011
pre 10 godina
dual core bolji od quad core?!?!?!?!?
pre 10 godina
dual core bolji od quad core?!?!?!?!?
pre 10 godina
Sve je to uredu.. Kao da su toliko važne specifikacije! Svi znamo da će biti to vrlo sposobna mašina, kao i kod ostalih proizvođača u toj ceni. Mene samo zanima da li će da ponudi nešto drugacije obzirom da je sada Google. Ako bude kao nexus linija samo zaokružena sa dobrom kamerom i ostalim high-end dzidzabidzama to ce biti prvi uredjaj za koji cu biti voljan da odvojim vise od 300e. E da, i da ima poklopac koji se može odvojiti. To su jako zeznuli kod Nexus4.
pre 10 godina
@moja kravica Decko, nisam ja neka fensi zaglupljena shmiza koja je telefon kupila da bi se lozio i glumio ludilo. Da mi je to bio cilj kupio bih iPhone. Samsung sam prvi dan root-ovao a nakon nedelju-dve poceo da eksperimentisem sa custom ROM-ovima i vec dugo vremena koristim Vanila Android na S3 tako da mozemo kad god hoces da pokrenemo neke testove da vidis koliko S3 ubija Nexus 4 jer imaju identicne operativne sisteme bez TouchWiz-a. Tako da nemoj da se pravis pametan bzvz unapred. A telefon koji sam setao pre S3 je bio star 6 godina i da nije otkazao ne bih ni S3 uzimao jos kao sto necu menjati telefon i narednih 6 godina ako me ne izda hardver na njemu. I nikad mi nece biti zao da jednom u 6 godina dam 400e (na paketu u 6 mesecnih rata) za najbolji telefon u tom trenutku na trzistu. A sad idi sebi kupi iPhone i glumi ludilo kao sto i sad glumis. Pozdrav.
pre 10 godina
Samo VANILA droid, sto prije shvatite to bolje, jer ce te u tom slučaju imati telefon koji nema lag i koji radi kako treba...
pre 10 godina
Za Novosadjanina: Nisam konkretno mislio na google. Pomenuti telefon obecava da ce biti u tom cenovnom rangu.
Ako pogledas samsung, apple, htc... svi su oko 600eura ako ne i vise.
Besmisleno je dati toliki novac za telefon, da sada ne navodim razloge zasto je besmisleno, dovoljno je reci da zivimo u Srbiji.
pre 10 godina
E moj Vukasine, koji to Google telefon kosta 600+e?
pre 10 godina
Specifikacije nisu najvaznije... Cist primer IPhone :)
pre 10 godina
Ovo je prava stvar samo sto necu da kupim orginal nego cu od sanera za manje para. Eto vam vas Aple eto vam Nokia i Samsung, Motorola ce vas sve oduvati.
pre 10 godina
Ovo ludilo sa telefonima je postalo tako besmisleno da nemam reci.
Ako telefon ima koji MHz manje ili vise ili neku drugu karakteristiku, da li ce vam to promeniti zivot ili omoguciti kvalitetnije gledanje facebook-a, twitter-a i druge gluposti ?
Jedno je sigurno - platicete 600+ EUR za igracku i bicete "KUL" dok ce google, apple i ekipa ce na kraju svakog kvartala prikazivati pozitivno poslovanje sa extra profitom.
Ovce su uvek bile za sisanje.
pre 10 godina
@ Deki narcis
Smem da se kladim da Galaxy Nexus i pored dual core procesora, radi bolje od tvog Galaxy-a S3.. Razlog je vrlo jednostavan, Galaxy Nexus skoro pa da radi bolje i od S4-ke.. Verovatno sad dok citas ovo govoris da sam lud, ali razmisli jos jednom.. Nexus 4 vec necu ni da spominjem jer je pojam brzine za sve te vase sminkerske galaxy-ije iz prostog razloga sto na Nexusima imas launcher koji je ogoljen do maximuma, znaci nema ono sarenilo kakvo svaki dan gledas na tvom Samsungu, vec samo ono ``osnovno``.. Jedino sto galaxy ima bolje to je kamera oko koje se Google nikada nije trudio jer mora cenu proizvoda da zadrzi sto manju da bi mogao da ga prodaje za cenu koju ga prodaje ( 299 i 349 $).. Po meni svako ko iole kapira pricu o Androidu uzima Nexus telefone, ostali kupuju Samsung.. U prilog tome govori i cinjenica da 80% korisnika Samsung smartphone-a (na androidu naravno) nemaju pojma koji se OS nalazi na njihovom telefonu, a svega 3% je rootovalo uredjaj i pokusalo da promeni rom, toliko o tome.. Prijatno!
pre 10 godina
Dzaba kada svi cekamo Alcatel One X 5 inch koji ce da kosta 250 evra a bice jak kao i sve ove gluposti
pre 10 godina
@дурантула
Zastho smaramo? Nesto nije istina? Naveo si mi jedan telefon star par meseci koji treba da reprezentuje ceo Android?
Verujem ja da je One dobar, ali jel ok da jedan, dva, tri Android telefona rade bez problema, a ostali da sa skroz dobrim hardware-om shtucaju?? Imao sam HTC Sensation, flagship iz 2011. Malo mu 768Mb Rama. Popalis vise aplikacija, on ostane bez memorije mucenik i ubije louncher. Klik na Home, i na ekranu pise loading dok ponovo ucita louncher. To nije ok. Nikako..
Itd..itd..
I One ce izaci sa vanila Androidom, zato sto ljudi to zele sto je sjajno. Konacno su shvatili i HTC i Samsung, jer i S4 izlazi sa vanila Androidom.
pre 10 godina
@ Deki narcis
Smem da se kladim da Galaxy Nexus i pored dual core procesora, radi bolje od tvog Galaxy-a S3.. Razlog je vrlo jednostavan, Galaxy Nexus skoro pa da radi bolje i od S4-ke.. Verovatno sad dok citas ovo govoris da sam lud, ali razmisli jos jednom.. Nexus 4 vec necu ni da spominjem jer je pojam brzine za sve te vase sminkerske galaxy-ije iz prostog razloga sto na Nexusima imas launcher koji je ogoljen do maximuma, znaci nema ono sarenilo kakvo svaki dan gledas na tvom Samsungu, vec samo ono ``osnovno``.. Jedino sto galaxy ima bolje to je kamera oko koje se Google nikada nije trudio jer mora cenu proizvoda da zadrzi sto manju da bi mogao da ga prodaje za cenu koju ga prodaje ( 299 i 349 $).. Po meni svako ko iole kapira pricu o Androidu uzima Nexus telefone, ostali kupuju Samsung.. U prilog tome govori i cinjenica da 80% korisnika Samsung smartphone-a (na androidu naravno) nemaju pojma koji se OS nalazi na njihovom telefonu, a svega 3% je rootovalo uredjaj i pokusalo da promeni rom, toliko o tome.. Prijatno!
pre 10 godina
@ Deki narcis
Smem da se kladim da Galaxy Nexus i pored dual core procesora, radi bolje od tvog Galaxy-a S3.. Razlog je vrlo jednostavan, Galaxy Nexus skoro pa da radi bolje i od S4-ke.. Verovatno sad dok citas ovo govoris da sam lud, ali razmisli jos jednom.. Nexus 4 vec necu ni da spominjem jer je pojam brzine za sve te vase sminkerske galaxy-ije iz prostog razloga sto na Nexusima imas launcher koji je ogoljen do maximuma, znaci nema ono sarenilo kakvo svaki dan gledas na tvom Samsungu, vec samo ono ``osnovno``.. Jedino sto galaxy ima bolje to je kamera oko koje se Google nikada nije trudio jer mora cenu proizvoda da zadrzi sto manju da bi mogao da ga prodaje za cenu koju ga prodaje ( 299 i 349 $).. Po meni svako ko iole kapira pricu o Androidu uzima Nexus telefone, ostali kupuju Samsung.. U prilog tome govori i cinjenica da 80% korisnika Samsung smartphone-a (na androidu naravno) nemaju pojma koji se OS nalazi na njihovom telefonu, a svega 3% je rootovalo uredjaj i pokusalo da promeni rom, toliko o tome.. Prijatno!
pre 10 godina
@perica smarate svi vise sa tim da proizvodjaci opterecuju android! probaj htc one sa sense 5 pa ces da vidis sta je neopterecenost sa senseom
pre 10 godina
Citam komentare i vidim da se skoro svi opredeluju za jednu stranu - specifikacije su bitne ili nisu. Kao i obicno, istina je negde u sredini.
