Četvrtak, 16.05.2013.

13:51

Neizvesna podrška Nemačke za datum

Nemački šef diplomatije Gido Vestervele će u ponedeljak u Beogradu razgovarati sa Tomislavom Nikolićem, Ivicom Dačićem, Ivanom Mrkićem i Aleksandrom Vučićem.

Izvor: B92

Neizvesna podrška Nemaèke za datum IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

mistral

pre 11 godina

Vestervele i ostali bi posle toliko vremena trebali da poznaju i jednu i drugu stranu. Prema tome mi ćemo uraditi ono što smo obećali paziti treba na drugu stranu.

Bjanka Linzner

pre 11 godina

Pa naravno da započinje, radnom večerom,prvo sa čovekom kakvog konacno i Srbija ima. Društvo čoveka koji hoce,moze i sto je najvaznije-radi na vodjenu Srbije ka boljoj buducnosti.Svet to vidi,i vecina u Srbiji podrzava,al uvek ima i pakosnih kojima je postenje,zalaganje i odgovornost,potpuno strano i nepoznato,pa kritikuju,al uludo.

Branko

pre 11 godina

Znamo mi da sa Nemcima čovek nikada ne može biti načisto. Znaju oni da te tapšu po ramenu a kada treba da ti nešto pomognu onda okrenu glavu. I sada će oni zatezati oko dodeljivanja datuma . Samo neka ne izmisle na samom kraju neki novi uslov.

djuro

pre 11 godina

Cudni su ovi komentatori a i ovaj tekst. Uslovi Nemacke su jasni i vec receni vise puta! Priznajte Kosovo i dajte Vojvodini sustinsku autonomiju ili nezavisnost i dobicete datum! A za prijem tek ima da vidimo! Kome nije jasno nek se javi? Ovo sto nasi radi jeste muljanje i muvanje. Ili bolje receno "Ovi bi nasi politicari da se jebu a da im ne udje!" Pa izgleda nece moci.

bulldozer

pre 11 godina

Ja sam ipak optimista. Treba pružiti podršku aktuelnoj vlasti i čestitati joj na svemu što je do sada učinila na polju evrointegracija. Verujem da će Nemci to prepoznati.

Kompas

pre 11 godina

Ja ne znam kakav ce biti ishod ove posete,ali svakako je od vaznosti za Srbiju.Valjda ce nam dati datum,boga mi ,oteglo se ovo kao gladna godina...

Kompas

pre 11 godina

Ja ne znam kakav ce biti ishod ove posete,ali svakako je od vaznosti za Srbiju.Valjda ce nam dati datum,boga mi ,oteglo se ovo kao gladna godina...

Vladimir Pula

pre 11 godina

Samo da podsjetim ove preporucene komentatore i ove koji su im podijelili minuse da je 76% svih stranih investicija u Srbiju došlo iz EU zemalja gdje su Austrijanci prvi, a Nijemci 4 pojedinačno gledano, ulagači. Pa eto čisto kad mi budete lupali minuse imajte na umu te cifre, koje su dosta čudne ako se uzme u obzir ovdje procitana teza da Nijemci/Austrijanci mrze Srbe, kao i obratno, ipak ste ratovali u 2 svjetska rata, te da niste dio njihove interesne zone. Rusa nema bas po listama investitora?! kako to? Molim objavite! Hvala sto me cenzurirate bez razloga.

sanda

pre 11 godina

Zasto su Nemci krivi ako je obecano SPROVODJENJE sporazuma?A ne sprovodi se.Zasto vecina komentatora napada strance bezveze a ne pita nase politicare sto potpisuju nesto a ne sprovode?U 21.veku niko nikog nemoze naterati ni da potpisuje sporazum niti da aplicira za EU.Vecinska Srbija zeli EU postoje pravila igre za sve kandidate ispunis i to je to.

lala

pre 11 godina

Ne krivite Nemce. Krivite naše koji su navikli da lažu, muljaju, muvaju, jedno pričaju u Briselu, drugo u Surdulici , treće u skupštini a četvrto kada pričaju sa srbima sa Severa Kosova. To mogu da rade sa nepismenim i polupismenim narodom, koji će za sendvič i jednu červenu da proda majku, a kamo li nešto drugo da uradi. Jadni smo....

DEDA CVETKO

pre 11 godina

@ Bucko razmisljam, 16. maj 2013 18:29

--

A ti, prijatelju, zamisli da su u tu Nemacku fabriku mercedesa upali Turci, radnike naboli na kolac, silovali im zene a decu odveli u Janicare (pa tako 530 godina), pa onda iza njih dosli Austrijanci i pobili pola fabrike, pa onda iza njih dosli nacisti pa pokokali i odveli u konc-logore jos pola fabrike, pa iza njih dosla Britanska obavestajna sluzba i izazvala u fabrici etnicke ratove....

Kakva bi TEK ONDA to krntija bila...

Ilija

pre 11 godina

@bezimena: Pa prijatno ti sa kiselim grozdjem, jer i ovde je moglo da "se radi i zivi u miru, lakse i kvalitetnije" da nije bilo u strateskom interesu ondasnje EZ da se ovde zapali golema vatra balkanskih ratova, po principu " divide et impera", i da nije u ocigledno neprestanom interesu EU da se zavadjeni narodi i dalje drze podeljeni i posvadjani. Imas pojma koliko i imena!

novicavg

pre 11 godina

Ova poseta Vestervela u predvečerje susreta dačić Tači 21 maja u Briselu može da bude i ohrabrenje pred ovaj susret i pokušaj da se stvari pokrenu sa mtrve tačke ali može da nosi i poruku da je za dobijanje datuma potrebno pored implementacije sporazuma uraditi još nešto od strane Srbije da bi se dobio datum.Šta kriju fascikle koje sa sobom nosi Vestervele otkriće se u ponedeljak posle njegovog dolaska i razgovora sa srpskim liderima a potom odlaska u prištinu. Sve je na stolu, od posete koja znači podršku i prilika da se se implementacija da početni zamah do uzvlačenja novih uslova za Srbiju na primer potpisivanje sporazuma o dobrosusedskim odnosima između beograda i Prištine.Šta nam je spremio dvojac iz Berlina Merkelova-Vestervele otkriće razgovori sa Nikolićem,dačićem i Vučićem i svojim resornim kolegom Mrkićem.

cento

pre 11 godina

"sada se moze videti da je Dodik u pravu..Ej da je nama jedan Dodik u Srbiji" !!??

Pisac ovoga verovatno ima 18 godina !!?? pa imali smo 15 godina takve kao Dodik - Milosevica i Seselja, i ? gde smo stigli od 1987 - 1999 !!??
(aca, 16. maj 2013 15:46)

Pa evo već 15 godina nemate takve kao Dodik-Milošević i Šešelj i ? gde ste stigli od 1999 - 2013!!??

A u EU ulazite odma poslije BiH.Znači nikada.Što prije shvatite biće vam lakše.I izvinjavam se EUropejcima ali je ovo jedina istina.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Zamislite da su Nemci pravili Mercedes na tako "kvalitetan nacin" kako Srbija zamislja svoje pristupanje EU ?
Majko mila, koja bi to "krntija bila" ?

cento

pre 11 godina

½½Neizvesna podrška Nemačke za datum½½
Nije mi jasno šta ovde ima neizvesno.

Skoro sam spominjao onog Britanca što je rekao da će Srbija dobiti datum 3000-te godine i mnogi komentatori su govorili o Britanskom smislu za humor.
Da vam opet kažem,čovjek je govorio istinu ali nećete da shvatite.

novicavg

pre 11 godina

Nema tog uslova za koji bi oni nama dali podršku!
(Winnie Pooh, 16. maj 2013 17:38)
Neka neko od naših političara stegne petlji i potpiše sporazum o dobrosusedskim odnosima sa prištinom i neka prihvati onu famoznu tačku 14 sporazuma koja je bila sporna da priština dobije stolicu u UN eto nama datuma sigurno. Pitanje samo dali cena nije previsoka i kuda bi to odvelo Srbiju.

nesha

pre 11 godina

nemackoj kao prvoj ekonomskoj sili u eu ne odgovara prosirenje, narocito ne nas koji bi mozda u buducim nadglasavanjima izmedju dve najjace sile francuske i nemacke glasali protiv nemackih interesa. sa druge strane ne mogu oni tek tako javno da kazu da nas nikako ne zele jer bi se pobunile mnoge druge zemlje, cak i levo orijentisane partije u nemackoj. njima je u interesu da zatezu sto vise i da nas nekim postupkom isprovociraju da napravimo neki ishitren potez koji bi nas odaljio od eu, a nama je u interesu da stoicki trpimo provokacije, da se pravimo da je sve u redu, da se ponasamo kulturno i kooperativno i da nikako ne dozvolimo da nas isprovociraju

0sa 1950

pre 11 godina

nema nista od datuma dok se u srbiji ne uvede red u svim institucijama ojaca privreda ,smanji nezaposlenost ,izadje iz recesije i jos mnogo mnogo toga.

MN

pre 11 godina

Šta se ljudi hvatate samo za Kosovo,pa svako od nas može da navede bar po 10 stvari što nisu u redu i zbog čega nismo ravni EU.Pa prvo vlast treba to da želi a ja ne znam ni jednu do sad.Mada i oni greše što prvo rešavaju pitanja Kosova,Vojvodine itd umesto direktno da udare na centralnu Srbiju.Ne ljutite se na Nemačku niti na bilo kog drugog iz Evrope.Naši političari misle da su oni sisali vesla i da mogu da ih obmanjuju kao nas.

Podrska

pre 11 godina

Nadamo se najboljem ali nazalost to ne zavisi od nas vec od implementaciju briselskog sporazuma i odnosa Vlade Srbije prema Srbima sa Kosova koji taj sporazum treba da primene.
Medjutim sav rad i trud Vlade Srbije i svih njenih gradjana ne sme ostati nennagradjen datum jer je nasa zemlja to i vise nego zasluzila.

Милош Бобић

pre 11 godina

@Anđa:“Ajde susjedi. Treba slušati gazdu i vezati konja tamo gdje gazdarica Angela kaže.A onda možda ugledate i taj datum.“
Онај, коме је гесло „вежи коња где ти газда каже“ животна максима не заслужује ни коња да везује. Он заслужује само да га други јашу.

SVD

pre 11 godina

Interesantno je da sve zemlje okolo Srbije, koje su se u Drugom Svetskom ratu borile na strani sila osovine (t.j. Hitlera): Hrvatska, Mađarska, Rumunija, Bugarska su ušle u EU bez naknadnih uslova i zatezanja od strane Nemačke, a samo Srbija, koja je sve vreme bila u antihitlerovskoj koaliciji i koja nije slala vojnike da se bore na strani Hitlera (iako je imala svoje kolaboracioniste) nije još ni počela pregovore. Neću da tvrdim da je današnja Nemačka isto što i Treći Rajh, ali ovo poređenje mi baš ostavlja gorak ukus u ustima.

DEDA CVETKO

pre 11 godina

Lupice nam kajlu 28. Juna, na Vidovdan. Tri dana kasnije, Hrvatska postaje clanica EU, posle cega ce Nemacka moci da kaze: mi se slazemo, ali nece Hrvatska. Koja prozirna i perfidna igra -- ovi kao da su ucili od Britanaca.

Бојан Илић

pre 11 godina

Prong!
Али "дечурлија" није заборавила и предходне услове који су исто тако били "последњи"!
Вера у боље сутра не значи лагање самог себе!

mario

pre 11 godina

Evo danas Njemacka glasa za ratifikaciju Hrvatskog pristupnog ugovora. Da li ce biti ostra prema Srbiji i Kosovu, mislim da da. Jer Angela ne moze utjecati na odluku Bundestaga.

