Sreda, 15.05.2013.

22:34

"SPS naučio kako se vodi država"

Proslavljeni glumac Predrag Miki Manojlović, u intervjuu za Nedeljnik, kaže da veruje Aleksandru Vučiću ali da je Ivica Dačić najtalentovaniji srpski političar.

Izvor: Nedeljnik

"SPS nauèio kako se vodi država" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

maja

pre 10 godina

Veliki glumac i lepe reči.I stvarno mislim da je Dačić dobar političar ali jedno je sigurno-treba pročešljati njihove članove po gradovima.U mom gradu SPS pravi takve ispade i korupcije da je to svima dojadilo,verovatno samo pogrešni ljudi na lokalnom nivou,ali i oko toga treba jedna velika stranka da se interesuje.Jer kroz ove na lokalnoj vlasti ne bih nikada mogla biti uz Dačića...

e

pre 10 godina

"On je ispekao zanat i vrlo je talentovan.SPS je jedini učio kako se vodi država.Ivica Dačić ima talenat i političku inteligenciju,a uz to i partijsku strukturu.Mora se znati šta je državna uprava,a oni iz SPS-a to znaju.Ako se stvari budu razvijale normalno,imaćemo uspešnih pomaka“.
Taman kad covek pomisli da je razocaranjima dosao kraj,posle svega, ispostavi se da nismo ni na pola puta.Sto je,u ovom slucaju,poraznije od cinjenice da svaki dan gledamo i slusamo I.Dacica kao novog drzavotvorca,spasioca Srbije,mesiju takoreci.I kad u to pokusavaju da te ubede ljudi za koje si mislio da su stubovi intelektualne elite ove zemlje,jedino sto ti ostaje jeste da sedis i places,kao vecina,ili da se konacno iselis i zaboravis na this mortal coil,kao prezrena manjina.Ne znam da li sa mnom nesto stvarno nije u redu kad ne mogu da podnesem pomisao da neko kao M.Manojlovic govori ovakve stvari o ljudima sto su nas i doveli tu gde jesmo.Pa,da nije bilo njih,mi bismo danas,u najgorem slucaju,bili Slovacka.Ej,pricamo o ljudima kojima je politika karijera,za razliku od nasih zivota.Ako neko ima jedan politicki program danas,a 20-ak godina kasnije neki sasvim drugi,u cemu je njegova mudrost?U sposobnosti da svojoj porodici donese boljitak u godinama sto dolaze,a pri tom reprezentuje celu drzavu?U cemu se on onda razlikuje od Vaseg suseda sto je prvo svercovao benzin,pa devize,pa na kraju lekove iz Bugarske?Jedino u tome sto za Vaseg suseda ne bi glasali sve i da se kandiduje na izborima...

Stevan

pre 10 godina

Miki Manojlovic je ziva legenda, pored mnogih drugih. Tesko je ne sloziti se sa njim, posebno kad je u pitanju "pocasni precednik". Nazovi demokrate, upotrebili su komunisticku parolu, I posle pere, opet pera I nisu ni pocrveneli, vec su pozuteli. Takodje se slazem da svako ima pravo na promenu misljenja, bez pardona, ukoliko je ono pozitivno.

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

@ ZILE: A, za koju ste Vi Srbiju? Niste bili za onu, "velikosrpsku", do Karlovca, Karlobaga i Virovitice ali, vidim, da niste ni za onu kako rekoste "malosrpsku" do Niša? Bili ste protivnik ondašnjih "velikosrpskih ideja", mada ja, dozvoljavam sebi da kažem, kao pismen čovek, nisam osećao nikakvo "velikosrpstvo" u nastojanjima Srba, posle propasti zajedničke nam države, da imaju prava na samoopredeljenje kao i ostali narodi i, žive u što homogenijim etnički čistijim sredinama? Zar to nisu ostvarile sve ove druge, bivše "bratske" Republike, koje, gle čuda, valjda zbog svoje "čistote", bez problema postadoše uvažene članice EU?! Da se razumemo, ne slažem se sa politikom Vučića i Dačića, sada, ali, smatram da mi kao narod i država propadamo baš zbog takkvih "antiprotivnih", baš zbog onih koji bi zarad lične ili ideološke mržnje žrtvovali i više od države. Sa takvima nisam siguran da li granice ostati i do Niša.

dcz

pre 10 godina

Vidim da svi ovde i dalje zale za DS. Do sada sam uvek glasao za SPO iil DS, ali sve ono za sta smo se borili, oni su unistili. Pola njih je to uradilo jer jednostavno nemaju dovljno intelektualnih kapaciteta (predvodnik Tadic), a pola jer su lopovi ogrezli u korupciji i borbi da sto vise para uzmu za sebe, a nikad im nije dosta (predvodnik Djilas). Pa nasa privreda je bila bolja 90-tih uprkos svim sankcijama. Ne kazem da nije bilo pomaka, ali i to je islo previse sporo. Pa i sam djavo da je dosao nakon Milosevica, Srbiji bi ukinuli vize kao nagradu. U nekim drugim stvarima ne vidim znacajnog pomaka. Kao sto je Draskovic rekao, da se u Srbiji od 2000. radilo posteno, brzo i u korist gradjana, mi bi 2008. ili najkasnije 2012. usli u EU. Ali nekima je vise odgovaralo da se zajedno za Miskovicem, Bekom i ostalima pokradu ovu Srbiju. Ranije nikad ne bih glasao za Vucica, ali na sledecim izborima cu da razmislim. Ljudi se, kao sto rece Miki, menjaju i to je noramlno i pozeljno. Mozda cu isto ovo da pricam kroz 20 godina i za Djilasa ako uvidi svoje greske i vrati narodu otete pare. Ko je ikada slusao pazljivo Manojlovica, a ima bar malo vise mozga od Tadica, shvatio bi koliko covek realno razmislja. Takav nam treba za ministra kulture!

Milan

pre 10 godina

Posle Vuka Draskovica, Dobrice Cosica, Pekica, Srbljanovicke...umetnicima bilo koje struke treba zabraniti ne samo bavljenje politikom. nego i davanje bilo kakvih politickih izjava. Ova jadna zemlja je i previse razorena da bismo sebi dozvolili takav luksuz.

Boze mili!

pre 10 godina

Sramota!!! Umesto hvalospeva, reci realno da nisu ni imali drugu mogucnost nego da prihvate taj sporazum. Pa oni su ti koji su ovu corbu i zakuvali, a vi intelektualci, koji trebate da ste ispred svog vremena i da budete glas razuma, postali ste bedniji od njih .Nije ni cudo sto ovakvi poput Dacica i Vucica traju godinama i sto je Milosevic vladao toliko.
Sramota me je ovog intervjua!

krle - dron

pre 10 godina

Za razliku od Vucica Ivek je imao 8-godina vremena da se iskaze u raznim vlastima i kad je Vucko preuzeo vlast naravno pod okriljem Tome rezultati Iveka u proteklom periodu kretali su se od koferceta do Mise banane i ako je to za naseg slavnog glumca talenat onda to nije sporno,a sta je Vucko mislio ranije i dali se promenio treba ga pustiti da se iskaze i pokaze koliki je on ustvari talenat koji zeli da beskompromisno stavi u sluzbi za dobrobit naroda.Sto se tice navodne partijske infrastrukture pa mi vise nezivimo u doba Breznjeva i to je Ceda ma koliko da mi nije po volji najbolje pokazao i SPS- da izadje sam pitanje je dali bi prosao bolje od LDP-a tako da malo zacudjuje da u nasem slavnom glumcu cuci mali boljsevik,bila bi to velika steta za nas njegove fanove.

Zile

pre 10 godina

Prvo su zabranjivali da budemo Srbi, ubedjivali su nas da smo Jugosloveni. Kasnije su nas uveli u ratove, tokom kojih su ginula srpska deca, Srbi proterivani sa svojih ognjista, stizale kolone izbeglica, dok su oni marljivo prvo pokupili lovu preko Dafine i Jezde, zatim od Srbije napravili zemlju svercera i kriminala, nakon cega su iskasapili sva drzavna preduzeca. Gde god su nas branili tamo nas vise nema! Gde god su vladali od toga nista nije ostalo!

Sada su se opametili! Umesto veliko srpskih ideja, sada imaju malosrpsku ideju. Smatraju da je i ovolika Srbija prevelika, pa je super da je bas oni skrate!

Od Kralobaga, Ogulina i Virovitice, sa njima ce Srbija biti jedva do Nisa.
Sta god bilo, oni su se lepo ucili na Srbiji i srpskom narodu! Sa njima smo prosli sve bede i nesrece koje postoje u kategorizaciji beda i nesreca. Na zalost nijednu nismo preskocili.

Oni su se ucili na nama, a mi smo sa njima naucili lekcije iz bede, nesrece, osiromasivanja, spoznali izgled bahacenja, hapsenja, ubijanja, kradje i pljacke.

Cestitam im sto su konacno naucili kako se vodi drzava!

Vesna NS

pre 10 godina

(lapid, 16. maj 2013 10:04)

Dacic primenjuje sve principe iz Makjavelijevog "Vladara", tj. beskrupulozno manipulise sve oko sebe, niceg se ne libi kako bi dostigao svoj cilj: ostati na vlasti u svakom slucaju!!!
Nema fiksnu viziju, pomera se kako duva vetar u tom trenutku!!!

Za moje moralne standarde, to nije za pohvalu!!

Јован

pre 10 godina

Мислим госп.Манојловићу да Ови бивши комунисти и комунисти уопште знају како се држава разграђује а не прави.Ништа нам добро није иза њих остало.А онај ко разграђивао није способан да гради.Једино умеју добро да манипулишу са народом.А ми као народ много мало памтимо и ту је наша слабост што нам се ствари понављају.

Marcco

pre 10 godina

Bojim se da je glumac pobrkao SZR sa drzavom. Ali da znaju da upletu x strane uticaja sa ciljem da se namlate pare, to znaju bolje nego bilo ko.

jasno da

pre 10 godina

Što se Aleksandra tiče, svim svojim dosadašnjim postupcima nam je pokazao i dokazao da je pravi državnik, ozbiljan političar i jedna od retkih osoba na našoj političkoj sceni kojoj možemo verovati. Za ostale pomenute, plašim se da je sve to samo privremena maska, koju moraju da nose da bi sada bili tu gde su.

lapid

pre 10 godina

Manojlović je potpuno u pravu što se tiče Dačića. Ljudi zaboravljaju da je on visokoškolovani profesionalni političar, da je bio student generacije na FPN-u. E sad, kojoj i kakvoj politici je pripadao nije pod obavezno u vezi sa njegovim političkim sposobnostima. Njegove sposobnosti merim po tome što je, prvo, izbio na čelo SPS-a uprkos ogromnoj opoziciji (uključujući i pokojnog predsednika); drugo, izmigoljio se, kada se najmanje očekivalo, 2008. i napravio koaliciju sa DS-om čime je svoju stranku vratio na evropsku scenu; i treće, kako je nemilosrdno skrajnuo isti taj DS. Strukovno gledano, od njega ima NAJVIŠE da se uči. Čovek, naravno, ima mana... ali taj posao nije nikako lak i jednostavan, biti 15-16 sati u žiži.

Kikindjanin

pre 10 godina

Najcesce samo citam komentare i retko se upustam u pisanju istih, ali ovog puta ne mogu da izdrzim, a da to ne uradim. Prva i osnovna stvar u demokratiji je postovanje RAZLICITOG misljenja!! Niko ne mora da se slozi sa tudjim misljenjem, ali je elementarni red da se ispostuje, a da se pri tom ne baci anatema, sluzi opelo, prokune 5 pokolenja, pomene sva rodbina ukljucujuci tu naj cesce zenski deo familije, skrene paznja kako se lako okliznuti na koru banane, spomene da je u toku grebanje za ambasadorska mesta itd....itd.... Svi se kao satro prave fini dok se ne pojavi neko sa drugacijim misljenjem od sopstvenog, svi su naucili da drze sklopljene prste ispred sebe i govore tihim glasom, ali samo do trenutka dok nije u protivurecnnosti sa sopstvenim misljenjem, a onda svako demokraCko, uljudno, kulturno.....ponasanje pada u drugi plan i pocinje politicka pljuvka i diskvalifikacija svakakve vrste.
To sto je M.M (Miki Manojlovic) izrazio SVOJE misljenje ne znaci da ga je nametao nekom, onima kojima se ne svidja ne moraju da se sloze, ali NE SMEJU da ga opljunu, diskvalifikuju, ponize.....to je pre svega NECIVILIZACIJSKI a samim tim i nekulturno. Naucite da postujete tudja misljenja i stavove i ako se ne slazete sa njima

Бојан Илић

pre 10 godina

За оне који су сенилни:
Мики Манојловић је глумио у највише филмова који су исмејавали "омражени режим", у филмовима који су били забрањивани у време владавине Слободана Милошевића!
Директним увредама тадашњег председника је ризиковао доста!
Али за разлику од неких, није добијао "Сарајевска срца"!
И зато је остао међу најбољим српским глумцима, што се мене тиче!
А ово је његово скромно мишљење на које има право, и за које се и сам борио!
"Сад, кад нас Американци погледају преко сателита, а ми се подгојили под санкцијама....":-)

Sasa

pre 10 godina

Ti "talenti" poput Vučića i Dačića su proterivali sve normalno iz ove zemlje ,kulturu o kojoj govori Manojlović urnisali,štampu gušili Vučić i njegovo ministarstvo informisanja u stilu Gebelsa,i sad su se oni kao ljudi promenili!?

To što ovaj narod ima kratku pamet i brzo zaboravlja nedela koja su mu ta talentovana gospoda činila,to je jedna stvar,ali da ih amnestiraju oni koji to nikad ne bi smeli to je žalosno.

aca

pre 10 godina

Nije mi jasno zasto jedan veliki umetnik trosi sive mozdane celije na razmisljanje o politicarima koji po definiciji, ma o kojoj partiji se radi, lazu, izvrcu cinjenice, teraju vode na svoje vodenice i uzimaju svboje provizije a narod u sustini mrze i nipodastavaju ga jer od njega zavise i daju agencijama da sastvaljaju sta ce reci, kao ce se obuci da bi puku bili ugodniji. Jeste da od njih nam zavisi kako cemo ziveti ali nade nema svakako jer su svi isti. Vecina voli pare a jedan opasniji deo voli vlas i moc nad drugim ljudima. Tako moj Miki odmaraj na Divcibarama i skupljaj snagu za nove uloge kojima ces na obradovati a ucesnike Farme, Skupstine, Velikog brata ostavi onima koji nemaju druga posla u zivotu. Ili mozda i tebi treba neka privilegija? Al za taj dinar daces dva samo da izadjes iz kola, bas kao Emir ili Divac.

Nikola

pre 10 godina

Miki Manojlovic je izjavio da je SPS naucio kako se vodi drzava.

To je vrlo diskutabilno ali je cinjenica da je drzava Srbija zajedno sa svojim gradjanima bila zamorcic SPS-a vise od dvadeset godina.

Srbija i njeni gradjani nisu zasluzili da se na nama uce mediokriteti!

Stefan

pre 10 godina

Kako je krenuo... Kod nas je sve virtuelno. Virtuelni računi, virtuelna politika, virtuelna umetnost... uskoro će nas ubediti i da jedemo virtuelnu hranu : http://news-hd.net/rec-tehnike-je-otisla-korak-dalje-3d-stampac-koji-proizvodi-hranu/

R2D2

pre 10 godina

Grand Komander...cudne se svtari dogadjaju...rekose da su ponovo uneli svetlost...evidentno je da se te stvari dogadjaju...bitno je da afirmacija tih novih donese Srbiji prosperitet...

SPOvac iz Zemuna

pre 10 godina

Podržavam Mikijevu ocenu o zapostavljanu kulture. Sa ocenom socijalista ne mogu da se složim. On živi na relaciji Francuska-Srbija, pa nije u koži običnog građanina. Evo scene iz filma o vremenu kada su socijalisti ,,učili kako se vlada". http://youtu.be/r3N_pAYCpgQ

žsavić

pre 10 godina

Kako da ne...
"premijer" se još nedavno uspešno izborio sa čitavih 3% građana nezadovoljnih njegovim vezama sa mafijom, dok se ovaj drugi (a prvi) takođe uspešno bori sa ličnim političkim nasleđem ministra ratne propagande, koje pamti najmanje 4% zlopamtila. (Samo su Tito i Sloba imali manje protivnika od ovih).

Zemun grad SPO

pre 10 godina

Miki vidi ono što je u ,,izlogu". Nema sumlje da je vlast povukla hrabre i odgovorne poteze kada su u pitanju EU integracije i rešavanje kosovskog problema. Međutim, unutrašnja politika vlade je u suprotnosti sa evropskim sistemom vrednosti. Sankcionošu se samo počinioci koji nisu bliski vlastima. Prestupi funkcionera vlasti pravdaju se po svaku cenu. Partokratija još više širi svoje grane, a ljudi koji nisu u strankama na vlasti sve se više osećaju kao građani drugog reda. Svi koji ukazuju na ove probleme dobijaju etikete ,,protivnika borbe protiv korupcije", a ako su iz Vojvodine onda im prilepe i separatizam. Svesni situacije, zaposleni u institucijama masovno uzimaju partijske knjižice vladajućih stranaka , kako bi imali povlašćen položaj. Nema ni u naznakama otvaranja svih tajnih dosijea, a stiče se utisak da se samo neki otvaraju zarad političkih ucena. Srbija ide ka Evropi, ali je ono najvažnije- ,,Evropa u Srbiji" još dalje nego što je bilo.

elementarna logika

pre 10 godina

Sve je to lepo,ali kada vucic i dacic posle 20god promene stav to implicira sledece:
-bili su glupi vecinu zivota
-kapirali su stvari i ranije ali iz licne koristi radili protiv onoga u sta veruju;
obe varijante ih ne kvalifikuju za celo drzave vec za jedno veoma drugacije mesto.

shljaker

pre 10 godina

Ivici svaka cast. Sps posle 5 oktobra i sps danas. Od afera do odlucivanja sa kim u koaliciju. Neko se pere od svojih izjava i kvazi ideologija, tako sto osnuje novu stranku, a neko od nicega napravi nesto. Upamtite dobro da njih bira narod, a ko nije glasao po logici ne bi trebalo da se zali.

acinic

pre 10 godina

Slazem se! SPS jedini ima iskustvo za razliku od ostalih novopecenih stranaka!!! Sto je brzo to je i kuso!!! Mnogi politicari su nazalost zalutali u politiku! Da im das plast sena ne bi umeli da podele na dve koze! Dacic je za mnoge doktor nauka!!!

Zika Pavlovic

pre 10 godina

"On je ispekao zanat"
Dok je on ispekao zanat milioni ljudi vise nisu sa nama a oni su sve bogatiji!Pa nije Srbije majstorska radionica da se na njoj uce priuceni.Doci ce i vreme naroda,ono od kog im klecaju kolena od same pomisli.

Vanja

pre 10 godina

Velika mrlja za velikog glumca. Reci da je dacic inteligentan politicar a sps naucio kako se vodi zemlja je krajnje cinicno. Sps je naucio kako se rasparcava i krade i nista vise od toga.

stop idolopoklonstvu

pre 10 godina

Izvinjavam se komentatoru (hfdhtrd, 15. maj 2013 23:51), moj odgovor je upucen komentatoru (posteno, 15. maj 2013 23:47)

Prijatelju, moras da mi objasnis po kojim kriterijumima je on to uspesniji od mene koji sam zavrsio elektrotehniku i radim 20 godina u struci. Je l' po tome sto se bavi poslom koji ima veze sa mas medijima, moze vise ljudi da ga cuje, pa je samim tim njegovo misljenje tacnije i relevantnije? Nesto ti ne stima u toj konstrukciji. On je glumac pobogu, nije doktor politickih nauka. To sto je ispricao je samo njegovo misljenje, sa kojim neko moze i ne mora da se slozi.

DRAGON

pre 10 godina

I ovo je kao predstavnik intelektualne i građanske Srbije,sramota,i za ovo ja moram da plaćam poreze i obezbeđujem nacionalne penzije.

Mancini

pre 10 godina

Prosto me fascinira i zabrinjava kratka pamet ovog naroda. Tu kratku pamet i očekujem od ljudi koje svakodnevno čovek sreće, ali nisam ovo očekivao od jedne takve veličine glumačke i intelektualne kakav je Miki Manojlović...
Zar narod toliko veruje Vučiću? Pitam se stvarno šta je on toliko dobro učinio osim što je uhapsio Miškovića, a taj Mišković je samo u pritvoru, videćemo kako će teći suđenje. Isti onaj Vučić koji je kao Miloševićev ministar informisanja zatvarao opozicione novine i čitave štamparije. Isti onaj Vučić koji je govorio ,,za jednog Srbina streljati 100 muslimana"; isti onaj Vučić koji je sve najgore govorio o Zoranu Đinđiću i tokom njegovog života i posle smrti.
Isti onaj Vučić koji govori o borbi protiv korupcije, a prekida suđenje Draganu Džajiću i Cvetkoviću za milionske finansijske malverzacije.
Dalje, Miki Manojlović kaže da SPS zna kako se vodi država. Da, od 1990. do 2000.godine zaista su pokazali zavidan nivo znanja: raspad Jugoslavije,rat, inflacija, redovi za namirnice, kradja izbora,NATO agresija, gubitak Kosova...
Demokrate jesu vladali loše i razočarali su mnoge uključujući i mene, ali socijalisti i bivši radikali nikada neće imati moj glas, ma koliko se pretvarali.

obi van

pre 10 godina

kakvih neuljudnih i omalovazavajucih komentara ima ovde. Covjek iznosi svoje misljenje i treba to je njegovo pravo. Ironicno najvise od onih koji se zalazu za neke "demokratske i evropske" vrijednosti.

Владимир

pre 10 godina

znaci nas problem nije milion nepismenih.. problem je sto 'intelektualna' elita zapravo i nije toliko 'intelektualna'.
(to je to, 15. maj 2013 22:41)

Није чак ни то проблем. Него до народа који очекује интелектуалца у масмедијима. Телевизија и интелект не иду заједно: телевизија томе не служи, а интелектуалцу тамо није место.

naselje

pre 10 godina

U potpunosti se slazem. Da se razumemo, nisam glasao na poslednjim izborima a u zivotu sam glasao za ds, lsv, ldp, onomad za dos i koaliciju zajedno, nikad za socijaliste i radikale-naprednjake. Mislim da nikada necu ni imati stomak za to, secam se dobro sta su radili.
Ali je fakat da je Dacic najtalentovaniji srpski politicar. Za poslednjih 10 godina je napravio neverovatnu transformaciju svoje stranke - od Vucelica do gejeva u glavnom odboru, i tako je sacuvao od sigurne propasti.
Ne kazem da je to uvek bilo u korist gradjana - definitivno nije, ali on je uradio posao za sebe i za SPS.
Mada, u poslednje vreme, sa ovim sporazumom oko Kosova, e tu ce vec i gradjani profitirati. Zato su mi najsmesnije ove price kako je Vucic nesto odlucio u tim pregovorima, to su gluposti i jasno je da je Dacic tu najzasluzniji, pa i Ketrin Eston je cestitala njemu i Taciju na hrabrosti, Vucica nije ni pominjala.
E, sad, to sto ovi "nasi" proevropski i ostali politicari nisu umeli i smeli da naprave takav iskorak - e to je vec poraz citave jedne generacije ne samo politicara vec i nas gradjana koji smo se za njih borili

cao

pre 10 godina

ti si uvlaka i neces dobiti novac za svoje projekte koje imas u planu zato sto si uvlaka bojkot tebe kao glumac si ok ali ovo ti nije trebalo

MONARHIJA

pre 10 godina

Miki je u pravu. Dačić je od Slobinog dobošara postao ozbiljan političar. Najvrednija stvar koju je učinio je smrtni udarac ideologiji Dobrosava, nesudjenog predsednika kolhoza iz Velike Drenove&comp za razliku od Tadića čuvara ideologije čika Dobrosava i tate ljube. Od Dačića je dovoljno ono - lagali smo vas!

IstinaM

pre 10 godina

Da, SPS je naučio kako da legalno sada izvlači pare od svojih kadrova koji su predsednici opština. Tako što Mrka naredi svim opštinskim odborima koji su na vlasti da organizuju koncert Ane Bekute u svom gradu i da joj daju astronomski honorar. Ako je B92 televizija istraživačkog noviinarstva, istražujte malo i to.

Dusan

pre 10 godina

Miki je rekao sta misli. A zlobni komentari potvrdjuju onu staru "srpsku" da se u Srbiji uspeh ne prasta.

briga nas za bilo koga sem za vlastito d...

hfdhtrd

pre 10 godina

@Tako se zaradjuje nacionalna penzija...
(Prevodilac, 15. maj 2013 22:40)

Jeste, on ne zna sta ce raditi ako ne dobije nacionalnu penziju ...

On je covek rekao da je Dacic najbolji politicar u zemlji - to ne znaci da je on dobar nego da je najbolji od ponudjenih (po Mikijevom misljenju). Ajde sad da malo saberemo sta je to Dacic uspeo da uradi od 2000 pa na ovamo. On je uspeo da sacuva SPS od potpunog nestanka. Oni su 2002 i 2004 jedva prelazili cenzus. 2008 je usao u vladu sa svojim najvecim protivnicima i SPS je bio jedini koji je 2012 poboljsao svoj skor u odnosu na 2008 od svih ostalih partija iz Vlade. 2012 je Dacic doveo na vlast Aleksandra Vucica (SNS nije mogao da obezbedi vecinu nikako) sto znaci da svega sto se desilo od kad imamo novu Vladu ne bi bilo da nije bilo tog Dacica. Eto to su vam suve cinjenice ...

Biti dobar politicar ne znaci biti posten, ne krasti i biti dobar covek. Dobar politicar je onaj koji je dobar u politici, a proveru toga koliko je neko dobar u politici daju glasaci. Ovo nisam ja izmislio - to je americki pogled na stvari.
Mogu ja da mrzim Dacica koliko god hocu ali nikako ne mogu da kazem da je on los politicar.

Poltroncic

pre 10 godina

E moj Miki, ipak si ti samo glumac, pusti ti njih oni su obicni vacarosi, zar nisi u stanju da to vidis. Pa taj tvoj Dacic ne zna da govori a ti ga proglasi za mudraca. Drz se ti glume, mani se politike.

nije sloba kriv, mi smo krivi...

pre 10 godina

"Mora se znati šta je državna uprava, a oni iz SPS-a to znaju." Uh čoveče! Nisi ni svestan koliko si u pravu. SPS je stranka vlasti - bio i ostao. Vlast im služi da se nakače na državni organizam kao kakav parazit i da isisavaju život iz njega sve dok ga ne ubiju. Prošli put im je zamalo uspelo, ali naš narod svakom voli da da drugu priliku.

posteno

pre 10 godina

Za sve ove drugare sto daju negativne komentare na racun glumca. To sto je ovaj covek uradio niko od vas nece uraditi nikad. To nije jedina razlika, druga ocigledna je da njega zovu da da komentar na televiziji, a vi pisete ovde. Svako ima svoj domet.

A to sto ste vi i pored svega toga ubedjeni da mozete takvom coveku da dajete savete, govori sve o vama. Nista o njemu.

Pozdrav.

Fidelio

pre 10 godina

Miki, drži se ti bolje glume, to je ono što zaista dobro radiš.
A ocene da li je SPS naučio da vodi državu, bolje nemoj da daješ jer nema nikakve bitne razlike od pre 10 i više godina kad SPS kao "nije znao" da vodi državu i sada kada je u međuvremenu kaobajagi "naučio". (Ako je i naučio, a nije, vrlo skupu školarinu smo im platili MI.)

Nemoj mi samo reći da je jedan Mrkonjić naučio nešto i sada "zna" da vodi išta više od jedne ispodprosečne pevaljke. Da li je rupa od skoro milijardu evra potvrda da je jedan Bajatović naučio kako se uspešno vodi monopolska firma koja prodaje energent po cenama koje sama određuje?

Ne znam gde si dosad bio, dragi moj Miki. Koliko čujem, pravio si prilično uspešnu karijeru u inostranstvu. Ako je to tačno, drago mi je za tebe, ali što se SPS-a (a i SVIH ostalih stranaka u Srbiji) tiče, oni za ovih 20 i kusur godina srpske "demokratije" nisu NIŠTA naučili i neće nikad ništa naučiti. Iz prostog razloga što ne moraju da uče, ni da nešto u sebi menjaju, jer ovakvi kakvi su, odlično im ide. Jedino mi obilčna boranija, skoro smo krepali od njihovih "studija" na našoj koži.

Sve su to potpuno isti ljudi, isto se ponašaju, ista meta, isto odstojanje, isto s..e, ISTO pakovanje. Samo Njega nema.

Analiticar

pre 10 godina

Da medjutim on se nije opredelio1na sledecim izborima bitka ce se voditi upravo izmedju Sps i Sns!Jedina politicka opcija koja ima sansu da predje cenzus uz njih je Ds!

Braca

pre 10 godina

Miki, to nije nista novo. Kad se malo prisetim oni su promenili samo ime stranke i od komunista postali SPS dakle imali su ko se ne varam nekih 50 - 55 godina da se nauce na sopstvenom narodu kako se upravlja zemljom. Posledice su svima poznate.

Velko

pre 10 godina

Gosn Miki, ako pod Srbijom podrazumevate Beogradski pašaluk onda ste verovatno u pravu.Od dedova su nasledili pobednicu I svetskog rata a oni rešili da se vrate u Karađorđevo vreme!

Sone

pre 10 godina

Ako ti mislis da ljudi nisu glasali za DS zbog manjka novca za kulturu onda zivis na nekoj drugoj planeti.Ljudi su opljackani,ponizeni i gladni.U takvim uslovima kultura je u zapecku.

МиливојЕ

pre 10 godina

Зар смо се ми за ово борили - и дерали Нике патике од Славије до теразија.
ПС. Мики, велики глумац, али ово што исприча су гомила глупости.

milan

pre 10 godina

Ja se pitam otkuda kod nas ta fama da su neke poznate licnosti merodavne da sa svojim misljenjem uticu na javno mnenje. E sada, svaka cast Mikiju kao glumcu, je i on pronasao Ameriku i tvrdi da je SPS naucila politiku, mislim koliko su puta pokusavali i koliko gresaka je pod tim imenom napravljeno da nekazem neku tezu rec bilo bi i vreme da nesto nauce ali kao sto rekoh bilo bi vreme.

arnold

pre 10 godina

Miki je potpuno u pravu. Kadrovi DS-a su pokazali da ih jedino zanima lova. Kako je to jadno i kako razocaravajuce. A ako su Vucic i Dacic zaista iskreni, a za sada izgleda da jesu, mozda nam i bude bolje u narednom periodu. Da ne poverujes.

Salonci i lovorike

pre 10 godina

Koga je moliti, nije ga ljutiti! Kultura je u krizi jer ste vi iz kulture u krizi, identitetskoj. Kad nestane evra i dolara, dobri su i dinari.

Sone

pre 10 godina

Ako ti mislis da ljudi nisu glasali za DS zbog manjka novca za kulturu onda zivis na nekoj drugoj planeti.Ljudi su opljackani,ponizeni i gladni.U takvim uslovima kultura je u zapecku.

МиливојЕ

pre 10 godina

Зар смо се ми за ово борили - и дерали Нике патике од Славије до теразија.
ПС. Мики, велики глумац, али ово што исприча су гомила глупости.

Fidelio

pre 10 godina

Miki, drži se ti bolje glume, to je ono što zaista dobro radiš.
A ocene da li je SPS naučio da vodi državu, bolje nemoj da daješ jer nema nikakve bitne razlike od pre 10 i više godina kad SPS kao "nije znao" da vodi državu i sada kada je u međuvremenu kaobajagi "naučio". (Ako je i naučio, a nije, vrlo skupu školarinu smo im platili MI.)

Nemoj mi samo reći da je jedan Mrkonjić naučio nešto i sada "zna" da vodi išta više od jedne ispodprosečne pevaljke. Da li je rupa od skoro milijardu evra potvrda da je jedan Bajatović naučio kako se uspešno vodi monopolska firma koja prodaje energent po cenama koje sama određuje?

Ne znam gde si dosad bio, dragi moj Miki. Koliko čujem, pravio si prilično uspešnu karijeru u inostranstvu. Ako je to tačno, drago mi je za tebe, ali što se SPS-a (a i SVIH ostalih stranaka u Srbiji) tiče, oni za ovih 20 i kusur godina srpske "demokratije" nisu NIŠTA naučili i neće nikad ništa naučiti. Iz prostog razloga što ne moraju da uče, ni da nešto u sebi menjaju, jer ovakvi kakvi su, odlično im ide. Jedino mi obilčna boranija, skoro smo krepali od njihovih "studija" na našoj koži.

Sve su to potpuno isti ljudi, isto se ponašaju, ista meta, isto odstojanje, isto s..e, ISTO pakovanje. Samo Njega nema.

Braca

pre 10 godina

Miki, to nije nista novo. Kad se malo prisetim oni su promenili samo ime stranke i od komunista postali SPS dakle imali su ko se ne varam nekih 50 - 55 godina da se nauce na sopstvenom narodu kako se upravlja zemljom. Posledice su svima poznate.

Poltroncic

pre 10 godina

E moj Miki, ipak si ti samo glumac, pusti ti njih oni su obicni vacarosi, zar nisi u stanju da to vidis. Pa taj tvoj Dacic ne zna da govori a ti ga proglasi za mudraca. Drz se ti glume, mani se politike.

nije sloba kriv, mi smo krivi...

pre 10 godina

"Mora se znati šta je državna uprava, a oni iz SPS-a to znaju." Uh čoveče! Nisi ni svestan koliko si u pravu. SPS je stranka vlasti - bio i ostao. Vlast im služi da se nakače na državni organizam kao kakav parazit i da isisavaju život iz njega sve dok ga ne ubiju. Prošli put im je zamalo uspelo, ali naš narod svakom voli da da drugu priliku.

Salonci i lovorike

pre 10 godina

Koga je moliti, nije ga ljutiti! Kultura je u krizi jer ste vi iz kulture u krizi, identitetskoj. Kad nestane evra i dolara, dobri su i dinari.

arnold

pre 10 godina

Miki je potpuno u pravu. Kadrovi DS-a su pokazali da ih jedino zanima lova. Kako je to jadno i kako razocaravajuce. A ako su Vucic i Dacic zaista iskreni, a za sada izgleda da jesu, mozda nam i bude bolje u narednom periodu. Da ne poverujes.

hfdhtrd

pre 10 godina

@Tako se zaradjuje nacionalna penzija...
(Prevodilac, 15. maj 2013 22:40)

Jeste, on ne zna sta ce raditi ako ne dobije nacionalnu penziju ...

On je covek rekao da je Dacic najbolji politicar u zemlji - to ne znaci da je on dobar nego da je najbolji od ponudjenih (po Mikijevom misljenju). Ajde sad da malo saberemo sta je to Dacic uspeo da uradi od 2000 pa na ovamo. On je uspeo da sacuva SPS od potpunog nestanka. Oni su 2002 i 2004 jedva prelazili cenzus. 2008 je usao u vladu sa svojim najvecim protivnicima i SPS je bio jedini koji je 2012 poboljsao svoj skor u odnosu na 2008 od svih ostalih partija iz Vlade. 2012 je Dacic doveo na vlast Aleksandra Vucica (SNS nije mogao da obezbedi vecinu nikako) sto znaci da svega sto se desilo od kad imamo novu Vladu ne bi bilo da nije bilo tog Dacica. Eto to su vam suve cinjenice ...

Biti dobar politicar ne znaci biti posten, ne krasti i biti dobar covek. Dobar politicar je onaj koji je dobar u politici, a proveru toga koliko je neko dobar u politici daju glasaci. Ovo nisam ja izmislio - to je americki pogled na stvari.
Mogu ja da mrzim Dacica koliko god hocu ali nikako ne mogu da kazem da je on los politicar.

IstinaM

pre 10 godina

Da, SPS je naučio kako da legalno sada izvlači pare od svojih kadrova koji su predsednici opština. Tako što Mrka naredi svim opštinskim odborima koji su na vlasti da organizuju koncert Ane Bekute u svom gradu i da joj daju astronomski honorar. Ako je B92 televizija istraživačkog noviinarstva, istražujte malo i to.

Velko

pre 10 godina

Gosn Miki, ako pod Srbijom podrazumevate Beogradski pašaluk onda ste verovatno u pravu.Od dedova su nasledili pobednicu I svetskog rata a oni rešili da se vrate u Karađorđevo vreme!

elementarna logika

pre 10 godina

Sve je to lepo,ali kada vucic i dacic posle 20god promene stav to implicira sledece:
-bili su glupi vecinu zivota
-kapirali su stvari i ranije ali iz licne koristi radili protiv onoga u sta veruju;
obe varijante ih ne kvalifikuju za celo drzave vec za jedno veoma drugacije mesto.

Mancini

pre 10 godina

Prosto me fascinira i zabrinjava kratka pamet ovog naroda. Tu kratku pamet i očekujem od ljudi koje svakodnevno čovek sreće, ali nisam ovo očekivao od jedne takve veličine glumačke i intelektualne kakav je Miki Manojlović...
Zar narod toliko veruje Vučiću? Pitam se stvarno šta je on toliko dobro učinio osim što je uhapsio Miškovića, a taj Mišković je samo u pritvoru, videćemo kako će teći suđenje. Isti onaj Vučić koji je kao Miloševićev ministar informisanja zatvarao opozicione novine i čitave štamparije. Isti onaj Vučić koji je govorio ,,za jednog Srbina streljati 100 muslimana"; isti onaj Vučić koji je sve najgore govorio o Zoranu Đinđiću i tokom njegovog života i posle smrti.
Isti onaj Vučić koji govori o borbi protiv korupcije, a prekida suđenje Draganu Džajiću i Cvetkoviću za milionske finansijske malverzacije.
Dalje, Miki Manojlović kaže da SPS zna kako se vodi država. Da, od 1990. do 2000.godine zaista su pokazali zavidan nivo znanja: raspad Jugoslavije,rat, inflacija, redovi za namirnice, kradja izbora,NATO agresija, gubitak Kosova...
Demokrate jesu vladali loše i razočarali su mnoge uključujući i mene, ali socijalisti i bivši radikali nikada neće imati moj glas, ma koliko se pretvarali.

Vanja

pre 10 godina

Velika mrlja za velikog glumca. Reci da je dacic inteligentan politicar a sps naucio kako se vodi zemlja je krajnje cinicno. Sps je naucio kako se rasparcava i krade i nista vise od toga.

milan

pre 10 godina

Ja se pitam otkuda kod nas ta fama da su neke poznate licnosti merodavne da sa svojim misljenjem uticu na javno mnenje. E sada, svaka cast Mikiju kao glumcu, je i on pronasao Ameriku i tvrdi da je SPS naucila politiku, mislim koliko su puta pokusavali i koliko gresaka je pod tim imenom napravljeno da nekazem neku tezu rec bilo bi i vreme da nesto nauce ali kao sto rekoh bilo bi vreme.

posteno

pre 10 godina

Za sve ove drugare sto daju negativne komentare na racun glumca. To sto je ovaj covek uradio niko od vas nece uraditi nikad. To nije jedina razlika, druga ocigledna je da njega zovu da da komentar na televiziji, a vi pisete ovde. Svako ima svoj domet.

A to sto ste vi i pored svega toga ubedjeni da mozete takvom coveku da dajete savete, govori sve o vama. Nista o njemu.

Pozdrav.

MONARHIJA

pre 10 godina

Miki je u pravu. Dačić je od Slobinog dobošara postao ozbiljan političar. Najvrednija stvar koju je učinio je smrtni udarac ideologiji Dobrosava, nesudjenog predsednika kolhoza iz Velike Drenove&comp za razliku od Tadića čuvara ideologije čika Dobrosava i tate ljube. Od Dačića je dovoljno ono - lagali smo vas!

stop idolopoklonstvu

pre 10 godina

Izvinjavam se komentatoru (hfdhtrd, 15. maj 2013 23:51), moj odgovor je upucen komentatoru (posteno, 15. maj 2013 23:47)

Prijatelju, moras da mi objasnis po kojim kriterijumima je on to uspesniji od mene koji sam zavrsio elektrotehniku i radim 20 godina u struci. Je l' po tome sto se bavi poslom koji ima veze sa mas medijima, moze vise ljudi da ga cuje, pa je samim tim njegovo misljenje tacnije i relevantnije? Nesto ti ne stima u toj konstrukciji. On je glumac pobogu, nije doktor politickih nauka. To sto je ispricao je samo njegovo misljenje, sa kojim neko moze i ne mora da se slozi.

Zika Pavlovic

pre 10 godina

"On je ispekao zanat"
Dok je on ispekao zanat milioni ljudi vise nisu sa nama a oni su sve bogatiji!Pa nije Srbije majstorska radionica da se na njoj uce priuceni.Doci ce i vreme naroda,ono od kog im klecaju kolena od same pomisli.

DRAGON

pre 10 godina

I ovo je kao predstavnik intelektualne i građanske Srbije,sramota,i za ovo ja moram da plaćam poreze i obezbeđujem nacionalne penzije.

cao

pre 10 godina

ti si uvlaka i neces dobiti novac za svoje projekte koje imas u planu zato sto si uvlaka bojkot tebe kao glumac si ok ali ovo ti nije trebalo

Dusan

pre 10 godina

Miki je rekao sta misli. A zlobni komentari potvrdjuju onu staru "srpsku" da se u Srbiji uspeh ne prasta.

briga nas za bilo koga sem za vlastito d...

Sasa

pre 10 godina

Ti "talenti" poput Vučića i Dačića su proterivali sve normalno iz ove zemlje ,kulturu o kojoj govori Manojlović urnisali,štampu gušili Vučić i njegovo ministarstvo informisanja u stilu Gebelsa,i sad su se oni kao ljudi promenili!?

To što ovaj narod ima kratku pamet i brzo zaboravlja nedela koja su mu ta talentovana gospoda činila,to je jedna stvar,ali da ih amnestiraju oni koji to nikad ne bi smeli to je žalosno.

žsavić

pre 10 godina

Kako da ne...
"premijer" se još nedavno uspešno izborio sa čitavih 3% građana nezadovoljnih njegovim vezama sa mafijom, dok se ovaj drugi (a prvi) takođe uspešno bori sa ličnim političkim nasleđem ministra ratne propagande, koje pamti najmanje 4% zlopamtila. (Samo su Tito i Sloba imali manje protivnika od ovih).

Analiticar

pre 10 godina

Da medjutim on se nije opredelio1na sledecim izborima bitka ce se voditi upravo izmedju Sps i Sns!Jedina politicka opcija koja ima sansu da predje cenzus uz njih je Ds!

Zemun grad SPO

pre 10 godina

Miki vidi ono što je u ,,izlogu". Nema sumlje da je vlast povukla hrabre i odgovorne poteze kada su u pitanju EU integracije i rešavanje kosovskog problema. Međutim, unutrašnja politika vlade je u suprotnosti sa evropskim sistemom vrednosti. Sankcionošu se samo počinioci koji nisu bliski vlastima. Prestupi funkcionera vlasti pravdaju se po svaku cenu. Partokratija još više širi svoje grane, a ljudi koji nisu u strankama na vlasti sve se više osećaju kao građani drugog reda. Svi koji ukazuju na ove probleme dobijaju etikete ,,protivnika borbe protiv korupcije", a ako su iz Vojvodine onda im prilepe i separatizam. Svesni situacije, zaposleni u institucijama masovno uzimaju partijske knjižice vladajućih stranaka , kako bi imali povlašćen položaj. Nema ni u naznakama otvaranja svih tajnih dosijea, a stiče se utisak da se samo neki otvaraju zarad političkih ucena. Srbija ide ka Evropi, ali je ono najvažnije- ,,Evropa u Srbiji" još dalje nego što je bilo.

aca

pre 10 godina

Nije mi jasno zasto jedan veliki umetnik trosi sive mozdane celije na razmisljanje o politicarima koji po definiciji, ma o kojoj partiji se radi, lazu, izvrcu cinjenice, teraju vode na svoje vodenice i uzimaju svboje provizije a narod u sustini mrze i nipodastavaju ga jer od njega zavise i daju agencijama da sastvaljaju sta ce reci, kao ce se obuci da bi puku bili ugodniji. Jeste da od njih nam zavisi kako cemo ziveti ali nade nema svakako jer su svi isti. Vecina voli pare a jedan opasniji deo voli vlas i moc nad drugim ljudima. Tako moj Miki odmaraj na Divcibarama i skupljaj snagu za nove uloge kojima ces na obradovati a ucesnike Farme, Skupstine, Velikog brata ostavi onima koji nemaju druga posla u zivotu. Ili mozda i tebi treba neka privilegija? Al za taj dinar daces dva samo da izadjes iz kola, bas kao Emir ili Divac.

Бојан Илић

pre 10 godina

За оне који су сенилни:
Мики Манојловић је глумио у највише филмова који су исмејавали "омражени режим", у филмовима који су били забрањивани у време владавине Слободана Милошевића!
Директним увредама тадашњег председника је ризиковао доста!
Али за разлику од неких, није добијао "Сарајевска срца"!
И зато је остао међу најбољим српским глумцима, што се мене тиче!
А ово је његово скромно мишљење на које има право, и за које се и сам борио!
"Сад, кад нас Американци погледају преко сателита, а ми се подгојили под санкцијама....":-)

naselje

pre 10 godina

U potpunosti se slazem. Da se razumemo, nisam glasao na poslednjim izborima a u zivotu sam glasao za ds, lsv, ldp, onomad za dos i koaliciju zajedno, nikad za socijaliste i radikale-naprednjake. Mislim da nikada necu ni imati stomak za to, secam se dobro sta su radili.
Ali je fakat da je Dacic najtalentovaniji srpski politicar. Za poslednjih 10 godina je napravio neverovatnu transformaciju svoje stranke - od Vucelica do gejeva u glavnom odboru, i tako je sacuvao od sigurne propasti.
Ne kazem da je to uvek bilo u korist gradjana - definitivno nije, ali on je uradio posao za sebe i za SPS.
Mada, u poslednje vreme, sa ovim sporazumom oko Kosova, e tu ce vec i gradjani profitirati. Zato su mi najsmesnije ove price kako je Vucic nesto odlucio u tim pregovorima, to su gluposti i jasno je da je Dacic tu najzasluzniji, pa i Ketrin Eston je cestitala njemu i Taciju na hrabrosti, Vucica nije ni pominjala.
E, sad, to sto ovi "nasi" proevropski i ostali politicari nisu umeli i smeli da naprave takav iskorak - e to je vec poraz citave jedne generacije ne samo politicara vec i nas gradjana koji smo se za njih borili

lapid

pre 10 godina

Manojlović je potpuno u pravu što se tiče Dačića. Ljudi zaboravljaju da je on visokoškolovani profesionalni političar, da je bio student generacije na FPN-u. E sad, kojoj i kakvoj politici je pripadao nije pod obavezno u vezi sa njegovim političkim sposobnostima. Njegove sposobnosti merim po tome što je, prvo, izbio na čelo SPS-a uprkos ogromnoj opoziciji (uključujući i pokojnog predsednika); drugo, izmigoljio se, kada se najmanje očekivalo, 2008. i napravio koaliciju sa DS-om čime je svoju stranku vratio na evropsku scenu; i treće, kako je nemilosrdno skrajnuo isti taj DS. Strukovno gledano, od njega ima NAJVIŠE da se uči. Čovek, naravno, ima mana... ali taj posao nije nikako lak i jednostavan, biti 15-16 sati u žiži.

Nikola

pre 10 godina

Miki Manojlovic je izjavio da je SPS naucio kako se vodi drzava.

To je vrlo diskutabilno ali je cinjenica da je drzava Srbija zajedno sa svojim gradjanima bila zamorcic SPS-a vise od dvadeset godina.

Srbija i njeni gradjani nisu zasluzili da se na nama uce mediokriteti!

Vesna NS

pre 10 godina

(lapid, 16. maj 2013 10:04)

Dacic primenjuje sve principe iz Makjavelijevog "Vladara", tj. beskrupulozno manipulise sve oko sebe, niceg se ne libi kako bi dostigao svoj cilj: ostati na vlasti u svakom slucaju!!!
Nema fiksnu viziju, pomera se kako duva vetar u tom trenutku!!!

Za moje moralne standarde, to nije za pohvalu!!

Владимир

pre 10 godina

znaci nas problem nije milion nepismenih.. problem je sto 'intelektualna' elita zapravo i nije toliko 'intelektualna'.
(to je to, 15. maj 2013 22:41)

Није чак ни то проблем. Него до народа који очекује интелектуалца у масмедијима. Телевизија и интелект не иду заједно: телевизија томе не служи, а интелектуалцу тамо није место.

SPOvac iz Zemuna

pre 10 godina

Podržavam Mikijevu ocenu o zapostavljanu kulture. Sa ocenom socijalista ne mogu da se složim. On živi na relaciji Francuska-Srbija, pa nije u koži običnog građanina. Evo scene iz filma o vremenu kada su socijalisti ,,učili kako se vlada". http://youtu.be/r3N_pAYCpgQ

Kikindjanin

pre 10 godina

Najcesce samo citam komentare i retko se upustam u pisanju istih, ali ovog puta ne mogu da izdrzim, a da to ne uradim. Prva i osnovna stvar u demokratiji je postovanje RAZLICITOG misljenja!! Niko ne mora da se slozi sa tudjim misljenjem, ali je elementarni red da se ispostuje, a da se pri tom ne baci anatema, sluzi opelo, prokune 5 pokolenja, pomene sva rodbina ukljucujuci tu naj cesce zenski deo familije, skrene paznja kako se lako okliznuti na koru banane, spomene da je u toku grebanje za ambasadorska mesta itd....itd.... Svi se kao satro prave fini dok se ne pojavi neko sa drugacijim misljenjem od sopstvenog, svi su naucili da drze sklopljene prste ispred sebe i govore tihim glasom, ali samo do trenutka dok nije u protivurecnnosti sa sopstvenim misljenjem, a onda svako demokraCko, uljudno, kulturno.....ponasanje pada u drugi plan i pocinje politicka pljuvka i diskvalifikacija svakakve vrste.
To sto je M.M (Miki Manojlovic) izrazio SVOJE misljenje ne znaci da ga je nametao nekom, onima kojima se ne svidja ne moraju da se sloze, ali NE SMEJU da ga opljunu, diskvalifikuju, ponize.....to je pre svega NECIVILIZACIJSKI a samim tim i nekulturno. Naucite da postujete tudja misljenja i stavove i ako se ne slazete sa njima

Boze mili!

pre 10 godina

Sramota!!! Umesto hvalospeva, reci realno da nisu ni imali drugu mogucnost nego da prihvate taj sporazum. Pa oni su ti koji su ovu corbu i zakuvali, a vi intelektualci, koji trebate da ste ispred svog vremena i da budete glas razuma, postali ste bedniji od njih .Nije ni cudo sto ovakvi poput Dacica i Vucica traju godinama i sto je Milosevic vladao toliko.
Sramota me je ovog intervjua!

Zile

pre 10 godina

Prvo su zabranjivali da budemo Srbi, ubedjivali su nas da smo Jugosloveni. Kasnije su nas uveli u ratove, tokom kojih su ginula srpska deca, Srbi proterivani sa svojih ognjista, stizale kolone izbeglica, dok su oni marljivo prvo pokupili lovu preko Dafine i Jezde, zatim od Srbije napravili zemlju svercera i kriminala, nakon cega su iskasapili sva drzavna preduzeca. Gde god su nas branili tamo nas vise nema! Gde god su vladali od toga nista nije ostalo!

Sada su se opametili! Umesto veliko srpskih ideja, sada imaju malosrpsku ideju. Smatraju da je i ovolika Srbija prevelika, pa je super da je bas oni skrate!

Od Kralobaga, Ogulina i Virovitice, sa njima ce Srbija biti jedva do Nisa.
Sta god bilo, oni su se lepo ucili na Srbiji i srpskom narodu! Sa njima smo prosli sve bede i nesrece koje postoje u kategorizaciji beda i nesreca. Na zalost nijednu nismo preskocili.

Oni su se ucili na nama, a mi smo sa njima naucili lekcije iz bede, nesrece, osiromasivanja, spoznali izgled bahacenja, hapsenja, ubijanja, kradje i pljacke.

Cestitam im sto su konacno naucili kako se vodi drzava!

obi van

pre 10 godina

kakvih neuljudnih i omalovazavajucih komentara ima ovde. Covjek iznosi svoje misljenje i treba to je njegovo pravo. Ironicno najvise od onih koji se zalazu za neke "demokratske i evropske" vrijednosti.

shljaker

pre 10 godina

Ivici svaka cast. Sps posle 5 oktobra i sps danas. Od afera do odlucivanja sa kim u koaliciju. Neko se pere od svojih izjava i kvazi ideologija, tako sto osnuje novu stranku, a neko od nicega napravi nesto. Upamtite dobro da njih bira narod, a ko nije glasao po logici ne bi trebalo da se zali.

acinic

pre 10 godina

Slazem se! SPS jedini ima iskustvo za razliku od ostalih novopecenih stranaka!!! Sto je brzo to je i kuso!!! Mnogi politicari su nazalost zalutali u politiku! Da im das plast sena ne bi umeli da podele na dve koze! Dacic je za mnoge doktor nauka!!!

Stefan

pre 10 godina

Kako je krenuo... Kod nas je sve virtuelno. Virtuelni računi, virtuelna politika, virtuelna umetnost... uskoro će nas ubediti i da jedemo virtuelnu hranu : http://news-hd.net/rec-tehnike-je-otisla-korak-dalje-3d-stampac-koji-proizvodi-hranu/

Milan

pre 10 godina

Posle Vuka Draskovica, Dobrice Cosica, Pekica, Srbljanovicke...umetnicima bilo koje struke treba zabraniti ne samo bavljenje politikom. nego i davanje bilo kakvih politickih izjava. Ova jadna zemlja je i previse razorena da bismo sebi dozvolili takav luksuz.

Јован

pre 10 godina

Мислим госп.Манојловићу да Ови бивши комунисти и комунисти уопште знају како се држава разграђује а не прави.Ништа нам добро није иза њих остало.А онај ко разграђивао није способан да гради.Једино умеју добро да манипулишу са народом.А ми као народ много мало памтимо и ту је наша слабост што нам се ствари понављају.

Marcco

pre 10 godina

Bojim se da je glumac pobrkao SZR sa drzavom. Ali da znaju da upletu x strane uticaja sa ciljem da se namlate pare, to znaju bolje nego bilo ko.

R2D2

pre 10 godina

Grand Komander...cudne se svtari dogadjaju...rekose da su ponovo uneli svetlost...evidentno je da se te stvari dogadjaju...bitno je da afirmacija tih novih donese Srbiji prosperitet...

jasno da

pre 10 godina

Što se Aleksandra tiče, svim svojim dosadašnjim postupcima nam je pokazao i dokazao da je pravi državnik, ozbiljan političar i jedna od retkih osoba na našoj političkoj sceni kojoj možemo verovati. Za ostale pomenute, plašim se da je sve to samo privremena maska, koju moraju da nose da bi sada bili tu gde su.

dcz

pre 10 godina

Vidim da svi ovde i dalje zale za DS. Do sada sam uvek glasao za SPO iil DS, ali sve ono za sta smo se borili, oni su unistili. Pola njih je to uradilo jer jednostavno nemaju dovljno intelektualnih kapaciteta (predvodnik Tadic), a pola jer su lopovi ogrezli u korupciji i borbi da sto vise para uzmu za sebe, a nikad im nije dosta (predvodnik Djilas). Pa nasa privreda je bila bolja 90-tih uprkos svim sankcijama. Ne kazem da nije bilo pomaka, ali i to je islo previse sporo. Pa i sam djavo da je dosao nakon Milosevica, Srbiji bi ukinuli vize kao nagradu. U nekim drugim stvarima ne vidim znacajnog pomaka. Kao sto je Draskovic rekao, da se u Srbiji od 2000. radilo posteno, brzo i u korist gradjana, mi bi 2008. ili najkasnije 2012. usli u EU. Ali nekima je vise odgovaralo da se zajedno za Miskovicem, Bekom i ostalima pokradu ovu Srbiju. Ranije nikad ne bih glasao za Vucica, ali na sledecim izborima cu da razmislim. Ljudi se, kao sto rece Miki, menjaju i to je noramlno i pozeljno. Mozda cu isto ovo da pricam kroz 20 godina i za Djilasa ako uvidi svoje greske i vrati narodu otete pare. Ko je ikada slusao pazljivo Manojlovica, a ima bar malo vise mozga od Tadica, shvatio bi koliko covek realno razmislja. Takav nam treba za ministra kulture!

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

@ ZILE: A, za koju ste Vi Srbiju? Niste bili za onu, "velikosrpsku", do Karlovca, Karlobaga i Virovitice ali, vidim, da niste ni za onu kako rekoste "malosrpsku" do Niša? Bili ste protivnik ondašnjih "velikosrpskih ideja", mada ja, dozvoljavam sebi da kažem, kao pismen čovek, nisam osećao nikakvo "velikosrpstvo" u nastojanjima Srba, posle propasti zajedničke nam države, da imaju prava na samoopredeljenje kao i ostali narodi i, žive u što homogenijim etnički čistijim sredinama? Zar to nisu ostvarile sve ove druge, bivše "bratske" Republike, koje, gle čuda, valjda zbog svoje "čistote", bez problema postadoše uvažene članice EU?! Da se razumemo, ne slažem se sa politikom Vučića i Dačića, sada, ali, smatram da mi kao narod i država propadamo baš zbog takkvih "antiprotivnih", baš zbog onih koji bi zarad lične ili ideološke mržnje žrtvovali i više od države. Sa takvima nisam siguran da li granice ostati i do Niša.

krle - dron

pre 10 godina

Za razliku od Vucica Ivek je imao 8-godina vremena da se iskaze u raznim vlastima i kad je Vucko preuzeo vlast naravno pod okriljem Tome rezultati Iveka u proteklom periodu kretali su se od koferceta do Mise banane i ako je to za naseg slavnog glumca talenat onda to nije sporno,a sta je Vucko mislio ranije i dali se promenio treba ga pustiti da se iskaze i pokaze koliki je on ustvari talenat koji zeli da beskompromisno stavi u sluzbi za dobrobit naroda.Sto se tice navodne partijske infrastrukture pa mi vise nezivimo u doba Breznjeva i to je Ceda ma koliko da mi nije po volji najbolje pokazao i SPS- da izadje sam pitanje je dali bi prosao bolje od LDP-a tako da malo zacudjuje da u nasem slavnom glumcu cuci mali boljsevik,bila bi to velika steta za nas njegove fanove.

Stevan

pre 10 godina

Miki Manojlovic je ziva legenda, pored mnogih drugih. Tesko je ne sloziti se sa njim, posebno kad je u pitanju "pocasni precednik". Nazovi demokrate, upotrebili su komunisticku parolu, I posle pere, opet pera I nisu ni pocrveneli, vec su pozuteli. Takodje se slazem da svako ima pravo na promenu misljenja, bez pardona, ukoliko je ono pozitivno.

e

pre 10 godina

"On je ispekao zanat i vrlo je talentovan.SPS je jedini učio kako se vodi država.Ivica Dačić ima talenat i političku inteligenciju,a uz to i partijsku strukturu.Mora se znati šta je državna uprava,a oni iz SPS-a to znaju.Ako se stvari budu razvijale normalno,imaćemo uspešnih pomaka“.
Taman kad covek pomisli da je razocaranjima dosao kraj,posle svega, ispostavi se da nismo ni na pola puta.Sto je,u ovom slucaju,poraznije od cinjenice da svaki dan gledamo i slusamo I.Dacica kao novog drzavotvorca,spasioca Srbije,mesiju takoreci.I kad u to pokusavaju da te ubede ljudi za koje si mislio da su stubovi intelektualne elite ove zemlje,jedino sto ti ostaje jeste da sedis i places,kao vecina,ili da se konacno iselis i zaboravis na this mortal coil,kao prezrena manjina.Ne znam da li sa mnom nesto stvarno nije u redu kad ne mogu da podnesem pomisao da neko kao M.Manojlovic govori ovakve stvari o ljudima sto su nas i doveli tu gde jesmo.Pa,da nije bilo njih,mi bismo danas,u najgorem slucaju,bili Slovacka.Ej,pricamo o ljudima kojima je politika karijera,za razliku od nasih zivota.Ako neko ima jedan politicki program danas,a 20-ak godina kasnije neki sasvim drugi,u cemu je njegova mudrost?U sposobnosti da svojoj porodici donese boljitak u godinama sto dolaze,a pri tom reprezentuje celu drzavu?U cemu se on onda razlikuje od Vaseg suseda sto je prvo svercovao benzin,pa devize,pa na kraju lekove iz Bugarske?Jedino u tome sto za Vaseg suseda ne bi glasali sve i da se kandiduje na izborima...

maja

pre 10 godina

Veliki glumac i lepe reči.I stvarno mislim da je Dačić dobar političar ali jedno je sigurno-treba pročešljati njihove članove po gradovima.U mom gradu SPS pravi takve ispade i korupcije da je to svima dojadilo,verovatno samo pogrešni ljudi na lokalnom nivou,ali i oko toga treba jedna velika stranka da se interesuje.Jer kroz ove na lokalnoj vlasti ne bih nikada mogla biti uz Dačića...

arnold

pre 10 godina

Miki je potpuno u pravu. Kadrovi DS-a su pokazali da ih jedino zanima lova. Kako je to jadno i kako razocaravajuce. A ako su Vucic i Dacic zaista iskreni, a za sada izgleda da jesu, mozda nam i bude bolje u narednom periodu. Da ne poverujes.

Dusan

pre 10 godina

Miki je rekao sta misli. A zlobni komentari potvrdjuju onu staru "srpsku" da se u Srbiji uspeh ne prasta.

briga nas za bilo koga sem za vlastito d...

posteno

pre 10 godina

Za sve ove drugare sto daju negativne komentare na racun glumca. To sto je ovaj covek uradio niko od vas nece uraditi nikad. To nije jedina razlika, druga ocigledna je da njega zovu da da komentar na televiziji, a vi pisete ovde. Svako ima svoj domet.

A to sto ste vi i pored svega toga ubedjeni da mozete takvom coveku da dajete savete, govori sve o vama. Nista o njemu.

Pozdrav.

Mancini

pre 10 godina

Prosto me fascinira i zabrinjava kratka pamet ovog naroda. Tu kratku pamet i očekujem od ljudi koje svakodnevno čovek sreće, ali nisam ovo očekivao od jedne takve veličine glumačke i intelektualne kakav je Miki Manojlović...
Zar narod toliko veruje Vučiću? Pitam se stvarno šta je on toliko dobro učinio osim što je uhapsio Miškovića, a taj Mišković je samo u pritvoru, videćemo kako će teći suđenje. Isti onaj Vučić koji je kao Miloševićev ministar informisanja zatvarao opozicione novine i čitave štamparije. Isti onaj Vučić koji je govorio ,,za jednog Srbina streljati 100 muslimana"; isti onaj Vučić koji je sve najgore govorio o Zoranu Đinđiću i tokom njegovog života i posle smrti.
Isti onaj Vučić koji govori o borbi protiv korupcije, a prekida suđenje Draganu Džajiću i Cvetkoviću za milionske finansijske malverzacije.
Dalje, Miki Manojlović kaže da SPS zna kako se vodi država. Da, od 1990. do 2000.godine zaista su pokazali zavidan nivo znanja: raspad Jugoslavije,rat, inflacija, redovi za namirnice, kradja izbora,NATO agresija, gubitak Kosova...
Demokrate jesu vladali loše i razočarali su mnoge uključujući i mene, ali socijalisti i bivši radikali nikada neće imati moj glas, ma koliko se pretvarali.

МиливојЕ

pre 10 godina

Зар смо се ми за ово борили - и дерали Нике патике од Славије до теразија.
ПС. Мики, велики глумац, али ово што исприча су гомила глупости.

MONARHIJA

pre 10 godina

Miki je u pravu. Dačić je od Slobinog dobošara postao ozbiljan političar. Najvrednija stvar koju je učinio je smrtni udarac ideologiji Dobrosava, nesudjenog predsednika kolhoza iz Velike Drenove&comp za razliku od Tadića čuvara ideologije čika Dobrosava i tate ljube. Od Dačića je dovoljno ono - lagali smo vas!

Analiticar

pre 10 godina

Da medjutim on se nije opredelio1na sledecim izborima bitka ce se voditi upravo izmedju Sps i Sns!Jedina politicka opcija koja ima sansu da predje cenzus uz njih je Ds!

acinic

pre 10 godina

Slazem se! SPS jedini ima iskustvo za razliku od ostalih novopecenih stranaka!!! Sto je brzo to je i kuso!!! Mnogi politicari su nazalost zalutali u politiku! Da im das plast sena ne bi umeli da podele na dve koze! Dacic je za mnoge doktor nauka!!!

hfdhtrd

pre 10 godina

@Tako se zaradjuje nacionalna penzija...
(Prevodilac, 15. maj 2013 22:40)

Jeste, on ne zna sta ce raditi ako ne dobije nacionalnu penziju ...

On je covek rekao da je Dacic najbolji politicar u zemlji - to ne znaci da je on dobar nego da je najbolji od ponudjenih (po Mikijevom misljenju). Ajde sad da malo saberemo sta je to Dacic uspeo da uradi od 2000 pa na ovamo. On je uspeo da sacuva SPS od potpunog nestanka. Oni su 2002 i 2004 jedva prelazili cenzus. 2008 je usao u vladu sa svojim najvecim protivnicima i SPS je bio jedini koji je 2012 poboljsao svoj skor u odnosu na 2008 od svih ostalih partija iz Vlade. 2012 je Dacic doveo na vlast Aleksandra Vucica (SNS nije mogao da obezbedi vecinu nikako) sto znaci da svega sto se desilo od kad imamo novu Vladu ne bi bilo da nije bilo tog Dacica. Eto to su vam suve cinjenice ...

Biti dobar politicar ne znaci biti posten, ne krasti i biti dobar covek. Dobar politicar je onaj koji je dobar u politici, a proveru toga koliko je neko dobar u politici daju glasaci. Ovo nisam ja izmislio - to je americki pogled na stvari.
Mogu ja da mrzim Dacica koliko god hocu ali nikako ne mogu da kazem da je on los politicar.

Sone

pre 10 godina

Ako ti mislis da ljudi nisu glasali za DS zbog manjka novca za kulturu onda zivis na nekoj drugoj planeti.Ljudi su opljackani,ponizeni i gladni.U takvim uslovima kultura je u zapecku.

jasno da

pre 10 godina

Što se Aleksandra tiče, svim svojim dosadašnjim postupcima nam je pokazao i dokazao da je pravi državnik, ozbiljan političar i jedna od retkih osoba na našoj političkoj sceni kojoj možemo verovati. Za ostale pomenute, plašim se da je sve to samo privremena maska, koju moraju da nose da bi sada bili tu gde su.

obi van

pre 10 godina

kakvih neuljudnih i omalovazavajucih komentara ima ovde. Covjek iznosi svoje misljenje i treba to je njegovo pravo. Ironicno najvise od onih koji se zalazu za neke "demokratske i evropske" vrijednosti.

shljaker

pre 10 godina

Ivici svaka cast. Sps posle 5 oktobra i sps danas. Od afera do odlucivanja sa kim u koaliciju. Neko se pere od svojih izjava i kvazi ideologija, tako sto osnuje novu stranku, a neko od nicega napravi nesto. Upamtite dobro da njih bira narod, a ko nije glasao po logici ne bi trebalo da se zali.

Fidelio

pre 10 godina

Miki, drži se ti bolje glume, to je ono što zaista dobro radiš.
A ocene da li je SPS naučio da vodi državu, bolje nemoj da daješ jer nema nikakve bitne razlike od pre 10 i više godina kad SPS kao "nije znao" da vodi državu i sada kada je u međuvremenu kaobajagi "naučio". (Ako je i naučio, a nije, vrlo skupu školarinu smo im platili MI.)

Nemoj mi samo reći da je jedan Mrkonjić naučio nešto i sada "zna" da vodi išta više od jedne ispodprosečne pevaljke. Da li je rupa od skoro milijardu evra potvrda da je jedan Bajatović naučio kako se uspešno vodi monopolska firma koja prodaje energent po cenama koje sama određuje?

Ne znam gde si dosad bio, dragi moj Miki. Koliko čujem, pravio si prilično uspešnu karijeru u inostranstvu. Ako je to tačno, drago mi je za tebe, ali što se SPS-a (a i SVIH ostalih stranaka u Srbiji) tiče, oni za ovih 20 i kusur godina srpske "demokratije" nisu NIŠTA naučili i neće nikad ništa naučiti. Iz prostog razloga što ne moraju da uče, ni da nešto u sebi menjaju, jer ovakvi kakvi su, odlično im ide. Jedino mi obilčna boranija, skoro smo krepali od njihovih "studija" na našoj koži.

Sve su to potpuno isti ljudi, isto se ponašaju, ista meta, isto odstojanje, isto s..e, ISTO pakovanje. Samo Njega nema.

lapid

pre 10 godina

Manojlović je potpuno u pravu što se tiče Dačića. Ljudi zaboravljaju da je on visokoškolovani profesionalni političar, da je bio student generacije na FPN-u. E sad, kojoj i kakvoj politici je pripadao nije pod obavezno u vezi sa njegovim političkim sposobnostima. Njegove sposobnosti merim po tome što je, prvo, izbio na čelo SPS-a uprkos ogromnoj opoziciji (uključujući i pokojnog predsednika); drugo, izmigoljio se, kada se najmanje očekivalo, 2008. i napravio koaliciju sa DS-om čime je svoju stranku vratio na evropsku scenu; i treće, kako je nemilosrdno skrajnuo isti taj DS. Strukovno gledano, od njega ima NAJVIŠE da se uči. Čovek, naravno, ima mana... ali taj posao nije nikako lak i jednostavan, biti 15-16 sati u žiži.

Poltroncic

pre 10 godina

E moj Miki, ipak si ti samo glumac, pusti ti njih oni su obicni vacarosi, zar nisi u stanju da to vidis. Pa taj tvoj Dacic ne zna da govori a ti ga proglasi za mudraca. Drz se ti glume, mani se politike.

Salonci i lovorike

pre 10 godina

Koga je moliti, nije ga ljutiti! Kultura je u krizi jer ste vi iz kulture u krizi, identitetskoj. Kad nestane evra i dolara, dobri su i dinari.

Velko

pre 10 godina

Gosn Miki, ako pod Srbijom podrazumevate Beogradski pašaluk onda ste verovatno u pravu.Od dedova su nasledili pobednicu I svetskog rata a oni rešili da se vrate u Karađorđevo vreme!

Braca

pre 10 godina

Miki, to nije nista novo. Kad se malo prisetim oni su promenili samo ime stranke i od komunista postali SPS dakle imali su ko se ne varam nekih 50 - 55 godina da se nauce na sopstvenom narodu kako se upravlja zemljom. Posledice su svima poznate.

Vanja

pre 10 godina

Velika mrlja za velikog glumca. Reci da je dacic inteligentan politicar a sps naucio kako se vodi zemlja je krajnje cinicno. Sps je naucio kako se rasparcava i krade i nista vise od toga.

nije sloba kriv, mi smo krivi...

pre 10 godina

"Mora se znati šta je državna uprava, a oni iz SPS-a to znaju." Uh čoveče! Nisi ni svestan koliko si u pravu. SPS je stranka vlasti - bio i ostao. Vlast im služi da se nakače na državni organizam kao kakav parazit i da isisavaju život iz njega sve dok ga ne ubiju. Prošli put im je zamalo uspelo, ali naš narod svakom voli da da drugu priliku.

IstinaM

pre 10 godina

Da, SPS je naučio kako da legalno sada izvlači pare od svojih kadrova koji su predsednici opština. Tako što Mrka naredi svim opštinskim odborima koji su na vlasti da organizuju koncert Ane Bekute u svom gradu i da joj daju astronomski honorar. Ako je B92 televizija istraživačkog noviinarstva, istražujte malo i to.

dcz

pre 10 godina

Vidim da svi ovde i dalje zale za DS. Do sada sam uvek glasao za SPO iil DS, ali sve ono za sta smo se borili, oni su unistili. Pola njih je to uradilo jer jednostavno nemaju dovljno intelektualnih kapaciteta (predvodnik Tadic), a pola jer su lopovi ogrezli u korupciji i borbi da sto vise para uzmu za sebe, a nikad im nije dosta (predvodnik Djilas). Pa nasa privreda je bila bolja 90-tih uprkos svim sankcijama. Ne kazem da nije bilo pomaka, ali i to je islo previse sporo. Pa i sam djavo da je dosao nakon Milosevica, Srbiji bi ukinuli vize kao nagradu. U nekim drugim stvarima ne vidim znacajnog pomaka. Kao sto je Draskovic rekao, da se u Srbiji od 2000. radilo posteno, brzo i u korist gradjana, mi bi 2008. ili najkasnije 2012. usli u EU. Ali nekima je vise odgovaralo da se zajedno za Miskovicem, Bekom i ostalima pokradu ovu Srbiju. Ranije nikad ne bih glasao za Vucica, ali na sledecim izborima cu da razmislim. Ljudi se, kao sto rece Miki, menjaju i to je noramlno i pozeljno. Mozda cu isto ovo da pricam kroz 20 godina i za Djilasa ako uvidi svoje greske i vrati narodu otete pare. Ko je ikada slusao pazljivo Manojlovica, a ima bar malo vise mozga od Tadica, shvatio bi koliko covek realno razmislja. Takav nam treba za ministra kulture!

milan

pre 10 godina

Ja se pitam otkuda kod nas ta fama da su neke poznate licnosti merodavne da sa svojim misljenjem uticu na javno mnenje. E sada, svaka cast Mikiju kao glumcu, je i on pronasao Ameriku i tvrdi da je SPS naucila politiku, mislim koliko su puta pokusavali i koliko gresaka je pod tim imenom napravljeno da nekazem neku tezu rec bilo bi i vreme da nesto nauce ali kao sto rekoh bilo bi vreme.

naselje

pre 10 godina

U potpunosti se slazem. Da se razumemo, nisam glasao na poslednjim izborima a u zivotu sam glasao za ds, lsv, ldp, onomad za dos i koaliciju zajedno, nikad za socijaliste i radikale-naprednjake. Mislim da nikada necu ni imati stomak za to, secam se dobro sta su radili.
Ali je fakat da je Dacic najtalentovaniji srpski politicar. Za poslednjih 10 godina je napravio neverovatnu transformaciju svoje stranke - od Vucelica do gejeva u glavnom odboru, i tako je sacuvao od sigurne propasti.
Ne kazem da je to uvek bilo u korist gradjana - definitivno nije, ali on je uradio posao za sebe i za SPS.
Mada, u poslednje vreme, sa ovim sporazumom oko Kosova, e tu ce vec i gradjani profitirati. Zato su mi najsmesnije ove price kako je Vucic nesto odlucio u tim pregovorima, to su gluposti i jasno je da je Dacic tu najzasluzniji, pa i Ketrin Eston je cestitala njemu i Taciju na hrabrosti, Vucica nije ni pominjala.
E, sad, to sto ovi "nasi" proevropski i ostali politicari nisu umeli i smeli da naprave takav iskorak - e to je vec poraz citave jedne generacije ne samo politicara vec i nas gradjana koji smo se za njih borili

Nikola

pre 10 godina

Miki Manojlovic je izjavio da je SPS naucio kako se vodi drzava.

To je vrlo diskutabilno ali je cinjenica da je drzava Srbija zajedno sa svojim gradjanima bila zamorcic SPS-a vise od dvadeset godina.

Srbija i njeni gradjani nisu zasluzili da se na nama uce mediokriteti!

Бојан Илић

pre 10 godina

За оне који су сенилни:
Мики Манојловић је глумио у највише филмова који су исмејавали "омражени режим", у филмовима који су били забрањивани у време владавине Слободана Милошевића!
Директним увредама тадашњег председника је ризиковао доста!
Али за разлику од неких, није добијао "Сарајевска срца"!
И зато је остао међу најбољим српским глумцима, што се мене тиче!
А ово је његово скромно мишљење на које има право, и за које се и сам борио!
"Сад, кад нас Американци погледају преко сателита, а ми се подгојили под санкцијама....":-)

Boze mili!

pre 10 godina

Sramota!!! Umesto hvalospeva, reci realno da nisu ni imali drugu mogucnost nego da prihvate taj sporazum. Pa oni su ti koji su ovu corbu i zakuvali, a vi intelektualci, koji trebate da ste ispred svog vremena i da budete glas razuma, postali ste bedniji od njih .Nije ni cudo sto ovakvi poput Dacica i Vucica traju godinama i sto je Milosevic vladao toliko.
Sramota me je ovog intervjua!

elementarna logika

pre 10 godina

Sve je to lepo,ali kada vucic i dacic posle 20god promene stav to implicira sledece:
-bili su glupi vecinu zivota
-kapirali su stvari i ranije ali iz licne koristi radili protiv onoga u sta veruju;
obe varijante ih ne kvalifikuju za celo drzave vec za jedno veoma drugacije mesto.

Sasa

pre 10 godina

Ti "talenti" poput Vučića i Dačića su proterivali sve normalno iz ove zemlje ,kulturu o kojoj govori Manojlović urnisali,štampu gušili Vučić i njegovo ministarstvo informisanja u stilu Gebelsa,i sad su se oni kao ljudi promenili!?

To što ovaj narod ima kratku pamet i brzo zaboravlja nedela koja su mu ta talentovana gospoda činila,to je jedna stvar,ali da ih amnestiraju oni koji to nikad ne bi smeli to je žalosno.

Zemun grad SPO

pre 10 godina

Miki vidi ono što je u ,,izlogu". Nema sumlje da je vlast povukla hrabre i odgovorne poteze kada su u pitanju EU integracije i rešavanje kosovskog problema. Međutim, unutrašnja politika vlade je u suprotnosti sa evropskim sistemom vrednosti. Sankcionošu se samo počinioci koji nisu bliski vlastima. Prestupi funkcionera vlasti pravdaju se po svaku cenu. Partokratija još više širi svoje grane, a ljudi koji nisu u strankama na vlasti sve se više osećaju kao građani drugog reda. Svi koji ukazuju na ove probleme dobijaju etikete ,,protivnika borbe protiv korupcije", a ako su iz Vojvodine onda im prilepe i separatizam. Svesni situacije, zaposleni u institucijama masovno uzimaju partijske knjižice vladajućih stranaka , kako bi imali povlašćen položaj. Nema ni u naznakama otvaranja svih tajnih dosijea, a stiče se utisak da se samo neki otvaraju zarad političkih ucena. Srbija ide ka Evropi, ali je ono najvažnije- ,,Evropa u Srbiji" još dalje nego što je bilo.

Mladen Mladenovic

pre 10 godina

@ ZILE: A, za koju ste Vi Srbiju? Niste bili za onu, "velikosrpsku", do Karlovca, Karlobaga i Virovitice ali, vidim, da niste ni za onu kako rekoste "malosrpsku" do Niša? Bili ste protivnik ondašnjih "velikosrpskih ideja", mada ja, dozvoljavam sebi da kažem, kao pismen čovek, nisam osećao nikakvo "velikosrpstvo" u nastojanjima Srba, posle propasti zajedničke nam države, da imaju prava na samoopredeljenje kao i ostali narodi i, žive u što homogenijim etnički čistijim sredinama? Zar to nisu ostvarile sve ove druge, bivše "bratske" Republike, koje, gle čuda, valjda zbog svoje "čistote", bez problema postadoše uvažene članice EU?! Da se razumemo, ne slažem se sa politikom Vučića i Dačića, sada, ali, smatram da mi kao narod i država propadamo baš zbog takkvih "antiprotivnih", baš zbog onih koji bi zarad lične ili ideološke mržnje žrtvovali i više od države. Sa takvima nisam siguran da li granice ostati i do Niša.

cao

pre 10 godina

ti si uvlaka i neces dobiti novac za svoje projekte koje imas u planu zato sto si uvlaka bojkot tebe kao glumac si ok ali ovo ti nije trebalo

DRAGON

pre 10 godina

I ovo je kao predstavnik intelektualne i građanske Srbije,sramota,i za ovo ja moram da plaćam poreze i obezbeđujem nacionalne penzije.

Vesna NS

pre 10 godina

(lapid, 16. maj 2013 10:04)

Dacic primenjuje sve principe iz Makjavelijevog "Vladara", tj. beskrupulozno manipulise sve oko sebe, niceg se ne libi kako bi dostigao svoj cilj: ostati na vlasti u svakom slucaju!!!
Nema fiksnu viziju, pomera se kako duva vetar u tom trenutku!!!

Za moje moralne standarde, to nije za pohvalu!!

Milan

pre 10 godina

Posle Vuka Draskovica, Dobrice Cosica, Pekica, Srbljanovicke...umetnicima bilo koje struke treba zabraniti ne samo bavljenje politikom. nego i davanje bilo kakvih politickih izjava. Ova jadna zemlja je i previse razorena da bismo sebi dozvolili takav luksuz.

Kikindjanin

pre 10 godina

Najcesce samo citam komentare i retko se upustam u pisanju istih, ali ovog puta ne mogu da izdrzim, a da to ne uradim. Prva i osnovna stvar u demokratiji je postovanje RAZLICITOG misljenja!! Niko ne mora da se slozi sa tudjim misljenjem, ali je elementarni red da se ispostuje, a da se pri tom ne baci anatema, sluzi opelo, prokune 5 pokolenja, pomene sva rodbina ukljucujuci tu naj cesce zenski deo familije, skrene paznja kako se lako okliznuti na koru banane, spomene da je u toku grebanje za ambasadorska mesta itd....itd.... Svi se kao satro prave fini dok se ne pojavi neko sa drugacijim misljenjem od sopstvenog, svi su naucili da drze sklopljene prste ispred sebe i govore tihim glasom, ali samo do trenutka dok nije u protivurecnnosti sa sopstvenim misljenjem, a onda svako demokraCko, uljudno, kulturno.....ponasanje pada u drugi plan i pocinje politicka pljuvka i diskvalifikacija svakakve vrste.
To sto je M.M (Miki Manojlovic) izrazio SVOJE misljenje ne znaci da ga je nametao nekom, onima kojima se ne svidja ne moraju da se sloze, ali NE SMEJU da ga opljunu, diskvalifikuju, ponize.....to je pre svega NECIVILIZACIJSKI a samim tim i nekulturno. Naucite da postujete tudja misljenja i stavove i ako se ne slazete sa njima

SPOvac iz Zemuna

pre 10 godina

Podržavam Mikijevu ocenu o zapostavljanu kulture. Sa ocenom socijalista ne mogu da se složim. On živi na relaciji Francuska-Srbija, pa nije u koži običnog građanina. Evo scene iz filma o vremenu kada su socijalisti ,,učili kako se vlada". http://youtu.be/r3N_pAYCpgQ

Zika Pavlovic

pre 10 godina

"On je ispekao zanat"
Dok je on ispekao zanat milioni ljudi vise nisu sa nama a oni su sve bogatiji!Pa nije Srbije majstorska radionica da se na njoj uce priuceni.Doci ce i vreme naroda,ono od kog im klecaju kolena od same pomisli.

žsavić

pre 10 godina

Kako da ne...
"premijer" se još nedavno uspešno izborio sa čitavih 3% građana nezadovoljnih njegovim vezama sa mafijom, dok se ovaj drugi (a prvi) takođe uspešno bori sa ličnim političkim nasleđem ministra ratne propagande, koje pamti najmanje 4% zlopamtila. (Samo su Tito i Sloba imali manje protivnika od ovih).

aca

pre 10 godina

Nije mi jasno zasto jedan veliki umetnik trosi sive mozdane celije na razmisljanje o politicarima koji po definiciji, ma o kojoj partiji se radi, lazu, izvrcu cinjenice, teraju vode na svoje vodenice i uzimaju svboje provizije a narod u sustini mrze i nipodastavaju ga jer od njega zavise i daju agencijama da sastvaljaju sta ce reci, kao ce se obuci da bi puku bili ugodniji. Jeste da od njih nam zavisi kako cemo ziveti ali nade nema svakako jer su svi isti. Vecina voli pare a jedan opasniji deo voli vlas i moc nad drugim ljudima. Tako moj Miki odmaraj na Divcibarama i skupljaj snagu za nove uloge kojima ces na obradovati a ucesnike Farme, Skupstine, Velikog brata ostavi onima koji nemaju druga posla u zivotu. Ili mozda i tebi treba neka privilegija? Al za taj dinar daces dva samo da izadjes iz kola, bas kao Emir ili Divac.

krle - dron

pre 10 godina

Za razliku od Vucica Ivek je imao 8-godina vremena da se iskaze u raznim vlastima i kad je Vucko preuzeo vlast naravno pod okriljem Tome rezultati Iveka u proteklom periodu kretali su se od koferceta do Mise banane i ako je to za naseg slavnog glumca talenat onda to nije sporno,a sta je Vucko mislio ranije i dali se promenio treba ga pustiti da se iskaze i pokaze koliki je on ustvari talenat koji zeli da beskompromisno stavi u sluzbi za dobrobit naroda.Sto se tice navodne partijske infrastrukture pa mi vise nezivimo u doba Breznjeva i to je Ceda ma koliko da mi nije po volji najbolje pokazao i SPS- da izadje sam pitanje je dali bi prosao bolje od LDP-a tako da malo zacudjuje da u nasem slavnom glumcu cuci mali boljsevik,bila bi to velika steta za nas njegove fanove.

Владимир

pre 10 godina

znaci nas problem nije milion nepismenih.. problem je sto 'intelektualna' elita zapravo i nije toliko 'intelektualna'.
(to je to, 15. maj 2013 22:41)

Није чак ни то проблем. Него до народа који очекује интелектуалца у масмедијима. Телевизија и интелект не иду заједно: телевизија томе не служи, а интелектуалцу тамо није место.

Marcco

pre 10 godina

Bojim se da je glumac pobrkao SZR sa drzavom. Ali da znaju da upletu x strane uticaja sa ciljem da se namlate pare, to znaju bolje nego bilo ko.

Zile

pre 10 godina

Prvo su zabranjivali da budemo Srbi, ubedjivali su nas da smo Jugosloveni. Kasnije su nas uveli u ratove, tokom kojih su ginula srpska deca, Srbi proterivani sa svojih ognjista, stizale kolone izbeglica, dok su oni marljivo prvo pokupili lovu preko Dafine i Jezde, zatim od Srbije napravili zemlju svercera i kriminala, nakon cega su iskasapili sva drzavna preduzeca. Gde god su nas branili tamo nas vise nema! Gde god su vladali od toga nista nije ostalo!

Sada su se opametili! Umesto veliko srpskih ideja, sada imaju malosrpsku ideju. Smatraju da je i ovolika Srbija prevelika, pa je super da je bas oni skrate!

Od Kralobaga, Ogulina i Virovitice, sa njima ce Srbija biti jedva do Nisa.
Sta god bilo, oni su se lepo ucili na Srbiji i srpskom narodu! Sa njima smo prosli sve bede i nesrece koje postoje u kategorizaciji beda i nesreca. Na zalost nijednu nismo preskocili.

Oni su se ucili na nama, a mi smo sa njima naucili lekcije iz bede, nesrece, osiromasivanja, spoznali izgled bahacenja, hapsenja, ubijanja, kradje i pljacke.

Cestitam im sto su konacno naucili kako se vodi drzava!

Stevan

pre 10 godina

Miki Manojlovic je ziva legenda, pored mnogih drugih. Tesko je ne sloziti se sa njim, posebno kad je u pitanju "pocasni precednik". Nazovi demokrate, upotrebili su komunisticku parolu, I posle pere, opet pera I nisu ni pocrveneli, vec su pozuteli. Takodje se slazem da svako ima pravo na promenu misljenja, bez pardona, ukoliko je ono pozitivno.

stop idolopoklonstvu

pre 10 godina

Izvinjavam se komentatoru (hfdhtrd, 15. maj 2013 23:51), moj odgovor je upucen komentatoru (posteno, 15. maj 2013 23:47)

Prijatelju, moras da mi objasnis po kojim kriterijumima je on to uspesniji od mene koji sam zavrsio elektrotehniku i radim 20 godina u struci. Je l' po tome sto se bavi poslom koji ima veze sa mas medijima, moze vise ljudi da ga cuje, pa je samim tim njegovo misljenje tacnije i relevantnije? Nesto ti ne stima u toj konstrukciji. On je glumac pobogu, nije doktor politickih nauka. To sto je ispricao je samo njegovo misljenje, sa kojim neko moze i ne mora da se slozi.

Јован

pre 10 godina

Мислим госп.Манојловићу да Ови бивши комунисти и комунисти уопште знају како се држава разграђује а не прави.Ништа нам добро није иза њих остало.А онај ко разграђивао није способан да гради.Једино умеју добро да манипулишу са народом.А ми као народ много мало памтимо и ту је наша слабост што нам се ствари понављају.

Stefan

pre 10 godina

Kako je krenuo... Kod nas je sve virtuelno. Virtuelni računi, virtuelna politika, virtuelna umetnost... uskoro će nas ubediti i da jedemo virtuelnu hranu : http://news-hd.net/rec-tehnike-je-otisla-korak-dalje-3d-stampac-koji-proizvodi-hranu/

R2D2

pre 10 godina

Grand Komander...cudne se svtari dogadjaju...rekose da su ponovo uneli svetlost...evidentno je da se te stvari dogadjaju...bitno je da afirmacija tih novih donese Srbiji prosperitet...

e

pre 10 godina

"On je ispekao zanat i vrlo je talentovan.SPS je jedini učio kako se vodi država.Ivica Dačić ima talenat i političku inteligenciju,a uz to i partijsku strukturu.Mora se znati šta je državna uprava,a oni iz SPS-a to znaju.Ako se stvari budu razvijale normalno,imaćemo uspešnih pomaka“.
Taman kad covek pomisli da je razocaranjima dosao kraj,posle svega, ispostavi se da nismo ni na pola puta.Sto je,u ovom slucaju,poraznije od cinjenice da svaki dan gledamo i slusamo I.Dacica kao novog drzavotvorca,spasioca Srbije,mesiju takoreci.I kad u to pokusavaju da te ubede ljudi za koje si mislio da su stubovi intelektualne elite ove zemlje,jedino sto ti ostaje jeste da sedis i places,kao vecina,ili da se konacno iselis i zaboravis na this mortal coil,kao prezrena manjina.Ne znam da li sa mnom nesto stvarno nije u redu kad ne mogu da podnesem pomisao da neko kao M.Manojlovic govori ovakve stvari o ljudima sto su nas i doveli tu gde jesmo.Pa,da nije bilo njih,mi bismo danas,u najgorem slucaju,bili Slovacka.Ej,pricamo o ljudima kojima je politika karijera,za razliku od nasih zivota.Ako neko ima jedan politicki program danas,a 20-ak godina kasnije neki sasvim drugi,u cemu je njegova mudrost?U sposobnosti da svojoj porodici donese boljitak u godinama sto dolaze,a pri tom reprezentuje celu drzavu?U cemu se on onda razlikuje od Vaseg suseda sto je prvo svercovao benzin,pa devize,pa na kraju lekove iz Bugarske?Jedino u tome sto za Vaseg suseda ne bi glasali sve i da se kandiduje na izborima...

maja

pre 10 godina

Veliki glumac i lepe reči.I stvarno mislim da je Dačić dobar političar ali jedno je sigurno-treba pročešljati njihove članove po gradovima.U mom gradu SPS pravi takve ispade i korupcije da je to svima dojadilo,verovatno samo pogrešni ljudi na lokalnom nivou,ali i oko toga treba jedna velika stranka da se interesuje.Jer kroz ove na lokalnoj vlasti ne bih nikada mogla biti uz Dačića...