Testovi

Četvrtak, 18.07.2013.

19:25

Uporedni test: Toyota Auris - benzin, dizel i hibrid

Izvor: B92

Uporedni test: Toyota Auris - benzin, dizel i hibrid IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

27 Komentari

Sortiraj po:

Srecko Ostojic

pre 7 godina

Vozio Toyotu Auris 2008 god, 1,4d4d 7 god i nisam zadovoljan, nego prezadovoljan. Presao tacno 290 hiljada km i nista, ali bas nista nisam menjao na njoj. Redovno odrzavan u seevisu, zamena ulja i filtera i po jednom menjani diskovi i naravno plocice, ali to je potrosni materijal. Inace vazim za veoma ostrog. Sada pazario novi model Aurisa sa istim motorom starog 3 god. Razlika je ocigledna. Novi model je za dve klase bolji auto i unutrasnjosti i spoljasnosti, a imam osecaj i da je motor flesibilniji. Znaci.pun pogodat sa ovim modelom. Ko kaze da je prosli model lepsi u najmanju ruku los je poznavalac auta.

Dejan

pre 10 godina

Imam Aurisa 1,6 benzinca 132ks, 2008 godište sa sekvenc menjačem, nivo opreme Sol, 75000km do sad. Troškovi, samo redovno održavanje koje radim u Toyota servisu. Fabrički akumulator sam zamenio prošle godine. Jesam li napomenuo da se vozi u Sibiru (Tjumenj) gde se zimi spusti i do -41 a uredno je oko -25. Nemam garažu! JOš se nije desilo da mi zimi ujuto ne upali. Nije raketa ali ostavlja i mnogo veću bratiju iza sebe. Za sada nemam nameru da ga menjam. Najlakše ću ga opisati u dve reči DERI-PERI

Dinko2

pre 10 godina

Moje iskustvo 2: Nabavka novog automobila koji će praviti predpostavljenih 18000 milja/ 29000 km. godisnje. Lično sam bio u prilog hibridnog pogona jer bi ušteda na gorivu u ovom slučaju bila veća od 1000 dolara godišnje, ali u to vrijeme se pojavio najjeftiniji hibrid na tržištu i olakšao moje dileme – Honda Insight kupljena u junu 2009 me je koštala ukupno 21000 dolara. Iako se računa u male automobile, Honda zadovoljava sve moje potrebe – najviše dvije osobe (rijetko), prostor za prtljag dovoljan a uz oborena zadnja sjedišta izuzetan. Najmanje 4 puta godišnje vozim ovaj auto 1200 milja / 2000 km. jedan smjer u „cugu“ bez da sam slomljen. Automatska klima, ABS i elektronska kontrola stabilizacije serijski. Prema Hondi, Toyota Prius izgleda kao rasipnik (veća cijena koju nešto manja potrošnja ne opravdava). Moja potrošnja u Hondi je izmedju 4.7 i 6.2 litra/100km. Prosječna potrošnja od dana nabavke (poslije 4 godine i 78000 milja/125000 km. – nula kvarova) je 5.6 l/100 km. Osmijeh mi ne silazi s lica cijelim putem do banke.
Hibridni automobili imaju puno opravdanje, al je malo onih koji su spremni da zaštitu čovjekove sredine plate iz vlastitog džepa. Honda je pokazala da se hibrid može jeftino praviti i prodavati, ali, nažalost prodajni brojevi u USA nisu zadovoljavajuci – ko ovdje kupuje hibrid pomisli automatski na Prius. Uz sve bogatiju ponudu hibrida (Ford C-Max hibrid) za nadati se je da će cijene hibrida postati razumnije i da je vrijeme „žednih“ auta na zalazu.

Dinko

pre 10 godina

Hibridni automobili su, nažalost, preskupi. U Evropi, uz dominaciju malih dizela i gdje je dizel gorivo (a tu i tamo se sipa i lož-ulje) mnogo jeftinije nego benzin, hibridi nemaju ni previše smisla, čak ako se zanemare auti koji se tjeraju na gas. Ima znakova da neki proizvođači razmišljaju o dizel-hibrid pogonu, ali ne izgleda da ta kombinacija ima puno smisla.
U USA je situacija prilično drugačija i hibrid pogon dobiva na zamahu. Dizel gorivo je uvijek dosta skuplje nego benzin i na dizel voze kamioni (i Jetta TDI koju vozi poneki nepreobraćeni doseljenik). Uz povećanje cijene goriva, Amerikanci počinju osjećati bol koji izazivaju auti koji mnogo troše. Ali ako se napravi ozbiljna računica, u mnogo slučajeva hibrid ne opravdava ulaganje kroz uštedu goriva.
Moje iskustvo 1: U oktobru 2008 (novi automobili se jednostavno nisu prodavali) kupio sam Ford Fusion SE i platio (sve uključeno, na cesti) 18000 dolara. Fusion hibrid bi me tada koštao 26000. Uz projektovanu godišnju upotrebu od 10000 milja / 16000 km i prosječnu potrošnju od

Nemanja

pre 10 godina

@Komentator, 22. jul 2013 01:06)
Po meni Auris, zato sto je servis relativno jeftin, pouzdanost bolja od Golfove, i sto je za mene jako bitno, Toyote se ne kradu. Golf kupis za 20000 i moras da mu ugradis bar jos 600 evra zastite i da ga oblepis nalepnicama da bi ga bar malo zaobisli, a kasko je neizostavan, jer tih 600 evra ne vrede nista ako su resili da ga ukradu. Kvalitetni su i jedan i drugi, u dizajnu nista spektakularno (Auris je zaista ruzan i lepsa je prosla generacija po meni), a cene drze odlicno i jedan i drugi.

Komentator

pre 10 godina

I šta je bolje sad? Golf VII 1.6 TDI od 105 KS za 20000 evra u osnovnoj trendline opremi ili Auris 1.4D za 19700 evra u sport opremi? Ovi hibridi i benzinci me totalno ne interesuju. Sumnjam da 1.6 benzinac trosi manje od 9 litara po gradu,a verovatno to ide i na 10 sa težom nogom na gasu.
Isto ubrzanje ima 1.2 TSI od 105 KS, nekih 10 sec do 100. Pored svega, Auris je objektivno mnogo ružan auto, a Golf je opet malo uštogljen, ali s druge strane drži bolje cenu, mada ni polovne Toyote ne koštaju malo, ali se teže prodaju. Izgleda da svaki vredi onoliko koliko košta i kako tržište diktira?

Mačak

pre 10 godina

Može li neko ko se zaista razume u automobile da mi napravi listu od 5 najboljih automobila u Golf klasi?
(Moša, 18. jul 2013 21:42) - Svi su dobri. Kupovina zavisi od servisa, cijene i troškova održavanja.

aca

pre 10 godina

Može li neko ko se zaista razume u automobile da mi napravi listu od 5 najboljih automobila u Golf klasi?
(Moša, 18. jul 2013 21:42)

Po mom skromnom mišljenju, koje nemoj uzimati preozbiljno evo ovako:
1.Honda Civic
Audi A3
Toyota Auris (mada toyota stvarno nije više ono što je nekad bila)
Mercedes B klase
Mazda 3

Hondu sam stavio na prvo mesto jer je po svemu bez premca u klasi, po mom mišljenju. Ostale primerke koje sam naveo su po menu svi tu negde. Malo mi je falilo da stavim merc na 2. mesto ali je to opet neki drugi cenovni rang, pa rekoh neću. Znam da će mnogi reći da A klasa nije u golf klasi ali da se ne lažemo jeste jer se radi o 4.3m dugačkom autu!

Bmw 1 nikako ne može u ovo društvo jer ne pruža dovoljno prostora. Razmišljao sam se da li i Golfa da stavim ali ipak reših da ga izostavim. Da si rekao da ti sastavim top6 listu, svakako bi golfa ubacio. Dobar auto (sa bezobraznim cenama)

Ja

pre 10 godina

Kupio sam Aurisa 1,4 D 2009 i u Luna opremi ga platio 16500 evra (5 vrata). U terra opremi je bio 15000 evra. Mislim da je trenutna cena previsoka, sto je i razumljivo s obzirom da se odnos jen-evro promeiuo skoro 2 puta u poslednjih 5 godina (doduse sada je odnos nesto povoljniji za kupovinu japanskih automobila). Tada je Auris u 1,5 benzinskoj verziji u Japanu kostao oko 9600 evra (Yaris je bio iznad 6000 evra).
S obzirom da 95% vremena provodim u gradu za mene je ovaj motor i vise nego dovoljan. Potrosnja u Novom Sadu mi je ispod 6 litara kratke gradske voznje. Na otvorenom sam najminimalniju potrosnju uspeo da spustim na 4,2 l/100 km (realna potrosnja, ne po board kompjuteru) vozeci maksimalno dozvoljenom brzinom (grad 50, na otvorenom 80, autoput 120 kph). Razlika izmedju mnogo zustrije voznje na otvorenom i maksimalno ekonomicne na istoj relaciji je mala 4,6 protiv 4,2 litre na 100 km. Cak i broj osoba i kolicina prtljaga ne utice toliko na potrosnju koliko na primer u Grande Puntu 1,2 8v.
Ako budem imao prilike, probacu i novog Aurisa sa 1,4D motorom pa cu javiti kakve su razlike po mom misljenju.

Milan

pre 10 godina

Dizem palac za benzinca 1.6l/132ks. cuo sam od par poznanika da je to zaista sjajan motor, ali danas najjaci i najelasticniji atmosferski motor u klasi 1.6l ima Hyndai 1.6lGDI, licno sam vozio novi i30 sa ti motorom i bio sam fasciniran, motor radi na samo 1000 o/min i bez muke povlaci u 6 brzini, toliko sam se odusevio da sam ga po pitanju snage i performansi mogao uporediti sa recimo 1.4tsi/122ks motorom u Golfu. Japanci i koreanci su cudo, gaze sve pred sobom.

Mačak

pre 10 godina

Ovo je preskupo. 19200€ za malog dizela u srednjoj opremi. Ja bih lično sačekao Mazdu 3, ili uzeo nekog evropljanina sa full opremom i snažnim dizelom.

Jap

pre 10 godina

@(Dikh tu kava, 18. jul 2013 10:03)

Slažem se. Pričam za benzin ne za dizel. Nema nikakve razlike u benzinu u Srbiji i u ostalim državama. Za prljavi i smrdljivi dizel nemam pojma.

Avensis

pre 10 godina

Slazem se za 1,6 valvematic, 132KS da je odlican izbor, zivahan, vozim ga u novom avensisu, koji je preko 150kg tezi i vuce sasvim ok, cak i kod preticanja na visim obrtajima je odlican. za one koji najcesce voze sami, i bez nekog opterecenja, do 25000km godisnje, idealan izbor. Redovan servis vrlo pristupacan

Gavrilovic

pre 10 godina

Mozda nekom ovo auto odgovara ali meni ne. Pre su barem kopirali pa je i licilo na nesto. Ovo sada kao da je dete neko crtalo. Ni finese, ni duse ni prakticnosti. Auto manji, slabije opremljen a vise kosta?!? Nije mi jasno ako su ovi modeli novi i testirani skoro zasto se na slikama vidi drvece bez lisca (nisam siguran ali kao da je slikano u zimskom periodu).

Petrolhead

pre 10 godina

"Na gas se greje,
na dizel se ore,
na benzin se vozi!"
J. Clarkson
Dodao bih: na struju se vrši egzekucija još uvek u nekim državama SAD.
@Dikh tu kava
Pre dve nedelje sam bio "preko" na odmoru. Pun gepek, cela familija, autoput 120Km/h do 140Km/h sa uključenom klimom, motor 2.0L i 135 "konja" + lokalna destinacija, prešao okruglo 2000Km, potrošio 160L bezolovnog. 8l na 100Km. Pa, sada neka svako izvlači zaključak.

Dikh tu kava

pre 10 godina

Vozio 1.4 d4d, kratko. Subjektivno: za grad - sasvim završava posao (malo se nećka dok se ne uključi turbina, ali bože moj). Ne verujem da je išta neprikladniji i za putovanja. Unutra sam imao čudan osećaj. Kao da sam se vratio u prošlost, iako su materijali kvalitetniji nego ikad (u komparaciji sa prethodnim Aurisima). Vozačka pozicija konačno sasvim dobra, sa hodom sedišta za pohvalu. Ono što nije za pohvalu jeste prilično mali hod volana po dubini i to što je Toyota uspela da joj novi model ima manje mesta nazad nego stari (lako se da proveriti). A lično, uspela je i da joj prethodni model bude lepši. Opet subjektivno, naravno. Takođe, ne bih da pravim komparacije sa bilo kojim drugim konkurentima, prosto jer bi to odvelo u pogrešnom smeru.
Ono što je najbitnije kod ovog modela je poslednji pasus: "Ovaj Auris košta 19.200 evra." Tu bi se svaka dalja priča završila. Lično, sklon sam da poverujem da bi 1.6 benz bio mnogo racionalnija alternativa. A pakete opreme takođe ne bih da komentarišem, to da isti paket opreme ne znači i istu opremu za različite motore, to nigde nisam video.

P.S. Predlažem da se konačno ozbiljno istraži ovo: "... sa našim gorivom, blago rečeno sumnjivog kvaliteta?" Ovaj argument koriste svi: prodavci novih, polovnih kola, auto-delova.. servisni intervali se skraćuju.. Već su neki istraživali, pa nisu našli neka odstupanja. Bez ozbiljne analize, sve se svodi na: "sipao sam preko, motor bolje vuče", itd. A to ne vodi ničemu i sve nas zbunjuje.

Dex

pre 10 godina

Konacno jedan OBJEKTIVAN test Aurisa. Svaka cast redakciji B92 i Automagazinu. Pogotovo je objektivan deo o motoru 1.6 Valvematic, koji je nagrdjen od strane mnogih, a u stvari je odlican, jak i elastican motor u svim rezimima voznje. Poigrava se sa karoserijom Aurisa, i turbo motor je zasad nepotreban. Druzio sam se sa ovim automobilom 7 dana i moja zapazanja su identicna. Motor 1.6 je odlican, cak u nekim situacijama i previse dinamican za prosecnog vozaca. I sve to uz umerenu potrosnju. U spicu, u najgoroj guzvi u Beogradu, u strogom centru grada potrosnja nikad nije presla 8,5 litara u stani kreni voznji sa ukljucenim klima uredjajem i vise putnika u vozilu. To je odlican rezultat.Prosek moze da bude i 7 litara sa lakom nogom na gasu, a cak i 4,3 litre na magistralnim putevima. Donekle se slazem sa vecinom testova na netu koji kazu da je Golf VII kralj segmenta, ali mu je i cena ogromna. U nekim paketima opreme za jednog Golfa mozete kupiti dva najjeftinija Aurisa sto je nonsens. Za ove novce ovo je jedan od najboljih automobila C segmenta.

rade

pre 10 godina

Bez ikakve dileme kupio bih benzinca od 132 KS (mada sada nisam pri parama, a i imam auto kojim sam zadovoljan). Mislim da ne stoji da je cena visoka, cak i u odnosu na korejsku konkurenciju. Auto odlicno drzi cestu i relativno kvalitetni su materijali. Sa drugim nivoom opreme benzinac od 132 KS se moze kupiti za 16 000 evra. Kia Ceed sa 10 KS manje i priblizno slicnom opremom je samo 1300 evra jeftinija.

alfista

pre 10 godina

Toyota kao Toyota - solidna, dobra, dosadna do bola.

Najjači je sat - isti od Corolle iz 1981. do Lexusa iz 2013. :) to im polako postaje zaštitni znak - kao simbol elektronskog uspona Japana i dominacije istočne elektronike nad evropskom analogijom tokom 80-ih i 90-ih.

Alex

pre 10 godina

E sad procitajte rubriku o Golfu VII pa recite da li ljudi koji testiraju ove automobile nisu pristrasni.Golf je "odlicnog kvaliteta, sofisticiran, savrseno uskladjen, vrhunski funkcionalan sa elasticnim motorom i do izražaja je došao vrhunski inženjering koji je omogućio sportske slobode ali i porodičan komfor" dok je Auris "asketski jednostavan i ima puno uspavanih povrsina a malo simetrije kao i da ima malo mesta za dvometrase na zadnjim sedistima".Bas me interesuje koliko ste dobili besplatnih karting vaucera u Autokomercu.....

građanin nepokorni

pre 10 godina

Otišao sam do salona pre desetak dana i vozio sam i novi Auris i novi Yaris.
Auris je odlično napravljen, odlično leži, zaista je kvalitetan po svim pitanjima.
Ali, problem je sa prostorom! Ja sam visok 190 i imam 100kg, osećao sam se veoma skučeno. Ono što me je šokiralo je što sam neposredno posle toga vozio novi Jaris, koji je osetno kraći i manji automobil, ali se u njemu nisam ni u jednom trenutku osećao skučeno.
Ne sumnjam da Auris vredi toliko novca, ali malo se glupo čovek oseća kada plati 19.000€ i na zadnjim vratima dobije kurblu za otvaranje prozora.
Mislim da je politika cena nešto čime bi trebalo da se pozabave, jer im je koreanska konkurencija opasno podigla nivo dobijenog za uloženi novac.

Dikh tu kava

pre 10 godina

Vozio 1.4 d4d, kratko. Subjektivno: za grad - sasvim završava posao (malo se nećka dok se ne uključi turbina, ali bože moj). Ne verujem da je išta neprikladniji i za putovanja. Unutra sam imao čudan osećaj. Kao da sam se vratio u prošlost, iako su materijali kvalitetniji nego ikad (u komparaciji sa prethodnim Aurisima). Vozačka pozicija konačno sasvim dobra, sa hodom sedišta za pohvalu. Ono što nije za pohvalu jeste prilično mali hod volana po dubini i to što je Toyota uspela da joj novi model ima manje mesta nazad nego stari (lako se da proveriti). A lično, uspela je i da joj prethodni model bude lepši. Opet subjektivno, naravno. Takođe, ne bih da pravim komparacije sa bilo kojim drugim konkurentima, prosto jer bi to odvelo u pogrešnom smeru.
Ono što je najbitnije kod ovog modela je poslednji pasus: "Ovaj Auris košta 19.200 evra." Tu bi se svaka dalja priča završila. Lično, sklon sam da poverujem da bi 1.6 benz bio mnogo racionalnija alternativa. A pakete opreme takođe ne bih da komentarišem, to da isti paket opreme ne znači i istu opremu za različite motore, to nigde nisam video.

P.S. Predlažem da se konačno ozbiljno istraži ovo: "... sa našim gorivom, blago rečeno sumnjivog kvaliteta?" Ovaj argument koriste svi: prodavci novih, polovnih kola, auto-delova.. servisni intervali se skraćuju.. Već su neki istraživali, pa nisu našli neka odstupanja. Bez ozbiljne analize, sve se svodi na: "sipao sam preko, motor bolje vuče", itd. A to ne vodi ničemu i sve nas zbunjuje.

građanin nepokorni

pre 10 godina

Otišao sam do salona pre desetak dana i vozio sam i novi Auris i novi Yaris.
Auris je odlično napravljen, odlično leži, zaista je kvalitetan po svim pitanjima.
Ali, problem je sa prostorom! Ja sam visok 190 i imam 100kg, osećao sam se veoma skučeno. Ono što me je šokiralo je što sam neposredno posle toga vozio novi Jaris, koji je osetno kraći i manji automobil, ali se u njemu nisam ni u jednom trenutku osećao skučeno.
Ne sumnjam da Auris vredi toliko novca, ali malo se glupo čovek oseća kada plati 19.000€ i na zadnjim vratima dobije kurblu za otvaranje prozora.
Mislim da je politika cena nešto čime bi trebalo da se pozabave, jer im je koreanska konkurencija opasno podigla nivo dobijenog za uloženi novac.

Dex

pre 10 godina

Konacno jedan OBJEKTIVAN test Aurisa. Svaka cast redakciji B92 i Automagazinu. Pogotovo je objektivan deo o motoru 1.6 Valvematic, koji je nagrdjen od strane mnogih, a u stvari je odlican, jak i elastican motor u svim rezimima voznje. Poigrava se sa karoserijom Aurisa, i turbo motor je zasad nepotreban. Druzio sam se sa ovim automobilom 7 dana i moja zapazanja su identicna. Motor 1.6 je odlican, cak u nekim situacijama i previse dinamican za prosecnog vozaca. I sve to uz umerenu potrosnju. U spicu, u najgoroj guzvi u Beogradu, u strogom centru grada potrosnja nikad nije presla 8,5 litara u stani kreni voznji sa ukljucenim klima uredjajem i vise putnika u vozilu. To je odlican rezultat.Prosek moze da bude i 7 litara sa lakom nogom na gasu, a cak i 4,3 litre na magistralnim putevima. Donekle se slazem sa vecinom testova na netu koji kazu da je Golf VII kralj segmenta, ali mu je i cena ogromna. U nekim paketima opreme za jednog Golfa mozete kupiti dva najjeftinija Aurisa sto je nonsens. Za ove novce ovo je jedan od najboljih automobila C segmenta.

Alex

pre 10 godina

E sad procitajte rubriku o Golfu VII pa recite da li ljudi koji testiraju ove automobile nisu pristrasni.Golf je "odlicnog kvaliteta, sofisticiran, savrseno uskladjen, vrhunski funkcionalan sa elasticnim motorom i do izražaja je došao vrhunski inženjering koji je omogućio sportske slobode ali i porodičan komfor" dok je Auris "asketski jednostavan i ima puno uspavanih povrsina a malo simetrije kao i da ima malo mesta za dvometrase na zadnjim sedistima".Bas me interesuje koliko ste dobili besplatnih karting vaucera u Autokomercu.....

Avensis

pre 10 godina

Slazem se za 1,6 valvematic, 132KS da je odlican izbor, zivahan, vozim ga u novom avensisu, koji je preko 150kg tezi i vuce sasvim ok, cak i kod preticanja na visim obrtajima je odlican. za one koji najcesce voze sami, i bez nekog opterecenja, do 25000km godisnje, idealan izbor. Redovan servis vrlo pristupacan

alfista

pre 10 godina

Toyota kao Toyota - solidna, dobra, dosadna do bola.

Najjači je sat - isti od Corolle iz 1981. do Lexusa iz 2013. :) to im polako postaje zaštitni znak - kao simbol elektronskog uspona Japana i dominacije istočne elektronike nad evropskom analogijom tokom 80-ih i 90-ih.

rade

pre 10 godina

Bez ikakve dileme kupio bih benzinca od 132 KS (mada sada nisam pri parama, a i imam auto kojim sam zadovoljan). Mislim da ne stoji da je cena visoka, cak i u odnosu na korejsku konkurenciju. Auto odlicno drzi cestu i relativno kvalitetni su materijali. Sa drugim nivoom opreme benzinac od 132 KS se moze kupiti za 16 000 evra. Kia Ceed sa 10 KS manje i priblizno slicnom opremom je samo 1300 evra jeftinija.

Dejan

pre 10 godina

Imam Aurisa 1,6 benzinca 132ks, 2008 godište sa sekvenc menjačem, nivo opreme Sol, 75000km do sad. Troškovi, samo redovno održavanje koje radim u Toyota servisu. Fabrički akumulator sam zamenio prošle godine. Jesam li napomenuo da se vozi u Sibiru (Tjumenj) gde se zimi spusti i do -41 a uredno je oko -25. Nemam garažu! JOš se nije desilo da mi zimi ujuto ne upali. Nije raketa ali ostavlja i mnogo veću bratiju iza sebe. Za sada nemam nameru da ga menjam. Najlakše ću ga opisati u dve reči DERI-PERI

Milan

pre 10 godina

Dizem palac za benzinca 1.6l/132ks. cuo sam od par poznanika da je to zaista sjajan motor, ali danas najjaci i najelasticniji atmosferski motor u klasi 1.6l ima Hyndai 1.6lGDI, licno sam vozio novi i30 sa ti motorom i bio sam fasciniran, motor radi na samo 1000 o/min i bez muke povlaci u 6 brzini, toliko sam se odusevio da sam ga po pitanju snage i performansi mogao uporediti sa recimo 1.4tsi/122ks motorom u Golfu. Japanci i koreanci su cudo, gaze sve pred sobom.

Ja

pre 10 godina

Kupio sam Aurisa 1,4 D 2009 i u Luna opremi ga platio 16500 evra (5 vrata). U terra opremi je bio 15000 evra. Mislim da je trenutna cena previsoka, sto je i razumljivo s obzirom da se odnos jen-evro promeiuo skoro 2 puta u poslednjih 5 godina (doduse sada je odnos nesto povoljniji za kupovinu japanskih automobila). Tada je Auris u 1,5 benzinskoj verziji u Japanu kostao oko 9600 evra (Yaris je bio iznad 6000 evra).
S obzirom da 95% vremena provodim u gradu za mene je ovaj motor i vise nego dovoljan. Potrosnja u Novom Sadu mi je ispod 6 litara kratke gradske voznje. Na otvorenom sam najminimalniju potrosnju uspeo da spustim na 4,2 l/100 km (realna potrosnja, ne po board kompjuteru) vozeci maksimalno dozvoljenom brzinom (grad 50, na otvorenom 80, autoput 120 kph). Razlika izmedju mnogo zustrije voznje na otvorenom i maksimalno ekonomicne na istoj relaciji je mala 4,6 protiv 4,2 litre na 100 km. Cak i broj osoba i kolicina prtljaga ne utice toliko na potrosnju koliko na primer u Grande Puntu 1,2 8v.
Ako budem imao prilike, probacu i novog Aurisa sa 1,4D motorom pa cu javiti kakve su razlike po mom misljenju.

Petrolhead

pre 10 godina

"Na gas se greje,
na dizel se ore,
na benzin se vozi!"
J. Clarkson
Dodao bih: na struju se vrši egzekucija još uvek u nekim državama SAD.
@Dikh tu kava
Pre dve nedelje sam bio "preko" na odmoru. Pun gepek, cela familija, autoput 120Km/h do 140Km/h sa uključenom klimom, motor 2.0L i 135 "konja" + lokalna destinacija, prešao okruglo 2000Km, potrošio 160L bezolovnog. 8l na 100Km. Pa, sada neka svako izvlači zaključak.

Nemanja

pre 10 godina

@Komentator, 22. jul 2013 01:06)
Po meni Auris, zato sto je servis relativno jeftin, pouzdanost bolja od Golfove, i sto je za mene jako bitno, Toyote se ne kradu. Golf kupis za 20000 i moras da mu ugradis bar jos 600 evra zastite i da ga oblepis nalepnicama da bi ga bar malo zaobisli, a kasko je neizostavan, jer tih 600 evra ne vrede nista ako su resili da ga ukradu. Kvalitetni su i jedan i drugi, u dizajnu nista spektakularno (Auris je zaista ruzan i lepsa je prosla generacija po meni), a cene drze odlicno i jedan i drugi.

Jap

pre 10 godina

@(Dikh tu kava, 18. jul 2013 10:03)

Slažem se. Pričam za benzin ne za dizel. Nema nikakve razlike u benzinu u Srbiji i u ostalim državama. Za prljavi i smrdljivi dizel nemam pojma.

Mačak

pre 10 godina

Ovo je preskupo. 19200€ za malog dizela u srednjoj opremi. Ja bih lično sačekao Mazdu 3, ili uzeo nekog evropljanina sa full opremom i snažnim dizelom.

aca

pre 10 godina

Može li neko ko se zaista razume u automobile da mi napravi listu od 5 najboljih automobila u Golf klasi?
(Moša, 18. jul 2013 21:42)

Po mom skromnom mišljenju, koje nemoj uzimati preozbiljno evo ovako:
1.Honda Civic
Audi A3
Toyota Auris (mada toyota stvarno nije više ono što je nekad bila)
Mercedes B klase
Mazda 3

Hondu sam stavio na prvo mesto jer je po svemu bez premca u klasi, po mom mišljenju. Ostale primerke koje sam naveo su po menu svi tu negde. Malo mi je falilo da stavim merc na 2. mesto ali je to opet neki drugi cenovni rang, pa rekoh neću. Znam da će mnogi reći da A klasa nije u golf klasi ali da se ne lažemo jeste jer se radi o 4.3m dugačkom autu!

Bmw 1 nikako ne može u ovo društvo jer ne pruža dovoljno prostora. Razmišljao sam se da li i Golfa da stavim ali ipak reših da ga izostavim. Da si rekao da ti sastavim top6 listu, svakako bi golfa ubacio. Dobar auto (sa bezobraznim cenama)

Dinko2

pre 10 godina

Moje iskustvo 2: Nabavka novog automobila koji će praviti predpostavljenih 18000 milja/ 29000 km. godisnje. Lično sam bio u prilog hibridnog pogona jer bi ušteda na gorivu u ovom slučaju bila veća od 1000 dolara godišnje, ali u to vrijeme se pojavio najjeftiniji hibrid na tržištu i olakšao moje dileme – Honda Insight kupljena u junu 2009 me je koštala ukupno 21000 dolara. Iako se računa u male automobile, Honda zadovoljava sve moje potrebe – najviše dvije osobe (rijetko), prostor za prtljag dovoljan a uz oborena zadnja sjedišta izuzetan. Najmanje 4 puta godišnje vozim ovaj auto 1200 milja / 2000 km. jedan smjer u „cugu“ bez da sam slomljen. Automatska klima, ABS i elektronska kontrola stabilizacije serijski. Prema Hondi, Toyota Prius izgleda kao rasipnik (veća cijena koju nešto manja potrošnja ne opravdava). Moja potrošnja u Hondi je izmedju 4.7 i 6.2 litra/100km. Prosječna potrošnja od dana nabavke (poslije 4 godine i 78000 milja/125000 km. – nula kvarova) je 5.6 l/100 km. Osmijeh mi ne silazi s lica cijelim putem do banke.
Hibridni automobili imaju puno opravdanje, al je malo onih koji su spremni da zaštitu čovjekove sredine plate iz vlastitog džepa. Honda je pokazala da se hibrid može jeftino praviti i prodavati, ali, nažalost prodajni brojevi u USA nisu zadovoljavajuci – ko ovdje kupuje hibrid pomisli automatski na Prius. Uz sve bogatiju ponudu hibrida (Ford C-Max hibrid) za nadati se je da će cijene hibrida postati razumnije i da je vrijeme „žednih“ auta na zalazu.

Gavrilovic

pre 10 godina

Mozda nekom ovo auto odgovara ali meni ne. Pre su barem kopirali pa je i licilo na nesto. Ovo sada kao da je dete neko crtalo. Ni finese, ni duse ni prakticnosti. Auto manji, slabije opremljen a vise kosta?!? Nije mi jasno ako su ovi modeli novi i testirani skoro zasto se na slikama vidi drvece bez lisca (nisam siguran ali kao da je slikano u zimskom periodu).

Mačak

pre 10 godina

Može li neko ko se zaista razume u automobile da mi napravi listu od 5 najboljih automobila u Golf klasi?
(Moša, 18. jul 2013 21:42) - Svi su dobri. Kupovina zavisi od servisa, cijene i troškova održavanja.

Komentator

pre 10 godina

I šta je bolje sad? Golf VII 1.6 TDI od 105 KS za 20000 evra u osnovnoj trendline opremi ili Auris 1.4D za 19700 evra u sport opremi? Ovi hibridi i benzinci me totalno ne interesuju. Sumnjam da 1.6 benzinac trosi manje od 9 litara po gradu,a verovatno to ide i na 10 sa težom nogom na gasu.
Isto ubrzanje ima 1.2 TSI od 105 KS, nekih 10 sec do 100. Pored svega, Auris je objektivno mnogo ružan auto, a Golf je opet malo uštogljen, ali s druge strane drži bolje cenu, mada ni polovne Toyote ne koštaju malo, ali se teže prodaju. Izgleda da svaki vredi onoliko koliko košta i kako tržište diktira?

Dinko

pre 10 godina

Hibridni automobili su, nažalost, preskupi. U Evropi, uz dominaciju malih dizela i gdje je dizel gorivo (a tu i tamo se sipa i lož-ulje) mnogo jeftinije nego benzin, hibridi nemaju ni previše smisla, čak ako se zanemare auti koji se tjeraju na gas. Ima znakova da neki proizvođači razmišljaju o dizel-hibrid pogonu, ali ne izgleda da ta kombinacija ima puno smisla.
U USA je situacija prilično drugačija i hibrid pogon dobiva na zamahu. Dizel gorivo je uvijek dosta skuplje nego benzin i na dizel voze kamioni (i Jetta TDI koju vozi poneki nepreobraćeni doseljenik). Uz povećanje cijene goriva, Amerikanci počinju osjećati bol koji izazivaju auti koji mnogo troše. Ali ako se napravi ozbiljna računica, u mnogo slučajeva hibrid ne opravdava ulaganje kroz uštedu goriva.
Moje iskustvo 1: U oktobru 2008 (novi automobili se jednostavno nisu prodavali) kupio sam Ford Fusion SE i platio (sve uključeno, na cesti) 18000 dolara. Fusion hibrid bi me tada koštao 26000. Uz projektovanu godišnju upotrebu od 10000 milja / 16000 km i prosječnu potrošnju od

Srecko Ostojic

pre 7 godina

Vozio Toyotu Auris 2008 god, 1,4d4d 7 god i nisam zadovoljan, nego prezadovoljan. Presao tacno 290 hiljada km i nista, ali bas nista nisam menjao na njoj. Redovno odrzavan u seevisu, zamena ulja i filtera i po jednom menjani diskovi i naravno plocice, ali to je potrosni materijal. Inace vazim za veoma ostrog. Sada pazario novi model Aurisa sa istim motorom starog 3 god. Razlika je ocigledna. Novi model je za dve klase bolji auto i unutrasnjosti i spoljasnosti, a imam osecaj i da je motor flesibilniji. Znaci.pun pogodat sa ovim modelom. Ko kaze da je prosli model lepsi u najmanju ruku los je poznavalac auta.

Gavrilovic

pre 10 godina

Mozda nekom ovo auto odgovara ali meni ne. Pre su barem kopirali pa je i licilo na nesto. Ovo sada kao da je dete neko crtalo. Ni finese, ni duse ni prakticnosti. Auto manji, slabije opremljen a vise kosta?!? Nije mi jasno ako su ovi modeli novi i testirani skoro zasto se na slikama vidi drvece bez lisca (nisam siguran ali kao da je slikano u zimskom periodu).

Komentator

pre 10 godina

I šta je bolje sad? Golf VII 1.6 TDI od 105 KS za 20000 evra u osnovnoj trendline opremi ili Auris 1.4D za 19700 evra u sport opremi? Ovi hibridi i benzinci me totalno ne interesuju. Sumnjam da 1.6 benzinac trosi manje od 9 litara po gradu,a verovatno to ide i na 10 sa težom nogom na gasu.
Isto ubrzanje ima 1.2 TSI od 105 KS, nekih 10 sec do 100. Pored svega, Auris je objektivno mnogo ružan auto, a Golf je opet malo uštogljen, ali s druge strane drži bolje cenu, mada ni polovne Toyote ne koštaju malo, ali se teže prodaju. Izgleda da svaki vredi onoliko koliko košta i kako tržište diktira?

Jap

pre 10 godina

@(Dikh tu kava, 18. jul 2013 10:03)

Slažem se. Pričam za benzin ne za dizel. Nema nikakve razlike u benzinu u Srbiji i u ostalim državama. Za prljavi i smrdljivi dizel nemam pojma.

alfista

pre 10 godina

Toyota kao Toyota - solidna, dobra, dosadna do bola.

Najjači je sat - isti od Corolle iz 1981. do Lexusa iz 2013. :) to im polako postaje zaštitni znak - kao simbol elektronskog uspona Japana i dominacije istočne elektronike nad evropskom analogijom tokom 80-ih i 90-ih.

aca

pre 10 godina

Može li neko ko se zaista razume u automobile da mi napravi listu od 5 najboljih automobila u Golf klasi?
(Moša, 18. jul 2013 21:42)

Po mom skromnom mišljenju, koje nemoj uzimati preozbiljno evo ovako:
1.Honda Civic
Audi A3
Toyota Auris (mada toyota stvarno nije više ono što je nekad bila)
Mercedes B klase
Mazda 3

Hondu sam stavio na prvo mesto jer je po svemu bez premca u klasi, po mom mišljenju. Ostale primerke koje sam naveo su po menu svi tu negde. Malo mi je falilo da stavim merc na 2. mesto ali je to opet neki drugi cenovni rang, pa rekoh neću. Znam da će mnogi reći da A klasa nije u golf klasi ali da se ne lažemo jeste jer se radi o 4.3m dugačkom autu!

Bmw 1 nikako ne može u ovo društvo jer ne pruža dovoljno prostora. Razmišljao sam se da li i Golfa da stavim ali ipak reših da ga izostavim. Da si rekao da ti sastavim top6 listu, svakako bi golfa ubacio. Dobar auto (sa bezobraznim cenama)

Petrolhead

pre 10 godina

"Na gas se greje,
na dizel se ore,
na benzin se vozi!"
J. Clarkson
Dodao bih: na struju se vrši egzekucija još uvek u nekim državama SAD.
@Dikh tu kava
Pre dve nedelje sam bio "preko" na odmoru. Pun gepek, cela familija, autoput 120Km/h do 140Km/h sa uključenom klimom, motor 2.0L i 135 "konja" + lokalna destinacija, prešao okruglo 2000Km, potrošio 160L bezolovnog. 8l na 100Km. Pa, sada neka svako izvlači zaključak.

Alex

pre 10 godina

E sad procitajte rubriku o Golfu VII pa recite da li ljudi koji testiraju ove automobile nisu pristrasni.Golf je "odlicnog kvaliteta, sofisticiran, savrseno uskladjen, vrhunski funkcionalan sa elasticnim motorom i do izražaja je došao vrhunski inženjering koji je omogućio sportske slobode ali i porodičan komfor" dok je Auris "asketski jednostavan i ima puno uspavanih povrsina a malo simetrije kao i da ima malo mesta za dvometrase na zadnjim sedistima".Bas me interesuje koliko ste dobili besplatnih karting vaucera u Autokomercu.....

Dex

pre 10 godina

Konacno jedan OBJEKTIVAN test Aurisa. Svaka cast redakciji B92 i Automagazinu. Pogotovo je objektivan deo o motoru 1.6 Valvematic, koji je nagrdjen od strane mnogih, a u stvari je odlican, jak i elastican motor u svim rezimima voznje. Poigrava se sa karoserijom Aurisa, i turbo motor je zasad nepotreban. Druzio sam se sa ovim automobilom 7 dana i moja zapazanja su identicna. Motor 1.6 je odlican, cak u nekim situacijama i previse dinamican za prosecnog vozaca. I sve to uz umerenu potrosnju. U spicu, u najgoroj guzvi u Beogradu, u strogom centru grada potrosnja nikad nije presla 8,5 litara u stani kreni voznji sa ukljucenim klima uredjajem i vise putnika u vozilu. To je odlican rezultat.Prosek moze da bude i 7 litara sa lakom nogom na gasu, a cak i 4,3 litre na magistralnim putevima. Donekle se slazem sa vecinom testova na netu koji kazu da je Golf VII kralj segmenta, ali mu je i cena ogromna. U nekim paketima opreme za jednog Golfa mozete kupiti dva najjeftinija Aurisa sto je nonsens. Za ove novce ovo je jedan od najboljih automobila C segmenta.

Milan

pre 10 godina

Dizem palac za benzinca 1.6l/132ks. cuo sam od par poznanika da je to zaista sjajan motor, ali danas najjaci i najelasticniji atmosferski motor u klasi 1.6l ima Hyndai 1.6lGDI, licno sam vozio novi i30 sa ti motorom i bio sam fasciniran, motor radi na samo 1000 o/min i bez muke povlaci u 6 brzini, toliko sam se odusevio da sam ga po pitanju snage i performansi mogao uporediti sa recimo 1.4tsi/122ks motorom u Golfu. Japanci i koreanci su cudo, gaze sve pred sobom.

Mačak

pre 10 godina

Ovo je preskupo. 19200€ za malog dizela u srednjoj opremi. Ja bih lično sačekao Mazdu 3, ili uzeo nekog evropljanina sa full opremom i snažnim dizelom.

građanin nepokorni

pre 10 godina

Otišao sam do salona pre desetak dana i vozio sam i novi Auris i novi Yaris.
Auris je odlično napravljen, odlično leži, zaista je kvalitetan po svim pitanjima.
Ali, problem je sa prostorom! Ja sam visok 190 i imam 100kg, osećao sam se veoma skučeno. Ono što me je šokiralo je što sam neposredno posle toga vozio novi Jaris, koji je osetno kraći i manji automobil, ali se u njemu nisam ni u jednom trenutku osećao skučeno.
Ne sumnjam da Auris vredi toliko novca, ali malo se glupo čovek oseća kada plati 19.000€ i na zadnjim vratima dobije kurblu za otvaranje prozora.
Mislim da je politika cena nešto čime bi trebalo da se pozabave, jer im je koreanska konkurencija opasno podigla nivo dobijenog za uloženi novac.

rade

pre 10 godina

Bez ikakve dileme kupio bih benzinca od 132 KS (mada sada nisam pri parama, a i imam auto kojim sam zadovoljan). Mislim da ne stoji da je cena visoka, cak i u odnosu na korejsku konkurenciju. Auto odlicno drzi cestu i relativno kvalitetni su materijali. Sa drugim nivoom opreme benzinac od 132 KS se moze kupiti za 16 000 evra. Kia Ceed sa 10 KS manje i priblizno slicnom opremom je samo 1300 evra jeftinija.

Dinko

pre 10 godina

Hibridni automobili su, nažalost, preskupi. U Evropi, uz dominaciju malih dizela i gdje je dizel gorivo (a tu i tamo se sipa i lož-ulje) mnogo jeftinije nego benzin, hibridi nemaju ni previše smisla, čak ako se zanemare auti koji se tjeraju na gas. Ima znakova da neki proizvođači razmišljaju o dizel-hibrid pogonu, ali ne izgleda da ta kombinacija ima puno smisla.
U USA je situacija prilično drugačija i hibrid pogon dobiva na zamahu. Dizel gorivo je uvijek dosta skuplje nego benzin i na dizel voze kamioni (i Jetta TDI koju vozi poneki nepreobraćeni doseljenik). Uz povećanje cijene goriva, Amerikanci počinju osjećati bol koji izazivaju auti koji mnogo troše. Ali ako se napravi ozbiljna računica, u mnogo slučajeva hibrid ne opravdava ulaganje kroz uštedu goriva.
Moje iskustvo 1: U oktobru 2008 (novi automobili se jednostavno nisu prodavali) kupio sam Ford Fusion SE i platio (sve uključeno, na cesti) 18000 dolara. Fusion hibrid bi me tada koštao 26000. Uz projektovanu godišnju upotrebu od 10000 milja / 16000 km i prosječnu potrošnju od

Dikh tu kava

pre 10 godina

Vozio 1.4 d4d, kratko. Subjektivno: za grad - sasvim završava posao (malo se nećka dok se ne uključi turbina, ali bože moj). Ne verujem da je išta neprikladniji i za putovanja. Unutra sam imao čudan osećaj. Kao da sam se vratio u prošlost, iako su materijali kvalitetniji nego ikad (u komparaciji sa prethodnim Aurisima). Vozačka pozicija konačno sasvim dobra, sa hodom sedišta za pohvalu. Ono što nije za pohvalu jeste prilično mali hod volana po dubini i to što je Toyota uspela da joj novi model ima manje mesta nazad nego stari (lako se da proveriti). A lično, uspela je i da joj prethodni model bude lepši. Opet subjektivno, naravno. Takođe, ne bih da pravim komparacije sa bilo kojim drugim konkurentima, prosto jer bi to odvelo u pogrešnom smeru.
Ono što je najbitnije kod ovog modela je poslednji pasus: "Ovaj Auris košta 19.200 evra." Tu bi se svaka dalja priča završila. Lično, sklon sam da poverujem da bi 1.6 benz bio mnogo racionalnija alternativa. A pakete opreme takođe ne bih da komentarišem, to da isti paket opreme ne znači i istu opremu za različite motore, to nigde nisam video.

