Petak, 12.04.2013.

20:37

"Pregovore nastavljamo i bez EU"

Premijer Ivica Dačić rekao je da će Beograd nastaviti pregovore s Pristinom, ako treba i bez posrednika, jer nema drugog načina za rešenje kosovskog problema.

Izvor: Beta

"Pregovore nastavljamo i bez EU" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

DR

pre 11 godina

Ovaj je kao Crni vitez iz Monti Pajtona! nastavlja bez icega i ikoga dalje. Ovi su uspeli da se vrate na staze "stare slave" iz devedesetih: "Ni Kosovo ni Evropa"!

lala

pre 11 godina

Dosta je bilo, zavrsavajte sa Kosovom, otvorite Vojvodinu i brzo zavrsavajte i to. Kada ostanete sami sa sobom onda i razgovarajte sami sa sobom. To je veoma zdravo za mentalnu snagu jer kad razgovaras sam sa sobom onda si uvek u pravu.

Asad Ahil

pre 11 godina

(marija, 13. april 2013 00:44)jeste bio Rugova gospodin ali kad je on hteo da pregovara nije bio dobar za Milosevica vec je on hteo da im nametne Sejda Bajrami koji je imao podrsku svog naroda kao Rasim Ljajic sad u Sandzaku.

Deposito

pre 11 godina

To ti je kao kad se deca posvađaju pa jedno vidi da je izvisilo i onda se kao igra samo sa sobom,ne treba njemu niko. Koga ti bre za......š?Što bi sad neko pregovarao po tvojim pravilima.Uostalom,da smo mi neka sila ne bi nam bili ni potrebni pregovori.Nego dovršavajte to vi koji ste sve to i zamesili a onda lepo dubite da vas moje oči više ne gledaju. Lopovi jedni!

klosar72

pre 11 godina

"Nego, jel imate vi tamo nekog intelektualca kao pok. Rugova? On je bio gospodin politicar.
(marija, 13. april 2013 00:44)"

Pa, koliko se sećam, sa njim nismo hteli da pričamo.

Zato sada moramo sa premijerom Tačijem.

Nema malih bogova

pre 11 godina

Čak i da ste jesenas započeli pregovore sa Prištinom bez posrednika, uticaj EU i SAD na tok pregovora bio bi presudan po pregovaračke stavove obeju strana, kao i na krajnji ishod. Međutim, ukoliko sada bi došlo do nastavka pregovora bez formalnog učešća Brisela kao medijatora, to bi značilo da Brisel baš tako hoće.

lala

pre 11 godina

Ali kad nas predsednik četnički vojvoda Nikolić master Toma sedne na stiropor i objavi štrajk glađu ili valjda veliki post nesećam se tačno pa ko može da odbije da prgovara sa njim ?

potkivač

pre 11 godina

(pjovan, 13. april 2013 00:20)
Ne, trebao je da ostane ovde da mulja u poslovima i da se pljuje sa tobom svaki dan!
Takvi sto ih vredjas hrane pola Srbije, ribo sa brkovima!

nekoime

pre 11 godina

za gorana,poldija i ekipu...vama je demagogija sve sto ne kaze neko iz ds-a,pa covek prica o problemu srbije i kako na to treba da se glesa a vi sve sto umete da kazete je demagogija...inace sto je komentarisete kako.je ds bez konsultacija sa rusijom a koju uvek zovete i poziblvate na pomoc nama,kako su skinuli problem sa un i to gsun,gde imamo saveznike i gde ima vecina zemalja.da nije priznala kosovo i prebacite problen sa gsun na eu gde su vecina priznala i gde je glavna zemlja itekako za kosovo i stvaranje te drzave,e to nikada necete moci da operete i skinete ljagu sa sebe,a da ne priznate da ili ste bili placeni ili ucenjeni ili bezobrazno glupi u sta ne veruhem vec se planski problem spustio.na ru radi labljenja.pozicije srbije i njenih saveznika....bruka,bruka,bruka....

Laza Kamikaza

pre 11 godina

Ne treba razmisljati o datumu vec samo o resenju problema Kosova.Odlaganjem necemo nista dobti,moze biti samo gore.Ja san vise za povratak pregovora u okviru UN,gde ce nam i pomoc Rusije biti dobrodosla!

Marina

pre 11 godina

"...Dačić je rekao da Rusija snažno podržava politiku Vlade Srbije"....

Pa zar to isto nisu rekli i Francuzi,Britanci,Amerikanci,Nijemci...? U Briselu EU snažno podržavaju "napore prpemijera Dačića" da postigne sporazum s Kosovom,toliko ga podržavaju da on ništa ne mora misliti ,raditi,promišljati...nego staviti potpis na papire kojega susvojim uvjetima ispunile zemlje podrške. Rusija se također brine za Srbiju,posebno da njena industrija za male novce dođe u ruske ruke kako bi je Rusi brižljivo čuvali i razvijali.
Premijer Dačić je posjetom Rusiji htio malo priprijetiti Briselu okretanjem Srbije istoku...ali što mu vrijedi kad ga Rusija samo podržava,a EU održava.

Beograđanin onaj stari

pre 11 godina

Otkačimo evropske licemere i okrenimo se...pa naravno, samima sebi. Napravite državu u pravom smislu reči i nikada jači nećemo biti pa i pregovorima sa svima oko bilo čega!

ronni

pre 11 godina

pustite bre rusiju i i
pocnite razgovore u bgd i u pristinu neka to narod vidi..............
bgd i pristina
thaqi u bgd
i dacic u pristini pocnite razgovore
opametite se......... komsije ste i samo mir i mir

Serafim

pre 11 godina

Moze Srbija kad smo vec kod toga i da nastavi pregovore sa EU bez tebe!
Videli smo vec kako je to izgledalo kad su SPS i ovi Radikali na vlasti pregovarali sa Kosovom bez posrednika. Cela Srbija je bila pod bombama.

Naim-Zagreb

pre 11 godina

Beograd -- Premijer Ivica Dačić rekao je da će Beograd nastaviti pregovore s Pristinom, ako treba i bez posrednika, jer nema drugog načina za rešenje kosovskog problema.

I onda kada nitko nije ni pomislio da če biti rata u Yugoslaviji, i batina je bila prvo slovo razgovora, pokojni Dr.Ibrahim Rugova je rekao da sa Srbima nečemo razgovarati bez prisustva treče strane t.j. Amerika i Europa. I sada nakon svega toga što se dogodilo u toj Yugoslaviji, da se održe pregovori bez prisustva Amerike i EU !?, to je pokušaj bacanja prašine u oči pametnim ljudima ...
I još nešto, Dačić kaže da drugog načina za rješenje Kosovskog problema nema. Svi znamo da IMA drugi način za to rješenje, jednom več je bilo jedno rješenje, RAT, ali u želji da se to više ne ponovi, pametni ljudi pokušavaju da izbjegnu rat ...dokle god se može ..

novicavg

pre 11 godina

Dobro razmišljanje našeg premijera kad kaže da Beograd treba i mora da nastavi pregovore sa prištinom i bez posrednika jer kako su ovi predvođeni gospođom Ešton posredovali bolje da nisu jer su u svim pregovorima bili pristrasni i stvarali prištini privid jače strane i obećanje da će Srbija sigurno prihvati sporazum pritisnuta sa svih strana.Tačno je to da se pregovori moraju nastaviti i zbog tih ljudi koji žive tamo da ne žive u stalnom strahu za sutra, da im se omogući život normalnog čoveka i stvaranje sistema koji će podržati njihov opstanak na tim prostorijama. Priština takođe mora da bude svesna da je i njen put u EU integracije uslovljen sklapanjem sporazuma sa Beogradom i da na kraju u nekim stvarima moraju napraviti određene ustupke.

moše

pre 11 godina

Bravo Dačiću,ne moramo mi da pregovaramo ni sa Prištinom. Pregovaraćemo sa samima sobom u ogledalu, tu smo uvek bili uspešni. Ili da parafraziram Slobu sa Gazimestana:" Ako ne umemo da pregovaramo umemo da se bijemo." S tim što danas postoje samo oni koji BIJU.

Radovan

pre 11 godina

I kakve nama u Srbiji koristi sto Rusija podrzava nasu politiku??? Pa celi svet nas ne podrzava, a na raspravu o haskom tribunalu nije dosao ama bas niti jedan politicar iz samog politickog vrha neke zemlje?? Tamo je samo bio nas Nikolic i par nekih afrikanaca, a za njihove drzave nikad nisam ni cuo da postoje. Pa Ban Ki Moon je otisao prije nego je Nikolic poceo svoj govor, a taj isti Ban Ki Moon je muzicki aplaudirao kad se orio "Mars na Drinu" u UN-u. Pa nisu ni kinezi ni rusi bili zastupljeni kako smo mi to ocekivali na toj raspravi, a oni kao "nas podrzavaju". Verovatno nam je opet netko drugi kriv za sve sto nam se događa, pa verovatno Srbija moze protiv celog sveta.....aahhaaa!! Pa narod Srbije to nece jos dugo da tolerise, a nasi politicari opet pocinju sa pricama da nas ceo svet mrzi..... Nikolicev govor i Jeremićeva politika u UN su nas samo unazadili. Pa kako je vlada Srbije uopste dozvolila da nas na jednoj tako visokoj funkciji u UN-u predstavlja politicar cija je stranka onda dozivela poraz na zadnjim izborima. Pa jasno je da je taj Jeremic sposoban samo da nas osramoti u svetu i da nas unazadi za barem 20 godina! Katastrofa! Jedini mi u Srbiji pametni, a celi svet je za nas glup, a mi zivimo na rubu zivotne egzistencije, a vecina zemalja u svetu ima sigurnu i cvrstu egzistenciju! ZALOSNO!!!

Aurora

pre 11 godina

Imam dovoljno godina i prosla sam ovo toliko puta da me mozak boli.

Fingira se zariste,dok ne postane istinsko, a kad se iscrpi do kraja otvara se novi front, samo da manjina u Srbiji moze lagodno da zivi.

Pregovori(kao)ce se fingirati sve dok se Vojvodina dovoljno ne raspali, a kad se raspali eto nama novih 20 godina u stanju "otimaju nam vojvodinu, hraniteljku nasu". Za bedu i glad cemo okrivljivati "Otimace".


Da- bitan je taj datum jer se posle njega ulzi u koriscenje odredjenih fondova, a oni koji daju novac nece ga bacati kroz prozor. Oni moraju imati cvrsto uverenje i garancije da Srbija zeli u EU.Ako Srbija ne zeli, niko je nece prisiljavati da ulazi u EU. Srbiju na to mogu prisiliti samo njeni gradjani. Zalosno je sto mi cekamo datum, a mogli smo da smo bili pri zdravoj pameti kada smo birali 2004, da cekamo datum za prijem, a ne datum za pocetak pregovora.


Verovatno je jos uvek vecina gradjana(ili kritican broj) za EU (bez obzira sto u medijima to tako ne izgleda), pa se ovo ne moze bas tako preseci. U tu svrhu ce posluziti proglasenje, SAO sever Kosova u sukobu sa Rosu i mobilizacija naroda -dobrovoljno, naravno -za pomoc.Zvanicna Srbija ce kao pregovarati, ali ce i izjaviti da nema veze sa proglasenjem SAO Sever, i nekim tamo novim (Raskovicem, Marticem, Babicem, Karadzicem, Mikelicem itd, itd)

Koliko li smo mi glupi, kad reziserima ne pada napamet da uloze neki napor da makar promene scenario za svoje bogacenje na nas racun i preko nase krvi?

Dictum,factum

pre 11 godina

Ne treba odustajati od sporazuma,ali ne zbog dobijanja datuma,vec zbog samih gradjana na severu Kosova,kao i teznji da se ocuva celovitost srbije.To je mnogo bitnije!

osica

pre 11 godina

Pregovori. O cemu, sa kim,... Ne razumem. Nece ljudi da pricaju vise sa vama. Hoce sve, i to je to. Uradite ono sto je neophodno i sto cete uraditi pre ili kasnije. Znam da bi vi rastezali to jos decenijama, ali vise ne moze.
(Boris, 12. april 2013 21:22)

Koji ljudi? Nikada nece biti to na sta aludiras, ali nikada !

vladimir

pre 11 godina

Sve više mi se sviđa ideja da se okanemo ćorava posla sa evropom koja nas ne želi i da se okrenemo onima koji nas prihvataju ovakvima kakvi zaista jesmo

Dulsineja

pre 11 godina

Slazem se i ja za nastavak dijaloga,ali koliko ce to uroditi plodom ,videcemo.Realno,zasto bi Taci popustio kada ima podrsku SAD-a u svojim nastojanjima?!

Beca

pre 11 godina

"Rusija jeste naš prijatelj, i to upravo onakav kakav nam je danas I potreban. Kada nešto odlučimo, Rusija će nas podržati, a mi nikada nećemo tražiti da Rusija nešto odluči umesto nas.

Ma ne pricaj nebuloze, samo je trebalo da ti na plakat napisu: "Ne interesujete nas, sami se vadite iz vasih g....a!!!" Da su ikad hteli vec bi se suprotstavili "belosvetskoj zaveri" protiv Sestre Srbije!!!
A sta su uradili? Za male pare pokupovali stubove nase ekonomije!!!

Bona Bombona

pre 11 godina

Dacic je svojom izjavom na kraju teksta, u stvari, a da to nije ni shvatio, priznao da su zabrljali. Ne znam na sta drugo bi taj njegov komentar mogao da se odnosi osim na ovu situaciju od pre neki dan.
(Vukajlija, 12. april 2013 23:07)

Ne znaš ili se prviš da ne znaš? Izjava se odnosi na situaciju koju je napravio Boris Tadić. On je bez ičijeg znanja, pa čak i nas samih, izmestio pitanje Kosova iz UN u EU. Uveo nekakvu tvorevinu, smišljenu na brzinu, tzv. Eulex - u problem rešavanja kosova. Pajac je to uradio po nalogu. Zato što u EU nema Rusije a ni Kine i njihovog veta. U evropskom parlamentu, takođe nema kao u GS UN bivših nesvrstanih zemalja koje svojim glasovima mogu bitno da utiču na stvari. Sve je to Boris Tadić odsekao jednim potezom i olakšao stvari kosovskoj strani. Mi smo član UN i njen osnivač, a ne EU.

Sada, kada nema tog neprijateljskog elementa na čelu naše države i vlade, mi pokušavamo da stvari vratimo u UN, gde im je i mesto. I sada, kada je Boris Tadić napravio tu brljotinu, bez njihovog znanja, našeg, ičijeg - mi idemo i vučemo Ruse za rukav da nam u tome pomogne. A to je odprilike, teško do nemoguće. Jel ti sad jasno?

crni domino

pre 11 godina

Sta se vi tu gospodine Dacicu pitate. Pitaju se bivsi radikali. Vi mu tu dodjete kao Trta - marioneta zeljan vlasti, ili drugim recima, covek koji se natrtio na mesto premijera da zamajava narod svojom retorikom a fakticku vlast da ima Aleksandar Ubavi!
Natrtili ste se rusima i sada vam kao Evropa ne treba. Mozete sami da pregovarate sa Kosovom jer cete za sve da pitate ruse, a gospodin Taci ce to oberucke da prihvati! Videcemo za 2 meseca dok ne potrosite te pare sto su rusi dali kredit sa pitaj boga kojom kamatom, pa cete videti da li vam Evropa ne treba za nove kredie i investicije. Sa vama i Vucicem Srbija je kofa bez dna, a sa ovakvom odlukom ste se samo udaljili od Evrope.
I lebati u ovoj novoj situaciji slusajte bivse radikale i nemojte da dajete pare Vojvodini koje joj po Ustavu pripadaju, nego ih dajte dole kosovarima, oni ce te pare da oplode i Srbiji trostruko da vrate!
Pa se pitamo zasto vojvodina pise deklaraciju...
Tako se ne radi moj "Premijeru"!

čitalac

pre 11 godina

Bravo za bele listiće!
Što volim što je ovoj ekipi pružena prilika da bude na vlasti, neprocenjivo je!
Pola izreka i poslovica važe za njih - od "Vuk dlaku menja ali ćud nikada", do "Ko te ne zna, skupo bi te platio"...

Goran Michael Kostic

pre 11 godina

Pozdrav svima koji ovo citaju i prate, ovo zaista i zasluzuje paznju. Prvo, nemojte iskljucivati ni jednu Veliku Silu iz ovih pregovora sa Pristinom. Posebno ne, EU i SAD, to dovodi do gubljenja poverenja. Bez pristanka ovih Sila, nijedno pitanje na Zemaljskoj kugli NE MOZE biti reseno. I shvatimo to, dragi moj Narode. Ostavimo licne zelje i afinitete, za nesto drugo. Molimo se Bogu Svemogucem, da nam pomogne u svemu ovome. Ali Ovozemaljska pitanja, moramo resiti sami, sa svojom pamecu, svojom dobrotom, svojim prijateljima. Ako od nekog zavisis, nemoj ga nervirati i ljutiti. Hvala svima.

Glasinac

pre 11 godina

Da su se vodili direktni razgovor sa Prištinom bz posredovanja EU i iz senke SAD , do sada bi se sigurno našlo rešenje za Kosovo. Međutim sada je teško iz ovih pregovora isključiti EU kao i uticaj SAD .

Poldi

pre 11 godina

SPSovac. Mulja malo ovako malo onako. Sustina je demagogija i cuvanje fotelje. Ideologije nema.
Kada se to kombinuje sa radikasko-cetnickom demagogijom rezultat moze biti samo jedan.
Daleko su EU vrednosti ovakvima.

Anica A.

pre 11 godina

Nastavak dijaloga jeste jedino resenje ali dijalog gde ce i Pristina popustiti i konacno se pronaci adekvatni sporazum gde ce Srbi na Kosovu kao i mi konacno moci da zive slobodno i bezbedno.

Prolaznik

pre 11 godina

Samo da znate: Posle Rambuje 1999 - Bombardovanje, posle Bec 2007 - Nezavisnost 2008, posle Brisel 2013 - ?, al hajde ... da li je to bilo uvek posle neuspesnih pregovora, ko zna sta ce desiti ovog puta????

talicni tom

pre 11 godina

Vi nemate druga posla nego da pljujeto po ovoj vladi...pa moraju da pregovaraju sa njima jer su privremena vlast na kosovu,nisu ih priznali time sto pregovaraju sa njima...uostalom...ova vlada je vec uradila vise nego ds predhodnih godina!

marija

pre 11 godina

a otkud tebi ideja da mi hocemo svama da pregovaramo...!!!
(guri, 12. april 2013 21:55)

Morate, rekli Ameeri.
Mislis da je Taci nesto pita?
On je lutka na konopcima.
Nego, jel imate vi tamo nekog intelektualca kao pok. Rugova? On je bio gospodin politicar.

pjovan

pre 11 godina

@radetoronto

Ne, nista mi ovde ne znamo, cekamo da nam vi, koji ste guzice posakrivali po ko zna kojim sve kontinentima i drzavama kazete kako ce ovde bolje da se zivi! Kada bi meni dali vlast, prvo bi vama, u tzv. dijaspori, ukinuo pravo glasa! Pa neces ti, iz fotelje u Torontu da mi kazes kakvu politiku da vodim i u kakvoj bedi treba da nastavim da zivim, verovatno sa jedinom zeljom da budes "glavna faca" kad jednom svratis u svoju selendru iz koje si pobegao!!!

milion pitanjgurddya

pre 11 godina

Kako li misli nastaviti pregovore bezposredovanja EU?

Dali pri tome Dacic misli da ce pregovatari sa predstavnicima AP KiM [kako pise u nasem ustavu] ili Republikom Kosovo [kako pise u ustavu Kosova]
- Ko ce svedociti pregovorima ?
- Ko ce garantovati da ce dogovoreno biti sprovedeno ??
....
- milion pitanja
A siguran sam da Kosovo nebi pristalo da Rusija sama svedoci/garantuje isto kao sto Srbija nebi pristala da to radi samo USA

Gashi

pre 11 godina

Ja mislim da ako nece sada dase dogovore plasim se da posle jedno dve godine opet zapocet od iste tacke.Jako je potrebno postignuti medjusobno poverenj da u veliko podrocje da megjusobom sudjeluju u punom podrucje kriminal...hocemo necemo komsijesmo i moramo zivit jedan pored drugega sa reciprocnim postovanja

zmajognjeni

pre 11 godina

Sa kim ces da pregovaras?!
Sa Kosovom? O statusu srpske nacionalne manjine?
Je l smo priznali to Kosovo ili ne? Ako nismo priznali sa kim pregovaramo?
"Odjednom mi postavljas gomilu pitanja"

Vukajlija

pre 11 godina

Dacic je svojom izjavom na kraju teksta, u stvari, a da to nije ni shvatio, priznao da su zabrljali. Ne znam na sta drugo bi taj njegov komentar mogao da se odnosi osim na ovu situaciju od pre neki dan.

Vladimir Voždovac

pre 11 godina

Slazem se da problem Kosova treba resavati sa Albancima nevezano za bilo sta drugo i bez icijeg posredovanja. Ipak, ako ne obezbedite Srbiji datum, i to sada u vreme za EU budzet 2014-2020) mozete da zaboravite na moju dalju podrsku ovoj Vladi i na buduce glasove mene i mojih.
(Branislav N., 12. april 2013 20:57)

A ti si im kao dao glas Branislave na proslim izborima? Nisi 100% ali ti se dopala ideja da su možda izdajnici jer ti se tako u trenutku učinilo.
Vidiš, izgleda da nisu a narod da je hteo izdaju glasao bi za LDP.

DS nije pao sa vlasti zbog korupcije kako se to uglavnom predstavlja već zbog skandalozne anacionalne politike slihtanja svakome ko nam želi loše i zbog potpunog urušavanja dostojanstva države i naroda.

Troml

pre 11 godina

"Pregovore nastavljamo i bez EU.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.....i bez sugovornika. Mi smo sami sebi
dovoljni i mi najbolje pregovaramo sami
sa sobom, a tada pregovori sigurno donose
rezultat"

hm

pre 11 godina

Sva sreca pa politicari imaju Kosovo. Zamislimo samo da se bave problemima oko ekonomije kao ceo svet... Ovako nas lepo 'hrane' Kosovom, a to sto nema kuce za sta da nas ujede, a to nije bitno.

jeremija

pre 11 godina

Народу Србије остају две могућности -или да од своје сиротиње одвоји паре и пошаље цели државни врх на два дана у Русију или да од своје сиротиње одвоји паре за нове изборе на којима ће изабрати нови државни врх од људи који су већ боравили два дана у Русији.Ја гласам за јефтинију варијанту.

Kleopatra

pre 11 godina

Slazem se stavom Vlade da pod hitno treba traziti nastavak dijaloga sve dok se ne dodje do resenja sa kojim ce obe strane koliko toliko biti zadovoljne, jer ovaj status qvo ne donosi dobro ni jednima ni drugima.

Arti Prizren

pre 11 godina

Gospodine Dacicu,vi ste stvarno nemoguci.Ovu vest sam procitao kao da je 1997 godina,kada je Ibrahim Rugova hteo dijalog sa vama.Ali sada je vec prekasno,Kosovo je nepovratno drzava,zvali vi na dijalog ili ne.

Dorijan

pre 11 godina

Ne. Necete. Pregovore mozete samo uz EU da nastavite, tj., da priznate Republiku Kosovo.

Gradjane Srbije vise brine sta ce da jedu i gde ce da rade, a ne demagogija.

radetoronto

pre 11 godina

Slazem se da problem Kosova treba resavati sa Albancima nevezano za bilo sta drugo i bez icijeg posredovanja. Ipak, ako ne obezbedite Srbiji datum, i to sada u vreme za EU budzet 2014-2020) mozete da zaboravite na moju dalju podrsku ovoj Vladi i na buduce glasove mene i mojih.
(Branislav N., 12. april 2013 20:57)

Jel vi uopste razumete o kakvom datumu se ovde prica? Nije to datum za ulazak u EU, nego datum za POCETAK PREGOVORA oko eventualnog ulaska u EU.

balega sa asfalta

pre 11 godina

Ceda i LDP su ovo jos davno govorili i sada bi smo vise imali i sve bi proslo bezbolnije, ali ovaj retko glup narod je hteo Kostunicu i nije hteo Artisarija.

Jakov

pre 11 godina

Ma nije njima stalo ni do Kosova ni do ljudi koji su ostali tamo tzk. zajednice kosovskih opstina, vec do "transakcija" koje se kosovskim putevima obavljaju... Ljudi su samo izgovor!

Boris

pre 11 godina

Pregovori. O cemu, sa kim,... Ne razumem. Nece ljudi da pricaju vise sa vama. Hoce sve, i to je to. Uradite ono sto je neophodno i sto cete uraditi pre ili kasnije. Znam da bi vi rastezali to jos decenijama, ali vise ne moze.

Kaiser

pre 11 godina

Ii u prevodu - uspei ste da od dva ponudjena predoga (EU ili Kosovo) ne izaberete NI JEDAN???

Od dve ovce nacrtane na papiru, obe su vam pobegle?

Ovo će se sigurnoo naćiu stručnim knjigama ne samo ovde, već širom sveta, i ljudi širom sveta će se ubijati od smeha... Mnogi će doktorirati na ovaj paradoks, naučnici će pokušavati da eksperimentisanjem ponovo dobiju isti rezultat, i neće uspevati.

Ovo će ostati nerešiva tajna poput kvadrature kruga, perpetuum mobile-a i sličnih stvari.

Vama bre treba dati Nobela za nesposobnost, i ako se ta kategorija zbog vas ne uvede, ja ne znam zbog čega će.

Dve nacrtane ovce su vam pobegle, ej bre...

Kišna gista bi umela da izabere jednu stvar, dobru ii lošu, ali umela bi...

Time

pre 11 godina

Dobar manevar i prirodan.Dobicemo na vremenu i pripremiti se.
Vracaj se Srbijo sebi i svojim vrednostima.U ovoj deceniji se moramo konacno pomiriti sami sa sobom i vratiti tamo gde su nam nasi stari odavno pokazali put.
Oni su voleli svoje selo,svoju decu i unucice.Teskog rada se nisu sramili i plasili, jer su znali da je to prirodno i ispravno.
Bili su iskreni,verovali su u bolje dane.
Ziveli su na selu,ziveli su zdravije od svih nas i voleli Srbiju.
Pokazase nam put legende,ostavise nam poruke i rekose sta da radimo. Zvali smo ih Soluncima.
Ceo svet ih je postovao ...

POŽAREVLJANKA

pre 11 godina

Vodi računa majke ti šta pričaš,narod ti je bre na ivici ponora a vi samo iste teme vrtite u krug,Ej moj narode samo te pitam dali si napunio stomak i sit legao u krevet od njihovih priča.Dole populizam hoću živoz dostojan čoveka.

Magdalena P

pre 11 godina

Evropska unija i SAD i jesu zakoplikovale sve ovo što se dešava, tako da su direktni pregovori možda trebali i ranije da se organizuju.

popeye

pre 11 godina

Опет се сервира привид да ће датум омогућити бољи живот.Нажалост неће, а тога је свестан и све већи део народа. Опет нажалост овог последњег није свесна наша политичка елита и даље се држећи датумске бајке за народ, чинећи мало да се покрене рад и производња, па се тако и даље задужујемо за буџет и потрошњу...

Branislav N.

pre 11 godina

Slazem se da problem Kosova treba resavati sa Albancima nevezano za bilo sta drugo i bez icijeg posredovanja. Ipak, ako ne obezbedite Srbiji datum, i to sada u vreme za EU budzet 2014-2020) mozete da zaboravite na moju dalju podrsku ovoj Vladi i na buduce glasove mene i mojih.

Arti Prizren

pre 11 godina

Gospodine Dacicu,vi ste stvarno nemoguci.Ovu vest sam procitao kao da je 1997 godina,kada je Ibrahim Rugova hteo dijalog sa vama.Ali sada je vec prekasno,Kosovo je nepovratno drzava,zvali vi na dijalog ili ne.

balega sa asfalta

pre 11 godina

Ceda i LDP su ovo jos davno govorili i sada bi smo vise imali i sve bi proslo bezbolnije, ali ovaj retko glup narod je hteo Kostunicu i nije hteo Artisarija.

Dorijan

pre 11 godina

Ne. Necete. Pregovore mozete samo uz EU da nastavite, tj., da priznate Republiku Kosovo.

Gradjane Srbije vise brine sta ce da jedu i gde ce da rade, a ne demagogija.

POŽAREVLJANKA

pre 11 godina

Vodi računa majke ti šta pričaš,narod ti je bre na ivici ponora a vi samo iste teme vrtite u krug,Ej moj narode samo te pitam dali si napunio stomak i sit legao u krevet od njihovih priča.Dole populizam hoću živoz dostojan čoveka.

Kaiser

pre 11 godina

Ii u prevodu - uspei ste da od dva ponudjena predoga (EU ili Kosovo) ne izaberete NI JEDAN???

Od dve ovce nacrtane na papiru, obe su vam pobegle?

Ovo će se sigurnoo naćiu stručnim knjigama ne samo ovde, već širom sveta, i ljudi širom sveta će se ubijati od smeha... Mnogi će doktorirati na ovaj paradoks, naučnici će pokušavati da eksperimentisanjem ponovo dobiju isti rezultat, i neće uspevati.

Ovo će ostati nerešiva tajna poput kvadrature kruga, perpetuum mobile-a i sličnih stvari.

Vama bre treba dati Nobela za nesposobnost, i ako se ta kategorija zbog vas ne uvede, ja ne znam zbog čega će.

Dve nacrtane ovce su vam pobegle, ej bre...

Kišna gista bi umela da izabere jednu stvar, dobru ii lošu, ali umela bi...

hm

pre 11 godina

Sva sreca pa politicari imaju Kosovo. Zamislimo samo da se bave problemima oko ekonomije kao ceo svet... Ovako nas lepo 'hrane' Kosovom, a to sto nema kuce za sta da nas ujede, a to nije bitno.

zmajognjeni

pre 11 godina

Sa kim ces da pregovaras?!
Sa Kosovom? O statusu srpske nacionalne manjine?
Je l smo priznali to Kosovo ili ne? Ako nismo priznali sa kim pregovaramo?
"Odjednom mi postavljas gomilu pitanja"

Boris

pre 11 godina

Pregovori. O cemu, sa kim,... Ne razumem. Nece ljudi da pricaju vise sa vama. Hoce sve, i to je to. Uradite ono sto je neophodno i sto cete uraditi pre ili kasnije. Znam da bi vi rastezali to jos decenijama, ali vise ne moze.

Jakov

pre 11 godina

Ma nije njima stalo ni do Kosova ni do ljudi koji su ostali tamo tzk. zajednice kosovskih opstina, vec do "transakcija" koje se kosovskim putevima obavljaju... Ljudi su samo izgovor!

Troml

pre 11 godina

"Pregovore nastavljamo i bez EU.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.....i bez sugovornika. Mi smo sami sebi
dovoljni i mi najbolje pregovaramo sami
sa sobom, a tada pregovori sigurno donose
rezultat"

Vukajlija

pre 11 godina

Dacic je svojom izjavom na kraju teksta, u stvari, a da to nije ni shvatio, priznao da su zabrljali. Ne znam na sta drugo bi taj njegov komentar mogao da se odnosi osim na ovu situaciju od pre neki dan.

radetoronto

pre 11 godina

Slazem se da problem Kosova treba resavati sa Albancima nevezano za bilo sta drugo i bez icijeg posredovanja. Ipak, ako ne obezbedite Srbiji datum, i to sada u vreme za EU budzet 2014-2020) mozete da zaboravite na moju dalju podrsku ovoj Vladi i na buduce glasove mene i mojih.
(Branislav N., 12. april 2013 20:57)

Jel vi uopste razumete o kakvom datumu se ovde prica? Nije to datum za ulazak u EU, nego datum za POCETAK PREGOVORA oko eventualnog ulaska u EU.

Branislav N.

pre 11 godina

Slazem se da problem Kosova treba resavati sa Albancima nevezano za bilo sta drugo i bez icijeg posredovanja. Ipak, ako ne obezbedite Srbiji datum, i to sada u vreme za EU budzet 2014-2020) mozete da zaboravite na moju dalju podrsku ovoj Vladi i na buduce glasove mene i mojih.

jeremija

pre 11 godina

Народу Србије остају две могућности -или да од своје сиротиње одвоји паре и пошаље цели државни врх на два дана у Русију или да од своје сиротиње одвоји паре за нове изборе на којима ће изабрати нови државни врх од људи који су већ боравили два дана у Русији.Ја гласам за јефтинију варијанту.

Vladimir Voždovac

pre 11 godina

Slazem se da problem Kosova treba resavati sa Albancima nevezano za bilo sta drugo i bez icijeg posredovanja. Ipak, ako ne obezbedite Srbiji datum, i to sada u vreme za EU budzet 2014-2020) mozete da zaboravite na moju dalju podrsku ovoj Vladi i na buduce glasove mene i mojih.
(Branislav N., 12. april 2013 20:57)

A ti si im kao dao glas Branislave na proslim izborima? Nisi 100% ali ti se dopala ideja da su možda izdajnici jer ti se tako u trenutku učinilo.
Vidiš, izgleda da nisu a narod da je hteo izdaju glasao bi za LDP.

DS nije pao sa vlasti zbog korupcije kako se to uglavnom predstavlja već zbog skandalozne anacionalne politike slihtanja svakome ko nam želi loše i zbog potpunog urušavanja dostojanstva države i naroda.

Poldi

pre 11 godina

SPSovac. Mulja malo ovako malo onako. Sustina je demagogija i cuvanje fotelje. Ideologije nema.
Kada se to kombinuje sa radikasko-cetnickom demagogijom rezultat moze biti samo jedan.
Daleko su EU vrednosti ovakvima.

Time

pre 11 godina

Dobar manevar i prirodan.Dobicemo na vremenu i pripremiti se.
Vracaj se Srbijo sebi i svojim vrednostima.U ovoj deceniji se moramo konacno pomiriti sami sa sobom i vratiti tamo gde su nam nasi stari odavno pokazali put.
Oni su voleli svoje selo,svoju decu i unucice.Teskog rada se nisu sramili i plasili, jer su znali da je to prirodno i ispravno.
Bili su iskreni,verovali su u bolje dane.
Ziveli su na selu,ziveli su zdravije od svih nas i voleli Srbiju.
Pokazase nam put legende,ostavise nam poruke i rekose sta da radimo. Zvali smo ih Soluncima.
Ceo svet ih je postovao ...

popeye

pre 11 godina

Опет се сервира привид да ће датум омогућити бољи живот.Нажалост неће, а тога је свестан и све већи део народа. Опет нажалост овог последњег није свесна наша политичка елита и даље се држећи датумске бајке за народ, чинећи мало да се покрене рад и производња, па се тако и даље задужујемо за буџет и потрошњу...

Kleopatra

pre 11 godina

Slazem se stavom Vlade da pod hitno treba traziti nastavak dijaloga sve dok se ne dodje do resenja sa kojim ce obe strane koliko toliko biti zadovoljne, jer ovaj status qvo ne donosi dobro ni jednima ni drugima.

Prolaznik

pre 11 godina

Samo da znate: Posle Rambuje 1999 - Bombardovanje, posle Bec 2007 - Nezavisnost 2008, posle Brisel 2013 - ?, al hajde ... da li je to bilo uvek posle neuspesnih pregovora, ko zna sta ce desiti ovog puta????

Magdalena P

pre 11 godina

Evropska unija i SAD i jesu zakoplikovale sve ovo što se dešava, tako da su direktni pregovori možda trebali i ranije da se organizuju.

milion pitanjgurddya

pre 11 godina

Kako li misli nastaviti pregovore bezposredovanja EU?

Dali pri tome Dacic misli da ce pregovatari sa predstavnicima AP KiM [kako pise u nasem ustavu] ili Republikom Kosovo [kako pise u ustavu Kosova]
- Ko ce svedociti pregovorima ?
- Ko ce garantovati da ce dogovoreno biti sprovedeno ??
....
- milion pitanja
A siguran sam da Kosovo nebi pristalo da Rusija sama svedoci/garantuje isto kao sto Srbija nebi pristala da to radi samo USA

pjovan

pre 11 godina

@radetoronto

Ne, nista mi ovde ne znamo, cekamo da nam vi, koji ste guzice posakrivali po ko zna kojim sve kontinentima i drzavama kazete kako ce ovde bolje da se zivi! Kada bi meni dali vlast, prvo bi vama, u tzv. dijaspori, ukinuo pravo glasa! Pa neces ti, iz fotelje u Torontu da mi kazes kakvu politiku da vodim i u kakvoj bedi treba da nastavim da zivim, verovatno sa jedinom zeljom da budes "glavna faca" kad jednom svratis u svoju selendru iz koje si pobegao!!!

čitalac

pre 11 godina

Bravo za bele listiće!
Što volim što je ovoj ekipi pružena prilika da bude na vlasti, neprocenjivo je!
Pola izreka i poslovica važe za njih - od "Vuk dlaku menja ali ćud nikada", do "Ko te ne zna, skupo bi te platio"...

klosar72

pre 11 godina

"Nego, jel imate vi tamo nekog intelektualca kao pok. Rugova? On je bio gospodin politicar.
(marija, 13. april 2013 00:44)"

Pa, koliko se sećam, sa njim nismo hteli da pričamo.

Zato sada moramo sa premijerom Tačijem.

marija

pre 11 godina

a otkud tebi ideja da mi hocemo svama da pregovaramo...!!!
(guri, 12. april 2013 21:55)

Morate, rekli Ameeri.
Mislis da je Taci nesto pita?
On je lutka na konopcima.
Nego, jel imate vi tamo nekog intelektualca kao pok. Rugova? On je bio gospodin politicar.

lala

pre 11 godina

Ali kad nas predsednik četnički vojvoda Nikolić master Toma sedne na stiropor i objavi štrajk glađu ili valjda veliki post nesećam se tačno pa ko može da odbije da prgovara sa njim ?

Goran Michael Kostic

pre 11 godina

Pozdrav svima koji ovo citaju i prate, ovo zaista i zasluzuje paznju. Prvo, nemojte iskljucivati ni jednu Veliku Silu iz ovih pregovora sa Pristinom. Posebno ne, EU i SAD, to dovodi do gubljenja poverenja. Bez pristanka ovih Sila, nijedno pitanje na Zemaljskoj kugli NE MOZE biti reseno. I shvatimo to, dragi moj Narode. Ostavimo licne zelje i afinitete, za nesto drugo. Molimo se Bogu Svemogucem, da nam pomogne u svemu ovome. Ali Ovozemaljska pitanja, moramo resiti sami, sa svojom pamecu, svojom dobrotom, svojim prijateljima. Ako od nekog zavisis, nemoj ga nervirati i ljutiti. Hvala svima.

crni domino

pre 11 godina

Sta se vi tu gospodine Dacicu pitate. Pitaju se bivsi radikali. Vi mu tu dodjete kao Trta - marioneta zeljan vlasti, ili drugim recima, covek koji se natrtio na mesto premijera da zamajava narod svojom retorikom a fakticku vlast da ima Aleksandar Ubavi!
Natrtili ste se rusima i sada vam kao Evropa ne treba. Mozete sami da pregovarate sa Kosovom jer cete za sve da pitate ruse, a gospodin Taci ce to oberucke da prihvati! Videcemo za 2 meseca dok ne potrosite te pare sto su rusi dali kredit sa pitaj boga kojom kamatom, pa cete videti da li vam Evropa ne treba za nove kredie i investicije. Sa vama i Vucicem Srbija je kofa bez dna, a sa ovakvom odlukom ste se samo udaljili od Evrope.
I lebati u ovoj novoj situaciji slusajte bivse radikale i nemojte da dajete pare Vojvodini koje joj po Ustavu pripadaju, nego ih dajte dole kosovarima, oni ce te pare da oplode i Srbiji trostruko da vrate!
Pa se pitamo zasto vojvodina pise deklaraciju...
Tako se ne radi moj "Premijeru"!

Radovan

pre 11 godina

I kakve nama u Srbiji koristi sto Rusija podrzava nasu politiku??? Pa celi svet nas ne podrzava, a na raspravu o haskom tribunalu nije dosao ama bas niti jedan politicar iz samog politickog vrha neke zemlje?? Tamo je samo bio nas Nikolic i par nekih afrikanaca, a za njihove drzave nikad nisam ni cuo da postoje. Pa Ban Ki Moon je otisao prije nego je Nikolic poceo svoj govor, a taj isti Ban Ki Moon je muzicki aplaudirao kad se orio "Mars na Drinu" u UN-u. Pa nisu ni kinezi ni rusi bili zastupljeni kako smo mi to ocekivali na toj raspravi, a oni kao "nas podrzavaju". Verovatno nam je opet netko drugi kriv za sve sto nam se događa, pa verovatno Srbija moze protiv celog sveta.....aahhaaa!! Pa narod Srbije to nece jos dugo da tolerise, a nasi politicari opet pocinju sa pricama da nas ceo svet mrzi..... Nikolicev govor i Jeremićeva politika u UN su nas samo unazadili. Pa kako je vlada Srbije uopste dozvolila da nas na jednoj tako visokoj funkciji u UN-u predstavlja politicar cija je stranka onda dozivela poraz na zadnjim izborima. Pa jasno je da je taj Jeremic sposoban samo da nas osramoti u svetu i da nas unazadi za barem 20 godina! Katastrofa! Jedini mi u Srbiji pametni, a celi svet je za nas glup, a mi zivimo na rubu zivotne egzistencije, a vecina zemalja u svetu ima sigurnu i cvrstu egzistenciju! ZALOSNO!!!

moše

pre 11 godina

Bravo Dačiću,ne moramo mi da pregovaramo ni sa Prištinom. Pregovaraćemo sa samima sobom u ogledalu, tu smo uvek bili uspešni. Ili da parafraziram Slobu sa Gazimestana:" Ako ne umemo da pregovaramo umemo da se bijemo." S tim što danas postoje samo oni koji BIJU.

Asad Ahil

pre 11 godina

(marija, 13. april 2013 00:44)jeste bio Rugova gospodin ali kad je on hteo da pregovara nije bio dobar za Milosevica vec je on hteo da im nametne Sejda Bajrami koji je imao podrsku svog naroda kao Rasim Ljajic sad u Sandzaku.

lala

pre 11 godina

Dosta je bilo, zavrsavajte sa Kosovom, otvorite Vojvodinu i brzo zavrsavajte i to. Kada ostanete sami sa sobom onda i razgovarajte sami sa sobom. To je veoma zdravo za mentalnu snagu jer kad razgovaras sam sa sobom onda si uvek u pravu.

Gashi

pre 11 godina

Ja mislim da ako nece sada dase dogovore plasim se da posle jedno dve godine opet zapocet od iste tacke.Jako je potrebno postignuti medjusobno poverenj da u veliko podrocje da megjusobom sudjeluju u punom podrucje kriminal...hocemo necemo komsijesmo i moramo zivit jedan pored drugega sa reciprocnim postovanja

Glasinac

pre 11 godina

Da su se vodili direktni razgovor sa Prištinom bz posredovanja EU i iz senke SAD , do sada bi se sigurno našlo rešenje za Kosovo. Međutim sada je teško iz ovih pregovora isključiti EU kao i uticaj SAD .

DR

pre 11 godina

Ovaj je kao Crni vitez iz Monti Pajtona! nastavlja bez icega i ikoga dalje. Ovi su uspeli da se vrate na staze "stare slave" iz devedesetih: "Ni Kosovo ni Evropa"!

Marina

pre 11 godina

"...Dačić je rekao da Rusija snažno podržava politiku Vlade Srbije"....

Pa zar to isto nisu rekli i Francuzi,Britanci,Amerikanci,Nijemci...? U Briselu EU snažno podržavaju "napore prpemijera Dačića" da postigne sporazum s Kosovom,toliko ga podržavaju da on ništa ne mora misliti ,raditi,promišljati...nego staviti potpis na papire kojega susvojim uvjetima ispunile zemlje podrške. Rusija se također brine za Srbiju,posebno da njena industrija za male novce dođe u ruske ruke kako bi je Rusi brižljivo čuvali i razvijali.
Premijer Dačić je posjetom Rusiji htio malo priprijetiti Briselu okretanjem Srbije istoku...ali što mu vrijedi kad ga Rusija samo podržava,a EU održava.

Naim-Zagreb

pre 11 godina

Beograd -- Premijer Ivica Dačić rekao je da će Beograd nastaviti pregovore s Pristinom, ako treba i bez posrednika, jer nema drugog načina za rešenje kosovskog problema.

I onda kada nitko nije ni pomislio da če biti rata u Yugoslaviji, i batina je bila prvo slovo razgovora, pokojni Dr.Ibrahim Rugova je rekao da sa Srbima nečemo razgovarati bez prisustva treče strane t.j. Amerika i Europa. I sada nakon svega toga što se dogodilo u toj Yugoslaviji, da se održe pregovori bez prisustva Amerike i EU !?, to je pokušaj bacanja prašine u oči pametnim ljudima ...
I još nešto, Dačić kaže da drugog načina za rješenje Kosovskog problema nema. Svi znamo da IMA drugi način za to rješenje, jednom več je bilo jedno rješenje, RAT, ali u želji da se to više ne ponovi, pametni ljudi pokušavaju da izbjegnu rat ...dokle god se može ..

Anica A.

pre 11 godina

Nastavak dijaloga jeste jedino resenje ali dijalog gde ce i Pristina popustiti i konacno se pronaci adekvatni sporazum gde ce Srbi na Kosovu kao i mi konacno moci da zive slobodno i bezbedno.

Beca

pre 11 godina

"Rusija jeste naš prijatelj, i to upravo onakav kakav nam je danas I potreban. Kada nešto odlučimo, Rusija će nas podržati, a mi nikada nećemo tražiti da Rusija nešto odluči umesto nas.

Ma ne pricaj nebuloze, samo je trebalo da ti na plakat napisu: "Ne interesujete nas, sami se vadite iz vasih g....a!!!" Da su ikad hteli vec bi se suprotstavili "belosvetskoj zaveri" protiv Sestre Srbije!!!
A sta su uradili? Za male pare pokupovali stubove nase ekonomije!!!

Serafim

pre 11 godina

Moze Srbija kad smo vec kod toga i da nastavi pregovore sa EU bez tebe!
Videli smo vec kako je to izgledalo kad su SPS i ovi Radikali na vlasti pregovarali sa Kosovom bez posrednika. Cela Srbija je bila pod bombama.

ronni

pre 11 godina

pustite bre rusiju i i
pocnite razgovore u bgd i u pristinu neka to narod vidi..............
bgd i pristina
thaqi u bgd
i dacic u pristini pocnite razgovore
opametite se......... komsije ste i samo mir i mir

Deposito

pre 11 godina

To ti je kao kad se deca posvađaju pa jedno vidi da je izvisilo i onda se kao igra samo sa sobom,ne treba njemu niko. Koga ti bre za......š?Što bi sad neko pregovarao po tvojim pravilima.Uostalom,da smo mi neka sila ne bi nam bili ni potrebni pregovori.Nego dovršavajte to vi koji ste sve to i zamesili a onda lepo dubite da vas moje oči više ne gledaju. Lopovi jedni!

Dulsineja

pre 11 godina

Slazem se i ja za nastavak dijaloga,ali koliko ce to uroditi plodom ,videcemo.Realno,zasto bi Taci popustio kada ima podrsku SAD-a u svojim nastojanjima?!

Aurora

pre 11 godina

Imam dovoljno godina i prosla sam ovo toliko puta da me mozak boli.

Fingira se zariste,dok ne postane istinsko, a kad se iscrpi do kraja otvara se novi front, samo da manjina u Srbiji moze lagodno da zivi.

Pregovori(kao)ce se fingirati sve dok se Vojvodina dovoljno ne raspali, a kad se raspali eto nama novih 20 godina u stanju "otimaju nam vojvodinu, hraniteljku nasu". Za bedu i glad cemo okrivljivati "Otimace".


Da- bitan je taj datum jer se posle njega ulzi u koriscenje odredjenih fondova, a oni koji daju novac nece ga bacati kroz prozor. Oni moraju imati cvrsto uverenje i garancije da Srbija zeli u EU.Ako Srbija ne zeli, niko je nece prisiljavati da ulazi u EU. Srbiju na to mogu prisiliti samo njeni gradjani. Zalosno je sto mi cekamo datum, a mogli smo da smo bili pri zdravoj pameti kada smo birali 2004, da cekamo datum za prijem, a ne datum za pocetak pregovora.


Verovatno je jos uvek vecina gradjana(ili kritican broj) za EU (bez obzira sto u medijima to tako ne izgleda), pa se ovo ne moze bas tako preseci. U tu svrhu ce posluziti proglasenje, SAO sever Kosova u sukobu sa Rosu i mobilizacija naroda -dobrovoljno, naravno -za pomoc.Zvanicna Srbija ce kao pregovarati, ali ce i izjaviti da nema veze sa proglasenjem SAO Sever, i nekim tamo novim (Raskovicem, Marticem, Babicem, Karadzicem, Mikelicem itd, itd)

Koliko li smo mi glupi, kad reziserima ne pada napamet da uloze neki napor da makar promene scenario za svoje bogacenje na nas racun i preko nase krvi?

talicni tom

pre 11 godina

Vi nemate druga posla nego da pljujeto po ovoj vladi...pa moraju da pregovaraju sa njima jer su privremena vlast na kosovu,nisu ih priznali time sto pregovaraju sa njima...uostalom...ova vlada je vec uradila vise nego ds predhodnih godina!

Nema malih bogova

pre 11 godina

Čak i da ste jesenas započeli pregovore sa Prištinom bez posrednika, uticaj EU i SAD na tok pregovora bio bi presudan po pregovaračke stavove obeju strana, kao i na krajnji ishod. Međutim, ukoliko sada bi došlo do nastavka pregovora bez formalnog učešća Brisela kao medijatora, to bi značilo da Brisel baš tako hoće.

potkivač

pre 11 godina

(pjovan, 13. april 2013 00:20)
Ne, trebao je da ostane ovde da mulja u poslovima i da se pljuje sa tobom svaki dan!
Takvi sto ih vredjas hrane pola Srbije, ribo sa brkovima!

Bona Bombona

pre 11 godina

Dacic je svojom izjavom na kraju teksta, u stvari, a da to nije ni shvatio, priznao da su zabrljali. Ne znam na sta drugo bi taj njegov komentar mogao da se odnosi osim na ovu situaciju od pre neki dan.
(Vukajlija, 12. april 2013 23:07)

Ne znaš ili se prviš da ne znaš? Izjava se odnosi na situaciju koju je napravio Boris Tadić. On je bez ičijeg znanja, pa čak i nas samih, izmestio pitanje Kosova iz UN u EU. Uveo nekakvu tvorevinu, smišljenu na brzinu, tzv. Eulex - u problem rešavanja kosova. Pajac je to uradio po nalogu. Zato što u EU nema Rusije a ni Kine i njihovog veta. U evropskom parlamentu, takođe nema kao u GS UN bivših nesvrstanih zemalja koje svojim glasovima mogu bitno da utiču na stvari. Sve je to Boris Tadić odsekao jednim potezom i olakšao stvari kosovskoj strani. Mi smo član UN i njen osnivač, a ne EU.

Sada, kada nema tog neprijateljskog elementa na čelu naše države i vlade, mi pokušavamo da stvari vratimo u UN, gde im je i mesto. I sada, kada je Boris Tadić napravio tu brljotinu, bez njihovog znanja, našeg, ičijeg - mi idemo i vučemo Ruse za rukav da nam u tome pomogne. A to je odprilike, teško do nemoguće. Jel ti sad jasno?

vladimir

pre 11 godina

Sve više mi se sviđa ideja da se okanemo ćorava posla sa evropom koja nas ne želi i da se okrenemo onima koji nas prihvataju ovakvima kakvi zaista jesmo

Beograđanin onaj stari

pre 11 godina

Otkačimo evropske licemere i okrenimo se...pa naravno, samima sebi. Napravite državu u pravom smislu reči i nikada jači nećemo biti pa i pregovorima sa svima oko bilo čega!

nekoime

pre 11 godina

za gorana,poldija i ekipu...vama je demagogija sve sto ne kaze neko iz ds-a,pa covek prica o problemu srbije i kako na to treba da se glesa a vi sve sto umete da kazete je demagogija...inace sto je komentarisete kako.je ds bez konsultacija sa rusijom a koju uvek zovete i poziblvate na pomoc nama,kako su skinuli problem sa un i to gsun,gde imamo saveznike i gde ima vecina zemalja.da nije priznala kosovo i prebacite problen sa gsun na eu gde su vecina priznala i gde je glavna zemlja itekako za kosovo i stvaranje te drzave,e to nikada necete moci da operete i skinete ljagu sa sebe,a da ne priznate da ili ste bili placeni ili ucenjeni ili bezobrazno glupi u sta ne veruhem vec se planski problem spustio.na ru radi labljenja.pozicije srbije i njenih saveznika....bruka,bruka,bruka....

Laza Kamikaza

pre 11 godina

Ne treba razmisljati o datumu vec samo o resenju problema Kosova.Odlaganjem necemo nista dobti,moze biti samo gore.Ja san vise za povratak pregovora u okviru UN,gde ce nam i pomoc Rusije biti dobrodosla!

osica

pre 11 godina

Pregovori. O cemu, sa kim,... Ne razumem. Nece ljudi da pricaju vise sa vama. Hoce sve, i to je to. Uradite ono sto je neophodno i sto cete uraditi pre ili kasnije. Znam da bi vi rastezali to jos decenijama, ali vise ne moze.
(Boris, 12. april 2013 21:22)

Koji ljudi? Nikada nece biti to na sta aludiras, ali nikada !

Dictum,factum

pre 11 godina

Ne treba odustajati od sporazuma,ali ne zbog dobijanja datuma,vec zbog samih gradjana na severu Kosova,kao i teznji da se ocuva celovitost srbije.To je mnogo bitnije!

novicavg

pre 11 godina

Dobro razmišljanje našeg premijera kad kaže da Beograd treba i mora da nastavi pregovore sa prištinom i bez posrednika jer kako su ovi predvođeni gospođom Ešton posredovali bolje da nisu jer su u svim pregovorima bili pristrasni i stvarali prištini privid jače strane i obećanje da će Srbija sigurno prihvati sporazum pritisnuta sa svih strana.Tačno je to da se pregovori moraju nastaviti i zbog tih ljudi koji žive tamo da ne žive u stalnom strahu za sutra, da im se omogući život normalnog čoveka i stvaranje sistema koji će podržati njihov opstanak na tim prostorijama. Priština takođe mora da bude svesna da je i njen put u EU integracije uslovljen sklapanjem sporazuma sa Beogradom i da na kraju u nekim stvarima moraju napraviti određene ustupke.

Vladimir Voždovac

pre 11 godina

Slazem se da problem Kosova treba resavati sa Albancima nevezano za bilo sta drugo i bez icijeg posredovanja. Ipak, ako ne obezbedite Srbiji datum, i to sada u vreme za EU budzet 2014-2020) mozete da zaboravite na moju dalju podrsku ovoj Vladi i na buduce glasove mene i mojih.
(Branislav N., 12. april 2013 20:57)

A ti si im kao dao glas Branislave na proslim izborima? Nisi 100% ali ti se dopala ideja da su možda izdajnici jer ti se tako u trenutku učinilo.
Vidiš, izgleda da nisu a narod da je hteo izdaju glasao bi za LDP.

DS nije pao sa vlasti zbog korupcije kako se to uglavnom predstavlja već zbog skandalozne anacionalne politike slihtanja svakome ko nam želi loše i zbog potpunog urušavanja dostojanstva države i naroda.

Time

pre 11 godina

Dobar manevar i prirodan.Dobicemo na vremenu i pripremiti se.
Vracaj se Srbijo sebi i svojim vrednostima.U ovoj deceniji se moramo konacno pomiriti sami sa sobom i vratiti tamo gde su nam nasi stari odavno pokazali put.
Oni su voleli svoje selo,svoju decu i unucice.Teskog rada se nisu sramili i plasili, jer su znali da je to prirodno i ispravno.
Bili su iskreni,verovali su u bolje dane.
Ziveli su na selu,ziveli su zdravije od svih nas i voleli Srbiju.
Pokazase nam put legende,ostavise nam poruke i rekose sta da radimo. Zvali smo ih Soluncima.
Ceo svet ih je postovao ...

Magdalena P

pre 11 godina

Evropska unija i SAD i jesu zakoplikovale sve ovo što se dešava, tako da su direktni pregovori možda trebali i ranije da se organizuju.

Kleopatra

pre 11 godina

Slazem se stavom Vlade da pod hitno treba traziti nastavak dijaloga sve dok se ne dodje do resenja sa kojim ce obe strane koliko toliko biti zadovoljne, jer ovaj status qvo ne donosi dobro ni jednima ni drugima.

Arti Prizren

pre 11 godina

Gospodine Dacicu,vi ste stvarno nemoguci.Ovu vest sam procitao kao da je 1997 godina,kada je Ibrahim Rugova hteo dijalog sa vama.Ali sada je vec prekasno,Kosovo je nepovratno drzava,zvali vi na dijalog ili ne.

balega sa asfalta

pre 11 godina

Ceda i LDP su ovo jos davno govorili i sada bi smo vise imali i sve bi proslo bezbolnije, ali ovaj retko glup narod je hteo Kostunicu i nije hteo Artisarija.

popeye

pre 11 godina

Опет се сервира привид да ће датум омогућити бољи живот.Нажалост неће, а тога је свестан и све већи део народа. Опет нажалост овог последњег није свесна наша политичка елита и даље се држећи датумске бајке за народ, чинећи мало да се покрене рад и производња, па се тако и даље задужујемо за буџет и потрошњу...

Dorijan

pre 11 godina

Ne. Necete. Pregovore mozete samo uz EU da nastavite, tj., da priznate Republiku Kosovo.

Gradjane Srbije vise brine sta ce da jedu i gde ce da rade, a ne demagogija.

Branislav N.

pre 11 godina

Slazem se da problem Kosova treba resavati sa Albancima nevezano za bilo sta drugo i bez icijeg posredovanja. Ipak, ako ne obezbedite Srbiji datum, i to sada u vreme za EU budzet 2014-2020) mozete da zaboravite na moju dalju podrsku ovoj Vladi i na buduce glasove mene i mojih.

talicni tom

pre 11 godina

Vi nemate druga posla nego da pljujeto po ovoj vladi...pa moraju da pregovaraju sa njima jer su privremena vlast na kosovu,nisu ih priznali time sto pregovaraju sa njima...uostalom...ova vlada je vec uradila vise nego ds predhodnih godina!

radetoronto

pre 11 godina

Slazem se da problem Kosova treba resavati sa Albancima nevezano za bilo sta drugo i bez icijeg posredovanja. Ipak, ako ne obezbedite Srbiji datum, i to sada u vreme za EU budzet 2014-2020) mozete da zaboravite na moju dalju podrsku ovoj Vladi i na buduce glasove mene i mojih.
(Branislav N., 12. april 2013 20:57)

Jel vi uopste razumete o kakvom datumu se ovde prica? Nije to datum za ulazak u EU, nego datum za POCETAK PREGOVORA oko eventualnog ulaska u EU.

zmajognjeni

pre 11 godina

Sa kim ces da pregovaras?!
Sa Kosovom? O statusu srpske nacionalne manjine?
Je l smo priznali to Kosovo ili ne? Ako nismo priznali sa kim pregovaramo?
"Odjednom mi postavljas gomilu pitanja"

Anica A.

pre 11 godina

Nastavak dijaloga jeste jedino resenje ali dijalog gde ce i Pristina popustiti i konacno se pronaci adekvatni sporazum gde ce Srbi na Kosovu kao i mi konacno moci da zive slobodno i bezbedno.

Kaiser

pre 11 godina

Ii u prevodu - uspei ste da od dva ponudjena predoga (EU ili Kosovo) ne izaberete NI JEDAN???

Od dve ovce nacrtane na papiru, obe su vam pobegle?

Ovo će se sigurnoo naćiu stručnim knjigama ne samo ovde, već širom sveta, i ljudi širom sveta će se ubijati od smeha... Mnogi će doktorirati na ovaj paradoks, naučnici će pokušavati da eksperimentisanjem ponovo dobiju isti rezultat, i neće uspevati.

Ovo će ostati nerešiva tajna poput kvadrature kruga, perpetuum mobile-a i sličnih stvari.

Vama bre treba dati Nobela za nesposobnost, i ako se ta kategorija zbog vas ne uvede, ja ne znam zbog čega će.

Dve nacrtane ovce su vam pobegle, ej bre...

Kišna gista bi umela da izabere jednu stvar, dobru ii lošu, ali umela bi...

Boris

pre 11 godina

Pregovori. O cemu, sa kim,... Ne razumem. Nece ljudi da pricaju vise sa vama. Hoce sve, i to je to. Uradite ono sto je neophodno i sto cete uraditi pre ili kasnije. Znam da bi vi rastezali to jos decenijama, ali vise ne moze.

POŽAREVLJANKA

pre 11 godina

Vodi računa majke ti šta pričaš,narod ti je bre na ivici ponora a vi samo iste teme vrtite u krug,Ej moj narode samo te pitam dali si napunio stomak i sit legao u krevet od njihovih priča.Dole populizam hoću živoz dostojan čoveka.

Jakov

pre 11 godina

Ma nije njima stalo ni do Kosova ni do ljudi koji su ostali tamo tzk. zajednice kosovskih opstina, vec do "transakcija" koje se kosovskim putevima obavljaju... Ljudi su samo izgovor!

marija

pre 11 godina

a otkud tebi ideja da mi hocemo svama da pregovaramo...!!!
(guri, 12. april 2013 21:55)

Morate, rekli Ameeri.
Mislis da je Taci nesto pita?
On je lutka na konopcima.
Nego, jel imate vi tamo nekog intelektualca kao pok. Rugova? On je bio gospodin politicar.

Troml

pre 11 godina

"Pregovore nastavljamo i bez EU.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.....i bez sugovornika. Mi smo sami sebi
dovoljni i mi najbolje pregovaramo sami
sa sobom, a tada pregovori sigurno donose
rezultat"

jeremija

pre 11 godina

Народу Србије остају две могућности -или да од своје сиротиње одвоји паре и пошаље цели државни врх на два дана у Русију или да од своје сиротиње одвоји паре за нове изборе на којима ће изабрати нови државни врх од људи који су већ боравили два дана у Русији.Ја гласам за јефтинију варијанту.

hm

pre 11 godina

Sva sreca pa politicari imaju Kosovo. Zamislimo samo da se bave problemima oko ekonomije kao ceo svet... Ovako nas lepo 'hrane' Kosovom, a to sto nema kuce za sta da nas ujede, a to nije bitno.

Laza Kamikaza

pre 11 godina

Ne treba razmisljati o datumu vec samo o resenju problema Kosova.Odlaganjem necemo nista dobti,moze biti samo gore.Ja san vise za povratak pregovora u okviru UN,gde ce nam i pomoc Rusije biti dobrodosla!

Vukajlija

pre 11 godina

Dacic je svojom izjavom na kraju teksta, u stvari, a da to nije ni shvatio, priznao da su zabrljali. Ne znam na sta drugo bi taj njegov komentar mogao da se odnosi osim na ovu situaciju od pre neki dan.

Bona Bombona

pre 11 godina

Dacic je svojom izjavom na kraju teksta, u stvari, a da to nije ni shvatio, priznao da su zabrljali. Ne znam na sta drugo bi taj njegov komentar mogao da se odnosi osim na ovu situaciju od pre neki dan.
(Vukajlija, 12. april 2013 23:07)

Ne znaš ili se prviš da ne znaš? Izjava se odnosi na situaciju koju je napravio Boris Tadić. On je bez ičijeg znanja, pa čak i nas samih, izmestio pitanje Kosova iz UN u EU. Uveo nekakvu tvorevinu, smišljenu na brzinu, tzv. Eulex - u problem rešavanja kosova. Pajac je to uradio po nalogu. Zato što u EU nema Rusije a ni Kine i njihovog veta. U evropskom parlamentu, takođe nema kao u GS UN bivših nesvrstanih zemalja koje svojim glasovima mogu bitno da utiču na stvari. Sve je to Boris Tadić odsekao jednim potezom i olakšao stvari kosovskoj strani. Mi smo član UN i njen osnivač, a ne EU.

Sada, kada nema tog neprijateljskog elementa na čelu naše države i vlade, mi pokušavamo da stvari vratimo u UN, gde im je i mesto. I sada, kada je Boris Tadić napravio tu brljotinu, bez njihovog znanja, našeg, ičijeg - mi idemo i vučemo Ruse za rukav da nam u tome pomogne. A to je odprilike, teško do nemoguće. Jel ti sad jasno?

Dictum,factum

pre 11 godina

Ne treba odustajati od sporazuma,ali ne zbog dobijanja datuma,vec zbog samih gradjana na severu Kosova,kao i teznji da se ocuva celovitost srbije.To je mnogo bitnije!

pjovan

pre 11 godina

@radetoronto

Ne, nista mi ovde ne znamo, cekamo da nam vi, koji ste guzice posakrivali po ko zna kojim sve kontinentima i drzavama kazete kako ce ovde bolje da se zivi! Kada bi meni dali vlast, prvo bi vama, u tzv. dijaspori, ukinuo pravo glasa! Pa neces ti, iz fotelje u Torontu da mi kazes kakvu politiku da vodim i u kakvoj bedi treba da nastavim da zivim, verovatno sa jedinom zeljom da budes "glavna faca" kad jednom svratis u svoju selendru iz koje si pobegao!!!

novicavg

pre 11 godina

Dobro razmišljanje našeg premijera kad kaže da Beograd treba i mora da nastavi pregovore sa prištinom i bez posrednika jer kako su ovi predvođeni gospođom Ešton posredovali bolje da nisu jer su u svim pregovorima bili pristrasni i stvarali prištini privid jače strane i obećanje da će Srbija sigurno prihvati sporazum pritisnuta sa svih strana.Tačno je to da se pregovori moraju nastaviti i zbog tih ljudi koji žive tamo da ne žive u stalnom strahu za sutra, da im se omogući život normalnog čoveka i stvaranje sistema koji će podržati njihov opstanak na tim prostorijama. Priština takođe mora da bude svesna da je i njen put u EU integracije uslovljen sklapanjem sporazuma sa Beogradom i da na kraju u nekim stvarima moraju napraviti određene ustupke.

Beograđanin onaj stari

pre 11 godina

Otkačimo evropske licemere i okrenimo se...pa naravno, samima sebi. Napravite državu u pravom smislu reči i nikada jači nećemo biti pa i pregovorima sa svima oko bilo čega!

Prolaznik

pre 11 godina

Samo da znate: Posle Rambuje 1999 - Bombardovanje, posle Bec 2007 - Nezavisnost 2008, posle Brisel 2013 - ?, al hajde ... da li je to bilo uvek posle neuspesnih pregovora, ko zna sta ce desiti ovog puta????

vladimir

pre 11 godina

Sve više mi se sviđa ideja da se okanemo ćorava posla sa evropom koja nas ne želi i da se okrenemo onima koji nas prihvataju ovakvima kakvi zaista jesmo

osica

pre 11 godina

Pregovori. O cemu, sa kim,... Ne razumem. Nece ljudi da pricaju vise sa vama. Hoce sve, i to je to. Uradite ono sto je neophodno i sto cete uraditi pre ili kasnije. Znam da bi vi rastezali to jos decenijama, ali vise ne moze.
(Boris, 12. april 2013 21:22)

Koji ljudi? Nikada nece biti to na sta aludiras, ali nikada !

Glasinac

pre 11 godina

Da su se vodili direktni razgovor sa Prištinom bz posredovanja EU i iz senke SAD , do sada bi se sigurno našlo rešenje za Kosovo. Međutim sada je teško iz ovih pregovora isključiti EU kao i uticaj SAD .

čitalac

pre 11 godina

Bravo za bele listiće!
Što volim što je ovoj ekipi pružena prilika da bude na vlasti, neprocenjivo je!
Pola izreka i poslovica važe za njih - od "Vuk dlaku menja ali ćud nikada", do "Ko te ne zna, skupo bi te platio"...

Poldi

pre 11 godina

SPSovac. Mulja malo ovako malo onako. Sustina je demagogija i cuvanje fotelje. Ideologije nema.
Kada se to kombinuje sa radikasko-cetnickom demagogijom rezultat moze biti samo jedan.
Daleko su EU vrednosti ovakvima.

Goran Michael Kostic

pre 11 godina

Pozdrav svima koji ovo citaju i prate, ovo zaista i zasluzuje paznju. Prvo, nemojte iskljucivati ni jednu Veliku Silu iz ovih pregovora sa Pristinom. Posebno ne, EU i SAD, to dovodi do gubljenja poverenja. Bez pristanka ovih Sila, nijedno pitanje na Zemaljskoj kugli NE MOZE biti reseno. I shvatimo to, dragi moj Narode. Ostavimo licne zelje i afinitete, za nesto drugo. Molimo se Bogu Svemogucem, da nam pomogne u svemu ovome. Ali Ovozemaljska pitanja, moramo resiti sami, sa svojom pamecu, svojom dobrotom, svojim prijateljima. Ako od nekog zavisis, nemoj ga nervirati i ljutiti. Hvala svima.

crni domino

pre 11 godina

Sta se vi tu gospodine Dacicu pitate. Pitaju se bivsi radikali. Vi mu tu dodjete kao Trta - marioneta zeljan vlasti, ili drugim recima, covek koji se natrtio na mesto premijera da zamajava narod svojom retorikom a fakticku vlast da ima Aleksandar Ubavi!
Natrtili ste se rusima i sada vam kao Evropa ne treba. Mozete sami da pregovarate sa Kosovom jer cete za sve da pitate ruse, a gospodin Taci ce to oberucke da prihvati! Videcemo za 2 meseca dok ne potrosite te pare sto su rusi dali kredit sa pitaj boga kojom kamatom, pa cete videti da li vam Evropa ne treba za nove kredie i investicije. Sa vama i Vucicem Srbija je kofa bez dna, a sa ovakvom odlukom ste se samo udaljili od Evrope.
I lebati u ovoj novoj situaciji slusajte bivse radikale i nemojte da dajete pare Vojvodini koje joj po Ustavu pripadaju, nego ih dajte dole kosovarima, oni ce te pare da oplode i Srbiji trostruko da vrate!
Pa se pitamo zasto vojvodina pise deklaraciju...
Tako se ne radi moj "Premijeru"!

ronni

pre 11 godina

pustite bre rusiju i i
pocnite razgovore u bgd i u pristinu neka to narod vidi..............
bgd i pristina
thaqi u bgd
i dacic u pristini pocnite razgovore
opametite se......... komsije ste i samo mir i mir

nekoime

pre 11 godina

za gorana,poldija i ekipu...vama je demagogija sve sto ne kaze neko iz ds-a,pa covek prica o problemu srbije i kako na to treba da se glesa a vi sve sto umete da kazete je demagogija...inace sto je komentarisete kako.je ds bez konsultacija sa rusijom a koju uvek zovete i poziblvate na pomoc nama,kako su skinuli problem sa un i to gsun,gde imamo saveznike i gde ima vecina zemalja.da nije priznala kosovo i prebacite problen sa gsun na eu gde su vecina priznala i gde je glavna zemlja itekako za kosovo i stvaranje te drzave,e to nikada necete moci da operete i skinete ljagu sa sebe,a da ne priznate da ili ste bili placeni ili ucenjeni ili bezobrazno glupi u sta ne veruhem vec se planski problem spustio.na ru radi labljenja.pozicije srbije i njenih saveznika....bruka,bruka,bruka....

Gashi

pre 11 godina

Ja mislim da ako nece sada dase dogovore plasim se da posle jedno dve godine opet zapocet od iste tacke.Jako je potrebno postignuti medjusobno poverenj da u veliko podrocje da megjusobom sudjeluju u punom podrucje kriminal...hocemo necemo komsijesmo i moramo zivit jedan pored drugega sa reciprocnim postovanja

Marina

pre 11 godina

"...Dačić je rekao da Rusija snažno podržava politiku Vlade Srbije"....

Pa zar to isto nisu rekli i Francuzi,Britanci,Amerikanci,Nijemci...? U Briselu EU snažno podržavaju "napore prpemijera Dačića" da postigne sporazum s Kosovom,toliko ga podržavaju da on ništa ne mora misliti ,raditi,promišljati...nego staviti potpis na papire kojega susvojim uvjetima ispunile zemlje podrške. Rusija se također brine za Srbiju,posebno da njena industrija za male novce dođe u ruske ruke kako bi je Rusi brižljivo čuvali i razvijali.
Premijer Dačić je posjetom Rusiji htio malo priprijetiti Briselu okretanjem Srbije istoku...ali što mu vrijedi kad ga Rusija samo podržava,a EU održava.

DR

pre 11 godina

Ovaj je kao Crni vitez iz Monti Pajtona! nastavlja bez icega i ikoga dalje. Ovi su uspeli da se vrate na staze "stare slave" iz devedesetih: "Ni Kosovo ni Evropa"!

Naim-Zagreb

pre 11 godina

Beograd -- Premijer Ivica Dačić rekao je da će Beograd nastaviti pregovore s Pristinom, ako treba i bez posrednika, jer nema drugog načina za rešenje kosovskog problema.

I onda kada nitko nije ni pomislio da če biti rata u Yugoslaviji, i batina je bila prvo slovo razgovora, pokojni Dr.Ibrahim Rugova je rekao da sa Srbima nečemo razgovarati bez prisustva treče strane t.j. Amerika i Europa. I sada nakon svega toga što se dogodilo u toj Yugoslaviji, da se održe pregovori bez prisustva Amerike i EU !?, to je pokušaj bacanja prašine u oči pametnim ljudima ...
I još nešto, Dačić kaže da drugog načina za rješenje Kosovskog problema nema. Svi znamo da IMA drugi način za to rješenje, jednom več je bilo jedno rješenje, RAT, ali u želji da se to više ne ponovi, pametni ljudi pokušavaju da izbjegnu rat ...dokle god se može ..

lala

pre 11 godina

Dosta je bilo, zavrsavajte sa Kosovom, otvorite Vojvodinu i brzo zavrsavajte i to. Kada ostanete sami sa sobom onda i razgovarajte sami sa sobom. To je veoma zdravo za mentalnu snagu jer kad razgovaras sam sa sobom onda si uvek u pravu.

milion pitanjgurddya

pre 11 godina

Kako li misli nastaviti pregovore bezposredovanja EU?

Dali pri tome Dacic misli da ce pregovatari sa predstavnicima AP KiM [kako pise u nasem ustavu] ili Republikom Kosovo [kako pise u ustavu Kosova]
- Ko ce svedociti pregovorima ?
- Ko ce garantovati da ce dogovoreno biti sprovedeno ??
....
- milion pitanja
A siguran sam da Kosovo nebi pristalo da Rusija sama svedoci/garantuje isto kao sto Srbija nebi pristala da to radi samo USA

Beca

pre 11 godina

"Rusija jeste naš prijatelj, i to upravo onakav kakav nam je danas I potreban. Kada nešto odlučimo, Rusija će nas podržati, a mi nikada nećemo tražiti da Rusija nešto odluči umesto nas.

Ma ne pricaj nebuloze, samo je trebalo da ti na plakat napisu: "Ne interesujete nas, sami se vadite iz vasih g....a!!!" Da su ikad hteli vec bi se suprotstavili "belosvetskoj zaveri" protiv Sestre Srbije!!!
A sta su uradili? Za male pare pokupovali stubove nase ekonomije!!!

lala

pre 11 godina

Ali kad nas predsednik četnički vojvoda Nikolić master Toma sedne na stiropor i objavi štrajk glađu ili valjda veliki post nesećam se tačno pa ko može da odbije da prgovara sa njim ?

Asad Ahil

pre 11 godina

(marija, 13. april 2013 00:44)jeste bio Rugova gospodin ali kad je on hteo da pregovara nije bio dobar za Milosevica vec je on hteo da im nametne Sejda Bajrami koji je imao podrsku svog naroda kao Rasim Ljajic sad u Sandzaku.

klosar72

pre 11 godina

"Nego, jel imate vi tamo nekog intelektualca kao pok. Rugova? On je bio gospodin politicar.
(marija, 13. april 2013 00:44)"

Pa, koliko se sećam, sa njim nismo hteli da pričamo.

Zato sada moramo sa premijerom Tačijem.

Dulsineja

pre 11 godina

Slazem se i ja za nastavak dijaloga,ali koliko ce to uroditi plodom ,videcemo.Realno,zasto bi Taci popustio kada ima podrsku SAD-a u svojim nastojanjima?!

Aurora

pre 11 godina

Imam dovoljno godina i prosla sam ovo toliko puta da me mozak boli.

Fingira se zariste,dok ne postane istinsko, a kad se iscrpi do kraja otvara se novi front, samo da manjina u Srbiji moze lagodno da zivi.

Pregovori(kao)ce se fingirati sve dok se Vojvodina dovoljno ne raspali, a kad se raspali eto nama novih 20 godina u stanju "otimaju nam vojvodinu, hraniteljku nasu". Za bedu i glad cemo okrivljivati "Otimace".


Da- bitan je taj datum jer se posle njega ulzi u koriscenje odredjenih fondova, a oni koji daju novac nece ga bacati kroz prozor. Oni moraju imati cvrsto uverenje i garancije da Srbija zeli u EU.Ako Srbija ne zeli, niko je nece prisiljavati da ulazi u EU. Srbiju na to mogu prisiliti samo njeni gradjani. Zalosno je sto mi cekamo datum, a mogli smo da smo bili pri zdravoj pameti kada smo birali 2004, da cekamo datum za prijem, a ne datum za pocetak pregovora.


Verovatno je jos uvek vecina gradjana(ili kritican broj) za EU (bez obzira sto u medijima to tako ne izgleda), pa se ovo ne moze bas tako preseci. U tu svrhu ce posluziti proglasenje, SAO sever Kosova u sukobu sa Rosu i mobilizacija naroda -dobrovoljno, naravno -za pomoc.Zvanicna Srbija ce kao pregovarati, ali ce i izjaviti da nema veze sa proglasenjem SAO Sever, i nekim tamo novim (Raskovicem, Marticem, Babicem, Karadzicem, Mikelicem itd, itd)

Koliko li smo mi glupi, kad reziserima ne pada napamet da uloze neki napor da makar promene scenario za svoje bogacenje na nas racun i preko nase krvi?

Serafim

pre 11 godina

Moze Srbija kad smo vec kod toga i da nastavi pregovore sa EU bez tebe!
Videli smo vec kako je to izgledalo kad su SPS i ovi Radikali na vlasti pregovarali sa Kosovom bez posrednika. Cela Srbija je bila pod bombama.

Radovan

pre 11 godina

I kakve nama u Srbiji koristi sto Rusija podrzava nasu politiku??? Pa celi svet nas ne podrzava, a na raspravu o haskom tribunalu nije dosao ama bas niti jedan politicar iz samog politickog vrha neke zemlje?? Tamo je samo bio nas Nikolic i par nekih afrikanaca, a za njihove drzave nikad nisam ni cuo da postoje. Pa Ban Ki Moon je otisao prije nego je Nikolic poceo svoj govor, a taj isti Ban Ki Moon je muzicki aplaudirao kad se orio "Mars na Drinu" u UN-u. Pa nisu ni kinezi ni rusi bili zastupljeni kako smo mi to ocekivali na toj raspravi, a oni kao "nas podrzavaju". Verovatno nam je opet netko drugi kriv za sve sto nam se događa, pa verovatno Srbija moze protiv celog sveta.....aahhaaa!! Pa narod Srbije to nece jos dugo da tolerise, a nasi politicari opet pocinju sa pricama da nas ceo svet mrzi..... Nikolicev govor i Jeremićeva politika u UN su nas samo unazadili. Pa kako je vlada Srbije uopste dozvolila da nas na jednoj tako visokoj funkciji u UN-u predstavlja politicar cija je stranka onda dozivela poraz na zadnjim izborima. Pa jasno je da je taj Jeremic sposoban samo da nas osramoti u svetu i da nas unazadi za barem 20 godina! Katastrofa! Jedini mi u Srbiji pametni, a celi svet je za nas glup, a mi zivimo na rubu zivotne egzistencije, a vecina zemalja u svetu ima sigurnu i cvrstu egzistenciju! ZALOSNO!!!

moše

pre 11 godina

Bravo Dačiću,ne moramo mi da pregovaramo ni sa Prištinom. Pregovaraćemo sa samima sobom u ogledalu, tu smo uvek bili uspešni. Ili da parafraziram Slobu sa Gazimestana:" Ako ne umemo da pregovaramo umemo da se bijemo." S tim što danas postoje samo oni koji BIJU.

Deposito

pre 11 godina

To ti je kao kad se deca posvađaju pa jedno vidi da je izvisilo i onda se kao igra samo sa sobom,ne treba njemu niko. Koga ti bre za......š?Što bi sad neko pregovarao po tvojim pravilima.Uostalom,da smo mi neka sila ne bi nam bili ni potrebni pregovori.Nego dovršavajte to vi koji ste sve to i zamesili a onda lepo dubite da vas moje oči više ne gledaju. Lopovi jedni!

potkivač

pre 11 godina

(pjovan, 13. april 2013 00:20)
Ne, trebao je da ostane ovde da mulja u poslovima i da se pljuje sa tobom svaki dan!
Takvi sto ih vredjas hrane pola Srbije, ribo sa brkovima!

Nema malih bogova

pre 11 godina

Čak i da ste jesenas započeli pregovore sa Prištinom bez posrednika, uticaj EU i SAD na tok pregovora bio bi presudan po pregovaračke stavove obeju strana, kao i na krajnji ishod. Međutim, ukoliko sada bi došlo do nastavka pregovora bez formalnog učešća Brisela kao medijatora, to bi značilo da Brisel baš tako hoće.