Nedelja, 19.05.2013.

09:41

Đilas: Ministarka kriva za insulin

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas u otvorenom pismu je optužio ministarku zdravlja Slavicu Đukić Dejanović za loše stanje u zdravstvu i nestašicu insulina.

Izvor: Beta

Ðilas: Ministarka kriva za insulin IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Sokolac

pre 10 godina

Kakav zaključak. Ministarka kriva što u Beogradu nema lekova. Od kada minisšto nije dozvolila da se lekovi nabavljaju po staro zakonu o javnim nabavkama na osnovu kojeg su pljačkani Srbija i njeni građani.Umesto što gospodin Đilas proziva ministarku , bolje bi bilo da pita direktore apotekarskih ustanova zašto na vreme nisu podneli zahtev za nabavku lekova , naravno poštujući zakon o javnim nabavkama. tarka nabavlja lekove za apotekarske ustanove. Ministarka je kriva

Epic fail

pre 10 godina

Pravo je cudo da smo zivi, ko nam je ministar zdravlja...
(makso, 19. maj 2013 18:05)

Kad je izjavila da je nedostatak insulina spin, kao da oči nemamo, kao da ne živimo ovde. Otuđenje od realnosti je ono što je oborilo DS, a sad da vidimo ove...

Spectator

pre 10 godina

Ko je večeras gledao "Utisak", mislim da nema šanse da kaže išta protiv onog što je Đilas rekao... Stomak mi se prevrnuo.

Čudo neviđeno

pre 10 godina

Grešite, gospdine Đilas, a večeras smo se i uverili u to: nema ministra koji je kriv. Očito je da je uvek neko drugi kriv...

Antispin

pre 10 godina

Apotekarske ustanove po gradovima su u nadleznosti lokalnih samouprava, koje postavljaju njihova rukovodstva.

Sto se tice rada Apotekarskih ustanova, Drzavna revizorska institucija je pre nekoliko meseci objavila javnosti poznat izvestaj. Samo po sebi namece se pitanje na koji su nacin odabirani dobavljaci godinama, tj. skoro deceniju unazad.

Ako cemo da se svi oglusujemo o zakone koji nam se ne dopadaju, najbolje je da ih sve ukinemo i da zivimo u anarhiji, za bolje ocigledno nismo.

vanja

pre 10 godina

Ovaj SPS je dno dna. Kakve su kadrove iskopali u mom gradu, nema dalje, olos se uvezao, svalerke, kumovi, prijatelji, samo se tale, a mislili smo da su oni pre njih bili najgori.

tamara

pre 10 godina

U Beogradu je lakse naci dinosauruse, nego preduzece ili ustanovu u kojima direktori nisu partijski postavljeni.

A sto se tice ministarke, stvarno mi nije jasno sta smo mi toliko zgresili da nas ovakvi vode...

a.K.a Sima

pre 10 godina

Prosto neverovatno da na vest o insulinu gomila botova pise komentare o liku i delu Djilasa koji usput blage veze nemaju sa naslovom, posto tekst znamo da nisu ni citali.

Aj sad brzo copy, pa paste na sve ostale sajtove gde ima slika Dragana Djilasa.

Blago nama svima

pre 10 godina

@Blago onome ko zna da ne zna Blago vama kad se pravite da ne znate da je i ovo nažalost iskorišćeno samo u političke svrhe i to sps u dogovoru sa sns i Dinkićem, jer njega ne znam ni gde bih svrstao više pošto menja stranke po potrebi

plavi andjelak

pre 10 godina

Zar nije jednostavnije pomeriti dozvoljenu granicu secera u krvi na, recimo, 12 nego se prepucavati po medijima i gubiti vreme oko nabavki insulina?

svetlanast.

pre 10 godina

@ "Postovani-Postovana"

u koalicionim vladama najodgovornija je politicka stranka koja je osvojila najveci broj glasova /koja ima najvece poverenje gradjana/, bez obzira kome
je poverila odredjene resore i funkcije.

za sve sto se sada dogadja u ekonomiji, kulturi, zdravstvu, obrazovanju, pravosudju - odgovorna je SNS.

za pljacke koje su se dogodile u predhodnom periodu odgovorna je DS.
DS je mogla a nije htela da promeni izborni zakon, tako je omogucila da MALE politicke stranke budu VELIKI ucenjivaci /PUPS, G17/.

DS je urusila pravosudje, ukinula stalnost sudijske i tuzilacke funkcije.
na taj nacin sve u drzavi je uruseno.
ako sudije i tuzioci nemaju sigurnost, da li je moze imati bilo koji gradjanin.
odlazak POLITICKE STRANKE /DS/ sa vlasti u opoziciju je LEKOVIT.
mozda ce to potrajati jer DS nikako da se okrene sebi i svojim greskama.

JKP zelenilo Beograd-radnik-udarnik

pre 10 godina

@Kuramoca, 19. maj 2013 12:15 To zidanje naj bolje vidimo danas po nezaposlenosti,industrijskoj zoni,projekti za koje ce trebati bilioni ni za 30 godina nece biti zavrseni,po infostanu,smanjenom cenom za minuli rad sto na kraju izadje 2000 dinara manje,po obavezi moramo imati bus plus i ako ne koristimo javni prevoz,vec bicikli i leti i zimi,a cesto i peske kad vremenske prilike ne dozvoljavaju.
Ljudima se stalno smanjuju plate i kad ima osnov onog hohstaplera Dinkica,tako i bez osnova.
Pljacka radnika da im se 2000-2500 uplacuje za osigranje zivotno,a uplate su prestale,a taj novac nema ni u platama pa da ga sami placamo ili na nesto lepse utrosimo.
GSP je pukao u celosti,a sad i apoteke Beograd.
Ovde ima tri odgovorne osobe Ministar finansija,ministarka zdravlja,gradonacelnik grada Beograda.Usled politickog prepucavanja mi placmo cenu.
Javni tuzilac neka pokrene pitanje odgovornosti i to za organizovan kriminal i korupciju,posto ovaj gradski nije u stanju nista da radi izuzev sluzbenih naloga infostan racuna od pre 17 godina i ako zna da je zastarelo

Blago onome ko zna da ne zna

pre 10 godina

Dakle da rezimiramo sta je D. Djilas uradio pozitivno (iz mog ugla) za 5 godina mandata. Skole + vrtici + plate za porodilje (+Bgvoz prim.aut.)
To je to. Ako mislite da je dovoljno u redu.
(i ja sam besan, 19. maj 2013 14:29)

Ne, mislimo da si promašio temu i dobićeš keca. Vest nije životno delo Dragana Đilasa već ko je kriv za nestašicu insulina. Da je u pitanju nestašica septoleta ili aspirina, pa da još i zažmurim, ovo je malo ozbiljnije...

Ja nisam besan

pre 10 godina

Kao Beogradjanin da ti ja dam svoj odgovor

1. Most Gazela rekonstruisan i parama grada jer je centralna gradska ulica
2. Nove skole ni ja nemam zamerki
3. Novi tramvaji. Normalna stvar da se Beograd zaduzuje kao sto ce se za metro zaduziti. I nema grada na svetu koji se ne zaduzuje za Gradski prevoz
4. Nemam zamerki
5. Nemam zamerki
6. Nemam zamerki
7. Beogradu je bio potreban ovakav most. Vidi se rasterecenje saobracaja u radnickoji Bulevaru Vojvode Misica u spicevima. Jos kada se po planu probusi tunel ispod Topcidera i spoji sa autokomandom boljitak ce se videti u celom gradu. Most nije skup
8. A zasto je glupo i bespotrebno. Udzbenici u zavisnosti od razreda kostaju od 10-15 hiljada.To je necija plata
9.
10. Pa i drzava je davala penzionerima po ugledu na Beograd
11.
12. Ulice prljave, jer je provincija svoje navike donela u prestonicu
14. Ima. Mirijevo
15. Ima. Batajnica, Sremcica

I ja sam zadovoljan jer u datim okolnostima uradjeno mnogo

I na kraju zavrsava se centralni gradski kolektor koji je precnika kao tunel za metro od Podavalskih sela pa preko Mirijeva do Ade Huje

Keops

pre 10 godina

Dva politicka 'retarda' nasli da se prepucavaju preko bolesnih.
Djilase,sta je problem napraviti jedinstven spisak potrosnje u poslednjoj dekadi prosle godine +10% I STAVITI NA TREBOVANJE?
-Ovde je i ministarka na celu politicki 'retard', jer je stigla svuda umesto da se sastane sa direktorom apoteka i resi problem bez Djilasa.
Ako ne moze dogovor, ministarka ima pravo da smeni direktora preko parlamenta i nametne coveka koji ce znati da radi. Kakav osnivac, pa to su sve drzavne apoteke (apoteke poreskih obveznika) nisu ni partijske ni licne

26 godina u zdravstu

pre 10 godina

Ovde nema šta da se doda ni oduzme. DS nikad nije držao zdravstvo (kod mene u gradu godinama vlada baš SPS u ovoj sferi), a u šta se sve pretvorilo - sreća pa pacijenti ne znaju tačno kao mi.
Podrška, isterajte šta god možete!
Mi možemo samo da ostanemo bez licence...

m.

pre 10 godina

Demantuju ga apotekarske ustanove u drugim gradovima u kojima nije pustio pipke. Pa on priznaje da je pisao i kukao jer su mu biznis pokvarili jer je osnivac AU Beograd grad Beograd. Lokalna zajednuca je osnivac AU po Srbiji. Ocigledno mu je stala na biznis. Sada on pokusava da prikaze da je ona kriva i da izaziva sazaljenje.

vuk

pre 10 godina

Nikada nisam fan DS-a ali ovi na vlasti su takav skup nesposobnih, nestrucnih i korumpiranih likova da ću sledeće izbore po prvi put glasati za zute.

doom

pre 10 godina

Zaista je zanimljivo da ministarka zdravlja za rad svog ministarstva ne optuzuje prethodnu vlast [G17] ciji 'feud' je bilo zdravstvo nego umesto toga optuzuje gradsku vlast u Beogradu.????
Ali sve postaje jasno kada se zna da je SPS-ov sadasnji partner u vlasti [URS] drzao zdravstvo u prethodnom maandatu i 'nije fer' da ih Dejanovicka napada.
Jos ce Djilas ispasti kriv i za onu bakteriju u Uzicu

Bivši glasač za Đilasa

pre 10 godina

Najlepša "stvar" za bilo koju vlast je masa koja ne razmišlja svojom glavom. Đilase, providan si, argumenti su ti katastrofa i pokušavaš da da prikriješ one koji krše zakone.

Za Svetlanast

pre 10 godina

Poštovani-Poštovana,
Vaš komentar je na mestu i tacno je da u zdravstvu kao i mnogim državnim instutucijama cveta korupcija, i da joj za sad ne može da se stane na put.
Samo nije korektno da se obracate ni Đilasu ni Tadicu, jer i Vi odlicno znate ko je držao zdravstvo od 2000 godine do dolaska SPSa-Slavice.
Isti ti ljudi i sada su u zdravstvu, i nemojte reci da je DS kriv kao najveca partija tada u vlasti, jer to znaci da je sada najodgovorniji SNS.
Pa, da li je? Teško je održati koaliciju Vlade, a znate odlicno da su sve lopovcine u SPSu, i naravno G17, kako god se danas zvali.

i ja sam besan

pre 10 godina

@Besna glista
Idemo redom:
1. Gazela - most u nadleznosti drzave rekonstruisan sa novcima od kredita (drzava digla kredit)
2. Nove skole - nemam zamerke
3. Novi tramvaji - Beograd ce za tramvaje ukupno isplatiti 82miliona evra. Jedan od razloga zbog cega je GSP u dubiozi i nemaju para za rezervne delove za autobuse (ostali razlozi: visak 2000 zaposlenih koje gospodin Ddjilas ne resava a gradonacelnik je vec 5 god, bus plus itd) pa mi mucenici koji se ne vozimo novim tramvajima imamo raspale buseve.
Suma sumarum novi tramvaji - FIJASKO
4. Obdanista - nemam zamerke
5. Obilaznica - vise puta otvarano ali NE POSTOJI (ali nije odgovornost Djilasa jer je u republickoj nadleznosti)
6. Puna plata za porodilje: +
7. Novi mostovi - videti pod tackom 2.-skupo i dovelo je grad na ivicu bankrota
8. Besplatni udzbenici - glupo i nepotrebno
9. Nije dao Luku Beograd - Netacno. Oko luke je jedno vreme zatezao ali se brzo utalio ili su partijski saborci sugerisali da ne talasa - epilog: luka nije gradska
10. Pomoc penzionerima - videti pod 2. i 7. bankrot u najavi (a realno to je bio mito koalicionom partneru za sastavljanje vlasti u Beogradu)
11. Besplatna vestacka oplodnja: +
12. Ciste ulice - Ulice su DALEKO od cistog (mada tu smatram gradjane vise krivim)
13. PKB koji radi - to nije posao grada
14. Novi domovi zdravlja - NEMA
15. Nove ambulante - NEMA

Dakle da rezimiramo sta je D. Djilas uradio pozitivno (iz mog ugla) za 5 godina mandata. Skole + vrtici + plate za porodilje (+Bgvoz prim.aut.)
To je to. Ako mislite da je dovoljno u redu.

PreDragMC

pre 10 godina

@PredragMC
Da, i tada je bilo insulina. Velika razlika.
(jopix, 19. maj 2013 11:46)

Nesto se ne secam da je insulin zavisio od Djilasa, pa da je on zasluzan zato sto ga je imamlo!

malo bolje upucena

pre 10 godina

Ministarka jeste zatekla HAOS u zdravstvu, ali sve meni tu nije jasno!!! Zasto uporno ne poziva na odgovornost prethodne ministre??? Cime je ucenjena??? Mislila sam da DS nema kardove koji bi mogli da vode zdravstvo, sad sam potpuno uverena da bi Predsednik Odbora za zdravlje bio bolji ministar od Stankovica, a DS je pustio to Dinkicu??? Tomicu neko i spomene negde ali ne proziva na odgovornost, a Stankovica niko ni ne spominje!! Trebalo bi obelodaniti vlasnicku strukturu pojedinih farmaceutskih kompanija i SVIMA bi bilo jasno o cemu se radi, zasto nema Brufena, Aminophilina, Gliveca...

svetlanast.

pre 10 godina

kad je LJUBISA MILANOVIC specijani savetnik za borbu protiv korpcije u zdravstvu, JAVNO u jutarnjem programu RTS-a u decembru 2011.godine optuzio drzavne organe i vlast DS-a, ukjljucujuci i kabinet borisa tadica /koji se za sve pitao/ - da nista ne cine da sprece korupciju i uvedu red u zdravstvu - "preposteni" ministar zdravstva zoran stankovic ga je razresio duznosti.

ljubisa milanovic je jos rekao da radeci tolike godine u policiji nije naisao na pljacku kakvu je utvrdio u zdravstvu.

nestasica insulina je stvarno izazvala paniku - ali sta cemo sa problemima /korupcija i pljacka/ o kojima je govorio specijalni savetnik za borbu protiv korupcije u zdravstvu.
insulina ce biti u ponedeljak u drzavnim apotekama, a ostalo?

MUKNAVI

pre 10 godina

Ministarka to ne prihvata, ona smatra da su krive apoteke, pa onda nonsalantnost i tako redom do onih koji su ove birali i natakarili ih sebi za vladare pa im sada ovi sada rade ono, sto su kod drugih kritikovali.

Smesni smo

pre 10 godina

Jedva cekam izbore, jedva cekam izbore...ovde kada se cita bilo koja vest koja ima veze sa Djilasom ispada kao da on ima podrsku 70% gradjana....ahaha...ajde i to cudo da vidimo na izborima...Pozdrav za zaglupele partijske poslusnike i placenike...

Jagodiceva

pre 10 godina

Kada je rec o zdravstvu, ono sto se ne sme zaboraviti jeste da zdravstveni sistem nije urusen , vec je urusavan poslednjih 12 godina.
U pomenutoj deceniji, zadravstvo je "premoscavano" kreditima i donacijama, koji su , neretko bili krnjeni, a to bi Djilas morao da zna jer u Skupstinskom odboru za zdravstvo ima svog stucnjaka Dusana Milisavljevica.
Nesporno je da i u ovoj bransi postoje imena i prezimena za prozivku,ali srz problema zravstva Srbije je u razorenoj ekonomiji i nezaposlenosti!
D-dine Djilas, imate li prestavu kako je biti gazda u opustosenoj kuci?!

бт

pre 10 godina

Ово препуцавање између градских и републичких функционера показује да је Ђилас био у праву када је 2008.г. намерно одуговлачио изборну скупштину града како би сачекао формирање коалиције на републичком нивоу и спречио изборну вољу Београђана да власт формирају ДСС, СПС и СРС јер, како је тада говорио, град не може да функционише ако републичку и градску владу не чине исти коалициони партнери. Штета што није остао доследан и што сада упорно не подноси оставку иако и сам увиђа да изборна воља Београђана, како пре 5 година тако и сада није најважнија ствар.

Zex

pre 10 godina

Ovu situaciju Đilas podrazumeva kao napad na njega i njegovu fotelju. Zato i piše odgovor na ovakav "prizeman" način želeći da popali što više "paljevina". Onaj ko ne isporučuje lekove taj treba da odgovara.

Orwell Djordje

pre 10 godina

A kada ce se u Utisku pricati o pljackanju naroda preko prenosa fudbala na RTS-u? To je kao slucajno potrebno da mi svako vece imamo sport na drzavnom servisu, a ovamo kao nemaju da plate domacu produkciju. Ojadio je ovak lik Srbiju, a nema obraza da cuti. Zovite me u Utisak da pricamo Istinu.

Novosadjanin

pre 10 godina

Ne postujem ni jednu ni drugu stranu, ali:

Djilas nije dao objasnjenje osnovnog problema: Zasto samo Beograd ima problem sa nabavkama?

Isti je zakon za sve gradove, pa opet, samo su u Beogradu imali izgleda problema da ga ispostuju?
Druga opcija je namerno odugovlacenje i sad nabavka po hitnom postupku gde se ne znam ko pije a ko placa.

Elem, jako je sramotno za Djilasa da nastupa ovako naivno i bez argumentacije predstavljajuci glavni grad i DS.

Sa druge strane, ima i ministarka svoje bisere o kojima bi se mogli raspisati... ali to uz sledecu kafu :(

Nisam ja, majke mi.

pre 10 godina

Staro pravilo SPS-a, uvek je neko drugi kriv.
Gospođo ministarka, odgovorni ste za sve u zdravstvu, jer ste na čelu tog resora. Ako lekar odredi terapiju i to napiše na recept, pacijent mora sa tim receptom da nabavi lek. Inače je sve ono pre recepta besmisleno i gubljene vremena.

Kuramoca

pre 10 godina

Za sve sto u drzavi ne valja, kriv je iskljucivo Dragan Djilas!
A covek i dalje zida sam u Beogradu vise nego cela vlada zajedno!

Voleo bih da Djilas i citav DS u Srbiji u jednom danu podnesu ostavke,
pa da vidimo koliko bi trajala i vlast i drzava! 3-5-7 nedelja?

Dacic, Toma, Dinkic, Vucic, sve spasitelji, a spasavaju zajedno sa Tacijem drzavu od Djilasa i SPC! Sram vas bilo!

cove

pre 10 godina

Kako bi bilo interesantno da sve politicare koji se ovako prepucavaju zatvorimo na "FARMU". Ostaviti ih tamo dok se ne pojedu izmedju sebe. Aman vise : dajte pacijentim malo paznje, malo vise higijene i lekove. Pustite vasa saopstenja, nista od njih nemamo.

D61

pre 10 godina

A ko je kriv za Buprenorfin, najbolje da se vratimo na heroin, obijamo trafike i otimamo lančiće?! Meni je moja muka najveća, rešavajte to, neće na dobro da izađe...

Besna glista

pre 10 godina

Popravljena Gazela? Kriv je Djilas!
Napravljeno 10 novih skola? Kriv je Djilas!
Novi Tramvaji? Kriv je Djilas!
40 novih obdanista? Kriv je Djilas!
Obilaznica oko Beograda? Kriv je Djilas!
Puna plata za porodilje? Kriv je Djilas!
Novi mostovi u Beogradu! Kriv je Djilas!
Besplatni udzbenici za decu? Kriv je Djilas!
Nije dao lopovima Luku Beograd? Kriv je Djilas!
Pomoc penzionerima? Kriv je Djilas!
Besplatna vestacka oplodnja? Kriv je Djilas!
Ciste ulice? Kriv je Djilas!
Pkb koji radi? Kriv je Djilas!
Novi domovi zdravlja? Kriv je Djilas!
Nove ambulante? Kriv je Djilas!

....Za sve u ovoj zemlji, kriv je iskljucivo Dragan Djilas. Nema druge nego da ga hitno uhapsimo! zajedno sa Vladikama, zajedno sa penzionerima, zajedno sa radnicima bez posla, zajedno sa gladnima, zajedno sa Dobricom Cosicem i Kusturicom zato sto su se distancirali. Zajedno sa svakim u ovoj zemlji koji ne misle da su
TOMA, VUCIC, DACIC, DINKIC, SLAVICA, MRKA, VULIN, VELJA, KALANOVICKA, TACI, TAHIRI, VESTERVELE, HOJCGEN I OSTALI SRPSKI SPASITELJI POSTENIJI OD DRAGANA DJILASA!

moze

pre 10 godina

More kriv je onaj Tomica kadar G 17 koji je unistio zdravstvo 10 godina je unistavao sve pa naravno da sada imamo problema.Njega treba uhapsiti

veterinarBG

pre 10 godina

Marija, 19. maj 2013 10:27)
Naravno da je mentor,to je i posao gradonacelnika,da brine o dobrobiti SVIH svojih gradjana,a tu spadaju i radnici Apotekarske ustanove Beograd i pacijenti koji se snabdevaju u tim apotekama,a to je, pre svega,siromasniji sloj gradjana...Vi bogatiji,iz SPS-a,vec cete se nekako snaci,ili ste se vec debelo "snasli".
BTW,gore ministre od ovih iz SPS-a Srbija nikad nije imala,a i vece lopove,i sve to zahvaljujuci Tadicu!

Smesni smo

pre 10 godina

Ahaha, a ti si kriv za propast Srbije u zadnjih par godina...Dok ste nam pricali kako je u svetu kriza ti si nekako strpao u dzep pola milijardi evra... Kad ti je ta ministarka bila predsednica skupstine ti si je velicao...A ko je kriv sto je haos u gsp...zamislite sada Beogradjani kako na Zelenjaku cekate neki bus, dodju ovi novi kratki i vi trebate svi da udjete na prednja vrata...e moj Djilase...doci ces i ti na red, drzava ce ti suditi zbog enormnog bogacenja za 5-6 godina, a gradjani zbog izivljavanja nad njima...

ZIVELO - ZDRAVLJE

pre 10 godina

Dragan Djilas optuzuje Ministarku zdravlja Slavicu Djukic-Dejanovic zbog nestasice insulina. Samo je zaboravio jednu stvar da su odgovorni i jedno i drugo. Trpe oni koji su najmanje krivi. To su ljudi kojima insulin zivot znaci. Njihovo prebacivanje odgovornosti jedno na drugo, ama bas nista njima ne znaci. Oboje su zreli da podnesu ostavke na svoje funkcije .

Pametnjaković

pre 10 godina

... samo da dodam da je ovo još jedan dokaz da nas elita sve jaše i da rade zajedno. Upravo kako je Nikolić rekao, izbori neće biti pre jula, ako se sećate. Tačno sve ide onako kako je i planirano, a mi smo svi ovce. Samo revolucija može da promeni orkestrirani tok događaja.

LFC

pre 10 godina

Djilas je apsolutno u pravu sada, a Slavica mi se ranije cinila kao kul zena. Svoj nerad prikrivaju glupim napadima na druge, isti recept kao sa Mihajlovicevom koja je zacutala ipak. Samo politicare, nista ne rade, ponasaju se kao opozicija(koja im je za sve kriva) a na vlasti su. To moze samo kod nas!

krle - dron

pre 10 godina

Naravno da je ona kriva po komandnoj odgovornosti za sve nehigijensko u zdravstvu koje je inace potpuno strokavo i zatekla pa i za nestasicu insulina,to ona nije smela kao doktor eticki dozvoliti.Ona inace kao doktor ima veliki problem a to je da je partijski ostrascena osoba a za tu funkciju koju obavlja je to pogubno,to isto vazi i za zutog malo nagorelog Djilasa jer i njegova partijska ostrascenost i privatni mesetarski bisnis su pogubni za gradjane Beograda.Uzmimo jedno malo poredjenje kad je gradonacelnik u pitanju,recimo njegov kolega u NY- je privredno preporodio grad od 20-milion ljudi a Djilas koji vlada ili je uz vlast skoro deceniju u Beogradu nije napravio nijednu novu fabriku da zaposli 100-mladih strucnjaka a milijarde eura su protrcale kroz grad.Za dobrobit gradjana ubuduce bi trebao beogradski universitet da izabere tri kandidata od velikog morala bez ijedne partijske zabokrecine i da ceremonijom u skupstini grada iz sesira izvuce ime gradonacelnika koji ce biti DOSTOJAN gradjana,ceo ovaj dosadasnji sistem je zagadjen od 1987- posle 8- sednice komunjara i njihovih dosadasnjih kloniranih razbojnika naslednika zutih i treba ga inicijativom gradjana hitno promeniti.Za sve ovo vreme od dece su nam napravili pustos i omladina koja je prepustena ulici i sama sebi besposlena bez ikakve nade u bolje sutra naziva se danas huliganskom ruljom u sluzbi necijih interesa da budu neciji navijaci,E PA NECE MOCI TAKO VISE GRADONACELNICE.Sve stranke su inace ogavne...

Žeks

pre 10 godina

Osnivač Apoteka je gradska vlast u Beogradu. Svi kadrovi Apoteka su iz DS-a. I normalno je da Đilas pokriva svoje. Ovo samo znači da DS neće da se "očisti" od onih koji su je do ovde doveli.

srednji sloj

pre 10 godina

A da li je gospodin Djilas mentor Apotekarskoj ustanovi Beograd. I ima li ona direktora. Ili je u BG sve u Djilasovoj nadležnosti.I kakave veze ima njegova funkcijama sa javnim nabavkama u zdavstvu koje se jedinstveno primenjuju nu cijeloj Srbiji. Ili je više reč o mentalitetu. Da u glavnom gradu mora sve biti precicom i preko reda. Pa kada nije tako..eto problema...
(Marija, 19. maj 2013 10:27)

Marija, ti ne bi vodila računa o tim važnim stvarima kao što je zdravlje, da si gradonačelnica...kako govoriš, očigledno ne bi...i bolje ti je da ćutiš a taj komp iskoristi da se malo edukuješ i proširiš te uskostranački vidik...

radomir

pre 10 godina

Ovako izgleda kada pojedinac reaguje na sumanute odluke sistema da ne kažem moćnika. Više puta sam ukazivao na probleme u zdravstvu,jer posledioce uglavnom snose pacijenti da ne kažem glasaći.Uglavnom sam od strane moćnika bio ismejan,bilo je tu karvova i DSa.Milo mi je da i moćnici povreme shvate kako je obićnim ljudima

Kolonijas

pre 10 godina

Ova vlada je blago receno puna laika i nedoraslih ljudi za ovako odgovorne funkcije. Od kad je ministarka Dejanovic na celu zdravstva dosli smo u situaciju da je zabelena nestasica Brufena, insulina i ko zna cega jos. I to ne samo u Beogradu. Ista ministarka je izjavila da insulina ima u apotekama. Gde, u skupltrurama livnice Jeremic. Takodje, ista ministarka pokazla da je besplatna prica o lecenju sve dece bez knjizice totalna lakrdija. Njena izjava "Gde se desilo da su lekari vratili dete zato sto nema knjizicu" je apsolutno bezobrazna, jer lekari zbog nakaradnog pravilnika o tome koja deca imaju besplatno lecenje, uredno te preglede naplate osiromasenim roditeljima. I verovatno je i za ovo kriv Dragan Djilas. Ne dao bog bilo kome da mu zatreba lekar ili lek u Srbiji.

Luna

pre 10 godina

Naravno da su joj za sve sada krive apoteke. Uvek je nekog drugog krive za svoju nesposobnost i autizam. Gospodja bi trebala da podnese ostavku. Treba li neko da umre bez lekova da bi se ona zamislila? Ko zna sta nas tek ceka sa centralnim tenderom u 2014!? Zamislite kad cela drzava ostane bez lekova u januaru. Ovo je samo uvertira...

au

pre 10 godina

Djilas je mozda los politicar ali je odlican menadzer sto se vidi i kroz ovo pismo koje je vise poslovna analiza nego politicka kritika. Zanimljivo je da su ove dve partije zajedno na vlasti u Beogradu?

nijebitnoime

pre 10 godina

Za nestasice su krivi iskljucivo oni koji nisu narucili na vreme.

Nisu narucili na vreme da bi izazvali ovo sto su izazvali i da bi se onda narucivalo po hitnom postupku.

Namerno nisu narucivali jer sa novim nacinom javne nabavke se donekle smanjuje korupcija. U medicinskim krugovima se tacno zna tarifa koliko placaju privatne farmaceutske kompanije lekarima da nesto prepisuju ili farmaceutima da bas njihov lek naruci.

Ako kazem da jedna poznata apoteka u Novom Sadu na malo losijoj lokaciji u jednoj smeni obrne 700.000 dinara, onda znate koliko se obrce u apotekama pri bolnicama ili drzavnim.

Sa druge strane u carinskim zonama rade "prepakivaci" lekova. Lepo kupe supstancu na tone i onda rade sekundarno pakovanje. Zarada je 1000%.


Jos jedan primer. Zbog novog zakona da se objavljuju skoro sve nabavke ( ima izuzetaka, na primer telekom se pozove na neki clan da im nesto nije osnovna delatnos ili da im treba samo za odrzavanje O.o i kao oni nisu obavezni da sprovedu tender vec traze 3 ponude) poceli su ovi sto su namestali ranije tendere da ubacuju odredjene doskocice. Tipa, ponudjac mora da ima sediste u opstini ili da ima predstavnistvo, onda da je udaljen do 10 km od objekta gde se nesto radi i tako slicne gluposti.

Sve te koji nisu narucili na vreme i koji su doveli do nestasice treba kazniti i usput im proveriti imovinu.

DRAŽA KG

pre 10 godina

Ušuškalo se to,misli (kao i nekada) da će da vlada doživotno,a zaboravila je kako smo je skidali sa mesta direktora KBC-a u Kragujevcu i da je jedva prošla bez batina zbog svoje osionosti!Đilas nije cvećka ali ovde je u pravu 100%,da imaju imalo obraza već bi ministar zdravlja,prosvete,sporta kao i već čuvena građevinsko-ministarska
mafija(debeovci Velja+Mrka) odavno trebalo da podnesu ostavke!Polako,biće izbori vrlo brzo pa će vam se desiti narod!

Zmaj od Kosmaja

pre 10 godina

Najbolje je da Slavica postane gradonacelnik Beograda, a onaj njen iz Galenike da bude direktor beogradskih apoteka i Bog da nas vidi.

Vucic, Dacic i Dinkic kaznjavaju Beogradjane zato sto ih nisu glasali.

TetkaSaveta

pre 10 godina

Slazem se da je kriv SPS za unistavanje Galenike i sl. i ovo sad sa lekovima, ali mi se cini da je DS na vlasti bilo bi lekova, ali po kojoj ceni?

nista ovo ne valja

Doktorka

pre 10 godina

Zakon o javnim nabavkama doneli su Vlada i Parlament, a ne ministarka zdravlja. Ministarstvo finansija i Uprava za javne nabavke dali su misljenje da drzavne apoteke moraju da postuju zakon i nabavljaju lekove putem javnih nabavki. Pozdravljam odluku nove vlasti da uvede red svuda pa i u drzavne apoteke, a ko je cist, ne treba da se plasi kontrole svog rada. U pravu ste, gospodine Djilas, nema u apotekama politike vec zanimljive ekonomije prelivanja para iz drzavne u lokalne kase, pa i Vasu.

zoran

pre 10 godina

Đilas je za SVE kriv. I za nestašicu insulina i za princip da nema fraj vožnje GSP-om(bolji bio šverc u smrdljivim raspadnutim konzervama), i za Novi Most koji "zvrnda prazan", i za Španske tramvaje za XXI vek (bolje bile one šklopocije razvaljene), i za Tuče navijača pre utakmica, i za žutu kišu od pre neki dan, i za predaju Kosmeta, i za bombardovanje 1999., i za sulude ratove preko Drine koji su izazvali dolazak pola miliona izbJeglica u Beograd. Ma, za SVE je Đilas kriv...

Marija

pre 10 godina

A da li je gospodin Djilas mentor Apotekarskoj ustanovi Beograd. I ima li ona direktora. Ili je u BG sve u Djilasovoj nadležnosti.I kakave veze ima njegova funkcijama sa javnim nabavkama u zdavstvu koje se jedinstveno primenjuju nu cijeloj Srbiji. Ili je više reč o mentalitetu. Da u glavnom gradu mora sve biti precicom i preko reda. Pa kada nije tako..eto problema...

Serafim

pre 10 godina

Galenika, SPS - Bankrot!
Vetfarm, SPS - Bankrot!
Habitfarm, SPS - Bankrot!

Svuda u zdravstvu a posebno u farmaciji gde je SPS umesao svoje ruke, usledila je najpre pljacka, zatim katastrofa i na kraju BANKROT!!!

Ne volim Djilasa, ali ovde ga treba podrzati.
Apoteke Beograd, finansirale su zaposljavanje 100 medicinskih sestara i 60 lekara, bez te firme oni bi bili na ulici.
Apotekarske ustanove, takodje su od svoje zarade kupovale hola za hitnu pomoc, koja brinu o svim beogradjanima.
Za to vreme Slavicini drugari iz SPS-a, u Galenici su kupovali umetnicke skupture i odveli firmu u bankrot sa 200 miliona evra duga!

Sasa M.

pre 10 godina

Za svi ministri su jos uvek u kampanji, oni nista drugo i ne rade. Dejanovicka slusla Milosevica sada Dacica, da je u vlasti to joj je vazno.

Milos

pre 10 godina

Ma ipak je trebalo da doniraju neko umetnicko delo,neku skulpturu,pa bi ih ministarka postedela...ona voli umetnost...strasno sta nam radi ovaj sps....

PreDragMC

pre 10 godina

Da je strasno sto nema insulina, strasno je! Ali "gospodine" Djilase zar vi niste bili u vladi sa istim tim kadrovima, sada vam smetaju, a dok ste bili na vlasti nisu vam smetali! Nemojte vise da folirate ovaj jadan narod!

Serafim

pre 10 godina

Galenika, SPS - Bankrot!
Vetfarm, SPS - Bankrot!
Habitfarm, SPS - Bankrot!

Svuda u zdravstvu a posebno u farmaciji gde je SPS umesao svoje ruke, usledila je najpre pljacka, zatim katastrofa i na kraju BANKROT!!!

Ne volim Djilasa, ali ovde ga treba podrzati.
Apoteke Beograd, finansirale su zaposljavanje 100 medicinskih sestara i 60 lekara, bez te firme oni bi bili na ulici.
Apotekarske ustanove, takodje su od svoje zarade kupovale hola za hitnu pomoc, koja brinu o svim beogradjanima.
Za to vreme Slavicini drugari iz SPS-a, u Galenici su kupovali umetnicke skupture i odveli firmu u bankrot sa 200 miliona evra duga!

Sasa M.

pre 10 godina

Za svi ministri su jos uvek u kampanji, oni nista drugo i ne rade. Dejanovicka slusla Milosevica sada Dacica, da je u vlasti to joj je vazno.

zoran

pre 10 godina

Đilas je za SVE kriv. I za nestašicu insulina i za princip da nema fraj vožnje GSP-om(bolji bio šverc u smrdljivim raspadnutim konzervama), i za Novi Most koji "zvrnda prazan", i za Španske tramvaje za XXI vek (bolje bile one šklopocije razvaljene), i za Tuče navijača pre utakmica, i za žutu kišu od pre neki dan, i za predaju Kosmeta, i za bombardovanje 1999., i za sulude ratove preko Drine koji su izazvali dolazak pola miliona izbJeglica u Beograd. Ma, za SVE je Đilas kriv...

Besna glista

pre 10 godina

Popravljena Gazela? Kriv je Djilas!
Napravljeno 10 novih skola? Kriv je Djilas!
Novi Tramvaji? Kriv je Djilas!
40 novih obdanista? Kriv je Djilas!
Obilaznica oko Beograda? Kriv je Djilas!
Puna plata za porodilje? Kriv je Djilas!
Novi mostovi u Beogradu! Kriv je Djilas!
Besplatni udzbenici za decu? Kriv je Djilas!
Nije dao lopovima Luku Beograd? Kriv je Djilas!
Pomoc penzionerima? Kriv je Djilas!
Besplatna vestacka oplodnja? Kriv je Djilas!
Ciste ulice? Kriv je Djilas!
Pkb koji radi? Kriv je Djilas!
Novi domovi zdravlja? Kriv je Djilas!
Nove ambulante? Kriv je Djilas!

....Za sve u ovoj zemlji, kriv je iskljucivo Dragan Djilas. Nema druge nego da ga hitno uhapsimo! zajedno sa Vladikama, zajedno sa penzionerima, zajedno sa radnicima bez posla, zajedno sa gladnima, zajedno sa Dobricom Cosicem i Kusturicom zato sto su se distancirali. Zajedno sa svakim u ovoj zemlji koji ne misle da su
TOMA, VUCIC, DACIC, DINKIC, SLAVICA, MRKA, VULIN, VELJA, KALANOVICKA, TACI, TAHIRI, VESTERVELE, HOJCGEN I OSTALI SRPSKI SPASITELJI POSTENIJI OD DRAGANA DJILASA!

Milos

pre 10 godina

Ma ipak je trebalo da doniraju neko umetnicko delo,neku skulpturu,pa bi ih ministarka postedela...ona voli umetnost...strasno sta nam radi ovaj sps....

Zmaj od Kosmaja

pre 10 godina

Najbolje je da Slavica postane gradonacelnik Beograda, a onaj njen iz Galenike da bude direktor beogradskih apoteka i Bog da nas vidi.

Vucic, Dacic i Dinkic kaznjavaju Beogradjane zato sto ih nisu glasali.

DRAŽA KG

pre 10 godina

Ušuškalo se to,misli (kao i nekada) da će da vlada doživotno,a zaboravila je kako smo je skidali sa mesta direktora KBC-a u Kragujevcu i da je jedva prošla bez batina zbog svoje osionosti!Đilas nije cvećka ali ovde je u pravu 100%,da imaju imalo obraza već bi ministar zdravlja,prosvete,sporta kao i već čuvena građevinsko-ministarska
mafija(debeovci Velja+Mrka) odavno trebalo da podnesu ostavke!Polako,biće izbori vrlo brzo pa će vam se desiti narod!

LFC

pre 10 godina

Djilas je apsolutno u pravu sada, a Slavica mi se ranije cinila kao kul zena. Svoj nerad prikrivaju glupim napadima na druge, isti recept kao sa Mihajlovicevom koja je zacutala ipak. Samo politicare, nista ne rade, ponasaju se kao opozicija(koja im je za sve kriva) a na vlasti su. To moze samo kod nas!

Kolonijas

pre 10 godina

Ova vlada je blago receno puna laika i nedoraslih ljudi za ovako odgovorne funkcije. Od kad je ministarka Dejanovic na celu zdravstva dosli smo u situaciju da je zabelena nestasica Brufena, insulina i ko zna cega jos. I to ne samo u Beogradu. Ista ministarka je izjavila da insulina ima u apotekama. Gde, u skupltrurama livnice Jeremic. Takodje, ista ministarka pokazla da je besplatna prica o lecenju sve dece bez knjizice totalna lakrdija. Njena izjava "Gde se desilo da su lekari vratili dete zato sto nema knjizicu" je apsolutno bezobrazna, jer lekari zbog nakaradnog pravilnika o tome koja deca imaju besplatno lecenje, uredno te preglede naplate osiromasenim roditeljima. I verovatno je i za ovo kriv Dragan Djilas. Ne dao bog bilo kome da mu zatreba lekar ili lek u Srbiji.

Marija

pre 10 godina

A da li je gospodin Djilas mentor Apotekarskoj ustanovi Beograd. I ima li ona direktora. Ili je u BG sve u Djilasovoj nadležnosti.I kakave veze ima njegova funkcijama sa javnim nabavkama u zdavstvu koje se jedinstveno primenjuju nu cijeloj Srbiji. Ili je više reč o mentalitetu. Da u glavnom gradu mora sve biti precicom i preko reda. Pa kada nije tako..eto problema...

Nisam ja, majke mi.

pre 10 godina

Staro pravilo SPS-a, uvek je neko drugi kriv.
Gospođo ministarka, odgovorni ste za sve u zdravstvu, jer ste na čelu tog resora. Ako lekar odredi terapiju i to napiše na recept, pacijent mora sa tim receptom da nabavi lek. Inače je sve ono pre recepta besmisleno i gubljene vremena.

Kuramoca

pre 10 godina

Za sve sto u drzavi ne valja, kriv je iskljucivo Dragan Djilas!
A covek i dalje zida sam u Beogradu vise nego cela vlada zajedno!

Voleo bih da Djilas i citav DS u Srbiji u jednom danu podnesu ostavke,
pa da vidimo koliko bi trajala i vlast i drzava! 3-5-7 nedelja?

Dacic, Toma, Dinkic, Vucic, sve spasitelji, a spasavaju zajedno sa Tacijem drzavu od Djilasa i SPC! Sram vas bilo!

moze

pre 10 godina

More kriv je onaj Tomica kadar G 17 koji je unistio zdravstvo 10 godina je unistavao sve pa naravno da sada imamo problema.Njega treba uhapsiti

au

pre 10 godina

Djilas je mozda los politicar ali je odlican menadzer sto se vidi i kroz ovo pismo koje je vise poslovna analiza nego politicka kritika. Zanimljivo je da su ove dve partije zajedno na vlasti u Beogradu?

veterinarBG

pre 10 godina

Marija, 19. maj 2013 10:27)
Naravno da je mentor,to je i posao gradonacelnika,da brine o dobrobiti SVIH svojih gradjana,a tu spadaju i radnici Apotekarske ustanove Beograd i pacijenti koji se snabdevaju u tim apotekama,a to je, pre svega,siromasniji sloj gradjana...Vi bogatiji,iz SPS-a,vec cete se nekako snaci,ili ste se vec debelo "snasli".
BTW,gore ministre od ovih iz SPS-a Srbija nikad nije imala,a i vece lopove,i sve to zahvaljujuci Tadicu!

Luna

pre 10 godina

Naravno da su joj za sve sada krive apoteke. Uvek je nekog drugog krive za svoju nesposobnost i autizam. Gospodja bi trebala da podnese ostavku. Treba li neko da umre bez lekova da bi se ona zamislila? Ko zna sta nas tek ceka sa centralnim tenderom u 2014!? Zamislite kad cela drzava ostane bez lekova u januaru. Ovo je samo uvertira...

PreDragMC

pre 10 godina

Da je strasno sto nema insulina, strasno je! Ali "gospodine" Djilase zar vi niste bili u vladi sa istim tim kadrovima, sada vam smetaju, a dok ste bili na vlasti nisu vam smetali! Nemojte vise da folirate ovaj jadan narod!

srednji sloj

pre 10 godina

A da li je gospodin Djilas mentor Apotekarskoj ustanovi Beograd. I ima li ona direktora. Ili je u BG sve u Djilasovoj nadležnosti.I kakave veze ima njegova funkcijama sa javnim nabavkama u zdavstvu koje se jedinstveno primenjuju nu cijeloj Srbiji. Ili je više reč o mentalitetu. Da u glavnom gradu mora sve biti precicom i preko reda. Pa kada nije tako..eto problema...
(Marija, 19. maj 2013 10:27)

Marija, ti ne bi vodila računa o tim važnim stvarima kao što je zdravlje, da si gradonačelnica...kako govoriš, očigledno ne bi...i bolje ti je da ćutiš a taj komp iskoristi da se malo edukuješ i proširiš te uskostranački vidik...

malo bolje upucena

pre 10 godina

Ministarka jeste zatekla HAOS u zdravstvu, ali sve meni tu nije jasno!!! Zasto uporno ne poziva na odgovornost prethodne ministre??? Cime je ucenjena??? Mislila sam da DS nema kardove koji bi mogli da vode zdravstvo, sad sam potpuno uverena da bi Predsednik Odbora za zdravlje bio bolji ministar od Stankovica, a DS je pustio to Dinkicu??? Tomicu neko i spomene negde ali ne proziva na odgovornost, a Stankovica niko ni ne spominje!! Trebalo bi obelodaniti vlasnicku strukturu pojedinih farmaceutskih kompanija i SVIMA bi bilo jasno o cemu se radi, zasto nema Brufena, Aminophilina, Gliveca...

nijebitnoime

pre 10 godina

Za nestasice su krivi iskljucivo oni koji nisu narucili na vreme.

Nisu narucili na vreme da bi izazvali ovo sto su izazvali i da bi se onda narucivalo po hitnom postupku.

Namerno nisu narucivali jer sa novim nacinom javne nabavke se donekle smanjuje korupcija. U medicinskim krugovima se tacno zna tarifa koliko placaju privatne farmaceutske kompanije lekarima da nesto prepisuju ili farmaceutima da bas njihov lek naruci.

Ako kazem da jedna poznata apoteka u Novom Sadu na malo losijoj lokaciji u jednoj smeni obrne 700.000 dinara, onda znate koliko se obrce u apotekama pri bolnicama ili drzavnim.

Sa druge strane u carinskim zonama rade "prepakivaci" lekova. Lepo kupe supstancu na tone i onda rade sekundarno pakovanje. Zarada je 1000%.


Jos jedan primer. Zbog novog zakona da se objavljuju skoro sve nabavke ( ima izuzetaka, na primer telekom se pozove na neki clan da im nesto nije osnovna delatnos ili da im treba samo za odrzavanje O.o i kao oni nisu obavezni da sprovedu tender vec traze 3 ponude) poceli su ovi sto su namestali ranije tendere da ubacuju odredjene doskocice. Tipa, ponudjac mora da ima sediste u opstini ili da ima predstavnistvo, onda da je udaljen do 10 km od objekta gde se nesto radi i tako slicne gluposti.

Sve te koji nisu narucili na vreme i koji su doveli do nestasice treba kazniti i usput im proveriti imovinu.

Žeks

pre 10 godina

Osnivač Apoteka je gradska vlast u Beogradu. Svi kadrovi Apoteka su iz DS-a. I normalno je da Đilas pokriva svoje. Ovo samo znači da DS neće da se "očisti" od onih koji su je do ovde doveli.

Novosadjanin

pre 10 godina

Ne postujem ni jednu ni drugu stranu, ali:

Djilas nije dao objasnjenje osnovnog problema: Zasto samo Beograd ima problem sa nabavkama?

Isti je zakon za sve gradove, pa opet, samo su u Beogradu imali izgleda problema da ga ispostuju?
Druga opcija je namerno odugovlacenje i sad nabavka po hitnom postupku gde se ne znam ko pije a ko placa.

Elem, jako je sramotno za Djilasa da nastupa ovako naivno i bez argumentacije predstavljajuci glavni grad i DS.

Sa druge strane, ima i ministarka svoje bisere o kojima bi se mogli raspisati... ali to uz sledecu kafu :(

Smesni smo

pre 10 godina

Ahaha, a ti si kriv za propast Srbije u zadnjih par godina...Dok ste nam pricali kako je u svetu kriza ti si nekako strpao u dzep pola milijardi evra... Kad ti je ta ministarka bila predsednica skupstine ti si je velicao...A ko je kriv sto je haos u gsp...zamislite sada Beogradjani kako na Zelenjaku cekate neki bus, dodju ovi novi kratki i vi trebate svi da udjete na prednja vrata...e moj Djilase...doci ces i ti na red, drzava ce ti suditi zbog enormnog bogacenja za 5-6 godina, a gradjani zbog izivljavanja nad njima...

Doktorka

pre 10 godina

Zakon o javnim nabavkama doneli su Vlada i Parlament, a ne ministarka zdravlja. Ministarstvo finansija i Uprava za javne nabavke dali su misljenje da drzavne apoteke moraju da postuju zakon i nabavljaju lekove putem javnih nabavki. Pozdravljam odluku nove vlasti da uvede red svuda pa i u drzavne apoteke, a ko je cist, ne treba da se plasi kontrole svog rada. U pravu ste, gospodine Djilas, nema u apotekama politike vec zanimljive ekonomije prelivanja para iz drzavne u lokalne kase, pa i Vasu.

Ja nisam besan

pre 10 godina

Kao Beogradjanin da ti ja dam svoj odgovor

1. Most Gazela rekonstruisan i parama grada jer je centralna gradska ulica
2. Nove skole ni ja nemam zamerki
3. Novi tramvaji. Normalna stvar da se Beograd zaduzuje kao sto ce se za metro zaduziti. I nema grada na svetu koji se ne zaduzuje za Gradski prevoz
4. Nemam zamerki
5. Nemam zamerki
6. Nemam zamerki
7. Beogradu je bio potreban ovakav most. Vidi se rasterecenje saobracaja u radnickoji Bulevaru Vojvode Misica u spicevima. Jos kada se po planu probusi tunel ispod Topcidera i spoji sa autokomandom boljitak ce se videti u celom gradu. Most nije skup
8. A zasto je glupo i bespotrebno. Udzbenici u zavisnosti od razreda kostaju od 10-15 hiljada.To je necija plata
9.
10. Pa i drzava je davala penzionerima po ugledu na Beograd
11.
12. Ulice prljave, jer je provincija svoje navike donela u prestonicu
14. Ima. Mirijevo
15. Ima. Batajnica, Sremcica

I ja sam zadovoljan jer u datim okolnostima uradjeno mnogo

I na kraju zavrsava se centralni gradski kolektor koji je precnika kao tunel za metro od Podavalskih sela pa preko Mirijeva do Ade Huje

vuk

pre 10 godina

Nikada nisam fan DS-a ali ovi na vlasti su takav skup nesposobnih, nestrucnih i korumpiranih likova da ću sledeće izbore po prvi put glasati za zute.

ZIVELO - ZDRAVLJE

pre 10 godina

Dragan Djilas optuzuje Ministarku zdravlja Slavicu Djukic-Dejanovic zbog nestasice insulina. Samo je zaboravio jednu stvar da su odgovorni i jedno i drugo. Trpe oni koji su najmanje krivi. To su ljudi kojima insulin zivot znaci. Njihovo prebacivanje odgovornosti jedno na drugo, ama bas nista njima ne znaci. Oboje su zreli da podnesu ostavke na svoje funkcije .

cove

pre 10 godina

Kako bi bilo interesantno da sve politicare koji se ovako prepucavaju zatvorimo na "FARMU". Ostaviti ih tamo dok se ne pojedu izmedju sebe. Aman vise : dajte pacijentim malo paznje, malo vise higijene i lekove. Pustite vasa saopstenja, nista od njih nemamo.

krle - dron

pre 10 godina

Naravno da je ona kriva po komandnoj odgovornosti za sve nehigijensko u zdravstvu koje je inace potpuno strokavo i zatekla pa i za nestasicu insulina,to ona nije smela kao doktor eticki dozvoliti.Ona inace kao doktor ima veliki problem a to je da je partijski ostrascena osoba a za tu funkciju koju obavlja je to pogubno,to isto vazi i za zutog malo nagorelog Djilasa jer i njegova partijska ostrascenost i privatni mesetarski bisnis su pogubni za gradjane Beograda.Uzmimo jedno malo poredjenje kad je gradonacelnik u pitanju,recimo njegov kolega u NY- je privredno preporodio grad od 20-milion ljudi a Djilas koji vlada ili je uz vlast skoro deceniju u Beogradu nije napravio nijednu novu fabriku da zaposli 100-mladih strucnjaka a milijarde eura su protrcale kroz grad.Za dobrobit gradjana ubuduce bi trebao beogradski universitet da izabere tri kandidata od velikog morala bez ijedne partijske zabokrecine i da ceremonijom u skupstini grada iz sesira izvuce ime gradonacelnika koji ce biti DOSTOJAN gradjana,ceo ovaj dosadasnji sistem je zagadjen od 1987- posle 8- sednice komunjara i njihovih dosadasnjih kloniranih razbojnika naslednika zutih i treba ga inicijativom gradjana hitno promeniti.Za sve ovo vreme od dece su nam napravili pustos i omladina koja je prepustena ulici i sama sebi besposlena bez ikakve nade u bolje sutra naziva se danas huliganskom ruljom u sluzbi necijih interesa da budu neciji navijaci,E PA NECE MOCI TAKO VISE GRADONACELNICE.Sve stranke su inace ogavne...

D61

pre 10 godina

A ko je kriv za Buprenorfin, najbolje da se vratimo na heroin, obijamo trafike i otimamo lančiće?! Meni je moja muka najveća, rešavajte to, neće na dobro da izađe...

Smesni smo

pre 10 godina

Jedva cekam izbore, jedva cekam izbore...ovde kada se cita bilo koja vest koja ima veze sa Djilasom ispada kao da on ima podrsku 70% gradjana....ahaha...ajde i to cudo da vidimo na izborima...Pozdrav za zaglupele partijske poslusnike i placenike...

Blago onome ko zna da ne zna

pre 10 godina

Dakle da rezimiramo sta je D. Djilas uradio pozitivno (iz mog ugla) za 5 godina mandata. Skole + vrtici + plate za porodilje (+Bgvoz prim.aut.)
To je to. Ako mislite da je dovoljno u redu.
(i ja sam besan, 19. maj 2013 14:29)

Ne, mislimo da si promašio temu i dobićeš keca. Vest nije životno delo Dragana Đilasa već ko je kriv za nestašicu insulina. Da je u pitanju nestašica septoleta ili aspirina, pa da još i zažmurim, ovo je malo ozbiljnije...

plavi andjelak

pre 10 godina

Zar nije jednostavnije pomeriti dozvoljenu granicu secera u krvi na, recimo, 12 nego se prepucavati po medijima i gubiti vreme oko nabavki insulina?

Pametnjaković

pre 10 godina

... samo da dodam da je ovo još jedan dokaz da nas elita sve jaše i da rade zajedno. Upravo kako je Nikolić rekao, izbori neće biti pre jula, ako se sećate. Tačno sve ide onako kako je i planirano, a mi smo svi ovce. Samo revolucija može da promeni orkestrirani tok događaja.

Orwell Djordje

pre 10 godina

A kada ce se u Utisku pricati o pljackanju naroda preko prenosa fudbala na RTS-u? To je kao slucajno potrebno da mi svako vece imamo sport na drzavnom servisu, a ovamo kao nemaju da plate domacu produkciju. Ojadio je ovak lik Srbiju, a nema obraza da cuti. Zovite me u Utisak da pricamo Istinu.

svetlanast.

pre 10 godina

kad je LJUBISA MILANOVIC specijani savetnik za borbu protiv korpcije u zdravstvu, JAVNO u jutarnjem programu RTS-a u decembru 2011.godine optuzio drzavne organe i vlast DS-a, ukjljucujuci i kabinet borisa tadica /koji se za sve pitao/ - da nista ne cine da sprece korupciju i uvedu red u zdravstvu - "preposteni" ministar zdravstva zoran stankovic ga je razresio duznosti.

ljubisa milanovic je jos rekao da radeci tolike godine u policiji nije naisao na pljacku kakvu je utvrdio u zdravstvu.

nestasica insulina je stvarno izazvala paniku - ali sta cemo sa problemima /korupcija i pljacka/ o kojima je govorio specijalni savetnik za borbu protiv korupcije u zdravstvu.
insulina ce biti u ponedeljak u drzavnim apotekama, a ostalo?

radomir

pre 10 godina

Ovako izgleda kada pojedinac reaguje na sumanute odluke sistema da ne kažem moćnika. Više puta sam ukazivao na probleme u zdravstvu,jer posledioce uglavnom snose pacijenti da ne kažem glasaći.Uglavnom sam od strane moćnika bio ismejan,bilo je tu karvova i DSa.Milo mi je da i moćnici povreme shvate kako je obićnim ljudima

Za Svetlanast

pre 10 godina

Poštovani-Poštovana,
Vaš komentar je na mestu i tacno je da u zdravstvu kao i mnogim državnim instutucijama cveta korupcija, i da joj za sad ne može da se stane na put.
Samo nije korektno da se obracate ni Đilasu ni Tadicu, jer i Vi odlicno znate ko je držao zdravstvo od 2000 godine do dolaska SPSa-Slavice.
Isti ti ljudi i sada su u zdravstvu, i nemojte reci da je DS kriv kao najveca partija tada u vlasti, jer to znaci da je sada najodgovorniji SNS.
Pa, da li je? Teško je održati koaliciju Vlade, a znate odlicno da su sve lopovcine u SPSu, i naravno G17, kako god se danas zvali.

doom

pre 10 godina

Zaista je zanimljivo da ministarka zdravlja za rad svog ministarstva ne optuzuje prethodnu vlast [G17] ciji 'feud' je bilo zdravstvo nego umesto toga optuzuje gradsku vlast u Beogradu.????
Ali sve postaje jasno kada se zna da je SPS-ov sadasnji partner u vlasti [URS] drzao zdravstvo u prethodnom maandatu i 'nije fer' da ih Dejanovicka napada.
Jos ce Djilas ispasti kriv i za onu bakteriju u Uzicu

Zex

pre 10 godina

Ovu situaciju Đilas podrazumeva kao napad na njega i njegovu fotelju. Zato i piše odgovor na ovakav "prizeman" način želeći da popali što više "paljevina". Onaj ko ne isporučuje lekove taj treba da odgovara.

MUKNAVI

pre 10 godina

Ministarka to ne prihvata, ona smatra da su krive apoteke, pa onda nonsalantnost i tako redom do onih koji su ove birali i natakarili ih sebi za vladare pa im sada ovi sada rade ono, sto su kod drugih kritikovali.

PreDragMC

pre 10 godina

@PredragMC
Da, i tada je bilo insulina. Velika razlika.
(jopix, 19. maj 2013 11:46)

Nesto se ne secam da je insulin zavisio od Djilasa, pa da je on zasluzan zato sto ga je imamlo!

26 godina u zdravstu

pre 10 godina

Ovde nema šta da se doda ni oduzme. DS nikad nije držao zdravstvo (kod mene u gradu godinama vlada baš SPS u ovoj sferi), a u šta se sve pretvorilo - sreća pa pacijenti ne znaju tačno kao mi.
Podrška, isterajte šta god možete!
Mi možemo samo da ostanemo bez licence...

tamara

pre 10 godina

U Beogradu je lakse naci dinosauruse, nego preduzece ili ustanovu u kojima direktori nisu partijski postavljeni.

A sto se tice ministarke, stvarno mi nije jasno sta smo mi toliko zgresili da nas ovakvi vode...

бт

pre 10 godina

Ово препуцавање између градских и републичких функционера показује да је Ђилас био у праву када је 2008.г. намерно одуговлачио изборну скупштину града како би сачекао формирање коалиције на републичком нивоу и спречио изборну вољу Београђана да власт формирају ДСС, СПС и СРС јер, како је тада говорио, град не може да функционише ако републичку и градску владу не чине исти коалициони партнери. Штета што није остао доследан и што сада упорно не подноси оставку иако и сам увиђа да изборна воља Београђана, како пре 5 година тако и сада није најважнија ствар.

vanja

pre 10 godina

Ovaj SPS je dno dna. Kakve su kadrove iskopali u mom gradu, nema dalje, olos se uvezao, svalerke, kumovi, prijatelji, samo se tale, a mislili smo da su oni pre njih bili najgori.

i ja sam besan

pre 10 godina

@Besna glista
Idemo redom:
1. Gazela - most u nadleznosti drzave rekonstruisan sa novcima od kredita (drzava digla kredit)
2. Nove skole - nemam zamerke
3. Novi tramvaji - Beograd ce za tramvaje ukupno isplatiti 82miliona evra. Jedan od razloga zbog cega je GSP u dubiozi i nemaju para za rezervne delove za autobuse (ostali razlozi: visak 2000 zaposlenih koje gospodin Ddjilas ne resava a gradonacelnik je vec 5 god, bus plus itd) pa mi mucenici koji se ne vozimo novim tramvajima imamo raspale buseve.
Suma sumarum novi tramvaji - FIJASKO
4. Obdanista - nemam zamerke
5. Obilaznica - vise puta otvarano ali NE POSTOJI (ali nije odgovornost Djilasa jer je u republickoj nadleznosti)
6. Puna plata za porodilje: +
7. Novi mostovi - videti pod tackom 2.-skupo i dovelo je grad na ivicu bankrota
8. Besplatni udzbenici - glupo i nepotrebno
9. Nije dao Luku Beograd - Netacno. Oko luke je jedno vreme zatezao ali se brzo utalio ili su partijski saborci sugerisali da ne talasa - epilog: luka nije gradska
10. Pomoc penzionerima - videti pod 2. i 7. bankrot u najavi (a realno to je bio mito koalicionom partneru za sastavljanje vlasti u Beogradu)
11. Besplatna vestacka oplodnja: +
12. Ciste ulice - Ulice su DALEKO od cistog (mada tu smatram gradjane vise krivim)
13. PKB koji radi - to nije posao grada
14. Novi domovi zdravlja - NEMA
15. Nove ambulante - NEMA

Dakle da rezimiramo sta je D. Djilas uradio pozitivno (iz mog ugla) za 5 godina mandata. Skole + vrtici + plate za porodilje (+Bgvoz prim.aut.)
To je to. Ako mislite da je dovoljno u redu.

Jagodiceva

pre 10 godina

Kada je rec o zdravstvu, ono sto se ne sme zaboraviti jeste da zdravstveni sistem nije urusen , vec je urusavan poslednjih 12 godina.
U pomenutoj deceniji, zadravstvo je "premoscavano" kreditima i donacijama, koji su , neretko bili krnjeni, a to bi Djilas morao da zna jer u Skupstinskom odboru za zdravstvo ima svog stucnjaka Dusana Milisavljevica.
Nesporno je da i u ovoj bransi postoje imena i prezimena za prozivku,ali srz problema zravstva Srbije je u razorenoj ekonomiji i nezaposlenosti!
D-dine Djilas, imate li prestavu kako je biti gazda u opustosenoj kuci?!

svetlanast.

pre 10 godina

@ "Postovani-Postovana"

u koalicionim vladama najodgovornija je politicka stranka koja je osvojila najveci broj glasova /koja ima najvece poverenje gradjana/, bez obzira kome
je poverila odredjene resore i funkcije.

za sve sto se sada dogadja u ekonomiji, kulturi, zdravstvu, obrazovanju, pravosudju - odgovorna je SNS.

za pljacke koje su se dogodile u predhodnom periodu odgovorna je DS.
DS je mogla a nije htela da promeni izborni zakon, tako je omogucila da MALE politicke stranke budu VELIKI ucenjivaci /PUPS, G17/.

DS je urusila pravosudje, ukinula stalnost sudijske i tuzilacke funkcije.
na taj nacin sve u drzavi je uruseno.
ako sudije i tuzioci nemaju sigurnost, da li je moze imati bilo koji gradjanin.
odlazak POLITICKE STRANKE /DS/ sa vlasti u opoziciju je LEKOVIT.
mozda ce to potrajati jer DS nikako da se okrene sebi i svojim greskama.

m.

pre 10 godina

Demantuju ga apotekarske ustanove u drugim gradovima u kojima nije pustio pipke. Pa on priznaje da je pisao i kukao jer su mu biznis pokvarili jer je osnivac AU Beograd grad Beograd. Lokalna zajednuca je osnivac AU po Srbiji. Ocigledno mu je stala na biznis. Sada on pokusava da prikaze da je ona kriva i da izaziva sazaljenje.

Bivši glasač za Đilasa

pre 10 godina

Najlepša "stvar" za bilo koju vlast je masa koja ne razmišlja svojom glavom. Đilase, providan si, argumenti su ti katastrofa i pokušavaš da da prikriješ one koji krše zakone.

TetkaSaveta

pre 10 godina

Slazem se da je kriv SPS za unistavanje Galenike i sl. i ovo sad sa lekovima, ali mi se cini da je DS na vlasti bilo bi lekova, ali po kojoj ceni?

nista ovo ne valja

Antispin

pre 10 godina

Apotekarske ustanove po gradovima su u nadleznosti lokalnih samouprava, koje postavljaju njihova rukovodstva.

Sto se tice rada Apotekarskih ustanova, Drzavna revizorska institucija je pre nekoliko meseci objavila javnosti poznat izvestaj. Samo po sebi namece se pitanje na koji su nacin odabirani dobavljaci godinama, tj. skoro deceniju unazad.

Ako cemo da se svi oglusujemo o zakone koji nam se ne dopadaju, najbolje je da ih sve ukinemo i da zivimo u anarhiji, za bolje ocigledno nismo.

Keops

pre 10 godina

Dva politicka 'retarda' nasli da se prepucavaju preko bolesnih.
Djilase,sta je problem napraviti jedinstven spisak potrosnje u poslednjoj dekadi prosle godine +10% I STAVITI NA TREBOVANJE?
-Ovde je i ministarka na celu politicki 'retard', jer je stigla svuda umesto da se sastane sa direktorom apoteka i resi problem bez Djilasa.
Ako ne moze dogovor, ministarka ima pravo da smeni direktora preko parlamenta i nametne coveka koji ce znati da radi. Kakav osnivac, pa to su sve drzavne apoteke (apoteke poreskih obveznika) nisu ni partijske ni licne

a.K.a Sima

pre 10 godina

Prosto neverovatno da na vest o insulinu gomila botova pise komentare o liku i delu Djilasa koji usput blage veze nemaju sa naslovom, posto tekst znamo da nisu ni citali.

Aj sad brzo copy, pa paste na sve ostale sajtove gde ima slika Dragana Djilasa.

Spectator

pre 10 godina

Ko je večeras gledao "Utisak", mislim da nema šanse da kaže išta protiv onog što je Đilas rekao... Stomak mi se prevrnuo.

JKP zelenilo Beograd-radnik-udarnik

pre 10 godina

@Kuramoca, 19. maj 2013 12:15 To zidanje naj bolje vidimo danas po nezaposlenosti,industrijskoj zoni,projekti za koje ce trebati bilioni ni za 30 godina nece biti zavrseni,po infostanu,smanjenom cenom za minuli rad sto na kraju izadje 2000 dinara manje,po obavezi moramo imati bus plus i ako ne koristimo javni prevoz,vec bicikli i leti i zimi,a cesto i peske kad vremenske prilike ne dozvoljavaju.
Ljudima se stalno smanjuju plate i kad ima osnov onog hohstaplera Dinkica,tako i bez osnova.
Pljacka radnika da im se 2000-2500 uplacuje za osigranje zivotno,a uplate su prestale,a taj novac nema ni u platama pa da ga sami placamo ili na nesto lepse utrosimo.
GSP je pukao u celosti,a sad i apoteke Beograd.
Ovde ima tri odgovorne osobe Ministar finansija,ministarka zdravlja,gradonacelnik grada Beograda.Usled politickog prepucavanja mi placmo cenu.
Javni tuzilac neka pokrene pitanje odgovornosti i to za organizovan kriminal i korupciju,posto ovaj gradski nije u stanju nista da radi izuzev sluzbenih naloga infostan racuna od pre 17 godina i ako zna da je zastarelo

Blago nama svima

pre 10 godina

@Blago onome ko zna da ne zna Blago vama kad se pravite da ne znate da je i ovo nažalost iskorišćeno samo u političke svrhe i to sps u dogovoru sa sns i Dinkićem, jer njega ne znam ni gde bih svrstao više pošto menja stranke po potrebi

Epic fail

pre 10 godina

Pravo je cudo da smo zivi, ko nam je ministar zdravlja...
(makso, 19. maj 2013 18:05)

Kad je izjavila da je nedostatak insulina spin, kao da oči nemamo, kao da ne živimo ovde. Otuđenje od realnosti je ono što je oborilo DS, a sad da vidimo ove...

Sokolac

pre 10 godina

Kakav zaključak. Ministarka kriva što u Beogradu nema lekova. Od kada minisšto nije dozvolila da se lekovi nabavljaju po staro zakonu o javnim nabavkama na osnovu kojeg su pljačkani Srbija i njeni građani.Umesto što gospodin Đilas proziva ministarku , bolje bi bilo da pita direktore apotekarskih ustanova zašto na vreme nisu podneli zahtev za nabavku lekova , naravno poštujući zakon o javnim nabavkama. tarka nabavlja lekove za apotekarske ustanove. Ministarka je kriva

Čudo neviđeno

pre 10 godina

Grešite, gospdine Đilas, a večeras smo se i uverili u to: nema ministra koji je kriv. Očito je da je uvek neko drugi kriv...

Marija

pre 10 godina

A da li je gospodin Djilas mentor Apotekarskoj ustanovi Beograd. I ima li ona direktora. Ili je u BG sve u Djilasovoj nadležnosti.I kakave veze ima njegova funkcijama sa javnim nabavkama u zdavstvu koje se jedinstveno primenjuju nu cijeloj Srbiji. Ili je više reč o mentalitetu. Da u glavnom gradu mora sve biti precicom i preko reda. Pa kada nije tako..eto problema...

PreDragMC

pre 10 godina

Da je strasno sto nema insulina, strasno je! Ali "gospodine" Djilase zar vi niste bili u vladi sa istim tim kadrovima, sada vam smetaju, a dok ste bili na vlasti nisu vam smetali! Nemojte vise da folirate ovaj jadan narod!

Doktorka

pre 10 godina

Zakon o javnim nabavkama doneli su Vlada i Parlament, a ne ministarka zdravlja. Ministarstvo finansija i Uprava za javne nabavke dali su misljenje da drzavne apoteke moraju da postuju zakon i nabavljaju lekove putem javnih nabavki. Pozdravljam odluku nove vlasti da uvede red svuda pa i u drzavne apoteke, a ko je cist, ne treba da se plasi kontrole svog rada. U pravu ste, gospodine Djilas, nema u apotekama politike vec zanimljive ekonomije prelivanja para iz drzavne u lokalne kase, pa i Vasu.

Smesni smo

pre 10 godina

Ahaha, a ti si kriv za propast Srbije u zadnjih par godina...Dok ste nam pricali kako je u svetu kriza ti si nekako strpao u dzep pola milijardi evra... Kad ti je ta ministarka bila predsednica skupstine ti si je velicao...A ko je kriv sto je haos u gsp...zamislite sada Beogradjani kako na Zelenjaku cekate neki bus, dodju ovi novi kratki i vi trebate svi da udjete na prednja vrata...e moj Djilase...doci ces i ti na red, drzava ce ti suditi zbog enormnog bogacenja za 5-6 godina, a gradjani zbog izivljavanja nad njima...

Žeks

pre 10 godina

Osnivač Apoteka je gradska vlast u Beogradu. Svi kadrovi Apoteka su iz DS-a. I normalno je da Đilas pokriva svoje. Ovo samo znači da DS neće da se "očisti" od onih koji su je do ovde doveli.

бт

pre 10 godina

Ово препуцавање између градских и републичких функционера показује да је Ђилас био у праву када је 2008.г. намерно одуговлачио изборну скупштину града како би сачекао формирање коалиције на републичком нивоу и спречио изборну вољу Београђана да власт формирају ДСС, СПС и СРС јер, како је тада говорио, град не може да функционише ако републичку и градску владу не чине исти коалициони партнери. Штета што није остао доследан и што сада упорно не подноси оставку иако и сам увиђа да изборна воља Београђана, како пре 5 година тако и сада није најважнија ствар.

zoran

pre 10 godina

Đilas je za SVE kriv. I za nestašicu insulina i za princip da nema fraj vožnje GSP-om(bolji bio šverc u smrdljivim raspadnutim konzervama), i za Novi Most koji "zvrnda prazan", i za Španske tramvaje za XXI vek (bolje bile one šklopocije razvaljene), i za Tuče navijača pre utakmica, i za žutu kišu od pre neki dan, i za predaju Kosmeta, i za bombardovanje 1999., i za sulude ratove preko Drine koji su izazvali dolazak pola miliona izbJeglica u Beograd. Ma, za SVE je Đilas kriv...

Novosadjanin

pre 10 godina

Ne postujem ni jednu ni drugu stranu, ali:

Djilas nije dao objasnjenje osnovnog problema: Zasto samo Beograd ima problem sa nabavkama?

Isti je zakon za sve gradove, pa opet, samo su u Beogradu imali izgleda problema da ga ispostuju?
Druga opcija je namerno odugovlacenje i sad nabavka po hitnom postupku gde se ne znam ko pije a ko placa.

Elem, jako je sramotno za Djilasa da nastupa ovako naivno i bez argumentacije predstavljajuci glavni grad i DS.

Sa druge strane, ima i ministarka svoje bisere o kojima bi se mogli raspisati... ali to uz sledecu kafu :(

krle - dron

pre 10 godina

Naravno da je ona kriva po komandnoj odgovornosti za sve nehigijensko u zdravstvu koje je inace potpuno strokavo i zatekla pa i za nestasicu insulina,to ona nije smela kao doktor eticki dozvoliti.Ona inace kao doktor ima veliki problem a to je da je partijski ostrascena osoba a za tu funkciju koju obavlja je to pogubno,to isto vazi i za zutog malo nagorelog Djilasa jer i njegova partijska ostrascenost i privatni mesetarski bisnis su pogubni za gradjane Beograda.Uzmimo jedno malo poredjenje kad je gradonacelnik u pitanju,recimo njegov kolega u NY- je privredno preporodio grad od 20-milion ljudi a Djilas koji vlada ili je uz vlast skoro deceniju u Beogradu nije napravio nijednu novu fabriku da zaposli 100-mladih strucnjaka a milijarde eura su protrcale kroz grad.Za dobrobit gradjana ubuduce bi trebao beogradski universitet da izabere tri kandidata od velikog morala bez ijedne partijske zabokrecine i da ceremonijom u skupstini grada iz sesira izvuce ime gradonacelnika koji ce biti DOSTOJAN gradjana,ceo ovaj dosadasnji sistem je zagadjen od 1987- posle 8- sednice komunjara i njihovih dosadasnjih kloniranih razbojnika naslednika zutih i treba ga inicijativom gradjana hitno promeniti.Za sve ovo vreme od dece su nam napravili pustos i omladina koja je prepustena ulici i sama sebi besposlena bez ikakve nade u bolje sutra naziva se danas huliganskom ruljom u sluzbi necijih interesa da budu neciji navijaci,E PA NECE MOCI TAKO VISE GRADONACELNICE.Sve stranke su inace ogavne...

Besna glista

pre 10 godina

Popravljena Gazela? Kriv je Djilas!
Napravljeno 10 novih skola? Kriv je Djilas!
Novi Tramvaji? Kriv je Djilas!
40 novih obdanista? Kriv je Djilas!
Obilaznica oko Beograda? Kriv je Djilas!
Puna plata za porodilje? Kriv je Djilas!
Novi mostovi u Beogradu! Kriv je Djilas!
Besplatni udzbenici za decu? Kriv je Djilas!
Nije dao lopovima Luku Beograd? Kriv je Djilas!
Pomoc penzionerima? Kriv je Djilas!
Besplatna vestacka oplodnja? Kriv je Djilas!
Ciste ulice? Kriv je Djilas!
Pkb koji radi? Kriv je Djilas!
Novi domovi zdravlja? Kriv je Djilas!
Nove ambulante? Kriv je Djilas!

....Za sve u ovoj zemlji, kriv je iskljucivo Dragan Djilas. Nema druge nego da ga hitno uhapsimo! zajedno sa Vladikama, zajedno sa penzionerima, zajedno sa radnicima bez posla, zajedno sa gladnima, zajedno sa Dobricom Cosicem i Kusturicom zato sto su se distancirali. Zajedno sa svakim u ovoj zemlji koji ne misle da su
TOMA, VUCIC, DACIC, DINKIC, SLAVICA, MRKA, VULIN, VELJA, KALANOVICKA, TACI, TAHIRI, VESTERVELE, HOJCGEN I OSTALI SRPSKI SPASITELJI POSTENIJI OD DRAGANA DJILASA!

Zex

pre 10 godina

Ovu situaciju Đilas podrazumeva kao napad na njega i njegovu fotelju. Zato i piše odgovor na ovakav "prizeman" način želeći da popali što više "paljevina". Onaj ko ne isporučuje lekove taj treba da odgovara.

TetkaSaveta

pre 10 godina

Slazem se da je kriv SPS za unistavanje Galenike i sl. i ovo sad sa lekovima, ali mi se cini da je DS na vlasti bilo bi lekova, ali po kojoj ceni?

nista ovo ne valja

Smesni smo

pre 10 godina

Jedva cekam izbore, jedva cekam izbore...ovde kada se cita bilo koja vest koja ima veze sa Djilasom ispada kao da on ima podrsku 70% gradjana....ahaha...ajde i to cudo da vidimo na izborima...Pozdrav za zaglupele partijske poslusnike i placenike...

ZIVELO - ZDRAVLJE

pre 10 godina

Dragan Djilas optuzuje Ministarku zdravlja Slavicu Djukic-Dejanovic zbog nestasice insulina. Samo je zaboravio jednu stvar da su odgovorni i jedno i drugo. Trpe oni koji su najmanje krivi. To su ljudi kojima insulin zivot znaci. Njihovo prebacivanje odgovornosti jedno na drugo, ama bas nista njima ne znaci. Oboje su zreli da podnesu ostavke na svoje funkcije .

i ja sam besan

pre 10 godina

@Besna glista
Idemo redom:
1. Gazela - most u nadleznosti drzave rekonstruisan sa novcima od kredita (drzava digla kredit)
2. Nove skole - nemam zamerke
3. Novi tramvaji - Beograd ce za tramvaje ukupno isplatiti 82miliona evra. Jedan od razloga zbog cega je GSP u dubiozi i nemaju para za rezervne delove za autobuse (ostali razlozi: visak 2000 zaposlenih koje gospodin Ddjilas ne resava a gradonacelnik je vec 5 god, bus plus itd) pa mi mucenici koji se ne vozimo novim tramvajima imamo raspale buseve.
Suma sumarum novi tramvaji - FIJASKO
4. Obdanista - nemam zamerke
5. Obilaznica - vise puta otvarano ali NE POSTOJI (ali nije odgovornost Djilasa jer je u republickoj nadleznosti)
6. Puna plata za porodilje: +
7. Novi mostovi - videti pod tackom 2.-skupo i dovelo je grad na ivicu bankrota
8. Besplatni udzbenici - glupo i nepotrebno
9. Nije dao Luku Beograd - Netacno. Oko luke je jedno vreme zatezao ali se brzo utalio ili su partijski saborci sugerisali da ne talasa - epilog: luka nije gradska
10. Pomoc penzionerima - videti pod 2. i 7. bankrot u najavi (a realno to je bio mito koalicionom partneru za sastavljanje vlasti u Beogradu)
11. Besplatna vestacka oplodnja: +
12. Ciste ulice - Ulice su DALEKO od cistog (mada tu smatram gradjane vise krivim)
13. PKB koji radi - to nije posao grada
14. Novi domovi zdravlja - NEMA
15. Nove ambulante - NEMA

Dakle da rezimiramo sta je D. Djilas uradio pozitivno (iz mog ugla) za 5 godina mandata. Skole + vrtici + plate za porodilje (+Bgvoz prim.aut.)
To je to. Ako mislite da je dovoljno u redu.

Kuramoca

pre 10 godina

Za sve sto u drzavi ne valja, kriv je iskljucivo Dragan Djilas!
A covek i dalje zida sam u Beogradu vise nego cela vlada zajedno!

Voleo bih da Djilas i citav DS u Srbiji u jednom danu podnesu ostavke,
pa da vidimo koliko bi trajala i vlast i drzava! 3-5-7 nedelja?

Dacic, Toma, Dinkic, Vucic, sve spasitelji, a spasavaju zajedno sa Tacijem drzavu od Djilasa i SPC! Sram vas bilo!

Orwell Djordje

pre 10 godina

A kada ce se u Utisku pricati o pljackanju naroda preko prenosa fudbala na RTS-u? To je kao slucajno potrebno da mi svako vece imamo sport na drzavnom servisu, a ovamo kao nemaju da plate domacu produkciju. Ojadio je ovak lik Srbiju, a nema obraza da cuti. Zovite me u Utisak da pricamo Istinu.

Bivši glasač za Đilasa

pre 10 godina

Najlepša "stvar" za bilo koju vlast je masa koja ne razmišlja svojom glavom. Đilase, providan si, argumenti su ti katastrofa i pokušavaš da da prikriješ one koji krše zakone.

Sasa M.

pre 10 godina

Za svi ministri su jos uvek u kampanji, oni nista drugo i ne rade. Dejanovicka slusla Milosevica sada Dacica, da je u vlasti to joj je vazno.

Serafim

pre 10 godina

Galenika, SPS - Bankrot!
Vetfarm, SPS - Bankrot!
Habitfarm, SPS - Bankrot!

Svuda u zdravstvu a posebno u farmaciji gde je SPS umesao svoje ruke, usledila je najpre pljacka, zatim katastrofa i na kraju BANKROT!!!

Ne volim Djilasa, ali ovde ga treba podrzati.
Apoteke Beograd, finansirale su zaposljavanje 100 medicinskih sestara i 60 lekara, bez te firme oni bi bili na ulici.
Apotekarske ustanove, takodje su od svoje zarade kupovale hola za hitnu pomoc, koja brinu o svim beogradjanima.
Za to vreme Slavicini drugari iz SPS-a, u Galenici su kupovali umetnicke skupture i odveli firmu u bankrot sa 200 miliona evra duga!

m.

pre 10 godina

Demantuju ga apotekarske ustanove u drugim gradovima u kojima nije pustio pipke. Pa on priznaje da je pisao i kukao jer su mu biznis pokvarili jer je osnivac AU Beograd grad Beograd. Lokalna zajednuca je osnivac AU po Srbiji. Ocigledno mu je stala na biznis. Sada on pokusava da prikaze da je ona kriva i da izaziva sazaljenje.

nijebitnoime

pre 10 godina

Za nestasice su krivi iskljucivo oni koji nisu narucili na vreme.

Nisu narucili na vreme da bi izazvali ovo sto su izazvali i da bi se onda narucivalo po hitnom postupku.

Namerno nisu narucivali jer sa novim nacinom javne nabavke se donekle smanjuje korupcija. U medicinskim krugovima se tacno zna tarifa koliko placaju privatne farmaceutske kompanije lekarima da nesto prepisuju ili farmaceutima da bas njihov lek naruci.

Ako kazem da jedna poznata apoteka u Novom Sadu na malo losijoj lokaciji u jednoj smeni obrne 700.000 dinara, onda znate koliko se obrce u apotekama pri bolnicama ili drzavnim.

Sa druge strane u carinskim zonama rade "prepakivaci" lekova. Lepo kupe supstancu na tone i onda rade sekundarno pakovanje. Zarada je 1000%.


Jos jedan primer. Zbog novog zakona da se objavljuju skoro sve nabavke ( ima izuzetaka, na primer telekom se pozove na neki clan da im nesto nije osnovna delatnos ili da im treba samo za odrzavanje O.o i kao oni nisu obavezni da sprovedu tender vec traze 3 ponude) poceli su ovi sto su namestali ranije tendere da ubacuju odredjene doskocice. Tipa, ponudjac mora da ima sediste u opstini ili da ima predstavnistvo, onda da je udaljen do 10 km od objekta gde se nesto radi i tako slicne gluposti.

Sve te koji nisu narucili na vreme i koji su doveli do nestasice treba kazniti i usput im proveriti imovinu.

LFC

pre 10 godina

Djilas je apsolutno u pravu sada, a Slavica mi se ranije cinila kao kul zena. Svoj nerad prikrivaju glupim napadima na druge, isti recept kao sa Mihajlovicevom koja je zacutala ipak. Samo politicare, nista ne rade, ponasaju se kao opozicija(koja im je za sve kriva) a na vlasti su. To moze samo kod nas!

srednji sloj

pre 10 godina

A da li je gospodin Djilas mentor Apotekarskoj ustanovi Beograd. I ima li ona direktora. Ili je u BG sve u Djilasovoj nadležnosti.I kakave veze ima njegova funkcijama sa javnim nabavkama u zdavstvu koje se jedinstveno primenjuju nu cijeloj Srbiji. Ili je više reč o mentalitetu. Da u glavnom gradu mora sve biti precicom i preko reda. Pa kada nije tako..eto problema...
(Marija, 19. maj 2013 10:27)

Marija, ti ne bi vodila računa o tim važnim stvarima kao što je zdravlje, da si gradonačelnica...kako govoriš, očigledno ne bi...i bolje ti je da ćutiš a taj komp iskoristi da se malo edukuješ i proširiš te uskostranački vidik...

svetlanast.

pre 10 godina

@ "Postovani-Postovana"

u koalicionim vladama najodgovornija je politicka stranka koja je osvojila najveci broj glasova /koja ima najvece poverenje gradjana/, bez obzira kome
je poverila odredjene resore i funkcije.

za sve sto se sada dogadja u ekonomiji, kulturi, zdravstvu, obrazovanju, pravosudju - odgovorna je SNS.

za pljacke koje su se dogodile u predhodnom periodu odgovorna je DS.
DS je mogla a nije htela da promeni izborni zakon, tako je omogucila da MALE politicke stranke budu VELIKI ucenjivaci /PUPS, G17/.

DS je urusila pravosudje, ukinula stalnost sudijske i tuzilacke funkcije.
na taj nacin sve u drzavi je uruseno.
ako sudije i tuzioci nemaju sigurnost, da li je moze imati bilo koji gradjanin.
odlazak POLITICKE STRANKE /DS/ sa vlasti u opoziciju je LEKOVIT.
mozda ce to potrajati jer DS nikako da se okrene sebi i svojim greskama.

Ja nisam besan

pre 10 godina

Kao Beogradjanin da ti ja dam svoj odgovor

1. Most Gazela rekonstruisan i parama grada jer je centralna gradska ulica
2. Nove skole ni ja nemam zamerki
3. Novi tramvaji. Normalna stvar da se Beograd zaduzuje kao sto ce se za metro zaduziti. I nema grada na svetu koji se ne zaduzuje za Gradski prevoz
4. Nemam zamerki
5. Nemam zamerki
6. Nemam zamerki
7. Beogradu je bio potreban ovakav most. Vidi se rasterecenje saobracaja u radnickoji Bulevaru Vojvode Misica u spicevima. Jos kada se po planu probusi tunel ispod Topcidera i spoji sa autokomandom boljitak ce se videti u celom gradu. Most nije skup
8. A zasto je glupo i bespotrebno. Udzbenici u zavisnosti od razreda kostaju od 10-15 hiljada.To je necija plata
9.
10. Pa i drzava je davala penzionerima po ugledu na Beograd
11.
12. Ulice prljave, jer je provincija svoje navike donela u prestonicu
14. Ima. Mirijevo
15. Ima. Batajnica, Sremcica

I ja sam zadovoljan jer u datim okolnostima uradjeno mnogo

I na kraju zavrsava se centralni gradski kolektor koji je precnika kao tunel za metro od Podavalskih sela pa preko Mirijeva do Ade Huje

vuk

pre 10 godina

Nikada nisam fan DS-a ali ovi na vlasti su takav skup nesposobnih, nestrucnih i korumpiranih likova da ću sledeće izbore po prvi put glasati za zute.

Milos

pre 10 godina

Ma ipak je trebalo da doniraju neko umetnicko delo,neku skulpturu,pa bi ih ministarka postedela...ona voli umetnost...strasno sta nam radi ovaj sps....

Luna

pre 10 godina

Naravno da su joj za sve sada krive apoteke. Uvek je nekog drugog krive za svoju nesposobnost i autizam. Gospodja bi trebala da podnese ostavku. Treba li neko da umre bez lekova da bi se ona zamislila? Ko zna sta nas tek ceka sa centralnim tenderom u 2014!? Zamislite kad cela drzava ostane bez lekova u januaru. Ovo je samo uvertira...

au

pre 10 godina

Djilas je mozda los politicar ali je odlican menadzer sto se vidi i kroz ovo pismo koje je vise poslovna analiza nego politicka kritika. Zanimljivo je da su ove dve partije zajedno na vlasti u Beogradu?

veterinarBG

pre 10 godina

Marija, 19. maj 2013 10:27)
Naravno da je mentor,to je i posao gradonacelnika,da brine o dobrobiti SVIH svojih gradjana,a tu spadaju i radnici Apotekarske ustanove Beograd i pacijenti koji se snabdevaju u tim apotekama,a to je, pre svega,siromasniji sloj gradjana...Vi bogatiji,iz SPS-a,vec cete se nekako snaci,ili ste se vec debelo "snasli".
BTW,gore ministre od ovih iz SPS-a Srbija nikad nije imala,a i vece lopove,i sve to zahvaljujuci Tadicu!

Jagodiceva

pre 10 godina

Kada je rec o zdravstvu, ono sto se ne sme zaboraviti jeste da zdravstveni sistem nije urusen , vec je urusavan poslednjih 12 godina.
U pomenutoj deceniji, zadravstvo je "premoscavano" kreditima i donacijama, koji su , neretko bili krnjeni, a to bi Djilas morao da zna jer u Skupstinskom odboru za zdravstvo ima svog stucnjaka Dusana Milisavljevica.
Nesporno je da i u ovoj bransi postoje imena i prezimena za prozivku,ali srz problema zravstva Srbije je u razorenoj ekonomiji i nezaposlenosti!
D-dine Djilas, imate li prestavu kako je biti gazda u opustosenoj kuci?!

Zmaj od Kosmaja

pre 10 godina

Najbolje je da Slavica postane gradonacelnik Beograda, a onaj njen iz Galenike da bude direktor beogradskih apoteka i Bog da nas vidi.

Vucic, Dacic i Dinkic kaznjavaju Beogradjane zato sto ih nisu glasali.

DRAŽA KG

pre 10 godina

Ušuškalo se to,misli (kao i nekada) da će da vlada doživotno,a zaboravila je kako smo je skidali sa mesta direktora KBC-a u Kragujevcu i da je jedva prošla bez batina zbog svoje osionosti!Đilas nije cvećka ali ovde je u pravu 100%,da imaju imalo obraza već bi ministar zdravlja,prosvete,sporta kao i već čuvena građevinsko-ministarska
mafija(debeovci Velja+Mrka) odavno trebalo da podnesu ostavke!Polako,biće izbori vrlo brzo pa će vam se desiti narod!

Blago onome ko zna da ne zna

pre 10 godina

Dakle da rezimiramo sta je D. Djilas uradio pozitivno (iz mog ugla) za 5 godina mandata. Skole + vrtici + plate za porodilje (+Bgvoz prim.aut.)
To je to. Ako mislite da je dovoljno u redu.
(i ja sam besan, 19. maj 2013 14:29)

Ne, mislimo da si promašio temu i dobićeš keca. Vest nije životno delo Dragana Đilasa već ko je kriv za nestašicu insulina. Da je u pitanju nestašica septoleta ili aspirina, pa da još i zažmurim, ovo je malo ozbiljnije...

JKP zelenilo Beograd-radnik-udarnik

pre 10 godina

@Kuramoca, 19. maj 2013 12:15 To zidanje naj bolje vidimo danas po nezaposlenosti,industrijskoj zoni,projekti za koje ce trebati bilioni ni za 30 godina nece biti zavrseni,po infostanu,smanjenom cenom za minuli rad sto na kraju izadje 2000 dinara manje,po obavezi moramo imati bus plus i ako ne koristimo javni prevoz,vec bicikli i leti i zimi,a cesto i peske kad vremenske prilike ne dozvoljavaju.
Ljudima se stalno smanjuju plate i kad ima osnov onog hohstaplera Dinkica,tako i bez osnova.
Pljacka radnika da im se 2000-2500 uplacuje za osigranje zivotno,a uplate su prestale,a taj novac nema ni u platama pa da ga sami placamo ili na nesto lepse utrosimo.
GSP je pukao u celosti,a sad i apoteke Beograd.
Ovde ima tri odgovorne osobe Ministar finansija,ministarka zdravlja,gradonacelnik grada Beograda.Usled politickog prepucavanja mi placmo cenu.
Javni tuzilac neka pokrene pitanje odgovornosti i to za organizovan kriminal i korupciju,posto ovaj gradski nije u stanju nista da radi izuzev sluzbenih naloga infostan racuna od pre 17 godina i ako zna da je zastarelo

Za Svetlanast

pre 10 godina

Poštovani-Poštovana,
Vaš komentar je na mestu i tacno je da u zdravstvu kao i mnogim državnim instutucijama cveta korupcija, i da joj za sad ne može da se stane na put.
Samo nije korektno da se obracate ni Đilasu ni Tadicu, jer i Vi odlicno znate ko je držao zdravstvo od 2000 godine do dolaska SPSa-Slavice.
Isti ti ljudi i sada su u zdravstvu, i nemojte reci da je DS kriv kao najveca partija tada u vlasti, jer to znaci da je sada najodgovorniji SNS.
Pa, da li je? Teško je održati koaliciju Vlade, a znate odlicno da su sve lopovcine u SPSu, i naravno G17, kako god se danas zvali.

Kolonijas

pre 10 godina

Ova vlada je blago receno puna laika i nedoraslih ljudi za ovako odgovorne funkcije. Od kad je ministarka Dejanovic na celu zdravstva dosli smo u situaciju da je zabelena nestasica Brufena, insulina i ko zna cega jos. I to ne samo u Beogradu. Ista ministarka je izjavila da insulina ima u apotekama. Gde, u skupltrurama livnice Jeremic. Takodje, ista ministarka pokazla da je besplatna prica o lecenju sve dece bez knjizice totalna lakrdija. Njena izjava "Gde se desilo da su lekari vratili dete zato sto nema knjizicu" je apsolutno bezobrazna, jer lekari zbog nakaradnog pravilnika o tome koja deca imaju besplatno lecenje, uredno te preglede naplate osiromasenim roditeljima. I verovatno je i za ovo kriv Dragan Djilas. Ne dao bog bilo kome da mu zatreba lekar ili lek u Srbiji.

moze

pre 10 godina

More kriv je onaj Tomica kadar G 17 koji je unistio zdravstvo 10 godina je unistavao sve pa naravno da sada imamo problema.Njega treba uhapsiti

malo bolje upucena

pre 10 godina

Ministarka jeste zatekla HAOS u zdravstvu, ali sve meni tu nije jasno!!! Zasto uporno ne poziva na odgovornost prethodne ministre??? Cime je ucenjena??? Mislila sam da DS nema kardove koji bi mogli da vode zdravstvo, sad sam potpuno uverena da bi Predsednik Odbora za zdravlje bio bolji ministar od Stankovica, a DS je pustio to Dinkicu??? Tomicu neko i spomene negde ali ne proziva na odgovornost, a Stankovica niko ni ne spominje!! Trebalo bi obelodaniti vlasnicku strukturu pojedinih farmaceutskih kompanija i SVIMA bi bilo jasno o cemu se radi, zasto nema Brufena, Aminophilina, Gliveca...

Nisam ja, majke mi.

pre 10 godina

Staro pravilo SPS-a, uvek je neko drugi kriv.
Gospođo ministarka, odgovorni ste za sve u zdravstvu, jer ste na čelu tog resora. Ako lekar odredi terapiju i to napiše na recept, pacijent mora sa tim receptom da nabavi lek. Inače je sve ono pre recepta besmisleno i gubljene vremena.

svetlanast.

pre 10 godina

kad je LJUBISA MILANOVIC specijani savetnik za borbu protiv korpcije u zdravstvu, JAVNO u jutarnjem programu RTS-a u decembru 2011.godine optuzio drzavne organe i vlast DS-a, ukjljucujuci i kabinet borisa tadica /koji se za sve pitao/ - da nista ne cine da sprece korupciju i uvedu red u zdravstvu - "preposteni" ministar zdravstva zoran stankovic ga je razresio duznosti.

ljubisa milanovic je jos rekao da radeci tolike godine u policiji nije naisao na pljacku kakvu je utvrdio u zdravstvu.

nestasica insulina je stvarno izazvala paniku - ali sta cemo sa problemima /korupcija i pljacka/ o kojima je govorio specijalni savetnik za borbu protiv korupcije u zdravstvu.
insulina ce biti u ponedeljak u drzavnim apotekama, a ostalo?

26 godina u zdravstu

pre 10 godina

Ovde nema šta da se doda ni oduzme. DS nikad nije držao zdravstvo (kod mene u gradu godinama vlada baš SPS u ovoj sferi), a u šta se sve pretvorilo - sreća pa pacijenti ne znaju tačno kao mi.
Podrška, isterajte šta god možete!
Mi možemo samo da ostanemo bez licence...

Spectator

pre 10 godina

Ko je večeras gledao "Utisak", mislim da nema šanse da kaže išta protiv onog što je Đilas rekao... Stomak mi se prevrnuo.

Epic fail

pre 10 godina

Pravo je cudo da smo zivi, ko nam je ministar zdravlja...
(makso, 19. maj 2013 18:05)

Kad je izjavila da je nedostatak insulina spin, kao da oči nemamo, kao da ne živimo ovde. Otuđenje od realnosti je ono što je oborilo DS, a sad da vidimo ove...

radomir

pre 10 godina

Ovako izgleda kada pojedinac reaguje na sumanute odluke sistema da ne kažem moćnika. Više puta sam ukazivao na probleme u zdravstvu,jer posledioce uglavnom snose pacijenti da ne kažem glasaći.Uglavnom sam od strane moćnika bio ismejan,bilo je tu karvova i DSa.Milo mi je da i moćnici povreme shvate kako je obićnim ljudima

Pametnjaković

pre 10 godina

... samo da dodam da je ovo još jedan dokaz da nas elita sve jaše i da rade zajedno. Upravo kako je Nikolić rekao, izbori neće biti pre jula, ako se sećate. Tačno sve ide onako kako je i planirano, a mi smo svi ovce. Samo revolucija može da promeni orkestrirani tok događaja.

cove

pre 10 godina

Kako bi bilo interesantno da sve politicare koji se ovako prepucavaju zatvorimo na "FARMU". Ostaviti ih tamo dok se ne pojedu izmedju sebe. Aman vise : dajte pacijentim malo paznje, malo vise higijene i lekove. Pustite vasa saopstenja, nista od njih nemamo.

D61

pre 10 godina

A ko je kriv za Buprenorfin, najbolje da se vratimo na heroin, obijamo trafike i otimamo lančiće?! Meni je moja muka najveća, rešavajte to, neće na dobro da izađe...

Keops

pre 10 godina

Dva politicka 'retarda' nasli da se prepucavaju preko bolesnih.
Djilase,sta je problem napraviti jedinstven spisak potrosnje u poslednjoj dekadi prosle godine +10% I STAVITI NA TREBOVANJE?
-Ovde je i ministarka na celu politicki 'retard', jer je stigla svuda umesto da se sastane sa direktorom apoteka i resi problem bez Djilasa.
Ako ne moze dogovor, ministarka ima pravo da smeni direktora preko parlamenta i nametne coveka koji ce znati da radi. Kakav osnivac, pa to su sve drzavne apoteke (apoteke poreskih obveznika) nisu ni partijske ni licne

PreDragMC

pre 10 godina

@PredragMC
Da, i tada je bilo insulina. Velika razlika.
(jopix, 19. maj 2013 11:46)

Nesto se ne secam da je insulin zavisio od Djilasa, pa da je on zasluzan zato sto ga je imamlo!

doom

pre 10 godina

Zaista je zanimljivo da ministarka zdravlja za rad svog ministarstva ne optuzuje prethodnu vlast [G17] ciji 'feud' je bilo zdravstvo nego umesto toga optuzuje gradsku vlast u Beogradu.????
Ali sve postaje jasno kada se zna da je SPS-ov sadasnji partner u vlasti [URS] drzao zdravstvo u prethodnom maandatu i 'nije fer' da ih Dejanovicka napada.
Jos ce Djilas ispasti kriv i za onu bakteriju u Uzicu

plavi andjelak

pre 10 godina

Zar nije jednostavnije pomeriti dozvoljenu granicu secera u krvi na, recimo, 12 nego se prepucavati po medijima i gubiti vreme oko nabavki insulina?

vanja

pre 10 godina

Ovaj SPS je dno dna. Kakve su kadrove iskopali u mom gradu, nema dalje, olos se uvezao, svalerke, kumovi, prijatelji, samo se tale, a mislili smo da su oni pre njih bili najgori.

tamara

pre 10 godina

U Beogradu je lakse naci dinosauruse, nego preduzece ili ustanovu u kojima direktori nisu partijski postavljeni.

A sto se tice ministarke, stvarno mi nije jasno sta smo mi toliko zgresili da nas ovakvi vode...

Čudo neviđeno

pre 10 godina

Grešite, gospdine Đilas, a večeras smo se i uverili u to: nema ministra koji je kriv. Očito je da je uvek neko drugi kriv...

MUKNAVI

pre 10 godina

Ministarka to ne prihvata, ona smatra da su krive apoteke, pa onda nonsalantnost i tako redom do onih koji su ove birali i natakarili ih sebi za vladare pa im sada ovi sada rade ono, sto su kod drugih kritikovali.

a.K.a Sima

pre 10 godina

Prosto neverovatno da na vest o insulinu gomila botova pise komentare o liku i delu Djilasa koji usput blage veze nemaju sa naslovom, posto tekst znamo da nisu ni citali.

Aj sad brzo copy, pa paste na sve ostale sajtove gde ima slika Dragana Djilasa.

Antispin

pre 10 godina

Apotekarske ustanove po gradovima su u nadleznosti lokalnih samouprava, koje postavljaju njihova rukovodstva.

Sto se tice rada Apotekarskih ustanova, Drzavna revizorska institucija je pre nekoliko meseci objavila javnosti poznat izvestaj. Samo po sebi namece se pitanje na koji su nacin odabirani dobavljaci godinama, tj. skoro deceniju unazad.

Ako cemo da se svi oglusujemo o zakone koji nam se ne dopadaju, najbolje je da ih sve ukinemo i da zivimo u anarhiji, za bolje ocigledno nismo.

Sokolac

pre 10 godina

Kakav zaključak. Ministarka kriva što u Beogradu nema lekova. Od kada minisšto nije dozvolila da se lekovi nabavljaju po staro zakonu o javnim nabavkama na osnovu kojeg su pljačkani Srbija i njeni građani.Umesto što gospodin Đilas proziva ministarku , bolje bi bilo da pita direktore apotekarskih ustanova zašto na vreme nisu podneli zahtev za nabavku lekova , naravno poštujući zakon o javnim nabavkama. tarka nabavlja lekove za apotekarske ustanove. Ministarka je kriva

Blago nama svima

pre 10 godina

@Blago onome ko zna da ne zna Blago vama kad se pravite da ne znate da je i ovo nažalost iskorišćeno samo u političke svrhe i to sps u dogovoru sa sns i Dinkićem, jer njega ne znam ni gde bih svrstao više pošto menja stranke po potrebi