Kada se pravi neki proizvod, u ovom slucaju telefon, proizvodjac seb postavi neki cilj - a to ne mora uvek biti da napravi najbolji uredjaj na svetu, ved uredjaj koji ce biti dovoljno dobar i privlacan odredjenom krugu korisnika za odredjenu svotu novca. Prema tome, ovaj telefon ne mora imati najbolje moguce specifikacije da bi bio uspesan, treba da bude samo jeftiniji, a da nudi sve sto i najskuplji modeli sa po mogucnosti istim korisnickim iskustvom, i to ce odrediti njegov uspeh.
Porediti iOS i android ima sve manje smisla, jer ta dva OS-a sve vise divergiraju jedan od drugog. Sa svakom novom verzijom Android je sve bolj ii optimizovaniji i korisniku nudi daleko vecu slobodu u prilagodjavanju i koriscenju, iOS je vrlo zatvoren sistem koji nudi samo osnovu, ali lepo upakovanu funkcionalnost i pri tome ne podrzava pravi multitasking. Kod iOS-a ne mozete kao kod Windowsa imati dva otvorena prozora aplikacija, kod Androida to vec odavno moze. I logicno je da zbog toga ANdroid zahteva vece resurse.
I da, veca rezolucija, cak i na ovako malim ekranima JESTE bitna, pre svega jer dizajnerima daje vecu slobodu u dizajniranju aplikacija, a kad vec snimite full HD video, onda mozete i da ga pogledate u odnosu 1:1. To da se razlika u ostrini ne primeti nij sasvim tacno, svako sa normlanim vidom ce prepoznati koji ekran ima vecu rezoluciju.
pre 10 godina
Neverovatno ! Ovog puta , puno ljudi koji razumeju i shvataju da hardware nije kljucan faktor za brzinu samog telefona , vec mnogo bitniji faktor OS !
Svaka cast svima koji kapirate situaciju !
Inace, imam "tamo neki ZTE" rootovan, custom rom, android 4.1.2 ......
Telefon radi brze od Samsung S+ Samsung S duos, LG L7, L9 .... itd da ne nabrajam... a da ne pricam koliko je jeftiniji .
Ko zna koliko sam puta rekao ovde ... Naucite nesto o vasem OS-u , iskoristite sve prednosti, neutralisite sto vise mana, i dobicete optimalno najbolje za ulozen novac, u puno situacija i sa jeftinim telefonom doskocicete 2x 3x pa cak i 4x skupljim "markiranim" telefonima !
p.s. svaki OS je onoliko dobar koliko ga korsnik dobro poznaje !
pre 10 godina
Dual core će svim ovima što pljuju biti dovoljan za FB, Twitter, Instagram i igrice pošto telefone za ništa drugo i ne koriste (pretpostavljam da im telefon nije ni root-ovan). Drugo, razliku između 720p i 1080p na tako malim ekranima ne možete primetiti golim okom, to je još jedan marketinški trik jer se naravno zna da veći broj znači veći libido. Treće, kamera može da bude i 5MPix ali ako ima bolji senzor od ovih sa 13MPix opet će ga pregaziti bez problema (opet, mark.trik). Svako ko se iole razume, ili želi da se razume u Android znaće zašto će uzeti ovaj telefon, a svi vi ostali možete nastaviti da koristite vaše bloat-ovane telefone od 800e sa 150rsd kredita, koji su lepuškasti na oko i jedina svrha im je da privlače lokalne sponzoruše što nažalost i rade vrlo uspešno. P.S. Benchmark nije isto što i performanse u realnom vremenu, tako je bilo u tehnici i biće i dalje.
pre 10 godina
Uopšte nije zakasnio niti je zastareo. Nema potrebe za quad proc. ili 1080p display-om koji na toj dijagonali gubi smisao. Ako im pođe za rukom da Key Lime Pie bude manje zahtevan imaće super prodaju. Važnije mi je da snima video u 1080p rezoluciji. Ukoliko bude glatko radio i ako ga Google ponudi po niskoj ceni prodaja će biti super.
pre 10 godina
Ljudi..shvatitite da je optimizzacija OS-a najbitnija stvar...ne gigarerci megabajti, trtemrtebajti...
S3 svega toga ima pregrsht, pa je telefon za odstrel. Polupao bih ga da sam dao pare na njega. Ulazak u imenik?? Pa sta je ono?!? 5, 6 sekundi mu ponekada treba. Pricam o stock verziji. Ja imam Nexus 4, ali slazem se sa korisnikom iOS7 da su specifikacije u drugom planu u odnosu na software. sve preko 1ghz dual core je nepotrebno. Kao dokaz...kakvi su vam desktop racunari i sta sve mozete na njima, a kakvi su vam telefoni..i sta sve NE mozete na njima. IPhone 4s...kakvu specifikaciju ima? A kako radi? Savrseno prilagodjen software hardware-u! To je to...prosto.. Ako budu napravili dobar software, ovo moze da bude skroz korektan telefon. Isto i rezolucija iznad 720p je pitanje da li ima smisla. Tako da ovo moze da bude skroz dobar telefon koji ce popuniti jedan, trenutno prazan cenovni segment ako izadju sa cenom manjom od S4, One i Xperia Z.
Zalosno je sto samo vanila Android (Nexus-i) predstavlja jedino da kazemo pravo iskustvo, bez stucanja, zeckanja, fluidan je i ne baguje. SVI proizvodjaci ukake Android. Pre neki dan sam se igrao kratko sa Xperia Z. Nije fluidan kad ga opteretis sa vise aplikacija.
I tako..
pre 10 godina
@iOS 7 Evo ja kao androidaš mogu reći da si u pravu. Nažalost 90% nas samo gleda brojke u specifikacijama, broj megapixela kamere, a slepi su da primete kako uređaj zaista funkcioniše.
pre 10 godina
imat ce mogucnost kuvanja kafe?
pre 10 godina
(Deki Narcis, 16. jun 2013 22:09) vidi se iz aviona koliko se razumes u specifikaciju!
pre 10 godina
Kako su ljudi prokleti to je cudo. Pa zar je toliko primetna razlika u rezoluciji ako je 720p ili 1080p? Kao neko ce da provali razliku, to su rezolucije za pacenike koji pate od toga da na 4.3 ili 4.7 inca imaju hd rez... Takodje je nenormalno bitno da li je dvojezgarni ili cetvorojezgarni procesor, iako u svakodnevnom radu nema razlike sem da slabiji cpu dize app sa zakasnjenjem od 0.10 sekundi, sto nije dopustivo! Iskreno za potrebe naprednog korisnika moze da posluzi i moj Htc one S, ekran mu je fenomenalan, otvara sve app
momentalno... ali mi smo opterecen narod, ne mislim na Srbe, vec na ceo svet.
pre 10 godina
Količina jezgara procesora određuje jačinu računara onoliko koliko i broj megapiksela određuje kvalitet slici. Znači, može... a i ne mora :-)
pre 10 godina
Dobro jutro narode Srbije! Da li sada shvatate da nije poenta u hardveru? Verovatno je Gugl sredio sistem, kao sto je to Majkrosoft uradio i sada je optimizovan i NEMA potrebe za 4 ili 8 procesora. Ako bude tako, to ce dovesti do pojeftinjenja telefona, koje je realno, jer ne moze telefon kostati kao laptop, televizor ili racunar.
pre 10 godina
sta bi sa staklom od safira?
pre 10 godina
Zašto dual core?
(MarkoBg, 16. jun 2013 18:27)
We want more! Kako sa dual core da idem na more? Give us triple core, per favore.
pre 10 godina
Deki Narcis-u 100% tacno se tice rezolucije ekrana!
