Stražar
pre 11 godina
Kako sve izgleda jednostavno kada imamo dobrog političara poput gospodina Vučića,sve što radi izgleda veoma lako.
Sreda, 01.05.2013.
23:56
Eventualno povlačenje međusobnih tužbi između Srbije i Hrvatske zavisiće od rešavanja konkretnih problema koji postoje između dve zemlje, izjavio Vučić.
Izvor: Beta
pre 11 godina
Kako sve izgleda jednostavno kada imamo dobrog političara poput gospodina Vučića,sve što radi izgleda veoma lako.
pre 11 godina
Treba odvojiti ekonomiju od nacionalnih i političkih stavova.Dobar potez gospodina Vučića.
pre 11 godina
Dobar potez da se zaštite interesi preostalog dela srpskog stanovništva.
pre 11 godina
Naravno slazem se sa Vucicem , treba puno toga resiti , pa povuci tuzbe.
pre 11 godina
Treba zakopati ratne sekire i ruzne stvari ostaviti u proslosti...sta je bilo bilo je. Treba krenuti dalje u neku bolju buducnost
pre 11 godina
Posle svega sto se desilo ne mozemo se voleti ali zarad buducnosti moemo ostvariti politicku i ekonomsku saradnju jer je buducnost prioritet
pre 11 godina
Svaka cast Vucicu , uz tebe idemo ka boljim zivotom!
pre 11 godina
(andreas, 3. maj 2013 21:01)
Pre bi se moglo desiti suprotno. Oslobadjanjem hrvatskih generala Gotovine i Merkaca i negiranjem postojanja udruzenog zlocinackog poduhvata Srbija gubi poziciju da joj se prizna postojanje genocida nad srpskim stanovnistvom u Hrvatskoj. Na suprotnoj strani, svi vazniji osudjenici sa srpske strane osudjeni su po principu komandne odgovornosti , kao ucesnici udruzenog zlocinackog poduhvata , sto Hrvatskoj pruza veliku mogucnost za povoljan ishod tuzbe.
pre 11 godina
Vučiću, zašto bi se tužbe povlačile i kome to odgovara ? Zar nije bolje da međunarodni sud donese pravomočnu presudu koja bi decidirano rekla ili opovrgla agresiju na Hrvatsku i razaranja koja su se uistinu dogodila, a da također jednom zauvijek srpski narod shvati da današnja Hrvatska pšočiva na AVNOJ-skoj Hrvatskoj i domovinskom ratu (HOR). Nije sporno da su Ante Pavelić i Ustaše pripadale sili osovine u II svijetskom ratu i da se konačno utvrdi stvarni broj ubijenih srba u Jasenovcu na način da se iskopaju masovna grobišta i prebroje žrtve. osim srba ubijani su i hrvati koji se nisu slagali s Pavelićem, romi, židovi i drugi koji su se borili protiv NDH. To nitko ne negira, a Tito je pobio sve ustaše nakon predaje u Sloveniji i na Blajburgu 1945 godine. Vi danas tužite mene da sam ja krivac i genocidan iako se tada nisam ni rodio. To je suludo i pokazivanje nemoći nad istinom. Nije više moderno niti korisno govoriti da su svi hrvati ustaše. prošla su vremena kada vam je to koristilo kako bi dominirali nad hrvatima preko JNA, UDBE , CK i policije. ta finta je otrcana i nije više svrsishodna. Istina će oskoboditi i srbe i hrvate.
pre 11 godina
Rođena sam u Zagrebu (Srpkinja),krajem 70ih godina,došla u Srbiju početkom 90ih,bolje reći pobegla.. U međuvremenu sam se udala ovde..suština je,zar je moguće da ja nemam pravo na automatsko državljanstvo Hrvatske po rođenju u toj državi? E takve stvari je potrebno rešiti.
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Sunce, 2. maj 2013 09:50)
Imate pravo na državljanstvo, ostvarujete ga u konzulatu veleposlanstva R.Hrvatske u Srbiji.
pre 11 godina
Довољно времена је прошло од грађанског рата на простору бивше Југославије да би се људи коначно окренули свакодневном животу и покушајима да живот учине бољим и лепшим. У том смислу, не сумњам да ће наша држава дати свој допринос томе, али у сваком случају суштина наше дипломатије треба да буде у томе да сарађујемо и имамо добросуседске односе на равноправним основама са сваким ко то жели. У корпус тих питања која би требало да се једном за свагда ставе у архиву су и тужбе, свакако.
pre 11 godina
treba sa svima saradjivati i graditi dobre odnose
pre 11 godina
Vucic treba da postuje odluke donesene na skupstini
pre 11 godina
meni je poverenje u drzavu povratio vucic svojim drzanjem reci. to je za vecinu onih koji su pre njega vodili ovu zemlju tresko izvodljivo.
pre 11 godina
Vazno je imati dobru saradnju, a tuzbe izbeci i dogovororiti se.
pre 11 godina
Ocekujem da ce upseti da se dogovore o vecini pitanja jer i jedna i druga drzava u ovom trenutku ima odgovornu vlast
pre 11 godina
ta tuzakanja i jesu jedan od najvecih problema koji moraju biti reseni.
pre 11 godina
Da se ne zavaravamo. Niti mi volimo Hrvate, niti oni nas, ali se igrom slucaja nalazimo jedni pored drugih i MORAMO saradjivati. Ovo je odlican korak Vucica, narocito sa aspekta njegovih ranijih izjava. Dobro je sto 2 naroda konacno pocinju da rade na konkretnim zadacima.
(Vidak Milentijevic, 2. maj 2013 18:01)
niko od nas ni ne trazi te romanticne relacije, a i bilo bi isuvise licemerno.
pre 11 godina
Vucic je uspeo da za veoma kratko vreme koje je na vlasti izbori za Srbiju jedan povoljan sporazum koji je vratio poverenje u drzavu i pokazao kako se za tu drzavu bori,treba da to ponovi i sa ovim pitanjem da se ne bi jos nesto provlacilo kroz nase zivote godinama pa i decenijama
pre 11 godina
Povlačenje međusobnih tužbi znači samo jedno da Srbija i Hrvatska žele da stvore jedan prijateljski odnos. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Hrvatska i Sbija će pronaći zajednički interes u jačanju ekonomije. Aleksandar Vučić će Srbiju zaista želi da približi državama bivše SFRJ zbog zajedničkog privlačenj nvesticija. Države SFRJ moraju da misle na svoju budućnost. Sporazum Beograda-Prištine predstavlja normalizaciju odnosa, jačanje državnih institucija, modernizaciju društva. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.Borba protiv kriminala korupcije će očistiti našu državu, krive kazniti. Borba se vodi pošteno i svako za koga se dokaže da je kriv odgovaraće bez obzira na stranačku pripadnost, zakon važi za sve.
pre 11 godina
Problemi se mogu resiti samo ako budemo jedinstveni,i mi,I oni,ako svako vuce na svoju stranu,necemo nista postici….mada mislim da I za ovaj problem ima adekvatno resenje,i realno je ocekivati da ce se ono uskoro i naci.
pre 11 godina
Ja nesto bas ne verujem da su oni spremni da to urade.
pre 11 godina
Ja nesto bas neverujem da su oni spremni da to urade.
pre 11 godina
Sa hrvarskom ce biti jako tesko da se rese problemi a narocito da oni povuku optuzbu.
pre 11 godina
Izgleda da botovi reaguju samo na Acine slike,Tomislav ih je lose programirao.
pre 11 godina
Očekujemo značajna ulaganja u odbrambenu industriju Srbije-veoma dobar potez!
pre 11 godina
Mozda je tako i najbolje... boli ...ali sta da se radi ... dalje nije opcija ...dalje moramo.
pre 11 godina
Uopšte se ne radi o tome da li mi nešto volimo ili ne već je stvar u tome da mi moramo da sarađujemo i ostvarimo regionalno razumijevanje i saradnju. Moramo se okrenuti budućnosti i prosperitetu.
pre 11 godina
Nisam sigurna da imamo zajednicki jezik ali sam sigurna da imamo zajednicki cilj a to su evrointegracije sto je mozda i bolje od jezika koji je ponekad izvor nesporazuma
pre 11 godina
можда немамо заједнички језико тужбама,треба прво решити проблем несталих па па онда раѕговарати о томе.
pre 11 godina
Nesto mora da se ucini , nema tu sta. Ne moze se dozivotno ovako... ne mozemo da se pomerimo sa standardom , ne mozemo da otputujemo kao ljudi .... svet nam se smeje ...zaostajemo i radimo kao da imamo po pet zivota pa nema veze za ovaj.
pre 11 godina
Tu pre svega misli na probleme nestalih u ratovima, na ostvarivanje stanarskih prava, na ostvarivanje penzijskih prava, rešavanje problema vezanih za katastar i druga nerešena pitanja!!!
pre 11 godina
Da se ne zavaravamo. Niti mi volimo Hrvate, niti oni nas, ali se igrom slucaja nalazimo jedni pored drugih i MORAMO saradjivati. Ovo je odlican korak Vucica, narocito sa aspekta njegovih ranijih izjava. Dobro je sto 2 naroda konacno pocinju da rade na konkretnim zadacima.
pre 11 godina
Treba nastaviti borbu protiv korupcije i kriminala, sada kada je sporazum prihvacen ne treba nista da stoji na putu resavanja ovih kljucnih stvari
pre 11 godina
De ste bre boteri ceo dan :) taman sam se zabrinuo
pre 11 godina
Imam poverenja u pregovorima gospodina Vucica i da ce se odnosi ove dve zemlje popraviti bez obzira na proslost.
pre 11 godina
I to treba razresiti sto pre ako je ikako moguce nema poente da se odugovlaci 100 godina ...
pre 11 godina
Svakako ne cemo ziveti od istorje nego od buducnosti,treba da nastavimo ovakvim tempom
pre 11 godina
Obe zemlje i treba da saradjuju i da se podrzavaju ka putu u EU, mislim da Vucic shvata koliko je to bitno za poboljsanje ekonomije i boljih uslova u Srbiji
pre 11 godina
Treba resiti kljucne probleme sa susedima kako bi mogli da poboljsamo ekonomsku situaciju u zemlji kroz izvoz i nove investicije
pre 11 godina
Svaka čast gospodinu Vučiću rešava probleme na sve strane.Eh da je pre došao na vlast već bi puno bolje živeli.
pre 11 godina
Ovo razmisljanje je odlicno. Ni po koju cenu ne srljati, biti spreman na neki kompromis, a sve zbog napretka nase politike. Sve sto moze da na koristi, iskoristiti maksimalno.
pre 11 godina
Jednom se moralo krenuti napred i probiti led. Sve ce se izregulisati jedno po jedno, sada kada imamo predstavnike koji zele da se pokazu i dokazu, da pomognu svom narodu. Nema sumnje u iskrenost namere.
pre 11 godina
Dobro susedski odnosi i EU jesu pravi put kojim Srbija konacno krece
pre 11 godina
Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Srbija i Hrvatska će naći obostrani interes. Aleksandar Vučić radi na ekonomskom prosparitetu, ali i rešava jako bitna državna pitanja. Implementacijom sporazuma Srbija će sačuvati svoje interese na KiM, ustavne i pravni zakoni na KiM ne postoje, što će morati da koriste ustavne i pravne zakone Republike Srbije. Potpuno verujem Aleksandru Vučiću. Sporazumom vidimo da nikada neće ni ne može biti priznata nezavisnost KiM, već normalizacija odnosa Srba i Albanaca,modernizovanje društva. Srbija će zaista ekonomski ojačati. Potpuno podržavam Aleksandra Vučića. Građani mogu Aleksandru Vučiću da veruju.
pre 11 godina
Problemi se mogu resiti samo ako budemo jedinstveni,i mi,I oni,ako svako vuce na svoju stranu,necemo nista postici….mada mislim da I za ovaj problem ima adekvatno resenje,i realno je ocekivati da ce se ono uskoro i naci.
pre 11 godina
Ne moramo da ih volimo da bi saradjivali sa njima. Konkretno mora se poboljsati uticaj srpskih firmi na hrvatskom trzistu. Nadam se da ce ova poseta Vucica doprineti i tome...
pre 11 godina
Poboljšanje odnosa sa susedima je pozitivna stvar ali i ne po svaku cenu,što znači da je u prvi plan stavljen interes svog naroda.
pre 11 godina
Srbija i Hrvatska moraju da sarađuju, iako verujem da mnogi ljudi koji su proterani iz Hrvatske, i već 15-tak godina žive u Srbiji, ne gledaju sa simpatijama na ovu posetu.
