Utorak, 07.05.2013.

16:31

Vlada neće silom da nameće sporazum

Primena sporazuma o normalizaciji odnosa s Prištinom bez saglasnosti Srba s Kosova može da dovede do štetnih posledica, kaže premijer Ivica Dačić.

Izvor: B92

Vlada neæe silom da nameæe sporazum IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

vukadin

pre 10 godina

Treba voditi racionalnu politiku, i sačuvati Srbe na Kosovu. Da li je bitno da mi samo ispadnemo "veliki Srbi", i kažemo da ne pristajemo na ovaj sporazum, pa i po cenu toga da Tači uz odobrenje Amerikanaca protera Srbe sa Kosova.

tića

pre 10 godina

Srbiji je takođe u interesu da se dođe do kompromisa po pitanju Kosova, ne samo zbog dobijanja datuma, već i zbog toga što je Srbija već izgubila suverenitet na Kosovu, i svakim odlaganjem rešenja Kosovo je sve dalje od Srbije, a Srbi na kosovu neće moći dobiti sutra ni ono što danas međunarodna zajednica nudi.

ognjen

pre 10 godina

Sporazum je podjednako loš za obe strane, i to je sudbina svakog kompromisnog rešenja. Još samo da se umiri 10-tak posto malo ekstremnijih građana Srbije, i 10-tak posto ekstremnijih Albanaca na Kosovu, i sve će to doći na svoje.

tadija

pre 10 godina

Neki tvrde da je Kosovo izgubljeno, ali da je to tako ne bi EU i Amerika vršile toliki pritisak da se dođe do sporazuma po pitanju Kosova, i da se ovaj sporazum implementira. Kosovo može biti oduzeto od Srbije samo ako Srbija na to pristane. Treba ići u susret problemu, i preuzeti inicijativu u pregovorima, i prvi predlagati rešenja. Zbog toga je dobar potez naše vlade je bio što je tražila da se razgovara i o statusu Kosova. Bez obzira što je to EU odbila, Srbija je ovim pokazala da za nju status Kosova nije rešen, i da se do konačnog rešenja statusa Kosova ne može doći bez Srbije. Kosovo može da bude i član EU, ali član UN ne može biti, dokle god Kina, a pre svega Rusija, imaju pravo veta u UN, a Kosovo nikada do kraja ne može biti nezavisno, pa makar ga priznala i većina zemlje u svetu, ako na to ne pristane Srbija, i ako Rusija i dalje bude podržavala Srbiju po tom pitanju.

"narodni" tribuni

pre 10 godina

Dovoljno je pogledati kako su pregovarači do sada zastupali svoje sugrađane (raspolaganje fondovima za povratnike, podela stanova „povratnicima“, biznis poslovi na obe strane administrativne granice...).

;-)

pre 10 godina

Ne znam o kakvoj sili je reč, ako je nekog postavila Vlada Srbije ima i odgovorno da se ponaša i sprovodi odluke onog ko ga je postavio.

mistral

pre 10 godina

Ne treba vršiti pritisak već i običnim ljudima treba objasniti važnost sporazuma i tada će valjda izabrati ono što će za sve nas biti bolje

Dangić

pre 10 godina

Ništa nje dobro silom rešavati. Raduje što su načelnici okruga donekle približili svoje stavove sa vladom u vezi briselskog sporazuma. Verujemo da će i Srbi sa severa Kosova prihvariti ovaj sporazum jer je u interesu i njih i svih građana Srbije.

pastir bez stada

pre 10 godina

Slabo imam poverenja u ove predstavnike mislim da ljudi na Kosovu ne misle bas tako i da su za prihvatanje sporazuma. (Acika, 7. maj 2013 22:59)
Dovoljno je pogledati im imovinsku kartu i to gde im deca žive i studiraju. Prestanimo biti krdo ovaca što poslušno ide za najjačim ovnom?

Tanja T.

pre 10 godina

Jedva cekam da g. Vucic ode medju nas narod na KiM i sve im lepo i posteno objasni. Da im padne veliki teret sa duse.
(Neobavestenost kosta i boli, 7. maj 2013 22:36)
Da, ali medju obican narod, oni i jesu najbitniji u svemu ovome

Borkovacka - dolina

pre 10 godina

Nema potreba u ovom trenutku da Vlada vrši pritisak nad Srbima na KiM. Verujem da će većina prihvatiti ovaj sporazum, nacelnici su shvatili vec sta Vlada zeli ovim sporazumu. Da ce sada usmeriti i preći u implementaciju, zajedno sa Vladom Srbije i pregovarackim timom.

Anastasija

pre 10 godina

Pomaka ima i bice sve vise slaganja sa potpisanim sporazumom ali potrebno je to Srbima na Kosovu detaljno objasniti.
Pozdravljam odlazak Aleksandra Vucica na Kosovo. Odgovornost na prvom mestu.

Neobavestenost kosta i boli

pre 10 godina

Jedva cekam da g. Vucic ode medju nas narod na KiM i sve im lepo i posteno objasni. Da im padne veliki teret sa duse.

Rus

pre 10 godina

Sve će se rešiti mirnim putem. Zahvaljujući Vučiću Srbi sa Kosova konačno počinju da shvataju d aovaj sporazum nije toliko loš koliko su mislili i da je dobra osnova za dalje pregovaranje. Podrška Vučiću.

FRAJLA

pre 10 godina

Silom se ne postiže ništa valjda smo to do sada osetili na sopstvenoj koži.Bitno je razgovarati sa Srbima na Kosovu i čuti i njihove predloge.

Morovićki Robin Hud

pre 10 godina

Nema potreba da država vrši pritisak nad Srbima na KiM. Verujem da će većina prihvatiti ovaj sporazum i preći u implementaciju,zajedno sa svojom matičnom državom Srbijom.

vlada

pre 10 godina

Kada god je pokojni Sloba izsustio u bilo kom kontextu reč "sila" (ili bilo koji sinonim), mi se nismo lepo proveli. Nešto mi se ne čini da ćemo se lepo provesti i kada ovaj "sloba-mali" govori o "sili".

Bože pamtiš li gde je Srbija???

Мила

pre 10 godina

Знају људи са Косова да је то најбоље што се могло добити. Проблем су појединци који би да граде своју каријеру на њиховој муци. Свесни су људи са Косова да је таквих људи увек било и биће па се надам да ће ускоро наћи договор са Београдом.

doc holiday

pre 10 godina

Hehee.. sad ce verovatno Dacic kao i njegov pokojni "tatica" da udari "sankcije" ovima na severu kosova .. a na kraju sledi nova "oluja"...

