Aktuelno

Petak, 24.05.2013.

20:10

Kako muškarci gledaju na ženske tetovaže?

Izvor: Daily Mail

Kako muškarci gledaju na ženske tetovaže? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Milka

pre 10 godina

Odgovor na stalno pitanje - a sto kad ostariš? Što? Ništa. Nosit cu to s ponosom i zato cu i tetovirati simbol koji ce mi se uklapati u ženstveni stil. A i kao 60godisnja gospođa sigurno necu nositi tank topove i ionako cu biti izborana, jos ce ta tetovaza biti i najzanimljiviji dio na mojoj kozi. No za one labilnije koji se nece s tim moci nositi - laser je napredovao, a do tad ce sigurno i puno vise napredovati, pa ce se tetovaza moci odlicno skinuti u par tretmana. + volim tetovaze na deckima, pogotovo ako kombiniraju te tetovaze sa malo ozbiljnijim stilom. Tetovaža nije vise samo za punkere i bajkere nego za sve koji je znaju nositi, a ljudi koji ih komentiraju se samo sramote jer predrasude na takvoj razini su out i blamiraju osobu koja ih izražava. Sretno s teoviranjem!

Hrvat

pre 10 godina

Tetovaža je u skandinavskoj kulturi bila svetinja, tetovirali su se vikinzi i njihove žene kako bi što više slicili bogovima i bili otporniji. Zapravo istraživanja su i pokazala da tetovaža jača imunitet. Tetovaža je bila popularna u aristokratskom drustvu, pogotovo engleskoj obitelji, elitama. Njezina popularnost je pala 50tih kada su je preuzeli kriminalci. Danas je tetovaža nešto sasvim normalno. Osim kod nas na seljačkom Balkanu gdje ljudi znaju samo mrziti Ja volim i tetovirane no i ne tetovirane...tetovaža je tu, dobro, niti mi ne smeta da je tu niti mi ne smeta da nije. Who cares. A kad ce biti stara bit ce ionako stara i moja. Ljudi koji mrze tetovaze imaju vjerovatno nekih problema u psihi i ljubomorni na sve što ne slici njima, pa je takvo ponasanje dobar indikator da se maknem od takvih.

Milka

pre 10 godina

Danas je 2013ta, ja mislim da upravo ljudi koji imaju tetovaže imaju i diplome, obrazovaniji su, samosvijesniji, orginalniji cak bi rekla da sva ekipa koju sam upoznala s tetovažom bila je zanimljivija, intelignetnije se nosila i komunicirala, vecinom su to ljudi koji su s akademskih zajednica i imaju svoj stil i nisu optereceni nekim normama a s druge strane nisu ni licemjerni kako to obicno i biva u našem društvu...treba i obratiti paznju na motiv koji predstavlja tetovaža. Moja prijateljica je doktorica i ima tetovirane noge, leđa i rame. Moj prijatelj je profesor i ima tetovažu preko leđa i na manju ruci. Također sam primjetila da ljudi koji imaju tetovažu više pažnje posvecuju zdravoj prehrani, kvalitetno zive, citaju, uce, vecinom idu u teretanu, bave se sportom i ta tetovaža je vecinom samo lijep ukras na njihovim lijepim tjelima. Ja nemam tetovazu no planiram staviti na ruku jer mi to na zenama predivno izgleda, pogotovo kada je u pitanju neki cvijet ili neki ženstveni simbol. Cekala sam da diplomiram i zaokruzit cu jedan svoj zivotni period s tetovazom, a diploma je tu dakle...zaposlit ce me zbog nje. Ne volim kineske znakove, triblove i neke bezvezne datume, no tko voli nek izvoli. Dosta sam putovala ponajviše po Skandinaviji i Njemačkoj i tamo je tetovaža normalna stvar, no ljudi tetoviraju kompleksne i art tetovaže koje se odlicno uklapaju na vecernje haljine i odjela, a ne slova i nekakve znakove kao kod nas.

popu pop, bobu bob

pre 10 godina

Dokle god se osoba bude posmatrala po tome sta je spolja,nema nikakvog napretka u odnosima medju ljudima. (Mystic, 25. maj 2013 07:52)

Ne, ove se osobe posmatraju po tome sta su *htele* da budu spolja, one su te koje pokazuju.

Ana

pre 10 godina

@Nela Ljudi kazu da tako izgledam, a ne da sam takva. Bilo bi bolje da sude na osnovu nekih cinjenica, evo, recimo, ti ne upotrebljavas zareze, a ni velika slova ne stavljas, dakle nepismena si, sto znaci da ne ulazes dovoljno u sebe. Samo primer.

Helena

pre 10 godina

Jao, kakvi komentari, a najjaci mi je onaj "ako zenska ima tetovazu, znaci i da je tattoo majstor radio jos nesto na njoj". Moj majstor je divan covek, ozenjen, sa svoje dece, super se slazemo, jedino sta je on na meni radio su dve tetovaze. Jedna tetovaza mi je posvecena ljubavi prema muzici, a druga prema zivotinjama. Ja volim umetnicke tetovaze, nisam promiskuitetna, srecno sam udata, a moj muz voli moje slicice, kaze da su sexy. Ljudi koji sude o drugima na osnovu jednog ovlas bacenog pogleda me ne zanimaju. To mi je podjednako primitivno kao one varijante: Vidi ga, ima dugu kosu, mora biti da se drogira, i sl.

vlada

pre 10 godina

pa da, tetovirane žene su lake, tetovirani muškrci robijaši, narkomani... boze me sačuvaj i moju porodicu od ovih, ograničenih ko tacna za kafu ljudi! svašta bi napisao, ali je svaki komentar suvišan... srbijo, zemljo predrasuda i ograničenja, nije ni čudo što smo tu gde jesmo!!!
pozdrav svim normalnim ljudima:-)

nela

pre 10 godina

@Ana - e ovo je fantasticno! dr komunikologije a deluje prepotentno i nepristupacno? pa sta ste naucili na studijama,kako ne komunicirati? jer komunikacija nije samo verbalna...stvarno fenomen! jos nesto-kad nema sustine i dubine tu je arogancija (prepotencija) da prividno popuni prazninu...

proxima centauri

pre 10 godina

Prvo da vam ispricam dogodovstinu.
Jednom prilikom sam nasla slicicu u zvakacoj gumi svog sina ( znate one sto se preslikavaju na kozu), koja mi je bila "slatka", neki medvedic ili cvetic, vise se ne sacam, i posto je bilo letnje vreme i nosili se kratki rukavi, zalepila sam je na nadlakticu i otisla na posao. Bilo je to mozda 1985. U birou nas je bilo desetak. Naravno da su me "izvizdali" i dosta smo se salili oko toga ( biroi su inace vesela mesta ) i sve bi se zavrsilo na tome, da me neocekivano nije pozvao direktor da donesem nekakvu kartu i predstavim investitoru koncept resnja i dokle se stiglo sa poslom. Onako uzurbana, potpuno sam zaboravila na slicicu, pojavila se u sali za sastanke i sve cega se secam je, da ni direktor, ni investitor nisu mogli da se skoncentrisu na ono sto govorim , zabezeknuto zureci u moju "tetovazu". Junacki sam izdrzala, bila sam mlada, samouverena i imala celicnu koncentraciju, ali zamislite blamazu.
A sad ozbiljno.
Nikada nisam nosila ni majcu sa natpisom kojim se na bilo koji nacin deklarisem, pa mi je tesko i da zamislim da je neko spreman da takvu deklaraciju napravi u vidu trajnog natpisa na svojoj kozi. Ma koliko crtez bio lep i “umetnicki”, on ipak nesto simbolise, pa je samim tim i deklaracija.
U svakom slucaju apelovala bih na sve, da urade tetovazu tek posto prodju i “magarece” i godine “buntovni{tva bez razloga”, a to znaci ne pre dvadest pete.

jwgan

pre 10 godina

Ima veze sa tim sto kazete da smo nizeg staleza i neobrazovane, pa vam kazemo da tetovaze nemaju veze sa tim. Ana i ja imamo dr ispred imena ne treba mi na celu, a na telu imam nesto sto mi znaci napisano zauvek kao i ovo dr sto niko ne moze da skine. Bezobrazna, a neobrazovana ~ to vec nije za pohvalu. Radi na sebi. Pozdrav za Anu istmisljenicu.

nepismena a bezobrazna

pre 10 godina

Vi što se hvalite diplomama i doktoratima-koje to veze ima sa tetovažama? Ako već želite da se hvalite,istetovirajte na čelima dr mr pr dipl ing i slično

Pera

pre 10 godina

Tetovaze su mi vulgarne na zeni. Muskarci su druga prica. Zasto neznam. Verovatno bi neka sredovecna majka htela da pokaze kako je jos mlada i komplikovana pa stavlja tetovaze da drugarice i muskarci pomisle kako je prava ribetina. Sve se svodi da se na drugi nacin ne mozes iskazati. Doktorke, inzenjerke, umetnice, druge ribe i ribetine tetovirane da shvate da je to glupo ! Kao i silikonska usta koja samo asociraju na jedno.

dejan

pre 10 godina

Secam se pre par godina kada sam lezao u bolnici. Svako od nas je cekao neku operaciju, i svako je dozivljavao na drugaciji nacin. Bilo je onih koji su bili nasmejani do pred sam pocetak, uglavnom, komplikovanih operacija. Ono sto sam zapazio, najvece kukavice su bili "zestoci" momci koji su glumili neke zesce likove, sa dosta tetovaza po telu. Jedan je cak zaplakao pred sam odlazak pod noz, a taj je bio istetoviran po celom telu. Nisam ljubitelj tetovaza niti pirsinga bilo kakve vrste, i mogu da razumem nesto diskretno kada se uradi, ali ne razumem neke stripove po telu i slicne gluposti. Ti sto preteruju sa tetovazama i pirsinzima, obicno time zele sebe da istaknu, jel, uglavnom, drugih atributa nemaju.

