Četvrtak, 11.04.2013.

15:46

"SNS silom želi vlast u Vojvodini"

Portparolka DS Aleksandra Jerkov optužila je Srpsku naprednu stranku SNS da hoće silom da preuzme vlast u Vojvodini.

Izvor: Beta

"SNS silom želi vlast u Vojvodini" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

123 Komentari

Sortiraj po:

SIMO44

pre 11 godina

Deklaracija je lični interes DSa, a ne naroda u Vojvodini...i DS se boji da raspiše izbore, jer su svesni da će ih izgubiti...

ilija

pre 11 godina

Bojan Pajtić je izborom momenta kada će lansirati ovu priču pokazao da ne preza ni od čega kako bi se ponovo DS vratio na vlast.

Викар

pre 11 godina

Ко о чему ДС о поштењу, а новопечена демократица ( бивша просветна инспекторка) Јерков о рушењу власти. Вероватно пројектује понашање које би њена нова странка примењивала да је у сличној позицији. На сву срећу више није и надамо се да никада више и неће бити.

sretko

pre 11 godina

Vojvodinu je za vreme Pajtića i ljudi oko njega postala deo Srbije sa najvećim procentom nezaposlenih, sa uništenom privredom, najvećim brojem poništenih privatizacija, i najvećim brojem otpuštenih radnika. To su rezultati rada Pajtića i vojvođanskog DS-a. Građani Vojvodine nisu imali nikakvu korist od RBV i RFV, ali zato Pajtić i bliski njemu su itekako imali koristi.

Novisad

pre 11 godina

Ova Jerkov neprestaje da rovari protiv Srbije...Prvo se obucavala kod Canka pa dosla kod Pajtica da mu pomogne u cepanju Srbije.Pa valjda se i mi Vojvodjani pitamo gde bi da zivimo...?

Vivat

pre 11 godina

Uz dužno poštovanje, g-đa Jerkov je ovde opet zamenila teze... Ne prave SNS, SPS, DSS, miting koji će proizvesti nemire i nerede, ovde se radi o mirnom protestu kojim žele da pokažu da ima građana koji ne podržavaju Pajtićevu deklaraciju, koji imaju drugačiji stav po pitanju jedinstava Srbije i položaja Vojvodine! Mislim da je upravo DS taj koji stvara tenziju i pravi halabuku, a poznato je da su upravo oni u prošlosti bili najveći miting-majstori...tako su i došli na vlast, zar ne?!

renata

pre 11 godina

Skorašnji izbori i porazi kandidata DS-a u Apatinu, Srbobranu i Zrenjaninu su pokazali da DS i Bojan Pajtić nemaju više podršku građana Vojvodine, a još kada se obelodane rezultati istraga u RBV i RFV, novi pokrajunski izbori se neće moći izbeći, a to će konačno, posle 12 godina vladavine Vojvodinom DS-a i LSV-a, dovesti do promene vlasti u Vojvodini.

Miško

pre 11 godina

Vlast se ne može uzeti silom, ovo je demokratska zemlja. Vlast se uzima na izborima. Gospođa Jerkov bi morala da zna da se pre svega vlast ne može zadržati silom. Kad izgubiš poverenje građana, onda je moralno raspisati izbore pa onda proveriš za koga su građani.Sada je jasno da Pajtić ne uživa poverenje građana, zar mu nisu dobar pokazatelj svi oni izbori po vojvodini koji su bili ovih par meseci?

Djole

pre 11 godina

Gospodjice Jerkov, pogresno tumacite situaciju. Narod zeli smenu u Vojvodini, a vladajuce stranke su jedine koje to mogu da ostvare. Pajtic je osoba koja Vojvodinu gusi, i zbog toga Vojvodina tapka u mestu. A sam cin Pajtica je ubrzalo zelju za promenom u Vojvodini i kod naroda a i u vlasti.

Jelek

pre 11 godina

Da li nam je zaista u ovom trenutnku potrebna jos i deklaracija o nezavisnosti Vojvodine? Zar hocete da od Srbije ostane samo Beograd?

danica

pre 11 godina

Jerkov je trinaest godina bila ucenica N. Canka (od ranije poznatog organima gonjenja). Boljeg profesora za predmet 'odvajanje Vojvodine od Srbije' nije mogla da ima. Diskutabilno je sad da li je ona prelaskom u DS odbacila znanje steceno u Cankovoj skoli, i pocela iz pocetka da gradi neku novu sliku Srbije razlicitu od Cankove. Sumnjam u to.

Demetra

pre 11 godina

SNS ne želi ništa silom da preuzme AP Vojvodina. DS je izazvao sam pobunu jer funkcioneri te stranke ne žele da odgovaraju za malverzacije. Građani su pokazali da žele promenu vlasti u Vojvodini. Građani žele promene, dvanaest godina nas je DS pljačkao i uništavao. Verujem da će se stanje u našoj državi zaista promeniti na bolje.

Tika

pre 11 godina

Ovako isto je govorio i Slobodan Milošević svojevremeno i njegova Mira i taj establišment, na pojavu naroda na ulicama koji je tu došao da im kaže kako ih više narod ne želi. Kao da ih slušam. Dakle stvarno se vraćaju 90-te. Ali uloge su sada obrnute.

dule

pre 11 godina

@milanče o čemu lupaš?Sns kako je došao na vlast,ništa dobro nije doneo,plate stoje a sve,baš sve je poskupelo,ili ti ne vidis najbolje?Ds je bolji i biće opet na vlasti.

Fun

pre 11 godina

Jako je zabavno kada ovako nesto procitam,koliko sam ja video SNS zeli izbore i tvrdi da se odnos snaga promenio,ako je Jerkova toliko,ako Jerkova i demokrate smatraju da nije tako neka raspisu izbore ,pa neka pobede...nego jednom se opekli pa ne bih opet...

marijanas

pre 11 godina

Tuzno je sto neki politicari sada u trenutku jako vaznom za Srbiju pokrecu ovu temu. Vojvodina je ojadjena u svakom smislu, zbog politike koja je donosila samo licnu korist I samopromociju. Stoga je vreme za promene.

Сремица

pre 11 godina

Колико ружних речи у ових неколико дана о истом народу. Догодио се народ. Доћи ће људи из ваших комшилука који иначе долазе до Новог Сада. Купиће нешто успут прошетати и вратити се кући. Да ли сте ви то уплашени да ћете чути коју истину о вама па због тога дижете галаму? Тресла се гора родио се миш је изгледа код вас.

Jovana S

pre 11 godina

Gospodo iz DS-a, vas narod vise nigde ne zeli. Uplasili ste se, jer vam se fotelje klimaju, pa sad pljujete SNS. Treba da vas bude sramota!

KINDER

pre 11 godina

Uopste se ne slazem sa portparolkom DS-a Aleksandrom Jerkov,ocigledno se pribojavaju novih izbora,jer dobro znaju kako ce se provesti,narod im je ukazao poverenje,oni su njima vratili kako su vratili,narod je to zapamtio,pa ce vratiti istom merom.

Draganica D

pre 11 godina

Ne zeli SNS da preuzme vlasta na silu, njih je narod izabrao, vec vi iz DS-a pokusavate na silu da zadrzite vlast i oterate nas u jos vecu propast. Vreme je da shvatite da vam je mesto u opoziciji.

demokrate

pre 11 godina

Gospodo demokrate, ako mogu tako da vas nazovem!!! Koliko se ja secam, vi ste svaki dan pravili silne mitinge, lupali serpe, poklopce, kante... dok najzad uz pomoc zapada niste skinuli Milosevica. Danas kada Albanci pokusavaju otimanje Kosova uz pomoc zapada, Pajtic i demokrate pokusavaju da otcepe Vojvodinu od Srbije, opet uz pomoc zapadnih zemalja i Amerike. To nece moci. Sada kada je zakazan protest protiv otimanja dela zemlje, nastojite da blatite svakoga ko zeli da da podrsku. Narod je pogresio 5%. oktobra, ali nece vise nikada.

bobi

pre 11 godina

Gospođica Jerkov pokušava u DS-u da nastavi ideju LSV-a. Da li je to bio glavni razlog prelaska vreme će pokazati. Samo je zaboravila da ovim potezom su postavili zamku sami sebi.

jagodica bobica

pre 11 godina

A toliko priželjkujete incidente da to nije normalno.Znamo već da ste pripremili huligane koje ćete pokušavati da predstavite kao delo naprednjaka

Ilija

pre 11 godina

Koliko gluposti na jednom mestu, pa to nema nigde. Bilo bi super kad bi ona sama znala sta je izjavila i da se zapita malo bolje ko je silom obarao vlast.

Jacika

pre 11 godina

DS ima kolektivni problem stvaranja slike o zaveri, izdaji, nasilnistvu i slicno. Moze li DS da se oslobodi toga ili je to jaca strana DS?

Prada

pre 11 godina

Kako može biti izgovor da se stvara problem tamo gde ga nema kad je cela Srbija svedok da je g.Pajtić zaista pokušao da napravi problem i poslao lošu sliku u svet o Srbiji.

LADY

pre 11 godina

To sto Vojvodina za cetiri godine vladavine DS-a nije dobila odgovarajuci pravni okvir za svoje autonomne funkcije, to je iskljuciva krivica onih koji su tada bili na vlasti. Podrzati Ustav 2006.godine , a potom tri godine kasnije napisati i usvojiti Zakon o utvrdjivanju nadleznosti AP Vojvodine suprotan tom istom Ustavu - to samo govori o nesposobnosti i nestrucnosti ucesnika u tim procesima. To vam se, drage demokrate, i ne bi uzelo za zlo da se sada, u ime stranacke afirmacije i odbrane pojedinih funkcionera, ne libite da potencirate nacionalne i gradjanske sukobe u delu gde vladate.

Rostiljdzija

pre 11 godina

"Ona je dodala da organizovanjem mitinga protiv pokrajinskih vlasti SNS pokušava da prikrije propast pregovora o Kosovu u Briselu." - A ko je, gospodjo Jerkov, iskoristio pregovore u Briselu i tesku poziciju Srbije, tako sto hoce da progura deklaraciju o Vojvodini koja bi vam dala ingerencije vece od republike nad svim sto se nalazi na tlu Vojvodine? I to vi ne nazivate separatizmom i okrivljujete druge?

Zevs

pre 11 godina

Koliko god da kritikujemo sada vlast samo se setimo kako nam je bilo ranije, zato smo DS i menjali jer nije bilo buducnosti sa njima nikakve.

veterinarBG

pre 11 godina

Raspisu se demokratski izbori u Vojvodini i narod ce reci svoje demokratskim putem.
(Serbinho, 11. april 2013 16:06)

Da bi se raspisali izbori neophodno je da padne Vlada Vojvodine,tj. da izgubi podrsku skupstine.Ja koliko znam, to se jos nije desilo...Prema tome,ova vlast u pokrajini je legalna I legitimna,dok skupstina ne odluci drugacije.

dejan-minhen

pre 11 godina

zasto izbori u Vojvodini? Mislim gospoda Jerkov je tek nedavno promenila stranku, a sudeci po rezultatima u Kovinu ako bude zelela da i dalje bude na vlasti morace opet da je promeni.
Sacekajte jos malo da gospoda ne skrene prenaglo.

Prvanica

pre 11 godina

A zašto Gospodjo Jerkov problem rešavanja Vojvodjanske autonomije nije rešavan dok je vaša stranka bila na vlasti?Separatizam je blaga reč za ono što Pajtić pokušava i to u trenutku kada Srbija se Srbija bori za svoje interese,strašno...

micko

pre 11 godina

Zasto se bojite jednog skupa,nece se ponoviti 5 oktobar,narod zeli promenu vlasti u Vojvodini sto ce vam sutra i pokazati.Vasi napadi samo pokazuju koliko ste svesni i uplaseni da gubite vlast
.

Петар Миловановић

pre 11 godina

"Ta odbrana od nekakvog izmišljenog separatizma, od kojeg oni navodno brane Vojvodinu i Srbiju, nema nikakvog smisla. Bojim se da je prava namera da silom zauzmu pokrajinsku vlast i u tom slučaju nije izvesno kako će se ovo okupljanje završiti", navela je Aleksandra Jerkov. Ова Јерков као ја, слабо памти а брзо заборавља, па да подсетим читаоце на плејаду аутономаша у Војводини, чији је циљ одцепљење покрајине од Србије, на недавно формирање „аутономашког фронта“ кога би чиниле ДС, ЛДП, Чанкови лигаши и Пасторови мађари, на непрестано измишљање афера како би уздрмали власт и поништили вољу грађана! Најбољи лек за аутономаше је финансијска инспекција, да изађе на видело колико су покрали од 2.000. до 2.012. године и да све то врате до динара и са каматом. А што се тиче јогурта, нека се Јерков не брине, он је одличан за тен, како споља тако и изнутра. Укидајте бре ту аутономију и те паразитске институције, то ни Америка не би могла нахранити!

ZoranNS

pre 11 godina

Očito da SNS nema ni jedan normalan odgovor na zahtev Vojvodine da se poštuje Ustav i prekinu mahinacije saimovinom AP, pa sada pribegava sili.

HarisonFord

pre 11 godina

Prosto da poludis kad ti dodje neko iz demokrata pa pocne da ti prica kako je vlada losa,a do juce su oni bili vlada i kao da su zaboravili koliko su imali strajkova koliko se firmi ugasilo.

Thor86

pre 11 godina

Bezbednosne rizike,pa nece tu ljudi doci sa bazukama.Ovo je neverovatno citati,ovima izDS je bas dosadno pa po ceo dan lupaju gluposti.

moravac

pre 11 godina

Pa vi stitite samo tamo gde jos ima vasih direktora i predsednika opstina,kako vas nije sramota.Sto tako niste u juznoj srbiji aktivni.Tamo su vas najurili.Ali polako i ovde cete da letite.

Gusar

pre 11 godina

Kod nas je totalna korupcija,to i mala deca znaju.Jedini koji rade na tome su naprednjaci, a ovi ostali to zavrsavaju samo nekim izjavama.

Meda

pre 11 godina

Kako to mislis "losi rezultati pregovora u Briselu"?Kakve si ti to rezultate ocekivala posle onakvih ponuda?Ako ocekujes da Srbija prihvati sve sto neko ucenom pokusava da joj nametne onda si ocigledno pogresila i profesiju ali i drzavu u kojoj pokusavas da nametnes svoj nacin razmisljanja.

6666

pre 11 godina

pa zasto onda necete na izbore ako vec mislite da naprednjaci "silom" zele na vlast??? Ajmo na izbore pa da vidite koliko vam zapravo ljudi veruje, gospodo iz DS-a!

Otpor

pre 11 godina

Vojvodjani i svi gradjani koji imaju malo mozga,i svi koji su svesni kakvo zlo nam se sa SNS sprema ,svi,svi da se skupimo pa da razjurimo tu ekipu jednom za uvek iz naseg NS!

Mirjanica

pre 11 godina

Problem Kosova Srbiji je u amanet ostavila upravo demokratska stranka čiji je gospođica Jerkov portparol. Za deset godina i više koliko su upravljali zemljom nisu imali vremena da ga reše tako da ne vidim sada nikakvu konekciju između ovog skupa i Kosova jer Kosovsko pitanje je aktuelno ali i pitanje koje se protežira već decenijama. Ovde je reč o stopiranju ideje separatizma. U svim zemljama ljudi štite svoje granice a jedan čovek se osmelio da se igra sa granicama severne Srbije. Nimalo mudro. I nikakvih incidenata neće biti osim ako demokratska stranka, koja ih prejudicira, sama ne instruiše ljude za to. U pitanju je miran protest i molim gospođicu Jerkov da vodi računa o izjavama. Štete Srbiji po ko zna koji put.

poznat scenario

pre 11 godina

Kaže A.Jerkov da:"SNS silom želi vlast u Vojvodini". Dotična g-đica je isto to govorila kada je bio problem sa Pavličićem u Novom Sadu,kako je tada rešeno najverovatnije će se tako rešiti i sada.

Zoni

pre 11 godina

Znaci sada ova Jerkov pocinje da napada i da napadom pokusa da odbrani politiku koju je ona licno do skoro zastupala sa njenim idolom Cankom.Niko iz DS-a ne izlazi sa nekim normalnim objasnjenjem za stavove i zahteve njihovog clana Pajtica i ovo moze samo da se oceni da su svi iz DS-a stali iza Pajtica i da i oni podrzavaju njegove stavove.

Feniks

pre 11 godina

Znaci ovako se odgovara na zahteve iz vecine politickih stranaka iz Srbije da se odustane od najavljene Deklaracije?I ovoga puta se pokazalo pravo lice ljudi iz DS-a cim su pustili ovu Jerkov da umesto njih brani stavove Pajtica i da ona koja je do skorasnji najbolji ucenik Canka ovako blati i napada sve protivnike ovakvim separatistickim teznjama Pajtica i njemu slicnih.

panonski

pre 11 godina

To sto se slazem sa Vucicem i mislim da pokrajinska vlada nema legitimitet, i da treba da se raspisu pokrajinski izbori, imam prava da iskazem na javnom, prijavljenom i odobrenom skupu. Imali bi i demokrate skupove ispred vlade, samo kad bi mogli da ih se skupi toliko (ako se ne varam u Kovinu su pali ispod 10% ). I niko osim Vas i G-dina Vasina ne pominje linc.

Milica Racic

pre 11 godina

od koga je, dobar komentar, kada nije gori.Jaoj zeno odakle tolika frustacija, zasto, zbog cega. Toliko jeda i jada od jedne tako mlade zene. Strasno

bundo

pre 11 godina

Srbijo, Deklaracija je povod razmišljanju da se na Balkanu dogodio još jedan Dodik. S tim da je ovaj "naš"! U Deklaraciji bi moglo stajati da AP Vojvodina može potpisivati "specijalne odnose" sa, recimo Mađarskom, Rumunijom, Sandžakom, Hrvatskom, Bosnom... I šta sada da se radi? Da predsednici pomenutih zemalja pozovu Pajtića i društvo da čuju njegovo mišljenje o stavovima unutardržavnih stvari tih zemalja? Bit će još...

lisko

pre 11 godina

Nema više Bojan Pajtić podršku u Vojvodini, a nema izgleda više podršku ni u DS-u. Porazima DS-a na skorašnjim izborima u Kovinu, Srbobranu, Apatinu i Zrenjaninu, a posebno u novosadskim mesnim zajednicama gde je do sada Ds ubedljivo pobeđivao, se podjendako obradovao i SNS, ali i Dragana Đilasa, da ima povod na osnovu kojeg će da se reši Bojana Pajtića. Isto kao što se Dragan Đilas radovao porazu Borisa Tadića na pedsedničkim izborima, i taj poraz iskoristio da zasedne na presto u DS-u, tako se raduje i porazima Bojana Pajtića, i taj poraz će iskoristiti za sklanjanje Bojana Pajtića, i preuzimanje kontrole nad vojvođanskim DS-om.

najs for

pre 11 godina

ne obavestena i socijalisti su najavili prisustvo na mitingu, njoj su trn u oko naprednjaci, zasto ne znam niko joj nije ponudio da predje u srpsku naprednu stranku verovatno je zato ljuta

JEca pereca

pre 11 godina

Ja poznajem samo casne ljude koji vole ovu zemlju i ne verujem da bi iko voleo da se nesto desi lose na mitingu, tamo ce biti casti ljudi i castan svet

NekoIzMase

pre 11 godina

Naravno:
- sila je zahtev za raspisivanje izbora
- politički progon je podizanje optužbi za zolupotree službenog položaja

Ovi iz DS još uvek ne kapiraju zašto su kažnjeni na izborima ?
Zbog demagogije, zbog vređanja intelekta građana Srbije, gospodo, kažnjeni ste, i ako tako nastavite, nećete se skoro oporaviti ...

Mrud

pre 11 godina

Zar i vi niste silom dosli na vlast 5. oktobra?
(Perica, 11. april 2013 16:12)

NE! Vidi Perice...neko mora da ti ispriča šta se desilo jer si tada bio mali pa očigledno ne znaš! Tadašnja opozica, tj. DOS je 24.septembra regularno pobedio na izborima koje Milošević nije hteo da prizna. Narod, tj. milion ljudi, kome je takav stav Miloševića samo "prelio čašu", je 10tak dana kasnije izašao na ulice BG-a i pokazao da mu je više dosta Miloševićevih manipulacija i laganja.

R2D2

pre 11 godina

Gdjice Jerkov propasti jos nema, a vi ili prejudicirate ili znate nesto sto mi ne znamo... a ukoliko nesto znate prosvetlite nas. Vas zakljucak proizilazi iz prepoznavanja licnih neuspeha sigurno, jer ste za sada belezili samo takve rezultate. To spominjanje bezbednosnih rizika je samo nizak udarac ne bili se zaplasili i demotivisali eventualni ucesnici. Bezbednosnih rizika nema niti ih moze biti, obzirom da su elementi represije u rukama republickih vlasti, a oni sigurno ne zele niti imaju potrebe da aktiviraju taj element. Ukoliko navodite na nekakvo nasilje, to samo moze znaciti da zasigurno znate da se radi na stvaranju i okupljanju grupa koje inspirisane i nosene vasom idejom mogu izazvati nasilje. Takav pokusaj ne bi cudio od Vas i Vasih koalicionih partnera(obzirom da ste se i do sada sluzili takvim mahinacijima i podvalama), jer biste tako zasigurno isprovocirali odgovor elemenata represije a i ucesnika skupa. Nakon takvog razvijanja stvari biste uspesno plasirali pricu kako se silom otima pokrajinska vlast. To bi onda mogao biti uvod u secesiju severne Srbije.

Jacca

pre 11 godina

Mislim da Aleksandra vise ne zna sta prica, a najgore od svega je sto ni sama ne veruje u ono sto izgovori! Njeno ponasanje me podseca na deciju igru Eci, peci, pec! Hocu izbore, necu izbore...

Mone

pre 11 godina

Da li Gospođa "Preletač" ima blagu predstavu o tome što radi? Ajde što zbog potrege za "političkim Svetim gralom" ( Dobra Direktorska ili Državna dobro plaćena fotelja) prelazi iz stranke u stranku, nego podstiče separatizam?

Dejan

pre 11 godina

Jel' sam rekao da ce ona da nastavi tamo, gde je stala, kada je napustila njenu staru stranku? Ja sam bio uz DS kada je ona jos isla u obdaniste. Prodase mi stranku i veru u buducnost. Zoran Djindjic takve ljude i takve price ne bi trpeo. Nadam se da ce Zivkovic ili Petrovic da nastave rad prave DS. A ovo ostalo neka se razbezi i skine sa politicke scene.

ds se grcevito drzi fotelja

pre 11 godina

To isto je pricala i za gradsku vlast u Novom Sadu.
Samo je tad bila u nekoj drugoj stranci.
U koju stranku ona udje, ta stranka pada s vlasti.
"Vojvodjanske vrednosti" - laganje, nevaspitanje,lopovluk,licemerje.

ma jel

pre 11 godina

a gospodjice, otkud vama pravo da govorite ovako nesto? Da li se vi mozda bojite za svoju ili mozda Pajticevu fotelju?? Ne budite smesni sa ovakvim izjavama.

Matilda P.

pre 11 godina

Protest je protest kao i oni sto je pravila ranije DS, ne vidim sto se plase.Jedino ako ne osecaju i sami da je vreme da sidju sa vlasti.

Rascia

pre 11 godina

Zahvaljujem se SNS i DSS da likom i delom daju neprocenljivu podrsku separastickim teznjama Vojvodine. Niko ne ume tako srcano i odlucno seci granu na kojem sedi kao sto to ume srbin. Umesto da zajasu deklaraciju Vojvodine kao podrsku regionalizaciji centralne Srbije i Kosova, prave dokumentovane materijalne dokaze, da ima mesta potraznji odcepljenja od Srbije. Niko ne cepa kao srbin !

marisol

pre 11 godina

gospođica Jerkov se ponadala da će imati prilike da uživa u vlasti. Zato je promenila i stranku. Ali koliko vidim sa ovakvim predlozima i idejama DS-a skoro je sigurno da će bez vlasti ostati i u Vojvodini!

Dankinja

pre 11 godina

Izvini devojko što se borim protiv separatizma. Evo izvanjavam se još jednom što ne želim da mi otcepite parče države nakon što ste sve rasprodali.

gaga

pre 11 godina

Vojvodina u Evropu ne može sa korumpiranim političarima, i kao što su takvi morali da se sklone na republičkom nivou, takvi će morati da se sklone i na pokrajinskom nivou, ali sve demokratski na izborima, kada za njih dođe vreme.

posmatrač

pre 11 godina

Naravno da će SNS mlatiti praznu slamu. Političko nasilje, to im najbolje ide. Kad nemaju šta pametno i konkretno reći evo okupljanja naroda, evo povika izdajice (to im nikada neću zaboraviti što su Srbiju podelili na "naše" i "njihove"), evo skretanja teme s nebitnog na bitno. Šta će Vučić u NS, zar je deklaracija najveći problem Srbije danas? Neka mi neko iz SNS objasni šta je sporno u toj deklaraciji koja se poziva samo da se poštuje Ustav. iako, priznajem, izabran je krivi tajming. i da, neka dovedu i hiljadu autobusa, da ljudi dođu malo na izlet, ali neka sve prođe bez ijednog razbijenog prozora i ne daj Bože nečije glave.

Bez dizanja pritiska

pre 11 godina

Drage Lale, bar ste vi smireni ljudi, nemojte dozvoliti da i vama i nama saka politicara dize pritisak.Kazite im da moradu da radu sve polakico.

Meda

pre 11 godina

Kako to mislis "losi rezultati pregovora u Briselu"?Kakve si ti to rezultate ocekivala posle onakvih ponuda?Ako ocekujes da Srbija prihvati sve sto neko ucenom pokusava da joj nametne onda si ocigledno pogresila i profesiju ali i drzavu u kojoj pokusavas da nametnes svoj nacin razmisljanja.

Zoni

pre 11 godina

Znaci sada ova Jerkov pocinje da napada i da napadom pokusa da odbrani politiku koju je ona licno do skoro zastupala sa njenim idolom Cankom.Niko iz DS-a ne izlazi sa nekim normalnim objasnjenjem za stavove i zahteve njihovog clana Pajtica i ovo moze samo da se oceni da su svi iz DS-a stali iza Pajtica i da i oni podrzavaju njegove stavove.

demokrate

pre 11 godina

Gospodo demokrate, ako mogu tako da vas nazovem!!! Koliko se ja secam, vi ste svaki dan pravili silne mitinge, lupali serpe, poklopce, kante... dok najzad uz pomoc zapada niste skinuli Milosevica. Danas kada Albanci pokusavaju otimanje Kosova uz pomoc zapada, Pajtic i demokrate pokusavaju da otcepe Vojvodinu od Srbije, opet uz pomoc zapadnih zemalja i Amerike. To nece moci. Sada kada je zakazan protest protiv otimanja dela zemlje, nastojite da blatite svakoga ko zeli da da podrsku. Narod je pogresio 5%. oktobra, ali nece vise nikada.

marijanas

pre 11 godina

Tuzno je sto neki politicari sada u trenutku jako vaznom za Srbiju pokrecu ovu temu. Vojvodina je ojadjena u svakom smislu, zbog politike koja je donosila samo licnu korist I samopromociju. Stoga je vreme za promene.

Сремица

pre 11 godina

Колико ружних речи у ових неколико дана о истом народу. Догодио се народ. Доћи ће људи из ваших комшилука који иначе долазе до Новог Сада. Купиће нешто успут прошетати и вратити се кући. Да ли сте ви то уплашени да ћете чути коју истину о вама па због тога дижете галаму? Тресла се гора родио се миш је изгледа код вас.

bobi

pre 11 godina

Gospođica Jerkov pokušava u DS-u da nastavi ideju LSV-a. Da li je to bio glavni razlog prelaska vreme će pokazati. Samo je zaboravila da ovim potezom su postavili zamku sami sebi.

KINDER

pre 11 godina

Uopste se ne slazem sa portparolkom DS-a Aleksandrom Jerkov,ocigledno se pribojavaju novih izbora,jer dobro znaju kako ce se provesti,narod im je ukazao poverenje,oni su njima vratili kako su vratili,narod je to zapamtio,pa ce vratiti istom merom.

jagodica bobica

pre 11 godina

A toliko priželjkujete incidente da to nije normalno.Znamo već da ste pripremili huligane koje ćete pokušavati da predstavite kao delo naprednjaka

Draganica D

pre 11 godina

Ne zeli SNS da preuzme vlasta na silu, njih je narod izabrao, vec vi iz DS-a pokusavate na silu da zadrzite vlast i oterate nas u jos vecu propast. Vreme je da shvatite da vam je mesto u opoziciji.

Thor86

pre 11 godina

Bezbednosne rizike,pa nece tu ljudi doci sa bazukama.Ovo je neverovatno citati,ovima izDS je bas dosadno pa po ceo dan lupaju gluposti.

Prada

pre 11 godina

Kako može biti izgovor da se stvara problem tamo gde ga nema kad je cela Srbija svedok da je g.Pajtić zaista pokušao da napravi problem i poslao lošu sliku u svet o Srbiji.

Dankinja

pre 11 godina

Izvini devojko što se borim protiv separatizma. Evo izvanjavam se još jednom što ne želim da mi otcepite parče države nakon što ste sve rasprodali.

NekoIzMase

pre 11 godina

Naravno:
- sila je zahtev za raspisivanje izbora
- politički progon je podizanje optužbi za zolupotree službenog položaja

Ovi iz DS još uvek ne kapiraju zašto su kažnjeni na izborima ?
Zbog demagogije, zbog vređanja intelekta građana Srbije, gospodo, kažnjeni ste, i ako tako nastavite, nećete se skoro oporaviti ...

ma jel

pre 11 godina

a gospodjice, otkud vama pravo da govorite ovako nesto? Da li se vi mozda bojite za svoju ili mozda Pajticevu fotelju?? Ne budite smesni sa ovakvim izjavama.

micko

pre 11 godina

Zasto se bojite jednog skupa,nece se ponoviti 5 oktobar,narod zeli promenu vlasti u Vojvodini sto ce vam sutra i pokazati.Vasi napadi samo pokazuju koliko ste svesni i uplaseni da gubite vlast
.

moravac

pre 11 godina

Pa vi stitite samo tamo gde jos ima vasih direktora i predsednika opstina,kako vas nije sramota.Sto tako niste u juznoj srbiji aktivni.Tamo su vas najurili.Ali polako i ovde cete da letite.

Gusar

pre 11 godina

Kod nas je totalna korupcija,to i mala deca znaju.Jedini koji rade na tome su naprednjaci, a ovi ostali to zavrsavaju samo nekim izjavama.

Matilda P.

pre 11 godina

Protest je protest kao i oni sto je pravila ranije DS, ne vidim sto se plase.Jedino ako ne osecaju i sami da je vreme da sidju sa vlasti.

Feniks

pre 11 godina

Znaci ovako se odgovara na zahteve iz vecine politickih stranaka iz Srbije da se odustane od najavljene Deklaracije?I ovoga puta se pokazalo pravo lice ljudi iz DS-a cim su pustili ovu Jerkov da umesto njih brani stavove Pajtica i da ona koja je do skorasnji najbolji ucenik Canka ovako blati i napada sve protivnike ovakvim separatistickim teznjama Pajtica i njemu slicnih.

JEca pereca

pre 11 godina

Ja poznajem samo casne ljude koji vole ovu zemlju i ne verujem da bi iko voleo da se nesto desi lose na mitingu, tamo ce biti casti ljudi i castan svet

Mone

pre 11 godina

Da li Gospođa "Preletač" ima blagu predstavu o tome što radi? Ajde što zbog potrege za "političkim Svetim gralom" ( Dobra Direktorska ili Državna dobro plaćena fotelja) prelazi iz stranke u stranku, nego podstiče separatizam?

ds se grcevito drzi fotelja

pre 11 godina

To isto je pricala i za gradsku vlast u Novom Sadu.
Samo je tad bila u nekoj drugoj stranci.
U koju stranku ona udje, ta stranka pada s vlasti.
"Vojvodjanske vrednosti" - laganje, nevaspitanje,lopovluk,licemerje.

Rostiljdzija

pre 11 godina

"Ona je dodala da organizovanjem mitinga protiv pokrajinskih vlasti SNS pokušava da prikrije propast pregovora o Kosovu u Briselu." - A ko je, gospodjo Jerkov, iskoristio pregovore u Briselu i tesku poziciju Srbije, tako sto hoce da progura deklaraciju o Vojvodini koja bi vam dala ingerencije vece od republike nad svim sto se nalazi na tlu Vojvodine? I to vi ne nazivate separatizmom i okrivljujete druge?

gaga

pre 11 godina

Vojvodina u Evropu ne može sa korumpiranim političarima, i kao što su takvi morali da se sklone na republičkom nivou, takvi će morati da se sklone i na pokrajinskom nivou, ali sve demokratski na izborima, kada za njih dođe vreme.

Jacika

pre 11 godina

DS ima kolektivni problem stvaranja slike o zaveri, izdaji, nasilnistvu i slicno. Moze li DS da se oslobodi toga ili je to jaca strana DS?

Ilija

pre 11 godina

Koliko gluposti na jednom mestu, pa to nema nigde. Bilo bi super kad bi ona sama znala sta je izjavila i da se zapita malo bolje ko je silom obarao vlast.

lisko

pre 11 godina

Nema više Bojan Pajtić podršku u Vojvodini, a nema izgleda više podršku ni u DS-u. Porazima DS-a na skorašnjim izborima u Kovinu, Srbobranu, Apatinu i Zrenjaninu, a posebno u novosadskim mesnim zajednicama gde je do sada Ds ubedljivo pobeđivao, se podjendako obradovao i SNS, ali i Dragana Đilasa, da ima povod na osnovu kojeg će da se reši Bojana Pajtića. Isto kao što se Dragan Đilas radovao porazu Borisa Tadića na pedsedničkim izborima, i taj poraz iskoristio da zasedne na presto u DS-u, tako se raduje i porazima Bojana Pajtića, i taj poraz će iskoristiti za sklanjanje Bojana Pajtića, i preuzimanje kontrole nad vojvođanskim DS-om.

Mirjanica

pre 11 godina

Problem Kosova Srbiji je u amanet ostavila upravo demokratska stranka čiji je gospođica Jerkov portparol. Za deset godina i više koliko su upravljali zemljom nisu imali vremena da ga reše tako da ne vidim sada nikakvu konekciju između ovog skupa i Kosova jer Kosovsko pitanje je aktuelno ali i pitanje koje se protežira već decenijama. Ovde je reč o stopiranju ideje separatizma. U svim zemljama ljudi štite svoje granice a jedan čovek se osmelio da se igra sa granicama severne Srbije. Nimalo mudro. I nikakvih incidenata neće biti osim ako demokratska stranka, koja ih prejudicira, sama ne instruiše ljude za to. U pitanju je miran protest i molim gospođicu Jerkov da vodi računa o izjavama. Štete Srbiji po ko zna koji put.

6666

pre 11 godina

pa zasto onda necete na izbore ako vec mislite da naprednjaci "silom" zele na vlast??? Ajmo na izbore pa da vidite koliko vam zapravo ljudi veruje, gospodo iz DS-a!

R2D2

pre 11 godina

Gdjice Jerkov propasti jos nema, a vi ili prejudicirate ili znate nesto sto mi ne znamo... a ukoliko nesto znate prosvetlite nas. Vas zakljucak proizilazi iz prepoznavanja licnih neuspeha sigurno, jer ste za sada belezili samo takve rezultate. To spominjanje bezbednosnih rizika je samo nizak udarac ne bili se zaplasili i demotivisali eventualni ucesnici. Bezbednosnih rizika nema niti ih moze biti, obzirom da su elementi represije u rukama republickih vlasti, a oni sigurno ne zele niti imaju potrebe da aktiviraju taj element. Ukoliko navodite na nekakvo nasilje, to samo moze znaciti da zasigurno znate da se radi na stvaranju i okupljanju grupa koje inspirisane i nosene vasom idejom mogu izazvati nasilje. Takav pokusaj ne bi cudio od Vas i Vasih koalicionih partnera(obzirom da ste se i do sada sluzili takvim mahinacijima i podvalama), jer biste tako zasigurno isprovocirali odgovor elemenata represije a i ucesnika skupa. Nakon takvog razvijanja stvari biste uspesno plasirali pricu kako se silom otima pokrajinska vlast. To bi onda mogao biti uvod u secesiju severne Srbije.

LADY

pre 11 godina

To sto Vojvodina za cetiri godine vladavine DS-a nije dobila odgovarajuci pravni okvir za svoje autonomne funkcije, to je iskljuciva krivica onih koji su tada bili na vlasti. Podrzati Ustav 2006.godine , a potom tri godine kasnije napisati i usvojiti Zakon o utvrdjivanju nadleznosti AP Vojvodine suprotan tom istom Ustavu - to samo govori o nesposobnosti i nestrucnosti ucesnika u tim procesima. To vam se, drage demokrate, i ne bi uzelo za zlo da se sada, u ime stranacke afirmacije i odbrane pojedinih funkcionera, ne libite da potencirate nacionalne i gradjanske sukobe u delu gde vladate.

HarisonFord

pre 11 godina

Prosto da poludis kad ti dodje neko iz demokrata pa pocne da ti prica kako je vlada losa,a do juce su oni bili vlada i kao da su zaboravili koliko su imali strajkova koliko se firmi ugasilo.

poznat scenario

pre 11 godina

Kaže A.Jerkov da:"SNS silom želi vlast u Vojvodini". Dotična g-đica je isto to govorila kada je bio problem sa Pavličićem u Novom Sadu,kako je tada rešeno najverovatnije će se tako rešiti i sada.

panonski

pre 11 godina

To sto se slazem sa Vucicem i mislim da pokrajinska vlada nema legitimitet, i da treba da se raspisu pokrajinski izbori, imam prava da iskazem na javnom, prijavljenom i odobrenom skupu. Imali bi i demokrate skupove ispred vlade, samo kad bi mogli da ih se skupi toliko (ako se ne varam u Kovinu su pali ispod 10% ). I niko osim Vas i G-dina Vasina ne pominje linc.

Jacca

pre 11 godina

Mislim da Aleksandra vise ne zna sta prica, a najgore od svega je sto ni sama ne veruje u ono sto izgovori! Njeno ponasanje me podseca na deciju igru Eci, peci, pec! Hocu izbore, necu izbore...

Milica Racic

pre 11 godina

od koga je, dobar komentar, kada nije gori.Jaoj zeno odakle tolika frustacija, zasto, zbog cega. Toliko jeda i jada od jedne tako mlade zene. Strasno

Prvanica

pre 11 godina

A zašto Gospodjo Jerkov problem rešavanja Vojvodjanske autonomije nije rešavan dok je vaša stranka bila na vlasti?Separatizam je blaga reč za ono što Pajtić pokušava i to u trenutku kada Srbija se Srbija bori za svoje interese,strašno...

najs for

pre 11 godina

ne obavestena i socijalisti su najavili prisustvo na mitingu, njoj su trn u oko naprednjaci, zasto ne znam niko joj nije ponudio da predje u srpsku naprednu stranku verovatno je zato ljuta

dejan-minhen

pre 11 godina

zasto izbori u Vojvodini? Mislim gospoda Jerkov je tek nedavno promenila stranku, a sudeci po rezultatima u Kovinu ako bude zelela da i dalje bude na vlasti morace opet da je promeni.
Sacekajte jos malo da gospoda ne skrene prenaglo.

Zevs

pre 11 godina

Koliko god da kritikujemo sada vlast samo se setimo kako nam je bilo ranije, zato smo DS i menjali jer nije bilo buducnosti sa njima nikakve.

bundo

pre 11 godina

Srbijo, Deklaracija je povod razmišljanju da se na Balkanu dogodio još jedan Dodik. S tim da je ovaj "naš"! U Deklaraciji bi moglo stajati da AP Vojvodina može potpisivati "specijalne odnose" sa, recimo Mađarskom, Rumunijom, Sandžakom, Hrvatskom, Bosnom... I šta sada da se radi? Da predsednici pomenutih zemalja pozovu Pajtića i društvo da čuju njegovo mišljenje o stavovima unutardržavnih stvari tih zemalja? Bit će još...

Dejan

pre 11 godina

Jel' sam rekao da ce ona da nastavi tamo, gde je stala, kada je napustila njenu staru stranku? Ja sam bio uz DS kada je ona jos isla u obdaniste. Prodase mi stranku i veru u buducnost. Zoran Djindjic takve ljude i takve price ne bi trpeo. Nadam se da ce Zivkovic ili Petrovic da nastave rad prave DS. A ovo ostalo neka se razbezi i skine sa politicke scene.

Bez dizanja pritiska

pre 11 godina

Drage Lale, bar ste vi smireni ljudi, nemojte dozvoliti da i vama i nama saka politicara dize pritisak.Kazite im da moradu da radu sve polakico.

veterinarBG

pre 11 godina

Raspisu se demokratski izbori u Vojvodini i narod ce reci svoje demokratskim putem.
(Serbinho, 11. april 2013 16:06)

Da bi se raspisali izbori neophodno je da padne Vlada Vojvodine,tj. da izgubi podrsku skupstine.Ja koliko znam, to se jos nije desilo...Prema tome,ova vlast u pokrajini je legalna I legitimna,dok skupstina ne odluci drugacije.

ZoranNS

pre 11 godina

Očito da SNS nema ni jedan normalan odgovor na zahtev Vojvodine da se poštuje Ustav i prekinu mahinacije saimovinom AP, pa sada pribegava sili.

Otpor

pre 11 godina

Vojvodjani i svi gradjani koji imaju malo mozga,i svi koji su svesni kakvo zlo nam se sa SNS sprema ,svi,svi da se skupimo pa da razjurimo tu ekipu jednom za uvek iz naseg NS!

posmatrač

pre 11 godina

Naravno da će SNS mlatiti praznu slamu. Političko nasilje, to im najbolje ide. Kad nemaju šta pametno i konkretno reći evo okupljanja naroda, evo povika izdajice (to im nikada neću zaboraviti što su Srbiju podelili na "naše" i "njihove"), evo skretanja teme s nebitnog na bitno. Šta će Vučić u NS, zar je deklaracija najveći problem Srbije danas? Neka mi neko iz SNS objasni šta je sporno u toj deklaraciji koja se poziva samo da se poštuje Ustav. iako, priznajem, izabran je krivi tajming. i da, neka dovedu i hiljadu autobusa, da ljudi dođu malo na izlet, ali neka sve prođe bez ijednog razbijenog prozora i ne daj Bože nečije glave.

Mrud

pre 11 godina

Zar i vi niste silom dosli na vlast 5. oktobra?
(Perica, 11. april 2013 16:12)

NE! Vidi Perice...neko mora da ti ispriča šta se desilo jer si tada bio mali pa očigledno ne znaš! Tadašnja opozica, tj. DOS je 24.septembra regularno pobedio na izborima koje Milošević nije hteo da prizna. Narod, tj. milion ljudi, kome je takav stav Miloševića samo "prelio čašu", je 10tak dana kasnije izašao na ulice BG-a i pokazao da mu je više dosta Miloševićevih manipulacija i laganja.

Петар Миловановић

pre 11 godina

"Ta odbrana od nekakvog izmišljenog separatizma, od kojeg oni navodno brane Vojvodinu i Srbiju, nema nikakvog smisla. Bojim se da je prava namera da silom zauzmu pokrajinsku vlast i u tom slučaju nije izvesno kako će se ovo okupljanje završiti", navela je Aleksandra Jerkov. Ова Јерков као ја, слабо памти а брзо заборавља, па да подсетим читаоце на плејаду аутономаша у Војводини, чији је циљ одцепљење покрајине од Србије, на недавно формирање „аутономашког фронта“ кога би чиниле ДС, ЛДП, Чанкови лигаши и Пасторови мађари, на непрестано измишљање афера како би уздрмали власт и поништили вољу грађана! Најбољи лек за аутономаше је финансијска инспекција, да изађе на видело колико су покрали од 2.000. до 2.012. године и да све то врате до динара и са каматом. А што се тиче јогурта, нека се Јерков не брине, он је одличан за тен, како споља тако и изнутра. Укидајте бре ту аутономију и те паразитске институције, то ни Америка не би могла нахранити!

Rascia

pre 11 godina

Zahvaljujem se SNS i DSS da likom i delom daju neprocenljivu podrsku separastickim teznjama Vojvodine. Niko ne ume tako srcano i odlucno seci granu na kojem sedi kao sto to ume srbin. Umesto da zajasu deklaraciju Vojvodine kao podrsku regionalizaciji centralne Srbije i Kosova, prave dokumentovane materijalne dokaze, da ima mesta potraznji odcepljenja od Srbije. Niko ne cepa kao srbin !

marisol

pre 11 godina

gospođica Jerkov se ponadala da će imati prilike da uživa u vlasti. Zato je promenila i stranku. Ali koliko vidim sa ovakvim predlozima i idejama DS-a skoro je sigurno da će bez vlasti ostati i u Vojvodini!

dule

pre 11 godina

@milanče o čemu lupaš?Sns kako je došao na vlast,ništa dobro nije doneo,plate stoje a sve,baš sve je poskupelo,ili ti ne vidis najbolje?Ds je bolji i biće opet na vlasti.

danica

pre 11 godina

Jerkov je trinaest godina bila ucenica N. Canka (od ranije poznatog organima gonjenja). Boljeg profesora za predmet 'odvajanje Vojvodine od Srbije' nije mogla da ima. Diskutabilno je sad da li je ona prelaskom u DS odbacila znanje steceno u Cankovoj skoli, i pocela iz pocetka da gradi neku novu sliku Srbije razlicitu od Cankove. Sumnjam u to.

Jelek

pre 11 godina

Da li nam je zaista u ovom trenutnku potrebna jos i deklaracija o nezavisnosti Vojvodine? Zar hocete da od Srbije ostane samo Beograd?

Miško

pre 11 godina

Vlast se ne može uzeti silom, ovo je demokratska zemlja. Vlast se uzima na izborima. Gospođa Jerkov bi morala da zna da se pre svega vlast ne može zadržati silom. Kad izgubiš poverenje građana, onda je moralno raspisati izbore pa onda proveriš za koga su građani.Sada je jasno da Pajtić ne uživa poverenje građana, zar mu nisu dobar pokazatelj svi oni izbori po vojvodini koji su bili ovih par meseci?

renata

pre 11 godina

Skorašnji izbori i porazi kandidata DS-a u Apatinu, Srbobranu i Zrenjaninu su pokazali da DS i Bojan Pajtić nemaju više podršku građana Vojvodine, a još kada se obelodane rezultati istraga u RBV i RFV, novi pokrajunski izbori se neće moći izbeći, a to će konačno, posle 12 godina vladavine Vojvodinom DS-a i LSV-a, dovesti do promene vlasti u Vojvodini.

sretko

pre 11 godina

Vojvodinu je za vreme Pajtića i ljudi oko njega postala deo Srbije sa najvećim procentom nezaposlenih, sa uništenom privredom, najvećim brojem poništenih privatizacija, i najvećim brojem otpuštenih radnika. To su rezultati rada Pajtića i vojvođanskog DS-a. Građani Vojvodine nisu imali nikakvu korist od RBV i RFV, ali zato Pajtić i bliski njemu su itekako imali koristi.

Novisad

pre 11 godina

Ova Jerkov neprestaje da rovari protiv Srbije...Prvo se obucavala kod Canka pa dosla kod Pajtica da mu pomogne u cepanju Srbije.Pa valjda se i mi Vojvodjani pitamo gde bi da zivimo...?

Jovana S

pre 11 godina

Gospodo iz DS-a, vas narod vise nigde ne zeli. Uplasili ste se, jer vam se fotelje klimaju, pa sad pljujete SNS. Treba da vas bude sramota!

Tika

pre 11 godina

Ovako isto je govorio i Slobodan Milošević svojevremeno i njegova Mira i taj establišment, na pojavu naroda na ulicama koji je tu došao da im kaže kako ih više narod ne želi. Kao da ih slušam. Dakle stvarno se vraćaju 90-te. Ali uloge su sada obrnute.

Fun

pre 11 godina

Jako je zabavno kada ovako nesto procitam,koliko sam ja video SNS zeli izbore i tvrdi da se odnos snaga promenio,ako je Jerkova toliko,ako Jerkova i demokrate smatraju da nije tako neka raspisu izbore ,pa neka pobede...nego jednom se opekli pa ne bih opet...

Demetra

pre 11 godina

SNS ne želi ništa silom da preuzme AP Vojvodina. DS je izazvao sam pobunu jer funkcioneri te stranke ne žele da odgovaraju za malverzacije. Građani su pokazali da žele promenu vlasti u Vojvodini. Građani žele promene, dvanaest godina nas je DS pljačkao i uništavao. Verujem da će se stanje u našoj državi zaista promeniti na bolje.

Djole

pre 11 godina

Gospodjice Jerkov, pogresno tumacite situaciju. Narod zeli smenu u Vojvodini, a vladajuce stranke su jedine koje to mogu da ostvare. Pajtic je osoba koja Vojvodinu gusi, i zbog toga Vojvodina tapka u mestu. A sam cin Pajtica je ubrzalo zelju za promenom u Vojvodini i kod naroda a i u vlasti.

Vivat

pre 11 godina

Uz dužno poštovanje, g-đa Jerkov je ovde opet zamenila teze... Ne prave SNS, SPS, DSS, miting koji će proizvesti nemire i nerede, ovde se radi o mirnom protestu kojim žele da pokažu da ima građana koji ne podržavaju Pajtićevu deklaraciju, koji imaju drugačiji stav po pitanju jedinstava Srbije i položaja Vojvodine! Mislim da je upravo DS taj koji stvara tenziju i pravi halabuku, a poznato je da su upravo oni u prošlosti bili najveći miting-majstori...tako su i došli na vlast, zar ne?!

Викар

pre 11 godina

Ко о чему ДС о поштењу, а новопечена демократица ( бивша просветна инспекторка) Јерков о рушењу власти. Вероватно пројектује понашање које би њена нова странка примењивала да је у сличној позицији. На сву срећу више није и надамо се да никада више и неће бити.

ilija

pre 11 godina

Bojan Pajtić je izborom momenta kada će lansirati ovu priču pokazao da ne preza ni od čega kako bi se ponovo DS vratio na vlast.

SIMO44

pre 11 godina

Deklaracija je lični interes DSa, a ne naroda u Vojvodini...i DS se boji da raspiše izbore, jer su svesni da će ih izgubiti...

posmatrač

pre 11 godina

Naravno da će SNS mlatiti praznu slamu. Političko nasilje, to im najbolje ide. Kad nemaju šta pametno i konkretno reći evo okupljanja naroda, evo povika izdajice (to im nikada neću zaboraviti što su Srbiju podelili na "naše" i "njihove"), evo skretanja teme s nebitnog na bitno. Šta će Vučić u NS, zar je deklaracija najveći problem Srbije danas? Neka mi neko iz SNS objasni šta je sporno u toj deklaraciji koja se poziva samo da se poštuje Ustav. iako, priznajem, izabran je krivi tajming. i da, neka dovedu i hiljadu autobusa, da ljudi dođu malo na izlet, ali neka sve prođe bez ijednog razbijenog prozora i ne daj Bože nečije glave.

Otpor

pre 11 godina

Vojvodjani i svi gradjani koji imaju malo mozga,i svi koji su svesni kakvo zlo nam se sa SNS sprema ,svi,svi da se skupimo pa da razjurimo tu ekipu jednom za uvek iz naseg NS!

Rascia

pre 11 godina

Zahvaljujem se SNS i DSS da likom i delom daju neprocenljivu podrsku separastickim teznjama Vojvodine. Niko ne ume tako srcano i odlucno seci granu na kojem sedi kao sto to ume srbin. Umesto da zajasu deklaraciju Vojvodine kao podrsku regionalizaciji centralne Srbije i Kosova, prave dokumentovane materijalne dokaze, da ima mesta potraznji odcepljenja od Srbije. Niko ne cepa kao srbin !

dule

pre 11 godina

@milanče o čemu lupaš?Sns kako je došao na vlast,ništa dobro nije doneo,plate stoje a sve,baš sve je poskupelo,ili ti ne vidis najbolje?Ds je bolji i biće opet na vlasti.

veterinarBG

pre 11 godina

Raspisu se demokratski izbori u Vojvodini i narod ce reci svoje demokratskim putem.
(Serbinho, 11. april 2013 16:06)

Da bi se raspisali izbori neophodno je da padne Vlada Vojvodine,tj. da izgubi podrsku skupstine.Ja koliko znam, to se jos nije desilo...Prema tome,ova vlast u pokrajini je legalna I legitimna,dok skupstina ne odluci drugacije.

ZoranNS

pre 11 godina

Očito da SNS nema ni jedan normalan odgovor na zahtev Vojvodine da se poštuje Ustav i prekinu mahinacije saimovinom AP, pa sada pribegava sili.

Петар Миловановић

pre 11 godina

"Ta odbrana od nekakvog izmišljenog separatizma, od kojeg oni navodno brane Vojvodinu i Srbiju, nema nikakvog smisla. Bojim se da je prava namera da silom zauzmu pokrajinsku vlast i u tom slučaju nije izvesno kako će se ovo okupljanje završiti", navela je Aleksandra Jerkov. Ова Јерков као ја, слабо памти а брзо заборавља, па да подсетим читаоце на плејаду аутономаша у Војводини, чији је циљ одцепљење покрајине од Србије, на недавно формирање „аутономашког фронта“ кога би чиниле ДС, ЛДП, Чанкови лигаши и Пасторови мађари, на непрестано измишљање афера како би уздрмали власт и поништили вољу грађана! Најбољи лек за аутономаше је финансијска инспекција, да изађе на видело колико су покрали од 2.000. до 2.012. године и да све то врате до динара и са каматом. А што се тиче јогурта, нека се Јерков не брине, он је одличан за тен, како споља тако и изнутра. Укидајте бре ту аутономију и те паразитске институције, то ни Америка не би могла нахранити!

Mrud

pre 11 godina

Zar i vi niste silom dosli na vlast 5. oktobra?
(Perica, 11. april 2013 16:12)

NE! Vidi Perice...neko mora da ti ispriča šta se desilo jer si tada bio mali pa očigledno ne znaš! Tadašnja opozica, tj. DOS je 24.septembra regularno pobedio na izborima koje Milošević nije hteo da prizna. Narod, tj. milion ljudi, kome je takav stav Miloševića samo "prelio čašu", je 10tak dana kasnije izašao na ulice BG-a i pokazao da mu je više dosta Miloševićevih manipulacija i laganja.

Meda

pre 11 godina

Kako to mislis "losi rezultati pregovora u Briselu"?Kakve si ti to rezultate ocekivala posle onakvih ponuda?Ako ocekujes da Srbija prihvati sve sto neko ucenom pokusava da joj nametne onda si ocigledno pogresila i profesiju ali i drzavu u kojoj pokusavas da nametnes svoj nacin razmisljanja.

Zoni

pre 11 godina

Znaci sada ova Jerkov pocinje da napada i da napadom pokusa da odbrani politiku koju je ona licno do skoro zastupala sa njenim idolom Cankom.Niko iz DS-a ne izlazi sa nekim normalnim objasnjenjem za stavove i zahteve njihovog clana Pajtica i ovo moze samo da se oceni da su svi iz DS-a stali iza Pajtica i da i oni podrzavaju njegove stavove.

NekoIzMase

pre 11 godina

Naravno:
- sila je zahtev za raspisivanje izbora
- politički progon je podizanje optužbi za zolupotree službenog položaja

Ovi iz DS još uvek ne kapiraju zašto su kažnjeni na izborima ?
Zbog demagogije, zbog vređanja intelekta građana Srbije, gospodo, kažnjeni ste, i ako tako nastavite, nećete se skoro oporaviti ...

Dankinja

pre 11 godina

Izvini devojko što se borim protiv separatizma. Evo izvanjavam se još jednom što ne želim da mi otcepite parče države nakon što ste sve rasprodali.

Gusar

pre 11 godina

Kod nas je totalna korupcija,to i mala deca znaju.Jedini koji rade na tome su naprednjaci, a ovi ostali to zavrsavaju samo nekim izjavama.

Prada

pre 11 godina

Kako može biti izgovor da se stvara problem tamo gde ga nema kad je cela Srbija svedok da je g.Pajtić zaista pokušao da napravi problem i poslao lošu sliku u svet o Srbiji.

Jacika

pre 11 godina

DS ima kolektivni problem stvaranja slike o zaveri, izdaji, nasilnistvu i slicno. Moze li DS da se oslobodi toga ili je to jaca strana DS?

Rostiljdzija

pre 11 godina

"Ona je dodala da organizovanjem mitinga protiv pokrajinskih vlasti SNS pokušava da prikrije propast pregovora o Kosovu u Briselu." - A ko je, gospodjo Jerkov, iskoristio pregovore u Briselu i tesku poziciju Srbije, tako sto hoce da progura deklaraciju o Vojvodini koja bi vam dala ingerencije vece od republike nad svim sto se nalazi na tlu Vojvodine? I to vi ne nazivate separatizmom i okrivljujete druge?

marisol

pre 11 godina

gospođica Jerkov se ponadala da će imati prilike da uživa u vlasti. Zato je promenila i stranku. Ali koliko vidim sa ovakvim predlozima i idejama DS-a skoro je sigurno da će bez vlasti ostati i u Vojvodini!

HarisonFord

pre 11 godina

Prosto da poludis kad ti dodje neko iz demokrata pa pocne da ti prica kako je vlada losa,a do juce su oni bili vlada i kao da su zaboravili koliko su imali strajkova koliko se firmi ugasilo.

LADY

pre 11 godina

To sto Vojvodina za cetiri godine vladavine DS-a nije dobila odgovarajuci pravni okvir za svoje autonomne funkcije, to je iskljuciva krivica onih koji su tada bili na vlasti. Podrzati Ustav 2006.godine , a potom tri godine kasnije napisati i usvojiti Zakon o utvrdjivanju nadleznosti AP Vojvodine suprotan tom istom Ustavu - to samo govori o nesposobnosti i nestrucnosti ucesnika u tim procesima. To vam se, drage demokrate, i ne bi uzelo za zlo da se sada, u ime stranacke afirmacije i odbrane pojedinih funkcionera, ne libite da potencirate nacionalne i gradjanske sukobe u delu gde vladate.

Milica Racic

pre 11 godina

od koga je, dobar komentar, kada nije gori.Jaoj zeno odakle tolika frustacija, zasto, zbog cega. Toliko jeda i jada od jedne tako mlade zene. Strasno

Thor86

pre 11 godina

Bezbednosne rizike,pa nece tu ljudi doci sa bazukama.Ovo je neverovatno citati,ovima izDS je bas dosadno pa po ceo dan lupaju gluposti.

Prvanica

pre 11 godina

A zašto Gospodjo Jerkov problem rešavanja Vojvodjanske autonomije nije rešavan dok je vaša stranka bila na vlasti?Separatizam je blaga reč za ono što Pajtić pokušava i to u trenutku kada Srbija se Srbija bori za svoje interese,strašno...

Zevs

pre 11 godina

Koliko god da kritikujemo sada vlast samo se setimo kako nam je bilo ranije, zato smo DS i menjali jer nije bilo buducnosti sa njima nikakve.

dejan-minhen

pre 11 godina

zasto izbori u Vojvodini? Mislim gospoda Jerkov je tek nedavno promenila stranku, a sudeci po rezultatima u Kovinu ako bude zelela da i dalje bude na vlasti morace opet da je promeni.
Sacekajte jos malo da gospoda ne skrene prenaglo.

ma jel

pre 11 godina

a gospodjice, otkud vama pravo da govorite ovako nesto? Da li se vi mozda bojite za svoju ili mozda Pajticevu fotelju?? Ne budite smesni sa ovakvim izjavama.

JEca pereca

pre 11 godina

Ja poznajem samo casne ljude koji vole ovu zemlju i ne verujem da bi iko voleo da se nesto desi lose na mitingu, tamo ce biti casti ljudi i castan svet

demokrate

pre 11 godina

Gospodo demokrate, ako mogu tako da vas nazovem!!! Koliko se ja secam, vi ste svaki dan pravili silne mitinge, lupali serpe, poklopce, kante... dok najzad uz pomoc zapada niste skinuli Milosevica. Danas kada Albanci pokusavaju otimanje Kosova uz pomoc zapada, Pajtic i demokrate pokusavaju da otcepe Vojvodinu od Srbije, opet uz pomoc zapadnih zemalja i Amerike. To nece moci. Sada kada je zakazan protest protiv otimanja dela zemlje, nastojite da blatite svakoga ko zeli da da podrsku. Narod je pogresio 5%. oktobra, ali nece vise nikada.

Fun

pre 11 godina

Jako je zabavno kada ovako nesto procitam,koliko sam ja video SNS zeli izbore i tvrdi da se odnos snaga promenio,ako je Jerkova toliko,ako Jerkova i demokrate smatraju da nije tako neka raspisu izbore ,pa neka pobede...nego jednom se opekli pa ne bih opet...

Demetra

pre 11 godina

SNS ne želi ništa silom da preuzme AP Vojvodina. DS je izazvao sam pobunu jer funkcioneri te stranke ne žele da odgovaraju za malverzacije. Građani su pokazali da žele promenu vlasti u Vojvodini. Građani žele promene, dvanaest godina nas je DS pljačkao i uništavao. Verujem da će se stanje u našoj državi zaista promeniti na bolje.

Feniks

pre 11 godina

Znaci ovako se odgovara na zahteve iz vecine politickih stranaka iz Srbije da se odustane od najavljene Deklaracije?I ovoga puta se pokazalo pravo lice ljudi iz DS-a cim su pustili ovu Jerkov da umesto njih brani stavove Pajtica i da ona koja je do skorasnji najbolji ucenik Canka ovako blati i napada sve protivnike ovakvim separatistickim teznjama Pajtica i njemu slicnih.

Matilda P.

pre 11 godina

Protest je protest kao i oni sto je pravila ranije DS, ne vidim sto se plase.Jedino ako ne osecaju i sami da je vreme da sidju sa vlasti.

bundo

pre 11 godina

Srbijo, Deklaracija je povod razmišljanju da se na Balkanu dogodio još jedan Dodik. S tim da je ovaj "naš"! U Deklaraciji bi moglo stajati da AP Vojvodina može potpisivati "specijalne odnose" sa, recimo Mađarskom, Rumunijom, Sandžakom, Hrvatskom, Bosnom... I šta sada da se radi? Da predsednici pomenutih zemalja pozovu Pajtića i društvo da čuju njegovo mišljenje o stavovima unutardržavnih stvari tih zemalja? Bit će još...

lisko

pre 11 godina

Nema više Bojan Pajtić podršku u Vojvodini, a nema izgleda više podršku ni u DS-u. Porazima DS-a na skorašnjim izborima u Kovinu, Srbobranu, Apatinu i Zrenjaninu, a posebno u novosadskim mesnim zajednicama gde je do sada Ds ubedljivo pobeđivao, se podjendako obradovao i SNS, ali i Dragana Đilasa, da ima povod na osnovu kojeg će da se reši Bojana Pajtića. Isto kao što se Dragan Đilas radovao porazu Borisa Tadića na pedsedničkim izborima, i taj poraz iskoristio da zasedne na presto u DS-u, tako se raduje i porazima Bojana Pajtića, i taj poraz će iskoristiti za sklanjanje Bojana Pajtića, i preuzimanje kontrole nad vojvođanskim DS-om.

panonski

pre 11 godina

To sto se slazem sa Vucicem i mislim da pokrajinska vlada nema legitimitet, i da treba da se raspisu pokrajinski izbori, imam prava da iskazem na javnom, prijavljenom i odobrenom skupu. Imali bi i demokrate skupove ispred vlade, samo kad bi mogli da ih se skupi toliko (ako se ne varam u Kovinu su pali ispod 10% ). I niko osim Vas i G-dina Vasina ne pominje linc.

micko

pre 11 godina

Zasto se bojite jednog skupa,nece se ponoviti 5 oktobar,narod zeli promenu vlasti u Vojvodini sto ce vam sutra i pokazati.Vasi napadi samo pokazuju koliko ste svesni i uplaseni da gubite vlast
.

moravac

pre 11 godina

Pa vi stitite samo tamo gde jos ima vasih direktora i predsednika opstina,kako vas nije sramota.Sto tako niste u juznoj srbiji aktivni.Tamo su vas najurili.Ali polako i ovde cete da letite.

Draganica D

pre 11 godina

Ne zeli SNS da preuzme vlasta na silu, njih je narod izabrao, vec vi iz DS-a pokusavate na silu da zadrzite vlast i oterate nas u jos vecu propast. Vreme je da shvatite da vam je mesto u opoziciji.

Dejan

pre 11 godina

Jel' sam rekao da ce ona da nastavi tamo, gde je stala, kada je napustila njenu staru stranku? Ja sam bio uz DS kada je ona jos isla u obdaniste. Prodase mi stranku i veru u buducnost. Zoran Djindjic takve ljude i takve price ne bi trpeo. Nadam se da ce Zivkovic ili Petrovic da nastave rad prave DS. A ovo ostalo neka se razbezi i skine sa politicke scene.

R2D2

pre 11 godina

Gdjice Jerkov propasti jos nema, a vi ili prejudicirate ili znate nesto sto mi ne znamo... a ukoliko nesto znate prosvetlite nas. Vas zakljucak proizilazi iz prepoznavanja licnih neuspeha sigurno, jer ste za sada belezili samo takve rezultate. To spominjanje bezbednosnih rizika je samo nizak udarac ne bili se zaplasili i demotivisali eventualni ucesnici. Bezbednosnih rizika nema niti ih moze biti, obzirom da su elementi represije u rukama republickih vlasti, a oni sigurno ne zele niti imaju potrebe da aktiviraju taj element. Ukoliko navodite na nekakvo nasilje, to samo moze znaciti da zasigurno znate da se radi na stvaranju i okupljanju grupa koje inspirisane i nosene vasom idejom mogu izazvati nasilje. Takav pokusaj ne bi cudio od Vas i Vasih koalicionih partnera(obzirom da ste se i do sada sluzili takvim mahinacijima i podvalama), jer biste tako zasigurno isprovocirali odgovor elemenata represije a i ucesnika skupa. Nakon takvog razvijanja stvari biste uspesno plasirali pricu kako se silom otima pokrajinska vlast. To bi onda mogao biti uvod u secesiju severne Srbije.

Mirjanica

pre 11 godina

Problem Kosova Srbiji je u amanet ostavila upravo demokratska stranka čiji je gospođica Jerkov portparol. Za deset godina i više koliko su upravljali zemljom nisu imali vremena da ga reše tako da ne vidim sada nikakvu konekciju između ovog skupa i Kosova jer Kosovsko pitanje je aktuelno ali i pitanje koje se protežira već decenijama. Ovde je reč o stopiranju ideje separatizma. U svim zemljama ljudi štite svoje granice a jedan čovek se osmelio da se igra sa granicama severne Srbije. Nimalo mudro. I nikakvih incidenata neće biti osim ako demokratska stranka, koja ih prejudicira, sama ne instruiše ljude za to. U pitanju je miran protest i molim gospođicu Jerkov da vodi računa o izjavama. Štete Srbiji po ko zna koji put.

6666

pre 11 godina

pa zasto onda necete na izbore ako vec mislite da naprednjaci "silom" zele na vlast??? Ajmo na izbore pa da vidite koliko vam zapravo ljudi veruje, gospodo iz DS-a!

gaga

pre 11 godina

Vojvodina u Evropu ne može sa korumpiranim političarima, i kao što su takvi morali da se sklone na republičkom nivou, takvi će morati da se sklone i na pokrajinskom nivou, ali sve demokratski na izborima, kada za njih dođe vreme.

Mone

pre 11 godina

Da li Gospođa "Preletač" ima blagu predstavu o tome što radi? Ajde što zbog potrege za "političkim Svetim gralom" ( Dobra Direktorska ili Državna dobro plaćena fotelja) prelazi iz stranke u stranku, nego podstiče separatizam?

ds se grcevito drzi fotelja

pre 11 godina

To isto je pricala i za gradsku vlast u Novom Sadu.
Samo je tad bila u nekoj drugoj stranci.
U koju stranku ona udje, ta stranka pada s vlasti.
"Vojvodjanske vrednosti" - laganje, nevaspitanje,lopovluk,licemerje.

Ilija

pre 11 godina

Koliko gluposti na jednom mestu, pa to nema nigde. Bilo bi super kad bi ona sama znala sta je izjavila i da se zapita malo bolje ko je silom obarao vlast.

jagodica bobica

pre 11 godina

A toliko priželjkujete incidente da to nije normalno.Znamo već da ste pripremili huligane koje ćete pokušavati da predstavite kao delo naprednjaka

Сремица

pre 11 godina

Колико ружних речи у ових неколико дана о истом народу. Догодио се народ. Доћи ће људи из ваших комшилука који иначе долазе до Новог Сада. Купиће нешто успут прошетати и вратити се кући. Да ли сте ви то уплашени да ћете чути коју истину о вама па због тога дижете галаму? Тресла се гора родио се миш је изгледа код вас.

marijanas

pre 11 godina

Tuzno je sto neki politicari sada u trenutku jako vaznom za Srbiju pokrecu ovu temu. Vojvodina je ojadjena u svakom smislu, zbog politike koja je donosila samo licnu korist I samopromociju. Stoga je vreme za promene.

Tika

pre 11 godina

Ovako isto je govorio i Slobodan Milošević svojevremeno i njegova Mira i taj establišment, na pojavu naroda na ulicama koji je tu došao da im kaže kako ih više narod ne želi. Kao da ih slušam. Dakle stvarno se vraćaju 90-te. Ali uloge su sada obrnute.

najs for

pre 11 godina

ne obavestena i socijalisti su najavili prisustvo na mitingu, njoj su trn u oko naprednjaci, zasto ne znam niko joj nije ponudio da predje u srpsku naprednu stranku verovatno je zato ljuta

poznat scenario

pre 11 godina

Kaže A.Jerkov da:"SNS silom želi vlast u Vojvodini". Dotična g-đica je isto to govorila kada je bio problem sa Pavličićem u Novom Sadu,kako je tada rešeno najverovatnije će se tako rešiti i sada.

Bez dizanja pritiska

pre 11 godina

Drage Lale, bar ste vi smireni ljudi, nemojte dozvoliti da i vama i nama saka politicara dize pritisak.Kazite im da moradu da radu sve polakico.

Jacca

pre 11 godina

Mislim da Aleksandra vise ne zna sta prica, a najgore od svega je sto ni sama ne veruje u ono sto izgovori! Njeno ponasanje me podseca na deciju igru Eci, peci, pec! Hocu izbore, necu izbore...

bobi

pre 11 godina

Gospođica Jerkov pokušava u DS-u da nastavi ideju LSV-a. Da li je to bio glavni razlog prelaska vreme će pokazati. Samo je zaboravila da ovim potezom su postavili zamku sami sebi.

Jovana S

pre 11 godina

Gospodo iz DS-a, vas narod vise nigde ne zeli. Uplasili ste se, jer vam se fotelje klimaju, pa sad pljujete SNS. Treba da vas bude sramota!

Jelek

pre 11 godina

Da li nam je zaista u ovom trenutnku potrebna jos i deklaracija o nezavisnosti Vojvodine? Zar hocete da od Srbije ostane samo Beograd?

Djole

pre 11 godina

Gospodjice Jerkov, pogresno tumacite situaciju. Narod zeli smenu u Vojvodini, a vladajuce stranke su jedine koje to mogu da ostvare. Pajtic je osoba koja Vojvodinu gusi, i zbog toga Vojvodina tapka u mestu. A sam cin Pajtica je ubrzalo zelju za promenom u Vojvodini i kod naroda a i u vlasti.

sretko

pre 11 godina

Vojvodinu je za vreme Pajtića i ljudi oko njega postala deo Srbije sa najvećim procentom nezaposlenih, sa uništenom privredom, najvećim brojem poništenih privatizacija, i najvećim brojem otpuštenih radnika. To su rezultati rada Pajtića i vojvođanskog DS-a. Građani Vojvodine nisu imali nikakvu korist od RBV i RFV, ali zato Pajtić i bliski njemu su itekako imali koristi.

Novisad

pre 11 godina

Ova Jerkov neprestaje da rovari protiv Srbije...Prvo se obucavala kod Canka pa dosla kod Pajtica da mu pomogne u cepanju Srbije.Pa valjda se i mi Vojvodjani pitamo gde bi da zivimo...?

Викар

pre 11 godina

Ко о чему ДС о поштењу, а новопечена демократица ( бивша просветна инспекторка) Јерков о рушењу власти. Вероватно пројектује понашање које би њена нова странка примењивала да је у сличној позицији. На сву срећу више није и надамо се да никада више и неће бити.

ilija

pre 11 godina

Bojan Pajtić je izborom momenta kada će lansirati ovu priču pokazao da ne preza ni od čega kako bi se ponovo DS vratio na vlast.

SIMO44

pre 11 godina

Deklaracija je lični interes DSa, a ne naroda u Vojvodini...i DS se boji da raspiše izbore, jer su svesni da će ih izgubiti...

danica

pre 11 godina

Jerkov je trinaest godina bila ucenica N. Canka (od ranije poznatog organima gonjenja). Boljeg profesora za predmet 'odvajanje Vojvodine od Srbije' nije mogla da ima. Diskutabilno je sad da li je ona prelaskom u DS odbacila znanje steceno u Cankovoj skoli, i pocela iz pocetka da gradi neku novu sliku Srbije razlicitu od Cankove. Sumnjam u to.

Vivat

pre 11 godina

Uz dužno poštovanje, g-đa Jerkov je ovde opet zamenila teze... Ne prave SNS, SPS, DSS, miting koji će proizvesti nemire i nerede, ovde se radi o mirnom protestu kojim žele da pokažu da ima građana koji ne podržavaju Pajtićevu deklaraciju, koji imaju drugačiji stav po pitanju jedinstava Srbije i položaja Vojvodine! Mislim da je upravo DS taj koji stvara tenziju i pravi halabuku, a poznato je da su upravo oni u prošlosti bili najveći miting-majstori...tako su i došli na vlast, zar ne?!

Miško

pre 11 godina

Vlast se ne može uzeti silom, ovo je demokratska zemlja. Vlast se uzima na izborima. Gospođa Jerkov bi morala da zna da se pre svega vlast ne može zadržati silom. Kad izgubiš poverenje građana, onda je moralno raspisati izbore pa onda proveriš za koga su građani.Sada je jasno da Pajtić ne uživa poverenje građana, zar mu nisu dobar pokazatelj svi oni izbori po vojvodini koji su bili ovih par meseci?

renata

pre 11 godina

Skorašnji izbori i porazi kandidata DS-a u Apatinu, Srbobranu i Zrenjaninu su pokazali da DS i Bojan Pajtić nemaju više podršku građana Vojvodine, a još kada se obelodane rezultati istraga u RBV i RFV, novi pokrajunski izbori se neće moći izbeći, a to će konačno, posle 12 godina vladavine Vojvodinom DS-a i LSV-a, dovesti do promene vlasti u Vojvodini.

KINDER

pre 11 godina

Uopste se ne slazem sa portparolkom DS-a Aleksandrom Jerkov,ocigledno se pribojavaju novih izbora,jer dobro znaju kako ce se provesti,narod im je ukazao poverenje,oni su njima vratili kako su vratili,narod je to zapamtio,pa ce vratiti istom merom.