Sreda, 11.09.2013.

18:29

NS: Prijave protiv 4 maloletnika

Protiv četiri maloletnika podneta je krivična prijava za 11 razbojništava i 28 teških krađa u Novom Sadu. Osumnjičeni su i da su napali nastavnika Ivana Janeša.

Izvor: B92

NS: Prijave protiv 4 maloletnika IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

asteriks

pre 10 godina

@schmilo
budi siguran da su ova deca citavo detinjstvo malo-malo dobijala te "dandare", kako ih ti zoves,verovatno za svaku sitnicu i to mnogo zesce nego sto mozes da zamislis. dete koje odrasta u porodici u kojoj ima ljubavi, postovanja i autoriteta roditelja (ne autorativnosti) nikad nece napraviti ovako nesto. i ta deca su zrtve, verovatno oceva siledzija i nebriznih majki. i njima je potrebna pomo

Glasinac

pre 10 godina

Nije jasno zašto je policija čekala da se pretuče profesor pa da se tek tada podnesu krivične prijave protiv ovih maloletnika s obzirom da iza sebe imaju 11 razbojništava i 28 krađa. U svakom sličaju krivične prijave treba podneti i protiv njihovih roditelja odnosno staratelja.

schmilo

pre 10 godina

E nekad bi ovako nekog klinca murija dovela gajbi roditeljima koji bi crveneli od blama i besa, u vecini slucajeva bi usledilo tamburanje da mu vise nikad ne padne na pamet nesto slicno.
Sada vise nema toga, sad se sa decom razgovara od malih nogu, kad klinac od dve-tri godine krene da gura prste u steker ti ga opomenes i objasnis mu da struja, tj., usmereno kretanje nosioca naelektrisanja moze da ga povredi ili ubije i dete ce to shvatiti jer su deca inteligentna od kad se rode.
Najgore je to sto nas o vaspitanju dece uglavnom uce ljudi koji nemaju decu, koji su svoju filozofiju o vaspitanju bazirali na slucajevima zlostavljanja dece. Izjednaciti vaspitno popravnu dandaru i fizicko zlostavljanje je retardirano.
Verujem da su ovi klinci dobili dandaru za svako sranje koje su napravili od malih nogu a isto tako bili maksimalno podrzani u svakoj korisnoj radnji, danas bi bilo mnogo drugacije.

Nemanja

pre 10 godina

@muamua, najmladji ima 14 god. 2013 - 14 = 1999, DOS je dosao na vlast 2000.
Tako da nisu rodjena za vreme DS-a, ali jesu u to vreme odrastali.
Sve u svemu jedan slican slucaj se desio u NS-u 2004 mada tad nije imao nikakvu medisku paznju, moglo bi se reci da smo napredovali :(

Darko

pre 10 godina

Ljudi,upoznajte se sa zakonom...Zakon kaze da ako je lice mladje od 14 godina ne postoji ni jedan vid sankcije,tačnije policija piše prijavu sudu a sud je odbija po automatizmu(zakonu).Od 14-16 god moze da se izrekne mera pojačanog nadzora roditelja i ako je u pitanju visestruki povratnik eventualno vaspitno popravni dom.To su mladji maloletnici.Treba menjati zakon..

totalno razocarana

pre 10 godina

"Oni su osumnjičeni za razbojništva i teške krađe, na naročito opasan ili naročito drzak način, jer su na ulicama Novog Sada napadali građane od kojih su silom oduzimali novac i nakit, ali i druge predmete."
Ako su tako narocito opasni i drski zasto su i dalje slobodni???Sramna drzava, sramna policija a najsramnije sudstvo. Nemam reci da iskazem prezir prema svim institucijama ove nase nove ne mogu je zvati ni drzavom jer to nije vec "Pustojebine" u kojoj smo ostavljeni i prepusteni lopovima i kriminalcima raznih kalibara od ovih malih koji su narocito drski do tih krupnih lopova u odelima direktora i tih koji sede u stolicama skupstine. imaju jedan cilj a to je da koce ovu zemlju u svakom pogledu a svoje dzepove napune maksimalno. Ne interesuje njih nista ni sudstvo ni zakoni ni prosveta ni ekonomija nikakav napredak samo kes i privilegije koje su dobili a i mito koji primaju od lopova krupnih da bi delali u njihovu korist. Zato se oni bore za stolice a ne da bi ljudima bilo bolje. A mi samo cutmo na sve i ovde komentarisemo, daleko cemo dogurati ovako.

Mama

pre 10 godina

U školi mog sina u petom razredu dešavale su se kradje. Ni jedan roditelj se nije obratio policiji.
Nisam to znala, ali kad su mom sinu ukrali mobilni za vrme časa iz zatvorenog džepa jakne -
otišla sam u policiju, uredno prijavila i za par nedelja lopov je pronadjen, mobilni vraćen.

Na sudu su me pitali da li želim da ga gonim krivično. Klinac ima 14 godina????? Ili da prepustim sudu?? Nisam dalje išla. Ali kradje su prestale.

Kod lopova su pronašli i druge ukradene stvari, ALI NIKO NIJE PRIJAVIO...

Policiji u mom kraju svaka čast kako su bili efikasni, ali nisam razumela zašto roditelji nisu prijavljivali pre mene???

momcilo antic

pre 10 godina

Da li su pisane krivicne prijave roditeljima zbog zanemarivnja u obrazovanju i vaspitanju deteta i koristoljublja uslanju maloletnika u pljacku.Maloletnike u maloletnicki strogi pritvor jer ispoljavaju preveliku agresiju!!!!!!!!!!!!!!

Банат-Шумадија

pre 10 godina

Ови малолетници су се осилили у основној школи, јер су у њој заштићени као бели медведи.
Основна школа мора бити обавезна само у смислу уписа, али не и завршетка.

Pravnik

pre 10 godina

najbitnije je koje boje su Stanijine gace.A ko ce da donese Krivicni zakon o kaznjavanju maloletnika u ovoj drzavi to nikog ne zanima.

Boki

pre 10 godina

Mnogi su primetili isto što i ja - sva ova deca pa i stariji su kao individue sasvim ok,a ovakvi postanu samo kada su u društvu pa im ego/libido/potentnost/agresivnost/maloumnost skoči na neverovatne nivoe i desi se šta se desi.Čaj imaju i brojne studije koje stoje iza takvih ponašanja.Uostalom,u Novom Sadu ima toliko obradive zemlje koja prosto moli za pomoć ovakve energične dečkiće,pa eto,državo,pomozi zemlji i zaposli (prinudno) ove klince da se malo nauče pameti.

crvena linija

pre 10 godina

Zakon Srbije trebao bi da glasi!Sloboda narodu ali samo do granice svega sto je normalno.Sve ono sto prelazi crvenu liniju upotrebiti vaspitnu palicu.

vladislav

pre 10 godina

@Zemun grad SPO...

A kad vam je taj silan sljam 2000te trebao za 5.oktobar, kukali ste sto ih Slobina murija pendreci do bola...ovo zaista kazem kao i sam ondasnji opozicionar, B92 je davao plakete zvezdinim navijacima?!!!

Ej pa to je strasno..na sta smo mi spali, ovde nema vise drzave, cak i za vreme Slobe ta policija ubila bi boga u tim likovima..ni za sta drugo i nisu, niti bilo sta drugo im i dopire do uma nego sila..strasno..

Goran

pre 10 godina

ljudi moji pa ovi klinci nisu ni prvi ni poslednji. Pitajte bilo kog novosadjanina u starosti od 17 - 23 da li zna ko je ,,Mali Šure". Sve ce vam biti jasno. Novi Sad propada!

pijetro

pre 10 godina

Izgleda da su izgrednici resili da porade malo na svom liku i delu i da steknu naklonost neko od klero fasistickih organizacija (mrsko mi je da ih vise reklamiram) pa su resili da se napadom na homoseksualca preporuce....

iskustvo

pre 10 godina

Svima onima, koji nisu doziveli napad maloletnih decaka, mogu samo da kazem, da nema tog najutreranijeg sportiste (kik boxera), koji bi uspeo da se odbrani od sestorice takvih! Napadaju sa svih strana, a na tlu ste za 1 minut. Iluzija je misljenje, da kada prvog odvalite samarom, ili pesnicom, sve staje, jer se ostali uplase i pobegnu. Verujte, to je samo iluzija. Tek tada vam nema spasa! Profesor je svesno, ili nesvesno, uradio najbolje sto je mogao. Obletali su oko njega kao zolje, neko vreme, sutirali ga, a zatim sami otisli. Da im je uzvratio, tukli bi ga do smrti!

Spasoje

pre 10 godina

Pre desetak godina drzava je PRVO pozivala gradjane da legalizuju oruzje, pa ZATIM uvela porez na oruzje, i NA KRAJU zabranila nosenje oruzja. Sad ga lepo drzimo u kuci DA BISMO MU PLACALI POREZ OD 3500 dinara, od cega i policija prima platu.

Zemun grad SPO

pre 10 godina

Pre mesec dana sam sedeo u autobusu 82 i za samo tri stanice imao šta da čujem od, predpostavljam, šesnaestogodišnjaka koji se ,,hvalio" dvojci svojih vršnjaka. Kaže im da je član neke navijačke grupe. Pre neki dan je svog vršnjaka u autobusu, pred njegovim ocem, udario samo zbog toga što je nosio dres večitog rivala, Kaže da je dečak od udarca odleteo na suprotna vrata. Verovatno je mali nasilnik bio sa drugarima, pošto tvrdi da mu se otac napadnutog dečaka još izvinio zbog dresa. Takođe priča da su on i njegovi iz grupe skinuli suparničke dresove nekim Čačanima, pod pretnjom da im je alternativa prebijanje i paljenje njihovog automobila. Kaže i da oni u grupi uvek saznaju ko ih od drugova cinkari policiji, nakon čega ga oni izbace iz grupe. Njegovi drugari su sa divljenjem pratili priču u autobusu.
Tako je to u zemlji Srbiji gde neki, a ima ih dosta, u heroje i patriote uzdižu kriminalce, ubice i ratne zločince. U zemlji gde je politika okupirala pravosuđe, policiju i sportske klubove, pa političari postaju zaštitnici vođama ovakvih navijačkih grupa, koji imaju puno krivičnih dela za koja nisu osuđeni...
O vladikama koji gej manjinu nazivaju Sodomom i Gomorom, a u svojim redovima uzimaju u zaštitu čak i pedofile, neću da trošim reči.
Potrebno je sprovesti kampanju protiv nasilja, koje uvek mora biti osuđeno, bez obzira ko ga je počinio i kome. U toj kampanji moraju da učestvuju najpopularniji ljudi državnog vrha i opozicije, zatim crkva i javne ličnosti...

bez milosti

pre 10 godina

Zasto nije pruzio nikakav otpor? Da mene napadnu takvi imbecili, ja ne bih birao sredstva da se odbranim, rukama, nogama, nozem... Ne bih gledao ni gde udaram, ni gde ubadam... Neko bi ostao bez bubrega, neko bez oka, a neko bi se preselio u vecna lovista, pa nek se misle kasnije koga su napali....

Me

pre 10 godina

Dokle vise to od ranije poznati policiji?? Da li u ovoj drzavi postoji i jedan jedini zakon??! Da li postoji i jedan jedini nekorumpiran policajac??! Kanda ne.

mp

pre 10 godina

Da li gradjani Novog Sada koji zele da stanu na put nasilju mogu da se organizuju i da uz pomoc pro bono advokata prate ovaj slucaj ili slicne slucajeve i traze od zakonodavaca da se nasilje mora najstrozije kaznjavati, nasilje svake vrste?
Kakva je sada procedura? Kakva je odgovornost roditelja? Ko ce platiti novcanu naknadu zrtvi, mladom coveku?
Ako zakon stiti izgrednike, dajte da potpisujemo peticiju da se zakon mora menjati; Ima li krivicnih advokata ovde, sta treba da se radi?? Narod mora da ustane protiv ovakvog nasilja;
I sto neko rece, u nase vreme, bili smo skromni i povuceni, radili, ucili, znao se red (osamdesete) a ovo?
Ako narod zeli odgovornu drzavu, mora putem pisama, peticija i na svaki legitimni nacin da se dodje do zakona koji ce u zemlji stititi rad, red i mir; Dosta je bilo kriminalaca u nasim zivotima, zaista dosta!!!!
Gradjani imaju mnogo vise politicke snage nego sto su svesni;

roditelj iz NS koji je bolji zivot za svoje dete nasao negde drugde

pre 10 godina

Opet vecina komentara udara na roditelje. Jeste, roditelj uvek snosi najvecu krivicu, ali roditelj koji zeli posteno da zivi i da tako da primer svom detetu mora da radi mnogo vise, obicno ima manje para nego lopovi i neradnici po javnim preduzecima i susrece se sa mnogim problemima u kome mu srpsko drustvo samo odmaze a u ocima mnogih pa cesto i dece je nesposoban i slab pa se deca ugledaju na druge "sposobnije i jace". Koliko god da ste obrazovani i koliko god se trudili da dete vaspitavate po visokim standardima u Srbiji je to nemoguce. Normalno da postoje izuzeci ali zna se koje vrednosti poslednjih godina preovladavaju u Srbiji. Vecina vaspitaca/nastavnika/profesora propagira nasilje, netoleranciju i nekulturu. O politicarima, medijima i ljudima iz "kulture" ne zelim ni da pisem. Dete se samo prilagodjava vecini, a normalni i kulturni ljudi su odavno manjina u Srbiji pa tako nazalost i u Novom Sadu.

penzioner

pre 10 godina

Tačno je , oštećeni nema pravo na žalbu.Isto je i kada maloletnik izazove saobraćajni udes sa smrtnim ishodom, porodica poginulog nema pravo na žalbu, samo tužiac ima, znači "sredi" se stvar sa tužiocem da se ne žali i stvar legne gotovo sama od sebe.Ili ćemo uzimati pravdu u svoje ruke pa ćemo ići lgikom srednjeg veka, zub za zub !!!!! Gde je ovde pravna država, da nismo malo preterali u pravima maloletnika ili da poslušamo britanskog premijera Kamerona, koji otprilike kaže: ako su u stanju da počine zločin (maloletnici) onda su u stanju i da za njega odgovaraju!

vladimir

pre 10 godina

Zastitnicima pravoslavlja, srpstva i porodice preporucujem da se pozabave pravim problemima.