B.B

pre 10 godina

nema veze sa ovim ali na hokej utakmici Rusija-Amerika prisustvuje Darko Saric.Prikazan na izjednacujuci gol Amera 1:1 stoji iza 4 Americke navijacice koje su se radovale!

Nik

pre 10 godina

Mislite, bivšu srpsku južnu pokrajinu,g.Dačiću? Nemojte od kosovskih Srba tražiti da prihvate vaš sporazum kad ga vi prvi ne prihvaćate. Sjetim se kako je Milošević manipulirao Srbima iz Hrvatske...na kraju su oni izvukli deblji kraj,a Srbija se pokrila po ušima jer je se to "nije ticalo".
(Marina, 7. maj 2013 17:09)

Mora da te neka teska 'muka' tera da nam svakodnevno prosipas 'pamet' iz Lijepe Vase!? :(

P.s. A sto se tice ROBOTA (bezlicnih ljustura bez trunke empatije prema svojim sunarodnicima) i stranackih komentatora... najbolje ih/vas je ignorisati! :(

ilija

pre 10 godina

čak se ne da ni nama srpskim radikalima da komentarišemo na nekim sajtovima čim se vidi u nekom segmentu texta da se prepoznajemo, ali mi smo jedinstveni. Stop iz..ji, a ovi kameleone na vrhu političke scene zamolio bih da prestanu sa obmanom građana i rade u interesu ne Srbijanaca već celokupnog srpskog naroda. Srbija je večna dok su joj deca verna!

neko

pre 10 godina

ne znam šta je sa vama ljudi, da li vam ponekad padne na pamet da svako usitnjavanje i stvaranje manjih država rezultuje osiromašenjem stanovništva, propadanjem lokalne ekonomije...? zar vam nije jasno da je i SFRJ razbijena samo da bi propala lokalna ekonomija u usitnjenim državicama i da se tržište i resursi preuzmu, a ljudi svedu na jeftinu radnu snagu? halooooo, jel neko razmišlja ili samo gutate propagandu? nikada neće Srbija ući u EU, a ovo "odricanje" od KiM će tek da nas košta...!

novicavg

pre 10 godina

Naravno da nema sile kod primene sporazuma o implementacija i da se nastavak primene parafiranog sporazuma može obezbediti samo dogovorom sa predstavnicima Srba sa severa. Mislim da su razgovori sa načelnicima okruga sa Kosova dobri ali neće dovesti do rešenje jer narod ne priznaje vladine činovnike za legitimne predstavnike već lidere sa severa sa kojima su mnogo noći i dana proveli na barikadama i pred oklopnim vozilima KFORa-. Zato se dogovor mora napraviti sa predsednicima četri opštine severa jer jedino su oni ligitimni predstavnici severa i mogu ubediti narod da prihvati primenu sporazuma.Ostaće to verovatno da Vučić uradi na terenu kada bude posetio sever Kosova.

prazne price

pre 10 godina

Sve su ovo izjave za odredjeni deo javnosti. Lagano razvlacenje, bacanje malo prasine u oci, bice sporazum, nece biti sporazum. A na kraju ce naravno biti kako je vec isplanirano. Nisu ih tek tako doveli na vlast. Prethodna Vlada nije bas ispunjavala sta EU trazi od njih, odnosno ono sto su obecali da ce uraditi. Naravno pored EU tu su SAD i Rusija. Ova ekipa na vlasti trenutno odgovara svima njima.

Despina

pre 10 godina

Zahvaljujući Aleksandru Vučiću sporazum će biti prihvatljiv. Sporazum predstavlja normalizaciju odnosa između Srba i Albanaca na KiM, modernizaciju društva, jačanje državnih institucija. Sporazum nije prihvatljiv za predsednike srpskih opština koji sebe nazivaju patriotama i isključivo gledaju samo svoj interes. Građani su zaslužili da žive u jednom normalnom i demokratskom društvu, izvan enklava.Implementacijom sporazuma Srbija će sačuvati svoje interese na KiM, a građani će živeti u jednom normalnom okruženju. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. Potpuno verujem Aleksandru Vučiću.Građani Srbije trebaju da prihvate ovaj sporazum jer je to u njihovom interesu.

Dejan

pre 10 godina

Banana republika nekome preti silom i moći - da prsneš od smeha!

I kakvi načelnici kakvih okruga kakve crne pokrajine, nakon što ste potpali šta ste već potpisali u Briselu? Ti ljudi su samo predstavnici srpskog stanovništva na Kosovu, i ništa više.

Srbima na Kosovu bi sada bilo pametnije da se za svoje probleme, prava i poboljšanje svoje situacije direktno obraćaju KFOR-u, EULEX-u i UNMIK-u - dok je medjunarodno prisustvo još uvek tamo da posreduje.

U Beograd više ne moraju da dolaze, Beograd se više ništa ne pita, a po sopstvenom izboru.

Ne gubite dragoceno vreme sa Vučićem, Dačićem, Nikolićem.

AlekS

pre 10 godina

Vlada nece, ali je pitanje da li treba. Ovde očito "šaka" ljudi sabotira dalji napredak Srbije iz samo njima znanih razloga.
(Nejt, 7. maj 2013 17:01)

A ja mislim da je potpuno obratno. Da u Srbiji "saka ljudi", partijskih kadrova, zagovara ovaj sporazum. Da vecina nije za njega i da to radi "iz samo njima znanih razloga"

SVETLOST

pre 10 godina

To su pitanja imovine, položaja SPC, kao i uslovi za učesće Srba u centralnim institucijama Prištine,ovu recenicu treba da shvate Srbi sa Kosova... Jos uvek se pregovara i nista nije gotovo...

Hera

pre 10 godina

Mi srbi ne bi bili srbi kad bi se složili o nekoj stvari od nacionalnog interesa, da smo bili slozniji ovakve stvari nam se ne bi ni dešavale. Poručio bih srbima sa Kosova da se daju u pamet i prihvate sporazum, jer ovako samo ispadamo smešni i u očima albanaca i EU.

muamua

pre 10 godina

Despina sporazum ne podrazumeva normalizaciju odnosa izmedju albanaca i srba posto albanci toliko mrze srbe da tu mira nece biti da se svakom garantuje i po 5000emesecno samo da cuti...srbi bi mozda i pristali ali albanci ne po cenu smrti...e sad sporazum je samo do momenta jacanja srbije i njene pozicije u svetu,a onda greska za greskom albanaca i nasa sve jaca policija i vojska ce ubrzo biti tamo gde treba

a sta sa onim (L)udima koji su o(D)uvek bili u (P)ravu

pre 10 godina

@ironija
Ljudi imaju prava da menjaju stav ali kada ovaj dvojac bez kormilara sa 40ak godina menja stav to znaci da su vecinu svog zivota bili u zabludi.
Zakljucak :
1.ili su bili glupi
2.ili su i pre kapirali stvari ali su iz licnih interesa radili protiv onoga u sta su verovali.
Oba slucaja ih ne kvalifikuju da budu na celu drzave vec na jednom mnogo drugacijem mestu.

