Nedelja, 16.06.2013.

09:17

“DS poslednja odbrana demokratije”

Dragan Đilas tvrdi da je DS poslednji bastion odbrane demokratije u Srbiji, kao da se protiv te stranke vodi rat sa ciljem da bude uništena.

Izvor: Beta

“DS poslednja odbrana demokratije” IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

117 Komentari

Sortiraj po:

Miroslav D.

pre 10 godina

Sta sada ovi iz DS-a pricaju, sta sada pametujete, imali ste dosta vremena da uradite nesto pametno i korisno za Srbiju. Pa, sta ste za te godine uradili!? Nista dobro za ovaj nas narod.

Mustra bačka

pre 10 godina

Nego botovi, ne hvalite se da ste u Zaječaru ljudima napravili miting kao nama, sa sve 30 autobusa, a bilo stotinak meštana, realno?
I kako su napravili akciju - na kućna vrata lepe natpis: "Za aktiviste SNS nismo tu do izbora"? :)

Pogledajte malo po novinama..:D

Talandara

pre 10 godina

DS nam je sve pokazao za vreme svoje vlasti samo ne demokratiju,tako da pokušavaju sve drugo da brane samo ne demokratiju!!!
(demokrataex, 17. jun 2013 23:29)

Ne, nego je demokratija OVO, kad jedan opskurni vlasnik prezadužene TV napada službenika te iste države kojoj je dužan skoro miljardu?!
Ma nama treba jedan IRS, kad uđu njihovi inspektori da se sve smrzne, a ne da jedan... ne znam kako da se kulturno izrazim može da stekne imperiju neplaćanjem poreza i doprinosa...

tomislav

pre 10 godina

cime bi se naprednjaci bavili da djilas podnese ujutru u 8:00 ostavku na sve javne funkcije?

isto tako, kakav rezultat bi postigli naprednjaci na bilo kojim izborima da vucic uradi isto?

demokrataex

pre 10 godina

DS nam je sve pokazao za vreme svoje vlasti samo ne demokratiju,tako da pokušavaju sve drugo da brane samo ne demokratiju!!!

nesa

pre 10 godina

alo,provozaj se ulicama beograda i daj ostavku,a ustvari bi te za ovakve ulice beograda trebalo poslati na (najmanje)dozivotnu robiju.imam 65 godina i nikad ulice nisu bile ovako katastrofalne !

Preletači od kojih samo štete ima

pre 10 godina

@s Ma šta je vama? Ti koji su se "osuli" od demokrata samo vole vlast pa su se sada priklonili i našli "toplo krilo" u sns-u i nemojte da mislite da će vam oni dobro doći jer ste povećali članstvo. U DS-u su sada ostali ljudi koji zaista veruju u program stranke, koji žele da rade i to ne u svom interesu već za dobrobit svih. Što se tiče Đilasa, demokratama je preko bio potreban novi predsednik koji će uvesti malo reda. Đilas to i radi i zbog toga mu kapu skidaju sve prave demokrate!

Ja sam budan, a vi?

pre 10 godina

(sake, 17. jun 2013 10:56)

DS prebacuje odgovornost?! Jel' čitate vi čoveče novine? Pogledajte samo malo, vladajućoj garnituri je neprekidno DS kriv za sve, sigurno i za ovih novih 5-6 mlrd duga.
A možda da počnete malko da pratite B92, a ne ono smeće...

suplji sir...

pre 10 godina

Ma bez politike,nema ni biznisa!!!Lako je biti uspesan,kad si u politickim vodama...Kad pogledamo ko je sve i kako se obogatio,shvatimo da je ustvari politika,najbolji posao u Srbiji...Zato se svi oni grcevito i drze nje..Zbog sebe i svojih interesa!!!Ako im tu stolicu izmaknu,nema vise ni biznisa!Zato se to zove sukob interesa...Jednostavno privatno i drzavna visoka funkcija ne ide zajedno,ali za to niko ne haje..Svugde postoje rupe u zakonu,pa nam zakon izgleda supalj kao svajcarski sir!!???

Samo svoj i babino unuce...

pre 10 godina

AXXO @ Postavljam pitanje a koji ste to vi EVROPLJANI,koji podrzavate demokrate a napadate SNS..Kao samo da dodju demokrate ili evropljani, pa cemo mi ostali da vidimo..Da saspemo u lice sve SNS ,pa izmedju ostalog i za pevace i pevacice..Ovo mi izgleda kao da te je neko ispalio iz te branse,pa udaras po njima..Ako si mislio da placaju porez,to se slazemo, ali kakve to veze ima sa napadom na SNS...Kao da si zaboravio da ste vec dugo bili,pa vas zato i nema vise...Mozda da ste bili krace,mozda bi bili bolji i ne bi vas provalili...Ovako je sve jasno,gde je duga vlast ,dugi i repovi.A branjenjem zuckastih,ispada da je u njihovo vreme sve bilo dobro,pa i pevaci i pevacice...A ne nikako..Vi ste ocigledno od onih koji sami sebi necete da priznate, da ste podrzavajuci ih ipak ostali frustrirani...Izgleda da vam to nije samo omiljena stranka, vec i prozor za pljuvanje svega i svacega a bez veze!Bas kao sto su i demokrate radile svih ovih godina...Dizali frku na sve zive a onda pad sa vlasti..I onda mi shvatismo da je to bilo...Napad je najbolja odbrana!!!Ili dok smo mi gradjani jurili lisicu,zec nam pojeo sav kupus!!!A sad vozdra i uzivajte...a ja odoh na pivo!!!!!

sake

pre 10 godina

Da imaju imalo poštenja kod sebe demokrate bi preuzele bar deo odgovornosti,i ne bi je prebacivali nekom drugom.Jer,kada je reč o teškoj situaciji u kojoj se Srbija nalazi,ne mogu negirati tek tako svoju nesposobnost,i nebrigu za građane.Oni su u neviđenoj zabludi ako misle da će uspeti ponovo,na bilo koji način da povrate izgubljeno poverenje naroda,jer su se građani gorko pokajali što su im ranije poverovali i glasali za njih.

s

pre 10 godina

To što DS počinje da se osipa kao stranka,ne treba Đilas da optužuje nikoga,jer su sami tome doprineli.Građani su videli koliko su oni do sad naneli štetu Srbiji svojom politikom,prokockali su poverenje tih istih građana i ne može im se više ništa verovati.Pa s tim u vezi,jasno je da je sve manje onih koji hoće da slede Đilasa i DS koji nas je prethodno doveo na ivicu propasti,jer je upropastio ekonomiju,pustošio državni budžet...i još mnogo što šta.

PreDragMC

pre 10 godina

Ko je nama poceo da drzi predavanja o demokratiji, pa vi ste ti koji ste tu istu demokratiju iskoristili kao sredstvo za ostvarenje licnih interesa, i time uprljali demokratiju, sramota je da se krijete iza te reci! Djilsaovo ponasanje ni malo nije demokratski iako se on predstavlja kao veliki demokrata!

Todor

pre 10 godina

Koliko je samo afera otkriveno a ispada da vi za vreme nista niste znali o tome. Manipulacije sa robnim rezervama, izbegavanje poreza najbogatijih ljudi Srbije, manipulacije pri prodaji drzavne imovine.

Siniša BG

pre 10 godina

Da li je moguće da Đilas i DS jako dobro znaju ko je sve uključen u prljavu kampanju SNS i da okoliše i ne kaže direktno ko sve ovo smišlja(bivši udbaši koji su se obogatili i koji su služili i Miloševiću) i po čijem nalogu. Šta radi Balša Božović, da li je moguće da ne može da aktivira 100 omladinaca koji će da se suprostave propagandi i lažima SNS. Ja svaki dan napišem po nekoliko komentara, raskrinkavam laži i prevare SNS i ekipe, a ne vidim ni jednog člana DS. Zašto ne kažete koliko duguje Mitrović, samo za poreze, i zbog čega radi ovo što radi, po čijem nalogu...Zašto ne kažete koliko Kurir duguje i zbog čega radi za SNS?
Treba jasno reći šta se dešava, da SNS kompromituje DS kako bi oteli Beograd i kako ne bi imali konkurenciju, kako bi zavladao mrak...a u mraku se najbolje pljačka...Nešto slično je radio i DSS 2004g, pa se DS izborila sa prevarantima, izboriće se i sada, ali na napade mora žestoko da se odgovori, a ne kao mlakonje, strine...

axxo

pre 10 godina

upravo to, mora da se izadje na ulice, a se pita narod zbog cega se ubijaju svaki dan u centru beograda, kuda amnestija vodi, koliko ima pravosnazno osudjenih a koliko uhapsenih, pa da se svaka afera izbaci na vidalo, kolubara pa ova silana estrada, pa da sve to sve saspe ovim nazadnjacima u lice a ne da se cuti, mora da se agresivnije udari na ove "postenjacine" inace nama nam spasa, i odosmo svi u pevace i pevacice.. Pokazimo da smo vece SRBENDE od ovih nazadnjaka ko sto se oni trude da budu veci EVROPLJANI od nas!

Wilhelm Reich

pre 10 godina

Kad cujem rec demokratija najezim se .
(petar, 16. jun 2013 18:36)

Ako smem nešto da sugerišem, ovde imate jedno vrlo lepo napisano štivo, od poznatog pisca i čuvenog erudite, koje će vam objasniti malko neke stvari:
http://www.b92.net/info/misljenja/index.php?nav_id=607692

Glasam samo za pametnije od sebe ili ne glasam

pre 10 godina

Od Mićunovića, Đinđića, Pekića, Tošića i drugih vodećih intelektualaca tog vremena, koji su napravili da DS bude bastion demokratije, stigli smo do Đilasa, Šapića, Jerkov, Božovića i sličnih. Da li je moguće da Đilasu nije jasno zašto građani više ne glasaju za DS?

Najcrnje je što se sada ponovo reciklira Šutanovac kao neka alternativa, a on čovek ide na koncerte Miroslava Ilića i Ane Bekute, o sumnjivim građevinskim poduhvatima da ne pričamo.

Demokrate osvestite se ili ćete stvarno pasti ispod cenzusa.

milan

pre 10 godina

Dok smo mi iz manjih gradova i opstina godinama ubedjivali ljude da glasaju DS, Dragan Djilas je uspeo ekspresno da ubaci par ljudi u vrh stranke.E pa, predsednice ulaskom Aleksandre Jerkov u stranku i njenim postavljanjem u predsednistvo izgubio si na hiljade glasova u Zapadnoj Srbiji.Ako ne verujes, hajde dodji sa njom u Cacak, Uzice,Pozegu,Ivanjicu,Priboj,Novu Varos pa pitaj sta clanovi stranke misle o njoj.O gradjanima bolje i da ti govorim.

SK

pre 10 godina

Svi ste vi jedan veliki olos koji treba najuriti (cast izuzecima ako ih ima). Sad kad mu gori pod nogama setio se covek demokratije, kao sto je nesto ranije pricao o pravima Vojvodine samo zato sto su njegovi jos uvek na vlasti u Vojvodini. Kad ste imali sansu da za promenu uradite nesto pozitivno tako sto ce te posteno sluziti ovom narodu i zemlji vi ste izdali i pljunuli na sve sto ste govorili da predstavljate. Vasa stranka je jos jedan u nizu neuspeha nas naroda jer smo vas mi doveli na vlast. I u ovoj sadasnjoj vlasti ima jako puno mutnih likova tako da ne mogu nikako da pobegnem od osecaja da smo se opet zajebali.

T&T

pre 10 godina

“DS poslednja odbrana demokratije”


Ja kao redovni glasac demokratske stranke, jos od kada sam prvi put dobio pravo glasa, vise ne verujem u to.
Da li je DS uradila bilo sta na polju demokratije i ljudskih prava sto sadasnja vlast nije uradila? Koliko je gay parada bilo u vase vreme? Koliko ste romskih i ostalih pitanja resili? Koliko ste bilo kojih pitanja demokratije u zemlji resili?
Da li je DS brze vodila zemlju ka Evropi??? Nisam bas siguran!

Sve u svemu, ne podrzavam sadasnju vlast i nikada necu za ove stranke na vlasti glasati, ali necu vise ni za DS!

nada

pre 10 godina

ala ste je odbranili,tako da se djindjic okrece u grobu.vi ste veliko razocarenje ovog naroda,i jos ste doveli sns na vlast.o sps_u i da ne govorimo. ne zna se ko je gori od svih vas koliko vas ima.srbija je utonula u totalni mrak!

Mirko

pre 10 godina

Dođite u DS i odmah postanite članovi Predsedništva. Samo u takvom okruženju ce Đilas biti starosedeoc jer je one orave uklonio zato što oni PAMTE gde je on bio kada se šetalo i borilo. Ali nije on kriv što mu je to BT dao sve kao na tanjiru i što je omogućio da uklanja one koje je on na listi predvodio u izbornom porazu. Apsurd.

Miloš Bgd

pre 10 godina

Svima je jasno, osim Đilasu, ali bojim se da je i njemu to jasno, ali on to ne želi sebi da prizna, da je na mesto predsednika DS-a zalutao.

Objektivni

pre 10 godina

"apostrofirao Borislava Stefanovića, Dušana Milisavljevića, Vladimira Todorića, Aleksandru Jerkov... "
Bravo gdine Djilasu, pljunuli ste na sve postene i radne ljude koji su Vasu stranku doveli do nekada najuglednije stranke u Srbiji! A danas..ko je vodi...Jerkov...pa jel Vas nije sramota?

Alek

pre 10 godina

Počeli da obilaze sela i gradove. Ja bi samo da podetim da narod nije zaboravio prethodnih 12 godina.
(vanja, 16. jun 2013 12:13)
Ali je, kako izgleda, zaboravio onih 12 pre njih.

Rodjo, a sta to DS nije hteo da pre(o)da ?
Ajde navedi jednu stvar
(Bleki, 16. jun 2013 18:37)
Kosovo, za početak.
Nije nudio zemlju za guberniju Putinu, pod dva.
Jel' ti dosta?

labud

pre 10 godina

sve sve, ali zaokruziti ime sase mirkovica, za to je zaista potrebna izrazita mentalna snaga. ne znam koliko neko treba da mrzi DS ili bilo koga drugog sa liste, pa da sebi dozvoli da glasa za ovog tipa.

zoran1965

pre 10 godina

promeni taktiku g. Djilas
demagogijom i praznom pricom, ne mozes da se meris sa radikalima
ugledaj se na pok. Djindjica a ne na Draskovica

ajmo....ajte...

pre 10 godina

Ovo je nesto najsmesnije sto sam cuo zadnjih trideset godina.Ne zna covek da li da place ili da se smeje!!!!!Ovo je crnjak...U ovoj Srbiji svako moze da kaze sta mu padne na pamet i da misli da je tako..Pa makar on bio jedini koji u to veruje!Opet floskule,parole i zaludjivanje sirokih narodnih masa od dobrostojece ,gospode,...

sasa jokic

pre 10 godina

Nadam se da ce na red doci i Tvoj dil sa Miskovicem, i Tvoja ekipa iz gradskih institucija. Oterali ste ne zna se koliko investitora iz Beograda! Ne izdajete dozvole, klevecete po televiziji, i rekrtirate ih dok ne odustanu.

bgd

pre 10 godina

Ne, gradonačelniče, građani su poslednja odbrana demokratije.

A Vi najaviste u jesen 2012 da će se splav Kolos pored Brankovog mosta ukloniti, a ne što nije uklonjen, već pored njega niče još jedan, iako je zabranjeno postavljati splavove na tom mestu zbog nekadašnjeg logora Staro sajmište.
Šta bi?

Milošević

pre 10 godina

Čoveče, pa ovo je bolje od crtanog filma.Sada se setio da postoji i demokratija,Pa gospodine Đilas gde ste bili sve ove godine?

Sasa73

pre 10 godina

Čitajući većinu komentara, stičem utisak da mnogi ovde polako, ali sigurno prestaju da razmišljaju logikom života i da od ljudi koji su nas devedesetih odvodili na ratišta, skloništa bezrazložno prave nekakve idole, pravednike, očeve nacije. Ni Vučić, ni Dačić, ni Dinkić, ni Nikolić nisu političari od kojih se može bilo šta očekivati.

Sve ovo me podseća na 1990. godinu, prve višestranačke izbore i uspon Slobodana Miloševića. On je tada pričao o "brzim prugama i švedskom standardu" i dobili smo "standard" koji do danas ne dostiže nivo onog iz 1990.god. Mi smo ponovo na raskrsnici i ako ne budemo mislili svojom glavom i o interesima svoje porodice, ne čeka nas ništa dobro. Jer, trenutno samo onaj koji neće, ne vidi da je ekonomska situacija lošija nego prošle godine, da se ekonomskom politikom u zemlji bave nesposobni ljudi, Krka, Mrka...itd.I kad ovde pročitam hvalospeve o Vučiću, bude mi muka. Zar opet? Moja porodica ne živi bolje zato što je tamo neki Mišković u zatvoru. A vaše?

Nebojsa

pre 10 godina

Gospodine Djilas,kao sto napisa jedan od komentara krajnje je vreme da DS ponovo stane na svoje noge i povrati veru naroda u DS koji je Djindjic zamislio.Ako mislite da nemozete preustite stranku nekom drugom koji ce za nju i da se bori.Krenite vec jednom u kampanju protiv ovih na vlasti koji su unazadili Srbiju 50god.i svu krivicu prebacuju na DS.Neznam sta se vise ceka?Zar i mi kao clanovi stranke da pocnemo da gubimo veru u vas nemojte to dozvoliti g-dine Djilas i sto pre krecite napred.

Serafim

pre 10 godina

kakva sad diktatura?
Vucic nije premijer, Dacic je premijer! hahahahahahahaha

Vucic nije sef svim tajnim sluzbama on je samo koordinator! hahahahaha

Vucic nije sef diplomatije, samo sa svima on pregovara! hahahahaha

Vucic ne kontrolise medije, on samo odobrava naslovne strane! hahahahaha

Vucic nije uhapsio Miskovica, on je samo objasnio da tako treba! hhahaha

Vucic ne brani Dinkica, on samo podrzava timski rad vlade! hahahahaha

Vucic nije ministar policije, on samo hapsi po Srbiji! hahahahahaha

Vucic nije guverner NBS, on je samo pre 5 dana odlucio da je evro 115! hahahahahahahaha

Vucic nije ministar poljoprivrede, on je samo pomagao oko aflatoksina! hahahahahaha

Vucic podrzava nezavisne institucije, samo je crkvu neko morao da dovede u red, ne zbog njega nego zbog Srbije! hahahaahahaha

Ja stvarno ne znam zasto Djilas napada Vucica, mora da je ljubomoran!

Bleki

pre 10 godina

Dobijamo datum, zato sto su SNS i SPS predali ono sto DS nije hteo, a ne zato sto su SNS i SPS ne znam ni ja kako sposobni.
Napred Demokratska stranka!
(Rodoljub, 16. jun 2013 18:09)

Rodjo, a sta to DS nije hteo da pre(o)da ?
Ajde navedi jednu stvar

Bivsi glasac DS.

pre 10 godina

Da bi branili demokratiju,
ovi iz DS-a,prvo su namirili sebe sa milionskim iznosima u vidu vlasnistva firmi,racuna itd.
Sad,kada im je to malo ugrozeno,odmah se vataju za demokratiju i odbranu.

Demokratija nije braniti svoju sumnjivo stecenu imovinu.

Treba da padnu ispod cenzusa,nisu vise zasluzili.
oziveli SPS,u kaoliciju sa njima,nakrali se do besvesti,
namirili sve moguce tajkune,kriminal nikad veci,vrh stranke nikad bogatiji.

Pravosudje i policija,deset puta gora od Kolubijske.
Korupcija,afere,mito,privatizacije,nepotizam...

Djilas,Vlahovic,Petrovic,Cvetkovic...
Djelic,Jeremic,Stefanovic...

Ko bre vise da glasa za takve??

DS je puko posle 12. marta 2003.,
sve ostalo je samo licno bogacenje i anarhija.

vlasta

pre 10 godina

Najbitnije za Đilasa, u prethodnom periodu, je bilo izglasavanje Balše za predsednika DS-a, i sprečavanje pokušaja osnivanja "pokreta otpora" u DS-u. Međutim, još se igra. Ovo je tek početak. Šule je izgubio "bitku", ali nije "rat. Sada će Šule da se malo pritaji i da sprema snagu za novi pokušaj da se stane na put diktaturi i samovolji u DS-u.

BOZANA 63

pre 10 godina

Ja ne mogu zaboraviti izjavu Dragana Djilasa od pre nekoliko meseci, kada je rekao. Nisam zabrinut odlaskom članova, čak me ne brine što nam je rejting drastično opao, ono sto je bitno da se stranka ocisti od karijerista. Bitno je samo da on bude predsednik stranke. Sada ako zeli da pomogne stranci treba da podnese ostavku.

Dubljanin

pre 10 godina

Ta brana koja bi trebalo da zaustavi nalet bujice pravne države, koja preti da sruš ceo sistem korupcije i kriminala,je nejaka da zaustavi ovaj nalet.

Istina

pre 10 godina

Meni je drago sto Djilas postoji.Kako bi ovi omladinci dzabalebarosi SNS-a lecili frustraciju, kako bi pres sluzba centralne otadzbinske uprave opravdala 24 satno dezurstvo, sta bi Kurir pisao mesecima

Rodoljub

pre 10 godina

Botove necu da komentarisem, jasno je i poslednjoj budali da nam je drzava ubrzano ruinirana poslednjih godinu dana. Dobijamo datum, zato sto su SNS i SPS predali ono sto DS nije hteo, a ne zato sto su SNS i SPS ne znam ni ja kako sposobni. Ostali rezultati, a narocito u ekonomiji su katastrofalni.
Ljudi opamecujmo se na vreme, posle moze biti kasno, kao sto je to bilo i 90ih!
Napred Demokratska stranka!

Demokrata od 1991

pre 10 godina

član DS,

Ti si clan DS kao sto sam ja episkop sabacki. Citaj izvestaj sa sednice GO.Naveli su sve gede su gresili i sta su uradili dobro.Za greske su platili na izborima.

A da se vodi medijska haranga protiv DS-a vodi se. Devedesetih protiv Milosevica niko nista nije smeo da napise.Samo se preko Indexa, B92 i studija B moglo cuti sve protiv rezima ali su kaznjavani. Danas tabloidi (mentoloidi) pisu svasta.I niko im nista ne moze. Ako ih nekokritikuje zbog pisanja lazi odmah se oglasi cehovno udruzenje sa pricom da je to atak na medije.Mozes nekog da nazoves i lopovom i kriminalcem i da mu brojis krvna zrnca,da mu ulazis u bankovni racun, u porodicu niko im nista ne moze.A sve ide iz kuhinje jedne stranke na vlasti

I sada ce najvise komentara da bude onih koji nikakvu vezu sa DS-om nemaju. Onih koji redovno citaju partijski list Kurir. Onih god kojih parija misli za njih jer svog mozga nemaju

svetlanast.

pre 10 godina

kad su se SPS ivice dacica i SNS naprednjaci iz SRS-a, vratili posle desetak godina iz opozicije na vlast - to vise nije bio SPS slobodana milosevica niti SRS vojislava seselja, vec proevropske stranke spremne na promene.

kad iz DS-a odu oni koji su bili clanovi iz interesa, kad pohapse lopove koji su u politiku usli iz roditeljskih stanova a postali biznismeni /bogatasi/ baveci se politikom u vreme kad je narod postajao sve siromasniji a srbija sve zaduzenija, STO CE POTRAJATI kako sada izgleda, DS ce se mozda i vratiti na vlast.

ako budu istrajavali na politici bez rezultata /sreca i blagostanje naroda/ koju su vodili posle ubistva zorana djindjica i odlaska zorana zivkovica, proci ce kao SRS /ispod cenzusa/.

Mona Lisa smile

pre 10 godina

Ne vidim šta on tu ima po Zaječaru više da priča, eventualno obećava i deli, koješta :).

Dovoljno je da ponovi ovo:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=05&dd=06&nav_id=711289

A možda ne mora ni toliko - u zaječarskom okrugu ima preko 15.000 nezaposlenih (ako se dobro sećam ima ukupno možda 50-60.000 stanovnika), a upravlja onaj slavni estradni menadžer, koji se onoliko nahvalio koliko ima vila i stanova po Beogradu, i kako je "ostvaren" ušao u politiku... O čemu dalje da pričamo? :)

član DS

pre 10 godina

Dragane, molim te da se probudiš i ti i cela ekipa oko tebe. Demokratska stranka hitno mora da sama sa sobom rasčisti šta je to bilo pogrešno i zašto je tu gde jeste. Demokratska stranka mora da pokaže svoj stav o Kosovu, EU, ekonomiji. Inače, rezultat u Zemunu može da se preslika na celu Srbiju. Vama koji danas vodite DS ovo nije ostavio tata u nasledstvo nego mrkotrpan rad hiljade ljudi koji 20 godina grade ovu stranku. Prestanite da se ponašate neodgovorno. Probudite se! Preklinjem vas!

vanja

pre 10 godina

Vreme je malo da obiđu Srbiju koju su davno zaboravili. Zar misle da će po selima i manjim gradovima da skupe još koji procenat. Samo ne znam ko još danas veruje praznim obećanjima.

mikula

pre 10 godina

Predsednik Demokratske stranke Dragan Đilas poručio je da je ta stranka poslednja odbrana demokratije u Srbiji.
Ovaj vic je bio dobar!
Ajd još jedan neka Draganče ispriča,
pa da se još jednom siti nasmejemo.

Pametnjakovic mladji

pre 10 godina

To je taj pogled vizionara 21. veka...Tesla pa Djilas...Molim Vas sa B92 da vase verne citaoce ne zamarate Djilasovim mizerijama...

Svedok

pre 10 godina

Gadi mi se kad cujem te izjave! Pa oni su bili uspostavili totalitarizam! Bili su iznad zakona, pokusavali da budu iznad Boga. Sve su zivo drzali, sve su upropastili. Niko sem njih nije mogao nesto da radi. Igrali su se ljudskim sudbinama, otpustali ljude i terali na ulicu samo zbog toga sto nisu bili njihovi clanovi iako su bili i te kako kvalifikovani za svoj posao!

terek

pre 10 godina

Đilas ponavlja grešku Borisa Tadića zbog koje je on izgubio izbore. Đilasa je, kao što je to bio slučaj i sa Tadiće, okružen ljudima koji ga hvale i tapšu po ramenu, i stvaraju mu lažnu sliiku da je u DS-u sve u redu. Okruženje Đilasa, kao što je bilo i sa Tadićem, se trudi da prave informacije ne dođu do Đilasa. Donosilac loših vesti je za Đilasa, a odmah i za sve druge koji Đilasa okružuju, loš čovek. Tako je i Jeremić ispao loš čovek samo zato što je govorio istinu, da DS ne ide u dobrom pravcu sa Đilasom. Do Đilasa ljudi koji žele dobro DS-u ne mogu da dođu, od kojekakvih Gangula, punih sebe.

Mira kojoj nece da objave komentar

pre 10 godina

Javlja mi se: pozdravice najstarijeg stanovnika sela (ako casna starina dozvoli), najmladjem ce da pokloni nesto i da isprica kako ce, ako pobedi ds, selo da dobije vrtic/skolu/fakultet (ako roditelji dozvole kontakt sa cedom), probace prsutu/sir i obznaniti da ce, ako ds pobedi, sve to selo izvoziti na trziste EU/Afrike/Arktika, i na kraju, kolce, da se vidi kako je srastao sa narodom.

Očagarac

pre 10 godina

Данас састанак ГО ДС у једном селу крај Зајечара."Јаке снаге сељана",а којима су предходни дан подељени пакетићи,бескомпромисно чувају прилаз згради где се одржава седница.Чувају је првенствено од "непожељних новинара" као и осталих радозналаца...хехехе...зар је дотле дошло демократе,или је то нека баба Ристана вам препоручила да почнете из села поново...

novica

pre 10 godina

Interesantan sam znati da li će neko imati hrabrosti da potegne pitanje odgovornosti predsednika stranke i najužeg rukovodstva stranke za sve manji rejting stranke. Evo zašto je Jeremić isključen. Zato što bi on imao petlju da postavi to pitanje. Zato je Đilas za svoje najbliže saradnike postavio "klimoglavce", a to nije dobro za stranku. Đilas je okružen ljudima koji ga tapšu po ramenu, i pričaju mu kako je sve u redu u stranci, a ustvari i oni su svesni da DS ne ide u dobrom pravcu sa Đilasom.

niki

pre 10 godina

Ja ne mogu zaboraviti Đilasovu izjavu od pre nekoliko meseci. Nije zabrinut odlaskom članova,čak ga ne brine što im je rejting drastično opao. Bitno je samo da on bude predsednik stranke.

Prioriteti

pre 10 godina

Đilas veoma dobro zna šta su prioriteti i na taj način i nastavlja svoj rad. Potrebne su nam ideje i programi izlaska iz krize i nastavak rada na evro integracijama. Nesumnjam da će DS svojim radom doprineti pomaku u rešavanju ovih prioriteta

diadora

pre 10 godina

doveli nekog planica da im vodi izbore. a gradjani u zajecaru i ne znaju da se ds kandiduje za lokalne izbore. naprednjaci su tapacirali svako mesto s plakatama, bilbordima...

Nemanja

pre 10 godina

Samo neka oni misle pozitivno,moje misljenje je da ce posle Zajecara biti mnogo razocarani..Elem narod zna sve,pa vladase toliko godina i upropastise Srbiju.

TRESNJIN - CVET

pre 10 godina

Dragan Djilas danas se podneti izvestaj rada stranke i GO. Toliko ima uspeha da ne zna odakle da pocne. Na svim odrzanim izborima doziveli su krah poraz za porazom, kako na lokalnim tako i na izborima za clanove Saveta MZ. Osipa se clanstvo, clanovi stranke begaju glavom bez obzira. Inace sednica je zakazana gle cuda u Zajecaru pred izbore u tom gradu. Jeftin jos jedan trik i stos DS-a. Samo nece im ni to pomoci na izborima u Zajecaru, vec na protiv samo ce dodatno iritirati gradjane Zajecara 23.Juna.

mili

pre 10 godina

nekada jaka, popularna stranka sa velikim procentom poverenja gradjana...danas jedna mala stranka koja iz dana u dan iznosi na videlo svoj prljav ves

MilanCh

pre 10 godina

Velike reforme su napravljene dolaskom Djilasa na vodecu poziciju DSa. I to je dobro za stranku. Dobro je i sto ce se analizirati rad svih sto do sada nije radjeno pa su mnogi radili kako su hteli sto se lose odrazilo za stranku.

Partibrejker

pre 10 godina

Voleo bih da iskoristim priliku da se zahvalim botovima - dragi prijatelji, kad god vas vidim na nekoj ovakvoj vesti, onda znam da je ova DS još jako bitan faktor u vašim životima, i da ima još neka zera koja nas deli od autokratije desničara.

Hvala vam i da vam Bog da zdravlja :).

marjan

pre 10 godina

Žalosno je sve ovo što se danas dešava na političkoj sceni Srbije,a još žalosnije je ovo bezvlašće i hijenizam u Zaječaru,nekada privrednom gigantu a danas socijalnom minusu gde ljudi ne biraju sredstva kako će koga da uvrede ili zlostavljati da bi prikupili političke poene i veći rejting za svoje ultrabosove,pa i Velikoizvorce pitaju samo pred izbore...sram da te bude Srbijo...zemljo koja imaš sve,ali pamet i hrabrost nedostaje...

Mira kojoj nece da objave komentar

pre 10 godina

Javlja mi se: pozdravice najstarijeg stanovnika sela (ako casna starina dozvoli), najmladjem ce da pokloni nesto i da isprica kako ce, ako pobedi ds, selo da dobije vrtic/skolu/fakultet (ako roditelji dozvole kontakt sa cedom), probace prsutu/sir i obznaniti da ce, ako ds pobedi, sve to selo izvoziti na trziste EU/Afrike/Arktika, i na kraju, kolce, da se vidi kako je srastao sa narodom.

Očagarac

pre 10 godina

Данас састанак ГО ДС у једном селу крај Зајечара."Јаке снаге сељана",а којима су предходни дан подељени пакетићи,бескомпромисно чувају прилаз згради где се одржава седница.Чувају је првенствено од "непожељних новинара" као и осталих радозналаца...хехехе...зар је дотле дошло демократе,или је то нека баба Ристана вам препоручила да почнете из села поново...

mikula

pre 10 godina

Predsednik Demokratske stranke Dragan Đilas poručio je da je ta stranka poslednja odbrana demokratije u Srbiji.
Ovaj vic je bio dobar!
Ajd još jedan neka Draganče ispriča,
pa da se još jednom siti nasmejemo.

Pametnjakovic mladji

pre 10 godina

To je taj pogled vizionara 21. veka...Tesla pa Djilas...Molim Vas sa B92 da vase verne citaoce ne zamarate Djilasovim mizerijama...

mili

pre 10 godina

nekada jaka, popularna stranka sa velikim procentom poverenja gradjana...danas jedna mala stranka koja iz dana u dan iznosi na videlo svoj prljav ves

vanja

pre 10 godina

Vreme je malo da obiđu Srbiju koju su davno zaboravili. Zar misle da će po selima i manjim gradovima da skupe još koji procenat. Samo ne znam ko još danas veruje praznim obećanjima.

Mona Lisa smile

pre 10 godina

Ne vidim šta on tu ima po Zaječaru više da priča, eventualno obećava i deli, koješta :).

Dovoljno je da ponovi ovo:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=05&dd=06&nav_id=711289

A možda ne mora ni toliko - u zaječarskom okrugu ima preko 15.000 nezaposlenih (ako se dobro sećam ima ukupno možda 50-60.000 stanovnika), a upravlja onaj slavni estradni menadžer, koji se onoliko nahvalio koliko ima vila i stanova po Beogradu, i kako je "ostvaren" ušao u politiku... O čemu dalje da pričamo? :)

Glasam samo za pametnije od sebe ili ne glasam

pre 10 godina

Od Mićunovića, Đinđića, Pekića, Tošića i drugih vodećih intelektualaca tog vremena, koji su napravili da DS bude bastion demokratije, stigli smo do Đilasa, Šapića, Jerkov, Božovića i sličnih. Da li je moguće da Đilasu nije jasno zašto građani više ne glasaju za DS?

Najcrnje je što se sada ponovo reciklira Šutanovac kao neka alternativa, a on čovek ide na koncerte Miroslava Ilića i Ane Bekute, o sumnjivim građevinskim poduhvatima da ne pričamo.

Demokrate osvestite se ili ćete stvarno pasti ispod cenzusa.

Svedok

pre 10 godina

Gadi mi se kad cujem te izjave! Pa oni su bili uspostavili totalitarizam! Bili su iznad zakona, pokusavali da budu iznad Boga. Sve su zivo drzali, sve su upropastili. Niko sem njih nije mogao nesto da radi. Igrali su se ljudskim sudbinama, otpustali ljude i terali na ulicu samo zbog toga sto nisu bili njihovi clanovi iako su bili i te kako kvalifikovani za svoj posao!

Bivsi glasac DS.

pre 10 godina

Da bi branili demokratiju,
ovi iz DS-a,prvo su namirili sebe sa milionskim iznosima u vidu vlasnistva firmi,racuna itd.
Sad,kada im je to malo ugrozeno,odmah se vataju za demokratiju i odbranu.

Demokratija nije braniti svoju sumnjivo stecenu imovinu.

Treba da padnu ispod cenzusa,nisu vise zasluzili.
oziveli SPS,u kaoliciju sa njima,nakrali se do besvesti,
namirili sve moguce tajkune,kriminal nikad veci,vrh stranke nikad bogatiji.

Pravosudje i policija,deset puta gora od Kolubijske.
Korupcija,afere,mito,privatizacije,nepotizam...

Djilas,Vlahovic,Petrovic,Cvetkovic...
Djelic,Jeremic,Stefanovic...

Ko bre vise da glasa za takve??

DS je puko posle 12. marta 2003.,
sve ostalo je samo licno bogacenje i anarhija.

sasa jokic

pre 10 godina

Nadam se da ce na red doci i Tvoj dil sa Miskovicem, i Tvoja ekipa iz gradskih institucija. Oterali ste ne zna se koliko investitora iz Beograda! Ne izdajete dozvole, klevecete po televiziji, i rekrtirate ih dok ne odustanu.

ajmo....ajte...

pre 10 godina

Ovo je nesto najsmesnije sto sam cuo zadnjih trideset godina.Ne zna covek da li da place ili da se smeje!!!!!Ovo je crnjak...U ovoj Srbiji svako moze da kaze sta mu padne na pamet i da misli da je tako..Pa makar on bio jedini koji u to veruje!Opet floskule,parole i zaludjivanje sirokih narodnih masa od dobrostojece ,gospode,...

Objektivni

pre 10 godina

"apostrofirao Borislava Stefanovića, Dušana Milisavljevića, Vladimira Todorića, Aleksandru Jerkov... "
Bravo gdine Djilasu, pljunuli ste na sve postene i radne ljude koji su Vasu stranku doveli do nekada najuglednije stranke u Srbiji! A danas..ko je vodi...Jerkov...pa jel Vas nije sramota?

TRESNJIN - CVET

pre 10 godina

Dragan Djilas danas se podneti izvestaj rada stranke i GO. Toliko ima uspeha da ne zna odakle da pocne. Na svim odrzanim izborima doziveli su krah poraz za porazom, kako na lokalnim tako i na izborima za clanove Saveta MZ. Osipa se clanstvo, clanovi stranke begaju glavom bez obzira. Inace sednica je zakazana gle cuda u Zajecaru pred izbore u tom gradu. Jeftin jos jedan trik i stos DS-a. Samo nece im ni to pomoci na izborima u Zajecaru, vec na protiv samo ce dodatno iritirati gradjane Zajecara 23.Juna.

Miloš Bgd

pre 10 godina

Svima je jasno, osim Đilasu, ali bojim se da je i njemu to jasno, ali on to ne želi sebi da prizna, da je na mesto predsednika DS-a zalutao.

BOZANA 63

pre 10 godina

Ja ne mogu zaboraviti izjavu Dragana Djilasa od pre nekoliko meseci, kada je rekao. Nisam zabrinut odlaskom članova, čak me ne brine što nam je rejting drastično opao, ono sto je bitno da se stranka ocisti od karijerista. Bitno je samo da on bude predsednik stranke. Sada ako zeli da pomogne stranci treba da podnese ostavku.

SK

pre 10 godina

Svi ste vi jedan veliki olos koji treba najuriti (cast izuzecima ako ih ima). Sad kad mu gori pod nogama setio se covek demokratije, kao sto je nesto ranije pricao o pravima Vojvodine samo zato sto su njegovi jos uvek na vlasti u Vojvodini. Kad ste imali sansu da za promenu uradite nesto pozitivno tako sto ce te posteno sluziti ovom narodu i zemlji vi ste izdali i pljunuli na sve sto ste govorili da predstavljate. Vasa stranka je jos jedan u nizu neuspeha nas naroda jer smo vas mi doveli na vlast. I u ovoj sadasnjoj vlasti ima jako puno mutnih likova tako da ne mogu nikako da pobegnem od osecaja da smo se opet zajebali.

milan

pre 10 godina

Dok smo mi iz manjih gradova i opstina godinama ubedjivali ljude da glasaju DS, Dragan Djilas je uspeo ekspresno da ubaci par ljudi u vrh stranke.E pa, predsednice ulaskom Aleksandre Jerkov u stranku i njenim postavljanjem u predsednistvo izgubio si na hiljade glasova u Zapadnoj Srbiji.Ako ne verujes, hajde dodji sa njom u Cacak, Uzice,Pozegu,Ivanjicu,Priboj,Novu Varos pa pitaj sta clanovi stranke misle o njoj.O gradjanima bolje i da ti govorim.

Mirko

pre 10 godina

Dođite u DS i odmah postanite članovi Predsedništva. Samo u takvom okruženju ce Đilas biti starosedeoc jer je one orave uklonio zato što oni PAMTE gde je on bio kada se šetalo i borilo. Ali nije on kriv što mu je to BT dao sve kao na tanjiru i što je omogućio da uklanja one koje je on na listi predvodio u izbornom porazu. Apsurd.

Nemanja

pre 10 godina

Samo neka oni misle pozitivno,moje misljenje je da ce posle Zajecara biti mnogo razocarani..Elem narod zna sve,pa vladase toliko godina i upropastise Srbiju.

Milošević

pre 10 godina

Čoveče, pa ovo je bolje od crtanog filma.Sada se setio da postoji i demokratija,Pa gospodine Đilas gde ste bili sve ove godine?

zoran1965

pre 10 godina

promeni taktiku g. Djilas
demagogijom i praznom pricom, ne mozes da se meris sa radikalima
ugledaj se na pok. Djindjica a ne na Draskovica

bgd

pre 10 godina

Ne, gradonačelniče, građani su poslednja odbrana demokratije.

A Vi najaviste u jesen 2012 da će se splav Kolos pored Brankovog mosta ukloniti, a ne što nije uklonjen, već pored njega niče još jedan, iako je zabranjeno postavljati splavove na tom mestu zbog nekadašnjeg logora Staro sajmište.
Šta bi?

vlasta

pre 10 godina

Najbitnije za Đilasa, u prethodnom periodu, je bilo izglasavanje Balše za predsednika DS-a, i sprečavanje pokušaja osnivanja "pokreta otpora" u DS-u. Međutim, još se igra. Ovo je tek početak. Šule je izgubio "bitku", ali nije "rat. Sada će Šule da se malo pritaji i da sprema snagu za novi pokušaj da se stane na put diktaturi i samovolji u DS-u.

Bleki

pre 10 godina

Dobijamo datum, zato sto su SNS i SPS predali ono sto DS nije hteo, a ne zato sto su SNS i SPS ne znam ni ja kako sposobni.
Napred Demokratska stranka!
(Rodoljub, 16. jun 2013 18:09)

Rodjo, a sta to DS nije hteo da pre(o)da ?
Ajde navedi jednu stvar

diadora

pre 10 godina

doveli nekog planica da im vodi izbore. a gradjani u zajecaru i ne znaju da se ds kandiduje za lokalne izbore. naprednjaci su tapacirali svako mesto s plakatama, bilbordima...

svetlanast.

pre 10 godina

kad su se SPS ivice dacica i SNS naprednjaci iz SRS-a, vratili posle desetak godina iz opozicije na vlast - to vise nije bio SPS slobodana milosevica niti SRS vojislava seselja, vec proevropske stranke spremne na promene.

kad iz DS-a odu oni koji su bili clanovi iz interesa, kad pohapse lopove koji su u politiku usli iz roditeljskih stanova a postali biznismeni /bogatasi/ baveci se politikom u vreme kad je narod postajao sve siromasniji a srbija sve zaduzenija, STO CE POTRAJATI kako sada izgleda, DS ce se mozda i vratiti na vlast.

ako budu istrajavali na politici bez rezultata /sreca i blagostanje naroda/ koju su vodili posle ubistva zorana djindjica i odlaska zorana zivkovica, proci ce kao SRS /ispod cenzusa/.

novica

pre 10 godina

Interesantan sam znati da li će neko imati hrabrosti da potegne pitanje odgovornosti predsednika stranke i najužeg rukovodstva stranke za sve manji rejting stranke. Evo zašto je Jeremić isključen. Zato što bi on imao petlju da postavi to pitanje. Zato je Đilas za svoje najbliže saradnike postavio "klimoglavce", a to nije dobro za stranku. Đilas je okružen ljudima koji ga tapšu po ramenu, i pričaju mu kako je sve u redu u stranci, a ustvari i oni su svesni da DS ne ide u dobrom pravcu sa Đilasom.

niki

pre 10 godina

Ja ne mogu zaboraviti Đilasovu izjavu od pre nekoliko meseci. Nije zabrinut odlaskom članova,čak ga ne brine što im je rejting drastično opao. Bitno je samo da on bude predsednik stranke.

Partibrejker

pre 10 godina

Voleo bih da iskoristim priliku da se zahvalim botovima - dragi prijatelji, kad god vas vidim na nekoj ovakvoj vesti, onda znam da je ova DS još jako bitan faktor u vašim životima, i da ima još neka zera koja nas deli od autokratije desničara.

Hvala vam i da vam Bog da zdravlja :).

T&T

pre 10 godina

“DS poslednja odbrana demokratije”


Ja kao redovni glasac demokratske stranke, jos od kada sam prvi put dobio pravo glasa, vise ne verujem u to.
Da li je DS uradila bilo sta na polju demokratije i ljudskih prava sto sadasnja vlast nije uradila? Koliko je gay parada bilo u vase vreme? Koliko ste romskih i ostalih pitanja resili? Koliko ste bilo kojih pitanja demokratije u zemlji resili?
Da li je DS brze vodila zemlju ka Evropi??? Nisam bas siguran!

Sve u svemu, ne podrzavam sadasnju vlast i nikada necu za ove stranke na vlasti glasati, ali necu vise ni za DS!

Rodoljub

pre 10 godina

Botove necu da komentarisem, jasno je i poslednjoj budali da nam je drzava ubrzano ruinirana poslednjih godinu dana. Dobijamo datum, zato sto su SNS i SPS predali ono sto DS nije hteo, a ne zato sto su SNS i SPS ne znam ni ja kako sposobni. Ostali rezultati, a narocito u ekonomiji su katastrofalni.
Ljudi opamecujmo se na vreme, posle moze biti kasno, kao sto je to bilo i 90ih!
Napred Demokratska stranka!

član DS

pre 10 godina

Dragane, molim te da se probudiš i ti i cela ekipa oko tebe. Demokratska stranka hitno mora da sama sa sobom rasčisti šta je to bilo pogrešno i zašto je tu gde jeste. Demokratska stranka mora da pokaže svoj stav o Kosovu, EU, ekonomiji. Inače, rezultat u Zemunu može da se preslika na celu Srbiju. Vama koji danas vodite DS ovo nije ostavio tata u nasledstvo nego mrkotrpan rad hiljade ljudi koji 20 godina grade ovu stranku. Prestanite da se ponašate neodgovorno. Probudite se! Preklinjem vas!

nada

pre 10 godina

ala ste je odbranili,tako da se djindjic okrece u grobu.vi ste veliko razocarenje ovog naroda,i jos ste doveli sns na vlast.o sps_u i da ne govorimo. ne zna se ko je gori od svih vas koliko vas ima.srbija je utonula u totalni mrak!

terek

pre 10 godina

Đilas ponavlja grešku Borisa Tadića zbog koje je on izgubio izbore. Đilasa je, kao što je to bio slučaj i sa Tadiće, okružen ljudima koji ga hvale i tapšu po ramenu, i stvaraju mu lažnu sliiku da je u DS-u sve u redu. Okruženje Đilasa, kao što je bilo i sa Tadićem, se trudi da prave informacije ne dođu do Đilasa. Donosilac loših vesti je za Đilasa, a odmah i za sve druge koji Đilasa okružuju, loš čovek. Tako je i Jeremić ispao loš čovek samo zato što je govorio istinu, da DS ne ide u dobrom pravcu sa Đilasom. Do Đilasa ljudi koji žele dobro DS-u ne mogu da dođu, od kojekakvih Gangula, punih sebe.

marjan

pre 10 godina

Žalosno je sve ovo što se danas dešava na političkoj sceni Srbije,a još žalosnije je ovo bezvlašće i hijenizam u Zaječaru,nekada privrednom gigantu a danas socijalnom minusu gde ljudi ne biraju sredstva kako će koga da uvrede ili zlostavljati da bi prikupili političke poene i veći rejting za svoje ultrabosove,pa i Velikoizvorce pitaju samo pred izbore...sram da te bude Srbijo...zemljo koja imaš sve,ali pamet i hrabrost nedostaje...

Serafim

pre 10 godina

kakva sad diktatura?
Vucic nije premijer, Dacic je premijer! hahahahahahahaha

Vucic nije sef svim tajnim sluzbama on je samo koordinator! hahahahaha

Vucic nije sef diplomatije, samo sa svima on pregovara! hahahahaha

Vucic ne kontrolise medije, on samo odobrava naslovne strane! hahahahaha

Vucic nije uhapsio Miskovica, on je samo objasnio da tako treba! hhahaha

Vucic ne brani Dinkica, on samo podrzava timski rad vlade! hahahahaha

Vucic nije ministar policije, on samo hapsi po Srbiji! hahahahahaha

Vucic nije guverner NBS, on je samo pre 5 dana odlucio da je evro 115! hahahahahahahaha

Vucic nije ministar poljoprivrede, on je samo pomagao oko aflatoksina! hahahahahaha

Vucic podrzava nezavisne institucije, samo je crkvu neko morao da dovede u red, ne zbog njega nego zbog Srbije! hahahaahahaha

Ja stvarno ne znam zasto Djilas napada Vucica, mora da je ljubomoran!

MilanCh

pre 10 godina

Velike reforme su napravljene dolaskom Djilasa na vodecu poziciju DSa. I to je dobro za stranku. Dobro je i sto ce se analizirati rad svih sto do sada nije radjeno pa su mnogi radili kako su hteli sto se lose odrazilo za stranku.

Istina

pre 10 godina

Meni je drago sto Djilas postoji.Kako bi ovi omladinci dzabalebarosi SNS-a lecili frustraciju, kako bi pres sluzba centralne otadzbinske uprave opravdala 24 satno dezurstvo, sta bi Kurir pisao mesecima

Sasa73

pre 10 godina

Čitajući većinu komentara, stičem utisak da mnogi ovde polako, ali sigurno prestaju da razmišljaju logikom života i da od ljudi koji su nas devedesetih odvodili na ratišta, skloništa bezrazložno prave nekakve idole, pravednike, očeve nacije. Ni Vučić, ni Dačić, ni Dinkić, ni Nikolić nisu političari od kojih se može bilo šta očekivati.

Sve ovo me podseća na 1990. godinu, prve višestranačke izbore i uspon Slobodana Miloševića. On je tada pričao o "brzim prugama i švedskom standardu" i dobili smo "standard" koji do danas ne dostiže nivo onog iz 1990.god. Mi smo ponovo na raskrsnici i ako ne budemo mislili svojom glavom i o interesima svoje porodice, ne čeka nas ništa dobro. Jer, trenutno samo onaj koji neće, ne vidi da je ekonomska situacija lošija nego prošle godine, da se ekonomskom politikom u zemlji bave nesposobni ljudi, Krka, Mrka...itd.I kad ovde pročitam hvalospeve o Vučiću, bude mi muka. Zar opet? Moja porodica ne živi bolje zato što je tamo neki Mišković u zatvoru. A vaše?

Prioriteti

pre 10 godina

Đilas veoma dobro zna šta su prioriteti i na taj način i nastavlja svoj rad. Potrebne su nam ideje i programi izlaska iz krize i nastavak rada na evro integracijama. Nesumnjam da će DS svojim radom doprineti pomaku u rešavanju ovih prioriteta

Demokrata od 1991

pre 10 godina

član DS,

Ti si clan DS kao sto sam ja episkop sabacki. Citaj izvestaj sa sednice GO.Naveli su sve gede su gresili i sta su uradili dobro.Za greske su platili na izborima.

A da se vodi medijska haranga protiv DS-a vodi se. Devedesetih protiv Milosevica niko nista nije smeo da napise.Samo se preko Indexa, B92 i studija B moglo cuti sve protiv rezima ali su kaznjavani. Danas tabloidi (mentoloidi) pisu svasta.I niko im nista ne moze. Ako ih nekokritikuje zbog pisanja lazi odmah se oglasi cehovno udruzenje sa pricom da je to atak na medije.Mozes nekog da nazoves i lopovom i kriminalcem i da mu brojis krvna zrnca,da mu ulazis u bankovni racun, u porodicu niko im nista ne moze.A sve ide iz kuhinje jedne stranke na vlasti

I sada ce najvise komentara da bude onih koji nikakvu vezu sa DS-om nemaju. Onih koji redovno citaju partijski list Kurir. Onih god kojih parija misli za njih jer svog mozga nemaju

Nebojsa

pre 10 godina

Gospodine Djilas,kao sto napisa jedan od komentara krajnje je vreme da DS ponovo stane na svoje noge i povrati veru naroda u DS koji je Djindjic zamislio.Ako mislite da nemozete preustite stranku nekom drugom koji ce za nju i da se bori.Krenite vec jednom u kampanju protiv ovih na vlasti koji su unazadili Srbiju 50god.i svu krivicu prebacuju na DS.Neznam sta se vise ceka?Zar i mi kao clanovi stranke da pocnemo da gubimo veru u vas nemojte to dozvoliti g-dine Djilas i sto pre krecite napred.

labud

pre 10 godina

sve sve, ali zaokruziti ime sase mirkovica, za to je zaista potrebna izrazita mentalna snaga. ne znam koliko neko treba da mrzi DS ili bilo koga drugog sa liste, pa da sebi dozvoli da glasa za ovog tipa.

Alek

pre 10 godina

Počeli da obilaze sela i gradove. Ja bi samo da podetim da narod nije zaboravio prethodnih 12 godina.
(vanja, 16. jun 2013 12:13)
Ali je, kako izgleda, zaboravio onih 12 pre njih.

Rodjo, a sta to DS nije hteo da pre(o)da ?
Ajde navedi jednu stvar
(Bleki, 16. jun 2013 18:37)
Kosovo, za početak.
Nije nudio zemlju za guberniju Putinu, pod dva.
Jel' ti dosta?

Siniša BG

pre 10 godina

Da li je moguće da Đilas i DS jako dobro znaju ko je sve uključen u prljavu kampanju SNS i da okoliše i ne kaže direktno ko sve ovo smišlja(bivši udbaši koji su se obogatili i koji su služili i Miloševiću) i po čijem nalogu. Šta radi Balša Božović, da li je moguće da ne može da aktivira 100 omladinaca koji će da se suprostave propagandi i lažima SNS. Ja svaki dan napišem po nekoliko komentara, raskrinkavam laži i prevare SNS i ekipe, a ne vidim ni jednog člana DS. Zašto ne kažete koliko duguje Mitrović, samo za poreze, i zbog čega radi ovo što radi, po čijem nalogu...Zašto ne kažete koliko Kurir duguje i zbog čega radi za SNS?
Treba jasno reći šta se dešava, da SNS kompromituje DS kako bi oteli Beograd i kako ne bi imali konkurenciju, kako bi zavladao mrak...a u mraku se najbolje pljačka...Nešto slično je radio i DSS 2004g, pa se DS izborila sa prevarantima, izboriće se i sada, ali na napade mora žestoko da se odgovori, a ne kao mlakonje, strine...

Dubljanin

pre 10 godina

Ta brana koja bi trebalo da zaustavi nalet bujice pravne države, koja preti da sruš ceo sistem korupcije i kriminala,je nejaka da zaustavi ovaj nalet.

Wilhelm Reich

pre 10 godina

Kad cujem rec demokratija najezim se .
(petar, 16. jun 2013 18:36)

Ako smem nešto da sugerišem, ovde imate jedno vrlo lepo napisano štivo, od poznatog pisca i čuvenog erudite, koje će vam objasniti malko neke stvari:
http://www.b92.net/info/misljenja/index.php?nav_id=607692

axxo

pre 10 godina

upravo to, mora da se izadje na ulice, a se pita narod zbog cega se ubijaju svaki dan u centru beograda, kuda amnestija vodi, koliko ima pravosnazno osudjenih a koliko uhapsenih, pa da se svaka afera izbaci na vidalo, kolubara pa ova silana estrada, pa da sve to sve saspe ovim nazadnjacima u lice a ne da se cuti, mora da se agresivnije udari na ove "postenjacine" inace nama nam spasa, i odosmo svi u pevace i pevacice.. Pokazimo da smo vece SRBENDE od ovih nazadnjaka ko sto se oni trude da budu veci EVROPLJANI od nas!

Todor

pre 10 godina

Koliko je samo afera otkriveno a ispada da vi za vreme nista niste znali o tome. Manipulacije sa robnim rezervama, izbegavanje poreza najbogatijih ljudi Srbije, manipulacije pri prodaji drzavne imovine.

PreDragMC

pre 10 godina

Ko je nama poceo da drzi predavanja o demokratiji, pa vi ste ti koji ste tu istu demokratiju iskoristili kao sredstvo za ostvarenje licnih interesa, i time uprljali demokratiju, sramota je da se krijete iza te reci! Djilsaovo ponasanje ni malo nije demokratski iako se on predstavlja kao veliki demokrata!

s

pre 10 godina

To što DS počinje da se osipa kao stranka,ne treba Đilas da optužuje nikoga,jer su sami tome doprineli.Građani su videli koliko su oni do sad naneli štetu Srbiji svojom politikom,prokockali su poverenje tih istih građana i ne može im se više ništa verovati.Pa s tim u vezi,jasno je da je sve manje onih koji hoće da slede Đilasa i DS koji nas je prethodno doveo na ivicu propasti,jer je upropastio ekonomiju,pustošio državni budžet...i još mnogo što šta.

sake

pre 10 godina

Da imaju imalo poštenja kod sebe demokrate bi preuzele bar deo odgovornosti,i ne bi je prebacivali nekom drugom.Jer,kada je reč o teškoj situaciji u kojoj se Srbija nalazi,ne mogu negirati tek tako svoju nesposobnost,i nebrigu za građane.Oni su u neviđenoj zabludi ako misle da će uspeti ponovo,na bilo koji način da povrate izgubljeno poverenje naroda,jer su se građani gorko pokajali što su im ranije poverovali i glasali za njih.

suplji sir...

pre 10 godina

Ma bez politike,nema ni biznisa!!!Lako je biti uspesan,kad si u politickim vodama...Kad pogledamo ko je sve i kako se obogatio,shvatimo da je ustvari politika,najbolji posao u Srbiji...Zato se svi oni grcevito i drze nje..Zbog sebe i svojih interesa!!!Ako im tu stolicu izmaknu,nema vise ni biznisa!Zato se to zove sukob interesa...Jednostavno privatno i drzavna visoka funkcija ne ide zajedno,ali za to niko ne haje..Svugde postoje rupe u zakonu,pa nam zakon izgleda supalj kao svajcarski sir!!???

Miroslav D.

pre 10 godina

Sta sada ovi iz DS-a pricaju, sta sada pametujete, imali ste dosta vremena da uradite nesto pametno i korisno za Srbiju. Pa, sta ste za te godine uradili!? Nista dobro za ovaj nas narod.

Samo svoj i babino unuce...

pre 10 godina

AXXO @ Postavljam pitanje a koji ste to vi EVROPLJANI,koji podrzavate demokrate a napadate SNS..Kao samo da dodju demokrate ili evropljani, pa cemo mi ostali da vidimo..Da saspemo u lice sve SNS ,pa izmedju ostalog i za pevace i pevacice..Ovo mi izgleda kao da te je neko ispalio iz te branse,pa udaras po njima..Ako si mislio da placaju porez,to se slazemo, ali kakve to veze ima sa napadom na SNS...Kao da si zaboravio da ste vec dugo bili,pa vas zato i nema vise...Mozda da ste bili krace,mozda bi bili bolji i ne bi vas provalili...Ovako je sve jasno,gde je duga vlast ,dugi i repovi.A branjenjem zuckastih,ispada da je u njihovo vreme sve bilo dobro,pa i pevaci i pevacice...A ne nikako..Vi ste ocigledno od onih koji sami sebi necete da priznate, da ste podrzavajuci ih ipak ostali frustrirani...Izgleda da vam to nije samo omiljena stranka, vec i prozor za pljuvanje svega i svacega a bez veze!Bas kao sto su i demokrate radile svih ovih godina...Dizali frku na sve zive a onda pad sa vlasti..I onda mi shvatismo da je to bilo...Napad je najbolja odbrana!!!Ili dok smo mi gradjani jurili lisicu,zec nam pojeo sav kupus!!!A sad vozdra i uzivajte...a ja odoh na pivo!!!!!

Ja sam budan, a vi?

pre 10 godina

(sake, 17. jun 2013 10:56)

DS prebacuje odgovornost?! Jel' čitate vi čoveče novine? Pogledajte samo malo, vladajućoj garnituri je neprekidno DS kriv za sve, sigurno i za ovih novih 5-6 mlrd duga.
A možda da počnete malko da pratite B92, a ne ono smeće...

Preletači od kojih samo štete ima

pre 10 godina

@s Ma šta je vama? Ti koji su se "osuli" od demokrata samo vole vlast pa su se sada priklonili i našli "toplo krilo" u sns-u i nemojte da mislite da će vam oni dobro doći jer ste povećali članstvo. U DS-u su sada ostali ljudi koji zaista veruju u program stranke, koji žele da rade i to ne u svom interesu već za dobrobit svih. Što se tiče Đilasa, demokratama je preko bio potreban novi predsednik koji će uvesti malo reda. Đilas to i radi i zbog toga mu kapu skidaju sve prave demokrate!

nesa

pre 10 godina

alo,provozaj se ulicama beograda i daj ostavku,a ustvari bi te za ovakve ulice beograda trebalo poslati na (najmanje)dozivotnu robiju.imam 65 godina i nikad ulice nisu bile ovako katastrofalne !

demokrataex

pre 10 godina

DS nam je sve pokazao za vreme svoje vlasti samo ne demokratiju,tako da pokušavaju sve drugo da brane samo ne demokratiju!!!

tomislav

pre 10 godina

cime bi se naprednjaci bavili da djilas podnese ujutru u 8:00 ostavku na sve javne funkcije?

isto tako, kakav rezultat bi postigli naprednjaci na bilo kojim izborima da vucic uradi isto?

Talandara

pre 10 godina

DS nam je sve pokazao za vreme svoje vlasti samo ne demokratiju,tako da pokušavaju sve drugo da brane samo ne demokratiju!!!
(demokrataex, 17. jun 2013 23:29)

Ne, nego je demokratija OVO, kad jedan opskurni vlasnik prezadužene TV napada službenika te iste države kojoj je dužan skoro miljardu?!
Ma nama treba jedan IRS, kad uđu njihovi inspektori da se sve smrzne, a ne da jedan... ne znam kako da se kulturno izrazim može da stekne imperiju neplaćanjem poreza i doprinosa...

Mustra bačka

pre 10 godina

Nego botovi, ne hvalite se da ste u Zaječaru ljudima napravili miting kao nama, sa sve 30 autobusa, a bilo stotinak meštana, realno?
I kako su napravili akciju - na kućna vrata lepe natpis: "Za aktiviste SNS nismo tu do izbora"? :)

Pogledajte malo po novinama..:D

Prioriteti

pre 10 godina

Đilas veoma dobro zna šta su prioriteti i na taj način i nastavlja svoj rad. Potrebne su nam ideje i programi izlaska iz krize i nastavak rada na evro integracijama. Nesumnjam da će DS svojim radom doprineti pomaku u rešavanju ovih prioriteta

Nebojsa

pre 10 godina

Gospodine Djilas,kao sto napisa jedan od komentara krajnje je vreme da DS ponovo stane na svoje noge i povrati veru naroda u DS koji je Djindjic zamislio.Ako mislite da nemozete preustite stranku nekom drugom koji ce za nju i da se bori.Krenite vec jednom u kampanju protiv ovih na vlasti koji su unazadili Srbiju 50god.i svu krivicu prebacuju na DS.Neznam sta se vise ceka?Zar i mi kao clanovi stranke da pocnemo da gubimo veru u vas nemojte to dozvoliti g-dine Djilas i sto pre krecite napred.

MilanCh

pre 10 godina

Velike reforme su napravljene dolaskom Djilasa na vodecu poziciju DSa. I to je dobro za stranku. Dobro je i sto ce se analizirati rad svih sto do sada nije radjeno pa su mnogi radili kako su hteli sto se lose odrazilo za stranku.

Rodoljub

pre 10 godina

Botove necu da komentarisem, jasno je i poslednjoj budali da nam je drzava ubrzano ruinirana poslednjih godinu dana. Dobijamo datum, zato sto su SNS i SPS predali ono sto DS nije hteo, a ne zato sto su SNS i SPS ne znam ni ja kako sposobni. Ostali rezultati, a narocito u ekonomiji su katastrofalni.
Ljudi opamecujmo se na vreme, posle moze biti kasno, kao sto je to bilo i 90ih!
Napred Demokratska stranka!

Partibrejker

pre 10 godina

Voleo bih da iskoristim priliku da se zahvalim botovima - dragi prijatelji, kad god vas vidim na nekoj ovakvoj vesti, onda znam da je ova DS još jako bitan faktor u vašim životima, i da ima još neka zera koja nas deli od autokratije desničara.

Hvala vam i da vam Bog da zdravlja :).

terek

pre 10 godina

Đilas ponavlja grešku Borisa Tadića zbog koje je on izgubio izbore. Đilasa je, kao što je to bio slučaj i sa Tadiće, okružen ljudima koji ga hvale i tapšu po ramenu, i stvaraju mu lažnu sliiku da je u DS-u sve u redu. Okruženje Đilasa, kao što je bilo i sa Tadićem, se trudi da prave informacije ne dođu do Đilasa. Donosilac loših vesti je za Đilasa, a odmah i za sve druge koji Đilasa okružuju, loš čovek. Tako je i Jeremić ispao loš čovek samo zato što je govorio istinu, da DS ne ide u dobrom pravcu sa Đilasom. Do Đilasa ljudi koji žele dobro DS-u ne mogu da dođu, od kojekakvih Gangula, punih sebe.

labud

pre 10 godina

sve sve, ali zaokruziti ime sase mirkovica, za to je zaista potrebna izrazita mentalna snaga. ne znam koliko neko treba da mrzi DS ili bilo koga drugog sa liste, pa da sebi dozvoli da glasa za ovog tipa.

Istina

pre 10 godina

Meni je drago sto Djilas postoji.Kako bi ovi omladinci dzabalebarosi SNS-a lecili frustraciju, kako bi pres sluzba centralne otadzbinske uprave opravdala 24 satno dezurstvo, sta bi Kurir pisao mesecima

član DS

pre 10 godina

Dragane, molim te da se probudiš i ti i cela ekipa oko tebe. Demokratska stranka hitno mora da sama sa sobom rasčisti šta je to bilo pogrešno i zašto je tu gde jeste. Demokratska stranka mora da pokaže svoj stav o Kosovu, EU, ekonomiji. Inače, rezultat u Zemunu može da se preslika na celu Srbiju. Vama koji danas vodite DS ovo nije ostavio tata u nasledstvo nego mrkotrpan rad hiljade ljudi koji 20 godina grade ovu stranku. Prestanite da se ponašate neodgovorno. Probudite se! Preklinjem vas!

Sasa73

pre 10 godina

Čitajući većinu komentara, stičem utisak da mnogi ovde polako, ali sigurno prestaju da razmišljaju logikom života i da od ljudi koji su nas devedesetih odvodili na ratišta, skloništa bezrazložno prave nekakve idole, pravednike, očeve nacije. Ni Vučić, ni Dačić, ni Dinkić, ni Nikolić nisu političari od kojih se može bilo šta očekivati.

Sve ovo me podseća na 1990. godinu, prve višestranačke izbore i uspon Slobodana Miloševića. On je tada pričao o "brzim prugama i švedskom standardu" i dobili smo "standard" koji do danas ne dostiže nivo onog iz 1990.god. Mi smo ponovo na raskrsnici i ako ne budemo mislili svojom glavom i o interesima svoje porodice, ne čeka nas ništa dobro. Jer, trenutno samo onaj koji neće, ne vidi da je ekonomska situacija lošija nego prošle godine, da se ekonomskom politikom u zemlji bave nesposobni ljudi, Krka, Mrka...itd.I kad ovde pročitam hvalospeve o Vučiću, bude mi muka. Zar opet? Moja porodica ne živi bolje zato što je tamo neki Mišković u zatvoru. A vaše?

Alek

pre 10 godina

Počeli da obilaze sela i gradove. Ja bi samo da podetim da narod nije zaboravio prethodnih 12 godina.
(vanja, 16. jun 2013 12:13)
Ali je, kako izgleda, zaboravio onih 12 pre njih.

Rodjo, a sta to DS nije hteo da pre(o)da ?
Ajde navedi jednu stvar
(Bleki, 16. jun 2013 18:37)
Kosovo, za početak.
Nije nudio zemlju za guberniju Putinu, pod dva.
Jel' ti dosta?

Serafim

pre 10 godina

kakva sad diktatura?
Vucic nije premijer, Dacic je premijer! hahahahahahahaha

Vucic nije sef svim tajnim sluzbama on je samo koordinator! hahahahaha

Vucic nije sef diplomatije, samo sa svima on pregovara! hahahahaha

Vucic ne kontrolise medije, on samo odobrava naslovne strane! hahahahaha

Vucic nije uhapsio Miskovica, on je samo objasnio da tako treba! hhahaha

Vucic ne brani Dinkica, on samo podrzava timski rad vlade! hahahahaha

Vucic nije ministar policije, on samo hapsi po Srbiji! hahahahahaha

Vucic nije guverner NBS, on je samo pre 5 dana odlucio da je evro 115! hahahahahahahaha

Vucic nije ministar poljoprivrede, on je samo pomagao oko aflatoksina! hahahahahaha

Vucic podrzava nezavisne institucije, samo je crkvu neko morao da dovede u red, ne zbog njega nego zbog Srbije! hahahaahahaha

Ja stvarno ne znam zasto Djilas napada Vucica, mora da je ljubomoran!

Demokrata od 1991

pre 10 godina

član DS,

Ti si clan DS kao sto sam ja episkop sabacki. Citaj izvestaj sa sednice GO.Naveli su sve gede su gresili i sta su uradili dobro.Za greske su platili na izborima.

A da se vodi medijska haranga protiv DS-a vodi se. Devedesetih protiv Milosevica niko nista nije smeo da napise.Samo se preko Indexa, B92 i studija B moglo cuti sve protiv rezima ali su kaznjavani. Danas tabloidi (mentoloidi) pisu svasta.I niko im nista ne moze. Ako ih nekokritikuje zbog pisanja lazi odmah se oglasi cehovno udruzenje sa pricom da je to atak na medije.Mozes nekog da nazoves i lopovom i kriminalcem i da mu brojis krvna zrnca,da mu ulazis u bankovni racun, u porodicu niko im nista ne moze.A sve ide iz kuhinje jedne stranke na vlasti

I sada ce najvise komentara da bude onih koji nikakvu vezu sa DS-om nemaju. Onih koji redovno citaju partijski list Kurir. Onih god kojih parija misli za njih jer svog mozga nemaju

Dubljanin

pre 10 godina

Ta brana koja bi trebalo da zaustavi nalet bujice pravne države, koja preti da sruš ceo sistem korupcije i kriminala,je nejaka da zaustavi ovaj nalet.

marjan

pre 10 godina

Žalosno je sve ovo što se danas dešava na političkoj sceni Srbije,a još žalosnije je ovo bezvlašće i hijenizam u Zaječaru,nekada privrednom gigantu a danas socijalnom minusu gde ljudi ne biraju sredstva kako će koga da uvrede ili zlostavljati da bi prikupili političke poene i veći rejting za svoje ultrabosove,pa i Velikoizvorce pitaju samo pred izbore...sram da te bude Srbijo...zemljo koja imaš sve,ali pamet i hrabrost nedostaje...

Wilhelm Reich

pre 10 godina

Kad cujem rec demokratija najezim se .
(petar, 16. jun 2013 18:36)

Ako smem nešto da sugerišem, ovde imate jedno vrlo lepo napisano štivo, od poznatog pisca i čuvenog erudite, koje će vam objasniti malko neke stvari:
http://www.b92.net/info/misljenja/index.php?nav_id=607692

mikula

pre 10 godina

Predsednik Demokratske stranke Dragan Đilas poručio je da je ta stranka poslednja odbrana demokratije u Srbiji.
Ovaj vic je bio dobar!
Ajd još jedan neka Draganče ispriča,
pa da se još jednom siti nasmejemo.

Pametnjakovic mladji

pre 10 godina

To je taj pogled vizionara 21. veka...Tesla pa Djilas...Molim Vas sa B92 da vase verne citaoce ne zamarate Djilasovim mizerijama...

Očagarac

pre 10 godina

Данас састанак ГО ДС у једном селу крај Зајечара."Јаке снаге сељана",а којима су предходни дан подељени пакетићи,бескомпромисно чувају прилаз згради где се одржава седница.Чувају је првенствено од "непожељних новинара" као и осталих радозналаца...хехехе...зар је дотле дошло демократе,или је то нека баба Ристана вам препоручила да почнете из села поново...

mili

pre 10 godina

nekada jaka, popularna stranka sa velikim procentom poverenja gradjana...danas jedna mala stranka koja iz dana u dan iznosi na videlo svoj prljav ves

Mira kojoj nece da objave komentar

pre 10 godina

Javlja mi se: pozdravice najstarijeg stanovnika sela (ako casna starina dozvoli), najmladjem ce da pokloni nesto i da isprica kako ce, ako pobedi ds, selo da dobije vrtic/skolu/fakultet (ako roditelji dozvole kontakt sa cedom), probace prsutu/sir i obznaniti da ce, ako ds pobedi, sve to selo izvoziti na trziste EU/Afrike/Arktika, i na kraju, kolce, da se vidi kako je srastao sa narodom.

Svedok

pre 10 godina

Gadi mi se kad cujem te izjave! Pa oni su bili uspostavili totalitarizam! Bili su iznad zakona, pokusavali da budu iznad Boga. Sve su zivo drzali, sve su upropastili. Niko sem njih nije mogao nesto da radi. Igrali su se ljudskim sudbinama, otpustali ljude i terali na ulicu samo zbog toga sto nisu bili njihovi clanovi iako su bili i te kako kvalifikovani za svoj posao!

novica

pre 10 godina

Interesantan sam znati da li će neko imati hrabrosti da potegne pitanje odgovornosti predsednika stranke i najužeg rukovodstva stranke za sve manji rejting stranke. Evo zašto je Jeremić isključen. Zato što bi on imao petlju da postavi to pitanje. Zato je Đilas za svoje najbliže saradnike postavio "klimoglavce", a to nije dobro za stranku. Đilas je okružen ljudima koji ga tapšu po ramenu, i pričaju mu kako je sve u redu u stranci, a ustvari i oni su svesni da DS ne ide u dobrom pravcu sa Đilasom.

vanja

pre 10 godina

Vreme je malo da obiđu Srbiju koju su davno zaboravili. Zar misle da će po selima i manjim gradovima da skupe još koji procenat. Samo ne znam ko još danas veruje praznim obećanjima.

TRESNJIN - CVET

pre 10 godina

Dragan Djilas danas se podneti izvestaj rada stranke i GO. Toliko ima uspeha da ne zna odakle da pocne. Na svim odrzanim izborima doziveli su krah poraz za porazom, kako na lokalnim tako i na izborima za clanove Saveta MZ. Osipa se clanstvo, clanovi stranke begaju glavom bez obzira. Inace sednica je zakazana gle cuda u Zajecaru pred izbore u tom gradu. Jeftin jos jedan trik i stos DS-a. Samo nece im ni to pomoci na izborima u Zajecaru, vec na protiv samo ce dodatno iritirati gradjane Zajecara 23.Juna.

Nemanja

pre 10 godina

Samo neka oni misle pozitivno,moje misljenje je da ce posle Zajecara biti mnogo razocarani..Elem narod zna sve,pa vladase toliko godina i upropastise Srbiju.

Bleki

pre 10 godina

Dobijamo datum, zato sto su SNS i SPS predali ono sto DS nije hteo, a ne zato sto su SNS i SPS ne znam ni ja kako sposobni.
Napred Demokratska stranka!
(Rodoljub, 16. jun 2013 18:09)

Rodjo, a sta to DS nije hteo da pre(o)da ?
Ajde navedi jednu stvar

niki

pre 10 godina

Ja ne mogu zaboraviti Đilasovu izjavu od pre nekoliko meseci. Nije zabrinut odlaskom članova,čak ga ne brine što im je rejting drastično opao. Bitno je samo da on bude predsednik stranke.

Bivsi glasac DS.

pre 10 godina

Da bi branili demokratiju,
ovi iz DS-a,prvo su namirili sebe sa milionskim iznosima u vidu vlasnistva firmi,racuna itd.
Sad,kada im je to malo ugrozeno,odmah se vataju za demokratiju i odbranu.

Demokratija nije braniti svoju sumnjivo stecenu imovinu.

Treba da padnu ispod cenzusa,nisu vise zasluzili.
oziveli SPS,u kaoliciju sa njima,nakrali se do besvesti,
namirili sve moguce tajkune,kriminal nikad veci,vrh stranke nikad bogatiji.

Pravosudje i policija,deset puta gora od Kolubijske.
Korupcija,afere,mito,privatizacije,nepotizam...

Djilas,Vlahovic,Petrovic,Cvetkovic...
Djelic,Jeremic,Stefanovic...

Ko bre vise da glasa za takve??

DS je puko posle 12. marta 2003.,
sve ostalo je samo licno bogacenje i anarhija.

ajmo....ajte...

pre 10 godina

Ovo je nesto najsmesnije sto sam cuo zadnjih trideset godina.Ne zna covek da li da place ili da se smeje!!!!!Ovo je crnjak...U ovoj Srbiji svako moze da kaze sta mu padne na pamet i da misli da je tako..Pa makar on bio jedini koji u to veruje!Opet floskule,parole i zaludjivanje sirokih narodnih masa od dobrostojece ,gospode,...

sasa jokic

pre 10 godina

Nadam se da ce na red doci i Tvoj dil sa Miskovicem, i Tvoja ekipa iz gradskih institucija. Oterali ste ne zna se koliko investitora iz Beograda! Ne izdajete dozvole, klevecete po televiziji, i rekrtirate ih dok ne odustanu.

diadora

pre 10 godina

doveli nekog planica da im vodi izbore. a gradjani u zajecaru i ne znaju da se ds kandiduje za lokalne izbore. naprednjaci su tapacirali svako mesto s plakatama, bilbordima...

Mona Lisa smile

pre 10 godina

Ne vidim šta on tu ima po Zaječaru više da priča, eventualno obećava i deli, koješta :).

Dovoljno je da ponovi ovo:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2013&mm=05&dd=06&nav_id=711289

A možda ne mora ni toliko - u zaječarskom okrugu ima preko 15.000 nezaposlenih (ako se dobro sećam ima ukupno možda 50-60.000 stanovnika), a upravlja onaj slavni estradni menadžer, koji se onoliko nahvalio koliko ima vila i stanova po Beogradu, i kako je "ostvaren" ušao u politiku... O čemu dalje da pričamo? :)

svetlanast.

pre 10 godina

kad su se SPS ivice dacica i SNS naprednjaci iz SRS-a, vratili posle desetak godina iz opozicije na vlast - to vise nije bio SPS slobodana milosevica niti SRS vojislava seselja, vec proevropske stranke spremne na promene.

kad iz DS-a odu oni koji su bili clanovi iz interesa, kad pohapse lopove koji su u politiku usli iz roditeljskih stanova a postali biznismeni /bogatasi/ baveci se politikom u vreme kad je narod postajao sve siromasniji a srbija sve zaduzenija, STO CE POTRAJATI kako sada izgleda, DS ce se mozda i vratiti na vlast.

ako budu istrajavali na politici bez rezultata /sreca i blagostanje naroda/ koju su vodili posle ubistva zorana djindjica i odlaska zorana zivkovica, proci ce kao SRS /ispod cenzusa/.

Objektivni

pre 10 godina

"apostrofirao Borislava Stefanovića, Dušana Milisavljevića, Vladimira Todorića, Aleksandru Jerkov... "
Bravo gdine Djilasu, pljunuli ste na sve postene i radne ljude koji su Vasu stranku doveli do nekada najuglednije stranke u Srbiji! A danas..ko je vodi...Jerkov...pa jel Vas nije sramota?

T&T

pre 10 godina

“DS poslednja odbrana demokratije”


Ja kao redovni glasac demokratske stranke, jos od kada sam prvi put dobio pravo glasa, vise ne verujem u to.
Da li je DS uradila bilo sta na polju demokratije i ljudskih prava sto sadasnja vlast nije uradila? Koliko je gay parada bilo u vase vreme? Koliko ste romskih i ostalih pitanja resili? Koliko ste bilo kojih pitanja demokratije u zemlji resili?
Da li je DS brze vodila zemlju ka Evropi??? Nisam bas siguran!

Sve u svemu, ne podrzavam sadasnju vlast i nikada necu za ove stranke na vlasti glasati, ali necu vise ni za DS!

bgd

pre 10 godina

Ne, gradonačelniče, građani su poslednja odbrana demokratije.

A Vi najaviste u jesen 2012 da će se splav Kolos pored Brankovog mosta ukloniti, a ne što nije uklonjen, već pored njega niče još jedan, iako je zabranjeno postavljati splavove na tom mestu zbog nekadašnjeg logora Staro sajmište.
Šta bi?

Milošević

pre 10 godina

Čoveče, pa ovo je bolje od crtanog filma.Sada se setio da postoji i demokratija,Pa gospodine Đilas gde ste bili sve ove godine?

BOZANA 63

pre 10 godina

Ja ne mogu zaboraviti izjavu Dragana Djilasa od pre nekoliko meseci, kada je rekao. Nisam zabrinut odlaskom članova, čak me ne brine što nam je rejting drastično opao, ono sto je bitno da se stranka ocisti od karijerista. Bitno je samo da on bude predsednik stranke. Sada ako zeli da pomogne stranci treba da podnese ostavku.

Mirko

pre 10 godina

Dođite u DS i odmah postanite članovi Predsedništva. Samo u takvom okruženju ce Đilas biti starosedeoc jer je one orave uklonio zato što oni PAMTE gde je on bio kada se šetalo i borilo. Ali nije on kriv što mu je to BT dao sve kao na tanjiru i što je omogućio da uklanja one koje je on na listi predvodio u izbornom porazu. Apsurd.

zoran1965

pre 10 godina

promeni taktiku g. Djilas
demagogijom i praznom pricom, ne mozes da se meris sa radikalima
ugledaj se na pok. Djindjica a ne na Draskovica

Glasam samo za pametnije od sebe ili ne glasam

pre 10 godina

Od Mićunovića, Đinđića, Pekića, Tošića i drugih vodećih intelektualaca tog vremena, koji su napravili da DS bude bastion demokratije, stigli smo do Đilasa, Šapića, Jerkov, Božovića i sličnih. Da li je moguće da Đilasu nije jasno zašto građani više ne glasaju za DS?

Najcrnje je što se sada ponovo reciklira Šutanovac kao neka alternativa, a on čovek ide na koncerte Miroslava Ilića i Ane Bekute, o sumnjivim građevinskim poduhvatima da ne pričamo.

Demokrate osvestite se ili ćete stvarno pasti ispod cenzusa.

vlasta

pre 10 godina

Najbitnije za Đilasa, u prethodnom periodu, je bilo izglasavanje Balše za predsednika DS-a, i sprečavanje pokušaja osnivanja "pokreta otpora" u DS-u. Međutim, još se igra. Ovo je tek početak. Šule je izgubio "bitku", ali nije "rat. Sada će Šule da se malo pritaji i da sprema snagu za novi pokušaj da se stane na put diktaturi i samovolji u DS-u.

axxo

pre 10 godina

upravo to, mora da se izadje na ulice, a se pita narod zbog cega se ubijaju svaki dan u centru beograda, kuda amnestija vodi, koliko ima pravosnazno osudjenih a koliko uhapsenih, pa da se svaka afera izbaci na vidalo, kolubara pa ova silana estrada, pa da sve to sve saspe ovim nazadnjacima u lice a ne da se cuti, mora da se agresivnije udari na ove "postenjacine" inace nama nam spasa, i odosmo svi u pevace i pevacice.. Pokazimo da smo vece SRBENDE od ovih nazadnjaka ko sto se oni trude da budu veci EVROPLJANI od nas!

Siniša BG

pre 10 godina

Da li je moguće da Đilas i DS jako dobro znaju ko je sve uključen u prljavu kampanju SNS i da okoliše i ne kaže direktno ko sve ovo smišlja(bivši udbaši koji su se obogatili i koji su služili i Miloševiću) i po čijem nalogu. Šta radi Balša Božović, da li je moguće da ne može da aktivira 100 omladinaca koji će da se suprostave propagandi i lažima SNS. Ja svaki dan napišem po nekoliko komentara, raskrinkavam laži i prevare SNS i ekipe, a ne vidim ni jednog člana DS. Zašto ne kažete koliko duguje Mitrović, samo za poreze, i zbog čega radi ovo što radi, po čijem nalogu...Zašto ne kažete koliko Kurir duguje i zbog čega radi za SNS?
Treba jasno reći šta se dešava, da SNS kompromituje DS kako bi oteli Beograd i kako ne bi imali konkurenciju, kako bi zavladao mrak...a u mraku se najbolje pljačka...Nešto slično je radio i DSS 2004g, pa se DS izborila sa prevarantima, izboriće se i sada, ali na napade mora žestoko da se odgovori, a ne kao mlakonje, strine...

nada

pre 10 godina

ala ste je odbranili,tako da se djindjic okrece u grobu.vi ste veliko razocarenje ovog naroda,i jos ste doveli sns na vlast.o sps_u i da ne govorimo. ne zna se ko je gori od svih vas koliko vas ima.srbija je utonula u totalni mrak!

Miloš Bgd

pre 10 godina

Svima je jasno, osim Đilasu, ali bojim se da je i njemu to jasno, ali on to ne želi sebi da prizna, da je na mesto predsednika DS-a zalutao.

milan

pre 10 godina

Dok smo mi iz manjih gradova i opstina godinama ubedjivali ljude da glasaju DS, Dragan Djilas je uspeo ekspresno da ubaci par ljudi u vrh stranke.E pa, predsednice ulaskom Aleksandre Jerkov u stranku i njenim postavljanjem u predsednistvo izgubio si na hiljade glasova u Zapadnoj Srbiji.Ako ne verujes, hajde dodji sa njom u Cacak, Uzice,Pozegu,Ivanjicu,Priboj,Novu Varos pa pitaj sta clanovi stranke misle o njoj.O gradjanima bolje i da ti govorim.

SK

pre 10 godina

Svi ste vi jedan veliki olos koji treba najuriti (cast izuzecima ako ih ima). Sad kad mu gori pod nogama setio se covek demokratije, kao sto je nesto ranije pricao o pravima Vojvodine samo zato sto su njegovi jos uvek na vlasti u Vojvodini. Kad ste imali sansu da za promenu uradite nesto pozitivno tako sto ce te posteno sluziti ovom narodu i zemlji vi ste izdali i pljunuli na sve sto ste govorili da predstavljate. Vasa stranka je jos jedan u nizu neuspeha nas naroda jer smo vas mi doveli na vlast. I u ovoj sadasnjoj vlasti ima jako puno mutnih likova tako da ne mogu nikako da pobegnem od osecaja da smo se opet zajebali.

PreDragMC

pre 10 godina

Ko je nama poceo da drzi predavanja o demokratiji, pa vi ste ti koji ste tu istu demokratiju iskoristili kao sredstvo za ostvarenje licnih interesa, i time uprljali demokratiju, sramota je da se krijete iza te reci! Djilsaovo ponasanje ni malo nije demokratski iako se on predstavlja kao veliki demokrata!

s

pre 10 godina

To što DS počinje da se osipa kao stranka,ne treba Đilas da optužuje nikoga,jer su sami tome doprineli.Građani su videli koliko su oni do sad naneli štetu Srbiji svojom politikom,prokockali su poverenje tih istih građana i ne može im se više ništa verovati.Pa s tim u vezi,jasno je da je sve manje onih koji hoće da slede Đilasa i DS koji nas je prethodno doveo na ivicu propasti,jer je upropastio ekonomiju,pustošio državni budžet...i još mnogo što šta.

sake

pre 10 godina

Da imaju imalo poštenja kod sebe demokrate bi preuzele bar deo odgovornosti,i ne bi je prebacivali nekom drugom.Jer,kada je reč o teškoj situaciji u kojoj se Srbija nalazi,ne mogu negirati tek tako svoju nesposobnost,i nebrigu za građane.Oni su u neviđenoj zabludi ako misle da će uspeti ponovo,na bilo koji način da povrate izgubljeno poverenje naroda,jer su se građani gorko pokajali što su im ranije poverovali i glasali za njih.

Todor

pre 10 godina

Koliko je samo afera otkriveno a ispada da vi za vreme nista niste znali o tome. Manipulacije sa robnim rezervama, izbegavanje poreza najbogatijih ljudi Srbije, manipulacije pri prodaji drzavne imovine.

Samo svoj i babino unuce...

pre 10 godina

AXXO @ Postavljam pitanje a koji ste to vi EVROPLJANI,koji podrzavate demokrate a napadate SNS..Kao samo da dodju demokrate ili evropljani, pa cemo mi ostali da vidimo..Da saspemo u lice sve SNS ,pa izmedju ostalog i za pevace i pevacice..Ovo mi izgleda kao da te je neko ispalio iz te branse,pa udaras po njima..Ako si mislio da placaju porez,to se slazemo, ali kakve to veze ima sa napadom na SNS...Kao da si zaboravio da ste vec dugo bili,pa vas zato i nema vise...Mozda da ste bili krace,mozda bi bili bolji i ne bi vas provalili...Ovako je sve jasno,gde je duga vlast ,dugi i repovi.A branjenjem zuckastih,ispada da je u njihovo vreme sve bilo dobro,pa i pevaci i pevacice...A ne nikako..Vi ste ocigledno od onih koji sami sebi necete da priznate, da ste podrzavajuci ih ipak ostali frustrirani...Izgleda da vam to nije samo omiljena stranka, vec i prozor za pljuvanje svega i svacega a bez veze!Bas kao sto su i demokrate radile svih ovih godina...Dizali frku na sve zive a onda pad sa vlasti..I onda mi shvatismo da je to bilo...Napad je najbolja odbrana!!!Ili dok smo mi gradjani jurili lisicu,zec nam pojeo sav kupus!!!A sad vozdra i uzivajte...a ja odoh na pivo!!!!!

suplji sir...

pre 10 godina

Ma bez politike,nema ni biznisa!!!Lako je biti uspesan,kad si u politickim vodama...Kad pogledamo ko je sve i kako se obogatio,shvatimo da je ustvari politika,najbolji posao u Srbiji...Zato se svi oni grcevito i drze nje..Zbog sebe i svojih interesa!!!Ako im tu stolicu izmaknu,nema vise ni biznisa!Zato se to zove sukob interesa...Jednostavno privatno i drzavna visoka funkcija ne ide zajedno,ali za to niko ne haje..Svugde postoje rupe u zakonu,pa nam zakon izgleda supalj kao svajcarski sir!!???

nesa

pre 10 godina

alo,provozaj se ulicama beograda i daj ostavku,a ustvari bi te za ovakve ulice beograda trebalo poslati na (najmanje)dozivotnu robiju.imam 65 godina i nikad ulice nisu bile ovako katastrofalne !

demokrataex

pre 10 godina

DS nam je sve pokazao za vreme svoje vlasti samo ne demokratiju,tako da pokušavaju sve drugo da brane samo ne demokratiju!!!

Ja sam budan, a vi?

pre 10 godina

(sake, 17. jun 2013 10:56)

DS prebacuje odgovornost?! Jel' čitate vi čoveče novine? Pogledajte samo malo, vladajućoj garnituri je neprekidno DS kriv za sve, sigurno i za ovih novih 5-6 mlrd duga.
A možda da počnete malko da pratite B92, a ne ono smeće...

Preletači od kojih samo štete ima

pre 10 godina

@s Ma šta je vama? Ti koji su se "osuli" od demokrata samo vole vlast pa su se sada priklonili i našli "toplo krilo" u sns-u i nemojte da mislite da će vam oni dobro doći jer ste povećali članstvo. U DS-u su sada ostali ljudi koji zaista veruju u program stranke, koji žele da rade i to ne u svom interesu već za dobrobit svih. Što se tiče Đilasa, demokratama je preko bio potreban novi predsednik koji će uvesti malo reda. Đilas to i radi i zbog toga mu kapu skidaju sve prave demokrate!

tomislav

pre 10 godina

cime bi se naprednjaci bavili da djilas podnese ujutru u 8:00 ostavku na sve javne funkcije?

isto tako, kakav rezultat bi postigli naprednjaci na bilo kojim izborima da vucic uradi isto?

Talandara

pre 10 godina

DS nam je sve pokazao za vreme svoje vlasti samo ne demokratiju,tako da pokušavaju sve drugo da brane samo ne demokratiju!!!
(demokrataex, 17. jun 2013 23:29)

Ne, nego je demokratija OVO, kad jedan opskurni vlasnik prezadužene TV napada službenika te iste države kojoj je dužan skoro miljardu?!
Ma nama treba jedan IRS, kad uđu njihovi inspektori da se sve smrzne, a ne da jedan... ne znam kako da se kulturno izrazim može da stekne imperiju neplaćanjem poreza i doprinosa...

Mustra bačka

pre 10 godina

Nego botovi, ne hvalite se da ste u Zaječaru ljudima napravili miting kao nama, sa sve 30 autobusa, a bilo stotinak meštana, realno?
I kako su napravili akciju - na kućna vrata lepe natpis: "Za aktiviste SNS nismo tu do izbora"? :)

Pogledajte malo po novinama..:D

Miroslav D.

pre 10 godina

Sta sada ovi iz DS-a pricaju, sta sada pametujete, imali ste dosta vremena da uradite nesto pametno i korisno za Srbiju. Pa, sta ste za te godine uradili!? Nista dobro za ovaj nas narod.