Subota, 22.06.2013.

19:42

Erdogan:Brazil je žrtva iste zavere

Premijer Turske Erdogan, koji je okrivio demonstrante u svojoj zemlji da nastoje da destabilizuju njegovu vladu, rekao je da je Brazil žrtva iste zavere.

Izvor: Tanjug

Erdogan:Brazil je žrtva iste zavere IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Velibor, USA

pre 10 godina

@pazarac, jesi li se dernjao "Amerika je zlo" kada vam je ta ista Amerika spašavala tvoj bošnjački narod da opstane? samo pitam.
pri tom, ja ne hvalim niti veličam Ameriku kao najbolju, ali u poređenju s satrapima i despotima erdoganom, putinom i sl. Obama jeste bolji. i, opet, uporno sam aktivan u daljnjem poboljšavanju i pritiskanju američkog sistema da se poboljša kroz aktivizme levice i ljudskopravnih pokreta u Americi koji svaki dan vrše pritisak na američki sistem da se okani uloge svetskog policajca i da se zalaže za istinsku pravdu i poštenje po svetu a ne samo na materijalističke interese.
ali, kome ja ovo objašnjavam, aferimišite jedni drugom pazarac i Mladen Mladenović, zaslužujete jedan drugog i vaše istomošljenike....

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

@NIKOLA GASTARBAJTER: Turci uzimaju nemačko državljanstvo iz sasvim drugih razloga a ne da bi poput "Nikole Gastarbajtera" postali veliki Nemci i da im deca u drugom kolenu ne govore maternji turski jezik, čime su, po logici perosečne srpske sirotinje, napravili ogroman napredak. Turska država, da bi sprečila očitu asimilaciju koju preko državljanstva nameće Nemačka, parira veoma pametno takvoj politici. Daju fiktivni otpust svakom turskom državljaninu a smatraju ih i dalje državljanima Turske. Ali, i to nije toliko bitno. Bitno je da Turci, jednostavno,ne žele da budu Nemci već čuvaju svoje običaje, imena, veru i jezik, tako da im nisu potrebne nikakvi administratini načini da ostanu svoji. Turci, Kinezi, Indijci ili Jevreji mogu 1000 godina da budu u Nemačkoj biće samo ono što jesu odnosno Turci. Na tome im se divim i čestitam. To da li će se oni vratiti u Tursku kada Turska bude ekonomski raj ili ne, uopšte nije važno. Dragi gospodine Nikola oni će biti svoji na svome gdegod bili za razliku od naše balkanske sirotinje, koja jedva čeka da bude nešto drugo.

lol

pre 10 godina

Erdgen je sam kriv sto je uspesan, naravno nije savrsen i nije uvideo u svom zanosu uspeha da malo gresi sto dira park. Neko je cekao kad ces da napravi pogresan korak i eto.
Zeznuto je kad MMF izgubi kontrolu nad nekom drzavon,
brzo salju svoju visoku demokratiju da to ponovo dovedu u red...

Nikola Gastarbajter

pre 10 godina

..Turska je takodje u nevidjenom ekonomskom uzletu,po nekoj projekciji BDP Turske bi do 2020 vec pretekao Nemacki..
(Nenad, 23. jun 2013 12:33)

Nenade,

zivim u Nemackoj i vidim da milioni ( oko 4 )turaka koji ovde zive masovno uzimaju nemacko drzavljanstvo sve iz straha da se nece morati 2020-e ( kada turski BDP nadmasi nemacki/hahaha ) vratiti u svoj ekonomski "procvetali" zavicaj . Lupetas covece i potpisujes se pozajmljenim imenima .

Goodbye Charlie...

pre 10 godina

Pa nekad ste podrzavali smenu autokrate kod nas!Sad kad je kod vas taj scenario,buni te se!Ne kaze se dzabe...Ne raduj se tudjoj demokratiji,moze i pred tvojim pragom da zaigra!!!Sad kako se uzme!Autokratia ili demokratija,pitanje je sad!!!

Nenad

pre 10 godina

apsolutno je u pravu...Brazil je lider ekonomskog procvata juzne Amerike,perjanica BRICSa,preporucujem dokumentarac Oliver Stonea o zemljama juzne amerike..Turska je takodje u nevidjenom ekonomskom uzletu,po nekoj projekciji BDP Turske bi do 2020 vec pretekao Nemacki..
Nemogu a da se ne setim ni Libije,finansijski apsolutno nezavisne drzave,koja je samo pozelela da joj sifra placanja ne bude dolar

MS

pre 10 godina

Jeste, stvarno je ocigledno da oni što strajkuju u Brazilu i u Bugarskoj i u Kelnu (juče 40.000 ljudi) i oni jadnici u Bangladešu ...ma svi samo hoće da smaknu Erdogana.

pazarac

pre 10 godina

@(Mladen Mladenovic, 23. jun 2013 07:37)
Aferim brate, al' teroristi šta je sad pa to?! Kaza li Amerika da su protivnici Asada povezani sa Al-kaidom(najžešći protivnici amera) a sad ih naoružava. Ja ove u Turskoj nazivam plaćenicima. Pa i ptice na grani znaju da je za Ameriku bitno da bude što više nemira. Jer oni u haosu samo znaju da vladaju.
A kad im se kaže: ''Ne činite nered na Zemlji - odgovaraju: Mi samo red uspostavljamo!'' Inače to i jeste za njih red.
A slatko si me nasmejao sa ovim musliman iz Sudana... Bla..bla..bla... Musliman nije stanje uma to je ubeđenje. A to što Kur'an naređuje: uči, čitaj! To može da se nazove načinom razmišljanja. Jer po uputi Božjoj postupamo... Zbog toga nije bitno da li si iz Serbistana il' Pakistana...
Poštujem to što se kaže a ne ko kaže! (pakistanac, palestinac...)
Pa muslimani nisu muslimani ti koji usko gledaju! (ili je to neka tvoja predrasuda! Pa sad ja treba da kažem da svi Mladenovici su usko umni i puni predrasuda)...

RadZemljaKapital

pre 10 godina

Svim diktatorima, pa i Erdoganu, krive su strane agenture i ko sve ne.... Na kraju, koji uvek dodje, ostace sam....Kao i Milosevic, Gadafi, Asad.....
(petar pan, 22. jun 2013 19:59)


"Rusko-Americko prijateljsko naoruzavanje zaracenih strana".

Da, da, inace se svet vrti oko svete bitke izmedju liberalizma i diktature. :DDDD

State

pre 10 godina

Drzava to sam ja! Ko hoce da me smeni,rusi drzavu,super sistem koga sam ja
stvorio i ciji sam sef neprikosnoveni! Ja pa ja,sve ostalo je zavera,zli
ljudi hoce mene super diktatora da sruse.... Bezobraznici jedni....