Jole

pre 11 godina

Ja, ja noch mal. Uvek ce biti jos ovo , jos ono, evo jos malo pa sad ce. Srbija je napravila pomak i uradila dosta toga i zasluzuje datum.

iskustvo uci

pre 11 godina

Zato Toma trci u Rusiju. Nismo hteli NATO rakete a sad cemo imati ruske rakete. Nismo hteli da americki vojnik radi sta hoce po Srbiji a sada ce rus imati sva prava. Ispasce istina ono sto se po ulici prica. Po ko zna koji put.

petar petrovic

pre 11 godina

Sećam se 2003.godine, bio sam 6.razred osnovne škole, na televiziji se svakodnevno pričalo a u novinama pisalo o konačnom pristupu i ulasku Srbije u Evropsku Uniju.

Danas, 2013.godine, 10 godina kasnije, završavam Master studije elektrotehnike a na televiziji se sa istim žarom i od strane istih ili sličnih ljudi priča o istoj temi.

(Nemanja, 16. maj 2013 14:10)

To ce se pricati i 2023 i to iz prostih razloga-narod mora da se zamlacuje necim-da mu se obecava BOLJI ZIVOT,PUNO PARA...

Da cuti i kaze ajd jos ovo da izdrzimo pa posle nas ceka nesto mnogo BOLJE...

Da nezadovoljni cute,da oni koji nemaju para cute,da se na poskupljenja ne reaguje...da se cuti i trpi i da se ceka nesto BOLJE

Bolje cemo da zivimo ne kad otvorimo fabrike,pokrenemo proizvodnju,izvoz -NE jer to nasi nisu u stanju,nemaju znanja,vestine(odnosno nisu u njihovim redovima strucni ljudi) nego kad se tamo neko resi da nam da neki datum...odnosno nisu nasi krivi sto nema posla nego STRANCI jer nam ne daju datum...

Nesposobni su da pokrenu neku fabriku,nesposobni da naprave nesto bez korupcije,nesto sto vredi...al nisu oni krivi sto se lose zivi nego neki tamo STRANCI.

Da smo kojim slucajem van geografske Evrope sta bi tada radili-kolektivno samoubistvo...

Otvorite fabriku,pokrenite proizvodnju TO je ono od cega cemo ziveti a ne sargarepa do smrti.

Uostalom oni dobro zive,a vi sto glasate za njih ste _ _ _ _ (dopisite)

Miss Fox

pre 11 godina

Najvise me zabavljaju ovi komentari gde se razmatra da l' nas Nemci vole ili ne vole, da li su nam prijatelji ili neprijatelji. Izgleda kao da niko osim Srbije (u ovom ili onom obliku) nije ratovao nekad protiv Nemacke. Da ne pominjem kako se bitne odluke donose na emocionalnim osnovama.

inženjer

pre 11 godina

>Danas, 2013.godine, 10 godina kasnije, završavam Master studije >elektrotehnike a na televiziji se sa istim žarom i od strane istih ili >sličnih ljudi priča o istoj temi.

>Moje pitanje glasi: da li posle završetka vredi ostajati u Srbiji (u >kojoj mogu verovatno i teško naći posao, ali zna se u većini slučajeva >kako se posao nalazi) i očekivati stvarno bolji život u narednih >nekoliko godina, li bežati "glavom bez obzira" u inostranstvo, bez >griže savesti i razmišljanja, jer ponekad pomislim da je ovaj prostor >"večita čekaonica za bolji život i kotlić u kome se stalno kuva >neizvesnost"?
>(Nemanja, 16. maj 2013 14:10)

Ako želiš da radiš u struci nemoj ni da razmišljaš da ostaneš u Srbiji.

Darko

pre 11 godina

Ajde da se ne lazemo ovo u prevodu znaci nista od datuma dzaba ste dali kosovo jel cak i ako se postigne dogovor o implementaciji sporazuma i sporazum se implementira srbija i dalje nece dobiti datum jel je sama merkelova rekla da je hrvatska zadnja zemlja sa balkana koja ulazi u eu i da se vrata eu zatvaraju za sve ostale zemlje na neodredjeno vremne to zna i nikolic zar niste primetili da uporno ponavlja pa i ako nedobijemo datum u junu...a vi samo hvalite dacica nikolica i vucica i dalje ljude cija su mesecna primanja veca nego prosecan gradjanin srbije zaradi za pet godina al dobro mozda ih hvalite zato sto su predali kosovo a zauzvrat dobili veliko nista cak ni datum mesecno poskupljuje skoro sve u zemlji a najavljuju se jos i nova poskupljenja drzava se sve vise zaduzuje a iz zatvora pustaju kriminalci dok se hapse politicki neistomisljenici i financijeri drugih stranki pod izgovorom borbe protiv korupcije zemlja se pretvara u diktaturu tri covjeka dacica nikolica i vucica pod nevidjenom medijskom blokadom drugom recju putuj evropo...

Sinisa NL

pre 11 godina

Njima i svim ostalima sto nas uslovljavaju iz EU je stalo da sto prije povuku vojsku sa Kosova zbog budzeta koji pojedose cuvajuci ko fol mir. EU se gusi u krizi i svaki € je dragocjen.

aca

pre 11 godina

"Neverovatno,sve smo prihvatili još samo da im dostavimo krnu sliku svih gradjana Srbije. Pa, dokle više ucene?
(Mira, 16. maj 2013 14:19) "
Sta smo bre prihvatili !? Pa nije Svaba lud, postoji samo potpis, gde je primena toga !!?? Pa da li smo zaista tolike budale da verujemo da ce nam neko nesto dati samo jer si potpisao A NE I SPROVEO !!??

Petar

pre 11 godina

Potpuno fantasticno, tuga je da se uvek najvise vremena posvecuje

najgorim ucenicima.

Nasi vrhunski drzavnici izazivaju tremu celog naorda hoce li pasti na juni ili avgust.

Tako je to kada se uci u maju. Jos se diplome nisu ni osusile....

bezimena

pre 11 godina

... a nista se tamo bolje ne zivi...
(DuleS, 16. maj 2013 14:34)

Kiselo je groždje....:))) U ogromnom delu EU radi se i živi u miru, mnogo lakše i kvalitetnije nego što će to ikada biti ovde!

MixajloN

pre 11 godina

Previše smo '90-tih izigravali poverenje međunarodne zajednice, da bi nam išta verovali. Uvek mislimo da su drugi glupi, a mi pametni, patimo od nekakve veličine i stalno bi da izigravamo dogovoreno. E pa to gospodo neće da može.
A što se tiče uslova da se sporazum BG i PR sprovede na terenu, ja stvarno ne vidim zašto je to problem. To je u direktnom interesu same Srbije i njenih građana, koji svih ovih godina parama poreskih obveznika finansiraju oligarhiju koja neće i ne želi da se odrekne svoga komfora, dok narod može i da crkava od gladi. Ako je to tako teško da ovaj narod shvati i prihvati, onda smo i zaslužili da nas nema.

Prong

pre 11 godina

Ucena za ucenom. Mi smo parafirali. Prema sporazumu upravo je to dovoljno za dobijanje datuma pregovora. Dakle, prvo datum i otpocinjanje pregovora, a za dalje cemo vec da vidimo.
(Kazimir, 16. maj 2013 14:27)

NE! I nemoj da ostavljaš ovakve komentare jer će neko od ove glupe dečurlije i ovog glupog naroda zaista i pomisliti da je samo taj potpis bio dovoljan za dobijanje datuma!
Za dobijanje datuma, a pogotovo za otpočinjanje pregovora je trebalo, a još uvek i treba, da se sve one kvazi institucije sa severa te države ukinu i da se ona banda koja sebe naziva patriJotama, raspusti!

Milos

pre 11 godina

Ja bih iskreno najvise voleo da jednom kazu konkretno DA ili NE, pa da znamo gde smo i sta nam je ciniti. Sa ovim cuvenim NE, ALI, ili DA,ALI deluje kao da nas vuku za nos, i sto je jos gore, vidi se da nema nikakvog medjusobnog poverenja. Plasim se da ce nas zeznuti kao i Tursku. Ali ta Turska je bar nacisto sa njima, pa je ispregovarala carinsku uniju, sto je ekonomski mozda i najbitnije da bi se lakse pokrenula proizvodnja u zemlji i olaksao izvoz. Koliko god zvucalo "ne cool" mislim da bi za nas bilo najbolje da nas odbiju, i da onda sami uzmemo da analiziramo sta treba u ovom drustvu, drzavi i ekonomiji menjati, da bi smo ziveli bolje. Putevi, zeleznice, zdravstvo, skolstvo, drzavna administracija - hocu da to budu teme, a ne Hag, Kosovo, belosvetske zavere. Para nema, ali za neke stvari i ne treba para, npr promena zakona, koncesije za puteve itd. Treba uciti od Poljske, Turske, Ceske... da li je moguce da smo toliko glupi i nesposobni da ne mozemo da se raspitamo sta su to oni uradili da imaju rast BDP 6% i vise, kakve zakone i institucije imaju a mi nemamo. Evropski dosadnjakovici, i mi ovce.

totah

pre 11 godina

Drugo nije bilo ni za ocekivati!Bez sarkazma i pesimizma,sada se moze videti da je Dodik u pravu..Ej da je nama jedan Dodik u Srbiji,al` dzaba kad je vecini ovde uzor Biserko and company!
Za bratstvo Srba s obe strane Drine!

Milos

pre 11 godina

Ljudi pa vidite da nas zamajavaju. Amerika nas podrzava za put u EU (mada nisam znao da je Amerika clanica EU), Nemacka se razmislja, Francuska kaze da itd. Dajte da radimo, svaki dan vise nego prethodni dan, svaki dan da nesto napravimo sto prethodni dan nismo mogli i tako ce nam jedino biti bolje. Da uredimo zemlju da nam drugi zavide. Pa nece Nemac ili Amerikanac ili Francuz to da uradi za nas. Pa niko vise ne zna ni sta ce biti sa EU i sa celom tom pricom. Dajte da radimo i da stvaramo to nam niko ne moze oduzeti makar to bilo i da kopamo njive i secemo drva.

aca

pre 11 godina

"sada se moze videti da je Dodik u pravu..Ej da je nama jedan Dodik u Srbiji" !!??

Pisac ovoga verovatno ima 18 godina !!?? pa imali smo 15 godina takve kao Dodik - Milosevica i Seselja, i ? gde smo stigli od 1987 - 1999 !!??

Milan

pre 11 godina

Ja bih se do trenutka dodele datuma zalagao da ga dobijemo, ali, ako ga ne dobijemo, rekao bi im svima zdravo za sva vremena.
Sta to znaci, vecno ucenjivanje?!
Ne moze gospodo, bivse, a i sadasnje, kolonijalne i robovlasnicke sile. Stvarno ga preteraste.

Апис2к

pre 11 godina

Ко историју не зна и не извуче поуке из исте, осуђен је да му се иста понови.
Већ два пута је овај народ жртвовао и себе и државу и државност и национално питање зарад некаквих уједињења и братства и јединства.

Док смо ми радили нешто у том смеру, живели у некаквој илузији, други су радили сасвим друго.

Колико ли ће ова, трећа авантура, у том смеру да нас кошта? Прве две су по преко милион жртава и немерљивог удара на економију и привреду, тј на живљење.

А Немци? Доказано наши пријатељи или они који нам желе добро...

Ај сви сад по једну шаргарепу и кличите ЕУ!