(savatije, 2. maj 2013 13:27)
Cak stavise uopste nemoraju da saradjuju,i jedna i druga privreda su totalno bezvezne,cemu cela prica o medjusobnoj saradnji pojma nemam.
pre 11 godina
Jasno je kao dan da je ova zemlja definitivno rešena da napreduje i da ljudi na njenom čelu jako ozbiljno shvataju šta podrazumeva i šta znači voditi jednu zemlju u pravom pravcu. Ako to čelnici sa hrvatske strane ne primećuju i nemaju isti takav odnos prema svojoj zemlji i narodu onda je to jasan znak da pričaju jedno a rade drugo i da će nam stvari iz prošlosti koje oni ne žele da prevaziđu uvek stajati na putu.
pre 11 godina
Veoma je bitna dobra međuregionalna saradnja. To je jedan od preduslova za članstvo u EU, i zbog toga je ova poseta bitna koliko za Srbiju, toliko i za Hrvatsku.
pre 11 godina
Naravno protokolarni susreti i slikanje za medije su jedan stvar i to će biti i u narednom periodu a značajno je i za Srbiju i Hrvatsku koja gradi imidž pred ulazak u prunopravno članstvo EU. Ali da bi se odnosi popravili i došlo do povlaćenja međusobnih tužbi kod međunarodnog suda u Hagu potrebna su kako kaže Vučić konkretna dela i reševanja problema nestalih Srba u Oluji i Bljesku, uređenje imovinskih odnosa i priznavanje stanarskih prava izbeglim Srbima i reševanje međusobnmih penzija i ostalog.Hrvatska će verovatno ulaskom u EU biti pritisnuta da neka pitanja rešava mada ima naznaka iz Nemačke da se ništa neće insisistirati od Hrvatske i da će zaborav i protek vremena učiniti svoje.
pre 11 godina
Srbija i Hrvatska moraju da sarađuju, iako verujem da mnogi ljudi koji su proterani iz Hrvatske, i već 15-tak godina žive u Srbiji, ne gledaju sa simpatijama na ovu posetu.
pre 11 godina
Pa...Hrvatska ce i dalje da nas tuzi,a ovamo radi na unapredjivanju odnosa.Licemerno.
pre 11 godina
Opšte je poznato koliko Hrvatskih firmi posluje u Srbiji. Međutim, to nije slučaj sa Srpskim firmama u Hrvatskoj. Siguran sam da je Vučić tokom ove posete pokrenuo i priču o tretmanu srpskog kapitala u Hrvatskoj.
pre 11 godina
cim su o tome otvoreno govorili i razmatrali tu mogucnost, verujem da ce u sledecim razgovorima i susretima nesto i konkretizovati!
pre 11 godina
Sastanak i na predsedničkom nivou između Srbije i Hrvatske se mora održeti u što skorije vreme. Ne vredi Josipoviću da se tu nešto nećka, jer ako Nikolića prihvataju, i sa zadovoljstvom sa njim razgovaraju svi svetski zvaničnici, šta onda tu ima Josipović da se nešto buni. Zbog ovakvog stava Josipovića štetu je samo mogla da ima Hrvatska i brojne hrvtske firme koje posluju u Srbiji.
pre 11 godina
Slažem se da je podjednako važno raditi na medjuljudskim odnosima. I dalje smo, i oni i mi, opterećeni predrasudama, često nam je teško da se otrgnemo prisećanju na stvari koje su se dešavale devedesetih.Ja ne kažem da to treba zaboraviti, ali smatram da je uvek najzdravije, i za pojedince i za naciju, jednostavno ustati i krenuti dalje.
pre 11 godina
Susret i poboljsanje odnosa dva suseda uvek treba podrzati pogotovo jer obe zemlje imaju jasan cilj ulazak u EU.
pre 11 godina
Sastanak i na predsedničkom nivou između Srbije i Hrvatske se mora održeti u što skorije vreme. Ne vredi Josipoviću da se tu nešto nećka, jer ako Nikolića prihvataju, i sa zadovoljstvom sa njim razgovaraju svi svetski zvaničnici, šta onda tu ima Josipović da se nešto buni. Zbog ovakvog stava Josipovića štetu je samo mogla da ima Hrvatska i brojne hrvtske firme koje posluju u Srbiji.
pre 11 godina
Odnosi Srbije i Hrvatske nikad neće biti jednostavni. Pitanje je samo da li smo bili pametni da naučimo nešto. I ovi problemi su bili gurani pod tepih jer ih nije popularno rešavati. Razočaran sam koliko je DS bežao od rešavanja problema.
pre 11 godina
@panonski, 2. maj 2013 11:38
Cekaj, jel' onda bilo genocida nad Srbima ili nije, posto je tuzba za GENOCID izgleda predmet trgovine? Ko sisa stotine hiljada pobijenih i proteranih? Opet sve pod tepih kao i 1945?
pre 11 godina
Sve to ništa ne znači bez hrvatskog Izvinite!
pre 11 godina
Povlačenje tužbi bi bio zaista krupan korak, i značio bi da i mi i oni imamo iskrene namere da radimo na pobiljšanju naših odnosa.Treba iskoristiti ovaj period kada je Hrvatska na pragu ulaska u EU.
pre 11 godina
Drago mi je što je većina poslanika prihvatila izveštaj i što smo bar u nečem složni,bar velikom većinom.
pre 11 godina
Sto se tice ovog zaposljavanja zaista nam je potrebno, i stvarno treba da se poradi na tome. Toliko ste se trudili oko Kosova i sporazuma a taj narod nikako nije zadovoljan, sada je pravo vreme da se malo pozabavite zaposljavanjima i stranim investitorima.
pre 11 godina
Njihovo je da brane svoje interese, kao što i mi branimo svoje. Ako bude dobre volje naći ćemo zajednički jezik, jer neku ljubav i srdačnost niko ionako i ne očekuje. Nažalost ili na sreću, mislim da će novac rešiti skoro sve postojeće probleme između dve zemlje...
pre 11 godina
Slede ucene jer su Hrvati sada u polozaju da ucenjuju,a mi nismo.Izgubili smo rat,izgubili na sudu,misli li neko da smo u istom polozaju?
pre 11 godina
@Sunce: Pitanje drzavljanstva osoba rodjenih prije osamostaljenja Hrvatske se rjesava ili na osnovu upisa u tadasnju republicku maticnu knjigu rodjenih ili na osnovu drzavljanstva roditelja. S obzirom da ste rodjeni kako navodite "krajem 70-ih", vjerojatno ste upisani u maticnu knjigu rodjenih u Zagrebu (ranih 70-ih se dijete pak upisivalo u maticnu knjigu u rodnom mjestu majke!). Dakle, na osnovu toga ste cim je pocelo dodjeljivanje drzavljanstva imali puno pravo na drzavljanstvo RH. S obzirom da sad vjerojatno posjedujete srpsko drzavljanstvo, pitanje je da li kod vas dolazi u obzir mogucnost dvojnog drzavljanstva. Za tocne informacije je najbolje da se obratite konzulatu RH u Beogradu. I racunajte s time da ce vas barem netko od sluzbenika priupitati otkud vam sad odjednom potreba za hrvatskim drzavljanstvom ;)
pre 11 godina
Dve zemlje moraju sarađivati, i to je Nikolić odavno shvatio, jer je više puta izjavljivao da je on za razgovore i dobre međudržavne odnose između Srbije i Hrvatske, a po poslednjim izjavama gospodina Josipovića vidimo da je to, istina sa malim zakašnjenjem, shvatio i predsednik Hrvatske, i to je dobro za obe zemlje.
pre 11 godina
nadam se da ce ove dve zemlje konacno uspeti da rese probleme koji ih godinama muce, a vucicu svaka cast za napore koje ulaze
pre 11 godina
Regulisanje medjususedskih odnosa je bitno za Srbiju, jer bez dobrih odnosa nema ni jacanja privrede. Svi napori koje drzavni vrh ulaze su samo korak blize ulasku u EU.
pre 11 godina
Najvaznije povuci tuzbe i izgladiti ondnose ne samo sa Hrvatima nego sa svima ostalima iz regiona kako bi mogli napredovati ka EU,jer bez dobrih odnosa sa susedima nema ni Evrope.p
pre 11 godina
Cini mi se da Hrvati tek sada nece povuci tuzbe jer sada ima za sta da se okome.Srpski haski optuzenici su svi osudjeni i to im je sada dobro doslo.A ovako kao govore o uspostavljanju dobrih odnosa sa Srbijom.Od njih se samo to moze i ocekivati.
(Pancevka88, 2. maj 2013 09:47)
Ja mislim da Hrvati hoce da povuku tuzbu, i da mi isto to treba da uradimo. To smo ranijih godina imali nesposobnu vladu (Botu da i ne pominjem) nije njihova krivica. Sada imamo prave ljude na pravim mestima. Drago mi je sto je Vucic uzeo i ovde nesto da uradi, jer mi je to garancija da ce se nesto zaista uraditi (a ne da ce se samo smeskati pred kamerama kao prethodnih godina).
pre 11 godina
Tuzbe treba povuci i igraditi dobre odnose sa svim susedima jer bez toga ne mozemo u EU jer koliko znam to je jedan od uslova.
pre 11 godina
Ipak i mi imamo neke adute u rukama kojima mozemo da uticemo na Hrvatsku, tako da se oni ne umisle da mogu da nas ucenjuju.
pre 11 godina
Treba razgovarati i sarađivati sa svima bez obzira na sve šta je bilo u prošlosti. Dve zemlje ne moraju da budu u nekim prijateljskom odnosima, ali moraju sarađivati, ne samo zbog toga što je to preduslov za ulazak u EU, već i zbog ekonomije i jedne, i druge zemlje.
pre 11 godina
Godinama se veliki problemi, koji pritiskaju sve nas i ne dozvoljavaju nam da krenemo napred, stavljaju po strani, guraju pod tepih.
Drago mi je da smo poceli da ih resavamo.
pre 11 godina
Iskreno govoreci nama vise odgovara da se povuku tuzbe jer cemo opet ispasti krivi
pre 11 godina
Borba protiv korupcije i kriminala se nastavlja nije prekinuta što bi nekima odgovaralo.
pre 11 godina
I nama i Hrvatskoj je u interesu da se reši ta netropeljivost medju nama, i da pokažmo da smo spremni za saradnju i kompromise.Svaka strana mora učinniti izvesne ustupke i to je jedini način da se naši odnosi poprave.
pre 11 godina
Eventualno povlačenje međusobnih tužbi između Srbije i Hrvatske zavisiće od rešavanja konkretnih problema koji postoje između dve zemlje, izjavio Vučić.
Konacno neko iz Srbije ko ce "leci na rudu" !
Hrvatski zvanicnici godinama ponavljaju da tuzba sama po sebi nije cilj nego resavanje svih otvorenih pitanja koje Srbija nije bila spremna resavati u direktnim pregovorima !
Pitanje nestalih osoba, vracanje opljackane imovine Hrvatskoj, placanje ratne ostete Hrvatskoj itd. su samo neka od tih pitanja koja se moraju resiti da bi Hrvatska pristala na povlacenje svoje tuzbe !
pre 11 godina
Tužbe treba povući, i treba se okrenuti budućnosti, a o prošlosti zvaničnici dve zemlja ne bi trebalo puno ni da pričaju, jer se tu sigurno neće složiti.
pre 11 godina
Rašavanje problema koje je je rat doveo ujedno znači i povlačenje tužbi sa obe strane , iskreno se nadam da će se to pokrenuti .
pre 11 godina
Pitanje tuzbi je po meni lako resiti ali sta cemo sa proteranim i prognanim sa njihovom imovinom i najvecim etnickim ciscenjem u ovom delu Evrope,znam ja da zarad Evrope moramo da progutamo mnogo toga ali onda ce nesto morati i Hrvati.
pre 11 godina
cesto citam pohvale Vucicu,Dacicu,Nikolicu i ostaloj garnituri,iako nisam njihov glasac,slazem se rade nesto,ali pre svega ispravljaju svoje brljotine iz 90/tih,kad se moglo ovako,kako sad rade,bez rata.puna su im usta bila ratnohuskacke retorike.a drugo,zasta su izglasani nego da vode drzavu,to je njihov a ne moj posao,ja mogu do mile volje da sedim i kritikujem,nije mi tesko,ali i ja treba nesto da radim da bi porodici obezbedio bolji zivot,a njima nije poverena samo porodica i uza i sira familija vec citava drzava,s toga ode radosti i hvalospevi treba da izostanu,neka samo rade,a na izborima ce ubirati plodove,svog rada.ali bez praznih prica,samo dela.ja mogu da pricam po selu kako zaradjujem,velike novce,a kuca mi prokisnjava,alat zajmim po selu,a novac u nekom drugom da ne bi moje selo znalo,gde uzimam.samo bez demagogije,molim.
pre 11 godina
Ne moramo, i ne možemo, mi sa Hrvatskom da budemo u nekim preterano bliskim odnosima, ali moramo imati korektne odnose, zasnovane na interesima obe zemlje, a uspostavljanju takvih odnosa mnogo mogu da doprinesu i predsednici Nikolić i Josipović. Zbog toga je njihov sastanak i bitan.
pre 11 godina
Mnogo toga je ostalo nereseno i ne dovrseno kada su odnosi Srbije i Hrvatske u pitanju.Tu mislim pre svega na resavanje imovinsko-pravnih problema a i povlacenje tuzbi bi bio veliki korak napred u medjudrzavnim odnosima...sve su to bitne stavke koje treba resiti na eventualnom putu ka EU
pre 11 godina
Ovde će Hrvatska pokazati koliko je stvarno spremna da ispitivanje zločina nad Srbima sprovede do kraja. Jasno nam je da je Hag formiran samo zbog Srba i da tu Srbija ne može učiniti baš puno.
pre 11 godina
Krenimo od toga da mnogi nemaju miran san.. Hajde da rešimo te nagomilane probleme.
pre 11 godina
Resiti povlacenje tuzbi izmedju Srbije i Hrvatske te nastaviti sa zapocetim reformama i da se sad sva snaga vlade usmeri kad dovlacenju novih inesticija i zaposljavanja ljudi jer je to po meni naj bitnije.
pre 11 godina
Jasno je da Vučić nije išao u Hrvatsku da se izvinjava. Nema razloga za bilo kakva izvinjavanja. Ako bi krenuli sa analizom ko je više zlodela učino to bi nas uvelo u duboku raspravu, pa se ne bi znalo ko bi kome trebao da se izvini. Zato, sve što je bilo treba ostaviti iza nas, i bez ikakvih izvinjavanja, pokušati unaprediti saradnju dve zemlje, i gledati u budućnost, a šta je bilo u prošlosti bilo je, i to se više ne može ispraviti.
pre 11 godina
Ако те неко тужи, тај ти не милси добро, сигурно нема добре намере. БиХ је тужила Србију, и та је тужба пресудом Међународног суда 2007. завршила фјаском по тужиоца (и по 1. по 2. тачки Србија је ослобођена да је учинила или помагала у злочину, и оно што БиХ највише жуља, ослобођена је било какве обавезе за накнаду штете).
