2013 18:02

A zaboravio si ono GOSPODIN ispred Vučić. Lupiće ti penale ovog meseca. Minus 20%.

Inače, Vučić će Beograd i Beograđane da izbavi iz dugova isto kao i celu Srbiju što izbavlja. Kuknjavom kako su "ovi pre nas" sve upropastili.

Alo, Jokeru, neće tvoje čkrabanje po netu i hvalospevi bez osnova upućeni poslodavcu doneti dobro ovom nesrećnom narodu, veruj mi...

paraglajder

pre 10 godina

Po meni, SNS je napravio dve ogromne greške, zbog kojih će i pasti - to sam rekao pre godinu dana, a i danas tako mislim.

Prvo - sto godina su bili opozicija, a svu energiju su (očito) trošili isključivo na pljuvanje vlasti; za to vreme mogli su da naprave konkretne programe, da skupe kvalitetan kadar, da se pristojan i kulturan svet ne šokira kad vidi "neke njihove", da radi konkretno - ne samo da obilazi neki Sirig od kuće do kuće ubirajući članarinu.

Drugo - trebali su odmah da krenu sa ekonomskim programom, a sa borbom protiv kriminala usput - jer to je proces koji traje doveka, dok je države.
Borba protiv korupcije ne samo da nije donela neke rezultate, nego se izrodila u svoju suprotnost... A to što je sopstvenim glasačima "borba" predstavljena kao nešto primarno, a POSLE ĆEMO ekonomiju - to se izrodilo u tragediju, kako svi osećamo na svom džepu.

Da su počeli odmah sa ekonomijom, za godinu i po bi se rezultati osetili makar malo, a imali bi 80% glasača, a ne 40% :). Ovako - pad je neminovan, pogotovo ako se dočepaju Beograda...

Monarhista

pre 10 godina

Čim promene vlast u Beogradu, eto nama maloletničkog nasilja.
(Čuvajmo se Beograđani., 22. septembar 2013 10:50)

Sve će stati i zavladaće mrak! Ajde molim vas, stranački vojnici dosta više vaše histerije, na vlast se dolazi ali i silazi sa nje.
(Iva, 22. septembar 2013 11:45)

Niti sam dete, niti sam histeričan, niti stranački vojnik... Samo živim u Novom Sadu. I gledam ovim matorim očima kako se pljačka, prebija, otima...
A gde vi živite kad ne znate kako izgleda SNS uprava?

EU Citizen

pre 10 godina

Kakav narod - Taka i vlast! Narode, sto se trzate bez potrebe? Pa isti ste kao i oni. Pamatan narod u demokratkim zemljama rusi vlast koja ga ne slusa i postuje. Nama nedostaje pameti, obrazovanja i kulture. Mi smo jednosravno ba..gra, kako kaze moja baka.

Treći scenario

pre 10 godina

Kako vidim svaki dan, toliko ljudi odlazi da to nije normalno, da ne govorim o tome da 100.000 Vojvođana traži HU državljanstvo.
Treća opcija je da lepo ostane SNS građanstvo i vlada, onda nećete imati nikakvih problema...

Milijana Djuric

pre 10 godina

Ne treba dizati prasinu oko smene gradonacelnika Beograda, vec se previse odomacio, vreme mu je da se presabere, ni u stranci mu ne cvetaju ruze i tamo mu se drma presto.

vgrad

pre 10 godina

Od izbora nema ništa, postaviće vam nekog bezličnog birokratu i tako do 2016..
To svaka vlast radi po Vojvodini i NS - onda je to "demokratski".... pa evo vam, uživajte.
(prvi veverko, 22. septembar 2013 12:06)
SNS i Aleksandar Vučić sigurno neće dozvoliti da se Đilas pravi žrtvom, svako rešenje biće privremeno a izbor gradonačelnika sigurno na izborima.kakva je strategija SPS-a videćemo.

SNS prevaranti

pre 10 godina

(bane, 22. septembar 2013 11:21)

Ala si izlupetao, radikalski, sve laž do laži... Gde ti živiš čoveće, u kom svetu... SNS je najveća prevara i to građani uviđaju, bez obzira na do sada neviđenu prljavu kampanju koju vode prepakovani radikali. Šta to u Beogradu nije urađeno, a obećano je - sve što je obećano to je i urađeno. Angažovali ste belosvetske hoštaplere i muljatore pa se još i hvalite. Sa druge strane, angažovanjem stranaca da uče Vučića dokazuje ono što odavno govorimo - da je Vučić neznalica, da je nesposoban, da su ljudi iz SNS neznalice, nesposobni...

boki

pre 10 godina

Bruka ako se ovo desi puce i Beograd!!! Bilo je logicnije da shvate vrednosti coveka kao sto je gospodin Djilas i da shvate da bi mu trebslo dati neku mnogo vecu funkciju da celu Srbiju izvuce iz mraka u kome je jer ocigledno je on jedini politicar koji u ovoj zemlji vredi!!!Mozda zato i smeta????

Glasač

pre 10 godina

Drago mi je što se ovde vide i druga mišljenja, a ne samo ostrašćena lupetanja onih kojima je SNS isprao mozak.

U tradiciji ovog naroda je da ne razmišlja svojom glavom, već da nekritički prihvata sve što mu servira neki "veliki vođa" koji je najpošteniji, najpravedniji, najpametniji i sve radi najbolje. Kult ličnosti nas je već više puta koštao previše, ali je taj mentalitet neuništiv. Bili smo i ostali ovce.

