Revolt
pre 10 godina
Nista bez bar cetiri, pet pojacanja (golman, desni bek, centarhalf i jos jedan stranac iskusni zadnji vezni i ofanzivni vezni tipa Zuke i Moreire)
- to je bar jasno!
Sreda, 22.05.2013.
21:49
Izvor: B92
pre 10 godina
Nista bez bar cetiri, pet pojacanja (golman, desni bek, centarhalf i jos jedan stranac iskusni zadnji vezni i ofanzivni vezni tipa Zuke i Moreire)
- to je bar jasno!
pre 10 godina
PARTIZAN ima mnogo prepreka za ulazak u ligu sampiona, a zvezda ima samo jednu prepreku... a to je PARTIZAN !
pre 10 godina
@(Behind Enemy Lines, 24. maj 2013 01:14)
Decko taj Partizan se nosio sa Realom,Marsejem,Arsenalom,... Nije primao 5 golova po mecu i trebalo mu dva ciklusa u LS da postigne bedni gol(koji vam je inace vas imenjak iz kijeva pustio,da ne placete).Partizan je na putu ka LS izbacivao Anderleht i Njukasl.Dok su Dinamu najvece prepreke bile Sertif i Maribor,inace da su bili neki jaci klubovi ne bi ni videli iste.Preduhitricu te sa Shamrokom,jer ce ga covek tvoje inteligencije sigurno pomenuti u sledecem komentaru,kiksevi se desavaju!Tako da leci komplekse na indexu...
pre 10 godina
Partizan je od posljednjih 25 europskih utakmica u skupinama čak 23 izgubio a Srbi sanjaju nekakvu ligu prvaka! Stvarno ste smješni, Dinamo se obrukao u ligi prvaka ali Partizan ima još gore rezultate u drugorazrednom natjecanju popu europske lige što je 3 puta veća bruka!
(Behind Enemy Lines, 24. maj 2013 01:14)
Dinamo ZG je zvanicno najgori tim koji je ucestvovao u Ligi Sampiona.
pre 10 godina
Partizan je od posljednjih 25 europskih utakmica u skupinama čak 23 izgubio a Srbi sanjaju nekakvu ligu prvaka! Stvarno ste smješni, Dinamo se obrukao u ligi prvaka ali Partizan ima još gore rezultate u drugorazrednom natjecanju popu europske lige što je 3 puta veća bruka!
(Behind Enemy Lines, 24. maj 2013 01:14)
Pogresna ti je statistika, od poslednjih 25 ligaskih izgubio je 17 puta, ali iskreno ne zna se ko je gori partizan ili dinamo, ali ako ocemo najbolji nastupi nekog kluba sa ex yu prostora posle raspada su svakako partizanovi 2003 sa realom portom i marsejom kao i dolazak do osmine finala kupa uefa. Poslednjih desetak godina dinamo pruza bolje rezultate ali to je sve jadno i bedno, dok se ne oteraju lopovi vama i nama iz uprava nece biti nekog napretka. Slazem se da je smesno sto se ovde ljudi loze o ligi sampiona kada i da se udje u nju delovacemo kao neki amateri.
pre 10 godina
Partizan je od posljednjih 25 europskih utakmica u skupinama čak 23 izgubio a Srbi sanjaju nekakvu ligu prvaka! Stvarno ste smješni, Dinamo se obrukao u ligi prvaka ali Partizan ima još gore rezultate u drugorazrednom natjecanju popu europske lige što je 3 puta veća bruka!
pre 10 godina
Evo i ja gledam malo drugacije.
Da, liga sampiona je definitivno dosta bolje od Liga Evrope, pre svega zbog finansijskog momenta + bodovi za nasu ligu a i sam Partizan, a da su se po kvalitetu Liga Evrope i Liga Sampiona puno priblizile, sto dokazuje i cinjenica da je Partizan bio u grupi sa Interom, Rubinom i Nefcijem. Ok, nefci jedino nije klub za LS ali definitivno Liga Evrope ima kvalitet, tako da pustite price da je bolje da igramo Ligu Evrope od LS, to je glupo, jer ako mozemo da igramo LS zasto da ne? To je 15M u startu.
Dalje ... Ok imamo odlicnu skolu fudbala? Imamo.
Pa dobro, prodajte sad SVE i za 3god u LS da budemo standardni tim tamo, i to je ok. Ja bih pristao na to odmah, ali znamo da se to nece dogoditi jer Djura mora da se vadi iz dugova jer njegova Zekstra duguje puno para i Partizan mu je slamka spasa, uostalom cega ga i utaja poreza ... zato nam maze oci svima i pokusava da sacuva svoju fotelju. Toliko smo pljuvali Zeku i Bjeku a sada tek vidimo sta su oni znacili za klub.
Mozda se nece neko sloziti samnom, ali nista mi od ovoga sad ne bi imali da nam oni nisu napravili "Zemunelo" i da nemamo takav sistem rada (iste formacije imaju Teleoptik i Partizan radi lakse adaptacije + je jako bitno sto je Teleoptik u prvoj ligi) istu sudbinu bi delili sa Zvezdom, jer toliko dobrih igraca nasa liga ne proizvodi da bi podmirila i CZ i P., pa smo primorani da trazimo igrace u inostranstvu a skupi, dokazani igraci iz jakih liga su skupi.
pre 10 godina
Mislim da nije u redu da proglasite Partizan ucesnikom kvalifikacija pre nego sto matematicki osvoji titulu.Da li vi to znate da Partizan 100% nece izgubiti od Spartaka u nedelju a da Zvezda nece pobediti u Novom Sadu?Sacekajte jos poslednje kolo, jos taj jedan eventualni bod, pa onda pisite tako, ovo nije korektno.
(Toasty, 23. maj 2013 17:26)
Legendo, bolji si matematicar nego Sa Pintu trener :D
pre 10 godina
NE VERUJEM U CUDA, ALI VERUJEM U PARTIZAN!
pre 10 godina
Partizan a i bilo koji klub u Srbiji nece moci postic rezultate dok ne bude imao publiku koja to moze da plati. Kad bi sakupio 5 miliona evra od ulaznica odmah bi imao sponzora od 3 miliona i ne bih morao prodavat igrace kao do sada. Zamislite tim ovaj sa Ljajicem Nastasicem Savicem ali to mora da se plati a za jedan ili dva eura mozemo da gledamo samo ovo.
pre 10 godina
Bolje ne igrati ligu sampiona nego je igrati kao Zagrebacki Dinamo,biti kanta za nabijanje svaki put i ne osvojiti jednog jedinog boda(nikada).Plasim se i ja da ce Partizan da rasproda sve sto se prodati moze pa ce onako osakaceni(kao sto su to bili protiv Dinama) kada je Isailovic(covjek koji je grijao klupu Ciricu,CAkaru i ostalima) morao preko noci da postane glavni igrac,pa je sa "talenovanim" Predragom PAzinom bio okosnica tima.Znaci,ili sacuvati ovaj tim(ipak duze zajedno igraju) ili dovesti nova pojacanja.
pre 10 godina
Kako kojim putem?Pa ili Ibarskom pa preko Zlatibora do CG primorja,ili preko Nisa do Makedonije i onda u Grcku,kupanjac i kraj evro snova.
Nema drugih puteva,to vazi za sve nase klubove,ne samo za Partizan.
pre 10 godina
Nema lakog puta za ovaj tim
pre 10 godina
Svake godine u ovo vrijeme pisete da zelite izvuci Dinamo Zg, a onda u septembru pisete "gde su oni a gde smo mi". Uvijek ista prica moji Partizani...
(Zagreb, 23. maj 2013 15:52)
pa sto vec jednom ne pristante na tu regionalnu ligu pa da vidite gde su Partizani, nego se uporno pro*eravate preko Interneta i krijete kao misevi iza onog vaseg Mamica i gradskih para?!
pre 10 godina
Ja malo drugacije gledam na stvari! Ogromna je korist igrati u Ligi sampiona, pa makar te ,kako kazete, i "napucavali". Stices super iskustva, igraci postaju zreli kao fajteri,bolji igraci. Uz to, nije bas da ne moze i koji bod da se otkine a da ne govorimo o finansijskom dobitku sto je kljucno za buducnost kluba! Nasi klubovi vec nakon prvenstva odmah rasprodaju najbolje, umesto da ih sacuvaju makar do zime, pojacaju cak ekipu za evropsko takmicenje. Uzmimo Jagodinu za primer,oni se hvale da imaju "mnogo ponuda..."Pa neka im od Stojanovic, Monir i jos trojica momaka , opet ce ispasti od naturscika iz Gruzije! To je sramota. Svedoci smo prosipanja lazi i zamajavanja oci navijacima da ce samo bolji zameniti one koji dolaze! Nije nego.. Ko ce to zameniti ovu dvojicu (njih i nekako) ali ko ce zameniti Markeca i Mitra u Paartizanu? nema sansi. Moze partizan dovesti pristojnije i talentovanije momke od onih koje bi Jagodina mogla , ali treba uigrati ekipu,i tu je vec problem. Ako PFC proda samo ovu dvojicu (daj boze!) i ode mu jos nekolicina slobodnjaka za kojima necemo zaliti, vec smo za 20-30 % slabiji nego sada! Partizanu treba jedan jednogodisnji budzet kao bi prekinuo tak uzasni zacarni krug moranja prodavanja najboljih. Ako sada ne bi morali prodati najbolje, vec bi samo pojacali ekipu zsa dva-tri nova igraca, za godinu dana bi imali tim zreo za Ligu sampiona! Videli ste sta znace iskusni, makar i prosecni igraci na primeru AEL-a i ostalih kiparskih i grckih klubova!
pre 10 godina
Mislim da nije u redu da proglasite Partizan ucesnikom kvalifikacija pre nego sto matematicki osvoji titulu.Da li vi to znate da Partizan 100% nece izgubiti od Spartaka u nedelju a da Zvezda nece pobediti u Novom Sadu?Sacekajte jos poslednje kolo, jos taj jedan eventualni bod, pa onda pisite tako, ovo nije korektno.
(Toasty, 23. maj 2013 17:26)
Koji bod decko, 8 bodova je razlika. Sve i da smo mi pobedili Slobodu, titula bi matematicki vec bila njihova. Ja bih voleo da Partizan stigne do Lige Sampiona i Zvezda Lige Evrope, ali uprave i skauti bi trebali cudo da naprave kako bi se to desilo.
pre 10 godina
Mislim da nije u redu da proglasite Partizan ucesnikom kvalifikacija pre nego sto matematicki osvoji titulu.Da li vi to znate da Partizan 100% nece izgubiti od Spartaka u nedelju a da Zvezda nece pobediti u Novom Sadu?Sacekajte jos poslednje kolo, jos taj jedan eventualni bod, pa onda pisite tako, ovo nije korektno.
pre 10 godina
Svake godine u ovo vrijeme pisete da zelite izvuci Dinamo Zg, a onda u septembru pisete "gde su oni a gde smo mi". Uvijek ista prica moji Partizani...
pre 10 godina
Samo da nas posluzi sreca u trecem kolu kvalifikacija, da bar obezbedimo evropsko takmicenje i nesto novca. Nerealno je da prodjemo poslednje, cetvrto kolo. Nama prelazni rokovi sluze da se oslabimo, a ne pojacamo. Kada bi nas kupio neki ludi seik... ne treba nikoga da nam dovede, samo neka nam sacuva ove nase igrace. Volim Partizan!
pre 10 godina
Imacemo tim kao i prosle godine, dakle Liga Evrope, ako bude srece. Bojim se da cemo opet da strepimo pred "silama" svetskog fudbala.
pre 10 godina
Igor ,u dinamu igraju 3-4 reprezentativca 4.zemlje svijeta....ne vidim po kojoj logici bi partizan proso ...ustvari jedino ako ne izgube u zg sta je vrlo tesko..
pre 10 godina
Dinamo je za klasu bolji od ovakvog partizan,,prije 3 godine je partizan bio space shutlle za ondasnji dinamo
pre 10 godina
Pošto zvezda ne može već skoro celu deceniju da osvoji titulu ona automacki izbegava stazu prvaka do LŠ i upada u stazu SILNIH ali samo kao predjelo. :-P Zato je i nema u ovoj šemi.
pre 10 godina
Najveca Partizanova prepereka do LS su sami oni koji su mu obezbedili dominaciju!Kojim putem do LS?Ovo je put do samog dna naseg klupskog i reprezentativnog fudbala,posto je klika napravila da imamo samo jedan klub u drzavi.Visegodisnja dominacija nije donela nikakvu korist ni Partizanu ni ostalim klubovima.I dalje se krece od 2.kola kvalifikacija,kad se pukim slucajem na penale i udje u grupnu fazu,mozda se izvuce neki neresen rezultat,a kamoli da je stvoreno jos jedno mesto za drugoplasiranog u kvalifikacijama.A,znamo i kakva nam je reprezentacija.
pre 10 godina
Slika Jojića koji slavi pobedonosni gol u devedesetom minutu derbija protiv Zvezde je simbol svih Partizanovih trijumfa u poslednjih 20 sezona. Osvajanje 25. titule je istorijski preokret za koji su mnogi mislili da je naučna fantastika ali je postao realnost.