PROLECE

pre 10 godina

Sporazum se jednostavno zbog vecine ljudi u Srbiji mora sprovesti,jer je to jedini nacin da izgradimo sebi buducnost.Svakim odbacivanjem ili u nedogled odugovlacenjem samo sebe dovodimo u nezgodniju sitvaciju.Ali ni ovakve izjave sa tvoje strane nisu pozeljne jer stvaraju pogresnu sliku u narodu.

jeftingasizrusije

pre 10 godina

Mozda treba poslusati i obican narod sa severa K. Mozda bi oni i da podrze i sprovedu taj sporazum??! Mozda oni bas i ne podrzavaju vise svoje lidere u besnim dzipovima...mozda vise nisu legitimni predstavnici vecine
dole??! Trebalo bi to proveriti!!!

Vihori

pre 10 godina

Da mi nije zao 8 miliona koji bi se potrosili na referendum, tacno bi bilo dobro da ga raspisu cisto da se pokaze koliko je naroda za sporazum i da se pojedincima "zatvore" usta i da se krene u sprovodjenje. Ovo natezanje je izgubilo svaki smisao.

Marina

pre 10 godina

"....Srbije Aleksandar Vučić uskoro otići u južnu sprsku pokrajinu. ".........

Mislite, bivšu srpsku južnu pokrajinu,g.Dačiću? Nemojte od kosovskih Srba tražiti da prihvate vaš sporazum kad ga vi prvi ne prihvaćate. Sjetim se kako je Milošević manipulirao Srbima iz Hrvatske...na kraju su oni izvukli deblji kraj,a Srbija se pokrila po ušima jer je se to "nije ticalo".

Vesna NS

pre 10 godina

Ej bre, ajde se vec jednom dogovorite sami sa sobom!

Svaki dan izlazi razliciti naslov: Te sporazum postignut, te sporazum se primenjuje u svakom slucaju, te Srbija ne moze da ceka, te Srbija ne moze biti taoc nicije politike, pa sad danas ovako!!!

Ajd sad vi meni objasnite kako na sve to da reaguje prosecan SNS komentator? Koga napadne jedan dan, sutra mora da brani!!!

Ta nemojte, nije posteno zbunjivati ljude!!!

Vasilije

pre 10 godina

Odakle vam ideja da se sporazumu suprostavljaju ti u besnim dzipovima? Sporazum koji jasno ukazuje da se vlast predaje u ruke onima koji ubijaju unistavaju sve sto je srpsko u cilju stvaranja etnicki ciste drzave u drzavi, u cilju pripajanja KiM Albaniji. I dok vi la.... ovaj izgladneo onemocao narod u americkom kongresu trljaju ruke i vec imaju na stolu plan kako odcepiti Rasku oblast ili Sandzak i pripojiti je Kosovu. I vi uporno pricate o nekim antisrpskim elementima u dzipovima pokusavajuci da napravite raskol izmedju Srba sa KIM-a i naroda u Srbiji. KiM nije izgubljen sve dok se ne stavi taj famozan potpis i ne prodje zakonsko vreme da taj potpis dobije pravosnaznost. Urazumite se ljudi. Nemojte da dozvolite da vama manipulisu oni koji ce posle svega pokupiti svoje porodice i otici sa broda koji zbog njihovog gramezljivog sebicnog ponasanja tone.

ostap

pre 10 godina

Pa ako je sporazum potpisala mora da ga sprovodi nna svaki naccin pa normalno i putem drzzavne prinude! Uostalom kao i sve druge sporazume koje je potpisala. Sta sad znacci ova izjava? Pa ko ce onda da ga sprovodi? Ko hoće?

ironija

pre 10 godina

Ironija sudbine je da Vucic i Dacic, sinovi Seselja i Milosevica, resavaju problem Kosova. Ali, neka! I u svemu ovome ih podrzavam. Na karju krajeva, oni su mladi politicari, koji imaju pravo da jednom i promene stav!

ironija

pre 10 godina

Ironija sudbine je da Vucic i Dacic, sinovi Seselja i Milosevica, resavaju problem Kosova. Ali, neka! I u svemu ovome ih podrzavam. Na karju krajeva, oni su mladi politicari, koji imaju pravo da jednom i promene stav!

Marina

pre 10 godina

"....Srbije Aleksandar Vučić uskoro otići u južnu sprsku pokrajinu. ".........

Mislite, bivšu srpsku južnu pokrajinu,g.Dačiću? Nemojte od kosovskih Srba tražiti da prihvate vaš sporazum kad ga vi prvi ne prihvaćate. Sjetim se kako je Milošević manipulirao Srbima iz Hrvatske...na kraju su oni izvukli deblji kraj,a Srbija se pokrila po ušima jer je se to "nije ticalo".

ostap

pre 10 godina

Pa ako je sporazum potpisala mora da ga sprovodi nna svaki naccin pa normalno i putem drzzavne prinude! Uostalom kao i sve druge sporazume koje je potpisala. Sta sad znacci ova izjava? Pa ko ce onda da ga sprovodi? Ko hoće?

jeftingasizrusije

pre 10 godina

Mozda treba poslusati i obican narod sa severa K. Mozda bi oni i da podrze i sprovedu taj sporazum??! Mozda oni bas i ne podrzavaju vise svoje lidere u besnim dzipovima...mozda vise nisu legitimni predstavnici vecine
dole??! Trebalo bi to proveriti!!!

Vihori

pre 10 godina

Da mi nije zao 8 miliona koji bi se potrosili na referendum, tacno bi bilo dobro da ga raspisu cisto da se pokaze koliko je naroda za sporazum i da se pojedincima "zatvore" usta i da se krene u sprovodjenje. Ovo natezanje je izgubilo svaki smisao.

Vesna NS

pre 10 godina

Ej bre, ajde se vec jednom dogovorite sami sa sobom!

Svaki dan izlazi razliciti naslov: Te sporazum postignut, te sporazum se primenjuje u svakom slucaju, te Srbija ne moze da ceka, te Srbija ne moze biti taoc nicije politike, pa sad danas ovako!!!

Ajd sad vi meni objasnite kako na sve to da reaguje prosecan SNS komentator? Koga napadne jedan dan, sutra mora da brani!!!

Ta nemojte, nije posteno zbunjivati ljude!!!

Dejan

pre 10 godina

Banana republika nekome preti silom i moći - da prsneš od smeha!

I kakvi načelnici kakvih okruga kakve crne pokrajine, nakon što ste potpali šta ste već potpisali u Briselu? Ti ljudi su samo predstavnici srpskog stanovništva na Kosovu, i ništa više.

Srbima na Kosovu bi sada bilo pametnije da se za svoje probleme, prava i poboljšanje svoje situacije direktno obraćaju KFOR-u, EULEX-u i UNMIK-u - dok je medjunarodno prisustvo još uvek tamo da posreduje.

U Beograd više ne moraju da dolaze, Beograd se više ništa ne pita, a po sopstvenom izboru.

Ne gubite dragoceno vreme sa Vučićem, Dačićem, Nikolićem.

a sta sa onim (L)udima koji su o(D)uvek bili u (P)ravu

pre 10 godina

@ironija
Ljudi imaju prava da menjaju stav ali kada ovaj dvojac bez kormilara sa 40ak godina menja stav to znaci da su vecinu svog zivota bili u zabludi.
Zakljucak :
1.ili su bili glupi
2.ili su i pre kapirali stvari ali su iz licnih interesa radili protiv onoga u sta su verovali.
Oba slucaja ih ne kvalifikuju da budu na celu drzave vec na jednom mnogo drugacijem mestu.

doc holiday

pre 10 godina

Hehee.. sad ce verovatno Dacic kao i njegov pokojni "tatica" da udari "sankcije" ovima na severu kosova .. a na kraju sledi nova "oluja"...

prazne price

pre 10 godina

Sve su ovo izjave za odredjeni deo javnosti. Lagano razvlacenje, bacanje malo prasine u oci, bice sporazum, nece biti sporazum. A na kraju ce naravno biti kako je vec isplanirano. Nisu ih tek tako doveli na vlast. Prethodna Vlada nije bas ispunjavala sta EU trazi od njih, odnosno ono sto su obecali da ce uraditi. Naravno pored EU tu su SAD i Rusija. Ova ekipa na vlasti trenutno odgovara svima njima.

vlada

pre 10 godina

Kada god je pokojni Sloba izsustio u bilo kom kontextu reč "sila" (ili bilo koji sinonim), mi se nismo lepo proveli. Nešto mi se ne čini da ćemo se lepo provesti i kada ovaj "sloba-mali" govori o "sili".

Bože pamtiš li gde je Srbija???

Hera

pre 10 godina

Mi srbi ne bi bili srbi kad bi se složili o nekoj stvari od nacionalnog interesa, da smo bili slozniji ovakve stvari nam se ne bi ni dešavale. Poručio bih srbima sa Kosova da se daju u pamet i prihvate sporazum, jer ovako samo ispadamo smešni i u očima albanaca i EU.

AlekS

pre 10 godina

Vlada nece, ali je pitanje da li treba. Ovde očito "šaka" ljudi sabotira dalji napredak Srbije iz samo njima znanih razloga.
(Nejt, 7. maj 2013 17:01)

A ja mislim da je potpuno obratno. Da u Srbiji "saka ljudi", partijskih kadrova, zagovara ovaj sporazum. Da vecina nije za njega i da to radi "iz samo njima znanih razloga"

B.B

pre 10 godina

nema veze sa ovim ali na hokej utakmici Rusija-Amerika prisustvuje Darko Saric.Prikazan na izjednacujuci gol Amera 1:1 stoji iza 4 Americke navijacice koje su se radovale!

Vasilije

pre 10 godina

Odakle vam ideja da se sporazumu suprostavljaju ti u besnim dzipovima? Sporazum koji jasno ukazuje da se vlast predaje u ruke onima koji ubijaju unistavaju sve sto je srpsko u cilju stvaranja etnicki ciste drzave u drzavi, u cilju pripajanja KiM Albaniji. I dok vi la.... ovaj izgladneo onemocao narod u americkom kongresu trljaju ruke i vec imaju na stolu plan kako odcepiti Rasku oblast ili Sandzak i pripojiti je Kosovu. I vi uporno pricate o nekim antisrpskim elementima u dzipovima pokusavajuci da napravite raskol izmedju Srba sa KIM-a i naroda u Srbiji. KiM nije izgubljen sve dok se ne stavi taj famozan potpis i ne prodje zakonsko vreme da taj potpis dobije pravosnaznost. Urazumite se ljudi. Nemojte da dozvolite da vama manipulisu oni koji ce posle svega pokupiti svoje porodice i otici sa broda koji zbog njihovog gramezljivog sebicnog ponasanja tone.

PROLECE

pre 10 godina

Sporazum se jednostavno zbog vecine ljudi u Srbiji mora sprovesti,jer je to jedini nacin da izgradimo sebi buducnost.Svakim odbacivanjem ili u nedogled odugovlacenjem samo sebe dovodimo u nezgodniju sitvaciju.Ali ni ovakve izjave sa tvoje strane nisu pozeljne jer stvaraju pogresnu sliku u narodu.

neko

pre 10 godina

ne znam šta je sa vama ljudi, da li vam ponekad padne na pamet da svako usitnjavanje i stvaranje manjih država rezultuje osiromašenjem stanovništva, propadanjem lokalne ekonomije...? zar vam nije jasno da je i SFRJ razbijena samo da bi propala lokalna ekonomija u usitnjenim državicama i da se tržište i resursi preuzmu, a ljudi svedu na jeftinu radnu snagu? halooooo, jel neko razmišlja ili samo gutate propagandu? nikada neće Srbija ući u EU, a ovo "odricanje" od KiM će tek da nas košta...!

Nik

pre 10 godina

Mislite, bivšu srpsku južnu pokrajinu,g.Dačiću? Nemojte od kosovskih Srba tražiti da prihvate vaš sporazum kad ga vi prvi ne prihvaćate. Sjetim se kako je Milošević manipulirao Srbima iz Hrvatske...na kraju su oni izvukli deblji kraj,a Srbija se pokrila po ušima jer je se to "nije ticalo".
(Marina, 7. maj 2013 17:09)

Mora da te neka teska 'muka' tera da nam svakodnevno prosipas 'pamet' iz Lijepe Vase!? :(

P.s. A sto se tice ROBOTA (bezlicnih ljustura bez trunke empatije prema svojim sunarodnicima) i stranackih komentatora... najbolje ih/vas je ignorisati! :(

ilija

pre 10 godina

čak se ne da ni nama srpskim radikalima da komentarišemo na nekim sajtovima čim se vidi u nekom segmentu texta da se prepoznajemo, ali mi smo jedinstveni. Stop iz..ji, a ovi kameleone na vrhu političke scene zamolio bih da prestanu sa obmanom građana i rade u interesu ne Srbijanaca već celokupnog srpskog naroda. Srbija je večna dok su joj deca verna!

Мила

pre 10 godina

Знају људи са Косова да је то најбоље што се могло добити. Проблем су појединци који би да граде своју каријеру на њиховој муци. Свесни су људи са Косова да је таквих људи увек било и биће па се надам да ће ускоро наћи договор са Београдом.

Despina

pre 10 godina

Zahvaljujući Aleksandru Vučiću sporazum će biti prihvatljiv. Sporazum predstavlja normalizaciju odnosa između Srba i Albanaca na KiM, modernizaciju društva, jačanje državnih institucija. Sporazum nije prihvatljiv za predsednike srpskih opština koji sebe nazivaju patriotama i isključivo gledaju samo svoj interes. Građani su zaslužili da žive u jednom normalnom i demokratskom društvu, izvan enklava.Implementacijom sporazuma Srbija će sačuvati svoje interese na KiM, a građani će živeti u jednom normalnom okruženju. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. Potpuno verujem Aleksandru Vučiću.Građani Srbije trebaju da prihvate ovaj sporazum jer je to u njihovom interesu.

novicavg

pre 10 godina

Naravno da nema sile kod primene sporazuma o implementacija i da se nastavak primene parafiranog sporazuma može obezbediti samo dogovorom sa predstavnicima Srba sa severa. Mislim da su razgovori sa načelnicima okruga sa Kosova dobri ali neće dovesti do rešenje jer narod ne priznaje vladine činovnike za legitimne predstavnike već lidere sa severa sa kojima su mnogo noći i dana proveli na barikadama i pred oklopnim vozilima KFORa-. Zato se dogovor mora napraviti sa predsednicima četri opštine severa jer jedino su oni ligitimni predstavnici severa i mogu ubediti narod da prihvati primenu sporazuma.Ostaće to verovatno da Vučić uradi na terenu kada bude posetio sever Kosova.

Tanja T.

pre 10 godina

Jedva cekam da g. Vucic ode medju nas narod na KiM i sve im lepo i posteno objasni. Da im padne veliki teret sa duse.
(Neobavestenost kosta i boli, 7. maj 2013 22:36)
Da, ali medju obican narod, oni i jesu najbitniji u svemu ovome

FRAJLA

pre 10 godina

Silom se ne postiže ništa valjda smo to do sada osetili na sopstvenoj koži.Bitno je razgovarati sa Srbima na Kosovu i čuti i njihove predloge.

pastir bez stada

pre 10 godina

Slabo imam poverenja u ove predstavnike mislim da ljudi na Kosovu ne misle bas tako i da su za prihvatanje sporazuma. (Acika, 7. maj 2013 22:59)
Dovoljno je pogledati im imovinsku kartu i to gde im deca žive i studiraju. Prestanimo biti krdo ovaca što poslušno ide za najjačim ovnom?

muamua

pre 10 godina

Despina sporazum ne podrazumeva normalizaciju odnosa izmedju albanaca i srba posto albanci toliko mrze srbe da tu mira nece biti da se svakom garantuje i po 5000emesecno samo da cuti...srbi bi mozda i pristali ali albanci ne po cenu smrti...e sad sporazum je samo do momenta jacanja srbije i njene pozicije u svetu,a onda greska za greskom albanaca i nasa sve jaca policija i vojska ce ubrzo biti tamo gde treba

Anastasija

pre 10 godina

Pomaka ima i bice sve vise slaganja sa potpisanim sporazumom ali potrebno je to Srbima na Kosovu detaljno objasniti.
Pozdravljam odlazak Aleksandra Vucica na Kosovo. Odgovornost na prvom mestu.

Neobavestenost kosta i boli

pre 10 godina

Jedva cekam da g. Vucic ode medju nas narod na KiM i sve im lepo i posteno objasni. Da im padne veliki teret sa duse.

SVETLOST

pre 10 godina

To su pitanja imovine, položaja SPC, kao i uslovi za učesće Srba u centralnim institucijama Prištine,ovu recenicu treba da shvate Srbi sa Kosova... Jos uvek se pregovara i nista nije gotovo...

Morovićki Robin Hud

pre 10 godina

Nema potreba da država vrši pritisak nad Srbima na KiM. Verujem da će većina prihvatiti ovaj sporazum i preći u implementaciju,zajedno sa svojom matičnom državom Srbijom.

Dangić

pre 10 godina

Ništa nje dobro silom rešavati. Raduje što su načelnici okruga donekle približili svoje stavove sa vladom u vezi briselskog sporazuma. Verujemo da će i Srbi sa severa Kosova prihvariti ovaj sporazum jer je u interesu i njih i svih građana Srbije.

mistral

pre 10 godina

Ne treba vršiti pritisak već i običnim ljudima treba objasniti važnost sporazuma i tada će valjda izabrati ono što će za sve nas biti bolje

"narodni" tribuni

pre 10 godina

Dovoljno je pogledati kako su pregovarači do sada zastupali svoje sugrađane (raspolaganje fondovima za povratnike, podela stanova „povratnicima“, biznis poslovi na obe strane administrativne granice...).

ognjen

pre 10 godina

Sporazum je podjednako loš za obe strane, i to je sudbina svakog kompromisnog rešenja. Još samo da se umiri 10-tak posto malo ekstremnijih građana Srbije, i 10-tak posto ekstremnijih Albanaca na Kosovu, i sve će to doći na svoje.

Rus

pre 10 godina

Sve će se rešiti mirnim putem. Zahvaljujući Vučiću Srbi sa Kosova konačno počinju da shvataju d aovaj sporazum nije toliko loš koliko su mislili i da je dobra osnova za dalje pregovaranje. Podrška Vučiću.

Borkovacka - dolina

pre 10 godina

Nema potreba u ovom trenutku da Vlada vrši pritisak nad Srbima na KiM. Verujem da će većina prihvatiti ovaj sporazum, nacelnici su shvatili vec sta Vlada zeli ovim sporazumu. Da ce sada usmeriti i preći u implementaciju, zajedno sa Vladom Srbije i pregovarackim timom.

tića

pre 10 godina

Srbiji je takođe u interesu da se dođe do kompromisa po pitanju Kosova, ne samo zbog dobijanja datuma, već i zbog toga što je Srbija već izgubila suverenitet na Kosovu, i svakim odlaganjem rešenja Kosovo je sve dalje od Srbije, a Srbi na kosovu neće moći dobiti sutra ni ono što danas međunarodna zajednica nudi.

tadija

pre 10 godina

Neki tvrde da je Kosovo izgubljeno, ali da je to tako ne bi EU i Amerika vršile toliki pritisak da se dođe do sporazuma po pitanju Kosova, i da se ovaj sporazum implementira. Kosovo može biti oduzeto od Srbije samo ako Srbija na to pristane. Treba ići u susret problemu, i preuzeti inicijativu u pregovorima, i prvi predlagati rešenja. Zbog toga je dobar potez naše vlade je bio što je tražila da se razgovara i o statusu Kosova. Bez obzira što je to EU odbila, Srbija je ovim pokazala da za nju status Kosova nije rešen, i da se do konačnog rešenja statusa Kosova ne može doći bez Srbije. Kosovo može da bude i član EU, ali član UN ne može biti, dokle god Kina, a pre svega Rusija, imaju pravo veta u UN, a Kosovo nikada do kraja ne može biti nezavisno, pa makar ga priznala i većina zemlje u svetu, ako na to ne pristane Srbija, i ako Rusija i dalje bude podržavala Srbiju po tom pitanju.

;-)

pre 10 godina

Ne znam o kakvoj sili je reč, ako je nekog postavila Vlada Srbije ima i odgovorno da se ponaša i sprovodi odluke onog ko ga je postavio.

vukadin

pre 10 godina

Treba voditi racionalnu politiku, i sačuvati Srbe na Kosovu. Da li je bitno da mi samo ispadnemo "veliki Srbi", i kažemo da ne pristajemo na ovaj sporazum, pa i po cenu toga da Tači uz odobrenje Amerikanaca protera Srbe sa Kosova.

Despina

pre 10 godina

Zahvaljujući Aleksandru Vučiću sporazum će biti prihvatljiv. Sporazum predstavlja normalizaciju odnosa između Srba i Albanaca na KiM, modernizaciju društva, jačanje državnih institucija. Sporazum nije prihvatljiv za predsednike srpskih opština koji sebe nazivaju patriotama i isključivo gledaju samo svoj interes. Građani su zaslužili da žive u jednom normalnom i demokratskom društvu, izvan enklava.Implementacijom sporazuma Srbija će sačuvati svoje interese na KiM, a građani će živeti u jednom normalnom okruženju. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. Potpuno verujem Aleksandru Vučiću.Građani Srbije trebaju da prihvate ovaj sporazum jer je to u njihovom interesu.

Vasilije

pre 10 godina

Odakle vam ideja da se sporazumu suprostavljaju ti u besnim dzipovima? Sporazum koji jasno ukazuje da se vlast predaje u ruke onima koji ubijaju unistavaju sve sto je srpsko u cilju stvaranja etnicki ciste drzave u drzavi, u cilju pripajanja KiM Albaniji. I dok vi la.... ovaj izgladneo onemocao narod u americkom kongresu trljaju ruke i vec imaju na stolu plan kako odcepiti Rasku oblast ili Sandzak i pripojiti je Kosovu. I vi uporno pricate o nekim antisrpskim elementima u dzipovima pokusavajuci da napravite raskol izmedju Srba sa KIM-a i naroda u Srbiji. KiM nije izgubljen sve dok se ne stavi taj famozan potpis i ne prodje zakonsko vreme da taj potpis dobije pravosnaznost. Urazumite se ljudi. Nemojte da dozvolite da vama manipulisu oni koji ce posle svega pokupiti svoje porodice i otici sa broda koji zbog njihovog gramezljivog sebicnog ponasanja tone.

Nik

pre 10 godina

Mislite, bivšu srpsku južnu pokrajinu,g.Dačiću? Nemojte od kosovskih Srba tražiti da prihvate vaš sporazum kad ga vi prvi ne prihvaćate. Sjetim se kako je Milošević manipulirao Srbima iz Hrvatske...na kraju su oni izvukli deblji kraj,a Srbija se pokrila po ušima jer je se to "nije ticalo".
(Marina, 7. maj 2013 17:09)

Mora da te neka teska 'muka' tera da nam svakodnevno prosipas 'pamet' iz Lijepe Vase!? :(

P.s. A sto se tice ROBOTA (bezlicnih ljustura bez trunke empatije prema svojim sunarodnicima) i stranackih komentatora... najbolje ih/vas je ignorisati! :(

muamua

pre 10 godina

Despina sporazum ne podrazumeva normalizaciju odnosa izmedju albanaca i srba posto albanci toliko mrze srbe da tu mira nece biti da se svakom garantuje i po 5000emesecno samo da cuti...srbi bi mozda i pristali ali albanci ne po cenu smrti...e sad sporazum je samo do momenta jacanja srbije i njene pozicije u svetu,a onda greska za greskom albanaca i nasa sve jaca policija i vojska ce ubrzo biti tamo gde treba

ironija

pre 10 godina

Ironija sudbine je da Vucic i Dacic, sinovi Seselja i Milosevica, resavaju problem Kosova. Ali, neka! I u svemu ovome ih podrzavam. Na karju krajeva, oni su mladi politicari, koji imaju pravo da jednom i promene stav!