Mića Mićoni

pre 10 godina

Bio sam sa jednom devojkom, mlada, zgodna, simpaticna... Kad sam krenuo da je ljubim po vratu, polako se spustajuci nize, spazio sam tetovazu malo iznad grudi. Videla je da sam napravio zacudjujucu facu i bio je stid da mi kaze sta pise. Rek'o da nije mozda ime nekog bivseg momka? Jeste, kaze! Mislio sam u sebi sta joj je ovo trebalo da skrnavi tako lepo telo. Po meni ovako nesto deluje vrlo asocijalno, sto se na kraju i ispostavilo da nije puno odmakla od tog staleza.

Tatomir

pre 10 godina

Nije što sam istetoviran pa branim svoje... Ali sam zapanjen koliko pajsera ima oko mene... Plitkoumnih, ograničenih pajsera...
Hvala Bogu, niste u većini :)

zbing

pre 10 godina

Licno ne vidim ama bas nista privlacno u tetovazama, naprotiv - smatram da te infantilne skrabotine ruze kozu i da se radi o jednom primitivnom nacinu izrazavanja gde se okolini salju nekakve poruke koje u velikom broju slucajeva ne razumeju ni oni koji ih nose - a koji svakako poseduju odredjenu sklonost ka egzibicionizmu, samo je pitanje u kojoj meri i koliko vulgarno.

seljadin

pre 10 godina

mene tetovaze asociraju na hepatitis B, C, Hiv i ko zna sta sve ne, to je znak da osoba ne haje za higijenu, jer da joj je bitna higijena, ne bi rizikovala sa kojekakvim tetovazama

Mogla sam da budem laka, al' sam ipak postena

pre 10 godina

Ajme, ne mogu da verujem kakvih sve (ogranicenih) komentara ovde ima. Ljudi se, valjda, procenjuju na osnovu karaktera, znanja, sposobnosti i izgleda (kada biramo partnere), a ne na osnovu toga da li imaju tetovazu ili ne. One nekom stoje, a nekom ne i vidljivo je ko je to uradio jer se poveo za trendom, a ko zato sto mu se zaista svidja taj vid ukrasavanja tela i svoju tetovazu ume da nosi. Za mene je sasvim nebitno da li ih muskarac ima ili ne, suvise povrsno mi je procenjivanje osobe samo na osnovu tog jednog detalja, a kao devojka koja je odustala od tetoviranja iz ciste lenjosti, imala sam srece - mogla sam da budem etiketirana kao davaca i onda me niko u zaostaloj zemlji Srbiji ne bi upoznao s roditeljima i drustvom.:-)

imenjak

pre 10 godina

kao muskarcu, kljucno mi je u vezi sa tatoo-om na zeni gde se nalazi,koji je motiv u pitanju, koliki je tatoo po povrsini, koliko je kvalitetno uradjen...bitno je da ne zigose,sto je cesto slucaj, nego da ulepsava ili bar ne naruzuje.i naravno, uvek je bitno da li zena ume da ga nosi. tatoo je uvek ekstravertuje, to je tacno, pa je pitanje za nju kako da u nuzno prisnijem kontaktu sa potencijalnim partnerom odrzi distancu. sam nemam tatoo,nisam atletski gradjen, a mesta na kojima bih zeleo da se tetoviram upravo to zahtevaju.dakle,dame, socijalni zivot ce vam biti intenzivniji(evo ja cu da vam se prikacim na plazi ako mi se nosilja tatoo-a i tatoo svidi:)), ali izracunajte da li s tim mozete da izadjete na kraj.

jwgan

pre 10 godina

Ja sam udata, muzu ne smeta i ako nije ljubitelj tetovaza. Fakultetski sam obrazovana, imam decu. Tetovaze su na mestima da mogu garderobom da prekrijem i ako se ne trudim to da uradim. Nisam iskompleksirana niti mi je to nacin da privucem paznju. Mislim da brkate neke stvari i da ne mozete da prihvatite da je nekom to zaista lepo i da to voli. Ponavljam za mene je to umetnost. Moje prijateljice su u vecini istetovirane i te tetovaze imaju neko znacenje. Bez predrasuda budite!

12345

pre 10 godina

П.С.Заборавио сам још нешто-ове ситне тетоваже на рукама,на врату,итд,итд СУ МИ СМЕШНЕ!Можда су некад биле у моди,али сада су преплавиле...Изгледају ми детињасто!Мој савет,гледајући на неке дуже стазе:Девојке,немојте радити тетоваже!

bm

pre 10 godina

Prosto ne mogu da verujem da imate takav stav. Nije ni cudo sto svet misli da smo crna rupa.
A vi sto bi ste spavali sa istetoviranom devojkom a ne bi je vodili kuci ili kod drugara, vas prosto treba da bude sramota.

12345

pre 10 godina

Не знам за вас,мене девојка са тетоважом једино "позива на секс"-тј.узбуди ме зато што ми је то некако "забрањено воће" или ми бар тако изгледа да фура тај неки фазон(то видим по мом окружењу!)...Конкретно-да су то енергичније,ватреније,(али и промискутетније девојке-мора негде стећи искуство)па ми због тога кул у некој варијантици...МЕЂУТИМ,НИКАДА ми није пало на памет да будем у некој озбиљнијој варијанти,шта више-чак ми делује одбојно...Ви сад пишите шта хоћете,али тако је то код мене!

lilu

pre 10 godina

Ja sam uradila jednu simboličnu kad sam imala 18,ali shvatila sam da nisam taj tip i sad mi je žao..,mada vidim da mom mužu ne smeta,a deca me pitaju šta je to,haha i zašto ja imam a tata nema.
Ne doživljavam to kao nešto tragično,ali totalno bezveze da.
Ne znam kako tetovaža može biti ukras telu kad nema ničeg lepšeg,mekšeg i prijatnijeg od same ljudske kože...

devojka

pre 10 godina

Na curama mi je to odvratno,samo zamisljam sebe (kada bih je imala) pred detetom na plazi za 10god.... mislim uzaaaassss!!! A na muskarcu zavisi kako na kojem,negde su mi ok,ali retko gde.

Milos

pre 10 godina

Tetovaža na zeni ostavlja utisak hrabrosti, slobode i otvorenosti uma, naravno da ih to cini privlačnijim. E sad, nisu samo zene sa tetovazama ovakve, ima ih dovoljno i bez toga, ali je to samo plus, bar za mene.

A vidim da ovde preovlađuju neki zatucani i uskogrudi “tradicionalisti “, taman posla da zena uradi nesto sto vi ne odobravate...

Тетоваже и пирсинг

pre 10 godina

Мене многооо "ложе" девојке са тетоважама, нарочито са привременим, јер су јачих боја и сликовитије.

Истина је да бих таквој девојци лакше пришао. Да разјасним: таква девојка ми оставља утисак да је отворена и расположенија за комуникацију и однос било какве врсте (вербални, физички, разговор, зезање,...), никако да је јевтина. Ако изгледа јевтино, то је због других ствари.

sve što je ovako, može da bude i onako

pre 10 godina

U staroj grčkoj su smatrali da je telo svetinja, i zbog toga je tetovaža bila kazna. Tetoviranje je bio znak da je neko nešto gadno zgrešio i tetovažom je bio obeležen (kažnjen) do kraja života.

U japanu smatraju da je telo svetinja, i zbog toga se telo tetoviralo. Što se više istetoviraš to znači da više ukrašavaš i slaviš svoje telo. Vrhunsko privatanje svetinje tela znači tetoviranje celog tela.

može više da ti se sviđa grčka ili japan, ali različitosti se prihvataju onakve kakve jesu.

Ana

pre 10 godina

Ja imam tetovazu i doktorirala sam komunikologiju... Sa druge strane kazu da sam prepotentna i da mi je veoma tesko prici. Zato, ovom prilikom zelim da pozdravim sve vas koje "zuljaju" predrasude. Probajte da ljude zaista upoznate, a ne samo povrsno da sudite, jer vama ce se obiti o glavu...

Super zena

pre 10 godina

Tetovaze, kao obelezja nekad su nosili zatvorenici i prostitutke. Danas, se ta pojava prosirila i postala uobicajena medju ljudima i van tih granica. Smatram da ukrasavanje tela na taj nacin moze biti umetnost, ali samo ako imas energiju koja dolazi iznutra, pa znas da nosis tetovazu, koja ima znacenje koje je prvenstveno tebi vazno. Nazalost, u poslednje vreme je to hit, koji izmedju ostalog, slede emotivno i psihicki nestabilne klinke, koje to rade zato sto je to u modi, jer mucenice moraju nekako da privuku paznju. Odatle potice i to misljenje da su cure sa tetovazma "lakse". I tetovazu treba znati nositi. Prava zenska i tip su to sto jesu, i sa dzakom na sebi. Treba imati sirinu uma, da razvijas ono duhovno u sebi, pa tetovaza ne moze da dodje u negativan kontekst i unapred odredi ponasanje osobe.

Petar

pre 10 godina

Tetovirana žena je već prešla neku "granicu" i uglavnom slična pravila važe kao i za tetoviranog muškarca. Evo, baš razmišljam o mojim poznanicima. Izdvajam one tetovirane, nisu baš društvo kojem težim, ne zbog tetovaža nego zbog ličnosti, tetovaže su samo jedna od manifestacija njihovog karaktera. Ranije su se tetovirali, mornari i robijaši, danas se ta granica podigla malo više.

Pera Detlić

pre 10 godina

Tetovaže su odvratne, ali korisne. Kada vidim tetovažu odmah znam da toj devojci ne treba da prilazim. Ranije, dok se nisu tetovirale, je čoveku trebalo više vremena da ustanovi da im nešto fali. Sada vidiš tetovažu i samo prođeš dalje.

