Ponedeljak, 09.09.2013.

01:32

Može li Novak do sedme GS titule?

Treći put u poslednje četiri godine finalni meč na US openu rezervisan je za jedno od najvećih rivalstava u istoriji tenisa – dvoboj Nadala i Đokovića.

Izvor: SO

Može li Novak do sedme GS titule? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

131 Komentari

Sortiraj po:

Nenad79

pre 10 godina

Nadal nam trenutno pokazuje bolji tenis, sto ne znaci da ne postoji njemu ravan. Ako iko moze da napravi iznenadjenje, to je Novak. Napred!

Milos

pre 10 godina

Naravno da moze, vec ga je pobedio jednom u finalu na istom mestu i time treba da se vodi. Ovo mu je idealna prilika za revans nakon Rolan Garosa, prvi put se srecu na nekom gren slemu. Nadal igra najbolji tenis u zivotu i upravo je to ono sto Novak treba da uradi da bi ga pobedio, da igra na najvisem nivou. Upravo Nadal to moze da izvuce iz njega, kao niko drugi. Noletova igra oscirlira, neminovno je zasicenje kad si 1. Rafa igra kao da povrede nije bilo, kao nikad do sada. Ipak Nadalov bekhend, je sansa i dalje, iako ga je dosta usavrsio, bude li Novak uspeo da mu probije bekhend, sanse mu monentalno rastu. Mnogo je faktora, mnogo insinuacija, mnogo je prica, a nijanse odlucuju. Napred Nole!

Dirty Sanchez

pre 10 godina

Naravno da Nadal nema sanse protiv Noleta. Razlog je jednostavan, Nole je nas covek. Mnogo je lakse u zivotu biti opusten i optimista i naravno voleti svoje.

Moler

pre 10 godina

Nole samo agresivno od pocetka! Nadal je mozda jedini igrac koga ne mozes pobediti samo defanzivom vec moras jako "medju rogove"!

zavere

pre 10 godina

Za ove koji pominju sajt atp-a i pozivaju se na zavere, da ste imali zelju da se informosete znali bi da imaju problem sa hakerima vec pola godine. Inace u H2H stoji 21-15 sto je istinito.

ana

pre 10 godina

Pa kad je mogao da mu parira na Rolan Garosu, Rafinoj omiljenoj podlozi, moze onda i na betonu.Biće tesan rezultat sigurno.Navijam za Novaka da uzme 7 gren slem.

Ilija

pre 10 godina

Neverujem da ga Novak moze pobediti u sadasnjoj formi. Nadal je za dobru klasu bolji od Wawrinke i Djokovica, tako da mu je poraz logican, nazalost.

v

pre 10 godina

Kada je u pitanju svaki njihov susret, sva statistika pada u vodu. Daje se maksimum, I odlucuju nijanse I sreca I mentalna stabilnost. Za razliku od nekih koji.misle da je Nadal zver, moje misljenje uz duzno postovanje njima se malo razlikuje. Vidim I ja, nisam slepa, da se Nadal prilagodio, da hvata ranije loptu, da stoji blize osnovnoj liniji. Ali protiv Gaskea nije delovao nista spektakularno, a Novak I Gaske su nebo I zemlja. Razlog zasto Nadal deluje tako superiorno je Novakova losija igra ove godine koja potice od nedostatka samopouzdanja. Sa druge strane Novak je igrao lose protib fenomenalnog Vavrinke punog samopouzdanja. I nije izgubio. Drago mi je sto Nadal ima pritisak favorita, a Novak "male sanse". Samo da proradi inat I da ne zakaze glava. Titula je Novakova ljudi.

ticroo

pre 10 godina

3:1 za Nadala. Novak dobija prvi set (6:4 ili 6:3), dok još ima snage da jurca i nadigrava se. Posle se Rafa superiorno vraća. Silno bi me iznenadilo da Đoković uzme više od dva gema u finalnom setu.

Lula

pre 10 godina

@ Nevenka i ostali: Da li mislite na ovaj deo sajta i ne vidite da se radi o 2013 ATP World Tour Masters 1000 Canada?

Montreal, Canada Hard S Nadal, Rafael
6-4, 3-6, 7-6(2) Stats
Gde pise USO?
Ne sirite dezinformacije!

Aki

pre 10 godina

Oni su već odigrali toliko mečeva i imali toliko teških poraza jedan od drugog, da pitanje pobednika odlučuje ne samo trenutna forma, nego i ta istorija pobeda i poraza. Stari demoni se vraćaju kada je bilo ko blizu pobede. Svi spominju Rolan Garos i propuštenu Novakovu šansu, ali na istom meču je Nadal bio taj koji je prvi imao servis za meč u četvrtom setu i nije uspeo tada da ga dobije. Novak je jedini teniser kod koga se Nadalu dešavaju veliki padovi u igri. Tako je bilo i na poslednjem meču u Montrealu u drugom setu. Naravno i kod Novaka se vraćaju slike meča od 4 sata u Madridu 2009 koji je morao da dobije, ili OI u Pekingu. Moja prognoza je 50:50. Nećemo znati ko je u prednosti dok meč ne počne. Iskreno se nadam da će biti 5 setova.

Sasho

pre 10 godina

Navijanje je jedno,a bolest naseg naroda sasvim drugo!Zemljaci ovo je finale!!!Kad ce Novak da odigra sa 100% ako nece danas?Samo nek ustane zdrav bez nekih stomacnih ili drugih problema i Nadal pada!Da vas podsetim da se Nadal na srecu i sudiju iscupao na R.Garosu!

Goki

pre 10 godina

Pa ... moze, ali ... nadam se da nece.
Naosvajao se taj titula na najvecu srecu i uz pomoc najvecih sportskih nepravdi u istoriji tenisa.

Helena

pre 10 godina

Ako se malo bolje pogleda,atp je obojici upisao finale,ne pobednika. Dosta sa teorijama zavere. Dobija Novak u 4 seta,prvi jedino moze da izgubi.

stevce

pre 10 godina

Paaa,a?ma ja mislim da bi moglo da bude a?u sto bih voleo da bude 6:0,6:0,6:0,ali tesko da ce to doci a?a mozda i nije a?ma dobice neko sigurno a?

ogi.cg

pre 10 godina

e ovo je da covjek ne povjeruje koliko srba mrzi djokovica koji je legenda.realno on ima cg korijene,al ipak je vise vas nego nas,al navijamo svi za njega kao da igra za crnu goru.ja nemogu ni da zamislim da navijam protiv bilo kog sportiste iz moje crne gore.ajd molim vas vi srbi koji ga pljujete,da mi neko objasni zasto to radite?

Werewolf

pre 10 godina

Mnogi ovde znaju da navijam za obojcu,za Rafu sa vecim zarom,zbog duzeg navijackog staza(od Majamija 2004).Zavalicu se i uzivati u mecu,pa neka bolji pobedi.Mislim da je ovo objektivno:
Rafa u 4.seta
Svi spominju mec sa Gaskeom,ali neverovatno da niko ne spominje celu americku turneju!
Rafa je u mesec dana pobedio 5 top 10 igraca(Novak,odlicni Fed u Sinsiju,Berdih,Raonic,Gaske).Ne vidim kako ce mu odmoci lagan put koji je imao do finala,u poslednjih mesec dana je imao(i polozio)mnogo vece testove od Vavrinke.
Novak je pod ooogromnim pritiskom,ako izgubi moze da se pozdravi sa prvim mestom.To sto ga je osigurao jos nekoliko nedelja ne znaci puno ako bude drugi na kraju sezone.
Rafa,sa druge strane,potpuno opusten,sve i da izgubi,imace oko 1500 bodova vise ove godine.Ovsj mec je biti lil ne za Noleta,ali ne i za Rafu.
I,na kraju,sada se vidi da je Novak iz 2011 protiv Rafe bio direktna posledica toga sto je Rafa igrao tacno onako kako ne treba sa Novakom:servisi samo u bekhend i forsiranje istog.
Svi pricate o Novakovoj A igri protiv Rafe,a ja samo pitam:
kako ce doci do te A igre ako Rafa servira mnogo pametnije i raznovrsnije nego ranije?
kako ce doci do te A igre ako Rafa sada napada i bekhendom po paraleli i igra sve ukupno mnogo agresivnije?
kako ce doci do A igre ako je Rafi svaki drugi udarac forhend paralela i vise ne ceka Noletovu gresku iz bekhenda?
Momentum i forma su na Rafinoj strani,Novakova pobeda bi za mene bila veliko iznenadjenje.

anica

pre 10 godina

Naravno da moze..Napred Nole...pronadji svoje ostre udarce, vise borbe volje, nece Nadal znati gde je kad pocnes da ga "meljes"...Srecno! Nadam se da cemo uzivati u dobrom mecu...

Užas od obmana i samoobmana na sve strane!

pre 10 godina

"Idite na sajt ATP-ja, pa H2H Noleta i Nadala i videcete nesto MNOGO interesantno - oni su upisali pobednika i pre nego sto je mec odigran!!! Stoji USO 2013,winner - Rafael Nadal, po njima je ostalo samo da se unese statistika na kraju meca
(Nevenka, 9. septembar 2013 11:51)"

Istina, ali ne znam zašto ljudi lupaju minuse na ovaj komentar. Verovatno zato što nisu u stanju ni da nađu tu stranu! ;))) Evo, za ove što lupaju minuse, valjda ćete sad umeti da nađete tu stranu:
http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=D643&oId=N409

Bojan

pre 10 godina

(Nevenka, 9. septembar 2013 11:51)
pre nego sto krenu teorije zavere, ovo je netipicna situacija da se finale igra u ponedeljak kada se automatski updateuju podaci na ATPu. Racunar je povukao sve podatke koji su mu dostupni, kreirao linkove i samo na mesto pobednika stavio drugo ime. To je uradio i 2010. samo sto je pisalo da je Nole pobednik, a na kraju je titulu uzeo Nadal.

Naivni

pre 10 godina

@ Nevenka, 9. septembar 2013 11:51
Stoji USO 2013,winner - Rafael Nadal, po njima je ostalo samo da se unese statistika na kraju meca
-----
Stoji F (sto znaci finale). Napisali su da su se/će sreli/sresti u finalu ali bez pobednika i bez rezultata...

Đorđe

pre 10 godina

bas iz inata svima vama sto ste ubedjeni u pobedu nadala i sto mislite da ce te uzeti pare na kladionici udariću kontru:D novak i kad nije u formi podigne nivo igre protiv najboljih, mislim da ce danas dati sve od sebe da ga razbije jer ga mnogo boli onaj rolan garos i ona krađa, drugo malo je tenis sumnjiv ove godine sve dobija nadal, nekako mi lici da je sve montirano, covek pauzira 7 meseci i odjednom pokida sve, ima vise titula nego federer, marej i djokovic zajedno u ovoj godini, svi kiksaju da ne racunam da su djokovic i marej kiksali na gren slemu ali na mastersima jesu

Eto, da nema Interneta, saznali bismo tek sutra pred svitanje!

pre 10 godina

"Idite na sajt ATP-ja, pa H2H Noleta i Nadala i videcete nesto MNOGO interesantno - oni su upisali pobednika i pre nego sto je mec odigran!!! Stoji USO 2013,winner - Rafael Nadal, po njima je ostalo samo da se unese statistika na kraju meca
(Nevenka, 9. septembar 2013 11:51)"

Neko je već lupio minus na ovaj komentar, iako je čista istina to što je u njemu napisano! Sad sam proverio, stvarno je upisano da je Nadal osvojio US Open 2013, samo bez rezultata po setovima! Ovo me podseća na ono kad je Herman van Rompej (tzv. Predsednik EU) u toku poslednjih predsedničkih izbora u Srbiji 2-3 sata pre zatvaranja birališta poslao čestitku Nikoliću povodom pobede na izborima!

Jel' to neko u ATP zna nešto što mi ne znamo, pa je odlučio da nam kaže? Što ne rekoše i za RG i WB?

Hvala Nevenki, uštedela mi je vreme, mada možda i odvojim koji minut večeras i pogledam kako će Đoković ovaj put da odglumi!

Đorđe

pre 10 godina

Ne znam kako neko moze da daje prognozu 3:0 za nadala, novak i kad nije u formi podigne nivo igre kad igra protiv nadala, federera, mareja itd, obzirom da u zadnje vreme na turnirima jedan mec igra dobro jedan lose pa nekako izvuce pobedu mislim da je konačno vreme da odigra jedan dobar mec a i imao je dobar test pred finale, ja imam takav osecaj da ce ga razbiti danas samo ako on diktira poene i ne bude pasivan, posle rolan garosa i svega sto se izdesavalo mislim da ima jak motiv danas i da ce dati sve od sebe da dobije, mada iskreno ove godine sam se malo razocarao u tenis kao da je sve montirano, svi kiksaju, djokovic, marej, federer, samo nadal igra, ima vise titula ove godine nego sva trojica zajedno

igor

pre 10 godina

Nadalovi protivnici koje je imao do sada. Herisona, Dutra Silvu, Dodiga, Kolšrajbera, Robreda i Gaskea. Dakle, realno slabiji protivnici od Juznjeg I Vavrninke, te nije ni cudo sto je Nadal veoma lako dosao do finala. Ali vise me brine Novakova nesigurna igra koju je ispoljio protiv Vavinke, kao I mnogo poraza ove godine u bitnim mecevima od Nadala I Mareja.
Zato je ovo veceras prekretnica za Novaka, pobedi li to ce mu dati snagu da kida do kraja, poraz ga vodi sigurnom gubitku prvog mesta do kraja godine, kao I dominaciju Nadala barem narednih 6 meseci.
Zato Nole veceras, hrabro I hrabro, strpljivo I opusteno, bez nerviranja, posebno mahanja rukama I sl. jer to daje dodatnu snagu Nadalu!!! Snazni I precizni servisi I agresivna igra I strpljenje su recept za pobedu!!
Srecno Nole, iako nisam veliki optimista!!

