Subota, 27.04.2013.

13:43

KiM: Pušteni napadači na dečake

Dvojica osumnjičenih za pokušaj ubistva jednog srpskog i jednog goranskog dečaka u Kosovskoj Mitrovici pušteni su iz pritvora da se brane sa slobode.

Izvor: Beta

KiM: Pušteni napadaèi na deèake IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

DIDA

pre 11 godina

Kakva se poruka salje nealbanskom stanovnistvu,da ce svaki zlocin proci nekaznjeno,jer im je to ta buducnost koju im Taci nudi,konstantno sikaniranje i strahovanje za sopstveni zivot.Gde je sada reakcija EU kako je moguce da se nista ne cuje u jeku dogovora i ko su ti sto su ih pustili na slobodu.

numizmtičar

pre 11 godina

Na Kosovu je očito veći prekršaj baviti se amaterskom fotografijom nego se igrati noževima i biti siledžija. I to je jedan od pokazatelja ozbiljne "države".

ABVG

pre 11 godina

Jako los pocetak pokusaja pomirenja dva naroda,ako se ovako nesto nastavi Srbija treba da reaguje u Briselu i ulozi protest,jer dosta je bilp sistematskog ugnjetavanja naroda na Kosovu.

Bagzi

pre 11 godina

@bezimena
Izgleda da ste promasili temu. Ovde nije rec o sporazumu vec o napadu Albanaca na decu srpske i goranske nacionalnosti. Zar je toliko tesko osuditi ovaj ZLOCIN? Evo znamo i napadaci ko su i da su pusteni da se brane sa slobode ili vi cekate jos dokaza!? Nesto mi se cini da vam je lakse da napadnete Srbe zato sto ne zele tzv. drzavu Kosova na severu nego da osudite ovaj TERORISTICKI NAPAD. Ili mozda ste misljenja da je za ovo kriva UDBA i Srbi?

Mira

pre 11 godina

@(sdss, 27. E moj dragi (sdss, 27. moja shvatanja su veoma široka, ali ti te širine, koliko vidim, nemaš.Pišeš o istrajnosti i borbi naroda koji se žali da strada. Ja samo tim ljudima želim dobro. Ne želim im da istrajavaju i stradaju.Želim im bolje od toga.Lako je tebi da ih podržavaš kad ne živiš sa njima!Nije to ni hrabro ni mudro!!!

David Pantovic

pre 11 godina

Pustio ih da se brane Sa Slobode za pokusaj ubistva. Haha. Mi I Albanci ko stvoreni da zivimo u istoj drzavi. Ne zna se gde je Veca korupcija.

decko sa barikada

pre 11 godina

Problem je u tome što oni odbijaju svaku vlast, već hoće kao i do sada, haos i javašluk!
(bezimena, 27. april 2013 23:16)

Na severu je vlast drzave srbije to tebi najvise smeta,haos i javasluk je najveci kod vas,vaspitavate decu da drugu decu ubijaju samo zato sto su srbi ,goranci,muslimani,romi...

da sa tvoga puta ne skrenemo

pre 11 godina

Jel sad svima jasno zasto je potpisani sporazum dobar?! Kada pocnu da se malo tamo pitaju i nase institucije...
(Saša, 27. april 2013 22:54)

Upravo suprotno. Dezinformisala te partijska direktiva

Mira

pre 11 godina

@(s'marate cibali) Ne slažem se. Često čitamo da se Srbi žrtve albanskog terora. Danas su napadnuta dva dečaka.Kažu da je to napad sa etničkom pozadinom. Napadači pušteni iz pritvora. I dokle tako? Koje je rešenje? Da se bore? Čime? Kojim to sredstvima? Na Kosovu su manjina.Život je samo jedan.

decko sa barikada

pre 11 godina

Jel sad svima jasno zasto je potpisani sporazum dobar?! Kada pocnu da se malo tamo pitaju i nase institucije...
(Saša, 27. april 2013 22:54)

Sporazumom nema nasih institucija vec tkz kosovskih, ako mi na severu prihvatimo taj sporazum ovo sto se danas desilo sa decacima nije nista sta ce nam se tek desiti...

milan

pre 11 godina

Svaka im cast,ovako se brani svoj narod.A mi .Na svaki mig drugih mi hapsimo i sprovodimo u hag ili neki drugi zator.A oni.Puste osumnjicene da se izgube negde na kratko dok se dokaze da su se "mala" deca igrala,ili deca su malo pod stresom od rata ili slicno.Pa zar u ovakoj drzavi Srbi da zive.Neka hvala.

Imi-emigrant

pre 11 godina

@ Mira
Da, ima vas i po tom Zapadu koji pominjes koliko hoces. Kada dodjete iz Srbije pljujete po svemu iz cega poticete, onda se okacite na grbacu kakvom Zapadnjaku, naravno samo ako ne treba previse da se radi i brine na egzistenciju. Onda predjete 40. godinu zivota, ovi vas otkace, onda ste nervozne i usamljene, pa se setite da ste Srpkinje, pardon, velike Srpkinje, postanete pobozne, branik Srpstva, i tako u krug...
Zasto se ti ljudi ne isele na Zapad, tesko da ces ikada shvatiti.

RS

pre 11 godina

Dobili smo usmene garancije od nato snaga za bezbednost Srba. Na kuriru vise nemozete komentarisati gotovo nista. MRAK. Pa sta se ovo radi.Krije se da su dva decaka izbodena. Sramota. Da ne pisem o krsenju Ustava od strane vlasti. To je samo da podsetim delo gde je predvidjena kazna 10g.

Na raspolaganju

pre 11 godina

Albancima se sporazum postignut u Briselu ne svidja, ali su morali da ga progutaju pod pritiskom! Oni bi naravno najvise voleli potpuno cistu situaciju na Kosovu sto po ovom sporazumu nije slucaj! Sada ce sigurno raznim provokacijama pokusati da destabilizuju situaciju i na taj nacin pokusati da izazovu reakciju sa srpske strane sto bi jedva docekali!
S obzirom da se ni Srbima sa Kosova ne svidja ovaj sporazum vrlo je moguce ocekivati i namerne odgovore na albanske provokacije kako bi se takodje sve dodatno uzmutilo i sporazum doveo u pitanje!

Pravnik

pre 11 godina

Genije, oni će imati svoje sudije u sistemu sudstva Kosova. Da li to znači makar nešto? To znači da se te sudije mogu smenjivati kako god se to prohte vlastima Kosova. To sada nije mogućno.
Mada razumem da si ti ovde po nalogu partije,ali i ne odgovaram ovo tebi već drugim ljudima koji ovo možda čitaju.

bezimena

pre 11 godina

Ovim sporazumom Srbi na severu Kosova, kao i južno od Ibra, ali oni se slažu pa nije reč o njima, imaće SRPSKE SUDIJE pa ne bi bilo sumnji u odluke, kao što je sada ova o puštanju napadača na slobodu!
Problem je u tome što oni odbijaju svaku vlast, već hoće kao i do sada, haos i javašluk!

Cantona

pre 11 godina

Ljudi, pa dokle vise! Da li negde ima evidencija svih ovih ubistava i terora albanaca nad Srbima od 99' i koliko ih je uhvaceno tj. procesuirano?

Petrovic

pre 11 godina

Pusteni!? Sad samo fali neko nad njima da se sveti pa opet po Srbima... Ovo je prava nocna mora sa Albancima. Kao da se granicimo sa Avganistanom: isti civilizacijski nivo gde ima more neobrazovanih, zatucanih, gde zensku novorodjencad ubijaju, devojcice u nekim krajevima ne idu u skolu, zakon je po babu i po stricevima ... Tuga!

Mare

pre 11 godina

Vuçiq da odmah uputi izvinjenje ovoj dvojici zbog neprijatnosti koju su imali danas u toku dana, jer mi moramo da gledamo u budućnost i da brinemo za našu decu.

Rodjendan

pre 11 godina

Da nije b92 niko ne bi znao da su albanci koji su napali decu pusteni,u srbiji opet vlada medijski mrak kao 90ih godina nijedan drzavni medij nije objavio da su napadaci pusteni,opet cemo na ulice kao 90ih i da konacno zavrsimo sa ovima sto nismo uspeli 5 oktobra 2000 godine,b92 svetlo na kraju tunela.

goranac

pre 11 godina

nemoj da se vi srbi vadite na nas gorance nismo mi nista krivi I nikome stetu nismo doneli osim sami sebi, ostavite nas da zivimo u miru jer ima goranaca koji jos uvek dobro zive u centru pristine.

Snezana

pre 11 godina

Zasto se vi Srbi sa Kosova i Metohije cudite? Srbijanci su i prema nama bili takvi 90-tih, tjerali su nas da pisemo i citamo ekavski.Govorili nam da oni nikad ne bih napustili svoje domove, i to je istina. Nasu podrsku imatete. Pozdrav iz Republike Srpske! Cast pojedincima

sdss

pre 11 godina

@Mira

Sva je sreca sto oni nemaju takva uska shvatanja kao ti! Inace, da nije takvih nepokolebljivih ljudi bilo kroz istoriju, ti draga moja, ne bi ni postojala danas. Bila bi drugog naziva, druge vere, u drugoj drzavu zivela. Zato budi zahvalna na njihovom postojanju i borbi.

5ar

pre 11 godina

Pravo pitanje je zašto smo ovde gde jesmo.
Zašto?
zato što smo mi Srbi LENJ narod, nismo SLOŽNI, treba nam 10 god. da se dignemo i promenimo nešto
na šta smo kukali tih 10 god.
Ok Kosovo je sad problem, GLAVNI JEL?
a nije problem
Bela kuga? To što nas je sve manje.
Nisu problem nikakve plate?
Nisu problem velike cene i hrane, i svega ostaloga.
Nije problem što ljudi ništa ne rade, jer nema posla, jer ne mogu da rade za 30 hiljada, jer nemaju gde da
rade ni za tu bedu od para.
Nije problem korupcija? I to Velika korupcija koja traje od kako znam za sebe.
Nije problem kriminal, ubistva svaki dan?.
Nije problem što za vađenje nekog dokumenta treba da platiš mnogo i da nabaviš još 200 papira, za taj jedan.
Nije problem školstvo? Zdravstvo..i td...
Već samo je Kosovo problem? Znači na to samo da se bacimo?
aj još 20 godina da se bakćemo sa Kosovom i da živimo kao prosjaci.
Šta ima veze?, ovi ostali problemi rešiće se sami od sebe, tako što ćemo da sedimo pred kompom i filozofiramo
o Kosovu.
I toliko smo navikli na bedan život, da smo presrećni kad nas se dogodi nešto malo pozitivno, a nesvesni toga da je to u stvari normalno, jer smo u nesvesnoj depresiji već preko 20 god. i sve je postala rutina,
stvar navike, i niko da se trgne već jednom.
Mislimo ovo je život, nije ni drugima bolje....
Pa šta nas briga za druge, dajte već jednom da počnemo da ŽIVIMOOOOOOO,a ne da robujemo gu.ičarima,
i da samo maštamo.

zluradi

pre 11 godina

"Dvojica osumnjičenih odlukom tužioca pušteni da se brane sa slobode, iako ih kosovska policija sumnjiči za pokušaj ubistva"

E, sad, ja nisam pravnik, ali ne bi bilo lose,da neko ko jeste, malo objasni, od cega ce ovi napadaci da se "brane" sa slobode.Recimo da se ovo desilo u Beogradu, u centru Pristine, bilo gde: imate klinca osmaka (15 god) koji je otisao u setnju sa svojim vrsnjakom i (ne daj boze nikome) jave vam da su ih izbola dva giliptera, od kojih je jedan punoletan, bilo koje da su nacionalnosti. Kazu pravda je slepa, zakoni su u celom svetu manje vise isti. Pitam sve vas, ukljucujuci i Albance koji posecuju ovaj sajt: da se to desilo vasem bratu, sinu, poznaniku da li vam je normalno da se napadaci "puste da se brane sa slobode"?

boxa

pre 11 godina

katice u beogradu se ubijaju iz razlicitih razloga ...da li si videla procitala skoro da je neki albamac ubo upucao ubio drugog...osim ovih sto ubijase svedoke ili lopove

s'marate cibali

pre 11 godina

@Mira
A to su ti vlazni albanski snovi, da se isele srbi gde je bolje.
Pogresno rezonujes, srbima je bolje u svojim domovima na Kosovu i nece se iseliti.
Jedni spinuju kako toga ima svuda a drugi da se bezi u to svuda.

DPolitika

pre 11 godina

@Divos

Nazalost koliko si tragicno u pravu za pustanje na slobodu i sve ostalo pokazuje sledece:

U 21.25 B92 menja naslov ove vesti iz Uhapseni na Pušteni napadači na dečake

KOSOVO | SUBOTA 27.04.2013 | 13:43 -> 21:25

Tvoj komentar si poslao u 21.11 tako da si ti po spinerima vidovit kao i Pantic koga su proglasili u svojim komentarima za vidovitog jer eto nemogu Albanci da napadaju i ubijaju Srbe, cak sta vise prema spinerima i votebots-ima u zadnjih 70 godina Srbi su sami sebe napadali, ubijali i proterivali sa Kosova.

Divos

pre 11 godina

На овом сајту у овој рубрици, кампују албански спинери, и као што на Косову и Метохији сви имају свети задатак загорчавати живот, и чинити зло Србима, и они имају свој задатак, подсмевати се страдању Срба, слати малициозне и пакосне поруке, а уверени да по обичају ниткови неће бити откривени и они су потрчали са коментарима типа, откуд овај Пантић зна, да ли је он видовит, јасно, врше и релативизацију, углавно све познато.
Ипак, овај пута су се прерачунали, ухапшени су нападачи који су мучки изболи двојицу несретних дечака, чији је једини грех што непожељном роду припадају, и наравно да јесу Албанци, и знало се то и пре, јер овакво деловање и јесте само својствено припадницима овог дивљег племена.
Наравно, осим што знамо (оно што смо и тако знали) да су починиоци Албанци, ниште се неће променити, биће експресно пуштени, биће наравно и укорени, али само зато што су допустили да буду примећени и ухваћени, и прекор да следећом приликом морају бити обазривији. На Косову и Метохији тако ствари функционишу.

gledam i čudim se

pre 11 godina

@ katica

A kako je Jugoslavija mogla da "postane" konfederacija kada je bila federacija?! Konfederacija je savez prethodno suverenih država, što republike nisu bile, odn. da bi nastala konfederacija potrebno je bilo da prethodno postanu nezavisne. Drugo, kada već govorite o "spirali nasilja" bilo bi lepo da uzmete u obzir motivaciju i da ne izjednačavate različite stvari.

ruralni neki tip

pre 11 godina

Ocigledno Krstimiru Panticu nije bilo u interesu da reaguje na drugaciji racionalniji nacin, nego samo da izjednaci zlodelo dvojice maloletnih Albanaca sa citavom narodom. Toliko o Panticu i njegovim naporima za pomirenje naroda na tome prostoru.

w.

pre 11 godina

"Pušteni napadači na dečake"

Dvojica koji su pokusali ubistvo su pusteni zato sto su Albanci ali su zato dvojica Srba koji su danas uhpaseni u pritvoru od 30 dana zato sto su navodno "fotografisali" i "spijunirani". Da li treba uopste komentarisati ovaj ocigledni fasizam koji vlada u toj albanskoj paradrzavi?

Mašan Minić

pre 11 godina

Malo mi nije baš jasno zašto se pominje koje su nacionalnosti žrtve i napadači, al ajde. To bi možda moglo da se pomene ako se otkrije da je motiv napad iz mržnje (zbog različite etničke pripadnosti). Ovako izgleda glupo.

nomad

pre 11 godina

Zamenik direktora Vladine kancelarije za Kosovo i Metohiju Krstimir Pantić obišao je u bolnici u Kosovskoj Mitrovici dvojicu dečaka koji su u naselju Bošnjačka mahala izbodeni nožem s leđa.
"To je još jedan pokazatelj šta Srbe čeka u nezavisnom Kosovu i ako dođe do sprovođenja (briselskog) sporazuma", smatra Pantić.

vladina kancelarija?
otkaz

Mira

pre 11 godina

Ne razumem zašto Srbi ,ako je na Kosovu tako opasno živeti, ne prodaju svoju imovinu i ne pobegnu glavom bez obzira.Šta ih to zadržava na Kosovu? Iz Srbije su mnogi otišli jer im nije bilo dobro, nisu imali posao, stan itd. Pa nije valjda da će kosovski Srbi ostati verni "svetoj srpskoj zemlji" i patiti se doveka! Ako je stvarno tako loše,nema razloga da tamo ostanu.

T.

pre 11 godina

"KiM: Pušteni napadači na dečake"

"30 dana pritvora za uhapšene Srbe"

Dve vesti od danas. Ovi pusteni su naravno Albanci iako su nozevima pokusali da ubiju a ovi koji su u zatvoru su naravno Srbi koji su "spijunirali". Toliko o tome kako ce Srbima biti super pod vlascu Albanaca, toliko o realnosti na Kosovu i sta je ta albanska "drzava", toliko od uplim standardima i licemernoj Evropi koja sve to tolerise i nagradjuje albanski nacionalizam i aparthejd a toliko i o ovim licemerima iz Srbije koji pljuju po tim Srbima na Kosovu.

Pod Laci

pre 11 godina

Желео бих да поделим са вама један коментар са НСПМ.

НЕКО ИЗ БЈРМ каже:

Ништа ново. Било пре сто педесет година, било пре сто година, пре педесет година, пре двадесет и пет, пре двадесет, десет, пет, прошле године, јуче, данас,...

Да сам на месту власти ја бих некако пробао да помогнем овим нашим јадницима на КиМ.

Пада ми на памет једна идеја - можда нереална.

ДА РЕЦИМО ВЛАДА ДОНЕСЕ ЗАКОН „О РАВНОПРАВНОСТИ“ У СМИСЛУ ДА СЕ ОРГАНИЗУЈЕ НЕКА ВРСТА ЛУТРИЈЕ, А УЧЕСНИЦИ СУ СВИ ГРАЂАНИ (или само Срби).

ИЗВЛАЧЕ СЕ "ПОБЕДНИЦИ" (ЊИХ РЕЦИМО 50.000) КОЈИ СУ У ОБАВЕЗИ ДА СА ПОРОДИЦАМА ПРИВРЕМЕНО (ГОДИНУ ДАНА) ЖИВЕ НА КОСОВУ И МЕТОХИЈИ, а да се ови јадници одморе и дођу на њихово место.

ЈЕДНОСТАВНО ЗАМЕНЕ МЕСТО БОРАВКА.

Овим 50.000 породицама које дођу привремено (на годину дана) на КиМ држава даје „надокнаду за страх" , а ови са КиМ који дођу у остатак Србије су дужни да се муче и раде.

После годину дана поново извлачење и добије се 50.000 нових "победника" који са породицама замене претходне на КиМ и тамо живе годину дана и добијају „надокнаду за страх“, они који су били годину дана на КиМ се врате кући, а ови са КиМ заузму места ових нових „победника“ и продуже да се муче и раде.

НЕ ПОСТОЈИ МОГУЋНОСТ ИЗВРДАВАЊА, КО СЕ НЕ ПОЈАВИ ТРАЈНО ГУБИ ДРЖАВЉАНСТВО И СВУ ИМОВИНУ.

КО ЗНА МОЖДА СЕ ТАКО ПОЈАВИ У СРБА САОСЕЋАЊЕ ЗА ДРУГЕ СРБЕ.

ВЕРУЈЕМ ДА БИ ОВАЈ (ПРАВИЧАН??) ЗАКОН СВИ СА ЗАДОВОЉСТВОМ ИЗГЛАСАЛИ.

ИЛИ МОЖДА НЕ БИ?

Поздрав

Pod Laci

bez imena i mozga i zivota

pre 11 godina

Uhapsena dvojica Albanaca? Ma to nije istina. Zar da uhapse "potomke ilira" najveca nevinasca na planeti, te fanaticne fanove multieticnosti, zakona i reda? Ma mora da je greska jer su garant krivci Srbi, Srbi patriJote, Srbi sverceri, Srbi dembelisti i balvandzije koji primaju troduple plate i koji imaju stanove po Beogradu, Srbi sa severa zbog kojim mi ovde gladujemo i imamo snage samo da svaki dan pisemo komentare...

MM

pre 11 godina

@istina ili nešto drugo

Kako te nije sramota da tako generalizujes stvari. Sta ti mislis, da svi mi raseljeni imamo dobar drzavni posao i da uzivamo. Dodji da vidis kako se radi u magacinu za 20000 hiljada pa cu da pitam da l' ces ponovo reci takve gluposti.
A dok ti mozes bez problema da se prosetas po svom gradu ti ljudi su uvek u opasnosti. No, posto si tako ubedjen u to sto pricas izvoli pa probaj da zivis dole par meseci pa se onda javi! Sramota tvoja!

katica

pre 11 godina

Tragično ali se mora reći i sledeće: U Beogradu i Srbiji svaki dan omladina se bode noževima. Spirala nasilja i mržnje traje već 23 godine. Kad je tako u nas ne čudi me da je i omladina na Kosovu odrasla na mržnji.
Ps. A oni koji ovaj događaj žele da vide kao deo spoljne politike su isti oni koji su 23 svirali u ratne doboše tj. oni su ti koji su posejali seme mržnje po bivšoj YU. Nijem im valjalo da YU (konfederalna 1989 g uže u EU. Da smo tako 1989 god uradili te mržnje ne bi bilo. Propustili smo 23 g da izgrađujemo naše društvo.

veton

pre 11 godina

@Bese nekad

Bas si se potrudio da napises podugacki spin ali ipak uhapsise dvojicu Albanaca te tako od tvog spina ostade jedno veliko nista. Ali makar ces dobiti honorar.

Stevica

pre 11 godina

Da li postoje reci kojima se ovakvi monstruozni cinovi mogu opisati, a da adekvatno iskazu emociju koju trenutno nosim u sebi kad citam ovu vest? Verovatno da ne.Postovani gospodine Goranac, ja cu prvi uvek sa ponosom isticati da su Goranci za mene divni ljudi koje sam imao prilike dobro da upoznam dok sam sluzbovao na Kosmetu u vreme nekadasnje Jugoslavije. Znam kakve ste strahote pretrpeli i kakvu ste muku delili sa nama Srbima. Ono sto mene kao coveka, kao Srbina boli jeste to sto se vlada Srbije nije udostojila da za 14 godina od prisustva medjunarodne civilne misije i dolaska okupacionih snaga nato-a, pozove u Beograd predsednika opstine Gora i omoguci mu da sa celokupnom srpskom javnoscu podeli njegovo vidjenje problema. Znam da Goranci zive pod zakonima Srbije, da se deca skoluju po srpskom obrazovnom sistemu i da su jed. lokalne samouprave koncipirane u skladu sa srpskim zakonom o lokalnoj samoupravi itd. Ako je neko pokazao,a da nije Srbin, nuznost i neophodnost egzistiranja drzave Srbije na Kosmetu onda ste to vi. Ja vam se kao veliki rodoljub i prijatelj zahvaljujem na tome. Ova vlast bas kao i prethodna kontinuirano udaljava Kosmet od Srbije, jer de iure priznaje drzavnost i prepusta na milost i nemilost svakog kome je Srbina otadzbina, a ne nekakvo "Kosovo". Nadam se da ce doci bolji dani za sve nas....

Ivan

pre 11 godina

kako ono bese idu zlobni komentari:
"prodali ste kuce albancima za milione, pa mozete malo i nozeve da izdrzite"
"dobijate po 3 plate pa mozete i nozeve da izdrzite"
"da nije vas mi bi vec bili u evropskoj uniji pre 10 godina, pa mozete...."

Zoran Milosavljevic

pre 11 godina

Ova vest pokazuje da u Severnom Kosovu SADA nema nikakve sigurnosti. Zatim da policajac zaduzen za Severno
Kosovo vodi istragu o ovom tragicnom slucaju. Nije mi jasno sta G Pantic brani. Sadasnju sigurnost? Po sporazumu za ovo bi bila odgovorna srpska policija i srpski sud. Naravno posle implementacije doslo bi i to smanjenja tenzija. Sadasnje stanje je stanje je gde su Srbi glineni golubovi.

decko sa barikada

pre 11 godina

(istina ili nešto drugo, 27. april 2013 19:49)

Posto kazes srbi na kosovu uzivaju,dodji sa svojom porodicom,ako je imas da uzivas i ti i da zivis u bosnjackoj mahali dobices odmah stan ili kucu 100%,a za posao ces proci isto kao sto prolazi i vecina srba na kosovu znaci nikako posao neces dobiti...

wiener

pre 11 godina

meni samo nije jasno gde se u bilo kojoj izjavi spominje bezbednost Goranaca, ko nama ista garantuje?
(goranac, 27. april 2013 19:18)

ja bih voleo da se drzava srbija zalaze i za prava goranaca, ko god iz vlade srbije to da odluci ima moju podrsku. ali srbija je u teskoj situaciji i kad pokusava da brani prava srba, tako da ne verujem da bi vi od toga profitirali, na zalost. bilo bi dobro da zajednica srpskih opstina bude stvorena za sve srpske opstine na kosovu, s opcijom da se njoj i drugi prikljuce. goranci na primer.

decko sa barikada

pre 11 godina

Bese nekad, 27. april 2013 19:54)
Ovde su ranjena deca ,a ti pises budalastine o partizanima i cetnicima i crnim trojkama,koga jos zanima sta je bilo u drugom svetskom ratu,lepo ti u vesti pise da su albanci od 17 i 18 pokusali sa ledja da ubiju dva decaka srpske i goranske nacionalnosti i da su uhapseni...

Stevan

pre 11 godina

Pantic, Ivanovic... muka mi je kad cujem njih dvojicu... Deci zelim brz oporavak i da se to vise nikome ne desi. Panticu, sta ti mislis, da bi drugacije bilo kad bi dva miliona Albanaca silom naterao da budu u sastavu srbije. Ne Panticu, bilo bi jos gore. Nego umesto sto siris mrznju, probaj da saljes neke pozitivne signale onima s kojima ces morati da zivis u zajednici.

Sergio

pre 11 godina

Pa gde su sad ovi sto optuzise ovog Pantica,nije vas ni malo sramota sto ste napali coveka koji je izneo cinjenice Koje su se pokazale kao tacne.

mes que un club

pre 11 godina

pa samo danas jedan odrastao napadnut, dvijica u albanskom zatvoru zbog necega sto mu oni sami presudjuju i dva maloletnika izbodena. Bas njih briga i za sporazume i za granice. ovo ce da nastave dok nas ima dole, a onda krecu na pcinjski okrug, pa severnije.

Bacuska

pre 11 godina

Eto vi neverne tome jel se uveriste konacno da srbi nisu izboli svoju decu vec da su neka druga deca na verovatno i nazalost na nagovor svojih roditelja izvrsila ovo danasnje delo. Jadni vasi komentari i jadni Srbi i Srpska deca sa kosova kako ih vi podrzavate i koliko im verujete. Sramota.

Una

pre 11 godina

Pa nisu oni izbodeni zbog sporazuma, kao sto pojedini potenciraju. To je zbog problema koji se vekovima vuce i konacno je neko resio da se pozabavi time.

(Vlast)a

pre 11 godina

Do kada u nasoj Srbiji nece biti vazno da li je ranjen ili ubijen covek,nego njegova ili njena nacionalna pripadnost?
Uvek se setim jedne istinite i bolne izjave gdje Branke Prpe:ako drzava resi da te ubije,nemas kud...To se pokazalo tacno i kad su u pitanju novinari i pokojni premijer,mada pamtimo i one koji su politicki vaskrsavali nakon neuspesnih atentata...
Briselski sporazum ne moze doci u pitanje zato sto se dogodila nesreca kakva se desava svaki dan na svakoj mogucoj tacki zemljinog sara.Ovde nisu vazni ljudi nego nezadovoljni Srbi iz Mitrovice,a to vise nije nas problem,posto se oni ne slazu sa bilo cime razumnim sto Srbija predlaze.Pustili smo niz vodu Srbe u Dalmaciji,Slavoniji,skoro i one u Dodikovoj drzavi...

LADY

pre 11 godina

U narednim danima ocekujmo jos ovakvih napada i hapsenja slicnih jucerasnjim, pod optuzbom za spijunazu, jer ce Pristina uciniti sve, ama bas sve da Srbi na severu Kosova ne prihvate sporazum i tako dobije zeleno svetlo od SAD za svoju "Oluju". Ljudi na Kosovu, , dobro se organizujte, cuvajte jedni druge i reagujte mudro.

smarate

pre 11 godina

Kako su samo vredni u minimalizovanju i relativizovanju jos jedne manifestacije albanskog sovinizma ovi albanski spineri i ovih par autosovinista koji im asistiraju... Koje bi to iznenadjenje bilo da se pojavi makar jedan Albanac koji bi osudio fasizam sopstvenog naroda na Kosovu ali i u Makedoniji i maticnoj Albaniji a koji vec tako dugo traje. Ali mozda u sledecem veku - po komentarima se vidi da za mnoge Albance jos nije svanuo ni 20. vek.

manitu

pre 11 godina

Pre no sto izvalimo nekakve nebuloze nemojmo zaboraviti da je prosle godine izboden goranac u Beogradu, samo sto je neki klipan mislio da se radi o albancu.
E sad lupajte i blatite kosovsko drustvo, demokratiju i kosovsku republiku.
PS: kliknite sad minuse pa mozda zaradim vise nego Gangnam Style.
(mertur, 27. april 2013 17:32)

Ti to zoves drustvo?!

Bese nekad

pre 11 godina

Za vreme Drugog svetskog rada partizani su imali taktiku da partizanske trojke prerusavaju u cetnike kako bi delovanjem "crnih trojki" ubedili narod u stetnost Draze Mihajlovica i cetnika. E sad, ni oni to nisu izmislili niti su drugi zaboravili. Istorija ratovanja i promena belezi slucajeve ubistva ljudi iz svojih redova, kako bi se stvorila odredjena propagandna poruka. Primeticete da svaki put kada je Kosovo u zizi stradaju deca (decaci), a malo kasnije odrasli bivaju ranjavani kako bi svedocili o strahotama. Jako mi je zao, ali se bojim da je i ovde slicna situacija. Naravno da je svako osetljiv na decu i da ce sada reci "eto vam vaseg sporazuma". Licno sam sluzbeno proveo na Kosovu vise od godinu dana i na zalost znam da je vecina glasnogovornika, dobro pozicioniranih na Kosovu provodila utorak, sredu i cetvrtak, a ostala 4 dana u centralnoj Srbiji i/ili Beogradu.

istina ili nešto drugo

pre 11 godina

@Kosovac

Samo par pitanja, pošto si se već javio za reč i potegao neka pitanja:
- koliko "vas" u procentima ima imovinu i u nekom drugom gradu Srbije osim na Kosovu
- koliko "vas" je nezaposleno u ovom trenutku dole na Kosovu, i gde to radite odnosno ko plaća taj vaš navodni rad
- koliko je od "vaših" koji su došli u Srbiju trenutno bez posla i kako to da se po pravilu zapošljavate u državnu službu gde po pravilu ima "vaših" na položaju koliko ti duša ište

Sve ovo nije čak ni problem što se mene tiče ali sad sledi ključno pitanje. Koliko "vas" dole ima kosovske lične karte, odnosno lične karte te države koju ne priznajete?

Pokušaj da budeš iskren ako je moguće. Ja tek od nedavno znam da se radi o ogromnoj većini i to saznanje mi je bilo konačno otrežnjenje. Svi "vi" nosite ličnu kartu Kosova u džepu a ova borba koju potencirate jeste borba za PRIVILEGIJE i status kvo koji vam odgovara a ne borba za srpsko Kosovo. Nek vam je sa srećom, na moj glas ne računajte...

Kozmo

pre 11 godina

@Dejan km, 27. april 2013 16:41 Sto da se vi iz DS sa Gangulom nenadate da budete pozicija,a Jelena Trivan da raspolaze sa novcem EU?
Odmah da bude na cistac,drzavnim novcem ne moze raspolagati nikakva protekta(ciji je vlasnik disciplinski proteran iz vojske zbog pljacke skadista),a tako ni njegova tazbina,kao ni deca i unucad.
A od ovih sadasnjih,jedino nesto radi Vucic,ali mi je tzo nesto klimavo,cim sudije dopustaju da se iz kuce vrsi pritisak na svedoke

mr. T!

pre 11 godina

Osuđujem svaki zločin, posebno zločin iz mržnje i podsećam da se jedan takav desio prošle godine mesarskim čekićem na 2 geja u sred Beograda, a policija navodno još traga za počiniocima. Sva sreća te su u Bošnjačkoj mahali osumljičeni već privedeni, inače bi imali sličan scenario prava bez pravde, kao kod 2 Beograđana. Naravno, čelnici su odmah našli za shodno da ovaj događaj povežu sa sporazumom iz Brisela. To im može proći samo kod sopstvenih simpatizera, kojima su njihova saopšenja duševna hrana po principu "SIPAJ JOŠ SOLI NA RANU"...

DPolitika

pre 11 godina

@mertur

Psy(Gangnam Style) nebi zaradjivao na nesreci, a da je Srbin smatrao bi tragedijom sto Srpski narod zivi podeljen u nekoliko drzava zbog nametnutih ratova kao sto smatra da je tragicno sto je narod Koreje podeljen u dve drzave zbog rata...

Nedovoljno minusa mozes dobiti kao "zaradu" a bice da zaradjuju oni koji lupaju pluseve najverovatnije su u javnim jaslicama ili cekaju da im partijska knjizica i nerazmisljanje svojom glavom donese zaradu u zivotu posto samo na trenutni profit misle a ne i o buducnosti drugih i svojoj dusi...

Бојан Илић

pre 11 godina

Mertur!
Ja necu minus ni plus!
Ignorisanje vise utice na "protivnicki" ego!
Nije u vestima rec o Gorancu iz GDP-a( tuzna i jadna situacija),nego o Gorancu, prijatelju Srbina, koji zajedno prezivljavaju , bukvalno, na Multi-kulti "Kosovi"!
"Opasan" si igrac, ali slabo...:-)!
Nije lepo tako sa "domacinima" ,u "gostima" si!
Pozdrav

mertur

pre 11 godina

Pre no sto izvalimo nekakve nebuloze nemojmo zaboraviti da je prosle godine izboden goranac u Beogradu, samo sto je neki klipan mislio da se radi o albancu.
E sad lupajte i blatite kosovsko drustvo, demokratiju i kosovsku republiku.
PS: kliknite sad minuse pa mozda zaradim vise nego Gangnam Style.

lazakralj

pre 11 godina

Da,verovatno su Srpsku decu u Gorazdevcu,i jos ko zna koliko slucajeva pobili i ranjavili verovatno srbi...Aman ljudi shvatite vec jednom da ce nas narod na Kosovu zauvek ispastati a uvek ce imati bisera i mentola koji su sigurni da takva zlodela cine upravo Srbi.Svi kojji ste za prihvatanje sporazuma,uzmite svoju decu,pa idite u Mitrovicu na samo 3.dana.Posle recite sta imate,i pod kakvim uslovima se dole zivi.Nije da nema,i onih koji su se obogatili,takve treba na kolac,al uvek strdaju decai neduzni!!!!

pamplonac

pre 11 godina

Koliko je srba izbodeno juzno od Ibra? ima ih vise nego na severu, ili su se albanci pretplatili samo na severnjake. naravno ukoliko su to uopste bili albanci.

paf

pre 11 godina

eto vam velike srbende kako je suzivot sa albancima sjajan i bajan! da su vasa deca gore dal bi isto dizali u nebesa velikog vodju! sram vas bilo

Kosovac

pre 11 godina

Svi mi koji zivimo na Kosmetu, znamo ko je ova uradio, to su isti oni koji su bacili bombu i ranili decu u istoj toj Bosnjackoj ili ubili Sava Mojsica...Stvarno mi nije jasno kako neko ko je Srbin moze ovoliko da mrzi Srbe sa Kosmeta, 1000 ljudi je ubijeno i kidnapovano i opet smo mi krivi...Sporazum ce se primeniti, nas 120000 Srba na Kosmetu trebamo da se spalimo dobrovoljno da ne bi bili vise teret prvo Srbijancima, a posle ce Srbija da procveta u to sam siguran
...

Duci0167

pre 11 godina

Iskoristice izbodenu decu da dokazu stetnost sporazuma i nabede na Albance. Tako je bilo i sa bombaskim napadom pa se ispostavilo da je Srbin. Mislim da su ovu vest docekali sa osmehom na licu pa da nabiju na nos. E,moji Srbi ... Ako se budete opirali sporazumu,vecito negodovali, minirali desavace vam se i gore stvari. Ako stvarno ne zelite da se ista menja onda cete u roku od 6 meseci biti po izbeglickim centrima. Naravno, tu ce zavrsiti sirotinja a ovi "pregovaraci" sa Kosova imaju vec nesto malo bolje.

Sever

pre 11 godina

Da Albanici su na ocigled Kosovske policije koja dezura na mostu pobegli u juzni deo grada.Isto kao kada je bacena bomba na decu u bosnjackoj mahali pobegli su preko istog mosta sa zastvama. O kojoj vi policiji pricate, znate li dok su oni radili u nasoj policiji kako su se ponasali, mislite da neznaju ko je ubio Sava Mojsica, mislite da ne znaju ko podmece bombe svako vece u severnoj mitrovici sve znaju jer oni to rade. Sad neka zove Vucic Ketrin Eston pa neka pita zasto krse sporazum sramota.

KiM

pre 11 godina

Samo monstrum može da napadne decu ovako mučki, očekujem brzu reakciju nadležnih... a Srbe pozivam da budu jedinstveni i više veruju Srbiji, nažalost međunarodne okolnosti su takve da je ovakav sporazum trenutno maksimum, ali neće tako biti doveka...

Komentator

pre 11 godina

Da se pronadje ko je pocinio ovo zlodelo i da se smesti tamo gde mu je mesto.

A Pantic?

Ima li nesto ociglednije nego njegovo iskoristavanje ovakvih situacija u stilu "ovako ce nam biti kad oni budu na vlasti". Panticu, nisi deo resenja, nego si deo problema. Jasno je da zelis da zadrzis stanje kakvo jeste, bez promena, jer si na vlasti. Ipak, prebrzo trcis da osudis bez jasnih i potvrdjenih dokaza. Spasavas poziciju koju imas. Preocigledno.

Poziv br. 1

pre 11 godina

Telefon u ruke pa zovite Ketrin Ešton. Izveštaj o hapšenjima napadača do večeras. Svi ste garantovili beznednost, dakle odgovorni ste.

balkan

pre 11 godina

Evo zasto je bitno prihvatiti i sprovesti dogovor da se ovakve stvari vise ne bi desavale.Osudjujem svaki napad i svako nasilje i to mora odmah prestati

MUKNAVI

pre 11 godina

Panticu,decaci su izbodeni,ko` je to uradio,otukd vec znas da su to uradili albanski sovinisti a`?Ako jesu ,valjda ce Albanski narod znati kako sa tim nakotom da postupi a ako nisu Albanci onda se ti Panticu zamisli,dal ti je vaznije tvoji benefiti ili sazivot sa onima koji su ti dali stipendiju jer oni nisu sovinisti,vec normalan svet koga ne interesuje vase politikarenje nego normalan zivot ,mir i sve ostalo kao i svakog drugog,Srbina,Albanca,Goranca,Roma itd..

Anti Bot

pre 11 godina

Da li ovaj Pantic ima sta drugo da kaze osim da je brisleski sporazum los. Da znamo gospodine Pnticu da sporazum nije savrsen ali to je jedino moguce i REALNO resenje u ovom trenutku. Muka mi je tebe Panticu koji nesrecu ovih decaka koristis za svoju prljavu propagandu. Nadam se da ce se utvrditi pravi razlog ovog dogadjaja i da ce uhvatiti pocinioca ali ako se bude utvrdio neki drugi razlog, a ne medjuetnicka netrpeljivost oces onda prihvatiti sporazum Panticu ili ces cekati opet neki nemili dogadjaj da budes licimeran.

GNS

pre 11 godina

E Pantiću prvo treba dokazati ko je napao dečake pa tek onda osuditi napadače.Najlakše je reći,Albanci.A šta ako nisu.Šta ako su neki provokatori sa namerom da pogoršaju i onako lošu situaciju.Tebi i takvim sličnim očito ne odgovara mir.Kako će se pokrasti još ono malo što je ostalo poštenima.Razmisli o tome.Svakom po zasluzi.

Poziv br. 1

pre 11 godina

Telefon u ruke pa zovite Ketrin Ešton. Izveštaj o hapšenjima napadača do večeras. Svi ste garantovili beznednost, dakle odgovorni ste.

Kosovac

pre 11 godina

Svi mi koji zivimo na Kosmetu, znamo ko je ova uradio, to su isti oni koji su bacili bombu i ranili decu u istoj toj Bosnjackoj ili ubili Sava Mojsica...Stvarno mi nije jasno kako neko ko je Srbin moze ovoliko da mrzi Srbe sa Kosmeta, 1000 ljudi je ubijeno i kidnapovano i opet smo mi krivi...Sporazum ce se primeniti, nas 120000 Srba na Kosmetu trebamo da se spalimo dobrovoljno da ne bi bili vise teret prvo Srbijancima, a posle ce Srbija da procveta u to sam siguran
...

lazakralj

pre 11 godina

Da,verovatno su Srpsku decu u Gorazdevcu,i jos ko zna koliko slucajeva pobili i ranjavili verovatno srbi...Aman ljudi shvatite vec jednom da ce nas narod na Kosovu zauvek ispastati a uvek ce imati bisera i mentola koji su sigurni da takva zlodela cine upravo Srbi.Svi kojji ste za prihvatanje sporazuma,uzmite svoju decu,pa idite u Mitrovicu na samo 3.dana.Posle recite sta imate,i pod kakvim uslovima se dole zivi.Nije da nema,i onih koji su se obogatili,takve treba na kolac,al uvek strdaju decai neduzni!!!!

GNS

pre 11 godina

E Pantiću prvo treba dokazati ko je napao dečake pa tek onda osuditi napadače.Najlakše je reći,Albanci.A šta ako nisu.Šta ako su neki provokatori sa namerom da pogoršaju i onako lošu situaciju.Tebi i takvim sličnim očito ne odgovara mir.Kako će se pokrasti još ono malo što je ostalo poštenima.Razmisli o tome.Svakom po zasluzi.

paf

pre 11 godina

eto vam velike srbende kako je suzivot sa albancima sjajan i bajan! da su vasa deca gore dal bi isto dizali u nebesa velikog vodju! sram vas bilo

Anti Bot

pre 11 godina

Da li ovaj Pantic ima sta drugo da kaze osim da je brisleski sporazum los. Da znamo gospodine Pnticu da sporazum nije savrsen ali to je jedino moguce i REALNO resenje u ovom trenutku. Muka mi je tebe Panticu koji nesrecu ovih decaka koristis za svoju prljavu propagandu. Nadam se da ce se utvrditi pravi razlog ovog dogadjaja i da ce uhvatiti pocinioca ali ako se bude utvrdio neki drugi razlog, a ne medjuetnicka netrpeljivost oces onda prihvatiti sporazum Panticu ili ces cekati opet neki nemili dogadjaj da budes licimeran.

bez imena i mozga i zivota

pre 11 godina

Uhapsena dvojica Albanaca? Ma to nije istina. Zar da uhapse "potomke ilira" najveca nevinasca na planeti, te fanaticne fanove multieticnosti, zakona i reda? Ma mora da je greska jer su garant krivci Srbi, Srbi patriJote, Srbi sverceri, Srbi dembelisti i balvandzije koji primaju troduple plate i koji imaju stanove po Beogradu, Srbi sa severa zbog kojim mi ovde gladujemo i imamo snage samo da svaki dan pisemo komentare...

manitu

pre 11 godina

Pre no sto izvalimo nekakve nebuloze nemojmo zaboraviti da je prosle godine izboden goranac u Beogradu, samo sto je neki klipan mislio da se radi o albancu.
E sad lupajte i blatite kosovsko drustvo, demokratiju i kosovsku republiku.
PS: kliknite sad minuse pa mozda zaradim vise nego Gangnam Style.
(mertur, 27. april 2013 17:32)

Ti to zoves drustvo?!

Bagzi

pre 11 godina

@bezimena
Izgleda da ste promasili temu. Ovde nije rec o sporazumu vec o napadu Albanaca na decu srpske i goranske nacionalnosti. Zar je toliko tesko osuditi ovaj ZLOCIN? Evo znamo i napadaci ko su i da su pusteni da se brane sa slobode ili vi cekate jos dokaza!? Nesto mi se cini da vam je lakse da napadnete Srbe zato sto ne zele tzv. drzavu Kosova na severu nego da osudite ovaj TERORISTICKI NAPAD. Ili mozda ste misljenja da je za ovo kriva UDBA i Srbi?

w.

pre 11 godina

"Pušteni napadači na dečake"

Dvojica koji su pokusali ubistvo su pusteni zato sto su Albanci ali su zato dvojica Srba koji su danas uhpaseni u pritvoru od 30 dana zato sto su navodno "fotografisali" i "spijunirani". Da li treba uopste komentarisati ovaj ocigledni fasizam koji vlada u toj albanskoj paradrzavi?

Sever

pre 11 godina

Da Albanici su na ocigled Kosovske policije koja dezura na mostu pobegli u juzni deo grada.Isto kao kada je bacena bomba na decu u bosnjackoj mahali pobegli su preko istog mosta sa zastvama. O kojoj vi policiji pricate, znate li dok su oni radili u nasoj policiji kako su se ponasali, mislite da neznaju ko je ubio Sava Mojsica, mislite da ne znaju ko podmece bombe svako vece u severnoj mitrovici sve znaju jer oni to rade. Sad neka zove Vucic Ketrin Eston pa neka pita zasto krse sporazum sramota.

Divos

pre 11 godina

На овом сајту у овој рубрици, кампују албански спинери, и као што на Косову и Метохији сви имају свети задатак загорчавати живот, и чинити зло Србима, и они имају свој задатак, подсмевати се страдању Срба, слати малициозне и пакосне поруке, а уверени да по обичају ниткови неће бити откривени и они су потрчали са коментарима типа, откуд овај Пантић зна, да ли је он видовит, јасно, врше и релативизацију, углавно све познато.
Ипак, овај пута су се прерачунали, ухапшени су нападачи који су мучки изболи двојицу несретних дечака, чији је једини грех што непожељном роду припадају, и наравно да јесу Албанци, и знало се то и пре, јер овакво деловање и јесте само својствено припадницима овог дивљег племена.
Наравно, осим што знамо (оно што смо и тако знали) да су починиоци Албанци, ниште се неће променити, биће експресно пуштени, биће наравно и укорени, али само зато што су допустили да буду примећени и ухваћени, и прекор да следећом приликом морају бити обазривији. На Косову и Метохији тако ствари функционишу.

MUKNAVI

pre 11 godina

Panticu,decaci su izbodeni,ko` je to uradio,otukd vec znas da su to uradili albanski sovinisti a`?Ako jesu ,valjda ce Albanski narod znati kako sa tim nakotom da postupi a ako nisu Albanci onda se ti Panticu zamisli,dal ti je vaznije tvoji benefiti ili sazivot sa onima koji su ti dali stipendiju jer oni nisu sovinisti,vec normalan svet koga ne interesuje vase politikarenje nego normalan zivot ,mir i sve ostalo kao i svakog drugog,Srbina,Albanca,Goranca,Roma itd..

Ivan

pre 11 godina

kako ono bese idu zlobni komentari:
"prodali ste kuce albancima za milione, pa mozete malo i nozeve da izdrzite"
"dobijate po 3 plate pa mozete i nozeve da izdrzite"
"da nije vas mi bi vec bili u evropskoj uniji pre 10 godina, pa mozete...."

decko sa barikada

pre 11 godina

Problem je u tome što oni odbijaju svaku vlast, već hoće kao i do sada, haos i javašluk!
(bezimena, 27. april 2013 23:16)

Na severu je vlast drzave srbije to tebi najvise smeta,haos i javasluk je najveci kod vas,vaspitavate decu da drugu decu ubijaju samo zato sto su srbi ,goranci,muslimani,romi...

mertur

pre 11 godina

Pre no sto izvalimo nekakve nebuloze nemojmo zaboraviti da je prosle godine izboden goranac u Beogradu, samo sto je neki klipan mislio da se radi o albancu.
E sad lupajte i blatite kosovsko drustvo, demokratiju i kosovsku republiku.
PS: kliknite sad minuse pa mozda zaradim vise nego Gangnam Style.

zluradi

pre 11 godina

"Dvojica osumnjičenih odlukom tužioca pušteni da se brane sa slobode, iako ih kosovska policija sumnjiči za pokušaj ubistva"

E, sad, ja nisam pravnik, ali ne bi bilo lose,da neko ko jeste, malo objasni, od cega ce ovi napadaci da se "brane" sa slobode.Recimo da se ovo desilo u Beogradu, u centru Pristine, bilo gde: imate klinca osmaka (15 god) koji je otisao u setnju sa svojim vrsnjakom i (ne daj boze nikome) jave vam da su ih izbola dva giliptera, od kojih je jedan punoletan, bilo koje da su nacionalnosti. Kazu pravda je slepa, zakoni su u celom svetu manje vise isti. Pitam sve vas, ukljucujuci i Albance koji posecuju ovaj sajt: da se to desilo vasem bratu, sinu, poznaniku da li vam je normalno da se napadaci "puste da se brane sa slobode"?

smarate

pre 11 godina

Kako su samo vredni u minimalizovanju i relativizovanju jos jedne manifestacije albanskog sovinizma ovi albanski spineri i ovih par autosovinista koji im asistiraju... Koje bi to iznenadjenje bilo da se pojavi makar jedan Albanac koji bi osudio fasizam sopstvenog naroda na Kosovu ali i u Makedoniji i maticnoj Albaniji a koji vec tako dugo traje. Ali mozda u sledecem veku - po komentarima se vidi da za mnoge Albance jos nije svanuo ni 20. vek.

decko sa barikada

pre 11 godina

Bese nekad, 27. april 2013 19:54)
Ovde su ranjena deca ,a ti pises budalastine o partizanima i cetnicima i crnim trojkama,koga jos zanima sta je bilo u drugom svetskom ratu,lepo ti u vesti pise da su albanci od 17 i 18 pokusali sa ledja da ubiju dva decaka srpske i goranske nacionalnosti i da su uhapseni...

T.

pre 11 godina

"KiM: Pušteni napadači na dečake"

"30 dana pritvora za uhapšene Srbe"

Dve vesti od danas. Ovi pusteni su naravno Albanci iako su nozevima pokusali da ubiju a ovi koji su u zatvoru su naravno Srbi koji su "spijunirali". Toliko o tome kako ce Srbima biti super pod vlascu Albanaca, toliko o realnosti na Kosovu i sta je ta albanska "drzava", toliko od uplim standardima i licemernoj Evropi koja sve to tolerise i nagradjuje albanski nacionalizam i aparthejd a toliko i o ovim licemerima iz Srbije koji pljuju po tim Srbima na Kosovu.

MM

pre 11 godina

@istina ili nešto drugo

Kako te nije sramota da tako generalizujes stvari. Sta ti mislis, da svi mi raseljeni imamo dobar drzavni posao i da uzivamo. Dodji da vidis kako se radi u magacinu za 20000 hiljada pa cu da pitam da l' ces ponovo reci takve gluposti.
A dok ti mozes bez problema da se prosetas po svom gradu ti ljudi su uvek u opasnosti. No, posto si tako ubedjen u to sto pricas izvoli pa probaj da zivis dole par meseci pa se onda javi! Sramota tvoja!

Sergio

pre 11 godina

Pa gde su sad ovi sto optuzise ovog Pantica,nije vas ni malo sramota sto ste napali coveka koji je izneo cinjenice Koje su se pokazale kao tacne.

Pod Laci

pre 11 godina

Желео бих да поделим са вама један коментар са НСПМ.

НЕКО ИЗ БЈРМ каже:

Ништа ново. Било пре сто педесет година, било пре сто година, пре педесет година, пре двадесет и пет, пре двадесет, десет, пет, прошле године, јуче, данас,...

Да сам на месту власти ја бих некако пробао да помогнем овим нашим јадницима на КиМ.

Пада ми на памет једна идеја - можда нереална.

ДА РЕЦИМО ВЛАДА ДОНЕСЕ ЗАКОН „О РАВНОПРАВНОСТИ“ У СМИСЛУ ДА СЕ ОРГАНИЗУЈЕ НЕКА ВРСТА ЛУТРИЈЕ, А УЧЕСНИЦИ СУ СВИ ГРАЂАНИ (или само Срби).

ИЗВЛАЧЕ СЕ "ПОБЕДНИЦИ" (ЊИХ РЕЦИМО 50.000) КОЈИ СУ У ОБАВЕЗИ ДА СА ПОРОДИЦАМА ПРИВРЕМЕНО (ГОДИНУ ДАНА) ЖИВЕ НА КОСОВУ И МЕТОХИЈИ, а да се ови јадници одморе и дођу на њихово место.

ЈЕДНОСТАВНО ЗАМЕНЕ МЕСТО БОРАВКА.

Овим 50.000 породицама које дођу привремено (на годину дана) на КиМ држава даје „надокнаду за страх" , а ови са КиМ који дођу у остатак Србије су дужни да се муче и раде.

После годину дана поново извлачење и добије се 50.000 нових "победника" који са породицама замене претходне на КиМ и тамо живе годину дана и добијају „надокнаду за страх“, они који су били годину дана на КиМ се врате кући, а ови са КиМ заузму места ових нових „победника“ и продуже да се муче и раде.

НЕ ПОСТОЈИ МОГУЋНОСТ ИЗВРДАВАЊА, КО СЕ НЕ ПОЈАВИ ТРАЈНО ГУБИ ДРЖАВЉАНСТВО И СВУ ИМОВИНУ.

КО ЗНА МОЖДА СЕ ТАКО ПОЈАВИ У СРБА САОСЕЋАЊЕ ЗА ДРУГЕ СРБЕ.

ВЕРУЈЕМ ДА БИ ОВАЈ (ПРАВИЧАН??) ЗАКОН СВИ СА ЗАДОВОЉСТВОМ ИЗГЛАСАЛИ.

ИЛИ МОЖДА НЕ БИ?

Поздрав

Pod Laci

Mare

pre 11 godina

Vuçiq da odmah uputi izvinjenje ovoj dvojici zbog neprijatnosti koju su imali danas u toku dana, jer mi moramo da gledamo u budućnost i da brinemo za našu decu.

balkan

pre 11 godina

Evo zasto je bitno prihvatiti i sprovesti dogovor da se ovakve stvari vise ne bi desavale.Osudjujem svaki napad i svako nasilje i to mora odmah prestati

da sa tvoga puta ne skrenemo

pre 11 godina

Jel sad svima jasno zasto je potpisani sporazum dobar?! Kada pocnu da se malo tamo pitaju i nase institucije...
(Saša, 27. april 2013 22:54)

Upravo suprotno. Dezinformisala te partijska direktiva

Rodjendan

pre 11 godina

Da nije b92 niko ne bi znao da su albanci koji su napali decu pusteni,u srbiji opet vlada medijski mrak kao 90ih godina nijedan drzavni medij nije objavio da su napadaci pusteni,opet cemo na ulice kao 90ih i da konacno zavrsimo sa ovima sto nismo uspeli 5 oktobra 2000 godine,b92 svetlo na kraju tunela.

Petrovic

pre 11 godina

Pusteni!? Sad samo fali neko nad njima da se sveti pa opet po Srbima... Ovo je prava nocna mora sa Albancima. Kao da se granicimo sa Avganistanom: isti civilizacijski nivo gde ima more neobrazovanih, zatucanih, gde zensku novorodjencad ubijaju, devojcice u nekim krajevima ne idu u skolu, zakon je po babu i po stricevima ... Tuga!

Bacuska

pre 11 godina

Eto vi neverne tome jel se uveriste konacno da srbi nisu izboli svoju decu vec da su neka druga deca na verovatno i nazalost na nagovor svojih roditelja izvrsila ovo danasnje delo. Jadni vasi komentari i jadni Srbi i Srpska deca sa kosova kako ih vi podrzavate i koliko im verujete. Sramota.

LADY

pre 11 godina

U narednim danima ocekujmo jos ovakvih napada i hapsenja slicnih jucerasnjim, pod optuzbom za spijunazu, jer ce Pristina uciniti sve, ama bas sve da Srbi na severu Kosova ne prihvate sporazum i tako dobije zeleno svetlo od SAD za svoju "Oluju". Ljudi na Kosovu, , dobro se organizujte, cuvajte jedni druge i reagujte mudro.

milan

pre 11 godina

Svaka im cast,ovako se brani svoj narod.A mi .Na svaki mig drugih mi hapsimo i sprovodimo u hag ili neki drugi zator.A oni.Puste osumnjicene da se izgube negde na kratko dok se dokaze da su se "mala" deca igrala,ili deca su malo pod stresom od rata ili slicno.Pa zar u ovakoj drzavi Srbi da zive.Neka hvala.

RS

pre 11 godina

Dobili smo usmene garancije od nato snaga za bezbednost Srba. Na kuriru vise nemozete komentarisati gotovo nista. MRAK. Pa sta se ovo radi.Krije se da su dva decaka izbodena. Sramota. Da ne pisem o krsenju Ustava od strane vlasti. To je samo da podsetim delo gde je predvidjena kazna 10g.

Бојан Илић

pre 11 godina

Mertur!
Ja necu minus ni plus!
Ignorisanje vise utice na "protivnicki" ego!
Nije u vestima rec o Gorancu iz GDP-a( tuzna i jadna situacija),nego o Gorancu, prijatelju Srbina, koji zajedno prezivljavaju , bukvalno, na Multi-kulti "Kosovi"!
"Opasan" si igrac, ali slabo...:-)!
Nije lepo tako sa "domacinima" ,u "gostima" si!
Pozdrav

Pravnik

pre 11 godina

Genije, oni će imati svoje sudije u sistemu sudstva Kosova. Da li to znači makar nešto? To znači da se te sudije mogu smenjivati kako god se to prohte vlastima Kosova. To sada nije mogućno.
Mada razumem da si ti ovde po nalogu partije,ali i ne odgovaram ovo tebi već drugim ljudima koji ovo možda čitaju.

decko sa barikada

pre 11 godina

(istina ili nešto drugo, 27. april 2013 19:49)

Posto kazes srbi na kosovu uzivaju,dodji sa svojom porodicom,ako je imas da uzivas i ti i da zivis u bosnjackoj mahali dobices odmah stan ili kucu 100%,a za posao ces proci isto kao sto prolazi i vecina srba na kosovu znaci nikako posao neces dobiti...

Cantona

pre 11 godina

Ljudi, pa dokle vise! Da li negde ima evidencija svih ovih ubistava i terora albanaca nad Srbima od 99' i koliko ih je uhvaceno tj. procesuirano?

DPolitika

pre 11 godina

@mertur

Psy(Gangnam Style) nebi zaradjivao na nesreci, a da je Srbin smatrao bi tragedijom sto Srpski narod zivi podeljen u nekoliko drzava zbog nametnutih ratova kao sto smatra da je tragicno sto je narod Koreje podeljen u dve drzave zbog rata...

Nedovoljno minusa mozes dobiti kao "zaradu" a bice da zaradjuju oni koji lupaju pluseve najverovatnije su u javnim jaslicama ili cekaju da im partijska knjizica i nerazmisljanje svojom glavom donese zaradu u zivotu posto samo na trenutni profit misle a ne i o buducnosti drugih i svojoj dusi...

Komentator

pre 11 godina

Da se pronadje ko je pocinio ovo zlodelo i da se smesti tamo gde mu je mesto.

A Pantic?

Ima li nesto ociglednije nego njegovo iskoristavanje ovakvih situacija u stilu "ovako ce nam biti kad oni budu na vlasti". Panticu, nisi deo resenja, nego si deo problema. Jasno je da zelis da zadrzis stanje kakvo jeste, bez promena, jer si na vlasti. Ipak, prebrzo trcis da osudis bez jasnih i potvrdjenih dokaza. Spasavas poziciju koju imas. Preocigledno.

veton

pre 11 godina

@Bese nekad

Bas si se potrudio da napises podugacki spin ali ipak uhapsise dvojicu Albanaca te tako od tvog spina ostade jedno veliko nista. Ali makar ces dobiti honorar.

pamplonac

pre 11 godina

Koliko je srba izbodeno juzno od Ibra? ima ih vise nego na severu, ili su se albanci pretplatili samo na severnjake. naravno ukoliko su to uopste bili albanci.

decko sa barikada

pre 11 godina

Jel sad svima jasno zasto je potpisani sporazum dobar?! Kada pocnu da se malo tamo pitaju i nase institucije...
(Saša, 27. april 2013 22:54)

Sporazumom nema nasih institucija vec tkz kosovskih, ako mi na severu prihvatimo taj sporazum ovo sto se danas desilo sa decacima nije nista sta ce nam se tek desiti...

DPolitika

pre 11 godina

@Divos

Nazalost koliko si tragicno u pravu za pustanje na slobodu i sve ostalo pokazuje sledece:

U 21.25 B92 menja naslov ove vesti iz Uhapseni na Pušteni napadači na dečake

KOSOVO | SUBOTA 27.04.2013 | 13:43 -> 21:25

Tvoj komentar si poslao u 21.11 tako da si ti po spinerima vidovit kao i Pantic koga su proglasili u svojim komentarima za vidovitog jer eto nemogu Albanci da napadaju i ubijaju Srbe, cak sta vise prema spinerima i votebots-ima u zadnjih 70 godina Srbi su sami sebe napadali, ubijali i proterivali sa Kosova.

David Pantovic

pre 11 godina

Pustio ih da se brane Sa Slobode za pokusaj ubistva. Haha. Mi I Albanci ko stvoreni da zivimo u istoj drzavi. Ne zna se gde je Veca korupcija.

mes que un club

pre 11 godina

pa samo danas jedan odrastao napadnut, dvijica u albanskom zatvoru zbog necega sto mu oni sami presudjuju i dva maloletnika izbodena. Bas njih briga i za sporazume i za granice. ovo ce da nastave dok nas ima dole, a onda krecu na pcinjski okrug, pa severnije.

Stevica

pre 11 godina

Da li postoje reci kojima se ovakvi monstruozni cinovi mogu opisati, a da adekvatno iskazu emociju koju trenutno nosim u sebi kad citam ovu vest? Verovatno da ne.Postovani gospodine Goranac, ja cu prvi uvek sa ponosom isticati da su Goranci za mene divni ljudi koje sam imao prilike dobro da upoznam dok sam sluzbovao na Kosmetu u vreme nekadasnje Jugoslavije. Znam kakve ste strahote pretrpeli i kakvu ste muku delili sa nama Srbima. Ono sto mene kao coveka, kao Srbina boli jeste to sto se vlada Srbije nije udostojila da za 14 godina od prisustva medjunarodne civilne misije i dolaska okupacionih snaga nato-a, pozove u Beograd predsednika opstine Gora i omoguci mu da sa celokupnom srpskom javnoscu podeli njegovo vidjenje problema. Znam da Goranci zive pod zakonima Srbije, da se deca skoluju po srpskom obrazovnom sistemu i da su jed. lokalne samouprave koncipirane u skladu sa srpskim zakonom o lokalnoj samoupravi itd. Ako je neko pokazao,a da nije Srbin, nuznost i neophodnost egzistiranja drzave Srbije na Kosmetu onda ste to vi. Ja vam se kao veliki rodoljub i prijatelj zahvaljujem na tome. Ova vlast bas kao i prethodna kontinuirano udaljava Kosmet od Srbije, jer de iure priznaje drzavnost i prepusta na milost i nemilost svakog kome je Srbina otadzbina, a ne nekakvo "Kosovo". Nadam se da ce doci bolji dani za sve nas....

istina ili nešto drugo

pre 11 godina

@Kosovac

Samo par pitanja, pošto si se već javio za reč i potegao neka pitanja:
- koliko "vas" u procentima ima imovinu i u nekom drugom gradu Srbije osim na Kosovu
- koliko "vas" je nezaposleno u ovom trenutku dole na Kosovu, i gde to radite odnosno ko plaća taj vaš navodni rad
- koliko je od "vaših" koji su došli u Srbiju trenutno bez posla i kako to da se po pravilu zapošljavate u državnu službu gde po pravilu ima "vaših" na položaju koliko ti duša ište

Sve ovo nije čak ni problem što se mene tiče ali sad sledi ključno pitanje. Koliko "vas" dole ima kosovske lične karte, odnosno lične karte te države koju ne priznajete?

Pokušaj da budeš iskren ako je moguće. Ja tek od nedavno znam da se radi o ogromnoj većini i to saznanje mi je bilo konačno otrežnjenje. Svi "vi" nosite ličnu kartu Kosova u džepu a ova borba koju potencirate jeste borba za PRIVILEGIJE i status kvo koji vam odgovara a ne borba za srpsko Kosovo. Nek vam je sa srećom, na moj glas ne računajte...

s'marate cibali

pre 11 godina

@Mira
A to su ti vlazni albanski snovi, da se isele srbi gde je bolje.
Pogresno rezonujes, srbima je bolje u svojim domovima na Kosovu i nece se iseliti.
Jedni spinuju kako toga ima svuda a drugi da se bezi u to svuda.

Snezana

pre 11 godina

Zasto se vi Srbi sa Kosova i Metohije cudite? Srbijanci su i prema nama bili takvi 90-tih, tjerali su nas da pisemo i citamo ekavski.Govorili nam da oni nikad ne bih napustili svoje domove, i to je istina. Nasu podrsku imatete. Pozdrav iz Republike Srpske! Cast pojedincima

numizmtičar

pre 11 godina

Na Kosovu je očito veći prekršaj baviti se amaterskom fotografijom nego se igrati noževima i biti siledžija. I to je jedan od pokazatelja ozbiljne "države".

Duci0167

pre 11 godina

Iskoristice izbodenu decu da dokazu stetnost sporazuma i nabede na Albance. Tako je bilo i sa bombaskim napadom pa se ispostavilo da je Srbin. Mislim da su ovu vest docekali sa osmehom na licu pa da nabiju na nos. E,moji Srbi ... Ako se budete opirali sporazumu,vecito negodovali, minirali desavace vam se i gore stvari. Ako stvarno ne zelite da se ista menja onda cete u roku od 6 meseci biti po izbeglickim centrima. Naravno, tu ce zavrsiti sirotinja a ovi "pregovaraci" sa Kosova imaju vec nesto malo bolje.

sdss

pre 11 godina

@Mira

Sva je sreca sto oni nemaju takva uska shvatanja kao ti! Inace, da nije takvih nepokolebljivih ljudi bilo kroz istoriju, ti draga moja, ne bi ni postojala danas. Bila bi drugog naziva, druge vere, u drugoj drzavu zivela. Zato budi zahvalna na njihovom postojanju i borbi.

mr. T!

pre 11 godina

Osuđujem svaki zločin, posebno zločin iz mržnje i podsećam da se jedan takav desio prošle godine mesarskim čekićem na 2 geja u sred Beograda, a policija navodno još traga za počiniocima. Sva sreća te su u Bošnjačkoj mahali osumljičeni već privedeni, inače bi imali sličan scenario prava bez pravde, kao kod 2 Beograđana. Naravno, čelnici su odmah našli za shodno da ovaj događaj povežu sa sporazumom iz Brisela. To im može proći samo kod sopstvenih simpatizera, kojima su njihova saopšenja duševna hrana po principu "SIPAJ JOŠ SOLI NA RANU"...

Stevan

pre 11 godina

Pantic, Ivanovic... muka mi je kad cujem njih dvojicu... Deci zelim brz oporavak i da se to vise nikome ne desi. Panticu, sta ti mislis, da bi drugacije bilo kad bi dva miliona Albanaca silom naterao da budu u sastavu srbije. Ne Panticu, bilo bi jos gore. Nego umesto sto siris mrznju, probaj da saljes neke pozitivne signale onima s kojima ces morati da zivis u zajednici.

wiener

pre 11 godina

meni samo nije jasno gde se u bilo kojoj izjavi spominje bezbednost Goranaca, ko nama ista garantuje?
(goranac, 27. april 2013 19:18)

ja bih voleo da se drzava srbija zalaze i za prava goranaca, ko god iz vlade srbije to da odluci ima moju podrsku. ali srbija je u teskoj situaciji i kad pokusava da brani prava srba, tako da ne verujem da bi vi od toga profitirali, na zalost. bilo bi dobro da zajednica srpskih opstina bude stvorena za sve srpske opstine na kosovu, s opcijom da se njoj i drugi prikljuce. goranci na primer.

KiM

pre 11 godina

Samo monstrum može da napadne decu ovako mučki, očekujem brzu reakciju nadležnih... a Srbe pozivam da budu jedinstveni i više veruju Srbiji, nažalost međunarodne okolnosti su takve da je ovakav sporazum trenutno maksimum, ali neće tako biti doveka...

gledam i čudim se

pre 11 godina

@ katica

A kako je Jugoslavija mogla da "postane" konfederacija kada je bila federacija?! Konfederacija je savez prethodno suverenih država, što republike nisu bile, odn. da bi nastala konfederacija potrebno je bilo da prethodno postanu nezavisne. Drugo, kada već govorite o "spirali nasilja" bilo bi lepo da uzmete u obzir motivaciju i da ne izjednačavate različite stvari.

katica

pre 11 godina

Tragično ali se mora reći i sledeće: U Beogradu i Srbiji svaki dan omladina se bode noževima. Spirala nasilja i mržnje traje već 23 godine. Kad je tako u nas ne čudi me da je i omladina na Kosovu odrasla na mržnji.
Ps. A oni koji ovaj događaj žele da vide kao deo spoljne politike su isti oni koji su 23 svirali u ratne doboše tj. oni su ti koji su posejali seme mržnje po bivšoj YU. Nijem im valjalo da YU (konfederalna 1989 g uže u EU. Da smo tako 1989 god uradili te mržnje ne bi bilo. Propustili smo 23 g da izgrađujemo naše društvo.

Imi-emigrant

pre 11 godina

@ Mira
Da, ima vas i po tom Zapadu koji pominjes koliko hoces. Kada dodjete iz Srbije pljujete po svemu iz cega poticete, onda se okacite na grbacu kakvom Zapadnjaku, naravno samo ako ne treba previse da se radi i brine na egzistenciju. Onda predjete 40. godinu zivota, ovi vas otkace, onda ste nervozne i usamljene, pa se setite da ste Srpkinje, pardon, velike Srpkinje, postanete pobozne, branik Srpstva, i tako u krug...
Zasto se ti ljudi ne isele na Zapad, tesko da ces ikada shvatiti.

goranac

pre 11 godina

nemoj da se vi srbi vadite na nas gorance nismo mi nista krivi I nikome stetu nismo doneli osim sami sebi, ostavite nas da zivimo u miru jer ima goranaca koji jos uvek dobro zive u centru pristine.

5ar

pre 11 godina

Pravo pitanje je zašto smo ovde gde jesmo.
Zašto?
zato što smo mi Srbi LENJ narod, nismo SLOŽNI, treba nam 10 god. da se dignemo i promenimo nešto
na šta smo kukali tih 10 god.
Ok Kosovo je sad problem, GLAVNI JEL?
a nije problem
Bela kuga? To što nas je sve manje.
Nisu problem nikakve plate?
Nisu problem velike cene i hrane, i svega ostaloga.
Nije problem što ljudi ništa ne rade, jer nema posla, jer ne mogu da rade za 30 hiljada, jer nemaju gde da
rade ni za tu bedu od para.
Nije problem korupcija? I to Velika korupcija koja traje od kako znam za sebe.
Nije problem kriminal, ubistva svaki dan?.
Nije problem što za vađenje nekog dokumenta treba da platiš mnogo i da nabaviš još 200 papira, za taj jedan.
Nije problem školstvo? Zdravstvo..i td...
Već samo je Kosovo problem? Znači na to samo da se bacimo?
aj još 20 godina da se bakćemo sa Kosovom i da živimo kao prosjaci.
Šta ima veze?, ovi ostali problemi rešiće se sami od sebe, tako što ćemo da sedimo pred kompom i filozofiramo
o Kosovu.
I toliko smo navikli na bedan život, da smo presrećni kad nas se dogodi nešto malo pozitivno, a nesvesni toga da je to u stvari normalno, jer smo u nesvesnoj depresiji već preko 20 god. i sve je postala rutina,
stvar navike, i niko da se trgne već jednom.
Mislimo ovo je život, nije ni drugima bolje....
Pa šta nas briga za druge, dajte već jednom da počnemo da ŽIVIMOOOOOOO,a ne da robujemo gu.ičarima,
i da samo maštamo.

ruralni neki tip

pre 11 godina

Ocigledno Krstimiru Panticu nije bilo u interesu da reaguje na drugaciji racionalniji nacin, nego samo da izjednaci zlodelo dvojice maloletnih Albanaca sa citavom narodom. Toliko o Panticu i njegovim naporima za pomirenje naroda na tome prostoru.

Mira

pre 11 godina

Ne razumem zašto Srbi ,ako je na Kosovu tako opasno živeti, ne prodaju svoju imovinu i ne pobegnu glavom bez obzira.Šta ih to zadržava na Kosovu? Iz Srbije su mnogi otišli jer im nije bilo dobro, nisu imali posao, stan itd. Pa nije valjda da će kosovski Srbi ostati verni "svetoj srpskoj zemlji" i patiti se doveka! Ako je stvarno tako loše,nema razloga da tamo ostanu.

ABVG

pre 11 godina

Jako los pocetak pokusaja pomirenja dva naroda,ako se ovako nesto nastavi Srbija treba da reaguje u Briselu i ulozi protest,jer dosta je bilp sistematskog ugnjetavanja naroda na Kosovu.

(Vlast)a

pre 11 godina

Do kada u nasoj Srbiji nece biti vazno da li je ranjen ili ubijen covek,nego njegova ili njena nacionalna pripadnost?
Uvek se setim jedne istinite i bolne izjave gdje Branke Prpe:ako drzava resi da te ubije,nemas kud...To se pokazalo tacno i kad su u pitanju novinari i pokojni premijer,mada pamtimo i one koji su politicki vaskrsavali nakon neuspesnih atentata...
Briselski sporazum ne moze doci u pitanje zato sto se dogodila nesreca kakva se desava svaki dan na svakoj mogucoj tacki zemljinog sara.Ovde nisu vazni ljudi nego nezadovoljni Srbi iz Mitrovice,a to vise nije nas problem,posto se oni ne slazu sa bilo cime razumnim sto Srbija predlaze.Pustili smo niz vodu Srbe u Dalmaciji,Slavoniji,skoro i one u Dodikovoj drzavi...

boxa

pre 11 godina

katice u beogradu se ubijaju iz razlicitih razloga ...da li si videla procitala skoro da je neki albamac ubo upucao ubio drugog...osim ovih sto ubijase svedoke ili lopove

bezimena

pre 11 godina

Ovim sporazumom Srbi na severu Kosova, kao i južno od Ibra, ali oni se slažu pa nije reč o njima, imaće SRPSKE SUDIJE pa ne bi bilo sumnji u odluke, kao što je sada ova o puštanju napadača na slobodu!
Problem je u tome što oni odbijaju svaku vlast, već hoće kao i do sada, haos i javašluk!

DIDA

pre 11 godina

Kakva se poruka salje nealbanskom stanovnistvu,da ce svaki zlocin proci nekaznjeno,jer im je to ta buducnost koju im Taci nudi,konstantno sikaniranje i strahovanje za sopstveni zivot.Gde je sada reakcija EU kako je moguce da se nista ne cuje u jeku dogovora i ko su ti sto su ih pustili na slobodu.

Bese nekad

pre 11 godina

Za vreme Drugog svetskog rada partizani su imali taktiku da partizanske trojke prerusavaju u cetnike kako bi delovanjem "crnih trojki" ubedili narod u stetnost Draze Mihajlovica i cetnika. E sad, ni oni to nisu izmislili niti su drugi zaboravili. Istorija ratovanja i promena belezi slucajeve ubistva ljudi iz svojih redova, kako bi se stvorila odredjena propagandna poruka. Primeticete da svaki put kada je Kosovo u zizi stradaju deca (decaci), a malo kasnije odrasli bivaju ranjavani kako bi svedocili o strahotama. Jako mi je zao, ali se bojim da je i ovde slicna situacija. Naravno da je svako osetljiv na decu i da ce sada reci "eto vam vaseg sporazuma". Licno sam sluzbeno proveo na Kosovu vise od godinu dana i na zalost znam da je vecina glasnogovornika, dobro pozicioniranih na Kosovu provodila utorak, sredu i cetvrtak, a ostala 4 dana u centralnoj Srbiji i/ili Beogradu.

Una

pre 11 godina

Pa nisu oni izbodeni zbog sporazuma, kao sto pojedini potenciraju. To je zbog problema koji se vekovima vuce i konacno je neko resio da se pozabavi time.

Zoran Milosavljevic

pre 11 godina

Ova vest pokazuje da u Severnom Kosovu SADA nema nikakve sigurnosti. Zatim da policajac zaduzen za Severno
Kosovo vodi istragu o ovom tragicnom slucaju. Nije mi jasno sta G Pantic brani. Sadasnju sigurnost? Po sporazumu za ovo bi bila odgovorna srpska policija i srpski sud. Naravno posle implementacije doslo bi i to smanjenja tenzija. Sadasnje stanje je stanje je gde su Srbi glineni golubovi.

nomad

pre 11 godina

Zamenik direktora Vladine kancelarije za Kosovo i Metohiju Krstimir Pantić obišao je u bolnici u Kosovskoj Mitrovici dvojicu dečaka koji su u naselju Bošnjačka mahala izbodeni nožem s leđa.
"To je još jedan pokazatelj šta Srbe čeka u nezavisnom Kosovu i ako dođe do sprovođenja (briselskog) sporazuma", smatra Pantić.

vladina kancelarija?
otkaz

Mašan Minić

pre 11 godina

Malo mi nije baš jasno zašto se pominje koje su nacionalnosti žrtve i napadači, al ajde. To bi možda moglo da se pomene ako se otkrije da je motiv napad iz mržnje (zbog različite etničke pripadnosti). Ovako izgleda glupo.

Kozmo

pre 11 godina

@Dejan km, 27. april 2013 16:41 Sto da se vi iz DS sa Gangulom nenadate da budete pozicija,a Jelena Trivan da raspolaze sa novcem EU?
Odmah da bude na cistac,drzavnim novcem ne moze raspolagati nikakva protekta(ciji je vlasnik disciplinski proteran iz vojske zbog pljacke skadista),a tako ni njegova tazbina,kao ni deca i unucad.
A od ovih sadasnjih,jedino nesto radi Vucic,ali mi je tzo nesto klimavo,cim sudije dopustaju da se iz kuce vrsi pritisak na svedoke

Mira

pre 11 godina

@(s'marate cibali) Ne slažem se. Često čitamo da se Srbi žrtve albanskog terora. Danas su napadnuta dva dečaka.Kažu da je to napad sa etničkom pozadinom. Napadači pušteni iz pritvora. I dokle tako? Koje je rešenje? Da se bore? Čime? Kojim to sredstvima? Na Kosovu su manjina.Život je samo jedan.

Na raspolaganju

pre 11 godina

Albancima se sporazum postignut u Briselu ne svidja, ali su morali da ga progutaju pod pritiskom! Oni bi naravno najvise voleli potpuno cistu situaciju na Kosovu sto po ovom sporazumu nije slucaj! Sada ce sigurno raznim provokacijama pokusati da destabilizuju situaciju i na taj nacin pokusati da izazovu reakciju sa srpske strane sto bi jedva docekali!
S obzirom da se ni Srbima sa Kosova ne svidja ovaj sporazum vrlo je moguce ocekivati i namerne odgovore na albanske provokacije kako bi se takodje sve dodatno uzmutilo i sporazum doveo u pitanje!

Mira

pre 11 godina

@(sdss, 27. E moj dragi (sdss, 27. moja shvatanja su veoma široka, ali ti te širine, koliko vidim, nemaš.Pišeš o istrajnosti i borbi naroda koji se žali da strada. Ja samo tim ljudima želim dobro. Ne želim im da istrajavaju i stradaju.Želim im bolje od toga.Lako je tebi da ih podržavaš kad ne živiš sa njima!Nije to ni hrabro ni mudro!!!

GNS

pre 11 godina

E Pantiću prvo treba dokazati ko je napao dečake pa tek onda osuditi napadače.Najlakše je reći,Albanci.A šta ako nisu.Šta ako su neki provokatori sa namerom da pogoršaju i onako lošu situaciju.Tebi i takvim sličnim očito ne odgovara mir.Kako će se pokrasti još ono malo što je ostalo poštenima.Razmisli o tome.Svakom po zasluzi.

Anti Bot

pre 11 godina

Da li ovaj Pantic ima sta drugo da kaze osim da je brisleski sporazum los. Da znamo gospodine Pnticu da sporazum nije savrsen ali to je jedino moguce i REALNO resenje u ovom trenutku. Muka mi je tebe Panticu koji nesrecu ovih decaka koristis za svoju prljavu propagandu. Nadam se da ce se utvrditi pravi razlog ovog dogadjaja i da ce uhvatiti pocinioca ali ako se bude utvrdio neki drugi razlog, a ne medjuetnicka netrpeljivost oces onda prihvatiti sporazum Panticu ili ces cekati opet neki nemili dogadjaj da budes licimeran.

MUKNAVI

pre 11 godina

Panticu,decaci su izbodeni,ko` je to uradio,otukd vec znas da su to uradili albanski sovinisti a`?Ako jesu ,valjda ce Albanski narod znati kako sa tim nakotom da postupi a ako nisu Albanci onda se ti Panticu zamisli,dal ti je vaznije tvoji benefiti ili sazivot sa onima koji su ti dali stipendiju jer oni nisu sovinisti,vec normalan svet koga ne interesuje vase politikarenje nego normalan zivot ,mir i sve ostalo kao i svakog drugog,Srbina,Albanca,Goranca,Roma itd..

mertur

pre 11 godina

Pre no sto izvalimo nekakve nebuloze nemojmo zaboraviti da je prosle godine izboden goranac u Beogradu, samo sto je neki klipan mislio da se radi o albancu.
E sad lupajte i blatite kosovsko drustvo, demokratiju i kosovsku republiku.
PS: kliknite sad minuse pa mozda zaradim vise nego Gangnam Style.

balkan

pre 11 godina

Evo zasto je bitno prihvatiti i sprovesti dogovor da se ovakve stvari vise ne bi desavale.Osudjujem svaki napad i svako nasilje i to mora odmah prestati

Duci0167

pre 11 godina

Iskoristice izbodenu decu da dokazu stetnost sporazuma i nabede na Albance. Tako je bilo i sa bombaskim napadom pa se ispostavilo da je Srbin. Mislim da su ovu vest docekali sa osmehom na licu pa da nabiju na nos. E,moji Srbi ... Ako se budete opirali sporazumu,vecito negodovali, minirali desavace vam se i gore stvari. Ako stvarno ne zelite da se ista menja onda cete u roku od 6 meseci biti po izbeglickim centrima. Naravno, tu ce zavrsiti sirotinja a ovi "pregovaraci" sa Kosova imaju vec nesto malo bolje.

pamplonac

pre 11 godina

Koliko je srba izbodeno juzno od Ibra? ima ih vise nego na severu, ili su se albanci pretplatili samo na severnjake. naravno ukoliko su to uopste bili albanci.

Bese nekad

pre 11 godina

Za vreme Drugog svetskog rada partizani su imali taktiku da partizanske trojke prerusavaju u cetnike kako bi delovanjem "crnih trojki" ubedili narod u stetnost Draze Mihajlovica i cetnika. E sad, ni oni to nisu izmislili niti su drugi zaboravili. Istorija ratovanja i promena belezi slucajeve ubistva ljudi iz svojih redova, kako bi se stvorila odredjena propagandna poruka. Primeticete da svaki put kada je Kosovo u zizi stradaju deca (decaci), a malo kasnije odrasli bivaju ranjavani kako bi svedocili o strahotama. Jako mi je zao, ali se bojim da je i ovde slicna situacija. Naravno da je svako osetljiv na decu i da ce sada reci "eto vam vaseg sporazuma". Licno sam sluzbeno proveo na Kosovu vise od godinu dana i na zalost znam da je vecina glasnogovornika, dobro pozicioniranih na Kosovu provodila utorak, sredu i cetvrtak, a ostala 4 dana u centralnoj Srbiji i/ili Beogradu.

katica

pre 11 godina

Tragično ali se mora reći i sledeće: U Beogradu i Srbiji svaki dan omladina se bode noževima. Spirala nasilja i mržnje traje već 23 godine. Kad je tako u nas ne čudi me da je i omladina na Kosovu odrasla na mržnji.
Ps. A oni koji ovaj događaj žele da vide kao deo spoljne politike su isti oni koji su 23 svirali u ratne doboše tj. oni su ti koji su posejali seme mržnje po bivšoj YU. Nijem im valjalo da YU (konfederalna 1989 g uže u EU. Da smo tako 1989 god uradili te mržnje ne bi bilo. Propustili smo 23 g da izgrađujemo naše društvo.

bezimena

pre 11 godina

Ovim sporazumom Srbi na severu Kosova, kao i južno od Ibra, ali oni se slažu pa nije reč o njima, imaće SRPSKE SUDIJE pa ne bi bilo sumnji u odluke, kao što je sada ova o puštanju napadača na slobodu!
Problem je u tome što oni odbijaju svaku vlast, već hoće kao i do sada, haos i javašluk!

Mira

pre 11 godina

Ne razumem zašto Srbi ,ako je na Kosovu tako opasno živeti, ne prodaju svoju imovinu i ne pobegnu glavom bez obzira.Šta ih to zadržava na Kosovu? Iz Srbije su mnogi otišli jer im nije bilo dobro, nisu imali posao, stan itd. Pa nije valjda da će kosovski Srbi ostati verni "svetoj srpskoj zemlji" i patiti se doveka! Ako je stvarno tako loše,nema razloga da tamo ostanu.

Kosovac

pre 11 godina

Svi mi koji zivimo na Kosmetu, znamo ko je ova uradio, to su isti oni koji su bacili bombu i ranili decu u istoj toj Bosnjackoj ili ubili Sava Mojsica...Stvarno mi nije jasno kako neko ko je Srbin moze ovoliko da mrzi Srbe sa Kosmeta, 1000 ljudi je ubijeno i kidnapovano i opet smo mi krivi...Sporazum ce se primeniti, nas 120000 Srba na Kosmetu trebamo da se spalimo dobrovoljno da ne bi bili vise teret prvo Srbijancima, a posle ce Srbija da procveta u to sam siguran
...

ruralni neki tip

pre 11 godina

Ocigledno Krstimiru Panticu nije bilo u interesu da reaguje na drugaciji racionalniji nacin, nego samo da izjednaci zlodelo dvojice maloletnih Albanaca sa citavom narodom. Toliko o Panticu i njegovim naporima za pomirenje naroda na tome prostoru.

istina ili nešto drugo

pre 11 godina

@Kosovac

Samo par pitanja, pošto si se već javio za reč i potegao neka pitanja:
- koliko "vas" u procentima ima imovinu i u nekom drugom gradu Srbije osim na Kosovu
- koliko "vas" je nezaposleno u ovom trenutku dole na Kosovu, i gde to radite odnosno ko plaća taj vaš navodni rad
- koliko je od "vaših" koji su došli u Srbiju trenutno bez posla i kako to da se po pravilu zapošljavate u državnu službu gde po pravilu ima "vaših" na položaju koliko ti duša ište

Sve ovo nije čak ni problem što se mene tiče ali sad sledi ključno pitanje. Koliko "vas" dole ima kosovske lične karte, odnosno lične karte te države koju ne priznajete?

Pokušaj da budeš iskren ako je moguće. Ja tek od nedavno znam da se radi o ogromnoj većini i to saznanje mi je bilo konačno otrežnjenje. Svi "vi" nosite ličnu kartu Kosova u džepu a ova borba koju potencirate jeste borba za PRIVILEGIJE i status kvo koji vam odgovara a ne borba za srpsko Kosovo. Nek vam je sa srećom, na moj glas ne računajte...

KiM

pre 11 godina

Samo monstrum može da napadne decu ovako mučki, očekujem brzu reakciju nadležnih... a Srbe pozivam da budu jedinstveni i više veruju Srbiji, nažalost međunarodne okolnosti su takve da je ovakav sporazum trenutno maksimum, ali neće tako biti doveka...

goranac

pre 11 godina

nemoj da se vi srbi vadite na nas gorance nismo mi nista krivi I nikome stetu nismo doneli osim sami sebi, ostavite nas da zivimo u miru jer ima goranaca koji jos uvek dobro zive u centru pristine.

(Vlast)a

pre 11 godina

Do kada u nasoj Srbiji nece biti vazno da li je ranjen ili ubijen covek,nego njegova ili njena nacionalna pripadnost?
Uvek se setim jedne istinite i bolne izjave gdje Branke Prpe:ako drzava resi da te ubije,nemas kud...To se pokazalo tacno i kad su u pitanju novinari i pokojni premijer,mada pamtimo i one koji su politicki vaskrsavali nakon neuspesnih atentata...
Briselski sporazum ne moze doci u pitanje zato sto se dogodila nesreca kakva se desava svaki dan na svakoj mogucoj tacki zemljinog sara.Ovde nisu vazni ljudi nego nezadovoljni Srbi iz Mitrovice,a to vise nije nas problem,posto se oni ne slazu sa bilo cime razumnim sto Srbija predlaze.Pustili smo niz vodu Srbe u Dalmaciji,Slavoniji,skoro i one u Dodikovoj drzavi...

Stevan

pre 11 godina

Pantic, Ivanovic... muka mi je kad cujem njih dvojicu... Deci zelim brz oporavak i da se to vise nikome ne desi. Panticu, sta ti mislis, da bi drugacije bilo kad bi dva miliona Albanaca silom naterao da budu u sastavu srbije. Ne Panticu, bilo bi jos gore. Nego umesto sto siris mrznju, probaj da saljes neke pozitivne signale onima s kojima ces morati da zivis u zajednici.

Komentator

pre 11 godina

Da se pronadje ko je pocinio ovo zlodelo i da se smesti tamo gde mu je mesto.

A Pantic?

Ima li nesto ociglednije nego njegovo iskoristavanje ovakvih situacija u stilu "ovako ce nam biti kad oni budu na vlasti". Panticu, nisi deo resenja, nego si deo problema. Jasno je da zelis da zadrzis stanje kakvo jeste, bez promena, jer si na vlasti. Ipak, prebrzo trcis da osudis bez jasnih i potvrdjenih dokaza. Spasavas poziciju koju imas. Preocigledno.

Una

pre 11 godina

Pa nisu oni izbodeni zbog sporazuma, kao sto pojedini potenciraju. To je zbog problema koji se vekovima vuce i konacno je neko resio da se pozabavi time.

Mašan Minić

pre 11 godina

Malo mi nije baš jasno zašto se pominje koje su nacionalnosti žrtve i napadači, al ajde. To bi možda moglo da se pomene ako se otkrije da je motiv napad iz mržnje (zbog različite etničke pripadnosti). Ovako izgleda glupo.

mr. T!

pre 11 godina

Osuđujem svaki zločin, posebno zločin iz mržnje i podsećam da se jedan takav desio prošle godine mesarskim čekićem na 2 geja u sred Beograda, a policija navodno još traga za počiniocima. Sva sreća te su u Bošnjačkoj mahali osumljičeni već privedeni, inače bi imali sličan scenario prava bez pravde, kao kod 2 Beograđana. Naravno, čelnici su odmah našli za shodno da ovaj događaj povežu sa sporazumom iz Brisela. To im može proći samo kod sopstvenih simpatizera, kojima su njihova saopšenja duševna hrana po principu "SIPAJ JOŠ SOLI NA RANU"...

Zoran Milosavljevic

pre 11 godina

Ova vest pokazuje da u Severnom Kosovu SADA nema nikakve sigurnosti. Zatim da policajac zaduzen za Severno
Kosovo vodi istragu o ovom tragicnom slucaju. Nije mi jasno sta G Pantic brani. Sadasnju sigurnost? Po sporazumu za ovo bi bila odgovorna srpska policija i srpski sud. Naravno posle implementacije doslo bi i to smanjenja tenzija. Sadasnje stanje je stanje je gde su Srbi glineni golubovi.

5ar

pre 11 godina

Pravo pitanje je zašto smo ovde gde jesmo.
Zašto?
zato što smo mi Srbi LENJ narod, nismo SLOŽNI, treba nam 10 god. da se dignemo i promenimo nešto
na šta smo kukali tih 10 god.
Ok Kosovo je sad problem, GLAVNI JEL?
a nije problem
Bela kuga? To što nas je sve manje.
Nisu problem nikakve plate?
Nisu problem velike cene i hrane, i svega ostaloga.
Nije problem što ljudi ništa ne rade, jer nema posla, jer ne mogu da rade za 30 hiljada, jer nemaju gde da
rade ni za tu bedu od para.
Nije problem korupcija? I to Velika korupcija koja traje od kako znam za sebe.
Nije problem kriminal, ubistva svaki dan?.
Nije problem što za vađenje nekog dokumenta treba da platiš mnogo i da nabaviš još 200 papira, za taj jedan.
Nije problem školstvo? Zdravstvo..i td...
Već samo je Kosovo problem? Znači na to samo da se bacimo?
aj još 20 godina da se bakćemo sa Kosovom i da živimo kao prosjaci.
Šta ima veze?, ovi ostali problemi rešiće se sami od sebe, tako što ćemo da sedimo pred kompom i filozofiramo
o Kosovu.
I toliko smo navikli na bedan život, da smo presrećni kad nas se dogodi nešto malo pozitivno, a nesvesni toga da je to u stvari normalno, jer smo u nesvesnoj depresiji već preko 20 god. i sve je postala rutina,
stvar navike, i niko da se trgne već jednom.
Mislimo ovo je život, nije ni drugima bolje....
Pa šta nas briga za druge, dajte već jednom da počnemo da ŽIVIMOOOOOOO,a ne da robujemo gu.ičarima,
i da samo maštamo.

lazakralj

pre 11 godina

Da,verovatno su Srpsku decu u Gorazdevcu,i jos ko zna koliko slucajeva pobili i ranjavili verovatno srbi...Aman ljudi shvatite vec jednom da ce nas narod na Kosovu zauvek ispastati a uvek ce imati bisera i mentola koji su sigurni da takva zlodela cine upravo Srbi.Svi kojji ste za prihvatanje sporazuma,uzmite svoju decu,pa idite u Mitrovicu na samo 3.dana.Posle recite sta imate,i pod kakvim uslovima se dole zivi.Nije da nema,i onih koji su se obogatili,takve treba na kolac,al uvek strdaju decai neduzni!!!!

nomad

pre 11 godina

Zamenik direktora Vladine kancelarije za Kosovo i Metohiju Krstimir Pantić obišao je u bolnici u Kosovskoj Mitrovici dvojicu dečaka koji su u naselju Bošnjačka mahala izbodeni nožem s leđa.
"To je još jedan pokazatelj šta Srbe čeka u nezavisnom Kosovu i ako dođe do sprovođenja (briselskog) sporazuma", smatra Pantić.

vladina kancelarija?
otkaz

Poziv br. 1

pre 11 godina

Telefon u ruke pa zovite Ketrin Ešton. Izveštaj o hapšenjima napadača do večeras. Svi ste garantovili beznednost, dakle odgovorni ste.

Na raspolaganju

pre 11 godina

Albancima se sporazum postignut u Briselu ne svidja, ali su morali da ga progutaju pod pritiskom! Oni bi naravno najvise voleli potpuno cistu situaciju na Kosovu sto po ovom sporazumu nije slucaj! Sada ce sigurno raznim provokacijama pokusati da destabilizuju situaciju i na taj nacin pokusati da izazovu reakciju sa srpske strane sto bi jedva docekali!
S obzirom da se ni Srbima sa Kosova ne svidja ovaj sporazum vrlo je moguce ocekivati i namerne odgovore na albanske provokacije kako bi se takodje sve dodatno uzmutilo i sporazum doveo u pitanje!

LADY

pre 11 godina

U narednim danima ocekujmo jos ovakvih napada i hapsenja slicnih jucerasnjim, pod optuzbom za spijunazu, jer ce Pristina uciniti sve, ama bas sve da Srbi na severu Kosova ne prihvate sporazum i tako dobije zeleno svetlo od SAD za svoju "Oluju". Ljudi na Kosovu, , dobro se organizujte, cuvajte jedni druge i reagujte mudro.

Sever

pre 11 godina

Da Albanici su na ocigled Kosovske policije koja dezura na mostu pobegli u juzni deo grada.Isto kao kada je bacena bomba na decu u bosnjackoj mahali pobegli su preko istog mosta sa zastvama. O kojoj vi policiji pricate, znate li dok su oni radili u nasoj policiji kako su se ponasali, mislite da neznaju ko je ubio Sava Mojsica, mislite da ne znaju ko podmece bombe svako vece u severnoj mitrovici sve znaju jer oni to rade. Sad neka zove Vucic Ketrin Eston pa neka pita zasto krse sporazum sramota.

decko sa barikada

pre 11 godina

Problem je u tome što oni odbijaju svaku vlast, već hoće kao i do sada, haos i javašluk!
(bezimena, 27. april 2013 23:16)

Na severu je vlast drzave srbije to tebi najvise smeta,haos i javasluk je najveci kod vas,vaspitavate decu da drugu decu ubijaju samo zato sto su srbi ,goranci,muslimani,romi...

paf

pre 11 godina

eto vam velike srbende kako je suzivot sa albancima sjajan i bajan! da su vasa deca gore dal bi isto dizali u nebesa velikog vodju! sram vas bilo

Snezana

pre 11 godina

Zasto se vi Srbi sa Kosova i Metohije cudite? Srbijanci su i prema nama bili takvi 90-tih, tjerali su nas da pisemo i citamo ekavski.Govorili nam da oni nikad ne bih napustili svoje domove, i to je istina. Nasu podrsku imatete. Pozdrav iz Republike Srpske! Cast pojedincima

manitu

pre 11 godina

Pre no sto izvalimo nekakve nebuloze nemojmo zaboraviti da je prosle godine izboden goranac u Beogradu, samo sto je neki klipan mislio da se radi o albancu.
E sad lupajte i blatite kosovsko drustvo, demokratiju i kosovsku republiku.
PS: kliknite sad minuse pa mozda zaradim vise nego Gangnam Style.
(mertur, 27. april 2013 17:32)

Ti to zoves drustvo?!

Mira

pre 11 godina

@(s'marate cibali) Ne slažem se. Često čitamo da se Srbi žrtve albanskog terora. Danas su napadnuta dva dečaka.Kažu da je to napad sa etničkom pozadinom. Napadači pušteni iz pritvora. I dokle tako? Koje je rešenje? Da se bore? Čime? Kojim to sredstvima? Na Kosovu su manjina.Život je samo jedan.

bez imena i mozga i zivota

pre 11 godina

Uhapsena dvojica Albanaca? Ma to nije istina. Zar da uhapse "potomke ilira" najveca nevinasca na planeti, te fanaticne fanove multieticnosti, zakona i reda? Ma mora da je greska jer su garant krivci Srbi, Srbi patriJote, Srbi sverceri, Srbi dembelisti i balvandzije koji primaju troduple plate i koji imaju stanove po Beogradu, Srbi sa severa zbog kojim mi ovde gladujemo i imamo snage samo da svaki dan pisemo komentare...

smarate

pre 11 godina

Kako su samo vredni u minimalizovanju i relativizovanju jos jedne manifestacije albanskog sovinizma ovi albanski spineri i ovih par autosovinista koji im asistiraju... Koje bi to iznenadjenje bilo da se pojavi makar jedan Albanac koji bi osudio fasizam sopstvenog naroda na Kosovu ali i u Makedoniji i maticnoj Albaniji a koji vec tako dugo traje. Ali mozda u sledecem veku - po komentarima se vidi da za mnoge Albance jos nije svanuo ni 20. vek.

decko sa barikada

pre 11 godina

Jel sad svima jasno zasto je potpisani sporazum dobar?! Kada pocnu da se malo tamo pitaju i nase institucije...
(Saša, 27. april 2013 22:54)

Sporazumom nema nasih institucija vec tkz kosovskih, ako mi na severu prihvatimo taj sporazum ovo sto se danas desilo sa decacima nije nista sta ce nam se tek desiti...

Ivan

pre 11 godina

kako ono bese idu zlobni komentari:
"prodali ste kuce albancima za milione, pa mozete malo i nozeve da izdrzite"
"dobijate po 3 plate pa mozete i nozeve da izdrzite"
"da nije vas mi bi vec bili u evropskoj uniji pre 10 godina, pa mozete...."

Sergio

pre 11 godina

Pa gde su sad ovi sto optuzise ovog Pantica,nije vas ni malo sramota sto ste napali coveka koji je izneo cinjenice Koje su se pokazale kao tacne.

Pod Laci

pre 11 godina

Желео бих да поделим са вама један коментар са НСПМ.

НЕКО ИЗ БЈРМ каже:

Ништа ново. Било пре сто педесет година, било пре сто година, пре педесет година, пре двадесет и пет, пре двадесет, десет, пет, прошле године, јуче, данас,...

Да сам на месту власти ја бих некако пробао да помогнем овим нашим јадницима на КиМ.

Пада ми на памет једна идеја - можда нереална.

ДА РЕЦИМО ВЛАДА ДОНЕСЕ ЗАКОН „О РАВНОПРАВНОСТИ“ У СМИСЛУ ДА СЕ ОРГАНИЗУЈЕ НЕКА ВРСТА ЛУТРИЈЕ, А УЧЕСНИЦИ СУ СВИ ГРАЂАНИ (или само Срби).

ИЗВЛАЧЕ СЕ "ПОБЕДНИЦИ" (ЊИХ РЕЦИМО 50.000) КОЈИ СУ У ОБАВЕЗИ ДА СА ПОРОДИЦАМА ПРИВРЕМЕНО (ГОДИНУ ДАНА) ЖИВЕ НА КОСОВУ И МЕТОХИЈИ, а да се ови јадници одморе и дођу на њихово место.

ЈЕДНОСТАВНО ЗАМЕНЕ МЕСТО БОРАВКА.

Овим 50.000 породицама које дођу привремено (на годину дана) на КиМ држава даје „надокнаду за страх" , а ови са КиМ који дођу у остатак Србије су дужни да се муче и раде.

После годину дана поново извлачење и добије се 50.000 нових "победника" који са породицама замене претходне на КиМ и тамо живе годину дана и добијају „надокнаду за страх“, они који су били годину дана на КиМ се врате кући, а ови са КиМ заузму места ових нових „победника“ и продуже да се муче и раде.

НЕ ПОСТОЈИ МОГУЋНОСТ ИЗВРДАВАЊА, КО СЕ НЕ ПОЈАВИ ТРАЈНО ГУБИ ДРЖАВЉАНСТВО И СВУ ИМОВИНУ.

КО ЗНА МОЖДА СЕ ТАКО ПОЈАВИ У СРБА САОСЕЋАЊЕ ЗА ДРУГЕ СРБЕ.

ВЕРУЈЕМ ДА БИ ОВАЈ (ПРАВИЧАН??) ЗАКОН СВИ СА ЗАДОВОЉСТВОМ ИЗГЛАСАЛИ.

ИЛИ МОЖДА НЕ БИ?

Поздрав

Pod Laci

Bagzi

pre 11 godina

@bezimena
Izgleda da ste promasili temu. Ovde nije rec o sporazumu vec o napadu Albanaca na decu srpske i goranske nacionalnosti. Zar je toliko tesko osuditi ovaj ZLOCIN? Evo znamo i napadaci ko su i da su pusteni da se brane sa slobode ili vi cekate jos dokaza!? Nesto mi se cini da vam je lakse da napadnete Srbe zato sto ne zele tzv. drzavu Kosova na severu nego da osudite ovaj TERORISTICKI NAPAD. Ili mozda ste misljenja da je za ovo kriva UDBA i Srbi?

Бојан Илић

pre 11 godina

Mertur!
Ja necu minus ni plus!
Ignorisanje vise utice na "protivnicki" ego!
Nije u vestima rec o Gorancu iz GDP-a( tuzna i jadna situacija),nego o Gorancu, prijatelju Srbina, koji zajedno prezivljavaju , bukvalno, na Multi-kulti "Kosovi"!
"Opasan" si igrac, ali slabo...:-)!
Nije lepo tako sa "domacinima" ,u "gostima" si!
Pozdrav

DPolitika

pre 11 godina

@mertur

Psy(Gangnam Style) nebi zaradjivao na nesreci, a da je Srbin smatrao bi tragedijom sto Srpski narod zivi podeljen u nekoliko drzava zbog nametnutih ratova kao sto smatra da je tragicno sto je narod Koreje podeljen u dve drzave zbog rata...

Nedovoljno minusa mozes dobiti kao "zaradu" a bice da zaradjuju oni koji lupaju pluseve najverovatnije su u javnim jaslicama ili cekaju da im partijska knjizica i nerazmisljanje svojom glavom donese zaradu u zivotu posto samo na trenutni profit misle a ne i o buducnosti drugih i svojoj dusi...

milan

pre 11 godina

Svaka im cast,ovako se brani svoj narod.A mi .Na svaki mig drugih mi hapsimo i sprovodimo u hag ili neki drugi zator.A oni.Puste osumnjicene da se izgube negde na kratko dok se dokaze da su se "mala" deca igrala,ili deca su malo pod stresom od rata ili slicno.Pa zar u ovakoj drzavi Srbi da zive.Neka hvala.

Cantona

pre 11 godina

Ljudi, pa dokle vise! Da li negde ima evidencija svih ovih ubistava i terora albanaca nad Srbima od 99' i koliko ih je uhvaceno tj. procesuirano?

decko sa barikada

pre 11 godina

Bese nekad, 27. april 2013 19:54)
Ovde su ranjena deca ,a ti pises budalastine o partizanima i cetnicima i crnim trojkama,koga jos zanima sta je bilo u drugom svetskom ratu,lepo ti u vesti pise da su albanci od 17 i 18 pokusali sa ledja da ubiju dva decaka srpske i goranske nacionalnosti i da su uhapseni...

Petrovic

pre 11 godina

Pusteni!? Sad samo fali neko nad njima da se sveti pa opet po Srbima... Ovo je prava nocna mora sa Albancima. Kao da se granicimo sa Avganistanom: isti civilizacijski nivo gde ima more neobrazovanih, zatucanih, gde zensku novorodjencad ubijaju, devojcice u nekim krajevima ne idu u skolu, zakon je po babu i po stricevima ... Tuga!

decko sa barikada

pre 11 godina

(istina ili nešto drugo, 27. april 2013 19:49)

Posto kazes srbi na kosovu uzivaju,dodji sa svojom porodicom,ako je imas da uzivas i ti i da zivis u bosnjackoj mahali dobices odmah stan ili kucu 100%,a za posao ces proci isto kao sto prolazi i vecina srba na kosovu znaci nikako posao neces dobiti...

veton

pre 11 godina

@Bese nekad

Bas si se potrudio da napises podugacki spin ali ipak uhapsise dvojicu Albanaca te tako od tvog spina ostade jedno veliko nista. Ali makar ces dobiti honorar.

Divos

pre 11 godina

На овом сајту у овој рубрици, кампују албански спинери, и као што на Косову и Метохији сви имају свети задатак загорчавати живот, и чинити зло Србима, и они имају свој задатак, подсмевати се страдању Срба, слати малициозне и пакосне поруке, а уверени да по обичају ниткови неће бити откривени и они су потрчали са коментарима типа, откуд овај Пантић зна, да ли је он видовит, јасно, врше и релативизацију, углавно све познато.
Ипак, овај пута су се прерачунали, ухапшени су нападачи који су мучки изболи двојицу несретних дечака, чији је једини грех што непожељном роду припадају, и наравно да јесу Албанци, и знало се то и пре, јер овакво деловање и јесте само својствено припадницима овог дивљег племена.
Наравно, осим што знамо (оно што смо и тако знали) да су починиоци Албанци, ниште се неће променити, биће експресно пуштени, биће наравно и укорени, али само зато што су допустили да буду примећени и ухваћени, и прекор да следећом приликом морају бити обазривији. На Косову и Метохији тако ствари функционишу.

MM

pre 11 godina

@istina ili nešto drugo

Kako te nije sramota da tako generalizujes stvari. Sta ti mislis, da svi mi raseljeni imamo dobar drzavni posao i da uzivamo. Dodji da vidis kako se radi u magacinu za 20000 hiljada pa cu da pitam da l' ces ponovo reci takve gluposti.
A dok ti mozes bez problema da se prosetas po svom gradu ti ljudi su uvek u opasnosti. No, posto si tako ubedjen u to sto pricas izvoli pa probaj da zivis dole par meseci pa se onda javi! Sramota tvoja!

Bacuska

pre 11 godina

Eto vi neverne tome jel se uveriste konacno da srbi nisu izboli svoju decu vec da su neka druga deca na verovatno i nazalost na nagovor svojih roditelja izvrsila ovo danasnje delo. Jadni vasi komentari i jadni Srbi i Srpska deca sa kosova kako ih vi podrzavate i koliko im verujete. Sramota.

RS

pre 11 godina

Dobili smo usmene garancije od nato snaga za bezbednost Srba. Na kuriru vise nemozete komentarisati gotovo nista. MRAK. Pa sta se ovo radi.Krije se da su dva decaka izbodena. Sramota. Da ne pisem o krsenju Ustava od strane vlasti. To je samo da podsetim delo gde je predvidjena kazna 10g.

Kozmo

pre 11 godina

@Dejan km, 27. april 2013 16:41 Sto da se vi iz DS sa Gangulom nenadate da budete pozicija,a Jelena Trivan da raspolaze sa novcem EU?
Odmah da bude na cistac,drzavnim novcem ne moze raspolagati nikakva protekta(ciji je vlasnik disciplinski proteran iz vojske zbog pljacke skadista),a tako ni njegova tazbina,kao ni deca i unucad.
A od ovih sadasnjih,jedino nesto radi Vucic,ali mi je tzo nesto klimavo,cim sudije dopustaju da se iz kuce vrsi pritisak na svedoke

wiener

pre 11 godina

meni samo nije jasno gde se u bilo kojoj izjavi spominje bezbednost Goranaca, ko nama ista garantuje?
(goranac, 27. april 2013 19:18)

ja bih voleo da se drzava srbija zalaze i za prava goranaca, ko god iz vlade srbije to da odluci ima moju podrsku. ali srbija je u teskoj situaciji i kad pokusava da brani prava srba, tako da ne verujem da bi vi od toga profitirali, na zalost. bilo bi dobro da zajednica srpskih opstina bude stvorena za sve srpske opstine na kosovu, s opcijom da se njoj i drugi prikljuce. goranci na primer.

David Pantovic

pre 11 godina

Pustio ih da se brane Sa Slobode za pokusaj ubistva. Haha. Mi I Albanci ko stvoreni da zivimo u istoj drzavi. Ne zna se gde je Veca korupcija.

Rodjendan

pre 11 godina

Da nije b92 niko ne bi znao da su albanci koji su napali decu pusteni,u srbiji opet vlada medijski mrak kao 90ih godina nijedan drzavni medij nije objavio da su napadaci pusteni,opet cemo na ulice kao 90ih i da konacno zavrsimo sa ovima sto nismo uspeli 5 oktobra 2000 godine,b92 svetlo na kraju tunela.

Stevica

pre 11 godina

Da li postoje reci kojima se ovakvi monstruozni cinovi mogu opisati, a da adekvatno iskazu emociju koju trenutno nosim u sebi kad citam ovu vest? Verovatno da ne.Postovani gospodine Goranac, ja cu prvi uvek sa ponosom isticati da su Goranci za mene divni ljudi koje sam imao prilike dobro da upoznam dok sam sluzbovao na Kosmetu u vreme nekadasnje Jugoslavije. Znam kakve ste strahote pretrpeli i kakvu ste muku delili sa nama Srbima. Ono sto mene kao coveka, kao Srbina boli jeste to sto se vlada Srbije nije udostojila da za 14 godina od prisustva medjunarodne civilne misije i dolaska okupacionih snaga nato-a, pozove u Beograd predsednika opstine Gora i omoguci mu da sa celokupnom srpskom javnoscu podeli njegovo vidjenje problema. Znam da Goranci zive pod zakonima Srbije, da se deca skoluju po srpskom obrazovnom sistemu i da su jed. lokalne samouprave koncipirane u skladu sa srpskim zakonom o lokalnoj samoupravi itd. Ako je neko pokazao,a da nije Srbin, nuznost i neophodnost egzistiranja drzave Srbije na Kosmetu onda ste to vi. Ja vam se kao veliki rodoljub i prijatelj zahvaljujem na tome. Ova vlast bas kao i prethodna kontinuirano udaljava Kosmet od Srbije, jer de iure priznaje drzavnost i prepusta na milost i nemilost svakog kome je Srbina otadzbina, a ne nekakvo "Kosovo". Nadam se da ce doci bolji dani za sve nas....

mes que un club

pre 11 godina

pa samo danas jedan odrastao napadnut, dvijica u albanskom zatvoru zbog necega sto mu oni sami presudjuju i dva maloletnika izbodena. Bas njih briga i za sporazume i za granice. ovo ce da nastave dok nas ima dole, a onda krecu na pcinjski okrug, pa severnije.

Mira

pre 11 godina

@(sdss, 27. E moj dragi (sdss, 27. moja shvatanja su veoma široka, ali ti te širine, koliko vidim, nemaš.Pišeš o istrajnosti i borbi naroda koji se žali da strada. Ja samo tim ljudima želim dobro. Ne želim im da istrajavaju i stradaju.Želim im bolje od toga.Lako je tebi da ih podržavaš kad ne živiš sa njima!Nije to ni hrabro ni mudro!!!

s'marate cibali

pre 11 godina

@Mira
A to su ti vlazni albanski snovi, da se isele srbi gde je bolje.
Pogresno rezonujes, srbima je bolje u svojim domovima na Kosovu i nece se iseliti.
Jedni spinuju kako toga ima svuda a drugi da se bezi u to svuda.

gledam i čudim se

pre 11 godina

@ katica

A kako je Jugoslavija mogla da "postane" konfederacija kada je bila federacija?! Konfederacija je savez prethodno suverenih država, što republike nisu bile, odn. da bi nastala konfederacija potrebno je bilo da prethodno postanu nezavisne. Drugo, kada već govorite o "spirali nasilja" bilo bi lepo da uzmete u obzir motivaciju i da ne izjednačavate različite stvari.

DPolitika

pre 11 godina

@Divos

Nazalost koliko si tragicno u pravu za pustanje na slobodu i sve ostalo pokazuje sledece:

U 21.25 B92 menja naslov ove vesti iz Uhapseni na Pušteni napadači na dečake

KOSOVO | SUBOTA 27.04.2013 | 13:43 -> 21:25

Tvoj komentar si poslao u 21.11 tako da si ti po spinerima vidovit kao i Pantic koga su proglasili u svojim komentarima za vidovitog jer eto nemogu Albanci da napadaju i ubijaju Srbe, cak sta vise prema spinerima i votebots-ima u zadnjih 70 godina Srbi su sami sebe napadali, ubijali i proterivali sa Kosova.

Mare

pre 11 godina

Vuçiq da odmah uputi izvinjenje ovoj dvojici zbog neprijatnosti koju su imali danas u toku dana, jer mi moramo da gledamo u budućnost i da brinemo za našu decu.

da sa tvoga puta ne skrenemo

pre 11 godina

Jel sad svima jasno zasto je potpisani sporazum dobar?! Kada pocnu da se malo tamo pitaju i nase institucije...
(Saša, 27. april 2013 22:54)

Upravo suprotno. Dezinformisala te partijska direktiva

w.

pre 11 godina

"Pušteni napadači na dečake"

Dvojica koji su pokusali ubistvo su pusteni zato sto su Albanci ali su zato dvojica Srba koji su danas uhpaseni u pritvoru od 30 dana zato sto su navodno "fotografisali" i "spijunirani". Da li treba uopste komentarisati ovaj ocigledni fasizam koji vlada u toj albanskoj paradrzavi?

T.

pre 11 godina

"KiM: Pušteni napadači na dečake"

"30 dana pritvora za uhapšene Srbe"

Dve vesti od danas. Ovi pusteni su naravno Albanci iako su nozevima pokusali da ubiju a ovi koji su u zatvoru su naravno Srbi koji su "spijunirali". Toliko o tome kako ce Srbima biti super pod vlascu Albanaca, toliko o realnosti na Kosovu i sta je ta albanska "drzava", toliko od uplim standardima i licemernoj Evropi koja sve to tolerise i nagradjuje albanski nacionalizam i aparthejd a toliko i o ovim licemerima iz Srbije koji pljuju po tim Srbima na Kosovu.

numizmtičar

pre 11 godina

Na Kosovu je očito veći prekršaj baviti se amaterskom fotografijom nego se igrati noževima i biti siledžija. I to je jedan od pokazatelja ozbiljne "države".

boxa

pre 11 godina

katice u beogradu se ubijaju iz razlicitih razloga ...da li si videla procitala skoro da je neki albamac ubo upucao ubio drugog...osim ovih sto ubijase svedoke ili lopove

Imi-emigrant

pre 11 godina

@ Mira
Da, ima vas i po tom Zapadu koji pominjes koliko hoces. Kada dodjete iz Srbije pljujete po svemu iz cega poticete, onda se okacite na grbacu kakvom Zapadnjaku, naravno samo ako ne treba previse da se radi i brine na egzistenciju. Onda predjete 40. godinu zivota, ovi vas otkace, onda ste nervozne i usamljene, pa se setite da ste Srpkinje, pardon, velike Srpkinje, postanete pobozne, branik Srpstva, i tako u krug...
Zasto se ti ljudi ne isele na Zapad, tesko da ces ikada shvatiti.

sdss

pre 11 godina

@Mira

Sva je sreca sto oni nemaju takva uska shvatanja kao ti! Inace, da nije takvih nepokolebljivih ljudi bilo kroz istoriju, ti draga moja, ne bi ni postojala danas. Bila bi drugog naziva, druge vere, u drugoj drzavu zivela. Zato budi zahvalna na njihovom postojanju i borbi.

ABVG

pre 11 godina

Jako los pocetak pokusaja pomirenja dva naroda,ako se ovako nesto nastavi Srbija treba da reaguje u Briselu i ulozi protest,jer dosta je bilp sistematskog ugnjetavanja naroda na Kosovu.

Pravnik

pre 11 godina

Genije, oni će imati svoje sudije u sistemu sudstva Kosova. Da li to znači makar nešto? To znači da se te sudije mogu smenjivati kako god se to prohte vlastima Kosova. To sada nije mogućno.
Mada razumem da si ti ovde po nalogu partije,ali i ne odgovaram ovo tebi već drugim ljudima koji ovo možda čitaju.

DIDA

pre 11 godina

Kakva se poruka salje nealbanskom stanovnistvu,da ce svaki zlocin proci nekaznjeno,jer im je to ta buducnost koju im Taci nudi,konstantno sikaniranje i strahovanje za sopstveni zivot.Gde je sada reakcija EU kako je moguce da se nista ne cuje u jeku dogovora i ko su ti sto su ih pustili na slobodu.

zluradi

pre 11 godina

"Dvojica osumnjičenih odlukom tužioca pušteni da se brane sa slobode, iako ih kosovska policija sumnjiči za pokušaj ubistva"

E, sad, ja nisam pravnik, ali ne bi bilo lose,da neko ko jeste, malo objasni, od cega ce ovi napadaci da se "brane" sa slobode.Recimo da se ovo desilo u Beogradu, u centru Pristine, bilo gde: imate klinca osmaka (15 god) koji je otisao u setnju sa svojim vrsnjakom i (ne daj boze nikome) jave vam da su ih izbola dva giliptera, od kojih je jedan punoletan, bilo koje da su nacionalnosti. Kazu pravda je slepa, zakoni su u celom svetu manje vise isti. Pitam sve vas, ukljucujuci i Albance koji posecuju ovaj sajt: da se to desilo vasem bratu, sinu, poznaniku da li vam je normalno da se napadaci "puste da se brane sa slobode"?