Да ли то треба бити поучан пример и за тужбу Хрватске против Србије? Може (јер из перцепције обичног читаоца, ако БиХ није добила, Хрватска нема никакве шансе, заправо биће немогуће наћи везу наводних злочина војске РСК и Србије), али и не мора. Сваки нови процес је нова прича, игра се и по неким новим правилима, а важно је и какве су политиичке околности у свету, понекад (на жалост тако је) за овакву тужбу треба одабрати право време.
Оно што је парадакс, али и крајње бестидно, је да они који су учинили погром над једним народом 90-95, али и по монструозности и свирепости геноцид без премца у историји у време НДХ, туже матицу тог народа (ваљда што су прихватили ове прогнане људе, или зашто већ).
Свакако проблеме између 2 земље треба решавати, оне за чије решење постоји добра воља. Јасно је и да је ЕУ ставила задатак и да нова чланица Хрватска не може ући у ово друштво са наслеђем овако тешке тужбе. Али опет, нека Хрвати са својом тужбом раде шта год им воља, али сулуда је и помисао да Србија одустане од тужбе, и због страдања и голготе нашег народа 90-их, али и још једног много важнијег разлога, али о том, потом.
pre 11 godina
Groteskno je da je neki sud uopste prihvation hrvatsku tuzbu protiv nas. Sramotno je da im se oprostio vec jedan genocid a da se drugi zataskava i korumpiranim haskim presudama i tim sto im se uopste dozvoljava da ulazu lazne i neodrzive tuzbe protiv nas. Ja bih zamrznula pitanje tih tuzbi na jedno 20 godina dok se ovi americki hohstapleri ne skinu sa svetske scene pa ih onda tuzila pred nekim fer i nepristrasnim sudom i za ovo i za ono iz DSR. I NATO za genocid putem osiromasenog uranijuma.
pre 11 godina
Pa,mislim da ce se pre biti smak sveta nego sto ce Hrvatska povuci tuzbu.Toliko o unapredjivanju odnosa sa Srbijom.Nikada oni nas nece voleti,a i ne treba,potrebno je da nas postuju i uvazavaju kao drzavu.
pre 11 godina
Cini mi se da Hrvati tek sada nece povuci tuzbe jer sada ima za sta da se okome.Srpski haski optuzenici su svi osudjeni i to im je sada dobro doslo.A ovako kao govore o uspostavljanju dobrih odnosa sa Srbijom.Od njih se samo to moze i ocekivati.
pre 11 godina
Rođena sam u Zagrebu (Srpkinja),krajem 70ih godina,došla u Srbiju početkom 90ih,bolje reći pobegla.. U međuvremenu sam se udala ovde..suština je,zar je moguće da ja nemam pravo na automatsko državljanstvo Hrvatske po rođenju u toj državi? E takve stvari je potrebno rešiti.
pre 11 godina
Moramo krenuti da resavamo probleme, ne smemo ih ostvljati za sobom da ih resavaju nasa pokolenja, kao sto su drugi to ucinili pa sada sav teret svalili na nas.
pre 11 godina
Srbija je spremna da izgradi dobre poslovne odnose sa Hrvatima. A da li će tužbe ostati ili ne mislim da zavisi isključivo od njih. Da li su spremni da do kraja ispitaju i sprovedu istragu o nestalim Srbima,oduzetoj imovini, proteranima i... Mada iskreno ne verujem u to. Kada mogu da slave Bljesak i Oluju kao svoju pobedu dok Srbi drže parastos poginulima to nije poštovanja nastradalih, to je nebriga za živote.
pre 11 godina
Ne mogu se preko noći rešiti nagomilani problemi. Samo strpljenjem i radom se mogu umanjiti, za rešavanje je ipak potrebno mnogo više vremena i volje.
pre 11 godina
preko 225000 proteranih Srba još uvek nemaju svoja osnovna prava u državi u kojoj su rođeni.. Ni penzije,ni pasoše a o ostalim pravno-imovinskim stvarima da i ne pišem.
pre 11 godina
Treba isterati tužbe do kraja. Vrlo je verovatno da ćemo proći kao i sa hrvatskim generalima, ali barem smo probali. Ako je za EU u redu da u udžbenicima istorije piše da je 250.000 ljudi svojevoljno napustilo svoje domove, da je JNA bila agresorska vojska i da je Jasenovac bio radni logor, onda treba da nosimo breme naivčina barem onoliko koliko su trajale sve Jugoslavije. To se zove katarza.
pre 11 godina
Ima jako puno problema o kojima se samo pricalo, doslo je vreme da se neke stvari konkretno pocnu resavati.
pre 11 godina
Hrvatska treba da uradi taj prvi korak.
pre 11 godina
Svi mi znamo koliko tesko zivimo. Popravljanje i poboljsanje odnosa sa susedima je dobro sa ekonomske strane sigurno, a i zbog mira i stabilnosti u regionu.
Moramo se okrenuti buducnosti.
pre 11 godina
Posle svega što se dešavalo devedesetih godina, neće biti baš lako uskladiti odnose Srbije i Hrvatske!
pre 11 godina
Da, postoji mnogo nerešeni8h problema između Hrvatske i Srbije i njihovo rešavanje je u obostranom interesu!
pre 11 godina
Hrvatsku primaju u EU a pitanja nestalih u ratu, nerešena stanarska prava , problemi vezano za katastar, Znači neko ima privilegije u EU a neko je dežurni krivac.
pre 11 godina
Vreme je za istinsko pomirenje izmedju dva naroda,kao susedi moramo saradjivati,ali na zalost koliko su iskreni kada nas pozivaju na sastanak,vise mi to lici na predstavu za evropu kao pokazatelj zelje za dobrim odnosima u regionu i moranjem kao jednim od uslova za ulazak u EU nego na iskrenost u nameri za obnovi prijateljstva,toliko puta se desavalo da jedno pricaju za nase i strane medije,a na istu temu u Hrvatskoj sve suprotno.Mene nisu ubedili.
pre 11 godina
A problema je mnogo: nestali, prognani, imovina zajednička i lična, nagomilana mržnja, međugranični sporovi...A priznanja učinjenog u prošlosti rešiće i međusobne optužbe!
pre 11 godina
Vucicu podrzavam postupnost u resavanju problema.
pre 11 godina
Doslo je vreme da se neke stvari resavaju, u suprotnom mogu da opterecuju nase zivote narednih deset pa i vise godina.
pre 11 godina
Covek radi temeljno i odgovorno kako na spoljno politickom planu,tako i na unutrasnjem i iskorenjivanju svega sto izjeda drustvo i drzavu
pre 11 godina
Odnosi Hrvatske i Srbije će uvek biti bure baruta, samo u budućnosti treba biti oprezan sa šibicama odnosno žigicama.
pre 11 godina
Gruntovnica (sud) je u HR jedina mjerodavna i izdaje vlasnički list, katastar je marginalan a služi pri donošenju prostornih i urbanističkih planova. Pošto su svi izvadci vlasničkih listova uz eventualna terećenja na njima svima dostupni na netu (svaka promijena se bilježe svakodnevno) savjetujem građane HR izbjegle u Srbiju da svoje stanje provjere. U HR se moglo besplatno i po brzom postupku (požurnica) rasčistiti i uknjižiti vlasništvo svih nekretnina ali je taj rok odavno istekao.
pre 11 godina
Srbija je spremna da izgradi dobre poslovne odnose sa Hrvatima. A da li će tužbe ostati ili ne mislim da zavisi isključivo od njih. Da li su spremni da do kraja ispitaju i sprovedu istragu o nestalim Srbima,oduzetoj imovini, proteranima i... Mada iskreno ne verujem u to. Kada mogu da slave Bljesak i Oluju kao svoju pobedu dok Srbi drže parastos poginulima to nije poštovanja nastradalih, to je nebriga za živote.
pre 11 godina
Uopšte se ne radi o tome da li mi nešto volimo ili ne već je stvar u tome da mi moramo da sarađujemo i ostvarimo regionalno razumijevanje i saradnju. Moramo se okrenuti budućnosti i prosperitetu.
pre 11 godina
Ne moramo, i ne možemo, mi sa Hrvatskom da budemo u nekim preterano bliskim odnosima, ali moramo imati korektne odnose, zasnovane na interesima obe zemlje, a uspostavljanju takvih odnosa mnogo mogu da doprinesu i predsednici Nikolić i Josipović. Zbog toga je njihov sastanak i bitan.
pre 11 godina
Godinama se veliki problemi, koji pritiskaju sve nas i ne dozvoljavaju nam da krenemo napred, stavljaju po strani, guraju pod tepih.
Drago mi je da smo poceli da ih resavamo.
pre 11 godina
Posle svega što se dešavalo devedesetih godina, neće biti baš lako uskladiti odnose Srbije i Hrvatske!
pre 11 godina
nadam se da ce ove dve zemlje konacno uspeti da rese probleme koji ih godinama muce, a vucicu svaka cast za napore koje ulaze
pre 11 godina
Regulisanje medjususedskih odnosa je bitno za Srbiju, jer bez dobrih odnosa nema ni jacanja privrede. Svi napori koje drzavni vrh ulaze su samo korak blize ulasku u EU.
pre 11 godina
Očekujemo značajna ulaganja u odbrambenu industriju Srbije-veoma dobar potez!
pre 11 godina
Treba razgovarati i sarađivati sa svima bez obzira na sve šta je bilo u prošlosti. Dve zemlje ne moraju da budu u nekim prijateljskom odnosima, ali moraju sarađivati, ne samo zbog toga što je to preduslov za ulazak u EU, već i zbog ekonomije i jedne, i druge zemlje.
pre 11 godina
Nesto mora da se ucini , nema tu sta. Ne moze se dozivotno ovako... ne mozemo da se pomerimo sa standardom , ne mozemo da otputujemo kao ljudi .... svet nam se smeje ...zaostajemo i radimo kao da imamo po pet zivota pa nema veze za ovaj.
pre 11 godina
Rašavanje problema koje je je rat doveo ujedno znači i povlačenje tužbi sa obe strane , iskreno se nadam da će se to pokrenuti .
pre 11 godina
Moramo krenuti da resavamo probleme, ne smemo ih ostvljati za sobom da ih resavaju nasa pokolenja, kao sto su drugi to ucinili pa sada sav teret svalili na nas.
pre 11 godina
Borba protiv korupcije i kriminala se nastavlja nije prekinuta što bi nekima odgovaralo.
pre 11 godina
Drago mi je što je većina poslanika prihvatila izveštaj i što smo bar u nečem složni,bar velikom većinom.
pre 11 godina
Ne mogu se preko noći rešiti nagomilani problemi. Samo strpljenjem i radom se mogu umanjiti, za rešavanje je ipak potrebno mnogo više vremena i volje.
pre 11 godina
Mnogo toga je ostalo nereseno i ne dovrseno kada su odnosi Srbije i Hrvatske u pitanju.Tu mislim pre svega na resavanje imovinsko-pravnih problema a i povlacenje tuzbi bi bio veliki korak napred u medjudrzavnim odnosima...sve su to bitne stavke koje treba resiti na eventualnom putu ka EU
pre 11 godina
Tužbe treba povući, i treba se okrenuti budućnosti, a o prošlosti zvaničnici dve zemlja ne bi trebalo puno ni da pričaju, jer se tu sigurno neće složiti.