P.S. Predlažem da se konačno ozbiljno istraži ovo: "... sa našim gorivom, blago rečeno sumnjivog kvaliteta?" Ovaj argument koriste svi: prodavci novih, polovnih kola, auto-delova.. servisni intervali se skraćuju.. Već su neki istraživali, pa nisu našli neka odstupanja. Bez ozbiljne analize, sve se svodi na: "sipao sam preko, motor bolje vuče", itd. A to ne vodi ničemu i sve nas zbunjuje.

Ja

pre 10 godina

Kupio sam Aurisa 1,4 D 2009 i u Luna opremi ga platio 16500 evra (5 vrata). U terra opremi je bio 15000 evra. Mislim da je trenutna cena previsoka, sto je i razumljivo s obzirom da se odnos jen-evro promeiuo skoro 2 puta u poslednjih 5 godina (doduse sada je odnos nesto povoljniji za kupovinu japanskih automobila). Tada je Auris u 1,5 benzinskoj verziji u Japanu kostao oko 9600 evra (Yaris je bio iznad 6000 evra).
S obzirom da 95% vremena provodim u gradu za mene je ovaj motor i vise nego dovoljan. Potrosnja u Novom Sadu mi je ispod 6 litara kratke gradske voznje. Na otvorenom sam najminimalniju potrosnju uspeo da spustim na 4,2 l/100 km (realna potrosnja, ne po board kompjuteru) vozeci maksimalno dozvoljenom brzinom (grad 50, na otvorenom 80, autoput 120 kph). Razlika izmedju mnogo zustrije voznje na otvorenom i maksimalno ekonomicne na istoj relaciji je mala 4,6 protiv 4,2 litre na 100 km. Cak i broj osoba i kolicina prtljaga ne utice toliko na potrosnju koliko na primer u Grande Puntu 1,2 8v.
Ako budem imao prilike, probacu i novog Aurisa sa 1,4D motorom pa cu javiti kakve su razlike po mom misljenju.

Avensis

pre 10 godina

Slazem se za 1,6 valvematic, 132KS da je odlican izbor, zivahan, vozim ga u novom avensisu, koji je preko 150kg tezi i vuce sasvim ok, cak i kod preticanja na visim obrtajima je odlican. za one koji najcesce voze sami, i bez nekog opterecenja, do 25000km godisnje, idealan izbor. Redovan servis vrlo pristupacan

Mačak

pre 10 godina

Može li neko ko se zaista razume u automobile da mi napravi listu od 5 najboljih automobila u Golf klasi?
(Moša, 18. jul 2013 21:42) - Svi su dobri. Kupovina zavisi od servisa, cijene i troškova održavanja.

Srecko Ostojic

pre 7 godina

Vozio Toyotu Auris 2008 god, 1,4d4d 7 god i nisam zadovoljan, nego prezadovoljan. Presao tacno 290 hiljada km i nista, ali bas nista nisam menjao na njoj. Redovno odrzavan u seevisu, zamena ulja i filtera i po jednom menjani diskovi i naravno plocice, ali to je potrosni materijal. Inace vazim za veoma ostrog. Sada pazario novi model Aurisa sa istim motorom starog 3 god. Razlika je ocigledna. Novi model je za dve klase bolji auto i unutrasnjosti i spoljasnosti, a imam osecaj i da je motor flesibilniji. Znaci.pun pogodat sa ovim modelom. Ko kaze da je prosli model lepsi u najmanju ruku los je poznavalac auta.

Nemanja

pre 10 godina

@Komentator, 22. jul 2013 01:06)
Po meni Auris, zato sto je servis relativno jeftin, pouzdanost bolja od Golfove, i sto je za mene jako bitno, Toyote se ne kradu. Golf kupis za 20000 i moras da mu ugradis bar jos 600 evra zastite i da ga oblepis nalepnicama da bi ga bar malo zaobisli, a kasko je neizostavan, jer tih 600 evra ne vrede nista ako su resili da ga ukradu. Kvalitetni su i jedan i drugi, u dizajnu nista spektakularno (Auris je zaista ruzan i lepsa je prosla generacija po meni), a cene drze odlicno i jedan i drugi.

Dinko2

pre 10 godina

Moje iskustvo 2: Nabavka novog automobila koji će praviti predpostavljenih 18000 milja/ 29000 km. godisnje. Lično sam bio u prilog hibridnog pogona jer bi ušteda na gorivu u ovom slučaju bila veća od 1000 dolara godišnje, ali u to vrijeme se pojavio najjeftiniji hibrid na tržištu i olakšao moje dileme – Honda Insight kupljena u junu 2009 me je koštala ukupno 21000 dolara. Iako se računa u male automobile, Honda zadovoljava sve moje potrebe – najviše dvije osobe (rijetko), prostor za prtljag dovoljan a uz oborena zadnja sjedišta izuzetan. Najmanje 4 puta godišnje vozim ovaj auto 1200 milja / 2000 km. jedan smjer u „cugu“ bez da sam slomljen. Automatska klima, ABS i elektronska kontrola stabilizacije serijski. Prema Hondi, Toyota Prius izgleda kao rasipnik (veća cijena koju nešto manja potrošnja ne opravdava). Moja potrošnja u Hondi je izmedju 4.7 i 6.2 litra/100km. Prosječna potrošnja od dana nabavke (poslije 4 godine i 78000 milja/125000 km. – nula kvarova) je 5.6 l/100 km. Osmijeh mi ne silazi s lica cijelim putem do banke.
Hibridni automobili imaju puno opravdanje, al je malo onih koji su spremni da zaštitu čovjekove sredine plate iz vlastitog džepa. Honda je pokazala da se hibrid može jeftino praviti i prodavati, ali, nažalost prodajni brojevi u USA nisu zadovoljavajuci – ko ovdje kupuje hibrid pomisli automatski na Prius. Uz sve bogatiju ponudu hibrida (Ford C-Max hibrid) za nadati se je da će cijene hibrida postati razumnije i da je vrijeme „žednih“ auta na zalazu.

Dejan

pre 10 godina

Imam Aurisa 1,6 benzinca 132ks, 2008 godište sa sekvenc menjačem, nivo opreme Sol, 75000km do sad. Troškovi, samo redovno održavanje koje radim u Toyota servisu. Fabrički akumulator sam zamenio prošle godine. Jesam li napomenuo da se vozi u Sibiru (Tjumenj) gde se zimi spusti i do -41 a uredno je oko -25. Nemam garažu! JOš se nije desilo da mi zimi ujuto ne upali. Nije raketa ali ostavlja i mnogo veću bratiju iza sebe. Za sada nemam nameru da ga menjam. Najlakše ću ga opisati u dve reči DERI-PERI