Ponedeljak, 06.05.2013.

22:26

Rasmusen: NATO nije okupirao Kosovo

Generalni sekretar NATO Anders Fog Rasmusen je u Evropskom parlamentu oštro odbacio optužbe da je Severnoatlantski pakt okupirao Kosovo.

Izvor: Tanjug

Rasmusen: NATO nije okupirao Kosovo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

Branko

pre 10 godina

Ponosan sam i sretan što je moja zemlja punopravni član NATO-a, i što naša vojska aktivnos sudjeluje u mirovnosj misiji u Afganistanu.

NATO je garancija mira, sigurnosti, slobode, demokracije i ljudskih prava.
(Goran ZG, 6. maj 2013 22:48)
Ovo ti slično kao u II Svetskom ratu, ustaše su imale jakog saveznika u Hitleru i Nemačkoj ali su zato išli na "Ruski front" i ginuli pod Staljingradom. Na srpskom jeziku se to zove VAZALI i VAZALSKI ODNOSI. Oduvek su postojali vojni savezi i članstvo u tim savezima ali članarina se plaća, zar ne?

Jure

pre 10 godina

ovo je jedan od rijetkih, ako ne i jedini slucaj u tisucljetnoj povijesti hrvatskog i srpskog naroda da je hrvatska odabrala pravu stranu, stranu jacega saveznika, a da je srbija izvisila sa svojim ''saveznicima''

Walking Dead

pre 10 godina

@Zoki iz Holandije
Pakuj kofer i nazad u Srbiju, zašto da trpiš svašta u toj nedemokratskoj Nato zemlji, a imaš predivnu Srbiju...

(x-men)

pre 10 godina

Ma sta kazes??? Pa to samo lud covek moze da ti poveruje,ne da ste okupirali vec ste nam silom OTELI!!! KOSOVO CE KAD TAD BITI SRPSKO!!!

Glasinac

pre 10 godina

Ako je KFOR misija koja funkcioniše na osnovu mandata koju je dobila od UN uz pristanak strana u sukobu,i koja je garant bezbednosti na Kosovu onda je prisustvo NATO na Kosovu suvišno.

Kaurin

pre 10 godina

Sada mi je tek savršeno jasno zašto na funkcije GS stavljaju klovnove van SAD. Kada bi ovakvu ordinarnu glupost izgovorio amer, njemu tek niko ne bi verovao.

Zeca

pre 10 godina

U NATO-u se sve odluke donose konsenzusom. Daklem, jedna odbije i sve pada u vodu. To znaci - da je Grcka rekla ne 1999. ne bi bilo bombardovanja. Grcka je cutala! A cutanje je odobravanje, zar ne?
(Aleksandra, 7. maj 2013 00:02)
Hahahaha to je na papiru tako, u stvarnosti sta kaze pre svega Amerika donekle Englezi i Nemci i mozda malo i Francuzi. Ostali samo sluze kao sarene vaze koje moraju da sluze bez pogovora, u najboljem slucaju da neucestvujes u tom ratu kao Grci ali da suprostavis nema sanse..

Aleksandra

pre 10 godina

U NATO-u se sve odluke donose konsenzusom. Daklem, jedna odbije i sve pada u vodu. To znaci - da je Grcka rekla ne 1999. ne bi bilo bombardovanja. Grcka je cutala! A cutanje je odobravanje, zar ne?

Pinokio

pre 10 godina

Potpuno je tacno da Kosovo nije okupirano jer je kumanovski sporazum potpisan pod okriljem UN i potpuno je irelevantno da li je NATO agresija bilo odobrena od UN ili ne. Rusija se po pitanju Kosova uvek poziva na UN a kad je vojno intervenisala u Gruziji da bi odbranila teritorije tzv. nezavisnih drzava Abhazija i Juzna Osetija, nije ni pomislila na UN.
Milosevic je predao Kosovo NATO-u i mozete da mi lupate minuse koliko hocete, cinjenica je da se svi vi ponasate kao nojevi.

Dragan

pre 10 godina

MA jok niste vojno okupirali, 78 dana ste nam iz aviona bacali bonbone, cokolade, marmelade... a onda ste umarsirali na Kosovo, uspostavili ste najvesu bazu u Evropi - Bondstil, a sada na miru mozete da izvlacite rudna bogatstva sa Kosova, dok usput neki vasi nekadasnki funkcioneri kao npr. Medlin Olbrajt kupuju telekom i druge firme na Kosovu za tepsiju ribe...

Ma jok, niste ga okupirali...

Dejan

pre 10 godina

Kako može jedna od strana u sokobu (NATO, koji je bombardovao SRJ 79 dana) da vodi "mirovnu misiju" tu gde je direktno izvršila agresiju, i da ne bude okupator? Jedino bi UN snage - i to sastavljene od ljudstva iz zemalja koje nisu učestvovale u sukobu - mogle da budu mirovne na tom terenu.

A to što naši političari više nemaju ni hrabrosti da stvari nazovu pravim imenom, to tek da ni ne pominjem...

Zoki

pre 10 godina

Ponosan sam i sretan što je moja zemlja punopravni član NATO-a, i što naša vojska aktivnos sudjeluje u mirovnosj misiji u Afganistanu.