Izgleda da nema nista od one stare "Sta to rola Motorola"!
pre 10 godina
@Deki Narcis na ovom telefonu ce Android leteti jer ce biti potpuno opzimizovan na ovaj hardver. Dzabe ti procesor od 20 jezgra kad nije optimizovan os za to. Sta ce ti full HD na displeju od max 5“ !? Uzmi TV pa gledaj fullHD. Najveci adut ovog telefona ce biti njena cena jer je ovo zajednicki projekat google-a i motorole tako da ce raditi na vanilla stock androidu i prodavati se preko Play store-a. Verovatno ce kostati oko 299$.kao Nexus4 prosle godine tako da je za tu cenu ovo veoma ozbiljna masina
pre 10 godina
Mozda sam nezahtevan korisnik, ali je za mene ovo super konfiguracija. Stvar je u tome da sistem bude maximalno optimizovan za telefon, a verujem da ce Google jaaako da se potrudi oko toga. Ako nema dobre "saradnje" izmedju hardvera i softvera, dzaba vam 2 quad core-a. Takodje, rezolucija je dovoljna, sve preko ovoga ne pravi preterano vidljivu razliku u kvalitetu, a pravi solidnu razliku u potrosnji. Vezano za kameru, mnogo je vaznija optika i velicina senzora, kvalitet fotografije u slabijem svetlu,a ne broj mp-a, a 10mp uopste nije malo.Ako bude imao jaku bateriju i bude ponudjen po pristupacnoj ceni, kako je Google i obecao, mislim da ce se jako dobro prodavati.
pre 10 godina
A da li iko od vas zna da se brzina procesora ne meri u GHZ nego MIPS i FLOPS jedinicama.
pre 10 godina
Dual core? U testovima bolji od S4? Nije Full HD rezolucija displeja? Samo 10Mpix a konkurencija vec ugradjuje 13 Mpix kamere? Ovo je telefon koji je trebao da bude flagship Motorole po silnim najavama a ispada da ce biti srednja klasa. I u testovima je mozda bolji od S4 ako testovi podrzavaju do 2 jezgra jer je Moto X za 100Mhz brzi od S4 pa zbog toga ali realno uz S4 nema sta da trazi. Opet promasaj tj. zakasnili su jedno 2 godine sa ovim telefonom. P.S. Imam S3.
pre 10 godina
Au bre ljudi kakvi komentari... Ajde uporedite malo exynos 5 dual A15 protiv A9 quad, isto tako i intelov i3 dual na 2.2GHz protiv nekog amd quad 2.8GHz pa cete valjda shvatiti da se tu ne radi samo o jezgrima i gigahercima... I drugo, 720p je definitivno najbolja rezolucija, posto ovo verovatno zvuci glupo evo da objasnim po deseti put. Ljudsko oko ne moze da vidivise od 300 ppi a na ekranu od 4.8" 720p je vec 300ppi pa je nemoguce primetiti razliku izmedju hd i fhd rezolucije, odnosno to je cist marketing pod sloganom "vise je bolje". I pritom se uredjaj vise zagreva jer je potrebna veca snaga za obradjivanje te rezolucije a i trosi vise baterije. Neverovatno koliko su brzo ljudi naseli na fhd na telefonima a zato im je 1366x768 na 15.6" dovoljno... A ovi gigaherci su se gledali u doba pentiuma...
pre 10 godina
Bez full he rezolucije ne može da parira ravnomerno htc one-u i s4-ci.
pre 10 godina
Čekamo navalu entuzijasta sa standardnim komentarom: kasni 2 godine. Ili je to rezervisano za proizvodjace sa drugim operativnim sistemima?
pre 10 godina
Na internetu se pojavile informacije....E ovo kad procitam stvarno ..
pre 10 godina
Mora da se zna ko je bio PRVI.
pre 10 godina
ne verujem da ce biti dual core. verovatno ce biti quad core sa 720p ekranom i velikom baterijom i naravno ocekujem povoljnu cenu kao sto je google obecao :)
pre 10 godina
Ovo jesu otprilike konačne specifikacije jer mnogi svetski ugledni sajtovi javljaju ove kao konačne samo mi je zapalo za oko ova tvrdnja da je na benchmark testu (u daljem tekstu BT) bio bolji od HTC One i Samsung Galaxy S4. Samo pogledajte rezoluciju ekrana. BT rezultat zavisi od rezolucije displeja. Veća rezolucija-veće performanse potrebne za izvodjenje odredjenih grafičkih operacija. Takve specifikacije kakve će verovatno imati Motorola X sasvim su dovoljne pa i (samo u ciframa-ne i realno) više nego dovoljne za razliku od konkurencije jer se radi o 720p displeju za razliku od mnogo "gušćeg" 1080p displeja. Cifre (tehnički, doduše) stavljaju do znanja da će telefon da radi "glatko" ali se iste takve cifre ne mogu porediti sa ciframa BT kod 1080p uredjaja kakvi su gore već navedeni. Još da dodam da ovakve specifikacije same po sebi koliko god "stare" i "prevazidjeno" izgledale po meni su i više nego dovoljne za optimalan rad uredjaja. Akcenat je bačen na RAM memoriju i to je itekako bitno zbog mogućnosti boljeg rada sa više aplikacija od jednom. Google želi da pokaže da će budući Android 5.0 (možda i 4.3-još nije zvanično) zvani Key Lime Pie biti (po glasinama-ponovo) optimizovan da radi na uredjajima sa slabijim specifikacijama pre svega manjom RAM memorijom (512MB će navodno biti dovoljno za optimalan rad OS-a) s toga su ovako "slabe" i "zastarele" specifikacije na budućoj Motoroli X za koji su glasine da će i pored prekida saradnje sa Google-om na ovom modelu, ovaj model biti reprezentativan za sledeću verziju Androida.
pre 10 godina
@The_Thinker
Izvor mora biti sama Motorola (odakle bi pa dosle takve glasine), tako da bi mogao biti cak i najpouzdaniji moguci. Sem ako nas zavlace s namerom.
pre 10 godina
Ове спецификације, а излази у октобру? Неће се Моторола леба најести од њега..
pre 10 godina
ocekivao sam mnogo bolje od motorole..noviji android, vise memorije i po nekim starijim glasinama je trebao da ima quad-core 2 GHz
pre 10 godina
Parira One-u? Hmmm, aj da vidimo i to cudo.
pre 10 godina
Не делује ми неки напредак у односу на Nexus 4
pre 10 godina
(MarkoBg, 16. jun 2013 18:27)
Zato sto je Quad nepotreban. Vi Androidasi jos uvek to ne mozete da shvatite i ja vas stvarno sazaljevam kada krenem da citam "strucne" komentare na temu mobilnog hardvera.
pre 10 godina
Glasine glasine glasine... eminentne izvore imate vidim ja...
pre 10 godina
Zašto dual core?
pre 10 godina
hahaha dual core?!?!?!?
pre 10 godina
S3 bi se ovim mogao menjati :-)
pre 10 godina
Zajedno sa Key Lime Pie
pre 10 godina
Glasine glasine glasine... eminentne izvore imate vidim ja...
pre 10 godina
Čekamo navalu entuzijasta sa standardnim komentarom: kasni 2 godine. Ili je to rezervisano za proizvodjace sa drugim operativnim sistemima?
pre 10 godina
(MarkoBg, 16. jun 2013 18:27)
Zato sto je Quad nepotreban. Vi Androidasi jos uvek to ne mozete da shvatite i ja vas stvarno sazaljevam kada krenem da citam "strucne" komentare na temu mobilnog hardvera.
pre 10 godina
Ovo jesu otprilike konačne specifikacije jer mnogi svetski ugledni sajtovi javljaju ove kao konačne samo mi je zapalo za oko ova tvrdnja da je na benchmark testu (u daljem tekstu BT) bio bolji od HTC One i Samsung Galaxy S4. Samo pogledajte rezoluciju ekrana. BT rezultat zavisi od rezolucije displeja. Veća rezolucija-veće performanse potrebne za izvodjenje odredjenih grafičkih operacija. Takve specifikacije kakve će verovatno imati Motorola X sasvim su dovoljne pa i (samo u ciframa-ne i realno) više nego dovoljne za razliku od konkurencije jer se radi o 720p displeju za razliku od mnogo "gušćeg" 1080p displeja. Cifre (tehnički, doduše) stavljaju do znanja da će telefon da radi "glatko" ali se iste takve cifre ne mogu porediti sa ciframa BT kod 1080p uredjaja kakvi su gore već navedeni. Još da dodam da ovakve specifikacije same po sebi koliko god "stare" i "prevazidjeno" izgledale po meni su i više nego dovoljne za optimalan rad uredjaja. Akcenat je bačen na RAM memoriju i to je itekako bitno zbog mogućnosti boljeg rada sa više aplikacija od jednom. Google želi da pokaže da će budući Android 5.0 (možda i 4.3-još nije zvanično) zvani Key Lime Pie biti (po glasinama-ponovo) optimizovan da radi na uredjajima sa slabijim specifikacijama pre svega manjom RAM memorijom (512MB će navodno biti dovoljno za optimalan rad OS-a) s toga su ovako "slabe" i "zastarele" specifikacije na budućoj Motoroli X za koji su glasine da će i pored prekida saradnje sa Google-om na ovom modelu, ovaj model biti reprezentativan za sledeću verziju Androida.
pre 10 godina
Zajedno sa Key Lime Pie
pre 10 godina
S3 bi se ovim mogao menjati :-)
pre 10 godina
Bez full he rezolucije ne može da parira ravnomerno htc one-u i s4-ci.
pre 10 godina
Na internetu se pojavile informacije....E ovo kad procitam stvarno ..
