Četvrtak, 13.06.2013.

00:32

"Nemamo drugu porodicu do Evrope"

Predsednik Srbije Tomislav Nikolić pozvao je u Bratislavi učesnike samita zemalja Centralne Evrope da podrže evropski put Srbije.

Izvor: Beta

"Nemamo drugu porodicu do Evrope" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

129 Komentari

Sortiraj po:

Leah

pre 10 godina

"Ja sam i tu morao da kazem - izvinite, ne postoji drzava Kosova i nemojte o tome da govortite."

Ako im je kazao...bar je direktan.

Miljojka

pre 10 godina

U tim okolnostima, uvazavajuci cinjenicu da Srbija poseduje prirodne resurse, strucnjake, obrazovanu radnu snagu i prednosti koje proizlaze iz njenog geografskog polozaja, bili smo prinudzeni, rekao je Nikolic, da se primarno orijentisemo na privlacenje stranih investicija u cilju pokretanja ekonomskih aktivnosti.

Poseduje, ali to nema ko da iskoristi. Sto se obrazovanja tice tu smo u ozbiljnom deficitu. Jako malo visoko obrazovanog i strucnog kadra imamo, a i oni sto postoje kao takvi su ili nezaposleni ili su bili mudri pa pobegli iz ove drzave. Njima se ovde niko ne bavi, zapravo, nekada mislim da su nepodobni. (osetila sam ovo i na sopstvenoj kozi). Naravno, govorim o visokom obrazovanju na drzavnom univerzitetu, one vecernje fakultete ne mogu da racunam, istina da onih koji su iste zavrsili ima previse. A takvo obrazovanje je vrlo diskutabilno.

Morgan

pre 10 godina

"Ta podrska koju ovom prilikom od vas trazim, ujedno je i podrska nasoj zajednickoj buducnosti. Srbija pripada Evropi. Mi drugu, sem evropske porodice naroda i zemalja, nemamo", porucio je Nikolic.

Jasno receno. I apsolutno tacno. Geografski pa i kulturoloski je potpino logicno da budemo deo EU. Mozda pre neko neke drzave koje su clanice, vec neko vreme.

Javorka

pre 10 godina

Meni je to clanstvo u EU najbitnije iz jednog razloga: bice mi mnogo lakse da pobegnem iz ove drzave, ukoliko ne osetim da se nesto zaista menja. Pogotovu kada je rec o nezaposlenosti.

Batovac!!

pre 10 godina

Neke stvari moramo prihvatiti, Srbija je mala, nejaka, slaba, siromašna i nema nikakvu perspektivu bez ulaska u EU. Srbi, a i ja sam Srb-a, moraju iz svog mentaliteta izbaciti tvrdoglavost, to nije nikada donelo dobro. Upornost to da ali tvrdoglavost je pogubna za Srbiju. Zato dajmo podršku Predsedniku, bez obzira na sve, da nas što bolje zastupa pred Evropom.

XXL

pre 10 godina

Čisto onako, da pitam glasače SNS-a, za šta su glasali, za "crnu rupu na evropskom tepihu" ili za "porodicu Evropu"? Baš me zanima ...

Marko

pre 10 godina

EU je najbolji put za Srbiju, jedino tako se Srbija moze oporaviti i podici! Naravno i mora Srbi da krenu sa radom! Malo smo se uspavali!

JANA

pre 10 godina

Treba odrzavati kontakte, sa svima pogotovu sa jakim ekonomskim drzavama, koji mogu i u stanju su da nam pomognu, jer svaka pomoc je dobro dosla, naravno kao i investicije za svaku su pohvalu.

olja

pre 10 godina

Odlican govor i jasna poruka. Evropa bi trebalo da podrzi Srbiju isto koliko se Srbija potrudila da uradi, a uradila je mnogo za poslednjih godinu dana.

Pribak

pre 10 godina

Cestitke gospodinu predsedniku na veoma kvalitetnom govoru na samitu u Bratislavi. Veoma odmereno, tacno i iskreno je porucio da hocemo clanstvo u EU.

narod trece klase

pre 10 godina

to je trbalo da se primeti pre 20tak godina gospodine predsenice,kako se u nebeskom narodu nazivaju oni koji shvataju sa zakasnjenjem?

Emilie87

pre 10 godina

"Za Evropsku uniju i Slovacku dobro je ako srpski predsednik bude razgovarao s kosovskom predsednicom", kazao je za danasnji SME analiticar Milan Nikolic.

Zasto bi to bilo dobro?

Lisa89

pre 10 godina

U tim okolnostima, uvazavajuci cinjenicu da Srbija poseduje prirodne resurse, strucnjake, obrazovanu radnu snagu i prednosti koje proizlaze iz njenog geografskog polozaja, bili smo prinudzeni, rekao je Nikolic, da se primarno orijentisemo na privlacenje stranih investicija u cilju pokretanja ekonomskih aktivnosti.

Poseduje, ali to nema ko da iskoristi. Sto se obrazovanja tice tu smo u ozbiljnom deficitu. Jako malo visoko obrazovanog i strucnog kadra imamo, a i oni sto postoje kao takvi su ili nezaposleni ili su bili mudri pa pobegli iz ove drzave. Njima se ovde niko ne bavi, zapravo, nekada mislim da su nepodobni. (osetila sam ovo i na sopstvenoj kozi). Naravno, govorim o visokom obrazovanju na drzavnom univerzitetu, one vecernje fakultete ne mogu da racunam, istina da onih koji su iste zavrsili ima previse. A takvo obrazovanje je vrlo diskutabilno.

Anya86

pre 10 godina

"Sa ovog mesta apelujem jos jednom na sve aktere koji ucestvuju u procesu resavanja pitanja Kosova i Metohije da budu maksimalno konstruktivni u iznalazenju trajnog i odrzivog resenja, koje ce nam u buducnosti omoguciti da se zajedno fokusiramo na teme ekonomskog razvoja i unapredzenja kvaliteta zivota svih nasih gradzana", porucio je Nikolic

Trebalo bi najpre apelovati na one koji su direktne gazde plemena koje je proglasilo nezavisnost. Oni su im istu i dali.

Anna

pre 10 godina

Kaze da je nebrojano puta cuo od EU i svetskih zvanicnika da unija nece biti kompletna dok Srbija i neke druge drzave ne postanu deo pomenute. Da, istina... to je visegodisnja prica koja nam se servira, a onda kada dodje momenat da se ista realizuje ili bar otpocne realizacija, stigne jos jedno: ''e, uradite i ovo''. I tako u krug, a mi odavno se i nalazimo u zacaranom krugu, i kada je neko napokon poceo da radi na izlasku iz istog, ponovo se javlja blokada.

DragomirkaX

pre 10 godina

"Za proteklih godinu dana daleko smo odmakli na tom putu. Reforme se ozbiljno shvataju, predloge i sugestije koji nam dolaze iz Brisela najozbiljnije razmatramo i trudimo se da usvojimo sve ono sto je neophodno i doprinosi boljitku naseg drustva", kazao je Nikolic.

Zapravo, u proteklih godinu dana se i ulagao napor, pre toga kao da se nista po ovom pitanju nije preduzimalo. I sto se tice KiM, a i EU.

Autumn

pre 10 godina

Pa ekonomsku i finansijsku krizu osecamo duze nego sto ona traje... Visegodisnje pogresno, pa i kobno vodjenje politike. Korupcija se negovala, lopovluk na sve strane, i dobro da jos uvek imamo sta da jedemo.

Filicentije

pre 10 godina

Najiskrenije cestitam gospodinu predsedniku, pravi je predsednik svih gradjana Srbije. Vidi se da je covek iz naroda i da radi za svoj narod.

James Bond

pre 10 godina

Svi činioci na političkoj sceni koji se deklarišu protiv EU ne sekiraju se da li će sutra imati para za hleb i mleko kao sto se sekira većina građana Srbije.Saradnja sa EU je neophodna ako želimo da živimo bolje!

netko tko nije odavde

pre 10 godina

tako su i nama u hrvatskoj ispirali mozak da europa nema alternative..sada je i kod vas to krenulo....isti ljudi...a zemlja rasprodana u gabuli...

Damir

pre 10 godina

"Ja sam i tu morao da kažem - izvinite, ne postoji država Kosova i nemojte o tome da govortite."

Ti to možeš da kažeš u Srbiji , a druge države da li je Kosovo država ili ne odlučuju same ,kao što je 100 njih odlučilo da je država .

19 84

pre 10 godina

Svidja mi se to sto je ukazao i na moguce nedodeljivanje datuma i podrske, dakle stavio je do znanja koliko lose konsekvence bi eventualno takva jedna odluka mogla imati. Verujem da ce nas podrzati u nasem nastojanju, i da cemo dobiti datum sto je i realno za ocekivati, ako se uzme u obzir sve aktivnosti koje su se preduzele kako bi se sprovele reforme i sistem ponovo poceo da dobija svoj oblik i tezinu.

Zevs

pre 10 godina

Ljudi,svi mi imamo različita politička ubedjenja,ali kada su u pitanju stvari od opšteg interesa ne bi trebalo da se delimo po partijskim bojama... Ako Nikolić tamo zastupa Srbiju i njene interese ne treba da ga kritikujemo samo zato što je pobedio na izborima kao kandidat suparničke stranke.

Jug Bogdan

pre 10 godina

Moram priznati da sam pomalo strahovao posle prošlogodišnje pobede Nikolića...Medjutim,godinu dana kasnije shvatio sam da su te priče ako Nikolić pobedi Srbija pada u izolaciju bile samo jeftini pokušaji nekih sa političke scene da zaplaše narod Nikolićem. Danas je svima jasno da je čovek izuzetno cenjen u inostranstvu gde uporno i dostojanstveno zastupa interese Srbije.

Shvatite konacno

pre 10 godina

Ako i apel Predsednika za konstruktivnijim pristupom Pristine usaglasavanju delova Sporazuma nekome nije dovoljan, onda takvi imaju ozbiljnije probleme.

Samo Sloga...

pre 10 godina

Devenport: Srpska vlast odlučna – Samo odlučan i jedinstven nastup na svim nivoima garantuje nastavak evrointegracija ali i oporavak društva!

Bolence

pre 10 godina

Gospodin Nikolic je pravi primer kako treba da izgleda pravi drzavnik i predsednik jedne savremene i demokratske drzave. Cestitam mu na kvalitetnom govoru.

milan

pre 10 godina

"...oaza mira..., i to je nasa proslost i nasa buducnost".
Predsednice Nikolicu ako ste vi vase reci zaboravili iz te proslosti budite sigurni da drugi nisu i sta mislite da ce oni nas da shvate ozbiljno.

VSN

pre 10 godina

Razmislite da li on stvarno misli to sto govori. U politici je normalno da imas "zvaku" za Brisel i zvaku za Moskvu.
Srbija je u svojoj istoriji uspevala da profitira samo onda kada su je vodile ulizice, slatkorecivci I prevrtljivci kao Veliki Milos ili Nikola Pasic.

BaneBGD

pre 10 godina

Pa ako se kroz istoriju pogleda odnos te nase porodice ( EUrope ) prema nama onda jadan onaj koji takvu porodicu ima....Bolje da je nema.

Cezar

pre 10 godina

Nikolić je u prethodnih godinu dana apsolutno dobro obavio svoj posao. Na svakom koraku i u svakoj prilici čovek se trudi da zastupa državne interese.

ko od familije jos vido vajdu!!!

pre 10 godina

Bogami bolje bi bilo,da je imamo..Ako budemo cekali da nas ova porodica zvanicno i prizna,nacekacemo se...Zivecemo kao da smo nastali u bespravnom braku..Znaci nema nasledstva,citaj love...A sta je sa onom ruskom,kineskom,kubanskom,brazilskom,italijanskom i svim ostalim porodicama,koje nas cene...Ispade da nas oni bolje razumeju,nego ovi sto ih zovemo ,jedino nasi, ili ,rodjeni nasi,..Ako se brze ne odluce,bojim se da ce da nas usvoje ovi drugi,kao decu bez roditelja....Jer dobri smo mi i nekako simpaticni vragolani,imamo veliko srce,a umemo i da cekamo..Ali ne mozemo vise,jer nas cekanje pocinje da ubija..

milann

pre 10 godina

"Nemamo drugu porodicu do Evrope", nisi tako pricao pre, ako se secas ili mislis da smo toliko zaboravni... Sramota me ko mi je predsednik!

Milji

pre 10 godina

Ako Evropa je vasa porodica, ljubav sa Rusijom mora da bude ljubav van braka...(komsija, 13. jun 2013 13:34)Ne, jer i Rusija je deo evropske porodice.
(expert, 13. jun 2013 13:50). Hahahahahahah. Mislim i rusima treba prvo Datum. :)))).

Intelektualna Srbija

pre 10 godina

Kako nemate drugu porodicu?
A gde su vam ruska braca i Rusija, zemlja koju najvise volite posle Srbije.
Srbija zemlja cirkusa,jedan dan predsednik daje ordene i ode radosti Lukasenku a sutradan prica o Evropi.
Pa onda odlikuje Cavesa pa sutra opet o Evropi.
Srbiju vise ni sopstveni gradjani sa intelektualnim mozgom ne uzimaju za ozbiljno, mozete tek misliti kako nas gledaju iz Evrope.
Gledaju nas kao zadnju boljsevicku koloniju u Evropi , rame uz rame sa Belorusijom i Podmoskovljem.
Zalosno trositi i tastaturu na kuckanje komentara vise.

Jole

pre 10 godina

Uf, bas je komplikovano ovo sa prezentovanjem Kosova i jos ako zele da ih ubace u sportske asocijacije eto nama problem. Nikolic cvrsto brani stav Srbije.

VILIN - KONAC

pre 10 godina

EU je najbrzi nacin Srbiji da se izvuce iz teske ekonomske krize, sto vidimo na mnogim primerima zemalja, oko nas koje su bile i u goroj situaciji, i koje se i danas jos uvek bore da izadju iz ekonomske krize, da nije EU vec bi davno bankrotirale, zato podrzavam napore Aleksandra Vucica u ovome, a ovi sto sada pljuju EU mogu da kazem da ne oni ne zele dobro Srbiji.

Mirjanic

pre 10 godina

Eksplicitni stav Predsednika o Srbiji i njenom mestu u porodici EU ,odnosima
u Regionu ali KiM uz sva nastojanja institucija da se potpisano sprovede ,
jasno formira sliku dansnje Srbije predvodjene snagama koje su garant svega navedenog u izjavi.

milanko

pre 10 godina

Srbija mora da ostane na evropskom putu bez obzira kakva bude odluka EU. Jedino ako bi pred Srbiju postavili uslov priznanje nezavisnosti Kosova, taj uslov Srbija ne može da ispuni, i to je čelnicima EU jasno, jer su Vučić i Nikolić jasno poručili da na to ne bi pristali ni po koju cenu, ali ako je uslov implementacija sporazuma, taj uslov je Srbija već preuzela obavezu da ispuni, i na tome treba raditi, i na taj način će EU biti izbijen iz ruku jedini preostali izgovor da Srbija ne postane članica EU.

Mira kojoj nece da objave komentar

pre 10 godina

' U tom cilju, dodao je, Vlada Republike Srbije i ja lično, uložili smo sve svoje kapacitete i ugled koji uživamo među građanima Srbije.' E, stvarno treba imati kosmicku varnicu u glavi pa ovo-kapacitet i ugled, uociti bez mikroskopa. Pa onda upotrebiti i najmocniji teleskop da bi Nikolic nasao neku planetu slicnu Zemlji, pa tamo trazio misljenje o tome da li je Kosovo nezavisno, jer se pravi da ne zna da je medjunarodni sud pravde jos odavno presudio da samootcepljenje Kosova i proglasenje nezavisne drzave nije povredilo medjunarodno pravo. Dosta mi je vise tih prica kako nas Indonezani vole, pa bratski Maori, NamBIjanci, a i stanovnici Na dnu Mrtvog mora, a ne mozemo sa okolinom, nijednom. To govori dovoljno o ovoj politici

mina

pre 10 godina

Dobijanjem datuma i ulaskom u Evropu, drzava ce nam se pribliziti mnogim zakonima Evropske Unije, koji ce uvesti red u Srbiju i popraviti njen standard. Izgleda da su se trud i upornost ovog drzavnog vrha isplatile

Coli

pre 10 godina

"Rekao sam im: Ne postoji država Kosovo"... Jesi li!!! Alal vera. A oni mislili da postoji jel?! Ništa oni ne znaju. Blago Srbiji što te ima....

ben

pre 10 godina

Prema njegovim rečima, ako svi učine koliko je učinila Srbija,

Ako i druge drzave Europe ucine isto ko Srbije, bilo bi smak Europe, sta je Srbija ucinila Hrvatima,Bosancima i Albancima, znate vi Niko bas dobro, to je potvrdio i Saselj pre nekolko dana u Hagu.

ena

pre 10 godina

Srbija je u proteklih godinu dana učinila puno i svakako da zaslužuje datum za početak pregovora. Dobijanje datuma bi bila pohvalna i ohrabrujuca vest za Srbiju da nastavi putem kojim je krenula.

GagY

pre 10 godina

Dela govore vise od reci, i sve sto je ucinjeno prethodnih meseci dace pozitivne rezultate po nasu zemlju.
(Inspector Clouseau, 13. jun 2013 13:40)

A učinjeno je šta?

MIka Macor

pre 10 godina

Ajde prestani Nikoliću da im se ulaguješ ... dobro znaš kolko su nas kroz istoriju poubijali ... seti se balkanskih, pravog, drugog svetskog rata a možda bi mogao i Jasenovca !

Nikola

pre 10 godina

EU je najbrzi nacin Srbiji da se izvuce iz krize, sto vidimo na mnogim primerima zemalja oko nas koje su bile i u goroj situaciji, zato podrzavam Vucica u ovome, a ovi sto sada pljuju EU mogu da kazem da ne oni ne zele dobro Srbiji.

Мали принц

pre 10 godina

У праву је господин Николић. Немамо другу домовину, ни отаџбину, до Србије, нити другу породицу до Европе. Једна дигресија: Када је Љубивоје Ршумовић одлазио из свог села, Ршуми са Златибора, мајка му је на растанку рекла: "Нађи тамо у том великом граду брата и пријатеља, не може ти мајка све родити." Николић, Вучић и Дачић траже нам браћу и пријатеље у свету. А кад нешто разумно, искрено тражиш и желиш, то и добијеш.

montesito

pre 10 godina

Zadovoljan sam sa predsednikom koliko je uradio, za samo godinu, dana. Mnogi su bili na njegovom mestu, pa nisu se ni mrdnuli za mnogo duze vreme. Bravo.

worthad

pre 10 godina

i tako ste nas vi i vama slicni 25 godina zaludjivali da idemo u Rusiju, onda ste dosli na vlast i naglo skrenuli u tu mrsku Evropu... narod koji to podrzava treba da samo da razmisli o ceni - vremenu, ljudskim resursima i novcu koji je utrosen u to blesavljenje godinama. Ne znam samo kako ovaj covek ima hrabrosti ujutru da se pogleda u ogledalo... ako to uopste cini buduci da mu je osmeh jeziv.

e-krem

pre 10 godina

...za istim stolom predsednik Srbije Tomislav Nikolić i predsednica Kosova Atifete Jahjaga, koja ima status gosta.

Da ima status gosta ne bi "gimnih formula" uopste bila potrebna,nego....

Ex-Peter

pre 10 godina

Sram da vas bude. Vi i vas datum. A u Srbiji vam se grozne stvari desavaju, otac prodaje cerku za cigare i alkohol, starac silovao sestogodisnju devojcicu, kosarkaski radnici prete smrcu jedni drugima... Dokle bre te vase zaludne price oko EU i datuma? Dokle? Cekajte i vi da vidite kako cete proci na izborima.

Nesa

pre 10 godina

Ja zaista ne razumem neke ljude ovde.Ja nisam bio pristalica ni SNS ni SRS-a.Otkad znam za sebe glasao sam za proevropske stranke,ali nisam zaslepljen stranackom pripadnoscu.Prvo sam Srbin, a onda i sve ostalo.Kao takav mislim da mogu realno da sagledam stvari, ali svakako pravo na svoje misljenje imam, a ono je sledece..Nikoliceva izjava je krajnje korektna i poprilicno dobro tajmirana i usmerena ka glavnom cilju.Bez obzira da li on to zaista tako misli privatno ili ne, ja ne vidim nista lose ili nekorektno sto se tice ovoga.Sta vise, iznenadjen sam.
Za ovakve izjave i ubuduce ce imati moju podrsku.
Poz svim ljudima.

expert

pre 10 godina

Ako Evropa je vasa porodica, ljubav sa Rusijom mora da bude ljubav van braka...
(komsija, 13. jun 2013 13:34)

Ne, jer i Rusija je deo evropske porodice.

Realista Realni

pre 10 godina

Srbija rešava svoj unutrašnji problem isključivo u okvirima međunarodnog prava"...

Tačno tako Predsedniče. A kako proglašena kosovska neovisnost NIJE protivna međunarodnom pravu sledeći korak je......

darko

pre 10 godina

Do juce je svakog ko je bio za EU prozivao izdajnikom, fasistom, spijunom, a sad ova izjava... Covek mora da ide kod lekara ima ozbiljan problem sa pamcenjem..

Član porodice

pre 10 godina

Nemamo nemamo predsedniče.

Ali jedino ako smo mazohisti, pa jurimo kod onih koji su nas bombardovali, oteli deo teritorije, a o konstantnim ucenama i ponežnjima i da ne pričamo.

U lepo porodicu hrlimo....

ZLOBEX

pre 10 godina

"...za istim stolom predsednik Srbije Tomislav Nikolić i predsednica Kosova Atifete Jahjaga, koja ima status gosta..."
Danas gost sutra domaćin.
A šta će naši političari ako se nekad bude otvorio međunarodni sud za zločine prema svom narodu, sa sedištem u Havani, Karakasu ili Pjongjangu.

Mamba

pre 10 godina

Mnogi su mislili da će se Nikolić loše snaći u ulozi predsednika, a on je naprotiv pokazao kako se pravi predsednik ponaša i koja je njegova funkcija. Mnogo pozitivnih stvari je uradio i nije se mešao u stvari koje nisu u njegovoj nadležnosti kao što su neki ranije radili

kenkoR

pre 10 godina

"Za Evropsku uniju i Slovačku dobro je ako srpski predsednik bude razgovarao s kosovskom predsednicom" - PA naravno da ce da razgovaraju. NIkolicu je u interesu Srbije da sve bude kako valja, a i prvenstveno on je covek, domacin, pa onda predsednik drzave

starosedelac

pre 10 godina

E gospodo, da je Tadić pre samo godinu dana uradio sličnu stvar radikali bi ga medijski linčovali a možda I organizovali demonstracije u Beogradu.
Svi su znali da je to trebalo uraditi odavno ali su taj korak uradili baš oni koji su bili najljući protivnici ovakvog postupka.Toliko o njihovoj principijelnosti I doslednoj politici.Hvala bogu da se ne drže svojih principa I načela.

starosedelac

pre 10 godina

E gospodo, da je Tadić pre samo godinu dana uradio sličnu stvar radikali bi ga medijski linčovali a možda I organizovali demonstracije u Beogradu.
Svi su znali da je to trebalo uraditi odavno ali su taj korak uradili baš oni koji su bili najljući protivnici ovakvog postupka.Toliko o njihovoj principijelnosti I doslednoj politici.Hvala bogu da se ne drže svojih principa I načela.

darko

pre 10 godina

Do juce je svakog ko je bio za EU prozivao izdajnikom, fasistom, spijunom, a sad ova izjava... Covek mora da ide kod lekara ima ozbiljan problem sa pamcenjem..

Mamba

pre 10 godina

Mnogi su mislili da će se Nikolić loše snaći u ulozi predsednika, a on je naprotiv pokazao kako se pravi predsednik ponaša i koja je njegova funkcija. Mnogo pozitivnih stvari je uradio i nije se mešao u stvari koje nisu u njegovoj nadležnosti kao što su neki ranije radili

kenkoR

pre 10 godina

"Za Evropsku uniju i Slovačku dobro je ako srpski predsednik bude razgovarao s kosovskom predsednicom" - PA naravno da ce da razgovaraju. NIkolicu je u interesu Srbije da sve bude kako valja, a i prvenstveno on je covek, domacin, pa onda predsednik drzave

montesito

pre 10 godina

Zadovoljan sam sa predsednikom koliko je uradio, za samo godinu, dana. Mnogi su bili na njegovom mestu, pa nisu se ni mrdnuli za mnogo duze vreme. Bravo.

Nesa

pre 10 godina

Ja zaista ne razumem neke ljude ovde.Ja nisam bio pristalica ni SNS ni SRS-a.Otkad znam za sebe glasao sam za proevropske stranke,ali nisam zaslepljen stranackom pripadnoscu.Prvo sam Srbin, a onda i sve ostalo.Kao takav mislim da mogu realno da sagledam stvari, ali svakako pravo na svoje misljenje imam, a ono je sledece..Nikoliceva izjava je krajnje korektna i poprilicno dobro tajmirana i usmerena ka glavnom cilju.Bez obzira da li on to zaista tako misli privatno ili ne, ja ne vidim nista lose ili nekorektno sto se tice ovoga.Sta vise, iznenadjen sam.
Za ovakve izjave i ubuduce ce imati moju podrsku.
Poz svim ljudima.

milanko

pre 10 godina

Srbija mora da ostane na evropskom putu bez obzira kakva bude odluka EU. Jedino ako bi pred Srbiju postavili uslov priznanje nezavisnosti Kosova, taj uslov Srbija ne može da ispuni, i to je čelnicima EU jasno, jer su Vučić i Nikolić jasno poručili da na to ne bi pristali ni po koju cenu, ali ako je uslov implementacija sporazuma, taj uslov je Srbija već preuzela obavezu da ispuni, i na tome treba raditi, i na taj način će EU biti izbijen iz ruku jedini preostali izgovor da Srbija ne postane članica EU.

expert

pre 10 godina

Ako Evropa je vasa porodica, ljubav sa Rusijom mora da bude ljubav van braka...
(komsija, 13. jun 2013 13:34)

Ne, jer i Rusija je deo evropske porodice.

VILIN - KONAC

pre 10 godina

EU je najbrzi nacin Srbiji da se izvuce iz teske ekonomske krize, sto vidimo na mnogim primerima zemalja, oko nas koje su bile i u goroj situaciji, i koje se i danas jos uvek bore da izadju iz ekonomske krize, da nije EU vec bi davno bankrotirale, zato podrzavam napore Aleksandra Vucica u ovome, a ovi sto sada pljuju EU mogu da kazem da ne oni ne zele dobro Srbiji.

Zevs

pre 10 godina

Ljudi,svi mi imamo različita politička ubedjenja,ali kada su u pitanju stvari od opšteg interesa ne bi trebalo da se delimo po partijskim bojama... Ako Nikolić tamo zastupa Srbiju i njene interese ne treba da ga kritikujemo samo zato što je pobedio na izborima kao kandidat suparničke stranke.

Мали принц

pre 10 godina

У праву је господин Николић. Немамо другу домовину, ни отаџбину, до Србије, нити другу породицу до Европе. Једна дигресија: Када је Љубивоје Ршумовић одлазио из свог села, Ршуми са Златибора, мајка му је на растанку рекла: "Нађи тамо у том великом граду брата и пријатеља, не може ти мајка све родити." Николић, Вучић и Дачић траже нам браћу и пријатеље у свету. А кад нешто разумно, искрено тражиш и желиш, то и добијеш.

Cezar

pre 10 godina

Nikolić je u prethodnih godinu dana apsolutno dobro obavio svoj posao. Na svakom koraku i u svakoj prilici čovek se trudi da zastupa državne interese.

Nikola

pre 10 godina

EU je najbrzi nacin Srbiji da se izvuce iz krize, sto vidimo na mnogim primerima zemalja oko nas koje su bile i u goroj situaciji, zato podrzavam Vucica u ovome, a ovi sto sada pljuju EU mogu da kazem da ne oni ne zele dobro Srbiji.

Ex-Peter

pre 10 godina

Sram da vas bude. Vi i vas datum. A u Srbiji vam se grozne stvari desavaju, otac prodaje cerku za cigare i alkohol, starac silovao sestogodisnju devojcicu, kosarkaski radnici prete smrcu jedni drugima... Dokle bre te vase zaludne price oko EU i datuma? Dokle? Cekajte i vi da vidite kako cete proci na izborima.

Mirjanic

pre 10 godina

Eksplicitni stav Predsednika o Srbiji i njenom mestu u porodici EU ,odnosima
u Regionu ali KiM uz sva nastojanja institucija da se potpisano sprovede ,
jasno formira sliku dansnje Srbije predvodjene snagama koje su garant svega navedenog u izjavi.

mina

pre 10 godina

Dobijanjem datuma i ulaskom u Evropu, drzava ce nam se pribliziti mnogim zakonima Evropske Unije, koji ce uvesti red u Srbiju i popraviti njen standard. Izgleda da su se trud i upornost ovog drzavnog vrha isplatile

Coli

pre 10 godina

"Rekao sam im: Ne postoji država Kosovo"... Jesi li!!! Alal vera. A oni mislili da postoji jel?! Ništa oni ne znaju. Blago Srbiji što te ima....

ena

pre 10 godina

Srbija je u proteklih godinu dana učinila puno i svakako da zaslužuje datum za početak pregovora. Dobijanje datuma bi bila pohvalna i ohrabrujuca vest za Srbiju da nastavi putem kojim je krenula.

19 84

pre 10 godina

Svidja mi se to sto je ukazao i na moguce nedodeljivanje datuma i podrske, dakle stavio je do znanja koliko lose konsekvence bi eventualno takva jedna odluka mogla imati. Verujem da ce nas podrzati u nasem nastojanju, i da cemo dobiti datum sto je i realno za ocekivati, ako se uzme u obzir sve aktivnosti koje su se preduzele kako bi se sprovele reforme i sistem ponovo poceo da dobija svoj oblik i tezinu.

worthad

pre 10 godina

i tako ste nas vi i vama slicni 25 godina zaludjivali da idemo u Rusiju, onda ste dosli na vlast i naglo skrenuli u tu mrsku Evropu... narod koji to podrzava treba da samo da razmisli o ceni - vremenu, ljudskim resursima i novcu koji je utrosen u to blesavljenje godinama. Ne znam samo kako ovaj covek ima hrabrosti ujutru da se pogleda u ogledalo... ako to uopste cini buduci da mu je osmeh jeziv.

Samo Sloga...

pre 10 godina

Devenport: Srpska vlast odlučna – Samo odlučan i jedinstven nastup na svim nivoima garantuje nastavak evrointegracija ali i oporavak društva!

Jug Bogdan

pre 10 godina

Moram priznati da sam pomalo strahovao posle prošlogodišnje pobede Nikolića...Medjutim,godinu dana kasnije shvatio sam da su te priče ako Nikolić pobedi Srbija pada u izolaciju bile samo jeftini pokušaji nekih sa političke scene da zaplaše narod Nikolićem. Danas je svima jasno da je čovek izuzetno cenjen u inostranstvu gde uporno i dostojanstveno zastupa interese Srbije.

Bolence

pre 10 godina

Gospodin Nikolic je pravi primer kako treba da izgleda pravi drzavnik i predsednik jedne savremene i demokratske drzave. Cestitam mu na kvalitetnom govoru.

olja

pre 10 godina

Odlican govor i jasna poruka. Evropa bi trebalo da podrzi Srbiju isto koliko se Srbija potrudila da uradi, a uradila je mnogo za poslednjih godinu dana.

GagY

pre 10 godina

Dela govore vise od reci, i sve sto je ucinjeno prethodnih meseci dace pozitivne rezultate po nasu zemlju.
(Inspector Clouseau, 13. jun 2013 13:40)

A učinjeno je šta?

ZLOBEX

pre 10 godina

"...za istim stolom predsednik Srbije Tomislav Nikolić i predsednica Kosova Atifete Jahjaga, koja ima status gosta..."
Danas gost sutra domaćin.
A šta će naši političari ako se nekad bude otvorio međunarodni sud za zločine prema svom narodu, sa sedištem u Havani, Karakasu ili Pjongjangu.

Filicentije

pre 10 godina

Najiskrenije cestitam gospodinu predsedniku, pravi je predsednik svih gradjana Srbije. Vidi se da je covek iz naroda i da radi za svoj narod.

Intelektualna Srbija

pre 10 godina

Kako nemate drugu porodicu?
A gde su vam ruska braca i Rusija, zemlja koju najvise volite posle Srbije.
Srbija zemlja cirkusa,jedan dan predsednik daje ordene i ode radosti Lukasenku a sutradan prica o Evropi.
Pa onda odlikuje Cavesa pa sutra opet o Evropi.
Srbiju vise ni sopstveni gradjani sa intelektualnim mozgom ne uzimaju za ozbiljno, mozete tek misliti kako nas gledaju iz Evrope.
Gledaju nas kao zadnju boljsevicku koloniju u Evropi , rame uz rame sa Belorusijom i Podmoskovljem.
Zalosno trositi i tastaturu na kuckanje komentara vise.

Marko

pre 10 godina

EU je najbolji put za Srbiju, jedino tako se Srbija moze oporaviti i podici! Naravno i mora Srbi da krenu sa radom! Malo smo se uspavali!

Realista Realni

pre 10 godina

Srbija rešava svoj unutrašnji problem isključivo u okvirima međunarodnog prava"...

Tačno tako Predsedniče. A kako proglašena kosovska neovisnost NIJE protivna međunarodnom pravu sledeći korak je......

milann

pre 10 godina

"Nemamo drugu porodicu do Evrope", nisi tako pricao pre, ako se secas ili mislis da smo toliko zaboravni... Sramota me ko mi je predsednik!

Pribak

pre 10 godina

Cestitke gospodinu predsedniku na veoma kvalitetnom govoru na samitu u Bratislavi. Veoma odmereno, tacno i iskreno je porucio da hocemo clanstvo u EU.

ben

pre 10 godina

Prema njegovim rečima, ako svi učine koliko je učinila Srbija,

Ako i druge drzave Europe ucine isto ko Srbije, bilo bi smak Europe, sta je Srbija ucinila Hrvatima,Bosancima i Albancima, znate vi Niko bas dobro, to je potvrdio i Saselj pre nekolko dana u Hagu.

e-krem

pre 10 godina

...za istim stolom predsednik Srbije Tomislav Nikolić i predsednica Kosova Atifete Jahjaga, koja ima status gosta.

Da ima status gosta ne bi "gimnih formula" uopste bila potrebna,nego....

Jole

pre 10 godina

Uf, bas je komplikovano ovo sa prezentovanjem Kosova i jos ako zele da ih ubace u sportske asocijacije eto nama problem. Nikolic cvrsto brani stav Srbije.

JANA

pre 10 godina

Treba odrzavati kontakte, sa svima pogotovu sa jakim ekonomskim drzavama, koji mogu i u stanju su da nam pomognu, jer svaka pomoc je dobro dosla, naravno kao i investicije za svaku su pohvalu.

MIka Macor

pre 10 godina

Ajde prestani Nikoliću da im se ulaguješ ... dobro znaš kolko su nas kroz istoriju poubijali ... seti se balkanskih, pravog, drugog svetskog rata a možda bi mogao i Jasenovca !

Batovac!!

pre 10 godina

Neke stvari moramo prihvatiti, Srbija je mala, nejaka, slaba, siromašna i nema nikakvu perspektivu bez ulaska u EU. Srbi, a i ja sam Srb-a, moraju iz svog mentaliteta izbaciti tvrdoglavost, to nije nikada donelo dobro. Upornost to da ali tvrdoglavost je pogubna za Srbiju. Zato dajmo podršku Predsedniku, bez obzira na sve, da nas što bolje zastupa pred Evropom.

Shvatite konacno

pre 10 godina

Ako i apel Predsednika za konstruktivnijim pristupom Pristine usaglasavanju delova Sporazuma nekome nije dovoljan, onda takvi imaju ozbiljnije probleme.

Mira kojoj nece da objave komentar

pre 10 godina

' U tom cilju, dodao je, Vlada Republike Srbije i ja lično, uložili smo sve svoje kapacitete i ugled koji uživamo među građanima Srbije.' E, stvarno treba imati kosmicku varnicu u glavi pa ovo-kapacitet i ugled, uociti bez mikroskopa. Pa onda upotrebiti i najmocniji teleskop da bi Nikolic nasao neku planetu slicnu Zemlji, pa tamo trazio misljenje o tome da li je Kosovo nezavisno, jer se pravi da ne zna da je medjunarodni sud pravde jos odavno presudio da samootcepljenje Kosova i proglasenje nezavisne drzave nije povredilo medjunarodno pravo. Dosta mi je vise tih prica kako nas Indonezani vole, pa bratski Maori, NamBIjanci, a i stanovnici Na dnu Mrtvog mora, a ne mozemo sa okolinom, nijednom. To govori dovoljno o ovoj politici

Član porodice

pre 10 godina

Nemamo nemamo predsedniče.

Ali jedino ako smo mazohisti, pa jurimo kod onih koji su nas bombardovali, oteli deo teritorije, a o konstantnim ucenama i ponežnjima i da ne pričamo.

U lepo porodicu hrlimo....

DragomirkaX

pre 10 godina

"Za proteklih godinu dana daleko smo odmakli na tom putu. Reforme se ozbiljno shvataju, predloge i sugestije koji nam dolaze iz Brisela najozbiljnije razmatramo i trudimo se da usvojimo sve ono sto je neophodno i doprinosi boljitku naseg drustva", kazao je Nikolic.

Zapravo, u proteklih godinu dana se i ulagao napor, pre toga kao da se nista po ovom pitanju nije preduzimalo. I sto se tice KiM, a i EU.

James Bond

pre 10 godina

Svi činioci na političkoj sceni koji se deklarišu protiv EU ne sekiraju se da li će sutra imati para za hleb i mleko kao sto se sekira većina građana Srbije.Saradnja sa EU je neophodna ako želimo da živimo bolje!

Milji

pre 10 godina

Ako Evropa je vasa porodica, ljubav sa Rusijom mora da bude ljubav van braka...(komsija, 13. jun 2013 13:34)Ne, jer i Rusija je deo evropske porodice.
(expert, 13. jun 2013 13:50). Hahahahahahah. Mislim i rusima treba prvo Datum. :)))).

Damir

pre 10 godina

"Ja sam i tu morao da kažem - izvinite, ne postoji država Kosova i nemojte o tome da govortite."

Ti to možeš da kažeš u Srbiji , a druge države da li je Kosovo država ili ne odlučuju same ,kao što je 100 njih odlučilo da je država .

netko tko nije odavde

pre 10 godina

tako su i nama u hrvatskoj ispirali mozak da europa nema alternative..sada je i kod vas to krenulo....isti ljudi...a zemlja rasprodana u gabuli...

milan

pre 10 godina

"...oaza mira..., i to je nasa proslost i nasa buducnost".
Predsednice Nikolicu ako ste vi vase reci zaboravili iz te proslosti budite sigurni da drugi nisu i sta mislite da ce oni nas da shvate ozbiljno.

VSN

pre 10 godina

Razmislite da li on stvarno misli to sto govori. U politici je normalno da imas "zvaku" za Brisel i zvaku za Moskvu.
Srbija je u svojoj istoriji uspevala da profitira samo onda kada su je vodile ulizice, slatkorecivci I prevrtljivci kao Veliki Milos ili Nikola Pasic.

ko od familije jos vido vajdu!!!

pre 10 godina

Bogami bolje bi bilo,da je imamo..Ako budemo cekali da nas ova porodica zvanicno i prizna,nacekacemo se...Zivecemo kao da smo nastali u bespravnom braku..Znaci nema nasledstva,citaj love...A sta je sa onom ruskom,kineskom,kubanskom,brazilskom,italijanskom i svim ostalim porodicama,koje nas cene...Ispade da nas oni bolje razumeju,nego ovi sto ih zovemo ,jedino nasi, ili ,rodjeni nasi,..Ako se brze ne odluce,bojim se da ce da nas usvoje ovi drugi,kao decu bez roditelja....Jer dobri smo mi i nekako simpaticni vragolani,imamo veliko srce,a umemo i da cekamo..Ali ne mozemo vise,jer nas cekanje pocinje da ubija..

narod trece klase

pre 10 godina

to je trbalo da se primeti pre 20tak godina gospodine predsenice,kako se u nebeskom narodu nazivaju oni koji shvataju sa zakasnjenjem?

BaneBGD

pre 10 godina

Pa ako se kroz istoriju pogleda odnos te nase porodice ( EUrope ) prema nama onda jadan onaj koji takvu porodicu ima....Bolje da je nema.

XXL

pre 10 godina

Čisto onako, da pitam glasače SNS-a, za šta su glasali, za "crnu rupu na evropskom tepihu" ili za "porodicu Evropu"? Baš me zanima ...

Autumn

pre 10 godina

Pa ekonomsku i finansijsku krizu osecamo duze nego sto ona traje... Visegodisnje pogresno, pa i kobno vodjenje politike. Korupcija se negovala, lopovluk na sve strane, i dobro da jos uvek imamo sta da jedemo.

Lisa89

pre 10 godina

U tim okolnostima, uvazavajuci cinjenicu da Srbija poseduje prirodne resurse, strucnjake, obrazovanu radnu snagu i prednosti koje proizlaze iz njenog geografskog polozaja, bili smo prinudzeni, rekao je Nikolic, da se primarno orijentisemo na privlacenje stranih investicija u cilju pokretanja ekonomskih aktivnosti.

Poseduje, ali to nema ko da iskoristi. Sto se obrazovanja tice tu smo u ozbiljnom deficitu. Jako malo visoko obrazovanog i strucnog kadra imamo, a i oni sto postoje kao takvi su ili nezaposleni ili su bili mudri pa pobegli iz ove drzave. Njima se ovde niko ne bavi, zapravo, nekada mislim da su nepodobni. (osetila sam ovo i na sopstvenoj kozi). Naravno, govorim o visokom obrazovanju na drzavnom univerzitetu, one vecernje fakultete ne mogu da racunam, istina da onih koji su iste zavrsili ima previse. A takvo obrazovanje je vrlo diskutabilno.

Anya86

pre 10 godina

"Sa ovog mesta apelujem jos jednom na sve aktere koji ucestvuju u procesu resavanja pitanja Kosova i Metohije da budu maksimalno konstruktivni u iznalazenju trajnog i odrzivog resenja, koje ce nam u buducnosti omoguciti da se zajedno fokusiramo na teme ekonomskog razvoja i unapredzenja kvaliteta zivota svih nasih gradzana", porucio je Nikolic

Trebalo bi najpre apelovati na one koji su direktne gazde plemena koje je proglasilo nezavisnost. Oni su im istu i dali.

Anna

pre 10 godina

Kaze da je nebrojano puta cuo od EU i svetskih zvanicnika da unija nece biti kompletna dok Srbija i neke druge drzave ne postanu deo pomenute. Da, istina... to je visegodisnja prica koja nam se servira, a onda kada dodje momenat da se ista realizuje ili bar otpocne realizacija, stigne jos jedno: ''e, uradite i ovo''. I tako u krug, a mi odavno se i nalazimo u zacaranom krugu, i kada je neko napokon poceo da radi na izlasku iz istog, ponovo se javlja blokada.

Emilie87

pre 10 godina

"Za Evropsku uniju i Slovacku dobro je ako srpski predsednik bude razgovarao s kosovskom predsednicom", kazao je za danasnji SME analiticar Milan Nikolic.

Zasto bi to bilo dobro?

Morgan

pre 10 godina

"Ta podrska koju ovom prilikom od vas trazim, ujedno je i podrska nasoj zajednickoj buducnosti. Srbija pripada Evropi. Mi drugu, sem evropske porodice naroda i zemalja, nemamo", porucio je Nikolic.

Jasno receno. I apsolutno tacno. Geografski pa i kulturoloski je potpino logicno da budemo deo EU. Mozda pre neko neke drzave koje su clanice, vec neko vreme.

Javorka

pre 10 godina

Meni je to clanstvo u EU najbitnije iz jednog razloga: bice mi mnogo lakse da pobegnem iz ove drzave, ukoliko ne osetim da se nesto zaista menja. Pogotovu kada je rec o nezaposlenosti.

Miljojka

pre 10 godina

U tim okolnostima, uvazavajuci cinjenicu da Srbija poseduje prirodne resurse, strucnjake, obrazovanu radnu snagu i prednosti koje proizlaze iz njenog geografskog polozaja, bili smo prinudzeni, rekao je Nikolic, da se primarno orijentisemo na privlacenje stranih investicija u cilju pokretanja ekonomskih aktivnosti.

Poseduje, ali to nema ko da iskoristi. Sto se obrazovanja tice tu smo u ozbiljnom deficitu. Jako malo visoko obrazovanog i strucnog kadra imamo, a i oni sto postoje kao takvi su ili nezaposleni ili su bili mudri pa pobegli iz ove drzave. Njima se ovde niko ne bavi, zapravo, nekada mislim da su nepodobni. (osetila sam ovo i na sopstvenoj kozi). Naravno, govorim o visokom obrazovanju na drzavnom univerzitetu, one vecernje fakultete ne mogu da racunam, istina da onih koji su iste zavrsili ima previse. A takvo obrazovanje je vrlo diskutabilno.

Leah

pre 10 godina

"Ja sam i tu morao da kazem - izvinite, ne postoji drzava Kosova i nemojte o tome da govortite."

Ako im je kazao...bar je direktan.

Mamba

pre 10 godina

Mnogi su mislili da će se Nikolić loše snaći u ulozi predsednika, a on je naprotiv pokazao kako se pravi predsednik ponaša i koja je njegova funkcija. Mnogo pozitivnih stvari je uradio i nije se mešao u stvari koje nisu u njegovoj nadležnosti kao što su neki ranije radili

starosedelac

pre 10 godina

E gospodo, da je Tadić pre samo godinu dana uradio sličnu stvar radikali bi ga medijski linčovali a možda I organizovali demonstracije u Beogradu.
Svi su znali da je to trebalo uraditi odavno ali su taj korak uradili baš oni koji su bili najljući protivnici ovakvog postupka.Toliko o njihovoj principijelnosti I doslednoj politici.Hvala bogu da se ne drže svojih principa I načela.

kenkoR

pre 10 godina

"Za Evropsku uniju i Slovačku dobro je ako srpski predsednik bude razgovarao s kosovskom predsednicom" - PA naravno da ce da razgovaraju. NIkolicu je u interesu Srbije da sve bude kako valja, a i prvenstveno on je covek, domacin, pa onda predsednik drzave

darko

pre 10 godina

Do juce je svakog ko je bio za EU prozivao izdajnikom, fasistom, spijunom, a sad ova izjava... Covek mora da ide kod lekara ima ozbiljan problem sa pamcenjem..

milann

pre 10 godina

"Nemamo drugu porodicu do Evrope", nisi tako pricao pre, ako se secas ili mislis da smo toliko zaboravni... Sramota me ko mi je predsednik!

Intelektualna Srbija

pre 10 godina

Kako nemate drugu porodicu?
A gde su vam ruska braca i Rusija, zemlja koju najvise volite posle Srbije.
Srbija zemlja cirkusa,jedan dan predsednik daje ordene i ode radosti Lukasenku a sutradan prica o Evropi.
Pa onda odlikuje Cavesa pa sutra opet o Evropi.
Srbiju vise ni sopstveni gradjani sa intelektualnim mozgom ne uzimaju za ozbiljno, mozete tek misliti kako nas gledaju iz Evrope.
Gledaju nas kao zadnju boljsevicku koloniju u Evropi , rame uz rame sa Belorusijom i Podmoskovljem.
Zalosno trositi i tastaturu na kuckanje komentara vise.

ben

pre 10 godina

Prema njegovim rečima, ako svi učine koliko je učinila Srbija,

Ako i druge drzave Europe ucine isto ko Srbije, bilo bi smak Europe, sta je Srbija ucinila Hrvatima,Bosancima i Albancima, znate vi Niko bas dobro, to je potvrdio i Saselj pre nekolko dana u Hagu.

ZLOBEX

pre 10 godina

"...za istim stolom predsednik Srbije Tomislav Nikolić i predsednica Kosova Atifete Jahjaga, koja ima status gosta..."
Danas gost sutra domaćin.
A šta će naši političari ako se nekad bude otvorio međunarodni sud za zločine prema svom narodu, sa sedištem u Havani, Karakasu ili Pjongjangu.

montesito

pre 10 godina

Zadovoljan sam sa predsednikom koliko je uradio, za samo godinu, dana. Mnogi su bili na njegovom mestu, pa nisu se ni mrdnuli za mnogo duze vreme. Bravo.

worthad

pre 10 godina

i tako ste nas vi i vama slicni 25 godina zaludjivali da idemo u Rusiju, onda ste dosli na vlast i naglo skrenuli u tu mrsku Evropu... narod koji to podrzava treba da samo da razmisli o ceni - vremenu, ljudskim resursima i novcu koji je utrosen u to blesavljenje godinama. Ne znam samo kako ovaj covek ima hrabrosti ujutru da se pogleda u ogledalo... ako to uopste cini buduci da mu je osmeh jeziv.

MIka Macor

pre 10 godina

Ajde prestani Nikoliću da im se ulaguješ ... dobro znaš kolko su nas kroz istoriju poubijali ... seti se balkanskih, pravog, drugog svetskog rata a možda bi mogao i Jasenovca !

Autumn

pre 10 godina

Pa ekonomsku i finansijsku krizu osecamo duze nego sto ona traje... Visegodisnje pogresno, pa i kobno vodjenje politike. Korupcija se negovala, lopovluk na sve strane, i dobro da jos uvek imamo sta da jedemo.

Član porodice

pre 10 godina

Nemamo nemamo predsedniče.

Ali jedino ako smo mazohisti, pa jurimo kod onih koji su nas bombardovali, oteli deo teritorije, a o konstantnim ucenama i ponežnjima i da ne pričamo.

U lepo porodicu hrlimo....

Coli

pre 10 godina

"Rekao sam im: Ne postoji država Kosovo"... Jesi li!!! Alal vera. A oni mislili da postoji jel?! Ništa oni ne znaju. Blago Srbiji što te ima....

Ex-Peter

pre 10 godina

Sram da vas bude. Vi i vas datum. A u Srbiji vam se grozne stvari desavaju, otac prodaje cerku za cigare i alkohol, starac silovao sestogodisnju devojcicu, kosarkaski radnici prete smrcu jedni drugima... Dokle bre te vase zaludne price oko EU i datuma? Dokle? Cekajte i vi da vidite kako cete proci na izborima.

GagY

pre 10 godina

Dela govore vise od reci, i sve sto je ucinjeno prethodnih meseci dace pozitivne rezultate po nasu zemlju.
(Inspector Clouseau, 13. jun 2013 13:40)

A učinjeno je šta?

Nesa

pre 10 godina

Ja zaista ne razumem neke ljude ovde.Ja nisam bio pristalica ni SNS ni SRS-a.Otkad znam za sebe glasao sam za proevropske stranke,ali nisam zaslepljen stranackom pripadnoscu.Prvo sam Srbin, a onda i sve ostalo.Kao takav mislim da mogu realno da sagledam stvari, ali svakako pravo na svoje misljenje imam, a ono je sledece..Nikoliceva izjava je krajnje korektna i poprilicno dobro tajmirana i usmerena ka glavnom cilju.Bez obzira da li on to zaista tako misli privatno ili ne, ja ne vidim nista lose ili nekorektno sto se tice ovoga.Sta vise, iznenadjen sam.
Za ovakve izjave i ubuduce ce imati moju podrsku.
Poz svim ljudima.

Realista Realni

pre 10 godina

Srbija rešava svoj unutrašnji problem isključivo u okvirima međunarodnog prava"...

Tačno tako Predsedniče. A kako proglašena kosovska neovisnost NIJE protivna međunarodnom pravu sledeći korak je......

Мали принц

pre 10 godina

У праву је господин Николић. Немамо другу домовину, ни отаџбину, до Србије, нити другу породицу до Европе. Једна дигресија: Када је Љубивоје Ршумовић одлазио из свог села, Ршуми са Златибора, мајка му је на растанку рекла: "Нађи тамо у том великом граду брата и пријатеља, не може ти мајка све родити." Николић, Вучић и Дачић траже нам браћу и пријатеље у свету. А кад нешто разумно, искрено тражиш и желиш, то и добијеш.

Mira kojoj nece da objave komentar

pre 10 godina

' U tom cilju, dodao je, Vlada Republike Srbije i ja lično, uložili smo sve svoje kapacitete i ugled koji uživamo među građanima Srbije.' E, stvarno treba imati kosmicku varnicu u glavi pa ovo-kapacitet i ugled, uociti bez mikroskopa. Pa onda upotrebiti i najmocniji teleskop da bi Nikolic nasao neku planetu slicnu Zemlji, pa tamo trazio misljenje o tome da li je Kosovo nezavisno, jer se pravi da ne zna da je medjunarodni sud pravde jos odavno presudio da samootcepljenje Kosova i proglasenje nezavisne drzave nije povredilo medjunarodno pravo. Dosta mi je vise tih prica kako nas Indonezani vole, pa bratski Maori, NamBIjanci, a i stanovnici Na dnu Mrtvog mora, a ne mozemo sa okolinom, nijednom. To govori dovoljno o ovoj politici

e-krem

pre 10 godina

...za istim stolom predsednik Srbije Tomislav Nikolić i predsednica Kosova Atifete Jahjaga, koja ima status gosta.

Da ima status gosta ne bi "gimnih formula" uopste bila potrebna,nego....

XXL

pre 10 godina

Čisto onako, da pitam glasače SNS-a, za šta su glasali, za "crnu rupu na evropskom tepihu" ili za "porodicu Evropu"? Baš me zanima ...

Damir

pre 10 godina

"Ja sam i tu morao da kažem - izvinite, ne postoji država Kosova i nemojte o tome da govortite."

Ti to možeš da kažeš u Srbiji , a druge države da li je Kosovo država ili ne odlučuju same ,kao što je 100 njih odlučilo da je država .

netko tko nije odavde

pre 10 godina

tako su i nama u hrvatskoj ispirali mozak da europa nema alternative..sada je i kod vas to krenulo....isti ljudi...a zemlja rasprodana u gabuli...

BaneBGD

pre 10 godina

Pa ako se kroz istoriju pogleda odnos te nase porodice ( EUrope ) prema nama onda jadan onaj koji takvu porodicu ima....Bolje da je nema.

Anya86

pre 10 godina

"Sa ovog mesta apelujem jos jednom na sve aktere koji ucestvuju u procesu resavanja pitanja Kosova i Metohije da budu maksimalno konstruktivni u iznalazenju trajnog i odrzivog resenja, koje ce nam u buducnosti omoguciti da se zajedno fokusiramo na teme ekonomskog razvoja i unapredzenja kvaliteta zivota svih nasih gradzana", porucio je Nikolic

Trebalo bi najpre apelovati na one koji su direktne gazde plemena koje je proglasilo nezavisnost. Oni su im istu i dali.

milan

pre 10 godina

"...oaza mira..., i to je nasa proslost i nasa buducnost".
Predsednice Nikolicu ako ste vi vase reci zaboravili iz te proslosti budite sigurni da drugi nisu i sta mislite da ce oni nas da shvate ozbiljno.

ko od familije jos vido vajdu!!!

pre 10 godina

Bogami bolje bi bilo,da je imamo..Ako budemo cekali da nas ova porodica zvanicno i prizna,nacekacemo se...Zivecemo kao da smo nastali u bespravnom braku..Znaci nema nasledstva,citaj love...A sta je sa onom ruskom,kineskom,kubanskom,brazilskom,italijanskom i svim ostalim porodicama,koje nas cene...Ispade da nas oni bolje razumeju,nego ovi sto ih zovemo ,jedino nasi, ili ,rodjeni nasi,..Ako se brze ne odluce,bojim se da ce da nas usvoje ovi drugi,kao decu bez roditelja....Jer dobri smo mi i nekako simpaticni vragolani,imamo veliko srce,a umemo i da cekamo..Ali ne mozemo vise,jer nas cekanje pocinje da ubija..

Emilie87

pre 10 godina

"Za Evropsku uniju i Slovacku dobro je ako srpski predsednik bude razgovarao s kosovskom predsednicom", kazao je za danasnji SME analiticar Milan Nikolic.

Zasto bi to bilo dobro?

Milji

pre 10 godina

Ako Evropa je vasa porodica, ljubav sa Rusijom mora da bude ljubav van braka...(komsija, 13. jun 2013 13:34)Ne, jer i Rusija je deo evropske porodice.
(expert, 13. jun 2013 13:50). Hahahahahahah. Mislim i rusima treba prvo Datum. :)))).

Nikola

pre 10 godina

EU je najbrzi nacin Srbiji da se izvuce iz krize, sto vidimo na mnogim primerima zemalja oko nas koje su bile i u goroj situaciji, zato podrzavam Vucica u ovome, a ovi sto sada pljuju EU mogu da kazem da ne oni ne zele dobro Srbiji.

Anna

pre 10 godina

Kaze da je nebrojano puta cuo od EU i svetskih zvanicnika da unija nece biti kompletna dok Srbija i neke druge drzave ne postanu deo pomenute. Da, istina... to je visegodisnja prica koja nam se servira, a onda kada dodje momenat da se ista realizuje ili bar otpocne realizacija, stigne jos jedno: ''e, uradite i ovo''. I tako u krug, a mi odavno se i nalazimo u zacaranom krugu, i kada je neko napokon poceo da radi na izlasku iz istog, ponovo se javlja blokada.

expert

pre 10 godina

Ako Evropa je vasa porodica, ljubav sa Rusijom mora da bude ljubav van braka...
(komsija, 13. jun 2013 13:34)

Ne, jer i Rusija je deo evropske porodice.

Lisa89

pre 10 godina

U tim okolnostima, uvazavajuci cinjenicu da Srbija poseduje prirodne resurse, strucnjake, obrazovanu radnu snagu i prednosti koje proizlaze iz njenog geografskog polozaja, bili smo prinudzeni, rekao je Nikolic, da se primarno orijentisemo na privlacenje stranih investicija u cilju pokretanja ekonomskih aktivnosti.

Poseduje, ali to nema ko da iskoristi. Sto se obrazovanja tice tu smo u ozbiljnom deficitu. Jako malo visoko obrazovanog i strucnog kadra imamo, a i oni sto postoje kao takvi su ili nezaposleni ili su bili mudri pa pobegli iz ove drzave. Njima se ovde niko ne bavi, zapravo, nekada mislim da su nepodobni. (osetila sam ovo i na sopstvenoj kozi). Naravno, govorim o visokom obrazovanju na drzavnom univerzitetu, one vecernje fakultete ne mogu da racunam, istina da onih koji su iste zavrsili ima previse. A takvo obrazovanje je vrlo diskutabilno.

ena

pre 10 godina

Srbija je u proteklih godinu dana učinila puno i svakako da zaslužuje datum za početak pregovora. Dobijanje datuma bi bila pohvalna i ohrabrujuca vest za Srbiju da nastavi putem kojim je krenula.

narod trece klase

pre 10 godina

to je trbalo da se primeti pre 20tak godina gospodine predsenice,kako se u nebeskom narodu nazivaju oni koji shvataju sa zakasnjenjem?

Cezar

pre 10 godina

Nikolić je u prethodnih godinu dana apsolutno dobro obavio svoj posao. Na svakom koraku i u svakoj prilici čovek se trudi da zastupa državne interese.

mina

pre 10 godina

Dobijanjem datuma i ulaskom u Evropu, drzava ce nam se pribliziti mnogim zakonima Evropske Unije, koji ce uvesti red u Srbiju i popraviti njen standard. Izgleda da su se trud i upornost ovog drzavnog vrha isplatile

VILIN - KONAC

pre 10 godina

EU je najbrzi nacin Srbiji da se izvuce iz teske ekonomske krize, sto vidimo na mnogim primerima zemalja, oko nas koje su bile i u goroj situaciji, i koje se i danas jos uvek bore da izadju iz ekonomske krize, da nije EU vec bi davno bankrotirale, zato podrzavam napore Aleksandra Vucica u ovome, a ovi sto sada pljuju EU mogu da kazem da ne oni ne zele dobro Srbiji.

VSN

pre 10 godina

Razmislite da li on stvarno misli to sto govori. U politici je normalno da imas "zvaku" za Brisel i zvaku za Moskvu.
Srbija je u svojoj istoriji uspevala da profitira samo onda kada su je vodile ulizice, slatkorecivci I prevrtljivci kao Veliki Milos ili Nikola Pasic.

Filicentije

pre 10 godina

Najiskrenije cestitam gospodinu predsedniku, pravi je predsednik svih gradjana Srbije. Vidi se da je covek iz naroda i da radi za svoj narod.

Jole

pre 10 godina

Uf, bas je komplikovano ovo sa prezentovanjem Kosova i jos ako zele da ih ubace u sportske asocijacije eto nama problem. Nikolic cvrsto brani stav Srbije.

Mirjanic

pre 10 godina

Eksplicitni stav Predsednika o Srbiji i njenom mestu u porodici EU ,odnosima
u Regionu ali KiM uz sva nastojanja institucija da se potpisano sprovede ,
jasno formira sliku dansnje Srbije predvodjene snagama koje su garant svega navedenog u izjavi.

milanko

pre 10 godina

Srbija mora da ostane na evropskom putu bez obzira kakva bude odluka EU. Jedino ako bi pred Srbiju postavili uslov priznanje nezavisnosti Kosova, taj uslov Srbija ne može da ispuni, i to je čelnicima EU jasno, jer su Vučić i Nikolić jasno poručili da na to ne bi pristali ni po koju cenu, ali ako je uslov implementacija sporazuma, taj uslov je Srbija već preuzela obavezu da ispuni, i na tome treba raditi, i na taj način će EU biti izbijen iz ruku jedini preostali izgovor da Srbija ne postane članica EU.

Bolence

pre 10 godina

Gospodin Nikolic je pravi primer kako treba da izgleda pravi drzavnik i predsednik jedne savremene i demokratske drzave. Cestitam mu na kvalitetnom govoru.

Jug Bogdan

pre 10 godina

Moram priznati da sam pomalo strahovao posle prošlogodišnje pobede Nikolića...Medjutim,godinu dana kasnije shvatio sam da su te priče ako Nikolić pobedi Srbija pada u izolaciju bile samo jeftini pokušaji nekih sa političke scene da zaplaše narod Nikolićem. Danas je svima jasno da je čovek izuzetno cenjen u inostranstvu gde uporno i dostojanstveno zastupa interese Srbije.

Zevs

pre 10 godina

Ljudi,svi mi imamo različita politička ubedjenja,ali kada su u pitanju stvari od opšteg interesa ne bi trebalo da se delimo po partijskim bojama... Ako Nikolić tamo zastupa Srbiju i njene interese ne treba da ga kritikujemo samo zato što je pobedio na izborima kao kandidat suparničke stranke.

19 84

pre 10 godina

Svidja mi se to sto je ukazao i na moguce nedodeljivanje datuma i podrske, dakle stavio je do znanja koliko lose konsekvence bi eventualno takva jedna odluka mogla imati. Verujem da ce nas podrzati u nasem nastojanju, i da cemo dobiti datum sto je i realno za ocekivati, ako se uzme u obzir sve aktivnosti koje su se preduzele kako bi se sprovele reforme i sistem ponovo poceo da dobija svoj oblik i tezinu.

Shvatite konacno

pre 10 godina

Ako i apel Predsednika za konstruktivnijim pristupom Pristine usaglasavanju delova Sporazuma nekome nije dovoljan, onda takvi imaju ozbiljnije probleme.

Samo Sloga...

pre 10 godina

Devenport: Srpska vlast odlučna – Samo odlučan i jedinstven nastup na svim nivoima garantuje nastavak evrointegracija ali i oporavak društva!

DragomirkaX

pre 10 godina

"Za proteklih godinu dana daleko smo odmakli na tom putu. Reforme se ozbiljno shvataju, predloge i sugestije koji nam dolaze iz Brisela najozbiljnije razmatramo i trudimo se da usvojimo sve ono sto je neophodno i doprinosi boljitku naseg drustva", kazao je Nikolic.

Zapravo, u proteklih godinu dana se i ulagao napor, pre toga kao da se nista po ovom pitanju nije preduzimalo. I sto se tice KiM, a i EU.

James Bond

pre 10 godina

Svi činioci na političkoj sceni koji se deklarišu protiv EU ne sekiraju se da li će sutra imati para za hleb i mleko kao sto se sekira većina građana Srbije.Saradnja sa EU je neophodna ako želimo da živimo bolje!

olja

pre 10 godina

Odlican govor i jasna poruka. Evropa bi trebalo da podrzi Srbiju isto koliko se Srbija potrudila da uradi, a uradila je mnogo za poslednjih godinu dana.

Pribak

pre 10 godina

Cestitke gospodinu predsedniku na veoma kvalitetnom govoru na samitu u Bratislavi. Veoma odmereno, tacno i iskreno je porucio da hocemo clanstvo u EU.

Marko

pre 10 godina

EU je najbolji put za Srbiju, jedino tako se Srbija moze oporaviti i podici! Naravno i mora Srbi da krenu sa radom! Malo smo se uspavali!

Batovac!!

pre 10 godina

Neke stvari moramo prihvatiti, Srbija je mala, nejaka, slaba, siromašna i nema nikakvu perspektivu bez ulaska u EU. Srbi, a i ja sam Srb-a, moraju iz svog mentaliteta izbaciti tvrdoglavost, to nije nikada donelo dobro. Upornost to da ali tvrdoglavost je pogubna za Srbiju. Zato dajmo podršku Predsedniku, bez obzira na sve, da nas što bolje zastupa pred Evropom.

JANA

pre 10 godina

Treba odrzavati kontakte, sa svima pogotovu sa jakim ekonomskim drzavama, koji mogu i u stanju su da nam pomognu, jer svaka pomoc je dobro dosla, naravno kao i investicije za svaku su pohvalu.

Javorka

pre 10 godina

Meni je to clanstvo u EU najbitnije iz jednog razloga: bice mi mnogo lakse da pobegnem iz ove drzave, ukoliko ne osetim da se nesto zaista menja. Pogotovu kada je rec o nezaposlenosti.

Morgan

pre 10 godina

"Ta podrska koju ovom prilikom od vas trazim, ujedno je i podrska nasoj zajednickoj buducnosti. Srbija pripada Evropi. Mi drugu, sem evropske porodice naroda i zemalja, nemamo", porucio je Nikolic.

Jasno receno. I apsolutno tacno. Geografski pa i kulturoloski je potpino logicno da budemo deo EU. Mozda pre neko neke drzave koje su clanice, vec neko vreme.

Miljojka

pre 10 godina

U tim okolnostima, uvazavajuci cinjenicu da Srbija poseduje prirodne resurse, strucnjake, obrazovanu radnu snagu i prednosti koje proizlaze iz njenog geografskog polozaja, bili smo prinudzeni, rekao je Nikolic, da se primarno orijentisemo na privlacenje stranih investicija u cilju pokretanja ekonomskih aktivnosti.

Poseduje, ali to nema ko da iskoristi. Sto se obrazovanja tice tu smo u ozbiljnom deficitu. Jako malo visoko obrazovanog i strucnog kadra imamo, a i oni sto postoje kao takvi su ili nezaposleni ili su bili mudri pa pobegli iz ove drzave. Njima se ovde niko ne bavi, zapravo, nekada mislim da su nepodobni. (osetila sam ovo i na sopstvenoj kozi). Naravno, govorim o visokom obrazovanju na drzavnom univerzitetu, one vecernje fakultete ne mogu da racunam, istina da onih koji su iste zavrsili ima previse. A takvo obrazovanje je vrlo diskutabilno.

Leah

pre 10 godina

"Ja sam i tu morao da kazem - izvinite, ne postoji drzava Kosova i nemojte o tome da govortite."

Ako im je kazao...bar je direktan.