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

@PAZARAC: Znamo da CNN laže i da objavljuje laži kao istinu a sve u cilju podrške neokolonijalističkoj politici svoje države. Naravno, taj moćan medij kada laže računa i na neobrazovanje prosečnog stanovnika SAD. Zar već nisu pokazali svoje pravo lice za vreme sukoba u Srbiji? Njihovi izveštaji su bili direktna medijska podrđka ratnoj politici SAD. Na TV ekranima širom sveta teče "ekskluzivna" priča CNN-a, koju odmah preuzimaju BBC, DW i drugi moćni mediji bombaarderske koalicije, o neverovatnim srpskim zločinima nad muslimanima u BiH, koju prati filmski prilog na kome se vide sahrane pravoslavnog stanovništva sa pravoslavnim obredom i krstovima?! Ali, nije poenta u tome, uprkos tome što je to vama tada izgledalo kao najlepša i najuverljivija istina. Dirljiv je Vaš način razmišljanja koji je pre tipičan za nekog muslimana iz Sudana, Afganistana ili Pakistana nego za nekog rodjenog u Srbiji. Ne valja Putin, "Amerika je zlo ali, nisu ni svi njeni neprijatelji dobro"?! Čini se da je jedino Turska u pravu i njen lider Erdogan, koji topovima, suzavcem i batinama rasteruje "teroriste", koji nisu teroristi ako bi sličnim povodom demonstrirali u Srbiji, pa još bili muslimanske veroispovesti?! Na zdravlje logici izdravom razumu....

T.

pre 10 godina

Kako ljudi ovde pricaju napamet. Jedna od stvari koje opozicija zamera Erdoganu je ta sto je suvise blizak Americi, a ovde svi pricaju o tome kako ga skidaju Amerikanci. I Brazil i Turska su uvecale robnu razmenu sa svetom nekoliko puta, zasto bi bankari bili ti koji bi da ruse njihove ekonomije?!? Hajde, razmislite, da li bi bankari vise voleli da je nasa ekonomija jaka pa da svi imamo po kredit za stan i kola ili da svi umiremo od gladi pa da nemamo da vratimo kredite koje smo uzeli? To bi mozda imalo smisla za Gafafija jer su strane kompanije tesko poslovale tamo, ali sto bi rusili zemlje koje su postale Meka za strana ulaganja?

pazarac

pre 10 godina

Svim diktatorima, pa i Erdoganu, krive su strane agenture i ko sve ne.... Na kraju, koji uvek dodje, ostace sam....Kao i Milosevic, Gadafi, Asad.....
(petar pan, 22. jun 2013 19:59)

Ne stavljaj u isti kos Erdo'ana(demokratski izabran sunit-musliman u 99% muslimanskoj državi) i Asada(diktator kao i otac-informisi se o njegovom ocu! Asad je šija-sekta u državi u kojoj su većina suniti!)
I prestanite da slušate tog Putina. Ne bi ostao mali da je valjao! Ako prkosiš zapadu ne mora da znači da si dobar. Samo Bog je dobar! Ostalo politika...
A da postoji veza između Brazila i Turske je sasvim očigldeno.
Amerika je zlo! Ali nisu svi njeni neprijatelji dobro.
A sva priča oko protesta u Turskoj je naduvana od strane medija. CNN je nedavno objavio sliku sa skupa podrške Erdo'ana kao skup demonstranata.

Sasa jokic

pre 10 godina

Udaraju po zemljama koje su izbegle smisljeni scenario svetske ekonomske krize.
Na zalost svetski vladari (bankari) imaju dovoljni para i moci, a jos vise domacih izdajnika da ostvare planove.
Svi to vide i znaju, i pitaju se; Kad ce doci red na nas?

Braca

pre 10 godina

Moje misljenje je da sa tim covekom ipak nesto nije u redu. Demonstranti su se pre 6-7 dana razisli i policija se povukla, a onda su pocele nepromisljene, bahate izjave i vredjanja demostranata. Zar nisu usledila podmukla hapsenja posle demonstracija? To su ipak neke stvari koje nisu za tolerisanje. Koliko ja mogu da vidim predsednica Brazila je mnogo ko-operativnija o voljna da saslusa demonstrante i nema bas nikakve slicnosti osim vremense podudarnosti izmedju jednog i drugog.

Miodrag

pre 10 godina

Sustina je u sledecem.
Krajnni cilj Amerike je Iran i Turska nije vise tako koperativna kao ranije, odnosno Erdogan i treba ga smeniti. Bez Turske se ne moze nista uraditi u Siriji i Iranu. Znaci, prvo smena Erdogana, zatim resenje Sirije i na kraju Iran ( sve zbog nafte).
Veliki pozdrav

Danac

pre 10 godina

Evo me u Istanbulu, policija nas je napala bez povoda, snimali smo dokumentarac, a oni iz cista mira vodenim topovima i suzavcem...jedva sam se izvukao, dosta je palo niz stepenice od udara, erdogan je diktator i tacka!!!

hm

pre 10 godina

Erdogan je u pravu. Sve drzave koje su pokazale ekonomski napredak koji nije po meri SAD, MMF i mesetara sa Vol strita nacice se pod udarom raznih "revolucionara", koje su verovatno prethodno obucili isti oni koji su svoja predavanja drzali u budimpestanskim hotelima. Turska i Brazil su postali poverioci MMF, moraju biti kaznjeni, kao Gadafi kada je zatrazio svoje pare nazad.

nazalost,ali tako je

pre 10 godina

Sa relativno malo para mogu da se izazovu ratovi,a kamoli demonstracije.Erdogan zaista "vuce" ka diktatoru,ali sustina problema je nesto drugo.
Ako je tacna informacija da su prakticno vratili dugove MMF-u i ostaloj bankarskoj mafiji...nece imati mira dok ne pocnu opet da se zaduzuju.
Koliko god to nekom izgledalo kao teorija zavere to je gola istina.
Ne postoje ni nacije,ni drzave,ni vere...nista ne postoji,sve je iluzija.Postoje samo kapital i njegova zelja da se oplodi.PROFIT je opravdanje za sve.
A price o "borbi za demorkatiju","za ljudska prava","za mir" su price za naivne.

Milan

pre 10 godina

Ajoj koja smejurija je ovo "Brazil zrtva iste zavere" Muahahhah x100. Pa cekaj, jeli to ona ista zavera koja se desila sa pokretom 99% u SAD ili to sto se desavolo u Libiji/Egiptu/Siriji?. Ne znas dal da places il da se smejes.
A sasvim je druga stvar sto neki lokalci ovde iz Srbije vise pene zbog Erdogana i brane "turski prosperitet" Znao sam da najveci evropski Rimljani i pravoslavni Rusi zive u Srbiji a sad znam da i najveci Turci zive ovde.
Turska je pukla poodavno, ovi sto sada protestuju su poslednji vapaj za pomoc a zatim mrak i "Turski Teheran" na svakom koraku. Ko zucne suprotno, pravac apsana do promene misljenja. Beograd i svi gradjani Srbije bi trebo da se zamisle sta bi trebalo da se radi sa ovakvim (daljim) susedima, rat sa severa Afrike je sve blizi nama.

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

Erdogan će "popiti" isto ono što je servirao drugima i tako pasionirano i zadrto podržavao. Možda nemiri u Turskoj imaju mnogo više sličnosti sa Srbijom nego sa Brazilom samo što se gospodin Erdogan pravi priglup znajući koga je i šta sve podržavao. Gospodinu Erdoganu i Turskoj, koja ponovo pokušava da oživi davno preminulog "Bolesnika sa Bosfora", smeši se sopstveno "Kosovo", koje će Tursku lupiti kao bumerang i to kada se najmanje nada. Ne mogu se praktikovati dvojni standardi, ne mogu se podržavati "oslobodilački" pokreti u inostranstvu, a kada se to desi nama, e, to više nisu "Freedom fighters"-i, već strani plaćenici, huligani i lopuže?! Posebno mi je drago što će Turska, pored mnogih koji su požurili da priznaju "kosovu", ne bi li ubrali što više mrvica sa stola glavnog silnika, uživati u plodovima onoga za šta se zalagala. Ova "pobeda", koju obznanjuje Erdogan, samo je predah do eksplozije koja tikće i otkucava poslednje trenutke. Kao što to uvek biva sa onima koji misle da su silni i nepobedivio, gospodin Erdogan, ne vidi provaliju ispod sebe.

Lalegator

pre 10 godina

Ova dešavanja u Turskoj imaju mnogo veću sličnost sa Sirijom nego sa Brazilom. To je valjda svima jasno.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (popaj, 22. jun 2013 20:56)

Ne bas, ovo u Brazilu deluje samo kao desetostruko uvecana ista prica.

Ja sam za gumene metke i vodene topove i tamo.

Dante

pre 10 godina

To je zavera mladih ljudi kojima je dosta rada u giganatskim kompanijama za kikiriki...glavna parola u Brazilu je "dzin se probudio"...uskoro ce vlade strepeti ispred svojih gradjana koji se neverovatno brzo organizuju najvise zahvaljujuci drustvenim mrezama. Sve do pobede nad prebogatima.

Znam....

pre 10 godina

Kako volim pojedince koji misle da narod naprasno postaje svestan i organizuje se u stotinama hiljada ne bi li srushio predsednika. U kojoj bajci vi, prijatelji, zivite..?? Uzmite malo da chitate o bankarskim akrtelima, geo-politici i slichno.
Shvatite jednu stvar -NAROD NIKO NE PITA ZA BILO SHTA. Sa druge strane, sa istim tim narodom mozes manipulisati sa lakocom. To je dokazano toliko puta u blizoj istoriji.

MIkro

pre 10 godina

@dsafG

A ti mislis da ako si ucestvovao na demonstracijama protiv Milosevica, da si doktorirao narodne proteste? Pa obidji malo Siriju Egipat i Tursku, tek da vidis koliko malo slicnosti imaju medjusobno a kamoli sa tvojim Milosevicem.

Vladimirr

pre 10 godina

Stara dobra diktatorska prica... Naravno da ce razni da podrze te demonstracije, zbog svojih interesa... Ali tamo gde ne postoji osnova da se te demonstracije rasplamsaju, nece doci do eskalacije. Tamo gde je vlada u problemu tamo ce doci, kao na Zapadu sezdesetih, uostalom i kod nas, a sada na Bliskom Istoku...

prija

pre 10 godina

Najcesce je odgovoran onaj ko ima najvise interesa od navodnih protesta. Sad samo da vidimo ko je interesna strana. Hoce li obicni ljudi nesto dobiti, politicari ili neko sa strane kome ne odgovara Brazil da napreduje?

Ek onomist

pre 10 godina

Tacno, u pitanju je ista zavera, zavera mladih koji shvataju da su im sanse za uspeh u zivotu neuporedivo manje nego sto su imali njihovi roditelji. Ovo je svetski problem ali ce se manifestovati u raznim zemljama na razne nacine. Na zalost resenja za ovaj problem su toliko radikalna da u stvari ne postoje.

dsafG

pre 10 godina

@(petar pan, 22. jun 2013 19:59)

A ko je svrgnuo te koje si pomenuo (Asada, doduse, jos nisu skinuli)?

Kad sam imao 20 godina mislio sam da ja obaram Milosevica medjutim posle sam shvatio da sam ja bio samo marioneta u igri koju su igrali drugi.

Vrlo je zanimljivo da jordanski i saudijski kraljevi nisu diktatori dok ovi drugi jesu. Odnosno oni koji ne daju potpunu podrsku Velikom Bratu su diktatori, a svi ostali su velike demokrate ....

Ti izgleda stvarno zivis u Nedodjiji ;)

GS

pre 10 godina

Kakav god on da jeste, cinjenica je da Turska ima jos jednu, dve runde duga da vrati i to je to, sa ekonomijom koja cvate, mogu da vidim neke slicnosti sa Brazilom koji ekonomski isto stoji dobro, a to bankari ne vole.

Posmatrač i svedok

pre 10 godina

Vratiti sve dugove MMF-u , jeste VRLO, VRLO "RASTUŽUJUĆE PO .... " i OPASNO !
A sada, da je sklon autorativnoj vladavini (vrlo "bliskoj" diktaturi) - JESTE !
Da se ista ekipa ljudi (vrlo bliska vlasti), već godinama sve više i više bogati - I TO JE SVE POZNATO!
Da se većina mladih "veoma zadužila i da radi za NE BAŠ VELIKE PLATE" i to je tačno!
Mnogo toga je tačno, ali STVAR ĆE ZEZNUTI NJEGOVA SUJETA i PRIKRIVENI PROGRAM KOJI SE POLAKO OGOLJEVA... sve, sve ali SUJETA, POSLE NJE OBIČNO SLEDI BES i greške u koracima!!!

Velibor, USA

pre 10 godina

kakav mo.on je ovaj erdogan....
nadam se da većina Bošnjaka ipak nisu erdoganisti kao što se često javljaju ovde, inače, bye, bye zapadnoj im zaštiti koju su imali ili još uvek imaju te zahvaljujući kojoj su i opstali.....

petar pan

pre 10 godina

Svim diktatorima, pa i Erdoganu, krive su strane agenture i ko sve ne.... Na kraju, koji uvek dodje, ostace sam....Kao i Milosevic, Gadafi, Asad.....

dsafG

pre 10 godina

@(petar pan, 22. jun 2013 19:59)

A ko je svrgnuo te koje si pomenuo (Asada, doduse, jos nisu skinuli)?

Kad sam imao 20 godina mislio sam da ja obaram Milosevica medjutim posle sam shvatio da sam ja bio samo marioneta u igri koju su igrali drugi.

Vrlo je zanimljivo da jordanski i saudijski kraljevi nisu diktatori dok ovi drugi jesu. Odnosno oni koji ne daju potpunu podrsku Velikom Bratu su diktatori, a svi ostali su velike demokrate ....

Ti izgleda stvarno zivis u Nedodjiji ;)

Ek onomist

pre 10 godina

Tacno, u pitanju je ista zavera, zavera mladih koji shvataju da su im sanse za uspeh u zivotu neuporedivo manje nego sto su imali njihovi roditelji. Ovo je svetski problem ali ce se manifestovati u raznim zemljama na razne nacine. Na zalost resenja za ovaj problem su toliko radikalna da u stvari ne postoje.

Znam....

pre 10 godina

Kako volim pojedince koji misle da narod naprasno postaje svestan i organizuje se u stotinama hiljada ne bi li srushio predsednika. U kojoj bajci vi, prijatelji, zivite..?? Uzmite malo da chitate o bankarskim akrtelima, geo-politici i slichno.
Shvatite jednu stvar -NAROD NIKO NE PITA ZA BILO SHTA. Sa druge strane, sa istim tim narodom mozes manipulisati sa lakocom. To je dokazano toliko puta u blizoj istoriji.