pre 10 godina
Dual core će svim ovima što pljuju biti dovoljan za FB, Twitter, Instagram i igrice pošto telefone za ništa drugo i ne koriste (pretpostavljam da im telefon nije ni root-ovan). Drugo, razliku između 720p i 1080p na tako malim ekranima ne možete primetiti golim okom, to je još jedan marketinški trik jer se naravno zna da veći broj znači veći libido. Treće, kamera može da bude i 5MPix ali ako ima bolji senzor od ovih sa 13MPix opet će ga pregaziti bez problema (opet, mark.trik). Svako ko se iole razume, ili želi da se razume u Android znaće zašto će uzeti ovaj telefon, a svi vi ostali možete nastaviti da koristite vaše bloat-ovane telefone od 800e sa 150rsd kredita, koji su lepuškasti na oko i jedina svrha im je da privlače lokalne sponzoruše što nažalost i rade vrlo uspešno. P.S. Benchmark nije isto što i performanse u realnom vremenu, tako je bilo u tehnici i biće i dalje.
pre 10 godina
Ове спецификације, а излази у октобру? Неће се Моторола леба најести од њега..
pre 10 godina
Parira One-u? Hmmm, aj da vidimo i to cudo.
pre 10 godina
ne verujem da ce biti dual core. verovatno ce biti quad core sa 720p ekranom i velikom baterijom i naravno ocekujem povoljnu cenu kao sto je google obecao :)
pre 10 godina
Neverovatno ! Ovog puta , puno ljudi koji razumeju i shvataju da hardware nije kljucan faktor za brzinu samog telefona , vec mnogo bitniji faktor OS !
Svaka cast svima koji kapirate situaciju !
Inace, imam "tamo neki ZTE" rootovan, custom rom, android 4.1.2 ......
Telefon radi brze od Samsung S+ Samsung S duos, LG L7, L9 .... itd da ne nabrajam... a da ne pricam koliko je jeftiniji .
Ko zna koliko sam puta rekao ovde ... Naucite nesto o vasem OS-u , iskoristite sve prednosti, neutralisite sto vise mana, i dobicete optimalno najbolje za ulozen novac, u puno situacija i sa jeftinim telefonom doskocicete 2x 3x pa cak i 4x skupljim "markiranim" telefonima !
p.s. svaki OS je onoliko dobar koliko ga korsnik dobro poznaje !
pre 10 godina
Не делује ми неки напредак у односу на Nexus 4
pre 10 godina
Ljudi..shvatitite da je optimizzacija OS-a najbitnija stvar...ne gigarerci megabajti, trtemrtebajti...
S3 svega toga ima pregrsht, pa je telefon za odstrel. Polupao bih ga da sam dao pare na njega. Ulazak u imenik?? Pa sta je ono?!? 5, 6 sekundi mu ponekada treba. Pricam o stock verziji. Ja imam Nexus 4, ali slazem se sa korisnikom iOS7 da su specifikacije u drugom planu u odnosu na software. sve preko 1ghz dual core je nepotrebno. Kao dokaz...kakvi su vam desktop racunari i sta sve mozete na njima, a kakvi su vam telefoni..i sta sve NE mozete na njima. IPhone 4s...kakvu specifikaciju ima? A kako radi? Savrseno prilagodjen software hardware-u! To je to...prosto.. Ako budu napravili dobar software, ovo moze da bude skroz korektan telefon. Isto i rezolucija iznad 720p je pitanje da li ima smisla. Tako da ovo moze da bude skroz dobar telefon koji ce popuniti jedan, trenutno prazan cenovni segment ako izadju sa cenom manjom od S4, One i Xperia Z.
Zalosno je sto samo vanila Android (Nexus-i) predstavlja jedino da kazemo pravo iskustvo, bez stucanja, zeckanja, fluidan je i ne baguje. SVI proizvodjaci ukake Android. Pre neki dan sam se igrao kratko sa Xperia Z. Nije fluidan kad ga opteretis sa vise aplikacija.
I tako..
pre 10 godina
Au bre ljudi kakvi komentari... Ajde uporedite malo exynos 5 dual A15 protiv A9 quad, isto tako i intelov i3 dual na 2.2GHz protiv nekog amd quad 2.8GHz pa cete valjda shvatiti da se tu ne radi samo o jezgrima i gigahercima... I drugo, 720p je definitivno najbolja rezolucija, posto ovo verovatno zvuci glupo evo da objasnim po deseti put. Ljudsko oko ne moze da vidivise od 300 ppi a na ekranu od 4.8" 720p je vec 300ppi pa je nemoguce primetiti razliku izmedju hd i fhd rezolucije, odnosno to je cist marketing pod sloganom "vise je bolje". I pritom se uredjaj vise zagreva jer je potrebna veca snaga za obradjivanje te rezolucije a i trosi vise baterije. Neverovatno koliko su brzo ljudi naseli na fhd na telefonima a zato im je 1366x768 na 15.6" dovoljno... A ovi gigaherci su se gledali u doba pentiuma...
pre 10 godina
Mora da se zna ko je bio PRVI.
pre 10 godina
Dual core? U testovima bolji od S4? Nije Full HD rezolucija displeja? Samo 10Mpix a konkurencija vec ugradjuje 13 Mpix kamere? Ovo je telefon koji je trebao da bude flagship Motorole po silnim najavama a ispada da ce biti srednja klasa. I u testovima je mozda bolji od S4 ako testovi podrzavaju do 2 jezgra jer je Moto X za 100Mhz brzi od S4 pa zbog toga ali realno uz S4 nema sta da trazi. Opet promasaj tj. zakasnili su jedno 2 godine sa ovim telefonom. P.S. Imam S3.
pre 10 godina
Kako su ljudi prokleti to je cudo. Pa zar je toliko primetna razlika u rezoluciji ako je 720p ili 1080p? Kao neko ce da provali razliku, to su rezolucije za pacenike koji pate od toga da na 4.3 ili 4.7 inca imaju hd rez... Takodje je nenormalno bitno da li je dvojezgarni ili cetvorojezgarni procesor, iako u svakodnevnom radu nema razlike sem da slabiji cpu dize app sa zakasnjenjem od 0.10 sekundi, sto nije dopustivo! Iskreno za potrebe naprednog korisnika moze da posluzi i moj Htc one S, ekran mu je fenomenalan, otvara sve app
momentalno... ali mi smo opterecen narod, ne mislim na Srbe, vec na ceo svet.
pre 10 godina
Zašto dual core?
pre 10 godina
A da li iko od vas zna da se brzina procesora ne meri u GHZ nego MIPS i FLOPS jedinicama.
pre 10 godina
Dobro jutro narode Srbije! Da li sada shvatate da nije poenta u hardveru? Verovatno je Gugl sredio sistem, kao sto je to Majkrosoft uradio i sada je optimizovan i NEMA potrebe za 4 ili 8 procesora. Ako bude tako, to ce dovesti do pojeftinjenja telefona, koje je realno, jer ne moze telefon kostati kao laptop, televizor ili racunar.
pre 10 godina
Zašto dual core?
(MarkoBg, 16. jun 2013 18:27)
We want more! Kako sa dual core da idem na more? Give us triple core, per favore.
pre 10 godina
Količina jezgara procesora određuje jačinu računara onoliko koliko i broj megapiksela određuje kvalitet slici. Znači, može... a i ne mora :-)
pre 10 godina
Uopšte nije zakasnio niti je zastareo. Nema potrebe za quad proc. ili 1080p display-om koji na toj dijagonali gubi smisao. Ako im pođe za rukom da Key Lime Pie bude manje zahtevan imaće super prodaju. Važnije mi je da snima video u 1080p rezoluciji. Ukoliko bude glatko radio i ako ga Google ponudi po niskoj ceni prodaja će biti super.
pre 10 godina
ocekivao sam mnogo bolje od motorole..noviji android, vise memorije i po nekim starijim glasinama je trebao da ima quad-core 2 GHz
pre 10 godina
@ Deki narcis
Smem da se kladim da Galaxy Nexus i pored dual core procesora, radi bolje od tvog Galaxy-a S3.. Razlog je vrlo jednostavan, Galaxy Nexus skoro pa da radi bolje i od S4-ke.. Verovatno sad dok citas ovo govoris da sam lud, ali razmisli jos jednom.. Nexus 4 vec necu ni da spominjem jer je pojam brzine za sve te vase sminkerske galaxy-ije iz prostog razloga sto na Nexusima imas launcher koji je ogoljen do maximuma, znaci nema ono sarenilo kakvo svaki dan gledas na tvom Samsungu, vec samo ono ``osnovno``.. Jedino sto galaxy ima bolje to je kamera oko koje se Google nikada nije trudio jer mora cenu proizvoda da zadrzi sto manju da bi mogao da ga prodaje za cenu koju ga prodaje ( 299 i 349 $).. Po meni svako ko iole kapira pricu o Androidu uzima Nexus telefone, ostali kupuju Samsung.. U prilog tome govori i cinjenica da 80% korisnika Samsung smartphone-a (na androidu naravno) nemaju pojma koji se OS nalazi na njihovom telefonu, a svega 3% je rootovalo uredjaj i pokusalo da promeni rom, toliko o tome.. Prijatno!
pre 10 godina
@iOS 7 Evo ja kao androidaš mogu reći da si u pravu. Nažalost 90% nas samo gleda brojke u specifikacijama, broj megapixela kamere, a slepi su da primete kako uređaj zaista funkcioniše.
pre 10 godina
Mozda sam nezahtevan korisnik, ali je za mene ovo super konfiguracija. Stvar je u tome da sistem bude maximalno optimizovan za telefon, a verujem da ce Google jaaako da se potrudi oko toga. Ako nema dobre "saradnje" izmedju hardvera i softvera, dzaba vam 2 quad core-a. Takodje, rezolucija je dovoljna, sve preko ovoga ne pravi preterano vidljivu razliku u kvalitetu, a pravi solidnu razliku u potrosnji. Vezano za kameru, mnogo je vaznija optika i velicina senzora, kvalitet fotografije u slabijem svetlu,a ne broj mp-a, a 10mp uopste nije malo.Ako bude imao jaku bateriju i bude ponudjen po pristupacnoj ceni, kako je Google i obecao, mislim da ce se jako dobro prodavati.
pre 10 godina
Ovo ludilo sa telefonima je postalo tako besmisleno da nemam reci.
Ako telefon ima koji MHz manje ili vise ili neku drugu karakteristiku, da li ce vam to promeniti zivot ili omoguciti kvalitetnije gledanje facebook-a, twitter-a i druge gluposti ?
Jedno je sigurno - platicete 600+ EUR za igracku i bicete "KUL" dok ce google, apple i ekipa ce na kraju svakog kvartala prikazivati pozitivno poslovanje sa extra profitom.
Ovce su uvek bile za sisanje.
pre 10 godina
Za Novosadjanina: Nisam konkretno mislio na google. Pomenuti telefon obecava da ce biti u tom cenovnom rangu.
Ako pogledas samsung, apple, htc... svi su oko 600eura ako ne i vise.
Besmisleno je dati toliki novac za telefon, da sada ne navodim razloge zasto je besmisleno, dovoljno je reci da zivimo u Srbiji.
pre 10 godina
(Deki Narcis, 16. jun 2013 22:09) vidi se iz aviona koliko se razumes u specifikaciju!
pre 10 godina
@Deki Narcis na ovom telefonu ce Android leteti jer ce biti potpuno opzimizovan na ovaj hardver. Dzabe ti procesor od 20 jezgra kad nije optimizovan os za to. Sta ce ti full HD na displeju od max 5“ !? Uzmi TV pa gledaj fullHD. Najveci adut ovog telefona ce biti njena cena jer je ovo zajednicki projekat google-a i motorole tako da ce raditi na vanilla stock androidu i prodavati se preko Play store-a. Verovatno ce kostati oko 299$.kao Nexus4 prosle godine tako da je za tu cenu ovo veoma ozbiljna masina
pre 10 godina
@The_Thinker
Izvor mora biti sama Motorola (odakle bi pa dosle takve glasine), tako da bi mogao biti cak i najpouzdaniji moguci. Sem ako nas zavlace s namerom.
pre 10 godina
@perica smarate svi vise sa tim da proizvodjaci opterecuju android! probaj htc one sa sense 5 pa ces da vidis sta je neopterecenost sa senseom
pre 10 godina
@ Deki narcis
Smem da se kladim da Galaxy Nexus i pored dual core procesora, radi bolje od tvog Galaxy-a S3.. Razlog je vrlo jednostavan, Galaxy Nexus skoro pa da radi bolje i od S4-ke.. Verovatno sad dok citas ovo govoris da sam lud, ali razmisli jos jednom.. Nexus 4 vec necu ni da spominjem jer je pojam brzine za sve te vase sminkerske galaxy-ije iz prostog razloga sto na Nexusima imas launcher koji je ogoljen do maximuma, znaci nema ono sarenilo kakvo svaki dan gledas na tvom Samsungu, vec samo ono ``osnovno``.. Jedino sto galaxy ima bolje to je kamera oko koje se Google nikada nije trudio jer mora cenu proizvoda da zadrzi sto manju da bi mogao da ga prodaje za cenu koju ga prodaje ( 299 i 349 $).. Po meni svako ko iole kapira pricu o Androidu uzima Nexus telefone, ostali kupuju Samsung.. U prilog tome govori i cinjenica da 80% korisnika Samsung smartphone-a (na androidu naravno) nemaju pojma koji se OS nalazi na njihovom telefonu, a svega 3% je rootovalo uredjaj i pokusalo da promeni rom, toliko o tome.. Prijatno!
pre 10 godina
Citam komentare i vidim da se skoro svi opredeluju za jednu stranu - specifikacije su bitne ili nisu. Kao i obicno, istina je negde u sredini.
Kada se pravi neki proizvod, u ovom slucaju telefon, proizvodjac seb postavi neki cilj - a to ne mora uvek biti da napravi najbolji uredjaj na svetu, ved uredjaj koji ce biti dovoljno dobar i privlacan odredjenom krugu korisnika za odredjenu svotu novca. Prema tome, ovaj telefon ne mora imati najbolje moguce specifikacije da bi bio uspesan, treba da bude samo jeftiniji, a da nudi sve sto i najskuplji modeli sa po mogucnosti istim korisnickim iskustvom, i to ce odrediti njegov uspeh.
Porediti iOS i android ima sve manje smisla, jer ta dva OS-a sve vise divergiraju jedan od drugog. Sa svakom novom verzijom Android je sve bolj ii optimizovaniji i korisniku nudi daleko vecu slobodu u prilagodjavanju i koriscenju, iOS je vrlo zatvoren sistem koji nudi samo osnovu, ali lepo upakovanu funkcionalnost i pri tome ne podrzava pravi multitasking. Kod iOS-a ne mozete kao kod Windowsa imati dva otvorena prozora aplikacija, kod Androida to vec odavno moze. I logicno je da zbog toga ANdroid zahteva vece resurse.
I da, veca rezolucija, cak i na ovako malim ekranima JESTE bitna, pre svega jer dizajnerima daje vecu slobodu u dizajniranju aplikacija, a kad vec snimite full HD video, onda mozete i da ga pogledate u odnosu 1:1. To da se razlika u ostrini ne primeti nij sasvim tacno, svako sa normlanim vidom ce prepoznati koji ekran ima vecu rezoluciju.
pre 10 godina
Dzaba kada svi cekamo Alcatel One X 5 inch koji ce da kosta 250 evra a bice jak kao i sve ove gluposti
pre 10 godina
Specifikacije nisu najvaznije... Cist primer IPhone :)
pre 10 godina
hahaha dual core?!?!?!?
pre 10 godina
Ovo je prava stvar samo sto necu da kupim orginal nego cu od sanera za manje para. Eto vam vas Aple eto vam Nokia i Samsung, Motorola ce vas sve oduvati.
pre 10 godina
@дурантула
Zastho smaramo? Nesto nije istina? Naveo si mi jedan telefon star par meseci koji treba da reprezentuje ceo Android?
Verujem ja da je One dobar, ali jel ok da jedan, dva, tri Android telefona rade bez problema, a ostali da sa skroz dobrim hardware-om shtucaju?? Imao sam HTC Sensation, flagship iz 2011. Malo mu 768Mb Rama. Popalis vise aplikacija, on ostane bez memorije mucenik i ubije louncher. Klik na Home, i na ekranu pise loading dok ponovo ucita louncher. To nije ok. Nikako..
Itd..itd..