Bravo Jojiću!
pre 10 godina
Bas su simpaticni ovi momci sa istoka, navijaci Partizana...
pre 10 godina
A,na cemu Zvezda i Partizan baziraju svoj optimizam to samo oni znaju ! Pa,bilo koji klub iz 1 divizije engleske odrao bi ih kao Musa jarca ! Sa Pualjevicem,Mikicem,Panticem,Petkovicem,Miljkovicem vi hocete u evropu ! Ajte molim vas !
pre 10 godina
voleo bih jako da se gleda liga sampiona uzivo ali to moze samo ako predsednik i menadzeri i ostali koji sebe nazivaju nekim sportskim radnicima ne rasprodaju najbolje igrace uz raznorazna prazna i glupa obrazlozenja...takodje da bi se igrao fudbal na nivou lige sampiona treba dovesti par igraca pogotovu na gol i u odbranu...
pre 10 godina
Sa onima kojima se Zvezda sastaje u kvalifikaciji za Ligu Evrop se u Mancester za sve ove vase. Zevezda ispala od Bordoa u poslednjoj sekundi
Idiotska odluka Platinija da sirotinja ima povlascen status.Ili napravis ekipu za takmicenje ili ne.Ako moze jedam Kluz ili Bate borisov da igraju LS i to uspesno onda mogu i nasi.Partizan od 26 utakmica u Evropi samo tri neresene i prvi gol postignut pred kraj grupne faze
(Konstatacija, 23. maj 2013 09:54)
jooooooojic
pre 10 godina
Liga Evrope ce biti sasvim dovoljna a LS svakako nije predvidjena ne za Partizan vec ni za jedan klub jugoistocne Evrope cak ni bogati ruski klubovi tu nemaju sta veliko da traze. Za Partizan bi bilo daleko korisnije da prodje grupu u LE i doceka prolece u Evropi sto je vec uspevao nego da sluzi za napucavanje zapadnim klubovima u grupnoj fazi LS gde zavrsava takmicenje do novembra. Doduse Partizan u dva ucesca LS jeste gubio ali se nije brukao kao Dinamo Zagreb. Najveci klub jugoistocne Evrope rumunska Steaua odavno ne znaci nista u LS zasto bi Partizan nesto morao? Najbitnije je osvojiti sedmu uzastopnu titulu i ustoliciti se na poziciju najtrofejnijeg srpskog kluba koju sada delimo sa FK History channelom. Poslati ih zauvek u istoriju kojom se toliko bave i vole neka tamo i ostanu. Za uspehe u LS moramo sacekati druga vremena i ziveti u realnom svetu.
pre 10 godina
Proci cemo nekak drugo kolo,a vec za trece,tesko.Zadnje dve tri godine smo ispadali u trecem.Ako slucajno prodjemo trece kolo u cetrtom nema spasa.Mislim da je Lige Evrope najbolje resenje mada videlo se prosle godine da smo i za nju slabi.Ako nam Djurica rasproda igrace za mesec dana ni drugo kolo necemo proci a ni Ligu Evrope necemo videti.i onda opet ova nasa liga sto na livadi igraju utakmice.Nije mi jasno zasto nam je urodjena mazohisticka ljubav prema Partizanu i Zvezdi.Zato se ovo i desava.
pre 10 godina
(Srbin, 23. maj 2013 01:47)
Partizan nije mogao u 2 utakmice pobijediti Neftči koji je Dinamo riješo sa 3-1 i 1-0 u gostima. Treba li uopće Samrok spominjati? Ma u biti šta vam pričam, usporedite vrijednost momčad, usporedite broj sudjelovanja u LP (2-4 s time da je inamo prva dva puta bio mnogo uspješniji nego Partizan koji je zadnji nastup odradio s 0 bodova--isto kao Dinamo) i prisjetite se 5-0 na Maksimiru. Nema više dragog vođe da vam štima rezultat što je vidljivo u klupskom nogometu (Hajduk 1, Dinamo 4, Partizan 2, Zvezda 0 nastupa u lp) a da ne spominjem reprezentacije.
pre 10 godina
počinje sezona kada će zvezdaši da gledaju Partizan na tv-u i kada će ti veliki Srbi početi da navijaju da srpski klub izgubi,tj da ispadne :)
pre 10 godina
Najveca prepreka partizanovim igracima do lige sampiona ce biti kad cekaju u red da kupe kartu da gledaju utakmice :)
pre 10 godina
Dinamo - Real za balkanske klubove ? najveća glupost koju sam pročitao. Idtina je samo da ima više novaca. Igru i znanje nikakvo. To je klub koji uz svu lovu puca od Malmea 3 : 0 ajde malo realnosti. Pa Zvezda je prošle sezone barem namučila bourdeax, Dinamo je trebao ispasti već protiv Ludogoretsa, zato tiho tamo
pre 10 godina
Nije mi skroz jasno, a gde su Arsenal, Salke, Milan ? Zar nije da i oni idu u kvalifikacije ... ?
(pitanje, 23. maj 2013 10:21)
nemas pojma o stazi sampiona i stazi "slonova" gde ce oni sami sebe da izbacuju (u zavisnosti od nosilaca i nenosilaca....)
pre 10 godina
@Hrvoje
Prvo nemoj preuvelicavati...budzet Dinama nije 30 vec 20 miliona evra a Partizana 12 miliona evra.....zatim Suker moze samo da pozdravi Platinija i to u prolazu ako Platini ima vremena da se javi....a daj boze da vas dobijemo kao suparnika...bilo bi odlicno za nas skor jer je Dinamo apsolutni rekorder po broju primljenih golova ikada u LS...dakle bez najmanje 5 do 7 se ne vracate kuci....pozzz
pre 10 godina
Vidi neki priželjkuju Dinamo iz Zagreba, Dinamo ima budžet 30 000 000 eura, a Partizan. U Dinamu igrači zarađuju od 300 000 do 2 000 000 Eura godišnje.
Osim toga predsjednik HNS je Davor Šuker pa ako bude potrebno malo će Platini i pogurati, velik novac je u igri.
pre 10 godina
Veliki uspeh bila bi LE, da se ne lažemo. I ja bih voleo da je drugačije.
pre 10 godina
Treba puno jakih trening utakmica i odmah početi pripreme. Šteta koju je Vermezović napravio, zahteva duplo vreme za trening i amputaciju svih koji se ponašaju neozbiljno (Volkov, Šćepović,...) i ozbiljnih neznalica (Miljković, Pauljević,...). Dovesti golmana, beka, štopera i drugog napadača za tandem. I vežbati šut iz igre, zaboga!
pre 10 godina
Najveca prepreka Partizanu su Dragan Djuric,Upravni odbor i razni menadzeri.Prodace za mesec dana ove kvalitetnije u onda ce se pravdati kako imamo najmladji tim i da se sprema ekipa za neku buducnost koja tesko da dodje.Sindrom Sinise Mihajlovica.
pre 10 godina
Nije mi skroz jasno, a gde su Arsenal, Salke, Milan ? Zar nije da i oni idu u kvalifikacije ... ?
pre 10 godina
TOLE, 23. maj 2013 09:59) ja bih pre rekao da je taj Bari,razlika između vas i nas.
pre 10 godina
Ma,kakva osma pozicija u plej-ofu,ispadaju jos u drugom kolu kvalifikacija!
pre 10 godina
ruku na srce - nema lakog puta do lige sampiona, pogotovo nasim klubovima!
pre 10 godina
Od Hafnafjordura do Lige šampiona dugačak je put...
pre 10 godina
najveca prepreka je upravo djura! lozio sam se i lozio prethodnih godina ali nema od toga nista! prave atmosferu da je potrebno 10 do 12 miliona svake godine od prodaje igraca da se klub ne bi ugasio... prodaju pola tima svake godine i kazu klub je na nuli ma ajde bre... i hvale se sto smo uzeli 6.titulu za redom, sto je ogroman poduhvat a komsinica samo sto se nije ugasila. do jaja.
pre 10 godina
Kakva LŠ,kakvi bakrači,pa sa kojim igračima kad će sve da ih rasprodaju!Dok sastave tim,pa dok ga uigraju doći će kraj jesenjeg dela prvenstva!A tada će već igrači koji budu nešta vredeli odmah biti kaparisani i na kraju sezone biti prodati i tako opet ispočetka....
pre 10 godina
Daj Bože Ligu evrope i ja zadovoljan.
pre 10 godina
Drugo kolo - kraj, topovsko meso....
pre 10 godina
Nikada manje sanse nismo imali da se kvalifikujemo u LS realno... :-(
pre 10 godina
A SamroK !
pre 10 godina
Ulazimo u LE..
pre 10 godina
Evo čitam komentare i 90% Grobara kaže da su nam šanse ze LŠ minimalne, što je i realno. Da je kojim slučajem Zvezda dobila onaj derbi sada bi ovde čitao hiljadu komentara o Bariju i kako Zvezda 100% osvaja LŠ "sledeće sezone". U tome je razlika između vas i nas.
pre 10 godina
Sve je to ok, nego kad ce Djura da ode......
pre 10 godina
El Croata, dolazi i Vukojević, imat ćemo najjaču ekipu u zadnjih 5 godina, ali nema garancija za LP jer u ždrijebu je dosta nagaznih mina, a očekivano nismo nositelji u play offu, osim ako dva favorita ne otpadnu do play offa.
pre 10 godina
wayward son
Sa onima kojima se Zvezda sastaje u kvalifikaciji za Ligu Evrop se u Mancester za sve ove vase. Zevezda ispala od Bordoa u poslednjoj sekundi
Idiotska odluka Platinija da sirotinja ima povlascen status.Ili napravis ekipu za takmicenje ili ne.Ako moze jedam Kluz ili Bate borisov da igraju LS i to uspesno onda mogu i nasi.Partizan od 26 utakmica u Evropi samo tri neresene i prvi gol postignut pred kraj grupne faze
pre 10 godina
Partizan 06! Imam 6 titula! A zvezdana 0! I ove godine bez trofeja. Kakav je to mali klub ljudi!
pre 10 godina
necete vi vidjat LS ... mozda ste bolji od Zvezde ali to je slaba uteha jer je Zvezda 6 liga evropskih ekipa a vi ste mozda treca u najboljem slucaju...
pre 10 godina
Sanse da Partizan udje u Ligu Sampiona su jako male.Sanse da mi udjemo u Ligu Evrope su bicu optimista i reci pet posto.Razlog je to sto su oba kluba kako vreme prolazi sve slabija,a za nas je i pitanje da li cemo vise postojati...
pre 10 godina
el zvezda povlašćena i u kom krugu?
wayward son, 22. maj 2013 22:35)
Jeste. U krugu "Ide maca oko tebe"
pre 10 godina
Najveca prepreka je Djura da se ne lazemo ;)
pre 10 godina
Pogledajte samo snimak derbija i finala Kupa. Kvalitet fudbala na tim utakmicama je ispod nivoa igre vecine nabrojanih klubova. Spominjanje sampiona Jermenije, Gruzije, Serifa iz Moldavije ili Bate Borisova kod nas bi trebalo da izaziva opravdani strah. O Slovacima, Norvezanima, Cesima necu ni da razmisljam.
Partizan ako se uz malo srece i dobar zreb provuce do LE bice vise nego uspeh. Zvezda i Jagodina ce vec u avgustu moci da se posvete prvenstvu.
pre 10 godina
Krenite izvolte u jos jedno brukanje u evropi! Nas je fudbal truo kao letvice na staroj brvnari! Zenska nemacka ekipa bi nas pretrcala koliko smo brzi! Tu su pojedinci koji nesto vrede kao tim ni Zvezda ni Partizan ne vrede!
Nije to vise kao nekada pre, niti ce ikada biti dok ne shvatimo svi, i mi i zabari da se fudbal ne igra vise samo na "glavu" vec najvise na brzinu i kontru. Nadjite dva brza krila, dvojicu napadaca, jednog omanjeg (stil markovic) jednom krupnijeg (stil mudrinski) pa 4-1-3-2 da se nauci!
pre 10 godina
Budite navijači Partizana, a ne kritičari. Pa nečemo mi dugo biti Barcelona pa da od nas drugi strepe. Treba uvek biti uz voljeni klub i biti srećan ako bude u dobrom (evropskom) društvu!
pre 10 godina
ovi iz Partizana sto bi voljeli da dobiju Dinamo su ludjaci,Fernandes iz Leverkusena vec dosao u Dinamo,Dolaze jos Mucha iz Evertona legendarni golman Slovacke,Pranjic i Schildenfeld te Eduardo iz Schaktara, vrlo blizu je dolazak Marca Rubena iz Dinama Kiev,do prije 2 godine bio u Vilarealu,zato se bolje pokrijte usima da ne bi bio playback iz 1998 i petarda,Dinamo je za klubove na Balkanu real samo da znate
pre 10 godina
Dzaba kalkulacije kad ce opet doci neki Samrok i poniziti nas!
pre 10 godina
Sve su prilike da je ovo "nemoguća misija" za Partizan!
pre 10 godina
Partizan moze da prodje prvi krug,jedino ako proda sve domace"igrace"(nemoguce,kome?)i kupi ceo tim stranaca(makar bili ribari i konobari).
pre 10 godina
sta bih dao da partizan udje u ligu sampiona! em bi popravljali gol razliku na njima em bi izgubili koncetraciju na domace prvenastvo..jos da zvezdu ugase zbog dugovanja i eto pravak drzave van bg!!! al bi to bilo lepo :))))
pre 10 godina
Politika nasih klubova je da na kraju sezone uvaljaju sve sto se uvaljati moze... evo ja vam kazem da nemamo ni 1% sanse da gledamo Partkizan u ligi sampiona... to je prosto nemoguca misija sa ovim timom! a kamoli jos kad odu ovi klinci sto makar malo vrede... doce neke polutace osrednjih godina cisto da igraju ligu sledece sezone... sve u svemu bio bih i presrecan da gledam nas klub u ligi evrope i to bi bio nas maximum u ovom trenutku dokle god je ovakva politika nasih klubova tesko da ce Partizan ili CZ u ligu sampiona.
pre 10 godina
da samo ima neke vizije,gde bi nam kraj bio!
Da je bilo mozga,pa da za partizan igraju sada samo '92,i mladji,to bi bilo vrh! Zamislite-Markovic,Mitrovic,Ninkovic,pa Luka Stojanovic(kapiten te generacije),pa Aksentijevic,Nastasic,Jojic... Eventualno '91-Ljajic + Ostojic,i Scepovic Marko(koliko god ga osporavali,decko zbog glave ni deo potencijala pokazao nije,pitanje je da li ce uopste).
Ali,niti ima ko mozga u upravi Partizana,niti vizije,pa cemo najverovatnije biti osudjeni na polovnjake u timu i sledece sezone.
Od ovih gore pobrojanih,u partizanu ce MOZDA ostati Jojic,Ninkovic i Mitrovic. Sale Kapiten,sa 36 godina. Plus Ostojic,Brasanac,Kojic,Luka.