Mystic

pre 10 godina

Totalna glupost.To da li ce neko sa nekime leci na prvom sastanku ne zavisi ni od tetovaza,ni od mini suknje,nego od svesti te osobe.Jos jedna budalastina sto se tice tetovaza,logikom imaju porno glumice.Pa cekaj porno glumice nose tange,mini suknje i slicno pa da li to znaci da svi koji nose isto se automatski indentifikuju sa istim?A i ako cemo iskreno mnogo su postenije porno glumice,nego vecina vip licnosti(kod nas pogotovo) koje glume neke svetice a u stvari liga sampiona u menjanju partnera za seks,a predstavljene kao model ponasanja.Dokle god se osoba bude posmatrala po tome sta je spolja,nema nikakvog napretka u odnosima medju ljudima.Ovo nije samo vezano za tetovaze nego za vecinu stvari koja se ne uklapaju u ono sto bi po sistemu trebali da budemo.Pozdrav od tetoviranog muza i zene....

p.s. Da nema tih porno glumica,vecina ne bi znala nista sem misionarske poze...

Lexy

pre 10 godina

Mislim da jedno sa drugim nema veze.Tetovaza ne podrazumeva automatski slobodan i razuzdan karakter.Imam tetovazu na ruci,inicijal imena deteta,udata sam i normalna osoba.

mozak

pre 10 godina

interesantno za jedan odredjeni period,al u globalu,na duze,po malo detinjasto.da je lepo i dobro,radjali bi se sa tetovazama,nebi se bockali kasnije

Pavle

pre 10 godina

Pre cu prici devojci bez tetovaze nego tetoviranoj. Mozda su stvarno takvi kao ja u manjini, a mozda je istrazivanje pogresno, ko zna...

crazy processor

pre 10 godina

Ne znam kako funkcionise kod zene, ali kod muskaraca je in imati tetovazu ako ste fudbaler, evo navedite mi jednog dobrog i konstantnog fudbalera sa tetovazom? Necu zalaziti u dublju psihu, dao sam za primer fudbalere. Ali razmislite;)

Hladan

pre 10 godina

za tetovazu ne znam, ali za ZENE SA CRVENOM KOSOM sam siguran koliko i ovaj umetnik "redhead - brus sprinstin"

"It takes a red-headed woman to get a dirty job done."

mislim da je slicno sa tetoviranim "lavicama" ;)


Draga istetovirana devojko, pogledaj koliko + ima ispod pa ces videti da li si ti ili MI u pravu

verterdegete

pre 10 godina

Sve je to fino, al trebalo je paralelno da se uradi i anketa da se vidi koliko bi muskaraca ozenilo zenu s tetovazama. Tek tada bi tuzna zivotna istina pokazala svoje pravo lice. ;)

trifun

pre 10 godina

kljucni podatak, stavili su im privremenu "tramp-stamp" tetovazu, iznad zadnjice, koja je sleng za promiskuitetne devojke. tako da rezulatti nisu validni.

Captain Carrot

pre 10 godina

Ne znam kako muškarci gledaju na ženske tetovaže,
ali znam da su žene naprosto oduševljene muškim
tetovažama tipa :
Pozdrav iz Bijelog Polja ili
Wellcome to Jamaiaca have a nice holiday
na određenom delu muškog tela :)

kalimero

pre 10 godina

Ne znam nijednog muskarca kome je to privlacno, da ne budem iskljuciv retkost su... strava je da budes sa takvom devojkom, ali nesto ozbiljnije kao da je upoznajes sa drustvom i to LOL :)

Taj pokret... Tetovaža? Slika u oku, njenom i mom...

pre 10 godina

"...muškarci misle da su žene sa tetovažom otvorenije i dostupnije za sastanak kao i da će najverovatnije spavati sa njima na prvom sastanku."

"Da BI spavale", a ne "da ĆE spavati", i upravo zato me odbijaju - ima dovoljno onih koji tome teže, pa neka slobodno ugase žeđ nekim drugim tipom. Ako bi "dale" na prvom sastanku, to ih automatski kvalifikuje kao nekoga ko nešto baš i ne ceni ni sebe ni one oko sebe...

A tetovaža kao estetski detalj... mislim da je promašaj, ali što da ne, ako nemaju drugih aduta kojima bi privukli pažnju, i tetovaža je OK.

One koje mene privlače i uzbuđuju uglavnom nose to nešto magično u sebi ili na sebi, imaju taj neki pokret ili pogled, pokupljenu kosu, vrat tamo negde iza uha ili jednostavno ono nešto u očima, nešto zbog čega me kao veo ili neki oreol pomiluje, zagolica ili čak ošine njihova ženstvenost. Njihove "tetovaže", nezaboravne, zapravo su slike koje u mom čežnjivom sećanju ostaju daleko nakon što one same nestanu.

Pa i tada, ne prvi sastanak, zaboga... Kao da ste ušli u ekskluzivni restoran i pre sedanja krenuli ka kuhinji da jedete. Polako, da ne kažem easy, biće svega ako treba da bude, samo polako... Upijajte, uživajte...

Da, da pomenem to kažem kao neko ko ne može bez telesne ljubavi i ko je po prirodi nestrpljiv, eto...

tradicionalist

pre 10 godina

Ako im neki muskarac i pridje, i on je sigurno tetoviran. Sto se mene tice, oni su "drugi" svet i neka se vole medjusobno. Da li ce ih jos neko voleti, ne znam i ne interesuje me.

Frstr

pre 10 godina

A za 20-30 godina bice nam pun grad tetoviranih sredovecnih zena i bakica, sadasnjih devojaka. Ono tetovirana baba sa tribalima vraca se sa pijace gspom...

bzb

pre 10 godina

nazalost danas su precesta pojava na zenskim telima,a sve zbog nekog slepog sledovanja "trendova",pa se cesto uz tattoo urade usne,grudi,i onda iz boje u boju kose sve dok se ne nadje to neko "jaa" a ono poodavno izgubljeno.. Malo je dama,retko zene umeju sebe da nose kakve god da su...

jwgan

pre 10 godina

Seksi i na muskom i na zenskom telu. Obozavam ih. Ja ih imam i verovatno cu raditi jos. Ne vidim kakve veze imaju sa promiskuitetom. Ja sam uvek bila ista sa njima i bez njih, sve samo ne to. Jednostavno volim taj vid umetnosti, sto za mene jeste. Divim se zenama koje imaju hrabrosti da istetoviraju ruke, ja nemam.

Milan Nis

pre 10 godina

Da su promiskuitetne ne mislim,da su dostupnije za upoznavanje,verovatno jesu,mada nije pravilo,ali za tatoo treba biti otvorenog uma i duha,pa su verovatno otvorenije i za razgovor.

Milan Nis

pre 10 godina

Da su promiskuitetne ne mislim,da su dostupnije za upoznavanje,verovatno jesu,mada nije pravilo,ali za tatoo treba biti otvorenog uma i duha,pa su verovatno otvorenije i za razgovor.

Frstr

pre 10 godina

A za 20-30 godina bice nam pun grad tetoviranih sredovecnih zena i bakica, sadasnjih devojaka. Ono tetovirana baba sa tribalima vraca se sa pijace gspom...

jwgan

pre 10 godina

Seksi i na muskom i na zenskom telu. Obozavam ih. Ja ih imam i verovatno cu raditi jos. Ne vidim kakve veze imaju sa promiskuitetom. Ja sam uvek bila ista sa njima i bez njih, sve samo ne to. Jednostavno volim taj vid umetnosti, sto za mene jeste. Divim se zenama koje imaju hrabrosti da istetoviraju ruke, ja nemam.

bzb

pre 10 godina

nazalost danas su precesta pojava na zenskim telima,a sve zbog nekog slepog sledovanja "trendova",pa se cesto uz tattoo urade usne,grudi,i onda iz boje u boju kose sve dok se ne nadje to neko "jaa" a ono poodavno izgubljeno.. Malo je dama,retko zene umeju sebe da nose kakve god da su...

Petar

pre 10 godina

Tetovirana žena je već prešla neku "granicu" i uglavnom slična pravila važe kao i za tetoviranog muškarca. Evo, baš razmišljam o mojim poznanicima. Izdvajam one tetovirane, nisu baš društvo kojem težim, ne zbog tetovaža nego zbog ličnosti, tetovaže su samo jedna od manifestacija njihovog karaktera. Ranije su se tetovirali, mornari i robijaši, danas se ta granica podigla malo više.

tradicionalist

pre 10 godina

Ako im neki muskarac i pridje, i on je sigurno tetoviran. Sto se mene tice, oni su "drugi" svet i neka se vole medjusobno. Da li ce ih jos neko voleti, ne znam i ne interesuje me.

verterdegete

pre 10 godina

Sve je to fino, al trebalo je paralelno da se uradi i anketa da se vidi koliko bi muskaraca ozenilo zenu s tetovazama. Tek tada bi tuzna zivotna istina pokazala svoje pravo lice. ;)

Pavle

pre 10 godina

Pre cu prici devojci bez tetovaze nego tetoviranoj. Mozda su stvarno takvi kao ja u manjini, a mozda je istrazivanje pogresno, ko zna...

Mystic

pre 10 godina

Totalna glupost.To da li ce neko sa nekime leci na prvom sastanku ne zavisi ni od tetovaza,ni od mini suknje,nego od svesti te osobe.Jos jedna budalastina sto se tice tetovaza,logikom imaju porno glumice.Pa cekaj porno glumice nose tange,mini suknje i slicno pa da li to znaci da svi koji nose isto se automatski indentifikuju sa istim?A i ako cemo iskreno mnogo su postenije porno glumice,nego vecina vip licnosti(kod nas pogotovo) koje glume neke svetice a u stvari liga sampiona u menjanju partnera za seks,a predstavljene kao model ponasanja.Dokle god se osoba bude posmatrala po tome sta je spolja,nema nikakvog napretka u odnosima medju ljudima.Ovo nije samo vezano za tetovaze nego za vecinu stvari koja se ne uklapaju u ono sto bi po sistemu trebali da budemo.Pozdrav od tetoviranog muza i zene....

p.s. Da nema tih porno glumica,vecina ne bi znala nista sem misionarske poze...