I One ce izaci sa vanila Androidom, zato sto ljudi to zele sto je sjajno. Konacno su shvatili i HTC i Samsung, jer i S4 izlazi sa vanila Androidom.
pre 10 godina
imat ce mogucnost kuvanja kafe?
pre 10 godina
sta bi sa staklom od safira?
pre 10 godina
Samo VANILA droid, sto prije shvatite to bolje, jer ce te u tom slučaju imati telefon koji nema lag i koji radi kako treba...
pre 10 godina
@ Deki narcis
Smem da se kladim da Galaxy Nexus i pored dual core procesora, radi bolje od tvog Galaxy-a S3.. Razlog je vrlo jednostavan, Galaxy Nexus skoro pa da radi bolje i od S4-ke.. Verovatno sad dok citas ovo govoris da sam lud, ali razmisli jos jednom.. Nexus 4 vec necu ni da spominjem jer je pojam brzine za sve te vase sminkerske galaxy-ije iz prostog razloga sto na Nexusima imas launcher koji je ogoljen do maximuma, znaci nema ono sarenilo kakvo svaki dan gledas na tvom Samsungu, vec samo ono ``osnovno``.. Jedino sto galaxy ima bolje to je kamera oko koje se Google nikada nije trudio jer mora cenu proizvoda da zadrzi sto manju da bi mogao da ga prodaje za cenu koju ga prodaje ( 299 i 349 $).. Po meni svako ko iole kapira pricu o Androidu uzima Nexus telefone, ostali kupuju Samsung.. U prilog tome govori i cinjenica da 80% korisnika Samsung smartphone-a (na androidu naravno) nemaju pojma koji se OS nalazi na njihovom telefonu, a svega 3% je rootovalo uredjaj i pokusalo da promeni rom, toliko o tome.. Prijatno!
pre 10 godina
@moja kravica Decko, nisam ja neka fensi zaglupljena shmiza koja je telefon kupila da bi se lozio i glumio ludilo. Da mi je to bio cilj kupio bih iPhone. Samsung sam prvi dan root-ovao a nakon nedelju-dve poceo da eksperimentisem sa custom ROM-ovima i vec dugo vremena koristim Vanila Android na S3 tako da mozemo kad god hoces da pokrenemo neke testove da vidis koliko S3 ubija Nexus 4 jer imaju identicne operativne sisteme bez TouchWiz-a. Tako da nemoj da se pravis pametan bzvz unapred. A telefon koji sam setao pre S3 je bio star 6 godina i da nije otkazao ne bih ni S3 uzimao jos kao sto necu menjati telefon i narednih 6 godina ako me ne izda hardver na njemu. I nikad mi nece biti zao da jednom u 6 godina dam 400e (na paketu u 6 mesecnih rata) za najbolji telefon u tom trenutku na trzistu. A sad idi sebi kupi iPhone i glumi ludilo kao sto i sad glumis. Pozdrav.
pre 10 godina
Deki Narcis-u 100% tacno se tice rezolucije ekrana!
Izgleda da nema nista od one stare "Sta to rola Motorola"!
pre 10 godina
E moj Vukasine, koji to Google telefon kosta 600+e?
pre 10 godina
Sve je to uredu.. Kao da su toliko važne specifikacije! Svi znamo da će biti to vrlo sposobna mašina, kao i kod ostalih proizvođača u toj ceni. Mene samo zanima da li će da ponudi nešto drugacije obzirom da je sada Google. Ako bude kao nexus linija samo zaokružena sa dobrom kamerom i ostalim high-end dzidzabidzama to ce biti prvi uredjaj za koji cu biti voljan da odvojim vise od 300e. E da, i da ima poklopac koji se može odvojiti. To su jako zeznuli kod Nexus4.
pre 10 godina
dual core bolji od quad core?!?!?!?!?
pre 10 godina
Dual core? U testovima bolji od S4? Nije Full HD rezolucija displeja? Samo 10Mpix a konkurencija vec ugradjuje 13 Mpix kamere? Ovo je telefon koji je trebao da bude flagship Motorole po silnim najavama a ispada da ce biti srednja klasa. I u testovima je mozda bolji od S4 ako testovi podrzavaju do 2 jezgra jer je Moto X za 100Mhz brzi od S4 pa zbog toga ali realno uz S4 nema sta da trazi. Opet promasaj tj. zakasnili su jedno 2 godine sa ovim telefonom. P.S. Imam S3.
pre 10 godina
Zašto dual core?
pre 10 godina
hahaha dual core?!?!?!?
pre 10 godina
Bez full he rezolucije ne može da parira ravnomerno htc one-u i s4-ci.
pre 10 godina
(MarkoBg, 16. jun 2013 18:27)
Zato sto je Quad nepotreban. Vi Androidasi jos uvek to ne mozete da shvatite i ja vas stvarno sazaljevam kada krenem da citam "strucne" komentare na temu mobilnog hardvera.
pre 10 godina
ocekivao sam mnogo bolje od motorole..noviji android, vise memorije i po nekim starijim glasinama je trebao da ima quad-core 2 GHz
pre 10 godina
S3 bi se ovim mogao menjati :-)
pre 10 godina
Ове спецификације, а излази у октобру? Неће се Моторола леба најести од њега..
pre 10 godina
Zajedno sa Key Lime Pie
pre 10 godina
Dzaba kada svi cekamo Alcatel One X 5 inch koji ce da kosta 250 evra a bice jak kao i sve ove gluposti
pre 10 godina
@perica smarate svi vise sa tim da proizvodjaci opterecuju android! probaj htc one sa sense 5 pa ces da vidis sta je neopterecenost sa senseom
pre 10 godina
Parira One-u? Hmmm, aj da vidimo i to cudo.
pre 10 godina
Не делује ми неки напредак у односу на Nexus 4
pre 10 godina
Mora da se zna ko je bio PRVI.
pre 10 godina
Čekamo navalu entuzijasta sa standardnim komentarom: kasni 2 godine. Ili je to rezervisano za proizvodjace sa drugim operativnim sistemima?
pre 10 godina
imat ce mogucnost kuvanja kafe?
pre 10 godina
@дурантула
Zastho smaramo? Nesto nije istina? Naveo si mi jedan telefon star par meseci koji treba da reprezentuje ceo Android?
Verujem ja da je One dobar, ali jel ok da jedan, dva, tri Android telefona rade bez problema, a ostali da sa skroz dobrim hardware-om shtucaju?? Imao sam HTC Sensation, flagship iz 2011. Malo mu 768Mb Rama. Popalis vise aplikacija, on ostane bez memorije mucenik i ubije louncher. Klik na Home, i na ekranu pise loading dok ponovo ucita louncher. To nije ok. Nikako..
Itd..itd..
I One ce izaci sa vanila Androidom, zato sto ljudi to zele sto je sjajno. Konacno su shvatili i HTC i Samsung, jer i S4 izlazi sa vanila Androidom.
pre 10 godina
Na internetu se pojavile informacije....E ovo kad procitam stvarno ..
pre 10 godina
Citam komentare i vidim da se skoro svi opredeluju za jednu stranu - specifikacije su bitne ili nisu. Kao i obicno, istina je negde u sredini.
Kada se pravi neki proizvod, u ovom slucaju telefon, proizvodjac seb postavi neki cilj - a to ne mora uvek biti da napravi najbolji uredjaj na svetu, ved uredjaj koji ce biti dovoljno dobar i privlacan odredjenom krugu korisnika za odredjenu svotu novca. Prema tome, ovaj telefon ne mora imati najbolje moguce specifikacije da bi bio uspesan, treba da bude samo jeftiniji, a da nudi sve sto i najskuplji modeli sa po mogucnosti istim korisnickim iskustvom, i to ce odrediti njegov uspeh.
Porediti iOS i android ima sve manje smisla, jer ta dva OS-a sve vise divergiraju jedan od drugog. Sa svakom novom verzijom Android je sve bolj ii optimizovaniji i korisniku nudi daleko vecu slobodu u prilagodjavanju i koriscenju, iOS je vrlo zatvoren sistem koji nudi samo osnovu, ali lepo upakovanu funkcionalnost i pri tome ne podrzava pravi multitasking. Kod iOS-a ne mozete kao kod Windowsa imati dva otvorena prozora aplikacija, kod Androida to vec odavno moze. I logicno je da zbog toga ANdroid zahteva vece resurse.
I da, veca rezolucija, cak i na ovako malim ekranima JESTE bitna, pre svega jer dizajnerima daje vecu slobodu u dizajniranju aplikacija, a kad vec snimite full HD video, onda mozete i da ga pogledate u odnosu 1:1. To da se razlika u ostrini ne primeti nij sasvim tacno, svako sa normlanim vidom ce prepoznati koji ekran ima vecu rezoluciju.
pre 10 godina
E moj Vukasine, koji to Google telefon kosta 600+e?
pre 10 godina
Glasine glasine glasine... eminentne izvore imate vidim ja...
pre 10 godina
Ovo ludilo sa telefonima je postalo tako besmisleno da nemam reci.
Ako telefon ima koji MHz manje ili vise ili neku drugu karakteristiku, da li ce vam to promeniti zivot ili omoguciti kvalitetnije gledanje facebook-a, twitter-a i druge gluposti ?
Jedno je sigurno - platicete 600+ EUR za igracku i bicete "KUL" dok ce google, apple i ekipa ce na kraju svakog kvartala prikazivati pozitivno poslovanje sa extra profitom.
Ovce su uvek bile za sisanje.
pre 10 godina
Ovo je prava stvar samo sto necu da kupim orginal nego cu od sanera za manje para. Eto vam vas Aple eto vam Nokia i Samsung, Motorola ce vas sve oduvati.
pre 10 godina
@The_Thinker
Izvor mora biti sama Motorola (odakle bi pa dosle takve glasine), tako da bi mogao biti cak i najpouzdaniji moguci. Sem ako nas zavlace s namerom.
pre 10 godina
ne verujem da ce biti dual core. verovatno ce biti quad core sa 720p ekranom i velikom baterijom i naravno ocekujem povoljnu cenu kao sto je google obecao :)
pre 10 godina
Deki Narcis-u 100% tacno se tice rezolucije ekrana!
Izgleda da nema nista od one stare "Sta to rola Motorola"!
pre 10 godina
Zašto dual core?
(MarkoBg, 16. jun 2013 18:27)
We want more! Kako sa dual core da idem na more? Give us triple core, per favore.
pre 10 godina
Ovo jesu otprilike konačne specifikacije jer mnogi svetski ugledni sajtovi javljaju ove kao konačne samo mi je zapalo za oko ova tvrdnja da je na benchmark testu (u daljem tekstu BT) bio bolji od HTC One i Samsung Galaxy S4. Samo pogledajte rezoluciju ekrana. BT rezultat zavisi od rezolucije displeja. Veća rezolucija-veće performanse potrebne za izvodjenje odredjenih grafičkih operacija. Takve specifikacije kakve će verovatno imati Motorola X sasvim su dovoljne pa i (samo u ciframa-ne i realno) više nego dovoljne za razliku od konkurencije jer se radi o 720p displeju za razliku od mnogo "gušćeg" 1080p displeja. Cifre (tehnički, doduše) stavljaju do znanja da će telefon da radi "glatko" ali se iste takve cifre ne mogu porediti sa ciframa BT kod 1080p uredjaja kakvi su gore već navedeni. Još da dodam da ovakve specifikacije same po sebi koliko god "stare" i "prevazidjeno" izgledale po meni su i više nego dovoljne za optimalan rad uredjaja. Akcenat je bačen na RAM memoriju i to je itekako bitno zbog mogućnosti boljeg rada sa više aplikacija od jednom. Google želi da pokaže da će budući Android 5.0 (možda i 4.3-još nije zvanično) zvani Key Lime Pie biti (po glasinama-ponovo) optimizovan da radi na uredjajima sa slabijim specifikacijama pre svega manjom RAM memorijom (512MB će navodno biti dovoljno za optimalan rad OS-a) s toga su ovako "slabe" i "zastarele" specifikacije na budućoj Motoroli X za koji su glasine da će i pored prekida saradnje sa Google-om na ovom modelu, ovaj model biti reprezentativan za sledeću verziju Androida.
pre 10 godina
@ Deki narcis
Smem da se kladim da Galaxy Nexus i pored dual core procesora, radi bolje od tvog Galaxy-a S3.. Razlog je vrlo jednostavan, Galaxy Nexus skoro pa da radi bolje i od S4-ke.. Verovatno sad dok citas ovo govoris da sam lud, ali razmisli jos jednom.. Nexus 4 vec necu ni da spominjem jer je pojam brzine za sve te vase sminkerske galaxy-ije iz prostog razloga sto na Nexusima imas launcher koji je ogoljen do maximuma, znaci nema ono sarenilo kakvo svaki dan gledas na tvom Samsungu, vec samo ono ``osnovno``.. Jedino sto galaxy ima bolje to je kamera oko koje se Google nikada nije trudio jer mora cenu proizvoda da zadrzi sto manju da bi mogao da ga prodaje za cenu koju ga prodaje ( 299 i 349 $).. Po meni svako ko iole kapira pricu o Androidu uzima Nexus telefone, ostali kupuju Samsung.. U prilog tome govori i cinjenica da 80% korisnika Samsung smartphone-a (na androidu naravno) nemaju pojma koji se OS nalazi na njihovom telefonu, a svega 3% je rootovalo uredjaj i pokusalo da promeni rom, toliko o tome.. Prijatno!
pre 10 godina
Specifikacije nisu najvaznije... Cist primer IPhone :)
pre 10 godina
Samo VANILA droid, sto prije shvatite to bolje, jer ce te u tom slučaju imati telefon koji nema lag i koji radi kako treba...
pre 10 godina
@moja kravica Decko, nisam ja neka fensi zaglupljena shmiza koja je telefon kupila da bi se lozio i glumio ludilo. Da mi je to bio cilj kupio bih iPhone. Samsung sam prvi dan root-ovao a nakon nedelju-dve poceo da eksperimentisem sa custom ROM-ovima i vec dugo vremena koristim Vanila Android na S3 tako da mozemo kad god hoces da pokrenemo neke testove da vidis koliko S3 ubija Nexus 4 jer imaju identicne operativne sisteme bez TouchWiz-a. Tako da nemoj da se pravis pametan bzvz unapred. A telefon koji sam setao pre S3 je bio star 6 godina i da nije otkazao ne bih ni S3 uzimao jos kao sto necu menjati telefon i narednih 6 godina ako me ne izda hardver na njemu. I nikad mi nece biti zao da jednom u 6 godina dam 400e (na paketu u 6 mesecnih rata) za najbolji telefon u tom trenutku na trzistu. A sad idi sebi kupi iPhone i glumi ludilo kao sto i sad glumis. Pozdrav.
pre 10 godina
Au bre ljudi kakvi komentari... Ajde uporedite malo exynos 5 dual A15 protiv A9 quad, isto tako i intelov i3 dual na 2.2GHz protiv nekog amd quad 2.8GHz pa cete valjda shvatiti da se tu ne radi samo o jezgrima i gigahercima... I drugo, 720p je definitivno najbolja rezolucija, posto ovo verovatno zvuci glupo evo da objasnim po deseti put. Ljudsko oko ne moze da vidivise od 300 ppi a na ekranu od 4.8" 720p je vec 300ppi pa je nemoguce primetiti razliku izmedju hd i fhd rezolucije, odnosno to je cist marketing pod sloganom "vise je bolje". I pritom se uredjaj vise zagreva jer je potrebna veca snaga za obradjivanje te rezolucije a i trosi vise baterije. Neverovatno koliko su brzo ljudi naseli na fhd na telefonima a zato im je 1366x768 na 15.6" dovoljno... A ovi gigaherci su se gledali u doba pentiuma...
pre 10 godina
sta bi sa staklom od safira?
pre 10 godina
Ljudi..shvatitite da je optimizzacija OS-a najbitnija stvar...ne gigarerci megabajti, trtemrtebajti...
S3 svega toga ima pregrsht, pa je telefon za odstrel. Polupao bih ga da sam dao pare na njega. Ulazak u imenik?? Pa sta je ono?!? 5, 6 sekundi mu ponekada treba. Pricam o stock verziji. Ja imam Nexus 4, ali slazem se sa korisnikom iOS7 da su specifikacije u drugom planu u odnosu na software. sve preko 1ghz dual core je nepotrebno. Kao dokaz...kakvi su vam desktop racunari i sta sve mozete na njima, a kakvi su vam telefoni..i sta sve NE mozete na njima. IPhone 4s...kakvu specifikaciju ima? A kako radi? Savrseno prilagodjen software hardware-u! To je to...prosto.. Ako budu napravili dobar software, ovo moze da bude skroz korektan telefon. Isto i rezolucija iznad 720p je pitanje da li ima smisla. Tako da ovo moze da bude skroz dobar telefon koji ce popuniti jedan, trenutno prazan cenovni segment ako izadju sa cenom manjom od S4, One i Xperia Z.
Zalosno je sto samo vanila Android (Nexus-i) predstavlja jedino da kazemo pravo iskustvo, bez stucanja, zeckanja, fluidan je i ne baguje. SVI proizvodjaci ukake Android. Pre neki dan sam se igrao kratko sa Xperia Z. Nije fluidan kad ga opteretis sa vise aplikacija.
I tako..
pre 10 godina
Dual core će svim ovima što pljuju biti dovoljan za FB, Twitter, Instagram i igrice pošto telefone za ništa drugo i ne koriste (pretpostavljam da im telefon nije ni root-ovan). Drugo, razliku između 720p i 1080p na tako malim ekranima ne možete primetiti golim okom, to je još jedan marketinški trik jer se naravno zna da veći broj znači veći libido. Treće, kamera može da bude i 5MPix ali ako ima bolji senzor od ovih sa 13MPix opet će ga pregaziti bez problema (opet, mark.trik). Svako ko se iole razume, ili želi da se razume u Android znaće zašto će uzeti ovaj telefon, a svi vi ostali možete nastaviti da koristite vaše bloat-ovane telefone od 800e sa 150rsd kredita, koji su lepuškasti na oko i jedina svrha im je da privlače lokalne sponzoruše što nažalost i rade vrlo uspešno. P.S. Benchmark nije isto što i performanse u realnom vremenu, tako je bilo u tehnici i biće i dalje.
pre 10 godina
Neverovatno ! Ovog puta , puno ljudi koji razumeju i shvataju da hardware nije kljucan faktor za brzinu samog telefona , vec mnogo bitniji faktor OS !
