Utorak, 07.05.2013.

08:19

Bliži stavovi Srba s Kosova i Vlade

Načelnici pet kosovskih okruga su na sastanku sa Dačićem i Vučićem približili stavove o primeni sporazuma Beograda i Prištine, postignutog u Briselu 19. aprila.

Izvor: B92

Bliži stavovi Srba s Kosova i Vlade IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

NiNi

pre 10 godina

Mi Srbi u Srbiji smo vecito na cekanju. Opet smo poslednjih godinu dana posebno tokom ove godine, bili samo zagledani u Kosovo. Ajmo malo „reflektore” da uperimo u Srbiju. A Srbi sa Kosova neka daju malo podrske ovoj vladi , nek duvaju malo u njihova jedra, a ne samo da koce.
(Marta, 9. maj 2013 19:07)

ovo ja cekam 12 godina... pa i duze

Marta

pre 10 godina

Mi Srbi u Srbiji smo vecito na cekanju. Opet smo poslednjih godinu dana posebno tokom ove godine, bili samo zagledani u Kosovo. Ajmo malo „reflektore” da uperimo u Srbiju. A Srbi sa Kosova neka daju malo podrske ovoj vladi , nek duvaju malo u njihova jedra, a ne samo da koce.

Ajmo dalje

pre 10 godina

Smorazum je trenutno nasa realnost i sudbina. Sto ne znaci da u buducnosti nece biti jos bolje, ali za sada ovo je nas maksimum. Zivot ide dalje .

Ubrzanje

pre 10 godina

Sleze se sve polako, vrlo brzo cemo imati koristi od poslova koje smo obavili u prvoj polovini ove godine. Posle sporazuma moramo da ubrzamo sa sredjivanjem drzave!

La Luna

pre 10 godina

Ma Kosovarima ne odgovara ova situacija, jasno je da im zatvara slavinu- mislim na interesne sfere u koje su ukljuceni svi dole. Tamo je bezakonje kompletno i to njima upravo odgovara!

Donosenje zakona

pre 10 godina

Ajmo da pozurimo sa sredjivanjem drzave, sporazum i Srbi na Kosovu su samo elementi u nasem napredovanju, svi moraju da se prilagode opstem dobru.

Neanonimni

pre 10 godina

Ipak smo ovim sporazumom odradili posao koji se tice zastite prava Srba uopste i Srba na Kosovu. Vazno je da smo izasli iz „anonimnosti”.

SladjaRa

pre 10 godina

Ne znam sta se jos ocekuje vezano za rad Vlade Srbije povodom sporazuma i Kosova, opruzili smo se koliko smo dugacki, vise ne mozemo.

aca

pre 10 godina

Srbija treba da krene napred. Shvataju to i oni ljudi sa Kosova koji se protive ovom sporazumu. I oni sigurno ne žele propast Srbije zarad očuvanja Kosova. Ali, treba razumeti njihov strah od realnih problema koji će nastati prihvatanjem ovog sporazuma. Npr. Kad zavrsis osnovnu školu, srednju školu ili fakultet, na diplomi ćeš imati pečat Republike Kosovo. Kako ćeš sa tom diplomom moći da upises fakultet u Srbiji ili da se možda zaposlis? Drugo ,kada ti lekar prepiše recept, sa tim receptom na kome je opet pečat Republike Kosovo ne mozes da podignes lek nigde u Srbiji. Na Kosovu ne postoji mogućnost podizanja lekova na recept po nihovom zakonu, nego se sve plaća. 20% kosovskih Srba ne zna šta će sa parama, ali 80% njih, je na minimalcu ili je bez primanja. Svi upiru prstom u onih 20% ,optužujući ih da koče implementaciju, a niko ne razmislja o potencijalnim problemima u koje će upasti sirotinja, nakon implementacije. Treba tu mnogo mudrosti da bi i Srbiji bilo dobro i narodu sa Kosova.

022

pre 10 godina

Teško je sklopiti dogovor sa ljudima koji svoje sitne interese stavljaju ispred interesa celog naroda. Godinama smo to gledali i sada bi narod sa Kosova već trebao da shvati da je narod iz Srbije uz njega i da imamo isti cilj.

žarko

pre 10 godina

Ovaj sporazum nije nešto predobro, ali nije ni mnogo loše rešenje za problem Kosova, i to je sudbina svakog kompromisa. Naravno da Srbi na Kosovu, a posebno na severu Kosova, nisu zadovoljni, ali mislim da se više od ove Zajednice Srpskih Opština, sa poprilično nadležnosti, i nije moglo postići.

dojčilo

pre 10 godina

Mislim da je bila mnogo bolja taktika aktuelne vlasti da se pregovara o sveobuhvatnom rešenju, i da se ništa ne potpisuje dok se sve ne dogovori, za raliku od Tadića i Borka Stefanovića, koji su pregovarali o svakom problemu posebno i Srbija je na svakom tom pitanju popuštala. Ovako, na nekom pitanju će Srbija popustiti, a na nekom će i dobiti više.

kićan

pre 10 godina

Nije danas u pitanju samo Kosovo, već budućnost Srbije. Srbija izolovana ne može da odbrani ne samo sever Kosova, već izolovana Srbija ne može da odbrani ni užu Srbiju od siromaštva i bede.

NENA

pre 10 godina

Nadam se da razum pobedjuje,da polako shvataju da je sporazum napravljen da im omoguci normalan zivot na Kosovu,a ne da se Srbija odrice svoje svetinje i ljudi koji je godinama brane od agresora.Ulazak u evropu ce svima doneti dobro.

prosecna gradjanka Srbije

pre 10 godina

Srbi sa severa Kosova treba da shvate da je parafiran sporazum tek pocetak dugotrajnog i mukotrpnog procesa dogovaranja i usvajanja niza prakticnih odluka koje su vezane za svakodnevni zivot srpskog stanovnistva i da ce najvise pomoci Vladi iznosenjem svojih problema, specificnih za svaku sredinu, i aktivnim ucescem u implementaciji sporazuma i odbrani dogovorenih principa. Pored toga, na dnevnom redu dijaloga Beograda i Pristine treba da se nadju i druga pitanja: povratak izbeglih, povratak imovine, resenje statusa kulturnih i verskih objekata ...

Jahorina

pre 10 godina

Nčelnici okruga su približili stavove sa vladom Srbije , verujemo da će i predsednici opština sa severa Kosova takođe približiti stavove i daćemo sporazum početi da primenjujemo.

Masha

pre 10 godina

Šta će biti sa fakultetima u Mitrovici??
(Milica, 7. maj 2013 13:38) … Studiram na univerzitetu u kosovskoj mitrovici radice isto kao i do sad...
(decko sa barikada, 7. maj 2013 19:10)

Da. Ali ce ti od sada na diplomi stajati pecet Ministarstva obrazovanja Republike Kosova. Je li ti ostalo jos puno da se ocistis, s obzirom da visis, sto na portalu, sto na barikadama? Pozuri, ako zelis da preduhitris kosovske zute zvezdice:))

Borkovacka - dolina

pre 10 godina

Videli načelnici da je Vlada zauzela čvrst stav kada je sporazum u pitanju, da je vrag odneo šalu da će da izgube finansiranje iz Beograda. Pa popuštaju malo što je u ovom trenutku dobro, za sve Srbe sa Severa Kosova.

decko sa barikada

pre 10 godina

Šta će biti sa fakultetima u Mitrovici??
(Milica, 7. maj 2013 13:38) Studiram na univerzitetu u kosovskoj mitrovici radice isto kao i do sad...

solufud

pre 10 godina

A gde je ova izjava?
Начелник Косовско-митровачког округа Раденко Недељковић изјавио је да на састанку у Влади Србије није дошло ни до каквог приближавања ставова са Вучићем и Дачићем. Недељковић је истакао да је састанак протекао коректно и да се на њему једино причало о Вучићевом боравку на КиМ.

Jakob

pre 10 godina

Srbija je vrzino kolo. Jurimo datum koji nikada nećemo ni dobiti. EU se raspada uskoro, a vi se tu zanosite. Političke i druge veze su glavna kvalifikacija za ma kakav posao (toliko o departizaciji), pa je logičan sled događaja dalji odliv mozgova. Ali tu su izbori svako malo, zastave, parole, pljuvanja pa grljenja nakon izbora i stalno tako. Srbi na Kosovu bi konačno trebali da shvate da je Srbima iz ostatka Srbije važniji datum EU od njih i da se pomire sa tim. Tužno ali istinito.

novicavg

pre 10 godina

Ova konfuzija sa kime će se sastati načelnici pet kosovskih orkruga u vladi Srbije pokazuje srpska posla i način kako se tako važna pitanja rešavaju i pravi zabuna kod predstavnika Srba sa severa.Dali će ih primiti premijer dačić, vicepremijer Vučić ili neki činovnik vlade pokazuje neozboljnost pozivanja ljidu na razgovor i pruža dodatne argumente protivnicima sporazuma da vlada i beograd sa čitavim sporazumom nešto krije i mulja. Zaista nam fali trasparetnost i otvorenost u kominikaciji sa čelnim ljudima Kosova koji treba da prihvate sporazum i da ga shvate pravilno a zatim da svojim saradnicima i običnom narodu to pravilno objasne.

bokelj

pre 10 godina

kad se rodi beba,a prihvati neprihvatljivo,u zvecanu npr.,na izvodu rodnog lista koji bi pecat bio?srbije ili fantom drzave?kad to dete zavrsi prvi razred osnovne skole ,ciji ce pecat biti na svedocanstvu?srbije ili fantom drzave?

Koviljka D

pre 10 godina

Valjda će većina Srba sa Kosova shvatiti da svi oni a i cela Srbija ne mogu biti taoci nekih grupica sa severa Kosova i zanemarljivih partija iz Srbije.

Sramota

pre 10 godina

Gledam sada vesti. Niko nije primio predstavnike srpskih opsita sa juga Kosova. Znaci Vlada razgovara samo sa onima koje je ona postavila.Kao i pocetkom devedesetih kada su u Predsednistvo SFRJ posatvili onog smesnog Sejdu

Jovanka R

pre 10 godina

Daleko su racionalnija shvatanja i ramišljanja Srba južno od Ibra i širom Kosova, ali i na njih desktuktivno utiče ponašanje pojedinih predsednika opština sa seveta Ksova i predstavnika nekih partijica iz Srbije.

ljubica

pre 10 godina

Dacic i Vucic morace da objasne nacelnicima okruga da Srbija ne moze da ostvari vise nego sto je u pregovorima postigla. I ako se briselski papir ne primeni svima ce u Srbiji zivot biti mnogo gori.

Rade

pre 10 godina

Smesni su mi oni koji misle da ce ovaj dogovor dovesti do ekonomskog boljitka i sigurnosti Srba na Kosovu i Metohiji. I dovesce kao sto je to doveo 5. oktobar 2000. Vucic, Dacic, Dinkic i ekipa iz "zutog preduzeca" da dovede do ekonomskog boljitka?

Сима

pre 10 godina

@Eunomija "Potpuno, verujem, cenim, poštujem i volim Aleksandra Vučića jer znam da će Srbija doživeti ekonomski procvat"

Брате, одличан коментар :) Највише ми се свидео онај део где кажеш ”волим”! А колико је људи насело, добио си (барем у овом тренутку) 99 плусева и 33 минуса. Одличан си! :)

onako usput

pre 10 godina

od srba sa kosova se trazi da priznaju kosovske institucije i da ucestvuju u njima dok beograd u isto vreme ne priznaje kosovske institucije, vrlo mudra politika!

Зорана

pre 10 godina

Ništa od toga nije moglo da se radi ako neko nije "aminovao". Gde su ta gospoda? Sve ih treba staviti iza rešetaka a imovinu oduzeti.

pera zdera

pre 10 godina

Šta će biti sa fakultetima u Mitrovici??
(Milica, 7. maj 2013 13:38)

Pa uključiće se u kosovski obrazovni sistem... Diplome dvojezično, srpski i albanski, predavanja isto... Tako se dogovorila vlada, mora se poštovati, inače nema datuma za pregovore...

natalija

pre 10 godina

Veoma vazno je da se postigne sporazum ,da ljudi na KIM shvate da nece biti prepusteni sami sebi,da ce drzava Srbija uvek biti uz njih, stititi njihova prava i boriti se za interese njihove,ali i gradjana citave Srbije.

bobanna

pre 10 godina

Predstavnici Srba moraju malo sire razmisljatii i prihvatiti misljenje vlade koje je odraz neke drzavne strategije.
(Vlade33, 7. maj 2013 09:12)
Tako je, i sire i dublje. Tu se radi o interesu naroda citave Srbije, o njihovij buducnosti, o boljem zivotu.

ljubica

pre 10 godina

Dacic i Vucic morace da objasne nacelnicima okruga da Srbija ne moze da ostvari vise nego sto je u pregovorima postigla. I ako se briselski papir ne primeni svima ce u Srbiji zivot biti mnogo gori.

NekoIzMase

pre 10 godina

Oni kojima sporazum može najviše pomoći, najviše se suprotstavljaju.Srbi sa Kosova nikako da shvate da su ovim dobili više nego što su do sada imali,a da rizikuju da izgube i to malo što su imali ukoliko nastave da se protive!
(Dana N., 7. maj 2013 12:13)

Uh, kako se svi ubiste od želje da im dokažete šta je najbolje za njih ... Što lepo ne kupite kuću na području Kosova i Metohije, preselite se i iskoristite sve prednosti Briselskog sporazuma, smenite korumpirane lidere i mafijaše, obezbedite duple dnevnice ? Jednom rečju osetite svu blagodet suživota sa Albancima ...

mi

pre 10 godina

OVAJ Ivanovic je takav prevrtljivac da svakog dana daje razlicita misljenja i iznosi stavove totalno suprotne od danas do sutra. Sad mu je izgleda obecano neko dobro mesto pa se SLIHTA vlastima. Sramota. Treba ga IZOPSTITI iz politickog zivota na Kosovu. Ljigavo da ljigavije ne moze biti!!! Pozdrav od Srbina sa juga Kosova i Metohije. !!!

miki

pre 10 godina

Neverovatno je kako svi prizivamo drzavu, a ne postujemo njene odluke.
(Rade33, 7. maj 2013 10:49)

Kakva država-takve odluke, a takvo i poštovanje

Miki

pre 10 godina

Svi načelnici okruga sem Kosovskomitrovačkog su kadrovi SNS!Nisam u dilemi kakav će biti njihov stav po pitanju briselskog sporazuma1 Ipak, narod se pita!

Eunomija

pre 10 godina

Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Srbija će doživeti ekonomski prosparitet. Sporazum predstavlja rešenje za normalizaciju odnosa između Srba i Albanaca, modernizaciju društva, jačanje državnih institucija. Implementacijom sporazuma Srbija će sačuvati svoje nacionalne i državne interese, sporazum ne predstavlja priznavanje KiM, već samo poboljšanje uslova života građana Srbije. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. SNS je jedina stranka u Srbiji koja isključivo radi za interes građana Srbije. Potpuno, verujem, cenim, poštujem i volim Aleksandra Vučića jer znam da će Srbija doživeti ekonomski procvat i da će narod napokon živeti u jednom normalnom, demokratskom društvu.

Dana N.

pre 10 godina

Oni kojima sporazum može najviše pomoći, najviše se suprotstavljaju.Srbi sa Kosova nikako da shvate da su ovim dobili više nego što su do sada imali,a da rizikuju da izgube i to malo što su imali ukoliko nastave da se protive!

Lala

pre 10 godina

Nacelnici okruga na Kosovu imaju zamenike i pomocnike, a oni svoje zamenike i pomocnike, pa sefove, pa zamenici sefova, pa referent prvi, pa drugi, treci......Verovatno bi svako iole normalan u Srbiji pao u nesvest kad bi se objavila struktura tzv. paralelne vlasti na Kosovu i koliko je to para koje finansira Srbija ili bolje receno krediti koje uzima Srbija. Ludilo, a na to ludilo jos treba dodati i kredite za sklopocije iz majcice rusije.

Timok

pre 10 godina

Strategija nase drzave je odlicna i Srbi sa Kosova je moraju prihvatiti jer samo tako se moze napred. Prema tome, s kim god razgovarali u vladi bice dobro.

niki

pre 10 godina

Vecina naroda se slaze sa sporazumom ne vidim zasto ne bi ni predstavnici Srba sa Kosova,nije ni bitno toliko skim ce se sastati koliko je bitno da dodje do dogovora.

panonski

pre 10 godina

Naravno da ce uvek biti onih koji nece shvatiti do kraja sporazum i njegove benefite, ali svetu niko nije do kraja ugodio. Bitno je da vecina shvati, ako vec nije.. A koliko citam stampu, sve vise ljudi na Kosovu shvata da mnogo vise dobija sporazumom nego sto gubi..

martin

pre 10 godina

"Podela među Srbima je nešto što bi najviše odgovaralo onima koji nas baš ne vole", rekao je Ivanović, ocenivši da bi dalje sukobljavanje sa Vladom Srbije bilo opasno i da dalje zaoštravanje odnosa Vladom Srbije nije uputno.
dobro jutro Kolumbo,otkrio si Ameriku,dok se pod tvojoj Mitrovici a ponekad i po mom Leposavicu,podmecu bombe "thaqijevim" Srbima i to skoro svaki dan.a Srbe jusno od Ibra,osim ovih fantomskih opstina i nacelnika okruga,otkacili smo odavno.opstina Vucitrn ima svog Srpskog predsednika,koji ne radi nista,osim sto ima svoju administraciju i svve ostalo sto sleduje predsednika i njegovu svitu....tu su jos fantomske opstine poput Pristine,koja ima i preduzeca u sebi,smesteni su u Gracanici,pa Pec,gde je najblize Srpsko selo Gorazdevac i mislim da je citava administracija tu,a mozda i nije......i sad bi oni da se nesto pitaju....ne znam samo zasta?mozda za svoje plate,jer posle primene sporazume,mislim da ih vise biti nece,jer kome treba predsednik opstine koji ne predsednikuje nikom.
p.s. namerno nisam pominjao da su na Kosovskim izborima izabrani predsednici tih opstina i oni imaju kome da predsednikuju,jer su izabrani na izborima i namerno nisam pominjao naciju koja zivi u vecini na Kosovu,zato sto nisam nacionalista,ali sam jako kritican prema svojoj naciji,ciji su nas predstavnici doveli dovde,gde jesmo,a to je MAGNOVENJE.HVALA!

бт

pre 10 godina

Вучић би сада мало да убеђује народ у оно чему се свих ових година док је био опозиција жестоко противио. Пошто је очигледно да власт бистри памет, Вучић би сада требало да поднесе оставку и понуди да на власт дођу управо они који се противе споразуму, јер то је очигледно једини начин да и они схвате оно што је обичном народу несхватљиво.

white

pre 10 godina

Nije bitno skim ce se sastati bitno je da razgovori budu produktivni za obe strane ida konacno nastavimo put ka Evropskim integracijama.

laky

pre 10 godina

Skim god da se sretnu to moze biti samo pozitivno jer verujem da ostatak Srba na Kosovu zeli isto sto mi u Srbiji,jer bolje je sudija Srbin nego Albanac i policajac Srbin nego Albanac.

jelena jsm

pre 10 godina

Svaki član vlade ima odgovarajuća ovlašćenja i odgovornost tako da nije poenta sa kim će se sastati, bitno je da ih neko primi i razgovara sa njima!

ljubica

pre 10 godina

Dacic i Vucic morace da objasne nacelnicima okruga da Srbija ne moze da ostvari vise nego sto je u pregovorima postigla. I ako se briselski papir ne primeni svima ce u Srbiji zivot biti mnogo gori.

bobanna

pre 10 godina

Predstavnici Srba moraju malo sire razmisljatii i prihvatiti misljenje vlade koje je odraz neke drzavne strategije.
(Vlade33, 7. maj 2013 09:12)
Tako je, i sire i dublje. Tu se radi o interesu naroda citave Srbije, o njihovij buducnosti, o boljem zivotu.

laky

pre 10 godina

Skim god da se sretnu to moze biti samo pozitivno jer verujem da ostatak Srba na Kosovu zeli isto sto mi u Srbiji,jer bolje je sudija Srbin nego Albanac i policajac Srbin nego Albanac.

natalija

pre 10 godina

Veoma vazno je da se postigne sporazum ,da ljudi na KIM shvate da nece biti prepusteni sami sebi,da ce drzava Srbija uvek biti uz njih, stititi njihova prava i boriti se za interese njihove,ali i gradjana citave Srbije.

Timok

pre 10 godina

Strategija nase drzave je odlicna i Srbi sa Kosova je moraju prihvatiti jer samo tako se moze napred. Prema tome, s kim god razgovarali u vladi bice dobro.

Eunomija

pre 10 godina

Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Srbija će doživeti ekonomski prosparitet. Sporazum predstavlja rešenje za normalizaciju odnosa između Srba i Albanaca, modernizaciju društva, jačanje državnih institucija. Implementacijom sporazuma Srbija će sačuvati svoje nacionalne i državne interese, sporazum ne predstavlja priznavanje KiM, već samo poboljšanje uslova života građana Srbije. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. SNS je jedina stranka u Srbiji koja isključivo radi za interes građana Srbije. Potpuno, verujem, cenim, poštujem i volim Aleksandra Vučića jer znam da će Srbija doživeti ekonomski procvat i da će narod napokon živeti u jednom normalnom, demokratskom društvu.