Ono sto je opasno na ulicama srpskih gradova nisu gejevi i lezbejke, nego klinci od 15-25 godina. Sve zahvaljujuci istim tim herojima koji su branili srpstvo u devedesetima.

Rade

pre 10 godina

Trebao je ovaj nastavnik dobro da istambura prvog koji ga je udario. To je samodbrana koja je ne samo legalna, već i poželjna. Drugima ne bi palo na pamet ni da priđu. Ovako videli da se ne brani pa udri... Sve one koji pričaju da to ne treba tako, da je on nastavnik, da je on civilizovan itd., itd. bih pitao samo jedno: da li je ovakvo nešto bilo uopšte moguće zamisliti pre nekih, recimo 30-40 godina? Naravno da ne. A razlog je jednostavan. Otac je u kući bio figura koja je pored ljubavi koju je pružala, ulivala i strahopoštovanje, a takav je bio i nastavnik u školi. Onda su došle "reforme" kako porodice tako i školstva. Deca nam sve manje znaju, ali su zato pojedinci među njima bez bilo kakvih granica, skrupula, obzira i straha. I zašto tim huliganima tepate sa imenicom "deca"? U SAD bi mogli biti osuđeni na višedecenijske kazne, a kod nas će verovatno dobiti meru "pojačanog nadzora roditelja" i snižavanje ocene iz vladanja sa 5 na 4. Ispratite medijski slučaj i uverite se.

zoran

pre 10 godina

Pre nego sto krenete na osudu porazmislite malo bolje o nasim "popravnim" domovima i posledicana trajnog izbacivanja iz skole. Nas sistem ima previse problema, odnosno ne funkcionise pa se onda stvara problem sta uraditi da ovi maloletnici nastave razvoj u boljem pravcu kad sve postojece sankcije u nasem drustvu ukljucuju stagniranje i pojacavanje agresije... Agresija uvek za posledicu ima agresiju i autoagresiju...
(psiholog, 11. septembar 2013 20:51)

U pravu ste potpuno. Na zapadu postoji drushtveno koristan rad. Ja se ne bi protivio da anstave shkolu, a posle shkole pravac na neko imanje i pod prismotrom rad u polju dok se ne smrkne, sledece 2 godine. Zabrana prisustvovanju bilo kojoj sportskoj prirodi. Znachi, shkola i rad. Verujte da bi se vrlo brzo prevaspitali...mozda i neka psiho-terapija za porodice ovih kriminalaca, drugo nisu.

Radica

pre 10 godina

Ako ste pronasli ko je tukao profesora pokazite i kako izgledaju oni koji su ga tukli i pokazite njihove rditelje, babe, dede, rodjake... da ljudi znaju kako i oni izgledaju posto ste pretucenog profesora prikazali! Mozda ih srecemo na ulici a ne znamo da su to oni!

Ti_si_taj_virus

pre 10 godina

(doktor, 11. septembar 2013 20:50)

Tužni zli čoveče. Ne znam čega si ti doktor, nadam se da je samo nick. Ako nije onda je diploma kupljena sigurno. To šta će neki čovek na nekom mestu je njegova lična stvar, ništa loše nije radio. Čak i da je bio homoseksualac, to treba da shvate pravi bolesnici u ovom društvu, niko nema pravo da ga pretuče. Hajde sad da diskutujemo da li je uredu nekoga mučki pretući, i kad je to u redu. Neverovatno. Ma fantazija od društva.

NoviSad

pre 10 godina

Uzeta izjava,aha....znaci vec su u gradu i cekaju na nekog od nas da bude sledeci...Lepo su rekli-poznati policije od ranije..ZASTO NISU U ZATVORU?!
Uneti izmene u zakonu da se pojaca nuzna odbrana a ne da je nuzna odbrana tek kad ti neko zabijeno noz u stomaku a sve ostalo si ti kriv a ne napadac. Ako neko uzme palicu i isprebija te, ne smes da se branis jer te ne ugrozava smrtno, moras da pustis da te izlema, pa tek kad vidis da ces da umres, onda smes...SRBIJOOOO

István

pre 10 godina

Sa mrznjom se ne rodi, to je stvar vaspitanja. Roditelji su dobili"injekcije"u mozgu od oni koji su danas vladaju. Znaci i takozvani gradonacelnik NS-a ima udeo u tomme, i ne samo on.

Goran

pre 10 godina

Postavite slike tih giliptera, ja cu prvi da im udelim po jedan samar kada ih budem sreo negde po gradu, a kada mu dodje tata ili mama takodje ce dobiti po jednu vaspitnu.

angelzs

pre 10 godina

Slike i imena roditelja u novine jer su oni napravili te male monstrume! Svaka kazna za te vec uveliko kriminalce bice blaga jer oni su odabrali svoj put! Kukavice koje 1na1 nemaju petlju pa napadaju u grupi!!! Prosao sam sva ratista na ovim prostorima, 5 puta ranjavan, a ova mala bagra bi tamo pobegla glavom bez obzira, upisana, jer tamo, sto bi pevalo zabranjeno pusenje, il si hadzija il si bos(onog)!!! Roditelje na videlo a ako nisu sposobni da civilizuju svoju decu, onda sacekati da ubiju nekog pa zatvor! Moj predlog zestoko kazniti roditelje ako treba i zatvorom jer njihova deca su u coporu kukavica i to je trajno! Galame i misle da su nesto ali obicne p....! A psiholozi cute ko zaliveni, pa gde ste????

profesor

pre 10 godina

I sada da vidimo da li ce doci do kazne i kakve.
(bm, 11. septembar 2013 18:49)

Pa kada budu polagali malu maturu dace im resene testove samo iz matematike!

stribor

pre 10 godina

13 godina? u tim godinama nisam smio biti vani nakon crtica! skupljao sam slicice "zivotinjsko carstvo"...da sam nesto slicno napravio, otac bi mi slomio ruke i noge!
posto su ova monstrum djeca jos maloljetna treba po djepu odalamiti tzv.roditelje. sudski ih prisiliti da ostecenom profesoru mjesecno placaju naknadu za bolove,strah i ponizenje. recimo, sto eura mjesecno sve dok "djeca"ne postanu punoljetna i dok ne pocnu raditi. nakon toga obavezu prebaciti na njih... tako da se do kraja zivota sjete sto to znaci ispremlatiti neduznog covjeka...
samo izgleda da ce sve to zavrsiti u stilu: jbg,jos su mali a roditelji nisu krivi...
nadam se da ce sljedeci put naletjeti na nekoga tko nema samilosti prema tzv. djeci...

genious

pre 10 godina

vrlo jednostavno...roditelje u zatvor, kao da su oni izvrsioci, sto posredno i jesu + novcana kazna..a maloletnike u popravne domove. A to, da ce kazna da vodi ka daljoj agresiji je nesporno, jer bi i u slucaju da ne bude kazne to vodilo daljoj agresiji. Ova stoka jednostavno vrllo tesko moze da se pretvori u ljude. Tako da u popravni dom, zatvor sta god..samo ih skloniti sa ulice da se ne bi mesali sa ljudima. Mislim da bi ova drzava trebalo malo da se pozabavi, talentovanim, uspesnim i vrednim mladim ljudima a ne kriminalcima i huliganima, takbvima se zna gde je mesto.

beograđanin

pre 10 godina

DŽabe komentari, džabe upozorenja, zakonodavci ništa ne menjaju decenijama unazad. Kako misle da bude iole bolje u Srbiji, ako niko ne radi svoj posao kako treba. Dosta njih i ne zna šta treba da radi na svom radnom mestu. Nek nam je Bog dragi u pomoć, biće sve gore i gore.

Kao na bliskom istoku

pre 10 godina

Da se uvede bicevanje umesto zatvora,manje troskova za drzavu i brzo resavanje slucajeva. Pa kad budu javno ponizeni i obelezeni oziljcima po ledjima,da vidis kako ce kriminal da se smanji za 80 posto u prvoj godini. Nece vise svako zeleti da bude baraba i probisvet,nemoj da je neko sad krenuo sa njanjanja o pravima ljudi,uzmi ti pa ga hrani i drzi ga pod svojim krovom ako ti je dobar! Bicevanje! 5 puta,10 puta,20 puta,30 puta zavisi od tezine dela,a za veleizdaju 50 puta. Za silovanje kastracija i 50 komada,ko je za nek stisne like? Ajmo da vidimo sta misli narod.
B92 molim da se objavi komentar U SVRHU ISTRAZIVANJA JAVNOG MNENJA.

mixer

pre 10 godina

sta su ti kriminalci uopste radili nedeljom u 20.30 u tom parku kod zeljeznicke stanice pitam se ja obzirom da skoro svi imaju boraviste van teritorije novog sada????? zar se njihovi roditelji ne pitaju gde su im deca nedeljom uvece?! nastavniku zelim najbrzi i najbolji oporavak!

Blagoje

pre 10 godina

Ako ko ovo cita ko se nesto pita u ovoj drzavi imam ja jedan predlog. Mozda bi bilo delotvorno da se ta manguparija - delikventi sad kazne srazmerno gluposti koju su napravili odnosno da ih salju u popravne dom ili zatvor na duge kazne a kao zamenu tome (posto mislim da je zatvor zapravo mesto gde ce samo postati gori) ponuditi im da ucestvuju u paradi ponosa ove godine!
Da se odmah ogradim od parade, ja je ne podrzavam jer smatram da njihova zajednica mora da radi 365 dana na tome da to postane prihvatljivije, da se narod edukuje. Ne ovako da daju ultimatum mi to ocemo vi nas cuvajte ako necete Evropa ce vas kazniti.

GagaStraga

pre 10 godina

"Nije mi jasno zasto taj nastavnik nije pokusao da se odbrani? To je potpuno legitimno. I da pri tom barem jednog ili dvojicu malih huligana dobro prevaspita."

Jeste legitimno, ali u USA. Ovde kod nas, boga mi, nije. Ja sam se branio pa sam "gonjen po sluzbenoj duznosti" za istu stvar za koju i ovaj koji me je napao. Banana republjik...

devit

pre 10 godina

....izvrsioci imaju 39 prijava iza sebe,,,,
Ako imaju veze na Sudu ili...
Pa sudski postupak zastari;
Cl.229 Zakona kaze;
da osteceni nema pravo na zalbu???????!!!!!!
Koga Sud i Zakon stite???????!!!!!!!!!!!!!!!!

Srdjan

pre 10 godina

Postovana redakcijo web B92,
Zamolio bih da prosledite TV redakciji predlog o emisiji, ili jos bolje serijalu, sa temom roditelja maloletnih prestupnika.
Insajder je mala beba za ovakvu emisiju - neka se gdja Brankica ili neki drugi kolega prihvati zadatka da natera, navede, zavede..roditelje maloletnh prestupnika da progovore pred kamerama. Da se udje sa kamerom u te sive domove, sa miljeom koji visi preko televizora, sa kuhinjskom sijalicom koja ckilji da manje trosi, mozda i sa dva mercedesa u garazi.. Ali da cale klonca koji je tukao Tatona ili ovog nesretnog profesora, sa licem u rukama pred kamerama prizna i kaze gde je i kada pogresio. Da drugi roditelji u njima prepoznaju sebe, a u njihovoj deci svoju. Da vide sta ih ceka. Da emisija snimi i one roditelje koji nisu hteli da puste novinare u stan. I da ovi novi znaju da ce i oni ako nesto ne promene zavrsiti na televiziji - kao primer nesposobnih individua koje nisu dobre ni za sebe ni za druge. To je prilika da se neki novinar proslavi, da se napravi nesto kvalitetno, drustveno i socijalno odgovorno, i mozda - nesto sto ce napraviti razliku u drustvu pre i posle. Vecina roditelja prestupnika idealizuje svoju decu - mnoge od delikvenata roditelji vide kao duhovite mangupcice dok su kod kuce - a kad izadju komsiji ce bez emocije razbiti sofersajbnu ili glavu ciglom. To roditelji ne zele da vide. Lakse im je nego da prizanju svoj poraz. Ovakva bi ih emisija razbudila i otvorila im oci.

doktor

pre 10 godina

ne opravdavam.naprotiv,ostro osudjujem svaki oblik agresije.PITAM:sta ce profa u to vreme sam u parku gde su homoseksualci cesti gosti i otkud da udje u pricu sa maloletnicima poznatim policiji?po cemu su im póznati?da li su póznati i njemu?ako nisu,kako ih tako brzo nadjose?zasto su ga nazvali pederom?ne suditi na prvu loptu. sacekajmo da se sve ispita.pa ako je prica cista i ako su klipani napali coveka bez razloga,onda malo u VP dom sa njima.od 6 meseci do 4 godine.

Milosav

pre 10 godina

Kakva bre deca, kuronje od 16 godina, to bi trebalo 25 do 50 batina po d.... (zavisno od godina) dok se ne upiski pa da vidimo kakvi su to stvarno junaci!
Jadan covek, kaze da nije mogao da udari decu, mogu da se kladim da su vecina ovih vucibatina vislji i jaci od njega pa je zato i dobio batine. Nego kada se pise o "deci" normalno je da covek pomisli na neke klince od metar i zilet.
Pravda za profesora Janesa!!!

Bocko

pre 10 godina

Ljudi ne komentarisite bezveze, ovo je ozbiljan signal da takve prestupnike tretiramo kao prave kriminalce i da pred zakonom odgovaraju za svoje postupke! Kakva deca, aman!

DRAGON

pre 10 godina

Odmah ih izbaciti iz škole sa zabranom upisa u druge, odrediti im obavljanje društveno-korisnih radova, npr. čišćenje đubreta sa ulica, i tako ih osposobiti za njihov budući životni poziv, profesor da tuži sve roditelje, a našem čuvenom ,,nezavisnom sudstvu" onako sa visine natuknuti da proces mora biti ekspresno rešen i presuđen tako da roditelji (čitaj: novčanici) pamte do kraja života šta su njihovi gilipteri uradili.

bgd

pre 10 godina

Ok, ta deca su def.im.ecili, al nikako nmg da shvatim kako je dopustio da ga toliko biju?! Makar bi pokušao da se odbranim al jednog bih sigurno dohvatio i tako odlomio od batina da zapamte svi za ceo život.

butch cassidy

pre 10 godina

Odvaliti od batina, pa pravac dom, pa iz doma u zatvor kad steknu punoletstvo. A roditeljima konfiskacija imovine na ime odštete.

izvolite

pre 10 godina

Mislim da ce ovo vrlo brzo biti zaboravljeno jer su neka "deca" za jos gore stvari prosla blago kaznjeno!Ovde je potrebna motika i nepregledni redovi kukuruza i flajka od 0,5 l vode za ceo dan...Sto kaaze Petar Bozovic
"i posle 15 godina ti bude booolje"!

phreak

pre 10 godina

@mp: "Decu ne treba ostro kazniti da ne bi izazvali dalju agresiju..." - Naravno, treba ih blago kazniti kako bi od žrtve napravili i budalu. Tako se to radi u Srbiji dok se ne dođe do Apelacionog suda, a taj uvek oslobađa krivice.

vldjuka

pre 10 godina

Ovakva deca se nepogrešivo prepoznaju u školi i već u petom šestom razredu počinju ozbiljni problemi sa ovim učenicima. U sedmom osmom su oni već nasilnici, kojih se plaši cela smenu učenika (200 učenika) i većina nastavnika, jer u prosveti ima veći broj žena.
Naš sistem ignoriše ovo godinama i ne pokušava da nađe rešenje, već zataškava stvari.Kada razgovarate sa roditeljima ove dece odmah vam je jasno zašto su deca takva. Nedostatak roditeljske brige o deci i loš model vaspitanja je uzrok ovakvom ponašanju.
Rešenje je u funkcionisanju centara za socijalni rad. Prepoznavanje problematične dece se obavi u školi, koja obaveštava centre za socijalni rad. Socijalni radnik odlazi u službenu posetu porodici deteta, sa širokim ovlašćenjima u postupku utvrđivanja uslova u kojim se odgaja dete. I ako je potrebno preduzima se krajnja mera oduzimanje prava na roditeljstvo i država preuzima brigu o detetu u ustanovama predviđenim za tu namenu.
Dok se dođe do ovog rešenja ima da se načekamo. Dotle budite sigurni da je odlazak svakog deteta u školu praćen strahom od nekog ovakvog učenika.
Za prvu pomoć je korisno pripremiti decu za ovo i naučiti ih da odbijaju da trpe nasilje, da se suprostavljaju nasilju. Da se obraćaju nastavnicima, razrednim, direktoru škole. Ako ne uspe onda roditelji treba da idu u školu da se udružuju i sprovode akcije kojim vrše pritisak na upravu škole. Ako i to ne uspe, onda obraćanje medijima.
Ko ne veruje neka razgovara sa decom.

Vesna NS

pre 10 godina

Nije mi jasno zasto taj nastavnik nije pokusao da se odbrani? To je potpuno legitimno. I da pri tom barem jednog ili dvojicu malih huligana dobro prevaspita.
(Saša, 11. septembar 2013 19:46)

Nije se branio, jer je normalan i kulturan covek, cija je profesija vaspitanje i obrazovanje dece!!!
Problem je sto prosvetni radnici moraju da se bore sa jezivim kucnim vaspitanjem, tj. odsustvom kucnog vaspitanja, jer su deca uglavnom slika i prilika roditelja!!!
Zato bi tesko trebalo kazniti roditelje, a te male monstrume poslati u kazneno-popravni dom, nekoliko godina, bez mogucnosti izlaska, ucenjem zanata i detaljnim proucavanjem civilizovanog ponasanja ih prevaspitati pa ce imati dovoljno vremena da usvoje moralne norme koje im roditelji ocigledno nisu usadili!!!

AlekS

pre 10 godina

Ovde se valja dobro zamisliti sta ciniti; Decu ne treba ostro kazniti da ne bi izazvali dalju agresiju, ali problem je najvise u njihovim porodicama i tu da vidimo kako ce da odradi Novi Sad; Siromasni nisu, kazu da imaju duzu kulturu pa da vidimo, kako ce se odnositi prema njima; sta je pedagoski; da ne zaboravimo i dobrovoljni rad.

Nasi zakonodavci treba da uvedu u ovim slucejevima recimo 100 sati dobrovoljnog rada; Uopste da li postoji
pojam dobrovoljnog rada i sluzenja drustvu; to druge zemlje imaju a kod nas? Da li moze B 92 o tome?
(mp, 11. septembar 2013 18:49)

"100 sati dobrovoljnog rada" !!!??? Dok isprobamo sve metode koje su vec isprobane i dokazano ne funkcionisu, ta decica ce vec krenuti da to isto radi, ali naoruzana. Metoda koja sigurno funkcionise, jer je u vise navrata isprobana, je singapurska metoda. Tamo se ispljuvavanje zvake na plocink kaznjava sa 100 siba po turu, ogoljenom. Ne kazem da mi treba nasu decicu tako bezdusno. Treba ocu administrirati 100 za prvi prekrsaj njegove junacine. Sledeceg administriranja sigurno nece biti.

psiholog

pre 10 godina

Pre nego sto krenete na osudu porazmislite malo bolje o nasim "popravnim" domovima i posledicana trajnog izbacivanja iz skole. Nas sistem ima previse problema, odnosno ne funkcionise pa se onda stvara problem sta uraditi da ovi maloletnici nastave razvoj u boljem pravcu kad sve postojece sankcije u nasem drustvu ukljucuju stagniranje i pojacavanje agresije... Agresija uvek za posledicu ima agresiju i autoagresiju...

Pedja

pre 10 godina

Skoro sam procitao da je i Riki Martin isto ovako bio homofobican i agresivan kao mali.
Ovim prodavcima bi za njih najgora kazna bila da im se svi drugari od sada obracaju sa vec cuvenom "hej Riki Martine, dobices batine".

Samouk

pre 10 godina

Zaključak vesti: policija svoj posao ume i može da odradi, brzo i profesionalno.
Problem je što to rade tek kad se digne velika medijska prašina!
Zašto je to tako?

Saša

pre 10 godina

Nije mi jasno zasto taj nastavnik nije pokusao da se odbrani? To je potpuno legitimno. I da pri tom barem jednog ili dvojicu malih huligana dobro prevaspita.

kendla

pre 10 godina

Tata, mama i doticni sin po 10god. robije, pa da vidis kome ce sledecem pasti na pamet nesto slicno, ovako znaju da ce dobiti po dve nedelje uslovno pa udri, nazalost!

Nezaposleni specijalni pedagog

pre 10 godina

Ovo nasilje je posledica vrbovanja "dece" od strane vođa navijačkih grupa, tj. huligana, tj. kriminalaca. Pitanje je zašto to svi znaju, a dozvoljavaju?!? Zašto popovi rade u školama, a stručnjaci koji treba da edukuju mlade u pravom smeru čekaju godinama na birou???

Realna

pre 10 godina

A kako ce o celom slucaju da se izjasni ministarstvo prosvete? Policija je uradila svoje I to je za pohvalu. A ste ce ministarstvo uraditi. Naplacasmo se ``besplatnih`` knjiga I uredno igramo kako sviraju. Hoce li neko od gospode, koja primaju a nesvesni da treba I da zarade tu platu, utvrde kako je doslo do incidenta. Kako posluje skola. Evo primera: u jednoj beogradskoj muzickoj skoli postoje iz dva kljucna teoretska predmeta profesori koji sistematski miniraju, omalovazavaju I nesavesno se ophode prema deci I prenosenju znanja istima. Direktor cuti. Roditelji ocajni nemaju kome da se obrate jer sve je kako nedavno cuh ``sigurica , mala zatvorena utakmica``. Jedan od ovo dvoje tezak dijabeticar , druga profesorska osoba sa teskom I nadasve tragicnom porodicnom situacijom. Trauma I sok. Deca sistematski nista ne nauce a vuku njihove trauma I neznanje? Sta sad???

prokletinjska avlija

pre 10 godina

da parafraziram velikog Duška Radovića-tucite decu čim primetite da liče na vas, tucite decu dok su mala, da ne bi tukla vas kad porastu...

Ljubiša

pre 10 godina

Verovatno će ih kazniti tako što će im smanjiti ocenu iz vladanja sa 5 na 4, i poslaće ih na razgovor sa pedagogom. Tako su se kažnjavali slični prestupi i u vreme kad sam ja imao 12 godina.

JAMES BOND 011

pre 10 godina

BRAVO....ODMAH na naslovnim stranicama imena sa slikama i imena roditelja....zanimljivo kako policija u roku od 24sata UVEK uhvati ovakve male huligane a one velike iza fotelja NIKAD ne uhvate....mora da su to neke posebne vestine Srpske policije....ali u svakom slucaju.....BRAVO!

mare

pre 10 godina

Roditelje u zatvor, a hijenice da kopaju i obradjuju zemlju po nasoj dragoj Vojvodini 10 sati dnevno svaki dan , godinu do dve...pa bih ih posle pitao da li imaju snage da se junace...

mp

pre 10 godina

Ovde se valja dobro zamisliti sta ciniti; Decu ne treba ostro kazniti da ne bi izazvali dalju agresiju, ali problem je najvise u njihovim porodicama i tu da vidimo kako ce da odradi Novi Sad; Siromasni nisu, kazu da imaju duzu kulturu pa da vidimo, kako ce se odnositi prema njima; sta je pedagoski; da ne zaboravimo i dobrovoljni rad.

Nasi zakonodavci treba da uvedu u ovim slucejevima recimo 100 sati dobrovoljnog rada; Uopste da li postoji
pojam dobrovoljnog rada i sluzenja drustvu; to druge zemlje imaju a kod nas? Da li moze B 92 o tome?

mare

pre 10 godina

Roditelje u zatvor, a hijenice da kopaju i obradjuju zemlju po nasoj dragoj Vojvodini 10 sati dnevno svaki dan , godinu do dve...pa bih ih posle pitao da li imaju snage da se junace...

Ljubiša

pre 10 godina

Verovatno će ih kazniti tako što će im smanjiti ocenu iz vladanja sa 5 na 4, i poslaće ih na razgovor sa pedagogom. Tako su se kažnjavali slični prestupi i u vreme kad sam ja imao 12 godina.

prokletinjska avlija

pre 10 godina

da parafraziram velikog Duška Radovića-tucite decu čim primetite da liče na vas, tucite decu dok su mala, da ne bi tukla vas kad porastu...

JAMES BOND 011

pre 10 godina

BRAVO....ODMAH na naslovnim stranicama imena sa slikama i imena roditelja....zanimljivo kako policija u roku od 24sata UVEK uhvati ovakve male huligane a one velike iza fotelja NIKAD ne uhvate....mora da su to neke posebne vestine Srpske policije....ali u svakom slucaju.....BRAVO!

DRAGON

pre 10 godina

Odmah ih izbaciti iz škole sa zabranom upisa u druge, odrediti im obavljanje društveno-korisnih radova, npr. čišćenje đubreta sa ulica, i tako ih osposobiti za njihov budući životni poziv, profesor da tuži sve roditelje, a našem čuvenom ,,nezavisnom sudstvu" onako sa visine natuknuti da proces mora biti ekspresno rešen i presuđen tako da roditelji (čitaj: novčanici) pamte do kraja života šta su njihovi gilipteri uradili.

Nezaposleni specijalni pedagog

pre 10 godina

Ovo nasilje je posledica vrbovanja "dece" od strane vođa navijačkih grupa, tj. huligana, tj. kriminalaca. Pitanje je zašto to svi znaju, a dozvoljavaju?!? Zašto popovi rade u školama, a stručnjaci koji treba da edukuju mlade u pravom smeru čekaju godinama na birou???

GagaStraga

pre 10 godina

"Nije mi jasno zasto taj nastavnik nije pokusao da se odbrani? To je potpuno legitimno. I da pri tom barem jednog ili dvojicu malih huligana dobro prevaspita."

Jeste legitimno, ali u USA. Ovde kod nas, boga mi, nije. Ja sam se branio pa sam "gonjen po sluzbenoj duznosti" za istu stvar za koju i ovaj koji me je napao. Banana republjik...

kendla

pre 10 godina

Tata, mama i doticni sin po 10god. robije, pa da vidis kome ce sledecem pasti na pamet nesto slicno, ovako znaju da ce dobiti po dve nedelje uslovno pa udri, nazalost!

stribor

pre 10 godina

13 godina? u tim godinama nisam smio biti vani nakon crtica! skupljao sam slicice "zivotinjsko carstvo"...da sam nesto slicno napravio, otac bi mi slomio ruke i noge!
posto su ova monstrum djeca jos maloljetna treba po djepu odalamiti tzv.roditelje. sudski ih prisiliti da ostecenom profesoru mjesecno placaju naknadu za bolove,strah i ponizenje. recimo, sto eura mjesecno sve dok "djeca"ne postanu punoljetna i dok ne pocnu raditi. nakon toga obavezu prebaciti na njih... tako da se do kraja zivota sjete sto to znaci ispremlatiti neduznog covjeka...
samo izgleda da ce sve to zavrsiti u stilu: jbg,jos su mali a roditelji nisu krivi...
nadam se da ce sljedeci put naletjeti na nekoga tko nema samilosti prema tzv. djeci...

Me

pre 10 godina

Dokle vise to od ranije poznati policiji?? Da li u ovoj drzavi postoji i jedan jedini zakon??! Da li postoji i jedan jedini nekorumpiran policajac??! Kanda ne.

mixer

pre 10 godina

sta su ti kriminalci uopste radili nedeljom u 20.30 u tom parku kod zeljeznicke stanice pitam se ja obzirom da skoro svi imaju boraviste van teritorije novog sada????? zar se njihovi roditelji ne pitaju gde su im deca nedeljom uvece?! nastavniku zelim najbrzi i najbolji oporavak!

AlekS

pre 10 godina

Ovde se valja dobro zamisliti sta ciniti; Decu ne treba ostro kazniti da ne bi izazvali dalju agresiju, ali problem je najvise u njihovim porodicama i tu da vidimo kako ce da odradi Novi Sad; Siromasni nisu, kazu da imaju duzu kulturu pa da vidimo, kako ce se odnositi prema njima; sta je pedagoski; da ne zaboravimo i dobrovoljni rad.

Nasi zakonodavci treba da uvedu u ovim slucejevima recimo 100 sati dobrovoljnog rada; Uopste da li postoji
pojam dobrovoljnog rada i sluzenja drustvu; to druge zemlje imaju a kod nas? Da li moze B 92 o tome?
(mp, 11. septembar 2013 18:49)

"100 sati dobrovoljnog rada" !!!??? Dok isprobamo sve metode koje su vec isprobane i dokazano ne funkcionisu, ta decica ce vec krenuti da to isto radi, ali naoruzana. Metoda koja sigurno funkcionise, jer je u vise navrata isprobana, je singapurska metoda. Tamo se ispljuvavanje zvake na plocink kaznjava sa 100 siba po turu, ogoljenom. Ne kazem da mi treba nasu decicu tako bezdusno. Treba ocu administrirati 100 za prvi prekrsaj njegove junacine. Sledeceg administriranja sigurno nece biti.

Kao na bliskom istoku

pre 10 godina

Da se uvede bicevanje umesto zatvora,manje troskova za drzavu i brzo resavanje slucajeva. Pa kad budu javno ponizeni i obelezeni oziljcima po ledjima,da vidis kako ce kriminal da se smanji za 80 posto u prvoj godini. Nece vise svako zeleti da bude baraba i probisvet,nemoj da je neko sad krenuo sa njanjanja o pravima ljudi,uzmi ti pa ga hrani i drzi ga pod svojim krovom ako ti je dobar! Bicevanje! 5 puta,10 puta,20 puta,30 puta zavisi od tezine dela,a za veleizdaju 50 puta. Za silovanje kastracija i 50 komada,ko je za nek stisne like? Ajmo da vidimo sta misli narod.
B92 molim da se objavi komentar U SVRHU ISTRAZIVANJA JAVNOG MNENJA.

genious

pre 10 godina

vrlo jednostavno...roditelje u zatvor, kao da su oni izvrsioci, sto posredno i jesu + novcana kazna..a maloletnike u popravne domove. A to, da ce kazna da vodi ka daljoj agresiji je nesporno, jer bi i u slucaju da ne bude kazne to vodilo daljoj agresiji. Ova stoka jednostavno vrllo tesko moze da se pretvori u ljude. Tako da u popravni dom, zatvor sta god..samo ih skloniti sa ulice da se ne bi mesali sa ljudima. Mislim da bi ova drzava trebalo malo da se pozabavi, talentovanim, uspesnim i vrednim mladim ljudima a ne kriminalcima i huliganima, takbvima se zna gde je mesto.

vladimir

pre 10 godina

Zastitnicima pravoslavlja, srpstva i porodice preporucujem da se pozabave pravim problemima.

Ono sto je opasno na ulicama srpskih gradova nisu gejevi i lezbejke, nego klinci od 15-25 godina. Sve zahvaljujuci istim tim herojima koji su branili srpstvo u devedesetima.

devit

pre 10 godina

....izvrsioci imaju 39 prijava iza sebe,,,,
Ako imaju veze na Sudu ili...
Pa sudski postupak zastari;
Cl.229 Zakona kaze;
da osteceni nema pravo na zalbu???????!!!!!!
Koga Sud i Zakon stite???????!!!!!!!!!!!!!!!!

mp

pre 10 godina

Ovde se valja dobro zamisliti sta ciniti; Decu ne treba ostro kazniti da ne bi izazvali dalju agresiju, ali problem je najvise u njihovim porodicama i tu da vidimo kako ce da odradi Novi Sad; Siromasni nisu, kazu da imaju duzu kulturu pa da vidimo, kako ce se odnositi prema njima; sta je pedagoski; da ne zaboravimo i dobrovoljni rad.

Nasi zakonodavci treba da uvedu u ovim slucejevima recimo 100 sati dobrovoljnog rada; Uopste da li postoji
pojam dobrovoljnog rada i sluzenja drustvu; to druge zemlje imaju a kod nas? Da li moze B 92 o tome?

profesor

pre 10 godina

I sada da vidimo da li ce doci do kazne i kakve.
(bm, 11. septembar 2013 18:49)

Pa kada budu polagali malu maturu dace im resene testove samo iz matematike!

Saša

pre 10 godina

Nije mi jasno zasto taj nastavnik nije pokusao da se odbrani? To je potpuno legitimno. I da pri tom barem jednog ili dvojicu malih huligana dobro prevaspita.

Vesna NS

pre 10 godina

Nije mi jasno zasto taj nastavnik nije pokusao da se odbrani? To je potpuno legitimno. I da pri tom barem jednog ili dvojicu malih huligana dobro prevaspita.
(Saša, 11. septembar 2013 19:46)

Nije se branio, jer je normalan i kulturan covek, cija je profesija vaspitanje i obrazovanje dece!!!
Problem je sto prosvetni radnici moraju da se bore sa jezivim kucnim vaspitanjem, tj. odsustvom kucnog vaspitanja, jer su deca uglavnom slika i prilika roditelja!!!
Zato bi tesko trebalo kazniti roditelje, a te male monstrume poslati u kazneno-popravni dom, nekoliko godina, bez mogucnosti izlaska, ucenjem zanata i detaljnim proucavanjem civilizovanog ponasanja ih prevaspitati pa ce imati dovoljno vremena da usvoje moralne norme koje im roditelji ocigledno nisu usadili!!!

bez milosti

pre 10 godina

Zasto nije pruzio nikakav otpor? Da mene napadnu takvi imbecili, ja ne bih birao sredstva da se odbranim, rukama, nogama, nozem... Ne bih gledao ni gde udaram, ni gde ubadam... Neko bi ostao bez bubrega, neko bez oka, a neko bi se preselio u vecna lovista, pa nek se misle kasnije koga su napali....

vldjuka

pre 10 godina

Ovakva deca se nepogrešivo prepoznaju u školi i već u petom šestom razredu počinju ozbiljni problemi sa ovim učenicima. U sedmom osmom su oni već nasilnici, kojih se plaši cela smenu učenika (200 učenika) i većina nastavnika, jer u prosveti ima veći broj žena.
Naš sistem ignoriše ovo godinama i ne pokušava da nađe rešenje, već zataškava stvari.Kada razgovarate sa roditeljima ove dece odmah vam je jasno zašto su deca takva. Nedostatak roditeljske brige o deci i loš model vaspitanja je uzrok ovakvom ponašanju.
Rešenje je u funkcionisanju centara za socijalni rad. Prepoznavanje problematične dece se obavi u školi, koja obaveštava centre za socijalni rad. Socijalni radnik odlazi u službenu posetu porodici deteta, sa širokim ovlašćenjima u postupku utvrđivanja uslova u kojim se odgaja dete. I ako je potrebno preduzima se krajnja mera oduzimanje prava na roditeljstvo i država preuzima brigu o detetu u ustanovama predviđenim za tu namenu.
Dok se dođe do ovog rešenja ima da se načekamo. Dotle budite sigurni da je odlazak svakog deteta u školu praćen strahom od nekog ovakvog učenika.
Za prvu pomoć je korisno pripremiti decu za ovo i naučiti ih da odbijaju da trpe nasilje, da se suprostavljaju nasilju. Da se obraćaju nastavnicima, razrednim, direktoru škole. Ako ne uspe onda roditelji treba da idu u školu da se udružuju i sprovode akcije kojim vrše pritisak na upravu škole. Ako i to ne uspe, onda obraćanje medijima.
Ko ne veruje neka razgovara sa decom.

Zemun grad SPO

pre 10 godina

Pre mesec dana sam sedeo u autobusu 82 i za samo tri stanice imao šta da čujem od, predpostavljam, šesnaestogodišnjaka koji se ,,hvalio" dvojci svojih vršnjaka. Kaže im da je član neke navijačke grupe. Pre neki dan je svog vršnjaka u autobusu, pred njegovim ocem, udario samo zbog toga što je nosio dres večitog rivala, Kaže da je dečak od udarca odleteo na suprotna vrata. Verovatno je mali nasilnik bio sa drugarima, pošto tvrdi da mu se otac napadnutog dečaka još izvinio zbog dresa. Takođe priča da su on i njegovi iz grupe skinuli suparničke dresove nekim Čačanima, pod pretnjom da im je alternativa prebijanje i paljenje njihovog automobila. Kaže i da oni u grupi uvek saznaju ko ih od drugova cinkari policiji, nakon čega ga oni izbace iz grupe. Njegovi drugari su sa divljenjem pratili priču u autobusu.
Tako je to u zemlji Srbiji gde neki, a ima ih dosta, u heroje i patriote uzdižu kriminalce, ubice i ratne zločince. U zemlji gde je politika okupirala pravosuđe, policiju i sportske klubove, pa političari postaju zaštitnici vođama ovakvih navijačkih grupa, koji imaju puno krivičnih dela za koja nisu osuđeni...
O vladikama koji gej manjinu nazivaju Sodomom i Gomorom, a u svojim redovima uzimaju u zaštitu čak i pedofile, neću da trošim reči.
Potrebno je sprovesti kampanju protiv nasilja, koje uvek mora biti osuđeno, bez obzira ko ga je počinio i kome. U toj kampanji moraju da učestvuju najpopularniji ljudi državnog vrha i opozicije, zatim crkva i javne ličnosti...

angelzs

pre 10 godina

Slike i imena roditelja u novine jer su oni napravili te male monstrume! Svaka kazna za te vec uveliko kriminalce bice blaga jer oni su odabrali svoj put! Kukavice koje 1na1 nemaju petlju pa napadaju u grupi!!! Prosao sam sva ratista na ovim prostorima, 5 puta ranjavan, a ova mala bagra bi tamo pobegla glavom bez obzira, upisana, jer tamo, sto bi pevalo zabranjeno pusenje, il si hadzija il si bos(onog)!!! Roditelje na videlo a ako nisu sposobni da civilizuju svoju decu, onda sacekati da ubiju nekog pa zatvor! Moj predlog zestoko kazniti roditelje ako treba i zatvorom jer njihova deca su u coporu kukavica i to je trajno! Galame i misle da su nesto ali obicne p....! A psiholozi cute ko zaliveni, pa gde ste????

Ti_si_taj_virus

pre 10 godina

(doktor, 11. septembar 2013 20:50)

Tužni zli čoveče. Ne znam čega si ti doktor, nadam se da je samo nick. Ako nije onda je diploma kupljena sigurno. To šta će neki čovek na nekom mestu je njegova lična stvar, ništa loše nije radio. Čak i da je bio homoseksualac, to treba da shvate pravi bolesnici u ovom društvu, niko nema pravo da ga pretuče. Hajde sad da diskutujemo da li je uredu nekoga mučki pretući, i kad je to u redu. Neverovatno. Ma fantazija od društva.

Goran

pre 10 godina

Postavite slike tih giliptera, ja cu prvi da im udelim po jedan samar kada ih budem sreo negde po gradu, a kada mu dodje tata ili mama takodje ce dobiti po jednu vaspitnu.

Milosav

pre 10 godina

Kakva bre deca, kuronje od 16 godina, to bi trebalo 25 do 50 batina po d.... (zavisno od godina) dok se ne upiski pa da vidimo kakvi su to stvarno junaci!
Jadan covek, kaze da nije mogao da udari decu, mogu da se kladim da su vecina ovih vucibatina vislji i jaci od njega pa je zato i dobio batine. Nego kada se pise o "deci" normalno je da covek pomisli na neke klince od metar i zilet.
Pravda za profesora Janesa!!!

Srdjan

pre 10 godina

Postovana redakcijo web B92,
Zamolio bih da prosledite TV redakciji predlog o emisiji, ili jos bolje serijalu, sa temom roditelja maloletnih prestupnika.
Insajder je mala beba za ovakvu emisiju - neka se gdja Brankica ili neki drugi kolega prihvati zadatka da natera, navede, zavede..roditelje maloletnh prestupnika da progovore pred kamerama. Da se udje sa kamerom u te sive domove, sa miljeom koji visi preko televizora, sa kuhinjskom sijalicom koja ckilji da manje trosi, mozda i sa dva mercedesa u garazi.. Ali da cale klonca koji je tukao Tatona ili ovog nesretnog profesora, sa licem u rukama pred kamerama prizna i kaze gde je i kada pogresio. Da drugi roditelji u njima prepoznaju sebe, a u njihovoj deci svoju. Da vide sta ih ceka. Da emisija snimi i one roditelje koji nisu hteli da puste novinare u stan. I da ovi novi znaju da ce i oni ako nesto ne promene zavrsiti na televiziji - kao primer nesposobnih individua koje nisu dobre ni za sebe ni za druge. To je prilika da se neki novinar proslavi, da se napravi nesto kvalitetno, drustveno i socijalno odgovorno, i mozda - nesto sto ce napraviti razliku u drustvu pre i posle. Vecina roditelja prestupnika idealizuje svoju decu - mnoge od delikvenata roditelji vide kao duhovite mangupcice dok su kod kuce - a kad izadju komsiji ce bez emocije razbiti sofersajbnu ili glavu ciglom. To roditelji ne zele da vide. Lakse im je nego da prizanju svoj poraz. Ovakva bi ih emisija razbudila i otvorila im oci.

Radica

pre 10 godina

Ako ste pronasli ko je tukao profesora pokazite i kako izgledaju oni koji su ga tukli i pokazite njihove rditelje, babe, dede, rodjake... da ljudi znaju kako i oni izgledaju posto ste pretucenog profesora prikazali! Mozda ih srecemo na ulici a ne znamo da su to oni!

Rade

pre 10 godina

Trebao je ovaj nastavnik dobro da istambura prvog koji ga je udario. To je samodbrana koja je ne samo legalna, već i poželjna. Drugima ne bi palo na pamet ni da priđu. Ovako videli da se ne brani pa udri... Sve one koji pričaju da to ne treba tako, da je on nastavnik, da je on civilizovan itd., itd. bih pitao samo jedno: da li je ovakvo nešto bilo uopšte moguće zamisliti pre nekih, recimo 30-40 godina? Naravno da ne. A razlog je jednostavan. Otac je u kući bio figura koja je pored ljubavi koju je pružala, ulivala i strahopoštovanje, a takav je bio i nastavnik u školi. Onda su došle "reforme" kako porodice tako i školstva. Deca nam sve manje znaju, ali su zato pojedinci među njima bez bilo kakvih granica, skrupula, obzira i straha. I zašto tim huliganima tepate sa imenicom "deca"? U SAD bi mogli biti osuđeni na višedecenijske kazne, a kod nas će verovatno dobiti meru "pojačanog nadzora roditelja" i snižavanje ocene iz vladanja sa 5 na 4. Ispratite medijski slučaj i uverite se.

Samouk

pre 10 godina

Zaključak vesti: policija svoj posao ume i može da odradi, brzo i profesionalno.
Problem je što to rade tek kad se digne velika medijska prašina!
Zašto je to tako?

penzioner

pre 10 godina

Tačno je , oštećeni nema pravo na žalbu.Isto je i kada maloletnik izazove saobraćajni udes sa smrtnim ishodom, porodica poginulog nema pravo na žalbu, samo tužiac ima, znači "sredi" se stvar sa tužiocem da se ne žali i stvar legne gotovo sama od sebe.Ili ćemo uzimati pravdu u svoje ruke pa ćemo ići lgikom srednjeg veka, zub za zub !!!!! Gde je ovde pravna država, da nismo malo preterali u pravima maloletnika ili da poslušamo britanskog premijera Kamerona, koji otprilike kaže: ako su u stanju da počine zločin (maloletnici) onda su u stanju i da za njega odgovaraju!

Bocko

pre 10 godina

Ljudi ne komentarisite bezveze, ovo je ozbiljan signal da takve prestupnike tretiramo kao prave kriminalce i da pred zakonom odgovaraju za svoje postupke! Kakva deca, aman!

NoviSad

pre 10 godina

Uzeta izjava,aha....znaci vec su u gradu i cekaju na nekog od nas da bude sledeci...Lepo su rekli-poznati policije od ranije..ZASTO NISU U ZATVORU?!
Uneti izmene u zakonu da se pojaca nuzna odbrana a ne da je nuzna odbrana tek kad ti neko zabijeno noz u stomaku a sve ostalo si ti kriv a ne napadac. Ako neko uzme palicu i isprebija te, ne smes da se branis jer te ne ugrozava smrtno, moras da pustis da te izlema, pa tek kad vidis da ces da umres, onda smes...SRBIJOOOO

phreak

pre 10 godina

@mp: "Decu ne treba ostro kazniti da ne bi izazvali dalju agresiju..." - Naravno, treba ih blago kazniti kako bi od žrtve napravili i budalu. Tako se to radi u Srbiji dok se ne dođe do Apelacionog suda, a taj uvek oslobađa krivice.

mp

pre 10 godina

Da li gradjani Novog Sada koji zele da stanu na put nasilju mogu da se organizuju i da uz pomoc pro bono advokata prate ovaj slucaj ili slicne slucajeve i traze od zakonodavaca da se nasilje mora najstrozije kaznjavati, nasilje svake vrste?
Kakva je sada procedura? Kakva je odgovornost roditelja? Ko ce platiti novcanu naknadu zrtvi, mladom coveku?
Ako zakon stiti izgrednike, dajte da potpisujemo peticiju da se zakon mora menjati; Ima li krivicnih advokata ovde, sta treba da se radi?? Narod mora da ustane protiv ovakvog nasilja;
I sto neko rece, u nase vreme, bili smo skromni i povuceni, radili, ucili, znao se red (osamdesete) a ovo?
Ako narod zeli odgovornu drzavu, mora putem pisama, peticija i na svaki legitimni nacin da se dodje do zakona koji ce u zemlji stititi rad, red i mir; Dosta je bilo kriminalaca u nasim zivotima, zaista dosta!!!!
Gradjani imaju mnogo vise politicke snage nego sto su svesni;

izvolite

pre 10 godina

Mislim da ce ovo vrlo brzo biti zaboravljeno jer su neka "deca" za jos gore stvari prosla blago kaznjeno!Ovde je potrebna motika i nepregledni redovi kukuruza i flajka od 0,5 l vode za ceo dan...Sto kaaze Petar Bozovic
"i posle 15 godina ti bude booolje"!

beograđanin

pre 10 godina

DŽabe komentari, džabe upozorenja, zakonodavci ništa ne menjaju decenijama unazad. Kako misle da bude iole bolje u Srbiji, ako niko ne radi svoj posao kako treba. Dosta njih i ne zna šta treba da radi na svom radnom mestu. Nek nam je Bog dragi u pomoć, biće sve gore i gore.

Pravnik

pre 10 godina

najbitnije je koje boje su Stanijine gace.A ko ce da donese Krivicni zakon o kaznjavanju maloletnika u ovoj drzavi to nikog ne zanima.

butch cassidy

pre 10 godina

Odvaliti od batina, pa pravac dom, pa iz doma u zatvor kad steknu punoletstvo. A roditeljima konfiskacija imovine na ime odštete.

István

pre 10 godina

Sa mrznjom se ne rodi, to je stvar vaspitanja. Roditelji su dobili"injekcije"u mozgu od oni koji su danas vladaju. Znaci i takozvani gradonacelnik NS-a ima udeo u tomme, i ne samo on.

zoran

pre 10 godina

Pre nego sto krenete na osudu porazmislite malo bolje o nasim "popravnim" domovima i posledicana trajnog izbacivanja iz skole. Nas sistem ima previse problema, odnosno ne funkcionise pa se onda stvara problem sta uraditi da ovi maloletnici nastave razvoj u boljem pravcu kad sve postojece sankcije u nasem drustvu ukljucuju stagniranje i pojacavanje agresije... Agresija uvek za posledicu ima agresiju i autoagresiju...
(psiholog, 11. septembar 2013 20:51)

U pravu ste potpuno. Na zapadu postoji drushtveno koristan rad. Ja se ne bi protivio da anstave shkolu, a posle shkole pravac na neko imanje i pod prismotrom rad u polju dok se ne smrkne, sledece 2 godine. Zabrana prisustvovanju bilo kojoj sportskoj prirodi. Znachi, shkola i rad. Verujte da bi se vrlo brzo prevaspitali...mozda i neka psiho-terapija za porodice ovih kriminalaca, drugo nisu.

roditelj iz NS koji je bolji zivot za svoje dete nasao negde drugde

pre 10 godina

Opet vecina komentara udara na roditelje. Jeste, roditelj uvek snosi najvecu krivicu, ali roditelj koji zeli posteno da zivi i da tako da primer svom detetu mora da radi mnogo vise, obicno ima manje para nego lopovi i neradnici po javnim preduzecima i susrece se sa mnogim problemima u kome mu srpsko drustvo samo odmaze a u ocima mnogih pa cesto i dece je nesposoban i slab pa se deca ugledaju na druge "sposobnije i jace". Koliko god da ste obrazovani i koliko god se trudili da dete vaspitavate po visokim standardima u Srbiji je to nemoguce. Normalno da postoje izuzeci ali zna se koje vrednosti poslednjih godina preovladavaju u Srbiji. Vecina vaspitaca/nastavnika/profesora propagira nasilje, netoleranciju i nekulturu. O politicarima, medijima i ljudima iz "kulture" ne zelim ni da pisem. Dete se samo prilagodjava vecini, a normalni i kulturni ljudi su odavno manjina u Srbiji pa tako nazalost i u Novom Sadu.

totalno razocarana

pre 10 godina

"Oni su osumnjičeni za razbojništva i teške krađe, na naročito opasan ili naročito drzak način, jer su na ulicama Novog Sada napadali građane od kojih su silom oduzimali novac i nakit, ali i druge predmete."
Ako su tako narocito opasni i drski zasto su i dalje slobodni???Sramna drzava, sramna policija a najsramnije sudstvo. Nemam reci da iskazem prezir prema svim institucijama ove nase nove ne mogu je zvati ni drzavom jer to nije vec "Pustojebine" u kojoj smo ostavljeni i prepusteni lopovima i kriminalcima raznih kalibara od ovih malih koji su narocito drski do tih krupnih lopova u odelima direktora i tih koji sede u stolicama skupstine. imaju jedan cilj a to je da koce ovu zemlju u svakom pogledu a svoje dzepove napune maksimalno. Ne interesuje njih nista ni sudstvo ni zakoni ni prosveta ni ekonomija nikakav napredak samo kes i privilegije koje su dobili a i mito koji primaju od lopova krupnih da bi delali u njihovu korist. Zato se oni bore za stolice a ne da bi ljudima bilo bolje. A mi samo cutmo na sve i ovde komentarisemo, daleko cemo dogurati ovako.

Pedja

pre 10 godina

Skoro sam procitao da je i Riki Martin isto ovako bio homofobican i agresivan kao mali.
Ovim prodavcima bi za njih najgora kazna bila da im se svi drugari od sada obracaju sa vec cuvenom "hej Riki Martine, dobices batine".

Goran

pre 10 godina

ljudi moji pa ovi klinci nisu ni prvi ni poslednji. Pitajte bilo kog novosadjanina u starosti od 17 - 23 da li zna ko je ,,Mali Šure". Sve ce vam biti jasno. Novi Sad propada!

Mama

pre 10 godina

U školi mog sina u petom razredu dešavale su se kradje. Ni jedan roditelj se nije obratio policiji.
Nisam to znala, ali kad su mom sinu ukrali mobilni za vrme časa iz zatvorenog džepa jakne -
otišla sam u policiju, uredno prijavila i za par nedelja lopov je pronadjen, mobilni vraćen.

Na sudu su me pitali da li želim da ga gonim krivično. Klinac ima 14 godina????? Ili da prepustim sudu?? Nisam dalje išla. Ali kradje su prestale.

Kod lopova su pronašli i druge ukradene stvari, ALI NIKO NIJE PRIJAVIO...

Policiji u mom kraju svaka čast kako su bili efikasni, ali nisam razumela zašto roditelji nisu prijavljivali pre mene???

Boki

pre 10 godina

Mnogi su primetili isto što i ja - sva ova deca pa i stariji su kao individue sasvim ok,a ovakvi postanu samo kada su u društvu pa im ego/libido/potentnost/agresivnost/maloumnost skoči na neverovatne nivoe i desi se šta se desi.Čaj imaju i brojne studije koje stoje iza takvih ponašanja.Uostalom,u Novom Sadu ima toliko obradive zemlje koja prosto moli za pomoć ovakve energične dečkiće,pa eto,državo,pomozi zemlji i zaposli (prinudno) ove klince da se malo nauče pameti.

Blagoje

pre 10 godina

Ako ko ovo cita ko se nesto pita u ovoj drzavi imam ja jedan predlog. Mozda bi bilo delotvorno da se ta manguparija - delikventi sad kazne srazmerno gluposti koju su napravili odnosno da ih salju u popravne dom ili zatvor na duge kazne a kao zamenu tome (posto mislim da je zatvor zapravo mesto gde ce samo postati gori) ponuditi im da ucestvuju u paradi ponosa ove godine!
Da se odmah ogradim od parade, ja je ne podrzavam jer smatram da njihova zajednica mora da radi 365 dana na tome da to postane prihvatljivije, da se narod edukuje. Ne ovako da daju ultimatum mi to ocemo vi nas cuvajte ako necete Evropa ce vas kazniti.

Банат-Шумадија

pre 10 godina

Ови малолетници су се осилили у основној школи, јер су у њој заштићени као бели медведи.
Основна школа мора бити обавезна само у смислу уписа, али не и завршетка.

Realna

pre 10 godina

A kako ce o celom slucaju da se izjasni ministarstvo prosvete? Policija je uradila svoje I to je za pohvalu. A ste ce ministarstvo uraditi. Naplacasmo se ``besplatnih`` knjiga I uredno igramo kako sviraju. Hoce li neko od gospode, koja primaju a nesvesni da treba I da zarade tu platu, utvrde kako je doslo do incidenta. Kako posluje skola. Evo primera: u jednoj beogradskoj muzickoj skoli postoje iz dva kljucna teoretska predmeta profesori koji sistematski miniraju, omalovazavaju I nesavesno se ophode prema deci I prenosenju znanja istima. Direktor cuti. Roditelji ocajni nemaju kome da se obrate jer sve je kako nedavno cuh ``sigurica , mala zatvorena utakmica``. Jedan od ovo dvoje tezak dijabeticar , druga profesorska osoba sa teskom I nadasve tragicnom porodicnom situacijom. Trauma I sok. Deca sistematski nista ne nauce a vuku njihove trauma I neznanje? Sta sad???

Darko

pre 10 godina

Ljudi,upoznajte se sa zakonom...Zakon kaze da ako je lice mladje od 14 godina ne postoji ni jedan vid sankcije,tačnije policija piše prijavu sudu a sud je odbija po automatizmu(zakonu).Od 14-16 god moze da se izrekne mera pojačanog nadzora roditelja i ako je u pitanju visestruki povratnik eventualno vaspitno popravni dom.To su mladji maloletnici.Treba menjati zakon..

iskustvo

pre 10 godina

Svima onima, koji nisu doziveli napad maloletnih decaka, mogu samo da kazem, da nema tog najutreranijeg sportiste (kik boxera), koji bi uspeo da se odbrani od sestorice takvih! Napadaju sa svih strana, a na tlu ste za 1 minut. Iluzija je misljenje, da kada prvog odvalite samarom, ili pesnicom, sve staje, jer se ostali uplase i pobegnu. Verujte, to je samo iluzija. Tek tada vam nema spasa! Profesor je svesno, ili nesvesno, uradio najbolje sto je mogao. Obletali su oko njega kao zolje, neko vreme, sutirali ga, a zatim sami otisli. Da im je uzvratio, tukli bi ga do smrti!

bgd

pre 10 godina

Ok, ta deca su def.im.ecili, al nikako nmg da shvatim kako je dopustio da ga toliko biju?! Makar bi pokušao da se odbranim al jednog bih sigurno dohvatio i tako odlomio od batina da zapamte svi za ceo život.

vladislav

pre 10 godina

@Zemun grad SPO...

A kad vam je taj silan sljam 2000te trebao za 5.oktobar, kukali ste sto ih Slobina murija pendreci do bola...ovo zaista kazem kao i sam ondasnji opozicionar, B92 je davao plakete zvezdinim navijacima?!!!

Ej pa to je strasno..na sta smo mi spali, ovde nema vise drzave, cak i za vreme Slobe ta policija ubila bi boga u tim likovima..ni za sta drugo i nisu, niti bilo sta drugo im i dopire do uma nego sila..strasno..

Glasinac

pre 10 godina

Nije jasno zašto je policija čekala da se pretuče profesor pa da se tek tada podnesu krivične prijave protiv ovih maloletnika s obzirom da iza sebe imaju 11 razbojništava i 28 krađa. U svakom sličaju krivične prijave treba podneti i protiv njihovih roditelja odnosno staratelja.

schmilo

pre 10 godina

E nekad bi ovako nekog klinca murija dovela gajbi roditeljima koji bi crveneli od blama i besa, u vecini slucajeva bi usledilo tamburanje da mu vise nikad ne padne na pamet nesto slicno.
Sada vise nema toga, sad se sa decom razgovara od malih nogu, kad klinac od dve-tri godine krene da gura prste u steker ti ga opomenes i objasnis mu da struja, tj., usmereno kretanje nosioca naelektrisanja moze da ga povredi ili ubije i dete ce to shvatiti jer su deca inteligentna od kad se rode.
Najgore je to sto nas o vaspitanju dece uglavnom uce ljudi koji nemaju decu, koji su svoju filozofiju o vaspitanju bazirali na slucajevima zlostavljanja dece. Izjednaciti vaspitno popravnu dandaru i fizicko zlostavljanje je retardirano.
Verujem da su ovi klinci dobili dandaru za svako sranje koje su napravili od malih nogu a isto tako bili maksimalno podrzani u svakoj korisnoj radnji, danas bi bilo mnogo drugacije.

crvena linija

pre 10 godina

Zakon Srbije trebao bi da glasi!Sloboda narodu ali samo do granice svega sto je normalno.Sve ono sto prelazi crvenu liniju upotrebiti vaspitnu palicu.

pijetro

pre 10 godina

Izgleda da su izgrednici resili da porade malo na svom liku i delu i da steknu naklonost neko od klero fasistickih organizacija (mrsko mi je da ih vise reklamiram) pa su resili da se napadom na homoseksualca preporuce....

psiholog

pre 10 godina

Pre nego sto krenete na osudu porazmislite malo bolje o nasim "popravnim" domovima i posledicana trajnog izbacivanja iz skole. Nas sistem ima previse problema, odnosno ne funkcionise pa se onda stvara problem sta uraditi da ovi maloletnici nastave razvoj u boljem pravcu kad sve postojece sankcije u nasem drustvu ukljucuju stagniranje i pojacavanje agresije... Agresija uvek za posledicu ima agresiju i autoagresiju...

Spasoje

pre 10 godina

Pre desetak godina drzava je PRVO pozivala gradjane da legalizuju oruzje, pa ZATIM uvela porez na oruzje, i NA KRAJU zabranila nosenje oruzja. Sad ga lepo drzimo u kuci DA BISMO MU PLACALI POREZ OD 3500 dinara, od cega i policija prima platu.

momcilo antic

pre 10 godina

Da li su pisane krivicne prijave roditeljima zbog zanemarivnja u obrazovanju i vaspitanju deteta i koristoljublja uslanju maloletnika u pljacku.Maloletnike u maloletnicki strogi pritvor jer ispoljavaju preveliku agresiju!!!!!!!!!!!!!!

Nemanja

pre 10 godina

@muamua, najmladji ima 14 god. 2013 - 14 = 1999, DOS je dosao na vlast 2000.
Tako da nisu rodjena za vreme DS-a, ali jesu u to vreme odrastali.
Sve u svemu jedan slican slucaj se desio u NS-u 2004 mada tad nije imao nikakvu medisku paznju, moglo bi se reci da smo napredovali :(

asteriks

pre 10 godina

@schmilo
budi siguran da su ova deca citavo detinjstvo malo-malo dobijala te "dandare", kako ih ti zoves,verovatno za svaku sitnicu i to mnogo zesce nego sto mozes da zamislis. dete koje odrasta u porodici u kojoj ima ljubavi, postovanja i autoriteta roditelja (ne autorativnosti) nikad nece napraviti ovako nesto. i ta deca su zrtve, verovatno oceva siledzija i nebriznih majki. i njima je potrebna pomo

doktor

pre 10 godina

ne opravdavam.naprotiv,ostro osudjujem svaki oblik agresije.PITAM:sta ce profa u to vreme sam u parku gde su homoseksualci cesti gosti i otkud da udje u pricu sa maloletnicima poznatim policiji?po cemu su im póznati?da li su póznati i njemu?ako nisu,kako ih tako brzo nadjose?zasto su ga nazvali pederom?ne suditi na prvu loptu. sacekajmo da se sve ispita.pa ako je prica cista i ako su klipani napali coveka bez razloga,onda malo u VP dom sa njima.od 6 meseci do 4 godine.

doktor

pre 10 godina

ne opravdavam.naprotiv,ostro osudjujem svaki oblik agresije.PITAM:sta ce profa u to vreme sam u parku gde su homoseksualci cesti gosti i otkud da udje u pricu sa maloletnicima poznatim policiji?po cemu su im póznati?da li su póznati i njemu?ako nisu,kako ih tako brzo nadjose?zasto su ga nazvali pederom?ne suditi na prvu loptu. sacekajmo da se sve ispita.pa ako je prica cista i ako su klipani napali coveka bez razloga,onda malo u VP dom sa njima.od 6 meseci do 4 godine.

psiholog

pre 10 godina

Pre nego sto krenete na osudu porazmislite malo bolje o nasim "popravnim" domovima i posledicana trajnog izbacivanja iz skole. Nas sistem ima previse problema, odnosno ne funkcionise pa se onda stvara problem sta uraditi da ovi maloletnici nastave razvoj u boljem pravcu kad sve postojece sankcije u nasem drustvu ukljucuju stagniranje i pojacavanje agresije... Agresija uvek za posledicu ima agresiju i autoagresiju...

roditelj iz NS koji je bolji zivot za svoje dete nasao negde drugde

pre 10 godina

Opet vecina komentara udara na roditelje. Jeste, roditelj uvek snosi najvecu krivicu, ali roditelj koji zeli posteno da zivi i da tako da primer svom detetu mora da radi mnogo vise, obicno ima manje para nego lopovi i neradnici po javnim preduzecima i susrece se sa mnogim problemima u kome mu srpsko drustvo samo odmaze a u ocima mnogih pa cesto i dece je nesposoban i slab pa se deca ugledaju na druge "sposobnije i jace". Koliko god da ste obrazovani i koliko god se trudili da dete vaspitavate po visokim standardima u Srbiji je to nemoguce. Normalno da postoje izuzeci ali zna se koje vrednosti poslednjih godina preovladavaju u Srbiji. Vecina vaspitaca/nastavnika/profesora propagira nasilje, netoleranciju i nekulturu. O politicarima, medijima i ljudima iz "kulture" ne zelim ni da pisem. Dete se samo prilagodjava vecini, a normalni i kulturni ljudi su odavno manjina u Srbiji pa tako nazalost i u Novom Sadu.

Realna

pre 10 godina

A kako ce o celom slucaju da se izjasni ministarstvo prosvete? Policija je uradila svoje I to je za pohvalu. A ste ce ministarstvo uraditi. Naplacasmo se ``besplatnih`` knjiga I uredno igramo kako sviraju. Hoce li neko od gospode, koja primaju a nesvesni da treba I da zarade tu platu, utvrde kako je doslo do incidenta. Kako posluje skola. Evo primera: u jednoj beogradskoj muzickoj skoli postoje iz dva kljucna teoretska predmeta profesori koji sistematski miniraju, omalovazavaju I nesavesno se ophode prema deci I prenosenju znanja istima. Direktor cuti. Roditelji ocajni nemaju kome da se obrate jer sve je kako nedavno cuh ``sigurica , mala zatvorena utakmica``. Jedan od ovo dvoje tezak dijabeticar , druga profesorska osoba sa teskom I nadasve tragicnom porodicnom situacijom. Trauma I sok. Deca sistematski nista ne nauce a vuku njihove trauma I neznanje? Sta sad???

bez milosti

pre 10 godina

Zasto nije pruzio nikakav otpor? Da mene napadnu takvi imbecili, ja ne bih birao sredstva da se odbranim, rukama, nogama, nozem... Ne bih gledao ni gde udaram, ni gde ubadam... Neko bi ostao bez bubrega, neko bez oka, a neko bi se preselio u vecna lovista, pa nek se misle kasnije koga su napali....

Saša

pre 10 godina

Nije mi jasno zasto taj nastavnik nije pokusao da se odbrani? To je potpuno legitimno. I da pri tom barem jednog ili dvojicu malih huligana dobro prevaspita.

mp

pre 10 godina

Ovde se valja dobro zamisliti sta ciniti; Decu ne treba ostro kazniti da ne bi izazvali dalju agresiju, ali problem je najvise u njihovim porodicama i tu da vidimo kako ce da odradi Novi Sad; Siromasni nisu, kazu da imaju duzu kulturu pa da vidimo, kako ce se odnositi prema njima; sta je pedagoski; da ne zaboravimo i dobrovoljni rad.

Nasi zakonodavci treba da uvedu u ovim slucejevima recimo 100 sati dobrovoljnog rada; Uopste da li postoji
pojam dobrovoljnog rada i sluzenja drustvu; to druge zemlje imaju a kod nas? Da li moze B 92 o tome?

Nezaposleni specijalni pedagog

pre 10 godina

Ovo nasilje je posledica vrbovanja "dece" od strane vođa navijačkih grupa, tj. huligana, tj. kriminalaca. Pitanje je zašto to svi znaju, a dozvoljavaju?!? Zašto popovi rade u školama, a stručnjaci koji treba da edukuju mlade u pravom smeru čekaju godinama na birou???

DRAGON

pre 10 godina

Odmah ih izbaciti iz škole sa zabranom upisa u druge, odrediti im obavljanje društveno-korisnih radova, npr. čišćenje đubreta sa ulica, i tako ih osposobiti za njihov budući životni poziv, profesor da tuži sve roditelje, a našem čuvenom ,,nezavisnom sudstvu" onako sa visine natuknuti da proces mora biti ekspresno rešen i presuđen tako da roditelji (čitaj: novčanici) pamte do kraja života šta su njihovi gilipteri uradili.

prokletinjska avlija

pre 10 godina

da parafraziram velikog Duška Radovića-tucite decu čim primetite da liče na vas, tucite decu dok su mala, da ne bi tukla vas kad porastu...

Blagoje

pre 10 godina

Ako ko ovo cita ko se nesto pita u ovoj drzavi imam ja jedan predlog. Mozda bi bilo delotvorno da se ta manguparija - delikventi sad kazne srazmerno gluposti koju su napravili odnosno da ih salju u popravne dom ili zatvor na duge kazne a kao zamenu tome (posto mislim da je zatvor zapravo mesto gde ce samo postati gori) ponuditi im da ucestvuju u paradi ponosa ove godine!
Da se odmah ogradim od parade, ja je ne podrzavam jer smatram da njihova zajednica mora da radi 365 dana na tome da to postane prihvatljivije, da se narod edukuje. Ne ovako da daju ultimatum mi to ocemo vi nas cuvajte ako necete Evropa ce vas kazniti.

Kao na bliskom istoku

pre 10 godina

Da se uvede bicevanje umesto zatvora,manje troskova za drzavu i brzo resavanje slucajeva. Pa kad budu javno ponizeni i obelezeni oziljcima po ledjima,da vidis kako ce kriminal da se smanji za 80 posto u prvoj godini. Nece vise svako zeleti da bude baraba i probisvet,nemoj da je neko sad krenuo sa njanjanja o pravima ljudi,uzmi ti pa ga hrani i drzi ga pod svojim krovom ako ti je dobar! Bicevanje! 5 puta,10 puta,20 puta,30 puta zavisi od tezine dela,a za veleizdaju 50 puta. Za silovanje kastracija i 50 komada,ko je za nek stisne like? Ajmo da vidimo sta misli narod.
B92 molim da se objavi komentar U SVRHU ISTRAZIVANJA JAVNOG MNENJA.

Ljubiša

pre 10 godina

Verovatno će ih kazniti tako što će im smanjiti ocenu iz vladanja sa 5 na 4, i poslaće ih na razgovor sa pedagogom. Tako su se kažnjavali slični prestupi i u vreme kad sam ja imao 12 godina.

bgd

pre 10 godina

Ok, ta deca su def.im.ecili, al nikako nmg da shvatim kako je dopustio da ga toliko biju?! Makar bi pokušao da se odbranim al jednog bih sigurno dohvatio i tako odlomio od batina da zapamte svi za ceo život.

JAMES BOND 011

pre 10 godina

BRAVO....ODMAH na naslovnim stranicama imena sa slikama i imena roditelja....zanimljivo kako policija u roku od 24sata UVEK uhvati ovakve male huligane a one velike iza fotelja NIKAD ne uhvate....mora da su to neke posebne vestine Srpske policije....ali u svakom slucaju.....BRAVO!

vladimir

pre 10 godina

Zastitnicima pravoslavlja, srpstva i porodice preporucujem da se pozabave pravim problemima.

Ono sto je opasno na ulicama srpskih gradova nisu gejevi i lezbejke, nego klinci od 15-25 godina. Sve zahvaljujuci istim tim herojima koji su branili srpstvo u devedesetima.

AlekS

pre 10 godina

Ovde se valja dobro zamisliti sta ciniti; Decu ne treba ostro kazniti da ne bi izazvali dalju agresiju, ali problem je najvise u njihovim porodicama i tu da vidimo kako ce da odradi Novi Sad; Siromasni nisu, kazu da imaju duzu kulturu pa da vidimo, kako ce se odnositi prema njima; sta je pedagoski; da ne zaboravimo i dobrovoljni rad.

Nasi zakonodavci treba da uvedu u ovim slucejevima recimo 100 sati dobrovoljnog rada; Uopste da li postoji
pojam dobrovoljnog rada i sluzenja drustvu; to druge zemlje imaju a kod nas? Da li moze B 92 o tome?
(mp, 11. septembar 2013 18:49)

"100 sati dobrovoljnog rada" !!!??? Dok isprobamo sve metode koje su vec isprobane i dokazano ne funkcionisu, ta decica ce vec krenuti da to isto radi, ali naoruzana. Metoda koja sigurno funkcionise, jer je u vise navrata isprobana, je singapurska metoda. Tamo se ispljuvavanje zvake na plocink kaznjava sa 100 siba po turu, ogoljenom. Ne kazem da mi treba nasu decicu tako bezdusno. Treba ocu administrirati 100 za prvi prekrsaj njegove junacine. Sledeceg administriranja sigurno nece biti.

vladislav

pre 10 godina

@Zemun grad SPO...

A kad vam je taj silan sljam 2000te trebao za 5.oktobar, kukali ste sto ih Slobina murija pendreci do bola...ovo zaista kazem kao i sam ondasnji opozicionar, B92 je davao plakete zvezdinim navijacima?!!!

Ej pa to je strasno..na sta smo mi spali, ovde nema vise drzave, cak i za vreme Slobe ta policija ubila bi boga u tim likovima..ni za sta drugo i nisu, niti bilo sta drugo im i dopire do uma nego sila..strasno..

angelzs

pre 10 godina

Slike i imena roditelja u novine jer su oni napravili te male monstrume! Svaka kazna za te vec uveliko kriminalce bice blaga jer oni su odabrali svoj put! Kukavice koje 1na1 nemaju petlju pa napadaju u grupi!!! Prosao sam sva ratista na ovim prostorima, 5 puta ranjavan, a ova mala bagra bi tamo pobegla glavom bez obzira, upisana, jer tamo, sto bi pevalo zabranjeno pusenje, il si hadzija il si bos(onog)!!! Roditelje na videlo a ako nisu sposobni da civilizuju svoju decu, onda sacekati da ubiju nekog pa zatvor! Moj predlog zestoko kazniti roditelje ako treba i zatvorom jer njihova deca su u coporu kukavica i to je trajno! Galame i misle da su nesto ali obicne p....! A psiholozi cute ko zaliveni, pa gde ste????

Me

pre 10 godina

Dokle vise to od ranije poznati policiji?? Da li u ovoj drzavi postoji i jedan jedini zakon??! Da li postoji i jedan jedini nekorumpiran policajac??! Kanda ne.

mare

pre 10 godina

Roditelje u zatvor, a hijenice da kopaju i obradjuju zemlju po nasoj dragoj Vojvodini 10 sati dnevno svaki dan , godinu do dve...pa bih ih posle pitao da li imaju snage da se junace...

kendla

pre 10 godina

Tata, mama i doticni sin po 10god. robije, pa da vidis kome ce sledecem pasti na pamet nesto slicno, ovako znaju da ce dobiti po dve nedelje uslovno pa udri, nazalost!

genious

pre 10 godina

vrlo jednostavno...roditelje u zatvor, kao da su oni izvrsioci, sto posredno i jesu + novcana kazna..a maloletnike u popravne domove. A to, da ce kazna da vodi ka daljoj agresiji je nesporno, jer bi i u slucaju da ne bude kazne to vodilo daljoj agresiji. Ova stoka jednostavno vrllo tesko moze da se pretvori u ljude. Tako da u popravni dom, zatvor sta god..samo ih skloniti sa ulice da se ne bi mesali sa ljudima. Mislim da bi ova drzava trebalo malo da se pozabavi, talentovanim, uspesnim i vrednim mladim ljudima a ne kriminalcima i huliganima, takbvima se zna gde je mesto.

István

pre 10 godina

Sa mrznjom se ne rodi, to je stvar vaspitanja. Roditelji su dobili"injekcije"u mozgu od oni koji su danas vladaju. Znaci i takozvani gradonacelnik NS-a ima udeo u tomme, i ne samo on.

Zemun grad SPO

pre 10 godina

Pre mesec dana sam sedeo u autobusu 82 i za samo tri stanice imao šta da čujem od, predpostavljam, šesnaestogodišnjaka koji se ,,hvalio" dvojci svojih vršnjaka. Kaže im da je član neke navijačke grupe. Pre neki dan je svog vršnjaka u autobusu, pred njegovim ocem, udario samo zbog toga što je nosio dres večitog rivala, Kaže da je dečak od udarca odleteo na suprotna vrata. Verovatno je mali nasilnik bio sa drugarima, pošto tvrdi da mu se otac napadnutog dečaka još izvinio zbog dresa. Takođe priča da su on i njegovi iz grupe skinuli suparničke dresove nekim Čačanima, pod pretnjom da im je alternativa prebijanje i paljenje njihovog automobila. Kaže i da oni u grupi uvek saznaju ko ih od drugova cinkari policiji, nakon čega ga oni izbace iz grupe. Njegovi drugari su sa divljenjem pratili priču u autobusu.
Tako je to u zemlji Srbiji gde neki, a ima ih dosta, u heroje i patriote uzdižu kriminalce, ubice i ratne zločince. U zemlji gde je politika okupirala pravosuđe, policiju i sportske klubove, pa političari postaju zaštitnici vođama ovakvih navijačkih grupa, koji imaju puno krivičnih dela za koja nisu osuđeni...
O vladikama koji gej manjinu nazivaju Sodomom i Gomorom, a u svojim redovima uzimaju u zaštitu čak i pedofile, neću da trošim reči.
Potrebno je sprovesti kampanju protiv nasilja, koje uvek mora biti osuđeno, bez obzira ko ga je počinio i kome. U toj kampanji moraju da učestvuju najpopularniji ljudi državnog vrha i opozicije, zatim crkva i javne ličnosti...

Pedja

pre 10 godina

Skoro sam procitao da je i Riki Martin isto ovako bio homofobican i agresivan kao mali.
Ovim prodavcima bi za njih najgora kazna bila da im se svi drugari od sada obracaju sa vec cuvenom "hej Riki Martine, dobices batine".

schmilo

pre 10 godina

E nekad bi ovako nekog klinca murija dovela gajbi roditeljima koji bi crveneli od blama i besa, u vecini slucajeva bi usledilo tamburanje da mu vise nikad ne padne na pamet nesto slicno.
Sada vise nema toga, sad se sa decom razgovara od malih nogu, kad klinac od dve-tri godine krene da gura prste u steker ti ga opomenes i objasnis mu da struja, tj., usmereno kretanje nosioca naelektrisanja moze da ga povredi ili ubije i dete ce to shvatiti jer su deca inteligentna od kad se rode.
Najgore je to sto nas o vaspitanju dece uglavnom uce ljudi koji nemaju decu, koji su svoju filozofiju o vaspitanju bazirali na slucajevima zlostavljanja dece. Izjednaciti vaspitno popravnu dandaru i fizicko zlostavljanje je retardirano.
Verujem da su ovi klinci dobili dandaru za svako sranje koje su napravili od malih nogu a isto tako bili maksimalno podrzani u svakoj korisnoj radnji, danas bi bilo mnogo drugacije.

Bocko

pre 10 godina

Ljudi ne komentarisite bezveze, ovo je ozbiljan signal da takve prestupnike tretiramo kao prave kriminalce i da pred zakonom odgovaraju za svoje postupke! Kakva deca, aman!

Rade

pre 10 godina

Trebao je ovaj nastavnik dobro da istambura prvog koji ga je udario. To je samodbrana koja je ne samo legalna, već i poželjna. Drugima ne bi palo na pamet ni da priđu. Ovako videli da se ne brani pa udri... Sve one koji pričaju da to ne treba tako, da je on nastavnik, da je on civilizovan itd., itd. bih pitao samo jedno: da li je ovakvo nešto bilo uopšte moguće zamisliti pre nekih, recimo 30-40 godina? Naravno da ne. A razlog je jednostavan. Otac je u kući bio figura koja je pored ljubavi koju je pružala, ulivala i strahopoštovanje, a takav je bio i nastavnik u školi. Onda su došle "reforme" kako porodice tako i školstva. Deca nam sve manje znaju, ali su zato pojedinci među njima bez bilo kakvih granica, skrupula, obzira i straha. I zašto tim huliganima tepate sa imenicom "deca"? U SAD bi mogli biti osuđeni na višedecenijske kazne, a kod nas će verovatno dobiti meru "pojačanog nadzora roditelja" i snižavanje ocene iz vladanja sa 5 na 4. Ispratite medijski slučaj i uverite se.

butch cassidy

pre 10 godina

Odvaliti od batina, pa pravac dom, pa iz doma u zatvor kad steknu punoletstvo. A roditeljima konfiskacija imovine na ime odštete.

phreak

pre 10 godina

@mp: "Decu ne treba ostro kazniti da ne bi izazvali dalju agresiju..." - Naravno, treba ih blago kazniti kako bi od žrtve napravili i budalu. Tako se to radi u Srbiji dok se ne dođe do Apelacionog suda, a taj uvek oslobađa krivice.

Vesna NS

pre 10 godina

Nije mi jasno zasto taj nastavnik nije pokusao da se odbrani? To je potpuno legitimno. I da pri tom barem jednog ili dvojicu malih huligana dobro prevaspita.
(Saša, 11. septembar 2013 19:46)

Nije se branio, jer je normalan i kulturan covek, cija je profesija vaspitanje i obrazovanje dece!!!
Problem je sto prosvetni radnici moraju da se bore sa jezivim kucnim vaspitanjem, tj. odsustvom kucnog vaspitanja, jer su deca uglavnom slika i prilika roditelja!!!
Zato bi tesko trebalo kazniti roditelje, a te male monstrume poslati u kazneno-popravni dom, nekoliko godina, bez mogucnosti izlaska, ucenjem zanata i detaljnim proucavanjem civilizovanog ponasanja ih prevaspitati pa ce imati dovoljno vremena da usvoje moralne norme koje im roditelji ocigledno nisu usadili!!!

profesor

pre 10 godina

I sada da vidimo da li ce doci do kazne i kakve.
(bm, 11. septembar 2013 18:49)

Pa kada budu polagali malu maturu dace im resene testove samo iz matematike!

mixer

pre 10 godina

sta su ti kriminalci uopste radili nedeljom u 20.30 u tom parku kod zeljeznicke stanice pitam se ja obzirom da skoro svi imaju boraviste van teritorije novog sada????? zar se njihovi roditelji ne pitaju gde su im deca nedeljom uvece?! nastavniku zelim najbrzi i najbolji oporavak!

devit

pre 10 godina

....izvrsioci imaju 39 prijava iza sebe,,,,
Ako imaju veze na Sudu ili...
Pa sudski postupak zastari;
Cl.229 Zakona kaze;
da osteceni nema pravo na zalbu???????!!!!!!
Koga Sud i Zakon stite???????!!!!!!!!!!!!!!!!

Ti_si_taj_virus

pre 10 godina

(doktor, 11. septembar 2013 20:50)

Tužni zli čoveče. Ne znam čega si ti doktor, nadam se da je samo nick. Ako nije onda je diploma kupljena sigurno. To šta će neki čovek na nekom mestu je njegova lična stvar, ništa loše nije radio. Čak i da je bio homoseksualac, to treba da shvate pravi bolesnici u ovom društvu, niko nema pravo da ga pretuče. Hajde sad da diskutujemo da li je uredu nekoga mučki pretući, i kad je to u redu. Neverovatno. Ma fantazija od društva.

Srdjan

pre 10 godina

Postovana redakcijo web B92,
Zamolio bih da prosledite TV redakciji predlog o emisiji, ili jos bolje serijalu, sa temom roditelja maloletnih prestupnika.
Insajder je mala beba za ovakvu emisiju - neka se gdja Brankica ili neki drugi kolega prihvati zadatka da natera, navede, zavede..roditelje maloletnh prestupnika da progovore pred kamerama. Da se udje sa kamerom u te sive domove, sa miljeom koji visi preko televizora, sa kuhinjskom sijalicom koja ckilji da manje trosi, mozda i sa dva mercedesa u garazi.. Ali da cale klonca koji je tukao Tatona ili ovog nesretnog profesora, sa licem u rukama pred kamerama prizna i kaze gde je i kada pogresio. Da drugi roditelji u njima prepoznaju sebe, a u njihovoj deci svoju. Da vide sta ih ceka. Da emisija snimi i one roditelje koji nisu hteli da puste novinare u stan. I da ovi novi znaju da ce i oni ako nesto ne promene zavrsiti na televiziji - kao primer nesposobnih individua koje nisu dobre ni za sebe ni za druge. To je prilika da se neki novinar proslavi, da se napravi nesto kvalitetno, drustveno i socijalno odgovorno, i mozda - nesto sto ce napraviti razliku u drustvu pre i posle. Vecina roditelja prestupnika idealizuje svoju decu - mnoge od delikvenata roditelji vide kao duhovite mangupcice dok su kod kuce - a kad izadju komsiji ce bez emocije razbiti sofersajbnu ili glavu ciglom. To roditelji ne zele da vide. Lakse im je nego da prizanju svoj poraz. Ovakva bi ih emisija razbudila i otvorila im oci.

Milosav

pre 10 godina

Kakva bre deca, kuronje od 16 godina, to bi trebalo 25 do 50 batina po d.... (zavisno od godina) dok se ne upiski pa da vidimo kakvi su to stvarno junaci!
Jadan covek, kaze da nije mogao da udari decu, mogu da se kladim da su vecina ovih vucibatina vislji i jaci od njega pa je zato i dobio batine. Nego kada se pise o "deci" normalno je da covek pomisli na neke klince od metar i zilet.
Pravda za profesora Janesa!!!

vldjuka

pre 10 godina

Ovakva deca se nepogrešivo prepoznaju u školi i već u petom šestom razredu počinju ozbiljni problemi sa ovim učenicima. U sedmom osmom su oni već nasilnici, kojih se plaši cela smenu učenika (200 učenika) i većina nastavnika, jer u prosveti ima veći broj žena.
Naš sistem ignoriše ovo godinama i ne pokušava da nađe rešenje, već zataškava stvari.Kada razgovarate sa roditeljima ove dece odmah vam je jasno zašto su deca takva. Nedostatak roditeljske brige o deci i loš model vaspitanja je uzrok ovakvom ponašanju.
Rešenje je u funkcionisanju centara za socijalni rad. Prepoznavanje problematične dece se obavi u školi, koja obaveštava centre za socijalni rad. Socijalni radnik odlazi u službenu posetu porodici deteta, sa širokim ovlašćenjima u postupku utvrđivanja uslova u kojim se odgaja dete. I ako je potrebno preduzima se krajnja mera oduzimanje prava na roditeljstvo i država preuzima brigu o detetu u ustanovama predviđenim za tu namenu.
Dok se dođe do ovog rešenja ima da se načekamo. Dotle budite sigurni da je odlazak svakog deteta u školu praćen strahom od nekog ovakvog učenika.
Za prvu pomoć je korisno pripremiti decu za ovo i naučiti ih da odbijaju da trpe nasilje, da se suprostavljaju nasilju. Da se obraćaju nastavnicima, razrednim, direktoru škole. Ako ne uspe onda roditelji treba da idu u školu da se udružuju i sprovode akcije kojim vrše pritisak na upravu škole. Ako i to ne uspe, onda obraćanje medijima.
Ko ne veruje neka razgovara sa decom.

Samouk

pre 10 godina

Zaključak vesti: policija svoj posao ume i može da odradi, brzo i profesionalno.
Problem je što to rade tek kad se digne velika medijska prašina!
Zašto je to tako?

stribor

pre 10 godina

13 godina? u tim godinama nisam smio biti vani nakon crtica! skupljao sam slicice "zivotinjsko carstvo"...da sam nesto slicno napravio, otac bi mi slomio ruke i noge!
posto su ova monstrum djeca jos maloljetna treba po djepu odalamiti tzv.roditelje. sudski ih prisiliti da ostecenom profesoru mjesecno placaju naknadu za bolove,strah i ponizenje. recimo, sto eura mjesecno sve dok "djeca"ne postanu punoljetna i dok ne pocnu raditi. nakon toga obavezu prebaciti na njih... tako da se do kraja zivota sjete sto to znaci ispremlatiti neduznog covjeka...
samo izgleda da ce sve to zavrsiti u stilu: jbg,jos su mali a roditelji nisu krivi...
nadam se da ce sljedeci put naletjeti na nekoga tko nema samilosti prema tzv. djeci...

GagaStraga

pre 10 godina

"Nije mi jasno zasto taj nastavnik nije pokusao da se odbrani? To je potpuno legitimno. I da pri tom barem jednog ili dvojicu malih huligana dobro prevaspita."

Jeste legitimno, ali u USA. Ovde kod nas, boga mi, nije. Ja sam se branio pa sam "gonjen po sluzbenoj duznosti" za istu stvar za koju i ovaj koji me je napao. Banana republjik...

Radica

pre 10 godina

Ako ste pronasli ko je tukao profesora pokazite i kako izgledaju oni koji su ga tukli i pokazite njihove rditelje, babe, dede, rodjake... da ljudi znaju kako i oni izgledaju posto ste pretucenog profesora prikazali! Mozda ih srecemo na ulici a ne znamo da su to oni!

Goran

pre 10 godina

Postavite slike tih giliptera, ja cu prvi da im udelim po jedan samar kada ih budem sreo negde po gradu, a kada mu dodje tata ili mama takodje ce dobiti po jednu vaspitnu.

Spasoje

pre 10 godina

Pre desetak godina drzava je PRVO pozivala gradjane da legalizuju oruzje, pa ZATIM uvela porez na oruzje, i NA KRAJU zabranila nosenje oruzja. Sad ga lepo drzimo u kuci DA BISMO MU PLACALI POREZ OD 3500 dinara, od cega i policija prima platu.

iskustvo

pre 10 godina

Svima onima, koji nisu doziveli napad maloletnih decaka, mogu samo da kazem, da nema tog najutreranijeg sportiste (kik boxera), koji bi uspeo da se odbrani od sestorice takvih! Napadaju sa svih strana, a na tlu ste za 1 minut. Iluzija je misljenje, da kada prvog odvalite samarom, ili pesnicom, sve staje, jer se ostali uplase i pobegnu. Verujte, to je samo iluzija. Tek tada vam nema spasa! Profesor je svesno, ili nesvesno, uradio najbolje sto je mogao. Obletali su oko njega kao zolje, neko vreme, sutirali ga, a zatim sami otisli. Da im je uzvratio, tukli bi ga do smrti!

Nemanja

pre 10 godina

@muamua, najmladji ima 14 god. 2013 - 14 = 1999, DOS je dosao na vlast 2000.
Tako da nisu rodjena za vreme DS-a, ali jesu u to vreme odrastali.
Sve u svemu jedan slican slucaj se desio u NS-u 2004 mada tad nije imao nikakvu medisku paznju, moglo bi se reci da smo napredovali :(

izvolite

pre 10 godina

Mislim da ce ovo vrlo brzo biti zaboravljeno jer su neka "deca" za jos gore stvari prosla blago kaznjeno!Ovde je potrebna motika i nepregledni redovi kukuruza i flajka od 0,5 l vode za ceo dan...Sto kaaze Petar Bozovic
"i posle 15 godina ti bude booolje"!

beograđanin

pre 10 godina

DŽabe komentari, džabe upozorenja, zakonodavci ništa ne menjaju decenijama unazad. Kako misle da bude iole bolje u Srbiji, ako niko ne radi svoj posao kako treba. Dosta njih i ne zna šta treba da radi na svom radnom mestu. Nek nam je Bog dragi u pomoć, biće sve gore i gore.

pijetro

pre 10 godina

Izgleda da su izgrednici resili da porade malo na svom liku i delu i da steknu naklonost neko od klero fasistickih organizacija (mrsko mi je da ih vise reklamiram) pa su resili da se napadom na homoseksualca preporuce....

crvena linija

pre 10 godina

Zakon Srbije trebao bi da glasi!Sloboda narodu ali samo do granice svega sto je normalno.Sve ono sto prelazi crvenu liniju upotrebiti vaspitnu palicu.

Boki

pre 10 godina

Mnogi su primetili isto što i ja - sva ova deca pa i stariji su kao individue sasvim ok,a ovakvi postanu samo kada su u društvu pa im ego/libido/potentnost/agresivnost/maloumnost skoči na neverovatne nivoe i desi se šta se desi.Čaj imaju i brojne studije koje stoje iza takvih ponašanja.Uostalom,u Novom Sadu ima toliko obradive zemlje koja prosto moli za pomoć ovakve energične dečkiće,pa eto,državo,pomozi zemlji i zaposli (prinudno) ove klince da se malo nauče pameti.

Банат-Шумадија

pre 10 godina

Ови малолетници су се осилили у основној школи, јер су у њој заштићени као бели медведи.
Основна школа мора бити обавезна само у смислу уписа, али не и завршетка.

momcilo antic

pre 10 godina

Da li su pisane krivicne prijave roditeljima zbog zanemarivnja u obrazovanju i vaspitanju deteta i koristoljublja uslanju maloletnika u pljacku.Maloletnike u maloletnicki strogi pritvor jer ispoljavaju preveliku agresiju!!!!!!!!!!!!!!

Darko

pre 10 godina

Ljudi,upoznajte se sa zakonom...Zakon kaze da ako je lice mladje od 14 godina ne postoji ni jedan vid sankcije,tačnije policija piše prijavu sudu a sud je odbija po automatizmu(zakonu).Od 14-16 god moze da se izrekne mera pojačanog nadzora roditelja i ako je u pitanju visestruki povratnik eventualno vaspitno popravni dom.To su mladji maloletnici.Treba menjati zakon..

zoran

pre 10 godina

Pre nego sto krenete na osudu porazmislite malo bolje o nasim "popravnim" domovima i posledicana trajnog izbacivanja iz skole. Nas sistem ima previse problema, odnosno ne funkcionise pa se onda stvara problem sta uraditi da ovi maloletnici nastave razvoj u boljem pravcu kad sve postojece sankcije u nasem drustvu ukljucuju stagniranje i pojacavanje agresije... Agresija uvek za posledicu ima agresiju i autoagresiju...
(psiholog, 11. septembar 2013 20:51)

U pravu ste potpuno. Na zapadu postoji drushtveno koristan rad. Ja se ne bi protivio da anstave shkolu, a posle shkole pravac na neko imanje i pod prismotrom rad u polju dok se ne smrkne, sledece 2 godine. Zabrana prisustvovanju bilo kojoj sportskoj prirodi. Znachi, shkola i rad. Verujte da bi se vrlo brzo prevaspitali...mozda i neka psiho-terapija za porodice ovih kriminalaca, drugo nisu.

NoviSad

pre 10 godina

Uzeta izjava,aha....znaci vec su u gradu i cekaju na nekog od nas da bude sledeci...Lepo su rekli-poznati policije od ranije..ZASTO NISU U ZATVORU?!
Uneti izmene u zakonu da se pojaca nuzna odbrana a ne da je nuzna odbrana tek kad ti neko zabijeno noz u stomaku a sve ostalo si ti kriv a ne napadac. Ako neko uzme palicu i isprebija te, ne smes da se branis jer te ne ugrozava smrtno, moras da pustis da te izlema, pa tek kad vidis da ces da umres, onda smes...SRBIJOOOO

mp

pre 10 godina

Da li gradjani Novog Sada koji zele da stanu na put nasilju mogu da se organizuju i da uz pomoc pro bono advokata prate ovaj slucaj ili slicne slucajeve i traze od zakonodavaca da se nasilje mora najstrozije kaznjavati, nasilje svake vrste?
Kakva je sada procedura? Kakva je odgovornost roditelja? Ko ce platiti novcanu naknadu zrtvi, mladom coveku?
Ako zakon stiti izgrednike, dajte da potpisujemo peticiju da se zakon mora menjati; Ima li krivicnih advokata ovde, sta treba da se radi?? Narod mora da ustane protiv ovakvog nasilja;
I sto neko rece, u nase vreme, bili smo skromni i povuceni, radili, ucili, znao se red (osamdesete) a ovo?
Ako narod zeli odgovornu drzavu, mora putem pisama, peticija i na svaki legitimni nacin da se dodje do zakona koji ce u zemlji stititi rad, red i mir; Dosta je bilo kriminalaca u nasim zivotima, zaista dosta!!!!
Gradjani imaju mnogo vise politicke snage nego sto su svesni;

penzioner

pre 10 godina

Tačno je , oštećeni nema pravo na žalbu.Isto je i kada maloletnik izazove saobraćajni udes sa smrtnim ishodom, porodica poginulog nema pravo na žalbu, samo tužiac ima, znači "sredi" se stvar sa tužiocem da se ne žali i stvar legne gotovo sama od sebe.Ili ćemo uzimati pravdu u svoje ruke pa ćemo ići lgikom srednjeg veka, zub za zub !!!!! Gde je ovde pravna država, da nismo malo preterali u pravima maloletnika ili da poslušamo britanskog premijera Kamerona, koji otprilike kaže: ako su u stanju da počine zločin (maloletnici) onda su u stanju i da za njega odgovaraju!

Goran

pre 10 godina

ljudi moji pa ovi klinci nisu ni prvi ni poslednji. Pitajte bilo kog novosadjanina u starosti od 17 - 23 da li zna ko je ,,Mali Šure". Sve ce vam biti jasno. Novi Sad propada!

Pravnik

pre 10 godina

najbitnije je koje boje su Stanijine gace.A ko ce da donese Krivicni zakon o kaznjavanju maloletnika u ovoj drzavi to nikog ne zanima.

Mama

pre 10 godina

U školi mog sina u petom razredu dešavale su se kradje. Ni jedan roditelj se nije obratio policiji.
Nisam to znala, ali kad su mom sinu ukrali mobilni za vrme časa iz zatvorenog džepa jakne -
otišla sam u policiju, uredno prijavila i za par nedelja lopov je pronadjen, mobilni vraćen.

Na sudu su me pitali da li želim da ga gonim krivično. Klinac ima 14 godina????? Ili da prepustim sudu?? Nisam dalje išla. Ali kradje su prestale.

Kod lopova su pronašli i druge ukradene stvari, ALI NIKO NIJE PRIJAVIO...

Policiji u mom kraju svaka čast kako su bili efikasni, ali nisam razumela zašto roditelji nisu prijavljivali pre mene???

totalno razocarana

pre 10 godina

"Oni su osumnjičeni za razbojništva i teške krađe, na naročito opasan ili naročito drzak način, jer su na ulicama Novog Sada napadali građane od kojih su silom oduzimali novac i nakit, ali i druge predmete."
Ako su tako narocito opasni i drski zasto su i dalje slobodni???Sramna drzava, sramna policija a najsramnije sudstvo. Nemam reci da iskazem prezir prema svim institucijama ove nase nove ne mogu je zvati ni drzavom jer to nije vec "Pustojebine" u kojoj smo ostavljeni i prepusteni lopovima i kriminalcima raznih kalibara od ovih malih koji su narocito drski do tih krupnih lopova u odelima direktora i tih koji sede u stolicama skupstine. imaju jedan cilj a to je da koce ovu zemlju u svakom pogledu a svoje dzepove napune maksimalno. Ne interesuje njih nista ni sudstvo ni zakoni ni prosveta ni ekonomija nikakav napredak samo kes i privilegije koje su dobili a i mito koji primaju od lopova krupnih da bi delali u njihovu korist. Zato se oni bore za stolice a ne da bi ljudima bilo bolje. A mi samo cutmo na sve i ovde komentarisemo, daleko cemo dogurati ovako.

Glasinac

pre 10 godina

Nije jasno zašto je policija čekala da se pretuče profesor pa da se tek tada podnesu krivične prijave protiv ovih maloletnika s obzirom da iza sebe imaju 11 razbojništava i 28 krađa. U svakom sličaju krivične prijave treba podneti i protiv njihovih roditelja odnosno staratelja.

asteriks

pre 10 godina

@schmilo
budi siguran da su ova deca citavo detinjstvo malo-malo dobijala te "dandare", kako ih ti zoves,verovatno za svaku sitnicu i to mnogo zesce nego sto mozes da zamislis. dete koje odrasta u porodici u kojoj ima ljubavi, postovanja i autoriteta roditelja (ne autorativnosti) nikad nece napraviti ovako nesto. i ta deca su zrtve, verovatno oceva siledzija i nebriznih majki. i njima je potrebna pomo