Ponedeljak, 05.08.2013.

00:38

SNS-u finansije, SPS-u kultura?

Ministarstva privrede i finansija pripašće SNS-u, dok će SPS najverovatnije dobiti resor regionalnog razvoja i lokalne samouprave, piše Blic.

Izvor: Blic

SNS-u finansije, SPS-u kultura? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

131 Komentari

Sortiraj po:

Gera

pre 10 godina

Kako prepoznati sns/sps bota ?
1. Uvek pise cirilicom
2. Nije clan ni jedne partije
3. Gospodin (Vucic,Dacic,Nikolic etc.)
4. Ima priblizan broj preporuka u nekoliko komentara (+/- 10% glasova)
5. Aktivan 24/7

PRAVDA

pre 10 godina

Mogu svi i da pricaju i da pisu sta hoce ali Vucic je na prvo mesto,od dolaska na vlast,stavio drzavu i njene probleme resen da to istera na cistinu da svi mozemo kao normalna drzava da ekzistiramo...

VASHsmKA

pre 10 godina

Srbiji su potebni ovakvi jaki i odgovorni ljudi koji znaju sta hoce i kojima je drzava na prvom mestu,da i sa strane oni koji su nas do skoro omalovazavali i prikazivali na svakakve nacine treba da uvide da Srbija ima vise pravih potencijala koji tek sada izlaze na svetlost dana

Cindirela

pre 10 godina

Finansije se ne daju bilo kome,eto kako smo prosli sa Dinkicem...dvostruka kontrola pa da pricamo dalje o cemu god...pa i o kulturi!

zoran

pre 10 godina

Krkobabiću se ne isplati da izlazi...

Smehotresna družina koja sebe naziva Vladom i koja nešto kao vlada ovom državom. Na šta le će sve to izaći, samo se pitam? Da ovi pre nisu valjali, nisu. Da se ovi već više od godine zevzečei da se igraju vlasti i to je istina. Pozivaju se na to kako su ovi PRE sve upropastili a zaboravljaju na činenicu da je njihov koalicioni partner SPS praktično kontinuirano na vlasti od 1987. A da su oni, prvo kao Radikali već bili na vlasti. Znači, koga oni prozivaju kada kažu "oni pre nas". Misle tu i na sebe same? Ili na koga"

Coko - moko

pre 10 godina

Najprostije receno , SPS nije ni za jedno ministarstvo. Oni raspolazu takvim "strucnjacima" da moze da nam bude gore nego sto jeste. Zato Vucicu bolje daj da radi neki stranac nego ovi nasi "domaci" iz SPR-a.

potkivač

pre 10 godina

Sta ova dvojica rade? Izgledaju mi kao da su se oneredili dok se otimaju za funkcije.
A mozda glume neke velicine zbog toga sto ce da dovedu strance da rade umesto nasih strucnjaka koji su im politicki nepodobni. Ne primecuju da je nesto iza brda pocelo da se valja.
Stalno se pitam, kao onaj Radovan od Danka Popovica, sta se Vucic stalno trpa u prvi plan kada je on samo podpredsednik Vlade i politicar bukač koga podrzava uglavnom deo nepismenog i nevaspitanog naroda Srbije...
A znamo dobro kakva cvecka je bio do pre godinu dana!

Jevgenija

pre 10 godina

Privreda i finansije su nam najgore. A gde je najteze treba da se ukljuci i najjaca stranka SNS. Strani strucnajci sa iskustvom u resavanju ovih velikih problema koje su nas zadesile u ekonomiji i finansijama su dobro dosli. I uradice ono posao za koji su placeni. Samo je neophodna da imaju iza sebe politicku volju vlade. A Vucic ce to obezbediti.

Lola

pre 10 godina

Dosta se kraduckalo i uzimalo, dosta se otimalo, vreme je da neko stavi tačku na to i već je tačka stavljena. Nema više grabeži. Privreda i ekonomija u rukama SNS-a, tako i treba da se radi i konačno nešto privredi, pošto nije godinama unazad moglo. DS nas je upropastio, činjenica. A kultura SPS-u neka ide, oni će se već snaći. Kad ima para eto i kulture!

Korman od bicikla

pre 10 godina

Kada nemaš sopstveni kadar onda se pravdaš idejom o dovođenju stranaca. Jalova je to politika. Svaki stranac kada bude video sa kim ovde radi, ima da pobegne za manje od tri meseca.
Logično je da se prilikom formiranje vlade okupe najbolji kadrovi koje imaš. Ako za godinu dana ne napraviš ništa posebno sa tim kadrom, kako misliš onda da uradiš nešto sa drugorazrednom ekipom.
Ljudi ovde ne razmišljaju, samo urlaju i navijaju, a tako već 20+ godina nismo nigde stigli.
Još jednom, sve je ovo jalovo i mazanje očiju. Rezultata nema, još više smo zaduženi a cene idu gore.

madjilac

pre 10 godina

Mili boze da ne poverujes o cemu ova dvojica razgovaraju o tome koje ne moze biti.Nemogu ova dvojica da se urazume ba niti su oni sposobni niti imaju kadar sa kim da formiraju vladu.Neka mi neko odgovori ko iz ove dve stranke moz da bude ministar.Oprostim boz nrznaju sta rade ne ide I'm se sa vlasti posebno Dacicu a ovaj demagog svo vreme ce gledati da se elegantno izvucr kao on nije za ista kriv.Ide se na izbore cim zaokruze predaju Kosova nadaju mentori bas tako lako da se izvuku a videcmo posle sta ce se desiti jer da njima sledi kataklizma.Narode kad budu izbori ne inati se vac pamet uglavu I razmisli dali su ovi zasluzili da budu na vlasti,u koliko mislite da mogu nema kukanja sto smo gladni.

aleks

pre 10 godina

hahahahaha
pa ovo je komican naslov! sam sklop je apsolutno besmislen

sps i kultura !!!!
sns i finansije !!!!

ja i jupiter
:)

ma nema nama spasa...

Новак Никач

pre 10 godina

Поштовани пријатењи,
Овде није проблем персоналних решења у министарствима, већ начина и перцепције људи у самом систаму,правилима која су успостављена у том систему.Све институкције раде са старим комунистичким навикама и законима, који су више популистички и квазисоцијалног карактера,уместо модерни и храбри, који би подстакли развој привреде и производње.Имам утисак да је политички колорит ухватио матрицу - мало ово, а онда ће мо мало оно, и тако у недоглед.
Аматеризам,партократизам,непотизам,непоштовање, и онако јадних закона,учинили су да ниједан генијални странац неће моћи да промени ситуацију на боље,јер, није проблем само рационално видљив, већ је то више ментални проблем.
У таквим условима, као у "Замку" затворен, лош систем опстаје само због својих бубњара-политичара и маркетинга.То је оно што уништава свако здраво ткиво једног државног система.И то се види у последњих неколико деценија,изузимајући један мали период од 2005 до 2008.,када су донети неки системски закони који су имали здрав однос са временом.Чини ми се, да четири стране свакодневне странпутици садашње власти, народ увлаче у још веће недоумице и кумулативно незадовољство,које може бити погубно за сваки иоле разуман договор.Избори су увек боље решење.

Coco Bill

pre 10 godina

Ko može da kaže da se vlada nije usaglasila, to jest premijer i prvi podpredsednik ?! Evo sako košulja i kravata je "usaglašena" osećam da će sad Srbija da krene napred u boljitak, "jel" ovo je najbolja "rekonstruisana" vlada (kako bi rekli SNS botovi)

Srdjan Jovanovic

pre 10 godina

A da dovedete mlade domaće mozgove koji rade na ozbiljnim pozicijama i razbacani su po celom svetu... Njih se bojite jer su pametniji od vas...

Sync

pre 10 godina

ovi dele resore kao tezge na pijaci, koji sam se ja andrak skolovao i usavrsavao da sam bio mudriji pa kupio diplomu i doktorat sada bi sigurno pucao visoko pa i do predsednickog mesta. ali kad skontam da samo 600 km na bilo koju stranu sveta da se uputim imace ti papiri neku tezinu. srbija je crna rupa na karti evrope i sveta. zivot pocinje za 600 kilometara.

Palmanova

pre 10 godina

Ovaj put se pazljivo moraju odabrati resori koji ce pripasti SPS, jer u suprotnom rekonstrukciju vlade moramo imati na svaka tri meseca.

Konstatacija

pre 10 godina

Nije stvar u Ministrima vec u drzavnim sekretarima.Oni su pravi sljakatori. Ministar je samo ceremonijal majstor i on vodi ministarstvo. Angela Merkel je diplomirani fizicar ali je okruzena stucnjacima i savetnicima za svaku oblast. I jos nesto ne morada znaci da nekoko ju najbolji strucnjak za neku oblast mora da bude i najbolji Ministar. Vazno je znati rukovoditi

sasa987

pre 10 godina

Pa nego sta nego da tezi slucaj ide SNS-u odgovorniji su,sta tu nije jasno ?
Vuciceva ideja o dovodjenju stranaca mi se svidja veoma i ima interesantnu ideju o tome.
Svaka cast !

geneve

pre 10 godina

Ne mogu da verujem da se o smeni genijalnog nam gospodina ministra Velje Ilica nije ni raspravljalo. Svaka vlada u kojoj se doticni nalazi je vise nego zalosna. Zaista mi se gadite gospodo politicari.

Ema

pre 10 godina

Svi naši problemi potiču od neobrazovanja i neznanja!
Ključno je MINISTARSTVO PROSVETE a o tom resoru se veoma malo govori i piše jer kod nas i u medijima i uopšte na važnim mestima su nekompetentni i neobrazovani ljudi.
Sa ovakvim školama i fakultetima nama nema budućnosti.

Camaro

pre 10 godina

Mozda je i bolje tako, ove manje bitne stvari (doduse i kultura je bitna ali od nje se ne zivi) neka idu slobodno socijalistima. Drago mi je sto je neko konacno resio da se pozabavi nasom ekonomijom ozbiljno, neka se dovedu i stranci, jer realno u nasoj zemlji najmanji je broj radnika koji nesto proizvode sve ostalo su administrativni radnici i trgovci.

Cokoladno mleko

pre 10 godina

Odmah bi Tabakovicku za ministra finansija, zena stvarno radi svoj poao, da vidite kako bi pokrenula sve sto je u njenoj moci.Sto se tice kulture moze bez problema neka uzme SPS.

dokle, bre..?

pre 10 godina

Nekom rekonstrukcija, a nekom konstrukcija. Ivica je cudo od deteta.
(Jole, 5. avgust 2013 09:39)
Đak generacije vuče generacije za nos!

Deda Pera

pre 10 godina

A najboljeg "ekonomistu" su već ispucali. Mada možda im padne na pamet da im Jorgovanka bude i ministar finansija, jest da je nespojivo, ali najbolji kadar...
Pravićete vi onog nesrećnog Dinkića od blata kad vam neki prodavac semenki sa Palilulske pijace postane ministar finansija.

Zabrinut

pre 10 godina

Stvarno sam zblanut nedostatkom doslednosti u sprovođenju pokušaja da se ova i ovakva vlada održi.Nit je dubinska i sutinska promena, to znamo mi koji živimo u drugom po veličini i brojnosti gradu RS, jer u Novom Sadu je sve gore, bahatije, nesposobnije pod vlašću šarolike koalicije predvođene SNS-om.O promenama ni govora! O lopovluku ore se šorovi! Još samo da aminuju 7 miliona pronevere ATP Vojvodina, u nejakim rukama i nestabilnoj ličnosti Maje Gojković, te da osvane gde god, recimo u Ministarstvu koje će se udeliti SPS, onom za kulturu, kao državna sekretarka, pa Bog da nas vidi.Stradija bi trebala biti hit pripovetka ovog leta,svim "apostolima" koji se igraju našim sudbinama.

ostoja

pre 10 godina

Ideja Vučića o angažovanju stranih stručnjaka, pa maker i kao savetnika, je dobra, jer Srbiju iz krize može da izvuče samo jedan veliki ekonomski stručnjak, koji se neće libiti da preduzme bilo kakve ekonomske mere, ma koliko one nepopularne bile, i koje će možda, gledano na kratak rok, i pogoditi pojedine građane, pre svega zaposlene u državnoj administraciji, ali na duži rok će dati rezultate.