Dana N.

pre 10 godina

Oni kojima sporazum može najviše pomoći, najviše se suprotstavljaju.Srbi sa Kosova nikako da shvate da su ovim dobili više nego što su do sada imali,a da rizikuju da izgube i to malo što su imali ukoliko nastave da se protive!

panonski

pre 10 godina

Naravno da ce uvek biti onih koji nece shvatiti do kraja sporazum i njegove benefite, ali svetu niko nije do kraja ugodio. Bitno je da vecina shvati, ako vec nije.. A koliko citam stampu, sve vise ljudi na Kosovu shvata da mnogo vise dobija sporazumom nego sto gubi..

jelena jsm

pre 10 godina

Svaki član vlade ima odgovarajuća ovlašćenja i odgovornost tako da nije poenta sa kim će se sastati, bitno je da ih neko primi i razgovara sa njima!

NekoIzMase

pre 10 godina

Oni kojima sporazum može najviše pomoći, najviše se suprotstavljaju.Srbi sa Kosova nikako da shvate da su ovim dobili više nego što su do sada imali,a da rizikuju da izgube i to malo što su imali ukoliko nastave da se protive!
(Dana N., 7. maj 2013 12:13)

Uh, kako se svi ubiste od želje da im dokažete šta je najbolje za njih ... Što lepo ne kupite kuću na području Kosova i Metohije, preselite se i iskoristite sve prednosti Briselskog sporazuma, smenite korumpirane lidere i mafijaše, obezbedite duple dnevnice ? Jednom rečju osetite svu blagodet suživota sa Albancima ...

mi

pre 10 godina

OVAJ Ivanovic je takav prevrtljivac da svakog dana daje razlicita misljenja i iznosi stavove totalno suprotne od danas do sutra. Sad mu je izgleda obecano neko dobro mesto pa se SLIHTA vlastima. Sramota. Treba ga IZOPSTITI iz politickog zivota na Kosovu. Ljigavo da ljigavije ne moze biti!!! Pozdrav od Srbina sa juga Kosova i Metohije. !!!

miki

pre 10 godina

Neverovatno je kako svi prizivamo drzavu, a ne postujemo njene odluke.
(Rade33, 7. maj 2013 10:49)

Kakva država-takve odluke, a takvo i poštovanje

onako usput

pre 10 godina

od srba sa kosova se trazi da priznaju kosovske institucije i da ucestvuju u njima dok beograd u isto vreme ne priznaje kosovske institucije, vrlo mudra politika!

pera zdera

pre 10 godina

Šta će biti sa fakultetima u Mitrovici??
(Milica, 7. maj 2013 13:38)

Pa uključiće se u kosovski obrazovni sistem... Diplome dvojezično, srpski i albanski, predavanja isto... Tako se dogovorila vlada, mora se poštovati, inače nema datuma za pregovore...

Miki

pre 10 godina

Svi načelnici okruga sem Kosovskomitrovačkog su kadrovi SNS!Nisam u dilemi kakav će biti njihov stav po pitanju briselskog sporazuma1 Ipak, narod se pita!

Lala

pre 10 godina

Nacelnici okruga na Kosovu imaju zamenike i pomocnike, a oni svoje zamenike i pomocnike, pa sefove, pa zamenici sefova, pa referent prvi, pa drugi, treci......Verovatno bi svako iole normalan u Srbiji pao u nesvest kad bi se objavila struktura tzv. paralelne vlasti na Kosovu i koliko je to para koje finansira Srbija ili bolje receno krediti koje uzima Srbija. Ludilo, a na to ludilo jos treba dodati i kredite za sklopocije iz majcice rusije.

бт

pre 10 godina

Вучић би сада мало да убеђује народ у оно чему се свих ових година док је био опозиција жестоко противио. Пошто је очигледно да власт бистри памет, Вучић би сада требало да поднесе оставку и понуди да на власт дођу управо они који се противе споразуму, јер то је очигледно једини начин да и они схвате оно што је обичном народу несхватљиво.

Зорана

pre 10 godina

Ništa od toga nije moglo da se radi ako neko nije "aminovao". Gde su ta gospoda? Sve ih treba staviti iza rešetaka a imovinu oduzeti.

martin

pre 10 godina

"Podela među Srbima je nešto što bi najviše odgovaralo onima koji nas baš ne vole", rekao je Ivanović, ocenivši da bi dalje sukobljavanje sa Vladom Srbije bilo opasno i da dalje zaoštravanje odnosa Vladom Srbije nije uputno.
dobro jutro Kolumbo,otkrio si Ameriku,dok se pod tvojoj Mitrovici a ponekad i po mom Leposavicu,podmecu bombe "thaqijevim" Srbima i to skoro svaki dan.a Srbe jusno od Ibra,osim ovih fantomskih opstina i nacelnika okruga,otkacili smo odavno.opstina Vucitrn ima svog Srpskog predsednika,koji ne radi nista,osim sto ima svoju administraciju i svve ostalo sto sleduje predsednika i njegovu svitu....tu su jos fantomske opstine poput Pristine,koja ima i preduzeca u sebi,smesteni su u Gracanici,pa Pec,gde je najblize Srpsko selo Gorazdevac i mislim da je citava administracija tu,a mozda i nije......i sad bi oni da se nesto pitaju....ne znam samo zasta?mozda za svoje plate,jer posle primene sporazume,mislim da ih vise biti nece,jer kome treba predsednik opstine koji ne predsednikuje nikom.
p.s. namerno nisam pominjao da su na Kosovskim izborima izabrani predsednici tih opstina i oni imaju kome da predsednikuju,jer su izabrani na izborima i namerno nisam pominjao naciju koja zivi u vecini na Kosovu,zato sto nisam nacionalista,ali sam jako kritican prema svojoj naciji,ciji su nas predstavnici doveli dovde,gde jesmo,a to je MAGNOVENJE.HVALA!

Sramota

pre 10 godina

Gledam sada vesti. Niko nije primio predstavnike srpskih opsita sa juga Kosova. Znaci Vlada razgovara samo sa onima koje je ona postavila.Kao i pocetkom devedesetih kada su u Predsednistvo SFRJ posatvili onog smesnog Sejdu

Rade

pre 10 godina

Smesni su mi oni koji misle da ce ovaj dogovor dovesti do ekonomskog boljitka i sigurnosti Srba na Kosovu i Metohiji. I dovesce kao sto je to doveo 5. oktobar 2000. Vucic, Dacic, Dinkic i ekipa iz "zutog preduzeca" da dovede do ekonomskog boljitka?

Сима

pre 10 godina

@Eunomija "Potpuno, verujem, cenim, poštujem i volim Aleksandra Vučića jer znam da će Srbija doživeti ekonomski procvat"

Брате, одличан коментар :) Највише ми се свидео онај део где кажеш ”волим”! А колико је људи насело, добио си (барем у овом тренутку) 99 плусева и 33 минуса. Одличан си! :)

solufud

pre 10 godina

A gde je ova izjava?
Начелник Косовско-митровачког округа Раденко Недељковић изјавио је да на састанку у Влади Србије није дошло ни до каквог приближавања ставова са Вучићем и Дачићем. Недељковић је истакао да је састанак протекао коректно и да се на њему једино причало о Вучићевом боравку на КиМ.

bokelj

pre 10 godina

kad se rodi beba,a prihvati neprihvatljivo,u zvecanu npr.,na izvodu rodnog lista koji bi pecat bio?srbije ili fantom drzave?kad to dete zavrsi prvi razred osnovne skole ,ciji ce pecat biti na svedocanstvu?srbije ili fantom drzave?

niki

pre 10 godina

Vecina naroda se slaze sa sporazumom ne vidim zasto ne bi ni predstavnici Srba sa Kosova,nije ni bitno toliko skim ce se sastati koliko je bitno da dodje do dogovora.

Jakob

pre 10 godina

Srbija je vrzino kolo. Jurimo datum koji nikada nećemo ni dobiti. EU se raspada uskoro, a vi se tu zanosite. Političke i druge veze su glavna kvalifikacija za ma kakav posao (toliko o departizaciji), pa je logičan sled događaja dalji odliv mozgova. Ali tu su izbori svako malo, zastave, parole, pljuvanja pa grljenja nakon izbora i stalno tako. Srbi na Kosovu bi konačno trebali da shvate da je Srbima iz ostatka Srbije važniji datum EU od njih i da se pomire sa tim. Tužno ali istinito.

white

pre 10 godina

Nije bitno skim ce se sastati bitno je da razgovori budu produktivni za obe strane ida konacno nastavimo put ka Evropskim integracijama.

Koviljka D

pre 10 godina

Valjda će većina Srba sa Kosova shvatiti da svi oni a i cela Srbija ne mogu biti taoci nekih grupica sa severa Kosova i zanemarljivih partija iz Srbije.

novicavg

pre 10 godina

Ova konfuzija sa kime će se sastati načelnici pet kosovskih orkruga u vladi Srbije pokazuje srpska posla i način kako se tako važna pitanja rešavaju i pravi zabuna kod predstavnika Srba sa severa.Dali će ih primiti premijer dačić, vicepremijer Vučić ili neki činovnik vlade pokazuje neozboljnost pozivanja ljidu na razgovor i pruža dodatne argumente protivnicima sporazuma da vlada i beograd sa čitavim sporazumom nešto krije i mulja. Zaista nam fali trasparetnost i otvorenost u kominikaciji sa čelnim ljudima Kosova koji treba da prihvate sporazum i da ga shvate pravilno a zatim da svojim saradnicima i običnom narodu to pravilno objasne.

ljubica

pre 10 godina

Dacic i Vucic morace da objasne nacelnicima okruga da Srbija ne moze da ostvari vise nego sto je u pregovorima postigla. I ako se briselski papir ne primeni svima ce u Srbiji zivot biti mnogo gori.

Jovanka R

pre 10 godina

Daleko su racionalnija shvatanja i ramišljanja Srba južno od Ibra i širom Kosova, ali i na njih desktuktivno utiče ponašanje pojedinih predsednika opština sa seveta Ksova i predstavnika nekih partijica iz Srbije.

Borkovacka - dolina

pre 10 godina

Videli načelnici da je Vlada zauzela čvrst stav kada je sporazum u pitanju, da je vrag odneo šalu da će da izgube finansiranje iz Beograda. Pa popuštaju malo što je u ovom trenutku dobro, za sve Srbe sa Severa Kosova.

Masha

pre 10 godina

Šta će biti sa fakultetima u Mitrovici??
(Milica, 7. maj 2013 13:38) … Studiram na univerzitetu u kosovskoj mitrovici radice isto kao i do sad...
(decko sa barikada, 7. maj 2013 19:10)

Da. Ali ce ti od sada na diplomi stajati pecet Ministarstva obrazovanja Republike Kosova. Je li ti ostalo jos puno da se ocistis, s obzirom da visis, sto na portalu, sto na barikadama? Pozuri, ako zelis da preduhitris kosovske zute zvezdice:))

decko sa barikada

pre 10 godina

Šta će biti sa fakultetima u Mitrovici??
(Milica, 7. maj 2013 13:38) Studiram na univerzitetu u kosovskoj mitrovici radice isto kao i do sad...

Jahorina

pre 10 godina

Nčelnici okruga su približili stavove sa vladom Srbije , verujemo da će i predsednici opština sa severa Kosova takođe približiti stavove i daćemo sporazum početi da primenjujemo.

NENA

pre 10 godina

Nadam se da razum pobedjuje,da polako shvataju da je sporazum napravljen da im omoguci normalan zivot na Kosovu,a ne da se Srbija odrice svoje svetinje i ljudi koji je godinama brane od agresora.Ulazak u evropu ce svima doneti dobro.

kićan

pre 10 godina

Nije danas u pitanju samo Kosovo, već budućnost Srbije. Srbija izolovana ne može da odbrani ne samo sever Kosova, već izolovana Srbija ne može da odbrani ni užu Srbiju od siromaštva i bede.

žarko

pre 10 godina

Ovaj sporazum nije nešto predobro, ali nije ni mnogo loše rešenje za problem Kosova, i to je sudbina svakog kompromisa. Naravno da Srbi na Kosovu, a posebno na severu Kosova, nisu zadovoljni, ali mislim da se više od ove Zajednice Srpskih Opština, sa poprilično nadležnosti, i nije moglo postići.

dojčilo

pre 10 godina

Mislim da je bila mnogo bolja taktika aktuelne vlasti da se pregovara o sveobuhvatnom rešenju, i da se ništa ne potpisuje dok se sve ne dogovori, za raliku od Tadića i Borka Stefanovića, koji su pregovarali o svakom problemu posebno i Srbija je na svakom tom pitanju popuštala. Ovako, na nekom pitanju će Srbija popustiti, a na nekom će i dobiti više.

022

pre 10 godina

Teško je sklopiti dogovor sa ljudima koji svoje sitne interese stavljaju ispred interesa celog naroda. Godinama smo to gledali i sada bi narod sa Kosova već trebao da shvati da je narod iz Srbije uz njega i da imamo isti cilj.

Neanonimni

pre 10 godina

Ipak smo ovim sporazumom odradili posao koji se tice zastite prava Srba uopste i Srba na Kosovu. Vazno je da smo izasli iz „anonimnosti”.

La Luna

pre 10 godina

Ma Kosovarima ne odgovara ova situacija, jasno je da im zatvara slavinu- mislim na interesne sfere u koje su ukljuceni svi dole. Tamo je bezakonje kompletno i to njima upravo odgovara!

Donosenje zakona

pre 10 godina

Ajmo da pozurimo sa sredjivanjem drzave, sporazum i Srbi na Kosovu su samo elementi u nasem napredovanju, svi moraju da se prilagode opstem dobru.

Ubrzanje

pre 10 godina

Sleze se sve polako, vrlo brzo cemo imati koristi od poslova koje smo obavili u prvoj polovini ove godine. Posle sporazuma moramo da ubrzamo sa sredjivanjem drzave!

Ajmo dalje

pre 10 godina

Smorazum je trenutno nasa realnost i sudbina. Sto ne znaci da u buducnosti nece biti jos bolje, ali za sada ovo je nas maksimum. Zivot ide dalje .

Marta

pre 10 godina

Mi Srbi u Srbiji smo vecito na cekanju. Opet smo poslednjih godinu dana posebno tokom ove godine, bili samo zagledani u Kosovo. Ajmo malo „reflektore” da uperimo u Srbiju. A Srbi sa Kosova neka daju malo podrske ovoj vladi , nek duvaju malo u njihova jedra, a ne samo da koce.