Pera Detlić

pre 10 godina

Tetovaže su odvratne, ali korisne. Kada vidim tetovažu odmah znam da toj devojci ne treba da prilazim. Ranije, dok se nisu tetovirale, je čoveku trebalo više vremena da ustanovi da im nešto fali. Sada vidiš tetovažu i samo prođeš dalje.

Mića Mićoni

pre 10 godina

Bio sam sa jednom devojkom, mlada, zgodna, simpaticna... Kad sam krenuo da je ljubim po vratu, polako se spustajuci nize, spazio sam tetovazu malo iznad grudi. Videla je da sam napravio zacudjujucu facu i bio je stid da mi kaze sta pise. Rek'o da nije mozda ime nekog bivseg momka? Jeste, kaze! Mislio sam u sebi sta joj je ovo trebalo da skrnavi tako lepo telo. Po meni ovako nesto deluje vrlo asocijalno, sto se na kraju i ispostavilo da nije puno odmakla od tog staleza.

kalimero

pre 10 godina

Ne znam nijednog muskarca kome je to privlacno, da ne budem iskljuciv retkost su... strava je da budes sa takvom devojkom, ali nesto ozbiljnije kao da je upoznajes sa drustvom i to LOL :)

zbing

pre 10 godina

Licno ne vidim ama bas nista privlacno u tetovazama, naprotiv - smatram da te infantilne skrabotine ruze kozu i da se radi o jednom primitivnom nacinu izrazavanja gde se okolini salju nekakve poruke koje u velikom broju slucajeva ne razumeju ni oni koji ih nose - a koji svakako poseduju odredjenu sklonost ka egzibicionizmu, samo je pitanje u kojoj meri i koliko vulgarno.

jwgan

pre 10 godina

Ja sam udata, muzu ne smeta i ako nije ljubitelj tetovaza. Fakultetski sam obrazovana, imam decu. Tetovaze su na mestima da mogu garderobom da prekrijem i ako se ne trudim to da uradim. Nisam iskompleksirana niti mi je to nacin da privucem paznju. Mislim da brkate neke stvari i da ne mozete da prihvatite da je nekom to zaista lepo i da to voli. Ponavljam za mene je to umetnost. Moje prijateljice su u vecini istetovirane i te tetovaze imaju neko znacenje. Bez predrasuda budite!

mozak

pre 10 godina

interesantno za jedan odredjeni period,al u globalu,na duze,po malo detinjasto.da je lepo i dobro,radjali bi se sa tetovazama,nebi se bockali kasnije

Ana

pre 10 godina

Ja imam tetovazu i doktorirala sam komunikologiju... Sa druge strane kazu da sam prepotentna i da mi je veoma tesko prici. Zato, ovom prilikom zelim da pozdravim sve vas koje "zuljaju" predrasude. Probajte da ljude zaista upoznate, a ne samo povrsno da sudite, jer vama ce se obiti o glavu...

Mogla sam da budem laka, al' sam ipak postena

pre 10 godina

Ajme, ne mogu da verujem kakvih sve (ogranicenih) komentara ovde ima. Ljudi se, valjda, procenjuju na osnovu karaktera, znanja, sposobnosti i izgleda (kada biramo partnere), a ne na osnovu toga da li imaju tetovazu ili ne. One nekom stoje, a nekom ne i vidljivo je ko je to uradio jer se poveo za trendom, a ko zato sto mu se zaista svidja taj vid ukrasavanja tela i svoju tetovazu ume da nosi. Za mene je sasvim nebitno da li ih muskarac ima ili ne, suvise povrsno mi je procenjivanje osobe samo na osnovu tog jednog detalja, a kao devojka koja je odustala od tetoviranja iz ciste lenjosti, imala sam srece - mogla sam da budem etiketirana kao davaca i onda me niko u zaostaloj zemlji Srbiji ne bi upoznao s roditeljima i drustvom.:-)

sve što je ovako, može da bude i onako

pre 10 godina

U staroj grčkoj su smatrali da je telo svetinja, i zbog toga je tetovaža bila kazna. Tetoviranje je bio znak da je neko nešto gadno zgrešio i tetovažom je bio obeležen (kažnjen) do kraja života.

U japanu smatraju da je telo svetinja, i zbog toga se telo tetoviralo. Što se više istetoviraš to znači da više ukrašavaš i slaviš svoje telo. Vrhunsko privatanje svetinje tela znači tetoviranje celog tela.

može više da ti se sviđa grčka ili japan, ali različitosti se prihvataju onakve kakve jesu.

lilu

pre 10 godina

Ja sam uradila jednu simboličnu kad sam imala 18,ali shvatila sam da nisam taj tip i sad mi je žao..,mada vidim da mom mužu ne smeta,a deca me pitaju šta je to,haha i zašto ja imam a tata nema.
Ne doživljavam to kao nešto tragično,ali totalno bezveze da.
Ne znam kako tetovaža može biti ukras telu kad nema ničeg lepšeg,mekšeg i prijatnijeg od same ljudske kože...

bm

pre 10 godina

Prosto ne mogu da verujem da imate takav stav. Nije ni cudo sto svet misli da smo crna rupa.
A vi sto bi ste spavali sa istetoviranom devojkom a ne bi je vodili kuci ili kod drugara, vas prosto treba da bude sramota.

Super zena

pre 10 godina

Tetovaze, kao obelezja nekad su nosili zatvorenici i prostitutke. Danas, se ta pojava prosirila i postala uobicajena medju ljudima i van tih granica. Smatram da ukrasavanje tela na taj nacin moze biti umetnost, ali samo ako imas energiju koja dolazi iznutra, pa znas da nosis tetovazu, koja ima znacenje koje je prvenstveno tebi vazno. Nazalost, u poslednje vreme je to hit, koji izmedju ostalog, slede emotivno i psihicki nestabilne klinke, koje to rade zato sto je to u modi, jer mucenice moraju nekako da privuku paznju. Odatle potice i to misljenje da su cure sa tetovazma "lakse". I tetovazu treba znati nositi. Prava zenska i tip su to sto jesu, i sa dzakom na sebi. Treba imati sirinu uma, da razvijas ono duhovno u sebi, pa tetovaza ne moze da dodje u negativan kontekst i unapred odredi ponasanje osobe.

Lexy

pre 10 godina

Mislim da jedno sa drugim nema veze.Tetovaza ne podrazumeva automatski slobodan i razuzdan karakter.Imam tetovazu na ruci,inicijal imena deteta,udata sam i normalna osoba.

nepismena a bezobrazna

pre 10 godina

Vi što se hvalite diplomama i doktoratima-koje to veze ima sa tetovažama? Ako već želite da se hvalite,istetovirajte na čelima dr mr pr dipl ing i slično

Taj pokret... Tetovaža? Slika u oku, njenom i mom...

pre 10 godina

"...muškarci misle da su žene sa tetovažom otvorenije i dostupnije za sastanak kao i da će najverovatnije spavati sa njima na prvom sastanku."

"Da BI spavale", a ne "da ĆE spavati", i upravo zato me odbijaju - ima dovoljno onih koji tome teže, pa neka slobodno ugase žeđ nekim drugim tipom. Ako bi "dale" na prvom sastanku, to ih automatski kvalifikuje kao nekoga ko nešto baš i ne ceni ni sebe ni one oko sebe...

A tetovaža kao estetski detalj... mislim da je promašaj, ali što da ne, ako nemaju drugih aduta kojima bi privukli pažnju, i tetovaža je OK.

One koje mene privlače i uzbuđuju uglavnom nose to nešto magično u sebi ili na sebi, imaju taj neki pokret ili pogled, pokupljenu kosu, vrat tamo negde iza uha ili jednostavno ono nešto u očima, nešto zbog čega me kao veo ili neki oreol pomiluje, zagolica ili čak ošine njihova ženstvenost. Njihove "tetovaže", nezaboravne, zapravo su slike koje u mom čežnjivom sećanju ostaju daleko nakon što one same nestanu.

Pa i tada, ne prvi sastanak, zaboga... Kao da ste ušli u ekskluzivni restoran i pre sedanja krenuli ka kuhinji da jedete. Polako, da ne kažem easy, biće svega ako treba da bude, samo polako... Upijajte, uživajte...

Da, da pomenem to kažem kao neko ko ne može bez telesne ljubavi i ko je po prirodi nestrpljiv, eto...

trifun

pre 10 godina

kljucni podatak, stavili su im privremenu "tramp-stamp" tetovazu, iznad zadnjice, koja je sleng za promiskuitetne devojke. tako da rezulatti nisu validni.

12345

pre 10 godina

Не знам за вас,мене девојка са тетоважом једино "позива на секс"-тј.узбуди ме зато што ми је то некако "забрањено воће" или ми бар тако изгледа да фура тај неки фазон(то видим по мом окружењу!)...Конкретно-да су то енергичније,ватреније,(али и промискутетније девојке-мора негде стећи искуство)па ми због тога кул у некој варијантици...МЕЂУТИМ,НИКАДА ми није пало на памет да будем у некој озбиљнијој варијанти,шта више-чак ми делује одбојно...Ви сад пишите шта хоћете,али тако је то код мене!

12345

pre 10 godina

П.С.Заборавио сам још нешто-ове ситне тетоваже на рукама,на врату,итд,итд СУ МИ СМЕШНЕ!Можда су некад биле у моди,али сада су преплавиле...Изгледају ми детињасто!Мој савет,гледајући на неке дуже стазе:Девојке,немојте радити тетоваже!