Nevenka

pre 10 godina

Idite na sajt ATP-ja, pa H2H Noleta i Nadala i videcete nesto MNOGO interesantno - oni su upisali pobednika i pre nego sto je mec odigran!!! Stoji USO 2013,winner - Rafael Nadal, po njima je ostalo samo da se unese statistika na kraju meca

jack

pre 10 godina

Iako je Novak odigrao očajno polufinale mislim da ima šanse u finalu. Dao bih mu 55:45. Ovo stoga što Rafa nije ni imao veći test sve do finala a to se često završava loše. Druga stvar je njegova igra sa Gaskeom koja nije dovoljna da se savlada Novak. Udarci su mu bili dosta mlaki, često je slao balone a od navodne nove agresivnosti ja ne videh skoro ništa. Čak bi se moglo reći da se Gaske uplašio i kapitulirao pre negoli ga je Rafa savladao dobrom igrom.
Da je igrao sa Vavrinkom, čini mi se da bi izgubio.
U svakom slučaju čeka nas jedan klasik i verovatno 5 setova. Voleo bih kada bi Novak pobedio i stekao lepe šanse da odbrani prvo mesto do kraja godine. Sa dve GS titule, još jednim GS finalom i GS polufinalom ovo bi mu bila još jedna izuzetna sezona i odlična osnova da u 2014 ponovo napadne sva 4 GS i takodje završi kao no 1.
Pa srećno, Novače!

Slično je bilo i na RG, osimsamo poraz u 1/2f

pre 10 godina

Ne. Nadal, naravno, dobija sa 3:0 (6:3, 6:2, 7:6 [7:1]).
Na USO isto kao i na Vimbldonu: Novak je lagano dobijao mečeve do polufinala, koje je odigrao krajnje defanzivno i teško dobio, u 5 setova. U finalu - poraz u tri seta, bez ikakve naznake preokreta.

Stojan Novković

pre 10 godina

Možda će odlučiti dnevna forma? Svakako ne treba Nadalu prepustiti lako prvi set kao protiv Wawrinke jer ako bude Novak zaostajao biće se teško vratiti u meč, ako Nadal bude zaostajao set on će igrati pod pritiskom i više griješiti a dosta puta meč odlučuje broj greški? Svakako da je Nadal favorit ali i ako Novak izgubi on ostaje još uvijek broj jedan, tako da će možda sitnice odlučivati? Mislim da Novak može da pobijedi Nadala samo strpljivo i polako. Nadalovo odugovlačenje kod serviranja trebao bi sudija da kažnjava češće je time on pokušava razbiti koncentraciju protivnika? Nadal servira većinom na bekend protivnika i kod mnogih svojih udaraca se izvlači na svoj levoruki forhend tako da pušta dosta prostora za lagano i jako završavanje pojena Novaku? Gledao sam njegovu igru i proučavao i mislim da Novak zna kako se dobija takav meč? Možda će odlučiti produžena igra ili broj grešaka ili broj vinera? Možda bi Nadalov servis trebalo čekati jedno 3 do 4 metra iza osnovne crte tako da bi se izništila njegova prednost kod serviranja? Ja bi mu kad se vata za nos i za hlače udario servis i tako ga iznenadio jer njegovo provociranje prelazi sve granice? IDEMO MAJSTORE! ČESTITKE ZA FINALE! SAMO TAKO NAPRIJED! Pozdrav od Stojana iz Slovenije!

Vlada

pre 10 godina

samo dobro da krene nole i dobice ga sigurno,ne sme da opet juri zaostatak.koliko vidim na prognozi bice vetra i to jakog,to nije dobro..srecno brate Novace!

NS

pre 10 godina

Nole ne moze nista da uzme osim Australije vec 2 god. na US openu je igrao 4 finala i uzeo jedno, Sto je za normalne naravno los skor.Po meni Rafa je veliki favorit i sve zavisi od njega, a to sto mi mislimo da sve zavisi od noleta nema veze sa mozgom. Ne zelim nikoga da podcenjujem ali da nole ima set prednosti Rafa bi ga dobio tolika je razlika u igri Rafe i Noleta.

A u NY.. muk!

pre 10 godina

Ishod ovog meca je potpuno neizvestan, ko tvrdi drugacije moze slobodno u kladionicu, sto neko rece...
Jedino sto je sigurno da mozete ocekivati veceras, kada su ova dvojica u pitanju je spektakl!

9

pre 10 godina

Jedan od najboljih i najneizvesnijih meceva koji se mogu pogledati ne samo u tenisu, nego u sportu uopste!Srecno obojici i da uzivamo uz majstorske poteze ova dva vanserijska igraca!Neka bolji pobedi!

Moze, moze

pre 10 godina

Aman ljudi, sta ste navalili sa tim Nadalom vise? Melje, melje, melje...pa naravno da melje kada je imao smesne protivnike. Cim je dosao Gaske videlo se da malo jaci teniseri mogu da igraju sa njim. Mislite da bi on lako prosao Vavrinku koji je imao strahovite udarce na mecu sa Novakom? Bi, malo sutra! Ja samo zelim da Nole izadje smiren i koncentrisan, bez nervoze, i onda ne brinem.
Zelim mu svu srecu sveta i jedva cekam da pocne. Moj odgovor na vase pitanje je NARAVNO DA MOZE I MOLIM SE ZA SEDMICU VECERAS

boris

pre 10 godina

ako djokovic bude koristio taktiku " TAMOS VAMOS" i udara lopticu kao da je u 6 brzini, prognoza je da dobija nadala sa 3:1. dobra stvar je sto ga je vavrinka malo pripremio ili razmontirao. videcemo sigurno dobar mec

kazujosi funaki

pre 10 godina

Moze ako bude smecovao u suprotnu stranu od one na kojoj stoji protivnik i ako ga bude slusala bekend paralela. I vamos-tamos!

Predo

pre 10 godina

Dosadašnji komentari se više, manje vežu za polufinalne mečeve i zadnje rezultate, ali kada ova dvojica uđu finale, zaboravlja se sve što je prethodilo u mečevima sa drugim protivnicima. Tačno je da mnogo stvari govori u prilog Rafe. Očigledno je da je onih sedam meseci, kada je bio povređen, intenzivno trenirao svoja bolesna kolena na betonu!? I jedan i drugi su malo promenili grip. Novak igra više ziheraški. On nema takvu snagu u rukama kao Rafa, da bi sa takvim gripom napravio viner sa osnovne linije. Rafa dosta lopti hvata u penjanju. što ranije nije radio. No, tu je bitna psihologija. Novak je skinuo veliki deo tereta sa sebe ulaskom u finale. Interesantno je da je bolje odigrati težak polufinalni meč, nego lagan, jer si svesniji svojih prednosti i mana. To je i napor, ali Novak se maltene nije oznojio do četvrtfinala. Rafa se boji Novaka. Novak ne igra sjajno, a dobio ga je glatko u Monte Karlu i dva puta tesno izgubio. Tu je i igra štabova i taktike. Bez obzira na to da u snu znaju kako ko igra i koliko može, uvek postoji neka mala caka, kojom možete iznenaditi protivnika. Zbog svega navedenog verujem da rasterećeni i fokusirani Novak može dobiti tri seta u ovoj borbi gladijatora.

Bojan

pre 10 godina

(Кривокапић, 9. septembar 2013 02:21)
ako postoji neki teniser za koga nikada ne bih smeo reci da se ne moze vratiti protiv bilo koga to je Nole. Vracao se on u igru i protiv Nadala i protiv Federera (onog u formi, ne ovog raspadnutog), tako da cak i ako Nadal bude poveo sa 2:0 (u sta ne verujem da ce se desiti), ja Noleta ne bih otpisivao.
i ma koliko Noletova igra protiv Vavrinke bila problematicna Vavrinka je u tom mecu igrao bolje od svega sto je Nadal pokazao do sada na turniru, rekao bih da je cak bio bolji od Noleta, ali je opet Nole izasao kao pobednik, sto ce reci da psihicki nije bas tako slab i da je nasao trenutak kada je odigrao najbolji tenis i slomio protivnika (jasan znak je dao Stan kada je polomio reket). Naravno, Nadal nije ni bio primoran da igra najbolji tenis do sada jer su mu se realno svi protivnici poprilicno raspadali i on nikada nije morao nesto posebno da radi. Po set ipo kvalitetne igre protiv njega je igrao Kolsrajber i Gaske, prvi je skinuo jedan set, drugi je pravio brejk sanse kao na traci i konacno skinuo jedan servis Nadalu na turniru. Morace Nadal bolje da bi pobedio Noleta iz subote, a kamoli i bolje izdanje kakvo se ocekuje od Noleta.
Moja prognoza je 3:1 Novak. Izgubljeni set ce biti ili prvi u mecu zbog Noletovog sporijeg ulaska u njega, ili 3. kada Novak malo spusti gas i prikuplja snagu da dokrajci protivnika, a protivnik daje sve od sebe da bi produzio mec.

mondeo

pre 10 godina

Pa Novak je bio veliki favorit u finalu Wimbldona,pa je izgubio sa 3:0 od Mareja.Tako da sve ove analize i predvidjanja padaju u vodu kada je u pitanju ovaj meč.A što se igre tiče za Nadala se zna kako će da odigra,a sve zavisi kako će Novak ući u meč.

Tanasije

pre 10 godina

Na stranu pogrešno upisana pobeda Nadalu na ATP sajtu, tamo može da se pogleda i ovogodišnja statistika oba igrača. Zvuči neverovatno ali jednaki su u procentima prvog servisa, duplim greškama, brejk loptama s kojima su se suočavali, poenima na svoj prvi i drugi servis, poenima na prvi i drugi servis protivnika, procentima osvojenih gemova i poena na servis protivnika, procentu ukupnih poena...
Novak ima više asova(351:171) i izgradio je više brejk poena (564:547), Nadal ima bolji procenat prvog servisa(70%:66%), bolje koristi brejk lopte (46%:43%) i bolje ih spašava (70%:65%).
Znači najtačnija moguća prognoza je da će noćas imati isti broj poena, od kojih će par prelomiti meč na neku stranu i doneti pehar i verovatno prvo mesto na kraju godine jednom od njih.

Marjan

pre 10 godina

U 90% slucajeva je bilo suprotno od onoga sto ce reci Mats Vilander, samim tim zelje i cestitke treba izneti tek posle njegovog saopstenja.

Dusan

pre 10 godina

Nigde nije naveden turnir u UMAGU koji je Novak odigao odlicno ali je predao zbog zamora! Bilo je to na samom pocetku njegovog uspona. Ocigledno da je doslo do greske. Stoga, znaci da su odigrali jedan mec vise.

SGGD

pre 10 godina

pobeda je u glavi! nadal danas mečeve protiv svih tenisera dobija još u svlačionici. daleko od toga da to ne zaslužuje igrom na terenu, ali njegovi protivnici kako igra odmiče jednostavno odluče da polože oružje jer im on ne daje ni promil šanse da pomisle da imaju nadu da se vrate u meč. za razliku od nadala novak u zadne vreme ima konstantne uspone i padove tokom meča i mečevi sa top igračima su mu nadigravanja u kojima on većinom izlazi kao pobednik ali ne onako superiorno kao 2011. e sad, jedini ko je u mogućnosti da u rafu ubaci crv sumnje da može možda i da izgubi trenutno je novak. ali da bi došao do toga mora igrati svoj najbolji tenis, mora "pustiti ruku" i mora diktirati igru odnosno on mora osvajati i gubiti poene. on mora biti agresivniji i mora verovati u sebe. ova i protekla godina pokazale su da novaku fali samopouzdanje i da ga "ne slušaju" više toliko njegovi najbolji udarci. sad, da li može takav i do pobede protiv nadala u zivotnoj formi? teško, ali može ako veruje, jer danas je jedini koji može, a pitanje je da li zna to.

nada ZR

pre 10 godina

Pisali smo vec o tome koliko ko moze.Mogao je i Vavrinka do titule moze Nadal,a moze i Nole.Svi mi navijamo za svoje ljubimce,a danas reagujemo po srcu.Realno je samo ono sto ce poceti u 23h.Noletu zelim da otpocne mec samouvereno,smireno,da se ne oslanja na Nadalove greske vec da igra svoj tenis najbolje sto zna.Veceras najveci deo Srbije podrzace prvog tenisera sveta,sa strepnjom,radoscu i ponosom.

Petar

pre 10 godina

Glupave su te insinuacije kako je Nadal dopingovan, jer nije ništa manje ili više stimulisan od svih drugih igrača i vrhunskih sportista današnjice. Ako mislite da Đoković posle četiri sata igre udara u petom setu istim intenzitetom samo zbog bezglutenske pice, onda ste stvarno naivni. Takav je sport danas, svi uzimaju stimulanse i konstantno plešu na tankoj ivici između dozvoljenog i nedozvoljenog. Uostalom, tako je pao i Troicki, iz čiste neopreznosti.