Горан

pre 11 godina

Опет понижавање. Опет притисак на нас да прихватимо њихово тумачење Бриселског споразума.

У великој је заблуди онај ко верује политичарима ЕУ и САД-а.

bogdan

pre 11 godina

pa daj više krenite sa reformama i rešavanjem problema!
da li ste šta napravili osim potpisali sporazum sa prištinom?
hoćemo bolji život, posao, manje korupcije, manje pljačke, veće plate.
prvo sredite to pa se onda žalite da nas ne vole i ne žele u EU!!!!!!!
pogledajte tursku, kad su videli da od EU nema ništa okrenuli se sebi i sredili državu.
hoćemo reforme, sa EU ili bez nje.
ovakve nas ne bi ni severna koreja a kamoli nemačka ili UK

Neko iz mase

pre 11 godina

Potpisivanjem SPORAZUMA nije gotova stvar treba početi i primenjivati isti, lepo je rečeno nakon potpisivanja što pre da se počne sa primenom na terenu ko to ne razume onda mu možda treba i nacrtati. Država ima mehanizam da se taj sporazum primeni, pitanje je samo koliko je ovde neko iskren u nameri da se sprovede dogovoreno. Sve će se brzo saznati sva sreća pa nećmo jako dugo biti u ne izvesnosti. Ili ćemo da primenimo taj sporazum i idemo dalje ka EU ili ćemo da se kilavimo još neko vreme i propustimo priliku, pitanje je sad.

Poldi

pre 11 godina

Naravno da je kriticno kada mi jos preglabamo sa nasima na severu Kosova i izgledi su minimalni da ce se bilo sta od implementacije realizovati do polovice juna. Prema tome nece biti ni datuma. Jasno receno jos za vreme pregovora. Sam paraf nije dovoljan, normalno.

Aleksandar

pre 11 godina

Jedina istina je da mi nikada nismo voleli Nemce a ni oni nas.Pa nismo džabe ratovali sa njima.Oni imaju svoje interesne zone a Srbija nije jedna od njih.Takođe mi nismo ekonomski jaki da sami krojimo svoju sudbinu.
Sve dok Nemci vedre i oblače u Evropi loše nam se piše.

zoki

pre 11 godina

a zasto bi nas podrzali, kad sami sebe ne podrzavamo?
Kome u drustvu treba neko ko nema trunke dostojanstva i samopostovanja? Sve osim formalnog priznanja Kosova kao drzave, mi smo vec ispunili, pljunuli sebi u obraz, na svoju istoriju, na svoje pretke, a bogami i na potomke. Toliko smo se ponizili da nas niko ne zeli u svom drustvu.

....

pre 11 godina

Zamisljam agendu sastanka Cdu:unutrasnja politika,svetska politika,ekonomija i pod svakom tackom po hiljadu stvari o kojim diskutuju,analiziraju i resavaju.
Agenda SVIH nasih stranaka:
problem nezaposlenosti:
upravni odbori-vidjeniji lideri,
javna preduzeca-sitna boranija iz stranke
tenderi:
kumovi,komsije,prijatelji- prioriteti prema donacijama vidjenijim liderima
stranacke aktivnosti:
koga od rivalskih stranaka proglasavamo izdajnikom,retrogardnim ili nesto novo
za sve ostalo se pita vodja.

DuleS

pre 11 godina

Da li postoji neki dodatak za firefox da blokiram ovakve vesti na svim sajtovima? Mnogo sam se potresao i zbog datuma i zbog svega :D Smaraju vec sa tom evropom kao da zivim u africi pa sad nesto trcimo za ne znam cime... Zbog prirode posla svaki dan idem u tu EU i mogu vam reci da je to jedno leglo korupcije od carine, policije, ama svega..... Samo se nama prodaju neke price i ponavljaju kao mantra svaki dan, a nista se tamo bolje ne zivi...

Петар

pre 11 godina

Ево тресем се од бриге :) Оставите се празних прича кога још уопште занима "датум".

Gregori Pek

pre 11 godina

Ne volim Nemce, naprotiv, ali ovoga puta su 101% u pravu. Srbija ima najservilniju vladu u svojoj istoriji, a za to Nemci nisu krivi. Oni samo koriste pogodnosti koje im je vlada Srbije ponudila.

Pametnjaković

pre 11 godina

Mi prvo treba da sredimo svoju zemlju bez EU, pa onda kada je sredimo i napravimo konkurentnom na tržištu EU, tada da se uključimo u utakmicu, u suprotnom ćemo rmbačiti kao fizikalci i pomoćno osoblje u kompanijama EU. Samo da podsetim da inteligencija iz Srbije, ono malo što je ima, već radi više od decenije, u proseku, za strane kompanije i firme. To nema veze sa vezama ili ulaskom u EU, ili tome slično, ti ljudi jednostavno poseduju veštine i znanja koja se traže tamo. To su ljudi koji su iznad proseka, jer u Srbiji nisu dobili znanje, fakulteti u Srbiji ne služe ničemu tu rade uglavnom samo partijski parazitski kadrovi. Ako se u Srbija iz temelja ne promeni, nestaće, jer EU sigurno neće da izdržava gomilu nesposobnih promašaja i parazita iz Srbije.

dragance

pre 11 godina

Na mestu, ravnajs! Pogled uuudeesnoooo, pa uleeeevoooooooo! Vucicu komanduj pokret!Impementacija nema alternativu. Sledi datum. Mirnoooo!

Nemanja

pre 11 godina

Ne znam zašto, možda iz očaja, ali imam potrebu da kažem.

Sećam se 2003.godine, bio sam 6.razred osnovne škole, na televiziji se svakodnevno pričalo a u novinama pisalo o konačnom pristupu i ulasku Srbije u Evropsku Uniju.

Danas, 2013.godine, 10 godina kasnije, završavam Master studije elektrotehnike a na televiziji se sa istim žarom i od strane istih ili sličnih ljudi priča o istoj temi.

Moje pitanje glasi: da li posle završetka vredi ostajati u Srbiji (u kojoj mogu verovatno i teško naći posao, ali zna se u većini slučajeva kako se posao nalazi) i očekivati stvarno bolji život u narednih nekoliko godina, li bežati "glavom bez obzira" u inostranstvo, bez griže savesti i razmišljanja, jer ponekad pomislim da je ovaj prostor "večita čekaonica za bolji život i kotlić u kome se stalno kuva neizvesnost"?

Milos

pre 11 godina

@Proko, a do sad kao nisu. Nego, ako oni nisu raspolozeni da nam daju datum, daj da obavestimo predsednike i premijere, da dzabe ne potpisuju i ne rasprodaju zemlju. Mada... mislim da to oni znaju jos bolje nego mi.

aca lo

pre 11 godina

Kako to, kad su oni nasi vekovni prijatelji.Sta sad hoce.Secam se kad je zadnji uslov bio izrucenje svih Haskih begunaca.Ako je i od Nemaca,mnogo je.

europejasevic

pre 11 godina

Ajd' ko sme sad da pisne kad Nemac lupi sakom o sto i kaze za datum: NE! A ja kazem Danke Deutchland i tako vam je ta vas firma Evropa u sustini firma trulo voce.

Kazimir

pre 11 godina

Ucena za ucenom. Mi smo parafirali. Prema sporazumu upravo je to dovoljno za dobijanje datuma pregovora. Dakle, prvo datum i otpocinjanje pregovora, a za dalje cemo vec da vidimo.

Drvobradi

pre 11 godina

Problem je sto u Nemackoj trenutno nema zelje za daljim prosirenjem Unije, to je preovladjujci stav javnosti kao i politicara koji se (kao u svakoj drugoj zemlji) prilagodjavaju stavovima birackog tela. Prica oko Kosova je samo pretekst.

Prevodilac

pre 11 godina

Oni jašu a mi trčimo. Tek su počeli sa uslovima. A ima i da se usrećimo sa EU http://www.intermagazin.rs/dve-trecine-zitelja-eu-nema-poverenja-u-zajednicu-u-kojoj-zivi/

Prevodilac

pre 11 godina

Oni jašu a mi trčimo. Tek su počeli sa uslovima. A ima i da se usrećimo sa EU http://www.intermagazin.rs/dve-trecine-zitelja-eu-nema-poverenja-u-zajednicu-u-kojoj-zivi/

Aleksandar

pre 11 godina

Jedina istina je da mi nikada nismo voleli Nemce a ni oni nas.Pa nismo džabe ratovali sa njima.Oni imaju svoje interesne zone a Srbija nije jedna od njih.Takođe mi nismo ekonomski jaki da sami krojimo svoju sudbinu.
Sve dok Nemci vedre i oblače u Evropi loše nam se piše.

Nemanja

pre 11 godina

Ne znam zašto, možda iz očaja, ali imam potrebu da kažem.

Sećam se 2003.godine, bio sam 6.razred osnovne škole, na televiziji se svakodnevno pričalo a u novinama pisalo o konačnom pristupu i ulasku Srbije u Evropsku Uniju.

Danas, 2013.godine, 10 godina kasnije, završavam Master studije elektrotehnike a na televiziji se sa istim žarom i od strane istih ili sličnih ljudi priča o istoj temi.

Moje pitanje glasi: da li posle završetka vredi ostajati u Srbiji (u kojoj mogu verovatno i teško naći posao, ali zna se u većini slučajeva kako se posao nalazi) i očekivati stvarno bolji život u narednih nekoliko godina, li bežati "glavom bez obzira" u inostranstvo, bez griže savesti i razmišljanja, jer ponekad pomislim da je ovaj prostor "večita čekaonica za bolji život i kotlić u kome se stalno kuva neizvesnost"?

zoki

pre 11 godina

a zasto bi nas podrzali, kad sami sebe ne podrzavamo?
Kome u drustvu treba neko ko nema trunke dostojanstva i samopostovanja? Sve osim formalnog priznanja Kosova kao drzave, mi smo vec ispunili, pljunuli sebi u obraz, na svoju istoriju, na svoje pretke, a bogami i na potomke. Toliko smo se ponizili da nas niko ne zeli u svom drustvu.

bezimena

pre 11 godina

... a nista se tamo bolje ne zivi...
(DuleS, 16. maj 2013 14:34)

Kiselo je groždje....:))) U ogromnom delu EU radi se i živi u miru, mnogo lakše i kvalitetnije nego što će to ikada biti ovde!

Milos

pre 11 godina

Ljudi pa vidite da nas zamajavaju. Amerika nas podrzava za put u EU (mada nisam znao da je Amerika clanica EU), Nemacka se razmislja, Francuska kaze da itd. Dajte da radimo, svaki dan vise nego prethodni dan, svaki dan da nesto napravimo sto prethodni dan nismo mogli i tako ce nam jedino biti bolje. Da uredimo zemlju da nam drugi zavide. Pa nece Nemac ili Amerikanac ili Francuz to da uradi za nas. Pa niko vise ne zna ni sta ce biti sa EU i sa celom tom pricom. Dajte da radimo i da stvaramo to nam niko ne moze oduzeti makar to bilo i da kopamo njive i secemo drva.

Горан

pre 11 godina

Опет понижавање. Опет притисак на нас да прихватимо њихово тумачење Бриселског споразума.

У великој је заблуди онај ко верује политичарима ЕУ и САД-а.

totah

pre 11 godina

Drugo nije bilo ni za ocekivati!Bez sarkazma i pesimizma,sada se moze videti da je Dodik u pravu..Ej da je nama jedan Dodik u Srbiji,al` dzaba kad je vecini ovde uzor Biserko and company!
Za bratstvo Srba s obe strane Drine!

Апис2к

pre 11 godina

Ко историју не зна и не извуче поуке из исте, осуђен је да му се иста понови.
Већ два пута је овај народ жртвовао и себе и државу и државност и национално питање зарад некаквих уједињења и братства и јединства.

Док смо ми радили нешто у том смеру, живели у некаквој илузији, други су радили сасвим друго.

Колико ли ће ова, трећа авантура, у том смеру да нас кошта? Прве две су по преко милион жртава и немерљивог удара на економију и привреду, тј на живљење.

А Немци? Доказано наши пријатељи или они који нам желе добро...

Ај сви сад по једну шаргарепу и кличите ЕУ!

aca lo

pre 11 godina

Kako to, kad su oni nasi vekovni prijatelji.Sta sad hoce.Secam se kad je zadnji uslov bio izrucenje svih Haskih begunaca.Ako je i od Nemaca,mnogo je.

Gregori Pek

pre 11 godina

Ne volim Nemce, naprotiv, ali ovoga puta su 101% u pravu. Srbija ima najservilniju vladu u svojoj istoriji, a za to Nemci nisu krivi. Oni samo koriste pogodnosti koje im je vlada Srbije ponudila.

DuleS

pre 11 godina

Da li postoji neki dodatak za firefox da blokiram ovakve vesti na svim sajtovima? Mnogo sam se potresao i zbog datuma i zbog svega :D Smaraju vec sa tom evropom kao da zivim u africi pa sad nesto trcimo za ne znam cime... Zbog prirode posla svaki dan idem u tu EU i mogu vam reci da je to jedno leglo korupcije od carine, policije, ama svega..... Samo se nama prodaju neke price i ponavljaju kao mantra svaki dan, a nista se tamo bolje ne zivi...

aca

pre 11 godina

"Neverovatno,sve smo prihvatili još samo da im dostavimo krnu sliku svih gradjana Srbije. Pa, dokle više ucene?
(Mira, 16. maj 2013 14:19) "
Sta smo bre prihvatili !? Pa nije Svaba lud, postoji samo potpis, gde je primena toga !!?? Pa da li smo zaista tolike budale da verujemo da ce nam neko nesto dati samo jer si potpisao A NE I SPROVEO !!??

SVD

pre 11 godina

Interesantno je da sve zemlje okolo Srbije, koje su se u Drugom Svetskom ratu borile na strani sila osovine (t.j. Hitlera): Hrvatska, Mađarska, Rumunija, Bugarska su ušle u EU bez naknadnih uslova i zatezanja od strane Nemačke, a samo Srbija, koja je sve vreme bila u antihitlerovskoj koaliciji i koja nije slala vojnike da se bore na strani Hitlera (iako je imala svoje kolaboracioniste) nije još ni počela pregovore. Neću da tvrdim da je današnja Nemačka isto što i Treći Rajh, ali ovo poređenje mi baš ostavlja gorak ukus u ustima.

Darko

pre 11 godina

Ajde da se ne lazemo ovo u prevodu znaci nista od datuma dzaba ste dali kosovo jel cak i ako se postigne dogovor o implementaciji sporazuma i sporazum se implementira srbija i dalje nece dobiti datum jel je sama merkelova rekla da je hrvatska zadnja zemlja sa balkana koja ulazi u eu i da se vrata eu zatvaraju za sve ostale zemlje na neodredjeno vremne to zna i nikolic zar niste primetili da uporno ponavlja pa i ako nedobijemo datum u junu...a vi samo hvalite dacica nikolica i vucica i dalje ljude cija su mesecna primanja veca nego prosecan gradjanin srbije zaradi za pet godina al dobro mozda ih hvalite zato sto su predali kosovo a zauzvrat dobili veliko nista cak ni datum mesecno poskupljuje skoro sve u zemlji a najavljuju se jos i nova poskupljenja drzava se sve vise zaduzuje a iz zatvora pustaju kriminalci dok se hapse politicki neistomisljenici i financijeri drugih stranki pod izgovorom borbe protiv korupcije zemlja se pretvara u diktaturu tri covjeka dacica nikolica i vucica pod nevidjenom medijskom blokadom drugom recju putuj evropo...

inženjer

pre 11 godina

>Danas, 2013.godine, 10 godina kasnije, završavam Master studije >elektrotehnike a na televiziji se sa istim žarom i od strane istih ili >sličnih ljudi priča o istoj temi.

>Moje pitanje glasi: da li posle završetka vredi ostajati u Srbiji (u >kojoj mogu verovatno i teško naći posao, ali zna se u većini slučajeva >kako se posao nalazi) i očekivati stvarno bolji život u narednih >nekoliko godina, li bežati "glavom bez obzira" u inostranstvo, bez >griže savesti i razmišljanja, jer ponekad pomislim da je ovaj prostor >"večita čekaonica za bolji život i kotlić u kome se stalno kuva >neizvesnost"?
>(Nemanja, 16. maj 2013 14:10)

Ako želiš da radiš u struci nemoj ni da razmišljaš da ostaneš u Srbiji.

DEDA CVETKO

pre 11 godina

@ Bucko razmisljam, 16. maj 2013 18:29

--

A ti, prijatelju, zamisli da su u tu Nemacku fabriku mercedesa upali Turci, radnike naboli na kolac, silovali im zene a decu odveli u Janicare (pa tako 530 godina), pa onda iza njih dosli Austrijanci i pobili pola fabrike, pa onda iza njih dosli nacisti pa pokokali i odveli u konc-logore jos pola fabrike, pa iza njih dosla Britanska obavestajna sluzba i izazvala u fabrici etnicke ratove....

Kakva bi TEK ONDA to krntija bila...

europejasevic

pre 11 godina

Ajd' ko sme sad da pisne kad Nemac lupi sakom o sto i kaze za datum: NE! A ja kazem Danke Deutchland i tako vam je ta vas firma Evropa u sustini firma trulo voce.

Milan

pre 11 godina

Ja bih se do trenutka dodele datuma zalagao da ga dobijemo, ali, ako ga ne dobijemo, rekao bi im svima zdravo za sva vremena.
Sta to znaci, vecno ucenjivanje?!
Ne moze gospodo, bivse, a i sadasnje, kolonijalne i robovlasnicke sile. Stvarno ga preteraste.

Петар

pre 11 godina

Ево тресем се од бриге :) Оставите се празних прича кога још уопште занима "датум".

Milos

pre 11 godina

@Proko, a do sad kao nisu. Nego, ako oni nisu raspolozeni da nam daju datum, daj da obavestimo predsednike i premijere, da dzabe ne potpisuju i ne rasprodaju zemlju. Mada... mislim da to oni znaju jos bolje nego mi.

Prong

pre 11 godina

Ucena za ucenom. Mi smo parafirali. Prema sporazumu upravo je to dovoljno za dobijanje datuma pregovora. Dakle, prvo datum i otpocinjanje pregovora, a za dalje cemo vec da vidimo.
(Kazimir, 16. maj 2013 14:27)

NE! I nemoj da ostavljaš ovakve komentare jer će neko od ove glupe dečurlije i ovog glupog naroda zaista i pomisliti da je samo taj potpis bio dovoljan za dobijanje datuma!
Za dobijanje datuma, a pogotovo za otpočinjanje pregovora je trebalo, a još uvek i treba, da se sve one kvazi institucije sa severa te države ukinu i da se ona banda koja sebe naziva patriJotama, raspusti!

cento

pre 11 godina

"sada se moze videti da je Dodik u pravu..Ej da je nama jedan Dodik u Srbiji" !!??

Pisac ovoga verovatno ima 18 godina !!?? pa imali smo 15 godina takve kao Dodik - Milosevica i Seselja, i ? gde smo stigli od 1987 - 1999 !!??
(aca, 16. maj 2013 15:46)

Pa evo već 15 godina nemate takve kao Dodik-Milošević i Šešelj i ? gde ste stigli od 1999 - 2013!!??

A u EU ulazite odma poslije BiH.Znači nikada.Što prije shvatite biće vam lakše.I izvinjavam se EUropejcima ali je ovo jedina istina.

Pametnjaković

pre 11 godina

Mi prvo treba da sredimo svoju zemlju bez EU, pa onda kada je sredimo i napravimo konkurentnom na tržištu EU, tada da se uključimo u utakmicu, u suprotnom ćemo rmbačiti kao fizikalci i pomoćno osoblje u kompanijama EU. Samo da podsetim da inteligencija iz Srbije, ono malo što je ima, već radi više od decenije, u proseku, za strane kompanije i firme. To nema veze sa vezama ili ulaskom u EU, ili tome slično, ti ljudi jednostavno poseduju veštine i znanja koja se traže tamo. To su ljudi koji su iznad proseka, jer u Srbiji nisu dobili znanje, fakulteti u Srbiji ne služe ničemu tu rade uglavnom samo partijski parazitski kadrovi. Ako se u Srbija iz temelja ne promeni, nestaće, jer EU sigurno neće da izdržava gomilu nesposobnih promašaja i parazita iz Srbije.

Milos

pre 11 godina

Ja bih iskreno najvise voleo da jednom kazu konkretno DA ili NE, pa da znamo gde smo i sta nam je ciniti. Sa ovim cuvenim NE, ALI, ili DA,ALI deluje kao da nas vuku za nos, i sto je jos gore, vidi se da nema nikakvog medjusobnog poverenja. Plasim se da ce nas zeznuti kao i Tursku. Ali ta Turska je bar nacisto sa njima, pa je ispregovarala carinsku uniju, sto je ekonomski mozda i najbitnije da bi se lakse pokrenula proizvodnja u zemlji i olaksao izvoz. Koliko god zvucalo "ne cool" mislim da bi za nas bilo najbolje da nas odbiju, i da onda sami uzmemo da analiziramo sta treba u ovom drustvu, drzavi i ekonomiji menjati, da bi smo ziveli bolje. Putevi, zeleznice, zdravstvo, skolstvo, drzavna administracija - hocu da to budu teme, a ne Hag, Kosovo, belosvetske zavere. Para nema, ali za neke stvari i ne treba para, npr promena zakona, koncesije za puteve itd. Treba uciti od Poljske, Turske, Ceske... da li je moguce da smo toliko glupi i nesposobni da ne mozemo da se raspitamo sta su to oni uradili da imaju rast BDP 6% i vise, kakve zakone i institucije imaju a mi nemamo. Evropski dosadnjakovici, i mi ovce.

bogdan

pre 11 godina

pa daj više krenite sa reformama i rešavanjem problema!
da li ste šta napravili osim potpisali sporazum sa prištinom?
hoćemo bolji život, posao, manje korupcije, manje pljačke, veće plate.
prvo sredite to pa se onda žalite da nas ne vole i ne žele u EU!!!!!!!
pogledajte tursku, kad su videli da od EU nema ništa okrenuli se sebi i sredili državu.
hoćemo reforme, sa EU ili bez nje.
ovakve nas ne bi ni severna koreja a kamoli nemačka ili UK

Милош Бобић

pre 11 godina

@Anđa:“Ajde susjedi. Treba slušati gazdu i vezati konja tamo gdje gazdarica Angela kaže.A onda možda ugledate i taj datum.“
Онај, коме је гесло „вежи коња где ти газда каже“ животна максима не заслужује ни коња да везује. Он заслужује само да га други јашу.

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Zamislite da su Nemci pravili Mercedes na tako "kvalitetan nacin" kako Srbija zamislja svoje pristupanje EU ?
Majko mila, koja bi to "krntija bila" ?

dragance

pre 11 godina

Na mestu, ravnajs! Pogled uuudeesnoooo, pa uleeeevoooooooo! Vucicu komanduj pokret!Impementacija nema alternativu. Sledi datum. Mirnoooo!

Drvobradi

pre 11 godina

Problem je sto u Nemackoj trenutno nema zelje za daljim prosirenjem Unije, to je preovladjujci stav javnosti kao i politicara koji se (kao u svakoj drugoj zemlji) prilagodjavaju stavovima birackog tela. Prica oko Kosova je samo pretekst.

DEDA CVETKO

pre 11 godina

Lupice nam kajlu 28. Juna, na Vidovdan. Tri dana kasnije, Hrvatska postaje clanica EU, posle cega ce Nemacka moci da kaze: mi se slazemo, ali nece Hrvatska. Koja prozirna i perfidna igra -- ovi kao da su ucili od Britanaca.

aca

pre 11 godina

"sada se moze videti da je Dodik u pravu..Ej da je nama jedan Dodik u Srbiji" !!??

Pisac ovoga verovatno ima 18 godina !!?? pa imali smo 15 godina takve kao Dodik - Milosevica i Seselja, i ? gde smo stigli od 1987 - 1999 !!??

Sinisa NL

pre 11 godina

Njima i svim ostalima sto nas uslovljavaju iz EU je stalo da sto prije povuku vojsku sa Kosova zbog budzeta koji pojedose cuvajuci ko fol mir. EU se gusi u krizi i svaki € je dragocjen.

lala

pre 11 godina

Ne krivite Nemce. Krivite naše koji su navikli da lažu, muljaju, muvaju, jedno pričaju u Briselu, drugo u Surdulici , treće u skupštini a četvrto kada pričaju sa srbima sa Severa Kosova. To mogu da rade sa nepismenim i polupismenim narodom, koji će za sendvič i jednu červenu da proda majku, a kamo li nešto drugo da uradi. Jadni smo....

petar petrovic

pre 11 godina

Sećam se 2003.godine, bio sam 6.razred osnovne škole, na televiziji se svakodnevno pričalo a u novinama pisalo o konačnom pristupu i ulasku Srbije u Evropsku Uniju.

Danas, 2013.godine, 10 godina kasnije, završavam Master studije elektrotehnike a na televiziji se sa istim žarom i od strane istih ili sličnih ljudi priča o istoj temi.

(Nemanja, 16. maj 2013 14:10)

To ce se pricati i 2023 i to iz prostih razloga-narod mora da se zamlacuje necim-da mu se obecava BOLJI ZIVOT,PUNO PARA...

Da cuti i kaze ajd jos ovo da izdrzimo pa posle nas ceka nesto mnogo BOLJE...

Da nezadovoljni cute,da oni koji nemaju para cute,da se na poskupljenja ne reaguje...da se cuti i trpi i da se ceka nesto BOLJE

Bolje cemo da zivimo ne kad otvorimo fabrike,pokrenemo proizvodnju,izvoz -NE jer to nasi nisu u stanju,nemaju znanja,vestine(odnosno nisu u njihovim redovima strucni ljudi) nego kad se tamo neko resi da nam da neki datum...odnosno nisu nasi krivi sto nema posla nego STRANCI jer nam ne daju datum...

Nesposobni su da pokrenu neku fabriku,nesposobni da naprave nesto bez korupcije,nesto sto vredi...al nisu oni krivi sto se lose zivi nego neki tamo STRANCI.

Da smo kojim slucajem van geografske Evrope sta bi tada radili-kolektivno samoubistvo...

Otvorite fabriku,pokrenite proizvodnju TO je ono od cega cemo ziveti a ne sargarepa do smrti.

Uostalom oni dobro zive,a vi sto glasate za njih ste _ _ _ _ (dopisite)

MixajloN

pre 11 godina

Previše smo '90-tih izigravali poverenje međunarodne zajednice, da bi nam išta verovali. Uvek mislimo da su drugi glupi, a mi pametni, patimo od nekakve veličine i stalno bi da izigravamo dogovoreno. E pa to gospodo neće da može.
A što se tiče uslova da se sporazum BG i PR sprovede na terenu, ja stvarno ne vidim zašto je to problem. To je u direktnom interesu same Srbije i njenih građana, koji svih ovih godina parama poreskih obveznika finansiraju oligarhiju koja neće i ne želi da se odrekne svoga komfora, dok narod može i da crkava od gladi. Ako je to tako teško da ovaj narod shvati i prihvati, onda smo i zaslužili da nas nema.

cento

pre 11 godina

½½Neizvesna podrška Nemačke za datum½½
Nije mi jasno šta ovde ima neizvesno.

Skoro sam spominjao onog Britanca što je rekao da će Srbija dobiti datum 3000-te godine i mnogi komentatori su govorili o Britanskom smislu za humor.
Da vam opet kažem,čovjek je govorio istinu ali nećete da shvatite.

....

pre 11 godina

Zamisljam agendu sastanka Cdu:unutrasnja politika,svetska politika,ekonomija i pod svakom tackom po hiljadu stvari o kojim diskutuju,analiziraju i resavaju.
Agenda SVIH nasih stranaka:
problem nezaposlenosti:
upravni odbori-vidjeniji lideri,
javna preduzeca-sitna boranija iz stranke
tenderi:
kumovi,komsije,prijatelji- prioriteti prema donacijama vidjenijim liderima
stranacke aktivnosti:
koga od rivalskih stranaka proglasavamo izdajnikom,retrogardnim ili nesto novo
za sve ostalo se pita vodja.

Neko iz mase

pre 11 godina

Potpisivanjem SPORAZUMA nije gotova stvar treba početi i primenjivati isti, lepo je rečeno nakon potpisivanja što pre da se počne sa primenom na terenu ko to ne razume onda mu možda treba i nacrtati. Država ima mehanizam da se taj sporazum primeni, pitanje je samo koliko je ovde neko iskren u nameri da se sprovede dogovoreno. Sve će se brzo saznati sva sreća pa nećmo jako dugo biti u ne izvesnosti. Ili ćemo da primenimo taj sporazum i idemo dalje ka EU ili ćemo da se kilavimo još neko vreme i propustimo priliku, pitanje je sad.

Poldi

pre 11 godina

Naravno da je kriticno kada mi jos preglabamo sa nasima na severu Kosova i izgledi su minimalni da ce se bilo sta od implementacije realizovati do polovice juna. Prema tome nece biti ni datuma. Jasno receno jos za vreme pregovora. Sam paraf nije dovoljan, normalno.

Бојан Илић

pre 11 godina

Prong!
Али "дечурлија" није заборавила и предходне услове који су исто тако били "последњи"!
Вера у боље сутра не значи лагање самог себе!

MN

pre 11 godina

Šta se ljudi hvatate samo za Kosovo,pa svako od nas može da navede bar po 10 stvari što nisu u redu i zbog čega nismo ravni EU.Pa prvo vlast treba to da želi a ja ne znam ni jednu do sad.Mada i oni greše što prvo rešavaju pitanja Kosova,Vojvodine itd umesto direktno da udare na centralnu Srbiju.Ne ljutite se na Nemačku niti na bilo kog drugog iz Evrope.Naši političari misle da su oni sisali vesla i da mogu da ih obmanjuju kao nas.

Ilija

pre 11 godina

@bezimena: Pa prijatno ti sa kiselim grozdjem, jer i ovde je moglo da "se radi i zivi u miru, lakse i kvalitetnije" da nije bilo u strateskom interesu ondasnje EZ da se ovde zapali golema vatra balkanskih ratova, po principu " divide et impera", i da nije u ocigledno neprestanom interesu EU da se zavadjeni narodi i dalje drze podeljeni i posvadjani. Imas pojma koliko i imena!

0sa 1950

pre 11 godina

nema nista od datuma dok se u srbiji ne uvede red u svim institucijama ojaca privreda ,smanji nezaposlenost ,izadje iz recesije i jos mnogo mnogo toga.

Kazimir

pre 11 godina

Ucena za ucenom. Mi smo parafirali. Prema sporazumu upravo je to dovoljno za dobijanje datuma pregovora. Dakle, prvo datum i otpocinjanje pregovora, a za dalje cemo vec da vidimo.

mario

pre 11 godina

Evo danas Njemacka glasa za ratifikaciju Hrvatskog pristupnog ugovora. Da li ce biti ostra prema Srbiji i Kosovu, mislim da da. Jer Angela ne moze utjecati na odluku Bundestaga.

iskustvo uci

pre 11 godina

Zato Toma trci u Rusiju. Nismo hteli NATO rakete a sad cemo imati ruske rakete. Nismo hteli da americki vojnik radi sta hoce po Srbiji a sada ce rus imati sva prava. Ispasce istina ono sto se po ulici prica. Po ko zna koji put.

Petar

pre 11 godina

Potpuno fantasticno, tuga je da se uvek najvise vremena posvecuje

najgorim ucenicima.

Nasi vrhunski drzavnici izazivaju tremu celog naorda hoce li pasti na juni ili avgust.

Tako je to kada se uci u maju. Jos se diplome nisu ni osusile....

Miss Fox

pre 11 godina

Najvise me zabavljaju ovi komentari gde se razmatra da l' nas Nemci vole ili ne vole, da li su nam prijatelji ili neprijatelji. Izgleda kao da niko osim Srbije (u ovom ili onom obliku) nije ratovao nekad protiv Nemacke. Da ne pominjem kako se bitne odluke donose na emocionalnim osnovama.

novicavg

pre 11 godina

Nema tog uslova za koji bi oni nama dali podršku!
(Winnie Pooh, 16. maj 2013 17:38)
Neka neko od naših političara stegne petlji i potpiše sporazum o dobrosusedskim odnosima sa prištinom i neka prihvati onu famoznu tačku 14 sporazuma koja je bila sporna da priština dobije stolicu u UN eto nama datuma sigurno. Pitanje samo dali cena nije previsoka i kuda bi to odvelo Srbiju.

Vladimir Pula

pre 11 godina

Samo da podsjetim ove preporucene komentatore i ove koji su im podijelili minuse da je 76% svih stranih investicija u Srbiju došlo iz EU zemalja gdje su Austrijanci prvi, a Nijemci 4 pojedinačno gledano, ulagači. Pa eto čisto kad mi budete lupali minuse imajte na umu te cifre, koje su dosta čudne ako se uzme u obzir ovdje procitana teza da Nijemci/Austrijanci mrze Srbe, kao i obratno, ipak ste ratovali u 2 svjetska rata, te da niste dio njihove interesne zone. Rusa nema bas po listama investitora?! kako to? Molim objavite! Hvala sto me cenzurirate bez razloga.

Jole

pre 11 godina

Ja, ja noch mal. Uvek ce biti jos ovo , jos ono, evo jos malo pa sad ce. Srbija je napravila pomak i uradila dosta toga i zasluzuje datum.

sanda

pre 11 godina

Zasto su Nemci krivi ako je obecano SPROVODJENJE sporazuma?A ne sprovodi se.Zasto vecina komentatora napada strance bezveze a ne pita nase politicare sto potpisuju nesto a ne sprovode?U 21.veku niko nikog nemoze naterati ni da potpisuje sporazum niti da aplicira za EU.Vecinska Srbija zeli EU postoje pravila igre za sve kandidate ispunis i to je to.

nesha

pre 11 godina

nemackoj kao prvoj ekonomskoj sili u eu ne odgovara prosirenje, narocito ne nas koji bi mozda u buducim nadglasavanjima izmedju dve najjace sile francuske i nemacke glasali protiv nemackih interesa. sa druge strane ne mogu oni tek tako javno da kazu da nas nikako ne zele jer bi se pobunile mnoge druge zemlje, cak i levo orijentisane partije u nemackoj. njima je u interesu da zatezu sto vise i da nas nekim postupkom isprovociraju da napravimo neki ishitren potez koji bi nas odaljio od eu, a nama je u interesu da stoicki trpimo provokacije, da se pravimo da je sve u redu, da se ponasamo kulturno i kooperativno i da nikako ne dozvolimo da nas isprovociraju

novicavg

pre 11 godina

Ova poseta Vestervela u predvečerje susreta dačić Tači 21 maja u Briselu može da bude i ohrabrenje pred ovaj susret i pokušaj da se stvari pokrenu sa mtrve tačke ali može da nosi i poruku da je za dobijanje datuma potrebno pored implementacije sporazuma uraditi još nešto od strane Srbije da bi se dobio datum.Šta kriju fascikle koje sa sobom nosi Vestervele otkriće se u ponedeljak posle njegovog dolaska i razgovora sa srpskim liderima a potom odlaska u prištinu. Sve je na stolu, od posete koja znači podršku i prilika da se se implementacija da početni zamah do uzvlačenja novih uslova za Srbiju na primer potpisivanje sporazuma o dobrosusedskim odnosima između beograda i Prištine.Šta nam je spremio dvojac iz Berlina Merkelova-Vestervele otkriće razgovori sa Nikolićem,dačićem i Vučićem i svojim resornim kolegom Mrkićem.

Podrska

pre 11 godina

Nadamo se najboljem ali nazalost to ne zavisi od nas vec od implementaciju briselskog sporazuma i odnosa Vlade Srbije prema Srbima sa Kosova koji taj sporazum treba da primene.
Medjutim sav rad i trud Vlade Srbije i svih njenih gradjana ne sme ostati nennagradjen datum jer je nasa zemlja to i vise nego zasluzila.

Kompas

pre 11 godina

Ja ne znam kakav ce biti ishod ove posete,ali svakako je od vaznosti za Srbiju.Valjda ce nam dati datum,boga mi ,oteglo se ovo kao gladna godina...

Kompas

pre 11 godina

Ja ne znam kakav ce biti ishod ove posete,ali svakako je od vaznosti za Srbiju.Valjda ce nam dati datum,boga mi ,oteglo se ovo kao gladna godina...

djuro

pre 11 godina

Cudni su ovi komentatori a i ovaj tekst. Uslovi Nemacke su jasni i vec receni vise puta! Priznajte Kosovo i dajte Vojvodini sustinsku autonomiju ili nezavisnost i dobicete datum! A za prijem tek ima da vidimo! Kome nije jasno nek se javi? Ovo sto nasi radi jeste muljanje i muvanje. Ili bolje receno "Ovi bi nasi politicari da se jebu a da im ne udje!" Pa izgleda nece moci.

bulldozer

pre 11 godina

Ja sam ipak optimista. Treba pružiti podršku aktuelnoj vlasti i čestitati joj na svemu što je do sada učinila na polju evrointegracija. Verujem da će Nemci to prepoznati.

Branko

pre 11 godina

Znamo mi da sa Nemcima čovek nikada ne može biti načisto. Znaju oni da te tapšu po ramenu a kada treba da ti nešto pomognu onda okrenu glavu. I sada će oni zatezati oko dodeljivanja datuma . Samo neka ne izmisle na samom kraju neki novi uslov.

mistral

pre 11 godina

Vestervele i ostali bi posle toliko vremena trebali da poznaju i jednu i drugu stranu. Prema tome mi ćemo uraditi ono što smo obećali paziti treba na drugu stranu.

Bjanka Linzner

pre 11 godina

Pa naravno da započinje, radnom večerom,prvo sa čovekom kakvog konacno i Srbija ima. Društvo čoveka koji hoce,moze i sto je najvaznije-radi na vodjenu Srbije ka boljoj buducnosti.Svet to vidi,i vecina u Srbiji podrzava,al uvek ima i pakosnih kojima je postenje,zalaganje i odgovornost,potpuno strano i nepoznato,pa kritikuju,al uludo.

totah

pre 11 godina

Drugo nije bilo ni za ocekivati!Bez sarkazma i pesimizma,sada se moze videti da je Dodik u pravu..Ej da je nama jedan Dodik u Srbiji,al` dzaba kad je vecini ovde uzor Biserko and company!
Za bratstvo Srba s obe strane Drine!

bezimena

pre 11 godina

... a nista se tamo bolje ne zivi...
(DuleS, 16. maj 2013 14:34)

Kiselo je groždje....:))) U ogromnom delu EU radi se i živi u miru, mnogo lakše i kvalitetnije nego što će to ikada biti ovde!

aca

pre 11 godina

"Neverovatno,sve smo prihvatili još samo da im dostavimo krnu sliku svih gradjana Srbije. Pa, dokle više ucene?
(Mira, 16. maj 2013 14:19) "
Sta smo bre prihvatili !? Pa nije Svaba lud, postoji samo potpis, gde je primena toga !!?? Pa da li smo zaista tolike budale da verujemo da ce nam neko nesto dati samo jer si potpisao A NE I SPROVEO !!??

Prong

pre 11 godina

Ucena za ucenom. Mi smo parafirali. Prema sporazumu upravo je to dovoljno za dobijanje datuma pregovora. Dakle, prvo datum i otpocinjanje pregovora, a za dalje cemo vec da vidimo.
(Kazimir, 16. maj 2013 14:27)

NE! I nemoj da ostavljaš ovakve komentare jer će neko od ove glupe dečurlije i ovog glupog naroda zaista i pomisliti da je samo taj potpis bio dovoljan za dobijanje datuma!
Za dobijanje datuma, a pogotovo za otpočinjanje pregovora je trebalo, a još uvek i treba, da se sve one kvazi institucije sa severa te države ukinu i da se ona banda koja sebe naziva patriJotama, raspusti!

Prevodilac

pre 11 godina

Oni jašu a mi trčimo. Tek su počeli sa uslovima. A ima i da se usrećimo sa EU http://www.intermagazin.rs/dve-trecine-zitelja-eu-nema-poverenja-u-zajednicu-u-kojoj-zivi/

Neko iz mase

pre 11 godina

Potpisivanjem SPORAZUMA nije gotova stvar treba početi i primenjivati isti, lepo je rečeno nakon potpisivanja što pre da se počne sa primenom na terenu ko to ne razume onda mu možda treba i nacrtati. Država ima mehanizam da se taj sporazum primeni, pitanje je samo koliko je ovde neko iskren u nameri da se sprovede dogovoreno. Sve će se brzo saznati sva sreća pa nećmo jako dugo biti u ne izvesnosti. Ili ćemo da primenimo taj sporazum i idemo dalje ka EU ili ćemo da se kilavimo još neko vreme i propustimo priliku, pitanje je sad.

aca

pre 11 godina

"sada se moze videti da je Dodik u pravu..Ej da je nama jedan Dodik u Srbiji" !!??

Pisac ovoga verovatno ima 18 godina !!?? pa imali smo 15 godina takve kao Dodik - Milosevica i Seselja, i ? gde smo stigli od 1987 - 1999 !!??

Bucko razmisljam

pre 11 godina

Zamislite da su Nemci pravili Mercedes na tako "kvalitetan nacin" kako Srbija zamislja svoje pristupanje EU ?
Majko mila, koja bi to "krntija bila" ?

Podrska

pre 11 godina

Nadamo se najboljem ali nazalost to ne zavisi od nas vec od implementaciju briselskog sporazuma i odnosa Vlade Srbije prema Srbima sa Kosova koji taj sporazum treba da primene.
Medjutim sav rad i trud Vlade Srbije i svih njenih gradjana ne sme ostati nennagradjen datum jer je nasa zemlja to i vise nego zasluzila.

MixajloN

pre 11 godina

Previše smo '90-tih izigravali poverenje međunarodne zajednice, da bi nam išta verovali. Uvek mislimo da su drugi glupi, a mi pametni, patimo od nekakve veličine i stalno bi da izigravamo dogovoreno. E pa to gospodo neće da može.
A što se tiče uslova da se sporazum BG i PR sprovede na terenu, ja stvarno ne vidim zašto je to problem. To je u direktnom interesu same Srbije i njenih građana, koji svih ovih godina parama poreskih obveznika finansiraju oligarhiju koja neće i ne želi da se odrekne svoga komfora, dok narod može i da crkava od gladi. Ako je to tako teško da ovaj narod shvati i prihvati, onda smo i zaslužili da nas nema.

zoki

pre 11 godina

a zasto bi nas podrzali, kad sami sebe ne podrzavamo?
Kome u drustvu treba neko ko nema trunke dostojanstva i samopostovanja? Sve osim formalnog priznanja Kosova kao drzave, mi smo vec ispunili, pljunuli sebi u obraz, na svoju istoriju, na svoje pretke, a bogami i na potomke. Toliko smo se ponizili da nas niko ne zeli u svom drustvu.

Poldi

pre 11 godina

Naravno da je kriticno kada mi jos preglabamo sa nasima na severu Kosova i izgledi su minimalni da ce se bilo sta od implementacije realizovati do polovice juna. Prema tome nece biti ni datuma. Jasno receno jos za vreme pregovora. Sam paraf nije dovoljan, normalno.

Aleksandar

pre 11 godina

Jedina istina je da mi nikada nismo voleli Nemce a ni oni nas.Pa nismo džabe ratovali sa njima.Oni imaju svoje interesne zone a Srbija nije jedna od njih.Takođe mi nismo ekonomski jaki da sami krojimo svoju sudbinu.
Sve dok Nemci vedre i oblače u Evropi loše nam se piše.

DuleS

pre 11 godina

Da li postoji neki dodatak za firefox da blokiram ovakve vesti na svim sajtovima? Mnogo sam se potresao i zbog datuma i zbog svega :D Smaraju vec sa tom evropom kao da zivim u africi pa sad nesto trcimo za ne znam cime... Zbog prirode posla svaki dan idem u tu EU i mogu vam reci da je to jedno leglo korupcije od carine, policije, ama svega..... Samo se nama prodaju neke price i ponavljaju kao mantra svaki dan, a nista se tamo bolje ne zivi...

Kazimir

pre 11 godina

Ucena za ucenom. Mi smo parafirali. Prema sporazumu upravo je to dovoljno za dobijanje datuma pregovora. Dakle, prvo datum i otpocinjanje pregovora, a za dalje cemo vec da vidimo.

dragance

pre 11 godina

Na mestu, ravnajs! Pogled uuudeesnoooo, pa uleeeevoooooooo! Vucicu komanduj pokret!Impementacija nema alternativu. Sledi datum. Mirnoooo!

novicavg

pre 11 godina

Nema tog uslova za koji bi oni nama dali podršku!
(Winnie Pooh, 16. maj 2013 17:38)
Neka neko od naših političara stegne petlji i potpiše sporazum o dobrosusedskim odnosima sa prištinom i neka prihvati onu famoznu tačku 14 sporazuma koja je bila sporna da priština dobije stolicu u UN eto nama datuma sigurno. Pitanje samo dali cena nije previsoka i kuda bi to odvelo Srbiju.

Nemanja

pre 11 godina

Ne znam zašto, možda iz očaja, ali imam potrebu da kažem.

Sećam se 2003.godine, bio sam 6.razred osnovne škole, na televiziji se svakodnevno pričalo a u novinama pisalo o konačnom pristupu i ulasku Srbije u Evropsku Uniju.

Danas, 2013.godine, 10 godina kasnije, završavam Master studije elektrotehnike a na televiziji se sa istim žarom i od strane istih ili sličnih ljudi priča o istoj temi.

Moje pitanje glasi: da li posle završetka vredi ostajati u Srbiji (u kojoj mogu verovatno i teško naći posao, ali zna se u većini slučajeva kako se posao nalazi) i očekivati stvarno bolji život u narednih nekoliko godina, li bežati "glavom bez obzira" u inostranstvo, bez griže savesti i razmišljanja, jer ponekad pomislim da je ovaj prostor "večita čekaonica za bolji život i kotlić u kome se stalno kuva neizvesnost"?

SVD

pre 11 godina

Interesantno je da sve zemlje okolo Srbije, koje su se u Drugom Svetskom ratu borile na strani sila osovine (t.j. Hitlera): Hrvatska, Mađarska, Rumunija, Bugarska su ušle u EU bez naknadnih uslova i zatezanja od strane Nemačke, a samo Srbija, koja je sve vreme bila u antihitlerovskoj koaliciji i koja nije slala vojnike da se bore na strani Hitlera (iako je imala svoje kolaboracioniste) nije još ni počela pregovore. Neću da tvrdim da je današnja Nemačka isto što i Treći Rajh, ali ovo poređenje mi baš ostavlja gorak ukus u ustima.

Горан

pre 11 godina

Опет понижавање. Опет притисак на нас да прихватимо њихово тумачење Бриселског споразума.

У великој је заблуди онај ко верује политичарима ЕУ и САД-а.

europejasevic

pre 11 godina

Ajd' ko sme sad da pisne kad Nemac lupi sakom o sto i kaze za datum: NE! A ja kazem Danke Deutchland i tako vam je ta vas firma Evropa u sustini firma trulo voce.

iskustvo uci

pre 11 godina

Zato Toma trci u Rusiju. Nismo hteli NATO rakete a sad cemo imati ruske rakete. Nismo hteli da americki vojnik radi sta hoce po Srbiji a sada ce rus imati sva prava. Ispasce istina ono sto se po ulici prica. Po ko zna koji put.

cento

pre 11 godina

"sada se moze videti da je Dodik u pravu..Ej da je nama jedan Dodik u Srbiji" !!??

Pisac ovoga verovatno ima 18 godina !!?? pa imali smo 15 godina takve kao Dodik - Milosevica i Seselja, i ? gde smo stigli od 1987 - 1999 !!??
(aca, 16. maj 2013 15:46)

Pa evo već 15 godina nemate takve kao Dodik-Milošević i Šešelj i ? gde ste stigli od 1999 - 2013!!??

A u EU ulazite odma poslije BiH.Znači nikada.Što prije shvatite biće vam lakše.I izvinjavam se EUropejcima ali je ovo jedina istina.

DEDA CVETKO

pre 11 godina

@ Bucko razmisljam, 16. maj 2013 18:29

--

A ti, prijatelju, zamisli da su u tu Nemacku fabriku mercedesa upali Turci, radnike naboli na kolac, silovali im zene a decu odveli u Janicare (pa tako 530 godina), pa onda iza njih dosli Austrijanci i pobili pola fabrike, pa onda iza njih dosli nacisti pa pokokali i odveli u konc-logore jos pola fabrike, pa iza njih dosla Britanska obavestajna sluzba i izazvala u fabrici etnicke ratove....

Kakva bi TEK ONDA to krntija bila...

aca lo

pre 11 godina

Kako to, kad su oni nasi vekovni prijatelji.Sta sad hoce.Secam se kad je zadnji uslov bio izrucenje svih Haskih begunaca.Ako je i od Nemaca,mnogo je.

Darko

pre 11 godina

Ajde da se ne lazemo ovo u prevodu znaci nista od datuma dzaba ste dali kosovo jel cak i ako se postigne dogovor o implementaciji sporazuma i sporazum se implementira srbija i dalje nece dobiti datum jel je sama merkelova rekla da je hrvatska zadnja zemlja sa balkana koja ulazi u eu i da se vrata eu zatvaraju za sve ostale zemlje na neodredjeno vremne to zna i nikolic zar niste primetili da uporno ponavlja pa i ako nedobijemo datum u junu...a vi samo hvalite dacica nikolica i vucica i dalje ljude cija su mesecna primanja veca nego prosecan gradjanin srbije zaradi za pet godina al dobro mozda ih hvalite zato sto su predali kosovo a zauzvrat dobili veliko nista cak ni datum mesecno poskupljuje skoro sve u zemlji a najavljuju se jos i nova poskupljenja drzava se sve vise zaduzuje a iz zatvora pustaju kriminalci dok se hapse politicki neistomisljenici i financijeri drugih stranki pod izgovorom borbe protiv korupcije zemlja se pretvara u diktaturu tri covjeka dacica nikolica i vucica pod nevidjenom medijskom blokadom drugom recju putuj evropo...

nesha

pre 11 godina

nemackoj kao prvoj ekonomskoj sili u eu ne odgovara prosirenje, narocito ne nas koji bi mozda u buducim nadglasavanjima izmedju dve najjace sile francuske i nemacke glasali protiv nemackih interesa. sa druge strane ne mogu oni tek tako javno da kazu da nas nikako ne zele jer bi se pobunile mnoge druge zemlje, cak i levo orijentisane partije u nemackoj. njima je u interesu da zatezu sto vise i da nas nekim postupkom isprovociraju da napravimo neki ishitren potez koji bi nas odaljio od eu, a nama je u interesu da stoicki trpimo provokacije, da se pravimo da je sve u redu, da se ponasamo kulturno i kooperativno i da nikako ne dozvolimo da nas isprovociraju

Апис2к

pre 11 godina

Ко историју не зна и не извуче поуке из исте, осуђен је да му се иста понови.
Већ два пута је овај народ жртвовао и себе и државу и државност и национално питање зарад некаквих уједињења и братства и јединства.

Док смо ми радили нешто у том смеру, живели у некаквој илузији, други су радили сасвим друго.

Колико ли ће ова, трећа авантура, у том смеру да нас кошта? Прве две су по преко милион жртава и немерљивог удара на економију и привреду, тј на живљење.

А Немци? Доказано наши пријатељи или они који нам желе добро...

Ај сви сад по једну шаргарепу и кличите ЕУ!

Sinisa NL

pre 11 godina

Njima i svim ostalima sto nas uslovljavaju iz EU je stalo da sto prije povuku vojsku sa Kosova zbog budzeta koji pojedose cuvajuci ko fol mir. EU se gusi u krizi i svaki € je dragocjen.

Milan

pre 11 godina

Ja bih se do trenutka dodele datuma zalagao da ga dobijemo, ali, ako ga ne dobijemo, rekao bi im svima zdravo za sva vremena.
Sta to znaci, vecno ucenjivanje?!
Ne moze gospodo, bivse, a i sadasnje, kolonijalne i robovlasnicke sile. Stvarno ga preteraste.

Gregori Pek

pre 11 godina

Ne volim Nemce, naprotiv, ali ovoga puta su 101% u pravu. Srbija ima najservilniju vladu u svojoj istoriji, a za to Nemci nisu krivi. Oni samo koriste pogodnosti koje im je vlada Srbije ponudila.

Vladimir Pula

pre 11 godina

Samo da podsjetim ove preporucene komentatore i ove koji su im podijelili minuse da je 76% svih stranih investicija u Srbiju došlo iz EU zemalja gdje su Austrijanci prvi, a Nijemci 4 pojedinačno gledano, ulagači. Pa eto čisto kad mi budete lupali minuse imajte na umu te cifre, koje su dosta čudne ako se uzme u obzir ovdje procitana teza da Nijemci/Austrijanci mrze Srbe, kao i obratno, ipak ste ratovali u 2 svjetska rata, te da niste dio njihove interesne zone. Rusa nema bas po listama investitora?! kako to? Molim objavite! Hvala sto me cenzurirate bez razloga.

Miss Fox

pre 11 godina

Najvise me zabavljaju ovi komentari gde se razmatra da l' nas Nemci vole ili ne vole, da li su nam prijatelji ili neprijatelji. Izgleda kao da niko osim Srbije (u ovom ili onom obliku) nije ratovao nekad protiv Nemacke. Da ne pominjem kako se bitne odluke donose na emocionalnim osnovama.

Jole

pre 11 godina

Ja, ja noch mal. Uvek ce biti jos ovo , jos ono, evo jos malo pa sad ce. Srbija je napravila pomak i uradila dosta toga i zasluzuje datum.

Ilija

pre 11 godina

@bezimena: Pa prijatno ti sa kiselim grozdjem, jer i ovde je moglo da "se radi i zivi u miru, lakse i kvalitetnije" da nije bilo u strateskom interesu ondasnje EZ da se ovde zapali golema vatra balkanskih ratova, po principu " divide et impera", i da nije u ocigledno neprestanom interesu EU da se zavadjeni narodi i dalje drze podeljeni i posvadjani. Imas pojma koliko i imena!

DEDA CVETKO

pre 11 godina

Lupice nam kajlu 28. Juna, na Vidovdan. Tri dana kasnije, Hrvatska postaje clanica EU, posle cega ce Nemacka moci da kaze: mi se slazemo, ali nece Hrvatska. Koja prozirna i perfidna igra -- ovi kao da su ucili od Britanaca.

Милош Бобић

pre 11 godina

@Anđa:“Ajde susjedi. Treba slušati gazdu i vezati konja tamo gdje gazdarica Angela kaže.A onda možda ugledate i taj datum.“
Онај, коме је гесло „вежи коња где ти газда каже“ животна максима не заслужује ни коња да везује. Он заслужује само да га други јашу.

novicavg

pre 11 godina

Ova poseta Vestervela u predvečerje susreta dačić Tači 21 maja u Briselu može da bude i ohrabrenje pred ovaj susret i pokušaj da se stvari pokrenu sa mtrve tačke ali može da nosi i poruku da je za dobijanje datuma potrebno pored implementacije sporazuma uraditi još nešto od strane Srbije da bi se dobio datum.Šta kriju fascikle koje sa sobom nosi Vestervele otkriće se u ponedeljak posle njegovog dolaska i razgovora sa srpskim liderima a potom odlaska u prištinu. Sve je na stolu, od posete koja znači podršku i prilika da se se implementacija da početni zamah do uzvlačenja novih uslova za Srbiju na primer potpisivanje sporazuma o dobrosusedskim odnosima između beograda i Prištine.Šta nam je spremio dvojac iz Berlina Merkelova-Vestervele otkriće razgovori sa Nikolićem,dačićem i Vučićem i svojim resornim kolegom Mrkićem.

inženjer

pre 11 godina

>Danas, 2013.godine, 10 godina kasnije, završavam Master studije >elektrotehnike a na televiziji se sa istim žarom i od strane istih ili >sličnih ljudi priča o istoj temi.

>Moje pitanje glasi: da li posle završetka vredi ostajati u Srbiji (u >kojoj mogu verovatno i teško naći posao, ali zna se u većini slučajeva >kako se posao nalazi) i očekivati stvarno bolji život u narednih >nekoliko godina, li bežati "glavom bez obzira" u inostranstvo, bez >griže savesti i razmišljanja, jer ponekad pomislim da je ovaj prostor >"večita čekaonica za bolji život i kotlić u kome se stalno kuva >neizvesnost"?
>(Nemanja, 16. maj 2013 14:10)

Ako želiš da radiš u struci nemoj ni da razmišljaš da ostaneš u Srbiji.

MN

pre 11 godina

Šta se ljudi hvatate samo za Kosovo,pa svako od nas može da navede bar po 10 stvari što nisu u redu i zbog čega nismo ravni EU.Pa prvo vlast treba to da želi a ja ne znam ni jednu do sad.Mada i oni greše što prvo rešavaju pitanja Kosova,Vojvodine itd umesto direktno da udare na centralnu Srbiju.Ne ljutite se na Nemačku niti na bilo kog drugog iz Evrope.Naši političari misle da su oni sisali vesla i da mogu da ih obmanjuju kao nas.

Milos

pre 11 godina

@Proko, a do sad kao nisu. Nego, ako oni nisu raspolozeni da nam daju datum, daj da obavestimo predsednike i premijere, da dzabe ne potpisuju i ne rasprodaju zemlju. Mada... mislim da to oni znaju jos bolje nego mi.

Петар

pre 11 godina

Ево тресем се од бриге :) Оставите се празних прича кога још уопште занима "датум".

Milos

pre 11 godina

Ljudi pa vidite da nas zamajavaju. Amerika nas podrzava za put u EU (mada nisam znao da je Amerika clanica EU), Nemacka se razmislja, Francuska kaze da itd. Dajte da radimo, svaki dan vise nego prethodni dan, svaki dan da nesto napravimo sto prethodni dan nismo mogli i tako ce nam jedino biti bolje. Da uredimo zemlju da nam drugi zavide. Pa nece Nemac ili Amerikanac ili Francuz to da uradi za nas. Pa niko vise ne zna ni sta ce biti sa EU i sa celom tom pricom. Dajte da radimo i da stvaramo to nam niko ne moze oduzeti makar to bilo i da kopamo njive i secemo drva.

mario

pre 11 godina

Evo danas Njemacka glasa za ratifikaciju Hrvatskog pristupnog ugovora. Da li ce biti ostra prema Srbiji i Kosovu, mislim da da. Jer Angela ne moze utjecati na odluku Bundestaga.

Kompas

pre 11 godina

Ja ne znam kakav ce biti ishod ove posete,ali svakako je od vaznosti za Srbiju.Valjda ce nam dati datum,boga mi ,oteglo se ovo kao gladna godina...

Drvobradi

pre 11 godina

Problem je sto u Nemackoj trenutno nema zelje za daljim prosirenjem Unije, to je preovladjujci stav javnosti kao i politicara koji se (kao u svakoj drugoj zemlji) prilagodjavaju stavovima birackog tela. Prica oko Kosova je samo pretekst.

Milos

pre 11 godina

Ja bih iskreno najvise voleo da jednom kazu konkretno DA ili NE, pa da znamo gde smo i sta nam je ciniti. Sa ovim cuvenim NE, ALI, ili DA,ALI deluje kao da nas vuku za nos, i sto je jos gore, vidi se da nema nikakvog medjusobnog poverenja. Plasim se da ce nas zeznuti kao i Tursku. Ali ta Turska je bar nacisto sa njima, pa je ispregovarala carinsku uniju, sto je ekonomski mozda i najbitnije da bi se lakse pokrenula proizvodnja u zemlji i olaksao izvoz. Koliko god zvucalo "ne cool" mislim da bi za nas bilo najbolje da nas odbiju, i da onda sami uzmemo da analiziramo sta treba u ovom drustvu, drzavi i ekonomiji menjati, da bi smo ziveli bolje. Putevi, zeleznice, zdravstvo, skolstvo, drzavna administracija - hocu da to budu teme, a ne Hag, Kosovo, belosvetske zavere. Para nema, ali za neke stvari i ne treba para, npr promena zakona, koncesije za puteve itd. Treba uciti od Poljske, Turske, Ceske... da li je moguce da smo toliko glupi i nesposobni da ne mozemo da se raspitamo sta su to oni uradili da imaju rast BDP 6% i vise, kakve zakone i institucije imaju a mi nemamo. Evropski dosadnjakovici, i mi ovce.

cento

pre 11 godina

½½Neizvesna podrška Nemačke za datum½½
Nije mi jasno šta ovde ima neizvesno.

Skoro sam spominjao onog Britanca što je rekao da će Srbija dobiti datum 3000-te godine i mnogi komentatori su govorili o Britanskom smislu za humor.
Da vam opet kažem,čovjek je govorio istinu ali nećete da shvatite.

Pametnjaković

pre 11 godina

Mi prvo treba da sredimo svoju zemlju bez EU, pa onda kada je sredimo i napravimo konkurentnom na tržištu EU, tada da se uključimo u utakmicu, u suprotnom ćemo rmbačiti kao fizikalci i pomoćno osoblje u kompanijama EU. Samo da podsetim da inteligencija iz Srbije, ono malo što je ima, već radi više od decenije, u proseku, za strane kompanije i firme. To nema veze sa vezama ili ulaskom u EU, ili tome slično, ti ljudi jednostavno poseduju veštine i znanja koja se traže tamo. To su ljudi koji su iznad proseka, jer u Srbiji nisu dobili znanje, fakulteti u Srbiji ne služe ničemu tu rade uglavnom samo partijski parazitski kadrovi. Ako se u Srbija iz temelja ne promeni, nestaće, jer EU sigurno neće da izdržava gomilu nesposobnih promašaja i parazita iz Srbije.

0sa 1950

pre 11 godina

nema nista od datuma dok se u srbiji ne uvede red u svim institucijama ojaca privreda ,smanji nezaposlenost ,izadje iz recesije i jos mnogo mnogo toga.

lala

pre 11 godina

Ne krivite Nemce. Krivite naše koji su navikli da lažu, muljaju, muvaju, jedno pričaju u Briselu, drugo u Surdulici , treće u skupštini a četvrto kada pričaju sa srbima sa Severa Kosova. To mogu da rade sa nepismenim i polupismenim narodom, koji će za sendvič i jednu červenu da proda majku, a kamo li nešto drugo da uradi. Jadni smo....

Kompas

pre 11 godina

Ja ne znam kakav ce biti ishod ove posete,ali svakako je od vaznosti za Srbiju.Valjda ce nam dati datum,boga mi ,oteglo se ovo kao gladna godina...

....

pre 11 godina

Zamisljam agendu sastanka Cdu:unutrasnja politika,svetska politika,ekonomija i pod svakom tackom po hiljadu stvari o kojim diskutuju,analiziraju i resavaju.
Agenda SVIH nasih stranaka:
problem nezaposlenosti:
upravni odbori-vidjeniji lideri,
javna preduzeca-sitna boranija iz stranke
tenderi:
kumovi,komsije,prijatelji- prioriteti prema donacijama vidjenijim liderima
stranacke aktivnosti:
koga od rivalskih stranaka proglasavamo izdajnikom,retrogardnim ili nesto novo
za sve ostalo se pita vodja.

bogdan

pre 11 godina

pa daj više krenite sa reformama i rešavanjem problema!
da li ste šta napravili osim potpisali sporazum sa prištinom?
hoćemo bolji život, posao, manje korupcije, manje pljačke, veće plate.
prvo sredite to pa se onda žalite da nas ne vole i ne žele u EU!!!!!!!
pogledajte tursku, kad su videli da od EU nema ništa okrenuli se sebi i sredili državu.
hoćemo reforme, sa EU ili bez nje.
ovakve nas ne bi ni severna koreja a kamoli nemačka ili UK

Бојан Илић

pre 11 godina

Prong!
Али "дечурлија" није заборавила и предходне услове који су исто тако били "последњи"!
Вера у боље сутра не значи лагање самог себе!

sanda

pre 11 godina

Zasto su Nemci krivi ako je obecano SPROVODJENJE sporazuma?A ne sprovodi se.Zasto vecina komentatora napada strance bezveze a ne pita nase politicare sto potpisuju nesto a ne sprovode?U 21.veku niko nikog nemoze naterati ni da potpisuje sporazum niti da aplicira za EU.Vecinska Srbija zeli EU postoje pravila igre za sve kandidate ispunis i to je to.

Bjanka Linzner

pre 11 godina

Pa naravno da započinje, radnom večerom,prvo sa čovekom kakvog konacno i Srbija ima. Društvo čoveka koji hoce,moze i sto je najvaznije-radi na vodjenu Srbije ka boljoj buducnosti.Svet to vidi,i vecina u Srbiji podrzava,al uvek ima i pakosnih kojima je postenje,zalaganje i odgovornost,potpuno strano i nepoznato,pa kritikuju,al uludo.

Petar

pre 11 godina

Potpuno fantasticno, tuga je da se uvek najvise vremena posvecuje

najgorim ucenicima.

Nasi vrhunski drzavnici izazivaju tremu celog naorda hoce li pasti na juni ili avgust.

Tako je to kada se uci u maju. Jos se diplome nisu ni osusile....

bulldozer

pre 11 godina

Ja sam ipak optimista. Treba pružiti podršku aktuelnoj vlasti i čestitati joj na svemu što je do sada učinila na polju evrointegracija. Verujem da će Nemci to prepoznati.

mistral

pre 11 godina

Vestervele i ostali bi posle toliko vremena trebali da poznaju i jednu i drugu stranu. Prema tome mi ćemo uraditi ono što smo obećali paziti treba na drugu stranu.

petar petrovic

pre 11 godina

Sećam se 2003.godine, bio sam 6.razred osnovne škole, na televiziji se svakodnevno pričalo a u novinama pisalo o konačnom pristupu i ulasku Srbije u Evropsku Uniju.

Danas, 2013.godine, 10 godina kasnije, završavam Master studije elektrotehnike a na televiziji se sa istim žarom i od strane istih ili sličnih ljudi priča o istoj temi.

(Nemanja, 16. maj 2013 14:10)

To ce se pricati i 2023 i to iz prostih razloga-narod mora da se zamlacuje necim-da mu se obecava BOLJI ZIVOT,PUNO PARA...

Da cuti i kaze ajd jos ovo da izdrzimo pa posle nas ceka nesto mnogo BOLJE...

Da nezadovoljni cute,da oni koji nemaju para cute,da se na poskupljenja ne reaguje...da se cuti i trpi i da se ceka nesto BOLJE

Bolje cemo da zivimo ne kad otvorimo fabrike,pokrenemo proizvodnju,izvoz -NE jer to nasi nisu u stanju,nemaju znanja,vestine(odnosno nisu u njihovim redovima strucni ljudi) nego kad se tamo neko resi da nam da neki datum...odnosno nisu nasi krivi sto nema posla nego STRANCI jer nam ne daju datum...

Nesposobni su da pokrenu neku fabriku,nesposobni da naprave nesto bez korupcije,nesto sto vredi...al nisu oni krivi sto se lose zivi nego neki tamo STRANCI.

Da smo kojim slucajem van geografske Evrope sta bi tada radili-kolektivno samoubistvo...

Otvorite fabriku,pokrenite proizvodnju TO je ono od cega cemo ziveti a ne sargarepa do smrti.

Uostalom oni dobro zive,a vi sto glasate za njih ste _ _ _ _ (dopisite)

Branko

pre 11 godina

Znamo mi da sa Nemcima čovek nikada ne može biti načisto. Znaju oni da te tapšu po ramenu a kada treba da ti nešto pomognu onda okrenu glavu. I sada će oni zatezati oko dodeljivanja datuma . Samo neka ne izmisle na samom kraju neki novi uslov.

djuro

pre 11 godina

Cudni su ovi komentatori a i ovaj tekst. Uslovi Nemacke su jasni i vec receni vise puta! Priznajte Kosovo i dajte Vojvodini sustinsku autonomiju ili nezavisnost i dobicete datum! A za prijem tek ima da vidimo! Kome nije jasno nek se javi? Ovo sto nasi radi jeste muljanje i muvanje. Ili bolje receno "Ovi bi nasi politicari da se jebu a da im ne udje!" Pa izgleda nece moci.