Utorak, 16.07.2013.

14:56

Dačić potpisao, Dikić smenjen

Bratislav Dikić smenjen je sa mesta komandanta Žandarmerije pošto je rešenje o njegovoj smeni potpisao je ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić.

Izvor: B92

Daèiæ potpisao, Dikiæ smenjen IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

mirjana

pre 10 godina

Niko u policiji ne bi smeo da uradi bilo sta, sto se kosi sa Zakonom,da nije ubedjen da ce biti zasticen!?
A zasto su ubedjeni da ce biti zasticeni:pogadjajmo.

parkinson

pre 10 godina

Cini mi se , da je Dacic sinoc rekao da je potpisao smenu, a da nije citao nit ga zanima to sto je podpisao ? Da li se Dacic ogradjuje ovom izjavom zato sto se plasi Dikica ?

pedjoni

pre 10 godina

Ima Boga i njemu si dosadio nabedjeni generalu tj.menadzeru.Mnogi sad slave tvoju smenu,zaduzio si mnoge svojom sposobnoscu i inteligencijom,dace bog da takvi nikada vise ne rukovode ljudima...!!!

Nenad

pre 10 godina

E sada će sve biti u najboljem redu,smenjen je onaj što je smetao a od danas pa u buduće nikada neće biti ovakvih ispada pripadnika snaga bezbednosti.Zapamtite biće još gore.

Anex

pre 10 godina

uuu jaka stvar. Šefovi smenili jednog svog i dovešće drugog svog. I šta? Ništa. Problem je kalup, koji ih štancuje sve iste. Mislim na ove restlove JSO-a.

živeli škoti

pre 10 godina

Dacicu na zahtev naroda smeni i Veljovica ako smes, slazem se da je bio red da Dikic ode, ali Veljovic je njegov gazda, a ti si Veljovicev...pa ti ipak potpisi do obojica odete. Ili ti neko drugi vuce konce dok ti pustas korenje u foteljici?

naravno

pre 10 godina

@ Biljana
Ne znam zasto je tvoj komentar ima minuse, ali u pravu si... Ako je Dikic odgovoran za ono sto se desava u njegovoj jedinici, onda su odgovorni i Dacic i Veljovic koji su ga postavili i drzali na to mesto, jer ova prica da je zandarmerija umesana u kriminal nije od juce!

ostap

pre 10 godina

Da je u okruzzenju ovog ubice vladala atmosfera posstovanja zakona, stvarna posvećenost policijskom pozivu, svest da se zloccin ne isplati i da ce zloccinac uvek biti otkriven, ne bi se on odluccio da poccini ni prekrssaj , a kamoli ovakav zloccin. Occigledno je da je u praksi video da borba protiv zloccina i nije prevashodna briga u njegovom okruzzenju vec nessto sasvim suprotno. Sta je taj zloccinac uopsste uccio u obuci? Ovo je mnogo ozbiljna tema da bi ostalo samo na smeni troje, ccetvoro ljudi. U protivnom sprema nam se kolumbijski ili meksiccki scenario po kojem su glavni mafijasski bosovi upravo-policajci...

Маја

pre 10 godina

А ја помислила, потписао смену Динкића! :-) То би му био бољи потез, за све нас!

pluton

pre 10 godina

Ne branim ovog čoveka, ali mi nije jasno zašto se o njegovoj smeni nije pričalo ranije, nego sada, ovo me seća na stari princip prethodne vlade digni prašinu da malo zamagliš bitne teme

Mica

pre 10 godina

Mislim da je ovo čista nameštaljka,komandant Dikić je očigledno nekome zasmetao.Tako to obično ide.Možda se gospodin Veljović uplašio da ce Dikić zauzeti njegovo mesto,pa sad traži razrešenje.

Viktor

pre 10 godina

Sve je isto, samo njega nema. Sta rece, Vucicu? Lako je hapsiti zelenase i mastiljare podvijenog repa, bilo da su milionski ili tek na 'par hiljadarki'. Smes li ovo da dirnes? ... ili mislis "Kao u najbolja vremena, a i shef ce uskoro".,

Branislav Zekic Zeka

pre 10 godina

TO JE NAMA NASA BORBA DALA PROTIV ORGANIK KRIMINALA!...
Da On, ljubi ga Ketrin Ešton, moze da se sastaje sa clanovima narko kartela a da njegov prvi potpredsednik, ljubi ga Vesna Pesic, ne preduzima bas nista po pitanju "borbe" kao da nista nije bilo, jer mu, kako kaze, veruje na rec!

Biljana

pre 10 godina

Direktor policije trazi komandnu odgovornost a zaboravlja da je on glavni u mup-u као Dаčić sto povlaci i sopstvenu odgovornost.Neki su ocito Hag preneli u Srbiju, te mi sve ovo vise lici na udruzeni zlocinacki poduhvat protiv Generala i Zandarmerije!!!

Preplasena Milka

pre 10 godina

Ovo je Srbija! Sada je vest Dikic. Oni koji su ga selektirali, skolovali, nagradjivali, odlikovali... sada se smeskaju i naravno, postavice novog lika sa potrebnim karakteristikama. Kriterijume znamo. Vidjamo ih decenijama. Znanje i sposobnost u Srbiji postaje opasno po zivot. "Dikic" se razmnozava kao kancer i nisam sigurna da za ovu bolest postoji lek u Srbiji. On je negde drugde.

insane

pre 10 godina

ljudi nije da stitim Dikica al zar niko ne vidi da je sve ovo jedna velika namestaljka da on ode odatle...pa to tek sto se desilo a vec se kao zna pocinitelj....kakva brzina u istrazi KAKO DA NE... a sad dali je ili nije kriminalac i dal je bahat grub strog i patriota to je vec nesto drugo....al brz obzira dal zailazi i na drugu stranu zakona ja mislim da nam bas takvi ljudi trebaju...kazu zovu ga mali legija... pa dali ste svesni da bi legija sa svojom jedinicom oslobodio kosovo pre nego sto bi albanci i skapirali da su napadnuti...samo napred neka napravi novi JSO! !!!

Janko

pre 10 godina

Svi se više bave Dikićem,nego samim ubicom i okolnostima ubistva! Čovek je iz Kragujevca,zaposlen u kraljevačkom Odredu,što nigde ne piše,a postavljam pitanje da li je bilo i saučesnika,premalo detalja se zna. Kada nije smenjen pre nekoliko meseci,kada je verovatno trebalo,ne treba ni sada,čovek sa ovim ubistvom nema dodirne tačke.Nažalost,mešaju se babe i žabe,da bi se prebacila odgovornost,sada treba smeniti one koji su Dikiću progledali kroz prste događaje od ranije i nagradili ga pre nekoliko dana.Trudim se da budem realan,dosta stvari znam,pratim,ako je imao veze sa događajima u Nišu,sa ovim ubistvom nije,svidjao se on nekome ili ne. O ubici samo inicijali,detalja premalo,udarili na Dikića,a treba i lično da podnesu ostavke! Paket aranžman....

vodoinstalater

pre 10 godina

Ovo mi ne miriše na dobro. Vučićeva rekonstrukcija zakočila, Dačić potpisuje ostavku za glavnog policajca... Ne sviđa mi se i gotovo!

toza

pre 10 godina

E ovo je bilo baš ekspresno. Što bi rekao jedan naš lik iz filma "Kratko ali j......".
Sve mi se čini da ovo nema veze sa provesionalnim sukobom ovih čudnih likova iz policije već da se radi o obračunu unutar vlade. Ministar policije za sada nije naseo već je pustio niz vodu vođu žandarmerije. narednih dana se očekuju slična osvešćenja i naprasna ničim izazvana lavina rada savesti kao što je ovo današnje direktora policije.

goran

pre 10 godina

Da se kladimo u 100 banki da ce Dikic zavrsiti kao ambasador, daleko daleko od Srbije!!
Jer problem je sto on previse zna i sigurno bi pricao previse [slava mu udarila u glavu].
A kao ambasador, nesme samonicijativno pricati/davati intervijue sve dok ministar Mrkic to ne odobri

xitam

pre 10 godina

Ja se nadam da ovo znaci i smenu Ivice Dacica (sa mesta ministra MUP-a) prilikom rekonstrukcije Vlade (ako to vec nije ofucano). Stvarno bi bio red. Bas me briga sto je Premijer, ali policiju mu ne bih dao u ruke. A kad pomislim ko bi je preuzeo, najezim se. Ali neka. Mozda to ispadne dobro. Ali iako dobro, definitivno ce biti sporo.

Rade

pre 10 godina

Kompletna provera svih dosadašnjih izveštaja unutrašnje kontrole.
Psihološka obrada, analiza i preduzimanje dodatne obuke i ostalih mera za sve pripadnike žandarmerije.
Sramota i bruka je da građani trpe torture i od kriminalaca i od onih koji trebaju da im pruže sigurnost i bezbednost.
Videti koje markentinške aktivnosti treba preduzeti da se sanira ova situacija.

masa

pre 10 godina

Gospodine Veljovicu, ne znam da li ste precutno pustili da u policiji vlada kriminal i radi cijeg interesa je to tako, a da je tako, pogledajte kako se bahato ponasaju pripadnici policije, nisu gradjani krivi sto nemaju adekvatnu uniformu i sto cesto idu umazani i neobrijani. Ne zelim da pravim diskriminaciju, ali bih uveo red, kako u Vojsci tako i u policiji. Svaki policajac, osim onih koje je napustila kosa, imao bi urednu frizuru, a ne obrijan do glave. Skoro sam sedeo na jednom splavu, znam neke tipove, obrijane do glave, a s njima u drustvu sede dva policajca, posmatram ponasanje, nisam napravio razliku. Tu je bilo pica u izobilju, skupe cigarete, tapsanje po ramenu i svaka druga rec ,,Brate, brate,,. Sedeo sam oko dva sata, oni su ostali, verovatno ce mi neko reci da su na zadatku. Pre neki dan, komunalni policajci, u bloku 45 na pijaci pa sa kesama u rukama pravac u sluzbeni auto, na zadatku su. U nedelju, sa razdrndanim Jugom, covek i zena u snabdevanju u Rodi, i oni su na zadatku. Cujte, Dikic se krije iza srpstva, a ne iza svog rada, gde je tu odgovornost?

sladjan

pre 10 godina

svaka čast direktoru veljoviću na ovom potezu, trebalo je to i ranije. idealno bi bilo da se ova jedinica pod hitno rasformira, to je pravo leglo kriminalaca kojima su male plate od 100000 din pa moraju da se bave i najgorim kriminalnim radnjama, priča da će bez njih doći do rata na jugu je čista smejurija, glavni deo posla oko čuvanja administrativne linije obavlja vojska.

ana andjelka

pre 10 godina

Ako ni zbog cega drugog, Dikica je trebalo smeniti zbog njegove drcnosti i bahatosti!
Ja ne razumem kako je jedan takav lik mogao i postati komandant Zandarmerije!

zoran

pre 10 godina

Ovi će da naprave neki cirkus jer drugačije ne umeju da budu vlast.

To si isti oni iz dvedesetih. Dok je bilo pičvajza oni su lepo plivali. Čim se smirilo, oni su pali...

mALI

pre 10 godina

"Koje dokaze ima Veljovic da je komadant Zandarmerije pocinio neko krivicno delo? Stanje u jedinici redovno, svi su na zadacima..."
STANJE REDOVNO????? Da li je redovno stanje da pripadnik žandarmerije ubija i potom spaljuje ljude????? Stanje je vanredno i kritično!!!!!
Svaka čest i podrška ogromnoj većini časnih pripadnika žandarmerije i policije , njima je danas teže nego bilo kome jer su osramoćeni i razapeti na stube srama a rade vrlo delikatan i odgovoran posao gde im je život vrlo često ugrožen! Ali,baš zato, pravi je momenat da se žito odvoji od kukolja i da se redovi žandarmerije očiste od svih onih koji ne zaslužuju da budu pravi čuvari zakona!

Miki

pre 10 godina

Da li je ovo rađanje nove JSO? Vlada,ministar unutrašnjih poslova i sve nadležne strukture treba munjevito da reaguju jer je očito da stvari ponovo izmiču kontroli kao 2002/2003 godine! Koji to mozgovi tako zamišljaju svoje angažovanje na odbrani ustava,zakona,reda i sigurnosti u Srbiji? Kako se uopšte bira kadar za ove krucijalne jedinice? Kako se bira komandni kadar za njih? Pa ljudi, ovakva monstruozna smaknuća su retkost u sivilizovanom svetu a to kod nas radi pripadnik žandarmerije!!!
Dokle ćemo mi svi stići sa ovakvim ljudima u MUP-u? Možda je čas da se dobro protresu sve strukture unutar MUP-a jer svakakve priče kolaju u mnogim srpskim gradovima....

nessa

pre 10 godina

a zasto je kosovski lobi preci u zandarmeriji nego ljudi koji su ratovali za kosovo a nisu sa kosova..primate u zandare ljude koji su primati a ne ljudi..u novosadskoj zandarmeriji su kosovari pa zar nisu na prvom mestu novosadjani ili ljudi koji su iz mesta gde je zandarmerija.oni koji su odbili rat vraceni su na posao i dobili pare kao ostetu.. a oni koji su bili su kaznjeni sto su bili i sklonjeni...pa malo razmislite o tome?

Jova

pre 10 godina

Veljovic bi valjda trebao da ponudi svoju ostavku, a ne da prenosi odgovornost i trazi smene potcinjenih.
Zasto se bas odlucio na ovaj nivo, zasto nije zatrazio smenu direktnog rukovodioca jedinice, a ne smemu komandata Zandarmerije?
Da nije ovo suvise licno, pa se koristi za medijsku igru?

Nikola Djordjevic

pre 10 godina

Pa ako je tako onda bi trebao i Veljovic da da ostavku posto valjda zandarmerija pripada policiji a ne vojsci. Kakav licemer...

prelepi

pre 10 godina

Jasno je koja je prava namera smene Dikica, jeste Dikic jedan buzdovan, ali sposoban buzdovan koji je od iste te zandarmerije napravio jednu dobro obucenu i dobro organizovanu jedinicu.
Traziti odgovornost konandanta jedne tolike jedinice zato sto je jedan clan pocinio krivicno delo je komicno, meni ovo deluje kao ukidanje svakog sposobnog dela Srbije koji je u stanju da je brani kao pre neki dan kad su upali Albanci da seku sumu.
Na veliku zalost nastvlja se gasenje Srbije, nema ovde niceg pozitivnog.

mirx

pre 10 godina

Gospodo, mnogi od vas ne shvataju da ljudi koji nose uniformu (vojnik ili policajac) moraju biti časni ljudi. oni su i u vanradno vreme isto što i u radno. oni predstavljaju vojsku i policiju na ulici, na utakmici, na pijacu, u kafani, to moraju imati uvek na umu. To se mora usaditi u svest i podsvest svakome i odmah onog trenutka kad obuče uniformu..Ako je drugačije, onda nema ništa ni od vojske ni od policije..

darko

pre 10 godina

ma, revolucija! dikic, dacic, vucic.. nista nas vise ne interesuje! svi pred lice naroda, unistili ste nam nadu u buducnost nase dece, bagro! ginucemo samo da vas nema!!!!

Dragi

pre 10 godina

A zbog čega smena samo komandanta žandarmerije? Mislim da je jednako odgovoran i direktor policije, a i dalje i više instance, pa sve do vlade Srbije! Sve treba smeniti, a ne da se kola slome samo na leđima komandanta žandarmerije.

Neno

pre 10 godina

Kap koja je prelila čašu, je li? A kolika je tvoja čaša, direktore, kada ti nisi bio pozvan na odgovornost, niti smenjen, kada je policija ubila nedužnog momka u Novom Beogradu, samo zato što je prošao kroz crveno? Šta tada bi sa odgovornošću nadležnih? Ne možete vi kriviti komandanta Dikića, ako je jedan od pripadnika žandarmerije, delujuću privatno, izvršio neki zločin? To niti je bilo naređeno od strane komandanta, niti je taj žandarm radio nešto u svojstvu službene dužnosti, pa se iz toga može zaključiti da direktor policije namerava da sruši Dikića, kako bi na njegovo mesto bio postavljen neko "poslušniji".

i.j.kv

pre 10 godina

G.Veljovicu,da kazem da vam verujem u ispravnost vasih danasnjih odluka u vezi Bratislava Dikica.Poastavio bih samo par pitanja,a to su.Ko je stitio g. Dikica ranije da nije smenjen,zna se ucesce njegovo u nekim ispadima poput reklamiranja na medijima svoje jedinice sto je u najmanju ruku licilo na bivsu JSO i komadanda Leguju,snimanje spota sa jednim folk bendom,pa onda pominjanje njegovog brata u dogadjajima u Nisu...manogo jos slucajeva,ali ovaj strasan zlocin je uradio covek koji danas verujem sedi u zatvoru i smeje se i samo kaje gde je pogresio da ga brzo uhvate,a o kajanju za zlocinom nema ni govora.To je mentalitet ljudi koji su u policiju dosli u ludim ratnim godinama koji su se istakli ubijanjem u ratu tako da im u miru to ne predstavlja neku prepreku.Pominju ljudi da je ubica iz Kraljeva,mislim da je nebitno odakle je,ta jedinica je stacionirana u Kraljevu a pripadnici su sa svih strana Srbije.Stvar je takva da niko ozbiljno i temeljno nece i ne zeli da krene u sredjivanje drzave a prvo treba da se krene od Policije,Vojske i Sudstva...ne samo sto neko nece,postoji i to da je vise onijh u tim sluzbama sto im ne odgovara nikakva reforma,jer svi nesto imaju i nekome znace,a i vlast pokazuje da smo na niskim granama jer u kojoj to zemlji je premijer i ministar policije a prvi podpredesenik ministar vojske i kordinator svih sluzbi..a obojica hoce da se pitaju za sve,a u stvari ne mogu da urade ono sto bi bio posao za hiljadu ljudi,to je problem koji svi moramo shvatiti.

Ratko

pre 10 godina

Koje dokaze ima Veljovic da je komadant Zandarmerije pocinio neko krivicno delo? Stanje u jedinici redovno, svi su na zadacima, ispunjavaju radne duznosti. Mozda se ni meni ne svidja komadant kao covek niti iskreno ima manire i znanje za komadanta tako elitne jedinice. Pa pogledajte samo njegov govor i nastup u javnosti, ako je on zavrsio skolu onda bi morao malo tecnije i odmerenije govoriti. Uporedite njegov nastup kao generala sa generalima iz neke ne tako davne proslosti kao Pavkovic, Lazarevic, Lukic, Mladic itd. Pa po faci im vidis da su ljudi visoko skolovani. Ovo nesto Boze sacuvaj. Po meni je bitnije pitanje ko je coveka sa sumnjvom diplomom postavio na mesto komadanta? I sto pre bi u policiji moralo da se razgranici koje su skole podlozne za tu profesiju. Vojna i policijska akademija, fakultet bezbednosti, visa skola MUP-a. Kakvi bre menadzeri, ekonomisti, pravnici u strukturama bezbednosti. Sve neki privatni fakulteti koji se zavrsavaju u roku i ispod ruke. Takodje bi trebalo kao u SAD po zaslugama unapredjivati policajce na vise radno mesto. Ja bih i ovog Veljovica pitao koliko je ljudi uhapsio u zivotu, gde je radio kao policajac i sa kakvim preporukama je postavljen na tako vazno mesto direktora?

robocop

pre 10 godina

Ovo je kap? Mozda i jeste... Ne tako davno se u uvoj zemlji danima i mesecima pricalo i o manjim zlocinima od ovoga iz prostog razloga sto su takvi dogadjaji bili veoma retki. A danas se samo konstatuje broj zrtava... kap u moru... dokle smo dosli...

cvele

pre 10 godina

Kasno je više za smene, pozivanje na odgovornost, rekonstrukcije, reforme...kasno je za sve, dodirnuli smo dno dna! Ne možemo goloruki protiv naoružane bande, samo bojkot još može da ima smisla. Kada vas sledeći put saobraćajac bude zaustavljao ili pozornik hteo da legitimiše, samo ih ignorišite i uvek sa jednim izgovorom:"Uplašio sam se da će me likvidirati, nosio je policijsku uniformu!"

Djordje K

pre 10 godina

Podrska Generalu! Sramota je da zbog devijantnog ponasanja par pripadnika nadrlja jedan Veliki Srbin i General! U Srbiji vas uvek najvise mrze jer ste Srbin i profesionalac!

VESNA

pre 10 godina

Da vidimo lik tog IZRODA iz Kraljeva.Slazem se sa Gospodinom Veljovicem da on nije ni zandarmerija ni policajac vec ZLIKOVAC. Podrska Dikicu jel on smeta mafiji a i Veljovic takodje. Vec nekoliko godina se vodi HAJKA protiv komadanta Zandarmerije Dikica,to me podseca ono najbolje treba na sve nacine ukloniti. Prvo istraga Gospodine Veljovicu,ko je tog zlikovca primio u zandarmeriju pa da vidimo, a ne da MAFIJA I TERORISTI LIKUJU!

miroslav

pre 10 godina

mnogo puta sam pisao u komentarima da je veliki, ali velik, problem u policiji i službama državne bezbednosti Nne bih vam pisao da su to pojednici, ali sam se lično uverio da se radi o dobro organizovanoj šemi većeg broja grupa i direknoj povezanosti sa kriminalom.

MUKNAVI

pre 10 godina

Kada li ce nama ,obicnim gradjanima kako nas nazivaju pokondirene tikve,da kane ta kap i prelije casu pa da se vec jednom raskrsti sa tim parazitima..u vlasti..

nemanja

pre 10 godina

iscekujuci svoj prethodni komentar, kao veliki postovalac slobode govora-razlog sto cenim ovu televiziju,osecam potrebu da dignem ruku protiv ovakvih VELIKIH SRBA, strah da ce me isti vuci po gradu za usi i ismejavati, ne zbog toga sto se plasim za se' vec ma koliko to frazirano zvucalo,plasim se za bliznje svoje. Ziveti u drzavi u kojoj se za svoja prava ne mozete izboriti, ziveti u drzavi u kojoj vam oni koje vi placate za pomoc u nevolji,nevolje nevoljne prave, ziveti u drzavi u kojoj vas vode oni kojima nije stalo ni do cega sem svoje guzice u mekanoj fotelji za koju je moj otac prolio litre znoja, prosto vas natera na razmisljanje zasto u njoj ziveti, sta je Srbija? Dacic,Dikic,Veljovic
Bekutic, 1000Evric, Obradovic,,, au tresem se, a ne mogu nista, nista no da pobegnem od vas, tuga i sramota, nemamo vise nista,uzeli ste nam sve, i to nastavite ako duse imate samo znajte, da te vase politicke fraze to silno i namerno izbegavanje direktno postavljenih pitanja mene ne zbunjuje svi ste isti i svima vam isto zelim!

****

pre 10 godina

Kap prelila casu! Kada bi se za sve prelivene case donosile ovakve odluke Srbija bi brzo stala na noge. Da, to je policija. Sta je sa ostalim smenama? Mi smo nacija koja je obolela od virusa Korupcitis' a to se tesko, tesko leci. Jadan ovaj narod.....

nemanja

pre 10 godina

iz licnog iskustva pojedinu 'gospodu' iz te 'elitne' jedinice mogu uporediti sa tim monstrumom, sve sto od njih nekad normalnih sada sa utokom za pas mozes dobiti je kvalitetno belo i dobre batine. Tako da ili spustajte cenu da se drogiramo kao ljudi ili hapsi gospodu!

Milan

pre 10 godina

"Koliko ja znam, stanje u Žandarmeriji je redovno. Ponašanje pojedinaca ne može da bude merilo rada Žandarmerije, to je jedna odlična i sposobna jedinica i nijedan pojedinac njen rad ne može da ugrozi", rekao je Veljović"

Tuzi ga Dikicu zbog ove izjave i tvoje smene. Oderi mu kozu, i njemu i drzavi Srbiji. Kakve veze ima Dikic sa licnim obracunom .Licni obracun, da izmedju Dacica, Veljovica i Dikica. Katastrofa.

Andjela

pre 10 godina

Pa mogao bi i gospodin Veljovic, jer je i on u komandnom lancu,
da podnese ostavku. Prvo da smeni sve ispod sebe, a onda i sam
da se smeni... Vreme je...

6 oktobar mora doći

pre 10 godina

ne generalizujte odma tipe 'žandarmerija je leglo kriminala' jer to jednostavno nije tako, mislite o tome kako li je svim onim pripadnicima koji pošteno obavljaju svoj posao, kako će oni izaći sutra na ulicu.

a da je ovo neviđen udarac, tragedija i kako god, jeste, a najodvratnije je što će sad mnogi 'političari' iskoristiti ovo za svoj marketing i promociju.

Djomla

pre 10 godina

Svaka cast za gospodina Dikica,on je od Zandarmerije napravio jedinicu koja se ceni i postuje,a sada ga kao smenjuju,kao lose si radio svoj posao.Strasno

ja, robot

pre 10 godina

Znaci cekali ste da neko izgubi glavu! Kao sa onim popom-motociklistom sto voli da bije. Ostavka i vasa gosn Veljovicu, vi treba da predupredite zlocin a ne samo da ga konstatujete.

giile

pre 10 godina

Konacno! Bitno je probuditi odgovornost u ovoj zemlji.Svaka cast gospodine Veljovicu.Jako je bitno da se ovakvi uklone sa bitnih pozicija!!!

Aca

pre 10 godina

Sve je to ok, ali me interesuje da li odgovornost onda vazi za direktora policije i ministra? ipak su oni vrh komandne piramide.

Po cemu je odgovornost na komandantu zandarmerije za nesto sto uradi pripadnik zandarmerije van radnog mesta, a nije na direktoru policije?

Zed

pre 10 godina

Ministar jedva docekao da smeni komandira. Posle halabuke od pre mesec dva na Dikovica, evo prilike da ga smeni.Mislim da ce se iz ovog izroditi nesta mnogo krupnije. Obracun premijera i vice premijera.

Mita

pre 10 godina

U pravu je Veljović.Mora da se stane na put svim para državnim i polu kriminalnim elementima u službama sile,da opet ne bi jednog dana imali,ono što smo imali 12 marta 2003.Inače,mi imamo tu tradiciju divljih elemenata u vojsci i policiji,koji ne poštuju nikog,sem svog novčanika i neke svoje ludačke ideje.Počev od Apisa,preko Legije i sada do ovog Niškog razbojnika.Takvima se mora stati na put odmah i sada,i uništiti takvo delovanje u startu...

Joe

pre 10 godina

Tako je Veljovicu, ali moralo je mnogo ranije, mnogo ranije!!! Izgleda da se u okviru Zandarmerije radja nova JSO, a da Dikic vrlo lako moze da postane novi Legija, ako se ovome ne stane na put dok je jos u povoju! Sada to deluje naivno, ali pustis li ga malo da se osili, ubrzo ce postati opasan. Zlo ako se ne sece u korenu, buja kao korov!

Svaka cast

pre 10 godina

Dobro si rekao Veljovicu da je ovaj pripadnik koji je osumnjicen da je pocinio ovo zlodelo izrod a ne pripadnik bilo cega.
Nema drstva bez odgovornosti.
Bice nam potrebno godine i godine ali odustati necemo!

Ivan

pre 10 godina

Najmanje sto si mogao uciniti je da i sam podneses ostavku. Nema razlike u odgovornosti izmedju tebe i Dikica. Svi ste isti. I vi, i one koje slusate.

Zbunjen

pre 10 godina

Da li neko moze da mi objasni otkud gospodinu Dikicu Orden za vojne zasluge sa srebrnim macevima koji se vidi na slici, ako znamo da je poslednji takav orden dodeljen 1985!?

KAKTUS CAR

pre 10 godina

Odavno se priča da je žandarmerija leglo kriminala. Bivši JSO, kojekakvi uličari koji su posle 3 nedelje dobili značku i pištolj, razna rodbina, e to je Žandarmerija. Oni veze sa policijom nemaju, niti se bave policijskim poslom, čista brutalna snaga i pendreci....

Mizicar

pre 10 godina

Dikic je jako vazan za Jug, jer se njega boje albanci. Tacno je da ima korupcije, ali nama je covek tog kalibra potreban zbog faktora sa Kosova.

KG

pre 10 godina

Ministri,komandiri,direktori,načelnici i gradonačelnici nisu postavljeni kao marionete i portparoli i da nikad nisu odgovorni.Oni mora da znaju koga imaju u svojim redovima.Neka nadju način.

zoran

pre 10 godina

Bravo za potez, ali koju pomoc od Dachica da dobijete..??
Evo vam gospodine da se podsetite ko je gospodin Dachic.
http://www.b92.net/info/izbori2012/vesti.php?yyyy=2012&mm=05&dd=07&nav_id=607065

Sa vodjama Alkatraza...sve go kriminalac do kriminalca. Vi od takvog coveka ocekujete pomoc..??

Na zalost, nasa drzava je postala obichna olupina i ne znam sta je tu mogce uraditi. ne volim EU, ali ako imaju mogucnost da nauce ovaj anrod, koliko je korupcija rak rana jednog drustva, vredelo bi im prici. U suprotnom, nemam dileme da cemo mi nestati kao narod.

LowLander

pre 10 godina

O Veljoviću nemam baš neko mišljenje ali je ovim potezom kod mene dobio veliki plus. Ako stvarno sklone Dikića tek ćemo slušati i čitati o žandarmeriji. Zreli su za veliko čišćenje.

Nijazi Kuqi

pre 10 godina

Veljovic je postupio po naredjenju iz vrha, koji ocigledno strepi za svoju bezbednost, jer je konacno postalo jasno da je Dikic Zandarmeriju pretvorio u privatnu paravojnu formaciju spremnu na sve, sto je dokazala ovih dana i noci.

Predrag

pre 10 godina

Bravo gospodine Veljoviću za iskazanu hrabrost i zahtev za smenu Dikića. Podsetiću da je nedavno u Beogradu uhapšen pripadnik beogradskog odreda kao član grupe koja je reketirala jednog građevisnkog investitora. Zatim osnovane sumnje iz Niša da se žandarmi bave zelenašenjem i reketiranjem. Ponavljam, svaka čast za hrabrost, treba se tome stati na put i ne sme se dozvoliti da ponovo imamo odmetnuti JSO.

tructruc

pre 10 godina

ako ovo uradi, gurnuo je ruku u zmijsko gnezdo. cak i najokoreliji kriminalci beze iz srbije jer su gospoda kubna verzija istih, samo pod kapom zakona.

KAKTUS CAR

pre 10 godina

Odavno se priča da je žandarmerija leglo kriminala. Bivši JSO, kojekakvi uličari koji su posle 3 nedelje dobili značku i pištolj, razna rodbina, e to je Žandarmerija. Oni veze sa policijom nemaju, niti se bave policijskim poslom, čista brutalna snaga i pendreci....

Predrag

pre 10 godina

Bravo gospodine Veljoviću za iskazanu hrabrost i zahtev za smenu Dikića. Podsetiću da je nedavno u Beogradu uhapšen pripadnik beogradskog odreda kao član grupe koja je reketirala jednog građevisnkog investitora. Zatim osnovane sumnje iz Niša da se žandarmi bave zelenašenjem i reketiranjem. Ponavljam, svaka čast za hrabrost, treba se tome stati na put i ne sme se dozvoliti da ponovo imamo odmetnuti JSO.

Ivan

pre 10 godina

Najmanje sto si mogao uciniti je da i sam podneses ostavku. Nema razlike u odgovornosti izmedju tebe i Dikica. Svi ste isti. I vi, i one koje slusate.

Nijazi Kuqi

pre 10 godina

Veljovic je postupio po naredjenju iz vrha, koji ocigledno strepi za svoju bezbednost, jer je konacno postalo jasno da je Dikic Zandarmeriju pretvorio u privatnu paravojnu formaciju spremnu na sve, sto je dokazala ovih dana i noci.

tructruc

pre 10 godina

ako ovo uradi, gurnuo je ruku u zmijsko gnezdo. cak i najokoreliji kriminalci beze iz srbije jer su gospoda kubna verzija istih, samo pod kapom zakona.

LowLander

pre 10 godina

O Veljoviću nemam baš neko mišljenje ali je ovim potezom kod mene dobio veliki plus. Ako stvarno sklone Dikića tek ćemo slušati i čitati o žandarmeriji. Zreli su za veliko čišćenje.

Svaka cast

pre 10 godina

Dobro si rekao Veljovicu da je ovaj pripadnik koji je osumnjicen da je pocinio ovo zlodelo izrod a ne pripadnik bilo cega.
Nema drstva bez odgovornosti.
Bice nam potrebno godine i godine ali odustati necemo!

Joe

pre 10 godina

Tako je Veljovicu, ali moralo je mnogo ranije, mnogo ranije!!! Izgleda da se u okviru Zandarmerije radja nova JSO, a da Dikic vrlo lako moze da postane novi Legija, ako se ovome ne stane na put dok je jos u povoju! Sada to deluje naivno, ali pustis li ga malo da se osili, ubrzo ce postati opasan. Zlo ako se ne sece u korenu, buja kao korov!

ja, robot

pre 10 godina

Znaci cekali ste da neko izgubi glavu! Kao sa onim popom-motociklistom sto voli da bije. Ostavka i vasa gosn Veljovicu, vi treba da predupredite zlocin a ne samo da ga konstatujete.

zoran

pre 10 godina

Bravo za potez, ali koju pomoc od Dachica da dobijete..??
Evo vam gospodine da se podsetite ko je gospodin Dachic.
http://www.b92.net/info/izbori2012/vesti.php?yyyy=2012&mm=05&dd=07&nav_id=607065

Sa vodjama Alkatraza...sve go kriminalac do kriminalca. Vi od takvog coveka ocekujete pomoc..??

Na zalost, nasa drzava je postala obichna olupina i ne znam sta je tu mogce uraditi. ne volim EU, ali ako imaju mogucnost da nauce ovaj anrod, koliko je korupcija rak rana jednog drustva, vredelo bi im prici. U suprotnom, nemam dileme da cemo mi nestati kao narod.

Zbunjen

pre 10 godina

Da li neko moze da mi objasni otkud gospodinu Dikicu Orden za vojne zasluge sa srebrnim macevima koji se vidi na slici, ako znamo da je poslednji takav orden dodeljen 1985!?

KG

pre 10 godina

Ministri,komandiri,direktori,načelnici i gradonačelnici nisu postavljeni kao marionete i portparoli i da nikad nisu odgovorni.Oni mora da znaju koga imaju u svojim redovima.Neka nadju način.

nemanja

pre 10 godina

iz licnog iskustva pojedinu 'gospodu' iz te 'elitne' jedinice mogu uporediti sa tim monstrumom, sve sto od njih nekad normalnih sada sa utokom za pas mozes dobiti je kvalitetno belo i dobre batine. Tako da ili spustajte cenu da se drogiramo kao ljudi ili hapsi gospodu!

Mita

pre 10 godina

U pravu je Veljović.Mora da se stane na put svim para državnim i polu kriminalnim elementima u službama sile,da opet ne bi jednog dana imali,ono što smo imali 12 marta 2003.Inače,mi imamo tu tradiciju divljih elemenata u vojsci i policiji,koji ne poštuju nikog,sem svog novčanika i neke svoje ludačke ideje.Počev od Apisa,preko Legije i sada do ovog Niškog razbojnika.Takvima se mora stati na put odmah i sada,i uništiti takvo delovanje u startu...

cvele

pre 10 godina

Kasno je više za smene, pozivanje na odgovornost, rekonstrukcije, reforme...kasno je za sve, dodirnuli smo dno dna! Ne možemo goloruki protiv naoružane bande, samo bojkot još može da ima smisla. Kada vas sledeći put saobraćajac bude zaustavljao ili pozornik hteo da legitimiše, samo ih ignorišite i uvek sa jednim izgovorom:"Uplašio sam se da će me likvidirati, nosio je policijsku uniformu!"

darko

pre 10 godina

ma, revolucija! dikic, dacic, vucic.. nista nas vise ne interesuje! svi pred lice naroda, unistili ste nam nadu u buducnost nase dece, bagro! ginucemo samo da vas nema!!!!

mirx

pre 10 godina

Gospodo, mnogi od vas ne shvataju da ljudi koji nose uniformu (vojnik ili policajac) moraju biti časni ljudi. oni su i u vanradno vreme isto što i u radno. oni predstavljaju vojsku i policiju na ulici, na utakmici, na pijacu, u kafani, to moraju imati uvek na umu. To se mora usaditi u svest i podsvest svakome i odmah onog trenutka kad obuče uniformu..Ako je drugačije, onda nema ništa ni od vojske ni od policije..

ana andjelka

pre 10 godina

Ako ni zbog cega drugog, Dikica je trebalo smeniti zbog njegove drcnosti i bahatosti!
Ja ne razumem kako je jedan takav lik mogao i postati komandant Zandarmerije!

miroslav

pre 10 godina

mnogo puta sam pisao u komentarima da je veliki, ali velik, problem u policiji i službama državne bezbednosti Nne bih vam pisao da su to pojednici, ali sam se lično uverio da se radi o dobro organizovanoj šemi većeg broja grupa i direknoj povezanosti sa kriminalom.

Zed

pre 10 godina

Ministar jedva docekao da smeni komandira. Posle halabuke od pre mesec dva na Dikovica, evo prilike da ga smeni.Mislim da ce se iz ovog izroditi nesta mnogo krupnije. Obracun premijera i vice premijera.

nemanja

pre 10 godina

iscekujuci svoj prethodni komentar, kao veliki postovalac slobode govora-razlog sto cenim ovu televiziju,osecam potrebu da dignem ruku protiv ovakvih VELIKIH SRBA, strah da ce me isti vuci po gradu za usi i ismejavati, ne zbog toga sto se plasim za se' vec ma koliko to frazirano zvucalo,plasim se za bliznje svoje. Ziveti u drzavi u kojoj se za svoja prava ne mozete izboriti, ziveti u drzavi u kojoj vam oni koje vi placate za pomoc u nevolji,nevolje nevoljne prave, ziveti u drzavi u kojoj vas vode oni kojima nije stalo ni do cega sem svoje guzice u mekanoj fotelji za koju je moj otac prolio litre znoja, prosto vas natera na razmisljanje zasto u njoj ziveti, sta je Srbija? Dacic,Dikic,Veljovic
Bekutic, 1000Evric, Obradovic,,, au tresem se, a ne mogu nista, nista no da pobegnem od vas, tuga i sramota, nemamo vise nista,uzeli ste nam sve, i to nastavite ako duse imate samo znajte, da te vase politicke fraze to silno i namerno izbegavanje direktno postavljenih pitanja mene ne zbunjuje svi ste isti i svima vam isto zelim!

masa

pre 10 godina

Gospodine Veljovicu, ne znam da li ste precutno pustili da u policiji vlada kriminal i radi cijeg interesa je to tako, a da je tako, pogledajte kako se bahato ponasaju pripadnici policije, nisu gradjani krivi sto nemaju adekvatnu uniformu i sto cesto idu umazani i neobrijani. Ne zelim da pravim diskriminaciju, ali bih uveo red, kako u Vojsci tako i u policiji. Svaki policajac, osim onih koje je napustila kosa, imao bi urednu frizuru, a ne obrijan do glave. Skoro sam sedeo na jednom splavu, znam neke tipove, obrijane do glave, a s njima u drustvu sede dva policajca, posmatram ponasanje, nisam napravio razliku. Tu je bilo pica u izobilju, skupe cigarete, tapsanje po ramenu i svaka druga rec ,,Brate, brate,,. Sedeo sam oko dva sata, oni su ostali, verovatno ce mi neko reci da su na zadatku. Pre neki dan, komunalni policajci, u bloku 45 na pijaci pa sa kesama u rukama pravac u sluzbeni auto, na zadatku su. U nedelju, sa razdrndanim Jugom, covek i zena u snabdevanju u Rodi, i oni su na zadatku. Cujte, Dikic se krije iza srpstva, a ne iza svog rada, gde je tu odgovornost?

Preplasena Milka

pre 10 godina

Ovo je Srbija! Sada je vest Dikic. Oni koji su ga selektirali, skolovali, nagradjivali, odlikovali... sada se smeskaju i naravno, postavice novog lika sa potrebnim karakteristikama. Kriterijume znamo. Vidjamo ih decenijama. Znanje i sposobnost u Srbiji postaje opasno po zivot. "Dikic" se razmnozava kao kancer i nisam sigurna da za ovu bolest postoji lek u Srbiji. On je negde drugde.

i.j.kv

pre 10 godina

G.Veljovicu,da kazem da vam verujem u ispravnost vasih danasnjih odluka u vezi Bratislava Dikica.Poastavio bih samo par pitanja,a to su.Ko je stitio g. Dikica ranije da nije smenjen,zna se ucesce njegovo u nekim ispadima poput reklamiranja na medijima svoje jedinice sto je u najmanju ruku licilo na bivsu JSO i komadanda Leguju,snimanje spota sa jednim folk bendom,pa onda pominjanje njegovog brata u dogadjajima u Nisu...manogo jos slucajeva,ali ovaj strasan zlocin je uradio covek koji danas verujem sedi u zatvoru i smeje se i samo kaje gde je pogresio da ga brzo uhvate,a o kajanju za zlocinom nema ni govora.To je mentalitet ljudi koji su u policiju dosli u ludim ratnim godinama koji su se istakli ubijanjem u ratu tako da im u miru to ne predstavlja neku prepreku.Pominju ljudi da je ubica iz Kraljeva,mislim da je nebitno odakle je,ta jedinica je stacionirana u Kraljevu a pripadnici su sa svih strana Srbije.Stvar je takva da niko ozbiljno i temeljno nece i ne zeli da krene u sredjivanje drzave a prvo treba da se krene od Policije,Vojske i Sudstva...ne samo sto neko nece,postoji i to da je vise onijh u tim sluzbama sto im ne odgovara nikakva reforma,jer svi nesto imaju i nekome znace,a i vlast pokazuje da smo na niskim granama jer u kojoj to zemlji je premijer i ministar policije a prvi podpredesenik ministar vojske i kordinator svih sluzbi..a obojica hoce da se pitaju za sve,a u stvari ne mogu da urade ono sto bi bio posao za hiljadu ljudi,to je problem koji svi moramo shvatiti.

mALI

pre 10 godina

"Koje dokaze ima Veljovic da je komadant Zandarmerije pocinio neko krivicno delo? Stanje u jedinici redovno, svi su na zadacima..."
STANJE REDOVNO????? Da li je redovno stanje da pripadnik žandarmerije ubija i potom spaljuje ljude????? Stanje je vanredno i kritično!!!!!
Svaka čest i podrška ogromnoj većini časnih pripadnika žandarmerije i policije , njima je danas teže nego bilo kome jer su osramoćeni i razapeti na stube srama a rade vrlo delikatan i odgovoran posao gde im je život vrlo često ugrožen! Ali,baš zato, pravi je momenat da se žito odvoji od kukolja i da se redovi žandarmerije očiste od svih onih koji ne zaslužuju da budu pravi čuvari zakona!

Dragi

pre 10 godina

A zbog čega smena samo komandanta žandarmerije? Mislim da je jednako odgovoran i direktor policije, a i dalje i više instance, pa sve do vlade Srbije! Sve treba smeniti, a ne da se kola slome samo na leđima komandanta žandarmerije.

MUKNAVI

pre 10 godina

Kada li ce nama ,obicnim gradjanima kako nas nazivaju pokondirene tikve,da kane ta kap i prelije casu pa da se vec jednom raskrsti sa tim parazitima..u vlasti..

Andjela

pre 10 godina

Pa mogao bi i gospodin Veljovic, jer je i on u komandnom lancu,
da podnese ostavku. Prvo da smeni sve ispod sebe, a onda i sam
da se smeni... Vreme je...

Ratko

pre 10 godina

Koje dokaze ima Veljovic da je komadant Zandarmerije pocinio neko krivicno delo? Stanje u jedinici redovno, svi su na zadacima, ispunjavaju radne duznosti. Mozda se ni meni ne svidja komadant kao covek niti iskreno ima manire i znanje za komadanta tako elitne jedinice. Pa pogledajte samo njegov govor i nastup u javnosti, ako je on zavrsio skolu onda bi morao malo tecnije i odmerenije govoriti. Uporedite njegov nastup kao generala sa generalima iz neke ne tako davne proslosti kao Pavkovic, Lazarevic, Lukic, Mladic itd. Pa po faci im vidis da su ljudi visoko skolovani. Ovo nesto Boze sacuvaj. Po meni je bitnije pitanje ko je coveka sa sumnjvom diplomom postavio na mesto komadanta? I sto pre bi u policiji moralo da se razgranici koje su skole podlozne za tu profesiju. Vojna i policijska akademija, fakultet bezbednosti, visa skola MUP-a. Kakvi bre menadzeri, ekonomisti, pravnici u strukturama bezbednosti. Sve neki privatni fakulteti koji se zavrsavaju u roku i ispod ruke. Takodje bi trebalo kao u SAD po zaslugama unapredjivati policajce na vise radno mesto. Ja bih i ovog Veljovica pitao koliko je ljudi uhapsio u zivotu, gde je radio kao policajac i sa kakvim preporukama je postavljen na tako vazno mesto direktora?

Neno

pre 10 godina

Kap koja je prelila čašu, je li? A kolika je tvoja čaša, direktore, kada ti nisi bio pozvan na odgovornost, niti smenjen, kada je policija ubila nedužnog momka u Novom Beogradu, samo zato što je prošao kroz crveno? Šta tada bi sa odgovornošću nadležnih? Ne možete vi kriviti komandanta Dikića, ako je jedan od pripadnika žandarmerije, delujuću privatno, izvršio neki zločin? To niti je bilo naređeno od strane komandanta, niti je taj žandarm radio nešto u svojstvu službene dužnosti, pa se iz toga može zaključiti da direktor policije namerava da sruši Dikića, kako bi na njegovo mesto bio postavljen neko "poslušniji".

ostap

pre 10 godina

Da je u okruzzenju ovog ubice vladala atmosfera posstovanja zakona, stvarna posvećenost policijskom pozivu, svest da se zloccin ne isplati i da ce zloccinac uvek biti otkriven, ne bi se on odluccio da poccini ni prekrssaj , a kamoli ovakav zloccin. Occigledno je da je u praksi video da borba protiv zloccina i nije prevashodna briga u njegovom okruzzenju vec nessto sasvim suprotno. Sta je taj zloccinac uopsste uccio u obuci? Ovo je mnogo ozbiljna tema da bi ostalo samo na smeni troje, ccetvoro ljudi. U protivnom sprema nam se kolumbijski ili meksiccki scenario po kojem su glavni mafijasski bosovi upravo-policajci...

Nikola Djordjevic

pre 10 godina

Pa ako je tako onda bi trebao i Veljovic da da ostavku posto valjda zandarmerija pripada policiji a ne vojsci. Kakav licemer...

zoran

pre 10 godina

Ovi će da naprave neki cirkus jer drugačije ne umeju da budu vlast.

To si isti oni iz dvedesetih. Dok je bilo pičvajza oni su lepo plivali. Čim se smirilo, oni su pali...

nessa

pre 10 godina

a zasto je kosovski lobi preci u zandarmeriji nego ljudi koji su ratovali za kosovo a nisu sa kosova..primate u zandare ljude koji su primati a ne ljudi..u novosadskoj zandarmeriji su kosovari pa zar nisu na prvom mestu novosadjani ili ljudi koji su iz mesta gde je zandarmerija.oni koji su odbili rat vraceni su na posao i dobili pare kao ostetu.. a oni koji su bili su kaznjeni sto su bili i sklonjeni...pa malo razmislite o tome?

naravno

pre 10 godina

@ Biljana
Ne znam zasto je tvoj komentar ima minuse, ali u pravu si... Ako je Dikic odgovoran za ono sto se desava u njegovoj jedinici, onda su odgovorni i Dacic i Veljovic koji su ga postavili i drzali na to mesto, jer ova prica da je zandarmerija umesana u kriminal nije od juce!

Branislav Zekic Zeka

pre 10 godina

TO JE NAMA NASA BORBA DALA PROTIV ORGANIK KRIMINALA!...
Da On, ljubi ga Ketrin Ešton, moze da se sastaje sa clanovima narko kartela a da njegov prvi potpredsednik, ljubi ga Vesna Pesic, ne preduzima bas nista po pitanju "borbe" kao da nista nije bilo, jer mu, kako kaze, veruje na rec!

Miki

pre 10 godina

Da li je ovo rađanje nove JSO? Vlada,ministar unutrašnjih poslova i sve nadležne strukture treba munjevito da reaguju jer je očito da stvari ponovo izmiču kontroli kao 2002/2003 godine! Koji to mozgovi tako zamišljaju svoje angažovanje na odbrani ustava,zakona,reda i sigurnosti u Srbiji? Kako se uopšte bira kadar za ove krucijalne jedinice? Kako se bira komandni kadar za njih? Pa ljudi, ovakva monstruozna smaknuća su retkost u sivilizovanom svetu a to kod nas radi pripadnik žandarmerije!!!
Dokle ćemo mi svi stići sa ovakvim ljudima u MUP-u? Možda je čas da se dobro protresu sve strukture unutar MUP-a jer svakakve priče kolaju u mnogim srpskim gradovima....

****

pre 10 godina

Kap prelila casu! Kada bi se za sve prelivene case donosile ovakve odluke Srbija bi brzo stala na noge. Da, to je policija. Sta je sa ostalim smenama? Mi smo nacija koja je obolela od virusa Korupcitis' a to se tesko, tesko leci. Jadan ovaj narod.....

Djordje K

pre 10 godina

Podrska Generalu! Sramota je da zbog devijantnog ponasanja par pripadnika nadrlja jedan Veliki Srbin i General! U Srbiji vas uvek najvise mrze jer ste Srbin i profesionalac!

Jova

pre 10 godina

Veljovic bi valjda trebao da ponudi svoju ostavku, a ne da prenosi odgovornost i trazi smene potcinjenih.
Zasto se bas odlucio na ovaj nivo, zasto nije zatrazio smenu direktnog rukovodioca jedinice, a ne smemu komandata Zandarmerije?
Da nije ovo suvise licno, pa se koristi za medijsku igru?

Aca

pre 10 godina

Sve je to ok, ali me interesuje da li odgovornost onda vazi za direktora policije i ministra? ipak su oni vrh komandne piramide.

Po cemu je odgovornost na komandantu zandarmerije za nesto sto uradi pripadnik zandarmerije van radnog mesta, a nije na direktoru policije?

giile

pre 10 godina

Konacno! Bitno je probuditi odgovornost u ovoj zemlji.Svaka cast gospodine Veljovicu.Jako je bitno da se ovakvi uklone sa bitnih pozicija!!!

Маја

pre 10 godina

А ја помислила, потписао смену Динкића! :-) То би му био бољи потез, за све нас!

prelepi

pre 10 godina

Jasno je koja je prava namera smene Dikica, jeste Dikic jedan buzdovan, ali sposoban buzdovan koji je od iste te zandarmerije napravio jednu dobro obucenu i dobro organizovanu jedinicu.
Traziti odgovornost konandanta jedne tolike jedinice zato sto je jedan clan pocinio krivicno delo je komicno, meni ovo deluje kao ukidanje svakog sposobnog dela Srbije koji je u stanju da je brani kao pre neki dan kad su upali Albanci da seku sumu.
Na veliku zalost nastvlja se gasenje Srbije, nema ovde niceg pozitivnog.

sladjan

pre 10 godina

svaka čast direktoru veljoviću na ovom potezu, trebalo je to i ranije. idealno bi bilo da se ova jedinica pod hitno rasformira, to je pravo leglo kriminalaca kojima su male plate od 100000 din pa moraju da se bave i najgorim kriminalnim radnjama, priča da će bez njih doći do rata na jugu je čista smejurija, glavni deo posla oko čuvanja administrativne linije obavlja vojska.

Rade

pre 10 godina

Kompletna provera svih dosadašnjih izveštaja unutrašnje kontrole.
Psihološka obrada, analiza i preduzimanje dodatne obuke i ostalih mera za sve pripadnike žandarmerije.
Sramota i bruka je da građani trpe torture i od kriminalaca i od onih koji trebaju da im pruže sigurnost i bezbednost.
Videti koje markentinške aktivnosti treba preduzeti da se sanira ova situacija.

robocop

pre 10 godina

Ovo je kap? Mozda i jeste... Ne tako davno se u uvoj zemlji danima i mesecima pricalo i o manjim zlocinima od ovoga iz prostog razloga sto su takvi dogadjaji bili veoma retki. A danas se samo konstatuje broj zrtava... kap u moru... dokle smo dosli...

Viktor

pre 10 godina

Sve je isto, samo njega nema. Sta rece, Vucicu? Lako je hapsiti zelenase i mastiljare podvijenog repa, bilo da su milionski ili tek na 'par hiljadarki'. Smes li ovo da dirnes? ... ili mislis "Kao u najbolja vremena, a i shef ce uskoro".,

Djomla

pre 10 godina

Svaka cast za gospodina Dikica,on je od Zandarmerije napravio jedinicu koja se ceni i postuje,a sada ga kao smenjuju,kao lose si radio svoj posao.Strasno

Milan

pre 10 godina

"Koliko ja znam, stanje u Žandarmeriji je redovno. Ponašanje pojedinaca ne može da bude merilo rada Žandarmerije, to je jedna odlična i sposobna jedinica i nijedan pojedinac njen rad ne može da ugrozi", rekao je Veljović"

Tuzi ga Dikicu zbog ove izjave i tvoje smene. Oderi mu kozu, i njemu i drzavi Srbiji. Kakve veze ima Dikic sa licnim obracunom .Licni obracun, da izmedju Dacica, Veljovica i Dikica. Katastrofa.

pluton

pre 10 godina

Ne branim ovog čoveka, ali mi nije jasno zašto se o njegovoj smeni nije pričalo ranije, nego sada, ovo me seća na stari princip prethodne vlade digni prašinu da malo zamagliš bitne teme

Janko

pre 10 godina

Svi se više bave Dikićem,nego samim ubicom i okolnostima ubistva! Čovek je iz Kragujevca,zaposlen u kraljevačkom Odredu,što nigde ne piše,a postavljam pitanje da li je bilo i saučesnika,premalo detalja se zna. Kada nije smenjen pre nekoliko meseci,kada je verovatno trebalo,ne treba ni sada,čovek sa ovim ubistvom nema dodirne tačke.Nažalost,mešaju se babe i žabe,da bi se prebacila odgovornost,sada treba smeniti one koji su Dikiću progledali kroz prste događaje od ranije i nagradili ga pre nekoliko dana.Trudim se da budem realan,dosta stvari znam,pratim,ako je imao veze sa događajima u Nišu,sa ovim ubistvom nije,svidjao se on nekome ili ne. O ubici samo inicijali,detalja premalo,udarili na Dikića,a treba i lično da podnesu ostavke! Paket aranžman....

Mizicar

pre 10 godina

Dikic je jako vazan za Jug, jer se njega boje albanci. Tacno je da ima korupcije, ali nama je covek tog kalibra potreban zbog faktora sa Kosova.

Biljana

pre 10 godina

Direktor policije trazi komandnu odgovornost a zaboravlja da je on glavni u mup-u као Dаčić sto povlaci i sopstvenu odgovornost.Neki su ocito Hag preneli u Srbiju, te mi sve ovo vise lici na udruzeni zlocinacki poduhvat protiv Generala i Zandarmerije!!!

VESNA

pre 10 godina

Da vidimo lik tog IZRODA iz Kraljeva.Slazem se sa Gospodinom Veljovicem da on nije ni zandarmerija ni policajac vec ZLIKOVAC. Podrska Dikicu jel on smeta mafiji a i Veljovic takodje. Vec nekoliko godina se vodi HAJKA protiv komadanta Zandarmerije Dikica,to me podseca ono najbolje treba na sve nacine ukloniti. Prvo istraga Gospodine Veljovicu,ko je tog zlikovca primio u zandarmeriju pa da vidimo, a ne da MAFIJA I TERORISTI LIKUJU!

xitam

pre 10 godina

Ja se nadam da ovo znaci i smenu Ivice Dacica (sa mesta ministra MUP-a) prilikom rekonstrukcije Vlade (ako to vec nije ofucano). Stvarno bi bio red. Bas me briga sto je Premijer, ali policiju mu ne bih dao u ruke. A kad pomislim ko bi je preuzeo, najezim se. Ali neka. Mozda to ispadne dobro. Ali iako dobro, definitivno ce biti sporo.

vodoinstalater

pre 10 godina

Ovo mi ne miriše na dobro. Vučićeva rekonstrukcija zakočila, Dačić potpisuje ostavku za glavnog policajca... Ne sviđa mi se i gotovo!

Mica

pre 10 godina

Mislim da je ovo čista nameštaljka,komandant Dikić je očigledno nekome zasmetao.Tako to obično ide.Možda se gospodin Veljović uplašio da ce Dikić zauzeti njegovo mesto,pa sad traži razrešenje.

goran

pre 10 godina

Da se kladimo u 100 banki da ce Dikic zavrsiti kao ambasador, daleko daleko od Srbije!!
Jer problem je sto on previse zna i sigurno bi pricao previse [slava mu udarila u glavu].
A kao ambasador, nesme samonicijativno pricati/davati intervijue sve dok ministar Mrkic to ne odobri

6 oktobar mora doći

pre 10 godina

ne generalizujte odma tipe 'žandarmerija je leglo kriminala' jer to jednostavno nije tako, mislite o tome kako li je svim onim pripadnicima koji pošteno obavljaju svoj posao, kako će oni izaći sutra na ulicu.

a da je ovo neviđen udarac, tragedija i kako god, jeste, a najodvratnije je što će sad mnogi 'političari' iskoristiti ovo za svoj marketing i promociju.

insane

pre 10 godina

ljudi nije da stitim Dikica al zar niko ne vidi da je sve ovo jedna velika namestaljka da on ode odatle...pa to tek sto se desilo a vec se kao zna pocinitelj....kakva brzina u istrazi KAKO DA NE... a sad dali je ili nije kriminalac i dal je bahat grub strog i patriota to je vec nesto drugo....al brz obzira dal zailazi i na drugu stranu zakona ja mislim da nam bas takvi ljudi trebaju...kazu zovu ga mali legija... pa dali ste svesni da bi legija sa svojom jedinicom oslobodio kosovo pre nego sto bi albanci i skapirali da su napadnuti...samo napred neka napravi novi JSO! !!!

toza

pre 10 godina

E ovo je bilo baš ekspresno. Što bi rekao jedan naš lik iz filma "Kratko ali j......".
Sve mi se čini da ovo nema veze sa provesionalnim sukobom ovih čudnih likova iz policije već da se radi o obračunu unutar vlade. Ministar policije za sada nije naseo već je pustio niz vodu vođu žandarmerije. narednih dana se očekuju slična osvešćenja i naprasna ničim izazvana lavina rada savesti kao što je ovo današnje direktora policije.

pedjoni

pre 10 godina

Ima Boga i njemu si dosadio nabedjeni generalu tj.menadzeru.Mnogi sad slave tvoju smenu,zaduzio si mnoge svojom sposobnoscu i inteligencijom,dace bog da takvi nikada vise ne rukovode ljudima...!!!

parkinson

pre 10 godina

Cini mi se , da je Dacic sinoc rekao da je potpisao smenu, a da nije citao nit ga zanima to sto je podpisao ? Da li se Dacic ogradjuje ovom izjavom zato sto se plasi Dikica ?

Nenad

pre 10 godina

E sada će sve biti u najboljem redu,smenjen je onaj što je smetao a od danas pa u buduće nikada neće biti ovakvih ispada pripadnika snaga bezbednosti.Zapamtite biće još gore.

živeli škoti

pre 10 godina

Dacicu na zahtev naroda smeni i Veljovica ako smes, slazem se da je bio red da Dikic ode, ali Veljovic je njegov gazda, a ti si Veljovicev...pa ti ipak potpisi do obojica odete. Ili ti neko drugi vuce konce dok ti pustas korenje u foteljici?

Anex

pre 10 godina

uuu jaka stvar. Šefovi smenili jednog svog i dovešće drugog svog. I šta? Ništa. Problem je kalup, koji ih štancuje sve iste. Mislim na ove restlove JSO-a.

mirjana

pre 10 godina

Niko u policiji ne bi smeo da uradi bilo sta, sto se kosi sa Zakonom,da nije ubedjen da ce biti zasticen!?
A zasto su ubedjeni da ce biti zasticeni:pogadjajmo.

Djordje K

pre 10 godina

Podrska Generalu! Sramota je da zbog devijantnog ponasanja par pripadnika nadrlja jedan Veliki Srbin i General! U Srbiji vas uvek najvise mrze jer ste Srbin i profesionalac!

Djomla

pre 10 godina

Svaka cast za gospodina Dikica,on je od Zandarmerije napravio jedinicu koja se ceni i postuje,a sada ga kao smenjuju,kao lose si radio svoj posao.Strasno

Mizicar

pre 10 godina

Dikic je jako vazan za Jug, jer se njega boje albanci. Tacno je da ima korupcije, ali nama je covek tog kalibra potreban zbog faktora sa Kosova.

VESNA

pre 10 godina

Da vidimo lik tog IZRODA iz Kraljeva.Slazem se sa Gospodinom Veljovicem da on nije ni zandarmerija ni policajac vec ZLIKOVAC. Podrska Dikicu jel on smeta mafiji a i Veljovic takodje. Vec nekoliko godina se vodi HAJKA protiv komadanta Zandarmerije Dikica,to me podseca ono najbolje treba na sve nacine ukloniti. Prvo istraga Gospodine Veljovicu,ko je tog zlikovca primio u zandarmeriju pa da vidimo, a ne da MAFIJA I TERORISTI LIKUJU!

Milan

pre 10 godina

"Koliko ja znam, stanje u Žandarmeriji je redovno. Ponašanje pojedinaca ne može da bude merilo rada Žandarmerije, to je jedna odlična i sposobna jedinica i nijedan pojedinac njen rad ne može da ugrozi", rekao je Veljović"

Tuzi ga Dikicu zbog ove izjave i tvoje smene. Oderi mu kozu, i njemu i drzavi Srbiji. Kakve veze ima Dikic sa licnim obracunom .Licni obracun, da izmedju Dacica, Veljovica i Dikica. Katastrofa.

insane

pre 10 godina

ljudi nije da stitim Dikica al zar niko ne vidi da je sve ovo jedna velika namestaljka da on ode odatle...pa to tek sto se desilo a vec se kao zna pocinitelj....kakva brzina u istrazi KAKO DA NE... a sad dali je ili nije kriminalac i dal je bahat grub strog i patriota to je vec nesto drugo....al brz obzira dal zailazi i na drugu stranu zakona ja mislim da nam bas takvi ljudi trebaju...kazu zovu ga mali legija... pa dali ste svesni da bi legija sa svojom jedinicom oslobodio kosovo pre nego sto bi albanci i skapirali da su napadnuti...samo napred neka napravi novi JSO! !!!

Mica

pre 10 godina

Mislim da je ovo čista nameštaljka,komandant Dikić je očigledno nekome zasmetao.Tako to obično ide.Možda se gospodin Veljović uplašio da ce Dikić zauzeti njegovo mesto,pa sad traži razrešenje.

prelepi

pre 10 godina

Jasno je koja je prava namera smene Dikica, jeste Dikic jedan buzdovan, ali sposoban buzdovan koji je od iste te zandarmerije napravio jednu dobro obucenu i dobro organizovanu jedinicu.
Traziti odgovornost konandanta jedne tolike jedinice zato sto je jedan clan pocinio krivicno delo je komicno, meni ovo deluje kao ukidanje svakog sposobnog dela Srbije koji je u stanju da je brani kao pre neki dan kad su upali Albanci da seku sumu.
Na veliku zalost nastvlja se gasenje Srbije, nema ovde niceg pozitivnog.

Ivan

pre 10 godina

Najmanje sto si mogao uciniti je da i sam podneses ostavku. Nema razlike u odgovornosti izmedju tebe i Dikica. Svi ste isti. I vi, i one koje slusate.

sladjan

pre 10 godina

svaka čast direktoru veljoviću na ovom potezu, trebalo je to i ranije. idealno bi bilo da se ova jedinica pod hitno rasformira, to je pravo leglo kriminalaca kojima su male plate od 100000 din pa moraju da se bave i najgorim kriminalnim radnjama, priča da će bez njih doći do rata na jugu je čista smejurija, glavni deo posla oko čuvanja administrativne linije obavlja vojska.

Neno

pre 10 godina

Kap koja je prelila čašu, je li? A kolika je tvoja čaša, direktore, kada ti nisi bio pozvan na odgovornost, niti smenjen, kada je policija ubila nedužnog momka u Novom Beogradu, samo zato što je prošao kroz crveno? Šta tada bi sa odgovornošću nadležnih? Ne možete vi kriviti komandanta Dikića, ako je jedan od pripadnika žandarmerije, delujuću privatno, izvršio neki zločin? To niti je bilo naređeno od strane komandanta, niti je taj žandarm radio nešto u svojstvu službene dužnosti, pa se iz toga može zaključiti da direktor policije namerava da sruši Dikića, kako bi na njegovo mesto bio postavljen neko "poslušniji".

6 oktobar mora doći

pre 10 godina

ne generalizujte odma tipe 'žandarmerija je leglo kriminala' jer to jednostavno nije tako, mislite o tome kako li je svim onim pripadnicima koji pošteno obavljaju svoj posao, kako će oni izaći sutra na ulicu.

a da je ovo neviđen udarac, tragedija i kako god, jeste, a najodvratnije je što će sad mnogi 'političari' iskoristiti ovo za svoj marketing i promociju.

Aca

pre 10 godina

Sve je to ok, ali me interesuje da li odgovornost onda vazi za direktora policije i ministra? ipak su oni vrh komandne piramide.

Po cemu je odgovornost na komandantu zandarmerije za nesto sto uradi pripadnik zandarmerije van radnog mesta, a nije na direktoru policije?

KAKTUS CAR

pre 10 godina

Odavno se priča da je žandarmerija leglo kriminala. Bivši JSO, kojekakvi uličari koji su posle 3 nedelje dobili značku i pištolj, razna rodbina, e to je Žandarmerija. Oni veze sa policijom nemaju, niti se bave policijskim poslom, čista brutalna snaga i pendreci....

Biljana

pre 10 godina

Direktor policije trazi komandnu odgovornost a zaboravlja da je on glavni u mup-u као Dаčić sto povlaci i sopstvenu odgovornost.Neki su ocito Hag preneli u Srbiju, te mi sve ovo vise lici na udruzeni zlocinacki poduhvat protiv Generala i Zandarmerije!!!

Nijazi Kuqi

pre 10 godina

Veljovic je postupio po naredjenju iz vrha, koji ocigledno strepi za svoju bezbednost, jer je konacno postalo jasno da je Dikic Zandarmeriju pretvorio u privatnu paravojnu formaciju spremnu na sve, sto je dokazala ovih dana i noci.

Zed

pre 10 godina

Ministar jedva docekao da smeni komandira. Posle halabuke od pre mesec dva na Dikovica, evo prilike da ga smeni.Mislim da ce se iz ovog izroditi nesta mnogo krupnije. Obracun premijera i vice premijera.

Joe

pre 10 godina

Tako je Veljovicu, ali moralo je mnogo ranije, mnogo ranije!!! Izgleda da se u okviru Zandarmerije radja nova JSO, a da Dikic vrlo lako moze da postane novi Legija, ako se ovome ne stane na put dok je jos u povoju! Sada to deluje naivno, ali pustis li ga malo da se osili, ubrzo ce postati opasan. Zlo ako se ne sece u korenu, buja kao korov!

Ratko

pre 10 godina

Koje dokaze ima Veljovic da je komadant Zandarmerije pocinio neko krivicno delo? Stanje u jedinici redovno, svi su na zadacima, ispunjavaju radne duznosti. Mozda se ni meni ne svidja komadant kao covek niti iskreno ima manire i znanje za komadanta tako elitne jedinice. Pa pogledajte samo njegov govor i nastup u javnosti, ako je on zavrsio skolu onda bi morao malo tecnije i odmerenije govoriti. Uporedite njegov nastup kao generala sa generalima iz neke ne tako davne proslosti kao Pavkovic, Lazarevic, Lukic, Mladic itd. Pa po faci im vidis da su ljudi visoko skolovani. Ovo nesto Boze sacuvaj. Po meni je bitnije pitanje ko je coveka sa sumnjvom diplomom postavio na mesto komadanta? I sto pre bi u policiji moralo da se razgranici koje su skole podlozne za tu profesiju. Vojna i policijska akademija, fakultet bezbednosti, visa skola MUP-a. Kakvi bre menadzeri, ekonomisti, pravnici u strukturama bezbednosti. Sve neki privatni fakulteti koji se zavrsavaju u roku i ispod ruke. Takodje bi trebalo kao u SAD po zaslugama unapredjivati policajce na vise radno mesto. Ja bih i ovog Veljovica pitao koliko je ljudi uhapsio u zivotu, gde je radio kao policajac i sa kakvim preporukama je postavljen na tako vazno mesto direktora?

Jova

pre 10 godina

Veljovic bi valjda trebao da ponudi svoju ostavku, a ne da prenosi odgovornost i trazi smene potcinjenih.
Zasto se bas odlucio na ovaj nivo, zasto nije zatrazio smenu direktnog rukovodioca jedinice, a ne smemu komandata Zandarmerije?
Da nije ovo suvise licno, pa se koristi za medijsku igru?

LowLander

pre 10 godina

O Veljoviću nemam baš neko mišljenje ali je ovim potezom kod mene dobio veliki plus. Ako stvarno sklone Dikića tek ćemo slušati i čitati o žandarmeriji. Zreli su za veliko čišćenje.

goran

pre 10 godina

Da se kladimo u 100 banki da ce Dikic zavrsiti kao ambasador, daleko daleko od Srbije!!
Jer problem je sto on previse zna i sigurno bi pricao previse [slava mu udarila u glavu].
A kao ambasador, nesme samonicijativno pricati/davati intervijue sve dok ministar Mrkic to ne odobri

Predrag

pre 10 godina

Bravo gospodine Veljoviću za iskazanu hrabrost i zahtev za smenu Dikića. Podsetiću da je nedavno u Beogradu uhapšen pripadnik beogradskog odreda kao član grupe koja je reketirala jednog građevisnkog investitora. Zatim osnovane sumnje iz Niša da se žandarmi bave zelenašenjem i reketiranjem. Ponavljam, svaka čast za hrabrost, treba se tome stati na put i ne sme se dozvoliti da ponovo imamo odmetnuti JSO.

Dragi

pre 10 godina

A zbog čega smena samo komandanta žandarmerije? Mislim da je jednako odgovoran i direktor policije, a i dalje i više instance, pa sve do vlade Srbije! Sve treba smeniti, a ne da se kola slome samo na leđima komandanta žandarmerije.

ana andjelka

pre 10 godina

Ako ni zbog cega drugog, Dikica je trebalo smeniti zbog njegove drcnosti i bahatosti!
Ja ne razumem kako je jedan takav lik mogao i postati komandant Zandarmerije!

giile

pre 10 godina

Konacno! Bitno je probuditi odgovornost u ovoj zemlji.Svaka cast gospodine Veljovicu.Jako je bitno da se ovakvi uklone sa bitnih pozicija!!!

ja, robot

pre 10 godina

Znaci cekali ste da neko izgubi glavu! Kao sa onim popom-motociklistom sto voli da bije. Ostavka i vasa gosn Veljovicu, vi treba da predupredite zlocin a ne samo da ga konstatujete.

Mita

pre 10 godina

U pravu je Veljović.Mora da se stane na put svim para državnim i polu kriminalnim elementima u službama sile,da opet ne bi jednog dana imali,ono što smo imali 12 marta 2003.Inače,mi imamo tu tradiciju divljih elemenata u vojsci i policiji,koji ne poštuju nikog,sem svog novčanika i neke svoje ludačke ideje.Počev od Apisa,preko Legije i sada do ovog Niškog razbojnika.Takvima se mora stati na put odmah i sada,i uništiti takvo delovanje u startu...

Nenad

pre 10 godina

E sada će sve biti u najboljem redu,smenjen je onaj što je smetao a od danas pa u buduće nikada neće biti ovakvih ispada pripadnika snaga bezbednosti.Zapamtite biće još gore.

tructruc

pre 10 godina

ako ovo uradi, gurnuo je ruku u zmijsko gnezdo. cak i najokoreliji kriminalci beze iz srbije jer su gospoda kubna verzija istih, samo pod kapom zakona.

vodoinstalater

pre 10 godina

Ovo mi ne miriše na dobro. Vučićeva rekonstrukcija zakočila, Dačić potpisuje ostavku za glavnog policajca... Ne sviđa mi se i gotovo!

pluton

pre 10 godina

Ne branim ovog čoveka, ali mi nije jasno zašto se o njegovoj smeni nije pričalo ranije, nego sada, ovo me seća na stari princip prethodne vlade digni prašinu da malo zamagliš bitne teme

Preplasena Milka

pre 10 godina

Ovo je Srbija! Sada je vest Dikic. Oni koji su ga selektirali, skolovali, nagradjivali, odlikovali... sada se smeskaju i naravno, postavice novog lika sa potrebnim karakteristikama. Kriterijume znamo. Vidjamo ih decenijama. Znanje i sposobnost u Srbiji postaje opasno po zivot. "Dikic" se razmnozava kao kancer i nisam sigurna da za ovu bolest postoji lek u Srbiji. On je negde drugde.

darko

pre 10 godina

ma, revolucija! dikic, dacic, vucic.. nista nas vise ne interesuje! svi pred lice naroda, unistili ste nam nadu u buducnost nase dece, bagro! ginucemo samo da vas nema!!!!

Svaka cast

pre 10 godina

Dobro si rekao Veljovicu da je ovaj pripadnik koji je osumnjicen da je pocinio ovo zlodelo izrod a ne pripadnik bilo cega.
Nema drstva bez odgovornosti.
Bice nam potrebno godine i godine ali odustati necemo!

nessa

pre 10 godina

a zasto je kosovski lobi preci u zandarmeriji nego ljudi koji su ratovali za kosovo a nisu sa kosova..primate u zandare ljude koji su primati a ne ljudi..u novosadskoj zandarmeriji su kosovari pa zar nisu na prvom mestu novosadjani ili ljudi koji su iz mesta gde je zandarmerija.oni koji su odbili rat vraceni su na posao i dobili pare kao ostetu.. a oni koji su bili su kaznjeni sto su bili i sklonjeni...pa malo razmislite o tome?

masa

pre 10 godina

Gospodine Veljovicu, ne znam da li ste precutno pustili da u policiji vlada kriminal i radi cijeg interesa je to tako, a da je tako, pogledajte kako se bahato ponasaju pripadnici policije, nisu gradjani krivi sto nemaju adekvatnu uniformu i sto cesto idu umazani i neobrijani. Ne zelim da pravim diskriminaciju, ali bih uveo red, kako u Vojsci tako i u policiji. Svaki policajac, osim onih koje je napustila kosa, imao bi urednu frizuru, a ne obrijan do glave. Skoro sam sedeo na jednom splavu, znam neke tipove, obrijane do glave, a s njima u drustvu sede dva policajca, posmatram ponasanje, nisam napravio razliku. Tu je bilo pica u izobilju, skupe cigarete, tapsanje po ramenu i svaka druga rec ,,Brate, brate,,. Sedeo sam oko dva sata, oni su ostali, verovatno ce mi neko reci da su na zadatku. Pre neki dan, komunalni policajci, u bloku 45 na pijaci pa sa kesama u rukama pravac u sluzbeni auto, na zadatku su. U nedelju, sa razdrndanim Jugom, covek i zena u snabdevanju u Rodi, i oni su na zadatku. Cujte, Dikic se krije iza srpstva, a ne iza svog rada, gde je tu odgovornost?

Маја

pre 10 godina

А ја помислила, потписао смену Динкића! :-) То би му био бољи потез, за све нас!

Nikola Djordjevic

pre 10 godina

Pa ako je tako onda bi trebao i Veljovic da da ostavku posto valjda zandarmerija pripada policiji a ne vojsci. Kakav licemer...

Zbunjen

pre 10 godina

Da li neko moze da mi objasni otkud gospodinu Dikicu Orden za vojne zasluge sa srebrnim macevima koji se vidi na slici, ako znamo da je poslednji takav orden dodeljen 1985!?

i.j.kv

pre 10 godina

G.Veljovicu,da kazem da vam verujem u ispravnost vasih danasnjih odluka u vezi Bratislava Dikica.Poastavio bih samo par pitanja,a to su.Ko je stitio g. Dikica ranije da nije smenjen,zna se ucesce njegovo u nekim ispadima poput reklamiranja na medijima svoje jedinice sto je u najmanju ruku licilo na bivsu JSO i komadanda Leguju,snimanje spota sa jednim folk bendom,pa onda pominjanje njegovog brata u dogadjajima u Nisu...manogo jos slucajeva,ali ovaj strasan zlocin je uradio covek koji danas verujem sedi u zatvoru i smeje se i samo kaje gde je pogresio da ga brzo uhvate,a o kajanju za zlocinom nema ni govora.To je mentalitet ljudi koji su u policiju dosli u ludim ratnim godinama koji su se istakli ubijanjem u ratu tako da im u miru to ne predstavlja neku prepreku.Pominju ljudi da je ubica iz Kraljeva,mislim da je nebitno odakle je,ta jedinica je stacionirana u Kraljevu a pripadnici su sa svih strana Srbije.Stvar je takva da niko ozbiljno i temeljno nece i ne zeli da krene u sredjivanje drzave a prvo treba da se krene od Policije,Vojske i Sudstva...ne samo sto neko nece,postoji i to da je vise onijh u tim sluzbama sto im ne odgovara nikakva reforma,jer svi nesto imaju i nekome znace,a i vlast pokazuje da smo na niskim granama jer u kojoj to zemlji je premijer i ministar policije a prvi podpredesenik ministar vojske i kordinator svih sluzbi..a obojica hoce da se pitaju za sve,a u stvari ne mogu da urade ono sto bi bio posao za hiljadu ljudi,to je problem koji svi moramo shvatiti.

Branislav Zekic Zeka

pre 10 godina

TO JE NAMA NASA BORBA DALA PROTIV ORGANIK KRIMINALA!...
Da On, ljubi ga Ketrin Ešton, moze da se sastaje sa clanovima narko kartela a da njegov prvi potpredsednik, ljubi ga Vesna Pesic, ne preduzima bas nista po pitanju "borbe" kao da nista nije bilo, jer mu, kako kaze, veruje na rec!

zoran

pre 10 godina

Bravo za potez, ali koju pomoc od Dachica da dobijete..??
Evo vam gospodine da se podsetite ko je gospodin Dachic.
http://www.b92.net/info/izbori2012/vesti.php?yyyy=2012&mm=05&dd=07&nav_id=607065

Sa vodjama Alkatraza...sve go kriminalac do kriminalca. Vi od takvog coveka ocekujete pomoc..??

Na zalost, nasa drzava je postala obichna olupina i ne znam sta je tu mogce uraditi. ne volim EU, ali ako imaju mogucnost da nauce ovaj anrod, koliko je korupcija rak rana jednog drustva, vredelo bi im prici. U suprotnom, nemam dileme da cemo mi nestati kao narod.

Janko

pre 10 godina

Svi se više bave Dikićem,nego samim ubicom i okolnostima ubistva! Čovek je iz Kragujevca,zaposlen u kraljevačkom Odredu,što nigde ne piše,a postavljam pitanje da li je bilo i saučesnika,premalo detalja se zna. Kada nije smenjen pre nekoliko meseci,kada je verovatno trebalo,ne treba ni sada,čovek sa ovim ubistvom nema dodirne tačke.Nažalost,mešaju se babe i žabe,da bi se prebacila odgovornost,sada treba smeniti one koji su Dikiću progledali kroz prste događaje od ranije i nagradili ga pre nekoliko dana.Trudim se da budem realan,dosta stvari znam,pratim,ako je imao veze sa događajima u Nišu,sa ovim ubistvom nije,svidjao se on nekome ili ne. O ubici samo inicijali,detalja premalo,udarili na Dikića,a treba i lično da podnesu ostavke! Paket aranžman....

nemanja

pre 10 godina

iscekujuci svoj prethodni komentar, kao veliki postovalac slobode govora-razlog sto cenim ovu televiziju,osecam potrebu da dignem ruku protiv ovakvih VELIKIH SRBA, strah da ce me isti vuci po gradu za usi i ismejavati, ne zbog toga sto se plasim za se' vec ma koliko to frazirano zvucalo,plasim se za bliznje svoje. Ziveti u drzavi u kojoj se za svoja prava ne mozete izboriti, ziveti u drzavi u kojoj vam oni koje vi placate za pomoc u nevolji,nevolje nevoljne prave, ziveti u drzavi u kojoj vas vode oni kojima nije stalo ni do cega sem svoje guzice u mekanoj fotelji za koju je moj otac prolio litre znoja, prosto vas natera na razmisljanje zasto u njoj ziveti, sta je Srbija? Dacic,Dikic,Veljovic
Bekutic, 1000Evric, Obradovic,,, au tresem se, a ne mogu nista, nista no da pobegnem od vas, tuga i sramota, nemamo vise nista,uzeli ste nam sve, i to nastavite ako duse imate samo znajte, da te vase politicke fraze to silno i namerno izbegavanje direktno postavljenih pitanja mene ne zbunjuje svi ste isti i svima vam isto zelim!

cvele

pre 10 godina

Kasno je više za smene, pozivanje na odgovornost, rekonstrukcije, reforme...kasno je za sve, dodirnuli smo dno dna! Ne možemo goloruki protiv naoružane bande, samo bojkot još može da ima smisla. Kada vas sledeći put saobraćajac bude zaustavljao ili pozornik hteo da legitimiše, samo ih ignorišite i uvek sa jednim izgovorom:"Uplašio sam se da će me likvidirati, nosio je policijsku uniformu!"

nemanja

pre 10 godina

iz licnog iskustva pojedinu 'gospodu' iz te 'elitne' jedinice mogu uporediti sa tim monstrumom, sve sto od njih nekad normalnih sada sa utokom za pas mozes dobiti je kvalitetno belo i dobre batine. Tako da ili spustajte cenu da se drogiramo kao ljudi ili hapsi gospodu!

naravno

pre 10 godina

@ Biljana
Ne znam zasto je tvoj komentar ima minuse, ali u pravu si... Ako je Dikic odgovoran za ono sto se desava u njegovoj jedinici, onda su odgovorni i Dacic i Veljovic koji su ga postavili i drzali na to mesto, jer ova prica da je zandarmerija umesana u kriminal nije od juce!

Miki

pre 10 godina

Da li je ovo rađanje nove JSO? Vlada,ministar unutrašnjih poslova i sve nadležne strukture treba munjevito da reaguju jer je očito da stvari ponovo izmiču kontroli kao 2002/2003 godine! Koji to mozgovi tako zamišljaju svoje angažovanje na odbrani ustava,zakona,reda i sigurnosti u Srbiji? Kako se uopšte bira kadar za ove krucijalne jedinice? Kako se bira komandni kadar za njih? Pa ljudi, ovakva monstruozna smaknuća su retkost u sivilizovanom svetu a to kod nas radi pripadnik žandarmerije!!!
Dokle ćemo mi svi stići sa ovakvim ljudima u MUP-u? Možda je čas da se dobro protresu sve strukture unutar MUP-a jer svakakve priče kolaju u mnogim srpskim gradovima....

zoran

pre 10 godina

Ovi će da naprave neki cirkus jer drugačije ne umeju da budu vlast.

To si isti oni iz dvedesetih. Dok je bilo pičvajza oni su lepo plivali. Čim se smirilo, oni su pali...

Andjela

pre 10 godina

Pa mogao bi i gospodin Veljovic, jer je i on u komandnom lancu,
da podnese ostavku. Prvo da smeni sve ispod sebe, a onda i sam
da se smeni... Vreme je...

mALI

pre 10 godina

"Koje dokaze ima Veljovic da je komadant Zandarmerije pocinio neko krivicno delo? Stanje u jedinici redovno, svi su na zadacima..."
STANJE REDOVNO????? Da li je redovno stanje da pripadnik žandarmerije ubija i potom spaljuje ljude????? Stanje je vanredno i kritično!!!!!
Svaka čest i podrška ogromnoj većini časnih pripadnika žandarmerije i policije , njima je danas teže nego bilo kome jer su osramoćeni i razapeti na stube srama a rade vrlo delikatan i odgovoran posao gde im je život vrlo često ugrožen! Ali,baš zato, pravi je momenat da se žito odvoji od kukolja i da se redovi žandarmerije očiste od svih onih koji ne zaslužuju da budu pravi čuvari zakona!

Viktor

pre 10 godina

Sve je isto, samo njega nema. Sta rece, Vucicu? Lako je hapsiti zelenase i mastiljare podvijenog repa, bilo da su milionski ili tek na 'par hiljadarki'. Smes li ovo da dirnes? ... ili mislis "Kao u najbolja vremena, a i shef ce uskoro".,

****

pre 10 godina

Kap prelila casu! Kada bi se za sve prelivene case donosile ovakve odluke Srbija bi brzo stala na noge. Da, to je policija. Sta je sa ostalim smenama? Mi smo nacija koja je obolela od virusa Korupcitis' a to se tesko, tesko leci. Jadan ovaj narod.....

robocop

pre 10 godina

Ovo je kap? Mozda i jeste... Ne tako davno se u uvoj zemlji danima i mesecima pricalo i o manjim zlocinima od ovoga iz prostog razloga sto su takvi dogadjaji bili veoma retki. A danas se samo konstatuje broj zrtava... kap u moru... dokle smo dosli...

mirx

pre 10 godina

Gospodo, mnogi od vas ne shvataju da ljudi koji nose uniformu (vojnik ili policajac) moraju biti časni ljudi. oni su i u vanradno vreme isto što i u radno. oni predstavljaju vojsku i policiju na ulici, na utakmici, na pijacu, u kafani, to moraju imati uvek na umu. To se mora usaditi u svest i podsvest svakome i odmah onog trenutka kad obuče uniformu..Ako je drugačije, onda nema ništa ni od vojske ni od policije..

pedjoni

pre 10 godina

Ima Boga i njemu si dosadio nabedjeni generalu tj.menadzeru.Mnogi sad slave tvoju smenu,zaduzio si mnoge svojom sposobnoscu i inteligencijom,dace bog da takvi nikada vise ne rukovode ljudima...!!!

KG

pre 10 godina

Ministri,komandiri,direktori,načelnici i gradonačelnici nisu postavljeni kao marionete i portparoli i da nikad nisu odgovorni.Oni mora da znaju koga imaju u svojim redovima.Neka nadju način.

Rade

pre 10 godina

Kompletna provera svih dosadašnjih izveštaja unutrašnje kontrole.
Psihološka obrada, analiza i preduzimanje dodatne obuke i ostalih mera za sve pripadnike žandarmerije.
Sramota i bruka je da građani trpe torture i od kriminalaca i od onih koji trebaju da im pruže sigurnost i bezbednost.
Videti koje markentinške aktivnosti treba preduzeti da se sanira ova situacija.

toza

pre 10 godina

E ovo je bilo baš ekspresno. Što bi rekao jedan naš lik iz filma "Kratko ali j......".
Sve mi se čini da ovo nema veze sa provesionalnim sukobom ovih čudnih likova iz policije već da se radi o obračunu unutar vlade. Ministar policije za sada nije naseo već je pustio niz vodu vođu žandarmerije. narednih dana se očekuju slična osvešćenja i naprasna ničim izazvana lavina rada savesti kao što je ovo današnje direktora policije.

ostap

pre 10 godina

Da je u okruzzenju ovog ubice vladala atmosfera posstovanja zakona, stvarna posvećenost policijskom pozivu, svest da se zloccin ne isplati i da ce zloccinac uvek biti otkriven, ne bi se on odluccio da poccini ni prekrssaj , a kamoli ovakav zloccin. Occigledno je da je u praksi video da borba protiv zloccina i nije prevashodna briga u njegovom okruzzenju vec nessto sasvim suprotno. Sta je taj zloccinac uopsste uccio u obuci? Ovo je mnogo ozbiljna tema da bi ostalo samo na smeni troje, ccetvoro ljudi. U protivnom sprema nam se kolumbijski ili meksiccki scenario po kojem su glavni mafijasski bosovi upravo-policajci...

MUKNAVI

pre 10 godina

Kada li ce nama ,obicnim gradjanima kako nas nazivaju pokondirene tikve,da kane ta kap i prelije casu pa da se vec jednom raskrsti sa tim parazitima..u vlasti..

xitam

pre 10 godina

Ja se nadam da ovo znaci i smenu Ivice Dacica (sa mesta ministra MUP-a) prilikom rekonstrukcije Vlade (ako to vec nije ofucano). Stvarno bi bio red. Bas me briga sto je Premijer, ali policiju mu ne bih dao u ruke. A kad pomislim ko bi je preuzeo, najezim se. Ali neka. Mozda to ispadne dobro. Ali iako dobro, definitivno ce biti sporo.

parkinson

pre 10 godina

Cini mi se , da je Dacic sinoc rekao da je potpisao smenu, a da nije citao nit ga zanima to sto je podpisao ? Da li se Dacic ogradjuje ovom izjavom zato sto se plasi Dikica ?

miroslav

pre 10 godina

mnogo puta sam pisao u komentarima da je veliki, ali velik, problem u policiji i službama državne bezbednosti Nne bih vam pisao da su to pojednici, ali sam se lično uverio da se radi o dobro organizovanoj šemi većeg broja grupa i direknoj povezanosti sa kriminalom.

živeli škoti

pre 10 godina

Dacicu na zahtev naroda smeni i Veljovica ako smes, slazem se da je bio red da Dikic ode, ali Veljovic je njegov gazda, a ti si Veljovicev...pa ti ipak potpisi do obojica odete. Ili ti neko drugi vuce konce dok ti pustas korenje u foteljici?

Anex

pre 10 godina

uuu jaka stvar. Šefovi smenili jednog svog i dovešće drugog svog. I šta? Ništa. Problem je kalup, koji ih štancuje sve iste. Mislim na ove restlove JSO-a.

mirjana

pre 10 godina

Niko u policiji ne bi smeo da uradi bilo sta, sto se kosi sa Zakonom,da nije ubedjen da ce biti zasticen!?
A zasto su ubedjeni da ce biti zasticeni:pogadjajmo.