Koure koudupeut eko

pre 10 godina

Šta je bre ovo? Kakve su ovo madjie u rani ponedeljak?
http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=D643&oId=N409

Bojan

pre 10 godina

nakon polufinalnih duela sam ubedjen da Nole dobija.
Jeste Nadal u 6 meceva samo jednom izgubio servis i isto toliko puta set, ali u mecu sa Gaskeom se videlo da to nije toliko do njegove dobre igre vec do lose igre njegovih protivnika (generalno, ove godine se srozao kvalitet tenisa). Da je Gaske malo cistiji u glavi pritisnuo bi Nadala na 5 setova, mozda cak i dobio, posto ono nije bila igra kojom bi trebalo da se stize do polufinala USOa, a kamoli da se uzme titula onakvim balonima na pola metra od linije.
Nole takodje nije impresionirao, dva ozbiljnija protivnika i prvi je uzeo jedan set, drugi dva. Realno bih rekao da ga je Stan i nadigrao, ali Noletova sampionska crta da odigra najbitnije poene najbolje i da slomi protivnika u kljucnom trenutku je presudila (otuda i Stanovo lomljenje reketa, tad je i njemu bilo jasno da iako vodi 2:1 u setovima vise nema sansi da dobije mec). Ali je bar u ta dva meca morao da igra svim oruzjima, da grize i da pokaze da mu je stalo do pobede, igra kratke poene, duge razmene, hvata nemoguce dijagonale itd.
Moja prognoza je 3:1 za Noleta. Prvi set standardno Nole sporije ulazi u mec, Rafa kao razjareni bik daje sve od sebe, a u drugom se vec stvari okrecu.

TenExpert

pre 10 godina

Mogu da pobede i jedan i drugi. Njihovi mecevi su sada vec kao neki "derbi vecitih rivala", gde se brise sve sto je bilo prethodno, samo je vazan trenutak, trenutne okolnosti i inspiracija. Obojica imaju dovoljno znanja i htenja. Nikakva prognoza nije pouzdana. Lako moze da pobedi onaj za koga se misli da je u losijoj formi, kao i toliko puta u sportskim derbijima slicnoga tipa.

kosmajacsale

pre 10 godina

3-0 za rafu, samo neko ko nije pratio ovu sezpu i us open tvrdi drugacije, pa novak ne igra ni 50% igre od 2011. ljudi sto zavaravate sebe pa cete da ga ovde pljujete cim izgubi prvi set. nole nema snage u udarcima , kretanje mu je cak losije nego 2011 i to vidno, nigde uglova sve u sredinu i to mlako. jos tuznije ne sme da rizkuje 3 od 17 brejkova protiv vavrinke je zalosno. bukvalno je cekao da ovaj pogresi ne sme da napadne a razlog nema preciznos udaraca ili aut ili mreza. to je realnost ali se ipak nadam pobedi noleta, ajde nole sad zapni pa onda se brate povuci do ao i osvoj sva 4 sledece god

miladin

pre 10 godina

ma nole dobija 100%.Nadalov servis je jak i to noletu odgovara on zna kako da pritisne tu loptu i da dobro riternira.Samo srecno nole

Гордана

pre 10 godina

Веровали или не, Ноле ће победити са 3:0.

Ето, то је моја процена.(Наравно и жеља, хехехе)

Идемо Нолееее до победе!!!

milan

pre 10 godina

Prema ovome sto smo videli ove sezone Nadal jeste najbolji igrac,rezultati govore sami za sebe. Novak moze do 7. GS titule samo ako pruzi partiju istu kao 2011. u finalu US opena sa Nadalom. Bez skoro ijedne greske,fokusiran i gladan pobede. Maksimalno agresivan,opustene ruke. Tako moze da pokusa da osvoji titulu. Svaku break sansu ako je dobije mora da iskoristi i naravno bude maksimalno fizicki spreman,takodje bez straha,jer nema sta da se izgubi nikad,samo moze da dobije. Napred Nole,sve najbolje,ali ako i ne uspes nije tragedija,doci ce opet tvojih 5 minuta.

Molder

pre 10 godina

Mislim da ce tok meca u mnogome zavisiti od toga ko osvoji prvi set. Novak ce, kao i obicno protiv sebe imati i veci deo americke publike. Fizicki je vise nego sposoban da parira Nadalu, ali ce morati da upotrebi glavu kako bi dosao do pehara.

Mimi

pre 10 godina

Sve se moze kad se hoce! Samo da ne kiksne u sam pocetak, to bi ga unistilo...ako se igra neizvesno...onda Nole pobedjuje...Kako i da je, do sad niti jednom nisam izgubila nadu necu ni sad:) A inace obozavam kad Nole i Nadal igraju...i kad Nole pobedi;)

Milutin

pre 10 godina

Novak je izgubio dosta puta ove sezone pa cak i na svojoj omiljenoj podlozi a Nadal nije izgubio nijedan mec na rvtdoj podlozi. U prednosti je i sto se tice izgubljenih setova na ovom turniru. Nadal igra precizno i agresivno dok Nole ne igra niti precizno niti agresivno. Nadal je dobio 5 od zadnjih 6 meceva sa Novakom u zadnje vreme a dobar deo tog vremena je igrao losije nego sada.

Tako da Novak nema nikakvih sansi da dobije Nadala, ali ipak nije lose za malu zemlju kao sto je Srbija da ima drugog tenisera na svetu. Cak ga je i Mari dobio u otprilike 4 od zadnjih 6 meceva tako da bi, da Mari ne gubi od drugih bio u problemu i za drugo mesto.

Cak i da igra sa Marijem u finalu Novaku u sadasnjem stanju ne bih davao velike sanse. Naravno ja sam zato da se Novakovo stanje poboljsa ali to nije moguce bez radikalnih promena do kojih najverovatnije nece doci.

marko_bgd

pre 10 godina

nije bitna kakva je igra,i ko je u boljoj formi...finale je finale...ako novak bude prevazisao problem koji ima u glavi...kontrolisace mec,i pobedice nadala,bas kao sto je to radio kada ga je dobio u 6 finala za redom...nadal uvek igra isto,kao masina,niti bolje niti gore...novak se pita...

ogi.cg

pre 10 godina

nema to mozeli.oce garant,nole ti si nasa krv i znaj da je crna gora uz tebe uvjek.a ovi srbi koji te pljuju treba da ih je sramota,i nikad al nikad ih necu shvatiti zasto to rade?

Budimo realni

pre 10 godina

Nadal se posle povrede vratio ko Feniks, nikad bolji, to mogu samo velikani... Na drugoj strani Dokovic, nekako bojazljiv, ni senka onoga iz 2011-te. Muratoglu :"Dokovic je nekompletan igrac" i igra mu je postala dosadna. Moj favorit je Rafa, laganica 3:0 uzecu kintu i na kladionici. Zivi bili pa videli.

Darko

pre 10 godina

Treba biti realan, Nadal je izraziti favorit. Novak treba da proba sve što može i ume, a da li će to biti dovoljno za pehar, ovog puta ne zavisi od njega. Šanse da Španac podbaci su minimalne, ali dok se igra, nade ima...

Petar

pre 10 godina

Sve zavisi od Novaka i njegovog stava na terenu. Ako Novak izadje na teren onako kao u Monte Karlu mislim da ima velike sanse za trijumf. Ako izadje kao u Montrealu protiv Rafe ili kao sad protiv Wawrinke Nadal ce ga samleti. Samo hrabro i pozitivno i 7 grend slem titla je Noletova!

Кривокапић

pre 10 godina

Новак је тесно изгубио у Паризу и Монтреалу. Меч против Вавринке је био ужас тако да ако тако почне сутра биће тешко. Лако је враћати се против других, али Надал је друга прича. Надалов сервис није баш нешто убитачан тако да ту Новак може да тражи шансу. Новаков сервис је бољи, али не иде му увек од руке. Против Јужног је очајно сервирао све до задњег сета. Ако му крене сервис има шансе. Исто мора да буде позитивнији на терену и да престане да прави гримасе. Да искључи публику и судије и да се концентрише на игри.
Кад се узме у обзир низ Надала на трврдој подлози он је фаворит. Има веће самопоуздање и спреман је за дуг меч. Зато прогнозирам да ће сутра Надал да победи. Надам се да нисам у праву и да ће Новаков тим психички да га спреми за сутра пошто је то једино што недостаје Новаку.
Стећно Ноле сутра.

Branko

pre 10 godina

Mec ce da bude izuzetno tezak. Daje prednost Noletu da ga osvoji jer ce da mu vise odgovara vetrovito vreme jer je fleksibilniji i konzervativiniji u udarcima od Rafe. Videli ste sta jhe bilo sa AZarenkom na vetru.
Branko (Teniser) iz Amerike

montoya

pre 10 godina

naravno da novak moze da pobedi, svi koji misle da samo nadal moze da pobedi sutra nek stave sve pare na nadala i neka se obogate. vrlo je prosto to sa moje tacke gledista, a ja se necu kladiti sutra ja cu navijati za naseg junaka svim srcem. srecno nole razbi ga sutra za mene, i za sve koji navijaju za tebe

montoya

pre 10 godina

naravno da novak moze da pobedi, svi koji misle da samo nadal moze da pobedi sutra nek stave sve pare na nadala i neka se obogate. vrlo je prosto to sa moje tacke gledista, a ja se necu kladiti sutra ja cu navijati za naseg junaka svim srcem. srecno nole razbi ga sutra za mene, i za sve koji navijaju za tebe

kazujosi funaki

pre 10 godina

Moze ako bude smecovao u suprotnu stranu od one na kojoj stoji protivnik i ako ga bude slusala bekend paralela. I vamos-tamos!

Predo

pre 10 godina

Dosadašnji komentari se više, manje vežu za polufinalne mečeve i zadnje rezultate, ali kada ova dvojica uđu finale, zaboravlja se sve što je prethodilo u mečevima sa drugim protivnicima. Tačno je da mnogo stvari govori u prilog Rafe. Očigledno je da je onih sedam meseci, kada je bio povređen, intenzivno trenirao svoja bolesna kolena na betonu!? I jedan i drugi su malo promenili grip. Novak igra više ziheraški. On nema takvu snagu u rukama kao Rafa, da bi sa takvim gripom napravio viner sa osnovne linije. Rafa dosta lopti hvata u penjanju. što ranije nije radio. No, tu je bitna psihologija. Novak je skinuo veliki deo tereta sa sebe ulaskom u finale. Interesantno je da je bolje odigrati težak polufinalni meč, nego lagan, jer si svesniji svojih prednosti i mana. To je i napor, ali Novak se maltene nije oznojio do četvrtfinala. Rafa se boji Novaka. Novak ne igra sjajno, a dobio ga je glatko u Monte Karlu i dva puta tesno izgubio. Tu je i igra štabova i taktike. Bez obzira na to da u snu znaju kako ko igra i koliko može, uvek postoji neka mala caka, kojom možete iznenaditi protivnika. Zbog svega navedenog verujem da rasterećeni i fokusirani Novak može dobiti tri seta u ovoj borbi gladijatora.

Petar

pre 10 godina

Sve zavisi od Novaka i njegovog stava na terenu. Ako Novak izadje na teren onako kao u Monte Karlu mislim da ima velike sanse za trijumf. Ako izadje kao u Montrealu protiv Rafe ili kao sad protiv Wawrinke Nadal ce ga samleti. Samo hrabro i pozitivno i 7 grend slem titla je Noletova!

nada ZR

pre 10 godina

Pisali smo vec o tome koliko ko moze.Mogao je i Vavrinka do titule moze Nadal,a moze i Nole.Svi mi navijamo za svoje ljubimce,a danas reagujemo po srcu.Realno je samo ono sto ce poceti u 23h.Noletu zelim da otpocne mec samouvereno,smireno,da se ne oslanja na Nadalove greske vec da igra svoj tenis najbolje sto zna.Veceras najveci deo Srbije podrzace prvog tenisera sveta,sa strepnjom,radoscu i ponosom.

Molder

pre 10 godina

Mislim da ce tok meca u mnogome zavisiti od toga ko osvoji prvi set. Novak ce, kao i obicno protiv sebe imati i veci deo americke publike. Fizicki je vise nego sposoban da parira Nadalu, ali ce morati da upotrebi glavu kako bi dosao do pehara.

jack

pre 10 godina

Iako je Novak odigrao očajno polufinale mislim da ima šanse u finalu. Dao bih mu 55:45. Ovo stoga što Rafa nije ni imao veći test sve do finala a to se često završava loše. Druga stvar je njegova igra sa Gaskeom koja nije dovoljna da se savlada Novak. Udarci su mu bili dosta mlaki, često je slao balone a od navodne nove agresivnosti ja ne videh skoro ništa. Čak bi se moglo reći da se Gaske uplašio i kapitulirao pre negoli ga je Rafa savladao dobrom igrom.
Da je igrao sa Vavrinkom, čini mi se da bi izgubio.
U svakom slučaju čeka nas jedan klasik i verovatno 5 setova. Voleo bih kada bi Novak pobedio i stekao lepe šanse da odbrani prvo mesto do kraja godine. Sa dve GS titule, još jednim GS finalom i GS polufinalom ovo bi mu bila još jedna izuzetna sezona i odlična osnova da u 2014 ponovo napadne sva 4 GS i takodje završi kao no 1.
Pa srećno, Novače!

Гордана

pre 10 godina

Веровали или не, Ноле ће победити са 3:0.

Ето, то је моја процена.(Наравно и жеља, хехехе)

Идемо Нолееее до победе!!!

Bojan

pre 10 godina

(Кривокапић, 9. septembar 2013 02:21)
ako postoji neki teniser za koga nikada ne bih smeo reci da se ne moze vratiti protiv bilo koga to je Nole. Vracao se on u igru i protiv Nadala i protiv Federera (onog u formi, ne ovog raspadnutog), tako da cak i ako Nadal bude poveo sa 2:0 (u sta ne verujem da ce se desiti), ja Noleta ne bih otpisivao.
i ma koliko Noletova igra protiv Vavrinke bila problematicna Vavrinka je u tom mecu igrao bolje od svega sto je Nadal pokazao do sada na turniru, rekao bih da je cak bio bolji od Noleta, ali je opet Nole izasao kao pobednik, sto ce reci da psihicki nije bas tako slab i da je nasao trenutak kada je odigrao najbolji tenis i slomio protivnika (jasan znak je dao Stan kada je polomio reket). Naravno, Nadal nije ni bio primoran da igra najbolji tenis do sada jer su mu se realno svi protivnici poprilicno raspadali i on nikada nije morao nesto posebno da radi. Po set ipo kvalitetne igre protiv njega je igrao Kolsrajber i Gaske, prvi je skinuo jedan set, drugi je pravio brejk sanse kao na traci i konacno skinuo jedan servis Nadalu na turniru. Morace Nadal bolje da bi pobedio Noleta iz subote, a kamoli i bolje izdanje kakvo se ocekuje od Noleta.
Moja prognoza je 3:1 Novak. Izgubljeni set ce biti ili prvi u mecu zbog Noletovog sporijeg ulaska u njega, ili 3. kada Novak malo spusti gas i prikuplja snagu da dokrajci protivnika, a protivnik daje sve od sebe da bi produzio mec.

Mimi

pre 10 godina

Sve se moze kad se hoce! Samo da ne kiksne u sam pocetak, to bi ga unistilo...ako se igra neizvesno...onda Nole pobedjuje...Kako i da je, do sad niti jednom nisam izgubila nadu necu ni sad:) A inace obozavam kad Nole i Nadal igraju...i kad Nole pobedi;)

ogi.cg

pre 10 godina

e ovo je da covjek ne povjeruje koliko srba mrzi djokovica koji je legenda.realno on ima cg korijene,al ipak je vise vas nego nas,al navijamo svi za njega kao da igra za crnu goru.ja nemogu ni da zamislim da navijam protiv bilo kog sportiste iz moje crne gore.ajd molim vas vi srbi koji ga pljujete,da mi neko objasni zasto to radite?

SGGD

pre 10 godina

pobeda je u glavi! nadal danas mečeve protiv svih tenisera dobija još u svlačionici. daleko od toga da to ne zaslužuje igrom na terenu, ali njegovi protivnici kako igra odmiče jednostavno odluče da polože oružje jer im on ne daje ni promil šanse da pomisle da imaju nadu da se vrate u meč. za razliku od nadala novak u zadne vreme ima konstantne uspone i padove tokom meča i mečevi sa top igračima su mu nadigravanja u kojima on većinom izlazi kao pobednik ali ne onako superiorno kao 2011. e sad, jedini ko je u mogućnosti da u rafu ubaci crv sumnje da može možda i da izgubi trenutno je novak. ali da bi došao do toga mora igrati svoj najbolji tenis, mora "pustiti ruku" i mora diktirati igru odnosno on mora osvajati i gubiti poene. on mora biti agresivniji i mora verovati u sebe. ova i protekla godina pokazale su da novaku fali samopouzdanje i da ga "ne slušaju" više toliko njegovi najbolji udarci. sad, da li može takav i do pobede protiv nadala u zivotnoj formi? teško, ali može ako veruje, jer danas je jedini koji može, a pitanje je da li zna to.

Marjan

pre 10 godina

U 90% slucajeva je bilo suprotno od onoga sto ce reci Mats Vilander, samim tim zelje i cestitke treba izneti tek posle njegovog saopstenja.

Moze, moze

pre 10 godina

Aman ljudi, sta ste navalili sa tim Nadalom vise? Melje, melje, melje...pa naravno da melje kada je imao smesne protivnike. Cim je dosao Gaske videlo se da malo jaci teniseri mogu da igraju sa njim. Mislite da bi on lako prosao Vavrinku koji je imao strahovite udarce na mecu sa Novakom? Bi, malo sutra! Ja samo zelim da Nole izadje smiren i koncentrisan, bez nervoze, i onda ne brinem.
Zelim mu svu srecu sveta i jedva cekam da pocne. Moj odgovor na vase pitanje je NARAVNO DA MOZE I MOLIM SE ZA SEDMICU VECERAS

Tanasije

pre 10 godina

Na stranu pogrešno upisana pobeda Nadalu na ATP sajtu, tamo može da se pogleda i ovogodišnja statistika oba igrača. Zvuči neverovatno ali jednaki su u procentima prvog servisa, duplim greškama, brejk loptama s kojima su se suočavali, poenima na svoj prvi i drugi servis, poenima na prvi i drugi servis protivnika, procentima osvojenih gemova i poena na servis protivnika, procentu ukupnih poena...
Novak ima više asova(351:171) i izgradio je više brejk poena (564:547), Nadal ima bolji procenat prvog servisa(70%:66%), bolje koristi brejk lopte (46%:43%) i bolje ih spašava (70%:65%).
Znači najtačnija moguća prognoza je da će noćas imati isti broj poena, od kojih će par prelomiti meč na neku stranu i doneti pehar i verovatno prvo mesto na kraju godine jednom od njih.

marko_bgd

pre 10 godina

nije bitna kakva je igra,i ko je u boljoj formi...finale je finale...ako novak bude prevazisao problem koji ima u glavi...kontrolisace mec,i pobedice nadala,bas kao sto je to radio kada ga je dobio u 6 finala za redom...nadal uvek igra isto,kao masina,niti bolje niti gore...novak se pita...

Sasho

pre 10 godina

Navijanje je jedno,a bolest naseg naroda sasvim drugo!Zemljaci ovo je finale!!!Kad ce Novak da odigra sa 100% ako nece danas?Samo nek ustane zdrav bez nekih stomacnih ili drugih problema i Nadal pada!Da vas podsetim da se Nadal na srecu i sudiju iscupao na R.Garosu!

Кривокапић

pre 10 godina

Новак је тесно изгубио у Паризу и Монтреалу. Меч против Вавринке је био ужас тако да ако тако почне сутра биће тешко. Лако је враћати се против других, али Надал је друга прича. Надалов сервис није баш нешто убитачан тако да ту Новак може да тражи шансу. Новаков сервис је бољи, али не иде му увек од руке. Против Јужног је очајно сервирао све до задњег сета. Ако му крене сервис има шансе. Исто мора да буде позитивнији на терену и да престане да прави гримасе. Да искључи публику и судије и да се концентрише на игри.
Кад се узме у обзир низ Надала на трврдој подлози он је фаворит. Има веће самопоуздање и спреман је за дуг меч. Зато прогнозирам да ће сутра Надал да победи. Надам се да нисам у праву и да ће Новаков тим психички да га спреми за сутра пошто је то једино што недостаје Новаку.
Стећно Ноле сутра.

Bojan

pre 10 godina

nakon polufinalnih duela sam ubedjen da Nole dobija.
Jeste Nadal u 6 meceva samo jednom izgubio servis i isto toliko puta set, ali u mecu sa Gaskeom se videlo da to nije toliko do njegove dobre igre vec do lose igre njegovih protivnika (generalno, ove godine se srozao kvalitet tenisa). Da je Gaske malo cistiji u glavi pritisnuo bi Nadala na 5 setova, mozda cak i dobio, posto ono nije bila igra kojom bi trebalo da se stize do polufinala USOa, a kamoli da se uzme titula onakvim balonima na pola metra od linije.
Nole takodje nije impresionirao, dva ozbiljnija protivnika i prvi je uzeo jedan set, drugi dva. Realno bih rekao da ga je Stan i nadigrao, ali Noletova sampionska crta da odigra najbitnije poene najbolje i da slomi protivnika u kljucnom trenutku je presudila (otuda i Stanovo lomljenje reketa, tad je i njemu bilo jasno da iako vodi 2:1 u setovima vise nema sansi da dobije mec). Ali je bar u ta dva meca morao da igra svim oruzjima, da grize i da pokaze da mu je stalo do pobede, igra kratke poene, duge razmene, hvata nemoguce dijagonale itd.
Moja prognoza je 3:1 za Noleta. Prvi set standardno Nole sporije ulazi u mec, Rafa kao razjareni bik daje sve od sebe, a u drugom se vec stvari okrecu.

TenExpert

pre 10 godina

Mogu da pobede i jedan i drugi. Njihovi mecevi su sada vec kao neki "derbi vecitih rivala", gde se brise sve sto je bilo prethodno, samo je vazan trenutak, trenutne okolnosti i inspiracija. Obojica imaju dovoljno znanja i htenja. Nikakva prognoza nije pouzdana. Lako moze da pobedi onaj za koga se misli da je u losijoj formi, kao i toliko puta u sportskim derbijima slicnoga tipa.

mondeo

pre 10 godina

Pa Novak je bio veliki favorit u finalu Wimbldona,pa je izgubio sa 3:0 od Mareja.Tako da sve ove analize i predvidjanja padaju u vodu kada je u pitanju ovaj meč.A što se igre tiče za Nadala se zna kako će da odigra,a sve zavisi kako će Novak ući u meč.

Vlada

pre 10 godina

samo dobro da krene nole i dobice ga sigurno,ne sme da opet juri zaostatak.koliko vidim na prognozi bice vetra i to jakog,to nije dobro..srecno brate Novace!

boris

pre 10 godina

ako djokovic bude koristio taktiku " TAMOS VAMOS" i udara lopticu kao da je u 6 brzini, prognoza je da dobija nadala sa 3:1. dobra stvar je sto ga je vavrinka malo pripremio ili razmontirao. videcemo sigurno dobar mec

A u NY.. muk!

pre 10 godina

Ishod ovog meca je potpuno neizvestan, ko tvrdi drugacije moze slobodno u kladionicu, sto neko rece...
Jedino sto je sigurno da mozete ocekivati veceras, kada su ova dvojica u pitanju je spektakl!

igor

pre 10 godina

Nadalovi protivnici koje je imao do sada. Herisona, Dutra Silvu, Dodiga, Kolšrajbera, Robreda i Gaskea. Dakle, realno slabiji protivnici od Juznjeg I Vavrninke, te nije ni cudo sto je Nadal veoma lako dosao do finala. Ali vise me brine Novakova nesigurna igra koju je ispoljio protiv Vavinke, kao I mnogo poraza ove godine u bitnim mecevima od Nadala I Mareja.
Zato je ovo veceras prekretnica za Novaka, pobedi li to ce mu dati snagu da kida do kraja, poraz ga vodi sigurnom gubitku prvog mesta do kraja godine, kao I dominaciju Nadala barem narednih 6 meseci.
Zato Nole veceras, hrabro I hrabro, strpljivo I opusteno, bez nerviranja, posebno mahanja rukama I sl. jer to daje dodatnu snagu Nadalu!!! Snazni I precizni servisi I agresivna igra I strpljenje su recept za pobedu!!
Srecno Nole, iako nisam veliki optimista!!

9

pre 10 godina

Jedan od najboljih i najneizvesnijih meceva koji se mogu pogledati ne samo u tenisu, nego u sportu uopste!Srecno obojici i da uzivamo uz majstorske poteze ova dva vanserijska igraca!Neka bolji pobedi!

milan

pre 10 godina

Prema ovome sto smo videli ove sezone Nadal jeste najbolji igrac,rezultati govore sami za sebe. Novak moze do 7. GS titule samo ako pruzi partiju istu kao 2011. u finalu US opena sa Nadalom. Bez skoro ijedne greske,fokusiran i gladan pobede. Maksimalno agresivan,opustene ruke. Tako moze da pokusa da osvoji titulu. Svaku break sansu ako je dobije mora da iskoristi i naravno bude maksimalno fizicki spreman,takodje bez straha,jer nema sta da se izgubi nikad,samo moze da dobije. Napred Nole,sve najbolje,ali ako i ne uspes nije tragedija,doci ce opet tvojih 5 minuta.

Darko

pre 10 godina

Treba biti realan, Nadal je izraziti favorit. Novak treba da proba sve što može i ume, a da li će to biti dovoljno za pehar, ovog puta ne zavisi od njega. Šanse da Španac podbaci su minimalne, ali dok se igra, nade ima...

Stojan Novković

pre 10 godina

Možda će odlučiti dnevna forma? Svakako ne treba Nadalu prepustiti lako prvi set kao protiv Wawrinke jer ako bude Novak zaostajao biće se teško vratiti u meč, ako Nadal bude zaostajao set on će igrati pod pritiskom i više griješiti a dosta puta meč odlučuje broj greški? Svakako da je Nadal favorit ali i ako Novak izgubi on ostaje još uvijek broj jedan, tako da će možda sitnice odlučivati? Mislim da Novak može da pobijedi Nadala samo strpljivo i polako. Nadalovo odugovlačenje kod serviranja trebao bi sudija da kažnjava češće je time on pokušava razbiti koncentraciju protivnika? Nadal servira većinom na bekend protivnika i kod mnogih svojih udaraca se izvlači na svoj levoruki forhend tako da pušta dosta prostora za lagano i jako završavanje pojena Novaku? Gledao sam njegovu igru i proučavao i mislim da Novak zna kako se dobija takav meč? Možda će odlučiti produžena igra ili broj grešaka ili broj vinera? Možda bi Nadalov servis trebalo čekati jedno 3 do 4 metra iza osnovne crte tako da bi se izništila njegova prednost kod serviranja? Ja bi mu kad se vata za nos i za hlače udario servis i tako ga iznenadio jer njegovo provociranje prelazi sve granice? IDEMO MAJSTORE! ČESTITKE ZA FINALE! SAMO TAKO NAPRIJED! Pozdrav od Stojana iz Slovenije!

Helena

pre 10 godina

Ako se malo bolje pogleda,atp je obojici upisao finale,ne pobednika. Dosta sa teorijama zavere. Dobija Novak u 4 seta,prvi jedino moze da izgubi.

anica

pre 10 godina

Naravno da moze..Napred Nole...pronadji svoje ostre udarce, vise borbe volje, nece Nadal znati gde je kad pocnes da ga "meljes"...Srecno! Nadam se da cemo uzivati u dobrom mecu...

ogi.cg

pre 10 godina

nema to mozeli.oce garant,nole ti si nasa krv i znaj da je crna gora uz tebe uvjek.a ovi srbi koji te pljuju treba da ih je sramota,i nikad al nikad ih necu shvatiti zasto to rade?

Werewolf

pre 10 godina

Mnogi ovde znaju da navijam za obojcu,za Rafu sa vecim zarom,zbog duzeg navijackog staza(od Majamija 2004).Zavalicu se i uzivati u mecu,pa neka bolji pobedi.Mislim da je ovo objektivno:
Rafa u 4.seta
Svi spominju mec sa Gaskeom,ali neverovatno da niko ne spominje celu americku turneju!
Rafa je u mesec dana pobedio 5 top 10 igraca(Novak,odlicni Fed u Sinsiju,Berdih,Raonic,Gaske).Ne vidim kako ce mu odmoci lagan put koji je imao do finala,u poslednjih mesec dana je imao(i polozio)mnogo vece testove od Vavrinke.
Novak je pod ooogromnim pritiskom,ako izgubi moze da se pozdravi sa prvim mestom.To sto ga je osigurao jos nekoliko nedelja ne znaci puno ako bude drugi na kraju sezone.
Rafa,sa druge strane,potpuno opusten,sve i da izgubi,imace oko 1500 bodova vise ove godine.Ovsj mec je biti lil ne za Noleta,ali ne i za Rafu.
I,na kraju,sada se vidi da je Novak iz 2011 protiv Rafe bio direktna posledica toga sto je Rafa igrao tacno onako kako ne treba sa Novakom:servisi samo u bekhend i forsiranje istog.
Svi pricate o Novakovoj A igri protiv Rafe,a ja samo pitam:
kako ce doci do te A igre ako Rafa servira mnogo pametnije i raznovrsnije nego ranije?
kako ce doci do te A igre ako Rafa sada napada i bekhendom po paraleli i igra sve ukupno mnogo agresivnije?
kako ce doci do A igre ako je Rafi svaki drugi udarac forhend paralela i vise ne ceka Noletovu gresku iz bekhenda?
Momentum i forma su na Rafinoj strani,Novakova pobeda bi za mene bila veliko iznenadjenje.

miladin

pre 10 godina

ma nole dobija 100%.Nadalov servis je jak i to noletu odgovara on zna kako da pritisne tu loptu i da dobro riternira.Samo srecno nole

Petar

pre 10 godina

Glupave su te insinuacije kako je Nadal dopingovan, jer nije ništa manje ili više stimulisan od svih drugih igrača i vrhunskih sportista današnjice. Ako mislite da Đoković posle četiri sata igre udara u petom setu istim intenzitetom samo zbog bezglutenske pice, onda ste stvarno naivni. Takav je sport danas, svi uzimaju stimulanse i konstantno plešu na tankoj ivici između dozvoljenog i nedozvoljenog. Uostalom, tako je pao i Troicki, iz čiste neopreznosti.

Branko

pre 10 godina

Mec ce da bude izuzetno tezak. Daje prednost Noletu da ga osvoji jer ce da mu vise odgovara vetrovito vreme jer je fleksibilniji i konzervativiniji u udarcima od Rafe. Videli ste sta jhe bilo sa AZarenkom na vetru.
Branko (Teniser) iz Amerike

Bojan

pre 10 godina

(Nevenka, 9. septembar 2013 11:51)
pre nego sto krenu teorije zavere, ovo je netipicna situacija da se finale igra u ponedeljak kada se automatski updateuju podaci na ATPu. Racunar je povukao sve podatke koji su mu dostupni, kreirao linkove i samo na mesto pobednika stavio drugo ime. To je uradio i 2010. samo sto je pisalo da je Nole pobednik, a na kraju je titulu uzeo Nadal.

Užas od obmana i samoobmana na sve strane!

pre 10 godina

"Idite na sajt ATP-ja, pa H2H Noleta i Nadala i videcete nesto MNOGO interesantno - oni su upisali pobednika i pre nego sto je mec odigran!!! Stoji USO 2013,winner - Rafael Nadal, po njima je ostalo samo da se unese statistika na kraju meca
(Nevenka, 9. septembar 2013 11:51)"

Istina, ali ne znam zašto ljudi lupaju minuse na ovaj komentar. Verovatno zato što nisu u stanju ni da nađu tu stranu! ;))) Evo, za ove što lupaju minuse, valjda ćete sad umeti da nađete tu stranu:
http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=D643&oId=N409

Aki

pre 10 godina

Oni su već odigrali toliko mečeva i imali toliko teških poraza jedan od drugog, da pitanje pobednika odlučuje ne samo trenutna forma, nego i ta istorija pobeda i poraza. Stari demoni se vraćaju kada je bilo ko blizu pobede. Svi spominju Rolan Garos i propuštenu Novakovu šansu, ali na istom meču je Nadal bio taj koji je prvi imao servis za meč u četvrtom setu i nije uspeo tada da ga dobije. Novak je jedini teniser kod koga se Nadalu dešavaju veliki padovi u igri. Tako je bilo i na poslednjem meču u Montrealu u drugom setu. Naravno i kod Novaka se vraćaju slike meča od 4 sata u Madridu 2009 koji je morao da dobije, ili OI u Pekingu. Moja prognoza je 50:50. Nećemo znati ko je u prednosti dok meč ne počne. Iskreno se nadam da će biti 5 setova.

kosmajacsale

pre 10 godina

3-0 za rafu, samo neko ko nije pratio ovu sezpu i us open tvrdi drugacije, pa novak ne igra ni 50% igre od 2011. ljudi sto zavaravate sebe pa cete da ga ovde pljujete cim izgubi prvi set. nole nema snage u udarcima , kretanje mu je cak losije nego 2011 i to vidno, nigde uglova sve u sredinu i to mlako. jos tuznije ne sme da rizkuje 3 od 17 brejkova protiv vavrinke je zalosno. bukvalno je cekao da ovaj pogresi ne sme da napadne a razlog nema preciznos udaraca ili aut ili mreza. to je realnost ali se ipak nadam pobedi noleta, ajde nole sad zapni pa onda se brate povuci do ao i osvoj sva 4 sledece god

Eto, da nema Interneta, saznali bismo tek sutra pred svitanje!

pre 10 godina

"Idite na sajt ATP-ja, pa H2H Noleta i Nadala i videcete nesto MNOGO interesantno - oni su upisali pobednika i pre nego sto je mec odigran!!! Stoji USO 2013,winner - Rafael Nadal, po njima je ostalo samo da se unese statistika na kraju meca
(Nevenka, 9. septembar 2013 11:51)"

Neko je već lupio minus na ovaj komentar, iako je čista istina to što je u njemu napisano! Sad sam proverio, stvarno je upisano da je Nadal osvojio US Open 2013, samo bez rezultata po setovima! Ovo me podseća na ono kad je Herman van Rompej (tzv. Predsednik EU) u toku poslednjih predsedničkih izbora u Srbiji 2-3 sata pre zatvaranja birališta poslao čestitku Nikoliću povodom pobede na izborima!

Jel' to neko u ATP zna nešto što mi ne znamo, pa je odlučio da nam kaže? Što ne rekoše i za RG i WB?

Hvala Nevenki, uštedela mi je vreme, mada možda i odvojim koji minut večeras i pogledam kako će Đoković ovaj put da odglumi!

Nevenka

pre 10 godina

Idite na sajt ATP-ja, pa H2H Noleta i Nadala i videcete nesto MNOGO interesantno - oni su upisali pobednika i pre nego sto je mec odigran!!! Stoji USO 2013,winner - Rafael Nadal, po njima je ostalo samo da se unese statistika na kraju meca

Naivni

pre 10 godina

@ Nevenka, 9. septembar 2013 11:51
Stoji USO 2013,winner - Rafael Nadal, po njima je ostalo samo da se unese statistika na kraju meca
-----
Stoji F (sto znaci finale). Napisali su da su se/će sreli/sresti u finalu ali bez pobednika i bez rezultata...

Đorđe

pre 10 godina

bas iz inata svima vama sto ste ubedjeni u pobedu nadala i sto mislite da ce te uzeti pare na kladionici udariću kontru:D novak i kad nije u formi podigne nivo igre protiv najboljih, mislim da ce danas dati sve od sebe da ga razbije jer ga mnogo boli onaj rolan garos i ona krađa, drugo malo je tenis sumnjiv ove godine sve dobija nadal, nekako mi lici da je sve montirano, covek pauzira 7 meseci i odjednom pokida sve, ima vise titula nego federer, marej i djokovic zajedno u ovoj godini, svi kiksaju da ne racunam da su djokovic i marej kiksali na gren slemu ali na mastersima jesu

Budimo realni

pre 10 godina

Nadal se posle povrede vratio ko Feniks, nikad bolji, to mogu samo velikani... Na drugoj strani Dokovic, nekako bojazljiv, ni senka onoga iz 2011-te. Muratoglu :"Dokovic je nekompletan igrac" i igra mu je postala dosadna. Moj favorit je Rafa, laganica 3:0 uzecu kintu i na kladionici. Zivi bili pa videli.

Đorđe

pre 10 godina

Ne znam kako neko moze da daje prognozu 3:0 za nadala, novak i kad nije u formi podigne nivo igre kad igra protiv nadala, federera, mareja itd, obzirom da u zadnje vreme na turnirima jedan mec igra dobro jedan lose pa nekako izvuce pobedu mislim da je konačno vreme da odigra jedan dobar mec a i imao je dobar test pred finale, ja imam takav osecaj da ce ga razbiti danas samo ako on diktira poene i ne bude pasivan, posle rolan garosa i svega sto se izdesavalo mislim da ima jak motiv danas i da ce dati sve od sebe da dobije, mada iskreno ove godine sam se malo razocarao u tenis kao da je sve montirano, svi kiksaju, djokovic, marej, federer, samo nadal igra, ima vise titula ove godine nego sva trojica zajedno

NS

pre 10 godina

Nole ne moze nista da uzme osim Australije vec 2 god. na US openu je igrao 4 finala i uzeo jedno, Sto je za normalne naravno los skor.Po meni Rafa je veliki favorit i sve zavisi od njega, a to sto mi mislimo da sve zavisi od noleta nema veze sa mozgom. Ne zelim nikoga da podcenjujem ali da nole ima set prednosti Rafa bi ga dobio tolika je razlika u igri Rafe i Noleta.

Milutin

pre 10 godina

Novak je izgubio dosta puta ove sezone pa cak i na svojoj omiljenoj podlozi a Nadal nije izgubio nijedan mec na rvtdoj podlozi. U prednosti je i sto se tice izgubljenih setova na ovom turniru. Nadal igra precizno i agresivno dok Nole ne igra niti precizno niti agresivno. Nadal je dobio 5 od zadnjih 6 meceva sa Novakom u zadnje vreme a dobar deo tog vremena je igrao losije nego sada.

Tako da Novak nema nikakvih sansi da dobije Nadala, ali ipak nije lose za malu zemlju kao sto je Srbija da ima drugog tenisera na svetu. Cak ga je i Mari dobio u otprilike 4 od zadnjih 6 meceva tako da bi, da Mari ne gubi od drugih bio u problemu i za drugo mesto.

Cak i da igra sa Marijem u finalu Novaku u sadasnjem stanju ne bih davao velike sanse. Naravno ja sam zato da se Novakovo stanje poboljsa ali to nije moguce bez radikalnih promena do kojih najverovatnije nece doci.

Ilija

pre 10 godina

Neverujem da ga Novak moze pobediti u sadasnjoj formi. Nadal je za dobru klasu bolji od Wawrinke i Djokovica, tako da mu je poraz logican, nazalost.

Goki

pre 10 godina

Pa ... moze, ali ... nadam se da nece.
Naosvajao se taj titula na najvecu srecu i uz pomoc najvecih sportskih nepravdi u istoriji tenisa.

Slično je bilo i na RG, osimsamo poraz u 1/2f

pre 10 godina

Ne. Nadal, naravno, dobija sa 3:0 (6:3, 6:2, 7:6 [7:1]).
Na USO isto kao i na Vimbldonu: Novak je lagano dobijao mečeve do polufinala, koje je odigrao krajnje defanzivno i teško dobio, u 5 setova. U finalu - poraz u tri seta, bez ikakve naznake preokreta.

Lula

pre 10 godina

@ Nevenka i ostali: Da li mislite na ovaj deo sajta i ne vidite da se radi o 2013 ATP World Tour Masters 1000 Canada?

Montreal, Canada Hard S Nadal, Rafael
6-4, 3-6, 7-6(2) Stats
Gde pise USO?
Ne sirite dezinformacije!

Koure koudupeut eko

pre 10 godina

Šta je bre ovo? Kakve su ovo madjie u rani ponedeljak?
http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=D643&oId=N409

ticroo

pre 10 godina

3:1 za Nadala. Novak dobija prvi set (6:4 ili 6:3), dok još ima snage da jurca i nadigrava se. Posle se Rafa superiorno vraća. Silno bi me iznenadilo da Đoković uzme više od dva gema u finalnom setu.

v

pre 10 godina

Kada je u pitanju svaki njihov susret, sva statistika pada u vodu. Daje se maksimum, I odlucuju nijanse I sreca I mentalna stabilnost. Za razliku od nekih koji.misle da je Nadal zver, moje misljenje uz duzno postovanje njima se malo razlikuje. Vidim I ja, nisam slepa, da se Nadal prilagodio, da hvata ranije loptu, da stoji blize osnovnoj liniji. Ali protiv Gaskea nije delovao nista spektakularno, a Novak I Gaske su nebo I zemlja. Razlog zasto Nadal deluje tako superiorno je Novakova losija igra ove godine koja potice od nedostatka samopouzdanja. Sa druge strane Novak je igrao lose protib fenomenalnog Vavrinke punog samopouzdanja. I nije izgubio. Drago mi je sto Nadal ima pritisak favorita, a Novak "male sanse". Samo da proradi inat I da ne zakaze glava. Titula je Novakova ljudi.

Dirty Sanchez

pre 10 godina

Naravno da Nadal nema sanse protiv Noleta. Razlog je jednostavan, Nole je nas covek. Mnogo je lakse u zivotu biti opusten i optimista i naravno voleti svoje.

Nenad79

pre 10 godina

Nadal nam trenutno pokazuje bolji tenis, sto ne znaci da ne postoji njemu ravan. Ako iko moze da napravi iznenadjenje, to je Novak. Napred!

stevce

pre 10 godina

Paaa,a?ma ja mislim da bi moglo da bude a?u sto bih voleo da bude 6:0,6:0,6:0,ali tesko da ce to doci a?a mozda i nije a?ma dobice neko sigurno a?

ana

pre 10 godina

Pa kad je mogao da mu parira na Rolan Garosu, Rafinoj omiljenoj podlozi, moze onda i na betonu.Biće tesan rezultat sigurno.Navijam za Novaka da uzme 7 gren slem.

Milos

pre 10 godina

Naravno da moze, vec ga je pobedio jednom u finalu na istom mestu i time treba da se vodi. Ovo mu je idealna prilika za revans nakon Rolan Garosa, prvi put se srecu na nekom gren slemu. Nadal igra najbolji tenis u zivotu i upravo je to ono sto Novak treba da uradi da bi ga pobedio, da igra na najvisem nivou. Upravo Nadal to moze da izvuce iz njega, kao niko drugi. Noletova igra oscirlira, neminovno je zasicenje kad si 1. Rafa igra kao da povrede nije bilo, kao nikad do sada. Ipak Nadalov bekhend, je sansa i dalje, iako ga je dosta usavrsio, bude li Novak uspeo da mu probije bekhend, sanse mu monentalno rastu. Mnogo je faktora, mnogo insinuacija, mnogo je prica, a nijanse odlucuju. Napred Nole!

Dusan

pre 10 godina

Nigde nije naveden turnir u UMAGU koji je Novak odigao odlicno ali je predao zbog zamora! Bilo je to na samom pocetku njegovog uspona. Ocigledno da je doslo do greske. Stoga, znaci da su odigrali jedan mec vise.

Moler

pre 10 godina

Nole samo agresivno od pocetka! Nadal je mozda jedini igrac koga ne mozes pobediti samo defanzivom vec moras jako "medju rogove"!

zavere

pre 10 godina

Za ove koji pominju sajt atp-a i pozivaju se na zavere, da ste imali zelju da se informosete znali bi da imaju problem sa hakerima vec pola godine. Inace u H2H stoji 21-15 sto je istinito.

Budimo realni

pre 10 godina

Nadal se posle povrede vratio ko Feniks, nikad bolji, to mogu samo velikani... Na drugoj strani Dokovic, nekako bojazljiv, ni senka onoga iz 2011-te. Muratoglu :"Dokovic je nekompletan igrac" i igra mu je postala dosadna. Moj favorit je Rafa, laganica 3:0 uzecu kintu i na kladionici. Zivi bili pa videli.

Milutin

pre 10 godina

Novak je izgubio dosta puta ove sezone pa cak i na svojoj omiljenoj podlozi a Nadal nije izgubio nijedan mec na rvtdoj podlozi. U prednosti je i sto se tice izgubljenih setova na ovom turniru. Nadal igra precizno i agresivno dok Nole ne igra niti precizno niti agresivno. Nadal je dobio 5 od zadnjih 6 meceva sa Novakom u zadnje vreme a dobar deo tog vremena je igrao losije nego sada.

Tako da Novak nema nikakvih sansi da dobije Nadala, ali ipak nije lose za malu zemlju kao sto je Srbija da ima drugog tenisera na svetu. Cak ga je i Mari dobio u otprilike 4 od zadnjih 6 meceva tako da bi, da Mari ne gubi od drugih bio u problemu i za drugo mesto.

Cak i da igra sa Marijem u finalu Novaku u sadasnjem stanju ne bih davao velike sanse. Naravno ja sam zato da se Novakovo stanje poboljsa ali to nije moguce bez radikalnih promena do kojih najverovatnije nece doci.

Werewolf

pre 10 godina

Mnogi ovde znaju da navijam za obojcu,za Rafu sa vecim zarom,zbog duzeg navijackog staza(od Majamija 2004).Zavalicu se i uzivati u mecu,pa neka bolji pobedi.Mislim da je ovo objektivno:
Rafa u 4.seta
Svi spominju mec sa Gaskeom,ali neverovatno da niko ne spominje celu americku turneju!
Rafa je u mesec dana pobedio 5 top 10 igraca(Novak,odlicni Fed u Sinsiju,Berdih,Raonic,Gaske).Ne vidim kako ce mu odmoci lagan put koji je imao do finala,u poslednjih mesec dana je imao(i polozio)mnogo vece testove od Vavrinke.
Novak je pod ooogromnim pritiskom,ako izgubi moze da se pozdravi sa prvim mestom.To sto ga je osigurao jos nekoliko nedelja ne znaci puno ako bude drugi na kraju sezone.
Rafa,sa druge strane,potpuno opusten,sve i da izgubi,imace oko 1500 bodova vise ove godine.Ovsj mec je biti lil ne za Noleta,ali ne i za Rafu.
I,na kraju,sada se vidi da je Novak iz 2011 protiv Rafe bio direktna posledica toga sto je Rafa igrao tacno onako kako ne treba sa Novakom:servisi samo u bekhend i forsiranje istog.
Svi pricate o Novakovoj A igri protiv Rafe,a ja samo pitam:
kako ce doci do te A igre ako Rafa servira mnogo pametnije i raznovrsnije nego ranije?
kako ce doci do te A igre ako Rafa sada napada i bekhendom po paraleli i igra sve ukupno mnogo agresivnije?
kako ce doci do A igre ako je Rafi svaki drugi udarac forhend paralela i vise ne ceka Noletovu gresku iz bekhenda?
Momentum i forma su na Rafinoj strani,Novakova pobeda bi za mene bila veliko iznenadjenje.

NS

pre 10 godina

Nole ne moze nista da uzme osim Australije vec 2 god. na US openu je igrao 4 finala i uzeo jedno, Sto je za normalne naravno los skor.Po meni Rafa je veliki favorit i sve zavisi od njega, a to sto mi mislimo da sve zavisi od noleta nema veze sa mozgom. Ne zelim nikoga da podcenjujem ali da nole ima set prednosti Rafa bi ga dobio tolika je razlika u igri Rafe i Noleta.

Goki

pre 10 godina

Pa ... moze, ali ... nadam se da nece.
Naosvajao se taj titula na najvecu srecu i uz pomoc najvecih sportskih nepravdi u istoriji tenisa.

Ilija

pre 10 godina

Neverujem da ga Novak moze pobediti u sadasnjoj formi. Nadal je za dobru klasu bolji od Wawrinke i Djokovica, tako da mu je poraz logican, nazalost.

ticroo

pre 10 godina

3:1 za Nadala. Novak dobija prvi set (6:4 ili 6:3), dok još ima snage da jurca i nadigrava se. Posle se Rafa superiorno vraća. Silno bi me iznenadilo da Đoković uzme više od dva gema u finalnom setu.

kosmajacsale

pre 10 godina

3-0 za rafu, samo neko ko nije pratio ovu sezpu i us open tvrdi drugacije, pa novak ne igra ni 50% igre od 2011. ljudi sto zavaravate sebe pa cete da ga ovde pljujete cim izgubi prvi set. nole nema snage u udarcima , kretanje mu je cak losije nego 2011 i to vidno, nigde uglova sve u sredinu i to mlako. jos tuznije ne sme da rizkuje 3 od 17 brejkova protiv vavrinke je zalosno. bukvalno je cekao da ovaj pogresi ne sme da napadne a razlog nema preciznos udaraca ili aut ili mreza. to je realnost ali se ipak nadam pobedi noleta, ajde nole sad zapni pa onda se brate povuci do ao i osvoj sva 4 sledece god

Slično je bilo i na RG, osimsamo poraz u 1/2f

pre 10 godina

Ne. Nadal, naravno, dobija sa 3:0 (6:3, 6:2, 7:6 [7:1]).
Na USO isto kao i na Vimbldonu: Novak je lagano dobijao mečeve do polufinala, koje je odigrao krajnje defanzivno i teško dobio, u 5 setova. U finalu - poraz u tri seta, bez ikakve naznake preokreta.

Petar

pre 10 godina

Glupave su te insinuacije kako je Nadal dopingovan, jer nije ništa manje ili više stimulisan od svih drugih igrača i vrhunskih sportista današnjice. Ako mislite da Đoković posle četiri sata igre udara u petom setu istim intenzitetom samo zbog bezglutenske pice, onda ste stvarno naivni. Takav je sport danas, svi uzimaju stimulanse i konstantno plešu na tankoj ivici između dozvoljenog i nedozvoljenog. Uostalom, tako je pao i Troicki, iz čiste neopreznosti.

stevce

pre 10 godina

Paaa,a?ma ja mislim da bi moglo da bude a?u sto bih voleo da bude 6:0,6:0,6:0,ali tesko da ce to doci a?a mozda i nije a?ma dobice neko sigurno a?

montoya

pre 10 godina

naravno da novak moze da pobedi, svi koji misle da samo nadal moze da pobedi sutra nek stave sve pare na nadala i neka se obogate. vrlo je prosto to sa moje tacke gledista, a ja se necu kladiti sutra ja cu navijati za naseg junaka svim srcem. srecno nole razbi ga sutra za mene, i za sve koji navijaju za tebe

Dusan

pre 10 godina

Nigde nije naveden turnir u UMAGU koji je Novak odigao odlicno ali je predao zbog zamora! Bilo je to na samom pocetku njegovog uspona. Ocigledno da je doslo do greske. Stoga, znaci da su odigrali jedan mec vise.

ogi.cg

pre 10 godina

e ovo je da covjek ne povjeruje koliko srba mrzi djokovica koji je legenda.realno on ima cg korijene,al ipak je vise vas nego nas,al navijamo svi za njega kao da igra za crnu goru.ja nemogu ni da zamislim da navijam protiv bilo kog sportiste iz moje crne gore.ajd molim vas vi srbi koji ga pljujete,da mi neko objasni zasto to radite?

Bojan

pre 10 godina

(Кривокапић, 9. septembar 2013 02:21)
ako postoji neki teniser za koga nikada ne bih smeo reci da se ne moze vratiti protiv bilo koga to je Nole. Vracao se on u igru i protiv Nadala i protiv Federera (onog u formi, ne ovog raspadnutog), tako da cak i ako Nadal bude poveo sa 2:0 (u sta ne verujem da ce se desiti), ja Noleta ne bih otpisivao.
i ma koliko Noletova igra protiv Vavrinke bila problematicna Vavrinka je u tom mecu igrao bolje od svega sto je Nadal pokazao do sada na turniru, rekao bih da je cak bio bolji od Noleta, ali je opet Nole izasao kao pobednik, sto ce reci da psihicki nije bas tako slab i da je nasao trenutak kada je odigrao najbolji tenis i slomio protivnika (jasan znak je dao Stan kada je polomio reket). Naravno, Nadal nije ni bio primoran da igra najbolji tenis do sada jer su mu se realno svi protivnici poprilicno raspadali i on nikada nije morao nesto posebno da radi. Po set ipo kvalitetne igre protiv njega je igrao Kolsrajber i Gaske, prvi je skinuo jedan set, drugi je pravio brejk sanse kao na traci i konacno skinuo jedan servis Nadalu na turniru. Morace Nadal bolje da bi pobedio Noleta iz subote, a kamoli i bolje izdanje kakvo se ocekuje od Noleta.
Moja prognoza je 3:1 Novak. Izgubljeni set ce biti ili prvi u mecu zbog Noletovog sporijeg ulaska u njega, ili 3. kada Novak malo spusti gas i prikuplja snagu da dokrajci protivnika, a protivnik daje sve od sebe da bi produzio mec.

Eto, da nema Interneta, saznali bismo tek sutra pred svitanje!

pre 10 godina

"Idite na sajt ATP-ja, pa H2H Noleta i Nadala i videcete nesto MNOGO interesantno - oni su upisali pobednika i pre nego sto je mec odigran!!! Stoji USO 2013,winner - Rafael Nadal, po njima je ostalo samo da se unese statistika na kraju meca
(Nevenka, 9. septembar 2013 11:51)"

Neko je već lupio minus na ovaj komentar, iako je čista istina to što je u njemu napisano! Sad sam proverio, stvarno je upisano da je Nadal osvojio US Open 2013, samo bez rezultata po setovima! Ovo me podseća na ono kad je Herman van Rompej (tzv. Predsednik EU) u toku poslednjih predsedničkih izbora u Srbiji 2-3 sata pre zatvaranja birališta poslao čestitku Nikoliću povodom pobede na izborima!

Jel' to neko u ATP zna nešto što mi ne znamo, pa je odlučio da nam kaže? Što ne rekoše i za RG i WB?

Hvala Nevenki, uštedela mi je vreme, mada možda i odvojim koji minut večeras i pogledam kako će Đoković ovaj put da odglumi!

ogi.cg

pre 10 godina

nema to mozeli.oce garant,nole ti si nasa krv i znaj da je crna gora uz tebe uvjek.a ovi srbi koji te pljuju treba da ih je sramota,i nikad al nikad ih necu shvatiti zasto to rade?

Moze, moze

pre 10 godina

Aman ljudi, sta ste navalili sa tim Nadalom vise? Melje, melje, melje...pa naravno da melje kada je imao smesne protivnike. Cim je dosao Gaske videlo se da malo jaci teniseri mogu da igraju sa njim. Mislite da bi on lako prosao Vavrinku koji je imao strahovite udarce na mecu sa Novakom? Bi, malo sutra! Ja samo zelim da Nole izadje smiren i koncentrisan, bez nervoze, i onda ne brinem.
Zelim mu svu srecu sveta i jedva cekam da pocne. Moj odgovor na vase pitanje je NARAVNO DA MOZE I MOLIM SE ZA SEDMICU VECERAS

Nevenka

pre 10 godina

Idite na sajt ATP-ja, pa H2H Noleta i Nadala i videcete nesto MNOGO interesantno - oni su upisali pobednika i pre nego sto je mec odigran!!! Stoji USO 2013,winner - Rafael Nadal, po njima je ostalo samo da se unese statistika na kraju meca

Darko

pre 10 godina

Treba biti realan, Nadal je izraziti favorit. Novak treba da proba sve što može i ume, a da li će to biti dovoljno za pehar, ovog puta ne zavisi od njega. Šanse da Španac podbaci su minimalne, ali dok se igra, nade ima...

Гордана

pre 10 godina

Веровали или не, Ноле ће победити са 3:0.

Ето, то је моја процена.(Наравно и жеља, хехехе)

Идемо Нолееее до победе!!!

Naivni

pre 10 godina

@ Nevenka, 9. septembar 2013 11:51
Stoji USO 2013,winner - Rafael Nadal, po njima je ostalo samo da se unese statistika na kraju meca
-----
Stoji F (sto znaci finale). Napisali su da su se/će sreli/sresti u finalu ali bez pobednika i bez rezultata...

Đorđe

pre 10 godina

bas iz inata svima vama sto ste ubedjeni u pobedu nadala i sto mislite da ce te uzeti pare na kladionici udariću kontru:D novak i kad nije u formi podigne nivo igre protiv najboljih, mislim da ce danas dati sve od sebe da ga razbije jer ga mnogo boli onaj rolan garos i ona krađa, drugo malo je tenis sumnjiv ove godine sve dobija nadal, nekako mi lici da je sve montirano, covek pauzira 7 meseci i odjednom pokida sve, ima vise titula nego federer, marej i djokovic zajedno u ovoj godini, svi kiksaju da ne racunam da su djokovic i marej kiksali na gren slemu ali na mastersima jesu

Užas od obmana i samoobmana na sve strane!

pre 10 godina

"Idite na sajt ATP-ja, pa H2H Noleta i Nadala i videcete nesto MNOGO interesantno - oni su upisali pobednika i pre nego sto je mec odigran!!! Stoji USO 2013,winner - Rafael Nadal, po njima je ostalo samo da se unese statistika na kraju meca
(Nevenka, 9. septembar 2013 11:51)"

Istina, ali ne znam zašto ljudi lupaju minuse na ovaj komentar. Verovatno zato što nisu u stanju ni da nađu tu stranu! ;))) Evo, za ove što lupaju minuse, valjda ćete sad umeti da nađete tu stranu:
http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=D643&oId=N409

Lula

pre 10 godina

@ Nevenka i ostali: Da li mislite na ovaj deo sajta i ne vidite da se radi o 2013 ATP World Tour Masters 1000 Canada?

Montreal, Canada Hard S Nadal, Rafael
6-4, 3-6, 7-6(2) Stats
Gde pise USO?
Ne sirite dezinformacije!

Bojan

pre 10 godina

nakon polufinalnih duela sam ubedjen da Nole dobija.
Jeste Nadal u 6 meceva samo jednom izgubio servis i isto toliko puta set, ali u mecu sa Gaskeom se videlo da to nije toliko do njegove dobre igre vec do lose igre njegovih protivnika (generalno, ove godine se srozao kvalitet tenisa). Da je Gaske malo cistiji u glavi pritisnuo bi Nadala na 5 setova, mozda cak i dobio, posto ono nije bila igra kojom bi trebalo da se stize do polufinala USOa, a kamoli da se uzme titula onakvim balonima na pola metra od linije.
Nole takodje nije impresionirao, dva ozbiljnija protivnika i prvi je uzeo jedan set, drugi dva. Realno bih rekao da ga je Stan i nadigrao, ali Noletova sampionska crta da odigra najbitnije poene najbolje i da slomi protivnika u kljucnom trenutku je presudila (otuda i Stanovo lomljenje reketa, tad je i njemu bilo jasno da iako vodi 2:1 u setovima vise nema sansi da dobije mec). Ali je bar u ta dva meca morao da igra svim oruzjima, da grize i da pokaze da mu je stalo do pobede, igra kratke poene, duge razmene, hvata nemoguce dijagonale itd.
Moja prognoza je 3:1 za Noleta. Prvi set standardno Nole sporije ulazi u mec, Rafa kao razjareni bik daje sve od sebe, a u drugom se vec stvari okrecu.

jack

pre 10 godina

Iako je Novak odigrao očajno polufinale mislim da ima šanse u finalu. Dao bih mu 55:45. Ovo stoga što Rafa nije ni imao veći test sve do finala a to se često završava loše. Druga stvar je njegova igra sa Gaskeom koja nije dovoljna da se savlada Novak. Udarci su mu bili dosta mlaki, često je slao balone a od navodne nove agresivnosti ja ne videh skoro ništa. Čak bi se moglo reći da se Gaske uplašio i kapitulirao pre negoli ga je Rafa savladao dobrom igrom.
Da je igrao sa Vavrinkom, čini mi se da bi izgubio.
U svakom slučaju čeka nas jedan klasik i verovatno 5 setova. Voleo bih kada bi Novak pobedio i stekao lepe šanse da odbrani prvo mesto do kraja godine. Sa dve GS titule, još jednim GS finalom i GS polufinalom ovo bi mu bila još jedna izuzetna sezona i odlična osnova da u 2014 ponovo napadne sva 4 GS i takodje završi kao no 1.
Pa srećno, Novače!

Stojan Novković

pre 10 godina

Možda će odlučiti dnevna forma? Svakako ne treba Nadalu prepustiti lako prvi set kao protiv Wawrinke jer ako bude Novak zaostajao biće se teško vratiti u meč, ako Nadal bude zaostajao set on će igrati pod pritiskom i više griješiti a dosta puta meč odlučuje broj greški? Svakako da je Nadal favorit ali i ako Novak izgubi on ostaje još uvijek broj jedan, tako da će možda sitnice odlučivati? Mislim da Novak može da pobijedi Nadala samo strpljivo i polako. Nadalovo odugovlačenje kod serviranja trebao bi sudija da kažnjava češće je time on pokušava razbiti koncentraciju protivnika? Nadal servira većinom na bekend protivnika i kod mnogih svojih udaraca se izvlači na svoj levoruki forhend tako da pušta dosta prostora za lagano i jako završavanje pojena Novaku? Gledao sam njegovu igru i proučavao i mislim da Novak zna kako se dobija takav meč? Možda će odlučiti produžena igra ili broj grešaka ili broj vinera? Možda bi Nadalov servis trebalo čekati jedno 3 do 4 metra iza osnovne crte tako da bi se izništila njegova prednost kod serviranja? Ja bi mu kad se vata za nos i za hlače udario servis i tako ga iznenadio jer njegovo provociranje prelazi sve granice? IDEMO MAJSTORE! ČESTITKE ZA FINALE! SAMO TAKO NAPRIJED! Pozdrav od Stojana iz Slovenije!

anica

pre 10 godina

Naravno da moze..Napred Nole...pronadji svoje ostre udarce, vise borbe volje, nece Nadal znati gde je kad pocnes da ga "meljes"...Srecno! Nadam se da cemo uzivati u dobrom mecu...

Кривокапић

pre 10 godina

Новак је тесно изгубио у Паризу и Монтреалу. Меч против Вавринке је био ужас тако да ако тако почне сутра биће тешко. Лако је враћати се против других, али Надал је друга прича. Надалов сервис није баш нешто убитачан тако да ту Новак може да тражи шансу. Новаков сервис је бољи, али не иде му увек од руке. Против Јужног је очајно сервирао све до задњег сета. Ако му крене сервис има шансе. Исто мора да буде позитивнији на терену и да престане да прави гримасе. Да искључи публику и судије и да се концентрише на игри.
Кад се узме у обзир низ Надала на трврдој подлози он је фаворит. Има веће самопоуздање и спреман је за дуг меч. Зато прогнозирам да ће сутра Надал да победи. Надам се да нисам у праву и да ће Новаков тим психички да га спреми за сутра пошто је то једино што недостаје Новаку.
Стећно Ноле сутра.

miladin

pre 10 godina

ma nole dobija 100%.Nadalov servis je jak i to noletu odgovara on zna kako da pritisne tu loptu i da dobro riternira.Samo srecno nole

Helena

pre 10 godina

Ako se malo bolje pogleda,atp je obojici upisao finale,ne pobednika. Dosta sa teorijama zavere. Dobija Novak u 4 seta,prvi jedino moze da izgubi.

Branko

pre 10 godina

Mec ce da bude izuzetno tezak. Daje prednost Noletu da ga osvoji jer ce da mu vise odgovara vetrovito vreme jer je fleksibilniji i konzervativiniji u udarcima od Rafe. Videli ste sta jhe bilo sa AZarenkom na vetru.
Branko (Teniser) iz Amerike

igor

pre 10 godina

Nadalovi protivnici koje je imao do sada. Herisona, Dutra Silvu, Dodiga, Kolšrajbera, Robreda i Gaskea. Dakle, realno slabiji protivnici od Juznjeg I Vavrninke, te nije ni cudo sto je Nadal veoma lako dosao do finala. Ali vise me brine Novakova nesigurna igra koju je ispoljio protiv Vavinke, kao I mnogo poraza ove godine u bitnim mecevima od Nadala I Mareja.
Zato je ovo veceras prekretnica za Novaka, pobedi li to ce mu dati snagu da kida do kraja, poraz ga vodi sigurnom gubitku prvog mesta do kraja godine, kao I dominaciju Nadala barem narednih 6 meseci.
Zato Nole veceras, hrabro I hrabro, strpljivo I opusteno, bez nerviranja, posebno mahanja rukama I sl. jer to daje dodatnu snagu Nadalu!!! Snazni I precizni servisi I agresivna igra I strpljenje su recept za pobedu!!
Srecno Nole, iako nisam veliki optimista!!

Sasho

pre 10 godina

Navijanje je jedno,a bolest naseg naroda sasvim drugo!Zemljaci ovo je finale!!!Kad ce Novak da odigra sa 100% ako nece danas?Samo nek ustane zdrav bez nekih stomacnih ili drugih problema i Nadal pada!Da vas podsetim da se Nadal na srecu i sudiju iscupao na R.Garosu!

kazujosi funaki

pre 10 godina

Moze ako bude smecovao u suprotnu stranu od one na kojoj stoji protivnik i ako ga bude slusala bekend paralela. I vamos-tamos!

boris

pre 10 godina

ako djokovic bude koristio taktiku " TAMOS VAMOS" i udara lopticu kao da je u 6 brzini, prognoza je da dobija nadala sa 3:1. dobra stvar je sto ga je vavrinka malo pripremio ili razmontirao. videcemo sigurno dobar mec

Marjan

pre 10 godina

U 90% slucajeva je bilo suprotno od onoga sto ce reci Mats Vilander, samim tim zelje i cestitke treba izneti tek posle njegovog saopstenja.

Predo

pre 10 godina

Dosadašnji komentari se više, manje vežu za polufinalne mečeve i zadnje rezultate, ali kada ova dvojica uđu finale, zaboravlja se sve što je prethodilo u mečevima sa drugim protivnicima. Tačno je da mnogo stvari govori u prilog Rafe. Očigledno je da je onih sedam meseci, kada je bio povređen, intenzivno trenirao svoja bolesna kolena na betonu!? I jedan i drugi su malo promenili grip. Novak igra više ziheraški. On nema takvu snagu u rukama kao Rafa, da bi sa takvim gripom napravio viner sa osnovne linije. Rafa dosta lopti hvata u penjanju. što ranije nije radio. No, tu je bitna psihologija. Novak je skinuo veliki deo tereta sa sebe ulaskom u finale. Interesantno je da je bolje odigrati težak polufinalni meč, nego lagan, jer si svesniji svojih prednosti i mana. To je i napor, ali Novak se maltene nije oznojio do četvrtfinala. Rafa se boji Novaka. Novak ne igra sjajno, a dobio ga je glatko u Monte Karlu i dva puta tesno izgubio. Tu je i igra štabova i taktike. Bez obzira na to da u snu znaju kako ko igra i koliko može, uvek postoji neka mala caka, kojom možete iznenaditi protivnika. Zbog svega navedenog verujem da rasterećeni i fokusirani Novak može dobiti tri seta u ovoj borbi gladijatora.

Đorđe

pre 10 godina

Ne znam kako neko moze da daje prognozu 3:0 za nadala, novak i kad nije u formi podigne nivo igre kad igra protiv nadala, federera, mareja itd, obzirom da u zadnje vreme na turnirima jedan mec igra dobro jedan lose pa nekako izvuce pobedu mislim da je konačno vreme da odigra jedan dobar mec a i imao je dobar test pred finale, ja imam takav osecaj da ce ga razbiti danas samo ako on diktira poene i ne bude pasivan, posle rolan garosa i svega sto se izdesavalo mislim da ima jak motiv danas i da ce dati sve od sebe da dobije, mada iskreno ove godine sam se malo razocarao u tenis kao da je sve montirano, svi kiksaju, djokovic, marej, federer, samo nadal igra, ima vise titula ove godine nego sva trojica zajedno

Mimi

pre 10 godina

Sve se moze kad se hoce! Samo da ne kiksne u sam pocetak, to bi ga unistilo...ako se igra neizvesno...onda Nole pobedjuje...Kako i da je, do sad niti jednom nisam izgubila nadu necu ni sad:) A inace obozavam kad Nole i Nadal igraju...i kad Nole pobedi;)

Molder

pre 10 godina

Mislim da ce tok meca u mnogome zavisiti od toga ko osvoji prvi set. Novak ce, kao i obicno protiv sebe imati i veci deo americke publike. Fizicki je vise nego sposoban da parira Nadalu, ali ce morati da upotrebi glavu kako bi dosao do pehara.

nada ZR

pre 10 godina

Pisali smo vec o tome koliko ko moze.Mogao je i Vavrinka do titule moze Nadal,a moze i Nole.Svi mi navijamo za svoje ljubimce,a danas reagujemo po srcu.Realno je samo ono sto ce poceti u 23h.Noletu zelim da otpocne mec samouvereno,smireno,da se ne oslanja na Nadalove greske vec da igra svoj tenis najbolje sto zna.Veceras najveci deo Srbije podrzace prvog tenisera sveta,sa strepnjom,radoscu i ponosom.

Vlada

pre 10 godina

samo dobro da krene nole i dobice ga sigurno,ne sme da opet juri zaostatak.koliko vidim na prognozi bice vetra i to jakog,to nije dobro..srecno brate Novace!

9

pre 10 godina

Jedan od najboljih i najneizvesnijih meceva koji se mogu pogledati ne samo u tenisu, nego u sportu uopste!Srecno obojici i da uzivamo uz majstorske poteze ova dva vanserijska igraca!Neka bolji pobedi!

Bojan

pre 10 godina

(Nevenka, 9. septembar 2013 11:51)
pre nego sto krenu teorije zavere, ovo je netipicna situacija da se finale igra u ponedeljak kada se automatski updateuju podaci na ATPu. Racunar je povukao sve podatke koji su mu dostupni, kreirao linkove i samo na mesto pobednika stavio drugo ime. To je uradio i 2010. samo sto je pisalo da je Nole pobednik, a na kraju je titulu uzeo Nadal.

Petar

pre 10 godina

Sve zavisi od Novaka i njegovog stava na terenu. Ako Novak izadje na teren onako kao u Monte Karlu mislim da ima velike sanse za trijumf. Ako izadje kao u Montrealu protiv Rafe ili kao sad protiv Wawrinke Nadal ce ga samleti. Samo hrabro i pozitivno i 7 grend slem titla je Noletova!

marko_bgd

pre 10 godina

nije bitna kakva je igra,i ko je u boljoj formi...finale je finale...ako novak bude prevazisao problem koji ima u glavi...kontrolisace mec,i pobedice nadala,bas kao sto je to radio kada ga je dobio u 6 finala za redom...nadal uvek igra isto,kao masina,niti bolje niti gore...novak se pita...

TenExpert

pre 10 godina

Mogu da pobede i jedan i drugi. Njihovi mecevi su sada vec kao neki "derbi vecitih rivala", gde se brise sve sto je bilo prethodno, samo je vazan trenutak, trenutne okolnosti i inspiracija. Obojica imaju dovoljno znanja i htenja. Nikakva prognoza nije pouzdana. Lako moze da pobedi onaj za koga se misli da je u losijoj formi, kao i toliko puta u sportskim derbijima slicnoga tipa.

Tanasije

pre 10 godina

Na stranu pogrešno upisana pobeda Nadalu na ATP sajtu, tamo može da se pogleda i ovogodišnja statistika oba igrača. Zvuči neverovatno ali jednaki su u procentima prvog servisa, duplim greškama, brejk loptama s kojima su se suočavali, poenima na svoj prvi i drugi servis, poenima na prvi i drugi servis protivnika, procentima osvojenih gemova i poena na servis protivnika, procentu ukupnih poena...
Novak ima više asova(351:171) i izgradio je više brejk poena (564:547), Nadal ima bolji procenat prvog servisa(70%:66%), bolje koristi brejk lopte (46%:43%) i bolje ih spašava (70%:65%).
Znači najtačnija moguća prognoza je da će noćas imati isti broj poena, od kojih će par prelomiti meč na neku stranu i doneti pehar i verovatno prvo mesto na kraju godine jednom od njih.

milan

pre 10 godina

Prema ovome sto smo videli ove sezone Nadal jeste najbolji igrac,rezultati govore sami za sebe. Novak moze do 7. GS titule samo ako pruzi partiju istu kao 2011. u finalu US opena sa Nadalom. Bez skoro ijedne greske,fokusiran i gladan pobede. Maksimalno agresivan,opustene ruke. Tako moze da pokusa da osvoji titulu. Svaku break sansu ako je dobije mora da iskoristi i naravno bude maksimalno fizicki spreman,takodje bez straha,jer nema sta da se izgubi nikad,samo moze da dobije. Napred Nole,sve najbolje,ali ako i ne uspes nije tragedija,doci ce opet tvojih 5 minuta.

Koure koudupeut eko

pre 10 godina

Šta je bre ovo? Kakve su ovo madjie u rani ponedeljak?
http://www.atpworldtour.com/Players/Head-To-Head.aspx?pId=D643&oId=N409

mondeo

pre 10 godina

Pa Novak je bio veliki favorit u finalu Wimbldona,pa je izgubio sa 3:0 od Mareja.Tako da sve ove analize i predvidjanja padaju u vodu kada je u pitanju ovaj meč.A što se igre tiče za Nadala se zna kako će da odigra,a sve zavisi kako će Novak ući u meč.

SGGD

pre 10 godina

pobeda je u glavi! nadal danas mečeve protiv svih tenisera dobija još u svlačionici. daleko od toga da to ne zaslužuje igrom na terenu, ali njegovi protivnici kako igra odmiče jednostavno odluče da polože oružje jer im on ne daje ni promil šanse da pomisle da imaju nadu da se vrate u meč. za razliku od nadala novak u zadne vreme ima konstantne uspone i padove tokom meča i mečevi sa top igračima su mu nadigravanja u kojima on većinom izlazi kao pobednik ali ne onako superiorno kao 2011. e sad, jedini ko je u mogućnosti da u rafu ubaci crv sumnje da može možda i da izgubi trenutno je novak. ali da bi došao do toga mora igrati svoj najbolji tenis, mora "pustiti ruku" i mora diktirati igru odnosno on mora osvajati i gubiti poene. on mora biti agresivniji i mora verovati u sebe. ova i protekla godina pokazale su da novaku fali samopouzdanje i da ga "ne slušaju" više toliko njegovi najbolji udarci. sad, da li može takav i do pobede protiv nadala u zivotnoj formi? teško, ali može ako veruje, jer danas je jedini koji može, a pitanje je da li zna to.

Aki

pre 10 godina

Oni su već odigrali toliko mečeva i imali toliko teških poraza jedan od drugog, da pitanje pobednika odlučuje ne samo trenutna forma, nego i ta istorija pobeda i poraza. Stari demoni se vraćaju kada je bilo ko blizu pobede. Svi spominju Rolan Garos i propuštenu Novakovu šansu, ali na istom meču je Nadal bio taj koji je prvi imao servis za meč u četvrtom setu i nije uspeo tada da ga dobije. Novak je jedini teniser kod koga se Nadalu dešavaju veliki padovi u igri. Tako je bilo i na poslednjem meču u Montrealu u drugom setu. Naravno i kod Novaka se vraćaju slike meča od 4 sata u Madridu 2009 koji je morao da dobije, ili OI u Pekingu. Moja prognoza je 50:50. Nećemo znati ko je u prednosti dok meč ne počne. Iskreno se nadam da će biti 5 setova.

A u NY.. muk!

pre 10 godina

Ishod ovog meca je potpuno neizvestan, ko tvrdi drugacije moze slobodno u kladionicu, sto neko rece...
Jedino sto je sigurno da mozete ocekivati veceras, kada su ova dvojica u pitanju je spektakl!

ana

pre 10 godina

Pa kad je mogao da mu parira na Rolan Garosu, Rafinoj omiljenoj podlozi, moze onda i na betonu.Biće tesan rezultat sigurno.Navijam za Novaka da uzme 7 gren slem.

Moler

pre 10 godina

Nole samo agresivno od pocetka! Nadal je mozda jedini igrac koga ne mozes pobediti samo defanzivom vec moras jako "medju rogove"!

v

pre 10 godina

Kada je u pitanju svaki njihov susret, sva statistika pada u vodu. Daje se maksimum, I odlucuju nijanse I sreca I mentalna stabilnost. Za razliku od nekih koji.misle da je Nadal zver, moje misljenje uz duzno postovanje njima se malo razlikuje. Vidim I ja, nisam slepa, da se Nadal prilagodio, da hvata ranije loptu, da stoji blize osnovnoj liniji. Ali protiv Gaskea nije delovao nista spektakularno, a Novak I Gaske su nebo I zemlja. Razlog zasto Nadal deluje tako superiorno je Novakova losija igra ove godine koja potice od nedostatka samopouzdanja. Sa druge strane Novak je igrao lose protib fenomenalnog Vavrinke punog samopouzdanja. I nije izgubio. Drago mi je sto Nadal ima pritisak favorita, a Novak "male sanse". Samo da proradi inat I da ne zakaze glava. Titula je Novakova ljudi.

Dirty Sanchez

pre 10 godina

Naravno da Nadal nema sanse protiv Noleta. Razlog je jednostavan, Nole je nas covek. Mnogo je lakse u zivotu biti opusten i optimista i naravno voleti svoje.

zavere

pre 10 godina

Za ove koji pominju sajt atp-a i pozivaju se na zavere, da ste imali zelju da se informosete znali bi da imaju problem sa hakerima vec pola godine. Inace u H2H stoji 21-15 sto je istinito.

Nenad79

pre 10 godina

Nadal nam trenutno pokazuje bolji tenis, sto ne znaci da ne postoji njemu ravan. Ako iko moze da napravi iznenadjenje, to je Novak. Napred!

Milos

pre 10 godina

Naravno da moze, vec ga je pobedio jednom u finalu na istom mestu i time treba da se vodi. Ovo mu je idealna prilika za revans nakon Rolan Garosa, prvi put se srecu na nekom gren slemu. Nadal igra najbolji tenis u zivotu i upravo je to ono sto Novak treba da uradi da bi ga pobedio, da igra na najvisem nivou. Upravo Nadal to moze da izvuce iz njega, kao niko drugi. Noletova igra oscirlira, neminovno je zasicenje kad si 1. Rafa igra kao da povrede nije bilo, kao nikad do sada. Ipak Nadalov bekhend, je sansa i dalje, iako ga je dosta usavrsio, bude li Novak uspeo da mu probije bekhend, sanse mu monentalno rastu. Mnogo je faktora, mnogo insinuacija, mnogo je prica, a nijanse odlucuju. Napred Nole!