NATO je garancija mira, sigurnosti, slobode, demokracije i ljudskih prava.
(Goran ZG, 6. maj 2013 22:48)

Koja crna demokracija, Gorane moj... Koja ljudska prava kad bombarduju bolnice, skole, kuce? Kakav mir kad stalno pocinju nove ratove?
Ja ti zivim na zapadu, a ovdje (u Holandiji, koja se smatra jedna od najboljih zemalja za zivot) nema ni D od demokratije. Nije sve sto mediji pisu istina.
Razmislite svojom glavom!
Hvala.

Ivan78bg

pre 10 godina

Slozile se sve strane u sukobu?U sukobu 1999 ucestvovala sa jedne strane Srbija a sa druge NATO pakt.To sto su oni to zvali humanitarnom akcijom ne znaci da nisu vodili rat protiv Srbije, Albanci koji su i hteli tada da ucestvuju u sukobu se se brze bolje razbezali po planinama jedini malo ozbiljniji sukob sa albancima je bilo na granici sa Albanijom odakle je vrsena agresija na Srbiju bez objave rata sto normalno danas niko i ne pominje. Kasnije Srbija potpisuje kapitulaciju NATO paktu.Tako da reci sve strane u sukobu su se slozile je laz jer je Srbija ratom bila primorana na kapitulaciju i predaju dela svoje teritorije na koje dolaze snage NATO pakta...

Nemanja

pre 10 godina

Grčka je jedina članica NATO - a koja nije učestvovala 99 u ratu i nije korišćen njen vazdušni prostor.
Tako se poštuje prijateljski narod a ne kao što nas Rusija pušta niz vodu uvek !

Divos

pre 10 godina

Увек је тако бивало, можете наметнути лаж, може тако и трајати неко време, али једном ће слободноумни људи рећи, доста, и сасути вам истину у лице.
А истина боли, и увек изазива нервозне реакције, и нападе гнева. Наравно да је Косово и Метохија окупирано од стране НАТО-а. И наравно да је ово отета српска територија, и нараавно да на том Косову и Метохији друге културне и духовне баштине осим српске и нема. И наравно да ће ови НАТО силници, ову окупирану и отету српску земљу поклонити и предади на управу онима сличним себи, и створити ово монструм-чедо, лажну државу Косово, где само тиранија, безакоње и криминал владају, где само мржња и зло станују.
И да не заборавим, свака част слободноумном човеку, овом грчком посланику.

Vladan Djordjevic

pre 10 godina

"NATO je garancija mira, demokracije, ljudskih prava.."
Kao sto je garant mira na KiM ili u Avganistanu, je l? NATO-u kada odgovara pozove se na UN a kada ne treba bombarduje. Toliko o postovanju povelje UN. Ponosan sam sto moja zemlja nije u NATO.

vodoinstalater

pre 10 godina

"Ili se sve tumaci kako odgovara trenutku?"
(Nenad, 6. maj 2013 22:48)

Da! Tako se tumači! I šta misliš TI, Nenade, da preduzmeš da TO SPREČIŠ!!!

Zoran

pre 10 godina

Da li je NATO okupirao Kosovo ili ne, nije toliko bitno. SAD, NATO, EU i ostali i onako rade ono sto im ide u racun, a na pitanja odgovaraju kad su raspolozeni. Da li su odgovori istiniti ili ne, ni to nije vazno jer se sve to odvija uz pomoc svetske demokratije i borbe za mir, koji nekada udaraju po glavi male narode. Ti, mali narodi, naravno, kukaju, ali posto su mali njihov glas se ne cuje daleko. Vazno je da se postuju demokratski principi i da profit raste ostalo su kolateralne zrtve.

Милош

pre 10 godina

НАТО је окупирао кога је хтео, а како су то урадили у Србији нису им до рамена ни највећи зликовци!

Stoput ponovljena laž postaje istina

pre 10 godina

Хвала храбром грчком брату. То питање нико од наших владајућих политичара не сме ни да помисли да постави...
(Породица, 6. maj 2013 22:36)

Pa to nije pitanje koje treba da postave srpski, nego kosovski političari!
Da osvežim pamćenje:
Srbija je 1999. godine izgubila Kosovo, koje je zanemarivala od 1912. godine kada ga je oslobodila od Osmanlija.

Stavros

pre 10 godina

@zoran
Mislim da je Turska ako ne i od postojanja NATO-a u njegovom savezu pa tek onda Grcka. A to da bi Turska pregazila Grcku to sigurno nije mogla do pre par godina kada je Grcku uhvatila kriza dok se Turska ekonomski ne jako nego prejako razvila. Samo sto Grcka i nije bila toliko prijateljski koliko pricate, jer te godine mozda nisu slali svoje avione i pilote ali su im davali aeodrome u nekoliko navrata inace bi izasli iz saveza. Jer se prijatelj po nevolji poznaje a izlazak iz saveza je najmanje sto su mogli da ucine tada a nisu. Ja volim Grke i postujem nase da kazemo ratno dugogodisnje prijateljstvo kao i dosta Grka koje znam ali te 1999 godine nam nisu ni 1% pomogli. A to da su okupirali je tacno jer kakve baze imaju tamo i koliko su para ulozili u njih znaci da nemaju nameru da ikada odu sa kosova mirnim putem. Cak i da sutra Taci kaze da je Kosovo srce Srbije nato ce ostati na kosovu nekako, da li milom ili silom.

Takedown

pre 10 godina

Да,стварно...Ви сте,иначе,познати као пангалактички чувари реда и мира у читавом,познатом свемиру.

А ви што мислите да неком заправо натрљавате на нос тај "контрааргумент", "Грчка,члан NATO-а"; је л' мислите би Грчка ту била, као и Србија са овим "споразумом" да се народ ишта пита?

Milivoje

pre 10 godina

A saglasnost srpske strane je dobijena tako što su došli Ahtisari i Černomirdin kod Miloševića i rekli da će Srbija biti ravna kao taj neki sto koji je bio u tom kabinetu ako se Srbija ne povuče sa Kosova. Izem ti tu takvu saglasnost.

Kosovo i Metohija jesu pod okupacijom koju sprovode, pre svega, SAD, Nemačka, Velika Britanija, Francuska i Italija, a stavio bih tu i Tursku. Problem je što, ako bi mi proglasili okupaciju Kosova i Metohije, morali bi da kažemo ko je okupator i to neminovno vodi u konfrontaciju koja nam svakako ne odgovara sada kada smo mi slabi, a naši neprijatelji veoma jaki. Dakle, iako ljudi iz naše vlasti i institucija ne smeju to da kažu, narod valjda zna. A na onome ko je na vlasti je da jača državu, ekonomiju, vojsku i da maksimalno pomaže naš narod koji je ostao da živi pod okupacijom.

Caki

pre 10 godina

Do duse covek je u pravu potpisali smo NATO dolazak na KiM a bez izgubljenog rata. E sad sto su za taj potpis pretili masovnim bombardovanjima po civilnim ciljevima kao i da ce Beograd da nestane (sto verujem jer drugacije nisu ni mogli).

Nenad

pre 10 godina

Ako se vec pozivate na UN, kako onda gledate na to da je Jugoslavija bombardovana bez saglasnosti UN? Ili se sve tumaci kako odgovara trenutku?

Породица

pre 10 godina

Хвала храбром грчком брату. То питање нико од наших владајућих политичара не сме ни да помисли да постави...

CVRX

pre 10 godina

Kazu da je Avganistan najveci proizvodjac heroina na svetu. Kazu da je Albansko-Kosovska mafija najveci distributer heroina u Evropi... Ko li im je logistika i shpedicija???

irealno-pitanje

pre 10 godina

''dokle će NATO da okupira Kosovo''
Grčka članica NATO alianse i bio saučesnik okupacije Nato snagama.
Okupator pita okupatora, smešno i žalosno.
Bratski narod na papiru i glavama patriota.

zoran

pre 10 godina

"Хвала храбром грчком брату. То питање нико од наших владајућих политичара не сме ни да помисли да постави"...
(Породица, 6. maj 2013 22:36)

Grčka je već ŠEZDESET godina punopravna članica NATO. Da nije, Turska bi je pregazila odavno i to bi uradila uz podršku NATO.

A pitanje koje je postavio "hrabri grčki brat", ima veze sa nama taman kao i da je postavio isto pitanje u vezi Burkine Faso. Inače, to njegovo pitanje će nam pomoći koliko i mrtvom sveća...

Goran ZG

pre 10 godina

Ponosan sam i sretan što je moja zemlja punopravni član NATO-a, i što naša vojska aktivnos sudjeluje u mirovnosj misiji u Afganistanu.

NATO je garancija mira, sigurnosti, slobode, demokracije i ljudskih prava.

CVRX

pre 10 godina

Kazu da je Avganistan najveci proizvodjac heroina na svetu. Kazu da je Albansko-Kosovska mafija najveci distributer heroina u Evropi... Ko li im je logistika i shpedicija???

Породица

pre 10 godina

Хвала храбром грчком брату. То питање нико од наших владајућих политичара не сме ни да помисли да постави...

Nenad

pre 10 godina

Ako se vec pozivate na UN, kako onda gledate na to da je Jugoslavija bombardovana bez saglasnosti UN? Ili se sve tumaci kako odgovara trenutku?

Vladan Djordjevic

pre 10 godina

"NATO je garancija mira, demokracije, ljudskih prava.."
Kao sto je garant mira na KiM ili u Avganistanu, je l? NATO-u kada odgovara pozove se na UN a kada ne treba bombarduje. Toliko o postovanju povelje UN. Ponosan sam sto moja zemlja nije u NATO.

Zoki

pre 10 godina

Ponosan sam i sretan što je moja zemlja punopravni član NATO-a, i što naša vojska aktivnos sudjeluje u mirovnosj misiji u Afganistanu.

NATO je garancija mira, sigurnosti, slobode, demokracije i ljudskih prava.
(Goran ZG, 6. maj 2013 22:48)

Koja crna demokracija, Gorane moj... Koja ljudska prava kad bombarduju bolnice, skole, kuce? Kakav mir kad stalno pocinju nove ratove?
Ja ti zivim na zapadu, a ovdje (u Holandiji, koja se smatra jedna od najboljih zemalja za zivot) nema ni D od demokratije. Nije sve sto mediji pisu istina.
Razmislite svojom glavom!
Hvala.

Aleksandra

pre 10 godina

U NATO-u se sve odluke donose konsenzusom. Daklem, jedna odbije i sve pada u vodu. To znaci - da je Grcka rekla ne 1999. ne bi bilo bombardovanja. Grcka je cutala! A cutanje je odobravanje, zar ne?

Nemanja

pre 10 godina

Grčka je jedina članica NATO - a koja nije učestvovala 99 u ratu i nije korišćen njen vazdušni prostor.
Tako se poštuje prijateljski narod a ne kao što nas Rusija pušta niz vodu uvek !

Milivoje

pre 10 godina

A saglasnost srpske strane je dobijena tako što su došli Ahtisari i Černomirdin kod Miloševića i rekli da će Srbija biti ravna kao taj neki sto koji je bio u tom kabinetu ako se Srbija ne povuče sa Kosova. Izem ti tu takvu saglasnost.

Kosovo i Metohija jesu pod okupacijom koju sprovode, pre svega, SAD, Nemačka, Velika Britanija, Francuska i Italija, a stavio bih tu i Tursku. Problem je što, ako bi mi proglasili okupaciju Kosova i Metohije, morali bi da kažemo ko je okupator i to neminovno vodi u konfrontaciju koja nam svakako ne odgovara sada kada smo mi slabi, a naši neprijatelji veoma jaki. Dakle, iako ljudi iz naše vlasti i institucija ne smeju to da kažu, narod valjda zna. A na onome ko je na vlasti je da jača državu, ekonomiju, vojsku i da maksimalno pomaže naš narod koji je ostao da živi pod okupacijom.

Dejan

pre 10 godina

Kako može jedna od strana u sokobu (NATO, koji je bombardovao SRJ 79 dana) da vodi "mirovnu misiju" tu gde je direktno izvršila agresiju, i da ne bude okupator? Jedino bi UN snage - i to sastavljene od ljudstva iz zemalja koje nisu učestvovale u sukobu - mogle da budu mirovne na tom terenu.

A to što naši političari više nemaju ni hrabrosti da stvari nazovu pravim imenom, to tek da ni ne pominjem...

Divos

pre 10 godina

Увек је тако бивало, можете наметнути лаж, може тако и трајати неко време, али једном ће слободноумни људи рећи, доста, и сасути вам истину у лице.
А истина боли, и увек изазива нервозне реакције, и нападе гнева. Наравно да је Косово и Метохија окупирано од стране НАТО-а. И наравно да је ово отета српска територија, и нараавно да на том Косову и Метохији друге културне и духовне баштине осим српске и нема. И наравно да ће ови НАТО силници, ову окупирану и отету српску земљу поклонити и предади на управу онима сличним себи, и створити ово монструм-чедо, лажну државу Косово, где само тиранија, безакоње и криминал владају, где само мржња и зло станују.
И да не заборавим, свака част слободноумном човеку, овом грчком посланику.

Ivan78bg

pre 10 godina

Slozile se sve strane u sukobu?U sukobu 1999 ucestvovala sa jedne strane Srbija a sa druge NATO pakt.To sto su oni to zvali humanitarnom akcijom ne znaci da nisu vodili rat protiv Srbije, Albanci koji su i hteli tada da ucestvuju u sukobu se se brze bolje razbezali po planinama jedini malo ozbiljniji sukob sa albancima je bilo na granici sa Albanijom odakle je vrsena agresija na Srbiju bez objave rata sto normalno danas niko i ne pominje. Kasnije Srbija potpisuje kapitulaciju NATO paktu.Tako da reci sve strane u sukobu su se slozile je laz jer je Srbija ratom bila primorana na kapitulaciju i predaju dela svoje teritorije na koje dolaze snage NATO pakta...

Милош

pre 10 godina

НАТО је окупирао кога је хтео, а како су то урадили у Србији нису им до рамена ни највећи зликовци!

Caki

pre 10 godina

Do duse covek je u pravu potpisali smo NATO dolazak na KiM a bez izgubljenog rata. E sad sto su za taj potpis pretili masovnim bombardovanjima po civilnim ciljevima kao i da ce Beograd da nestane (sto verujem jer drugacije nisu ni mogli).

Stavros

pre 10 godina

@zoran
Mislim da je Turska ako ne i od postojanja NATO-a u njegovom savezu pa tek onda Grcka. A to da bi Turska pregazila Grcku to sigurno nije mogla do pre par godina kada je Grcku uhvatila kriza dok se Turska ekonomski ne jako nego prejako razvila. Samo sto Grcka i nije bila toliko prijateljski koliko pricate, jer te godine mozda nisu slali svoje avione i pilote ali su im davali aeodrome u nekoliko navrata inace bi izasli iz saveza. Jer se prijatelj po nevolji poznaje a izlazak iz saveza je najmanje sto su mogli da ucine tada a nisu. Ja volim Grke i postujem nase da kazemo ratno dugogodisnje prijateljstvo kao i dosta Grka koje znam ali te 1999 godine nam nisu ni 1% pomogli. A to da su okupirali je tacno jer kakve baze imaju tamo i koliko su para ulozili u njih znaci da nemaju nameru da ikada odu sa kosova mirnim putem. Cak i da sutra Taci kaze da je Kosovo srce Srbije nato ce ostati na kosovu nekako, da li milom ili silom.

zoran

pre 10 godina

"Хвала храбром грчком брату. То питање нико од наших владајућих политичара не сме ни да помисли да постави"...
(Породица, 6. maj 2013 22:36)

Grčka je već ŠEZDESET godina punopravna članica NATO. Da nije, Turska bi je pregazila odavno i to bi uradila uz podršku NATO.

A pitanje koje je postavio "hrabri grčki brat", ima veze sa nama taman kao i da je postavio isto pitanje u vezi Burkine Faso. Inače, to njegovo pitanje će nam pomoći koliko i mrtvom sveća...

irealno-pitanje

pre 10 godina

''dokle će NATO da okupira Kosovo''
Grčka članica NATO alianse i bio saučesnik okupacije Nato snagama.
Okupator pita okupatora, smešno i žalosno.
Bratski narod na papiru i glavama patriota.

Zoran

pre 10 godina

Da li je NATO okupirao Kosovo ili ne, nije toliko bitno. SAD, NATO, EU i ostali i onako rade ono sto im ide u racun, a na pitanja odgovaraju kad su raspolozeni. Da li su odgovori istiniti ili ne, ni to nije vazno jer se sve to odvija uz pomoc svetske demokratije i borbe za mir, koji nekada udaraju po glavi male narode. Ti, mali narodi, naravno, kukaju, ali posto su mali njihov glas se ne cuje daleko. Vazno je da se postuju demokratski principi i da profit raste ostalo su kolateralne zrtve.

Takedown

pre 10 godina

Да,стварно...Ви сте,иначе,познати као пангалактички чувари реда и мира у читавом,познатом свемиру.

А ви што мислите да неком заправо натрљавате на нос тај "контрааргумент", "Грчка,члан NATO-а"; је л' мислите би Грчка ту била, као и Србија са овим "споразумом" да се народ ишта пита?

Goran ZG

pre 10 godina

Ponosan sam i sretan što je moja zemlja punopravni član NATO-a, i što naša vojska aktivnos sudjeluje u mirovnosj misiji u Afganistanu.

NATO je garancija mira, sigurnosti, slobode, demokracije i ljudskih prava.

Stoput ponovljena laž postaje istina

pre 10 godina

Хвала храбром грчком брату. То питање нико од наших владајућих политичара не сме ни да помисли да постави...
(Породица, 6. maj 2013 22:36)

Pa to nije pitanje koje treba da postave srpski, nego kosovski političari!
Da osvežim pamćenje:
Srbija je 1999. godine izgubila Kosovo, koje je zanemarivala od 1912. godine kada ga je oslobodila od Osmanlija.

Zeca

pre 10 godina

U NATO-u se sve odluke donose konsenzusom. Daklem, jedna odbije i sve pada u vodu. To znaci - da je Grcka rekla ne 1999. ne bi bilo bombardovanja. Grcka je cutala! A cutanje je odobravanje, zar ne?
(Aleksandra, 7. maj 2013 00:02)
Hahahaha to je na papiru tako, u stvarnosti sta kaze pre svega Amerika donekle Englezi i Nemci i mozda malo i Francuzi. Ostali samo sluze kao sarene vaze koje moraju da sluze bez pogovora, u najboljem slucaju da neucestvujes u tom ratu kao Grci ali da suprostavis nema sanse..

Dragan

pre 10 godina

MA jok niste vojno okupirali, 78 dana ste nam iz aviona bacali bonbone, cokolade, marmelade... a onda ste umarsirali na Kosovo, uspostavili ste najvesu bazu u Evropi - Bondstil, a sada na miru mozete da izvlacite rudna bogatstva sa Kosova, dok usput neki vasi nekadasnki funkcioneri kao npr. Medlin Olbrajt kupuju telekom i druge firme na Kosovu za tepsiju ribe...

Ma jok, niste ga okupirali...

(x-men)

pre 10 godina

Ma sta kazes??? Pa to samo lud covek moze da ti poveruje,ne da ste okupirali vec ste nam silom OTELI!!! KOSOVO CE KAD TAD BITI SRPSKO!!!

Pinokio

pre 10 godina

Potpuno je tacno da Kosovo nije okupirano jer je kumanovski sporazum potpisan pod okriljem UN i potpuno je irelevantno da li je NATO agresija bilo odobrena od UN ili ne. Rusija se po pitanju Kosova uvek poziva na UN a kad je vojno intervenisala u Gruziji da bi odbranila teritorije tzv. nezavisnih drzava Abhazija i Juzna Osetija, nije ni pomislila na UN.
Milosevic je predao Kosovo NATO-u i mozete da mi lupate minuse koliko hocete, cinjenica je da se svi vi ponasate kao nojevi.

vodoinstalater

pre 10 godina

"Ili se sve tumaci kako odgovara trenutku?"
(Nenad, 6. maj 2013 22:48)

Da! Tako se tumači! I šta misliš TI, Nenade, da preduzmeš da TO SPREČIŠ!!!

Glasinac

pre 10 godina

Ako je KFOR misija koja funkcioniše na osnovu mandata koju je dobila od UN uz pristanak strana u sukobu,i koja je garant bezbednosti na Kosovu onda je prisustvo NATO na Kosovu suvišno.

Kaurin

pre 10 godina

Sada mi je tek savršeno jasno zašto na funkcije GS stavljaju klovnove van SAD. Kada bi ovakvu ordinarnu glupost izgovorio amer, njemu tek niko ne bi verovao.

Walking Dead

pre 10 godina

@Zoki iz Holandije
Pakuj kofer i nazad u Srbiju, zašto da trpiš svašta u toj nedemokratskoj Nato zemlji, a imaš predivnu Srbiju...

Branko

pre 10 godina

Ponosan sam i sretan što je moja zemlja punopravni član NATO-a, i što naša vojska aktivnos sudjeluje u mirovnosj misiji u Afganistanu.

NATO je garancija mira, sigurnosti, slobode, demokracije i ljudskih prava.
(Goran ZG, 6. maj 2013 22:48)
Ovo ti slično kao u II Svetskom ratu, ustaše su imale jakog saveznika u Hitleru i Nemačkoj ali su zato išli na "Ruski front" i ginuli pod Staljingradom. Na srpskom jeziku se to zove VAZALI i VAZALSKI ODNOSI. Oduvek su postojali vojni savezi i članstvo u tim savezima ali članarina se plaća, zar ne?

Jure

pre 10 godina

ovo je jedan od rijetkih, ako ne i jedini slucaj u tisucljetnoj povijesti hrvatskog i srpskog naroda da je hrvatska odabrala pravu stranu, stranu jacega saveznika, a da je srbija izvisila sa svojim ''saveznicima''

Goran ZG

pre 10 godina

Ponosan sam i sretan što je moja zemlja punopravni član NATO-a, i što naša vojska aktivnos sudjeluje u mirovnosj misiji u Afganistanu.

NATO je garancija mira, sigurnosti, slobode, demokracije i ljudskih prava.

irealno-pitanje

pre 10 godina

''dokle će NATO da okupira Kosovo''
Grčka članica NATO alianse i bio saučesnik okupacije Nato snagama.
Okupator pita okupatora, smešno i žalosno.
Bratski narod na papiru i glavama patriota.

zoran

pre 10 godina

"Хвала храбром грчком брату. То питање нико од наших владајућих политичара не сме ни да помисли да постави"...
(Породица, 6. maj 2013 22:36)

Grčka je već ŠEZDESET godina punopravna članica NATO. Da nije, Turska bi je pregazila odavno i to bi uradila uz podršku NATO.

A pitanje koje je postavio "hrabri grčki brat", ima veze sa nama taman kao i da je postavio isto pitanje u vezi Burkine Faso. Inače, to njegovo pitanje će nam pomoći koliko i mrtvom sveća...

Aleksandra

pre 10 godina

U NATO-u se sve odluke donose konsenzusom. Daklem, jedna odbije i sve pada u vodu. To znaci - da je Grcka rekla ne 1999. ne bi bilo bombardovanja. Grcka je cutala! A cutanje je odobravanje, zar ne?

Stoput ponovljena laž postaje istina

pre 10 godina

Хвала храбром грчком брату. То питање нико од наших владајућих политичара не сме ни да помисли да постави...
(Породица, 6. maj 2013 22:36)

Pa to nije pitanje koje treba da postave srpski, nego kosovski političari!
Da osvežim pamćenje:
Srbija je 1999. godine izgubila Kosovo, koje je zanemarivala od 1912. godine kada ga je oslobodila od Osmanlija.

vodoinstalater

pre 10 godina

"Ili se sve tumaci kako odgovara trenutku?"
(Nenad, 6. maj 2013 22:48)

Da! Tako se tumači! I šta misliš TI, Nenade, da preduzmeš da TO SPREČIŠ!!!

Породица

pre 10 godina

Хвала храбром грчком брату. То питање нико од наших владајућих политичара не сме ни да помисли да постави...

Nemanja

pre 10 godina

Grčka je jedina članica NATO - a koja nije učestvovala 99 u ratu i nije korišćen njen vazdušni prostor.
Tako se poštuje prijateljski narod a ne kao što nas Rusija pušta niz vodu uvek !

Zoki

pre 10 godina

Ponosan sam i sretan što je moja zemlja punopravni član NATO-a, i što naša vojska aktivnos sudjeluje u mirovnosj misiji u Afganistanu.

NATO je garancija mira, sigurnosti, slobode, demokracije i ljudskih prava.
(Goran ZG, 6. maj 2013 22:48)

Koja crna demokracija, Gorane moj... Koja ljudska prava kad bombarduju bolnice, skole, kuce? Kakav mir kad stalno pocinju nove ratove?
Ja ti zivim na zapadu, a ovdje (u Holandiji, koja se smatra jedna od najboljih zemalja za zivot) nema ni D od demokratije. Nije sve sto mediji pisu istina.
Razmislite svojom glavom!
Hvala.

CVRX

pre 10 godina

Kazu da je Avganistan najveci proizvodjac heroina na svetu. Kazu da je Albansko-Kosovska mafija najveci distributer heroina u Evropi... Ko li im je logistika i shpedicija???

Stavros

pre 10 godina

@zoran
Mislim da je Turska ako ne i od postojanja NATO-a u njegovom savezu pa tek onda Grcka. A to da bi Turska pregazila Grcku to sigurno nije mogla do pre par godina kada je Grcku uhvatila kriza dok se Turska ekonomski ne jako nego prejako razvila. Samo sto Grcka i nije bila toliko prijateljski koliko pricate, jer te godine mozda nisu slali svoje avione i pilote ali su im davali aeodrome u nekoliko navrata inace bi izasli iz saveza. Jer se prijatelj po nevolji poznaje a izlazak iz saveza je najmanje sto su mogli da ucine tada a nisu. Ja volim Grke i postujem nase da kazemo ratno dugogodisnje prijateljstvo kao i dosta Grka koje znam ali te 1999 godine nam nisu ni 1% pomogli. A to da su okupirali je tacno jer kakve baze imaju tamo i koliko su para ulozili u njih znaci da nemaju nameru da ikada odu sa kosova mirnim putem. Cak i da sutra Taci kaze da je Kosovo srce Srbije nato ce ostati na kosovu nekako, da li milom ili silom.

Pinokio

pre 10 godina

Potpuno je tacno da Kosovo nije okupirano jer je kumanovski sporazum potpisan pod okriljem UN i potpuno je irelevantno da li je NATO agresija bilo odobrena od UN ili ne. Rusija se po pitanju Kosova uvek poziva na UN a kad je vojno intervenisala u Gruziji da bi odbranila teritorije tzv. nezavisnih drzava Abhazija i Juzna Osetija, nije ni pomislila na UN.
Milosevic je predao Kosovo NATO-u i mozete da mi lupate minuse koliko hocete, cinjenica je da se svi vi ponasate kao nojevi.

Vladan Djordjevic

pre 10 godina

"NATO je garancija mira, demokracije, ljudskih prava.."
Kao sto je garant mira na KiM ili u Avganistanu, je l? NATO-u kada odgovara pozove se na UN a kada ne treba bombarduje. Toliko o postovanju povelje UN. Ponosan sam sto moja zemlja nije u NATO.

Nenad

pre 10 godina

Ako se vec pozivate na UN, kako onda gledate na to da je Jugoslavija bombardovana bez saglasnosti UN? Ili se sve tumaci kako odgovara trenutku?

Милош

pre 10 godina

НАТО је окупирао кога је хтео, а како су то урадили у Србији нису им до рамена ни највећи зликовци!

Divos

pre 10 godina

Увек је тако бивало, можете наметнути лаж, може тако и трајати неко време, али једном ће слободноумни људи рећи, доста, и сасути вам истину у лице.
А истина боли, и увек изазива нервозне реакције, и нападе гнева. Наравно да је Косово и Метохија окупирано од стране НАТО-а. И наравно да је ово отета српска територија, и нараавно да на том Косову и Метохији друге културне и духовне баштине осим српске и нема. И наравно да ће ови НАТО силници, ову окупирану и отету српску земљу поклонити и предади на управу онима сличним себи, и створити ово монструм-чедо, лажну државу Косово, где само тиранија, безакоње и криминал владају, где само мржња и зло станују.
И да не заборавим, свака част слободноумном човеку, овом грчком посланику.

Caki

pre 10 godina

Do duse covek je u pravu potpisali smo NATO dolazak na KiM a bez izgubljenog rata. E sad sto su za taj potpis pretili masovnim bombardovanjima po civilnim ciljevima kao i da ce Beograd da nestane (sto verujem jer drugacije nisu ni mogli).

Dejan

pre 10 godina

Kako može jedna od strana u sokobu (NATO, koji je bombardovao SRJ 79 dana) da vodi "mirovnu misiju" tu gde je direktno izvršila agresiju, i da ne bude okupator? Jedino bi UN snage - i to sastavljene od ljudstva iz zemalja koje nisu učestvovale u sukobu - mogle da budu mirovne na tom terenu.

A to što naši političari više nemaju ni hrabrosti da stvari nazovu pravim imenom, to tek da ni ne pominjem...

(x-men)

pre 10 godina

Ma sta kazes??? Pa to samo lud covek moze da ti poveruje,ne da ste okupirali vec ste nam silom OTELI!!! KOSOVO CE KAD TAD BITI SRPSKO!!!

Milivoje

pre 10 godina

A saglasnost srpske strane je dobijena tako što su došli Ahtisari i Černomirdin kod Miloševića i rekli da će Srbija biti ravna kao taj neki sto koji je bio u tom kabinetu ako se Srbija ne povuče sa Kosova. Izem ti tu takvu saglasnost.

Kosovo i Metohija jesu pod okupacijom koju sprovode, pre svega, SAD, Nemačka, Velika Britanija, Francuska i Italija, a stavio bih tu i Tursku. Problem je što, ako bi mi proglasili okupaciju Kosova i Metohije, morali bi da kažemo ko je okupator i to neminovno vodi u konfrontaciju koja nam svakako ne odgovara sada kada smo mi slabi, a naši neprijatelji veoma jaki. Dakle, iako ljudi iz naše vlasti i institucija ne smeju to da kažu, narod valjda zna. A na onome ko je na vlasti je da jača državu, ekonomiju, vojsku i da maksimalno pomaže naš narod koji je ostao da živi pod okupacijom.

Ivan78bg

pre 10 godina

Slozile se sve strane u sukobu?U sukobu 1999 ucestvovala sa jedne strane Srbija a sa druge NATO pakt.To sto su oni to zvali humanitarnom akcijom ne znaci da nisu vodili rat protiv Srbije, Albanci koji su i hteli tada da ucestvuju u sukobu se se brze bolje razbezali po planinama jedini malo ozbiljniji sukob sa albancima je bilo na granici sa Albanijom odakle je vrsena agresija na Srbiju bez objave rata sto normalno danas niko i ne pominje. Kasnije Srbija potpisuje kapitulaciju NATO paktu.Tako da reci sve strane u sukobu su se slozile je laz jer je Srbija ratom bila primorana na kapitulaciju i predaju dela svoje teritorije na koje dolaze snage NATO pakta...

Zoran

pre 10 godina

Da li je NATO okupirao Kosovo ili ne, nije toliko bitno. SAD, NATO, EU i ostali i onako rade ono sto im ide u racun, a na pitanja odgovaraju kad su raspolozeni. Da li su odgovori istiniti ili ne, ni to nije vazno jer se sve to odvija uz pomoc svetske demokratije i borbe za mir, koji nekada udaraju po glavi male narode. Ti, mali narodi, naravno, kukaju, ali posto su mali njihov glas se ne cuje daleko. Vazno je da se postuju demokratski principi i da profit raste ostalo su kolateralne zrtve.

Takedown

pre 10 godina

Да,стварно...Ви сте,иначе,познати као пангалактички чувари реда и мира у читавом,познатом свемиру.

А ви што мислите да неком заправо натрљавате на нос тај "контрааргумент", "Грчка,члан NATO-а"; је л' мислите би Грчка ту била, као и Србија са овим "споразумом" да се народ ишта пита?

Dragan

pre 10 godina

MA jok niste vojno okupirali, 78 dana ste nam iz aviona bacali bonbone, cokolade, marmelade... a onda ste umarsirali na Kosovo, uspostavili ste najvesu bazu u Evropi - Bondstil, a sada na miru mozete da izvlacite rudna bogatstva sa Kosova, dok usput neki vasi nekadasnki funkcioneri kao npr. Medlin Olbrajt kupuju telekom i druge firme na Kosovu za tepsiju ribe...

Ma jok, niste ga okupirali...

Kaurin

pre 10 godina

Sada mi je tek savršeno jasno zašto na funkcije GS stavljaju klovnove van SAD. Kada bi ovakvu ordinarnu glupost izgovorio amer, njemu tek niko ne bi verovao.

Zeca

pre 10 godina

U NATO-u se sve odluke donose konsenzusom. Daklem, jedna odbije i sve pada u vodu. To znaci - da je Grcka rekla ne 1999. ne bi bilo bombardovanja. Grcka je cutala! A cutanje je odobravanje, zar ne?
(Aleksandra, 7. maj 2013 00:02)
Hahahaha to je na papiru tako, u stvarnosti sta kaze pre svega Amerika donekle Englezi i Nemci i mozda malo i Francuzi. Ostali samo sluze kao sarene vaze koje moraju da sluze bez pogovora, u najboljem slucaju da neucestvujes u tom ratu kao Grci ali da suprostavis nema sanse..

Walking Dead

pre 10 godina

@Zoki iz Holandije
Pakuj kofer i nazad u Srbiju, zašto da trpiš svašta u toj nedemokratskoj Nato zemlji, a imaš predivnu Srbiju...

Glasinac

pre 10 godina

Ako je KFOR misija koja funkcioniše na osnovu mandata koju je dobila od UN uz pristanak strana u sukobu,i koja je garant bezbednosti na Kosovu onda je prisustvo NATO na Kosovu suvišno.

Jure

pre 10 godina

ovo je jedan od rijetkih, ako ne i jedini slucaj u tisucljetnoj povijesti hrvatskog i srpskog naroda da je hrvatska odabrala pravu stranu, stranu jacega saveznika, a da je srbija izvisila sa svojim ''saveznicima''

Branko

pre 10 godina

Ponosan sam i sretan što je moja zemlja punopravni član NATO-a, i što naša vojska aktivnos sudjeluje u mirovnosj misiji u Afganistanu.

NATO je garancija mira, sigurnosti, slobode, demokracije i ljudskih prava.
(Goran ZG, 6. maj 2013 22:48)
Ovo ti slično kao u II Svetskom ratu, ustaše su imale jakog saveznika u Hitleru i Nemačkoj ali su zato išli na "Ruski front" i ginuli pod Staljingradom. Na srpskom jeziku se to zove VAZALI i VAZALSKI ODNOSI. Oduvek su postojali vojni savezi i članstvo u tim savezima ali članarina se plaća, zar ne?