Aktuelno

Sreda, 01.05.2013.

09:10

“Tihi čovek rokenrola” Mark Nofler

Izvor: Tanjug

“Tihi èovek rokenrola” Mark Nofler IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

mis

pre 11 godina

A zasto svi ti razocarani nisu pogledali sta svira na svojoj turneji, umoesto sto sad kukaju kako su dali pare, pa niko vas ne tera da kupite kartu. Kome se uopste zalite, svirao je sta je i najavio, to sto ste neinformisani je vas problem. Ako su jedine pesme koje volite hitovi od pre 30 godina onda nije ni trebalo da idete na koncert.

vladimir

pre 11 godina

Za g.Win wooda sam napisao da je sjajan muzicar Niko ne spori da su Klepton i Nofler sjajni muzicari to je besmislena tema Samo sjajan muzicar i sjajn koncert nije znak jednakosti Pogledajte nekadasnje snimke pijanih rokera iz Japana Svaki koncertni prostor ima svoje zakone a klepton je u areni sam svirao akusticnu gitaru Bio sam na srednjem nivou i jedva cuo Uostalom Klepton u GB vazi za nekog ko nije poznat po ekstra koncertima
svi koji me kritikuju neka se prisete i neka pogledaju snimak Kleptona Slasha Santane i Noflera pa nek uporede Po meni Santana i Slash su bili vrhunski A Klepton i Nofler dosadni bez koncepcije zara i komunikacije sa publikom nesto kao prepotentno otaljavanje posla

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

@Nick

Samo srbe vredja istina. Ljudi imaju 75 koncerata...nece na svakom svirati iste pesme, setlista se menja...i zasto onda bas u Bgd-u da sviraju bas neke pesme a u npr Budimpesti ne? Pesmu 5:15 am je svirao prvi put od kada je snimio 2004. i sta sada, svi koji vole tu pesmu treba da kukaju sto je eto izveo u Bgd-u a nije nijednom do tada?...
(Ilija Cvorovic, 1. maj 2013 13:40)

Primetili smo i drago nam je da je bas u Beogradu prvi put to odsvirao :)

d

pre 11 godina

kritika je skroz na mestu. premda je bend bio odlican ostaje takodje utisak da je MK solidno otaljao svirku. Ne usudjujem se da kritikujem njegovo sviranje, ali je cak par puta i ispadao.

nikola

pre 11 godina

Fantastian glas, svirka i ozvucenje!

Nije kasnio, najavljen je za pola 9, i sta, kao, kriterijum za dobar koncert je da li ce da izvede najvece hitove? Gluposti...

Sultans of Balkans

pre 11 godina

Za ove koji lamentiraju nad repertoarom nekadašnje Noflerove grupe Dire Straits, preporučujem da samo poslušaju njegove pesme nastale u periodu solo karijere: Darling Pretty, Sailing To Philadelphia, Silvertown Blues, What It Is, Why Aye Man, The Trawlerman's Song, Boom Like That, Say To Much, True Love Will Never Fade, Punish The Monkey, Hard Shoulder, Border Reiver...kao i legendarne instrumentale: Going Home, Irish Boy, An American Hero, The Long Road... i shvatiče da nisu mnogo toga propustili, što su otišli na koncert.

I ja sam svojevremeno bio veliki ljubitelj muzike Dire Straits "...but it's time to move on". Mislim da je dobar deo publike otišao na koncert, a da prethodno nije proučeno gradivo.

pseudonimus

pre 11 godina

Zaboravih da ranije napišem, ovde zaparavo postoji problem odnosa publike ne samo prema izvođaču (M.K.) već i prema kritici (ovom tekstu). Mislim da je ovdašnja publika navikla (uglavnom) na novinske tekstove koji izveštavaju sa ovakvih događaja u superlativima ili (ređe) u neutralnim tonovima. Neko kritičnije razmišljanje (pogotovo kada je reč o umetnicima sa dugim stažom) u startu ovde ne bi "smelo da postoji". Ljudi, ne mora da bude da umetnik (ma kakolikog renomea) uvek izvede svoj performans 100%, tu je i kritika (koju, rekoh, najčešće i nemamo) da ukaže da je nešto bilo ispod neke crte. To ne znači da kritika ne sme da postoji, nisu ni sva dela klasične (opšteprihvaćene) muzike sjajna, nije jeres reći da je nešto manje dobro, eto toliko...

Baki SM

pre 11 godina

(Ilija Cvorovic, 1. maj 2013 17:23)

Jes' ga vala napisao ?
Ako sam dobro razumeo, doticni spada u one koji smatraju Winwooda za pomocno osoblje, a da je Clapton potcenio publiku time sto je "doveo svog prijatelja". Ocigledno je da je gluvima saputati i slepima namigivati zaludan posao. Na ulaznicama nije pisalo The Cream, Derek & The Dominos ili nesto slicno, nego je lepo pisalo Clapton & Winwood. Btw, te godine Clapton je na turneji po Evropi isao sa Winwoodom, a po Britaniji sa Rogerom Daltreyem, predpostavljam da bi od strane pojedinih "poznavalaca" pevac grupe The Who bio proglasen za anonimusa i levo smetalo.
Ostatak se odnosi na sam koncert,pa bih komentare prepustio onima koji su na istom bili.

Milosav

pre 11 godina

Preporucujem njegov solo album Sailing to Philadelphia ako nikad niste nista slusali posle DS-a. Zaljubio sam se u ovaj album nakon prvog slusanja. Bonus: James Taylor i Van Morrison kao gosti :)

Vlada

pre 11 godina

@Vladimir Nije Clapton doveo samo nekog prijatelja vec je odrzao zajednicki koncert sa legendarnim Steve-om Winwoodom sa kojim je saradjivao u grupi Blind Faith. Videti koncert te dve legende je bila privilegija i u mnogo cemu mnogo veci dogadjaj nego solo koncert jednog od njih. Ako se ne razumete u rock muziku, to je vas problem.

Milos

pre 11 godina

Slicno kao na koncertu Kleptona 2011. g, i ovde se polemika stvorila oko repertoara, ali mi se cini da su sada komentari slicniji nego tada, kada su neki branili repertoar a neki ga napadali. Sada su svi uglavnom slozni da su cak i za solo koncert Marka Noflera, samo 3 pesme Straitsa zaista premalo.
A sto se tice pesama Tunnel of love,Private investigastions i ostalih iz tog perioda, one nisu vise nikad bile deo stalnog repertoara od raspada Straitsa, pitanje je zapravo da li ih je ikad ponovo svirao. Evo ako neko zna neka mi napise.
Sto se mene tice, cak i njegov solo repertoar bi mogao da bude bolji ako bi izvodio pesme npr. Darling pretty, Cannibals,Cleaning my gun, Get Lucky, Bording river, Silvertown blues, Golden Heart i sl.

Karte

pre 11 godina

Samo jedan koment, za cenu MK moze se odslusasti Kings of Strings i Satriani, meni dovoljno (i to u SC koji je bolji prostor za ovaj tip muzike). Na MK sam razmisljao da idem ali sam se "raspitao" sta ce biti od pesama i prelomio da to nije za mene.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(vladimir, 1. maj 2013 16:34)

Sta je pisac hteo da kaze? Pokusao sam par puta da procitam komentar, sva slova znam, prepoznajem...ali smisao nikako da shvatim...osim da je lose odsvirao pesme i da je gitara bila preglasna...sta Eric Clapton? Ko je koga doveo? Preporucujem nekima da komentare pisu u ranim jutarnjim ili kasnim vecernjim satima...izgleda da ova vrucina utice na njih...ili je to mozda od proslave 1.maja?

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

Taman resim da odustanem od rasprave a onda procitam novi biser...niste dosli da slusate Knopflera kako svira, dosli ste da se razveselite...e pa onda ja vama preporucujem Gucu, tamo brate nije vazno ko svira vec samo da se pije, zdere i treska. Glupost je beskrajna.

aca bg

pre 11 godina

izgleda da mnogima koji su bili na koncertu nije u startu bilo jasno da ne idu na koncert Dire Straits, nego Mark Knopflera. Covek je pored maticnog benda snimio tone i tone odlicne muzike i ono, kome se to ne svidja nek kupi cd Dire Straits. Mnogo smo zatucani i neobrazovani kao publika.

vladimir

pre 11 godina

U areni kako god se zvala gostovali su mnogi Niko je nje potcenio kao Erik Klepton dovevsi svog prijatelja koji sjajan muzicar samo pise erik clepton u najavi mark Nofler u samostalnom izvodjenju potcenjivacki prema publici areni svemu Vec pre koncerta se moglo sto sta naslutiti sablasno prazna okolina i poluprazna arena melodije iz irskog melosa su lepe i pevljive samo jedva prosecno odsvirane Rok stvari ni toliko bez ikakvog zara o koncepciji koncerta da i ne govorimo uz neshvatljivo pojacanje ukupnog tonaliteta gitarte sto je dovelo do disharmonije
Ne znam u kakvim je odnosima sa bendom koji ga je proslavio ali ako on zeli da izbrise to iz svog zivota njegova stvar samo publika ne zeli
Ne kazem da je podcenio BG ali neka savlada sujetu i pogleda koncete Santane i Slasha u Bg pa ce shvatiti kako se prave koncerti a o genijalnom nastupu Judas prista i da ne govorimo

Knopfler's fan

pre 11 godina

Mozda nije najbolji izbor (po nasem ukusu), ali tekst sasvim OK ide za zatvaranje sjajnog koncerta...

It's the end of a perfect day for all the surfer boys and girls
The suns dropping down in the bay and falling off the world
There's a diamond in the sky, our evening stone in our Shangri-La
Get that fire burning strong right here and right now
Its here and then its gone, theres no secret anyhow.
We may never love again to the music of guitars in our Shangri-La
Tonight your beauty burns into my memory
The wheel of heaven turns above us endlessly
This is all the heaven we got, right here where we are in our Shangri-La.
Tonight your beauty burns into my memory
The wheel of heaven turns above us endlessly
This is all the heaven we got, right here where we are in our Shangri-La

Baki SM

pre 11 godina

Odrastao sam uz ploce Dire Straits (za mladje, to su oni veliki CD-i), uz Down To The Waterline, In The Galery, Water Of Love, Sultans Of Swing, Communique, Lady Writer, Private Investigations... Ponekad ih pustim, najcesce prvi album i Alchemy i meni je neshvatljivo da odem na koncert coveka uz ciju sam muziku odrastao i da on nista od toga ne svira ???

Neko voli popa, neko popadiju, a neko popovu cerku, ne vidim potrebu za ispoljavanjem nevaspitanja, zasto ljude koji vole Dire Straits nazivati priprostima ? Priprostima bi se mogli nazvati oni koji su posle koncerta Claptona i Winwooda bili razocarani sto im "Slowhand" nije odsvirao ovo ili ono i ovde ispisali gomile gluposti, ne znajuci da Steve Winwood nije Claptonov nosac kofera, nego covek koji je svirao u Spencer Davis Group, u Traffic, covek zbog koga se The Cream raspao, jer je Clapton hteo da bude cetvrti clan grupe, covek koji je svirao Hammonda na najboljem Hendrixovom albumu, Electric Ladyland...

Vec sam napisao zasto nisam bio na koncertu i preporucujem drugima da pogledaju set liste sa predhodnih koncerata pre nego sto kupe karte, a cinjenica je da je izbor za bis krajnje cudan, So Far Away i Our Shangri-La ???

Milan

pre 11 godina

Bio sam na koncertu Dylana pre nekoliko godina u Detroitu( zivim u Kanadi).Svirao je samo pesme sa zadnjeg albuma.Jednu jedinu "Like a rolling Stone" staru pesmu na celom koncertu.Nije mi palo na pamet da se zalim.Odrastao sam uz Dylana i mozda sam ocekivao stare pesme ali postujte pravo muzicara da svira to sto svira.I cenite kako to radi.Nema mesta nezadovoljstvu.Kako rece prethodnik,kupite CD pa slusajte sa hocete,kao sto i ja radim.Zadnji album MK je odlican,uzgred.

Nemanja

pre 11 godina

Jos samo kad biste covekovo ime napisali pravilno u vesti. Vuk Karadzic jeste govorio pisi kako citas ali niti je to vazilo za strana vlastita imena niti je rekao samo to!

visitor

pre 11 godina

Da se ukljucim u raspravu: mislim da je recezent sjajno uhvatio trentutak kada je tenzija pala - posle Romeo and Juliet. Do tada mi je bilo bas super, publika raspolozena i sl. Posle toga nije problem sto nije svirao vise Straitsa vec sto je program ispao razvucen bez ikakve tenzije, koncepta i slicno. Hteli ne hteli mi smo se skupili da se razveselimo na koncertu a ne da slusamo kako on svira - znaci druga polovina je bilo spustanje tenzija, nedostatak pesama koje bi razmrdale publiku etc. Inace mislim da MK ima pravo da svira sta hoce ali ipak red je da osmisli program da se i [ublika malo aktivnije ukljuci. Moram na kraju da kazem: Mislim da je na kraju samo dodao Sultans svi bi bili mnogo srecniji - mogao je to da nam priusti, nije to pitanje koncepta vec cidte radosti a zato smo se sinoc skupili.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(fandorin, 1. maj 2013 12:27)

Samo srbe vredja istina. Ljudi imaju 75 koncerata...nece na svakom svirati iste pesme, setlista se menja...i zasto onda bas u Bgd-u da sviraju bas neke pesme a u npr Budimpesti ne? Pesmu 5:15 am je svirao prvi put od kada je snimio 2004. i sta sada, svi koji vole tu pesmu treba da kukaju sto je eto izveo u Bgd-u a nije nijednom do tada? Meni je zao sto ulazim u rasprave sa srbima. I jos nesto, oko cene karte...za 3000-4000din u kafani ce vam odsvirati 4 pesme, doduse po vasem izboru. Ali ja ipak mislim da je barem mala razlika izmedju MK i orkestra u Skadarliji.

Бора

pre 11 godina

Они који говоре како је Марк Нофлер променио репертоар и више не свира старе песме (па као није требало ни да их очекујемо!?!), нека само баце поглед на то шта је свирао на претходна три концерта на овој турнеји (дакле, у последњих 7 дана). Јесте свирао и "Sultans of Swing" (на сва три) и "Brothers in Arms" (у Букурешту и Истанбулу). Дакле, просто је чињеница да нас је ускратио за извођење његових ипак најпознатијих песама (осим "Romeo and Juliet").

Дакле, није да сам очекивао Dire Straits (заправо, мени је недостајала песма "Bluebird", са последњег албума), али ако је већ изводио те песме на у Букурешту, Истанбулу и Софији, ред је био да и овде одсвира макар једну од оних песама које су, ипак, на тај концерт привукле већину људи.

P. S. слажем се са исправком (коју је написао čika Čika) на текст Б92 - концерт није каснио 40 минута него 6.

Sir Oliver

pre 11 godina

U pravu je jedan od komentatora;gospodo vi ste jedna,u najbolju ruku,priprosta publika.Koncert je bio vrlo kvalitetan u svakom smislu.To što ste očekivali Dire Straits govori u prilog tome.Uživajte u toplom pivu i toj prasetini.

čika Čika

pre 11 godina

Ništa Vam ne valja ovaj tekst. Niste baš morali da prenosite Tanjugov, imate Vi, valjda, novinara sposobnog za obradu ovakve teme.

"Pred prilično popunjenom Arenom, Nofler..."
Ne razumem ovo najbolje. Karte za gornje delove Arene, izgleda, nisu ni prodavane, a donji nisu bili baš puni. Kad će neko, kao na utakmicama u Engleskoj, da kaže da je prodato npr. 7.659 karata? Ili se i ovde mulja, kao na našim fudbalskim utakmicama.

"Zvanični deo dvočasovnog koncerta, koji je počeo sa 40-ak minuta kašnjenja..."

Ovo, jednostavno, nije tačno. Koncert je umesto u najavljenih 20.30 počeo u 20.36.

Što se komentara tiče, slažem se sa Ilijom Čvorovićem.
Strejtsi su jedan lep segment moje muzičke prošlostti i često ih vrtim po raznim plejerima. Ovog puta sam išao da vidim i čujem Nopflera. Bilo nas je petoro, generacijski šarolikih - od moje ćerke do mene i sa koncerta smo svi izašli vrlo zadovoljni. Osam odličnih muzičara na možda tridesetak instrumenata...
Ne vidim da iko u komentarima pominje tonca, a ovo je bio najbolji zvuk koji sam čuo na našim prostorima.
Napisa neko da su karte bile skupe. I jesu, za naše prihode, ali je vredelo.
Nego, videste li pošto su karte za onog Bočelija? Namerno kažem "onog" jer pamtim kako je zdušno podržavao bombardovanje. Uz sav njegov kvalitet, ni dinara mu ne bih dao...

fandorin

pre 11 godina

@Ilija

Opet mašiš poentu.
Da je na bis odsvirao Brothers in Arms ili Sultans (ne obe), ja se sigurno ovde ne bih javio.
Ja ne očekujem da on svira ne znam šta, kao ni većina ljudi, ali što neko reče, "red" je.

Pazi, cena karte je sve samo ne mala (ovo posebno za ove što pišu (ili misle) da je on zaradio dovoljno i da mu ne treba, sad svira samo iz zadovoljstva, kako da ne) i nije u redu onakva set lista. Nema opravdanja.
Evo uzmi opet npr dva koncerta Metalike. Po mom mišljenju, ne mogu se porediti. Prvi je bio za tri koplja bolji. ALI - na oba koncerta si unapred ZNAO šta možeš da očekuješ. I to si i DOBIO. Za SVOJ novac.

Ali onakav završetak koncerta, ja prosto nemam reči.

Pozdrav

Dejan

pre 11 godina

Ja sam uživao sinoć, bilo je kako sam očekivao s'obzirom da sam prethodno čekirao repertoar sa nedavno održanih koncerata. Da je bila još neka pesma Dire Straits-a verovatno bi mi bilo još lepše, ali razumem zašto nije i ne mogu mu zameriti.

fandorin

pre 11 godina

@Ilija
Još nešto, pošto sad vidim tvoj poslednji komentar.
Žao mi je što sam uopšte ulazio u ovu 'raspravu' sa tobom.
Samo sam odreagovao na tvoju generalizaciju (uvredljivu) o limitiranim Srbima.
Da si pogledao set liste, video bi tamo i Brothers in Arms i Sultans.
I da, nastavi da vređaš.
Pozdrav

Pauly Ester

pre 11 godina

Nije on Zvonko Bogdan pa da unapred znaš šta ćeš čuti na koncertu. A nije ni kafanski muzičar koji svira šta publika želi da čuje...možda su ga pesme Dire Straits-a učinile popularnijim, ali čovek evoluira vremenom, traži neke nove puteve, na kraju krajeva sa takvom karijerom stekne i pravo na slobodu da radi šta ga ispunjava. Kako to objasniti ljudima koji misle da će kad plate par hiljada dinara neko da izigrava i budalu ako treba samo da im udovolji? Kupite CD i slušajte Dire Straits...

tehnicar

pre 11 godina

ljudi, jel valjaju ti njegovi solo albumi? nemam vremena za preslusavanje ako neko moze ostaviti nekih par linkova. slusao sam prije par godina neke njegove stvari, i nisu mi se svidjele, ni blizu Dire Straitsa.

Jeremiah Dixon

pre 11 godina

Ako sam dobro shvatio komentare, koncert je bio mlitav i nikakav. Da je odsvirao Sultans ... koncert bi bio fantastičan. Hm ...
Inače, po mom skromnom i nekompetentnom mišljenju, Sailing to Philadelphia ili Get Lucky daleko nadmašuju sve DS pesme, počev od Sultans of swing, preko Romeo and Juliet pa do ... Možda ne i Telegraph road, ali shvatate šta hoću da kažem.

NN

pre 11 godina

Da, evo ga tipicni "pametnjakovic" sa pitanjem "Sta si ti uradio i ko je cuo za tebe". Pa čoveče Boziji to nije poenta, propustas smisao celog mog komentara. Sve je tacno sto si napisao za Noflera i njegovu solo karijeru, ali jednostavno ne mozes a da ne odsviras ono sto te je stvorilo, eeeej covece!? A da pritom naplacujes karte na ime toga i ako nije pisalo Dire straits na plakatu.
99% ljudi ga ne bi slusalo da nije bilo tog perioda sa Dire straits, sto znaci da ne bi mogao ni da pocne turneju, a kamoli da ovoliko naplacuje karte.
Pogledaj malo koncerte od '95-te, pa mi reci da li je svirao pesme koje su ga proslavile. Naravno da jeste, ali dobro. Sigurno vise necu nista pisati zato sto je besmisleno voditi ovakvu diskusiju u pisanoj formi na ovakvom mestu, a i zato sto ne mogu najbolje da prenesem svoje argumente u par recenica.

Dragan

pre 11 godina

Odlican koncert za ljubitelje solo karijere vanzemaljskog gitariste,a ovima razocaranima nepreostaje nista drugo nego da cekaju masinu koja vraca u proslost pa da ih vrati na neki koncert Dire Straitsa.
Licno to je to Mark Knopfler,fantasticno.

Bane

pre 11 godina

Ljudi, nemojte biti tako ogorčeni, pesimistični i nezadovoljni. Nije ni čudo što se za Srpski narod kaže da "pišamo uz vetar". Mi nikada nećemo biti zadovoljni, i to je fakat. Ja sam kupio kartu za koncert Mark Knopflera a ne Dire Straits-a. I bilo mi je drago što je sinoć ubacio više pesama sa albuma "Ragpicker's Dream" i "Shangri-La", koji su potpuno fantastični. Naravno, na taktove Romeo & Juliet i Telegraph Road niko ne može ostati ravnodušan i poštujem ga toliko što nam je i delić DS faze sinoć podelio sa nama.

@NN: Ako su tebi dosadne i nebitne one pesme od sinoć iz DS faze, imam i ja pitanje tebe, a šta si ti onda tražio/radio na tom koncertu sinoć?

Da čujem koliko si ti albuma izdao, pesama poznatih napisao, i da su te čuli šire od užeg centra Beograda?

Mark Knopfler nakon četiri decenije, nema potrebe da svira po želji publike. Zašto? Zato što je to radio više od pola svog života. U poslednjih par godina, njegovi albumi i turneje, radi iz čiste ljubavi prema muzici, niti prati komercijalne tokove niti mu je do para, on je sebe obezbedio i sada samo želi da piše, peva i svira ono što njega ispunjava, a ako se neko od nas nađe u svim tim tekstovima i muzici, verujte, njemu je drago zbog toga ali ponavljam, on ne mora više nikome da se dokazuje, kako čitavom svetu gde svira, pa ni u nebeskoj Srbiji.

Uživajte u muzici.

fandorin

pre 11 godina

@paranoični sto nervira samog sebe

Evo izvoli set liste:
http://www.setlist.fm/search?query=tour:%28Privateering+Tour%29&artist=3bd630cc

I nemoj da mi pričaš kako smo mi limitirani. Govori u svoje ime.
To što tebi svako može da proda nešto za bubrege, i da budeš zadovoljan, ne znači da može i ostalima. Neko može reći da je neke pesme svirao na prošlom koncertu, pa sad nije...pogledajte set listu Ramštajna (ko nije bio) i sve će vam biti jasno (i oni su bili pre 3 godine).

Ja inače nisam fan Noflera, ali poštujem njegov rad. Bio sam na koncertu i izašao razočaran.
Samo me sada interesuje da dođe još jednom u Srbiju koliko bi mu ljudi došlo na koncert. Ja ne bih sigurno.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(fandorin, 1. maj 2013 11:10)

I jos nesto "inteligentni pripadnice nebeske Srbije"...Rammstein je i pre 3 godine i sada bio Rammstein...a Mark Knopfler nije Dire straits...ali tesko je iz donjih delova tela doci do mozga.

jos jedan

pre 11 godina

Evo set liste iz Istanbula od pre par dana. 5/16 je DS.

What It Is
Corned Beef City
Cleaning My Gun
Privateering
Father and Son
Hill Farmer's Blues
I Used to Could
Romeo and Juliet
Sultans of Swing
Song for Sonny Liston
Postcards from Paraguay
Marbletown
Speedway at Nazareth
Telegraph Road

Brothers in Arms
So Far Away

Mislim da, bez obzira sto je u pitanju MK, a ne DS, trebalo da se prilagodi mestu gde nastupa. Ovde ipak ne gostuje svake godine pa da moze da napravi toliki otklon od DS. Mislim, ocito da moze, ali je to osudjeno na promasaj kao onaj sinoc.

Baki SM

pre 11 godina

Bez namere da se pravim pametan, ali nisam bio lenj i proverio sam set liste sa predhodnih koncerata, video da na njima nema Going Home, Private Investigations, Tunnel Of Love, pa cak ni Sultans Of Swing i drugaru koji me je pitao sta mislim, vredi li ici, rekoh "koji cu ja tamo, da slusam nove Knopflerove stvari, ne hvala."
Svaka cast onima kojima se to dopada, but it's not my cup of tea, ja bih verovatno zadremao.

MeeLosh

pre 11 godina

Samo bih dodao - za sve one koji komentarisu da Knopfler "nije morao da svira Dire Straits hitove ako vise ne zeli da ih svira" - Knopfler je na prva 2 koncerta na ovogodisnjoj turneji (koncert u BG-u je bio 4.) pre samo nekoliko dana odsvirao I Sultans of Swing I Brothers in Arms, dve pesme koje bi apsolutno nasle svoje mesto i na koncertu u BG-u i potpuno promenile ovaj gorak ukus koji je ostao nakon koncerta. Samo da je Mark ispostovao i BG kao sto je ispostovao Istanbul i Bukurest.

Izvor:
http://www.setlist.fm/setlist/mark-knopfler/2013/sala-palatului-bucharest-romania-63d82a37.html
http://www.setlist.fm/setlist/mark-knopfler/2013/ulker-sports-arena-istanbul-turkey-13d8218d.html

Vlada

pre 11 godina

Ko prati rad Marka Knopflera svih ovih godina nakon raspustanja Dire Straits moze samo da bude razocaran reakcijom beogradske publike, kojoj je je bilo vaznije da snimi/slika Marka nego da pre svirke poslusa bar jedan od puno fantasticnih albuma koji izlaze godinama unazad. Setlista je ista onoj iz Sofije ili Istanbula gde je nastupao pre Bg...i opet je bilo sjajno! Ko hoce da vidi Dire Straits, mora da kupi vremensku masinu...

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(fandorin, 1. maj 2013 11:10)

Ti si samo dokaz moje teorije. Jesi procitao setliste? U njima si nasao vise od 4 pesme DS-a? Upotrebio bi ja neki drugi izraz osim "limitirani" ali ne bi objavili...

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(Baki SM, 1. maj 2013 11:24)

Svaka cast. Ovo postujem... Za razliku od onih koji su otisli i mislili da ce bas zbog njih da se menja cela setlista. Svaka cast.

Marko (Dorcol)

pre 11 godina

Ne znam ni sam sta da mislim o koncertu. Fenomenalna i profesionalno odradjena svirka. Fenomenalni muzicari. Ali nekako bez emocija (sa njegove strane). Takodje, mislim da je bar na bis mogao da odsvira nesto iz DS perioda. Ja sam se potajno nadao da ce da bude Brothers in Arms ili Your latest trick. Ali sta je tu je. Bilo je lepo (ali i skupo) biti sinoc u Areni. Naravno, ako se izuzmu iskompleksirani likovi sa mobilnim telefonima, kojima je bitnije da pokazu da su bili na koncertu, nego da uzivaju u istom...

Rke Koke

pre 11 godina

Polako, Bane!
Svirao je prosli put znatno vise od jedne pesme DS i bilo je fenomenalno. Uz veliko postovanje prema solo karijeri, i on sam zna da je na plakatu pisalo: svirace samo 3 DS pesme, da ni SKC ne bi napunio. Prema tome, nemoj da se pravimo ludi- dok je ziv, vise cemo ga vezivati za DS nego za solo i on je toga svestan i treba to da postuje.

fandorin

pre 11 godina

Hteo sam da napišem svašta o koncertu sinoć, ali sve staje u ove dve @Sumatra rečenice:

"Na izvodjenje nemam zamerku, imam na odsustvo bilo kakve emocije i izbor pesama.
Sangrila na bis je bila kao hladan tus i ponizavanje svih ljudi koji su ustali."

Toliko.

NN

pre 11 godina

Jao bre Bane, nemoj i ti da tupis molim te. Sa kime god da je nastupao morao je da odsvira te pesme. Da nije bilo tih pesama ne bi ni on postojao, za njega bi culo ukupno dvadeset ljudi i to svih dvadeset iz Glazgova.
Da je odsvirao sve pesme sa poslednjeg albuma i na kraju te tri pesme koje su ga proslavile, nista ne bih zamerio.
Veliko razocarenje sinoc. Mogu da potpisem da je devedeset posto ljudi u opste kupilo kartu samo zbog zelje da cuju Money for nothing, Sultans of swing i Brothers in arms.
Apsolutno je drsko sa njegove strane ono od sinoć, cisto nepostovanje fanova koji su platili poprilicno skupe karte.
I samo jos jedno pitanje za Baneta.
Ako prema tvom misljenju nije ni trebalo da svira nista od Dire Straits-a, zasto je onda odsvirao nekoliko potpuno nebitnih i dosadnih pesama sa njihovih albuma? Pritom ne racunam Romeo and Juliet.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

Citam komentare i nerviram samog sebe...zasto su srbi toliko limitirani kada je u pitanju pamet i logika. Covek je 1995. raspustio grupu Dire straits i on je sam naveo razloge toga. Jednostavno, on vise nije zeleo to da radi. Zasto niko ne postuje neciju zelju? Ovo nije prva turneja Mark Knopflera vec 6. po redu od kada ima solo karijeru. I na svakoj je bilo slicno, sto je vise bilo materijala iz solo karijere, bilo je manje pesama iz DS perioda. Sada ima dovoljno albuma i apsolutno ne mora da svira pesme DS-a. Ali iz postovanja prema onima koji vole pesme iz tog perioda a koji dolaze na njegove koncerte on ubaci neku pesmu i iz DS-a. I sta je vama sporno? Plakat je bio za koncert Mark Knopflera ili Dire straitsa? Cime vas je neko slagao? Na internetu imate setliste svih nastupa sa ove i proslih turneja, mogli ste da vidite sta je repertoar. Uvek ce se naci neko nezadovoljan. I da, sustina je...ako ocekujete Dire straits pesme, nemojte da idete na koncert Mark Knopflera. Mozda ako se grupa nekada reujedini, sto je malo verovatno znajuci Mark Knopflera, budete imali zadovoljstvo da cujete 16 pesama DS-a...dotle, imate stare snimke turneja na youtube-u i slusajte ih a nemojte vasim nezadovoljstvom izborom pesama da kvarite atmosferu na ovako kvalitetnoj svirci.

pseudonimus

pre 11 godina

M.K. ima (za ovo podneblje)lošu okolnost da je zapravo cela njegova solo karijera protekla u (za balkanske predele, naravno) vrlo lošim vremenima, to što su Dire Straits svoj pravi život imali od prvog albuma pa do albuma "Money for nothing" znači da je njihovo vreme (slave i prave popularnosti) bilo od kraja sedamdesetih do sredine osamdesetih (nekih 6-7 godina). Od tada do danas M.K. je pretežno solo umetnik (i ono što se vodilo kao Dire Straits je zapravo "M.K.& band" projekat), vakuum koji je ovde postojao zadnjih četvrt veka kroz postojeće medije od njega je napravio jednačinu "M.K.=Dire Straits" a ta jednačina važi, kao što rekoh, samo za prostore Balkana...

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(Bane, 1. maj 2013 09:35)

Potpisujem tvoj komentar...Mark Knopfler je i raspustio grupu Dire straits jer vise nije zeleo da radi to a kako je u par navrata rekao, vise ne uziva ni u sviranju pesama iz tog perioda. Opet, iz cistog postovanja prema publici jer zna da od njega ona to negde ocekuje on u setlistu svake turneje ubaci otprilike 1/4 pesama iz perioda grupe i to je to. Ko je zeleo Dire straits sinoc, nije ni trebao da dodje u Arenu, oni ne postoje od 1995. Fenomenalan nastup Knopflera i prateceg benda i jako losa publika, parter posebno.

Bane

pre 11 godina

Nije Mark Knopfler ništa zaboravio. Jer ovo nije bio koncert Dire Straits-a nego Mark Knopfler & the Band. Znači, fokusiranost na solo karijeru koja je veoma bogata. Sve one pesme iz Dire Straits faze koje je odsvirao, nije ni morao ali eto, mora malo da zadovolji stare fanove. Prošli put kada je bio svirao je Sultans of Swing i to samo zato što pre toga nije nastupao više od 20 godina. I bilo je itekako logično da ovog puta ne odsvira ništa od tih poznatih DS pesama i da će nas počastiti sa ranim radovima iz njegove solo karijere kao i sa novog Privateering albuma.

Sumatra

pre 11 godina

@ Bane
Nije nista morao da svira, mogao je i konceptualno da sedi na sceni, niko ne govori o moranju ,vec o redu.
Kada si pri kraju karijere, svojim postovaocima priustis uzivanje, kao sto je to recimo uradila Metalika na Jna.
Ljudi koji ga slusaju, uz duzno postovanje opusu Marka Knopflera, to cine zbog Dire Straitsa, sto on vrlo dobro zna i oseti, cim krene bilo koji njihov takt, ali covek je ekcentrican i kapriciozan i to ne zeli.
Ali ima pravo svakako, ali onda je posteno da najavi iskljucivo taj opus Marka Knopflera, koji ti branis, pa da vidim koliko ce ljudi da mu dodje.
Koketira sa Dire Straitsom kada mu to treba ,a onda glumi ultra artisticnog, novo pronadjenog muzicara u 6 banki.
NA izvodjenje nemam zamerku, imam na odsustvo bilo kakve emocije i izbor pesama.
Sangrila na bis je bila kao hladan tus i ponizavanje svih ljudi koji su ustali.
Pritom je karta za parter bila 4600 dinara, a za jedne Black Keyse, koji su sada , ono sto su nekad bili Straitsi bila je 35 eura.Dva Gremija uzastopno za najbolji rok bend godine.
Ajde ne kapriciraj se za te pare majstore.
Ne bi mi pala na pamet nikada vise da dodjem na njegov koncert, sta vise da dodam osim cinjenice da su ljudi nakon koncerta slusali ulicnog sviraca kako peva money for nothing i soultans of swing.tuse.
inace money for nothing koji se nije udostojio da odsvira na oba beogradska koncerta, pesmu koja ga je proslavila.

Bane

pre 11 godina

Nije Mark Knopfler ništa zaboravio. Jer ovo nije bio koncert Dire Straits-a nego Mark Knopfler & the Band. Znači, fokusiranost na solo karijeru koja je veoma bogata. Sve one pesme iz Dire Straits faze koje je odsvirao, nije ni morao ali eto, mora malo da zadovolji stare fanove. Prošli put kada je bio svirao je Sultans of Swing i to samo zato što pre toga nije nastupao više od 20 godina. I bilo je itekako logično da ovog puta ne odsvira ništa od tih poznatih DS pesama i da će nas počastiti sa ranim radovima iz njegove solo karijere kao i sa novog Privateering albuma.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

Citam komentare i nerviram samog sebe...zasto su srbi toliko limitirani kada je u pitanju pamet i logika. Covek je 1995. raspustio grupu Dire straits i on je sam naveo razloge toga. Jednostavno, on vise nije zeleo to da radi. Zasto niko ne postuje neciju zelju? Ovo nije prva turneja Mark Knopflera vec 6. po redu od kada ima solo karijeru. I na svakoj je bilo slicno, sto je vise bilo materijala iz solo karijere, bilo je manje pesama iz DS perioda. Sada ima dovoljno albuma i apsolutno ne mora da svira pesme DS-a. Ali iz postovanja prema onima koji vole pesme iz tog perioda a koji dolaze na njegove koncerte on ubaci neku pesmu i iz DS-a. I sta je vama sporno? Plakat je bio za koncert Mark Knopflera ili Dire straitsa? Cime vas je neko slagao? Na internetu imate setliste svih nastupa sa ove i proslih turneja, mogli ste da vidite sta je repertoar. Uvek ce se naci neko nezadovoljan. I da, sustina je...ako ocekujete Dire straits pesme, nemojte da idete na koncert Mark Knopflera. Mozda ako se grupa nekada reujedini, sto je malo verovatno znajuci Mark Knopflera, budete imali zadovoljstvo da cujete 16 pesama DS-a...dotle, imate stare snimke turneja na youtube-u i slusajte ih a nemojte vasim nezadovoljstvom izborom pesama da kvarite atmosferu na ovako kvalitetnoj svirci.

Sumatra

pre 11 godina

@ Bane
Nije nista morao da svira, mogao je i konceptualno da sedi na sceni, niko ne govori o moranju ,vec o redu.
Kada si pri kraju karijere, svojim postovaocima priustis uzivanje, kao sto je to recimo uradila Metalika na Jna.
Ljudi koji ga slusaju, uz duzno postovanje opusu Marka Knopflera, to cine zbog Dire Straitsa, sto on vrlo dobro zna i oseti, cim krene bilo koji njihov takt, ali covek je ekcentrican i kapriciozan i to ne zeli.
Ali ima pravo svakako, ali onda je posteno da najavi iskljucivo taj opus Marka Knopflera, koji ti branis, pa da vidim koliko ce ljudi da mu dodje.
Koketira sa Dire Straitsom kada mu to treba ,a onda glumi ultra artisticnog, novo pronadjenog muzicara u 6 banki.
NA izvodjenje nemam zamerku, imam na odsustvo bilo kakve emocije i izbor pesama.
Sangrila na bis je bila kao hladan tus i ponizavanje svih ljudi koji su ustali.
Pritom je karta za parter bila 4600 dinara, a za jedne Black Keyse, koji su sada , ono sto su nekad bili Straitsi bila je 35 eura.Dva Gremija uzastopno za najbolji rok bend godine.
Ajde ne kapriciraj se za te pare majstore.
Ne bi mi pala na pamet nikada vise da dodjem na njegov koncert, sta vise da dodam osim cinjenice da su ljudi nakon koncerta slusali ulicnog sviraca kako peva money for nothing i soultans of swing.tuse.
inace money for nothing koji se nije udostojio da odsvira na oba beogradska koncerta, pesmu koja ga je proslavila.

Rke Koke

pre 11 godina

Polako, Bane!
Svirao je prosli put znatno vise od jedne pesme DS i bilo je fenomenalno. Uz veliko postovanje prema solo karijeri, i on sam zna da je na plakatu pisalo: svirace samo 3 DS pesme, da ni SKC ne bi napunio. Prema tome, nemoj da se pravimo ludi- dok je ziv, vise cemo ga vezivati za DS nego za solo i on je toga svestan i treba to da postuje.

Pauly Ester

pre 11 godina

Nije on Zvonko Bogdan pa da unapred znaš šta ćeš čuti na koncertu. A nije ni kafanski muzičar koji svira šta publika želi da čuje...možda su ga pesme Dire Straits-a učinile popularnijim, ali čovek evoluira vremenom, traži neke nove puteve, na kraju krajeva sa takvom karijerom stekne i pravo na slobodu da radi šta ga ispunjava. Kako to objasniti ljudima koji misle da će kad plate par hiljada dinara neko da izigrava i budalu ako treba samo da im udovolji? Kupite CD i slušajte Dire Straits...

Bane

pre 11 godina

Ljudi, nemojte biti tako ogorčeni, pesimistični i nezadovoljni. Nije ni čudo što se za Srpski narod kaže da "pišamo uz vetar". Mi nikada nećemo biti zadovoljni, i to je fakat. Ja sam kupio kartu za koncert Mark Knopflera a ne Dire Straits-a. I bilo mi je drago što je sinoć ubacio više pesama sa albuma "Ragpicker's Dream" i "Shangri-La", koji su potpuno fantastični. Naravno, na taktove Romeo & Juliet i Telegraph Road niko ne može ostati ravnodušan i poštujem ga toliko što nam je i delić DS faze sinoć podelio sa nama.

@NN: Ako su tebi dosadne i nebitne one pesme od sinoć iz DS faze, imam i ja pitanje tebe, a šta si ti onda tražio/radio na tom koncertu sinoć?

Da čujem koliko si ti albuma izdao, pesama poznatih napisao, i da su te čuli šire od užeg centra Beograda?

Mark Knopfler nakon četiri decenije, nema potrebe da svira po želji publike. Zašto? Zato što je to radio više od pola svog života. U poslednjih par godina, njegovi albumi i turneje, radi iz čiste ljubavi prema muzici, niti prati komercijalne tokove niti mu je do para, on je sebe obezbedio i sada samo želi da piše, peva i svira ono što njega ispunjava, a ako se neko od nas nađe u svim tim tekstovima i muzici, verujte, njemu je drago zbog toga ali ponavljam, on ne mora više nikome da se dokazuje, kako čitavom svetu gde svira, pa ni u nebeskoj Srbiji.

Uživajte u muzici.

Sir Oliver

pre 11 godina

U pravu je jedan od komentatora;gospodo vi ste jedna,u najbolju ruku,priprosta publika.Koncert je bio vrlo kvalitetan u svakom smislu.To što ste očekivali Dire Straits govori u prilog tome.Uživajte u toplom pivu i toj prasetini.

čika Čika

pre 11 godina

Ništa Vam ne valja ovaj tekst. Niste baš morali da prenosite Tanjugov, imate Vi, valjda, novinara sposobnog za obradu ovakve teme.

"Pred prilično popunjenom Arenom, Nofler..."
Ne razumem ovo najbolje. Karte za gornje delove Arene, izgleda, nisu ni prodavane, a donji nisu bili baš puni. Kad će neko, kao na utakmicama u Engleskoj, da kaže da je prodato npr. 7.659 karata? Ili se i ovde mulja, kao na našim fudbalskim utakmicama.

"Zvanični deo dvočasovnog koncerta, koji je počeo sa 40-ak minuta kašnjenja..."

Ovo, jednostavno, nije tačno. Koncert je umesto u najavljenih 20.30 počeo u 20.36.

Što se komentara tiče, slažem se sa Ilijom Čvorovićem.
Strejtsi su jedan lep segment moje muzičke prošlostti i često ih vrtim po raznim plejerima. Ovog puta sam išao da vidim i čujem Nopflera. Bilo nas je petoro, generacijski šarolikih - od moje ćerke do mene i sa koncerta smo svi izašli vrlo zadovoljni. Osam odličnih muzičara na možda tridesetak instrumenata...
Ne vidim da iko u komentarima pominje tonca, a ovo je bio najbolji zvuk koji sam čuo na našim prostorima.
Napisa neko da su karte bile skupe. I jesu, za naše prihode, ali je vredelo.
Nego, videste li pošto su karte za onog Bočelija? Namerno kažem "onog" jer pamtim kako je zdušno podržavao bombardovanje. Uz sav njegov kvalitet, ni dinara mu ne bih dao...

Dragan

pre 11 godina

Odlican koncert za ljubitelje solo karijere vanzemaljskog gitariste,a ovima razocaranima nepreostaje nista drugo nego da cekaju masinu koja vraca u proslost pa da ih vrati na neki koncert Dire Straitsa.
Licno to je to Mark Knopfler,fantasticno.

Jeremiah Dixon

pre 11 godina

Ako sam dobro shvatio komentare, koncert je bio mlitav i nikakav. Da je odsvirao Sultans ... koncert bi bio fantastičan. Hm ...
Inače, po mom skromnom i nekompetentnom mišljenju, Sailing to Philadelphia ili Get Lucky daleko nadmašuju sve DS pesme, počev od Sultans of swing, preko Romeo and Juliet pa do ... Možda ne i Telegraph road, ali shvatate šta hoću da kažem.

pseudonimus

pre 11 godina

M.K. ima (za ovo podneblje)lošu okolnost da je zapravo cela njegova solo karijera protekla u (za balkanske predele, naravno) vrlo lošim vremenima, to što su Dire Straits svoj pravi život imali od prvog albuma pa do albuma "Money for nothing" znači da je njihovo vreme (slave i prave popularnosti) bilo od kraja sedamdesetih do sredine osamdesetih (nekih 6-7 godina). Od tada do danas M.K. je pretežno solo umetnik (i ono što se vodilo kao Dire Straits je zapravo "M.K.& band" projekat), vakuum koji je ovde postojao zadnjih četvrt veka kroz postojeće medije od njega je napravio jednačinu "M.K.=Dire Straits" a ta jednačina važi, kao što rekoh, samo za prostore Balkana...

Marko (Dorcol)

pre 11 godina

Ne znam ni sam sta da mislim o koncertu. Fenomenalna i profesionalno odradjena svirka. Fenomenalni muzicari. Ali nekako bez emocija (sa njegove strane). Takodje, mislim da je bar na bis mogao da odsvira nesto iz DS perioda. Ja sam se potajno nadao da ce da bude Brothers in Arms ili Your latest trick. Ali sta je tu je. Bilo je lepo (ali i skupo) biti sinoc u Areni. Naravno, ako se izuzmu iskompleksirani likovi sa mobilnim telefonima, kojima je bitnije da pokazu da su bili na koncertu, nego da uzivaju u istom...

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(Bane, 1. maj 2013 09:35)

Potpisujem tvoj komentar...Mark Knopfler je i raspustio grupu Dire straits jer vise nije zeleo da radi to a kako je u par navrata rekao, vise ne uziva ni u sviranju pesama iz tog perioda. Opet, iz cistog postovanja prema publici jer zna da od njega ona to negde ocekuje on u setlistu svake turneje ubaci otprilike 1/4 pesama iz perioda grupe i to je to. Ko je zeleo Dire straits sinoc, nije ni trebao da dodje u Arenu, oni ne postoje od 1995. Fenomenalan nastup Knopflera i prateceg benda i jako losa publika, parter posebno.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(fandorin, 1. maj 2013 12:27)

Samo srbe vredja istina. Ljudi imaju 75 koncerata...nece na svakom svirati iste pesme, setlista se menja...i zasto onda bas u Bgd-u da sviraju bas neke pesme a u npr Budimpesti ne? Pesmu 5:15 am je svirao prvi put od kada je snimio 2004. i sta sada, svi koji vole tu pesmu treba da kukaju sto je eto izveo u Bgd-u a nije nijednom do tada? Meni je zao sto ulazim u rasprave sa srbima. I jos nesto, oko cene karte...za 3000-4000din u kafani ce vam odsvirati 4 pesme, doduse po vasem izboru. Ali ja ipak mislim da je barem mala razlika izmedju MK i orkestra u Skadarliji.

jos jedan

pre 11 godina

Evo set liste iz Istanbula od pre par dana. 5/16 je DS.

What It Is
Corned Beef City
Cleaning My Gun
Privateering
Father and Son
Hill Farmer's Blues
I Used to Could
Romeo and Juliet
Sultans of Swing
Song for Sonny Liston
Postcards from Paraguay
Marbletown
Speedway at Nazareth
Telegraph Road

Brothers in Arms
So Far Away

Mislim da, bez obzira sto je u pitanju MK, a ne DS, trebalo da se prilagodi mestu gde nastupa. Ovde ipak ne gostuje svake godine pa da moze da napravi toliki otklon od DS. Mislim, ocito da moze, ali je to osudjeno na promasaj kao onaj sinoc.

NN

pre 11 godina

Jao bre Bane, nemoj i ti da tupis molim te. Sa kime god da je nastupao morao je da odsvira te pesme. Da nije bilo tih pesama ne bi ni on postojao, za njega bi culo ukupno dvadeset ljudi i to svih dvadeset iz Glazgova.
Da je odsvirao sve pesme sa poslednjeg albuma i na kraju te tri pesme koje su ga proslavile, nista ne bih zamerio.
Veliko razocarenje sinoc. Mogu da potpisem da je devedeset posto ljudi u opste kupilo kartu samo zbog zelje da cuju Money for nothing, Sultans of swing i Brothers in arms.
Apsolutno je drsko sa njegove strane ono od sinoć, cisto nepostovanje fanova koji su platili poprilicno skupe karte.
I samo jos jedno pitanje za Baneta.
Ako prema tvom misljenju nije ni trebalo da svira nista od Dire Straits-a, zasto je onda odsvirao nekoliko potpuno nebitnih i dosadnih pesama sa njihovih albuma? Pritom ne racunam Romeo and Juliet.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

Taman resim da odustanem od rasprave a onda procitam novi biser...niste dosli da slusate Knopflera kako svira, dosli ste da se razveselite...e pa onda ja vama preporucujem Gucu, tamo brate nije vazno ko svira vec samo da se pije, zdere i treska. Glupost je beskrajna.

fandorin

pre 11 godina

Hteo sam da napišem svašta o koncertu sinoć, ali sve staje u ove dve @Sumatra rečenice:

"Na izvodjenje nemam zamerku, imam na odsustvo bilo kakve emocije i izbor pesama.
Sangrila na bis je bila kao hladan tus i ponizavanje svih ljudi koji su ustali."

Toliko.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(fandorin, 1. maj 2013 11:10)

I jos nesto "inteligentni pripadnice nebeske Srbije"...Rammstein je i pre 3 godine i sada bio Rammstein...a Mark Knopfler nije Dire straits...ali tesko je iz donjih delova tela doci do mozga.

Dejan

pre 11 godina

Ja sam uživao sinoć, bilo je kako sam očekivao s'obzirom da sam prethodno čekirao repertoar sa nedavno održanih koncerata. Da je bila još neka pesma Dire Straits-a verovatno bi mi bilo još lepše, ali razumem zašto nije i ne mogu mu zameriti.

aca bg

pre 11 godina

izgleda da mnogima koji su bili na koncertu nije u startu bilo jasno da ne idu na koncert Dire Straits, nego Mark Knopflera. Covek je pored maticnog benda snimio tone i tone odlicne muzike i ono, kome se to ne svidja nek kupi cd Dire Straits. Mnogo smo zatucani i neobrazovani kao publika.

MeeLosh

pre 11 godina

Samo bih dodao - za sve one koji komentarisu da Knopfler "nije morao da svira Dire Straits hitove ako vise ne zeli da ih svira" - Knopfler je na prva 2 koncerta na ovogodisnjoj turneji (koncert u BG-u je bio 4.) pre samo nekoliko dana odsvirao I Sultans of Swing I Brothers in Arms, dve pesme koje bi apsolutno nasle svoje mesto i na koncertu u BG-u i potpuno promenile ovaj gorak ukus koji je ostao nakon koncerta. Samo da je Mark ispostovao i BG kao sto je ispostovao Istanbul i Bukurest.

Izvor:
http://www.setlist.fm/setlist/mark-knopfler/2013/sala-palatului-bucharest-romania-63d82a37.html
http://www.setlist.fm/setlist/mark-knopfler/2013/ulker-sports-arena-istanbul-turkey-13d8218d.html

Бора

pre 11 godina

Они који говоре како је Марк Нофлер променио репертоар и више не свира старе песме (па као није требало ни да их очекујемо!?!), нека само баце поглед на то шта је свирао на претходна три концерта на овој турнеји (дакле, у последњих 7 дана). Јесте свирао и "Sultans of Swing" (на сва три) и "Brothers in Arms" (у Букурешту и Истанбулу). Дакле, просто је чињеница да нас је ускратио за извођење његових ипак најпознатијих песама (осим "Romeo and Juliet").

Дакле, није да сам очекивао Dire Straits (заправо, мени је недостајала песма "Bluebird", са последњег албума), али ако је већ изводио те песме на у Букурешту, Истанбулу и Софији, ред је био да и овде одсвира макар једну од оних песама које су, ипак, на тај концерт привукле већину људи.

P. S. слажем се са исправком (коју је написао čika Čika) на текст Б92 - концерт није каснио 40 минута него 6.

mis

pre 11 godina

A zasto svi ti razocarani nisu pogledali sta svira na svojoj turneji, umoesto sto sad kukaju kako su dali pare, pa niko vas ne tera da kupite kartu. Kome se uopste zalite, svirao je sta je i najavio, to sto ste neinformisani je vas problem. Ako su jedine pesme koje volite hitovi od pre 30 godina onda nije ni trebalo da idete na koncert.

NN

pre 11 godina

Da, evo ga tipicni "pametnjakovic" sa pitanjem "Sta si ti uradio i ko je cuo za tebe". Pa čoveče Boziji to nije poenta, propustas smisao celog mog komentara. Sve je tacno sto si napisao za Noflera i njegovu solo karijeru, ali jednostavno ne mozes a da ne odsviras ono sto te je stvorilo, eeeej covece!? A da pritom naplacujes karte na ime toga i ako nije pisalo Dire straits na plakatu.
99% ljudi ga ne bi slusalo da nije bilo tog perioda sa Dire straits, sto znaci da ne bi mogao ni da pocne turneju, a kamoli da ovoliko naplacuje karte.
Pogledaj malo koncerte od '95-te, pa mi reci da li je svirao pesme koje su ga proslavile. Naravno da jeste, ali dobro. Sigurno vise necu nista pisati zato sto je besmisleno voditi ovakvu diskusiju u pisanoj formi na ovakvom mestu, a i zato sto ne mogu najbolje da prenesem svoje argumente u par recenica.

Milan

pre 11 godina

Bio sam na koncertu Dylana pre nekoliko godina u Detroitu( zivim u Kanadi).Svirao je samo pesme sa zadnjeg albuma.Jednu jedinu "Like a rolling Stone" staru pesmu na celom koncertu.Nije mi palo na pamet da se zalim.Odrastao sam uz Dylana i mozda sam ocekivao stare pesme ali postujte pravo muzicara da svira to sto svira.I cenite kako to radi.Nema mesta nezadovoljstvu.Kako rece prethodnik,kupite CD pa slusajte sa hocete,kao sto i ja radim.Zadnji album MK je odlican,uzgred.

Vlada

pre 11 godina

Ko prati rad Marka Knopflera svih ovih godina nakon raspustanja Dire Straits moze samo da bude razocaran reakcijom beogradske publike, kojoj je je bilo vaznije da snimi/slika Marka nego da pre svirke poslusa bar jedan od puno fantasticnih albuma koji izlaze godinama unazad. Setlista je ista onoj iz Sofije ili Istanbula gde je nastupao pre Bg...i opet je bilo sjajno! Ko hoce da vidi Dire Straits, mora da kupi vremensku masinu...

Baki SM

pre 11 godina

Odrastao sam uz ploce Dire Straits (za mladje, to su oni veliki CD-i), uz Down To The Waterline, In The Galery, Water Of Love, Sultans Of Swing, Communique, Lady Writer, Private Investigations... Ponekad ih pustim, najcesce prvi album i Alchemy i meni je neshvatljivo da odem na koncert coveka uz ciju sam muziku odrastao i da on nista od toga ne svira ???

Neko voli popa, neko popadiju, a neko popovu cerku, ne vidim potrebu za ispoljavanjem nevaspitanja, zasto ljude koji vole Dire Straits nazivati priprostima ? Priprostima bi se mogli nazvati oni koji su posle koncerta Claptona i Winwooda bili razocarani sto im "Slowhand" nije odsvirao ovo ili ono i ovde ispisali gomile gluposti, ne znajuci da Steve Winwood nije Claptonov nosac kofera, nego covek koji je svirao u Spencer Davis Group, u Traffic, covek zbog koga se The Cream raspao, jer je Clapton hteo da bude cetvrti clan grupe, covek koji je svirao Hammonda na najboljem Hendrixovom albumu, Electric Ladyland...

Vec sam napisao zasto nisam bio na koncertu i preporucujem drugima da pogledaju set liste sa predhodnih koncerata pre nego sto kupe karte, a cinjenica je da je izbor za bis krajnje cudan, So Far Away i Our Shangri-La ???

nikola

pre 11 godina

Fantastian glas, svirka i ozvucenje!

Nije kasnio, najavljen je za pola 9, i sta, kao, kriterijum za dobar koncert je da li ce da izvede najvece hitove? Gluposti...

Baki SM

pre 11 godina

Bez namere da se pravim pametan, ali nisam bio lenj i proverio sam set liste sa predhodnih koncerata, video da na njima nema Going Home, Private Investigations, Tunnel Of Love, pa cak ni Sultans Of Swing i drugaru koji me je pitao sta mislim, vredi li ici, rekoh "koji cu ja tamo, da slusam nove Knopflerove stvari, ne hvala."
Svaka cast onima kojima se to dopada, but it's not my cup of tea, ja bih verovatno zadremao.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(Baki SM, 1. maj 2013 11:24)

Svaka cast. Ovo postujem... Za razliku od onih koji su otisli i mislili da ce bas zbog njih da se menja cela setlista. Svaka cast.

visitor

pre 11 godina

Da se ukljucim u raspravu: mislim da je recezent sjajno uhvatio trentutak kada je tenzija pala - posle Romeo and Juliet. Do tada mi je bilo bas super, publika raspolozena i sl. Posle toga nije problem sto nije svirao vise Straitsa vec sto je program ispao razvucen bez ikakve tenzije, koncepta i slicno. Hteli ne hteli mi smo se skupili da se razveselimo na koncertu a ne da slusamo kako on svira - znaci druga polovina je bilo spustanje tenzija, nedostatak pesama koje bi razmrdale publiku etc. Inace mislim da MK ima pravo da svira sta hoce ali ipak red je da osmisli program da se i [ublika malo aktivnije ukljuci. Moram na kraju da kazem: Mislim da je na kraju samo dodao Sultans svi bi bili mnogo srecniji - mogao je to da nam priusti, nije to pitanje koncepta vec cidte radosti a zato smo se sinoc skupili.

pseudonimus

pre 11 godina

Zaboravih da ranije napišem, ovde zaparavo postoji problem odnosa publike ne samo prema izvođaču (M.K.) već i prema kritici (ovom tekstu). Mislim da je ovdašnja publika navikla (uglavnom) na novinske tekstove koji izveštavaju sa ovakvih događaja u superlativima ili (ređe) u neutralnim tonovima. Neko kritičnije razmišljanje (pogotovo kada je reč o umetnicima sa dugim stažom) u startu ovde ne bi "smelo da postoji". Ljudi, ne mora da bude da umetnik (ma kakolikog renomea) uvek izvede svoj performans 100%, tu je i kritika (koju, rekoh, najčešće i nemamo) da ukaže da je nešto bilo ispod neke crte. To ne znači da kritika ne sme da postoji, nisu ni sva dela klasične (opšteprihvaćene) muzike sjajna, nije jeres reći da je nešto manje dobro, eto toliko...

fandorin

pre 11 godina

@paranoični sto nervira samog sebe

Evo izvoli set liste:
http://www.setlist.fm/search?query=tour:%28Privateering+Tour%29&artist=3bd630cc

I nemoj da mi pričaš kako smo mi limitirani. Govori u svoje ime.
To što tebi svako može da proda nešto za bubrege, i da budeš zadovoljan, ne znači da može i ostalima. Neko može reći da je neke pesme svirao na prošlom koncertu, pa sad nije...pogledajte set listu Ramštajna (ko nije bio) i sve će vam biti jasno (i oni su bili pre 3 godine).

Ja inače nisam fan Noflera, ali poštujem njegov rad. Bio sam na koncertu i izašao razočaran.
Samo me sada interesuje da dođe još jednom u Srbiju koliko bi mu ljudi došlo na koncert. Ja ne bih sigurno.

Vlada

pre 11 godina

@Vladimir Nije Clapton doveo samo nekog prijatelja vec je odrzao zajednicki koncert sa legendarnim Steve-om Winwoodom sa kojim je saradjivao u grupi Blind Faith. Videti koncert te dve legende je bila privilegija i u mnogo cemu mnogo veci dogadjaj nego solo koncert jednog od njih. Ako se ne razumete u rock muziku, to je vas problem.

fandorin

pre 11 godina

@Ilija

Opet mašiš poentu.
Da je na bis odsvirao Brothers in Arms ili Sultans (ne obe), ja se sigurno ovde ne bih javio.
Ja ne očekujem da on svira ne znam šta, kao ni većina ljudi, ali što neko reče, "red" je.

Pazi, cena karte je sve samo ne mala (ovo posebno za ove što pišu (ili misle) da je on zaradio dovoljno i da mu ne treba, sad svira samo iz zadovoljstva, kako da ne) i nije u redu onakva set lista. Nema opravdanja.
Evo uzmi opet npr dva koncerta Metalike. Po mom mišljenju, ne mogu se porediti. Prvi je bio za tri koplja bolji. ALI - na oba koncerta si unapred ZNAO šta možeš da očekuješ. I to si i DOBIO. Za SVOJ novac.

Ali onakav završetak koncerta, ja prosto nemam reči.

Pozdrav

Sultans of Balkans

pre 11 godina

Za ove koji lamentiraju nad repertoarom nekadašnje Noflerove grupe Dire Straits, preporučujem da samo poslušaju njegove pesme nastale u periodu solo karijere: Darling Pretty, Sailing To Philadelphia, Silvertown Blues, What It Is, Why Aye Man, The Trawlerman's Song, Boom Like That, Say To Much, True Love Will Never Fade, Punish The Monkey, Hard Shoulder, Border Reiver...kao i legendarne instrumentale: Going Home, Irish Boy, An American Hero, The Long Road... i shvatiče da nisu mnogo toga propustili, što su otišli na koncert.

I ja sam svojevremeno bio veliki ljubitelj muzike Dire Straits "...but it's time to move on". Mislim da je dobar deo publike otišao na koncert, a da prethodno nije proučeno gradivo.

Knopfler's fan

pre 11 godina

Mozda nije najbolji izbor (po nasem ukusu), ali tekst sasvim OK ide za zatvaranje sjajnog koncerta...

It's the end of a perfect day for all the surfer boys and girls
The suns dropping down in the bay and falling off the world
There's a diamond in the sky, our evening stone in our Shangri-La
Get that fire burning strong right here and right now
Its here and then its gone, theres no secret anyhow.
We may never love again to the music of guitars in our Shangri-La
Tonight your beauty burns into my memory
The wheel of heaven turns above us endlessly
This is all the heaven we got, right here where we are in our Shangri-La.
Tonight your beauty burns into my memory
The wheel of heaven turns above us endlessly
This is all the heaven we got, right here where we are in our Shangri-La

Baki SM

pre 11 godina

(Ilija Cvorovic, 1. maj 2013 17:23)

Jes' ga vala napisao ?
Ako sam dobro razumeo, doticni spada u one koji smatraju Winwooda za pomocno osoblje, a da je Clapton potcenio publiku time sto je "doveo svog prijatelja". Ocigledno je da je gluvima saputati i slepima namigivati zaludan posao. Na ulaznicama nije pisalo The Cream, Derek & The Dominos ili nesto slicno, nego je lepo pisalo Clapton & Winwood. Btw, te godine Clapton je na turneji po Evropi isao sa Winwoodom, a po Britaniji sa Rogerom Daltreyem, predpostavljam da bi od strane pojedinih "poznavalaca" pevac grupe The Who bio proglasen za anonimusa i levo smetalo.
Ostatak se odnosi na sam koncert,pa bih komentare prepustio onima koji su na istom bili.

Milosav

pre 11 godina

Preporucujem njegov solo album Sailing to Philadelphia ako nikad niste nista slusali posle DS-a. Zaljubio sam se u ovaj album nakon prvog slusanja. Bonus: James Taylor i Van Morrison kao gosti :)

fandorin

pre 11 godina

@Ilija
Još nešto, pošto sad vidim tvoj poslednji komentar.
Žao mi je što sam uopšte ulazio u ovu 'raspravu' sa tobom.
Samo sam odreagovao na tvoju generalizaciju (uvredljivu) o limitiranim Srbima.
Da si pogledao set liste, video bi tamo i Brothers in Arms i Sultans.
I da, nastavi da vređaš.
Pozdrav

Milos

pre 11 godina

Slicno kao na koncertu Kleptona 2011. g, i ovde se polemika stvorila oko repertoara, ali mi se cini da su sada komentari slicniji nego tada, kada su neki branili repertoar a neki ga napadali. Sada su svi uglavnom slozni da su cak i za solo koncert Marka Noflera, samo 3 pesme Straitsa zaista premalo.
A sto se tice pesama Tunnel of love,Private investigastions i ostalih iz tog perioda, one nisu vise nikad bile deo stalnog repertoara od raspada Straitsa, pitanje je zapravo da li ih je ikad ponovo svirao. Evo ako neko zna neka mi napise.
Sto se mene tice, cak i njegov solo repertoar bi mogao da bude bolji ako bi izvodio pesme npr. Darling pretty, Cannibals,Cleaning my gun, Get Lucky, Bording river, Silvertown blues, Golden Heart i sl.

Karte

pre 11 godina

Samo jedan koment, za cenu MK moze se odslusasti Kings of Strings i Satriani, meni dovoljno (i to u SC koji je bolji prostor za ovaj tip muzike). Na MK sam razmisljao da idem ali sam se "raspitao" sta ce biti od pesama i prelomio da to nije za mene.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

@Nick

Samo srbe vredja istina. Ljudi imaju 75 koncerata...nece na svakom svirati iste pesme, setlista se menja...i zasto onda bas u Bgd-u da sviraju bas neke pesme a u npr Budimpesti ne? Pesmu 5:15 am je svirao prvi put od kada je snimio 2004. i sta sada, svi koji vole tu pesmu treba da kukaju sto je eto izveo u Bgd-u a nije nijednom do tada?...
(Ilija Cvorovic, 1. maj 2013 13:40)

Primetili smo i drago nam je da je bas u Beogradu prvi put to odsvirao :)

d

pre 11 godina

kritika je skroz na mestu. premda je bend bio odlican ostaje takodje utisak da je MK solidno otaljao svirku. Ne usudjujem se da kritikujem njegovo sviranje, ali je cak par puta i ispadao.

Nemanja

pre 11 godina

Jos samo kad biste covekovo ime napisali pravilno u vesti. Vuk Karadzic jeste govorio pisi kako citas ali niti je to vazilo za strana vlastita imena niti je rekao samo to!

vladimir

pre 11 godina

Za g.Win wooda sam napisao da je sjajan muzicar Niko ne spori da su Klepton i Nofler sjajni muzicari to je besmislena tema Samo sjajan muzicar i sjajn koncert nije znak jednakosti Pogledajte nekadasnje snimke pijanih rokera iz Japana Svaki koncertni prostor ima svoje zakone a klepton je u areni sam svirao akusticnu gitaru Bio sam na srednjem nivou i jedva cuo Uostalom Klepton u GB vazi za nekog ko nije poznat po ekstra koncertima
svi koji me kritikuju neka se prisete i neka pogledaju snimak Kleptona Slasha Santane i Noflera pa nek uporede Po meni Santana i Slash su bili vrhunski A Klepton i Nofler dosadni bez koncepcije zara i komunikacije sa publikom nesto kao prepotentno otaljavanje posla

tehnicar

pre 11 godina

ljudi, jel valjaju ti njegovi solo albumi? nemam vremena za preslusavanje ako neko moze ostaviti nekih par linkova. slusao sam prije par godina neke njegove stvari, i nisu mi se svidjele, ni blizu Dire Straitsa.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(vladimir, 1. maj 2013 16:34)

Sta je pisac hteo da kaze? Pokusao sam par puta da procitam komentar, sva slova znam, prepoznajem...ali smisao nikako da shvatim...osim da je lose odsvirao pesme i da je gitara bila preglasna...sta Eric Clapton? Ko je koga doveo? Preporucujem nekima da komentare pisu u ranim jutarnjim ili kasnim vecernjim satima...izgleda da ova vrucina utice na njih...ili je to mozda od proslave 1.maja?

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(fandorin, 1. maj 2013 11:10)

Ti si samo dokaz moje teorije. Jesi procitao setliste? U njima si nasao vise od 4 pesme DS-a? Upotrebio bi ja neki drugi izraz osim "limitirani" ali ne bi objavili...

vladimir

pre 11 godina

U areni kako god se zvala gostovali su mnogi Niko je nje potcenio kao Erik Klepton dovevsi svog prijatelja koji sjajan muzicar samo pise erik clepton u najavi mark Nofler u samostalnom izvodjenju potcenjivacki prema publici areni svemu Vec pre koncerta se moglo sto sta naslutiti sablasno prazna okolina i poluprazna arena melodije iz irskog melosa su lepe i pevljive samo jedva prosecno odsvirane Rok stvari ni toliko bez ikakvog zara o koncepciji koncerta da i ne govorimo uz neshvatljivo pojacanje ukupnog tonaliteta gitarte sto je dovelo do disharmonije
Ne znam u kakvim je odnosima sa bendom koji ga je proslavio ali ako on zeli da izbrise to iz svog zivota njegova stvar samo publika ne zeli
Ne kazem da je podcenio BG ali neka savlada sujetu i pogleda koncete Santane i Slasha u Bg pa ce shvatiti kako se prave koncerti a o genijalnom nastupu Judas prista i da ne govorimo

NN

pre 11 godina

Jao bre Bane, nemoj i ti da tupis molim te. Sa kime god da je nastupao morao je da odsvira te pesme. Da nije bilo tih pesama ne bi ni on postojao, za njega bi culo ukupno dvadeset ljudi i to svih dvadeset iz Glazgova.
Da je odsvirao sve pesme sa poslednjeg albuma i na kraju te tri pesme koje su ga proslavile, nista ne bih zamerio.
Veliko razocarenje sinoc. Mogu da potpisem da je devedeset posto ljudi u opste kupilo kartu samo zbog zelje da cuju Money for nothing, Sultans of swing i Brothers in arms.
Apsolutno je drsko sa njegove strane ono od sinoć, cisto nepostovanje fanova koji su platili poprilicno skupe karte.
I samo jos jedno pitanje za Baneta.
Ako prema tvom misljenju nije ni trebalo da svira nista od Dire Straits-a, zasto je onda odsvirao nekoliko potpuno nebitnih i dosadnih pesama sa njihovih albuma? Pritom ne racunam Romeo and Juliet.

Sumatra

pre 11 godina

@ Bane
Nije nista morao da svira, mogao je i konceptualno da sedi na sceni, niko ne govori o moranju ,vec o redu.
Kada si pri kraju karijere, svojim postovaocima priustis uzivanje, kao sto je to recimo uradila Metalika na Jna.
Ljudi koji ga slusaju, uz duzno postovanje opusu Marka Knopflera, to cine zbog Dire Straitsa, sto on vrlo dobro zna i oseti, cim krene bilo koji njihov takt, ali covek je ekcentrican i kapriciozan i to ne zeli.
Ali ima pravo svakako, ali onda je posteno da najavi iskljucivo taj opus Marka Knopflera, koji ti branis, pa da vidim koliko ce ljudi da mu dodje.
Koketira sa Dire Straitsom kada mu to treba ,a onda glumi ultra artisticnog, novo pronadjenog muzicara u 6 banki.
NA izvodjenje nemam zamerku, imam na odsustvo bilo kakve emocije i izbor pesama.
Sangrila na bis je bila kao hladan tus i ponizavanje svih ljudi koji su ustali.
Pritom je karta za parter bila 4600 dinara, a za jedne Black Keyse, koji su sada , ono sto su nekad bili Straitsi bila je 35 eura.Dva Gremija uzastopno za najbolji rok bend godine.
Ajde ne kapriciraj se za te pare majstore.
Ne bi mi pala na pamet nikada vise da dodjem na njegov koncert, sta vise da dodam osim cinjenice da su ljudi nakon koncerta slusali ulicnog sviraca kako peva money for nothing i soultans of swing.tuse.
inace money for nothing koji se nije udostojio da odsvira na oba beogradska koncerta, pesmu koja ga je proslavila.

vladimir

pre 11 godina

U areni kako god se zvala gostovali su mnogi Niko je nje potcenio kao Erik Klepton dovevsi svog prijatelja koji sjajan muzicar samo pise erik clepton u najavi mark Nofler u samostalnom izvodjenju potcenjivacki prema publici areni svemu Vec pre koncerta se moglo sto sta naslutiti sablasno prazna okolina i poluprazna arena melodije iz irskog melosa su lepe i pevljive samo jedva prosecno odsvirane Rok stvari ni toliko bez ikakvog zara o koncepciji koncerta da i ne govorimo uz neshvatljivo pojacanje ukupnog tonaliteta gitarte sto je dovelo do disharmonije
Ne znam u kakvim je odnosima sa bendom koji ga je proslavio ali ako on zeli da izbrise to iz svog zivota njegova stvar samo publika ne zeli
Ne kazem da je podcenio BG ali neka savlada sujetu i pogleda koncete Santane i Slasha u Bg pa ce shvatiti kako se prave koncerti a o genijalnom nastupu Judas prista i da ne govorimo

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(Bane, 1. maj 2013 09:35)

Potpisujem tvoj komentar...Mark Knopfler je i raspustio grupu Dire straits jer vise nije zeleo da radi to a kako je u par navrata rekao, vise ne uziva ni u sviranju pesama iz tog perioda. Opet, iz cistog postovanja prema publici jer zna da od njega ona to negde ocekuje on u setlistu svake turneje ubaci otprilike 1/4 pesama iz perioda grupe i to je to. Ko je zeleo Dire straits sinoc, nije ni trebao da dodje u Arenu, oni ne postoje od 1995. Fenomenalan nastup Knopflera i prateceg benda i jako losa publika, parter posebno.

fandorin

pre 11 godina

@paranoični sto nervira samog sebe

Evo izvoli set liste:
http://www.setlist.fm/search?query=tour:%28Privateering+Tour%29&artist=3bd630cc

I nemoj da mi pričaš kako smo mi limitirani. Govori u svoje ime.
To što tebi svako može da proda nešto za bubrege, i da budeš zadovoljan, ne znači da može i ostalima. Neko može reći da je neke pesme svirao na prošlom koncertu, pa sad nije...pogledajte set listu Ramštajna (ko nije bio) i sve će vam biti jasno (i oni su bili pre 3 godine).

Ja inače nisam fan Noflera, ali poštujem njegov rad. Bio sam na koncertu i izašao razočaran.
Samo me sada interesuje da dođe još jednom u Srbiju koliko bi mu ljudi došlo na koncert. Ja ne bih sigurno.

tehnicar

pre 11 godina

ljudi, jel valjaju ti njegovi solo albumi? nemam vremena za preslusavanje ako neko moze ostaviti nekih par linkova. slusao sam prije par godina neke njegove stvari, i nisu mi se svidjele, ni blizu Dire Straitsa.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

Citam komentare i nerviram samog sebe...zasto su srbi toliko limitirani kada je u pitanju pamet i logika. Covek je 1995. raspustio grupu Dire straits i on je sam naveo razloge toga. Jednostavno, on vise nije zeleo to da radi. Zasto niko ne postuje neciju zelju? Ovo nije prva turneja Mark Knopflera vec 6. po redu od kada ima solo karijeru. I na svakoj je bilo slicno, sto je vise bilo materijala iz solo karijere, bilo je manje pesama iz DS perioda. Sada ima dovoljno albuma i apsolutno ne mora da svira pesme DS-a. Ali iz postovanja prema onima koji vole pesme iz tog perioda a koji dolaze na njegove koncerte on ubaci neku pesmu i iz DS-a. I sta je vama sporno? Plakat je bio za koncert Mark Knopflera ili Dire straitsa? Cime vas je neko slagao? Na internetu imate setliste svih nastupa sa ove i proslih turneja, mogli ste da vidite sta je repertoar. Uvek ce se naci neko nezadovoljan. I da, sustina je...ako ocekujete Dire straits pesme, nemojte da idete na koncert Mark Knopflera. Mozda ako se grupa nekada reujedini, sto je malo verovatno znajuci Mark Knopflera, budete imali zadovoljstvo da cujete 16 pesama DS-a...dotle, imate stare snimke turneja na youtube-u i slusajte ih a nemojte vasim nezadovoljstvom izborom pesama da kvarite atmosferu na ovako kvalitetnoj svirci.

fandorin

pre 11 godina

Hteo sam da napišem svašta o koncertu sinoć, ali sve staje u ove dve @Sumatra rečenice:

"Na izvodjenje nemam zamerku, imam na odsustvo bilo kakve emocije i izbor pesama.
Sangrila na bis je bila kao hladan tus i ponizavanje svih ljudi koji su ustali."

Toliko.

Bane

pre 11 godina

Nije Mark Knopfler ništa zaboravio. Jer ovo nije bio koncert Dire Straits-a nego Mark Knopfler & the Band. Znači, fokusiranost na solo karijeru koja je veoma bogata. Sve one pesme iz Dire Straits faze koje je odsvirao, nije ni morao ali eto, mora malo da zadovolji stare fanove. Prošli put kada je bio svirao je Sultans of Swing i to samo zato što pre toga nije nastupao više od 20 godina. I bilo je itekako logično da ovog puta ne odsvira ništa od tih poznatih DS pesama i da će nas počastiti sa ranim radovima iz njegove solo karijere kao i sa novog Privateering albuma.

Bane

pre 11 godina

Ljudi, nemojte biti tako ogorčeni, pesimistični i nezadovoljni. Nije ni čudo što se za Srpski narod kaže da "pišamo uz vetar". Mi nikada nećemo biti zadovoljni, i to je fakat. Ja sam kupio kartu za koncert Mark Knopflera a ne Dire Straits-a. I bilo mi je drago što je sinoć ubacio više pesama sa albuma "Ragpicker's Dream" i "Shangri-La", koji su potpuno fantastični. Naravno, na taktove Romeo & Juliet i Telegraph Road niko ne može ostati ravnodušan i poštujem ga toliko što nam je i delić DS faze sinoć podelio sa nama.

@NN: Ako su tebi dosadne i nebitne one pesme od sinoć iz DS faze, imam i ja pitanje tebe, a šta si ti onda tražio/radio na tom koncertu sinoć?

Da čujem koliko si ti albuma izdao, pesama poznatih napisao, i da su te čuli šire od užeg centra Beograda?

Mark Knopfler nakon četiri decenije, nema potrebe da svira po želji publike. Zašto? Zato što je to radio više od pola svog života. U poslednjih par godina, njegovi albumi i turneje, radi iz čiste ljubavi prema muzici, niti prati komercijalne tokove niti mu je do para, on je sebe obezbedio i sada samo želi da piše, peva i svira ono što njega ispunjava, a ako se neko od nas nađe u svim tim tekstovima i muzici, verujte, njemu je drago zbog toga ali ponavljam, on ne mora više nikome da se dokazuje, kako čitavom svetu gde svira, pa ni u nebeskoj Srbiji.

Uživajte u muzici.

Vlada

pre 11 godina

Ko prati rad Marka Knopflera svih ovih godina nakon raspustanja Dire Straits moze samo da bude razocaran reakcijom beogradske publike, kojoj je je bilo vaznije da snimi/slika Marka nego da pre svirke poslusa bar jedan od puno fantasticnih albuma koji izlaze godinama unazad. Setlista je ista onoj iz Sofije ili Istanbula gde je nastupao pre Bg...i opet je bilo sjajno! Ko hoce da vidi Dire Straits, mora da kupi vremensku masinu...

Sir Oliver

pre 11 godina

U pravu je jedan od komentatora;gospodo vi ste jedna,u najbolju ruku,priprosta publika.Koncert je bio vrlo kvalitetan u svakom smislu.To što ste očekivali Dire Straits govori u prilog tome.Uživajte u toplom pivu i toj prasetini.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(fandorin, 1. maj 2013 11:10)

Ti si samo dokaz moje teorije. Jesi procitao setliste? U njima si nasao vise od 4 pesme DS-a? Upotrebio bi ja neki drugi izraz osim "limitirani" ali ne bi objavili...

NN

pre 11 godina

Da, evo ga tipicni "pametnjakovic" sa pitanjem "Sta si ti uradio i ko je cuo za tebe". Pa čoveče Boziji to nije poenta, propustas smisao celog mog komentara. Sve je tacno sto si napisao za Noflera i njegovu solo karijeru, ali jednostavno ne mozes a da ne odsviras ono sto te je stvorilo, eeeej covece!? A da pritom naplacujes karte na ime toga i ako nije pisalo Dire straits na plakatu.
99% ljudi ga ne bi slusalo da nije bilo tog perioda sa Dire straits, sto znaci da ne bi mogao ni da pocne turneju, a kamoli da ovoliko naplacuje karte.
Pogledaj malo koncerte od '95-te, pa mi reci da li je svirao pesme koje su ga proslavile. Naravno da jeste, ali dobro. Sigurno vise necu nista pisati zato sto je besmisleno voditi ovakvu diskusiju u pisanoj formi na ovakvom mestu, a i zato sto ne mogu najbolje da prenesem svoje argumente u par recenica.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

Taman resim da odustanem od rasprave a onda procitam novi biser...niste dosli da slusate Knopflera kako svira, dosli ste da se razveselite...e pa onda ja vama preporucujem Gucu, tamo brate nije vazno ko svira vec samo da se pije, zdere i treska. Glupost je beskrajna.

Rke Koke

pre 11 godina

Polako, Bane!
Svirao je prosli put znatno vise od jedne pesme DS i bilo je fenomenalno. Uz veliko postovanje prema solo karijeri, i on sam zna da je na plakatu pisalo: svirace samo 3 DS pesme, da ni SKC ne bi napunio. Prema tome, nemoj da se pravimo ludi- dok je ziv, vise cemo ga vezivati za DS nego za solo i on je toga svestan i treba to da postuje.

fandorin

pre 11 godina

@Ilija

Opet mašiš poentu.
Da je na bis odsvirao Brothers in Arms ili Sultans (ne obe), ja se sigurno ovde ne bih javio.
Ja ne očekujem da on svira ne znam šta, kao ni većina ljudi, ali što neko reče, "red" je.

Pazi, cena karte je sve samo ne mala (ovo posebno za ove što pišu (ili misle) da je on zaradio dovoljno i da mu ne treba, sad svira samo iz zadovoljstva, kako da ne) i nije u redu onakva set lista. Nema opravdanja.
Evo uzmi opet npr dva koncerta Metalike. Po mom mišljenju, ne mogu se porediti. Prvi je bio za tri koplja bolji. ALI - na oba koncerta si unapred ZNAO šta možeš da očekuješ. I to si i DOBIO. Za SVOJ novac.

Ali onakav završetak koncerta, ja prosto nemam reči.

Pozdrav

aca bg

pre 11 godina

izgleda da mnogima koji su bili na koncertu nije u startu bilo jasno da ne idu na koncert Dire Straits, nego Mark Knopflera. Covek je pored maticnog benda snimio tone i tone odlicne muzike i ono, kome se to ne svidja nek kupi cd Dire Straits. Mnogo smo zatucani i neobrazovani kao publika.

d

pre 11 godina

kritika je skroz na mestu. premda je bend bio odlican ostaje takodje utisak da je MK solidno otaljao svirku. Ne usudjujem se da kritikujem njegovo sviranje, ali je cak par puta i ispadao.

vladimir

pre 11 godina

Za g.Win wooda sam napisao da je sjajan muzicar Niko ne spori da su Klepton i Nofler sjajni muzicari to je besmislena tema Samo sjajan muzicar i sjajn koncert nije znak jednakosti Pogledajte nekadasnje snimke pijanih rokera iz Japana Svaki koncertni prostor ima svoje zakone a klepton je u areni sam svirao akusticnu gitaru Bio sam na srednjem nivou i jedva cuo Uostalom Klepton u GB vazi za nekog ko nije poznat po ekstra koncertima
svi koji me kritikuju neka se prisete i neka pogledaju snimak Kleptona Slasha Santane i Noflera pa nek uporede Po meni Santana i Slash su bili vrhunski A Klepton i Nofler dosadni bez koncepcije zara i komunikacije sa publikom nesto kao prepotentno otaljavanje posla

fandorin

pre 11 godina

@Ilija
Još nešto, pošto sad vidim tvoj poslednji komentar.
Žao mi je što sam uopšte ulazio u ovu 'raspravu' sa tobom.
Samo sam odreagovao na tvoju generalizaciju (uvredljivu) o limitiranim Srbima.
Da si pogledao set liste, video bi tamo i Brothers in Arms i Sultans.
I da, nastavi da vređaš.
Pozdrav

Sultans of Balkans

pre 11 godina

Za ove koji lamentiraju nad repertoarom nekadašnje Noflerove grupe Dire Straits, preporučujem da samo poslušaju njegove pesme nastale u periodu solo karijere: Darling Pretty, Sailing To Philadelphia, Silvertown Blues, What It Is, Why Aye Man, The Trawlerman's Song, Boom Like That, Say To Much, True Love Will Never Fade, Punish The Monkey, Hard Shoulder, Border Reiver...kao i legendarne instrumentale: Going Home, Irish Boy, An American Hero, The Long Road... i shvatiče da nisu mnogo toga propustili, što su otišli na koncert.

I ja sam svojevremeno bio veliki ljubitelj muzike Dire Straits "...but it's time to move on". Mislim da je dobar deo publike otišao na koncert, a da prethodno nije proučeno gradivo.

Dragan

pre 11 godina

Odlican koncert za ljubitelje solo karijere vanzemaljskog gitariste,a ovima razocaranima nepreostaje nista drugo nego da cekaju masinu koja vraca u proslost pa da ih vrati na neki koncert Dire Straitsa.
Licno to je to Mark Knopfler,fantasticno.

MeeLosh

pre 11 godina

Samo bih dodao - za sve one koji komentarisu da Knopfler "nije morao da svira Dire Straits hitove ako vise ne zeli da ih svira" - Knopfler je na prva 2 koncerta na ovogodisnjoj turneji (koncert u BG-u je bio 4.) pre samo nekoliko dana odsvirao I Sultans of Swing I Brothers in Arms, dve pesme koje bi apsolutno nasle svoje mesto i na koncertu u BG-u i potpuno promenile ovaj gorak ukus koji je ostao nakon koncerta. Samo da je Mark ispostovao i BG kao sto je ispostovao Istanbul i Bukurest.

Izvor:
http://www.setlist.fm/setlist/mark-knopfler/2013/sala-palatului-bucharest-romania-63d82a37.html
http://www.setlist.fm/setlist/mark-knopfler/2013/ulker-sports-arena-istanbul-turkey-13d8218d.html

Jeremiah Dixon

pre 11 godina

Ako sam dobro shvatio komentare, koncert je bio mlitav i nikakav. Da je odsvirao Sultans ... koncert bi bio fantastičan. Hm ...
Inače, po mom skromnom i nekompetentnom mišljenju, Sailing to Philadelphia ili Get Lucky daleko nadmašuju sve DS pesme, počev od Sultans of swing, preko Romeo and Juliet pa do ... Možda ne i Telegraph road, ali shvatate šta hoću da kažem.

visitor

pre 11 godina

Da se ukljucim u raspravu: mislim da je recezent sjajno uhvatio trentutak kada je tenzija pala - posle Romeo and Juliet. Do tada mi je bilo bas super, publika raspolozena i sl. Posle toga nije problem sto nije svirao vise Straitsa vec sto je program ispao razvucen bez ikakve tenzije, koncepta i slicno. Hteli ne hteli mi smo se skupili da se razveselimo na koncertu a ne da slusamo kako on svira - znaci druga polovina je bilo spustanje tenzija, nedostatak pesama koje bi razmrdale publiku etc. Inace mislim da MK ima pravo da svira sta hoce ali ipak red je da osmisli program da se i [ublika malo aktivnije ukljuci. Moram na kraju da kazem: Mislim da je na kraju samo dodao Sultans svi bi bili mnogo srecniji - mogao je to da nam priusti, nije to pitanje koncepta vec cidte radosti a zato smo se sinoc skupili.

Karte

pre 11 godina

Samo jedan koment, za cenu MK moze se odslusasti Kings of Strings i Satriani, meni dovoljno (i to u SC koji je bolji prostor za ovaj tip muzike). Na MK sam razmisljao da idem ali sam se "raspitao" sta ce biti od pesama i prelomio da to nije za mene.

Baki SM

pre 11 godina

Bez namere da se pravim pametan, ali nisam bio lenj i proverio sam set liste sa predhodnih koncerata, video da na njima nema Going Home, Private Investigations, Tunnel Of Love, pa cak ni Sultans Of Swing i drugaru koji me je pitao sta mislim, vredi li ici, rekoh "koji cu ja tamo, da slusam nove Knopflerove stvari, ne hvala."
Svaka cast onima kojima se to dopada, but it's not my cup of tea, ja bih verovatno zadremao.

jos jedan

pre 11 godina

Evo set liste iz Istanbula od pre par dana. 5/16 je DS.

What It Is
Corned Beef City
Cleaning My Gun
Privateering
Father and Son
Hill Farmer's Blues
I Used to Could
Romeo and Juliet
Sultans of Swing
Song for Sonny Liston
Postcards from Paraguay
Marbletown
Speedway at Nazareth
Telegraph Road

Brothers in Arms
So Far Away

Mislim da, bez obzira sto je u pitanju MK, a ne DS, trebalo da se prilagodi mestu gde nastupa. Ovde ipak ne gostuje svake godine pa da moze da napravi toliki otklon od DS. Mislim, ocito da moze, ali je to osudjeno na promasaj kao onaj sinoc.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(Baki SM, 1. maj 2013 11:24)

Svaka cast. Ovo postujem... Za razliku od onih koji su otisli i mislili da ce bas zbog njih da se menja cela setlista. Svaka cast.

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(fandorin, 1. maj 2013 12:27)

Samo srbe vredja istina. Ljudi imaju 75 koncerata...nece na svakom svirati iste pesme, setlista se menja...i zasto onda bas u Bgd-u da sviraju bas neke pesme a u npr Budimpesti ne? Pesmu 5:15 am je svirao prvi put od kada je snimio 2004. i sta sada, svi koji vole tu pesmu treba da kukaju sto je eto izveo u Bgd-u a nije nijednom do tada? Meni je zao sto ulazim u rasprave sa srbima. I jos nesto, oko cene karte...za 3000-4000din u kafani ce vam odsvirati 4 pesme, doduse po vasem izboru. Ali ja ipak mislim da je barem mala razlika izmedju MK i orkestra u Skadarliji.

Baki SM

pre 11 godina

Odrastao sam uz ploce Dire Straits (za mladje, to su oni veliki CD-i), uz Down To The Waterline, In The Galery, Water Of Love, Sultans Of Swing, Communique, Lady Writer, Private Investigations... Ponekad ih pustim, najcesce prvi album i Alchemy i meni je neshvatljivo da odem na koncert coveka uz ciju sam muziku odrastao i da on nista od toga ne svira ???

Neko voli popa, neko popadiju, a neko popovu cerku, ne vidim potrebu za ispoljavanjem nevaspitanja, zasto ljude koji vole Dire Straits nazivati priprostima ? Priprostima bi se mogli nazvati oni koji su posle koncerta Claptona i Winwooda bili razocarani sto im "Slowhand" nije odsvirao ovo ili ono i ovde ispisali gomile gluposti, ne znajuci da Steve Winwood nije Claptonov nosac kofera, nego covek koji je svirao u Spencer Davis Group, u Traffic, covek zbog koga se The Cream raspao, jer je Clapton hteo da bude cetvrti clan grupe, covek koji je svirao Hammonda na najboljem Hendrixovom albumu, Electric Ladyland...

Vec sam napisao zasto nisam bio na koncertu i preporucujem drugima da pogledaju set liste sa predhodnih koncerata pre nego sto kupe karte, a cinjenica je da je izbor za bis krajnje cudan, So Far Away i Our Shangri-La ???

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

@Nick

Samo srbe vredja istina. Ljudi imaju 75 koncerata...nece na svakom svirati iste pesme, setlista se menja...i zasto onda bas u Bgd-u da sviraju bas neke pesme a u npr Budimpesti ne? Pesmu 5:15 am je svirao prvi put od kada je snimio 2004. i sta sada, svi koji vole tu pesmu treba da kukaju sto je eto izveo u Bgd-u a nije nijednom do tada?...
(Ilija Cvorovic, 1. maj 2013 13:40)

Primetili smo i drago nam je da je bas u Beogradu prvi put to odsvirao :)

pseudonimus

pre 11 godina

M.K. ima (za ovo podneblje)lošu okolnost da je zapravo cela njegova solo karijera protekla u (za balkanske predele, naravno) vrlo lošim vremenima, to što su Dire Straits svoj pravi život imali od prvog albuma pa do albuma "Money for nothing" znači da je njihovo vreme (slave i prave popularnosti) bilo od kraja sedamdesetih do sredine osamdesetih (nekih 6-7 godina). Od tada do danas M.K. je pretežno solo umetnik (i ono što se vodilo kao Dire Straits je zapravo "M.K.& band" projekat), vakuum koji je ovde postojao zadnjih četvrt veka kroz postojeće medije od njega je napravio jednačinu "M.K.=Dire Straits" a ta jednačina važi, kao što rekoh, samo za prostore Balkana...

Marko (Dorcol)

pre 11 godina

Ne znam ni sam sta da mislim o koncertu. Fenomenalna i profesionalno odradjena svirka. Fenomenalni muzicari. Ali nekako bez emocija (sa njegove strane). Takodje, mislim da je bar na bis mogao da odsvira nesto iz DS perioda. Ja sam se potajno nadao da ce da bude Brothers in Arms ili Your latest trick. Ali sta je tu je. Bilo je lepo (ali i skupo) biti sinoc u Areni. Naravno, ako se izuzmu iskompleksirani likovi sa mobilnim telefonima, kojima je bitnije da pokazu da su bili na koncertu, nego da uzivaju u istom...

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(fandorin, 1. maj 2013 11:10)

I jos nesto "inteligentni pripadnice nebeske Srbije"...Rammstein je i pre 3 godine i sada bio Rammstein...a Mark Knopfler nije Dire straits...ali tesko je iz donjih delova tela doci do mozga.

Pauly Ester

pre 11 godina

Nije on Zvonko Bogdan pa da unapred znaš šta ćeš čuti na koncertu. A nije ni kafanski muzičar koji svira šta publika želi da čuje...možda su ga pesme Dire Straits-a učinile popularnijim, ali čovek evoluira vremenom, traži neke nove puteve, na kraju krajeva sa takvom karijerom stekne i pravo na slobodu da radi šta ga ispunjava. Kako to objasniti ljudima koji misle da će kad plate par hiljada dinara neko da izigrava i budalu ako treba samo da im udovolji? Kupite CD i slušajte Dire Straits...

čika Čika

pre 11 godina

Ništa Vam ne valja ovaj tekst. Niste baš morali da prenosite Tanjugov, imate Vi, valjda, novinara sposobnog za obradu ovakve teme.

"Pred prilično popunjenom Arenom, Nofler..."
Ne razumem ovo najbolje. Karte za gornje delove Arene, izgleda, nisu ni prodavane, a donji nisu bili baš puni. Kad će neko, kao na utakmicama u Engleskoj, da kaže da je prodato npr. 7.659 karata? Ili se i ovde mulja, kao na našim fudbalskim utakmicama.

"Zvanični deo dvočasovnog koncerta, koji je počeo sa 40-ak minuta kašnjenja..."

Ovo, jednostavno, nije tačno. Koncert je umesto u najavljenih 20.30 počeo u 20.36.

Što se komentara tiče, slažem se sa Ilijom Čvorovićem.
Strejtsi su jedan lep segment moje muzičke prošlostti i često ih vrtim po raznim plejerima. Ovog puta sam išao da vidim i čujem Nopflera. Bilo nas je petoro, generacijski šarolikih - od moje ćerke do mene i sa koncerta smo svi izašli vrlo zadovoljni. Osam odličnih muzičara na možda tridesetak instrumenata...
Ne vidim da iko u komentarima pominje tonca, a ovo je bio najbolji zvuk koji sam čuo na našim prostorima.
Napisa neko da su karte bile skupe. I jesu, za naše prihode, ali je vredelo.
Nego, videste li pošto su karte za onog Bočelija? Namerno kažem "onog" jer pamtim kako je zdušno podržavao bombardovanje. Uz sav njegov kvalitet, ni dinara mu ne bih dao...

Nemanja

pre 11 godina

Jos samo kad biste covekovo ime napisali pravilno u vesti. Vuk Karadzic jeste govorio pisi kako citas ali niti je to vazilo za strana vlastita imena niti je rekao samo to!

Ilija Cvorovic

pre 11 godina

(vladimir, 1. maj 2013 16:34)

Sta je pisac hteo da kaze? Pokusao sam par puta da procitam komentar, sva slova znam, prepoznajem...ali smisao nikako da shvatim...osim da je lose odsvirao pesme i da je gitara bila preglasna...sta Eric Clapton? Ko je koga doveo? Preporucujem nekima da komentare pisu u ranim jutarnjim ili kasnim vecernjim satima...izgleda da ova vrucina utice na njih...ili je to mozda od proslave 1.maja?

mis

pre 11 godina

A zasto svi ti razocarani nisu pogledali sta svira na svojoj turneji, umoesto sto sad kukaju kako su dali pare, pa niko vas ne tera da kupite kartu. Kome se uopste zalite, svirao je sta je i najavio, to sto ste neinformisani je vas problem. Ako su jedine pesme koje volite hitovi od pre 30 godina onda nije ni trebalo da idete na koncert.

Dejan

pre 11 godina

Ja sam uživao sinoć, bilo je kako sam očekivao s'obzirom da sam prethodno čekirao repertoar sa nedavno održanih koncerata. Da je bila još neka pesma Dire Straits-a verovatno bi mi bilo još lepše, ali razumem zašto nije i ne mogu mu zameriti.

Milan

pre 11 godina

Bio sam na koncertu Dylana pre nekoliko godina u Detroitu( zivim u Kanadi).Svirao je samo pesme sa zadnjeg albuma.Jednu jedinu "Like a rolling Stone" staru pesmu na celom koncertu.Nije mi palo na pamet da se zalim.Odrastao sam uz Dylana i mozda sam ocekivao stare pesme ali postujte pravo muzicara da svira to sto svira.I cenite kako to radi.Nema mesta nezadovoljstvu.Kako rece prethodnik,kupite CD pa slusajte sa hocete,kao sto i ja radim.Zadnji album MK je odlican,uzgred.

Knopfler's fan

pre 11 godina

Mozda nije najbolji izbor (po nasem ukusu), ali tekst sasvim OK ide za zatvaranje sjajnog koncerta...

It's the end of a perfect day for all the surfer boys and girls
The suns dropping down in the bay and falling off the world
There's a diamond in the sky, our evening stone in our Shangri-La
Get that fire burning strong right here and right now
Its here and then its gone, theres no secret anyhow.
We may never love again to the music of guitars in our Shangri-La
Tonight your beauty burns into my memory
The wheel of heaven turns above us endlessly
This is all the heaven we got, right here where we are in our Shangri-La.
Tonight your beauty burns into my memory
The wheel of heaven turns above us endlessly
This is all the heaven we got, right here where we are in our Shangri-La

Бора

pre 11 godina

Они који говоре како је Марк Нофлер променио репертоар и више не свира старе песме (па као није требало ни да их очекујемо!?!), нека само баце поглед на то шта је свирао на претходна три концерта на овој турнеји (дакле, у последњих 7 дана). Јесте свирао и "Sultans of Swing" (на сва три) и "Brothers in Arms" (у Букурешту и Истанбулу). Дакле, просто је чињеница да нас је ускратио за извођење његових ипак најпознатијих песама (осим "Romeo and Juliet").

Дакле, није да сам очекивао Dire Straits (заправо, мени је недостајала песма "Bluebird", са последњег албума), али ако је већ изводио те песме на у Букурешту, Истанбулу и Софији, ред је био да и овде одсвира макар једну од оних песама које су, ипак, на тај концерт привукле већину људи.

P. S. слажем се са исправком (коју је написао čika Čika) на текст Б92 - концерт није каснио 40 минута него 6.

Baki SM

pre 11 godina

(Ilija Cvorovic, 1. maj 2013 17:23)

Jes' ga vala napisao ?
Ako sam dobro razumeo, doticni spada u one koji smatraju Winwooda za pomocno osoblje, a da je Clapton potcenio publiku time sto je "doveo svog prijatelja". Ocigledno je da je gluvima saputati i slepima namigivati zaludan posao. Na ulaznicama nije pisalo The Cream, Derek & The Dominos ili nesto slicno, nego je lepo pisalo Clapton & Winwood. Btw, te godine Clapton je na turneji po Evropi isao sa Winwoodom, a po Britaniji sa Rogerom Daltreyem, predpostavljam da bi od strane pojedinih "poznavalaca" pevac grupe The Who bio proglasen za anonimusa i levo smetalo.
Ostatak se odnosi na sam koncert,pa bih komentare prepustio onima koji su na istom bili.

Vlada

pre 11 godina

@Vladimir Nije Clapton doveo samo nekog prijatelja vec je odrzao zajednicki koncert sa legendarnim Steve-om Winwoodom sa kojim je saradjivao u grupi Blind Faith. Videti koncert te dve legende je bila privilegija i u mnogo cemu mnogo veci dogadjaj nego solo koncert jednog od njih. Ako se ne razumete u rock muziku, to je vas problem.

pseudonimus

pre 11 godina

Zaboravih da ranije napišem, ovde zaparavo postoji problem odnosa publike ne samo prema izvođaču (M.K.) već i prema kritici (ovom tekstu). Mislim da je ovdašnja publika navikla (uglavnom) na novinske tekstove koji izveštavaju sa ovakvih događaja u superlativima ili (ređe) u neutralnim tonovima. Neko kritičnije razmišljanje (pogotovo kada je reč o umetnicima sa dugim stažom) u startu ovde ne bi "smelo da postoji". Ljudi, ne mora da bude da umetnik (ma kakolikog renomea) uvek izvede svoj performans 100%, tu je i kritika (koju, rekoh, najčešće i nemamo) da ukaže da je nešto bilo ispod neke crte. To ne znači da kritika ne sme da postoji, nisu ni sva dela klasične (opšteprihvaćene) muzike sjajna, nije jeres reći da je nešto manje dobro, eto toliko...

Milos

pre 11 godina

Slicno kao na koncertu Kleptona 2011. g, i ovde se polemika stvorila oko repertoara, ali mi se cini da su sada komentari slicniji nego tada, kada su neki branili repertoar a neki ga napadali. Sada su svi uglavnom slozni da su cak i za solo koncert Marka Noflera, samo 3 pesme Straitsa zaista premalo.
A sto se tice pesama Tunnel of love,Private investigastions i ostalih iz tog perioda, one nisu vise nikad bile deo stalnog repertoara od raspada Straitsa, pitanje je zapravo da li ih je ikad ponovo svirao. Evo ako neko zna neka mi napise.
Sto se mene tice, cak i njegov solo repertoar bi mogao da bude bolji ako bi izvodio pesme npr. Darling pretty, Cannibals,Cleaning my gun, Get Lucky, Bording river, Silvertown blues, Golden Heart i sl.

Milosav

pre 11 godina

Preporucujem njegov solo album Sailing to Philadelphia ako nikad niste nista slusali posle DS-a. Zaljubio sam se u ovaj album nakon prvog slusanja. Bonus: James Taylor i Van Morrison kao gosti :)

nikola

pre 11 godina

Fantastian glas, svirka i ozvucenje!

Nije kasnio, najavljen je za pola 9, i sta, kao, kriterijum za dobar koncert je da li ce da izvede najvece hitove? Gluposti...