Tatomir

pre 10 godina

Nije što sam istetoviran pa branim svoje... Ali sam zapanjen koliko pajsera ima oko mene... Plitkoumnih, ograničenih pajsera...
Hvala Bogu, niste u većini :)

Milos

pre 10 godina

Tetovaža na zeni ostavlja utisak hrabrosti, slobode i otvorenosti uma, naravno da ih to cini privlačnijim. E sad, nisu samo zene sa tetovazama ovakve, ima ih dovoljno i bez toga, ali je to samo plus, bar za mene.

A vidim da ovde preovlađuju neki zatucani i uskogrudi “tradicionalisti “, taman posla da zena uradi nesto sto vi ne odobravate...

proxima centauri

pre 10 godina

Prvo da vam ispricam dogodovstinu.
Jednom prilikom sam nasla slicicu u zvakacoj gumi svog sina ( znate one sto se preslikavaju na kozu), koja mi je bila "slatka", neki medvedic ili cvetic, vise se ne sacam, i posto je bilo letnje vreme i nosili se kratki rukavi, zalepila sam je na nadlakticu i otisla na posao. Bilo je to mozda 1985. U birou nas je bilo desetak. Naravno da su me "izvizdali" i dosta smo se salili oko toga ( biroi su inace vesela mesta ) i sve bi se zavrsilo na tome, da me neocekivano nije pozvao direktor da donesem nekakvu kartu i predstavim investitoru koncept resnja i dokle se stiglo sa poslom. Onako uzurbana, potpuno sam zaboravila na slicicu, pojavila se u sali za sastanke i sve cega se secam je, da ni direktor, ni investitor nisu mogli da se skoncentrisu na ono sto govorim , zabezeknuto zureci u moju "tetovazu". Junacki sam izdrzala, bila sam mlada, samouverena i imala celicnu koncentraciju, ali zamislite blamazu.
A sad ozbiljno.
Nikada nisam nosila ni majcu sa natpisom kojim se na bilo koji nacin deklarisem, pa mi je tesko i da zamislim da je neko spreman da takvu deklaraciju napravi u vidu trajnog natpisa na svojoj kozi. Ma koliko crtez bio lep i “umetnicki”, on ipak nesto simbolise, pa je samim tim i deklaracija.
U svakom slucaju apelovala bih na sve, da urade tetovazu tek posto prodju i “magarece” i godine “buntovni{tva bez razloga”, a to znaci ne pre dvadest pete.

Тетоваже и пирсинг

pre 10 godina

Мене многооо "ложе" девојке са тетоважама, нарочито са привременим, јер су јачих боја и сликовитије.

Истина је да бих таквој девојци лакше пришао. Да разјасним: таква девојка ми оставља утисак да је отворена и расположенија за комуникацију и однос било какве врсте (вербални, физички, разговор, зезање,...), никако да је јевтина. Ако изгледа јевтино, то је због других ствари.

Helena

pre 10 godina

Jao, kakvi komentari, a najjaci mi je onaj "ako zenska ima tetovazu, znaci i da je tattoo majstor radio jos nesto na njoj". Moj majstor je divan covek, ozenjen, sa svoje dece, super se slazemo, jedino sta je on na meni radio su dve tetovaze. Jedna tetovaza mi je posvecena ljubavi prema muzici, a druga prema zivotinjama. Ja volim umetnicke tetovaze, nisam promiskuitetna, srecno sam udata, a moj muz voli moje slicice, kaze da su sexy. Ljudi koji sude o drugima na osnovu jednog ovlas bacenog pogleda me ne zanimaju. To mi je podjednako primitivno kao one varijante: Vidi ga, ima dugu kosu, mora biti da se drogira, i sl.

devojka

pre 10 godina

Na curama mi je to odvratno,samo zamisljam sebe (kada bih je imala) pred detetom na plazi za 10god.... mislim uzaaaassss!!! A na muskarcu zavisi kako na kojem,negde su mi ok,ali retko gde.

jwgan

pre 10 godina

Ima veze sa tim sto kazete da smo nizeg staleza i neobrazovane, pa vam kazemo da tetovaze nemaju veze sa tim. Ana i ja imamo dr ispred imena ne treba mi na celu, a na telu imam nesto sto mi znaci napisano zauvek kao i ovo dr sto niko ne moze da skine. Bezobrazna, a neobrazovana ~ to vec nije za pohvalu. Radi na sebi. Pozdrav za Anu istmisljenicu.

dejan

pre 10 godina

Secam se pre par godina kada sam lezao u bolnici. Svako od nas je cekao neku operaciju, i svako je dozivljavao na drugaciji nacin. Bilo je onih koji su bili nasmejani do pred sam pocetak, uglavnom, komplikovanih operacija. Ono sto sam zapazio, najvece kukavice su bili "zestoci" momci koji su glumili neke zesce likove, sa dosta tetovaza po telu. Jedan je cak zaplakao pred sam odlazak pod noz, a taj je bio istetoviran po celom telu. Nisam ljubitelj tetovaza niti pirsinga bilo kakve vrste, i mogu da razumem nesto diskretno kada se uradi, ali ne razumem neke stripove po telu i slicne gluposti. Ti sto preteruju sa tetovazama i pirsinzima, obicno time zele sebe da istaknu, jel, uglavnom, drugih atributa nemaju.

vlada

pre 10 godina

pa da, tetovirane žene su lake, tetovirani muškrci robijaši, narkomani... boze me sačuvaj i moju porodicu od ovih, ograničenih ko tacna za kafu ljudi! svašta bi napisao, ali je svaki komentar suvišan... srbijo, zemljo predrasuda i ograničenja, nije ni čudo što smo tu gde jesmo!!!
pozdrav svim normalnim ljudima:-)

seljadin

pre 10 godina

mene tetovaze asociraju na hepatitis B, C, Hiv i ko zna sta sve ne, to je znak da osoba ne haje za higijenu, jer da joj je bitna higijena, ne bi rizikovala sa kojekakvim tetovazama

Pera

pre 10 godina

Tetovaze su mi vulgarne na zeni. Muskarci su druga prica. Zasto neznam. Verovatno bi neka sredovecna majka htela da pokaze kako je jos mlada i komplikovana pa stavlja tetovaze da drugarice i muskarci pomisle kako je prava ribetina. Sve se svodi da se na drugi nacin ne mozes iskazati. Doktorke, inzenjerke, umetnice, druge ribe i ribetine tetovirane da shvate da je to glupo ! Kao i silikonska usta koja samo asociraju na jedno.

Hladan

pre 10 godina

za tetovazu ne znam, ali za ZENE SA CRVENOM KOSOM sam siguran koliko i ovaj umetnik "redhead - brus sprinstin"

"It takes a red-headed woman to get a dirty job done."

mislim da je slicno sa tetoviranim "lavicama" ;)


Draga istetovirana devojko, pogledaj koliko + ima ispod pa ces videti da li si ti ili MI u pravu

Captain Carrot

pre 10 godina

Ne znam kako muškarci gledaju na ženske tetovaže,
ali znam da su žene naprosto oduševljene muškim
tetovažama tipa :
Pozdrav iz Bijelog Polja ili
Wellcome to Jamaiaca have a nice holiday
na određenom delu muškog tela :)

nela

pre 10 godina

@Ana - e ovo je fantasticno! dr komunikologije a deluje prepotentno i nepristupacno? pa sta ste naucili na studijama,kako ne komunicirati? jer komunikacija nije samo verbalna...stvarno fenomen! jos nesto-kad nema sustine i dubine tu je arogancija (prepotencija) da prividno popuni prazninu...

crazy processor

pre 10 godina

Ne znam kako funkcionise kod zene, ali kod muskaraca je in imati tetovazu ako ste fudbaler, evo navedite mi jednog dobrog i konstantnog fudbalera sa tetovazom? Necu zalaziti u dublju psihu, dao sam za primer fudbalere. Ali razmislite;)

imenjak

pre 10 godina

kao muskarcu, kljucno mi je u vezi sa tatoo-om na zeni gde se nalazi,koji je motiv u pitanju, koliki je tatoo po povrsini, koliko je kvalitetno uradjen...bitno je da ne zigose,sto je cesto slucaj, nego da ulepsava ili bar ne naruzuje.i naravno, uvek je bitno da li zena ume da ga nosi. tatoo je uvek ekstravertuje, to je tacno, pa je pitanje za nju kako da u nuzno prisnijem kontaktu sa potencijalnim partnerom odrzi distancu. sam nemam tatoo,nisam atletski gradjen, a mesta na kojima bih zeleo da se tetoviram upravo to zahtevaju.dakle,dame, socijalni zivot ce vam biti intenzivniji(evo ja cu da vam se prikacim na plazi ako mi se nosilja tatoo-a i tatoo svidi:)), ali izracunajte da li s tim mozete da izadjete na kraj.

Ana

pre 10 godina

@Nela Ljudi kazu da tako izgledam, a ne da sam takva. Bilo bi bolje da sude na osnovu nekih cinjenica, evo, recimo, ti ne upotrebljavas zareze, a ni velika slova ne stavljas, dakle nepismena si, sto znaci da ne ulazes dovoljno u sebe. Samo primer.

popu pop, bobu bob

pre 10 godina

Dokle god se osoba bude posmatrala po tome sta je spolja,nema nikakvog napretka u odnosima medju ljudima. (Mystic, 25. maj 2013 07:52)

Ne, ove se osobe posmatraju po tome sta su *htele* da budu spolja, one su te koje pokazuju.