Istorija

pre 10 godina

Kada je Djilas govorio da nema kadrova u Srbiji i da treba dovesti ljude sa strane,platiti ih dobro svi su graknuli.A sada drug Aca hoce Stros Kana i odmah partijska vojska to odobrava. Da li vi gospodo razmisljate svojom glavom ili za vas misli drug Aca i partija.Pri formiranju vlade Dragan Djilas je rekao(ima na sajtu) da sa ovakvim kadrovima Srbija nece daleko i da treba dobroplatiti prvenstveno nase ljude iz inostranstva pa cak i strance dovesti.I odmah po obicaju se javili "strucnjaci" SNS i informativna sluzba koji kritikuju sve sto Djilas izgovori.DS treba iz arhive da izvuce citate tih "strucnjaka"

s rekonstrukciju da zavrsimo

pre 10 godina

Nego, cujem sad ce sve od septembra da pojeftini kao sto je struja, cujem i plate rastu kao pecurke u susnoj sezoni, tek koliko je ljudi dobilo posao, proizvodnja raste kao u nekim zemljama centralne Afrike, ma milina jedna.

Dragan

pre 10 godina

Prijatelju pa kad vec imas dokaze ti lepo idi pa prijavi u policiju, ili samo tako neprovereno klevetas!
(Rados iz KV, 5. avgust 2013 09:58)

Dragi moj prijatelju, ti znaš da je ovo tačno i da policija ne bi ništa uradila!
A tebi porućujem da će vam trebati kad tad naš glas na izborima a nećete ga dobiti.
A onda će doći neki novi borac protiv korupcije koji će hapsiti VAS!
E to čekamo!

Gagi

pre 10 godina

SNS kao najveća stranka u vladi i stožer koalicije treba da preuzme najbitnija ministarstva a to su svakako finansije i privreda, bez toga nema ni kulture, ni obrazovanja, ni sporta...

Realnost

pre 10 godina

Meni se ova vlada jednostavno izduvala, kao balon koji leži u ćošku sobe. Izbori, pa Koštunica obavezno u vladi, zbog ozbiljnosti i zakonitosti. S ovima, kao i sa prethodnima, jednostavno ne ide.

Igor

pre 10 godina

Ovde još niko nije provalio da je rekonstrukciju vlade izvršio glavom i bradom čika Jova Krkobabić... smetao mu je Dinkić u dužem vremenskom periodu i onda je ucenio mlađanog ivicu da će raskinuti koaliciju i da neće više zajedno ni na izbore ukoliko se taj toliko strašni Mlađa ne udalji... i zato je Ivica drhtao za svoje mesto premiejra što nam je Mlađa javno preneo i što ni njemu nije bilo jasno. Bez PUPS-a SPS ne može da traži premijersko mesto...
A sad nam sledi scenario Zemuna, SNS uzima finansije i kada budu napuštali vlast pokupiće sve baš kao što učiniše u Zemunu, i tako Srbijica dođe na 100 milijardi duga.
I čemu ti stranci, kada koštaju deset puta više od naših ljudi? G. Simič ništa nije ni promenio ni popravio u Poreskoj upravi ja i dalje iste muke mučim sa njima i njihovim nepoznavanjem zakona i nesposobnostima, aparat je ostao isti samo mi poreski obveznici basnoslovno plaćamo g. Simiča i to samo zato da bi nam Vučić pokazao kako on može da dovede eksperte... znači gradonačelnik bi nam bio Đulijani, koji je hteo da sravni Beograd sa zemljom... pa bravo...
Da je Đilas malo pametan i mudar pa da iščupa onog Šešelja i da ga nakon osvajanja vlasti postavi za ministra unutrašnjih poslova... ako neko ima motiv, onda je to sigurno on... sve parice bi se pronašle... e sad ne znam gde bi završile, ali bar bi polovina posla bila obavljena.

Mrki

pre 10 godina

Stranac na mestu ministra? A kako to mislite da izvedete sa zakonske strane? Zar prvi uslov za rad u drzavnoj sluzbi nije drzavljanstvo Srbije? Ili ce se stranac primiti u drzavljanstvo Srbije po kratkom postupku?! A ako to vec ne mora, sto onda lepo ne dovedete Nemce da preuzmu sve resore, da nas malo uteraju u red?

kikota

pre 10 godina

Krkobabić se i ne mora rekonstruisati, jer potpuno je svejedno da li je on ministar ili nije. Njegovo je tu samo da viče: "PENZIJE PRATE PLATE", i to je ceo njegov posao u vladi Srbije. Tako je naučio da radi u vladi DS-a, i sada nastavlja tako, ali verujem da posle sledećih izbora ove male stranke neće imati toliki uticaj, jer će SNS možda i sama, ili uz pomoć stranaka manjina moći da formira vladu.

Paparazzo

pre 10 godina

pokupite sva dobra ministarstva, svuda gde je novac. nemoj da se niko drugi sem sns-a mesa u pare. a sps-u dajte neke manje bitne stvari

desimir

pre 10 godina

Srbiji je kada je u pitanju ekonomija potrebna "čvrsta ruka", čovek od iskustva i znanja, a gospodin Stros-Kan je sigurno takva ličnost. Pona podrška ovakvom predlogu, jer ne vidim čoveka u Srbiji koji bi mogao da sredi ekonomsku situaciju.

Auri

pre 10 godina

@ posmatrac @ Timotije

slazem se sa vasim komentarima!!!
samo se pitam vide li to ljudi uopste
il se ono malo pametnih povuklo i trpi ...
a po komentarima vrsljaju i pisu nebuloze ("odusevljenja i napretka ") njihovi stranacki likovi- po nalogu ....

p.s. na vesti o novim brdima poskupljenja sacica komentara
je l to sve obamrlo utihnulo...

ce duvara

pre 10 godina

Samo nas vi kljukajte rekonstrukcijom i Farmom,nas je narod naivan pa ce odmah da zaboravi sva poskupljenja koja nam slede od jeseni!

miroslv ivić

pre 10 godina

Kakva slika, Slobin đak i Šešeljev đak jedan do drugog, ''uvode'' državu u EU, utrkuju se pred Angelom, nose nemačka odela. A Đinđićevi naslednici su uništili i stranku i nadu i poverenje miliona građana ove zemlje. Užas!

ne preterujte...

pre 10 godina

Molićete vi Dinkića i URS da e vrate... (Milan, 5. avgust 2013 07:45)
Drumovi će poželet Dinkića al Dinkića nigde biti neće! Srećom!

Milance

pre 10 godina

Ministarstvo finansija i privrede u rukama SNS je logičino i dobro rešenje ali više bih voleo da vidim Dačićevo povlačenje sa mesta ministra Policije i preuzumanje ovog ministarstva od strane SNS. Mnogo je SPS umešan u korupciju i kriminal svih ovih godina i Dačić na ovoj poziciji u značajnom onemogućava konačno razračunavanje sa krupnom korupcijom u Srbiji.

nadežda

pre 10 godina

Srbija je u prethodnoj deceniji živela od prihoda od privatizacije i kredita. Sada je došlo vreme da nema još mnogo šta da se proda, a i da Srbija više ne sme kreditno da se zadužuje, jer je državni dug prevelik, a pred Srbijom je sprovođenje bolnh ekonomskih mera, bez kojih nema ekonomskog oporavka, a za sprovođenje takvih ekonomskih mera, je možda i najbolja ideja angažvanje ekonomskih stručnjaka iz inostranstva.

Rados iz KV

pre 10 godina

@(Dragan, 5. avgust 2013 09:35)

Prijatelju pa kad vec imas dokaze ti lepo idi pa prijavi u policiju, ili samo tako neprovereno klevetas!

Petar Filipovic

pre 10 godina

Skundric i Bajatovic su od javog preduzeca u proslosti pravili prciju.Kada tuzilastvo bude objavilo koliko su novca ova dvojica izvukli na stetu drzave i poreskih obveznika, verovatno ce im pred odlazak u 29.Novembar Mitropolit Amfilohije, koga je na nase iznenadjenje uz osmeh u Beranama uz naklog pozdravio premijer Dacic bez obzira sto mu je ovaj citao molitvu za upokojenje, ovoj dvojici moze procitati molitvu za smirenje i spasenje.Samo da im svima zajedno ne procita greskom ponovo molitvu za upokojenje.Kako to da Dacic nije znao da je Amfilohije pali andjeo,te ni dobro ne donosi...

Dragan

pre 10 godina

Hoće li neko već jednom da progovori o stravičnoj korupciji SNS kadrova i nameštanju tendera za firme u vlasništvu naprednjaka?
I sam Vučić se lično angažuje na tome tj traži od direktora raznih firmi da se posao dodeli naprednjacima!
I to mi je borba protiv korupcije!!!!!!!!!!!!!!!!

gledalac

pre 10 godina

pocelo je pocelo...

sad ce mesec dana ispiranja mozga ko ce gde, sa kim, zbog cega, zasto on, zasto nije ovaj, gde je bio onaj itd itd...

uglavnom kontinuitet svih dosadasnjih Vlada je ostvren. Sulejman Ugljanin je i dalje ministar bez portfelja valjfa je on jedini "resorni" koji je radio kako treba jer nije imao sta da radi

Мила

pre 10 godina

Најлакше је седети код куће и "пљувати" по раду других а да при томе сам ништа не предуѕимаш да лично допринесеш у сфери свог привређивања. Реконструкција владе није као замена председника разреда, где и ту мораш да извршиш одређене припреме и испоштујеш процедуру, тако да нестрпљиве молим да сачекају а тек онда да критикују ако буду имали шта.

underemployee

pre 10 godina

Nek neko ocisti javna preduzeca i drzavne ustavnove i sve ce biti dobro...a ko je ministar cega...moze da bude i Kinez ...ovo je neizdrzivo postalo

Ivan

pre 10 godina

Čuj, Krkobabić preživeo rekonstrukciju, pa kako i ne bi, čovek je preživeo 1. i 2. srpski ustanak, balkanske ratove, 1. i 2.svetski rat, ratove 90tih i bombardovanje. On je neuništiv!

obican smrtnik

pre 10 godina

Vucicu kad mislis da si glavni serif u drzavi, budi faca pa trazi da se raspisu izbori, ovo postaje smejurija od rekonstrukcije! Bedak tezak u drzavi, cini mi se lakse sam prezivala devedesete nego ovo sad, valjda sam starija,zasnovala sam porodicu, imam decu skolarce, ide septembar...ludilo!

Aleksandar Maraš

pre 10 godina

Ne bih ulazio u njihove kadrovske kombinacije ali moram da kažem nešto u vezi ove rekonstrukcije:Ne mogu da verujem da se smenjuju neki "nebitni ministri" a da ministarka zdravlja ostaje na svojoj poziciji!Na Institutu u Sremskoj Kamenici postoji nedostatak stentova i ljudi bukvalni umiru jer ne može da im se uradi kateterizacija!Zašto nema stentova?Zbog toga jer se raspisuje tender za dobavljača na kome učestvujenekoliko firmi (privatnih) i kada se izabere dobavljač drugi po zakonu imaju pravo na žalbu a onda to traje li traje!!!Nije ministarka kriva što je neki idiot predložio zakon o javnim nabavkama u zdravstvu a Skupštinas to usvojila ali je najkrivlja jer ne reaguje na ovu sumanutu proceduru zbog koje ljudi umiru!!!Krajnje je vreme da država preuzme odgovornost i direktno nabavlja stentove uz kontrolu (da se ne desi kriminal kao u slučaju vakcina protiv gripa za šta još niko nije odgovarao!!) i da se spreči ovakva nebriga o pacijentima koji su doživeli infarkt.

Timotije

pre 10 godina

mesecima pregovori oko datuma - NEMA GA
dva meseca price oko rekonstrukcije - ZA TO VREME PRIVREDA STOJI
mesec dana ce se pricati o personalnim podelama - ZA TO VREME SVE STOJI
hapsenja koja su bila - EPILOG JE POZNAT
kancelarija za brze odgovore - NE POSTOJI
kriminal - SVAKODNEVNA UBISTVA KAO U DEVEDESETIM
onemogucen razvoj gradova - DINKIC UBIO SVE GRADOVE A NARAVNO BGD NAJVISE
sport i kultura - DA LI TO JOS I POSTOJI
energetika - DVA POSKUPLJENJA - OBECANO POJEFTINJENJE !!!
investicije od 100 milijardi - NISTA OD OBECANJA
Srebrnica - PRIZNANJE O ZLOCINU TEK SADA OD PATRIOTA
Evropska unuja - SECAM SE PRICE O ZLOCINCIMA IZ EU
nestranacke licnosti kao kadrovi - LAZI KAO I ZA SVE. UDOMILI SVE SVOJE NEKADROVE

Moze se o ovome jos puno ali cisto da se zna da ima ljudi koji pamte

amos

pre 10 godina

znaci, vucic je rekao da je dinkic bio ok, ali ga je smenio zbog dacica, a sad vucko, the svemoguci, preuzima finansije.
Dakle narodna maso, sad kad vucko bude nastavio mladjanovim putem moci cete mirne duse da klicete njegovim postupcima, koje ste pljuvali kod dinkica. Jer promeniti se nece nista.

1984

pre 10 godina

Spram ostvarenih rezultata i raspodela. Nije realno da marginalne stranke vode tako znacajne i bitne resore. Dobro je da SNS preuzme ekonomiju.

DRINSKA - REGATA - LJUBOVIJA 2013

pre 10 godina

Naravno, da ne ocekujem bitno drugaciju raspodelu u ministarstvima, jer ce dve kljucne stranke vladajuce koalicije verovatno podeliti resore koji su do sada pripadali URS-u. Ali bilo bi korektno da se uvazi novi odnos snaga koji imamo i u Vladi i u parlamentu.

KoleM

pre 10 godina

Ako dođe stranac na mesto ministra finansija reći će isto ko svaki stručnjak i ko MMF da treba smanjiti penzije. Ako politika to ne dozvoli onda bi bilo ko da dovedete Ronalda a date mu da igra u gojzericama.

Maksimović Milan

pre 10 godina

bitniji su savetnici od ministra, ministar je taj koji se naslikava, daje izjave, potpisuje...a savetnici su oni koji razmišljaju i guraju napred sistem. stavite nekoga sa visokim moralom za ministra da prenosi to isto na naciju.

pera

pre 10 godina

sada mogu da nam rade šta hoće,imaju zeleno svetlo zapada zbog kooperativnosti u vezi kosova,mogu čak i da nas pobiju niko ne bi trepnuo.

sladja

pre 10 godina

... 9 meseci price o datumu, 3 meseca o rekonstrukciji a gde su 4 milijarde investicija iz izborne kampanje? p.s. izvinjavam se sto pitam

Babić

pre 10 godina

Ovog puta je opet promašen večiti ministar i stvarno neznam šta to čovek treba da završi od škole da može biti ministar svega i svačega u bilo kojoj vladi. Ostale smene su bile logične i opravdane.

Asteriks

pre 10 godina

Sta? Dacete im da unište i ono malo kulture sto ostade? A ko ce biti ministar: Uroš Šuvaković? Nemanja Djordjević? Zeljko Simic? Ana Bekuta? Zorica Brus Li ? Marko Stojanovic mozda? Auuuuuuuu spasavaj se ko moze...

madjilac

pre 10 godina

Sta vas dva umisljate nemogu vas razumeti da nikako nemozete da shvati da niste sposobni I nemate kadar ljudi vracate nas u devedesete zar ne vidite sta se sve radi sve je poskupelo a vi samo udarate demagogiju.Toliko vlastoljublje od strane Dacica je nevidjeno vraca nas u Milosevicevo vreme cak se ponasakao on.Gledam Vucica na parastosu za- oluju koliki njegovo ponasanje I izjave iritira zdrav razum pun je sebe a ne:-) zapita se dali ima I njegovog doprinosa oluji,radikal je radikal.Kakva rekonstrukcija ovo je sprdnja snarodom I drzavo sklanjaj te se vise I ako ponovo dodjete na vlast sa ovim narodom nesta nije u redu.

Zaječararski vitez

pre 10 godina

U Pošti vam i dalje sede DS kadrovi koji i dalje zapošljavaju "svoje"
U Zaječaru direktor Pošte već godinama radi šta hoće. Ispitajete njegovo poslovanje.
Bahatim političarima mora se stati na kraj, jer ćemo u suprotnm uvek biti na početku.

alo

pre 10 godina

a mrka je kao dobro radio? alo bre koga pravite vise budalama. pa neka pokaze gde su pare, na sta je potrosio milijarde. a sta je sa knezevicem i aflatoksinom i vicic je obecao vracanej na evropski standard, lazi, lazi , lazi od kak osu dosli samo lazu gori su od prethodnih

Misha

pre 10 godina

Zivo me zanima kako ce stranca da dovedu za ministra kad Zakon o drzavnim sluzbenicima jasno kaze da to mora da bude drzavljanin republike Srbije, kao prvi preduslov. Naravno, zakon moze da se menja ali kakva smo banana, ne bi me cudilo da nasi biseri iz Vlade to provale tek kada bude glasanje u Skupstini za izbor novih ministara.

Ustavobranitelj

pre 10 godina

Da li ministar može da bude neko ko nema državljanstvo Srbije? Vučić kao da nije pravnik. Umislio je bio da sa Dačićem može da se zameni na mestru premijera "za 48 sati", a svako ko poznaje nsš Ustav znao je da je to nemoguće jer padom premijera pada cela vlada i onda se nova formira na isti način kao posle izbora. Tako će biti i sa ovim ministrom iz inostranstrva, nova magla, svuda oko nas.

U srz

pre 10 godina

SPS je dokazano dobar na polju kulture, evo i par primera:
- Mrkonjic sa svojim bahatim, primitivnim ponasanjem, setanjem pevaljki i psovkama
- Dacic sa bezbroj ispada kao sto su davanje intervjua dok je pijan na Kalemegdanu a i u svakoj drugoj izjavi se primecuje njegovo neobrazovanje i primitivizam
- Palma sa svojim vanserijskim obrazvoanjem je jos jedan u nizu primera

Mozda bi najblje bilo da zamole gospodina Palmu (tuznog li naziva, da...) da urgira kod svojih prijatelja koji su mu pevali, mislim naravno na Betovena i Mocarta, ono bi bili najbolje resenje sto se tice njihove stranke za to mesto.

Luther

pre 10 godina

Taman sad moze da stavi Cecu za ministarku kulture, ona dobije imunitet i ne ode u zatvor, a ovi drugi za protivuslugu dobili drzavnu kasu. Extra dil su napravili.

Patrijota

pre 10 godina

Ovi definitivno prave "Lazu Lazarevic" od citave Srbije naocigled kompletnog glupog naroda! Opet cemo biti lideri regiona, EU i sveta sa najvecom ludarom ikada! Pucace se po Srbiji uskoro, zapamtite sta vam rekoh!

Hadski skeledžija

pre 10 godina

A može li za mene jedno ministarstvo bez portfelja, ali da bude sa foteljama? Napraviću takav dizbalans-debalansa da će svima na "uši da izađe". Radio bih s punim kapacitetima šest meseci.

posmatrac

pre 10 godina

kada malo pratite ova dogadjanja na politickoj sceni srbije postane vam jasno da vladu srbije cine prilicno nestrucna lica, ljudi sa malim ili nikakvim iskustvom u privredi, sve obicni politicki karijeristi.
to je najzalosnije od svega. rekonstrukcija vlade zato ide tako sporo i tuzno. oni rotiraju svoje partijske kadrove. kada izdaju saopstenja da bi poslove koje se ticu vodjenja vlade i upravljanja drustva trebalo da rade iskusni profesionalci to je samo prazna prica, opet cisto politicka.
oni su postavili, a mislim da ce biti jos gore, na vazne funkcije karijeriste bez znanja i morala, nesposobne partijske kadrove, samo da bi vodje partije i vlade ostali na svojim pozicijama i da se ne bi niko pitao a zasto se i njihov rad ne ocenjuje....
politikatni su od prvog do poslednjeg u vladi, ti ljudi nisu strucnjaci, ili i ako su strucnjaci to je ono sto je ostalo kao recidiv socijalistickog drustva.
na zalost drustvo ne moze nazad da ispravi ono sto je ucinjeno u poslednjih 20 i nesto godina. nama je ostalo da budemo pametni kada biramo politicare koji bi po nekoj logici trebalo da rade u interesu drustva kao celine. na zalost izbor je mali ili gotovo nikakav.
srbija je kao drustvo preminula, i ja pojma nemam da li i kada ce se roditi ponovo. ono sto je ostalo posle umiranja drustva civilizovanih ljudi(nevazno da li sa sela ili iz grada) u srbiji je: agresivnost, primitivizam, odsustvo morala i kulture, povrsnost i bahatost, neskromnost i grabezljivost, neznanje..itd.

Timotije

pre 10 godina

mesecima pregovori oko datuma - NEMA GA
dva meseca price oko rekonstrukcije - ZA TO VREME PRIVREDA STOJI
mesec dana ce se pricati o personalnim podelama - ZA TO VREME SVE STOJI
hapsenja koja su bila - EPILOG JE POZNAT
kancelarija za brze odgovore - NE POSTOJI
kriminal - SVAKODNEVNA UBISTVA KAO U DEVEDESETIM
onemogucen razvoj gradova - DINKIC UBIO SVE GRADOVE A NARAVNO BGD NAJVISE
sport i kultura - DA LI TO JOS I POSTOJI
energetika - DVA POSKUPLJENJA - OBECANO POJEFTINJENJE !!!
investicije od 100 milijardi - NISTA OD OBECANJA
Srebrnica - PRIZNANJE O ZLOCINU TEK SADA OD PATRIOTA
Evropska unuja - SECAM SE PRICE O ZLOCINCIMA IZ EU
nestranacke licnosti kao kadrovi - LAZI KAO I ZA SVE. UDOMILI SVE SVOJE NEKADROVE

Moze se o ovome jos puno ali cisto da se zna da ima ljudi koji pamte

Ivan

pre 10 godina

Čuj, Krkobabić preživeo rekonstrukciju, pa kako i ne bi, čovek je preživeo 1. i 2. srpski ustanak, balkanske ratove, 1. i 2.svetski rat, ratove 90tih i bombardovanje. On je neuništiv!

posmatrac

pre 10 godina

kada malo pratite ova dogadjanja na politickoj sceni srbije postane vam jasno da vladu srbije cine prilicno nestrucna lica, ljudi sa malim ili nikakvim iskustvom u privredi, sve obicni politicki karijeristi.
to je najzalosnije od svega. rekonstrukcija vlade zato ide tako sporo i tuzno. oni rotiraju svoje partijske kadrove. kada izdaju saopstenja da bi poslove koje se ticu vodjenja vlade i upravljanja drustva trebalo da rade iskusni profesionalci to je samo prazna prica, opet cisto politicka.
oni su postavili, a mislim da ce biti jos gore, na vazne funkcije karijeriste bez znanja i morala, nesposobne partijske kadrove, samo da bi vodje partije i vlade ostali na svojim pozicijama i da se ne bi niko pitao a zasto se i njihov rad ne ocenjuje....
politikatni su od prvog do poslednjeg u vladi, ti ljudi nisu strucnjaci, ili i ako su strucnjaci to je ono sto je ostalo kao recidiv socijalistickog drustva.
na zalost drustvo ne moze nazad da ispravi ono sto je ucinjeno u poslednjih 20 i nesto godina. nama je ostalo da budemo pametni kada biramo politicare koji bi po nekoj logici trebalo da rade u interesu drustva kao celine. na zalost izbor je mali ili gotovo nikakav.
srbija je kao drustvo preminula, i ja pojma nemam da li i kada ce se roditi ponovo. ono sto je ostalo posle umiranja drustva civilizovanih ljudi(nevazno da li sa sela ili iz grada) u srbiji je: agresivnost, primitivizam, odsustvo morala i kulture, povrsnost i bahatost, neskromnost i grabezljivost, neznanje..itd.