Molim sve Beograđane koji su protiv Đilasa da dobro razmisle svojom glavom šta je to Đilas loše uradio, da li je Beograd danas lepši, uređeniji, razvijeniji i bolji nego što je bio ranije. Koliko je vremena prošlo od kada je sagrađen bilo kakav most, od kada je kupljen neki tramvaj i od kada se pričalo o metrou. Razmislite i zašto vam toliko smeta taj beskrajno omraženi BusPlus, da li možda samo zato što sada morate da plaćate prevoz, a ranije niste? Napišite konkretno i argumentovano zašto smatrate da je Đilas loš gradonačelnik.

Ja sam Beograđanin koji vidi napredak u ovom gradu. Svi bismo želeli da je taj napredak još veći, da je ponešto urađeno bolje i lepše, možda kvalitetnije ili ekonomičnije, ali su rezultati tu. To što je Đilas zaradio navodno velike pare, a ja nisam, nije razlog da ga mrzim. Smatram da mu je to prednost. Oni koji tvrde da je nepošten, neka ga tuže umesto što vode prljavu kampanju preko tabloida. Što se tiče zaduživanja Beograda, država se za godinu dana zadužila mnogo više, a niko se ne buni. Ko bi bio kvalitetan protivkandidat Đilasu?

JovaNS

pre 10 godina

Znači, sad čekamo još jednu istorijsku sednicu Predsededništva na kojoj će Njegovo Prvopotpredsedničko Veličanstvo reći kako je u Srbiji danas sve bolje nego ikad. Jedino ga žulja taj Beograd... Ne znam samo 'oće li Pink direktno prenositi taj istorijski govor, ili ćemo gledati snimak. Predlažem da to bude snimak jer se onda "najefektniji potezi" mogu prikazati više puta uzastopno... I da: podržavam smenu Đilasa. Nije u redu da mi u Novom Sadu uživamo u prosperitetu koji nam je donela ova "napredna" vlast, dok se naši prijatelji i sunarodnici u Beogradu zlopate pod Đilasom.

Fender

pre 10 godina

Ja mislim da od svega ovoga nema ništa, tj. da se Dačić precenio malko. SNS svako malo objavljuje sad će i samo što nije, da stvarno žele - smenili bi Đilasa odavno. Vučić nikako nije glup čovek - ne samo da je rekao da nema kadrove za BG (nema ni za NS, kad smo već kod toga :D), nego je sasvim svestan da Vojvodina - a i EU motre samo tako šta radi sa Beogradom.

U situaciji gde se DS-u pridružuje LDP, a PUPS ima jasan stav - nema od ovoga ništa.

Matematicar

pre 10 godina

Ne mora PUPS i Rasimova stranka da daju podrsku Djilasu.Dovoljno je da budu uzdrzani i ovi otimaci vlasti su pukli,jer SPS(sa PUPSOM) i SNS imaju isto odbornika ko DS. Cista matematika. SNS ima 27 SPS ima 9 a PUPS 4.I jos tome kada se doda i Rasimova stranka sa 4 odbornika eto rezultata.Ajde da vidimo

Srbin

pre 10 godina

Evo nama u Novom Sadu je baš lepo sa opranim radikalima, koji su potkupljivanje došli na vlast. Novi Sad je kao ratna zona, kriminalci na sve strane i na sve to sve komunalije su poskupele. Sad će i BG da se usreći.
Još jedan dokaz za nesposobnost ovih opranih je i republička vlast koja do sad NIŠTA NIJE URADILA OD OBEĆANOG !

Sasa jokic

pre 10 godina

Nisam siguran da ce uspeti, obzirom da su se mnogo rasplinuli sa pretnjama po novinama.
Ako i uspeju, pitanje je koga ce postaviti za gradonacelnika? Mozda Djulijanija? Vulina? Basanovica? Mrkonjica? Kokeza?
Tinemo prema njihovom prirodnom okruzenju, devedesetim.

Gradjanin Srbije

pre 10 godina

Joj kako zelim da vidim face svih ovih kada oni koji glasaju za smenu Djilasa ne budu imali vecinu.Sta li ce tada da izmisle.Verovatno ce se glasanje ponavljati sve dok ne bude kako budu zeleli.Skupstina grada ima 110 odbornika.Nikada se nece na sednici pojaviti svi ama bas svi, barem dvadesetak ih nece biti.Svakome je jasno da nije u pitanju Djilas vec DS.Jer je na izborima pobedila lista DS-a.Da li DS ima pravo da postavi novog coveka ako hoce.Naravno da ima.Ali njima smeta DS.Smeta im i na kraju Djilasa jer vodi trecinu Srbije.Napravili bi oni matematiku i u Vojvodini.Ali malo morgen nemaju ni matematickih mogucnosti.Zato tamo kukaju za izborima.Nece se smiriti dok celu zemlju ne stave pod svoju kontrolu.I onda kazu da nema diktature

rada

pre 10 godina

99 posto komentara je napisano kao podrzka Djilasu I svi imaju preko 100 minusa, sto me ne potresa. Samo da znate da postojimo I da nas ima sve vise I vise. Pocnite nesto da radite, zaposljavate savetnike, rekonstruisete vladu I skidate Djilasa a narednih 6 mesci Pajtica. OVA VLADA JE GODINU I PO DANA NA VLASTI. Kakvu su im zemlju Demokrate ostavile. Kakvu su zemlju oni ostavili Demokratama.

Svi imamo odgovornost

pre 10 godina

Logično:
Prvo se glasa nepoverenje Đilasu, jer žele vlast, a onda postave Đilasa jer nemaju boljeg. Smatram da u toj varijanti Đilas treba da da ostavku. Moramo svi da znamo da crveno-crna koalicija iza sebe ima nekoliko mandata vlasti koja nas je upropastila, ali koja je poslužila toj koaliciji da se namaže svim bojama. Vrlo vešto sakrivaju svoje lopovluke, najčešće po principu "drž'te lopova", dok - svi znamo - imaju veliki problem sa kadrovima. Problematične diplome nam vladaju i vode nam državu u dalju ubrzanu propast u dužničko ropstvo.
Narod mora da zna da glasanje nije zezanje.

lale

pre 10 godina

Daj vec jednom da se zavrsu sa ovom farsom! Prvo da izmenimo zakon tako da se omoguci direktno biranje gradonacelnika u svim gradovima tako cemo spreciti da odbirnici prelecu i formiraju drugaciju vlast. Svi smo svedici sta se desava na lokalu, prvo se formira jedna vlast pa se onda prekomponovanjem formira druga pa se oni posvadjaju i formiraju trecu vlast a narod u tim opstinama trpi... Predlazem da svi trazimo direktne izbore dosta vise sa ovom farsom....

ivan78bg

pre 10 godina

Problem sa lokalnim vlastima je sto se njihov nerad i nesposobnost odmah vidi.Ali vec vidim izgovore radikala ako nedao bog budu vodili moj grad-prethodna vlast ima da im bude kriva za sve godinama.Tako se ponashaju na republickom nivou i posle godinu dana pricaju sta su radile demokrate pre...A i glavni covek u Beogradu im je iz Vrnjacke BAnje toliko o tome koliku podrshku imaju u Beogradu.Puci ce na lokalnim izborima kaos to su pukli i pre godinu dana..

Kralj

pre 10 godina

Ovo je stvarno jako loše. Čovek je dobio 100000 više glasova od drugoplasiranog najjačeg štiha SNS-a. Iskreno, dibili ste izbore u Kikindi, Zaječaru i ostalim malim sredinama ali Beograd ne damo!

Dr.

pre 10 godina

Koristili jedan, drugi ili smislili treci scenario nasa "voljena" vlada ce nam povecati poreze na imovinu. Povecali su neke cene a povecace i ostale. Zaposlice 100 a odpustiti hiljade ljudi. Kriminal ce i dalje biti u porastu, zdravstvo nastaviti da tone, kao i skolstvo, Mica ubica, salterska sluzbenica ce i dalje sprovoditi politiku FT1P...zivotni standard ce padati. Uskoro vise nece biti letovanja, zimovanje vec retko ko ima, ... idila vidjena ocima SNS i prirepaka.
NJIHOVI DZEPOVI PUNI A DZEPOVI GRADJANA PRAZNI!
U takvim okolnostima potpuno je svejedno kako ce se zvati gradonacelnik bilo kog grada u Srbiji, pa tako i Beograda.
Da jee ziv Orvel bi napisao "Beograd 2013"sa podnaslovom "Zivotinjska farma 2".

preletaci

pre 10 godina

Sve ce da rese samo dok od nasih para plate nekom preletacu.A djilas bi trebao sam da podnese ostavku, da ne dozvoli da se ove mukice izivljavaju.
Pa neka dovedu nekog iz pecenjare ili sa estrade, pa ce da cveta Beograd.

Dandi

pre 10 godina

Mi smo osudjeni da propadamo pa ovo nema nigde ....Toliko mi se smucila ova banda da nema vise gde ..A ponajviše KAMELEON ALEKSANDAR VUCIC KOJI JE JEDAN POKVARENI LISAC I OTIMACINE VLASTI SU SVE NJEGOVO MASLO PRIVESCI SAMO KLIMAJU GLAVOM..Ovako nikako nećemo postati normalna zemlja jer je ovakva hajducija u takvim zemljama zabranjena ili sasecena od strane naroda ...

zoran

pre 10 godina

@ Glasač, 22. septembar 2013 17:14

Na žalost, smenu Đilasa ne zagovaraju građani Beograda. Barem ne oni koji se ZAISTA tako osećaju. Njih je sve manje, druže dragi. U ovom gradu zamenili su ih neki drugi koji su došli OVDE ali se ne osećaju i ne ponašaju kao da su ODAVDE. Mogu oni biti i rođeni u Beogradu ali Građani (namerno veliko slovo) Beograda nikada nisu bili niti će biti.

Da ne bude zabune! Ista je situacija i u Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Subotici, Vranju ili Kragujevcu. Na kraju, u celoj Srbiji...

Na žalost!

roger

pre 10 godina

Djilas za narod, Arapske pare za punjenje budzeta, a Srbi u Madjare. Ovo je sprdnja od drzave. Stalno neki Ministar izadje sa napadima na Djilasa, ne bavi se svojim resorom. Da neko misli na nas Beogradajane nebi Djilasa smenjivao pred zimu. Prinudna uprava, zatrpane ulice.

Kucica na Drini

pre 10 godina

Pre 15-20 godina kad su Toma i Vucic bili vazni faktori u vladi Srbije ,zejtin je bio 14 dinara i nigde ga nije bilo .Gurali smo se u redovima i tukli kao volovi za 2 litra . Ali narod u Srbiji ima kratko pamcenje i nicega se vise ne seca . Rece jedan komentator : izbori nisu zezanje , i covek je apsolutno u pravu . Sada se vidi sta su nam uradili protagonisti belih listica i super mekana politika Borisa Tadica . Iza Dragana Djilasa stoje fantasticni rezultati ( da ne nabrajam 20-30 stvari ). Setite se kako se suprostavio EU vezano za Rome ispod gazele ( raselio ih je na periferiju u pristojna kontejnerska naselja ). A sta ce se desiti ako ovi SNS-radikali, uz necasne radnje promene Djilasa . Beograd ce kao i Zemun preplaviti kiosci ,a Romi ce se vratiti ispod Gazele . E sad beogradjani, pamet u glavu i vidite sta vam valja ciniti za odbranu evropskog Beograda .

Silvester

pre 10 godina

Ko god pobedi, Srbija gubi... ne zna se ko je od njih gori, a nameće se i odgovor - pa rade zajedno decenijama, to je ista ekipa koja glumi nekakve konflikte. Radi se samo o tome KOLIKO će ko da zgrabi, a ne dao Bog da iko od njih završi na robiji zbog pljačke naroda i države. Ista ekipa, isti udbaško-mafijaški tim, simulira višepartijski sistem. Totalitarizam uz konstantno spinovanje i zamajavanje. Pljačka i korupcija na svim nivoima. Braćo Srbi, bežite odavde koliko vas noge nose. Ovi nas vode do kamenog doba, bez milosti.

Miodrag

pre 10 godina

a najveca ironija je sto su ljajicevi odbornici izabrani glasovima ds-a! pa kad bi oni presli cenzus? i sad ce da rusi nosioca liste u korist glavnog protivnika? ludnica

zluradi

pre 10 godina

Tipicno za nesposobnjakovice! Posto ne znamo nista, hajde da srusimo one koji znaju. Pa u srpskom jeziku vec postoji poslovica za takve nakaze: Dva losa ubise Milosa!

Zmaj od Kosmaja

pre 10 godina

VUCICU, MOLIM TE, BUDI HRABAR, IZDRZI NAPADE U NOVINAMA I SMENI DJILASA...

NE ZATO STO JE BOLJI OD TEBE, A BOLJI JE!
ILI ZATO STO TE JE 2X POBEDIO, A POBEDIO TE JE POSTENO OBA PUTA!
NI ZATO STO JE NAJBOLJI GRADONACELNIK BEOGRADA IKADA, A SVI ZNAMO DA JESTE!

SMENI GA ZBOG NAS!
MI SMO GLASALI DA ON I NJEGOVI NE ZIVE VISE LEPO NEGO TI I TVOJI!
ZBOG NAS VUCICU, JER MI TEBE I KAD SMO GLADNI VOLIMO,
A MNOGO NAS JE I DECA SU NAM GLADNA OD KADA TI VLADAS!

NY

pre 10 godina

bane

kako si samo utvrdio da je ova vlast izgubila legitimitet od proslih izbora??Ova vlast sada u Beogradu (DS) je osvojio 36,7% glasova.Posle toga je SNS drugi sa 25,2% glasova.O kakvom ti legitimitetu pricas. SNS na parlamentarnim izborima pobedio sa samo 2%.Mnogo bre citas Kurir i narucena istrazivanja.Da li je tebi merilo zemun sa izaslih 30% na izbore igde radikali vladaju dvadeset godina zbog izbeglica u Horizintima, Busije, Grmovac. Brojke su neumitne

Grunf

pre 10 godina

Lideri ala računate svaka čast.Nego lideri imate li vi neke opcije za nas gradjane kako da nam se poveća kupovna moć.Da zdravstvo bude zdravstvo a ne da bolnica bude posledsnja stanica pred odlazak na dugi svet.Ima li negde nas u Vašim glavama.Prodje godinu i po dana i ? Sami sebe ste kao rekonstruisali. Našli neke kao koji nisu ispunili Vaša očekivanja.Pa što i sebe lideri ne promeniste.Nego posle ovoga znate ima Kuršumlijska banja. U njoj se rodi 9 dece za godinu.Znate tamo prodavnica radi jednom nedeljno i lekar dolazi jednom nedeljno.Verovali ili ne ima nekoliko desetina stasalih birača i iz poverljivih dkumenata sam dobio informaciju da se promenio politički uticaj i svest birača.Nakon Beograda odmah da idete u Kuršumlijsku Banju i narednih pola godine raspravljajte o promeni vlasti u Kuršumlijskoj banji.E da znate autobus ide jednom na dan pa da ne omašite.I ja svašta pričam.Vi nećete ići autobusom.Imate džipove MUP-a mada bolje helikopterom ovi džipovi danas nisu predvidjeni za tu deonicu puta.Ostavićete bregastu pa i to moramo da Vam plaćamo.Helikopter će obezbedi Ivica, dnevnice će potpiše bata Laki i šta Vas briga.Prikoljete prasence,možete ga ošurite u toploj vodi koja otiče onako bez veze.Dakle dogovorili smo se.Menjamo vlast u Beogradu jer glasači ionako ništa ne znaju i šta oni uopšte traže na biralištima a posle pravac Kuršumlijska banja.Kurš.Banja može bre da Vam bude modla šta bi vi sve uradili da nije Djilasa i Dulića.Gde bi ova Srbija stigla.

LFC

pre 10 godina

Prvo ste kukali o izborima, pa kad ste shvatili da cete puci jer vam ocigledno treba 6 meseci priljave kampanje protiv Djilasa, sada se ide na ovu foru. Dajte izbore odmah, sto se plasite? Da vam Beogradjani pokazu da nece sega-mega strucnjake i ekipu...

Posebni

pre 10 godina

Jadno i bedno. Prekrajaju narodnu volju na mucki nacin. Pa cak ni to ne mogu da sprovedu, nego ce morati da kupe jos jednog odbornika sa strane.

miroslav

pre 10 godina

Kosovo smo vec zaboravili, hapsenja su postala dosadna, dok ne stignu pare, ajde da smenimo DJilasa. Aferim.
Pa smenite ga vec jednom, pa da vidimo sta znate u novom svetlu.
Pre 15-20 godina ste pokazali sta ne znate da radite i sve sto ste uradili uradili ste naopako, od cega narod vida rane i danas.
Videcemo sta cemo pricati o vama za sledecih 15 godina.

neutralni

pre 10 godina

Ne tiče me se konkretno baš ništa, ali mi nešto nema logike: rušiti gradonačelnika samo da ga se sruši a posle neznamo šta ćemo? Makar posle njega bilo i gore, ali ajde da ga se ruši? Pobogu ljudi, ako nemate bolju opciju, ostavite ga dok ne nađete bolje! Nemojte da još više pogoršavate ionako tešku situaciju. Mislite malo i na građane, šta će to njima doneti ako grad bude pod prinudnom upravom. PRST NA ČELO!!!

paraglajder

pre 10 godina

Samo se vi dogovarajte, opušteno, imamo mi sto kade. Zasad je npr. samo 210.000 mladih nezaposleno:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=09&dd=22&nav_id=756436

... Sigurno da nam je taj famozni Đilas najveća briga u državi. Još kad poskupi i gas, hrana, kućna hemija, grejanje... kako je najavljeno, biće ekstra, ali nema mesta panici, "država izlazi iz krize" i ostali citati g. Babića.

Sad, da kažem "samo vas gledamo" - možda i ne stoji, dosad je preko 60.000 Srba tražilo mađarsko državljanstvo, da ne govorim o ostalim vidovima odlaženja i "odlaženja", tako da - kako rekoh - opušteno.

sisamo vesla

pre 10 godina

pitanje za ovu idi mi-dođi mi vlast: koliko scenarija imaju za vađenje ove zemlje iz krize, za reforme i ostale dobre stvari?
koga zamajavaju ovim fokusiranjem na otimačinu vlasti, vetrenjače, i ostale trice i kučine?

prvi veverko

pre 10 godina

Od izbora nema ništa, postaviće vam nekog bezličnog birokratu i tako do 2016..
To svaka vlast radi po Vojvodini i NS - onda je to "demokratski".... pa evo vam, uživajte.

zoran

pre 10 godina

@ bane, 22. septembar 2013 11:21

Da! Đilas i DS nisu imali ubedljivu većinu na Izborima za vlast u Beogradu. Bilo je bednih 36% (52 mesta, samo 4 manje od apsolutne većine) IZIŠLIH NA GLASANJE u odnosu na radikale 24% (35 mesta)
Zato su Radikali zamračili sve na Republičkom nivou. Imali su GRANDIOZNIH 24% (jedva 2% više od DS-a) izašlih a to je manje od 15% biračkog tela.

Prema tome, bane, sve zavisi sa koje strane se gleda...

Inače, Radikali i SPS će svim silama gledati da posao smene vlasti u Beogradu završe bez Izbora jer su svesni da bi bili katastrofalno poraženi, mnogo gore nego 2012., a to će da se odrazi i na njihovu popularnost naročito u Vojvodini gde isto kao i u Beogradu preuzimaju vlast špekulacijama a gde su ljudi ipak pragmatičniji od naroda iz ostalog dela Srbije.

Silvester

pre 10 godina

Stalno se pominje nerad, nesposobnost, loš rad političarskih garnitura... to je šminkanje stvarnosti. Ove oligarhije PLJAČKAJU narod najstrašnije, i zamena je teza da li će biti smenjene ili preglasane na izborima i tako neke gluposti. ZAMENA TEZA, ovde se radi o odsustvu bilo kakve političke snage da primeni zakon, pohapsi i osudi na duge robije sve ove zločinačke KLIKE koje sebe lažno predstavljaju kako nekakve političke opcije. Izbori su farsa, biraju se razna lica iste mafije. Kome to treba, mafijaška država i totalitarizam, u izbore niko ne veruje. Podvala je da je demokratija svedena samo na izbore u 4 godine. Gde je pravna država, slobodno sudstvo, mediji, slobodno tržište bez monopola, kroćenje birokratije, policija koja nema kriminalce u svojim redovima... NIŠTA! A samo kao papagaji se svi hvataju izborne volje, koja inače predstavlja tek izraz očajanja širokih narodnih masa koje pravog izbora i nemaju!

Najgrotesknije je što se sve ovo dešava na granici Evrope gde, ipak, nije ovako već je svetlosnim godinama daleko u svojim demokratskim standardima. Bez obzira na njihovu realnu plutokratiju, za nas su ljudi vekovima ispred. Mi kao hoćemo u Evropu? Pa ja ovo ne bih primio ni u Afriku...

zaluđeni

pre 10 godina

Za novog Gradonačelnika Beograda Cvijana ili Vjer'cu Radetu! Auh, Vjer'ca nije svukla bijeli T-shirt i nije skin'la bedž... Jeb'ga... Ne mere...

vodoinstalater

pre 10 godina

Smeniti Djilasa nije lako.Vucic razmatra sve opcije i svestan je da mora da se promeni vlast.Beograd mora da dobije postenijeg gradonacelnika koji ce ih izbaviti iz dugova i da konacno gradjani budu zadovoljni radom i zivotom u Beogradu.
(Joker, 22. septembar 2013 18:02

A zaboravio si ono GOSPODIN ispred Vučić. Lupiće ti penale ovog meseca. Minus 20%.

Inače, Vučić će Beograd i Beograđane da izbavi iz dugova isto kao i celu Srbiju što izbavlja. Kuknjavom kako su "ovi pre nas" sve upropastili.

Alo, Jokeru, neće tvoje čkrabanje po netu i hvalospevi bez osnova upućeni poslodavcu doneti dobro ovom nesrećnom narodu, veruj mi...

Terapeut Justin

pre 10 godina

Živa aktivnost ove vlasti,nema šta! Pola godine-uživamo u hapšenju jednog tajkuna, drugu lolovinu - kobajagi rekinstruisemo vladu i evo,sad ,kriza sadrzaja,rusenje gradske vlasti narednih 6 meseci. Tako da "ubise se od aktivnosti i posla". Dok mi blejimo.

kako drugacije

pre 10 godina

Dzaba komentarisete, narod je nebitan, njima su bitne fotelje i moc..
To vam svakodnevno nedvosmisleno pricaju u svojim javnim nastupima, samo niko ne vidi od zaslepljenosti bajki koje nam plasiraju..
Zato i zivimo, tako kako zivimo-bedno.
PS. Mene bi bilo sramota, da bilo kog politicara molim za svoj bolji zivot..smatrao bi sebe nesposobnim, a neki ovde misle da ce im novi gradonacelnik doneti bolji zivot!?
Nema para, nema ni boljeg zivota, dok vam se "guzica ne oznoji", koji Vucic, Dacic, koji bakraci.

EU Citizen

pre 10 godina

Kakav narod - Taka i vlast! Narode, sto se trzate bez potrebe? Pa isti ste kao i oni. Pamatan narod u demokratkim zemljama rusi vlast koja ga ne slusa i postuje. Nama nedostaje pameti, obrazovanja i kulture. Mi smo jednosravno ba..gra, kako kaze moja baka.

paraglajder

pre 10 godina

Po meni, SNS je napravio dve ogromne greške, zbog kojih će i pasti - to sam rekao pre godinu dana, a i danas tako mislim.

Prvo - sto godina su bili opozicija, a svu energiju su (očito) trošili isključivo na pljuvanje vlasti; za to vreme mogli su da naprave konkretne programe, da skupe kvalitetan kadar, da se pristojan i kulturan svet ne šokira kad vidi "neke njihove", da radi konkretno - ne samo da obilazi neki Sirig od kuće do kuće ubirajući članarinu.

Drugo - trebali su odmah da krenu sa ekonomskim programom, a sa borbom protiv kriminala usput - jer to je proces koji traje doveka, dok je države.
Borba protiv korupcije ne samo da nije donela neke rezultate, nego se izrodila u svoju suprotnost... A to što je sopstvenim glasačima "borba" predstavljena kao nešto primarno, a POSLE ĆEMO ekonomiju - to se izrodilo u tragediju, kako svi osećamo na svom džepu.

Da su počeli odmah sa ekonomijom, za godinu i po bi se rezultati osetili makar malo, a imali bi 80% glasača, a ne 40% :). Ovako - pad je neminovan, pogotovo ako se dočepaju Beograda...

Markan

pre 10 godina

Svima je jasno kao dan da ce izbora u Beogradu biti tako da nema potrebe odugovlaciti i igratise sa strpljenjem gradjana koji svakodnevno slusaju prepucavanja.

Nikola , Vracar

pre 10 godina

Ne znam kako vama, ali meni je potpuno sve jedno ko ce biti gradonacelnik.
Los Djilas ili neki podjednako los naprednjak...samo da nas ne gnjave mnogo sa tom pricom.
Djilas je realno prestao da se bavi gradonacelnickim poslom od kada je preuzeo stranku a i previse nas je zaduzivao za preskupe projekte a od naprednjaka ne znamo sta mozemo da ocekujemo (verovatno ne nesto mnogo dobro)..... Neka gradonacelnik bude onaj ko skupi vecinu u gradskoj skupstini i tacka!

Viki

pre 10 godina

Imaju sva plana , kao napadaju neku državu. Doduše ne čudi me, Đilas je toliko dugo na mestu gradonačelnika Beograda da može da se smatra "Beogradskim diktatorom" :D

mr b

pre 10 godina

pd dobro ljudi, stvarno nije smak sveta i ne treba da se pravi spanska serija u epizodama od smene djilasa.
ja sam bio zaista verni glasac ds, ali budimo objektivni - vlast u bgd-u je vec od 2000. bila problematicna: "gradski menadzeri" koji se bogate preko noci, burazerski aranzmani, divlja gradnja diljem beograda i legalizacija istih preko noci, unistavanje spomenika kulture uz podrsku gradskih i republickoh institucija, afere, lose i skupe komunalne sluzbe i tako dalje. do djilasa je to bilo kako-tako podnosljivo ali je covek stavrno preterao - pre svega mislim na sramnu aferu sa bus-plusom, reketiranje parking servisa i ogromne namete na gradskom nivou - od rezija do firmarina. neko kaze bebi paketici; kakvi crni paketici, treba da nam se skinu sa grbace sa reketiranjem, da sami zaradjujemo za svoju decu, a ne da nam otmaju, pa onda dele milostinju na kasicicu, kao da smo socijala.
dakle, budimo realni - uzasno su radili, nuzno je da odu i nema vise nikakvog izgovora niti uterivanja straha sa sns-om. taj fazon je vec provaljen i vise ne prolazi.

bane

pre 10 godina

Ova vlast je izgubila legitimitet još od prošlogodišnjih izbora i nije se smelo čekati ovako dugo da se formira nova vlast u Beogradu. Dragan Djilas nema većinu i ne znam na osnovu čega želi vlast kada je na vlast došao sklapanjem koalicije a ne ubedljivom pobedom kako on voli da tvrdi.
Često se zaboravlja ko je sve u njegovoj ekipi. Gradski menadžer mu je bivši Djindjićev vozač, čovek koji upravlja sa 100 mlrd. gradskog budžeta. Republička vlast dovodi sa Jejla Lazića, Štros Kana, Guzenbauera a ovi daju pare u ruke čoveku koji ima diplomu nepostojećeg prištinskog univerziteta, istovremeno kritikujući SNS i SPS da nemaju dobre kadrove. Takodje javnost malo zna da u Djilasovom gradskom aparatu i dalje sedi jedan broj funkcionera iz URS-a i LDP-a iako ove partije nisu uspele da predju cenzus.
U medjuvremenu je nastao veoma značajan pad podrške DS-u medju svim gradjanima Srbije pa i u Beogradu. Dragan Djilas mora da shvati da ne može ostati na silu na vlasti i da je ovu godinu dana proveo kao gradonačelnik bez podrške gradjana. Sada je tome došao kraj.

novica952

pre 10 godina

Daj jednom i to da završimo i da ne potraje kao rekonstrukcija, suština je cele priče da gradonačelnik Dragan Đilas ode sa funkcije što će verovatno izazvati i komešanje unuatr DS jer postoje jastrebovi koji bi verovatno posle toga izmakli i Đilasu stolicu lidera.ja se nadam da će Vučić i Dačić pronaći najbolje rešenje u intersu beograđana i da se ova farsa mora što pre okončati.Ako PUPS ostane na strani Đilasa i pokuša da ga spase to je već problem za SPS i možda za ukupnu vladajuću koaliciju koja mora da se pozabavi ovim problemom, jer ne može Milan Krkobabić da bude direktor pošta Srbije na mesto kojeg je došlao mimo kokursa na koji ga je postavila vlada a istovremeno da se suprostavlja vladajućoj većini.

Marko

pre 10 godina

Ja mislim da je, ako je tačna, ova priča odlika velikog nepoznavanja Zakona od strane ovih što hoće da smenjuju Djilasa. Ako u utorak i započne sednica, jedan od uslova za raspuštanje Skupštine je izgubljen, jer je sednica započela, pa i ako se ona prekine, ona je imala kvorum za početak i mogućnost uvodjenja prinudne uprave po osnovu toga što skupština nije zasedala duže od tri meseca, je odložen.
Ako i smene Djilasa na samoj sednici, ne postoji mogućnost da se ovaj ostavi da radi do izbora novog, jer je to nešto i što je nerealno očekivati a i nema nigde u zakonu odredbe da je smenjeni gradonačelnik u slučaju da se ne izabere njegov naslednik dužan da bude na mestu do izbora novog. To je obična glupost. A takodje i ograničen izbor novog gradonačelnika na 6 meseci??
Najjeftinija im je varijanta da u utorak nemaju kvorum i da se odmah steknu uslovi za uvodjenje privremenih mera. Ali sada je pitanje koliko to ide u prilog Dačiću da budu novi izbori? Ako bude novih izbora uticaj SPS-a u Beogradu će biti daleko manji nego što je to sada. Moći će bez SPS-a da se sastavi bilo kakva vlast.

Izvorinka

pre 10 godina

Videćemo šta će još da se desi...Pitanje je ko će da izda Đilasa u poslednjem momentu i da se okrene SNS-u. Uostalom, bitno je samo da se to desi

toza

pre 10 godina

Sva ova prekomponovanja na lokalu pokazuju pravu suštinu vlasti u Srbiji. Samo potpuna vlast do zadnje mesne zajednice je prava vlast. Razlog tome je nespremnost naših političara da razgovaraju da razmenjuju ideje da istinski vode brigu o narodu. Ukoliko je vlast okrnjena onda može svašta da ispliva na površinu. Suština bi trebalo da bude jedinstvo različitosti a ne poltronstvo klimanje glavom i čekanje šta će veliki vođa da uradi. Zbog svega toga nama i ne treba onoliki parlament, vlada i hiljade zaposlenih na državnim jaslima. Takvi ništa novo neće doneti jer oni su tu da primaju plata i da što manje uključuju mozak. Dovoljan je jedan vođa koga ćemo da obožavamo do se potpuno ne ogoli istina a onda ispočetka u potragu za novim vođom, za osobom koja će rešiti sve naše problem.
Sve prethodne vlasti su funkcionisale na taj načan a ova sadašnja je sistem nedeljivosti vlasti i uzdanje u jednog čoveka dovela do savršenstva.
Svi rejtinzi političara i stranaka su farsa pošto su jedni te isti glasači pristalice svih političkih opcija koje će ih održati na mestu na kome jesu (naravno na budžetu i grbači onog malog broja građana Srbije koje niko ne zarezuje).
I na kraju u kakvu sposobnost građana ove napaćene zemlje se mi uzdamo. Dovoljno je pogledati komentare na vesti na ovom sajtu i lako zaključiti da smo mi narod bez mišljenja, bez želje da svojim radom nešto pokrenemo. Glavna preokupacija nam je da nam neko nešto da, donese i obezbedi zato što smo ga zdušno tapšali po ramenu.

matori

pre 10 godina

Ja već duže vreme razmatram jedan (treći) scenario, po kojem bi svi ovi mufljuzi koji čine nekakvu vlast, trebali da budu maknuti sa tih pozicija (većina pravac u prugaste odore i odgovarajuće prostorije sa rešetkama), ali se još nisam opredelio da li to treba početi tokom nekog prepodneva, ili je bolje sačekati večernji sumrak...!
Kad pogledam oko sebe, ne treba mi mnogo mudrosti, pa da odmah zaključim da nama više nije sumrak, nego polako nastupa mrkla (crna) noć, i vreme je da se nešto učini ako mislimo da dočekamo (nekakvo) jutro, u kojem će da nam svane...

Oliver

pre 10 godina

Poenta priče je da će svejedno da se smeni vlast u Beogradu, nije bitno na koji način... Ako dođe do toga da se čeka 6 meseci, nema problema, ali smatram da je to prolongiranje neizbežnog

Iva

pre 10 godina

Čim promene vlast u Beogradu, eto nama maloletničkog nasilja.
(Čuvajmo se Beograđani., 22. septembar 2013 10:50)

Sve će stati i zavladaće mrak! Ajde molim vas, stranački vojnici dosta više vaše histerije, na vlast se dolazi ali i silazi sa nje.

Mita

pre 10 godina

Svako ovde ima svoju opciju. Đilas misli da je njegova Hemingvejska ona, "Za kim zvone zvona", a u stvari on peva ove stihove "Toliko toga ja sam ti dao, a tako malo od tebe dobio, nevjerna zeno da sam bar znao,ne bih te nikada zavolio."! Svakako da su obadvojca smešni pošto će na kraju odlučiti spojeni prsti koji i ovako i onako sprovode svoj plan, Beograd na vodi! Tako da ako imamo lažnog premijera imamo i lažnog gradonačelnika, čisto da se zna :-)

Joker

pre 10 godina

Smeniti Djilasa nije lako.Vucic razmatra sve opcije i svestan je da mora da se promeni vlast.Beograd mora da dobije postenijeg gradonacelnika koji ce ih izbaviti iz dugova i da konacno gradjani budu zadovoljni radom i zivotom u Beogradu.

Biznis milioneri

pre 10 godina

Jedini nacin da nam krene i da sacuvamo drzavu je ...

''Đinan -- Bivši član Politbiroa Komunističke partije Kine Bo Silaj danas je osudjen na doživotni zatvor zbog korupcije i zloupotrebe vlasti, javile su agencije.''

danica

pre 10 godina

Ne razumem ove branioce Djilasa. Dragan Djilas ce glasovima odbornika Skupstine Beograda biti smenjen s mesta gradonacelnika. I niko ne objasni sta je tu tacno lose, nelegitimno ili nedemokratsko u mogucnosti da Djilas ode sa vlasti onako kako je na nju i dosao , glasovima gradskih odbornika.

Jeki

pre 10 godina

I treba ga smeniti, kako pre godinu dana nije spominjao izgradju metro nego sad kad vidi da mu se fotelja mrda, to je ono sto mu najvise zameram samoo se radilo pred izbore a izmedju su korisceni penzioneri, trudnice i deca za sticanje politickih poena.

Sokolac

pre 10 godina

Smena vlasti u Beogradu je neophodna , a koji će se opcoje primenite za građane nije bitno.Aktuelna vlast u Beogradu na čelu sa Đilasom je odavno izgubila poverenje beograđana i zato je treba promeniti što pre.

Milijana Djuric

pre 10 godina

Ne treba dizati prasinu oko smene gradonacelnika Beograda, vec se previse odomacio, vreme mu je da se presabere, ni u stranci mu ne cvetaju ruze i tamo mu se drma presto.

vgrad

pre 10 godina

Od izbora nema ništa, postaviće vam nekog bezličnog birokratu i tako do 2016..
To svaka vlast radi po Vojvodini i NS - onda je to "demokratski".... pa evo vam, uživajte.
(prvi veverko, 22. septembar 2013 12:06)
SNS i Aleksandar Vučić sigurno neće dozvoliti da se Đilas pravi žrtvom, svako rešenje biće privremeno a izbor gradonačelnika sigurno na izborima.kakva je strategija SPS-a videćemo.

Monarhista

pre 10 godina

Čim promene vlast u Beogradu, eto nama maloletničkog nasilja.
(Čuvajmo se Beograđani., 22. septembar 2013 10:50)

Sve će stati i zavladaće mrak! Ajde molim vas, stranački vojnici dosta više vaše histerije, na vlast se dolazi ali i silazi sa nje.
(Iva, 22. septembar 2013 11:45)

Niti sam dete, niti sam histeričan, niti stranački vojnik... Samo živim u Novom Sadu. I gledam ovim matorim očima kako se pljačka, prebija, otima...
A gde vi živite kad ne znate kako izgleda SNS uprava?

Treći scenario

pre 10 godina

Kako vidim svaki dan, toliko ljudi odlazi da to nije normalno, da ne govorim o tome da 100.000 Vojvođana traži HU državljanstvo.
Treća opcija je da lepo ostane SNS građanstvo i vlada, onda nećete imati nikakvih problema...