GS

pre 10 godina

Kakav god on da jeste, cinjenica je da Turska ima jos jednu, dve runde duga da vrati i to je to, sa ekonomijom koja cvate, mogu da vidim neke slicnosti sa Brazilom koji ekonomski isto stoji dobro, a to bankari ne vole.

nazalost,ali tako je

pre 10 godina

Sa relativno malo para mogu da se izazovu ratovi,a kamoli demonstracije.Erdogan zaista "vuce" ka diktatoru,ali sustina problema je nesto drugo.
Ako je tacna informacija da su prakticno vratili dugove MMF-u i ostaloj bankarskoj mafiji...nece imati mira dok ne pocnu opet da se zaduzuju.
Koliko god to nekom izgledalo kao teorija zavere to je gola istina.
Ne postoje ni nacije,ni drzave,ni vere...nista ne postoji,sve je iluzija.Postoje samo kapital i njegova zelja da se oplodi.PROFIT je opravdanje za sve.
A price o "borbi za demorkatiju","za ljudska prava","za mir" su price za naivne.

petar pan

pre 10 godina

Svim diktatorima, pa i Erdoganu, krive su strane agenture i ko sve ne.... Na kraju, koji uvek dodje, ostace sam....Kao i Milosevic, Gadafi, Asad.....

hm

pre 10 godina

Erdogan je u pravu. Sve drzave koje su pokazale ekonomski napredak koji nije po meri SAD, MMF i mesetara sa Vol strita nacice se pod udarom raznih "revolucionara", koje su verovatno prethodno obucili isti oni koji su svoja predavanja drzali u budimpestanskim hotelima. Turska i Brazil su postali poverioci MMF, moraju biti kaznjeni, kao Gadafi kada je zatrazio svoje pare nazad.

Danac

pre 10 godina

Evo me u Istanbulu, policija nas je napala bez povoda, snimali smo dokumentarac, a oni iz cista mira vodenim topovima i suzavcem...jedva sam se izvukao, dosta je palo niz stepenice od udara, erdogan je diktator i tacka!!!

Dante

pre 10 godina

To je zavera mladih ljudi kojima je dosta rada u giganatskim kompanijama za kikiriki...glavna parola u Brazilu je "dzin se probudio"...uskoro ce vlade strepeti ispred svojih gradjana koji se neverovatno brzo organizuju najvise zahvaljujuci drustvenim mrezama. Sve do pobede nad prebogatima.

prija

pre 10 godina

Najcesce je odgovoran onaj ko ima najvise interesa od navodnih protesta. Sad samo da vidimo ko je interesna strana. Hoce li obicni ljudi nesto dobiti, politicari ili neko sa strane kome ne odgovara Brazil da napreduje?

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

Erdogan će "popiti" isto ono što je servirao drugima i tako pasionirano i zadrto podržavao. Možda nemiri u Turskoj imaju mnogo više sličnosti sa Srbijom nego sa Brazilom samo što se gospodin Erdogan pravi priglup znajući koga je i šta sve podržavao. Gospodinu Erdoganu i Turskoj, koja ponovo pokušava da oživi davno preminulog "Bolesnika sa Bosfora", smeši se sopstveno "Kosovo", koje će Tursku lupiti kao bumerang i to kada se najmanje nada. Ne mogu se praktikovati dvojni standardi, ne mogu se podržavati "oslobodilački" pokreti u inostranstvu, a kada se to desi nama, e, to više nisu "Freedom fighters"-i, već strani plaćenici, huligani i lopuže?! Posebno mi je drago što će Turska, pored mnogih koji su požurili da priznaju "kosovu", ne bi li ubrali što više mrvica sa stola glavnog silnika, uživati u plodovima onoga za šta se zalagala. Ova "pobeda", koju obznanjuje Erdogan, samo je predah do eksplozije koja tikće i otkucava poslednje trenutke. Kao što to uvek biva sa onima koji misle da su silni i nepobedivio, gospodin Erdogan, ne vidi provaliju ispod sebe.

Miodrag

pre 10 godina

Sustina je u sledecem.
Krajnni cilj Amerike je Iran i Turska nije vise tako koperativna kao ranije, odnosno Erdogan i treba ga smeniti. Bez Turske se ne moze nista uraditi u Siriji i Iranu. Znaci, prvo smena Erdogana, zatim resenje Sirije i na kraju Iran ( sve zbog nafte).
Veliki pozdrav

Posmatrač i svedok

pre 10 godina

Vratiti sve dugove MMF-u , jeste VRLO, VRLO "RASTUŽUJUĆE PO .... " i OPASNO !
A sada, da je sklon autorativnoj vladavini (vrlo "bliskoj" diktaturi) - JESTE !
Da se ista ekipa ljudi (vrlo bliska vlasti), već godinama sve više i više bogati - I TO JE SVE POZNATO!
Da se većina mladih "veoma zadužila i da radi za NE BAŠ VELIKE PLATE" i to je tačno!
Mnogo toga je tačno, ali STVAR ĆE ZEZNUTI NJEGOVA SUJETA i PRIKRIVENI PROGRAM KOJI SE POLAKO OGOLJEVA... sve, sve ali SUJETA, POSLE NJE OBIČNO SLEDI BES i greške u koracima!!!

Vladimirr

pre 10 godina

Stara dobra diktatorska prica... Naravno da ce razni da podrze te demonstracije, zbog svojih interesa... Ali tamo gde ne postoji osnova da se te demonstracije rasplamsaju, nece doci do eskalacije. Tamo gde je vlada u problemu tamo ce doci, kao na Zapadu sezdesetih, uostalom i kod nas, a sada na Bliskom Istoku...

Sasa jokic

pre 10 godina

Udaraju po zemljama koje su izbegle smisljeni scenario svetske ekonomske krize.
Na zalost svetski vladari (bankari) imaju dovoljni para i moci, a jos vise domacih izdajnika da ostvare planove.
Svi to vide i znaju, i pitaju se; Kad ce doci red na nas?

Velibor, USA

pre 10 godina

kakav mo.on je ovaj erdogan....
nadam se da većina Bošnjaka ipak nisu erdoganisti kao što se često javljaju ovde, inače, bye, bye zapadnoj im zaštiti koju su imali ili još uvek imaju te zahvaljujući kojoj su i opstali.....

MIkro

pre 10 godina

@dsafG

A ti mislis da ako si ucestvovao na demonstracijama protiv Milosevica, da si doktorirao narodne proteste? Pa obidji malo Siriju Egipat i Tursku, tek da vidis koliko malo slicnosti imaju medjusobno a kamoli sa tvojim Milosevicem.

Braca

pre 10 godina

Moje misljenje je da sa tim covekom ipak nesto nije u redu. Demonstranti su se pre 6-7 dana razisli i policija se povukla, a onda su pocele nepromisljene, bahate izjave i vredjanja demostranata. Zar nisu usledila podmukla hapsenja posle demonstracija? To su ipak neke stvari koje nisu za tolerisanje. Koliko ja mogu da vidim predsednica Brazila je mnogo ko-operativnija o voljna da saslusa demonstrante i nema bas nikakve slicnosti osim vremense podudarnosti izmedju jednog i drugog.

Milan

pre 10 godina

Ajoj koja smejurija je ovo "Brazil zrtva iste zavere" Muahahhah x100. Pa cekaj, jeli to ona ista zavera koja se desila sa pokretom 99% u SAD ili to sto se desavolo u Libiji/Egiptu/Siriji?. Ne znas dal da places il da se smejes.
A sasvim je druga stvar sto neki lokalci ovde iz Srbije vise pene zbog Erdogana i brane "turski prosperitet" Znao sam da najveci evropski Rimljani i pravoslavni Rusi zive u Srbiji a sad znam da i najveci Turci zive ovde.
Turska je pukla poodavno, ovi sto sada protestuju su poslednji vapaj za pomoc a zatim mrak i "Turski Teheran" na svakom koraku. Ko zucne suprotno, pravac apsana do promene misljenja. Beograd i svi gradjani Srbije bi trebo da se zamisle sta bi trebalo da se radi sa ovakvim (daljim) susedima, rat sa severa Afrike je sve blizi nama.

T.

pre 10 godina

Kako ljudi ovde pricaju napamet. Jedna od stvari koje opozicija zamera Erdoganu je ta sto je suvise blizak Americi, a ovde svi pricaju o tome kako ga skidaju Amerikanci. I Brazil i Turska su uvecale robnu razmenu sa svetom nekoliko puta, zasto bi bankari bili ti koji bi da ruse njihove ekonomije?!? Hajde, razmislite, da li bi bankari vise voleli da je nasa ekonomija jaka pa da svi imamo po kredit za stan i kola ili da svi umiremo od gladi pa da nemamo da vratimo kredite koje smo uzeli? To bi mozda imalo smisla za Gafafija jer su strane kompanije tesko poslovale tamo, ali sto bi rusili zemlje koje su postale Meka za strana ulaganja?

Lalegator

pre 10 godina

Ova dešavanja u Turskoj imaju mnogo veću sličnost sa Sirijom nego sa Brazilom. To je valjda svima jasno.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (popaj, 22. jun 2013 20:56)

Ne bas, ovo u Brazilu deluje samo kao desetostruko uvecana ista prica.

Ja sam za gumene metke i vodene topove i tamo.

pazarac

pre 10 godina

Svim diktatorima, pa i Erdoganu, krive su strane agenture i ko sve ne.... Na kraju, koji uvek dodje, ostace sam....Kao i Milosevic, Gadafi, Asad.....
(petar pan, 22. jun 2013 19:59)

Ne stavljaj u isti kos Erdo'ana(demokratski izabran sunit-musliman u 99% muslimanskoj državi) i Asada(diktator kao i otac-informisi se o njegovom ocu! Asad je šija-sekta u državi u kojoj su većina suniti!)
I prestanite da slušate tog Putina. Ne bi ostao mali da je valjao! Ako prkosiš zapadu ne mora da znači da si dobar. Samo Bog je dobar! Ostalo politika...
A da postoji veza između Brazila i Turske je sasvim očigldeno.
Amerika je zlo! Ali nisu svi njeni neprijatelji dobro.
A sva priča oko protesta u Turskoj je naduvana od strane medija. CNN je nedavno objavio sliku sa skupa podrške Erdo'ana kao skup demonstranata.

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

@PAZARAC: Znamo da CNN laže i da objavljuje laži kao istinu a sve u cilju podrške neokolonijalističkoj politici svoje države. Naravno, taj moćan medij kada laže računa i na neobrazovanje prosečnog stanovnika SAD. Zar već nisu pokazali svoje pravo lice za vreme sukoba u Srbiji? Njihovi izveštaji su bili direktna medijska podrđka ratnoj politici SAD. Na TV ekranima širom sveta teče "ekskluzivna" priča CNN-a, koju odmah preuzimaju BBC, DW i drugi moćni mediji bombaarderske koalicije, o neverovatnim srpskim zločinima nad muslimanima u BiH, koju prati filmski prilog na kome se vide sahrane pravoslavnog stanovništva sa pravoslavnim obredom i krstovima?! Ali, nije poenta u tome, uprkos tome što je to vama tada izgledalo kao najlepša i najuverljivija istina. Dirljiv je Vaš način razmišljanja koji je pre tipičan za nekog muslimana iz Sudana, Afganistana ili Pakistana nego za nekog rodjenog u Srbiji. Ne valja Putin, "Amerika je zlo ali, nisu ni svi njeni neprijatelji dobro"?! Čini se da je jedino Turska u pravu i njen lider Erdogan, koji topovima, suzavcem i batinama rasteruje "teroriste", koji nisu teroristi ako bi sličnim povodom demonstrirali u Srbiji, pa još bili muslimanske veroispovesti?! Na zdravlje logici izdravom razumu....

State

pre 10 godina

Drzava to sam ja! Ko hoce da me smeni,rusi drzavu,super sistem koga sam ja
stvorio i ciji sam sef neprikosnoveni! Ja pa ja,sve ostalo je zavera,zli
ljudi hoce mene super diktatora da sruse.... Bezobraznici jedni....

RadZemljaKapital

pre 10 godina

Svim diktatorima, pa i Erdoganu, krive su strane agenture i ko sve ne.... Na kraju, koji uvek dodje, ostace sam....Kao i Milosevic, Gadafi, Asad.....
(petar pan, 22. jun 2013 19:59)


"Rusko-Americko prijateljsko naoruzavanje zaracenih strana".

Da, da, inace se svet vrti oko svete bitke izmedju liberalizma i diktature. :DDDD

MS

pre 10 godina

Jeste, stvarno je ocigledno da oni što strajkuju u Brazilu i u Bugarskoj i u Kelnu (juče 40.000 ljudi) i oni jadnici u Bangladešu ...ma svi samo hoće da smaknu Erdogana.

Nikola Gastarbajter

pre 10 godina

..Turska je takodje u nevidjenom ekonomskom uzletu,po nekoj projekciji BDP Turske bi do 2020 vec pretekao Nemacki..
(Nenad, 23. jun 2013 12:33)

Nenade,

zivim u Nemackoj i vidim da milioni ( oko 4 )turaka koji ovde zive masovno uzimaju nemacko drzavljanstvo sve iz straha da se nece morati 2020-e ( kada turski BDP nadmasi nemacki/hahaha ) vratiti u svoj ekonomski "procvetali" zavicaj . Lupetas covece i potpisujes se pozajmljenim imenima .

pazarac

pre 10 godina

@(Mladen Mladenovic, 23. jun 2013 07:37)
Aferim brate, al' teroristi šta je sad pa to?! Kaza li Amerika da su protivnici Asada povezani sa Al-kaidom(najžešći protivnici amera) a sad ih naoružava. Ja ove u Turskoj nazivam plaćenicima. Pa i ptice na grani znaju da je za Ameriku bitno da bude što više nemira. Jer oni u haosu samo znaju da vladaju.
A kad im se kaže: ''Ne činite nered na Zemlji - odgovaraju: Mi samo red uspostavljamo!'' Inače to i jeste za njih red.
A slatko si me nasmejao sa ovim musliman iz Sudana... Bla..bla..bla... Musliman nije stanje uma to je ubeđenje. A to što Kur'an naređuje: uči, čitaj! To može da se nazove načinom razmišljanja. Jer po uputi Božjoj postupamo... Zbog toga nije bitno da li si iz Serbistana il' Pakistana...
Poštujem to što se kaže a ne ko kaže! (pakistanac, palestinac...)
Pa muslimani nisu muslimani ti koji usko gledaju! (ili je to neka tvoja predrasuda! Pa sad ja treba da kažem da svi Mladenovici su usko umni i puni predrasuda)...

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

@NIKOLA GASTARBAJTER: Turci uzimaju nemačko državljanstvo iz sasvim drugih razloga a ne da bi poput "Nikole Gastarbajtera" postali veliki Nemci i da im deca u drugom kolenu ne govore maternji turski jezik, čime su, po logici perosečne srpske sirotinje, napravili ogroman napredak. Turska država, da bi sprečila očitu asimilaciju koju preko državljanstva nameće Nemačka, parira veoma pametno takvoj politici. Daju fiktivni otpust svakom turskom državljaninu a smatraju ih i dalje državljanima Turske. Ali, i to nije toliko bitno. Bitno je da Turci, jednostavno,ne žele da budu Nemci već čuvaju svoje običaje, imena, veru i jezik, tako da im nisu potrebne nikakvi administratini načini da ostanu svoji. Turci, Kinezi, Indijci ili Jevreji mogu 1000 godina da budu u Nemačkoj biće samo ono što jesu odnosno Turci. Na tome im se divim i čestitam. To da li će se oni vratiti u Tursku kada Turska bude ekonomski raj ili ne, uopšte nije važno. Dragi gospodine Nikola oni će biti svoji na svome gdegod bili za razliku od naše balkanske sirotinje, koja jedva čeka da bude nešto drugo.

Goodbye Charlie...

pre 10 godina

Pa nekad ste podrzavali smenu autokrate kod nas!Sad kad je kod vas taj scenario,buni te se!Ne kaze se dzabe...Ne raduj se tudjoj demokratiji,moze i pred tvojim pragom da zaigra!!!Sad kako se uzme!Autokratia ili demokratija,pitanje je sad!!!

Nenad

pre 10 godina

apsolutno je u pravu...Brazil je lider ekonomskog procvata juzne Amerike,perjanica BRICSa,preporucujem dokumentarac Oliver Stonea o zemljama juzne amerike..Turska je takodje u nevidjenom ekonomskom uzletu,po nekoj projekciji BDP Turske bi do 2020 vec pretekao Nemacki..
Nemogu a da se ne setim ni Libije,finansijski apsolutno nezavisne drzave,koja je samo pozelela da joj sifra placanja ne bude dolar

lol

pre 10 godina

Erdgen je sam kriv sto je uspesan, naravno nije savrsen i nije uvideo u svom zanosu uspeha da malo gresi sto dira park. Neko je cekao kad ces da napravi pogresan korak i eto.
Zeznuto je kad MMF izgubi kontrolu nad nekom drzavon,
brzo salju svoju visoku demokratiju da to ponovo dovedu u red...

Velibor, USA

pre 10 godina

@pazarac, jesi li se dernjao "Amerika je zlo" kada vam je ta ista Amerika spašavala tvoj bošnjački narod da opstane? samo pitam.
pri tom, ja ne hvalim niti veličam Ameriku kao najbolju, ali u poređenju s satrapima i despotima erdoganom, putinom i sl. Obama jeste bolji. i, opet, uporno sam aktivan u daljnjem poboljšavanju i pritiskanju američkog sistema da se poboljša kroz aktivizme levice i ljudskopravnih pokreta u Americi koji svaki dan vrše pritisak na američki sistem da se okani uloge svetskog policajca i da se zalaže za istinsku pravdu i poštenje po svetu a ne samo na materijalističke interese.
ali, kome ja ovo objašnjavam, aferimišite jedni drugom pazarac i Mladen Mladenović, zaslužujete jedan drugog i vaše istomošljenike....

petar pan

pre 10 godina

Svim diktatorima, pa i Erdoganu, krive su strane agenture i ko sve ne.... Na kraju, koji uvek dodje, ostace sam....Kao i Milosevic, Gadafi, Asad.....

Ek onomist

pre 10 godina

Tacno, u pitanju je ista zavera, zavera mladih koji shvataju da su im sanse za uspeh u zivotu neuporedivo manje nego sto su imali njihovi roditelji. Ovo je svetski problem ali ce se manifestovati u raznim zemljama na razne nacine. Na zalost resenja za ovaj problem su toliko radikalna da u stvari ne postoje.

Velibor, USA

pre 10 godina

kakav mo.on je ovaj erdogan....
nadam se da većina Bošnjaka ipak nisu erdoganisti kao što se često javljaju ovde, inače, bye, bye zapadnoj im zaštiti koju su imali ili još uvek imaju te zahvaljujući kojoj su i opstali.....

Lalegator

pre 10 godina

Ova dešavanja u Turskoj imaju mnogo veću sličnost sa Sirijom nego sa Brazilom. To je valjda svima jasno.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (popaj, 22. jun 2013 20:56)

Ne bas, ovo u Brazilu deluje samo kao desetostruko uvecana ista prica.

Ja sam za gumene metke i vodene topove i tamo.

pazarac

pre 10 godina

Svim diktatorima, pa i Erdoganu, krive su strane agenture i ko sve ne.... Na kraju, koji uvek dodje, ostace sam....Kao i Milosevic, Gadafi, Asad.....
(petar pan, 22. jun 2013 19:59)

Ne stavljaj u isti kos Erdo'ana(demokratski izabran sunit-musliman u 99% muslimanskoj državi) i Asada(diktator kao i otac-informisi se o njegovom ocu! Asad je šija-sekta u državi u kojoj su većina suniti!)
I prestanite da slušate tog Putina. Ne bi ostao mali da je valjao! Ako prkosiš zapadu ne mora da znači da si dobar. Samo Bog je dobar! Ostalo politika...
A da postoji veza između Brazila i Turske je sasvim očigldeno.
Amerika je zlo! Ali nisu svi njeni neprijatelji dobro.
A sva priča oko protesta u Turskoj je naduvana od strane medija. CNN je nedavno objavio sliku sa skupa podrške Erdo'ana kao skup demonstranata.

Danac

pre 10 godina

Evo me u Istanbulu, policija nas je napala bez povoda, snimali smo dokumentarac, a oni iz cista mira vodenim topovima i suzavcem...jedva sam se izvukao, dosta je palo niz stepenice od udara, erdogan je diktator i tacka!!!

hm

pre 10 godina

Erdogan je u pravu. Sve drzave koje su pokazale ekonomski napredak koji nije po meri SAD, MMF i mesetara sa Vol strita nacice se pod udarom raznih "revolucionara", koje su verovatno prethodno obucili isti oni koji su svoja predavanja drzali u budimpestanskim hotelima. Turska i Brazil su postali poverioci MMF, moraju biti kaznjeni, kao Gadafi kada je zatrazio svoje pare nazad.

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

Erdogan će "popiti" isto ono što je servirao drugima i tako pasionirano i zadrto podržavao. Možda nemiri u Turskoj imaju mnogo više sličnosti sa Srbijom nego sa Brazilom samo što se gospodin Erdogan pravi priglup znajući koga je i šta sve podržavao. Gospodinu Erdoganu i Turskoj, koja ponovo pokušava da oživi davno preminulog "Bolesnika sa Bosfora", smeši se sopstveno "Kosovo", koje će Tursku lupiti kao bumerang i to kada se najmanje nada. Ne mogu se praktikovati dvojni standardi, ne mogu se podržavati "oslobodilački" pokreti u inostranstvu, a kada se to desi nama, e, to više nisu "Freedom fighters"-i, već strani plaćenici, huligani i lopuže?! Posebno mi je drago što će Turska, pored mnogih koji su požurili da priznaju "kosovu", ne bi li ubrali što više mrvica sa stola glavnog silnika, uživati u plodovima onoga za šta se zalagala. Ova "pobeda", koju obznanjuje Erdogan, samo je predah do eksplozije koja tikće i otkucava poslednje trenutke. Kao što to uvek biva sa onima koji misle da su silni i nepobedivio, gospodin Erdogan, ne vidi provaliju ispod sebe.

dsafG

pre 10 godina

@(petar pan, 22. jun 2013 19:59)

A ko je svrgnuo te koje si pomenuo (Asada, doduse, jos nisu skinuli)?

Kad sam imao 20 godina mislio sam da ja obaram Milosevica medjutim posle sam shvatio da sam ja bio samo marioneta u igri koju su igrali drugi.

Vrlo je zanimljivo da jordanski i saudijski kraljevi nisu diktatori dok ovi drugi jesu. Odnosno oni koji ne daju potpunu podrsku Velikom Bratu su diktatori, a svi ostali su velike demokrate ....

Ti izgleda stvarno zivis u Nedodjiji ;)

Milan

pre 10 godina

Ajoj koja smejurija je ovo "Brazil zrtva iste zavere" Muahahhah x100. Pa cekaj, jeli to ona ista zavera koja se desila sa pokretom 99% u SAD ili to sto se desavolo u Libiji/Egiptu/Siriji?. Ne znas dal da places il da se smejes.
A sasvim je druga stvar sto neki lokalci ovde iz Srbije vise pene zbog Erdogana i brane "turski prosperitet" Znao sam da najveci evropski Rimljani i pravoslavni Rusi zive u Srbiji a sad znam da i najveci Turci zive ovde.
Turska je pukla poodavno, ovi sto sada protestuju su poslednji vapaj za pomoc a zatim mrak i "Turski Teheran" na svakom koraku. Ko zucne suprotno, pravac apsana do promene misljenja. Beograd i svi gradjani Srbije bi trebo da se zamisle sta bi trebalo da se radi sa ovakvim (daljim) susedima, rat sa severa Afrike je sve blizi nama.

GS

pre 10 godina

Kakav god on da jeste, cinjenica je da Turska ima jos jednu, dve runde duga da vrati i to je to, sa ekonomijom koja cvate, mogu da vidim neke slicnosti sa Brazilom koji ekonomski isto stoji dobro, a to bankari ne vole.

Znam....

pre 10 godina

Kako volim pojedince koji misle da narod naprasno postaje svestan i organizuje se u stotinama hiljada ne bi li srushio predsednika. U kojoj bajci vi, prijatelji, zivite..?? Uzmite malo da chitate o bankarskim akrtelima, geo-politici i slichno.
Shvatite jednu stvar -NAROD NIKO NE PITA ZA BILO SHTA. Sa druge strane, sa istim tim narodom mozes manipulisati sa lakocom. To je dokazano toliko puta u blizoj istoriji.

Vladimirr

pre 10 godina

Stara dobra diktatorska prica... Naravno da ce razni da podrze te demonstracije, zbog svojih interesa... Ali tamo gde ne postoji osnova da se te demonstracije rasplamsaju, nece doci do eskalacije. Tamo gde je vlada u problemu tamo ce doci, kao na Zapadu sezdesetih, uostalom i kod nas, a sada na Bliskom Istoku...

Miodrag

pre 10 godina

Sustina je u sledecem.
Krajnni cilj Amerike je Iran i Turska nije vise tako koperativna kao ranije, odnosno Erdogan i treba ga smeniti. Bez Turske se ne moze nista uraditi u Siriji i Iranu. Znaci, prvo smena Erdogana, zatim resenje Sirije i na kraju Iran ( sve zbog nafte).
Veliki pozdrav

Dante

pre 10 godina

To je zavera mladih ljudi kojima je dosta rada u giganatskim kompanijama za kikiriki...glavna parola u Brazilu je "dzin se probudio"...uskoro ce vlade strepeti ispred svojih gradjana koji se neverovatno brzo organizuju najvise zahvaljujuci drustvenim mrezama. Sve do pobede nad prebogatima.

Sasa jokic

pre 10 godina

Udaraju po zemljama koje su izbegle smisljeni scenario svetske ekonomske krize.
Na zalost svetski vladari (bankari) imaju dovoljni para i moci, a jos vise domacih izdajnika da ostvare planove.
Svi to vide i znaju, i pitaju se; Kad ce doci red na nas?

nazalost,ali tako je

pre 10 godina

Sa relativno malo para mogu da se izazovu ratovi,a kamoli demonstracije.Erdogan zaista "vuce" ka diktatoru,ali sustina problema je nesto drugo.
Ako je tacna informacija da su prakticno vratili dugove MMF-u i ostaloj bankarskoj mafiji...nece imati mira dok ne pocnu opet da se zaduzuju.
Koliko god to nekom izgledalo kao teorija zavere to je gola istina.
Ne postoje ni nacije,ni drzave,ni vere...nista ne postoji,sve je iluzija.Postoje samo kapital i njegova zelja da se oplodi.PROFIT je opravdanje za sve.
A price o "borbi za demorkatiju","za ljudska prava","za mir" su price za naivne.

MIkro

pre 10 godina

@dsafG

A ti mislis da ako si ucestvovao na demonstracijama protiv Milosevica, da si doktorirao narodne proteste? Pa obidji malo Siriju Egipat i Tursku, tek da vidis koliko malo slicnosti imaju medjusobno a kamoli sa tvojim Milosevicem.

Posmatrač i svedok

pre 10 godina

Vratiti sve dugove MMF-u , jeste VRLO, VRLO "RASTUŽUJUĆE PO .... " i OPASNO !
A sada, da je sklon autorativnoj vladavini (vrlo "bliskoj" diktaturi) - JESTE !
Da se ista ekipa ljudi (vrlo bliska vlasti), već godinama sve više i više bogati - I TO JE SVE POZNATO!
Da se većina mladih "veoma zadužila i da radi za NE BAŠ VELIKE PLATE" i to je tačno!
Mnogo toga je tačno, ali STVAR ĆE ZEZNUTI NJEGOVA SUJETA i PRIKRIVENI PROGRAM KOJI SE POLAKO OGOLJEVA... sve, sve ali SUJETA, POSLE NJE OBIČNO SLEDI BES i greške u koracima!!!

Nenad

pre 10 godina

apsolutno je u pravu...Brazil je lider ekonomskog procvata juzne Amerike,perjanica BRICSa,preporucujem dokumentarac Oliver Stonea o zemljama juzne amerike..Turska je takodje u nevidjenom ekonomskom uzletu,po nekoj projekciji BDP Turske bi do 2020 vec pretekao Nemacki..
Nemogu a da se ne setim ni Libije,finansijski apsolutno nezavisne drzave,koja je samo pozelela da joj sifra placanja ne bude dolar

prija

pre 10 godina

Najcesce je odgovoran onaj ko ima najvise interesa od navodnih protesta. Sad samo da vidimo ko je interesna strana. Hoce li obicni ljudi nesto dobiti, politicari ili neko sa strane kome ne odgovara Brazil da napreduje?

T.

pre 10 godina

Kako ljudi ovde pricaju napamet. Jedna od stvari koje opozicija zamera Erdoganu je ta sto je suvise blizak Americi, a ovde svi pricaju o tome kako ga skidaju Amerikanci. I Brazil i Turska su uvecale robnu razmenu sa svetom nekoliko puta, zasto bi bankari bili ti koji bi da ruse njihove ekonomije?!? Hajde, razmislite, da li bi bankari vise voleli da je nasa ekonomija jaka pa da svi imamo po kredit za stan i kola ili da svi umiremo od gladi pa da nemamo da vratimo kredite koje smo uzeli? To bi mozda imalo smisla za Gafafija jer su strane kompanije tesko poslovale tamo, ali sto bi rusili zemlje koje su postale Meka za strana ulaganja?

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

@PAZARAC: Znamo da CNN laže i da objavljuje laži kao istinu a sve u cilju podrške neokolonijalističkoj politici svoje države. Naravno, taj moćan medij kada laže računa i na neobrazovanje prosečnog stanovnika SAD. Zar već nisu pokazali svoje pravo lice za vreme sukoba u Srbiji? Njihovi izveštaji su bili direktna medijska podrđka ratnoj politici SAD. Na TV ekranima širom sveta teče "ekskluzivna" priča CNN-a, koju odmah preuzimaju BBC, DW i drugi moćni mediji bombaarderske koalicije, o neverovatnim srpskim zločinima nad muslimanima u BiH, koju prati filmski prilog na kome se vide sahrane pravoslavnog stanovništva sa pravoslavnim obredom i krstovima?! Ali, nije poenta u tome, uprkos tome što je to vama tada izgledalo kao najlepša i najuverljivija istina. Dirljiv je Vaš način razmišljanja koji je pre tipičan za nekog muslimana iz Sudana, Afganistana ili Pakistana nego za nekog rodjenog u Srbiji. Ne valja Putin, "Amerika je zlo ali, nisu ni svi njeni neprijatelji dobro"?! Čini se da je jedino Turska u pravu i njen lider Erdogan, koji topovima, suzavcem i batinama rasteruje "teroriste", koji nisu teroristi ako bi sličnim povodom demonstrirali u Srbiji, pa još bili muslimanske veroispovesti?! Na zdravlje logici izdravom razumu....

State

pre 10 godina

Drzava to sam ja! Ko hoce da me smeni,rusi drzavu,super sistem koga sam ja
stvorio i ciji sam sef neprikosnoveni! Ja pa ja,sve ostalo je zavera,zli
ljudi hoce mene super diktatora da sruse.... Bezobraznici jedni....

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

@NIKOLA GASTARBAJTER: Turci uzimaju nemačko državljanstvo iz sasvim drugih razloga a ne da bi poput "Nikole Gastarbajtera" postali veliki Nemci i da im deca u drugom kolenu ne govore maternji turski jezik, čime su, po logici perosečne srpske sirotinje, napravili ogroman napredak. Turska država, da bi sprečila očitu asimilaciju koju preko državljanstva nameće Nemačka, parira veoma pametno takvoj politici. Daju fiktivni otpust svakom turskom državljaninu a smatraju ih i dalje državljanima Turske. Ali, i to nije toliko bitno. Bitno je da Turci, jednostavno,ne žele da budu Nemci već čuvaju svoje običaje, imena, veru i jezik, tako da im nisu potrebne nikakvi administratini načini da ostanu svoji. Turci, Kinezi, Indijci ili Jevreji mogu 1000 godina da budu u Nemačkoj biće samo ono što jesu odnosno Turci. Na tome im se divim i čestitam. To da li će se oni vratiti u Tursku kada Turska bude ekonomski raj ili ne, uopšte nije važno. Dragi gospodine Nikola oni će biti svoji na svome gdegod bili za razliku od naše balkanske sirotinje, koja jedva čeka da bude nešto drugo.

pazarac

pre 10 godina

@(Mladen Mladenovic, 23. jun 2013 07:37)
Aferim brate, al' teroristi šta je sad pa to?! Kaza li Amerika da su protivnici Asada povezani sa Al-kaidom(najžešći protivnici amera) a sad ih naoružava. Ja ove u Turskoj nazivam plaćenicima. Pa i ptice na grani znaju da je za Ameriku bitno da bude što više nemira. Jer oni u haosu samo znaju da vladaju.
A kad im se kaže: ''Ne činite nered na Zemlji - odgovaraju: Mi samo red uspostavljamo!'' Inače to i jeste za njih red.
A slatko si me nasmejao sa ovim musliman iz Sudana... Bla..bla..bla... Musliman nije stanje uma to je ubeđenje. A to što Kur'an naređuje: uči, čitaj! To može da se nazove načinom razmišljanja. Jer po uputi Božjoj postupamo... Zbog toga nije bitno da li si iz Serbistana il' Pakistana...
Poštujem to što se kaže a ne ko kaže! (pakistanac, palestinac...)
Pa muslimani nisu muslimani ti koji usko gledaju! (ili je to neka tvoja predrasuda! Pa sad ja treba da kažem da svi Mladenovici su usko umni i puni predrasuda)...

Braca

pre 10 godina

Moje misljenje je da sa tim covekom ipak nesto nije u redu. Demonstranti su se pre 6-7 dana razisli i policija se povukla, a onda su pocele nepromisljene, bahate izjave i vredjanja demostranata. Zar nisu usledila podmukla hapsenja posle demonstracija? To su ipak neke stvari koje nisu za tolerisanje. Koliko ja mogu da vidim predsednica Brazila je mnogo ko-operativnija o voljna da saslusa demonstrante i nema bas nikakve slicnosti osim vremense podudarnosti izmedju jednog i drugog.

MS

pre 10 godina

Jeste, stvarno je ocigledno da oni što strajkuju u Brazilu i u Bugarskoj i u Kelnu (juče 40.000 ljudi) i oni jadnici u Bangladešu ...ma svi samo hoće da smaknu Erdogana.

lol

pre 10 godina

Erdgen je sam kriv sto je uspesan, naravno nije savrsen i nije uvideo u svom zanosu uspeha da malo gresi sto dira park. Neko je cekao kad ces da napravi pogresan korak i eto.
Zeznuto je kad MMF izgubi kontrolu nad nekom drzavon,
brzo salju svoju visoku demokratiju da to ponovo dovedu u red...

RadZemljaKapital

pre 10 godina

Svim diktatorima, pa i Erdoganu, krive su strane agenture i ko sve ne.... Na kraju, koji uvek dodje, ostace sam....Kao i Milosevic, Gadafi, Asad.....
(petar pan, 22. jun 2013 19:59)


"Rusko-Americko prijateljsko naoruzavanje zaracenih strana".

Da, da, inace se svet vrti oko svete bitke izmedju liberalizma i diktature. :DDDD

Nikola Gastarbajter

pre 10 godina

..Turska je takodje u nevidjenom ekonomskom uzletu,po nekoj projekciji BDP Turske bi do 2020 vec pretekao Nemacki..
(Nenad, 23. jun 2013 12:33)

Nenade,

zivim u Nemackoj i vidim da milioni ( oko 4 )turaka koji ovde zive masovno uzimaju nemacko drzavljanstvo sve iz straha da se nece morati 2020-e ( kada turski BDP nadmasi nemacki/hahaha ) vratiti u svoj ekonomski "procvetali" zavicaj . Lupetas covece i potpisujes se pozajmljenim imenima .

Velibor, USA

pre 10 godina

@pazarac, jesi li se dernjao "Amerika je zlo" kada vam je ta ista Amerika spašavala tvoj bošnjački narod da opstane? samo pitam.
pri tom, ja ne hvalim niti veličam Ameriku kao najbolju, ali u poređenju s satrapima i despotima erdoganom, putinom i sl. Obama jeste bolji. i, opet, uporno sam aktivan u daljnjem poboljšavanju i pritiskanju američkog sistema da se poboljša kroz aktivizme levice i ljudskopravnih pokreta u Americi koji svaki dan vrše pritisak na američki sistem da se okani uloge svetskog policajca i da se zalaže za istinsku pravdu i poštenje po svetu a ne samo na materijalističke interese.
ali, kome ja ovo objašnjavam, aferimišite jedni drugom pazarac i Mladen Mladenović, zaslužujete jedan drugog i vaše istomošljenike....

Goodbye Charlie...

pre 10 godina

Pa nekad ste podrzavali smenu autokrate kod nas!Sad kad je kod vas taj scenario,buni te se!Ne kaze se dzabe...Ne raduj se tudjoj demokratiji,moze i pred tvojim pragom da zaigra!!!Sad kako se uzme!Autokratia ili demokratija,pitanje je sad!!!