AlekS

pre 10 godina

Vlada nece, ali je pitanje da li treba. Ovde očito "šaka" ljudi sabotira dalji napredak Srbije iz samo njima znanih razloga.
(Nejt, 7. maj 2013 17:01)

A ja mislim da je potpuno obratno. Da u Srbiji "saka ljudi", partijskih kadrova, zagovara ovaj sporazum. Da vecina nije za njega i da to radi "iz samo njima znanih razloga"

neko

pre 10 godina

ne znam šta je sa vama ljudi, da li vam ponekad padne na pamet da svako usitnjavanje i stvaranje manjih država rezultuje osiromašenjem stanovništva, propadanjem lokalne ekonomije...? zar vam nije jasno da je i SFRJ razbijena samo da bi propala lokalna ekonomija u usitnjenim državicama i da se tržište i resursi preuzmu, a ljudi svedu na jeftinu radnu snagu? halooooo, jel neko razmišlja ili samo gutate propagandu? nikada neće Srbija ući u EU, a ovo "odricanje" od KiM će tek da nas košta...!

novicavg

pre 10 godina

Naravno da nema sile kod primene sporazuma o implementacija i da se nastavak primene parafiranog sporazuma može obezbediti samo dogovorom sa predstavnicima Srba sa severa. Mislim da su razgovori sa načelnicima okruga sa Kosova dobri ali neće dovesti do rešenje jer narod ne priznaje vladine činovnike za legitimne predstavnike već lidere sa severa sa kojima su mnogo noći i dana proveli na barikadama i pred oklopnim vozilima KFORa-. Zato se dogovor mora napraviti sa predsednicima četri opštine severa jer jedino su oni ligitimni predstavnici severa i mogu ubediti narod da prihvati primenu sporazuma.Ostaće to verovatno da Vučić uradi na terenu kada bude posetio sever Kosova.

Marina

pre 10 godina

"....Srbije Aleksandar Vučić uskoro otići u južnu sprsku pokrajinu. ".........

Mislite, bivšu srpsku južnu pokrajinu,g.Dačiću? Nemojte od kosovskih Srba tražiti da prihvate vaš sporazum kad ga vi prvi ne prihvaćate. Sjetim se kako je Milošević manipulirao Srbima iz Hrvatske...na kraju su oni izvukli deblji kraj,a Srbija se pokrila po ušima jer je se to "nije ticalo".

SVETLOST

pre 10 godina

To su pitanja imovine, položaja SPC, kao i uslovi za učesće Srba u centralnim institucijama Prištine,ovu recenicu treba da shvate Srbi sa Kosova... Jos uvek se pregovara i nista nije gotovo...

ilija

pre 10 godina

čak se ne da ni nama srpskim radikalima da komentarišemo na nekim sajtovima čim se vidi u nekom segmentu texta da se prepoznajemo, ali mi smo jedinstveni. Stop iz..ji, a ovi kameleone na vrhu političke scene zamolio bih da prestanu sa obmanom građana i rade u interesu ne Srbijanaca već celokupnog srpskog naroda. Srbija je večna dok su joj deca verna!

PROLECE

pre 10 godina

Sporazum se jednostavno zbog vecine ljudi u Srbiji mora sprovesti,jer je to jedini nacin da izgradimo sebi buducnost.Svakim odbacivanjem ili u nedogled odugovlacenjem samo sebe dovodimo u nezgodniju sitvaciju.Ali ni ovakve izjave sa tvoje strane nisu pozeljne jer stvaraju pogresnu sliku u narodu.

Мила

pre 10 godina

Знају људи са Косова да је то најбоље што се могло добити. Проблем су појединци који би да граде своју каријеру на њиховој муци. Свесни су људи са Косова да је таквих људи увек било и биће па се надам да ће ускоро наћи договор са Београдом.

jeftingasizrusije

pre 10 godina

Mozda treba poslusati i obican narod sa severa K. Mozda bi oni i da podrze i sprovedu taj sporazum??! Mozda oni bas i ne podrzavaju vise svoje lidere u besnim dzipovima...mozda vise nisu legitimni predstavnici vecine
dole??! Trebalo bi to proveriti!!!

Vihori

pre 10 godina

Da mi nije zao 8 miliona koji bi se potrosili na referendum, tacno bi bilo dobro da ga raspisu cisto da se pokaze koliko je naroda za sporazum i da se pojedincima "zatvore" usta i da se krene u sprovodjenje. Ovo natezanje je izgubilo svaki smisao.

ostap

pre 10 godina

Pa ako je sporazum potpisala mora da ga sprovodi nna svaki naccin pa normalno i putem drzzavne prinude! Uostalom kao i sve druge sporazume koje je potpisala. Sta sad znacci ova izjava? Pa ko ce onda da ga sprovodi? Ko hoće?

Morovićki Robin Hud

pre 10 godina

Nema potreba da država vrši pritisak nad Srbima na KiM. Verujem da će većina prihvatiti ovaj sporazum i preći u implementaciju,zajedno sa svojom matičnom državom Srbijom.

Neobavestenost kosta i boli

pre 10 godina

Jedva cekam da g. Vucic ode medju nas narod na KiM i sve im lepo i posteno objasni. Da im padne veliki teret sa duse.

Hera

pre 10 godina

Mi srbi ne bi bili srbi kad bi se složili o nekoj stvari od nacionalnog interesa, da smo bili slozniji ovakve stvari nam se ne bi ni dešavale. Poručio bih srbima sa Kosova da se daju u pamet i prihvate sporazum, jer ovako samo ispadamo smešni i u očima albanaca i EU.

Anastasija

pre 10 godina

Pomaka ima i bice sve vise slaganja sa potpisanim sporazumom ali potrebno je to Srbima na Kosovu detaljno objasniti.
Pozdravljam odlazak Aleksandra Vucica na Kosovo. Odgovornost na prvom mestu.

Borkovacka - dolina

pre 10 godina

Nema potreba u ovom trenutku da Vlada vrši pritisak nad Srbima na KiM. Verujem da će većina prihvatiti ovaj sporazum, nacelnici su shvatili vec sta Vlada zeli ovim sporazumu. Da ce sada usmeriti i preći u implementaciju, zajedno sa Vladom Srbije i pregovarackim timom.

Rus

pre 10 godina

Sve će se rešiti mirnim putem. Zahvaljujući Vučiću Srbi sa Kosova konačno počinju da shvataju d aovaj sporazum nije toliko loš koliko su mislili i da je dobra osnova za dalje pregovaranje. Podrška Vučiću.

doc holiday

pre 10 godina

Hehee.. sad ce verovatno Dacic kao i njegov pokojni "tatica" da udari "sankcije" ovima na severu kosova .. a na kraju sledi nova "oluja"...

FRAJLA

pre 10 godina

Silom se ne postiže ništa valjda smo to do sada osetili na sopstvenoj koži.Bitno je razgovarati sa Srbima na Kosovu i čuti i njihove predloge.

prazne price

pre 10 godina

Sve su ovo izjave za odredjeni deo javnosti. Lagano razvlacenje, bacanje malo prasine u oci, bice sporazum, nece biti sporazum. A na kraju ce naravno biti kako je vec isplanirano. Nisu ih tek tako doveli na vlast. Prethodna Vlada nije bas ispunjavala sta EU trazi od njih, odnosno ono sto su obecali da ce uraditi. Naravno pored EU tu su SAD i Rusija. Ova ekipa na vlasti trenutno odgovara svima njima.

Dejan

pre 10 godina

Banana republika nekome preti silom i moći - da prsneš od smeha!

I kakvi načelnici kakvih okruga kakve crne pokrajine, nakon što ste potpali šta ste već potpisali u Briselu? Ti ljudi su samo predstavnici srpskog stanovništva na Kosovu, i ništa više.

Srbima na Kosovu bi sada bilo pametnije da se za svoje probleme, prava i poboljšanje svoje situacije direktno obraćaju KFOR-u, EULEX-u i UNMIK-u - dok je medjunarodno prisustvo još uvek tamo da posreduje.

U Beograd više ne moraju da dolaze, Beograd se više ništa ne pita, a po sopstvenom izboru.

Ne gubite dragoceno vreme sa Vučićem, Dačićem, Nikolićem.

a sta sa onim (L)udima koji su o(D)uvek bili u (P)ravu

pre 10 godina

@ironija
Ljudi imaju prava da menjaju stav ali kada ovaj dvojac bez kormilara sa 40ak godina menja stav to znaci da su vecinu svog zivota bili u zabludi.
Zakljucak :
1.ili su bili glupi
2.ili su i pre kapirali stvari ali su iz licnih interesa radili protiv onoga u sta su verovali.
Oba slucaja ih ne kvalifikuju da budu na celu drzave vec na jednom mnogo drugacijem mestu.

tadija

pre 10 godina

Neki tvrde da je Kosovo izgubljeno, ali da je to tako ne bi EU i Amerika vršile toliki pritisak da se dođe do sporazuma po pitanju Kosova, i da se ovaj sporazum implementira. Kosovo može biti oduzeto od Srbije samo ako Srbija na to pristane. Treba ići u susret problemu, i preuzeti inicijativu u pregovorima, i prvi predlagati rešenja. Zbog toga je dobar potez naše vlade je bio što je tražila da se razgovara i o statusu Kosova. Bez obzira što je to EU odbila, Srbija je ovim pokazala da za nju status Kosova nije rešen, i da se do konačnog rešenja statusa Kosova ne može doći bez Srbije. Kosovo može da bude i član EU, ali član UN ne može biti, dokle god Kina, a pre svega Rusija, imaju pravo veta u UN, a Kosovo nikada do kraja ne može biti nezavisno, pa makar ga priznala i većina zemlje u svetu, ako na to ne pristane Srbija, i ako Rusija i dalje bude podržavala Srbiju po tom pitanju.

Vesna NS

pre 10 godina

Ej bre, ajde se vec jednom dogovorite sami sa sobom!

Svaki dan izlazi razliciti naslov: Te sporazum postignut, te sporazum se primenjuje u svakom slucaju, te Srbija ne moze da ceka, te Srbija ne moze biti taoc nicije politike, pa sad danas ovako!!!

Ajd sad vi meni objasnite kako na sve to da reaguje prosecan SNS komentator? Koga napadne jedan dan, sutra mora da brani!!!

Ta nemojte, nije posteno zbunjivati ljude!!!

vlada

pre 10 godina

Kada god je pokojni Sloba izsustio u bilo kom kontextu reč "sila" (ili bilo koji sinonim), mi se nismo lepo proveli. Nešto mi se ne čini da ćemo se lepo provesti i kada ovaj "sloba-mali" govori o "sili".

Bože pamtiš li gde je Srbija???

mistral

pre 10 godina

Ne treba vršiti pritisak već i običnim ljudima treba objasniti važnost sporazuma i tada će valjda izabrati ono što će za sve nas biti bolje

B.B

pre 10 godina

nema veze sa ovim ali na hokej utakmici Rusija-Amerika prisustvuje Darko Saric.Prikazan na izjednacujuci gol Amera 1:1 stoji iza 4 Americke navijacice koje su se radovale!

Dangić

pre 10 godina

Ništa nje dobro silom rešavati. Raduje što su načelnici okruga donekle približili svoje stavove sa vladom u vezi briselskog sporazuma. Verujemo da će i Srbi sa severa Kosova prihvariti ovaj sporazum jer je u interesu i njih i svih građana Srbije.

Tanja T.

pre 10 godina

Jedva cekam da g. Vucic ode medju nas narod na KiM i sve im lepo i posteno objasni. Da im padne veliki teret sa duse.
(Neobavestenost kosta i boli, 7. maj 2013 22:36)
Da, ali medju obican narod, oni i jesu najbitniji u svemu ovome

pastir bez stada

pre 10 godina

Slabo imam poverenja u ove predstavnike mislim da ljudi na Kosovu ne misle bas tako i da su za prihvatanje sporazuma. (Acika, 7. maj 2013 22:59)
Dovoljno je pogledati im imovinsku kartu i to gde im deca žive i studiraju. Prestanimo biti krdo ovaca što poslušno ide za najjačim ovnom?

"narodni" tribuni

pre 10 godina

Dovoljno je pogledati kako su pregovarači do sada zastupali svoje sugrađane (raspolaganje fondovima za povratnike, podela stanova „povratnicima“, biznis poslovi na obe strane administrativne granice...).

ognjen

pre 10 godina

Sporazum je podjednako loš za obe strane, i to je sudbina svakog kompromisnog rešenja. Još samo da se umiri 10-tak posto malo ekstremnijih građana Srbije, i 10-tak posto ekstremnijih Albanaca na Kosovu, i sve će to doći na svoje.

;-)

pre 10 godina

Ne znam o kakvoj sili je reč, ako je nekog postavila Vlada Srbije ima i odgovorno da se ponaša i sprovodi odluke onog ko ga je postavio.

tića

pre 10 godina

Srbiji je takođe u interesu da se dođe do kompromisa po pitanju Kosova, ne samo zbog dobijanja datuma, već i zbog toga što je Srbija već izgubila suverenitet na Kosovu, i svakim odlaganjem rešenja Kosovo je sve dalje od Srbije, a Srbi na kosovu neće moći dobiti sutra ni ono što danas međunarodna zajednica nudi.

vukadin

pre 10 godina

Treba voditi racionalnu politiku, i sačuvati Srbe na Kosovu. Da li je bitno da mi samo ispadnemo "veliki Srbi", i kažemo da ne pristajemo na ovaj sporazum, pa i po cenu toga da Tači uz odobrenje Amerikanaca protera Srbe sa Kosova.