NiNi

pre 10 godina

Mi Srbi u Srbiji smo vecito na cekanju. Opet smo poslednjih godinu dana posebno tokom ove godine, bili samo zagledani u Kosovo. Ajmo malo „reflektore” da uperimo u Srbiju. A Srbi sa Kosova neka daju malo podrske ovoj vladi , nek duvaju malo u njihova jedra, a ne samo da koce.
(Marta, 9. maj 2013 19:07)

ovo ja cekam 12 godina... pa i duze

prosecna gradjanka Srbije

pre 10 godina

Srbi sa severa Kosova treba da shvate da je parafiran sporazum tek pocetak dugotrajnog i mukotrpnog procesa dogovaranja i usvajanja niza prakticnih odluka koje su vezane za svakodnevni zivot srpskog stanovnistva i da ce najvise pomoci Vladi iznosenjem svojih problema, specificnih za svaku sredinu, i aktivnim ucescem u implementaciji sporazuma i odbrani dogovorenih principa. Pored toga, na dnevnom redu dijaloga Beograda i Pristine treba da se nadju i druga pitanja: povratak izbeglih, povratak imovine, resenje statusa kulturnih i verskih objekata ...

aca

pre 10 godina

Srbija treba da krene napred. Shvataju to i oni ljudi sa Kosova koji se protive ovom sporazumu. I oni sigurno ne žele propast Srbije zarad očuvanja Kosova. Ali, treba razumeti njihov strah od realnih problema koji će nastati prihvatanjem ovog sporazuma. Npr. Kad zavrsis osnovnu školu, srednju školu ili fakultet, na diplomi ćeš imati pečat Republike Kosovo. Kako ćeš sa tom diplomom moći da upises fakultet u Srbiji ili da se možda zaposlis? Drugo ,kada ti lekar prepiše recept, sa tim receptom na kome je opet pečat Republike Kosovo ne mozes da podignes lek nigde u Srbiji. Na Kosovu ne postoji mogućnost podizanja lekova na recept po nihovom zakonu, nego se sve plaća. 20% kosovskih Srba ne zna šta će sa parama, ali 80% njih, je na minimalcu ili je bez primanja. Svi upiru prstom u onih 20% ,optužujući ih da koče implementaciju, a niko ne razmislja o potencijalnim problemima u koje će upasti sirotinja, nakon implementacije. Treba tu mnogo mudrosti da bi i Srbiji bilo dobro i narodu sa Kosova.

SladjaRa

pre 10 godina

Ne znam sta se jos ocekuje vezano za rad Vlade Srbije povodom sporazuma i Kosova, opruzili smo se koliko smo dugacki, vise ne mozemo.

бт

pre 10 godina

Вучић би сада мало да убеђује народ у оно чему се свих ових година док је био опозиција жестоко противио. Пошто је очигледно да власт бистри памет, Вучић би сада требало да поднесе оставку и понуди да на власт дођу управо они који се противе споразуму, јер то је очигледно једини начин да и они схвате оно што је обичном народу несхватљиво.

NekoIzMase

pre 10 godina

Oni kojima sporazum može najviše pomoći, najviše se suprotstavljaju.Srbi sa Kosova nikako da shvate da su ovim dobili više nego što su do sada imali,a da rizikuju da izgube i to malo što su imali ukoliko nastave da se protive!
(Dana N., 7. maj 2013 12:13)

Uh, kako se svi ubiste od želje da im dokažete šta je najbolje za njih ... Što lepo ne kupite kuću na području Kosova i Metohije, preselite se i iskoristite sve prednosti Briselskog sporazuma, smenite korumpirane lidere i mafijaše, obezbedite duple dnevnice ? Jednom rečju osetite svu blagodet suživota sa Albancima ...

Miki

pre 10 godina

Svi načelnici okruga sem Kosovskomitrovačkog su kadrovi SNS!Nisam u dilemi kakav će biti njihov stav po pitanju briselskog sporazuma1 Ipak, narod se pita!

miki

pre 10 godina

Neverovatno je kako svi prizivamo drzavu, a ne postujemo njene odluke.
(Rade33, 7. maj 2013 10:49)

Kakva država-takve odluke, a takvo i poštovanje

onako usput

pre 10 godina

od srba sa kosova se trazi da priznaju kosovske institucije i da ucestvuju u njima dok beograd u isto vreme ne priznaje kosovske institucije, vrlo mudra politika!

Eunomija

pre 10 godina

Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Srbija će doživeti ekonomski prosparitet. Sporazum predstavlja rešenje za normalizaciju odnosa između Srba i Albanaca, modernizaciju društva, jačanje državnih institucija. Implementacijom sporazuma Srbija će sačuvati svoje nacionalne i državne interese, sporazum ne predstavlja priznavanje KiM, već samo poboljšanje uslova života građana Srbije. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti. SNS je jedina stranka u Srbiji koja isključivo radi za interes građana Srbije. Potpuno, verujem, cenim, poštujem i volim Aleksandra Vučića jer znam da će Srbija doživeti ekonomski procvat i da će narod napokon živeti u jednom normalnom, demokratskom društvu.

Rade

pre 10 godina

Smesni su mi oni koji misle da ce ovaj dogovor dovesti do ekonomskog boljitka i sigurnosti Srba na Kosovu i Metohiji. I dovesce kao sto je to doveo 5. oktobar 2000. Vucic, Dacic, Dinkic i ekipa iz "zutog preduzeca" da dovede do ekonomskog boljitka?

ljubica

pre 10 godina

Dacic i Vucic morace da objasne nacelnicima okruga da Srbija ne moze da ostvari vise nego sto je u pregovorima postigla. I ako se briselski papir ne primeni svima ce u Srbiji zivot biti mnogo gori.

bobanna

pre 10 godina

Predstavnici Srba moraju malo sire razmisljatii i prihvatiti misljenje vlade koje je odraz neke drzavne strategije.
(Vlade33, 7. maj 2013 09:12)
Tako je, i sire i dublje. Tu se radi o interesu naroda citave Srbije, o njihovij buducnosti, o boljem zivotu.

jelena jsm

pre 10 godina

Svaki član vlade ima odgovarajuća ovlašćenja i odgovornost tako da nije poenta sa kim će se sastati, bitno je da ih neko primi i razgovara sa njima!

pera zdera

pre 10 godina

Šta će biti sa fakultetima u Mitrovici??
(Milica, 7. maj 2013 13:38)

Pa uključiće se u kosovski obrazovni sistem... Diplome dvojezično, srpski i albanski, predavanja isto... Tako se dogovorila vlada, mora se poštovati, inače nema datuma za pregovore...

natalija

pre 10 godina

Veoma vazno je da se postigne sporazum ,da ljudi na KIM shvate da nece biti prepusteni sami sebi,da ce drzava Srbija uvek biti uz njih, stititi njihova prava i boriti se za interese njihove,ali i gradjana citave Srbije.

Сима

pre 10 godina

@Eunomija "Potpuno, verujem, cenim, poštujem i volim Aleksandra Vučića jer znam da će Srbija doživeti ekonomski procvat"

Брате, одличан коментар :) Највише ми се свидео онај део где кажеш ”волим”! А колико је људи насело, добио си (барем у овом тренутку) 99 плусева и 33 минуса. Одличан си! :)

laky

pre 10 godina

Skim god da se sretnu to moze biti samo pozitivno jer verujem da ostatak Srba na Kosovu zeli isto sto mi u Srbiji,jer bolje je sudija Srbin nego Albanac i policajac Srbin nego Albanac.

Timok

pre 10 godina

Strategija nase drzave je odlicna i Srbi sa Kosova je moraju prihvatiti jer samo tako se moze napred. Prema tome, s kim god razgovarali u vladi bice dobro.

Dana N.

pre 10 godina

Oni kojima sporazum može najviše pomoći, najviše se suprotstavljaju.Srbi sa Kosova nikako da shvate da su ovim dobili više nego što su do sada imali,a da rizikuju da izgube i to malo što su imali ukoliko nastave da se protive!

panonski

pre 10 godina

Naravno da ce uvek biti onih koji nece shvatiti do kraja sporazum i njegove benefite, ali svetu niko nije do kraja ugodio. Bitno je da vecina shvati, ako vec nije.. A koliko citam stampu, sve vise ljudi na Kosovu shvata da mnogo vise dobija sporazumom nego sto gubi..

Lala

pre 10 godina

Nacelnici okruga na Kosovu imaju zamenike i pomocnike, a oni svoje zamenike i pomocnike, pa sefove, pa zamenici sefova, pa referent prvi, pa drugi, treci......Verovatno bi svako iole normalan u Srbiji pao u nesvest kad bi se objavila struktura tzv. paralelne vlasti na Kosovu i koliko je to para koje finansira Srbija ili bolje receno krediti koje uzima Srbija. Ludilo, a na to ludilo jos treba dodati i kredite za sklopocije iz majcice rusije.

niki

pre 10 godina

Vecina naroda se slaze sa sporazumom ne vidim zasto ne bi ni predstavnici Srba sa Kosova,nije ni bitno toliko skim ce se sastati koliko je bitno da dodje do dogovora.

Koviljka D

pre 10 godina

Valjda će većina Srba sa Kosova shvatiti da svi oni a i cela Srbija ne mogu biti taoci nekih grupica sa severa Kosova i zanemarljivih partija iz Srbije.

white

pre 10 godina

Nije bitno skim ce se sastati bitno je da razgovori budu produktivni za obe strane ida konacno nastavimo put ka Evropskim integracijama.

ljubica

pre 10 godina

Dacic i Vucic morace da objasne nacelnicima okruga da Srbija ne moze da ostvari vise nego sto je u pregovorima postigla. I ako se briselski papir ne primeni svima ce u Srbiji zivot biti mnogo gori.

mi

pre 10 godina

OVAJ Ivanovic je takav prevrtljivac da svakog dana daje razlicita misljenja i iznosi stavove totalno suprotne od danas do sutra. Sad mu je izgleda obecano neko dobro mesto pa se SLIHTA vlastima. Sramota. Treba ga IZOPSTITI iz politickog zivota na Kosovu. Ljigavo da ljigavije ne moze biti!!! Pozdrav od Srbina sa juga Kosova i Metohije. !!!

Jovanka R

pre 10 godina

Daleko su racionalnija shvatanja i ramišljanja Srba južno od Ibra i širom Kosova, ali i na njih desktuktivno utiče ponašanje pojedinih predsednika opština sa seveta Ksova i predstavnika nekih partijica iz Srbije.

Зорана

pre 10 godina

Ništa od toga nije moglo da se radi ako neko nije "aminovao". Gde su ta gospoda? Sve ih treba staviti iza rešetaka a imovinu oduzeti.

bokelj

pre 10 godina

kad se rodi beba,a prihvati neprihvatljivo,u zvecanu npr.,na izvodu rodnog lista koji bi pecat bio?srbije ili fantom drzave?kad to dete zavrsi prvi razred osnovne skole ,ciji ce pecat biti na svedocanstvu?srbije ili fantom drzave?

Jakob

pre 10 godina

Srbija je vrzino kolo. Jurimo datum koji nikada nećemo ni dobiti. EU se raspada uskoro, a vi se tu zanosite. Političke i druge veze su glavna kvalifikacija za ma kakav posao (toliko o departizaciji), pa je logičan sled događaja dalji odliv mozgova. Ali tu su izbori svako malo, zastave, parole, pljuvanja pa grljenja nakon izbora i stalno tako. Srbi na Kosovu bi konačno trebali da shvate da je Srbima iz ostatka Srbije važniji datum EU od njih i da se pomire sa tim. Tužno ali istinito.

decko sa barikada

pre 10 godina

Šta će biti sa fakultetima u Mitrovici??
(Milica, 7. maj 2013 13:38) Studiram na univerzitetu u kosovskoj mitrovici radice isto kao i do sad...

martin

pre 10 godina

"Podela među Srbima je nešto što bi najviše odgovaralo onima koji nas baš ne vole", rekao je Ivanović, ocenivši da bi dalje sukobljavanje sa Vladom Srbije bilo opasno i da dalje zaoštravanje odnosa Vladom Srbije nije uputno.
dobro jutro Kolumbo,otkrio si Ameriku,dok se pod tvojoj Mitrovici a ponekad i po mom Leposavicu,podmecu bombe "thaqijevim" Srbima i to skoro svaki dan.a Srbe jusno od Ibra,osim ovih fantomskih opstina i nacelnika okruga,otkacili smo odavno.opstina Vucitrn ima svog Srpskog predsednika,koji ne radi nista,osim sto ima svoju administraciju i svve ostalo sto sleduje predsednika i njegovu svitu....tu su jos fantomske opstine poput Pristine,koja ima i preduzeca u sebi,smesteni su u Gracanici,pa Pec,gde je najblize Srpsko selo Gorazdevac i mislim da je citava administracija tu,a mozda i nije......i sad bi oni da se nesto pitaju....ne znam samo zasta?mozda za svoje plate,jer posle primene sporazume,mislim da ih vise biti nece,jer kome treba predsednik opstine koji ne predsednikuje nikom.
p.s. namerno nisam pominjao da su na Kosovskim izborima izabrani predsednici tih opstina i oni imaju kome da predsednikuju,jer su izabrani na izborima i namerno nisam pominjao naciju koja zivi u vecini na Kosovu,zato sto nisam nacionalista,ali sam jako kritican prema svojoj naciji,ciji su nas predstavnici doveli dovde,gde jesmo,a to je MAGNOVENJE.HVALA!

Borkovacka - dolina

pre 10 godina

Videli načelnici da je Vlada zauzela čvrst stav kada je sporazum u pitanju, da je vrag odneo šalu da će da izgube finansiranje iz Beograda. Pa popuštaju malo što je u ovom trenutku dobro, za sve Srbe sa Severa Kosova.

Jahorina

pre 10 godina

Nčelnici okruga su približili stavove sa vladom Srbije , verujemo da će i predsednici opština sa severa Kosova takođe približiti stavove i daćemo sporazum početi da primenjujemo.

novicavg

pre 10 godina

Ova konfuzija sa kime će se sastati načelnici pet kosovskih orkruga u vladi Srbije pokazuje srpska posla i način kako se tako važna pitanja rešavaju i pravi zabuna kod predstavnika Srba sa severa.Dali će ih primiti premijer dačić, vicepremijer Vučić ili neki činovnik vlade pokazuje neozboljnost pozivanja ljidu na razgovor i pruža dodatne argumente protivnicima sporazuma da vlada i beograd sa čitavim sporazumom nešto krije i mulja. Zaista nam fali trasparetnost i otvorenost u kominikaciji sa čelnim ljudima Kosova koji treba da prihvate sporazum i da ga shvate pravilno a zatim da svojim saradnicima i običnom narodu to pravilno objasne.

Masha

pre 10 godina

Šta će biti sa fakultetima u Mitrovici??
(Milica, 7. maj 2013 13:38) … Studiram na univerzitetu u kosovskoj mitrovici radice isto kao i do sad...
(decko sa barikada, 7. maj 2013 19:10)

Da. Ali ce ti od sada na diplomi stajati pecet Ministarstva obrazovanja Republike Kosova. Je li ti ostalo jos puno da se ocistis, s obzirom da visis, sto na portalu, sto na barikadama? Pozuri, ako zelis da preduhitris kosovske zute zvezdice:))

solufud

pre 10 godina

A gde je ova izjava?
Начелник Косовско-митровачког округа Раденко Недељковић изјавио је да на састанку у Влади Србије није дошло ни до каквог приближавања ставова са Вучићем и Дачићем. Недељковић је истакао да је састанак протекао коректно и да се на њему једино причало о Вучићевом боравку на КиМ.

NENA

pre 10 godina

Nadam se da razum pobedjuje,da polako shvataju da je sporazum napravljen da im omoguci normalan zivot na Kosovu,a ne da se Srbija odrice svoje svetinje i ljudi koji je godinama brane od agresora.Ulazak u evropu ce svima doneti dobro.

kićan

pre 10 godina

Nije danas u pitanju samo Kosovo, već budućnost Srbije. Srbija izolovana ne može da odbrani ne samo sever Kosova, već izolovana Srbija ne može da odbrani ni užu Srbiju od siromaštva i bede.

Sramota

pre 10 godina

Gledam sada vesti. Niko nije primio predstavnike srpskih opsita sa juga Kosova. Znaci Vlada razgovara samo sa onima koje je ona postavila.Kao i pocetkom devedesetih kada su u Predsednistvo SFRJ posatvili onog smesnog Sejdu

prosecna gradjanka Srbije

pre 10 godina

Srbi sa severa Kosova treba da shvate da je parafiran sporazum tek pocetak dugotrajnog i mukotrpnog procesa dogovaranja i usvajanja niza prakticnih odluka koje su vezane za svakodnevni zivot srpskog stanovnistva i da ce najvise pomoci Vladi iznosenjem svojih problema, specificnih za svaku sredinu, i aktivnim ucescem u implementaciji sporazuma i odbrani dogovorenih principa. Pored toga, na dnevnom redu dijaloga Beograda i Pristine treba da se nadju i druga pitanja: povratak izbeglih, povratak imovine, resenje statusa kulturnih i verskih objekata ...

žarko

pre 10 godina

Ovaj sporazum nije nešto predobro, ali nije ni mnogo loše rešenje za problem Kosova, i to je sudbina svakog kompromisa. Naravno da Srbi na Kosovu, a posebno na severu Kosova, nisu zadovoljni, ali mislim da se više od ove Zajednice Srpskih Opština, sa poprilično nadležnosti, i nije moglo postići.

dojčilo

pre 10 godina

Mislim da je bila mnogo bolja taktika aktuelne vlasti da se pregovara o sveobuhvatnom rešenju, i da se ništa ne potpisuje dok se sve ne dogovori, za raliku od Tadića i Borka Stefanovića, koji su pregovarali o svakom problemu posebno i Srbija je na svakom tom pitanju popuštala. Ovako, na nekom pitanju će Srbija popustiti, a na nekom će i dobiti više.

022

pre 10 godina

Teško je sklopiti dogovor sa ljudima koji svoje sitne interese stavljaju ispred interesa celog naroda. Godinama smo to gledali i sada bi narod sa Kosova već trebao da shvati da je narod iz Srbije uz njega i da imamo isti cilj.

aca

pre 10 godina

Srbija treba da krene napred. Shvataju to i oni ljudi sa Kosova koji se protive ovom sporazumu. I oni sigurno ne žele propast Srbije zarad očuvanja Kosova. Ali, treba razumeti njihov strah od realnih problema koji će nastati prihvatanjem ovog sporazuma. Npr. Kad zavrsis osnovnu školu, srednju školu ili fakultet, na diplomi ćeš imati pečat Republike Kosovo. Kako ćeš sa tom diplomom moći da upises fakultet u Srbiji ili da se možda zaposlis? Drugo ,kada ti lekar prepiše recept, sa tim receptom na kome je opet pečat Republike Kosovo ne mozes da podignes lek nigde u Srbiji. Na Kosovu ne postoji mogućnost podizanja lekova na recept po nihovom zakonu, nego se sve plaća. 20% kosovskih Srba ne zna šta će sa parama, ali 80% njih, je na minimalcu ili je bez primanja. Svi upiru prstom u onih 20% ,optužujući ih da koče implementaciju, a niko ne razmislja o potencijalnim problemima u koje će upasti sirotinja, nakon implementacije. Treba tu mnogo mudrosti da bi i Srbiji bilo dobro i narodu sa Kosova.

SladjaRa

pre 10 godina

Ne znam sta se jos ocekuje vezano za rad Vlade Srbije povodom sporazuma i Kosova, opruzili smo se koliko smo dugacki, vise ne mozemo.

Neanonimni

pre 10 godina

Ipak smo ovim sporazumom odradili posao koji se tice zastite prava Srba uopste i Srba na Kosovu. Vazno je da smo izasli iz „anonimnosti”.

La Luna

pre 10 godina

Ma Kosovarima ne odgovara ova situacija, jasno je da im zatvara slavinu- mislim na interesne sfere u koje su ukljuceni svi dole. Tamo je bezakonje kompletno i to njima upravo odgovara!

Donosenje zakona

pre 10 godina

Ajmo da pozurimo sa sredjivanjem drzave, sporazum i Srbi na Kosovu su samo elementi u nasem napredovanju, svi moraju da se prilagode opstem dobru.

Ubrzanje

pre 10 godina

Sleze se sve polako, vrlo brzo cemo imati koristi od poslova koje smo obavili u prvoj polovini ove godine. Posle sporazuma moramo da ubrzamo sa sredjivanjem drzave!

Ajmo dalje

pre 10 godina

Smorazum je trenutno nasa realnost i sudbina. Sto ne znaci da u buducnosti nece biti jos bolje, ali za sada ovo je nas maksimum. Zivot ide dalje .

Marta

pre 10 godina

Mi Srbi u Srbiji smo vecito na cekanju. Opet smo poslednjih godinu dana posebno tokom ove godine, bili samo zagledani u Kosovo. Ajmo malo „reflektore” da uperimo u Srbiju. A Srbi sa Kosova neka daju malo podrske ovoj vladi , nek duvaju malo u njihova jedra, a ne samo da koce.

NiNi

pre 10 godina

Mi Srbi u Srbiji smo vecito na cekanju. Opet smo poslednjih godinu dana posebno tokom ove godine, bili samo zagledani u Kosovo. Ajmo malo „reflektore” da uperimo u Srbiju. A Srbi sa Kosova neka daju malo podrske ovoj vladi , nek duvaju malo u njihova jedra, a ne samo da koce.
(Marta, 9. maj 2013 19:07)

ovo ja cekam 12 godina... pa i duze