Svaka cast svima koji kapirate situaciju !
Inace, imam "tamo neki ZTE" rootovan, custom rom, android 4.1.2 ......
Telefon radi brze od Samsung S+ Samsung S duos, LG L7, L9 .... itd da ne nabrajam... a da ne pricam koliko je jeftiniji .
Ko zna koliko sam puta rekao ovde ... Naucite nesto o vasem OS-u , iskoristite sve prednosti, neutralisite sto vise mana, i dobicete optimalno najbolje za ulozen novac, u puno situacija i sa jeftinim telefonom doskocicete 2x 3x pa cak i 4x skupljim "markiranim" telefonima !
p.s. svaki OS je onoliko dobar koliko ga korsnik dobro poznaje !
pre 10 godina
Količina jezgara procesora određuje jačinu računara onoliko koliko i broj megapiksela određuje kvalitet slici. Znači, može... a i ne mora :-)
pre 10 godina
@iOS 7 Evo ja kao androidaš mogu reći da si u pravu. Nažalost 90% nas samo gleda brojke u specifikacijama, broj megapixela kamere, a slepi su da primete kako uređaj zaista funkcioniše.
pre 10 godina
@ Deki narcis
Smem da se kladim da Galaxy Nexus i pored dual core procesora, radi bolje od tvog Galaxy-a S3.. Razlog je vrlo jednostavan, Galaxy Nexus skoro pa da radi bolje i od S4-ke.. Verovatno sad dok citas ovo govoris da sam lud, ali razmisli jos jednom.. Nexus 4 vec necu ni da spominjem jer je pojam brzine za sve te vase sminkerske galaxy-ije iz prostog razloga sto na Nexusima imas launcher koji je ogoljen do maximuma, znaci nema ono sarenilo kakvo svaki dan gledas na tvom Samsungu, vec samo ono ``osnovno``.. Jedino sto galaxy ima bolje to je kamera oko koje se Google nikada nije trudio jer mora cenu proizvoda da zadrzi sto manju da bi mogao da ga prodaje za cenu koju ga prodaje ( 299 i 349 $).. Po meni svako ko iole kapira pricu o Androidu uzima Nexus telefone, ostali kupuju Samsung.. U prilog tome govori i cinjenica da 80% korisnika Samsung smartphone-a (na androidu naravno) nemaju pojma koji se OS nalazi na njihovom telefonu, a svega 3% je rootovalo uredjaj i pokusalo da promeni rom, toliko o tome.. Prijatno!
pre 10 godina
A da li iko od vas zna da se brzina procesora ne meri u GHZ nego MIPS i FLOPS jedinicama.
pre 10 godina
Mozda sam nezahtevan korisnik, ali je za mene ovo super konfiguracija. Stvar je u tome da sistem bude maximalno optimizovan za telefon, a verujem da ce Google jaaako da se potrudi oko toga. Ako nema dobre "saradnje" izmedju hardvera i softvera, dzaba vam 2 quad core-a. Takodje, rezolucija je dovoljna, sve preko ovoga ne pravi preterano vidljivu razliku u kvalitetu, a pravi solidnu razliku u potrosnji. Vezano za kameru, mnogo je vaznija optika i velicina senzora, kvalitet fotografije u slabijem svetlu,a ne broj mp-a, a 10mp uopste nije malo.Ako bude imao jaku bateriju i bude ponudjen po pristupacnoj ceni, kako je Google i obecao, mislim da ce se jako dobro prodavati.
pre 10 godina
@Deki Narcis na ovom telefonu ce Android leteti jer ce biti potpuno opzimizovan na ovaj hardver. Dzabe ti procesor od 20 jezgra kad nije optimizovan os za to. Sta ce ti full HD na displeju od max 5“ !? Uzmi TV pa gledaj fullHD. Najveci adut ovog telefona ce biti njena cena jer je ovo zajednicki projekat google-a i motorole tako da ce raditi na vanilla stock androidu i prodavati se preko Play store-a. Verovatno ce kostati oko 299$.kao Nexus4 prosle godine tako da je za tu cenu ovo veoma ozbiljna masina
pre 10 godina
Dobro jutro narode Srbije! Da li sada shvatate da nije poenta u hardveru? Verovatno je Gugl sredio sistem, kao sto je to Majkrosoft uradio i sada je optimizovan i NEMA potrebe za 4 ili 8 procesora. Ako bude tako, to ce dovesti do pojeftinjenja telefona, koje je realno, jer ne moze telefon kostati kao laptop, televizor ili racunar.
pre 10 godina
Kako su ljudi prokleti to je cudo. Pa zar je toliko primetna razlika u rezoluciji ako je 720p ili 1080p? Kao neko ce da provali razliku, to su rezolucije za pacenike koji pate od toga da na 4.3 ili 4.7 inca imaju hd rez... Takodje je nenormalno bitno da li je dvojezgarni ili cetvorojezgarni procesor, iako u svakodnevnom radu nema razlike sem da slabiji cpu dize app sa zakasnjenjem od 0.10 sekundi, sto nije dopustivo! Iskreno za potrebe naprednog korisnika moze da posluzi i moj Htc one S, ekran mu je fenomenalan, otvara sve app
momentalno... ali mi smo opterecen narod, ne mislim na Srbe, vec na ceo svet.
pre 10 godina
(Deki Narcis, 16. jun 2013 22:09) vidi se iz aviona koliko se razumes u specifikaciju!
pre 10 godina
Uopšte nije zakasnio niti je zastareo. Nema potrebe za quad proc. ili 1080p display-om koji na toj dijagonali gubi smisao. Ako im pođe za rukom da Key Lime Pie bude manje zahtevan imaće super prodaju. Važnije mi je da snima video u 1080p rezoluciji. Ukoliko bude glatko radio i ako ga Google ponudi po niskoj ceni prodaja će biti super.
pre 10 godina
@ Deki narcis
Smem da se kladim da Galaxy Nexus i pored dual core procesora, radi bolje od tvog Galaxy-a S3.. Razlog je vrlo jednostavan, Galaxy Nexus skoro pa da radi bolje i od S4-ke.. Verovatno sad dok citas ovo govoris da sam lud, ali razmisli jos jednom.. Nexus 4 vec necu ni da spominjem jer je pojam brzine za sve te vase sminkerske galaxy-ije iz prostog razloga sto na Nexusima imas launcher koji je ogoljen do maximuma, znaci nema ono sarenilo kakvo svaki dan gledas na tvom Samsungu, vec samo ono ``osnovno``.. Jedino sto galaxy ima bolje to je kamera oko koje se Google nikada nije trudio jer mora cenu proizvoda da zadrzi sto manju da bi mogao da ga prodaje za cenu koju ga prodaje ( 299 i 349 $).. Po meni svako ko iole kapira pricu o Androidu uzima Nexus telefone, ostali kupuju Samsung.. U prilog tome govori i cinjenica da 80% korisnika Samsung smartphone-a (na androidu naravno) nemaju pojma koji se OS nalazi na njihovom telefonu, a svega 3% je rootovalo uredjaj i pokusalo da promeni rom, toliko o tome.. Prijatno!
pre 10 godina
Za Novosadjanina: Nisam konkretno mislio na google. Pomenuti telefon obecava da ce biti u tom cenovnom rangu.
Ako pogledas samsung, apple, htc... svi su oko 600eura ako ne i vise.
Besmisleno je dati toliki novac za telefon, da sada ne navodim razloge zasto je besmisleno, dovoljno je reci da zivimo u Srbiji.
pre 10 godina
Sve je to uredu.. Kao da su toliko važne specifikacije! Svi znamo da će biti to vrlo sposobna mašina, kao i kod ostalih proizvođača u toj ceni. Mene samo zanima da li će da ponudi nešto drugacije obzirom da je sada Google. Ako bude kao nexus linija samo zaokružena sa dobrom kamerom i ostalim high-end dzidzabidzama to ce biti prvi uredjaj za koji cu biti voljan da odvojim vise od 300e. E da, i da ima poklopac koji se može odvojiti. To su jako zeznuli kod Nexus4.
pre 10 godina
dual core bolji od quad core?!?!?!?!?
51 Komentari
Sortiraj po: