Sreda, 01.05.2013.

17:34

SAD: Petogodišnji dečak ubio sestru

Jedan petogodišnji dečak ubio je slučajno svoju sestru u američkoj državi Kentaki dok se igrao 22-kalibarskom puškom koju je od roditelja dobio na poklon.

Izvor: Tanjug

SAD: Petogodišnji deèak ubio sestru IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

mujcinovic salih

pre 10 godina

Jedna slucajna nesreca,ovoliko komentara.U Srbiji se desilo mnogo nehoticnih ubistava,i ne secam se da je bilo komentara.Plus komentari nisu dobronamerni.Vecina vas mrzi SAD i to je problem.Pre neki dan se srusila zgrada u Bangladesu do sad je izvuceno 400 mrtvih,komentara skora da nije bilo.Kad sam video naslov mislio sam da je zemljotres.Pre dan-dva u Rusiji je zavrseno sudjenje odgovornima za pozar u kom je poginulo 156 ljudi.Tekst je bio na ovom sajtu ni jednog komentara nije bilo?

Svi mi patimo zbog americkih patnji

pre 10 godina

Bog da dusu prosti tom jadnom detetu, ali je interesantna hijerarhija zrtava. Oved skoro 70 komentara za incident u kome je poginulo 1 dete, a na jednoj drugoj vesti 1 komentar za 130.000 mrtve dece.

baxy

pre 10 godina

(miloš novi sad, 2. maj 2013 01:07)- uopste ne razumem vas komentar. da li ste vi sarkasticni ili ozbiljni? ja ispiram nekome mozak zato sto mu branim da gleda filmove koji jesu cisto zaludjivanje. izgleda da vam je zasmetala opaska "psi rata koji ubijaju nas narod". ukoliko spadate u one koji misle kako su samo srbi zapoceli rat u hravtskoj i bosni, to je vas problem. jasno sam napisao da mi smeta gledanje filmova sa perfidnom politickom potkom. nisam ja nista prezentovao "crno-belo", vec sam naprotiv i objasnio zasto je to problem, upravo se pozivajuci na stvarnu istoriju. no, ocito je da vi moj komentar ili niste shvatili ili vam je nesto zasmetalo pa sada namerno izvalicte iz konteksta sa namerom da prikazate moj postupak kao gori od postupka onih koji pisu takve scenarije i recenice. smesno.

kopriva

pre 10 godina

(Nemanja, 1. maj 2013 20:47) - kazete da ste do sada pobili i opljackali bezbroj ljud, ali samo u igricama. verovatno ste od onih koji su dali minus na komntar kako i kompjuterske igrice mogu biti stetne po mentalno zdravlje coveka. medjutim, vi ste pojedinac koji odgovara za sebe, sto nikako ne znaci da nema osoba koje na nasilje upravo igrice mogu da podstaknu. ne znam da li ste culi, desilo se to pre vise godina, jedna osoba je uzela pistolj ili pusku, usla u bioskopsku salu i pocela da puca po prisutnima. kada je uhapsen priznao je da se na svoje nedelo odlucio zbog toga sto tako pocinje jedan od nivoa u njegovoj omiljenoj igrici "duke nukem". danas u igrama zaista postoji veliki procenat nasilja, koje vec zalazi u domen patoligije po svom prikazu i nacinu na koji se igrac primorava da zavrsi neku igru - ubijaj sto vise i brze. slazem se da neka ratna simulacija ne moze biti bez scena nasilja, opet dolazimo na to da li je nasilje nas izbor ili nije, a ipak to ne znaci da treba teziti ka tome da se takve scene docaravaju do te mere da to postaje sadizam. pucke igre, poznate pod skracenicom "fps" (frst person shooter), vidiljivo su agresivnijne danas nego naslovi iz 1999 godine. Recimo "Delta force1" je bila crtani film u odnosu na scene nasilja iz "Call od duty" serijal nekoliko godina unazad. Ne kazem da su sada igre krive bas za sve, ali ako neko duhovno nije jak, ako je povodljiv i pocen brkati realnost i pc-fikciju, onda se lako moze desiti nasilje.

Baki

pre 10 godina

Ova vest me podsetila na praktično istovetan slučaj koji M.Skot Pek pominje u svojoj knjizi "Ljudi laži". Izgleda da "roditelj" koji poklanja detetu pušku, ujedno tom detetu nešto i poručuje. Knjiga se može čitati i online: http://www.scribd.com/doc/53459512/M-Skot-Pek-Ljudi-Lazi

hunter

pre 10 godina

Inače u srbiji se deci ne daje da pripucaju malo za slavu, božić ili neki drugi zgodan datum za pravljenje buke... U srbiji deca ne znaju šta je vatreno oružje i potpuno su nenasilna i pitoma i svoje drugare ne bi nikada povredili... Oh wait... Mislim... Samo vas gledam kako morališete i pljujete po američkom društvu a ono je po uređenosti vekovima ispred srbije. Hajde sad... Napadajte minusima i uvredama na taj račun... Ali to neće promeniti činjenice.

Александар Џунић

pre 10 godina

Људи никако да укапирају Божију правду у ишчекивању неког судњег дана, где би сви неваљалци наводно добили по пацку. Живот је као дрво, где неке (танане) гране хрле ка небу, док се друге (одебљале) криве и извијају (годинама, столећима,...) - само је питање када ће да се сломе, осуше и отпадну. ДНК је чудо, баш као и сам живот - ту су скривени сви подпрограми, који се активирају по потреби у циљу заштите/подршке живота у целини.

miloš novi sad

pre 10 godina

(baxy, 1. maj 2013 23:59)

Svaka ti čast, upravo su naučio decu da ne postoji razlika između stvarnosti i fikcije, čime si stvorio lepu podlogu da im sutra neko ispere mozak umesto tebe - umesto da si lepo objasnio da ono na ekranu nije istina, da je to mašta, da se razlikuje holuvudski film od prave istorije, da ne treba verovati svemu što se vidi na televiziji itd. Ali najlakše je zabraniti, što bi uključio malo mozga u odgoj deteta, zar ne? Još jednom, svaka čast, jer si dokazao da je TEBI Holivud isprao mozak, a potom ti svom detetu.

Petar

pre 10 godina

Nije mi namera da opravdavam kupovinu oruzja deci, ali je u najmanju ruku cudno sto se sve ovo desava u toku kampanje za zabranu oruzja u USA.

Nikola NS

pre 10 godina

Kad sam imao 5 godina meni su roditelji kupovali kinder jaja.
(555, 1. maj 2013 18:15)

Ne, kinder jaja su zabranjena u Americi jer sadrze plastiku koja je u dodiru s hranom. Puske, ocigledno nisu. Logika.

Aleksa

pre 10 godina

http://www.cnn.com/2013/05/01/us/kentucky-accidential-shooting/index.html?hpt=hp_t2

pogledajte komentare, a uz put amerikanci su vrlo slicni nama, ili obratno ko kako voli

AcaNYC

pre 10 godina

Otisli ste predaleko sa analizama a posebno se istakao ovaj Flash.U zemlji u kojoj zivi preko 300 miliona ljudi nije neobicno da se dogodi ovako nesto. Ako vec hocete da diskutujete obavestite se, jer ovako vase ne poznavanje stvarnosti zvuci tragikomicno.

baxy

pre 10 godina

(nebojsa, 1. maj 2013 21:00) - slazem se da amerika ima sjanu kinematografiju, kao i da filmovi ne mogu biti krivi za sve. medjutim, u americi, kao i kod nas, imas umetnicke filmove koji imaju gotovo antologijsku vrednost, a postoje i oni koji su tu samo zabave radi. no, nije retkost da upravo takvi filmovi obiluju nasiljem svake vste, neretko uz politicku potku (slucjano ili namerno). recimo u filmu "placenici" (prvi deo), stalno i rurki koji glume ekipu placenika, pricaju kako su se sukobili u bosni sa grupom opakih srba. sta ja sada treba da radim, da volim film u kome neki "psi rata" se hvale kako su ubijali moje sunarodnike koji su borili sa svoju slobodu i narod. uzeo sam dvd i bacio u smece, a deci sam kazao da ovavka sr..ja vise ne gledaju i ne truju svoju svest. prema tome, jos kako film moze da utice na stav gledaoca, i na njegovu odluku o tome sta je nasilje.

mali radojica

pre 10 godina

@kzen, Hajde ti prijatelju popi malo mlekca pa u krevet, nije ovo ta tema o kojoj ti pricas i to sto ti pominjes, ovde se o necem drugom pise i prica, o necem mnogo stravicnijem od politike i ideologije. Eto promasio si malko temu.... nije bas strasno.

macky

pre 10 godina

Bolesno ali moram da podsetim i ove komentatore iz kamenog doba da i pracka koju vam je tata pravio takodje moze da povredi neko dete narocito ako se gadja u lice.
(ja, 1. maj 2013 20:14)
Као прво ја нисам из каменог доба, а као друго васпитавам своју децу да се не играју да некога повреде и као треће пун ми је "шешир" ситничара који као ти немају шта да раде него коментаришу туђе коментаре и "соле" памет другима!!!

ja

pre 10 godina

Goksi, ne spadam u Fb generaciju i smatram da je i pracka i puska u decijim rukama ORUZJE koje ne sme tu da se nadje. S prackom ne mozes ubiti ali mozes osakatit, izbiti oko itd. Pozdrav.

Dejan, Alberta

pre 10 godina

Strasno!!!
I sam imam sina i cerku ista godista. Ne smem ni da pomislim.
Kako ce to dete sad da odraste i da nosi na plecima, zbog svojih roditelja ai zbog BOLESNOG americkog, nastalo zbog nedodirljivosti raznih finansijskih lobista, tipa NRA i slicno.
Posto sam proveo poslednjih 18 godina u Americi i Kanadi, odgovorno stojim iza ove tvrdnje!

nebojsa

pre 10 godina

Americko drustvo i moral je u padu od osamdesetih pa nadalje - pre je sve bilo manje-vse kul, onda su dosli Toni Montana, Dzon Rambo, Cak Noris, Dzon Meklejn, Terminator, i totalno nerealni filmovi o ratu gde glavni junaci apsolutno nemaju problema sa ubijanjem stotina ljudi, i sa tim sto im drugovi ginu svaki dan, i sto gledaju razne grozote (bilo je i dobrih ratnih filmova u medjuvremenu, ali pricam o filmovima kao sto su Rambo, Expendables, Missing in Action, pola Sigalovih i Norisovih filmova) i tako se stvorio kult obozavanja oruzja, nasilja i ratova, a svi ljudi su podeljeni na good guys i bad guys a takodje je i stvorena ideja da je potpuno okej ubiti nekoga ko je tzv bad guy. Cena ljudskog zivota je vrtoglavo pala.
(Flash, 1. maj 2013 19:52)

Dokle ce neki da krive filmove za nasilje kada se isti ti filmovi gledaju u celom svetu pa se ovakve stvari desavaju pre svega u americi i u jos par zemalja eto i kod nas se svasta gleda pa ipak kod nas nema da se kupi oruzje za decu nema toliko ubistava a imamo oruzja gotovo koliko i oni.

sladjan petkovic

pre 10 godina

honey, this nation is ruled by john wayne
it is very simply to explain
in land of free we them cowards disdain
silence of lambs only remains

1-2

pre 10 godina

Dakle, ilegalno je i uzasno slikati svoju decu dok se kupaju u kadi, ali je potpuno normalno da dete za 4. rodjendan dobije pusku?!?!? Ozbiljno?!?!!!!!!

Nemanja

pre 10 godina

Ne znam šta ovi ljudi pričaju o filmovima i igricama, te iste igrice igraju i filmove gledaju i deca u Srbiji, Švedskoj, Češkoj, čak su filmovi sa pucnjavom i scenama seksa dostupniji van Amerike nego u konzertivno hrišćanskoj državi kao što je USA, pa je i dalje stopa ubistava u USA i do 5 puta veća nego u Evropi. U Finskoj, Norveškoj takođe gotovo svaka porodica, posebno van većih gradova ima oružije za lov, pa im je opet stopa ubistava i do 10 puta manja. Ja bi do sad bio Hitler na kvadrat koliko puta sam pokorio svet u Panzer Generalu i koliko sam ljudi pobio i opljačkao u igricama Pirates, Civilization, Baldur's Gate, Skyrim, Witcher...

Stvar kulture i vaspitanja, a ne oružija ili filmova. Problem je u Američkoj kulturi koja veliča neke zastarele vrednosti, a ne radi ništa na edukaciji.

ja

pre 10 godina

Bolesno ali moram da podsetim i ove komentatore iz kamenog doba da i pracka koju vam je tata pravio takodje moze da povredi neko dete narocito ako se gadja u lice.

Goksi

pre 10 godina

Bolesno ali moram da podsetim i ove komentatore iz kamenog doba da i pracka koju vam je tata pravio takodje moze da povredi neko dete narocito ako se gadja u lice.
(ja, 1. maj 2013 20:14)

Ma da, pa vidis jedina razlika izmedju vatrenog oruzja i bojeve municije sa jedne i pracki sa druge strane je stupanj tehnoloskog razvoja. Nikog nisam ubio savremeno dete, a svakako nam ne trebaju saveti od retardirane fejs-tviter bezim od otvorenog prostora, lopte, koseva i zivog kontakta generacije, kojoj jedino i moze pasti na pamet ovakvo poredjenje.

redstarultra

pre 10 godina

Meni se sve nesto cini da oni i nisu bas osetili mnogo tog rata i oruzija na svojoj kozi i teritoriji pa su valjda zeljni za istim i nisu svesni stvari dok se ovako nesto ne desi.
Mi ovde "hvala Bogu" u svakom selu u prethodnih 100 godina ima bar po 3 price o oruzanim sukobima i tragicnim posledicama, pa se valjda zato sa poklinjanjem istog i prominejmo oruzije.
Cinjenica je da je Amerika dovoljno uredjena da moze da sredi taj problem sa ovako bizarnim "akcijama", ali i oni ocigledno imaju problem drustva, nesto drugaciji do duse.

Robobluz

pre 10 godina

Mozemo blatiti Amere, prizeljkivati im kakve katastrofe..., medjutim iako smo razlicitog mentaliteta, u mnogim stvarima smo isti, cak i gori.

Pre par dana smo pricali o tehnickim uredjajima i njihovom planiranom crkavanju...
Jasno je da jedna kompanija koja zaposljava ogroman broj radnika ne zeli napraviti TV koji ce trajati 20+ godina, misle na buducnost i kako ce vise zaraditi, a pri tom ih nije briga za zivotnu sredinu, resurse...

Isto tako u SAD-u postoje veliki vojni giganti koji zaposljavaju jako mnogo radnika, proizvode oruzje, municiju,... ne budu li oni prodavali svoje proizvode, propasce.
Buduci da su vodeci ljudi ti kompanija veoma mocni i pametni ljudi, a pri tom ne zele da se opterecuju da li ce tamo neki Srbin, Iracanin,..., pa cak i Amerikanac stradati, uradice sve da prodaju svoj proizvod u sto vecem broju.

Tako lobiraju, finansiraju politicke kampanje, reklamiraju svoje proizvode,..., pune glavu obicnim ljudima, bitan im je biznis, odnosno lova i nista drugo.

Cemu uopste sluzi NATO, ko ce to da napadne najmocnije zapadne zemlje, pa i nas ce primiti i dati nam "povoljan" kredit da kupimo od njih "povoljno" najnovije naoruzanje, koje ce o5 za par godina zastariti...

Zar mi nismo isti, pogledajte nase najmocnije ljude, vlasnike najmocnijih nasih kompanija,..., je li njima stalo do nas, obicni ljudi, da li bi oni gazili preko leseva samo da se obogate?
Samo sto nase kompanije globalno nisu tako mocne, nemamo veliki uticaj na ostatak svijeta.

macky

pre 10 godina

drvena letvica, dva eksera zakucana sa strane i za njih vezan lastis, sa druge strane stipaljka i zrno pasulja ili graska-to je bila moja prva puska. kad su me sinovi pitali da im kupim pusku -ja im lepo napravio istu, oni presrecni!!!

Milorad

pre 10 godina

Ja sa porodicom zivim u Americi i nije svuda tako. Moj takodje petogodisnji sin ima pusku al to je ona koju je on "napravio" od neke grane iza garaze. Ima nekoliko plasticnih al ta drvena sto je sam nasao i koju sam ja malo doradio cisto da ima rukohvat mu je omiljena. Ovo su bolesni roditelji bre. Moj sin samo gleda kad ce na bazene, kad ce da se igra sa decom, kakvo crno oruzje.

Peter

pre 10 godina

@kezen: samo pokusavas da opravdas svoju sadisticku prirodu. Pogledaj statistike i videce da je Srbija po broju oruzja u odnosu na glavu stanovnika veoma brz ispod amerike. I to nije pomoglo nikome nikada niti se tako resava bilo koji problem.Cizilizovanim drzavama i ljudima oruzje nije potrebno.

da ne poverujem sopstvenim očima!

pre 10 godina

Stvarno sam morao da odem na sajt proizvođača da vidim o čemu se radi. Šok:

http://www.crickett.com/crickett_kidscorner.php
(amstel, 1. maj 2013 18:52)

Imaju i youtube kanal, tu tek čega ima stvarno sam zanemela. Ko ima živce, neka pogleda ovaj "Not quite ready for the big guns...yet.." http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=5qqyjfFsTzA&NR=1 devojčica ima 6 godina, uostalom, pročitajte kometnare.
I onda sam se setila onog bračnog para Nastić u Americi, što su im oduzeli decu jer su ih navodno zlostavljali. Ljudi jedva nekako posle pola godine, možda i više ne sećam se tačno, uspeli da vrate decu.
Nešto debelo nije uredu s njihovim zakonima.
Razviti čitavu industriju oružja za decu, praviti roze puške i roze futrole za devojčice, valjda da se slaže uz Barbike?

my way

pre 10 godina

"Dečak je dobio pušku na poklon prošle godine, a oružje je držano u ćošku jedne sobe, dok roditelji nakon incidenta ističu da nisu znali da se u cevi nalazi metak, javio je AP.
Reč je o manjem modelu oružja, koje se pod sloganom "Moja prva puška" reklamira kao oružje za decu na vebsajtu proizvođača "Kriket"..."

Ne zna covek sta da kaze na ovo, samo da se prekrsti i levom i desnom. Oruzje za decu, ej!!! Meni je tata luk i strele od drveta pravio. Bilo je i pistoljcica igracki na one satro metkice sa barutom, ali puske za decu koje zaista ispaljuju metke, ja jos ne verujem sta sam procitao. Sta je sledece, nuklearni projektili za decu, samo pola snage one bombe bacene na Hirosimu, cisto za igru?.

krmelj

pre 10 godina

@baxy
Ne lupaj, leba ti. U USA postoji nesto sto se zove ESRB rating i to odredjuje koja je igra pogodna za koji uzrast.
Ovo sto se desilo je nesrecna kombinacija gluposti i neodgovornosti i tesko da ima bilo kakve veze sa igrama. Po toj logici ja bi do sada ili vladao sa pola Evrope il bio gradonacelnik Beograda (volim Simcity pa to ti je).

Flash

pre 10 godina

Americko drustvo i moral je u padu od osamdesetih pa nadalje - pre je sve bilo manje-vse kul, onda su dosli Toni Montana, Dzon Rambo, Cak Noris, Dzon Meklejn, Terminator, i totalno nerealni filmovi o ratu gde glavni junaci apsolutno nemaju problema sa ubijanjem stotina ljudi, i sa tim sto im drugovi ginu svaki dan, i sto gledaju razne grozote (bilo je i dobrih ratnih filmova u medjuvremenu, ali pricam o filmovima kao sto su rambo, expendables, missing in action, pola sigalovih i norisovih filmova) i tako se stvorio kult obozavanja oruzija, nasilja i ratova, a svi ljudi su podeljeni na good guys i bad guys a takodje je i stvorena ideja da je potpuno okej ubiti nekoga ko je tzv bad guy. Cena ljudskog zivota je vrtoglavo pala.

Milosav

pre 10 godina

Ovo je stvarno nezamislivo za one koji ne poznaju americke "vrednosti" pogotovu drzave na jugu zemlje. Pored oruzja za decu postoje na primer roze puske za osobe lepseg pola, u Teksasu (a verujem i u nekoliko drugih am. drzava) je legalno da se pistoj nosi u futroli na opasacu kao u doba kauboja. Kada sam pitao jednog iz Dalasa sta ti to znaci da nosis tako otvoreno , on prosto kaze: a sto ne bih, dozvoljava mi ustav (constitution). Veoma je tesko shvatiti taj mentalitet.

Sto se mene tice ja bih zabranio da privatna lica mogu da imaju bilo kako oruzje. Razumem ja kao hobi i slicno ali verovatnoca da ce nesto lose da se desi je mnogostruko veca u slucaju da osoba ima pristup oruzju u trenutku recimo afekta.

Licno poznajem zenu koja je do prosle godine radila u nasoj filijali u Montrealu kojoj je mladji sin (12 goidina) ubio starijeg (16 godina) u njihovoj rodjenoj kuci pre dva meseca. Izgleda da je zena imala neko oruzje nasledjeno od oca, nije bilo zakljucano, klinac koji je izgleda bio problematican uzeo postolj i pucao bratu u glavu, katastrofa jedna.

draganbb

pre 10 godina

Da nije stvarno mislio bih da je zezanje na račun Amerikanaca, roditelji kupili pušku detetu u kitu (kompletu): Moja prva puška, i držali je u uglu sobe.

Andreja

pre 10 godina

Ogromna zalost i tuga za devojcicu i za klinca koji ce morati sa time da zivi ceo zivot. A roditelji su dobili ono sto su trazili.
Neko je pomenuo de ja dobijao Kinder jaja kada je imao 5 godina. To nazalost ne moze u Americi, ona su zabranjena jer su isuvise OPASNA za decu!

darko

pre 10 godina

(kzen, 1. maj 2013 18:07) - komentar je smesan, kao i pokusaj da jedan akt nasilja opravdas time kako su eto krivi nesavesni roditelji. Druze moje, nije to stvar roditelja, vec samog drustva koje obozava oruzije, nasilje, rat, pa njihovi su filmovi prepuni nasilja, oruzija ima u filmovima vise od recenica, a ljudski zivot se dozivaljva kao nebitan, kao da covek nije misaono bice nego robot koga "good boy" ubija bez milosti. Pogledaj filmove iz 30ih, 40ih i nesto kasnija, pa uporedi sa ovim danasnjim (cast izuzecima, koje zovemo umetnickim i porodicnim filmom), pa ce videti i porast nasilja u drustvu i porast nasilja na filmu.

zoran

pre 10 godina

Chitam i ne mogu da verujem. - Moja prva pushka - Opet chitam i opet mi um ne prima i sve mislim da je shala.
Pa jos pushka sa metkom u cevi u uglu dechije sobe..!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????

Mislim da rec -bolest- ne objasnjava nishta. Ovo je ispod nivoa bolesti...to je neko stanje uma gde je IQ nepostojeci. Gledam svoje dete, otac sam, te pokushavam da sebe zamislim kako idem u prodavnicu i kupujemd etetu pushku, bombu, mitraljez, pod izgovorom da je to njegovo PRVO ORUZJE....ne ide...koliko god da se trudim, jednostavno ne ide. Chini se da u sebi bih morao da iskljuchim, ako je to moguce, svaku neuronsku celiju u mozgu i to uradim.

Jadno to dvogodishnje dete ...ni krivo ni duzno d aplati zivotom. Uhhh...

P.S Zamislite koliko smao porodica u USA prati taj imbecilini slogan - Moja prva pushka - te je kupilo istu svom detetu...!!?? Ochigledno da je to unosna biznis.

baxy

pre 10 godina

Pa pogledajte samo kompjuterske igirce, nasilje u sve vecoj meri. Otislo se korak dalje pa sada, umesto onih starih i smesnih, sada imamo gotovo foto-realisticne scene nasilje - klasnje nozevima, paljenje bacaima plamena, raspolucene glave od snajpera itd... Kada se dete od malena "truje" nasilje, koje se uz to opravdava i prihvata u drustvu, onda nije ni cudo da izrazte u agresivca koji misli da se nasilejm sve resava.

kzen

pre 10 godina

Pljuvanje po Americi za 3,2,1... Pa to je kao da je neki klinac u Donjem Pi*****u uradio nesto slicno, Kentaki je zadrta, nazadna, crvena drzava i naravno da tamo ima roditelja koji su tako "malo" zaostali.
A sto se tice posedovanja oruzja, ono je garantovano ustavom i ta cinjenica je dokaz genijalnosti pisaca tog ustava. Svako ko je nekada ziveo u diktaturi morao bi lakse od Amerikanaca da shvati zasto su pisci Americkog ustava odlucili da ustavom garantuju prava gradjana sa poseduju oruzje... da ne bi mozda Zloba onako olako odlucio da zavede crnu diktaturu devedesetih da smo svi bili lepo naoruzani i spremni da malo pripucamo?

Marko

pre 10 godina

Reč je o manjem modelu oružja, koje se pod sloganom "Moja prva puška" reklamira kao oružje za decu na vebsajtu proizvođača "Kriket".

Lepo kaze Jeremy Clarkson:"Whatever you do,don't go to America.".

z

pre 10 godina

Slede programi "Moj prvi snajper" i "Sareni plasticni eksploziv za decu"... Krivi su i roditelji i ta firma i celo drustvo koje glorifikuje oruzje i nasilje.

Jovan

pre 10 godina

@(555, 1. maj 2013 18:15)
Kad smo kod kinder jaja, ona su u SAD zabranjena. Kazu, nisu bezbedna za decu, delovi jajeta - igracke - su mnogo mali pa dete moze da ih proguta i eto belaja.
Ali pusku ne moze da proguta i zato su valjda, dozvoljene.
Licemerje do neba!

alex

pre 10 godina

Roditelji za primer!!!! Sad otidjite i kupite mu bombu,na akciji " moja prva bomba" i dajte mu da se igra!!! Meni nije jasno gde je tim roditeljima mozak,strpajte ih u ludnicu!

alex

pre 10 godina

Roditelji za primer!!!! Sad otidjite i kupite mu bombu,na akciji " moja prva bomba" i dajte mu da se igra!!! Meni nije jasno gde je tim roditeljima mozak,strpajte ih u ludnicu!

Jovan

pre 10 godina

@(555, 1. maj 2013 18:15)
Kad smo kod kinder jaja, ona su u SAD zabranjena. Kazu, nisu bezbedna za decu, delovi jajeta - igracke - su mnogo mali pa dete moze da ih proguta i eto belaja.
Ali pusku ne moze da proguta i zato su valjda, dozvoljene.
Licemerje do neba!

z

pre 10 godina

Slede programi "Moj prvi snajper" i "Sareni plasticni eksploziv za decu"... Krivi su i roditelji i ta firma i celo drustvo koje glorifikuje oruzje i nasilje.

1-2

pre 10 godina

Dakle, ilegalno je i uzasno slikati svoju decu dok se kupaju u kadi, ali je potpuno normalno da dete za 4. rodjendan dobije pusku?!?!? Ozbiljno?!?!!!!!!

Marko

pre 10 godina

Reč je o manjem modelu oružja, koje se pod sloganom "Moja prva puška" reklamira kao oružje za decu na vebsajtu proizvođača "Kriket".

Lepo kaze Jeremy Clarkson:"Whatever you do,don't go to America.".

draganbb

pre 10 godina

Da nije stvarno mislio bih da je zezanje na račun Amerikanaca, roditelji kupili pušku detetu u kitu (kompletu): Moja prva puška, i držali je u uglu sobe.

Andreja

pre 10 godina

Ogromna zalost i tuga za devojcicu i za klinca koji ce morati sa time da zivi ceo zivot. A roditelji su dobili ono sto su trazili.
Neko je pomenuo de ja dobijao Kinder jaja kada je imao 5 godina. To nazalost ne moze u Americi, ona su zabranjena jer su isuvise OPASNA za decu!

zoran

pre 10 godina

Chitam i ne mogu da verujem. - Moja prva pushka - Opet chitam i opet mi um ne prima i sve mislim da je shala.
Pa jos pushka sa metkom u cevi u uglu dechije sobe..!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????

Mislim da rec -bolest- ne objasnjava nishta. Ovo je ispod nivoa bolesti...to je neko stanje uma gde je IQ nepostojeci. Gledam svoje dete, otac sam, te pokushavam da sebe zamislim kako idem u prodavnicu i kupujemd etetu pushku, bombu, mitraljez, pod izgovorom da je to njegovo PRVO ORUZJE....ne ide...koliko god da se trudim, jednostavno ne ide. Chini se da u sebi bih morao da iskljuchim, ako je to moguce, svaku neuronsku celiju u mozgu i to uradim.

Jadno to dvogodishnje dete ...ni krivo ni duzno d aplati zivotom. Uhhh...

