Četvrtak, 12.09.2013.

20:21

Jovanović: Opozicija da se ujedini

Čedomir Jovanović, predsednik LDP, najavio da će pozvati gotovo sve stranke opozicije da se ujedine, kao i brojne ugledne pojedince, piše list Danas.

Izvor: Danas

Jovanoviæ: Opozicija da se ujedini IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

preispitivanje...

pre 10 godina

Ova vlast ima podrsku gradjana i medjunarodne javnosti i to ogromnu!Vas smo imali,pa sklonili..Sada ovi pokusavaju i pored vasih podmetanja...Trece nemamo!Ove podrske spominjem ne iz preteranih emocija koje gajim prema njima,nego cisto iz pragmaticnih razloga!Hoce neko da ulaze u ovu zemlju a ne u vas i to nam se dopada!I te price o porezima, poskupljenjima i rupama u saksiji,koje kao vas narocito pogadjaju u ime gradjana,toliko deluje licemerno da izaziva mucninu!Da su i najgori,bolji su od vas! Pa mi smo svesno vas sklonili ,da bi nesto menjali a dobro smo znali da nam nece biti lako!Svesno smo usli u taj rizik i svojevoljno..Sto vi sami sebe bodrite,pokusavate da ojacate,pa se udruzujete....Nista vam to gospodo vise ne vredi!Poverenje se tesko stice ,ali se lako gubi!A vi ste ga izgubili za duzi period...Vama predstoji preispitivanje,odredjivanje odgovornosti!Nema vise onih gradjana na koje ste navikli!Niti smo mi vise isti,niti ste vi isti..Vi ste mnogo gori,nego sto smo mislili!

Dragna981

pre 10 godina

Nikakav program Cedo ( mrtvo slovo na papiru) bivse vlade ne moze da zainteresueje gradjane da im posle 2 madnata opet poklone svoje poverenje. To bi za njih samo znacilo da gradjani nista nisu ukapirali i da bimogli da nastave da cerupaju zemlju kako su navikli.

Bas si ubedljiv

pre 10 godina

Da, da vi samo patite za pozicijom, kako kazes. Jedino za sta patite je da budete u poziciji, kako biste bili u poziciji da imate moc za svoje biznis kombinacije i malverzacije.

MA - STA - KAZES

pre 10 godina

Cak kad bi ste uspeli da se ujedinite nemate nikakve sanse da vam gradjani Srbije ponovo ukazu poverenje . Pogotovu kada je predvodnik Cedomir Jovanovic, sta bi to sada bio novi DOS samo malo mladji, pa kao prosli put sklopili ste vlast, a potom svako radio za sebe i svoju stranku, a gradjane ste zaboravili kao da nisu ni postojali.

fidel

pre 10 godina

Samo budala moze da kaze da DOS nije upropastio DSS. Cedo strpljenja , u Srbiji uvek vreme radi za opoziciju, imamo I kratko pamcenje, tako da je sve u redu. Danas se bolje zivi nego pre godinu dana definitivno.

građanski savez

pre 10 godina

Zašto imam utisak da se Čeda preporučuje za vođu takve nove ujedinjene opozicije!? Kako god bilo, ne vidim svetlu budućnost za tu ideju.

Grčanski pecaroš

pre 10 godina

Ujediniti Đilasa i Koštunicu? Ujediniti Đilasa i Petrovića? Ujediniti Jovanovića i Koštunicu?
Pre će biti smak sveta nego ovo spojiti i naći im zajedničku crtu!

more turci ne gazite oranja

pre 10 godina

Aman, Chaddo, ne budi dosadan vise sa tim ujedinjenjem. Srbiji ovakva opozicija ne treba.
Promenite se, naravno ,na bolje, pa vam ujedinjenje nece trebati a do tada nestanite iz nasih zivota.

Nenad

pre 10 godina

Samo budala moze da kaze da nas je DOS upropastio. DOS jeste propustio priliku da reformise drzavu, ali upropasceni smo bili za vreme Milosevica koji je ekonomiju i infrastrukturu uvlaceci zemlju u ratove, sravnio za narednih pola veka. Plate su bile samo 70 dm i to je kasnilo, a pre Milosevica su plate bile oko 1000 dm, zivelo se pristojno, ne preterano bogato.

nesa

pre 10 godina

Novi ,,DOS,,koji nas je doveo dovde i sve sami ,,propali,,politicari koji bi posle svega sto su upropastili ponovo da prigrabe vlast za sebe,a ne ni za partiju ni za drustvo.Nadam se da su ih gradjani srbije prepoznali.

Maestro

pre 10 godina

@Laca mislim da se on najmanje promenio. Svi smo svesni da LDP zbog njegovih repova ispasta, ali kada to ostavimo po strani, zaista je stranka koja vec od 2005 govori istinu ali je to narodu neprihvatljivo. Danas kada ono sto je LDP pricao tada u delo sprovodi Vucic narod to podrzava a izgubili smo godine. U skupstini su zaista najkonstruktivniji i imaju najlepse manire, ali zbog iznosenja realnosti nemaju podrsku naroda.

juca

pre 10 godina

Ceda "uzivalac opojnih droga" ne znam koje su neopojne.
Djindjic strani placenik...
Vecina vas koji velicate Djindjica sada ste govorili takodje da je strani placenik. Ima li sada takvih, mislim stranih I to. Laz ponovljenja 10 puta postaje istina. Ne razumem jos ko zeli da glasa za ideju, Svuda se glasa za manje zlo, ali ce proci generacije pre nego sto to ovaj narod shvati.

BožeSačuvaj

pre 10 godina

Gospodin Jovanović kao da poziva na rat i opštu mobilizaciju! Ne znam zašto, ni kako će ubediti ljude koji su otišli iz politike da se u istu vrate. Šta,okupiće "otpad političke javnosti" i krenuti na Vučića i Nikolića koji su za ovu zemlju najviše uradili? Spomenuo je i "kupovinu ljudi iz LDP", pa to govori o karakteru i kvalitetu ljudi koji su primani u stranku.

Laca

pre 10 godina

@Maestro
Samo ukratko - grešiš. Upravo suprotno sam rekao: Čeda sa Platoa iz '96. i Čeda iz LDP-a '13. su dve potpuno suprotne ličnosti. Ili se čovek totalno promenio, ili nas je lagao tada, ili nas laže sada. Slep si ako to ne vidiš. A meni je potpuno isto da li me laže veliki ili mali Sloba, Čeda, Voja, Boki ili Toma, Aca ili bilo ko drugi. Dok se ne pojavi neko novi, ali sa čvrstim garancijama da misli ono što govori, uopšte ne razmatram izlazak na izbore. A naročito ne razmatram samozavaravanje da će me oni koji su 12 godina bili na vlasti ili oko vlasti izvući iz blata u koje nas je bacio Sloba, a oni umesto da nas izvade kad smo ih posle sile muke i žrtava postavili na vlast, još dublje nas uvaljali. Čak i da su hteli bolje (a nisu), pokazali su se nesposobnima da urade nešto za narod (ali vrlo sposobnima da urade mnogo za sebe).

Kraljev Gambit

pre 10 godina

Počelo grupisanje malih parija oko DS-a. Još jedan primer da su svo vreme bili zajedno i radili u savezništvu. Očigledna borba za prelazak cenzusa na sledećim izborima.

proxima centauri

pre 10 godina

@(Banat, 13. septembar 2013 06:32)

Ne, nije sarkazam. Zaista mislim da smo sazreli. Ja sam na proslim izborima bila "beli listic".
Ako nema jasnog plana, bicu opet.
Pogledajte komentare u kojima se "preti" belim listicem i njihove ocene. Beli listic je, mic po mic, postao vrsta pritiska na vlast, a i na opoziciju.
Glasanje ZA sarlatane, pa i to je nesto, naspram glasanja PROTIV, pri cemu pojma nemate sta je TO.
Ako sarlatani budu imali vecinu onda ostaju na vlasti. To je demokratski.
Videcemo.

Velibor, USA

pre 10 godina

Tipično je da antiDOS komentatori ni u jednoj reči a kamoli rečenici ne pominju koštunicu i njegovu "EU zadnja rupa na svirali" praksu koja se u svemu štetnom po Srbiju vršila, kada pominju tobožnjih 12 godina vlade DS-a te još svesno lažu kao i da je eto Čeda vladao toliko.....

Puna podrška napokon ujedinjavanju progresivnije srpske opozicije! To je trebalo već biti učinjeno odavno, još pred prošlogodišnje izbore! Da ste bili ujedinjeni, ne bi deca smiloševića i šešelja ni došla na vlast!

Otpravnik demokrata

pre 10 godina

Čeda želi da opet napravi DOS koji nas je doveo do bankrota za samo 12 godina.Želi ponovod a oživi mrtvi , u svetu, neoliberalizam.
Ovakav pokušaj je unapred osuđen samo na inicijativu.

codeman

pre 10 godina

Haha, zamisli Čedu, mislim da stranka Dušana Petrovića može najviše da doprinese tom novom DOS u. On je baš političar koji je ostavio dubok trag na političkoj sceni Srbije i dubok džep. Pozdrav za sve revolucionare jer dragi moji, počeo je 6. oktobar konačno

beogradjanin

pre 10 godina

podrzavam ideju ali bez petrovica, jer je njegov jedini cilj da blati ds il se varam?
treba pruziti takodje ovoj ideji sansu, jer posle smrti djindjica na srpskoj sceni nije bilo ldp-a a ni Ds-a do 2008, tadic kao predsednik nista nije ni mogao da radi kad se tad Kostunica pitao za sve I po meni, on, velja I dinkic su glavni odgovorni za propast 5. oktobra I cele ideologije DOS-a.
tako da bih podrzao ovo ujedinjenje ako bi nastavili tamo gde je djindjic stao I ako bi radili za narod da ima EU vrednosti.

Mira

pre 10 godina

Citajuci komentare primetila sam kako SNS botovi idu na foru kao oni gutali suzavac udarali u serpe i lonce i vise ne veruju nikome iz opozicije...he he he a ispod jedno sto i kusur pluseva. Mnogo ste bre providni! Tako je Cedo...Hajmo hajde svi..svi..svi! Nismo zaboravili idemo samo ovaj put pamet u glavu i cistite sve sto je crno crveno ili odosmo u bestraga! Ovo sto nam se danas desava se vise ne moze izdrzati!

Дај шта даш

pre 10 godina

Овај од кад је смувао Слобу, не уме да стане или бар успори.
Рођени лидер!
И у ЦЗ би далеко догурао...

daba

pre 10 godina

Uvek si imao moj glas, ustvari tvoja stranka, ali ako se ujedinite na bilo koji nacin sa tim barabama koji su izvrgi ruglu ideju kojoj tezi LDP nema sanse da cete ikada dobiti moj glas. Da li vi zaista sebe pronalazite u istom kosu sa DS i onim sto je ta stranka predstavljala prethodnih godina???

Balša R.

pre 10 godina

Ne verujem ni vama niti ikome drugom, a vi lično ste mi posebno antipatični.
No, problem je u tome što desničar nikad ne mogu biti, i što mi se koža ježi od Jednog Vođe. Imam nameru UVEK da glasam za demokratski centar, levicu, šta god da bude, samo za ove nikad.
Toliko.

Sin po materi

pre 10 godina

Postoji li alternativa onome sto danas radi vlada? Resava Kosovo, napreduje ka EU, bas kao i svaka prethodna vlada u manjoj ili vecoj meri. Ne treba praviti kupus koalicije. Neka svako ima svoju ponudu pa ce biraci tacno da odrede u kojoj meri podrzavaju te ideje. Posle na osnovu toga neka se sakupi vecina.

Banat

pre 10 godina

@proxima centauri
gradjani Srbije su sazreli? jel to sarkazam? kad trpis Slobu 13 godina i ove prevarante jos toliko, tebi ce se na grbacu oooooopusteno uvaliti jos jedna druzina sarlatana za jos 13.

evo gledaj. . .

cax

pre 10 godina

Neka se koalicija zove ZVPSC, Zelimo Vlast Po Svaku Cenu. Sada vec postoji generacija mladih ljudi kojoj se ne seca drugih politicara osim vas. Kada su naucili prva slova vi ste uzjahali vlast, a neki od njih su ada vec roditelji postali. Kako vas nije sramota da posle vise od decenije, tokom koje ste radili jedino za svo dzep, sada prosipate pricu da zelite da se ujedinite kako bi nama bilo bolje.

Maka@

pre 10 godina

Bane istorija se uvek ponavlja na isti nacin...nasa je makar dokaz toga :) Mi smo zauvek u 5 oktobru nikad ne dodjosmo do 6. Uvek u pripremama nikad u akciji. Zivimo isti dan vec 13 godina..tako je sa svakim datumom u nasoj istoriji 28. jun, 6 april, 5 oktobar..kad malo bolje razmislim ovo je sve samo jedan dug i naporan dan kome nema kraja, i noc je bolja od njega :)

Жекс

pre 10 godina

Чедо, рушење без "пројекта" новог стања не долази у обзир. Ја сам дубоко веровао у ДОС и шта то оно би? Испало је да је цео ДОС био само један човек - Зоран Ђинђић, а ви сви око њега ништа нисте могли да сачувате, чак ни Зорана. Тако да све које позиваш можеш да убројиш у екипу за рушење.

Maestro

pre 10 godina

Kaze lik u komentu, pa jesi ti prespavao 12 godina!? A ti druze, kao da si se rodio tada, sta je bilo pre - ko nas sada vodi??? Sedamsto pedeset puta vise bih voleo da mi je Ceda koji je oduvek Ceda premijer nego mali SLOBA

Idi

pre 10 godina

Ovi i oni JESU isti. isto su bezidejni, isto korumpirani. Za ove me bas briga, od onih sam ocekivao puno, ispalo veliko nista. Sve sto je uradjeno dobro bilo je pod pritiskom Evrope, uz velike otpore onih. Obesmislili su sve cega su se prihvatili.
Sta na kraju bi sa istragom oko atentata? Nesto nisam video da se Ceda bavio ovim pitanjem (kad vec Tadic nije).
Kakve su institucije nakon 8 godina neprikosnovene vladavine? Ekonomija? Ljudska prava?
Sad su kao krivi ovi, koji su dosli juce, dok su oni zapravo posadili ovo sto sada gledamo.
I sada da ponovo glasam...ma moze, how yes no, evo sad cu, krenuo sam.

kosovac

pre 10 godina

zadnji put kad se ujedinismo protiv Milosevica, nama obicnim smrtnicima je sve gore i gore, zato daj da se vise ne ujedinjujemo kad te molim, nego neka svako radi svoj posao.

bob rok

pre 10 godina

Opet? Vi mislite da narod ima kratku pamet? Samo napred i ne zaboravite Vuka. Ups, izvinjavam se, Vuk ipak zna kome da se prikloni...

Laca

pre 10 godina

Ne mogu da verujem čitajući ove komentare, da još ima toliko ljudi koji veruju da su Čeda, Čanak, Petrović, Živković, sutra možda i Dinkić, neka "drugačija", a naročito "bolja" Srbija. Ljudi, jeste li prespavali prethodnih 12 godina. Ej, 12 godina! Ja sam 9 godina išao na sve moguće proteste i mitinge protiv Miloševića, i mislio sam da nikada neće sići, i činilo mi se da je tih njegovih 13 godina do 5. oktobra čitava večnost, a evo prođe skoro 13 godina od tog petog oktobra, a NIŠTA se na bolje nije promenilo, mogu reći samo suprotno. Čedo, ti si kao i ja '96. pešačio u patikama do Slavije, i kretao na Dedinje. Danas voziš džipove i furaš ciple od par hiljada evra, na osnovu 0 dana radnog staža. Ja u međvremenu završih fakultet, platu primam na ruke, a još sam srećan što sam prijavljen bar na minimalac. Auto nemam, a i šta će mi, u mojoj ulici se ne može proći od rupa.

bane

pre 10 godina

Sad bi Čeda hteo da se točak istorije vrati na 5. oktobar 2000 godine ali je zaboravio da se istorija nikada ne ponavlja na isti način. Ovakva ujedinjena opozicija bi bila farsa koja ne bi donela ništa dobro Srbiji. Imali su vremena 13 godina pa ništa nisu učinili osim što su se grdno obogatili a najviše Jovanović i Djilas.
Zašto bi im gradjani ponovo davali vlast? To je nemoralno i nepravedno.
Za 13 godina istočna Evropa je načinila epohalni skok a Srbija je pod njihovom upravom od nekada srednje razvijene zemlje postala Evropski bolesnik u svakom pogledu. Za takvo "dostignuće" ne sleduje fotelja nego robija, svuda u svetu.
Ja nikada više neću glasati ni za koga iz bivšeg DOS-a. Jednostavno, neću da me više prave budalom koja se stalno sapliće o isti kamen. Radije ću biti beli listić.

Istina

pre 10 godina

Ko je isti??Kako nema razlike??Sta pricate ljudi,opasuljite se!Kakvu su sansu imali kad ubise Zorana odmah???Stvarno nam je pamcenje kratko.Posle je dosao Tadic,i rasturio stranku,sve Zoranovo je unistio.To je vec druga prica!

flomaster

pre 10 godina

Izvinite, ali potrosili ste sve kockice! Sto se mene tice mozete da se ujedinjavate, razjedinjavate , dubite na glavi ...... izlazim na izbore kad budu kao i uvek i kao na proslim SVE CU DA VAS PRECRTAM!
Pravite novu opoziciju, vi ste potroseni lideri!
I dosta mi je glasanja za beogradske partije, partija za koju cu glasati je Koalicija Sever-Jug!

Dusan

pre 10 godina

Mozete vi da se ujedinjujete koliko god hocete... ja cu glasati za bilo koju stranku koja ce se zalagati za uvodjenje Plural Voting sistema http://en.wikipedia.org/wiki/Plural_voting#Belgium , naravno, prilagodjenog nasim uslovima. I za otvaranje DB dosijea. A do tad ne glasam jer stvarno nema svrhe

Srbin 100%

pre 10 godina

Mislim da je svima jasno da je ovaj pokusaj ponovnog okupljanja DOS-a unapred osudjen na propast zbog velikih programskih razlika stranaka

Aleksa

pre 10 godina

dobra fora, hocemo li u pola osam sherpe i lonce ili kako cemo. koliki ce ovog puta da bude vas deo? misim borba za demokratiju ipak mora da se masno naplati zar ne? ovo je stvarno zemlja cuda. kakva vlast takva i opozicija. sve u svemu jedna opsta ljudska katastrofa, i kojoj je nazalost srbija dopala saka.

zmitjkoe

pre 10 godina

Koliko god da se opozicija ujedini, neće moći da pobede vlast.
(Nece moci, 12. septembar 2013 20:48)

Varas se, vlast je toliko radila protiv sebe da nije stigla nista da uradi. Vlada je posle 6 meseci bila u tako losem stanju da su morali 6 meseci da je rekonstruisu da bi krenuli ispocetka.

Drago mi je sto je Ceda pozvao ostatak demokratske opozicije da se okupe i sto ce on biti lider jer on zna kako da povede i da vodi. Tako je i usao u politiku, kada je poveo studente protiv Milosevica. Sada treba da okupi blok protiv ove nevlasti u kojoj se bije neravnopravna bitka oko prevlasti ko ce da bude novi Milosevic izmedju Milosevicevog batlera i Seseljevog adjutanta. Sve je slicno, samo se stalno ponavlja. Sada ponovo Srbi moraju da biraju izmedju manje losih i vise gorih. Ovog puta treba oterati one koji su 20 godina bili uzasno losi, ali kad su osvojili vlast glasovima obolelih od pileceg gripa koji od mozga pravi corbu, pokazali su kako uzasno losi imaju znanja i vizije da budu jezivo nepodnosljivi.

Cedo, razbucaj bandu, ispuni Vucicevo prorocanstvo da ce uskoro skoncati jer dobro poznaje njegov srpski narod. Sve je vise naroda koji su u Vucicu prepoznali starog Vucica, iako je skinuo bedz, stavio naocare, sastavio prstice i utisao govor, da ga narod bolje ne cuje i vise ne vidi na oci.

Nik

pre 10 godina

"Jovanović: Opozicija da se ujedini"... jer pojedinacno nece preci cenzus!?

Slazem se... a i vreme je da nestanete! Politikanti odvratni...

P.s. Ne mirisem ni ove na vlasti, da ne bude zabune...

dmts

pre 10 godina

bilo je i vreme...zaboravite na sitne medjusobne nesuglasice napravite zajednicki program a siguran sam da u ds,ldp,lsv,strankama z.zivkovica,d.petrovica,nvo organizacijama,sindikatima i velikoj vecini javnih licnosti postoje kadrovi za tri odlicne vlade koji ce taj program bez problema sprovoditi..

Manjak stolova

pre 10 godina

@prohujalo sa vihorom Čedo Ako si zaboravio, ja nisam. Do sada su svi bili na vlasti. DS je preuzeo razorenu zemlju, i ma koliko vi sada želeli biti odani vašoj stranci, pa njih blatili, moramo da priznamo da su mnogo toga učinili. Ovi sada sve to razaraju. Teže nam je svima, bez razlike i to mnogo. Članovi sns-a se još nečemu malo i nadaju, jer su im obećana zaposlenja, ali i oni će se brzo razočarati. Boljitka neće biti, a ne mogu svi ni da se zaposle po javnim preduzećima. Nažalost više ni stolova dovoljno nema

proxima centauri

pre 10 godina

Znaci, treba da idemo ispocetka, kao sto je bilo sa DOS-om. Ujedinjena opozicija i pojedinci protiv vlasti.
Mislim da je to lose. Potrebno nam je upravo suprotno. Jasno profilisanje svakog subjekta u politickom zivotu i principijelne koalicije posle izbora.
Gradjani Srbije su sazreli, i zele da glasaju ZA.
Ako zelite moj glas, morate da se precizno izjasnite o svim vaznim pitanjima. Nikakvi preokreti i ostale nebuloze, nego jasan i orocen plan za napredak.

cenicemo to...

pre 10 godina

Izvinite a koja opozicija!Ako se misli na one sto su do skoro vladali i one sto su ih podrzavali sa politicki udobnih i uticajnih mesta...Koji su dok su bili na vlasti,vladali kao da su opozicja sopstvenim gradjanima...I da se ujedini danasnja opozicja,bilo bi previse optimisticno da se nadaju nekom uspehu u bliskoj buducnosti..Jos smo pod utiskom vasih politickih uticajnih mogucnosti...Mislim da bi se ta ujedinjena opozicija,trebalo da ujedini pre oko pripreme odgovora na pitanje...Ko je kriv i ko ce podneti odgovornost za ovo, kakvu ste drzavu i gradjane ostavili prilikom odlaska sa vlasti! Cenicemo to!

Circulus Vitiosus

pre 10 godina

Ceda je ipak bio mali kada je Djindjic poveo ovu zemlju u pravom smeru. Nadam se da je dobro ispekao zanat. Sada je mozda vreme da bas on povede zemlju tamo gde joj je oduvek mesto.

barracuda

pre 10 godina

Takozvana "demokratska opozicija Srbije" najbrutalnije se poigrala sa nesrećom ljudi. Ona je prodavala iluzije i igrala na bolne karte pojedinaca. Ona je obećavala sve ono što bi ljudi voleli da čuju. Nju nije interesovalo bilo šta sem dolaska na vlast. I tako se ponaša i dan-danas. Samo vlast. I po tome se apsolutno ni najmanje ne razlikuje od SPS-a, SNS-a (Radikala) i ostalih DB stranaka.
"Demokratska" Srbija, odnosno njeni politički predstavnici, zapravo su bili samo drugo lice iste, nedemokratske, totalitarne, staljinističko-titoističke Srbije. Očevi i oci te i takve Srbije, Ćosić, Ljubomir Tadić, Latinka Perović-svi oni su bili deo istog sistema poput Miloševića. Svi oni su se ponašali isto. Svi su želeli isto, samo drugačijim metodama. I logično, takvi ljudi nisu ni mogli, ni hteli, ni želeli da mjenjaju suštinu. A suština je jasna: svi su oni hteli Srbiju u kojoj bi kontrolisali bukvalno sve.

Sama ova priča gospodina Jovanovića je više od ironije.

Srbija nema republikansku tradiciju, niti ju je u svom postojanju ikada imala. Srbija nije bila monarhija jedino u periodu ropstva. Bilo pod turcima, bilo pod komunistima.

gladni ste vlasti, ha?

pre 10 godina

Kao demokratski nastrojen pristalica eu i nato, ne vidim razlog zasto nesto menjati u ovom trenutku, i to samo zbog alavosti za vlascu opozicije koja je deset godina pokazala sta moze(tjst nije nista pokazala, osim lopovluka i odrzavanja monopola tajkuna)
Poludiktatura s Vucicem na celu ide sasvim dobrim smerom u ovom trenutku.
Kosovo, tajkuni, eu..sasvim ok.
jos samo da se uradi dosta toga na zastiti zivotinja, pravosudju, liberalizaciji internet trgovine i razjurivanju mafije u posti i carini,bezbednosti saobracaja koja je na niskim granama, i ova vlast moze sasvim lepo da izgura jos jedan mandat.

jovanca

pre 10 godina

Ovako…aktivan sam clan Ldp-a ali mislim da mi ova prica vise ne pije vodu. Zasto? Setite se proslih izbora i kampanje Preokret Ldp-a. Ista se prica ponavlja. Tada je napravio platformu,okupio istaknute pojedince....krenuo u politicku borbu...i na kraju sta je bilo...odustao,zacutao. I to u najbitnijim trenucima kampanje. Borbu je predao pre samog kraja. Koji je motiv,ne znam. Isto mislim da ce se i sada sve ponoviti. Situacija sada je uveliko gora sto pokusava da uvece Canka i Zivkovica,ljude koji godinama parazitiraju,i to dobro,od politike. Sve u svemu...promasena ideja. Narod vise nije glup....Hocemo nove ljude na politickoj sceni!

prohujalo sa vihorom Čedo

pre 10 godina

E jadu i bedo kako da se ujedinite kad ste dok ste vlast bili nemilice razarali ovu jadnu zemlju doživljavajući je kao svoj plen.Čak ste toliko bili podeljeni da je svako u svom resoru bio gazda i niko mu ništa nije smeo.Zar takvi da se ujedine i oko kog cilja?Cilj da ovi odu da vi dođete,to kod naroda više ne pali.

ledenjak

pre 10 godina

Jos samo si ti ostao u ovoj gomili politickih prevaranata. Na sledece izbore imas veliko DA mene i moje porodice (nisamo clanovi niti jedene politicke stranke i nikada nismo bili i nemamo namere).

A.M.

pre 10 godina

Šta da ti kažem Čedo? Glasaću za tebe... možda. Što se ostatka opozicije tiče, pre bih ostavio prazan listić. Da ne verujem SNSu,Tomi i Aci - ne verujem, što kaže narodna poslovica:"Vuk dlaku menja ali ćud nikako."(pun not intended), ali opozicija posle svega ne zaslužuje ponovo da sedi na vlasti. I iako zaista smatram da ti nisi još svoj čovek nego pokušavaš da ponašaš Djindjića i smatram da je dobrih 90% trenutne opozicije obična banda a 99% skupštine izdajnici jer gledaju na stranačku pripadnost a ne na same predloge tokom sednica pa teraju jedni drugima uz kur*c(inat je previše slaba reč) ipak je opozicija bolja nego SNS/SPS u koje jednostavno nemam poverenja uopšte... izvinjavam se ako sam skrenuo sa teme.

Matija, Palilula

pre 10 godina

Gospodo,
shvatite, 5. oktobar je prošlost...nema više revolucija, nema ulice kao što (realno) više nema ni tiranije ni jednoumlja u vlasti. 5. oktobra smo vas podržali, gutali suzavac, pendreke.... i videli smo da ste isti kao i oni koje smo skidali sa vlasti tog dana (tu deceniju). izgubili ste svaki kredibilitet i možete da zaboraivite na bilo kakav masovni odziv običnog naroda. niko vam više ne veruje i niko ne želi da vas opet sledi.
Novi 5. oktobar neće doći jer ga niko ne želi.

Uaaaaaaaaaaaaaaa!

pre 10 godina

DS i Ldp bez uvrede vam zelim politicki nestanak jer ne vidim svrhu vaseg postojanja.Ova prica o ujedinjenju je samar zdravom razumu,vi ste gospodo imali sansu,prokockali ste je,nas izradili i izneverili a vi se napunili i nista drugo uradili niste.Zbog vas takvih kakvi ste mi smo ovde gde jesmo,zbog vas!!!!Samo lud ce vam dati drugu sansu.
E pa zbogom.I da 0+0 jednako..... e to je vase ujedinjenje.

dzoki

pre 10 godina

Verujem da ih boli uvo za narod i Srbiju (isto kao i sve politicare),samo im je frka sto su ovi poceli da istrazuju i hapse pa moraju da se okupe da sprece to. Ko je mnogo bogat taj je sigurno nesto radio protiv zakona. Niko,ali niko se nije obogatio potpuno legalno.

homosapiens

pre 10 godina

I dok je belih listića, vlada nam Ivica i Plačko. Za mađare glasati, nisu bili na vlasti, pa ni Čedomir nije bio. Zoran zaslužuje još jednu šansu. Nije mogao onda "Sablju" da završi. Strašno mnogo kriminalaca-ubica je u Srbiji. Prećeno mu je 100%. Beli listići NIKAKO. SVI SVI SVI .....

beli listic zauvek

pre 10 godina

Cedo,
Meni je dosta "ujedinjavanja" opozicije...Preživeo sam i glasao za DEPOS, ZAJEDNO, DOS......i na kraju ispade da ste ISITI kao i "oni".
Ne Čedo...ne verujem više ni vama ni njima. Imali ste priliku da pokažete šta znate, šta možete, da pokažete da ste drugačiji, bolji...Niste iskoristili tu priliku i ja vam drugu šansu neću dati. Niste je zaslužili. Svaki dan gledam kako "vi" za koje sam se borio i glasao devedesetih živite sve bolje i raskošnije, kako "bivše" ne dirate i kako se talite sa njima a meni (i ogromnoj većini naroda) je sve gore. NE, više vam ne verujem, ispucali ste SVE kredite...A ni ovi koji trenutno vladaju nisu ni mali bolji ni gori od vas. Dakle zašto bih umesto jednih loših pomagao da vlast zajašu drugi loši?
Zbogom.

Mustra bačka

pre 10 godina

Bilo bi jako mudro kad bi vas kolege shvatile ozbiljno - jer je došlo do JESTE.
Ovo što se događa - spojeno sa novim zaduživanjem, porezima, cenama itd. može jako loše da proiziđe ne samo za SNS, nego za sve nas.
Gledamo u vas.
Iako ne mogu da vas vidim očima :D, ali ovaj put mudro zborite.

Marko

pre 10 godina

objedinjavanje opozicije je nuzno za Srbiju. Drzim pesnice Ds-u i Ldp-u, Vesni, Zivkovicu i Canku da ponovo budu predvodnici zdravog dela drustva i da podignu opet onu snaznu Srbiju koja je setala 90-tih

nebeski srbin

pre 10 godina

licno ste mi svi isti...samo sto mi ovi ne deluju kao lopovi ali su zato ne sposobni..dok ste vi malo sposobniji ali ste se isto tako i dobrano nafatirali!!
sve u svemu...Katastrofa

šetač

pre 10 godina

Čedo,pozovi čuvare vatre,ima nas još koji nismo zbrisali u inostranstvo,i još gmižemo po ovoj kaldrmi.Normalno,skini skupoceno odelce,u patike i trenerku i repriza,ako imaš kondiciju!

mark

pre 10 godina

Dzaba vam ujedinjenje. Pokazali ste da se ne razlikujete mnogo od vasih oponenata. Nekad sam demonstrirao, delio plakate za Borisa, trosio svoje vreme a vi za nas NISTA niste uradili. Niste nam omogucili (kad ste mogli) da dobijamo platu za svoj rad na belo (ne u koverti ili na crno) i redovno (umeo sam da cekam i po 6 plata), niste nam omogucili da se prema nama odnose kao prema radnicima (bio sam stoka kojom je mlatio novopeceni privatnik kako mu se htelo, bez godisnjeg prema zakonu, bez placenog prekovremenog, uz povremeni mobing... ). Predugacak je spisak sta vam sve stavljamo na teret, najvise unistenu nadu u normalan zivot ovde. Ucestvovali ste i vi u unistavanju privrede (za licni interes najcesce)pa ostadoh bez posla, a moja porodica bez jedne plate.
I vi sad ocekujete podrsku on mene!? Sto se mene tice nikad vise. Nadam se da ce "ovi" dobro da vas "pritisnu" da osetite baarem malo kako je meni bilo.

Bivši glasač

pre 10 godina

Opozicija ne treba da se ujedini, već da se reformiše. LDP sa tobom na čelu prolazi sve gore i gore. To bi trebalo da ti kaže nešto, ako ne tebi, onda nekom glavnom odboru ili kom već telu koje ima mogućnost da te smeni.

I onda opet isto

pre 10 godina

Osvojite napr vlast i sada treba svi ti pojedinci i organizacije da se namire i onda nastaju problemi, odmah ili kasnije, nezadovoljstvo postignutim, pa se neko otme, opet napravi neki prelet, udruzi se. I tako iznova, iznova, iznova. Znas li bre chedo koji je put da se udruzujete? Zasto je ovaj put drugacije? Vama je svima dobro, zato se svi i guze u partije, male ili velike, s ove ili one strane. Ne moze dusan petrovic, samo ga uzimam kao primer. Sta me briga za njega i njegove glasace. Bolje se bori da ne glasaju za njega vec tebe. Muka mi je, gradjanska srbijja nema nikakvu sansu, mozda gresim ali poslednjih 30 godina idu mi u prilog.

beli listic zauvek

pre 10 godina

Cedo,
Meni je dosta "ujedinjavanja" opozicije...Preživeo sam i glasao za DEPOS, ZAJEDNO, DOS......i na kraju ispade da ste ISITI kao i "oni".
Ne Čedo...ne verujem više ni vama ni njima. Imali ste priliku da pokažete šta znate, šta možete, da pokažete da ste drugačiji, bolji...Niste iskoristili tu priliku i ja vam drugu šansu neću dati. Niste je zaslužili. Svaki dan gledam kako "vi" za koje sam se borio i glasao devedesetih živite sve bolje i raskošnije, kako "bivše" ne dirate i kako se talite sa njima a meni (i ogromnoj većini naroda) je sve gore. NE, više vam ne verujem, ispucali ste SVE kredite...A ni ovi koji trenutno vladaju nisu ni mali bolji ni gori od vas. Dakle zašto bih umesto jednih loših pomagao da vlast zajašu drugi loši?
Zbogom.

mark

pre 10 godina

Dzaba vam ujedinjenje. Pokazali ste da se ne razlikujete mnogo od vasih oponenata. Nekad sam demonstrirao, delio plakate za Borisa, trosio svoje vreme a vi za nas NISTA niste uradili. Niste nam omogucili (kad ste mogli) da dobijamo platu za svoj rad na belo (ne u koverti ili na crno) i redovno (umeo sam da cekam i po 6 plata), niste nam omogucili da se prema nama odnose kao prema radnicima (bio sam stoka kojom je mlatio novopeceni privatnik kako mu se htelo, bez godisnjeg prema zakonu, bez placenog prekovremenog, uz povremeni mobing... ). Predugacak je spisak sta vam sve stavljamo na teret, najvise unistenu nadu u normalan zivot ovde. Ucestvovali ste i vi u unistavanju privrede (za licni interes najcesce)pa ostadoh bez posla, a moja porodica bez jedne plate.
I vi sad ocekujete podrsku on mene!? Sto se mene tice nikad vise. Nadam se da ce "ovi" dobro da vas "pritisnu" da osetite baarem malo kako je meni bilo.

Laca

pre 10 godina

Ne mogu da verujem čitajući ove komentare, da još ima toliko ljudi koji veruju da su Čeda, Čanak, Petrović, Živković, sutra možda i Dinkić, neka "drugačija", a naročito "bolja" Srbija. Ljudi, jeste li prespavali prethodnih 12 godina. Ej, 12 godina! Ja sam 9 godina išao na sve moguće proteste i mitinge protiv Miloševića, i mislio sam da nikada neće sići, i činilo mi se da je tih njegovih 13 godina do 5. oktobra čitava večnost, a evo prođe skoro 13 godina od tog petog oktobra, a NIŠTA se na bolje nije promenilo, mogu reći samo suprotno. Čedo, ti si kao i ja '96. pešačio u patikama do Slavije, i kretao na Dedinje. Danas voziš džipove i furaš ciple od par hiljada evra, na osnovu 0 dana radnog staža. Ja u međvremenu završih fakultet, platu primam na ruke, a još sam srećan što sam prijavljen bar na minimalac. Auto nemam, a i šta će mi, u mojoj ulici se ne može proći od rupa.

Uaaaaaaaaaaaaaaa!

pre 10 godina

DS i Ldp bez uvrede vam zelim politicki nestanak jer ne vidim svrhu vaseg postojanja.Ova prica o ujedinjenju je samar zdravom razumu,vi ste gospodo imali sansu,prokockali ste je,nas izradili i izneverili a vi se napunili i nista drugo uradili niste.Zbog vas takvih kakvi ste mi smo ovde gde jesmo,zbog vas!!!!Samo lud ce vam dati drugu sansu.
E pa zbogom.I da 0+0 jednako..... e to je vase ujedinjenje.

šetač

pre 10 godina

Čedo,pozovi čuvare vatre,ima nas još koji nismo zbrisali u inostranstvo,i još gmižemo po ovoj kaldrmi.Normalno,skini skupoceno odelce,u patike i trenerku i repriza,ako imaš kondiciju!

Bivši glasač

pre 10 godina

Opozicija ne treba da se ujedini, već da se reformiše. LDP sa tobom na čelu prolazi sve gore i gore. To bi trebalo da ti kaže nešto, ako ne tebi, onda nekom glavnom odboru ili kom već telu koje ima mogućnost da te smeni.

bane

pre 10 godina

Sad bi Čeda hteo da se točak istorije vrati na 5. oktobar 2000 godine ali je zaboravio da se istorija nikada ne ponavlja na isti način. Ovakva ujedinjena opozicija bi bila farsa koja ne bi donela ništa dobro Srbiji. Imali su vremena 13 godina pa ništa nisu učinili osim što su se grdno obogatili a najviše Jovanović i Djilas.
Zašto bi im gradjani ponovo davali vlast? To je nemoralno i nepravedno.
Za 13 godina istočna Evropa je načinila epohalni skok a Srbija je pod njihovom upravom od nekada srednje razvijene zemlje postala Evropski bolesnik u svakom pogledu. Za takvo "dostignuće" ne sleduje fotelja nego robija, svuda u svetu.
Ja nikada više neću glasati ni za koga iz bivšeg DOS-a. Jednostavno, neću da me više prave budalom koja se stalno sapliće o isti kamen. Radije ću biti beli listić.

Matija, Palilula

pre 10 godina

Gospodo,
shvatite, 5. oktobar je prošlost...nema više revolucija, nema ulice kao što (realno) više nema ni tiranije ni jednoumlja u vlasti. 5. oktobra smo vas podržali, gutali suzavac, pendreke.... i videli smo da ste isti kao i oni koje smo skidali sa vlasti tog dana (tu deceniju). izgubili ste svaki kredibilitet i možete da zaboraivite na bilo kakav masovni odziv običnog naroda. niko vam više ne veruje i niko ne želi da vas opet sledi.
Novi 5. oktobar neće doći jer ga niko ne želi.

nebeski srbin

pre 10 godina

licno ste mi svi isti...samo sto mi ovi ne deluju kao lopovi ali su zato ne sposobni..dok ste vi malo sposobniji ali ste se isto tako i dobrano nafatirali!!
sve u svemu...Katastrofa

Marko

pre 10 godina

objedinjavanje opozicije je nuzno za Srbiju. Drzim pesnice Ds-u i Ldp-u, Vesni, Zivkovicu i Canku da ponovo budu predvodnici zdravog dela drustva i da podignu opet onu snaznu Srbiju koja je setala 90-tih

Nik

pre 10 godina

"Jovanović: Opozicija da se ujedini"... jer pojedinacno nece preci cenzus!?

Slazem se... a i vreme je da nestanete! Politikanti odvratni...

P.s. Ne mirisem ni ove na vlasti, da ne bude zabune...

Mustra bačka

pre 10 godina

Bilo bi jako mudro kad bi vas kolege shvatile ozbiljno - jer je došlo do JESTE.
Ovo što se događa - spojeno sa novim zaduživanjem, porezima, cenama itd. može jako loše da proiziđe ne samo za SNS, nego za sve nas.
Gledamo u vas.
Iako ne mogu da vas vidim očima :D, ali ovaj put mudro zborite.

homosapiens

pre 10 godina

I dok je belih listića, vlada nam Ivica i Plačko. Za mađare glasati, nisu bili na vlasti, pa ni Čedomir nije bio. Zoran zaslužuje još jednu šansu. Nije mogao onda "Sablju" da završi. Strašno mnogo kriminalaca-ubica je u Srbiji. Prećeno mu je 100%. Beli listići NIKAKO. SVI SVI SVI .....

prohujalo sa vihorom Čedo

pre 10 godina

E jadu i bedo kako da se ujedinite kad ste dok ste vlast bili nemilice razarali ovu jadnu zemlju doživljavajući je kao svoj plen.Čak ste toliko bili podeljeni da je svako u svom resoru bio gazda i niko mu ništa nije smeo.Zar takvi da se ujedine i oko kog cilja?Cilj da ovi odu da vi dođete,to kod naroda više ne pali.

I onda opet isto

pre 10 godina

Osvojite napr vlast i sada treba svi ti pojedinci i organizacije da se namire i onda nastaju problemi, odmah ili kasnije, nezadovoljstvo postignutim, pa se neko otme, opet napravi neki prelet, udruzi se. I tako iznova, iznova, iznova. Znas li bre chedo koji je put da se udruzujete? Zasto je ovaj put drugacije? Vama je svima dobro, zato se svi i guze u partije, male ili velike, s ove ili one strane. Ne moze dusan petrovic, samo ga uzimam kao primer. Sta me briga za njega i njegove glasace. Bolje se bori da ne glasaju za njega vec tebe. Muka mi je, gradjanska srbijja nema nikakvu sansu, mozda gresim ali poslednjih 30 godina idu mi u prilog.

A.M.

pre 10 godina

Šta da ti kažem Čedo? Glasaću za tebe... možda. Što se ostatka opozicije tiče, pre bih ostavio prazan listić. Da ne verujem SNSu,Tomi i Aci - ne verujem, što kaže narodna poslovica:"Vuk dlaku menja ali ćud nikako."(pun not intended), ali opozicija posle svega ne zaslužuje ponovo da sedi na vlasti. I iako zaista smatram da ti nisi još svoj čovek nego pokušavaš da ponašaš Djindjića i smatram da je dobrih 90% trenutne opozicije obična banda a 99% skupštine izdajnici jer gledaju na stranačku pripadnost a ne na same predloge tokom sednica pa teraju jedni drugima uz kur*c(inat je previše slaba reč) ipak je opozicija bolja nego SNS/SPS u koje jednostavno nemam poverenja uopšte... izvinjavam se ako sam skrenuo sa teme.

proxima centauri

pre 10 godina

Znaci, treba da idemo ispocetka, kao sto je bilo sa DOS-om. Ujedinjena opozicija i pojedinci protiv vlasti.
Mislim da je to lose. Potrebno nam je upravo suprotno. Jasno profilisanje svakog subjekta u politickom zivotu i principijelne koalicije posle izbora.
Gradjani Srbije su sazreli, i zele da glasaju ZA.
Ako zelite moj glas, morate da se precizno izjasnite o svim vaznim pitanjima. Nikakvi preokreti i ostale nebuloze, nego jasan i orocen plan za napredak.

Istina

pre 10 godina

Ko je isti??Kako nema razlike??Sta pricate ljudi,opasuljite se!Kakvu su sansu imali kad ubise Zorana odmah???Stvarno nam je pamcenje kratko.Posle je dosao Tadic,i rasturio stranku,sve Zoranovo je unistio.To je vec druga prica!

zmitjkoe

pre 10 godina

Koliko god da se opozicija ujedini, neće moći da pobede vlast.
(Nece moci, 12. septembar 2013 20:48)

Varas se, vlast je toliko radila protiv sebe da nije stigla nista da uradi. Vlada je posle 6 meseci bila u tako losem stanju da su morali 6 meseci da je rekonstruisu da bi krenuli ispocetka.

Drago mi je sto je Ceda pozvao ostatak demokratske opozicije da se okupe i sto ce on biti lider jer on zna kako da povede i da vodi. Tako je i usao u politiku, kada je poveo studente protiv Milosevica. Sada treba da okupi blok protiv ove nevlasti u kojoj se bije neravnopravna bitka oko prevlasti ko ce da bude novi Milosevic izmedju Milosevicevog batlera i Seseljevog adjutanta. Sve je slicno, samo se stalno ponavlja. Sada ponovo Srbi moraju da biraju izmedju manje losih i vise gorih. Ovog puta treba oterati one koji su 20 godina bili uzasno losi, ali kad su osvojili vlast glasovima obolelih od pileceg gripa koji od mozga pravi corbu, pokazali su kako uzasno losi imaju znanja i vizije da budu jezivo nepodnosljivi.

Cedo, razbucaj bandu, ispuni Vucicevo prorocanstvo da ce uskoro skoncati jer dobro poznaje njegov srpski narod. Sve je vise naroda koji su u Vucicu prepoznali starog Vucica, iako je skinuo bedz, stavio naocare, sastavio prstice i utisao govor, da ga narod bolje ne cuje i vise ne vidi na oci.

dzoki

pre 10 godina

Verujem da ih boli uvo za narod i Srbiju (isto kao i sve politicare),samo im je frka sto su ovi poceli da istrazuju i hapse pa moraju da se okupe da sprece to. Ko je mnogo bogat taj je sigurno nesto radio protiv zakona. Niko,ali niko se nije obogatio potpuno legalno.

Srbin 100%

pre 10 godina

Mislim da je svima jasno da je ovaj pokusaj ponovnog okupljanja DOS-a unapred osudjen na propast zbog velikih programskih razlika stranaka

Aleksa

pre 10 godina

dobra fora, hocemo li u pola osam sherpe i lonce ili kako cemo. koliki ce ovog puta da bude vas deo? misim borba za demokratiju ipak mora da se masno naplati zar ne? ovo je stvarno zemlja cuda. kakva vlast takva i opozicija. sve u svemu jedna opsta ljudska katastrofa, i kojoj je nazalost srbija dopala saka.

ledenjak

pre 10 godina

Jos samo si ti ostao u ovoj gomili politickih prevaranata. Na sledece izbore imas veliko DA mene i moje porodice (nisamo clanovi niti jedene politicke stranke i nikada nismo bili i nemamo namere).

gladni ste vlasti, ha?

pre 10 godina

Kao demokratski nastrojen pristalica eu i nato, ne vidim razlog zasto nesto menjati u ovom trenutku, i to samo zbog alavosti za vlascu opozicije koja je deset godina pokazala sta moze(tjst nije nista pokazala, osim lopovluka i odrzavanja monopola tajkuna)
Poludiktatura s Vucicem na celu ide sasvim dobrim smerom u ovom trenutku.
Kosovo, tajkuni, eu..sasvim ok.
jos samo da se uradi dosta toga na zastiti zivotinja, pravosudju, liberalizaciji internet trgovine i razjurivanju mafije u posti i carini,bezbednosti saobracaja koja je na niskim granama, i ova vlast moze sasvim lepo da izgura jos jedan mandat.

Dusan

pre 10 godina

Mozete vi da se ujedinjujete koliko god hocete... ja cu glasati za bilo koju stranku koja ce se zalagati za uvodjenje Plural Voting sistema http://en.wikipedia.org/wiki/Plural_voting#Belgium , naravno, prilagodjenog nasim uslovima. I za otvaranje DB dosijea. A do tad ne glasam jer stvarno nema svrhe

flomaster

pre 10 godina

Izvinite, ali potrosili ste sve kockice! Sto se mene tice mozete da se ujedinjavate, razjedinjavate , dubite na glavi ...... izlazim na izbore kad budu kao i uvek i kao na proslim SVE CU DA VAS PRECRTAM!
Pravite novu opoziciju, vi ste potroseni lideri!
I dosta mi je glasanja za beogradske partije, partija za koju cu glasati je Koalicija Sever-Jug!

jovanca

pre 10 godina

Ovako…aktivan sam clan Ldp-a ali mislim da mi ova prica vise ne pije vodu. Zasto? Setite se proslih izbora i kampanje Preokret Ldp-a. Ista se prica ponavlja. Tada je napravio platformu,okupio istaknute pojedince....krenuo u politicku borbu...i na kraju sta je bilo...odustao,zacutao. I to u najbitnijim trenucima kampanje. Borbu je predao pre samog kraja. Koji je motiv,ne znam. Isto mislim da ce se i sada sve ponoviti. Situacija sada je uveliko gora sto pokusava da uvece Canka i Zivkovica,ljude koji godinama parazitiraju,i to dobro,od politike. Sve u svemu...promasena ideja. Narod vise nije glup....Hocemo nove ljude na politickoj sceni!

dmts

pre 10 godina

bilo je i vreme...zaboravite na sitne medjusobne nesuglasice napravite zajednicki program a siguran sam da u ds,ldp,lsv,strankama z.zivkovica,d.petrovica,nvo organizacijama,sindikatima i velikoj vecini javnih licnosti postoje kadrovi za tri odlicne vlade koji ce taj program bez problema sprovoditi..

Circulus Vitiosus

pre 10 godina

Ceda je ipak bio mali kada je Djindjic poveo ovu zemlju u pravom smeru. Nadam se da je dobro ispekao zanat. Sada je mozda vreme da bas on povede zemlju tamo gde joj je oduvek mesto.

Maestro

pre 10 godina

Kaze lik u komentu, pa jesi ti prespavao 12 godina!? A ti druze, kao da si se rodio tada, sta je bilo pre - ko nas sada vodi??? Sedamsto pedeset puta vise bih voleo da mi je Ceda koji je oduvek Ceda premijer nego mali SLOBA

Жекс

pre 10 godina

Чедо, рушење без "пројекта" новог стања не долази у обзир. Ја сам дубоко веровао у ДОС и шта то оно би? Испало је да је цео ДОС био само један човек - Зоран Ђинђић, а ви сви око њега ништа нисте могли да сачувате, чак ни Зорана. Тако да све које позиваш можеш да убројиш у екипу за рушење.

Nenad

pre 10 godina

Samo budala moze da kaze da nas je DOS upropastio. DOS jeste propustio priliku da reformise drzavu, ali upropasceni smo bili za vreme Milosevica koji je ekonomiju i infrastrukturu uvlaceci zemlju u ratove, sravnio za narednih pola veka. Plate su bile samo 70 dm i to je kasnilo, a pre Milosevica su plate bile oko 1000 dm, zivelo se pristojno, ne preterano bogato.

Laca

pre 10 godina

@Maestro
Samo ukratko - grešiš. Upravo suprotno sam rekao: Čeda sa Platoa iz '96. i Čeda iz LDP-a '13. su dve potpuno suprotne ličnosti. Ili se čovek totalno promenio, ili nas je lagao tada, ili nas laže sada. Slep si ako to ne vidiš. A meni je potpuno isto da li me laže veliki ili mali Sloba, Čeda, Voja, Boki ili Toma, Aca ili bilo ko drugi. Dok se ne pojavi neko novi, ali sa čvrstim garancijama da misli ono što govori, uopšte ne razmatram izlazak na izbore. A naročito ne razmatram samozavaravanje da će me oni koji su 12 godina bili na vlasti ili oko vlasti izvući iz blata u koje nas je bacio Sloba, a oni umesto da nas izvade kad smo ih posle sile muke i žrtava postavili na vlast, još dublje nas uvaljali. Čak i da su hteli bolje (a nisu), pokazali su se nesposobnima da urade nešto za narod (ali vrlo sposobnima da urade mnogo za sebe).

barracuda

pre 10 godina

Takozvana "demokratska opozicija Srbije" najbrutalnije se poigrala sa nesrećom ljudi. Ona je prodavala iluzije i igrala na bolne karte pojedinaca. Ona je obećavala sve ono što bi ljudi voleli da čuju. Nju nije interesovalo bilo šta sem dolaska na vlast. I tako se ponaša i dan-danas. Samo vlast. I po tome se apsolutno ni najmanje ne razlikuje od SPS-a, SNS-a (Radikala) i ostalih DB stranaka.
"Demokratska" Srbija, odnosno njeni politički predstavnici, zapravo su bili samo drugo lice iste, nedemokratske, totalitarne, staljinističko-titoističke Srbije. Očevi i oci te i takve Srbije, Ćosić, Ljubomir Tadić, Latinka Perović-svi oni su bili deo istog sistema poput Miloševića. Svi oni su se ponašali isto. Svi su želeli isto, samo drugačijim metodama. I logično, takvi ljudi nisu ni mogli, ni hteli, ni želeli da mjenjaju suštinu. A suština je jasna: svi su oni hteli Srbiju u kojoj bi kontrolisali bukvalno sve.

Sama ova priča gospodina Jovanovića je više od ironije.

Srbija nema republikansku tradiciju, niti ju je u svom postojanju ikada imala. Srbija nije bila monarhija jedino u periodu ropstva. Bilo pod turcima, bilo pod komunistima.

cax

pre 10 godina

Neka se koalicija zove ZVPSC, Zelimo Vlast Po Svaku Cenu. Sada vec postoji generacija mladih ljudi kojoj se ne seca drugih politicara osim vas. Kada su naucili prva slova vi ste uzjahali vlast, a neki od njih su ada vec roditelji postali. Kako vas nije sramota da posle vise od decenije, tokom koje ste radili jedino za svo dzep, sada prosipate pricu da zelite da se ujedinite kako bi nama bilo bolje.

Maestro

pre 10 godina

@Laca mislim da se on najmanje promenio. Svi smo svesni da LDP zbog njegovih repova ispasta, ali kada to ostavimo po strani, zaista je stranka koja vec od 2005 govori istinu ali je to narodu neprihvatljivo. Danas kada ono sto je LDP pricao tada u delo sprovodi Vucic narod to podrzava a izgubili smo godine. U skupstini su zaista najkonstruktivniji i imaju najlepse manire, ali zbog iznosenja realnosti nemaju podrsku naroda.

cenicemo to...

pre 10 godina

Izvinite a koja opozicija!Ako se misli na one sto su do skoro vladali i one sto su ih podrzavali sa politicki udobnih i uticajnih mesta...Koji su dok su bili na vlasti,vladali kao da su opozicja sopstvenim gradjanima...I da se ujedini danasnja opozicja,bilo bi previse optimisticno da se nadaju nekom uspehu u bliskoj buducnosti..Jos smo pod utiskom vasih politickih uticajnih mogucnosti...Mislim da bi se ta ujedinjena opozicija,trebalo da ujedini pre oko pripreme odgovora na pitanje...Ko je kriv i ko ce podneti odgovornost za ovo, kakvu ste drzavu i gradjane ostavili prilikom odlaska sa vlasti! Cenicemo to!

Mira

pre 10 godina

Citajuci komentare primetila sam kako SNS botovi idu na foru kao oni gutali suzavac udarali u serpe i lonce i vise ne veruju nikome iz opozicije...he he he a ispod jedno sto i kusur pluseva. Mnogo ste bre providni! Tako je Cedo...Hajmo hajde svi..svi..svi! Nismo zaboravili idemo samo ovaj put pamet u glavu i cistite sve sto je crno crveno ili odosmo u bestraga! Ovo sto nam se danas desava se vise ne moze izdrzati!

Maka@

pre 10 godina

Bane istorija se uvek ponavlja na isti nacin...nasa je makar dokaz toga :) Mi smo zauvek u 5 oktobru nikad ne dodjosmo do 6. Uvek u pripremama nikad u akciji. Zivimo isti dan vec 13 godina..tako je sa svakim datumom u nasoj istoriji 28. jun, 6 april, 5 oktobar..kad malo bolje razmislim ovo je sve samo jedan dug i naporan dan kome nema kraja, i noc je bolja od njega :)

daba

pre 10 godina

Uvek si imao moj glas, ustvari tvoja stranka, ali ako se ujedinite na bilo koji nacin sa tim barabama koji su izvrgi ruglu ideju kojoj tezi LDP nema sanse da cete ikada dobiti moj glas. Da li vi zaista sebe pronalazite u istom kosu sa DS i onim sto je ta stranka predstavljala prethodnih godina???

Idi

pre 10 godina

Ovi i oni JESU isti. isto su bezidejni, isto korumpirani. Za ove me bas briga, od onih sam ocekivao puno, ispalo veliko nista. Sve sto je uradjeno dobro bilo je pod pritiskom Evrope, uz velike otpore onih. Obesmislili su sve cega su se prihvatili.
Sta na kraju bi sa istragom oko atentata? Nesto nisam video da se Ceda bavio ovim pitanjem (kad vec Tadic nije).
Kakve su institucije nakon 8 godina neprikosnovene vladavine? Ekonomija? Ljudska prava?
Sad su kao krivi ovi, koji su dosli juce, dok su oni zapravo posadili ovo sto sada gledamo.
I sada da ponovo glasam...ma moze, how yes no, evo sad cu, krenuo sam.

Manjak stolova

pre 10 godina

@prohujalo sa vihorom Čedo Ako si zaboravio, ja nisam. Do sada su svi bili na vlasti. DS je preuzeo razorenu zemlju, i ma koliko vi sada želeli biti odani vašoj stranci, pa njih blatili, moramo da priznamo da su mnogo toga učinili. Ovi sada sve to razaraju. Teže nam je svima, bez razlike i to mnogo. Članovi sns-a se još nečemu malo i nadaju, jer su im obećana zaposlenja, ali i oni će se brzo razočarati. Boljitka neće biti, a ne mogu svi ni da se zaposle po javnim preduzećima. Nažalost više ni stolova dovoljno nema

kosovac

pre 10 godina

zadnji put kad se ujedinismo protiv Milosevica, nama obicnim smrtnicima je sve gore i gore, zato daj da se vise ne ujedinjujemo kad te molim, nego neka svako radi svoj posao.

bob rok

pre 10 godina

Opet? Vi mislite da narod ima kratku pamet? Samo napred i ne zaboravite Vuka. Ups, izvinjavam se, Vuk ipak zna kome da se prikloni...

Balša R.

pre 10 godina

Ne verujem ni vama niti ikome drugom, a vi lično ste mi posebno antipatični.
No, problem je u tome što desničar nikad ne mogu biti, i što mi se koža ježi od Jednog Vođe. Imam nameru UVEK da glasam za demokratski centar, levicu, šta god da bude, samo za ove nikad.
Toliko.

Velibor, USA

pre 10 godina

Tipično je da antiDOS komentatori ni u jednoj reči a kamoli rečenici ne pominju koštunicu i njegovu "EU zadnja rupa na svirali" praksu koja se u svemu štetnom po Srbiju vršila, kada pominju tobožnjih 12 godina vlade DS-a te još svesno lažu kao i da je eto Čeda vladao toliko.....

Puna podrška napokon ujedinjavanju progresivnije srpske opozicije! To je trebalo već biti učinjeno odavno, još pred prošlogodišnje izbore! Da ste bili ujedinjeni, ne bi deca smiloševića i šešelja ni došla na vlast!

Banat

pre 10 godina

@proxima centauri
gradjani Srbije su sazreli? jel to sarkazam? kad trpis Slobu 13 godina i ove prevarante jos toliko, tebi ce se na grbacu oooooopusteno uvaliti jos jedna druzina sarlatana za jos 13.

evo gledaj. . .

beogradjanin

pre 10 godina

podrzavam ideju ali bez petrovica, jer je njegov jedini cilj da blati ds il se varam?
treba pruziti takodje ovoj ideji sansu, jer posle smrti djindjica na srpskoj sceni nije bilo ldp-a a ni Ds-a do 2008, tadic kao predsednik nista nije ni mogao da radi kad se tad Kostunica pitao za sve I po meni, on, velja I dinkic su glavni odgovorni za propast 5. oktobra I cele ideologije DOS-a.
tako da bih podrzao ovo ujedinjenje ako bi nastavili tamo gde je djindjic stao I ako bi radili za narod da ima EU vrednosti.

codeman

pre 10 godina

Haha, zamisli Čedu, mislim da stranka Dušana Petrovića može najviše da doprinese tom novom DOS u. On je baš političar koji je ostavio dubok trag na političkoj sceni Srbije i dubok džep. Pozdrav za sve revolucionare jer dragi moji, počeo je 6. oktobar konačno

nesa

pre 10 godina

Novi ,,DOS,,koji nas je doveo dovde i sve sami ,,propali,,politicari koji bi posle svega sto su upropastili ponovo da prigrabe vlast za sebe,a ne ni za partiju ni za drustvo.Nadam se da su ih gradjani srbije prepoznali.

Дај шта даш

pre 10 godina

Овај од кад је смувао Слобу, не уме да стане или бар успори.
Рођени лидер!
И у ЦЗ би далеко догурао...

BožeSačuvaj

pre 10 godina

Gospodin Jovanović kao da poziva na rat i opštu mobilizaciju! Ne znam zašto, ni kako će ubediti ljude koji su otišli iz politike da se u istu vrate. Šta,okupiće "otpad političke javnosti" i krenuti na Vučića i Nikolića koji su za ovu zemlju najviše uradili? Spomenuo je i "kupovinu ljudi iz LDP", pa to govori o karakteru i kvalitetu ljudi koji su primani u stranku.

Sin po materi

pre 10 godina

Postoji li alternativa onome sto danas radi vlada? Resava Kosovo, napreduje ka EU, bas kao i svaka prethodna vlada u manjoj ili vecoj meri. Ne treba praviti kupus koalicije. Neka svako ima svoju ponudu pa ce biraci tacno da odrede u kojoj meri podrzavaju te ideje. Posle na osnovu toga neka se sakupi vecina.

proxima centauri

pre 10 godina

@(Banat, 13. septembar 2013 06:32)

Ne, nije sarkazam. Zaista mislim da smo sazreli. Ja sam na proslim izborima bila "beli listic".
Ako nema jasnog plana, bicu opet.
Pogledajte komentare u kojima se "preti" belim listicem i njihove ocene. Beli listic je, mic po mic, postao vrsta pritiska na vlast, a i na opoziciju.
Glasanje ZA sarlatane, pa i to je nesto, naspram glasanja PROTIV, pri cemu pojma nemate sta je TO.
Ako sarlatani budu imali vecinu onda ostaju na vlasti. To je demokratski.
Videcemo.

juca

pre 10 godina

Ceda "uzivalac opojnih droga" ne znam koje su neopojne.
Djindjic strani placenik...
Vecina vas koji velicate Djindjica sada ste govorili takodje da je strani placenik. Ima li sada takvih, mislim stranih I to. Laz ponovljenja 10 puta postaje istina. Ne razumem jos ko zeli da glasa za ideju, Svuda se glasa za manje zlo, ali ce proci generacije pre nego sto to ovaj narod shvati.

MA - STA - KAZES

pre 10 godina

Cak kad bi ste uspeli da se ujedinite nemate nikakve sanse da vam gradjani Srbije ponovo ukazu poverenje . Pogotovu kada je predvodnik Cedomir Jovanovic, sta bi to sada bio novi DOS samo malo mladji, pa kao prosli put sklopili ste vlast, a potom svako radio za sebe i svoju stranku, a gradjane ste zaboravili kao da nisu ni postojali.

more turci ne gazite oranja

pre 10 godina

Aman, Chaddo, ne budi dosadan vise sa tim ujedinjenjem. Srbiji ovakva opozicija ne treba.
Promenite se, naravno ,na bolje, pa vam ujedinjenje nece trebati a do tada nestanite iz nasih zivota.

Otpravnik demokrata

pre 10 godina

Čeda želi da opet napravi DOS koji nas je doveo do bankrota za samo 12 godina.Želi ponovod a oživi mrtvi , u svetu, neoliberalizam.
Ovakav pokušaj je unapred osuđen samo na inicijativu.

Kraljev Gambit

pre 10 godina

Počelo grupisanje malih parija oko DS-a. Još jedan primer da su svo vreme bili zajedno i radili u savezništvu. Očigledna borba za prelazak cenzusa na sledećim izborima.

Bas si ubedljiv

pre 10 godina

Da, da vi samo patite za pozicijom, kako kazes. Jedino za sta patite je da budete u poziciji, kako biste bili u poziciji da imate moc za svoje biznis kombinacije i malverzacije.

građanski savez

pre 10 godina

Zašto imam utisak da se Čeda preporučuje za vođu takve nove ujedinjene opozicije!? Kako god bilo, ne vidim svetlu budućnost za tu ideju.

fidel

pre 10 godina

Samo budala moze da kaze da DOS nije upropastio DSS. Cedo strpljenja , u Srbiji uvek vreme radi za opoziciju, imamo I kratko pamcenje, tako da je sve u redu. Danas se bolje zivi nego pre godinu dana definitivno.

Dragna981

pre 10 godina

Nikakav program Cedo ( mrtvo slovo na papiru) bivse vlade ne moze da zainteresueje gradjane da im posle 2 madnata opet poklone svoje poverenje. To bi za njih samo znacilo da gradjani nista nisu ukapirali i da bimogli da nastave da cerupaju zemlju kako su navikli.

Grčanski pecaroš

pre 10 godina

Ujediniti Đilasa i Koštunicu? Ujediniti Đilasa i Petrovića? Ujediniti Jovanovića i Koštunicu?
Pre će biti smak sveta nego ovo spojiti i naći im zajedničku crtu!

preispitivanje...

pre 10 godina

Ova vlast ima podrsku gradjana i medjunarodne javnosti i to ogromnu!Vas smo imali,pa sklonili..Sada ovi pokusavaju i pored vasih podmetanja...Trece nemamo!Ove podrske spominjem ne iz preteranih emocija koje gajim prema njima,nego cisto iz pragmaticnih razloga!Hoce neko da ulaze u ovu zemlju a ne u vas i to nam se dopada!I te price o porezima, poskupljenjima i rupama u saksiji,koje kao vas narocito pogadjaju u ime gradjana,toliko deluje licemerno da izaziva mucninu!Da su i najgori,bolji su od vas! Pa mi smo svesno vas sklonili ,da bi nesto menjali a dobro smo znali da nam nece biti lako!Svesno smo usli u taj rizik i svojevoljno..Sto vi sami sebe bodrite,pokusavate da ojacate,pa se udruzujete....Nista vam to gospodo vise ne vredi!Poverenje se tesko stice ,ali se lako gubi!A vi ste ga izgubili za duzi period...Vama predstoji preispitivanje,odredjivanje odgovornosti!Nema vise onih gradjana na koje ste navikli!Niti smo mi vise isti,niti ste vi isti..Vi ste mnogo gori,nego sto smo mislili!

Marko

pre 10 godina

objedinjavanje opozicije je nuzno za Srbiju. Drzim pesnice Ds-u i Ldp-u, Vesni, Zivkovicu i Canku da ponovo budu predvodnici zdravog dela drustva i da podignu opet onu snaznu Srbiju koja je setala 90-tih

Uaaaaaaaaaaaaaaa!

pre 10 godina

DS i Ldp bez uvrede vam zelim politicki nestanak jer ne vidim svrhu vaseg postojanja.Ova prica o ujedinjenju je samar zdravom razumu,vi ste gospodo imali sansu,prokockali ste je,nas izradili i izneverili a vi se napunili i nista drugo uradili niste.Zbog vas takvih kakvi ste mi smo ovde gde jesmo,zbog vas!!!!Samo lud ce vam dati drugu sansu.
E pa zbogom.I da 0+0 jednako..... e to je vase ujedinjenje.

Mustra bačka

pre 10 godina

Bilo bi jako mudro kad bi vas kolege shvatile ozbiljno - jer je došlo do JESTE.
Ovo što se događa - spojeno sa novim zaduživanjem, porezima, cenama itd. može jako loše da proiziđe ne samo za SNS, nego za sve nas.
Gledamo u vas.
Iako ne mogu da vas vidim očima :D, ali ovaj put mudro zborite.

homosapiens

pre 10 godina

I dok je belih listića, vlada nam Ivica i Plačko. Za mađare glasati, nisu bili na vlasti, pa ni Čedomir nije bio. Zoran zaslužuje još jednu šansu. Nije mogao onda "Sablju" da završi. Strašno mnogo kriminalaca-ubica je u Srbiji. Prećeno mu je 100%. Beli listići NIKAKO. SVI SVI SVI .....

zmitjkoe

pre 10 godina

Koliko god da se opozicija ujedini, neće moći da pobede vlast.
(Nece moci, 12. septembar 2013 20:48)

Varas se, vlast je toliko radila protiv sebe da nije stigla nista da uradi. Vlada je posle 6 meseci bila u tako losem stanju da su morali 6 meseci da je rekonstruisu da bi krenuli ispocetka.

Drago mi je sto je Ceda pozvao ostatak demokratske opozicije da se okupe i sto ce on biti lider jer on zna kako da povede i da vodi. Tako je i usao u politiku, kada je poveo studente protiv Milosevica. Sada treba da okupi blok protiv ove nevlasti u kojoj se bije neravnopravna bitka oko prevlasti ko ce da bude novi Milosevic izmedju Milosevicevog batlera i Seseljevog adjutanta. Sve je slicno, samo se stalno ponavlja. Sada ponovo Srbi moraju da biraju izmedju manje losih i vise gorih. Ovog puta treba oterati one koji su 20 godina bili uzasno losi, ali kad su osvojili vlast glasovima obolelih od pileceg gripa koji od mozga pravi corbu, pokazali su kako uzasno losi imaju znanja i vizije da budu jezivo nepodnosljivi.

Cedo, razbucaj bandu, ispuni Vucicevo prorocanstvo da ce uskoro skoncati jer dobro poznaje njegov srpski narod. Sve je vise naroda koji su u Vucicu prepoznali starog Vucica, iako je skinuo bedz, stavio naocare, sastavio prstice i utisao govor, da ga narod bolje ne cuje i vise ne vidi na oci.

beli listic zauvek

pre 10 godina

Cedo,
Meni je dosta "ujedinjavanja" opozicije...Preživeo sam i glasao za DEPOS, ZAJEDNO, DOS......i na kraju ispade da ste ISITI kao i "oni".
Ne Čedo...ne verujem više ni vama ni njima. Imali ste priliku da pokažete šta znate, šta možete, da pokažete da ste drugačiji, bolji...Niste iskoristili tu priliku i ja vam drugu šansu neću dati. Niste je zaslužili. Svaki dan gledam kako "vi" za koje sam se borio i glasao devedesetih živite sve bolje i raskošnije, kako "bivše" ne dirate i kako se talite sa njima a meni (i ogromnoj većini naroda) je sve gore. NE, više vam ne verujem, ispucali ste SVE kredite...A ni ovi koji trenutno vladaju nisu ni mali bolji ni gori od vas. Dakle zašto bih umesto jednih loših pomagao da vlast zajašu drugi loši?
Zbogom.

ledenjak

pre 10 godina

Jos samo si ti ostao u ovoj gomili politickih prevaranata. Na sledece izbore imas veliko DA mene i moje porodice (nisamo clanovi niti jedene politicke stranke i nikada nismo bili i nemamo namere).

šetač

pre 10 godina

Čedo,pozovi čuvare vatre,ima nas još koji nismo zbrisali u inostranstvo,i još gmižemo po ovoj kaldrmi.Normalno,skini skupoceno odelce,u patike i trenerku i repriza,ako imaš kondiciju!

mark

pre 10 godina

Dzaba vam ujedinjenje. Pokazali ste da se ne razlikujete mnogo od vasih oponenata. Nekad sam demonstrirao, delio plakate za Borisa, trosio svoje vreme a vi za nas NISTA niste uradili. Niste nam omogucili (kad ste mogli) da dobijamo platu za svoj rad na belo (ne u koverti ili na crno) i redovno (umeo sam da cekam i po 6 plata), niste nam omogucili da se prema nama odnose kao prema radnicima (bio sam stoka kojom je mlatio novopeceni privatnik kako mu se htelo, bez godisnjeg prema zakonu, bez placenog prekovremenog, uz povremeni mobing... ). Predugacak je spisak sta vam sve stavljamo na teret, najvise unistenu nadu u normalan zivot ovde. Ucestvovali ste i vi u unistavanju privrede (za licni interes najcesce)pa ostadoh bez posla, a moja porodica bez jedne plate.
I vi sad ocekujete podrsku on mene!? Sto se mene tice nikad vise. Nadam se da ce "ovi" dobro da vas "pritisnu" da osetite baarem malo kako je meni bilo.

dmts

pre 10 godina

bilo je i vreme...zaboravite na sitne medjusobne nesuglasice napravite zajednicki program a siguran sam da u ds,ldp,lsv,strankama z.zivkovica,d.petrovica,nvo organizacijama,sindikatima i velikoj vecini javnih licnosti postoje kadrovi za tri odlicne vlade koji ce taj program bez problema sprovoditi..

prohujalo sa vihorom Čedo

pre 10 godina

E jadu i bedo kako da se ujedinite kad ste dok ste vlast bili nemilice razarali ovu jadnu zemlju doživljavajući je kao svoj plen.Čak ste toliko bili podeljeni da je svako u svom resoru bio gazda i niko mu ništa nije smeo.Zar takvi da se ujedine i oko kog cilja?Cilj da ovi odu da vi dođete,to kod naroda više ne pali.

bane

pre 10 godina

Sad bi Čeda hteo da se točak istorije vrati na 5. oktobar 2000 godine ali je zaboravio da se istorija nikada ne ponavlja na isti način. Ovakva ujedinjena opozicija bi bila farsa koja ne bi donela ništa dobro Srbiji. Imali su vremena 13 godina pa ništa nisu učinili osim što su se grdno obogatili a najviše Jovanović i Djilas.
Zašto bi im gradjani ponovo davali vlast? To je nemoralno i nepravedno.
Za 13 godina istočna Evropa je načinila epohalni skok a Srbija je pod njihovom upravom od nekada srednje razvijene zemlje postala Evropski bolesnik u svakom pogledu. Za takvo "dostignuće" ne sleduje fotelja nego robija, svuda u svetu.
Ja nikada više neću glasati ni za koga iz bivšeg DOS-a. Jednostavno, neću da me više prave budalom koja se stalno sapliće o isti kamen. Radije ću biti beli listić.

Circulus Vitiosus

pre 10 godina

Ceda je ipak bio mali kada je Djindjic poveo ovu zemlju u pravom smeru. Nadam se da je dobro ispekao zanat. Sada je mozda vreme da bas on povede zemlju tamo gde joj je oduvek mesto.

Bivši glasač

pre 10 godina

Opozicija ne treba da se ujedini, već da se reformiše. LDP sa tobom na čelu prolazi sve gore i gore. To bi trebalo da ti kaže nešto, ako ne tebi, onda nekom glavnom odboru ili kom već telu koje ima mogućnost da te smeni.

A.M.

pre 10 godina

Šta da ti kažem Čedo? Glasaću za tebe... možda. Što se ostatka opozicije tiče, pre bih ostavio prazan listić. Da ne verujem SNSu,Tomi i Aci - ne verujem, što kaže narodna poslovica:"Vuk dlaku menja ali ćud nikako."(pun not intended), ali opozicija posle svega ne zaslužuje ponovo da sedi na vlasti. I iako zaista smatram da ti nisi još svoj čovek nego pokušavaš da ponašaš Djindjića i smatram da je dobrih 90% trenutne opozicije obična banda a 99% skupštine izdajnici jer gledaju na stranačku pripadnost a ne na same predloge tokom sednica pa teraju jedni drugima uz kur*c(inat je previše slaba reč) ipak je opozicija bolja nego SNS/SPS u koje jednostavno nemam poverenja uopšte... izvinjavam se ako sam skrenuo sa teme.

Nik

pre 10 godina

"Jovanović: Opozicija da se ujedini"... jer pojedinacno nece preci cenzus!?

Slazem se... a i vreme je da nestanete! Politikanti odvratni...

P.s. Ne mirisem ni ove na vlasti, da ne bude zabune...

Istina

pre 10 godina

Ko je isti??Kako nema razlike??Sta pricate ljudi,opasuljite se!Kakvu su sansu imali kad ubise Zorana odmah???Stvarno nam je pamcenje kratko.Posle je dosao Tadic,i rasturio stranku,sve Zoranovo je unistio.To je vec druga prica!

Srbin 100%

pre 10 godina

Mislim da je svima jasno da je ovaj pokusaj ponovnog okupljanja DOS-a unapred osudjen na propast zbog velikih programskih razlika stranaka

Matija, Palilula

pre 10 godina

Gospodo,
shvatite, 5. oktobar je prošlost...nema više revolucija, nema ulice kao što (realno) više nema ni tiranije ni jednoumlja u vlasti. 5. oktobra smo vas podržali, gutali suzavac, pendreke.... i videli smo da ste isti kao i oni koje smo skidali sa vlasti tog dana (tu deceniju). izgubili ste svaki kredibilitet i možete da zaboraivite na bilo kakav masovni odziv običnog naroda. niko vam više ne veruje i niko ne želi da vas opet sledi.
Novi 5. oktobar neće doći jer ga niko ne želi.

Laca

pre 10 godina

Ne mogu da verujem čitajući ove komentare, da još ima toliko ljudi koji veruju da su Čeda, Čanak, Petrović, Živković, sutra možda i Dinkić, neka "drugačija", a naročito "bolja" Srbija. Ljudi, jeste li prespavali prethodnih 12 godina. Ej, 12 godina! Ja sam 9 godina išao na sve moguće proteste i mitinge protiv Miloševića, i mislio sam da nikada neće sići, i činilo mi se da je tih njegovih 13 godina do 5. oktobra čitava večnost, a evo prođe skoro 13 godina od tog petog oktobra, a NIŠTA se na bolje nije promenilo, mogu reći samo suprotno. Čedo, ti si kao i ja '96. pešačio u patikama do Slavije, i kretao na Dedinje. Danas voziš džipove i furaš ciple od par hiljada evra, na osnovu 0 dana radnog staža. Ja u međvremenu završih fakultet, platu primam na ruke, a još sam srećan što sam prijavljen bar na minimalac. Auto nemam, a i šta će mi, u mojoj ulici se ne može proći od rupa.

nebeski srbin

pre 10 godina

licno ste mi svi isti...samo sto mi ovi ne deluju kao lopovi ali su zato ne sposobni..dok ste vi malo sposobniji ali ste se isto tako i dobrano nafatirali!!
sve u svemu...Katastrofa

Manjak stolova

pre 10 godina

@prohujalo sa vihorom Čedo Ako si zaboravio, ja nisam. Do sada su svi bili na vlasti. DS je preuzeo razorenu zemlju, i ma koliko vi sada želeli biti odani vašoj stranci, pa njih blatili, moramo da priznamo da su mnogo toga učinili. Ovi sada sve to razaraju. Teže nam je svima, bez razlike i to mnogo. Članovi sns-a se još nečemu malo i nadaju, jer su im obećana zaposlenja, ali i oni će se brzo razočarati. Boljitka neće biti, a ne mogu svi ni da se zaposle po javnim preduzećima. Nažalost više ni stolova dovoljno nema

dzoki

pre 10 godina

Verujem da ih boli uvo za narod i Srbiju (isto kao i sve politicare),samo im je frka sto su ovi poceli da istrazuju i hapse pa moraju da se okupe da sprece to. Ko je mnogo bogat taj je sigurno nesto radio protiv zakona. Niko,ali niko se nije obogatio potpuno legalno.

BožeSačuvaj

pre 10 godina

Gospodin Jovanović kao da poziva na rat i opštu mobilizaciju! Ne znam zašto, ni kako će ubediti ljude koji su otišli iz politike da se u istu vrate. Šta,okupiće "otpad političke javnosti" i krenuti na Vučića i Nikolića koji su za ovu zemlju najviše uradili? Spomenuo je i "kupovinu ljudi iz LDP", pa to govori o karakteru i kvalitetu ljudi koji su primani u stranku.

gladni ste vlasti, ha?

pre 10 godina

Kao demokratski nastrojen pristalica eu i nato, ne vidim razlog zasto nesto menjati u ovom trenutku, i to samo zbog alavosti za vlascu opozicije koja je deset godina pokazala sta moze(tjst nije nista pokazala, osim lopovluka i odrzavanja monopola tajkuna)
Poludiktatura s Vucicem na celu ide sasvim dobrim smerom u ovom trenutku.
Kosovo, tajkuni, eu..sasvim ok.
jos samo da se uradi dosta toga na zastiti zivotinja, pravosudju, liberalizaciji internet trgovine i razjurivanju mafije u posti i carini,bezbednosti saobracaja koja je na niskim granama, i ova vlast moze sasvim lepo da izgura jos jedan mandat.

Otpravnik demokrata

pre 10 godina

Čeda želi da opet napravi DOS koji nas je doveo do bankrota za samo 12 godina.Želi ponovod a oživi mrtvi , u svetu, neoliberalizam.
Ovakav pokušaj je unapred osuđen samo na inicijativu.

flomaster

pre 10 godina

Izvinite, ali potrosili ste sve kockice! Sto se mene tice mozete da se ujedinjavate, razjedinjavate , dubite na glavi ...... izlazim na izbore kad budu kao i uvek i kao na proslim SVE CU DA VAS PRECRTAM!
Pravite novu opoziciju, vi ste potroseni lideri!
I dosta mi je glasanja za beogradske partije, partija za koju cu glasati je Koalicija Sever-Jug!

daba

pre 10 godina

Uvek si imao moj glas, ustvari tvoja stranka, ali ako se ujedinite na bilo koji nacin sa tim barabama koji su izvrgi ruglu ideju kojoj tezi LDP nema sanse da cete ikada dobiti moj glas. Da li vi zaista sebe pronalazite u istom kosu sa DS i onim sto je ta stranka predstavljala prethodnih godina???

Maestro

pre 10 godina

Kaze lik u komentu, pa jesi ti prespavao 12 godina!? A ti druze, kao da si se rodio tada, sta je bilo pre - ko nas sada vodi??? Sedamsto pedeset puta vise bih voleo da mi je Ceda koji je oduvek Ceda premijer nego mali SLOBA

cax

pre 10 godina

Neka se koalicija zove ZVPSC, Zelimo Vlast Po Svaku Cenu. Sada vec postoji generacija mladih ljudi kojoj se ne seca drugih politicara osim vas. Kada su naucili prva slova vi ste uzjahali vlast, a neki od njih su ada vec roditelji postali. Kako vas nije sramota da posle vise od decenije, tokom koje ste radili jedino za svo dzep, sada prosipate pricu da zelite da se ujedinite kako bi nama bilo bolje.

barracuda

pre 10 godina

Takozvana "demokratska opozicija Srbije" najbrutalnije se poigrala sa nesrećom ljudi. Ona je prodavala iluzije i igrala na bolne karte pojedinaca. Ona je obećavala sve ono što bi ljudi voleli da čuju. Nju nije interesovalo bilo šta sem dolaska na vlast. I tako se ponaša i dan-danas. Samo vlast. I po tome se apsolutno ni najmanje ne razlikuje od SPS-a, SNS-a (Radikala) i ostalih DB stranaka.
"Demokratska" Srbija, odnosno njeni politički predstavnici, zapravo su bili samo drugo lice iste, nedemokratske, totalitarne, staljinističko-titoističke Srbije. Očevi i oci te i takve Srbije, Ćosić, Ljubomir Tadić, Latinka Perović-svi oni su bili deo istog sistema poput Miloševića. Svi oni su se ponašali isto. Svi su želeli isto, samo drugačijim metodama. I logično, takvi ljudi nisu ni mogli, ni hteli, ni želeli da mjenjaju suštinu. A suština je jasna: svi su oni hteli Srbiju u kojoj bi kontrolisali bukvalno sve.

Sama ova priča gospodina Jovanovića je više od ironije.

Srbija nema republikansku tradiciju, niti ju je u svom postojanju ikada imala. Srbija nije bila monarhija jedino u periodu ropstva. Bilo pod turcima, bilo pod komunistima.

cenicemo to...

pre 10 godina

Izvinite a koja opozicija!Ako se misli na one sto su do skoro vladali i one sto su ih podrzavali sa politicki udobnih i uticajnih mesta...Koji su dok su bili na vlasti,vladali kao da su opozicja sopstvenim gradjanima...I da se ujedini danasnja opozicja,bilo bi previse optimisticno da se nadaju nekom uspehu u bliskoj buducnosti..Jos smo pod utiskom vasih politickih uticajnih mogucnosti...Mislim da bi se ta ujedinjena opozicija,trebalo da ujedini pre oko pripreme odgovora na pitanje...Ko je kriv i ko ce podneti odgovornost za ovo, kakvu ste drzavu i gradjane ostavili prilikom odlaska sa vlasti! Cenicemo to!

Mira

pre 10 godina

Citajuci komentare primetila sam kako SNS botovi idu na foru kao oni gutali suzavac udarali u serpe i lonce i vise ne veruju nikome iz opozicije...he he he a ispod jedno sto i kusur pluseva. Mnogo ste bre providni! Tako je Cedo...Hajmo hajde svi..svi..svi! Nismo zaboravili idemo samo ovaj put pamet u glavu i cistite sve sto je crno crveno ili odosmo u bestraga! Ovo sto nam se danas desava se vise ne moze izdrzati!

jovanca

pre 10 godina

Ovako…aktivan sam clan Ldp-a ali mislim da mi ova prica vise ne pije vodu. Zasto? Setite se proslih izbora i kampanje Preokret Ldp-a. Ista se prica ponavlja. Tada je napravio platformu,okupio istaknute pojedince....krenuo u politicku borbu...i na kraju sta je bilo...odustao,zacutao. I to u najbitnijim trenucima kampanje. Borbu je predao pre samog kraja. Koji je motiv,ne znam. Isto mislim da ce se i sada sve ponoviti. Situacija sada je uveliko gora sto pokusava da uvece Canka i Zivkovica,ljude koji godinama parazitiraju,i to dobro,od politike. Sve u svemu...promasena ideja. Narod vise nije glup....Hocemo nove ljude na politickoj sceni!

Aleksa

pre 10 godina

dobra fora, hocemo li u pola osam sherpe i lonce ili kako cemo. koliki ce ovog puta da bude vas deo? misim borba za demokratiju ipak mora da se masno naplati zar ne? ovo je stvarno zemlja cuda. kakva vlast takva i opozicija. sve u svemu jedna opsta ljudska katastrofa, i kojoj je nazalost srbija dopala saka.

Dusan

pre 10 godina

Mozete vi da se ujedinjujete koliko god hocete... ja cu glasati za bilo koju stranku koja ce se zalagati za uvodjenje Plural Voting sistema http://en.wikipedia.org/wiki/Plural_voting#Belgium , naravno, prilagodjenog nasim uslovima. I za otvaranje DB dosijea. A do tad ne glasam jer stvarno nema svrhe

Sin po materi

pre 10 godina

Postoji li alternativa onome sto danas radi vlada? Resava Kosovo, napreduje ka EU, bas kao i svaka prethodna vlada u manjoj ili vecoj meri. Ne treba praviti kupus koalicije. Neka svako ima svoju ponudu pa ce biraci tacno da odrede u kojoj meri podrzavaju te ideje. Posle na osnovu toga neka se sakupi vecina.

I onda opet isto

pre 10 godina

Osvojite napr vlast i sada treba svi ti pojedinci i organizacije da se namire i onda nastaju problemi, odmah ili kasnije, nezadovoljstvo postignutim, pa se neko otme, opet napravi neki prelet, udruzi se. I tako iznova, iznova, iznova. Znas li bre chedo koji je put da se udruzujete? Zasto je ovaj put drugacije? Vama je svima dobro, zato se svi i guze u partije, male ili velike, s ove ili one strane. Ne moze dusan petrovic, samo ga uzimam kao primer. Sta me briga za njega i njegove glasace. Bolje se bori da ne glasaju za njega vec tebe. Muka mi je, gradjanska srbijja nema nikakvu sansu, mozda gresim ali poslednjih 30 godina idu mi u prilog.

proxima centauri

pre 10 godina

Znaci, treba da idemo ispocetka, kao sto je bilo sa DOS-om. Ujedinjena opozicija i pojedinci protiv vlasti.
Mislim da je to lose. Potrebno nam je upravo suprotno. Jasno profilisanje svakog subjekta u politickom zivotu i principijelne koalicije posle izbora.
Gradjani Srbije su sazreli, i zele da glasaju ZA.
Ako zelite moj glas, morate da se precizno izjasnite o svim vaznim pitanjima. Nikakvi preokreti i ostale nebuloze, nego jasan i orocen plan za napredak.

kosovac

pre 10 godina

zadnji put kad se ujedinismo protiv Milosevica, nama obicnim smrtnicima je sve gore i gore, zato daj da se vise ne ujedinjujemo kad te molim, nego neka svako radi svoj posao.

nesa

pre 10 godina

Novi ,,DOS,,koji nas je doveo dovde i sve sami ,,propali,,politicari koji bi posle svega sto su upropastili ponovo da prigrabe vlast za sebe,a ne ni za partiju ni za drustvo.Nadam se da su ih gradjani srbije prepoznali.

Nenad

pre 10 godina

Samo budala moze da kaze da nas je DOS upropastio. DOS jeste propustio priliku da reformise drzavu, ali upropasceni smo bili za vreme Milosevica koji je ekonomiju i infrastrukturu uvlaceci zemlju u ratove, sravnio za narednih pola veka. Plate su bile samo 70 dm i to je kasnilo, a pre Milosevica su plate bile oko 1000 dm, zivelo se pristojno, ne preterano bogato.

juca

pre 10 godina

Ceda "uzivalac opojnih droga" ne znam koje su neopojne.
Djindjic strani placenik...
Vecina vas koji velicate Djindjica sada ste govorili takodje da je strani placenik. Ima li sada takvih, mislim stranih I to. Laz ponovljenja 10 puta postaje istina. Ne razumem jos ko zeli da glasa za ideju, Svuda se glasa za manje zlo, ali ce proci generacije pre nego sto to ovaj narod shvati.

Дај шта даш

pre 10 godina

Овај од кад је смувао Слобу, не уме да стане или бар успори.
Рођени лидер!
И у ЦЗ би далеко догурао...

bob rok

pre 10 godina

Opet? Vi mislite da narod ima kratku pamet? Samo napred i ne zaboravite Vuka. Ups, izvinjavam se, Vuk ipak zna kome da se prikloni...

Velibor, USA

pre 10 godina

Tipično je da antiDOS komentatori ni u jednoj reči a kamoli rečenici ne pominju koštunicu i njegovu "EU zadnja rupa na svirali" praksu koja se u svemu štetnom po Srbiju vršila, kada pominju tobožnjih 12 godina vlade DS-a te još svesno lažu kao i da je eto Čeda vladao toliko.....

Puna podrška napokon ujedinjavanju progresivnije srpske opozicije! To je trebalo već biti učinjeno odavno, još pred prošlogodišnje izbore! Da ste bili ujedinjeni, ne bi deca smiloševića i šešelja ni došla na vlast!

Kraljev Gambit

pre 10 godina

Počelo grupisanje malih parija oko DS-a. Još jedan primer da su svo vreme bili zajedno i radili u savezništvu. Očigledna borba za prelazak cenzusa na sledećim izborima.

Laca

pre 10 godina

@Maestro
Samo ukratko - grešiš. Upravo suprotno sam rekao: Čeda sa Platoa iz '96. i Čeda iz LDP-a '13. su dve potpuno suprotne ličnosti. Ili se čovek totalno promenio, ili nas je lagao tada, ili nas laže sada. Slep si ako to ne vidiš. A meni je potpuno isto da li me laže veliki ili mali Sloba, Čeda, Voja, Boki ili Toma, Aca ili bilo ko drugi. Dok se ne pojavi neko novi, ali sa čvrstim garancijama da misli ono što govori, uopšte ne razmatram izlazak na izbore. A naročito ne razmatram samozavaravanje da će me oni koji su 12 godina bili na vlasti ili oko vlasti izvući iz blata u koje nas je bacio Sloba, a oni umesto da nas izvade kad smo ih posle sile muke i žrtava postavili na vlast, još dublje nas uvaljali. Čak i da su hteli bolje (a nisu), pokazali su se nesposobnima da urade nešto za narod (ali vrlo sposobnima da urade mnogo za sebe).

MA - STA - KAZES

pre 10 godina

Cak kad bi ste uspeli da se ujedinite nemate nikakve sanse da vam gradjani Srbije ponovo ukazu poverenje . Pogotovu kada je predvodnik Cedomir Jovanovic, sta bi to sada bio novi DOS samo malo mladji, pa kao prosli put sklopili ste vlast, a potom svako radio za sebe i svoju stranku, a gradjane ste zaboravili kao da nisu ni postojali.

Idi

pre 10 godina

Ovi i oni JESU isti. isto su bezidejni, isto korumpirani. Za ove me bas briga, od onih sam ocekivao puno, ispalo veliko nista. Sve sto je uradjeno dobro bilo je pod pritiskom Evrope, uz velike otpore onih. Obesmislili su sve cega su se prihvatili.
Sta na kraju bi sa istragom oko atentata? Nesto nisam video da se Ceda bavio ovim pitanjem (kad vec Tadic nije).
Kakve su institucije nakon 8 godina neprikosnovene vladavine? Ekonomija? Ljudska prava?
Sad su kao krivi ovi, koji su dosli juce, dok su oni zapravo posadili ovo sto sada gledamo.
I sada da ponovo glasam...ma moze, how yes no, evo sad cu, krenuo sam.

Balša R.

pre 10 godina

Ne verujem ni vama niti ikome drugom, a vi lično ste mi posebno antipatični.
No, problem je u tome što desničar nikad ne mogu biti, i što mi se koža ježi od Jednog Vođe. Imam nameru UVEK da glasam za demokratski centar, levicu, šta god da bude, samo za ove nikad.
Toliko.

proxima centauri

pre 10 godina

@(Banat, 13. septembar 2013 06:32)

Ne, nije sarkazam. Zaista mislim da smo sazreli. Ja sam na proslim izborima bila "beli listic".
Ako nema jasnog plana, bicu opet.
Pogledajte komentare u kojima se "preti" belim listicem i njihove ocene. Beli listic je, mic po mic, postao vrsta pritiska na vlast, a i na opoziciju.
Glasanje ZA sarlatane, pa i to je nesto, naspram glasanja PROTIV, pri cemu pojma nemate sta je TO.
Ako sarlatani budu imali vecinu onda ostaju na vlasti. To je demokratski.
Videcemo.

Maestro

pre 10 godina

@Laca mislim da se on najmanje promenio. Svi smo svesni da LDP zbog njegovih repova ispasta, ali kada to ostavimo po strani, zaista je stranka koja vec od 2005 govori istinu ali je to narodu neprihvatljivo. Danas kada ono sto je LDP pricao tada u delo sprovodi Vucic narod to podrzava a izgubili smo godine. U skupstini su zaista najkonstruktivniji i imaju najlepse manire, ali zbog iznosenja realnosti nemaju podrsku naroda.

more turci ne gazite oranja

pre 10 godina

Aman, Chaddo, ne budi dosadan vise sa tim ujedinjenjem. Srbiji ovakva opozicija ne treba.
Promenite se, naravno ,na bolje, pa vam ujedinjenje nece trebati a do tada nestanite iz nasih zivota.

Bas si ubedljiv

pre 10 godina

Da, da vi samo patite za pozicijom, kako kazes. Jedino za sta patite je da budete u poziciji, kako biste bili u poziciji da imate moc za svoje biznis kombinacije i malverzacije.

Жекс

pre 10 godina

Чедо, рушење без "пројекта" новог стања не долази у обзир. Ја сам дубоко веровао у ДОС и шта то оно би? Испало је да је цео ДОС био само један човек - Зоран Ђинђић, а ви сви око њега ништа нисте могли да сачувате, чак ни Зорана. Тако да све које позиваш можеш да убројиш у екипу за рушење.

beogradjanin

pre 10 godina

podrzavam ideju ali bez petrovica, jer je njegov jedini cilj da blati ds il se varam?
treba pruziti takodje ovoj ideji sansu, jer posle smrti djindjica na srpskoj sceni nije bilo ldp-a a ni Ds-a do 2008, tadic kao predsednik nista nije ni mogao da radi kad se tad Kostunica pitao za sve I po meni, on, velja I dinkic su glavni odgovorni za propast 5. oktobra I cele ideologije DOS-a.
tako da bih podrzao ovo ujedinjenje ako bi nastavili tamo gde je djindjic stao I ako bi radili za narod da ima EU vrednosti.

Grčanski pecaroš

pre 10 godina

Ujediniti Đilasa i Koštunicu? Ujediniti Đilasa i Petrovića? Ujediniti Jovanovića i Koštunicu?
Pre će biti smak sveta nego ovo spojiti i naći im zajedničku crtu!

građanski savez

pre 10 godina

Zašto imam utisak da se Čeda preporučuje za vođu takve nove ujedinjene opozicije!? Kako god bilo, ne vidim svetlu budućnost za tu ideju.

Dragna981

pre 10 godina

Nikakav program Cedo ( mrtvo slovo na papiru) bivse vlade ne moze da zainteresueje gradjane da im posle 2 madnata opet poklone svoje poverenje. To bi za njih samo znacilo da gradjani nista nisu ukapirali i da bimogli da nastave da cerupaju zemlju kako su navikli.

fidel

pre 10 godina

Samo budala moze da kaze da DOS nije upropastio DSS. Cedo strpljenja , u Srbiji uvek vreme radi za opoziciju, imamo I kratko pamcenje, tako da je sve u redu. Danas se bolje zivi nego pre godinu dana definitivno.

codeman

pre 10 godina

Haha, zamisli Čedu, mislim da stranka Dušana Petrovića može najviše da doprinese tom novom DOS u. On je baš političar koji je ostavio dubok trag na političkoj sceni Srbije i dubok džep. Pozdrav za sve revolucionare jer dragi moji, počeo je 6. oktobar konačno

Maka@

pre 10 godina

Bane istorija se uvek ponavlja na isti nacin...nasa je makar dokaz toga :) Mi smo zauvek u 5 oktobru nikad ne dodjosmo do 6. Uvek u pripremama nikad u akciji. Zivimo isti dan vec 13 godina..tako je sa svakim datumom u nasoj istoriji 28. jun, 6 april, 5 oktobar..kad malo bolje razmislim ovo je sve samo jedan dug i naporan dan kome nema kraja, i noc je bolja od njega :)

Banat

pre 10 godina

@proxima centauri
gradjani Srbije su sazreli? jel to sarkazam? kad trpis Slobu 13 godina i ove prevarante jos toliko, tebi ce se na grbacu oooooopusteno uvaliti jos jedna druzina sarlatana za jos 13.

evo gledaj. . .

preispitivanje...

pre 10 godina

Ova vlast ima podrsku gradjana i medjunarodne javnosti i to ogromnu!Vas smo imali,pa sklonili..Sada ovi pokusavaju i pored vasih podmetanja...Trece nemamo!Ove podrske spominjem ne iz preteranih emocija koje gajim prema njima,nego cisto iz pragmaticnih razloga!Hoce neko da ulaze u ovu zemlju a ne u vas i to nam se dopada!I te price o porezima, poskupljenjima i rupama u saksiji,koje kao vas narocito pogadjaju u ime gradjana,toliko deluje licemerno da izaziva mucninu!Da su i najgori,bolji su od vas! Pa mi smo svesno vas sklonili ,da bi nesto menjali a dobro smo znali da nam nece biti lako!Svesno smo usli u taj rizik i svojevoljno..Sto vi sami sebe bodrite,pokusavate da ojacate,pa se udruzujete....Nista vam to gospodo vise ne vredi!Poverenje se tesko stice ,ali se lako gubi!A vi ste ga izgubili za duzi period...Vama predstoji preispitivanje,odredjivanje odgovornosti!Nema vise onih gradjana na koje ste navikli!Niti smo mi vise isti,niti ste vi isti..Vi ste mnogo gori,nego sto smo mislili!