pre 11 godina
Dve zemlje moraju sarađivati, i to je Nikolić odavno shvatio, jer je više puta izjavljivao da je on za razgovore i dobre međudržavne odnose između Srbije i Hrvatske, a po poslednjim izjavama gospodina Josipovića vidimo da je to, istina sa malim zakašnjenjem, shvatio i predsednik Hrvatske, i to je dobro za obe zemlje.
pre 11 godina
Odnosi Srbije i Hrvatske nikad neće biti jednostavni. Pitanje je samo da li smo bili pametni da naučimo nešto. I ovi problemi su bili gurani pod tepih jer ih nije popularno rešavati. Razočaran sam koliko je DS bežao od rešavanja problema.
pre 11 godina
Opšte je poznato koliko Hrvatskih firmi posluje u Srbiji. Međutim, to nije slučaj sa Srpskim firmama u Hrvatskoj. Siguran sam da je Vučić tokom ove posete pokrenuo i priču o tretmanu srpskog kapitala u Hrvatskoj.
pre 11 godina
Covek radi temeljno i odgovorno kako na spoljno politickom planu,tako i na unutrasnjem i iskorenjivanju svega sto izjeda drustvo i drzavu
pre 11 godina
Jasno je da Vučić nije išao u Hrvatsku da se izvinjava. Nema razloga za bilo kakva izvinjavanja. Ako bi krenuli sa analizom ko je više zlodela učino to bi nas uvelo u duboku raspravu, pa se ne bi znalo ko bi kome trebao da se izvini. Zato, sve što je bilo treba ostaviti iza nas, i bez ikakvih izvinjavanja, pokušati unaprediti saradnju dve zemlje, i gledati u budućnost, a šta je bilo u prošlosti bilo je, i to se više ne može ispraviti.
pre 11 godina
I nama i Hrvatskoj je u interesu da se reši ta netropeljivost medju nama, i da pokažmo da smo spremni za saradnju i kompromise.Svaka strana mora učinniti izvesne ustupke i to je jedini način da se naši odnosi poprave.
pre 11 godina
Mozda je tako i najbolje... boli ...ali sta da se radi ... dalje nije opcija ...dalje moramo.
pre 11 godina
Svi mi znamo koliko tesko zivimo. Popravljanje i poboljsanje odnosa sa susedima je dobro sa ekonomske strane sigurno, a i zbog mira i stabilnosti u regionu.
Moramo se okrenuti buducnosti.
pre 11 godina
Resiti povlacenje tuzbi izmedju Srbije i Hrvatske te nastaviti sa zapocetim reformama i da se sad sva snaga vlade usmeri kad dovlacenju novih inesticija i zaposljavanja ljudi jer je to po meni naj bitnije.
pre 11 godina
Njihovo je da brane svoje interese, kao što i mi branimo svoje. Ako bude dobre volje naći ćemo zajednički jezik, jer neku ljubav i srdačnost niko ionako i ne očekuje. Nažalost ili na sreću, mislim da će novac rešiti skoro sve postojeće probleme između dve zemlje...
pre 11 godina
Povlačenje tužbi bi bio zaista krupan korak, i značio bi da i mi i oni imamo iskrene namere da radimo na pobiljšanju naših odnosa.Treba iskoristiti ovaj period kada je Hrvatska na pragu ulaska u EU.
pre 11 godina
Tuzbe treba povuci i igraditi dobre odnose sa svim susedima jer bez toga ne mozemo u EU jer koliko znam to je jedan od uslova.
pre 11 godina
Poboljšanje odnosa sa susedima je pozitivna stvar ali i ne po svaku cenu,što znači da je u prvi plan stavljen interes svog naroda.
pre 11 godina
Ne moramo da ih volimo da bi saradjivali sa njima. Konkretno mora se poboljsati uticaj srpskih firmi na hrvatskom trzistu. Nadam se da ce ova poseta Vucica doprineti i tome...
pre 11 godina
Ovo razmisljanje je odlicno. Ni po koju cenu ne srljati, biti spreman na neki kompromis, a sve zbog napretka nase politike. Sve sto moze da na koristi, iskoristiti maksimalno.
pre 11 godina
Da se ne zavaravamo. Niti mi volimo Hrvate, niti oni nas, ali se igrom slucaja nalazimo jedni pored drugih i MORAMO saradjivati. Ovo je odlican korak Vucica, narocito sa aspekta njegovih ranijih izjava. Dobro je sto 2 naroda konacno pocinju da rade na konkretnim zadacima.
pre 11 godina
Nisam sigurna da imamo zajednicki jezik ali sam sigurna da imamo zajednicki cilj a to su evrointegracije sto je mozda i bolje od jezika koji je ponekad izvor nesporazuma
pre 11 godina
Da, postoji mnogo nerešeni8h problema između Hrvatske i Srbije i njihovo rešavanje je u obostranom interesu!
pre 11 godina
Ovde će Hrvatska pokazati koliko je stvarno spremna da ispitivanje zločina nad Srbima sprovede do kraja. Jasno nam je da je Hag formiran samo zbog Srba i da tu Srbija ne može učiniti baš puno.
pre 11 godina
Najvaznije povuci tuzbe i izgladiti ondnose ne samo sa Hrvatima nego sa svima ostalima iz regiona kako bi mogli napredovati ka EU,jer bez dobrih odnosa sa susedima nema ni Evrope.p
pre 11 godina
Cini mi se da Hrvati tek sada nece povuci tuzbe jer sada ima za sta da se okome.Srpski haski optuzenici su svi osudjeni i to im je sada dobro doslo.A ovako kao govore o uspostavljanju dobrih odnosa sa Srbijom.Od njih se samo to moze i ocekivati.
(Pancevka88, 2. maj 2013 09:47)
Ja mislim da Hrvati hoce da povuku tuzbu, i da mi isto to treba da uradimo. To smo ranijih godina imali nesposobnu vladu (Botu da i ne pominjem) nije njihova krivica. Sada imamo prave ljude na pravim mestima. Drago mi je sto je Vucic uzeo i ovde nesto da uradi, jer mi je to garancija da ce se nesto zaista uraditi (a ne da ce se samo smeskati pred kamerama kao prethodnih godina).
pre 11 godina
Dobro susedski odnosi i EU jesu pravi put kojim Srbija konacno krece
pre 11 godina
Tu pre svega misli na probleme nestalih u ratovima, na ostvarivanje stanarskih prava, na ostvarivanje penzijskih prava, rešavanje problema vezanih za katastar i druga nerešena pitanja!!!
pre 11 godina
Ipak i mi imamo neke adute u rukama kojima mozemo da uticemo na Hrvatsku, tako da se oni ne umisle da mogu da nas ucenjuju.
pre 11 godina
Imam poverenja u pregovorima gospodina Vucica i da ce se odnosi ove dve zemlje popraviti bez obzira na proslost.
pre 11 godina
Susret i poboljsanje odnosa dva suseda uvek treba podrzati pogotovo jer obe zemlje imaju jasan cilj ulazak u EU.
pre 11 godina
Sto se tice ovog zaposljavanja zaista nam je potrebno, i stvarno treba da se poradi na tome. Toliko ste se trudili oko Kosova i sporazuma a taj narod nikako nije zadovoljan, sada je pravo vreme da se malo pozabavite zaposljavanjima i stranim investitorima.
pre 11 godina
Svaka čast gospodinu Vučiću rešava probleme na sve strane.Eh da je pre došao na vlast već bi puno bolje živeli.
pre 11 godina
Treba resiti kljucne probleme sa susedima kako bi mogli da poboljsamo ekonomsku situaciju u zemlji kroz izvoz i nove investicije
pre 11 godina
Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Srbija i Hrvatska će naći obostrani interes. Aleksandar Vučić radi na ekonomskom prosparitetu, ali i rešava jako bitna državna pitanja. Implementacijom sporazuma Srbija će sačuvati svoje interese na KiM, ustavne i pravni zakoni na KiM ne postoje, što će morati da koriste ustavne i pravne zakone Republike Srbije. Potpuno verujem Aleksandru Vučiću. Sporazumom vidimo da nikada neće ni ne može biti priznata nezavisnost KiM, već normalizacija odnosa Srba i Albanaca,modernizovanje društva. Srbija će zaista ekonomski ojačati. Potpuno podržavam Aleksandra Vučića. Građani mogu Aleksandru Vučiću da veruju.
pre 11 godina
Jednom se moralo krenuti napred i probiti led. Sve ce se izregulisati jedno po jedno, sada kada imamo predstavnike koji zele da se pokazu i dokazu, da pomognu svom narodu. Nema sumnje u iskrenost namere.
pre 11 godina
Obe zemlje i treba da saradjuju i da se podrzavaju ka putu u EU, mislim da Vucic shvata koliko je to bitno za poboljsanje ekonomije i boljih uslova u Srbiji
pre 11 godina
Treba nastaviti borbu protiv korupcije i kriminala, sada kada je sporazum prihvacen ne treba nista da stoji na putu resavanja ovih kljucnih stvari
pre 11 godina
Svakako ne cemo ziveti od istorje nego od buducnosti,treba da nastavimo ovakvim tempom
pre 11 godina
Doslo je vreme da se neke stvari resavaju, u suprotnom mogu da opterecuju nase zivote narednih deset pa i vise godina.
pre 11 godina
Problemi se mogu resiti samo ako budemo jedinstveni,i mi,I oni,ako svako vuce na svoju stranu,necemo nista postici….mada mislim da I za ovaj problem ima adekvatno resenje,i realno je ocekivati da ce se ono uskoro i naci.
pre 11 godina
Sastanak i na predsedničkom nivou između Srbije i Hrvatske se mora održeti u što skorije vreme. Ne vredi Josipoviću da se tu nešto nećka, jer ako Nikolića prihvataju, i sa zadovoljstvom sa njim razgovaraju svi svetski zvaničnici, šta onda tu ima Josipović da se nešto buni. Zbog ovakvog stava Josipovića štetu je samo mogla da ima Hrvatska i brojne hrvtske firme koje posluju u Srbiji.
pre 11 godina
Srbija i Hrvatska moraju da sarađuju, iako verujem da mnogi ljudi koji su proterani iz Hrvatske, i već 15-tak godina žive u Srbiji, ne gledaju sa simpatijama na ovu posetu.
pre 11 godina
Veoma je bitna dobra međuregionalna saradnja. To je jedan od preduslova za članstvo u EU, i zbog toga je ova poseta bitna koliko za Srbiju, toliko i za Hrvatsku.
pre 11 godina
Groteskno je da je neki sud uopste prihvation hrvatsku tuzbu protiv nas. Sramotno je da im se oprostio vec jedan genocid a da se drugi zataskava i korumpiranim haskim presudama i tim sto im se uopste dozvoljava da ulazu lazne i neodrzive tuzbe protiv nas. Ja bih zamrznula pitanje tih tuzbi na jedno 20 godina dok se ovi americki hohstapleri ne skinu sa svetske scene pa ih onda tuzila pred nekim fer i nepristrasnim sudom i za ovo i za ono iz DSR. I NATO za genocid putem osiromasenog uranijuma.
pre 11 godina
Vucicu podrzavam postupnost u resavanju problema.
pre 11 godina
Ima jako puno problema o kojima se samo pricalo, doslo je vreme da se neke stvari konkretno pocnu resavati.
pre 11 godina
Slažem se da je podjednako važno raditi na medjuljudskim odnosima. I dalje smo, i oni i mi, opterećeni predrasudama, često nam je teško da se otrgnemo prisećanju na stvari koje su se dešavale devedesetih.Ja ne kažem da to treba zaboraviti, ali smatram da je uvek najzdravije, i za pojedince i za naciju, jednostavno ustati i krenuti dalje.
pre 11 godina
cim su o tome otvoreno govorili i razmatrali tu mogucnost, verujem da ce u sledecim razgovorima i susretima nesto i konkretizovati!
pre 11 godina
Krenimo od toga da mnogi nemaju miran san.. Hajde da rešimo te nagomilane probleme.
pre 11 godina
можда немамо заједнички језико тужбама,треба прво решити проблем несталих па па онда раѕговарати о томе.
pre 11 godina
I to treba razresiti sto pre ako je ikako moguce nema poente da se odugovlaci 100 godina ...
pre 11 godina
Iskreno govoreci nama vise odgovara da se povuku tuzbe jer cemo opet ispasti krivi
pre 11 godina
Treba isterati tužbe do kraja. Vrlo je verovatno da ćemo proći kao i sa hrvatskim generalima, ali barem smo probali. Ako je za EU u redu da u udžbenicima istorije piše da je 250.000 ljudi svojevoljno napustilo svoje domove, da je JNA bila agresorska vojska i da je Jasenovac bio radni logor, onda treba da nosimo breme naivčina barem onoliko koliko su trajale sve Jugoslavije. To se zove katarza.
pre 11 godina
Pitanje tuzbi je po meni lako resiti ali sta cemo sa proteranim i prognanim sa njihovom imovinom i najvecim etnickim ciscenjem u ovom delu Evrope,znam ja da zarad Evrope moramo da progutamo mnogo toga ali onda ce nesto morati i Hrvati.
pre 11 godina
Odnosi Hrvatske i Srbije će uvek biti bure baruta, samo u budućnosti treba biti oprezan sa šibicama odnosno žigicama.
pre 11 godina
Hrvatsku primaju u EU a pitanja nestalih u ratu, nerešena stanarska prava , problemi vezano za katastar, Znači neko ima privilegije u EU a neko je dežurni krivac.
pre 11 godina
Rođena sam u Zagrebu (Srpkinja),krajem 70ih godina,došla u Srbiju početkom 90ih,bolje reći pobegla.. U međuvremenu sam se udala ovde..suština je,zar je moguće da ja nemam pravo na automatsko državljanstvo Hrvatske po rođenju u toj državi? E takve stvari je potrebno rešiti.
pre 11 godina
preko 225000 proteranih Srba još uvek nemaju svoja osnovna prava u državi u kojoj su rođeni.. Ni penzije,ni pasoše a o ostalim pravno-imovinskim stvarima da i ne pišem.
pre 11 godina
Izgleda da botovi reaguju samo na Acine slike,Tomislav ih je lose programirao.
pre 11 godina
Vreme je za istinsko pomirenje izmedju dva naroda,kao susedi moramo saradjivati,ali na zalost koliko su iskreni kada nas pozivaju na sastanak,vise mi to lici na predstavu za evropu kao pokazatelj zelje za dobrim odnosima u regionu i moranjem kao jednim od uslova za ulazak u EU nego na iskrenost u nameri za obnovi prijateljstva,toliko puta se desavalo da jedno pricaju za nase i strane medije,a na istu temu u Hrvatskoj sve suprotno.Mene nisu ubedili.
pre 11 godina
Gruntovnica (sud) je u HR jedina mjerodavna i izdaje vlasnički list, katastar je marginalan a služi pri donošenju prostornih i urbanističkih planova. Pošto su svi izvadci vlasničkih listova uz eventualna terećenja na njima svima dostupni na netu (svaka promijena se bilježe svakodnevno) savjetujem građane HR izbjegle u Srbiju da svoje stanje provjere. U HR se moglo besplatno i po brzom postupku (požurnica) rasčistiti i uknjižiti vlasništvo svih nekretnina ali je taj rok odavno istekao.
pre 11 godina
Eventualno povlačenje međusobnih tužbi između Srbije i Hrvatske zavisiće od rešavanja konkretnih problema koji postoje između dve zemlje, izjavio Vučić.
Konacno neko iz Srbije ko ce "leci na rudu" !
Hrvatski zvanicnici godinama ponavljaju da tuzba sama po sebi nije cilj nego resavanje svih otvorenih pitanja koje Srbija nije bila spremna resavati u direktnim pregovorima !
Pitanje nestalih osoba, vracanje opljackane imovine Hrvatskoj, placanje ratne ostete Hrvatskoj itd. su samo neka od tih pitanja koja se moraju resiti da bi Hrvatska pristala na povlacenje svoje tuzbe !
pre 11 godina
Slede ucene jer su Hrvati sada u polozaju da ucenjuju,a mi nismo.Izgubili smo rat,izgubili na sudu,misli li neko da smo u istom polozaju?
pre 11 godina
@Sunce: Pitanje drzavljanstva osoba rodjenih prije osamostaljenja Hrvatske se rjesava ili na osnovu upisa u tadasnju republicku maticnu knjigu rodjenih ili na osnovu drzavljanstva roditelja. S obzirom da ste rodjeni kako navodite "krajem 70-ih", vjerojatno ste upisani u maticnu knjigu rodjenih u Zagrebu (ranih 70-ih se dijete pak upisivalo u maticnu knjigu u rodnom mjestu majke!). Dakle, na osnovu toga ste cim je pocelo dodjeljivanje drzavljanstva imali puno pravo na drzavljanstvo RH. S obzirom da sad vjerojatno posjedujete srpsko drzavljanstvo, pitanje je da li kod vas dolazi u obzir mogucnost dvojnog drzavljanstva. Za tocne informacije je najbolje da se obratite konzulatu RH u Beogradu. I racunajte s time da ce vas barem netko od sluzbenika priupitati otkud vam sad odjednom potreba za hrvatskim drzavljanstvom ;)
pre 11 godina
A problema je mnogo: nestali, prognani, imovina zajednička i lična, nagomilana mržnja, međugranični sporovi...A priznanja učinjenog u prošlosti rešiće i međusobne optužbe!
pre 11 godina
Ако те неко тужи, тај ти не милси добро, сигурно нема добре намере. БиХ је тужила Србију, и та је тужба пресудом Међународног суда 2007. завршила фјаском по тужиоца (и по 1. по 2. тачки Србија је ослобођена да је учинила или помагала у злочину, и оно што БиХ највише жуља, ослобођена је било какве обавезе за накнаду штете).
Да ли то треба бити поучан пример и за тужбу Хрватске против Србије? Може (јер из перцепције обичног читаоца, ако БиХ није добила, Хрватска нема никакве шансе, заправо биће немогуће наћи везу наводних злочина војске РСК и Србије), али и не мора. Сваки нови процес је нова прича, игра се и по неким новим правилима, а важно је и какве су политиичке околности у свету, понекад (на жалост тако је) за овакву тужбу треба одабрати право време.
Оно што је парадакс, али и крајње бестидно, је да они који су учинили погром над једним народом 90-95, али и по монструозности и свирепости геноцид без премца у историји у време НДХ, туже матицу тог народа (ваљда што су прихватили ове прогнане људе, или зашто већ).
Свакако проблеме између 2 земље треба решавати, оне за чије решење постоји добра воља. Јасно је и да је ЕУ ставила задатак и да нова чланица Хрватска не може ући у ово друштво са наслеђем овако тешке тужбе. Али опет, нека Хрвати са својом тужбом раде шта год им воља, али сулуда је и помисао да Србија одустане од тужбе, и због страдања и голготе нашег народа 90-их, али и још једног много важнијег разлога, али о том, потом.
pre 11 godina
Pa,mislim da ce se pre biti smak sveta nego sto ce Hrvatska povuci tuzbu.Toliko o unapredjivanju odnosa sa Srbijom.Nikada oni nas nece voleti,a i ne treba,potrebno je da nas postuju i uvazavaju kao drzavu.
pre 11 godina
Cini mi se da Hrvati tek sada nece povuci tuzbe jer sada ima za sta da se okome.Srpski haski optuzenici su svi osudjeni i to im je sada dobro doslo.A ovako kao govore o uspostavljanju dobrih odnosa sa Srbijom.Od njih se samo to moze i ocekivati.
pre 11 godina
cesto citam pohvale Vucicu,Dacicu,Nikolicu i ostaloj garnituri,iako nisam njihov glasac,slazem se rade nesto,ali pre svega ispravljaju svoje brljotine iz 90/tih,kad se moglo ovako,kako sad rade,bez rata.puna su im usta bila ratnohuskacke retorike.a drugo,zasta su izglasani nego da vode drzavu,to je njihov a ne moj posao,ja mogu do mile volje da sedim i kritikujem,nije mi tesko,ali i ja treba nesto da radim da bi porodici obezbedio bolji zivot,a njima nije poverena samo porodica i uza i sira familija vec citava drzava,s toga ode radosti i hvalospevi treba da izostanu,neka samo rade,a na izborima ce ubirati plodove,svog rada.ali bez praznih prica,samo dela.ja mogu da pricam po selu kako zaradjujem,velike novce,a kuca mi prokisnjava,alat zajmim po selu,a novac u nekom drugom da ne bi moje selo znalo,gde uzimam.samo bez demagogije,molim.
pre 11 godina
Hrvatska treba da uradi taj prvi korak.
pre 11 godina
Naravno protokolarni susreti i slikanje za medije su jedan stvar i to će biti i u narednom periodu a značajno je i za Srbiju i Hrvatsku koja gradi imidž pred ulazak u prunopravno članstvo EU. Ali da bi se odnosi popravili i došlo do povlaćenja međusobnih tužbi kod međunarodnog suda u Hagu potrebna su kako kaže Vučić konkretna dela i reševanja problema nestalih Srba u Oluji i Bljesku, uređenje imovinskih odnosa i priznavanje stanarskih prava izbeglim Srbima i reševanje međusobnmih penzija i ostalog.Hrvatska će verovatno ulaskom u EU biti pritisnuta da neka pitanja rešava mada ima naznaka iz Nemačke da se ništa neće insisistirati od Hrvatske i da će zaborav i protek vremena učiniti svoje.
pre 11 godina
@panonski, 2. maj 2013 11:38
Cekaj, jel' onda bilo genocida nad Srbima ili nije, posto je tuzba za GENOCID izgleda predmet trgovine? Ko sisa stotine hiljada pobijenih i proteranih? Opet sve pod tepih kao i 1945?
pre 11 godina
Sve to ništa ne znači bez hrvatskog Izvinite!
pre 11 godina
Pa...Hrvatska ce i dalje da nas tuzi,a ovamo radi na unapredjivanju odnosa.Licemerno.
pre 11 godina
Jasno je kao dan da je ova zemlja definitivno rešena da napreduje i da ljudi na njenom čelu jako ozbiljno shvataju šta podrazumeva i šta znači voditi jednu zemlju u pravom pravcu. Ako to čelnici sa hrvatske strane ne primećuju i nemaju isti takav odnos prema svojoj zemlji i narodu onda je to jasan znak da pričaju jedno a rade drugo i da će nam stvari iz prošlosti koje oni ne žele da prevaziđu uvek stajati na putu.
pre 11 godina
Srbija i Hrvatska moraju da sarađuju, iako verujem da mnogi ljudi koji su proterani iz Hrvatske, i već 15-tak godina žive u Srbiji, ne gledaju sa simpatijama na ovu posetu.
(savatije, 2. maj 2013 13:27)
Cak stavise uopste nemoraju da saradjuju,i jedna i druga privreda su totalno bezvezne,cemu cela prica o medjusobnoj saradnji pojma nemam.
pre 11 godina
Sastanak i na predsedničkom nivou između Srbije i Hrvatske se mora održeti u što skorije vreme. Ne vredi Josipoviću da se tu nešto nećka, jer ako Nikolića prihvataju, i sa zadovoljstvom sa njim razgovaraju svi svetski zvaničnici, šta onda tu ima Josipović da se nešto buni. Zbog ovakvog stava Josipovića štetu je samo mogla da ima Hrvatska i brojne hrvtske firme koje posluju u Srbiji.
pre 11 godina
De ste bre boteri ceo dan :) taman sam se zabrinuo
pre 11 godina
Ja nesto bas neverujem da su oni spremni da to urade.
pre 11 godina
Ja nesto bas ne verujem da su oni spremni da to urade.
pre 11 godina
Sa hrvarskom ce biti jako tesko da se rese problemi a narocito da oni povuku optuzbu.
pre 11 godina
Vucic je uspeo da za veoma kratko vreme koje je na vlasti izbori za Srbiju jedan povoljan sporazum koji je vratio poverenje u drzavu i pokazao kako se za tu drzavu bori,treba da to ponovi i sa ovim pitanjem da se ne bi jos nesto provlacilo kroz nase zivote godinama pa i decenijama
pre 11 godina
Vučiću, zašto bi se tužbe povlačile i kome to odgovara ? Zar nije bolje da međunarodni sud donese pravomočnu presudu koja bi decidirano rekla ili opovrgla agresiju na Hrvatsku i razaranja koja su se uistinu dogodila, a da također jednom zauvijek srpski narod shvati da današnja Hrvatska pšočiva na AVNOJ-skoj Hrvatskoj i domovinskom ratu (HOR). Nije sporno da su Ante Pavelić i Ustaše pripadale sili osovine u II svijetskom ratu i da se konačno utvrdi stvarni broj ubijenih srba u Jasenovcu na način da se iskopaju masovna grobišta i prebroje žrtve. osim srba ubijani su i hrvati koji se nisu slagali s Pavelićem, romi, židovi i drugi koji su se borili protiv NDH. To nitko ne negira, a Tito je pobio sve ustaše nakon predaje u Sloveniji i na Blajburgu 1945 godine. Vi danas tužite mene da sam ja krivac i genocidan iako se tada nisam ni rodio. To je suludo i pokazivanje nemoći nad istinom. Nije više moderno niti korisno govoriti da su svi hrvati ustaše. prošla su vremena kada vam je to koristilo kako bi dominirali nad hrvatima preko JNA, UDBE , CK i policije. ta finta je otrcana i nije više svrsishodna. Istina će oskoboditi i srbe i hrvate.
pre 11 godina
(andreas, 3. maj 2013 21:01)
Pre bi se moglo desiti suprotno. Oslobadjanjem hrvatskih generala Gotovine i Merkaca i negiranjem postojanja udruzenog zlocinackog poduhvata Srbija gubi poziciju da joj se prizna postojanje genocida nad srpskim stanovnistvom u Hrvatskoj. Na suprotnoj strani, svi vazniji osudjenici sa srpske strane osudjeni su po principu komandne odgovornosti , kao ucesnici udruzenog zlocinackog poduhvata , sto Hrvatskoj pruza veliku mogucnost za povoljan ishod tuzbe.
pre 11 godina
Treba odvojiti ekonomiju od nacionalnih i političkih stavova.Dobar potez gospodina Vučića.
pre 11 godina
Povlačenje međusobnih tužbi znači samo jedno da Srbija i Hrvatska žele da stvore jedan prijateljski odnos. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Hrvatska i Sbija će pronaći zajednički interes u jačanju ekonomije. Aleksandar Vučić će Srbiju zaista želi da približi državama bivše SFRJ zbog zajedničkog privlačenj nvesticija. Države SFRJ moraju da misle na svoju budućnost. Sporazum Beograda-Prištine predstavlja normalizaciju odnosa, jačanje državnih institucija, modernizaciju društva. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.Borba protiv kriminala korupcije će očistiti našu državu, krive kazniti. Borba se vodi pošteno i svako za koga se dokaže da je kriv odgovaraće bez obzira na stranačku pripadnost, zakon važi za sve.
pre 11 godina
ta tuzakanja i jesu jedan od najvecih problema koji moraju biti reseni.
pre 11 godina
Da se ne zavaravamo. Niti mi volimo Hrvate, niti oni nas, ali se igrom slucaja nalazimo jedni pored drugih i MORAMO saradjivati. Ovo je odlican korak Vucica, narocito sa aspekta njegovih ranijih izjava. Dobro je sto 2 naroda konacno pocinju da rade na konkretnim zadacima.
(Vidak Milentijevic, 2. maj 2013 18:01)
niko od nas ni ne trazi te romanticne relacije, a i bilo bi isuvise licemerno.
pre 11 godina
Ocekujem da ce upseti da se dogovore o vecini pitanja jer i jedna i druga drzava u ovom trenutku ima odgovornu vlast
pre 11 godina
Vazno je imati dobru saradnju, a tuzbe izbeci i dogovororiti se.
pre 11 godina
meni je poverenje u drzavu povratio vucic svojim drzanjem reci. to je za vecinu onih koji su pre njega vodili ovu zemlju tresko izvodljivo.
pre 11 godina
Довољно времена је прошло од грађанског рата на простору бивше Југославије да би се људи коначно окренули свакодневном животу и покушајима да живот учине бољим и лепшим. У том смислу, не сумњам да ће наша држава дати свој допринос томе, али у сваком случају суштина наше дипломатије треба да буде у томе да сарађујемо и имамо добросуседске односе на равноправним основама са сваким ко то жели. У корпус тих питања која би требало да се једном за свагда ставе у архиву су и тужбе, свакако.
pre 11 godina
Dobar potez da se zaštite interesi preostalog dela srpskog stanovništva.
pre 11 godina
Problemi se mogu resiti samo ako budemo jedinstveni,i mi,I oni,ako svako vuce na svoju stranu,necemo nista postici….mada mislim da I za ovaj problem ima adekvatno resenje,i realno je ocekivati da ce se ono uskoro i naci.
pre 11 godina
Vucic treba da postuje odluke donesene na skupstini
pre 11 godina
treba sa svima saradjivati i graditi dobre odnose
pre 11 godina
Rođena sam u Zagrebu (Srpkinja),krajem 70ih godina,došla u Srbiju početkom 90ih,bolje reći pobegla.. U međuvremenu sam se udala ovde..suština je,zar je moguće da ja nemam pravo na automatsko državljanstvo Hrvatske po rođenju u toj državi? E takve stvari je potrebno rešiti.
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Sunce, 2. maj 2013 09:50)
Imate pravo na državljanstvo, ostvarujete ga u konzulatu veleposlanstva R.Hrvatske u Srbiji.
pre 11 godina
Posle svega sto se desilo ne mozemo se voleti ali zarad buducnosti moemo ostvariti politicku i ekonomsku saradnju jer je buducnost prioritet
pre 11 godina
Svaka cast Vucicu , uz tebe idemo ka boljim zivotom!
pre 11 godina
Treba zakopati ratne sekire i ruzne stvari ostaviti u proslosti...sta je bilo bilo je. Treba krenuti dalje u neku bolju buducnost
pre 11 godina
Naravno slazem se sa Vucicem , treba puno toga resiti , pa povuci tuzbe.
pre 11 godina
Kako sve izgleda jednostavno kada imamo dobrog političara poput gospodina Vučića,sve što radi izgleda veoma lako.
pre 11 godina
Eventualno povlačenje međusobnih tužbi između Srbije i Hrvatske zavisiće od rešavanja konkretnih problema koji postoje između dve zemlje, izjavio Vučić.
Konacno neko iz Srbije ko ce "leci na rudu" !
Hrvatski zvanicnici godinama ponavljaju da tuzba sama po sebi nije cilj nego resavanje svih otvorenih pitanja koje Srbija nije bila spremna resavati u direktnim pregovorima !
Pitanje nestalih osoba, vracanje opljackane imovine Hrvatskoj, placanje ratne ostete Hrvatskoj itd. su samo neka od tih pitanja koja se moraju resiti da bi Hrvatska pristala na povlacenje svoje tuzbe !
pre 11 godina
@panonski, 2. maj 2013 11:38
Cekaj, jel' onda bilo genocida nad Srbima ili nije, posto je tuzba za GENOCID izgleda predmet trgovine? Ko sisa stotine hiljada pobijenih i proteranih? Opet sve pod tepih kao i 1945?
pre 11 godina
Slede ucene jer su Hrvati sada u polozaju da ucenjuju,a mi nismo.Izgubili smo rat,izgubili na sudu,misli li neko da smo u istom polozaju?
pre 11 godina
Srbija i Hrvatska moraju da sarađuju, iako verujem da mnogi ljudi koji su proterani iz Hrvatske, i već 15-tak godina žive u Srbiji, ne gledaju sa simpatijama na ovu posetu.
(savatije, 2. maj 2013 13:27)
Cak stavise uopste nemoraju da saradjuju,i jedna i druga privreda su totalno bezvezne,cemu cela prica o medjusobnoj saradnji pojma nemam.
pre 11 godina
Sve to ništa ne znači bez hrvatskog Izvinite!
pre 11 godina
cesto citam pohvale Vucicu,Dacicu,Nikolicu i ostaloj garnituri,iako nisam njihov glasac,slazem se rade nesto,ali pre svega ispravljaju svoje brljotine iz 90/tih,kad se moglo ovako,kako sad rade,bez rata.puna su im usta bila ratnohuskacke retorike.a drugo,zasta su izglasani nego da vode drzavu,to je njihov a ne moj posao,ja mogu do mile volje da sedim i kritikujem,nije mi tesko,ali i ja treba nesto da radim da bi porodici obezbedio bolji zivot,a njima nije poverena samo porodica i uza i sira familija vec citava drzava,s toga ode radosti i hvalospevi treba da izostanu,neka samo rade,a na izborima ce ubirati plodove,svog rada.ali bez praznih prica,samo dela.ja mogu da pricam po selu kako zaradjujem,velike novce,a kuca mi prokisnjava,alat zajmim po selu,a novac u nekom drugom da ne bi moje selo znalo,gde uzimam.samo bez demagogije,molim.
pre 11 godina
Cini mi se da Hrvati tek sada nece povuci tuzbe jer sada ima za sta da se okome.Srpski haski optuzenici su svi osudjeni i to im je sada dobro doslo.A ovako kao govore o uspostavljanju dobrih odnosa sa Srbijom.Od njih se samo to moze i ocekivati.
pre 11 godina
De ste bre boteri ceo dan :) taman sam se zabrinuo
pre 11 godina
Pa...Hrvatska ce i dalje da nas tuzi,a ovamo radi na unapredjivanju odnosa.Licemerno.
pre 11 godina
Jasno je kao dan da je ova zemlja definitivno rešena da napreduje i da ljudi na njenom čelu jako ozbiljno shvataju šta podrazumeva i šta znači voditi jednu zemlju u pravom pravcu. Ako to čelnici sa hrvatske strane ne primećuju i nemaju isti takav odnos prema svojoj zemlji i narodu onda je to jasan znak da pričaju jedno a rade drugo i da će nam stvari iz prošlosti koje oni ne žele da prevaziđu uvek stajati na putu.
pre 11 godina
Hrvatsku primaju u EU a pitanja nestalih u ratu, nerešena stanarska prava , problemi vezano za katastar, Znači neko ima privilegije u EU a neko je dežurni krivac.
pre 11 godina
Treba isterati tužbe do kraja. Vrlo je verovatno da ćemo proći kao i sa hrvatskim generalima, ali barem smo probali. Ako je za EU u redu da u udžbenicima istorije piše da je 250.000 ljudi svojevoljno napustilo svoje domove, da je JNA bila agresorska vojska i da je Jasenovac bio radni logor, onda treba da nosimo breme naivčina barem onoliko koliko su trajale sve Jugoslavije. To se zove katarza.
pre 11 godina
Groteskno je da je neki sud uopste prihvation hrvatsku tuzbu protiv nas. Sramotno je da im se oprostio vec jedan genocid a da se drugi zataskava i korumpiranim haskim presudama i tim sto im se uopste dozvoljava da ulazu lazne i neodrzive tuzbe protiv nas. Ja bih zamrznula pitanje tih tuzbi na jedno 20 godina dok se ovi americki hohstapleri ne skinu sa svetske scene pa ih onda tuzila pred nekim fer i nepristrasnim sudom i za ovo i za ono iz DSR. I NATO za genocid putem osiromasenog uranijuma.
pre 11 godina
Rođena sam u Zagrebu (Srpkinja),krajem 70ih godina,došla u Srbiju početkom 90ih,bolje reći pobegla.. U međuvremenu sam se udala ovde..suština je,zar je moguće da ja nemam pravo na automatsko državljanstvo Hrvatske po rođenju u toj državi? E takve stvari je potrebno rešiti.
pre 11 godina
Pitanje tuzbi je po meni lako resiti ali sta cemo sa proteranim i prognanim sa njihovom imovinom i najvecim etnickim ciscenjem u ovom delu Evrope,znam ja da zarad Evrope moramo da progutamo mnogo toga ali onda ce nesto morati i Hrvati.
pre 11 godina
Covek radi temeljno i odgovorno kako na spoljno politickom planu,tako i na unutrasnjem i iskorenjivanju svega sto izjeda drustvo i drzavu
pre 11 godina
preko 225000 proteranih Srba još uvek nemaju svoja osnovna prava u državi u kojoj su rođeni.. Ni penzije,ni pasoše a o ostalim pravno-imovinskim stvarima da i ne pišem.
pre 11 godina
Srbija je spremna da izgradi dobre poslovne odnose sa Hrvatima. A da li će tužbe ostati ili ne mislim da zavisi isključivo od njih. Da li su spremni da do kraja ispitaju i sprovedu istragu o nestalim Srbima,oduzetoj imovini, proteranima i... Mada iskreno ne verujem u to. Kada mogu da slave Bljesak i Oluju kao svoju pobedu dok Srbi drže parastos poginulima to nije poštovanja nastradalih, to je nebriga za živote.
pre 11 godina
Ако те неко тужи, тај ти не милси добро, сигурно нема добре намере. БиХ је тужила Србију, и та је тужба пресудом Међународног суда 2007. завршила фјаском по тужиоца (и по 1. по 2. тачки Србија је ослобођена да је учинила или помагала у злочину, и оно што БиХ највише жуља, ослобођена је било какве обавезе за накнаду штете).
Да ли то треба бити поучан пример и за тужбу Хрватске против Србије? Може (јер из перцепције обичног читаоца, ако БиХ није добила, Хрватска нема никакве шансе, заправо биће немогуће наћи везу наводних злочина војске РСК и Србије), али и не мора. Сваки нови процес је нова прича, игра се и по неким новим правилима, а важно је и какве су политиичке околности у свету, понекад (на жалост тако је) за овакву тужбу треба одабрати право време.
Оно што је парадакс, али и крајње бестидно, је да они који су учинили погром над једним народом 90-95, али и по монструозности и свирепости геноцид без премца у историји у време НДХ, туже матицу тог народа (ваљда што су прихватили ове прогнане људе, или зашто већ).
Свакако проблеме између 2 земље треба решавати, оне за чије решење постоји добра воља. Јасно је и да је ЕУ ставила задатак и да нова чланица Хрватска не може ући у ово друштво са наслеђем овако тешке тужбе. Али опет, нека Хрвати са својом тужбом раде шта год им воља, али сулуда је и помисао да Србија одустане од тужбе, и због страдања и голготе нашег народа 90-их, али и још једног много важнијег разлога, али о том, потом.
pre 11 godina
Jasno je da Vučić nije išao u Hrvatsku da se izvinjava. Nema razloga za bilo kakva izvinjavanja. Ako bi krenuli sa analizom ko je više zlodela učino to bi nas uvelo u duboku raspravu, pa se ne bi znalo ko bi kome trebao da se izvini. Zato, sve što je bilo treba ostaviti iza nas, i bez ikakvih izvinjavanja, pokušati unaprediti saradnju dve zemlje, i gledati u budućnost, a šta je bilo u prošlosti bilo je, i to se više ne može ispraviti.
pre 11 godina
Hrvatska treba da uradi taj prvi korak.
pre 11 godina
Ipak i mi imamo neke adute u rukama kojima mozemo da uticemo na Hrvatsku, tako da se oni ne umisle da mogu da nas ucenjuju.
pre 11 godina
Vucicu podrzavam postupnost u resavanju problema.
pre 11 godina
Dve zemlje moraju sarađivati, i to je Nikolić odavno shvatio, jer je više puta izjavljivao da je on za razgovore i dobre međudržavne odnose između Srbije i Hrvatske, a po poslednjim izjavama gospodina Josipovića vidimo da je to, istina sa malim zakašnjenjem, shvatio i predsednik Hrvatske, i to je dobro za obe zemlje.
pre 11 godina
Sastanak i na predsedničkom nivou između Srbije i Hrvatske se mora održeti u što skorije vreme. Ne vredi Josipoviću da se tu nešto nećka, jer ako Nikolića prihvataju, i sa zadovoljstvom sa njim razgovaraju svi svetski zvaničnici, šta onda tu ima Josipović da se nešto buni. Zbog ovakvog stava Josipovića štetu je samo mogla da ima Hrvatska i brojne hrvtske firme koje posluju u Srbiji.
pre 11 godina
Vreme je za istinsko pomirenje izmedju dva naroda,kao susedi moramo saradjivati,ali na zalost koliko su iskreni kada nas pozivaju na sastanak,vise mi to lici na predstavu za evropu kao pokazatelj zelje za dobrim odnosima u regionu i moranjem kao jednim od uslova za ulazak u EU nego na iskrenost u nameri za obnovi prijateljstva,toliko puta se desavalo da jedno pricaju za nase i strane medije,a na istu temu u Hrvatskoj sve suprotno.Mene nisu ubedili.
pre 11 godina
Ovde će Hrvatska pokazati koliko je stvarno spremna da ispitivanje zločina nad Srbima sprovede do kraja. Jasno nam je da je Hag formiran samo zbog Srba i da tu Srbija ne može učiniti baš puno.
pre 11 godina
Sastanak i na predsedničkom nivou između Srbije i Hrvatske se mora održeti u što skorije vreme. Ne vredi Josipoviću da se tu nešto nećka, jer ako Nikolića prihvataju, i sa zadovoljstvom sa njim razgovaraju svi svetski zvaničnici, šta onda tu ima Josipović da se nešto buni. Zbog ovakvog stava Josipovića štetu je samo mogla da ima Hrvatska i brojne hrvtske firme koje posluju u Srbiji.
pre 11 godina
Ne moramo, i ne možemo, mi sa Hrvatskom da budemo u nekim preterano bliskim odnosima, ali moramo imati korektne odnose, zasnovane na interesima obe zemlje, a uspostavljanju takvih odnosa mnogo mogu da doprinesu i predsednici Nikolić i Josipović. Zbog toga je njihov sastanak i bitan.
pre 11 godina
Svi mi znamo koliko tesko zivimo. Popravljanje i poboljsanje odnosa sa susedima je dobro sa ekonomske strane sigurno, a i zbog mira i stabilnosti u regionu.
Moramo se okrenuti buducnosti.
pre 11 godina
Odnosi Hrvatske i Srbije će uvek biti bure baruta, samo u budućnosti treba biti oprezan sa šibicama odnosno žigicama.
pre 11 godina
Rašavanje problema koje je je rat doveo ujedno znači i povlačenje tužbi sa obe strane , iskreno se nadam da će se to pokrenuti .
pre 11 godina
Borba protiv korupcije i kriminala se nastavlja nije prekinuta što bi nekima odgovaralo.
pre 11 godina
Srbija i Hrvatska moraju da sarađuju, iako verujem da mnogi ljudi koji su proterani iz Hrvatske, i već 15-tak godina žive u Srbiji, ne gledaju sa simpatijama na ovu posetu.
pre 11 godina
Doslo je vreme da se neke stvari resavaju, u suprotnom mogu da opterecuju nase zivote narednih deset pa i vise godina.
pre 11 godina
Treba razgovarati i sarađivati sa svima bez obzira na sve šta je bilo u prošlosti. Dve zemlje ne moraju da budu u nekim prijateljskom odnosima, ali moraju sarađivati, ne samo zbog toga što je to preduslov za ulazak u EU, već i zbog ekonomije i jedne, i druge zemlje.
pre 11 godina
Sto se tice ovog zaposljavanja zaista nam je potrebno, i stvarno treba da se poradi na tome. Toliko ste se trudili oko Kosova i sporazuma a taj narod nikako nije zadovoljan, sada je pravo vreme da se malo pozabavite zaposljavanjima i stranim investitorima.
pre 11 godina
nadam se da ce ove dve zemlje konacno uspeti da rese probleme koji ih godinama muce, a vucicu svaka cast za napore koje ulaze
pre 11 godina
Cini mi se da Hrvati tek sada nece povuci tuzbe jer sada ima za sta da se okome.Srpski haski optuzenici su svi osudjeni i to im je sada dobro doslo.A ovako kao govore o uspostavljanju dobrih odnosa sa Srbijom.Od njih se samo to moze i ocekivati.
(Pancevka88, 2. maj 2013 09:47)
Ja mislim da Hrvati hoce da povuku tuzbu, i da mi isto to treba da uradimo. To smo ranijih godina imali nesposobnu vladu (Botu da i ne pominjem) nije njihova krivica. Sada imamo prave ljude na pravim mestima. Drago mi je sto je Vucic uzeo i ovde nesto da uradi, jer mi je to garancija da ce se nesto zaista uraditi (a ne da ce se samo smeskati pred kamerama kao prethodnih godina).
pre 11 godina
Opšte je poznato koliko Hrvatskih firmi posluje u Srbiji. Međutim, to nije slučaj sa Srpskim firmama u Hrvatskoj. Siguran sam da je Vučić tokom ove posete pokrenuo i priču o tretmanu srpskog kapitala u Hrvatskoj.
pre 11 godina
Da, postoji mnogo nerešeni8h problema između Hrvatske i Srbije i njihovo rešavanje je u obostranom interesu!
pre 11 godina
Pa,mislim da ce se pre biti smak sveta nego sto ce Hrvatska povuci tuzbu.Toliko o unapredjivanju odnosa sa Srbijom.Nikada oni nas nece voleti,a i ne treba,potrebno je da nas postuju i uvazavaju kao drzavu.
pre 11 godina
Resiti povlacenje tuzbi izmedju Srbije i Hrvatske te nastaviti sa zapocetim reformama i da se sad sva snaga vlade usmeri kad dovlacenju novih inesticija i zaposljavanja ljudi jer je to po meni naj bitnije.
pre 11 godina
Krenimo od toga da mnogi nemaju miran san.. Hajde da rešimo te nagomilane probleme.
pre 11 godina
Moramo krenuti da resavamo probleme, ne smemo ih ostvljati za sobom da ih resavaju nasa pokolenja, kao sto su drugi to ucinili pa sada sav teret svalili na nas.
pre 11 godina
Tužbe treba povući, i treba se okrenuti budućnosti, a o prošlosti zvaničnici dve zemlja ne bi trebalo puno ni da pričaju, jer se tu sigurno neće složiti.
pre 11 godina
Tuzbe treba povuci i igraditi dobre odnose sa svim susedima jer bez toga ne mozemo u EU jer koliko znam to je jedan od uslova.
pre 11 godina
Najvaznije povuci tuzbe i izgladiti ondnose ne samo sa Hrvatima nego sa svima ostalima iz regiona kako bi mogli napredovati ka EU,jer bez dobrih odnosa sa susedima nema ni Evrope.p
pre 11 godina
Povlačenje tužbi bi bio zaista krupan korak, i značio bi da i mi i oni imamo iskrene namere da radimo na pobiljšanju naših odnosa.Treba iskoristiti ovaj period kada je Hrvatska na pragu ulaska u EU.
pre 11 godina
Veoma je bitna dobra međuregionalna saradnja. To je jedan od preduslova za članstvo u EU, i zbog toga je ova poseta bitna koliko za Srbiju, toliko i za Hrvatsku.
pre 11 godina
Poboljšanje odnosa sa susedima je pozitivna stvar ali i ne po svaku cenu,što znači da je u prvi plan stavljen interes svog naroda.
pre 11 godina
Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Srbija i Hrvatska će naći obostrani interes. Aleksandar Vučić radi na ekonomskom prosparitetu, ali i rešava jako bitna državna pitanja. Implementacijom sporazuma Srbija će sačuvati svoje interese na KiM, ustavne i pravni zakoni na KiM ne postoje, što će morati da koriste ustavne i pravne zakone Republike Srbije. Potpuno verujem Aleksandru Vučiću. Sporazumom vidimo da nikada neće ni ne može biti priznata nezavisnost KiM, već normalizacija odnosa Srba i Albanaca,modernizovanje društva. Srbija će zaista ekonomski ojačati. Potpuno podržavam Aleksandra Vučića. Građani mogu Aleksandru Vučiću da veruju.
pre 11 godina
Svaka čast gospodinu Vučiću rešava probleme na sve strane.Eh da je pre došao na vlast već bi puno bolje živeli.
pre 11 godina
Gruntovnica (sud) je u HR jedina mjerodavna i izdaje vlasnički list, katastar je marginalan a služi pri donošenju prostornih i urbanističkih planova. Pošto su svi izvadci vlasničkih listova uz eventualna terećenja na njima svima dostupni na netu (svaka promijena se bilježe svakodnevno) savjetujem građane HR izbjegle u Srbiju da svoje stanje provjere. U HR se moglo besplatno i po brzom postupku (požurnica) rasčistiti i uknjižiti vlasništvo svih nekretnina ali je taj rok odavno istekao.
pre 11 godina
Ima jako puno problema o kojima se samo pricalo, doslo je vreme da se neke stvari konkretno pocnu resavati.
pre 11 godina
Ne mogu se preko noći rešiti nagomilani problemi. Samo strpljenjem i radom se mogu umanjiti, za rešavanje je ipak potrebno mnogo više vremena i volje.
pre 11 godina
Godinama se veliki problemi, koji pritiskaju sve nas i ne dozvoljavaju nam da krenemo napred, stavljaju po strani, guraju pod tepih.
Drago mi je da smo poceli da ih resavamo.
pre 11 godina
Iskreno govoreci nama vise odgovara da se povuku tuzbe jer cemo opet ispasti krivi
pre 11 godina
I nama i Hrvatskoj je u interesu da se reši ta netropeljivost medju nama, i da pokažmo da smo spremni za saradnju i kompromise.Svaka strana mora učinniti izvesne ustupke i to je jedini način da se naši odnosi poprave.
pre 11 godina
Drago mi je što je većina poslanika prihvatila izveštaj i što smo bar u nečem složni,bar velikom većinom.
pre 11 godina
@Sunce: Pitanje drzavljanstva osoba rodjenih prije osamostaljenja Hrvatske se rjesava ili na osnovu upisa u tadasnju republicku maticnu knjigu rodjenih ili na osnovu drzavljanstva roditelja. S obzirom da ste rodjeni kako navodite "krajem 70-ih", vjerojatno ste upisani u maticnu knjigu rodjenih u Zagrebu (ranih 70-ih se dijete pak upisivalo u maticnu knjigu u rodnom mjestu majke!). Dakle, na osnovu toga ste cim je pocelo dodjeljivanje drzavljanstva imali puno pravo na drzavljanstvo RH. S obzirom da sad vjerojatno posjedujete srpsko drzavljanstvo, pitanje je da li kod vas dolazi u obzir mogucnost dvojnog drzavljanstva. Za tocne informacije je najbolje da se obratite konzulatu RH u Beogradu. I racunajte s time da ce vas barem netko od sluzbenika priupitati otkud vam sad odjednom potreba za hrvatskim drzavljanstvom ;)
pre 11 godina
Njihovo je da brane svoje interese, kao što i mi branimo svoje. Ako bude dobre volje naći ćemo zajednički jezik, jer neku ljubav i srdačnost niko ionako i ne očekuje. Nažalost ili na sreću, mislim da će novac rešiti skoro sve postojeće probleme između dve zemlje...
pre 11 godina
Odnosi Srbije i Hrvatske nikad neće biti jednostavni. Pitanje je samo da li smo bili pametni da naučimo nešto. I ovi problemi su bili gurani pod tepih jer ih nije popularno rešavati. Razočaran sam koliko je DS bežao od rešavanja problema.
pre 11 godina
cim su o tome otvoreno govorili i razmatrali tu mogucnost, verujem da ce u sledecim razgovorima i susretima nesto i konkretizovati!
pre 11 godina
можда немамо заједнички језико тужбама,треба прво решити проблем несталих па па онда раѕговарати о томе.
pre 11 godina
Očekujemo značajna ulaganja u odbrambenu industriju Srbije-veoma dobar potez!
pre 11 godina
A problema je mnogo: nestali, prognani, imovina zajednička i lična, nagomilana mržnja, međugranični sporovi...A priznanja učinjenog u prošlosti rešiće i međusobne optužbe!
pre 11 godina
Posle svega što se dešavalo devedesetih godina, neće biti baš lako uskladiti odnose Srbije i Hrvatske!
pre 11 godina
Slažem se da je podjednako važno raditi na medjuljudskim odnosima. I dalje smo, i oni i mi, opterećeni predrasudama, često nam je teško da se otrgnemo prisećanju na stvari koje su se dešavale devedesetih.Ja ne kažem da to treba zaboraviti, ali smatram da je uvek najzdravije, i za pojedince i za naciju, jednostavno ustati i krenuti dalje.
pre 11 godina
Susret i poboljsanje odnosa dva suseda uvek treba podrzati pogotovo jer obe zemlje imaju jasan cilj ulazak u EU.
pre 11 godina
Ne moramo da ih volimo da bi saradjivali sa njima. Konkretno mora se poboljsati uticaj srpskih firmi na hrvatskom trzistu. Nadam se da ce ova poseta Vucica doprineti i tome...
pre 11 godina
Ovo razmisljanje je odlicno. Ni po koju cenu ne srljati, biti spreman na neki kompromis, a sve zbog napretka nase politike. Sve sto moze da na koristi, iskoristiti maksimalno.
pre 11 godina
Jednom se moralo krenuti napred i probiti led. Sve ce se izregulisati jedno po jedno, sada kada imamo predstavnike koji zele da se pokazu i dokazu, da pomognu svom narodu. Nema sumnje u iskrenost namere.
pre 11 godina
I to treba razresiti sto pre ako je ikako moguce nema poente da se odugovlaci 100 godina ...
pre 11 godina
Dobro susedski odnosi i EU jesu pravi put kojim Srbija konacno krece
pre 11 godina
Treba resiti kljucne probleme sa susedima kako bi mogli da poboljsamo ekonomsku situaciju u zemlji kroz izvoz i nove investicije
pre 11 godina
Svakako ne cemo ziveti od istorje nego od buducnosti,treba da nastavimo ovakvim tempom
pre 11 godina
Obe zemlje i treba da saradjuju i da se podrzavaju ka putu u EU, mislim da Vucic shvata koliko je to bitno za poboljsanje ekonomije i boljih uslova u Srbiji
pre 11 godina
Da se ne zavaravamo. Niti mi volimo Hrvate, niti oni nas, ali se igrom slucaja nalazimo jedni pored drugih i MORAMO saradjivati. Ovo je odlican korak Vucica, narocito sa aspekta njegovih ranijih izjava. Dobro je sto 2 naroda konacno pocinju da rade na konkretnim zadacima.
pre 11 godina
Nisam sigurna da imamo zajednicki jezik ali sam sigurna da imamo zajednicki cilj a to su evrointegracije sto je mozda i bolje od jezika koji je ponekad izvor nesporazuma
pre 11 godina
Tu pre svega misli na probleme nestalih u ratovima, na ostvarivanje stanarskih prava, na ostvarivanje penzijskih prava, rešavanje problema vezanih za katastar i druga nerešena pitanja!!!
pre 11 godina
Uopšte se ne radi o tome da li mi nešto volimo ili ne već je stvar u tome da mi moramo da sarađujemo i ostvarimo regionalno razumijevanje i saradnju. Moramo se okrenuti budućnosti i prosperitetu.
pre 11 godina
Izgleda da botovi reaguju samo na Acine slike,Tomislav ih je lose programirao.
pre 11 godina
Problemi se mogu resiti samo ako budemo jedinstveni,i mi,I oni,ako svako vuce na svoju stranu,necemo nista postici….mada mislim da I za ovaj problem ima adekvatno resenje,i realno je ocekivati da ce se ono uskoro i naci.
pre 11 godina
Povlačenje međusobnih tužbi znači samo jedno da Srbija i Hrvatska žele da stvore jedan prijateljski odnos. Zahvaljujući Aleksandru Vučiću Hrvatska i Sbija će pronaći zajednički interes u jačanju ekonomije. Aleksandar Vučić će Srbiju zaista želi da približi državama bivše SFRJ zbog zajedničkog privlačenj nvesticija. Države SFRJ moraju da misle na svoju budućnost. Sporazum Beograda-Prištine predstavlja normalizaciju odnosa, jačanje državnih institucija, modernizaciju društva. Srbija ima budućnost sa naprednjacima na vlasti.Borba protiv kriminala korupcije će očistiti našu državu, krive kazniti. Borba se vodi pošteno i svako za koga se dokaže da je kriv odgovaraće bez obzira na stranačku pripadnost, zakon važi za sve.
pre 11 godina
ta tuzakanja i jesu jedan od najvecih problema koji moraju biti reseni.
pre 11 godina
Vucic je uspeo da za veoma kratko vreme koje je na vlasti izbori za Srbiju jedan povoljan sporazum koji je vratio poverenje u drzavu i pokazao kako se za tu drzavu bori,treba da to ponovi i sa ovim pitanjem da se ne bi jos nesto provlacilo kroz nase zivote godinama pa i decenijama
pre 11 godina
Da se ne zavaravamo. Niti mi volimo Hrvate, niti oni nas, ali se igrom slucaja nalazimo jedni pored drugih i MORAMO saradjivati. Ovo je odlican korak Vucica, narocito sa aspekta njegovih ranijih izjava. Dobro je sto 2 naroda konacno pocinju da rade na konkretnim zadacima.
(Vidak Milentijevic, 2. maj 2013 18:01)
niko od nas ni ne trazi te romanticne relacije, a i bilo bi isuvise licemerno.
pre 11 godina
Vazno je imati dobru saradnju, a tuzbe izbeci i dogovororiti se.
pre 11 godina
meni je poverenje u drzavu povratio vucic svojim drzanjem reci. to je za vecinu onih koji su pre njega vodili ovu zemlju tresko izvodljivo.
pre 11 godina
treba sa svima saradjivati i graditi dobre odnose
pre 11 godina
Rođena sam u Zagrebu (Srpkinja),krajem 70ih godina,došla u Srbiju početkom 90ih,bolje reći pobegla.. U međuvremenu sam se udala ovde..suština je,zar je moguće da ja nemam pravo na automatsko državljanstvo Hrvatske po rođenju u toj državi? E takve stvari je potrebno rešiti.
[Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net] (Sunce, 2. maj 2013 09:50)
Imate pravo na državljanstvo, ostvarujete ga u konzulatu veleposlanstva R.Hrvatske u Srbiji.
pre 11 godina
Довољно времена је прошло од грађанског рата на простору бивше Југославије да би се људи коначно окренули свакодневном животу и покушајима да живот учине бољим и лепшим. У том смислу, не сумњам да ће наша држава дати свој допринос томе, али у сваком случају суштина наше дипломатије треба да буде у томе да сарађујемо и имамо добросуседске односе на равноправним основама са сваким ко то жели. У корпус тих питања која би требало да се једном за свагда ставе у архиву су и тужбе, свакако.
pre 11 godina
Mnogo toga je ostalo nereseno i ne dovrseno kada su odnosi Srbije i Hrvatske u pitanju.Tu mislim pre svega na resavanje imovinsko-pravnih problema a i povlacenje tuzbi bi bio veliki korak napred u medjudrzavnim odnosima...sve su to bitne stavke koje treba resiti na eventualnom putu ka EU
pre 11 godina
Regulisanje medjususedskih odnosa je bitno za Srbiju, jer bez dobrih odnosa nema ni jacanja privrede. Svi napori koje drzavni vrh ulaze su samo korak blize ulasku u EU.
pre 11 godina
Naravno protokolarni susreti i slikanje za medije su jedan stvar i to će biti i u narednom periodu a značajno je i za Srbiju i Hrvatsku koja gradi imidž pred ulazak u prunopravno članstvo EU. Ali da bi se odnosi popravili i došlo do povlaćenja međusobnih tužbi kod međunarodnog suda u Hagu potrebna su kako kaže Vučić konkretna dela i reševanja problema nestalih Srba u Oluji i Bljesku, uređenje imovinskih odnosa i priznavanje stanarskih prava izbeglim Srbima i reševanje međusobnmih penzija i ostalog.Hrvatska će verovatno ulaskom u EU biti pritisnuta da neka pitanja rešava mada ima naznaka iz Nemačke da se ništa neće insisistirati od Hrvatske i da će zaborav i protek vremena učiniti svoje.
pre 11 godina
Problemi se mogu resiti samo ako budemo jedinstveni,i mi,I oni,ako svako vuce na svoju stranu,necemo nista postici….mada mislim da I za ovaj problem ima adekvatno resenje,i realno je ocekivati da ce se ono uskoro i naci.
pre 11 godina
Treba nastaviti borbu protiv korupcije i kriminala, sada kada je sporazum prihvacen ne treba nista da stoji na putu resavanja ovih kljucnih stvari
pre 11 godina
Imam poverenja u pregovorima gospodina Vucica i da ce se odnosi ove dve zemlje popraviti bez obzira na proslost.
pre 11 godina
Mozda je tako i najbolje... boli ...ali sta da se radi ... dalje nije opcija ...dalje moramo.
pre 11 godina
Nesto mora da se ucini , nema tu sta. Ne moze se dozivotno ovako... ne mozemo da se pomerimo sa standardom , ne mozemo da otputujemo kao ljudi .... svet nam se smeje ...zaostajemo i radimo kao da imamo po pet zivota pa nema veze za ovaj.
pre 11 godina
Ja nesto bas neverujem da su oni spremni da to urade.
pre 11 godina
Ja nesto bas ne verujem da su oni spremni da to urade.
pre 11 godina
Sa hrvarskom ce biti jako tesko da se rese problemi a narocito da oni povuku optuzbu.
pre 11 godina
Ocekujem da ce upseti da se dogovore o vecini pitanja jer i jedna i druga drzava u ovom trenutku ima odgovornu vlast
pre 11 godina
Vucic treba da postuje odluke donesene na skupstini
pre 11 godina
Vučiću, zašto bi se tužbe povlačile i kome to odgovara ? Zar nije bolje da međunarodni sud donese pravomočnu presudu koja bi decidirano rekla ili opovrgla agresiju na Hrvatsku i razaranja koja su se uistinu dogodila, a da također jednom zauvijek srpski narod shvati da današnja Hrvatska pšočiva na AVNOJ-skoj Hrvatskoj i domovinskom ratu (HOR). Nije sporno da su Ante Pavelić i Ustaše pripadale sili osovine u II svijetskom ratu i da se konačno utvrdi stvarni broj ubijenih srba u Jasenovcu na način da se iskopaju masovna grobišta i prebroje žrtve. osim srba ubijani su i hrvati koji se nisu slagali s Pavelićem, romi, židovi i drugi koji su se borili protiv NDH. To nitko ne negira, a Tito je pobio sve ustaše nakon predaje u Sloveniji i na Blajburgu 1945 godine. Vi danas tužite mene da sam ja krivac i genocidan iako se tada nisam ni rodio. To je suludo i pokazivanje nemoći nad istinom. Nije više moderno niti korisno govoriti da su svi hrvati ustaše. prošla su vremena kada vam je to koristilo kako bi dominirali nad hrvatima preko JNA, UDBE , CK i policije. ta finta je otrcana i nije više svrsishodna. Istina će oskoboditi i srbe i hrvate.
pre 11 godina
(andreas, 3. maj 2013 21:01)
Pre bi se moglo desiti suprotno. Oslobadjanjem hrvatskih generala Gotovine i Merkaca i negiranjem postojanja udruzenog zlocinackog poduhvata Srbija gubi poziciju da joj se prizna postojanje genocida nad srpskim stanovnistvom u Hrvatskoj. Na suprotnoj strani, svi vazniji osudjenici sa srpske strane osudjeni su po principu komandne odgovornosti , kao ucesnici udruzenog zlocinackog poduhvata , sto Hrvatskoj pruza veliku mogucnost za povoljan ishod tuzbe.
pre 11 godina
Posle svega sto se desilo ne mozemo se voleti ali zarad buducnosti moemo ostvariti politicku i ekonomsku saradnju jer je buducnost prioritet
pre 11 godina
Svaka cast Vucicu , uz tebe idemo ka boljim zivotom!
pre 11 godina
Treba zakopati ratne sekire i ruzne stvari ostaviti u proslosti...sta je bilo bilo je. Treba krenuti dalje u neku bolju buducnost
pre 11 godina
Naravno slazem se sa Vucicem , treba puno toga resiti , pa povuci tuzbe.
pre 11 godina
Dobar potez da se zaštite interesi preostalog dela srpskog stanovništva.
pre 11 godina
Treba odvojiti ekonomiju od nacionalnih i političkih stavova.Dobar potez gospodina Vučića.
pre 11 godina
Kako sve izgleda jednostavno kada imamo dobrog političara poput gospodina Vučića,sve što radi izgleda veoma lako.
115 Komentari
Sortiraj po: