Ponedeljak, 22.04.2013.

11:04

Preporuka da Kosovo pregovara o SSP

Evropska komisija usvojila preporuku članicama EU da s Kosovom započnu pregovore o Sporazumu o stabilizaciji i pridruživanju.

Izvor: B92

Preporuka da Kosovo pregovara o SSP IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

20 Komentari

Sortiraj po:

Mrki

pre 11 godina

"Em se na KiM ne postiže ni trećina mogućeg ni desetina pravednog em će odmah naći nove uslove Srbiji i nve probleme".
(Helios, 22. april 2013 12:07)

Drzava cija su obelezja: kriminal, korupcija, ogromni dugovi, unistena privreda, rekordna nezaposlenost, emigracija strucnjaka, vojska za izlozbu i parade ... takva drzava nije u poziciji da postavlja bilo kakve uslove, vec moze samo da bude zahvalna ako dobije bilo sta. Ovaj sporazum je daleko od idealnog, ali u trenutnoj situaciji je najvise sto smo mogli da dobijemo, sa onim sto imamo.

Kada budemo imali jaku drzavu, policiju i sudstvo koje radi svoj posao, strucne ljude na rukovodecim mestima, jaku i profitabilnu privredu, jaku i moderno naoruzanu vojsku - tada cemo moci da postavljamo i uslove. Ali tada se pitanje Kosova ne bi ni postavilo, jer bi svako (pa i Albanci) bili srecni da zive u bogatoj i prosperitetnoj zemlji, zar ne?

Ovako, mozemo samo da sve ovo shvatimo kao jednu dobru lekciju i da na vreme pocnemo da radimo da dostignemo model drzave iz prethodnog pasusa, istina malo okrnjene. U suprotnom cemo da cvilimo i za Vojvodinom za par godina, jer sa drzavom koja vodi luzersku politiku niko nece da ima posla, pa cak ni drugi luzeri.

Svi vi sto placete za svetinjama, grobovima i slicnim stvarima - kada shvatite da je put do jake drzave RAD, RAD I SAMO RAD, a ne kafici, splavovi i sponzoruse - onda ce nam krenuti na bolje.

Nemacka je cekala 50 godina i ponovo je velika. Sta mislite, zasto je opet velika?

bunny

pre 11 godina

@ Vanja Da li to u EU zele da kazu da je moguce da se desi da jedna od njihovih buducih clanica nije istovremeno clanica UN-a?
(bunny, 22. april 2013 11:36)

"NE, nego za razliku od npr. Srbije ... i promenice se princip da samo drzave priznate u UN mogu biti clanice EU." Ok, znaci slazemo se, onda nije NE nego DA.

daevon

pre 11 godina

Srbija mora da insistira da jedino zajedno sa KiM može da uđe u EU. Nijedna država još nije ulazila u EU u delovima, deo po deo. Znači KiM je deo Srbije, kakav god bio u posebnom statusu, i kakvo god imao demografsko stanje, i ne može odvojeno od Srbije da pristupa bilo gde.

Analiticar

pre 11 godina

Ima jos mnogo vode Ibrom da protece dok oni ne potpisu SSP. Kada smo ga mi potpiasli a jos nije stupio na snagu jer jos jedino Litvanija nije ratifikovala u svom parlamentu

Dumi Kladovo

pre 11 godina

Uz cestitke za SSP, ja mislim da cemo cuti kako se disciplinuje.To je kao vaspitanje male dece.Nema bombone ako ne slusas...ha ha
Dumi Kladovo

Vanja

pre 11 godina

E hvala bogu, sada ce i oni morati malo da se srede i unormale.
(NikolaD, 22. april 2013 11:33)

Bice interesanto uporediti koliko vremena ce trebati clanicama EU da verifikuju taj SSP u odnosu na vreme koje im je trebalo da verifikuju SSP za "uzu Srbiju".

TXC

pre 11 godina

Ima jos mnogo vode Ibrom da protece dok oni ne potpisu SSP. Kada smo ga mi potpiasli a jos nije stupio na snagu jer jos jedino Litvanija nije ratifikovala u svom parlamentu
(Analiticar, 22. april 2013 12:03)

Pitaj Vuka Jeremića zašto Litvanija nije ratifikovala sporazum i zašto neće skoro.

Ja sam siguran da će za Kosovo to sve da ide dosta brže jer nema neprijateljske odnose sa nekim EU državama zaostale iz prošlosti kao što je Srbija imala (npr. sa Holandijom zbog Srebrenice itd.).

Vanja

pre 11 godina

Da li to u EU zele da kazu da je moguce da se desi da jedna od njihovih buducih clanica nije istovremeno clanica UN-a?
(bunny, 22. april 2013 11:36)
Ne, nego za razliku od npr. Srbije, EU ima plan i voli da radi stvari na vreme ili sa malim zakasnjenjima, tako da je za EU bolje da na vreme pocne SSP sa Kosovom, a kad dodje na red primanje u EU, dotad ce je Srbija priznati i promenice se princip da samo drzave priznate u UN mogu biti clanice EU.
Uostalom dokumenti su dostupni javno i pravnu osnovu za SSP i buduce clanstvo mozete procitati u sledecem dokumentu na stranicama 3 do 6 http://ec.europa.eu/enlargement/pdf/key_documents/2012/package/ks_feasibility_2012_en.pdf

Lalegator

pre 11 godina

Ne, nego za razliku od npr. Srbije, EU ima plan i voli da radi stvari na vreme ili sa malim zakasnjenjima, tako da je za EU bolje da na vreme pocne SSP sa Kosovom, a kad dodje na red primanje u EU, dotad ce je Srbija priznati i promenice se princip da samo drzave priznate u UN mogu biti clanice EU.
Uostalom dokumenti su dostupni javno i pravnu osnovu za SSP i buduce clanstvo mozete procitati u sledecem dokumentu na stranicama 3 do 6 [link]
(Vanja, 22. april 2013 12:25)

Kad vidim ovakve dvostruke igre,mislim da je Kostunica sa vojnom i politickom neutralnosti bio najpametniji.

Helios

pre 11 godina

Ovom fundamentalno pogrešnom odlukom otvara se horizont novih problema u Srbiji. Započeo je DS i G17 a aminovao SPS i SNS. Em se na KiM ne postiže ni trećina mogućeg ni desetina pravednog em će odmah naći nove uslove Srbiji i nve probleme.

lala

pre 11 godina

Ovo je sasvim normalno. 90% Albanaca su savim obični ljudi kao i mi. Treba li da ih blokiramo i sprečavamo u pokušaju da žive kao i svi ostali narodi evrope? Ne treba da držimo u getu pola miliona ljudi. To nije srpski a ni hrišćanski.

Peca

pre 11 godina

Valjda je sada jasno sta "de facto" znaci potpisan sporazum. Omoguceno je Kosovu da potpise SSP sto mogu samo suverene i nezavisne drzave. Da ne bude zabune, smatram da je bilo vreme da se konacno stavi tacka na ovaj problem ali nazovimo stvari pravim imenom - ozvanicena je nezavisnost Kosova.

Peca

pre 11 godina

Valjda je sada jasno sta "de facto" znaci potpisan sporazum. Omoguceno je Kosovu da potpise SSP sto mogu samo suverene i nezavisne drzave. Da ne bude zabune, smatram da je bilo vreme da se konacno stavi tacka na ovaj problem ali nazovimo stvari pravim imenom - ozvanicena je nezavisnost Kosova.

lala

pre 11 godina

Ovo je sasvim normalno. 90% Albanaca su savim obični ljudi kao i mi. Treba li da ih blokiramo i sprečavamo u pokušaju da žive kao i svi ostali narodi evrope? Ne treba da držimo u getu pola miliona ljudi. To nije srpski a ni hrišćanski.

Mrki

pre 11 godina

"Em se na KiM ne postiže ni trećina mogućeg ni desetina pravednog em će odmah naći nove uslove Srbiji i nve probleme".
(Helios, 22. april 2013 12:07)

Drzava cija su obelezja: kriminal, korupcija, ogromni dugovi, unistena privreda, rekordna nezaposlenost, emigracija strucnjaka, vojska za izlozbu i parade ... takva drzava nije u poziciji da postavlja bilo kakve uslove, vec moze samo da bude zahvalna ako dobije bilo sta. Ovaj sporazum je daleko od idealnog, ali u trenutnoj situaciji je najvise sto smo mogli da dobijemo, sa onim sto imamo.

Kada budemo imali jaku drzavu, policiju i sudstvo koje radi svoj posao, strucne ljude na rukovodecim mestima, jaku i profitabilnu privredu, jaku i moderno naoruzanu vojsku - tada cemo moci da postavljamo i uslove. Ali tada se pitanje Kosova ne bi ni postavilo, jer bi svako (pa i Albanci) bili srecni da zive u bogatoj i prosperitetnoj zemlji, zar ne?

Ovako, mozemo samo da sve ovo shvatimo kao jednu dobru lekciju i da na vreme pocnemo da radimo da dostignemo model drzave iz prethodnog pasusa, istina malo okrnjene. U suprotnom cemo da cvilimo i za Vojvodinom za par godina, jer sa drzavom koja vodi luzersku politiku niko nece da ima posla, pa cak ni drugi luzeri.

Svi vi sto placete za svetinjama, grobovima i slicnim stvarima - kada shvatite da je put do jake drzave RAD, RAD I SAMO RAD, a ne kafici, splavovi i sponzoruse - onda ce nam krenuti na bolje.

Nemacka je cekala 50 godina i ponovo je velika. Sta mislite, zasto je opet velika?

Vanja

pre 11 godina

E hvala bogu, sada ce i oni morati malo da se srede i unormale.
(NikolaD, 22. april 2013 11:33)

Bice interesanto uporediti koliko vremena ce trebati clanicama EU da verifikuju taj SSP u odnosu na vreme koje im je trebalo da verifikuju SSP za "uzu Srbiju".

Vanja

pre 11 godina

Da li to u EU zele da kazu da je moguce da se desi da jedna od njihovih buducih clanica nije istovremeno clanica UN-a?
(bunny, 22. april 2013 11:36)
Ne, nego za razliku od npr. Srbije, EU ima plan i voli da radi stvari na vreme ili sa malim zakasnjenjima, tako da je za EU bolje da na vreme pocne SSP sa Kosovom, a kad dodje na red primanje u EU, dotad ce je Srbija priznati i promenice se princip da samo drzave priznate u UN mogu biti clanice EU.
Uostalom dokumenti su dostupni javno i pravnu osnovu za SSP i buduce clanstvo mozete procitati u sledecem dokumentu na stranicama 3 do 6 http://ec.europa.eu/enlargement/pdf/key_documents/2012/package/ks_feasibility_2012_en.pdf

TXC

pre 11 godina

Ima jos mnogo vode Ibrom da protece dok oni ne potpisu SSP. Kada smo ga mi potpiasli a jos nije stupio na snagu jer jos jedino Litvanija nije ratifikovala u svom parlamentu
(Analiticar, 22. april 2013 12:03)

Pitaj Vuka Jeremića zašto Litvanija nije ratifikovala sporazum i zašto neće skoro.

Ja sam siguran da će za Kosovo to sve da ide dosta brže jer nema neprijateljske odnose sa nekim EU državama zaostale iz prošlosti kao što je Srbija imala (npr. sa Holandijom zbog Srebrenice itd.).

Helios

pre 11 godina

Ovom fundamentalno pogrešnom odlukom otvara se horizont novih problema u Srbiji. Započeo je DS i G17 a aminovao SPS i SNS. Em se na KiM ne postiže ni trećina mogućeg ni desetina pravednog em će odmah naći nove uslove Srbiji i nve probleme.

Analiticar

pre 11 godina

Ima jos mnogo vode Ibrom da protece dok oni ne potpisu SSP. Kada smo ga mi potpiasli a jos nije stupio na snagu jer jos jedino Litvanija nije ratifikovala u svom parlamentu

Lalegator

pre 11 godina

Ne, nego za razliku od npr. Srbije, EU ima plan i voli da radi stvari na vreme ili sa malim zakasnjenjima, tako da je za EU bolje da na vreme pocne SSP sa Kosovom, a kad dodje na red primanje u EU, dotad ce je Srbija priznati i promenice se princip da samo drzave priznate u UN mogu biti clanice EU.
Uostalom dokumenti su dostupni javno i pravnu osnovu za SSP i buduce clanstvo mozete procitati u sledecem dokumentu na stranicama 3 do 6 [link]
(Vanja, 22. april 2013 12:25)

Kad vidim ovakve dvostruke igre,mislim da je Kostunica sa vojnom i politickom neutralnosti bio najpametniji.

bunny

pre 11 godina

@ Vanja Da li to u EU zele da kazu da je moguce da se desi da jedna od njihovih buducih clanica nije istovremeno clanica UN-a?
(bunny, 22. april 2013 11:36)

"NE, nego za razliku od npr. Srbije ... i promenice se princip da samo drzave priznate u UN mogu biti clanice EU." Ok, znaci slazemo se, onda nije NE nego DA.

Dumi Kladovo

pre 11 godina

Uz cestitke za SSP, ja mislim da cemo cuti kako se disciplinuje.To je kao vaspitanje male dece.Nema bombone ako ne slusas...ha ha
Dumi Kladovo

daevon

pre 11 godina

Srbija mora da insistira da jedino zajedno sa KiM može da uđe u EU. Nijedna država još nije ulazila u EU u delovima, deo po deo. Znači KiM je deo Srbije, kakav god bio u posebnom statusu, i kakvo god imao demografsko stanje, i ne može odvojeno od Srbije da pristupa bilo gde.

lala

pre 11 godina

Ovo je sasvim normalno. 90% Albanaca su savim obični ljudi kao i mi. Treba li da ih blokiramo i sprečavamo u pokušaju da žive kao i svi ostali narodi evrope? Ne treba da držimo u getu pola miliona ljudi. To nije srpski a ni hrišćanski.

daevon

pre 11 godina

Srbija mora da insistira da jedino zajedno sa KiM može da uđe u EU. Nijedna država još nije ulazila u EU u delovima, deo po deo. Znači KiM je deo Srbije, kakav god bio u posebnom statusu, i kakvo god imao demografsko stanje, i ne može odvojeno od Srbije da pristupa bilo gde.

Analiticar

pre 11 godina

Ima jos mnogo vode Ibrom da protece dok oni ne potpisu SSP. Kada smo ga mi potpiasli a jos nije stupio na snagu jer jos jedino Litvanija nije ratifikovala u svom parlamentu

Dumi Kladovo

pre 11 godina

Uz cestitke za SSP, ja mislim da cemo cuti kako se disciplinuje.To je kao vaspitanje male dece.Nema bombone ako ne slusas...ha ha
Dumi Kladovo

Lalegator

pre 11 godina

Ne, nego za razliku od npr. Srbije, EU ima plan i voli da radi stvari na vreme ili sa malim zakasnjenjima, tako da je za EU bolje da na vreme pocne SSP sa Kosovom, a kad dodje na red primanje u EU, dotad ce je Srbija priznati i promenice se princip da samo drzave priznate u UN mogu biti clanice EU.
Uostalom dokumenti su dostupni javno i pravnu osnovu za SSP i buduce clanstvo mozete procitati u sledecem dokumentu na stranicama 3 do 6 [link]
(Vanja, 22. april 2013 12:25)

Kad vidim ovakve dvostruke igre,mislim da je Kostunica sa vojnom i politickom neutralnosti bio najpametniji.

Peca

pre 11 godina

Valjda je sada jasno sta "de facto" znaci potpisan sporazum. Omoguceno je Kosovu da potpise SSP sto mogu samo suverene i nezavisne drzave. Da ne bude zabune, smatram da je bilo vreme da se konacno stavi tacka na ovaj problem ali nazovimo stvari pravim imenom - ozvanicena je nezavisnost Kosova.

Helios

pre 11 godina

Ovom fundamentalno pogrešnom odlukom otvara se horizont novih problema u Srbiji. Započeo je DS i G17 a aminovao SPS i SNS. Em se na KiM ne postiže ni trećina mogućeg ni desetina pravednog em će odmah naći nove uslove Srbiji i nve probleme.

Vanja

pre 11 godina

Da li to u EU zele da kazu da je moguce da se desi da jedna od njihovih buducih clanica nije istovremeno clanica UN-a?
(bunny, 22. april 2013 11:36)
Ne, nego za razliku od npr. Srbije, EU ima plan i voli da radi stvari na vreme ili sa malim zakasnjenjima, tako da je za EU bolje da na vreme pocne SSP sa Kosovom, a kad dodje na red primanje u EU, dotad ce je Srbija priznati i promenice se princip da samo drzave priznate u UN mogu biti clanice EU.
Uostalom dokumenti su dostupni javno i pravnu osnovu za SSP i buduce clanstvo mozete procitati u sledecem dokumentu na stranicama 3 do 6 http://ec.europa.eu/enlargement/pdf/key_documents/2012/package/ks_feasibility_2012_en.pdf

Mrki

pre 11 godina

"Em se na KiM ne postiže ni trećina mogućeg ni desetina pravednog em će odmah naći nove uslove Srbiji i nve probleme".
(Helios, 22. april 2013 12:07)

Drzava cija su obelezja: kriminal, korupcija, ogromni dugovi, unistena privreda, rekordna nezaposlenost, emigracija strucnjaka, vojska za izlozbu i parade ... takva drzava nije u poziciji da postavlja bilo kakve uslove, vec moze samo da bude zahvalna ako dobije bilo sta. Ovaj sporazum je daleko od idealnog, ali u trenutnoj situaciji je najvise sto smo mogli da dobijemo, sa onim sto imamo.

Kada budemo imali jaku drzavu, policiju i sudstvo koje radi svoj posao, strucne ljude na rukovodecim mestima, jaku i profitabilnu privredu, jaku i moderno naoruzanu vojsku - tada cemo moci da postavljamo i uslove. Ali tada se pitanje Kosova ne bi ni postavilo, jer bi svako (pa i Albanci) bili srecni da zive u bogatoj i prosperitetnoj zemlji, zar ne?

Ovako, mozemo samo da sve ovo shvatimo kao jednu dobru lekciju i da na vreme pocnemo da radimo da dostignemo model drzave iz prethodnog pasusa, istina malo okrnjene. U suprotnom cemo da cvilimo i za Vojvodinom za par godina, jer sa drzavom koja vodi luzersku politiku niko nece da ima posla, pa cak ni drugi luzeri.

Svi vi sto placete za svetinjama, grobovima i slicnim stvarima - kada shvatite da je put do jake drzave RAD, RAD I SAMO RAD, a ne kafici, splavovi i sponzoruse - onda ce nam krenuti na bolje.

Nemacka je cekala 50 godina i ponovo je velika. Sta mislite, zasto je opet velika?

TXC

pre 11 godina

Ima jos mnogo vode Ibrom da protece dok oni ne potpisu SSP. Kada smo ga mi potpiasli a jos nije stupio na snagu jer jos jedino Litvanija nije ratifikovala u svom parlamentu
(Analiticar, 22. april 2013 12:03)

Pitaj Vuka Jeremića zašto Litvanija nije ratifikovala sporazum i zašto neće skoro.

Ja sam siguran da će za Kosovo to sve da ide dosta brže jer nema neprijateljske odnose sa nekim EU državama zaostale iz prošlosti kao što je Srbija imala (npr. sa Holandijom zbog Srebrenice itd.).

Vanja

pre 11 godina

E hvala bogu, sada ce i oni morati malo da se srede i unormale.
(NikolaD, 22. april 2013 11:33)

Bice interesanto uporediti koliko vremena ce trebati clanicama EU da verifikuju taj SSP u odnosu na vreme koje im je trebalo da verifikuju SSP za "uzu Srbiju".

bunny

pre 11 godina

@ Vanja Da li to u EU zele da kazu da je moguce da se desi da jedna od njihovih buducih clanica nije istovremeno clanica UN-a?
(bunny, 22. april 2013 11:36)

"NE, nego za razliku od npr. Srbije ... i promenice se princip da samo drzave priznate u UN mogu biti clanice EU." Ok, znaci slazemo se, onda nije NE nego DA.