Hrvat

pre 10 godina

Tetovaža je u skandinavskoj kulturi bila svetinja, tetovirali su se vikinzi i njihove žene kako bi što više slicili bogovima i bili otporniji. Zapravo istraživanja su i pokazala da tetovaža jača imunitet. Tetovaža je bila popularna u aristokratskom drustvu, pogotovo engleskoj obitelji, elitama. Njezina popularnost je pala 50tih kada su je preuzeli kriminalci. Danas je tetovaža nešto sasvim normalno. Osim kod nas na seljačkom Balkanu gdje ljudi znaju samo mrziti Ja volim i tetovirane no i ne tetovirane...tetovaža je tu, dobro, niti mi ne smeta da je tu niti mi ne smeta da nije. Who cares. A kad ce biti stara bit ce ionako stara i moja. Ljudi koji mrze tetovaze imaju vjerovatno nekih problema u psihi i ljubomorni na sve što ne slici njima, pa je takvo ponasanje dobar indikator da se maknem od takvih.

Milka

pre 10 godina

Danas je 2013ta, ja mislim da upravo ljudi koji imaju tetovaže imaju i diplome, obrazovaniji su, samosvijesniji, orginalniji cak bi rekla da sva ekipa koju sam upoznala s tetovažom bila je zanimljivija, intelignetnije se nosila i komunicirala, vecinom su to ljudi koji su s akademskih zajednica i imaju svoj stil i nisu optereceni nekim normama a s druge strane nisu ni licemjerni kako to obicno i biva u našem društvu...treba i obratiti paznju na motiv koji predstavlja tetovaža. Moja prijateljica je doktorica i ima tetovirane noge, leđa i rame. Moj prijatelj je profesor i ima tetovažu preko leđa i na manju ruci. Također sam primjetila da ljudi koji imaju tetovažu više pažnje posvecuju zdravoj prehrani, kvalitetno zive, citaju, uce, vecinom idu u teretanu, bave se sportom i ta tetovaža je vecinom samo lijep ukras na njihovim lijepim tjelima. Ja nemam tetovazu no planiram staviti na ruku jer mi to na zenama predivno izgleda, pogotovo kada je u pitanju neki cvijet ili neki ženstveni simbol. Cekala sam da diplomiram i zaokruzit cu jedan svoj zivotni period s tetovazom, a diploma je tu dakle...zaposlit ce me zbog nje. Ne volim kineske znakove, triblove i neke bezvezne datume, no tko voli nek izvoli. Dosta sam putovala ponajviše po Skandinaviji i Njemačkoj i tamo je tetovaža normalna stvar, no ljudi tetoviraju kompleksne i art tetovaže koje se odlicno uklapaju na vecernje haljine i odjela, a ne slova i nekakve znakove kao kod nas.

Milka

pre 10 godina

Odgovor na stalno pitanje - a sto kad ostariš? Što? Ništa. Nosit cu to s ponosom i zato cu i tetovirati simbol koji ce mi se uklapati u ženstveni stil. A i kao 60godisnja gospođa sigurno necu nositi tank topove i ionako cu biti izborana, jos ce ta tetovaza biti i najzanimljiviji dio na mojoj kozi. No za one labilnije koji se nece s tim moci nositi - laser je napredovao, a do tad ce sigurno i puno vise napredovati, pa ce se tetovaza moci odlicno skinuti u par tretmana. + volim tetovaze na deckima, pogotovo ako kombiniraju te tetovaze sa malo ozbiljnijim stilom. Tetovaža nije vise samo za punkere i bajkere nego za sve koji je znaju nositi, a ljudi koji ih komentiraju se samo sramote jer predrasude na takvoj razini su out i blamiraju osobu koja ih izražava. Sretno s teoviranjem!

jwgan

pre 10 godina

Seksi i na muskom i na zenskom telu. Obozavam ih. Ja ih imam i verovatno cu raditi jos. Ne vidim kakve veze imaju sa promiskuitetom. Ja sam uvek bila ista sa njima i bez njih, sve samo ne to. Jednostavno volim taj vid umetnosti, sto za mene jeste. Divim se zenama koje imaju hrabrosti da istetoviraju ruke, ja nemam.

tradicionalist

pre 10 godina

Ako im neki muskarac i pridje, i on je sigurno tetoviran. Sto se mene tice, oni su "drugi" svet i neka se vole medjusobno. Da li ce ih jos neko voleti, ne znam i ne interesuje me.

Milan Nis

pre 10 godina

Da su promiskuitetne ne mislim,da su dostupnije za upoznavanje,verovatno jesu,mada nije pravilo,ali za tatoo treba biti otvorenog uma i duha,pa su verovatno otvorenije i za razgovor.

Captain Carrot

pre 10 godina

Ne znam kako muškarci gledaju na ženske tetovaže,
ali znam da su žene naprosto oduševljene muškim
tetovažama tipa :
Pozdrav iz Bijelog Polja ili
Wellcome to Jamaiaca have a nice holiday
na određenom delu muškog tela :)

Taj pokret... Tetovaža? Slika u oku, njenom i mom...

pre 10 godina

"...muškarci misle da su žene sa tetovažom otvorenije i dostupnije za sastanak kao i da će najverovatnije spavati sa njima na prvom sastanku."

"Da BI spavale", a ne "da ĆE spavati", i upravo zato me odbijaju - ima dovoljno onih koji tome teže, pa neka slobodno ugase žeđ nekim drugim tipom. Ako bi "dale" na prvom sastanku, to ih automatski kvalifikuje kao nekoga ko nešto baš i ne ceni ni sebe ni one oko sebe...

A tetovaža kao estetski detalj... mislim da je promašaj, ali što da ne, ako nemaju drugih aduta kojima bi privukli pažnju, i tetovaža je OK.

One koje mene privlače i uzbuđuju uglavnom nose to nešto magično u sebi ili na sebi, imaju taj neki pokret ili pogled, pokupljenu kosu, vrat tamo negde iza uha ili jednostavno ono nešto u očima, nešto zbog čega me kao veo ili neki oreol pomiluje, zagolica ili čak ošine njihova ženstvenost. Njihove "tetovaže", nezaboravne, zapravo su slike koje u mom čežnjivom sećanju ostaju daleko nakon što one same nestanu.

Pa i tada, ne prvi sastanak, zaboga... Kao da ste ušli u ekskluzivni restoran i pre sedanja krenuli ka kuhinji da jedete. Polako, da ne kažem easy, biće svega ako treba da bude, samo polako... Upijajte, uživajte...

Da, da pomenem to kažem kao neko ko ne može bez telesne ljubavi i ko je po prirodi nestrpljiv, eto...

kalimero

pre 10 godina

Ne znam nijednog muskarca kome je to privlacno, da ne budem iskljuciv retkost su... strava je da budes sa takvom devojkom, ali nesto ozbiljnije kao da je upoznajes sa drustvom i to LOL :)

Lexy

pre 10 godina

Mislim da jedno sa drugim nema veze.Tetovaza ne podrazumeva automatski slobodan i razuzdan karakter.Imam tetovazu na ruci,inicijal imena deteta,udata sam i normalna osoba.

Frstr

pre 10 godina

A za 20-30 godina bice nam pun grad tetoviranih sredovecnih zena i bakica, sadasnjih devojaka. Ono tetovirana baba sa tribalima vraca se sa pijace gspom...

Mystic

pre 10 godina

Totalna glupost.To da li ce neko sa nekime leci na prvom sastanku ne zavisi ni od tetovaza,ni od mini suknje,nego od svesti te osobe.Jos jedna budalastina sto se tice tetovaza,logikom imaju porno glumice.Pa cekaj porno glumice nose tange,mini suknje i slicno pa da li to znaci da svi koji nose isto se automatski indentifikuju sa istim?A i ako cemo iskreno mnogo su postenije porno glumice,nego vecina vip licnosti(kod nas pogotovo) koje glume neke svetice a u stvari liga sampiona u menjanju partnera za seks,a predstavljene kao model ponasanja.Dokle god se osoba bude posmatrala po tome sta je spolja,nema nikakvog napretka u odnosima medju ljudima.Ovo nije samo vezano za tetovaze nego za vecinu stvari koja se ne uklapaju u ono sto bi po sistemu trebali da budemo.Pozdrav od tetoviranog muza i zene....

p.s. Da nema tih porno glumica,vecina ne bi znala nista sem misionarske poze...

Hladan

pre 10 godina

za tetovazu ne znam, ali za ZENE SA CRVENOM KOSOM sam siguran koliko i ovaj umetnik "redhead - brus sprinstin"

"It takes a red-headed woman to get a dirty job done."

mislim da je slicno sa tetoviranim "lavicama" ;)


Draga istetovirana devojko, pogledaj koliko + ima ispod pa ces videti da li si ti ili MI u pravu

Ana

pre 10 godina

Ja imam tetovazu i doktorirala sam komunikologiju... Sa druge strane kazu da sam prepotentna i da mi je veoma tesko prici. Zato, ovom prilikom zelim da pozdravim sve vas koje "zuljaju" predrasude. Probajte da ljude zaista upoznate, a ne samo povrsno da sudite, jer vama ce se obiti o glavu...

seljadin

pre 10 godina

mene tetovaze asociraju na hepatitis B, C, Hiv i ko zna sta sve ne, to je znak da osoba ne haje za higijenu, jer da joj je bitna higijena, ne bi rizikovala sa kojekakvim tetovazama

bzb

pre 10 godina

nazalost danas su precesta pojava na zenskim telima,a sve zbog nekog slepog sledovanja "trendova",pa se cesto uz tattoo urade usne,grudi,i onda iz boje u boju kose sve dok se ne nadje to neko "jaa" a ono poodavno izgubljeno.. Malo je dama,retko zene umeju sebe da nose kakve god da su...

bm

pre 10 godina

Prosto ne mogu da verujem da imate takav stav. Nije ni cudo sto svet misli da smo crna rupa.
A vi sto bi ste spavali sa istetoviranom devojkom a ne bi je vodili kuci ili kod drugara, vas prosto treba da bude sramota.

Tatomir

pre 10 godina

Nije što sam istetoviran pa branim svoje... Ali sam zapanjen koliko pajsera ima oko mene... Plitkoumnih, ograničenih pajsera...
Hvala Bogu, niste u većini :)

jwgan

pre 10 godina

Ja sam udata, muzu ne smeta i ako nije ljubitelj tetovaza. Fakultetski sam obrazovana, imam decu. Tetovaze su na mestima da mogu garderobom da prekrijem i ako se ne trudim to da uradim. Nisam iskompleksirana niti mi je to nacin da privucem paznju. Mislim da brkate neke stvari i da ne mozete da prihvatite da je nekom to zaista lepo i da to voli. Ponavljam za mene je to umetnost. Moje prijateljice su u vecini istetovirane i te tetovaze imaju neko znacenje. Bez predrasuda budite!

12345

pre 10 godina

Не знам за вас,мене девојка са тетоважом једино "позива на секс"-тј.узбуди ме зато што ми је то некако "забрањено воће" или ми бар тако изгледа да фура тај неки фазон(то видим по мом окружењу!)...Конкретно-да су то енергичније,ватреније,(али и промискутетније девојке-мора негде стећи искуство)па ми због тога кул у некој варијантици...МЕЂУТИМ,НИКАДА ми није пало на памет да будем у некој озбиљнијој варијанти,шта више-чак ми делује одбојно...Ви сад пишите шта хоћете,али тако је то код мене!

mozak

pre 10 godina

interesantno za jedan odredjeni period,al u globalu,na duze,po malo detinjasto.da je lepo i dobro,radjali bi se sa tetovazama,nebi se bockali kasnije

Pera Detlić

pre 10 godina

Tetovaže su odvratne, ali korisne. Kada vidim tetovažu odmah znam da toj devojci ne treba da prilazim. Ranije, dok se nisu tetovirale, je čoveku trebalo više vremena da ustanovi da im nešto fali. Sada vidiš tetovažu i samo prođeš dalje.

Milos

pre 10 godina

Tetovaža na zeni ostavlja utisak hrabrosti, slobode i otvorenosti uma, naravno da ih to cini privlačnijim. E sad, nisu samo zene sa tetovazama ovakve, ima ih dovoljno i bez toga, ali je to samo plus, bar za mene.

A vidim da ovde preovlađuju neki zatucani i uskogrudi “tradicionalisti “, taman posla da zena uradi nesto sto vi ne odobravate...

Petar

pre 10 godina

Tetovirana žena je već prešla neku "granicu" i uglavnom slična pravila važe kao i za tetoviranog muškarca. Evo, baš razmišljam o mojim poznanicima. Izdvajam one tetovirane, nisu baš društvo kojem težim, ne zbog tetovaža nego zbog ličnosti, tetovaže su samo jedna od manifestacija njihovog karaktera. Ranije su se tetovirali, mornari i robijaši, danas se ta granica podigla malo više.

crazy processor

pre 10 godina

Ne znam kako funkcionise kod zene, ali kod muskaraca je in imati tetovazu ako ste fudbaler, evo navedite mi jednog dobrog i konstantnog fudbalera sa tetovazom? Necu zalaziti u dublju psihu, dao sam za primer fudbalere. Ali razmislite;)

devojka

pre 10 godina

Na curama mi je to odvratno,samo zamisljam sebe (kada bih je imala) pred detetom na plazi za 10god.... mislim uzaaaassss!!! A na muskarcu zavisi kako na kojem,negde su mi ok,ali retko gde.

Pera

pre 10 godina

Tetovaze su mi vulgarne na zeni. Muskarci su druga prica. Zasto neznam. Verovatno bi neka sredovecna majka htela da pokaze kako je jos mlada i komplikovana pa stavlja tetovaze da drugarice i muskarci pomisle kako je prava ribetina. Sve se svodi da se na drugi nacin ne mozes iskazati. Doktorke, inzenjerke, umetnice, druge ribe i ribetine tetovirane da shvate da je to glupo ! Kao i silikonska usta koja samo asociraju na jedno.

Pavle

pre 10 godina

Pre cu prici devojci bez tetovaze nego tetoviranoj. Mozda su stvarno takvi kao ja u manjini, a mozda je istrazivanje pogresno, ko zna...

Тетоваже и пирсинг

pre 10 godina

Мене многооо "ложе" девојке са тетоважама, нарочито са привременим, јер су јачих боја и сликовитије.

Истина је да бих таквој девојци лакше пришао. Да разјасним: таква девојка ми оставља утисак да је отворена и расположенија за комуникацију и однос било какве врсте (вербални, физички, разговор, зезање,...), никако да је јевтина. Ако изгледа јевтино, то је због других ствари.

imenjak

pre 10 godina

kao muskarcu, kljucno mi je u vezi sa tatoo-om na zeni gde se nalazi,koji je motiv u pitanju, koliki je tatoo po povrsini, koliko je kvalitetno uradjen...bitno je da ne zigose,sto je cesto slucaj, nego da ulepsava ili bar ne naruzuje.i naravno, uvek je bitno da li zena ume da ga nosi. tatoo je uvek ekstravertuje, to je tacno, pa je pitanje za nju kako da u nuzno prisnijem kontaktu sa potencijalnim partnerom odrzi distancu. sam nemam tatoo,nisam atletski gradjen, a mesta na kojima bih zeleo da se tetoviram upravo to zahtevaju.dakle,dame, socijalni zivot ce vam biti intenzivniji(evo ja cu da vam se prikacim na plazi ako mi se nosilja tatoo-a i tatoo svidi:)), ali izracunajte da li s tim mozete da izadjete na kraj.

12345

pre 10 godina

П.С.Заборавио сам још нешто-ове ситне тетоваже на рукама,на врату,итд,итд СУ МИ СМЕШНЕ!Можда су некад биле у моди,али сада су преплавиле...Изгледају ми детињасто!Мој савет,гледајући на неке дуже стазе:Девојке,немојте радити тетоваже!

jwgan

pre 10 godina

Ima veze sa tim sto kazete da smo nizeg staleza i neobrazovane, pa vam kazemo da tetovaze nemaju veze sa tim. Ana i ja imamo dr ispred imena ne treba mi na celu, a na telu imam nesto sto mi znaci napisano zauvek kao i ovo dr sto niko ne moze da skine. Bezobrazna, a neobrazovana ~ to vec nije za pohvalu. Radi na sebi. Pozdrav za Anu istmisljenicu.

trifun

pre 10 godina

kljucni podatak, stavili su im privremenu "tramp-stamp" tetovazu, iznad zadnjice, koja je sleng za promiskuitetne devojke. tako da rezulatti nisu validni.

zbing

pre 10 godina

Licno ne vidim ama bas nista privlacno u tetovazama, naprotiv - smatram da te infantilne skrabotine ruze kozu i da se radi o jednom primitivnom nacinu izrazavanja gde se okolini salju nekakve poruke koje u velikom broju slucajeva ne razumeju ni oni koji ih nose - a koji svakako poseduju odredjenu sklonost ka egzibicionizmu, samo je pitanje u kojoj meri i koliko vulgarno.

nepismena a bezobrazna

pre 10 godina

Vi što se hvalite diplomama i doktoratima-koje to veze ima sa tetovažama? Ako već želite da se hvalite,istetovirajte na čelima dr mr pr dipl ing i slično

vlada

pre 10 godina

pa da, tetovirane žene su lake, tetovirani muškrci robijaši, narkomani... boze me sačuvaj i moju porodicu od ovih, ograničenih ko tacna za kafu ljudi! svašta bi napisao, ali je svaki komentar suvišan... srbijo, zemljo predrasuda i ograničenja, nije ni čudo što smo tu gde jesmo!!!
pozdrav svim normalnim ljudima:-)

verterdegete

pre 10 godina

Sve je to fino, al trebalo je paralelno da se uradi i anketa da se vidi koliko bi muskaraca ozenilo zenu s tetovazama. Tek tada bi tuzna zivotna istina pokazala svoje pravo lice. ;)

Mogla sam da budem laka, al' sam ipak postena

pre 10 godina

Ajme, ne mogu da verujem kakvih sve (ogranicenih) komentara ovde ima. Ljudi se, valjda, procenjuju na osnovu karaktera, znanja, sposobnosti i izgleda (kada biramo partnere), a ne na osnovu toga da li imaju tetovazu ili ne. One nekom stoje, a nekom ne i vidljivo je ko je to uradio jer se poveo za trendom, a ko zato sto mu se zaista svidja taj vid ukrasavanja tela i svoju tetovazu ume da nosi. Za mene je sasvim nebitno da li ih muskarac ima ili ne, suvise povrsno mi je procenjivanje osobe samo na osnovu tog jednog detalja, a kao devojka koja je odustala od tetoviranja iz ciste lenjosti, imala sam srece - mogla sam da budem etiketirana kao davaca i onda me niko u zaostaloj zemlji Srbiji ne bi upoznao s roditeljima i drustvom.:-)

Mića Mićoni

pre 10 godina

Bio sam sa jednom devojkom, mlada, zgodna, simpaticna... Kad sam krenuo da je ljubim po vratu, polako se spustajuci nize, spazio sam tetovazu malo iznad grudi. Videla je da sam napravio zacudjujucu facu i bio je stid da mi kaze sta pise. Rek'o da nije mozda ime nekog bivseg momka? Jeste, kaze! Mislio sam u sebi sta joj je ovo trebalo da skrnavi tako lepo telo. Po meni ovako nesto deluje vrlo asocijalno, sto se na kraju i ispostavilo da nije puno odmakla od tog staleza.

nela

pre 10 godina

@Ana - e ovo je fantasticno! dr komunikologije a deluje prepotentno i nepristupacno? pa sta ste naucili na studijama,kako ne komunicirati? jer komunikacija nije samo verbalna...stvarno fenomen! jos nesto-kad nema sustine i dubine tu je arogancija (prepotencija) da prividno popuni prazninu...

lilu

pre 10 godina

Ja sam uradila jednu simboličnu kad sam imala 18,ali shvatila sam da nisam taj tip i sad mi je žao..,mada vidim da mom mužu ne smeta,a deca me pitaju šta je to,haha i zašto ja imam a tata nema.
Ne doživljavam to kao nešto tragično,ali totalno bezveze da.
Ne znam kako tetovaža može biti ukras telu kad nema ničeg lepšeg,mekšeg i prijatnijeg od same ljudske kože...

Helena

pre 10 godina

Jao, kakvi komentari, a najjaci mi je onaj "ako zenska ima tetovazu, znaci i da je tattoo majstor radio jos nesto na njoj". Moj majstor je divan covek, ozenjen, sa svoje dece, super se slazemo, jedino sta je on na meni radio su dve tetovaze. Jedna tetovaza mi je posvecena ljubavi prema muzici, a druga prema zivotinjama. Ja volim umetnicke tetovaze, nisam promiskuitetna, srecno sam udata, a moj muz voli moje slicice, kaze da su sexy. Ljudi koji sude o drugima na osnovu jednog ovlas bacenog pogleda me ne zanimaju. To mi je podjednako primitivno kao one varijante: Vidi ga, ima dugu kosu, mora biti da se drogira, i sl.

sve što je ovako, može da bude i onako

pre 10 godina

U staroj grčkoj su smatrali da je telo svetinja, i zbog toga je tetovaža bila kazna. Tetoviranje je bio znak da je neko nešto gadno zgrešio i tetovažom je bio obeležen (kažnjen) do kraja života.

U japanu smatraju da je telo svetinja, i zbog toga se telo tetoviralo. Što se više istetoviraš to znači da više ukrašavaš i slaviš svoje telo. Vrhunsko privatanje svetinje tela znači tetoviranje celog tela.

može više da ti se sviđa grčka ili japan, ali različitosti se prihvataju onakve kakve jesu.

dejan

pre 10 godina

Secam se pre par godina kada sam lezao u bolnici. Svako od nas je cekao neku operaciju, i svako je dozivljavao na drugaciji nacin. Bilo je onih koji su bili nasmejani do pred sam pocetak, uglavnom, komplikovanih operacija. Ono sto sam zapazio, najvece kukavice su bili "zestoci" momci koji su glumili neke zesce likove, sa dosta tetovaza po telu. Jedan je cak zaplakao pred sam odlazak pod noz, a taj je bio istetoviran po celom telu. Nisam ljubitelj tetovaza niti pirsinga bilo kakve vrste, i mogu da razumem nesto diskretno kada se uradi, ali ne razumem neke stripove po telu i slicne gluposti. Ti sto preteruju sa tetovazama i pirsinzima, obicno time zele sebe da istaknu, jel, uglavnom, drugih atributa nemaju.

Milka

pre 10 godina

Odgovor na stalno pitanje - a sto kad ostariš? Što? Ništa. Nosit cu to s ponosom i zato cu i tetovirati simbol koji ce mi se uklapati u ženstveni stil. A i kao 60godisnja gospođa sigurno necu nositi tank topove i ionako cu biti izborana, jos ce ta tetovaza biti i najzanimljiviji dio na mojoj kozi. No za one labilnije koji se nece s tim moci nositi - laser je napredovao, a do tad ce sigurno i puno vise napredovati, pa ce se tetovaza moci odlicno skinuti u par tretmana. + volim tetovaze na deckima, pogotovo ako kombiniraju te tetovaze sa malo ozbiljnijim stilom. Tetovaža nije vise samo za punkere i bajkere nego za sve koji je znaju nositi, a ljudi koji ih komentiraju se samo sramote jer predrasude na takvoj razini su out i blamiraju osobu koja ih izražava. Sretno s teoviranjem!

Hrvat

pre 10 godina

Tetovaža je u skandinavskoj kulturi bila svetinja, tetovirali su se vikinzi i njihove žene kako bi što više slicili bogovima i bili otporniji. Zapravo istraživanja su i pokazala da tetovaža jača imunitet. Tetovaža je bila popularna u aristokratskom drustvu, pogotovo engleskoj obitelji, elitama. Njezina popularnost je pala 50tih kada su je preuzeli kriminalci. Danas je tetovaža nešto sasvim normalno. Osim kod nas na seljačkom Balkanu gdje ljudi znaju samo mrziti Ja volim i tetovirane no i ne tetovirane...tetovaža je tu, dobro, niti mi ne smeta da je tu niti mi ne smeta da nije. Who cares. A kad ce biti stara bit ce ionako stara i moja. Ljudi koji mrze tetovaze imaju vjerovatno nekih problema u psihi i ljubomorni na sve što ne slici njima, pa je takvo ponasanje dobar indikator da se maknem od takvih.

Super zena

pre 10 godina

Tetovaze, kao obelezja nekad su nosili zatvorenici i prostitutke. Danas, se ta pojava prosirila i postala uobicajena medju ljudima i van tih granica. Smatram da ukrasavanje tela na taj nacin moze biti umetnost, ali samo ako imas energiju koja dolazi iznutra, pa znas da nosis tetovazu, koja ima znacenje koje je prvenstveno tebi vazno. Nazalost, u poslednje vreme je to hit, koji izmedju ostalog, slede emotivno i psihicki nestabilne klinke, koje to rade zato sto je to u modi, jer mucenice moraju nekako da privuku paznju. Odatle potice i to misljenje da su cure sa tetovazma "lakse". I tetovazu treba znati nositi. Prava zenska i tip su to sto jesu, i sa dzakom na sebi. Treba imati sirinu uma, da razvijas ono duhovno u sebi, pa tetovaza ne moze da dodje u negativan kontekst i unapred odredi ponasanje osobe.

Milka

pre 10 godina

Danas je 2013ta, ja mislim da upravo ljudi koji imaju tetovaže imaju i diplome, obrazovaniji su, samosvijesniji, orginalniji cak bi rekla da sva ekipa koju sam upoznala s tetovažom bila je zanimljivija, intelignetnije se nosila i komunicirala, vecinom su to ljudi koji su s akademskih zajednica i imaju svoj stil i nisu optereceni nekim normama a s druge strane nisu ni licemjerni kako to obicno i biva u našem društvu...treba i obratiti paznju na motiv koji predstavlja tetovaža. Moja prijateljica je doktorica i ima tetovirane noge, leđa i rame. Moj prijatelj je profesor i ima tetovažu preko leđa i na manju ruci. Također sam primjetila da ljudi koji imaju tetovažu više pažnje posvecuju zdravoj prehrani, kvalitetno zive, citaju, uce, vecinom idu u teretanu, bave se sportom i ta tetovaža je vecinom samo lijep ukras na njihovim lijepim tjelima. Ja nemam tetovazu no planiram staviti na ruku jer mi to na zenama predivno izgleda, pogotovo kada je u pitanju neki cvijet ili neki ženstveni simbol. Cekala sam da diplomiram i zaokruzit cu jedan svoj zivotni period s tetovazom, a diploma je tu dakle...zaposlit ce me zbog nje. Ne volim kineske znakove, triblove i neke bezvezne datume, no tko voli nek izvoli. Dosta sam putovala ponajviše po Skandinaviji i Njemačkoj i tamo je tetovaža normalna stvar, no ljudi tetoviraju kompleksne i art tetovaže koje se odlicno uklapaju na vecernje haljine i odjela, a ne slova i nekakve znakove kao kod nas.

proxima centauri

pre 10 godina

Prvo da vam ispricam dogodovstinu.
Jednom prilikom sam nasla slicicu u zvakacoj gumi svog sina ( znate one sto se preslikavaju na kozu), koja mi je bila "slatka", neki medvedic ili cvetic, vise se ne sacam, i posto je bilo letnje vreme i nosili se kratki rukavi, zalepila sam je na nadlakticu i otisla na posao. Bilo je to mozda 1985. U birou nas je bilo desetak. Naravno da su me "izvizdali" i dosta smo se salili oko toga ( biroi su inace vesela mesta ) i sve bi se zavrsilo na tome, da me neocekivano nije pozvao direktor da donesem nekakvu kartu i predstavim investitoru koncept resnja i dokle se stiglo sa poslom. Onako uzurbana, potpuno sam zaboravila na slicicu, pojavila se u sali za sastanke i sve cega se secam je, da ni direktor, ni investitor nisu mogli da se skoncentrisu na ono sto govorim , zabezeknuto zureci u moju "tetovazu". Junacki sam izdrzala, bila sam mlada, samouverena i imala celicnu koncentraciju, ali zamislite blamazu.
A sad ozbiljno.
Nikada nisam nosila ni majcu sa natpisom kojim se na bilo koji nacin deklarisem, pa mi je tesko i da zamislim da je neko spreman da takvu deklaraciju napravi u vidu trajnog natpisa na svojoj kozi. Ma koliko crtez bio lep i “umetnicki”, on ipak nesto simbolise, pa je samim tim i deklaracija.
U svakom slucaju apelovala bih na sve, da urade tetovazu tek posto prodju i “magarece” i godine “buntovni{tva bez razloga”, a to znaci ne pre dvadest pete.

Ana

pre 10 godina

@Nela Ljudi kazu da tako izgledam, a ne da sam takva. Bilo bi bolje da sude na osnovu nekih cinjenica, evo, recimo, ti ne upotrebljavas zareze, a ni velika slova ne stavljas, dakle nepismena si, sto znaci da ne ulazes dovoljno u sebe. Samo primer.

popu pop, bobu bob

pre 10 godina

Dokle god se osoba bude posmatrala po tome sta je spolja,nema nikakvog napretka u odnosima medju ljudima. (Mystic, 25. maj 2013 07:52)

Ne, ove se osobe posmatraju po tome sta su *htele* da budu spolja, one su te koje pokazuju.