Četvrtak, 25.04.2013.

16:24

Srbi sa KiM: Želimo referendum

Posle četiri sata razgovora sa Ivicom Dačićem i Aleksandrom Vučićem, Srbi sa severa Kosova kažu da stavovi nisu približeni i da su oni protiv primene sporazuma.

Izvor: B92

Srbi sa KiM: Želimo referendum IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

134 Komentari

Sortiraj po:

Krle,Zemun

pre 11 godina

Mozda referendum,kada bi sve bilo normalno...

Oni sa juga,podrzavali su Milosevica,
koji je burgijao celu Srbiju,i njima je bilo super.
Zbog njega i njegova politike uz podrsku kosovara,ceo svet nas bombardovao!
Milosevic ih prodao za saku pirinca,sad im nista ne valja?
Njima nista ne smeta da se i dalje bave svercom,kriminalom,burgijanjem drzave itd. itd. itd.

Ne postavljaju balvane zbog ukradenih 3 milirajde evra,vec ih postavljaju da bi sacuvali sverc,utaju poreza i sl.
Sa jedne strane patriojote,sa druge suruju sa albancima.

Da se mi ko ljudi dogovorimo sa Evropom,a njima ako se ne svidja,
ubuduce neka se burgijaju sa Pristinom.

obrenko

pre 11 godina

Svi bi mi voleli da Srbija povrati Kosovo, ali treba biti realan, Srbija ga može povratita samo ratom, u kome bi izginuli ljudi, a Srbi sa Kosova bi završili u izbegličkim kolonama. Zbog toga državnom vrhu treba dati podršku, a ne kritikovati ga zbog ovog sporazuma.

žića

pre 11 godina

Po meni je ovaj sporazum poprilično dobro rešenje za problem Kosova. Naravno da to nije rešenje kojim će Srbija, a i Srbi na Kosovu da budu prezadovoljni, ali mislim da se više od ove Zajednice Srpskih Opština, sa poprilično nadležnosti, i nije moglo postići.

ostoja

pre 11 godina

Pre neki dan je Kroford, bivši ambasador Velike Britanije u Beogradu, rekao da će se Kosovo nalaziti u statusu zone sumraka, priznato od otprilike polovine zemalja na svetu, ali ne i od one druge polovine, i konstatovao da je to sličan položaj onome u kome je već Palestina. Takođe je rekao da Kosovo, zahvaljujući vetu Rusije i Kine, nikada neće biti članica UN. Ovo je još jedan dokaz da Srbija nije priznala nezavisnost Kosova, kako to govore neki kritičari vlasti, i da je Kosovo još daleko od nezavisne države. Sve dok Kosovo nije članica UN, ona će imati status isti kakav danas ima Palestina, a i Palestina je daleko od nezavisne države.

vukašin

pre 11 godina

Srbiji je takođe u interesu da se dođe do kompromisa po pitanju Kosova, ne samo zbog dobijanja datuma, već i zbog toga što je Srbija već izgubila suverenitet na Kosovu, i svakim odlaganjem rešenja Kosovo je sve dalje od Srbije, a Srbi na kosovu neće moći dobiti sutra ni ono što danas međunarodna zajednica nudi.

vujica

pre 11 godina

Ovaj sporazum je sigurno maksimum koji je Srbija mogla da postigne u razgovorima oko Kosova, a da Srbija ne prizna Kosovo, a sa druge strane da se ne ugroze evrointegracije. Sigurno je da sa ovakvim rešenjem veliki broj ljudi, a posebno Srbi sa Kosova i Metohije, neće biti zadovoljni. Međutim, treba voditi realnu politiku, i narodu reći istinu, i izvući najmanje loše rešenje za Srbiju i Srbe na Kosovu i Metohiji, a to je ova vlada učinila.

zabrinut

pre 11 godina

Toliko diplomatskih aktivnost svetskih zvanicnika , na Kosovu i Metohiji,je zabrinjavajuca i krajnje neizvesna za srecnu buducnost "Zapadnog Balkana"?Osudstvo prava ,obicnih ljudi na ovim prostoru ,1990. je zasticena Nato agresijom a danas se Srbi primoravaju da prihvate zakon lazne drzave,liseni svake ljudske slobode. Kome je ovakav pristup prihvatljiv?obicni ljudi su liseni porodicnog mira a profiteri bogatiji.!

DRAGUTIN

pre 11 godina

Nema nikakvih problema,ako ce te Vi finansirati ovu avanturu,gradjani Srbije su vec previse novca izdvojili za bahatost politicara sa Kosova.Ogroman novac koji je svakodnevno stizao na Kosovo slivao se na privatne racune i duboke dzepove istih tih koji pricaju da je prodato Kosovo,a narod koji zivi u patnji i bedi nikada nista nije dobio.To mora prestati i mora se okrenuti novi list,hvala vam sto ste po prvi put u istoriji u ovolikom broju ujedinili srbe jer svima je dosta otimanja nasih para,i jos pogotovu kada se zna da ste ovim sporazumom dobili mnogo vise nego sto ste imali.Izgleda da vas boli cinjenica da se zavrnula slavina pa i otuda tolika buka oko sporazuma.

milos skrbovic

pre 11 godina

Ma gde su ovi sa Kosova bili zadnjih par meseci.Ispada da ne citaju novine , ne prate vesti.Mora cela vlada da im referise na noge,da se oni ne smaraju.Izvrgavaju ruglu drzavu, a zaklinju se u istu. Da se vlasi ne sete.Jasno je koliko su oni ogorceni na Srbiju i izgleda da celoj Srbiji zele da prodje kao oni, po onoj... da komsiji crkne krava. Oni su ekstremisti koji su izgubili svaku vezu sa realnoscu i razgovor sa njima nema nikakvog smisla.Pridaje im se prevelika paznja koju oni tumace kao da su mnogo vazni.Sada jos i referendum toboze po njihovom zahtevu.Koje jeftino politikanstvo.Nego kakav narod takvi i politicari.I Vucic je samo politicar.Jos nam samo fali novi Tito, a ovo sve opasno pocinje da lici na to.

Glasinac

pre 11 godina

Referendum je nepotreban. Treba da se preduzmu mere da se sve odredbe briselskog sporazuma sprovedu na terenu jer je to u ovom trenutku više nego što je se moglo dobiti. Ono što sada Srbi sa severa KiM traže , to se moglo ostvariti pre 20 godina.

krkix

pre 11 godina

@(Micko, 25. april 2013 23:48)

Postovani Micko, poenta referenduma je upravo to da ne odluciju njih 50000 za nas 7 miliona. Odlucivace 7 miliona za njih 50000. Ako mislite da je njima toliko dobro, a sto im se ne pridruzite pa primajte i vi dve plate. Da li mislite da cete primati dve plate ako Srbija udje u EU iz ovog linka http://www.dw.de/procena-iz-berlina-evro-jo%C5%A1-pet-godina/a-16772238?maca=ser-TB_ser_telegraf-10705-html-cb ? Ovo je nemacka DRZAVNA medijska kuca.

Sreta

pre 11 godina

Treba da se spase na Kosovu sta moze, s svedoci smo svi da su prvobitno losi uslovi dosta poboljsani u poslednjem sporazumu. Treba se sad fokusirati na prosperitet, a ne gubiti vreme na prepucavanje sa Pristinom. Nazalost, ja mislim da od ovoga bolje nije moglo, i svaka cast na resavanju jednog velikog problema.

Evropejac

pre 11 godina

Sve ovo sto je sadasnja Vlada dogovorila, na cemu im iskreno cestitam, LDP je predlagao jos pre 5 godina. Eh, da smo pre 5 godina to ucinili, mislim da bi svi ziveli bar za nijansu bolje. ZIVELA SRBIJA!

bezimena

pre 11 godina

Vučić da prestane da se ponaša kao opozicinar koji stalno talasa, talasanja radi!

Sporazum IMA podršku, ne samo vladajuće garniture, nego i većeg dela opozicije, pa je referendum nepotreban i besmislen, tako da se Srbi sa severa Kosova, kao i mali deo opozicije (DSS) s tim moraju POMIRITI! Ne može jedna mala manjina da diriguje velikoj većini!
TAČKA!

brankooo

pre 11 godina

Pa zadnjih 15 godimna Srbija nema nikakvu nadleznost na Kosovu. Sad ce barem biti nesto regulisano, imacemo bar neke institucije, i bice nekog reda i sigurnosti za te ljude koji tamo dole zive.

Sneza

pre 11 godina

Mislim da je krajnje vreme da budemo jedinstveni kao narod, pogotovo sto se tice pitanja sporazuma. Ne moze nam biti losije nego sto vec jeste, mozemo samo da krenemo napred s resenim v4elikim pitanjem kosova koje nas je kocilo.

Micko

pre 11 godina

Толика саможивост и некоректност!!! Драги Срби са Косова, не знате како се живи у Србији. Већина нас нема ни једну плату, ви примате и по две, деценијама издвајамо за вас, плаћамо вашу струју, воду... Хоћете референдум? Јел то 50000 одлучује о судбини 7 милиона људи? СРАМ ВАС БИЛО!

FRAJLA

pre 11 godina

Verujem da Srbi sa Kosova nisu zadovoljni postignutim..ali zašto ne shvate da se barem nešto postiglo.E da su prošli pregovarali za sporazum sada bih oni bili kao''pašaluk'' za vreme turaka

ex demokrata 1

pre 11 godina

Kosovari,manite nas se vise,dosta je bilo. Posto ste spremni da nam svima ovde ugrozavate buducnost,ne interesuje me vas problem,a ja bih vam ukinio duple plate,uveo bih vam pdv pa da vidite makar 1 mesec kako se zivi u Srbiji,dosta nam je bre vise vase bahatosti.
Ako i bude referenduma,sto bi bilo pogresno,da znate da ce 90%.ljudi sa glasa za sporazum i za integracije !

Rus

pre 11 godina

Vučić je jedan veliki političar koji to i dokazuje iz dana u dan a pre svega pravi je Srbin koji radi u interesu svog naroda. Žao mi je samo što mnogi u Srbiji to još uvek ne žele da priznaju. Puna podrška Vučiću.

Rus

pre 11 godina

Srbija bi i na referendumu pokazala jedinstvo i dala podršku državnom vrhu jer državni vrh konačno radi u interesu naroda. Podrška Vučiću koji je jedan veliki političar koji vodi Srbiju napred.

Fiatman

pre 11 godina

Mislim da će se rešenje ipak naći i da ćemo biti složni! Ako je referendum jedini izlaz za rešavanje nesuglasica,onda ga treba raspisati pa neka se narod izjasni!

blagota

pre 11 godina

Državni vrh je bio potpuno u pravu kada je govorio da se po pitanju Kosova ne može naći neko rešenje kojim će Srbija, a naročito Srbi na Kosovu i Metohiji biti oduševljeni, ali sam siguran da je ova vlast izvukla maksimalno koliko je u ovom trenutku bilo moguće.

XLav

pre 11 godina

Referendum, ali trostruki... pod
1) da li smo za sporazum, pod
2) da li smo za finansiranje bilo cega na Kosovu iz budzeta, i pod 3) da li smo za uvodjenje poreza crkvama?
Pa da lepo glasamo!

Deda Pera

pre 11 godina

Kakav referendum?
Njih par desetina hiljada za****va nas 7 miliona???
Pa kakav su oni narod? Samo sebi okrenut?
Sede guzicom na dve stolice, jedna Prištinska a druga Beogradska. A mi treba da smo između te dve stolice?
I Dačić i Vučić dobili su dovoljno glasova i legitimni su predstavnici Srbije ovlašćeni da donose odluke i odgovaraju za njih.

Rus

pre 11 godina

Bravo Vučiću, pametno i realno. Možda je i bolje da bude referenduma iako sam siguran da će velika većina ljudi biti ZA. Time bismo stavili tačku na sve prozivke i nesuglasice. Puna podrška od mene.

sipa

pre 11 godina

Ipak bi trebalo da umemo da se ucimo na svojim greskama. Trebalo bi samo da se prisetimo sta se desavalo kada smo odbijali izvesne kompromise u novijoj istoriji. A valjda je svima jasno da je zemlja daleko od ekonomske i svake stabilnosti, novi sukobi i ratovi bi znacili katastrofu, prema tome...

Žalosna Sova

pre 11 godina

Jel žive Srbi sa kosova u realnom svetu ili nekom svom Ko ne bi želeo isto ali da je to moguće. Jedno veliko DA za sporazum!!!!! Jel je to jedino moguće u mom svetu

trudna buva

pre 11 godina

DOSTA BREEEE!!! I mi srbi severno od kosova ocemo referendum "DA LI STE KONACNO ZA NORMALAN ZIVOT" ili da vas do veka ucenjuje šačica bandita, švercera, i sumanutih ideologa koštunjavih teorija??? NEĆEMO REFERENDUM!!!!! Dosta je bilo!!! Sjašite!!!

DIDA

pre 11 godina

Sebicnost koja je bila prisutna svih ovih godina od strane pojedinaca sa Kosova nastavlja se i danas.Godinama je Srbija taoc zbog Kosova,ne kazem da treba da se odreknemo svoje svetinje ali svakako moramo naci neko resenje koje je prihvatljivo za sve,ali zbog gresaka u proslosti ne mozemo tamo i ostati.Da li je realno da cela Srbija strada zbog inacenja par hiljada ljudi,koji nisu ni svesni sta se potpisalo u Briselu,zar i ta prokleta evropa mora da ubedjuje nase ljude da Kosovo nije priznato,nego pojedinci huskaju narod i hoce da destabilisu zemlju,ali to im na srecu nece uspeti,ima Srbija jos pametnih glava koja cuvaju i granice i istoriju.

ljuboja

pre 11 godina

Nema druge mogućnosti da se pomogne Srbima na Kosovu, nego pregovorima. Srbija ne može više da ratuje, a i da može, u svakom ratu u kojem Srbija nema podršku međunarodne zajednice, a nema je, Srbija bi opet izgubila, a Srbi sa Kosova bi na kraju bili proterani i sa severa Kosova.

T&T

pre 11 godina

Znamo mi gospodo jako dobro sta vi zaista zelite!

Ali evo ovako, neka se raspise referendum. A kada narod Srbije glasa za sporazum, zavrsena je svaka prica sa vama sa Kosova!
The End, Finito!!!
Nemate vise za nista da nam se obracate - jednostavno nestajete za nas - ne postojite vise!
Pa se vi igrajte sa sudbinom cele drzave i samozivo se inatite zbog svojih debelih (nezaradjenih) novcanika!

СТОП мешетари

pre 11 godina

Ко ће то да плати Срби са Косова? Цела Србија треба да плати заједно са народом на Косову цену једној малој групици мешетара који би да себе представе као цео народ.Референдум би поделио Србију,референдум би коштао Србију финансијски и то сада када се боримо да се извучемо из овога у шта нас је увукла бивша власт немилосрдно пљачкајући државу и народ.Шта хоће Јакшић и његов Коштуница разбили су једном државу 2000.године сада би опет е неће моћи овај пут,доста је више.

Rus

pre 11 godina

U potpunosti podržavam Vučića. Ukoliko bude referenduma i većina kaže da je ZA sporazum onda Srbi sa Kosova moraju da prihvate tu situacijui da pomognu u implementaciji a vremenom će shvatiti da je sve ovo što se radi u njihovom interesu.

Jovanka

pre 11 godina

Kakav referendum, pa ovo je maksimum koji su mogli da dobiju sporazumom, sada kada treba da budemo jedinstveni neko namerno hoce da umanji napore koje je pregovarački tim uložio da bi ovo postigli.

Milence

pre 11 godina

Neka se dogovore sa Radovicem oko placanja troskova, jedino tako, od mojih para ne. Stotine hiljada ljudi je pobeglo od raznih referenduma i ratnih huskaca, dosta je bilo, ostavite nas vise na miru sa mitovima i fantazijama.

Neki

pre 11 godina

ovaj bi voleo da srbi dodju u srbiju i da zive u kolektivnim centrima!!! E pa taj film neces da gledas, to za tvoju familiju pozeli, a mi cemo se snaci vec nekako.

Pobesneli Maks

pre 11 godina

Vlada je spremna da razmatra raspisivanje referenduma o briselskom sporazumu o Kosovu, ali kosovski Srbi treba da prihvate sprovodjenje jedinstvene politike posle referenduma...

mirko

pre 11 godina

Nema druge mogućnosti da se pomogne Srbima na Kosovu, nego pregovorima. Srbija ne može više da ratuje, a i da može, u svakom ratu u kojem Srbija nema podršku međunarodne zajednice, a nema je, Srbija bi opet izgubila, a Srbi sa Kosova bi na kraju bili proterani i sa severa Kosova.

ZoranNS

pre 11 godina

Veoma interesantna situacija, Toma i Vučić su postali DEMOKRATE, istisnuli DS iz njihovog područja delovanja, demokratama će biti problem gde i kako da se vrate u igru. Još interesantnije je sa člnastvom, demokrate će podržati akciju Tome i Vučića, članovi SNS, koji nisu u stanju da prate demoktaski preobražaj njihovih vođa otiće u SRS, DSS, Dveri.

ankica

pre 11 godina

Da je neko pre 10 godina predložio podelu kosova, međunarodna zajednica bi to tada možda i prihvatila. Međutim, danas neće, a i ono što se danas nudi Srbima na Kosovu, već za koju godinu Srbi neće moći dobiti ni toliko.

Miki

pre 11 godina

Glasac sam DS-a, ali podrzavam vladu u donosenju ovog sporazuma. Ako pravite referendum, napravite referendum sa konacnim pitanjem da li treba vise da gubimo vremena oko Kosova. Iznenadice se DSS i slicni, kada vide koliko ljudima ne znace nista te prazne price oko Kosova.

tadija

pre 11 godina

Mislim da i danas za prihvatanje ovog kompromisnog rešenja Vučić i Nikolić i dalje imaju veliku podršku građana, jer je građanima jasno da Srbija nije mogla da izvuče više u ovim pregovorima, a takođe i da je građanima jasno da je Srbija morala da reši pitanje Kosova, i da nastavi proces evrointegracija, jer samo kao član EU Srbija može ekonomski da ojača, i da konačno krenemo sa ovog dna na kome smo već 20-tak godina.

aralica

pre 11 godina

U ovom trenutku, ovaj sporazum je i više nego što je većina građana Srbije očekivala da će Srbija dobiti, i to bi pokazao i referendum ukoliko bi bio raspisan.

srbin lo

pre 11 godina

Dosta mi je vise ovih pljackasa sa Kosova. Ja sam veci Srbin od svih njih jer sam uvek ratovao i ratovacu za svoju zemlju ako bude ugrozena. A nemoze njih nekoliko da trazi referendum kad se zna da ih nece podrzati ni 10% stanovnika. Zato okrenimo se EU i reformama da vec jednom sredimo Srbiju!

Милутин

pre 11 godina

Из села у варош, из вароши у Београд и Нови Сад. Са Косова и Метохије у централни и северни део Србије. Много неожењених и неудатих, лоповлук и нерад на све стране, ....То је пораз. И још нешто, ако већ позивамо прошлост упомоћ, треба знати да је Стефан Немања после пораза понизно,у клечећем положају, молио за мир Манојла Комнина, цара Византије и то му није сметало да створи династију Немањића која је исписала светле странице Србске историје. Један корак назад а два напред.

Beogradjanin

pre 11 godina

kakav referendum??? Narod je gladan, umoran.....kako ne shvatate realnost trenutka...
Meni je kao i vecini Srba oduvek zao svega sto nam se izdesavalo, i na Kosovu i svugde gde je nas narod patio, ali ljudi shvatite da vise nema kud!
Vecina NECE referendum, ne moze manje od 40.000 ljudi da ima vecu moc odlucivanja od 7,4 miliona.....
Moramo svi prihvatiti hladne glave ono sto je izvuceno ma koliko malo bilo, i pokusati da se prilagodimo situaciji, a ne odmah OPET dizanje frke, problemi i ko zna sta jos!
Dosta talasanja, dosta problema, dosta muke jade i bede.....
NECU REFERENDUM!!!

Fan

pre 11 godina

Krajnje je vreme da partije koje koče razvitak ove zemlje budu zabranjene kako ne bi huskali na mitinzima i prodavali maglu.
Kakav to one refrendum žele.
Da 7 miliona budu taoci nekome
ko živi u iluziji o buzdovanima.

Mile

pre 11 godina

Vucko,sklanjaj ove balvane sto pre.Nije potrebno da drzava trosi pare na referendumu.Nemogu njih cetvorica da odredjuje sudbinu Srbske drzave i naroda.

Zeljko

pre 11 godina

Nemojte da dolazite u Beograd. Vecina je za sporazum,a vas dolazak moze samo produbiti "osecanja" prema vama.Osvestite se Kosovo nije u Srbiji vec 13 godina. U slucaju da ne prihvatite sporazum,necete dobiti nista.Pamet u glavu,kako god okrenete narod dole je na gubitku,ali njihovi predstavnici na dobitku i jos bogatiji.

Branko sa severa

pre 11 godina

Ti isti koji nas ovde predstavljaju i kazu da ne treba prihvatiti sporazum pre nekoliko dana na mitingu kosovskoj Mitrovici kazu da Srbi koji su uzeli kosovska dokumenta da ih odmah pocepaju. Stvarno? Tom istom koji je to rekao i koji je predsednik opstine otac ima kosovsku dokumentaciju i prima kosovsku penziju. jedan od lidera koji sedi u poslanickoj klupi R.Srbije toliko se na racun majke srbije obogatio da bi voleo da stanje KVO potraje jos 100 godina. Ako ima zakona treba ispitati koliko ti ljudi imaju nekretnine, kako su to stekli, pa brate ako postoji zloupotreba da im se sudi. Dosta nem je vise ovih politicara koji imaju samo jedan cilj a to je da se u ovoj situaciji jos vise obogate.

Miloš Obilić

pre 11 godina

Kakav BRE referendum??? Ako će šaka tzv. "Srba"(Švercera i Dilera) da nam plati taj referendum može, neka se održi!!! U stvari zbog čega bi nas ucenjivala šaka tzv. "PATRIOTA"??!! Hoću da ŽIVIM BREEE!!!!!

(Vlast)a

pre 11 godina

I ja zelim Jugoslaviju pa cutim!
Dosta je vise da svako ima pravo na ispoljavanje nezadovoljstva i zahteva,uz podrsku SPC,a da mi nemamo kome da se zalimo protiv svih kojima se ne dopadamo.
I meni se plakalo dok su patriote sa Kosova dobijale po dve i vise plata a mi kao nepatriote gubili posao.
Necu referendum ni za 15 ni za 150 dana posto je vecina gradjana prihvatila ono sto je potpisano.Ponovno paljenje Beograda i ludacko agitovanje kao sto je bilo na mitingu za Kosovo nikome ne treba.
Svako svojoj kuci i na svoja radna mesta-da parafraziram omiljenog vodju kosovskih Srba sa kojim su nas upropastili a mi nismo izlazili na referendum protiv njih!

Stevan

pre 11 godina

A mi zelimo da nam sidjete vise sa grbace. Ajde, neka se organizuje referendum, ali onda ako vecina bude za sporazum da se vi lepo priklonite republici Kosovo i da mi vise nemamo nista sa vama. Moze?

Život u epskim oblacima

pre 11 godina

Do svakog srbina na Kosovu mora da stigne, nažalost ni malo lepa istina, kakva je realnost. Kakva je ekonomija Srbije, kakve su trenutne međunarodne okolnosti, kakava je naša međunarodna pozicija. Jedino tako mogu da shvate da je u ovom trenutko postignuto najviše što je bilo moguće.

precanin

pre 11 godina

Dacicu i Vucicu, da li imate uvid ili, ili, da li mozete da saznate i objavite narodu Srbije kolika je pokretna i nepokretrna imovina "lidera-vodja "sa Severa Kosova ? Nikakav referendum nije potreban, Vlada Srbije je uradila najbolje sto je mogla za svoje gradjane i u Srbiji i na Kosovu i u Vojvodini ! Pa dokle vise te ucene , ako hoce da tamo zive moraju da postuju zakone Kosova, nece, neka zive gde hoce , njihova volja! Gde god da odluce, morace da rade i izdrzavaju svoje porodice. Dosta je bilo "lezi lebu da te jedem"da nam "braca" teraju Taciju inat i dizu barikade, a da im gradjani Srbije hrane familije !? Pa gde to ima ?

Konstantin

pre 11 godina

Daj im referndum ali i mi iz centralne Srbije isto da ucestvujemo pa da vidimo sta ce narod da kaze a to ce biti ljudi uzmite sto se nudi nemojte da bude ponovo Oluja ! Ovim sporazumom nikao ne priznajemo Kosovo a dobijamo nesto ! neka prava

zmitjkoe

pre 11 godina

... niko ne može biti jači od države - država može da povuče bilo koji potez i da skloni nas s ovih pozicija", kazao je Ristić.

No further questions, your honor.

Srbin

pre 11 godina

Pazi sada.Njih 40 hiljada koji zive na severu traze referendum u celoj Srbiji.Oni koji zive juzno od Ibra a njih je 100 hiljada prihvatili sporazum. Samo luda Srbija moze da prihvati referendum da se o sudbini jedne minorne grupe trose pare

Cedo

pre 11 godina

Ja sam iz Vrbasa koji ima vise stanovnika od Severnog Kosova. Predlazem da se gradjani izjasne na referendumu da li Srbija treba da ocistiti veliki backi kanal DTD!

skeptijt

pre 11 godina

jel zele Referendum?nek bude pitanje na referndumu"DA LI STE DA KOSOVO OSTANE U SRBIJI?"Po prvi put ce da zajedno budu sns,ds,ldp,lsv,itd a sa druge strane dss,srs,dveri a kad izgube referendum,jer je narodu dosta Kosova,vec je narod gladan,onda nek se Srbi sa Kosova snadju u novoj drzavi Kosovo koje ce sprovoditi vlast na celoj teritorije svoje drzave..pa nek se snalaze kako umeju i znaju,a mi cemo pokusati da izadjemo na kraj sa Evropom.

Saša

pre 11 godina

Evo obavezno samo zbog vas 80.000 referendum...jel raspisivan referendum kada smo se klali sa Muslimanima i Hrvatima, jel raspisivan kada smo se bili sa Nato-om i dobili po p... jel raspisivan kada nas je 2 miliona ostala bez posla? Pa nece ni sada. Slazem se da mozete da protestvujete u Mitrovici ili Briselu, mozda Vašingtonu, ali nigde više po Srbiji... A te duple plate, pa onda no porez, pa sverc malo, pa malo prodaja oruzja Albancima, pa jos nesto...pa sve po malo, necu ni da pominjem...I ja bih bio najsrecniji da sam ostao na svom ognjistu i tu ziveo, ali nisam mogao, tezak zivot je i mene i milione drugih Srba terao godinama da menjamo adrese...I sada posto zavisimo od drugih, posto nema posla ni para bez stranaca ja sam za EU...I da, iz EU beze (posto to cesto ljudi pricaju-lupetaju) oni koji imaju standard daleko iznad proseka EU, kao sto je Engleska, Norveska, Svajcarska, a posto smo mi nalik nekoj Africkoj drzavi i spadamo u zemlje 3. sveta mi moramo da hitamo u EU, jer je njen standard daleko iznad naseg...i ako se EU i raspadne, opet ce se zapadne jake zemlje okupiti oko neceg i drzati zajedno, kao sto su i bile od 2. Svetskog rata pa do stvaranja EU...

Tijana

pre 11 godina

Svaka cast Srbima sa Kosova. Ali mi smo njihov i taoci vec dvadeset godina. Dole su u pitanju četri Opštine i nesto raseljenih Srba. Ovde su u pitanju milioni,nasa deca idu u inostranstvo i vise se ne vraćaju,zasto? Ta zemlja nije nasa odavno,to sto je bila nekada...bile su mnoge zemlje u svetu ...Tijana

ZA SPORAZUM

pre 11 godina

Bez razmisljanja za SPORAZUM.

Srbi sa Kosova uz svo moje uvazavanje, pomislite na sta to moze da izadje.

Dva Srbina tri misljenja; nove podele, neizvesnost, i ekonomsko propadanje. Dajte sansu.

KARAKLAJIC

pre 11 godina

Mislim da neko vešto manipuliše Srbima sa KIM i da im ovakva odluka samo šeteti nadam se da će shvatiti ovaj treutak i da če se konačno dozvati pameti i prihvatiti sporazum.

aleksandar

pre 11 godina

Ne treba nama referendum, nego da se anarhicna banda dole privede zakonima zemlje Srbije i disciplinuje. Previse dugo oni nekontrolisano trose i raspodeljuju drzavne pare, i donose razne "odluke" bez imalo odgovornosti.

Gorka istina

pre 11 godina

Nazalost, zgleda da niko niko osim Tacija nema efikasno resenje za "srpski problem".
Vucic im je lepo objasnio, NACRTAO, ali meni jasno da su "vodje" Srba sa severa Kosova ili oni Domanovicevi, slepi, ili (sto je verovatnije) lukavi ratni profiteri kojima odgovara neki novi haos i bezanija.
Zivi bili pa videli, ako se odbije ovaj sporazum, gde ce sledece godine biti te vodje, a gde sirotinja raja, izbeglice i svi oni koji sebi dozvoljavaju da srljaju i daju povod za radost mrziteljima Srba i Srbije.

Dragan

pre 11 godina

Samo jaka Srbija moze da brani narod na Kosovu ali bez sporazuma ove nece moci.
Srbija mora se oporavi ali opet sankcije i rat nisu opcija nego diplomatija. Mi smo decenijama pritiskali Albanci i sada je vreme da oni zive kako oni hoce. Srbija trpila godinama sto pokusavala da brani Srbi ratom van Srbije a dokle smo stigli? Vreme je da pokusamo da zivimo da sa EU rasturamo nase granice ond vise nece imati kontrole izmedju Srbije i Kosova. Priznacemo nece ga niko od nas bice status kao Taiwan i China.

Bratislav

pre 11 godina

Čak i da danas albanci sa Kosova prihvate da žive u sastavu Srbije, Srbi bi morali da uđu u Prištinske institucije. Dakle, u svakom slučaju Srbi moraju da se za svoja prava bore i u Prištini. Bolje je da u toj borbi imaju podršku respektabilne Srbije, a ne da okrenu leđa Beogradu i Prištini i da tako slabe sopstvenu poziciju. Mislim da svi treba da uvide da EU pokušava napraviti funkcionalnu teritoriju - Kosovo, dopuštajući da Beograd videti nju kao deo Srbije, a Priština kao nezavisnu državu. Ipak mislim da je dobro da je Beograd uključen, jer dok se Beograd pita i dok od njega zavisi, Kosovo nije nezavisno, a Srbi sa kosova mogu da tako za sebe izbore bolji položaj.

dobro dosao u klub@

pre 11 godina

Nadam se da ce narod biti dovoljno mudar da zna da se iza ovog sporazuma krije boljitak.Ako to ne budu prepoznali onda ova zemlja ni ne zasluzuje nista bolje.

nadica

pre 11 godina

Na pitanje Kosova, državni vrh ne može da dobije nikakve političke poene, već samo da ih izgube, jer bilo koje rešenje da se postigne, javnost u Srbiji i Srbi na Kosovu neće biti zadovoljni. Međutim, postignutim dogovorom neće biti zadovoljan ni sam državni vrh Srbije, ali treba biti realan, i izvući maksimalno koliko se može u ovim pregovorima.

ObiWanKenobi

pre 11 godina

Organizovace proteste u Beogradu?!? Probajte, "lepo" cemo vas docekati. Vide ljudi da je dosao kraj profitetstvu na laznom patriotizmu, pa bi malo da prave rsum po Beogradu.

MIR

pre 11 godina

Zasto vise referendum? Dovoljno smo vremena izgubili od devedesete ratujuci sa Milosevice. Dosta nam je Hrvatska, Bosne i Kosova. Zelimo mir i proseritet zemlje. Zelimo rad i red u zemlji. Zelimo evropski standard i evropski zivot. Sada kada smo dobili sansu vreme je da je iskoristimo. Dvadeset godina krpim kraj s krajem i gledam kako su se pojedinci na ustrb drzave obogatili, pljackanjim, ubijanjima... Zelim da moja deca zive u miru.

ja

pre 11 godina

Ja ne zelim.Tacka. Dosta vise trosenja para na gluposti. Dajte referendum o ekonomskoj politici ove vlade, o smeni Bajatovica i ostalih Bahatovica...

Anja Popovic

pre 11 godina

Ja ne mogu da verujem sta ovaj narod zeli???? Mogli su da izgube sve, Jaksic se plasi za sebe, narodu je dosta uzeo a da toga nisu svesni, sestra mi radi u Kosovskoj Mitrovici i profesor je kako kaze bolje ce biti nego sto je bilo naravno nije sve tako crno i nemisle svi ljudi dole kako pojedinci izjavlju, zadovoljni su Vladom i znaju da ih nikada nece npustiti. Podrska za sporazum... Hvala ja sam morala ovo da kazem jer je susta istina.

Miki

pre 11 godina

Prihvatajte braco srbi to sto vam se nudi da vam nebi bilo kao nama iz republike srpske krajine.bolje ista nego nista.realnost je jedno a zelje su drugo

stex

pre 11 godina

Kostunicevci muka mi je od vas!!! Nece proci vasa propaganda, prihvaticete ovo isto kao i prelaze. Dosta je vise sverca i dupih plata... I mene kao Srbina bole neke stvari ali izmedju jeftine propagande Kosovo je Srbija i realnosti biram REALNOST!!!!

Zoki

pre 11 godina

“Organizovaćemo vanstranačke proteste, možda i ovde u Beogradu, ali verujem da imamo pravu da se izborimo da nam niko na silu ne nameće političko rešenje”, rekao je Ristić.

To vi lepo organizujte u Moskvi, Briselu i Vasingtonu. Tamo se odlucuje o ovim pitanjima. Mi mozemo da odlucimo da li hocemo da izgubimo malo ili da izgubimo sve, da li hocemo da dobijemo male batine i velike.

O zadrtih li ljudi. Sada je ovo realnosti. Nismo priznali Kosovo i zadrzali smo pravo da ga kad tad vratimo pod svoje ako se promene prilike. Sada nije prilika.
Drugo, aj molim te price o Kosovu u Srbiji. Imali bi skoro 2 miliona neprijateljski nastrojenih stanovnika kojima VI NE BI HTELI DA DATE GLASACKO PRAVO jer ih toliko ima da bi sigurno neko od njih bio ministar, predsednik skupstine ili nesto slicno. A to vi necete da im date. Niste hteli da im date ni ovo sto nude vama!! Kolo srece se okrece... Nemojte biti licemeri.

krki67

pre 11 godina

Alooo Risticu, ko si ti pa da postavljas uslove. Znate vi koliko ste para potrosili za tu vasu zonu sumraka. A sve to je platila i placa Srbija. znas ti koliko kosta jedan referdum... Skupio si par glasaca i ti sada hoces da vodis drzavnu politiku. I ti sam znas da nema promena vise. Da je to sve potpisano. I ostavi vise taj jadan i napacen narod da malo zivi...

jovan

pre 11 godina

Bas bih voleo da bude referendum i onda ce se videti da je 2/3 stanovnistva Srbije za dogovor koji je podpisan u Briselu.
Pozdrav Jovan Svedska

zanesenjak

pre 11 godina

Citam sve ovo ovih dana. I ne mogu da odlucim ko je u pravu. Ali danas je reseno. Zapravo, ciji su drzavljani ti ljudi sa severa Kosova i Metohije? Cija dokumenta im spremaju? Nepriznate drzave zvane Kosovo koju priznaje manje od 50% clanica UN-a ili drzave Srbije? Ubedjen sam da je resenje svih problema podela Kosova i Metohije. Cak i ako je cena da vode sa sobom i deo Albanaca iz Raske oblasti. I pole pamet u glavu. Nikada da Albanci pridju Srbiji.

Bata

pre 11 godina

Znali Beograđani će da rade da bi zaradili i za sebe i za ove neradnike, koji žive isključivo na teret budžeta, a onda sa posla satima neće moći da se vrate kućama, jer će ti isti neradnici blokirati Beograd? To nam je hvala.

Lepi Milo

pre 11 godina

Zaista, nemoguce je svakome udovoljiti, ali od ovakvog sporazuma mislim da je izvucen maksimum i ne treba vise pametovati nego ga prihvatiti

oki

pre 11 godina

kakav bre referendum?! jos ne mozemo da se oporavimo od proslog! ne kocite Srbiju nego prihvatite sporazum pa da svi a ne samo vi zivimo bolje!

dragan davidovic

pre 11 godina

Referendum je napostenija stvar. Cudi em da srpski politicari samo to nisu trazili. Na taj ancin ce samo gradjani Srbije odluciti da li ce prepustiti deo teritorije ili ce ga zadrzati. tako nece biti ni Brankovica ni prebacivanja odgovornosti. Tako ce i Srbi sa severa i nz celom Kosmetu znati na cemu su i to zauvek. Ne sumnjam prema raspolozenju naroda da ce, nazalost,ogromna vecina iznad 60 odsto galsati da se Kosovo da, ali to ce tim nesretnim Srbima sa Kosmeta omoguciti ili da se pokupe i odu ili da sami naprave svoju politicku opciju i da se bore za svoje interese na Kosmetu, ali ne tako sto ce ih neko sam gurati u drzavu koju ne zele i jos se praviti da im pomaze.

vladimir

pre 11 godina

Žele oni I duple plate za posao koji ne rade, I da švercuju robu, I da ne plaćaju račune, I da ne plaćaju PDV... svašta oni oće što bi I mi hteli ali ne može više, dosta je bilo!

Nebojsa Brocic

pre 11 godina

U pitanju je opstanak citavog drustva, ne samo nekoliko opstina. Bezumnom podrskom Slobodanu milosevicu i njegovoj ratnoj politici, pristali ste i na posledice te politike. Djavo je dosao po svoje. Nemate pravo da ucenjujete celu zemlju zbog toga i to vam se ne sme dozvoliti.Nemojte nam pretiti mitinzima u nasem Beogradu, ne izazivajte nesrecu. Beograd je mnogo puta dokazao da ume da se brani. Smirite se i urazumite.

stex

pre 11 godina

Kostunicevci muka mi je od vas!!! Nece proci vasa propaganda, prihvaticete ovo isto kao i prelaze. Dosta je vise sverca i dupih plata... I mene kao Srbina bole neke stvari ali izmedju jeftine propagande Kosovo je Srbija i realnosti biram REALNOST!!!!

jovan

pre 11 godina

Bas bih voleo da bude referendum i onda ce se videti da je 2/3 stanovnistva Srbije za dogovor koji je podpisan u Briselu.
Pozdrav Jovan Svedska

vladimir

pre 11 godina

Žele oni I duple plate za posao koji ne rade, I da švercuju robu, I da ne plaćaju račune, I da ne plaćaju PDV... svašta oni oće što bi I mi hteli ali ne može više, dosta je bilo!

Tijana

pre 11 godina

Svaka cast Srbima sa Kosova. Ali mi smo njihov i taoci vec dvadeset godina. Dole su u pitanju četri Opštine i nesto raseljenih Srba. Ovde su u pitanju milioni,nasa deca idu u inostranstvo i vise se ne vraćaju,zasto? Ta zemlja nije nasa odavno,to sto je bila nekada...bile su mnoge zemlje u svetu ...Tijana

ObiWanKenobi

pre 11 godina

Organizovace proteste u Beogradu?!? Probajte, "lepo" cemo vas docekati. Vide ljudi da je dosao kraj profitetstvu na laznom patriotizmu, pa bi malo da prave rsum po Beogradu.

krki67

pre 11 godina

Alooo Risticu, ko si ti pa da postavljas uslove. Znate vi koliko ste para potrosili za tu vasu zonu sumraka. A sve to je platila i placa Srbija. znas ti koliko kosta jedan referdum... Skupio si par glasaca i ti sada hoces da vodis drzavnu politiku. I ti sam znas da nema promena vise. Da je to sve potpisano. I ostavi vise taj jadan i napacen narod da malo zivi...

Zoki

pre 11 godina

“Organizovaćemo vanstranačke proteste, možda i ovde u Beogradu, ali verujem da imamo pravu da se izborimo da nam niko na silu ne nameće političko rešenje”, rekao je Ristić.

To vi lepo organizujte u Moskvi, Briselu i Vasingtonu. Tamo se odlucuje o ovim pitanjima. Mi mozemo da odlucimo da li hocemo da izgubimo malo ili da izgubimo sve, da li hocemo da dobijemo male batine i velike.

O zadrtih li ljudi. Sada je ovo realnosti. Nismo priznali Kosovo i zadrzali smo pravo da ga kad tad vratimo pod svoje ako se promene prilike. Sada nije prilika.
Drugo, aj molim te price o Kosovu u Srbiji. Imali bi skoro 2 miliona neprijateljski nastrojenih stanovnika kojima VI NE BI HTELI DA DATE GLASACKO PRAVO jer ih toliko ima da bi sigurno neko od njih bio ministar, predsednik skupstine ili nesto slicno. A to vi necete da im date. Niste hteli da im date ni ovo sto nude vama!! Kolo srece se okrece... Nemojte biti licemeri.

Saša

pre 11 godina

Evo obavezno samo zbog vas 80.000 referendum...jel raspisivan referendum kada smo se klali sa Muslimanima i Hrvatima, jel raspisivan kada smo se bili sa Nato-om i dobili po p... jel raspisivan kada nas je 2 miliona ostala bez posla? Pa nece ni sada. Slazem se da mozete da protestvujete u Mitrovici ili Briselu, mozda Vašingtonu, ali nigde više po Srbiji... A te duple plate, pa onda no porez, pa sverc malo, pa malo prodaja oruzja Albancima, pa jos nesto...pa sve po malo, necu ni da pominjem...I ja bih bio najsrecniji da sam ostao na svom ognjistu i tu ziveo, ali nisam mogao, tezak zivot je i mene i milione drugih Srba terao godinama da menjamo adrese...I sada posto zavisimo od drugih, posto nema posla ni para bez stranaca ja sam za EU...I da, iz EU beze (posto to cesto ljudi pricaju-lupetaju) oni koji imaju standard daleko iznad proseka EU, kao sto je Engleska, Norveska, Svajcarska, a posto smo mi nalik nekoj Africkoj drzavi i spadamo u zemlje 3. sveta mi moramo da hitamo u EU, jer je njen standard daleko iznad naseg...i ako se EU i raspadne, opet ce se zapadne jake zemlje okupiti oko neceg i drzati zajedno, kao sto su i bile od 2. Svetskog rata pa do stvaranja EU...

oki

pre 11 godina

kakav bre referendum?! jos ne mozemo da se oporavimo od proslog! ne kocite Srbiju nego prihvatite sporazum pa da svi a ne samo vi zivimo bolje!

ja

pre 11 godina

Ja ne zelim.Tacka. Dosta vise trosenja para na gluposti. Dajte referendum o ekonomskoj politici ove vlade, o smeni Bajatovica i ostalih Bahatovica...

Miloš Obilić

pre 11 godina

Kakav BRE referendum??? Ako će šaka tzv. "Srba"(Švercera i Dilera) da nam plati taj referendum može, neka se održi!!! U stvari zbog čega bi nas ucenjivala šaka tzv. "PATRIOTA"??!! Hoću da ŽIVIM BREEE!!!!!

Nebojsa Brocic

pre 11 godina

U pitanju je opstanak citavog drustva, ne samo nekoliko opstina. Bezumnom podrskom Slobodanu milosevicu i njegovoj ratnoj politici, pristali ste i na posledice te politike. Djavo je dosao po svoje. Nemate pravo da ucenjujete celu zemlju zbog toga i to vam se ne sme dozvoliti.Nemojte nam pretiti mitinzima u nasem Beogradu, ne izazivajte nesrecu. Beograd je mnogo puta dokazao da ume da se brani. Smirite se i urazumite.

MIR

pre 11 godina

Zasto vise referendum? Dovoljno smo vremena izgubili od devedesete ratujuci sa Milosevice. Dosta nam je Hrvatska, Bosne i Kosova. Zelimo mir i proseritet zemlje. Zelimo rad i red u zemlji. Zelimo evropski standard i evropski zivot. Sada kada smo dobili sansu vreme je da je iskoristimo. Dvadeset godina krpim kraj s krajem i gledam kako su se pojedinci na ustrb drzave obogatili, pljackanjim, ubijanjima... Zelim da moja deca zive u miru.

Anja Popovic

pre 11 godina

Ja ne mogu da verujem sta ovaj narod zeli???? Mogli su da izgube sve, Jaksic se plasi za sebe, narodu je dosta uzeo a da toga nisu svesni, sestra mi radi u Kosovskoj Mitrovici i profesor je kako kaze bolje ce biti nego sto je bilo naravno nije sve tako crno i nemisle svi ljudi dole kako pojedinci izjavlju, zadovoljni su Vladom i znaju da ih nikada nece npustiti. Podrska za sporazum... Hvala ja sam morala ovo da kazem jer je susta istina.

Bata

pre 11 godina

Znali Beograđani će da rade da bi zaradili i za sebe i za ove neradnike, koji žive isključivo na teret budžeta, a onda sa posla satima neće moći da se vrate kućama, jer će ti isti neradnici blokirati Beograd? To nam je hvala.

Stevan

pre 11 godina

A mi zelimo da nam sidjete vise sa grbace. Ajde, neka se organizuje referendum, ali onda ako vecina bude za sporazum da se vi lepo priklonite republici Kosovo i da mi vise nemamo nista sa vama. Moze?

Miki

pre 11 godina

Prihvatajte braco srbi to sto vam se nudi da vam nebi bilo kao nama iz republike srpske krajine.bolje ista nego nista.realnost je jedno a zelje su drugo

Lepi Milo

pre 11 godina

Zaista, nemoguce je svakome udovoljiti, ali od ovakvog sporazuma mislim da je izvucen maksimum i ne treba vise pametovati nego ga prihvatiti

Srbin

pre 11 godina

Pazi sada.Njih 40 hiljada koji zive na severu traze referendum u celoj Srbiji.Oni koji zive juzno od Ibra a njih je 100 hiljada prihvatili sporazum. Samo luda Srbija moze da prihvati referendum da se o sudbini jedne minorne grupe trose pare

Zeljko

pre 11 godina

Nemojte da dolazite u Beograd. Vecina je za sporazum,a vas dolazak moze samo produbiti "osecanja" prema vama.Osvestite se Kosovo nije u Srbiji vec 13 godina. U slucaju da ne prihvatite sporazum,necete dobiti nista.Pamet u glavu,kako god okrenete narod dole je na gubitku,ali njihovi predstavnici na dobitku i jos bogatiji.

XLav

pre 11 godina

Referendum, ali trostruki... pod
1) da li smo za sporazum, pod
2) da li smo za finansiranje bilo cega na Kosovu iz budzeta, i pod 3) da li smo za uvodjenje poreza crkvama?
Pa da lepo glasamo!

Deda Pera

pre 11 godina

Kakav referendum?
Njih par desetina hiljada za****va nas 7 miliona???
Pa kakav su oni narod? Samo sebi okrenut?
Sede guzicom na dve stolice, jedna Prištinska a druga Beogradska. A mi treba da smo između te dve stolice?
I Dačić i Vučić dobili su dovoljno glasova i legitimni su predstavnici Srbije ovlašćeni da donose odluke i odgovaraju za njih.

Cedo

pre 11 godina

Ja sam iz Vrbasa koji ima vise stanovnika od Severnog Kosova. Predlazem da se gradjani izjasne na referendumu da li Srbija treba da ocistiti veliki backi kanal DTD!

(Vlast)a

pre 11 godina

I ja zelim Jugoslaviju pa cutim!
Dosta je vise da svako ima pravo na ispoljavanje nezadovoljstva i zahteva,uz podrsku SPC,a da mi nemamo kome da se zalimo protiv svih kojima se ne dopadamo.
I meni se plakalo dok su patriote sa Kosova dobijale po dve i vise plata a mi kao nepatriote gubili posao.
Necu referendum ni za 15 ni za 150 dana posto je vecina gradjana prihvatila ono sto je potpisano.Ponovno paljenje Beograda i ludacko agitovanje kao sto je bilo na mitingu za Kosovo nikome ne treba.
Svako svojoj kuci i na svoja radna mesta-da parafraziram omiljenog vodju kosovskih Srba sa kojim su nas upropastili a mi nismo izlazili na referendum protiv njih!

Beogradjanin

pre 11 godina

kakav referendum??? Narod je gladan, umoran.....kako ne shvatate realnost trenutka...
Meni je kao i vecini Srba oduvek zao svega sto nam se izdesavalo, i na Kosovu i svugde gde je nas narod patio, ali ljudi shvatite da vise nema kud!
Vecina NECE referendum, ne moze manje od 40.000 ljudi da ima vecu moc odlucivanja od 7,4 miliona.....
Moramo svi prihvatiti hladne glave ono sto je izvuceno ma koliko malo bilo, i pokusati da se prilagodimo situaciji, a ne odmah OPET dizanje frke, problemi i ko zna sta jos!
Dosta talasanja, dosta problema, dosta muke jade i bede.....
NECU REFERENDUM!!!

precanin

pre 11 godina

Dacicu i Vucicu, da li imate uvid ili, ili, da li mozete da saznate i objavite narodu Srbije kolika je pokretna i nepokretrna imovina "lidera-vodja "sa Severa Kosova ? Nikakav referendum nije potreban, Vlada Srbije je uradila najbolje sto je mogla za svoje gradjane i u Srbiji i na Kosovu i u Vojvodini ! Pa dokle vise te ucene , ako hoce da tamo zive moraju da postuju zakone Kosova, nece, neka zive gde hoce , njihova volja! Gde god da odluce, morace da rade i izdrzavaju svoje porodice. Dosta je bilo "lezi lebu da te jedem"da nam "braca" teraju Taciju inat i dizu barikade, a da im gradjani Srbije hrane familije !? Pa gde to ima ?

skeptijt

pre 11 godina

jel zele Referendum?nek bude pitanje na referndumu"DA LI STE DA KOSOVO OSTANE U SRBIJI?"Po prvi put ce da zajedno budu sns,ds,ldp,lsv,itd a sa druge strane dss,srs,dveri a kad izgube referendum,jer je narodu dosta Kosova,vec je narod gladan,onda nek se Srbi sa Kosova snadju u novoj drzavi Kosovo koje ce sprovoditi vlast na celoj teritorije svoje drzave..pa nek se snalaze kako umeju i znaju,a mi cemo pokusati da izadjemo na kraj sa Evropom.

Fan

pre 11 godina

Krajnje je vreme da partije koje koče razvitak ove zemlje budu zabranjene kako ne bi huskali na mitinzima i prodavali maglu.
Kakav to one refrendum žele.
Da 7 miliona budu taoci nekome
ko živi u iluziji o buzdovanima.

dobro dosao u klub@

pre 11 godina

Nadam se da ce narod biti dovoljno mudar da zna da se iza ovog sporazuma krije boljitak.Ako to ne budu prepoznali onda ova zemlja ni ne zasluzuje nista bolje.

Micko

pre 11 godina

Толика саможивост и некоректност!!! Драги Срби са Косова, не знате како се живи у Србији. Већина нас нема ни једну плату, ви примате и по две, деценијама издвајамо за вас, плаћамо вашу струју, воду... Хоћете референдум? Јел то 50000 одлучује о судбини 7 милиона људи? СРАМ ВАС БИЛО!

ZA SPORAZUM

pre 11 godina

Bez razmisljanja za SPORAZUM.

Srbi sa Kosova uz svo moje uvazavanje, pomislite na sta to moze da izadje.

Dva Srbina tri misljenja; nove podele, neizvesnost, i ekonomsko propadanje. Dajte sansu.

ex demokrata 1

pre 11 godina

Kosovari,manite nas se vise,dosta je bilo. Posto ste spremni da nam svima ovde ugrozavate buducnost,ne interesuje me vas problem,a ja bih vam ukinio duple plate,uveo bih vam pdv pa da vidite makar 1 mesec kako se zivi u Srbiji,dosta nam je bre vise vase bahatosti.
Ako i bude referenduma,sto bi bilo pogresno,da znate da ce 90%.ljudi sa glasa za sporazum i za integracije !

Gorka istina

pre 11 godina

Nazalost, zgleda da niko niko osim Tacija nema efikasno resenje za "srpski problem".
Vucic im je lepo objasnio, NACRTAO, ali meni jasno da su "vodje" Srba sa severa Kosova ili oni Domanovicevi, slepi, ili (sto je verovatnije) lukavi ratni profiteri kojima odgovara neki novi haos i bezanija.
Zivi bili pa videli, ako se odbije ovaj sporazum, gde ce sledece godine biti te vodje, a gde sirotinja raja, izbeglice i svi oni koji sebi dozvoljavaju da srljaju i daju povod za radost mrziteljima Srba i Srbije.

aleksandar

pre 11 godina

Ne treba nama referendum, nego da se anarhicna banda dole privede zakonima zemlje Srbije i disciplinuje. Previse dugo oni nekontrolisano trose i raspodeljuju drzavne pare, i donose razne "odluke" bez imalo odgovornosti.

Branko sa severa

pre 11 godina

Ti isti koji nas ovde predstavljaju i kazu da ne treba prihvatiti sporazum pre nekoliko dana na mitingu kosovskoj Mitrovici kazu da Srbi koji su uzeli kosovska dokumenta da ih odmah pocepaju. Stvarno? Tom istom koji je to rekao i koji je predsednik opstine otac ima kosovsku dokumentaciju i prima kosovsku penziju. jedan od lidera koji sedi u poslanickoj klupi R.Srbije toliko se na racun majke srbije obogatio da bi voleo da stanje KVO potraje jos 100 godina. Ako ima zakona treba ispitati koliko ti ljudi imaju nekretnine, kako su to stekli, pa brate ako postoji zloupotreba da im se sudi. Dosta nem je vise ovih politicara koji imaju samo jedan cilj a to je da se u ovoj situaciji jos vise obogate.

Mile

pre 11 godina

Vucko,sklanjaj ove balvane sto pre.Nije potrebno da drzava trosi pare na referendumu.Nemogu njih cetvorica da odredjuje sudbinu Srbske drzave i naroda.

Žalosna Sova

pre 11 godina

Jel žive Srbi sa kosova u realnom svetu ili nekom svom Ko ne bi želeo isto ali da je to moguće. Jedno veliko DA za sporazum!!!!! Jel je to jedino moguće u mom svetu

trudna buva

pre 11 godina

DOSTA BREEEE!!! I mi srbi severno od kosova ocemo referendum "DA LI STE KONACNO ZA NORMALAN ZIVOT" ili da vas do veka ucenjuje šačica bandita, švercera, i sumanutih ideologa koštunjavih teorija??? NEĆEMO REFERENDUM!!!!! Dosta je bilo!!! Sjašite!!!

KARAKLAJIC

pre 11 godina

Mislim da neko vešto manipuliše Srbima sa KIM i da im ovakva odluka samo šeteti nadam se da će shvatiti ovaj treutak i da če se konačno dozvati pameti i prihvatiti sporazum.

T&T

pre 11 godina

Znamo mi gospodo jako dobro sta vi zaista zelite!

Ali evo ovako, neka se raspise referendum. A kada narod Srbije glasa za sporazum, zavrsena je svaka prica sa vama sa Kosova!
The End, Finito!!!
Nemate vise za nista da nam se obracate - jednostavno nestajete za nas - ne postojite vise!
Pa se vi igrajte sa sudbinom cele drzave i samozivo se inatite zbog svojih debelih (nezaradjenih) novcanika!

Konstantin

pre 11 godina

Daj im referndum ali i mi iz centralne Srbije isto da ucestvujemo pa da vidimo sta ce narod da kaze a to ce biti ljudi uzmite sto se nudi nemojte da bude ponovo Oluja ! Ovim sporazumom nikao ne priznajemo Kosovo a dobijamo nesto ! neka prava

Život u epskim oblacima

pre 11 godina

Do svakog srbina na Kosovu mora da stigne, nažalost ni malo lepa istina, kakva je realnost. Kakva je ekonomija Srbije, kakve su trenutne međunarodne okolnosti, kakava je naša međunarodna pozicija. Jedino tako mogu da shvate da je u ovom trenutko postignuto najviše što je bilo moguće.

srbin lo

pre 11 godina

Dosta mi je vise ovih pljackasa sa Kosova. Ja sam veci Srbin od svih njih jer sam uvek ratovao i ratovacu za svoju zemlju ako bude ugrozena. A nemoze njih nekoliko da trazi referendum kad se zna da ih nece podrzati ni 10% stanovnika. Zato okrenimo se EU i reformama da vec jednom sredimo Srbiju!

СТОП мешетари

pre 11 godina

Ко ће то да плати Срби са Косова? Цела Србија треба да плати заједно са народом на Косову цену једној малој групици мешетара који би да себе представе као цео народ.Референдум би поделио Србију,референдум би коштао Србију финансијски и то сада када се боримо да се извучемо из овога у шта нас је увукла бивша власт немилосрдно пљачкајући државу и народ.Шта хоће Јакшић и његов Коштуница разбили су једном државу 2000.године сада би опет е неће моћи овај пут,доста је више.

blagota

pre 11 godina

Državni vrh je bio potpuno u pravu kada je govorio da se po pitanju Kosova ne može naći neko rešenje kojim će Srbija, a naročito Srbi na Kosovu i Metohiji biti oduševljeni, ali sam siguran da je ova vlast izvukla maksimalno koliko je u ovom trenutku bilo moguće.

Dragan

pre 11 godina

Samo jaka Srbija moze da brani narod na Kosovu ali bez sporazuma ove nece moci.
Srbija mora se oporavi ali opet sankcije i rat nisu opcija nego diplomatija. Mi smo decenijama pritiskali Albanci i sada je vreme da oni zive kako oni hoce. Srbija trpila godinama sto pokusavala da brani Srbi ratom van Srbije a dokle smo stigli? Vreme je da pokusamo da zivimo da sa EU rasturamo nase granice ond vise nece imati kontrole izmedju Srbije i Kosova. Priznacemo nece ga niko od nas bice status kao Taiwan i China.

Miki

pre 11 godina

Glasac sam DS-a, ali podrzavam vladu u donosenju ovog sporazuma. Ako pravite referendum, napravite referendum sa konacnim pitanjem da li treba vise da gubimo vremena oko Kosova. Iznenadice se DSS i slicni, kada vide koliko ljudima ne znace nista te prazne price oko Kosova.

Milence

pre 11 godina

Neka se dogovore sa Radovicem oko placanja troskova, jedino tako, od mojih para ne. Stotine hiljada ljudi je pobeglo od raznih referenduma i ratnih huskaca, dosta je bilo, ostavite nas vise na miru sa mitovima i fantazijama.

zanesenjak

pre 11 godina

Citam sve ovo ovih dana. I ne mogu da odlucim ko je u pravu. Ali danas je reseno. Zapravo, ciji su drzavljani ti ljudi sa severa Kosova i Metohije? Cija dokumenta im spremaju? Nepriznate drzave zvane Kosovo koju priznaje manje od 50% clanica UN-a ili drzave Srbije? Ubedjen sam da je resenje svih problema podela Kosova i Metohije. Cak i ako je cena da vode sa sobom i deo Albanaca iz Raske oblasti. I pole pamet u glavu. Nikada da Albanci pridju Srbiji.

zmitjkoe

pre 11 godina

... niko ne može biti jači od države - država može da povuče bilo koji potez i da skloni nas s ovih pozicija", kazao je Ristić.

No further questions, your honor.

Rus

pre 11 godina

Srbija bi i na referendumu pokazala jedinstvo i dala podršku državnom vrhu jer državni vrh konačno radi u interesu naroda. Podrška Vučiću koji je jedan veliki političar koji vodi Srbiju napred.

ankica

pre 11 godina

Da je neko pre 10 godina predložio podelu kosova, međunarodna zajednica bi to tada možda i prihvatila. Međutim, danas neće, a i ono što se danas nudi Srbima na Kosovu, već za koju godinu Srbi neće moći dobiti ni toliko.

ZoranNS

pre 11 godina

Veoma interesantna situacija, Toma i Vučić su postali DEMOKRATE, istisnuli DS iz njihovog područja delovanja, demokratama će biti problem gde i kako da se vrate u igru. Još interesantnije je sa člnastvom, demokrate će podržati akciju Tome i Vučića, članovi SNS, koji nisu u stanju da prate demoktaski preobražaj njihovih vođa otiće u SRS, DSS, Dveri.

tadija

pre 11 godina

Mislim da i danas za prihvatanje ovog kompromisnog rešenja Vučić i Nikolić i dalje imaju veliku podršku građana, jer je građanima jasno da Srbija nije mogla da izvuče više u ovim pregovorima, a takođe i da je građanima jasno da je Srbija morala da reši pitanje Kosova, i da nastavi proces evrointegracija, jer samo kao član EU Srbija može ekonomski da ojača, i da konačno krenemo sa ovog dna na kome smo već 20-tak godina.

Милутин

pre 11 godina

Из села у варош, из вароши у Београд и Нови Сад. Са Косова и Метохије у централни и северни део Србије. Много неожењених и неудатих, лоповлук и нерад на све стране, ....То је пораз. И још нешто, ако већ позивамо прошлост упомоћ, треба знати да је Стефан Немања после пораза понизно,у клечећем положају, молио за мир Манојла Комнина, цара Византије и то му није сметало да створи династију Немањића која је исписала светле странице Србске историје. Један корак назад а два напред.

dragan davidovic

pre 11 godina

Referendum je napostenija stvar. Cudi em da srpski politicari samo to nisu trazili. Na taj ancin ce samo gradjani Srbije odluciti da li ce prepustiti deo teritorije ili ce ga zadrzati. tako nece biti ni Brankovica ni prebacivanja odgovornosti. Tako ce i Srbi sa severa i nz celom Kosmetu znati na cemu su i to zauvek. Ne sumnjam prema raspolozenju naroda da ce, nazalost,ogromna vecina iznad 60 odsto galsati da se Kosovo da, ali to ce tim nesretnim Srbima sa Kosmeta omoguciti ili da se pokupe i odu ili da sami naprave svoju politicku opciju i da se bore za svoje interese na Kosmetu, ali ne tako sto ce ih neko sam gurati u drzavu koju ne zele i jos se praviti da im pomaze.

ljuboja

pre 11 godina

Nema druge mogućnosti da se pomogne Srbima na Kosovu, nego pregovorima. Srbija ne može više da ratuje, a i da može, u svakom ratu u kojem Srbija nema podršku međunarodne zajednice, a nema je, Srbija bi opet izgubila, a Srbi sa Kosova bi na kraju bili proterani i sa severa Kosova.

DIDA

pre 11 godina

Sebicnost koja je bila prisutna svih ovih godina od strane pojedinaca sa Kosova nastavlja se i danas.Godinama je Srbija taoc zbog Kosova,ne kazem da treba da se odreknemo svoje svetinje ali svakako moramo naci neko resenje koje je prihvatljivo za sve,ali zbog gresaka u proslosti ne mozemo tamo i ostati.Da li je realno da cela Srbija strada zbog inacenja par hiljada ljudi,koji nisu ni svesni sta se potpisalo u Briselu,zar i ta prokleta evropa mora da ubedjuje nase ljude da Kosovo nije priznato,nego pojedinci huskaju narod i hoce da destabilisu zemlju,ali to im na srecu nece uspeti,ima Srbija jos pametnih glava koja cuvaju i granice i istoriju.

Bratislav

pre 11 godina

Čak i da danas albanci sa Kosova prihvate da žive u sastavu Srbije, Srbi bi morali da uđu u Prištinske institucije. Dakle, u svakom slučaju Srbi moraju da se za svoja prava bore i u Prištini. Bolje je da u toj borbi imaju podršku respektabilne Srbije, a ne da okrenu leđa Beogradu i Prištini i da tako slabe sopstvenu poziciju. Mislim da svi treba da uvide da EU pokušava napraviti funkcionalnu teritoriju - Kosovo, dopuštajući da Beograd videti nju kao deo Srbije, a Priština kao nezavisnu državu. Ipak mislim da je dobro da je Beograd uključen, jer dok se Beograd pita i dok od njega zavisi, Kosovo nije nezavisno, a Srbi sa kosova mogu da tako za sebe izbore bolji položaj.

aralica

pre 11 godina

U ovom trenutku, ovaj sporazum je i više nego što je većina građana Srbije očekivala da će Srbija dobiti, i to bi pokazao i referendum ukoliko bi bio raspisan.

FRAJLA

pre 11 godina

Verujem da Srbi sa Kosova nisu zadovoljni postignutim..ali zašto ne shvate da se barem nešto postiglo.E da su prošli pregovarali za sporazum sada bih oni bili kao''pašaluk'' za vreme turaka

Jovanka

pre 11 godina

Kakav referendum, pa ovo je maksimum koji su mogli da dobiju sporazumom, sada kada treba da budemo jedinstveni neko namerno hoce da umanji napore koje je pregovarački tim uložio da bi ovo postigli.

Rus

pre 11 godina

U potpunosti podržavam Vučića. Ukoliko bude referenduma i većina kaže da je ZA sporazum onda Srbi sa Kosova moraju da prihvate tu situacijui da pomognu u implementaciji a vremenom će shvatiti da je sve ovo što se radi u njihovom interesu.

Neki

pre 11 godina

ovaj bi voleo da srbi dodju u srbiju i da zive u kolektivnim centrima!!! E pa taj film neces da gledas, to za tvoju familiju pozeli, a mi cemo se snaci vec nekako.

nadica

pre 11 godina

Na pitanje Kosova, državni vrh ne može da dobije nikakve političke poene, već samo da ih izgube, jer bilo koje rešenje da se postigne, javnost u Srbiji i Srbi na Kosovu neće biti zadovoljni. Međutim, postignutim dogovorom neće biti zadovoljan ni sam državni vrh Srbije, ali treba biti realan, i izvući maksimalno koliko se može u ovim pregovorima.

Rus

pre 11 godina

Bravo Vučiću, pametno i realno. Možda je i bolje da bude referenduma iako sam siguran da će velika većina ljudi biti ZA. Time bismo stavili tačku na sve prozivke i nesuglasice. Puna podrška od mene.

Pobesneli Maks

pre 11 godina

Vlada je spremna da razmatra raspisivanje referenduma o briselskom sporazumu o Kosovu, ali kosovski Srbi treba da prihvate sprovodjenje jedinstvene politike posle referenduma...

mirko

pre 11 godina

Nema druge mogućnosti da se pomogne Srbima na Kosovu, nego pregovorima. Srbija ne može više da ratuje, a i da može, u svakom ratu u kojem Srbija nema podršku međunarodne zajednice, a nema je, Srbija bi opet izgubila, a Srbi sa Kosova bi na kraju bili proterani i sa severa Kosova.

sipa

pre 11 godina

Ipak bi trebalo da umemo da se ucimo na svojim greskama. Trebalo bi samo da se prisetimo sta se desavalo kada smo odbijali izvesne kompromise u novijoj istoriji. A valjda je svima jasno da je zemlja daleko od ekonomske i svake stabilnosti, novi sukobi i ratovi bi znacili katastrofu, prema tome...

Rus

pre 11 godina

Vučić je jedan veliki političar koji to i dokazuje iz dana u dan a pre svega pravi je Srbin koji radi u interesu svog naroda. Žao mi je samo što mnogi u Srbiji to još uvek ne žele da priznaju. Puna podrška Vučiću.

Fiatman

pre 11 godina

Mislim da će se rešenje ipak naći i da ćemo biti složni! Ako je referendum jedini izlaz za rešavanje nesuglasica,onda ga treba raspisati pa neka se narod izjasni!

Krle,Zemun

pre 11 godina

Mozda referendum,kada bi sve bilo normalno...

Oni sa juga,podrzavali su Milosevica,
koji je burgijao celu Srbiju,i njima je bilo super.
Zbog njega i njegova politike uz podrsku kosovara,ceo svet nas bombardovao!
Milosevic ih prodao za saku pirinca,sad im nista ne valja?
Njima nista ne smeta da se i dalje bave svercom,kriminalom,burgijanjem drzave itd. itd. itd.

Ne postavljaju balvane zbog ukradenih 3 milirajde evra,vec ih postavljaju da bi sacuvali sverc,utaju poreza i sl.
Sa jedne strane patriojote,sa druge suruju sa albancima.

Da se mi ko ljudi dogovorimo sa Evropom,a njima ako se ne svidja,
ubuduce neka se burgijaju sa Pristinom.

bezimena

pre 11 godina

Vučić da prestane da se ponaša kao opozicinar koji stalno talasa, talasanja radi!

Sporazum IMA podršku, ne samo vladajuće garniture, nego i većeg dela opozicije, pa je referendum nepotreban i besmislen, tako da se Srbi sa severa Kosova, kao i mali deo opozicije (DSS) s tim moraju POMIRITI! Ne može jedna mala manjina da diriguje velikoj većini!
TAČKA!

DRAGUTIN

pre 11 godina

Nema nikakvih problema,ako ce te Vi finansirati ovu avanturu,gradjani Srbije su vec previse novca izdvojili za bahatost politicara sa Kosova.Ogroman novac koji je svakodnevno stizao na Kosovo slivao se na privatne racune i duboke dzepove istih tih koji pricaju da je prodato Kosovo,a narod koji zivi u patnji i bedi nikada nista nije dobio.To mora prestati i mora se okrenuti novi list,hvala vam sto ste po prvi put u istoriji u ovolikom broju ujedinili srbe jer svima je dosta otimanja nasih para,i jos pogotovu kada se zna da ste ovim sporazumom dobili mnogo vise nego sto ste imali.Izgleda da vas boli cinjenica da se zavrnula slavina pa i otuda tolika buka oko sporazuma.

obrenko

pre 11 godina

Svi bi mi voleli da Srbija povrati Kosovo, ali treba biti realan, Srbija ga može povratita samo ratom, u kome bi izginuli ljudi, a Srbi sa Kosova bi završili u izbegličkim kolonama. Zbog toga državnom vrhu treba dati podršku, a ne kritikovati ga zbog ovog sporazuma.

Evropejac

pre 11 godina

Sve ovo sto je sadasnja Vlada dogovorila, na cemu im iskreno cestitam, LDP je predlagao jos pre 5 godina. Eh, da smo pre 5 godina to ucinili, mislim da bi svi ziveli bar za nijansu bolje. ZIVELA SRBIJA!

milos skrbovic

pre 11 godina

Ma gde su ovi sa Kosova bili zadnjih par meseci.Ispada da ne citaju novine , ne prate vesti.Mora cela vlada da im referise na noge,da se oni ne smaraju.Izvrgavaju ruglu drzavu, a zaklinju se u istu. Da se vlasi ne sete.Jasno je koliko su oni ogorceni na Srbiju i izgleda da celoj Srbiji zele da prodje kao oni, po onoj... da komsiji crkne krava. Oni su ekstremisti koji su izgubili svaku vezu sa realnoscu i razgovor sa njima nema nikakvog smisla.Pridaje im se prevelika paznja koju oni tumace kao da su mnogo vazni.Sada jos i referendum toboze po njihovom zahtevu.Koje jeftino politikanstvo.Nego kakav narod takvi i politicari.I Vucic je samo politicar.Jos nam samo fali novi Tito, a ovo sve opasno pocinje da lici na to.

Glasinac

pre 11 godina

Referendum je nepotreban. Treba da se preduzmu mere da se sve odredbe briselskog sporazuma sprovedu na terenu jer je to u ovom trenutku više nego što je se moglo dobiti. Ono što sada Srbi sa severa KiM traže , to se moglo ostvariti pre 20 godina.

vukašin

pre 11 godina

Srbiji je takođe u interesu da se dođe do kompromisa po pitanju Kosova, ne samo zbog dobijanja datuma, već i zbog toga što je Srbija već izgubila suverenitet na Kosovu, i svakim odlaganjem rešenja Kosovo je sve dalje od Srbije, a Srbi na kosovu neće moći dobiti sutra ni ono što danas međunarodna zajednica nudi.

žića

pre 11 godina

Po meni je ovaj sporazum poprilično dobro rešenje za problem Kosova. Naravno da to nije rešenje kojim će Srbija, a i Srbi na Kosovu da budu prezadovoljni, ali mislim da se više od ove Zajednice Srpskih Opština, sa poprilično nadležnosti, i nije moglo postići.

brankooo

pre 11 godina

Pa zadnjih 15 godimna Srbija nema nikakvu nadleznost na Kosovu. Sad ce barem biti nesto regulisano, imacemo bar neke institucije, i bice nekog reda i sigurnosti za te ljude koji tamo dole zive.

vujica

pre 11 godina

Ovaj sporazum je sigurno maksimum koji je Srbija mogla da postigne u razgovorima oko Kosova, a da Srbija ne prizna Kosovo, a sa druge strane da se ne ugroze evrointegracije. Sigurno je da sa ovakvim rešenjem veliki broj ljudi, a posebno Srbi sa Kosova i Metohije, neće biti zadovoljni. Međutim, treba voditi realnu politiku, i narodu reći istinu, i izvući najmanje loše rešenje za Srbiju i Srbe na Kosovu i Metohiji, a to je ova vlada učinila.

ostoja

pre 11 godina

Pre neki dan je Kroford, bivši ambasador Velike Britanije u Beogradu, rekao da će se Kosovo nalaziti u statusu zone sumraka, priznato od otprilike polovine zemalja na svetu, ali ne i od one druge polovine, i konstatovao da je to sličan položaj onome u kome je već Palestina. Takođe je rekao da Kosovo, zahvaljujući vetu Rusije i Kine, nikada neće biti članica UN. Ovo je još jedan dokaz da Srbija nije priznala nezavisnost Kosova, kako to govore neki kritičari vlasti, i da je Kosovo još daleko od nezavisne države. Sve dok Kosovo nije članica UN, ona će imati status isti kakav danas ima Palestina, a i Palestina je daleko od nezavisne države.

Sreta

pre 11 godina

Treba da se spase na Kosovu sta moze, s svedoci smo svi da su prvobitno losi uslovi dosta poboljsani u poslednjem sporazumu. Treba se sad fokusirati na prosperitet, a ne gubiti vreme na prepucavanje sa Pristinom. Nazalost, ja mislim da od ovoga bolje nije moglo, i svaka cast na resavanju jednog velikog problema.

krkix

pre 11 godina

@(Micko, 25. april 2013 23:48)

Postovani Micko, poenta referenduma je upravo to da ne odluciju njih 50000 za nas 7 miliona. Odlucivace 7 miliona za njih 50000. Ako mislite da je njima toliko dobro, a sto im se ne pridruzite pa primajte i vi dve plate. Da li mislite da cete primati dve plate ako Srbija udje u EU iz ovog linka http://www.dw.de/procena-iz-berlina-evro-jo%C5%A1-pet-godina/a-16772238?maca=ser-TB_ser_telegraf-10705-html-cb ? Ovo je nemacka DRZAVNA medijska kuca.

Sneza

pre 11 godina

Mislim da je krajnje vreme da budemo jedinstveni kao narod, pogotovo sto se tice pitanja sporazuma. Ne moze nam biti losije nego sto vec jeste, mozemo samo da krenemo napred s resenim v4elikim pitanjem kosova koje nas je kocilo.

zabrinut

pre 11 godina

Toliko diplomatskih aktivnost svetskih zvanicnika , na Kosovu i Metohiji,je zabrinjavajuca i krajnje neizvesna za srecnu buducnost "Zapadnog Balkana"?Osudstvo prava ,obicnih ljudi na ovim prostoru ,1990. je zasticena Nato agresijom a danas se Srbi primoravaju da prihvate zakon lazne drzave,liseni svake ljudske slobode. Kome je ovakav pristup prihvatljiv?obicni ljudi su liseni porodicnog mira a profiteri bogatiji.!

zanesenjak

pre 11 godina

Citam sve ovo ovih dana. I ne mogu da odlucim ko je u pravu. Ali danas je reseno. Zapravo, ciji su drzavljani ti ljudi sa severa Kosova i Metohije? Cija dokumenta im spremaju? Nepriznate drzave zvane Kosovo koju priznaje manje od 50% clanica UN-a ili drzave Srbije? Ubedjen sam da je resenje svih problema podela Kosova i Metohije. Cak i ako je cena da vode sa sobom i deo Albanaca iz Raske oblasti. I pole pamet u glavu. Nikada da Albanci pridju Srbiji.

dragan davidovic

pre 11 godina

Referendum je napostenija stvar. Cudi em da srpski politicari samo to nisu trazili. Na taj ancin ce samo gradjani Srbije odluciti da li ce prepustiti deo teritorije ili ce ga zadrzati. tako nece biti ni Brankovica ni prebacivanja odgovornosti. Tako ce i Srbi sa severa i nz celom Kosmetu znati na cemu su i to zauvek. Ne sumnjam prema raspolozenju naroda da ce, nazalost,ogromna vecina iznad 60 odsto galsati da se Kosovo da, ali to ce tim nesretnim Srbima sa Kosmeta omoguciti ili da se pokupe i odu ili da sami naprave svoju politicku opciju i da se bore za svoje interese na Kosmetu, ali ne tako sto ce ih neko sam gurati u drzavu koju ne zele i jos se praviti da im pomaze.

stex

pre 11 godina

Kostunicevci muka mi je od vas!!! Nece proci vasa propaganda, prihvaticete ovo isto kao i prelaze. Dosta je vise sverca i dupih plata... I mene kao Srbina bole neke stvari ali izmedju jeftine propagande Kosovo je Srbija i realnosti biram REALNOST!!!!

jovan

pre 11 godina

Bas bih voleo da bude referendum i onda ce se videti da je 2/3 stanovnistva Srbije za dogovor koji je podpisan u Briselu.
Pozdrav Jovan Svedska

ObiWanKenobi

pre 11 godina

Organizovace proteste u Beogradu?!? Probajte, "lepo" cemo vas docekati. Vide ljudi da je dosao kraj profitetstvu na laznom patriotizmu, pa bi malo da prave rsum po Beogradu.

Nebojsa Brocic

pre 11 godina

U pitanju je opstanak citavog drustva, ne samo nekoliko opstina. Bezumnom podrskom Slobodanu milosevicu i njegovoj ratnoj politici, pristali ste i na posledice te politike. Djavo je dosao po svoje. Nemate pravo da ucenjujete celu zemlju zbog toga i to vam se ne sme dozvoliti.Nemojte nam pretiti mitinzima u nasem Beogradu, ne izazivajte nesrecu. Beograd je mnogo puta dokazao da ume da se brani. Smirite se i urazumite.

Rus

pre 11 godina

Vučić je jedan veliki političar koji to i dokazuje iz dana u dan a pre svega pravi je Srbin koji radi u interesu svog naroda. Žao mi je samo što mnogi u Srbiji to još uvek ne žele da priznaju. Puna podrška Vučiću.

krki67

pre 11 godina

Alooo Risticu, ko si ti pa da postavljas uslove. Znate vi koliko ste para potrosili za tu vasu zonu sumraka. A sve to je platila i placa Srbija. znas ti koliko kosta jedan referdum... Skupio si par glasaca i ti sada hoces da vodis drzavnu politiku. I ti sam znas da nema promena vise. Da je to sve potpisano. I ostavi vise taj jadan i napacen narod da malo zivi...

Miloš Obilić

pre 11 godina

Kakav BRE referendum??? Ako će šaka tzv. "Srba"(Švercera i Dilera) da nam plati taj referendum može, neka se održi!!! U stvari zbog čega bi nas ucenjivala šaka tzv. "PATRIOTA"??!! Hoću da ŽIVIM BREEE!!!!!

Zoki

pre 11 godina

“Organizovaćemo vanstranačke proteste, možda i ovde u Beogradu, ali verujem da imamo pravu da se izborimo da nam niko na silu ne nameće političko rešenje”, rekao je Ristić.

To vi lepo organizujte u Moskvi, Briselu i Vasingtonu. Tamo se odlucuje o ovim pitanjima. Mi mozemo da odlucimo da li hocemo da izgubimo malo ili da izgubimo sve, da li hocemo da dobijemo male batine i velike.

O zadrtih li ljudi. Sada je ovo realnosti. Nismo priznali Kosovo i zadrzali smo pravo da ga kad tad vratimo pod svoje ako se promene prilike. Sada nije prilika.
Drugo, aj molim te price o Kosovu u Srbiji. Imali bi skoro 2 miliona neprijateljski nastrojenih stanovnika kojima VI NE BI HTELI DA DATE GLASACKO PRAVO jer ih toliko ima da bi sigurno neko od njih bio ministar, predsednik skupstine ili nesto slicno. A to vi necete da im date. Niste hteli da im date ni ovo sto nude vama!! Kolo srece se okrece... Nemojte biti licemeri.

Stevan

pre 11 godina

A mi zelimo da nam sidjete vise sa grbace. Ajde, neka se organizuje referendum, ali onda ako vecina bude za sporazum da se vi lepo priklonite republici Kosovo i da mi vise nemamo nista sa vama. Moze?

Tijana

pre 11 godina

Svaka cast Srbima sa Kosova. Ali mi smo njihov i taoci vec dvadeset godina. Dole su u pitanju četri Opštine i nesto raseljenih Srba. Ovde su u pitanju milioni,nasa deca idu u inostranstvo i vise se ne vraćaju,zasto? Ta zemlja nije nasa odavno,to sto je bila nekada...bile su mnoge zemlje u svetu ...Tijana

ZA SPORAZUM

pre 11 godina

Bez razmisljanja za SPORAZUM.

Srbi sa Kosova uz svo moje uvazavanje, pomislite na sta to moze da izadje.

Dva Srbina tri misljenja; nove podele, neizvesnost, i ekonomsko propadanje. Dajte sansu.

Rus

pre 11 godina

Srbija bi i na referendumu pokazala jedinstvo i dala podršku državnom vrhu jer državni vrh konačno radi u interesu naroda. Podrška Vučiću koji je jedan veliki političar koji vodi Srbiju napred.

vladimir

pre 11 godina

Žele oni I duple plate za posao koji ne rade, I da švercuju robu, I da ne plaćaju račune, I da ne plaćaju PDV... svašta oni oće što bi I mi hteli ali ne može više, dosta je bilo!

Saša

pre 11 godina

Evo obavezno samo zbog vas 80.000 referendum...jel raspisivan referendum kada smo se klali sa Muslimanima i Hrvatima, jel raspisivan kada smo se bili sa Nato-om i dobili po p... jel raspisivan kada nas je 2 miliona ostala bez posla? Pa nece ni sada. Slazem se da mozete da protestvujete u Mitrovici ili Briselu, mozda Vašingtonu, ali nigde više po Srbiji... A te duple plate, pa onda no porez, pa sverc malo, pa malo prodaja oruzja Albancima, pa jos nesto...pa sve po malo, necu ni da pominjem...I ja bih bio najsrecniji da sam ostao na svom ognjistu i tu ziveo, ali nisam mogao, tezak zivot je i mene i milione drugih Srba terao godinama da menjamo adrese...I sada posto zavisimo od drugih, posto nema posla ni para bez stranaca ja sam za EU...I da, iz EU beze (posto to cesto ljudi pricaju-lupetaju) oni koji imaju standard daleko iznad proseka EU, kao sto je Engleska, Norveska, Svajcarska, a posto smo mi nalik nekoj Africkoj drzavi i spadamo u zemlje 3. sveta mi moramo da hitamo u EU, jer je njen standard daleko iznad naseg...i ako se EU i raspadne, opet ce se zapadne jake zemlje okupiti oko neceg i drzati zajedno, kao sto su i bile od 2. Svetskog rata pa do stvaranja EU...

Bata

pre 11 godina

Znali Beograđani će da rade da bi zaradili i za sebe i za ove neradnike, koji žive isključivo na teret budžeta, a onda sa posla satima neće moći da se vrate kućama, jer će ti isti neradnici blokirati Beograd? To nam je hvala.

oki

pre 11 godina

kakav bre referendum?! jos ne mozemo da se oporavimo od proslog! ne kocite Srbiju nego prihvatite sporazum pa da svi a ne samo vi zivimo bolje!

MIR

pre 11 godina

Zasto vise referendum? Dovoljno smo vremena izgubili od devedesete ratujuci sa Milosevice. Dosta nam je Hrvatska, Bosne i Kosova. Zelimo mir i proseritet zemlje. Zelimo rad i red u zemlji. Zelimo evropski standard i evropski zivot. Sada kada smo dobili sansu vreme je da je iskoristimo. Dvadeset godina krpim kraj s krajem i gledam kako su se pojedinci na ustrb drzave obogatili, pljackanjim, ubijanjima... Zelim da moja deca zive u miru.

skeptijt

pre 11 godina

jel zele Referendum?nek bude pitanje na referndumu"DA LI STE DA KOSOVO OSTANE U SRBIJI?"Po prvi put ce da zajedno budu sns,ds,ldp,lsv,itd a sa druge strane dss,srs,dveri a kad izgube referendum,jer je narodu dosta Kosova,vec je narod gladan,onda nek se Srbi sa Kosova snadju u novoj drzavi Kosovo koje ce sprovoditi vlast na celoj teritorije svoje drzave..pa nek se snalaze kako umeju i znaju,a mi cemo pokusati da izadjemo na kraj sa Evropom.

Zeljko

pre 11 godina

Nemojte da dolazite u Beograd. Vecina je za sporazum,a vas dolazak moze samo produbiti "osecanja" prema vama.Osvestite se Kosovo nije u Srbiji vec 13 godina. U slucaju da ne prihvatite sporazum,necete dobiti nista.Pamet u glavu,kako god okrenete narod dole je na gubitku,ali njihovi predstavnici na dobitku i jos bogatiji.

Anja Popovic

pre 11 godina

Ja ne mogu da verujem sta ovaj narod zeli???? Mogli su da izgube sve, Jaksic se plasi za sebe, narodu je dosta uzeo a da toga nisu svesni, sestra mi radi u Kosovskoj Mitrovici i profesor je kako kaze bolje ce biti nego sto je bilo naravno nije sve tako crno i nemisle svi ljudi dole kako pojedinci izjavlju, zadovoljni su Vladom i znaju da ih nikada nece npustiti. Podrska za sporazum... Hvala ja sam morala ovo da kazem jer je susta istina.

ja

pre 11 godina

Ja ne zelim.Tacka. Dosta vise trosenja para na gluposti. Dajte referendum o ekonomskoj politici ove vlade, o smeni Bajatovica i ostalih Bahatovica...

Srbin

pre 11 godina

Pazi sada.Njih 40 hiljada koji zive na severu traze referendum u celoj Srbiji.Oni koji zive juzno od Ibra a njih je 100 hiljada prihvatili sporazum. Samo luda Srbija moze da prihvati referendum da se o sudbini jedne minorne grupe trose pare

(Vlast)a

pre 11 godina

I ja zelim Jugoslaviju pa cutim!
Dosta je vise da svako ima pravo na ispoljavanje nezadovoljstva i zahteva,uz podrsku SPC,a da mi nemamo kome da se zalimo protiv svih kojima se ne dopadamo.
I meni se plakalo dok su patriote sa Kosova dobijale po dve i vise plata a mi kao nepatriote gubili posao.
Necu referendum ni za 15 ni za 150 dana posto je vecina gradjana prihvatila ono sto je potpisano.Ponovno paljenje Beograda i ludacko agitovanje kao sto je bilo na mitingu za Kosovo nikome ne treba.
Svako svojoj kuci i na svoja radna mesta-da parafraziram omiljenog vodju kosovskih Srba sa kojim su nas upropastili a mi nismo izlazili na referendum protiv njih!

precanin

pre 11 godina

Dacicu i Vucicu, da li imate uvid ili, ili, da li mozete da saznate i objavite narodu Srbije kolika je pokretna i nepokretrna imovina "lidera-vodja "sa Severa Kosova ? Nikakav referendum nije potreban, Vlada Srbije je uradila najbolje sto je mogla za svoje gradjane i u Srbiji i na Kosovu i u Vojvodini ! Pa dokle vise te ucene , ako hoce da tamo zive moraju da postuju zakone Kosova, nece, neka zive gde hoce , njihova volja! Gde god da odluce, morace da rade i izdrzavaju svoje porodice. Dosta je bilo "lezi lebu da te jedem"da nam "braca" teraju Taciju inat i dizu barikade, a da im gradjani Srbije hrane familije !? Pa gde to ima ?

Lepi Milo

pre 11 godina

Zaista, nemoguce je svakome udovoljiti, ali od ovakvog sporazuma mislim da je izvucen maksimum i ne treba vise pametovati nego ga prihvatiti

Dragan

pre 11 godina

Samo jaka Srbija moze da brani narod na Kosovu ali bez sporazuma ove nece moci.
Srbija mora se oporavi ali opet sankcije i rat nisu opcija nego diplomatija. Mi smo decenijama pritiskali Albanci i sada je vreme da oni zive kako oni hoce. Srbija trpila godinama sto pokusavala da brani Srbi ratom van Srbije a dokle smo stigli? Vreme je da pokusamo da zivimo da sa EU rasturamo nase granice ond vise nece imati kontrole izmedju Srbije i Kosova. Priznacemo nece ga niko od nas bice status kao Taiwan i China.

dobro dosao u klub@

pre 11 godina

Nadam se da ce narod biti dovoljno mudar da zna da se iza ovog sporazuma krije boljitak.Ako to ne budu prepoznali onda ova zemlja ni ne zasluzuje nista bolje.

KARAKLAJIC

pre 11 godina

Mislim da neko vešto manipuliše Srbima sa KIM i da im ovakva odluka samo šeteti nadam se da će shvatiti ovaj treutak i da če se konačno dozvati pameti i prihvatiti sporazum.

Mile

pre 11 godina

Vucko,sklanjaj ove balvane sto pre.Nije potrebno da drzava trosi pare na referendumu.Nemogu njih cetvorica da odredjuje sudbinu Srbske drzave i naroda.

Miki

pre 11 godina

Prihvatajte braco srbi to sto vam se nudi da vam nebi bilo kao nama iz republike srpske krajine.bolje ista nego nista.realnost je jedno a zelje su drugo

Život u epskim oblacima

pre 11 godina

Do svakog srbina na Kosovu mora da stigne, nažalost ni malo lepa istina, kakva je realnost. Kakva je ekonomija Srbije, kakve su trenutne međunarodne okolnosti, kakava je naša međunarodna pozicija. Jedino tako mogu da shvate da je u ovom trenutko postignuto najviše što je bilo moguće.

Deda Pera

pre 11 godina

Kakav referendum?
Njih par desetina hiljada za****va nas 7 miliona???
Pa kakav su oni narod? Samo sebi okrenut?
Sede guzicom na dve stolice, jedna Prištinska a druga Beogradska. A mi treba da smo između te dve stolice?
I Dačić i Vučić dobili su dovoljno glasova i legitimni su predstavnici Srbije ovlašćeni da donose odluke i odgovaraju za njih.

Micko

pre 11 godina

Толика саможивост и некоректност!!! Драги Срби са Косова, не знате како се живи у Србији. Већина нас нема ни једну плату, ви примате и по две, деценијама издвајамо за вас, плаћамо вашу струју, воду... Хоћете референдум? Јел то 50000 одлучује о судбини 7 милиона људи? СРАМ ВАС БИЛО!

aleksandar

pre 11 godina

Ne treba nama referendum, nego da se anarhicna banda dole privede zakonima zemlje Srbije i disciplinuje. Previse dugo oni nekontrolisano trose i raspodeljuju drzavne pare, i donose razne "odluke" bez imalo odgovornosti.

Gorka istina

pre 11 godina

Nazalost, zgleda da niko niko osim Tacija nema efikasno resenje za "srpski problem".
Vucic im je lepo objasnio, NACRTAO, ali meni jasno da su "vodje" Srba sa severa Kosova ili oni Domanovicevi, slepi, ili (sto je verovatnije) lukavi ratni profiteri kojima odgovara neki novi haos i bezanija.
Zivi bili pa videli, ako se odbije ovaj sporazum, gde ce sledece godine biti te vodje, a gde sirotinja raja, izbeglice i svi oni koji sebi dozvoljavaju da srljaju i daju povod za radost mrziteljima Srba i Srbije.

Fan

pre 11 godina

Krajnje je vreme da partije koje koče razvitak ove zemlje budu zabranjene kako ne bi huskali na mitinzima i prodavali maglu.
Kakav to one refrendum žele.
Da 7 miliona budu taoci nekome
ko živi u iluziji o buzdovanima.

Rus

pre 11 godina

Bravo Vučiću, pametno i realno. Možda je i bolje da bude referenduma iako sam siguran da će velika većina ljudi biti ZA. Time bismo stavili tačku na sve prozivke i nesuglasice. Puna podrška od mene.

ex demokrata 1

pre 11 godina

Kosovari,manite nas se vise,dosta je bilo. Posto ste spremni da nam svima ovde ugrozavate buducnost,ne interesuje me vas problem,a ja bih vam ukinio duple plate,uveo bih vam pdv pa da vidite makar 1 mesec kako se zivi u Srbiji,dosta nam je bre vise vase bahatosti.
Ako i bude referenduma,sto bi bilo pogresno,da znate da ce 90%.ljudi sa glasa za sporazum i za integracije !

Konstantin

pre 11 godina

Daj im referndum ali i mi iz centralne Srbije isto da ucestvujemo pa da vidimo sta ce narod da kaze a to ce biti ljudi uzmite sto se nudi nemojte da bude ponovo Oluja ! Ovim sporazumom nikao ne priznajemo Kosovo a dobijamo nesto ! neka prava

Fiatman

pre 11 godina

Mislim da će se rešenje ipak naći i da ćemo biti složni! Ako je referendum jedini izlaz za rešavanje nesuglasica,onda ga treba raspisati pa neka se narod izjasni!

FRAJLA

pre 11 godina

Verujem da Srbi sa Kosova nisu zadovoljni postignutim..ali zašto ne shvate da se barem nešto postiglo.E da su prošli pregovarali za sporazum sada bih oni bili kao''pašaluk'' za vreme turaka

Bratislav

pre 11 godina

Čak i da danas albanci sa Kosova prihvate da žive u sastavu Srbije, Srbi bi morali da uđu u Prištinske institucije. Dakle, u svakom slučaju Srbi moraju da se za svoja prava bore i u Prištini. Bolje je da u toj borbi imaju podršku respektabilne Srbije, a ne da okrenu leđa Beogradu i Prištini i da tako slabe sopstvenu poziciju. Mislim da svi treba da uvide da EU pokušava napraviti funkcionalnu teritoriju - Kosovo, dopuštajući da Beograd videti nju kao deo Srbije, a Priština kao nezavisnu državu. Ipak mislim da je dobro da je Beograd uključen, jer dok se Beograd pita i dok od njega zavisi, Kosovo nije nezavisno, a Srbi sa kosova mogu da tako za sebe izbore bolji položaj.

nadica

pre 11 godina

Na pitanje Kosova, državni vrh ne može da dobije nikakve političke poene, već samo da ih izgube, jer bilo koje rešenje da se postigne, javnost u Srbiji i Srbi na Kosovu neće biti zadovoljni. Međutim, postignutim dogovorom neće biti zadovoljan ni sam državni vrh Srbije, ali treba biti realan, i izvući maksimalno koliko se može u ovim pregovorima.

Beogradjanin

pre 11 godina

kakav referendum??? Narod je gladan, umoran.....kako ne shvatate realnost trenutka...
Meni je kao i vecini Srba oduvek zao svega sto nam se izdesavalo, i na Kosovu i svugde gde je nas narod patio, ali ljudi shvatite da vise nema kud!
Vecina NECE referendum, ne moze manje od 40.000 ljudi da ima vecu moc odlucivanja od 7,4 miliona.....
Moramo svi prihvatiti hladne glave ono sto je izvuceno ma koliko malo bilo, i pokusati da se prilagodimo situaciji, a ne odmah OPET dizanje frke, problemi i ko zna sta jos!
Dosta talasanja, dosta problema, dosta muke jade i bede.....
NECU REFERENDUM!!!

Branko sa severa

pre 11 godina

Ti isti koji nas ovde predstavljaju i kazu da ne treba prihvatiti sporazum pre nekoliko dana na mitingu kosovskoj Mitrovici kazu da Srbi koji su uzeli kosovska dokumenta da ih odmah pocepaju. Stvarno? Tom istom koji je to rekao i koji je predsednik opstine otac ima kosovsku dokumentaciju i prima kosovsku penziju. jedan od lidera koji sedi u poslanickoj klupi R.Srbije toliko se na racun majke srbije obogatio da bi voleo da stanje KVO potraje jos 100 godina. Ako ima zakona treba ispitati koliko ti ljudi imaju nekretnine, kako su to stekli, pa brate ako postoji zloupotreba da im se sudi. Dosta nem je vise ovih politicara koji imaju samo jedan cilj a to je da se u ovoj situaciji jos vise obogate.

Cedo

pre 11 godina

Ja sam iz Vrbasa koji ima vise stanovnika od Severnog Kosova. Predlazem da se gradjani izjasne na referendumu da li Srbija treba da ocistiti veliki backi kanal DTD!

srbin lo

pre 11 godina

Dosta mi je vise ovih pljackasa sa Kosova. Ja sam veci Srbin od svih njih jer sam uvek ratovao i ratovacu za svoju zemlju ako bude ugrozena. A nemoze njih nekoliko da trazi referendum kad se zna da ih nece podrzati ni 10% stanovnika. Zato okrenimo se EU i reformama da vec jednom sredimo Srbiju!

trudna buva

pre 11 godina

DOSTA BREEEE!!! I mi srbi severno od kosova ocemo referendum "DA LI STE KONACNO ZA NORMALAN ZIVOT" ili da vas do veka ucenjuje šačica bandita, švercera, i sumanutih ideologa koštunjavih teorija??? NEĆEMO REFERENDUM!!!!! Dosta je bilo!!! Sjašite!!!

zmitjkoe

pre 11 godina

... niko ne može biti jači od države - država može da povuče bilo koji potez i da skloni nas s ovih pozicija", kazao je Ristić.

No further questions, your honor.

tadija

pre 11 godina

Mislim da i danas za prihvatanje ovog kompromisnog rešenja Vučić i Nikolić i dalje imaju veliku podršku građana, jer je građanima jasno da Srbija nije mogla da izvuče više u ovim pregovorima, a takođe i da je građanima jasno da je Srbija morala da reši pitanje Kosova, i da nastavi proces evrointegracija, jer samo kao član EU Srbija može ekonomski da ojača, i da konačno krenemo sa ovog dna na kome smo već 20-tak godina.

XLav

pre 11 godina

Referendum, ali trostruki... pod
1) da li smo za sporazum, pod
2) da li smo za finansiranje bilo cega na Kosovu iz budzeta, i pod 3) da li smo za uvodjenje poreza crkvama?
Pa da lepo glasamo!

Jovanka

pre 11 godina

Kakav referendum, pa ovo je maksimum koji su mogli da dobiju sporazumom, sada kada treba da budemo jedinstveni neko namerno hoce da umanji napore koje je pregovarački tim uložio da bi ovo postigli.

СТОП мешетари

pre 11 godina

Ко ће то да плати Срби са Косова? Цела Србија треба да плати заједно са народом на Косову цену једној малој групици мешетара који би да себе представе као цео народ.Референдум би поделио Србију,референдум би коштао Србију финансијски и то сада када се боримо да се извучемо из овога у шта нас је увукла бивша власт немилосрдно пљачкајући државу и народ.Шта хоће Јакшић и његов Коштуница разбили су једном државу 2000.године сада би опет е неће моћи овај пут,доста је више.

ankica

pre 11 godina

Da je neko pre 10 godina predložio podelu kosova, međunarodna zajednica bi to tada možda i prihvatila. Međutim, danas neće, a i ono što se danas nudi Srbima na Kosovu, već za koju godinu Srbi neće moći dobiti ni toliko.

Neki

pre 11 godina

ovaj bi voleo da srbi dodju u srbiju i da zive u kolektivnim centrima!!! E pa taj film neces da gledas, to za tvoju familiju pozeli, a mi cemo se snaci vec nekako.

Žalosna Sova

pre 11 godina

Jel žive Srbi sa kosova u realnom svetu ili nekom svom Ko ne bi želeo isto ali da je to moguće. Jedno veliko DA za sporazum!!!!! Jel je to jedino moguće u mom svetu

Miki

pre 11 godina

Glasac sam DS-a, ali podrzavam vladu u donosenju ovog sporazuma. Ako pravite referendum, napravite referendum sa konacnim pitanjem da li treba vise da gubimo vremena oko Kosova. Iznenadice se DSS i slicni, kada vide koliko ljudima ne znace nista te prazne price oko Kosova.

Rus

pre 11 godina

U potpunosti podržavam Vučića. Ukoliko bude referenduma i većina kaže da je ZA sporazum onda Srbi sa Kosova moraju da prihvate tu situacijui da pomognu u implementaciji a vremenom će shvatiti da je sve ovo što se radi u njihovom interesu.

aralica

pre 11 godina

U ovom trenutku, ovaj sporazum je i više nego što je većina građana Srbije očekivala da će Srbija dobiti, i to bi pokazao i referendum ukoliko bi bio raspisan.

T&T

pre 11 godina

Znamo mi gospodo jako dobro sta vi zaista zelite!

Ali evo ovako, neka se raspise referendum. A kada narod Srbije glasa za sporazum, zavrsena je svaka prica sa vama sa Kosova!
The End, Finito!!!
Nemate vise za nista da nam se obracate - jednostavno nestajete za nas - ne postojite vise!
Pa se vi igrajte sa sudbinom cele drzave i samozivo se inatite zbog svojih debelih (nezaradjenih) novcanika!

blagota

pre 11 godina

Državni vrh je bio potpuno u pravu kada je govorio da se po pitanju Kosova ne može naći neko rešenje kojim će Srbija, a naročito Srbi na Kosovu i Metohiji biti oduševljeni, ali sam siguran da je ova vlast izvukla maksimalno koliko je u ovom trenutku bilo moguće.

Pobesneli Maks

pre 11 godina

Vlada je spremna da razmatra raspisivanje referenduma o briselskom sporazumu o Kosovu, ali kosovski Srbi treba da prihvate sprovodjenje jedinstvene politike posle referenduma...

Милутин

pre 11 godina

Из села у варош, из вароши у Београд и Нови Сад. Са Косова и Метохије у централни и северни део Србије. Много неожењених и неудатих, лоповлук и нерад на све стране, ....То је пораз. И још нешто, ако већ позивамо прошлост упомоћ, треба знати да је Стефан Немања после пораза понизно,у клечећем положају, молио за мир Манојла Комнина, цара Византије и то му није сметало да створи династију Немањића која је исписала светле странице Србске историје. Један корак назад а два напред.

ljuboja

pre 11 godina

Nema druge mogućnosti da se pomogne Srbima na Kosovu, nego pregovorima. Srbija ne može više da ratuje, a i da može, u svakom ratu u kojem Srbija nema podršku međunarodne zajednice, a nema je, Srbija bi opet izgubila, a Srbi sa Kosova bi na kraju bili proterani i sa severa Kosova.

DIDA

pre 11 godina

Sebicnost koja je bila prisutna svih ovih godina od strane pojedinaca sa Kosova nastavlja se i danas.Godinama je Srbija taoc zbog Kosova,ne kazem da treba da se odreknemo svoje svetinje ali svakako moramo naci neko resenje koje je prihvatljivo za sve,ali zbog gresaka u proslosti ne mozemo tamo i ostati.Da li je realno da cela Srbija strada zbog inacenja par hiljada ljudi,koji nisu ni svesni sta se potpisalo u Briselu,zar i ta prokleta evropa mora da ubedjuje nase ljude da Kosovo nije priznato,nego pojedinci huskaju narod i hoce da destabilisu zemlju,ali to im na srecu nece uspeti,ima Srbija jos pametnih glava koja cuvaju i granice i istoriju.

Milence

pre 11 godina

Neka se dogovore sa Radovicem oko placanja troskova, jedino tako, od mojih para ne. Stotine hiljada ljudi je pobeglo od raznih referenduma i ratnih huskaca, dosta je bilo, ostavite nas vise na miru sa mitovima i fantazijama.

zabrinut

pre 11 godina

Toliko diplomatskih aktivnost svetskih zvanicnika , na Kosovu i Metohiji,je zabrinjavajuca i krajnje neizvesna za srecnu buducnost "Zapadnog Balkana"?Osudstvo prava ,obicnih ljudi na ovim prostoru ,1990. je zasticena Nato agresijom a danas se Srbi primoravaju da prihvate zakon lazne drzave,liseni svake ljudske slobode. Kome je ovakav pristup prihvatljiv?obicni ljudi su liseni porodicnog mira a profiteri bogatiji.!

mirko

pre 11 godina

Nema druge mogućnosti da se pomogne Srbima na Kosovu, nego pregovorima. Srbija ne može više da ratuje, a i da može, u svakom ratu u kojem Srbija nema podršku međunarodne zajednice, a nema je, Srbija bi opet izgubila, a Srbi sa Kosova bi na kraju bili proterani i sa severa Kosova.

ostoja

pre 11 godina

Pre neki dan je Kroford, bivši ambasador Velike Britanije u Beogradu, rekao da će se Kosovo nalaziti u statusu zone sumraka, priznato od otprilike polovine zemalja na svetu, ali ne i od one druge polovine, i konstatovao da je to sličan položaj onome u kome je već Palestina. Takođe je rekao da Kosovo, zahvaljujući vetu Rusije i Kine, nikada neće biti članica UN. Ovo je još jedan dokaz da Srbija nije priznala nezavisnost Kosova, kako to govore neki kritičari vlasti, i da je Kosovo još daleko od nezavisne države. Sve dok Kosovo nije članica UN, ona će imati status isti kakav danas ima Palestina, a i Palestina je daleko od nezavisne države.

sipa

pre 11 godina

Ipak bi trebalo da umemo da se ucimo na svojim greskama. Trebalo bi samo da se prisetimo sta se desavalo kada smo odbijali izvesne kompromise u novijoj istoriji. A valjda je svima jasno da je zemlja daleko od ekonomske i svake stabilnosti, novi sukobi i ratovi bi znacili katastrofu, prema tome...

ZoranNS

pre 11 godina

Veoma interesantna situacija, Toma i Vučić su postali DEMOKRATE, istisnuli DS iz njihovog područja delovanja, demokratama će biti problem gde i kako da se vrate u igru. Još interesantnije je sa člnastvom, demokrate će podržati akciju Tome i Vučića, članovi SNS, koji nisu u stanju da prate demoktaski preobražaj njihovih vođa otiće u SRS, DSS, Dveri.

Evropejac

pre 11 godina

Sve ovo sto je sadasnja Vlada dogovorila, na cemu im iskreno cestitam, LDP je predlagao jos pre 5 godina. Eh, da smo pre 5 godina to ucinili, mislim da bi svi ziveli bar za nijansu bolje. ZIVELA SRBIJA!

bezimena

pre 11 godina

Vučić da prestane da se ponaša kao opozicinar koji stalno talasa, talasanja radi!

Sporazum IMA podršku, ne samo vladajuće garniture, nego i većeg dela opozicije, pa je referendum nepotreban i besmislen, tako da se Srbi sa severa Kosova, kao i mali deo opozicije (DSS) s tim moraju POMIRITI! Ne može jedna mala manjina da diriguje velikoj većini!
TAČKA!

vujica

pre 11 godina

Ovaj sporazum je sigurno maksimum koji je Srbija mogla da postigne u razgovorima oko Kosova, a da Srbija ne prizna Kosovo, a sa druge strane da se ne ugroze evrointegracije. Sigurno je da sa ovakvim rešenjem veliki broj ljudi, a posebno Srbi sa Kosova i Metohije, neće biti zadovoljni. Međutim, treba voditi realnu politiku, i narodu reći istinu, i izvući najmanje loše rešenje za Srbiju i Srbe na Kosovu i Metohiji, a to je ova vlada učinila.

DRAGUTIN

pre 11 godina

Nema nikakvih problema,ako ce te Vi finansirati ovu avanturu,gradjani Srbije su vec previse novca izdvojili za bahatost politicara sa Kosova.Ogroman novac koji je svakodnevno stizao na Kosovo slivao se na privatne racune i duboke dzepove istih tih koji pricaju da je prodato Kosovo,a narod koji zivi u patnji i bedi nikada nista nije dobio.To mora prestati i mora se okrenuti novi list,hvala vam sto ste po prvi put u istoriji u ovolikom broju ujedinili srbe jer svima je dosta otimanja nasih para,i jos pogotovu kada se zna da ste ovim sporazumom dobili mnogo vise nego sto ste imali.Izgleda da vas boli cinjenica da se zavrnula slavina pa i otuda tolika buka oko sporazuma.

obrenko

pre 11 godina

Svi bi mi voleli da Srbija povrati Kosovo, ali treba biti realan, Srbija ga može povratita samo ratom, u kome bi izginuli ljudi, a Srbi sa Kosova bi završili u izbegličkim kolonama. Zbog toga državnom vrhu treba dati podršku, a ne kritikovati ga zbog ovog sporazuma.

brankooo

pre 11 godina

Pa zadnjih 15 godimna Srbija nema nikakvu nadleznost na Kosovu. Sad ce barem biti nesto regulisano, imacemo bar neke institucije, i bice nekog reda i sigurnosti za te ljude koji tamo dole zive.

krkix

pre 11 godina

@(Micko, 25. april 2013 23:48)

Postovani Micko, poenta referenduma je upravo to da ne odluciju njih 50000 za nas 7 miliona. Odlucivace 7 miliona za njih 50000. Ako mislite da je njima toliko dobro, a sto im se ne pridruzite pa primajte i vi dve plate. Da li mislite da cete primati dve plate ako Srbija udje u EU iz ovog linka http://www.dw.de/procena-iz-berlina-evro-jo%C5%A1-pet-godina/a-16772238?maca=ser-TB_ser_telegraf-10705-html-cb ? Ovo je nemacka DRZAVNA medijska kuca.

milos skrbovic

pre 11 godina

Ma gde su ovi sa Kosova bili zadnjih par meseci.Ispada da ne citaju novine , ne prate vesti.Mora cela vlada da im referise na noge,da se oni ne smaraju.Izvrgavaju ruglu drzavu, a zaklinju se u istu. Da se vlasi ne sete.Jasno je koliko su oni ogorceni na Srbiju i izgleda da celoj Srbiji zele da prodje kao oni, po onoj... da komsiji crkne krava. Oni su ekstremisti koji su izgubili svaku vezu sa realnoscu i razgovor sa njima nema nikakvog smisla.Pridaje im se prevelika paznja koju oni tumace kao da su mnogo vazni.Sada jos i referendum toboze po njihovom zahtevu.Koje jeftino politikanstvo.Nego kakav narod takvi i politicari.I Vucic je samo politicar.Jos nam samo fali novi Tito, a ovo sve opasno pocinje da lici na to.

Glasinac

pre 11 godina

Referendum je nepotreban. Treba da se preduzmu mere da se sve odredbe briselskog sporazuma sprovedu na terenu jer je to u ovom trenutku više nego što je se moglo dobiti. Ono što sada Srbi sa severa KiM traže , to se moglo ostvariti pre 20 godina.

vukašin

pre 11 godina

Srbiji je takođe u interesu da se dođe do kompromisa po pitanju Kosova, ne samo zbog dobijanja datuma, već i zbog toga što je Srbija već izgubila suverenitet na Kosovu, i svakim odlaganjem rešenja Kosovo je sve dalje od Srbije, a Srbi na kosovu neće moći dobiti sutra ni ono što danas međunarodna zajednica nudi.

žića

pre 11 godina

Po meni je ovaj sporazum poprilično dobro rešenje za problem Kosova. Naravno da to nije rešenje kojim će Srbija, a i Srbi na Kosovu da budu prezadovoljni, ali mislim da se više od ove Zajednice Srpskih Opština, sa poprilično nadležnosti, i nije moglo postići.

Krle,Zemun

pre 11 godina

Mozda referendum,kada bi sve bilo normalno...

Oni sa juga,podrzavali su Milosevica,
koji je burgijao celu Srbiju,i njima je bilo super.
Zbog njega i njegova politike uz podrsku kosovara,ceo svet nas bombardovao!
Milosevic ih prodao za saku pirinca,sad im nista ne valja?
Njima nista ne smeta da se i dalje bave svercom,kriminalom,burgijanjem drzave itd. itd. itd.

Ne postavljaju balvane zbog ukradenih 3 milirajde evra,vec ih postavljaju da bi sacuvali sverc,utaju poreza i sl.
Sa jedne strane patriojote,sa druge suruju sa albancima.

Da se mi ko ljudi dogovorimo sa Evropom,a njima ako se ne svidja,
ubuduce neka se burgijaju sa Pristinom.

Sneza

pre 11 godina

Mislim da je krajnje vreme da budemo jedinstveni kao narod, pogotovo sto se tice pitanja sporazuma. Ne moze nam biti losije nego sto vec jeste, mozemo samo da krenemo napred s resenim v4elikim pitanjem kosova koje nas je kocilo.

Sreta

pre 11 godina

Treba da se spase na Kosovu sta moze, s svedoci smo svi da su prvobitno losi uslovi dosta poboljsani u poslednjem sporazumu. Treba se sad fokusirati na prosperitet, a ne gubiti vreme na prepucavanje sa Pristinom. Nazalost, ja mislim da od ovoga bolje nije moglo, i svaka cast na resavanju jednog velikog problema.