U srz

pre 10 godina

SPS je dokazano dobar na polju kulture, evo i par primera:
- Mrkonjic sa svojim bahatim, primitivnim ponasanjem, setanjem pevaljki i psovkama
- Dacic sa bezbroj ispada kao sto su davanje intervjua dok je pijan na Kalemegdanu a i u svakoj drugoj izjavi se primecuje njegovo neobrazovanje i primitivizam
- Palma sa svojim vanserijskim obrazvoanjem je jos jedan u nizu primera

Mozda bi najblje bilo da zamole gospodina Palmu (tuznog li naziva, da...) da urgira kod svojih prijatelja koji su mu pevali, mislim naravno na Betovena i Mocarta, ono bi bili najbolje resenje sto se tice njihove stranke za to mesto.

ne preterujte...

pre 10 godina

Molićete vi Dinkića i URS da e vrate... (Milan, 5. avgust 2013 07:45)
Drumovi će poželet Dinkića al Dinkića nigde biti neće! Srećom!

sladja

pre 10 godina

... 9 meseci price o datumu, 3 meseca o rekonstrukciji a gde su 4 milijarde investicija iz izborne kampanje? p.s. izvinjavam se sto pitam

underemployee

pre 10 godina

Nek neko ocisti javna preduzeca i drzavne ustavnove i sve ce biti dobro...a ko je ministar cega...moze da bude i Kinez ...ovo je neizdrzivo postalo

desimir

pre 10 godina

Srbiji je kada je u pitanju ekonomija potrebna "čvrsta ruka", čovek od iskustva i znanja, a gospodin Stros-Kan je sigurno takva ličnost. Pona podrška ovakvom predlogu, jer ne vidim čoveka u Srbiji koji bi mogao da sredi ekonomsku situaciju.

Coko - moko

pre 10 godina

Najprostije receno , SPS nije ni za jedno ministarstvo. Oni raspolazu takvim "strucnjacima" da moze da nam bude gore nego sto jeste. Zato Vucicu bolje daj da radi neki stranac nego ovi nasi "domaci" iz SPR-a.

1984

pre 10 godina

Spram ostvarenih rezultata i raspodela. Nije realno da marginalne stranke vode tako znacajne i bitne resore. Dobro je da SNS preuzme ekonomiju.

Rados iz KV

pre 10 godina

@(Dragan, 5. avgust 2013 09:35)

Prijatelju pa kad vec imas dokaze ti lepo idi pa prijavi u policiju, ili samo tako neprovereno klevetas!

kikota

pre 10 godina

Krkobabić se i ne mora rekonstruisati, jer potpuno je svejedno da li je on ministar ili nije. Njegovo je tu samo da viče: "PENZIJE PRATE PLATE", i to je ceo njegov posao u vladi Srbije. Tako je naučio da radi u vladi DS-a, i sada nastavlja tako, ali verujem da posle sledećih izbora ove male stranke neće imati toliki uticaj, jer će SNS možda i sama, ili uz pomoć stranaka manjina moći da formira vladu.

Мила

pre 10 godina

Најлакше је седети код куће и "пљувати" по раду других а да при томе сам ништа не предуѕимаш да лично допринесеш у сфери свог привређивања. Реконструкција владе није као замена председника разреда, где и ту мораш да извршиш одређене припреме и испоштујеш процедуру, тако да нестрпљиве молим да сачекају а тек онда да критикују ако буду имали шта.

VASHsmKA

pre 10 godina

Srbiji su potebni ovakvi jaki i odgovorni ljudi koji znaju sta hoce i kojima je drzava na prvom mestu,da i sa strane oni koji su nas do skoro omalovazavali i prikazivali na svakakve nacine treba da uvide da Srbija ima vise pravih potencijala koji tek sada izlaze na svetlost dana

Jevgenija

pre 10 godina

Privreda i finansije su nam najgore. A gde je najteze treba da se ukljuci i najjaca stranka SNS. Strani strucnajci sa iskustvom u resavanju ovih velikih problema koje su nas zadesile u ekonomiji i finansijama su dobro dosli. I uradice ono posao za koji su placeni. Samo je neophodna da imaju iza sebe politicku volju vlade. A Vucic ce to obezbediti.

nadežda

pre 10 godina

Srbija je u prethodnoj deceniji živela od prihoda od privatizacije i kredita. Sada je došlo vreme da nema još mnogo šta da se proda, a i da Srbija više ne sme kreditno da se zadužuje, jer je državni dug prevelik, a pred Srbijom je sprovođenje bolnh ekonomskih mera, bez kojih nema ekonomskog oporavka, a za sprovođenje takvih ekonomskih mera, je možda i najbolja ideja angažvanje ekonomskih stručnjaka iz inostranstva.

Maksimović Milan

pre 10 godina

bitniji su savetnici od ministra, ministar je taj koji se naslikava, daje izjave, potpisuje...a savetnici su oni koji razmišljaju i guraju napred sistem. stavite nekoga sa visokim moralom za ministra da prenosi to isto na naciju.

DRINSKA - REGATA - LJUBOVIJA 2013

pre 10 godina

Naravno, da ne ocekujem bitno drugaciju raspodelu u ministarstvima, jer ce dve kljucne stranke vladajuce koalicije verovatno podeliti resore koji su do sada pripadali URS-u. Ali bilo bi korektno da se uvazi novi odnos snaga koji imamo i u Vladi i u parlamentu.

Gagi

pre 10 godina

SNS kao najveća stranka u vladi i stožer koalicije treba da preuzme najbitnija ministarstva a to su svakako finansije i privreda, bez toga nema ni kulture, ni obrazovanja, ni sporta...

PRAVDA

pre 10 godina

Mogu svi i da pricaju i da pisu sta hoce ali Vucic je na prvo mesto,od dolaska na vlast,stavio drzavu i njene probleme resen da to istera na cistinu da svi mozemo kao normalna drzava da ekzistiramo...

Zaječararski vitez

pre 10 godina

U Pošti vam i dalje sede DS kadrovi koji i dalje zapošljavaju "svoje"
U Zaječaru direktor Pošte već godinama radi šta hoće. Ispitajete njegovo poslovanje.
Bahatim političarima mora se stati na kraj, jer ćemo u suprotnm uvek biti na početku.

Cindirela

pre 10 godina

Finansije se ne daju bilo kome,eto kako smo prosli sa Dinkicem...dvostruka kontrola pa da pricamo dalje o cemu god...pa i o kulturi!

Cokoladno mleko

pre 10 godina

Odmah bi Tabakovicku za ministra finansija, zena stvarno radi svoj poao, da vidite kako bi pokrenula sve sto je u njenoj moci.Sto se tice kulture moze bez problema neka uzme SPS.

Camaro

pre 10 godina

Mozda je i bolje tako, ove manje bitne stvari (doduse i kultura je bitna ali od nje se ne zivi) neka idu slobodno socijalistima. Drago mi je sto je neko konacno resio da se pozabavi nasom ekonomijom ozbiljno, neka se dovedu i stranci, jer realno u nasoj zemlji najmanji je broj radnika koji nesto proizvode sve ostalo su administrativni radnici i trgovci.

Patrijota

pre 10 godina

Ovi definitivno prave "Lazu Lazarevic" od citave Srbije naocigled kompletnog glupog naroda! Opet cemo biti lideri regiona, EU i sveta sa najvecom ludarom ikada! Pucace se po Srbiji uskoro, zapamtite sta vam rekoh!

amos

pre 10 godina

znaci, vucic je rekao da je dinkic bio ok, ali ga je smenio zbog dacica, a sad vucko, the svemoguci, preuzima finansije.
Dakle narodna maso, sad kad vucko bude nastavio mladjanovim putem moci cete mirne duse da klicete njegovim postupcima, koje ste pljuvali kod dinkica. Jer promeniti se nece nista.

Paparazzo

pre 10 godina

pokupite sva dobra ministarstva, svuda gde je novac. nemoj da se niko drugi sem sns-a mesa u pare. a sps-u dajte neke manje bitne stvari

ostoja

pre 10 godina

Ideja Vučića o angažovanju stranih stručnjaka, pa maker i kao savetnika, je dobra, jer Srbiju iz krize može da izvuče samo jedan veliki ekonomski stručnjak, koji se neće libiti da preduzme bilo kakve ekonomske mere, ma koliko one nepopularne bile, i koje će možda, gledano na kratak rok, i pogoditi pojedine građane, pre svega zaposlene u državnoj administraciji, ali na duži rok će dati rezultate.

Konstatacija

pre 10 godina

Nije stvar u Ministrima vec u drzavnim sekretarima.Oni su pravi sljakatori. Ministar je samo ceremonijal majstor i on vodi ministarstvo. Angela Merkel je diplomirani fizicar ali je okruzena stucnjacima i savetnicima za svaku oblast. I jos nesto ne morada znaci da nekoko ju najbolji strucnjak za neku oblast mora da bude i najbolji Ministar. Vazno je znati rukovoditi

Aleksandar Maraš

pre 10 godina

Ne bih ulazio u njihove kadrovske kombinacije ali moram da kažem nešto u vezi ove rekonstrukcije:Ne mogu da verujem da se smenjuju neki "nebitni ministri" a da ministarka zdravlja ostaje na svojoj poziciji!Na Institutu u Sremskoj Kamenici postoji nedostatak stentova i ljudi bukvalni umiru jer ne može da im se uradi kateterizacija!Zašto nema stentova?Zbog toga jer se raspisuje tender za dobavljača na kome učestvujenekoliko firmi (privatnih) i kada se izabere dobavljač drugi po zakonu imaju pravo na žalbu a onda to traje li traje!!!Nije ministarka kriva što je neki idiot predložio zakon o javnim nabavkama u zdravstvu a Skupštinas to usvojila ali je najkrivlja jer ne reaguje na ovu sumanutu proceduru zbog koje ljudi umiru!!!Krajnje je vreme da država preuzme odgovornost i direktno nabavlja stentove uz kontrolu (da se ne desi kriminal kao u slučaju vakcina protiv gripa za šta još niko nije odgovarao!!) i da se spreči ovakva nebriga o pacijentima koji su doživeli infarkt.

Luther

pre 10 godina

Taman sad moze da stavi Cecu za ministarku kulture, ona dobije imunitet i ne ode u zatvor, a ovi drugi za protivuslugu dobili drzavnu kasu. Extra dil su napravili.

Dragan

pre 10 godina

Hoće li neko već jednom da progovori o stravičnoj korupciji SNS kadrova i nameštanju tendera za firme u vlasništvu naprednjaka?
I sam Vučić se lično angažuje na tome tj traži od direktora raznih firmi da se posao dodeli naprednjacima!
I to mi je borba protiv korupcije!!!!!!!!!!!!!!!!

Ema

pre 10 godina

Svi naši problemi potiču od neobrazovanja i neznanja!
Ključno je MINISTARSTVO PROSVETE a o tom resoru se veoma malo govori i piše jer kod nas i u medijima i uopšte na važnim mestima su nekompetentni i neobrazovani ljudi.
Sa ovakvim školama i fakultetima nama nema budućnosti.

Hadski skeledžija

pre 10 godina

A može li za mene jedno ministarstvo bez portfelja, ali da bude sa foteljama? Napraviću takav dizbalans-debalansa da će svima na "uši da izađe". Radio bih s punim kapacitetima šest meseci.

Misha

pre 10 godina

Zivo me zanima kako ce stranca da dovedu za ministra kad Zakon o drzavnim sluzbenicima jasno kaze da to mora da bude drzavljanin republike Srbije, kao prvi preduslov. Naravno, zakon moze da se menja ali kakva smo banana, ne bi me cudilo da nasi biseri iz Vlade to provale tek kada bude glasanje u Skupstini za izbor novih ministara.

miroslv ivić

pre 10 godina

Kakva slika, Slobin đak i Šešeljev đak jedan do drugog, ''uvode'' državu u EU, utrkuju se pred Angelom, nose nemačka odela. A Đinđićevi naslednici su uništili i stranku i nadu i poverenje miliona građana ove zemlje. Užas!

Asteriks

pre 10 godina

Sta? Dacete im da unište i ono malo kulture sto ostade? A ko ce biti ministar: Uroš Šuvaković? Nemanja Djordjević? Zeljko Simic? Ana Bekuta? Zorica Brus Li ? Marko Stojanovic mozda? Auuuuuuuu spasavaj se ko moze...

alo

pre 10 godina

a mrka je kao dobro radio? alo bre koga pravite vise budalama. pa neka pokaze gde su pare, na sta je potrosio milijarde. a sta je sa knezevicem i aflatoksinom i vicic je obecao vracanej na evropski standard, lazi, lazi , lazi od kak osu dosli samo lazu gori su od prethodnih

madjilac

pre 10 godina

Sta vas dva umisljate nemogu vas razumeti da nikako nemozete da shvati da niste sposobni I nemate kadar ljudi vracate nas u devedesete zar ne vidite sta se sve radi sve je poskupelo a vi samo udarate demagogiju.Toliko vlastoljublje od strane Dacica je nevidjeno vraca nas u Milosevicevo vreme cak se ponasakao on.Gledam Vucica na parastosu za- oluju koliki njegovo ponasanje I izjave iritira zdrav razum pun je sebe a ne:-) zapita se dali ima I njegovog doprinosa oluji,radikal je radikal.Kakva rekonstrukcija ovo je sprdnja snarodom I drzavo sklanjaj te se vise I ako ponovo dodjete na vlast sa ovim narodom nesta nije u redu.

gledalac

pre 10 godina

pocelo je pocelo...

sad ce mesec dana ispiranja mozga ko ce gde, sa kim, zbog cega, zasto on, zasto nije ovaj, gde je bio onaj itd itd...

uglavnom kontinuitet svih dosadasnjih Vlada je ostvren. Sulejman Ugljanin je i dalje ministar bez portfelja valjfa je on jedini "resorni" koji je radio kako treba jer nije imao sta da radi

obican smrtnik

pre 10 godina

Vucicu kad mislis da si glavni serif u drzavi, budi faca pa trazi da se raspisu izbori, ovo postaje smejurija od rekonstrukcije! Bedak tezak u drzavi, cini mi se lakse sam prezivala devedesete nego ovo sad, valjda sam starija,zasnovala sam porodicu, imam decu skolarce, ide septembar...ludilo!

pera

pre 10 godina

sada mogu da nam rade šta hoće,imaju zeleno svetlo zapada zbog kooperativnosti u vezi kosova,mogu čak i da nas pobiju niko ne bi trepnuo.

KoleM

pre 10 godina

Ako dođe stranac na mesto ministra finansija reći će isto ko svaki stručnjak i ko MMF da treba smanjiti penzije. Ako politika to ne dozvoli onda bi bilo ko da dovedete Ronalda a date mu da igra u gojzericama.

Ustavobranitelj

pre 10 godina

Da li ministar može da bude neko ko nema državljanstvo Srbije? Vučić kao da nije pravnik. Umislio je bio da sa Dačićem može da se zameni na mestru premijera "za 48 sati", a svako ko poznaje nsš Ustav znao je da je to nemoguće jer padom premijera pada cela vlada i onda se nova formira na isti način kao posle izbora. Tako će biti i sa ovim ministrom iz inostranstrva, nova magla, svuda oko nas.

dokle, bre..?

pre 10 godina

Nekom rekonstrukcija, a nekom konstrukcija. Ivica je cudo od deteta.
(Jole, 5. avgust 2013 09:39)
Đak generacije vuče generacije za nos!

Mrki

pre 10 godina

Stranac na mestu ministra? A kako to mislite da izvedete sa zakonske strane? Zar prvi uslov za rad u drzavnoj sluzbi nije drzavljanstvo Srbije? Ili ce se stranac primiti u drzavljanstvo Srbije po kratkom postupku?! A ako to vec ne mora, sto onda lepo ne dovedete Nemce da preuzmu sve resore, da nas malo uteraju u red?

Istorija

pre 10 godina

Kada je Djilas govorio da nema kadrova u Srbiji i da treba dovesti ljude sa strane,platiti ih dobro svi su graknuli.A sada drug Aca hoce Stros Kana i odmah partijska vojska to odobrava. Da li vi gospodo razmisljate svojom glavom ili za vas misli drug Aca i partija.Pri formiranju vlade Dragan Djilas je rekao(ima na sajtu) da sa ovakvim kadrovima Srbija nece daleko i da treba dobroplatiti prvenstveno nase ljude iz inostranstva pa cak i strance dovesti.I odmah po obicaju se javili "strucnjaci" SNS i informativna sluzba koji kritikuju sve sto Djilas izgovori.DS treba iz arhive da izvuce citate tih "strucnjaka"

Sync

pre 10 godina

ovi dele resore kao tezge na pijaci, koji sam se ja andrak skolovao i usavrsavao da sam bio mudriji pa kupio diplomu i doktorat sada bi sigurno pucao visoko pa i do predsednickog mesta. ali kad skontam da samo 600 km na bilo koju stranu sveta da se uputim imace ti papiri neku tezinu. srbija je crna rupa na karti evrope i sveta. zivot pocinje za 600 kilometara.

Deda Pera

pre 10 godina

A najboljeg "ekonomistu" su već ispucali. Mada možda im padne na pamet da im Jorgovanka bude i ministar finansija, jest da je nespojivo, ali najbolji kadar...
Pravićete vi onog nesrećnog Dinkića od blata kad vam neki prodavac semenki sa Palilulske pijace postane ministar finansija.

s rekonstrukciju da zavrsimo

pre 10 godina

Nego, cujem sad ce sve od septembra da pojeftini kao sto je struja, cujem i plate rastu kao pecurke u susnoj sezoni, tek koliko je ljudi dobilo posao, proizvodnja raste kao u nekim zemljama centralne Afrike, ma milina jedna.

Igor

pre 10 godina

Ovde još niko nije provalio da je rekonstrukciju vlade izvršio glavom i bradom čika Jova Krkobabić... smetao mu je Dinkić u dužem vremenskom periodu i onda je ucenio mlađanog ivicu da će raskinuti koaliciju i da neće više zajedno ni na izbore ukoliko se taj toliko strašni Mlađa ne udalji... i zato je Ivica drhtao za svoje mesto premiejra što nam je Mlađa javno preneo i što ni njemu nije bilo jasno. Bez PUPS-a SPS ne može da traži premijersko mesto...
A sad nam sledi scenario Zemuna, SNS uzima finansije i kada budu napuštali vlast pokupiće sve baš kao što učiniše u Zemunu, i tako Srbijica dođe na 100 milijardi duga.
I čemu ti stranci, kada koštaju deset puta više od naših ljudi? G. Simič ništa nije ni promenio ni popravio u Poreskoj upravi ja i dalje iste muke mučim sa njima i njihovim nepoznavanjem zakona i nesposobnostima, aparat je ostao isti samo mi poreski obveznici basnoslovno plaćamo g. Simiča i to samo zato da bi nam Vučić pokazao kako on može da dovede eksperte... znači gradonačelnik bi nam bio Đulijani, koji je hteo da sravni Beograd sa zemljom... pa bravo...
Da je Đilas malo pametan i mudar pa da iščupa onog Šešelja i da ga nakon osvajanja vlasti postavi za ministra unutrašnjih poslova... ako neko ima motiv, onda je to sigurno on... sve parice bi se pronašle... e sad ne znam gde bi završile, ali bar bi polovina posla bila obavljena.

Babić

pre 10 godina

Ovog puta je opet promašen večiti ministar i stvarno neznam šta to čovek treba da završi od škole da može biti ministar svega i svačega u bilo kojoj vladi. Ostale smene su bile logične i opravdane.

Milance

pre 10 godina

Ministarstvo finansija i privrede u rukama SNS je logičino i dobro rešenje ali više bih voleo da vidim Dačićevo povlačenje sa mesta ministra Policije i preuzumanje ovog ministarstva od strane SNS. Mnogo je SPS umešan u korupciju i kriminal svih ovih godina i Dačić na ovoj poziciji u značajnom onemogućava konačno razračunavanje sa krupnom korupcijom u Srbiji.

geneve

pre 10 godina

Ne mogu da verujem da se o smeni genijalnog nam gospodina ministra Velje Ilica nije ni raspravljalo. Svaka vlada u kojoj se doticni nalazi je vise nego zalosna. Zaista mi se gadite gospodo politicari.

Coco Bill

pre 10 godina

Ko može da kaže da se vlada nije usaglasila, to jest premijer i prvi podpredsednik ?! Evo sako košulja i kravata je "usaglašena" osećam da će sad Srbija da krene napred u boljitak, "jel" ovo je najbolja "rekonstruisana" vlada (kako bi rekli SNS botovi)

ce duvara

pre 10 godina

Samo nas vi kljukajte rekonstrukcijom i Farmom,nas je narod naivan pa ce odmah da zaboravi sva poskupljenja koja nam slede od jeseni!

aleks

pre 10 godina

hahahahaha
pa ovo je komican naslov! sam sklop je apsolutno besmislen

sps i kultura !!!!
sns i finansije !!!!

ja i jupiter
:)

ma nema nama spasa...

Zabrinut

pre 10 godina

Stvarno sam zblanut nedostatkom doslednosti u sprovođenju pokušaja da se ova i ovakva vlada održi.Nit je dubinska i sutinska promena, to znamo mi koji živimo u drugom po veličini i brojnosti gradu RS, jer u Novom Sadu je sve gore, bahatije, nesposobnije pod vlašću šarolike koalicije predvođene SNS-om.O promenama ni govora! O lopovluku ore se šorovi! Još samo da aminuju 7 miliona pronevere ATP Vojvodina, u nejakim rukama i nestabilnoj ličnosti Maje Gojković, te da osvane gde god, recimo u Ministarstvu koje će se udeliti SPS, onom za kulturu, kao državna sekretarka, pa Bog da nas vidi.Stradija bi trebala biti hit pripovetka ovog leta,svim "apostolima" koji se igraju našim sudbinama.

Dragan

pre 10 godina

Prijatelju pa kad vec imas dokaze ti lepo idi pa prijavi u policiju, ili samo tako neprovereno klevetas!
(Rados iz KV, 5. avgust 2013 09:58)

Dragi moj prijatelju, ti znaš da je ovo tačno i da policija ne bi ništa uradila!
A tebi porućujem da će vam trebati kad tad naš glas na izborima a nećete ga dobiti.
A onda će doći neki novi borac protiv korupcije koji će hapsiti VAS!
E to čekamo!

Srdjan Jovanovic

pre 10 godina

A da dovedete mlade domaće mozgove koji rade na ozbiljnim pozicijama i razbacani su po celom svetu... Njih se bojite jer su pametniji od vas...

Petar Filipovic

pre 10 godina

Skundric i Bajatovic su od javog preduzeca u proslosti pravili prciju.Kada tuzilastvo bude objavilo koliko su novca ova dvojica izvukli na stetu drzave i poreskih obveznika, verovatno ce im pred odlazak u 29.Novembar Mitropolit Amfilohije, koga je na nase iznenadjenje uz osmeh u Beranama uz naklog pozdravio premijer Dacic bez obzira sto mu je ovaj citao molitvu za upokojenje, ovoj dvojici moze procitati molitvu za smirenje i spasenje.Samo da im svima zajedno ne procita greskom ponovo molitvu za upokojenje.Kako to da Dacic nije znao da je Amfilohije pali andjeo,te ni dobro ne donosi...

Auri

pre 10 godina

@ posmatrac @ Timotije

slazem se sa vasim komentarima!!!
samo se pitam vide li to ljudi uopste
il se ono malo pametnih povuklo i trpi ...
a po komentarima vrsljaju i pisu nebuloze ("odusevljenja i napretka ") njihovi stranacki likovi- po nalogu ....

p.s. na vesti o novim brdima poskupljenja sacica komentara
je l to sve obamrlo utihnulo...

Realnost

pre 10 godina

Meni se ova vlada jednostavno izduvala, kao balon koji leži u ćošku sobe. Izbori, pa Koštunica obavezno u vladi, zbog ozbiljnosti i zakonitosti. S ovima, kao i sa prethodnima, jednostavno ne ide.

madjilac

pre 10 godina

Mili boze da ne poverujes o cemu ova dvojica razgovaraju o tome koje ne moze biti.Nemogu ova dvojica da se urazume ba niti su oni sposobni niti imaju kadar sa kim da formiraju vladu.Neka mi neko odgovori ko iz ove dve stranke moz da bude ministar.Oprostim boz nrznaju sta rade ne ide I'm se sa vlasti posebno Dacicu a ovaj demagog svo vreme ce gledati da se elegantno izvucr kao on nije za ista kriv.Ide se na izbore cim zaokruze predaju Kosova nadaju mentori bas tako lako da se izvuku a videcmo posle sta ce se desiti jer da njima sledi kataklizma.Narode kad budu izbori ne inati se vac pamet uglavu I razmisli dali su ovi zasluzili da budu na vlasti,u koliko mislite da mogu nema kukanja sto smo gladni.

Korman od bicikla

pre 10 godina

Kada nemaš sopstveni kadar onda se pravdaš idejom o dovođenju stranaca. Jalova je to politika. Svaki stranac kada bude video sa kim ovde radi, ima da pobegne za manje od tri meseca.
Logično je da se prilikom formiranje vlade okupe najbolji kadrovi koje imaš. Ako za godinu dana ne napraviš ništa posebno sa tim kadrom, kako misliš onda da uradiš nešto sa drugorazrednom ekipom.
Ljudi ovde ne razmišljaju, samo urlaju i navijaju, a tako već 20+ godina nismo nigde stigli.
Još jednom, sve je ovo jalovo i mazanje očiju. Rezultata nema, još više smo zaduženi a cene idu gore.

potkivač

pre 10 godina

Sta ova dvojica rade? Izgledaju mi kao da su se oneredili dok se otimaju za funkcije.
A mozda glume neke velicine zbog toga sto ce da dovedu strance da rade umesto nasih strucnjaka koji su im politicki nepodobni. Ne primecuju da je nesto iza brda pocelo da se valja.
Stalno se pitam, kao onaj Radovan od Danka Popovica, sta se Vucic stalno trpa u prvi plan kada je on samo podpredsednik Vlade i politicar bukač koga podrzava uglavnom deo nepismenog i nevaspitanog naroda Srbije...
A znamo dobro kakva cvecka je bio do pre godinu dana!

Новак Никач

pre 10 godina

Поштовани пријатењи,
Овде није проблем персоналних решења у министарствима, већ начина и перцепције људи у самом систаму,правилима која су успостављена у том систему.Све институкције раде са старим комунистичким навикама и законима, који су више популистички и квазисоцијалног карактера,уместо модерни и храбри, који би подстакли развој привреде и производње.Имам утисак да је политички колорит ухватио матрицу - мало ово, а онда ће мо мало оно, и тако у недоглед.
Аматеризам,партократизам,непотизам,непоштовање, и онако јадних закона,учинили су да ниједан генијални странац неће моћи да промени ситуацију на боље,јер, није проблем само рационално видљив, већ је то више ментални проблем.
У таквим условима, као у "Замку" затворен, лош систем опстаје само због својих бубњара-политичара и маркетинга.То је оно што уништава свако здраво ткиво једног државног система.И то се види у последњих неколико деценија,изузимајући један мали период од 2005 до 2008.,када су донети неки системски закони који су имали здрав однос са временом.Чини ми се, да четири стране свакодневне странпутици садашње власти, народ увлаче у још веће недоумице и кумулативно незадовољство,које може бити погубно за сваки иоле разуман договор.Избори су увек боље решење.

zoran

pre 10 godina

Krkobabiću se ne isplati da izlazi...

Smehotresna družina koja sebe naziva Vladom i koja nešto kao vlada ovom državom. Na šta le će sve to izaći, samo se pitam? Da ovi pre nisu valjali, nisu. Da se ovi već više od godine zevzečei da se igraju vlasti i to je istina. Pozivaju se na to kako su ovi PRE sve upropastili a zaboravljaju na činenicu da je njihov koalicioni partner SPS praktično kontinuirano na vlasti od 1987. A da su oni, prvo kao Radikali već bili na vlasti. Znači, koga oni prozivaju kada kažu "oni pre nas". Misle tu i na sebe same? Ili na koga"

sasa987

pre 10 godina

Pa nego sta nego da tezi slucaj ide SNS-u odgovorniji su,sta tu nije jasno ?
Vuciceva ideja o dovodjenju stranaca mi se svidja veoma i ima interesantnu ideju o tome.
Svaka cast !

Gera

pre 10 godina

Kako prepoznati sns/sps bota ?
1. Uvek pise cirilicom
2. Nije clan ni jedne partije
3. Gospodin (Vucic,Dacic,Nikolic etc.)
4. Ima priblizan broj preporuka u nekoliko komentara (+/- 10% glasova)
5. Aktivan 24/7

Palmanova

pre 10 godina

Ovaj put se pazljivo moraju odabrati resori koji ce pripasti SPS, jer u suprotnom rekonstrukciju vlade moramo imati na svaka tri meseca.

Lola

pre 10 godina

Dosta se kraduckalo i uzimalo, dosta se otimalo, vreme je da neko stavi tačku na to i već je tačka stavljena. Nema više grabeži. Privreda i ekonomija u rukama SNS-a, tako i treba da se radi i konačno nešto privredi, pošto nije godinama unazad moglo. DS nas je upropastio, činjenica. A kultura SPS-u neka ide, oni će se već snaći. Kad ima para eto i kulture!

Timotije

pre 10 godina

mesecima pregovori oko datuma - NEMA GA
dva meseca price oko rekonstrukcije - ZA TO VREME PRIVREDA STOJI
mesec dana ce se pricati o personalnim podelama - ZA TO VREME SVE STOJI
hapsenja koja su bila - EPILOG JE POZNAT
kancelarija za brze odgovore - NE POSTOJI
kriminal - SVAKODNEVNA UBISTVA KAO U DEVEDESETIM
onemogucen razvoj gradova - DINKIC UBIO SVE GRADOVE A NARAVNO BGD NAJVISE
sport i kultura - DA LI TO JOS I POSTOJI
energetika - DVA POSKUPLJENJA - OBECANO POJEFTINJENJE !!!
investicije od 100 milijardi - NISTA OD OBECANJA
Srebrnica - PRIZNANJE O ZLOCINU TEK SADA OD PATRIOTA
Evropska unuja - SECAM SE PRICE O ZLOCINCIMA IZ EU
nestranacke licnosti kao kadrovi - LAZI KAO I ZA SVE. UDOMILI SVE SVOJE NEKADROVE

Moze se o ovome jos puno ali cisto da se zna da ima ljudi koji pamte

Realnost

pre 10 godina

Meni se ova vlada jednostavno izduvala, kao balon koji leži u ćošku sobe. Izbori, pa Koštunica obavezno u vladi, zbog ozbiljnosti i zakonitosti. S ovima, kao i sa prethodnima, jednostavno ne ide.

Milance

pre 10 godina

Ministarstvo finansija i privrede u rukama SNS je logičino i dobro rešenje ali više bih voleo da vidim Dačićevo povlačenje sa mesta ministra Policije i preuzumanje ovog ministarstva od strane SNS. Mnogo je SPS umešan u korupciju i kriminal svih ovih godina i Dačić na ovoj poziciji u značajnom onemogućava konačno razračunavanje sa krupnom korupcijom u Srbiji.

Misha

pre 10 godina

Zivo me zanima kako ce stranca da dovedu za ministra kad Zakon o drzavnim sluzbenicima jasno kaze da to mora da bude drzavljanin republike Srbije, kao prvi preduslov. Naravno, zakon moze da se menja ali kakva smo banana, ne bi me cudilo da nasi biseri iz Vlade to provale tek kada bude glasanje u Skupstini za izbor novih ministara.

Ustavobranitelj

pre 10 godina

Da li ministar može da bude neko ko nema državljanstvo Srbije? Vučić kao da nije pravnik. Umislio je bio da sa Dačićem može da se zameni na mestru premijera "za 48 sati", a svako ko poznaje nsš Ustav znao je da je to nemoguće jer padom premijera pada cela vlada i onda se nova formira na isti način kao posle izbora. Tako će biti i sa ovim ministrom iz inostranstrva, nova magla, svuda oko nas.

obican smrtnik

pre 10 godina

Vucicu kad mislis da si glavni serif u drzavi, budi faca pa trazi da se raspisu izbori, ovo postaje smejurija od rekonstrukcije! Bedak tezak u drzavi, cini mi se lakse sam prezivala devedesete nego ovo sad, valjda sam starija,zasnovala sam porodicu, imam decu skolarce, ide septembar...ludilo!

pera

pre 10 godina

sada mogu da nam rade šta hoće,imaju zeleno svetlo zapada zbog kooperativnosti u vezi kosova,mogu čak i da nas pobiju niko ne bi trepnuo.

Igor

pre 10 godina

Ovde još niko nije provalio da je rekonstrukciju vlade izvršio glavom i bradom čika Jova Krkobabić... smetao mu je Dinkić u dužem vremenskom periodu i onda je ucenio mlađanog ivicu da će raskinuti koaliciju i da neće više zajedno ni na izbore ukoliko se taj toliko strašni Mlađa ne udalji... i zato je Ivica drhtao za svoje mesto premiejra što nam je Mlađa javno preneo i što ni njemu nije bilo jasno. Bez PUPS-a SPS ne može da traži premijersko mesto...
A sad nam sledi scenario Zemuna, SNS uzima finansije i kada budu napuštali vlast pokupiće sve baš kao što učiniše u Zemunu, i tako Srbijica dođe na 100 milijardi duga.
I čemu ti stranci, kada koštaju deset puta više od naših ljudi? G. Simič ništa nije ni promenio ni popravio u Poreskoj upravi ja i dalje iste muke mučim sa njima i njihovim nepoznavanjem zakona i nesposobnostima, aparat je ostao isti samo mi poreski obveznici basnoslovno plaćamo g. Simiča i to samo zato da bi nam Vučić pokazao kako on može da dovede eksperte... znači gradonačelnik bi nam bio Đulijani, koji je hteo da sravni Beograd sa zemljom... pa bravo...
Da je Đilas malo pametan i mudar pa da iščupa onog Šešelja i da ga nakon osvajanja vlasti postavi za ministra unutrašnjih poslova... ako neko ima motiv, onda je to sigurno on... sve parice bi se pronašle... e sad ne znam gde bi završile, ali bar bi polovina posla bila obavljena.

Auri

pre 10 godina

@ posmatrac @ Timotije

slazem se sa vasim komentarima!!!
samo se pitam vide li to ljudi uopste
il se ono malo pametnih povuklo i trpi ...
a po komentarima vrsljaju i pisu nebuloze ("odusevljenja i napretka ") njihovi stranacki likovi- po nalogu ....

p.s. na vesti o novim brdima poskupljenja sacica komentara
je l to sve obamrlo utihnulo...

geneve

pre 10 godina

Ne mogu da verujem da se o smeni genijalnog nam gospodina ministra Velje Ilica nije ni raspravljalo. Svaka vlada u kojoj se doticni nalazi je vise nego zalosna. Zaista mi se gadite gospodo politicari.

aleks

pre 10 godina

hahahahaha
pa ovo je komican naslov! sam sklop je apsolutno besmislen

sps i kultura !!!!
sns i finansije !!!!

ja i jupiter
:)

ma nema nama spasa...

potkivač

pre 10 godina

Sta ova dvojica rade? Izgledaju mi kao da su se oneredili dok se otimaju za funkcije.
A mozda glume neke velicine zbog toga sto ce da dovedu strance da rade umesto nasih strucnjaka koji su im politicki nepodobni. Ne primecuju da je nesto iza brda pocelo da se valja.
Stalno se pitam, kao onaj Radovan od Danka Popovica, sta se Vucic stalno trpa u prvi plan kada je on samo podpredsednik Vlade i politicar bukač koga podrzava uglavnom deo nepismenog i nevaspitanog naroda Srbije...
A znamo dobro kakva cvecka je bio do pre godinu dana!

amos

pre 10 godina

znaci, vucic je rekao da je dinkic bio ok, ali ga je smenio zbog dacica, a sad vucko, the svemoguci, preuzima finansije.
Dakle narodna maso, sad kad vucko bude nastavio mladjanovim putem moci cete mirne duse da klicete njegovim postupcima, koje ste pljuvali kod dinkica. Jer promeniti se nece nista.

Dragan

pre 10 godina

Hoće li neko već jednom da progovori o stravičnoj korupciji SNS kadrova i nameštanju tendera za firme u vlasništvu naprednjaka?
I sam Vučić se lično angažuje na tome tj traži od direktora raznih firmi da se posao dodeli naprednjacima!
I to mi je borba protiv korupcije!!!!!!!!!!!!!!!!

madjilac

pre 10 godina

Sta vas dva umisljate nemogu vas razumeti da nikako nemozete da shvati da niste sposobni I nemate kadar ljudi vracate nas u devedesete zar ne vidite sta se sve radi sve je poskupelo a vi samo udarate demagogiju.Toliko vlastoljublje od strane Dacica je nevidjeno vraca nas u Milosevicevo vreme cak se ponasakao on.Gledam Vucica na parastosu za- oluju koliki njegovo ponasanje I izjave iritira zdrav razum pun je sebe a ne:-) zapita se dali ima I njegovog doprinosa oluji,radikal je radikal.Kakva rekonstrukcija ovo je sprdnja snarodom I drzavo sklanjaj te se vise I ako ponovo dodjete na vlast sa ovim narodom nesta nije u redu.

Deda Pera

pre 10 godina

A najboljeg "ekonomistu" su već ispucali. Mada možda im padne na pamet da im Jorgovanka bude i ministar finansija, jest da je nespojivo, ali najbolji kadar...
Pravićete vi onog nesrećnog Dinkića od blata kad vam neki prodavac semenki sa Palilulske pijace postane ministar finansija.

Istorija

pre 10 godina

Kada je Djilas govorio da nema kadrova u Srbiji i da treba dovesti ljude sa strane,platiti ih dobro svi su graknuli.A sada drug Aca hoce Stros Kana i odmah partijska vojska to odobrava. Da li vi gospodo razmisljate svojom glavom ili za vas misli drug Aca i partija.Pri formiranju vlade Dragan Djilas je rekao(ima na sajtu) da sa ovakvim kadrovima Srbija nece daleko i da treba dobroplatiti prvenstveno nase ljude iz inostranstva pa cak i strance dovesti.I odmah po obicaju se javili "strucnjaci" SNS i informativna sluzba koji kritikuju sve sto Djilas izgovori.DS treba iz arhive da izvuce citate tih "strucnjaka"

KoleM

pre 10 godina

Ako dođe stranac na mesto ministra finansija reći će isto ko svaki stručnjak i ko MMF da treba smanjiti penzije. Ako politika to ne dozvoli onda bi bilo ko da dovedete Ronalda a date mu da igra u gojzericama.

gledalac

pre 10 godina

pocelo je pocelo...

sad ce mesec dana ispiranja mozga ko ce gde, sa kim, zbog cega, zasto on, zasto nije ovaj, gde je bio onaj itd itd...

uglavnom kontinuitet svih dosadasnjih Vlada je ostvren. Sulejman Ugljanin je i dalje ministar bez portfelja valjfa je on jedini "resorni" koji je radio kako treba jer nije imao sta da radi

Mrki

pre 10 godina

Stranac na mestu ministra? A kako to mislite da izvedete sa zakonske strane? Zar prvi uslov za rad u drzavnoj sluzbi nije drzavljanstvo Srbije? Ili ce se stranac primiti u drzavljanstvo Srbije po kratkom postupku?! A ako to vec ne mora, sto onda lepo ne dovedete Nemce da preuzmu sve resore, da nas malo uteraju u red?

s rekonstrukciju da zavrsimo

pre 10 godina

Nego, cujem sad ce sve od septembra da pojeftini kao sto je struja, cujem i plate rastu kao pecurke u susnoj sezoni, tek koliko je ljudi dobilo posao, proizvodnja raste kao u nekim zemljama centralne Afrike, ma milina jedna.

alo

pre 10 godina

a mrka je kao dobro radio? alo bre koga pravite vise budalama. pa neka pokaze gde su pare, na sta je potrosio milijarde. a sta je sa knezevicem i aflatoksinom i vicic je obecao vracanej na evropski standard, lazi, lazi , lazi od kak osu dosli samo lazu gori su od prethodnih

sladja

pre 10 godina

... 9 meseci price o datumu, 3 meseca o rekonstrukciji a gde su 4 milijarde investicija iz izborne kampanje? p.s. izvinjavam se sto pitam

Srdjan Jovanovic

pre 10 godina

A da dovedete mlade domaće mozgove koji rade na ozbiljnim pozicijama i razbacani su po celom svetu... Njih se bojite jer su pametniji od vas...

Sync

pre 10 godina

ovi dele resore kao tezge na pijaci, koji sam se ja andrak skolovao i usavrsavao da sam bio mudriji pa kupio diplomu i doktorat sada bi sigurno pucao visoko pa i do predsednickog mesta. ali kad skontam da samo 600 km na bilo koju stranu sveta da se uputim imace ti papiri neku tezinu. srbija je crna rupa na karti evrope i sveta. zivot pocinje za 600 kilometara.

Dragan

pre 10 godina

Prijatelju pa kad vec imas dokaze ti lepo idi pa prijavi u policiju, ili samo tako neprovereno klevetas!
(Rados iz KV, 5. avgust 2013 09:58)

Dragi moj prijatelju, ti znaš da je ovo tačno i da policija ne bi ništa uradila!
A tebi porućujem da će vam trebati kad tad naš glas na izborima a nećete ga dobiti.
A onda će doći neki novi borac protiv korupcije koji će hapsiti VAS!
E to čekamo!

miroslv ivić

pre 10 godina

Kakva slika, Slobin đak i Šešeljev đak jedan do drugog, ''uvode'' državu u EU, utrkuju se pred Angelom, nose nemačka odela. A Đinđićevi naslednici su uništili i stranku i nadu i poverenje miliona građana ove zemlje. Užas!

ce duvara

pre 10 godina

Samo nas vi kljukajte rekonstrukcijom i Farmom,nas je narod naivan pa ce odmah da zaboravi sva poskupljenja koja nam slede od jeseni!

posmatrac

pre 10 godina

kada malo pratite ova dogadjanja na politickoj sceni srbije postane vam jasno da vladu srbije cine prilicno nestrucna lica, ljudi sa malim ili nikakvim iskustvom u privredi, sve obicni politicki karijeristi.
to je najzalosnije od svega. rekonstrukcija vlade zato ide tako sporo i tuzno. oni rotiraju svoje partijske kadrove. kada izdaju saopstenja da bi poslove koje se ticu vodjenja vlade i upravljanja drustva trebalo da rade iskusni profesionalci to je samo prazna prica, opet cisto politicka.
oni su postavili, a mislim da ce biti jos gore, na vazne funkcije karijeriste bez znanja i morala, nesposobne partijske kadrove, samo da bi vodje partije i vlade ostali na svojim pozicijama i da se ne bi niko pitao a zasto se i njihov rad ne ocenjuje....
politikatni su od prvog do poslednjeg u vladi, ti ljudi nisu strucnjaci, ili i ako su strucnjaci to je ono sto je ostalo kao recidiv socijalistickog drustva.
na zalost drustvo ne moze nazad da ispravi ono sto je ucinjeno u poslednjih 20 i nesto godina. nama je ostalo da budemo pametni kada biramo politicare koji bi po nekoj logici trebalo da rade u interesu drustva kao celine. na zalost izbor je mali ili gotovo nikakav.
srbija je kao drustvo preminula, i ja pojma nemam da li i kada ce se roditi ponovo. ono sto je ostalo posle umiranja drustva civilizovanih ljudi(nevazno da li sa sela ili iz grada) u srbiji je: agresivnost, primitivizam, odsustvo morala i kulture, povrsnost i bahatost, neskromnost i grabezljivost, neznanje..itd.

Coco Bill

pre 10 godina

Ko može da kaže da se vlada nije usaglasila, to jest premijer i prvi podpredsednik ?! Evo sako košulja i kravata je "usaglašena" osećam da će sad Srbija da krene napred u boljitak, "jel" ovo je najbolja "rekonstruisana" vlada (kako bi rekli SNS botovi)

Patrijota

pre 10 godina

Ovi definitivno prave "Lazu Lazarevic" od citave Srbije naocigled kompletnog glupog naroda! Opet cemo biti lideri regiona, EU i sveta sa najvecom ludarom ikada! Pucace se po Srbiji uskoro, zapamtite sta vam rekoh!

Aleksandar Maraš

pre 10 godina

Ne bih ulazio u njihove kadrovske kombinacije ali moram da kažem nešto u vezi ove rekonstrukcije:Ne mogu da verujem da se smenjuju neki "nebitni ministri" a da ministarka zdravlja ostaje na svojoj poziciji!Na Institutu u Sremskoj Kamenici postoji nedostatak stentova i ljudi bukvalni umiru jer ne može da im se uradi kateterizacija!Zašto nema stentova?Zbog toga jer se raspisuje tender za dobavljača na kome učestvujenekoliko firmi (privatnih) i kada se izabere dobavljač drugi po zakonu imaju pravo na žalbu a onda to traje li traje!!!Nije ministarka kriva što je neki idiot predložio zakon o javnim nabavkama u zdravstvu a Skupštinas to usvojila ali je najkrivlja jer ne reaguje na ovu sumanutu proceduru zbog koje ljudi umiru!!!Krajnje je vreme da država preuzme odgovornost i direktno nabavlja stentove uz kontrolu (da se ne desi kriminal kao u slučaju vakcina protiv gripa za šta još niko nije odgovarao!!) i da se spreči ovakva nebriga o pacijentima koji su doživeli infarkt.

Hadski skeledžija

pre 10 godina

A može li za mene jedno ministarstvo bez portfelja, ali da bude sa foteljama? Napraviću takav dizbalans-debalansa da će svima na "uši da izađe". Radio bih s punim kapacitetima šest meseci.

zoran

pre 10 godina

Krkobabiću se ne isplati da izlazi...

Smehotresna družina koja sebe naziva Vladom i koja nešto kao vlada ovom državom. Na šta le će sve to izaći, samo se pitam? Da ovi pre nisu valjali, nisu. Da se ovi već više od godine zevzečei da se igraju vlasti i to je istina. Pozivaju se na to kako su ovi PRE sve upropastili a zaboravljaju na činenicu da je njihov koalicioni partner SPS praktično kontinuirano na vlasti od 1987. A da su oni, prvo kao Radikali već bili na vlasti. Znači, koga oni prozivaju kada kažu "oni pre nas". Misle tu i na sebe same? Ili na koga"

Zabrinut

pre 10 godina

Stvarno sam zblanut nedostatkom doslednosti u sprovođenju pokušaja da se ova i ovakva vlada održi.Nit je dubinska i sutinska promena, to znamo mi koji živimo u drugom po veličini i brojnosti gradu RS, jer u Novom Sadu je sve gore, bahatije, nesposobnije pod vlašću šarolike koalicije predvođene SNS-om.O promenama ni govora! O lopovluku ore se šorovi! Još samo da aminuju 7 miliona pronevere ATP Vojvodina, u nejakim rukama i nestabilnoj ličnosti Maje Gojković, te da osvane gde god, recimo u Ministarstvu koje će se udeliti SPS, onom za kulturu, kao državna sekretarka, pa Bog da nas vidi.Stradija bi trebala biti hit pripovetka ovog leta,svim "apostolima" koji se igraju našim sudbinama.

Luther

pre 10 godina

Taman sad moze da stavi Cecu za ministarku kulture, ona dobije imunitet i ne ode u zatvor, a ovi drugi za protivuslugu dobili drzavnu kasu. Extra dil su napravili.

Babić

pre 10 godina

Ovog puta je opet promašen večiti ministar i stvarno neznam šta to čovek treba da završi od škole da može biti ministar svega i svačega u bilo kojoj vladi. Ostale smene su bile logične i opravdane.

1984

pre 10 godina

Spram ostvarenih rezultata i raspodela. Nije realno da marginalne stranke vode tako znacajne i bitne resore. Dobro je da SNS preuzme ekonomiju.

Petar Filipovic

pre 10 godina

Skundric i Bajatovic su od javog preduzeca u proslosti pravili prciju.Kada tuzilastvo bude objavilo koliko su novca ova dvojica izvukli na stetu drzave i poreskih obveznika, verovatno ce im pred odlazak u 29.Novembar Mitropolit Amfilohije, koga je na nase iznenadjenje uz osmeh u Beranama uz naklog pozdravio premijer Dacic bez obzira sto mu je ovaj citao molitvu za upokojenje, ovoj dvojici moze procitati molitvu za smirenje i spasenje.Samo da im svima zajedno ne procita greskom ponovo molitvu za upokojenje.Kako to da Dacic nije znao da je Amfilohije pali andjeo,te ni dobro ne donosi...

Мила

pre 10 godina

Најлакше је седети код куће и "пљувати" по раду других а да при томе сам ништа не предуѕимаш да лично допринесеш у сфери свог привређивања. Реконструкција владе није као замена председника разреда, где и ту мораш да извршиш одређене припреме и испоштујеш процедуру, тако да нестрпљиве молим да сачекају а тек онда да критикују ако буду имали шта.

Zaječararski vitez

pre 10 godina

U Pošti vam i dalje sede DS kadrovi koji i dalje zapošljavaju "svoje"
U Zaječaru direktor Pošte već godinama radi šta hoće. Ispitajete njegovo poslovanje.
Bahatim političarima mora se stati na kraj, jer ćemo u suprotnm uvek biti na početku.

desimir

pre 10 godina

Srbiji je kada je u pitanju ekonomija potrebna "čvrsta ruka", čovek od iskustva i znanja, a gospodin Stros-Kan je sigurno takva ličnost. Pona podrška ovakvom predlogu, jer ne vidim čoveka u Srbiji koji bi mogao da sredi ekonomsku situaciju.

Gagi

pre 10 godina

SNS kao najveća stranka u vladi i stožer koalicije treba da preuzme najbitnija ministarstva a to su svakako finansije i privreda, bez toga nema ni kulture, ni obrazovanja, ni sporta...

Cokoladno mleko

pre 10 godina

Odmah bi Tabakovicku za ministra finansija, zena stvarno radi svoj poao, da vidite kako bi pokrenula sve sto je u njenoj moci.Sto se tice kulture moze bez problema neka uzme SPS.

ostoja

pre 10 godina

Ideja Vučića o angažovanju stranih stručnjaka, pa maker i kao savetnika, je dobra, jer Srbiju iz krize može da izvuče samo jedan veliki ekonomski stručnjak, koji se neće libiti da preduzme bilo kakve ekonomske mere, ma koliko one nepopularne bile, i koje će možda, gledano na kratak rok, i pogoditi pojedine građane, pre svega zaposlene u državnoj administraciji, ali na duži rok će dati rezultate.

kikota

pre 10 godina

Krkobabić se i ne mora rekonstruisati, jer potpuno je svejedno da li je on ministar ili nije. Njegovo je tu samo da viče: "PENZIJE PRATE PLATE", i to je ceo njegov posao u vladi Srbije. Tako je naučio da radi u vladi DS-a, i sada nastavlja tako, ali verujem da posle sledećih izbora ove male stranke neće imati toliki uticaj, jer će SNS možda i sama, ili uz pomoć stranaka manjina moći da formira vladu.

DRINSKA - REGATA - LJUBOVIJA 2013

pre 10 godina

Naravno, da ne ocekujem bitno drugaciju raspodelu u ministarstvima, jer ce dve kljucne stranke vladajuce koalicije verovatno podeliti resore koji su do sada pripadali URS-u. Ali bilo bi korektno da se uvazi novi odnos snaga koji imamo i u Vladi i u parlamentu.

Camaro

pre 10 godina

Mozda je i bolje tako, ove manje bitne stvari (doduse i kultura je bitna ali od nje se ne zivi) neka idu slobodno socijalistima. Drago mi je sto je neko konacno resio da se pozabavi nasom ekonomijom ozbiljno, neka se dovedu i stranci, jer realno u nasoj zemlji najmanji je broj radnika koji nesto proizvode sve ostalo su administrativni radnici i trgovci.

nadežda

pre 10 godina

Srbija je u prethodnoj deceniji živela od prihoda od privatizacije i kredita. Sada je došlo vreme da nema još mnogo šta da se proda, a i da Srbija više ne sme kreditno da se zadužuje, jer je državni dug prevelik, a pred Srbijom je sprovođenje bolnh ekonomskih mera, bez kojih nema ekonomskog oporavka, a za sprovođenje takvih ekonomskih mera, je možda i najbolja ideja angažvanje ekonomskih stručnjaka iz inostranstva.

ne preterujte...

pre 10 godina

Molićete vi Dinkića i URS da e vrate... (Milan, 5. avgust 2013 07:45)
Drumovi će poželet Dinkića al Dinkića nigde biti neće! Srećom!

Rados iz KV

pre 10 godina

@(Dragan, 5. avgust 2013 09:35)

Prijatelju pa kad vec imas dokaze ti lepo idi pa prijavi u policiju, ili samo tako neprovereno klevetas!

sasa987

pre 10 godina

Pa nego sta nego da tezi slucaj ide SNS-u odgovorniji su,sta tu nije jasno ?
Vuciceva ideja o dovodjenju stranaca mi se svidja veoma i ima interesantnu ideju o tome.
Svaka cast !

Lola

pre 10 godina

Dosta se kraduckalo i uzimalo, dosta se otimalo, vreme je da neko stavi tačku na to i već je tačka stavljena. Nema više grabeži. Privreda i ekonomija u rukama SNS-a, tako i treba da se radi i konačno nešto privredi, pošto nije godinama unazad moglo. DS nas je upropastio, činjenica. A kultura SPS-u neka ide, oni će se već snaći. Kad ima para eto i kulture!

Ivan

pre 10 godina

Čuj, Krkobabić preživeo rekonstrukciju, pa kako i ne bi, čovek je preživeo 1. i 2. srpski ustanak, balkanske ratove, 1. i 2.svetski rat, ratove 90tih i bombardovanje. On je neuništiv!

U srz

pre 10 godina

SPS je dokazano dobar na polju kulture, evo i par primera:
- Mrkonjic sa svojim bahatim, primitivnim ponasanjem, setanjem pevaljki i psovkama
- Dacic sa bezbroj ispada kao sto su davanje intervjua dok je pijan na Kalemegdanu a i u svakoj drugoj izjavi se primecuje njegovo neobrazovanje i primitivizam
- Palma sa svojim vanserijskim obrazvoanjem je jos jedan u nizu primera

Mozda bi najblje bilo da zamole gospodina Palmu (tuznog li naziva, da...) da urgira kod svojih prijatelja koji su mu pevali, mislim naravno na Betovena i Mocarta, ono bi bili najbolje resenje sto se tice njihove stranke za to mesto.

Asteriks

pre 10 godina

Sta? Dacete im da unište i ono malo kulture sto ostade? A ko ce biti ministar: Uroš Šuvaković? Nemanja Djordjević? Zeljko Simic? Ana Bekuta? Zorica Brus Li ? Marko Stojanovic mozda? Auuuuuuuu spasavaj se ko moze...

Konstatacija

pre 10 godina

Nije stvar u Ministrima vec u drzavnim sekretarima.Oni su pravi sljakatori. Ministar je samo ceremonijal majstor i on vodi ministarstvo. Angela Merkel je diplomirani fizicar ali je okruzena stucnjacima i savetnicima za svaku oblast. I jos nesto ne morada znaci da nekoko ju najbolji strucnjak za neku oblast mora da bude i najbolji Ministar. Vazno je znati rukovoditi

underemployee

pre 10 godina

Nek neko ocisti javna preduzeca i drzavne ustavnove i sve ce biti dobro...a ko je ministar cega...moze da bude i Kinez ...ovo je neizdrzivo postalo

Paparazzo

pre 10 godina

pokupite sva dobra ministarstva, svuda gde je novac. nemoj da se niko drugi sem sns-a mesa u pare. a sps-u dajte neke manje bitne stvari

Korman od bicikla

pre 10 godina

Kada nemaš sopstveni kadar onda se pravdaš idejom o dovođenju stranaca. Jalova je to politika. Svaki stranac kada bude video sa kim ovde radi, ima da pobegne za manje od tri meseca.
Logično je da se prilikom formiranje vlade okupe najbolji kadrovi koje imaš. Ako za godinu dana ne napraviš ništa posebno sa tim kadrom, kako misliš onda da uradiš nešto sa drugorazrednom ekipom.
Ljudi ovde ne razmišljaju, samo urlaju i navijaju, a tako već 20+ godina nismo nigde stigli.
Još jednom, sve je ovo jalovo i mazanje očiju. Rezultata nema, još više smo zaduženi a cene idu gore.

Jevgenija

pre 10 godina

Privreda i finansije su nam najgore. A gde je najteze treba da se ukljuci i najjaca stranka SNS. Strani strucnajci sa iskustvom u resavanju ovih velikih problema koje su nas zadesile u ekonomiji i finansijama su dobro dosli. I uradice ono posao za koji su placeni. Samo je neophodna da imaju iza sebe politicku volju vlade. A Vucic ce to obezbediti.

PRAVDA

pre 10 godina

Mogu svi i da pricaju i da pisu sta hoce ali Vucic je na prvo mesto,od dolaska na vlast,stavio drzavu i njene probleme resen da to istera na cistinu da svi mozemo kao normalna drzava da ekzistiramo...

Maksimović Milan

pre 10 godina

bitniji su savetnici od ministra, ministar je taj koji se naslikava, daje izjave, potpisuje...a savetnici su oni koji razmišljaju i guraju napred sistem. stavite nekoga sa visokim moralom za ministra da prenosi to isto na naciju.

Ema

pre 10 godina

Svi naši problemi potiču od neobrazovanja i neznanja!
Ključno je MINISTARSTVO PROSVETE a o tom resoru se veoma malo govori i piše jer kod nas i u medijima i uopšte na važnim mestima su nekompetentni i neobrazovani ljudi.
Sa ovakvim školama i fakultetima nama nema budućnosti.

dokle, bre..?

pre 10 godina

Nekom rekonstrukcija, a nekom konstrukcija. Ivica je cudo od deteta.
(Jole, 5. avgust 2013 09:39)
Đak generacije vuče generacije za nos!

Palmanova

pre 10 godina

Ovaj put se pazljivo moraju odabrati resori koji ce pripasti SPS, jer u suprotnom rekonstrukciju vlade moramo imati na svaka tri meseca.

Новак Никач

pre 10 godina

Поштовани пријатењи,
Овде није проблем персоналних решења у министарствима, већ начина и перцепције људи у самом систаму,правилима која су успостављена у том систему.Све институкције раде са старим комунистичким навикама и законима, који су више популистички и квазисоцијалног карактера,уместо модерни и храбри, који би подстакли развој привреде и производње.Имам утисак да је политички колорит ухватио матрицу - мало ово, а онда ће мо мало оно, и тако у недоглед.
Аматеризам,партократизам,непотизам,непоштовање, и онако јадних закона,учинили су да ниједан генијални странац неће моћи да промени ситуацију на боље,јер, није проблем само рационално видљив, већ је то више ментални проблем.
У таквим условима, као у "Замку" затворен, лош систем опстаје само због својих бубњара-политичара и маркетинга.То је оно што уништава свако здраво ткиво једног државног система.И то се види у последњих неколико деценија,изузимајући један мали период од 2005 до 2008.,када су донети неки системски закони који су имали здрав однос са временом.Чини ми се, да четири стране свакодневне странпутици садашње власти, народ увлаче у још веће недоумице и кумулативно незадовољство,које може бити погубно за сваки иоле разуман договор.Избори су увек боље решење.

madjilac

pre 10 godina

Mili boze da ne poverujes o cemu ova dvojica razgovaraju o tome koje ne moze biti.Nemogu ova dvojica da se urazume ba niti su oni sposobni niti imaju kadar sa kim da formiraju vladu.Neka mi neko odgovori ko iz ove dve stranke moz da bude ministar.Oprostim boz nrznaju sta rade ne ide I'm se sa vlasti posebno Dacicu a ovaj demagog svo vreme ce gledati da se elegantno izvucr kao on nije za ista kriv.Ide se na izbore cim zaokruze predaju Kosova nadaju mentori bas tako lako da se izvuku a videcmo posle sta ce se desiti jer da njima sledi kataklizma.Narode kad budu izbori ne inati se vac pamet uglavu I razmisli dali su ovi zasluzili da budu na vlasti,u koliko mislite da mogu nema kukanja sto smo gladni.

Coko - moko

pre 10 godina

Najprostije receno , SPS nije ni za jedno ministarstvo. Oni raspolazu takvim "strucnjacima" da moze da nam bude gore nego sto jeste. Zato Vucicu bolje daj da radi neki stranac nego ovi nasi "domaci" iz SPR-a.

Cindirela

pre 10 godina

Finansije se ne daju bilo kome,eto kako smo prosli sa Dinkicem...dvostruka kontrola pa da pricamo dalje o cemu god...pa i o kulturi!

VASHsmKA

pre 10 godina

Srbiji su potebni ovakvi jaki i odgovorni ljudi koji znaju sta hoce i kojima je drzava na prvom mestu,da i sa strane oni koji su nas do skoro omalovazavali i prikazivali na svakakve nacine treba da uvide da Srbija ima vise pravih potencijala koji tek sada izlaze na svetlost dana

Gera

pre 10 godina

Kako prepoznati sns/sps bota ?
1. Uvek pise cirilicom
2. Nije clan ni jedne partije
3. Gospodin (Vucic,Dacic,Nikolic etc.)
4. Ima priblizan broj preporuka u nekoliko komentara (+/- 10% glasova)
5. Aktivan 24/7