P.S Zamislite koliko smao porodica u USA prati taj imbecilini slogan - Moja prva pushka - te je kupilo istu svom detetu...!!?? Ochigledno da je to unosna biznis.

my way

pre 10 godina

"Dečak je dobio pušku na poklon prošle godine, a oružje je držano u ćošku jedne sobe, dok roditelji nakon incidenta ističu da nisu znali da se u cevi nalazi metak, javio je AP.
Reč je o manjem modelu oružja, koje se pod sloganom "Moja prva puška" reklamira kao oružje za decu na vebsajtu proizvođača "Kriket"..."

Ne zna covek sta da kaze na ovo, samo da se prekrsti i levom i desnom. Oruzje za decu, ej!!! Meni je tata luk i strele od drveta pravio. Bilo je i pistoljcica igracki na one satro metkice sa barutom, ali puske za decu koje zaista ispaljuju metke, ja jos ne verujem sta sam procitao. Sta je sledece, nuklearni projektili za decu, samo pola snage one bombe bacene na Hirosimu, cisto za igru?.

macky

pre 10 godina

drvena letvica, dva eksera zakucana sa strane i za njih vezan lastis, sa druge strane stipaljka i zrno pasulja ili graska-to je bila moja prva puska. kad su me sinovi pitali da im kupim pusku -ja im lepo napravio istu, oni presrecni!!!

Milorad

pre 10 godina

Ja sa porodicom zivim u Americi i nije svuda tako. Moj takodje petogodisnji sin ima pusku al to je ona koju je on "napravio" od neke grane iza garaze. Ima nekoliko plasticnih al ta drvena sto je sam nasao i koju sam ja malo doradio cisto da ima rukohvat mu je omiljena. Ovo su bolesni roditelji bre. Moj sin samo gleda kad ce na bazene, kad ce da se igra sa decom, kakvo crno oruzje.

da ne poverujem sopstvenim očima!

pre 10 godina

Stvarno sam morao da odem na sajt proizvođača da vidim o čemu se radi. Šok:

http://www.crickett.com/crickett_kidscorner.php
(amstel, 1. maj 2013 18:52)

Imaju i youtube kanal, tu tek čega ima stvarno sam zanemela. Ko ima živce, neka pogleda ovaj "Not quite ready for the big guns...yet.." http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=5qqyjfFsTzA&NR=1 devojčica ima 6 godina, uostalom, pročitajte kometnare.
I onda sam se setila onog bračnog para Nastić u Americi, što su im oduzeli decu jer su ih navodno zlostavljali. Ljudi jedva nekako posle pola godine, možda i više ne sećam se tačno, uspeli da vrate decu.
Nešto debelo nije uredu s njihovim zakonima.
Razviti čitavu industriju oružja za decu, praviti roze puške i roze futrole za devojčice, valjda da se slaže uz Barbike?

Milosav

pre 10 godina

Ovo je stvarno nezamislivo za one koji ne poznaju americke "vrednosti" pogotovu drzave na jugu zemlje. Pored oruzja za decu postoje na primer roze puske za osobe lepseg pola, u Teksasu (a verujem i u nekoliko drugih am. drzava) je legalno da se pistoj nosi u futroli na opasacu kao u doba kauboja. Kada sam pitao jednog iz Dalasa sta ti to znaci da nosis tako otvoreno , on prosto kaze: a sto ne bih, dozvoljava mi ustav (constitution). Veoma je tesko shvatiti taj mentalitet.

Sto se mene tice ja bih zabranio da privatna lica mogu da imaju bilo kako oruzje. Razumem ja kao hobi i slicno ali verovatnoca da ce nesto lose da se desi je mnogostruko veca u slucaju da osoba ima pristup oruzju u trenutku recimo afekta.

Licno poznajem zenu koja je do prosle godine radila u nasoj filijali u Montrealu kojoj je mladji sin (12 goidina) ubio starijeg (16 godina) u njihovoj rodjenoj kuci pre dva meseca. Izgleda da je zena imala neko oruzje nasledjeno od oca, nije bilo zakljucano, klinac koji je izgleda bio problematican uzeo postolj i pucao bratu u glavu, katastrofa jedna.

kzen

pre 10 godina

Pljuvanje po Americi za 3,2,1... Pa to je kao da je neki klinac u Donjem Pi*****u uradio nesto slicno, Kentaki je zadrta, nazadna, crvena drzava i naravno da tamo ima roditelja koji su tako "malo" zaostali.
A sto se tice posedovanja oruzja, ono je garantovano ustavom i ta cinjenica je dokaz genijalnosti pisaca tog ustava. Svako ko je nekada ziveo u diktaturi morao bi lakse od Amerikanaca da shvati zasto su pisci Americkog ustava odlucili da ustavom garantuju prava gradjana sa poseduju oruzje... da ne bi mozda Zloba onako olako odlucio da zavede crnu diktaturu devedesetih da smo svi bili lepo naoruzani i spremni da malo pripucamo?

Peter

pre 10 godina

@kezen: samo pokusavas da opravdas svoju sadisticku prirodu. Pogledaj statistike i videce da je Srbija po broju oruzja u odnosu na glavu stanovnika veoma brz ispod amerike. I to nije pomoglo nikome nikada niti se tako resava bilo koji problem.Cizilizovanim drzavama i ljudima oruzje nije potrebno.

Dejan, Alberta

pre 10 godina

Strasno!!!
I sam imam sina i cerku ista godista. Ne smem ni da pomislim.
Kako ce to dete sad da odraste i da nosi na plecima, zbog svojih roditelja ai zbog BOLESNOG americkog, nastalo zbog nedodirljivosti raznih finansijskih lobista, tipa NRA i slicno.
Posto sam proveo poslednjih 18 godina u Americi i Kanadi, odgovorno stojim iza ove tvrdnje!

macky

pre 10 godina

Bolesno ali moram da podsetim i ove komentatore iz kamenog doba da i pracka koju vam je tata pravio takodje moze da povredi neko dete narocito ako se gadja u lice.
(ja, 1. maj 2013 20:14)
Као прво ја нисам из каменог доба, а као друго васпитавам своју децу да се не играју да некога повреде и као треће пун ми је "шешир" ситничара који као ти немају шта да раде него коментаришу туђе коментаре и "соле" памет другима!!!

Nemanja

pre 10 godina

Ne znam šta ovi ljudi pričaju o filmovima i igricama, te iste igrice igraju i filmove gledaju i deca u Srbiji, Švedskoj, Češkoj, čak su filmovi sa pucnjavom i scenama seksa dostupniji van Amerike nego u konzertivno hrišćanskoj državi kao što je USA, pa je i dalje stopa ubistava u USA i do 5 puta veća nego u Evropi. U Finskoj, Norveškoj takođe gotovo svaka porodica, posebno van većih gradova ima oružije za lov, pa im je opet stopa ubistava i do 10 puta manja. Ja bi do sad bio Hitler na kvadrat koliko puta sam pokorio svet u Panzer Generalu i koliko sam ljudi pobio i opljačkao u igricama Pirates, Civilization, Baldur's Gate, Skyrim, Witcher...

Stvar kulture i vaspitanja, a ne oružija ili filmova. Problem je u Američkoj kulturi koja veliča neke zastarele vrednosti, a ne radi ništa na edukaciji.

darko

pre 10 godina

(kzen, 1. maj 2013 18:07) - komentar je smesan, kao i pokusaj da jedan akt nasilja opravdas time kako su eto krivi nesavesni roditelji. Druze moje, nije to stvar roditelja, vec samog drustva koje obozava oruzije, nasilje, rat, pa njihovi su filmovi prepuni nasilja, oruzija ima u filmovima vise od recenica, a ljudski zivot se dozivaljva kao nebitan, kao da covek nije misaono bice nego robot koga "good boy" ubija bez milosti. Pogledaj filmove iz 30ih, 40ih i nesto kasnija, pa uporedi sa ovim danasnjim (cast izuzecima, koje zovemo umetnickim i porodicnim filmom), pa ce videti i porast nasilja u drustvu i porast nasilja na filmu.

Goksi

pre 10 godina

Bolesno ali moram da podsetim i ove komentatore iz kamenog doba da i pracka koju vam je tata pravio takodje moze da povredi neko dete narocito ako se gadja u lice.
(ja, 1. maj 2013 20:14)

Ma da, pa vidis jedina razlika izmedju vatrenog oruzja i bojeve municije sa jedne i pracki sa druge strane je stupanj tehnoloskog razvoja. Nikog nisam ubio savremeno dete, a svakako nam ne trebaju saveti od retardirane fejs-tviter bezim od otvorenog prostora, lopte, koseva i zivog kontakta generacije, kojoj jedino i moze pasti na pamet ovakvo poredjenje.

ja

pre 10 godina

Goksi, ne spadam u Fb generaciju i smatram da je i pracka i puska u decijim rukama ORUZJE koje ne sme tu da se nadje. S prackom ne mozes ubiti ali mozes osakatit, izbiti oko itd. Pozdrav.

Robobluz

pre 10 godina

Mozemo blatiti Amere, prizeljkivati im kakve katastrofe..., medjutim iako smo razlicitog mentaliteta, u mnogim stvarima smo isti, cak i gori.

Pre par dana smo pricali o tehnickim uredjajima i njihovom planiranom crkavanju...
Jasno je da jedna kompanija koja zaposljava ogroman broj radnika ne zeli napraviti TV koji ce trajati 20+ godina, misle na buducnost i kako ce vise zaraditi, a pri tom ih nije briga za zivotnu sredinu, resurse...

Isto tako u SAD-u postoje veliki vojni giganti koji zaposljavaju jako mnogo radnika, proizvode oruzje, municiju,... ne budu li oni prodavali svoje proizvode, propasce.
Buduci da su vodeci ljudi ti kompanija veoma mocni i pametni ljudi, a pri tom ne zele da se opterecuju da li ce tamo neki Srbin, Iracanin,..., pa cak i Amerikanac stradati, uradice sve da prodaju svoj proizvod u sto vecem broju.

Tako lobiraju, finansiraju politicke kampanje, reklamiraju svoje proizvode,..., pune glavu obicnim ljudima, bitan im je biznis, odnosno lova i nista drugo.

Cemu uopste sluzi NATO, ko ce to da napadne najmocnije zapadne zemlje, pa i nas ce primiti i dati nam "povoljan" kredit da kupimo od njih "povoljno" najnovije naoruzanje, koje ce o5 za par godina zastariti...

Zar mi nismo isti, pogledajte nase najmocnije ljude, vlasnike najmocnijih nasih kompanija,..., je li njima stalo do nas, obicni ljudi, da li bi oni gazili preko leseva samo da se obogate?
Samo sto nase kompanije globalno nisu tako mocne, nemamo veliki uticaj na ostatak svijeta.

baxy

pre 10 godina

Pa pogledajte samo kompjuterske igirce, nasilje u sve vecoj meri. Otislo se korak dalje pa sada, umesto onih starih i smesnih, sada imamo gotovo foto-realisticne scene nasilje - klasnje nozevima, paljenje bacaima plamena, raspolucene glave od snajpera itd... Kada se dete od malena "truje" nasilje, koje se uz to opravdava i prihvata u drustvu, onda nije ni cudo da izrazte u agresivca koji misli da se nasilejm sve resava.

Flash

pre 10 godina

Americko drustvo i moral je u padu od osamdesetih pa nadalje - pre je sve bilo manje-vse kul, onda su dosli Toni Montana, Dzon Rambo, Cak Noris, Dzon Meklejn, Terminator, i totalno nerealni filmovi o ratu gde glavni junaci apsolutno nemaju problema sa ubijanjem stotina ljudi, i sa tim sto im drugovi ginu svaki dan, i sto gledaju razne grozote (bilo je i dobrih ratnih filmova u medjuvremenu, ali pricam o filmovima kao sto su rambo, expendables, missing in action, pola sigalovih i norisovih filmova) i tako se stvorio kult obozavanja oruzija, nasilja i ratova, a svi ljudi su podeljeni na good guys i bad guys a takodje je i stvorena ideja da je potpuno okej ubiti nekoga ko je tzv bad guy. Cena ljudskog zivota je vrtoglavo pala.

nebojsa

pre 10 godina

Americko drustvo i moral je u padu od osamdesetih pa nadalje - pre je sve bilo manje-vse kul, onda su dosli Toni Montana, Dzon Rambo, Cak Noris, Dzon Meklejn, Terminator, i totalno nerealni filmovi o ratu gde glavni junaci apsolutno nemaju problema sa ubijanjem stotina ljudi, i sa tim sto im drugovi ginu svaki dan, i sto gledaju razne grozote (bilo je i dobrih ratnih filmova u medjuvremenu, ali pricam o filmovima kao sto su Rambo, Expendables, Missing in Action, pola Sigalovih i Norisovih filmova) i tako se stvorio kult obozavanja oruzja, nasilja i ratova, a svi ljudi su podeljeni na good guys i bad guys a takodje je i stvorena ideja da je potpuno okej ubiti nekoga ko je tzv bad guy. Cena ljudskog zivota je vrtoglavo pala.
(Flash, 1. maj 2013 19:52)

Dokle ce neki da krive filmove za nasilje kada se isti ti filmovi gledaju u celom svetu pa se ovakve stvari desavaju pre svega u americi i u jos par zemalja eto i kod nas se svasta gleda pa ipak kod nas nema da se kupi oruzje za decu nema toliko ubistava a imamo oruzja gotovo koliko i oni.

krmelj

pre 10 godina

@baxy
Ne lupaj, leba ti. U USA postoji nesto sto se zove ESRB rating i to odredjuje koja je igra pogodna za koji uzrast.
Ovo sto se desilo je nesrecna kombinacija gluposti i neodgovornosti i tesko da ima bilo kakve veze sa igrama. Po toj logici ja bi do sada ili vladao sa pola Evrope il bio gradonacelnik Beograda (volim Simcity pa to ti je).

baxy

pre 10 godina

(nebojsa, 1. maj 2013 21:00) - slazem se da amerika ima sjanu kinematografiju, kao i da filmovi ne mogu biti krivi za sve. medjutim, u americi, kao i kod nas, imas umetnicke filmove koji imaju gotovo antologijsku vrednost, a postoje i oni koji su tu samo zabave radi. no, nije retkost da upravo takvi filmovi obiluju nasiljem svake vste, neretko uz politicku potku (slucjano ili namerno). recimo u filmu "placenici" (prvi deo), stalno i rurki koji glume ekipu placenika, pricaju kako su se sukobili u bosni sa grupom opakih srba. sta ja sada treba da radim, da volim film u kome neki "psi rata" se hvale kako su ubijali moje sunarodnike koji su borili sa svoju slobodu i narod. uzeo sam dvd i bacio u smece, a deci sam kazao da ovavka sr..ja vise ne gledaju i ne truju svoju svest. prema tome, jos kako film moze da utice na stav gledaoca, i na njegovu odluku o tome sta je nasilje.

redstarultra

pre 10 godina

Meni se sve nesto cini da oni i nisu bas osetili mnogo tog rata i oruzija na svojoj kozi i teritoriji pa su valjda zeljni za istim i nisu svesni stvari dok se ovako nesto ne desi.
Mi ovde "hvala Bogu" u svakom selu u prethodnih 100 godina ima bar po 3 price o oruzanim sukobima i tragicnim posledicama, pa se valjda zato sa poklinjanjem istog i prominejmo oruzije.
Cinjenica je da je Amerika dovoljno uredjena da moze da sredi taj problem sa ovako bizarnim "akcijama", ali i oni ocigledno imaju problem drustva, nesto drugaciji do duse.

mali radojica

pre 10 godina

@kzen, Hajde ti prijatelju popi malo mlekca pa u krevet, nije ovo ta tema o kojoj ti pricas i to sto ti pominjes, ovde se o necem drugom pise i prica, o necem mnogo stravicnijem od politike i ideologije. Eto promasio si malko temu.... nije bas strasno.

ja

pre 10 godina

Bolesno ali moram da podsetim i ove komentatore iz kamenog doba da i pracka koju vam je tata pravio takodje moze da povredi neko dete narocito ako se gadja u lice.

sladjan petkovic

pre 10 godina

honey, this nation is ruled by john wayne
it is very simply to explain
in land of free we them cowards disdain
silence of lambs only remains

Nikola NS

pre 10 godina

Kad sam imao 5 godina meni su roditelji kupovali kinder jaja.
(555, 1. maj 2013 18:15)

Ne, kinder jaja su zabranjena u Americi jer sadrze plastiku koja je u dodiru s hranom. Puske, ocigledno nisu. Logika.

hunter

pre 10 godina

Inače u srbiji se deci ne daje da pripucaju malo za slavu, božić ili neki drugi zgodan datum za pravljenje buke... U srbiji deca ne znaju šta je vatreno oružje i potpuno su nenasilna i pitoma i svoje drugare ne bi nikada povredili... Oh wait... Mislim... Samo vas gledam kako morališete i pljujete po američkom društvu a ono je po uređenosti vekovima ispred srbije. Hajde sad... Napadajte minusima i uvredama na taj račun... Ali to neće promeniti činjenice.

AcaNYC

pre 10 godina

Otisli ste predaleko sa analizama a posebno se istakao ovaj Flash.U zemlji u kojoj zivi preko 300 miliona ljudi nije neobicno da se dogodi ovako nesto. Ako vec hocete da diskutujete obavestite se, jer ovako vase ne poznavanje stvarnosti zvuci tragikomicno.

miloš novi sad

pre 10 godina

(baxy, 1. maj 2013 23:59)

Svaka ti čast, upravo su naučio decu da ne postoji razlika između stvarnosti i fikcije, čime si stvorio lepu podlogu da im sutra neko ispere mozak umesto tebe - umesto da si lepo objasnio da ono na ekranu nije istina, da je to mašta, da se razlikuje holuvudski film od prave istorije, da ne treba verovati svemu što se vidi na televiziji itd. Ali najlakše je zabraniti, što bi uključio malo mozga u odgoj deteta, zar ne? Još jednom, svaka čast, jer si dokazao da je TEBI Holivud isprao mozak, a potom ti svom detetu.

Baki

pre 10 godina

Ova vest me podsetila na praktično istovetan slučaj koji M.Skot Pek pominje u svojoj knjizi "Ljudi laži". Izgleda da "roditelj" koji poklanja detetu pušku, ujedno tom detetu nešto i poručuje. Knjiga se može čitati i online: http://www.scribd.com/doc/53459512/M-Skot-Pek-Ljudi-Lazi

kopriva

pre 10 godina

(Nemanja, 1. maj 2013 20:47) - kazete da ste do sada pobili i opljackali bezbroj ljud, ali samo u igricama. verovatno ste od onih koji su dali minus na komntar kako i kompjuterske igrice mogu biti stetne po mentalno zdravlje coveka. medjutim, vi ste pojedinac koji odgovara za sebe, sto nikako ne znaci da nema osoba koje na nasilje upravo igrice mogu da podstaknu. ne znam da li ste culi, desilo se to pre vise godina, jedna osoba je uzela pistolj ili pusku, usla u bioskopsku salu i pocela da puca po prisutnima. kada je uhapsen priznao je da se na svoje nedelo odlucio zbog toga sto tako pocinje jedan od nivoa u njegovoj omiljenoj igrici "duke nukem". danas u igrama zaista postoji veliki procenat nasilja, koje vec zalazi u domen patoligije po svom prikazu i nacinu na koji se igrac primorava da zavrsi neku igru - ubijaj sto vise i brze. slazem se da neka ratna simulacija ne moze biti bez scena nasilja, opet dolazimo na to da li je nasilje nas izbor ili nije, a ipak to ne znaci da treba teziti ka tome da se takve scene docaravaju do te mere da to postaje sadizam. pucke igre, poznate pod skracenicom "fps" (frst person shooter), vidiljivo su agresivnijne danas nego naslovi iz 1999 godine. Recimo "Delta force1" je bila crtani film u odnosu na scene nasilja iz "Call od duty" serijal nekoliko godina unazad. Ne kazem da su sada igre krive bas za sve, ali ako neko duhovno nije jak, ako je povodljiv i pocen brkati realnost i pc-fikciju, onda se lako moze desiti nasilje.

Aleksa

pre 10 godina

http://www.cnn.com/2013/05/01/us/kentucky-accidential-shooting/index.html?hpt=hp_t2

pogledajte komentare, a uz put amerikanci su vrlo slicni nama, ili obratno ko kako voli

Petar

pre 10 godina

Nije mi namera da opravdavam kupovinu oruzja deci, ali je u najmanju ruku cudno sto se sve ovo desava u toku kampanje za zabranu oruzja u USA.

Svi mi patimo zbog americkih patnji

pre 10 godina

Bog da dusu prosti tom jadnom detetu, ali je interesantna hijerarhija zrtava. Oved skoro 70 komentara za incident u kome je poginulo 1 dete, a na jednoj drugoj vesti 1 komentar za 130.000 mrtve dece.

Александар Џунић

pre 10 godina

Људи никако да укапирају Божију правду у ишчекивању неког судњег дана, где би сви неваљалци наводно добили по пацку. Живот је као дрво, где неке (танане) гране хрле ка небу, док се друге (одебљале) криве и извијају (годинама, столећима,...) - само је питање када ће да се сломе, осуше и отпадну. ДНК је чудо, баш као и сам живот - ту су скривени сви подпрограми, који се активирају по потреби у циљу заштите/подршке живота у целини.

baxy

pre 10 godina

(miloš novi sad, 2. maj 2013 01:07)- uopste ne razumem vas komentar. da li ste vi sarkasticni ili ozbiljni? ja ispiram nekome mozak zato sto mu branim da gleda filmove koji jesu cisto zaludjivanje. izgleda da vam je zasmetala opaska "psi rata koji ubijaju nas narod". ukoliko spadate u one koji misle kako su samo srbi zapoceli rat u hravtskoj i bosni, to je vas problem. jasno sam napisao da mi smeta gledanje filmova sa perfidnom politickom potkom. nisam ja nista prezentovao "crno-belo", vec sam naprotiv i objasnio zasto je to problem, upravo se pozivajuci na stvarnu istoriju. no, ocito je da vi moj komentar ili niste shvatili ili vam je nesto zasmetalo pa sada namerno izvalicte iz konteksta sa namerom da prikazate moj postupak kao gori od postupka onih koji pisu takve scenarije i recenice. smesno.

mujcinovic salih

pre 10 godina

Jedna slucajna nesreca,ovoliko komentara.U Srbiji se desilo mnogo nehoticnih ubistava,i ne secam se da je bilo komentara.Plus komentari nisu dobronamerni.Vecina vas mrzi SAD i to je problem.Pre neki dan se srusila zgrada u Bangladesu do sad je izvuceno 400 mrtvih,komentara skora da nije bilo.Kad sam video naslov mislio sam da je zemljotres.Pre dan-dva u Rusiji je zavrseno sudjenje odgovornima za pozar u kom je poginulo 156 ljudi.Tekst je bio na ovom sajtu ni jednog komentara nije bilo?

kzen

pre 10 godina

Pljuvanje po Americi za 3,2,1... Pa to je kao da je neki klinac u Donjem Pi*****u uradio nesto slicno, Kentaki je zadrta, nazadna, crvena drzava i naravno da tamo ima roditelja koji su tako "malo" zaostali.
A sto se tice posedovanja oruzja, ono je garantovano ustavom i ta cinjenica je dokaz genijalnosti pisaca tog ustava. Svako ko je nekada ziveo u diktaturi morao bi lakse od Amerikanaca da shvati zasto su pisci Americkog ustava odlucili da ustavom garantuju prava gradjana sa poseduju oruzje... da ne bi mozda Zloba onako olako odlucio da zavede crnu diktaturu devedesetih da smo svi bili lepo naoruzani i spremni da malo pripucamo?

ja

pre 10 godina

Bolesno ali moram da podsetim i ove komentatore iz kamenog doba da i pracka koju vam je tata pravio takodje moze da povredi neko dete narocito ako se gadja u lice.

baxy

pre 10 godina

Pa pogledajte samo kompjuterske igirce, nasilje u sve vecoj meri. Otislo se korak dalje pa sada, umesto onih starih i smesnih, sada imamo gotovo foto-realisticne scene nasilje - klasnje nozevima, paljenje bacaima plamena, raspolucene glave od snajpera itd... Kada se dete od malena "truje" nasilje, koje se uz to opravdava i prihvata u drustvu, onda nije ni cudo da izrazte u agresivca koji misli da se nasilejm sve resava.

krmelj

pre 10 godina

@baxy
Ne lupaj, leba ti. U USA postoji nesto sto se zove ESRB rating i to odredjuje koja je igra pogodna za koji uzrast.
Ovo sto se desilo je nesrecna kombinacija gluposti i neodgovornosti i tesko da ima bilo kakve veze sa igrama. Po toj logici ja bi do sada ili vladao sa pola Evrope il bio gradonacelnik Beograda (volim Simcity pa to ti je).

Flash

pre 10 godina

Americko drustvo i moral je u padu od osamdesetih pa nadalje - pre je sve bilo manje-vse kul, onda su dosli Toni Montana, Dzon Rambo, Cak Noris, Dzon Meklejn, Terminator, i totalno nerealni filmovi o ratu gde glavni junaci apsolutno nemaju problema sa ubijanjem stotina ljudi, i sa tim sto im drugovi ginu svaki dan, i sto gledaju razne grozote (bilo je i dobrih ratnih filmova u medjuvremenu, ali pricam o filmovima kao sto su rambo, expendables, missing in action, pola sigalovih i norisovih filmova) i tako se stvorio kult obozavanja oruzija, nasilja i ratova, a svi ljudi su podeljeni na good guys i bad guys a takodje je i stvorena ideja da je potpuno okej ubiti nekoga ko je tzv bad guy. Cena ljudskog zivota je vrtoglavo pala.

Peter

pre 10 godina

@kezen: samo pokusavas da opravdas svoju sadisticku prirodu. Pogledaj statistike i videce da je Srbija po broju oruzja u odnosu na glavu stanovnika veoma brz ispod amerike. I to nije pomoglo nikome nikada niti se tako resava bilo koji problem.Cizilizovanim drzavama i ljudima oruzje nije potrebno.

nebojsa

pre 10 godina

Americko drustvo i moral je u padu od osamdesetih pa nadalje - pre je sve bilo manje-vse kul, onda su dosli Toni Montana, Dzon Rambo, Cak Noris, Dzon Meklejn, Terminator, i totalno nerealni filmovi o ratu gde glavni junaci apsolutno nemaju problema sa ubijanjem stotina ljudi, i sa tim sto im drugovi ginu svaki dan, i sto gledaju razne grozote (bilo je i dobrih ratnih filmova u medjuvremenu, ali pricam o filmovima kao sto su Rambo, Expendables, Missing in Action, pola Sigalovih i Norisovih filmova) i tako se stvorio kult obozavanja oruzja, nasilja i ratova, a svi ljudi su podeljeni na good guys i bad guys a takodje je i stvorena ideja da je potpuno okej ubiti nekoga ko je tzv bad guy. Cena ljudskog zivota je vrtoglavo pala.
(Flash, 1. maj 2013 19:52)

Dokle ce neki da krive filmove za nasilje kada se isti ti filmovi gledaju u celom svetu pa se ovakve stvari desavaju pre svega u americi i u jos par zemalja eto i kod nas se svasta gleda pa ipak kod nas nema da se kupi oruzje za decu nema toliko ubistava a imamo oruzja gotovo koliko i oni.

macky

pre 10 godina

Bolesno ali moram da podsetim i ove komentatore iz kamenog doba da i pracka koju vam je tata pravio takodje moze da povredi neko dete narocito ako se gadja u lice.
(ja, 1. maj 2013 20:14)
Као прво ја нисам из каменог доба, а као друго васпитавам своју децу да се не играју да некога повреде и као треће пун ми је "шешир" ситничара који као ти немају шта да раде него коментаришу туђе коментаре и "соле" памет другима!!!

darko

pre 10 godina

(kzen, 1. maj 2013 18:07) - komentar je smesan, kao i pokusaj da jedan akt nasilja opravdas time kako su eto krivi nesavesni roditelji. Druze moje, nije to stvar roditelja, vec samog drustva koje obozava oruzije, nasilje, rat, pa njihovi su filmovi prepuni nasilja, oruzija ima u filmovima vise od recenica, a ljudski zivot se dozivaljva kao nebitan, kao da covek nije misaono bice nego robot koga "good boy" ubija bez milosti. Pogledaj filmove iz 30ih, 40ih i nesto kasnija, pa uporedi sa ovim danasnjim (cast izuzecima, koje zovemo umetnickim i porodicnim filmom), pa ce videti i porast nasilja u drustvu i porast nasilja na filmu.

Goksi

pre 10 godina

Bolesno ali moram da podsetim i ove komentatore iz kamenog doba da i pracka koju vam je tata pravio takodje moze da povredi neko dete narocito ako se gadja u lice.
(ja, 1. maj 2013 20:14)

Ma da, pa vidis jedina razlika izmedju vatrenog oruzja i bojeve municije sa jedne i pracki sa druge strane je stupanj tehnoloskog razvoja. Nikog nisam ubio savremeno dete, a svakako nam ne trebaju saveti od retardirane fejs-tviter bezim od otvorenog prostora, lopte, koseva i zivog kontakta generacije, kojoj jedino i moze pasti na pamet ovakvo poredjenje.

Robobluz

pre 10 godina

Mozemo blatiti Amere, prizeljkivati im kakve katastrofe..., medjutim iako smo razlicitog mentaliteta, u mnogim stvarima smo isti, cak i gori.

Pre par dana smo pricali o tehnickim uredjajima i njihovom planiranom crkavanju...
Jasno je da jedna kompanija koja zaposljava ogroman broj radnika ne zeli napraviti TV koji ce trajati 20+ godina, misle na buducnost i kako ce vise zaraditi, a pri tom ih nije briga za zivotnu sredinu, resurse...

Isto tako u SAD-u postoje veliki vojni giganti koji zaposljavaju jako mnogo radnika, proizvode oruzje, municiju,... ne budu li oni prodavali svoje proizvode, propasce.
Buduci da su vodeci ljudi ti kompanija veoma mocni i pametni ljudi, a pri tom ne zele da se opterecuju da li ce tamo neki Srbin, Iracanin,..., pa cak i Amerikanac stradati, uradice sve da prodaju svoj proizvod u sto vecem broju.

Tako lobiraju, finansiraju politicke kampanje, reklamiraju svoje proizvode,..., pune glavu obicnim ljudima, bitan im je biznis, odnosno lova i nista drugo.

Cemu uopste sluzi NATO, ko ce to da napadne najmocnije zapadne zemlje, pa i nas ce primiti i dati nam "povoljan" kredit da kupimo od njih "povoljno" najnovije naoruzanje, koje ce o5 za par godina zastariti...

Zar mi nismo isti, pogledajte nase najmocnije ljude, vlasnike najmocnijih nasih kompanija,..., je li njima stalo do nas, obicni ljudi, da li bi oni gazili preko leseva samo da se obogate?
Samo sto nase kompanije globalno nisu tako mocne, nemamo veliki uticaj na ostatak svijeta.

baxy

pre 10 godina

(nebojsa, 1. maj 2013 21:00) - slazem se da amerika ima sjanu kinematografiju, kao i da filmovi ne mogu biti krivi za sve. medjutim, u americi, kao i kod nas, imas umetnicke filmove koji imaju gotovo antologijsku vrednost, a postoje i oni koji su tu samo zabave radi. no, nije retkost da upravo takvi filmovi obiluju nasiljem svake vste, neretko uz politicku potku (slucjano ili namerno). recimo u filmu "placenici" (prvi deo), stalno i rurki koji glume ekipu placenika, pricaju kako su se sukobili u bosni sa grupom opakih srba. sta ja sada treba da radim, da volim film u kome neki "psi rata" se hvale kako su ubijali moje sunarodnike koji su borili sa svoju slobodu i narod. uzeo sam dvd i bacio u smece, a deci sam kazao da ovavka sr..ja vise ne gledaju i ne truju svoju svest. prema tome, jos kako film moze da utice na stav gledaoca, i na njegovu odluku o tome sta je nasilje.

Milosav

pre 10 godina

Ovo je stvarno nezamislivo za one koji ne poznaju americke "vrednosti" pogotovu drzave na jugu zemlje. Pored oruzja za decu postoje na primer roze puske za osobe lepseg pola, u Teksasu (a verujem i u nekoliko drugih am. drzava) je legalno da se pistoj nosi u futroli na opasacu kao u doba kauboja. Kada sam pitao jednog iz Dalasa sta ti to znaci da nosis tako otvoreno , on prosto kaze: a sto ne bih, dozvoljava mi ustav (constitution). Veoma je tesko shvatiti taj mentalitet.

Sto se mene tice ja bih zabranio da privatna lica mogu da imaju bilo kako oruzje. Razumem ja kao hobi i slicno ali verovatnoca da ce nesto lose da se desi je mnogostruko veca u slucaju da osoba ima pristup oruzju u trenutku recimo afekta.

Licno poznajem zenu koja je do prosle godine radila u nasoj filijali u Montrealu kojoj je mladji sin (12 goidina) ubio starijeg (16 godina) u njihovoj rodjenoj kuci pre dva meseca. Izgleda da je zena imala neko oruzje nasledjeno od oca, nije bilo zakljucano, klinac koji je izgleda bio problematican uzeo postolj i pucao bratu u glavu, katastrofa jedna.

Milorad

pre 10 godina

Ja sa porodicom zivim u Americi i nije svuda tako. Moj takodje petogodisnji sin ima pusku al to je ona koju je on "napravio" od neke grane iza garaze. Ima nekoliko plasticnih al ta drvena sto je sam nasao i koju sam ja malo doradio cisto da ima rukohvat mu je omiljena. Ovo su bolesni roditelji bre. Moj sin samo gleda kad ce na bazene, kad ce da se igra sa decom, kakvo crno oruzje.

Nemanja

pre 10 godina

Ne znam šta ovi ljudi pričaju o filmovima i igricama, te iste igrice igraju i filmove gledaju i deca u Srbiji, Švedskoj, Češkoj, čak su filmovi sa pucnjavom i scenama seksa dostupniji van Amerike nego u konzertivno hrišćanskoj državi kao što je USA, pa je i dalje stopa ubistava u USA i do 5 puta veća nego u Evropi. U Finskoj, Norveškoj takođe gotovo svaka porodica, posebno van većih gradova ima oružije za lov, pa im je opet stopa ubistava i do 10 puta manja. Ja bi do sad bio Hitler na kvadrat koliko puta sam pokorio svet u Panzer Generalu i koliko sam ljudi pobio i opljačkao u igricama Pirates, Civilization, Baldur's Gate, Skyrim, Witcher...

Stvar kulture i vaspitanja, a ne oružija ili filmova. Problem je u Američkoj kulturi koja veliča neke zastarele vrednosti, a ne radi ništa na edukaciji.

Dejan, Alberta

pre 10 godina

Strasno!!!
I sam imam sina i cerku ista godista. Ne smem ni da pomislim.
Kako ce to dete sad da odraste i da nosi na plecima, zbog svojih roditelja ai zbog BOLESNOG americkog, nastalo zbog nedodirljivosti raznih finansijskih lobista, tipa NRA i slicno.
Posto sam proveo poslednjih 18 godina u Americi i Kanadi, odgovorno stojim iza ove tvrdnje!

sladjan petkovic

pre 10 godina

honey, this nation is ruled by john wayne
it is very simply to explain
in land of free we them cowards disdain
silence of lambs only remains

Marko

pre 10 godina

Reč je o manjem modelu oružja, koje se pod sloganom "Moja prva puška" reklamira kao oružje za decu na vebsajtu proizvođača "Kriket".

Lepo kaze Jeremy Clarkson:"Whatever you do,don't go to America.".

alex

pre 10 godina

Roditelji za primer!!!! Sad otidjite i kupite mu bombu,na akciji " moja prva bomba" i dajte mu da se igra!!! Meni nije jasno gde je tim roditeljima mozak,strpajte ih u ludnicu!

my way

pre 10 godina

"Dečak je dobio pušku na poklon prošle godine, a oružje je držano u ćošku jedne sobe, dok roditelji nakon incidenta ističu da nisu znali da se u cevi nalazi metak, javio je AP.
Reč je o manjem modelu oružja, koje se pod sloganom "Moja prva puška" reklamira kao oružje za decu na vebsajtu proizvođača "Kriket"..."

Ne zna covek sta da kaze na ovo, samo da se prekrsti i levom i desnom. Oruzje za decu, ej!!! Meni je tata luk i strele od drveta pravio. Bilo je i pistoljcica igracki na one satro metkice sa barutom, ali puske za decu koje zaista ispaljuju metke, ja jos ne verujem sta sam procitao. Sta je sledece, nuklearni projektili za decu, samo pola snage one bombe bacene na Hirosimu, cisto za igru?.

ja

pre 10 godina

Goksi, ne spadam u Fb generaciju i smatram da je i pracka i puska u decijim rukama ORUZJE koje ne sme tu da se nadje. S prackom ne mozes ubiti ali mozes osakatit, izbiti oko itd. Pozdrav.

Petar

pre 10 godina

Nije mi namera da opravdavam kupovinu oruzja deci, ali je u najmanju ruku cudno sto se sve ovo desava u toku kampanje za zabranu oruzja u USA.

zoran

pre 10 godina

Chitam i ne mogu da verujem. - Moja prva pushka - Opet chitam i opet mi um ne prima i sve mislim da je shala.
Pa jos pushka sa metkom u cevi u uglu dechije sobe..!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????

Mislim da rec -bolest- ne objasnjava nishta. Ovo je ispod nivoa bolesti...to je neko stanje uma gde je IQ nepostojeci. Gledam svoje dete, otac sam, te pokushavam da sebe zamislim kako idem u prodavnicu i kupujemd etetu pushku, bombu, mitraljez, pod izgovorom da je to njegovo PRVO ORUZJE....ne ide...koliko god da se trudim, jednostavno ne ide. Chini se da u sebi bih morao da iskljuchim, ako je to moguce, svaku neuronsku celiju u mozgu i to uradim.

Jadno to dvogodishnje dete ...ni krivo ni duzno d aplati zivotom. Uhhh...

P.S Zamislite koliko smao porodica u USA prati taj imbecilini slogan - Moja prva pushka - te je kupilo istu svom detetu...!!?? Ochigledno da je to unosna biznis.

Jovan

pre 10 godina

@(555, 1. maj 2013 18:15)
Kad smo kod kinder jaja, ona su u SAD zabranjena. Kazu, nisu bezbedna za decu, delovi jajeta - igracke - su mnogo mali pa dete moze da ih proguta i eto belaja.
Ali pusku ne moze da proguta i zato su valjda, dozvoljene.
Licemerje do neba!

AcaNYC

pre 10 godina

Otisli ste predaleko sa analizama a posebno se istakao ovaj Flash.U zemlji u kojoj zivi preko 300 miliona ljudi nije neobicno da se dogodi ovako nesto. Ako vec hocete da diskutujete obavestite se, jer ovako vase ne poznavanje stvarnosti zvuci tragikomicno.

Александар Џунић

pre 10 godina

Људи никако да укапирају Божију правду у ишчекивању неког судњег дана, где би сви неваљалци наводно добили по пацку. Живот је као дрво, где неке (танане) гране хрле ка небу, док се друге (одебљале) криве и извијају (годинама, столећима,...) - само је питање када ће да се сломе, осуше и отпадну. ДНК је чудо, баш као и сам живот - ту су скривени сви подпрограми, који се активирају по потреби у циљу заштите/подршке живота у целини.

hunter

pre 10 godina

Inače u srbiji se deci ne daje da pripucaju malo za slavu, božić ili neki drugi zgodan datum za pravljenje buke... U srbiji deca ne znaju šta je vatreno oružje i potpuno su nenasilna i pitoma i svoje drugare ne bi nikada povredili... Oh wait... Mislim... Samo vas gledam kako morališete i pljujete po američkom društvu a ono je po uređenosti vekovima ispred srbije. Hajde sad... Napadajte minusima i uvredama na taj račun... Ali to neće promeniti činjenice.

kopriva

pre 10 godina

(Nemanja, 1. maj 2013 20:47) - kazete da ste do sada pobili i opljackali bezbroj ljud, ali samo u igricama. verovatno ste od onih koji su dali minus na komntar kako i kompjuterske igrice mogu biti stetne po mentalno zdravlje coveka. medjutim, vi ste pojedinac koji odgovara za sebe, sto nikako ne znaci da nema osoba koje na nasilje upravo igrice mogu da podstaknu. ne znam da li ste culi, desilo se to pre vise godina, jedna osoba je uzela pistolj ili pusku, usla u bioskopsku salu i pocela da puca po prisutnima. kada je uhapsen priznao je da se na svoje nedelo odlucio zbog toga sto tako pocinje jedan od nivoa u njegovoj omiljenoj igrici "duke nukem". danas u igrama zaista postoji veliki procenat nasilja, koje vec zalazi u domen patoligije po svom prikazu i nacinu na koji se igrac primorava da zavrsi neku igru - ubijaj sto vise i brze. slazem se da neka ratna simulacija ne moze biti bez scena nasilja, opet dolazimo na to da li je nasilje nas izbor ili nije, a ipak to ne znaci da treba teziti ka tome da se takve scene docaravaju do te mere da to postaje sadizam. pucke igre, poznate pod skracenicom "fps" (frst person shooter), vidiljivo su agresivnijne danas nego naslovi iz 1999 godine. Recimo "Delta force1" je bila crtani film u odnosu na scene nasilja iz "Call od duty" serijal nekoliko godina unazad. Ne kazem da su sada igre krive bas za sve, ali ako neko duhovno nije jak, ako je povodljiv i pocen brkati realnost i pc-fikciju, onda se lako moze desiti nasilje.

z

pre 10 godina

Slede programi "Moj prvi snajper" i "Sareni plasticni eksploziv za decu"... Krivi su i roditelji i ta firma i celo drustvo koje glorifikuje oruzje i nasilje.

macky

pre 10 godina

drvena letvica, dva eksera zakucana sa strane i za njih vezan lastis, sa druge strane stipaljka i zrno pasulja ili graska-to je bila moja prva puska. kad su me sinovi pitali da im kupim pusku -ja im lepo napravio istu, oni presrecni!!!

da ne poverujem sopstvenim očima!

pre 10 godina

Stvarno sam morao da odem na sajt proizvođača da vidim o čemu se radi. Šok:

http://www.crickett.com/crickett_kidscorner.php
(amstel, 1. maj 2013 18:52)

Imaju i youtube kanal, tu tek čega ima stvarno sam zanemela. Ko ima živce, neka pogleda ovaj "Not quite ready for the big guns...yet.." http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=5qqyjfFsTzA&NR=1 devojčica ima 6 godina, uostalom, pročitajte kometnare.
I onda sam se setila onog bračnog para Nastić u Americi, što su im oduzeli decu jer su ih navodno zlostavljali. Ljudi jedva nekako posle pola godine, možda i više ne sećam se tačno, uspeli da vrate decu.
Nešto debelo nije uredu s njihovim zakonima.
Razviti čitavu industriju oružja za decu, praviti roze puške i roze futrole za devojčice, valjda da se slaže uz Barbike?

1-2

pre 10 godina

Dakle, ilegalno je i uzasno slikati svoju decu dok se kupaju u kadi, ali je potpuno normalno da dete za 4. rodjendan dobije pusku?!?!? Ozbiljno?!?!!!!!!

redstarultra

pre 10 godina

Meni se sve nesto cini da oni i nisu bas osetili mnogo tog rata i oruzija na svojoj kozi i teritoriji pa su valjda zeljni za istim i nisu svesni stvari dok se ovako nesto ne desi.
Mi ovde "hvala Bogu" u svakom selu u prethodnih 100 godina ima bar po 3 price o oruzanim sukobima i tragicnim posledicama, pa se valjda zato sa poklinjanjem istog i prominejmo oruzije.
Cinjenica je da je Amerika dovoljno uredjena da moze da sredi taj problem sa ovako bizarnim "akcijama", ali i oni ocigledno imaju problem drustva, nesto drugaciji do duse.

Aleksa

pre 10 godina

http://www.cnn.com/2013/05/01/us/kentucky-accidential-shooting/index.html?hpt=hp_t2

pogledajte komentare, a uz put amerikanci su vrlo slicni nama, ili obratno ko kako voli

miloš novi sad

pre 10 godina

(baxy, 1. maj 2013 23:59)

Svaka ti čast, upravo su naučio decu da ne postoji razlika između stvarnosti i fikcije, čime si stvorio lepu podlogu da im sutra neko ispere mozak umesto tebe - umesto da si lepo objasnio da ono na ekranu nije istina, da je to mašta, da se razlikuje holuvudski film od prave istorije, da ne treba verovati svemu što se vidi na televiziji itd. Ali najlakše je zabraniti, što bi uključio malo mozga u odgoj deteta, zar ne? Još jednom, svaka čast, jer si dokazao da je TEBI Holivud isprao mozak, a potom ti svom detetu.

draganbb

pre 10 godina

Da nije stvarno mislio bih da je zezanje na račun Amerikanaca, roditelji kupili pušku detetu u kitu (kompletu): Moja prva puška, i držali je u uglu sobe.

Andreja

pre 10 godina

Ogromna zalost i tuga za devojcicu i za klinca koji ce morati sa time da zivi ceo zivot. A roditelji su dobili ono sto su trazili.
Neko je pomenuo de ja dobijao Kinder jaja kada je imao 5 godina. To nazalost ne moze u Americi, ona su zabranjena jer su isuvise OPASNA za decu!

mali radojica

pre 10 godina

@kzen, Hajde ti prijatelju popi malo mlekca pa u krevet, nije ovo ta tema o kojoj ti pricas i to sto ti pominjes, ovde se o necem drugom pise i prica, o necem mnogo stravicnijem od politike i ideologije. Eto promasio si malko temu.... nije bas strasno.

Nikola NS

pre 10 godina

Kad sam imao 5 godina meni su roditelji kupovali kinder jaja.
(555, 1. maj 2013 18:15)

Ne, kinder jaja su zabranjena u Americi jer sadrze plastiku koja je u dodiru s hranom. Puske, ocigledno nisu. Logika.

Baki

pre 10 godina

Ova vest me podsetila na praktično istovetan slučaj koji M.Skot Pek pominje u svojoj knjizi "Ljudi laži". Izgleda da "roditelj" koji poklanja detetu pušku, ujedno tom detetu nešto i poručuje. Knjiga se može čitati i online: http://www.scribd.com/doc/53459512/M-Skot-Pek-Ljudi-Lazi

baxy

pre 10 godina

(miloš novi sad, 2. maj 2013 01:07)- uopste ne razumem vas komentar. da li ste vi sarkasticni ili ozbiljni? ja ispiram nekome mozak zato sto mu branim da gleda filmove koji jesu cisto zaludjivanje. izgleda da vam je zasmetala opaska "psi rata koji ubijaju nas narod". ukoliko spadate u one koji misle kako su samo srbi zapoceli rat u hravtskoj i bosni, to je vas problem. jasno sam napisao da mi smeta gledanje filmova sa perfidnom politickom potkom. nisam ja nista prezentovao "crno-belo", vec sam naprotiv i objasnio zasto je to problem, upravo se pozivajuci na stvarnu istoriju. no, ocito je da vi moj komentar ili niste shvatili ili vam je nesto zasmetalo pa sada namerno izvalicte iz konteksta sa namerom da prikazate moj postupak kao gori od postupka onih koji pisu takve scenarije i recenice. smesno.

mujcinovic salih

pre 10 godina

Jedna slucajna nesreca,ovoliko komentara.U Srbiji se desilo mnogo nehoticnih ubistava,i ne secam se da je bilo komentara.Plus komentari nisu dobronamerni.Vecina vas mrzi SAD i to je problem.Pre neki dan se srusila zgrada u Bangladesu do sad je izvuceno 400 mrtvih,komentara skora da nije bilo.Kad sam video naslov mislio sam da je zemljotres.Pre dan-dva u Rusiji je zavrseno sudjenje odgovornima za pozar u kom je poginulo 156 ljudi.Tekst je bio na ovom sajtu ni jednog komentara nije bilo?

Svi mi patimo zbog americkih patnji

pre 10 godina

Bog da dusu prosti tom jadnom detetu, ali je interesantna hijerarhija zrtava. Oved skoro 70 komentara za incident u kome je poginulo 1 dete, a na jednoj drugoj vesti 1 komentar za 130.000 mrtve dece.