Subota, 14.09.2013.

18:39

Vučić: Mi smo otkrili šverc oružja

Bilo bi veoma loše ako je deo hrvatskih vlasti namerno plasirao netačne informacije da Srbija ima veze sa pronađenim oružjem, izjavio je Aleksandar Vučić.

Izvor: B92

Vuèiæ: Mi smo otkrili šverc oružja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

123 Komentari

Sortiraj po:

SMotani

pre 10 godina

Dosta su se nase zasliuge pripisivali drugima i vecito se Srbija prikazivala u negativnom svetlu...Ovakav stav treba da ima svaki pravi drzavnik koji hoce da zasluge svojih sluzbi adekvatno stavi na videlo da se zna sta je ko uradio

InaBU

pre 10 godina

Ако је ово, након свега учињеног у претходној години,посебно од стране Србије, у нормализацији односа наше земље и Хрватске,урађено намерно, искључиво у циљу нарушавања угледа Републике Србије-не могу да се не запитам да ли смо заиста толико испред тих других по одговорности и темељном раду, да просто наши резултати "боле" друге, те покушавају да припишу себи успех,а нас оптуже за умешаност; не могу да се не запитам колико су били заиста искрени у исказивању жеље за остваривањем бољих односа две суседне земље?... Колико ценимо и у Србији успех наших Служби и људи који обављају свој посао, очигледно савесно, кад су поједини наши медији олако примили обавештења из Хрватске,те као да су једва дочекали, похитали да пренесу јавности непроверене и нетачне информације? Чији су више поступци за осуду и ко више покушава да наруши углед Србије, који је заиста од 2012.године,значајно поправљен...?

MilunBG

pre 10 godina

Važno je da mi imamo informaciju, znamo ko je pokušao šverc. Ne iznenađuje me pokušaj medija u Hrvatskoj da plasiraju neistinu, destabilizuju Srbiju, čudi me da se od toga nije ogradio vrh njihove države.

Miljacka

pre 10 godina

Ovakvim postupkom Hrvatska je pokazala svoju sujetu jer nisu oni otkrili šverc oružja u njihovoj najvećoj luci nego ih o tome obavestila Srbija. Za ovakav postupak Srbija zaslužuje sve pohvale.

pera

pre 10 godina

Nista bolje od "brace" Hrvata nismo ni ocekivali....narocito ne sada kada se Srbija penje ka vrhu i kada mnogi menjaju misljenje o njoj.

Milenko

pre 10 godina

Pustite prepucavanja -oružje je oružje-od njega ginu i Srbi i Hravti i mnogi drugi i njihova deca....važno je da je Srbija pomogla da kanal šverca bude presečen ...nastavite borbu u sprečavanju da se kanal šverca eventualno ponovo ne uspostavi...gurajte dalje...ima još puno posla!!!

bgd

pre 10 godina

Niko da se zapita:
Od kada Srbija proizvodi rakere 122mm?
(bgd, 15. septembar 2013 10:26)

Izvoli: [link]

LRSVM Morava također može koristiti 122mm rakete.

Naravno, ovo uopće ne znači da su rakete srpske, jer ih ima na cijelom Balkanu i Rumunjska je glavni proizvođač i izvoznik.
(Zg, 15. septembar 2013 11:01)

Hvala, ali Edepro se na svom sajtu hvali i prozvodnjom raketa 262mm za "Orkan", a za taj sistem je prozvedeno svega nekoliko prototipova lansera i oni su podeljeni izmđu "nas" i "vas", kao i prozvodnjom za neke druge sisteme...
Sumnjam u njihove prozvodne kapacitete, ovo je samo reklama (koja, eto, nama očigledno šteti).

Smogovac

pre 10 godina

Odredjenim strukturama sigurno ne odgovara cinjenica da je Srbija ili ova vlast odgovorna za ovaj uspeh, pa plasiraju neistine kako bi se izgubila prava istina.

oklahoma kid

pre 10 godina

"Ovi ds-ovce neznaju sta uopste pricaju a sta tek rade to smo videli. Alo,neradi se ovde o Vucicu,nego o Srbiji. Prodali bi i rodjenu majku zarad fotelja. Bruka ste za Srbiju
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dejan, 15. septembar 2013 10:43) "

Znači, DS je švercovao rakete?

Kud nemam radikalski mozak, da se malo odmorim od svega...

I kaži hvala DS-u, zbog njih si postao čovek. Koji čak sme javno i da piše.

Zg

pre 10 godina

Niko da se zapita:
Od kada Srbija proizvodi rakere 122mm?
(bgd, 15. septembar 2013 10:26)

Izvoli: http://www.edepro.com/?page_id=51

LRSVM Morava također može koristiti 122mm rakete.

Naravno, ovo uopće ne znači da su rakete srpske, jer ih ima na cijelom Balkanu i Rumunjska je glavni proizvođač i izvoznik.

proxima centauri

pre 10 godina

A ovi sa belim listicima svaki dan sto smaraju sta vas briga ko ce za koga i dali ce da glasa,to je licni izbor svakoga od nas.
@(Marko, 14. septembar 2013 23:50)

Ti, Marko, ko da se radi o religijskom uverenju, ili seksualnoj orijentaciji, pa je glasanje licna i intimna stvar. za tvoju informaciju, na izborima gradjani poveravaju svoj suverenitet politicarima, da u njihovo ime upravljaju drzavom. Od nacina na koji to rade zavise nam zivoti. I te kako smo zainteresovani za NJIHOV JAVNI posao.

Na proslim izborima bilo je relativno malo "belih listica" (ta sam). Po vemu sudeci bice ih sve vise. Tebe mozda "smaraju", ali politicari ih ne podnose ( i ovi na vlasti i ovi u opoziciji). Oni im porucuju: SVI ste nesposobni da vodite drzavu. Nemate resenja, nemate ideja, nemate resenosti, nemate odvaznosti. 'Ajede necu o casti i postenju.

bgd

pre 10 godina

Niko da se zapita:
Od kada Srbija proizvodi rakere 122mm?
To je Ruski (SSSR) kalibar i standard, naš je 128mm(rakete za "Plamen" i "Oganj").
Ova municija nije proizvedena kod nas niti je iz magacina naše vojske, već je bila u tranzitu, jer rakete ne ogu tek tako da se drže po magacinima, nisu to maline da stoje po hladnjačama.

Dejan

pre 10 godina

Ovi ds-ovce neznaju sta uopste pricaju a sta tek rade to smo videli. Alo,neradi se ovde o Vucicu,nego o Srbiji. Prodali bi i rodjenu majku zarad fotelja. Bruka ste za Srbiju

Pravdoljub

pre 10 godina

Pa ovo ispade isto kao sa švercom oružja iz Mađarske i Špegeljom 1990 god. Sve smo znali, videli, snimili, dokumentovali, mogli smo i da ih sprečimo i uhapsimo, ali nismo. Draže nam je bilo da zaluđujemo narod i o........ na konferencijama za štampu.

vladen

pre 10 godina

..Vucicu, nismo ni sumnjali, ne znam da li si gledao basket, nismo pruzili bas dobru partiju protiv ukr, trci, u Ljubljanu, oblaci dres, pomogni, dok se jos pomoci moze!!!!

Mosa81

pre 10 godina

Mozemo da se prepucaavamo koliko hocemo. Sta se stvarno u pozadini desavalo nikada necemo saznati niti od nase niti od hrvatske obavestajne sluzbe. Mozemo da se nadamo samo da smo mi u pravu i da smo ispali dobri momci! I da uzivamo u sou programu koji se sprema!!!

milan

pre 10 godina

Mi znamo ko je pokrao izbore, mi znamo ko je krao, mi znamo koliko kosta most, mi znamo ko valja oruzje, mi znamo ko je s### pored rupe, mi znamo ali objavicemo jednog ponedeljka, srede, petka. Tuga da postoje ljudi u ovoj zemlji kojima je veliki vezir simpatican.

mafija

pre 10 godina

Evo i moje verzije;Pretpostavimo da su i Hr i Sr vrh imali dogovor za "protok" robe,sve je islo savrseno dok se nije desio ovaj "incident".Ili je carinik bio neki neobavjesteni naivac ili pak neko iz politickog miljea baca klipove aktualnim politicarima?Puno mi je vise ovo drugo vjerovatno.Jer zasto bi Vucic direktno upozoravao neke Hr politicke struje?Lako moguce da je CIA umjesala papke,pa se treba cupat!?

B

pre 10 godina

Srbin100% kaze
"ociglednu nesposobnost svojih obavestajnih sluzbi"


Ako je to istina zasto su nistu zaustavili te kriminale na granici srbije a ne tek do rijeckoj luci?

komplekse covijece

Flavie sa Slavije

pre 10 godina

Ovaj glavni bot je gori i od Tadica, u sve se razume i sve zna, kao da poticu iz iste supe, tj. udbe. Samo, sto nama vise takvi nisu potrebni vec primerni, normalni i inteligentni politicari, kapito botovi.

olivera

pre 10 godina

Očigledno je da se Hrvati kite tuđim perjem, tj. da nije bilo naših bezbednosnih službi ovaj šverc oružja uopšte ne bi bio otkriven.

Struka

pre 10 godina

Odlicno od strane Vucica, covek koji se bori protiv kriminala u dve zemlje nije obican covek.. Nadamo se da ce uspeti i da ga iskoreni.

Srbin 100%

pre 10 godina

Mislim da je Hrvatska strana ovim spinom pokusala da nadje opravdanje pred svojom i svetskom javnoscu za ociglednu nesposobnost svojih obavestajnih sluzbi

Furda

pre 10 godina

Da li SNS botovi razumeju elementarnu logiku? Ako mi znamo onda ih mi i uhvatimo i to objavimo. Ako mi ne znamo i pravimo se blentavi onda ih uhvate Hrvati i to objave. Sta je tu toliko tesko razumeti?

marijan

pre 10 godina

Pa ko je ovdje lud Vucic kaze mi smo to otkril a ne oni pa sto niste to sprecili ko je poslo to oruzije to nemoze poslat obican covjek to je neko sto sjedi na velikom polozaju imo sam veliko povjerenje u gospodina Vucica ali sad ga je malo pretjero

winston

pre 10 godina

Ja sam u Srbiju sad dve godine, i sta ja vidim, Srpski narod je problem za sve sta se radi u ovoj drzavi, ako idemo po komentare ovde. Kako neko moze u srbiju da podrzava ljude sto su vladali za vreme Milosevica? Dali ste vi ludi, ili toliko prokleti da vas ne interisuje buducnost Srbije? Obrazovana deca lete iz Srbije, zasto? Zato sto ova drzava i vlast nemoze da im pruzu sigurno buducnost - razumete SNSovci? Kako mozete da branite radikake i socialiste, ja neznam, ali OK, mozda tu ima nesto vise nego sto ja vidim.

zemo

pre 10 godina

jbte, pa taj vaš vučić priznaje da je sve znao i šutio. i čak ni sada neće da kaže ko je švercao. vidjećete, velike sile neće puno komentirati ovaj pokušaj šverca. samo će vas tiho prikočiti u svim pristupima eu, ili kakvom fondu pomoći...

arnold

pre 10 godina

Pa kazite ko stoji iza ovoga, ali ne Hrvatima vec nama, gradjanima Srbije. U suprotnom, verujem Hrvatima jer da oni nisu obznanili problem mi sigurno nista ne bi znali. Kao i hiljadu puta do sada.

razdjilibudjilisani opanak

pre 10 godina

Obavestili smo hrvate, da smo im pokvarili posao vredan milione dolara!? Sta ste mogli, drugo da ocekujete od njih?Zasto to nije odradila neka druga obavestajna sluzba?Recimo nemacka ili americka?Ovo je cista "navlakusa" i politicki promasaj.

dragan

pre 10 godina

Dal u ovoj drzavi jos neko pravi oruzje sem namenske? Naravno ne inace bi bili teroristi.Jel oruzje palo s neba,stvorilo se niizcega.Pa to oruzje se nemoze praviti u maloj radionici narocito za rakete za to je potrebna velika fabrika.Bili smo svedoci cak i u velikim fabrikama izbijaju nesrece a akoima ovih tajnih fabrika kod njih nikad nesrece.Resenje smeniti generalstab i sve oficire u magacinima oruzja.

Ivan grof od Valjeva

pre 10 godina

Verujem u nase nadlezne organe i ne bi prvi put bilo da neko iz Hrvatske prvo optuzi Srbiju ili gradjanina Srbija za nesto, pa da onda ispadne da to i nije tacno. Mada voleo bih da saznam sta se radi oko ovoga i sta je tacno zaista.

Marko

pre 10 godina

Moguce je da su svesno pustili tovar u Hrvatsku da bi se doslo do vise podataka i do narucioca. A ovi sa belim listicima svaki dan sto smaraju sta vas briga ko ce za koga i dali ce da glasa,to je licni izbor svakoga od nas.

Dejan

pre 10 godina

ma vi ste i Ameriku otkrili, rupu na saksiji, toplu vodu i mnoge druge epohalne stvari! ovo je potpuno nevazno, vaznije je to sto vi nemate resenje za Kosovo i Metohiju (nije resenje priznanje Kosova kao nezavisne drzave, sto ste vec ucinili - to ce samo otvoriti probleme u drugim delovima zemlje), nemate resenje za budzetski deficit ( nije resenje povecanje poreza vec je resenje drasticno smanjenje drzavne administracije na svim nivoima), nemate resenje za korupciju (nije resenje dovodjenje u NASU vladu strankinje koju placa DRUGA drzava, vec je resenje dati odresene ruke istraznim i pravosudnim organima da deluju u skladu sa zakonima bez politicke zastite krupnih lopova)... Nemate vi resenje ni za jedan problem, samo prosipate praznu demagogiju.

chohano

pre 10 godina

Cist, politicki diletantizam, srpske strane.Javljate im da ste otkrili njihovu, svercovanu posiljku i pokvarili im posao,vredan milione dolara.

1%

pre 10 godina

(nenad, 14. septembar 2013 19:17

Ajde budi tako dobar pa procitaj moj komentar jos pet puta..1..2..3..4..5..
jos nisi primetio? Ko spominje policiju? Ja sam rekao da ne mogu da verujem da tu informaciju nema predsednik vlade, ujedno i ministar policije, a ima je vicepremijer..."all in one"...
ajde ponovo..1...2..3...4...5...pusti tu bezbednosne sluzbe, poverljive informacije..hoces da kazes da to moze da zna Vucic a ne sme da zna Dacic koji je hijerarhijski iznad njega? Znaci, premijer nije osoba od poverenja..
probaj, nije tesko..1...2...3...4..5...

Zg

pre 10 godina

A gde je trebalo da stignu kontejneri? U Siriju? Što neko ne objavi to.
(kažite nam mi smo nedotupavni, 14. septembar 2013 20:58)

Citat iz Večernjeg Lista:

"Pozvali su mjerodavne vojne stručnjake i oni su brzo utvrdili da je riječ o raketama za višecijevne raketne bacače kalibra 122 mm. Potom su pronašli i protuavionske rakete zrak-zrak u dijelovima, ali bez bojevih glava, koje su, pokazala je daljnja analiza, bile otišle u nekoj od prethodnih pošiljki. Uzbunjene su obavještajne službe, zazvonilo je i u MORH-u jer riječ je o neprijavljenoj, dakle ilegalnoj trgovini oružjem. Kontejneri s nedeklariranim oružjem stigli su iz Srbije s prijavljenim odredištem – Sudanom.

Nakon što su hrvatski carinici otkrili nelegalno oružje i počeli se pitati kako je moguće da je Srbija “pustila” kontejnere s ilegalnim oružjem preko svoje granice, uslijedila je i dojava iz carinske službe Srbije o sumnjivim kontejnerima."

Sta fali Belgijancima koji prave Lego kocke?

pre 10 godina

Nemam pojma ko ovde "muva".
Ono nasta imam primedbe, i to oduvek, je cinjenica da nam namenska tako dobro radi i tako dobro izvozi. Kome?
Ne mozemo da proizvodimo i izvozimo nista drugo? Imamo pameti samo da pravimo sredstva za ubijanje. Kao da je bitno ko koga ubija. Protivim se cak i proizvodnji lovacke municije.
Ukoliko si napravio oruzje saucesnik si cak i kad ne povlacis oroz.

homosapiens

pre 10 godina

Žalićete i plakati što ste podržavali Plačka iliti A.V.. Setite kako je primao pisma podrške Slobodan M. a kako je završio... a tek gde smo mi završili .................................. A VI beli listići, i nemojte da glasate ! Idite i slušajte kako trava raste i gledajte kako nam vladaju, slabići - A.V i Ivica D.

milladinka simonovic

pre 10 godina

(ALAS......., 14. septembar 2013 20:39)
U skladu sa svojom romanticnom prirodom radije bih da umesto oruzja uzgajamo cvece, ali... U ovom trenutku Srbiji treba svaka investicija, pa i u namenskoj industrji, koja moze biti motor razvoja sveukupne srpske privrede. Sto se Hrvatske tice i postavljanja klipova u i pod tockove, mozemo se nadati brojnim slicnim poduhvatima u buducnosti.

pez

pre 10 godina

koliko ovde ima glupih i naivnih ljudi to je cudo. sta vi mislize da je prodaja oruzja kao prodaja banana i cokolade naravno da postoje odredjeni ljudi koji rade taj najprljaviji posao na svetu ali u korist drzave ili misli neko da mogu rakete da se izvezu i uvezu negde kao kutija sibica.

Marko

pre 10 godina

Radi se ovde o tome da se za hrvatski sverc prebacuje krivica na Srbe.
A zamolio bih ostale komentare, da se mane politike, jer je u pitanju vojna industrija...mnogo zaposlenih...

Ddule

pre 10 godina

A zasto, bre, niste ga sprecili? Ovako, svakako da ste ubrukovali drzavu. Sramota velike, jer Srbija se bori za svoje suradnjake na Kosovo, a na drugu strane posalje orudje ubicama svog naroda, i to protiv svih UN nacela. Gore nemoze biti!

Pkumkvat

pre 10 godina

Pa dobro bre komsije, gledano sa strane g-din Vucic je jedini u Srbiji koji misli dobro Srbiji. Stvarno ne mogu da razumem ove negativne komentare upucene na njegovu adresu. Rado bih njega menjao za naseg (Gruevski), ali ne mrzim vas bas do tolko.
Pozdrav iz Makedonije

nada ZR

pre 10 godina

ama ljudi sad se razumete i u rad tajnih sluzbi,vi znate kako sve to funkcionise.ma dajte!Uopste vas ne dotice sto su nasu zemlju hteli namerno da uvuku u aferu koja moze da ima ozbiljne posledice.Mene to brine.Dobro je da postoji pisani trag kako je sve to islo,inace bi nagrabusili do bola.Bice imena kada to Hrvatska odluci,i to je fer sa Vuciceve strane.

ipak nije skroz prosto

pre 10 godina

u videu Vucic lepo kaze da se radi o poverljivoj informaciji koju ne moze da saopsti, a to je izostavljeno iz teksta! Onda moj prethodni komentar da je sve prosto nema smisla jer sam ga napisao samo na bazi teksta. Izvinjavam se!

potkivač

pre 10 godina

Gospodine Vucicu, da mozda niste malo preterali?!
Kakav ste to covek postali, kada ste zadnjih 15 godina okruzeni dousnicima, zbirovima, cinkarosima, potkazivacima i naprednjacima, da ne kazem radikalima? Nestala vam je razboritost, cestitost, zdravorazumsko razmisljanje, prirodno ponasanje i nastup! Ponekad ste smesni!
Mislite: ko ima informaciju - ima i moc!? Varate se! Neke informacije mogu da vam stete!
Sta to znaci, znali ste o svemu ovome!? Mi se pitamo, sta da Hrvati nisu pustili vest u javnost? Koje je to ponasanje prvog coveka drzave (da se ne lazemo)? Moze glupi botovi da vas dizu u nebo i da pene koliko hoce, ali ovakvo vase ponasanje je veeeliki minus. Za ovo se daje ostavka! Stitite tog Dodika a cela Bosna i Srbija zna ko je on!
Pocinjem da vas sazaljevam gospodine Vucicu! Dacic ni toga nije vredan!

netko

pre 10 godina

tako se brani Srbija!!! a vi sa komentarima koji podrzavaju Hrvatske medijake napade na nasu zemlju stavite prst na celo ne radi se ovde o Vucicu radi se o Srbiji!

pa vracamo se u 90-te zar ne? a onda smo vise verovali stranim novinarima jer u njihovom pisanju bilo vise istine za razliku od ovih nasih sto su nam lagali i ispirali mozak

mida klisurac

pre 10 godina

Kako mozete gosn.Vucicu da izjednacavate interes Srbije I interes S.Tesica???
To sto ste doveli G.G Plavi horizonti-Bataja u SDPR I bukvalno razbili firmu kojoj je prethodnik ostavio 100 miliona E na racunima(gde je mesecni rashod 1.200.000 E sto za plate,sto za projekte razvoja).Gde su gospoda rukovodioci za manje od godinu vise bili na besmislenim putevima nego li prethodni rukovodilac za 10 godina....
E to vam nije dovoljno vec uvodite u posao vec dokazanog svercera oruzjem S.T(Cak je I Naomi Kambel na sudjenju Carlsu Tayloru izjavila da je videla neke cudne likove iz Srbije sa koferima punim novca)kome omogucavate nesmetano da preuzme ocekivani veliki posao sa Libijom u vrednosti od preko 100 miliona E gde je zarada SDPRa 0- kao I vasa satro nulta tolerancija
E to nije gosn.Vucicu interes Srbije,to je vise vas interes I to izrazen u stranoj valuti.....Mogu vam izracunati I koliko ako se podeli na tri dela.....

sasa.jokic

pre 10 godina

Lovac na potezu@ Jel vidis koliki je odnos minusa i pluseva koje si dobio? JelmTi sada jasno da su oni i njihovi sledbenici u vecini u Srbiji? Kako je prosaomDjindjic kada je probao to sto Ti predlazes?
To je nas osmi putnik, cudoviste koji nam jede tkivo od '45. Nemamo sanse protiv njega, infiltrirani su svuda, bogati, pokvareni i spremni na sve.
Imali smo sansu 05.Oktobra, ali smo kasno ukapirali da su nam "uvalili" trojanskog konja DSS, Kostunicu, koji je sprecio pravu revoluciju, jedini nacin da se istrebi.
Ta energija koja je skupljana decenijama, potrosena je, i trebace josm50mgodina da se ponovo akumulira.
Iskreno, pitam se i koliko je onda bila jaka, kada je zaustavljena jednim metkom?!

A.S.

pre 10 godina

Alo komentatori! Zasto penite za badava kad ne znate detalje, ne posedujete bilo kakve informacije, ne znate nista o modalitetima transfera oruzja!?
Zar nije bolje da pratite Boljsoj teatar na Mokroj gori i da vas Bog vidi.

Miki

pre 10 godina

Pa ako ti je stvarno stalo do misljenja o Srbiji sto to niste zavrsili lokalno i bez mnogo buke,kada ste sve vec znali, a ne da Hrvatima dajete priliku da nas opanjkavaju.Ako ste sve znali a pustili ste ih da se sa tim vozikaju po Srbiji,onda ste im saucesnici i za to treba da se odgovara.

István

pre 10 godina

" ko šta kako, daćemo im tačna imena, da se ne sramote, pred svojom i medjunarodnom javnmošću. Jedino što mogu da kažem da je laž i ...."
Da cujemo imena,pred svojom javnostcu!Ili se varira po potdrebi.Zadnju recenicu verujem,da sve ovo laz.

BRKA - TRANS

pre 10 godina

Svaka cast na reakciji drzave jer se radi o svercu oruzja koje je opasno kao i droga. Mislim da je reakcija drzave bila pravovremena, kako nas sutra nebi optuzili da mi imamo veze sa tim. Takodje treba dokazati i medjunarodnoj javnosti sva saznanja po ovom pitanju kao i Hrvatsku.

crna guja

pre 10 godina

...mi smo otkrili i mi znamo imena, ja licno sam nocima cucao iza zbuna , po snegu i ledu, gladan i zedan, ali govoreci sebi:" Aco, izdrzi i zrtvuj se za Srbiju, ako to ti ne uradis, ko ce???

skroz prosto

pre 10 godina

pa ako je tako onda je sve prosto! Javnost bi trebala da zna ko je svercovao oruzje odakle, kojim putem, kakva je hronologija dogadjaja? Ako je pa neka misterija i drzavna tajna onda i to kazite.

Lovac Na Potezu

pre 10 godina

A zasto se na sajtu APR-a ne moze pronaci firma Teneks u vlasnistvu prekodrinca Slobodana Tesica.
Svaka druga firma se nalazi na APR-u sem te firme samo kada ukucate Teneks u pretrazivac APR-a nema rezultata.
Ko je dao dozvolu ovom drugu sa one strane Drine da trguje oruzjem iz Srbije?
Nebitno za ovaj slucaj sada, nego uopste ko je dao dozvolu za trgovinu oruzjem?
Simptomaticno je naravno da kao i uvek ti likovi su ili iz Crne Gore ili sa one strane Drine, nikad se tu ne pojavi u slicnim vestima gradjanin Srbije iz Srbije, rodjen na tlu Srbije, nikad neki Novosadjanin, Beogradjanin, Nislija, Kragujevcanin, Kraljevcanin, UVEK DRUGOVI SA ONE STRANE DRINE I CRNE GORE.
Ko ce da sasece konacno u Srbiji licka,romanijska,banijska,kordunaska,krajiska,hercegovacka i crnogorska krila UDBE?
Od 45-e godine kada su "dosli" u Srbiju uz pomoc Crvene Armije, prekodrinsko-crnogorska krila UDBE rade to sto rade po Srbiji.
Svi znamo sta su radili.
Kada se biti otvorena dosijea UDBE i kada ce krila biti sasecena drugovima iz UDBE?

ALAS.......

pre 10 godina

Trebamo nastaviti sa velikim projektima u nasoj namenskoj industriji.Uz pomoc najvecih sila sveta Amerike i Rusije razvijati nase velike potencijale.Na pragu smo necega velinastvenog,necega grandioznog.A to je pocetak proizvodnje balisticke rakete.To bi bio mali korak za svet ali veliki za srbiju u proizvodnji visoko sofosticiranog i visoko tehnoloskog oruzija.Sa takvom proizvodnjom mogu se pohvaliti samo najveci.

Svicarac

pre 10 godina

Vucic muti nesto verujte mi ljudi.Jeste javljeno dasu neki sumnjivi kontejneri tek nakon stoje Rijecka luka vec pronasla oruzje.Tad su vidjeli daje opasno i odma napisali poruku dasu sumnjivi kontejneri na putu,a u stvari su vec bili u Rijeci jer im je netko javijo privatno dasu ji uhatili.

AleksandarL

pre 10 godina

Sve je to u redu gospodine Vucicu, samo mi nije jasno kako su onda te rakete uopste stigle u Rijeku? Ako ste znali, sto ih niste zaplenili u Srbiji?

stefan

pre 10 godina

tako se brani Srbija!!! a vi sa komentarima koji podrzavaju Hrvatske medijake napade na nasu zemlju stavite prst na celo ne radi se ovde o Vucicu radi se o Srbiji!

Djoshica

pre 10 godina

Za hapšenja u regionu... licencu zatražiti od Vučića. Sva ostala su falš.
Niko neće da hapsi "naše", jer kod nas imaju sve uslove za brz izlazak, i smeštaj od 7 zvezdica, što ni jedan zatvor u svetu nije postigao. Retko ko u svetu može da postigne ovaj nivo.

Panta

pre 10 godina

Vučić:"...a da je sramota ono što su uradili neki srpski mediji tražeči način da pomognu politčkim miljenicima, a ne mareći za to koliku će štetu da nanesu Srbiji"
Znači mediji treba da umuknu dok ne dobiju dopis od tebe da li treba i kako treba da prenesu vest?

pitam, nije mi jasno

pre 10 godina

to znači da je neko odavde iz Srbije švercovao rakete, a mi znali za to, ali pošto smo lukavi po prirodi nismo tovar zadržali već na našoj granici/carini već smo javili hrvatskim državnim organima da oni to urade umesto nas, jer je tako... jednostavnije, a ugled Republike Srbije se nikako ne narušava?!

Neko nepristojan, sram ga bilo, bi prokomentarisao da vas je vaš finansijer g.Tešić baš zadužio.

zozon

pre 10 godina

Neki mediji, kao na primer ovaj ovde i sada. Zlo Srbije , a nema instrumenta za odstranjivanje. Kakav je to insajderski instikt, velicanstveno ponizan i sablasno usluzan prema svemo sto pravi stetu. Samo tako, a valjalo bi da ukapirate da su izbori zavrseni , a da se Srbija moli da sledeci budu sutra da vas posaljemo na pravo mesto!

nenad

pre 10 godina

@1% ejjj policija i ne treba da zna...Time se bave Bezbednosne sluzbe i vojska...A drugo dobro je sto je odg.Hrvatima,jer pravo je pitanje kako ne rekose kako je to doslo do rjeke a da ne vide..mozda zato sto je to njihovo oruzije koje su hteli da svercuju,al izgleda da im je neko rekao da nece biti intervencije na Siriju,pa da zaustave posiljku...

vojvođanin

pre 10 godina

Mi imamo imena, mi znamo imena, pošto vidimo da ih oni ili ne znaju, ili namerno obmanjuju i svoju i svetskiu javnost, mi ćemo ih temeljno obavestiti o tome, ko šta kako, daćemo im tačna imena, da se ne sramote, pred svojom i medjunarodnom javnmošću...
Samo da pitam: Vučko silni, hoćeš prvo da nam otkriješ ko je pokrao izbore, one džakove da objasniš, pa onda ovaj slučaj da rešavaš, nemoj preko reda, molim te, nije kulturno!!!

bgd

pre 10 godina

Ti si Vucicu sve sumnjiviji,za sve je tebi kriva opozicija i mediji.Ti nikad nista nisi kriv a kakve izjave dajes i sam Seselj bi ti pozavideo.Ispasce na kraju da si ti ipak samo jedan veliki promasaj.

Starman

pre 10 godina

Znaci kontenjeri sa oruzjem su dosli iz beograda sa kamionima u rijecku luku i on tvrdi da je sve znao...pa ako si znao onda bi bilo logicno da ti kamioni budu zaustavljeni na srpskoj granici prilokom napustanja srbije tako da ovakve price su samo blamaza za vucica!!!!

roger

pre 10 godina

Cuvena sloboda stampe u Srbiji. Sta ce Kirby reci sada. Inace ova vest je obisla ceo svet , ali ne verejujem da ce Vucicev demanti. Sve za unutrasnju upotrebu. I jedno nelogicno pitanje kada smo mi sprecili sverc kako ih uhvatise u Hrvatskoj.

Winston

pre 10 godina

Pa ovaj Vucic je sve mocan, sto nije dosao na vlasti odma posle Milosevica, mi bi sad bili u Eu, svetska sila, i davali Amerikci i Nemackoj zajame. On bi napravio raj za gradjane Srbije, unistio sve kriminaluk i korupciju. Dobili bi sigurno Olimpijadu u Beograd pre Japana, i ceo svet bi gino da poseti Vucicland. Ali da se vratimo u realnost, nisi ti nista uradio, Acko. Neko ti nesto javi, tvoj marketing javi RTS, izadju mikroone, i ti nesto brbljas sto ti je neko napisao. I tako to ide. Glup narod u Srbiju to guta, ali ima nas dosta sto znaju ko si ti, i kako ti radis - vec 20plus godina.

precanin

pre 10 godina

Nas Srbe ne trebas da ubedjujes, mi znamo da samo istinu govoris ! Nego Vucicu, da li je zaista moguce da u Srbiji nema postenih i ucenih ljudi koji bi mogli da vode zemlju, nego dovodis isluzene politicare iz inistranstva ?
Ne mogu da verujem da nasi profesori koji predaju nasim i stranim studentima ne znaju da vode Srbiju ? Ako zaista ne znaju , daj im otklaze i dovedi iz inostranstva profesore, jer ovi nasi ne mogu nista nase studente nauciti !? Jer koja korist da svake godine dobijemo 1000 zavrsenih lekara, inzenjera, masinaca, pravnika, a nista ne znaju ?

Winston

pre 10 godina

Pa ako znas ko je, daj imena. Ili ce to biti za dva dana, za nedelju dana, kad se Dacic vrati iz Brisela, kad se sastane cela SNS stranka, kad, kad, kad? Dosta sa vase price, ako znate ko je, kazi, ako neces da kazes, cuti i gubi se, dosadan si.

Sa 22 si tropa

pre 10 godina

Čim se BIA oglasila saopštenjem posle tri sata, znači da ste švercovali oružje! Sve je kontra od onoga što kažete. Tako je to od još od Slobe...

zoran1965

pre 10 godina

stani malo, vi niste teli da apsite ? odakle njima pristup vojnim magacinima? ko je iz vojske i od politicara muljao ? vi ste ih pustili da izadju sa robom iz zemlje ? sto ? i onda ih prijavili hrvatima da ih oni apse ? ovako smusenu izjavu odavno nisam procitao...

Cipiripi

pre 10 godina

Oduvek su svoje simpatije izrazavali na veoma cudan nacin, tako i ovaj put. Kada im budemo dostavili sva imena i podatke, nece vise biti prilike da se ponasaju na ovakav bestidan nacin. Zaista sramota velika kojoj se izlazu.

1%

pre 10 godina

Vucicu, ko je znao??
Ti? Pa ako si ti sve..onda izvini...
Ministar policije , na pitanje novinara juce na konferenciji za stampu, rece da o tome nista ne zna..ministar policije??
Ti si to znao, a ne znas sa kim se sastajao mladi Bojovic u kaficu?
A sigurno znas gde je i Hofa..pa javi vec jednom tim amerima..
Ti si pricao svojevemeno da nije bilo ratnih zlocina od nase strane, sad pricas nesto sasvim drugacije...ko tebi sa zdravim mozgom moze jos da veruje?

1%

pre 10 godina

Vucicu, ko je znao??
Ti? Pa ako si ti sve..onda izvini...
Ministar policije , na pitanje novinara juce na konferenciji za stampu, rece da o tome nista ne zna..ministar policije??
Ti si to znao, a ne znas sa kim se sastajao mladi Bojovic u kaficu?
A sigurno znas gde je i Hofa..pa javi vec jednom tim amerima..
Ti si pricao svojevemeno da nije bilo ratnih zlocina od nase strane, sad pricas nesto sasvim drugacije...ko tebi sa zdravim mozgom moze jos da veruje?

Cipiripi

pre 10 godina

Oduvek su svoje simpatije izrazavali na veoma cudan nacin, tako i ovaj put. Kada im budemo dostavili sva imena i podatke, nece vise biti prilike da se ponasaju na ovakav bestidan nacin. Zaista sramota velika kojoj se izlazu.

stefan

pre 10 godina

tako se brani Srbija!!! a vi sa komentarima koji podrzavaju Hrvatske medijake napade na nasu zemlju stavite prst na celo ne radi se ovde o Vucicu radi se o Srbiji!

zoran1965

pre 10 godina

stani malo, vi niste teli da apsite ? odakle njima pristup vojnim magacinima? ko je iz vojske i od politicara muljao ? vi ste ih pustili da izadju sa robom iz zemlje ? sto ? i onda ih prijavili hrvatima da ih oni apse ? ovako smusenu izjavu odavno nisam procitao...

Zg

pre 10 godina

A gde je trebalo da stignu kontejneri? U Siriju? Što neko ne objavi to.
(kažite nam mi smo nedotupavni, 14. septembar 2013 20:58)

Citat iz Večernjeg Lista:

"Pozvali su mjerodavne vojne stručnjake i oni su brzo utvrdili da je riječ o raketama za višecijevne raketne bacače kalibra 122 mm. Potom su pronašli i protuavionske rakete zrak-zrak u dijelovima, ali bez bojevih glava, koje su, pokazala je daljnja analiza, bile otišle u nekoj od prethodnih pošiljki. Uzbunjene su obavještajne službe, zazvonilo je i u MORH-u jer riječ je o neprijavljenoj, dakle ilegalnoj trgovini oružjem. Kontejneri s nedeklariranim oružjem stigli su iz Srbije s prijavljenim odredištem – Sudanom.

Nakon što su hrvatski carinici otkrili nelegalno oružje i počeli se pitati kako je moguće da je Srbija “pustila” kontejnere s ilegalnim oružjem preko svoje granice, uslijedila je i dojava iz carinske službe Srbije o sumnjivim kontejnerima."

Winston

pre 10 godina

Pa ako znas ko je, daj imena. Ili ce to biti za dva dana, za nedelju dana, kad se Dacic vrati iz Brisela, kad se sastane cela SNS stranka, kad, kad, kad? Dosta sa vase price, ako znate ko je, kazi, ako neces da kazes, cuti i gubi se, dosadan si.

A.S.

pre 10 godina

Alo komentatori! Zasto penite za badava kad ne znate detalje, ne posedujete bilo kakve informacije, ne znate nista o modalitetima transfera oruzja!?
Zar nije bolje da pratite Boljsoj teatar na Mokroj gori i da vas Bog vidi.

Panta

pre 10 godina

Vučić:"...a da je sramota ono što su uradili neki srpski mediji tražeči način da pomognu politčkim miljenicima, a ne mareći za to koliku će štetu da nanesu Srbiji"
Znači mediji treba da umuknu dok ne dobiju dopis od tebe da li treba i kako treba da prenesu vest?

vojvođanin

pre 10 godina

Mi imamo imena, mi znamo imena, pošto vidimo da ih oni ili ne znaju, ili namerno obmanjuju i svoju i svetskiu javnost, mi ćemo ih temeljno obavestiti o tome, ko šta kako, daćemo im tačna imena, da se ne sramote, pred svojom i medjunarodnom javnmošću...
Samo da pitam: Vučko silni, hoćeš prvo da nam otkriješ ko je pokrao izbore, one džakove da objasniš, pa onda ovaj slučaj da rešavaš, nemoj preko reda, molim te, nije kulturno!!!

Pkumkvat

pre 10 godina

Pa dobro bre komsije, gledano sa strane g-din Vucic je jedini u Srbiji koji misli dobro Srbiji. Stvarno ne mogu da razumem ove negativne komentare upucene na njegovu adresu. Rado bih njega menjao za naseg (Gruevski), ali ne mrzim vas bas do tolko.
Pozdrav iz Makedonije

pitam, nije mi jasno

pre 10 godina

to znači da je neko odavde iz Srbije švercovao rakete, a mi znali za to, ali pošto smo lukavi po prirodi nismo tovar zadržali već na našoj granici/carini već smo javili hrvatskim državnim organima da oni to urade umesto nas, jer je tako... jednostavnije, a ugled Republike Srbije se nikako ne narušava?!

Neko nepristojan, sram ga bilo, bi prokomentarisao da vas je vaš finansijer g.Tešić baš zadužio.

Starman

pre 10 godina

Znaci kontenjeri sa oruzjem su dosli iz beograda sa kamionima u rijecku luku i on tvrdi da je sve znao...pa ako si znao onda bi bilo logicno da ti kamioni budu zaustavljeni na srpskoj granici prilokom napustanja srbije tako da ovakve price su samo blamaza za vucica!!!!

AleksandarL

pre 10 godina

Sve je to u redu gospodine Vucicu, samo mi nije jasno kako su onda te rakete uopste stigle u Rijeku? Ako ste znali, sto ih niste zaplenili u Srbiji?

BRKA - TRANS

pre 10 godina

Svaka cast na reakciji drzave jer se radi o svercu oruzja koje je opasno kao i droga. Mislim da je reakcija drzave bila pravovremena, kako nas sutra nebi optuzili da mi imamo veze sa tim. Takodje treba dokazati i medjunarodnoj javnosti sva saznanja po ovom pitanju kao i Hrvatsku.

Sa 22 si tropa

pre 10 godina

Čim se BIA oglasila saopštenjem posle tri sata, znači da ste švercovali oružje! Sve je kontra od onoga što kažete. Tako je to od još od Slobe...

Marko

pre 10 godina

Radi se ovde o tome da se za hrvatski sverc prebacuje krivica na Srbe.
A zamolio bih ostale komentare, da se mane politike, jer je u pitanju vojna industrija...mnogo zaposlenih...

Dejan

pre 10 godina

ma vi ste i Ameriku otkrili, rupu na saksiji, toplu vodu i mnoge druge epohalne stvari! ovo je potpuno nevazno, vaznije je to sto vi nemate resenje za Kosovo i Metohiju (nije resenje priznanje Kosova kao nezavisne drzave, sto ste vec ucinili - to ce samo otvoriti probleme u drugim delovima zemlje), nemate resenje za budzetski deficit ( nije resenje povecanje poreza vec je resenje drasticno smanjenje drzavne administracije na svim nivoima), nemate resenje za korupciju (nije resenje dovodjenje u NASU vladu strankinje koju placa DRUGA drzava, vec je resenje dati odresene ruke istraznim i pravosudnim organima da deluju u skladu sa zakonima bez politicke zastite krupnih lopova)... Nemate vi resenje ni za jedan problem, samo prosipate praznu demagogiju.

nada ZR

pre 10 godina

ama ljudi sad se razumete i u rad tajnih sluzbi,vi znate kako sve to funkcionise.ma dajte!Uopste vas ne dotice sto su nasu zemlju hteli namerno da uvuku u aferu koja moze da ima ozbiljne posledice.Mene to brine.Dobro je da postoji pisani trag kako je sve to islo,inace bi nagrabusili do bola.Bice imena kada to Hrvatska odluci,i to je fer sa Vuciceve strane.

ALAS.......

pre 10 godina

Trebamo nastaviti sa velikim projektima u nasoj namenskoj industriji.Uz pomoc najvecih sila sveta Amerike i Rusije razvijati nase velike potencijale.Na pragu smo necega velinastvenog,necega grandioznog.A to je pocetak proizvodnje balisticke rakete.To bi bio mali korak za svet ali veliki za srbiju u proizvodnji visoko sofosticiranog i visoko tehnoloskog oruzija.Sa takvom proizvodnjom mogu se pohvaliti samo najveci.

ipak nije skroz prosto

pre 10 godina

u videu Vucic lepo kaze da se radi o poverljivoj informaciji koju ne moze da saopsti, a to je izostavljeno iz teksta! Onda moj prethodni komentar da je sve prosto nema smisla jer sam ga napisao samo na bazi teksta. Izvinjavam se!

arnold

pre 10 godina

Pa kazite ko stoji iza ovoga, ali ne Hrvatima vec nama, gradjanima Srbije. U suprotnom, verujem Hrvatima jer da oni nisu obznanili problem mi sigurno nista ne bi znali. Kao i hiljadu puta do sada.

crna guja

pre 10 godina

...mi smo otkrili i mi znamo imena, ja licno sam nocima cucao iza zbuna , po snegu i ledu, gladan i zedan, ali govoreci sebi:" Aco, izdrzi i zrtvuj se za Srbiju, ako to ti ne uradis, ko ce???

bgd

pre 10 godina

Ti si Vucicu sve sumnjiviji,za sve je tebi kriva opozicija i mediji.Ti nikad nista nisi kriv a kakve izjave dajes i sam Seselj bi ti pozavideo.Ispasce na kraju da si ti ipak samo jedan veliki promasaj.

Winston

pre 10 godina

Pa ovaj Vucic je sve mocan, sto nije dosao na vlasti odma posle Milosevica, mi bi sad bili u Eu, svetska sila, i davali Amerikci i Nemackoj zajame. On bi napravio raj za gradjane Srbije, unistio sve kriminaluk i korupciju. Dobili bi sigurno Olimpijadu u Beograd pre Japana, i ceo svet bi gino da poseti Vucicland. Ali da se vratimo u realnost, nisi ti nista uradio, Acko. Neko ti nesto javi, tvoj marketing javi RTS, izadju mikroone, i ti nesto brbljas sto ti je neko napisao. I tako to ide. Glup narod u Srbiju to guta, ali ima nas dosta sto znaju ko si ti, i kako ti radis - vec 20plus godina.

Lovac Na Potezu

pre 10 godina

A zasto se na sajtu APR-a ne moze pronaci firma Teneks u vlasnistvu prekodrinca Slobodana Tesica.
Svaka druga firma se nalazi na APR-u sem te firme samo kada ukucate Teneks u pretrazivac APR-a nema rezultata.
Ko je dao dozvolu ovom drugu sa one strane Drine da trguje oruzjem iz Srbije?
Nebitno za ovaj slucaj sada, nego uopste ko je dao dozvolu za trgovinu oruzjem?
Simptomaticno je naravno da kao i uvek ti likovi su ili iz Crne Gore ili sa one strane Drine, nikad se tu ne pojavi u slicnim vestima gradjanin Srbije iz Srbije, rodjen na tlu Srbije, nikad neki Novosadjanin, Beogradjanin, Nislija, Kragujevcanin, Kraljevcanin, UVEK DRUGOVI SA ONE STRANE DRINE I CRNE GORE.
Ko ce da sasece konacno u Srbiji licka,romanijska,banijska,kordunaska,krajiska,hercegovacka i crnogorska krila UDBE?
Od 45-e godine kada su "dosli" u Srbiju uz pomoc Crvene Armije, prekodrinsko-crnogorska krila UDBE rade to sto rade po Srbiji.
Svi znamo sta su radili.
Kada se biti otvorena dosijea UDBE i kada ce krila biti sasecena drugovima iz UDBE?

potkivač

pre 10 godina

Gospodine Vucicu, da mozda niste malo preterali?!
Kakav ste to covek postali, kada ste zadnjih 15 godina okruzeni dousnicima, zbirovima, cinkarosima, potkazivacima i naprednjacima, da ne kazem radikalima? Nestala vam je razboritost, cestitost, zdravorazumsko razmisljanje, prirodno ponasanje i nastup! Ponekad ste smesni!
Mislite: ko ima informaciju - ima i moc!? Varate se! Neke informacije mogu da vam stete!
Sta to znaci, znali ste o svemu ovome!? Mi se pitamo, sta da Hrvati nisu pustili vest u javnost? Koje je to ponasanje prvog coveka drzave (da se ne lazemo)? Moze glupi botovi da vas dizu u nebo i da pene koliko hoce, ali ovakvo vase ponasanje je veeeliki minus. Za ovo se daje ostavka! Stitite tog Dodika a cela Bosna i Srbija zna ko je on!
Pocinjem da vas sazaljevam gospodine Vucicu! Dacic ni toga nije vredan!

Miki

pre 10 godina

Pa ako ti je stvarno stalo do misljenja o Srbiji sto to niste zavrsili lokalno i bez mnogo buke,kada ste sve vec znali, a ne da Hrvatima dajete priliku da nas opanjkavaju.Ako ste sve znali a pustili ste ih da se sa tim vozikaju po Srbiji,onda ste im saucesnici i za to treba da se odgovara.

Djoshica

pre 10 godina

Za hapšenja u regionu... licencu zatražiti od Vučića. Sva ostala su falš.
Niko neće da hapsi "naše", jer kod nas imaju sve uslove za brz izlazak, i smeštaj od 7 zvezdica, što ni jedan zatvor u svetu nije postigao. Retko ko u svetu može da postigne ovaj nivo.

precanin

pre 10 godina

Nas Srbe ne trebas da ubedjujes, mi znamo da samo istinu govoris ! Nego Vucicu, da li je zaista moguce da u Srbiji nema postenih i ucenih ljudi koji bi mogli da vode zemlju, nego dovodis isluzene politicare iz inistranstva ?
Ne mogu da verujem da nasi profesori koji predaju nasim i stranim studentima ne znaju da vode Srbiju ? Ako zaista ne znaju , daj im otklaze i dovedi iz inostranstva profesore, jer ovi nasi ne mogu nista nase studente nauciti !? Jer koja korist da svake godine dobijemo 1000 zavrsenih lekara, inzenjera, masinaca, pravnika, a nista ne znaju ?

roger

pre 10 godina

Cuvena sloboda stampe u Srbiji. Sta ce Kirby reci sada. Inace ova vest je obisla ceo svet , ali ne verejujem da ce Vucicev demanti. Sve za unutrasnju upotrebu. I jedno nelogicno pitanje kada smo mi sprecili sverc kako ih uhvatise u Hrvatskoj.

mida klisurac

pre 10 godina

Kako mozete gosn.Vucicu da izjednacavate interes Srbije I interes S.Tesica???
To sto ste doveli G.G Plavi horizonti-Bataja u SDPR I bukvalno razbili firmu kojoj je prethodnik ostavio 100 miliona E na racunima(gde je mesecni rashod 1.200.000 E sto za plate,sto za projekte razvoja).Gde su gospoda rukovodioci za manje od godinu vise bili na besmislenim putevima nego li prethodni rukovodilac za 10 godina....
E to vam nije dovoljno vec uvodite u posao vec dokazanog svercera oruzjem S.T(Cak je I Naomi Kambel na sudjenju Carlsu Tayloru izjavila da je videla neke cudne likove iz Srbije sa koferima punim novca)kome omogucavate nesmetano da preuzme ocekivani veliki posao sa Libijom u vrednosti od preko 100 miliona E gde je zarada SDPRa 0- kao I vasa satro nulta tolerancija
E to nije gosn.Vucicu interes Srbije,to je vise vas interes I to izrazen u stranoj valuti.....Mogu vam izracunati I koliko ako se podeli na tri dela.....

sasa.jokic

pre 10 godina

Lovac na potezu@ Jel vidis koliki je odnos minusa i pluseva koje si dobio? JelmTi sada jasno da su oni i njihovi sledbenici u vecini u Srbiji? Kako je prosaomDjindjic kada je probao to sto Ti predlazes?
To je nas osmi putnik, cudoviste koji nam jede tkivo od '45. Nemamo sanse protiv njega, infiltrirani su svuda, bogati, pokvareni i spremni na sve.
Imali smo sansu 05.Oktobra, ali smo kasno ukapirali da su nam "uvalili" trojanskog konja DSS, Kostunicu, koji je sprecio pravu revoluciju, jedini nacin da se istrebi.
Ta energija koja je skupljana decenijama, potrosena je, i trebace josm50mgodina da se ponovo akumulira.
Iskreno, pitam se i koliko je onda bila jaka, kada je zaustavljena jednim metkom?!

homosapiens

pre 10 godina

Žalićete i plakati što ste podržavali Plačka iliti A.V.. Setite kako je primao pisma podrške Slobodan M. a kako je završio... a tek gde smo mi završili .................................. A VI beli listići, i nemojte da glasate ! Idite i slušajte kako trava raste i gledajte kako nam vladaju, slabići - A.V i Ivica D.

István

pre 10 godina

" ko šta kako, daćemo im tačna imena, da se ne sramote, pred svojom i medjunarodnom javnmošću. Jedino što mogu da kažem da je laž i ...."
Da cujemo imena,pred svojom javnostcu!Ili se varira po potdrebi.Zadnju recenicu verujem,da sve ovo laz.

zemo

pre 10 godina

jbte, pa taj vaš vučić priznaje da je sve znao i šutio. i čak ni sada neće da kaže ko je švercao. vidjećete, velike sile neće puno komentirati ovaj pokušaj šverca. samo će vas tiho prikočiti u svim pristupima eu, ili kakvom fondu pomoći...

skroz prosto

pre 10 godina

pa ako je tako onda je sve prosto! Javnost bi trebala da zna ko je svercovao oruzje odakle, kojim putem, kakva je hronologija dogadjaja? Ako je pa neka misterija i drzavna tajna onda i to kazite.

1%

pre 10 godina

(nenad, 14. septembar 2013 19:17

Ajde budi tako dobar pa procitaj moj komentar jos pet puta..1..2..3..4..5..
jos nisi primetio? Ko spominje policiju? Ja sam rekao da ne mogu da verujem da tu informaciju nema predsednik vlade, ujedno i ministar policije, a ima je vicepremijer..."all in one"...
ajde ponovo..1...2..3...4...5...pusti tu bezbednosne sluzbe, poverljive informacije..hoces da kazes da to moze da zna Vucic a ne sme da zna Dacic koji je hijerarhijski iznad njega? Znaci, premijer nije osoba od poverenja..
probaj, nije tesko..1...2...3...4..5...

Svicarac

pre 10 godina

Vucic muti nesto verujte mi ljudi.Jeste javljeno dasu neki sumnjivi kontejneri tek nakon stoje Rijecka luka vec pronasla oruzje.Tad su vidjeli daje opasno i odma napisali poruku dasu sumnjivi kontejneri na putu,a u stvari su vec bili u Rijeci jer im je netko javijo privatno dasu ji uhatili.

zozon

pre 10 godina

Neki mediji, kao na primer ovaj ovde i sada. Zlo Srbije , a nema instrumenta za odstranjivanje. Kakav je to insajderski instikt, velicanstveno ponizan i sablasno usluzan prema svemo sto pravi stetu. Samo tako, a valjalo bi da ukapirate da su izbori zavrseni , a da se Srbija moli da sledeci budu sutra da vas posaljemo na pravo mesto!

Ddule

pre 10 godina

A zasto, bre, niste ga sprecili? Ovako, svakako da ste ubrukovali drzavu. Sramota velike, jer Srbija se bori za svoje suradnjake na Kosovo, a na drugu strane posalje orudje ubicama svog naroda, i to protiv svih UN nacela. Gore nemoze biti!

chohano

pre 10 godina

Cist, politicki diletantizam, srpske strane.Javljate im da ste otkrili njihovu, svercovanu posiljku i pokvarili im posao,vredan milione dolara.

Furda

pre 10 godina

Da li SNS botovi razumeju elementarnu logiku? Ako mi znamo onda ih mi i uhvatimo i to objavimo. Ako mi ne znamo i pravimo se blentavi onda ih uhvate Hrvati i to objave. Sta je tu toliko tesko razumeti?

razdjilibudjilisani opanak

pre 10 godina

Obavestili smo hrvate, da smo im pokvarili posao vredan milione dolara!? Sta ste mogli, drugo da ocekujete od njih?Zasto to nije odradila neka druga obavestajna sluzba?Recimo nemacka ili americka?Ovo je cista "navlakusa" i politicki promasaj.

netko

pre 10 godina

tako se brani Srbija!!! a vi sa komentarima koji podrzavaju Hrvatske medijake napade na nasu zemlju stavite prst na celo ne radi se ovde o Vucicu radi se o Srbiji!

pa vracamo se u 90-te zar ne? a onda smo vise verovali stranim novinarima jer u njihovom pisanju bilo vise istine za razliku od ovih nasih sto su nam lagali i ispirali mozak

winston

pre 10 godina

Ja sam u Srbiju sad dve godine, i sta ja vidim, Srpski narod je problem za sve sta se radi u ovoj drzavi, ako idemo po komentare ovde. Kako neko moze u srbiju da podrzava ljude sto su vladali za vreme Milosevica? Dali ste vi ludi, ili toliko prokleti da vas ne interisuje buducnost Srbije? Obrazovana deca lete iz Srbije, zasto? Zato sto ova drzava i vlast nemoze da im pruzu sigurno buducnost - razumete SNSovci? Kako mozete da branite radikake i socialiste, ja neznam, ali OK, mozda tu ima nesto vise nego sto ja vidim.

pez

pre 10 godina

koliko ovde ima glupih i naivnih ljudi to je cudo. sta vi mislize da je prodaja oruzja kao prodaja banana i cokolade naravno da postoje odredjeni ljudi koji rade taj najprljaviji posao na svetu ali u korist drzave ili misli neko da mogu rakete da se izvezu i uvezu negde kao kutija sibica.

Sta fali Belgijancima koji prave Lego kocke?

pre 10 godina

Nemam pojma ko ovde "muva".
Ono nasta imam primedbe, i to oduvek, je cinjenica da nam namenska tako dobro radi i tako dobro izvozi. Kome?
Ne mozemo da proizvodimo i izvozimo nista drugo? Imamo pameti samo da pravimo sredstva za ubijanje. Kao da je bitno ko koga ubija. Protivim se cak i proizvodnji lovacke municije.
Ukoliko si napravio oruzje saucesnik si cak i kad ne povlacis oroz.

milan

pre 10 godina

Mi znamo ko je pokrao izbore, mi znamo ko je krao, mi znamo koliko kosta most, mi znamo ko valja oruzje, mi znamo ko je s### pored rupe, mi znamo ali objavicemo jednog ponedeljka, srede, petka. Tuga da postoje ljudi u ovoj zemlji kojima je veliki vezir simpatican.

B

pre 10 godina

Srbin100% kaze
"ociglednu nesposobnost svojih obavestajnih sluzbi"


Ako je to istina zasto su nistu zaustavili te kriminale na granici srbije a ne tek do rijeckoj luci?

komplekse covijece

dragan

pre 10 godina

Dal u ovoj drzavi jos neko pravi oruzje sem namenske? Naravno ne inace bi bili teroristi.Jel oruzje palo s neba,stvorilo se niizcega.Pa to oruzje se nemoze praviti u maloj radionici narocito za rakete za to je potrebna velika fabrika.Bili smo svedoci cak i u velikim fabrikama izbijaju nesrece a akoima ovih tajnih fabrika kod njih nikad nesrece.Resenje smeniti generalstab i sve oficire u magacinima oruzja.

marijan

pre 10 godina

Pa ko je ovdje lud Vucic kaze mi smo to otkril a ne oni pa sto niste to sprecili ko je poslo to oruzije to nemoze poslat obican covjek to je neko sto sjedi na velikom polozaju imo sam veliko povjerenje u gospodina Vucica ali sad ga je malo pretjero

nenad

pre 10 godina

@1% ejjj policija i ne treba da zna...Time se bave Bezbednosne sluzbe i vojska...A drugo dobro je sto je odg.Hrvatima,jer pravo je pitanje kako ne rekose kako je to doslo do rjeke a da ne vide..mozda zato sto je to njihovo oruzije koje su hteli da svercuju,al izgleda da im je neko rekao da nece biti intervencije na Siriju,pa da zaustave posiljku...

Flavie sa Slavije

pre 10 godina

Ovaj glavni bot je gori i od Tadica, u sve se razume i sve zna, kao da poticu iz iste supe, tj. udbe. Samo, sto nama vise takvi nisu potrebni vec primerni, normalni i inteligentni politicari, kapito botovi.

Marko

pre 10 godina

Moguce je da su svesno pustili tovar u Hrvatsku da bi se doslo do vise podataka i do narucioca. A ovi sa belim listicima svaki dan sto smaraju sta vas briga ko ce za koga i dali ce da glasa,to je licni izbor svakoga od nas.

mafija

pre 10 godina

Evo i moje verzije;Pretpostavimo da su i Hr i Sr vrh imali dogovor za "protok" robe,sve je islo savrseno dok se nije desio ovaj "incident".Ili je carinik bio neki neobavjesteni naivac ili pak neko iz politickog miljea baca klipove aktualnim politicarima?Puno mi je vise ovo drugo vjerovatno.Jer zasto bi Vucic direktno upozoravao neke Hr politicke struje?Lako moguce da je CIA umjesala papke,pa se treba cupat!?

Pravdoljub

pre 10 godina

Pa ovo ispade isto kao sa švercom oružja iz Mađarske i Špegeljom 1990 god. Sve smo znali, videli, snimili, dokumentovali, mogli smo i da ih sprečimo i uhapsimo, ali nismo. Draže nam je bilo da zaluđujemo narod i o........ na konferencijama za štampu.

vladen

pre 10 godina

..Vucicu, nismo ni sumnjali, ne znam da li si gledao basket, nismo pruzili bas dobru partiju protiv ukr, trci, u Ljubljanu, oblaci dres, pomogni, dok se jos pomoci moze!!!!

Ivan grof od Valjeva

pre 10 godina

Verujem u nase nadlezne organe i ne bi prvi put bilo da neko iz Hrvatske prvo optuzi Srbiju ili gradjanina Srbija za nesto, pa da onda ispadne da to i nije tacno. Mada voleo bih da saznam sta se radi oko ovoga i sta je tacno zaista.

oklahoma kid

pre 10 godina

"Ovi ds-ovce neznaju sta uopste pricaju a sta tek rade to smo videli. Alo,neradi se ovde o Vucicu,nego o Srbiji. Prodali bi i rodjenu majku zarad fotelja. Bruka ste za Srbiju
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dejan, 15. septembar 2013 10:43) "

Znači, DS je švercovao rakete?

Kud nemam radikalski mozak, da se malo odmorim od svega...

I kaži hvala DS-u, zbog njih si postao čovek. Koji čak sme javno i da piše.

milladinka simonovic

pre 10 godina

(ALAS......., 14. septembar 2013 20:39)
U skladu sa svojom romanticnom prirodom radije bih da umesto oruzja uzgajamo cvece, ali... U ovom trenutku Srbiji treba svaka investicija, pa i u namenskoj industrji, koja moze biti motor razvoja sveukupne srpske privrede. Sto se Hrvatske tice i postavljanja klipova u i pod tockove, mozemo se nadati brojnim slicnim poduhvatima u buducnosti.

Struka

pre 10 godina

Odlicno od strane Vucica, covek koji se bori protiv kriminala u dve zemlje nije obican covek.. Nadamo se da ce uspeti i da ga iskoreni.

olivera

pre 10 godina

Očigledno je da se Hrvati kite tuđim perjem, tj. da nije bilo naših bezbednosnih službi ovaj šverc oružja uopšte ne bi bio otkriven.

Zg

pre 10 godina

Niko da se zapita:
Od kada Srbija proizvodi rakere 122mm?
(bgd, 15. septembar 2013 10:26)

Izvoli: http://www.edepro.com/?page_id=51

LRSVM Morava također može koristiti 122mm rakete.

Naravno, ovo uopće ne znači da su rakete srpske, jer ih ima na cijelom Balkanu i Rumunjska je glavni proizvođač i izvoznik.

proxima centauri

pre 10 godina

A ovi sa belim listicima svaki dan sto smaraju sta vas briga ko ce za koga i dali ce da glasa,to je licni izbor svakoga od nas.
@(Marko, 14. septembar 2013 23:50)

Ti, Marko, ko da se radi o religijskom uverenju, ili seksualnoj orijentaciji, pa je glasanje licna i intimna stvar. za tvoju informaciju, na izborima gradjani poveravaju svoj suverenitet politicarima, da u njihovo ime upravljaju drzavom. Od nacina na koji to rade zavise nam zivoti. I te kako smo zainteresovani za NJIHOV JAVNI posao.

Na proslim izborima bilo je relativno malo "belih listica" (ta sam). Po vemu sudeci bice ih sve vise. Tebe mozda "smaraju", ali politicari ih ne podnose ( i ovi na vlasti i ovi u opoziciji). Oni im porucuju: SVI ste nesposobni da vodite drzavu. Nemate resenja, nemate ideja, nemate resenosti, nemate odvaznosti. 'Ajede necu o casti i postenju.

Srbin 100%

pre 10 godina

Mislim da je Hrvatska strana ovim spinom pokusala da nadje opravdanje pred svojom i svetskom javnoscu za ociglednu nesposobnost svojih obavestajnih sluzbi

bgd

pre 10 godina

Niko da se zapita:
Od kada Srbija proizvodi rakere 122mm?
To je Ruski (SSSR) kalibar i standard, naš je 128mm(rakete za "Plamen" i "Oganj").
Ova municija nije proizvedena kod nas niti je iz magacina naše vojske, već je bila u tranzitu, jer rakete ne ogu tek tako da se drže po magacinima, nisu to maline da stoje po hladnjačama.

bgd

pre 10 godina

Niko da se zapita:
Od kada Srbija proizvodi rakere 122mm?
(bgd, 15. septembar 2013 10:26)

Izvoli: [link]

LRSVM Morava također može koristiti 122mm rakete.

Naravno, ovo uopće ne znači da su rakete srpske, jer ih ima na cijelom Balkanu i Rumunjska je glavni proizvođač i izvoznik.
(Zg, 15. septembar 2013 11:01)

Hvala, ali Edepro se na svom sajtu hvali i prozvodnjom raketa 262mm za "Orkan", a za taj sistem je prozvedeno svega nekoliko prototipova lansera i oni su podeljeni izmđu "nas" i "vas", kao i prozvodnjom za neke druge sisteme...
Sumnjam u njihove prozvodne kapacitete, ovo je samo reklama (koja, eto, nama očigledno šteti).

pera

pre 10 godina

Nista bolje od "brace" Hrvata nismo ni ocekivali....narocito ne sada kada se Srbija penje ka vrhu i kada mnogi menjaju misljenje o njoj.

Mosa81

pre 10 godina

Mozemo da se prepucaavamo koliko hocemo. Sta se stvarno u pozadini desavalo nikada necemo saznati niti od nase niti od hrvatske obavestajne sluzbe. Mozemo da se nadamo samo da smo mi u pravu i da smo ispali dobri momci! I da uzivamo u sou programu koji se sprema!!!

Smogovac

pre 10 godina

Odredjenim strukturama sigurno ne odgovara cinjenica da je Srbija ili ova vlast odgovorna za ovaj uspeh, pa plasiraju neistine kako bi se izgubila prava istina.

Dejan

pre 10 godina

Ovi ds-ovce neznaju sta uopste pricaju a sta tek rade to smo videli. Alo,neradi se ovde o Vucicu,nego o Srbiji. Prodali bi i rodjenu majku zarad fotelja. Bruka ste za Srbiju

Milenko

pre 10 godina

Pustite prepucavanja -oružje je oružje-od njega ginu i Srbi i Hravti i mnogi drugi i njihova deca....važno je da je Srbija pomogla da kanal šverca bude presečen ...nastavite borbu u sprečavanju da se kanal šverca eventualno ponovo ne uspostavi...gurajte dalje...ima još puno posla!!!

InaBU

pre 10 godina

Ако је ово, након свега учињеног у претходној години,посебно од стране Србије, у нормализацији односа наше земље и Хрватске,урађено намерно, искључиво у циљу нарушавања угледа Републике Србије-не могу да се не запитам да ли смо заиста толико испред тих других по одговорности и темељном раду, да просто наши резултати "боле" друге, те покушавају да припишу себи успех,а нас оптуже за умешаност; не могу да се не запитам колико су били заиста искрени у исказивању жеље за остваривањем бољих односа две суседне земље?... Колико ценимо и у Србији успех наших Служби и људи који обављају свој посао, очигледно савесно, кад су поједини наши медији олако примили обавештења из Хрватске,те као да су једва дочекали, похитали да пренесу јавности непроверене и нетачне информације? Чији су више поступци за осуду и ко више покушава да наруши углед Србије, који је заиста од 2012.године,значајно поправљен...?

Miljacka

pre 10 godina

Ovakvim postupkom Hrvatska je pokazala svoju sujetu jer nisu oni otkrili šverc oružja u njihovoj najvećoj luci nego ih o tome obavestila Srbija. Za ovakav postupak Srbija zaslužuje sve pohvale.

SMotani

pre 10 godina

Dosta su se nase zasliuge pripisivali drugima i vecito se Srbija prikazivala u negativnom svetlu...Ovakav stav treba da ima svaki pravi drzavnik koji hoce da zasluge svojih sluzbi adekvatno stavi na videlo da se zna sta je ko uradio

MilunBG

pre 10 godina

Važno je da mi imamo informaciju, znamo ko je pokušao šverc. Ne iznenađuje me pokušaj medija u Hrvatskoj da plasiraju neistinu, destabilizuju Srbiju, čudi me da se od toga nije ogradio vrh njihove države.

1%

pre 10 godina

Vucicu, ko je znao??
Ti? Pa ako si ti sve..onda izvini...
Ministar policije , na pitanje novinara juce na konferenciji za stampu, rece da o tome nista ne zna..ministar policije??
Ti si to znao, a ne znas sa kim se sastajao mladi Bojovic u kaficu?
A sigurno znas gde je i Hofa..pa javi vec jednom tim amerima..
Ti si pricao svojevemeno da nije bilo ratnih zlocina od nase strane, sad pricas nesto sasvim drugacije...ko tebi sa zdravim mozgom moze jos da veruje?

stefan

pre 10 godina

tako se brani Srbija!!! a vi sa komentarima koji podrzavaju Hrvatske medijake napade na nasu zemlju stavite prst na celo ne radi se ovde o Vucicu radi se o Srbiji!

Panta

pre 10 godina

Vučić:"...a da je sramota ono što su uradili neki srpski mediji tražeči način da pomognu politčkim miljenicima, a ne mareći za to koliku će štetu da nanesu Srbiji"
Znači mediji treba da umuknu dok ne dobiju dopis od tebe da li treba i kako treba da prenesu vest?

Winston

pre 10 godina

Pa ako znas ko je, daj imena. Ili ce to biti za dva dana, za nedelju dana, kad se Dacic vrati iz Brisela, kad se sastane cela SNS stranka, kad, kad, kad? Dosta sa vase price, ako znate ko je, kazi, ako neces da kazes, cuti i gubi se, dosadan si.

Lovac Na Potezu

pre 10 godina

A zasto se na sajtu APR-a ne moze pronaci firma Teneks u vlasnistvu prekodrinca Slobodana Tesica.
Svaka druga firma se nalazi na APR-u sem te firme samo kada ukucate Teneks u pretrazivac APR-a nema rezultata.
Ko je dao dozvolu ovom drugu sa one strane Drine da trguje oruzjem iz Srbije?
Nebitno za ovaj slucaj sada, nego uopste ko je dao dozvolu za trgovinu oruzjem?
Simptomaticno je naravno da kao i uvek ti likovi su ili iz Crne Gore ili sa one strane Drine, nikad se tu ne pojavi u slicnim vestima gradjanin Srbije iz Srbije, rodjen na tlu Srbije, nikad neki Novosadjanin, Beogradjanin, Nislija, Kragujevcanin, Kraljevcanin, UVEK DRUGOVI SA ONE STRANE DRINE I CRNE GORE.
Ko ce da sasece konacno u Srbiji licka,romanijska,banijska,kordunaska,krajiska,hercegovacka i crnogorska krila UDBE?
Od 45-e godine kada su "dosli" u Srbiju uz pomoc Crvene Armije, prekodrinsko-crnogorska krila UDBE rade to sto rade po Srbiji.
Svi znamo sta su radili.
Kada se biti otvorena dosijea UDBE i kada ce krila biti sasecena drugovima iz UDBE?

vojvođanin

pre 10 godina

Mi imamo imena, mi znamo imena, pošto vidimo da ih oni ili ne znaju, ili namerno obmanjuju i svoju i svetskiu javnost, mi ćemo ih temeljno obavestiti o tome, ko šta kako, daćemo im tačna imena, da se ne sramote, pred svojom i medjunarodnom javnmošću...
Samo da pitam: Vučko silni, hoćeš prvo da nam otkriješ ko je pokrao izbore, one džakove da objasniš, pa onda ovaj slučaj da rešavaš, nemoj preko reda, molim te, nije kulturno!!!

Sa 22 si tropa

pre 10 godina

Čim se BIA oglasila saopštenjem posle tri sata, znači da ste švercovali oružje! Sve je kontra od onoga što kažete. Tako je to od još od Slobe...

zoran1965

pre 10 godina

stani malo, vi niste teli da apsite ? odakle njima pristup vojnim magacinima? ko je iz vojske i od politicara muljao ? vi ste ih pustili da izadju sa robom iz zemlje ? sto ? i onda ih prijavili hrvatima da ih oni apse ? ovako smusenu izjavu odavno nisam procitao...

Starman

pre 10 godina

Znaci kontenjeri sa oruzjem su dosli iz beograda sa kamionima u rijecku luku i on tvrdi da je sve znao...pa ako si znao onda bi bilo logicno da ti kamioni budu zaustavljeni na srpskoj granici prilokom napustanja srbije tako da ovakve price su samo blamaza za vucica!!!!

Svicarac

pre 10 godina

Vucic muti nesto verujte mi ljudi.Jeste javljeno dasu neki sumnjivi kontejneri tek nakon stoje Rijecka luka vec pronasla oruzje.Tad su vidjeli daje opasno i odma napisali poruku dasu sumnjivi kontejneri na putu,a u stvari su vec bili u Rijeci jer im je netko javijo privatno dasu ji uhatili.

netko

pre 10 godina

tako se brani Srbija!!! a vi sa komentarima koji podrzavaju Hrvatske medijake napade na nasu zemlju stavite prst na celo ne radi se ovde o Vucicu radi se o Srbiji!

pa vracamo se u 90-te zar ne? a onda smo vise verovali stranim novinarima jer u njihovom pisanju bilo vise istine za razliku od ovih nasih sto su nam lagali i ispirali mozak

AleksandarL

pre 10 godina

Sve je to u redu gospodine Vucicu, samo mi nije jasno kako su onda te rakete uopste stigle u Rijeku? Ako ste znali, sto ih niste zaplenili u Srbiji?

crna guja

pre 10 godina

...mi smo otkrili i mi znamo imena, ja licno sam nocima cucao iza zbuna , po snegu i ledu, gladan i zedan, ali govoreci sebi:" Aco, izdrzi i zrtvuj se za Srbiju, ako to ti ne uradis, ko ce???

pitam, nije mi jasno

pre 10 godina

to znači da je neko odavde iz Srbije švercovao rakete, a mi znali za to, ali pošto smo lukavi po prirodi nismo tovar zadržali već na našoj granici/carini već smo javili hrvatskim državnim organima da oni to urade umesto nas, jer je tako... jednostavnije, a ugled Republike Srbije se nikako ne narušava?!

Neko nepristojan, sram ga bilo, bi prokomentarisao da vas je vaš finansijer g.Tešić baš zadužio.

Djoshica

pre 10 godina

Za hapšenja u regionu... licencu zatražiti od Vučića. Sva ostala su falš.
Niko neće da hapsi "naše", jer kod nas imaju sve uslove za brz izlazak, i smeštaj od 7 zvezdica, što ni jedan zatvor u svetu nije postigao. Retko ko u svetu može da postigne ovaj nivo.

Winston

pre 10 godina

Pa ovaj Vucic je sve mocan, sto nije dosao na vlasti odma posle Milosevica, mi bi sad bili u Eu, svetska sila, i davali Amerikci i Nemackoj zajame. On bi napravio raj za gradjane Srbije, unistio sve kriminaluk i korupciju. Dobili bi sigurno Olimpijadu u Beograd pre Japana, i ceo svet bi gino da poseti Vucicland. Ali da se vratimo u realnost, nisi ti nista uradio, Acko. Neko ti nesto javi, tvoj marketing javi RTS, izadju mikroone, i ti nesto brbljas sto ti je neko napisao. I tako to ide. Glup narod u Srbiju to guta, ali ima nas dosta sto znaju ko si ti, i kako ti radis - vec 20plus godina.

bgd

pre 10 godina

Ti si Vucicu sve sumnjiviji,za sve je tebi kriva opozicija i mediji.Ti nikad nista nisi kriv a kakve izjave dajes i sam Seselj bi ti pozavideo.Ispasce na kraju da si ti ipak samo jedan veliki promasaj.

homosapiens

pre 10 godina

Žalićete i plakati što ste podržavali Plačka iliti A.V.. Setite kako je primao pisma podrške Slobodan M. a kako je završio... a tek gde smo mi završili .................................. A VI beli listići, i nemojte da glasate ! Idite i slušajte kako trava raste i gledajte kako nam vladaju, slabići - A.V i Ivica D.

roger

pre 10 godina

Cuvena sloboda stampe u Srbiji. Sta ce Kirby reci sada. Inace ova vest je obisla ceo svet , ali ne verejujem da ce Vucicev demanti. Sve za unutrasnju upotrebu. I jedno nelogicno pitanje kada smo mi sprecili sverc kako ih uhvatise u Hrvatskoj.

skroz prosto

pre 10 godina

pa ako je tako onda je sve prosto! Javnost bi trebala da zna ko je svercovao oruzje odakle, kojim putem, kakva je hronologija dogadjaja? Ako je pa neka misterija i drzavna tajna onda i to kazite.

mida klisurac

pre 10 godina

Kako mozete gosn.Vucicu da izjednacavate interes Srbije I interes S.Tesica???
To sto ste doveli G.G Plavi horizonti-Bataja u SDPR I bukvalno razbili firmu kojoj je prethodnik ostavio 100 miliona E na racunima(gde je mesecni rashod 1.200.000 E sto za plate,sto za projekte razvoja).Gde su gospoda rukovodioci za manje od godinu vise bili na besmislenim putevima nego li prethodni rukovodilac za 10 godina....
E to vam nije dovoljno vec uvodite u posao vec dokazanog svercera oruzjem S.T(Cak je I Naomi Kambel na sudjenju Carlsu Tayloru izjavila da je videla neke cudne likove iz Srbije sa koferima punim novca)kome omogucavate nesmetano da preuzme ocekivani veliki posao sa Libijom u vrednosti od preko 100 miliona E gde je zarada SDPRa 0- kao I vasa satro nulta tolerancija
E to nije gosn.Vucicu interes Srbije,to je vise vas interes I to izrazen u stranoj valuti.....Mogu vam izracunati I koliko ako se podeli na tri dela.....

pez

pre 10 godina

koliko ovde ima glupih i naivnih ljudi to je cudo. sta vi mislize da je prodaja oruzja kao prodaja banana i cokolade naravno da postoje odredjeni ljudi koji rade taj najprljaviji posao na svetu ali u korist drzave ili misli neko da mogu rakete da se izvezu i uvezu negde kao kutija sibica.

Ddule

pre 10 godina

A zasto, bre, niste ga sprecili? Ovako, svakako da ste ubrukovali drzavu. Sramota velike, jer Srbija se bori za svoje suradnjake na Kosovo, a na drugu strane posalje orudje ubicama svog naroda, i to protiv svih UN nacela. Gore nemoze biti!

Miki

pre 10 godina

Pa ako ti je stvarno stalo do misljenja o Srbiji sto to niste zavrsili lokalno i bez mnogo buke,kada ste sve vec znali, a ne da Hrvatima dajete priliku da nas opanjkavaju.Ako ste sve znali a pustili ste ih da se sa tim vozikaju po Srbiji,onda ste im saucesnici i za to treba da se odgovara.

István

pre 10 godina

" ko šta kako, daćemo im tačna imena, da se ne sramote, pred svojom i medjunarodnom javnmošću. Jedino što mogu da kažem da je laž i ...."
Da cujemo imena,pred svojom javnostcu!Ili se varira po potdrebi.Zadnju recenicu verujem,da sve ovo laz.

potkivač

pre 10 godina

Gospodine Vucicu, da mozda niste malo preterali?!
Kakav ste to covek postali, kada ste zadnjih 15 godina okruzeni dousnicima, zbirovima, cinkarosima, potkazivacima i naprednjacima, da ne kazem radikalima? Nestala vam je razboritost, cestitost, zdravorazumsko razmisljanje, prirodno ponasanje i nastup! Ponekad ste smesni!
Mislite: ko ima informaciju - ima i moc!? Varate se! Neke informacije mogu da vam stete!
Sta to znaci, znali ste o svemu ovome!? Mi se pitamo, sta da Hrvati nisu pustili vest u javnost? Koje je to ponasanje prvog coveka drzave (da se ne lazemo)? Moze glupi botovi da vas dizu u nebo i da pene koliko hoce, ali ovakvo vase ponasanje je veeeliki minus. Za ovo se daje ostavka! Stitite tog Dodika a cela Bosna i Srbija zna ko je on!
Pocinjem da vas sazaljevam gospodine Vucicu! Dacic ni toga nije vredan!

sasa.jokic

pre 10 godina

Lovac na potezu@ Jel vidis koliki je odnos minusa i pluseva koje si dobio? JelmTi sada jasno da su oni i njihovi sledbenici u vecini u Srbiji? Kako je prosaomDjindjic kada je probao to sto Ti predlazes?
To je nas osmi putnik, cudoviste koji nam jede tkivo od '45. Nemamo sanse protiv njega, infiltrirani su svuda, bogati, pokvareni i spremni na sve.
Imali smo sansu 05.Oktobra, ali smo kasno ukapirali da su nam "uvalili" trojanskog konja DSS, Kostunicu, koji je sprecio pravu revoluciju, jedini nacin da se istrebi.
Ta energija koja je skupljana decenijama, potrosena je, i trebace josm50mgodina da se ponovo akumulira.
Iskreno, pitam se i koliko je onda bila jaka, kada je zaustavljena jednim metkom?!

nenad

pre 10 godina

@1% ejjj policija i ne treba da zna...Time se bave Bezbednosne sluzbe i vojska...A drugo dobro je sto je odg.Hrvatima,jer pravo je pitanje kako ne rekose kako je to doslo do rjeke a da ne vide..mozda zato sto je to njihovo oruzije koje su hteli da svercuju,al izgleda da im je neko rekao da nece biti intervencije na Siriju,pa da zaustave posiljku...

BRKA - TRANS

pre 10 godina

Svaka cast na reakciji drzave jer se radi o svercu oruzja koje je opasno kao i droga. Mislim da je reakcija drzave bila pravovremena, kako nas sutra nebi optuzili da mi imamo veze sa tim. Takodje treba dokazati i medjunarodnoj javnosti sva saznanja po ovom pitanju kao i Hrvatsku.

Pkumkvat

pre 10 godina

Pa dobro bre komsije, gledano sa strane g-din Vucic je jedini u Srbiji koji misli dobro Srbiji. Stvarno ne mogu da razumem ove negativne komentare upucene na njegovu adresu. Rado bih njega menjao za naseg (Gruevski), ali ne mrzim vas bas do tolko.
Pozdrav iz Makedonije

Cipiripi

pre 10 godina

Oduvek su svoje simpatije izrazavali na veoma cudan nacin, tako i ovaj put. Kada im budemo dostavili sva imena i podatke, nece vise biti prilike da se ponasaju na ovakav bestidan nacin. Zaista sramota velika kojoj se izlazu.

precanin

pre 10 godina

Nas Srbe ne trebas da ubedjujes, mi znamo da samo istinu govoris ! Nego Vucicu, da li je zaista moguce da u Srbiji nema postenih i ucenih ljudi koji bi mogli da vode zemlju, nego dovodis isluzene politicare iz inistranstva ?
Ne mogu da verujem da nasi profesori koji predaju nasim i stranim studentima ne znaju da vode Srbiju ? Ako zaista ne znaju , daj im otklaze i dovedi iz inostranstva profesore, jer ovi nasi ne mogu nista nase studente nauciti !? Jer koja korist da svake godine dobijemo 1000 zavrsenih lekara, inzenjera, masinaca, pravnika, a nista ne znaju ?

zozon

pre 10 godina

Neki mediji, kao na primer ovaj ovde i sada. Zlo Srbije , a nema instrumenta za odstranjivanje. Kakav je to insajderski instikt, velicanstveno ponizan i sablasno usluzan prema svemo sto pravi stetu. Samo tako, a valjalo bi da ukapirate da su izbori zavrseni , a da se Srbija moli da sledeci budu sutra da vas posaljemo na pravo mesto!

Dejan

pre 10 godina

ma vi ste i Ameriku otkrili, rupu na saksiji, toplu vodu i mnoge druge epohalne stvari! ovo je potpuno nevazno, vaznije je to sto vi nemate resenje za Kosovo i Metohiju (nije resenje priznanje Kosova kao nezavisne drzave, sto ste vec ucinili - to ce samo otvoriti probleme u drugim delovima zemlje), nemate resenje za budzetski deficit ( nije resenje povecanje poreza vec je resenje drasticno smanjenje drzavne administracije na svim nivoima), nemate resenje za korupciju (nije resenje dovodjenje u NASU vladu strankinje koju placa DRUGA drzava, vec je resenje dati odresene ruke istraznim i pravosudnim organima da deluju u skladu sa zakonima bez politicke zastite krupnih lopova)... Nemate vi resenje ni za jedan problem, samo prosipate praznu demagogiju.

Marko

pre 10 godina

Radi se ovde o tome da se za hrvatski sverc prebacuje krivica na Srbe.
A zamolio bih ostale komentare, da se mane politike, jer je u pitanju vojna industrija...mnogo zaposlenih...

Ivan grof od Valjeva

pre 10 godina

Verujem u nase nadlezne organe i ne bi prvi put bilo da neko iz Hrvatske prvo optuzi Srbiju ili gradjanina Srbija za nesto, pa da onda ispadne da to i nije tacno. Mada voleo bih da saznam sta se radi oko ovoga i sta je tacno zaista.

ALAS.......

pre 10 godina

Trebamo nastaviti sa velikim projektima u nasoj namenskoj industriji.Uz pomoc najvecih sila sveta Amerike i Rusije razvijati nase velike potencijale.Na pragu smo necega velinastvenog,necega grandioznog.A to je pocetak proizvodnje balisticke rakete.To bi bio mali korak za svet ali veliki za srbiju u proizvodnji visoko sofosticiranog i visoko tehnoloskog oruzija.Sa takvom proizvodnjom mogu se pohvaliti samo najveci.

Srbin 100%

pre 10 godina

Mislim da je Hrvatska strana ovim spinom pokusala da nadje opravdanje pred svojom i svetskom javnoscu za ociglednu nesposobnost svojih obavestajnih sluzbi

Marko

pre 10 godina

Moguce je da su svesno pustili tovar u Hrvatsku da bi se doslo do vise podataka i do narucioca. A ovi sa belim listicima svaki dan sto smaraju sta vas briga ko ce za koga i dali ce da glasa,to je licni izbor svakoga od nas.

milladinka simonovic

pre 10 godina

(ALAS......., 14. septembar 2013 20:39)
U skladu sa svojom romanticnom prirodom radije bih da umesto oruzja uzgajamo cvece, ali... U ovom trenutku Srbiji treba svaka investicija, pa i u namenskoj industrji, koja moze biti motor razvoja sveukupne srpske privrede. Sto se Hrvatske tice i postavljanja klipova u i pod tockove, mozemo se nadati brojnim slicnim poduhvatima u buducnosti.

Struka

pre 10 godina

Odlicno od strane Vucica, covek koji se bori protiv kriminala u dve zemlje nije obican covek.. Nadamo se da ce uspeti i da ga iskoreni.

nada ZR

pre 10 godina

ama ljudi sad se razumete i u rad tajnih sluzbi,vi znate kako sve to funkcionise.ma dajte!Uopste vas ne dotice sto su nasu zemlju hteli namerno da uvuku u aferu koja moze da ima ozbiljne posledice.Mene to brine.Dobro je da postoji pisani trag kako je sve to islo,inace bi nagrabusili do bola.Bice imena kada to Hrvatska odluci,i to je fer sa Vuciceve strane.

A.S.

pre 10 godina

Alo komentatori! Zasto penite za badava kad ne znate detalje, ne posedujete bilo kakve informacije, ne znate nista o modalitetima transfera oruzja!?
Zar nije bolje da pratite Boljsoj teatar na Mokroj gori i da vas Bog vidi.

olivera

pre 10 godina

Očigledno je da se Hrvati kite tuđim perjem, tj. da nije bilo naših bezbednosnih službi ovaj šverc oružja uopšte ne bi bio otkriven.

ipak nije skroz prosto

pre 10 godina

u videu Vucic lepo kaze da se radi o poverljivoj informaciji koju ne moze da saopsti, a to je izostavljeno iz teksta! Onda moj prethodni komentar da je sve prosto nema smisla jer sam ga napisao samo na bazi teksta. Izvinjavam se!

Zg

pre 10 godina

A gde je trebalo da stignu kontejneri? U Siriju? Što neko ne objavi to.
(kažite nam mi smo nedotupavni, 14. septembar 2013 20:58)

Citat iz Večernjeg Lista:

"Pozvali su mjerodavne vojne stručnjake i oni su brzo utvrdili da je riječ o raketama za višecijevne raketne bacače kalibra 122 mm. Potom su pronašli i protuavionske rakete zrak-zrak u dijelovima, ali bez bojevih glava, koje su, pokazala je daljnja analiza, bile otišle u nekoj od prethodnih pošiljki. Uzbunjene su obavještajne službe, zazvonilo je i u MORH-u jer riječ je o neprijavljenoj, dakle ilegalnoj trgovini oružjem. Kontejneri s nedeklariranim oružjem stigli su iz Srbije s prijavljenim odredištem – Sudanom.

Nakon što su hrvatski carinici otkrili nelegalno oružje i počeli se pitati kako je moguće da je Srbija “pustila” kontejnere s ilegalnim oružjem preko svoje granice, uslijedila je i dojava iz carinske službe Srbije o sumnjivim kontejnerima."

arnold

pre 10 godina

Pa kazite ko stoji iza ovoga, ali ne Hrvatima vec nama, gradjanima Srbije. U suprotnom, verujem Hrvatima jer da oni nisu obznanili problem mi sigurno nista ne bi znali. Kao i hiljadu puta do sada.

zemo

pre 10 godina

jbte, pa taj vaš vučić priznaje da je sve znao i šutio. i čak ni sada neće da kaže ko je švercao. vidjećete, velike sile neće puno komentirati ovaj pokušaj šverca. samo će vas tiho prikočiti u svim pristupima eu, ili kakvom fondu pomoći...

chohano

pre 10 godina

Cist, politicki diletantizam, srpske strane.Javljate im da ste otkrili njihovu, svercovanu posiljku i pokvarili im posao,vredan milione dolara.

razdjilibudjilisani opanak

pre 10 godina

Obavestili smo hrvate, da smo im pokvarili posao vredan milione dolara!? Sta ste mogli, drugo da ocekujete od njih?Zasto to nije odradila neka druga obavestajna sluzba?Recimo nemacka ili americka?Ovo je cista "navlakusa" i politicki promasaj.

pera

pre 10 godina

Nista bolje od "brace" Hrvata nismo ni ocekivali....narocito ne sada kada se Srbija penje ka vrhu i kada mnogi menjaju misljenje o njoj.

1%

pre 10 godina

(nenad, 14. septembar 2013 19:17

Ajde budi tako dobar pa procitaj moj komentar jos pet puta..1..2..3..4..5..
jos nisi primetio? Ko spominje policiju? Ja sam rekao da ne mogu da verujem da tu informaciju nema predsednik vlade, ujedno i ministar policije, a ima je vicepremijer..."all in one"...
ajde ponovo..1...2..3...4...5...pusti tu bezbednosne sluzbe, poverljive informacije..hoces da kazes da to moze da zna Vucic a ne sme da zna Dacic koji je hijerarhijski iznad njega? Znaci, premijer nije osoba od poverenja..
probaj, nije tesko..1...2...3...4..5...

Dejan

pre 10 godina

Ovi ds-ovce neznaju sta uopste pricaju a sta tek rade to smo videli. Alo,neradi se ovde o Vucicu,nego o Srbiji. Prodali bi i rodjenu majku zarad fotelja. Bruka ste za Srbiju

winston

pre 10 godina

Ja sam u Srbiju sad dve godine, i sta ja vidim, Srpski narod je problem za sve sta se radi u ovoj drzavi, ako idemo po komentare ovde. Kako neko moze u srbiju da podrzava ljude sto su vladali za vreme Milosevica? Dali ste vi ludi, ili toliko prokleti da vas ne interisuje buducnost Srbije? Obrazovana deca lete iz Srbije, zasto? Zato sto ova drzava i vlast nemoze da im pruzu sigurno buducnost - razumete SNSovci? Kako mozete da branite radikake i socialiste, ja neznam, ali OK, mozda tu ima nesto vise nego sto ja vidim.

marijan

pre 10 godina

Pa ko je ovdje lud Vucic kaze mi smo to otkril a ne oni pa sto niste to sprecili ko je poslo to oruzije to nemoze poslat obican covjek to je neko sto sjedi na velikom polozaju imo sam veliko povjerenje u gospodina Vucica ali sad ga je malo pretjero

Smogovac

pre 10 godina

Odredjenim strukturama sigurno ne odgovara cinjenica da je Srbija ili ova vlast odgovorna za ovaj uspeh, pa plasiraju neistine kako bi se izgubila prava istina.

dragan

pre 10 godina

Dal u ovoj drzavi jos neko pravi oruzje sem namenske? Naravno ne inace bi bili teroristi.Jel oruzje palo s neba,stvorilo se niizcega.Pa to oruzje se nemoze praviti u maloj radionici narocito za rakete za to je potrebna velika fabrika.Bili smo svedoci cak i u velikim fabrikama izbijaju nesrece a akoima ovih tajnih fabrika kod njih nikad nesrece.Resenje smeniti generalstab i sve oficire u magacinima oruzja.

Milenko

pre 10 godina

Pustite prepucavanja -oružje je oružje-od njega ginu i Srbi i Hravti i mnogi drugi i njihova deca....važno je da je Srbija pomogla da kanal šverca bude presečen ...nastavite borbu u sprečavanju da se kanal šverca eventualno ponovo ne uspostavi...gurajte dalje...ima još puno posla!!!

Sta fali Belgijancima koji prave Lego kocke?

pre 10 godina

Nemam pojma ko ovde "muva".
Ono nasta imam primedbe, i to oduvek, je cinjenica da nam namenska tako dobro radi i tako dobro izvozi. Kome?
Ne mozemo da proizvodimo i izvozimo nista drugo? Imamo pameti samo da pravimo sredstva za ubijanje. Kao da je bitno ko koga ubija. Protivim se cak i proizvodnji lovacke municije.
Ukoliko si napravio oruzje saucesnik si cak i kad ne povlacis oroz.

Furda

pre 10 godina

Da li SNS botovi razumeju elementarnu logiku? Ako mi znamo onda ih mi i uhvatimo i to objavimo. Ako mi ne znamo i pravimo se blentavi onda ih uhvate Hrvati i to objave. Sta je tu toliko tesko razumeti?

mafija

pre 10 godina

Evo i moje verzije;Pretpostavimo da su i Hr i Sr vrh imali dogovor za "protok" robe,sve je islo savrseno dok se nije desio ovaj "incident".Ili je carinik bio neki neobavjesteni naivac ili pak neko iz politickog miljea baca klipove aktualnim politicarima?Puno mi je vise ovo drugo vjerovatno.Jer zasto bi Vucic direktno upozoravao neke Hr politicke struje?Lako moguce da je CIA umjesala papke,pa se treba cupat!?

milan

pre 10 godina

Mi znamo ko je pokrao izbore, mi znamo ko je krao, mi znamo koliko kosta most, mi znamo ko valja oruzje, mi znamo ko je s### pored rupe, mi znamo ali objavicemo jednog ponedeljka, srede, petka. Tuga da postoje ljudi u ovoj zemlji kojima je veliki vezir simpatican.

B

pre 10 godina

Srbin100% kaze
"ociglednu nesposobnost svojih obavestajnih sluzbi"


Ako je to istina zasto su nistu zaustavili te kriminale na granici srbije a ne tek do rijeckoj luci?

komplekse covijece

Flavie sa Slavije

pre 10 godina

Ovaj glavni bot je gori i od Tadica, u sve se razume i sve zna, kao da poticu iz iste supe, tj. udbe. Samo, sto nama vise takvi nisu potrebni vec primerni, normalni i inteligentni politicari, kapito botovi.

oklahoma kid

pre 10 godina

"Ovi ds-ovce neznaju sta uopste pricaju a sta tek rade to smo videli. Alo,neradi se ovde o Vucicu,nego o Srbiji. Prodali bi i rodjenu majku zarad fotelja. Bruka ste za Srbiju
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dejan, 15. septembar 2013 10:43) "

Znači, DS je švercovao rakete?

Kud nemam radikalski mozak, da se malo odmorim od svega...

I kaži hvala DS-u, zbog njih si postao čovek. Koji čak sme javno i da piše.

vladen

pre 10 godina

..Vucicu, nismo ni sumnjali, ne znam da li si gledao basket, nismo pruzili bas dobru partiju protiv ukr, trci, u Ljubljanu, oblaci dres, pomogni, dok se jos pomoci moze!!!!

bgd

pre 10 godina

Niko da se zapita:
Od kada Srbija proizvodi rakere 122mm?
To je Ruski (SSSR) kalibar i standard, naš je 128mm(rakete za "Plamen" i "Oganj").
Ova municija nije proizvedena kod nas niti je iz magacina naše vojske, već je bila u tranzitu, jer rakete ne ogu tek tako da se drže po magacinima, nisu to maline da stoje po hladnjačama.

Mosa81

pre 10 godina

Mozemo da se prepucaavamo koliko hocemo. Sta se stvarno u pozadini desavalo nikada necemo saznati niti od nase niti od hrvatske obavestajne sluzbe. Mozemo da se nadamo samo da smo mi u pravu i da smo ispali dobri momci! I da uzivamo u sou programu koji se sprema!!!

Zg

pre 10 godina

Niko da se zapita:
Od kada Srbija proizvodi rakere 122mm?
(bgd, 15. septembar 2013 10:26)

Izvoli: http://www.edepro.com/?page_id=51

LRSVM Morava također može koristiti 122mm rakete.

Naravno, ovo uopće ne znači da su rakete srpske, jer ih ima na cijelom Balkanu i Rumunjska je glavni proizvođač i izvoznik.

proxima centauri

pre 10 godina

A ovi sa belim listicima svaki dan sto smaraju sta vas briga ko ce za koga i dali ce da glasa,to je licni izbor svakoga od nas.
@(Marko, 14. septembar 2013 23:50)

Ti, Marko, ko da se radi o religijskom uverenju, ili seksualnoj orijentaciji, pa je glasanje licna i intimna stvar. za tvoju informaciju, na izborima gradjani poveravaju svoj suverenitet politicarima, da u njihovo ime upravljaju drzavom. Od nacina na koji to rade zavise nam zivoti. I te kako smo zainteresovani za NJIHOV JAVNI posao.

Na proslim izborima bilo je relativno malo "belih listica" (ta sam). Po vemu sudeci bice ih sve vise. Tebe mozda "smaraju", ali politicari ih ne podnose ( i ovi na vlasti i ovi u opoziciji). Oni im porucuju: SVI ste nesposobni da vodite drzavu. Nemate resenja, nemate ideja, nemate resenosti, nemate odvaznosti. 'Ajede necu o casti i postenju.

Pravdoljub

pre 10 godina

Pa ovo ispade isto kao sa švercom oružja iz Mađarske i Špegeljom 1990 god. Sve smo znali, videli, snimili, dokumentovali, mogli smo i da ih sprečimo i uhapsimo, ali nismo. Draže nam je bilo da zaluđujemo narod i o........ na konferencijama za štampu.

Miljacka

pre 10 godina

Ovakvim postupkom Hrvatska je pokazala svoju sujetu jer nisu oni otkrili šverc oružja u njihovoj najvećoj luci nego ih o tome obavestila Srbija. Za ovakav postupak Srbija zaslužuje sve pohvale.

MilunBG

pre 10 godina

Važno je da mi imamo informaciju, znamo ko je pokušao šverc. Ne iznenađuje me pokušaj medija u Hrvatskoj da plasiraju neistinu, destabilizuju Srbiju, čudi me da se od toga nije ogradio vrh njihove države.

bgd

pre 10 godina

Niko da se zapita:
Od kada Srbija proizvodi rakere 122mm?
(bgd, 15. septembar 2013 10:26)

Izvoli: [link]

LRSVM Morava također može koristiti 122mm rakete.

Naravno, ovo uopće ne znači da su rakete srpske, jer ih ima na cijelom Balkanu i Rumunjska je glavni proizvođač i izvoznik.
(Zg, 15. septembar 2013 11:01)

Hvala, ali Edepro se na svom sajtu hvali i prozvodnjom raketa 262mm za "Orkan", a za taj sistem je prozvedeno svega nekoliko prototipova lansera i oni su podeljeni izmđu "nas" i "vas", kao i prozvodnjom za neke druge sisteme...
Sumnjam u njihove prozvodne kapacitete, ovo je samo reklama (koja, eto, nama očigledno šteti).

InaBU

pre 10 godina

Ако је ово, након свега учињеног у претходној години,посебно од стране Србије, у нормализацији односа наше земље и Хрватске,урађено намерно, искључиво у циљу нарушавања угледа Републике Србије-не могу да се не запитам да ли смо заиста толико испред тих других по одговорности и темељном раду, да просто наши резултати "боле" друге, те покушавају да припишу себи успех,а нас оптуже за умешаност; не могу да се не запитам колико су били заиста искрени у исказивању жеље за остваривањем бољих односа две суседне земље?... Колико ценимо и у Србији успех наших Служби и људи који обављају свој посао, очигледно савесно, кад су поједини наши медији олако примили обавештења из Хрватске,те као да су једва дочекали, похитали да пренесу јавности непроверене и нетачне информације? Чији су више поступци за осуду и ко више покушава да наруши углед Србије, који је заиста од 2012.године,значајно поправљен...?

SMotani

pre 10 godina

Dosta su se nase zasliuge pripisivali drugima i vecito se Srbija prikazivala u negativnom svetlu...Ovakav stav treba da ima svaki pravi drzavnik koji hoce da zasluge svojih sluzbi adekvatno stavi na videlo da se zna sta je ko uradio