Ponedeljak, 22.07.2013.

21:31

Stigao budući kralj Britanije

Supruga princa Vilijama, Kejt, porodila se u 16.24 u bolnici Sent Meri u zapadnom Londonu i na svet donela budućeg britanskog kralja.

Izvor: B92

Stigao buduæi kralj Britanije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

133 Komentari

Sortiraj po:

marija

pre 10 godina

(proxima centauri, 23. jul 2013 15:11)

Tvoje samouverenje me dovodi u nestrpljenje.
Da imas pameti, izvinjavam se, ne bi bila - beli listic, pa se time dovodi u pitanje i opredeljenje - republikanac, ateizam je tipican za takve likove, a - jednakost je marksisticka glupost koju pobijaju osnovni zakoni prirode, dakle cista utopija, sto je davno dokazano i u praksi i u teoriji.

ps. Beli listic je tadasnji LDPovac koji je shvatio da Ceda nece pobediti na izborima u Srbiji, ili bar ne njegova politika priznanja KiM.

marija

pre 10 godina

(proxima centauri, 23. jul 2013 15:11)

Tvoje samouverenje me dovodi u nestrpljenje.
Da imas pameti, izvinjavam se, ne bi bila - beli listic, pa se time dovodi u pitanje i opredeljenje - republikanac, ateizam je tipican za takve likove, a - jednakost je marksisticka glupost koju pobijaju osnovni zakoni prirode, dakle cista utopija, sto je davno dokazano i u praksi i u teoriji.

ps. Beli listic je tadasnji LDPovac koji je shvatio da Ceda nece pobediti na izborima u Srbiji, ili bar ne njegova politika priznanja KiM.

proxima centauri

pre 10 godina

(Branislav J. Ciric, 23. jul 2013 09:55)

Iz svoje "stelarne" perspektive ja to vidim na sledeci nacin :
1. Republika Srbija ima los Ustav koji je donet na problematican nacin.
(Jedina korist od njega je sto ga je sad moguce promeniti u Skupstini ).
2.Ima los izborni zakon koji omogucava formiranje neprincipijelnih koalicija
(cemu znacajno doprinose i stranke koje su na te koalicije spremne ).
3.Predsednik republike se bira vecinom 50%+1 od izaslih biraca (smatram da je to u redu, s obzirom na ustavna ovlascenja koja predsednik ima).
Zakljucak bi bio da je Republika Srbija jedna veoma lose uredjena republika, ali ipak republika.
Svoje nezadovoljstvo sam iskazala "belim listicem" na proslim izborima.
Ocekujem da ce gradjani u buducnosti menjati svoju republiku na bolje. Oni su nosioci suvereniteta, te imaju MOC da SMENE SVAKOG. Suverena, koji je dat od boga, ne mogu da smane, ali mogu da ga ubiju ( sto su do sada ucinili dva puta, atentat u Marseju ne racunam).
JA SAM UBEDJENI REPUBLIKANAC, jer duboko verujem da se ljudi RADJAJU JEDNAKI U PRAVIMA i DA PUNOLETSTVOM DOBIJAJU PRAVO DA BIRAJU I BUDU BIRANI.
Citavo moje bice ne moze da prihvati ideju da SE BILO KO rodja sa vecim (ili manjim) pravima.
P.S. Treba li da napomenem da sam ateista, ili je to jasno samo po sebi?

Novosađanin NS

pre 10 godina

@Dragan, Milan:

Da malo bolje poznajete istoriju, začudili biste se koliko su svojih krunisanih glava ili predsednika ubili Francuzi,
Amerikanci, pa i ti Englezi.

mattko

pre 10 godina

@srpski republikanac
Vase reci o ljubavi prema 20 ucenika matematicke gimnazije su cista floskula. Sta ste uradili za njih?
Da li je bitno sta Vi mislite o rodjenju buduceg kralja Britanske Imperije?
Ako Vas ne zanima tolika halabuka oko tog dogajaja, citajte knjige o Republici! Ovo je medijski dogajaj koji sluzi za pokretanje potrosnje, opustanje stanovnistva, i u svakom slucaju je bolja zabava za siroke narodne mase od gledanja Farme!

miro split

pre 10 godina

@Mujo
Je l' se ti sprdaš rode?Da bi nam svima bilo bolje kad bi u ovim našim državama na ovom prostoru vladali mornasi Aj baš da vidimo kako bi se zvali?
U Srbiji mogu birat između Obrenovića i Karađorđevića,a šta ćemo mi ostali?
Slovenci bi imali Janeza Janšu prvog posvećenog koruptivnom milošću,mi u Hrvatskoj bi imali dinastičku borbu između Keruma Hektora i Tuđmana drugog nejakog,a tek Bosna,ona bi imala trijumfat.Radmanović Prvovjenčani,sultan Izvanbegović silni i Komšić bezemljaš,Makendonci bi imali Aleksandra Skenderbega,a Kosovo već sad ima svog kralja heroina.
Đava te neodnija i tebe i tvoj red i disciplinu koje donose ovakve krunisane glave.Bogati nema veći divljaka na Jadranu nego šta su ovi mladi Britanci,nepoštivaju ničiju tradiciju i nasljeđe,a sad bi se cili svit triba klanjat njihovom malom cmizdravcu.

zoran

pre 10 godina

Kakvo divljenje prema kraljevskoj familiji i njihovoj tradiciji. Kako pljuvanje po sopstvenom narodu od nekih koji sve "razumeju", ali ne znaju koliko zla je ta monarhija nanela po svetu, vekovima unazad. Sta rade i dan danas i kakav uticaj vrse na politichka desavanja.
Dete ko dete... neka je zivo i zdravo, ali nemojte mi ovde uzdizati familiju koja se obogatila na krvi i robovlasnichkom "biznisu' i sada nam prodaje uzvisenost.
Englezima je muka od njih, ali gledaj ti uzvishene Srbe kako se spremni da se poklone.

Gde je Nusic da napise koju rec o takvima...

Uredjena drzava...

pre 10 godina

To samo pokazuje koliko je Britanija jedna uredjena i bogata zemlja. Letargija nasih gradjana prema ovakvom dogadjaju je normalna i pokazatelj koliko je nas narod ogrezao u bedi i sirotinji, depresiji dubokoj i trebalo bi da se jako zabrinemo za zdravlje nacije. Ovoliko odusevljenje i pracenje kraljevske porodice je samo pokazatelj koliko je narod tamo zadovoljan svojim zivotom, te samim time i raspolozen za radost na svakom koraku, ne muceci se za svakodnevni opstanak kao kod nas. Mi smo izgubili sposobnost radovanja malim stvarima, dogadjajima itd.. Apsolutno je normalno da smo takvi baksuzi, jer nam je i samima zivot vrlo ugrozen i ispod dostojanstva. Ne fali nasem narodu nista, samo postenijih i odgovornijih ljudi na vlasti, malo perspektive i nade, boljeg standarda zivota i mislim da niko ne zna da se raduje, zivi i slavi kao MI ! Trebaju nam dobra vremena, vreme je!

Dictator perpetuus

pre 10 godina

Nije ni cudo kakvih komentara ima, jer mi smo svoje kraljeve i kraljice ubili ili izdali. Malisa da si ziv i zdrav. :)
(Dragan, 23. jul 2013 05:30)


Izdaja? Njihov bedan otpor prema nacistima, a kasnije titoistima, je dokaz zasto su izbrisani sa politicke scene.

Munja

pre 10 godina

@srpski republikanac

To je zato sto novinarstvo po udzbeniku ne postoji u Srbiji vec samo senzacionalizam. Sarene, nebitne vesti za skupljanje paznje i novca od gradjana Srbije. Zaglupljivanje vec ispranih mozgova.

sasa

pre 10 godina

Kralj je srednjevekovna zaostavstina koja je prezivela burzoaske revolucije. Svedski kralj je trosio narodne pare na jugoslovenske nocne klubove po Stockholmu dok je bio mlad, a sad se navodno kaje za prevaru porodice kad je omatorio. Osim toga, u mnogim zemljama su kraljevske porodice izvor snobizma, rasizma i kolonijalizma. A da podsetim da su srpski kraljevi bili diktatori kao in Tito, pa nemojte sad da ih velicate. Da ste ziveli pre 100 godina, ne biste voleli kralja, nisu se ljudi dzabe uclanjivali u komunisticku partiju i rizikovali da odu u zatvor, rintali su za koricu hleba. Kralj je nepotreban trosak za budzet odnosno za dzep naroda i sve te pretpostavke o kralju koji moze da poboljsa imidz Srbije jesu zablude. Evo kralj je ziv u Srbiji i bez zvanicne titule moze da obilazi druge kraljevske porodice i da uhvati veze sa politicarima na zapadu, i jel uradio to i jel poboljsao imidz Srbije? Nije. Cinjenica je da mediji u Srbiji namecu narodu odredjene vesti iako se vec juce videlo po komentarima na B92 i Blicu da narod pravi sprdnju sa takvim vestima koje se uopste nas ne ticu. Mi imamo mnogo vece probleme koji se ticu ekonomije i umiranja po Srbiji, a oni prave vesti o kraljevskim porodicama, ali novinari nisu gladni, a sigurno ne vlasnici medija.

Zemun grad SPO

pre 10 godina

Juče je krunisan Kralj Belgije, nakon što mu je otac zbog starosti abdicirao, a danas je Vojvotkinja od Kembridža rodila muško dete od 4 kile. Kad to čujem, nezaposlenost od 30%, deficit od 60% i korupcija od 90% me uopšte ne zanimaju.
(Bojan, 22. jul 2013 23:55)

Navodite podatke o stanju u Republici Srbiji. U pomenutim kraljevinama ovi procenti su svedeni na minimum. Ovde je kraljevina ukinuta u teroru i zločinu, iako je bila na strani saveznika i pobednika u II.Sv.ratu, a sve to da bi se uveo jednopartijski sistem. Nakon toga smo živeli na veresiju, oslanjajući se na Berlinski zid i podelu sveta. U toj državi mišljenje o ključnim pitanjima je nametano od strane jednog čoveka, a slobode da se drugačije misli nije bilo. Tako smo "dresirani" pola veka da vođa misli umesto nas, što su nakon njegove smrti iskoristili komuno-nacionalni režimi u Beogradu i Zagrebu, gurnuvši nas u besmislene ratove. Kada govorimo o Srbiji, ona danas živi posledice tih ratova i poraza, puna negativnih elemenata koji se odupiru promeni sistema, kojeg je Milošević kriminalno modifikovao devedesetih godina. Njegov mirni pad je bio ucenjen zadržavanjem tog sistema, što su lideri DOS-a prihvatili i tako srušili šansu za demokratski preobražaj Srbije. Sada smo se prepustili pristupnim mehanizmima EU, što je šansa za promenu sistema i uvod u normalniji život.

srpski republikanac

pre 10 godina

Zaista mi nije jasno da vest o rodjenju u engleskoj kraljevskoj porodici bude udarna vest u Srbiji!!! Mene zaista ne dotice ta vest ali me veoma interesuju nasa talentovana deca, npr. prvih 20 koji su primljeni u matematicku gimnaziju a osvajali su prva mesta na svetskim takmicenjima, a kojima nikada nije posvecen nijedan redak u novinama ili tv prilog! zivela republika!!!

Branislav J. Ciric

pre 10 godina

"Greska, u ubedljivoj vecini su REPUBLIKANCI, na tvoju veliku zalost.
Prijatno i laku noc ti zelim.
(proxima centauri, 23. jul 2013 00:00)"

Pa,proxima centauri,objasnite,iz vase stelarne perspektive,kako kao pravi REPUBLIKANCI trpite vlast predsednika Srbije koji nema legitimitet(daleko manje od 50% gkasaca je ucestvovalo na predsednickim izborima)?
Nikolic,Tadic i svi predsednici Srbije imaju ili su imali daleko manju podrsku gradjana nego sto je imaju monarsi u evropskim monarhijama,a niko od njoh nije zbog toga mogao biti smenjen,na legalan nacin.Toliko o REPUBLICI u Srbiji.

Marko

pre 10 godina

Ja ne mogu da verujem da je ova vest ovoliko bitna kod nas u Srbiji. Vidim da se i RTS przi na to i da im je prva vest. OK, mozda je . Britancima ovo bitno, ali kakve veze to ima sa nama? Na koji nacin to dvoje doprinose razvoju drustva time sto su napravili dete? Sta ga se dece rodi u Srbiji, pa nije bilo ovoliko prasine ni za jednim detetom...

Iza Brda

pre 10 godina

Čitam komentare..Mi smo čudo. Mi nemamo poštovanja ni za koga. Ona plemena iz Amazona, što nikada nisu videla belog čoveka, što buše koske kroz nos i kače kokose o testise, imaju više poštovanja za neke elementarne dogadjaje u okruženju. I, zašto nam tako ide? Da se poradjala neka silikonka sa estrade, ili da su Šabani, Kenani, Sinani, ili Dženani dobili sina, bili bismo srećni. Bili bismo "IN".

Milan. Indjija

pre 10 godina

Ne braco Srbi. Ne ismevajte se nekim stvarima o kojima pojma nemate. Ovo sto se u Britaniji desilo i nacin na koji se prikazuje vest, je postovanje i ocuvanje tradicije jednog naroda. E to mi Srbi ne znamo, jer smo nase krunisane glave uglavnom ubijali ili proterivali. Zato tako i prolazimo, zato nam je i ovako lose, zato nemamo postovanja ni prema kome i zato nas drma kompleks nize vrednosti. Jer ovako mali i beznacajni, jedino sto mozemo, je da mrzimo.

b.sce.

pre 10 godina

U pravu si,Petre.Srbima kraljevi i Dinastije nisu strani.Samo,znas sta,lutko?:Srbi nikada svoje kraljeve i Dinastije nisu koristili ili zloupotrebljavali u komercijalne,medijske i propagandne svrhe niti su srpske Dinastije "davile" Planetu Zemlju dogadjajima i desavanjima u svojoj kuci,sugerisuci da su ti dogadjaji od primarnog znacaja za civilizaciju.

ponos_otadžbina

pre 10 godina

To je velika nacija, koja poštuje svoju tradiciju. Cela zemlja slavi rođenje budućeg suverena, a mi našu kraljevsku porodicu pljujemo. Ne seže svima tradicija do dolaska kožnih mantila u Beograd `45 godine. E zato oni vladaju svetom, a mi ćemo još malo da pasemo po livadi.

lmao

pre 10 godina

citam ove zlurade komentare i bas se cudim gde je otisla srpska nacija u svojoj zlovolji. Kralj je simbol nacije a dinastija simbol trajanja. Srbima kraljevi nisu strani i stvarno ne znam zasto je potrebno toliko se segaciti sa potrebom engleza da slave svog buduceg suverena. I jos nesto, taj mali princ ce doci za jedno 50 godina na presto, sto znaci da ce i za 50 godina Britanija biti kraljevina. Toliko o prevazdjenosti kraljevine. Stvarno su prevazidjene sve evropske kraljevine i stvarno je Srbija jedina napredna zemlja, pored toga sto ima svoju zivu dinastiju i to kod kuce. A paraziti? Ijao koliko ima parazita u ovoj zemlji koje mi izdrzavamo a nikome ne trebaju. Kralj bar treba naciji i treba da je prestavlja u inostranstvu. Svi bi se u ovoj zemlji osecali bolje kada bi Srbija bila kraljevina i kada bi Srbi voleli svoju dinastiju, jer je ona samo nasa - srpska
(Petar, 22. jul 2013 23:51)

Ne znam sta je gore, biti pokretna imovina predstavnika ili nasledna imovina jednog Kralja.

proxima centauri

pre 10 godina

Prema komentarima jasno je da su komunjare u ubedljivoj vecini.......
(Crni Gruja, 22. jul 2013 23:14)

Greska, u ubedljivoj vecini su REPUBLIKANCI, na tvoju veliku zalost.
Prijatno i laku noc ti zelim.

Erl

pre 10 godina

Britanci su odreda shvatili da im je upravo kraljevska porodica, u ovim dinamičnim vremenima, predstavljala stožer stabilnosti. Otuda sve veća popularnost i podrška prestolu iako su pre dvadesetak godina republikanci zamalo bili u većini.

marija

pre 10 godina

(Mujo 11, 22. jul 2013 23:30)

Drago mi je sto ste se javili.
Zavidim Vam na takvoj drzavi, kraljevini.
Pozdrav iz Beograda, svako dobro Vam zelim.

marija

pre 10 godina

@miro split

Mozda ce ti biti jasnije.
Za britansku dinastiju Karađorđeviće vezuju rodbinske i kumovske veze. Kraljica Elizabeta je krštena kuma Aleksandra Karađordeviča, a njen otac je krstio njegovog oca kralja Petra Drugog. Porodične veze dve dinastije su i preko majke princa Aleksandra, kojoj je deda Princa Vilijama, Princ Filip, bio blizak rođak.

Miki

pre 10 godina

Blago nama!
Noćas punktum u dva sata,
Blago nama!
Svanulo nam je svima iznenada,
Blago nama!
Rodilo se sunce celom našem rodu,
Nov gospodar Lipe-Lape-Lupe-Londu.
Blago nama!
Njeg'vo veličanstvo veliko j' ko lakat,
Danaske je većem izvolelo plakat,
Blago nama!
Jutros rano zorom posto je majorom.
Blago nama!
Zatim su mu sjajnu prideli kolajnu.
Blago nama!
Ujutru su većem i na sisi bili
I pogledom milostivim zemlju usrećili.
Blago nama!
Njeg'vo veličanstvo skoro će da dube,
Izvoliće skoro dobiti i zube.
Blago nama!
Oh, hoćemo l', bože, dočekati samo
Da za njega sve imanje, krv i život damo!
Blago nama!
(Jovan Jovanović Zmaj)

pre 10 godina

Zamislite recimo, mali bude gay, i oženi se kasnije sa svojim partnerom (jer to je sad kod njih dozvoljeno), pa onda imaju 2 kralja :) ludilo.
(Srbislav Prepotentović, 22. jul 2013 22:06)
Srbislave, za tvoju informaciju u UK nisu dozvoljeni gay brakovi imaju oni jaku opoziciju nadji na internetu EDL (English Defence League). Pre nego sto odvalis nesto, informisi se!

Crni Gruja

pre 10 godina

Prema komentarima jasno je da su komunjare u ubedljivoj vecini. A zna se ko ne zna nista da napravi a zna sve da unisti. I zato smo tu gde smo. A i dalje napredujemo ali u rikverc. Ta nesreca sto nam je stigla iz Rusije, najdublje je pustila korene bas ovde u Srbiji. Nece vecno da opstanu ali i ovo je predugo. Doveli su zemlju do opsteg bankrota i sada se prestrojavaju i transformisu u zapadnjake. A mi kakvi smo, cudo je sto i ovako, relativno dobro, zivimo. A Britanci znaju sta rade. To je jaka nacija, vole svoje kraljeve a mi bi trebaloi to da cenimo i da im pozelimo sve najbolje. Posto smo najobicniji prosjaci, treba da cenimo one od kojih prosimo.

City Girl

pre 10 godina

Uvek je lepa vest kada se rodi dete i cestitke roditeljima. Ali,kao neko ko zivi u Londonu, moja prva reakcija je - jos jedna usta koja cu ja, kao i ostali poreski obveznici, izdrzavati.

Toro

pre 10 godina

@cvexi

a gde su to oni? Sa najvećom stopom nezaposlenosti u EU? Da. većom i od naših suseda...
Od tog egocentrizma koji imaju? Od naroda koji je od svojih podanika istrebio sve manjinske (buduće) nacije na svakom kontinentu?
Mi jesmo jadni i imamo takve lopove ali bolje i to nego da imam takvu iatoriju kao oni.

Svakog dana, u svakom pogledu, sve vise napredujemo

pre 10 godina

Dobro, bre, narode, sto se izpizmi toliko na malca. Pa nije on kriv sto su Englezi bili pametni, pa sva ova sr***a u kojima mi jos uvek grcamo prebrodili pre 200-300 godina.
Nama ionako nema spasa u doglednoj buducnosti, pa bismo bar malo mogli da se obradujemo tudjoj sreci. Dobro je za zivce.

Mujo 11

pre 10 godina

@Mujo
Verovatno si mislio i na Belgiju?
(Iskreno?, 22. jul 2013 22:36)

Misliosam na V. Britaniju, Australiju, N, Zeland, Kanadu, Norvesku, Svedsku, Dansku, Nizozemsku, Japan, Andoru, Lihtenstajnu, Monaco, Bahreinu, Omanu, Kataru,S. Arabiju, Kuvajtu, Brunej...zasto ne i Belgiju?!
Tamo gdje vladaju kraljevi, princevi, sultani...tamo zivi se mirnije a ima bogami i disciplinu u drzavi, a disciplina i postovanje vodi ka prosperitet naroda i drzava!
Kad bi vladali krajli, carevi, princevi i na ovim drzavicama balkana sigurian sam da ne bih bilo toliko korupcije, javasluka i borbe za vlast, ovako kao sto je sada, kao sto je i bilo uvijek na ovim prostorima! To je moje mislenje, iskreno mislenje!

@Marija
Zivim u jednu drzavu gdje narod postuje svog Krajla, oseca se dobro pod njegovom vladavinom, ali za taj narod Krajl nije Bog, nego samo Krajl i tradicija! Primetiosam da i Krajl i njegova famlija ne osecaju kao klasican Krajl u njegovoj Kraljevinu nego kao da je obican gradjanin te drzave, vladar skoro bez vlasti! Nikada nijesam cuo nijedan gradjanina da psuje svog Krajla! Nikad nijesam cuo nijedan gradjanin te drzave da hvali Krajla! U sluzbenim posjetima Krajla po gradovima...gradjani otkuplaju ad-hok, a tu se vidi koliko je Krajl daleko od naroda, i kako smatra narod svog Krajla, sigurno ne kao Bog i vladar "cvrste ruke"!

A sada cekam minusevi!

Bojan

pre 10 godina

Juče je krunisan Kralj Belgije, nakon što mu je otac zbog starosti abdicirao, a danas je Vojvotkinja od Kembridža rodila muško dete od 4 kile. Kad to čujem, nezaposlenost od 30%, deficit od 60% i korupcija od 90% me uopšte ne zanimaju.

Petar

pre 10 godina

citam ove zlurade komentare i bas se cudim gde je otisla srpska nacija u svojoj zlovolji. Kralj je simbol nacije a dinastija simbol trajanja. Srbima kraljevi nisu strani i stvarno ne znam zasto je potrebno toliko se segaciti sa potrebom engleza da slave svog buduceg suverena. I jos nesto, taj mali princ ce doci za jedno 50 godina na presto, sto znaci da ce i za 50 godina Britanija biti kraljevina. Toliko o prevazdjenosti kraljevine. Stvarno su prevazidjene sve evropske kraljevine i stvarno je Srbija jedina napredna zemlja, pored toga sto ima svoju zivu dinastiju i to kod kuce. A paraziti? Ijao koliko ima parazita u ovoj zemlji koje mi izdrzavamo a nikome ne trebaju. Kralj bar treba naciji i treba da je prestavlja u inostranstvu. Svi bi se u ovoj zemlji osecali bolje kada bi Srbija bila kraljevina i kada bi Srbi voleli svoju dinastiju, jer je ona samo nasa - srpska

milica brus

pre 10 godina

Ne pravi sebi lika ni obličja bilo čega što je gore na nebu, ili dolje na zemlji, ili u vodama pod zemljom. Ne klanjaj im se niti im služi
( Biblija).
Divljaci se klanjaju idolima od drveta i kamena, a civilizirani ljudi idolima od krvi i mesa (21. vek).

miro split

pre 10 godina

Ma nemojte mi zamirit ali meni neki Srbi rojalisti nisu baš jasni. Toliko se raduju rođenju malog britanskog prestolonasljednika ko da se pojavija zagubljeni Nemanjić. Evo da se rodija mali Karađorđević ja bi vam prvi od srca čestita jer je ta loza izrasla iz želje za slobodom, ali koliko ja znam Britanci su vojnim pučem i martovskim demonstracijama 1941. g. gurnuli onu kraljevsku Jugoslaviju u izgubljeni rat i klanje koje se do dana današnjeg osjeća na ovim prostorima. Dakle žrtvovali su prije svega Srbe radi svojih trenutačni interesa, bombardirali su vas 1999.g, priznali su Kosovo, a vi uporno mislite da oni drže do vas i vašeg rojalizma.
Vi ste za britansku krunu oduvijek bili topovsko meso pa ćete takav status imat i kod ovog uzvišenog nasljednika dičnog britanskog prijestolja.

Milosav

pre 10 godina

E, sad pazi ovamo:

Znas li kume, znas li sta me brine, rodilo se kumce treba dati ime ...
Da nam bude radostan, zvacemo ga Radovan
Nek je vedar kao dan, zvacemo ga Milovan
Ako bude kao vetar, zvacemo ga Petar
Ako zelis da ga ljube, zvacemo ga Dragoljube ...
Itd, itd, itd

Aleksandar

pre 10 godina

Neverovatno je kako se ljudima ispira mozak na ovakve stvari, stvarajuci masovnu histeriju.
Evo jednog lepog dokumentarca, koji vredi pogledati, cisto da vidite sta rade vasim mozgovima: https://www.youtube.com/watch?v=6NMr2VrhmFI

vk

pre 10 godina

Dovoljno je zalosno sto se ovome pridaje tolika paznja u Engleskoj, o Srbiji i ostalim zemljama da ne govorim. Gomila vucibatina zaostalih u 18-tom veku koji zive kao kraljevi na grbaci poreskih obveznika.

nenke

pre 10 godina

Moja supruga se porodila isto u londonu (doduse u drugoj, manje glamuroznoj bolnici) i beba je, u momentu rodjenja, bila krupnija za 50 grama... zahtevam da se preispita ko ce biti kralj :)

v

pre 10 godina

Evo ja jos jutros kad otvorih vasu stranicu uz kaficu, I procitah vest, preplavila me je momentalno neka neopisiva milina. Prvo se pomolih Bogu da porodjaj prodje u najboljem redu. Odmah sam posegnula za novcanikom da proverim koliko para ima. Jer valja proslaviti dolazak princa. Brze bolje otisla sam u najblizi market, kupila sampanjac I potrebne sastojke za specijanu slavljenicku veceru. Dok kuvam neki djavo mi ne da mira I telefon drzim na milimetar, cekajuci vesti jer jako jako strepim. Jedan predlog za vas sa b92. Molim vas da unapredite vasu android aplikaciju tako da mogu da stikliram vest koja me zanima I dobijem notifikaciju na svaki update. Jer ovo iscekivanje danas me ubi. Valja biti u trendu kao recimo eurosport, pa vi ste ozbiljni medij, ne ide da zaostajete. Klopa nije bas ispala fenomenalno, verovatno sam pobrkala nesto od uzbudjenja, ali je sampanjac zato povadio stvar. Sad mogu mirno da umrem.

Kontrabanda

pre 10 godina

Od srece ne znam sta da radim... Citav dan sam presjedio uz BBC i pratio radnju fabule o porodjaju u Engleskoj. Laknulo mi je... Odoh u Irish Pub da proslavim. Od danas, Engleska je bolje mjesto na planeti...

Trianon

pre 10 godina

Škotska 2014. postaje nezavisna, i Velika Britanija tj. Ujedinjeno Kraljevstvo od tog momenta prestaje da postoji, jer drugo kraljevstvo postaje slobodno od engleske okupacije posle mnogo vekova. Ovaj može biti možda kralj Engleske, ako Englezi i dalje budu mazohistički trpeli plavokrve parazite. Francuzi su taj problem lepo rešili još davno.

Monarhista

pre 10 godina

Nek je ziv i zdrav i dace dragi Bog da i mi Srbi docekujemo uz radost i veselje radjanje nasih Kraljeva!!
S VEROM U BOGA ZA KRALJA I OTADZBINU!!!

miro split

pre 10 godina

@Mihailo
Ja koliko san čuja da niko nije sritniji od kako ti kažeš komunjara.
Mali da je isti Staljin ima brčine ka i on jedino da je ćelav na druga Lenjina.
Druže moj Mihailo između kulta nepogrešivog kralja i kulta nepogrešivog druga koji je najveći sin svih naših naroda i narodnoisti meni i nema baš neke razlike.

Srbislav Prepotentović

pre 10 godina

Zamislite recimo, mali bude gay, i oženi se kasnije sa svojim partnerom (jer to je sad kod njih dozvoljeno), pa onda imaju 2 kralja :) ludilo.

marija

pre 10 godina

Cestitam V. Britaniju rodjenje mladog Kralja!
Nek zivi 100 godina!
Gdje vladaju kraljevi, tamo je stabilnost, prosperitet drzave i naroda!
(Mujo 11, 22. jul 2013 22:09)

Pridruzujem se vasim cestitkama.
Tradicija je vrednost koju mnogi ne shvataju.

samo vas gledam

pre 10 godina

pa sta. ja sam za senzacije, a ovo bas i nije neka senzacionalna vest. u svakom slucaju, kao dobar prAvoslavac, cestitAm roditeljima

cvexi

pre 10 godina

Koliko god ovo danas bilo prevazidjeno oni se svoje tradicije drze. Samo ne znam zasto im ljudi zameraju ovde, ja prvi ne volim Britaniju ali ko smo mi da im drzimo lekcije, gde smo mi a gde oni...

Rognar

pre 10 godina

Haha, pa i prabaka mu je jos ziva i ne pada joj na pamet da preda vlast Carlsu. S obzirom koliko su svi dugovecni, danas rodjeni prestolonaslednik ce doci na vlast....pa mozda za jedno 70 godina!

Петар Миловановић

pre 10 godina

„Supruga princa Vilijama Kejt porodila se u 16.24 u bolnici Sent Meri u zapadnom Londonu i na svet donela budućeg britanskog kralja“.
Ајде нека им је живо и здраво, да га одшколују, у војску отпреме, као деду, као татка, а после нека га ожене за неку убаву принцезу! Ајд нека је са срећу и нека је арлија на многаја љета! Штета остаде ми у шупу онај креч за кречење болнице у Лондону! Али, нека га ће буде принова кроз годину дана! Па нека братски деле енглески престол!

Hansolo

pre 10 godina

Kamoli mi da budemo ponosni na našeg kralja kao sve zemlje sa tom tradicijom ali mi samo umemo da pljujemo i dalje.. Većina nas su na žalost još uvek komunjare.. ZA KRALJA SRBIJE I OTADŽBINE! Dobro došo i engleski kralj..

vlada

pre 10 godina

Neverovatno je da ima više komentara na rodjenje deteta u Britaniji nego komentara na baljezganje SNS-a u Srbiji. Vama su mozgovi postali prazne sive mase.

Боже спаси, Боже храни...

pre 10 godina

Имамо и ми свог краља и своју династију која је у блиском сродству са британском само смо исувише глупи да то искористимо.

Бојан Илић

pre 10 godina

Ово се, девојке, зове привилегија!:-)
Нека је са срећом Краљ и мењање оног "Бог чува Краљицу"!

Milos

pre 10 godina

Ma jako bitno, ajd razumem da nekog u Britaniji to i zanima, ali nas u Srbiji ...

Dete ko dete, porodjaj ko porodjaj.

A nama ako je do kraljevstva ajde o tome da pricamo.

Stefan Algindari

pre 10 godina

Cestitam princu, princezi i kraljevskoj porodici na prinovi!

Zelim vam puno zdravlja srece uspeha i sve naj naj!!! Neka je sa srecom!

S postovanjem,
Stefan Algindari

Srbislav Prepotentović

pre 10 godina

Zamislite recimo, mali bude gay, i oženi se kasnije sa svojim partnerom (jer to je sad kod njih dozvoljeno), pa onda imaju 2 kralja :) ludilo.

Bojan

pre 10 godina

Juče je krunisan Kralj Belgije, nakon što mu je otac zbog starosti abdicirao, a danas je Vojvotkinja od Kembridža rodila muško dete od 4 kile. Kad to čujem, nezaposlenost od 30%, deficit od 60% i korupcija od 90% me uopšte ne zanimaju.

miro split

pre 10 godina

Ma nemojte mi zamirit ali meni neki Srbi rojalisti nisu baš jasni. Toliko se raduju rođenju malog britanskog prestolonasljednika ko da se pojavija zagubljeni Nemanjić. Evo da se rodija mali Karađorđević ja bi vam prvi od srca čestita jer je ta loza izrasla iz želje za slobodom, ali koliko ja znam Britanci su vojnim pučem i martovskim demonstracijama 1941. g. gurnuli onu kraljevsku Jugoslaviju u izgubljeni rat i klanje koje se do dana današnjeg osjeća na ovim prostorima. Dakle žrtvovali su prije svega Srbe radi svojih trenutačni interesa, bombardirali su vas 1999.g, priznali su Kosovo, a vi uporno mislite da oni drže do vas i vašeg rojalizma.
Vi ste za britansku krunu oduvijek bili topovsko meso pa ćete takav status imat i kod ovog uzvišenog nasljednika dičnog britanskog prijestolja.

nenke

pre 10 godina

Moja supruga se porodila isto u londonu (doduse u drugoj, manje glamuroznoj bolnici) i beba je, u momentu rodjenja, bila krupnija za 50 grama... zahtevam da se preispita ko ce biti kralj :)

v

pre 10 godina

Evo ja jos jutros kad otvorih vasu stranicu uz kaficu, I procitah vest, preplavila me je momentalno neka neopisiva milina. Prvo se pomolih Bogu da porodjaj prodje u najboljem redu. Odmah sam posegnula za novcanikom da proverim koliko para ima. Jer valja proslaviti dolazak princa. Brze bolje otisla sam u najblizi market, kupila sampanjac I potrebne sastojke za specijanu slavljenicku veceru. Dok kuvam neki djavo mi ne da mira I telefon drzim na milimetar, cekajuci vesti jer jako jako strepim. Jedan predlog za vas sa b92. Molim vas da unapredite vasu android aplikaciju tako da mogu da stikliram vest koja me zanima I dobijem notifikaciju na svaki update. Jer ovo iscekivanje danas me ubi. Valja biti u trendu kao recimo eurosport, pa vi ste ozbiljni medij, ne ide da zaostajete. Klopa nije bas ispala fenomenalno, verovatno sam pobrkala nesto od uzbudjenja, ali je sampanjac zato povadio stvar. Sad mogu mirno da umrem.

Petar

pre 10 godina

citam ove zlurade komentare i bas se cudim gde je otisla srpska nacija u svojoj zlovolji. Kralj je simbol nacije a dinastija simbol trajanja. Srbima kraljevi nisu strani i stvarno ne znam zasto je potrebno toliko se segaciti sa potrebom engleza da slave svog buduceg suverena. I jos nesto, taj mali princ ce doci za jedno 50 godina na presto, sto znaci da ce i za 50 godina Britanija biti kraljevina. Toliko o prevazdjenosti kraljevine. Stvarno su prevazidjene sve evropske kraljevine i stvarno je Srbija jedina napredna zemlja, pored toga sto ima svoju zivu dinastiju i to kod kuce. A paraziti? Ijao koliko ima parazita u ovoj zemlji koje mi izdrzavamo a nikome ne trebaju. Kralj bar treba naciji i treba da je prestavlja u inostranstvu. Svi bi se u ovoj zemlji osecali bolje kada bi Srbija bila kraljevina i kada bi Srbi voleli svoju dinastiju, jer je ona samo nasa - srpska

vlada

pre 10 godina

Neverovatno je da ima više komentara na rodjenje deteta u Britaniji nego komentara na baljezganje SNS-a u Srbiji. Vama su mozgovi postali prazne sive mase.

Боже спаси, Боже храни...

pre 10 godina

Имамо и ми свог краља и своју династију која је у блиском сродству са британском само смо исувише глупи да то искористимо.

vk

pre 10 godina

Dovoljno je zalosno sto se ovome pridaje tolika paznja u Engleskoj, o Srbiji i ostalim zemljama da ne govorim. Gomila vucibatina zaostalih u 18-tom veku koji zive kao kraljevi na grbaci poreskih obveznika.

Trianon

pre 10 godina

Škotska 2014. postaje nezavisna, i Velika Britanija tj. Ujedinjeno Kraljevstvo od tog momenta prestaje da postoji, jer drugo kraljevstvo postaje slobodno od engleske okupacije posle mnogo vekova. Ovaj može biti možda kralj Engleske, ako Englezi i dalje budu mazohistički trpeli plavokrve parazite. Francuzi su taj problem lepo rešili još davno.

cvexi

pre 10 godina

Koliko god ovo danas bilo prevazidjeno oni se svoje tradicije drze. Samo ne znam zasto im ljudi zameraju ovde, ja prvi ne volim Britaniju ali ko smo mi da im drzimo lekcije, gde smo mi a gde oni...

marija

pre 10 godina

Cestitam V. Britaniju rodjenje mladog Kralja!
Nek zivi 100 godina!
Gdje vladaju kraljevi, tamo je stabilnost, prosperitet drzave i naroda!
(Mujo 11, 22. jul 2013 22:09)

Pridruzujem se vasim cestitkama.
Tradicija je vrednost koju mnogi ne shvataju.

Milos

pre 10 godina

Ma jako bitno, ajd razumem da nekog u Britaniji to i zanima, ali nas u Srbiji ...

Dete ko dete, porodjaj ko porodjaj.

A nama ako je do kraljevstva ajde o tome da pricamo.

City Girl

pre 10 godina

Uvek je lepa vest kada se rodi dete i cestitke roditeljima. Ali,kao neko ko zivi u Londonu, moja prva reakcija je - jos jedna usta koja cu ja, kao i ostali poreski obveznici, izdrzavati.

Svakog dana, u svakom pogledu, sve vise napredujemo

pre 10 godina

Dobro, bre, narode, sto se izpizmi toliko na malca. Pa nije on kriv sto su Englezi bili pametni, pa sva ova sr***a u kojima mi jos uvek grcamo prebrodili pre 200-300 godina.
Nama ionako nema spasa u doglednoj buducnosti, pa bismo bar malo mogli da se obradujemo tudjoj sreci. Dobro je za zivce.

Rognar

pre 10 godina

Haha, pa i prabaka mu je jos ziva i ne pada joj na pamet da preda vlast Carlsu. S obzirom koliko su svi dugovecni, danas rodjeni prestolonaslednik ce doci na vlast....pa mozda za jedno 70 godina!

Kontrabanda

pre 10 godina

Od srece ne znam sta da radim... Citav dan sam presjedio uz BBC i pratio radnju fabule o porodjaju u Engleskoj. Laknulo mi je... Odoh u Irish Pub da proslavim. Od danas, Engleska je bolje mjesto na planeti...

Петар Миловановић

pre 10 godina

„Supruga princa Vilijama Kejt porodila se u 16.24 u bolnici Sent Meri u zapadnom Londonu i na svet donela budućeg britanskog kralja“.
Ајде нека им је живо и здраво, да га одшколују, у војску отпреме, као деду, као татка, а после нека га ожене за неку убаву принцезу! Ајд нека је са срећу и нека је арлија на многаја љета! Штета остаде ми у шупу онај креч за кречење болнице у Лондону! Али, нека га ће буде принова кроз годину дана! Па нека братски деле енглески престол!

Monarhista

pre 10 godina

Nek je ziv i zdrav i dace dragi Bog da i mi Srbi docekujemo uz radost i veselje radjanje nasih Kraljeva!!
S VEROM U BOGA ZA KRALJA I OTADZBINU!!!

pre 10 godina

Zamislite recimo, mali bude gay, i oženi se kasnije sa svojim partnerom (jer to je sad kod njih dozvoljeno), pa onda imaju 2 kralja :) ludilo.
(Srbislav Prepotentović, 22. jul 2013 22:06)
Srbislave, za tvoju informaciju u UK nisu dozvoljeni gay brakovi imaju oni jaku opoziciju nadji na internetu EDL (English Defence League). Pre nego sto odvalis nesto, informisi se!

srpski republikanac

pre 10 godina

Zaista mi nije jasno da vest o rodjenju u engleskoj kraljevskoj porodici bude udarna vest u Srbiji!!! Mene zaista ne dotice ta vest ali me veoma interesuju nasa talentovana deca, npr. prvih 20 koji su primljeni u matematicku gimnaziju a osvajali su prva mesta na svetskim takmicenjima, a kojima nikada nije posvecen nijedan redak u novinama ili tv prilog! zivela republika!!!

miro split

pre 10 godina

@Mihailo
Ja koliko san čuja da niko nije sritniji od kako ti kažeš komunjara.
Mali da je isti Staljin ima brčine ka i on jedino da je ćelav na druga Lenjina.
Druže moj Mihailo između kulta nepogrešivog kralja i kulta nepogrešivog druga koji je najveći sin svih naših naroda i narodnoisti meni i nema baš neke razlike.

Hansolo

pre 10 godina

Kamoli mi da budemo ponosni na našeg kralja kao sve zemlje sa tom tradicijom ali mi samo umemo da pljujemo i dalje.. Većina nas su na žalost još uvek komunjare.. ZA KRALJA SRBIJE I OTADŽBINE! Dobro došo i engleski kralj..

Crni Gruja

pre 10 godina

Prema komentarima jasno je da su komunjare u ubedljivoj vecini. A zna se ko ne zna nista da napravi a zna sve da unisti. I zato smo tu gde smo. A i dalje napredujemo ali u rikverc. Ta nesreca sto nam je stigla iz Rusije, najdublje je pustila korene bas ovde u Srbiji. Nece vecno da opstanu ali i ovo je predugo. Doveli su zemlju do opsteg bankrota i sada se prestrojavaju i transformisu u zapadnjake. A mi kakvi smo, cudo je sto i ovako, relativno dobro, zivimo. A Britanci znaju sta rade. To je jaka nacija, vole svoje kraljeve a mi bi trebaloi to da cenimo i da im pozelimo sve najbolje. Posto smo najobicniji prosjaci, treba da cenimo one od kojih prosimo.

Miki

pre 10 godina

Blago nama!
Noćas punktum u dva sata,
Blago nama!
Svanulo nam je svima iznenada,
Blago nama!
Rodilo se sunce celom našem rodu,
Nov gospodar Lipe-Lape-Lupe-Londu.
Blago nama!
Njeg'vo veličanstvo veliko j' ko lakat,
Danaske je većem izvolelo plakat,
Blago nama!
Jutros rano zorom posto je majorom.
Blago nama!
Zatim su mu sjajnu prideli kolajnu.
Blago nama!
Ujutru su većem i na sisi bili
I pogledom milostivim zemlju usrećili.
Blago nama!
Njeg'vo veličanstvo skoro će da dube,
Izvoliće skoro dobiti i zube.
Blago nama!
Oh, hoćemo l', bože, dočekati samo
Da za njega sve imanje, krv i život damo!
Blago nama!
(Jovan Jovanović Zmaj)

Milosav

pre 10 godina

E, sad pazi ovamo:

Znas li kume, znas li sta me brine, rodilo se kumce treba dati ime ...
Da nam bude radostan, zvacemo ga Radovan
Nek je vedar kao dan, zvacemo ga Milovan
Ako bude kao vetar, zvacemo ga Petar
Ako zelis da ga ljube, zvacemo ga Dragoljube ...
Itd, itd, itd

milica brus

pre 10 godina

Ne pravi sebi lika ni obličja bilo čega što je gore na nebu, ili dolje na zemlji, ili u vodama pod zemljom. Ne klanjaj im se niti im služi
( Biblija).
Divljaci se klanjaju idolima od drveta i kamena, a civilizirani ljudi idolima od krvi i mesa (21. vek).

Mujo 11

pre 10 godina

@Mujo
Verovatno si mislio i na Belgiju?
(Iskreno?, 22. jul 2013 22:36)

Misliosam na V. Britaniju, Australiju, N, Zeland, Kanadu, Norvesku, Svedsku, Dansku, Nizozemsku, Japan, Andoru, Lihtenstajnu, Monaco, Bahreinu, Omanu, Kataru,S. Arabiju, Kuvajtu, Brunej...zasto ne i Belgiju?!
Tamo gdje vladaju kraljevi, princevi, sultani...tamo zivi se mirnije a ima bogami i disciplinu u drzavi, a disciplina i postovanje vodi ka prosperitet naroda i drzava!
Kad bi vladali krajli, carevi, princevi i na ovim drzavicama balkana sigurian sam da ne bih bilo toliko korupcije, javasluka i borbe za vlast, ovako kao sto je sada, kao sto je i bilo uvijek na ovim prostorima! To je moje mislenje, iskreno mislenje!

@Marija
Zivim u jednu drzavu gdje narod postuje svog Krajla, oseca se dobro pod njegovom vladavinom, ali za taj narod Krajl nije Bog, nego samo Krajl i tradicija! Primetiosam da i Krajl i njegova famlija ne osecaju kao klasican Krajl u njegovoj Kraljevinu nego kao da je obican gradjanin te drzave, vladar skoro bez vlasti! Nikada nijesam cuo nijedan gradjanina da psuje svog Krajla! Nikad nijesam cuo nijedan gradjanin te drzave da hvali Krajla! U sluzbenim posjetima Krajla po gradovima...gradjani otkuplaju ad-hok, a tu se vidi koliko je Krajl daleko od naroda, i kako smatra narod svog Krajla, sigurno ne kao Bog i vladar "cvrste ruke"!

A sada cekam minusevi!

Stefan Algindari

pre 10 godina

Cestitam princu, princezi i kraljevskoj porodici na prinovi!

Zelim vam puno zdravlja srece uspeha i sve naj naj!!! Neka je sa srecom!

S postovanjem,
Stefan Algindari

Aleksandar

pre 10 godina

Neverovatno je kako se ljudima ispira mozak na ovakve stvari, stvarajuci masovnu histeriju.
Evo jednog lepog dokumentarca, koji vredi pogledati, cisto da vidite sta rade vasim mozgovima: https://www.youtube.com/watch?v=6NMr2VrhmFI

Toro

pre 10 godina

@cvexi

a gde su to oni? Sa najvećom stopom nezaposlenosti u EU? Da. većom i od naših suseda...
Od tog egocentrizma koji imaju? Od naroda koji je od svojih podanika istrebio sve manjinske (buduće) nacije na svakom kontinentu?
Mi jesmo jadni i imamo takve lopove ali bolje i to nego da imam takvu iatoriju kao oni.

Milan. Indjija

pre 10 godina

Ne braco Srbi. Ne ismevajte se nekim stvarima o kojima pojma nemate. Ovo sto se u Britaniji desilo i nacin na koji se prikazuje vest, je postovanje i ocuvanje tradicije jednog naroda. E to mi Srbi ne znamo, jer smo nase krunisane glave uglavnom ubijali ili proterivali. Zato tako i prolazimo, zato nam je i ovako lose, zato nemamo postovanja ni prema kome i zato nas drma kompleks nize vrednosti. Jer ovako mali i beznacajni, jedino sto mozemo, je da mrzimo.

samo vas gledam

pre 10 godina

pa sta. ja sam za senzacije, a ovo bas i nije neka senzacionalna vest. u svakom slucaju, kao dobar prAvoslavac, cestitAm roditeljima

Бојан Илић

pre 10 godina

Ово се, девојке, зове привилегија!:-)
Нека је са срећом Краљ и мењање оног "Бог чува Краљицу"!

Iza Brda

pre 10 godina

Čitam komentare..Mi smo čudo. Mi nemamo poštovanja ni za koga. Ona plemena iz Amazona, što nikada nisu videla belog čoveka, što buše koske kroz nos i kače kokose o testise, imaju više poštovanja za neke elementarne dogadjaje u okruženju. I, zašto nam tako ide? Da se poradjala neka silikonka sa estrade, ili da su Šabani, Kenani, Sinani, ili Dženani dobili sina, bili bismo srećni. Bili bismo "IN".

proxima centauri

pre 10 godina

Prema komentarima jasno je da su komunjare u ubedljivoj vecini.......
(Crni Gruja, 22. jul 2013 23:14)

Greska, u ubedljivoj vecini su REPUBLIKANCI, na tvoju veliku zalost.
Prijatno i laku noc ti zelim.

ponos_otadžbina

pre 10 godina

To je velika nacija, koja poštuje svoju tradiciju. Cela zemlja slavi rođenje budućeg suverena, a mi našu kraljevsku porodicu pljujemo. Ne seže svima tradicija do dolaska kožnih mantila u Beograd `45 godine. E zato oni vladaju svetom, a mi ćemo još malo da pasemo po livadi.

marija

pre 10 godina

@miro split

Mozda ce ti biti jasnije.
Za britansku dinastiju Karađorđeviće vezuju rodbinske i kumovske veze. Kraljica Elizabeta je krštena kuma Aleksandra Karađordeviča, a njen otac je krstio njegovog oca kralja Petra Drugog. Porodične veze dve dinastije su i preko majke princa Aleksandra, kojoj je deda Princa Vilijama, Princ Filip, bio blizak rođak.

b.sce.

pre 10 godina

U pravu si,Petre.Srbima kraljevi i Dinastije nisu strani.Samo,znas sta,lutko?:Srbi nikada svoje kraljeve i Dinastije nisu koristili ili zloupotrebljavali u komercijalne,medijske i propagandne svrhe niti su srpske Dinastije "davile" Planetu Zemlju dogadjajima i desavanjima u svojoj kuci,sugerisuci da su ti dogadjaji od primarnog znacaja za civilizaciju.

Erl

pre 10 godina

Britanci su odreda shvatili da im je upravo kraljevska porodica, u ovim dinamičnim vremenima, predstavljala stožer stabilnosti. Otuda sve veća popularnost i podrška prestolu iako su pre dvadesetak godina republikanci zamalo bili u većini.

lmao

pre 10 godina

citam ove zlurade komentare i bas se cudim gde je otisla srpska nacija u svojoj zlovolji. Kralj je simbol nacije a dinastija simbol trajanja. Srbima kraljevi nisu strani i stvarno ne znam zasto je potrebno toliko se segaciti sa potrebom engleza da slave svog buduceg suverena. I jos nesto, taj mali princ ce doci za jedno 50 godina na presto, sto znaci da ce i za 50 godina Britanija biti kraljevina. Toliko o prevazdjenosti kraljevine. Stvarno su prevazidjene sve evropske kraljevine i stvarno je Srbija jedina napredna zemlja, pored toga sto ima svoju zivu dinastiju i to kod kuce. A paraziti? Ijao koliko ima parazita u ovoj zemlji koje mi izdrzavamo a nikome ne trebaju. Kralj bar treba naciji i treba da je prestavlja u inostranstvu. Svi bi se u ovoj zemlji osecali bolje kada bi Srbija bila kraljevina i kada bi Srbi voleli svoju dinastiju, jer je ona samo nasa - srpska
(Petar, 22. jul 2013 23:51)

Ne znam sta je gore, biti pokretna imovina predstavnika ili nasledna imovina jednog Kralja.

marija

pre 10 godina

(Mujo 11, 22. jul 2013 23:30)

Drago mi je sto ste se javili.
Zavidim Vam na takvoj drzavi, kraljevini.
Pozdrav iz Beograda, svako dobro Vam zelim.

miro split

pre 10 godina

@Mujo
Je l' se ti sprdaš rode?Da bi nam svima bilo bolje kad bi u ovim našim državama na ovom prostoru vladali mornasi Aj baš da vidimo kako bi se zvali?
U Srbiji mogu birat između Obrenovića i Karađorđevića,a šta ćemo mi ostali?
Slovenci bi imali Janeza Janšu prvog posvećenog koruptivnom milošću,mi u Hrvatskoj bi imali dinastičku borbu između Keruma Hektora i Tuđmana drugog nejakog,a tek Bosna,ona bi imala trijumfat.Radmanović Prvovjenčani,sultan Izvanbegović silni i Komšić bezemljaš,Makendonci bi imali Aleksandra Skenderbega,a Kosovo već sad ima svog kralja heroina.
Đava te neodnija i tebe i tvoj red i disciplinu koje donose ovakve krunisane glave.Bogati nema veći divljaka na Jadranu nego šta su ovi mladi Britanci,nepoštivaju ničiju tradiciju i nasljeđe,a sad bi se cili svit triba klanjat njihovom malom cmizdravcu.

zoran

pre 10 godina

Kakvo divljenje prema kraljevskoj familiji i njihovoj tradiciji. Kako pljuvanje po sopstvenom narodu od nekih koji sve "razumeju", ali ne znaju koliko zla je ta monarhija nanela po svetu, vekovima unazad. Sta rade i dan danas i kakav uticaj vrse na politichka desavanja.
Dete ko dete... neka je zivo i zdravo, ali nemojte mi ovde uzdizati familiju koja se obogatila na krvi i robovlasnichkom "biznisu' i sada nam prodaje uzvisenost.
Englezima je muka od njih, ali gledaj ti uzvishene Srbe kako se spremni da se poklone.

Gde je Nusic da napise koju rec o takvima...

sasa

pre 10 godina

Kralj je srednjevekovna zaostavstina koja je prezivela burzoaske revolucije. Svedski kralj je trosio narodne pare na jugoslovenske nocne klubove po Stockholmu dok je bio mlad, a sad se navodno kaje za prevaru porodice kad je omatorio. Osim toga, u mnogim zemljama su kraljevske porodice izvor snobizma, rasizma i kolonijalizma. A da podsetim da su srpski kraljevi bili diktatori kao in Tito, pa nemojte sad da ih velicate. Da ste ziveli pre 100 godina, ne biste voleli kralja, nisu se ljudi dzabe uclanjivali u komunisticku partiju i rizikovali da odu u zatvor, rintali su za koricu hleba. Kralj je nepotreban trosak za budzet odnosno za dzep naroda i sve te pretpostavke o kralju koji moze da poboljsa imidz Srbije jesu zablude. Evo kralj je ziv u Srbiji i bez zvanicne titule moze da obilazi druge kraljevske porodice i da uhvati veze sa politicarima na zapadu, i jel uradio to i jel poboljsao imidz Srbije? Nije. Cinjenica je da mediji u Srbiji namecu narodu odredjene vesti iako se vec juce videlo po komentarima na B92 i Blicu da narod pravi sprdnju sa takvim vestima koje se uopste nas ne ticu. Mi imamo mnogo vece probleme koji se ticu ekonomije i umiranja po Srbiji, a oni prave vesti o kraljevskim porodicama, ali novinari nisu gladni, a sigurno ne vlasnici medija.

Uredjena drzava...

pre 10 godina

To samo pokazuje koliko je Britanija jedna uredjena i bogata zemlja. Letargija nasih gradjana prema ovakvom dogadjaju je normalna i pokazatelj koliko je nas narod ogrezao u bedi i sirotinji, depresiji dubokoj i trebalo bi da se jako zabrinemo za zdravlje nacije. Ovoliko odusevljenje i pracenje kraljevske porodice je samo pokazatelj koliko je narod tamo zadovoljan svojim zivotom, te samim time i raspolozen za radost na svakom koraku, ne muceci se za svakodnevni opstanak kao kod nas. Mi smo izgubili sposobnost radovanja malim stvarima, dogadjajima itd.. Apsolutno je normalno da smo takvi baksuzi, jer nam je i samima zivot vrlo ugrozen i ispod dostojanstva. Ne fali nasem narodu nista, samo postenijih i odgovornijih ljudi na vlasti, malo perspektive i nade, boljeg standarda zivota i mislim da niko ne zna da se raduje, zivi i slavi kao MI ! Trebaju nam dobra vremena, vreme je!

Munja

pre 10 godina

@srpski republikanac

To je zato sto novinarstvo po udzbeniku ne postoji u Srbiji vec samo senzacionalizam. Sarene, nebitne vesti za skupljanje paznje i novca od gradjana Srbije. Zaglupljivanje vec ispranih mozgova.

mattko

pre 10 godina

@srpski republikanac
Vase reci o ljubavi prema 20 ucenika matematicke gimnazije su cista floskula. Sta ste uradili za njih?
Da li je bitno sta Vi mislite o rodjenju buduceg kralja Britanske Imperije?
Ako Vas ne zanima tolika halabuka oko tog dogajaja, citajte knjige o Republici! Ovo je medijski dogajaj koji sluzi za pokretanje potrosnje, opustanje stanovnistva, i u svakom slucaju je bolja zabava za siroke narodne mase od gledanja Farme!

Dictator perpetuus

pre 10 godina

Nije ni cudo kakvih komentara ima, jer mi smo svoje kraljeve i kraljice ubili ili izdali. Malisa da si ziv i zdrav. :)
(Dragan, 23. jul 2013 05:30)


Izdaja? Njihov bedan otpor prema nacistima, a kasnije titoistima, je dokaz zasto su izbrisani sa politicke scene.

Novosađanin NS

pre 10 godina

@Dragan, Milan:

Da malo bolje poznajete istoriju, začudili biste se koliko su svojih krunisanih glava ili predsednika ubili Francuzi,
Amerikanci, pa i ti Englezi.

Marko

pre 10 godina

Ja ne mogu da verujem da je ova vest ovoliko bitna kod nas u Srbiji. Vidim da se i RTS przi na to i da im je prva vest. OK, mozda je . Britancima ovo bitno, ali kakve veze to ima sa nama? Na koji nacin to dvoje doprinose razvoju drustva time sto su napravili dete? Sta ga se dece rodi u Srbiji, pa nije bilo ovoliko prasine ni za jednim detetom...

Branislav J. Ciric

pre 10 godina

"Greska, u ubedljivoj vecini su REPUBLIKANCI, na tvoju veliku zalost.
Prijatno i laku noc ti zelim.
(proxima centauri, 23. jul 2013 00:00)"

Pa,proxima centauri,objasnite,iz vase stelarne perspektive,kako kao pravi REPUBLIKANCI trpite vlast predsednika Srbije koji nema legitimitet(daleko manje od 50% gkasaca je ucestvovalo na predsednickim izborima)?
Nikolic,Tadic i svi predsednici Srbije imaju ili su imali daleko manju podrsku gradjana nego sto je imaju monarsi u evropskim monarhijama,a niko od njoh nije zbog toga mogao biti smenjen,na legalan nacin.Toliko o REPUBLICI u Srbiji.

Zemun grad SPO

pre 10 godina

Juče je krunisan Kralj Belgije, nakon što mu je otac zbog starosti abdicirao, a danas je Vojvotkinja od Kembridža rodila muško dete od 4 kile. Kad to čujem, nezaposlenost od 30%, deficit od 60% i korupcija od 90% me uopšte ne zanimaju.
(Bojan, 22. jul 2013 23:55)

Navodite podatke o stanju u Republici Srbiji. U pomenutim kraljevinama ovi procenti su svedeni na minimum. Ovde je kraljevina ukinuta u teroru i zločinu, iako je bila na strani saveznika i pobednika u II.Sv.ratu, a sve to da bi se uveo jednopartijski sistem. Nakon toga smo živeli na veresiju, oslanjajući se na Berlinski zid i podelu sveta. U toj državi mišljenje o ključnim pitanjima je nametano od strane jednog čoveka, a slobode da se drugačije misli nije bilo. Tako smo "dresirani" pola veka da vođa misli umesto nas, što su nakon njegove smrti iskoristili komuno-nacionalni režimi u Beogradu i Zagrebu, gurnuvši nas u besmislene ratove. Kada govorimo o Srbiji, ona danas živi posledice tih ratova i poraza, puna negativnih elemenata koji se odupiru promeni sistema, kojeg je Milošević kriminalno modifikovao devedesetih godina. Njegov mirni pad je bio ucenjen zadržavanjem tog sistema, što su lideri DOS-a prihvatili i tako srušili šansu za demokratski preobražaj Srbije. Sada smo se prepustili pristupnim mehanizmima EU, što je šansa za promenu sistema i uvod u normalniji život.

proxima centauri

pre 10 godina

(Branislav J. Ciric, 23. jul 2013 09:55)

Iz svoje "stelarne" perspektive ja to vidim na sledeci nacin :
1. Republika Srbija ima los Ustav koji je donet na problematican nacin.
(Jedina korist od njega je sto ga je sad moguce promeniti u Skupstini ).
2.Ima los izborni zakon koji omogucava formiranje neprincipijelnih koalicija
(cemu znacajno doprinose i stranke koje su na te koalicije spremne ).
3.Predsednik republike se bira vecinom 50%+1 od izaslih biraca (smatram da je to u redu, s obzirom na ustavna ovlascenja koja predsednik ima).
Zakljucak bi bio da je Republika Srbija jedna veoma lose uredjena republika, ali ipak republika.
Svoje nezadovoljstvo sam iskazala "belim listicem" na proslim izborima.
Ocekujem da ce gradjani u buducnosti menjati svoju republiku na bolje. Oni su nosioci suvereniteta, te imaju MOC da SMENE SVAKOG. Suverena, koji je dat od boga, ne mogu da smane, ali mogu da ga ubiju ( sto su do sada ucinili dva puta, atentat u Marseju ne racunam).
JA SAM UBEDJENI REPUBLIKANAC, jer duboko verujem da se ljudi RADJAJU JEDNAKI U PRAVIMA i DA PUNOLETSTVOM DOBIJAJU PRAVO DA BIRAJU I BUDU BIRANI.
Citavo moje bice ne moze da prihvati ideju da SE BILO KO rodja sa vecim (ili manjim) pravima.
P.S. Treba li da napomenem da sam ateista, ili je to jasno samo po sebi?

marija

pre 10 godina

(proxima centauri, 23. jul 2013 15:11)

Tvoje samouverenje me dovodi u nestrpljenje.
Da imas pameti, izvinjavam se, ne bi bila - beli listic, pa se time dovodi u pitanje i opredeljenje - republikanac, ateizam je tipican za takve likove, a - jednakost je marksisticka glupost koju pobijaju osnovni zakoni prirode, dakle cista utopija, sto je davno dokazano i u praksi i u teoriji.

ps. Beli listic je tadasnji LDPovac koji je shvatio da Ceda nece pobediti na izborima u Srbiji, ili bar ne njegova politika priznanja KiM.

marija

pre 10 godina

(proxima centauri, 23. jul 2013 15:11)

Tvoje samouverenje me dovodi u nestrpljenje.
Da imas pameti, izvinjavam se, ne bi bila - beli listic, pa se time dovodi u pitanje i opredeljenje - republikanac, ateizam je tipican za takve likove, a - jednakost je marksisticka glupost koju pobijaju osnovni zakoni prirode, dakle cista utopija, sto je davno dokazano i u praksi i u teoriji.

ps. Beli listic je tadasnji LDPovac koji je shvatio da Ceda nece pobediti na izborima u Srbiji, ili bar ne njegova politika priznanja KiM.

Petar

pre 10 godina

citam ove zlurade komentare i bas se cudim gde je otisla srpska nacija u svojoj zlovolji. Kralj je simbol nacije a dinastija simbol trajanja. Srbima kraljevi nisu strani i stvarno ne znam zasto je potrebno toliko se segaciti sa potrebom engleza da slave svog buduceg suverena. I jos nesto, taj mali princ ce doci za jedno 50 godina na presto, sto znaci da ce i za 50 godina Britanija biti kraljevina. Toliko o prevazdjenosti kraljevine. Stvarno su prevazidjene sve evropske kraljevine i stvarno je Srbija jedina napredna zemlja, pored toga sto ima svoju zivu dinastiju i to kod kuce. A paraziti? Ijao koliko ima parazita u ovoj zemlji koje mi izdrzavamo a nikome ne trebaju. Kralj bar treba naciji i treba da je prestavlja u inostranstvu. Svi bi se u ovoj zemlji osecali bolje kada bi Srbija bila kraljevina i kada bi Srbi voleli svoju dinastiju, jer je ona samo nasa - srpska

pre 10 godina

Zamislite recimo, mali bude gay, i oženi se kasnije sa svojim partnerom (jer to je sad kod njih dozvoljeno), pa onda imaju 2 kralja :) ludilo.
(Srbislav Prepotentović, 22. jul 2013 22:06)
Srbislave, za tvoju informaciju u UK nisu dozvoljeni gay brakovi imaju oni jaku opoziciju nadji na internetu EDL (English Defence League). Pre nego sto odvalis nesto, informisi se!

Боже спаси, Боже храни...

pre 10 godina

Имамо и ми свог краља и своју династију која је у блиском сродству са британском само смо исувише глупи да то искористимо.

Hansolo

pre 10 godina

Kamoli mi da budemo ponosni na našeg kralja kao sve zemlje sa tom tradicijom ali mi samo umemo da pljujemo i dalje.. Većina nas su na žalost još uvek komunjare.. ZA KRALJA SRBIJE I OTADŽBINE! Dobro došo i engleski kralj..

marija

pre 10 godina

Cestitam V. Britaniju rodjenje mladog Kralja!
Nek zivi 100 godina!
Gdje vladaju kraljevi, tamo je stabilnost, prosperitet drzave i naroda!
(Mujo 11, 22. jul 2013 22:09)

Pridruzujem se vasim cestitkama.
Tradicija je vrednost koju mnogi ne shvataju.

Monarhista

pre 10 godina

Nek je ziv i zdrav i dace dragi Bog da i mi Srbi docekujemo uz radost i veselje radjanje nasih Kraljeva!!
S VEROM U BOGA ZA KRALJA I OTADZBINU!!!

milica brus

pre 10 godina

Ne pravi sebi lika ni obličja bilo čega što je gore na nebu, ili dolje na zemlji, ili u vodama pod zemljom. Ne klanjaj im se niti im služi
( Biblija).
Divljaci se klanjaju idolima od drveta i kamena, a civilizirani ljudi idolima od krvi i mesa (21. vek).

Crni Gruja

pre 10 godina

Prema komentarima jasno je da su komunjare u ubedljivoj vecini. A zna se ko ne zna nista da napravi a zna sve da unisti. I zato smo tu gde smo. A i dalje napredujemo ali u rikverc. Ta nesreca sto nam je stigla iz Rusije, najdublje je pustila korene bas ovde u Srbiji. Nece vecno da opstanu ali i ovo je predugo. Doveli su zemlju do opsteg bankrota i sada se prestrojavaju i transformisu u zapadnjake. A mi kakvi smo, cudo je sto i ovako, relativno dobro, zivimo. A Britanci znaju sta rade. To je jaka nacija, vole svoje kraljeve a mi bi trebaloi to da cenimo i da im pozelimo sve najbolje. Posto smo najobicniji prosjaci, treba da cenimo one od kojih prosimo.

Mujo 11

pre 10 godina

@Mujo
Verovatno si mislio i na Belgiju?
(Iskreno?, 22. jul 2013 22:36)

Misliosam na V. Britaniju, Australiju, N, Zeland, Kanadu, Norvesku, Svedsku, Dansku, Nizozemsku, Japan, Andoru, Lihtenstajnu, Monaco, Bahreinu, Omanu, Kataru,S. Arabiju, Kuvajtu, Brunej...zasto ne i Belgiju?!
Tamo gdje vladaju kraljevi, princevi, sultani...tamo zivi se mirnije a ima bogami i disciplinu u drzavi, a disciplina i postovanje vodi ka prosperitet naroda i drzava!
Kad bi vladali krajli, carevi, princevi i na ovim drzavicama balkana sigurian sam da ne bih bilo toliko korupcije, javasluka i borbe za vlast, ovako kao sto je sada, kao sto je i bilo uvijek na ovim prostorima! To je moje mislenje, iskreno mislenje!

@Marija
Zivim u jednu drzavu gdje narod postuje svog Krajla, oseca se dobro pod njegovom vladavinom, ali za taj narod Krajl nije Bog, nego samo Krajl i tradicija! Primetiosam da i Krajl i njegova famlija ne osecaju kao klasican Krajl u njegovoj Kraljevinu nego kao da je obican gradjanin te drzave, vladar skoro bez vlasti! Nikada nijesam cuo nijedan gradjanina da psuje svog Krajla! Nikad nijesam cuo nijedan gradjanin te drzave da hvali Krajla! U sluzbenim posjetima Krajla po gradovima...gradjani otkuplaju ad-hok, a tu se vidi koliko je Krajl daleko od naroda, i kako smatra narod svog Krajla, sigurno ne kao Bog i vladar "cvrste ruke"!

A sada cekam minusevi!

Srbislav Prepotentović

pre 10 godina

Zamislite recimo, mali bude gay, i oženi se kasnije sa svojim partnerom (jer to je sad kod njih dozvoljeno), pa onda imaju 2 kralja :) ludilo.

vk

pre 10 godina

Dovoljno je zalosno sto se ovome pridaje tolika paznja u Engleskoj, o Srbiji i ostalim zemljama da ne govorim. Gomila vucibatina zaostalih u 18-tom veku koji zive kao kraljevi na grbaci poreskih obveznika.

Trianon

pre 10 godina

Škotska 2014. postaje nezavisna, i Velika Britanija tj. Ujedinjeno Kraljevstvo od tog momenta prestaje da postoji, jer drugo kraljevstvo postaje slobodno od engleske okupacije posle mnogo vekova. Ovaj može biti možda kralj Engleske, ako Englezi i dalje budu mazohistički trpeli plavokrve parazite. Francuzi su taj problem lepo rešili još davno.

Stefan Algindari

pre 10 godina

Cestitam princu, princezi i kraljevskoj porodici na prinovi!

Zelim vam puno zdravlja srece uspeha i sve naj naj!!! Neka je sa srecom!

S postovanjem,
Stefan Algindari

vlada

pre 10 godina

Neverovatno je da ima više komentara na rodjenje deteta u Britaniji nego komentara na baljezganje SNS-a u Srbiji. Vama su mozgovi postali prazne sive mase.

v

pre 10 godina

Evo ja jos jutros kad otvorih vasu stranicu uz kaficu, I procitah vest, preplavila me je momentalno neka neopisiva milina. Prvo se pomolih Bogu da porodjaj prodje u najboljem redu. Odmah sam posegnula za novcanikom da proverim koliko para ima. Jer valja proslaviti dolazak princa. Brze bolje otisla sam u najblizi market, kupila sampanjac I potrebne sastojke za specijanu slavljenicku veceru. Dok kuvam neki djavo mi ne da mira I telefon drzim na milimetar, cekajuci vesti jer jako jako strepim. Jedan predlog za vas sa b92. Molim vas da unapredite vasu android aplikaciju tako da mogu da stikliram vest koja me zanima I dobijem notifikaciju na svaki update. Jer ovo iscekivanje danas me ubi. Valja biti u trendu kao recimo eurosport, pa vi ste ozbiljni medij, ne ide da zaostajete. Klopa nije bas ispala fenomenalno, verovatno sam pobrkala nesto od uzbudjenja, ali je sampanjac zato povadio stvar. Sad mogu mirno da umrem.

miro split

pre 10 godina

Ma nemojte mi zamirit ali meni neki Srbi rojalisti nisu baš jasni. Toliko se raduju rođenju malog britanskog prestolonasljednika ko da se pojavija zagubljeni Nemanjić. Evo da se rodija mali Karađorđević ja bi vam prvi od srca čestita jer je ta loza izrasla iz želje za slobodom, ali koliko ja znam Britanci su vojnim pučem i martovskim demonstracijama 1941. g. gurnuli onu kraljevsku Jugoslaviju u izgubljeni rat i klanje koje se do dana današnjeg osjeća na ovim prostorima. Dakle žrtvovali su prije svega Srbe radi svojih trenutačni interesa, bombardirali su vas 1999.g, priznali su Kosovo, a vi uporno mislite da oni drže do vas i vašeg rojalizma.
Vi ste za britansku krunu oduvijek bili topovsko meso pa ćete takav status imat i kod ovog uzvišenog nasljednika dičnog britanskog prijestolja.

Bojan

pre 10 godina

Juče je krunisan Kralj Belgije, nakon što mu je otac zbog starosti abdicirao, a danas je Vojvotkinja od Kembridža rodila muško dete od 4 kile. Kad to čujem, nezaposlenost od 30%, deficit od 60% i korupcija od 90% me uopšte ne zanimaju.

Toro

pre 10 godina

@cvexi

a gde su to oni? Sa najvećom stopom nezaposlenosti u EU? Da. većom i od naših suseda...
Od tog egocentrizma koji imaju? Od naroda koji je od svojih podanika istrebio sve manjinske (buduće) nacije na svakom kontinentu?
Mi jesmo jadni i imamo takve lopove ali bolje i to nego da imam takvu iatoriju kao oni.

City Girl

pre 10 godina

Uvek je lepa vest kada se rodi dete i cestitke roditeljima. Ali,kao neko ko zivi u Londonu, moja prva reakcija je - jos jedna usta koja cu ja, kao i ostali poreski obveznici, izdrzavati.

Iza Brda

pre 10 godina

Čitam komentare..Mi smo čudo. Mi nemamo poštovanja ni za koga. Ona plemena iz Amazona, što nikada nisu videla belog čoveka, što buše koske kroz nos i kače kokose o testise, imaju više poštovanja za neke elementarne dogadjaje u okruženju. I, zašto nam tako ide? Da se poradjala neka silikonka sa estrade, ili da su Šabani, Kenani, Sinani, ili Dženani dobili sina, bili bismo srećni. Bili bismo "IN".

Miki

pre 10 godina

Blago nama!
Noćas punktum u dva sata,
Blago nama!
Svanulo nam je svima iznenada,
Blago nama!
Rodilo se sunce celom našem rodu,
Nov gospodar Lipe-Lape-Lupe-Londu.
Blago nama!
Njeg'vo veličanstvo veliko j' ko lakat,
Danaske je većem izvolelo plakat,
Blago nama!
Jutros rano zorom posto je majorom.
Blago nama!
Zatim su mu sjajnu prideli kolajnu.
Blago nama!
Ujutru su većem i na sisi bili
I pogledom milostivim zemlju usrećili.
Blago nama!
Njeg'vo veličanstvo skoro će da dube,
Izvoliće skoro dobiti i zube.
Blago nama!
Oh, hoćemo l', bože, dočekati samo
Da za njega sve imanje, krv i život damo!
Blago nama!
(Jovan Jovanović Zmaj)

nenke

pre 10 godina

Moja supruga se porodila isto u londonu (doduse u drugoj, manje glamuroznoj bolnici) i beba je, u momentu rodjenja, bila krupnija za 50 grama... zahtevam da se preispita ko ce biti kralj :)

cvexi

pre 10 godina

Koliko god ovo danas bilo prevazidjeno oni se svoje tradicije drze. Samo ne znam zasto im ljudi zameraju ovde, ja prvi ne volim Britaniju ali ko smo mi da im drzimo lekcije, gde smo mi a gde oni...

Milos

pre 10 godina

Ma jako bitno, ajd razumem da nekog u Britaniji to i zanima, ali nas u Srbiji ...

Dete ko dete, porodjaj ko porodjaj.

A nama ako je do kraljevstva ajde o tome da pricamo.

Svakog dana, u svakom pogledu, sve vise napredujemo

pre 10 godina

Dobro, bre, narode, sto se izpizmi toliko na malca. Pa nije on kriv sto su Englezi bili pametni, pa sva ova sr***a u kojima mi jos uvek grcamo prebrodili pre 200-300 godina.
Nama ionako nema spasa u doglednoj buducnosti, pa bismo bar malo mogli da se obradujemo tudjoj sreci. Dobro je za zivce.

Бојан Илић

pre 10 godina

Ово се, девојке, зове привилегија!:-)
Нека је са срећом Краљ и мењање оног "Бог чува Краљицу"!

Kontrabanda

pre 10 godina

Od srece ne znam sta da radim... Citav dan sam presjedio uz BBC i pratio radnju fabule o porodjaju u Engleskoj. Laknulo mi je... Odoh u Irish Pub da proslavim. Od danas, Engleska je bolje mjesto na planeti...

ponos_otadžbina

pre 10 godina

To je velika nacija, koja poštuje svoju tradiciju. Cela zemlja slavi rođenje budućeg suverena, a mi našu kraljevsku porodicu pljujemo. Ne seže svima tradicija do dolaska kožnih mantila u Beograd `45 godine. E zato oni vladaju svetom, a mi ćemo još malo da pasemo po livadi.

Milan. Indjija

pre 10 godina

Ne braco Srbi. Ne ismevajte se nekim stvarima o kojima pojma nemate. Ovo sto se u Britaniji desilo i nacin na koji se prikazuje vest, je postovanje i ocuvanje tradicije jednog naroda. E to mi Srbi ne znamo, jer smo nase krunisane glave uglavnom ubijali ili proterivali. Zato tako i prolazimo, zato nam je i ovako lose, zato nemamo postovanja ni prema kome i zato nas drma kompleks nize vrednosti. Jer ovako mali i beznacajni, jedino sto mozemo, je da mrzimo.

Петар Миловановић

pre 10 godina

„Supruga princa Vilijama Kejt porodila se u 16.24 u bolnici Sent Meri u zapadnom Londonu i na svet donela budućeg britanskog kralja“.
Ајде нека им је живо и здраво, да га одшколују, у војску отпреме, као деду, као татка, а после нека га ожене за неку убаву принцезу! Ајд нека је са срећу и нека је арлија на многаја љета! Штета остаде ми у шупу онај креч за кречење болнице у Лондону! Али, нека га ће буде принова кроз годину дана! Па нека братски деле енглески престол!

Aleksandar

pre 10 godina

Neverovatno je kako se ljudima ispira mozak na ovakve stvari, stvarajuci masovnu histeriju.
Evo jednog lepog dokumentarca, koji vredi pogledati, cisto da vidite sta rade vasim mozgovima: https://www.youtube.com/watch?v=6NMr2VrhmFI

miro split

pre 10 godina

@Mihailo
Ja koliko san čuja da niko nije sritniji od kako ti kažeš komunjara.
Mali da je isti Staljin ima brčine ka i on jedino da je ćelav na druga Lenjina.
Druže moj Mihailo između kulta nepogrešivog kralja i kulta nepogrešivog druga koji je najveći sin svih naših naroda i narodnoisti meni i nema baš neke razlike.

b.sce.

pre 10 godina

U pravu si,Petre.Srbima kraljevi i Dinastije nisu strani.Samo,znas sta,lutko?:Srbi nikada svoje kraljeve i Dinastije nisu koristili ili zloupotrebljavali u komercijalne,medijske i propagandne svrhe niti su srpske Dinastije "davile" Planetu Zemlju dogadjajima i desavanjima u svojoj kuci,sugerisuci da su ti dogadjaji od primarnog znacaja za civilizaciju.

Erl

pre 10 godina

Britanci su odreda shvatili da im je upravo kraljevska porodica, u ovim dinamičnim vremenima, predstavljala stožer stabilnosti. Otuda sve veća popularnost i podrška prestolu iako su pre dvadesetak godina republikanci zamalo bili u većini.

srpski republikanac

pre 10 godina

Zaista mi nije jasno da vest o rodjenju u engleskoj kraljevskoj porodici bude udarna vest u Srbiji!!! Mene zaista ne dotice ta vest ali me veoma interesuju nasa talentovana deca, npr. prvih 20 koji su primljeni u matematicku gimnaziju a osvajali su prva mesta na svetskim takmicenjima, a kojima nikada nije posvecen nijedan redak u novinama ili tv prilog! zivela republika!!!

samo vas gledam

pre 10 godina

pa sta. ja sam za senzacije, a ovo bas i nije neka senzacionalna vest. u svakom slucaju, kao dobar prAvoslavac, cestitAm roditeljima

Milosav

pre 10 godina

E, sad pazi ovamo:

Znas li kume, znas li sta me brine, rodilo se kumce treba dati ime ...
Da nam bude radostan, zvacemo ga Radovan
Nek je vedar kao dan, zvacemo ga Milovan
Ako bude kao vetar, zvacemo ga Petar
Ako zelis da ga ljube, zvacemo ga Dragoljube ...
Itd, itd, itd

marija

pre 10 godina

@miro split

Mozda ce ti biti jasnije.
Za britansku dinastiju Karađorđeviće vezuju rodbinske i kumovske veze. Kraljica Elizabeta je krštena kuma Aleksandra Karađordeviča, a njen otac je krstio njegovog oca kralja Petra Drugog. Porodične veze dve dinastije su i preko majke princa Aleksandra, kojoj je deda Princa Vilijama, Princ Filip, bio blizak rođak.

lmao

pre 10 godina

citam ove zlurade komentare i bas se cudim gde je otisla srpska nacija u svojoj zlovolji. Kralj je simbol nacije a dinastija simbol trajanja. Srbima kraljevi nisu strani i stvarno ne znam zasto je potrebno toliko se segaciti sa potrebom engleza da slave svog buduceg suverena. I jos nesto, taj mali princ ce doci za jedno 50 godina na presto, sto znaci da ce i za 50 godina Britanija biti kraljevina. Toliko o prevazdjenosti kraljevine. Stvarno su prevazidjene sve evropske kraljevine i stvarno je Srbija jedina napredna zemlja, pored toga sto ima svoju zivu dinastiju i to kod kuce. A paraziti? Ijao koliko ima parazita u ovoj zemlji koje mi izdrzavamo a nikome ne trebaju. Kralj bar treba naciji i treba da je prestavlja u inostranstvu. Svi bi se u ovoj zemlji osecali bolje kada bi Srbija bila kraljevina i kada bi Srbi voleli svoju dinastiju, jer je ona samo nasa - srpska
(Petar, 22. jul 2013 23:51)

Ne znam sta je gore, biti pokretna imovina predstavnika ili nasledna imovina jednog Kralja.

proxima centauri

pre 10 godina

Prema komentarima jasno je da su komunjare u ubedljivoj vecini.......
(Crni Gruja, 22. jul 2013 23:14)

Greska, u ubedljivoj vecini su REPUBLIKANCI, na tvoju veliku zalost.
Prijatno i laku noc ti zelim.

marija

pre 10 godina

(Mujo 11, 22. jul 2013 23:30)

Drago mi je sto ste se javili.
Zavidim Vam na takvoj drzavi, kraljevini.
Pozdrav iz Beograda, svako dobro Vam zelim.

Dictator perpetuus

pre 10 godina

Nije ni cudo kakvih komentara ima, jer mi smo svoje kraljeve i kraljice ubili ili izdali. Malisa da si ziv i zdrav. :)
(Dragan, 23. jul 2013 05:30)


Izdaja? Njihov bedan otpor prema nacistima, a kasnije titoistima, je dokaz zasto su izbrisani sa politicke scene.

Uredjena drzava...

pre 10 godina

To samo pokazuje koliko je Britanija jedna uredjena i bogata zemlja. Letargija nasih gradjana prema ovakvom dogadjaju je normalna i pokazatelj koliko je nas narod ogrezao u bedi i sirotinji, depresiji dubokoj i trebalo bi da se jako zabrinemo za zdravlje nacije. Ovoliko odusevljenje i pracenje kraljevske porodice je samo pokazatelj koliko je narod tamo zadovoljan svojim zivotom, te samim time i raspolozen za radost na svakom koraku, ne muceci se za svakodnevni opstanak kao kod nas. Mi smo izgubili sposobnost radovanja malim stvarima, dogadjajima itd.. Apsolutno je normalno da smo takvi baksuzi, jer nam je i samima zivot vrlo ugrozen i ispod dostojanstva. Ne fali nasem narodu nista, samo postenijih i odgovornijih ljudi na vlasti, malo perspektive i nade, boljeg standarda zivota i mislim da niko ne zna da se raduje, zivi i slavi kao MI ! Trebaju nam dobra vremena, vreme je!

Rognar

pre 10 godina

Haha, pa i prabaka mu je jos ziva i ne pada joj na pamet da preda vlast Carlsu. S obzirom koliko su svi dugovecni, danas rodjeni prestolonaslednik ce doci na vlast....pa mozda za jedno 70 godina!

Marko

pre 10 godina

Ja ne mogu da verujem da je ova vest ovoliko bitna kod nas u Srbiji. Vidim da se i RTS przi na to i da im je prva vest. OK, mozda je . Britancima ovo bitno, ali kakve veze to ima sa nama? Na koji nacin to dvoje doprinose razvoju drustva time sto su napravili dete? Sta ga se dece rodi u Srbiji, pa nije bilo ovoliko prasine ni za jednim detetom...

Zemun grad SPO

pre 10 godina

Juče je krunisan Kralj Belgije, nakon što mu je otac zbog starosti abdicirao, a danas je Vojvotkinja od Kembridža rodila muško dete od 4 kile. Kad to čujem, nezaposlenost od 30%, deficit od 60% i korupcija od 90% me uopšte ne zanimaju.
(Bojan, 22. jul 2013 23:55)

Navodite podatke o stanju u Republici Srbiji. U pomenutim kraljevinama ovi procenti su svedeni na minimum. Ovde je kraljevina ukinuta u teroru i zločinu, iako je bila na strani saveznika i pobednika u II.Sv.ratu, a sve to da bi se uveo jednopartijski sistem. Nakon toga smo živeli na veresiju, oslanjajući se na Berlinski zid i podelu sveta. U toj državi mišljenje o ključnim pitanjima je nametano od strane jednog čoveka, a slobode da se drugačije misli nije bilo. Tako smo "dresirani" pola veka da vođa misli umesto nas, što su nakon njegove smrti iskoristili komuno-nacionalni režimi u Beogradu i Zagrebu, gurnuvši nas u besmislene ratove. Kada govorimo o Srbiji, ona danas živi posledice tih ratova i poraza, puna negativnih elemenata koji se odupiru promeni sistema, kojeg je Milošević kriminalno modifikovao devedesetih godina. Njegov mirni pad je bio ucenjen zadržavanjem tog sistema, što su lideri DOS-a prihvatili i tako srušili šansu za demokratski preobražaj Srbije. Sada smo se prepustili pristupnim mehanizmima EU, što je šansa za promenu sistema i uvod u normalniji život.

Branislav J. Ciric

pre 10 godina

"Greska, u ubedljivoj vecini su REPUBLIKANCI, na tvoju veliku zalost.
Prijatno i laku noc ti zelim.
(proxima centauri, 23. jul 2013 00:00)"

Pa,proxima centauri,objasnite,iz vase stelarne perspektive,kako kao pravi REPUBLIKANCI trpite vlast predsednika Srbije koji nema legitimitet(daleko manje od 50% gkasaca je ucestvovalo na predsednickim izborima)?
Nikolic,Tadic i svi predsednici Srbije imaju ili su imali daleko manju podrsku gradjana nego sto je imaju monarsi u evropskim monarhijama,a niko od njoh nije zbog toga mogao biti smenjen,na legalan nacin.Toliko o REPUBLICI u Srbiji.

mattko

pre 10 godina

@srpski republikanac
Vase reci o ljubavi prema 20 ucenika matematicke gimnazije su cista floskula. Sta ste uradili za njih?
Da li je bitno sta Vi mislite o rodjenju buduceg kralja Britanske Imperije?
Ako Vas ne zanima tolika halabuka oko tog dogajaja, citajte knjige o Republici! Ovo je medijski dogajaj koji sluzi za pokretanje potrosnje, opustanje stanovnistva, i u svakom slucaju je bolja zabava za siroke narodne mase od gledanja Farme!

zoran

pre 10 godina

Kakvo divljenje prema kraljevskoj familiji i njihovoj tradiciji. Kako pljuvanje po sopstvenom narodu od nekih koji sve "razumeju", ali ne znaju koliko zla je ta monarhija nanela po svetu, vekovima unazad. Sta rade i dan danas i kakav uticaj vrse na politichka desavanja.
Dete ko dete... neka je zivo i zdravo, ali nemojte mi ovde uzdizati familiju koja se obogatila na krvi i robovlasnichkom "biznisu' i sada nam prodaje uzvisenost.
Englezima je muka od njih, ali gledaj ti uzvishene Srbe kako se spremni da se poklone.

Gde je Nusic da napise koju rec o takvima...

sasa

pre 10 godina

Kralj je srednjevekovna zaostavstina koja je prezivela burzoaske revolucije. Svedski kralj je trosio narodne pare na jugoslovenske nocne klubove po Stockholmu dok je bio mlad, a sad se navodno kaje za prevaru porodice kad je omatorio. Osim toga, u mnogim zemljama su kraljevske porodice izvor snobizma, rasizma i kolonijalizma. A da podsetim da su srpski kraljevi bili diktatori kao in Tito, pa nemojte sad da ih velicate. Da ste ziveli pre 100 godina, ne biste voleli kralja, nisu se ljudi dzabe uclanjivali u komunisticku partiju i rizikovali da odu u zatvor, rintali su za koricu hleba. Kralj je nepotreban trosak za budzet odnosno za dzep naroda i sve te pretpostavke o kralju koji moze da poboljsa imidz Srbije jesu zablude. Evo kralj je ziv u Srbiji i bez zvanicne titule moze da obilazi druge kraljevske porodice i da uhvati veze sa politicarima na zapadu, i jel uradio to i jel poboljsao imidz Srbije? Nije. Cinjenica je da mediji u Srbiji namecu narodu odredjene vesti iako se vec juce videlo po komentarima na B92 i Blicu da narod pravi sprdnju sa takvim vestima koje se uopste nas ne ticu. Mi imamo mnogo vece probleme koji se ticu ekonomije i umiranja po Srbiji, a oni prave vesti o kraljevskim porodicama, ali novinari nisu gladni, a sigurno ne vlasnici medija.

miro split

pre 10 godina

@Mujo
Je l' se ti sprdaš rode?Da bi nam svima bilo bolje kad bi u ovim našim državama na ovom prostoru vladali mornasi Aj baš da vidimo kako bi se zvali?
U Srbiji mogu birat između Obrenovića i Karađorđevića,a šta ćemo mi ostali?
Slovenci bi imali Janeza Janšu prvog posvećenog koruptivnom milošću,mi u Hrvatskoj bi imali dinastičku borbu između Keruma Hektora i Tuđmana drugog nejakog,a tek Bosna,ona bi imala trijumfat.Radmanović Prvovjenčani,sultan Izvanbegović silni i Komšić bezemljaš,Makendonci bi imali Aleksandra Skenderbega,a Kosovo već sad ima svog kralja heroina.
Đava te neodnija i tebe i tvoj red i disciplinu koje donose ovakve krunisane glave.Bogati nema veći divljaka na Jadranu nego šta su ovi mladi Britanci,nepoštivaju ničiju tradiciju i nasljeđe,a sad bi se cili svit triba klanjat njihovom malom cmizdravcu.

Munja

pre 10 godina

@srpski republikanac

To je zato sto novinarstvo po udzbeniku ne postoji u Srbiji vec samo senzacionalizam. Sarene, nebitne vesti za skupljanje paznje i novca od gradjana Srbije. Zaglupljivanje vec ispranih mozgova.

Novosađanin NS

pre 10 godina

@Dragan, Milan:

Da malo bolje poznajete istoriju, začudili biste se koliko su svojih krunisanih glava ili predsednika ubili Francuzi,
Amerikanci, pa i ti Englezi.

proxima centauri

pre 10 godina

(Branislav J. Ciric, 23. jul 2013 09:55)

Iz svoje "stelarne" perspektive ja to vidim na sledeci nacin :
1. Republika Srbija ima los Ustav koji je donet na problematican nacin.
(Jedina korist od njega je sto ga je sad moguce promeniti u Skupstini ).
2.Ima los izborni zakon koji omogucava formiranje neprincipijelnih koalicija
(cemu znacajno doprinose i stranke koje su na te koalicije spremne ).
3.Predsednik republike se bira vecinom 50%+1 od izaslih biraca (smatram da je to u redu, s obzirom na ustavna ovlascenja koja predsednik ima).
Zakljucak bi bio da je Republika Srbija jedna veoma lose uredjena republika, ali ipak republika.
Svoje nezadovoljstvo sam iskazala "belim listicem" na proslim izborima.
Ocekujem da ce gradjani u buducnosti menjati svoju republiku na bolje. Oni su nosioci suvereniteta, te imaju MOC da SMENE SVAKOG. Suverena, koji je dat od boga, ne mogu da smane, ali mogu da ga ubiju ( sto su do sada ucinili dva puta, atentat u Marseju ne racunam).
JA SAM UBEDJENI REPUBLIKANAC, jer duboko verujem da se ljudi RADJAJU JEDNAKI U PRAVIMA i DA PUNOLETSTVOM DOBIJAJU PRAVO DA BIRAJU I BUDU BIRANI.
Citavo moje bice ne moze da prihvati ideju da SE BILO KO rodja sa vecim (ili manjim) pravima.
P.S. Treba li da napomenem da sam ateista, ili je to jasno samo po sebi?

marija

pre 10 godina

(proxima centauri, 23. jul 2013 15:11)

Tvoje samouverenje me dovodi u nestrpljenje.
Da imas pameti, izvinjavam se, ne bi bila - beli listic, pa se time dovodi u pitanje i opredeljenje - republikanac, ateizam je tipican za takve likove, a - jednakost je marksisticka glupost koju pobijaju osnovni zakoni prirode, dakle cista utopija, sto je davno dokazano i u praksi i u teoriji.

ps. Beli listic je tadasnji LDPovac koji je shvatio da Ceda nece pobediti na izborima u Srbiji, ili bar ne njegova politika priznanja KiM.

marija

pre 10 godina

(proxima centauri, 23. jul 2013 15:11)

Tvoje samouverenje me dovodi u nestrpljenje.
Da imas pameti, izvinjavam se, ne bi bila - beli listic, pa se time dovodi u pitanje i opredeljenje - republikanac, ateizam je tipican za takve likove, a - jednakost je marksisticka glupost koju pobijaju osnovni zakoni prirode, dakle cista utopija, sto je davno dokazano i u praksi i u teoriji.

ps. Beli listic je tadasnji LDPovac koji je shvatio da Ceda nece pobediti na izborima u Srbiji, ili bar ne njegova politika priznanja KiM.