I neophodna pojacanja. Levi,desni bek,jos jedan stoper,koji bi morao biti proveren,spreman odmah da zaigra,golman.
pre 10 godina
Negde u sred sezone kupanja, rukovodioci nasih klubova, za neuspeh i rano ispadanje koji su izvesni, odmah ce naci opravdanje: Sad se bar mozemo skoncentrisati na borbu za titulu! A pitanje je da li ce i 2 kola prvenstva biti odigrana.
pre 10 godina
@ znači partizan dolazi do play off,a gde ga čeka zagrebački dinamo i onda sledi 10 :0 na maksimiru za dinamo s obzirom da su zadnji put izgubili 5:0 sada sledi 10:0,nadam se da će partizan da izvuče dinamo,.
(dražen, 22. maj 2013 22:51)
E brat Hrvat, tebi stvarno nije dobro. Idi doktoru, imas temperaturu (nadam se da ne moram da pisem na hrvatskom i da razumes).
Ovaj tim Partizana igra bolje nego reprezentacija, a vas Dinamo pojma nema. 7:0 ste pukli kuci skoro.. To se ne pamti u LS.
Mi cemo vas nabiti sa tih 10:0. I daaaaaj Bozeeee da dobijemo vas, da vas unistimo u sred Zagreba KLUPSKIM FUDBALOM gde Mihajlovic duduk za trenerski posao nema svoje prste unutra, kad vec reprezentacija sa jadnim Sinisom Mihajlovicem (sto vam je pomogao time sto nije zvao par IGRACA, vec ubacio devojcice) nije mogla.
pre 10 godina
Pojedini komentatori bi trebali da lepo procitaju tekst, pa tek onda da komentarisu. Stvari stoje ovako:
-prvo kolo Partizan i ne igra
-drugo kolo treba izbeci Albance i Bosance ne zbog njihove jacine nego zbog potencijlnih nereda
-trece kolo treba izbeci Izraelce, ostali mogu da se prodju
-cetvrto kolo najbolja opcije Dinamo ili Belorusi mada ako dodjemo dotle imamo sigurno ucesce u LE, sto je u ovom trenutku realna opcija
pre 10 godina
Zasto lepo ne objasnite kako Crvena Zvezda da dodje do grupne faze LS?
pre 10 godina
Најлакши пут за Партизан:
2.коло, ПАРТИЗАН - Биркиркара (Малта)
3.коло, ПАРТИЗАН - Екранас (Литванија)
4.коло, ПАРТИЗАН - Динамо Загреб (Хрватска).
pre 10 godina
Kad bi nekako mogli na Dinamo Zagreb. Mlađe generacije ne pamte petardu a i ovi stariji grobari su čini se zaboravili pa da se prisjete.
pre 10 godina
Ja ne bih računao dalje od Sligo Roversa. Tad se mogu okrenuti domaćim obavezama i osvajanju titula pored silno pojačane Zvezde, spremne da prekine dominaciju Partizana...
pre 10 godina
Jel Zvezda povlašćena i u kom krugu? (wayward son, 22. maj 2013 22:35) Ne znam,da li je ovo trebala da bude ironija,ili te stvarno zanima.Jeste, „povlašćena” je u I,II i možda u III u zavisnosti od učesnika III runde,gde bi mogla da naleti na sile iz Norveške,Danske,Finske,Kipra itd. u IV ako bude došla,ne gine joj neki Italijanski,Nemački,Francuski klub (Frajburg,Borusija,Fjorentina,Udineze,Roma,Bordo isl.).Želim sreću svim našim klubovina u kvalifikacijama za Lš i LE,jer će im biti potrebna(Ako budu igrali kao Zvezda protiv Slobode,Donjeg Srema,Ofke...)
pre 10 godina
Realno sa Djurom na celu nema stad atrazimo u kvalifikacijama za L.sampiona.Prvo kolo ce mo proci u drugom vec nema sta da trazimo.Prodace sve sto valja na leto a nece dovesti nikog da nas valjano pojaca.Mozda dovedu nekog propalog povratnika ili nekog propalog stranca ala Zabija.Stojke odlazi,Ivanov odlazi,Volkov odlazi,L.Markovic otisao,S.Ilic ne moze vise.Prodace i Mitrovica.Lazevskog i Miljkovica niko nece.Zadnjeg veznog za Evropu nemamo.Mnogo slabi i ovako a jos kad prodaju ove sto valjaju bice jos gori.Dok ne dodje normalna uprava samo cudu moze da nas vodi u L.sampion aili L.Evrope.Grobar sam al sam realan.Naravno nadu niko ne moze da nam uzme i ja se uvek nadam da kad igra Partizan pa bilo to i protiv Bajerna da uvek ima sansu da ga dobije.
pre 10 godina
koliko mi je drago kad procitam neki normalan komentar navijaca crvene zvezde, to mi vrati nadu u ljude
pre 10 godina
ko da da gol??De je ozbiljan napadač,nema ni sredine terena, brze!??Booogu se pomoooolimoooo.
pre 10 godina
Sa Djurinom poslovnom politikom, mi realno ni u drugom krugu nismo sasvim sigurni.
Nemojmo zaboraviti da je prošle godine prvak Luksemburga izbacio Salcburg i time otvorio vrata Dinamu da uz mnogo sreče igra grupnu fazu.
U trećem krugu Izraelci će verovatno biti favoriti protiv nas dok se sa ostalim možemo nositi.
U plej-ofu samo sreća ili je Vuk Rašović nova trenerska zvezda pa uspe u misiji nemoguće.
Ali ako bi zadržali Markovića, uz jednog dobro stopera i veznog igrača ala Moreira, imali bismo realnije šanse...
pre 10 godina
kako sam je provalio najskuplji igrac Partizana (a ujedno i jedan od najboljih) je Ivanov, a njegova plata je negde oko 200000e godisnje. To znaci oko 4000e nedeljno, sto je kako su mnogo puta govorili u Partizanu mnogo za njihov budzet itd itd.. Kada u obzir uzmete da je prosecna plata igraca osednjih (ne glavnih)igraca u nekom osrednjem klubu Engleske PL tipa tipa Fulham, Stoke, West Ham oko 10000e jasno vam je gde smo i kakvi smo....
U principu najvece plate su imaju sportski direktori, treneri i ostalo rukovodstvo...
Znaci do LS nikako, a do EUFA lige mozda nekako, ali onda smo naj..li jer cemo i taj jedan termin na UEFA lige na RTS potrositi na osrednji fudbal....
Secam se kad je igrao Partizan u LS (svaka cast) utakmicu Milan - Barselona (grupna faza) sam morao da gledan na kompu....
pre 10 godina
Свака част комшијама на заслужено освојеној титули. Волео бих да вам падне Динамо па да их избаците из такмичења у 4. рунди, а ми да уђемо у ЛЕ, међутим како играју и једни и други, добро ће бити да прођу прво коло... Поздрав
pre 10 godina
Partizan je Partizanu najveci protivnik u sva tri kola.
pre 10 godina
Sa ovakvim timom nemaju sanse i treba biti realan,jos ako ose Markovic veliki podvig ce biti doci do lige evrope
pre 10 godina
Ua padate u prvom kolu kvalifikacija!
Pozdrav!!
P.S. -Šerif je za VAS Maršal!
pre 10 godina
HA,HA,HA......
pre 10 godina
Koga prepreke ne ojacase, taj istinsku srecu i ponos jos spoznao nije.
U ime naseg slavnog puka...Zelim srpskom fudbalu, Zvezdi i Partizanu uspeh i jesen bericetnu.
Da se u nasoj Srbiji boje i zastave pobede razviju.I one sa severa i one sa juga.
Nasa Srbija je to odavno zasluzila,tada se nije delila.Vreme je za bolje dane...
pre 10 godina
Salke 04 - Partizan 05
pre 10 godina
Ljudi koja Liga Sampiona ,to je naucna fantastika! Ja navijam za Partizan ,ali Djura ce prodati sve sto vredi i skrpiti tim za sledecu sezonu za koji je i liga evrope puna kapa ! A postoji i mogucnost da nas opet u tim kvalifikacijama ponizavaju ribari,pekari i vodoinstalateri ...jbg ali voleo bi da nisam u pravu !!!
pre 10 godina
Prvo prolazimo drugo ne.
Kakve crna Liga šampiona.
pre 10 godina
Prvi uslov je Ivan Tomic i da se dovede 2-3 kvalitetna stranca. Zatim da se ne ocerupa tim bas skroz, da se resimo mrtvog drveta i na kraju balade ogromna kolicina sportske srece a la belgijski busen ili nesto trece. Dakle nije nemoguce, ali sansa da FKP igra u LS nije velika.
pre 10 godina
znači partizan dolazi do play off,a gde ga čeka zagrebački dinamo i onda sledi 10 :0 na maksimiru za dinamo s obzirom da su zadnji put izgubili 5:0 sada sledi 10:0,nadam se da će partizan da izvuče dinamo,.
pre 10 godina
Ako cemo realno prva tri kruga bi trebao da prodje lagano, e sad u 4 krugu ce biti zeznuto sve ekipe osim dinama iz zagreba su ozbiljni protivnici i bice tesko a opet zavisi i kakav ce tim imati Partizan s obzirom da je najavljeno da ce pola igraca da ode!
pre 10 godina
jesam grobar ali mogu jedino zaobilaznim do Tv-a .
pre 10 godina
jel zvezda povlašćena i u kom krugu?
pre 10 godina
Bice veliki uspeh ako bilo koja nasa ekipa prodje prvo kolo kvalifikacija
pre 10 godina
Ljudi koja Liga Sampiona ,to je naucna fantastika! Ja navijam za Partizan ,ali Djura ce prodati sve sto vredi i skrpiti tim za sledecu sezonu za koji je i liga evrope puna kapa ! A postoji i mogucnost da nas opet u tim kvalifikacijama ponizavaju ribari,pekari i vodoinstalateri ...jbg ali voleo bi da nisam u pravu !!!
pre 10 godina
jel zvezda povlašćena i u kom krugu?
pre 10 godina
Partizan je Partizanu najveci protivnik u sva tri kola.
pre 10 godina
Свака част комшијама на заслужено освојеној титули. Волео бих да вам падне Динамо па да их избаците из такмичења у 4. рунди, а ми да уђемо у ЛЕ, међутим како играју и једни и други, добро ће бити да прођу прво коло... Поздрав
pre 10 godina
Bice veliki uspeh ako bilo koja nasa ekipa prodje prvo kolo kvalifikacija
pre 10 godina
Ako cemo realno prva tri kruga bi trebao da prodje lagano, e sad u 4 krugu ce biti zeznuto sve ekipe osim dinama iz zagreba su ozbiljni protivnici i bice tesko a opet zavisi i kakav ce tim imati Partizan s obzirom da je najavljeno da ce pola igraca da ode!
pre 10 godina
jesam grobar ali mogu jedino zaobilaznim do Tv-a .
pre 10 godina
Prvi uslov je Ivan Tomic i da se dovede 2-3 kvalitetna stranca. Zatim da se ne ocerupa tim bas skroz, da se resimo mrtvog drveta i na kraju balade ogromna kolicina sportske srece a la belgijski busen ili nesto trece. Dakle nije nemoguce, ali sansa da FKP igra u LS nije velika.
pre 10 godina
Најлакши пут за Партизан:
2.коло, ПАРТИЗАН - Биркиркара (Малта)
3.коло, ПАРТИЗАН - Екранас (Литванија)
4.коло, ПАРТИЗАН - Динамо Загреб (Хрватска).
pre 10 godina
Pojedini komentatori bi trebali da lepo procitaju tekst, pa tek onda da komentarisu. Stvari stoje ovako:
-prvo kolo Partizan i ne igra
-drugo kolo treba izbeci Albance i Bosance ne zbog njihove jacine nego zbog potencijlnih nereda
-trece kolo treba izbeci Izraelce, ostali mogu da se prodju
-cetvrto kolo najbolja opcije Dinamo ili Belorusi mada ako dodjemo dotle imamo sigurno ucesce u LE, sto je u ovom trenutku realna opcija
pre 10 godina
Koga prepreke ne ojacase, taj istinsku srecu i ponos jos spoznao nije.
U ime naseg slavnog puka...Zelim srpskom fudbalu, Zvezdi i Partizanu uspeh i jesen bericetnu.
Da se u nasoj Srbiji boje i zastave pobede razviju.I one sa severa i one sa juga.
Nasa Srbija je to odavno zasluzila,tada se nije delila.Vreme je za bolje dane...
pre 10 godina
Sa ovakvim timom nemaju sanse i treba biti realan,jos ako ose Markovic veliki podvig ce biti doci do lige evrope
pre 10 godina
Zasto lepo ne objasnite kako Crvena Zvezda da dodje do grupne faze LS?
pre 10 godina
kako sam je provalio najskuplji igrac Partizana (a ujedno i jedan od najboljih) je Ivanov, a njegova plata je negde oko 200000e godisnje. To znaci oko 4000e nedeljno, sto je kako su mnogo puta govorili u Partizanu mnogo za njihov budzet itd itd.. Kada u obzir uzmete da je prosecna plata igraca osednjih (ne glavnih)igraca u nekom osrednjem klubu Engleske PL tipa tipa Fulham, Stoke, West Ham oko 10000e jasno vam je gde smo i kakvi smo....
U principu najvece plate su imaju sportski direktori, treneri i ostalo rukovodstvo...
Znaci do LS nikako, a do EUFA lige mozda nekako, ali onda smo naj..li jer cemo i taj jedan termin na UEFA lige na RTS potrositi na osrednji fudbal....
Secam se kad je igrao Partizan u LS (svaka cast) utakmicu Milan - Barselona (grupna faza) sam morao da gledan na kompu....
pre 10 godina
Salke 04 - Partizan 05
pre 10 godina
Evo čitam komentare i 90% Grobara kaže da su nam šanse ze LŠ minimalne, što je i realno. Da je kojim slučajem Zvezda dobila onaj derbi sada bi ovde čitao hiljadu komentara o Bariju i kako Zvezda 100% osvaja LŠ "sledeće sezone". U tome je razlika između vas i nas.
pre 10 godina
Prvo prolazimo drugo ne.
Kakve crna Liga šampiona.
pre 10 godina
koliko mi je drago kad procitam neki normalan komentar navijaca crvene zvezde, to mi vrati nadu u ljude
pre 10 godina
@ znači partizan dolazi do play off,a gde ga čeka zagrebački dinamo i onda sledi 10 :0 na maksimiru za dinamo s obzirom da su zadnji put izgubili 5:0 sada sledi 10:0,nadam se da će partizan da izvuče dinamo,.
(dražen, 22. maj 2013 22:51)
E brat Hrvat, tebi stvarno nije dobro. Idi doktoru, imas temperaturu (nadam se da ne moram da pisem na hrvatskom i da razumes).
Ovaj tim Partizana igra bolje nego reprezentacija, a vas Dinamo pojma nema. 7:0 ste pukli kuci skoro.. To se ne pamti u LS.
Mi cemo vas nabiti sa tih 10:0. I daaaaaj Bozeeee da dobijemo vas, da vas unistimo u sred Zagreba KLUPSKIM FUDBALOM gde Mihajlovic duduk za trenerski posao nema svoje prste unutra, kad vec reprezentacija sa jadnim Sinisom Mihajlovicem (sto vam je pomogao time sto nije zvao par IGRACA, vec ubacio devojcice) nije mogla.
pre 10 godina
Sa Djurinom poslovnom politikom, mi realno ni u drugom krugu nismo sasvim sigurni.
Nemojmo zaboraviti da je prošle godine prvak Luksemburga izbacio Salcburg i time otvorio vrata Dinamu da uz mnogo sreče igra grupnu fazu.
U trećem krugu Izraelci će verovatno biti favoriti protiv nas dok se sa ostalim možemo nositi.
U plej-ofu samo sreća ili je Vuk Rašović nova trenerska zvezda pa uspe u misiji nemoguće.
Ali ako bi zadržali Markovića, uz jednog dobro stopera i veznog igrača ala Moreira, imali bismo realnije šanse...
pre 10 godina
Najveca prepreka Partizanu su Dragan Djuric,Upravni odbor i razni menadzeri.Prodace za mesec dana ove kvalitetnije u onda ce se pravdati kako imamo najmladji tim i da se sprema ekipa za neku buducnost koja tesko da dodje.Sindrom Sinise Mihajlovica.
pre 10 godina
sta bih dao da partizan udje u ligu sampiona! em bi popravljali gol razliku na njima em bi izgubili koncetraciju na domace prvenastvo..jos da zvezdu ugase zbog dugovanja i eto pravak drzave van bg!!! al bi to bilo lepo :))))
pre 10 godina
Veliki uspeh bila bi LE, da se ne lažemo. I ja bih voleo da je drugačije.
pre 10 godina
Realno sa Djurom na celu nema stad atrazimo u kvalifikacijama za L.sampiona.Prvo kolo ce mo proci u drugom vec nema sta da trazimo.Prodace sve sto valja na leto a nece dovesti nikog da nas valjano pojaca.Mozda dovedu nekog propalog povratnika ili nekog propalog stranca ala Zabija.Stojke odlazi,Ivanov odlazi,Volkov odlazi,L.Markovic otisao,S.Ilic ne moze vise.Prodace i Mitrovica.Lazevskog i Miljkovica niko nece.Zadnjeg veznog za Evropu nemamo.Mnogo slabi i ovako a jos kad prodaju ove sto valjaju bice jos gori.Dok ne dodje normalna uprava samo cudu moze da nas vodi u L.sampion aili L.Evrope.Grobar sam al sam realan.Naravno nadu niko ne moze da nam uzme i ja se uvek nadam da kad igra Partizan pa bilo to i protiv Bajerna da uvek ima sansu da ga dobije.
pre 10 godina
Politika nasih klubova je da na kraju sezone uvaljaju sve sto se uvaljati moze... evo ja vam kazem da nemamo ni 1% sanse da gledamo Partkizan u ligi sampiona... to je prosto nemoguca misija sa ovim timom! a kamoli jos kad odu ovi klinci sto makar malo vrede... doce neke polutace osrednjih godina cisto da igraju ligu sledece sezone... sve u svemu bio bih i presrecan da gledam nas klub u ligi evrope i to bi bio nas maximum u ovom trenutku dokle god je ovakva politika nasih klubova tesko da ce Partizan ili CZ u ligu sampiona.
pre 10 godina
najveca prepreka je upravo djura! lozio sam se i lozio prethodnih godina ali nema od toga nista! prave atmosferu da je potrebno 10 do 12 miliona svake godine od prodaje igraca da se klub ne bi ugasio... prodaju pola tima svake godine i kazu klub je na nuli ma ajde bre... i hvale se sto smo uzeli 6.titulu za redom, sto je ogroman poduhvat a komsinica samo sto se nije ugasila. do jaja.
pre 10 godina
el zvezda povlašćena i u kom krugu?
wayward son, 22. maj 2013 22:35)
Jeste. U krugu "Ide maca oko tebe"
pre 10 godina
Najveca prepreka je Djura da se ne lazemo ;)
pre 10 godina
Pogledajte samo snimak derbija i finala Kupa. Kvalitet fudbala na tim utakmicama je ispod nivoa igre vecine nabrojanih klubova. Spominjanje sampiona Jermenije, Gruzije, Serifa iz Moldavije ili Bate Borisova kod nas bi trebalo da izaziva opravdani strah. O Slovacima, Norvezanima, Cesima necu ni da razmisljam.
Partizan ako se uz malo srece i dobar zreb provuce do LE bice vise nego uspeh. Zvezda i Jagodina ce vec u avgustu moci da se posvete prvenstvu.
pre 10 godina
znači partizan dolazi do play off,a gde ga čeka zagrebački dinamo i onda sledi 10 :0 na maksimiru za dinamo s obzirom da su zadnji put izgubili 5:0 sada sledi 10:0,nadam se da će partizan da izvuče dinamo,.
pre 10 godina
Kakva LŠ,kakvi bakrači,pa sa kojim igračima kad će sve da ih rasprodaju!Dok sastave tim,pa dok ga uigraju doći će kraj jesenjeg dela prvenstva!A tada će već igrači koji budu nešta vredeli odmah biti kaparisani i na kraju sezone biti prodati i tako opet ispočetka....
pre 10 godina
Sve je to ok, nego kad ce Djura da ode......
pre 10 godina
Jel Zvezda povlašćena i u kom krugu? (wayward son, 22. maj 2013 22:35) Ne znam,da li je ovo trebala da bude ironija,ili te stvarno zanima.Jeste, „povlašćena” je u I,II i možda u III u zavisnosti od učesnika III runde,gde bi mogla da naleti na sile iz Norveške,Danske,Finske,Kipra itd. u IV ako bude došla,ne gine joj neki Italijanski,Nemački,Francuski klub (Frajburg,Borusija,Fjorentina,Udineze,Roma,Bordo isl.).Želim sreću svim našim klubovina u kvalifikacijama za Lš i LE,jer će im biti potrebna(Ako budu igrali kao Zvezda protiv Slobode,Donjeg Srema,Ofke...)
pre 10 godina
Dinamo - Real za balkanske klubove ? najveća glupost koju sam pročitao. Idtina je samo da ima više novaca. Igru i znanje nikakvo. To je klub koji uz svu lovu puca od Malmea 3 : 0 ajde malo realnosti. Pa Zvezda je prošle sezone barem namučila bourdeax, Dinamo je trebao ispasti već protiv Ludogoretsa, zato tiho tamo
pre 10 godina
da samo ima neke vizije,gde bi nam kraj bio!
Da je bilo mozga,pa da za partizan igraju sada samo '92,i mladji,to bi bilo vrh! Zamislite-Markovic,Mitrovic,Ninkovic,pa Luka Stojanovic(kapiten te generacije),pa Aksentijevic,Nastasic,Jojic... Eventualno '91-Ljajic + Ostojic,i Scepovic Marko(koliko god ga osporavali,decko zbog glave ni deo potencijala pokazao nije,pitanje je da li ce uopste).
Ali,niti ima ko mozga u upravi Partizana,niti vizije,pa cemo najverovatnije biti osudjeni na polovnjake u timu i sledece sezone.
Od ovih gore pobrojanih,u partizanu ce MOZDA ostati Jojic,Ninkovic i Mitrovic. Sale Kapiten,sa 36 godina. Plus Ostojic,Brasanac,Kojic,Luka.
I neophodna pojacanja. Levi,desni bek,jos jedan stoper,koji bi morao biti proveren,spreman odmah da zaigra,golman.
pre 10 godina
Partizan 06! Imam 6 titula! A zvezdana 0! I ove godine bez trofeja. Kakav je to mali klub ljudi!
pre 10 godina
Slika Jojića koji slavi pobedonosni gol u devedesetom minutu derbija protiv Zvezde je simbol svih Partizanovih trijumfa u poslednjih 20 sezona. Osvajanje 25. titule je istorijski preokret za koji su mnogi mislili da je naučna fantastika ali je postao realnost.
Bravo Jojiću!
pre 10 godina
Negde u sred sezone kupanja, rukovodioci nasih klubova, za neuspeh i rano ispadanje koji su izvesni, odmah ce naci opravdanje: Sad se bar mozemo skoncentrisati na borbu za titulu! A pitanje je da li ce i 2 kola prvenstva biti odigrana.
pre 10 godina
Sanse da Partizan udje u Ligu Sampiona su jako male.Sanse da mi udjemo u Ligu Evrope su bicu optimista i reci pet posto.Razlog je to sto su oba kluba kako vreme prolazi sve slabija,a za nas je i pitanje da li cemo vise postojati...
pre 10 godina
ruku na srce - nema lakog puta do lige sampiona, pogotovo nasim klubovima!
pre 10 godina
Nije mi skroz jasno, a gde su Arsenal, Salke, Milan ? Zar nije da i oni idu u kvalifikacije ... ?
(pitanje, 23. maj 2013 10:21)
nemas pojma o stazi sampiona i stazi "slonova" gde ce oni sami sebe da izbacuju (u zavisnosti od nosilaca i nenosilaca....)
pre 10 godina
Partizan moze da prodje prvi krug,jedino ako proda sve domace"igrace"(nemoguce,kome?)i kupi ceo tim stranaca(makar bili ribari i konobari).
pre 10 godina
Daj Bože Ligu evrope i ja zadovoljan.
pre 10 godina
Nikada manje sanse nismo imali da se kvalifikujemo u LS realno... :-(
pre 10 godina
Kad bi nekako mogli na Dinamo Zagreb. Mlađe generacije ne pamte petardu a i ovi stariji grobari su čini se zaboravili pa da se prisjete.
pre 10 godina
Od Hafnafjordura do Lige šampiona dugačak je put...
pre 10 godina
Vidi neki priželjkuju Dinamo iz Zagreba, Dinamo ima budžet 30 000 000 eura, a Partizan. U Dinamu igrači zarađuju od 300 000 do 2 000 000 Eura godišnje.
Osim toga predsjednik HNS je Davor Šuker pa ako bude potrebno malo će Platini i pogurati, velik novac je u igri.
pre 10 godina
ovi iz Partizana sto bi voljeli da dobiju Dinamo su ludjaci,Fernandes iz Leverkusena vec dosao u Dinamo,Dolaze jos Mucha iz Evertona legendarni golman Slovacke,Pranjic i Schildenfeld te Eduardo iz Schaktara, vrlo blizu je dolazak Marca Rubena iz Dinama Kiev,do prije 2 godine bio u Vilarealu,zato se bolje pokrijte usima da ne bi bio playback iz 1998 i petarda,Dinamo je za klubove na Balkanu real samo da znate
pre 10 godina
Treba puno jakih trening utakmica i odmah početi pripreme. Šteta koju je Vermezović napravio, zahteva duplo vreme za trening i amputaciju svih koji se ponašaju neozbiljno (Volkov, Šćepović,...) i ozbiljnih neznalica (Miljković, Pauljević,...). Dovesti golmana, beka, štopera i drugog napadača za tandem. I vežbati šut iz igre, zaboga!
pre 10 godina
Budite navijači Partizana, a ne kritičari. Pa nečemo mi dugo biti Barcelona pa da od nas drugi strepe. Treba uvek biti uz voljeni klub i biti srećan ako bude u dobrom (evropskom) društvu!
pre 10 godina
Samo da nas posluzi sreca u trecem kolu kvalifikacija, da bar obezbedimo evropsko takmicenje i nesto novca. Nerealno je da prodjemo poslednje, cetvrto kolo. Nama prelazni rokovi sluze da se oslabimo, a ne pojacamo. Kada bi nas kupio neki ludi seik... ne treba nikoga da nam dovede, samo neka nam sacuva ove nase igrace. Volim Partizan!
pre 10 godina
HA,HA,HA......
pre 10 godina
Mislim da nije u redu da proglasite Partizan ucesnikom kvalifikacija pre nego sto matematicki osvoji titulu.Da li vi to znate da Partizan 100% nece izgubiti od Spartaka u nedelju a da Zvezda nece pobediti u Novom Sadu?Sacekajte jos poslednje kolo, jos taj jedan eventualni bod, pa onda pisite tako, ovo nije korektno.
(Toasty, 23. maj 2013 17:26)
Legendo, bolji si matematicar nego Sa Pintu trener :D
pre 10 godina
Partizan je od posljednjih 25 europskih utakmica u skupinama čak 23 izgubio a Srbi sanjaju nekakvu ligu prvaka! Stvarno ste smješni, Dinamo se obrukao u ligi prvaka ali Partizan ima još gore rezultate u drugorazrednom natjecanju popu europske lige što je 3 puta veća bruka!
(Behind Enemy Lines, 24. maj 2013 01:14)
Dinamo ZG je zvanicno najgori tim koji je ucestvovao u Ligi Sampiona.
pre 10 godina
PARTIZAN ima mnogo prepreka za ulazak u ligu sampiona, a zvezda ima samo jednu prepreku... a to je PARTIZAN !
pre 10 godina
Sve su prilike da je ovo "nemoguća misija" za Partizan!
pre 10 godina
Krenite izvolte u jos jedno brukanje u evropi! Nas je fudbal truo kao letvice na staroj brvnari! Zenska nemacka ekipa bi nas pretrcala koliko smo brzi! Tu su pojedinci koji nesto vrede kao tim ni Zvezda ni Partizan ne vrede!
Nije to vise kao nekada pre, niti ce ikada biti dok ne shvatimo svi, i mi i zabari da se fudbal ne igra vise samo na "glavu" vec najvise na brzinu i kontru. Nadjite dva brza krila, dvojicu napadaca, jednog omanjeg (stil markovic) jednom krupnijeg (stil mudrinski) pa 4-1-3-2 da se nauci!
pre 10 godina
necete vi vidjat LS ... mozda ste bolji od Zvezde ali to je slaba uteha jer je Zvezda 6 liga evropskih ekipa a vi ste mozda treca u najboljem slucaju...
pre 10 godina
Liga Evrope ce biti sasvim dovoljna a LS svakako nije predvidjena ne za Partizan vec ni za jedan klub jugoistocne Evrope cak ni bogati ruski klubovi tu nemaju sta veliko da traze. Za Partizan bi bilo daleko korisnije da prodje grupu u LE i doceka prolece u Evropi sto je vec uspevao nego da sluzi za napucavanje zapadnim klubovima u grupnoj fazi LS gde zavrsava takmicenje do novembra. Doduse Partizan u dva ucesca LS jeste gubio ali se nije brukao kao Dinamo Zagreb. Najveci klub jugoistocne Evrope rumunska Steaua odavno ne znaci nista u LS zasto bi Partizan nesto morao? Najbitnije je osvojiti sedmu uzastopnu titulu i ustoliciti se na poziciju najtrofejnijeg srpskog kluba koju sada delimo sa FK History channelom. Poslati ih zauvek u istoriju kojom se toliko bave i vole neka tamo i ostanu. Za uspehe u LS moramo sacekati druga vremena i ziveti u realnom svetu.
pre 10 godina
Dzaba kalkulacije kad ce opet doci neki Samrok i poniziti nas!
pre 10 godina
Ulazimo u LE..
pre 10 godina
Imacemo tim kao i prosle godine, dakle Liga Evrope, ako bude srece. Bojim se da cemo opet da strepimo pred "silama" svetskog fudbala.
pre 10 godina
Ua padate u prvom kolu kvalifikacija!
Pozdrav!!
P.S. -Šerif je za VAS Maršal!
pre 10 godina
A SamroK !
pre 10 godina
El Croata, dolazi i Vukojević, imat ćemo najjaču ekipu u zadnjih 5 godina, ali nema garancija za LP jer u ždrijebu je dosta nagaznih mina, a očekivano nismo nositelji u play offu, osim ako dva favorita ne otpadnu do play offa.
pre 10 godina
Sa onima kojima se Zvezda sastaje u kvalifikaciji za Ligu Evrop se u Mancester za sve ove vase. Zevezda ispala od Bordoa u poslednjoj sekundi
Idiotska odluka Platinija da sirotinja ima povlascen status.Ili napravis ekipu za takmicenje ili ne.Ako moze jedam Kluz ili Bate borisov da igraju LS i to uspesno onda mogu i nasi.Partizan od 26 utakmica u Evropi samo tri neresene i prvi gol postignut pred kraj grupne faze
(Konstatacija, 23. maj 2013 09:54)
jooooooojic
pre 10 godina
Svake godine u ovo vrijeme pisete da zelite izvuci Dinamo Zg, a onda u septembru pisete "gde su oni a gde smo mi". Uvijek ista prica moji Partizani...
(Zagreb, 23. maj 2013 15:52)
pa sto vec jednom ne pristante na tu regionalnu ligu pa da vidite gde su Partizani, nego se uporno pro*eravate preko Interneta i krijete kao misevi iza onog vaseg Mamica i gradskih para?!
pre 10 godina
Partizan a i bilo koji klub u Srbiji nece moci postic rezultate dok ne bude imao publiku koja to moze da plati. Kad bi sakupio 5 miliona evra od ulaznica odmah bi imao sponzora od 3 miliona i ne bih morao prodavat igrace kao do sada. Zamislite tim ovaj sa Ljajicem Nastasicem Savicem ali to mora da se plati a za jedan ili dva eura mozemo da gledamo samo ovo.
pre 10 godina
ko da da gol??De je ozbiljan napadač,nema ni sredine terena, brze!??Booogu se pomoooolimoooo.
pre 10 godina
počinje sezona kada će zvezdaši da gledaju Partizan na tv-u i kada će ti veliki Srbi početi da navijaju da srpski klub izgubi,tj da ispadne :)
pre 10 godina
Mislim da nije u redu da proglasite Partizan ucesnikom kvalifikacija pre nego sto matematicki osvoji titulu.Da li vi to znate da Partizan 100% nece izgubiti od Spartaka u nedelju a da Zvezda nece pobediti u Novom Sadu?Sacekajte jos poslednje kolo, jos taj jedan eventualni bod, pa onda pisite tako, ovo nije korektno.
(Toasty, 23. maj 2013 17:26)
Koji bod decko, 8 bodova je razlika. Sve i da smo mi pobedili Slobodu, titula bi matematicki vec bila njihova. Ja bih voleo da Partizan stigne do Lige Sampiona i Zvezda Lige Evrope, ali uprave i skauti bi trebali cudo da naprave kako bi se to desilo.
pre 10 godina
Ja ne bih računao dalje od Sligo Roversa. Tad se mogu okrenuti domaćim obavezama i osvajanju titula pored silno pojačane Zvezde, spremne da prekine dominaciju Partizana...
pre 10 godina
wayward son
Sa onima kojima se Zvezda sastaje u kvalifikaciji za Ligu Evrop se u Mancester za sve ove vase. Zevezda ispala od Bordoa u poslednjoj sekundi
Idiotska odluka Platinija da sirotinja ima povlascen status.Ili napravis ekipu za takmicenje ili ne.Ako moze jedam Kluz ili Bate borisov da igraju LS i to uspesno onda mogu i nasi.Partizan od 26 utakmica u Evropi samo tri neresene i prvi gol postignut pred kraj grupne faze
pre 10 godina
Ma,kakva osma pozicija u plej-ofu,ispadaju jos u drugom kolu kvalifikacija!
pre 10 godina
Pošto zvezda ne može već skoro celu deceniju da osvoji titulu ona automacki izbegava stazu prvaka do LŠ i upada u stazu SILNIH ali samo kao predjelo. :-P Zato je i nema u ovoj šemi.
pre 10 godina
@(Behind Enemy Lines, 24. maj 2013 01:14)
Decko taj Partizan se nosio sa Realom,Marsejem,Arsenalom,... Nije primao 5 golova po mecu i trebalo mu dva ciklusa u LS da postigne bedni gol(koji vam je inace vas imenjak iz kijeva pustio,da ne placete).Partizan je na putu ka LS izbacivao Anderleht i Njukasl.Dok su Dinamu najvece prepreke bile Sertif i Maribor,inace da su bili neki jaci klubovi ne bi ni videli iste.Preduhitricu te sa Shamrokom,jer ce ga covek tvoje inteligencije sigurno pomenuti u sledecem komentaru,kiksevi se desavaju!Tako da leci komplekse na indexu...
pre 10 godina
Drugo kolo - kraj, topovsko meso....
pre 10 godina
@Hrvoje
Prvo nemoj preuvelicavati...budzet Dinama nije 30 vec 20 miliona evra a Partizana 12 miliona evra.....zatim Suker moze samo da pozdravi Platinija i to u prolazu ako Platini ima vremena da se javi....a daj boze da vas dobijemo kao suparnika...bilo bi odlicno za nas skor jer je Dinamo apsolutni rekorder po broju primljenih golova ikada u LS...dakle bez najmanje 5 do 7 se ne vracate kuci....pozzz
pre 10 godina
A,na cemu Zvezda i Partizan baziraju svoj optimizam to samo oni znaju ! Pa,bilo koji klub iz 1 divizije engleske odrao bi ih kao Musa jarca ! Sa Pualjevicem,Mikicem,Panticem,Petkovicem,Miljkovicem vi hocete u evropu ! Ajte molim vas !
pre 10 godina
NE VERUJEM U CUDA, ALI VERUJEM U PARTIZAN!
pre 10 godina
Evo i ja gledam malo drugacije.
Da, liga sampiona je definitivno dosta bolje od Liga Evrope, pre svega zbog finansijskog momenta + bodovi za nasu ligu a i sam Partizan, a da su se po kvalitetu Liga Evrope i Liga Sampiona puno priblizile, sto dokazuje i cinjenica da je Partizan bio u grupi sa Interom, Rubinom i Nefcijem. Ok, nefci jedino nije klub za LS ali definitivno Liga Evrope ima kvalitet, tako da pustite price da je bolje da igramo Ligu Evrope od LS, to je glupo, jer ako mozemo da igramo LS zasto da ne? To je 15M u startu.
Dalje ... Ok imamo odlicnu skolu fudbala? Imamo.
Pa dobro, prodajte sad SVE i za 3god u LS da budemo standardni tim tamo, i to je ok. Ja bih pristao na to odmah, ali znamo da se to nece dogoditi jer Djura mora da se vadi iz dugova jer njegova Zekstra duguje puno para i Partizan mu je slamka spasa, uostalom cega ga i utaja poreza ... zato nam maze oci svima i pokusava da sacuva svoju fotelju. Toliko smo pljuvali Zeku i Bjeku a sada tek vidimo sta su oni znacili za klub.
Mozda se nece neko sloziti samnom, ali nista mi od ovoga sad ne bi imali da nam oni nisu napravili "Zemunelo" i da nemamo takav sistem rada (iste formacije imaju Teleoptik i Partizan radi lakse adaptacije + je jako bitno sto je Teleoptik u prvoj ligi) istu sudbinu bi delili sa Zvezdom, jer toliko dobrih igraca nasa liga ne proizvodi da bi podmirila i CZ i P., pa smo primorani da trazimo igrace u inostranstvu a skupi, dokazani igraci iz jakih liga su skupi.
pre 10 godina
Partizan je od posljednjih 25 europskih utakmica u skupinama čak 23 izgubio a Srbi sanjaju nekakvu ligu prvaka! Stvarno ste smješni, Dinamo se obrukao u ligi prvaka ali Partizan ima još gore rezultate u drugorazrednom natjecanju popu europske lige što je 3 puta veća bruka!
(Behind Enemy Lines, 24. maj 2013 01:14)
Pogresna ti je statistika, od poslednjih 25 ligaskih izgubio je 17 puta, ali iskreno ne zna se ko je gori partizan ili dinamo, ali ako ocemo najbolji nastupi nekog kluba sa ex yu prostora posle raspada su svakako partizanovi 2003 sa realom portom i marsejom kao i dolazak do osmine finala kupa uefa. Poslednjih desetak godina dinamo pruza bolje rezultate ali to je sve jadno i bedno, dok se ne oteraju lopovi vama i nama iz uprava nece biti nekog napretka. Slazem se da je smesno sto se ovde ljudi loze o ligi sampiona kada i da se udje u nju delovacemo kao neki amateri.
pre 10 godina
TOLE, 23. maj 2013 09:59) ja bih pre rekao da je taj Bari,razlika između vas i nas.
pre 10 godina
Dinamo je za klasu bolji od ovakvog partizan,,prije 3 godine je partizan bio space shutlle za ondasnji dinamo
pre 10 godina
Ja malo drugacije gledam na stvari! Ogromna je korist igrati u Ligi sampiona, pa makar te ,kako kazete, i "napucavali". Stices super iskustva, igraci postaju zreli kao fajteri,bolji igraci. Uz to, nije bas da ne moze i koji bod da se otkine a da ne govorimo o finansijskom dobitku sto je kljucno za buducnost kluba! Nasi klubovi vec nakon prvenstva odmah rasprodaju najbolje, umesto da ih sacuvaju makar do zime, pojacaju cak ekipu za evropsko takmicenje. Uzmimo Jagodinu za primer,oni se hvale da imaju "mnogo ponuda..."Pa neka im od Stojanovic, Monir i jos trojica momaka , opet ce ispasti od naturscika iz Gruzije! To je sramota. Svedoci smo prosipanja lazi i zamajavanja oci navijacima da ce samo bolji zameniti one koji dolaze! Nije nego.. Ko ce to zameniti ovu dvojicu (njih i nekako) ali ko ce zameniti Markeca i Mitra u Paartizanu? nema sansi. Moze partizan dovesti pristojnije i talentovanije momke od onih koje bi Jagodina mogla , ali treba uigrati ekipu,i tu je vec problem. Ako PFC proda samo ovu dvojicu (daj boze!) i ode mu jos nekolicina slobodnjaka za kojima necemo zaliti, vec smo za 20-30 % slabiji nego sada! Partizanu treba jedan jednogodisnji budzet kao bi prekinuo tak uzasni zacarni krug moranja prodavanja najboljih. Ako sada ne bi morali prodati najbolje, vec bi samo pojacali ekipu zsa dva-tri nova igraca, za godinu dana bi imali tim zreo za Ligu sampiona! Videli ste sta znace iskusni, makar i prosecni igraci na primeru AEL-a i ostalih kiparskih i grckih klubova!
pre 10 godina
Bolje ne igrati ligu sampiona nego je igrati kao Zagrebacki Dinamo,biti kanta za nabijanje svaki put i ne osvojiti jednog jedinog boda(nikada).Plasim se i ja da ce Partizan da rasproda sve sto se prodati moze pa ce onako osakaceni(kao sto su to bili protiv Dinama) kada je Isailovic(covjek koji je grijao klupu Ciricu,CAkaru i ostalima) morao preko noci da postane glavni igrac,pa je sa "talenovanim" Predragom PAzinom bio okosnica tima.Znaci,ili sacuvati ovaj tim(ipak duze zajedno igraju) ili dovesti nova pojacanja.
pre 10 godina
Nema lakog puta za ovaj tim
pre 10 godina
Svake godine u ovo vrijeme pisete da zelite izvuci Dinamo Zg, a onda u septembru pisete "gde su oni a gde smo mi". Uvijek ista prica moji Partizani...
pre 10 godina
voleo bih jako da se gleda liga sampiona uzivo ali to moze samo ako predsednik i menadzeri i ostali koji sebe nazivaju nekim sportskim radnicima ne rasprodaju najbolje igrace uz raznorazna prazna i glupa obrazlozenja...takodje da bi se igrao fudbal na nivou lige sampiona treba dovesti par igraca pogotovu na gol i u odbranu...
pre 10 godina
Proci cemo nekak drugo kolo,a vec za trece,tesko.Zadnje dve tri godine smo ispadali u trecem.Ako slucajno prodjemo trece kolo u cetrtom nema spasa.Mislim da je Lige Evrope najbolje resenje mada videlo se prosle godine da smo i za nju slabi.Ako nam Djurica rasproda igrace za mesec dana ni drugo kolo necemo proci a ni Ligu Evrope necemo videti.i onda opet ova nasa liga sto na livadi igraju utakmice.Nije mi jasno zasto nam je urodjena mazohisticka ljubav prema Partizanu i Zvezdi.Zato se ovo i desava.
pre 10 godina
(Srbin, 23. maj 2013 01:47)
Partizan nije mogao u 2 utakmice pobijediti Neftči koji je Dinamo riješo sa 3-1 i 1-0 u gostima. Treba li uopće Samrok spominjati? Ma u biti šta vam pričam, usporedite vrijednost momčad, usporedite broj sudjelovanja u LP (2-4 s time da je inamo prva dva puta bio mnogo uspješniji nego Partizan koji je zadnji nastup odradio s 0 bodova--isto kao Dinamo) i prisjetite se 5-0 na Maksimiru. Nema više dragog vođe da vam štima rezultat što je vidljivo u klupskom nogometu (Hajduk 1, Dinamo 4, Partizan 2, Zvezda 0 nastupa u lp) a da ne spominjem reprezentacije.
pre 10 godina
Kako kojim putem?Pa ili Ibarskom pa preko Zlatibora do CG primorja,ili preko Nisa do Makedonije i onda u Grcku,kupanjac i kraj evro snova.
Nema drugih puteva,to vazi za sve nase klubove,ne samo za Partizan.
pre 10 godina
Najveca prepreka partizanovim igracima do lige sampiona ce biti kad cekaju u red da kupe kartu da gledaju utakmice :)
pre 10 godina
Partizan je od posljednjih 25 europskih utakmica u skupinama čak 23 izgubio a Srbi sanjaju nekakvu ligu prvaka! Stvarno ste smješni, Dinamo se obrukao u ligi prvaka ali Partizan ima još gore rezultate u drugorazrednom natjecanju popu europske lige što je 3 puta veća bruka!
pre 10 godina
Igor ,u dinamu igraju 3-4 reprezentativca 4.zemlje svijeta....ne vidim po kojoj logici bi partizan proso ...ustvari jedino ako ne izgube u zg sta je vrlo tesko..
pre 10 godina
Mislim da nije u redu da proglasite Partizan ucesnikom kvalifikacija pre nego sto matematicki osvoji titulu.Da li vi to znate da Partizan 100% nece izgubiti od Spartaka u nedelju a da Zvezda nece pobediti u Novom Sadu?Sacekajte jos poslednje kolo, jos taj jedan eventualni bod, pa onda pisite tako, ovo nije korektno.
pre 10 godina
Najveca Partizanova prepereka do LS su sami oni koji su mu obezbedili dominaciju!Kojim putem do LS?Ovo je put do samog dna naseg klupskog i reprezentativnog fudbala,posto je klika napravila da imamo samo jedan klub u drzavi.Visegodisnja dominacija nije donela nikakvu korist ni Partizanu ni ostalim klubovima.I dalje se krece od 2.kola kvalifikacija,kad se pukim slucajem na penale i udje u grupnu fazu,mozda se izvuce neki neresen rezultat,a kamoli da je stvoreno jos jedno mesto za drugoplasiranog u kvalifikacijama.A,znamo i kakva nam je reprezentacija.
pre 10 godina
Nije mi skroz jasno, a gde su Arsenal, Salke, Milan ? Zar nije da i oni idu u kvalifikacije ... ?
pre 10 godina
Bas su simpaticni ovi momci sa istoka, navijaci Partizana...
pre 10 godina
Nista bez bar cetiri, pet pojacanja (golman, desni bek, centarhalf i jos jedan stranac iskusni zadnji vezni i ofanzivni vezni tipa Zuke i Moreire)
- to je bar jasno!
pre 10 godina
znači partizan dolazi do play off,a gde ga čeka zagrebački dinamo i onda sledi 10 :0 na maksimiru za dinamo s obzirom da su zadnji put izgubili 5:0 sada sledi 10:0,nadam se da će partizan da izvuče dinamo,.
pre 10 godina
Ua padate u prvom kolu kvalifikacija!
Pozdrav!!
P.S. -Šerif je za VAS Maršal!
pre 10 godina
jel zvezda povlašćena i u kom krugu?
pre 10 godina
Partizan moze da prodje prvi krug,jedino ako proda sve domace"igrace"(nemoguce,kome?)i kupi ceo tim stranaca(makar bili ribari i konobari).
pre 10 godina
Kad bi nekako mogli na Dinamo Zagreb. Mlađe generacije ne pamte petardu a i ovi stariji grobari su čini se zaboravili pa da se prisjete.
pre 10 godina
Ako cemo realno prva tri kruga bi trebao da prodje lagano, e sad u 4 krugu ce biti zeznuto sve ekipe osim dinama iz zagreba su ozbiljni protivnici i bice tesko a opet zavisi i kakav ce tim imati Partizan s obzirom da je najavljeno da ce pola igraca da ode!
pre 10 godina
sta bih dao da partizan udje u ligu sampiona! em bi popravljali gol razliku na njima em bi izgubili koncetraciju na domace prvenastvo..jos da zvezdu ugase zbog dugovanja i eto pravak drzave van bg!!! al bi to bilo lepo :))))
pre 10 godina
Bice veliki uspeh ako bilo koja nasa ekipa prodje prvo kolo kvalifikacija
pre 10 godina
ovi iz Partizana sto bi voljeli da dobiju Dinamo su ludjaci,Fernandes iz Leverkusena vec dosao u Dinamo,Dolaze jos Mucha iz Evertona legendarni golman Slovacke,Pranjic i Schildenfeld te Eduardo iz Schaktara, vrlo blizu je dolazak Marca Rubena iz Dinama Kiev,do prije 2 godine bio u Vilarealu,zato se bolje pokrijte usima da ne bi bio playback iz 1998 i petarda,Dinamo je za klubove na Balkanu real samo da znate
pre 10 godina
TOLE, 23. maj 2013 09:59) ja bih pre rekao da je taj Bari,razlika između vas i nas.
pre 10 godina
Salke 04 - Partizan 05
pre 10 godina
Nije mi skroz jasno, a gde su Arsenal, Salke, Milan ? Zar nije da i oni idu u kvalifikacije ... ?
pre 10 godina
Ma,kakva osma pozicija u plej-ofu,ispadaju jos u drugom kolu kvalifikacija!
pre 10 godina
Prvo prolazimo drugo ne.
Kakve crna Liga šampiona.
pre 10 godina
A SamroK !
pre 10 godina
Drugo kolo - kraj, topovsko meso....
pre 10 godina
Partizan je od posljednjih 25 europskih utakmica u skupinama čak 23 izgubio a Srbi sanjaju nekakvu ligu prvaka! Stvarno ste smješni, Dinamo se obrukao u ligi prvaka ali Partizan ima još gore rezultate u drugorazrednom natjecanju popu europske lige što je 3 puta veća bruka!
pre 10 godina
Ja ne bih računao dalje od Sligo Roversa. Tad se mogu okrenuti domaćim obavezama i osvajanju titula pored silno pojačane Zvezde, spremne da prekine dominaciju Partizana...
pre 10 godina
wayward son
Sa onima kojima se Zvezda sastaje u kvalifikaciji za Ligu Evrop se u Mancester za sve ove vase. Zevezda ispala od Bordoa u poslednjoj sekundi
Idiotska odluka Platinija da sirotinja ima povlascen status.Ili napravis ekipu za takmicenje ili ne.Ako moze jedam Kluz ili Bate borisov da igraju LS i to uspesno onda mogu i nasi.Partizan od 26 utakmica u Evropi samo tri neresene i prvi gol postignut pred kraj grupne faze
pre 10 godina
Evo čitam komentare i 90% Grobara kaže da su nam šanse ze LŠ minimalne, što je i realno. Da je kojim slučajem Zvezda dobila onaj derbi sada bi ovde čitao hiljadu komentara o Bariju i kako Zvezda 100% osvaja LŠ "sledeće sezone". U tome je razlika između vas i nas.
pre 10 godina
@ znači partizan dolazi do play off,a gde ga čeka zagrebački dinamo i onda sledi 10 :0 na maksimiru za dinamo s obzirom da su zadnji put izgubili 5:0 sada sledi 10:0,nadam se da će partizan da izvuče dinamo,.
(dražen, 22. maj 2013 22:51)
E brat Hrvat, tebi stvarno nije dobro. Idi doktoru, imas temperaturu (nadam se da ne moram da pisem na hrvatskom i da razumes).
Ovaj tim Partizana igra bolje nego reprezentacija, a vas Dinamo pojma nema. 7:0 ste pukli kuci skoro.. To se ne pamti u LS.
Mi cemo vas nabiti sa tih 10:0. I daaaaaj Bozeeee da dobijemo vas, da vas unistimo u sred Zagreba KLUPSKIM FUDBALOM gde Mihajlovic duduk za trenerski posao nema svoje prste unutra, kad vec reprezentacija sa jadnim Sinisom Mihajlovicem (sto vam je pomogao time sto nije zvao par IGRACA, vec ubacio devojcice) nije mogla.
pre 10 godina
Mislim da nije u redu da proglasite Partizan ucesnikom kvalifikacija pre nego sto matematicki osvoji titulu.Da li vi to znate da Partizan 100% nece izgubiti od Spartaka u nedelju a da Zvezda nece pobediti u Novom Sadu?Sacekajte jos poslednje kolo, jos taj jedan eventualni bod, pa onda pisite tako, ovo nije korektno.
pre 10 godina
kako sam je provalio najskuplji igrac Partizana (a ujedno i jedan od najboljih) je Ivanov, a njegova plata je negde oko 200000e godisnje. To znaci oko 4000e nedeljno, sto je kako su mnogo puta govorili u Partizanu mnogo za njihov budzet itd itd.. Kada u obzir uzmete da je prosecna plata igraca osednjih (ne glavnih)igraca u nekom osrednjem klubu Engleske PL tipa tipa Fulham, Stoke, West Ham oko 10000e jasno vam je gde smo i kakvi smo....
U principu najvece plate su imaju sportski direktori, treneri i ostalo rukovodstvo...
Znaci do LS nikako, a do EUFA lige mozda nekako, ali onda smo naj..li jer cemo i taj jedan termin na UEFA lige na RTS potrositi na osrednji fudbal....
Secam se kad je igrao Partizan u LS (svaka cast) utakmicu Milan - Barselona (grupna faza) sam morao da gledan na kompu....
pre 10 godina
Svake godine u ovo vrijeme pisete da zelite izvuci Dinamo Zg, a onda u septembru pisete "gde su oni a gde smo mi". Uvijek ista prica moji Partizani...
pre 10 godina
HA,HA,HA......
pre 10 godina
Zasto lepo ne objasnite kako Crvena Zvezda da dodje do grupne faze LS?
pre 10 godina
Vidi neki priželjkuju Dinamo iz Zagreba, Dinamo ima budžet 30 000 000 eura, a Partizan. U Dinamu igrači zarađuju od 300 000 do 2 000 000 Eura godišnje.
Osim toga predsjednik HNS je Davor Šuker pa ako bude potrebno malo će Platini i pogurati, velik novac je u igri.
pre 10 godina
Dzaba kalkulacije kad ce opet doci neki Samrok i poniziti nas!
pre 10 godina
Igor ,u dinamu igraju 3-4 reprezentativca 4.zemlje svijeta....ne vidim po kojoj logici bi partizan proso ...ustvari jedino ako ne izgube u zg sta je vrlo tesko..
pre 10 godina
Partizan 06! Imam 6 titula! A zvezdana 0! I ove godine bez trofeja. Kakav je to mali klub ljudi!
pre 10 godina
(Srbin, 23. maj 2013 01:47)
Partizan nije mogao u 2 utakmice pobijediti Neftči koji je Dinamo riješo sa 3-1 i 1-0 u gostima. Treba li uopće Samrok spominjati? Ma u biti šta vam pričam, usporedite vrijednost momčad, usporedite broj sudjelovanja u LP (2-4 s time da je inamo prva dva puta bio mnogo uspješniji nego Partizan koji je zadnji nastup odradio s 0 bodova--isto kao Dinamo) i prisjetite se 5-0 na Maksimiru. Nema više dragog vođe da vam štima rezultat što je vidljivo u klupskom nogometu (Hajduk 1, Dinamo 4, Partizan 2, Zvezda 0 nastupa u lp) a da ne spominjem reprezentacije.
pre 10 godina
Ljudi koja Liga Sampiona ,to je naucna fantastika! Ja navijam za Partizan ,ali Djura ce prodati sve sto vredi i skrpiti tim za sledecu sezonu za koji je i liga evrope puna kapa ! A postoji i mogucnost da nas opet u tim kvalifikacijama ponizavaju ribari,pekari i vodoinstalateri ...jbg ali voleo bi da nisam u pravu !!!
pre 10 godina
jesam grobar ali mogu jedino zaobilaznim do Tv-a .
pre 10 godina
Najveca Partizanova prepereka do LS su sami oni koji su mu obezbedili dominaciju!Kojim putem do LS?Ovo je put do samog dna naseg klupskog i reprezentativnog fudbala,posto je klika napravila da imamo samo jedan klub u drzavi.Visegodisnja dominacija nije donela nikakvu korist ni Partizanu ni ostalim klubovima.I dalje se krece od 2.kola kvalifikacija,kad se pukim slucajem na penale i udje u grupnu fazu,mozda se izvuce neki neresen rezultat,a kamoli da je stvoreno jos jedno mesto za drugoplasiranog u kvalifikacijama.A,znamo i kakva nam je reprezentacija.
pre 10 godina
Најлакши пут за Партизан:
2.коло, ПАРТИЗАН - Биркиркара (Малта)
3.коло, ПАРТИЗАН - Екранас (Литванија)
4.коло, ПАРТИЗАН - Динамо Загреб (Хрватска).
pre 10 godina
Koga prepreke ne ojacase, taj istinsku srecu i ponos jos spoznao nije.
U ime naseg slavnog puka...Zelim srpskom fudbalu, Zvezdi i Partizanu uspeh i jesen bericetnu.
Da se u nasoj Srbiji boje i zastave pobede razviju.I one sa severa i one sa juga.
Nasa Srbija je to odavno zasluzila,tada se nije delila.Vreme je za bolje dane...
pre 10 godina
Свака част комшијама на заслужено освојеној титули. Волео бих да вам падне Динамо па да их избаците из такмичења у 4. рунди, а ми да уђемо у ЛЕ, међутим како играју и једни и други, добро ће бити да прођу прво коло... Поздрав
pre 10 godina
necete vi vidjat LS ... mozda ste bolji od Zvezde ali to je slaba uteha jer je Zvezda 6 liga evropskih ekipa a vi ste mozda treca u najboljem slucaju...
pre 10 godina
Bas su simpaticni ovi momci sa istoka, navijaci Partizana...
pre 10 godina
Sa ovakvim timom nemaju sanse i treba biti realan,jos ako ose Markovic veliki podvig ce biti doci do lige evrope
pre 10 godina
ko da da gol??De je ozbiljan napadač,nema ni sredine terena, brze!??Booogu se pomoooolimoooo.
pre 10 godina
Sve su prilike da je ovo "nemoguća misija" za Partizan!
pre 10 godina
Nikada manje sanse nismo imali da se kvalifikujemo u LS realno... :-(
pre 10 godina
Najveca prepreka partizanovim igracima do lige sampiona ce biti kad cekaju u red da kupe kartu da gledaju utakmice :)
pre 10 godina
Partizan je Partizanu najveci protivnik u sva tri kola.
pre 10 godina
Dinamo - Real za balkanske klubove ? najveća glupost koju sam pročitao. Idtina je samo da ima više novaca. Igru i znanje nikakvo. To je klub koji uz svu lovu puca od Malmea 3 : 0 ajde malo realnosti. Pa Zvezda je prošle sezone barem namučila bourdeax, Dinamo je trebao ispasti već protiv Ludogoretsa, zato tiho tamo
pre 10 godina
Dinamo je za klasu bolji od ovakvog partizan,,prije 3 godine je partizan bio space shutlle za ondasnji dinamo
pre 10 godina
Kako kojim putem?Pa ili Ibarskom pa preko Zlatibora do CG primorja,ili preko Nisa do Makedonije i onda u Grcku,kupanjac i kraj evro snova.
Nema drugih puteva,to vazi za sve nase klubove,ne samo za Partizan.
pre 10 godina
Sa Djurinom poslovnom politikom, mi realno ni u drugom krugu nismo sasvim sigurni.
Nemojmo zaboraviti da je prošle godine prvak Luksemburga izbacio Salcburg i time otvorio vrata Dinamu da uz mnogo sreče igra grupnu fazu.
U trećem krugu Izraelci će verovatno biti favoriti protiv nas dok se sa ostalim možemo nositi.
U plej-ofu samo sreća ili je Vuk Rašović nova trenerska zvezda pa uspe u misiji nemoguće.
Ali ako bi zadržali Markovića, uz jednog dobro stopera i veznog igrača ala Moreira, imali bismo realnije šanse...
pre 10 godina
El Croata, dolazi i Vukojević, imat ćemo najjaču ekipu u zadnjih 5 godina, ali nema garancija za LP jer u ždrijebu je dosta nagaznih mina, a očekivano nismo nositelji u play offu, osim ako dva favorita ne otpadnu do play offa.
pre 10 godina
koliko mi je drago kad procitam neki normalan komentar navijaca crvene zvezde, to mi vrati nadu u ljude
pre 10 godina
Pojedini komentatori bi trebali da lepo procitaju tekst, pa tek onda da komentarisu. Stvari stoje ovako:
-prvo kolo Partizan i ne igra
-drugo kolo treba izbeci Albance i Bosance ne zbog njihove jacine nego zbog potencijlnih nereda
-trece kolo treba izbeci Izraelce, ostali mogu da se prodju
-cetvrto kolo najbolja opcije Dinamo ili Belorusi mada ako dodjemo dotle imamo sigurno ucesce u LE, sto je u ovom trenutku realna opcija
pre 10 godina
da samo ima neke vizije,gde bi nam kraj bio!
Da je bilo mozga,pa da za partizan igraju sada samo '92,i mladji,to bi bilo vrh! Zamislite-Markovic,Mitrovic,Ninkovic,pa Luka Stojanovic(kapiten te generacije),pa Aksentijevic,Nastasic,Jojic... Eventualno '91-Ljajic + Ostojic,i Scepovic Marko(koliko god ga osporavali,decko zbog glave ni deo potencijala pokazao nije,pitanje je da li ce uopste).
Ali,niti ima ko mozga u upravi Partizana,niti vizije,pa cemo najverovatnije biti osudjeni na polovnjake u timu i sledece sezone.
Od ovih gore pobrojanih,u partizanu ce MOZDA ostati Jojic,Ninkovic i Mitrovic. Sale Kapiten,sa 36 godina. Plus Ostojic,Brasanac,Kojic,Luka.
I neophodna pojacanja. Levi,desni bek,jos jedan stoper,koji bi morao biti proveren,spreman odmah da zaigra,golman.
pre 10 godina
Prvi uslov je Ivan Tomic i da se dovede 2-3 kvalitetna stranca. Zatim da se ne ocerupa tim bas skroz, da se resimo mrtvog drveta i na kraju balade ogromna kolicina sportske srece a la belgijski busen ili nesto trece. Dakle nije nemoguce, ali sansa da FKP igra u LS nije velika.
pre 10 godina
A,na cemu Zvezda i Partizan baziraju svoj optimizam to samo oni znaju ! Pa,bilo koji klub iz 1 divizije engleske odrao bi ih kao Musa jarca ! Sa Pualjevicem,Mikicem,Panticem,Petkovicem,Miljkovicem vi hocete u evropu ! Ajte molim vas !
pre 10 godina
Krenite izvolte u jos jedno brukanje u evropi! Nas je fudbal truo kao letvice na staroj brvnari! Zenska nemacka ekipa bi nas pretrcala koliko smo brzi! Tu su pojedinci koji nesto vrede kao tim ni Zvezda ni Partizan ne vrede!
Nije to vise kao nekada pre, niti ce ikada biti dok ne shvatimo svi, i mi i zabari da se fudbal ne igra vise samo na "glavu" vec najvise na brzinu i kontru. Nadjite dva brza krila, dvojicu napadaca, jednog omanjeg (stil markovic) jednom krupnijeg (stil mudrinski) pa 4-1-3-2 da se nauci!
pre 10 godina
Sanse da Partizan udje u Ligu Sampiona su jako male.Sanse da mi udjemo u Ligu Evrope su bicu optimista i reci pet posto.Razlog je to sto su oba kluba kako vreme prolazi sve slabija,a za nas je i pitanje da li cemo vise postojati...
pre 10 godina
Sve je to ok, nego kad ce Djura da ode......
pre 10 godina
Ulazimo u LE..
pre 10 godina
Proci cemo nekak drugo kolo,a vec za trece,tesko.Zadnje dve tri godine smo ispadali u trecem.Ako slucajno prodjemo trece kolo u cetrtom nema spasa.Mislim da je Lige Evrope najbolje resenje mada videlo se prosle godine da smo i za nju slabi.Ako nam Djurica rasproda igrace za mesec dana ni drugo kolo necemo proci a ni Ligu Evrope necemo videti.i onda opet ova nasa liga sto na livadi igraju utakmice.Nije mi jasno zasto nam je urodjena mazohisticka ljubav prema Partizanu i Zvezdi.Zato se ovo i desava.
pre 10 godina
Bolje ne igrati ligu sampiona nego je igrati kao Zagrebacki Dinamo,biti kanta za nabijanje svaki put i ne osvojiti jednog jedinog boda(nikada).Plasim se i ja da ce Partizan da rasproda sve sto se prodati moze pa ce onako osakaceni(kao sto su to bili protiv Dinama) kada je Isailovic(covjek koji je grijao klupu Ciricu,CAkaru i ostalima) morao preko noci da postane glavni igrac,pa je sa "talenovanim" Predragom PAzinom bio okosnica tima.Znaci,ili sacuvati ovaj tim(ipak duze zajedno igraju) ili dovesti nova pojacanja.
pre 10 godina
Realno sa Djurom na celu nema stad atrazimo u kvalifikacijama za L.sampiona.Prvo kolo ce mo proci u drugom vec nema sta da trazimo.Prodace sve sto valja na leto a nece dovesti nikog da nas valjano pojaca.Mozda dovedu nekog propalog povratnika ili nekog propalog stranca ala Zabija.Stojke odlazi,Ivanov odlazi,Volkov odlazi,L.Markovic otisao,S.Ilic ne moze vise.Prodace i Mitrovica.Lazevskog i Miljkovica niko nece.Zadnjeg veznog za Evropu nemamo.Mnogo slabi i ovako a jos kad prodaju ove sto valjaju bice jos gori.Dok ne dodje normalna uprava samo cudu moze da nas vodi u L.sampion aili L.Evrope.Grobar sam al sam realan.Naravno nadu niko ne moze da nam uzme i ja se uvek nadam da kad igra Partizan pa bilo to i protiv Bajerna da uvek ima sansu da ga dobije.
pre 10 godina
Liga Evrope ce biti sasvim dovoljna a LS svakako nije predvidjena ne za Partizan vec ni za jedan klub jugoistocne Evrope cak ni bogati ruski klubovi tu nemaju sta veliko da traze. Za Partizan bi bilo daleko korisnije da prodje grupu u LE i doceka prolece u Evropi sto je vec uspevao nego da sluzi za napucavanje zapadnim klubovima u grupnoj fazi LS gde zavrsava takmicenje do novembra. Doduse Partizan u dva ucesca LS jeste gubio ali se nije brukao kao Dinamo Zagreb. Najveci klub jugoistocne Evrope rumunska Steaua odavno ne znaci nista u LS zasto bi Partizan nesto morao? Najbitnije je osvojiti sedmu uzastopnu titulu i ustoliciti se na poziciju najtrofejnijeg srpskog kluba koju sada delimo sa FK History channelom. Poslati ih zauvek u istoriju kojom se toliko bave i vole neka tamo i ostanu. Za uspehe u LS moramo sacekati druga vremena i ziveti u realnom svetu.
pre 10 godina
Pošto zvezda ne može već skoro celu deceniju da osvoji titulu ona automacki izbegava stazu prvaka do LŠ i upada u stazu SILNIH ali samo kao predjelo. :-P Zato je i nema u ovoj šemi.
pre 10 godina
Jel Zvezda povlašćena i u kom krugu? (wayward son, 22. maj 2013 22:35) Ne znam,da li je ovo trebala da bude ironija,ili te stvarno zanima.Jeste, „povlašćena” je u I,II i možda u III u zavisnosti od učesnika III runde,gde bi mogla da naleti na sile iz Norveške,Danske,Finske,Kipra itd. u IV ako bude došla,ne gine joj neki Italijanski,Nemački,Francuski klub (Frajburg,Borusija,Fjorentina,Udineze,Roma,Bordo isl.).Želim sreću svim našim klubovina u kvalifikacijama za Lš i LE,jer će im biti potrebna(Ako budu igrali kao Zvezda protiv Slobode,Donjeg Srema,Ofke...)
pre 10 godina
el zvezda povlašćena i u kom krugu?
wayward son, 22. maj 2013 22:35)
Jeste. U krugu "Ide maca oko tebe"
pre 10 godina
Treba puno jakih trening utakmica i odmah početi pripreme. Šteta koju je Vermezović napravio, zahteva duplo vreme za trening i amputaciju svih koji se ponašaju neozbiljno (Volkov, Šćepović,...) i ozbiljnih neznalica (Miljković, Pauljević,...). Dovesti golmana, beka, štopera i drugog napadača za tandem. I vežbati šut iz igre, zaboga!
pre 10 godina
najveca prepreka je upravo djura! lozio sam se i lozio prethodnih godina ali nema od toga nista! prave atmosferu da je potrebno 10 do 12 miliona svake godine od prodaje igraca da se klub ne bi ugasio... prodaju pola tima svake godine i kazu klub je na nuli ma ajde bre... i hvale se sto smo uzeli 6.titulu za redom, sto je ogroman poduhvat a komsinica samo sto se nije ugasila. do jaja.
pre 10 godina
Najveca prepreka je Djura da se ne lazemo ;)
pre 10 godina
@Hrvoje
Prvo nemoj preuvelicavati...budzet Dinama nije 30 vec 20 miliona evra a Partizana 12 miliona evra.....zatim Suker moze samo da pozdravi Platinija i to u prolazu ako Platini ima vremena da se javi....a daj boze da vas dobijemo kao suparnika...bilo bi odlicno za nas skor jer je Dinamo apsolutni rekorder po broju primljenih golova ikada u LS...dakle bez najmanje 5 do 7 se ne vracate kuci....pozzz
pre 10 godina
Svake godine u ovo vrijeme pisete da zelite izvuci Dinamo Zg, a onda u septembru pisete "gde su oni a gde smo mi". Uvijek ista prica moji Partizani...
(Zagreb, 23. maj 2013 15:52)
pa sto vec jednom ne pristante na tu regionalnu ligu pa da vidite gde su Partizani, nego se uporno pro*eravate preko Interneta i krijete kao misevi iza onog vaseg Mamica i gradskih para?!
pre 10 godina
Negde u sred sezone kupanja, rukovodioci nasih klubova, za neuspeh i rano ispadanje koji su izvesni, odmah ce naci opravdanje: Sad se bar mozemo skoncentrisati na borbu za titulu! A pitanje je da li ce i 2 kola prvenstva biti odigrana.
pre 10 godina
Pogledajte samo snimak derbija i finala Kupa. Kvalitet fudbala na tim utakmicama je ispod nivoa igre vecine nabrojanih klubova. Spominjanje sampiona Jermenije, Gruzije, Serifa iz Moldavije ili Bate Borisova kod nas bi trebalo da izaziva opravdani strah. O Slovacima, Norvezanima, Cesima necu ni da razmisljam.
Partizan ako se uz malo srece i dobar zreb provuce do LE bice vise nego uspeh. Zvezda i Jagodina ce vec u avgustu moci da se posvete prvenstvu.
pre 10 godina
Slika Jojića koji slavi pobedonosni gol u devedesetom minutu derbija protiv Zvezde je simbol svih Partizanovih trijumfa u poslednjih 20 sezona. Osvajanje 25. titule je istorijski preokret za koji su mnogi mislili da je naučna fantastika ali je postao realnost.
Bravo Jojiću!
pre 10 godina
Mislim da nije u redu da proglasite Partizan ucesnikom kvalifikacija pre nego sto matematicki osvoji titulu.Da li vi to znate da Partizan 100% nece izgubiti od Spartaka u nedelju a da Zvezda nece pobediti u Novom Sadu?Sacekajte jos poslednje kolo, jos taj jedan eventualni bod, pa onda pisite tako, ovo nije korektno.
(Toasty, 23. maj 2013 17:26)
Legendo, bolji si matematicar nego Sa Pintu trener :D
pre 10 godina
Politika nasih klubova je da na kraju sezone uvaljaju sve sto se uvaljati moze... evo ja vam kazem da nemamo ni 1% sanse da gledamo Partkizan u ligi sampiona... to je prosto nemoguca misija sa ovim timom! a kamoli jos kad odu ovi klinci sto makar malo vrede... doce neke polutace osrednjih godina cisto da igraju ligu sledece sezone... sve u svemu bio bih i presrecan da gledam nas klub u ligi evrope i to bi bio nas maximum u ovom trenutku dokle god je ovakva politika nasih klubova tesko da ce Partizan ili CZ u ligu sampiona.
pre 10 godina
Budite navijači Partizana, a ne kritičari. Pa nečemo mi dugo biti Barcelona pa da od nas drugi strepe. Treba uvek biti uz voljeni klub i biti srećan ako bude u dobrom (evropskom) društvu!
pre 10 godina
Daj Bože Ligu evrope i ja zadovoljan.
pre 10 godina
Od Hafnafjordura do Lige šampiona dugačak je put...
pre 10 godina
Nije mi skroz jasno, a gde su Arsenal, Salke, Milan ? Zar nije da i oni idu u kvalifikacije ... ?
(pitanje, 23. maj 2013 10:21)
nemas pojma o stazi sampiona i stazi "slonova" gde ce oni sami sebe da izbacuju (u zavisnosti od nosilaca i nenosilaca....)
pre 10 godina
Sa onima kojima se Zvezda sastaje u kvalifikaciji za Ligu Evrop se u Mancester za sve ove vase. Zevezda ispala od Bordoa u poslednjoj sekundi
Idiotska odluka Platinija da sirotinja ima povlascen status.Ili napravis ekipu za takmicenje ili ne.Ako moze jedam Kluz ili Bate borisov da igraju LS i to uspesno onda mogu i nasi.Partizan od 26 utakmica u Evropi samo tri neresene i prvi gol postignut pred kraj grupne faze
(Konstatacija, 23. maj 2013 09:54)
jooooooojic
pre 10 godina
Mislim da nije u redu da proglasite Partizan ucesnikom kvalifikacija pre nego sto matematicki osvoji titulu.Da li vi to znate da Partizan 100% nece izgubiti od Spartaka u nedelju a da Zvezda nece pobediti u Novom Sadu?Sacekajte jos poslednje kolo, jos taj jedan eventualni bod, pa onda pisite tako, ovo nije korektno.
(Toasty, 23. maj 2013 17:26)
Koji bod decko, 8 bodova je razlika. Sve i da smo mi pobedili Slobodu, titula bi matematicki vec bila njihova. Ja bih voleo da Partizan stigne do Lige Sampiona i Zvezda Lige Evrope, ali uprave i skauti bi trebali cudo da naprave kako bi se to desilo.
pre 10 godina
NE VERUJEM U CUDA, ALI VERUJEM U PARTIZAN!
pre 10 godina
Kakva LŠ,kakvi bakrači,pa sa kojim igračima kad će sve da ih rasprodaju!Dok sastave tim,pa dok ga uigraju doći će kraj jesenjeg dela prvenstva!A tada će već igrači koji budu nešta vredeli odmah biti kaparisani i na kraju sezone biti prodati i tako opet ispočetka....
pre 10 godina
voleo bih jako da se gleda liga sampiona uzivo ali to moze samo ako predsednik i menadzeri i ostali koji sebe nazivaju nekim sportskim radnicima ne rasprodaju najbolje igrace uz raznorazna prazna i glupa obrazlozenja...takodje da bi se igrao fudbal na nivou lige sampiona treba dovesti par igraca pogotovu na gol i u odbranu...
pre 10 godina
Imacemo tim kao i prosle godine, dakle Liga Evrope, ako bude srece. Bojim se da cemo opet da strepimo pred "silama" svetskog fudbala.
pre 10 godina
Partizan a i bilo koji klub u Srbiji nece moci postic rezultate dok ne bude imao publiku koja to moze da plati. Kad bi sakupio 5 miliona evra od ulaznica odmah bi imao sponzora od 3 miliona i ne bih morao prodavat igrace kao do sada. Zamislite tim ovaj sa Ljajicem Nastasicem Savicem ali to mora da se plati a za jedan ili dva eura mozemo da gledamo samo ovo.
pre 10 godina
Evo i ja gledam malo drugacije.
Da, liga sampiona je definitivno dosta bolje od Liga Evrope, pre svega zbog finansijskog momenta + bodovi za nasu ligu a i sam Partizan, a da su se po kvalitetu Liga Evrope i Liga Sampiona puno priblizile, sto dokazuje i cinjenica da je Partizan bio u grupi sa Interom, Rubinom i Nefcijem. Ok, nefci jedino nije klub za LS ali definitivno Liga Evrope ima kvalitet, tako da pustite price da je bolje da igramo Ligu Evrope od LS, to je glupo, jer ako mozemo da igramo LS zasto da ne? To je 15M u startu.
Dalje ... Ok imamo odlicnu skolu fudbala? Imamo.
Pa dobro, prodajte sad SVE i za 3god u LS da budemo standardni tim tamo, i to je ok. Ja bih pristao na to odmah, ali znamo da se to nece dogoditi jer Djura mora da se vadi iz dugova jer njegova Zekstra duguje puno para i Partizan mu je slamka spasa, uostalom cega ga i utaja poreza ... zato nam maze oci svima i pokusava da sacuva svoju fotelju. Toliko smo pljuvali Zeku i Bjeku a sada tek vidimo sta su oni znacili za klub.
Mozda se nece neko sloziti samnom, ali nista mi od ovoga sad ne bi imali da nam oni nisu napravili "Zemunelo" i da nemamo takav sistem rada (iste formacije imaju Teleoptik i Partizan radi lakse adaptacije + je jako bitno sto je Teleoptik u prvoj ligi) istu sudbinu bi delili sa Zvezdom, jer toliko dobrih igraca nasa liga ne proizvodi da bi podmirila i CZ i P., pa smo primorani da trazimo igrace u inostranstvu a skupi, dokazani igraci iz jakih liga su skupi.
pre 10 godina
Partizan je od posljednjih 25 europskih utakmica u skupinama čak 23 izgubio a Srbi sanjaju nekakvu ligu prvaka! Stvarno ste smješni, Dinamo se obrukao u ligi prvaka ali Partizan ima još gore rezultate u drugorazrednom natjecanju popu europske lige što je 3 puta veća bruka!
(Behind Enemy Lines, 24. maj 2013 01:14)
Dinamo ZG je zvanicno najgori tim koji je ucestvovao u Ligi Sampiona.
pre 10 godina
PARTIZAN ima mnogo prepreka za ulazak u ligu sampiona, a zvezda ima samo jednu prepreku... a to je PARTIZAN !
pre 10 godina
ruku na srce - nema lakog puta do lige sampiona, pogotovo nasim klubovima!
pre 10 godina
Veliki uspeh bila bi LE, da se ne lažemo. I ja bih voleo da je drugačije.
pre 10 godina
Najveca prepreka Partizanu su Dragan Djuric,Upravni odbor i razni menadzeri.Prodace za mesec dana ove kvalitetnije u onda ce se pravdati kako imamo najmladji tim i da se sprema ekipa za neku buducnost koja tesko da dodje.Sindrom Sinise Mihajlovica.
pre 10 godina
počinje sezona kada će zvezdaši da gledaju Partizan na tv-u i kada će ti veliki Srbi početi da navijaju da srpski klub izgubi,tj da ispadne :)
pre 10 godina
Partizan je od posljednjih 25 europskih utakmica u skupinama čak 23 izgubio a Srbi sanjaju nekakvu ligu prvaka! Stvarno ste smješni, Dinamo se obrukao u ligi prvaka ali Partizan ima još gore rezultate u drugorazrednom natjecanju popu europske lige što je 3 puta veća bruka!
(Behind Enemy Lines, 24. maj 2013 01:14)
Pogresna ti je statistika, od poslednjih 25 ligaskih izgubio je 17 puta, ali iskreno ne zna se ko je gori partizan ili dinamo, ali ako ocemo najbolji nastupi nekog kluba sa ex yu prostora posle raspada su svakako partizanovi 2003 sa realom portom i marsejom kao i dolazak do osmine finala kupa uefa. Poslednjih desetak godina dinamo pruza bolje rezultate ali to je sve jadno i bedno, dok se ne oteraju lopovi vama i nama iz uprava nece biti nekog napretka. Slazem se da je smesno sto se ovde ljudi loze o ligi sampiona kada i da se udje u nju delovacemo kao neki amateri.
pre 10 godina
@(Behind Enemy Lines, 24. maj 2013 01:14)
Decko taj Partizan se nosio sa Realom,Marsejem,Arsenalom,... Nije primao 5 golova po mecu i trebalo mu dva ciklusa u LS da postigne bedni gol(koji vam je inace vas imenjak iz kijeva pustio,da ne placete).Partizan je na putu ka LS izbacivao Anderleht i Njukasl.Dok su Dinamu najvece prepreke bile Sertif i Maribor,inace da su bili neki jaci klubovi ne bi ni videli iste.Preduhitricu te sa Shamrokom,jer ce ga covek tvoje inteligencije sigurno pomenuti u sledecem komentaru,kiksevi se desavaju!Tako da leci komplekse na indexu...
pre 10 godina
Samo da nas posluzi sreca u trecem kolu kvalifikacija, da bar obezbedimo evropsko takmicenje i nesto novca. Nerealno je da prodjemo poslednje, cetvrto kolo. Nama prelazni rokovi sluze da se oslabimo, a ne pojacamo. Kada bi nas kupio neki ludi seik... ne treba nikoga da nam dovede, samo neka nam sacuva ove nase igrace. Volim Partizan!
pre 10 godina
Ja malo drugacije gledam na stvari! Ogromna je korist igrati u Ligi sampiona, pa makar te ,kako kazete, i "napucavali". Stices super iskustva, igraci postaju zreli kao fajteri,bolji igraci. Uz to, nije bas da ne moze i koji bod da se otkine a da ne govorimo o finansijskom dobitku sto je kljucno za buducnost kluba! Nasi klubovi vec nakon prvenstva odmah rasprodaju najbolje, umesto da ih sacuvaju makar do zime, pojacaju cak ekipu za evropsko takmicenje. Uzmimo Jagodinu za primer,oni se hvale da imaju "mnogo ponuda..."Pa neka im od Stojanovic, Monir i jos trojica momaka , opet ce ispasti od naturscika iz Gruzije! To je sramota. Svedoci smo prosipanja lazi i zamajavanja oci navijacima da ce samo bolji zameniti one koji dolaze! Nije nego.. Ko ce to zameniti ovu dvojicu (njih i nekako) ali ko ce zameniti Markeca i Mitra u Paartizanu? nema sansi. Moze partizan dovesti pristojnije i talentovanije momke od onih koje bi Jagodina mogla , ali treba uigrati ekipu,i tu je vec problem. Ako PFC proda samo ovu dvojicu (daj boze!) i ode mu jos nekolicina slobodnjaka za kojima necemo zaliti, vec smo za 20-30 % slabiji nego sada! Partizanu treba jedan jednogodisnji budzet kao bi prekinuo tak uzasni zacarni krug moranja prodavanja najboljih. Ako sada ne bi morali prodati najbolje, vec bi samo pojacali ekipu zsa dva-tri nova igraca, za godinu dana bi imali tim zreo za Ligu sampiona! Videli ste sta znace iskusni, makar i prosecni igraci na primeru AEL-a i ostalih kiparskih i grckih klubova!
pre 10 godina
Nema lakog puta za ovaj tim
pre 10 godina
Nista bez bar cetiri, pet pojacanja (golman, desni bek, centarhalf i jos jedan stranac iskusni zadnji vezni i ofanzivni vezni tipa Zuke i Moreire)
- to je bar jasno!
100 Komentari
Sortiraj po: